چگونه دختر را جذب خودمان کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه دختر را جذب خودمان کنیم
چگونه دختر را جذب خودمان کنیم


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…چگونه دختر را جذب خودمان کنیم

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

آدرس موردنظر یافت نشد


بازگشت به صفحه اصلی

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

چگونه دختر را جذب خودمان کنیم

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

5 راه عاشق کردن دخترانبزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد.صحیح است که بیشتر دختر ها به ویژگی هایی مثل اعتماد به نفس یا وضعیت اجتماعی جذب می شوند اما هر دختری به طور جدا یک مورد جداگانه و خاص است که برای جذب کردن او باید از روانشناسی عشق در دختر و زن ها آگاهی باشیم.وقتی با این مسائل آشنا شدیم همه ی کاری که باید انجام دهید این است که به شکل صحیح خود را برای شخص مورد نظر علامت گذاری کنید. در این ویدیو در مورد روانشاسی جذب در زن ها سخن می گوییم.اعتماد به نفس : مهمترین چیزی که باید به دست بیارید و تقویتش کنید, اعتماد به نفسه! شاید مهمترین دلیل شکست افراد در این بازی نداشتن اعتماد به نفسه. اگه میخواین تو این بازی به جایی برسین باید ترس رو کنار بگذارین و به خودتون ایمان داشته باشین. خیلی از افراد براشون پیش میاد که مثلاً یک دختری رو میبینن و مدتها با هم در یک محل (مثل دانشگاه) روبرو میشن ولی جرات نمیکنن برن و حتی بهش سلام کنن.چگونه دخترها را عاشق خود کنیم همسریابی همسر ازدواج نامزدی زن چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم روابط پسر و دختر نشانه هی دوست داشتن پسر نشانه های عاشق شدن زنان تشخیص عاشق شدن دختر نشانه ی عاشق شدن دخترا علائم دخترعاشق دختر چگونه عاشق پسر می شود همسرایرانی شوهر ایرانی زن ایرانی ترفندهای دخترانه برای عاشق کردن پسران ترفندهای دخترانه.خوش تیپ بودن : ببینید, ما پسرها نسبت به دخترها یه خوش شانسی بزرگی داریم! پارامتر جذابیت در دخترها, زیبایی یا اصطلاحاً خوشگل بودنه و بیشترش شانسی و خدادادیه. اما در پسرها اینطور نیست! پارامتر جذابیت ظاهری در پسرها, خوش تیپ بودنه که 90% اکتسابیه! تقریباً هیچ نقصی در ظاهر پسرها نیست که خیلی راحت نشه از راههای دیگه جبرانش کردعاشق کردن پسران جذاب تاثیرگذاری جذابیت دلربایی نفوذ چگونه دختر را عاشق کنیم چگونه پسر را عاشق کنیم جذب مرد مورد علاقه چگونه مرد مورد علاقه خود را جذب کنیم راهکار روش دکتر چگونه مرد مورد علاقه مان را مجنون خود کنیم راه های جذب مردها.یه ادکلن واقعاً معروف بخرین, دخترا (تقریباً) همه چیزشون برعکس پسرهاست؛ با چشماشون حرف میزنن و با دماغشون نگاه میکنن. شما اگه لئوناردو دیکاپریو هم باشین و از کنار یکیشون رد شین, ممکنه برنگرده شما رو نگاه کنه. اما اگه شبیه سیب زمینی هم باشین اما “دیویدوف کول واتر” زده باشین, 100% برمیگرده!با مزه بودن :آدمها (چه دختر و چه پسر) با کسی دوست میشن که باهاش احساس نزدیکی و صمیمیت کنن و توانایی خندوندن دیگران یکی از اون چیزهاست که دیگران رو به شما به شدت نزدیک میکنه. البته نکته ضروری کار اینجاست که باید با فاصله و در موقعیت های مناسب با دیگران شوخی کنید. در غیر اینصورت نتیجه برعکس میگیرینجنتلمن باشید : این خیلی مهمه! مودب باشید آهسته صحبت کنید حرف دیگران رو قطع نکنید هرگز و تحت هیچ شرایطی فحش ندین.

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

باور کنید یا نه، ازدواج با شخص مناسب می‌تواند در موفقیت شما تأثیرگذار باشد. نکات بسیاری وجود دارند که به مردان کمک می‌کنند ازدواج موفق داشته باشند. احتمالا بسیاری از شما کتاب معروف «مردان مریخی، زنان ونوسی» که سال‌ها پیش منتشر شد را به یاد دارید. این کتاب در آن زمان نوعی توهم در ذهن همه ایجاد کرده بود که مردان و زنان از دو سیاره‌ی متفاوت هستند و بنابراین تفاوت آنها آن‌قدر زیاد است که امید چندانی وجود ندارد بتوانند یکدیگر را درک کنند.چگونه دختر را جذب خودمان کنیم

این درست است که مردان و زنان با یکدیگر تفاوت دارند، اما اشتباه نویسنده‌ی کتاب این بود که فقط مردان و زنان را از هم متفاوت می‌دانست. جملات او با این عبارات شروع می‌شدند: «همه‌ی مردان …» و «همه‌ی زنان …». چه کسی گفته است که همه‌ی مردان یکسان هستند؟ به همین ترتیب هیچ دو زنی هم شبیه یکدیگر نیستند. همه‌ی انسان‌ها منحصربه‌فردند و بنابراین عشق و نفرت، امیدها و رؤیاها در هریک از آنها با دیگری متفاوت است. همین تمایز سبب می‌شود انسان موجود خارق‌العاده‌ای باشد.

این مطلب کاملا به آقایان ارتباط دارد. البته ممکن است با خواندن مطالب فوق کمی ناامید شده باشید و بگویید اگر تمام زنان دنیا با یکدیگر متفاوت باشند چگونه می‌توان نوع صحبت کردن با هر کدام از آنها را به طور جداگانه یاد گرفت؟ نگران نباشید، با رعایت نکات زیر می‌توانید هر زنی را با هر نوع خصوصیت عاشق خودتان کنید.

اولین و مهم‌ترین نکته، درنظرگرفتن شخصیت فرد مقابل است. در زندگی گذشته‌ی همه‌ی ما اتفاقات و مواردی وجود دارد که دوست نداریم آنها را به یاد بیاوریم. این گذشته ممکن است بد، دردناک یا تحقیرآمیز باشد. اما این مسائل ربطی به خودِ حقیقی ما ندارند. هر کس زیر پوست و استخوانش یک شخصیت کامل دارد و به آن افتخار می‌کند. هنگامی‌که با کسی (زن، مرد یا حتی کودک) صحبت می‌کنید، به‌دنبال آن شخصیت درونی بگردید و با او صحبت کنید.

بااین‌حال، یافتن این شخصیت درونی در همه‌ی افراد به‌سادگی امکان‌پذیر نیست. در برخی افراد، این شخصیت زیر شخصیت‌های عجیب‌وغریب و دروغین پنهان شده است. اگر نمی‌توانید به شخصیت درونی فرد مورد نظرتان دست یابید، وقت‌تان را تلف نکنید. راه‌تان را بگیرید و بروید.

اگر می‌خواهید خودتان کسی را پیدا کنید (و نه مادرتان!)، سعی کنید بیشتر در مکان‌های عمومی حضور پیدا کنید. تعامل با دیگران به تقویت مهارت های ارتباطی کمک می‌کند. فرض می‌کنیم در نهایت کسی را پیدا کرده‌اید که دوست دارید با او آشنا شوید. بهتر است نحوه برخورد در اولین ملاقات را یاد بگیرید زیرا اولین برخوردهای شما بسیار مهم هستند.

بیشتر خانم‌ها به جواهرات و لباس‌های زیبا علاقه دارند و برای انتخاب آن وقت زیادی صرف می‌کنند. بنابراین، جملات سحرآمیزی مانند «این دست‌بند چه‌قدر ظریف است و به دست‌تان می‌آید» یا «این روسری بسیار زیبا، واقعا برازنده‌ی شماست» می‌توانند تأثیر خوبی روی آنها بگذارند. خواهید دید که به‌سادگی احساس خوبی درباره‌ی شما پیدا می‌کنند.

این گزینه از همه آسان‌تر است. فقط شنونده خوبی باشید و گاهی نیز پاسخ‌هایی بدهید که نشان دهد متوجه‌ی موضوع هستید. به مثال قبل برگردیم. شما از جواهر یا روسری یا حتی ژاکت خانم تعریف کرده‌اید و مکالمه‌تان آغاز شده است. معمولا او بحث را با صحبت درباره‌ی آن جواهر یا چیزی که از آن تعریف کرده‌اید ادامه خواهد داد. مثلا می‌گوید: «مادرم این دست‌بند را برای روز تولدم به من هدیه داد.» سپس شما لبخند می‌زنید و می‌گویید: «چه مادر خوش‌سلیقه‌ای دارید!» یا چیزی شبیه به آن که می‌دانید از آن خوشش می‌آید.

حواس‌تان جمع باشد! به‌هیچ‌عنوان از خودتان صحبت نکنید و با همه‌ی قدرت‌تان در برابر این وسوسه مقاومت کنید. این گفت‌وگو به طور کامل درباره‌ی اوست و اصلا نباید از خودتان حرفی بزنید.

سریع‌ترین راه ممکن برای اینکه یک خانم را از خودتان بیزار کنید، این است که دقیقا دنباله‌ی حرفی را که می‌دانید با آن مخالف است بگیرید و سعی کنید او را متقاعد کنید که در اشتباه است. فکر می‌کنید اگر خودتان را باهوش، عالی، قوی و در مقابل، او را کندذهن، ضعیف یا نادان جلوه دهید، تحت‌تأثیر قرار خواهد گرفت؟ خیر. کاملا برعکس، این آخرین باری است که او را می‌بینید! در نهایت فقط خودتان را سرزنش خواهید کرد. به‌جای این کار سعی کنید درباره‌ی چیزهایی صحبت کنید که هر دو درباره‌ی آن با یکدیگر توافق دارید.

به‌عنوان مثال، یکی از این مسائل سیاست است. سیاست، مذهب و مسائلی از این قبیل معمولا با اختلاف‌ عقیده همراه هستند. اصلا چه نیازی هست که درباره‌ی این موضوعات در چنین ملاقات‌هایی صحبت کنید؟

احترام به حریم شخصی دیگران و خصوصا خانم‌ها اهمیت زیادی دارد. اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد چه حدودی را برای شما مشخص کند. اگر سعی کنید به زور وارد دنیای شخصی او شوید، پیش خودش فکر می‌کند از همین حالا به فکر نقض حریم و محدودیت‌های او هستید. از نظر او، چنین مردی در زندگی آینده، هیچ احترامی برای حریم خصوصی همسرش قائل نخواهد بود.

لطفا ناراحت نشوید! شاید گفتن این موارد درست نباشد اما اهمیت بسیاری دارد. باور کنید بسیاری از مردم نمی‌دانند بوی بدی می‌دهند! دندان‌هایتان را مسواک بزنید و موهایتان را شانه کنید. اگر تازه قهوه نوشیده‌اید یا سیگار کشیده‌اید، حتما قبل از ملاقات با شخص مورد علاقه‌تان آدامس یا آب‌نبات میوه‌ای بجوید.

دندان‌هایتان را بررسی کنید که چیزی لای آنها گیر نکرده باشد! از پوشیدن لباس چروک خودداری کنید، مگر این‌که خود پارچه‌ی آن از نوع چروک باشد. کمی به کمد لباس‌تان توجه کنید. تمیز به‌نظر برسید و اگر لباس‌های جدیدتر دارید، لباس‌های نخ‌نمای قدیمی‌تان را نپوشید (باور کنید این موضوع هیچ ربطی به پولدار بودن یا نبودن ندارد! برخی اصلا به نوع لباس خود اهمیت نمی‌دهند). اگر به خودتان احترام نگذارید، هیچ‌کس به شما احترام نخواهد گذاشت. نوع پوشش شما نشان‌دهنده‌ی سطح احترامی است که برای خودتان قائل هستید.

نوع انتخاب لباس و نظافت‌تان به خود شما بستگی دارد (بد نیست بدانید بین طرز لباس پوشیدن و نوع شخصیت آدم‌ها ارتباط‌هایی وجود دارد). اما اینکه قدتان کوتاه است یا کمی اضافه‌وزن دارید، اصلا جای نگرانی ندارد و باید به آن بی‌اعتنا باشید. بسیاری از مردم به این چیزها اهمیت نمی‌دهند. اما اگر این مسائل برای فرد مورد نظرتان مهم است یا آنها را نقص شما می‌داند، بگذارید برود. اصلا ارزش ندارد به‌خاطر او خودتان را به آب‌وآتش بزنید. ناراحت نباشید، بسیاری از زنان فوق‌العاده، منتظر یک اشاره از جانب شما هستند!

بیشتر مردم عاشق هدیه‌گرفتن هستند، اما زمان هدیه‌دادن و نوع آن باید به‌جا و مناسب باشد. به‌عنوان مثال، اگر برای اولین بار است که فرد موردنظرتان را به شام دعوت می‌کنید، می‌توانید یک شاخه گل به او هدیه کنید؛ همین کافی است، نیازی نیست به این زودی گل‌ها را همراه با شکلات در یک جعبه به شکل قلب یا چیزی شبیه به آن بگذارید.

چنین هدایایی شاید بسیار عالی و رمانتیک به‌نظر بیایند، اما در واقع احساس ناخوشایندی ایجاد می‌کنند. با این‌کار او تصور می‌کند به سرعت تحت یک تعهد قرار گرفته است و او نیز باید درصدد جبران آن برآید. با هدایای زیاد و گران‌قیمت او را مدیون خودتان نکنید. به‌جای آن، از او بخواهید خودش محل رستوران را انتخاب کند و شما فقط رزرو کنید. اگر به سینما می‌روید، انتخاب فیلم را به‌عهده‌ی او بگذارید. این احترامی که برایش قائل می‌شوید، بیشتر از هر چیز او را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

به‌یاد داشته باشید قبل از هر چیز باید فرد موردنظرتان را عاقلانه انتخاب کنید. بسیاری از افراد با دیدن زیبایی یک زن از شخصیت او غافل می‌شوند. تصور نکنید همه‌ی زنان، خوب و دوست‌داشتنی هستند و فقط مردان ممکن است سبب بدبختی زنان شوند! اگر زن شخصیت خوبی نداشته باشد، به‌راحتی می‌تواند یک مرد را بدبخت کند.

یک زن خونگرم و دوست‌داشتنی که چندان زیبا نیست، بسیار مطلوب‌تر از یک زن بسیار زیبا با مشکلات روانی است. زیبایی سطحی، به‌مرور زمان محو می‌شود. اگر شخصیت درونی فرد را زیبا می‌بینید، بدانید که این زیبایی واقعی است. این فرد با صداقت، محبت و تعهدی که به شما دارد، همواره در کنارتان و مایه‌ی آرامش شما خواهد بود.

پیش از آنکه همه‌چیز جدی شود خوب فکر کنید. اگر احساس می‌کنید زنی که انتخاب کرده‌اید درون زیبایی ندارد، ادامه ندهید. بروید و پشت‌سرتان را نگاه نکنید. عاقل باشید و گول ظاهر فریبنده‌ی افراد را نخورید.

این به‌معنای آن نیست که شما یا او مشکل دارید. گاهی دو نفر عالی و فوق‌العاده‌اند، اما برای یکدیگر ساخته نشده‌اند. فرض کنیم شما بسیار باهوش و همه‌چیزتمام هستید، دلیلی ندارد که بتوانید هر کسی را به خودتان جذب کنید. اگر همه‌ی نکات فوق را رعایت کرده‌اید و باز هم او تمایلی نشان نمی‌دهد، همه چیز را تمام کنید. ناراحت نباشید، موارد دیگری وجود دارند و شما نیز اکنون یاد گرفته‌اید چگونه با یک زن ارتباط برقرار کنید. مطمئن باشید زنان زیادی وجود دارند که به شما نه نخواهند گفت! البته این را هم در نظر داشته باشید که شخصیت‌هایی وجود دارند که هرگز نباید با آنها وارد رابطه عاطفی شوید.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

نیمه گم‌شده پیداکردنی نیست، ساختنی‌ست. بهترین و پربازدیدترین مقالات را در این زمینه گوش دهید.

7000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

چگونه دختر را جذب خودمان کنیم

سلام مقاله جالب و آموزنده بود.

این چیزا رو یاد ملت میدین جای اینکه ازش استفاده درست کنن یه عده سوء استفاده می کنن!

نه یه سری افرا مثل من دونبال یه رابطه خوبن

روابط عاطفی و ازدواج

تقویت عزت نفس شریک زندگی‌تان با ۶ راهکار کاربردی

معنی عشق؛ ۲۰ نشانه عشق واقعی در یک رابطه عاطفی

رفتار عاشقانه با همسر با ۱۷ ایده جذاب و رویایی

۴ کادو عروسی که داماد باید برای عروس بخرد

اکسی توسین یا هورمون عشق چیست؛ ۲۵ راهکار برای افزایش هورمون عشق

آخرین مطالب

در زمان بی حوصلگی چطور کارهایمان را انجام دهیم؟

ارائه تأثیرگذار به روش اساتید هاروارد؛ راهنمای جامع سخنرانی در جمع

خودویران‌گری چه مدل‌هایی دارد و چگونه می‌توان با آن‌ها مقابله کرد؟

پیشگیری از سرطان با مصرف ۱۳ خوراکی سالم

چطور در خودمان اعتماد به نفس ایجاد کنیم؟

ترین های جهان

زیباترین سواحل دنیا و جذابیت‌های فوق تصور آنها

عجیب ترین حیوانات دنیا که شما را حیرت‌زده می‌کنند


گران‌ترین ساعت‌های مچی و جیبی دنیا

مرگ‌بارترین بیماری های دنیا که قربانیان زیادی می‌گیرند


راحت ترین کشورها برای مهاجرت کدام‌اند؟

معروف ترین آشپزهای جهان که در حرفه‌ خود بهترین هستند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

در جالب و خواندنی ۵ آذر ۱۳۹۵ ۹۷ نظر 213,072 بازدید

بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد.

صحیح است که بیشتر دختر ها به ویژگی هایی مثل اعتماد به نفس یا وضعیت اجتماعی جذب می شوند اما هر دختری به طور جدا یک مورد جداگانه و خاص است که برای جذب کردن او باید از روانشناسی عشق در دختر و زن ها آگاهی باشیم.

قبل از اینکه بخواهید دختر ی را عاشق خود کنید اول باید او را به خوبی بشناسید. وقتی در مورد روانشناسی عشق در دختر ها آگاهی کسب کردید، متوجه می شوید دختر ها چگونه می اندیشند و چیزهایی مهمی را می فهمید که برای تاثیر قرار دادن هر دختری به آن نیاز دارید.

وقتی با این مسائل آشنا شدید همه کاری که باید انجام دهید این است که به شکل صحیح خود را برای شخص مورد نظر علامت گذاری کنید. در این مقاله در مورد روانشاسی جذب در زن ها سخن می گوییم.چگونه دختر را جذب خودمان کنیم

اکنون می دانید که بر اساس روانشناسی جذب، همه ی دختر ها به یک شکل فکر نمی کنند اما هر دختری حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد.

زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

• موقعیت اجتماعی یا آینده اندیشی بیشتر دختر ها را به خود جذب می کند:

بر اساس روانشناسی جذب، بیشتر زن ها به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

• اعتماد به نفس بیشتر زن ها را به خود جذب می کند:

اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که ۹۹% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

• آیا دختر ها پسر های خوب را دوست دارند؟

اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید. یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است. دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

• شهرت و جذابیت:

به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت است. یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

بر اساس روانشناسی جذب در زن ها، دختر ها به اندازه ی مردان به خوش قیافه بودن اهمیت نمی دهند؛ اما به طور حتم به مردان سالم که خوش اندام باشند توجه خاصی می کنند. خبر خوش این است که هر موقع بخواهید می توانید تمرین های بدنسازی را شروع کنید، از همین امروز به باشگاه بروید و اندامتان را متناسب کنید؛ این کار کاملا امکان پذیر است.

۱ – اعتماد به نفس : مهمترین چیزی که باید به دست بیارید و تقویتش کنید, اعتماد به نفسه! شاید مهمترین دلیل شکست افراد در این بازی نداشتن اعتماد به نفسه. اگه میخواین تو این بازی به جایی برسین باید ترس رو کنار بگذارین و به خودتون ایمان داشته باشین. خیلی از افراد براشون پیش میاد که مثلاً یک دختری رو میبینن و مدتها با هم در یک محل (مثل دانشگاه) روبرو میشن ولی جرات نمیکنن برن و حتی بهش سلام کنن. این دلایل زیادی داره. مهمترین دلیلش اینه که بزرگترین کابوس پسرها اینه که از یک دختر جواب نه بشنون! برای همین کلاً خیلی ها ترجیح میدن که قید بازی رو بزنن… این کاملاً اشتباهه! البته هیچ روش کاملاً مطمئنی برای “نه نشنیدن” وجود نداره, اما روشهایی وجود داره که شدت اثر این ضربه رو خیلی کم میکنه و حتی میشه گفت که ضربه رو به طرف مقابل برمیگردونه. من خودم اعتقاد دارم که برنده و بازنده بازی قبل از شروعش مشخصه! اگه به خودتون تلقین کنید که خراب میکنید, حتماً خراب میکنید و اگه تلقین کنید که موفق میشین, همینجوری هم میشه. پس اول از همه باید یاد بگیرید که خجالت و ترس رو کنار بگذارید. برای برنده شدن باید مثل برنده ها فکر کرد. (موضوع یکی از مطالب بعدی همینه)

۲ – با مزه بودن : آدمهای بازنده معمولاً خیلی خشک و جدی هستن و همه چیز رو هم خیلی جدی میگیرن. این حالت برای مثلاً محل کار یا وسط یه سخنرانی بد نیست ولی اگه فکر میکنید که با همین حالتی که دارین میتونید با یه دختر هم دوست بشین باید بگم که اشتباهی اومدین. آدمها (چه دختر و چه پسر) با کسی دوست میشن که باهاش احساس نزدیکی و صمیمیت کنن و توانایی خندوندن دیگران یکی از اون چیزهاست که دیگران رو به شما به شدت نزدیک میکنه. البته نکته ضروری کار اینجاست که باید با فاصله و در موقعیت های مناسب با دیگران شوخی کنید. در غیر اینصورت نتیجه برعکس میگیرین!

۳ – یک بعدی نبودن : ببینید, تمام افراد بازنده (در روابط) یک خاصیت مشترک دارن؛ همشون به شدت تک بعدی فکر میکنن و عمل میکنن. مثلاً تمام موجودیت و شخصیت این فرد در رشته تحصیلیش, ماشینش و یا وبلاگشه. به جز اون موضوع خاص راجع به هیچ چیزه دیگه ای نمیتونه فکر کنه یا حرف بزنه. هر حرفی رو به طور اتوماتیک به موضوع خودش میکشونه و دائم داره راجع به همون موضوع وجودیش حرف میزنه. ببینید, اگه شما فوق دکترای کامپیوتر در رشته طراحی سوپرکامپیوترهای موازی هم داشته باشین, این موضوع فقط واسه همکاراتون جالبه, نه واسه بقیه و مخصوصاً دخترها! اگه میخواین موفق بشین باید شروع کنید در چند موضوع دیگه مطالعه بکنید و در ضمن تا جایی که میتونید زندگی رو تجربه کنید. چون اطلاعات تو کتابها معمولاً ناقصه و در عمل به درد نخور! برید مسافرت, یکی دو تا زبان خارجی یاد بگیرید, با افرادی که مثل خودتون نیستن دوست بشین, فیلم ببینید, موسیقی گوش کنید, از مغزتون کار بکشین. مغز آدم نه پر میشه و نه پیر و نه فرسوده. تا وقتیکه ازش کار میکشین مثل ساعت کار میکنه.

۴ – خوش تیپ بودن : ببینید, ما پسرها نسبت به دخترها یه خوش شانسی بزرگی داریم! پارامتر جذابیت در دخترها, زیبایی یا اصطلاحاً خوشگل بودنه و بیشترش شانسی و خدادادیه. اما در پسرها اینطور نیست! پارامتر جذابیت ظاهری در پسرها, خوش تیپ بودنه که ۹۰% اکتسابیه! تقریباً هیچ نقصی در ظاهر پسرها نیست که خیلی راحت نشه از راههای دیگه جبرانش کرد. بزارین چند تا مثال رو که به ذهنم میرسه براتون بگم : تام کروز که اینهمه کشته مرده داره, قدش حتی با استانداردهای ایران هم کوتاهه! وین دیزل هنرپیشه نوظهور آمریکایی که تو فیلم سینمایی XXX و “سریع و آتشین” بازی کرده, هم کچله و هم دماغش خیلی گندست, اما ایشون هم کلی دختر از سر و کلشون در حال بالا رفتنه. برایان آدامز هم که نصف دخترای روشنفکر و غیر روشنفکر ایران براش میمیرن, تمام صورتش پر از چاله چوله های جوشهای غرور جوانیه!البته خیلی ها ممکنه بگن که ما وقت یا پول یا سلیقه کافی برای تیپ زدن رو نداریم. در مورد پولش, میتونید فرض کنید که دارید یه سرمایه گذاری میکنید؛ پولی رو که بابت چت کردن در ماه خرج میکنید رو اگه صرف یکی دوتا مورد کوچیک بکنید, ۱۰ برابر برگشت سرمایه داره, البته به صورت غیر نقدی! در مورد وقتش هم, اولش سخته, اما بعدش عادت میکنید. راجع به سلیقه هم, کافیه با یکی دو نفر متخصص مشورت کنید : یک آرایشگاه درست حسابی, یک عطر فروشی درست حسابی و یک لباس فروشی درست حسابی! البته خیلی ها ممکنه باز هم بگن که ما هنوز هم امکانات مالی اینکارا رو نداریم. باز هم مشکلی نیست! یه جمله معروف هست که میگه “اگه نمیشه از آب دریا خورد, حداقل میشه ازش چشید”. شما عوض اینکه بیاین و سر تا پاتونو Upgrade کنید, این چند تا مورد رو رعایت کنید :اول اینکه عوض اینکه همه لباسهاتون رو از مارکهای متوسط بخرید, یه کفش درست حسابی بخرین (مثلاً آدیداس یا نایک یا تیمبرلند اصل)؛ اونوقت دیگه اصلاً اهمیتی نداره شلوارتون یا پیرهنتون چه مارکیه, یا اصلاً نو یا کهنست. کلاً اگه کفش خوب باشه, بقیه مسائل اهمیتی نداره. اصولاً زاویه نگاه دخترا وقتی با یه پسر روبرو میشن, از پائین به بالاست. یعنی اول کفش رو میبینن بعد چیزهای دیگه! یه نکته کلی هم بگم : “نو و کهنه بودن لباس خیلی مهم نیست, تمیز بودنشه که خیلی مهمه”!

بعدش اینکه یه ادکلن واقعاً معروف بخرین, دخترا (تقریباً) همه چیزشون برعکس پسرهاست؛ با چشماشون حرف میزنن و با دماغشون نگاه میکنن. شما اگه لئوناردو دیکاپریو هم باشین و از کنار یکیشون رد شین, ممکنه برنگرده شما رو نگاه کنه. اما اگه شبیه سیب زمینی هم باشین اما “دیویدوف کول واتر” زده باشین, ۱۰۰% برمیگرده! ریشتون رو هم بزنید, البته نه اینکه کلاً ریش چیزه بدیه, اما معمولاً حالت صورت رو جدی تر نشون میده و چون شما احتمالاً جدی هستین, با ریش دیگه زیادی جدی میشین!

۵ – با احساس بودن : ببینید, این یکی از همه سخت تره, و متاسفانه از همه هم مهمتره! اگه ۱۲۷۸۳۹ تا دختر رو جمع کنن و ازشون بخوان مشخصات یه پسر ایده آل رو بنویسن, ۹۹.۹۷۶۳۴% اونها اول از همه مینویسن “با احساس و مهربون”. باید نشون بدین که به حرفهای دیگران توجه میکنید و برای دیگران دلسوزی میکنید. اصولاً این عبارت رو از ذهنتون پاک کنید : “به من چه!”. کلیه تفکرات آنارشیستی, سادیستی و تروریستی خودتونو تا وقتی یه دوست دختر درست حسابی پیدا نکردین, یه جایی قایم کنید. خودتون رو دائم در حال کمک کردن به دیگران نشون بدین. البته یه نگاهی هم به ادبیات و هنر رمانتیک بندازین, جای دوری نمیره! یه نکته مهم کنکوری هم هست که خیلی خیلی میتونه کمکتون کنه : “به گربه ها, بچه ها و گلها علاقمندی نشون بدین, همه چیز خودش حل میشه!”

۶- جنتلمن باشید : این خیلی مهمه! رفتار اجتماعی میتونه نقطه تمایز بین یک بازنده و یک برنده باشه. اصولا وقتی دخترها از پسری خوششون میاد, اولین عبارتی که براش بکار میبرن اینه : “جنتلمن”. جنتلمن بودن ریزه کاریهای فراوونی داره که خود من هم گاهی یادم میره همشون رو رعایت کنم ولی بعضی از اصل کاریاش اینان : مودب باشید, آهسته صحبت کنید, حرف دیگران رو قطع نکنید, هرگز و تحت هیچ شرایطی فحش ندین, به خانمها در هر سن و مرتبه ای احترام بگذارید, به دیگران زل نزنید, به اشتباه دیگران نخندید, در موقع ورود یا خروج خانهما مقدم هستند, اگر نشسته بودید و یک خانم ایستاده بود حتما جای خودتون رو به ایشون بدید و …

۷ – جسور باشید : سوای اینکه جیمز باند یک جاسوس بود و پیشوند ۰۰ در شماره اش به معنی “مجوز برای کشتن” بود؛ جیمز باند شخصیت فوق العاده جسوری در روابط اجتماعی بود. شما هیچ وقت نباید از نزدیک شدن و حرف زدن با یک دختر بترسید. باید یاد بگیرید زمان مناسب رو برای شروع صحبت با یک دختر پیدا کنید و اصلا ترس و تردید رو به خودتون راه ندید. فراموش نکنید که جسارت, خاصیتیه که دخترها عاشقش هستن. مثلا اشتباهی که اکثر پسرها میکنن اینه که وقتی میخوان برای اولین بار کسی رو ببوسند ازش اجازه میگیرند! اصلا اینکارو نکنید, با اینکار از نظر اون دختر یک ترسو به حساب میاین! اگه واقعا نمیتونید تشخیص بدین که چه زمانی برای بوسیدن یک دختر مناسبه, بهتره که قید دوست شدن با دخترها رو بزنید…

۸ – قاطع باشید : بعضی از پسرها واقعا باعث آبروریزی بشریت هستن! شما نباید به تمام چیزهایی که دخترها میگن با “بله” جواب بدین. البته منظورم این نیست که لجبازی الکی بکنید, اما تو مسائلی که سلیقه ای هستند, لزومی نداره حتما تظاهر کنید که موافق نظر دخترها هستین. یاتون باشه که شما مرد هستید نه یک موش! چرا باید همیشه پسرها نگران از دست دادن دخترها باشن!؟ مطمئن باشید که به محض اینکه برای اولین بار روی نظر خودتون پافشاری کردید, ورق کاملا برمیگرده و دخترها نگران از دست دادن شما میشن. اما باز هم تکرار میکنم, قاطع بودن به معنی دگم بودن و خشک مغز بودن نیست؛ حرف منطقی رو از هر کسی قبول کنید اما زیر بار حرف زور نرید. دوست دختر شما آخرین دختر موجود در دنیا نیست! همیشه نفر بعد در راهه.

هرگز متوجه نخواهید شد چه وقت می تواند اتفاق بیفتد. ممکن است درحال گذر از یک خیابان ، مشغول غذا خوردن در یک رستوران، قدم زدن در یک باشگاه شبانه و یا درحال خوش و بش با دوستتان بـاشـید که ناگهان او پیدایش می شود. دختری زیبا که حسابی نظر شما را جلب کرده و دوست دارید با او صحبت نمایید و ازدواج کنید. پس بـرای ایـن منـظـور چه کاری خواهید کرد؟

باید قدم پیش گذاشته و با او حرف بزنید. اگر یاد نگرفته اید که چگونه به دختر مورد علاقه خود نزدیک شوید، ما در این قسمت چندین روش عملی به شما ارائه می دهیم تا به راحتی بـتوانید  زن دلخواه خود را جذب کنید.

به این روشها در اصطلاح “یخشکن” اطلاق خواهیم کرد. سلاح اصـلی هـمـواره هـنـر سـازگـاری و انـطـبـاق پذیری خواهد بود.پیش از شروع باید تشخیص دهید که در چه شرایطی قرار دارید: “گرم” یا “سرد”. موقعیت گرم هنگامی است که او شما را مورد توجه قرار داده و با یک سری از علائم (مانند حرکات چشم و زبان جسمانی ) چراغ سبز را نشان داده است. موقیعت سرد زمانی است که آشنایی قبلی با هم نداشته و این اولین برخـورد شـمـا محسوب می گردد. این موقیعت کمی مشکل تر به نـظر میرسد چرا که به علاقمندی او نسبت به خود مطمئن نیستید. اکنون به یخشکن ها می پردازیم:برای جذب زنان:خودتان را معرفی کنید . بسیار واضح است. تا زمانی کـه خـود را به او معرفی نکنید، متوجه وجود شما نخواهد شد. همیشه دوستی ها با یک معرفی ساده و صمیمی شـروع می گردند. تصادفا” بسمت وی قدم برداشته و خود را معرفی نمایید. بگویید ” من آرش هستم. از دیدنتون خوشحالم” “من آرش هستم. فکر نمی کنم همدیگرو بشناسیم.”

برای جذب زنان:برایش آبمیوه بخرید چه در رستوران باشید و چه در باشگاه شبانه، یکی از یخشکنهای معروف ، خریدن یک نوشیدنی خنک برای او می باشد.از گارسون بخواهید یک نوشیدنی دیگر مشابه با آنچه که قبلا روی میزش در حال نوشیدن آن بوده ( و یا اگر می خواهید خیلی پر جنب و جوش باشید مشابه با نـوشیدنی که خود شما در حال خوردن آن هستید ) برایش بیاورد.سینی این نوشیدنی را با تکه ای کاغذ حاوی مطلبی با مزه به همـراه شماره تلفن خود مزین کنید. از گارسون بـخـواهید کـه حتـما به او اطلاع دهد که آن نوشیدنی از طرف کیست. هنگام خارج شدن از محل کنار میز او توقفی کوتاه نموده و خود را به می معرفی کنید. این برخوردی شجاعانه است، بدون ابراز خشونت. بگویید “امید وارم از نوشیدنی لذت برده باشید.” “این نوشیدنی مورد علاقه منه. فکر کردم شما هم خوشتون میاد.

برای جذب زنان:بپرسید مجرد است یا خیر شما زمانی خواهید خواست که به این موضوع پی ببرید، پس چرا از همان ابتـدا سـؤال نمی کنید؟ بیاد داشته باشید که این در هر شرایطی، یک حرکت شجـاعـانـه اسـت. اگـر فرد خوش تیپی بـاشـیـد، احـتـمال ایـنکه او مثبت تر و واضح تر عمل نماید بیشتر خواهد شد و اگر نه، دیلیلی خواهد بود برای دوستانه تر بودن. در هر صورت در این برخورد لازم است همیشه رک و با صراحت باشید.او نیز رک و با صـراحـت خواهـد بود. اگـر گـفـت کـه مجرد نیست، و یا اگر بشما علاقمند نباشد، بسرعت متوجه خواهید شد. پـرسـیـدن از یک غریبه که آیا دردسترس هست یا خیر، بلافاصله منظور و هدف شما را آشکار نموده و هرگونه سوء تعبیر را از بین خواهد برد. بگویید “قبل از اینکه اسمتونو که میدونم به قشنگیه خودتونه بپرسم ، می خواستم بدوم مجرد هستید؟” “اینقدر خوش شانس هستم که مجرد باشید؟

برای جذب زنان:بی پرده باشید این طرز برخوردی است بـرای افـرادی کـه مـایـلند بـیشتر از اینها رک و با صراحت باشنـد. قدم برداشتن به طرف یک زن و نشان دادن صراحت و بی پردگی می تواند به عـنوان یـک جذاب کننده قوی عمل کند. او ممکن است اعتماد بنفس شما را نشانه ای بر ارزشتـان برای صحبت کردن قلمداد کند. بگویید “داشتم دنبال بهانه ای بـرای بـاز کردن صحبت می گشتم، ولی چیزی پیدا نکردم. اسمم آرشه، اسم شما چیه؟” اشکالی نداره اگه به شما ملحق بشم؟

برای جذب زنان:محیط اطراف را توصیف کنید

هرکجا به او برخورد کنید، پیرامـون شـما چـیـزهایـی وجود خواهد داشت. از آنها برای باز کردن سر صحبت استفاده کنیـد. به محیط اطراف خود نگاه کرده و موضوع جالبی را برای گفتگو انـتـخـاب نـمـایـیـد. این راه کار محدود به اشیاء نمیگردد. اگر متـوجـه شـدید فردی روز سهتی را در محل کارش گذرانده ، می تـوانـید جـمـله ای بـه وی بگویید که تنشها و خستگی ها را از تـنـش بـیرون کند. این باعث می گردد کـه او خـودش را سـبک و سر صحبت را باز کند. با این حـال قـبـل از مـراجـعـه بـه او، مـطمـئن شوید که سرش شلوغ نباشد. بگویید “من این آهنگو جای دیگه ای هم شنیدم، خیلی قشنگ ” بنظر میرسه که روز خیلی خوبی داشتی” ( اگر خسته بنظر میرسید، با گوشه و کنایه به او بگویید)

برای جذب زنان:سؤالی سرگشاده بپرسید مشکل ترین قسمت یک یخشکن بکار گمـاردن آن بـرای آغـاز نمودن محاوره ای است که ۳۰ ثانیه بعد از شروع شدن، خاتمه نپذیرد. برای جلوگیری از چنین وضـعیـتـی، اقـدام بـه پرسیدن سؤالی نماییـد کـه پـاسـخش بـه “بله” یا “خیر” ختـم نـشده و احـتیاج به بسط بیشتری داشته باشد. بگویید”خوب، سرگرمیات چیا هستن “خوب، آخر هفته ها چطوری خودت مشغول می کنی؟

برای جذب زنان:از او بخواهید شما را به یک نوشیدنی میهمان کند

با اینکار به صورتی موزیانه باعث متعجب ساختن وی شده و و جذابیت زیادی در نزدش پیدا خواهید نمود. بگویید “بهت میگم چرا، ولی چطوره ازت بخوام یه نوشیدنی مهمونم کنی؟” “همیشه تو فکر این بودم که منصفانه نیست که هـمیشه من بـرای کـسی نوشـیـدنـی بخرم، پس ازت میخوام که اینبار شما منو مهمونم کنی و قول میدم لطفتو جبران کنم

برای جذب زنان: تعریفی صادقانه از او بنمایید بر همگان معلوم است که زنان دوست دارند مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند. با این حال آنها براحتی میتوانند تخشی دهند که صادقانه از آنها تعریف میشود و یا از روی ریاکاری. گذشته از اینکه درچه شرایطی قرار دارید، همیشه باید موضوعی قابل قبول برای تعریف و تملق پیدا کنید.این میتواند بسته به زبان جسمانی او، تعریف و تمجیدی مخاطره آمیز و یا خودمانی باشد. بگو “جالبه که متوجه اون شدی…خیلی باهوشی” “خنده شیرین و جذابی داری”

برای جذب زنان:سلام کنید همانطور که از آن بر می آید، از ایـن طـرز برخورد کلاسیک معمولا چشم پوشی می گردد. اغلب افراد بلافاصله جواب سلام را می دهند که تـصور می کنند ادب و نزاکت اینطور ایجاب می کند. با اینحال جواب سلام می تواند در را برای آغاز سـخن باز گرداند. سلام، شروع کننده ای ساده است که باعث ایجاد جرات برای گفتگو با افراد نا آشنا می شود. بگویید “سلام!”چگونه دختر را جذب خودمان کنیم

برای جذب زنان:او را به لبخند زدن وادار نمایید وادار کردن او بـه لبخند زدن بـصورت معجزه آسایی باعث شکستن یخ خواهد شد. زنان عاشـق مردانی هستند که بتوانند آنها بخندانند. خوش مشربی باعث جذابیت بیشتر مردان می شود. بگویید “شرط می بندم می تونم در عرض ۵ ثانیه بخندونمت” “دوست داری یه جوک بامزه برات تعریف کنم” کمی یخ بشکنید خواه سر کارتان باشید، چه مشغول بازی و یا در حال گردش، ممکن است با دختر مورد علاقه خود روبرو شوید. نکته ایـن است که فقط باید بدانید چه کاری را و در چه زمانی انجام دهید. همیشه آرام و صادق باشید. اگر فردی جواب رد به شما داد، ناامید نشده و با اعتماد بنفس بیشتر به دنبال همسر مورد علاقه خود بگردید.

۳ دی ۱۳۹۷

۱ دی ۱۳۹۷

۳۰ آذر ۱۳۹۷

سلام علیک،من ۱۷سالمه ۳یا۴ سال میشه که عاشق یه دختری شدم،که ۲ سال از خودم،کوچیک تره،مسئله این جاست که ۱سال میگزره فهمیده که من عاشقش شدم،لطفا دختر خانوما، جواب بدن ،این جا من خیلی خجالت زده شدم چون که خانواده شون هم میدونن !الان نمیدونم چه کاری انجام بدم؟لطفا جوابم بدین.

بزرگترین کابوس پسرا وقتی دختری به ان ها نه بگوید ولی اگر تو این خجالتی را بیرون بندازی و به خودت جرعت بدی که با اون سحبت کنی و نظرش درباره تو چی؟؟؟ مثال: من می خوام باتو در راجبه چیزی سحبت کنم. من عاشق تو شدم لطفا قبول کن منو آیا بامن دوست میشی. اینو با عتیاد بگو بهش و بدون ترس نگرانی و استرس و خجالتی اگر نظرش منفئ بود علتش همین بالا که گفتم است خجالتی و ترس نگرانی استرس است. و لطفا آموزش های بالا را خوب بخوان و یادبگیر و هم باید چند ویژگی داشته باشی

۱-خوش تیپ ۲-بامزه ۳-شجاع و قوی ۴-وضعیت جسمانی = مظور یعنی باید بدن سازی بری ۵-خوش برخورد ۶- خوش اخلاق ۷-مثل برندها فکر کن

فقط و فقط با این روش که به شما گفتم می توانی دختر دلخوا را به خودت جذب کنی موفق باشه♥♥♥♥♥♥♥♥♥

بهش نشون بده که دوستش داری براش وقت بزار مثل کوه پشتش باش ازش دفاع کن اعتماد بنفسشو بیار بالا هروقت دیدی ک اونم برای ت وقت میزاره و ازت دفاع میکنه و…خلاصه براش مهمی باید جرعت کنیو درخواست بدی بهش راستی خرج کردن براش یادت نره

از نظر من بچه ای و این حست زود گذره هر وقت که فهمیدی حست پایداره باهاش صحبت کن ?

سلام ریش تراشی رو.توصیه نکن

سلام .من ۱۶سالمه و عاشق یک دختر ۱۰ساله شدم به نظرتون برم جلو ؟

داداش اون جای ابجیته بیخیال شو بکش عقب اگه دوسش داری براش مث یه داداش باش و مواظبش باش بدون اینکه بفهمه یعنی اگه همسایتونه و تو محلتونه هواشو داشته باش بذا یکم بزرگ تر شه اون هنوز عقل درست و حسابی نداره که اینجوری باش تا یه سال دوسال اون خودش میفهمه همه چیزو

Magas عاشق دختر۱۰ ساله شدی جایی بچته نکن این کارو

سلام خوبین ایدا خانوم من میخام ی دختری رو بکشونم سمت خودم بطوری ک بگه بیا بغلم عاشقشم ولی نمیدونم چکار کنم ک حس این کله ک بهم بگه بغلمو فقط برا تو هس نمیدونم چکار کننم کمکم میکنین؟؟؟؟

من میگم برو جلو مشقاشو بنویس بعد بهش بگو گله من ۱۰ ساله اخه؟

به نظر من نرو اون هنوز بچه هست این چیزا حالیش نمیشه

کلاس چندمیی عموییی مشقاتو نوشتی؟ اگه پسر خوبی باشی برات اوجولات میخرم

شما برو تمریناتتو حل کن بذار اونم مشقاشو بنویسه 😐

من دو ساله که عاشق دختر دایمم واون اینو نمیدونه مشکل اینجاست که ازم ۳ سال کوچیکه من ۲۰ سالمه اون ۱۷ میتتررسم تامن بزرگتر بشم شوهر کنه چه کار کنم

سلام من اگه باشم یا به خودش میگم یا به باباش ولی به باباش بگی بهتره عاشق دخترش شدی خلاف که نکردی مطمئن باش درکت میکنه

سلام من عاشق یه دختر ۱۶ساله شدم که اصلا کارش تو این کارا نیس ازم دو سال بزرگ تره چیکار کنم جواب بدین

سلام من یه پسر پونزده ساله هستم که عاشق یه دختر چهارده ساله شدم مشکلم اینجاست که مادرم مدیره و اون دخترتوی مدرسه مادرمه میترسم اگه بهش بگم بره به مادرم بگه وگرنه از این نمی ترسم که بهش بگم دوسش دارم لطفا کمکم کنید

سلام نترس هیچ دختری آبروی خودشو جلوه مدیرش بخاطر این چیزها نمیبره برو جلو داداشم

ام اولش ک سلام دوم اینکه من تمام حرف و نظر دوستانو خوندم خیلی برام جالبه اون کسایی ک حرف از عشق و این چیزا زدن همشون۱۵ الی ۲۰ والا ما هم سن اینا بودیم دختررو میبردیم از مدرسه تا خونه کیف میکردیم خلاصه کلا عشق ی چیزیه ک خیلی باحاله و قابل توصیف نیس در کل جذابیت دردسره والا بخدا من ک این همه جذابم چیکار کردم????? ولی مدیر دمت گرم ‌ک اکثر مطالبت درسته ولیییییی تو ایران کار ساز نیس دادشم اخه تو ن هر کسی کجا دیدی اخه تو ایران اونم ب دختره بری جلوش بگی اوووم سلام خیلی ببخشید میشه به یه قهوه دعوتت کنم اونم با لبخند بگه اوووو چرا ک ننننن والا من چن بار امتحان کردم دختره دستو پاشو گم کرده چیزیم نتونسته بگه رفته اغا اینا کلا تو ایران کار ساز نیس هر کسی یه شگردی واس مخ زدن داره فقط یک کلمه جسور باشید جسورررر

اگه تو ایران کار ساز بود که من قبل اینکه این آقا بگه من این رفتار رو داشتم

?اقا ما عاشق دختر خالمون ک از خودمون ۱۰سال بزرگ تره شدیم من الان چ غلطی باید بکنم?

داداش افق ۵ تومن نمیای؟

با سلام من یه پسر ۲۲ ساله هستم، میخوام یه خاطره ای که تجربه هم هست براتون تعریف کنم؛ بنده طی یک اتفاق از طریق دوستان با یه دختر خانم اشنا شدم اون همه جوره باب میل من بود، حالا این من بودم که باید نشون میدادم باب میل اون هستم یا نه! چون تو یک شهر غریب بودم مدت اقامتم یک هفته نمیشد بیشتر باشه پس من باید سعی میکردم خیلی زود نظر اون رو جذب کنم، طبق تحقیقاتی که از اطرافیانش انجام دادم سابقه اخلاقی ، رفتاری، و دیدگاهش به زندگی رو در اوردم، طی این یک هفته هر روز باهم بودیم ولی تو جمع دوستانه اون زود با همه گرم میگرفت و معلوم بود که خیلی اجتماعی با ذهن باز هستش و اینکه محدود به یک نفر خاص نمیشه… پس منم قیدشو زدم

یادتون باشه اگ زرنگ باشین جواب اخر کار رو اول کار میتونین بگیرین

سلام من۲۰سالمه بخاطر شکست عشقی بیخودی که توی سن ۱۸سالگی داشتم کمی احساسم نسبت به دختر کم شده ولی دوست ندارم این حبابی که اطرافم درست شده و نمیزاره دختری وارد بشه بزرگ و بزرگ بشه تا نشه کاریش کرد چطور میتونم تز خروج از این عدم علاقه و بی احساسی نسبت به جنس مخالفو شروع کنم

عالی بود ???? واقعا خوشم اومد. ازمتنی ک گذاشتین

سلام خسته نباشید ممنون از مطالب . ای کاش اینقدر آسون بود که شجاع باش و اعتماد به نفس داشته باش من ۳ سالی هست که عاشق یه دختره شدم همسایمونه تازه اومدن محل زندگی ما ولی نمیدونم چطوری بگم که ناراحت نشه و از این میترسم که آبرو خودم و خونوادم بره خیلی دوسش دارم وقتی نمی‌بینمش قلبم میخواد از جاش کنده شه وقتیم میبینمش همینطور واقعا خیلی بهم ریختم چند وقتیه لطفا کمکم کنید . لطفا جواب رو به ایمیلم بفرستید مرسی

خب یبار خوشگل کن خودتو برو اگر جایی نشته بود یا داشت راه میرفت یکم بچسب بهش بعد اون باهات دوست میشه

سلام مطلب بالا خوب بود اما یه مشکلی هست اونم اینکه من حدودا همه ی این ها رو رعایت کردم اما مشکل اینجاست که من فقط طرف رو تو محرم ها اونم عاشورا میبینم با هاشم رابطه با جسمم برقرار کردم اونم لبخند زده و هنگام دیدنش به من هم زل زد اما در این وقت ها مادرش هم بودو من نمیتونستم برم جلو مادرش این کارو بکنم تازه خونشونم بلدم اما از خونه بیرون نمیاد چجوری بکشونمش یه گوشی بعد کارمو انجام بدم شاید تو عید ببینمش

منم عاجق یه دختر بودم همسایمون بود دوسال با خودم کلنجار رفتم اخرشم از محلمون رفتن الان یه ساله که ندیدمش داداش توهم سعی کن دل‌ رو بزنی به دریا تا دیر نشده

سلام من مطالب بالا رو با دقت مطالعه کردم و اون ها رم انجام دادام. من خودم ۱۹سالمه و در محل کار عاشق دختر هم سن خودم(۱۹ساله) شدم من تا چند ماه اصلا نمیتونستم بهش بگم که من ازت خوشم اومده بنا بر همون ترس و استرس و….ولی بعد از چند مدت که پی وی تلگرام شو پیدا کردم. بعد که رفتم پی وی تا یک ماه هم اونجا ترس و استرس داشتم. من تو پی وی سلام و احوال پرسی اینارو انجام میدام ولی ایشون میگفت خودتو معرفی کن ولی من چون میترسیدم که نشه یا نه بگه اسممو نمیگفتم و فقط میگفتم که تو منو میشناسی ایشون هم میگفت من تو رو نمیشناسم و بلاک میکرد بعد از یک ماه بلاک شدن خلاصه اسممو گفتم. ایشون اولش به من گفتن که شما دارید با من شوخی می کنید که ازت خوشم میاد. ولی من گفتم نه من واقعا دوستون دارم.بعد یکی دو روز ایشون گفتن که ما به در هم نمیخوریم. بعد چند روز دیگه گفتن که من خودم دوست پسر دارم. (بعد من بهشون گفتم مگه نگفتید که از این رابطه ها بدم میاد) دوباره بعد چند روز یک بهانه جدید آورد وگفت من به درد تو نمیخورم اصلا من هیچ حسی به تو ندارم.چیکار کنم که فراموشم کنی؟ من قسم میخورم که تا حالا با هیچ دختری نبودم واین خانم اولین نفری هست که من واقعا واقعا عاشقش شدم و نمیخوام به هیچ عنوان از دستش بدم. درسته مطلبم یکم طولانی شد ولی خواهش میکم چه چوری دلشو به دست بیارم خواهش میکنم.باتشکر

سلام ممنون از مطلب عالیتون ولی من عاشق دختری شدم که همسایه خونه قبلیمونه و فقط وقتی اونجا میرم شاید ببینمش که داره رد میشه لطفا راهنماییم کنید

منم دقیقا منتظرشم که فقط یک بارم شده ببینمش ولی از اون موقع که بهش گفتمو گفت رل دارم و اینا واقعا دوسش داشتم

۱۸ سالمه ۷ ساله عاشق نوه خالمم ک همسن خودمه ولی روم نمیشه بهش بگم وقتی چشام بهش میفته تنم میلرزه

دعوتش کن به یه کافی شاپ بعد حضوری حرفتو بزن

سلام من ۱۶ سالمه نه چاق هستم نه لاغر نه صورتم زشته نه خیلی خوشگل قدم هم بلنده و هنوز نتوانستم دوس دختر پیدا کنم چیکار کنم مردم از تنهایی خیلی ناراحتم حتی یه بار فکر خودکشی هم به سرم زده چیکار کنم خیلی تنهام حتی خیلی ها رو میشناسم زشت هستن اسکل ولی دوس دختر دارن???

داداش اینو نگو ارزش مرد ر‌و میاری پایین چرا

برا دوست دختر میخوای خودکشی کنی???نکن این کارو انشالله درست میشه.

وای.دخترا.اینا.بخاطر.دوست.دختر.خودکشی.نکنند

سلام به نظر من مطالبی که نوشتی کاملا اشتباه و برخلاف یافته های روانشناسی می باشد لطفا منبع اطلاعاتتون را به روز کنید.

سلام ممنون از مطالب مفید شما من توی یک عروسی با دختر خانمی آشنا شدم قرار شد به من زنگ بزنه تا از محل کارش دیدن کنم هنوز زنگ نزده ولی زنگ نزده خیلی دیر نشده اگر اس بدم ومطالبی را جمع به موفقیت در کار و زندگی بفرستم چطور ه

سلام من عاشق یه دختری شدم که از خودم دوسال کوچیک تره اونم بدجوری عاشق منه و به من ثابت شده عشقش حالا مشکل من اینجاس که ممکنه یکی دیگه بیاد تو قلبش جای من؟

سلام.من عاشق دختری هستم که ۱۴ سال از خودم بزرگتره.۸سال عاشقش بودم و هستم.این ۸ سال فکر میکردم این عشق یک طرفس.ولی جدود ۶ ماهه که خیلی صمیمی شدیم.حتی چن شب تا ساعت ۶ صبح حرف زدنمون طول کشید.حالا نمیدونم اونم همین حسو بهم داره یا فقط باهام احساس راحتی میکنه.نمیدونم بهش بگم یا نه؟کمکم کنید.دیگه مغزم نمیکشه?

سلام. من به نظر خودم جذتبیت کافی دازم ولی چون چاق هستم احساس میکنم وقتی ی خوام باکسی دوست شم اون از من به دلیل چاق بودنم خوشش نمیاد البته البته همه میگن جذاب هستی ولی خوب اینطوری فکر می کنم میشه راهنمایی کنید

کیبردم خرابه ایراد نگیردا ????

نه داداش راحت باش

من الان هفده سالمه و هفت ساله عاشق یکیم ک تا حالا فقط پنج بار دیدمش الانم دوسال هفت ماهه ندیدمش هرکی میخونه دعا کنه برام هم بهش برسم هم ببینمش دلتنگشم

چه حس بدی هست وقتی همه‌ی موارد بالا رو یه جا نداشته باشی

سلام داداش همیشه یه جای کار می لنگه حتی فول امکانتام باشی بازم یجا میلنگه

سلام امیدوارم حالتون خوب باشه یه کمکی ازتون میخام ….من۱۶سالمه و دختر خالم ۱۵سالشه بدجوری عاشقش شدم هر وقت میبینمش استرس میگیرم و قلبم دیوانه وار میزنه خودمو گم میکنم ولی در برخورد با دخترای دیگه اینطوری نیستم خیلی راحتم تقریبا دو ساله جذبش شدم و دو سال این حسو دارم و مطمئنم خیلی حسم جدیه خواهش میکنم کمکم کنید?

بهش نزدیک شو و کارایی کن که جأاب باشی ولی اولش اونقد نزدیک نشو که ضایع باشی

منم عاشقم☹️

اونی که تو میگی عشق نیست حشریته …

جدی باش و کارایی کن که بهت جذب شه بهش نزدیک شو ولی نه اونقد که خودتو ضایع کنی

سلام.آقا من ۱۴ سالمه عاشق یه دختر هستم تو کوچمون.هم سنمه.اولین نفر تو کوچه من شناختمش.منو رفیقم رفته بودیم دنبال رفیقمون.یهو این درو وا کرد.سلام دادم خیلی یهویی اون متعجب شد رفتم تو.هر روز تو تابستون هم دیگرو میدیدیم(غیر واضح)مثلا تو بازی یا وقتی ی گوشه نشسته.وقتی میره خونه میشستم پشت پنجرش.میمومد دم پنجره.فکنم اونم دوستم داره.عشقم بهش ساده نیست ک بگذرم اما واقعا ی مشکلی هست.یه نفر دیگه هم اونو میخواد.پنجره اونا روبه رو پنجره اوناس.اما من تو همون کوچه اما یکم دورترم.الان من میخوام برم جلو شروع کنم پیشنهاد والیبال بدم.اما میترسم اون یکیو بخواد یوقت.از طرفی شاید مامان باباش منو نشناسن و بدبرداشت کنن.لطفا سریع پاسخ بدید خیلی تو فکرشم تو امتحانا فکرم درگیره.ی ساله عاشقشم.زودتر پاسخ بدید لطفا‌ممنون.

خوش تیپ این یه قانونه که در زمانی که فک میکنی کوچک ترین توجهی نمی کنه در واقع داره بهت نگاه میکنه و تو قلبش بهت محبت داره برو جلو نترس

من عاشق یه دختری شدم که یک سال از من بزرگ تر چه کنم

سلام من عاشق یک دختر شدم که دوسال از خودم بزرگتره من ۱۴واون ۱۶سالشه . فکر میکنم این حس یک طرفس ولی بازم با همین حال با هم صمیمی هستیم . هی میخوام بهش بگم و پیشنهاد دوستی بدم نمیتونم . ولی اون میدونه من دوسش دا م

سلام دوستان من ۱۴سالمه و عاشق ی دختر ۱۳ساله شدم که همسایمونه و درخواستمو بهش دادم قبول کرده و ب پسر خالش گفتم که ۱۶سالشه گفتم عاشق دختر خالتم و اونم گفت اون باباش مرده و دایی هام و مامانش خیلی خیلی حساسن روش و گفت اونو از فکرت بیرون کن چون بفهمن زندت نمیزارن ب نظرتون چیکار کنم نمیتونم ازش دست بکشم خیلی عاشقشم ترو خدا ی خوبی در حق برادرتون کنید و ی راه حل بزارید جلوم . ترو خدا زود جواب بدین

سلام دوستان خواهشا دنبال دخترنیفتین من عاشق ی دختری شدم دوسال دنبالش افتادم جواب نداد دیگ حس عشق وعاشقی تووجودم مرده الان خیلی راحت مخ هردختریوبخام میزنم اماتاحالابه هیچ کس حسی نداشتم مطمعنم توزندگی آیندمم دچارمشکل میشم خواهشا شمااینکارونکنید

فکر.کنم.تورم.میشناسم.اقا.شهرام.جان

سلام من تقریبا ۱۸ سالمه عاشق یه دختری شدم که هم سنمع بهش درخواست دوستی دادم اما فکر میکنع عشقم بهش زود گزراست و آدم احساساتی نیست اما جواب نه هم بهم نگفت گفت میتونیم مثل رفیق باهم باشیم چکار کنم???؟

سلام مطالبتون عالی بود?

سلام من۱۷سالمه وعاشق یه دخترشدم که ازمن یه سال کوچیک تره من الان۳ساله عاشقشم من بهش گفتم که عاشقشم ولی بهم جواب ردداد لطفا بهم کمک کنید باتشکر

خوب.دوباره.بگو.ما.دخترا.یکم.ناز.می.کنیم. دوباره.عاشق.تو.ابراز.کن.شاید.ما.بی.اهساس باشیم.ولی.اینو.درک.مکنیم.نا سلامتی اونم.دختره

سلام من پسر ۱۷ساله ای هستم نمیدونم چطور به یک دختر شماره بدم هرچی میگم ..مثلا. چه تیپی یا نگاه این همه هلو الان که فصلش نی دخترا هی. منو ضایع میکنن. پس باید چی بگم……لطفا بگید

سلام. من پسری خوش تیپ مدرن و اهل تکنلوژی ام برنامه نویسی پیکنم و مینی گیم ویندوز و لینوکس میسازم. و هشت ساله که پیانومیرم(از بچگی) قدم ۱۶۵ ووزنم۶۰ هست. شوخم و خوب دیگران رو میخندونم. رک و واصح و حساب شده حرف میزنم. با اعتپاد به نفسم. دوتا دختر هستن که دختر دوستای مامانمن. از بچگی میشناسمشون وچند ساله که به یکیشون هم به خاطر ظاهر هم رفتار احساس علا قه شدید دارم. اما تقریبا دیر به ویر همو میبینیم اما تو همین وقت ها تونستم جفتشونو جذب کنم . اما من بیماری تیک عصبی شدیدیدارم و اونا احساس دلسوزی رو بروز دادن. اما من برای خوب شدن هر تلاشیکردم و از علایقم زدم به خاطر اون یکی و متاسفانه پدرش چند ماه پیش فوت شد. در مراسم دردودل گرمی با هم داشتیم. اما من تا به حال به عنوان یک دوست معمولی با او بودم. احساس عشق کاملا دو طرفست و قوی اما به او نگفتم که دوستش دادم. اما یکی دو رفطار او یکهو واکنش عجیبی بود که مرا کمی رنجاند اما به گفته سایت ها طبعیست. من میترسم ناراحت شود یا پدر مادرش عصبانی یا فکر کند بخاطر مسایل جنسی میخواهمش یا میترسم ان دو رفتار در اینده نمونه های بزرگتر داشته باشد. یا کس دیگری هم در دل او باشد! لطفا من را راهنمایی کنید!! راستی ان دختر یک ماه از من بزرگتر است انیی یکماه کوچکتر. ایا باید بعد از دوستی کامل با او دختر دوم را ول کنم؟ ترو خدا جواب بدید!

سلام.من عاشق یه دختر شدم.اون چند روز از کوچمون رد شد ولی به من هم کموبیش نگاه میکرد.بعدش چند روز بعد تو خیابون منو دید بهم گفت ای خوشگله منم از ترس اینکه یکی از اشناها ببینه نگاش کردم ولی نتونستم چیزی بهش بگم.بنظرتون عاشقم شده یا واسه تفریح این حرفوزده؟

دادا اون دحتری که میگی دختر خیابونیه ولش کن اون معلوم نیس با چند تا پسر دیگه دوسته

سلام من چهارده سالمه الان از سر بیکاری به باشگاهتکواندو میرم ارشد باشگاهمون هستم کمرم هم مشکی دان دو هست تو تابستون که خونواده ها بچه هاشون رو میارن باشگاه تکواندو تا مشغول باشن و چون استادمون توی شهر های مختلف باشگاه زیاد داره و نمیتونه به همشون برسه واسه همین منو گفته که تمرین بدم تو باشگاهمون و توی باشگاهمون عاشق یه دختر شدم که داداش کوچیکشو میاره باشگاه خیلی هم خوشگل هس و توی باشگاه اصلاً ازم چشم بر نمیداره و بجز من به هیشکی نگاه نمی کنه فک می کنم میخواد یه چیزی بهم بگه ولی میترسه منم که بد تر از اون نمی دونم چیکار کنم خواهشاً راهنمایی کنین

خواهشاً یکم زود جواب بدین

من ۱۵‌سالمه و عاشق دختر هم سن خودم شدم تقریبا یه ۶ ماهی میشه نمی تونم نظرم رو بهش بگم یه کم می ترسم که به من جواب منفی بده لطفا هر چه اگه میشه مشکل منو حل کنید

سلام بچه ها من نمیدونم مشکلم چیه عاشق دختر های چادری میشم نمیدونم برای چی؟کسی هست دلیلشو بگه؟

سلام ببینید بچه ها کامنتاتون خیلی جالب بود ولی یه چیزی بگم که همه ی دخترایی که هستن همشون شبیه به هم دیگن فقط خوششون میاد که یه پسری رو گیرش بیارن و بعدش با رل زدن با یگی دیگه اونو ولش کنن و اوقاتشونو با عشق جدیدشون بگذرونن اصن از من که بپرسن میگم دخترا اصن نمیفهمن که عشق یعنی چی یعنی وقتی بفهمن که دوستشون داری جو میگیرتشونو دور برمیدارن حالا میل خودتونه ولی همتون مثل داداشم میمونین …a.e.t

با سلام.بنده حمیدرضا هستم.۱۷ سال اصفهان. من عمرا نتونستم با دختری ارتباط داشته یا صحبت کنم(به قصد دوستی) الان هم توان مقابله با کسی و صحبت کردن رو ندارم. امیدوارم چند راهکار واقعا خوب بهم معرفی کنید. ممنون میشم

زود بهش بگید یه قانونی هیت که میگه تو نگی یکی دیگه بهش میگه ایکو یادتون باشه دلو بزن به دریا

همین چگونه گفتنشو مشکل دارم… اصلا کپ می کنم.

من ۲۳سالمخ عاشقه یه زنه۴۰ساله شدم لطفا راهنمایی کنین????

….عشقای واقعی یه طرفس….

بقیش یا از سر هوسه یا خوشگذرونی یا بچگی

موافقم چون من خودم یه دونه دارم یک طرفه که سه ساله درگیره اون عشقم

با سلام من امیرحسین هستم ۱۶ سالمه و عاشق یه دختره شدم که دو سال از من کوچیک تره و خیلی وقته که میشناسمش موندم چی بگم بهش من از حرف زدن نمیترسم مسئله اینه که نمیدونم چی بگم و و باباش منو میشناسه لطفا جواب بدین

بالا قبلا هم پیام دادم مشکلم دلتنگی یک راهنمایی کنید چکار کنم موقعیتم جوریه ک یا یکی بمیره یا عروسی تا ببینمش الانم ۲سال ۹ ماهه ندیدمش موندم چکار کنم لطفا نظر بدید حتما منتظرم…

سلام من عاشق دخترخالم شدم ولی اون یکسال از من بزرگتره من ۱۶ سالمه و اون ۱۷ میخام بدونم بهش بگم یا قیدشو بزنم

سلام دوستان من ۱۷ سالم و به دخری ۲۱ سال عاشق شدم فقط همه مشکل مارو سن میگن هیچکسی راضی نیست دختره اول قبول کرده بود ولی بعد از شنیدن هرف دیگران کمکم نظرش عوض شده چطوری همه رو راضی کنم البته سوع تفاهم نشه من میخوام بعد از ۴ سال باهاش ازدواج کنم

سلام من علی هستم ۱۴سالمه قدم ۱۶۳و حدودا ۴۸کیلو هستم هم قیافه دارم و هم نوشتیپ عاشق یه دختر هم سن و سال خودم شدم ولی نمیدونم چجوری بهش بگم خیلی کمرو هستم و اونم خیلی باحجاب البته هیچ آشناییتی با هم نداریم

سلام سلام من عاشق یه دختره شدم که امروز به خاطرش دعوا کردم ایا کار صحیحی بود یا اشتباه فقط هم یه بار دیدمش اما انگار از ته قلبم دوسش دارم لطفا کمکم کنید چی جوری بهش بگم دوسش دارم❤ شهاب۱۴تهران

سلام بذارید منم از زندگیم بگم من چهارسال پیش عاشق یه دختره شدم که بیوه بود ویه پسر داشت نمیدونم با اخلاق ورفتاری که از خودم داشتم چجوری دلبستش شدم بخداقسم با اولین نیگاکردن بهش همونجا از خدا خواستم وگفتم خدایا بعد بیست وهفت سال کاش این زن من بود بعدگفتم خدایا غلط کردم من وکجا این کجا دقیقا بعد یه هفته باواسطه باهاش اشنا شدم وهمونجا بدون ترس حرف دلمو بهش گفتم اولش شوکه شد وبهم گفت نمیشه تو مجردی ومن دوبار شکست تو زندگیم خوردم وخونوادت راضی نمیشن و…. اما من مثمم بودم واونم پذیرفت تا ایکه ازدواج کردیم والان یه پسر یه ماهه دارم

متوجه نمیشم چطور ممکنه پسری که امکانات ازدواج رو داره و مشکلی پیش روش نیست از این بابت نتونه پا پیش بذاره و دختری که دوسش داره رو بدست بیاره!

اونی که عاشق نیست همون بهتر که نباشه

سلام من تو دانسگاه از یه دختر خیلی خوشم اومده(نه از روی هوس)رفتم از نت و بعد هم تو دانشگاه باهاش حرف زدم الانم خیلی صمیمی هستیم ولی نمیدونم اونم از من خوشش اومده یا نه و نمیدونم که کار درستی میکنم که باهاش دوست صمیمی میشم یانه.نمیدونم کی بهش بگم که دوسش دارم.لطفا راهنمایی بکنین

سلام ازش بپرس کسی توزندیگشه اگه گفت نه پیشنهادتو بده اگرم گفت چرا پرسیدی بازم پیشنهادتو بده اگه بحثو عوض یعنی یکی هست

سلام من۱۶ سالمه قد بلندم چهره ام خوشگله از نظر مالی دستم پره ولی متاسفانه دوست دختر ندارم خیلی ناراحتم مخ زنی اصلا بلد نیستم یه ساله برای همین موضوع سیگار میکشم به خدا مردم از تنهایی یکی به دادم برسه

با سلام من یک پسر ۱۴ سالمه از هر نظری هیچ مشکلی ندارم خدارو شکر ولی اونی که عاشقش شدم ده سالشه موندم بهش نگم از دستش میدم با بهش بگم از دستش میدم آخه خیلی بچه است ولی احساس میکنم خیلی میفهمه لطفا کمکم کنید ممنون

طاهر.کوچولو.من.۱۶سالمه.ولی.عاشق.نشدم.توچتور عاشق.شودی.دخترا.از.پسر.ترسو.خششون نمی.یاد.پس.ابراز.کناون.کوچیکه.اگر.تو ازدواج.نکنی

سلام بچها بالاخره بعد ۳سال دیدمش از هرکی ک برام دعا کرده ممنونم نوشته قبلی هم با همین اسمم تقریبا وسطا بود با تشکر

سلام من پسری ۱۷ ساله هستم و عاشق دختر پسر عموی بابام شدم …اونم همسن من هس …دختری خوب …پاک و با حیا هس …ما تو خونه اونا مستاجریم و وضع مالی متوسطی داریم …وضع مال اونا خوبه ولی پولدار ۵۰۰ یا ۶۰۰ میلیونی هس باباش نه زیاد …من پیش برادر و پدر و مادرش اعتبار خوبی دارم به باباش کمک زیادی کردم و برا مامانش هم گل های زیادی دادم اخه من گل کاریم عالیه و بهشون خیلی کمک کردم …با برادرش هم رفیق هستم میونه ام خوبه باهاش …من و دختر پسرعموی بابام خیلی باهم حرف نمیزنیم ولی وقتی ام که حرف میزنیم همدیگه رو به اسم کوچیک صدا میزنیم …من عاشق خود دختره هستم نه پول باباش …من تو تیزهوشان درس میخونم و پسری خوب و پاک هستم و … ما و اونا رفت و آمد داریم با هم …حالا من سوالم اینه که من میخواهم از الان باهاش دوست بشم ولی نمیدونم چجوری شروع کنم ?چجوری بهش بگم ? اول از چی شروع کنم ?فقط یه خواهشی دارم که نگید دوستی میان پسر و دختر بد هس ?و اینکه من میترسم این دختر بره به باباش بگه ! لطفا راهنماییم کنین که چجوری شروع کنم ?و اینکه پول چقدر برا دخترا اهمیت داره؟میترسم زود شوهر کنه بره…

من موندم دلار ١٠ هزار شده طلا و سکه سر به فلک کشیده کسی نفت مملکتو نمی خره وضعیت اقتصادى کشور افتضاحه خاشقجی مرده مخفیکاه بن لادن بیدا شده فصل ۵ فرار از زندان هم اومده ولى شما هنوز دغدغتون اینکه مخ یه دافو بزنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! وات د فاز

بهترین راه جذب دختر اینه ک سمتش نری…

با هوشاش میدونن

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

دیدگاهdocument.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “6bb6b49081ece76442236178e5ec3a06” );document.getElementById(“d39698bcd3”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

وب سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2018, All Rights Reserved. | Powered by saten

چگونه دختر را جذب خودمان کنیم
چگونه دختر را جذب خودمان کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *