دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

آهنگ Dangerous ریتم بسیار شادی دارد و کلمات و عبارت‌های جدید مختلفی را بیان می‌کند که برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط بسیار مناسب هستند. یکی دیگر از خوبی‌های این آهنگ شاد این است که زبان‌آموزان را با تلفظ صحیح کلمه Dangerous آشنا می‌کند. اکثر زبان‌آموزان ایرانی با تلفظ این کلمه مشکل دارند ولی قول می‌دهیم بعد از گوش کردن این آهنگ، دیگر هیچ‌گاه تلفظ درست آن را فراموش نخواهید کرد.

خانم Sarah Connor یکی از خوانندگان زن معروف آلمانی است که در سراسر جهان محبوبیت زیادی دارد. این ترانه برای فیلم انیمیشنی Robots خوانده شده و ریتم بسیار شاد و دلچسبی دارد.  داستان متن این آهنگ شبیه به ماجرای خود فیلم است که در آن شخصیت زیردست داستان، به قهرمانی تبدیل می‌شود و با غلبه بر مشکلات مختلف، نهایتاً دختر محبوب خود را به دست می‌آورد.

ریتم شاد و به یاد ماندنی این آهنگ، آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تقویت زبان انگلیسی و به ویژه تقویت لیسنینگ تبدیل کرده است. کلمه‌ها و عبارت‌های این شعر با یکدیگر هم‌وزن هستند و از زبان غیررسمی در آن استفاده شده. از آنجایی که خواننده، شعر را با سرعت بالایی می‌خواند، این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح متوسط و پیشرفته مناسب و خوب است.

گروه OneRepublic یکی از گروه‌های خارجی معروف است که از پنج نفر تشکیل شده و از سال 2015 تا به امروز شهرت زیادی کسب کرده‌اند.

اگر به دنبال این هستید که سرعت صحبت کردن خود را افزایش دهید، توصیه می‌کنیم این آهنگ را دانلود حفظ کنید و همراه با آن بخوانید. بدون شک از یادگیری زبان با کمک این آهنگ لذت زیادی خواهید برد.  همچنین، ترجمه فارسی این آهنگ شاد، اختصاصی سایت آقای مترجم است اگر دوست دارید متن کامل آهنگ را به همراه ترجمه فارسی کامل آن مطالعه کنید، روی دکمه «متن و ترجمه» کلیک کنید.

چطور با آهنگ زبانمون رو تقویت کنیم؟

دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه
  • داستان حقارت
  • در 2 ساعت فوت و فن‌های تقویت زبان با آهنگ را یاد بگیرید

    دانلود ویدیو

    گروه Blue یکی از معروف‌ترین گروه‌های خارجی دهه گذشته است که موفقیت بسیار زیادی به دست آورد ولی در سال‌های اخیر کمتر در مورد آن‌ها شنیده‌ایم. آهنگ One Love این گروه جزو اولین آهنگ‌هایی است که آن‌ها را به شهرت رساند و بسیار مورد توجه همه قرار گرفت.

    این آهنگ شاد، متن ساده و روانی دارد ولی از آنجایی که لحنی غیررسمی دارد، برای زبان آموزان مبتدی مناسب نیست و آن را زبان‌اموزان پیشرفته توصیه می‌کنیم.

    موضوع آهنگ Rockabye درباره مادرانی است که به تنهایی فرزندان خود را بزرگ می‌کنند و نشان دهنده تلاش و از خودگذشتگی مادران در این مسیر است. شاید فکر کنید این آهنگ غمناک باشد، چرا که به مشکلات و سختی‌های مادران تنها می‌پردازد. ولی باید بگوییم بر خلاف تصورتان آهنگ Rockabye ریتم بسیار شاد و جذابی دارد و به مادران تنها کمک می‌کند با امیدواری بیشتری این مسیر را طی کنند.

    کلمه‌ها و عبارت‌های کاربردی زیادی در این آهنگ وجود دارد و برای زبان آموزان سطح متوسط مناسب هستند.

    ریتم شاد و جذابی که آهنگ Lash Out دارد، زبان‌آموزان را ترغیب می‌کند که با انگیزه و اشتیاق زیادی این آهنگ را چندین و چند بار گوش دهند. همین باعث تقویت زبان آن‌ها می‌شود. عبارات به کار رفته در این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح متوسط مناسب هستند. سرعت خواندن Alice Merton در آهنگ Lash Out متوسط است به همین خاطر زبان‌آموزان به راحتی می‌توانند متن آهنگ را حفظ کنند و با خواننده همراهی کنند.

    در ادامه چند آهنگ ساده و ملایم خارجی ارائه می‌کنیم که پیچیدگی بیانی زیادی ندارد و کلمه‌ها را تماماً و به درستی ادا می‌کنند. اگر به فکر تقویت اسپیکینگ یا تقویت لیسنینگ خود هستید، حتما متن این آهنگ‌ها را دانلود کنید، حفظ کنید و همراه با خواننده آن‌ها را بخوانید.

    آقای Brett Dennen یکی از خواننده‌های معروف آمریکایی است که از سال 2004 فعالیت حرفه‌ای خود را شروع کرده و آهنگ‌های بسیار زیبایی می‌خواند. او در این آهنگ بسیار ملایم و ساده، که سال 2013  منتشر شده، از شرایط دنیا گلایه می‌کند و عشق راه چاره تمام مشکلات انسان‌ها می‌داند.

    این ترانه برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط بسیار مناسب و خوب است زیرا بسیار روان و آرام صحبت می‌کند و همچنین کلمه‌ها و عبارت‌های ساده و آسانی را به کار می‌برد و بنابراین از لحاظ زبانی در حد سختی متوسط به حساب می‌آید.

    اگر اهل تماشای سریال معروف بازی تاج‌وتخت باشید، بدون شک این آهنگ بسیار تکان‌دهنده و اثرگذار را شنیده‌اید. این ترانه، داستان یکی از شخصیت‌های دنیای خیالی این سریال به نام Jenny است. او رعیتی اهل شهر Oldstones بود که شاهزاده‌ای به او علاقه‌مند می‌شود و برای ازدواج با Jenny از حق خود برای رسیدن به پادشاهی می‌گذرد. گروه انگلیسی Florence and the Machine این آهنگ را در نهایت زیبایی اجرا کرده‌اند. 

    از لحاظ کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن شعر به کار می‌روند، این ترانه ساده است و برای زبان‌آموزان مبتدی و متوسط ایده‌آل به حساب می‌آید زیرا خواننده تمام کلمه‌ها را کامل و درست ادا می‌کند. توصیه می‌کنیم این شعر را دانلود و حفظ کنید و همراه با آن بخوانید تا هم اسپیکینگ و لیسنینگ خود را تقویت کنید و هم لهجه بهتری داشته باشید. 

    گروه Nickelback یک گروه راک کانادایی معروف است که سابقه بیش از 20 سال فعالیت دارد و در این مدت آهنگ‌ها و آلبوم‌های محبوب متعددی را روانه بازار کرده‌اند. 

    آهنگ If Everyone Cared ریتم بسیار آرام و زیبایی دارد که با نواختن پیانو آغاز می‌شود.  کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن این شعر به کار رفته‌اند در حد آسان تا متوسط هستند و خواننده تمام آن‌ها را کامل ادا می‌کند بنابراین این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح متوسط مناسب و خوب است.  

    آهنگThe moon is shining در سال 2013 توسط گروه بلکمورز نایت (Blackmore’s Night) اجرا شده‌است. بلکمورز نایت، گروه بریتانیایی/آمریکایی سبک فولکراک است که درسال ۱۹۹۷فعالیت خود را آغاز کرد. Ritchie Blackmore و Candice Night دو عضو اصلی این گروه را تشکیل می‌دهند. آن‌ها تا کنون 9 آلبوم استودیویی منتشر کرده‌اند.

    آهنگ The moon is shining ریتم آرام، ملایم و زیبایی دارد و کلمه‌ها و عبارت‌های ساده‌ای نیز در آن به کار رفته‌اند، به همین خاطر زبان آموزان سطوح مبتدی و متوسط به خوبی می‌توانند از آن برای تقویت زبان انگلیسی‌شان استفاده کنند. 

    همین حالا این آهنگ را دانلود کنید، متن آن را حفظ کنید و با خواننده همراهی کنید تا بتوانید علاوه بر تقویت لیسنینگ، اسپیکینگ‌تان را بهبود ببخشید و به لهجه بهتری نیز دست پیدا کنید.

    آهنگ Tip of the Tongue در سال 2007 منتشر شد. ملودی این آهنگ بسیار آرام و دلنشین است و زبان‌آموزان می‌توانند به خوبی از آن برای تقویت زبان انگلیسی‌شان استفاده کنند. عبارات به کار رفته در آهنگ Tip of the Tongue برای زبان‌آموزان سطح متوسط مناسب هستند. پس بهتر است زبان‌آموزان چند بار به متن آهنگ گوش دهند، آن را به خاطر بسپارند و با خواننده همراهی کنند تا به خوبی لیسنینگ و اسپیکینگ خود را تقویت کنند. خواننده نیز کلمات این آهنگ را بسیار آرام بیان می‌کند پس فرد به راحتی می‌تواند متوجه آن‌ها شود و معنی‌شان را درک کند.

    یکی از آهنگ‌های پرطرفدار گروه اپیکا، آهنگ Rivers است که ریتمی ملایم و بسیار آرام دارد، به همین خاطر زبان‌آموزان سطوح مبتدی تا متوسط می‌توانند از آن برای تقویت زبان انگلیسی‌شان استفاده کنند. عبارات به کار رفته در متن این آهنگ پیچیده نیستند، پس زبان‌آموزان می‌توانند متن آهنگ را به راحتی حفظ کنند، با خواننده همراهی کنند و زبان‌شان را تقویت کنند. همچنین آن‌ها با یادگیری واژه‌های آهنگ Rivers می‌توانند دایره لغات‌شان را گسترش دهند و کلماتی کاربردی یاد بگیرند.  

     آقای Alexander Rybak یکی از خواننده‌های خارجی است که کمتر شناخته شده. او شهروند نروژ به حساب می‌آید ولی اصالت بلاروسی دارد. او علاوه برای صدای خوب خود، توانایی زیادی در ویولن و پیانو دارد و ترانه‌های عاشقانه شاد زیادی خوانده است. الکساندر برای اولین بار با آهنگ «داستان پریان» معروف شد. آهنگ Europe’s Skies ریتم بسیار آرامش‌بخشی دارد که با نواختن ویولن آغاز می‌شود.  کلمه‌ها و عبارت‌هایی که در متن این شعر به کار رفته‌اند در حد آسان و متوسط  هستند و خواننده تمام آن‌ها را کامل ادا می‌کند بنابراین این آهنگ برای زبان‌آموزان سطح مبتدی و متوسط مناسب است.  

    این آهنگ را دانلود حفظ کنید و همراه با آن بخوانید. بدون شک از یادگیری زبان با کمک این آهنگ لذت زیادی خواهید برد.  همچنین، ترجمه فارسی این آهنگ شاد عاشقانه، اختصاصی سایت آقای مترجم است اگر دوست دارید متن کامل آهنگ را به همراه ترجمه فارسی کامل آن مطالعه کنید، روی دکمه «متن و ترجمه» کلیک کنید

    آهنگ «چطور جان کسی را نجات دهیم» یک ترانه شاد و جذاب مربوط به فصل ششم سریال پزشکی «آناتومی گری» است و هر قسمتی از آن را یکی از بازیگران این سریال می‌خواند. اگر اهل سریال دیدن هستید، حتما آناتومی گری را ببینید تا هم از دیدن داستان‌های عاشقانه و خنده‌دار آن لذت ببرید و هم آهنگ‌های متعدد دیگری را در حین تماشای این سریال گوش دهید.

    داستان آهنگ عاشقانه است و مربوط به زوجی است که با هم به اختلاف خورده‌اند و اکنون می‌خواهند مشکلاتشان را رفع کنند.

    این آهنگ را دانلود حفظ کنید و همراه با آن بخوانید. بدون شک از یادگیری زبان با کمک این آهنگ لذت زیادی خواهید برد.  همچنین، ترجمه فارسی این آهنگ شاد، اختصاصی سایت آقای مترجم است اگر دوست دارید متن کامل آهنگ را به همراه ترجمه فارسی کامل آن مطالعه کنید، روی دکمه «متن و ترجمه» کلیک کنید

    آهنگ «اکتبر و آوریل» یکی از شاهکارهای گروه فنلاندی The Rasmus است که خانم آنت اولزون خواننده سابق گروه Nightwish (یکی دیگر از گروه‌های معروف فنلاندی) در این ترانه آن‌ها را همراه می‌کند.

    یکی از مزایای گوش کردن به آهنگ‌های انگلیسی این است که می‌توانید لیسنینگ خود را تقویت کنید البته باید دقت داشته باشید که آهنگ مناسب سطح خود را انتخاب کنید تا بتوانید بهترین نتیجه را به دست آورید. در ادامه، گلچینی از آهنگ‌های خارجی انگلیسی برای تقویت لیسنینگ معرفی می‌کنیم که در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته دسته‌بندی شده‌اند. همچنین می‌توانید این آهنگ‌ها را به رایگان دانلود کنید.

    بیتلز یک گروه راک انگلیسی است. پس اگر می‌خواهید لهجه بریتانیایی (بریتیش) خود را تقویت کنید، به آهنگ‌های راک این گروه گوش دهید. بیتلز پرفروش‌ترین و بزرگترین گروه موسیقی در جهان است. آهنگ and I love her یکی از اهنگ‌های جذاب و پرطرفدار این گروه است. به دلیل ریتم آرام آهنگ به‌راحتی می‌توانید متوجه کلمه‌های آن شوید و خواننده را همراهی کنید.

    ماروین گی یک خواننده آمریکایی است. اشعار آهنگ های او مفهوم های عمیق و زیبایی دارند، به همین دلیل برای حفظ کردن و هم خوانی با خواننده جذاب هستند.

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    در میان لیست آهنگ های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی، جای آهنگی از سلنا گومز برای  طرفداران او خالی بود. آهنگ only you  را اولین بار یک خواننده بریتانیایی به نام وینس کلارک اجرا کرد، پس از آن بازخوانی های فراوانی از آن شد. یکی از این بازخوانی ها آهنگ سلنا گومز است که در سال 2017 منتشر شده است.

    این گروه راک انگلیسی (پلیس) برای تقویت لهجه بریتانیایی به شما کمک می‌کنند. تک آهنگ every breath you take پرطرفدارترین آهنگ سال 1983 در تمام کشورهای انگلیسی زبان شناخته‌شد. در بیست‌وششمین مراسم جایزه گرمی نامزد بهترین آهنگ سال، بهترین آهنگ پاپ و بهترین ضبطِ سال شد. ریتم آرام این آهنگ تشخیص صحیح کلمه ها را ساده می‌کند.

    جاستین تیمبرلیک یک خواننده پاپ آمریکایی است. آهنگ can’t stop the feeling نامزد بهترین آهنگ سال جایزه گرمی شد. این آهنگ جزو آهنگ‌های محبوب اپل شناخته می‌شود. در هفته اول انتشار بیش از 370هزار دانلود از سراسر دنیا داشت.

    پریسلی از موفق‌ترین خوانندگان قرن بیستم آمریکا است. بسیاری از آهنگ‌های او در صدر فهرست پرفروش‌ترین‌ها قرار دارد. الویس پریسلی دارنده لقب سلطان راک اند رول است. برای تقویت لهجه آمریکایی خود می‌توانید به آهنگ‌های الویس پریسلی گوش دهید. آهنگ  always on my mind یک آهنگ کانتری است. اصل آهنگ را خواننده دیگری خوانده‌است اما بازخوانی‌های فراوانی از روی آن انجام شده‌است. نسخه‌ای که الویس پریسلی خوانده یکی از بهترین ورژن‌های این آهنگ است.

    برونو مارس یک خواننده آمریکایی است. آهنگ the lazy song یکی از آهنگ های اولین آلبوم رسمی است که برونو مارس در سال 2010 منتشر کرد. این آهنگ یکی از پرفروش ترین آهنگ های سال 2010 در سراسر جهان بود. مارس این آهنگ را برای تنبل ها خوانده است! اگر تنبل هستید با این آهنگ انگلیسی را یاد بگیرید!

    اد شیرن یک خواننده انگلیسی است که می تواند به تقویت لهجه بریتیش شما کمک کند! آهنگ shape of you در 44 کشور آهنگ محبوب شناخته شد. این آهنگ پاپ بهترین آهنگ سال در شصتمین دوره جایزه گرمی شد. همچنین بهعنوان بهترین آهنگ سال 2017 در انگلستان انتخاب شد.

    پینک یک خواننده آمریکایی است. آهنگ what about us یکی از آهنگ‌های محبوب در سراسر دنیاست. این آهنگ نامزد بهترین آهنگ پاپ در شصتمین جایزه گرمی بود.

    کشا یک خواننده آمریکایی است. نخستین تک آهنگ وی در سال ۲۰۰۹ منتشر شد و توانست در میان ۱۱ کشور جهان رتبه اول پرفروش‌ترین ترانه هفته را کسب نماید. آهنگ praying کشا یکی از نامزدهای بهترین آهنگ پاپ در شصتمین جایزه گرمی بود.

    گروه جکسون فایو که بعدها نام خود را به جکسونز تغییر دادند از بزرگترین پدیده‌های موسیقی دهه 70 میلادی در آمریکا به شمار می‌روند. آلبوم‌های این گروه جزو پرفروش‌ترین آلبوم‌ها است. برای تقویت لهجه آمریکایی خود می‌توانید به آهنگ‌های گروه جکسون فایو گوش دهید. آهنگ ABC این گروه از اولین آهنگ‌های منتشرشده آن‌ها بود. این آهنگ به مدت یک ماه در صدر آهنگ‌های پرطرفدار زمان خود بود.

    بیانسه یک خواننده آمریکایی و از خوانندگان پرفروش تاریخ موسیقی است. آهنگ formation یکی از آهنگ‌های ششمین آلبوم بیانسه است. این آهنگ محبوب‌ترین آهنگ جستجوگر گوگل در سال 2016 شناخته شده‌است. Formation نامزد عنوان بهترین آهنگ سال جایزه گرمی نیز شده‌است. این آهنگ اندیشه‌های سیاسی مستحکمی در نشان دادن نقش مثبت سیاه‌پوستان آمریکایی دنبال می‌کند.

    اگر قصد آشنایی با فرهنگ و لهجه کانادایی را دارید، آلیسیا کارا این‌جاست تا به شما کمک کند! آهنگ here برعکس بسیاری دیگر از آهنگ‌ها یک شروع جنجالی نداشت، بلکه آرام آرام دیده و شنیده شد و سیری صعودی به سمت صدر فهرست آهنگ‌های محبوب را پیمود.

    مایلی سایرس یک خواننده آمریکایی است. سرعت خواندن آهنگ milabu به گونه ای است که به راحتی میتوانید آن را یاد بگیرید و با خواننده بخوانید.

    کیتی پری یک خواننده آمریکایی است. آهنگ Chained to the Rhythm کیتی پری یک آهنگ پرانرژی است که در پنجاه ونهمین دوره جایزه گرمی، جایزه بهترین آهنگ بریتانیا در سال 2017 و جایزه iHeartRadio به صورت زنده اجرا شد.

    یکی از بهترین‌ روش‌های یادگیری زبان، یادگیری آن همراه با سرگرمی است. یادگیری زبان انگلیسی با کمک موسیقی، فرایند یادگیری را راحت، سریع و جذاب می‌کند. هنگامی‌که به موسیقی موردعلاقه خود گوش می‌دهید، می‌توانید کلمه‌های جدید را بیاموزید، اصطلاح‌ها را یاد بگیرید و لیسنینگ خود را تقویت کنید. آهنگ‌هایی که در این مطلب معرفی کردیم، پیشنهادهای آقای مترجم برای شروع یادگیری زبان انگلیسی به کمک موسیقی هستند. شما هم آهنگ‌های مورد علاقه خود را با ما در میان بگذارید.



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon



    دانلود رایگان
    Downloads-icon

    به جمع زبان‌آموزان ما در تلگرام بپیوندید

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    به جمع زبان‌آموزان ما در تلگرام بپیوندید

    اگر قبلا این مطلب را دیده‌اید آهنگ‌های انگلیسی جدید به انتهای شماره گذاری سطح پیشرفته اضافه شده‌اند.

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    در دوره‌ی موزیکار استوری با استفاده از بهترین موزیک‌ ویدیوهای زیبا و درسنامه‌های آن که توسط استاد کریمی تدریس می‌شود شما نحوه‌ی یادگیری زبان با آهنگ را یاد خواهید گرفت.

    بیلی آیلیش پایرت بیرد اوکانل (زادهٔ ۱۸ دسامبر ۲۰۰۱)، خواننده و ترانه‌نویس آمریکایی است. او اولین بار در سال ۲۰۱۵ ترانه «چشم‌های اقیانوسی» را منتشر کرد.

    مطالعه کنید: بهترین دوره آموزش زبان انگلیسی

    این خواننده انگلیسی مورد علاقه خیلی از جوانان حال حاضر است. نمونه موزیک ویدیو بیلی:

    برای دانلود بهترین آهنگ‌های آلن واکر اینجا کلیک کنید.

  • چگونه از رسیور ضبط کنیم
  • ساموئل فردریک «سَم» اسمیت (Samuel Frederick “Sam” Smith) خواننده و آهنگساز بریتانیایی است. توجه داشته باشید که آهنگ‌های سم با لهجه بریتیش هستند.

     

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    تیلور آلیسون سوئیفت خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است. سبک ترانه‌سراییِ روایی او که بیشتر از تجربیات شخصی‌اش الهام می‌گیرد، پوشش گسترده‌ای از رسانه‌ها دریافت کرده و مورد تحسین قرار گرفته‌است. منبع ویکی

    تحقیقات علمی نشان می‌دهند که یادگیری زبان با موسیقی به تقویت و آموختن چهار مهارت لیسنینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و نوشتاری شما کمک زیادی می‌کند. همینطور گوش دادن به موسیقی کلاسیک باعث افزایش توانایی و تقویت مغز می‌شود در یادگیری مهارت‌های مختلف از جمله یادگیری زبان می‌شود. مطلب پیشنهادی: تاثیرات یادگیری زبان بر مغز 

    ارتباط انسان با آهنگ قوی و عمیق است. موسیقی مانند کلیدی است که دروازه احساسات‌مان را می‌گشاید، روی اخلاق و رفتار ما تاثیر می‌گذارد و سلامت ذهنی وجسمی ما را افزایش می‌دهد. وقتی چیزی با احساسات همراه باشد قطعا راحت‌تر هم به خاطر سپرده می‌شود. 

    آموزش زبان انگلیسی با آهنگ به شما کمک می‌کند تا درباره‌ی فرهنگ و احساسات انگلیسی زبان‌ها اطلاعاتی به دست بیاورید. علاوه بر این، اگر قصد زندگی در کشوری انگلیسی را داشته باشید، با شناخت فرهنگ آن‌ها می‌توانید به راحتی با خارجی‌ها ارتباط برقرار کنید. مطالعه کنید: بهترین کشور برای مهاجرت کجاست؟ 

     

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    Δdocument.getElementById( “ak_js_2” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    به جمع زبان‌آموزان ما در تلگرام بپیوندید

    به جمع زبان‌آموزان ما در تلگرام بپیوندید

    پر فروش‌ترین دوره‌ها:

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    پر بازدیدترین مطالب سایت:

    I really enjoy this article!! Thanks alot! please add more songs.

    thanks a million for giving us your feedback!

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    کاش از این کنسرت ها در ایران هم بود :”)

    سلام
    عالی بودن
    ممنون

    خیلی سپاسگزارم. واقعا اهنگ های عالی هستند .

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    آهنگ ها و سطح بندی خیلی مفید و کمک کنندخ بود. ممنون از زخماتتون

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فرستادن دیدگاه

    Δdocument.getElementById( “ak_js_3” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

                     

    این مطلب را با دیگران به اشتراک بگذارید.

    آخرین مطالب

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    معنی کلمات روی ماشین لباسشویی

    لیست همه وسایل نظافت در انگلیسی

    روزهای هفته، ماه‌ها و فصل‌ها در زبان فرانسوی

    روش یادداشت ‌نویسی کرافورد چیست؟

    ویدیو: آموزش انواع صفات مقایسه ای در زبان انگلیسی

    آموزش زبان انگلیسی
    مقالات
    دوره‌های آموزشی
    درباره ما
    قوانین و مقررات
    ارتباط با ما
    سیاست حریم خصوصی
    حس یاد

    پشتیبانی
    035-36297355
    پشتیبانی و ثبت نام دوره های آموزشی: 09130013252
    ایمیل:academi.karimi@gmail.com

     آکادمی روان یکی از پرتلاش‌ترین و بروزترین وبسایت‌های آموزشی در سطح ایران است که همیشه تلاش کرده تا بتواند بروزترین مقالات و دوره‌های آموزشی را در اختیار علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی قرار دهد تا با بالا بردن سطح علمی ایران شاهد موفقیت‌ روز افزون کشور عزیزمان باشیم.

    © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت مربوط به آکادمی روان (کریمی سابق) است. 


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon


    دانلود آهنگ

    Downloads-icon

    یکشنبه – پنج شنبه: 09:00 – 18:00

    جمعه: 09:00 – 14:00

    021-49196000 داخلی 3

     

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    register@mie.company


    مشاهده سبد خریدصورت حساب


    هزینه کلی: 0 تومان


    مشاهده سبد خریدصورت حساب

    دانلود آهنگ انگلیسی و دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان در زبان آموزان، در این مقاله مورد بررسی قرار خواهد گرفت و همچنین، مثال هایی از آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن را به صورت متنوع در اختیار شما عزیزان خواهیم گذاشت تا بتوانید با استفاده از موزیک انگلیسی، زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. همچنین، به سؤالات شما عزیزان در رابطه با دانلود آهنگ انگلیسی زیبا پاسخ خواهیم داد، مثلاً آیا آهنگ انگلیسی با زیرنویس فارسی برای تقویت زبان مناسب است، آیا می توان با دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان ، به سطح بالایی از مهارت و دانش زبان انگلیسی دست پیدا کرد، آیا باید با دانلود آهنگ انگلیسی با متن و ترجمه می توان برای یادگیری زبان انگلیسی اقدام کرد یا دانلود آهنگ های انگلیسی به تنهایی می تواند موجب یادگیری زبان انگلیسی شود؟ اگر در ذهن شما عزیزان نیز چنین سؤالاتی وجود دارد، بهتر است تا پایان این مقاله که در رابطه با دانلود آهنگ انگلیسی زیبا و در دپارتمان آموزش زبان انگلیسی MIE نوشته شده است، با ما همراه باشید و علاوه بر استفاده از دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان از سایت آموزش زبان انگلیسی مؤسسه ملک پور (MIE)، سؤالات خود را نیز از طریق تلفن و یا بخش نظرات در پایان این مقاله، به صورت رایگان، مطرح کرده و پاسخ به آن ها را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

    اطلاع از دوره های آموزش زبان آلمانی و انگلیسی دپارتمان زبان موسسه ملک پور (MIE)

  • داستان نوروزي
  • فایل تصویری موسسه ملک پور در باب آموزش زبان انگلیسی با دانلود آهنگ انگلیسی

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

    دانلود آهنگ های آسان انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی یکی از روش های تقویت زبان انگلیسی می باشد. در ادامه شما آهنگ های آسان انگلیسی برای تقویت زبان را می توانید به صورت رایگان همراه با ترجمه فارسی و متن انگلیسی دانلود کنید.

    اولین آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن و زیرنویس فارسی که می خواهیم به شما معرفی کنیم دانلود اهنگ unstoppable از سیا است؛ فهمیدن متن آهنگ unstoppable ممکن است برای زبان آموزان تازه کار و در سطوح پایین تر کمی دشوار باشد به همین منظور، ما در دپارتمان آموزش زبان انگلیسی MIE ترجمه آهنگ unstoppable در کنار دانلود unstoppable در اختیار شما عزیزان گذاشته ایم تا بتوانید به راحتی معنی و مفهوم متن آهنگ unstoppable را درک کرده و با دانلود unstoppable، زبان انگلیسی را به خوبی بیاموزید. 

    با دانلود آهنگ انگلیسی با متن و ترجمه برای تقویت زبان می توانید تلفظ های گوناگونی را از کلمات بشنوید و با گوش دادن مکرر به آن، گوش خود را با آن ها آشنا کنید زیرا اصطلاحاتی که در متن آهنگ unstoppable به کار رفته است جزو اصطلاحات کاربردی و روزمره در زبان انگلیسی است و مهم تر از تمامی این ها این است که ریتم آهنگ unstoppable از سیا بسیار تند و انرژتیک است و مخصوصاً برای نسل جوان جذابیت دارد.

    آهنگ unstoppable

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

    آهنگ for the rest of my life یک آهنگ عاشقانه و جذاب است که از کلمات کاربردی در جملاتی زیبا و ریتمیک استفاده کرده است و همچنین در بعضی قسمت های آهنگ rest of my life، گروه پشتیبان نیز کورس for the rest of my life را تکرار می کنند که همین باعث تکرار بیشتر و دقیق تر جملات کورس می شود و بهتر در ذهن شنونده ثبت خواهد شد. در این آهنگ زیبا از نام الله (Allah) به معنای خداوند استفاده شده است زیرا خواننده این آهنگ مسلمان و از کشور مالزی است و شما با شنیدن این آهنگ، می توانید با لهجه عرب زبانانی که به زبان انگلیسی صحبت می کنند هم تا حدودی آشنا شوید و شیوه بیان برخی لغات از زبان آن ها را نیز بیاموزید. شما عزیزان می توانید با دانلود آهنگ for the rest of my life با متن فارسی و انگلیسی چسبیده یا جدا از آن، از دانلود آهنگ for the rest of my life که آهنگی نوستالژیک، آرامش بخش و قدیمی است، برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید زیرا در دانلود آهنگ for the rest of my life با متن به طور دقیق می توانید تمامی کلمات و جملات ساده و کاربردی داخل آهنگ rest of my life را به خوبی بیاموزید و با همخوانی کردن، آن ها را در ذهن خود ثبت کنید.

    دانلود آهنگ for the rest of my life

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

     دانلود آهنگ‌ های سطح متوسط انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی یکی از روش های تقویت زبان انگلیسی می باشد. در ادامه شما دانلود آهنگ‌ های سطح متوسط انگلیسی برای تقویت زبان را می توانید به صورت رایگان همراه با ترجمه فارسی و متن انگلیسی دانلود کنید.

    نام آهنگ

    به دلیل آرامش بخش بودن متن آهنگ you are the reason  و ریتم you are the reason ، می توانید شب و قبل از خوابیدن آن را گوش کنید و در کنار آرام کردن ذهنتان، زبان انگلیسی خود را نیز تقویت کنید؛ همچنین، به دلیل تلفظ شیرین و ساده در آهنگ you are the reason متن، می توانید با دانلود آهنگ you are the reason سطح مهارت شنیدن زبان انگلیسی خود را بالا برده و با فهم چند کلمه ابتدایی، حس خوبی از یادگیری زبان انگلیسی پیدا کنید. شما عزیزان می توانید از طریق لینک زیر و با دانلود آهنگ you are the reason و متن آهنگ you are the reason، اصطلاحات کاربردی و گرامر نسبتاً ساده در آن را به خوبی یاد بگیرید و در مکالمات و متون زبان انگلیسی خود، از آن ها استفاده کنید.

    you are the reason

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

    دانلود آهنگ‌های سطح پیشرفته انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی یکی از روش های تقویت زبان انگلیسی می باشد. در ادامه شما دانلود آهنگ‌های سطح پیشرفته انگلیسی برای تقویت زبان را می توانید به صورت رایگان همراه با ترجمه فارسی و متن انگلیسی دانلود کنید.

    اهنگ love me like you do، آهنگ بعدی در لیست دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان MIE است که توسط خواننده ای انگلیسی خوانده شده است و علاوه بر آشنا کردن شما با لهجه های متفاوت، دانلود آهنگ love me like you do با زیرنویس فارسی، می تواند گوش و ذهن شما را با ساختار های جملات امری و ساختار هایی از این قبیل آشنا کند زیرا در کورس اهنگ love me like you do ، تنها از جملات امری استفاده شده است. دانلود اهنگ love me like you do با معنی و یا دانلود آهنگ love me like you do با ترجمه فارسی، کار زبان آموزان را برای تحلیل و بررسی نکات موجود در متن اهنگ love me like you do آسان تر می کند و چون با  دانلود آهنگ love me like you do با زیرنویس فارسی، می توانید کلمات روزمره و کاربردی در زبان انگلیسی را بیاموزید، دانلود اهنگ love me like you do به زبان آموزان، مخصوصاً در سطوح ابتدایی تر، توصیه می شود.

    love me like you do

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    دانلود اهنگ forever young بیشتر به زبان آموزان در سطوح بالاتر پیشنهاد می شود زیرا شیوه گویش و سرعت این آهنگ بیشتر مناسب آن افراد است اما استفاده از اهنگ فوراور یانگ با زیر نویس یا همان معنی فارسی و متن آهنگ forever we are young، برای سطوح متوسط و پایین تر زبان انگلیسی به شدت توصیه می شود. شما عزیزان می توانید با گوش دادن به این آهنگ بسیار زیبا که ابتدا توسط گروه  Alphaville در سال 1984 خوانده شده بود و توسط گروه Undressd در سال 2019 بازخوانی شد، در کنار بالا بردن سطح زبان انگلیسی خود، از صدای دلنشین خوانندگان آن نیز لذت ببرید. با این وجود، با دانلود اهنگ forever young و تکرار کورس آهنگ forever we are young، می توانید به راحتی آن را در ذهن خود ثبت کنید زیرا با وجود این که بعضی کلمات در دانلود اهنگ forever young به وضوح تلفظ نمی شود، اما اهنگ فوراور یانگ بسیار آرام بخش است و در کنار یادگیری، می توانید از گوش کردن به این آهنگ هم لذت ببرید.

    آهنگ forever young

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

    بهترین آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان و یادگیری زبان انگلیسی  someone like you ، که به شدت توصیه می شود زیرا کمتر کسی است که آهنگ someone like you از خواننده معروف، ادل، را نشنیده باشد و از صدای آرامش بخش و در عین حال، قدرتمند او لذت نبرد. اگر هنوز آهنگ someone like you را دانلود نکرده اید می توانید با دانلود someone like you از طریق لینک زیر و به صورت رایگان استفاده کنید و این آهنگ دلنشین را با متن فارسی و انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی و از همه مهم تر یادگیری لهجه و گویش بریتیش، به کار ببرید. با وجود سخت بودن فهم لهجه بریتیش ادل در دانلود آهنگ someone like you، متن آهنگ someone like you بسیار ساده و کاربردی است و شما عزیزان با دانلود آهنگ someone like you و بررسی متن آهنگ someone like you، به راحتی می توانید اصطلاحات موجود در آن را یاد بگیرید.

    در این قسمت می خواهی راجع به دانلود آهنگ خارجی و ارتباط موسیقی با احساسات صحبت کنیم. همانطور که می دانید موسیقی و آهنگ به طور مستقیم روی احساسات انسان ها تاثیر می گذارد، مثل خشم، عشق، آرامش و … که بسیار مهم می باشد شما در طول روز به چه موزیک و آهنگی گوش می دهید و چه تاثیری بر روی احساسات شما می گذارد.

    بسیاری از آهنگ ها هستند که باعث عاشق شدن شما و یا رسیدن به آرامش شما می شوند و همین امر باعث می شود شما با یک آهنگی خاطراتی داشته باشید و به صورت همیشگی به آن موسیقی گوش دهید.

    دانلود آهنگ خارجی و ارتباط موسیقی با احساسات را فراموش نکنید و بر اساس این امر موسیقی هایی که به صورت روزانه گوش می دهید را انتخاب کنید.

    دانلود آهنگ someone like you

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

    اهنگ on my way برای سطوح بالاتر زبان انگلیسی مناسب است زیرا ریتمی تند و انرژتیک دارد و به دلیل ترکیبی بودن متن اهنگ on my way، می تواند شما را به یادگیری زبان دیگری(اسپانیایی) نیز علاقه مند کند و شما با دانلود آهنگ on my way، می توانید جملات موجود در کورس این آهنگ را به خوبی به یاد بسپارید و در مکالمات و متون زبان انگلیسی خود از آن ها استفاده کنید و یا با شنیدن آن ها از دیگر انگلیسی زبانان یا خواندن این اصطلاحات در متون زبان انگلیسی، معنی آن ها را به خوبی متوجه شوید. دانلود آهنگ on my way به نسل جوان توصیه می شود زیرا ریتمی تند و انرژتیک دارد که معمولاً مورد علاقه این نسل است، اما چون بیشتر متن اهنگ on my way تکرار کورس است، یادگیری و همخوانی با خواننده هم کار دشواری نخواهد بود.

    on my way

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

    دانلود اهنگ all of me به یادگیری زبان انگلیسی و تقویت مهارت گوش کردن در زبان آموزان بسیار کمک می کند؛ اما به دلیل استفاده از گویشی که به اصطلاح به آن Black English گفته می شود و در آمریکا بسیار رایج است، دانلود آهنگ all of me بدون زیر نویس فارسی و انگلیسی و متن آهنگ all of me، به زبان آموزان، مخصوصاً در سطوح ابتدایی تر، توصیه نمی شود. دانلود اهنگ all of me و گوش دادن به آن قبل از خواب، یکی از راه های تمرین و استفاده بهینه از زمان برای یادگیری زبان انگلیسی است زیرا متن آهنگ all of me و همچنین ریتم این آهنگ، بسیار دلنشین و آرامش بخش است و در کورس آهنگ all of me، از اصطلاحات جذاب و کاربردی در زبان انگلیسی استفاده شده است و متن آهنگ all of me، بسیار طولانی و شامل جملات و نکات بسیار زیادی است که با یادگیری آن ها، می توانید سطح دانش و مهارت زبان انگلیسی خود را بسیار بالا ببرید.

    دانلود اهنگ all of me

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

    دانلود آهنگ how far i’ll go برای یادگیری زبان انگلیسی در کودکان و سنین پایین تر بسیار توصیه می شود زیرا آهنگ how far i’ll go، آهنگ انیمیشن Moana است که بین کودکان بسیار محبوب است و همین می تواند انگیزه خوبی را در آن ها ایجاد کند تا با دانلود اهنگ how far i go، زبان انگلیسی را بیاموزند و همچنین با ساختار های گرامری جدیدی مثل wish آشنا شوند و با تکرار مثال هایی که در متن آهنگ how far i’ll go وجود دارد، جملات جدیدی را بیاموزند و به واسطه آن، لغات، اصطلاحات و گرامر جدیدی را نیز یاد بگیرند؛ اما باید توجه داشته باشید که باید از متن آهنگ how far i’ll go با ترجمه فارسی آن برای کودکان استفاده کنید؛ همچنین، ریتم این آهنگ در بعضی قسمت ها بسیار سریع است و این موضوع به سریع تر صحبت کردن کودکان نیز کمک می کند. در سایت دپارتمان آموزش زبان انگلیسی MIE می توانید از دانلود اهنگ how far i go همراه با متن آهنگ how far i’ll go و متن آهنگ how far i’ll go با ترجمه را به راحتی و به صورت رایگان استفاده کنید و یادگیری زبان انگلیسی را همراه با کودکانتان آغاز کنید و این مسیر را برای خود و فرزندتان لذت بخش کنید.

    در یادگیری زبان انگلیسی علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی باید به یادگیری فرهنگ انگلیسی‌ هم بپردازید و در طی این راه با رسم و رسوم های مختلف آن ها در شرایط مختلف آشنا شوید و یاد بگیرید. یادگیری فرهنگ انگلیسی‌ تنها با موسیقی و فیلم های انگلیسی امکان پذیر بوده و می توانید به طور کامل با آن آشنا شوید. مثلا در حین تماشا کرد فیلم یا سریال متوجه می شوید در مناسبت های مختلف مثل هالووین چه کارهایی رسم است و چه لباش هایی باید پوشیده شود.

    آهنگ how far i’ll go

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

    دانلود آهنگ hello با زیرنویس که یکی از قدیمی ترین و به یاد ماندنی ترین آهنگ های زبان انگلیسی است، می تواند تمرین خوبی برای بالا بردن سطح دانش و مهارت زبان انگلیسی شما عزیزان باشد زیرا متن و ترجمه آهنگ hello از lionel Richie بسیار ساده و روان است و می توانید به راحتی و فقط با چند بار گوش کردن آن ها را متوجه شوید اما باید توجه داشته باشید که اصطلاحات فراوانی که در آهنگ hello is it me you looking for به کار رفته است را نمی توانید کلمه به کلمه ترجمه کنید و باید حتماً معادل اصطلاحی آن ها را در زبان فارسی بدانید تا بتوانید به خوبی متن و ترجمه آهنگ hello از lionel Richie را متوجه شوید به همین دلیل دانلود آهنگ hello is it me you looking for بدون ترجمه و متن اصلی به زبان آموزان در هیچ سطحی پیشنهاد نمی شود زیرا می تواند باعث گمراهی و دلسردی در یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن شود.

    دانلود آهنگ hello

    برای مشاهده ادامه این ویدئو باید در وب سایت عضو شوید و یا وارد حساب کاربری خود شوید.

    عضویت در سایت تنها 30 ثانیه زمان نیاز دارد!

    همانطور که در مقالات دیگر در رابطه با آموزش زبان انگلیسی و متد ها و شیوه های مدرن و لذت بخش آموزش زبان انگلیسی گفتیم، دانلود آهنگ انگلیسی زیبا و گوش دادن به موزیک انگلیسی، تأثیر به سزایی در یادگیری زبان انگلیسی در زبان آموزان دارد؛ بنابراین، استفاده از آهنگ به زبان انگلیسی برای یادگیری زبان ، شیوه ای لذت بخش و کاربردی است.

    شما می توانید با دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن ، لهجه و لحن صحبت کردن به زبان انگلیسی را در فرهنگ ها و لهجه های مختلف انگلیسی مانند بریتیش (British)، آمریکن (American) و غیره اقدام کنید و همچنین به دلیل تکرار لغات، اصطلاحات کاربردی و روزمره و ساخت های گرامری پر کاربرد با لحن دلنشین و موسیقایی، مخصوصاً در کورس موزیک انگلیسی، می توانید به سادگی آن ها را در ذهن خود ثبت کنید. همچنین، با گوش دادن مداوم به یک آهنگ به زبان انگلیسی، در کنار لذت بردن از آن، همیشه و در هر مکانی، می توانید از زمان خود بهترین و مفید‌ترین استفاده را کنید زیرا زمان ارزشمندترین دارایی شماست و با برنامه ریزی و استفاده درست از آن، می توانید هر لحظه به هدف خود نزدیک تر شوید.

    با دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن ، که در اکثر سایت ها موجود است، می توانید با استفاده از آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان و گوش دادن به موزیک انگلیسی هنگام رانندگی، انجام دادن فعالیت های روزمره مانند آشپزی کردن و یا قبل از خواب، سطح مهارت های زبان انگلیسی و مخصوصاً مهارت گوش کردن خود را افزایش دهید.

    یکی از روش‌هایی که می توانید با آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان ، listening خود را تقویت کنید این است که در ابتدا آهنگ را گوش دهید و سعی کنید آن را بنویسید، در حین نوشتن شما برای بهتر وتوجه شدن کلمات مجبور به گوش دادن چندین و چند باره آهنگ می شوید، همین امر باعث می‌شود بهتر کلمات و جملات را متوجه شوید. در اخر شما می توانید متنی که نوشتید را با متنی که ما در سایت قرار دادیم مقایسه کنید و ایرادات خودتان را مشخص کنید و برای بار آخر نیز به آهنگ گوش دهید تا کلماتی که مشکل داشتید را بهتر متوجه شوید.

    ما در سایت دپارتمان آموزش زبان انگلیسی MIE، این مقاله را برای شما عزیزان در رابطه با دانلود آهنگ انگلیسی و دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان نوشته ایم و نمونه های بسیار کاربردی و مهمی را از دانلود آهنگ های انگلیسی در اختیار شما عزیزان گذاشتیم تا بتوانید، به صورت رایگان، پکیج جامع و کاملی از دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن را در اختیار داشته باشید و همچنین در بخش بعدی مقاله شیوه یادگیری و استفاده کاربردی از آهنگ انگلیسی با زیرنویس فارسی برای تقویت زبان و دانلود آهنگ های انگلیسی مناسب با سطح زبانی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد که تنها با استفاده از آن ها می توانید از موزیک انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده کنید.

    در این بخش از مقاله دانلود رایگان آهنگ انگلیسی با متن و ترجمه ، می خواهیم راجع به دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان و آهنگ انگلیسی با متن و ترجمه و همچنین شیوه کاربردی استفاده از موزیک انگلیسی و یادگیری به وسیله دانلود آهنگ های انگلیسی را در اختیار شما عزیزان بگذاریم. این مقاله توسط متخصصین دپارتمان آموزش زبان انگلیسی MIE در رابطه با دانلود آهنگ انگلیسی در زمینه آموزش زبان انگلیسی و معرفی دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان نوشته شده است و هر گونه کپی برداری بدون ذکر منبع که دپارتمان و سایت آموزش زبان انگلیسی مؤسسه ملک پور (MIE) است، غیر قانونی می باشد.

    برای استفاده از دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان ، ابتدا باید، مانند تمامی متد های یادگیری زبان انگلیسی ، سطح فعلی دانش و مهارت خود را مشخص کنید و با توجه به آن، آهنگ به زبان انگلیسی مناسب با سطح و علایق موسیقی خود را انتخاب کنید.

    در دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان باید توجه داشته باشید که تنها گوش کردن به دانلود رایگان آهنگ انگلیسی با متن و ترجمه موجب یادگیری نمی شود و باید با تمرین و تکرار مداوم و فهم دقیق تلفظ، لهجه، لغات و مباحث گرامری جدید همراه باشد تا بتواند در پیشرفت و یادگیری شما تأثیر مثبت و عمیقی داشته باشد.

    برای این منظور، استفاده از دانلود رایگان آهنگ انگلیسی با متن و ترجمه به زبان آموزان در سطوح پایین تر توصیه می شود تا بتوانند ابتدا، همراه با موزیک انگلیسی و آهنگ انگلیسی با متن و ترجمه ، تمامی اصلاحات و لغات مرتبط را با املا صحیح، بیاموزند و در صورت نیاز، جملات موجود در آهنگ به زبان انگلیسی را تحلیل و بررسی کنند و سپس می توانند با تمرین و تکرار مداوم آن ها، به صورت آهنگین، این لغات و اصطلاحات رایج و روزمره را در ذهن خود ثبت کنند.

    بعد از بررسی آهنگ انگلیسی با زیرنویس فارسی برای تقویت زبان و تمامی نکات جدید موجود در آن، باید آهنگ انگلیسی با متن را کنار بگذارید و فقط به آن گوش کنید و تلاش کنید بدون استفاده از آهنگ انگلیسی با زیرنویس فارسی برای تقویت زبان ، تمامی گفته ها و جملات خواننده را متوجه شوید.

    بعد از این مرحله نوبت به استفاده و تولید زبانی می رسد، به گونه ای که زبان آموز باید بعد از چند بار گوش کردن به آهنگ انگلیسی با زیرنویس فارسی برای تقویت زبان ، تلاش کند تا همراه با موزیک انگلیسی ، همخوانی کند و با زبان خودش لهجه و تلفظ لغات را با آن تکرار کند؛ زیرا شما نمی توانید بدون تولید زبانی و تنها با گوش کردن، مهارت های زبانی خود را بالا ببرید.

    توصیه ما برای زبان آموزان در سطوح بالاتر زبان انگلیسی این است که از آهنگ انگلیسی با زیرنویس انگلیسی برای تقویت زبان و با دانلود رایگان آهنگ انگلیسی با متن و ترجمه ، برای تقویت زبان استفاده نکنند و خودشان تلاش کنند تا معنای لغات و اصطلاحات جدید را در متن و با توجه به معنای کلی جملات خواننده، متوجه شوند تا مهارت حدث زدن که در یادگیری زبان انگلیسی بسیار اهمیت دارد را نیز بیاموزند؛ یا در صورت لزوم استفاده از آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن ، می توانند از آهنگ انگلیسی با متن انگلیسی برای یادگیری املای لغات و اصطلاحات جدید استفاده کنند و از آهنگ انگلیسی با زیرنویس فارسی برای تقویت زبان استفاده نکنند.

    در ادامه این مقاله، نمونه هایی از آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن را در اختیار شما عزیزان قرار داده شد که می توانید با توجه به توضیحات ابتدایی هر آهنگ، آهنگ مناسب با شرایط، علایق و سطح زبانی خود را انتخاب کرده و با استفاده از متن و ترجمه فارسی آن آهنگ، سطح دانش و مهارت زبان انگلیسی خود را بالاتر ببرید.

    ✅آیا تنها گوش دادن به آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن برای تقویت زبان کافی است، چه کار هایی باید برای یادگیری زبان از طریق دانلود آهنگ های انگلیسی انجام داد؟

    خیر، شما عزیزان باید با شیوه های کاربردی و مناسب یادگیری زبان انگلیسی از طریق دانلود آهنگ انگلیسی آشنا باشید تا بتوانید به بهترین شکل، سطح دانش و مهارت زبان انگلیسی خود را با استفاده از دانلود آهنگ انگلیسی زیبا، تقویت کنید.

    ✅آیا می توان با دانلود آهنگ انگلیسی و گوش کردن به آن ها، مهارت های دیگری به جز مهارت شنیدن را تقویت کرد، چگونه؟

    بله، شما عزیزان می توانید با استفاده از دانلود آهنگ انگلیسی، آهنگ انگلیسی با متن و آهنگ انگلیسی با زیرنویس فارسی برای تقویت زبان، املا لغات و اصطلاحات در زبان انگلیسی را هم بیاموزید و همچنین باید در مرحله بعد از گوش کردن به موزیک انگلیسی و در مرحله آخر دانلود آهنگ انگلیسی، با صدای بلند، تلاش کنید تا با آهنگ به زبان انگلیسی همخوانی کنید تا مهارت صحبت کردن، تلفظ کلمات و لهجه شما نیز تقویت شود.

    ✅چگونه می توان لیست جامع و کاملی از دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن و توضیحاتی مناسب برای استفاده از دانلود آهنگ انگلیسی را به دست آورد؟

    شما عزیزان می توانید از دانلود آهنگ انگلیسی موجود در سایت دپارتمان آموزش زبان انگلیسی MIE و ذکر شده در این مقاله استفاده کنید تا مناسب با سطح دانش و مهارت زبان انگلیسیتان، از دانلود آهنگ انگلیسی کاربردی و مناسبی استفاده کنید و به گرفتن نتیجه مثبت و سریع اطمینان داشته باشید.

    ✅انتخاب دانلود آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی باید به چه صورت انجام شود و موزیک های انگلیسی که انتخاب می کنیم باید چه ویژگی هایی داشته باشند؟

    در دانلود آهنگ انگلیسی، باید توجه داشته باشید که اول از همه، متناسب با سطح دانش و مهارت زبان انگلیسی شما باشد و همچنین، در صورت نیاز، آهنگ انگلیسی با زیرنویس فارسی برای تقویت زبان را انتخاب کنید و در آخر نیز باید تلاش کنید تا لیست دانلود آهنگ انگلیسی شما شامل تمامی لهجه ها در زبان انگلیسی باشد.

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان انگلیسی و بالا بردن سطح دانش و مهارت زبانی در زبان آموزان بسیار اهمیت دارد و همانطور که گفتیم، تنها دانلود آهنگ انگلیسی زیبا و گوش دادن به موزیک انگلیسی، نمی تواند یادگیری شما را تضمین کند و باید از تکنیک ها و متد های آموزشی توضیح داده شده در این مقاله که توسط دپارتمان آموزش زبان انگلیسی MIE در رابطه با دانلود آهنگ انگلیسی نوشته شده است، نیز استفاده کنید. استفاده از دانلود آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان انگلیسی، علاوه بر لذت بردن از یادگیری، باعث آشنایی گوش زبان آموزان با گویش ها و لهجه های متداول در زبان انگلیسی می شود و به همین دلیل، تمرین بسیار مناسبی برای بالا بردن مهارت گوش کردن در زبان انگلیسی خواهد بود. در کنار تمامی توضیحات و مثال هایی که از دانلود آهنگ انگلیسی زیبا به صورت رایگان در اختیار شما عزیزان گذاشتیم، زبان آموزان و همراهان همیشگی دپارتمان آموزش زبان انگلیسی MIE می توانند با تماس تلفنی و یا درج سؤالات و نظراتشان در پایان این مقاله، به صورت رایگان و در کوتاه ترین زمان ممکن، پاسخ به سؤالات خود را در رابطه با دانلود آهنگ انگلیسی دریافت کنند.

    fantastic

    سلام
    خیلی آهنگ قشنگی بود. از kety perry هم روی سایت آهنگ دارید؟ اگه دارید لطفا لینکش و بفرستید

    سلام و عرض ادب
    https://mielanguage.com/دانلود-رایگان-آهنگ-part-of-me-از-katy-perry/
    خدمت شما

    سلام
    لطفا از adle آهنگ بزارید ممنون

    سلام و عرض ادب
    به زودی آهنگ های بیشتری گذاشته می شود

    خیلی عالی بود واقعا ممنون

    It’s great

    thanks

    perfect

    خیلی خوب بودن
    باز هم آهنگ جدید اضافه میکنید؟؟

    سلام و عرض ادب
    بله به زودی دانلود اهنگ انگلیسی جدید اضافه خواهد شد و به شما اطلاع رسانی میشه

    سلام وقتتون بخیر من دنبال دانلود اهنگ انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی و نوجوانان هستم می تونم از این آهنگ ها استفاده کنم|؟

    سلام و درود برای دانلود اهنگ انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی و همینطور دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان نوجوانان می توانید از همین صفحه و آهنگ های موجود استفاده بفرمایید.
    همانطور که می دانید بهترین روش و همینطور سریع ترین راه برای تقویت زبان انگلیسی و بهبود توانایی listening، گوش دادن به آهنگ انگلیسی می باشد، علاوه بر این ما همراه با آهنگ های انگلیسی متن انگلیسی و فارسی آن را هم برای شما عزیزان قرار داده ایم تا بهتر بتوانید متمرکز شوید و زبان انگلیسی را بیآموزید.
    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان مبتدی با سطح بسیار راحت موجود می باشد تا حتی کسانی که هیچ تجربه ای در یادگیری زبان انگلیسی ندارند بتوانند شروع خوبی با گوش دادن به آهنگ انگلیسی داشته باشند.
    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان نوجوانان برای هرفردی با هر سطحی که باشد هم همراه با زیرنویس فارسی آهنگ در این صفحه قرارداده شده است.
    ما برای راحت تر کردن یادگیری شما عزیزان همواره در تلاش هستیم و دانلود اهنگ انگلیسی بیشتری در اختیارتان قرارخواهیم داد.

    Billie Eilish Ilomilo بزارید

    سلام و درود آهنگ Billie Eilish Ilomilo هم قرارداده می شود.
    ممنون از نظراتتون

    سلام وقت بخیر آهنگ Enrique Iglesias Wish I Was Your Lover لطفا میزارید

    سلام وقت بخیر
    چشم اهنگ Enrique Iglesias Wish I Was Your Lover هم قرار میدیم

    سلام میشه اهنگ ed shiran- Bad habits بزارید

    سلام و درود
    اهنگ ed shiran- Bad habits هم قرار میدیم
    ممنون از شما

    این اهنگ بزارید Camila Cabello Shawn Mendes

    سلام و درود
    اهنگ Camila Cabello Shawn Mendes هم گذاشته میشه
    چشم

    میشه اهنگ Camila Cabello Shawn Mendes بزارید

    سلام وقت بخیر
    چشم اهنگ Camila Cabello Shawn Mendes هم گذاشته میشه

    اهنگ Katy Perry Roar بزارید

    سلام وقت بخیر
    Katy Perry Roar هم قرار میدیم
    ممنون از همراهیتون

    سلام وقت بخیر
    چشم حتما
    ممنون از شما

    سلام وققتون بخیر
    ممنون از سایت خوبتون
    لطفا اهنگ Katy Perry Wide Awake هم بزارید

    سلام ممنون از حسن نیتتون
    چشم حتما

    سلام
    میشه Linkin Park Battle Symphony هم بزارید.

    سلام و درود
    چشم حتما

    سلام میشه Post Malone Wow هم بزارید

    سلام و درود
    چشم حتما

    آهنگ شاد Dangerous ساخت David Guetta + ترجمه فارسی متن آهنگ بذارید

    سلام چشم حتما اعمال میشه

    آهنگ شاد From Zero to Hero با صدای خواننده معروف Sarah Connor میخوام

    سلام چشم حتما

    Wherever I Go کاری از گروه One Republic هم بزارید

    سلام و درود
    چشم حتما Wherever I Go کاری از گروه One Republic گذاشته میشه
    ممنون از همراهیتون

    سلام لطفا alan walker – alone رو هم بذارید.

    سلام و درود
    چشم حتما
    ممنون از همراهیتون

    اهنگ One Love با صدای Blue بذارید

    سلام وقت بخیر
    چشم انجام میشه
    ممنون از نظرات و پیشنهاداتتون

    Rockabye از Clean Bandit

    سلام وقت بخیر آهنگ Rockabye از Clean Bandit هم گذاشته میشود

    سلام Lana Del Rey – Blue Banisters لطفا

    سلام چشم حتما اهنگ Lana Del Rey – Blue Banisters گذاشته میشه

    سلام اگه میشه Dua lipa – We are good

    سلام و درود
    Dua lipa – We are good هم گذاشته میشه

    بی زحمت Miley Cyrus – midinight sky رو هم تو سایتتون بذارید

    سلام وقت بخیر
    چشم حتما انجام میشه

    عرض ادب
    لطفا Taylor Swift – We were رو هم بذارید

    سلام وقتتون بخیر
    اهنگ Taylor Swift – We were هم گذاشته میشه حتما
    ممنون از همراهیتون

    سلام لطفا آهنگ Ariana Grande 7 Rings رو هم بذارید

    سلام وقت بخیر آهنگ Ariana Grande 7 Rings هم گذاشته میشه حتما

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های ضروری مشخص شده اند *

    دیدگاه

    برای دیدگاه بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید .

    Notify me via e-mail if anyone answers my comment.

    ارسال نظر

    نام خانوادگی


    کد تایید *


    دانلودDownloads-icon



    واتس اپ
    Downloads-icon



    توییتر
    Downloads-icon



    تلگرام
    Downloads-icon



    فیسبوک
    Downloads-icon



    لیکداین
    Downloads-icon


    دانلودDownloads-icon



    واتس اپ
    Downloads-icon



    توییتر
    Downloads-icon



    تلگرام
    Downloads-icon



    فیسبوک
    Downloads-icon



    لیکداین
    Downloads-icon


    دانلودDownloads-icon



    واتس اپ
    Downloads-icon



    توییتر
    Downloads-icon



    تلگرام
    Downloads-icon



    فیسبوک
    Downloads-icon



    لیکداین
    Downloads-icon


    دانلودDownloads-icon



    واتس اپ
    Downloads-icon



    توییتر
    Downloads-icon



    تلگرام
    Downloads-icon



    فیسبوک
    Downloads-icon



    لیکداین
    Downloads-icon


    دانلودDownloads-icon



    واتس اپ
    Downloads-icon



    توییتر
    Downloads-icon



    تلگرام
    Downloads-icon



    فیسبوک
    Downloads-icon



    لیکداین
    Downloads-icon


    دانلودDownloads-icon



    واتس اپ
    Downloads-icon



    توییتر
    Downloads-icon



    تلگرام
    Downloads-icon



    فیسبوک
    Downloads-icon



    لیکداین
    Downloads-icon


    دانلودDownloads-icon



    واتس اپ
    Downloads-icon



    توییتر
    Downloads-icon



    تلگرام
    Downloads-icon



    فیسبوک
    Downloads-icon



    لیکداین
    Downloads-icon


    دانلودDownloads-icon



    واتس اپ
    Downloads-icon



    توییتر
    Downloads-icon



    تلگرام
    Downloads-icon



    فیسبوک
    Downloads-icon



    لیکداین
    Downloads-icon


    دانلودDownloads-icon



    واتس اپ
    Downloads-icon



    توییتر
    Downloads-icon



    تلگرام
    Downloads-icon



    فیسبوک
    Downloads-icon



    لیکداین
    Downloads-icon


    دانلودDownloads-icon



    واتس اپ
    Downloads-icon



    توییتر
    Downloads-icon



    تلگرام
    Downloads-icon



    فیسبوک
    Downloads-icon



    لیکداین
    Downloads-icon

    آموزش زبان انگلیسی (رایگان) > آموزش اصولی انگلیسی مقدماتی > دانلود آهنگ تصویری انگلیسی با زیرنویس و ترجمه (20 تای برتر)

    موسیقی انگلیسی در زندگی روزمره ما بسیار زیاد است ، چه در سوپرمارکت، در ماشین، گوش دادن به رادیو یا… هر کجا که می روید، نت های موسیقی همراه با متون انگلیسی مغز ما را درگیر می کند. موسیقی، موج عظیمی از کلمات و عبارات در اطراف ما، با پتانسیل فوق العاده برای یادگیری به ارمغان می آورد اما اغلب ما به اندازه کافی توجه نمی کنیم (گوش دادن غیرفعال)، بنابراین سطح زبان ما بهبود بخشیده نخواهد شد.

    یکی از مزیت های یادگیری زبان با موسیقی انجام فعالیتی است همراه با سرگرمی که ما آن را دوست داریم. علاقه به موسیقی می تواند کلید بهبود زبان (انگلیسی ، اسپانیایی ، فرانسوی ، آلمانی ، عربی و غیره) باشد که به راحتی و با تمرین می توان از آن استفاده کرد.

    مانند استفاده از زیرنویس هنگام تماشای برنامه های تلویزیونی یا فیلم های خارجی ، متن آهنگ به شما در یادگیری زبان با موسیقی کمک می کند. شما معمولاً با جستجوی نام آهنگ یا بررسی وب سایت هنرمند مربوطه می توانید اشعار و متن آهنگهای وی را پیدا کنید. حال اگر هنگام گوش دادن به موسیقی، متن را هم دنبال کنید، از اینکه چقدر از کلماتش را قبلا بلد بوده اید شگفت زده خواهید شد. البته دقت کنید که با آهنگ هایی شروع کنید که از واژگان ساده استفاده می کنند و درک آنها آسان تر است.

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    حتما این آهنگ ها را هم دانلود کنید: ۳۰ آهنگ انگلیسی زیبا برای تقویت یادگیری زبان (ترجمه انگلیسی)

    بعد از اینکه آهنگ را گوش داده و اشعار آن را چند بار مرور کردید، همراه آن بخوانید! و پس از مدتی هنگام خواندن آهنگ دیگر به متن آن نگاه نکنید.

     

    می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی چرب زبان، انگلیسی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان انگلیسی مثل بلبل حرف بزن!

     

  • ضرب المثل های اشعار
  • مطالعه محققان دانشگاه ادینبورگ در اسکاتلند شواهدی یافت که آواز خواندن می تواند به تسهیل یادگیری زبان کمک کند. شصت بزرگسال در این مطالعه شرکت کردند که شامل 15 دقیقه گوش دادن به عبارات مجارستانی و سپس تکرار عبارات به طور معمول یا از طریق آهنگ بود. پس از اتمام پروژه، محققان دریافتند کسانی که از آواز برای حفظ کلمات استفاده کرده بودند نمره بالاتری نسبت به دیگران کسب کرده بودند.

    پس از پیدا کردن آهنگ موردنظر، بررسی کنید که آیا موزیک ویدیوی همراهی وجود دارد یا خیر به ویژه اگر آهنگ دشوارتری باشد. این ویدئو ممکن است با قرار دادن کلمات و عبارات جدید که در حال یادگیری آنها هستید، ارتباط قسمت بصری و شنوایی مغزتان را بهبود ببخشد و درنتیجه این کار، در ذهن شما ماندگارتر شود. همچنین می تواند برای تلفظتان مفید باشد که ببینید چگونه گویندگان بومی دهان خود را حرکت می دهند. اکثر موزیک ویدیوها در YouTube یا Vimeo پخش می شوند، بنابراین جستجوی خود را از آنجا شروع کنید.

    بعد از پخش هر آهنگ روی آن کلیک کنید و برای دانلود روی علامت دانلود کلیک کنید. اگر در گوشی نگاه می کنید آن را افقی نگه دارید. حتما وی پی ان رو خاموش کنید:

    حتما دانلود کنید: آموزش زبان انگلیسی با ۱۰۰ درس رایگان (صفر تا صد+جزوه)

    آیا فقط با گوش دادن به موسیقی می توان زبان یاد گرفت؟

    موسیقی مزایای زیادی برای یادگیری زبان دارد. دانشمندان دریافته اند که گوش دادن به یک آهنگ و زمزمه همراه با آن می تواند به یادگیری زبان کمک کند! نه تنها بزرگسالان، بلکه نوزادان و کودکان نیز می توانند از مزایای مرتبط با گوش دادن به یک زبان خارجی بهره مند شوند.

    آیا موسیقی در یادگیری زبان کمک می کند؟

    کودکانی که با گوش دادن به موسیقی بزرگ می شوند ، ارتباطات قوی با موسیقی برقرار می کنند که به نوبه خود مهارت های زبانی آنها را تقویت می کند. موسیقی به ما کمک می کند تا کلمات و اصطلاحات را موثرتر حفظ کنیم. ریتم موسیقی، و همچنین الگوهای تکراری درون آهنگ، به ما در حفظ کلمات کمک می کند.

    چرا باید موسیقی زبان های مختلف را گوش دهیم؟

    آیا می توان یک زبان را با گوش دادن به آن در خواب یاد گرفت؟

    یادگیری ناخودآگاه در خواب معمولاً در بهترین حالت، شبه علم و در بدترین حالت کلاهبرداری تلقی می شود، اما تیمی از روانشناسان سوئیسی می گویند در واقع می توانید در خواب یک زبان خارجی بیاموزید. دانشمندان دریافتند کسانی که هنگام خواب به زبان هلندی گوش داده بودند، در به خاطر آوردن کلمات جدید بسیار بهتر عمل کردند.

    چرا موسیقی یک زبان است؟

    با اینکه زبان در هر کشور متفاوت است، با اینحال ما هنوز می توانیم احساسات را بر اساس سرعت، ریتم و سرعت تفسیر کنیم. به دلیل این ویژگی های مشترک در همه فرهنگ ها، موسیقی چیزی است که همه ما می توانیم آن را درک کنیم که این ویژگی آن را به زبان جهانی بشریت تبدیل کرده است.

    دانلود داستان های کوتاه  با ترجمه

    یکی از ترفندهایی که می توانم در مورد یادگیری زبان به شما توصیه کنم این است که کمی “مطالعه جدی” را با فعالیت های دلپذیر (موسیقی ، فیلم و غیره) جایگزین کنید تا بدون افت توجه و هشیاری بتوانید ادامه بدهید.

    هنگامی که آهنگ مورد علاقه خود را انتخاب کردید ، مطمئناً می خواهید آن را هنگام انجام فعالیتهای دیگر مانند ، رانندگی با ماشین ، دوش گرفتن ، بخوانید … بعد از مدتی ، سرانجام آهنگ را حفظ خواهید کرد! تکرار یکی از اصول حفظ است. اگر این 5 مرحله را دنبال کنید ، من به شما تضمین می دهم که به طور هدفمند ، بدون هیچ تلاشی و به شیوه ای دلپذیر پیشرفت خواهید کرد.

    و شما ، آیا تا به حال زبانی را از طریق موسیقی آموخته اید؟ اگر هست چه آهنگی؟

    عالییییییی بود سپاس

    آهنگ ها باز نمیشن ممنون میشم چک کنید

    ممنون که اطلاع دادین تا ده دقیقه دیگه جایگزین میشن

    نمیتونم آهنگ ها را دانلود کنم
    اصلا گزینه دانلود نداره یا من نتوستم پیدا کنم

    ممنون از سایت خیلی خوبتون ولی من هم نمیتونم آهنگ ها را دانلود کنم
    اصلا گزینه دانلود نداره یا من نتوستم پیدا کنم لطفا راهنمایی بفرمایین.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فرستادن دیدگاه

    لیست کامل بهترین آموزشگاههای زبان انگلیسی

    کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    در تلگرام ما زبان یاد بگیر (Vpn روشن کن و کلیک)

    با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان، هدف اصلی ما شکوفایی هموطنان عزیزمان و کمک به ارتقای دانش آنهاست با همه توان! استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

    تبلیغــات     تماس با ما


    دانلود داستان های کوتاه  با ترجمهDownloads-icon

    در این نوشته آهنگ بسیار زیبای I See The Light به همراه متن و ترجمه آن را برای یادگبری بهتر زبان انگلیسی قرار داده ایم.


    I See the Light
    روشنایی رو می بینم


    Lyrics from “Tangled”
    Performed by Mandy Moore and Zachary Levi

    (the woman singer)
    (A)
    All those days watching from the windows
    همه اون روزهایی که فقط از پنجره بیرون رو نگاه می کردم
    All those years outside looking in
    همه اون سالهایی که بیرون رو فقط از توی اتاقم تماشا می کردم
    All that time never even knowing
    توی تمام اون مدت هیچوقت نمی دونستم
    Just how blind I’ve been
    که چقدر غافل بودم

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    (B)
    Now I’m here, blinking in the starlight
    حالا اینجا هستم و توی نور ستاره ها چشمام رو باز و بسته می کنم
    Now I’m here, suddenly I see
    الان اینجام و یهو می بینم
    Standing here, it’s all so clear
    که اینجا وایسادم و همه چی واضح و روشنه
    I’m where I’m meant (1) to be
    الان جایی هستم که همیشه دلم می خواست باشم

    (C)
    And at last I see the light
    و بالاخره روشنایی رو دیدم
    And it’s like the fog has lifted
    و انگار همه اون مه و تاریکی کنار رفته
    And at last I see the light
    و بالاخره روشنایی رو دیدم
    And it’s like the sky is new
    و انگار یه آسمون تازه رو می بینم
    And it’s warm and real and bright
    که خیلی روشن و واقعی و گرمه
    And the world has somehow shifted
    و انگار دنیا حسابی عوض شده
    All at once everything looks different
    و همه چی یه دفه یه جور متفاوتی شده
    Now that I see you(2)
    یعنی حالا که تو میبینم(۲)

    (the man singer)
    (D)
    All those days, chasing down(3) a daydream
    همه اون روزایی که توی این رویا غرق بودم
    All those years, living in a blur
    همه اون روزایی که توی تاریکی زندگی کردم
    All that time, never truly seeing
    همه اون وقتا هیچوقت نفهمیدم
    Things the way they were
    که دنیا واقعاً چه جوریه
    Now she’s here, shining in the starlight
    الان این دختر اینجاس و توی نور ستاره ها می درخشه
    Now she’s here, suddenly I know
    حالا که این دختر اینجاس یه دفه اینو فهمیدم
    If she’s here, it’s crystal clear(4)
    که اگه پیشم بمونه، همه چی خوب و عالی میشه
    I’m where I’m meant to go
    الان جایی هستم که همیشه دلم می خواست باشم

    (both singers)
    (E)
    And at last I see the light
    و بالاخره روشنایی رو دیدم
    And it’s like the fog has lifted
    و انگار همه اون مه و تاریکی کنار رفته
    And at last I see the light
    و بالاخره روشنایی رو دیدم
    And it’s like the sky is new
    و انگار یه آسمون تازه رو می بینم
    And it’s warm and real and bright
    که خیلی روشن و واقعی و گرمه
    And the world has somehow shifted
    و انگار دنیا حسابی عوض شده
    All at once everything looks different
    و همه چی یه جور متفاوتیه
    Now that I see you (2)


    یعنی حالا که تو میبینم(۲)


     

  • دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

  • برای دانلود آهنگ روی لینک کلیک کنید.


     

    http://zabandownload.com/wp-content/uploads/2017/07/mandy_moore_feat_zachary_levy_-_i_see_the_light__ost_tangled_.mp3

    در این مطلب آموزشی برای شما آهنگ زیبای Allahu از سامی یوسف را قرار دادیم. شما عزیزان می توانید آهنگ را دانلود کرده و متن آهنگ و ترجمه ی آن را مشاهده نمایید.

    الله هو الله هو الله هو

    Allahu Allahu Allahu

    الله هو الله هو الله هو

    Truly He is the One He has no father or son

    براستی او یگانه است و نه پدری دارد و نه فرزندی

    Everything in creation was by Him begun

    او منشاء خلقت هر چیزی است

    With His infinite power anything could be done

    با قدرت نا محدودش قادر به انجام هر کاری است

    Ask Allah for His Pardon

    از خدا طلب بخشش و آمرزش کنید

    And you’ll enter the Garden

    که اینگونه( وارد بهشت خواهید شد)

    Before Him there were none Of partners He has none

    قبل از او هیچ چیزی وجود نداشت و او هیچ شریکی ندارد

    He knows what is apparent and what is hidden

    او بر آشکار و نهان آگاه است

    All the fate of creation has already been written

    سرنوشت مخلوقات از قبل توسط او نوشته شده است

    His Will is always done

    هر چه که او بخواهد انجام می شود

    And can never be undone

    و کار انجام نشدنی برای او وجود ندارد

    From amongst all humans Muhammad was chosen

    از میان تمام انسان ها محمد(ص) انتخاب شد

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    He was illiterate and he was an orphan

    در حالیکه او بیسواد و یتیم بود

    Yet Allah sent him to those who were pagans

    با این وجود خداوند او را به سوی مشرکان فرستاد

    Oh Allah let us drink From his hand in the fountain

    خدایا به ما توفیق نوشیدن جرعه ای از چشمه کوثر از دستان مبارک او عطا فرما

    Ya Allah You’re the Sovereign You’re the Sultan of Sultans

    خدایا تو فرمانروای(کائنات) و سلطان همه ی سلاطین هستی

    Please protect me from Shaytan and all of his treason

    نگهدار من در مقابل شیطان و همه ی نیرنگهایش باش

    Let him not with his whispers my iman ever weaken

    و به او اجازه نده که ایمان مرا با وسوسه هایش ضعیف گرداند

    My only wish in this life

    تنها آرزوی من در این زندگی

    Is to attain Your Pardon

    بدست آوردن رضایت و بخشش توست

    خواندن شعرها و مطالب مختلف به زبان انگلیسی یکی از راه های تقویت این زبان است از این رو در این مطلب آموزشی یک شعر کوتاه را به زبان انگلیسی می خوانیم.

    I know you won’t come back

    می دانم که دیگر باز نخواهی گشت

    Everything that was .Time has left is behind

    هر چه که بود دیگر گذشته و زمان آن را پشت سر گذاشته است

    I know that you won’t return

    می دانم که دیگر باز نخواهی گشت

    What happened between us?

    هر آنچه که بین ما اتفاق افتاد

    Will never be repeated

    دیگر هرگز تکرار نخواهد شد

    Even when a thousand years pass

    حتی پس از گذشت هزاران سال

    .It won’t be enough to fade you away and to forget

    برای فراموش کردن تو پاک کردن خاطراتت در ذهنم کافی نیست.

    And now I’m here

    و اکنون من اینجا هستم

    Trying to turn valleys into cities

    تلاش می کنم که دره ها را به شهرها بدل کنم

    .Mixing the sky with the sea

    آسمان و دریاها را در هم بیامیزم

    ,I know I let you escape

    می دانم که من اجازه دادم و باعث شدم که از من بگریزی

    I know I lost you

    می دانم که تو را از دست داده ام

    ;Nothing can be the same

    هیچ چیز دوباره مثل قبل نمی شود

    A millennium could be enough for you to forgive

    هزار سال می تواند برای بخشیدن من کافی باشد

    I’m here, loving you

    من اینجا هستم، عاشق تو

    ,Suffocating, in photographs and scrapbooks

    از نفس افتاده زیر باری از عکس ها و آلبوم ها

    In objects and mementos

    وسایل و خاطرات لحظات با تو بودن

    Can’t comprehend

    نمی توانم درک کنم

    I am driving myself mad

    دیوانه می شوم

    Changing a foot for My own face

    و دست و پایم را گم کرده ام

    ,The letters I wrote

    نامه هایی که نوشتم

    I never sent

    هرگز نفرستادم

    It’s all the matter of time and faith

    مهم ، گذشت زمان است و وفاداری من به تو

    …A millennium with another thousand years

    و این که هزار هزار  سال

    ?Are enough to love

    کافی است برای عشق ورزیدن

    …If you still think something of me

    اگر هنوز درباره من فکر می کنی

    …You know I’m still waiting for you

    مطمئنا می دانی که هنوز منتظر تو هستم

    By bye with smile

    با لبخندی از تو خداحافظی می کنم.

    در آینده نیز با آموزش های دیگر از سایتzabandownload.comهمراه باشید.

     



    On a dark desert highway, cool wind in my hair

    درآزاد راهی تاریک و سوت و کور ، خنکای باد لابلای موهایم

    Warm smell of colitas, rising up through the air

    هوا آکنده از بوی تند کالیتاس (نوعی مخدر گیاهی)

    Up ahead in the distance, I saw a shimmering light

    در فاصله ای دور پیش رو ،نور لرزان چراغی را دیدم

    My head grew heavy and my sight grew dim

    سرم سنگین شد و چشمانم سیاهی رفت

    I had to stop for the night

    ناگزیر بودم که شب را توقف کنم

    There she stood in the doorway

    آنجا دختری در میانه در ایستاده بود

    I heard the mission bell

    صدای زنگ ورود به هتل را شنیدم

    And I was thinking to myself

    با خود در این فکر بودم

    this could be heaven or this could be hell

    که این می تواند بهشت باشد یا جهنم باشد

    Then she lit up a candle and she showed me the way

    سپس شمعی روشن کرد و راه را بمن نشان داد

    There were voices down the corridor

    پائین راهرو صداهائی بود

    I thought I heard them say…

    فکر می کنم که شنیدم می گفتند:

    Welcome to the hotel California

    به هتل کالیفـــــــــــــــرنیا خوش آمدی

    Such a lovely place

    چه جای دل انگیزی

    Such a lovely face

    چه صورت دوست داشتنی ای

    Plenty of room at the hotel California

    اتاقهای زیادی در هتل کالیفرنیا هست

    Any time of year, you can find it here

    تمام طول سال خواهید یافت

    Her mind is tiffany-twisted, she got the mercedes bends

    ذهن او بسان توری نازک پیچیده شده ای است، او صاحب این مرسدس است

    She got a lot of pretty, pretty boys, that she calls friends

    پسرهای خیلی زیبائی را از آن خود کرده که دوست خطابشان می کند

    How they dance in the courtyard, sweet summer sweat

    وه ، که چگونه در حیاط پایکوبی میکنند ، تابستان گرم و دلچسب

    Some dance to remember, some dance to forget

    بعضی می رقصند که به خاطر بسپارند، بعضی می رقصند که فـــــــراموش کنند

    So I called up the captain

    سپس پیشخدمت را صدا زدم

    ’please bring me my wine’

    لطفا” شراب مرا بیاورید

    He said, ’we haven’t had that spirit here since nineteen sixty nine’
    او گفت که از ۱۹۶۹ آن مشروب را اینجا نداشته ایم

    And still those voices are calling from far away

    و همچنان آن صدا ها از دور دست فریاد می زنند

    Wake you up in the middle of the night

    در نیمه های شب بیدارت می کنند

    Just to hear them say…

    تا بشنوی که می گویند

    Welcome to the hotel California

    به هتل کالیفرنیـــــــــــــــا خوش آمدی

    Such a lovely place

    چه جای دل انگیزی

    Such a lovely face

    چه صورت دوست داشتنی ای

    They livin’ it up at the hotel California

    آنها به خوشی در هتل کالیفرنیا روزگار را می گذرانند

    What a nice surprise, bring your alibis

    عذر تو چه تصادف جالبی را به دنبال داشت

    Mirrors on the ceiling,

    آینه های روی سقف

    The pink champagne on ice

    شامپاین عالی در (ظرف) یخ

    And she said ’we are all just prisoners here, of our own device’
    دختر گفت که ما با میل خود در اینجا زندانی هستیم

    And in the master’s chambers,

    در اتاق رئیس هتل

    They gathered for the feast

    برای جشن دور هم جمع شدند

    The stab it with their steely knives,

    با چاقوهای فلزی خود ضربه می زدند

    But they just can’t kill the beast

    اما قادر به کشتن آن شریر نبودند

    Last thing I remember, I was

    آخرین چیزی که به یاد می آورم

    Running for the door

    در حال دویدن به سوی در بودم

    I had to find the passage back

    می بایست راه برگشت

    To the place I was before

    به جائی که قبلا” بودم را پیدا می کردم

    ’relax,’ said the night man,

    مسئول شب گفت : آرام باش

    We are programmed to receive

    ما برای پذیرایی شدن اینجا هستیم

    You can check out any time you like,

    شما می توانید هر زمان که مایلید قصد رفتن کنید

    But you can never leave!

    اما هرگــــــــــــز نمی توانید اینجا را ترک کنید


    مجموعه های آموزشی و کاربردی زبان انگلیسی را از سایت زبان دانلود که دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی میباشد، دانلود نمایید

    امروزه کتاب های الکترونیکی یکی از مهمترین ابزارهای کمک آموزشی جهت فراگیری زبان به زبان آموزان می باشند. کتابی را که امروز به شما معرفی خواهیم کرد برایتان آماده کرده ایم یکی از معروف ترین کتاب های کمک آموزشی زبان انگلیسی می باشد. کتاب صوتی ۴۰۰۰iEssential English Words شامل مجموعه ای از رایج ترین لغات زبان انگلیسی بوده که به منظور آشنایی زبان آموزان با کلمات رایج زبان انگلیسی منتشر شده است. این کتاب دارای ۶ مجموعه است که

    آیا قصد شرکت در آزمون آیلتس دارید؟ آیا میخواهید آمادگی خود را بالاتر ببرید؟ ما به شما این مجموعه را پیشنهاد میکنیم

    کتاب insight into ielts یک کلاس کامل برای زبان آموزانی است که میخواهند همه چیز را درباره آیلتس بدانند و همچنین شامل نکاتی برای بخش های گوناگون آزمون آیلتس است. این کتاب برای بخش های academic و general آموزشهای گوناگونی دارد.


     

    یکی از روش های یادگیری ساده و روان زبان انگلیسی, گوش دادن به آهنگ هایه مربوط به زبان موردنظر شماست. اما گوش کردن به آهنگ های زبانی که زبان مادری شما نیست، ممکن است کمی دشوار باشد به همین جهت این کار باید با روش درست صورت گیرد.ما در ادامه مطلب بهترین روش استفاده از این آهنگ ها را به همراه مزایای این روش یادگیری زبان انگلیسی آموزش خواهیم داد


     

    اگر توجه کرده باشید با گوش کردن چند بار یک آهنگ فارسی بیشتر آهنگ را حفظ خواهید کرد. حال اگر چند بار به آهنگ های انگلیسی که متن و ترجمه آنها در یه فایل پی دی اف اماده شده است گوش کنید. خواهید دید که در مدت زمان کوتاهی شما آن آهنگ و کلمات یا جمله آن را حفظ شده اید. این روش یکی از کار آمدترین روش برای آموزش سریع زبان انگلیسی به کار میرود. ما در ادامه ۱۲ آهنگ بسیار زیبای انگلیسی را به صورت رایگان به دانلود گزاشته ایک که شما با دانلود آنها و نیز به اموزشی که در ادامه خواهید اگر عمل کنید. خیلی سریع شاهد یادگیری یا تقویت زبان خود خواهید شد

    نام مجموعه : آهنگ های انگلیسی برای تقویتزبان همراه فایل PDF با ترجمه فارسی


    نکته ی مهم: برای یادگیری مکالمه زبان انگلیسی میتوانید اپلیکیشن زبانشناس را دانلود نموده و استراتژی های تقویت مکالمه را روی پکیج های آن پیاده سازی نمایید. در آینده نزدیک آهنگهای انگلیسی زیادی نیز به این اپلیکیشن اضافه می شود اما فعلا متشکل از داستان های بسیار جذاب انگلیسی است.

    یکی از راه های مفید آموزش ویادگری و تقویت زبان انگلیسی گوش فرا دادن به آهنگ های انگلیسی است. با استفاده از گوش دادن به آهنگ های انگلیسی همزمان با آهنگ و موسیقی زبان شما نیز به طور ناخودآگاه تقویت می شود. در این مجموعه که آهنگ ها همراه با فایل متنی , و ترجمه فارسی  آن آورده شده است بهترین شکل برای تقویت زبانتان در حین گوش دادن به آهنگ است. این آهنگ ها بیشتر جزو آهنگ های آموزشی بوده و فهمیدن و درک آنها ساده است.در حین گوش دادن به آهنگ ها سعس کنید تکرار نیز کنید تا علاوه بر اینکه لیسینگ تان تقویت می شود قدرت اسپیکینگ و صحبت کردنتان نیز بهتر شود.

    مجموعه حاضر گاچینی از بهترین آهنگ های خارجی با لهجه ی انگلیسی و آموریکایی است و کلیه آهنگ ها همراه با معنی فارسی آن آورده شده است . برای گرفتن نتیجه بهتر یک بار آهنگ را گوش داده سپس سعس کنید بعضی جملات و بخش ها را حدس بزنید سپس  به متن فایل که در قالب یک فایل PDF در کنار آهنگ قرار داده شده است رجوع کنید و آهنگ را از روی متن همراه با آهنگ زمزمه کنید .

    یادگیری زبان به وسیله آهنگ یک متن بسار شیرین و جذاب برای تقویت قدرت شنیدار و صحبت کردن زبان می باشد.

    آموزش زبان از طریق آهنگ

    با ترجمه فارسی

     

    در این قسمت از سایت تعدادی از آهنگ انگلیسی به همراه فایل PDF و ترجمه آنها برای دانلود برای شما بر روی سایت قرار داده ایم .

    بسیاری از افراد در اوقات فراغت خود، موسیقی گوش می دهند. وقتی شما به یک آهنگ فارسی چندین بار گوش فرا می دهید، پس از مدتی تمامی جملات آهنگ را حفظ خواهید شد. این مطلب دقیقا برای آهنگ های انکلیسی نیز صادق است.

    مزایای استفاده از آهنگ های انگلیسی :

    ۱- لذت بردن از موسیقی و خسته کننده نبودن سیر یادگیری

    ۲- گوش سپردن به آهنگ برای چندین مرتبه که موجب می شود ذهن شما با استفاده از یک جعبه لایتنر مجازی، اقدام به ذخیره لغات کند.

    ۳- تسلط بیشتر بر listening (به یاد داشته باشید افراد انگلیسی زبان مثل یک CD آموزشی حرف نمی زنند.)

    ۴- تمرین Speaking (پس از چندین مرتبه گوش کردن یک آهنگ، حال شما دیگر می توانید کم کم با آهنگ زمزمه کنید که این شیوه بهترین تمرین برای مهارت Speaking  شماست.)

    ۵- با در اختیار داشتن ترجمه متون، در عین حال دایره لغات شما نیز افزایش خواهد یافت.

     اما گوش کردن به آهنگ های زبانی که زبان مادری شما نیست، ممکن است کمی دشوار باشد به همین جهت این کار باید با روش درست صورت گیرد.

     

     


    لینک Downloads-icon


    http://zabandownload.com/wp-content/uploads/2017/07/mandy_moore_feat_zachary_levy_-_i_see_the_light__ost_tangled_.mp3Downloads-icon


    http://zabandownload.com/wp-content/uploads/2017/06/Allahu.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگDownloads-icon


    دانلود آهنگ هتل کالیفرنیاDownloads-icon

     اگه شما هم جز اون دسته از افرادی هستین که از آموزش‌های خشک و کسل کننده آموزشگاههای زبان خسته شدین و به دنبال راهی برای یادگیری زبان همراه با سرگرمی هستین، ما به شما گوش کردن به آهنگ‌ های انگلیسی و خارجی رو پیشنهاد میکنیم این روش یعنی یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ یکی از روش های جذاب و متنوع برای یادگیری زبان انگلیسی هست که تاثیر خیلی زیادی روی مهارت لیسنینگ شما میذاره و ذهنتون رو برای یادگیری هر چه سریع تر زبان انگلیسی آماده میکنه. در این مقاله ما بهترین اهنگ های انگلیسی با متن برای یادگیری زبان 2022 رو بهتون معرفی میکنیم که شما میتونید از طریق این آهنگ خارجی و متنشون زبانتون رو تقویت کنید، استفاده از آهنگ انگلیسی با زیرنویس انگلیسی برای تقویت زبان خیلی بهتون کمک میکنه.

     

    در جواب باید گفت بر اساس نظر بسیاری از روانشناسان، گوش دادن به موسیقی دو نیمکره مغز رو فعال میکنه و در این شرایطه که مغز کاملاً آماده یادگیری هست. در اهنگ‌ها واژگان و اصطلاحات بسیاری وجود داره که شما با شنیدن آهنگ میتونید تعداد زیادی از این واژه و اصطلاحات رو یاد بگیرید و همچنین تلفظ درست لغات رو فرابگیرید یکی از مزیت های گوش دادن به موسیقی این هست که شما با سبک و خواننده مورد علاقتون آشنا میشین و در نهایت خواننده مورد نظرتون رو پیدا و آهنگ هاش رو دانلود میکنید و چون به این اهنگ ها علاقه دارید در تمام تایم های خالی به موسیقی گوش میدید و ناخودآگاه با جملات و لغات جدید آشنا میشین و در نهایت ذهن شما زبان جدید رو قبول میکنه، البته فیلم دیدن نیز در یادگیری زبان انگلیسی تاثیر بالایی داره که در مقاله ی “ بهترین فیلم و سریال برای یادگیری زبان انگلیسی ” بهترین فیلم های آموزش زبان رو بهتون معرفی کردیم.

    در ابتدا باید لیستی از آهنگ‌های مورد علاقتون رو در سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته جمع‌آوری کنید. این لیست میتونه شامل ژانرهای موسیقی موردعلاقتون باشه. اما توصیه میکنم که اول با بهترین آهنگ های انگلیسی با متن برای یادگیری زبان که ریتم آروم تری دارن شروع کنین تا بتونید واژگان و اصطلاحات بیشتری رو درک کنین و متوجه بشین به عنوان مثال برای شروع آهنگ هایی نظیر Careless Whisper, the rest of my life و از این دست آهنگ های خارجی بسیار مناسب یادگیری هستن. برای یادگیری از طریق موسیقی بهتره ابتدا چندین بار به آهنگ گوش بدین و در قدم بعد سعی کنین متن آهنگ رو تکرار کنین و در نهایت باید متن آهنگ های خارجی رو پیدا کنید و از روی متن بخونید. توصیه می‌کنیم بیشتر به سراغ آهنگ‌های پاپ برید، حتی اگر ژانر موردعلاقتون چیز دیگه ای باشه. بعد از روان شدن با این روش به سراغ موسیقی های رپ یا متال برید چون در اینگونه آهنگ ها سرعت خوانش و تعداد کلمات بیشتری مورد استفاده قرار میگیرن البته این موضوع که ممکنه در ابتدا کمتر متوجه متن آهنگ بشین یا حتی ممکنه اصلا متوجه نشین دلسردتون کنه اما بخاطر داشته باشید تمرین و تکرار همیشه موثره و در نهایت نتیجه خوبی خواهید گرفت، بنابراین بهتره برای یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی، اول از آهنگ های پاپ شروع کنید چرا که موسیقی پاپ ریتم آرام تری داره به همین خاطر یادگیریشون راحت تر هست.

    شما باید شروع به گوش دادن به آهنگ های متفاوت کنین، اصلاً هم اهمیتی نداره که جایی از متن آهنگ رو متوجه نشید یا دچار سردرگمی بشین هر بار که این اتفاق افتاد چندین مرتبه به آهنگ گوش بدین و اگه از اون آهنگ خسته شدین میتونین یک لیست موسیقی از آهنگ های جدید خارجی برای خودتون بسازید و در اون لیست چند آهنگ انگلیسی ذخیره کنید و به صورت رندوم بهشون گوش بدید. پس از چندین مرتبه گوش دادن به آهنگ مورد نظرتون، آهنگ رو به همراه متنش گوش بدید و بعد از پایان آهنگ به سراغ لغات جدیدی که شنیدین و یا در متن آهنگ خوندید برید و معنیشون رو پیدا کنین. در مرحله آخر نیز یک بار دیگه به آهنگ گوش بدین و سعی کنین همراه با خواننده، شما هم آهنگ رو با صدای بلند بخونین. در واقع اینکار باعث روان شدن شما در ادای واژه ها میشه و سرعت صحبت کردن شما رو تقویت میکنه و همین باعث میشه شما یک قدم در یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی پیشرفت کنین. شما میتونین در نهایت از خودتون در حال خوندن آهنگ، فیلم بگیرین یا صداتون رو ضبط کنید تا اعتماد به نفس صحبت کردن و خوندن موسیقی رو در خود ایجاد کنین. 

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    محققان بر این عقیده هستن که شنیدن موسیقی باعث ترشح دوپامین ( عامل و محرکی که در هنگام خوشحالی یا لذت در مغز تولید می‌شود) میشود. بنابراین شنیدن موسیقی میتونه باعث خوشحالی شما بشه. شنیدن موسیقی و گوش سپردن به آن، امروزه به یکی از مهمترین تحقیقات تبدیل شده به حدی که علمی با نام موسیقی درمانی به وجود اومده. در این علم بسیاری از بیماران قلبی، کسانی که دچار سکته مغزی شدن و افرادی که به بیماری پارکینسون یا ناتوانی‌های مغزی مبتلا شدن از طریق موسیقی تحت درمان قرار میگیرن. محققان در تحقیقات خود مشاهده کردن که شنیدن موسیقی کلاسیک قبل از به خواب، باعث خواب بهتر و عمیق تر میشود. پس اگر از مشکل کم خوابی رنج می‌برین می‌تونین با شنیدن قطعات موسیقی کلاسیک به خواب برین تا خواب بهتری رو تجربه کنین این کار بهتون کمک میکنه تا علاوه بر خواب بهتر، با گوش دادن به ترانه های انگلیسی، ناخودآگاه زبان هم یاد بگیرید. 

    از اونجایی که نوجوان ها بیشتر به فکر یادگیری زبان هستن و ناخودآگاه علاقه بیشتری به گوش کردن به آهنگ های انگلیسی دارن به همین خاطر زودتر و راحت تر زبان رو یاد میگیرن به همین خاطر گوش کردن به آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان نوجوانان، یکی از روش های یادگیری زبان هست. در مقاله بهترین آهنگ های انگلیسی با متن برای یادگیری زبان 2022 ما تعدادی آهنگ در سبک های مختلف و در سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته برای شما آماده کردیم که می‌تونه برای شروع مناسب باشن و لحظات شما را پر از هیجان کنن و همچنین به تقویت زبان انگلیسی شما منجر شوند آهنگ انگلیسی با زیرنویس انگلیسی برای تقویت زبان بسیار مناسبه در ادامه تعدادی آهنگ به همراه متنشون آوردیم که خیلی بدردتون میخوره.

    آهنگ Let It Be Me از Jennifer Lopez  آهنگ‌ انگلیسی با متنی ساده و قابل فهم هست که برای تقویت زبان سطح متوسط intermediate مناسبه و شما رو با واژگان زیادی آشنا میکنه. 

     

     

    آهنگ Roar از Katy perry بامتن ساده و قابل فهمش بهتون کمک میکنه لغات و جملات کاربردی رو به راحتی یاد بگیرین، این آهنگ مناسب سطوح مبتدی و متوسط هست.

  • خداوند چگونه بوجود امده است
  • آهنگ david guetta از dangerous یک آهنگ‌ انگلیسی برای تقویت زبان سطح متوسط هست و شما را با واژگان زیادی آشنا میکنه. 

    پخش آنلاین آهنگ David guetta از  Dangerous

     

     

    این آهنگ برگرفته از سریال معروف Game of Thrones، بازی تاج و تخت هست و لحن و ادای کلمات به دقت و آرامی است و برای زبان آموزان متوسط و مبتدی مناسب است.

    پخش آنلاین آهنگ Jenny of old stones

     

     

    این آهنگ در مورد عشق و دوستی هست و در این آهنگ انگلیسی از تعابیر و اصطلاحات خوبی استفاده شده و مناسب سطح متوسط هست، شنیدنش رو بهتون پیشنهاد میکنیم.

    پخش آنلاین اهنگ You are my best friends

     

    دانلود متن آهنگ You are my best friends از Queen

     

     

    این آهنگ زیبا محصول سال 2013 که توسط این گروه انتشار پیدا کرده این آهنگ ریتم ملایمی داره و برای افراد متوسط و مبتدی مناسبه.

    پخش آنلاین آهنگ The moon is shining

     

    این آهنگ مناسب سطح مبتدی هست و ریتمیک بودن این آهنگ باعث زمزمه ناخودآگاه این ترانه میشه شنیدنش رو بهتون توصیه می‌کنم.

    پخش آنلاین آهنگ Lash Out

     

     

    این اثر از خواننده امریکاییه که این آهنگ او نامزد بهترین آهنگ پاپ شد و به دلیل متن روانش مخصوص افراد مبتدی و متوسطه.

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    پخش آنلاین آهنگ Praying 

     

     

    کیتی پری خواننده، بازیگر و ترانه‌سرا اهل امریکاست این آهنگ یکی از پرطرفدارترین آهنگهای اوست این آهنگ مناسب افراد در سطح متوسط هست.

    پخش آنلاین آهنگ Chained to the rhythm

     

    این آهنگ به حالت داستانیه و اینگونه آهنگ‌ها که دارای خط داستانی هستن برای یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی نیز گزینه مناسبی هستن این آهنگ مناسبه سطح متوسط هست.

    پخش آنلاین آهنگ Here

     

    هدف خواننده از نوشتن این آهنگ دادن حس خوب به شنونده بوده، بسیاری از مردم با شنیدن این آهنگ انگیزشی Who says، از خودکشی صرف نظر کردن و امیده به زندگی پیدا کردن این آهنگ به قدری حس خوب بهتون منتقل میکنه که میتونید به راحتی حفظش کنید و کلی لغت و جمله جدید رو یاد بگیرید این آهنگ در سطح مبتدی هست.

    پخش آنلاین آهنگ Who Says

     

     

    آهنگ Adele مناسب سطح متوسط هست و Adele  این آهنگ رو برای پسرش آنجلو نوشته و از او میخواد که ببخشدش و او را بخاطر جدایی از شوهرش مقصر نداند.

    پخش آنلاین آهنگ Easy on me

     

    دانلود متن آهنگ Adele-Easy On Me

     

     

    پخش آنلاین اهنگ Make You Feel My Love

    دانلود متن آهنگ Adele-Make you feel my love

     

    این آهنگ در مورد سیاه پوستان امریکاییه، بیانسه به زیبایی به بیان احساسات خود در این آهنگ پرداخته و گوش دادن به این آهنگ برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ نیز خالی از لطف نیست و شما با کلمات جدید آشنا میشین، این آهنگ مناسب سطح متوسط و پیشرفته هست.

    پخش آنلاین آهنگ Formation

    دانلود متن آهنگ Beyoncé _ Formation

     

    این آهنگ در ژانر عاشقانه نوشته شده که به راحتی میتونید باهاش همخوانی کنید و کلی لغت جدید یاد بگیرید این موسیقی مناسبه سطح پیشرفته و متوسط هست. شما میتونید آهنگ Glimpse of Us از Joji رو به همراه ترجمه فارسی و متن انگلیسی به صورت رایگان دانلود کنید.

     

    پخش آنلاین آهنگ Glimpse of Us

    دانلود متن آهنگ Joji _ Glimpse of Us با ترجمه

     

     

    این اهنگ جذاب و ریتمیک مناسب یادگیری زبان انگلیسی است البته به دلیل ریتم سریع آهنگ، مناسب افرادیه که در سطح متوسط تا پیشرفته هستن.

    پخش آنلاین آهنگ From Zero to Hero

    دانلود متن آهنگ Sarah Connor _ From Zero to Hero

    از اولین اهنگ انگلیسی این گروه پرطرفدار هست که بخاطر دارای لحن غیررسمیش مناسب سطح پیشرفته هست، بهتره افراد مبتدی سراغش نرن.

    پخش آنلاین آهنگ One Love

    دانلود متن آهنگ One Love

    آهنگ انگلیسی با زیرنویس انگلیسی برای تقویت زبان بسیار کاربردیه، برای یادگیری زبان از طریق موسیقی بهترین راه اینه که یک موسیقی انگلیسی که مورد علاقتون هست رو انتخاب کنید و روی تمام لغات و جملاتش به خوبی کار کنید و بعد از تسلط سراغ آهنگ بعدی بروید به هر حال یادگیری زبان انگلیسی با موسیقی، فرآیندی سرگرم کننده و جذاب است که شما را در جهت رسیدن به هدفتان که یادگیری زبان انگلیسی است نزدیکتر خواهد کرد حتما پیشنهاد میکنیم این روش را نیز علاوه برخرید کتاب زبان انگلیسی نیز امتحان کنید.


    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ممنون بابت وبلاگ خوبتون

    خیلی عالی بود لطفاً بیشتر آهنگ بذارین ممنون 🌼

    یادگیری زبان با آهنگ واقعا خیلی برای من مفید بوده. مرسی از اهنگهای خوبتون😍😍😍

    فوق‌العاده کاربردی بود ممنون که روش های جدید آموزش زبان رو بهمون یاد میدید🌺🌼

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    فروشگاه اینترنتی کتاب لند یکی از برترین منابع خرید کتاب زبان با محوریت آموزش است. هدف ما بر دسترسی راحت مخاطبان به تمامی کتاب های زبان و منابع آیلتس و تافل، با بهترین کیفیت و حداقل قیمت قرار داده شده است.خرید آنلاین تمامی محصولات آموزشی زبان تنها با چند کلیک فراهم شده است. محصولاتی مانند انواع کتاب زبان، رمان و داستان کتاب لغت و گرامر زبان را می توان نام برد.تمرکز ما تهیه روی با کیفیت ترین کتاب های زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی و سایر زبان ها برای شما مشتریان عزیز است.


    فایل های دانلودی کتابهای آلمانیDownloads-icon


    فایل های دانلودی کتابهای انگلیسیDownloads-icon


    فایل های دانلودی کتابهای ایتالیاییDownloads-icon


    فایل های دانلودی کتابهای فرانسویDownloads-icon


    خرید کتاب های دانلودیDownloads-icon


    دانلود کتاب های انگلیسیDownloads-icon


    دانلود کتاب های آلمانیDownloads-icon


    دانلود کتاب های اسپانیاییDownloads-icon


    دانلود کتاب های فرانسویDownloads-icon


    دانلود کتاب های ایتالیاییDownloads-icon


    دانلود کتاب های استانبولیDownloads-icon


    دانلود کتاب های پرتغالیDownloads-icon


    دانلود کتاب های چینیDownloads-icon


    دانلود کتاب های کره ایDownloads-icon


    دانلود کتاب های روسیDownloads-icon


    دانلود آهنگ Let-It-Be-Me-Jennifer-LopezDownloads-icon


    دانلود آهنگ Roar از Katy perryDownloads-icon


    https://ketab.land/wp-content/uploads/2021/01/angerous_feat._sam_.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ David Guetta_DangerousDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ David Guetta_DangerousDownloads-icon


    دانلود Florence and the Machine _ jenny of old stonesDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ Florence and the Machine _ jenny of old stonesDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ You are my best friends از QueenDownloads-icon


    دانلود آهنگ Alice Merton _ Lash outDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ Alice Merton _ Lash outDownloads-icon


    دانلود آهنگ Kesha _ prayingDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ Praying از KeshaDownloads-icon


    دانلود آهنگ Katy Perry _Chained to the rhythmDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ Chained to the rhythm از Katy PerryDownloads-icon


    دانلود آهنگ Alessia Cara_HereDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ Here از Alessia CaraDownloads-icon


    دانلود آهنگ Selena Gomez _ Who saysDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ Selena Gomez _ Who saysDownloads-icon


    دانلود آهنگ Silhouette از BirdyDownloads-icon


    دانلود آهنگ Easy On Me _ AdeleDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ Adele-Easy On MeDownloads-icon


    دانلود آهنگ Make you feel my love _ AdeleDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ Adele-Make you feel my loveDownloads-icon


    دانلود آهنگBeyoncé _ FormationDownloads-icon


    دانلود متن آهنگ Beyoncé _ FormationDownloads-icon


    دانلود آهنگ Joji _ Glimpse of Us Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ Joji _ Glimpse of Us با ترجمهDownloads-icon


    دانلود آهنگ Sarah Connor _ From Zero to Hero Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ Sarah Connor _ From Zero to HeroDownloads-icon


    دانلود آهنگ One Love Downloads-icon


    دانلود متن آهنگ One LoveDownloads-icon


    خرید کتاب های دانلودیDownloads-icon


    دانلود کتاب های انگلیسیDownloads-icon


    دانلود کتاب های آلمانیDownloads-icon


    دانلود کتاب های اسپانیاییDownloads-icon


    دانلود کتاب های فرانسویDownloads-icon


    دانلود کتاب های ایتالیاییDownloads-icon


    دانلود کتاب های استانبولیDownloads-icon


    دانلود کتاب های پرتغالیDownloads-icon


    دانلود کتاب های چینیDownloads-icon


    دانلود کتاب های کره ایDownloads-icon


    دانلود کتاب های روسیDownloads-icon

    با سرپرستی مهندس ابوالقاسمی(با نمره 8 آیلتس)، استاد زهرا امیدی

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    در ielts2 کوشش کرده ایم با هدف تقویت زبان انگلیسی برخی از شاهکارهای موسیقی جهان که با فرهنگ ایرانی تناسب بیشتری دارند و ریتم و سرعت کمتری داشته و امکان درک آن ها برای شنونده فراهم تر است را به همراه متن انگلیسی و در برخی موارد به همراه ترجمه فارسی تقدیم علاقمندان نماییم. پیشتر اقدام به معرفی بهترین فیلم های تاریخ سینما به همراه زیرنویس انگلیسی و بهترین انیمیشن های 50 سال گذشته و همچنین مجموعه بزرگی از جذاب ترین و آموزنده ترین مستند های علمی اجتماعی کردیم که تاکنون مورد پسند هزاران بازدید کننده قرار گرفته است.

    هر هفته 1 آهنگ جدید به همراه تکتس به مجموعه ترانه های این صفحه افزوده شده و در دسترس علاقمندان گرامی خواهد بود. 

    .

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    پیشنهاد میکنیم از مجموعه های ارزشمند زیر هم بازدید بفرمایید:

    .

    در اینجا اصلی ترین ویژگی های یک خواننده ایده آل برای یادگیری زبان را فهرست میکنیم.

    خواننده مورد نظر باید صدایی رسا و شفاف داشته باشد و خواننده هایی که صدای آن ها با افکت های مختلف پوشانده شده و غیر قابل فهم هستند برای این منظور مناسب نیستند. ترانه ها باید بصورت آواز گونه باشند تا شانس بیشتری برای شنیده شدن تک تک واژگان وجود داشته باشد. برای مثال آهنگ های راک معمولا قابل درک نیست و حالت آوازگونه ندارند و بنابراین هرچند این سبک خواننده های بسیار معروفی را در اختیار دارد گزینه خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی به شمار نمیروند.

    .

  • دعای تسخیر قلب شوهر از راه دور
  • مورد بعدی ریتم و آهنگ مناسب است. بیشتر آهنگ های پاپ از ریتم بسیار تندی برخوردارند و امکان درک اجزای جمله و واژگان برای اکثر افراد به ویژه کسانی که دنبال فراگیری زبان انگلیسی میباشند اصلا مناسب نیست. بیشتر زبان آموزان تنها قادر به درک چند جمله تکراری این ترانه ها هستند و بازتابی در بهبود زبان انگلیسی ایشان مشاهده نخواهد شد.

    .

    ترانه های بیشتر خواننده های امروزی از جمله های معنادار و کاملی برخوردار نیستند. برای مثال آهنگ های پاپ معمولا جمله های بسیار سطحی و بعضا کاملا بی معنا را تشکیل میدهند که هیچ کارکردی بر روی گسترش دایره لغات یا بهبود لیسنینگ و آشنایی با جمله ها یا ساختارهای زبان انگلیسی نخواهند داشت. ترانه های رپ نیز چنین ویژگی هایی دارند و بجز زبان محاوره ای و خیابانی و به کار رفتن slang ها در آن ها که برخی کاملا ساخته و پرداخته دست ترانه سراها هستند، از نظر دستوری بصورت کامل عنوان نمیشوند و برای زبان آموزان سردرگم کننده خواهند بود.

    .

    مورد آخر که البته از اهمیت چشمگیری هم برخوردار است جنس و ماهیت کلام ترانه هاست. ترانه هایی که واژگان و ساختارهای آکادمیک رسمی یا دست کم نیمه رسمی و متداول ترین را به کار میبرند شانس بیشتری برای فراگیری این واژگان و ساختارها را برای شنونده فراهم میکنند. این خواننده ها معمولا چهره های شناخته شده ای هستند که هر کلامی را در ترانه های خود به زبان نمی آورند و حاضر به خواندن هر ترانه ای نیستند. نگاهی به ترانه های خواننده های بزرگی همچون Leonard Cohen یا Chris de Burgh که ترانه های خود را خودشان سروده اند و کارهایی جاودانه در کارنامه دارند نشان دهنده همین موضوع است. در ادامه گلچینی از ترانه هایی که تمامی ویژگی های یاد شده را دارا هستند تهیه کردیم به همراه متن انگلیسی آن ها قابل دانلود مستقیم هستند و امیدواریم مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرند.

    .

    Leonard Cohen

    .

    http://download.ielts2.com/Leonard.CohenSo.Long.Marianne.www.ielts2.com.mp3 .

     

    Come over to the window, my little darling, I’d like to try to read your palm. I used to think I was some kind of Gypsy boy Before I let you take me home.

    Now so long, Marianne, it’s time that we began To laugh and cry and cry and laugh about it all again.

    Well you know that I love to live with you, But you make me forget so very much. I forget to pray for the angels And then the angels forget to pray for us.

    Now so long, Marianne, it’s time that we began…

    We met when we were almost young Deep in the green lilac park. You held on to me like I was a crucifix, As we went kneeling through the dark.

    Oh so long, Marianne, it’s time that we began…

    Your letters they all say that you’re beside me now. Then why do I feel alone? I’m standing on a ledge and your fine spider web Is fastening my ankle to a stone.

    Now so long, Marianne, it’s time that we began…

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه So Long Marianne به همراه متن انگلیسی به حجم 7.7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    دانلود گلچین بهترین آهنگ های لنرد کوئن

    .

    .

    Suzanne takes you down to her place near the river You can hear the boats go by You can spend the night beside her And you know that she’s half crazy But that’s why you want to be there And she feeds you tea and oranges That come all the way from China And just when you mean to tell her That you have no love to give her Then she gets you on her wavelength And she lets the river answer That you’ve always been her lover And you want to travel with her And you want to travel blind And you know that she will trust you For you’ve touched her perfect body with your mind…

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Suzanne به همراه متن انگلیسی به حجم 5.3 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    Simon & Garfunkel

    .

    Hello, darkness, my old friend I’ve come to talk with you again Because a vision softly creeping Left it’s seeds while I was sleeping And the vision that was planted in my brain Still remains …Within the sound of silence

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Sound of Silence به همراه متن انگلیسی به حجم 4.3 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Sway به همراه متن انگلیسی به حجم 4.3 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    My world is miles of endless roads That leaves a trail of broken dreams Where have you been I hear you say? I will meet you at the Blue Cafe Because, this is where the one who knows Meets the one who does not care The cards of fate The older shows To the younger one, who dares to take …The chance of no return

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Blue Cafe به همراه متن انگلیسی به حجم 7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    Look deep into the April face A change is clearly taking place Looking for the summer

    The eyes take on a certain gaze And leave behind the springtime days …Go looking for the summer

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Looking for the Summer به همراه متن انگلیسی به حجم 7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    And you my love

    I do not sleep tonight I may not ever The sins of the past have come See how they sit down together

    Outside my window Outside my door And I know the reason what they’ve all come here for You my love My sweet, sweet love …Are what it’s all because of

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه And You My Love به همراه متن انگلیسی به حجم 12.5 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

     

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Sealed with a kiss به همراه متن انگلیسی به حجم 3.6 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    Paul Anka

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Papa به همراه متن انگلیسی به حجم 3.1 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه You Are My Destiny به همراه متن انگلیسی به حجم 2.7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    Chris de Burgh

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه So Beautiful به همراه متن انگلیسی به حجم 5.2 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Lady in Red به همراه متن انگلیسی به حجم 5.9 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Lady in Red به همراه متن انگلیسی به حجم 5.9 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه A Woman’s Heart به همراه متن انگلیسی به حجم 3.8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Saint Peter’s Gate به همراه متن انگلیسی به حجم 3.8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Natasha Dance به همراه متن انگلیسی به حجم 3.1 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    I let it fall, my heart, And as it fell, you rose to claim it, It was dark and I was over, Until you kissed my lips and you saved me, My hands, they’re strong, but my knees were far too weak, To stand in your arms without falling to your feet,

    But there’s a side to you that I never knew, never knew, All the things you’d say, they were never true, never true, And the games you’d play, you would always win, always win,

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Set fire to the Rain به همراه متن انگلیسی به حجم 5.2 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    There’s a fire starting in my heart Reaching a fevered pitch and it’s bringing me out the dark Finally, I can see you crystal clear Go ahead and sell me out and I’ll lay your ship bare See how I’ll leave with every piece of you Don’t underestimate the things that I will do

    There’s a fire starting in my heart Reaching a fever pitch and it’s bring me out the dark

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Rolling in the Deep به همراه متن انگلیسی به حجم 4.6 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Careless Whisper به همراه متن انگلیسی به حجم 7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Hotel California به همراه متن انگلیسی به حجم 9 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    Beatles

    .

    Yesterday, All my troubles seemed so far away, Now it looks as though they’re here to stay, Oh, I believe in yesterday.

    Suddenly, I’m not half the man I used to be, There’s a shadow hanging over me, Oh, yesterday came suddenly.

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Yesterday به همراه متن انگلیسی به حجم 2.7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    Imagine there’s no heaven It’s easy if you try No hell below us Above us only sky Imagine all the people Living for today…

    Imagine there’s no countries It isn’t hard to do Nothing to kill or die for And no religion too Imagine all the people Living life in peace…

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Imagine به همراه متن انگلیسی به حجم 3.2 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    .

    Bee Gees

    .

    Verse 1: In the event of something happening to me There is something I would like you all to see It’s just a photograph of someone that I knew

    Chorus: Have you seen my wife, Mr. Jones? Do you know what it’s like on the outside? Don’t go talking too loud, you’ll cause a landslide, Mr. Jones….

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه New York Mining Disaster 1941 به همراه متن انگلیسی به حجم 3 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    I know your eyes in the morning sun I feel you touch me in the pouring rain And the moment that you wander far from me I wanna feel you in my arms again

    And you come to me on a summer breeze Keep me warm in your love and then softly leave And it’s me you need to show

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه How Deep is Your Love به همراه متن انگلیسی به حجم 5.5 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه I Started a Joke به همراه متن انگلیسی به حجم 2.8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    I haven’t ever really found a place that I call home I never stick around quite long enough to make it I apologize once again I’m not in love But it’s not as if I mind that your heart ain’t exactly breaking

    …It’s just a thought, only a thought

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Life for Rent به همراه متن انگلیسی به حجم 5.1 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    (Part I) I know you think that I shouldn’t still love you Or tell you that But if I didn’t say it Well, I’d still have felt it Where’s the sense in that?

    (Part 2) I promise I’m not trying to make your life harder Or return to where we were…

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه White Flag به همراه متن انگلیسی به حجم 5.1 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    Maybe I didn’t treat you Quite as good as I should have Maybe I didn’t love you Quite as often as I could have Little things I should have said and done I just never took the time

    You were always on my mind …You were always on my mind

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Always on My Mind به همراه متن انگلیسی به حجم 4.8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    .

    Wise men say only fools rush in But I can’t help falling in love with you Shall I stay? Would it be a sin? If I can’t help falling in love with you

    Like a river flows shorely to the sea Darling so it goes some things are meant to be Take my hand, take my whole life too For I can’t help falling in love with you…

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Can’t Help Falling in Love With You به همراه متن انگلیسی به حجم 4.2 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    We’re caught in a trap I can’t walk out Because I love you too much baby

    Why can’t you see What you’re doing to me When you don’t believe a word I say?

    We can’t go on together With suspicious minds And we can’t build our dreams …On suspicious minds

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Suspicious Minds به همراه متن انگلیسی به حجم 6.2 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    Louis Armstrong

    .

    I see trees of green…….. Red roses too I see em bloom….. For me and for you And I think to myself…. What a wonderful world.

    I see skies of blue….. Clouds of white Bright blessed days…. Dark sacred nights And I think to myself….. What a wonderful world.

    The colors of a rainbow….. So pretty.. In the sky Are also on the faces….. Of people.. Going by I see friends shaking hands….. Sayin.. How do you do They’re really sayin…… I love you.

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه What a Wonderful World به همراه متن انگلیسی به حجم 3.2 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    Pink Floyd

    .

    We don’t need no education We don’t need no thought control No dark sarcasm in the classroom Teachers leave them kids alone Hey! teachers! leave the kids alone! All in all you’re just another brick in the wall. All in all you’re just another brick in the wall.

    We don’t need no education We don’t need no thought control No dark sarcasm in the classroom Teachers leave them kids alone Hey! teacher! leave us kids alone! All in all you’re just a another brick in the wall. All in all you’re just a another brick in the wall.

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Another Brick in the Wall به همراه متن انگلیسی به حجم 5.3 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    .

    .

    Hello, Is there anybody in there? Just nod if you can hear me Is there anyone home?

    Come on Now I hear you’re feeling down I can ease your pain Get you on your feet again

    Relax I’ll need some information first Just the basic facts Can you show me where it hurts?

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Comfortably Numb به همراه متن انگلیسی به حجم 9.5 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه I Wish You Were Here به همراه متن انگلیسی به حجم 5.1 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Come Undone به همراه متن انگلیسی به حجم 6 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه California Dreamin به همراه متن انگلیسی به حجم 2.47 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Ordinary World به همراه متن انگلیسی به حجم 6.5 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Another Day in Paradise به همراه متن انگلیسی به حجم 4.8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Bohemian Rhapsody به همراه متن انگلیسی به حجم 8.2 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Losing My Religion به همراه متن انگلیسی به حجم 4.1 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Hazard به همراه متن انگلیسی به حجم 4.2 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Back to Black به همراه متن انگلیسی به حجم 5.7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Logical به همراه متن انگلیسی به حجم 3.8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Nothing Compares to You به همراه متن انگلیسی به حجم 4.7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    Bob Dylan

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Just Like a Woman به همراه متن انگلیسی به حجم 6.6 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Like a Rolling stone به همراه متن انگلیسی به حجم 8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Knockin’ On the Heaven’s Door به همراه متن انگلیسی به حجم 4.6 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    Johnny Cash

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Hurt به همراه متن انگلیسی به حجم 6.6 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Ring of Fire به همراه متن انگلیسی به حجم 2.7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    .

    .

    Goodbye Norma Jean Though I never knew you at all You had the grace to hold yourself While those around you crawled They crawled out of the woodwork And they whispered into your brain They set you on the treadmill And they made you change your name

     

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Candle in the Wind به همراه متن انگلیسی به حجم 3.5 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Goodbye My love Goodbye به همراه متن انگلیسی به حجم 7.1 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه My Way به همراه متن انگلیسی به حجم 4.2 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Hello به همراه متن انگلیسی به حجم 3.8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    . .

    . .

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Hero به همراه متن انگلیسی به حجم 9.7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Somebody’s Me به همراه متن انگلیسی به حجم 8.5 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Do You Know به همراه متن انگلیسی به حجم 3.4 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    And where, where, where is my Gypsy wife tonight I’ve heard all the wild reports, they can’t be right But whose head is this she’s dancing with on the threshing floor Whose darkness deepens in her arms a little more

    And where, where is my Gypsy wife tonight? Where, where is my Gypsy wife tonight?

    Ah the silver knives are flashing in the tired old cafe A ghost climbs on the table in a bridal negligee She says, “My body is the light, my body is the way” I raise my arm against it all and I catch the bride’s bouquet

    And where, where is my Gypsy wife tonight?…

    Too early for the rainbow, too early for the dove These are the final days, this is the darkness, this is the flood And there is no man or woman who can’t be touched But you who come between them will be judged

    And where, where is my Gypsy wife tonight?…

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Gypsy Wife به همراه متن انگلیسی به حجم 4.6 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Waiting for the Miracle به همراه متن انگلیسی به حجم 17 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه There for You به همراه متن انگلیسی به حجم 10 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه I’m Your Man به همراه متن انگلیسی به حجم 9.7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه That’s no Way to Say Goodbye به همراه متن انگلیسی به حجم 6.47 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Hallelujah به همراه متن انگلیسی به حجم 17 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    . .

    . .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Famous Blue Raincoat به همراه متن انگلیسی به حجم 17 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه By the Rivers Dark به همراه متن انگلیسی به حجم 17 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Because of به همراه متن انگلیسی به حجم 6.7 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه A Thousand Kisses Deep به همراه متن انگلیسی به حجم 5.8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه The Letters به همراه متن انگلیسی به حجم 4.3 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Let’s Sing Another Song, Boys به همراه متن انگلیسی به حجم 5.6 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه The Stranger به همراه متن انگلیسی به حجم 4.6 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه You Want It Darker به همراه متن انگلیسی به حجم 6.5 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه On the Level به همراه متن انگلیسی به حجم 4.8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه A Thousand Kisses Deep به همراه متن انگلیسی به حجم 5.8 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Steer Your Way به همراه متن انگلیسی به حجم 6.1 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    #دانلود_مستقیم فایل mp3 ترانه Bird on a Wire به همراه متن انگلیسی به حجم 7.5 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    دانلود بهترین موسیقی های کلاسیک جهان

    در این مجموعه 10 گلچین از 10 آهنگساز بزرگ تاریخ موسیقی کلاسیک جهان گردآوری شده که رویهمرفته دربرگیرنده 107 فایل mp3 می باشد. از هر آهنگساز 1 قطعه برای شنیدن مستقیم بر روی سایت در دسترس علاقمندان می باشد. آهنگسازان عبارتند از موزارت، باخ، بتهوون، اشتراوس، واگنر، چایکوفسکی، ویوالدی، شوپن، شوبرت و فرانچسکو وردی.

    .

    در ادامه امکان دانلود رایگان 50 قطعه از منتخب شاهکارهای موسیقی کلاسیک با لینک مستقیم وجود دارد. این مجموعه در 5 مجموعه تنظیم شده که هر مجموعه دربرگیرنده 10 فایل mp3 می باشد.

    .

    شنیدن اولین قطعه از گلچین آهنگ های موزارت:

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا گلچین آهنگ های موزارت به حجم 150 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    شنیدن اولین قطعه از گلچین آهنگ های باخ:

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا گلچین آهنگ های باخ به حجم 135 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    شنیدن اولین قطعه از گلچین آهنگ های بتهوون:

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا گلچین آهنگ های بتهوون به حجم 152 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    شنیدن اولین قطعه از گلچین آهنگ های اشتراوس:

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا گلچین آهنگ های اشتراوس به حجم 137 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    شنیدن اولین قطعه از گلچین آهنگ های واگنر:

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا گلچین آهنگ های واگنر به حجم 149 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    شنیدن اولین قطعه از گلچین آهنگ های چایکوفسکی:

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا گلچین آهنگ های چایکوفسکی به حجم 141 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    شنیدن اولین قطعه از گلچین آهنگ های ویوالدی:

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا گلچین آهنگ های ویوالدی به حجم 153 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    شنیدن اولین قطعه از گلچین آهنگ های شوپن:

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا گلچین آهنگ های شوپن به حجم 134 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    شنیدن اولین قطعه از گلچین آهنگ های شوبرت:

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا گلچین آهنگ های شوبرت به حجم 143 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    شنیدن اولین قطعه از گلچین آهنگ های وردی:

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا گلچین آهنگ های وردی به حجم 128 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا قطعه های 1 تا 10 به حجم 64 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا قطعه های 11 تا 20 به حجم 74 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا قطعه های 21 تا 30 به حجم 84 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا قطعه های 31 تا 40 به حجم 108 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    #دانلود_مستقیم_با_سرعت_بالا قطعه های 41 تا 50 به حجم 101 مگابایت:

     

     

    گذرواژه بازگشایی فایل: www.ielts2.com

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    .

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    .

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    .

    http://mrsielts.com

    .

    آموزش زبان با آهنگ,بهترین خواننده برای یادگیری زبان,ترانه های انگلیسی آموزش زبان با آهنگ,دانلود آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان با متن,دانلود آهنگ های انگلیسی برای یادگیری,دانلود اهنگ انگلیسی با زیرنویس انگلیسی,دانلود رایگان آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان,کانال آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان

    تمامی حقوق این سایت نزد ielts2.com محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و طرح قالب پیگرد قانونی به همراه دارد


    دانلود 1300 کتاب برجسته جهانDownloads-icon


    100 داستان کوتاه انگلیسیDownloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.CohenSo.Long.Marianne.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.Suzanne.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/TheSoundofSilence.1964.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Michael.Buble.Sway.with.me.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Chris.Rea.The.Blue.Cafe.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Chris.Rea.Looking.For.The.Summer.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Chris.Rea.And.You.My.Love.320kbps.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Brian.Hyland.Sealed.with.a.kiss.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Paul.Anka.Papa.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Paul.Anka.You.Are.My.Destiny.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Chris.de.burgh.So.Beautiful.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Chris.DeBurgh.Lady.In.Red.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Chris.de.Burgh.Missing.You.with.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Chris.de.Burgh.A.Woman’s.Heart..www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Chris.De.Burgh.Saint.Peter.s.Gate.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Chris.De.Burgh.NATASHA.DANCE.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/AdeleSetfiretotherainLyrics.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/AdeleRollingintheDeep.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/George.Michael.Careless.Whisper.Official.Video.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Eric.Clapton.Tears.in.Heaven.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Eagles.Hotel.California.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/Beatles.Yesterday.Original.1965.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/John.Lennon.Imagine.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Beatles.while.my.guitar.gently.weeps.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Beatle.Rain.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Beatles.I.want.to.hold.your.hand.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/BeeGeesNewYorkMiningDisaster1941LyricsVideoHQ.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/BeeGeesHowDeepIsYourLove.1977.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Bee.Gees.I.Started.a.Jok.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/DidoLifeforRent.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/DidoWhiteFlag.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/ElvisPresleyAlwaysOnMyMind.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/ElvisPresleyCantHelpFallingInLove.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/ElvisPresleySuspiciousMinds.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/LouisArmstrongWhatAWonderfulWorld.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/pinkfloydanotherbrickinthewall.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Pink.Floyd.High.Hopes.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/PinkFloydComfortablynumb.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    https://download.ielts2.com/PinkFloydWishYouWereHere.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Metallica.The.Unforgiven.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Duran.Duran.Come.Undone.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/BeachBoys.California.Dreamin.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Duran.Duran.Ordinary.World.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Phil.Collins.Another.Days.In.Paradise.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Queen.Bohemian.Rhapsody.Official.Video.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/R.E.M.Losing.My.Religion.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Richard.Marx.Hazard.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Amy.Winehouse.Back.To.Black.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Supertramp.Super.Tramp.The.Logical.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Sinead.O.Connor.Nothing.Compares.2.You.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Bob.Dylan.Just.Like.a.Woman.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Bob.Dylan.Like.a.Rolling.Stone.Audio..www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Bob.Dylan.Knockin.On.The.Heavens.Door.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Johnny.Cash.Hurt.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Johnny.Cash.Ring.of.Fire.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Johnny.cash.I.walk.the.line.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Elton.John.Candle.in.the.wind.Norma.Jean.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Demis.Roussos.Goodbye_My.Love.Good.bye.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Frank.Sinatra.My.Way.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Lionel.Richie.Hello.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Billy.Joel.She.is.always.a.woman.to.me.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Dolly.Parton.jolene.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/DustySpringfeild.Son.of.a.Preacher.Man.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Mariah.Carey.Hero.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Enrique.Iglesias.Somebody.s.Me.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Enrique.Iglesias.Do.YouKnow.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Enrique.Iglesias.Escape.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Enrique.Iglesias.Hero.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.Gypsy.Wife.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.Waiting.for.the.Miracle.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.There.for.You.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.I.m.Your.Man.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.Hey.There.s.No.Way.to.Say.Goodbye.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.Hallelujah.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Leonard.Cohen.Democracy.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/97/Leonard.Cohen.Everybody.Knows.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.Famous.Blue.Raincoat.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.By.the.Rivers.Dark.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.Because.Of.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.A.Thousand.Kisses.Deep.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.The.Letters.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.Lets.Sing.Another.Song.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.The.Stranger.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.You.Want.It.Darker.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.On.the.Level.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.A.Thousand.Kisses.Deep.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.Steer.Your.Way.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/Leonard.Cohen.Bird.on.a.Wire.www.ielts2.com.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/01.Eine.kleine.Nachtmusik.Allegro.Mp3.320kbps.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/01.Overture.No.4.Rejouissance.Mp3.320kbps.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/01.Symphony.No.5.Allegro.con.brio.Mp3.320kbps.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/01-Die.Fledemiaus..Excerpts..mp3.320kbps.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/01.Tannhauser.Overture.Mp3.320kbps.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/01.Piano.Concerto.No.1.Allegro.non.troppo.Mp3.320kbps.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/01.The.4.Seasons.Concerto.No.1.in.E.major.Spring.Mp3.320kbps.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/01.Scherzo.No.1.in.B.minor..Op.20.Mp3.320kbps.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/01.Ave.Maria.Mp3.320kbps.mp3Downloads-icon


    http://download.ielts2.com/01.Nabucco.Overture.Mp3.320kbps.mp3Downloads-icon


    Downloads-icon


    دانلود pdf رمان The Great Gatsby از F. Scott Fitzgerald زبان انگلیسیDownloads-icon


    دانلود 1300 کتاب برجسته جهانDownloads-icon


    100 داستان کوتاه انگلیسیDownloads-icon

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    گوش دادن به آهنگ انگلیسی برای یادگیری زبان از موثرترین روش هایی است که می تواند به شما کمک کند تا در کوتاه مدت با لحن و لهجه انگلیسی زبانان (امریکن یا بریتیش) آشنا شوید و لغات و اصطلاحات تازه را با ریتم موسیقی بیاموزید. نکته مهمی که در انتخاب آهنگ انگلیسی به آن باید توجه داشته باشید این است که آهنگ انتخابی باید منطبق با سطح زبان انگلیسی شما باشد. باید بدانید که صرفا گوش کردن به آهنگ نمی تواند زبان شما را تقویت کند. بلکه نیاز به تمرین و تکرار و فهمیدن لغات و معنا و تلفظ آن دارید تا به خوبی به آهنگ تسلط پیدا کنید.

    در میان لیست آهنگ های مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی، آهنگ only you از سلنا گومز را که اولین بار یک خواننده بریتانیایی به نام وینس کلارک اجرا کرد را پیشنهاد میکنیم. پس از اجرای ونیس کلارک، این آهنگ بازخوانی های فراوانی از آن شد. یکی از این بازخوانی ها آهنگ سلنا گومز است که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است.

    آهنگ My Heart Will Go On به فیلم تایتانیک است مربوط میشود که حتما تعریف آن را بسیار شنیده اید. خواننده این آهنگ سلین دیون می باشد از آهنگهای مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی به شمار می آید.

     

     

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    این آهنگ متن بسیار ساده‌ای و بسیار ملایم است. ای آهنگ پیشنهاد خوبی برای زبان آموزانی است که از سطح مبتدی و یا متوسطی در زبان انگلیسی برخوردارند. زیرا خواننده تمام کلمه‌ها را کامل و درست ادا می‌کند. توصیه می‌کنیم این شعر را حفظ کنید و همراه با آن بخوانید تا هم اسپیکینگ خود را تقویت کنید و هم لهجه بهتری داشته باشید.

    آهنگ The moon is shining ریتم آرام، ملایم و زیبایی دارد و کلمه‌ها و عبارت‌های ساده‌ای نیز در آن به کار رفته‌اند، به همین خاطر زبان آموزان سطوح مبتدی و متوسط به خوبی می‌توانند از آن برای تقویت زبان انگلیسی‌شان استفاده کنند. این آهنگ را دانلود کنید، متن آن را حفظ کنید و با خواننده همراهی کنید تا بتوانید علاوه بر تقویت لیسنینگ، اسپیکینگ‌تان را بهبود ببخشید و به لهجه بهتری نیز دست پیدا کنید.

     

    اد شیرن یک خواننده انگلیسی است که می تواند به تقویت لهجه بریتیش شما کمک کند! آهنگ shape of you در ۴۴ کشور آهنگ محبوب شناخته شد. این آهنگ پاپ بهترین آهنگ سال در شصتمین دوره جایزه گرمی شد. همچنین بهعنوان بهترین آهنگ سال ۲۰۱۷ در انگلستان انتخاب شد.

    این hello در اکتبر ۲۰۱۵ منتشر شده است. این آهنگ یکی از پرفروش ترین آهنگ هاست و به دلیل ریتم آرام و تلفظ واضح اشعار و کلمات می تواند کمک خوبی برای تقویت اسپیکینگ زبان انگلیسی باشد.

    بیانسه از خوانندگان پرفروش تاریخ موسیقی است. آهنگ formation از ششمین آلبوم بیانسه محبوب‌ترین آهنگ جستجوگر گوگل در سال ۲۰۱۶ شناخته شده‌است. Formation نامزد عنوان بهترین آهنگ سال جایزه گرمی نیز شده‌است. این آهنگ اندیشه‌های سیاسی مستحکمی در نشان دادن نقش مثبت سیاه‌پوستان آمریکایی دنبال می‌کند.

  • چگونه به خود برسیم
  • آهنگ the lazy song از آهنگ های اولین آلبوم رسمی است که برونو مارس در سال ۲۰۱۰ منتشر کرد. این آهنگ از پرفروش ترین آهنگ های سال ۲۰۱۰ در سراسر جهان بود.

     

    عالی بود ممنون از سایت خوبتون

    خوشحالیم که مطالب براتون مفید واقع شده! 🙂

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    دیدگاه

    تهران – خیابان دکتر شریعتی – بلوار میرداماد

    شماره تماس : 4883756-0912

    ایمیل : info@msajadi.com


    دانلود آهنگDownloads-icon


    دانلود آهنگDownloads-icon


    دانلود آهنگDownloads-icon


    دانلود آهنگDownloads-icon


    دانلود آهنگDownloads-icon


    دانلود آهنگDownloads-icon


    دانلود آهنگDownloads-icon


    دانلود آهنگDownloads-icon

    صفحه اصلی – آهنگ های انگلیسی با ترجمه و متن

    بسیاری از علاقه مندان به یادگیری زبان انگلیسی به دنبال آهنگ های خارجی همراه با ترجمه فارسی می باشند. برای این کار باید اسم خواننده و آهنگ مورد نظر را مدام در اینترنت جستجو کنید. سایت لنگوئیج دانلود (languagedownload.ir) تصمیم گرفت به همراه نرم افزار بی نظیر دلفین (dolphinapp.ir) نیاز شما را برطرف کند. نرم افزار دلفین به درخواست و نیاز بسیاری از علاقه مندان تصمیم گرفت تا موزیک های خارجی همراه با ترجمه فارسی را، به راحتی در اختیار شما عزیزان قرار دهد. حتما با نرم افزار دلفین و محصولاتی که تاکنون بر روی آن قرار گرفته است، آشنا هستید. محصولاتی که تاکنون برای آموزش زبان انگلیسی بر روی نرم افزار قرار گرفته است، عبارتند از: داستان های کوتاه انگلیسی همراه با ترجمه، آموزش مکالمات انگلیسی همراه با دوبله فارسی و به صورت موضوعی و دسته بندی شده، آموزش ترمیک زبان انگلیسی از الفبا و به صورت ترم به ترم. با کلیک بر روی هر کدام از محصولات، می توانید اطلاعات مربوط به آنها را مشاهده کنید.

    همیشه گفته شده برای تقویت مهارت شنیداری (Listening)؛ آهنگ، اخبار و فایل های صوتی متنوع زیاد گوش کنید. شما عزیزان همراه با این 150 آهنگ فوق العاده می توانید همزمان زبان انگلیسی خود را تقویت کنید و از گوش دادن آن نیز لذت ببرید. کافی است ابتدا آن را به صورت آزمایشی دانلود کرده، با محیط و نحوه ی آموزش بی نظیر آن آشنا شده و بعد از اطمینان با کلیک بر روی دکمه خرید، آن را تهیه کنید.

    برای مراجعه به سایت دلفین اینجا را کلیک کنید dolphinapp.ir

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    هم اکنون رایگان نصب کنید

    توجه : در صورتی که در هنگام نصب به مشکل برخوردید، وارد بخش تنظیمات امنیتی (در Settings و بخش Security) گوشی خود بشوید و گزینه “Unknown sources” یا “منبع ناشناس” را تیک بزنید.

    آهنگ های معروف انگلیسی همراه با ترجمه فارسیبیشتر بخوانید »

    کپی رایت © 2022 بزرگترین سایت دانلود منابع زبان

    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    در این مطلب متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی به همراه فایل دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. خواندن متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی به همراه ترجمه و شنیدن همزمان آن تاثیر بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی دارد بخصوص برای افرادی که به روش خودآموز معتقدند.

    متن کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام با معنی

    متن عاشقانه انگلیسی که در این مطلب برای شما گردآوری کردیم از آهنگ های معروف خوانندگان بزرگ همچون adel، تیلور سوئیف و …. می باشد که همه ما با ترانه های عاشقانه آنها خاطره داریم.

    دسترسی سریع به مطالب

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    This was all you, none of it me
    همش تویی، من نیستم

    You put your hands all over my body and told me, umm
    دستات رو دور بدنم حلقه کردی و گفتی،

    You told me you were ready
    گفتی که آماده‌ای

    For the big one, for the big jump
    برای [اتفاقی] بزرگ، برای پرشی بلند

    I’d be your last love everlasting you and me
    می‌خواهم آخرین عشقت باشم، برای همیشه تو و من

    That was what you told me
    این همان چیزی بود که به من گفتی

  • چگونه با سرمایه کم صادرات کنیم
  • I’m giving you up
    بیخیال میشم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می دانیم که دیگر بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    I was too strong you were trembling
    خیلی مستحکم بودم، تو متزلزل بودی

    You couldn’t handle the hot heat rising (rising), umm
    نمی‌تونستی با تنش که داشت بیشتر می‌شد کنار بیای

    Baby, I’m so rising
    عزیزم، من هنوزم دارم رشد می‌کنم

    I was running, you were walking
    وقتی من می‌دویدم تو راه می‌رفتی

    You couldn’t keep up, you were falling down (down), umm
    نتونسی ادامه بدی، داشتی به پایین سقوط می‌کردی

    There’s only one way down
    فقط یه راه به طرف پایین هست

    I’m giving you up
    بی‌خیالت می‌شم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free, oh
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We’ve both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشقم را برای معشوق جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، اگه آماده‌ای

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    If you’re ready, I am ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    No, we ain’t kids no more
    نه دیگه بچه نیستیم

    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new love

    متن کوتاه انگلیسی درباره باران با ترجمه فارسی

    We were both young when I first saw you
    هر دو جوان بودیم وقتی برای اولین بار هم‌دیگر را دیدیم

    I close my eyes, and the flashback starts
    چشمام رو می بندم به عقب برمی‌گردم

    I’m standing there
    اونجا ایستاده بودم

    On a balcony in summer air
    توی بالکن در حالی که باد تابستونی می‌وزید

    See the lights, see the party, the ball gowns
    See you make your way through the crowd
    تو رو دیدم که از بین جمعیت داری می‌یای

    And say, “Hello”
    و گفتی سلام

    Little did I know
    یه کمی فهمیده بودم

    That you were Romeo, you were throwing pebbles
    که تو رومئویی، تو بودی که سنگ پرتاب می‌کردی

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    اما پدرم می‌گفت که ازش دوری کن ژولیت

    And I was crying on the staircase
    و روی پله‌ها نشسته بودم و گریه می‌کردم

    Begging you, “Please don’t go,” and I said
    التماست می‌کردم که نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    So I sneak out to the garden to see you
    پنهانی به باغ می‌رم تا تو رو ببینم

    We keep quiet, ’cause we’re dead if they knew
    هر دو ساکتیم چون اگه اونا بفهمن می کشنمون

    So close your eyes
    چشمات رو ببند

    Escape this town for a little while
    بیا برا چند لحظه هم که شده از این شهر فرار کنیم

    ‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter
    چون که تو رمئو  هستی و من اسکارلت لتر (حرف A که به رنگ سرخ روی سینه زناکاران نصب می‌شده)

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    و پدرم گفت که از او دوری کن ژولیت

    But you were everything to me
    اما تو همه چیز من بودی

    I was begging you please don’t go and I said
    من بهت التماس می‌کردم نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel
    رمئو، منو نجات بده، اونا دارن تلاش می‌کنند بهم بگن چطوری حس کنم

    This love is difficult, but it’s real
    این عشق سخته اما واقعیه

    Don’t be afraid, we’ll make it out of this mess
    نترس، ازپسش خواهیم اومد

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Oh, oh

    I got tired of waiting
    من از انتظار خستم

    Wondering if you were ever coming around
    باورم نمی‌شه که این اطراف بیای

    My faith in you was fading
    اعتمادم داشت بهت کم می‌شد

    When I met you on the outskirts of town, and I said
    وقتی تو رو اطراف شهر دیدم و گفتم

    Romeo save me I’ve been feeling so alone
    رمئو منو نجات بده من خیلی تنهام

    I keep waiting for you but you never come
    من منتظرت موندم ولی تو نیومدی

    Is this in my head? I don’t know what to think
    این چیزیه که توی ذهنمه؟ نمی‌دونم به چی فکرکنم

    He knelt to the ground and pulled out a ring
    او روی زمین زانو زد و حلقه را در آورد

    And said “Marry me, Juliet
    و گفت با من ازدواج کن ژولیت

    You’ll never have to be alone
    تو هرگز تنها نخواهی موند

    I love you and that’s all I really know
    من تو را دوست دارم و این همان چیزی است که من واقعاً می دانم

    I talked to your dad, go pick out a white dress
    من با پدرت حرف زدم برو و یک لباس سفید بیار

    It’s a love story baby just say ‘Yes’”
    این یک داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    دانلود آهنگ عاشقانه love story 

    دانلود 15 تا از بهترین آهنگ های خارجی 2019

    I still come home from a long day
    هنوزم بعد روزای سخت و طولانی برمی گردم خونه

    So much to talk about, so much to say
    با کلی حرف برای گفتن ، با کلی موضوع که بخوایم راجبش بحث کنیم

    I love to think that we’re still making plans
    دوست دارم این شکلی فکر کنم که انگاری هنوزم داریم برای آینده نقشه می کشیم

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Not one to hide from the truth, I know
    از اون آدما نیستم که از حقیقت فرار کنم

    It’s outta my hands but, I won’t let you go
    هر چند از توان من خارجه ولی تلاشمو خواهم کرد تا نری

    There’s no replacing the way you touched me
    هیچ جایگزینی برای جوری که لمسم میکردی وجود نداره

    I still feel the rush
    اون هیجان هنوز برام قابل لمسه

    Sometimes it drowns me ’til I can’t breathe
    بعضی اوقات تا جایی که نفسم بند بیاد خفم میکنه

    Thinking it’s only in our memories
    فکر میکنم همش فقط تو حافطه مون دفن شده

    But, then I talk to you like I did then
    ولی بعدش درست مثل سابق باهات حرف میزنم

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Cause it’s not easy when you’re not with me
    چون وقتی باهم نیستی زندگی سخت میگذره

    The world of madness goes faster now
    این روزا دنیای دیوونگی هام سریعتر از همیشه داره پیش میره

    And it’s a train wreck, but I won’t crash, yet
    خیلی داغون شدم و بهم ریختم ولی زمین گیر نمیشم تا زمانی که

    Long as your echo never fades out
    صدات توی ذهنم از بین نره

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه Courage

    I praise Allah for sending me you my love
    من سپاسگزار خدام که تو رو برای من فرستاد عشق من

    You found me home and sail with me
    تو خونه ی من رو ساختی و با من روی هوا حرکت کردی

    And I`m here with you
    و من اینجا با تو هستم

    Now let me let you know
    حالا به من اجازه بده که بزارم بدونی

    You`ve opened my heart
    تو قلب من رو باز کردی

    I was always thinking that love was wrong
    من همیشه فکر میکردم که عشق اشتباهه

    But everything was changed when you came along
    ولی همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And theres a couple words I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم که در اعماق قلبم

    I feel so blessed when I think of you
    من احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام

    And I ask Allah to bless all we do
    و من از خدا میخوام همه ی کارهایی که ما انجام دادیم رو ببخشه

    You`re my wife and my friend and my strength
    تو زن من و دوست من و نقطه قوت من هستی

    And I pray we`re together eternally
    و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم

    Now I find myself so strong
    حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم

    Everything changed when you came along
    همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And there’s a couple word I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you.loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart now that you`re here
    من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی

    In front of me I strongly feel love
    در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم

    And I have no doubt
    و من شکی ندارم

    And I`m singing loud that I`ll love you eternally
    و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم این در اعماق قلبمه

    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my life

    دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (تا سال ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های امیر تاجیک (آهنگ های جدید و خاطره انگیز از امیر تاجیک)

    دانلود بهترین آهنگ های فریدون آسرایی (گل هیاهو، حسرت، هنوزم همونیم و … یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های مسعود صابری (نقطه ضعف؛ طعم جنون و…)

    دانلود بهترین آهنگ های سامان جلیلی (قدیمی و جدید)

    دانلود بهترین آهنگ های سینا درخشنده (شاد وغمگین تا ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های زانیار خسروی؛ بصورت یکجا تا ۱۴۰۱

    دانلود بهترین آهنگ های پاییزی (پاپ و سنتی از خواننده های محبوب-آپدیت ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های روزبه بمانی (لاتاری، پاییز، شمال و… یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های هوروش بند (یکجا، با کیفیت ۳۲۰-آپدیت ۱۴۰۱)

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز

    طرز تهیه قنبر پلو شیرازی خوشمزه با گوشت قلقلی

    طرز تهیه نودل کره ای اماده با سوسیس و پنیر پیتزا

    طرز تهیه پروفیترول ترکیه؛ دسر خوشمزه برای مهمانی

    طرز تهیه ته دیگ زعفرانی رستورانی با ماست + چند ترفند جالب

    طرز تهیه پفک هندی خوشمزه خانگی و روش سرخ کردن آن

    طرز تهیه ژله حبابی با انار، مجلسی و شیک مناسب مهمانی ها

    طرز تهیه ماهی قزل آلا با طعم بی نظیر و به روش ساده و راحت

    طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خوشمزه و مقوی با سیب زمینی

    آخرین اخبار

    ساعت بازی ایران آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با چه نتیجه ای صعود می کند؟

    مبلغ و زمان واریز یارانه آذر ماه ۱۴۰۱؛ تغییرات جدید در راه است!

    چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟ راهنمای ساده و مفید

    ساعت بازی ایران انگلیس امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به وقت ایران

    افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ساعت چند است؟

    آخرین مقالات

    لیست برندهای معتبر و محبوب تولیدکننده پوشاک ایرانی

    آموزش ساخت کاردستی انار برای کودکان (با مقوا، کاغذ رنگی و غیره) + فیلم

    عکس نوشته تبریک روز دانشجو؛ زیبا و جدید به مناسبت ۱۶ آذر ۱۴۰۱

    متن کوتاه درباره امانت داری (جملات و احادیث بزرگان در مورد امانت داری)

    مدل ناخن شب یلدا؛ طرح های خاص و شیک دخترانه

    طرز تهیه ملاس انار؛ سس خوشمزه و پرکاربرد (بهمراه نکات مفید)

    ۱۸ انشا درباره شب یلدا برای دانش آموزان همه پایه ها (جدید سال ۱۴۰۱)

    ۱۵ بهترین فوتبالیست های مسلمان جهان + عکس

    تاریخ روز دانشجو ۱۴۰۱ چه روزی و چندشنبه است؟ (تاریخ دقیق)

    دانلود ۱۵ آهنگ درباره زمستان و برف؛ شاد،غمگین و عاشقانه

    سگ هایی که تحمل تنهایی دارند؛ ۸ نژاد سگ مستقل برای پرمشغله ها

    برای مدیریت کمردرد این نکات را روزانه رعایت کنید

    روش نگهداری پیاز (در انباری، یخچال و فریزر) برای مدت طولانی

    متن تبریک روز دانشجو؛ کوتاه، ادبی، طنز، عاشقانه و طولانی


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-rzRzY28Z6h/file/04_-_send_my_love_to_your_new_lover.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new loveDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-X3eMvTwoCR/file/taylor_swift1.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه love story Downloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-KBaVBzotY5/file/celine-dion-courage.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه CourageDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-oG5WBXvy1P/file/maher-zain-for-the-rest-of-my-life.mp3Downloads-icon


    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my lifeDownloads-icon

    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    در این مطلب متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی به همراه فایل دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. خواندن متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی به همراه ترجمه و شنیدن همزمان آن تاثیر بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی دارد بخصوص برای افرادی که به روش خودآموز معتقدند.

    متن کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام با معنی

    متن عاشقانه انگلیسی که در این مطلب برای شما گردآوری کردیم از آهنگ های معروف خوانندگان بزرگ همچون adel، تیلور سوئیف و …. می باشد که همه ما با ترانه های عاشقانه آنها خاطره داریم.

    دسترسی سریع به مطالب

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    This was all you, none of it me
    همش تویی، من نیستم

    You put your hands all over my body and told me, umm
    دستات رو دور بدنم حلقه کردی و گفتی،

    You told me you were ready
    گفتی که آماده‌ای

    For the big one, for the big jump
    برای [اتفاقی] بزرگ، برای پرشی بلند

    I’d be your last love everlasting you and me
    می‌خواهم آخرین عشقت باشم، برای همیشه تو و من

    That was what you told me
    این همان چیزی بود که به من گفتی

  • فال امروز ۱۹ فروردین ۱۴۰۱
  • I’m giving you up
    بیخیال میشم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می دانیم که دیگر بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    I was too strong you were trembling
    خیلی مستحکم بودم، تو متزلزل بودی

    You couldn’t handle the hot heat rising (rising), umm
    نمی‌تونستی با تنش که داشت بیشتر می‌شد کنار بیای

    Baby, I’m so rising
    عزیزم، من هنوزم دارم رشد می‌کنم

    I was running, you were walking
    وقتی من می‌دویدم تو راه می‌رفتی

    You couldn’t keep up, you were falling down (down), umm
    نتونسی ادامه بدی، داشتی به پایین سقوط می‌کردی

    There’s only one way down
    فقط یه راه به طرف پایین هست

    I’m giving you up
    بی‌خیالت می‌شم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free, oh
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We’ve both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشقم را برای معشوق جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، اگه آماده‌ای

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    If you’re ready, I am ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    No, we ain’t kids no more
    نه دیگه بچه نیستیم

    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new love

    متن کوتاه انگلیسی درباره باران با ترجمه فارسی

    We were both young when I first saw you
    هر دو جوان بودیم وقتی برای اولین بار هم‌دیگر را دیدیم

    I close my eyes, and the flashback starts
    چشمام رو می بندم به عقب برمی‌گردم

    I’m standing there
    اونجا ایستاده بودم

    On a balcony in summer air
    توی بالکن در حالی که باد تابستونی می‌وزید

    See the lights, see the party, the ball gowns
    See you make your way through the crowd
    تو رو دیدم که از بین جمعیت داری می‌یای

    And say, “Hello”
    و گفتی سلام

    Little did I know
    یه کمی فهمیده بودم

    That you were Romeo, you were throwing pebbles
    که تو رومئویی، تو بودی که سنگ پرتاب می‌کردی

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    اما پدرم می‌گفت که ازش دوری کن ژولیت

    And I was crying on the staircase
    و روی پله‌ها نشسته بودم و گریه می‌کردم

    Begging you, “Please don’t go,” and I said
    التماست می‌کردم که نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    So I sneak out to the garden to see you
    پنهانی به باغ می‌رم تا تو رو ببینم

    We keep quiet, ’cause we’re dead if they knew
    هر دو ساکتیم چون اگه اونا بفهمن می کشنمون

    So close your eyes
    چشمات رو ببند

    Escape this town for a little while
    بیا برا چند لحظه هم که شده از این شهر فرار کنیم

    ‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter
    چون که تو رمئو  هستی و من اسکارلت لتر (حرف A که به رنگ سرخ روی سینه زناکاران نصب می‌شده)

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    و پدرم گفت که از او دوری کن ژولیت

    But you were everything to me
    اما تو همه چیز من بودی

    I was begging you please don’t go and I said
    من بهت التماس می‌کردم نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel
    رمئو، منو نجات بده، اونا دارن تلاش می‌کنند بهم بگن چطوری حس کنم

    This love is difficult, but it’s real
    این عشق سخته اما واقعیه

    Don’t be afraid, we’ll make it out of this mess
    نترس، ازپسش خواهیم اومد

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Oh, oh

    I got tired of waiting
    من از انتظار خستم

    Wondering if you were ever coming around
    باورم نمی‌شه که این اطراف بیای

    My faith in you was fading
    اعتمادم داشت بهت کم می‌شد

    When I met you on the outskirts of town, and I said
    وقتی تو رو اطراف شهر دیدم و گفتم

    Romeo save me I’ve been feeling so alone
    رمئو منو نجات بده من خیلی تنهام

    I keep waiting for you but you never come
    من منتظرت موندم ولی تو نیومدی

    Is this in my head? I don’t know what to think
    این چیزیه که توی ذهنمه؟ نمی‌دونم به چی فکرکنم

    He knelt to the ground and pulled out a ring
    او روی زمین زانو زد و حلقه را در آورد

    And said “Marry me, Juliet
    و گفت با من ازدواج کن ژولیت

    You’ll never have to be alone
    تو هرگز تنها نخواهی موند

    I love you and that’s all I really know
    من تو را دوست دارم و این همان چیزی است که من واقعاً می دانم

    I talked to your dad, go pick out a white dress
    من با پدرت حرف زدم برو و یک لباس سفید بیار

    It’s a love story baby just say ‘Yes’”
    این یک داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    دانلود آهنگ عاشقانه love story 

    دانلود 15 تا از بهترین آهنگ های خارجی 2019

    I still come home from a long day
    هنوزم بعد روزای سخت و طولانی برمی گردم خونه

    So much to talk about, so much to say
    با کلی حرف برای گفتن ، با کلی موضوع که بخوایم راجبش بحث کنیم

    I love to think that we’re still making plans
    دوست دارم این شکلی فکر کنم که انگاری هنوزم داریم برای آینده نقشه می کشیم

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Not one to hide from the truth, I know
    از اون آدما نیستم که از حقیقت فرار کنم

    It’s outta my hands but, I won’t let you go
    هر چند از توان من خارجه ولی تلاشمو خواهم کرد تا نری

    There’s no replacing the way you touched me
    هیچ جایگزینی برای جوری که لمسم میکردی وجود نداره

    I still feel the rush
    اون هیجان هنوز برام قابل لمسه

    Sometimes it drowns me ’til I can’t breathe
    بعضی اوقات تا جایی که نفسم بند بیاد خفم میکنه

    Thinking it’s only in our memories
    فکر میکنم همش فقط تو حافطه مون دفن شده

    But, then I talk to you like I did then
    ولی بعدش درست مثل سابق باهات حرف میزنم

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Cause it’s not easy when you’re not with me
    چون وقتی باهم نیستی زندگی سخت میگذره

    The world of madness goes faster now
    این روزا دنیای دیوونگی هام سریعتر از همیشه داره پیش میره

    And it’s a train wreck, but I won’t crash, yet
    خیلی داغون شدم و بهم ریختم ولی زمین گیر نمیشم تا زمانی که

    Long as your echo never fades out
    صدات توی ذهنم از بین نره

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه Courage

    I praise Allah for sending me you my love
    من سپاسگزار خدام که تو رو برای من فرستاد عشق من

    You found me home and sail with me
    تو خونه ی من رو ساختی و با من روی هوا حرکت کردی

    And I`m here with you
    و من اینجا با تو هستم

    Now let me let you know
    حالا به من اجازه بده که بزارم بدونی

    You`ve opened my heart
    تو قلب من رو باز کردی

    I was always thinking that love was wrong
    من همیشه فکر میکردم که عشق اشتباهه

    But everything was changed when you came along
    ولی همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And theres a couple words I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم که در اعماق قلبم

    I feel so blessed when I think of you
    من احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام

    And I ask Allah to bless all we do
    و من از خدا میخوام همه ی کارهایی که ما انجام دادیم رو ببخشه

    You`re my wife and my friend and my strength
    تو زن من و دوست من و نقطه قوت من هستی

    And I pray we`re together eternally
    و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم

    Now I find myself so strong
    حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم

    Everything changed when you came along
    همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And there’s a couple word I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you.loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart now that you`re here
    من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی

    In front of me I strongly feel love
    در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم

    And I have no doubt
    و من شکی ندارم

    And I`m singing loud that I`ll love you eternally
    و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم این در اعماق قلبمه

    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my life

    دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (تا سال ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های امیر تاجیک (آهنگ های جدید و خاطره انگیز از امیر تاجیک)

    دانلود بهترین آهنگ های فریدون آسرایی (گل هیاهو، حسرت، هنوزم همونیم و … یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های مسعود صابری (نقطه ضعف؛ طعم جنون و…)

    دانلود بهترین آهنگ های سامان جلیلی (قدیمی و جدید)

    دانلود بهترین آهنگ های سینا درخشنده (شاد وغمگین تا ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های زانیار خسروی؛ بصورت یکجا تا ۱۴۰۱

    دانلود بهترین آهنگ های پاییزی (پاپ و سنتی از خواننده های محبوب-آپدیت ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های روزبه بمانی (لاتاری، پاییز، شمال و… یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های هوروش بند (یکجا، با کیفیت ۳۲۰-آپدیت ۱۴۰۱)

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز

    طرز تهیه قنبر پلو شیرازی خوشمزه با گوشت قلقلی

    طرز تهیه نودل کره ای اماده با سوسیس و پنیر پیتزا

    طرز تهیه پروفیترول ترکیه؛ دسر خوشمزه برای مهمانی

    طرز تهیه ته دیگ زعفرانی رستورانی با ماست + چند ترفند جالب

    طرز تهیه پفک هندی خوشمزه خانگی و روش سرخ کردن آن

    طرز تهیه ژله حبابی با انار، مجلسی و شیک مناسب مهمانی ها

    طرز تهیه ماهی قزل آلا با طعم بی نظیر و به روش ساده و راحت

    طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خوشمزه و مقوی با سیب زمینی

    آخرین اخبار

    ساعت بازی ایران آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با چه نتیجه ای صعود می کند؟

    مبلغ و زمان واریز یارانه آذر ماه ۱۴۰۱؛ تغییرات جدید در راه است!

    چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟ راهنمای ساده و مفید

    ساعت بازی ایران انگلیس امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به وقت ایران

    افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ساعت چند است؟

    آخرین مقالات

    لیست برندهای معتبر و محبوب تولیدکننده پوشاک ایرانی

    آموزش ساخت کاردستی انار برای کودکان (با مقوا، کاغذ رنگی و غیره) + فیلم

    عکس نوشته تبریک روز دانشجو؛ زیبا و جدید به مناسبت ۱۶ آذر ۱۴۰۱

    متن کوتاه درباره امانت داری (جملات و احادیث بزرگان در مورد امانت داری)

    مدل ناخن شب یلدا؛ طرح های خاص و شیک دخترانه

    طرز تهیه ملاس انار؛ سس خوشمزه و پرکاربرد (بهمراه نکات مفید)

    ۱۸ انشا درباره شب یلدا برای دانش آموزان همه پایه ها (جدید سال ۱۴۰۱)

    ۱۵ بهترین فوتبالیست های مسلمان جهان + عکس

    تاریخ روز دانشجو ۱۴۰۱ چه روزی و چندشنبه است؟ (تاریخ دقیق)

    دانلود ۱۵ آهنگ درباره زمستان و برف؛ شاد،غمگین و عاشقانه

    سگ هایی که تحمل تنهایی دارند؛ ۸ نژاد سگ مستقل برای پرمشغله ها

    برای مدیریت کمردرد این نکات را روزانه رعایت کنید

    روش نگهداری پیاز (در انباری، یخچال و فریزر) برای مدت طولانی

    متن تبریک روز دانشجو؛ کوتاه، ادبی، طنز، عاشقانه و طولانی


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-rzRzY28Z6h/file/04_-_send_my_love_to_your_new_lover.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new loveDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-X3eMvTwoCR/file/taylor_swift1.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه love story Downloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-KBaVBzotY5/file/celine-dion-courage.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه CourageDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-oG5WBXvy1P/file/maher-zain-for-the-rest-of-my-life.mp3Downloads-icon


    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my lifeDownloads-icon

    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    در این مطلب متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی به همراه فایل دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. خواندن متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی به همراه ترجمه و شنیدن همزمان آن تاثیر بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی دارد بخصوص برای افرادی که به روش خودآموز معتقدند.

    متن کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام با معنی

    متن عاشقانه انگلیسی که در این مطلب برای شما گردآوری کردیم از آهنگ های معروف خوانندگان بزرگ همچون adel، تیلور سوئیف و …. می باشد که همه ما با ترانه های عاشقانه آنها خاطره داریم.

    دسترسی سریع به مطالب

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    This was all you, none of it me
    همش تویی، من نیستم

    You put your hands all over my body and told me, umm
    دستات رو دور بدنم حلقه کردی و گفتی،

    You told me you were ready
    گفتی که آماده‌ای

    For the big one, for the big jump
    برای [اتفاقی] بزرگ، برای پرشی بلند

    I’d be your last love everlasting you and me
    می‌خواهم آخرین عشقت باشم، برای همیشه تو و من

    That was what you told me
    این همان چیزی بود که به من گفتی

  • متن دعا برا سلامتی مریض
  • I’m giving you up
    بیخیال میشم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می دانیم که دیگر بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    I was too strong you were trembling
    خیلی مستحکم بودم، تو متزلزل بودی

    You couldn’t handle the hot heat rising (rising), umm
    نمی‌تونستی با تنش که داشت بیشتر می‌شد کنار بیای

    Baby, I’m so rising
    عزیزم، من هنوزم دارم رشد می‌کنم

    I was running, you were walking
    وقتی من می‌دویدم تو راه می‌رفتی

    You couldn’t keep up, you were falling down (down), umm
    نتونسی ادامه بدی، داشتی به پایین سقوط می‌کردی

    There’s only one way down
    فقط یه راه به طرف پایین هست

    I’m giving you up
    بی‌خیالت می‌شم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free, oh
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We’ve both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشقم را برای معشوق جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، اگه آماده‌ای

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    If you’re ready, I am ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    No, we ain’t kids no more
    نه دیگه بچه نیستیم

    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new love

    متن کوتاه انگلیسی درباره باران با ترجمه فارسی

    We were both young when I first saw you
    هر دو جوان بودیم وقتی برای اولین بار هم‌دیگر را دیدیم

    I close my eyes, and the flashback starts
    چشمام رو می بندم به عقب برمی‌گردم

    I’m standing there
    اونجا ایستاده بودم

    On a balcony in summer air
    توی بالکن در حالی که باد تابستونی می‌وزید

    See the lights, see the party, the ball gowns
    See you make your way through the crowd
    تو رو دیدم که از بین جمعیت داری می‌یای

    And say, “Hello”
    و گفتی سلام

    Little did I know
    یه کمی فهمیده بودم

    That you were Romeo, you were throwing pebbles
    که تو رومئویی، تو بودی که سنگ پرتاب می‌کردی

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    اما پدرم می‌گفت که ازش دوری کن ژولیت

    And I was crying on the staircase
    و روی پله‌ها نشسته بودم و گریه می‌کردم

    Begging you, “Please don’t go,” and I said
    التماست می‌کردم که نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    So I sneak out to the garden to see you
    پنهانی به باغ می‌رم تا تو رو ببینم

    We keep quiet, ’cause we’re dead if they knew
    هر دو ساکتیم چون اگه اونا بفهمن می کشنمون

    So close your eyes
    چشمات رو ببند

    Escape this town for a little while
    بیا برا چند لحظه هم که شده از این شهر فرار کنیم

    ‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter
    چون که تو رمئو  هستی و من اسکارلت لتر (حرف A که به رنگ سرخ روی سینه زناکاران نصب می‌شده)

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    و پدرم گفت که از او دوری کن ژولیت

    But you were everything to me
    اما تو همه چیز من بودی

    I was begging you please don’t go and I said
    من بهت التماس می‌کردم نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel
    رمئو، منو نجات بده، اونا دارن تلاش می‌کنند بهم بگن چطوری حس کنم

    This love is difficult, but it’s real
    این عشق سخته اما واقعیه

    Don’t be afraid, we’ll make it out of this mess
    نترس، ازپسش خواهیم اومد

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Oh, oh

    I got tired of waiting
    من از انتظار خستم

    Wondering if you were ever coming around
    باورم نمی‌شه که این اطراف بیای

    My faith in you was fading
    اعتمادم داشت بهت کم می‌شد

    When I met you on the outskirts of town, and I said
    وقتی تو رو اطراف شهر دیدم و گفتم

    Romeo save me I’ve been feeling so alone
    رمئو منو نجات بده من خیلی تنهام

    I keep waiting for you but you never come
    من منتظرت موندم ولی تو نیومدی

    Is this in my head? I don’t know what to think
    این چیزیه که توی ذهنمه؟ نمی‌دونم به چی فکرکنم

    He knelt to the ground and pulled out a ring
    او روی زمین زانو زد و حلقه را در آورد

    And said “Marry me, Juliet
    و گفت با من ازدواج کن ژولیت

    You’ll never have to be alone
    تو هرگز تنها نخواهی موند

    I love you and that’s all I really know
    من تو را دوست دارم و این همان چیزی است که من واقعاً می دانم

    I talked to your dad, go pick out a white dress
    من با پدرت حرف زدم برو و یک لباس سفید بیار

    It’s a love story baby just say ‘Yes’”
    این یک داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    دانلود آهنگ عاشقانه love story 

    دانلود 15 تا از بهترین آهنگ های خارجی 2019

    I still come home from a long day
    هنوزم بعد روزای سخت و طولانی برمی گردم خونه

    So much to talk about, so much to say
    با کلی حرف برای گفتن ، با کلی موضوع که بخوایم راجبش بحث کنیم

    I love to think that we’re still making plans
    دوست دارم این شکلی فکر کنم که انگاری هنوزم داریم برای آینده نقشه می کشیم

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Not one to hide from the truth, I know
    از اون آدما نیستم که از حقیقت فرار کنم

    It’s outta my hands but, I won’t let you go
    هر چند از توان من خارجه ولی تلاشمو خواهم کرد تا نری

    There’s no replacing the way you touched me
    هیچ جایگزینی برای جوری که لمسم میکردی وجود نداره

    I still feel the rush
    اون هیجان هنوز برام قابل لمسه

    Sometimes it drowns me ’til I can’t breathe
    بعضی اوقات تا جایی که نفسم بند بیاد خفم میکنه

    Thinking it’s only in our memories
    فکر میکنم همش فقط تو حافطه مون دفن شده

    But, then I talk to you like I did then
    ولی بعدش درست مثل سابق باهات حرف میزنم

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Cause it’s not easy when you’re not with me
    چون وقتی باهم نیستی زندگی سخت میگذره

    The world of madness goes faster now
    این روزا دنیای دیوونگی هام سریعتر از همیشه داره پیش میره

    And it’s a train wreck, but I won’t crash, yet
    خیلی داغون شدم و بهم ریختم ولی زمین گیر نمیشم تا زمانی که

    Long as your echo never fades out
    صدات توی ذهنم از بین نره

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه Courage

    I praise Allah for sending me you my love
    من سپاسگزار خدام که تو رو برای من فرستاد عشق من

    You found me home and sail with me
    تو خونه ی من رو ساختی و با من روی هوا حرکت کردی

    And I`m here with you
    و من اینجا با تو هستم

    Now let me let you know
    حالا به من اجازه بده که بزارم بدونی

    You`ve opened my heart
    تو قلب من رو باز کردی

    I was always thinking that love was wrong
    من همیشه فکر میکردم که عشق اشتباهه

    But everything was changed when you came along
    ولی همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And theres a couple words I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم که در اعماق قلبم

    I feel so blessed when I think of you
    من احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام

    And I ask Allah to bless all we do
    و من از خدا میخوام همه ی کارهایی که ما انجام دادیم رو ببخشه

    You`re my wife and my friend and my strength
    تو زن من و دوست من و نقطه قوت من هستی

    And I pray we`re together eternally
    و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم

    Now I find myself so strong
    حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم

    Everything changed when you came along
    همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And there’s a couple word I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you.loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart now that you`re here
    من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی

    In front of me I strongly feel love
    در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم

    And I have no doubt
    و من شکی ندارم

    And I`m singing loud that I`ll love you eternally
    و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم این در اعماق قلبمه

    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my life

    دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (تا سال ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های امیر تاجیک (آهنگ های جدید و خاطره انگیز از امیر تاجیک)

    دانلود بهترین آهنگ های فریدون آسرایی (گل هیاهو، حسرت، هنوزم همونیم و … یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های مسعود صابری (نقطه ضعف؛ طعم جنون و…)

    دانلود بهترین آهنگ های سامان جلیلی (قدیمی و جدید)

    دانلود بهترین آهنگ های سینا درخشنده (شاد وغمگین تا ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های زانیار خسروی؛ بصورت یکجا تا ۱۴۰۱

    دانلود بهترین آهنگ های پاییزی (پاپ و سنتی از خواننده های محبوب-آپدیت ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های روزبه بمانی (لاتاری، پاییز، شمال و… یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های هوروش بند (یکجا، با کیفیت ۳۲۰-آپدیت ۱۴۰۱)

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز

    طرز تهیه قنبر پلو شیرازی خوشمزه با گوشت قلقلی

    طرز تهیه نودل کره ای اماده با سوسیس و پنیر پیتزا

    طرز تهیه پروفیترول ترکیه؛ دسر خوشمزه برای مهمانی

    طرز تهیه ته دیگ زعفرانی رستورانی با ماست + چند ترفند جالب

    طرز تهیه پفک هندی خوشمزه خانگی و روش سرخ کردن آن

    طرز تهیه ژله حبابی با انار، مجلسی و شیک مناسب مهمانی ها

    طرز تهیه ماهی قزل آلا با طعم بی نظیر و به روش ساده و راحت

    طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خوشمزه و مقوی با سیب زمینی

    آخرین اخبار

    ساعت بازی ایران آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با چه نتیجه ای صعود می کند؟

    مبلغ و زمان واریز یارانه آذر ماه ۱۴۰۱؛ تغییرات جدید در راه است!

    چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟ راهنمای ساده و مفید

    ساعت بازی ایران انگلیس امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به وقت ایران

    افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ساعت چند است؟

    آخرین مقالات

    لیست برندهای معتبر و محبوب تولیدکننده پوشاک ایرانی

    آموزش ساخت کاردستی انار برای کودکان (با مقوا، کاغذ رنگی و غیره) + فیلم

    عکس نوشته تبریک روز دانشجو؛ زیبا و جدید به مناسبت ۱۶ آذر ۱۴۰۱

    متن کوتاه درباره امانت داری (جملات و احادیث بزرگان در مورد امانت داری)

    مدل ناخن شب یلدا؛ طرح های خاص و شیک دخترانه

    طرز تهیه ملاس انار؛ سس خوشمزه و پرکاربرد (بهمراه نکات مفید)

    ۱۸ انشا درباره شب یلدا برای دانش آموزان همه پایه ها (جدید سال ۱۴۰۱)

    ۱۵ بهترین فوتبالیست های مسلمان جهان + عکس

    تاریخ روز دانشجو ۱۴۰۱ چه روزی و چندشنبه است؟ (تاریخ دقیق)

    دانلود ۱۵ آهنگ درباره زمستان و برف؛ شاد،غمگین و عاشقانه

    سگ هایی که تحمل تنهایی دارند؛ ۸ نژاد سگ مستقل برای پرمشغله ها

    برای مدیریت کمردرد این نکات را روزانه رعایت کنید

    روش نگهداری پیاز (در انباری، یخچال و فریزر) برای مدت طولانی

    متن تبریک روز دانشجو؛ کوتاه، ادبی، طنز، عاشقانه و طولانی


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-rzRzY28Z6h/file/04_-_send_my_love_to_your_new_lover.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new loveDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-X3eMvTwoCR/file/taylor_swift1.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه love story Downloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-KBaVBzotY5/file/celine-dion-courage.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه CourageDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-oG5WBXvy1P/file/maher-zain-for-the-rest-of-my-life.mp3Downloads-icon


    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my lifeDownloads-icon

    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    در این مطلب متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی به همراه فایل دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. خواندن متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی به همراه ترجمه و شنیدن همزمان آن تاثیر بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی دارد بخصوص برای افرادی که به روش خودآموز معتقدند.

    متن کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام با معنی

    متن عاشقانه انگلیسی که در این مطلب برای شما گردآوری کردیم از آهنگ های معروف خوانندگان بزرگ همچون adel، تیلور سوئیف و …. می باشد که همه ما با ترانه های عاشقانه آنها خاطره داریم.

    دسترسی سریع به مطالب

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    This was all you, none of it me
    همش تویی، من نیستم

    You put your hands all over my body and told me, umm
    دستات رو دور بدنم حلقه کردی و گفتی،

    You told me you were ready
    گفتی که آماده‌ای

    For the big one, for the big jump
    برای [اتفاقی] بزرگ، برای پرشی بلند

    I’d be your last love everlasting you and me
    می‌خواهم آخرین عشقت باشم، برای همیشه تو و من

    That was what you told me
    این همان چیزی بود که به من گفتی

  • النبي الذي ارسل قوم مدين
  • I’m giving you up
    بیخیال میشم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می دانیم که دیگر بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    I was too strong you were trembling
    خیلی مستحکم بودم، تو متزلزل بودی

    You couldn’t handle the hot heat rising (rising), umm
    نمی‌تونستی با تنش که داشت بیشتر می‌شد کنار بیای

    Baby, I’m so rising
    عزیزم، من هنوزم دارم رشد می‌کنم

    I was running, you were walking
    وقتی من می‌دویدم تو راه می‌رفتی

    You couldn’t keep up, you were falling down (down), umm
    نتونسی ادامه بدی، داشتی به پایین سقوط می‌کردی

    There’s only one way down
    فقط یه راه به طرف پایین هست

    I’m giving you up
    بی‌خیالت می‌شم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free, oh
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We’ve both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشقم را برای معشوق جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، اگه آماده‌ای

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    If you’re ready, I am ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    No, we ain’t kids no more
    نه دیگه بچه نیستیم

    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new love

    متن کوتاه انگلیسی درباره باران با ترجمه فارسی

    We were both young when I first saw you
    هر دو جوان بودیم وقتی برای اولین بار هم‌دیگر را دیدیم

    I close my eyes, and the flashback starts
    چشمام رو می بندم به عقب برمی‌گردم

    I’m standing there
    اونجا ایستاده بودم

    On a balcony in summer air
    توی بالکن در حالی که باد تابستونی می‌وزید

    See the lights, see the party, the ball gowns
    See you make your way through the crowd
    تو رو دیدم که از بین جمعیت داری می‌یای

    And say, “Hello”
    و گفتی سلام

    Little did I know
    یه کمی فهمیده بودم

    That you were Romeo, you were throwing pebbles
    که تو رومئویی، تو بودی که سنگ پرتاب می‌کردی

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    اما پدرم می‌گفت که ازش دوری کن ژولیت

    And I was crying on the staircase
    و روی پله‌ها نشسته بودم و گریه می‌کردم

    Begging you, “Please don’t go,” and I said
    التماست می‌کردم که نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    So I sneak out to the garden to see you
    پنهانی به باغ می‌رم تا تو رو ببینم

    We keep quiet, ’cause we’re dead if they knew
    هر دو ساکتیم چون اگه اونا بفهمن می کشنمون

    So close your eyes
    چشمات رو ببند

    Escape this town for a little while
    بیا برا چند لحظه هم که شده از این شهر فرار کنیم

    ‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter
    چون که تو رمئو  هستی و من اسکارلت لتر (حرف A که به رنگ سرخ روی سینه زناکاران نصب می‌شده)

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    و پدرم گفت که از او دوری کن ژولیت

    But you were everything to me
    اما تو همه چیز من بودی

    I was begging you please don’t go and I said
    من بهت التماس می‌کردم نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel
    رمئو، منو نجات بده، اونا دارن تلاش می‌کنند بهم بگن چطوری حس کنم

    This love is difficult, but it’s real
    این عشق سخته اما واقعیه

    Don’t be afraid, we’ll make it out of this mess
    نترس، ازپسش خواهیم اومد

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Oh, oh

    I got tired of waiting
    من از انتظار خستم

    Wondering if you were ever coming around
    باورم نمی‌شه که این اطراف بیای

    My faith in you was fading
    اعتمادم داشت بهت کم می‌شد

    When I met you on the outskirts of town, and I said
    وقتی تو رو اطراف شهر دیدم و گفتم

    Romeo save me I’ve been feeling so alone
    رمئو منو نجات بده من خیلی تنهام

    I keep waiting for you but you never come
    من منتظرت موندم ولی تو نیومدی

    Is this in my head? I don’t know what to think
    این چیزیه که توی ذهنمه؟ نمی‌دونم به چی فکرکنم

    He knelt to the ground and pulled out a ring
    او روی زمین زانو زد و حلقه را در آورد

    And said “Marry me, Juliet
    و گفت با من ازدواج کن ژولیت

    You’ll never have to be alone
    تو هرگز تنها نخواهی موند

    I love you and that’s all I really know
    من تو را دوست دارم و این همان چیزی است که من واقعاً می دانم

    I talked to your dad, go pick out a white dress
    من با پدرت حرف زدم برو و یک لباس سفید بیار

    It’s a love story baby just say ‘Yes’”
    این یک داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    دانلود آهنگ عاشقانه love story 

    دانلود 15 تا از بهترین آهنگ های خارجی 2019

    I still come home from a long day
    هنوزم بعد روزای سخت و طولانی برمی گردم خونه

    So much to talk about, so much to say
    با کلی حرف برای گفتن ، با کلی موضوع که بخوایم راجبش بحث کنیم

    I love to think that we’re still making plans
    دوست دارم این شکلی فکر کنم که انگاری هنوزم داریم برای آینده نقشه می کشیم

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Not one to hide from the truth, I know
    از اون آدما نیستم که از حقیقت فرار کنم

    It’s outta my hands but, I won’t let you go
    هر چند از توان من خارجه ولی تلاشمو خواهم کرد تا نری

    There’s no replacing the way you touched me
    هیچ جایگزینی برای جوری که لمسم میکردی وجود نداره

    I still feel the rush
    اون هیجان هنوز برام قابل لمسه

    Sometimes it drowns me ’til I can’t breathe
    بعضی اوقات تا جایی که نفسم بند بیاد خفم میکنه

    Thinking it’s only in our memories
    فکر میکنم همش فقط تو حافطه مون دفن شده

    But, then I talk to you like I did then
    ولی بعدش درست مثل سابق باهات حرف میزنم

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Cause it’s not easy when you’re not with me
    چون وقتی باهم نیستی زندگی سخت میگذره

    The world of madness goes faster now
    این روزا دنیای دیوونگی هام سریعتر از همیشه داره پیش میره

    And it’s a train wreck, but I won’t crash, yet
    خیلی داغون شدم و بهم ریختم ولی زمین گیر نمیشم تا زمانی که

    Long as your echo never fades out
    صدات توی ذهنم از بین نره

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه Courage

    I praise Allah for sending me you my love
    من سپاسگزار خدام که تو رو برای من فرستاد عشق من

    You found me home and sail with me
    تو خونه ی من رو ساختی و با من روی هوا حرکت کردی

    And I`m here with you
    و من اینجا با تو هستم

    Now let me let you know
    حالا به من اجازه بده که بزارم بدونی

    You`ve opened my heart
    تو قلب من رو باز کردی

    I was always thinking that love was wrong
    من همیشه فکر میکردم که عشق اشتباهه

    But everything was changed when you came along
    ولی همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And theres a couple words I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم که در اعماق قلبم

    I feel so blessed when I think of you
    من احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام

    And I ask Allah to bless all we do
    و من از خدا میخوام همه ی کارهایی که ما انجام دادیم رو ببخشه

    You`re my wife and my friend and my strength
    تو زن من و دوست من و نقطه قوت من هستی

    And I pray we`re together eternally
    و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم

    Now I find myself so strong
    حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم

    Everything changed when you came along
    همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And there’s a couple word I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you.loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart now that you`re here
    من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی

    In front of me I strongly feel love
    در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم

    And I have no doubt
    و من شکی ندارم

    And I`m singing loud that I`ll love you eternally
    و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم این در اعماق قلبمه

    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my life

    دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (تا سال ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های امیر تاجیک (آهنگ های جدید و خاطره انگیز از امیر تاجیک)

    دانلود بهترین آهنگ های فریدون آسرایی (گل هیاهو، حسرت، هنوزم همونیم و … یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های مسعود صابری (نقطه ضعف؛ طعم جنون و…)

    دانلود بهترین آهنگ های سامان جلیلی (قدیمی و جدید)

    دانلود بهترین آهنگ های سینا درخشنده (شاد وغمگین تا ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های زانیار خسروی؛ بصورت یکجا تا ۱۴۰۱

    دانلود بهترین آهنگ های پاییزی (پاپ و سنتی از خواننده های محبوب-آپدیت ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های روزبه بمانی (لاتاری، پاییز، شمال و… یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های هوروش بند (یکجا، با کیفیت ۳۲۰-آپدیت ۱۴۰۱)

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز

    طرز تهیه قنبر پلو شیرازی خوشمزه با گوشت قلقلی

    طرز تهیه نودل کره ای اماده با سوسیس و پنیر پیتزا

    طرز تهیه پروفیترول ترکیه؛ دسر خوشمزه برای مهمانی

    طرز تهیه ته دیگ زعفرانی رستورانی با ماست + چند ترفند جالب

    طرز تهیه پفک هندی خوشمزه خانگی و روش سرخ کردن آن

    طرز تهیه ژله حبابی با انار، مجلسی و شیک مناسب مهمانی ها

    طرز تهیه ماهی قزل آلا با طعم بی نظیر و به روش ساده و راحت

    طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خوشمزه و مقوی با سیب زمینی

    آخرین اخبار

    ساعت بازی ایران آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با چه نتیجه ای صعود می کند؟

    مبلغ و زمان واریز یارانه آذر ماه ۱۴۰۱؛ تغییرات جدید در راه است!

    چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟ راهنمای ساده و مفید

    ساعت بازی ایران انگلیس امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به وقت ایران

    افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ساعت چند است؟

    آخرین مقالات

    لیست برندهای معتبر و محبوب تولیدکننده پوشاک ایرانی

    آموزش ساخت کاردستی انار برای کودکان (با مقوا، کاغذ رنگی و غیره) + فیلم

    عکس نوشته تبریک روز دانشجو؛ زیبا و جدید به مناسبت ۱۶ آذر ۱۴۰۱

    متن کوتاه درباره امانت داری (جملات و احادیث بزرگان در مورد امانت داری)

    مدل ناخن شب یلدا؛ طرح های خاص و شیک دخترانه

    طرز تهیه ملاس انار؛ سس خوشمزه و پرکاربرد (بهمراه نکات مفید)

    ۱۸ انشا درباره شب یلدا برای دانش آموزان همه پایه ها (جدید سال ۱۴۰۱)

    ۱۵ بهترین فوتبالیست های مسلمان جهان + عکس

    تاریخ روز دانشجو ۱۴۰۱ چه روزی و چندشنبه است؟ (تاریخ دقیق)

    دانلود ۱۵ آهنگ درباره زمستان و برف؛ شاد،غمگین و عاشقانه

    سگ هایی که تحمل تنهایی دارند؛ ۸ نژاد سگ مستقل برای پرمشغله ها

    برای مدیریت کمردرد این نکات را روزانه رعایت کنید

    روش نگهداری پیاز (در انباری، یخچال و فریزر) برای مدت طولانی

    متن تبریک روز دانشجو؛ کوتاه، ادبی، طنز، عاشقانه و طولانی


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-rzRzY28Z6h/file/04_-_send_my_love_to_your_new_lover.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new loveDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-X3eMvTwoCR/file/taylor_swift1.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه love story Downloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-KBaVBzotY5/file/celine-dion-courage.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه CourageDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-oG5WBXvy1P/file/maher-zain-for-the-rest-of-my-life.mp3Downloads-icon


    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my lifeDownloads-icon

    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    در این مطلب متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی به همراه فایل دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. خواندن متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی به همراه ترجمه و شنیدن همزمان آن تاثیر بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی دارد بخصوص برای افرادی که به روش خودآموز معتقدند.

    متن کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام با معنی

    متن عاشقانه انگلیسی که در این مطلب برای شما گردآوری کردیم از آهنگ های معروف خوانندگان بزرگ همچون adel، تیلور سوئیف و …. می باشد که همه ما با ترانه های عاشقانه آنها خاطره داریم.

    دسترسی سریع به مطالب

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    This was all you, none of it me
    همش تویی، من نیستم

    You put your hands all over my body and told me, umm
    دستات رو دور بدنم حلقه کردی و گفتی،

    You told me you were ready
    گفتی که آماده‌ای

    For the big one, for the big jump
    برای [اتفاقی] بزرگ، برای پرشی بلند

    I’d be your last love everlasting you and me
    می‌خواهم آخرین عشقت باشم، برای همیشه تو و من

    That was what you told me
    این همان چیزی بود که به من گفتی

  • قصة الاسراء والمعراج الشيعة
  • I’m giving you up
    بیخیال میشم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می دانیم که دیگر بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    I was too strong you were trembling
    خیلی مستحکم بودم، تو متزلزل بودی

    You couldn’t handle the hot heat rising (rising), umm
    نمی‌تونستی با تنش که داشت بیشتر می‌شد کنار بیای

    Baby, I’m so rising
    عزیزم، من هنوزم دارم رشد می‌کنم

    I was running, you were walking
    وقتی من می‌دویدم تو راه می‌رفتی

    You couldn’t keep up, you were falling down (down), umm
    نتونسی ادامه بدی، داشتی به پایین سقوط می‌کردی

    There’s only one way down
    فقط یه راه به طرف پایین هست

    I’m giving you up
    بی‌خیالت می‌شم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free, oh
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We’ve both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشقم را برای معشوق جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، اگه آماده‌ای

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    If you’re ready, I am ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    No, we ain’t kids no more
    نه دیگه بچه نیستیم

    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new love

    متن کوتاه انگلیسی درباره باران با ترجمه فارسی

    We were both young when I first saw you
    هر دو جوان بودیم وقتی برای اولین بار هم‌دیگر را دیدیم

    I close my eyes, and the flashback starts
    چشمام رو می بندم به عقب برمی‌گردم

    I’m standing there
    اونجا ایستاده بودم

    On a balcony in summer air
    توی بالکن در حالی که باد تابستونی می‌وزید

    See the lights, see the party, the ball gowns
    See you make your way through the crowd
    تو رو دیدم که از بین جمعیت داری می‌یای

    And say, “Hello”
    و گفتی سلام

    Little did I know
    یه کمی فهمیده بودم

    That you were Romeo, you were throwing pebbles
    که تو رومئویی، تو بودی که سنگ پرتاب می‌کردی

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    اما پدرم می‌گفت که ازش دوری کن ژولیت

    And I was crying on the staircase
    و روی پله‌ها نشسته بودم و گریه می‌کردم

    Begging you, “Please don’t go,” and I said
    التماست می‌کردم که نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    So I sneak out to the garden to see you
    پنهانی به باغ می‌رم تا تو رو ببینم

    We keep quiet, ’cause we’re dead if they knew
    هر دو ساکتیم چون اگه اونا بفهمن می کشنمون

    So close your eyes
    چشمات رو ببند

    Escape this town for a little while
    بیا برا چند لحظه هم که شده از این شهر فرار کنیم

    ‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter
    چون که تو رمئو  هستی و من اسکارلت لتر (حرف A که به رنگ سرخ روی سینه زناکاران نصب می‌شده)

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    و پدرم گفت که از او دوری کن ژولیت

    But you were everything to me
    اما تو همه چیز من بودی

    I was begging you please don’t go and I said
    من بهت التماس می‌کردم نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel
    رمئو، منو نجات بده، اونا دارن تلاش می‌کنند بهم بگن چطوری حس کنم

    This love is difficult, but it’s real
    این عشق سخته اما واقعیه

    Don’t be afraid, we’ll make it out of this mess
    نترس، ازپسش خواهیم اومد

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Oh, oh

    I got tired of waiting
    من از انتظار خستم

    Wondering if you were ever coming around
    باورم نمی‌شه که این اطراف بیای

    My faith in you was fading
    اعتمادم داشت بهت کم می‌شد

    When I met you on the outskirts of town, and I said
    وقتی تو رو اطراف شهر دیدم و گفتم

    Romeo save me I’ve been feeling so alone
    رمئو منو نجات بده من خیلی تنهام

    I keep waiting for you but you never come
    من منتظرت موندم ولی تو نیومدی

    Is this in my head? I don’t know what to think
    این چیزیه که توی ذهنمه؟ نمی‌دونم به چی فکرکنم

    He knelt to the ground and pulled out a ring
    او روی زمین زانو زد و حلقه را در آورد

    And said “Marry me, Juliet
    و گفت با من ازدواج کن ژولیت

    You’ll never have to be alone
    تو هرگز تنها نخواهی موند

    I love you and that’s all I really know
    من تو را دوست دارم و این همان چیزی است که من واقعاً می دانم

    I talked to your dad, go pick out a white dress
    من با پدرت حرف زدم برو و یک لباس سفید بیار

    It’s a love story baby just say ‘Yes’”
    این یک داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    دانلود آهنگ عاشقانه love story 

    دانلود 15 تا از بهترین آهنگ های خارجی 2019

    I still come home from a long day
    هنوزم بعد روزای سخت و طولانی برمی گردم خونه

    So much to talk about, so much to say
    با کلی حرف برای گفتن ، با کلی موضوع که بخوایم راجبش بحث کنیم

    I love to think that we’re still making plans
    دوست دارم این شکلی فکر کنم که انگاری هنوزم داریم برای آینده نقشه می کشیم

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Not one to hide from the truth, I know
    از اون آدما نیستم که از حقیقت فرار کنم

    It’s outta my hands but, I won’t let you go
    هر چند از توان من خارجه ولی تلاشمو خواهم کرد تا نری

    There’s no replacing the way you touched me
    هیچ جایگزینی برای جوری که لمسم میکردی وجود نداره

    I still feel the rush
    اون هیجان هنوز برام قابل لمسه

    Sometimes it drowns me ’til I can’t breathe
    بعضی اوقات تا جایی که نفسم بند بیاد خفم میکنه

    Thinking it’s only in our memories
    فکر میکنم همش فقط تو حافطه مون دفن شده

    But, then I talk to you like I did then
    ولی بعدش درست مثل سابق باهات حرف میزنم

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Cause it’s not easy when you’re not with me
    چون وقتی باهم نیستی زندگی سخت میگذره

    The world of madness goes faster now
    این روزا دنیای دیوونگی هام سریعتر از همیشه داره پیش میره

    And it’s a train wreck, but I won’t crash, yet
    خیلی داغون شدم و بهم ریختم ولی زمین گیر نمیشم تا زمانی که

    Long as your echo never fades out
    صدات توی ذهنم از بین نره

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه Courage

    I praise Allah for sending me you my love
    من سپاسگزار خدام که تو رو برای من فرستاد عشق من

    You found me home and sail with me
    تو خونه ی من رو ساختی و با من روی هوا حرکت کردی

    And I`m here with you
    و من اینجا با تو هستم

    Now let me let you know
    حالا به من اجازه بده که بزارم بدونی

    You`ve opened my heart
    تو قلب من رو باز کردی

    I was always thinking that love was wrong
    من همیشه فکر میکردم که عشق اشتباهه

    But everything was changed when you came along
    ولی همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And theres a couple words I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم که در اعماق قلبم

    I feel so blessed when I think of you
    من احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام

    And I ask Allah to bless all we do
    و من از خدا میخوام همه ی کارهایی که ما انجام دادیم رو ببخشه

    You`re my wife and my friend and my strength
    تو زن من و دوست من و نقطه قوت من هستی

    And I pray we`re together eternally
    و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم

    Now I find myself so strong
    حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم

    Everything changed when you came along
    همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And there’s a couple word I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you.loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart now that you`re here
    من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی

    In front of me I strongly feel love
    در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم

    And I have no doubt
    و من شکی ندارم

    And I`m singing loud that I`ll love you eternally
    و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم این در اعماق قلبمه

    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my life

    دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (تا سال ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های امیر تاجیک (آهنگ های جدید و خاطره انگیز از امیر تاجیک)

    دانلود بهترین آهنگ های فریدون آسرایی (گل هیاهو، حسرت، هنوزم همونیم و … یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های مسعود صابری (نقطه ضعف؛ طعم جنون و…)

    دانلود بهترین آهنگ های سامان جلیلی (قدیمی و جدید)

    دانلود بهترین آهنگ های سینا درخشنده (شاد وغمگین تا ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های زانیار خسروی؛ بصورت یکجا تا ۱۴۰۱

    دانلود بهترین آهنگ های پاییزی (پاپ و سنتی از خواننده های محبوب-آپدیت ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های روزبه بمانی (لاتاری، پاییز، شمال و… یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های هوروش بند (یکجا، با کیفیت ۳۲۰-آپدیت ۱۴۰۱)

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز

    طرز تهیه قنبر پلو شیرازی خوشمزه با گوشت قلقلی

    طرز تهیه نودل کره ای اماده با سوسیس و پنیر پیتزا

    طرز تهیه پروفیترول ترکیه؛ دسر خوشمزه برای مهمانی

    طرز تهیه ته دیگ زعفرانی رستورانی با ماست + چند ترفند جالب

    طرز تهیه پفک هندی خوشمزه خانگی و روش سرخ کردن آن

    طرز تهیه ژله حبابی با انار، مجلسی و شیک مناسب مهمانی ها

    طرز تهیه ماهی قزل آلا با طعم بی نظیر و به روش ساده و راحت

    طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خوشمزه و مقوی با سیب زمینی

    آخرین اخبار

    ساعت بازی ایران آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با چه نتیجه ای صعود می کند؟

    مبلغ و زمان واریز یارانه آذر ماه ۱۴۰۱؛ تغییرات جدید در راه است!

    چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟ راهنمای ساده و مفید

    ساعت بازی ایران انگلیس امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به وقت ایران

    افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ساعت چند است؟

    آخرین مقالات

    لیست برندهای معتبر و محبوب تولیدکننده پوشاک ایرانی

    آموزش ساخت کاردستی انار برای کودکان (با مقوا، کاغذ رنگی و غیره) + فیلم

    عکس نوشته تبریک روز دانشجو؛ زیبا و جدید به مناسبت ۱۶ آذر ۱۴۰۱

    متن کوتاه درباره امانت داری (جملات و احادیث بزرگان در مورد امانت داری)

    مدل ناخن شب یلدا؛ طرح های خاص و شیک دخترانه

    طرز تهیه ملاس انار؛ سس خوشمزه و پرکاربرد (بهمراه نکات مفید)

    ۱۸ انشا درباره شب یلدا برای دانش آموزان همه پایه ها (جدید سال ۱۴۰۱)

    ۱۵ بهترین فوتبالیست های مسلمان جهان + عکس

    تاریخ روز دانشجو ۱۴۰۱ چه روزی و چندشنبه است؟ (تاریخ دقیق)

    دانلود ۱۵ آهنگ درباره زمستان و برف؛ شاد،غمگین و عاشقانه

    سگ هایی که تحمل تنهایی دارند؛ ۸ نژاد سگ مستقل برای پرمشغله ها

    برای مدیریت کمردرد این نکات را روزانه رعایت کنید

    روش نگهداری پیاز (در انباری، یخچال و فریزر) برای مدت طولانی

    متن تبریک روز دانشجو؛ کوتاه، ادبی، طنز، عاشقانه و طولانی


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-rzRzY28Z6h/file/04_-_send_my_love_to_your_new_lover.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new loveDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-X3eMvTwoCR/file/taylor_swift1.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه love story Downloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-KBaVBzotY5/file/celine-dion-courage.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه CourageDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-oG5WBXvy1P/file/maher-zain-for-the-rest-of-my-life.mp3Downloads-icon


    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my lifeDownloads-icon

    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    در این مطلب متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی به همراه فایل دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. خواندن متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی به همراه ترجمه و شنیدن همزمان آن تاثیر بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی دارد بخصوص برای افرادی که به روش خودآموز معتقدند.

    متن کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام با معنی

    متن عاشقانه انگلیسی که در این مطلب برای شما گردآوری کردیم از آهنگ های معروف خوانندگان بزرگ همچون adel، تیلور سوئیف و …. می باشد که همه ما با ترانه های عاشقانه آنها خاطره داریم.

    دسترسی سریع به مطالب

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    This was all you, none of it me
    همش تویی، من نیستم

    You put your hands all over my body and told me, umm
    دستات رو دور بدنم حلقه کردی و گفتی،

    You told me you were ready
    گفتی که آماده‌ای

    For the big one, for the big jump
    برای [اتفاقی] بزرگ، برای پرشی بلند

    I’d be your last love everlasting you and me
    می‌خواهم آخرین عشقت باشم، برای همیشه تو و من

    That was what you told me
    این همان چیزی بود که به من گفتی

  • کتاب چگونه جوان بمانیم
  • I’m giving you up
    بیخیال میشم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می دانیم که دیگر بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    I was too strong you were trembling
    خیلی مستحکم بودم، تو متزلزل بودی

    You couldn’t handle the hot heat rising (rising), umm
    نمی‌تونستی با تنش که داشت بیشتر می‌شد کنار بیای

    Baby, I’m so rising
    عزیزم، من هنوزم دارم رشد می‌کنم

    I was running, you were walking
    وقتی من می‌دویدم تو راه می‌رفتی

    You couldn’t keep up, you were falling down (down), umm
    نتونسی ادامه بدی، داشتی به پایین سقوط می‌کردی

    There’s only one way down
    فقط یه راه به طرف پایین هست

    I’m giving you up
    بی‌خیالت می‌شم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free, oh
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We’ve both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشقم را برای معشوق جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، اگه آماده‌ای

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    If you’re ready, I am ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    No, we ain’t kids no more
    نه دیگه بچه نیستیم

    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new love

    متن کوتاه انگلیسی درباره باران با ترجمه فارسی

    We were both young when I first saw you
    هر دو جوان بودیم وقتی برای اولین بار هم‌دیگر را دیدیم

    I close my eyes, and the flashback starts
    چشمام رو می بندم به عقب برمی‌گردم

    I’m standing there
    اونجا ایستاده بودم

    On a balcony in summer air
    توی بالکن در حالی که باد تابستونی می‌وزید

    See the lights, see the party, the ball gowns
    See you make your way through the crowd
    تو رو دیدم که از بین جمعیت داری می‌یای

    And say, “Hello”
    و گفتی سلام

    Little did I know
    یه کمی فهمیده بودم

    That you were Romeo, you were throwing pebbles
    که تو رومئویی، تو بودی که سنگ پرتاب می‌کردی

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    اما پدرم می‌گفت که ازش دوری کن ژولیت

    And I was crying on the staircase
    و روی پله‌ها نشسته بودم و گریه می‌کردم

    Begging you, “Please don’t go,” and I said
    التماست می‌کردم که نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    So I sneak out to the garden to see you
    پنهانی به باغ می‌رم تا تو رو ببینم

    We keep quiet, ’cause we’re dead if they knew
    هر دو ساکتیم چون اگه اونا بفهمن می کشنمون

    So close your eyes
    چشمات رو ببند

    Escape this town for a little while
    بیا برا چند لحظه هم که شده از این شهر فرار کنیم

    ‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter
    چون که تو رمئو  هستی و من اسکارلت لتر (حرف A که به رنگ سرخ روی سینه زناکاران نصب می‌شده)

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    و پدرم گفت که از او دوری کن ژولیت

    But you were everything to me
    اما تو همه چیز من بودی

    I was begging you please don’t go and I said
    من بهت التماس می‌کردم نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel
    رمئو، منو نجات بده، اونا دارن تلاش می‌کنند بهم بگن چطوری حس کنم

    This love is difficult, but it’s real
    این عشق سخته اما واقعیه

    Don’t be afraid, we’ll make it out of this mess
    نترس، ازپسش خواهیم اومد

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Oh, oh

    I got tired of waiting
    من از انتظار خستم

    Wondering if you were ever coming around
    باورم نمی‌شه که این اطراف بیای

    My faith in you was fading
    اعتمادم داشت بهت کم می‌شد

    When I met you on the outskirts of town, and I said
    وقتی تو رو اطراف شهر دیدم و گفتم

    Romeo save me I’ve been feeling so alone
    رمئو منو نجات بده من خیلی تنهام

    I keep waiting for you but you never come
    من منتظرت موندم ولی تو نیومدی

    Is this in my head? I don’t know what to think
    این چیزیه که توی ذهنمه؟ نمی‌دونم به چی فکرکنم

    He knelt to the ground and pulled out a ring
    او روی زمین زانو زد و حلقه را در آورد

    And said “Marry me, Juliet
    و گفت با من ازدواج کن ژولیت

    You’ll never have to be alone
    تو هرگز تنها نخواهی موند

    I love you and that’s all I really know
    من تو را دوست دارم و این همان چیزی است که من واقعاً می دانم

    I talked to your dad, go pick out a white dress
    من با پدرت حرف زدم برو و یک لباس سفید بیار

    It’s a love story baby just say ‘Yes’”
    این یک داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    دانلود آهنگ عاشقانه love story 

    دانلود 15 تا از بهترین آهنگ های خارجی 2019

    I still come home from a long day
    هنوزم بعد روزای سخت و طولانی برمی گردم خونه

    So much to talk about, so much to say
    با کلی حرف برای گفتن ، با کلی موضوع که بخوایم راجبش بحث کنیم

    I love to think that we’re still making plans
    دوست دارم این شکلی فکر کنم که انگاری هنوزم داریم برای آینده نقشه می کشیم

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Not one to hide from the truth, I know
    از اون آدما نیستم که از حقیقت فرار کنم

    It’s outta my hands but, I won’t let you go
    هر چند از توان من خارجه ولی تلاشمو خواهم کرد تا نری

    There’s no replacing the way you touched me
    هیچ جایگزینی برای جوری که لمسم میکردی وجود نداره

    I still feel the rush
    اون هیجان هنوز برام قابل لمسه

    Sometimes it drowns me ’til I can’t breathe
    بعضی اوقات تا جایی که نفسم بند بیاد خفم میکنه

    Thinking it’s only in our memories
    فکر میکنم همش فقط تو حافطه مون دفن شده

    But, then I talk to you like I did then
    ولی بعدش درست مثل سابق باهات حرف میزنم

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Cause it’s not easy when you’re not with me
    چون وقتی باهم نیستی زندگی سخت میگذره

    The world of madness goes faster now
    این روزا دنیای دیوونگی هام سریعتر از همیشه داره پیش میره

    And it’s a train wreck, but I won’t crash, yet
    خیلی داغون شدم و بهم ریختم ولی زمین گیر نمیشم تا زمانی که

    Long as your echo never fades out
    صدات توی ذهنم از بین نره

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه Courage

    I praise Allah for sending me you my love
    من سپاسگزار خدام که تو رو برای من فرستاد عشق من

    You found me home and sail with me
    تو خونه ی من رو ساختی و با من روی هوا حرکت کردی

    And I`m here with you
    و من اینجا با تو هستم

    Now let me let you know
    حالا به من اجازه بده که بزارم بدونی

    You`ve opened my heart
    تو قلب من رو باز کردی

    I was always thinking that love was wrong
    من همیشه فکر میکردم که عشق اشتباهه

    But everything was changed when you came along
    ولی همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And theres a couple words I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم که در اعماق قلبم

    I feel so blessed when I think of you
    من احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام

    And I ask Allah to bless all we do
    و من از خدا میخوام همه ی کارهایی که ما انجام دادیم رو ببخشه

    You`re my wife and my friend and my strength
    تو زن من و دوست من و نقطه قوت من هستی

    And I pray we`re together eternally
    و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم

    Now I find myself so strong
    حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم

    Everything changed when you came along
    همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And there’s a couple word I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you.loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart now that you`re here
    من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی

    In front of me I strongly feel love
    در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم

    And I have no doubt
    و من شکی ندارم

    And I`m singing loud that I`ll love you eternally
    و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم این در اعماق قلبمه

    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my life

    دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (تا سال ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های امیر تاجیک (آهنگ های جدید و خاطره انگیز از امیر تاجیک)

    دانلود بهترین آهنگ های فریدون آسرایی (گل هیاهو، حسرت، هنوزم همونیم و … یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های مسعود صابری (نقطه ضعف؛ طعم جنون و…)

    دانلود بهترین آهنگ های سامان جلیلی (قدیمی و جدید)

    دانلود بهترین آهنگ های سینا درخشنده (شاد وغمگین تا ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های زانیار خسروی؛ بصورت یکجا تا ۱۴۰۱

    دانلود بهترین آهنگ های پاییزی (پاپ و سنتی از خواننده های محبوب-آپدیت ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های روزبه بمانی (لاتاری، پاییز، شمال و… یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های هوروش بند (یکجا، با کیفیت ۳۲۰-آپدیت ۱۴۰۱)

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز

    طرز تهیه قنبر پلو شیرازی خوشمزه با گوشت قلقلی

    طرز تهیه نودل کره ای اماده با سوسیس و پنیر پیتزا

    طرز تهیه پروفیترول ترکیه؛ دسر خوشمزه برای مهمانی

    طرز تهیه ته دیگ زعفرانی رستورانی با ماست + چند ترفند جالب

    طرز تهیه پفک هندی خوشمزه خانگی و روش سرخ کردن آن

    طرز تهیه ژله حبابی با انار، مجلسی و شیک مناسب مهمانی ها

    طرز تهیه ماهی قزل آلا با طعم بی نظیر و به روش ساده و راحت

    طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خوشمزه و مقوی با سیب زمینی

    آخرین اخبار

    ساعت بازی ایران آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با چه نتیجه ای صعود می کند؟

    مبلغ و زمان واریز یارانه آذر ماه ۱۴۰۱؛ تغییرات جدید در راه است!

    چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟ راهنمای ساده و مفید

    ساعت بازی ایران انگلیس امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به وقت ایران

    افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ساعت چند است؟

    آخرین مقالات

    لیست برندهای معتبر و محبوب تولیدکننده پوشاک ایرانی

    آموزش ساخت کاردستی انار برای کودکان (با مقوا، کاغذ رنگی و غیره) + فیلم

    عکس نوشته تبریک روز دانشجو؛ زیبا و جدید به مناسبت ۱۶ آذر ۱۴۰۱

    متن کوتاه درباره امانت داری (جملات و احادیث بزرگان در مورد امانت داری)

    مدل ناخن شب یلدا؛ طرح های خاص و شیک دخترانه

    طرز تهیه ملاس انار؛ سس خوشمزه و پرکاربرد (بهمراه نکات مفید)

    ۱۸ انشا درباره شب یلدا برای دانش آموزان همه پایه ها (جدید سال ۱۴۰۱)

    ۱۵ بهترین فوتبالیست های مسلمان جهان + عکس

    تاریخ روز دانشجو ۱۴۰۱ چه روزی و چندشنبه است؟ (تاریخ دقیق)

    دانلود ۱۵ آهنگ درباره زمستان و برف؛ شاد،غمگین و عاشقانه

    سگ هایی که تحمل تنهایی دارند؛ ۸ نژاد سگ مستقل برای پرمشغله ها

    برای مدیریت کمردرد این نکات را روزانه رعایت کنید

    روش نگهداری پیاز (در انباری، یخچال و فریزر) برای مدت طولانی

    متن تبریک روز دانشجو؛ کوتاه، ادبی، طنز، عاشقانه و طولانی


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-rzRzY28Z6h/file/04_-_send_my_love_to_your_new_lover.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new loveDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-X3eMvTwoCR/file/taylor_swift1.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه love story Downloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-KBaVBzotY5/file/celine-dion-courage.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه CourageDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-oG5WBXvy1P/file/maher-zain-for-the-rest-of-my-life.mp3Downloads-icon


    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my lifeDownloads-icon

    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    در این مطلب متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی به همراه فایل دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. خواندن متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی به همراه ترجمه و شنیدن همزمان آن تاثیر بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی دارد بخصوص برای افرادی که به روش خودآموز معتقدند.

    متن کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام با معنی

    متن عاشقانه انگلیسی که در این مطلب برای شما گردآوری کردیم از آهنگ های معروف خوانندگان بزرگ همچون adel، تیلور سوئیف و …. می باشد که همه ما با ترانه های عاشقانه آنها خاطره داریم.

    دسترسی سریع به مطالب

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    This was all you, none of it me
    همش تویی، من نیستم

    You put your hands all over my body and told me, umm
    دستات رو دور بدنم حلقه کردی و گفتی،

    You told me you were ready
    گفتی که آماده‌ای

    For the big one, for the big jump
    برای [اتفاقی] بزرگ، برای پرشی بلند

    I’d be your last love everlasting you and me
    می‌خواهم آخرین عشقت باشم، برای همیشه تو و من

    That was what you told me
    این همان چیزی بود که به من گفتی

  • چگونه يك اهنگ را استوري كنيم
  • I’m giving you up
    بیخیال میشم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می دانیم که دیگر بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    I was too strong you were trembling
    خیلی مستحکم بودم، تو متزلزل بودی

    You couldn’t handle the hot heat rising (rising), umm
    نمی‌تونستی با تنش که داشت بیشتر می‌شد کنار بیای

    Baby, I’m so rising
    عزیزم، من هنوزم دارم رشد می‌کنم

    I was running, you were walking
    وقتی من می‌دویدم تو راه می‌رفتی

    You couldn’t keep up, you were falling down (down), umm
    نتونسی ادامه بدی، داشتی به پایین سقوط می‌کردی

    There’s only one way down
    فقط یه راه به طرف پایین هست

    I’m giving you up
    بی‌خیالت می‌شم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free, oh
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We’ve both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشقم را برای معشوق جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، اگه آماده‌ای

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    If you’re ready, I am ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    No, we ain’t kids no more
    نه دیگه بچه نیستیم

    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new love

    متن کوتاه انگلیسی درباره باران با ترجمه فارسی

    We were both young when I first saw you
    هر دو جوان بودیم وقتی برای اولین بار هم‌دیگر را دیدیم

    I close my eyes, and the flashback starts
    چشمام رو می بندم به عقب برمی‌گردم

    I’m standing there
    اونجا ایستاده بودم

    On a balcony in summer air
    توی بالکن در حالی که باد تابستونی می‌وزید

    See the lights, see the party, the ball gowns
    See you make your way through the crowd
    تو رو دیدم که از بین جمعیت داری می‌یای

    And say, “Hello”
    و گفتی سلام

    Little did I know
    یه کمی فهمیده بودم

    That you were Romeo, you were throwing pebbles
    که تو رومئویی، تو بودی که سنگ پرتاب می‌کردی

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    اما پدرم می‌گفت که ازش دوری کن ژولیت

    And I was crying on the staircase
    و روی پله‌ها نشسته بودم و گریه می‌کردم

    Begging you, “Please don’t go,” and I said
    التماست می‌کردم که نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    So I sneak out to the garden to see you
    پنهانی به باغ می‌رم تا تو رو ببینم

    We keep quiet, ’cause we’re dead if they knew
    هر دو ساکتیم چون اگه اونا بفهمن می کشنمون

    So close your eyes
    چشمات رو ببند

    Escape this town for a little while
    بیا برا چند لحظه هم که شده از این شهر فرار کنیم

    ‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter
    چون که تو رمئو  هستی و من اسکارلت لتر (حرف A که به رنگ سرخ روی سینه زناکاران نصب می‌شده)

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    و پدرم گفت که از او دوری کن ژولیت

    But you were everything to me
    اما تو همه چیز من بودی

    I was begging you please don’t go and I said
    من بهت التماس می‌کردم نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel
    رمئو، منو نجات بده، اونا دارن تلاش می‌کنند بهم بگن چطوری حس کنم

    This love is difficult, but it’s real
    این عشق سخته اما واقعیه

    Don’t be afraid, we’ll make it out of this mess
    نترس، ازپسش خواهیم اومد

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Oh, oh

    I got tired of waiting
    من از انتظار خستم

    Wondering if you were ever coming around
    باورم نمی‌شه که این اطراف بیای

    My faith in you was fading
    اعتمادم داشت بهت کم می‌شد

    When I met you on the outskirts of town, and I said
    وقتی تو رو اطراف شهر دیدم و گفتم

    Romeo save me I’ve been feeling so alone
    رمئو منو نجات بده من خیلی تنهام

    I keep waiting for you but you never come
    من منتظرت موندم ولی تو نیومدی

    Is this in my head? I don’t know what to think
    این چیزیه که توی ذهنمه؟ نمی‌دونم به چی فکرکنم

    He knelt to the ground and pulled out a ring
    او روی زمین زانو زد و حلقه را در آورد

    And said “Marry me, Juliet
    و گفت با من ازدواج کن ژولیت

    You’ll never have to be alone
    تو هرگز تنها نخواهی موند

    I love you and that’s all I really know
    من تو را دوست دارم و این همان چیزی است که من واقعاً می دانم

    I talked to your dad, go pick out a white dress
    من با پدرت حرف زدم برو و یک لباس سفید بیار

    It’s a love story baby just say ‘Yes’”
    این یک داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    دانلود آهنگ عاشقانه love story 

    دانلود 15 تا از بهترین آهنگ های خارجی 2019

    I still come home from a long day
    هنوزم بعد روزای سخت و طولانی برمی گردم خونه

    So much to talk about, so much to say
    با کلی حرف برای گفتن ، با کلی موضوع که بخوایم راجبش بحث کنیم

    I love to think that we’re still making plans
    دوست دارم این شکلی فکر کنم که انگاری هنوزم داریم برای آینده نقشه می کشیم

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Not one to hide from the truth, I know
    از اون آدما نیستم که از حقیقت فرار کنم

    It’s outta my hands but, I won’t let you go
    هر چند از توان من خارجه ولی تلاشمو خواهم کرد تا نری

    There’s no replacing the way you touched me
    هیچ جایگزینی برای جوری که لمسم میکردی وجود نداره

    I still feel the rush
    اون هیجان هنوز برام قابل لمسه

    Sometimes it drowns me ’til I can’t breathe
    بعضی اوقات تا جایی که نفسم بند بیاد خفم میکنه

    Thinking it’s only in our memories
    فکر میکنم همش فقط تو حافطه مون دفن شده

    But, then I talk to you like I did then
    ولی بعدش درست مثل سابق باهات حرف میزنم

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Cause it’s not easy when you’re not with me
    چون وقتی باهم نیستی زندگی سخت میگذره

    The world of madness goes faster now
    این روزا دنیای دیوونگی هام سریعتر از همیشه داره پیش میره

    And it’s a train wreck, but I won’t crash, yet
    خیلی داغون شدم و بهم ریختم ولی زمین گیر نمیشم تا زمانی که

    Long as your echo never fades out
    صدات توی ذهنم از بین نره

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه Courage

    I praise Allah for sending me you my love
    من سپاسگزار خدام که تو رو برای من فرستاد عشق من

    You found me home and sail with me
    تو خونه ی من رو ساختی و با من روی هوا حرکت کردی

    And I`m here with you
    و من اینجا با تو هستم

    Now let me let you know
    حالا به من اجازه بده که بزارم بدونی

    You`ve opened my heart
    تو قلب من رو باز کردی

    I was always thinking that love was wrong
    من همیشه فکر میکردم که عشق اشتباهه

    But everything was changed when you came along
    ولی همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And theres a couple words I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم که در اعماق قلبم

    I feel so blessed when I think of you
    من احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام

    And I ask Allah to bless all we do
    و من از خدا میخوام همه ی کارهایی که ما انجام دادیم رو ببخشه

    You`re my wife and my friend and my strength
    تو زن من و دوست من و نقطه قوت من هستی

    And I pray we`re together eternally
    و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم

    Now I find myself so strong
    حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم

    Everything changed when you came along
    همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And there’s a couple word I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you.loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart now that you`re here
    من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی

    In front of me I strongly feel love
    در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم

    And I have no doubt
    و من شکی ندارم

    And I`m singing loud that I`ll love you eternally
    و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم این در اعماق قلبمه

    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my life

    دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (تا سال ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های امیر تاجیک (آهنگ های جدید و خاطره انگیز از امیر تاجیک)

    دانلود بهترین آهنگ های فریدون آسرایی (گل هیاهو، حسرت، هنوزم همونیم و … یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های مسعود صابری (نقطه ضعف؛ طعم جنون و…)

    دانلود بهترین آهنگ های سامان جلیلی (قدیمی و جدید)

    دانلود بهترین آهنگ های سینا درخشنده (شاد وغمگین تا ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های زانیار خسروی؛ بصورت یکجا تا ۱۴۰۱

    دانلود بهترین آهنگ های پاییزی (پاپ و سنتی از خواننده های محبوب-آپدیت ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های روزبه بمانی (لاتاری، پاییز، شمال و… یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های هوروش بند (یکجا، با کیفیت ۳۲۰-آپدیت ۱۴۰۱)

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز

    طرز تهیه قنبر پلو شیرازی خوشمزه با گوشت قلقلی

    طرز تهیه نودل کره ای اماده با سوسیس و پنیر پیتزا

    طرز تهیه پروفیترول ترکیه؛ دسر خوشمزه برای مهمانی

    طرز تهیه ته دیگ زعفرانی رستورانی با ماست + چند ترفند جالب

    طرز تهیه پفک هندی خوشمزه خانگی و روش سرخ کردن آن

    طرز تهیه ژله حبابی با انار، مجلسی و شیک مناسب مهمانی ها

    طرز تهیه ماهی قزل آلا با طعم بی نظیر و به روش ساده و راحت

    طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خوشمزه و مقوی با سیب زمینی

    آخرین اخبار

    ساعت بازی ایران آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با چه نتیجه ای صعود می کند؟

    مبلغ و زمان واریز یارانه آذر ماه ۱۴۰۱؛ تغییرات جدید در راه است!

    چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟ راهنمای ساده و مفید

    ساعت بازی ایران انگلیس امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به وقت ایران

    افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ساعت چند است؟

    آخرین مقالات

    لیست برندهای معتبر و محبوب تولیدکننده پوشاک ایرانی

    آموزش ساخت کاردستی انار برای کودکان (با مقوا، کاغذ رنگی و غیره) + فیلم

    عکس نوشته تبریک روز دانشجو؛ زیبا و جدید به مناسبت ۱۶ آذر ۱۴۰۱

    متن کوتاه درباره امانت داری (جملات و احادیث بزرگان در مورد امانت داری)

    مدل ناخن شب یلدا؛ طرح های خاص و شیک دخترانه

    طرز تهیه ملاس انار؛ سس خوشمزه و پرکاربرد (بهمراه نکات مفید)

    ۱۸ انشا درباره شب یلدا برای دانش آموزان همه پایه ها (جدید سال ۱۴۰۱)

    ۱۵ بهترین فوتبالیست های مسلمان جهان + عکس

    تاریخ روز دانشجو ۱۴۰۱ چه روزی و چندشنبه است؟ (تاریخ دقیق)

    دانلود ۱۵ آهنگ درباره زمستان و برف؛ شاد،غمگین و عاشقانه

    سگ هایی که تحمل تنهایی دارند؛ ۸ نژاد سگ مستقل برای پرمشغله ها

    برای مدیریت کمردرد این نکات را روزانه رعایت کنید

    روش نگهداری پیاز (در انباری، یخچال و فریزر) برای مدت طولانی

    متن تبریک روز دانشجو؛ کوتاه، ادبی، طنز، عاشقانه و طولانی


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-rzRzY28Z6h/file/04_-_send_my_love_to_your_new_lover.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new loveDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-X3eMvTwoCR/file/taylor_swift1.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه love story Downloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-KBaVBzotY5/file/celine-dion-courage.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه CourageDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-oG5WBXvy1P/file/maher-zain-for-the-rest-of-my-life.mp3Downloads-icon


    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my lifeDownloads-icon

    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    در این مطلب متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی به همراه فایل دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. خواندن متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی به همراه ترجمه و شنیدن همزمان آن تاثیر بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی دارد بخصوص برای افرادی که به روش خودآموز معتقدند.

    متن کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام با معنی

    متن عاشقانه انگلیسی که در این مطلب برای شما گردآوری کردیم از آهنگ های معروف خوانندگان بزرگ همچون adel، تیلور سوئیف و …. می باشد که همه ما با ترانه های عاشقانه آنها خاطره داریم.

    دسترسی سریع به مطالب

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    This was all you, none of it me
    همش تویی، من نیستم

    You put your hands all over my body and told me, umm
    دستات رو دور بدنم حلقه کردی و گفتی،

    You told me you were ready
    گفتی که آماده‌ای

    For the big one, for the big jump
    برای [اتفاقی] بزرگ، برای پرشی بلند

    I’d be your last love everlasting you and me
    می‌خواهم آخرین عشقت باشم، برای همیشه تو و من

    That was what you told me
    این همان چیزی بود که به من گفتی

  • چگونه از صفحه کامپیوتر خود عکس بگیرم
  • I’m giving you up
    بیخیال میشم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می دانیم که دیگر بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    I was too strong you were trembling
    خیلی مستحکم بودم، تو متزلزل بودی

    You couldn’t handle the hot heat rising (rising), umm
    نمی‌تونستی با تنش که داشت بیشتر می‌شد کنار بیای

    Baby, I’m so rising
    عزیزم، من هنوزم دارم رشد می‌کنم

    I was running, you were walking
    وقتی من می‌دویدم تو راه می‌رفتی

    You couldn’t keep up, you were falling down (down), umm
    نتونسی ادامه بدی، داشتی به پایین سقوط می‌کردی

    There’s only one way down
    فقط یه راه به طرف پایین هست

    I’m giving you up
    بی‌خیالت می‌شم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free, oh
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We’ve both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشقم را برای معشوق جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، اگه آماده‌ای

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    If you’re ready, I am ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    No, we ain’t kids no more
    نه دیگه بچه نیستیم

    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new love

    متن کوتاه انگلیسی درباره باران با ترجمه فارسی

    We were both young when I first saw you
    هر دو جوان بودیم وقتی برای اولین بار هم‌دیگر را دیدیم

    I close my eyes, and the flashback starts
    چشمام رو می بندم به عقب برمی‌گردم

    I’m standing there
    اونجا ایستاده بودم

    On a balcony in summer air
    توی بالکن در حالی که باد تابستونی می‌وزید

    See the lights, see the party, the ball gowns
    See you make your way through the crowd
    تو رو دیدم که از بین جمعیت داری می‌یای

    And say, “Hello”
    و گفتی سلام

    Little did I know
    یه کمی فهمیده بودم

    That you were Romeo, you were throwing pebbles
    که تو رومئویی، تو بودی که سنگ پرتاب می‌کردی

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    اما پدرم می‌گفت که ازش دوری کن ژولیت

    And I was crying on the staircase
    و روی پله‌ها نشسته بودم و گریه می‌کردم

    Begging you, “Please don’t go,” and I said
    التماست می‌کردم که نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    So I sneak out to the garden to see you
    پنهانی به باغ می‌رم تا تو رو ببینم

    We keep quiet, ’cause we’re dead if they knew
    هر دو ساکتیم چون اگه اونا بفهمن می کشنمون

    So close your eyes
    چشمات رو ببند

    Escape this town for a little while
    بیا برا چند لحظه هم که شده از این شهر فرار کنیم

    ‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter
    چون که تو رمئو  هستی و من اسکارلت لتر (حرف A که به رنگ سرخ روی سینه زناکاران نصب می‌شده)

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    و پدرم گفت که از او دوری کن ژولیت

    But you were everything to me
    اما تو همه چیز من بودی

    I was begging you please don’t go and I said
    من بهت التماس می‌کردم نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel
    رمئو، منو نجات بده، اونا دارن تلاش می‌کنند بهم بگن چطوری حس کنم

    This love is difficult, but it’s real
    این عشق سخته اما واقعیه

    Don’t be afraid, we’ll make it out of this mess
    نترس، ازپسش خواهیم اومد

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Oh, oh

    I got tired of waiting
    من از انتظار خستم

    Wondering if you were ever coming around
    باورم نمی‌شه که این اطراف بیای

    My faith in you was fading
    اعتمادم داشت بهت کم می‌شد

    When I met you on the outskirts of town, and I said
    وقتی تو رو اطراف شهر دیدم و گفتم

    Romeo save me I’ve been feeling so alone
    رمئو منو نجات بده من خیلی تنهام

    I keep waiting for you but you never come
    من منتظرت موندم ولی تو نیومدی

    Is this in my head? I don’t know what to think
    این چیزیه که توی ذهنمه؟ نمی‌دونم به چی فکرکنم

    He knelt to the ground and pulled out a ring
    او روی زمین زانو زد و حلقه را در آورد

    And said “Marry me, Juliet
    و گفت با من ازدواج کن ژولیت

    You’ll never have to be alone
    تو هرگز تنها نخواهی موند

    I love you and that’s all I really know
    من تو را دوست دارم و این همان چیزی است که من واقعاً می دانم

    I talked to your dad, go pick out a white dress
    من با پدرت حرف زدم برو و یک لباس سفید بیار

    It’s a love story baby just say ‘Yes’”
    این یک داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    دانلود آهنگ عاشقانه love story 

    دانلود 15 تا از بهترین آهنگ های خارجی 2019

    I still come home from a long day
    هنوزم بعد روزای سخت و طولانی برمی گردم خونه

    So much to talk about, so much to say
    با کلی حرف برای گفتن ، با کلی موضوع که بخوایم راجبش بحث کنیم

    I love to think that we’re still making plans
    دوست دارم این شکلی فکر کنم که انگاری هنوزم داریم برای آینده نقشه می کشیم

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Not one to hide from the truth, I know
    از اون آدما نیستم که از حقیقت فرار کنم

    It’s outta my hands but, I won’t let you go
    هر چند از توان من خارجه ولی تلاشمو خواهم کرد تا نری

    There’s no replacing the way you touched me
    هیچ جایگزینی برای جوری که لمسم میکردی وجود نداره

    I still feel the rush
    اون هیجان هنوز برام قابل لمسه

    Sometimes it drowns me ’til I can’t breathe
    بعضی اوقات تا جایی که نفسم بند بیاد خفم میکنه

    Thinking it’s only in our memories
    فکر میکنم همش فقط تو حافطه مون دفن شده

    But, then I talk to you like I did then
    ولی بعدش درست مثل سابق باهات حرف میزنم

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Cause it’s not easy when you’re not with me
    چون وقتی باهم نیستی زندگی سخت میگذره

    The world of madness goes faster now
    این روزا دنیای دیوونگی هام سریعتر از همیشه داره پیش میره

    And it’s a train wreck, but I won’t crash, yet
    خیلی داغون شدم و بهم ریختم ولی زمین گیر نمیشم تا زمانی که

    Long as your echo never fades out
    صدات توی ذهنم از بین نره

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه Courage

    I praise Allah for sending me you my love
    من سپاسگزار خدام که تو رو برای من فرستاد عشق من

    You found me home and sail with me
    تو خونه ی من رو ساختی و با من روی هوا حرکت کردی

    And I`m here with you
    و من اینجا با تو هستم

    Now let me let you know
    حالا به من اجازه بده که بزارم بدونی

    You`ve opened my heart
    تو قلب من رو باز کردی

    I was always thinking that love was wrong
    من همیشه فکر میکردم که عشق اشتباهه

    But everything was changed when you came along
    ولی همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And theres a couple words I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم که در اعماق قلبم

    I feel so blessed when I think of you
    من احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام

    And I ask Allah to bless all we do
    و من از خدا میخوام همه ی کارهایی که ما انجام دادیم رو ببخشه

    You`re my wife and my friend and my strength
    تو زن من و دوست من و نقطه قوت من هستی

    And I pray we`re together eternally
    و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم

    Now I find myself so strong
    حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم

    Everything changed when you came along
    همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And there’s a couple word I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you.loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart now that you`re here
    من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی

    In front of me I strongly feel love
    در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم

    And I have no doubt
    و من شکی ندارم

    And I`m singing loud that I`ll love you eternally
    و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم این در اعماق قلبمه

    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my life

    دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (تا سال ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های امیر تاجیک (آهنگ های جدید و خاطره انگیز از امیر تاجیک)

    دانلود بهترین آهنگ های فریدون آسرایی (گل هیاهو، حسرت، هنوزم همونیم و … یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های مسعود صابری (نقطه ضعف؛ طعم جنون و…)

    دانلود بهترین آهنگ های سامان جلیلی (قدیمی و جدید)

    دانلود بهترین آهنگ های سینا درخشنده (شاد وغمگین تا ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های زانیار خسروی؛ بصورت یکجا تا ۱۴۰۱

    دانلود بهترین آهنگ های پاییزی (پاپ و سنتی از خواننده های محبوب-آپدیت ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های روزبه بمانی (لاتاری، پاییز، شمال و… یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های هوروش بند (یکجا، با کیفیت ۳۲۰-آپدیت ۱۴۰۱)

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز

    طرز تهیه قنبر پلو شیرازی خوشمزه با گوشت قلقلی

    طرز تهیه نودل کره ای اماده با سوسیس و پنیر پیتزا

    طرز تهیه پروفیترول ترکیه؛ دسر خوشمزه برای مهمانی

    طرز تهیه ته دیگ زعفرانی رستورانی با ماست + چند ترفند جالب

    طرز تهیه پفک هندی خوشمزه خانگی و روش سرخ کردن آن

    طرز تهیه ژله حبابی با انار، مجلسی و شیک مناسب مهمانی ها

    طرز تهیه ماهی قزل آلا با طعم بی نظیر و به روش ساده و راحت

    طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خوشمزه و مقوی با سیب زمینی

    آخرین اخبار

    ساعت بازی ایران آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با چه نتیجه ای صعود می کند؟

    مبلغ و زمان واریز یارانه آذر ماه ۱۴۰۱؛ تغییرات جدید در راه است!

    چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟ راهنمای ساده و مفید

    ساعت بازی ایران انگلیس امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به وقت ایران

    افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ساعت چند است؟

    آخرین مقالات

    لیست برندهای معتبر و محبوب تولیدکننده پوشاک ایرانی

    آموزش ساخت کاردستی انار برای کودکان (با مقوا، کاغذ رنگی و غیره) + فیلم

    عکس نوشته تبریک روز دانشجو؛ زیبا و جدید به مناسبت ۱۶ آذر ۱۴۰۱

    متن کوتاه درباره امانت داری (جملات و احادیث بزرگان در مورد امانت داری)

    مدل ناخن شب یلدا؛ طرح های خاص و شیک دخترانه

    طرز تهیه ملاس انار؛ سس خوشمزه و پرکاربرد (بهمراه نکات مفید)

    ۱۸ انشا درباره شب یلدا برای دانش آموزان همه پایه ها (جدید سال ۱۴۰۱)

    ۱۵ بهترین فوتبالیست های مسلمان جهان + عکس

    تاریخ روز دانشجو ۱۴۰۱ چه روزی و چندشنبه است؟ (تاریخ دقیق)

    دانلود ۱۵ آهنگ درباره زمستان و برف؛ شاد،غمگین و عاشقانه

    سگ هایی که تحمل تنهایی دارند؛ ۸ نژاد سگ مستقل برای پرمشغله ها

    برای مدیریت کمردرد این نکات را روزانه رعایت کنید

    روش نگهداری پیاز (در انباری، یخچال و فریزر) برای مدت طولانی

    متن تبریک روز دانشجو؛ کوتاه، ادبی، طنز، عاشقانه و طولانی


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-rzRzY28Z6h/file/04_-_send_my_love_to_your_new_lover.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new loveDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-X3eMvTwoCR/file/taylor_swift1.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه love story Downloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-KBaVBzotY5/file/celine-dion-courage.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه CourageDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-oG5WBXvy1P/file/maher-zain-for-the-rest-of-my-life.mp3Downloads-icon


    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my lifeDownloads-icon

    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    در این مطلب متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی به همراه فایل دانلود آن را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم. خواندن متن آهنگ های عاشقانه انگلیسی به همراه ترجمه و شنیدن همزمان آن تاثیر بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی دارد بخصوص برای افرادی که به روش خودآموز معتقدند.

    متن کوتاه انگلیسی برای بیو اینستاگرام با معنی

    متن عاشقانه انگلیسی که در این مطلب برای شما گردآوری کردیم از آهنگ های معروف خوانندگان بزرگ همچون adel، تیلور سوئیف و …. می باشد که همه ما با ترانه های عاشقانه آنها خاطره داریم.

    دسترسی سریع به مطالب

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    This was all you, none of it me
    همش تویی، من نیستم

    You put your hands all over my body and told me, umm
    دستات رو دور بدنم حلقه کردی و گفتی،

    You told me you were ready
    گفتی که آماده‌ای

    For the big one, for the big jump
    برای [اتفاقی] بزرگ، برای پرشی بلند

    I’d be your last love everlasting you and me
    می‌خواهم آخرین عشقت باشم، برای همیشه تو و من

    That was what you told me
    این همان چیزی بود که به من گفتی

  • طلسم ثروت عظیم یهودی
  • I’m giving you up
    بیخیال میشم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می دانیم که دیگر بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    I was too strong you were trembling
    خیلی مستحکم بودم، تو متزلزل بودی

    You couldn’t handle the hot heat rising (rising), umm
    نمی‌تونستی با تنش که داشت بیشتر می‌شد کنار بیای

    Baby, I’m so rising
    عزیزم، من هنوزم دارم رشد می‌کنم

    I was running, you were walking
    وقتی من می‌دویدم تو راه می‌رفتی

    You couldn’t keep up, you were falling down (down), umm
    نتونسی ادامه بدی، داشتی به پایین سقوط می‌کردی

    There’s only one way down
    فقط یه راه به طرف پایین هست

    I’m giving you up
    بی‌خیالت می‌شم

    I’ve forgiven it all
    همه چیز رو می‌بخشم

    You set me free, oh
    تو منو آزاد کردی

    Send my love to your new lover
    عشق من رو برای معشوقه جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We’ve both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    Send my love to your new lover
    عشقم را برای معشوق جدیدت بفرست

    Treat her better
    باهاش بهتر رفتار کن

    We’ve gotta let go of all of our ghosts
    می‌دونیم که باید همه روحمون رو رها کنیم

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، اگه آماده‌ای

    دانلود ترانه های انگلیسی با متن و ترجمه

    If you’re ready, I am ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    If you’re ready, if you’re ready
    اگه آماده‌ای، من آماده‌ام

    We both know we ain’t kids no more
    هر دو می‌دونیم که دیگه بچه نیستیم

    No, we ain’t kids no more
    نه دیگه بچه نیستیم

    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new love

    متن کوتاه انگلیسی درباره باران با ترجمه فارسی

    We were both young when I first saw you
    هر دو جوان بودیم وقتی برای اولین بار هم‌دیگر را دیدیم

    I close my eyes, and the flashback starts
    چشمام رو می بندم به عقب برمی‌گردم

    I’m standing there
    اونجا ایستاده بودم

    On a balcony in summer air
    توی بالکن در حالی که باد تابستونی می‌وزید

    See the lights, see the party, the ball gowns
    See you make your way through the crowd
    تو رو دیدم که از بین جمعیت داری می‌یای

    And say, “Hello”
    و گفتی سلام

    Little did I know
    یه کمی فهمیده بودم

    That you were Romeo, you were throwing pebbles
    که تو رومئویی، تو بودی که سنگ پرتاب می‌کردی

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    اما پدرم می‌گفت که ازش دوری کن ژولیت

    And I was crying on the staircase
    و روی پله‌ها نشسته بودم و گریه می‌کردم

    Begging you, “Please don’t go,” and I said
    التماست می‌کردم که نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    So I sneak out to the garden to see you
    پنهانی به باغ می‌رم تا تو رو ببینم

    We keep quiet, ’cause we’re dead if they knew
    هر دو ساکتیم چون اگه اونا بفهمن می کشنمون

    So close your eyes
    چشمات رو ببند

    Escape this town for a little while
    بیا برا چند لحظه هم که شده از این شهر فرار کنیم

    ‘Cause you were Romeo, I was a scarlet letter
    چون که تو رمئو  هستی و من اسکارلت لتر (حرف A که به رنگ سرخ روی سینه زناکاران نصب می‌شده)

    And my daddy said, “Stay away from Juliet”
    و پدرم گفت که از او دوری کن ژولیت

    But you were everything to me
    اما تو همه چیز من بودی

    I was begging you please don’t go and I said
    من بهت التماس می‌کردم نرو و گفتم

    Romeo, take me somewhere we can be alone
    رمئو منو ببر جایی که بتونیم تنها باشیم

    I’ll be waiting, all there’s left to do is run
    من منتظرت خواهم موند، تنها راهی که برامون می‌مونه فراره

    You’ll be the prince and I’ll be the princess
    تو پادشاه خواهی شد و منم پرنسس

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Romeo, save me, they’re trying to tell me how to feel
    رمئو، منو نجات بده، اونا دارن تلاش می‌کنند بهم بگن چطوری حس کنم

    This love is difficult, but it’s real
    این عشق سخته اما واقعیه

    Don’t be afraid, we’ll make it out of this mess
    نترس، ازپسش خواهیم اومد

    It’s a love story baby just say “Yes”
    این یه داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    Oh, oh

    I got tired of waiting
    من از انتظار خستم

    Wondering if you were ever coming around
    باورم نمی‌شه که این اطراف بیای

    My faith in you was fading
    اعتمادم داشت بهت کم می‌شد

    When I met you on the outskirts of town, and I said
    وقتی تو رو اطراف شهر دیدم و گفتم

    Romeo save me I’ve been feeling so alone
    رمئو منو نجات بده من خیلی تنهام

    I keep waiting for you but you never come
    من منتظرت موندم ولی تو نیومدی

    Is this in my head? I don’t know what to think
    این چیزیه که توی ذهنمه؟ نمی‌دونم به چی فکرکنم

    He knelt to the ground and pulled out a ring
    او روی زمین زانو زد و حلقه را در آورد

    And said “Marry me, Juliet
    و گفت با من ازدواج کن ژولیت

    You’ll never have to be alone
    تو هرگز تنها نخواهی موند

    I love you and that’s all I really know
    من تو را دوست دارم و این همان چیزی است که من واقعاً می دانم

    I talked to your dad, go pick out a white dress
    من با پدرت حرف زدم برو و یک لباس سفید بیار

    It’s a love story baby just say ‘Yes’”
    این یک داستان عاشقانه است فقط بگو باشه

    دانلود آهنگ عاشقانه love story 

    دانلود 15 تا از بهترین آهنگ های خارجی 2019

    I still come home from a long day
    هنوزم بعد روزای سخت و طولانی برمی گردم خونه

    So much to talk about, so much to say
    با کلی حرف برای گفتن ، با کلی موضوع که بخوایم راجبش بحث کنیم

    I love to think that we’re still making plans
    دوست دارم این شکلی فکر کنم که انگاری هنوزم داریم برای آینده نقشه می کشیم

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    In conversations that’ll never end
    تو مکالمه هایی خیالی که باهات دارم و دوست ندارم تموم شن

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Not one to hide from the truth, I know
    از اون آدما نیستم که از حقیقت فرار کنم

    It’s outta my hands but, I won’t let you go
    هر چند از توان من خارجه ولی تلاشمو خواهم کرد تا نری

    There’s no replacing the way you touched me
    هیچ جایگزینی برای جوری که لمسم میکردی وجود نداره

    I still feel the rush
    اون هیجان هنوز برام قابل لمسه

    Sometimes it drowns me ’til I can’t breathe
    بعضی اوقات تا جایی که نفسم بند بیاد خفم میکنه

    Thinking it’s only in our memories
    فکر میکنم همش فقط تو حافطه مون دفن شده

    But, then I talk to you like I did then
    ولی بعدش درست مثل سابق باهات حرف میزنم

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    Cause it’s not easy when you’re not with me
    چون وقتی باهم نیستی زندگی سخت میگذره

    The world of madness goes faster now
    این روزا دنیای دیوونگی هام سریعتر از همیشه داره پیش میره

    And it’s a train wreck, but I won’t crash, yet
    خیلی داغون شدم و بهم ریختم ولی زمین گیر نمیشم تا زمانی که

    Long as your echo never fades out
    صدات توی ذهنم از بین نره

    Courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    I need you to keep away the doubts
    ازت میخوام که شک و شبهه ها رو بریزی دور

    I’m staring in the face of something new
    خیره میشم تو چشمای یه آدم جدید

    You’re all I got to hold on to
    تو تنها چیزی هستی که می تونم وابستش باشم

    So, courage, don’t you dare fail me now
    دل شیر پیدا کردم ، الان به سرت نزنه که بخوای منو پس بزنی

    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه Courage

    I praise Allah for sending me you my love
    من سپاسگزار خدام که تو رو برای من فرستاد عشق من

    You found me home and sail with me
    تو خونه ی من رو ساختی و با من روی هوا حرکت کردی

    And I`m here with you
    و من اینجا با تو هستم

    Now let me let you know
    حالا به من اجازه بده که بزارم بدونی

    You`ve opened my heart
    تو قلب من رو باز کردی

    I was always thinking that love was wrong
    من همیشه فکر میکردم که عشق اشتباهه

    But everything was changed when you came along
    ولی همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And theres a couple words I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا(الله) تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم که در اعماق قلبم

    I feel so blessed when I think of you
    من احساس خوشبختی زیادی میکنم وقتی در فکر توام

    And I ask Allah to bless all we do
    و من از خدا میخوام همه ی کارهایی که ما انجام دادیم رو ببخشه

    You`re my wife and my friend and my strength
    تو زن من و دوست من و نقطه قوت من هستی

    And I pray we`re together eternally
    و من دعا میکنم که ما تا ابد با همیم

    Now I find myself so strong
    حالا من خودم رو خیلی قوی میدونم

    Everything changed when you came along
    همه چیز تغییر کرد وقتی که تو اومدی

    And there’s a couple word I want to say
    و دوتا کلمه هست که من میخوام بگم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you.loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart now that you`re here
    من میدونم این در اعماق قلبمه حالا که تو اینجا هستی

    In front of me I strongly feel love
    در مقابل من من شدیدا احساس عاشق بودن میکنم

    And I have no doubt
    و من شکی ندارم

    And I`m singing loud that I`ll love you eternally
    و من بلند میخونم که من میخوام تا ابد عاشقت باشم

    For the rest of my life
    برای بقیه ی زندگیم

    I`ll be with you
    من میخوام با تو باشم

    I`ll stay by your side honest and true
    من میخوام در کناره تو صادق و خالصانه بایستم

    Till the end of my time
    تا پایان عمرم

    I`ll be loving you. loving you
    من میخوام عاشقت. باشم عاشق تو

    For the rest of my life
    برای بقیه زندگیم

    Thru days and night
    از اغاز تا انتهای روزها و شبها

    I`ll thank Allah for open my eyes
    من میخوام از خدا تشکر کنم برای اینکه چشمان من رو باز کرد

    Now and forever I…I`ll be there for you
    حالا و برای همیشه من…من میخوام در اینجا برای تو باشم

    I know that deep in my heart
    من میدونم این در اعماق قلبمه

    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my life

    دانلود گلچین بهترین آهنگ های علیرضا قربانی (تا سال ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های امیر تاجیک (آهنگ های جدید و خاطره انگیز از امیر تاجیک)

    دانلود بهترین آهنگ های فریدون آسرایی (گل هیاهو، حسرت، هنوزم همونیم و … یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های مسعود صابری (نقطه ضعف؛ طعم جنون و…)

    دانلود بهترین آهنگ های سامان جلیلی (قدیمی و جدید)

    دانلود بهترین آهنگ های سینا درخشنده (شاد وغمگین تا ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های زانیار خسروی؛ بصورت یکجا تا ۱۴۰۱

    دانلود بهترین آهنگ های پاییزی (پاپ و سنتی از خواننده های محبوب-آپدیت ۱۴۰۱)

    دانلود بهترین آهنگ های روزبه بمانی (لاتاری، پاییز، شمال و… یکجا)

    دانلود بهترین آهنگ های هوروش بند (یکجا، با کیفیت ۳۲۰-آپدیت ۱۴۰۱)

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز

    طرز تهیه قنبر پلو شیرازی خوشمزه با گوشت قلقلی

    طرز تهیه نودل کره ای اماده با سوسیس و پنیر پیتزا

    طرز تهیه پروفیترول ترکیه؛ دسر خوشمزه برای مهمانی

    طرز تهیه ته دیگ زعفرانی رستورانی با ماست + چند ترفند جالب

    طرز تهیه پفک هندی خوشمزه خانگی و روش سرخ کردن آن

    طرز تهیه ژله حبابی با انار، مجلسی و شیک مناسب مهمانی ها

    طرز تهیه ماهی قزل آلا با طعم بی نظیر و به روش ساده و راحت

    طرز تهیه خوراک لوبیا چیتی خوشمزه و مقوی با سیب زمینی

    آخرین اخبار

    ساعت بازی ایران آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با چه نتیجه ای صعود می کند؟

    مبلغ و زمان واریز یارانه آذر ماه ۱۴۰۱؛ تغییرات جدید در راه است!

    چگونه در بورس کالا خودرو بخریم؟ راهنمای ساده و مفید

    ساعت بازی ایران انگلیس امروز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ به وقت ایران

    افتتاحیه جام جهانی قطر ۲۰۲۲ ساعت چند است؟

    آخرین مقالات

    لیست برندهای معتبر و محبوب تولیدکننده پوشاک ایرانی

    آموزش ساخت کاردستی انار برای کودکان (با مقوا، کاغذ رنگی و غیره) + فیلم

    عکس نوشته تبریک روز دانشجو؛ زیبا و جدید به مناسبت ۱۶ آذر ۱۴۰۱

    متن کوتاه درباره امانت داری (جملات و احادیث بزرگان در مورد امانت داری)

    مدل ناخن شب یلدا؛ طرح های خاص و شیک دخترانه

    طرز تهیه ملاس انار؛ سس خوشمزه و پرکاربرد (بهمراه نکات مفید)

    ۱۸ انشا درباره شب یلدا برای دانش آموزان همه پایه ها (جدید سال ۱۴۰۱)

    ۱۵ بهترین فوتبالیست های مسلمان جهان + عکس

    تاریخ روز دانشجو ۱۴۰۱ چه روزی و چندشنبه است؟ (تاریخ دقیق)

    دانلود ۱۵ آهنگ درباره زمستان و برف؛ شاد،غمگین و عاشقانه

    سگ هایی که تحمل تنهایی دارند؛ ۸ نژاد سگ مستقل برای پرمشغله ها

    برای مدیریت کمردرد این نکات را روزانه رعایت کنید

    روش نگهداری پیاز (در انباری، یخچال و فریزر) برای مدت طولانی

    متن تبریک روز دانشجو؛ کوتاه، ادبی، طنز، عاشقانه و طولانی


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-rzRzY28Z6h/file/04_-_send_my_love_to_your_new_lover.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه Send my love to your new loveDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-X3eMvTwoCR/file/taylor_swift1.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ عاشقانه love story Downloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-KBaVBzotY5/file/celine-dion-courage.mp3Downloads-icon


    دانلود آهنگ انگلیسی عاشقانه CourageDownloads-icon


    https://dl.minevisam.com/storage/2021/01/15/x-oG5WBXvy1P/file/maher-zain-for-the-rest-of-my-life.mp3Downloads-icon


    دانلود  آهنگ انگلیسی عاشقانه for the rest of my lifeDownloads-icon

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *