فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

 

فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

 

لجبازیت، تو را از دیگران متمایز می‌سازد و تو بشدت از آن راضی هستی. اما این لجبازی‌ها دوست و یا همسرت را آزار می‌دهد.

یک شادمانی غیرمترقبه در راه داری. ترس یا تردیدی که مدتی ذهن و فکرت را مشغول کرده بود، به زودی برطرف خواهد شد و تو به آرامش می‌رسی.فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

اگر مراقب نباشی یک دوستی ساده به زودی برایت دردسر ساز می‌شود و در نهایت این جسم و روح توست که آسیب می‌بیند. بهتر است این روزها بیش از حد احساساتت را جریحه‌دار نکنی.

مراقب باش. پس‌انداز بانکی تو سیر نزولی پیدا کرده و هر روز کمتر می‌شود. با این روش تا چند ماه دیگر وضعیت بدی خواهی داشت. در برخی از برنامه‌هایت تجدید نظر کن.

رنگ شانس : قرمزملایم
اعداد شانس : ۶ ، ۹ ، ۱۵ و ۳۴۳

روز اقبال : سه شنبه
همراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

 

فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال
  • معنی so many به فارسی
  • خود را در وعده‌های رنگارنگ نباید غرق کرد. چون هیچ کدام از این وعده‌ها تحقق نمی‌یابد و فقط تو می‌مانی و عمری که به هدر رفته است!

    اگر بدانی به دنبال چه هستی و هدفت را مشخص کنی به راحتی به آن می‌رسی. انرژیت را در راه تحقق خواسته‌هایت بکار بگیر و روزی که موفق شوی از خودت راضی و خوشنود خواهی بود.

    درست است که شرایط مالی نگران کننده به نظر می‌رسد اما این مساله نباید تو را دچار وحشت کند و میدان را خالی کنی. این بحران هم با موفقیت تو به پایان می‌رسد.

    رنگ شانس : صورتی وآبی روشن
    اعداد شانس : ۵ ، ۶ ، ۱۳ ، ۱۸۸ ، ۴۵۲۴

    روز اقبال : جمعه
    همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

     

    فال روز سه  ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

     

     

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    روابط اجتماعی خود را باید گسترش داد. داشتن یک رابطه سالم و گسترده تو را در انتخاب دوست یا همسر یاری می‌کند. منزوی بودن خصوصیات انسانهای شکست‌خورده و مایوس است.

    چند روز اگر دور از فشارهای روحی باشی بهتر خواهد بود. فرقی نمی‌کند که این فشارها از محل کار باشد یا از خانه و خانواده. باید خلوتی پیدا کنی و در آرامش بتوانی سلامتی روحی‌ات را بازگردانی.

    اوضاع اقتصادی چندان مناسب نیست. بهتر است مسئولیت هر کاری را که انجام می‌دهی بپذیری. باید ببینی کجای کار ایراد دارد و در رفع آن بکوشی تا دوباره اوضاع اقتصادی روبراه شود.

    رنگ شانس : نارنجی
    اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۲۴ ، ۴۳۳ ، ۲۵۴۵

    روز اقبال : چهارشنبه
    همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

     

    آرزوهای دور و دراز تو وقتی تحقق می‌یابد که از همین حالا دست به کار شوی. سعی کن روابط خود را با او بیشتر کنی و به سطح خوبی برسانی و او را در جریان برنامه‌های خود قرار دهی.

    پس از موفقیتی مالی که بدست آوردی، در زمینه کاری، پیشرفت و ترقی خوبی خواهی کرد. ممکن است دیگران در این باره به تو حسادت کنند اما تو سرت به کار خودت باشد.

    رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلی
    اعداد شانس : ۲ ، ۴ ، ۱۲ ، ۴۵۶ و ۹۷۴۲

    روز اقبال : دوشنبه
    همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

     

    فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

     

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

     

    رابطه با فردی تو را آزار می‌دهد. بهتر است هر چه زودتر خود را از شر او خلاص کنی. همیشه در پی کسی باش که تو را کامل کند نه اینکه موجب سقوط و نزول تو شود.

    حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول کرده که به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی کمکت می‌کند.

    احتیاج به کمی استراحت داری. فرصتی باید پیدا کرد تا این خستگی را از تنت دور کنی و با آرامش و انرژی به برنامه‌های بلندمدت فکر کنی.

    در سطح کاری ممکن است تماس‌های مهمی برقرار شود که در پی آن موقعیت بهتری نصیب تو خواهد شد. پس با هشیاری و تلاش بیشتر باید روزهای خوبی را از لحاظ اقتصادی بوجود آوری.

    رنگ شانس : زرد ، طلایی
    اعداد شانس : ۱ ، ۴ ، ۳۴ ، ۶۵۳ و ۶۷۴۳

    روز اقبال : یکشنبه
    همراهان مناسب : فروردین ، آذرفال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

     

    عشق است که به انسان بال پرواز می‌دهد. عشق تو را از این زندگی واقعی و روزمره جدا می‌کند و به فضای جدیدی می‌برد که پر از هیجان و امید است. بدون امید و عشق زندگی معطل می‌ماند. پس به زندگی عاطفی‌ات تکانی بده.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : برای رسیدن به هدفها باید با افراد با تجربه در زمینه مسائل اقتصادی، مشورت کنی. یکی دو مشکل مالی کوچک در راه است که بزودی برطرف خواهد شد. باید به جای فکر به مسائل کوچک به آینده‌ات امیدوار باشی.

    رنگ شانس : قهوه ای وکرم
    اعداد شانس : ۰ ، ۵ ، ۱۶ ، ۸۸۸ ، ۶۸۴۸

    روز اقبال : چهارشنبه
    همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

    فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

    خویشتنداری و صبر لازم است. باید حوصله به خرج دهی تا این وضعیت تغییر کند. دست به کاری نزن که عاقبت روشنی ندارد. در این صورت دچار شکست و ناکامی می‌شوی.

    دوران پرتنش و اضطرابی فرامی‌رسد. اما کسی که ریشه در اعماق خاک داشته باشد، از طوفان نمی‌ترسد. به زودی اوضاع اقتصادیت دوباره روبراه می‌شود فقط باید استقامت داشته باشی و به خودت اعتماد کنی.

    رنگ شانس : بنفش وقهوه ای
    اعداد شانس : ۲ ، ۶ ، ۱۶ ، ۴۳۲ ، ۹۱۴۳

    روز اقبال : جمعه
    همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

     

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    هر چیزی که می‌درخشد و برق می‌زند که طلا نیست. باید مراقب باشی و فریب ظواهر را نخوری. باید هوشیار باشی تا بتوانی در این بازار آشفته حقیقت را از دروغ تشخیص دهی.

     

    با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یک مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو کمک کند.

    دچار بحران اقتصادی می‌شوی و چاره‌ای جز مدارا و صبر کردن نداری. بهتر است منتظر بمانی تا این طوفان رد شود و بعد به فکر چاره باشی چون تلاش کردن در زمان وقوع بحران کمکی نخواهد کرد.

    رنگ شانس : قرمزروشن وسیاه
    اعداد شانس : ۳ ، ۵ ، ۷ ، ۸ ، ۹ ، ۸۳ و ۶۵۹

    روز اقبال : سه شنبه
    همراهان مناسب : تیر و اسفند

    فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

     

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    هوشمندی و ذکاوت تو موجب می‌شود تا نسبت به بعضی از اطرفیان دچار سوءظن شوی. در این باره باید شناخت‌های خود را تکمیل کرد و بعد تصمیم گرفت چون بعضی از این سوءظن‌ها اشتباه است.

    حالا نوبت شادمانی توست. تو در راه هدفت بسیار سخت‌کوش و خستگی‌ناپذیر هستی. درست است که خواسته مهم تو ظاهرا درنیافتنی است اما توجه داشته باش که تلاش تو ممکن است هر ناممکنی را ممکن کند.

    تفریح و خوش‌گذرانی خوب است اما اگر زیاده‌روی کنی ممکن است دچار مشکل شوی و بسیاری از موفقیت‌هایی را که در چند قدمی تو است از دست بدهی.

    برای بدست آوردن سود مالی می‌توان زحمت کشید و تلاش کرد. بدست آوردن پول یا موقعیت در دستان توست اگر به تلاشت ادامه دهی.

    رنگ شانس : آبی وسفید
    اعداد شانس : ۳ ، ۱۲ ، ۵۸۲ ، ۹۳۴ و ۲۳۴۳

    روز اقبال : پنجشنبه
    همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

     

     

    باید وقت کافی به خودت بدهی تا بتوانی با تفکری درست در این باره تصمیم بگیری. شتابزدگی و عجله تو را پشیمان خواهد کرد. با تامل بیشتر می‌توان موفق‌تر شد.

    شاید بد نباشه امروز کمی معاشرتی باشی و به این بهانه با کسانی که مدتهای ندیده‌ای ملاقات کنی. می‌تونی در مورد موضوعات زیادی باهاشون صحبت کنی.

    تو در شرایطی خوبی از لحاظ جسمی و روحی هستی پس برای خودت دردسر و بیماری درست نکن و از نعمت سلامتی‌ات لذت ببر.

    برای اینکه بتونی اوضاع مالیت را تکان بدهی باید کمی جسارت و شجاعت داشته باشی. زمینه برایت فراهم شده پس تردید نکن و با قدرت وارد کار شو. کسانی هستند که در این کار به تو کمک می‌کنند.

    رنگ شانس : سفید و قهوه ای
    اعداد شانس : ۸ ، ۹ ، ۶۲ ، ۱۲۲ ، ۷۵۴۴

    روز اقبال : شنبه
    همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

     

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    فال روز سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰/ فال فردا سه شنبه ۲۶ مرداد / فال روزانه / فال روز من

     

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : غیرت خوب است و نگهبان عشق. اما همین غیرت اگر از حد و حدود خود خارج شود تردیدها را دامن می‌زند و آنوقت بدگمانی و تردید به جای اعتماد و یقین می‌نشیند. به همین راحتی می‌توانی همه چیز را خراب کنی.

    در خصوص توصیه های اجتماعی فردا نوشته شده است : یک ملاقات و یا حضور در جمع دوستان برایت خاطره‌انگیز خواهد شد. از طرف دوست یا خانواده‌ای نزدیک، خبرهای خوشی برای تو و خانواده‌ات در راه است. از راه دور خبر بسیار مسرت بخشی خواهی شنید. موضوع یک مسافرت به خوبی و خوشی به انجام می‌رسد.

    فردا درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر مشکل اضافه وزن داری پیشنهاد می‌کنم: روزانه به ورزش بیشتری نیازمندی، به طور متعادل و منظم غذا بخور، با تناسب غذایی سالم‌تر غذا بخور و برای اضطراب و نگرانی‌ات راه‌حلی پیدا کن تا باعث سلب آسایشت نشود.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به کمک یکی از دوستانت مشکلی که آزارت می‌داد، رفع می‌شود. در یک آزمون و یا رقابت کاری موفق می‌شوی و نگرانی‌ات بی‌مورد است چون این موفقیت زمینه‌ساز تحولات اقتصادی بعدی برایت خواهد بود.

    رنگ شانس : آبی تیره
    اعداد شانس : ۴ ، ۸ ، ۱۰ ، ۸۴ ، ۹۱۵ و ۹۹۹

    روز اقبال : یکشنبه
    همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

     

     

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    تو فرد مغروری هستی و این غرور بعضی اوقات دست و پا گیر می‌شود. بهتر است این‌بار تو قدم پیش بگذاری و موضوع را حل و فصل کنی.

    یکی از خواسته‌هایت به زودی عملی خواهد شد که باعث خوشحالیت می‌شود. در موقعیت کاری یا تحصیلی‌ات موفقیتهای سودآوری کسب می‌کنی.

    استفاده از ترکیب‌های شاد در رنگ لباسهایت روحیه‌ات را تغییر می‌دهد. شاید به نظر کار بزرگ یا خاصی نباشد اما تو را سرزنده و شاد می‌کند.

    از جایی که فکر نمی‌کردی، مقداری پول و یا هدیه به دستت می‌رسد. یک قرارداد یا سند را باید امضاء کنی. تعهدات تازه‌ای به عهده‌ات گذاشته میشود.

    رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشن
    اعداد شانس : ۷ ، ۱۱ ، ۷۳ و ۳۵۴

    روز اقبال : پنجشنبه

    همراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

     

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    برای عضویت در کانال رصد روز کلیک کنید

     

     

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    توئیتر

    تلگرام

    اینستاگرام

    پینترست

    صفحه نخست

    ارتباط با ما


    Downloads-icon


    فال روزانتو اینجا بخون…

    فال و پیشگویی آینده یک باور خرافی است و بنیان علمی یا اعتقادی ندارد. این مطلب نیز جنبه سرگرمی داشته و نباید برای تصمیم گیری به آن استناد کنید.  فال روزانتو اینجا بخون…

     

     

    فال روزانه متولدین فروردین

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    امروز آنقدر عجولانه رفتار می کنید و بی صبر هستید که ممکن است بلافاصله بعد از انجام کاری پشیمان شوید و خودتان را سرزنش کنید. با وجود این که قصد و نیتتان خوب است اما رفتارتان با نیت قلبی‌تان در تناقض است. این ضرورت و فوریتی که برای انجام کارها احساس می کنید بیش از آن که بخاطر شرایط موجود باشد از ترس های درونی‌تان ریشه می گیرد؛ پس به جای عجله کردن قطعا باید کمی صبر کنید. صبر تلخ است، اما میوه آن شیرین است. اگر کاری دارید که مهلت انجام آن دارد به پایان می رسد به جای این که خودتان را تحت فشار داده و نتیجه کار را نیز به طور منفی تحت تأثیر قرار دهید سعی کنید از طرف مقابلتان کمی وقت بگیرید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین فروردین:

    مطلب طاعت و پیمان و صلاح از من مست***که به پیمانه کشی شهره شدم روز الست

    من همان دم که وضو ساختم از چشمه عشق***چارتکبیر زدم یک سره بر هر چه که هست

    تعبیر:با یک عذرخواهی همه چیز درست می شود و انشاالله از بند غم رهایی خواهی یافت. خداوند از تو حرکت می خواهد و خود برکت عطامی فرماید. روی به آستان حق بیاور تا به مقام عالی برسی. نذری کرده ای که اگر از این ورطه ی غم نجات پیدا کنی تا دم مرگ از راه راست برنمی گردی.

  • معنی منطقه حفاظت شده به انگلیسی
  •  

    فال روز متولدین اردیبهشت

    امروز با چنان مهارتی کلمات را به کار گرفته و صحبت می کنید که حرف‌هایتان برای دیگران همچون وحی مُنزل هستند و آنها بی هیچ چون و چرایی و فقط بخاطر این که به نظرشان دوست داشتنی هستید با شما موافقت می کنند. البته این به شرطی است که آنها دوستان واقعی شما باشند و در واقع می توانید این را به عنوان موقعیت خوبی برای شناختن دوستان واقعیتان ببینید. شخصی که قرار بوده امشب به دیدنتان بیاید ممکن است تأخیری طولانی داشته باشد و یا اصلا پیدایش نشود، نگران نباشید، به احتمال خیلی زیاد اتفاق خاصی نیفتاده است و کاری برای او پیش آمده که خودش برای شما توضیح داده است، فعلا در مورد او قضاوت نکنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اردیبهشت:

    صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد

    آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد

    تعبیر:ایمانت را قوی تر کن تا از رنج ملامت نجات یابی. گرفتاریت برطرف می شود. اگر در عین غمگینی خندیدی شاهکار کرده ای. کسانی که طرفداری تو را می کنند و از آشوب و غوغا نجاتت می دهند. تغییری در خود و افکارت بده. بدی ها را آتش بزن و بخشندگی را در خود پرورش بده.

     

    فال امروز متولدین خرداد

    شما به خوبی می دانید که تغییرات زیادی دارند در زندگی‌تان به وجود می آیند و آماده هستید که با آغوش باز پذیرای این تغییرات باشید. این که تحولاتی که دارند ایجاد می شوند را می پذیرید خیلی خوب است و می تواند تبدیل به یکی از عوامل بزرگ موفقیت شما شود، اما نمی شود این طور بی خیال دستتان را زیر چانه‌تان گذاشته و با هیجان منتظر بنشینید، برای این کار باید برای آینده‌تان و این که چگونه می خواهید با این تغییر و تحولات مواجه شوید برنامه داشته باشید. اگر نمی دانید چه باید بکنید شرایط موجود را به دقت مورد تفکر و بررسی قرار داده و پس از آن به ندای قلبتان گوش فرا دهید، در هر صورت یادتان باشد که مقصد به آن نزدیکی که شما فکر می کنید هم نخواهد بود.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین خرداد:

    ساقی به نور باده برافروز جام ما***مطرب بگو که کار جهان شد به کام ما

    ما در پیاله عکس رخ یار دیده‌ایم***ای بی‌خبر ز لذت شرب مدام ما

    تعبیر:راهی را که می روید درست است از تدبیر و اندیشه ی خودتان استفاده کنید. به زیارت کعبه مشرف می شوید. به زودی در جمعی حاضر می شوید که تقدیر و اینده ی شما در آنجا رقم زده می شود و به نشانه هایی دست پیدا می کنید که بسیار خوب است. پرهیزگار باشید تا از تیر بلا در امان بمانید

     

    فال روزانه متولدین تیر

    شما راه حل مشکلی که مدت‌ها طول کشیده است را می دانید، اما نمی خواهید به نظر دوستان و اطرافیانتان فردی از خود راضی و مغرور به نظر برسید که فکر می کند از همه بهتر است و جواب همه چیز را می داند. اما این اعتماد به نفس شما و کنار گذاشتن روش های محافظه کارانه است که به شما نسبت به سایرین توانایی بیشتری برای حل این مشکل بخشیده است؛ پس هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهید بیش از اندازه متواضع باشید. البته نباید طوری رفتار کنید که انگار راه حل شما تنها راه حل ممکن است؛ شما باید ذهنی باز و انعطاف پذیر باشید تا بتوانید موفقیت فعلی خود را به همین خوبی ادامه دهید و نتایج مورد نظرتان را به دست بیاورید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین تیر:

    تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد***وجود نازکت آزرده گزند مباد

    سلامت همه آفاق در سلامت توست***به هیچ عارضه شخص تو دردمند مباد

    تعبیر:بخت بسیار خوبی نصیبتان شده که از خوبی زبانزد خاص و عام است. او در همه حال با شماست و لحظه ای از شما جدا نمی شود. دل ویرانه تان را سامان می بخشد. محبت خودتان را از او دریغ نکنید. در ایام بهار بشارتی به شما می دهند که لیاقت این بشارت را دارید چون مقامتان نزد خداوند بسیار بالاست.

     

    فال و طالع بینی متولدین مرداد

    معمولا داشتن رفتاری معقول و منطقی برای شما کار دشواری نیست، اما امروز این کار برای شما اصلا آسان به نظر نمی رسد. شما امروز بیش از اندازه خوش بین هستید و هر ایده و پروژه ای که به ذهنتان می رسد را کامل و بی نقص می بینید. هیچ اشکالی ندارد که شما امیدوار و مثبت‌اندیش باشید، اما اگر می خواهید به موفقیت دست پیدا کنید باید آن را با عقل و منطق همراه کنید. امروز ممکن است کسی که دوست دارید بی حوصله و حتی غمگین باشد و به همین دلیل توجه زیادی به شما نداشته باشد. به جای این که واکنش منفی نشان دهید سعی کنید حال و هوای او را عوض کنید. شاید موفق نشوید، ولی حداقل به او نشان داده‌اید که برایتان چقدر اهمیت دارد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مرداد:

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    روشن از پرتو رویت نظری نیست که نیست***منت خاک درت بر بصری نیست که نیست

    ناظر روی تو صاحب نظرانند آری***سر گیسوی تو در هیچ سری نیست که نیست

    تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد

     

    فال امروز متولدین شهریور

    امروز بر سر دو راهی قرار گرفته‌اید و نمی دانید که چکار باید بکنید. چالش های تازه ای در انتظار شما هستند و زمان زیادی نیز در اختیار ندارید. پیش از آن که بتوانید به دنبال برنامه های هیجان انگیزی که برای آینده دارید بروید، باید کارهای نیمه تمامی که از قبل باقی مانده و برایتان چندان هم جالب نیستند را به انجام برسانید. بیهوده مقاومت نکنید و از زیر کارهایتان در نروید، این کار هیچ فایده ای برایتان نخواهد داشت و تنها شما را مجبور خواهد کرد که بعدا فشار بیشتری را تحمل کنید. وظایف و مسئولیت‌هایتان را به انجام برسانید، زیرا ماه آینده زمان پرداختن به اهداف بزرگی که برای آینده دارید فرا خواهد رسید و باید سرتان را کمی خلوت کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین شهریور:

    سر ارادت ما و آستان حضرت دوست***که هر چه بر سر ما می‌رود ارادت اوست

    نظیر دوست ندیدم اگر چه از مه و مهر***نهادم آینه‌ها در مقابل رخ دوست

    تعبیر:در انجام کاری که در پیش داری درنگ و شتاب نکن. عشق و محبت و ایمان به هدف تو را بهتر و زودتر به هدف می رسانند. در امر ازدواج موفق خواهی شد.

     

    طالع بینی روزانه متولدین مهر

    امروز مهارت شما در برقراری ارتباط با دیگران و استفاده از کلمات به حدی است که حتی اگر بدترین خبرها را هم به اطرافیانتان بدهید آنرا با روی باز و آرامش خیال خواهند پذیرفت. همین مسئله باعث شده که جذابیت خاصی برای کسی که دوستش دارید پیدا کنید. با این حال خودتان کمی خجالتی شده‌اید و ممکن است ترجیح بدهید بعضی حرف‌ها را به زبان نیاورید، حتی اگر این حرف‌ها شیرین‌ترین کلمات دنیا باشند! در هر صورت تا بعدازظهر امروز محبوبیت شما به اوج خود خواهد رسید و توجه و تحسینی که می خواهید را به دست خواهید آورد. فقط مواظب باشید حد و حدود خودتان را زیر پا نگذارید و به خودتان و طرف مقابلتان به اندازه کافی فرصت بدهید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین مهر:

    دارم امید عاطفتی از جانب دوست***کردم جنایتی و امیدم به عفو اوست

    دانم که بگذرد ز سر جرم من که او***گر چه پریوش است ولیکن فرشته خوست

    تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند

     

     

    فال روزانه متولدین آبان

    امروز احساس می کنید که دارید مانند یک فرفره به دور خودتان می چرخید و تا وقتی هم که در حرکت هستید هیچ مشکلی را احساس نخواهید کرد اما به محض این که سرعتتان کم شود دچار احساس گیجی و سردرگمی در رابطه با آینده خواهید و احساس عدم امنیت به سراغتان خواهد آمد. به جای این که به توهم ثبات و امنیت بچسبید بهتر است بپذیرید که آینده را نمی توان صد در صد تعیین و پیش بینی کرد، این باور لازمه و عامل باروری دانه‌هایی است که برای آینده خود می کارید. ترسی که از تغییرات دارید تنها مانع بین شما و استعدادها و توانایی های ناشناخته‌تان است، گاهی باید تعادل زندگی‌تان را بهم بریزید تا پایه و اساسی محکم برای ساخت زندگی جدیدتان بسازید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آبان:

    المنه لله که در میکده باز است***زان رو که مرا بر در او روی نیاز است

    خم‌ها همه در جوش و خروشند ز مستی***وان می که در آن جاست حقیقت نه مجاز است

    تعبیر:در کاری به رقابت پرداخته ای ولی پشت پرده کار اجام می دهی. نکند که در این راه خوی دیو پیدا کنی و فرشته بودن را فراموش کنی. هیچ گلی بی خار نیست، تو هم مستثنی نیستی. کار دیگران را بی ارزش نکن تا کار خودت پر بهاء شود که این دور از ادب است.

     

    فال روزانه متولدین آذر

    امروز احساس نگرانی می کنید و دلیل آن هم چیزی نیست جز کارهای نیمه تمامی که از قبل روی هم انباشته شده‌اند و موعد انجام آنها دارد سر می رسد. هر چقدر هم که قبلا در انجام این کارها پیشرفت کرده باشید تا زمانی که آنها را به پایان نرسانید هیچ ارزشی برای خود شما و اطرافیانتان نخواهند داشت، پس نگذارید تمام زحماتی که کشیده‌اید بیهوده هدر بروند. فکر کردن به روزهای خوب گذشته و زمانی که همه چیز داشت خیلی خوب پیش می رفت هیچ فایده ای به حال شما ندارد. خوشبختانه اگر خودتان بخواهید دست به کار شوید بخت با شما یار خواهد بود، فقط باید فصل قبلی کتاب زندگی‌تان را به پایان برسانید تا بتوانید فصل تازه ای را آغاز کنید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین آذر:

    روزگاریست که سودای بتان دین من است***غم این کار نشاط دل غمگین من است

    دیدن روی تو را دیده جان بین باید***وین کجا مرتبه چشم جهان بین من است

    تعبیر:کاری را که می خواهید انجام بدهید پنهان کنید. کار را هر چند کوچک است بزرگ بدانید، خیال پردازی را کنار بگذارید و وقت را غنیمت شمارید تا صاحب مقام و منزلت شوید. روزگار تنگدستی به پایان رسیده و زمان آسایش است. عمرتان طولانی است وضعیت فعلی تان تغییر می کند.

     

    فال روز متولدین دی

    امروز به کار گرفتن حمایت اطرافیانتان می تواند یک شکست حتمی را برای شما به موفقیتی بزرگ تبدیل کند. اگر بدانید از چه کسانی کمک بخواهید و چه انتظاراتی از آنها داشته باشید همه چیز به خوبی پیش خواهد رفت. خوشبختانه انرژی کیهانی امروز با شما همراه است و ترکیبی فوق‌العاده از جاه طلبی و شفافیت ذهنی و روابط دوستانه را در اختیارتان قرار داده تا به هدف خود برسید. هیچ وقتی برای هدر کردن وجود ندارد، برنامه‌هایتان را مشخص کرده و نیروهای کمکی را فرا بخوانید. تقاضای کمک و همکاری نشان دهنده ضعف شما نیست، بلکه بدین معناست که شما رهبری عاقل و دانا هستید که می داند چه وقت باید چه کار بکند.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین دی:

    زان یار دلنوازم شکریست با شکایت***گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت

    بی مزد بود و منت هر خدمتی که کردم***یا رب مباد کس را مخدوم بی عنایت

    تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

     

     

    فال متولدین بهمن

    امروز در انتظار یک ماجراجویی بزرگ هستید که پیش خودتان خیالتان راحت است که حتما به وقوع خواهد پیوست، با این حال برای تجربه چیزهای تازه چندان آماده نیستید و این تضاد میان هیجان و شک و تردید شما باعث خواهد شد لذت زیادی از این همه شور و هیجانی که وجودتان را در بر گرفته است نبرید. با این حال هیچ دلیلی برای نگرانی وجود ندارد، شما به اندازه کافی وقت خواهید داشت که قبل از شروع این سفر ماجراجویانه همه جوانب را در نظر گرفته و آماده سازی های لازم را انجام دهید. این کار علاوه بر این که ریسک کمری برای شما به همراه خواهد داشت باعث احساس رضایت و خشنودی شما نیز خواهد شد.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین بهمن:

    تا سر زلف تو در دست نسیم افتادست***دل سودازده از غصه دو نیم افتادست

    چشم جادوی تو خود عین سواد سحر است***لیکن این هست که این نسخه سقیم افتادست

    تعبیر:به عهدی که بسته ای وفا کن تا روزگارت مثل عید همیشه خوش و بهاری باشد. غم از دلت بیرون می رود و جای آن را شادی می گیرد. همت داشته باش. طالع تو بسیار روشن است. شکر خدا را بجا بیاور زیرا خزان به زندگی تو راه ندارد. و از این فرصتی که به دست آورده ای نهایت استفاده را ببر.

     

    فال روزانه متولدین اسفند

    شما حاضرید برای این که توجه دیگران را به خودتان و کاری که دارید انجام می دهید جلب کنید سر و صدای زیادی به راه بیندازید. اما امروز بر خلاف آن چه انتظارش را دارید سرعت پیشرفتتان در راه رسیدن به اهدافتان خیلی زیاد نیست و نمی توانید خیلی جلب توجه کنید. با این حال از یک چیز خیالتان باید راحت باشد و آن هم این است که تلاش های امروزتان بی فایده نخواهند بود و دیر یا زود به ثمر خواهند نشست. امروز شما می توانید در محل کاتان روابط بسیار خوبی با همکارانتان داشته باشید و زمینه رابطه های محکمی را فراهم کنید که به رشد و پیشرفت شما کمک خواهند کرد. به جای مسابقه دادن با اطرافیانتان به فکر همکاری با آنها باشید.

     

    فال حافظ مخصوص متولدین اسفند:

    اگر به مذهب تو خون عاشق است مباح***صلاح ما همه آن است کان تو راست صلاح

    سواد زلف سیاه تو جاعل الظلمات***بیاض روی چو ماه تو فالق الاصباح

    تعبیر: شما پیشرفت زیادی می کنید. با حسن خلقی که دارید همه به شما علاقمند هستند. از خوبی و مهربانی دست بر ندار که راز موفقیت شما در همین خصلت است.

    تمامی حقوق برای وبسایت خبری

    “شما نیوز”

    محفوظ است و نقل مطالب تنها با ذکر منبع مجاز است.

    فال روزانه همانطور که از نامش پیداست، هر روز تغییر می کند. با مطالعه فال روزانه از اتفاقات مهم پیش روی خود آگاه می شوید.

    به گزارش اقتصادآنلاین، می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در اینجا مشاهده کنید.

    شما فرد بااستعدادی هستید اما فضا را برای خلاقیت مناست نمی بینید، از این رو کنار کشیده اید. اما بدانید که این خودتان هستید که باید موقعیت های مناسب را بسازید. امسال به کمک اطرافیان تغییری اساسی در زندگی تان ایجاد خواهد شد که انرژی و انگیزه دوباره را به شما باز می گرداند. سال پیش رو سالی پر از اتفاقات خوب وخوشگذرانی برایتان خواهد بود. همان قدر که کار می کنید، تفریح هم کنید تا در دراز مدت خستگی کار شما را از پا در نیاورد. تا جایی که می توانید بر دیگران تاثیر بگذارید زیرا نه تنها در روابط عاطفی شما تاثیر مثبت می گذارد بلکه فرصت های شغلی بیشتری را نیز برایتان فراهم خواهند کرد. امسال قراردادهای جدیدی را امضا می کنید که شرایط مالی تان را بهبود می بخشد. هر چه جسارت بیشتری به خرج دهید، بهتر است. در روابط عاطفی تان شاید موانع زیادی پیش رویتان باشد اما از تمام آنها خواهید گذشت بنابراین ناامید نشوید. از هر گونه بحث بیهوده با همسرتان خودداری کنید تا جلو خراب شدن رابطه تان را بگیرید. ماههای آبان، دی و بهمن از بهترین و هیجان انگیزترین ماههای امسال شما خواهند بود.

    اگر احساس می کنید که جایی قدمی اشتباه برداشته اید، با دیگران مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید. گاهی لازم است که به دیگران تکیه کنید و از آنها انرژی بگیریم. بنابراین خودخواهی را کنار بگذارید. امروز نمی توانید به ایده هایی که در سر دارید جامع عمل بپوشانید و این موضوع شما را ناراحت و عصبی می کند و حتی منجر به بدرفتاری با اطرافیان تان خواهد شد اما یادتان باشد که این مسئله آنقدرها که شما فکر می کنید بزرگ نیست، پس کاری نکنید که بعدها پیشمان شوید. به زودی خبر خوشی که ماهها منتظرش بودید را خواهید شنید. از کسی درخواست کمک خواهید کرد و جواب منفی خواهید شنید، تمرین کنید تا بر احساسات تان مسلط باشید و با یک کشمش گرمی و یک مویز سردی تان نکند. دیگران می توانند به شما نه بگویند. برای انجام کاری علی رغم میل تان به جایی دعوت خواهید شد، قضاوت و عجله نکنید، این جلسه به نفع شما خواهد بود.

    استرس کارهای نکرده تان را دارید. اگر چه کارهایی که در دست دارید هر چه زودتر باید تمام شوند اما با یکی دو روز تاخیر در آنها خللی ایجاد نمی شود. کافی ست که پله پله و با برنامه ریزی جلو روید تا به نتیجه برسید. رابطه عاطفی شما این روزها به خوبی پیش نمی رود، شاید دیگران با حرف هایشان بخواهند شما را آزرده کنند اما دور تمام آنها را خط بکشید و سرتان در کار خودتان باشد. مطمئن باشید که در زمانی مناسب، همه چیز به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید. از زیر انجام دادن کاری که به گردنتان است، طفره نروید این کار هرچه بیشتر طول بکشد انجامش سخت تر می شود.فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    دنبال ایده های جدیدتان بروید و به آنها جامع عمل بپوشانید. شما تلاش زیادی برای رسیدن به هدفتان کرده اید اما آنها را در یک قدمی رها کرده اید. بهتر است که دست از تلاش برندارید تا به خواسته هایتان برسید. در روزهایی مثل امروز ورزش هایی چون یوگا، برای شما حیاتی است و شما را از استرس های اخیر دور نگه می دارد. در مورد رابطه عاطفی تان خیلی حرص و جوش نخورید. اگر کمی بی تفاوت تر باشید، همه چیز به بهترین شکل خود اتفاق می افتد. شاهد تغییراتی در زندگی خانوادگی تان خواهید بود، این تغییرات در بلند مدت به نفع شماست. اوقاتی را با فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید و برای خواسته ها و اولویت هایش احترام بیشتری قائل شوید. دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. برای پیشرفت کاری مجبور می شوید خودتان یک تصمیم مهم را بگیرید.

    امروز در برخورد با فردی که با او قرار دارید، کمی احتیاط کنید زیرا او کم حرف وم حساس است و ممکن است که از حرف های شما دلگیر شود. زمان خوبی برای شوخی نیست. هر چه جدی تر باشید بهتر است. نسبت به موضوعی خیلی استرس دارید و برای آن وقت می گذارید. این فشار و مسئولیت زیاد باعث شده که احساس خستگی یا حتی ناتوانی کنید. بهتر است بیش از این ادامه ندهید و برای حل برخی مسائلی که انرژی زیادی از شما می گیرند، راه حل دیگری بیاندیشید. برای یک تصمیم گیری مهم، به ندای قلبتان گوش دهید که راه درست را به شما نشان می دهد. با خیال راحت به انجام کاری بپردازید که از مدت ها قبل در فکرش بوده اید، این کار برایتان موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت. برای اجتناب از بیراهه ها از تردید و دودلی را از خود دور کنید و در انتخاب دوست و هم نشین نهایت دقت را به عمل آورید. معامله، خرید یا فروش این هفته به نفع شماست.

    شما دور و برتان را زیادی شلوغ کرده اید به طوری که صدای قلب خودتان را هم نمی شوید. بهتر است که امروز کمی با خودتان خلوت کنید تا ندای قلبتان را بهتر بشنوید و در تصمیم گیری هایتان از آن کمک بگیرید. در رابطه با دیگران، بهتر است خودتان را کنترل و عصبانیت تان را سر آنها خالی نکنید. اگر حرمت نگه ندارید، خیلی زود همه دوستانتان را از دست می دهید. پس راهی برای جلوگیری از عصبانیت تان پیدا کنید. از پشت گوش انداختن کاری کوچک دوری کنید زیرا عواقب بزرگی را برایتان به همراه خواهد داشت. روی کار روزگار حساب نکنید، امروز خوب و فردا بد است، هر بالا رفتنی یک فرود آمدنی دارد. برای گفتن یک حرف یا ارسال یک پیغام عجله نکنید، بهتر است دست نگه دارید و باز هم کمی فکر کنید. یادتان باشد همیشه حق با شما نیست. برای یک تصمیم گیری لزومی به مشورت با دیگران ندارید.

    اگر چه به خاطر اتفاقات چند روز اخیر ممکن است با انرژی خوبی از خواب بیدار نشوید اما بعد از گذشت یکی دو ساعت حال تان بهتر خواهد شد. در اواسط روز با شنیدن خبری از یکی از اعضای خانواده تان حال شما بهتر می شود و انرژی لازم را برای کارهایتان پیدا می کنید. مسافرتی در پیش دارید. اگر می خواهید بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید، بهتر است همسفرهایتان را هوشمندانه تر انتخاب کنید. سعی کنید امروز به سمت کارهای گروهی بروید زیرا برای تغییر روحیه تان بسیار مفید خواهد بود. گوشه گیری در حال حاضر برایتان خطرناک است. با شخصی درد و دل می کنید و سبک می شوید، حواستان به این شخص باشد. در زمینه کار یا تحصیل موفقیت چشمگیر در انتظار شماست. این روزها وارد مرحله ای پر اضطراب در زندگی تان شده اید، خوشبختانه با اندکی تدبیر به صلح و آرامش مورد نیاز تان دست پیدا می کنید. برای یک فروش باید چشمتان را ببندید و امضا بکنید.

    این روزها رفتار و آمدهایتان زیاد شده و شما هم از این وضعیت راضی هستید اما در این کار افراط نکنید زیرا ممکن است شما را از کارهای مهمتری که دارید دور نگه دارد. رفتارهای یکی از نزدیکانتان روی مخ تان است. اما اگر بیشتر دقت کنید می بینید که این خود شمایید که حوصله شده اید. بنابراین به جای گیر دادن به او سعی کنید که خودتان آرام شوید. پیشنهاد ما به شما این است که امشب برای شریک زندگی تان وقت بگذارید. البته از خوردن فست فودها خودداری کنید. یک غذای سالم همیشه بهترین انتخاب است. فکری که در سر دارید عملی کنید. دیگران شما را بر خلاف توقعتان بسیار یاری خواهند کرد. اتفاقی که منتظرش نیستید خواهد افتاد بهتر است به فکر آن باشید که بعد از آن چه باید بکنید. شما هیچوقت چیزی را ساده به دست نیاورده اید، خستگی ناپذیری تان کلید موفقیت تان خواهد بود.

    منتظر جوابی هستید اما دریافت نمی کنید. کارهای ناتمام زیادی دارید که استرس شما را زیاد کرده اند. سعی کنید امروز را به آنها فکر نکنید و در آرامش باشید. مطمئن باشید که همه چیز در زمان خودش اتفاق می افتد. اگر مجرد هستید، به جای بی محلی به اطرافیان تان ، روابط تان را گسترش دهید. هر چه در جمع ها بیشتر حضور داشته باشید برایتان بهتر است. پیشنهاد کاری به شما می شود که اگر قبول نکنید بعدا خوشحال خواهید شد. بنابراین بی گدار به آب نزنید. برای پیشرفت تان باید درست برنامه ریزی کنید. برای بزرگ شدن باید افق های دورتر را دید نه جلوی پا. در مورد مسئله عاطفی تان کمی صبور باشید تا نتیجه بگیرید، با پیگیری و بحث مدام کار را مشکل تر می کنید. خودتان بی خبرید اما دیگران شما را به خاطر پشتکار تان تحسین می کنند.

  • چطور از قالب کمربندی استفاده کنیم
  • این ک اطرافیانتان چه می کنند به شما ربطی ندارد. اگر توصیه هایتان را کردید و باز هم تغییری ندیدید، آنها را به حال خود بگذارید. هر کسی مسئول زندگی خودش است. عضو گروهی هستید که ممکن است میان اعضای آن درگیری پیش آید. سعی کنید خودتان را دور از اختلافات نگه دارید زیرا ممکن است به ضررتان تمام شود. پیشنهادی در زمینه کاری به شما می شود. این پیشنهاد می تواند زندگی شما را متحول کند به شرطی که اطلاعات تان را در آن زمینه بالا ببرید و خودی نشان دهید. خلاقیت کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. یک خبر کوچک لبخند به روی لبتان می آورد. این روزها درگیر مشکلات مادی هستید، پی یک راه حل درست باشید وگرنه با این وضع راه به جایی نمی برید. از حرفی که شنیده اید دلگیر شده اید، دلگیری تان را بیان کنید یا این همه با خودتان مرورش نکنید. برای انجام کاری مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت.

    شما فرد توانمندی هستید، به همین دلیل تاکنون به خوبی توانسته اید راه حل های مناسبی برای مشکلاتتان پیدا کنید. بنابراین برای مشکلات جدید هم نگران نباشید زیرا شما از پس اش بر می آیید و روزهای سخت خود را پشت سر می گذارید. در محیط کار به اطراف خود توجه ای نداشته باشید و سرتان در کار خودتان باشد. با این کار تمرکز بیشتری خواهید داشت و سریع تر کارهایتان را پیش خواهید برد. دوستی برای مشورت پیش شما می آید، دلتان برای او نسوزد و واقعیت ها را برایش روشن کنید تا بتواند بهترین تصمیم را بگیرد. در حال حاضر با استرس ها و تنش های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه و تا حدی خشمگین و دلزده هستید، خوشبختانه به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد. از زمان حال، حتی مشکلات آن لذت ببرید. به اولویت بندی امور در ذهنتان اقدام کنید.

    شما عاشق ماجراجویی هستید، بنابراین به پیشنهاد سفر دیگران پاسخ مثبت دهید و خاطراتی خوش را برای خودتان ثبت کنید. امروز خودتان را برای یک جر و بحث در محیط کار یا حتی گروه هایی که در آن فعالیت دارید، آماده کنید. این نزاع جز اعصاب خوردی هیچ فایده دیگری برایتان ندارد پس بهتر است پایتان را از آن بیرون کشید و تنها تماشاگر باشید. اگر از نظر جسمی و روحی احساس خستگی می کنید، به خودتان استراحت دهید. ورزش می تواند بهترین درمان برای شام باشد. در مکانی آرام و به دور از هیاهو گذشته خود را مرور کنید و اقدام به برنامه ریزی مجدد کنید. در خوشی ها دوستان و نزدیکان خود را از یاد نبرید و آن ها را هم شریک کنید. دور اندیش باشید و اجازه ندهید روزهایتان به بطالت بگذرد. از استعدادتان در انجام کار خیری بهره خواهید گرفت.

    شما جزو آن دسته از آدم هایی هستید که ناراحتی تان را با خرید سرکوب می کنید. امروز هم از همان روزهاست. این کار به آرامش تان کمک می کند اما سعی کنید در آن افراط نکنید. از پرخوری نیز بپرهیزید زیرا نتیجه آن دل دردی است که شما را از کار و زندگی تان خواهد انداخت. دوستی به شما پیشنهاد می دهد با او برای انجام کاری بیرون از خانه همراه شوید، حتما پاسخ مثبت دهید. گفتگو با او نه تنها حالتان را بهتر خواهد کرد بلکه رابطه تان را نیز عمیق تر از قبل خواهد ساخت. نگرانی تان بابت ایجاد توازن بین امور کاری و خانگی به زودی برطرف می شود. شنیدن یک جمله از کسی که برایتان مهم است تاثیر مهمی روی تصمیم تان خواهد گذاشت. برای اشتباه نکرده عذرخواهی نکنید وگرنه همیشه به طرف مقابلتان بدهکار خواهید بود. نیتتان را ادا کنید.

    سلام از بابت فال روزانه نهایت تشکر را دارم موفق باشید

    عالیییییییییییییییییییی‌واقعا راس‌گفت

    مامنتظریم ولی این رو بدونید
    هیچ کسی هیچ پیشنهادی نخواهدکرد
    وقتی پیشنهادکارروشن وواضح مثل زبان آدمی زاد مطرح شود حتمابرسی خواهدشد.
    ولی این رو بدونید هیچ بیشنهادی درکارنیست.
    مسائل مالی هم….شماخوش باشید

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    سعی کنید فانتزی های ذهن خود را به مرحله اجرا در بیاورید.

    امروز باید با کسانی رفت و آمد کنید که می توانند در رشد و پیشرفتتان مؤثر باشند.

    به جهان اطراف خود بیشتر توجه کنید.

    مطمئن باشید کائنات چیزهای بزرگی برای شما در نظر گرفته اند. تمرکز خود را روی کارهایی اختصاص دهید که باعث شادی و خوشحالی تان می شود.

    امروز باید مراقب باشید که هر حرفی را به زبان نیاورید.فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    در یک آب و هوای تمیز قرار بگیرید.

    زمان بیشتری را در طبیعت سپری کنید.

    مطمئن باشید خوش شانسی های زیادی نصیبتان خواهد شد.

    امروز باید از شر چیزهایی که آزارتان می دهد، خلاص شوید و به انجام کارهای بزرگ دست بزنید. 

    نیت کن و فال حافـظ تو بگیر

    ای حافظ شیرازی! تو محرم هر رازی! تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم می دهم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا براورده سازی

  • دانلود آهنگ عاشقانه غمگین جدید با متن
  • کلیک کن فال بگیر

    باید سعی کنید همیشه در زندگی خود هدف های بزرگ داشته باشید.

    تمایلات خود را صادقانه بیان کنید.

    باید نگاه خود را نسبت به مسائل خوش بینانه کنید.

    سعی کنید از لحاظ عاطفی قدرت بیشتری را در درون خود به وجود بیاورید.

    به دنبال هارمونی و هماهنگی باشید.

    امروز باید خوش بینانه نسبت به مسائل نگاه کنید.

    مطمئناً رشد و پیشرفت شغلی را در پی خواهید داشت.

    امروز باید سعی کنید از خودتان بیشتر مراقبت کنید.

    ورزش کردن به شدت حال شما را خوب می کند.

    احتمالاً همه چیز بین شما و شریک عاطفی تان بهتر پیش خواهد رفت و می توانید شرایط بهتری را رقم بزنید.

    مطمئن باشید جذابیت زیادی دارید که دیگران از آن لذت می برند. 

    مطمئن باشید اتفاقات خوبی در راه است.

    کائنات لحظات خوبی را برای شما در نظر گرفتند.

    امروز باید سعی کنید رؤیاهای خود را در زندگی به واقعیت تبدیل کنید.

    سعی کنید همیشه تا جایی که می توانید به اطرافیانتان کمک کنید. 

    نگاه خود را نسبت به مسائل خوش بینانه تر کنید.

    به مشکلات زندگی خود غلبه کنید.

    امروز باید رشد و پیشرفت حداکثری را به وجود بیاورید.

    از پیچیدگی های زندگی نترسید.

    خودتان را دوست داشته باشید.

    عشق و علاقه خود را صادقانه ابراز کنید.

    تلاش و پشتکار حداکثری را به کار ببندید.

    امروز باید علاقه خود را صادقانه ابراز کنید.

    سعی کنید که همیشه به آن چیزی که هستید افتخار کنید.

    مطمئناً اتفاقات خوبی در راه است.

    حس پشیمانی و حسرت را از خودتان دور کنید. 

    گاهی اوقات با مثبت نگاه کردن، کارتان بسیار سخت می شود اما اگر بتوانید به لحظات کوچک و شاد زندگی خود فکر کنید، شرایط برایتان آسانتر پیش خواهد رفت.

    امروز باید فانتزی های منحصر به فرد داشته باشید.فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    تا جایی که می توانید از اطرافیانتان حمایت کنید.

    داستان زندگی خود را برای کسی بازگو نکنید.

    امروز باید سعی کنید به زیباترین لحظات زندگی خود فکر کنید و اجازه ندهید که کسی بخواهد شما را از مسیر اصلی منحرف کند. همیشه اهداف خود را واضح و شفاف بیان کنید.

    پروژه های کاری خود را با دقت انجام برسانید.

    اجازه ندهید که موانع زندگی باعث شود از اهدافتان دور شوید. 

    امروز باید به دنبال خلق اتفاقات جدید باشید.

    اجازه ندهید که کسی احساسات شما را به بازی بگیرد. همیشه محلی را برای آرامش گرفتن پیدا کنید.

    مطمئناً حساسیت شما نسبت به وضعیت مسائل افزایش پیدا کرده است.

    خودتان را دوست داشته باشید.

    نگاه خود را به مسائل مثبت کنید.

    اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و اجازه ندهید که مشکلاتتان زیاد شود.

    اطلاعات خود را در هر زمینه ای افزایش دهید که بتواند به شما کمک کند.

    هرچه سریع تر مشکلات را حل و فصل کنید.

    سعی کنید با کسانی که دوستشان دارید رفت و آمد کنید.

    از افراد حسود فاصله بگیرید.

    مصرف میوه و سبزیجات را فراموش نکنید. 

    امروز باید سعی کنید علاقه خود را بفهمید.

    تا زمانی که روی خودتان نایستید،  هیچ کس نمی تواند روی شما حساب باز کند.

    همیشه خودتان را باور داشته باشید و اعتماد به نفستان را افزایش دهید.

    امروز باید سعی کنید پیشرفت حداکثری را به وجود بیاورید.

    از سختی ها و پیچیدگی های زندگی نترسید.

    مطمئن باشید خوش شانسی های زیادی را در زندگی تجربه خواهید کرد.

    گاهی اوقات بهتر است که تنها باشید و فکر کنید و ببینید که از زندگی چه می خواهید.

    سعی کنید همیشه علایق خود را صادقانه مطرح کنید.

    کار با وزنه حالتان را خوب می کند و برای سلامت جسمتان مفید است. 

    سعی کنید همیشه روی پای خودتان بایستید و به دیگر آن محتاج نباشید.

    همیشه تفکرات خودتان را دنبال کنید.

    از انرژی بالای خود برای رسیدن به بهترین ها استفاده کنید.

    امروز باید تمایلات خود را صادقانه ابراز کنید.

    مطمئناً خلاقیت زیادی خواهید داشت که می توانید از آنها به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

      به تعهدات خود در زندگی پایبند بمانید.

    هیچ کس حق ندارد شرایط را برای شما سخت تر کند.

    امروز باید مراقب باشید که خطرات زندگی زیاد نشوند.

    اعتماد به نفس خود را افزایش دهید.

    از خودتان و آنچه که هستید درس بگیرید و اجازه دهید که اشتباهات گذشته دوباره جبران شود.

    مطمئناً می توانید به مشکلات زندگی غلبه کنید. 

    امروز باید استعدادهای خود را بشناسید و متناسب با آن حرکت کنید.

    سعی کنید که همیشه شرایط خوب و مثبتی را برای خودتان و دیگران به وجود بیاورید.

    به دنبال رقم زدن اتفاقاتی باشید که خوشحالتان می کند.

    بیش از حد ایده آل گرا نباشید.

    انرژی خود را به بهترین شکل ممکن به کار بیندازید.

    امروز باید سعی کنید تمرکز خود را روی موضوعاتی افزایش دهید که خوشحالتان می کند.

    حس عصبانیت، خشم و ترس را از خودتان دور کنید.

    پرخوری را کنار بگذارید و وعده های غذایی سالم مصرف کنید. مراقب گوارش خود باشید.

    بیش از حد مسائل را برای خودتان احساسی نکنید.

    سعی کنید که بیشتر به دنبال معنویات بروید. 

    امروز باید سعی کنید دوباره از نو شروع کنید و اشتباهات گذشته را به دست فراموشی بسپارید.

    سعی کنید خلاقیت خود را افزایش دهید.

    به دنبال رشد و پیشرفت و ترقی باشید.

    اولویت بندی را در زندگی فراموش نکنید.

    امور زندگی خود را به تأخیر نیندازید.

    نگاه خود را نسبت به مسائل مختلف خوش بینانه کنید.

    سعی کنید در شغلی که وارد شده اید حداکثر تلاش و پشتکار را به کار ببندید.

    امروز باید مراقب باشید که خطرات زندگی به شما غلبه نکند. احتمال ابتلا به بی خوابی وجود دارد.

    اگر مجرد هستید، احتمالاً با فردی آشنا خواهید شد که فکر می کنید نیمه گمشده شماست.

    آرامش ذهنی خود را به حداکثر برسانید. 

    تا زمانی که اعتماد به نفس خود را افزایش ندهید، هیچ اتفاق مثبتی برایتان رخ نمی دهد.

    امروز باید نگاه خود را به بعضی مسائل تغییر دهید.

    به درونیات خود بیشتر توجه کنید.

    اجازه ندهید که حس سردرگمی به شما غلبه کند.

    مدل ارتباطی خود را بهبود بخشید و با کسانی که دوستشان دارید روابط نزدیک تر برقرار کنید.

    مطمئناً به نتایج خوبی در کارهایتان دست پیدا خواهید کرد.

    امروز باید مراقب باشید که دیگران با حرف هایشان به شما انرژی منفی وارد نکنند.

    باید خشم درونی خود را کنترل کنید.

    سعی کنید با فرزندتان روابط نزدیک تری داشته باشید. 

    امروز باید تمایلات خود را صادقانه مطرح کنید.

    سعی کنید معنا و مفهوم زندگی را به دست بیاورید.

    همیشه باید لحظات زندگی خود را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و برای آن برنامه ریزی داشته باشید.

    مطمئناً رشد شخصیتی مهم ترین عاملی است که می تواند شما را به موفقیت برساند.

    ایده آل گرایی بیش از حد را کنار بگذارید.

    از خطرات زندگی نترسید.

    به چیزهایی که دوست دارید بیشتر فکر کنید.

    امروز باید مراقب باشید دیگران شما را وارد خطر نکنند.

    سعی کنید همیشه به خودتان مطمئن باشید و کارهایی را به انجام برسانید که خوشحالتان می کند. 

    امروز باید بدانید که از زندگی چه می خواهید.

    سعی کنید همیشه هست بلندپروازی را در خودتان افزایش دهید. انرژی خود را در مورد چیزهایی که خوشحالتان می کند بالا ببرید. ورزش کردن به شدت برای شما مفید است.

    امروز باید امیدواری خود را نسبت به مسائل افزایش دهید.

    اجازه ندهید که کسی بخواهد سر راه شما مانع ایجاد کند.

    مراقب مشکلاتی مثل رماتیسم باشید.

    باید سعی کنید که همیشه از خودتان بهترین را بسازید.

    باید قدرت حداکثری را به وجود بیاورید.

    خشم و اضطراب درونی خود را بکاهید.

    اجازه ندهید که کسی بخواهد مشکلات و عقده های گذشته را برای شما یادآوری کند.

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد 1400 بهمراه فال ویژه متولدین مرداد ماه : فال روزانه حافظ، فال روزانه شخصی، فال روزانه عشق، فال روزانه واقعی، فال سرکتاب، فال شمع حافظ، فال قهوه، فال واقعی اینده، فال واقعی برای ازدواج



    با مجله آسمان همراه شوید …


    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال


    فال روزانه ۱۴۰۰.۰5.26

    چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال تولدتان با اتفاق‌های خوشایندی روبه‌رو می‌شوید و لحظه‌هایی سرشار از شادکامی انتظار شما را می‌کشد. این لحظه‌ها را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید و خاطره‌های خوش بودن در کنار اطرافیان را برای همیشه ماندگار کنید. تابستان را بدون اتفاق خاصی به پایان می‌رسانید. در پاییز زندگی شما رنگ تازه‌ای پیدا می‌کند و عاشق می‌شوید. به لطف این عشق زندگی خود را دگرگون نمایید و تا می‌توانید عاشقی کنید. آبان امسال زمان آن فرا می‌رسد تا به موفقیتی چشمگیر در زندگی برسید. از این موفقیت درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا دامنه دستاوردهای شما روزبه‌روز گسترش پیدا کند. در سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید حتی برای لحظه‌ای دست از تلاش نکنید تا این سال به الگویی درخشان برای سال‌های آینده زندگی شما تبدیل شود.

    انسان ولخرجی هستید و از آنجایی که احتمال دارد امروز با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید، بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. مهمانی بزرگی ترتیب داده‌اید و دوستان و آشنایان را دعوت کرده‌اید، تا جایی که می‌توانید شرایط راحتی و خوشی مهمان‌ها را فراهم کنید و تمام سعی خود را به کار گیرید تا مهمانی خاطره‌انگیزی را در ذهن مهمان‌ها ماندگار نمایید. امروز صبح که از خواب بلند شده‌اید احساس می‌کنید که عشق و محبت در هوا موج می‌زند و از همیشه بیشتر عاشق شده‌اید، این احساس را به فرصت مناسبی برای تقدیم عشق بی‌پایان خود به همسر یا عشق‌زندگی‌تان تبدیل نمایید. در کنار کارهای روزمره که همیشه انجام می‌دهید، کارهای غیرمنتظره دیگری نیز دارید و سرتان حسابی شلوغ خواهد شد. اما اصلا نگران نباشید چرا که انرژی لازم را برای به پایان رساندن کارهای امروز پیدا می‌کنید. کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. مهمان‌ ناخوانده‌ای به دیدارتان می‌آيد. به رغم اینکه انتظار مهمان را نداشته‌اید، از این مهمان حسابی پذیرایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که انسان مهمان‌نوازی هستید. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت.

  • چگونه خشم خود را کنترل کنیم
  • انسان منفی‌بافی هستید و زندگی را همیشه با عینک بدبینی تماشا می‌‌کنید. ادامه این رویکرد نه تنها زمینه افسردگی شما را فراهم می‌کند، بلکه به مانعی برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر تبدیل خواهد شد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. فرصتی برای انجام کارهای عقب‌افتاده پیدا خواهید کرد. به خاطر داشته باشید کم‌توجهی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان زمینه دوری میان شما را فراهم می‌کند. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. به فکر افزایش دانش خود باشید و با یادگیری مهارت‌های جدید،‌ درهای جدیدی از پیشرفت و موفقیت را به ‌روی خود باز کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خرج سنگینی روی دست‌تان خواهد گذاشت. درباره این موضوع با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید در آینده بیشتر هوای شما را داشته باشد.

    به مقدار کمی احساس بیماری می‌کنید و ناخوش و کسل هستید، قبل از اینکه بیماری شما رو به وخامت بگذارد، فکری به حال درمان خود بردارید و اجازه ندهید این بیماری دردسرهای بیشتری برای شما درست کند. با فرصت چشم‌گیر و وسوسه‌برانگیزی برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید، اما قبل از اینکه پول و ثروت خود که با هزارویک زحمت بدست‌‌آورده‌اید را برای انجام این کار سرمایه‌گذاری کنید، با افرادی که سابقه و تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و پول خود را در کاری سرمایه‌گذاری کنید که سود تضمین‌شده‌ای داشته باشد. از روحیه جذاب و خوش‌مشربی که دارید برای پیدا کردن دوستان و ارتباط‌های کاری جدید کمک بگیرید. کارهای روزانه همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. به همسر یا عشق‌زندگی‌تان قول داده‌اید که فرصتی از روز را در کنار ایشان بگذرانید و تا می‌توانید عاشقی کنید، اما احتمال دارد که مشاجره‌ای ناخواسته بر سر مشکلی قدیمی میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد شود و روز عاشقانه‌تان را خراب کند. در نتیجه روز را با احتیاط تمام به پایان برسانید و اجازه ندهید که مشکلات قدیمی و کهنه، آتش عشق شما را خاموش کند.

    با عادت‌های مضر و خطرناک، سلامت خود را به خطر نیاندازید. به خاطر داشته باشید که با ادامه این عادت‌ها نه تنها سلامتی خود را به مخاطره می‌اندازید،‌ بلکه دوستان و آشنایان را نیز از خود گریزان می‌کنید. فردی می‌خواهد از شما پول قرض کند، اما دست رد به سینه وی بزنید و مطمئن باشید پولی که به این فرد می‌دهید را هرگز به شما پس نمی‌دهد. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. یکی از آشنایان امروز حسابی از شما تعریف و تمجید می‌کند و زمینه افزایش اعتماد‌به‌نفس‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگه ندارید و در اولین فرصت شما نیز محبت ایشان را تمام‌و‌کمال جبران کنید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ کنید، اما شرایط مناسبی برای تصمیم‌گیری ندارید و می‌ترسید این تصمیم عواقب بدی برای شما به دنبال داشته باشد. اجازه ندهید برای این تصمیم‌گیری بیش‌ازحد تحت فشار قرار بگیرید و با اعتمادبه‌نفس کامل، تصمیمی بگیرید که صلاح شما و اعضای منزل را فراهم کند. دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و برای شام بیرون بروید و تا می‌توانید عاشقی کنید.

    سبک‌زندگی سالمی در پیش بگیرید و از کارها و چیزهایی که برای سلامتی‌تان ضرر دارد، دوری نمایید. رفتار سخاوتمندانه‌‌ای با اطرافیان دارید و در دست‌و‌دلبازی برای دوستان و آشنایان کم نمی‌گذارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید اطرافیان سخاوتمندی‌های شما را نادیده نخواهند گرفت. قرار است تغییراتی را در منزل‌ یا محل‌کار انجام دهید، امروز زمان مساعدی برای این تغییر است و با انجام این تغییرات، روحیه‌تان را بهبود بخشید و حال‌و‌هوای تازه‌ای پیدا کنید. تمرکز حواس لازم را برای انجام کارها ندارید و همیشه با حواس‌پرتی کار می‌کنید، این وضعیت باعث شده تا اطرافیان شما را جدی نگیرند و کارهای مهم را به شما واگذار نکنند، اجازه ندهید این شرایط ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که تمرکز بیشتری در انجام کارها داشته باشید. اجازه ندهید اطرافیان در تصمیم‌های مهم زندگی‌ شما دخالت کنند. در اولین فرصت دست آشنایان را از دخالت در تصمیم‌های مهم کوتاه کنید و سکان زندگی را به دست بگیرید. امروز ترجیح می‌دهید به جای ملاقات با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید و تنها باشید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و از اولین روزی که چشم‌تان به جمال عشق‌زندگی‌تان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌‌تان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.

    خودخواهی را کنار بگذارید با شرکت در کارهای خیر و انسان‌دوستانه به اطرافیان ثابت کنید که به فکر دیگران هستید. از جایی که انتظارش را نداشتید، پولی به دست‌تان خواهد رسید. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. اهمیت زیادی به انجام درخواست‌های اطرافیان می‌دهید و از خودتان غافل شده‌اید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و اعضای خانواده تجربه کنید. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید.

    آشفتگی و نگرانی امان شما را بریده‌ و شب‌ها خواب راحت ندارید، این وضعیت سلامتی شما را به خطر انداخته و از آنجایی که ذهنی آشفته و مضطرب دارید، راهی برای موفقیت پیدا نمی‌کنید. ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و به آرامش‌خاطر برسید. مدتی است که به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی هستید، اما خرج‌های زندگی امان شما را بریده و فرصتی برای پس‌انداز پیدا نکرده‌اید، امروز بخت با شما یار است چرا که پولی به دست‌تان می‌رسد و می‌توانید قسمتی از این پول را برای آینده پس‌انداز نمایید. فرصتی برای بودن در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایان‌تان را به همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق‌زندگی‌تان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشق‌تان است. زحمت‌هایی که در گذشته کشیده‌اید امروز به بار می‌نشیند. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های سودمندی که به دست آورده‌اید را برای دستیابی به موفقیت‌های بیشتر استفاده کنید. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است.

    خیال‌بافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی‌ها و بلندی‌هایش بپذیرید. عشقی غیر‌منتظره و آتشین در انتظار شما است و امروز عشق محبوبی در دل شما می‌افتد و دل و دین خود را به معشوق می‌بازید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درون‌تان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. اعضای خانواده و به‌خصوص پدر و مادر شما، اهمیت زیادی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان می‌دهند و امروز علاقه و محبت خود را به ایشان ثابت می‌کنند.

    فردی از آشنایان به دستاوردهای شما حسادت می‌کند و چشم دیدن موفقیت‌های‌تان را ندارد. نگرانی‌های بیش‌از‌حد را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که کاری از دست شما برای حل تمام مشکلات دنیا بر‌نمی‌آید. وضعیت مالی‌تان ثبات ندارد و این قضیه امروز حسابی شما را نگران و مضطرب کرده‌است، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که پولی به دست‌تان خواهد رسید و مشکلات مالی شما خاتمه پیدا خواهد کرد. فردی که اعتماد زیادی به ایشان دارید امروز به شما ثابت می‌کند که لیاقت اعتماد‌تان را ندارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده با چشم بسته به افرادی که نمی‌شناسید، اعتماد نکنید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. امروز احساس می‌کنید که زمان سریع‌تر از همیشه حرکت می‌کند و حریف گذشت زمان نیستید، اجازه ندهید این وضعیت شما را از کارها عقب بیاندازد و سرعت بیشتری به کارها بدهید و همیشه سعی کنید از زمان جلو باشید. یکی از دوستان یا آشنایان که علاقه‌ زیادی به شما دارد، امروز برنامه خاصی برای شما تدارک دیده و با تقدیم هدیه‌ای قصد دارد تا حسابی شگفت‌زده‌تان کند. قدر این دوست را بدانید و در اولین فرصت محبتش را جبران نمایید.

    دید مثبتی به زندگی ندارید و به جای اینکه به خوبی‌های زندگی فکر کنید، همیشه بدی‌ها را در نظر می‌گیرید و انسان منفی‌بافی هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند، از امروز به خودتان قول بدهید که منفی‌بافی را کنار بگذارید و با عینک خوش‌بینی به دنیا نگاه کنید. امروز مشکلات مالی میان شما و عشق‌زندگی‌تان دلخوری ایجاد خواهد کرد، اصلا درست نیست که به این دلخوری دامن بزنید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که ارزش ایشان برای شما بیشتر از هر چیزی در دنیا است. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. امروز یکی از اطرافیان که احساس می‌کردید دشمنی با شما دارد، از در دوستی وارد خواهد شد. جسارت بیشتری در زندگی به خرج‌دهید و کارها را با شور و اشتیاق دنبال کنید.


    مشکلی میان اهل منزل ایجاد می‌شود و این مشکل حسابی شما را نگران خواهد کرد. برنامه‌‌‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم‌ بگیرید که رازهای حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه‌‌داری در پیش بگیرید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. اهل‌ گله و شکایت و اشکال‌تراشی هستید و از هر فرصتی برای غر و لند و اعصاب‌خوردی با همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان بهره می‌گیرید، ادامه این وضعیت رابطه شما را به سردی خواهد گذاشت، در نتیجه از امروز رویکرد خود را تغییر دهید و به جای گله‌ و شکایت‌های بی‌جا، از محبت و صفا با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید. تصمیم‌های عجولانه نگیرید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است.

    خبر فرخنده‌ای در راه است. از هم اکنون پذیرای خبرهای خوش باشید و شرایط را برای شادی و خوشی در کنار اعضای خانواده مهیا کنید. با فرصتی برای افزایش درآمد مواجه خواهید شد. از این فرصت به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و سودی چشمگیر به جیب بزنید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوق‌تان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. انسان زحمت‌کشی هستید و در طول سال‌های زندگی‌تان لحظه‌ای دست از کار و تلاش بر نداشته‌اید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید در آینده‌ای نزدیک مزد تلاش‌های شبانه‌روزی خود را دریافت می‌کنید. روز شلوغی را آغاز کرده‌اید اما کارها راحت‌تر از چیزی که انتظار دارید به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. روحیه‌ای خلاق و مبتکر دارید، اما حجم زیاد کارها شما را از خلاقیت و کارهای نوآورانه دور کرده و فرصتی برای ابراز خلاقیت پیدا نمی‌کنید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصت فراغتی پیدا می‌کنید تا پس‌ از مدت‌ها به کارهای دلخواه بپردازید و به خلاقیت خود پر و بال بیشتری دهید.

    اطلاعات من را برای نظر های بعدی ذخیره کن

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. انسان عجولی هستید و همیشه خواسته‌اید راه صدساله را یک شبه طی کنید. این روحیه را در سال تولدتان کنار بگذارید. در این سال صبر بیشتری به خرج دهید و مطمئن باشید صبر و حوصله، دامنه موفقیتهای شما را گسترش خواهد داد. اَمرداد را به آرامی به پایان خواهید رساند. با این حال شهریورِ شلوغی انتظار شما را می‌کشد. برای انجام کارها از دوستان و آشنایان کمک بگیرید و اجازه ندهید کاری ناتمام باقی بماند. به مهر که رسیدید عاشق می‌شوید. مواظب باشید که بیش‌از‌حد احساساتی نشوید و کاری نکنید که بعداً زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. آبان و آذر ماه‌های مهمی برای شما هستند. در این ماه‌ها موفقیتی برای پیشرفت در زندگی و کار مهیا می‌شود. به صلاح شماست که به فکر شکار فرصتها باشید و از موقعیت‌ها نهایت استفاده را ببرید. با فرا رسیدن دی گرفتاری مالی سد راهتان خواهد شد. این گرفتاری‌ را با پس‌انداز و صرفه‌جویی پشت سر بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب اوضاع مالیتان باشید. به بهمن که رسیدید تصمیم مهم در زندگیتان ایجاد می‌شود. برای این تصمیم عجله نکنید و پس از مشورت با دوستان و آشنایان، تصمیمی اتخاذ کنید که صلاح شما و اعضای خانواده در آن باشد. اسفند امسال فرصتی برای مسافرت مهیا می‌شود. خطری در این مسافرت شما را تهدید می‌کند. به نفع شماست که سفر را به آینده موکول کنید. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید تغییر مهمی در زندگیتان رخ می‌دهد. این تغییر را پذیرا باشید و سبک جدیدی را در زندگی در پیش بگیرید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در کارنامه زندگیتان تبدیل شود.

    زندگی کم‌تحرکی دارید و اهل ورزش نیستید، از امروز فکری به لحاظ این شرایط بردارید و با ورزش و کارهای پرتحرک سلامت زندگی خود را تضمین کنید. پدر، مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. قرار است تا به همراه دوستان و رفقای قدیمی دور هم جمع شوید و لحظه‌های خوبی را تجربه کنید، این اتفاق را غنیمت بدانید و به دوستان خود ثابت کنید که بودن در کنار آنها مایه خوشی و نشاط شما را فراهم می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز بیشتر از همیشه دلتنگ شما است و به محبتتان نیاز دارد. قصد دارید یکی از دوستانتان را شگفت‌زده کنید و با تقدیم هدیه‌ای به ایشان ثابت نمایید که همیشه به فکرش هستید، این کار را در اولین فرصت انجام دهید و رابطه دوستی خود با این فرد را تقویت کنید. فکری ناب در سر دارید، اما این فکر را با کسی در میان نگذاشته‌اید و از شکست ایده‌هایتان هراس دارید. امروز زمان مناسبی است که به ایده خود جامه عمل بپوشانید.

    بیماری مزمنی دارید و این بیماری امروز عود می‌کند. اجازه ندهید این بیماری ادامه پیدا کند و در اولین فرصت به فکر درمان باشید. به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش‌رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی‌توانید حساب‌باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. سخاوتمندی پیشه کنید و خساست را کنار بگذارید. یکی از دوستان نزدیک، امروز با تقدیم هدیه‌ای محبت خود را به شما ثابت می‌کند. از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    با ورزش و تحرک همیشه جوان و شاداب باقی بمانید. سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد و از جایی که فکرش را نمی‌کنید پولی روانه حساب‌های بانکیتان خواهد شد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. بین شما و یکی از اعضای خانواده امروز مشاجره‌ای در می‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره به دلخوری عمیقی تبدیل شود. خبر مسرت‌بخش و غیرمنتظره‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید. به خاطر داشته باشید که با غرور و خودخواهی راه به جایی نخواهید برد. تمایلی به حضور در جمع ندارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا خواهید کرد. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید با خودتان خلوت کنید. اهمیت زیادی به عشق‌ زندگیتان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

    انسان آرامی هستید و همیشه از حاشیه‌ها دوری می‌گیرید، این رویکرد امروز به کمک شما می‌آید و به رغم اینکه مشکلات زیادی در اطرافتان وجود دارد، آرامشِتان را حفظ خواهید کرد. امروز یکی از آشنایان پیشنهادی برای افزایش درآمد با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد را به جان و دل گوش کنید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. بر این باور هستید که همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را عاشقانه دوست دارد، اما آتش محبت عشق‌ زندگیتان به شما از چیزی که فکرش را می‌کنید بیشتر است و امروز اتفاقی خواهد افتاد و این اتفاق باعث می‌شود تا به محبت عمیق و بی‌پایان عشق‌ زندگیتان پی ببرید. یکی از همکاران یا همسایه‌ها نقشه‌های شومی برای شما کشیده و امروز دست این فرد پیش شما رو می‌شود. کارها را پشت‌گوش نیاندازید و کارهای عقب‌مانده را در اولویت قرار دهید. احتمال ایجاد دلخوری میان شما و یکی از دوستان وجود دارد، اجازه ندهید این مشاجره فاصله‌ای عمیق میان شما و ایشان ایجاد کند و در اولین فرصت دلخوری که برای وی ایجاد کرده‌اید را از دل ایشان بیرون کنید.

    تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. برنامه‌‌‌های زیادی برای افزایش درآمد و پیشرفت دارید، اما از آنجایی که حرف‌ در دهان شما بند نمی‌شود و انسان رازنگه‌داری نیستید، احتمال شکست این برنامه‌ها بسیار است. در نتیجه از امروز تصمیم‌ بگیرید که رازهای حرفه‌ای و کاری خود را با کسی درمیان نگذارید و رازنگه‌‌داری در پیش بگیرید. احتمال زیادی وجود دارد که با حرف یا کار ناپسندی، زمینه دلخوری یکی از اعضای خانواده را فراهم کنید. بیشتر از همیشه مواظب حرف‌ها و رفتار خود باشید و روز را بدون ناراحتی به پایان برسانید. تصمیم حساسی را باید اتخاذ نمایید، اما نگران نباشید چرا که در نهایت بهترین تصمیم را خواهید گرفت. عمر خود را بیهوده تلف نکنید و به خاطر داشته باشید که وقت طلا است. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است بیش‌از‌حد سر به سرش نگذارید.

  • داستانهای جادوگر شهر اوز
  • یکی از دوستان نزدیک امروز درخواستی از شما دارد تا با دیدگاه‌های شما بیشتر آشنا شود و روشنفکریتان را امتحان کند. به هر قیمتی که شده اخلاقیات را زیر پا نگذارید و تصمیم‌های منطقی بگیرید. برای رسیدن به ثبات مالی، از امروز ولخرجی را کنار بگذارید. کارهای کمتری دارید و از فراغت امروز برای رسیدگی به اعضای خانواده و گفتگوهای دوستانه و محبت‌آمیز استفاده کنید. به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و با اتفاق‌های فرخنده‌ای در محل‌کار روبرو خواهید شد، از این موقعیت نهایت استفاده را ببرید و زمینه پیشرفت‌‌های شغلی خود را فراهم کنید. سفری غیرمنتظره برای شما پیش خواهد آمد، اما بهتر است که قید این سفر را بزنید. علاقه‌ای به بودن در کنار اعضای خانواده نشان نمی‌دهید و فرد محبوبی درمیان اعضای خانواده نیستید، دوری از خانواده به صلاح شما نیست و امروز فرصتی را برای بودن در کنار اهل منزل اختصاص دهید. در محبت و علاقه عشق ‌زندگیتان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.

    ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید. گره‌ای در کار شما افتاده است. این گره به دست شما باز نمی‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید. انسان ولخرجی هستید و امروز این رفتار کار دستتان می‌دهد. فرصتی پیدا می‌کنید تا کاری سرگرم‌کننده را به همراه دوستان و آشنایان انجام دهید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. یکی از آشنایان در همسایگی شما یا همکاران در محل‌‌کار، چشم دیدن پیشرفت شما را ندارد و نقشه‌های شومی برایتان کشیده است. این فرد را شناسایی کنید و قبل از اینکه نقشه‌های شوم خود را اجرا کند حسابش را کف دستش بگذارید. هوش سرشار خود را دست‌کم نگیرید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. این رویکرد در آینده گره‌های زیادی از زندگی شما باز خواهد کرد و شرایطی را مهیا می‌کند تا اطرافیان به هوش سرشار شما پی‌ببرند.

    به خاطر داشته باشید که زندگی همیشه فراز و فرودهای خاص خودش را دارد و در رویارویی با مشکلات زانوی غم به بغل نگیرید. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصیشان برآیند. قلب مهربانی دارید و همیشه به فکر اطرافیان هستید. مطمئن باشید محبتی که به دوستان می‌کنید بدون پاسخ باقی نمی‌ماند. نقشه‌های زیادی برای انجام کار مهمی کشیده‌اید و بر این باور هستید که انجام این کار به لحاظ مالی و حرفه‌ای، شما را از هم‌قطارانتان جلو خواهد انداخت. امروز بهترین زمان برای اجرای این نقشه‌ها است. در نتیجه آستین بالا بزنید و با عزمی راسخ به فکر انجام این کار باشید.

    روحیه باثباتی ندارید و حرفتان را دائم تغییر می‌دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فردی نامتعادل تبدیل کند، ثبات نظر بیشتری در پیش بگیرید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دستتان می‌رسد، بهتر است که قسمتی از این پول را پس‌انداز کنید و آینده مالی‌تان را تضمین نمایید. قرار است به دیدن یکی از فامیل‌های نزدیک بروید، در این مهمانی به شما خوش می‌گذرد و فرصتی پیدا می‌کنید تا دیداری با اعضای فامیل تازه کنید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و اعضای خانواده تجربه کنید. راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید کارهای روزانه را به پایان خواهید برد.

    امروز یکی از بزرگ‌ترین مشکلات زندگیتان به خوبی و خوشی از سر راه‌تان برداشته می‌شود. بیشتر از همیشه مواظب خود باشید و سبک زندگی سالمی را درپیش بگیرید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما به صلاحتان است که دست رد به سینه او بزنید. در غیر این صورت پولی که به ایشان قرض می‌دهید را هرگز باز پس نخواهید گرفت. در زندگی شخصی با مشکلی روبرو شده‌اید و برای حل این مشکل با دوستان و آشنایانی که سنگ‌صبور شما هستند، مشورت نمایید. مهارت‌های زیادی ندارید و نبود مهارت و تخصص، جلوی پیشرفت شما را گرفته‌است، امروز زمان مناسبی است که این وضعیت را خاتمه دهید و با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید و درهای پیشرفت و موفقیت را باز کنید. فرصتی دست می‌دهد تا با حضور در کنار دوستان و آشنایان، اضطراب‌ و نگرانی‌ها را فراموش کنید. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگتان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق ‌زندگیتان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

    روحیه‌تان را با انجام کارهای سرگرم‌کننده حفظ نمایید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. دغدغه‌های مالی حتی برای لحظه‌ای از ذهن شما بیرون نمی‌رود. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا امروز پولی به دستتان می‌رسد و وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و در آینده به گونه‌ای خرج کنید که مشکلات مالی گریبان شما را نگیرد. دوستان بسیار خوب و مهربانی دارید و به شما ثابت کرده‌اند که در لحظه‌های دشوار زندگی، همیشه کنارتان بوده‌اند. این دوستان را برای خود حفظ کنید و به آنها ثابت نمایید که شما نیز هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای حمایت از آنها انجام خواهید داد. احساس می‌کنید آتش عشق بیشتر از همیشه در وجودتان زبانه می‌کشد و قصد دارید عشق‌ بی‌پایانتان را به همسر یا عشق ‌زندگیتان ثابت کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز احساس متقابلی نسبت به شما دارد و امروز بیشتر از همیشه عاشقتان است. اختلاف‌های جزئی با همسر یا عشق‌ زندگیتان دارید، اجازه ندهید این اختلاف‌های جزئی، زمینه دلخوری‌های بزرگ‌تری را فراهم کند و امروز ریشه اختلاف‌ها را خشک کنید و لحظه‌هایی سرشار از عشق و محبت را در کنار عشق‌ زندگیتان تجربه نمایید.

    مشاجره‌ای میان اعضای خانواده ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این مشاجره اعصاب شما را به هم بریزد و روزتان را خراب کند. یکی از عزیزان شما به کمک و محبتتان نیاز دارد. امروز فرصتی را به رسیدگی به ایشان اختصاص دهید. تعادل میان تفریح و کار را رعایت کنید و انجام کارهای مهم را در اولویت قرار دهید. برنامه‌ای دقیق و حساب‌شده برای موفقیت‌های بیشتر ترسیم نمایید. احترام بیشتری به پدر و مادر و بزرگان فامیل بگذارید. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز برای جلب رضایت شما خودش را به آب‌و‌آتش خواهد زد تا لحظه‌های عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌است، قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. نگرانی‌ها را با انجام کارهای مذهبی و خیرخواهانه کنار بگذارید. به افراد ناشناس اطمینان نکنید و بیشتر مواظب باشید. در غیر این صورت از جایی که حتی فکرش را نمی‌کردید آسیب جدی به شما وارد می‌شود.

    کد مطلب: 410789

    لینک کوتاه

    بیشتر بخوانید:

    بیشتر بخوانید:

    بیشتر بخوانید:

    کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ است.

    1399 | طراحی و توسعه: آما ویرای کیان


    Downloads-icon

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. مدتی است که احساس می‌کنید بخت با شما یار نیست و چرخ گردون با مراد شما نمی‌چرخد. این شرایط در سال تولدتان تغییر می‌کند. در این سال موقعیتی درخشان پیش روی شما قرار خواهد گرفت. شش‌دانگ حواستان را جمع کنید و به فکر شکار موقعیتها باشید. شهریور امسال خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. برای گذار از این خبرِ ناگوار با فردی که سنگ صبور شماست صحبت کنید و بار غصه‌هایتان را زمین بگذارید. به مهر که رسیدید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. حجم کارهای زیاد تا آبان و آذر هم ادامه پیدا می‌کند. با این حال به دی که رسیدید، کارهای دشوار به پایان می‌رسد و فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. اتفاق بسیار فرخنده‌ای در بهمن امسال در زندگیتان رخ خواهد داد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. اسفند با افراد جدیدی آشنا خواهید شد. مواظب این آشنایی باشید و هر کسی را به حلقه دوستان نزدیک خود اضافه نکنید. فروردین سال آینده از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. به صلاح شماست که مواظب احساسات خود باشید و کاری نکنید که بعداً پیشمانی برایتان به دنبال داشته باشد. با فرا رسیدن اردیبهشت سال آینده رونقی در زندگیتان حاصل خواهد شد. این رونق را به بهانه‌ای برای دستیابی به موفقیتهای بیشتر تبدیل کنید. خرداد سال آینده را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه خطری در کمین شما نشسته است. مسافرتی سرنوشت‌ساز در تیر سال آینده خواهید داشت. در این سفر اتفاقهای زیادی برای شما میفتد. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگیتان تبدیل شود.

    بیشتر مواظب سلامتیتان باشید و کمی استراحت کنید. قرار است به همراه دوستان دور هم جمع شوید و خوش بگذرانید، اما از آنجایی که احتمال ولخرجی شما در این دورهمی زیاد است، بیشتر از همیشه مواظب خرج‌های‌تان باشید. بر سر دوراهی گیر کرده‌اید و تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید، برای چنین تصمیم مهمی با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، مشورت کنید. مشکلی درمیان اعضای خانواده ایجاد شده و این مشکل حسابی ذهنتان را درگیر کرده‌ است. حواستان را حسابی جمع کنید چرا که احتمال دارد فردی کلاه‌سرتان بگذارد. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می‌رسد. آتش عشق بیشتر از همیشه در دلتان شعله‌ور شده و برنامه‌هایی ترتیب داده‌اید تا عشق‌ سوزان خود را نثار همسر یا عشق ‌زندگیتان کنید، مطمئن باشید که عشق ‌زندگیتان نیز در عشق شما می‌سوزد و روز خوبی را برای عاشقی انتخاب کرده‌اید.

    از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. امروز قصد سرمایه‌گذاری بلند‌مدتی را دارید اما روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری انتخاب نکرده‌اید و این سرمایه‌گذاری به‌غیر از ضرر، چیزی برای شما به دنبال نخواهد داشت. غمی در وجود نازنین شما لانه کرده و امروز حسابی غمگین و افسرده هستید، جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که این غصه ماندگار نیست و زودتر از چیزی که انتظارش را داشته باشید، غصه‌هایی که با آنها روبرو هستید از بین می‌رود. برای افزایش درآمد با افرادی که نبض بازار را در اختیار دارند همکاری کنید. کار عقب‌افتاده‌ای دارید و مدتی است که از زمان انجام این کار گذشته است، این وضعیت امروز برای شما دردسر درست می‌کند و اطرافیان شما را برای انجام‌ندادن این کار سرزنش خواهند کرد. به اطرافیان حق بدهید و از امروز به گونه‌ای کارها را انجام دهید که کاری برای فردا موکول نشود. زندگی‌ عاشقانه‌ای دارید و از بودن در کنار همسر یا عشق ‌زندگیتان لذت می‌برید، این شرایط را به فال نیک بگیرید و به گونه‌ای رفتار کنید تا عشق‌ زندگیتان نیز از بودن در کنار شما راضی و خوشنود باشد.فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    اهل انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه نیستید، اما ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و اگر به دنبال آرامش قلبی می‌گردید، امروز زمان مناسبی است تا با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه، به آرامش ذهنی و قلبی برسید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. فرصت مناسبی پیدا می‌کنید تا در کنار اعضای خانواده خوش‌ بگذرانید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران نمایید. احساس می کنید که اطرافیان از شما جلو افتاده‌اند و دستاوردهای چندانی در زندگی ندارید، دلیل این وضعیت را در نبود مهارت و تخصص جویا شوید و امروز به خودتان قول بدهید که با فراگیری تخصص‌های جدید و موردنیاز جامعه، مهارت‌های بیشتری کسب کنید و دستاوردهای چشمگیری را از آن خود نمایید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده‌اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً‌ زمینه پیشمانی شما را فراهم کند.

    امروز را به انجام کار سختی که مدتی است پشت‌گوش میندازید، اختصاص دهید. انجام این کار رضایت خاطر شما را به دنبال خواهد داشت و نگرانی‌های‌تان را از بین می‌برد. با چندین فرصت جدید برای افزایش درآمد روبرو می‌شوید. قبل از هرگونه تصمیم‌گیری، شرایط این فرصت‌ها را دوباره بررسی کنید. یکی از اطرافیان امروز واقعیت را به شما نمی‌گوید و به دردسر می‌افتید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده شناخت بیشتری از اطرافیان پیدا کنید. انسان مهربانی هستید، اما محبت خود را از اعضای خانواده دریغ می‌کنید. این وضعیت باعث شده اهل منزل بر این باور باشند شما فرد سنگ‌دلی هستید که خیر دیگران را نمی‌خواهید. این رویکرد را تغییر دهید و محبت خود را با رفتار و گفتار به اطرافیان ثابت کنید. میان شما و یکی از آشنایان امروز شکرآب می‌شود و دلخوری بین شما ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این دلخوری زمینه قطع رابطه با این فرد را فراهم کند.

    انسان شکاکی هستید و به زمین و زمان شک دارید، این روحیه امروز شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌هایتان باشید. در غیر این‌ صورت هزینه‌ سنگینی را متحمل می‌شوید. شرایطی که در منزل برقرار است امروز زمینه ناراحتی‌ شما را فراهم می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز نقشه‌های عاشقانه‌ای برای شما در سر دارد و می‌خواهد شما را مهمان عشقی گرم و آتشین کند. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و شب و روزی عاشقانه و سرشار از محبت را تجربه نمایید. مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. روز خوبی را برای انجام کارهای مذهبی یا خیرخواهانه در پیش دارید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام این کارها، شرایط آرامش خود را فراهم کنید.

  • چطوری با تبلت اسکرین شات بگیرم
  • روزی سرشار از خوشی و نشاط را آغاز کرده‌اید و از شادی در پوست خود نمی‌گنجید، این نشاط و شادی را با اعضای خانواده به اشتراک بگذارید و خاطره خوشی‌های امروز را در ذهن اطرافیان ماندگار کنید. امروز بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری و رسیدن به سودی چشمگیر است. گرفتاری‌های زیادی در زندگی دارید، اما همیشه از زیر بار این مشکلات شانه خالی کرده‌اید. زمان آن فرا رسیده که با این گرفتاری‌ها روبه‌رو شوید و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنید. به صلاحتان است که بیشتر از همیشه مواظب اتفاقهای اطرافتان باشید. از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان توانمندی هستید. به رغم این مهارت‌ها، اطرافیان از هنرهای شما بی‌خبر هستند و کسی شما را تحویل نمی‌گیرد. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و توانمندی‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید. برای رسیدن به موفقیت دامنه آشنایی خود با افراد سرشناس را گسترش دهید. دلخوری مهمی میان شما و همسر یا عشق زندگیتان ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری در زندگی شما ریشه بدواند. در اولین فرصت ناراحتی‌های ایجاد شده را برطرف کنید و دل عشق زندگیتان را بدست آورید.

    بعدازظهر امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای آینده آماده کنید. ولخرجی و خریدهای غیرضروری را به پایان برسانید و صرفه‌جویی درپیش بگیرید. به فکر افزایش در‌آمد هستید اما راه مناسبی را برای دستیابی به ثروت بیشتر نمی‌بینید، در این شرایط دست‌روی‌دست نگذارید و امروز با بزرگان فامیل مشورت کنید و راه‌کارهای ایشان را برای افزایش درآمد به کار ببندید. در محل‌کار یا منزل به مشکلی بر می‌خورید و این مشکل زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. امروز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. از دروغ و ریا بدتان می‌آید و راه صداقت و درستکاری را در زندگی در پیش گرفته‌اید، این رویکرد را ادامه دهید و به خاطر داشته باشید که اطرافیان به دلیل راستگویی و صداقتی که دارید،‌ شما را به عنوان فرد امین و قابل‌اعتمادی می‌شناسند. عازم سفری هستید و مشکلی برای این سفر در سر راه شما وجود ندارد، اما ممکن است در حین سفر ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان را از دست بدهید. در نتیجه سفری کم‌خرج را در پیش بگیرید و شش‌دانگ حواستان را برای مدیریت هزینه‌های این سفر جمع‌کنید. اگر امروز مواظب حرف‌هایتان نباشید، مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان ایجاد خواهد شد.

    سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. مواظب دخل‌و‌خرجتان باشید. در غیر این صورت حساب‌و‌کتاب خرج‌ها را گم می‌کنید و هزینه سنگینی روی دستتان می‌افتد. احترام بیشتری به سلیقه همسر یا عشق ‌زندگیتان قائل شوید. عازم سفری کاری یا تفریحی هستید. این سفر را انجام دهید و مطمئن باشید دستاوردهای زیادی برایتان به ارمغان می‌آورد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به جای وقت‌گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. مشاجره‌ای میان شما و فردی ایجاد خواهد شد. اجازه ندهید این مشاجره روزتان را خراب کند.

    مدت‌های زیادی است که بیماری مزمنی وجود نازنینتان را تهدید می‌کند، امروز نشانه‌هایی از بهبود پیدا می‌کنید و در چند روز آینده برای همیشه از شر این بیماری خطرناک رها می‌شوید. فرد خودخواهی سر راه شما قرار می‌گیرد و از در ناراحتی و مشاجره وارد می‌شود. اجازه ندهید این فرد روز شما را خراب کند و این مشاجره را ختم به خیر کنید. از جایی که انتظارش را ندارید، پولی عاید شما خواهد شد. روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید و ممکن است رفتار و گفتار ناپسندی از شما سر بزند. سودای انجام کار مهمی را در سر دارید و بر این باور هستید که از این کار سود و منفعت چشمگیری به جیب می‌زنید. امروز بهترین فرصت برای انجام این کار است و مطمئن باشید که از این کار ضرر نخواهید کرد. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید. روز را با آرامش به پایان برسانید و اجازه ندهید نگرانی‌ها شما را مضطرب کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان تحت‌تاثیر افکار اطرافیان قرار گرفته و رابطه خوبی با شما ندارد، به عشق‌ زندگیتان کمک کنید تا حرف‌‌های منفی اطرافیان را درباره شما باور نکند.

    لحظه‌های شادی را سپری می‌کنید و روزی سرشار از شادکامی را در پیش‌رو دارید، از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و اطرافیان و اعضای منزل را در شادی‌های خود شریک نمایید. به لحاظ مالی پولی به دستتان خواهد رسید، اما بیشترِ این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. دوستان و آشنایان برای حل مشکلی که امروز با آن روبرو هستید به کمک شما می‌آیند. محبت دوستان را بدون پاسخ نگذارید و به دنبال فرصتی برای جبران لطف اطرافیان باشید. همسر یا عشق ‌زندگیتان به رغم نگرانی‌های زیادی که دارد روزی عاشقانه را برای شما ترتیب داده‌است. به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید و با پیشرفت چشمگیری در کارهایتان روبه‌رو خواهید شد. از این شرایط درس بگیرید و تجربه‌های بیشتری به کوله‌بار زندگی خود اضافه کنید. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد.

    سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. یکی از اعضای خانواده به کمک شما می‌آید و زمینه افزایش درآمد‌تان را فراهم می‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبت ایشان را جبران کنید. نظر خود را به اطرافیان اعمال می‌کنید و با زورگویی حرف خود را به کرسی می‌نشانید. این رویکرد شما را به فرد منفوری تبدیل کرده و کسی از شما دل خوشی ندارد، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و از امروز زورگویی را کنار بگذارید و پذیرای نظر اطرافیان باشید. دیدگاه خود به دنیا را تغییر دهید و از زندگی لذت ببرید. امروز بیشتر از همیشه دلتان هوای همسر یا عشق ‌زندگیتان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما صورت می‌گیرد، به نفع شما است که از این تغییر استقبال کنید و مطمئن باشید که از این تغییر سودی به شما می‌رسد. کارهای امروز آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند، اما بیش‌از‌حد سخت نگیرید و مطمئن باشید در روزهای آینده کارها راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد.

    تحت فشارهای زندگی قرار نگیرید و اجازه ندهید روزگار به شما سخت بگیرد. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز کرده‌اید و از جایی که اصلا انتظارش را نداشتید، پولی به دستتان می‌رسد. این موقعیت را به فال نیک بگیرید و به لطف پولی که به دستتان رسیده، روزی سرشار از خوشی را ادامه دهید. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید و به ایشان ثابت نمایید که از هر لحظه‌ای برای بودن در کنار آنها بهره می‌گیرید. عشقی سوزان و آتشین را امروز تجربه می‌کنید و این عشق به تنهایی و افسردگی شما خاتمه می‌دهد. تلاش‌های زیادی انجام داده‌‌اید و انسان سخت‌کوشی هستید، اما به رغم این تلاش‌ها دستاورد چندانی ندارید. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. در آینده‌ای نزدیک زحمت‌های شما به بار می‌نشیند و مزد تلاش‌های شبانه‌روزی‌تان را دریافت خواهید کرد. انسان درون‌گرایی هستید و به جای حضور در میان جمع و مهمانی‌های پرسروصدا، تنهایی را ترجیح می‌دهید. امروز روز شما است چرا که فرصتی پیدا می‌کنید تا دور از اطرافیان با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید. در محبت و علاقه عشق ‌زندگیتان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.

    کد مطلب: 411050

    لینک کوتاه

    بیشتر بخوانید:

    بیشتر بخوانید:

    بیشتر بخوانید:

    کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ است.

    1399 | طراحی و توسعه: آما ویرای کیان


    Downloads-icon

    امروز شما چگونه خواهد گذشت؟ فال روزانه 26 مرداد 1401 را در آلامتو بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید.

    شما احساس می‌كنيد كه آرزوهای خيلی جاه‌طلبانه جزو بهترين اهداف شما به حساب می‌آيند.

    لازم نيست كه توقعات خود را پايين بياوريد؛ آنچه كه اهميت دارد اين است كه بايد خلاقيت خود را بيشتر كرده و كارهايی را انجام دهيد كه از نظر روانی احساس خوبی در شما ايجاد كنند.

    چيزهايی كه برايتان مهم هستند فرار نمی‌كنند؛ آنها همين جا هستند تا شما با انرژی و قدرت جديدی كه كسب می كنيد دوباره بهشان رسيدگی كنيد.فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    امروز در خانه شما و همچينن در خانه مربوط به مسائل شغلی‌تان كسوف رخ می‌دهد، بنابراين به شما پيشنهاد می‌شود كه خودتان را برای يك حركت خيلی حرفه‌ای آماده كنيد و يا نقش خود در جامعه را اصلاح كنيد.

    اما هر كدام از اين كارها راكه انجام بدهيد، تأثيرات غير قابل پيش بينی در فعاليت‌های افراد خانواده‌تان خواهد گذاشت، چرا كه اين دو موضوع به هم مرتبط هستند.

    بنابراين به تنهايی تصميم‌گيری نكنيد؛ كسانی را كه تصميم‌گيری‌های شما بر زندگی آنها تأثير می‌گذارد را هم در تصميم‌گيری‌هايتان شركت دهيد.

    امروز شما چيز جديدی ياد می‌گيريد كه برايتان سود و منفعت معنوی و سياسی خواهد داشت، اما مدتی طول خواهد كشيد كه شما قلباً اين موضوع را بپذيريد.

    مطالعات اخير شما تا حدودی ذهنتان را باز كرده و بهتان كمك می‌كند كه به زندگی با ديد متفاوتی نگاه كنيد؛ بنابراين شما ايده‌های جديد را جذب می‌كنيد.

    خوشبختانه علايق جديد شما خواسته‌هایتان را بهتان يادآوری كرده، شما را آگاه می‌كند و به زندگی‌تان نيز معنا می‌دهد.

  • دعا یا طلسم برای فروش خانه
  • امروز نشانه شما نسبت به ماه بيشتر از نشانه‌های ديگر حساس‌ شده است، بنابراين در هشتمين خانه شما- يعنی خانه دگرگونی و تغيير شكل كسوف رخ داده و ناراحتی روحی عميق شما بيرون كشيده می‌شود.

    اين اتفاق بر روی احساس بدی كه نسبت به خود داريد عميقاً تأثير خواهد گذاشت و اين تغيير حال حتی بر شرايط مالی‌تان هم اثر خواهد گذاشت.

    در نهايت اگر شما بخواهيد از اسرار سر در بياوريد، اين تغيير شكل و دگرگونی برای شما مفيد واقع خواهد شد.

    امروز ماه به طور كامل بر هفتمين خانه شما- يعنی خانه دوستان و همكاران- سايه می‌افكند و اين اتفاق كاملاً مورد مخالفت خورشيد ماه اسد قرار می‌گيرد.

    بنابراين در الگوهای ثابت مربوط به دوست‌يابی شما تغيير و دگرگونی حاصل می‌شود.

    خوشبختانه هر اتفاقی كه باعث تغيير دادن فعاليت‌های مربوط به روابط كاريتان شود، باعث بيشتر شدن درآمدتان هم می‌شود و بنابراين احساس بهتری نسبت به شغلتان پيدا خواهد كرد.

    امروز ممكن است اثرات كسوف به سرعت بر روی شما ظاهر نشود، برای اينكه اثرات قوی و زيركانه آن ممكن است فقط در ضمير ناخودآگاه حس شود.

    شما امروز خيلی به اهداف خود اطمينان نداريد، برای اينكه ديگران هم الزاماً روشن و واضح به شما نمی‌گويند كه چه خواسته‌هايی دارند. بگذاريد اين چرخه‌های بي‌پايان ذهنی از زندگی‌تان خارج شوند و فقط از زندگی لذت ببريد.

    هم اكنون تأثيری كه استراحت كردن بر شما می‌گذارد، خيلی بيشتر از انجام دادن يك كار بخصوص است.

    امروز روز عشق ورزيدن است و كسوفی كه رخ داده است برايتان چندين اتفاق شگفت‌انگيز همراه خواهد داشت.

    باوجود اينكه شما ديگران را به طور واقع بينانه‌ای ارزيابی نمی‌كنيد، ولی می‌توانيد بهترين خصوصيات هر فرد را ببينيد.

    فقط فراموش نكنيد كه در پس ظاهر جذاب هر آدم، چيزهای پيچيده ديگری نيز نهفته است، و گاهی وقت‌ها هم شايد اين حقيقت زياد زيبا نباشد.

    در حاليكه شما از فكر كردن به خاطرات گذشته دست كشيده‌ايد، باز هم احساس بيهودگی می‌كنيد. ولی اگر بخواهيد به خود تكانی بدهيد، يادآوری فكر و خيالات قديمی پالايش كننده خواهد بود.

    كسوف كردن ماه در برج دلو آينده‌نگر به شما اين توانايی را می‌دهد كه به سرعت آسيب‌های احساسی قديمی خود و همچنين ديد منفی باقيمانده در وجودتان را بهبود ببخشيد.

    خوشبختانه يك تجربه شگفت‌انگيز در زمان حال می‌تواند به جدا شدن شما از گذشته‌تان كمك كند، بنابراين شما می‌توانيد از عشق و محبتی كه دور و برتان هست لذت ببريد.

    با ايجاد شدن كسوف ماه در سومين خانه شما – يعني خانه ارتباطات – نسبت به هميشه سرتان شلوغ‌تر شده است.

    حتی اگر ديگران خواستند با شما در مورد ايده‌ها و تفكراتشان صحبت كنند، شما بايد به نيازهای خودتان هم توجه كنيد.

    وقت بيشتری را به فعاليت‌های لذت بخش، مثل كار كردن در باغ و يا باغچه خانه‌تان و يا تغيير دكوراسيون يكي از اتاق‌های خانه‌تان، اختصاص بدهيد تا زندگی‌تان را زيباتر كنيد.

    اگر شما زياد به جزئيات توجه نكنيد، اعتماد بيش از اندازه‌تان به ديگران می‌تواند شما را به اشتباه بيندازد.

    اگرچه شما احساس می‌كنيد كه فرد پولداری هستيد، ولي چون ماه در دومين خانه شما كه با مسائل مالی ارتباط دارد كسوف كرده است، عاقلانه است كه در برابر وسوسه پول خرج كردن مقاومت كنيد.

    همچنين نزديكی و مجاورت با نپتون پوشيده در مه افكار شما را مغشوش می‌كند و شما را وسوسه می‌كند تصميم اشتباهی گرفته و چيزی را بخريد كه واقعاً بدان نياز نداريد. چند روزی صبر كنيد و بعد دوباره اختيارات خود را ارزش‌گذاری كنيد.

    امروز كسوف كامل ماه در نشانه‌تان باعث شده احساسات شما به اوج خود برسد. از يك طرف شما می‌دانيد چه می‌خواهيد و اعتقاد داريد كه كاملاً هم استحقاقش را خواهيد داشت.

    از طرف ديگر نظرات يك نفر ديگر در مورد زندگی شما می‌تواند زندگی‌تان را آشفته و پريشان كند.

    حواستان باشد كه بر مشكلات ناراحت كننده سرپوش نگذاريد تا روابط‌تان تيره و تار نشود. برملا كردن و بر زبان آوردن همه چيز، استراتژی معقولی برای برطرف كردن استرس‌های پنهانی است.

    شايد شما هنوز برای اينكه ديگران احساسات شما را بفهمند آمادگی نداشته باشيد.

    اما فراموش نكنيد امتناع كردن نمی‌تواند برنامه طولانی مدت ماندگاری برای ثبات بخشيدن به روابط‌تان باشد.

    اگر شما برای اينكه می‌خواهيد اول تصميم خود را بگيريد، بحث‌های مهم را به تعويق انداخته‌ايد، بايد اول اين ديوارها را خراب كنيد و بعد تصميم‌گيری كنيد.

    باوجود اين شما فقط پشت گوش می‌اندازيد و امروز و فردا می‌كنيد؛ ولی برای تبادل نظر كردن امروز بهتر از فردا است.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سال تولدتان را با خبری فرخنده آغاز خواهید کرد. این خبر را به‌عنوان نشانه‌ای از اتفاق‌های خوشایند در سال تولدتان در نظر بگیرید. بهمن که فرا رسید با فردی دنیا دیده آشنا می‌شوید. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید. اسفند را با احتیاط بیشتری پشت سر بگذارید. در این ماه دزدی در کمین اموال شماست. فروردین سال آینده که از راه رسید، سایه همای سعادت روی سرتان میفتد و پولی به دستتان می‌رسد. اردیبهشت سال آینده با مشکلی حقوقی روبه‌رو خواهید شد. برای حل این مشکل کوتاه نیایید. به خرداد سال آینده که رسیدید، سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش به دیار خود باز گردید. در تیر سال آینده تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید. به صلاح شماست که قبل از هر تصمیمی با افراد باتجربه مشورت کنید. اَمرداد سال آینده از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را پشت سر بگذارید. شهریور سالی که از راه می‌رسد با تغییر مهمی روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید این تغییر شما را از مسیر دلخواه در زندگی دور کند. آبان سال آینده که از راه رسید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. از زیر بار کارهای دشوار شانه خالی نکنید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌های خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به چراغ راهی برای سال‌های‌ آینده زندگی شما تبدیل شود.

    اهل خنده و شادی نیستید و این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کرده است، امروز زمان مناسبی است تا با خنده، درمانی برای افسردگی‌های خود پیدا کنید. از حال فروافتادگان غافل نشوید و دست افراد نیازمند را بگیرید. مطمئن باشید در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد و افرادی که امروز به آنها کمک می‌‌کنید در گرفتاری‌های آینده دست شما را خواهند گرفت. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز تنهایی شما به پایان می‌رسد و عشقی گرم و آتشین را تجربه می‌کنید. اما بهتر است بیگدار به آب نزنید و جوانب مختلف این عشق را بررسی نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما می‌افتد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار اعضای خانواده تبدیل کنید. اصرار دارید کارها را به تنهایی انجام دهید و از اطرافیان کمک نمی‌گیرید، این روحیه را کنار بگذارید و روی کمک اطرافیان حساب باز کنید. شناخت کافی از توانایی‌های خود ندارید و نقاط ضعف و قدرت خود را نمی‌شناسید. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت وقتی را برای بررسی‌ توانایی‌های خود کنار بگذارید و نقاط ضعف‌تان را تقویت کنید. فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالیتان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.  یکی از اطرافیان فرزندی به دنیا آورده و امروز به جشن و سروری برای این نورسیده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید.  احساس می‌کنید که اطرافیان رفتار مناسبی با شما ندارند و از این وضعیت ناراحت هستید، اما به خاطر داشته باشید که رفتار نامناسب دیگران، درواقع آینه‌‌ای از رفتار شما است و از آنجایی که شما با اطرافیان رفتار ناپسندی دارید، دیگران نیز به شما احترام نمی‌‌گذارند. در نتیجه اگر به دنبال آبرو و احترام بیشتری می‌گردید، از امروز احترام بیشتری برای اطرافیان قائل شوید و مطمئن باشید که ایشان نیز احترام شما را همیشه حفظ خواهند کرد.  کارها را با عجله انجام ندهید و به خاطر داشته باشید که راه موفقیت از میان آرامش و تمرکز می‌گذرد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد، به صلاحتان نیست که به این مشاجره دامن بزنید و با گذشت و فروتنی به عشق‌ زندگیتان ثابت کنید که انسان بخشنده‌ای هستید و از این مشاجره چیزی به دل نگرفته‌اید.

     گرفتاری مالی که حسابی شما را نگران کرده امروز حل خواهد شد. به خودتان قول بدهید از امروز با پس‌انداز و صرفه‌جویی به گونه‌ای زندگی کنید تا در آینده هرگز روی مشکلات مالی را نبینید.  خبر خوشی به دستتان می‌رسد. این خبر را دوستن و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.  فاصله میان کار و تفریح را نگه نمی‌دارید و در هر کاری زیاده‌روی می‌کنید، این رویکرد باعث شده تا از تفریحات به اندازه کافی لذت نبرید و در کار نیز پیشرفت چندانی نداشته باشید. امروز زمان مناسبی است که به فکر حفظ تعادل در میان کار و تفریح باشید و با برنامه‌ریزی و زمان‌بندی دقیق، شرایط راحت‌تری را در زندگی تجربه کنید. شرایطی برای مسافرتی خاطره‌انگیز در پیش‌رو دارید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و با کوله‌باری پر از خاطره‌های خوش از سفر باز گردید. اهمیت زیادی به عشق‌ زندگیتان می‌دهید و لحظه‌ای از محبت و عشق‌ورزی به ایشان غافل نمی‌شوید، امروز همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که ایشان نیز علاقه بی‌پایانی به شما دارد و از بودن در کنار شما راضی و خوشنود است.

    مدتی است که در بستر بیماری گرفتار شده‌اید و حال‌و‌روز خوبی ندارید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که امروز احساس می‌‌کنید رو به بهبود هستید و این وضعیت در چند روز آینده ادامه پیدا می‌‌کند و بهبودی کامل حاصل خواهد شد. پولی به دستتان می‌رسد تا به کمک آن، هزینه‌های زندگی را پوشش دهید. روز خوبی را برای مهمانی و بودن در کنار اعضای فامیل در پیش‌رو دارید. برنامه‌ای خاص و سرگرم‌کننده برای شادمانی خود و اعضای خانواده تدارک ببینید.    از هر انگشت شما هنری می‌بارد و انسان هنرمندی و خلاقی هستید، اما اطرافیان به استعداد شما پی‌نبرده‌اند و کسی قدر استعدادتان را نمی‌داند. این وضعیت ادامه پیدا نخواهد کرد و امروز فردی که دستی در دنیای هنر دارد با شما آشنا خواهد شد و شرایط را برای ابراز هنر و توانایی‌های شما ایجاد می‌کند. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. رابطه‌ای که با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید مانند گذشته نیست و احساس می‌کنید به بن‌بست رسیده‌اید. در اولین فرصت فکری به حال بهبود این شرایط بردارید و اجازه‌ ندهید فاصله‌ای که میان شما وجود دارد از چیزی که هست عمیق‌تر شود.

  • چگونه با سروش تماس بگیریم
  • احساس می‌کنید مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش ‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید و با استمرار در ورزش و تحرک، جلوی ضعف و خستگی را بگیرید. ورشکستگی در کمین شما است و اگر بیشتر از همیشه به فکر صرفه‌جویی و پس‌انداز نباشید، دیری نخواهد پایید که مشکلات مالی شما را از پا در بیاورند. بیش‌از‌حد به مشکلات فکر نکنید و با حضور در کنار اعضای خانواده به آرامش برسید.   سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. روزی سرشار از محبت و عشق را در پیش رو دارید و همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز به شما ثابت می‌کند که حسابی دلتنگ‌تان است و برنامه‌ای تدارک دیده تا لحظه‌های شاد و عاشقانه‌ای را در کنار هم سپری کنید. این فرصت را مغتنم بدانید و به عشق‌زندگی‌تان ثابت کنید که مهر ایشان را هرگز از دل بیرون نمی‌کنید.

    ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  گره‌ای در کار شما افتاده است. این گره به دست شما باز نمی‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید. با مشکل مالی مواجه خواهید شد. برای حل این مشکل از دوستی که پیش از این به وی کمک مالی کرده‌اید، یاری بگیرید و مطمئن باشید این فرد دست رد به سینه شما نخواهد زد.   دوستان و آشنایان امروز شما را غرق محبت می‌کنند. لطف دوستان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت محبتهای ایشان را جبران کنید. کارهای مهم را اولویت‌بندی کنید و اجازه ندهید کاری به فردا موکول شود.  فرصتی پیدا می‌کنید تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به یکی از بهترین روزهای زندگی شما تبدیل کند، محبت ایشان را بی‌پاسخ نگذارید و به وی ثابت نمایید که در عشق و عاشقی چیزی از ایشان کم ندارید.

    کارهای زیادی روی سرتان تلنبار می‌شود اما نگران نباشید چرا که در پایان روز از انجام این کارها خرسند و راضی خواهید بود. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. این خرید را انجام دهید و نگران هزینه‌ها نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک به لحاظ مالی اوضاع‌ شما بهبود پیدا خواهد کرد. حرف دل خود را به زبان نمی‌آورید و این روحیه زمینه ناراحتی و دلخوری همسر یا  عشق‌ زندگیتان را فراهم کرده است، اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند و از امروز به خودتان قول بدهید که عشق بی‌پایان خود را با گفتار و رفتار به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید.   فردی سر به سر شما می‌گذارد. اجازه ندهید این رفتار زمینه ناراحتی شما را فراهم کند. مدتی است که به یاد یکی از دوستان قدیمیتان افتاده‌اید. زمان مناسبی است تا با این دوست تماس بگیرید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده کنید.

    امروز کودک درونتان بیدار شده و فرصتی برای تفریح و خوش‌گذرانی پیدا می‌کنید. فردی از شما درخواست پول دارد، اما مطمئن باشید پولی که به وی قرض می‌دهید را هرگز بازپس نخواهد داد. یکی از اعضای خانواده یا اطرافیان استعداد زیادی دارد و آینده درخشانی را پیش‌روی وی می‌بینید، اما شرایط پیشرفت برای این فرد مهیا نیست و تاکنون به دستاورد چندانی نرسیده‌است. در اولین فرصت مسیر را برای موفقیت این فرد مهیا کنید و مطمئن باشید کمکی که امروز به ایشان می‌کنید را فراموش نخواهد کرد و در آینده دست شما را خواهد گرفت. انسان خیال ‌پردازی هستید و همیشه در رویا و خیال به سر می‌برید. ادامه این وضعیت چیزی به غیر از شکست و ناکامی به دنبال ندارد، در نتیجه از امروز تصمیم بگیرید که خیال‌بافی را کنار بگذارید و نگاهی واقع‌گرایانه به زندگی داشته باشید.  همسر یا عشق ‌زند‌گیتان عشق بی‌پایانی به شما دارد و این عشق را امروز با رفتار و گفتار ثابت می‌کند. فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.

    زندگی را سخت گرفته‌اید و همیشه نگران هستید. قبل از اینکه این روحیه زمینه افسردگی شما را فراهم کند، رویکردی متفاوت به زندگی در پیش بگیرید و سخت ‌گیریهای بیش‌ازحد را کنار بگذارید. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به ایشان بزنید. امروز خبر بسیار فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد، این خبر را به فال نیک بگیرید و روزی سرشار از خوشی و شادکامی را پشت‌سر بگذارید. سفری غیرمنتظره در پیش دارید و از آنجایی که آماده مسافرت نیستید، مضطرب و نگران شده‌اید. جایی برای نگرانی وجود ندارد، زیرا این سفر به‌خوبی و خوشی پایان می‌یابد و خاطره‌های خوشی را در ذهن شما ماندگار می‌کند.  شایعه‌پراکنی را کنار بگذارید و اجازه ندهید مسائل پیش‌پاافتاده وقت شما را به خود مشغول کند.  همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز را به روزی ماندگار و عاشقانه تبدیل خواهد کرد.

    مدتی است که به فکر خرید کالای گران‌قیمتی افتاده‌اید و می‌خواهید با خرید طلا یا کالاهای آنتیک و شیک، تجربه‌ای از خریدی لذت بخش را به خودتان هدیه بدهید. امروز بهترین زمان برای خرید است و مطمئن باشید از کالایی که امروز خریداری می‌‌کنید نه تنها راضی و خوشنود خواهید شد، بلکه به لحاظ مالی نیز این کالا افزایش قیمت پیدا می‌کند و از این خرید سودی به جیب می‌زنید. رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده را در اولویت کارهای خود قرار دهید. حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید. کارهای زیادی دارید، اما وقت کافی برای انجام این کارها فراهم نمی‌شود. احساس می‌کنید که بیشتر از همیشه اعتماد‌به‌نفس دارید و مشکلات را کوچک‌ و پی‌پاافتاده می‌بینید. از این روحیه نهایت استفاده را ببرید و مشکلاتی که امروز با آنها روبرو می‌شوید را بدون اینکه خم به ابروی خود بیاورید از سر راه بردارید.  همسر یا عشق‌ زندگیتان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق ‌زندگیتان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

      قولی به یکی از آشنایان داده‌اید، اما توان انجام این قول را ندارید و نمی‌توانید سر حرفتان بمانید. از این شرایط درس بگیرید. در آینده از وعده‌های پوشالی دوری کنید و قولی بدهید که توان انجام آن را داشته باشید. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. اطرافیان علاقه زیادی به بودن در کنارتان دارند و بودن شما در کنار آن‌ها زمینه خوشی و شادی اطرافیان را فراهم می‌کند. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و امروز خاطره‌های خوشی را در کنار اطرافیان ماندگار کنید. احساس می‌کنید رابطه شما و عشق ‌زندگیتان گرمای سابق را ندارد و از یکدیگر خسته‌شده‌اید، ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و این احساس را در اولین فرصت با همسر یا عشق‌ زندگیتان در میان بگذارید و هیجان‌ بیشتری را در زندگی عاشقانه خود تجربه کنید.

    روز حساسی را آغاز کرده‌اید و اگر حواستان را بیشتر از همیشه ‌جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد. در نتیجه تا می‌توانید مواظب باشید و روز را بدون هرگونه ضرر و زیان به پایان برسانید. مهمان‌های زیادی به منزل شما می‌آیند و روز خوشی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و از هر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان بهره بگیرید. روحیه منطقی دارید و به جای اینکه از روی احساسات تصمیم بگیرید، برای تصمیم‌های مهم زندگی از عقل و منطق کمک می‌گیرید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و با درایت و تدبیر، بهترین تصمیم را برای مشکلی که با آن روبه‌رو می‌شوید اتخاذ کنید. تنهایی و خلوت را به حضور در میان جمع و مهمانی‌های خانوادگی ترجیح می‌دهید، امروز بخت با شما یار است، چرا که فرصتی برای تنهایی پیدا می‌کنید و شرایطی دست می‌دهد تا حسابی استراحت کنید.  از همسر یا عشق ‌زندگیتان رضایت کامل دارید و امروز فرصتی دست می‌دهد تا با رفتار و گفتار از عشق‌ زندگیتان تشکر کنید.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    رکنا : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت رکنا مطالعه کنید.

    به گزارش رکنا، فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در این بخش از رکنا مشاهده کنید.

    در فال روزانه شما آمده است  سعی کنید اطلاعات مهم زندگی تان  را  به کسی نگویید و در رابطه با تصمیم ها و برنامه های زندگی تان کمی تودار باشید. اگر در رابطه با مسئله شخصی زندگی یا خانواده تان موضوعی ذهن تان را بسیار درگیر کرده بهتر است فعلا صبوری کنید و اهمیت ندهید، زمان زیادی نیاز است تا مشکل حل شود.

    فال روزانه شما نشان می دهد این روزها نزد پزشک می روید اما خیر است و نگران نباشید. جشن و سرور در خانه تان می بینم ، مثل یک تولد یا جشن نامزدی. یک دلتنگی و دوری یا انتظار برای تان می بینم که می تواند دوری از خانواده یا شخصی که به او علاقه دارید باشد، 2 وعده دیگر در این مورد خوشحالی می بینم.فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    فال روزانه شما نشان می دهد خرید کردن دارید که خوشحالت ان می کند. در چند مرحله پولی در مقدار کم به دست تان می رسد اما مشکل تان را حل می کند، شکرگزاری خداوند را هیچ وقت فراموش نکنید که باعث خیر و برکت زندگی تان می شود.

    فال روزانه شما نشان می دهد اگر یکی از  اعضای خانواده یا اطرافیان شما مثل دوست نزدیک مریض احوال است حالش خوب می شود. شما گاهی اوقات از نظر اخلاقی زود عصبانی می شوید، بهتر است این روزها خودتان را کنترل کنید چون در شرایطی قرار می گیرید که ممکن است برای تان مشکلی به وجود آید.

    فال روزانه شما نشان می دهد اگر از نظر مالی از شخصی پول طلب دارید 6 وعده دیگر دریافت می کنید. اگر با شخصی در رابطه با یک چهاردیواری یا ملکی به مشکل خورده اید 8 وعده دیگر قرار و ملاقاتی دیده می شود برای به توافق رسیدن.

  • چگونه ویندوز لپ تاپ رو عوض کنیم
  • فال روزانه شما نشان می دهد اگر راننده هستید مراقب باشید؛ خطر تصادف برای تان می بینم ، این روزها صدقه زیاد بدهید. یک تغییر و تحول مثبت در زندگی تان دیده شده مثل تغییر شغل ، تغییر در تصمیمات مهم احساسی یا  تغییر سبک درس خواندن تان و… این تصمیم باعث می شود خیلی زود در زندگی تان پیشرفت کنید.

    فال روزانه شما می گوید راهی یک سفر می شوید و مسافرت خوبی در پیش دارید. اگر این روزها وارد جمعی می شوید حتما قبل و بعد از خارج شدن تان از آن جمع صدقه بدهید.

    فال روزانه شما نشان می دهد 3 وعده دیگر در ناحیه پا کمی آسیب می بینید و از اینکه از برنامه های تان عقب می مانید خیلی دچار استرس و نگرانی می شوید. اگر قصد جا به جایی دارید انجام می شود اما زمان می برد.

    فال روزانه شما نشان می دهد اگر از شریک عاطفی تان جدا شده اید 5 وعده دیگر برمی گردد. طی 7 وعده دیگر از نظر شغلی برای تان اتفاقات مثبتی می بینم ، اگر شاغل هستید می تواند تغییر سمت، افزایش حقوق ، دریافت حقوق عقب مانده ، اگر هم مشغول به کار نیستید می تواند استخدام شدن یا ملاقات برای مصاحبه کاری باشد.

    در فال روزانه شما آمده است اگر تنها هستید به زودی با شخصی آشنا می شوید که اگر این دوره آشنایی تان به خوبی پیش رود می توانید ازدواج داشته باشید . اگر از نظر سلامتی کمی مریض احوال هستید ناراحت نباشید؛ جای ترس و نگرانی وجود ندارد

    فال روزانه شما نشان می دهد اگر با شخصی یا از اعضای خانوادتان در رابطه با یک سند ملکی به مشکل خورده اید خیلی زمان می برد که حل شود و اگر حق و حقوقی دارید فعلا وابسته این حق نباشید چون زمان می برد که دریافت کنید و بهتر است برای حل شدن مشکل تان از راه دیگری وارد شوید.

    فال روزانه شما نشان می دهد سعی کنید لباس رنگ روشن زیاد به تن کنید، باعث به وجود آوردن انرژی مثبت می شود. دیدار با شخصی دارید که مدت ها از او بی خبر بوده اید. شنیدن خبرهای مالی که خیلی خوشحال تان می کند


    اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

    “سنجاق”

    مجری انحصاری تبلیغات رکنا

    موضوعات داغ

    سایت اینترنتی رکنا

    کلیه حقوق متعلق به

    سایت اینترنتی رکنا

    است

    فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

    به گزارش وقت صبح، فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر به شما توصیه می کند: به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است.

    حروف ابجد فال شما : ب ج ب

    این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

    حروف ابجد فال شما : آ آ ج

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج ا ج

  • خصوصیات متولد تیر ماه مرد
  • به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

    حروف ابجد فال شما : ب ب آ

    طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    حروف ابجد فال شما : ج ج ب

    طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

    حروف ابجد فال شما : د ب ب

    نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

    استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.

    فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

    به گزارش وقت صبح، فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر به شما توصیه می کند: به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است.

    حروف ابجد فال شما : ب ج ب

    این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

    حروف ابجد فال شما : آ آ ج

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج ا ج

  • یک داستان کوتاه از زندگی امامان از کتاب داستا
  • به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

    حروف ابجد فال شما : ب ب آ

    طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    حروف ابجد فال شما : ج ج ب

    طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

    حروف ابجد فال شما : د ب ب

    نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

    استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.

    فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

    به گزارش وقت صبح، فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر به شما توصیه می کند: به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است.

    حروف ابجد فال شما : ب ج ب

    این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

    حروف ابجد فال شما : آ آ ج

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج ا ج

  • داستان سريال دلدادگان فصل سوم
  • به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

    حروف ابجد فال شما : ب ب آ

    طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    حروف ابجد فال شما : ج ج ب

    طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

    حروف ابجد فال شما : د ب ب

    نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

    استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.

    فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

    به گزارش وقت صبح، فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر به شما توصیه می کند: به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است.

    حروف ابجد فال شما : ب ج ب

    این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

    حروف ابجد فال شما : آ آ ج

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج ا ج

  • چگونه با استفاده از عکس در گوگل سرچ کنیم
  • به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

    حروف ابجد فال شما : ب ب آ

    طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    حروف ابجد فال شما : ج ج ب

    طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

    حروف ابجد فال شما : د ب ب

    نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

    استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.

    فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

    به گزارش وقت صبح، فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر به شما توصیه می کند: به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است.

    حروف ابجد فال شما : ب ج ب

    این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

    حروف ابجد فال شما : آ آ ج

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج ا ج

  • چگونه با تیم پشتیبانی سروش تماس بگیریم
  • به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

    حروف ابجد فال شما : ب ب آ

    طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    حروف ابجد فال شما : ج ج ب

    طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

    حروف ابجد فال شما : د ب ب

    نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

    استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.

    فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

    به گزارش وقت صبح، فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر به شما توصیه می کند: به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است.

    حروف ابجد فال شما : ب ج ب

    این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

    حروف ابجد فال شما : آ آ ج

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج ا ج

  • چه جوری حامله شویم
  • به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

    حروف ابجد فال شما : ب ب آ

    طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    حروف ابجد فال شما : ج ج ب

    طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

    حروف ابجد فال شما : د ب ب

    نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

    استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.

    فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

    به گزارش وقت صبح، فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر به شما توصیه می کند: به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است.

    حروف ابجد فال شما : ب ج ب

    این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

    حروف ابجد فال شما : آ آ ج

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج ا ج

  • چگونه delete account در سروش کنیم
  • به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

    حروف ابجد فال شما : ب ب آ

    طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    حروف ابجد فال شما : ج ج ب

    طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

    حروف ابجد فال شما : د ب ب

    نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

    استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.

    فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

    به گزارش وقت صبح، فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر به شما توصیه می کند: به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است.

    حروف ابجد فال شما : ب ج ب

    این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

    حروف ابجد فال شما : آ آ ج

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج ا ج

  • دعا و طلسم برای ترک اعتیاد
  • به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

    حروف ابجد فال شما : ب ب آ

    طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    حروف ابجد فال شما : ج ج ب

    طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

    حروف ابجد فال شما : د ب ب

    نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

    استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.

    فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

    به گزارش وقت صبح، فال ابجد امروز سه شنبه 26 مهر به شما توصیه می کند: به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است.

    حروف ابجد فال شما : ب ج ب

    این نیتی که کرده ای خوب است و در کارت گشایش دیده میشود. به زودی خبری به تو میرسد که تو را شادمان میکند. اگر قصد پیوند و خویشی داری انجام بده بسیار خوب است. اگر کسی نصیحت به تو کرد آن را بپذیر صلاح تو در آن است. امسال سال خوبی برای توست. به خدا توکل کن تا گشایش بیشتری در کارت پیدا شود.

    حروف ابجد فال شما : آ آ ج

    فال روزانه سه شنبه 26 مرداد امسال

    از خصومت دست بردار و اگر قصد انجام کاری ناصواب داری، یا فکری بد در سر داری از آن دست بردار. از کسی که چشمانی کبود و رنگی سرخ دارد دوری کن. کسی از تو رنجور شده باید از او دلجویی کنی. اگر خواسته و آرزویی داری تا چند روز آینده به آن میرسی. صدمه ای متوجه توست. صدقه بده انشا الله رفع خواهد شد. از فکر بد، پول و در آمد حرام دوری کن. در همه ی کارها به خدا توکل کن.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج ا ج

  • چگونه موجودی کارت بانکی بگیریم
  • به آنچه که نیت کرده ای میرسی اما باید صبر داشته باشی. کسی در پی بدگویی و صدمه زدن به توست اما موفق نمیشود. این روزها نادانی میکنی و به اندرز و نصایح دیگران توجه نمیکنی. در این فکر هستی که عاقبت کارت چه میشود اگر صبر کنی کارت سر و سامان میگیرد. اگر قصد انجام کاری را داری چند روزی دست نگهدار.

    حروف ابجد فال شما : ب ب آ

    طالعت خوب است و نیتت بر آورده می شود اما نباید عجله کنی، بلکه باید صبور باشی تا عاقبت اوضاع بر وفق مراد تو گردد. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود. اگر قصد فروش چیزی را داری صبر کن چون به نفع تو نخواهد بود. اگر منتظر رسیدن خبر از جانب کسی هستی، به زودی خبری از او به تو میرسد و از آن خبر شاد میشوی. هیچ تشویشی به دل راه نده، زیرا در آینده نزدیک همه چیز به نفع تو تغییر خواهد کرد و با توکل به خدا به مراد و خواسته ی خود خواهی رسید.

    حروف ابجد فال شما : آ د د

    طالعت خوب است اما اگر راحت طلب هستی، از این نیت که کرده ای منصرف شو چون پشیمان خواهی شد . آدمی شتابزده و عجول هستی. زنی کوتاه قد و سفید چهره درصدد حیله و نیرنگ زدن به تو است. مراقب باش به دام او گرفتار نشوی. اگر قصد سفر داری تا پانزده روز آن را به تاخیر بیانداز تا از سستی و غمی که تو را به خود مشغول کرده است بیرون بیایی. مدتی است با خودت درگیر هستی. زندگی شیرین و با ارزش است ، خودت را دریاب و به خداوند توکل کن. همه چیز در دست اوست و هر چه او صلاح بداند همان میشود.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    حروف ابجد فال شما : ج ج ب

    طالع خوبی داری. چیزی را که از دست داده ای دوباره به دست خواهی آورد، به تو تهمت یا طعنه میزنند ولی آسیب به تو نمیرسد چون کسی نمیتواند به آسانی به تو صدمه بزند. به زودی گشایشی در کارت پیدا میشود به خداوند توکل کن تا گره کارت باز شود و به خواسته ات برسی . انشاءالله

    حروف ابجد فال شما : د ب ب

    نیت خوبی کردی. قصد انجام هر کاری را داری ،در آن به توفیق می رسی. به زودی از رنج و غم رهایی می یابی. عیب تو اینست که راز دلت را به همه میگویی از این کار پرهیز کن. در هر کاری به خدا توکل کن تا کارت کامل انجام شود.

    حروف ابجد فال شما : ب ب ب

    نیت خوبی کرده ای طالعت با تو یار است و به توفیق و نشاط می رسی. شکر خدا را در همه وقت به جا بیاور اگر قصد ازدواج و یا معامله ای داری و یا قصد شراکت و سرمایه گذاری داری بخت با تو یار است، به شرط انکه خود نیز همت کنی. اگر با کسی در گیر هستی عاقبت به نفع تو خاتمه می یابد.

    حروف ابجد فال شما : ج د د

    با این قصد و نیتی که در سر داری ممکن است سلامتت به خطر بیافتد. بهتر است آن را از سر بیرون کنی وگرنه صدمه سختی خواهی دید. کسی به تو طعنه میزند از او دوری کن. اگر در همه امور به خدا توکل کنی در کارت گشایش پیدا میشود و به مقصود میرسی.

    کلیه حقوق این پایگاه متعلق به وبسایت خبری وقت صبح است.

    استفاده از اخبار با ذکر منبع مجاز است.


    منتشر شده

    در

    توسط

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *