خلافی ماشین رو چطوری بگیریم

خواص دارویی و گیاهی

خلافی ماشین رو چطوری بگیریم
خلافی ماشین رو چطوری بگیریم




خانه

موبایل

 

روش های دریافت خلافی خودرو + روش های پرداخت خلافی خودرو 

خلافی ماشین رو چطوری بگیریم

در گذشته استعلام و پرداخت خلافی خودرو، یکی از دغدغه‌های رانندگان به خصوص در زمان خرید و فروش خودرو بوده است. در حال حاضر این امکان فراهم شده است تا شما بتوانید به صورت آنلاین از خلافی‌خودرو خودتان مطلع شوید و همچنین به راحتی بتوانید جریمه خودرو خود را پرداخت کنید. در این مطلب روش های مختلف برای دریافت خلافی خودرو و همچنین روش پرداخت خلافی خودروی خود توضیح داده شده با ما همراه باشید.

انواع روش های استعلام خلافی خودرو:

روش اول برای دریافت خلافی خودرو: (خلافی خودرو از طریق sms )

بوسیله این ترفند موبایل که برای گرفتن خلافی ماشین شما به راحتی و تنها با ارسال یک پیامک میتوانید میزان جریمه خودرو خود را مشاهده نمایید.

برای گرفتن خلافی خودرو میبایست پشت کارت خودروی خود را نگاه کنید و کد هفده رقمی که با IR شروع میشود و بصورت عمودی در سمت راست کارت ماشین نوشته شده است را از طریق SMS به شماره 1101202020 ارسال نمایید.

 

ارسال پيامك بافرمت: *8رقم كنارباركدمندرج درپشت كارت وسيله نقليه# به شماره 1101202020

 

پس از چند دقیقه پیامکی مبنی بر میزان خلافی خودرو خود و تعداد دفعه های جریمه را دریافت خواهید نمود.

 

روش دوم برای دریافت خلافی خودرو: ( روش اینترنتی دریافت خلافی خودرو)

صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودرو خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کنند. و در قسمت استعلام میزان تخلفات رانندگان پس از وارد نمودن اطلاعات خواسته شده میزان خلافی خودرو خود را دریافت کنید.

 

روش سوم برای دریافت خلافی خودرو: ( استعلام خلافی خودرو با مراجعه به مراکز پلیس + 10 )

افراد می‌توانند تا با به همراه داشتن کارت خودرو، سند خودرو یا بیمه‌نامه، به دفاتر پلیس ۱۰+ مراجعه کرده و از مبلغ خلافی خودروی خود مطلع شوند.

 

روش چهارم برای دریافت خلافی خودرو: ( استعلام خلافی خودرو از طریق تلفن)

برای دریافت تلفنی خلافی خودرو فقط کافی است از منزل و یا محل کار خود شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ تماس بگیرید و از میزان جرائم و تخلفات خودروی خود مطلع شوید.

 

 

انواع روش های پرداخت خلافی خودرو عبارتند از:

روش اول پرداخت خلافی خودرو از طریق کدهای USSDبا هر مدل گوشی که دارید بدون نیاز به اینترنت، می‌توانید با شماره‌گیری کد *110# خلافی خودرو خود را دریافت و سپس پرداخت کنید. بعد از وارد کردن کد ۳ رقمی وارد مرحله بعد می‌شوید. در مرحله بعد ۴ گزینه وجود دارد به نام‌های ۱- پلیس +10، ۲- خدمات راهور ۳- کلانتری و پاسگاه ۴- پلیس آگاهی که باید عدد 2 یعنی گزینه خدمات راهور را وارد کنید.پس از انتخاب گزینه 2، منوی 4 گزینه ای مربوط به خدمات پلیس راهور در صفحه گوشی پدیدار میشود که باید گزینه اول، یعنی استعلام خلافی خودرو را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه باید کد VIN که همان (شماره‌ ۱۷ رقمی پشت کارت خودرو است که با IR شروع می‌شود) را وارد کنید. دقت کنید که حتما به زبان انگلیسی و حروف لاتین را به صورت بزرگ وارد کنید که دچار مشکل نشوید.در این مرحله 2 انتخاب دارید؛ اگر فقط مبلغ خلافی خودرو را می‌خواهید عدد 1 را انتخاب کنید و مبلغ را مشاهده کنید. اگر شناسه قبض و شناسه پرداخت خلافی خودرویتان را می‌خواهید عدد 2 را وارد کنید. با داشتن این شناسه‌ها می‌توانید از طریق سایت اکثر بانک ها و یا دستگاه ATM خلافی خودرو خود را پرداخت کنید.

 

روش دوم پرداخت خلافی خودرو با دستگاه خودپردازراه اول این است که به نزدیکترین دستگاه خودپرداز بانک ملی مراجعه کنید و پس از وارد کرد شناسه پرداخت و شناسه قبض، قبض خود را پرداخت کنید.روش سوم پرداخت خلافی خودرو با تلفنبانک پرداخت خلافی خودرو با تلفنانک ملی است. برای پرداخت با تلفن بانک ملی باید با شماره ۰۹۶۲۲ تماس بگیرید و با وارد کردن شناسه پرداخت و شناسه قبض، آن را پرداخت کنید.

 

دریافت نمره منفی گواهینامه:دریافت نمره منفی گواهینامه نیز به دو صورت اینترنتی و یا دریافت پیامک قابل انجام است. کاربران اینترنتی می‌توانند پس از مراجعه به سایت پلیس راهور، در قسمت خدمات سایت و استعلام نمره منفی گواهینامه با وارد نمودن شماره گواهینامه خود از نمره منفی گواهینامه خود مطلع شوند. در صورت تمایل نیز با ارسال شماره گواهینامه به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰، نمره منفی گواهینامه خود را دریافت کنند.

 

چند نکته امنیتی برای پرداخت خلافی خودرو:

برای اطمینان از شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید اول آنها را در بخش مورد نظر وارد کنید و گزینه “ثبت این قبض و افزدون قبض دیگر” را بزنید تا مبلغ قبض شما نشان داده شود تا مطمئن شوید همه چیز درست است.هنگام وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود سعی کنید نیمی از اعداد را با صفحه کلید کامپیوتر خود و نیم دیگر را با صفحه کلید مجازی سایت (بالای صفحه سمت چپ) وارد کنید. این کار به افزایش امنیت کمک می‌کند.در ضمن توجه داشته باشید که حتما از سایت خود بانک به صفحه پرداخت قبوض وارد شوید. این کار نیز به افزایش امنیت انجام تراکنش کمک می‌کند. علاوه بر این آدرس را در قسمت آدرس بار حتما چک کنید تا درست باشد و حتما هم باید با https شروع بشود. در غیر این صورت، از صفحه خارج شوید.

 


چند گام بالاتر

تخفیفات زمستانی

تخفیف مواد غذایی تا 30 درصد

خلافی ماشین رو چطوری بگیریم

تا 40 درصد تخفیف ، ویژه تبلیغات در بیتوته

شب یلدا رو با تخفیف ویژه گلیتال رنگی تر کن

خرید انلاین محصولات زناشویی،60 درصد تخفیف

جشنواره ویژه یلدا

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .



خلافی خودرو را علاوه بر اینترنت و دفاتر پلیس+۱۰، می‌توان از طریق پیامک دریافت کرد. البته بنا بر اطلاعات منتشر شده توسط پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی، دریافت خلافی از طریق پیامک به دو صورت انجام می‌شود و شما می‌توانید با ارسال اطلاعات خودرو، خلافی را در تلفن همراه خود مشاهده کنید. همراه زومیت باشید.

خلافی خودرو را می‌توان به صورت حضوری و غیر حضوری دریافت کرد. برای دریافت حضوری خلافی خودرو یا همان تخلفات رانندگی باید به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ در سراسر کشور مراجعه کرد. 

برای خدمات غیر حضوری می‌توان به دو صورت اقدام کرد.

خلافی ماشین رو چطوری بگیریم

چطور تخلفات ثبت شده با دوربین برای ما پیامک می‌شود؟

خلافی خودرو را چطور از اینترنت مشاهده و پرداخت کنیم؟

راه اول اقدام از طریق اینترنت است. شاید شما هم بخواهید بدانید که چطور باید خلافی خودرو را از طریق اینترنت دریافت کنید. برای این کار به شما پیشنهاد می‌کنیم مطلب «خلافی خودرو را چطور از اینترنت مشاهده و پرداخت کنیم؟» را مطالعه کنید تا با مراحل مشاهده خلافی خودرو یا همان تخلفات رانندگی آشنا شوید. 

اما راه دیگری که راهنمایی و رانندگی برای افرادی که به اینترنت دسترسی نداشته یا می‌خواهند میزان تخلفات رانندگی یا خلافی خودرو را روی موبایل خود مشاهده کنند، دریافت خلافی خودرو از طریق پیامک است.

برای دریافت میزان تخلفات رانندگی یا خلافی خودرو از طریق پیامک، پلیس راهور نیروی انتظامی دو راهکار را قرار داده است. این دو راهکار عبارتند از :

۱- دریافت خلافی  با کد VIN کارت خودرو

۲- دریافت خلافی با بارکد پستی کارت خودرو

هر دوی این کدها را باید در پشت کارت خودرو جستجو کرد. VIN یک سریال ۱۷ کاراکتری است که هم عدد دارد و هم حروف لاتین. اما بارکدپستی یک کد ۸ رقمی است و هیچ حرف لاتین یا فارسی در آن وجود ندارد.

برای این کار باید کد ۱۷ رقمی VIN خودروی خود را در قالب پیامک برای شماره  ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید. به یاد داشته باشید اگر پایان کد VIN، کاراکتر ستاره (*) را قرار دهید، علاوه بر میزان و موارد خلافی، شناسه‌ی قبض و شناسه‌ی پرداخت برای شما ارسال می‌شود تا بتوانید آن را پرداخت کنید.

کد VIN در سمت راست پشت کارت خودرو قرار دارد که می‌توانید محل آن را در تصویر زیر مشاهده کنید.

برای این کار باید بارکدپستی ۸ رقمی پشت کارت خودرو را با فرمت زیر به شماره‌ی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ ارسال کنید:

*8رقم كنارباركدمندرج درپشت كارت وسیله نقلیه#      (دقت کنید این فرمت توسط راهنمایی و رانندگی اعلام شده است)

بارکدپستی کارت خودرو در پشت کارت قرار دارد. برای دریافت این کد باید به پایین سمت چپ کنار نماد بارکد مراجعه کنید که در تصویر زیر نمایش داده شده است.

۱- شماره پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ متعلق به خدمات راهنمایی و رانندگی است.

۲- باید فرمت ارسالی کاملاً رعایت شود.

۳- پیش از این شماره‌های پیامکی دیگری توسط راهنمایی و رانندگی اعلام شده بود که هم اکنون شماره‌ی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ تنها شماره‌ی رسمی توسط پلیس راهور است.

۴- دریافت پیامکی خودرو برای مشترکان تلفن همراه هزینه در بر دارد که مبلغ آن پیامک می‌شود.

۵- برای دریافت رایگان میزان خلافی خودرو بهتر است از طریق اینترنت اقدام کنید. برای این کار بهتر است که مطلب «خلافی خودرو را چطور از اینترنت مشاهده و پرداخت کنیم؟» را مشاهده کنید.

لطفا در نظر داشته باشید که زومیت در صورت مشاهده‌ی دیدگاه خلاف قوانین سایت، این حق را دارد که دیدگاه کاربر را بدون اطلاع قبلی پاک کند. همچنین در صورت تکرار در نقض قوانین سایت، به صلاح‌دید زومیت، حساب کاربری کاربر خاطی مسدود خواهد شد.

در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید.

کمی از تکنولوژی فاصله بگیرید

زومیت توسط سرورهای آسیاتک میزبانی و پشتیبانی می‌شود تولید و توسعه نرم‌افزار زومیت توسط شرکت آویژه انجام می‌شود.


راهنمای استفاده از کد QR

خلافی ماشین رو چطوری بگیریم

– فقط با 1 کلیک از جزئیات تخلفات خودروی خودتون شامل: تاریخ تخلف , نوع تخلف, شهر , محل تخلف , مبلغ جریمه و توضیحات علت جریمه آگاهی پیدا کنید و هر کدوم رو که خواستید  پرداخت کنید! یعنی استعلام خلافی ماشین راحت تر از همیشه

– استعلام جریمه های اتومبیل شما بدون هیچ هزینه ای ! به راحتی جزیمه رانندگی رو پرداخت کنید

– امکان استعلام تصادفات رانندگی شامل: تاریخ, علت, نوع, رنگ خودرو, شهر و …

– امکان استعلام نمره منفی و تخلفات ثبت شده برای گواهینامه رانندگی

 

❖ آیا میدانید مسیر هایی که بیشتر جریمه شده اید دقیقا کجا بوده تا در آن مسیر ها با احتیاط بیشتری رانندگی کنید؟❖ بعد از افزایش نرخ جرایم رانندگی میدانید چقدر جریمه شدید؟برای چی؟کی؟و کجا؟❖ آیا میدانید جرایم خودروتان پس از شصت روز در صورت پرداخت نکردن دو برابر میشود؟

دیگر نیازی نیست برای گرفتن لیست کامل خلافی خودروتان به دفاتر پلیس+10 مراجعه کنید در هر زمان میتوانید با یک کلیک شرح دقیق تخلفات خود را ببینید و پرداخت کنید.

این برنامه هیچ گونه هزینه ی اضافه ای برخلاف سامانه پیامکی که به ازای هر استعلام مبلغ پانصد تومان دریافت میکند،نداشته وشما میتوانید با یکبار خرید این برنامه بصورت کاملا رایگان بارها استعلام گرفته و جرایم خود را پرداخت کنید.

توجه:1.تخلفاتی که مربوط به دو هفته اخیر میباشد هنوز وارد سیستم نشده و تمام تخلفات نمایش داده شده در این برنامه مربوط به قبل از دو هفته پیش میباشد.2.سعی کنید هنگام استعلام خلافی،سرعت اینترنت شما مناسب باشد ،چون ممکن است در برخی مواقع به دلیل سرعت پایین اینترنت استعلام صورت نگیرد،کافیست چند بار دیگر امتحان کنید تا اتصال برقرار شود.

✔تضمین بازگشت پول در صورت هرگونه نارضایتی از برنامه(کیفیت حق شماست!)

* همراه با آخرین بروز رسانی ها* دارای بارکد خوان داخلی جهت خواندن بارکد پشت کارت خودرو (بدون نیاز به نصب نرم افزار بارکدخوان جداگانه)* دارای جدول نرخ جرائم خلافی ها همراه با آخرین تغییرات سال 95* امکان پرداخت جرائم* مشاهده پلاک خودرو* سرعت و دقت* امکان به اشتراک گذاری برنامه

در صورت هرگونه سوال و یا نارضایتی با پشتیبانی نرم افزار در ارتباط باشید،در اسرع وقت بررسی و پاسخ داده میشود:تلگرام: ktoam@ایمیل: mohandes.sh2009@yahoo.comسامانه پیامک: ۵۰۰۰۱۰۰۰۳۰۴۱۴۷۱

– افزایش سرعت

درحال دریافت اطلاعات…

در این بخش می‌توانید جریمه خودروی خود را استعلام بگیرید و همچنین با استفاده از همین بخش اقدام به چاپ خلافی خودرو نمایید.

کد هشت رقمی کارت خودرو را وارد نمایید.

متن موجود در تصویر زیر را درج کنید (کوچکی و بزرگی حروف مهم نمی باشد)

شماره موبایل خود را وارد نمایید:

خلافی ماشین رو چطوری بگیریم

تقریباً تمام کسانی که حداقل یک بار اقدام به خرید و فروش خودرو نموده اند با دریافت خلافی خودرو آشنایی دارند هم اکنون راهنمایی و رانندگی کشور چند روش برای استعلام خلافی خودرو در نظر گرفته است که اکثر آنها به صورت الکترونیک می باشد و نیازی به مراجعه ی حضوری چه برای دریافت برگه خلافی و چه به منظور پرداخت قبض جریمه نمی باشد.

در گذشته برای دریافت برگه خلافی خورو می بایست که به پلیس +10 و یا راهنمایی و رانندگی مراجعه می کردید ولی هم اکنون می توانید به راحتی از طریق اینترنت برگه خلافی دریافت و میزان جریمه را به صورت آنلاین پرداخت نمایید.

برای آشنایی با روش های استعلام خلافی با ایتور همراه باشید.

 

راهنمایی و رانندگی کشور وبسایتی را برای استعلام خلافی خودرو در نظر گرفته است شما می توانید با مراجعه به وبسایت پلیس راهور اقدام به دریافت برگه خلافی خودروی خود نمایید.

طبق اطلاعاتی که در صفحه استعلام این سایت درج شده است اطلاعاتی که در این سایت موجود می باشد آفلاین می باشد و به سرورهای پلیس راهور متصل نمی باشد و به طور هفتگی بانک اطلاعاتی این سایت آپدیت می شود. یکی از مهمترین دلایل آفلاین بودن این بخش تامین امنیت اطلاعات سامانه پلیس راهور می باشد.

پس از پرداخت مبلغ قبض جریمه پس از مدت 72 ساعت در سامانه پلیس راهور درج خواهد شد که پس از آپدیت بعدی می توانید قبض پرداختی را رویت نمایید.

خب، پس از مراجعه به این وبسایت شما می باسیت که کد 8 رقمی درج شده پشت کارت ماشین خود را وارد نمایید و سپس کد کپچا نیز برای جلوگیری از ورود ربات ها نیز وارد نمایید و بروی دکمه جستجو کلیک نمایید تا نتایج به شما نشان داده شود.

پس انجام پروسه میزان خلافی شما که معمولاً متعلق به چند روز گذشته می باشد به شما نشان داده خواهد شد و به کمک شناسه قبض و شناسه پرداختی که در اختیار شما قرار داده خواهد شد می توانید با استفاده از سرویس پرداخت قبوض ایتور قبض جریمه خود را پرداخت نمایید.

کد 8 رقمی درج شده بر روی کارت ماشین

وبسایت راهور

 

برای این که بتوانید میزان خلافی خودروی خود را به صورت پیامکی دریافت نمایید کافیست که کد 17 رقمی VIN را که بر روی سند و یا کارت ماشین درج شده است را به یکی از شماره های زیر پیامک نمایید:

شماره اول: 1101202020

شماره دوم: 110005151

شماره سوم: 30005151

سپس میزان خلافی شما به همراه شناسه قبض و شناسه پرداخت برای شما ارسال خواهد شد که با استفاده از آن می توانید قبض جریمه را پرداخت نمایید.

برای پرداخت قبض جریمه خودروی خود می توانید از وبسایت ایتور در بخش پرداخت قبض استفاده نمایید.

کد VIN روی سند خودرو

کد VIN بر روی کارت خودرو

 

برای دریافت برگه خلافی به این روش می بایست که دفاتر پلیس +10 مراجعه نمایید و با پرداخت مبلغ 27 هزار تومان به همراه تعرفه رسیدگی غیر حضوری  اجرائیات که ده هزار و پانصد تومان می باشد اقدام به استعلام خلافی نمایید و در صورتی که خلافی شما بیش از 3 برگ باشد می بایست که برای هر برگ مبلغ دویست تومان پرداخت نمایید.

توجه داشته باشید که تنها رانندگانی می توانند از این روش استفاده نمایند که مجموع خلافی خودروی آنها کمتر از یک میلیون تومان باشد و برای رانندگانی که جرایم رانندگی آنها بیش از این مقدار می باشد می بایست که راهنمایی و رانندگی مراجعه نمایند.

دانلود نرم افزار اندرویدی خرید شارژ و پرداخت قبض ایتور

برای پرداخت جریمه به وبسایت ایتور به نشانی etore.me/bill مراجعه کرده و قبض خود را پرداخت کنید.

به دلیل آنلاین نبودن آپدیت های سایت راهور نتیجه پرداخت قبض تا آپدیت بعدی قابل مشاهده نخواهد بود و امکان دارد با وجود پرداخت قبض همچنان جریمه در لیست سایت راهور موجود باشد.

برای پرداخت قبوض کد بالا را اسکن نمایید.

https://etore.me/bill

دریافت خلافی و پرداخت آن یکی از مواردی است که روزانه بسیاری از افراد با آن سر و کار دارند. اکثر مردم برای دریافت خلافی، به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ می‌روند و با پرداخت هزینه ۱۸۰۰ تومان قبض خلافی اتومبیل خود را دریافت می‌کنند. پس از آن برای پرداخت مبلغ آن باید به یک شعبه بانک یا دستگاه خودپرداز ملی مراجعه کنند که احتمالا باید در صف بماند. اما این روزها با توسعه و پیشرفت بانکداری الکترونیک و پرداخت الکترونیک، دریافت خلافی و پرداخت آن نیز ساده و آسان شده است. دیگر نیاز نیست حتی از خانه خود خارج شوید. شما می‌توانید از خانه و به صورت غیر حضوری خلافی اتومبیل خود را دریافت و پرداخت کنید.

دریافت و پرداخت الکترونیکی خلافی خودرو

اگر می‌خواهید از خانه و به صورت غیر حضوری خلافی اتومبیل خود را دریافت و پرداخت کنید به شیوه زیر عمل کنید:

مرحله اول: ابتدا کد VIN یا همان شماره ۱۷ رقمی که پشت کارت اتومبیلتان به صورت عمودی نوشته شده است را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کنید.

خلافی ماشین رو چطوری بگیریم

وقتی شماره ۱۷ رقمی را به شماره ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ پیامک کردید صبر کنید تا به شما پاسخ بدهد. معمولا همان لحظه برایتان جواب را می‌فرستد اما ممکن است به خاطر شلوغی خط‌ها کمی طول بکشد. پیامکی که برای شما فرستاده می‌شود، تعداد جریمه‌هایتان و مقدار کل آن را برایتان می‌فرستد.

مرحله دوم: خب حالا اگر نسبت به تعداد و مقدار مبلغ خلافی خود اعتراضی ندارید، یک بار دیگر کار بالا را تکرار کنید با این تفاوت که یک ستاره (*) هم به آخر شماره ۱۷ رقمی خود اضافه کنید. این بار شناسه قبض، شناسه پرداخت و مقدار مبلغ برایتان ارسال خواهد شد.

مرحله سوم: حالا شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض خلافی خود را دارید. حالا دو راه دارید. راه اول این است که به نزدیکترین دستگاه خودپرداز بانک ملی مراجعه کنید و پس از وارد کرد شناسه پرداخت و شناسه قبض، قبض خود را پرداخت کنید. راه دوم که خیلی هم بهتر و راحت تر است است که اینترنتی یا با تلفن بانک آن را پرداخت کنید. برای پرداخت با تلفن بانک باید با شماره ۰۹۶۲۲ تماس بگیرید و با وارد کردن شناسه پرداخت و شناسه قبض، آن را پرداخت کنید. اگر هم می‌خواهید اینترنتی پرداخت کنید به شکل زیر عمل کنید.

برای پرداخت اینترنتی باید وارد سایت بانک ملی به آدرس www.bmi.ir بشوید. سپس از منوی پایین سایت بانک ملی، از قسمت خدمات الکترونیکی، گزینه “پرداخت اینترنتی دسته‌ای قبوض” را انتخاب کنید. حالا شما وارد صفحه پرداخت قبوض شده‌اید.

حالا می‌توانید با وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود و شناسه قبض و شناسه پرداخت، قبض خلافی خود را از خانه در حالی که روی کاناپه گرم و نرم خود لم داده‌اید پرداخت کنید. بله به همین راحتی و بدون اینکه هیچ هزینه یا اتلاف وقتی داشته باشید و بدون هیچ ترسی کار خود را انجام داده‌اید. توجه داشته باشید که در این مدل از پرداخت خلافی، چند روز طول می‌کشد تا خلافی شما صفر شود.

یک سورپرایز:  با ارسال شماره گواهینامه خود به ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ می‌توانید از میزان نمره منفی گواهینامه خود نیز با خبر شوید.

چند نکته امنیتی:

برای اطمینان از شناسه قبض و شناسه پرداخت خود می‌توانید اول آنها را در بخش مورد نظر وارد کنید و گزینه “ثبت این قبض و افزدون قبض دیگر” را بزنید تا مبلغ قبض شما نشان داده شود تا مطمئن شوید همه چیز درست است.

هنگام وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود سعی کنید نیمی از اعداد را با صفحه کلید کامپیوتر خود و نیم دیگر را با صفحه کلید مجازی سایت (بالای صفحه سمت چپ) وارد کنید. این کار به افزایش امنیت کمک می‌کند.

در ضمن توجه داشته باشید که حتما از سایت خود بانک به صفحه پرداخت قبوض وارد شوید. این کار نیز به افزایش امنیت انجام تراکنش کمک می‌کند. علاوه بر این آدرس را در قسمت آدرس بار حتما چک کنید تا درست باشد و حتما هم باید با https شروع بشود. در غیر این صورت، از صفحه خارج شوید. آدرس درست صفحه پرداخت قبوض بانک ملی باید مانند لینک روبرو باشد: https://epayment2.bmi.ir/BillPayment

.

توجه؛ خبر تکمیلی؛ ۱۸ آذر ۱۳۹۳؛

یک خبر خوش برای شما داریم و آن این است که علاوه بر شیوه پیامکی و شیوه اینترنتی، می‌توانید با شماره گیری #۱۱۰* بدون نیاز به اینترنت و بدون هیچ هزینه‌ای مواردی از جمله لیست خلافی خودرو، شناسه پرداخت خلافی خودرو، شناسه قبض خلافی خودرو را دریافت کنید. (بیشتر بدانید)

.

توجه؛ خبر تکمیلی؛ ۸ بهمن ۱۳۹۲؛

همانطور که توجه دارید این خبر در تاریخ ۲۲ آذر ۹۱ منتشر شده است که پس از آن تغییراتی در این سامانه و شیوه‌هایش ایجاد شده است. به همین منظور پیشنهاد می‌کنیم برای دیدن آخرین تغییرات و شماره جدید پیامک خلافی خودرو، مطلب «همه چیز درباره دریافت پیامکی و پرداخت اینترنتی خلافی خودرو» را در سایت راه پرداخت ببینید.

.

توجه؛ خبر تکمیلی؛ ۱۳ شهریورماه ۱۳۹۲؛

برای دریافت تلفنی خلافی خودرو فقط کافی است از منزل و یا محل کار خود شماره تلفن ۸۸۲۸۸۸۸۸ را بگیرید و از میزان جرائم و تخلفات وسیله نقلیه خود مطلع شوید. اما این همه ماجرا نیست؛ می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر مطلب «چگونه خلافی خودرو را تلفنی دریافت کنیم؟» را مشاهده کنید.

.

توجه؛ خبر تکمیلی؛ ۲ شهریورماه ۱۳۹۲؛

سرهنگ کرمی اسد گفت: صاحبان خودرو جهت اطلاع از آخرین مبلغ خلافی خودروی خود می توانند به سایت اینترنتی راهور به نشانی www.Rahvar120.ir مراجعه کنند. همچنین می‌توانید از طریق این سایت نمره منفی گواهینامه خود را دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر مطلب «استعلام الکترونیک تخلفات رانندگی و استعلام نمره منفی گواهینامه» را مطالعه کنید.

سردبیر سایت راه پرداخت؛ رسول قربانی دانش آموخته زبان و ادبیات انگلیسی است. اوفعالیت رسانه‌ای خود را به طور متمرکز در حوزه فناوری اطلاعات بانکی و پرداخت در سال 89 آغاز کرد و تاکنون در این حوزه متمرکز فعالیت کرده است.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب سایت

خیلی ممنونم از راهنمایی شما .بسیار عالی بود

ستاره آخر کد وین گذاشتم ولی شناسه قبض و پرداخت بهم نداد

خلافی ماشین رو چطوری بگیریم

سلام من روز پنجشنبه خلافی ماشینم رو اینترنتی واریز کردم اما هنوز صفر نشده نگرانم چکار باید کنم.ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمائید.

طی یک هفته صفر میشه

سلام. چند روز قبل خلافی ماشین اینترنتی گرفتم و اینترنتی هم پرداخت کردم ولی هنوز صفر نشده چکار باید انجام بدم ممنون از راهنمایتون

بعد ۷ روز صفر میشه

خیلی ازاطلاعات مفیدتان سپاس

سلام من به صورت اشتباهی ازباجه الکترونیکی تهران قم ردشدم حالا چهکار کنم راهنماییم کنید

سلام جریمه رو بپرداز

سلام منم رفتم ۲۰۰۰۰۰ریال جریمه شدم هنوز ندادم

بندر پل جنب مسجد سید نا حمزه

سلام من ۴۲ زور پیش در عرض یک ساعت دوبار جریمه شدم تسلیمی امروز رفتم خلافی گرفتم نیامده بعد اون دوتا جریمه شدم اومده

میادش نگران نباش بعضی وقتا دیرتر میاد

سلام Vin را به ١١٠١٢٠٢٠٢٠ ارسال کردم برای تایید عبارت ۱ را ازسال کردم جوابی دریافت نمردم؟؟!!

من سماره vin را ارسال کردم عدد ١ را هم فرستادم جوابی نیلمد معلوم است این سایت مشکل دارد من به پلیس فتا شکایت خواهم کرد

با سلا م در تا ریخ مقرر نتوانستم پرداخت کنم چون دفتر خدمات شهر زیبا تعطیل بود چکار کنم

سلام شما نوشته اید برای دریافت پرینت لافی به پلیس +۱۰ مراجعه نمایید و با پرداخت ۱۸۰۰ تومان این کار انجام می شود ولی من در همدان برای گرفتن همین پرینت مبلغ ۴۸۰۰ تومان دادم علت چیست ؟ مگر پرینت یک صفحه کاغذ a4 چقدر هزینه دارد ؟

سلام آقای مهندس من دارم یک بانک اطلاعاتی درحوزه خودرو تهیه میکنم ونیاز به فرمول واطلاعات ونحوه محاسبه عوارض خودرو دارم اگه امکان داره راهنمایی فرمائید/

سلام خسته نباشید.چرا مامورین شما برخورد دوگانه با متخلفین دارند آنهایی که ماشین آنچنانی دارند.جریمه نمی شوند برعکس رده پایینی ها جریمه میشوند.ضمنا در برگه جریمه کد ۲۰۰۲ اعلام کرده که تجاوز از سرعت مجاز بیش از ۳۰ کیلومتر در ساعت جریمه دارد.ولی بنده با سرعت کمتر از۱۰۵ کیلومتر در جاده ای که سرعت مجاز ۹۵کیلومتر است جریمه شدم در مورخه ۹۶/۱۰/۱۴ جاده پارس آباد نزدیک روستای قراخانبیگلو.امروز هم مأمور دارای کد۹۵۳۰ نزدیک پارس آباد در روستای اولتان کمین کرده بود. مگر کمین کردن قدغن نیست؟

سلام ، ممنون خیلى کمک کننده بود

سلام خسته نباشید من میخواستم خلافی رو به صورت تکی تکی پردتخت کنم اما شناسه قبض و پرداخت ندارم

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مینا والی

مشاور مدیرمسئول: رضا قربانی

تمامی حقوق مادی و معنوی پایگاه خبری راه پرداخت متعلق به شبکه راه پرداخت است.

خلافی ماشین رو چطوری بگیریم
خلافی ماشین رو چطوری بگیریم
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *