چگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم
چگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم

توسط
ملیکا بینا
·
منتشر شده ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
· بروز رسانی شده ۱۳۹۲/۰۶/۲۲


اگر به فکر کم کردن چند کیلو وزن اضافه خود هستید،به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. رژیم های غذایی زیادی وجود دارد که در مدت زمان اندکی می توانند وزن زیادی را از شما کم کنند . اما در حقیقت بسیار از آنها ناسالم هستند و با پیروی زیاد از آنها، صدمات زیادی را به بدن شما وارد می کنند. پیروی از رژیمی مناسب می تواند وزن شما را کاهش داده و از برگشت دوباره شما جلوگیری کند. کم کردن هر مقداری از وزن نیازمند تغییر در نو ع زندگی و عادات زندگی است. غذاهایی وجود دارند که باید به طور کلی از رژیم غذائی حذف و یا کم شوند. ورزش را نیز باید در برنامه روزانه خود قرار دهید. تمام این کارها بسیار آسان است و شما به راحتی می توانید با گنجاندن آنها در برنامه روزانه خود به راحتی مقدار زیادی از وزن خود را کاهش دهید. از رژیم ها ی غذائی ناسالم و نامناسب خودداری کنید. عجله نکنید . چرا که با افزودن مواد غذائی حذف شده به رژیم غذائی خود،به راحتی به وزن سابق برمی گردید. وزنی که حالا دارید،می تواند تعیین کننده مقدار وزنی باشد که می خواهید کم شود.

معلوم است که فردی که وزن بالاتری دارد،در ابتدا مقدار بیشتری از وزن خود را کم خواهد کرد. بهترین راه برای کاهش وزن استفاده از همان راه قدیمی یعنی رژیم و ورزش است. همگی ما به دنبال راهی جادوئی هستیم . اما در حقیقت استفاده از قرص ها و یا راه های سریع نتیجه ای جز بیماری ندارد. در پائین راه هایی آمده است که به وسیله آن می توانید به راحتی مقدار زیادی از وزن خود را کم کنید:چگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم

۱-آب:

قبل از هر وعده غذائی تقریباً نیم لیتر آب بنوشید. این راه می تواند وزن شما را کاهش دهد چرا که باعث خوردن کمتر می شود. این روش همچنین کمک می کند که شما مقدار آب مورد نیاز بدن خود را نیز بنوشید و از خوردن مواد غذائی زیاد جلوگیری می کند.

۲-مقدار کالری که میخورید را از مقدار کالری مصرفی بدن کمتر کنید.

برای انکه وزن خود را کاهش بدهید، باید میزان کالری که مصرف می کنید از میزان کالری موجود در مواد غذائی بیشتر باشد. تمام لحظات زندگی حتی مواقعی که شما خواب هستید بدن شما در حال سوزاندن کالری است. می توانید با افزایش میزان فعالیت بدن و کاهش میزان کالری دریافتی بدن،به راحتی وزن خود را کاهش دهید. این روش بهترین روش کاهش وزن و سالم ماندن است. بنابراین غذاهای غیر مفید را از رژیم غذائی خود حذف کرده و جای آن از مواد غذائی سالم و پرخاصیت استفاده کنید.

۳-مصرف فیبر را افزایش دهید:

گنجاندن فیبردر رژیم غذائی می تواند باعث کاهش وزن شود. همه حبوبات، سبزیجات خام، سبزیجات نیم پز، میوه ها ،پاستاهای تهیه شده از آرد گندم ولوبیا منابع غنی فیبر هستند. اگر از ابتدای کار،مقدار زیادی مواد فیبر دار مصرف کنید احتمالاًدچار نفخ،اسهال و باد معده می شوید. بنابراین مواد فیبر دار را کم کم به رژیم غذای خود اضافه کنید. افزودن مقدار بیشتری آب به رژیم غذائی خود،کمک زیادی به حضم مواد غذائی فیبر دار می کنید.

۴-مصرف غذاهای شیرین را متوقف کنید.

با قطع مصرف شکر در رژیم غذائی،به راحتی می توانید مقدار زیادی از وزن خود را کاهش دهید. اگر می خواهید وزن خود را سریعاً کاهش دهید، از مصرف هرگونه مواد غذائی شیرین خودداری کنید. به این معنا است که هیچ شکری را با قهوه با چای خود نخورید،از مصرف صبحانه های شیرین خودداری کنیدو حتی نوشیدنی های شیرین را هم کنار بگذاید.

•مصرف کربوهیدرات ها را متوقف کنید. چرا که در بدن تبدیل به مواد قندی می شود و باعث چاقی و اضافه وزن می شود. حذف مواد غذائی حاوی کربوهیدرات می تواند باعث کاهش وزن شود . امروزه مواد غذائی زیادی وجود دارد که کربوهیدرات آنها حذف شده است . این مواد غذائی تست شده و مورد آزمایش قرار گرفته است.

•مواد فیبردار را در رژیم غذائی بگنجانید.

•از میوه و سبزیجات تازه بیشتر استفاده کنید.

•مطمئن شوید که تمام مواد مورد نیاز بدن خود را روزانه مصرف میکنید. حتی میتوانید از شیر و یا لبنیات کم چرب و یا بدون چربی استفاده کنید.

•وزن متناسب با قد خود را کنترل کنید.

۵-بسیاری از مردم اطلاع دقیقی از میزان مواد مصرفی مورد نیاز بدن خود ندارند.

در پایین نسبتهای مورد نیاز بدن آورده شده است:

حدود هشتاد گرم گوشت، ماهی و یا مرغ که برابر کف دست است.
بیست و پنج گرم پنیر و یا اندازه شصت دست.
یک قاشق چایخوری کره یا اندازه سر شصت دست.
دانستن میزان دقیق مواد غذایی مورد نیاز بدن می تواند کمک زیادی به کم کردن وزن شما کند.

•از مصرف غذاهای منجمد خودداری کنید.

•مقدار کالری مورد نیاز بدن خود را هنگامی که می خواهید وزن خود را کاهش دهید کنترل کنید. رژیم غذائی مناسبی را انتخاب کنید که متناسب میزان کالری دریافتی بدن شما باشد و با کاهش مقدار کالری دریافتی بدن،وزن خود را نیز کاهش دهید.

۶-ورزش کنید:

بسیاری از ما معتقدیم که در زندگی پرمشغله امروزه ،ما وقت کافی برای انجام تمرینات ورزشی را نداریم. تمام اینها فقط بهانه است . راه های زیادی برای انجام ورزش وجود دارد. برای مثال هنگامی که سر کار هستید،به جای استفاده از آسانسور از پله ها استفاده کنید و یا قدری دورتر پارک کنید تا بتوانید مسیر کوتاهی را پیاده روی کنید. به جای رفتن به سینما و نشستن روی صندلی می توانید به باشگاهی رفته و مشغول بازی هایی مانند بولینگ،تنیس و یا بازیهایی که به آنها علاقه دارید شوید.هرگونه ورزشی حتی کوچک می تواند برای شما مفید باشد. توجه داشته باشید که هرگونه رژیم غذایی که هیچ سختی نداشته باشد، برای شما بسیار مضر و بی فایده است. اکثر این رژیم ها افرادی را که فکر می کنند با معجزه می توانند لاغر شوند را گول زده و تولید کننده های این گونه رژیم ها را پولدار می کند. آنها به شما خیالاتی را می فروشند که پایان راه است.

۷-برای کم کردن وزن به فعالیت و تعهد نیاز دارید.

هنگامی که شما این تغییرات را در رژیم غذایی خود اعمال کردید،باید ورزشهای لازم را نیز در رژیم خود بگنجانید و مقاومت کنید. نتیجه چنین تغیراتی رسیدن به وزن دلخواه است. در این صورت دوستان و اطرافیان شما این پیشرفت ناگهانی شما را تحسین خواهند کرد.

۸-شما باید روی تغییرات مثبتی که کرده اید تمرکز داشته باشید

و هنگامی که روی یکی از تغییرات تمرکز کرده اید مطمئن باشید بهترین کاری را که می توانستید انجام دهید انجام داده اید و بدانید که بهترین کار است. روی مسایل مثبت تمرکز کنید و از مسایل منفی دوری کنید. بهتر است هر چند وقت یکبار یک روز به خودتان جایزه بدهید . این کار باعث می شود انگیزه شما بیشتر شود و تصمیم گیرنده خوبی خواهید شد.

منبع : نشریه آشنا

توجه:به دلیل مشکل بودن مدیریت نظرات و صحبت ها در صورت تمایل برای ادامه ی بحث به انجمن مراجعه کنید

برچسب‌ها اضافه وزنچاقیچگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید؟رژیمکاهش وزن


۱۳۹۱/۰۷/۱۳

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۱/۰۷/۱۳


۱۳۸۹/۰۸/۱۳

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۸۹/۰۸/۱۳
· Last modified ۱۳۹۰/۰۵/۰۵


۱۳۸۹/۱۰/۰۸

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
· Last modified ۱۳۹۲/۰۲/۱۳

سلام من قدم ۱۶۰وزنم۵۹میخوام تویه ماه ۹کیلو کم کنم چیکارکنم خیلی نگرانم لطفا بگین چیکار کنم

[پاسخ]

چگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم

goOoli پاسخ در تاريخ شهریور ۹ام, ۱۳۹۲ ۰۱:۲۹:

ساینا جان شما که چاق نیستید که!‏ نگرانی چرا

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۹ام, ۱۳۹۲ ۰۷:۵۹:

باید حسابی رو بدنت کار کنی . ورزش و تغذیه کم و رژیم خذایی سرشار از میوه و سبزیجات. کم کردن گوشت قرمز و کره و تخم مرغ و نان و برنج.دوش آب گرم و رفتن به سونا در استخر و ورزش دو آرام در حدود نیم ساعت یک روز در میان. باید حسابی روش کار کنی . اگر بخواهی می توانم باز کمکت کنم

[پاسخ]

parisa پاسخ در تاريخ شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۲ ۱۸:۵۵:

من دارم کم خوری میکنم ولی لاغر نمیشم

[پاسخ]

سلام قدمن۱۷۶ووزنم۹۰٫ازاندامم بدم مییاد چه جورلاغربشم خواهش میکنم کمکم کنید

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۶ام, ۱۳۹۲ ۱۳:۴۷:

niluجان سلام . جوابت در کامنت قبل از تو در جواب خانم حنانه نوشتم بخون. مزنت زیاده حدود ۱۲ کیلویی. اگر بخواهی برای یک عمر وزنت و بدنت زیبا و شکیل باشه سن تو نمی دونم ولی اگر سنت پایینتر از ۴۰ سال است حتما ورزش بهترین راه است. ولی اگر بالای چهل سن داری علاوه بر ورزش باید رژیم غذایی نیز بگیری چون چربی بنت زیاد است. چربی هم با ورزش خیلی دیر می سوزه . بنابراین توصیه می کنم از غذات هم کم کنی. ولی معمولا آدمهای پایین ۳۰ سال تا حتی چهل سال چربی کم دارند بیشتر آب و گوشت در بدنشون زیاد است. و ماهیچه ها شل هستند برای همین برای با ورزش میشه وزن کم کرد. موفق باشی.

[پاسخ]

سلام من ۱۷ سالمه ۵۵ کیلو هستم قدم هم ۱۶۹ هست جمعه مسابقه دارم میخوام دو کیلو بیام پایین چیکار کنم

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۶ام, ۱۳۹۲ ۱۳:۴۰:

سجاد جان کامنت حنانه پایینتر از کامنت خودت است جوابتو هم اونجاست بخون.

[پاسخ]

سلام .۱۹ سالمه.۱۶۰ قدم و۶۷وزنمه
مشکلم با رونهاو باسنمه.راهنماییم کنید.هر کاری کردم نشده.وعده های غذاییم خیلی کمه ولی خیلی هله هوله میخورم.اشتهای کاذب دارم

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۶ام, ۱۳۹۲ ۱۳:۳۷:

حنانه جان سلام . کامنتهای قبلی من را بخون . ولی برات بگم یک برای وزن کم کردن سعی کنید ورزش کنید نه اینکه کم غذا بخورید. دوما برای اینکه کم غذا بخورید قبل از غذا دو لیوان آب بخورید. برای اینکه سریع وزن کم کنی لباس ورزشی بادی یا شمی بپوش تا بدنت در حین ورزش حسابی عرق کنه. ورزش دو در سالن اگه بشه بیرون در ساعات گرم روز بسیار مفید است فقط باید در گرما همراه با ورزش لباس گرم بپوشی تا حسابی عرق کنی. برای اینکه ران ها و باسنت شکل قشنگی پیدا کنند بعد از ورزش دوش آب سرد بگیر البته زیاد نباید سرد باشه که سرما بخوری . دوش گرم نگیر تا عضلاتت منقبض شوند و به مرور از شل بودن فاصله بگیرند. اگر بتونی در حمام ماساز بدهی خیلی خوب است . هم خستگی ورزشت از بین می ره هم خون بعد ماساژ بهتر جریان میکنه و فرم بدنیت بهتر میشه . فقط نباید عجله کنی فکر می کنم اگر مرتب ورزش کنی سه ماهه فرم بدنیت تغییر محسوسی خواهد داشت. موفق باشی.

[پاسخ]

سلام من ١٣ سال دارم و وزنم ۶۶ kg هستش و قدم ١۶۶ cm . وزن متناسب با قد من چیه؟ و باید چقدر لاغر بشم؟!!

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ مرداد ۳۱ام, ۱۳۹۲ ۰۶:۱۶:

http://www.zibasho.com/fal/normal-weight

[پاسخ]

سلام من متولد۷۹هستم قدم ۱۵۹وزنم ۵۲ هست چه طوری میتونم وزنم و کم کنم از لطف تون ممنون

[پاسخ]

سلام من ۲۰ سالمه ۱۷۰ قدمه ۶۷ وزنم باشگاه بدنسازیم میرم ولی لاغر نمیشم خسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسته شدم چیکار کنم؟

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۶ام, ۱۳۹۲ ۱۳:۵۴:

فری جان سلام . چون سنت پایین است قد و وزنت متناسبه چرا می خواهی وزنت و کم کنی . اگر ماهیچه هات شل هستند باید ورزش دو و میدانی کار کنی تا کمی لاغر شی و بعد ورزش بدنسازی کار کنی. تا بدنت ماهیچه دار شه تا گوشتالو. بعدش ورزش بدنسازی به علت فشار زیادی که به مفاصل میاره و ماهیچه ها را بیشتر درگیر می کنه نیاز به تغذیه زیاد و پر ویتامین داره وگرنه بدنت می سوزه و روز بروز ضعیفتر می شویی بجای قوی و شکیل شدن بدنت. بنابرای ازت می خواهم بجای بدن سازی یک مدتی برو دو میدانی یا ورزشهای رزمی کار کن . موفق باشی

[پاسخ]

رژیم کانادایی رو امتحان کن جواب میده ..

[پاسخ]

سلام من متولد۷۶وقدم ۱۸۵و وزنم ۱۰۵ کیلو .من میخواستم با رژیم سریع وسخت زود لاغر شم اخه من ۲سال پیش هم رژیم گرفتم ودر ۱ماه ۱۵کیلو کم کردم الان هم میخوام کمکم کنین چون دیگه توان گذشته رو ندارم

[پاسخ]

سلام من۱۴سالمه ۱۷۱قدمه ووزنم۵۴کیلو میخوام حداقل ۵-۶کیلوبدم لطفا کمکم کنین منتظر نظراتونم ممنون.

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ مرداد ۲۷ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۸:

فاطمه خانم برای کم کردن وزن باید در زمانی که هوا نسبتا گرم هست بیرون تو پارک یا زمین ورزشی یا سالن ورزشی لباس شمی یا همان بادگیر بپوشی و بدویی تا حسابی عرق کنی . دو هم عجله نکن آرام و کمی تندتر از قدم زدن باشه تا هم مدتش زیاد باشه و هم زیاد عرق کنی . بنظر من چون خودم این کار را کردم جواب می دهد . یا اینکه بری استخر شنا کنی و بعد بری سونای مرطوب و بعد سونای خشک و بعد جکوزی . و بعدش دوش آب ولرم نزدیک به سرد خوبه . توی سونا و جکوزی بیشتر از ده دقیقه نباید بمونی . چون ضرر داره . موفق باشی

[پاسخ]

سلام داداش منم ووشو کارمیکنم میدونم دردت چیه ولی میرفتی دکتربهتربود.من خودم داخل اردوتیم ملی ۸کیلو کم کردم ولی بستگی به تمریناتت داره……..الانم باید۷کیلو کم کنم

[پاسخ]

سلام من ۱۶۵قدم و وزن من۶۱ کیلوگرم است من میخوام وزن خودم را به ۵۰کیلو نزدیک کنم در ۲۰ روز ودر رشته کشتی فعالیت دارم

[پاسخ]

من متولد ۸۰ قدمن ۱۵۲و وزن من ۴۸ هستش من چه کارکنم که تا باز شدن مدرسه ها وزن من بشه ۴۰ کیلو

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ مرداد ۲۷ام, ۱۳۹۲ ۱۳:۰۴:

حنانه جان سلام . تو وزنت خوبه . فقط ورش کن تا ماهیچه داشته باشی نه اینکه وزنتو کم کنی . تو باید قدرت بدنیت را کم کنی . وزن کم کردن در شرایط وزن ایدال خوب نیست . بلکه باید فعالیتر را انجام داد که در همان وزن بهترین راندمان جسمی را داشته باشید . تو قدت برای رشته های رزمی خوبه تکواندو و همچنین فوتبال سالنی و ..

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ مرداد ۲۷ام, ۱۳۹۲ ۱۳:۰۵:

منظور من قدرت بدنیت را زیاد کنی بود که اشتباها کم کنی نوشتم .

[پاسخ]

من قدم۱۷۲ هستش وزنم ۶۵ همش فک میکنم چاقم شکم دارم چیکار کنم تو دو هفته شکمم صاف بشه

[پاسخ]

سلام شاید اینجا بتونه کمکتون کنهhttp://www.foodregime.com/
شاد و تندرست باشید

[پاسخ]

سلام من قدم ۱۶۴ و وزنم ۷۳ کیلو چیکار کنم که تا آخر تابستون بشم ۶۰ کیلو
لطفا کمکم کنید

[پاسخ]

سلام
من متولد ۱۳۷۴هستم
۱۶۰قدم هست
رو ترازو وزنم ۵۶نشون میده
اما میگن این ترازو هاخانگی ۲کیلو کمتر نشون میده
پس من ۵۸هستم
لطفا کمک کنید میخوام ۵۵بشم
من خیلی حساسم با اینکه همه میگن خوبی و اضافه نداری . بنظر لاغری…..
ممنونم

[پاسخ]

کیانوش پاسخ در تاريخ شهریور ۱۳ام, ۱۳۹۲ ۱۴:۲۶:

شما از نظر چاقی و لاغری کاملا نرمال هستید

[پاسخ]

سلام من ۱۵سالمه وزنم۶۰قدمم هست ۱۶۵٫فکر میکنم اضافه وزن دارم من باید تا مهر لاغر بشم.اگه میشه یه برنامه غذایی خوب ارائه بدید.
ممنونم از زحماتتون
گود

[پاسخ]

من ۲۲ سالمه ۱۶۲ قد و وزنم ۶۲ هست فقط ۵ کیلو باید لاغر شم 🙂

[پاسخ]

من ۱۸۵ ,قدو وزنم۱۱۰ تا ناقابله

[پاسخ]

سلام
رژیم کانادایی رو امتحان کن توی دو هفته ۷-۸ کیلو کم میکنی

[پاسخ]

سلام. من ۲۰ سالمه ۱۷۳ قدمه ۸۰وزنم. تروخدا بگین چجوری میتونم تو کمترین زمان بیشترین وزنو کم کنم. اعتمادبنفسم روبه تموم شدنه!

[پاسخ]

۲۳ سالمه ۱۶۸ هستم ۷۱ کیلو وزن باید ۱۰ کیلو کم کنم

[پاسخ]

man 25 salame 164 ghadam va 96 vaznam plz help meeeeeeeee

[پاسخ]

دوست خوبم تو خیلی چاق نیستی
منم ١۶٣ هستم و ٨٢ کیلو
عزیزم اصلا غصه نخور
برو پیش متخصص تغذیه و فقط به توصیه و دستور های غذائی اون گوش بده
مهم نیست چند وقت طول بکشه
مهم اینه که وزنت کم میشه
دیگه بیشتر از دو سال که نمیشه
موفق باشی

[پاسخ]

سلام من قدم ۶۳ وزنم ۸۸ . من ام اس دارم از وقتی کرتن زدم چاق شدم ورزشم نمی تونم کنم.به من بگید چطوری تو زمان کم لاغر شم. دارم از چاقی افسردگی می گیرم

[پاسخ]

من ۶۸ کیلو وزن دارم و سن من ۱۶ است

[پاسخ]

وای من دقیقأ هم سن هم وزن و فقط ٢ سانت از تو بلندترم به نظرم بهتره لب به هله هوله نزنیم منم میخوام تا آخر تابستون ۶٠ کیلو بشم

[پاسخ]

ث35غ پاسخ در تاريخ مرداد ۱۵ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۳:

۷۰زیاده باید بشی ۶۰

[پاسخ]

سلام من قدم ١۵٩و وزنم ۶۶ سنم هم ١٢ دخترم
می تونم تا آخر تابستون به ۵٩-۶٠ برسم?
تو رو خدا جواب بدین هیکلم افتضاحه با این که توپرم دارم افسرده میشم
به نظر شما این وزن و قد خیلی افتضاحه

[پاسخ]

حنانه پاسخ در تاريخ مرداد ۲۶ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۷:

سلام عزیزم من حنانه ام توکه قدت خیلی بلند ولی سعی کن حداقلا وزنت رو به ۵۵ برسون

[پاسخ]

salam man vazanam 74 kilo hast va ghadam 172. albate dg vaznamo nakeshidam bade varzeshayi ke kardam. mikham vazanamo kam konam az vasataye tir mahe ke daram miram varzesh kelase eyrobik. ama mikham zod tar natije begiram har rejime sakhti ke bashe ke zod javab begiram hadaghal to yek mah beshe be 50 kilo beresam. yani mishe??mekan dare/??in royaye mane..lotfan rahnamyim konid?mamnon misham…mamnoon az matalebe khobetoun.. maryam hastam az gorgan ba tashakor

[پاسخ]

۲۰salame k daneshjoam sar karam miram vaght varzesh nadaram

[پاسخ]

man ghadam170 vaznam80.dg daram degh mikonam

[پاسخ]

سلام من پایم شما مال کدوم شهرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[پاسخ]

man 18 sal daram va ghad 165 ba vazne 68 kg.ama ta2sale pish 55kg bodam alan bayad che tor vaznam mesle ghabl beshe? momkene mesle ghabl besham?mamnon misham rahnamayi konid

[پاسخ]

سلام من ۱۶ سالمه و قدم ۱۶۵ و وزنمم ۸۴ کیلو من باید چیکار کنم تا اخر تابستون برسم به وزن ۷۰؟
لطفن کمکم کنین مهر عروسی داریم باید وزن زیادی کم کنم چون خیلی چاق و بد هیکل شدم.

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ تیر ۳۰ام, ۱۳۹۲ ۱۶:۴۲:

faezehجان سلام . بنظر بنده وزنت ۷۰ بشه عالیه. البته اول بپرسم شوهرت هم چاق است یا نه؟؟ ولی در هر صورت تو اضافه وزن صددرصد داری. برای اینکه وزنت کم بشه دو تا راه داری. یک ورزش کنی . و واقعا هم ورزش کنی کاملا با تمام قدرت و تایم بالا هر روز و مخصوصا ورزش دو و میدانی. البته برای اینکه وزنت کم بشه بعد از ورزش آب زیاد بخور تا اشتها به غذات کمتر بشه . تغذه را هم باید متناسب با وعده نسبت به قبل کمتر کنی. برای اینکه سریع وزن کم کنی می توانی در سالن ورزش لباس گرم بپوشی و بدوی تا حسابی بدنت عرق کنه. بعد از ورزش هم دوش آب گرم بگیر. بعد از دوش آب گرم با آب ولرم دوباره دوش بگیر کمی متمایل به سردی. تا عضلاتت منقبض بشوند. دراز نشست کار کن تا عضلات شکمت سفت شوند و شکم از حجم زیاد آن کاسته شود. سه تا ست بیست تایی و هر روز تعداد را در هر ست بیشتر کن. ولی راه دوم تغذیه است . که می شود با تغذیه سالم و اندازه خوب وزن را کم کرد . مثلا مصرف زیاد میوه بجای وعده های غذایی. دوم نخوردن شام در حد امکان . کم کردن حجم خوراک روزانه مخصوصا غداهای پر کالری و چربی و گوشت قرمز. پیاده روی زیاد.ورزش شناو سونای گرم و جکوزی. باید سختی را تحمل کنی ولی ولی قول می دهم در عرض دو ماه می توانی حداقل ۶ تا ۷ کیلو کم کنی. باورکن خودتو. موفق باشی.

[پاسخ]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت


Current ye@r *


Leave this field empty

دنبال کردن

بیشتر

پوست

ماسک بوتاکس خانگی

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

پوست

درمان خانگی میخچه

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مو

پیشنهادهای عالی برای موهای خشک و وز

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

تغذیه

خواص روغن بادام

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

رموز همسرداری / روانشناسی

آیا ﺳﻮﺍﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ داریم؟!

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

آرایش / پرسش و پاسخ / مو

پاسخ به سوالات شما(رنگ مو)

۵ فروردین, ۱۳۹۰

زیبایی / سلامت

جراحی زیبایی بینی

۲۸ شهریور, ۱۳۸۹

آرایش / پرسش و پاسخ / زیبایی / مو

پرسش و پاسخ(رنگ مو)

۲۳ مهر, ۱۳۸۹

پوست / سلامت

روش‌های درمانی تعریق زیاد کف دست و پا

۲۴ فروردین, ۱۳۹۰

آرایش / زیبایی / مو

ترکیب رنگ ها و رنساژ مو

۱۸ مهر, ۱۳۸۹

زیباشو دات کام © 2019. حق کپی رایت محفوظ است

رژیم لاغری برای لاغر شدن و کاهش وزن ممکن است با مشکلاتی نظیر تحمل کردن گرسنگی و نخوردن طیف گسترده ای از مواد غذایی باشد. این بار با رژیم غذایی جنرال موتورز به راحتی و بدون تحمل گرسنگی در یک هفته 8 کیلو وزن تان را کم کنید

آیا به دنبال سریع‌ترین راه برای کم کردن وزن هستید؟ آیا در آینده نزدیک میهمانی بزرگی در پیش دارید و دوست دارید در لباسی که به تازگی خریده‌اید متناسب به نظر برسید؟ آیا طی چند هفته آینده یک قرار خیلی مهم دارید؟ دلیل اینکه می‌خواهید وزنتان را پایین بیاورید، هر چه که باشد، این مقاله بهترین راهنمای شما با نکاتی عالی است که کمکتان می‌کند به راحتی در یک هفته وزنتان را پایین بیاورید.

بیشتر بدانید : رژیم لاغری آسان، برای کاهش اشتها چه بخوریم؟

خیلی مهم است که درست‌ترین روش کاهش وزن را برای متناسب کردن خودتان پیدا کنید و هیچوقت به سراغ قرص‌ها و مکمل‌های لاغری که این روزها تبلیغات آن را همه جا می‌بینید، نروید. اگر بتوانید یک رژیم‌غذایی سالم و درست را با یک برنامه تمرینی ترکیب کنید، آنوقت این می‌تواند برگ عبورتان برای سریع‌ترین راه برای کاهش وزن به طور طبیعی باشد. اولین و مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که به هیچ عنوان نباید وعده‌های غذایی را حذف کنید یا وعده‌های نامنظم داشته باشید. اگر فکر می‌کنید که نخوردن یک یا دو وعده غذایی و خوردن یک وعده سنگین در روز کمکتان می‌کند، اشتباه می‌کنید. همچنین باید حتماً هدف واقع‌بینانه برای کاهش وزنتان داشته باشید و سعی کنید به آن هدف برسید. همیشه به خاطر داشته باشید که تا حد مشخصی می‌توانید با ورزش سخت و یک برنامه‌غذایی متعادل و سالم به بدنتان فشار بیاورید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن با 10 روش بدون رژیم و گرسنگیچگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم

یکی از متداول‌ترین برنامه های غذایی افرادی که دوست دارند وزن کم کنند رژیم‌غذایی جنرال موتورز است که یکی از بهترین برنامه‌های غذایی است که می‌توانید از منابع مختلف پیدا کنید زیرا سریع‌ترین و طبیعی‌ترین راه برای کم کردن وزن را بدون مصرف مکمل‌های غذایی یا قرص‌های لاغری به شما پیشنهاد می‌دهد. جنرال موتورز یکی از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده ماشین است که یک برنامه‌غذایی به نام رژیم‌غذایی جنرال موتورز یا رژیم‌غذایی GM ارائه کرده است که کمپانی‌های بسیار و موسسات آموزشی بسیاری آن را دنبال می‌کنند زیرا این برنامه‌غذایی به ارتقاء سلامت کسانیکه در شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و صنایع دیگر فعالیت دارند کمک می‌کند. این برنامه‌غذایی برای همه گروه‌های سنی مناسب شناخته شده و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته‌اند با این رژیم در یک هفته تا ۸ کیلو از وزن خود را پایین بیاورند.خیلی‌ از شما شاید تا امروز به دنبال راه‌های مختلف بوده‌اید که بدون سختی کشیدن وزنتان را پایین بیاورید. شاید ورزش‌های مختلف از یوگا گرفته تا دویدن و بدنسازی را امتحان کرده باشیید اما نتوانسته‌اید از شر چربی‌های اضافه بدنتان خلاص شوید. اگر اضافه‌وزنتان یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های شماست، برنامه‌غذایی جنرال‌موتورز می‌تواند پاسخی برای این مشکل شما باشد.

اگر برای شروع کردن برنامه‌غذایی جنرال موتورز آماده‌اید، اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که ذهنتان را برای این برنامه آماده کنید. فقط زمانی می‌توانید در برنامه کاهش وزنتان موفق شوید و به سریعترین روش وزنتان را پایین بیاورید که ذهنی آرام و کنترل‌شده داشته باشید. این برنامه‌غذایی برای یک هفته است و در آن فقط می‌توانید از موادغذایی که تجویز شده استفاده کنید. گفته می‌شود که اگر این رژیم را دقیق اجرا کنید می‌توانید بین ۵ تا ۸ کیلو از وزنتان را پایین بیاورید.مهمترین چیزی که باید مدنظر قرار دهید این است که به هیچ عنوان نباید گرسنه بمانید. گرسنگی کشیدن دقیقاً نتیجه عکس می‌دهد و در آخر برنامه به جای اینکه وزنتان پایین آمده باشد، بالا هم خواهد رفت. این برنامه میزان و نوع دقیقی از مواد غذایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا مطمئن شوید که همیشه سیر هستید. خیلی از کسانیکه این رژیم را گرفته‌اند متعجب بوده‌اند که چطور برنامه‌ غذایی که از آنها گرسنگی کشیدن نمی‌خواهد اینقدر موثر وزنشان را پایین می‌آورد. اما جای نگرانی نیست، فقط کافی است که به دستورات این برنامه‌غذایی گوش کرده و به دقت آنها را اجرا کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری جنرال موتورز 2017، در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید!! !!

روز اول مهمترین روز این رژیم لاغری است چون تازه می‌خواهید در دنیایی قدم بگذارید که بفهمید چطور می‌توانید وزنتان را پایین بیاورید. این رژیم می‌گوید که روز اول برنامه شما باید مختص میوه‌ها باشد. می‌توانید تا هر اندازه‌ای که می‌توانید از هر میوه‌ای که دوست داشتید به جز موز بخورید. میوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند. همچنین باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید و واقعاً به هیج ماده‌غذایی دیگری دست هم نزنید، حتی سبزیجات خام یا پخته. اگر می‌خواهید این برنامه برایتان موثر باشد، فقط باید در طول روز اول از انواع میوه‌های مختلف تا جایی که دوست داشتید استفاده کنید. هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید و البته آب بنوشید.

روز دوم این امکان را به شما می‌دهد که در طول روز تا جایی که دوست دارید سبزیجات مصرف کنید، چه به صورت خام و چه پخته. البته دقت کنید که برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان نباید از روغن استفاده کنید. دقت کنید که سیب‌زمینی هم جز‌ء این سبزیجات به حساب می‌آید و بهتر است آن را به صورت آب‌پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید که کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود. بعضی از بهترین سبزیجاتی که می‌توانید برای روز دوم برنامه‌ غذایی‌تان استفاده کنید عبارتند از: لوبیا پخته، هویج خام یا پخته، بروکلی، خیار، کاهو، کلم پخته و خام و امثال آن. البته دستگاه گوارشتان در این روز کمی متفاوت‌تر از روزهای عادی عمل خواهد کرد و ممکن است دفعات بیشتری به دستشویی بروید. یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب روزانه‌تان را روز دوم هم حتماً مصرف کنید.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : پرطرفدارترین رژیم لاغری برای کاهش وزن را بشناسید

روز سوم برنامه‌ غذایی جنرال موتورز به شما اجازه می‌دهد کل روز هم از سبزیجات و هم میوه‌ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که سیب‌زمینی را از سبزیجات و موز را از میوه‌ها مصرف نکنید. می‌توانید صبح رژیم میوه و عصر رژیم سبزیجات را داشته باشید و یا برعکس. ترکیب اینها با هم به خود شما بستگی دارد. مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

روز چهارم شاید برای خیلی‌ها جذاب باشد. در طول روز می‌توانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و تا ۳ لیوان شیر مصرف کنید. ممکن است نگران شوید که شاید این برنامه باعث گرسنگی‌تان شود اما برعکس آخر روز کاملاً احساس سیری خواهید داشت. باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که به هیچ عنوان در هیچ ساعتی احساس گرسنگی نکنید. مثلاً یک عدد موز و یک لیوان شیرتان را صبح، یک لیوان شیر و چند عدد موز را در ظهر، ۳ عدد موز را عصر و یک لیوان شیر و باقیمانده موزها را شب مصرف کنید. اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ عنوان در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری 3 روزه برای کاهش وزن!!!

روز پنجم روزی است که می‌توانید کمی برای خودتان میهمانی بگیرید. در این روز می‌توانید یک فنجان برنج برای ناهار و شش تا هفت گوجه فرنگی در طول روز بخورید. از آنجا که احتمال دارد در بدنتان میزان بالایی اسید اوره تولید شود، بهتر است مصرف آب را به ۱۲ تا ۱۵ لیوان برسانید.

در این روز هم این امکان را دارید که برای ناهار یک فنجان برنج مصرف کنید و باقیمانده روز را مثل روز سبزیجات بگذرانید. دقت کنید که در این روز هم بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. مطمئناً در این احساس سبکی بیشتری می‌کنید و جای شک نیست که دستگاه گوارشتان هم تقویت شده است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید : بدترین های رژیم لاغری برای کاهش وزن!!

این آخرین روز برنامه‌غذایی جنرال موتورز است. در این روز اجازه دارید یک فنجان برنج و هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه‌تان را بخورید. این بهترین روز کل هفته‌تان خواهد بود.

مطمئناً متوجه کاهش وزن بسیار خوبی در بدنتان خواهید شد و کاری هم جز دنبال کردن یک برنامه میوه و سبزیجات و آب نکرده‌اید. این برنامه‌غذایی فواید دیگری هم برای شما خواهد داشت. خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف‌تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان هم بسیار بهتر از قبل عمل می‌کند. بهترین چیزی که نصیبتان می‌شود این است که بین ۵-۴ کیلو یا حتی بیشتر وزن کم کرده‌اید. برای همه آنهایی که برای کم کردن اضافه‌وزنشان به خودشان گرسنگی می‌دهند این سالم‌ترین و سریع‌ترین راه برای پایین آوردن وزن است.

توجه: پیش از هر رژیم غذایی برای کاهش وزن، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

بیشتر بدانید : یک رژیم 3 روزه با 4.5 کیلوگرم کاهش وزن!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : با رژیم غذایی نظامی!!

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری چرخشی، یک رژیم موفق برای لاغر شدن

اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم با 4 مدل سوپ!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : mardoman.net

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

اگر در هر یک از زمینه های خانواده، ترس، اضطراب،افسردگی، روابط عاطفی، روابط زناشویی و مسائل جنسی نیاز به راهنمایی و مشاوره داریدمشکل خود را با یکی از مشاوران آنلاین ما در میان بگذارید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم
چگونه در یک هفته 5 کیلو لاغر شویم
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *