طالع بيني مرد دي ماهي

آرمان: تجربه کردن

طالع بيني مرد دي ماهي

سمبل: بز

شعار:من بکار می گیرم

طالع بيني مرد دي ماهي

سنگ خوش یمن: انیکس حدید

طالع بيني مرد دي ماهي

عنصر وجود: خاک

سنگ ماه: اپال سیاه، مالاکیت، موس آکات، کوارتزدود ی عقیق رنگارنگ

شخصیت: کاردینال، بلندپرواز، حقیقت جو،رهبر

رنگ محبوب: سیاه

طالع بيني مرد دي ماهي

سیاره: زحل

  • چگونه درصد سود بانکی حساب کنیم
  • فلز وجود: سرب

    تأثیر پذیر با سیاست راهنمای استراتژیک

    طالع بيني مرد دي ماهي

    گروه:خاک

    بزرگ ترین اشتباه:کنجکاوی

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بزرگ ترین آرزو:ریاست و رهبری

    روز شانس: شنبه

    عدد شانس: هشت

    طالع بيني مرد دي ماهي

    سنگ شانس:لعل

    رنگ شانس: خاکستری، سربی، قهوه ای تیره، نفتی

    گلهای شانس: رز سیاه، گل مخمل، کاملیا

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بوهای شانس:کاملیا، صنوبر، نرگس

    موسیقی شانس:موزیک فولک (عامیانه)

    بارز ترین خصوصیت: لج کردن

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بزرگ ترین ایده آل: پیشرفت

    ستاره دی ماه، ساتورن به مانند دیسیپلین بوده و بسیار تأثیر گذار و بانفوذ می باشد، از این ستاره به عنوان معلم ستاره ها نیز یاد می شود. این ستاره قبل از هر چیزی می خواهد شما دقیق باشید، مناسب با شرایط حرکت کرده، از فرصت ها به خوبی استفاده کرده و با طرح و نقشه قبلی پیش بروید.

    حرکت با این ستاره موجب می شود تا شما به تمام خواسته ها و امیدهای خود در زندگی دست یابید. یکی از موفق ترین انسان های متولد این ماه، دومین میلیاردر جهان می باشد که دارای پول و شهرت و رفاه فراوانی است. ستاره ساتورن مصم بوده تا شما را به سوی موفقیت سوق دهد و تمام خواسته هایتان را برآورده کند.

    طالع بيني مرد دي ماهي

    مردان دی ماهی اغلب درون گرا هستند و مانع از بروز احساسات خود می شوند. برای داشتن همسر دی ماهی باید تلاش بسیاری کرد زیرا از بسیاری جهات شوهر ایده آلی می باشد. مورد پسند واقع شدن توسط مردان دی ماهی کار ساده ای نمی باشد.

    مردان متولد دی ماه قدرت طلب، خانواده دوست، درون گرا و سرد، و کم حرف و کم تظاهر در عشق هستند.

    مرد دی ماهی پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز است، در عین حال چنانچه در نمناک اشاره کرده ایم تا حدی خشن و بسیار مصمم است.او مقام را به ثروت ترجیح می دهد .

    با اینکه در ابتدای امر چنین به نظر می رسد که خواهان دوری جستن از دیگران و عزلت گزینی است، اما با کمی دقت مشاهده خواهید کرد که فری است بسیار هم جاه طلب و شهرت پرست.

    این دو گانگی در امور عشقی او نیز به چشم می خورد، به این ترتیب که با وجود آنکه سخت رویایی می باشد، سیاره زحل، حاکم بر کردار و رفتار او بوده و مانند یک ترمز قوی جلوی ابراز احساسات وی را می گیرد.

    این سیاره به طور مداوم از مرد دی ماهی می خواهد که فردی آرام ، اهل عمل و جدی باشد که مغایر با خصوصیات ذاتی اوست و گاهی اوقات کارهایی انجام می دهد که تعجب اطرافیان خود را برانگیخته می کند.

    زبان تند و نیش داری دارد اما قصد و نیت خاصی از ابراز این کلمات و جملات ناخوش آیند ندارد و مدتی پس از آنکه یک چنین جملاتی از دهانش خارج شد، سعی می کند آن را رفع و رجوع کند.

    با پا گذاشتن به خلوت درونی مرد دی ماه، با کمال تعجب در نهاد او فردی سرشار از شادی و نشاط، و دستخوش رؤیاهای طلایی و آرزومند دستیابی به بی قیدی و آزادی های بی حد و حصر که همه این تمایلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفی مانده و به ندرت ظاهر می شود را مشاهده خواهید کرد.

    در اوایل دوران آشنایی خود با یک مرد متولد دی ، شاید فکر کنید که او رسیدن به مقام عالی را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد و میان شما و یک منصب عالی ، مقامعالی را برگزیند ، اما با کمی حوصله و صبر متوجه قضاوت اشتباه خود خواهید شد. می بینید که در سینه او چه قلب گرم و عاشق پیشه ای در حال تپیدن است. با فهمیدن این موضوع بهتر است به آنچه که دستگیرتان شده اکتفا کنید.

    طالع بيني مرد دي ماهي

    مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می کند پس هرگز انتظار نداشته باشید که گفتار و رفتار وی نشان دهنده این انتخاب درونی باشد.

    مردان متولد دی ماه چنین وانمود می کنند که هرگز نیازی به تعریف و تمجید ندارند و گاهی مانع نشان دادن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش از شنیدن تعریف و تمجید می گردند ،اما در اصل با تمام وجود خواهان آن هستند که مرتبا به آنها بگویید که چه مرد خوب، باهوش ، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی هستند.

    مرد دی ماهی جاه و مقام را به ثروت ترجیح می دهد و ثروت را وسیله ای برای کسب قدرت و شهرت می داند.او قلبا مایل است مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند ولی گمنام.

    مرد دی ماهی بسیار حریص می باشد. از همان کودکی در فکر موفقیت و پیشرفت در آینده است و برای رسیدن به تما اهداف خود، بسیار عاقل، قوی، پرکار، با اثبات و بادقت می باشد.

    پول برای او ارزش زیادی دارد اما نمی توان گفت که پول پرست است، او قدرت پول را در بدست آوردن آرزوهای خود کاملا درک می کند. اگر زنی اسراف کار هستید که اهمیتی به پول نمی دهید، نمی توانید با مرد دی ماهی کنار بیایید. با وجودی که قدرت دادن تمام چیز ها را به زن مورد پسندش را دارد، اما از اسرافکردن بیزار است.

    مرد متولد دی ماه، حتی اگر در نگاه اول عاشق شود بی گدار به آب نمی زند. مدت ها به بررسی و یافتن ایده آل های خود در آن زن فکر می کند. مرد دی ماهی، شیفته زنی خوش اندام و خوش پوش و شیک می باشد. زیرا خود او همیشه منظم و مرتب است . او آرزوی برتری زن مورد علاقه خود را دارد.

    مر دی ماهی به سادگی می تواند به زنان نزدیک شده و با آنها ارتباط برقرار کند این بدین معنی نیست که او مردی چشم چران و هوسران است بلکه فقط به دنبال یافتن زن ایده آل خود می باشد. این نوع از مردان دی ماه، خیلی کمیاب هستند، اما اگر چنین موردی برای شما پیش آمد بهتر است ابتدا راجع به او اطلاعاتی به دست آورید.

    مرد متولد دی هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند و به همین دلیل کمتر اتفاق می افتد که از همسرخود جدا شود. طبق آمار موجود، طلاق گرفتن در مردان متولد دی خیلی کمتر از متولدین ماه های دیگر اتفاق می افتد، با وجود این هرگز او را در این بن بست قرار ندهید.

    اگر روزی خطایی از شما سر زده و به این نتیجه برسد که همسر مناسبی نیستید، در آن صورت هرگز شانس دوم به شما نخواهد داد و سریعا رابطه خود را با شما قطع خواهد کرد.

    هر مرحله از زندگی زناشویی برای این مردان با حساب و کتاب همراه است. در اولین سالهای زندگی از نظم و ترتیب چنین مردی واقعا تعجب خواهید کرد، او هر هفته در یک روز و یک ساعت معین برای والدین خود کاغذ می نویسد، در یک روز و یک ساعت معین به فلان قوم خویش تلفن می زند، سر ساعت چای یا قهوه می نوشد ، فلان لباس خود را همشه در سمت چپ یا راست گنجه آویزان می کند و کفش هایش را در روز معینی از هفته واکس می زند و خلاصه نظم در هر کارش دقیقا جریان دارد.

    طالع بيني مرد دي ماهي

    این مرد دلبستگی زیادی به خانه، خانواده و نزدیکان خود و آداب و رسوم خانوادگی دارد و از شما نیز انتظار دارد که مانند او علاقمند به خانواده خود و او باشید. بعد از ازدواج نیز، باید به نزدیکان او ابراز احترام و محبت بکنید. اگر فردی استقلال طلب بوده و توجه زیادی به آداب و رسوم ندارید نباید این مرد را انتخاب کنید.

    پدر دی ماهی انظباط و مطیع بودن را از کودکان خود می خواهد، درمقابل به خواسته هایی همچون خرید یک دوچرخه و یا بر پا کردن یک جشن تولد بزرگ پاسخ مثبت می دهد حتی اگر امکان برآورده کردن این خواسته ها سخت باشد. پدر متولد دی مراقب رفتار و کردار کودکان خود می باشد و هیچ نکته ای را فراموش نمی کند.

    کمی خشک و رسمی به نظر می رسد. وظیفه شما برای بهتر کردن این رویه این است که مدام به وی گوشزد کنید که رفتار خشک و رسمی با بچه ها نداشته باشد و از سوی دیگر به بچه ها یاد بدهید که از ابراز علاقه به پدرشان کوتاهی نکنند ، چون او تشنه احترام و محبت است و ادای احترام به او اعتماد به نفس در وجودش را تقویت می کند.

    به عنوان پدر، او واقعا یک رئیس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست؛ به این معنی که چه در سر میز غذا در منزل و چه بر سر سفره ای که در یک گردش خانوادگی روی علف های بیابان پهن می شود ، او در بالای سفره می نشیند و موقعیت برتر خود را حفظ می کند.

    با وجود دانستن همه خصوصیاتی که در باره مرد دی ماهی گفتیم ، اگر باز هم دلبسته شما نشد زیاد تعجب نکنید زیرا در مورد عشق خجالتی می باشد. با وجود پسندیدن شما نمی تواند به راحتی احساس خود را آشکار کند.

    او می تواند، صاحب کار فوق العاده ای باشد، ثروت زیادی به دست آورد، اما وقتی نوبت عشق می رسد، ناگهان تغییر می کند. زیرا به آسانی اعتماد نمی کند. تصور می کند زنی که او را پسندیده باشد، به او توجه خواهد کرد، با این وصف شما باید به او نزدیک شوید.

    مرد متولد ماه دی به راحتی میتواند درآمد کسب کند.در واقع پول دارترین مردان اغلب دی ماهی هستند. شاید امروز پولدار نباشد، اما فردا، ثروت زیادی به دست می آورد و به پول ارزش می دهد و همین انتظار را نیز، از شما دارد.

    انسان های به خصوصی که متولد دی ماه بوده و تأثیر ستاره دیگری را گرفته باشند، می خواهند که همسری ثروتمند اختیار کنند. نیت این مردان، استفاده از پول این زن برای رسیدن سریع به موفقیت و پیشرفت در زندگی است.

    مرد متولد دی ماه، دارای برخی از خصوصیات ماه مخالف خود، یعنی تیر ماه را دارد. او گاه کمی بدبین می شود و از زندگی قهر می کند. و معمولا علتی برای آن نمی یابد. فشاری که به احساسات خود وارد می کند را با این طریق آشکار می کند. همچنیم مرد دی ماهی خیلی زود رنج بوده و سریعآ دلخور می شود.

    ظاهرا در امور جنسی سردتر از مردان دیگر به نظر می رسد ،اما این سرد مزاجی فقط ظاهری استو فقط قدرت ابراز علاقه او نسبت به مردان دیگر کمتر است. می توان گفت از نظر امور جنسی از دیگران یک قدم هم جلوتر است.

    زنانی که در عرصه عشق به شوهر چرب زبان و عاشق پیشه نیازمند هستند، از برخورد مرد دی ماهی احساس کمبود می کنند زیرا شخصیت او با رفتار عاشق پیشانه سازگاری ندارد.

    او هرگز در نقش یک عاشق دل خسته ظاهر نمی شود ، اما شعله علاقه هرگز در دل وی خاموش نخواهد شد و این شعر حافظ که می گوید :« آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست » درباره وی کاملا صادق است.

    حمایت مرد متولد دی از همسر و فرزندانش بسیار جدی است و با گذشت زمان و بالا رفتن سن تغییر پیدا نمی کند. شما همیشه در نظر او دختر جوانی هستید که در روزهای اول آشنایی با او بوده اید و فرزندانش نیز همیشه کودکان او هستند حتی اگر خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند 

    نکته جالب توجه در زندگی مرد متولد دی ماه که منحصر به خود اوست ، این است که در جوانی بسیار جدی بوده و با بالا رفتن سن کمی نرم تر می شود تا جایی که در میانسالی ، تبدیل به یک آدم خوش مشرب و اجتماعی می شود.

    اگر شما دی ماهی است، با مشکل خاصی در زندگی خودروبه رو خواهید شد و مدار زندگی شما از یک نظر بر خلاف زنان دیگر در حرکت معکوس می چرخد ، یعنی زنان دیگر باید در اوایل زندگی دندان روی جگر بگذارند و سر به هوایی های شوهر خود را تحمل کنند.

    به این امید که پس از پا به سن گذاشتن سر به راه و آرام خواهند شد، در حالی که شما درست برعکس در ابتدای زندگی خیالتان از بابت سر به هوایی و هوسبازی آقا کاملا راحت خواهد بود اما با بالا رفتن سن شوهرتان، خطر عاشق شدن اش نیز بیشتر است.

    در این حالت نیز موضوع به دو دلیل بزرگ هرگز جدی نخواهد بود:اول اینکه در سنین میان سالی دیگر آن شور و هیجان جوانی در وی وجود ندارد و دوم اینکه مرد متولد دی واقعا عاشق خانه و خانواده خواهد شد ، لذا الفت و هم بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی های مخرب و آزار دهنده وی می گردد.

    علاقه این مرد به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه تقلیل هم پیدا نمی کند و خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندی از خود نشان بدهید.

    ممکن است شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بی تفاوت ببینید ، گول این حالت ظاهری را نخورید و خدای نکرده زبان به بدگویی از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنید و یا نسبت به آن ها بی توجهی و بی علاقگی از خود نشان ندهید، کافی است فقط یک اتفاق ناگوار برای کنترل یکی از اعضای خانواده وی روی بدهد تا ببینید چطور کنترل ظاهری خود را از دست داده و عشق پوشیده و باطنی وی ناگهان آشکار می شود.

    مرد متولد دی ماه به طور مطلق دختری را برای همسری انتخاب می کند که مادری نمونه و زنی خانه دار بوده و انتظار دارد که خیلی خوش لباس و شیک و همیشه مرتب باشد.

    او هرگز پیشنهاد نمی کند که ماه عسل خود را در پاریس بگذرانید، اما هیچ بعید نیست که سی سال بعد با اصرار از شما بخواهد که سفری به تاج محل هندوستان بکنید زیرا شنیده است که شب های مهتابی آن بسیار عاشقانه است.

    مرد دی ماهی خیال می کند همین قدر که شما را به عنوان همسر خویش انتخاب کرده، هر روز پس از اتمام کار به منزل می آید، شما در انجام کارهای منزل و رسیدگی به امور بچه ها مختار گذاشته کافی است که عشق و علاقه او به شما ثابت کند و دیگر نیازی به ابراز آن نیست.

    صورت فلکی جدی بر زانوان ، استخوان ها و پوست این مردان حکومت می کند، در نتیجه متولدین دی ماه مستعد شکستگی استخوان ، رگ به رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند.

    انواع بیماری های پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام آنها را تهدید می کنند. مردان دی ماهی در خطر معرض ابتلا به کم خونی ، ناراحتی کلیه ، زکام ، ناشنوائی ، روماتیسم و راشیتیسم نیز هستند. هم چنین از آنجائی که تمایل به نگرانی ، اضطراب و سرکوب عواطف و احساسات درونی شان را دارند، خطر ابتلا به استرس و ناراحتی های گوارشی برایشان وجود دارد.

    متولدین دی ماه نباید به سراغ مشاغلی که در ارتباط با مواد غذایی است بروند مانند :کار در رستوران و ساندویچی ، خواربار فروشی و غیره.

    آنها رابطه خوبی با باد و گیاهان سبز دارند و می توانند در کارهای که در ارتباط با این موارد می باشد موفق شوند.

    بهتر است از کارهایی چون هنرهای دستی که با دست انجام می شود دوری کنید چون شانس آور نیست . مانند :خیاطی، سفالگری، نقاشی، کنده کاری روی چوب، گل سازی و غیره.

    در کارهایی چون، ریاست شرکتهای فیلم سازی، داستان نویسی، کارگردانی، فیلم نامه نویسی، رمان نویسی و تهیه کنندگی خیلی موفق می باشند.

    مردان دی ماهی افرادی خوش رو می باشند از این رو در ارتباط با افراد موفق بوده بنابراین در مشاغلی چون منشی گری نیز موفق می شوند.

    با وجودحسابگری و آینده نگر بودن ، شانس خوبی دارند تا در امور مالی موفق باشند. به طور مثال :اگر در بورس سهام شرکت کنند حتماً برنده خواهند شد.

    همچنین در کارهایی چون بازاریابی، خبرنگاری ، فروشندگی برای این گروه مناسب می باشد.

    طالع بینی هندی مرد متولد دی

    مرد متولد دی فردی زیرک است و در دنیای کسب و کار بسیار هشیار است. احتمال دارد کمی بدخلق، درونگرا و محتاط باشد. اگر شما با زمان پیش بروید، کتابهای مهم و اساسی و مجلات را مطالعه کنید، به اندازه کافی مواد و مصالح لازم را برای گفتگو با او دارید که بتوانید توجهش را حفظ کنید و احترامش را جلب نمایید. چون او موجودی اهل عمل است، از اتلاف وقت خشمگین می شود. اگر شما یک برنامه خوب و مخصوص برای کارهای خود تهیه دیده و به آن پایبند باشید، او شما را تحسین خواهد کرد.

    یک علاقه خالصانه از طرف شما برای موضوعات روشنفکرانه و هنر و موسیقی او را خوشنود خواهد ساخت. او به طرزی مافوق عادی درمورد خانواده خود وفادار و احساساتی است. هرنوع عدم علاقه ای را که ممکن است نسبت به افراد نزدیکش داشته باشید، بهتر است بدون بحث و گفتگو، به کناری بگذارید.

    خدای من ! مرد متولد دی ،كسی است كه می داند كجا میرود مستقیم رو به جلو! مردان متولد این برج تلاش می كنند تا پیشرفت كنند . سیاره آنها كیوان است ، كیوان فرمانروایی جدی است و توسط حلقه هایی احاطه شده. پس متولد این برج با حلقه های خودش محدود شده است. آنها دقیقاً می دانند چه كاری را می توانند انجام دهند و آن را به خوبی انجام می دهند، نه كمتر و نه بیشتر . این مردان محدودیتهای خود را شناخته و آنها را رعایت می كنند كه گاهی به موفقیتی عظیم می انجامد . در مواقعی دیگر نگرانی ها از او آدمی خشك مغز می سازند و او قدم از قدم بر نمی دارد و خطر نمی كند و با قوانین و دستورات، خود را محدود می كند .

    این مردان و پول مثل قفل و كلید باهم جورند.

    طالع بيني مرد دي ماهي

    متولد برج دی تحت تأثیر نشانه خود دقیقاً محافظه كار هستند و همیشه خوش نامی دارند . آنها نگران عقاید مردم هستند و سعی می كنند در هر كاری اصول و مقررات جاری را رعایت كنند . فكر نكنید آدمهای كسالت آوری هستند ، نه واقعاً این طور نیست. آنها به پدر اهمیت زیادی می دهند و فكر می كنند سایه پدر همچون روح همیشه بر بالای سر آنها پرواز می كند, (هملت را به خاطر می آورید.) شكایت عمده آنها احساس گناهی است كه زجرشان می دهد ، مرد متولد این برج حتماً اگر پایش را جای پای پدر بگذارد باز هم از غصه اینكه وظیفه اش را در مقابل پدر به خوبی انجام نداده ، او را غذاب می دهد. اگر این نگرانی ها ریشه دار باشند اعتماد به نفس او را تضعیف كرده و خرد می شود. اما اگر همین حس مسئولیت پذیری را در راه درست به كار برد، قوی و قویتر می شود .

    آن وقت آسمان آخرین مرز محدودیت اوست. به دلیل احساساتی كه نسبت به پدرش دارد، خودش نیز پدری فعال و سخت گیر خواهد بود. وقتی احساس شادمانی كند، بچه ها را دو چندان شاد می كند و در مواقع دیگر پدری بسیار عاقل است . وقتی بچه ها تكالیفشان را انجام می دهند مصمم و قاطع بالای سر آنهاست و آنها را كنترل می كند. وقتی پدر بزگ شود، هر چند می گوید شصت ساله است ولی مثل شانزده ساله ها رفتار می كند.

    مرد متولد برج دی گاه معتاد به كار است. ولی بهتر است قبل از آنكه شما او را با سامسونت ، كامپیوتر و ماشین حسابش تنها بگذارید، تمرین کنید با آنها به گردش بروید و نشان دهید چقدر به آنها اهمیت می دهید.

    مرد و زن متولد ماه دی ممکن است بسیار دلچسب یا ترش رو، شیك و چشم و گوش باز یا ژولیده پولیده و بدبو باشد. برخی از آنها وقتی راه می روند مثل سطل زباله ای هستند كه روی دوپا راه می رود ، برخی از این مردان از حمام كردن اكراه دارند و فكر می كنند اگر در رگبار گیر بیافتد، تا یک هفته حمام نمی خواهند ! پیش از انكه بازو به بازوی او قدم بزنید یا برای بینی تان گیره لباس تهیه كنید باید بدانید كه همه آنها اینطور نیستند ! بعضی بسیار تمیز و مرتب هستند و بوی خوش ( و نه عطری مزخرف ) از آنها در هوا می پیچد.

    چه تمیز چه كثیف مردان متولد دی معمولاً لاغر و تیره و اغلب كوتاه هستند و كوتاهی قد را با بزرگی شخصیت جبران می كنند. سن آنها در جوانی بیشتر به نظر میرسد . اگر 15 ساله باشند سی ساله به نظر می رسند ، اما وقتی به سی سالگی میرسند در جا می زنند. و به آرامی پیر می شوند.

    طالع بینی هندی سایر ماهها

  • چگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم
  • به نیت شما فال چای گرفتیم. جواب فال شما:

    » مشکل مالی، فقر

    مردان متولد دیماه عموماً افرادی گندگون با قدی متوسط، چرب زبان، غیور، عجول و خود بزرگ بین هستند. نقطع ضعف آنها این است كه دهن بین و زود تأثیر بوده و در مقابل مهربانی و عطوفت دیگران زود تسلیم هستند. آنان انتقاد كننده اما امتقادپذیر نیستند. در عین حال برخی از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند. از لحاظ شغلی، صنعت كشاورزی و دامداری با اینان سازگار است. این افراد اغلب از فرزندان خود نفع می‎برند. متولدین دی اغلب بیماریشان از سردی و خشكی و درد شكم و درد كمر است. هلیله زرد و رازیانه همراه با عسل به صورت معجون برای آنان مفید می‎باشد. این افراد هرگاه از سن سه سالگی ودو خطر بگذرند، به عمر طبیعی و طولانی خواهند رسد. انگشتر یاقوت برای آنان خوش یمن و سازگار است.  

    متولدین هر ماهی در طالع‌بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع‌بینی ازدواج مردان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.

    این ازدواج با توجه به ویژگی های شخصیتی هر دو طرف نمی تواند خوب باشد و باید بسیار هردوطرف از این جهت آگاه باشند و متولیدن دی ماه مرموز هستند و این برای زنان فروردینی خوب نیست.

    متولدین هر دو این ماه ها افرادی هستند که راز همسر خود را نگه می دارند و برای این که رازشان هم محفوظ بماند بسیار اهمیت قائل هستند و  به همین جهت رابطه ای خوب داشته باشند. متولدین این دو ماه برای هم می توانند رازداری هایی بسیار خوب باشند و بتوانند در اینده از زندگی در کنار هم لذت ببرند.

    متولدین این دو ماه همانگونه که از قبل هم گفتیم بسیار خویشتندار هستند و تعهد ویژگی اصلی ذهن آن هاست و از این رو می توانند در کمال تفاهم با هم زندگی کنند و از زندگی که در کنار یکدیگر دارند لذت کافی را ببرند.

    طالع بيني مرد دي ماهي

    مرد دی ماهی در هزینه کردن بسیار دقیق است و ولخرج نیست و زن تیر ماهی هم حداکثر تلاش خود را می کند تا زندگی آرامی از لحاظ مالی داشته باشد و به همین دلیل این دو می توانند زندگی خوبی داشته باشند.

    مرد دی ماهی شاید کمی سخت صحبت های دیگران را که مبنی بر سلطه جویی است را قبول کند و زن مردادی حداکثر تلاش خود را می کند تا فرد اول خانواده باشد و از این رو ممکن است در برخی مسائل دچار مشکل شوند و نتوانند سکان زندگی را به درستی هدایت کنند.

    مرد دی ماهی فردی است که اگر شرایط مناسب را پیدا کند حداکثر محبتی که یک فرد می تواند داشته باشد را به نمایش می گذارد و برای زن شهریوری که تماما احساس است و تلاش در شاد بودن در زندگی را دارد، بی نظیرترین شرایط داشتن همچنین فردی است.

    زندگی این دو می تواند سرشار از شادی و تعامل باشد و در آینده از زندگی لذت کافی را ببرند.

    زن مهر ماهی عاشق بلند پروازی و ریسک های بزرگ است اما مرد دی ماهی ثبات را دوست دارد و این خود ممکن است در تصمیمات زندگی سبب آن شود که اختلافاتی پیش بیاید و باید اگر هنوز در رابطه نتوانسته اید کسی را به عنوان رهبر خانواده انتخاب کنید نمی تواند خوب باشد.

    همانطور که از قبل هم گفتیم مرد دی ماهی به دنبال سلطه است و دوست دارد که رهبر خانواده باشد و زن آبان ماهی هم به همین صورت است و به همین جهت این دو قطعا ممکن است با هم دچار مشکل شوند.

  • فال پويا
  • این ازدواج هم ممکن است خوب باشد و هم نه و باید بدانید که علت اصلی آن می تواند عدم تفاهم در انتخاب های هر دو طرف باشد. اگر می خواهید در چنین ازدواجی قدم بگذارید باید بدانید که همیشه سعی در کنترل رفتار های خود داشته باشید تا زندگی ارامی داشته باشید.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    این ازدواج هم می تواند خوب باشد و هم نه و علت اصلی آن این است که بهمنی ها همه چیز را ساده می بینند ولی متولدین دی ماه بسیار سخت گیر و قاطع هستند و ممکن است این موضوع خود سبب ایجاد مشکل هایی شود.

    این ازدواج هم متوسط است و علت اصلی آن می تواند این باشد که زن اسفندی عاشق پیشه و بسیار احساسی است اما مرد دی ماهی با وجود آن که در شرایط مناسب بسیار احساساتی است اما از محبت زیاد ممکن است به دنبال سلطه باشد و ممکن است دچار مشکل شوند.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » طالع بینی ازدواج مرد دی ماهی با زنان 12 ماه سال

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    هر سال چهار فصل کاملا متفاوت را در دل خود جای داده است و این چهار فصل نیز دارای 12 ماه متفاوت می باشند که متولدین هر یک از این ماه ها از نظر برخی از افراد دارای خصوصیات و ویژگی های اخلاقی خاص و متفاوتی هستند که بدون ربط با ماه تولدشان نیست. با برنا همراه باشید تا در این باره بیشتر و بهتر بدانید.

    قدرت طلب ، خانواده دوست ، سرد و خوددار ، در عرصه عشق کم تظاهر و کم حرف ، پدری خشک و جدی ، مهربان ولی دلسوز ، مقام را به ثروت ترجیح می دهد ، در جوانی بسیار جدی می باشد ولی به تدریج که پا به سن می گذارد نرم تر می شود.

    ابراز علاقه و عشق را باید به او یاد بدهید و مرد متولد این ماه از روی هوس ازدواج نمی کند. متولدین مرد این ماه اغلب افرادی گندمگون و با قدی متوسط می باشند همچنین این مردان چرب زبان و غیور و خود بزرگ بین و عجول هستند.

    نقاط ضعف مردان دی ماهی این است که دهن بین می باشند و خیلی زود تحت تاثیر قرار می گیرند و در برابر مهربانی و عطوفت دیگران نیز به زودی تسلیم می شوند همچنین آن ها از دیگران انتقاد می کنند ولی انتقادپذیر نمی باشند و در عین حال نیز افرادی سخنور و صاحب فضل و هنر می باشند.

    از نظر شغلی صنعت کشاورزی و دامداری با مردان متولد دی ماه سازگار می باشد و این افراد اغلب از فرزندان خود نفع زیادی می برند.

    طالع بيني مرد دي ماهي

    متولدین دی ماه اغلب بیماری شان از سردی و خشکی و درد شکم و کمر درد می باشد و هلیله زرد و رازیانه همراه با عسل می تواند برای آن ها مفید باشد.

    مردان متولد دی ماه هرگاه از سن سه سالگی و دو خطر بزرگ بگذرند عمری طبیعی و طولانی خواهند داشت. انگشتر یاقوت نیز برای آن ها خوش یمن می باشد.

    با توجه به خصوصیات مردان متولدین دی ماه نباید کارهای زیر را هرگز انجام دهید.

    ۱.در مورد مسائل پنهانی وی کنجکاوی نداشته باشید.

    ۲. اگر او کم حرفی را ترجیح می دهد هرگز تلاش نکنید تا فریبندگی های اجتماعی را به وی تحمیل نمایید.

    ۳. هرگز سعی نداشته باشید که یک مرد دی ماهی را تغییر بدهید.

  • دانلود اهنگ تو شب يلداي مني ديوونه ي دوست داش
  • ۴. اگر وی را همانطور که هست نمی توانید قبول داشته باشید بهتر است از ایجاد رابطه با او خودداری نمایید.

    انتهای پیام

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

    تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    دکتر فرهمندی جراح شانه

    Conex

    تبلیغات محیطی

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

     

    مرد متولد دی به دست خود دیواری در اطراف خود کشیده است، او فردی خجالتی، قوی و خشن است، انسانی دلپذیر اما بسیار جاه طلب است، او همچنان گاوچران ها مردی ساکت و افسانه ای است و تنهایی را ترجیح می‌دهد ولی در حقیقت این طور نیست، او باطنا شیفته آن است که از طرف دیگران مورد ستایش قرار بگیرد و دلش می‌خواهد با کار‌‌‌‌های خود جمعیت را به هیجان در بیاورد، در رویا‌‌‌‌های یک خیال پرداز غیر قابل علاج است ولی سیاره زحل او را تحت کنترل خود دارد و به او رفتاری آرام، عمل گرا و هدفمند می‌بخشد. از همین رو برخی اوقات خشم خود را با رفتاری شتاب زده پنهان می‌کند و گاهی وقت ها بذله گویی‌‌‌‌های غیر منتظره ای از خود بروز می‌دهد که همه را به حیرت می‌اندازد، شوخی‌‌‌‌های او اغلب بی مناسبت و نا بجاست و از همین رو باعث خنده می‌شود وقتی که مرد متولد دی بر روی دنده ی شوخی و مزه پرانی می‌افتد خیلی وراج می‌شود، او عاشق هیجان و ماجراجویی است.

     

    از مرد متولد دی نمی‌توانید توقع داشته باشید که پابرهنه میان گل‌‌‌‌های لاله بدود، نمی‌تواند شخصیت اصلی او را تغییر دهید، تنها کاری که می‌توانید انجام دهید اینست که به لطیفه‌‌‌‌های طولانی و بی مزه ی او بخندید تا شجاعت پیدا کند و حرف‌‌‌‌های جدی تر خود را برایتان بگوید، مرد متولد دی چنین وانمود می‌کند که اصلا هیچ نیازی به تایید یا تمجید کسی ندارد و در موقعی که او را مورد ستایش قرار می‌دهید، طوری واکنش نشان می‌دهد که شما را متقاعد کند حقیقت را گفته است ولی آیا تابحال او را مورد تمجید قرار داده اید که ببینید اثر آن موفقیت آمیز بوده یا نبوده است؟! بنابر این راجع به او زود قضاوت نکنید، او تشنه آن است که کسی به او بگوید، چقدر آدم خوب، باهوش، جذاب و دوست داشتنی هستید. ولی چون خیلی کم نیاز‌‌‌‌های خود را بازگو می‌کنند، کمتر هم مورد تحسین قرار می‌گیرد.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    مرد متولد دی را اگر بخواهیم به گیاه تشبیه کنیم از جمله گیاهانی است که خیلی دیر شکوفا می‌شود در جوانی مثل جغد است ولی به مرور که بزرگتر می‌شود از ترش رویی و جدیت او کاسته می‌شود و اگر یک متولد دی معمولی باشد، قیافه و رفتاری جوانتر از دیگران خواهد داشت، یک موضوع بسیار مهم در مورد او اینست که در مقایسه با دیگر مردها، شاید باید سال‌‌‌‌های سال دمدمی مزاج بودن احمقانه آنها را تحمل کنید و بعد هم انتظار یک پیری کسالت بار را داشته باشید ولی در کنار این مرد شاید در اوایل کمی دلسرد شوید اما آینده ای پر شور و هیجان خواهید داشت، او ممکن است در بهار دوستی تان شما را به پاریس نبرد و در 40 یا 50 سالگی وقتی که سایر مردها از درد مفاصل می‌نالند، شما را به هندوستان ببرد تا تاج محل را ببینید، در این صورت داد و ستد بدی نیست.

     

    خانواده برای او مکان مقدسی است و این شامل خانواده خود و همچنین خانواده ای که تشکیل داده می‌شود، توصیه می‌کنم به مادر او توهین نکنید و یا با برادرش رفتار سرد و توام با بی اعتنایی نداشته باشید، بهتر است خانواده او را مثل کاکتوس‌‌‌‌های تیغ دار که دوست داشتنی هستند، دوست داشته باشید. چیزی که باید همیشه با خاطر داشته باشید، اینست که هرگز باعث افسردگی مرد متولد دی نشوید،

     

    مرد متولد دی چون خیلی به اصل و نسب خیلی اهمیت می‌دهد، با دقت وسواس زیادی به انتخاب همسر می‌پردازد او به دنبال زنی است که در وهله نخست بتواند مادری خوب و شایسته باشد بعد در آشپزی و خانه داری مهارت کافی داشته باشد سوما خوش لباس باشد و بر همکاران و دوستان تجاری او تاثیر خوبی بر جای بگذارد، همینطور از نظر رفتار و تربیت خانوادگی هوش و استعداد بر دیگران برتری داشته باشد و نهایتا زیبا باشد. فقط کافیست اسم یکی از اقوام شما در نشریه معتبری باشید یا ظروف چینی گران قیمت خانوادگی تان را به او نشان دهید و خلاصه اصل و نسب خود را به رخ او بکشید. هفته ای یکبار مادرش را به شام دعوت کنید و به او نشان دهید که چقدر در تنظیم بودجه مهارت دارید.

     

  • چگونه اسم ویندوز 10 را عوض کنیم
  • بعد از آنکه خانواده اش از شما خواستگاری کرد (یا شاید هم خودش از شما خواستگاری کند) از همان اول قاطع و محکم جلو بروید، به او تفهیم کنید که از صمیم قلب به خانواده اش علاقه مند هستید ولی باید بداند که فقط او را به عنوان شریک زندگی خود بر گزیده اید مرد متولد دی معمولا در جلوی جنس مخالف کمی دست پاچه می‌شود و ممکن است کمی سرخ و سفید شود، گاهی هم ممکن است در حضور آنها رفتار تند و خشنی از خود بروز دهد اما این رفتارها در واقع شیوه ای است که به او کمک می‌کند تا دست و پا جلفتی بودنش را پنهان کند، یادتان باشد هرگز کار‌‌‌‌های جلف و سبک سرانه از خود نشان ندهید، همیشه یک زن به تمام معنا شایسته و با وقار باشید، او ممکن است گه گاهی نگاهی به زن‌‌‌‌های سبک سر بکند ولی قطعا با آنها ازدواج نخواهد کرد، اگر زمانی تصمیم گرفتید به شوهر متولد دی خود هدیه ای بدهید، بهترین هدیه برای او یک کتاب شعر است هرچقدر عاشقانه تر بهتر….!

     

    مرد متولد دی به عنوان پدر، به معنای واقعی کلمه پدر خواهد بود در موقع غذا خوردن در صدر مجلس می‌نشیند و این اصل را حتی در پیک نیک هم حفظ می‌کند، او طالب نظم و انضباط و برنامه ریزی است و در مقابل همه ی اینها را با وفاداری و ایثار جبران می‌کند و از برگزاری جشن‌‌‌‌های تولد بزرگ و یا جشن کریسمس‌‌‌‌های پر شکوه خوشش می‌آید، اما مراقب است که فرزندان خود را لوس نکند. به بچه ها یاد بدهید که به پدر دی ماهی خود ابراز علاقه کنند در موقع خوابیدن او را ببوسند، البته باید مراقب باشید که در این راه زیاد افراط نکنید، بعدها هنگامی که نوه هایش روی زانو‌‌‌‌های او می‌نشیند به طرز شگفت آوری ملایم و سهل گیر می‌شوند.

     

    مرد متولد وظایف زناشویی خود را همچون دیگر فعالیت هایش از جمله خرید، انجام کار‌‌‌‌های بانکی، مکاتبه، رفتن به موزه ها و نمایشگاه‌‌‌‌های هنری و تمیز کردن کلکسیون‌‌‌‌های تفنگ و کاپ‌‌‌‌های ورزشی اش به طور منظم و طبق برنامه ریزی انجام میدهد در انتها باید بگوییم هر زن عاقلی قدر محبت ها و وفاداری شوهر دی ماهی اش را خیلی خوب می‌داند. از نظر شوهر دی ماهی شما همیشه همان دختری خواهید بود که با وجود تار‌‌‌‌های موی سپید در لابلای موهایتان و چین و چروک‌‌‌‌های ریز و درشت روی صورتتان، وادارش کرده اید به شما بگوید دوستت دارم!!!

    تکامگ – تکامگ – takamag

    در نگاه کلی به شخصیت مرد متولد دی ماهی متوجه قدرت طلبی، در عرصه عشق کم تظاهر، خانواده دوست، عشق مقام و منزلت، خوددار، خونسرد و پدری جدی اما مهربان می شویم. مردان متولد دی ماه بیشتر از آنکه به ثروت اهمیت بدهند، به مقام و منزلت در دنیا اهمیت می دهند و هر لحظه از زندگی خود می کوشند تا به قدرت و مقام دست پیدا کنند.

    در ادامه مطلب شما را بیشتر با شخصیت مردان متولد دی ماه آشنا خواهیم کرد و امیدوار هستیم این مطلب برای شما مفید واقع شود.

    اولین چیزی که شما را در ارتباط با مردان متولد دی ماه متعجب می سازد، زبان نیش دار این افراد است. اما باید در ارتباط با مردان متولد دی ماهی صبور باشید، زیرا عادت نیش زبانی آن ها از شخصیت دوگانگی این افراد نشأت می گیرد و زیاد نیت خاصی از گفتن جملات ناخوشایند خود ندارد و در ادامه صحبت با شما سعی می کنند نیش زبانی خود را در سخنان خود جبران کنند.

    مرد دی ماهی بیشتر درونگرا هستند و کمتر می شود شور و نشاط آن ها را دید، ولی اگر به درون آن ها نفوذ کنید متوجه روحیه ی شاد و پر نشاط آن ها می شوید.

    طالع بيني مرد دي ماهي

    شاید در ارتباط و دیدار اول با مرد متولد دی ماهی متوجه عشق او نسبت به خود نشوید و حتی مقام و منزلت را با بودن و عشق ورزیدن به شما ترجیح دهد. باید به شما بگوییم که مرد دی ماهی در انتخاب همسر خود بسیار هوشمندانه عمل می کند و نمی گذارد هوسبازی در عشق او نفوذ کند و او را از مسیر زندگی زیبای خود دور کند.

    شخصیت مردان متولد دی ماه به گونه ای است که زیاد عشق خود را به زبان نمی آورند و سعی می کنند در عمل عشق خود را به طرف مقابل نشان دهند. باید توجه داشته باشید که به مردان متولد دی ماهی ابراز علاقه و عشق را یاد بدهید و منتظر این نباشید که آن ها در زندگی خود به تنهایی به شما عشق بورزند.

    این مردان از همسر خود انتظار دارند که بسیار خوش لباس و مرتب باشد و اگر متوجه شوند که همسر خود این موضوع را رعایت نکرده است، حتماً با عمل و گفتار خود عکس العمل نشان می دهند و آن ها را از این موضوع آگاه می سازند.

    یکی از مواردی که بسیار از خانم ها را در زندگی متاهلی نگران می کند، هوسبازی مرد زندگی خود در سال های بعد از ازدواج است. باید بگوییم که اگر همسر شما متولد دی ماه است، دیگر نباید نگران این موضوع باشید و مطمئن باشید که هیچ زمان مردان متولد دی ماهی اجازه نمی دهند که کسی به عشق پاک آن ها لطمه بزند. شاید برایتان جالب بیاید که آمار طلاق این مردان نسبت به مردان دیگر بسیار پایین است.

    ولی توجه داشته باشید که اگر مرد متولد دی ماهی در زندگی خود متوجه شود که شما همسر خوبی نیستید، حتماً به رابطه خود خاتمه می بخشد و دیگر شما را در ادامه راه زندگی همراهی نمی کند.

  • چگونه دختر را جذب خودمان کنیم
  • همانطور که گفته شد، شخصیت دی ماهی ها به گونه ای است که نمی گذارند کسی متوجه عشق و علاقه ی آن ها به نسبت به افرادی بشود. پس این افراد در ارتباط با خانواد خود بسیار آگاهانه رفتار می کنند و در درون خود به تک تک افراد خانواده خود عشق می ورزند.

    مرد متولد دی ماهی در رفتار با فرزندان خود بسیار جدی عمل می کند، ولی در عمل و دورن خود بسیار به فرزندان خود عشق می ورزد و نمی گذارد که آب در دل فرزندان خود تکان بخورد.

    شخصیت مردان متولد دی ماه به اینگونه است که میانسالی اوج زندگی و لذت آن ها می شود و می توان گفت این مردان اگر در دوران جوانی خود لذتی از این دنیا نبرده اند، حتماً در دوران میانسالی جبران می کنند و عوض همه ی کارهای زیبایی که می شده انجام بدن ولی انجام نداده اند را در می آورند.

    در امورات زندگی بسیار با نظم هستند و برای هر کار خود در زندگی برنامه ریزی می کنند و هیچ کاری را بدون برنامه ی قبلی انجام نمی دهند.

    دانستنی ها راهی به سوی پیشرفت و سر بلندی

    بعضی افراد افسردگی را خودشان انتخاب می کنند

    آیا قصد کمک به افراد افسرده دارید؟

    با تکنیک های تنفسی با استرس و اضطراب مقابله کنید

    علائم و دلایل فرسودگی روانی چیست + نشانه های ابتلا به آن

    علت ابتلا افراد به افسردگی فصل پاییز چیست؟

    شرم از بدن خود نداشته باشید، هیچ فردی بدون نقص نیست

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    محبوب ترین مطالب

    بعضی افراد افسردگی را خودشان انتخاب می کنند


    آیا قصد کمک به افراد افسرده دارید؟

    با تکنیک های تنفسی با استرس و اضطراب مقابله کنید

    علائم و دلایل فرسودگی روانی چیست + نشانه های ابتلا به آن

    علت ابتلا افراد به افسردگی فصل پاییز چیست؟

    شرم از بدن خود نداشته باشید، هیچ فردی بدون نقص نیست

    آخرین مطالب

    به چند سؤال مهم قبل از شروع یک رابطه اشاره کرده ایم

    طالع بيني مرد دي ماهي

    چه عواملی سبب تشدید تنبلی تخمدان در خانم ها می شود؟

    دستبند تنیس؛ جواهری که در دستان کریس اورت تنیس شد

    شربت زینک سولفات برای نوزادان چه فوایدی دارد؟

    از فواید خرما در بارداری می توان به درمان یبوست اشاره کرد

    سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

    بازیابی پسورد

    پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

    Horoscope

    مرد متولد دی

    قدرت طلب، خانواده
    دوست، خوددار و سرد، و در عرصه عشق كم حرف و كم تظاهر از ويژگيهاي مهم مرد متولد دي
    ماه است.

    پدري جدي و خشك اما مهربان و دلسوز، او مقام را به ثروت ترجيح مي دهد. مرد متولد دي
    ديواري به ظاهر غير قابل عبور به دور خود مي كشد، او در عين حال تا حدي خشن و بسيار
    مصمم است. اگر چه در بدو امرچنين به نظر مي رسد كه خواهان دوري جستن از ديگران و
    عزلت گزيني است، اما نه تنها در حقيقت اين چنين نيست، بلكه اگر خوب دقت كنيد، مي
    بينيد كه بسيار هم جاه طلب و شهرت پرست است.

    يك چنين دو گانگي در امور عشقي او نيز به چشم مي خورد، به اين ترتيب كه با وجود
    آنكه سخت رويايي مي باشد، سياره زحل،‌ يعني جرم سلوي كه حاكم بر كردار و رفتار او
    است، مانند يك ترمز قوي جلوي ابراز احساسات وي را مي گيرد. اين سياره به طور مداوم
    از او مي خواهد كه موجودي آرام،‌ اهل عمل و جدي باشد. اين اعمال نقوذ كه در واقع
    مغاير با خصوصيات ذاتي اوست، گاهي اوقات منجر به سر زدن كارهايي از او مي شود كه
    موجب تعجب اطرافيانش مي گردد.

    احتمالا اولين چيزي كه در يك مرد متولد دي نظر شما را به خود جلب مي كند، زبان نيش
    دار اوست، اما اندكي بعد مي بينيد كه در اين مورد نيز دوگانگي خاصي در اوست. به اين
    ترتيب كه متوجه مي شويد كلمات و جملات ناخوش آيند او از روي قصد و نيت خاصي نيست و
    اندكي پس از آنكه يك چنين جملاتي از دهانش خارج شد، سعي مي كند آن را رفع و رجوع
    كند. اگر بتوانيد پا به خلوت درون يك مرد متولد دي بگذاريد، با كمال تعجب در نهاد
    او موجودي مي بينيد سرشار از شادي و نشاط، و دستخوش رؤياهاي طلايي و آرزومند
    دستيابي به بي قيدي و آزادي هاي بي حد و حصر كه همه اين تمايلات و آرزوها به طور
    سربسته در وجود او مخفي مانده و به ندرت عرض وجود مي كند.

    در هفته ها و حتي ماه هاي اول آشنايي خود با يك مرد متولد دي اين توهم به شما دست
    مي دهد كه رسيدن به منصب عالي را بر هر چيز ديگري ترجيح مي دهد و اگر از وي پرسيده
    شود كه بين شما ( عشق ) و يك مقام برجسته بايد يكي را انتخاب كند بدون كوچكترين
    ترديد مقام را انتخاب خواهد كرد، اما اگر فقط قدري حوصله به خرج بدهيد،‌خواهيد ديد
    كه قضاوت شما تا چه حد اشتباه آميز بوده است و در سينه او چه قلب گرم و عاشق پيشه
    اي در حال تپيدن است. پس از پي بردن به حقيقت امر بهتر است به آنچه كه دستگيرتان
    شده اكتفا كنيد. به عبارت ديگر هرگز انتظار نداشته باشيد كه گفتار و رفتار وي نشان
    دهنده اين انتخاب دروني باشد زيرا مرد متولد دي كمتر به عشق خود اعتراف مي كند. در
    حقيقت سياره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد كه اعترافات صادقانه بر زبان
    متولد دي ماه ظاهر بشود و انديشه ها و تمايلات باطني او آشكار گردد.

    مرد متولد دي چنين وانمود مي كند كه اصلا نيازي به تعريف و تمجيد ندارد و حتي به
    هنگام شنيدن تعريف و تمجيد هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضايت خاطر و شادماني عميق
    خويش مي گردد، اما حقيقت اين است كه او با تمام وجود خواهان آن است كه مرتبا به وي
    بگوييد كه چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستني و جالبي است.

    مرد متولد دي جاه و مقام را به ثروت ترجيح مي دهد و قلبا مايل است مدير كل و وزير
    باشد تا يك بازرگان ثروتمند ولي گمنام. حتي ثروت براي او وسيله كسب قدرت و شهرت
    است.

    در زندگي مرد متولد دي نكته جالبي وجود دارد كه منحصر به خود اوست و آن اين است كه
    در جواني بسيار جدي است ولي به تدريج كه پا به سن مي گذارد،‌ نرم مي شود تا جايي كه
    در ميانسالي، تبديل به يك آدم خوش مشرب و اجتماعي مي شود، به اين ترتيب اگر شما
    همسر او هستيد، با مشكل خاصي در زندگي خود مواجه هستيد و از يك نظر مدار زندگي شما
    بر خلاف زنان ديگر در حركت معكوس مي چرخد، به اين ترتيب كه زنان ديگر بايد در اوايل
    زندگي دندان روي جگر بگذارند و سر به هوايي هاي شوهر خود را تحمل كنند. به اين اميد
    كه پس از پا به سن گذاشتن سر به راه و آرام خواهند شد، در حالي كه شما درست برعكس
    در ابتداي زندگي خيالتان از بابت سر به هوايي و هوسبازي آقا كاملا راحت خواهد بود
    اما هر چه كه آقا پا به سن بگذارد، خطر عاشق شدنش بيشتر است. او به طور حتم به شما
    پيشنهاد نخواهد كرد كه ماه عسل خود را در پاريس بگذرانيد، اما هيچ بعيد نيست كه سي
    سال بعد با اصرار از شما بخواهد كه سفري به تاج محل هندوستان بكنيد زيرا شنيده است
    كه شب هاي مهتابي آن بسيار عاشقانه است.

    يك چنين حالتي لااقل از يك نظر بسيار خوب است و آن پيش نيامدن احتمال طلاق و جدايي
    در ده سال اول زندگي است. در سال هاي اول زندگي هيچ زني به اندازه شما خيالش از
    جانب همسرش راحت نخواهد بود، اما البته اين احتمال وجود دارد كه بعدها فيل او ياد
    هندوستان كند كه در اين حالت نيز موضوع به دو دليل بزرگ هرگز جدي نخواهد بود: اول
    اينكه در سنين ميان سالي ديگر آن شور و هيجان جواني در وي وجود ندارد و دوم اينكه
    مرد متولد دي واقعا عاشق خانه و خانواده خواهد شد، لذا الفت و هم بستگي خانوادگي
    مانع از بوالهوسي هاي مخرب و آزار دهنده وي مي گردد.

    علاقه اين مرد به خانواده اي كه در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما
    به زندگي از بين نمي رود بلكه تقليل هم پيدا نمي كند و خيلي به نفع شماست كه سعي
    كنيد نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندي از خود نشان بدهيد. البته اين
    امكان وجود دارد كه شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بي تفاوت ببينيد، به شما
    توصيه مي كنم كه گول اين حالت ظاهري را نخوريد و خداي نكرده زبان به بدگويي از
    خواهر شوهر و مادر شوهر باز نكنيد و يا نسبت به آن ها بي توجهي و بي علاقگي از خود
    نشان ندهيد، كافي است فقط يك اتفاق ناگوار براي كنترل يكي از اعضاي خانواده وي روي
    بدهد تا ببينيد چطور كنترل ظاهري خود را از دست مي دهد و عشق پوشيده و باطني وي
    ناگهان آشكار مي شود.

    مرد متولد دي به طور مطلق دختري را براي همسري انتخاب مي كند كه مادري نمونه و زني
    خانه دار باشد. او در عين حال از زن خود انتظار دارد كه خيلي خوش لباس و شيك و
    هميشه مرتب باشد. مطمئن باشيد كه اگر فقط يك روز سر و وضع شما مرتب نباشد يا در
    نهايت صراحت آن را مستقيما به رخ شما مي كشد و يا با عكس العمل و به طور غير مستقيم
    در رفتار و گفتارش اثري آشكار از اعتراض خود نشان مي دهد، مرد متولد دي ماه يك كتاب
    شعر است،‌ و هر قدر اين كتاب شاعرانه تر باشد، بهتر است.

    ابراز علاقه و عشق را بايد به وي ياد بدهيد، در غير اين صورت براي تمام عمر از
    شنيدن جملات عاشقانه و كلمات زيبا از دهان او محروم خواهيد ماند. او خيال مي كند
    همين قدر كه شما را همسري خويش انتخاب كرده، همين قدر كه هر روز پس از اتمام كار به
    منزل مي آيد، همين كه شما در انجام كارهاي منزل و رسيدگي به امور بچه ها مختار
    گذاشته كافي است كه عشق و علاقه او به شما ثابت كند و ديگر نيازي به اين نيست كه
    اين مطلب را به زبان هم بياورد.

    به عنوان پدر، او واقعا يك رئيس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس مي كند
    و اين احساس تابع زمان و مكان نيست؛ به اين معني كه چه در سر ميز غذا در منزل و چه
    بر سر سفره اي كه در يك گردش خانوادگي روي علف هاي بيابان پهن مي شود،‌ او در بالاي
    سفره مي نشيند و موقعيت برتر خود را حفظ مي كند. پدر متولد دي از بچه هاي خود مي
    خواهد كه كودكاني مطيع و باانضباط باشند، درمقابل به خواسته هاي ايشان مثل خريد يك
    دوچرخه و يا بر پا كردن يك جشن تولد بزرگ جواب مثبت مي دهد حتي اگر انجام يك چنين
    كارهايي فشار زيادي به بودجه خانواده وارد بياورد. پدر متولد دي مراقب رفتار و
    كردار كودكان خود مي باشد و هيچ نكته اي را فراموش نمي كند. رفتار او با بچه هايش
    خشك و رسمي به نظر مي رسد و شما براي عوض كردن يك چنين رويه اي اولا بايد مرتبا به
    وي گوشزد كنيد كه با بچه ها خيلي خشك و رسمي نباشد و از طرف ديگر به بچه ها ياد
    بدهيد كه از ابراز علاقه به پدرشان كوتاهي نكنند، چون او تشنه احترام و محبت است و
    اداي احترام در حق او موجب تقويت اعتماد به نفس در وجودش مي شود. مرد متولد دي هرگز
    از روي هوي و هوس ازدواج نمي كند و به همين دليل كمتر اتفاق مي افتد كه كار او با
    همسرش به جدايي بكشد. بر طبق آمار موجود، مردان متولد دي خيلي كمتر از متولدين ماه
    هاي ديگر كارشان به دادگاه و طلاق مي افتد، با وجود اين بايد توجه دقيق داشته باشيد
    كه هرگز او را در اين بن بست قرار ندهيد. اگر روزي به اين نتيجه برسد كه همسر
    مناسبي براي او نيستيد و يا خطايي از شما مشاهده كرد كه به نظر وي به هيچ وجه قابل
    بخشش نبود، در آن صورت هرگز شانس دوم به شما نخواهد داد و سريعا رابطه خود را با
    شما قطع خواهد كرد.

    به عبارت ديگر، براي مرد متولد دي زناشويي در هر مرحله توأم با حساب و كتاب است.

    در سال هاي اول زندگي از نظم و ترتيب چنين مردي واقعا تعجب خواهيد كرد، او هر هفته
    در يك روز و يك ساعت معين براي والدين خود كاغذ مي نويسد، در يك روز و يك ساعت معين
    به فلان قوم خويش تلفن مي زند، سر ساعت چاي يا قهوه مي نوشد، فلان لباس خود را همشه
    در سمت چپ يا راست گنجه آويزان مي كند و كفش هايش را در روز معيني از هفته واكس مي
    زند و خلاصه نظم در هر كارش دقيقا جريان دارد.

    از نظر امور جنسي ظاهرا سردتر از مردان ديگر به نظر مي رسد، در حالي كه اين سرد
    مزاجي ظاهري است، به اين معني كه او فقط از نظر زباني و ابراز علاقه سردتر او مردان
    ديگر است و درغير صورت مي توان گفت كه از ديگران يك قدم هم جلوتر است. زناني كه در
    عرصه عشق به شوهرچرب زبان و عاشق پيشه نيازمند هستند، از برخورد با مرد متولد دي
    احساس كمبود مي كنند زيرا شخصيت او با رفتار عاشق پيشانه سازگاري ندارد.

    او بر خلاف اغلب مردها هر قدر بيشتر پا به سن مي گذارد، سرزنده تر و شاداب تر مي
    شود و از اين نظر مسير زندگي شما در خلاف جهت اغلب زن هاي ديگر است. او هرگز در نقش
    يك عاشق دل خسته ظاهر نمي شود، اما شعله علاقه هرگز در دل وي خاموش نخواهد شد و اين
    شعر حافظ كه مي گويد: « آتشي كه نميرد هميشه در دل ماست» در باره وي كاملاصادق است.

    حمايت مرد متولد دي از همسر و فرزندانش زياد و جدي است و اين مرد با گذشت زمان
    تغيير پيدا نمي كند. براي او شما هميشه همان دختر جواني هستيد كه در روزهاي اول
    آشنايي با او بوده ايد و فرزندانش نيز هميشه كودكان او هستند حتي اگر خود صاحب
    كودكان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند.

     

    ماه تولد در روحیات و خلق و خوی افراد تاثیر دارد .دراین مطلب از نازوب در مورد اخلاق و تمایلات و روحیات مردان متولد دی ماه و راه نفوذ در دل آنها بر اساس علائق جنسیشان صحبت میکنیم. با ما همراه باشید :

     

    مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می کند.قدرت طلب ، خانواده دوست ، خوددار و سرد ، و در عرصه عشق کم حرف و کم تظاهر از ویژگیهای مهم مرد متولد دی ماه است . پدری جدی و خشک اما مهربان و دلسوز ، او مقام را به ثروت ترجیح می دهد . مرد متولد دی دیواری به ظاهر غیر قابل عبور به دور خود می کشد، او در عین حال تا حدی خشن و بسیار مصمم است. اگر چه در بدو امرچنین به نظر می رسد که خواهان دوری جستن از دیگران و عزلت گزینی است ، اما نه تنها در حقیقت این چنین نیست ، بلکه اگر خوب دقت کنید ، می بینید که بسیار هم جاه طلب و شهرت پرست است . یک چنین دو گانگی در امور عشقی او نیز به چشم می خورد ، به این ترتیب که با وجود آنکه سخت رویایی می باشد ، سیاره زحل ،‌ یعنی جرم سلوی که حاکم بر کردار و رفتار او است ذ، مانند یک ترمز قوی جلوی ابراز احساسات وی را می گیرد .

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    این سیاره به طور مداوم از او می خواهد که موجودی آرام ،‌ اهل عمل و جدی باشد . این اعمال نقوذ که در واقع مغایر با خصوصیات ذاتی اوست ، گاهی اوقات منجر به سر زدن کارهایی از او می شود که موجب تعجب اطرافیانش می گردد .

     

    احتمالا اولین چیزی که در یک مرد متولد دی نظر شما را به خود جلب می کند، زبان نیش دار اوست ، اما اندکی بعد می بینید که در این مورد نیز دوگانگی خاصی در اوست . به این ترتیب که متوجه می شوید کلمات و جملات ناخوش آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و اندکی پس از آنکه یک چنین جملاتی از دهانش خارج شد، سعی می کند آن را رفع و رجوع کند .

     

    اگر بتوانید پا به خلوت درون یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهاد او موجودی می بینید سرشار از شادی و نشاط ، و دستخوش رؤیاهای طلایی و آرزومند دستیابی به بی قیدی و آزادی های بی حد و حصر که همه این تمایلات و آرزوها به طور سربسته در وجود او مخفی مانده و به ندرت عرض وجود می کند . نازوب، در هفته ها و حتی ماه های اول آشنایی خود با یک مرد متولد دی این توهم به شما دست می دهد که رسیدن به منصب عالی را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد و اگر از وی پرسیده شود که بین شما ( عشق ) و یک مقام برجسته باید یکی را انتخاب کند بدون کوچکترین تردید مقام را انتخاب خواهد کرد ، اما اگر فقط قدری حوصله به خرج بدهید ،‌ خواهید دید که قضاوت شما تا چه حد اشتباه آمیز بوده است و در سینه او چه قلب گرم و عاشق پیشه ای در حال تپیدن است . پس از پی بردن به حقیقت امر بهتر است به آنچه که دستگیرتان شده اکتفا کنید .

     

  • خلافی ماشین رو چطوری بگیریم
  • به عبارت دیگر هرگز انتظار نداشته باشید که گفتار و رفتار وی نشان دهنده این انتخاب درونی باشد زیرا مرد متولد دی کمتر به عشق خود اعتراف می کند . در حقیقت سیاره زحل با قدرت خود هرگز اجازه نخواهد داد که اعترافات صادقانه بر زبان متولد دی ماه ظاهر بشود و اندیشه ها و تمایلات باطنی او آشکار گردد .مرد متولد دی چنین وانمود می کند که اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و حتی به هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش می گردد ، اما حقیقت این است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وی بگویید که چه مرد خوب، باهوش ، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی است . مرد متولد دی جاه و مقام را به ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل است مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند ولی گمنام . حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت است .

     

    در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجود دارد که منحصر به خود اوست و آن این است که در جوانی بسیار جدی است ولی به تدریج که پا به سن می گذارد ،‌ نرم می شود تا جایی که در میانسالی ، تبدیل به یک آدم خوش مشرب و اجتماعی می شود ، به این ترتیب اگر شما همسر او هستید ، با مشکل خاصی در زندگی خود مواجه هستید و از یک نظر مدار زندگی شما بر خلاف زنان دیگر در حرکت معکوس می چرخد ، به این ترتیب که زنان دیگر باید در اوایل زندگی دندان روی جگر بگذارند و سر به هوایی های شوهر خود را تحمل کنند .

     

     

    به این امید که پس از پا به سن گذاشتن سر به راه و آرام خواهند شد، در حالی که شما درست برعکس در ابتدای زندگی خیالتان از بابت سر به هوایی و هوسبازی آقا کاملا راحت خواهد بود اما هر چه که آقا پا به سن بگذارد ، خطر عاشق شدنش بیشتر است . او به طور حتم به شما پیشنهاد نخواهد کرد که ماه عسل خود را در پاریس بگذرانید، اما هیچ بعید نیست که سی سال بعد با اصرار از شما بخواهد که سفری به تاج محل هندوستان بکنید زیرا شنیده است که شب های مهتابی آن بسیار عاشقانه است .

     

    یک چنین حالتی لااقل از یک نظر بسیار خوب است و آن پیش نیامدن احتمال طلاق و جدایی در ده سال اول زندگی است . در سال های اول زندگی هیچ زنی به اندازه شما خیالش از جانب همسرش راحت نخواهد بود، اما البته این احتمال وجود دارد که بعدها فیل او یاد هندوستان کند که در این حالت نیز موضوع به دو دلیل بزرگ هرگز جدی نخواهد بود: اول اینکه در سنین میان سالی دیگر آن شور و هیجان جوانی در وی وجود ندارد و دوم اینکه مرد متولد دی واقعا عاشق خانه و خانواده خواهد شد ، لذا الفت و هم بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی های مخرب و آزار دهنده وی می گردد.علاقه این مرد به خانواده ای که در آن متولد و بزرگ شده است، نه تنها با ورود شما به زندگی از بین نمی رود بلکه تقلیل هم پیدا نمی کند و خیلی به نفع شماست که سعی کنید نسبت به پدر و مادر و برادران او علاقه مندی از خود نشان بدهید.

     

    البته این امکان وجود دارد که شما او را ظاهرا نسبت به خانواده خود بی تفاوت ببینید ، به شما توصیه می کنم که گول این حالت ظاهری را نخورید و خدای نکرده زبان به بدگویی از خواهر شوهر و مادر شوهر باز نکنید و یا نسبت به آن ها بی توجهی و بی علاقگی از خود نشان ندهید، کافی است فقط یک اتفاق ناگوار برای کنترل یکی از اعضای خانواده وی روی بدهد تا ببینید چطور کنترل ظاهری خود را از دست می دهد و عشق پوشیده و باطنی وی ناگهان آشکار می شود . مرد متولد دی به طور مطلق دختری را برای همسری انتخاب می کند که مادری نمونه و زنی خانه دار باشد. او در عین حال از زن خود انتظار دارد که خیلی خوش لباس و شیک و همیشه مرتب باشد .

     

    مطمئن باشید که اگر فقط یک روز سر و وضع شما مرتب نباشد یا در نهایت صراحت آن را مستقیما به رخ شما می کشد و یا با عکس العمل و به طور غیر مستقیم در رفتار و گفتارش اثری آشکار از اعتراض خود بدهید ، یک کتال شعر است ،‌ و هر قدر این کتاب شاعرانه تر باشد، بهتر است .ابراز علاقه و عشق را باید به وی یاد بدهید ، در غیر این صورت برای تمام عمر از شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا از دهان او محروم خواهید ماند.

     

    او خیال می کند همین قدر که شما را همسری خویش انتخاب کرده، همین قدر که هر روز پس از اتمام کار به منزل می آید، همین که شما در انجام کارهای منزل و رسیدگی به امور بچه ها مختار گذاشته کافی است که عشق و علاقه او به شما ثابت کند و دیگر نیازی به این نیست که این مطلب را به زبان هم بیاورد.به عنوان پدر، او واقعا یک رئیس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست؛ به این معنی که چه در سر میز غذا در منزل و چه بر سر سفره ای که در یک گردش خانوادگی روی علف های بیابان پهن می شود ،‌ او در بالای سفره می نشیند و موقعیت برتر خود را حفظ می کند .

     

    پدر متولد دی از بچه های خود می خواهد که کودکانی مطیع و باانضباط باشند ، درمقابل به خواسته های ایشان مثل خرید یک دوچرخه و یا بر پا کردن یک جشن تولد بزرگ جواب مثبت می دهد حتی اگر انجام یک چنین کارهایی فشار زیادی به بودجه خانواده وارد بیاورد . پدر متولد دی مراقب رفتار و کردار کودکان خود می باشد و هیچ نکته ای را فراموش نمی کند . رفتار او با بچه هایش خشک و رسمی به نظر می رسد و شما برای عوض کردن یک چنین رویه ای اولا باید مرتبا به وی گوشزد کنید که با بچه ها خیلی خشک و رسمی نباشد و از طرف دیگر به بچه ها یاد بدهید که از ابراز علاقه به پدرشان کوتاهی نکنند ، چون او تشنه احترام و محبت است و ادای احترام در حق او موجب تقویت اعتماد به نفس در وجودش می شود . مرد متولد دی هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند و به همین دلیل کمتر اتفاق می افتد که کار او با همذسرش به جدایی بکشد .

     

    بر طبق آمار موجود، مردان متولد دی خیلی کمتر از متولدین ماه های دیگر کارشان به دادگاه و طلاق می افتد ، با وجود این باید توجه دقیق داشته باشید که هرگز او را در این بن بست قرار ندهید. اگر روزی به این نتیجه برسد که همسر مناسبی برای او نیستید و یا خطایی از شما مشاهده کرد که به نظر وی به هیچ وجه قابل بخشش نبود ، در آن صورت هرگز شانس دوم به شما نخواهد داد و سریعا رابطه خود را با شما قطع خواهد کرد.به عبارت دیگر ، برای مرد متولد دی زناشویی در هر مرحله توأم با حساب و کتاب است.در سال های اول زندگی از نظم و ترتیب چنین مردی واقعا تعجب خواهید کرد، او هر هفته در یک روز و یک ساعت معین برای والدین خود کاغذ می نویسد ، در یک روز و یک ساعت معین به فلان قوم خویش تلفن می زند، سر ساعت چای یا قهوه می نوشد ، فلان لباس خود را همیشه در سمت چپ یا راست گنجه آویزان می کند و کفش هایش را در روز معینی از هفته واکس می زند و خلاصه نظم در هر کارش دقیقا جریان دارد.

     

    از نظر امور جنسی ظاهرا سردتر از مردان دیگر به نظر می رسد ، در حالی که این سرد مزاجی ظاهری است ، به این معنی که او فقط از نظر زبانی و ابراز علاقه سردتر او مردان دیگر است و درغیر صورت می توان گفت که از دیگران یک قدم هم جلوتر است . زنانی که در عرصه عشق به شوهرچرب زبان و عاشق پیشه نیازمند هستند ، از برخورد با مرد متولد دی احساس کمبود می کنند زیرا شخصیت او با رفتار عاشق پیشانه سازگاری ندارد.او بر خلاف اغلب مردها هر قدر بیشتر پا به سن می گذارد ، سرزنده تر و شاداب تر می شود و از این نظر مسیر زندگی شما در خلاف جهت اغلب زن های دیگر است.

     

    او هرگز در نقش یک عاشق دل خسته ظاهر نمی شود ، اما شعله علاقه هرگز در دل وی خاموش نخواهد شد و این شعر حافظ که می گوید : « آتشی که نمیرد همیشه در دل ماست » در باره وی کاملاصادق است .

     

    حمایت مرد متولد دی از همسر و فرزندانش زیاد و جدی است و این مرد با گذشت زمان تغییر پیدا نمی کند . برای او شما همیشه همان دختر جوانی هستید که در روزهای اول آشنایی با او بوده اید و فرزندانش نیز همیشه کودکان او هستند حتی اگر خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند .

    برچسبها: متولدین دی

    زودیاک یا طالع‌بینی بر اساس صور فلکی و ماه‌های تولد بخش تفکیک ناپذیری از فرهنگ بسیاری از کشورهاست؛ مثلا در فرهنگ غربی همه با نشانه‌های زودیاک یا برج‌های فلکی باستانی مرتبط با عناصر چهارگانه آشنا هستند که عبارتند از:

    حال برای هر ماه مطابق هر فرهنگ یک طالعی شناخته‌اند که امروز می‌خواهیم با طالع‌ بینی‌ های دی ماه یا برج جدی، طبق سه فرهنگ آشنا شویم. پیش از مطالعه انواع طالع بینی‌ها، با استفاده از متن تبریک تولد دی ماهی ها، این روزهای قشنگ و سرد ماه دی را به کسانی که دوستشان دارید تبریک گویید.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

     

    شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج به حساب می‌آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌های اصیل و ارزشمند زیادی هستند.

    آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد به نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند.

    متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه معیارهای بالائی را در نظر دارند.

    این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی به انتقاد از خود هم می‌پردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی می‌کنند و به شدت انضباط و نظم را رعایت می‌کنند.

    آن‌ها با شیوه‌ای منظم، با قاعده، جدی و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن به خواسته‌های خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می‌کنند و هنگامی که همه دست از تلاش کشیده‌اند و ناامید شده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش را به کار می‌گیرند تا موفق شوند.

  • نویسنده ی کلیله و دمنه
  •  

    طالع‌بینی خورشیدی برای دی‌ماهی‌ها

     

    دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر به درجات بالا برسند امکان نداردکه به نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان به شدت منضبط هستند، توقع دارند که زیر دستانشان هم به همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می‌خواهد هر وظیفه‌ای را که به آن‌ها محول می‌کنند، به بهترین نحو انجامش دهند.

    عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می‌شوند که در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار را به خود اختصاص می‌دهند. اگرچه درظاهر به نظر خوددار و آرام می‌رسند، ولی می‌توانند به طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند.

    آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند. آن‌ها عمیق فکر می‌کنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم‌گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی است. خصوصا که آن‌ها علاقه‌ای سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند.

    دی ماهی‌ها قبل از تصمیم‌گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی می‌کنند و در حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی می‌کنند.

    اگرچه بعد از ازدواج تا حدودی حسود می‌شوند، ولی نسبت به همسرانشان به شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها به خاطر این ازدواج می‌کنند که همه روزی باید دست به این‌عمل بزنند و در نتیجه کمتر با شکست مواجه می‌شوند.

    هر حرفه‌ای که یک دی ماهی در آن مجبور به سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب است در عین حال که او به شدت به موسیقی علاقمند است.

    بیشترین بیماری‌های متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست است. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ به رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌های پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام (در کشورهای که این بیماری شایع است) آن‌ها را تهدید می‌کنند.

     

    طالع‌بینی چینی دی‌ماهی‌ها

     

    مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا به سن می‌گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر می‌شود. او هیچ وقت نمی‌تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش به شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچوقت در دلش خاموش نمی‌شود. یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این است که حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی است و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمی‌کند.

    برای این مرد شما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید که در روز‌های اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند که بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

    زنان متولد دی: او دلش می‌خواهد شما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و به منزل پدری‌اش برگردد. اگرچه از سوی دیگر شما می‌توانید او را به معنای واقعی شریک زندگی‌تان بدانید، چون در صورت لزوم و در زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود به کمک شما می‌شتابد و بدون کوچکترین اعتراضی حاضر می‌شود بار خانواده را چه از نظر مالی و چه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

    یک صفت خوب دیگر که این زن دارد این است که مانع رابطه و علاقه شما به پدر و مادرتان نمی‌شود. مثلا اگر والدین شما نیازمندی‌های مالی داشته باشند، هیچ زنی به اندازه او شما را به کمک به آن‌ها تشویق نمی‌کند.

     

    مهمترین ویژگی‌های یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، و در عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری است.

    او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز است.

    احتمالا اولین چیزی که در این مرد نظرتان را جلب می‌کند، زبان نیش دارش است، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد که دوگانگی خاصی در این زبان تلخش وجود دارد. مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی می‌کند آن‌ها را رفع و رجوع کند.

    اگر شما بتوانید پا به خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌های طلایی و آرزومند دستیابی به بی‌قیدی و آزادی‌های بی حد و حصر می‌بینید.

     

    طالع‌بینی هندی دی‌ماهی‌ها

     

    مرد متولد دی اینطور وانمود می‌کند که اصلا نیازی به تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم به شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش می‌گردد، اما حقیقت این است که او با تمام وجود خواهان آن است که مرتبا به وی بگویید که چه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی است.

    مرد متولد دی جاه و مقام را به ثروت ترجیح می‌دهد و قلبا مایل است مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت است.

    در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجود دارد که منحصر به خود اوست و آن این است که در جوانی بسیار جدی است، ولی به تدریج که پا به سن می‌گذارد، نرم می‌شود تا جایی که در میانسالی، تبدیل به یک آدم خوش مشرب و اجتماعی می‌شود.

    مرد متولد دی مردی‌ست که واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش است، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌های مخرب و آزاردهنده‌اش می‌شود.

    طالع بيني مرد دي ماهي

    تازه علاقه این مرد به خانواده‌ای که در آن متولد و بزرگ شده است هم زیاد است و با ورود شما به زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمی‌رود بلکه بیشتر می‌شود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد، پس بهتر است شما سعی کنید نسبت به خانواده او از خودتان علاقه و محبت واقعی نشان دهید.

    برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم است و به این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری می‌دهد در عین حال که از آن دختر انتظار دارد که خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری که اگر حتی یک روز بدلباس باشید این را به روی شما می‌آورد.

    متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق را به او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا به دلش می‌ماند.

    این مرد به عنوان پدر، یک رئیس با جذبه است و خود را در رأس خانواده احساس می‌کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست.

    بعید است که یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی‌کند. اگرچه او خطوط قرمزی هم دارد که بسیار برایش مهم است و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز به شما شانس دوم نخواهد داد.

    برای مرد متولد دی زندگی زناشویی در هر مرحله توأم با حساب و کتاب است. به علاوه او عاشق نظم و ترتیب است.

    حمایت مرد متولد دی از همسر و فرزندانش زیاد و جدی است و این مرد با گذشت زمان تغییر پیدا نمی‌کند. برای او شما همیشه همان دختر جوانی هستید که در روز‌های اول آشنایی با او بوده اید و فرزندانش نیز همیشه کودکان او هستند حتی اگر خود صاحب کودکان متعدد باشند و به شغل وزارت برسند.

     

    طالع‌بینی هندی مردان دی‌ماهی

     

    زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس است.

    این زن با نظم و اراده خاصش می‌تواند حتی رهبری احزاب و مؤسسات خیریه را به دست آورد و از لحاظ شغلی با هر کاری خودش را وفق می‌دهد.

    هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌های چشمگیر است و برایشان اصلا فرقی نمی‌کند که این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

    او حتما می‌خواهد که شوهرش در هر رشته کاری که هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه است و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد.

    در طی روز‌ها و ماه‌های قبل از ازدواج اگر بتوانید او را مطمئن کنید که پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بود و شما هم مردی هستید که آینده درخشانی دارید، آن وقت می‌بینید که چطور حاضر می‌شود با کمترین شرایط پای سفره عقد بنشیند.

    زنان متولد دی بسیار به سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه که خودنما باشند بلکه کسانی هستند که اگر لازم باشد، صورت‌شان را با سیلی سرخ نگاه می‌دارند.

    در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف به گذشته وجود دارد که بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص است و شاید به همین دلیل هم باشد که از شوخی خوشش نمی‌آید.

    او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت است و به محض ورود به یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می‌برد که چه رفتار و کرداری باید داشته باشد.

    زن متولد دی دارای جذابیت خاصی است و به قول معروف بانمک است. بدون شک از چهره او خوشتان می‌آید، چون زیبایی مخصوص به خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌های همیشگی او این است که نکند شوهرش زن زیبایی را به او ترجیح بدهد.

     

     

    از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان است و هر کجا که دردمندی به وجودش احتیاج پیدا کند، فورا به کمکش می‌شتابد و قدم پیش می‌گذارد یا سازمان خیریه‌ای برای یاری رساندن به دردمندان ایجاد می‌کند.

    از آنجا که یک زن متولد دی بسیار باانضباط است، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد. اگرچه امر و نهی‌های او کمی خسته‌کننده است و حتی می‌تواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود.

    عدم اعتماد به نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می‌شود و این وظیفه شوهر اوست که در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد به نفس را در او تقویت کند. یکی دیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی است.

    از اینکه با مقاله طالع بینی متولدین دی ماه همراه ما بودید بسیار سپاسگزاریم. چه مقدار از این موارد با ویژگی‌های شخصیتی شما سازگار بود؟ آیا می‌توان از این ویژگی‌ها برای شناخت شخصیت متولدین اولین ماه از زمستان استفاده کرد؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    برای منم همینطور بسیار نزدیک به شخصیت من بود فقط من انعطاف زیادی دارم

    هرسه تا عالی بودن برای من همه شون تاحدودی حقیقت دارد

    من متولد 16 دی و همسرم متولد 12 دی هستیم

    ممنون عالی مفید

    زن متولد دی ماهم و تمام خصوصیاتش رو دارم فقط خیلی لجباز نیستم اتفاقا کوتاه میام

    طالع بینی هندی برای من بیشتر صدق کرد
    ممنون.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    اگر مایل هستید با مردان کم حاشیه و بی دردسر ازدواج کنید، خصوصیات مردان متولد دی ماه را کامل مطالعه کنید. مرد متولد دی ماه مردی آرام و صبور است، اما جالب است بدانید این صبوری تا زمانی ادامه پیدا میکند که مرد متولد دی ماه در آسایشی که تولید خود اوست قرار گرفته باشد. اگر از جنبه های کلی شخصیت مردان متولد دی ماه بخواهید آگاه شوید بهتر است بدانید که این گروه از مردان به دنبال دغدغه های جدید و ریسک های طولانی مدت نمیگردند. به همین دلیل روبرو شدن با اتفاقات جدید برایشان چندان خوشایند نیست.

    مردان متولد دی ماه از آن گروه مردانی هستند که میتوان به عنوان پشتوانه ایی قوی و محکم به آنها فکر کرد. اگر یک مرد متولد دی ماه در اطراف خود داشته باشید بهتر است به امنیت طولانی مدت خود فکر کنید و بدانید در هیچ موقعیتی تنها نخواهید ماند. مردان متولد دی ماه خونسرد به نظر میرسند، اما این خونسردی واقعیت خودشان نیست، بلکه ظاهر خونسردشان است که آنها را اینگونه نشان میدهد. وجود مردان متولد دی پر از ولع دوست داشتن و ابراز محبت است. اما معمولا این گروه از مردان هیچ کدام از احساساتشان را نشان نمیدهند. مگر در فرصت هایی که این فکر را داشته باشند که در جایی محکم ایستاده اند و یا زنی را دوست دارند که با تمام وجود میخواهد در کنار آنها بماند.

    مردان متولد دی ماه ظاهراً پر از خصوصیات منفی هستند زیرا مایل نیستند با هر فردی گرم بگیرند و وارد معاشرت بشوند. از این رو هر فردی که اطراف مرد متولد دی ماه باشد این احساس را دارد که آنها سرد، بداخلاق و کینه جو هستند. اما بهتر است بدانید مردان متولد دی ماه لزومی به برقراری ارتباط با دیگران نمیبینند، زیرا خودشان تشخیص می دهند با چه کسانی معاشرت کنند و یا با چه کسانی معاشرت نکنند. مرد متولد دی ماه معمولا حساس و زود رنج نیز میباشد.

    هر حرف و یا هر حرکتی میتواند مرد متولد دی ماه را برنجاند، از این رو مرد متولد دی ماه معاشران خود را دارند و نمیتواند مانند هر فرد دیگری در هر گروه وارد شود و معاشرانی انتخاب کند و با آنها به صورت مداوم در ارتباط باشد. اما نکته جالب در همین نحوه رفتار مرد متولد دی ماه سبک زندگی خاص آنهاست، هر فردی نمیتواند به جرگه معاشران او وارد شود و با او در ارتباط باشد. این گروه از مردان در واقع سبک خاص زندگی خودشان را دارند و میتوانند در این سبک باقی بمانند. دنباله رو نیستند و خودشان هدف هستند، بنابراین برای اینکه بتوانید هدف خاصی را در زندگی دنبال کنید میتوانید در کنار مرد متولد دی ماه به دستاوردهای قابل توجهی دست پیدا کنید. اما اگر ناتوان در برقراری ارتباط با آنها هستید پیشنهاد میکنیم مقاله چگونه پسران مغرور را جذب کنیم را بخوانید.

    طالع بيني مرد دي ماهي

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    مردان متولد دی ماه در نقش همسری میتوانند همسری ایده آل و تمام و کمال باشند اما به شرطی که میل به ازدواج داشته باشند و به این نتیجه برسند که میخواهند با کسی که در کنارشان است ازدواج کنند. به این دلیل که مردان متولد دی ماه به سختی تن به ازدواج میدهند و مایل نیستند فلسفه ازدواج را برای کسی روشن کنند و به سختی حاضر هستند کسی را در نقش همسرشان بپذیرند.

    قطعاً ازدواج و ایجاد نقش همسری برای مردان متولد دی ماه یک فیلتر تمام عیار دارد که هر کسی نمیتواند از این فیلتر عبور کند و باید زنی بسیار آراسته، تمیز و منظم باشد که بتواند در کنار مرد متولد دی ماه نقش همسر را ایفا کند. زنانی پر از هیجان زندگی اما در عین حال تمیز و مرتب که بتوانند به ظاهر خود اهمیت بسیار بدهند زنانی ایده آل برای مردان متولد دی ماه هستند.

    اما نکته مهم در انتخاب همسر برای مردان متولد دی ماه این است که زنانشان باید صرفاً زیبا و مرتب باشند و نه با درایت و با کمالات و پول جمع کن، به این دلیل که مردان متولد دی ماه خودشان میتوانند فکر همه چیز را بکنند و نیازی به اینکه همسری داشته باشند که فکرهای جدید به آنها ارائه کند ندارند. زیبایی، مهربانی و داشتن نظم و ترتیب مهمترین خاصیتی است که یک همسر میتواند برای مرد متولد دی داشته باشد.

  • چجوری با عشقم رفتار کنم
  • مردان متولد دی ماه در مقایسه با کهن الگو های یونگی تناسبات بسیار زیادی با کهن الگوی آپولو دارند. مردان آپولو مردانی خشک، سرد و تقریباً بی عاطفه به نظر می آیند که مرتب، منظم و خوش پوش هستند و تمام توان خود را برای بهتر بودن به کار میبندند. این گروه از مردان در بیشتر موارد مردانی موفق و محبوب هستند که در نزد خانواده و اقوام خود پسر محبوب هستند. برونگرایی و بروز احساسات در مردان متولد دی ماه بسیار شفاف و روشن است. این گروه از مردان میتوانند تمام احساسات و توانایی های خود را هیجانات خود نشان دهند. محتاط بودن و محافظه کاری یکی از خصلت های اصلی این گروه از مردان است. ریسک پذیر نیستند و ترجیح میدهند نسبت به داشته هایش برنامه ریزی کنند.

    مردان متولد دی ماه مانند زنان متولد دی ماه دارای دو وجه از شخصیت هستند که در عین غیر ریسک پذیری به میزان قابل توجهی برونگرا و به میزان قابل توجهی حق به جانب هستند. این وجه از رفتارشان با کهن الگوی پوزیدن در ارتباط است که میتواند تعارض اخلاقیشان نیز باشد، زیرا یک مرد کاملاً آپولو با کهن الگوی پوزیدن فقط تعارضات بالایی در اخلاقیات خود را میتواند تجربه کند.

    زیرا کهن الگوی پوزیدن سرکش و کاملاً برونگرا و ریسک پذیر است و هیچ فردی را به جز خود نمیتواند تحمل کند و همه باید گوش به فرمان او باشند، بنابراین این گروه از مردان به دلیل وجه تشابهات بسیار زیادی که در کهن الگو های یکدیگر دارند میتوانند پس از کهن الکوی آپولو که یک پسر خوب و فهیم است، کهن الگوی پوزیدن را در خود داشته باشند که پسری سرکش و جنگجو و مقاوم است، اما هر دو میتوانند به میزان قابل توجهی خودخواه، لجوج و رهبر باشند و تمام سعی خود را برای دستیابی به هدفشان بکنند.

    بی عاطفگی، سرد مزاجی و نمایش غیر مهم جلوه دادن امورات عاطفی برای مردان متولد دی ماه که دارای این دو کهن الگو یونگ هستند باعث میشود این گروه از مردان نتوانند نقش های عاطفیشان را به خوبی ایفا کنند. اما خودشان مدام در عشق های نافرجامشان در حال کلنجار هستند و نمیتوانند به این درک برسند چرا کسانی را که دوست دارند را پیدا نمیکنند و یا در فرصت های دوست داشتن آنها را از دست میدهند.

    مرد متولد دی ماه با شخصیت ISTP به دنبال لمس زندگی با دستان خود است. مرد دی ماه لازم میداند هر آنچه را که در اطراف خود میبیند، سر و سامان بدهد و دارای سازندگی بسیار بالایی در اطراف خود باشد. این گروه از مردان به صورت متناوب به دنبال ساختن، پرداختن و تولید کردن هستند. نمیتوانند بدون ابزار خود در جایی حضور پیدا کنند و مایل هستند همه چیز را تعمیر کنند.

    مردان متولد دی ماه شخصیت های بسیار آرام و بی سر و صدایی دارند. از جلب توجه بیزارند و مایل هستند توانایی های خود را به کار ببندند تا اینکه به صحبت و زبان بازی مشغول باشند. این گروه از مردان ظاهراً شخصیت آرامی دارند اما در باطن خود دارای پیچیدگی های بسیار بالایی هستند که افراد کمی قادر به شناخت این پیچیدگی ها هستند. بنابراین افراد زیادی توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مرد دی ماه را ندارند. این گروه از مردان دوستان خود را در شغل خود پیدا میکنند و بیش تر مایل هستند دوستانی داشته باشند که به فعالیت های همچون فعالیت های خودشان مشغول هستند تا بتوانند با آنها راجع به حرفه و فعالیت خود صحبت کنند.

    همانطور که واضح است مرد دی ماه بر اساس تست شخصیت شناسی MBTI مایل به داشتن شغل هایی است که حرفه و تخصصشان را صنعت نشان میدهد. این مردان میتوانند مکانیک هایی حرفه ایی، آشپز و یا خیاط هایی ماهر باشند که به تنهایی در هر شرایطی بهترین فعالیت را از خود داشته باشند. آموزش دادن به دیگران نیز و یا مربی یک شغل و حرفه خاص بودن نیز میتواند از مهارتهای دیگر مردان دی ماه با این نوع از شخصیت باشد.

    مردان متولد دی ماه مردانی کم حاشیه و بی دردسر به نظر میایند، اما نکته مهم در این گروه از مردان هیجانات سرکوب شده شان است. زیرا این گروه از مردان پر از احساس و هیجان هستند و تا زمانی که نتوانند احساسات و هیجانات خود را در مسیری واضح و مشخص زندگی کنند دچار تناقض و تعارض خواهند شد. سرگشتگی را در خود تجربه میکنند و ممکن است در این تعارض بمانند و تجربه بدی از احساسات خود داشته باشند. مردان متولد دی با چنین کهن الگوهایی بهتر است تعادل را در خود پیدا کنند و به رشد دیگر کهن الگوهای خود بپردازند. زیرا این تفکر مدام برایشان به وجود میآید که برای بهتر بودن باید چه رفتاری داشته باشند، که اگر نتوانند به تعادل دست پیدا کنند خود تخریبی را در خود رشد میدهند. در نظر داشته باشید که این نوع مقاله ها پشتوانه پژوهشی ندارند.

    1. خصوصیات بارز مرد دی ماه چیست؟
    صبور و آرام و خویشتن دار است. صبوری مرد دی ماه نشان از افتادگی ندارد و به معنای بی توجهی و قابل ندانستن دیگران دارد. حوصله بحث و مشاجره ندارد و در بهترین حالت با دوستان قدیمی خود صحبت میکند.

    2. رگ خواب مرد دی ماه چیست؟
    احساس آرامش درونی و دور بودن از مسائل حاشیه ایی رگ خواب مرد دی ماه است. اگر در از دغدغه و مشکلات روزمره و هراس از دست ندادن باشید قطعاً نمیتوانید رگ خواب مرد دی ماه را پیدا کنید.

    3. چه زنی مناسب مرد دی ماه است؟
    زنان کم حرف اما با پشتکار و که حواسشان به همه امور زندگی است زنان مناسبی هستند. زنان پر حرف و غر غرو که نمیتوانند از پس مسئولیت رفتار خود بر بیایند هیچ جایی برای مرد دی ماه ندارند.

    4. تعریف کهن الگوی مرد دی ماه چیست؟
    خدای خورشید، قانونگذار، مرتب و منظم. بچه مثبت و با لیاقت و تحصیلکرده. بسیار محتاط و‌ محافظه کار است. برونگرا و کنجکاو است. از ریسک کردن هایی که منبع مالی او را به خطر بیندازد در گریز است.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    دی ماهی ها کلکسیون آدمهای خاص هستن

    زنان متولد دی و کلا زمستون واقعا خیلیییی خوبن عالین

    لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

    آدرس: تهران – خیابان شریعتی – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

    تلفن: 22006198 021

    تلفن: 22618473 021

    همراه: 1671664 0935

    دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

    طراحی سایت، توسعه و سئو توسط uNext

    در اینبخش با همه ی چیز درمورد دی ماهی ها آشنا می‌شویم. دی ماهی ها درون گراترین افراد در بین سایر ماه ها هستند، آن ها کمی یک دنده اند اما اعتماد بـه نفس بالایی دارند و هم چنین بسیار قابل اعتماد هستند. دی ماهی ها متعهد، محتاط و سخت کوش هستند. شـما می توانید برای دردل کردن و پیدا کردن راهی برای حل مشکلات از یک دی ماهی مشاوره بگیرید. در ادامه این مطلب با پارس ناز همراه باشید.

     

    کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد و آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و منضبط، با‌حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، بذله‌گو، تودار، درون‌‌گرا، ساکت‌ و خوددار.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

     

    صورت‌ فلکی‌ جدی‌ بر زانوان‌، استخوانها و پوست‌ حکومت‌ میکند، در نتیجه ‌متولدین‌ دی‌ ماه‌ مستعد شکستگی‌ استخوان‌، رگ‌ بـه‌ رگ‌ شدگی‌ و پیچ‌‌خوردگی‌ زانو و دیگر مشکلات‌ پا هستند. انواع‌ بیماری‌هاي‌ پوستی‌ از جوش‌ و بثورات‌ جلدی‌ و کورک‌ گرفته‌ تا جذام‌ «در کشور هـای‌ کـه‌ این‌ بیماری‌ شایع‌ اسـت‌» انها را تهدید میکنند.

    هم‌‌چنین‌ از آنجائی‌ کـه‌ گرایش‌ بـه‌ سمت‌ نگرانی‌، دلشوره‌ و سرکوب‌‌کردن‌ و فروخوردن‌ عواطف‌ و احساسات‌ درونی‌‌شان‌ را دارند، خطر ابتلا بـه‌ دل‌ شوره‌ و ناراحتی‌هاي‌ گوارشی‌ برایشان‌ وجوددارد. گفته‌ می شود کـه‌ در خطر دسترس‌ ابتلا بـه‌ کم‌خونی‌، ناراحتی‌ کلیه‌، زکام‌، ناشنوائی‌، روماتیسم‌ و راشیتیسم‌ نیز هستند.

     

  • چگونه از خاک طلا پیدا کنیم
  • افراد مطمئن‌ و حرف‌هاي‌ جدی‌، مهارت‌ و دانش‌ حرفه‌اي‌، دانستن‌ اصل‌ مطلب‌ برای‌ مباحثه‌ و مذاکره‌، تأسیسات‌ محکم‌ و استوار، هدف‌ و اراده‌.

     

    طرح‌ها و پروژه‌هاي‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

     

    حیوانی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ بز زیباست‌. این‌ حیوانی‌ اسـت‌ کـه‌ از پاهائی‌ محکم‌ برخوردار اسـت‌ و وزنش‌ بـه‌ طور متوسط بـه‌ ۷۵ تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ و قدش‌بـه‌ ۵/۸۷ تا ۵/۹۷ سانتیمتر می رسد.

    از آنجائی‌ کـه‌ دارای‌ زهر‌ها و ساق‌‌هائی‌ محکم‌اسـت‌، لیز نمیخورد ودر فن‌ گرفتن‌ مهارت‌ خاصی‌ دارد و بسیار چالاک‌ و فرز اسـت‌. این‌ حیوان‌ دارای‌ کله‌اي‌ کوچک‌ و شاخ‌‌هائی‌ باریک‌ و سیاه‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌صورت‌ یک ‌انحناء و خمیدگی‌ بـه‌ سمت‌ پشت‌ بـه‌ طول‌ ۵/۲۰ تا ۵/۲۲ سانتیمتر رسیده‌ اسـت‌. این ‌بز سفید اسـت‌.

     

    = سیاره‌ حاکم‌ بر شـما کیوان‌ «زحل‌» اسـت

    = فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

    = دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۴۶۹

    = شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۶۰۲۶۸

    = شعاع‌ قطبی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۵۴۳۶۰

    = دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ ساعت‌»: ۶۶:۱۰

    = انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۲۶/۷۳

    = تعداد ماهواره‌هاي‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

     

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ دی ماه‌ «قهوه‌اي‌ و اکثر رنگ‌هاي‌ سیر و تیره» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌ سنگ‌ سلیمانی‌ «سنگ‌ بابا قوری‌» سیاه‌اسـت‌. این‌ سنگ‌ گونه‌اي‌ از عقیق‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌ واسطه‌ نوارهائی‌ موازی‌ و یک‌ در بین‌سیاه‌ و سفید شناخته‌ شده‌ اسـت‌.

    از این‌ سنگ‌ برای‌ تراشیدن‌ و کنده‌ کاری‌ نگین‌هاي ‌نقش‌ برجسته‌ استفاده‌ میشود «یک‌ نقش‌ در لایه‌ سفید کـه‌ نقشی‌ برجسته‌ در مقابل‌لایه‌ سیاه‌ قرار میگیرد». اگر جای‌ لایه‌ سفید با لایه‌اي‌ رنگی‌ عوض‌ شود، آن‌ وقت‌ این‌عقیق‌ نام‌هاي‌ متفاوت‌ دیگری‌ می گیرد، مثلا اگر قرمز باشد نام‌ عقیق‌ یمانی‌ «عقیق‌» رامی‌گیرد. عقیق‌ها همیشه‌ بـه‌ رنگ‌ سیاه‌ در نمی آیند مگر آن‌ کـه‌ نام‌ سنگ سلیمانی‌«باباقوری‌» را داشته‌ باشند.

     

     

    مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا بـه سن می گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر میشود. او هیچ وقت نمی تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش بـه شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچ وقت در دلش خاموش نمی شود.

    یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این اسـت کـه حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی اسـت و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمیکند. برای این مرد شـما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید کـه در روز‌هاي اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند کـه بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

     

    او دلش می خواهد شـما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و بـه منزل پدری‌اش برگردد. اگر چـه از سوی دیگر شـما میتوانید وی را بـه معنای واقعی شریک زندگیتان بدانید، چون درصورت لزوم ودر زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود بـه کمک شـما می‌شتابد و بدون کوچک‌ترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چـه از نظر مالی و چـه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

     

    مهم‌ترین ویژگی‌هاي یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، ودر عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری اسـت. او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز اسـت. احتمالا نخستین چیزی کـه دراین مرد نظرتان را جلب می کند، زبان نیش دارش اسـت، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد کـه دوگانگی خاصی دراین زبان تلخش وجوددارد.

    مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی میکند آن‌ها را رفع و رجوع کند. اگر شـما بتوانید پا بـه خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌هاي طلایی و آرزومند دستیابی بـه بی‌قیدی و آزادی‌هاي بی حد و حصر میبینید.

     

    مرد متولد دی اینطور وانمود میکند کـه اصلا نیازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم بـه شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش میگردد، اما حقیقت این اسـت کـه او با تمام وجود خواهان آن اسـت کـه مرتبا بـه وی بگویید کـه چـه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی اسـت.

     

    مرد متولد دی جاه و مقام رابه ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل اسـت مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت اسـت. در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجوددارد کـه منحصر بخود اوست و آن این اسـت کـه در جوانی بسیار جدی اسـت، ولی بتدریج کـه پا بـه سن میگذارد، نرم می شود تا جاییکه در میانسالی، تبدیل بـه یک آدم خوش مشرب و اجتماعی میشود.

    مرد متولد دی مردی‌ست کـه واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش اسـت، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌ هاي ویرانگر و آزاردهنده‌اش میشود. تازه علاقه این مرد بـه خانواده‌اي کـه در آن متولد و بزرگ شده اسـت هم زیاد اسـت و با ورود شـما بـه زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر میشود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد.

     

    برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم اسـت و بـه این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری میدهد در عین حال کـه ازآن دختر انتظار دارد کـه خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری‌كه اگر حتی یک روز بدلباس باشید این رابه روی شـما می‌آورد. متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق رابه او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا بـه دلش میماند.

     

    این مرد بعنوان پدر، یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست. بعید اسـت کـه یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند. اگر چـه او خطوط قرمزی هم دارد کـه بسیار برایش مهم اسـت و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز بشما شانس دوم نخواهد داد. بـه علاوه او عاشق نظم و ترتیب اسـت.

     

    زنان متولد دی

    زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس اسـت. هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌هاي چشمگیر اسـت و برایشان اصلا فرقی نمی کند کـه این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

    او حتماً می خواهد کـه شوهرش در هر رشته کاری کـه هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. در طی روز‌ها و ماه‌هاي قبل از ازدواج اگر بتوانید وی را مطمئن کنید کـه پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بودو شـما هم مردی هستید کـه آینده درخشانی دارید.

     

    زنان متولد دی بسیار بـه سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه کـه خودنما باشند بلکه کسانی هستند کـه اگر لازم باشد، صورت‌شان رابا سیلی سرخ نگاه می‌دارند. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف بـه گذشته وجوددارد کـه بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص اسـت و شاید بهمین دلیل هم باشد کـه از شوخی خوشش نمی آید.

    او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت اسـت و بـه محض ورود بـه یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می برد کـه چـه رفتار و کرداری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی اسـت و بـه قول مشهور بانمک اسـت. بی شک از چهره او خوشتان می آید، چون زیبایی مخصوص بـه خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌هاي همیشگی او این اسـت کـه نکند شوهرش زن زیبایی رابه او ترجیح بدهد.

    از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان اسـت و هر کجا کـه دردمندی بـه وجودش احتیاج پیدا کند، فورا بـه کمکش می‌شتابد و قدم پیش می گذارد یا سازمان خیریه‌اي برای یاری رساندن بـه دردمندان ایجاد می کند. از آنجا کـه یک زن متولد دی بسیار باانضباط اسـت، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد.

     

    اگر چـه امر و نهی‌هاي او کمی خسته‌کننده اسـت و حتی میتواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود. عدم اعتماد بـه نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت.

     

     

    شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج بـه حساب می آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌هاي اصیل و ارزشمند زیادی هستند. آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد بـه نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند. متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه ی معیار هـای بالائی را درنظر دارند.

    این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی بـه انتقاد از خود هم میپردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی میکنند. آن‌ها با شیوه‌اي منظم، با قاعده و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می کنند و هنگامیکه همه ی دست از تلاش کشیده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش رابه کار میگیرند تا موفق شوند.

     

    دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر بـه درجات بالا برسند امکان نداردکه بـه نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان بـه شدت منضبط هستند، توقع دارند کـه زیر دستانشان هم بـه همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می خواهد هر وظیفه‌اي راکه بـه آن‌ها محول می کنند، بـه بهترین نحو انجامش دهند.

     

    عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می شوند کـه در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار رابه خود اختصاص میدهند. اگر چـه درظاهر بنظر خوددار و آرام میرسند، ولی می توانند بـه طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند. آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند.

    آن‌ها عمیق فکر میکنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی اسـت. خصوصا کـه آن‌ها علاقه‌اي سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند. دی ماهی‌ها قبل از تصمیم گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی میکنند ودر حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی میکنند.

     

    اگر چـه بعد از ازدواج تا حدودی حسود میشوند، ولی نسبت بـه همسرانشان بـه شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها بخاطر این ازدواج میکنند کـه همه ی روزی باید دست بـه این‌عمل بزنند ودر نتیجه کمتر با شکست مواجه می شوند. هر حرفه‌اي کـه یک دی ماهی در آن وادار بـه سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب اسـت در عین حال کـه او بـه شدت بـه موسیقی علاقمند اسـت.

    بیشترین بیماری‌هاي متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست اسـت. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ بـه رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌هاي پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام «در کشور هـای کـه این بیماری شایع اسـت» آن‌ها را تهدید میکنند.

     

     

    حکیم فردوسی

    حکیم خیام نیشابوری

    ابوریحان بیرونی

    فروغ فرخزاد

    فرهاد مهرداد

    معین «خواننده»

    کتایون ریاحی

    آزیتا حاجیان

    حسن روحانی

    محمد جواد ظریف

    بهرام بیضایی

    رضا رویگری

    ترانه علیدوستی

    ناصر عبداللهی

    ماهایا پطروسیان

    حدیث فولادوند

    افسانه بایگان

    سعید پیردوست

    مهران رجبی

    محمد رضا متواضع

    شهره صولتی

    آزاده صمدی

    رزیتا غفاری

    فتحعلی اویسی

    جواد عزتی

    هومن برق نورد

    روناک یونسی

     

    لویی پاستور

    بنجامین فرانکلین

    ایزاک نیوتن

    همفری بوگارت

    حامد کَرزی

    آنتونی هاپکینز

    نیکلاس کیج

    آنتوان چخوف

    محمدعلی کلی

     

    در اینبخش با همه ی چیز درمورد دی ماهی ها آشنا می‌شویم. دی ماهی ها درون گراترین افراد در بین سایر ماه ها هستند، آن ها کمی یک دنده اند اما اعتماد بـه نفس بالایی دارند و هم چنین بسیار قابل اعتماد هستند. دی ماهی ها متعهد، محتاط و سخت کوش هستند. شـما می توانید برای دردل کردن و پیدا کردن راهی برای حل مشکلات از یک دی ماهی مشاوره بگیرید. در ادامه این مطلب با پارس ناز همراه باشید.

     

    کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد و آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و منضبط، با‌حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، بذله‌گو، تودار، درون‌‌گرا، ساکت‌ و خوددار.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

     

    صورت‌ فلکی‌ جدی‌ بر زانوان‌، استخوانها و پوست‌ حکومت‌ میکند، در نتیجه ‌متولدین‌ دی‌ ماه‌ مستعد شکستگی‌ استخوان‌، رگ‌ بـه‌ رگ‌ شدگی‌ و پیچ‌‌خوردگی‌ زانو و دیگر مشکلات‌ پا هستند. انواع‌ بیماری‌هاي‌ پوستی‌ از جوش‌ و بثورات‌ جلدی‌ و کورک‌ گرفته‌ تا جذام‌ «در کشور هـای‌ کـه‌ این‌ بیماری‌ شایع‌ اسـت‌» انها را تهدید میکنند.

    هم‌‌چنین‌ از آنجائی‌ کـه‌ گرایش‌ بـه‌ سمت‌ نگرانی‌، دلشوره‌ و سرکوب‌‌کردن‌ و فروخوردن‌ عواطف‌ و احساسات‌ درونی‌‌شان‌ را دارند، خطر ابتلا بـه‌ دل‌ شوره‌ و ناراحتی‌هاي‌ گوارشی‌ برایشان‌ وجوددارد. گفته‌ می شود کـه‌ در خطر دسترس‌ ابتلا بـه‌ کم‌خونی‌، ناراحتی‌ کلیه‌، زکام‌، ناشنوائی‌، روماتیسم‌ و راشیتیسم‌ نیز هستند.

     

  • خطوط کف دست راست نشانه چیست
  • افراد مطمئن‌ و حرف‌هاي‌ جدی‌، مهارت‌ و دانش‌ حرفه‌اي‌، دانستن‌ اصل‌ مطلب‌ برای‌ مباحثه‌ و مذاکره‌، تأسیسات‌ محکم‌ و استوار، هدف‌ و اراده‌.

     

    طرح‌ها و پروژه‌هاي‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

     

    حیوانی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ بز زیباست‌. این‌ حیوانی‌ اسـت‌ کـه‌ از پاهائی‌ محکم‌ برخوردار اسـت‌ و وزنش‌ بـه‌ طور متوسط بـه‌ ۷۵ تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ و قدش‌بـه‌ ۵/۸۷ تا ۵/۹۷ سانتیمتر می رسد.

    از آنجائی‌ کـه‌ دارای‌ زهر‌ها و ساق‌‌هائی‌ محکم‌اسـت‌، لیز نمیخورد ودر فن‌ گرفتن‌ مهارت‌ خاصی‌ دارد و بسیار چالاک‌ و فرز اسـت‌. این‌ حیوان‌ دارای‌ کله‌اي‌ کوچک‌ و شاخ‌‌هائی‌ باریک‌ و سیاه‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌صورت‌ یک ‌انحناء و خمیدگی‌ بـه‌ سمت‌ پشت‌ بـه‌ طول‌ ۵/۲۰ تا ۵/۲۲ سانتیمتر رسیده‌ اسـت‌. این ‌بز سفید اسـت‌.

     

    = سیاره‌ حاکم‌ بر شـما کیوان‌ «زحل‌» اسـت

    = فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

    = دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۴۶۹

    = شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۶۰۲۶۸

    = شعاع‌ قطبی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۵۴۳۶۰

    = دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ ساعت‌»: ۶۶:۱۰

    = انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۲۶/۷۳

    = تعداد ماهواره‌هاي‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

     

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ دی ماه‌ «قهوه‌اي‌ و اکثر رنگ‌هاي‌ سیر و تیره» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌ سنگ‌ سلیمانی‌ «سنگ‌ بابا قوری‌» سیاه‌اسـت‌. این‌ سنگ‌ گونه‌اي‌ از عقیق‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌ واسطه‌ نوارهائی‌ موازی‌ و یک‌ در بین‌سیاه‌ و سفید شناخته‌ شده‌ اسـت‌.

    از این‌ سنگ‌ برای‌ تراشیدن‌ و کنده‌ کاری‌ نگین‌هاي ‌نقش‌ برجسته‌ استفاده‌ میشود «یک‌ نقش‌ در لایه‌ سفید کـه‌ نقشی‌ برجسته‌ در مقابل‌لایه‌ سیاه‌ قرار میگیرد». اگر جای‌ لایه‌ سفید با لایه‌اي‌ رنگی‌ عوض‌ شود، آن‌ وقت‌ این‌عقیق‌ نام‌هاي‌ متفاوت‌ دیگری‌ می گیرد، مثلا اگر قرمز باشد نام‌ عقیق‌ یمانی‌ «عقیق‌» رامی‌گیرد. عقیق‌ها همیشه‌ بـه‌ رنگ‌ سیاه‌ در نمی آیند مگر آن‌ کـه‌ نام‌ سنگ سلیمانی‌«باباقوری‌» را داشته‌ باشند.

     

     

    مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا بـه سن می گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر میشود. او هیچ وقت نمی تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش بـه شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچ وقت در دلش خاموش نمی شود.

    یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این اسـت کـه حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی اسـت و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمیکند. برای این مرد شـما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید کـه در روز‌هاي اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند کـه بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

     

    او دلش می خواهد شـما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و بـه منزل پدری‌اش برگردد. اگر چـه از سوی دیگر شـما میتوانید وی را بـه معنای واقعی شریک زندگیتان بدانید، چون درصورت لزوم ودر زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود بـه کمک شـما می‌شتابد و بدون کوچک‌ترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چـه از نظر مالی و چـه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

     

    مهم‌ترین ویژگی‌هاي یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، ودر عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری اسـت. او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز اسـت. احتمالا نخستین چیزی کـه دراین مرد نظرتان را جلب می کند، زبان نیش دارش اسـت، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد کـه دوگانگی خاصی دراین زبان تلخش وجوددارد.

    مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی میکند آن‌ها را رفع و رجوع کند. اگر شـما بتوانید پا بـه خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌هاي طلایی و آرزومند دستیابی بـه بی‌قیدی و آزادی‌هاي بی حد و حصر میبینید.

     

    مرد متولد دی اینطور وانمود میکند کـه اصلا نیازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم بـه شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش میگردد، اما حقیقت این اسـت کـه او با تمام وجود خواهان آن اسـت کـه مرتبا بـه وی بگویید کـه چـه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی اسـت.

     

    مرد متولد دی جاه و مقام رابه ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل اسـت مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت اسـت. در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجوددارد کـه منحصر بخود اوست و آن این اسـت کـه در جوانی بسیار جدی اسـت، ولی بتدریج کـه پا بـه سن میگذارد، نرم می شود تا جاییکه در میانسالی، تبدیل بـه یک آدم خوش مشرب و اجتماعی میشود.

    مرد متولد دی مردی‌ست کـه واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش اسـت، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌ هاي ویرانگر و آزاردهنده‌اش میشود. تازه علاقه این مرد بـه خانواده‌اي کـه در آن متولد و بزرگ شده اسـت هم زیاد اسـت و با ورود شـما بـه زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر میشود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد.

     

    برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم اسـت و بـه این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری میدهد در عین حال کـه ازآن دختر انتظار دارد کـه خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری‌كه اگر حتی یک روز بدلباس باشید این رابه روی شـما می‌آورد. متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق رابه او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا بـه دلش میماند.

     

    این مرد بعنوان پدر، یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست. بعید اسـت کـه یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند. اگر چـه او خطوط قرمزی هم دارد کـه بسیار برایش مهم اسـت و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز بشما شانس دوم نخواهد داد. بـه علاوه او عاشق نظم و ترتیب اسـت.

     

    زنان متولد دی

    زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس اسـت. هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌هاي چشمگیر اسـت و برایشان اصلا فرقی نمی کند کـه این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

    او حتماً می خواهد کـه شوهرش در هر رشته کاری کـه هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. در طی روز‌ها و ماه‌هاي قبل از ازدواج اگر بتوانید وی را مطمئن کنید کـه پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بودو شـما هم مردی هستید کـه آینده درخشانی دارید.

     

    زنان متولد دی بسیار بـه سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه کـه خودنما باشند بلکه کسانی هستند کـه اگر لازم باشد، صورت‌شان رابا سیلی سرخ نگاه می‌دارند. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف بـه گذشته وجوددارد کـه بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص اسـت و شاید بهمین دلیل هم باشد کـه از شوخی خوشش نمی آید.

    او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت اسـت و بـه محض ورود بـه یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می برد کـه چـه رفتار و کرداری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی اسـت و بـه قول مشهور بانمک اسـت. بی شک از چهره او خوشتان می آید، چون زیبایی مخصوص بـه خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌هاي همیشگی او این اسـت کـه نکند شوهرش زن زیبایی رابه او ترجیح بدهد.

    از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان اسـت و هر کجا کـه دردمندی بـه وجودش احتیاج پیدا کند، فورا بـه کمکش می‌شتابد و قدم پیش می گذارد یا سازمان خیریه‌اي برای یاری رساندن بـه دردمندان ایجاد می کند. از آنجا کـه یک زن متولد دی بسیار باانضباط اسـت، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد.

     

    اگر چـه امر و نهی‌هاي او کمی خسته‌کننده اسـت و حتی میتواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود. عدم اعتماد بـه نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت.

     

     

    شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج بـه حساب می آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌هاي اصیل و ارزشمند زیادی هستند. آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد بـه نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند. متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه ی معیار هـای بالائی را درنظر دارند.

    این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی بـه انتقاد از خود هم میپردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی میکنند. آن‌ها با شیوه‌اي منظم، با قاعده و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می کنند و هنگامیکه همه ی دست از تلاش کشیده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش رابه کار میگیرند تا موفق شوند.

     

    دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر بـه درجات بالا برسند امکان نداردکه بـه نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان بـه شدت منضبط هستند، توقع دارند کـه زیر دستانشان هم بـه همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می خواهد هر وظیفه‌اي راکه بـه آن‌ها محول می کنند، بـه بهترین نحو انجامش دهند.

     

    عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می شوند کـه در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار رابه خود اختصاص میدهند. اگر چـه درظاهر بنظر خوددار و آرام میرسند، ولی می توانند بـه طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند. آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند.

    آن‌ها عمیق فکر میکنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی اسـت. خصوصا کـه آن‌ها علاقه‌اي سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند. دی ماهی‌ها قبل از تصمیم گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی میکنند ودر حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی میکنند.

     

    اگر چـه بعد از ازدواج تا حدودی حسود میشوند، ولی نسبت بـه همسرانشان بـه شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها بخاطر این ازدواج میکنند کـه همه ی روزی باید دست بـه این‌عمل بزنند ودر نتیجه کمتر با شکست مواجه می شوند. هر حرفه‌اي کـه یک دی ماهی در آن وادار بـه سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب اسـت در عین حال کـه او بـه شدت بـه موسیقی علاقمند اسـت.

    بیشترین بیماری‌هاي متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست اسـت. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ بـه رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌هاي پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام «در کشور هـای کـه این بیماری شایع اسـت» آن‌ها را تهدید میکنند.

     

     

    حکیم فردوسی

    حکیم خیام نیشابوری

    ابوریحان بیرونی

    فروغ فرخزاد

    فرهاد مهرداد

    معین «خواننده»

    کتایون ریاحی

    آزیتا حاجیان

    حسن روحانی

    محمد جواد ظریف

    بهرام بیضایی

    رضا رویگری

    ترانه علیدوستی

    ناصر عبداللهی

    ماهایا پطروسیان

    حدیث فولادوند

    افسانه بایگان

    سعید پیردوست

    مهران رجبی

    محمد رضا متواضع

    شهره صولتی

    آزاده صمدی

    رزیتا غفاری

    فتحعلی اویسی

    جواد عزتی

    هومن برق نورد

    روناک یونسی

     

    لویی پاستور

    بنجامین فرانکلین

    ایزاک نیوتن

    همفری بوگارت

    حامد کَرزی

    آنتونی هاپکینز

    نیکلاس کیج

    آنتوان چخوف

    محمدعلی کلی

     

    در اینبخش با همه ی چیز درمورد دی ماهی ها آشنا می‌شویم. دی ماهی ها درون گراترین افراد در بین سایر ماه ها هستند، آن ها کمی یک دنده اند اما اعتماد بـه نفس بالایی دارند و هم چنین بسیار قابل اعتماد هستند. دی ماهی ها متعهد، محتاط و سخت کوش هستند. شـما می توانید برای دردل کردن و پیدا کردن راهی برای حل مشکلات از یک دی ماهی مشاوره بگیرید. در ادامه این مطلب با پارس ناز همراه باشید.

     

    کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد و آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و منضبط، با‌حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، بذله‌گو، تودار، درون‌‌گرا، ساکت‌ و خوددار.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

     

    صورت‌ فلکی‌ جدی‌ بر زانوان‌، استخوانها و پوست‌ حکومت‌ میکند، در نتیجه ‌متولدین‌ دی‌ ماه‌ مستعد شکستگی‌ استخوان‌، رگ‌ بـه‌ رگ‌ شدگی‌ و پیچ‌‌خوردگی‌ زانو و دیگر مشکلات‌ پا هستند. انواع‌ بیماری‌هاي‌ پوستی‌ از جوش‌ و بثورات‌ جلدی‌ و کورک‌ گرفته‌ تا جذام‌ «در کشور هـای‌ کـه‌ این‌ بیماری‌ شایع‌ اسـت‌» انها را تهدید میکنند.

    هم‌‌چنین‌ از آنجائی‌ کـه‌ گرایش‌ بـه‌ سمت‌ نگرانی‌، دلشوره‌ و سرکوب‌‌کردن‌ و فروخوردن‌ عواطف‌ و احساسات‌ درونی‌‌شان‌ را دارند، خطر ابتلا بـه‌ دل‌ شوره‌ و ناراحتی‌هاي‌ گوارشی‌ برایشان‌ وجوددارد. گفته‌ می شود کـه‌ در خطر دسترس‌ ابتلا بـه‌ کم‌خونی‌، ناراحتی‌ کلیه‌، زکام‌، ناشنوائی‌، روماتیسم‌ و راشیتیسم‌ نیز هستند.

     

  • قصص اطفال قصيرة للنوم
  • افراد مطمئن‌ و حرف‌هاي‌ جدی‌، مهارت‌ و دانش‌ حرفه‌اي‌، دانستن‌ اصل‌ مطلب‌ برای‌ مباحثه‌ و مذاکره‌، تأسیسات‌ محکم‌ و استوار، هدف‌ و اراده‌.

     

    طرح‌ها و پروژه‌هاي‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

     

    حیوانی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ بز زیباست‌. این‌ حیوانی‌ اسـت‌ کـه‌ از پاهائی‌ محکم‌ برخوردار اسـت‌ و وزنش‌ بـه‌ طور متوسط بـه‌ ۷۵ تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ و قدش‌بـه‌ ۵/۸۷ تا ۵/۹۷ سانتیمتر می رسد.

    از آنجائی‌ کـه‌ دارای‌ زهر‌ها و ساق‌‌هائی‌ محکم‌اسـت‌، لیز نمیخورد ودر فن‌ گرفتن‌ مهارت‌ خاصی‌ دارد و بسیار چالاک‌ و فرز اسـت‌. این‌ حیوان‌ دارای‌ کله‌اي‌ کوچک‌ و شاخ‌‌هائی‌ باریک‌ و سیاه‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌صورت‌ یک ‌انحناء و خمیدگی‌ بـه‌ سمت‌ پشت‌ بـه‌ طول‌ ۵/۲۰ تا ۵/۲۲ سانتیمتر رسیده‌ اسـت‌. این ‌بز سفید اسـت‌.

     

    = سیاره‌ حاکم‌ بر شـما کیوان‌ «زحل‌» اسـت

    = فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

    = دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۴۶۹

    = شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۶۰۲۶۸

    = شعاع‌ قطبی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۵۴۳۶۰

    = دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ ساعت‌»: ۶۶:۱۰

    = انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۲۶/۷۳

    = تعداد ماهواره‌هاي‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

     

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ دی ماه‌ «قهوه‌اي‌ و اکثر رنگ‌هاي‌ سیر و تیره» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌ سنگ‌ سلیمانی‌ «سنگ‌ بابا قوری‌» سیاه‌اسـت‌. این‌ سنگ‌ گونه‌اي‌ از عقیق‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌ واسطه‌ نوارهائی‌ موازی‌ و یک‌ در بین‌سیاه‌ و سفید شناخته‌ شده‌ اسـت‌.

    از این‌ سنگ‌ برای‌ تراشیدن‌ و کنده‌ کاری‌ نگین‌هاي ‌نقش‌ برجسته‌ استفاده‌ میشود «یک‌ نقش‌ در لایه‌ سفید کـه‌ نقشی‌ برجسته‌ در مقابل‌لایه‌ سیاه‌ قرار میگیرد». اگر جای‌ لایه‌ سفید با لایه‌اي‌ رنگی‌ عوض‌ شود، آن‌ وقت‌ این‌عقیق‌ نام‌هاي‌ متفاوت‌ دیگری‌ می گیرد، مثلا اگر قرمز باشد نام‌ عقیق‌ یمانی‌ «عقیق‌» رامی‌گیرد. عقیق‌ها همیشه‌ بـه‌ رنگ‌ سیاه‌ در نمی آیند مگر آن‌ کـه‌ نام‌ سنگ سلیمانی‌«باباقوری‌» را داشته‌ باشند.

     

     

    مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا بـه سن می گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر میشود. او هیچ وقت نمی تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش بـه شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچ وقت در دلش خاموش نمی شود.

    یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این اسـت کـه حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی اسـت و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمیکند. برای این مرد شـما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید کـه در روز‌هاي اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند کـه بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

     

    او دلش می خواهد شـما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و بـه منزل پدری‌اش برگردد. اگر چـه از سوی دیگر شـما میتوانید وی را بـه معنای واقعی شریک زندگیتان بدانید، چون درصورت لزوم ودر زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود بـه کمک شـما می‌شتابد و بدون کوچک‌ترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چـه از نظر مالی و چـه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

     

    مهم‌ترین ویژگی‌هاي یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، ودر عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری اسـت. او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز اسـت. احتمالا نخستین چیزی کـه دراین مرد نظرتان را جلب می کند، زبان نیش دارش اسـت، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد کـه دوگانگی خاصی دراین زبان تلخش وجوددارد.

    مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی میکند آن‌ها را رفع و رجوع کند. اگر شـما بتوانید پا بـه خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌هاي طلایی و آرزومند دستیابی بـه بی‌قیدی و آزادی‌هاي بی حد و حصر میبینید.

     

    مرد متولد دی اینطور وانمود میکند کـه اصلا نیازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم بـه شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش میگردد، اما حقیقت این اسـت کـه او با تمام وجود خواهان آن اسـت کـه مرتبا بـه وی بگویید کـه چـه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی اسـت.

     

    مرد متولد دی جاه و مقام رابه ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل اسـت مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت اسـت. در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجوددارد کـه منحصر بخود اوست و آن این اسـت کـه در جوانی بسیار جدی اسـت، ولی بتدریج کـه پا بـه سن میگذارد، نرم می شود تا جاییکه در میانسالی، تبدیل بـه یک آدم خوش مشرب و اجتماعی میشود.

    مرد متولد دی مردی‌ست کـه واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش اسـت، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌ هاي ویرانگر و آزاردهنده‌اش میشود. تازه علاقه این مرد بـه خانواده‌اي کـه در آن متولد و بزرگ شده اسـت هم زیاد اسـت و با ورود شـما بـه زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر میشود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد.

     

    برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم اسـت و بـه این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری میدهد در عین حال کـه ازآن دختر انتظار دارد کـه خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری‌كه اگر حتی یک روز بدلباس باشید این رابه روی شـما می‌آورد. متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق رابه او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا بـه دلش میماند.

     

    این مرد بعنوان پدر، یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست. بعید اسـت کـه یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند. اگر چـه او خطوط قرمزی هم دارد کـه بسیار برایش مهم اسـت و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز بشما شانس دوم نخواهد داد. بـه علاوه او عاشق نظم و ترتیب اسـت.

     

    زنان متولد دی

    زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس اسـت. هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌هاي چشمگیر اسـت و برایشان اصلا فرقی نمی کند کـه این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

    او حتماً می خواهد کـه شوهرش در هر رشته کاری کـه هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. در طی روز‌ها و ماه‌هاي قبل از ازدواج اگر بتوانید وی را مطمئن کنید کـه پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بودو شـما هم مردی هستید کـه آینده درخشانی دارید.

     

    زنان متولد دی بسیار بـه سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه کـه خودنما باشند بلکه کسانی هستند کـه اگر لازم باشد، صورت‌شان رابا سیلی سرخ نگاه می‌دارند. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف بـه گذشته وجوددارد کـه بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص اسـت و شاید بهمین دلیل هم باشد کـه از شوخی خوشش نمی آید.

    او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت اسـت و بـه محض ورود بـه یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می برد کـه چـه رفتار و کرداری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی اسـت و بـه قول مشهور بانمک اسـت. بی شک از چهره او خوشتان می آید، چون زیبایی مخصوص بـه خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌هاي همیشگی او این اسـت کـه نکند شوهرش زن زیبایی رابه او ترجیح بدهد.

    از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان اسـت و هر کجا کـه دردمندی بـه وجودش احتیاج پیدا کند، فورا بـه کمکش می‌شتابد و قدم پیش می گذارد یا سازمان خیریه‌اي برای یاری رساندن بـه دردمندان ایجاد می کند. از آنجا کـه یک زن متولد دی بسیار باانضباط اسـت، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد.

     

    اگر چـه امر و نهی‌هاي او کمی خسته‌کننده اسـت و حتی میتواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود. عدم اعتماد بـه نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت.

     

     

    شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج بـه حساب می آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌هاي اصیل و ارزشمند زیادی هستند. آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد بـه نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند. متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه ی معیار هـای بالائی را درنظر دارند.

    این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی بـه انتقاد از خود هم میپردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی میکنند. آن‌ها با شیوه‌اي منظم، با قاعده و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می کنند و هنگامیکه همه ی دست از تلاش کشیده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش رابه کار میگیرند تا موفق شوند.

     

    دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر بـه درجات بالا برسند امکان نداردکه بـه نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان بـه شدت منضبط هستند، توقع دارند کـه زیر دستانشان هم بـه همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می خواهد هر وظیفه‌اي راکه بـه آن‌ها محول می کنند، بـه بهترین نحو انجامش دهند.

     

    عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می شوند کـه در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار رابه خود اختصاص میدهند. اگر چـه درظاهر بنظر خوددار و آرام میرسند، ولی می توانند بـه طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند. آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند.

    آن‌ها عمیق فکر میکنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی اسـت. خصوصا کـه آن‌ها علاقه‌اي سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند. دی ماهی‌ها قبل از تصمیم گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی میکنند ودر حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی میکنند.

     

    اگر چـه بعد از ازدواج تا حدودی حسود میشوند، ولی نسبت بـه همسرانشان بـه شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها بخاطر این ازدواج میکنند کـه همه ی روزی باید دست بـه این‌عمل بزنند ودر نتیجه کمتر با شکست مواجه می شوند. هر حرفه‌اي کـه یک دی ماهی در آن وادار بـه سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب اسـت در عین حال کـه او بـه شدت بـه موسیقی علاقمند اسـت.

    بیشترین بیماری‌هاي متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست اسـت. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ بـه رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌هاي پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام «در کشور هـای کـه این بیماری شایع اسـت» آن‌ها را تهدید میکنند.

     

     

    حکیم فردوسی

    حکیم خیام نیشابوری

    ابوریحان بیرونی

    فروغ فرخزاد

    فرهاد مهرداد

    معین «خواننده»

    کتایون ریاحی

    آزیتا حاجیان

    حسن روحانی

    محمد جواد ظریف

    بهرام بیضایی

    رضا رویگری

    ترانه علیدوستی

    ناصر عبداللهی

    ماهایا پطروسیان

    حدیث فولادوند

    افسانه بایگان

    سعید پیردوست

    مهران رجبی

    محمد رضا متواضع

    شهره صولتی

    آزاده صمدی

    رزیتا غفاری

    فتحعلی اویسی

    جواد عزتی

    هومن برق نورد

    روناک یونسی

     

    لویی پاستور

    بنجامین فرانکلین

    ایزاک نیوتن

    همفری بوگارت

    حامد کَرزی

    آنتونی هاپکینز

    نیکلاس کیج

    آنتوان چخوف

    محمدعلی کلی

     

    در اینبخش با همه ی چیز درمورد دی ماهی ها آشنا می‌شویم. دی ماهی ها درون گراترین افراد در بین سایر ماه ها هستند، آن ها کمی یک دنده اند اما اعتماد بـه نفس بالایی دارند و هم چنین بسیار قابل اعتماد هستند. دی ماهی ها متعهد، محتاط و سخت کوش هستند. شـما می توانید برای دردل کردن و پیدا کردن راهی برای حل مشکلات از یک دی ماهی مشاوره بگیرید. در ادامه این مطلب با پارس ناز همراه باشید.

     

    کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد و آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و منضبط، با‌حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، بذله‌گو، تودار، درون‌‌گرا، ساکت‌ و خوددار.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

     

    صورت‌ فلکی‌ جدی‌ بر زانوان‌، استخوانها و پوست‌ حکومت‌ میکند، در نتیجه ‌متولدین‌ دی‌ ماه‌ مستعد شکستگی‌ استخوان‌، رگ‌ بـه‌ رگ‌ شدگی‌ و پیچ‌‌خوردگی‌ زانو و دیگر مشکلات‌ پا هستند. انواع‌ بیماری‌هاي‌ پوستی‌ از جوش‌ و بثورات‌ جلدی‌ و کورک‌ گرفته‌ تا جذام‌ «در کشور هـای‌ کـه‌ این‌ بیماری‌ شایع‌ اسـت‌» انها را تهدید میکنند.

    هم‌‌چنین‌ از آنجائی‌ کـه‌ گرایش‌ بـه‌ سمت‌ نگرانی‌، دلشوره‌ و سرکوب‌‌کردن‌ و فروخوردن‌ عواطف‌ و احساسات‌ درونی‌‌شان‌ را دارند، خطر ابتلا بـه‌ دل‌ شوره‌ و ناراحتی‌هاي‌ گوارشی‌ برایشان‌ وجوددارد. گفته‌ می شود کـه‌ در خطر دسترس‌ ابتلا بـه‌ کم‌خونی‌، ناراحتی‌ کلیه‌، زکام‌، ناشنوائی‌، روماتیسم‌ و راشیتیسم‌ نیز هستند.

     

  • دعای افزایش روزی و برکت
  • افراد مطمئن‌ و حرف‌هاي‌ جدی‌، مهارت‌ و دانش‌ حرفه‌اي‌، دانستن‌ اصل‌ مطلب‌ برای‌ مباحثه‌ و مذاکره‌، تأسیسات‌ محکم‌ و استوار، هدف‌ و اراده‌.

     

    طرح‌ها و پروژه‌هاي‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

     

    حیوانی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ بز زیباست‌. این‌ حیوانی‌ اسـت‌ کـه‌ از پاهائی‌ محکم‌ برخوردار اسـت‌ و وزنش‌ بـه‌ طور متوسط بـه‌ ۷۵ تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ و قدش‌بـه‌ ۵/۸۷ تا ۵/۹۷ سانتیمتر می رسد.

    از آنجائی‌ کـه‌ دارای‌ زهر‌ها و ساق‌‌هائی‌ محکم‌اسـت‌، لیز نمیخورد ودر فن‌ گرفتن‌ مهارت‌ خاصی‌ دارد و بسیار چالاک‌ و فرز اسـت‌. این‌ حیوان‌ دارای‌ کله‌اي‌ کوچک‌ و شاخ‌‌هائی‌ باریک‌ و سیاه‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌صورت‌ یک ‌انحناء و خمیدگی‌ بـه‌ سمت‌ پشت‌ بـه‌ طول‌ ۵/۲۰ تا ۵/۲۲ سانتیمتر رسیده‌ اسـت‌. این ‌بز سفید اسـت‌.

     

    = سیاره‌ حاکم‌ بر شـما کیوان‌ «زحل‌» اسـت

    = فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

    = دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۴۶۹

    = شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۶۰۲۶۸

    = شعاع‌ قطبی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۵۴۳۶۰

    = دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ ساعت‌»: ۶۶:۱۰

    = انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۲۶/۷۳

    = تعداد ماهواره‌هاي‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

     

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ دی ماه‌ «قهوه‌اي‌ و اکثر رنگ‌هاي‌ سیر و تیره» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌ سنگ‌ سلیمانی‌ «سنگ‌ بابا قوری‌» سیاه‌اسـت‌. این‌ سنگ‌ گونه‌اي‌ از عقیق‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌ واسطه‌ نوارهائی‌ موازی‌ و یک‌ در بین‌سیاه‌ و سفید شناخته‌ شده‌ اسـت‌.

    از این‌ سنگ‌ برای‌ تراشیدن‌ و کنده‌ کاری‌ نگین‌هاي ‌نقش‌ برجسته‌ استفاده‌ میشود «یک‌ نقش‌ در لایه‌ سفید کـه‌ نقشی‌ برجسته‌ در مقابل‌لایه‌ سیاه‌ قرار میگیرد». اگر جای‌ لایه‌ سفید با لایه‌اي‌ رنگی‌ عوض‌ شود، آن‌ وقت‌ این‌عقیق‌ نام‌هاي‌ متفاوت‌ دیگری‌ می گیرد، مثلا اگر قرمز باشد نام‌ عقیق‌ یمانی‌ «عقیق‌» رامی‌گیرد. عقیق‌ها همیشه‌ بـه‌ رنگ‌ سیاه‌ در نمی آیند مگر آن‌ کـه‌ نام‌ سنگ سلیمانی‌«باباقوری‌» را داشته‌ باشند.

     

     

    مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا بـه سن می گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر میشود. او هیچ وقت نمی تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش بـه شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچ وقت در دلش خاموش نمی شود.

    یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این اسـت کـه حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی اسـت و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمیکند. برای این مرد شـما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید کـه در روز‌هاي اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند کـه بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

     

    او دلش می خواهد شـما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و بـه منزل پدری‌اش برگردد. اگر چـه از سوی دیگر شـما میتوانید وی را بـه معنای واقعی شریک زندگیتان بدانید، چون درصورت لزوم ودر زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود بـه کمک شـما می‌شتابد و بدون کوچک‌ترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چـه از نظر مالی و چـه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

     

    مهم‌ترین ویژگی‌هاي یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، ودر عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری اسـت. او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز اسـت. احتمالا نخستین چیزی کـه دراین مرد نظرتان را جلب می کند، زبان نیش دارش اسـت، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد کـه دوگانگی خاصی دراین زبان تلخش وجوددارد.

    مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی میکند آن‌ها را رفع و رجوع کند. اگر شـما بتوانید پا بـه خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌هاي طلایی و آرزومند دستیابی بـه بی‌قیدی و آزادی‌هاي بی حد و حصر میبینید.

     

    مرد متولد دی اینطور وانمود میکند کـه اصلا نیازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم بـه شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش میگردد، اما حقیقت این اسـت کـه او با تمام وجود خواهان آن اسـت کـه مرتبا بـه وی بگویید کـه چـه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی اسـت.

     

    مرد متولد دی جاه و مقام رابه ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل اسـت مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت اسـت. در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجوددارد کـه منحصر بخود اوست و آن این اسـت کـه در جوانی بسیار جدی اسـت، ولی بتدریج کـه پا بـه سن میگذارد، نرم می شود تا جاییکه در میانسالی، تبدیل بـه یک آدم خوش مشرب و اجتماعی میشود.

    مرد متولد دی مردی‌ست کـه واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش اسـت، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌ هاي ویرانگر و آزاردهنده‌اش میشود. تازه علاقه این مرد بـه خانواده‌اي کـه در آن متولد و بزرگ شده اسـت هم زیاد اسـت و با ورود شـما بـه زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر میشود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد.

     

    برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم اسـت و بـه این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری میدهد در عین حال کـه ازآن دختر انتظار دارد کـه خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری‌كه اگر حتی یک روز بدلباس باشید این رابه روی شـما می‌آورد. متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق رابه او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا بـه دلش میماند.

     

    این مرد بعنوان پدر، یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست. بعید اسـت کـه یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند. اگر چـه او خطوط قرمزی هم دارد کـه بسیار برایش مهم اسـت و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز بشما شانس دوم نخواهد داد. بـه علاوه او عاشق نظم و ترتیب اسـت.

     

    زنان متولد دی

    زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس اسـت. هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌هاي چشمگیر اسـت و برایشان اصلا فرقی نمی کند کـه این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

    او حتماً می خواهد کـه شوهرش در هر رشته کاری کـه هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. در طی روز‌ها و ماه‌هاي قبل از ازدواج اگر بتوانید وی را مطمئن کنید کـه پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بودو شـما هم مردی هستید کـه آینده درخشانی دارید.

     

    زنان متولد دی بسیار بـه سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه کـه خودنما باشند بلکه کسانی هستند کـه اگر لازم باشد، صورت‌شان رابا سیلی سرخ نگاه می‌دارند. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف بـه گذشته وجوددارد کـه بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص اسـت و شاید بهمین دلیل هم باشد کـه از شوخی خوشش نمی آید.

    او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت اسـت و بـه محض ورود بـه یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می برد کـه چـه رفتار و کرداری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی اسـت و بـه قول مشهور بانمک اسـت. بی شک از چهره او خوشتان می آید، چون زیبایی مخصوص بـه خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌هاي همیشگی او این اسـت کـه نکند شوهرش زن زیبایی رابه او ترجیح بدهد.

    از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان اسـت و هر کجا کـه دردمندی بـه وجودش احتیاج پیدا کند، فورا بـه کمکش می‌شتابد و قدم پیش می گذارد یا سازمان خیریه‌اي برای یاری رساندن بـه دردمندان ایجاد می کند. از آنجا کـه یک زن متولد دی بسیار باانضباط اسـت، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد.

     

    اگر چـه امر و نهی‌هاي او کمی خسته‌کننده اسـت و حتی میتواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود. عدم اعتماد بـه نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت.

     

     

    شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج بـه حساب می آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌هاي اصیل و ارزشمند زیادی هستند. آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد بـه نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند. متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه ی معیار هـای بالائی را درنظر دارند.

    این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی بـه انتقاد از خود هم میپردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی میکنند. آن‌ها با شیوه‌اي منظم، با قاعده و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می کنند و هنگامیکه همه ی دست از تلاش کشیده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش رابه کار میگیرند تا موفق شوند.

     

    دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر بـه درجات بالا برسند امکان نداردکه بـه نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان بـه شدت منضبط هستند، توقع دارند کـه زیر دستانشان هم بـه همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می خواهد هر وظیفه‌اي راکه بـه آن‌ها محول می کنند، بـه بهترین نحو انجامش دهند.

     

    عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می شوند کـه در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار رابه خود اختصاص میدهند. اگر چـه درظاهر بنظر خوددار و آرام میرسند، ولی می توانند بـه طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند. آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند.

    آن‌ها عمیق فکر میکنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی اسـت. خصوصا کـه آن‌ها علاقه‌اي سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند. دی ماهی‌ها قبل از تصمیم گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی میکنند ودر حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی میکنند.

     

    اگر چـه بعد از ازدواج تا حدودی حسود میشوند، ولی نسبت بـه همسرانشان بـه شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها بخاطر این ازدواج میکنند کـه همه ی روزی باید دست بـه این‌عمل بزنند ودر نتیجه کمتر با شکست مواجه می شوند. هر حرفه‌اي کـه یک دی ماهی در آن وادار بـه سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب اسـت در عین حال کـه او بـه شدت بـه موسیقی علاقمند اسـت.

    بیشترین بیماری‌هاي متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست اسـت. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ بـه رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌هاي پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام «در کشور هـای کـه این بیماری شایع اسـت» آن‌ها را تهدید میکنند.

     

     

    حکیم فردوسی

    حکیم خیام نیشابوری

    ابوریحان بیرونی

    فروغ فرخزاد

    فرهاد مهرداد

    معین «خواننده»

    کتایون ریاحی

    آزیتا حاجیان

    حسن روحانی

    محمد جواد ظریف

    بهرام بیضایی

    رضا رویگری

    ترانه علیدوستی

    ناصر عبداللهی

    ماهایا پطروسیان

    حدیث فولادوند

    افسانه بایگان

    سعید پیردوست

    مهران رجبی

    محمد رضا متواضع

    شهره صولتی

    آزاده صمدی

    رزیتا غفاری

    فتحعلی اویسی

    جواد عزتی

    هومن برق نورد

    روناک یونسی

     

    لویی پاستور

    بنجامین فرانکلین

    ایزاک نیوتن

    همفری بوگارت

    حامد کَرزی

    آنتونی هاپکینز

    نیکلاس کیج

    آنتوان چخوف

    محمدعلی کلی

     

    در اینبخش با همه ی چیز درمورد دی ماهی ها آشنا می‌شویم. دی ماهی ها درون گراترین افراد در بین سایر ماه ها هستند، آن ها کمی یک دنده اند اما اعتماد بـه نفس بالایی دارند و هم چنین بسیار قابل اعتماد هستند. دی ماهی ها متعهد، محتاط و سخت کوش هستند. شـما می توانید برای دردل کردن و پیدا کردن راهی برای حل مشکلات از یک دی ماهی مشاوره بگیرید. در ادامه این مطلب با پارس ناز همراه باشید.

     

    کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد و آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و منضبط، با‌حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، بذله‌گو، تودار، درون‌‌گرا، ساکت‌ و خوددار.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

     

    صورت‌ فلکی‌ جدی‌ بر زانوان‌، استخوانها و پوست‌ حکومت‌ میکند، در نتیجه ‌متولدین‌ دی‌ ماه‌ مستعد شکستگی‌ استخوان‌، رگ‌ بـه‌ رگ‌ شدگی‌ و پیچ‌‌خوردگی‌ زانو و دیگر مشکلات‌ پا هستند. انواع‌ بیماری‌هاي‌ پوستی‌ از جوش‌ و بثورات‌ جلدی‌ و کورک‌ گرفته‌ تا جذام‌ «در کشور هـای‌ کـه‌ این‌ بیماری‌ شایع‌ اسـت‌» انها را تهدید میکنند.

    هم‌‌چنین‌ از آنجائی‌ کـه‌ گرایش‌ بـه‌ سمت‌ نگرانی‌، دلشوره‌ و سرکوب‌‌کردن‌ و فروخوردن‌ عواطف‌ و احساسات‌ درونی‌‌شان‌ را دارند، خطر ابتلا بـه‌ دل‌ شوره‌ و ناراحتی‌هاي‌ گوارشی‌ برایشان‌ وجوددارد. گفته‌ می شود کـه‌ در خطر دسترس‌ ابتلا بـه‌ کم‌خونی‌، ناراحتی‌ کلیه‌، زکام‌، ناشنوائی‌، روماتیسم‌ و راشیتیسم‌ نیز هستند.

     

  • چگونه شوت های کات دار بزنیم
  • افراد مطمئن‌ و حرف‌هاي‌ جدی‌، مهارت‌ و دانش‌ حرفه‌اي‌، دانستن‌ اصل‌ مطلب‌ برای‌ مباحثه‌ و مذاکره‌، تأسیسات‌ محکم‌ و استوار، هدف‌ و اراده‌.

     

    طرح‌ها و پروژه‌هاي‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

     

    حیوانی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ بز زیباست‌. این‌ حیوانی‌ اسـت‌ کـه‌ از پاهائی‌ محکم‌ برخوردار اسـت‌ و وزنش‌ بـه‌ طور متوسط بـه‌ ۷۵ تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ و قدش‌بـه‌ ۵/۸۷ تا ۵/۹۷ سانتیمتر می رسد.

    از آنجائی‌ کـه‌ دارای‌ زهر‌ها و ساق‌‌هائی‌ محکم‌اسـت‌، لیز نمیخورد ودر فن‌ گرفتن‌ مهارت‌ خاصی‌ دارد و بسیار چالاک‌ و فرز اسـت‌. این‌ حیوان‌ دارای‌ کله‌اي‌ کوچک‌ و شاخ‌‌هائی‌ باریک‌ و سیاه‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌صورت‌ یک ‌انحناء و خمیدگی‌ بـه‌ سمت‌ پشت‌ بـه‌ طول‌ ۵/۲۰ تا ۵/۲۲ سانتیمتر رسیده‌ اسـت‌. این ‌بز سفید اسـت‌.

     

    = سیاره‌ حاکم‌ بر شـما کیوان‌ «زحل‌» اسـت

    = فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

    = دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۴۶۹

    = شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۶۰۲۶۸

    = شعاع‌ قطبی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۵۴۳۶۰

    = دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ ساعت‌»: ۶۶:۱۰

    = انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۲۶/۷۳

    = تعداد ماهواره‌هاي‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

     

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ دی ماه‌ «قهوه‌اي‌ و اکثر رنگ‌هاي‌ سیر و تیره» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌ سنگ‌ سلیمانی‌ «سنگ‌ بابا قوری‌» سیاه‌اسـت‌. این‌ سنگ‌ گونه‌اي‌ از عقیق‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌ واسطه‌ نوارهائی‌ موازی‌ و یک‌ در بین‌سیاه‌ و سفید شناخته‌ شده‌ اسـت‌.

    از این‌ سنگ‌ برای‌ تراشیدن‌ و کنده‌ کاری‌ نگین‌هاي ‌نقش‌ برجسته‌ استفاده‌ میشود «یک‌ نقش‌ در لایه‌ سفید کـه‌ نقشی‌ برجسته‌ در مقابل‌لایه‌ سیاه‌ قرار میگیرد». اگر جای‌ لایه‌ سفید با لایه‌اي‌ رنگی‌ عوض‌ شود، آن‌ وقت‌ این‌عقیق‌ نام‌هاي‌ متفاوت‌ دیگری‌ می گیرد، مثلا اگر قرمز باشد نام‌ عقیق‌ یمانی‌ «عقیق‌» رامی‌گیرد. عقیق‌ها همیشه‌ بـه‌ رنگ‌ سیاه‌ در نمی آیند مگر آن‌ کـه‌ نام‌ سنگ سلیمانی‌«باباقوری‌» را داشته‌ باشند.

     

     

    مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا بـه سن می گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر میشود. او هیچ وقت نمی تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش بـه شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچ وقت در دلش خاموش نمی شود.

    یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این اسـت کـه حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی اسـت و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمیکند. برای این مرد شـما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید کـه در روز‌هاي اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند کـه بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

     

    او دلش می خواهد شـما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و بـه منزل پدری‌اش برگردد. اگر چـه از سوی دیگر شـما میتوانید وی را بـه معنای واقعی شریک زندگیتان بدانید، چون درصورت لزوم ودر زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود بـه کمک شـما می‌شتابد و بدون کوچک‌ترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چـه از نظر مالی و چـه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

     

    مهم‌ترین ویژگی‌هاي یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، ودر عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری اسـت. او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز اسـت. احتمالا نخستین چیزی کـه دراین مرد نظرتان را جلب می کند، زبان نیش دارش اسـت، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد کـه دوگانگی خاصی دراین زبان تلخش وجوددارد.

    مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی میکند آن‌ها را رفع و رجوع کند. اگر شـما بتوانید پا بـه خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌هاي طلایی و آرزومند دستیابی بـه بی‌قیدی و آزادی‌هاي بی حد و حصر میبینید.

     

    مرد متولد دی اینطور وانمود میکند کـه اصلا نیازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم بـه شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش میگردد، اما حقیقت این اسـت کـه او با تمام وجود خواهان آن اسـت کـه مرتبا بـه وی بگویید کـه چـه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی اسـت.

     

    مرد متولد دی جاه و مقام رابه ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل اسـت مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت اسـت. در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجوددارد کـه منحصر بخود اوست و آن این اسـت کـه در جوانی بسیار جدی اسـت، ولی بتدریج کـه پا بـه سن میگذارد، نرم می شود تا جاییکه در میانسالی، تبدیل بـه یک آدم خوش مشرب و اجتماعی میشود.

    مرد متولد دی مردی‌ست کـه واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش اسـت، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌ هاي ویرانگر و آزاردهنده‌اش میشود. تازه علاقه این مرد بـه خانواده‌اي کـه در آن متولد و بزرگ شده اسـت هم زیاد اسـت و با ورود شـما بـه زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر میشود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد.

     

    برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم اسـت و بـه این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری میدهد در عین حال کـه ازآن دختر انتظار دارد کـه خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری‌كه اگر حتی یک روز بدلباس باشید این رابه روی شـما می‌آورد. متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق رابه او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا بـه دلش میماند.

     

    این مرد بعنوان پدر، یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست. بعید اسـت کـه یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند. اگر چـه او خطوط قرمزی هم دارد کـه بسیار برایش مهم اسـت و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز بشما شانس دوم نخواهد داد. بـه علاوه او عاشق نظم و ترتیب اسـت.

     

    زنان متولد دی

    زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس اسـت. هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌هاي چشمگیر اسـت و برایشان اصلا فرقی نمی کند کـه این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

    او حتماً می خواهد کـه شوهرش در هر رشته کاری کـه هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. در طی روز‌ها و ماه‌هاي قبل از ازدواج اگر بتوانید وی را مطمئن کنید کـه پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بودو شـما هم مردی هستید کـه آینده درخشانی دارید.

     

    زنان متولد دی بسیار بـه سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه کـه خودنما باشند بلکه کسانی هستند کـه اگر لازم باشد، صورت‌شان رابا سیلی سرخ نگاه می‌دارند. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف بـه گذشته وجوددارد کـه بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص اسـت و شاید بهمین دلیل هم باشد کـه از شوخی خوشش نمی آید.

    او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت اسـت و بـه محض ورود بـه یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می برد کـه چـه رفتار و کرداری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی اسـت و بـه قول مشهور بانمک اسـت. بی شک از چهره او خوشتان می آید، چون زیبایی مخصوص بـه خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌هاي همیشگی او این اسـت کـه نکند شوهرش زن زیبایی رابه او ترجیح بدهد.

    از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان اسـت و هر کجا کـه دردمندی بـه وجودش احتیاج پیدا کند، فورا بـه کمکش می‌شتابد و قدم پیش می گذارد یا سازمان خیریه‌اي برای یاری رساندن بـه دردمندان ایجاد می کند. از آنجا کـه یک زن متولد دی بسیار باانضباط اسـت، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد.

     

    اگر چـه امر و نهی‌هاي او کمی خسته‌کننده اسـت و حتی میتواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود. عدم اعتماد بـه نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت.

     

     

    شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج بـه حساب می آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌هاي اصیل و ارزشمند زیادی هستند. آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد بـه نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند. متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه ی معیار هـای بالائی را درنظر دارند.

    این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی بـه انتقاد از خود هم میپردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی میکنند. آن‌ها با شیوه‌اي منظم، با قاعده و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می کنند و هنگامیکه همه ی دست از تلاش کشیده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش رابه کار میگیرند تا موفق شوند.

     

    دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر بـه درجات بالا برسند امکان نداردکه بـه نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان بـه شدت منضبط هستند، توقع دارند کـه زیر دستانشان هم بـه همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می خواهد هر وظیفه‌اي راکه بـه آن‌ها محول می کنند، بـه بهترین نحو انجامش دهند.

     

    عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می شوند کـه در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار رابه خود اختصاص میدهند. اگر چـه درظاهر بنظر خوددار و آرام میرسند، ولی می توانند بـه طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند. آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند.

    آن‌ها عمیق فکر میکنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی اسـت. خصوصا کـه آن‌ها علاقه‌اي سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند. دی ماهی‌ها قبل از تصمیم گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی میکنند ودر حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی میکنند.

     

    اگر چـه بعد از ازدواج تا حدودی حسود میشوند، ولی نسبت بـه همسرانشان بـه شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها بخاطر این ازدواج میکنند کـه همه ی روزی باید دست بـه این‌عمل بزنند ودر نتیجه کمتر با شکست مواجه می شوند. هر حرفه‌اي کـه یک دی ماهی در آن وادار بـه سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب اسـت در عین حال کـه او بـه شدت بـه موسیقی علاقمند اسـت.

    بیشترین بیماری‌هاي متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست اسـت. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ بـه رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌هاي پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام «در کشور هـای کـه این بیماری شایع اسـت» آن‌ها را تهدید میکنند.

     

     

    حکیم فردوسی

    حکیم خیام نیشابوری

    ابوریحان بیرونی

    فروغ فرخزاد

    فرهاد مهرداد

    معین «خواننده»

    کتایون ریاحی

    آزیتا حاجیان

    حسن روحانی

    محمد جواد ظریف

    بهرام بیضایی

    رضا رویگری

    ترانه علیدوستی

    ناصر عبداللهی

    ماهایا پطروسیان

    حدیث فولادوند

    افسانه بایگان

    سعید پیردوست

    مهران رجبی

    محمد رضا متواضع

    شهره صولتی

    آزاده صمدی

    رزیتا غفاری

    فتحعلی اویسی

    جواد عزتی

    هومن برق نورد

    روناک یونسی

     

    لویی پاستور

    بنجامین فرانکلین

    ایزاک نیوتن

    همفری بوگارت

    حامد کَرزی

    آنتونی هاپکینز

    نیکلاس کیج

    آنتوان چخوف

    محمدعلی کلی

     

    در اینبخش با همه ی چیز درمورد دی ماهی ها آشنا می‌شویم. دی ماهی ها درون گراترین افراد در بین سایر ماه ها هستند، آن ها کمی یک دنده اند اما اعتماد بـه نفس بالایی دارند و هم چنین بسیار قابل اعتماد هستند. دی ماهی ها متعهد، محتاط و سخت کوش هستند. شـما می توانید برای دردل کردن و پیدا کردن راهی برای حل مشکلات از یک دی ماهی مشاوره بگیرید. در ادامه این مطلب با پارس ناز همراه باشید.

     

    کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد و آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و منضبط، با‌حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، بذله‌گو، تودار، درون‌‌گرا، ساکت‌ و خوددار.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

     

    صورت‌ فلکی‌ جدی‌ بر زانوان‌، استخوانها و پوست‌ حکومت‌ میکند، در نتیجه ‌متولدین‌ دی‌ ماه‌ مستعد شکستگی‌ استخوان‌، رگ‌ بـه‌ رگ‌ شدگی‌ و پیچ‌‌خوردگی‌ زانو و دیگر مشکلات‌ پا هستند. انواع‌ بیماری‌هاي‌ پوستی‌ از جوش‌ و بثورات‌ جلدی‌ و کورک‌ گرفته‌ تا جذام‌ «در کشور هـای‌ کـه‌ این‌ بیماری‌ شایع‌ اسـت‌» انها را تهدید میکنند.

    هم‌‌چنین‌ از آنجائی‌ کـه‌ گرایش‌ بـه‌ سمت‌ نگرانی‌، دلشوره‌ و سرکوب‌‌کردن‌ و فروخوردن‌ عواطف‌ و احساسات‌ درونی‌‌شان‌ را دارند، خطر ابتلا بـه‌ دل‌ شوره‌ و ناراحتی‌هاي‌ گوارشی‌ برایشان‌ وجوددارد. گفته‌ می شود کـه‌ در خطر دسترس‌ ابتلا بـه‌ کم‌خونی‌، ناراحتی‌ کلیه‌، زکام‌، ناشنوائی‌، روماتیسم‌ و راشیتیسم‌ نیز هستند.

     

  • فال قهوه آنلاین گوی بلورین
  • افراد مطمئن‌ و حرف‌هاي‌ جدی‌، مهارت‌ و دانش‌ حرفه‌اي‌، دانستن‌ اصل‌ مطلب‌ برای‌ مباحثه‌ و مذاکره‌، تأسیسات‌ محکم‌ و استوار، هدف‌ و اراده‌.

     

    طرح‌ها و پروژه‌هاي‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

     

    حیوانی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ بز زیباست‌. این‌ حیوانی‌ اسـت‌ کـه‌ از پاهائی‌ محکم‌ برخوردار اسـت‌ و وزنش‌ بـه‌ طور متوسط بـه‌ ۷۵ تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ و قدش‌بـه‌ ۵/۸۷ تا ۵/۹۷ سانتیمتر می رسد.

    از آنجائی‌ کـه‌ دارای‌ زهر‌ها و ساق‌‌هائی‌ محکم‌اسـت‌، لیز نمیخورد ودر فن‌ گرفتن‌ مهارت‌ خاصی‌ دارد و بسیار چالاک‌ و فرز اسـت‌. این‌ حیوان‌ دارای‌ کله‌اي‌ کوچک‌ و شاخ‌‌هائی‌ باریک‌ و سیاه‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌صورت‌ یک ‌انحناء و خمیدگی‌ بـه‌ سمت‌ پشت‌ بـه‌ طول‌ ۵/۲۰ تا ۵/۲۲ سانتیمتر رسیده‌ اسـت‌. این ‌بز سفید اسـت‌.

     

    = سیاره‌ حاکم‌ بر شـما کیوان‌ «زحل‌» اسـت

    = فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

    = دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۴۶۹

    = شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۶۰۲۶۸

    = شعاع‌ قطبی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۵۴۳۶۰

    = دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ ساعت‌»: ۶۶:۱۰

    = انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۲۶/۷۳

    = تعداد ماهواره‌هاي‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

     

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ دی ماه‌ «قهوه‌اي‌ و اکثر رنگ‌هاي‌ سیر و تیره» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌ سنگ‌ سلیمانی‌ «سنگ‌ بابا قوری‌» سیاه‌اسـت‌. این‌ سنگ‌ گونه‌اي‌ از عقیق‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌ واسطه‌ نوارهائی‌ موازی‌ و یک‌ در بین‌سیاه‌ و سفید شناخته‌ شده‌ اسـت‌.

    از این‌ سنگ‌ برای‌ تراشیدن‌ و کنده‌ کاری‌ نگین‌هاي ‌نقش‌ برجسته‌ استفاده‌ میشود «یک‌ نقش‌ در لایه‌ سفید کـه‌ نقشی‌ برجسته‌ در مقابل‌لایه‌ سیاه‌ قرار میگیرد». اگر جای‌ لایه‌ سفید با لایه‌اي‌ رنگی‌ عوض‌ شود، آن‌ وقت‌ این‌عقیق‌ نام‌هاي‌ متفاوت‌ دیگری‌ می گیرد، مثلا اگر قرمز باشد نام‌ عقیق‌ یمانی‌ «عقیق‌» رامی‌گیرد. عقیق‌ها همیشه‌ بـه‌ رنگ‌ سیاه‌ در نمی آیند مگر آن‌ کـه‌ نام‌ سنگ سلیمانی‌«باباقوری‌» را داشته‌ باشند.

     

     

    مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا بـه سن می گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر میشود. او هیچ وقت نمی تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش بـه شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچ وقت در دلش خاموش نمی شود.

    یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این اسـت کـه حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی اسـت و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمیکند. برای این مرد شـما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید کـه در روز‌هاي اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند کـه بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

     

    او دلش می خواهد شـما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و بـه منزل پدری‌اش برگردد. اگر چـه از سوی دیگر شـما میتوانید وی را بـه معنای واقعی شریک زندگیتان بدانید، چون درصورت لزوم ودر زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود بـه کمک شـما می‌شتابد و بدون کوچک‌ترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چـه از نظر مالی و چـه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

     

    مهم‌ترین ویژگی‌هاي یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، ودر عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری اسـت. او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز اسـت. احتمالا نخستین چیزی کـه دراین مرد نظرتان را جلب می کند، زبان نیش دارش اسـت، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد کـه دوگانگی خاصی دراین زبان تلخش وجوددارد.

    مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی میکند آن‌ها را رفع و رجوع کند. اگر شـما بتوانید پا بـه خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌هاي طلایی و آرزومند دستیابی بـه بی‌قیدی و آزادی‌هاي بی حد و حصر میبینید.

     

    مرد متولد دی اینطور وانمود میکند کـه اصلا نیازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم بـه شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش میگردد، اما حقیقت این اسـت کـه او با تمام وجود خواهان آن اسـت کـه مرتبا بـه وی بگویید کـه چـه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی اسـت.

     

    مرد متولد دی جاه و مقام رابه ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل اسـت مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت اسـت. در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجوددارد کـه منحصر بخود اوست و آن این اسـت کـه در جوانی بسیار جدی اسـت، ولی بتدریج کـه پا بـه سن میگذارد، نرم می شود تا جاییکه در میانسالی، تبدیل بـه یک آدم خوش مشرب و اجتماعی میشود.

    مرد متولد دی مردی‌ست کـه واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش اسـت، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌ هاي ویرانگر و آزاردهنده‌اش میشود. تازه علاقه این مرد بـه خانواده‌اي کـه در آن متولد و بزرگ شده اسـت هم زیاد اسـت و با ورود شـما بـه زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر میشود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد.

     

    برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم اسـت و بـه این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری میدهد در عین حال کـه ازآن دختر انتظار دارد کـه خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری‌كه اگر حتی یک روز بدلباس باشید این رابه روی شـما می‌آورد. متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق رابه او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا بـه دلش میماند.

     

    این مرد بعنوان پدر، یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست. بعید اسـت کـه یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند. اگر چـه او خطوط قرمزی هم دارد کـه بسیار برایش مهم اسـت و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز بشما شانس دوم نخواهد داد. بـه علاوه او عاشق نظم و ترتیب اسـت.

     

    زنان متولد دی

    زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس اسـت. هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌هاي چشمگیر اسـت و برایشان اصلا فرقی نمی کند کـه این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

    او حتماً می خواهد کـه شوهرش در هر رشته کاری کـه هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. در طی روز‌ها و ماه‌هاي قبل از ازدواج اگر بتوانید وی را مطمئن کنید کـه پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بودو شـما هم مردی هستید کـه آینده درخشانی دارید.

     

    زنان متولد دی بسیار بـه سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه کـه خودنما باشند بلکه کسانی هستند کـه اگر لازم باشد، صورت‌شان رابا سیلی سرخ نگاه می‌دارند. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف بـه گذشته وجوددارد کـه بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص اسـت و شاید بهمین دلیل هم باشد کـه از شوخی خوشش نمی آید.

    او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت اسـت و بـه محض ورود بـه یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می برد کـه چـه رفتار و کرداری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی اسـت و بـه قول مشهور بانمک اسـت. بی شک از چهره او خوشتان می آید، چون زیبایی مخصوص بـه خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌هاي همیشگی او این اسـت کـه نکند شوهرش زن زیبایی رابه او ترجیح بدهد.

    از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان اسـت و هر کجا کـه دردمندی بـه وجودش احتیاج پیدا کند، فورا بـه کمکش می‌شتابد و قدم پیش می گذارد یا سازمان خیریه‌اي برای یاری رساندن بـه دردمندان ایجاد می کند. از آنجا کـه یک زن متولد دی بسیار باانضباط اسـت، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد.

     

    اگر چـه امر و نهی‌هاي او کمی خسته‌کننده اسـت و حتی میتواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود. عدم اعتماد بـه نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت.

     

     

    شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج بـه حساب می آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌هاي اصیل و ارزشمند زیادی هستند. آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد بـه نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند. متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه ی معیار هـای بالائی را درنظر دارند.

    این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی بـه انتقاد از خود هم میپردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی میکنند. آن‌ها با شیوه‌اي منظم، با قاعده و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می کنند و هنگامیکه همه ی دست از تلاش کشیده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش رابه کار میگیرند تا موفق شوند.

     

    دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر بـه درجات بالا برسند امکان نداردکه بـه نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان بـه شدت منضبط هستند، توقع دارند کـه زیر دستانشان هم بـه همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می خواهد هر وظیفه‌اي راکه بـه آن‌ها محول می کنند، بـه بهترین نحو انجامش دهند.

     

    عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می شوند کـه در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار رابه خود اختصاص میدهند. اگر چـه درظاهر بنظر خوددار و آرام میرسند، ولی می توانند بـه طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند. آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند.

    آن‌ها عمیق فکر میکنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی اسـت. خصوصا کـه آن‌ها علاقه‌اي سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند. دی ماهی‌ها قبل از تصمیم گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی میکنند ودر حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی میکنند.

     

    اگر چـه بعد از ازدواج تا حدودی حسود میشوند، ولی نسبت بـه همسرانشان بـه شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها بخاطر این ازدواج میکنند کـه همه ی روزی باید دست بـه این‌عمل بزنند ودر نتیجه کمتر با شکست مواجه می شوند. هر حرفه‌اي کـه یک دی ماهی در آن وادار بـه سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب اسـت در عین حال کـه او بـه شدت بـه موسیقی علاقمند اسـت.

    بیشترین بیماری‌هاي متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست اسـت. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ بـه رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌هاي پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام «در کشور هـای کـه این بیماری شایع اسـت» آن‌ها را تهدید میکنند.

     

     

    حکیم فردوسی

    حکیم خیام نیشابوری

    ابوریحان بیرونی

    فروغ فرخزاد

    فرهاد مهرداد

    معین «خواننده»

    کتایون ریاحی

    آزیتا حاجیان

    حسن روحانی

    محمد جواد ظریف

    بهرام بیضایی

    رضا رویگری

    ترانه علیدوستی

    ناصر عبداللهی

    ماهایا پطروسیان

    حدیث فولادوند

    افسانه بایگان

    سعید پیردوست

    مهران رجبی

    محمد رضا متواضع

    شهره صولتی

    آزاده صمدی

    رزیتا غفاری

    فتحعلی اویسی

    جواد عزتی

    هومن برق نورد

    روناک یونسی

     

    لویی پاستور

    بنجامین فرانکلین

    ایزاک نیوتن

    همفری بوگارت

    حامد کَرزی

    آنتونی هاپکینز

    نیکلاس کیج

    آنتوان چخوف

    محمدعلی کلی

     

    در اینبخش با همه ی چیز درمورد دی ماهی ها آشنا می‌شویم. دی ماهی ها درون گراترین افراد در بین سایر ماه ها هستند، آن ها کمی یک دنده اند اما اعتماد بـه نفس بالایی دارند و هم چنین بسیار قابل اعتماد هستند. دی ماهی ها متعهد، محتاط و سخت کوش هستند. شـما می توانید برای دردل کردن و پیدا کردن راهی برای حل مشکلات از یک دی ماهی مشاوره بگیرید. در ادامه این مطلب با پارس ناز همراه باشید.

     

    کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد و آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و منضبط، با‌حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، بذله‌گو، تودار، درون‌‌گرا، ساکت‌ و خوددار.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

     

    صورت‌ فلکی‌ جدی‌ بر زانوان‌، استخوانها و پوست‌ حکومت‌ میکند، در نتیجه ‌متولدین‌ دی‌ ماه‌ مستعد شکستگی‌ استخوان‌، رگ‌ بـه‌ رگ‌ شدگی‌ و پیچ‌‌خوردگی‌ زانو و دیگر مشکلات‌ پا هستند. انواع‌ بیماری‌هاي‌ پوستی‌ از جوش‌ و بثورات‌ جلدی‌ و کورک‌ گرفته‌ تا جذام‌ «در کشور هـای‌ کـه‌ این‌ بیماری‌ شایع‌ اسـت‌» انها را تهدید میکنند.

    هم‌‌چنین‌ از آنجائی‌ کـه‌ گرایش‌ بـه‌ سمت‌ نگرانی‌، دلشوره‌ و سرکوب‌‌کردن‌ و فروخوردن‌ عواطف‌ و احساسات‌ درونی‌‌شان‌ را دارند، خطر ابتلا بـه‌ دل‌ شوره‌ و ناراحتی‌هاي‌ گوارشی‌ برایشان‌ وجوددارد. گفته‌ می شود کـه‌ در خطر دسترس‌ ابتلا بـه‌ کم‌خونی‌، ناراحتی‌ کلیه‌، زکام‌، ناشنوائی‌، روماتیسم‌ و راشیتیسم‌ نیز هستند.

     

  • یک داستان تخیلی بلند کودکانه
  • افراد مطمئن‌ و حرف‌هاي‌ جدی‌، مهارت‌ و دانش‌ حرفه‌اي‌، دانستن‌ اصل‌ مطلب‌ برای‌ مباحثه‌ و مذاکره‌، تأسیسات‌ محکم‌ و استوار، هدف‌ و اراده‌.

     

    طرح‌ها و پروژه‌هاي‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

     

    حیوانی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ بز زیباست‌. این‌ حیوانی‌ اسـت‌ کـه‌ از پاهائی‌ محکم‌ برخوردار اسـت‌ و وزنش‌ بـه‌ طور متوسط بـه‌ ۷۵ تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ و قدش‌بـه‌ ۵/۸۷ تا ۵/۹۷ سانتیمتر می رسد.

    از آنجائی‌ کـه‌ دارای‌ زهر‌ها و ساق‌‌هائی‌ محکم‌اسـت‌، لیز نمیخورد ودر فن‌ گرفتن‌ مهارت‌ خاصی‌ دارد و بسیار چالاک‌ و فرز اسـت‌. این‌ حیوان‌ دارای‌ کله‌اي‌ کوچک‌ و شاخ‌‌هائی‌ باریک‌ و سیاه‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌صورت‌ یک ‌انحناء و خمیدگی‌ بـه‌ سمت‌ پشت‌ بـه‌ طول‌ ۵/۲۰ تا ۵/۲۲ سانتیمتر رسیده‌ اسـت‌. این ‌بز سفید اسـت‌.

     

    = سیاره‌ حاکم‌ بر شـما کیوان‌ «زحل‌» اسـت

    = فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

    = دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۴۶۹

    = شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۶۰۲۶۸

    = شعاع‌ قطبی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۵۴۳۶۰

    = دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ ساعت‌»: ۶۶:۱۰

    = انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۲۶/۷۳

    = تعداد ماهواره‌هاي‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

     

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ دی ماه‌ «قهوه‌اي‌ و اکثر رنگ‌هاي‌ سیر و تیره» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌ سنگ‌ سلیمانی‌ «سنگ‌ بابا قوری‌» سیاه‌اسـت‌. این‌ سنگ‌ گونه‌اي‌ از عقیق‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌ واسطه‌ نوارهائی‌ موازی‌ و یک‌ در بین‌سیاه‌ و سفید شناخته‌ شده‌ اسـت‌.

    از این‌ سنگ‌ برای‌ تراشیدن‌ و کنده‌ کاری‌ نگین‌هاي ‌نقش‌ برجسته‌ استفاده‌ میشود «یک‌ نقش‌ در لایه‌ سفید کـه‌ نقشی‌ برجسته‌ در مقابل‌لایه‌ سیاه‌ قرار میگیرد». اگر جای‌ لایه‌ سفید با لایه‌اي‌ رنگی‌ عوض‌ شود، آن‌ وقت‌ این‌عقیق‌ نام‌هاي‌ متفاوت‌ دیگری‌ می گیرد، مثلا اگر قرمز باشد نام‌ عقیق‌ یمانی‌ «عقیق‌» رامی‌گیرد. عقیق‌ها همیشه‌ بـه‌ رنگ‌ سیاه‌ در نمی آیند مگر آن‌ کـه‌ نام‌ سنگ سلیمانی‌«باباقوری‌» را داشته‌ باشند.

     

     

    مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا بـه سن می گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر میشود. او هیچ وقت نمی تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش بـه شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچ وقت در دلش خاموش نمی شود.

    یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این اسـت کـه حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی اسـت و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمیکند. برای این مرد شـما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید کـه در روز‌هاي اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند کـه بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

     

    او دلش می خواهد شـما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و بـه منزل پدری‌اش برگردد. اگر چـه از سوی دیگر شـما میتوانید وی را بـه معنای واقعی شریک زندگیتان بدانید، چون درصورت لزوم ودر زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود بـه کمک شـما می‌شتابد و بدون کوچک‌ترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چـه از نظر مالی و چـه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

     

    مهم‌ترین ویژگی‌هاي یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، ودر عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری اسـت. او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز اسـت. احتمالا نخستین چیزی کـه دراین مرد نظرتان را جلب می کند، زبان نیش دارش اسـت، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد کـه دوگانگی خاصی دراین زبان تلخش وجوددارد.

    مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی میکند آن‌ها را رفع و رجوع کند. اگر شـما بتوانید پا بـه خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌هاي طلایی و آرزومند دستیابی بـه بی‌قیدی و آزادی‌هاي بی حد و حصر میبینید.

     

    مرد متولد دی اینطور وانمود میکند کـه اصلا نیازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم بـه شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش میگردد، اما حقیقت این اسـت کـه او با تمام وجود خواهان آن اسـت کـه مرتبا بـه وی بگویید کـه چـه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی اسـت.

     

    مرد متولد دی جاه و مقام رابه ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل اسـت مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت اسـت. در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجوددارد کـه منحصر بخود اوست و آن این اسـت کـه در جوانی بسیار جدی اسـت، ولی بتدریج کـه پا بـه سن میگذارد، نرم می شود تا جاییکه در میانسالی، تبدیل بـه یک آدم خوش مشرب و اجتماعی میشود.

    مرد متولد دی مردی‌ست کـه واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش اسـت، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌ هاي ویرانگر و آزاردهنده‌اش میشود. تازه علاقه این مرد بـه خانواده‌اي کـه در آن متولد و بزرگ شده اسـت هم زیاد اسـت و با ورود شـما بـه زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر میشود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد.

     

    برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم اسـت و بـه این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری میدهد در عین حال کـه ازآن دختر انتظار دارد کـه خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری‌كه اگر حتی یک روز بدلباس باشید این رابه روی شـما می‌آورد. متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق رابه او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا بـه دلش میماند.

     

    این مرد بعنوان پدر، یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست. بعید اسـت کـه یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند. اگر چـه او خطوط قرمزی هم دارد کـه بسیار برایش مهم اسـت و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز بشما شانس دوم نخواهد داد. بـه علاوه او عاشق نظم و ترتیب اسـت.

     

    زنان متولد دی

    زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس اسـت. هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌هاي چشمگیر اسـت و برایشان اصلا فرقی نمی کند کـه این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

    او حتماً می خواهد کـه شوهرش در هر رشته کاری کـه هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. در طی روز‌ها و ماه‌هاي قبل از ازدواج اگر بتوانید وی را مطمئن کنید کـه پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بودو شـما هم مردی هستید کـه آینده درخشانی دارید.

     

    زنان متولد دی بسیار بـه سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه کـه خودنما باشند بلکه کسانی هستند کـه اگر لازم باشد، صورت‌شان رابا سیلی سرخ نگاه می‌دارند. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف بـه گذشته وجوددارد کـه بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص اسـت و شاید بهمین دلیل هم باشد کـه از شوخی خوشش نمی آید.

    او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت اسـت و بـه محض ورود بـه یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می برد کـه چـه رفتار و کرداری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی اسـت و بـه قول مشهور بانمک اسـت. بی شک از چهره او خوشتان می آید، چون زیبایی مخصوص بـه خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌هاي همیشگی او این اسـت کـه نکند شوهرش زن زیبایی رابه او ترجیح بدهد.

    از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان اسـت و هر کجا کـه دردمندی بـه وجودش احتیاج پیدا کند، فورا بـه کمکش می‌شتابد و قدم پیش می گذارد یا سازمان خیریه‌اي برای یاری رساندن بـه دردمندان ایجاد می کند. از آنجا کـه یک زن متولد دی بسیار باانضباط اسـت، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد.

     

    اگر چـه امر و نهی‌هاي او کمی خسته‌کننده اسـت و حتی میتواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود. عدم اعتماد بـه نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت.

     

     

    شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج بـه حساب می آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌هاي اصیل و ارزشمند زیادی هستند. آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد بـه نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند. متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه ی معیار هـای بالائی را درنظر دارند.

    این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی بـه انتقاد از خود هم میپردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی میکنند. آن‌ها با شیوه‌اي منظم، با قاعده و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می کنند و هنگامیکه همه ی دست از تلاش کشیده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش رابه کار میگیرند تا موفق شوند.

     

    دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر بـه درجات بالا برسند امکان نداردکه بـه نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان بـه شدت منضبط هستند، توقع دارند کـه زیر دستانشان هم بـه همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می خواهد هر وظیفه‌اي راکه بـه آن‌ها محول می کنند، بـه بهترین نحو انجامش دهند.

     

    عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می شوند کـه در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار رابه خود اختصاص میدهند. اگر چـه درظاهر بنظر خوددار و آرام میرسند، ولی می توانند بـه طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند. آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند.

    آن‌ها عمیق فکر میکنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی اسـت. خصوصا کـه آن‌ها علاقه‌اي سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند. دی ماهی‌ها قبل از تصمیم گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی میکنند ودر حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی میکنند.

     

    اگر چـه بعد از ازدواج تا حدودی حسود میشوند، ولی نسبت بـه همسرانشان بـه شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها بخاطر این ازدواج میکنند کـه همه ی روزی باید دست بـه این‌عمل بزنند ودر نتیجه کمتر با شکست مواجه می شوند. هر حرفه‌اي کـه یک دی ماهی در آن وادار بـه سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب اسـت در عین حال کـه او بـه شدت بـه موسیقی علاقمند اسـت.

    بیشترین بیماری‌هاي متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست اسـت. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ بـه رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌هاي پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام «در کشور هـای کـه این بیماری شایع اسـت» آن‌ها را تهدید میکنند.

     

     

    حکیم فردوسی

    حکیم خیام نیشابوری

    ابوریحان بیرونی

    فروغ فرخزاد

    فرهاد مهرداد

    معین «خواننده»

    کتایون ریاحی

    آزیتا حاجیان

    حسن روحانی

    محمد جواد ظریف

    بهرام بیضایی

    رضا رویگری

    ترانه علیدوستی

    ناصر عبداللهی

    ماهایا پطروسیان

    حدیث فولادوند

    افسانه بایگان

    سعید پیردوست

    مهران رجبی

    محمد رضا متواضع

    شهره صولتی

    آزاده صمدی

    رزیتا غفاری

    فتحعلی اویسی

    جواد عزتی

    هومن برق نورد

    روناک یونسی

     

    لویی پاستور

    بنجامین فرانکلین

    ایزاک نیوتن

    همفری بوگارت

    حامد کَرزی

    آنتونی هاپکینز

    نیکلاس کیج

    آنتوان چخوف

    محمدعلی کلی

     

    در اینبخش با همه ی چیز درمورد دی ماهی ها آشنا می‌شویم. دی ماهی ها درون گراترین افراد در بین سایر ماه ها هستند، آن ها کمی یک دنده اند اما اعتماد بـه نفس بالایی دارند و هم چنین بسیار قابل اعتماد هستند. دی ماهی ها متعهد، محتاط و سخت کوش هستند. شـما می توانید برای دردل کردن و پیدا کردن راهی برای حل مشکلات از یک دی ماهی مشاوره بگیرید. در ادامه این مطلب با پارس ناز همراه باشید.

     

    کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد و آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و منضبط، با‌حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، بذله‌گو، تودار، درون‌‌گرا، ساکت‌ و خوددار.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

     

    صورت‌ فلکی‌ جدی‌ بر زانوان‌، استخوانها و پوست‌ حکومت‌ میکند، در نتیجه ‌متولدین‌ دی‌ ماه‌ مستعد شکستگی‌ استخوان‌، رگ‌ بـه‌ رگ‌ شدگی‌ و پیچ‌‌خوردگی‌ زانو و دیگر مشکلات‌ پا هستند. انواع‌ بیماری‌هاي‌ پوستی‌ از جوش‌ و بثورات‌ جلدی‌ و کورک‌ گرفته‌ تا جذام‌ «در کشور هـای‌ کـه‌ این‌ بیماری‌ شایع‌ اسـت‌» انها را تهدید میکنند.

    هم‌‌چنین‌ از آنجائی‌ کـه‌ گرایش‌ بـه‌ سمت‌ نگرانی‌، دلشوره‌ و سرکوب‌‌کردن‌ و فروخوردن‌ عواطف‌ و احساسات‌ درونی‌‌شان‌ را دارند، خطر ابتلا بـه‌ دل‌ شوره‌ و ناراحتی‌هاي‌ گوارشی‌ برایشان‌ وجوددارد. گفته‌ می شود کـه‌ در خطر دسترس‌ ابتلا بـه‌ کم‌خونی‌، ناراحتی‌ کلیه‌، زکام‌، ناشنوائی‌، روماتیسم‌ و راشیتیسم‌ نیز هستند.

     

  • کتاب قصه صوتی تصویری کودکان
  • افراد مطمئن‌ و حرف‌هاي‌ جدی‌، مهارت‌ و دانش‌ حرفه‌اي‌، دانستن‌ اصل‌ مطلب‌ برای‌ مباحثه‌ و مذاکره‌، تأسیسات‌ محکم‌ و استوار، هدف‌ و اراده‌.

     

    طرح‌ها و پروژه‌هاي‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

     

    حیوانی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ بز زیباست‌. این‌ حیوانی‌ اسـت‌ کـه‌ از پاهائی‌ محکم‌ برخوردار اسـت‌ و وزنش‌ بـه‌ طور متوسط بـه‌ ۷۵ تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ و قدش‌بـه‌ ۵/۸۷ تا ۵/۹۷ سانتیمتر می رسد.

    از آنجائی‌ کـه‌ دارای‌ زهر‌ها و ساق‌‌هائی‌ محکم‌اسـت‌، لیز نمیخورد ودر فن‌ گرفتن‌ مهارت‌ خاصی‌ دارد و بسیار چالاک‌ و فرز اسـت‌. این‌ حیوان‌ دارای‌ کله‌اي‌ کوچک‌ و شاخ‌‌هائی‌ باریک‌ و سیاه‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌صورت‌ یک ‌انحناء و خمیدگی‌ بـه‌ سمت‌ پشت‌ بـه‌ طول‌ ۵/۲۰ تا ۵/۲۲ سانتیمتر رسیده‌ اسـت‌. این ‌بز سفید اسـت‌.

     

    = سیاره‌ حاکم‌ بر شـما کیوان‌ «زحل‌» اسـت

    = فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

    = دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۴۶۹

    = شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۶۰۲۶۸

    = شعاع‌ قطبی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۵۴۳۶۰

    = دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ ساعت‌»: ۶۶:۱۰

    = انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۲۶/۷۳

    = تعداد ماهواره‌هاي‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

     

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ دی ماه‌ «قهوه‌اي‌ و اکثر رنگ‌هاي‌ سیر و تیره» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌ سنگ‌ سلیمانی‌ «سنگ‌ بابا قوری‌» سیاه‌اسـت‌. این‌ سنگ‌ گونه‌اي‌ از عقیق‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌ واسطه‌ نوارهائی‌ موازی‌ و یک‌ در بین‌سیاه‌ و سفید شناخته‌ شده‌ اسـت‌.

    از این‌ سنگ‌ برای‌ تراشیدن‌ و کنده‌ کاری‌ نگین‌هاي ‌نقش‌ برجسته‌ استفاده‌ میشود «یک‌ نقش‌ در لایه‌ سفید کـه‌ نقشی‌ برجسته‌ در مقابل‌لایه‌ سیاه‌ قرار میگیرد». اگر جای‌ لایه‌ سفید با لایه‌اي‌ رنگی‌ عوض‌ شود، آن‌ وقت‌ این‌عقیق‌ نام‌هاي‌ متفاوت‌ دیگری‌ می گیرد، مثلا اگر قرمز باشد نام‌ عقیق‌ یمانی‌ «عقیق‌» رامی‌گیرد. عقیق‌ها همیشه‌ بـه‌ رنگ‌ سیاه‌ در نمی آیند مگر آن‌ کـه‌ نام‌ سنگ سلیمانی‌«باباقوری‌» را داشته‌ باشند.

     

     

    مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا بـه سن می گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر میشود. او هیچ وقت نمی تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش بـه شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچ وقت در دلش خاموش نمی شود.

    یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این اسـت کـه حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی اسـت و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمیکند. برای این مرد شـما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید کـه در روز‌هاي اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند کـه بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

     

    او دلش می خواهد شـما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و بـه منزل پدری‌اش برگردد. اگر چـه از سوی دیگر شـما میتوانید وی را بـه معنای واقعی شریک زندگیتان بدانید، چون درصورت لزوم ودر زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود بـه کمک شـما می‌شتابد و بدون کوچک‌ترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چـه از نظر مالی و چـه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

     

    مهم‌ترین ویژگی‌هاي یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، ودر عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری اسـت. او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز اسـت. احتمالا نخستین چیزی کـه دراین مرد نظرتان را جلب می کند، زبان نیش دارش اسـت، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد کـه دوگانگی خاصی دراین زبان تلخش وجوددارد.

    مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی میکند آن‌ها را رفع و رجوع کند. اگر شـما بتوانید پا بـه خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌هاي طلایی و آرزومند دستیابی بـه بی‌قیدی و آزادی‌هاي بی حد و حصر میبینید.

     

    مرد متولد دی اینطور وانمود میکند کـه اصلا نیازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم بـه شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش میگردد، اما حقیقت این اسـت کـه او با تمام وجود خواهان آن اسـت کـه مرتبا بـه وی بگویید کـه چـه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی اسـت.

     

    مرد متولد دی جاه و مقام رابه ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل اسـت مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت اسـت. در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجوددارد کـه منحصر بخود اوست و آن این اسـت کـه در جوانی بسیار جدی اسـت، ولی بتدریج کـه پا بـه سن میگذارد، نرم می شود تا جاییکه در میانسالی، تبدیل بـه یک آدم خوش مشرب و اجتماعی میشود.

    مرد متولد دی مردی‌ست کـه واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش اسـت، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌ هاي ویرانگر و آزاردهنده‌اش میشود. تازه علاقه این مرد بـه خانواده‌اي کـه در آن متولد و بزرگ شده اسـت هم زیاد اسـت و با ورود شـما بـه زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر میشود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد.

     

    برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم اسـت و بـه این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری میدهد در عین حال کـه ازآن دختر انتظار دارد کـه خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری‌كه اگر حتی یک روز بدلباس باشید این رابه روی شـما می‌آورد. متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق رابه او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا بـه دلش میماند.

     

    این مرد بعنوان پدر، یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست. بعید اسـت کـه یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند. اگر چـه او خطوط قرمزی هم دارد کـه بسیار برایش مهم اسـت و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز بشما شانس دوم نخواهد داد. بـه علاوه او عاشق نظم و ترتیب اسـت.

     

    زنان متولد دی

    زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس اسـت. هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌هاي چشمگیر اسـت و برایشان اصلا فرقی نمی کند کـه این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

    او حتماً می خواهد کـه شوهرش در هر رشته کاری کـه هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. در طی روز‌ها و ماه‌هاي قبل از ازدواج اگر بتوانید وی را مطمئن کنید کـه پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بودو شـما هم مردی هستید کـه آینده درخشانی دارید.

     

    زنان متولد دی بسیار بـه سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه کـه خودنما باشند بلکه کسانی هستند کـه اگر لازم باشد، صورت‌شان رابا سیلی سرخ نگاه می‌دارند. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف بـه گذشته وجوددارد کـه بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص اسـت و شاید بهمین دلیل هم باشد کـه از شوخی خوشش نمی آید.

    او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت اسـت و بـه محض ورود بـه یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می برد کـه چـه رفتار و کرداری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی اسـت و بـه قول مشهور بانمک اسـت. بی شک از چهره او خوشتان می آید، چون زیبایی مخصوص بـه خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌هاي همیشگی او این اسـت کـه نکند شوهرش زن زیبایی رابه او ترجیح بدهد.

    از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان اسـت و هر کجا کـه دردمندی بـه وجودش احتیاج پیدا کند، فورا بـه کمکش می‌شتابد و قدم پیش می گذارد یا سازمان خیریه‌اي برای یاری رساندن بـه دردمندان ایجاد می کند. از آنجا کـه یک زن متولد دی بسیار باانضباط اسـت، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد.

     

    اگر چـه امر و نهی‌هاي او کمی خسته‌کننده اسـت و حتی میتواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود. عدم اعتماد بـه نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت.

     

     

    شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج بـه حساب می آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌هاي اصیل و ارزشمند زیادی هستند. آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد بـه نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند. متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه ی معیار هـای بالائی را درنظر دارند.

    این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی بـه انتقاد از خود هم میپردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی میکنند. آن‌ها با شیوه‌اي منظم، با قاعده و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می کنند و هنگامیکه همه ی دست از تلاش کشیده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش رابه کار میگیرند تا موفق شوند.

     

    دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر بـه درجات بالا برسند امکان نداردکه بـه نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان بـه شدت منضبط هستند، توقع دارند کـه زیر دستانشان هم بـه همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می خواهد هر وظیفه‌اي راکه بـه آن‌ها محول می کنند، بـه بهترین نحو انجامش دهند.

     

    عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می شوند کـه در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار رابه خود اختصاص میدهند. اگر چـه درظاهر بنظر خوددار و آرام میرسند، ولی می توانند بـه طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند. آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند.

    آن‌ها عمیق فکر میکنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی اسـت. خصوصا کـه آن‌ها علاقه‌اي سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند. دی ماهی‌ها قبل از تصمیم گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی میکنند ودر حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی میکنند.

     

    اگر چـه بعد از ازدواج تا حدودی حسود میشوند، ولی نسبت بـه همسرانشان بـه شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها بخاطر این ازدواج میکنند کـه همه ی روزی باید دست بـه این‌عمل بزنند ودر نتیجه کمتر با شکست مواجه می شوند. هر حرفه‌اي کـه یک دی ماهی در آن وادار بـه سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب اسـت در عین حال کـه او بـه شدت بـه موسیقی علاقمند اسـت.

    بیشترین بیماری‌هاي متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست اسـت. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ بـه رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌هاي پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام «در کشور هـای کـه این بیماری شایع اسـت» آن‌ها را تهدید میکنند.

     

     

    حکیم فردوسی

    حکیم خیام نیشابوری

    ابوریحان بیرونی

    فروغ فرخزاد

    فرهاد مهرداد

    معین «خواننده»

    کتایون ریاحی

    آزیتا حاجیان

    حسن روحانی

    محمد جواد ظریف

    بهرام بیضایی

    رضا رویگری

    ترانه علیدوستی

    ناصر عبداللهی

    ماهایا پطروسیان

    حدیث فولادوند

    افسانه بایگان

    سعید پیردوست

    مهران رجبی

    محمد رضا متواضع

    شهره صولتی

    آزاده صمدی

    رزیتا غفاری

    فتحعلی اویسی

    جواد عزتی

    هومن برق نورد

    روناک یونسی

     

    لویی پاستور

    بنجامین فرانکلین

    ایزاک نیوتن

    همفری بوگارت

    حامد کَرزی

    آنتونی هاپکینز

    نیکلاس کیج

    آنتوان چخوف

    محمدعلی کلی

     

    در اینبخش با همه ی چیز درمورد دی ماهی ها آشنا می‌شویم. دی ماهی ها درون گراترین افراد در بین سایر ماه ها هستند، آن ها کمی یک دنده اند اما اعتماد بـه نفس بالایی دارند و هم چنین بسیار قابل اعتماد هستند. دی ماهی ها متعهد، محتاط و سخت کوش هستند. شـما می توانید برای دردل کردن و پیدا کردن راهی برای حل مشکلات از یک دی ماهی مشاوره بگیرید. در ادامه این مطلب با پارس ناز همراه باشید.

     

    کاری‌، واقع‌ بین‌، اهل‌ عمل‌، دور اندیش‌، محتاط، حسابگر، معتقد و آینده‌ نگر، جاه‌ طلب‌، بلند پرواز و منضبط، با‌حوصله‌، شکیبا، بردبار، حسابگر، با احتیاط و دقیق‌، شوخ‌ طبع‌، بذله‌گو، تودار، درون‌‌گرا، ساکت‌ و خوددار.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

    بدبین‌ و تقدیرگرا، ناخن‌ خشک‌، حسود، بیش‌ از حد حراف‌، انعطاف‌ناپذیر، مقرراتی‌، خشک‌، جدی‌ و سختگیر.

     

    صورت‌ فلکی‌ جدی‌ بر زانوان‌، استخوانها و پوست‌ حکومت‌ میکند، در نتیجه ‌متولدین‌ دی‌ ماه‌ مستعد شکستگی‌ استخوان‌، رگ‌ بـه‌ رگ‌ شدگی‌ و پیچ‌‌خوردگی‌ زانو و دیگر مشکلات‌ پا هستند. انواع‌ بیماری‌هاي‌ پوستی‌ از جوش‌ و بثورات‌ جلدی‌ و کورک‌ گرفته‌ تا جذام‌ «در کشور هـای‌ کـه‌ این‌ بیماری‌ شایع‌ اسـت‌» انها را تهدید میکنند.

    هم‌‌چنین‌ از آنجائی‌ کـه‌ گرایش‌ بـه‌ سمت‌ نگرانی‌، دلشوره‌ و سرکوب‌‌کردن‌ و فروخوردن‌ عواطف‌ و احساسات‌ درونی‌‌شان‌ را دارند، خطر ابتلا بـه‌ دل‌ شوره‌ و ناراحتی‌هاي‌ گوارشی‌ برایشان‌ وجوددارد. گفته‌ می شود کـه‌ در خطر دسترس‌ ابتلا بـه‌ کم‌خونی‌، ناراحتی‌ کلیه‌، زکام‌، ناشنوائی‌، روماتیسم‌ و راشیتیسم‌ نیز هستند.

     

  • دعای سریع الاجابه برای رفع گرفتاری
  • افراد مطمئن‌ و حرف‌هاي‌ جدی‌، مهارت‌ و دانش‌ حرفه‌اي‌، دانستن‌ اصل‌ مطلب‌ برای‌ مباحثه‌ و مذاکره‌، تأسیسات‌ محکم‌ و استوار، هدف‌ و اراده‌.

     

    طرح‌ها و پروژه‌هاي‌ حساب‌ نشده‌ و نامرتب‌، خیال‌پردازی‌ و رؤیابافی‌،مشاغل‌ و کارهای‌ بیهوده‌ و بی‌سرانجام‌، اعمال‌ شرم‌‌آور، استهزاء و تمسخر.

     

    حیوانی‌ کـه‌ در ارتباط با ماه‌ تولد شماست‌، یک‌ بز زیباست‌. این‌ حیوانی‌ اسـت‌ کـه‌ از پاهائی‌ محکم‌ برخوردار اسـت‌ و وزنش‌ بـه‌ طور متوسط بـه‌ ۷۵ تا ۱۵۰ کیلو گرم‌ و قدش‌بـه‌ ۵/۸۷ تا ۵/۹۷ سانتیمتر می رسد.

    از آنجائی‌ کـه‌ دارای‌ زهر‌ها و ساق‌‌هائی‌ محکم‌اسـت‌، لیز نمیخورد ودر فن‌ گرفتن‌ مهارت‌ خاصی‌ دارد و بسیار چالاک‌ و فرز اسـت‌. این‌ حیوان‌ دارای‌ کله‌اي‌ کوچک‌ و شاخ‌‌هائی‌ باریک‌ و سیاه‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌صورت‌ یک ‌انحناء و خمیدگی‌ بـه‌ سمت‌ پشت‌ بـه‌ طول‌ ۵/۲۰ تا ۵/۲۲ سانتیمتر رسیده‌ اسـت‌. این ‌بز سفید اسـت‌.

     

    = سیاره‌ حاکم‌ بر شـما کیوان‌ «زحل‌» اسـت

    = فاصله‌ متوسط کیوان‌ از خورشید: ۵۵۵۹

    = دور و گردش‌ نجومی‌ از کانون‌ «برحسب‌ سال‌»: ۴۶۹

    = شعاع‌ استوایی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۶۰۲۶۸

    = شعاع‌ قطبی‌ «برحسب‌ کیلومتر»: ۵۴۳۶۰

    = دور گردش‌ و دوران‌ جرم‌ «برحسب‌ ساعت‌»: ۶۶:۱۰

    = انحناء خط استوا نسبت‌ بـه‌ کانون‌ «برحسب‌ درجه‌»: ۲۶/۷۳

    = تعداد ماهواره‌هاي‌ مشاهده‌ شده: ۱۸

     

    رنگ‌ محبوب‌ و خوش‌ یمن‌ متولدین‌ دی ماه‌ «قهوه‌اي‌ و اکثر رنگ‌هاي‌ سیر و تیره» اسـت‌. سنگ‌ خوش‌ یمن‌ برای‌ متولدین‌ دی‌ ماه‌ سنگ‌ سلیمانی‌ «سنگ‌ بابا قوری‌» سیاه‌اسـت‌. این‌ سنگ‌ گونه‌اي‌ از عقیق‌ اسـت‌ کـه‌ بـه‌ واسطه‌ نوارهائی‌ موازی‌ و یک‌ در بین‌سیاه‌ و سفید شناخته‌ شده‌ اسـت‌.

    از این‌ سنگ‌ برای‌ تراشیدن‌ و کنده‌ کاری‌ نگین‌هاي ‌نقش‌ برجسته‌ استفاده‌ میشود «یک‌ نقش‌ در لایه‌ سفید کـه‌ نقشی‌ برجسته‌ در مقابل‌لایه‌ سیاه‌ قرار میگیرد». اگر جای‌ لایه‌ سفید با لایه‌اي‌ رنگی‌ عوض‌ شود، آن‌ وقت‌ این‌عقیق‌ نام‌هاي‌ متفاوت‌ دیگری‌ می گیرد، مثلا اگر قرمز باشد نام‌ عقیق‌ یمانی‌ «عقیق‌» رامی‌گیرد. عقیق‌ها همیشه‌ بـه‌ رنگ‌ سیاه‌ در نمی آیند مگر آن‌ کـه‌ نام‌ سنگ سلیمانی‌«باباقوری‌» را داشته‌ باشند.

     

     

    مردان متولد دی: یک مرد دی‌ماهی برخلاف مردان دیگر هر قدر بیشتر پا بـه سن می گذارد سرزنده‌تر و شاداب‌تر میشود. او هیچ وقت نمی تواند نقش یک عاشق دلخسته را بازی کند. اما شعله علاقه‌اش بـه شریک زندگی‌اش بدون آنکه دیده شود، هیچ وقت در دلش خاموش نمی شود.

    یک نکته خوب دیگر در مورد این مرد این اسـت کـه حمایتش از همسر و فرزندانش زیاد و جدی اسـت و این امر خوشبختانه با گذشت زمان تغییر نمیکند. برای این مرد شـما همواره همان دختر جوان خواهان حمایتی هستید کـه در روز‌هاي اول آشنایی با او بوده‌اید و فرزندانش هم همیشه کودکان او هستند هرچند کـه بزرگ شده باشند یا خودشان صاحب فرزند شده باشند.

     

    او دلش می خواهد شـما را هفته‌ها و یا حتی ماه‌ها تنها گذاشته و بـه منزل پدری‌اش برگردد. اگر چـه از سوی دیگر شـما میتوانید وی را بـه معنای واقعی شریک زندگیتان بدانید، چون درصورت لزوم ودر زمان بروز بحران‌ها با تمام وجود بـه کمک شـما می‌شتابد و بدون کوچک‌ترین اعتراضی حاضر می شود بار خانواده را چـه از نظر مالی و چـه از نظر احساسی و روحی بر دوش بکشد.

     

    طالع بيني مرد دي ماهي

     

    مهم‌ترین ویژگی‌هاي یک مرد متولد دی ماه قدرت طلبی، خانواده دوستی، خودداری و سردی، ودر عرصه عشق کم حرفی و کم تظاهری اسـت. او یک پدر جدی و خشک، اما مهربان و دلسوز اسـت. احتمالا نخستین چیزی کـه دراین مرد نظرتان را جلب می کند، زبان نیش دارش اسـت، اما اندکی بعد متوجه خواهید شد کـه دوگانگی خاصی دراین زبان تلخش وجوددارد.

    مثلا جملات ناخو‌ش‌آیند او از روی قصد و نیت خاصی نیست و کمی پس از آنکه این جملات از دهانش خارج شد، سعی میکند آن‌ها را رفع و رجوع کند. اگر شـما بتوانید پا بـه خلوت یک مرد متولد دی بگذارید، با کمال تعجب در نهادش موجودی سرشار از شادی و دستخوش رویا‌هاي طلایی و آرزومند دستیابی بـه بی‌قیدی و آزادی‌هاي بی حد و حصر میبینید.

     

    مرد متولد دی اینطور وانمود میکند کـه اصلا نیازی بـه تعریف و تمجید ندارد و هنگام شنیدن تعریف و تمجید هم بـه شدت مانع از ظاهر شدن رضایت خاطر و شادمانی عمیق خویش میگردد، اما حقیقت این اسـت کـه او با تمام وجود خواهان آن اسـت کـه مرتبا بـه وی بگویید کـه چـه مرد خوب، باهوش، خوش قد و قامت، خواستنی و جالبی اسـت.

     

    مرد متولد دی جاه و مقام رابه ثروت ترجیح می دهد و قلبا مایل اسـت مدیر کل و وزیر باشد تا یک بازرگان ثروتمند، ولی گمنام. حتی ثروت برای او وسیله کسب قدرت و شهرت اسـت. در زندگی مرد متولد دی نکته جالبی وجوددارد کـه منحصر بخود اوست و آن این اسـت کـه در جوانی بسیار جدی اسـت، ولی بتدریج کـه پا بـه سن میگذارد، نرم می شود تا جاییکه در میانسالی، تبدیل بـه یک آدم خوش مشرب و اجتماعی میشود.

    مرد متولد دی مردی‌ست کـه واقعا عاشق خانه و خانواده‌اش اسـت، برای همین الفت و هم‌بستگی خانوادگی مانع از بوالهوسی‌ هاي ویرانگر و آزاردهنده‌اش میشود. تازه علاقه این مرد بـه خانواده‌اي کـه در آن متولد و بزرگ شده اسـت هم زیاد اسـت و با ورود شـما بـه زندگی‌اش این علاقه نه تنها از بین نمیرود بلکه بیشتر میشود حتی اگر ظاهرش بی‌تفاوت نشان بدهد.

     

    برای این مردان مادری و خانه داری بسیار مهم اسـت و بـه این مساله برای انتخاب شریک زندگی‌اش اهمیت بسیاری میدهد در عین حال کـه ازآن دختر انتظار دارد کـه خیلی خوش‌لباس و مرتب باشد. طوری‌كه اگر حتی یک روز بدلباس باشید این رابه روی شـما می‌آورد. متاسفانه همسر این مرد باید خودش ابراز علاقه و عشق رابه او یاد بدهد. وگرنه تا آخر عمر حسرت شنیدن جملات عاشقانه و کلمات زیبا بـه دلش میماند.

     

    این مرد بعنوان پدر، یک رئیس با جذبه اسـت و خودرا در رأس خانواده احساس می کند و این احساس تابع زمان و مکان نیست. بعید اسـت کـه یک مرد متولد دی از همسرش جدا شود، چون او هرگز از روی هوی و هوس ازدواج نمی کند. اگر چـه او خطوط قرمزی هم دارد کـه بسیار برایش مهم اسـت و اگر پا را از این خطوط فراتر بگذارید دیگر هرگز بشما شانس دوم نخواهد داد. بـه علاوه او عاشق نظم و ترتیب اسـت.

     

    زنان متولد دی

    زن متولد دی ماه یک زن جاه‌طلب، کدبانو، منظم و کمی لجباز و زود رنج، آراسته و خوش‌لباس اسـت. هدف نهایی زنان متولد دی تأمین زندگی، جلب احترام و کسب اقتدار و برخورداری از موقعیت‌هاي چشمگیر اسـت و برایشان اصلا فرقی نمی کند کـه این خواسته‌ها در پشت میز ریاست یک مؤسسه تجاری برآورده شوند یا در شغل آموزگاری و موزه‌داری.

    او حتماً می خواهد کـه شوهرش در هر رشته کاری کـه هست، مقام اول را داشته باشد. حتی خود او نیز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقی خواه اسـت و میل دارد در محیط کار خود شاخص و برجسته باشد. در طی روز‌ها و ماه‌هاي قبل از ازدواج اگر بتوانید وی را مطمئن کنید کـه پس از گفتن بله در منزل از اختیارات تام برخوردار خواهد بودو شـما هم مردی هستید کـه آینده درخشانی دارید.

     

    زنان متولد دی بسیار بـه سر و وضع و آرایش‌شان توجه دارند. نه کـه خودنما باشند بلکه کسانی هستند کـه اگر لازم باشد، صورت‌شان رابا سیلی سرخ نگاه می‌دارند. در وجود زن متولد دی نوعی ترس از آینده، دلواپسی از حال و تأسف بـه گذشته وجوددارد کـه بازتاب آن در رفتار و کردار وی بسیار مشخص اسـت و شاید بهمین دلیل هم باشد کـه از شوخی خوشش نمی آید.

    او از نظر اجتماعی بسیار مبادی آداب و بانزاکت اسـت و بـه محض ورود بـه یک اجتماع سریعا موقعیت آنجا را درک کرده و پی می برد کـه چـه رفتار و کرداری باید داشته باشد. زن متولد دی دارای جذابیت خاصی اسـت و بـه قول مشهور بانمک اسـت. بی شک از چهره او خوشتان می آید، چون زیبایی مخصوص بـه خودش را دارد. اما یکی از وحشت‌هاي همیشگی او این اسـت کـه نکند شوهرش زن زیبایی رابه او ترجیح بدهد.

    از خصوصیات دیگر این زن همدردی شدید او با درماندگان و بینوایان اسـت و هر کجا کـه دردمندی بـه وجودش احتیاج پیدا کند، فورا بـه کمکش می‌شتابد و قدم پیش می گذارد یا سازمان خیریه‌اي برای یاری رساندن بـه دردمندان ایجاد می کند. از آنجا کـه یک زن متولد دی بسیار باانضباط اسـت، بچه هایش را هم باانضباط بار می‌آورد.

     

    اگر چـه امر و نهی‌هاي او کمی خسته‌کننده اسـت و حتی میتواند موجب سردی روابط مادر و فرزندی بشود. عدم اعتماد بـه نفس یکی از نقاط ضعف این زن محسوب می شود و این وظیفه شوهر اوست کـه در رفع این مشکل بکوشد و حس اعتماد بـه نفس را در او تقویت کند. یکیدیگر از معایب او لجبازی و زود رنجی اسـت.

     

     

    شخصیت دی ماهی‌ها از با ثبات‌ترین و جدی‌ترین‌ها در منطقه‌البروج بـه حساب می آید. دی ماهی‌ها انعطاف‌ناپذیر و مستقل و دارای ویژگی‌هاي اصیل و ارزشمند زیادی هستند. آن‌ها ذاتاً افرادی با اعتماد بـه نفس، مطمئن، مصمم، با اراده، یک دنده، خونسرد و آرام هستند. متولدین دی ماه مدیرانی مصمم، مدبر، مبتکر و چاره جو می‌باشند و نه تنها برای‌خودشان بلکه برای همه ی معیار هـای بالائی را درنظر دارند.

    این افراد بسیار صادق، راستگو و درستکار هستند، حتی بـه انتقاد از خود هم میپردازند و درجهت رفع عیوب شان تلاش زیادی میکنند. آن‌ها با شیوه‌اي منظم، با قاعده و سرسختانه بر علیه مشکلات شخصی خویش می‌جنگند و برای رسیدن بـه خواسته‌هاي خود حتی گاهی‌خانواده خویش را فدا می کنند و هنگامیکه همه ی دست از تلاش کشیده‌اند، آن‌ها تمام جد و جهد خویش رابه کار میگیرند تا موفق شوند.

     

    دی‌ماهی‌ها احترام زیادی برای صاحبان قدرت قائل هستند، ولی اگر بـه درجات بالا برسند امکان نداردکه بـه نقطه نظرات دیگران گوش بدهند. آن‌ها، چون خودشان بـه شدت منضبط هستند، توقع دارند کـه زیر دستانشان هم بـه همان اندازه نظم و ترتیب را رعایت کنند و خویشتن دار باشند و می خواهد هر وظیفه‌اي راکه بـه آن‌ها محول می کنند، بـه بهترین نحو انجامش دهند.

     

    عده اندکی از متولدین دی ماه دچار تغییرات شدید حالات روحی و خلق و خو می شوند کـه در نتیجه لقب ناشایست ناپایدار رابه خود اختصاص میدهند. اگر چـه درظاهر بنظر خوددار و آرام میرسند، ولی می توانند بـه طرز حیرت آور و ناگهانی شوخ و بذله‌گو شوند. آن‌ها دارای نیروی عقلانی خیلی موشکاف، باریک اندیش، هوشمندانه و نکته سنج هستند.

    آن‌ها عمیق فکر میکنند و همواره در حال بررسی و سبک و سنگین کردن تمام احتمالات قبل از تصمیم گیری هستند تا انتخابی سالم و ایمن داشته باشند. حافظه‌شان هم قوی و عالی اسـت. خصوصا کـه آن‌ها علاقه‌اي سیری‌ناپذیر برای کسب دانش دارند. دی ماهی‌ها قبل از تصمیم گیری برای ازدواج و دل بستن جوانب امر را خوب بررسی میکنند ودر حقیقت آرام آرام و با احتیاط راه علاقه و دلبستگی را طی میکنند.

     

    اگر چـه بعد از ازدواج تا حدودی حسود میشوند، ولی نسبت بـه همسرانشان بـه شدت وفادار هستند. در واقع آن‌ها بخاطر این ازدواج میکنند کـه همه ی روزی باید دست بـه این‌عمل بزنند ودر نتیجه کمتر با شکست مواجه می شوند. هر حرفه‌اي کـه یک دی ماهی در آن وادار بـه سر و کله زدن با ارقام، ریاضیات و پول شود، برایش جذاب اسـت در عین حال کـه او بـه شدت بـه موسیقی علاقمند اسـت.

    بیشترین بیماری‌هاي متولدین این ماه متمرکز بر زانو، استخوان و پوست اسـت. آن‌ها مستعد شکستگی استخوان، رگ بـه رگ شدگی و پیچ خوردگی زانو و دیگر مشکلات پا هستند. انواع بیماری‌هاي پوستی از جوش و بثورات جلدی و کورک گرفته تا جذام «در کشور هـای کـه این بیماری شایع اسـت» آن‌ها را تهدید میکنند.

     

     

    حکیم فردوسی

    حکیم خیام نیشابوری

    ابوریحان بیرونی

    فروغ فرخزاد

    فرهاد مهرداد

    معین «خواننده»

    کتایون ریاحی

    آزیتا حاجیان

    حسن روحانی

    محمد جواد ظریف

    بهرام بیضایی

    رضا رویگری

    ترانه علیدوستی

    ناصر عبداللهی

    ماهایا پطروسیان

    حدیث فولادوند

    افسانه بایگان

    سعید پیردوست

    مهران رجبی

    محمد رضا متواضع

    شهره صولتی

    آزاده صمدی

    رزیتا غفاری

    فتحعلی اویسی

    جواد عزتی

    هومن برق نورد

    روناک یونسی

     

    لویی پاستور

    بنجامین فرانکلین

    ایزاک نیوتن

    همفری بوگارت

    حامد کَرزی

    آنتونی هاپکینز

    نیکلاس کیج

    آنتوان چخوف

    محمدعلی کلی

     

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *