دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی
دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی (رایگان) > آموزش صفر تا صد زبان ترکی استانبولی (100 درس رایگان+PDF)

با توجه به حجم عظیم مسافرت ها به کشور ترکیه و همچنین مراودات تجاری ایرانی ها با ترک ها ، این زبان در ایران بسیار پرطرفدار شده است. که به همین دلیل در این پست آموزش زبان ترکی استانبولی در ۱۰۰ روز به شیوه نصرت یا پیمزلر به همراه فایل pdf کل درسها را به صورت رایگان از چرب زبان برای دانلود شما دوستداران زبان ترکی استانبولی قرارداده شده است. روزانه یک یا دو درس را تمرین کنید تا هم مکالمات روزانه خود را تقویت نمایید وهم بتوانید سطح نگارشی خود را نیز بالا ببرید.

زبان ترکی یکی از قدیمی ترین زبان ها در دنیا است و تاریخی دیرینه دارد برخی زبان شناس ها آثاری از زبان ترکی را در کتیبه های یافت شده در کشور مغولستان کشف کرده اند. در واقع منظور از زبان ترکی، همان زبان استانبولی است که زبان گفتاری کشورهای آسیای جنوبی و اروپای شرقی است.  زبان ترکی شباهت زیادی به زبان بلغاری دارد که در اروپا و آسیا با آن زبان صحبت میکنند.

بین انواع گویش های ترکی نیز شباهت های کمی وجود داشته باشد. با این حال، غالبا گویش مادری نیمی از افرادی که به این زبان صحبت میکنند ، ترکی بوده است. زبان ترکی در ایران  منظور از زبان ترکی در ایران، زبان آذری است که پیش از زبان ترکی مرسوم و رایج شده و از خانواده زبان های ایرانی غربی محسوب میشود. امروزه 71 میلیون نفر زبان مادری‌شان ترکیه‌ای است و حدود 17 میلیون نفر زبان ترکیه‌ای را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند. در ادامه این زبان را به طور جامع به شما معرفی خواهیم کرد.

 

دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

می خوای کل این سایت توی جیبت باشه؟ توی اپلیکیشن آموزش ترکی استانبولی چرب زبان، ترکی استانبولی رو جوری یاد میگیری که تو هیچ کلاس آموزشی یا پک دیگه ای نه دیدی نه شنیدی! در کمترین زمان استانبولی رو مثل بلبل حرف بزن!

 

زبان ترکی استانبولی مانند زبان‌های فنلاندی و مجارستانی مربوط به شاخه زبان‌های آلتایی از خانواده زبان‌های اورال-آلتایی است. به زبان‌های ترکی و مشابه آن زبان‌های اغوز گفته می‌شود. به زبان‌های ترکیه‌ای، آذری، قزاق، قرقیزی، تاتار، ترکمنی، ازبکی و بسیاری از زبان‌هایی که در بالکان تا آسیای مرکزی و شما غربی چین و جنوب سیبری صحبت می‌شود زبان‎های اغوز می‌گویند.

در سال 1928 جنبش زبان به وسیله کمال آتاتورک رخ می‌دهد و طی آن رسم‌الخط ترکی از فارسی به لاتین تغییر می‌یابد و واژه‌های ترکی جایگزین واژه‌های عربی و فارسی می‌شود. برخی از واژه‌های منسوخ ترکی باز می‌گردند و برخی واژه‌ها جدید ساخته می‌شوند.

جنسیت: زبان ترکیه‌ای مانند فارسی جنسیت ندارد و ضمیر سوم شخص مفرد نیز مانند فارسی برای مونث و مذکر یکسان به کار می‌رود.

حالات دستوری: اسامی شش حالت دستوری دارند: اسمی، ملکی، مفعولی مستقیم، مفعولی غیرمستقیم، مکانی و مفعول به. هر کدام از این حالات با پسوند خاصی که به ریشه اسم متصل می‌شود نشان داده می‌شود.

صرف فعل: افعال در ترکیه‌ای مانند زبان فارسی در حالت و شمار با فاعل خود تطبیق دارند و صرف می‌شوند. ساختار فعل در زبان ترکی به این شکل است: ریشه فعل + نشانه زمان‌ساز + پسوند فاعلی.

حرف تعریف: در زبان ترکیه‌ای مانند فارسی حرف تعریف معین وجود ندارد و عدد “یک” به عنوان حرف تعریف نامعین به کار می‌رود.

ساختار جمله: ساختار جمله در زبان ترکیه‌ای مشابه فارسی فاعل، مفعول و فعل است اما به دلیل داشتن حالت‌های دستوری مختلف، جایگاه واژه‌ها تا حدی قابل تغییر است.

حرف اضافه: حرف اضافه در زبان ترکیه‌ای برخلاف زبان فارسی معمولا بعد از اسم و به صورت پسوند می‌آید.

حالت منفی و سوالی: منفی کردن در زبان ترکیه‌ای به دو صورت انجام می‌گیرد: برای جملات اسنادی، با استفاده از فعل کمکی değil انجام می‌شود. این فعل کمکی که مانند سایر فعل‌ها صرف می‌شود و بعد از مسند قرار می‌گیرد. برای جملاتی که فعل اصلی دارند به انتهای فعل پسوند –me اضافه می‌شود. پسوند –me برای سوالات بله/خیر نیز به کار می‌رود. برای سوالات معمولی از واژه‌های پرسشی استفاده‌ می‌شود با این تفاوت که جای سایر واژه‌های جمله عوض نمی‌شود، فقط واژه‌ای که جواب است حذف شده و به جای آن واژه پرسشی مناسب جایگزین می‌شود.

تطبیق آوایی: زبان ترکیه‌ای مانند سایر زبان‌های ترکی تطبیق آوایی دارد، به این معنی که آوای حروف صدادار در پسوندها باید با آوای حروف صدادار واژه‌ها یکسان باشند، مثلا اگر ریشه واژه حرف صدادار گرد داشته باشد پسوندی که به آن متصل می‌شود نیز باید حروف صدادار گرد داشته باشد. آواهای صدادار در واژه‌ها نیز باید با هم یکسان باشند، یعنی اگر یکی از آواها بلند است سایر آواهای واژه نیز باید بلند باشند.

تکیه: تکیه روی واژه‌ها در حالت تک‌واژه‌ای روی هجای آخر واژه‌هاست اما در جمله تکیه واژه‌ها (به خصوص فعل‌ها) تغییر می‌کند.

زبان ترکی 8 حرف صدادار و 21 حرف بی‌صدا دارد.

1- زبان ترکی زبان 75 میلیون نفر در سراسر جهان است و آن را به 15 امین زبان در دنیا تبدیل کرده است، اما شمولیت زبان ترکی به اینجا ختم نمیشود حتی در آلمان زبان ترکی دومین زبان فراگیر است که به دلیل حجم بالای مهاجر در این کشور است.

2- شما با یادگیری زبان ترکی، دریچه ای برای یادگیری زبان های دیگر مثل زبان‌های نوین ترکی، مانند قزاقستان، قرقیزستان، تاتار، ازبکی است؛ چرا که رابطه نزدیکی بین آن ها وجود دارد.

3- ترکیه 16 امین اقتصاد فعال جهان را دارد، همچنین اهمیت زیادی در جغرافیای سیاسی و فرهنگی دارد. با رشد نفوذ اقتصادی و سیاسی ترکیه، کشور ترکیه و دانش زبان ترکی دارایی‌های ارزشمندی هستند که توسط شرکت‌ها، سازمان‌های غیر دولتی، سازمان‌های دولتی و موسسات تحقیقاتی که در این منطقه مشغول به کارند، مورد نیاز است. بنابراین این زبان میتواند مزیت های زیادی برای شما داشته باشد.

4- فرصت های شغلی در ترکیه در زمینه های مختلف  فن‌آوری، امنیت سایبری، انرژی، هتلداری، امور مالی، قانون، تجارت و دولت وجود دارد و اگر تمایل به مهاجرت دارید این زبان در امر مهاجرت کاری یک امتیاز محسوب خواهد شد.

5- اگر قصد مهاجرت تحصیلی دارید، این زبان فرصت های تحقیقاتی و تحصیلی زیادی را فراهم میکند، این شکرو از لحاظ تاریخی بسیار غنی بوده و به همین دلیل دانشجویان انسان‌شناسی، باستان‌شناسی و تاریخ مهاجرت به این کشور را یک امتیاز میدانند بنابراین دانستن زبان ترکی کمک زیادی میکند.

6- برخلاف اینکه در ترکیه تحصیل به زبان انگلیسی  صورت میگیرد اما دانستن زبان ترکی امکان تعامل با مردم کشور ترکیه و حتی کسب درآمد را آسان تر خواهد کرد.

7- دو زبانه بودن فقط برای پر کردن رزومه شما نیست،  بلکه می‌تواند شغل شما را تغییر دهد. دانستن زبان ترکی می‌تواند برای هر کسی که با شرکت‌های ترکیه‌ای کار می کند و یا  برای کار در این کشور برنامه‌ریزی می کند، بسیار سودمند باشد.

8- استانبول یکی از گردشگرپذیرترین شهرهای دنیا است، اگر قصد سفر به این کشور پراز جاذبه های زیبا را دارید بهتر است زبان تکی بدانید تا به راحتی به این کشور سفر کنید.

شاید یکی از دلایلی که زبان آموزان ترکی آن را زبانی سخت و حتی پیچیده میدانند، عدم شباهت با زبان انگلیسی است. البته از این نظر که ترکی استانبولی دارای الفبای مشترکی با زبان انگلیسی هست، حداقل در حد الفبای اولیه، یادگیری آن برای کسانی که حتی اندکی به زبان انگلیسی اشراف دارند ساده‌ تر میشود. با این حال، این تشابه الفبا به هیچ عنوان نشان دهنده ارتباط ساختاری میان این زبان و زبان انگلیسی نیست. بنابراین نمیتوان آن را مرتبط با انگلیسی دانست و زبان کاملا مستقلی است، اما با تمرین آموزش ترکی امکان پذیر خواهد بود.

1- اولین قدمی که برای یادگیری زبان باید بدانید این است که شرایط ذهنی خود را برای یادگیری زبان ترکی اماده کنید.

2- قدم دومی که در روش های یادگیری سریع زبان ترکی باید از آن استفاده کنید این است که دایره لغات ترکی خود را گسترش دهید و تلفظ آنها را به درستی بیان کنید. برای اینکار میتوانیدآهنگ های ترکی را با زیرنویس ترکی گوش بدهید، از پادکست و فیلم های ترکی استفاده کنید.

3- پیدا کردن یک همراه که به زبان ترکی مسلط باشد می تواند به شما در یادگیری سریعتر زبان ترکی کمک بسیار زیادی بکند. پس سعی کنید به دنبال دوستی بگردید که به زبان ترکی مسلط باشد. این کار امروزه با استفاده از فضای مجازی بسیار ساده و آسان می باشد.

4- شما میتوانید به آموزشگاه های زبان ترکی مراجعه کنید و زبان خود را زیرنظر یک استاد تقویت کنید.

متن درس اول مکالمات زبان ترکی استانبولی

ابتدا pdf یا کتاب کامل را اینجا دانلود نمایید

اگر همه دروس را نمی بینید، گوشی خود را افقی نگه دارید

روش کار با این مجموعه آموزشی زبان ترکی استانبولی در ۱۰۰ روز به این صورت است که شما ابتدا هر درس را چند بار گوش دهید و سپس از روی فایل پی دی اف آنها را تمرین کنید تا هم طرز نوشتن کلمات را به خوبی و به راحتی بیاموزید و هم مکالمات خود را تقویت نمایید.همزمان با مجموعه بالا زبان نصرت ترکی استانبولی بسیار بسیار برای شما ارزشمند خواهد بود.

ویژگی های برتر مجموعه نصرت: یادگیری آسان و بی دردسر در ۳۰ روز، بدون نیاز به کتاب و مدرس، قابل اجرا بر روی رایانه، تلفن همراه، دستگاه پخش صوت و غیره، به همراه تمرین تقویت حافظه است.شما با روزانه نیم ساعت الی یک ساعت وقت گذاشتن برای استفاده از این پکیج مکالمات روزمره ترکی را خواهید آموخت.

1- چگونه زبان ترکی را در سریع ترین زمان یاد بگیریم؟

برای این که زبان ترکی استانبولی را در سریع ترین زمان ممکن یاد بگیرید می بایست از روش شبیه ساز محیطی استفاده کنید. آهنگ ترکی، فیلم، پادکست و حتی برنامه های تلویزیونی میتوانند محیط را برای شما شبیه سازی کنند تا گوش شما به شنیدن آوای ترکی عادت کند.دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

2- بهترین ترفند یادگیری زبان ترکی چیست؟

بهترین راه برای یادگیری زبان ترکی این است که آن را با خنده و شوخی یاد بگیرید. کتاب را کنار بگذارید و ترکی را به صورت سرگرمی یاد بگیرید تا خیلی سریع آن را فرا بگیرید.

2- استفاده از کلاس آموزش زبان بهتر است یا به صورت خودآموز یاد بگیریم؟

اگر بتوانید از کلاس زبان استفاده کنید می توانید بسیار سریع تر و بهتر و همچنین اصولی تر زبان ترکی را یاد بگیرید، اما شما بسیار راحتی میتواند از ویدئوهای یوتیوب استفاده کنید و ترکی را به راحتی یاد بگیرید.

سلام به تیم پر تلاش شما!
ببخشید فایل پی دی اف مشکل داره
دانلود که بکنی باز نمیشه، لطفاً بررسی کنید
ممنون

درود. فایل سالم هست. با یک مرورگر دیگر امتحان بفرمایید

سلام ممنون از شما عالی بود

سلام من یدختر ۱۳ ساله هستم دوست. دارم ترکی یاد بگیرم خوبه؟

سلام . عبارت “چرا باید ترکی یاد بگیریم” را در سایت جستجو کنید. علاوه بر اینکه ترکیه یکی از مقاصد عالی برای ایرانیان هست، از نظر اقتصادی نیز آینده روشنی دارد. دلایل را کامل مطالعه بفرمایید

فقط تا فایل ۳۴ دانلود شد چرا بقیه رو باز نمیکنه؟

سلام
با طی کردن این ۱۰۰ مرحله به طور کامل بر زبان ترکی مسلط میشیم؟؟

سلام ..این کتاب چاپ شده اش رو‌نمیفروشین؟

درود بر شما، من این کتاب رو دارم اما سی دیشو گم کردم، باید چ کنم؟؟ 🤔 مرسی ک کمکم میکنید 😊

سلام
من ۱۶سالمه میخوام ترکی یاد بگیرم
و دوست دارم در سالهای اینده به ترکبه مهاجرت کنم
آیا این چیز خوب هست یانه؟

درست شد، ممنـــونم

سلام.وقتتون بخیر ممنون از شما….خاستم بدونم چرا فایلای صوتی ک گذاشتین کارنمیکنه؟؟ اصلا دانلود نمیشه نمیدونم چجوری باید ازش استفاده کنم میشه زاهنمایی بفرمایید ممنون

درود. روی یک مرورگر دیگر امتحان بفرمایید.

سلام.من اموزش سی قسمتی نصرت برای زبان ترکی استانبولی رو تموم کردم ..اگه برنامه یا اموزشی ب این سبک (برای تقویت مکالمه) ویژه فارسی زبان ها هست لطفا معرفی کنید.ممنون

درود
این بسته آموزشی که نسخه کامل تر نصرت هست.

سلام چرا تا درس ۶۸ داره ؟بقیش کجاست پس؟

سلام..این فایل های صوتی تا ۶۸ پس بقیش کو؟؟؟لطفا جوابم رو بدین

درود بر شما .دوست گرامی ۱۰۰ درس هستند !

نه فایل صوتی رو میگم تا ۶۸ تاست تا ۱۰۰ تا نیست

گوشیوافقی بگیرمیاره

این آموزش یا می‌میتود نصرت واقعا برای یاد گیری زبان عالیست

سلام خسته نباشید.عاااااالی

سلام
pdf را که دانلود کردم جولوی هر جمله یه لینک پخش فایل صوتی هست ایا میشه فایل های صوتی را یه کاری کنیم از همان داخله pdf پخش بشه

خیر

خدا بهشون سلامتی بده عمر با عزت واقعا ممنونم از توضیحات کامل نحوه تلفظ گفتار نوشتار سپاس فراوان یه حس قوت قلب اعتماد به نفس شوق ذوق همراهم اومده ممنونم خسته نباشید 🇹🇷🇹🇷🇹🇷

سلام
در صورت امکان پی دی افی که گذاشتید نسخه اصلی را بگذارید تا با کلیک بر روی دکمه پلی تلفظ مربوطه را بتوانیم بشنویم
ضمناً بخاطر مجموعه خوبتون متشکرم

درود. اصلا امکان پخش صوت از داخل پی دی اف وجود ندارد!

سلام خسته نباشید ایا فقط فایل پی دی اف هست ؟ برنامه نساختین ؟

سلام خسته نباشید بسیار عالی بود فقط مشکلی که وجود داره تگ آهنگهاست که آدرس سایتتونه و اغلب موزیک پلیر ها در هم و بر هم پخش می کنند چون عنوان عددی نداره لطفا اصلاح کنید ممنون.

درود. بله حتما. ممنون بابت پیشنهادتون

من مجبور شدم با نرم افزار تمام تگ های تراک ها رو پاک کنم

سلام من تازه دانلد کردم کسی زبان مورد نظرش را یاد گرفته

با چند تا مرورگر مختلف امتحان کردم چرا فایل های صوتی دانلود نمیشه؟

لینکهای دانلود سالم هستند
مشکلی مشاهده نشد!

پسورد فایل چیه

سلام کلاس حضوری دارید؟

سلام
تشکر از زحماتتون عااااااالی

سلام ممنون از لطف تون بسیار کاربردی و ارزشمنده فایل ها

سلام وقت بخیر میخواستم بدونم میتونم از فایلهای صوتی تون توی نرم افزاری که میخوام بسازم استفاده کنم البته با ذکر منبع. ممنون میشم جواب بدین. سپاس

درود بیکران خدمت تمام دوستان چرب زبان
واقعا ممنونم بابت این فایل آموزشی که بصورت رایگان گذاشتید.
جسارتا فقط بعضی از لینک های صوتی خراب هستند و فایل رو دانلود نمیکنه ،(شماره ۱۷،۲۸،۳۰ ) و چند تای دیگه . ممنون میشم اگر درستشون کنید⚘

سلام خسته نباشین برای ازمون تومر بهتره از چه منابعی استفاده کنیم که بطور خودخوان مسلط باشیم؟و هزینه ازمون تومر چقدره ؟

بسیار ممنون بابت کار مفید و ارزشمندتون. لطفا فایل های صوتی رو در قالب فایل فشرده قرار بدید تا راحتر دان بشه. ممنونم

عالی بود دمتون گرمممممممممم??????????❤❤❤? shayanviolonn insta

درسها خیلی خوبه من از سایت تلکسیران این پک میخوندم اما کامل نبود تا اینکه اینجا هم صوتی و هم نوشته دیدم کاملتره موفق باشید.

عالی بود,ممندن ازشما

تا درس ۶۸ بیشتر نداره چطور باید بیاریم

با مرورگر دیگری تست نمایید
۱۰۰ درس کامل هستند

aaaaallllllllllliiiiiiiii boud dame shoma garm va motashaker

واقعا عالی بود دستتون درد نکنه

باسپاس و عرض قدردانی بابت اطلاعات خوب و رایگان شما/ آرزو میکنم همیشه شاد و سلامت باشید

کانال در تلگرام هست،

فوق العاده بود . دمتون گرم

ممنون خیلی خوبه واقعا دستتون درد نکنه

سلام درود بر شما و تیم زحمتکش، من تا ۱۰۰ آموزش ترکی استانبولی را دانلود کردم و در دانلود موفق بودم مشغول مطالعه‌ام ، تا الان مشکلی نداشتم ،مجددا تشکر و سپاس دارم

فدآآآآآآت

عالی

سلام فایل های ۹۷ اینا اصلا لینکش دیده نمیشه تو جدولی که گذاشتین تو سایت😑😑

سلام
لغات به همین شکل بیشتر ندارین؟
اینا رو تموم کردم. خیلی خوب بود.
اگه داشته باشین حاضرم بخرم. فقط به همین شکل باشه یعنی یه لغت را بگه و بعد ترجمه‌ش را بگه

سلام
مجتبی هستم من دنبال شعرهای ترکی هستم متاسفانه پیدا نمی کنم که بتوام دانلود کنم.

مکتب خونه یه درس داره که اشعار و متون ترکی میتونید یاد بگیرید

سلام
میشه همه رو توی یک لینک بذارین برای دانلود یکجا؟
تشکر

سلام
چشم سعی میکنیم به زودی انجام شود

سلام آموزش ها مفید هستن اما ایراداتی هم دارن …مثلا فارسی میگه :سوپر مارکت کجاست ؟ ولی ترجمه ترکیه ایش میگه :آیا در این نزدیکی سوپر مارکت هست؟
یا جای دیگه فارسی میگه:شما از کجا می‌آیید؟ ترکیش میگه:بازلی هستم !! در صورتی که باید بگه از بازل می آیم
ممنون بابت پکیج صوتیتون

عالی عالی عالی
دستتون درد نکنه
خیلی کمکون میکنه تا زودتر یاد بگیریم

merhaba! Teşekkür ederim. Bu çok iyi. yaşasin

سلام. خب معادل این مسئله را در زبان انگلیسی هم داریم. به طور مثال ?where are you come from
مفهوم این جمله در انگلیسی و معادل فارسی آن میشه «اهل کجایی؟» اما ترجمه تحت اللفظی میشه «از کجایی میایی؟»

عالی
دستتون دردنکنه

اقا سلام این فایل صوتیش ناقص هست و بعضی از درسارو نداره ۳ باز دان کردم مرتب کردم ولی برای مثال درس ۴ داخلش نیس باید الان چیکار کرد؟؟؟

مشکلی نداره. درس 4 هم هست!

بسیار عالی .ممنون از شما که این مجموعه ارزشمند را در اختیار ما گذاشتید.

خیلی از لطف شما از بابت در اختیار قراردادن این مطالب بصورت رایگان در اختیار عمومم ممنونم. من از این دروس استفاده میکنم و ازتون ممنونم.

Teşekkürler kolay gelsin 🌹😍

سلام هرکار کردم نتونستم رایگان دانلود کنم واسه هرکدوم جداگانه مبلغ بود چجور رایگان دانلود کنم ؟ممنون میشم اگر بفرمایید

سلام وقتتون بخیر من پول رو واریز کردم الان چطور به دستم میرسه pdf؟ برای اندروید میخواستم

سلام ضمن تشکر از خرید شما، ایمیل شده خدمتتون

سلام چرا لینک دانلود فایل های صوتی نیست؟

روی هر درس کلیک کنید برای دانلود

سلام. فایل صوتی از قسمت ۳۵ به بعد هست و قبلش نیست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

لیست کامل بهترین آموزشگاههای ترکی استانبولی

کاشت مو روانپزشک متخصصان تغذیه دندانپزشک کاشت ابرو لیفت صورت  لیپوساکشن جراح پلاستیک کلینیک جراحی بینی ارتودنسی

در تلگرام ما زبان یاد بگیر (Vpn روشن کن و کلیک)

با بیش از ۱۵ سال سابقه درخشان، هدف اصلی ما شکوفایی هموطنان عزیزمان و کمک به ارتقای دانش آنهاست با همه توان! استفاده از مطالب چرب زبان با دادن لینک مستقیم به سایت به عنوان منبع بلامانع است.

تبلیغــات     تماس با ما


ابتدا pdf یا کتاب کامل را اینجا دانلود نماییدDownloads-icon


‫اشخاصDownloads-icon


‫در فرودگاهDownloads-icon


‫لازم داشتن –خواستنDownloads-icon


‫خانوادهDownloads-icon


‫عبور و مرور درون شهری Downloads-icon


‫چیزی خواستنDownloads-icon


‫آشنا شدنDownloads-icon


‫در راهDownloads-icon


‫چیزی خواستنDownloads-icon


‫در مدرسهDownloads-icon


‫در تاکسیDownloads-icon


‫چیزی که باید انجام گیردDownloads-icon


‫کشورها و زبانهاDownloads-icon


‫خرابی ماشینDownloads-icon


‫اجازه داشتن برای انجام Downloads-icon


‫خواندن و نوشتنDownloads-icon


‫سؤال در مورد مسیر حرکتDownloads-icon


‫خواهش کردن Downloads-icon


‫اعدادDownloads-icon


‫جهت یابیDownloads-icon


‫دلیل آوردن برای چیزی ۱Downloads-icon


‫ساعات روزDownloads-icon


‫بازدید از شهرDownloads-icon


‫دلیل آوردن برای چیزی ۲Downloads-icon


‫روزهای هفتهDownloads-icon


‫در باغ وحشDownloads-icon


‫دلیل آوردن برای چیزی ۳Downloads-icon


‫دیروز –امروز –فرداDownloads-icon


‫گردش عصر (شب)Downloads-icon


‫صفت ها ۱Downloads-icon


‫ماههاDownloads-icon


‫در سینماDownloads-icon


‫صفت ها ۲Downloads-icon


‫نوشیدنیهاDownloads-icon


‫در دیسکوDownloads-icon


‫صفت ها ۳Downloads-icon


‫فعالیتهاDownloads-icon


‫تدارک سفرDownloads-icon


‫گذشته (زمان گذشته) ۱Downloads-icon


‫رنگ هاDownloads-icon


‫فعالیت های تعطیلاتیDownloads-icon


‫گذشته (زمان گذشته) ۲Downloads-icon


‫میوه ها و مواد غذاییDownloads-icon


‫ورزشDownloads-icon


‫گذشته (زمان گذشته) ۳Downloads-icon


‫فصل های سال و آب و هواDownloads-icon


‫در استخر شناDownloads-icon


‫گذشته (زمان گذشته) ۴Downloads-icon


‫در خانهDownloads-icon


‫خرید مایحتاج Downloads-icon


‫سوال کردن- گذشته ۱Downloads-icon


‫نظافت خانهDownloads-icon


‫در فروشگاهDownloads-icon


‫سوال کردن- گذشته ۲Downloads-icon


‫در آشپزخانهDownloads-icon


‫مغازه هاDownloads-icon


‫زمان گذشته افعال معین ۱Downloads-icon


‫گفتگوی کوتاه ۱Downloads-icon


‫خریدDownloads-icon


‫زمان گذشته افعال معین ۲Downloads-icon


‫گفتگوی کوتاه ۲Downloads-icon


‫کارDownloads-icon


‫امری ۱Downloads-icon


‫گفتگوی کوتاه ۳Downloads-icon


‫احساس هاDownloads-icon


‫امری ۲Downloads-icon


‫یادگیری زبانهای خارجیDownloads-icon


‫در مطب دکترDownloads-icon


‫جملات وابسته با که ۱Downloads-icon


‫قرار ملاقاتDownloads-icon


‫اعضا بدنDownloads-icon


‫جملات وابسته با که ۲Downloads-icon


‫در شهرDownloads-icon


‫در اداره پستDownloads-icon


‫جملات وابسته با آیاDownloads-icon


‫در طبیعتDownloads-icon


‫در بانکDownloads-icon


‫حروف ربط ۱Downloads-icon


‫در هتل –ورود به هتلDownloads-icon


‫اعداد ترتیبیDownloads-icon


‫حروف ربط ۲Downloads-icon


‫در هتل –شکایتDownloads-icon


‫سئوال کردن ۱Downloads-icon


‫حروف ربط ۳Downloads-icon


‫دررستوران ۱Downloads-icon


‫سئوال کردن ۲Downloads-icon


‫حروف ربط ۴Downloads-icon


‫در رستوران ۲Downloads-icon


‫نفی ۱Downloads-icon


‫حروف ربط مضاعفDownloads-icon


‫در رستوران ۳Downloads-icon


‫نفی ۲Downloads-icon


‫حالت اضافهDownloads-icon


‫در رستوران ۴Downloads-icon


‫ضمائر ملکی ۱Downloads-icon


‫قیدهاDownloads-icon


‫در ایستگاه قطارDownloads-icon


‫ضمائر ملکی ۲Downloads-icon


‫در قطارDownloads-icon


‫بزرگ –کوچکDownloads-icon


 این دوره آموزش زبان ترکی استانبولی  رایگان برای دانش آموزان ،دانشجویان ، علاقمندان به کار وتحصیل و یا کسانی که مایلند لحظاتی خوش و به یاد ماندنی در تعطیلات و سفر خود به ترکیه داشته باشند تهیه شده است.

  هر قسمت با زبان ساده به همراه نکات ، فیلم و صوت آموزش داده می شود. در پایان هر بخش یک مکالمه به همراه کلمات استفاده شده در هر مکالمه با تلفظ و فایل صوتی و سپس مکالمه کامل و ترجمه فارسی آن قرار داده خواهد شد.

همچنین در آخر هر درس تمرین هایی در نظر گرفته شده است  که پاسخ هر تمرین در جلسات بعدی برای شما  قرار داده می شود.

یادگیری لذت بخش زبان ترکی استانبولی را با همراهی ما تجربه کنیددانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

  برای ثبت نام در کلاس زبان ترکی استانبولی در تهران به همراه تخفیف ویژه جهت اطلاع از ویژگی های دوره های برگزار شده بر روی  لینک زیر کلیلک کنید.

بهترین کلاس زبان ترکی استانبولی تهران

آموزش زبان ترکی استانبولی

صحبت کردن به زبان ترکی استانبولی بسیار آسان و از مزایای این زبان این است که کلمات به همان صورت که نوشته می شوند به همان صورت نیز خوانده می شوند.کافیست با ما دراین درس همراه باشید تا تلفظ صحیح حروف الفبا ترکی استانبولی را یاد بگیرید سپس قادر خواه…

 دوستان و همراهان عزیز قبل از ادامه آموزش زبان ترکی استانبولی ابتدا پاسخ تمرینات درس اول را مشاهده کنید و درصورتی که نیاز به تمرین بیشتر دارید به درس اول آموزش الفبای زبان ترکی استانبولی مراجعه کنید.همچنین می توانید فایل تصویری زیر را که حالت ده…

دوستان عزیز با سومین درس از آموزش زبان ترکی استانبولی درخدمتتون هستیم ، در درس اول ودوم الفبای زبان ترکی استانبولی و جمع بستن در زبان ترکی استانبولی را آموزش دادیم در درس سوم ضمایر اشاره را توضیح خواهیم داد پس با ما همراه باشید.پاسخ تمرینات درس …

دوستان عزیز با  درس چهارم از آموزش زبان ترکی استانبولی درخدمتتون هستیم . در این درس قصد داریم سوالی کردن در زبان ترکی استانبولی را آموزش دهیم. قبل از مطالعه این درس پاسخ تمرینات درس سوم را برای شما قرارداده ایم درصورت نیاز به مطالعه بیشتر به درس…

در زبان ترکی استانبولی هیچ کدام از حروف اضافه کلمه مستقلی نیستند و تماما به کلمات دیگر می پیوندند و معنی کلمه را تغییر می دهند .پاسخ تمرینات درس چهارمپاسخ تمرین اول:پاسخ تمرین دوم:پاسخ تمرین سوم: جهت ثبت نام و اطلاع از زمان تشکیل کلاس ها بر…

تا اینجا الفبای زبان ترکی استانبولی ، جمع بستن در زبان ترکی استانبولی ، پسوند سوالی کردن در زبان ترکی استانبولی وحرف اضافه در زبان ترکی استانبولی را باهم یاد گرفتیم . در صورت نیاز به مرور مجدد می توانید به لینک آموزش زبان ترکی استانبولی مراجعه کنید.د…

درس هفتم را در ارتباط با زمان حال ساده در زبان ترکی استانبولی شروع می کنیم، انشالله که دروس قبل را مطالعه کردید و مفید واقع شده باشد لیست دورس قبل را از لینک آموزش زبان ترکی استانبولی می توانید مشاهده کنید. هنگام ساخت جمله زمان اتفاق افتادن فعل …

 دوستان عزیز زمان حال ساده منفی در زبان ترکی استانبولی را  در این درس توضیح خواهیم داد. زمان حال ساده در زبان ترکی استانبولی از لینک زمان حال ساده در زبان ترکی استانبولی قابل دسترسی می باشد.پاسخ تمرینات درس هفتم پاسخ تمرین اول:ben…

با سوالی زمان حال ساده در زبان ترکی استانبولی ، آخرین بخش از صرف زمان حال ساده در زبان ترکی استانبولی در خدمتتون هستیم دوستان جهت مطالعه قسمت های دیگر زمان حال ساده می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.زمان حال ساده در زبان ترکی استانبولیزمان حال س…

یکی از تفاوت های زبان ترکی استانبولی با زبان فارسی در نحوه استفاده از پسوندها است ، پسوندها در زبان ترکی استانبولی به انتهای کلمه ها یا واژه ها می چسبند به عنوان مثال حروف اضافه در ، از ، تا و…. به صورت پسوند به انتهای واژه ها می چسبند که در ادامه …

اعداد در زبان ترکی استانبولی به دو گروه تقسیم می شوند ، اعداد اصلی و اعداد ترتیبی ، یادگیری اعداد در زبان ترکی استانبولی آسان است و از یک قاعده خاص پیروی می کند.اگر قصد سفر ، تحصیل و یا مهاجرت به کشور ترکیه را دارید قطعا یکی از مواردی که به دانست…

با آموزش ساعت در زبان ترکی استانبولی در خدمتتون هستیم .دوستان عزیز از آنجایی که برای بیان ساعت ها  در زبان ترکی استانبولی باید آشنایی با اعداد زبان ترکی استانبولی داشته باشید می توانید به درس قبل اعداد در زبان ترکی استانبولی مراجعه کنید.پاسخ تمر…

درس سیزدهم آموزش زمان گذشته ساده در زبان ترکی استانبولی شروع می کنیم، انشالله که دروس قبل را مطالعه کردید و مفید واقع شده باشد لیست دورس قبل را از لینک آموزش زبان ترکی استانبولی می توانید مشاهده کنید. اولین زمانی که در زبان ترکی استانبولی ت…

 دوستان عزیز زمان گذشته ساده منفی در زبان ترکی استانبولی را  در این درس توضیح خواهیم داد. زمان گذشته ساده در زبان ترکی استانبولی از لینک زمان گذشته ساده در زبان ترکی استانبولی قابل دسترسی می باشد.پاسخ تمرینات درس سیزدهم پاسخ تمرین…

با آموزش زمان گذشته ساده سوالی در زبان ترکی استانبولی ، آخرین بخش از صرف زمان گذشته ساده در زبان ترکی استانبولی در خدمتتون هستیم دوستان جهت مطالعه قسمت های دیگر زمان گذشته ساده می توانید به لینک های زیر مراجعه کنید.زمان گذشته ساده در زبان ترکی ا…

 در این درس صرف فعل بودن در زبان ترکی استانبولی را آموزش می دهیم قبل از هر چیز باید بگویم که صرف فعل بودن ترکی استانبولی با صرف این فعل در زبان فارسی متفاوت است.پاسخ تمرینات درس پانزدهم پاسخ تمرین اول:bengittim mi?نرفتم؟sengi…

مضاف و مضاف الیه  مضاف و مضاف الیه در زبان فارسی از کنار هم قرارگرفتن  دو اسم به وسیله  یک کسره کوچک ساخته می شود. مثال :کیف مریم (مریم مضاف الیه و کیف مضاف است) در زبان ترکی استانبولی اول مضاف الیه بعد مضاف  نوشته …

ماضی بعید یا گذشته کامل در ترکی استانبولی انجام کاری را در گذشته بیان می کند ولی دلالت بر نامشخص بودن آن را دارد. در صورتیکه شنونده صحت وواقعیت انجام کاری را از دیگری شنیده و آموخته است فعل با توجه هماهنگی اصوات  ازmuş , mü, mış, miş استفاد…

افعال درزمان آینده در ترکی استانبولی انجام عملی را درآینده نشان می دهد، فعل در زمان آینده با افزودن پسوند های acak , ecek  به ریشه فعل و سپس افزودن پسوند های شخص ساخته می شود.درصورتی که نحوه به دست آوردن ریشه فعل در زبان ترکی استانبولی را ن…

قطعا هنگام سفر ویا مهاجرت به کشور ترکیه نیاز به دانستن تقویم و نام ماه ها و روزهای ترکی احتیاج خواهید داشت . تقويم تركيه همزمان با آغاز سال میلادی است در تقویم ترکیه روز یکشنبه روز آخر هفته است و تعطیل رسمی می باشد و البته روز شنبه نیز بسیاری از بانک…

در درس قبل یادگرفتیم که زمان آینده در زبان ترکی استانبولی با ا افزودن acak و ecek به ریشه فعل و سپس پسوندهای شخصی ساخته می شود .در صورت نیاز به یاد آوری و مطالعه نکات زمان آینده به لینک زمان آینده در زبان ترکی استانبولی مراجعه کنید.منفی کردن فعل آیند…

دانشگاه ساکاریا یکی ازدانشگاه های دولتی در شهر آداپازار پایتخت ساکاریا است.این دانشگاه در ابتدا به عنوان مدرسه مهندسی و معماری که به دانشگاه فنی استانبول وابسته بود شروع به کار کرد اما در سال 1992اسقلال خود را بدست آورد ودر حال حاضر با 85 هزار دانشجو…

آدرس دفتر مرکزی گاما : شیراز – خلدبرین – روبروی درب اصلی پارک – نبش کوچه 18

تلفن : 36475292 – 071

تلفن : 36476676 – 071

آدرس شعبه 2 گاما : شیراز – معالی آباد – انتهای بهاران (سجادیه دوم)وبروی کوچه 5 شهیدان گرامی

تلفن : 36388865 – 071

تهران – میرداماد – جنب پمپ بنزین -پلاک 177 – طبقه فوقانی – دفتر خدمات ارتباطی

تلفن : 91002349 – 021

شعبه اصفهان : میدان برج شیخ صدوق جنوبی ابتدای کوچه ۳

تلفن : 09199099690

دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

شعبه مشهد : مشهد نبش فلسطین 8

تلفن : 09190295016

شعبه بوشهر : خیابان فرودگاه 50 متر بعد از تعزیرات جنب چهره آرا

تلفن : 33532938 – 077

شعبه یزد : بلوار مطهری – نبش کوچه 61

تلفن : 09190192271

تلفن : 09190192061

پادکست ترکی استانبولی فایل های صوتی ضبط شده با کیفیت بالا می باشند که در قالب یک داستان کوتاه و یا یک مکالمه، هم به زبان ترکی استانبولی و هم به فارسی ضبط شده است. در صفحه ی هر پادکست علاوه بر فایل صوتی، متن پادکست ها هم به ترکی استانبولی و هم به فارسی برای شما زبان آموزان گرامی آماده شده است تا بتوانید بهترین استفاده از پادکست زبان ترکی استانبولی را داشته باشید و به بهترین نحو آموزش زبان ترکی استانبولی را دریافت کنید.

زبان مستر، در راستای امر ارتقاء سطح آموزش زبان‌ ترکی استانبولی، آموزش زبان فرانسه، آموزش زبان آلمانی و آموزش زبان انگلیسی؛ تلاش بر این دارد تا یادگیری این زبان‌ها را با ابزارهای کاربردی و هم‌چنین پشتیبانی قوی، برای زبان‌آموزان راحت‌تر کند.


کد تایید *

دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

ورود


کد تایید *


نام کاربری یا آدرس ایمیل:


رمز عبور:





پیشنهاد شگفت انگیز



دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی












 


چطور می‌تونم زبان انگلیسی رو توی خونه یاد بگیرم؟
نیازی نیست تا وقت و هزینه زیادی برای شرکت در کلاس‌های زبان صرف کنید. اساتید ما زبان انگلیسی را براساس جدیدترین منابع روز دنیا، به صورت صوتی و تصویری به شما آموزش خواهند داد. کافیه از بیش از 1000 ساعت آموزش‌های ویدیویی ما استفاده کنید.

مهمترین ویژگی‌های دوره‌های صوتی و تصویری:

– می‌تونم هر زمانی که دوست داشته باشم، از آموزش‌ها استفاده کنم.

– می‌تونم هر چندبار که دوست داشته باشم، درس‌ها رو ببینم.

– می‌تونم قبل از استفاده از درس‌ها، نمونه‌های تدریس اساتید رو ببینم.

– می‌توانم هر چند ساعت که بخواهم درس بخونم، سریع تر یا آهسته تر پیش برم.

– می‌تونم بلافاصله پس از ثبت نام درس‌ها را دانلود کنم.

– می‌تونم انتخاب کنم که کدوم یک از مهارت‌های زبان انگلیسی را کار کنم.

– می‌تونم توی خونه، محل کار، توی خودرو و یا هر جای دیگه‌ای از فیلم‌ها استفاده کنم.



 


 

دانلود رایگان فایل صوتی و PDF خودآموز آموزش زبان ترکیه ای


 


Teach Yourself Turkish


 


 

اگر قصد یادگیری زبان ترکی را به صورت خودآموز دارید، کتاب های Teach yourself Turkish برای شما مناسب خواهد بود.  کتاب های Teach Yourself Turkish منتشر شده از انتشارات Teach Yourself ، برای افرادی طراحی گردیده است که زبان ترکی را به عنوان زبان دوم خود یاد می گیرند، در این پست فایل های صوتی و PDF کتاب این مجموعه بر روی سایت زبان ایرانیان قرار گرفته است.  Teach Yourself  Beginner Turkish شامل 10 درس با موضوعات مختلف از جمله، سلام و احوالپرسی، خرید، رستوران رفتن، کارکردن و … می شود. (فهرست در ادامه مطلب)  که در هر بخش لغات و گرامر مربوط به همان موضوع آموزش داده می شود. شیوه آموزش زبان ترکی در این کتاب این گونه است که، لغات ضروری هر درس با تصاویر و یا توضیخات ساده همچنین نکات گرامری، تلفظ و writing آموزش داده می شود، سپس تمرینات  متنوع در پایان هر بخش ارائه شده  و در پایان کتاب نیز پاسخ تمرین ها و Transcript متن Listenting ها را مشاهده خواهید نمود.


 


 

دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی


 


 

برای دانلود، مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

دانلود فایل صوتی و PDF کتاب آموزش زبان ترکی استانبولی


 


Teach Yourself Beginner’s Turkish



 

  دانلود فایل PDF کتاب Teach Yourself Beginner Turkish
(حجم فایل: 70 مگابایت)

  دانلود فایل های صوتی کتاب Teach Yourself Beginner Turkish
  (حجم فایل: 93 مگابایت)


رمز عبور تمامی فایل ها : www.irlanguage.com

راهنما: پس از دانلود، با استفاده از نرم افزار Winrar و پسورد داده شده فایل ها را Extract نمایید.

This volume should appeal to all learners of  Turkish as a foreign/second language who want to increase their Turkish Knowlege . Its structured, thematic approach means that it can be used as a reference tool or a systematic way of learning Turkish. The book could also provide supplementary material for a course and act as useful preparation for an assignment or revision of a topic. This pack also includes two hours of accompanying listening material which offers practical help with pronunciation.


فهرست درس ها


01- Greeting


02- Drinks


03- Accomodation


04- Eating out


05- Directions


06- I like the weather


07- Talking about oneself and decribing people


08- Shopping


09- Where shall we go?


10- How was it?


Traslations in English


Transcripts


key to Exercises


تصاویر نمونه 






مرتبط باموضوع :


رفع مشکلات احتمالي در هنگام دانلود:

1- اگر نرم افزار مديريت دانلود نداريد، پيشنهاد مي شود براي دانلود فايل ها حتماً از يک نرم افزار مديريت دانلود (نظير IDM) استفاده کنيد.

2- فايل‌هايي که قصد دانلود آنها را داريد به صورت تک‌تک دانلود کنيد و از دانلود همزمان چندين فايل خودداري نمایید تا هر فايل با بالاترين سرعت دانلود شود و احتمال خرابي آن به حداقل رسد. اگر دانلود بيش از 3 فايل را به صورت همزمان انجام دهيد، ممکن است با Error 503 مواجه شويد. در اين حالت پس از اتمام فايل‌هايي که در حال دانلود هستند، مي‌توانيد دانلود جديدي را آغاز نماييد. همچنين مي‌توانيد با استفاده از نرم افزارهاي مديريت دانلود، نظير IDM، فايل ها را به صف دانلود افزوده تا فايل هاي مورد نظرتان به نوبت دانلود شوند. راهنماي استفاده از نرم افزار IDM و اضافه نمودن فايل ها به صف دانلود را مي توانيد از اينجا دريافت نماييد.

3- پسورد تمام فايل‌هايي که از سايت مرجع زبان ایرانیان، دانلود مي‌کنيد، آدرس سایت و یا همان www.irlanguage.com مي‌باشد. تمامي حروف را بايد به صورت کوچک تايپ کنيد. همچنين بهتر است کلمه رمز را تايپ نموده و از Copy-Paste کردن آن بپرهيزيد.

4-فايل‌هاي قرار داده شده براي دانلود به منظور کاهش حجم و دريافت سريعتر با فرمت rar فشرده شده‌اند، براي خارج‌سازي فايل‌ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar استفاده کنيد.

5- فايل هاي کرک، پچ و کیجن به دليل ماهيت خود ممکن است توسط برخي از آنتي ويروس ها به عنوان فايل خطرناک شناسايي شوند. در اين گونه مواقع به صورت موقت آنتي ويروس خود را غير فعال نمایید.

6- اگر فايلي را دانلود نموديد و در هنگام باز کردن آن در صورتي که پسورد را درست وارد مي‌کنيد و با خطاي Password ، CRC Failed و يا خطاي Files Corrupt مواجه شديد، احتمالا به دليل قطع و وصل شدن در هنگام دانلود، فايل آسيب ديده است. براي رفع اين مشکل، امکان Repair در فايل‌هاي فشرده قرار داده شده است. براي حل اين مشکل، نرم افزار Winrar را روي کامپيوتر خود نصب نمایید و آن را اجرا کنيد. سپس در نرم افزار Winrar به محلي که فايل فشرده را دانلود کرده ايد مراجعه کنيد و فايل خراب را انتخاب کرده و گزينه Repair که در قسمت بالايي نرم افزار وجود دارد را بزنيد و OK کنيد. فايل جديدي به همان نام و با پيشوند Fixed در کنار فايل قبلي ايجاد خواهد شد. حال فايل جديد را از حالت فشرده خارج کنيد. (اين روش در 90 درصد موارد مشکل را برطرف مي کند. اما در صورت حل نشدن مشکل با اين روش، تنها راه دانلود مجدد فايل است).

7- اگر فايل بزرگي را تا نصفه دانلود کرده‌ايد اما ادامه آن دانلود نمي‌شود، اين اشکال به دليل سيستم Cache سرويس دهنده اينترنت شما است. براي اينکه بتوانيد ادامه فايل را دانلود کنيد، لينک دانلود فايل را باز کرده و يک علامت سوال (؟) در انتهاي لينک قرار دهيد. مشکل برطرف خواهد شد.


دانلود آموزش اکسترکت نمودن فايل هاي فشرده چند قسمتي

دانلود آموزش تعمير فايل هاي فشرده با استفاده از نرم افزار Winrar

دانلود آموزش استفاده از فايل هاي ايميج با استفاده از نرم افزار Daemon Tools

دانلود آموزش استفاده از فايل هاي ايميج با استفاده از نرم افزار Virtual Clone Drive

این مجموعه برای سطوح مقدماتی نمی باشد اگر نیاز به آموزش های ترکی به زبان فارسی دارید می تونید از محصولاتی که در این زمینه بر روی سایت ارائه شده است استفاده کنید برای دریافت مشاوره لطفا از بخش تماس با ما پیام دهید.


با احترام

واقعا ممنون بابت سایت خوبتون و مطلابتون واقعا ممنون مرسی خسته نباشید


 

من میخام با کسکه ترکه ازدواج کنم میشه خواهش کنم فایل صوتی آموزش زبان اذری برام بفرستید .ممنون میشم .هزینشم برام مهم نیست فقط یاد بگیرم کافیه


سلام و با تشکر از سیت خوبتون

لطفا در صورت امکان از فایل های تصویری آموزش ترکی هم در سایتتون قرار بدید

خواهشا teache’s book های کتاب های yeni hitit رو هم قرار بدید 


سپاسگذار از سایت خوبتون


خیلی خوب بود.


اينجا Downloads-icon


دانلود آموزش اکسترکت نمودن فايل هاي فشرده چند قسمتيDownloads-icon


دانلود آموزش تعمير فايل هاي فشرده با استفاده از نرم افزار WinrarDownloads-icon


دانلود آموزش استفاده از فايل هاي ايميج با استفاده از نرم افزار Daemon ToolsDownloads-icon


دانلود آموزش استفاده از فايل هاي ايميج با استفاده از نرم افزار Virtual Clone Drive Downloads-icon

telmato.ir@gmail.com

09392789822

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

0دیدگاه کاربران

در انبار موجود نمی باشد

0دیدگاه کاربران

نقد و بررسی

عنوان فایل: یادگیری کامل مکالمه زبان ترکی استانبولی با دانلود رایگان 100 فایل صوتی ( مشابه نصرت )

حجم 100 فایل: 800 مگابایت

پکیج دانلود رایگان یادگیری زبان ترکی استابولی با 100 فایل صوتی، به روش پیملز تهیه شده است. روش پیملز یکی از شناخته شده ترین و بهترین روش جهت یادگیری مکالمه و درک یک زبان جدید است. بسته های آموزشی پیملز بر مبنای فایل صوتی تهییه شده است و بدون نیاز به کلاس، استاد و کتاب، مکالمه زبان ترکی استانبولی را به شما آموزش می دهد.

این پیکج در سایت های دیگر به فروش می رسد، اما گروه آموزش زبان سایت تلماتو، این پیکج را به صورت رایگان به اشتراک گذاشته است.

[divider height=”30″ style=”default” line=”default” color=”blue” themecolor=”0″]

ابتدا قصد داریم تا روش پیملز و تفاوت و تشابه آن با متد نصرت را برای شما روشن کنیم.

در روش پیملز، لغات و جملات ترکی استانبولی پرکاربرد در قالب فایل های صوتی برای شما چندین بار تکرار و پخش می شود، تا این لغات مانند چسب به ذهن شما بچسبند. هر فایل صوتی آموزش مکالمه زبان ترکی استابنولی به روش پیملز که به صورت دانلود رایگان گذاشته شده است، در رابطه با همه موضوعاتی مانند: سلام و معرفی، خرید میوه، رزور بلیط هتل و تمام مکالماتی را که روزانه با آن سرکار دارید، می باشند.

100 فایل صوتی جهت یادگیری مکالمه زبان ترکی استانبولی به روش پیملز تهیه شده است و جهت دانلود رایگان برای شما گذاشته شده است. هر فایل صوتی پیملز در رابطه با موضوع خاص و تقریبا 3-4 دقیقه می باشد.

روش پیملز، مشابه متد نصرت می باشد ولی تفاوت های اساسی با هم دارند.

متد نصرت، مدل کامل شده و بهبود یافته روش پیملز می باشد. آموزش مکالمه با متد نصرت نیز بر مبنای فایل صوتی می باشد. با این تفاوت که متد نصرت آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی داری 30 فایل صوتی می باشد و هر فایل صوتی 30-35 دقیقه می باشد.

در هر فایل صوتی متد نصرت، یک مکالمه برای شما در رابطه با یک موضوع مشخص ( مانند: خرید، گرفتن تاکسی، میوه،  غذا و…..) پخش می شود و سپس تا آخر فایل صوتی این مکالمه را با شما تمرین می کند. لغات و کلمات مکالمه را جز به جز برای شما آموزش می دهد، از شما می خواهد که همراه با آن تکرار کنید و گاهی سوالاتی نیز در رابطه با مکالمه از شما می پرسد.

نکته: 100 فایل صوتی جهت یادگیری مکالمه زبان ترکی استانبولی به روش پیملز که برای دانلود رایگان برای شما گذاشته شده است، دریچه ورود به یادگیری مکالمه زبان ترکی استانبولی می باشد و برای یادگیری اصولی آن بهتر است آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی به روش نصرت در 30 روز را دانلود کنید.

[highlight background=”red” color=””] آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی به روش نصرت در 30 روز [/highlight]

نکته: این مجموعه در سایت های مشابه به فروش میرسند ولی این آموزش زبان در سایت تلماتو  رایگان ارایه می شود.

⇓⇓⇓جهت دانلود رایگان 100 فایل صوتی یادگیری مکالمه زبان ترکی استانبولی به روش پیملز ، بر روی لینک های زیر کلیک کنید ⇓⇓⇓

[one_third]

 

[/one_third]

[one_third]

 

[/one_third]

[one_third]

[/one_third]

[divider height=”30″ style=”default” line=”default” color=”white” themecolor=”0″]

روش نصرت بر این بارو است که با کتاب و جزوه نمی توان زبان یک کشور دیگر را به خوبی آموخت، برای آموختن زبان دیگر باید در آن محیط قرار بگیرید و یا آن محیط را برای خود شبیه سازی کنید. روشی که مقبولیت خود را در اکثر کشورهای دنیا پیدا کرده است و آموزش های زبان های خارجی به این روش سوق پیدا کرده اند. در روش نصرت یک مکالمه صوتی برای شما پخش می شود و سپس از شما می خواهد که لغات و جملات آن را با تلفظ صیحیح بارها تکرار کنید.

روش نصرت در ابتدا بر یادگیری مکالمه و شیوه صیحیح تلفظ لغات متمرکز می شود. پیش رفتن با این روش باعث می شود تا خود به خود قواعد زبان نیز برای شما جا بیفتد و به عبارتی می توانید با این روش تقریبا 90 درصد راه آموزش یک زبان را بپیمایید. دانلود آموزش صوتی زبان ترکی استانبولی به فارسی با روش نصرت در 30 روز و استفاده موثر از آن علاوه بر یادگیری پیشرفته کامل زبان ترکی استانبولی، باعث تقویت حافظه و افزایش مهارت یادگیری می شود.

آموزش  و یادگیری مکالمه زبان ترکی استانبولی با دانلود رایگان 100 فایل صوتی ( مشابه نصرت )

امیدواریم علاوه بر دانلود رایگان 100 فایل صوتی آموزش و یادگیری مکالمه زبان ترکی استانبولی ، پکیج تضمینی آموزش زبان نصرت را هم خریداری کنید تا بتوانید با قدرت آموزش و یادگیری زبان ترکی استانبولی را شروع کنید.

[promo_box image=”https://telmato.ir/wp-content/uploads/2020/04/learning-turkish-by-nosrat-method-1.jpg” title=”دلیل برتری متد نصرت برای یادگیری زبان ترکی استانبولی؟” btn_text=”مشاهده محصول” btn_link=”https://telmato.ir/product/turkish-speaking-learning-with-nusrat-method/” border=”0″ animate=””]دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

[icon type=”icon-thumbs-up” color=”blue”] در 30 روز و روزی فقط 30 دقیقه گوش کردن به فایل صوتی.
[icon type=”icon-thumbs-up” color=”blue”] فرمت فایل به صورت MP3 می باشد و قابل پخش در گوشی ها، ضبط ماشین ها و .. می باشند.
[icon type=”icon-thumbs-up” color=”blue”] به هیچ جزوه یا کتابی نیازی نیست
[icon type=”icon-thumbs-up” color=”blue”] بدون نیاز به اینترنت. کافیست فایل ها را داخل گوشی یا فلش بریزید و استفاده کنید.
[icon type=”icon-thumbs-up” color=”blue”] مقرون به صرفه – ارزان تر از کلاس ها و با گوینده بومی ترک
[icon type=”icon-thumbs-up” color=”blue”] حتی در هنگام رانندگی نیز می توانید به فایل صوتی گوش کنید.
[icon type=”icon-thumbs-up” color=”blue”] مناسب برای همه سنین و افراد می باشد.

[/promo_box]

 

[idea] دانلود مجموعه آموزش گرامر زبان انگلیسی مبتدی تا پیشرفته [/idea]

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

تلماتو مجموعه ای از آموزش ها و ابزارها و مرجعی برای پاسخگویی به نیازهای کسب و کار اینترنتی شماست. تیم تلماتو همیشه در تلاش است تا بهترین محصولات با بالاترین کیفیت و بیشترین بازدهی را برای رشد و رونق کسب و کار شما تولید کند. امیدواریم که بتوانیم گامی در این جهت برداریم. 

تمامی حقوق سایت برای تلماتو محفوظ است. (1400)

جهت مشاوره رایگان و انجام وریفای تضمینی (برگشت پول در صورتی که نشد) ، رفع بلاک حساب با ما از طریق واتس آپ در ارتباط باشید. 

 

09392789822


شخصDownloads-icon


خانوادهDownloads-icon


آشناییتDownloads-icon


 حضور در مدرسهDownloads-icon


 کشورهاDownloads-icon


مطالعهDownloads-icon


ارقامDownloads-icon


ساعاتDownloads-icon


هفتهDownloads-icon


 روز هفتهDownloads-icon


 ماه های سالDownloads-icon


نوشیدنیDownloads-icon


فعالیتDownloads-icon


رنگDownloads-icon


 میوه و غذاDownloads-icon


‫ فصل های سالDownloads-icon


خانهDownloads-icon


نظافتDownloads-icon


‫ آشپزخانهDownloads-icon


‫ گفتگو ۱Downloads-icon


‫ گفتگو ۲Downloads-icon


‫ گفتگو ۳Downloads-icon


‫ زبانهای خارجیDownloads-icon


‫ قرار ملاقاتDownloads-icon


شهرDownloads-icon


طبیعتDownloads-icon


‫ هتل 1Downloads-icon


‫ هتل 2Downloads-icon


‫ رستوران1Downloads-icon


‫ رستوران ۲Downloads-icon


‫ رستوران ۳Downloads-icon


‫ رستوران ۴Downloads-icon


‫ ایستگاه قطارDownloads-icon


قطارDownloads-icon


فرودگاهDownloads-icon


‫ عبور و مرورDownloads-icon


‫ در راهDownloads-icon


تاکسیDownloads-icon


‫ خرابی ماشینDownloads-icon


‫ مسیر حرکتDownloads-icon


‫ جهت یابیDownloads-icon


‫ بازدید از شهرDownloads-icon


‫ باغ وحشDownloads-icon


گردشDownloads-icon


سینماDownloads-icon


پارتیDownloads-icon


‫ تدارک سفرDownloads-icon


‫ تعطیلاتDownloads-icon


ورزشDownloads-icon


‫ استخر شناDownloads-icon


‫ خرید تغذیهDownloads-icon


‫ فروشگاهDownloads-icon


مغازهDownloads-icon


خریدDownloads-icon


کارDownloads-icon


احساسDownloads-icon


‫ مطب دکترDownloads-icon


‫ اعضا بدنDownloads-icon


‫ اداره پستDownloads-icon


بانکDownloads-icon


اعدادDownloads-icon


‫ سوال کردن ۱Downloads-icon


‫ سوال کردن ۲Downloads-icon


‫ نفی کردن ۱Downloads-icon


‫ نفی کردن ۲Downloads-icon


‫ ضمائر ۱Downloads-icon


‫ ضمائر ۲Downloads-icon


سایزDownloads-icon


‫ لازم داشتنDownloads-icon


‫ خواستن 1Downloads-icon


‫ خواستن 2Downloads-icon


 انجام کارDownloads-icon


‫ اجازه داشتنDownloads-icon


‫خواهش کردنDownloads-icon


‫ دلیل آوردن ۱Downloads-icon


‫ دلیل آوردن ۲Downloads-icon


‫ دلیل آوردن ۳Downloads-icon


‫ صفت ها ۱Downloads-icon


‫ صفت ها ۲Downloads-icon


‫ صفت ها ۳Downloads-icon


‫ (زمان گذشته) ۱Downloads-icon


‫ (زمان گذشته) ۲Downloads-icon


‫ (زمان گذشته) ۳Downloads-icon


‫ (زمان گذشته) ۴Downloads-icon


‫ سوال کردن- گذشته ۱Downloads-icon


‫ سوال کردن- گذشته ۲Downloads-icon


‫ زمان گذشته افعال 1Downloads-icon


‫ زمان گذشته افعال 2Downloads-icon


‫ امری ۱Downloads-icon


‫ امری ۲Downloads-icon


‫ جملات وابسته ۱Downloads-icon


‫جملات وابسته  ۲Downloads-icon


‫جملات وابسته 3Downloads-icon


‫ حروف ربط ۱Downloads-icon


‫ حروف ربط ۲Downloads-icon


‫ حروف ربط ۳Downloads-icon


‫ حروف ربط ۴Downloads-icon


‫حروف ربط مضاعفDownloads-icon


‫حالت اضافهDownloads-icon


قیدهاDownloads-icon

یکی از ضروریات لازم برای زندگی در ترکیه و یا حتی سفر به ترکیه  یادگیری زبان ترکی استانبولی است که در این بخش به صورت مرحله به مرحله آموزش زبان ترکی استانبولی را قرار داده‌ایم.

در جلسه اول آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی به موضوع احوالپرسی های روزمره می پردازیم و کلماتی که در احوالپرسی روزانه کاربرد دارند.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه دوم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی به کلماتی که می بینیم و می شنویم می پردازیم که امکان استفاده از آنها در مکالمه عمومی بسیار زیاد است.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

در جلسه سوم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی به کلمات و یا جملاتی میپردازیم که در آدرس دادن و یا آدرس پرسیدن به طور معمول به کار برده می شود.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه چهارم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی میپردازیم به جملاتی که برای گردش در شهر مورد استفاده قرارمی گیرند که آنها را با هم می بینیم و می شنویم.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه پنجم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی میپردازیم به عباراتی که عموما در خرید لباس به کار می رود.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه ششم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم جملات و عباراتی را باهم ببینیم و بشنویم که راجع به مراجعه یک بیمار به مطب دکتر است.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه هفتم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم جملات و عباراتی را باهم ببینیم و بشنویم که در مکالمات مربوط به کاریابی ازشون استفاده میکنیم.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه هشتم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم جملات و عباراتی را باهم ببینیم و بشنویم که در مهمانی ها و جشن ها از آنها استفاده میکنیم.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه نهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم جملات و عباراتی را باهم ببینیم و بشنویم که در مهمانی ها و جشن ها از آنها استفاده میکنیم.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه دهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم کلمات و عبارات ورزشی را باهم ببینیم و بشنویم.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه یازدهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم جملات و عباراتی را باهم ببینیم و بشنویم که برای آب و هوا و فصول مختلف به کار میروند.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه دوازدهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم یه سری جملات و عباراتی رو در رابطه با خرید از فروشگاه پوشاک باهم ببینیم و بشنویم .

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه سیزدهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم به بیان واژه هایی بپردازیم که غالبا در مورد موضوعات غذایی، ازشون استفاده میشود.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه چهاردهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی می پردازیم به یکسری عبارات و کلمات ترکی در مورد نوشیدنی ها که روزانه چندین بار از آنها استفاده می شود.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه پانزدهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی می پردازیم به کلمات و جملاتی که در هتل از آنها استفاده می شود.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه شانزدهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی می پردازیم به کلمات و عباراتی که برای تسویه حساب در یک فروشگاه به کار میرود.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه هفدهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی می پردازیم به کلمات و عباراتی که در مواقع ضروری گفته می شوند.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه هجدهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی می پردازیم به کلمات و عباراتی که در مورد اعضای خانواده بکار برده میشوند.

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.

در جلسه نوزدهم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی می پردازیم به بیان عباراتی که بیان کننده صفت هستن . پس با هم میبینیم و میشنویم…

همچنین فایل صوتی مربوط به این ویدئو را می توانید از اینجا گوش کنید و یا در صورت تمایل دانلود کنید.دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

در جلسه بیستم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم کلمات و عباراتی را به اتفاق هم ببینیم و بشنویم که برای ورزش های مختلف و یا امور ورزشی بکار برده میشوند.

در جلسه بیست و یکم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم در مورد رنگ ها آموزشمون رو ادامه بدیم.

در جلسه بیست و دوم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی قصد داریم به آموزش صیفی جات و سبزیجات بپردازیم. باهم ببینیم و بشنویم.

در جلسه بیست و سوم آموزش رایگان زبان ترکی استانبولی به موضوع غذا و علاقه مندی های آن در خدمت شما دوستان همیشه همراه هستیم. باهم ببینیم و بشنویم.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}.author_plug{position: absolute;text-indent: -9999px;opacity: 0;font-size: 0;}

اولین قدم برای مهاجرت به یک کشور، یادگیری زبان آن کشور است. یادگیری زبان ترکی نیز برای مهاجرت به این کشور، بدون شک ضروری و حیاتی خواهد بود. به طبع شما به عنوان یک مهاجر و کسی که زبان ترکی استانبولی را نمی‌داند، برای ارتباط و پیشبرد زندگی و اهداف خود دچار مشکلات عدیده‌ای خواهید شد. تنها راه حل موجود این است که این زبان را بیاموزید. متاسفانه در چنین مواقعی زبان انگلیسی هم به کارتان نمی‌آید، زیرا درصد متکلمان این زبان در ترکیه بسیار اندک هستند.

در مقاله‌ی امروز از «استانبول همراه» قصد داریم تا از ضرورت یادگیری زبان ترکی برای شما صحبت کنیم. مهاجران، بازرگانان، دانشجویان و یا همه‌ی کسانی که قصد دارند اقامت ترکیه را دریافت کنند، بدون شک به یادگیری این زبان نیاز خواهند داشت. در این مقاله، از اهمیت یادگیری این زبان، ویژگی‌های منحصر به فرد این زبان، راه‌های یادگیری و البته تقویت زبان ترکی برای شما صحبت خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

زبان ترکی استانبولی یکی از زبان‌های قدیمی دنیاست و قدمت آن بیشتر از هزار سال است. به طبع در این دوران شکل و شمایل بسیاری به خود گرفته و تغییرات زیادی کرده است و نهایتا چیزی که به دست ما رسیده، همین زبانی است که امروزه در ترکیه تکلم می‌شود. امروزه بیش از 150 میلیون تن به زبان ترکی صحبت می‌کنند.

در دوره‌های مختلف، این زبان از زبان‌های فارسی و عربی تاثیرات زیادی پذیرفته است؛ با نگاهی به دایره‌ی کلمات موجود، می‌توان دریافت که تا چه اندازه کلمات فارسی و یا عربی در این زبان بسیار هستند. حتی در تاریخ معاصر نیز درست مثل زبان فارسی، کلمات فرانسوی و یا انگلیسی نیز در این زبان موجود هستند.

همین شباهت‌های بی‌شمار و دایره لغات مشابه، باعث شده است که یادگیری زبان ترکی، برای ما ایرانیان بسیار آسان باشد. حال اگر خودتان نیز ترک زبان و یا آذری زبان باشید، بدون شک با سهولت بیشتری این زبان را خواهید آموخت. به علاوه، هرچند که الفبای ترکی تا پیش از آتاتورک، فارسی بود، اما در حال حاضر، الفبای این زبان لاتین است. این امر نیز مجددا یادگیری این زبان را آسان‌تر کرده است. اما ضرورت یادگیری زبان ترکی نیز بسیار است، به بخش بعدی توجه نمایید.

همانطور که گفتیم، از هر قشری که باشید و برای هر هدفی که به ترکیه سفر کرده باشید، چه برای مسافرت و تفریح، و چه برای کار و تحصیل و حتی برای ساده‎ترین کارها، مثل افتتاح حساب در ترکیه، بهترین و عاقلانه‌ترین کار این است که زبان ترکی را بیاموزید و به آن مسلط باشید. از ضرورت یادگیری زبان ترکی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بدون شک اولین کارکرد و مهم‌ترین دلیل اهمیت یادگیری زبان ترکی، توانایی برقراری ارتباط با دنیای اطراف است. شما به عنوان کسی که قصد دارد شهروندی ترکیه را اخذ کند و در این کشور زندگی کند، لازم است که زبان ترکی را یاد بگیرید، با دنیای اطراف ارتباطی سازنده داشته باشید و بتوانید گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

اگر تمایل دارید در مورد شهروندی و اخذ پاسپورت ترکیه  بیشتر بدانید می توانید مقاله شهروندی ترکیه را مطالعه کنید.

ابتدایی‌ترین رکن برای اینکه بتوانید به کار در ترکیه مشغول شوید، یافتن یک کارفرمای ترکی و دریافت یک پیشنهاد کاری از اوست. حال اگر زبان ترکی را بلد نباشید و نتوانید توجه کارفرما را به خود جلب کنید، شانس پیدا کردن کار تا حد بسیار زیادی برای شما کاهش پیدا می‌کند. از دیگر ضرورت یادگیری زبان ترکی برای کار، این است که تسلط شما به این زبان، خود یک امتیاز ویژه محسوب شده و در افزایش حقوق و مزایای شما، نقشی اساسی خواهد داشت. پس اگر می‌خواهید روزی در ترکیه مشغول به کار شوید، باید به زبان ترکی کاملا مسلط باشید.

اگر می‌خواهید به تحصیل در ترکیه بپردازید و در یکی از دانشگاه‌های این کشور پذیرفته شوید، با یادگیری زبان ترکی می‌توانید این راه را تا حد زیادی برای خود هموار سازید. اگرچه دانشگاه‌های انگلیسی زبان بسیاری در ترکیه وجود دارند و بابت این مورد چندان جای نگرانی وجود ندارد، اما باز هم به هر حال برای ارتباطات روزمره با دوستان، اساتید و یا پرسنل دانشگاه، به زبان ترکی نیاز پیدا خواهید کرد. مهم‌تر از آن، کورس‌هایی که به زبان ترکی هستند، معمولا ارزان‌تر بوده و تسلط به زبان ترکی در بعضی مواقع ممکن شانس اخذ بورسیه‌ی تحصیلی را افزایش بدهد.

این مورد شاید چندان مهم به نظر نرسد، اما ضرورت یادگیری زبان ترکی در امر خرید ملک در ترکیه، زمانی مشخص می‌شود که بدانید برای انتقال سند در دفاتر دولتی، حضور یک مترجم رسمی لازم و ضروری است. حال اگر خودتان کاملا به زبان ترکی مسلط باشید، می‌توانید این بخش را نادیده بگیرید و در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید. به علاوه، هنگام پیدا کردن ملک مورد نظر نیز، تسلط به زبان ترکی کمک خواهد کرد تا سرتان کلاه نرود!

اگر تمایل دارید در مورد خرید ملک در ترکیه بیشتر بدانید مقاله زیر را مطالعه کنید.

تیم مشاوره و کارشناسان « استانبول همراه » در امور خرید ملک در ترکیه، اخذ اقامت ترکیه، شهروندی و پاسپورت ترکیه، ثبت شرکت در ترکیه، کلیه امور بانکی و گرفتن نمایندگی برند های برتر ترکیه در کنار شماست.

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

حتی اگر صرفا برای مدت کوتاهی به ترکیه می‌روید و قصد دارید تا برای سرمایه گذاری در ترکیه، در یک نشست و یا قرار کاری کوچک شرکت کنید، یادگیری زبان ترکی باز هم به کارتان خواهد آمد. تسلط به زبان ترکی هرچند در چنین مواقعی ضروری نیست، اما می‌تواند تاثیر بسزایی بر روی فرد مقابل بگذارد. دانستن زبان ترکی در چنین مواقعی اعتماد طرف دیگر را جذب خواهد کرد و به یکی از دلایل موفقیت و پیشرفت شما تبدیل خواهد شد.

امروزه هیچ چیزی آسان‌تر از یادگیری یک زبان نیست؛ می‌توانید به راحت‌ترین شیوه‌ی ممکن در خانه‌ی خود بنشینید، پایتان را روی پایتان بیندازید، هورتی به چای خود بکشید و به یادگیری زبان‌ها مختلف بپردازید! یادگیری زبان ترکی نیز از این قاعده مستثنی نیست. روش‌های یادگیری این زبان به شرح زیر هستند:

یکی از موثرترین و لذت‌بخش‌ترین روش‌های یادگیری زبان ترکی، شرکت در دوره‌های زبان ترکی در داخل ترکیه است. اگر شرایط لازم و تمکن مالی کافی برای این کار را دارید، پیشنهاد ما این است که بدون معطلی در یکی از دوره‌ها ثبت نام کنید. یادگیری زبان ترکی در ترکیه به شما این امکان را می‌دهد که شانس اخذ بورسیه‌ی خود را بالا ببرید و یا بعد از گذراندن دوره‌ها، در دانشگاه‌های دولتی با کمترین هزینه، تحصیل کنید. هزینه‌های این دوره از 300 الی 2300 دلار خواهد بود.

یادگیری زبان ترکی به صورت حضوری در کلاس درس، شاید اندکی سخت و طاقت‌فرسا به نظر برسد، اما از موثرترین شیوه‎های یادگیری است. شما با حضور در کلاس درس و در میان سایر دانش‌آموزان، ارتباط اجتماعی خود را تقویت می‌کنید، اعتماد به نفس خود را افزایش می‌دهید و به کمک حضور استاد، روند یادگیری این زبان را بهبود می‌بخشید.

همانطور که اشاره کردیم، یادگیری زبان ترکی به راحتی در خانه نیز ممکن است. شما می‌توانید به صورت خودآموز، به یادگیری این زبان بپردازید، هرچند که شاید کیفیت آن به حضور در کلا نرسد، اما باز هم این روش، یکی از روش‌های موثر یادگیری یک زبان است. برای یادگیری این زبان به صورت خودآموز، می‌توانید از راه‌های زیر اقدام کنید:

باید اعلام کنیم که وبسایت و پیج اینستاگرام «استانبول همراه» نیز امکان یادگیری زبان ترکی را برای شما عزیزان فراهم آورده است. شما با مراجعه به هر دو قسمت نامبرده شده، می‌توانید به صورت روزانه با پست‌های کاربردی، با بالاترین بازدهی، هم در وقت خود صرفه جویی کنید و هم اینکه زبان ترکی را یاد بگیرید. آموزش‌هایی ما همواره از جانب برترین و باتجربه‌ترین اساتید منتشر می‌شود و شما به کمک این آموزش‌ها، قادر خواهید بود تا زبان ترکی را مثل یک فرد استانبولی اصیل فرا بگیرید.

یکی از کاربردی‌ترین راهکار های یادگیری زبان ترکی استانبولی و یا تقویت آن، استفاده از اپلیکیشن‌های آموزشی است. استفاده از اپ‌های موبایلی، راهکاری سریع و آسان برای یادگیری این زبان شیرین است.

یکی از معتبرترین اپ‌ها دنیا، برای آموزش هر زبانی. با این برنامه و صرف روزانه 5 دقیقه وقت، می‌تواند پیشرفت چشمگیری در زبان ترکی داشته باشید. به علاوه، بد نیست بدانید که ممکن است بعضی از دانشگاه‌های ترکیه، مدرک ارائه شده توسط این اپ را به عنوان مدرک زبان بپذیرند.

یک برنامه‌ی بی‌نظیر برای گسترش دایره لغات در زبان ترکی. شعار این اپ، این است:
«با سرعت بیاموزید!»
با صرف 5 دقیقه وقت به صورت روزانه، می‌توانید در عرض چند هفته، تعداد زیادی واژه‌ی پرکاربرد ترکی یاد بگیرید.

یکی از بهترین اپ‌های آموزش زبان ترکی، که در آن با پیدا کردن یک معلم، می‌توانید در تمام ابعاد، از ساختار زبانی و آمادگی برای مکالمه گرفته، تا تمرین و امتحان، دانش زبانی خود را افزایش دهید. البته توجه داشته باشید که این اپ رایگان نیست؛ اما با جستجو در میان اساتید، می‌توانید یک مورد مقرون به صرفه پیدا نمایید.

یک اپلیکیشن بسیار حرفه‌ای و کاردست! در این اپ، می‌توانید به وسیله‌ی تازه‌ترین متدهای آموزشی و جدیدترین روش‌های زبان‌شناسی، به یادگیری اصولی زبان ترکی بپردازید. دوره‌های موجود در این برنامه، از سطوح پایه تا پیشرفته را پوشش می‌دهند.

اگر قصد سفر به ترکیه را دارید و می‌خواهید در کمترین زمان ترکی یاد گرفته و گلیم خود را از آب بیرون بکشید، ما این اپ را به شما معرفی می‌کنیم. در این اپ، نه تنها شاهد برنامه‌های جامع آموزش ترکی خواهید بود، بلکه می‌توانید از دوره‌های «ترکی در سفر» آن نیز، استفاده نمایید.

یکی از اصلی‌ترین ارکان کار در ترکیه، تسلط به زبان ترکی است. اگر زبان ترکی را بلد باشید، نه تنها بسیار راحت‌تر کار پیدا خواهید کرد، بلکه از حقوق و مزایای بیشتری نیز برخوردار خواهید بود.

اگر در ترکیه تحصیل می‌کنید، یادگیری زبان ترکی نه تنها به ارتباط موثر و کارآمد شما با اطرافیان کمک خواهد کرد، بلکه شانس اخذ بورسیه و تحصیل در دانشگاه‌های ارزان دولتی را نیز افزایش خواهد داد.

دانستن زبان ترکی برای خرید ملک در ترکیه ضروری نیست، اما به اگر به ترکی مسلط باشید، می‌توانید از حضور مترجم رسمی صرف نظر کرده و هزینه‌های خود را کاهش دهید.

اگر قصد یادگیری زبان ترکی را دارید، می‌توانید به ترکیه سفر کرده و در دوره‌های زبان ترکی که دانشگاه‌های این کشور برگزار می‌شوند، شرکت کنید. البته این دوره‌ها به شرایط خاص و تمکن مالی نیاز دارند.

استفاده از ویدیوهای آموزشی، خرید کتاب‌های خودآموز زبان ترکی و مراجعه به سایت‌های آموزش زبان ترکی، از بهترین راه‌های خودآموزی است. حتی شما می‌توانید از آموزش‌های وبسایت و یا اینستاگرام استانبول همراه نیز استفاده کنید.

 

ممنون از آموزشای خوب و کاملتون و البته رایگان و مفید

سلام ویدیوها باز نمیشن!

سلامدوست عزیز.ویدئوها باز میشن .ممکنه مشکل از نت تون باشه.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Δdocument.getElementById( “ak_js_2” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

Elite Concept Satış Ofisi
Fikirtepe, Niyazibey Sokak Tepe Camii Yanı 3416 Ada 2 Parsel, 34720 Kadıköy
444 9 782

شرکت رسمی “استانبول همراه” با تیمی از کارشناسان خبره آمادگی ارائه خدمات زیر را به شما هموطنان عزیز دارد.

۱.مشاوره و گرفتن انواع اقامت
۲.مشاوره و انجام کلیه امور جهت خرید ملک
۳.مشاوره و انجام تمامی پروسه اخذ شهروندی
۴.مشاوره و انجام تمامی امور جهت تاسیس انواع شرکت
۵.انجام کلیه امور بانکی و اداری از قبیل افتتاح حساب، گرفتن کد مالیاتی و انتقال پول از
ایران
۶.مشاوره جهت گرفتن نمایندگی برندهای معتبر

Δdocument.getElementById( “ak_js_3” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/04/آموزش-زبان-ترکی-استانبولی-به-روش-ساده-قسمت1-144p.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/2.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/3.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/4.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/04/آموزش-زبان-ترکی-استانبولی-قسمت8-.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/04/آموزش-رایگان-زبان-ترکی-استانبولی-قسمت-9.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/10.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/04/آموزش-زبان-ترکی-استانبولی-قسمت-11.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/12.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/13.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/14.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/15.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/ترکی-16.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/17.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/قسمت-18-زبان-ترکی-استانبولی.mp3Downloads-icon


https://istanbulhamrah.com/wp-content/uploads/2021/05/Amoozesh-19-01__Merged.mp3Downloads-icon

برای اطلاعات بیشتر و نصب رایگان این اپلیکیشن بر روی دکمه زیر کلیک کنید :

دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

آموزش زبان ترکی استانبولی نصرت یکی از بهترین مجموعه هایی است که جهت آموزش کامل زبان ترکی برای شما عزیزان فراهم گردیده است و بر روی تمامی مهارت های زبان ترکی استانبولی شامل گویش، تلفظ و مکالمات تاثیر بسزایی دارد. از آنجایی که آموزش مجموعه نصرت از طریق فایل های صوتی صورت می گیرد، زبان آموزان می توانند در مدت زمان کمی تلفظ و لهجه زبان ترکی را بیاموزند. آموزش زبان ترکی به شیوه نصرت باعث تقویت حافظه و مهارت یادگیری در حین آموزش می شود. اغلب زبان آموزان به دنبال آموزش زبان دوم همراه با زبان فارسی می باشند. مجموعه آموزشی نصرت هم یکی از بهترین و معروف ترین مجموعه های آموزش همراه با زبان فارسی می باشد که موردپسند بسیاری از زبان آموزان واقع شده است. آموزش این مجموعه بسیار ساده و لذت بخش می باشد. این مجموعه برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیاست.

نسخه تصویری آموزش زبان ترکی استانبولی نصرت بر روی سایت قرار گرفت. جهت مشاهده اینجا را کلیک کنید.

با این مجموعه شما می توانید در هر مکان و موقعیتی که هستید مکالمه ترکی استانبولی خود را تقویت کنید زیرا این بسته قابل اجرا بر روی کامپیوتر، موبایل و دی وی دی پلیر (DVD Player) و MP3 می باشد. مجموعه ای که در این سایت برای شما فراهم کرده ایم آخرین و کامل ترین نسخه ترکی استانبولی نصرت است که دارای ۳۰ درس و همراه با آموزش مکالمات صوتی زبان ترکی استانبولی نصرت است. این مجموعه دارای فایل MP3 است که از بارزترین مشخصه های این مجموعه کیفیت صدای عالی آن می باشد. از آنجایی که مجموعه آموزشی نصرت مخاطب و طرفداران زیادی دارد، این مجموعه به ۲۵ زبان زنده دنیا تولید شده است.

مجموعه آموزشی نصرت، زبان ترکی را به کمک زبان فارسی آموزش می دهد و تمامی کلمات و جملات زبان ترکی استانبولی آن با ترجمه فارسی بیان می شود تا زبان آموزان به راحتی متوجه آموزش شوند. آموزش این مجموعه به این صورت است که: ابتدا مکالمه ای پخش می شود، سپس بر روی معنی و تلفظ لغات و کلمات ترکی استانبولی تاکید می کند. شیوه آموزش این مجموعه به گونه ای است که با تکرار و تاکید بر روی کلمات و جملات، قصد دارد که آموزش های داده شده در ذهن شما برای همیشه باقی بماند. شما تنها در ۳۰ روز می توانید تمامی مهارت های مکالمه زبان ترکی را به دست آورید.

از مجموعه آموزش زبان ترکی استانبولی نصرت، یک درس به عنوان نمونه برای شما عزیزان در سایت قرار داده شده است. قابل ذکر است که فایلهای اصلی این مجموعه دارای کیفیت صدای بسیار بالاتری نسبت به فایل نمونه می باشند.

محتویات مجموعه:


سلام

بایت تمامی زحمات شما برای این ب وجود آوردن چنین مجموعه بینظیر ی سپاسگزارم.

 

سلام ، امکان تحویل اینترنتیه این مجموعه وجود داره.

سلام. جهت کسب اطلاعات با این شماره تماس بگیرید:
۰۹۳۹۹۱۲۲۰۳۰

سلام من دیروز سفارش دادم . کرج. هستم کی به دستم میرسه؟

سلام اگر هزینه را پرداخت کردید تا دو روز آینده به دستتان خواهد رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 × 

 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

دسته ها

محصولات برتر

سایتهای مفید

بی شک یادگیری یک زبان خارجی بدون استفاده از زبان مادری کاری دشوار است. به همین دلیل استفاده از فایلهای آموزشی متکی بر زبان فارسی برای یادگیری دیگر زبان ها برای علاقمندان به یادگیری زبان های دیگر بسیار مفید است. فایلی که امروز برای دوستان آماده کرده ام، حاوی کلمات و مکالمات ساده به زبان فارسی – ترکی استانبولی است که میتوان با گوش دادن به آن، تا حد زیادی به نحوه تلفظ ترکی و معنی کلمات پی برد.

کل پکیج آموزش صوتی ترکی استانبولی بصورت هشت فایل صوتی یک ساعته است.  فایل ارائه شده در این پست بصورت رایگان است و دوستان میتوانند آن را دانلود کنند و گوش دهند ولی بقیه فایلها یعنی ۷ فایل هر کدام دارای یک ساعت آموزش، در بخش فروشگاه قابل ارائه است. هزینه این فایل فقط ۸۵ هزار تومان است و لینک دانلود کل پکیج برای خریداران عزیز ارسال میشود.

حجم فایل اول: ۳۵ مگابایت   فرمت: MP3

تلفن تماس برای خرید پکیج های ترکی استانبولی:

ممنون از سایت خوبتون. من هم توی سایتمون
آموزش های زیادی گداشتم به سایت من هم سر بزنیددانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

بله

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

معادله را پاسخ دهید *
(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_90”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(۱۲۰۰۰۰);

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

 × 

 = 
۳۶

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

*مترجم رئیس هیات هماهنگی سفرهای خارجی «رجب طیب اردوغان»؛ رئیس‌جمهور ترکیه، در ایران

*مترجم هیات سرمایه گذاری هلدینگ «جیلان» ترکیه بعنوان صاحبان هتلهای «اینترکنتینانتال» ترکیه

*مدرس زبان ترکی استانبولی در بنیاد دایره‌المعارف اسلامی

*مدرس زبان ترکی استانبولی در شرکت فولاد البرز ایرانیان

*مدرس زبان ترکی استانبولی در آژانس مسافرتی«گردشگران»

ادامه مطلب ……

آرشیو مطالب سایت

آرشیو محصولات فایلی

عنوان: دانلود آموزش مکالمه زبان ترکی استانبولی ترکیه به فارسی با روش نصرت ۹۰+۳۰ درس صوتی mp3 | پایه تا پیشرفته + کتاب خودآموز تصویری + فایل فرهنگ لغات pdf رایگان

حجم فایل ها: ۶۰۰+۷۰۰ مگابایت

دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

تعداد فایل ها: 4 فایل

30 درس صوتی هر کدام 30 دقیقه

90 درس صوتی هر کدام 7 دقیقه

دو جلد کتاب خود آموز تصویر 400 صفحه ای با فرمت pdf

فرهنگ لغت فارسی به ترکیه با 8000 لغت

کشور ترکیه با زبان ترکی استانبولی در همسایگی ایران قرار دارد. بخش اعظمی از درآمد کشور ترکیه از صنعت توریست آن می باشد. در سال گذشته کشور ترکیه آمار توریست هایی که از هر کشور وارد آنجا شده بودند را منتشر کرد و در یک آمار باورنکردنی ایران بیشترین ورودی را به این کشور توریستی داشته است. اکثر مردم این کشور به زبان انگلیسی تسلط ندارند؛ پس برای هر منظوری که می خواهید به این کشور سفر کنید از جمله سیاحتی، تجارتی و یا حتی تحصیلی؛ چاره ای جز آموزش زبان ترکیه ای ندارید. با دانلود آموزش صوتی زبان ترکی استانبولی به فارسی با روش نصرت به همراه فایل رایگان خودآموز تصویری از قسمت آموزش زبان وبسایت، از پایه تا مراحل پیشرفته مکالمه زبان ترکیه ای را به راحتی یاد بگیرید.

برای دانلود و مشاهده نمونه فایل ها روی لینک زیر کلیک نمایید

 

 

۲- دانلود 90 درس صوتی آموزش ترکی استانبولی نصرت با فرمت mp3

۲- دانلود ۳۰ درس صوتی آموزش ترکی استانبولی نصرت با فرمت mp3

۳- دانلود دو جلد کتاب خود آموز تصویری ترکی ستانبولی pdf

۴- فرهنگ لغات فارسی به ترکی استانبولی

در این مجموعه که شامل ۳۰+۹۰ درس صوتی می باشد که با استفاده از متد و روش نصرت تدریس شده است. ابتدا یک مکالمه ترکیه ای برای شما پخش می شود. بعد آز آن کلمه به کلمه معنی و تلفظ آنها برای شما گفته می شود و از شما می خواهد ابتدا گوش کنید و سپس تکرار کنید. دروس از مقدماتی ترین سطح آغاز می شود و تمامی لغات و مکالمات زبان ترکی استانبولی ترکیه آموزش داده می شود. این مجموعه یکی از بهترین پکیج آموزش صوتی پایه تا پیشرفته زبان ترکی استانبولی به فارسی می باشد. از روش نصرت افراد بسیاری استفاده کرده و رضایت بالایی داشته اند.

یک کتاب خود آموز تصویری نیز در قالب ۴۰۰ صفحه و همچنین یک فرهنگ لغات زبان فارسی به ترکیه با بیش از ۸۰۰۰ لغات پر کاربرد در این مجموعه گنجانده شده است که تمامی لغات و مکالمات را آموزش داده است.

دانلود رایگان آموزش صوتی زبان ترکی استانبولی به فارسی با روش نصرت در 30 روز mp3 | پایه تا پیشرفته + فایل خودآموز pdf

روش نصرت بر این بارو است که با کتاب و جزوه نمی توان زبان یک کشور دیگر را به خوبی آموخت، برای آموختن زبان دیگر باید در آن محیط قرار بگیرید و یا آن محیط را برای خود شبیه سازی کنید. روشی که مقبولیت خود را در اکثر کشورهای دنیا پیدا کرده است و آموزش های زبان های خارجی به این روش سوق پیدا کرده اند. در روش نصرت یک مکالمه صوتی برای شما پخش می شود و سپس از شما می خواهد که لغات و جملات آن را با تلفظ صیحیح بارها تکرار کنید.

روش نصرت در ابتدا بر یادگیری مکالمه و شیوه صیحیح تلفظ لغات متمرکز می شود. پیش رفتن با این روش باعث می شود تا خود به خود قواعد زبان نیز برای شما جا بیفتد و به عبارتی می توانید با این روش تقریبا 90 درصد راه آموزش یک زبان را بپیمایید. دانلود آموزش صوتی زبان ترکی استانبولی به فارسی با روش نصرت در 30 روز و استفاده موثر از آن علاوه بر یادگیری پیشرفته کامل زبان ترکی استانبولی، باعث تقویت حافظه و افزایش مهارت یادگیری می شود.

این آموزش دارای 30 قایل صوتی می باشد که هر کدام 30 دقیقه است که در فایل های اول سطح مکالمات مبتدی و رفته رفته پیشرفته می شود. ضروری است که هر روز فقط به یک قسمت آن گوش کنید تا 30 روزه در مکالمه زبان ترکیه ای استانبولی گلیم خود را از آب بیرون بکشید.

نکته: متد نصرت به هیچ پیشنیازی نیاز ندارد. شما حتی بدون داشتن هیچ دانش اولیه ای از زبان ترکی استانبولی نیز می توانید با متد نصرت خیلی راحت مکالمه ترکی را فرا بگیرید.

آموزش زبان ترکی استانبولی نصرت در حال حاضر از معروفترین و محبوبترین مجموعه های آموزش زبان ترکی استانبولی به فارسی در ایران است. در این سایت بسته آموزش ترکی استانبولی نصرت به صورت صوتی زبان ترکی استانبولی را به فارسی و از پایه تا پیشرفته به شما آموزش می دهد؛ با دانلود این پکیج از فایل خودآموز تصویری نیز بهره خواهید برد.

هدف مجموعه آموزش زبان نصرت ترکی استانبولی، صرفا آموزش لغات نیست بلکه آموزش صوتی و تقویت شنیدار و گفتار و همزمان آموزش جملات و لغات ترکی استانبولی نیز هست. روش کار این مجموعه نصرت چه در این آ»وزش و چه در آموزش زبان های دیگر مانند انگلیسی، آلمانی و فرانسوی، به این شکل است که می بایست شما هر روز یک درس را از این مجموعه (در منزل یا بیرون از منزل) گوش دهید. از آنجایی که این مجموعه به صورت فایل صوتی است، به راحتی می توانید یاد بگیرید و صحبت کنید. ماه عسل این آموزش برای شما تسلط کامل بر مکالمه و شیوه درست تلفظ لغات ترکی استانبولی می شود. یادگیری این مجموعه بسیار ساده و لذت بخش می باشد و برگرفته از جدیدترین متد آموزشی روز دنیاست.

دانلود رایگان آموزش صوتی زبان ترکی استانبولی به فارسی با روش نصرت | پایه تا پیشرفته + فایل خودآموز

 

 

برای دانلود و مشاهده نمونه فایل ها روی لینک زیر کلیک نمایید

 

 

برچسب: learn Turkish, آموزش ترکی استانبولی نصرت, آموزش رایگان زبان نصرت, آموزش زبان ترکی استانبولی, آموزش زبان ترکی استانبولی نصرت تصویری, آموزش زبان ترکی استانبولی نصرت دانلود, آموزش زبان نصرت mp3, آموزش زبان نصرت برای آیفون, آموزش صوتی ترکی استانبولی در 30روز, آموزش مکالمه ترکی استانبولی نصرت, خرید آموزش ترکی استانبولی ترکیه, خرید آموزش ترکی استانبولی نصرت, خرید ارزان, دانلود رایگان آموزش زبان ترکی استانبولی برای گوشی اندروید, دانلود رایگان نرم افزار آموزش زبان ترکی استانبولی برای موبایل ios, کتاب آموزش زبان ترکیه, مجموعه آموزش زبان ترکیه نصرت, مکالمه زبان ترکیه استانبولی, یادگیری ترکی استانبولی, یادگیری ترکی استانبولی در خانه, یادگیری ترکی استانبولی در خودرو, یادگیری زبان خارجی

لطفا جهت دریافت لینک دانلود فایل، ایمیل خود را وارد نمائید

برچسب های مهم

(در صورت وجود مشکل توضیح دهید تا رسیدگی شود)

دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی

از ارسال گزارشات پی در پی و بدون دلیل جدا خودداری فرمایید.

محبوب ترین ها

پرفروش ترین ها


آموزش زبان نصرت mp3Downloads-icon


فیسبوکDownloads-icon


فیسبوکDownloads-icon


گوگل پلاسDownloads-icon


گوگل پلاسDownloads-icon


لینکدینDownloads-icon


لینکدینDownloads-icon


تویترDownloads-icon


تویترDownloads-icon


کلوبDownloads-icon


کلوبDownloads-icon


فیسنماDownloads-icon


فیسنماDownloads-icon


دانلود کامل آموزش مکالمه زبان روسی به روش نصرت mp3 با تلفظ فارسی و کیفیت صدای عالیDownloads-icon

دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی
دانلود فایل صوتی زبان ترکی استانبولی
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *