چگونه موجودی کارت بانکی بگیریم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه موجودی کارت بانکی بگیریم
چگونه موجودی کارت بانکی بگیریم

در این صفحه می‌توانید دسترسی سریع و معتبر به سرویس اعلام موجودی اینترنتی تمام بانک‌ها و موسسات دارای مجوز بانک مرکزی ایران پیدا کنید. برای اعلام موجودی اینترنتی حساب بانکی یا کارت بانکی هر بانک، اطلاعات متفاوتی مورد نیاز است که در هر بانک شرایط متفاوت است.

در صورتی که اطلاعات لازم و کافی برای چگونگی دریافت موجودی اینترنتی از بانک مورد نظرتان را دارید، مستقیم روی لوگوی آن بانک در فهرست زیر کلیک کنید تا به صفحه مورد نظر جهت استعلام موجودی آنلاین هدایت شوید.

در غیر این صورت، برای آشنایی و آموزش گام‌به‌گام چگونگی دریافت موجودی اینترنتی هر بانک روی لوگوی «آموزش چگونگی انجام» کنار لوگوی همان بانک کلیک کنید تا به صفحه راهنمای گام‌به‌گام دریافت آنلاین موجودی آن بانک هدایت شوید. پیشنهاد می‌کنیم قبل از دریافت موجودی آنلاین بانک‌های کشور، آموزش چگونگی انجام آن را یکبار مطالعه کنید.

.

چگونه موجودی کارت بانکی بگیریم

.

در حال به روز رسانی …

در شبکه بانکی کشور، مشتری می‌تواند با مراجعه به کانال‌های مختلف که توسط بانک افتتاح کننده حساب مشخص می‌شود، از موجودی حساب خود نزد بانک مطلع گردد. بانک‌های مختلف برای ارائه اطلاعات مورد نیاز برای موجودی حساب کاربران در جهت تسهیل کردن ارائه خدمات به مشتری، از کانال‌ها مختلف استفاده می‌نمایند. به عنوان مثال در شبکه شتاب، سرویس ارائه موجودی به دارنده کارت بانکی ارائه شده و در قبال ارائه آن، درحال حاضر مبلغ ۱۰۰۰ ریال از حساب مشتری در قالب کارمزد خدمات بانکی کسر می‌گردد.

.

۱- مراجعه به شعبه افتتاح کننده حساب؛ در صورتی که بانک از یک سیستم متمرکز برای مدیریت حساب‌های مشتریان استفاده نماید، مشتری با مراجعه به هر شعبه می‌تواند از موجودی حساب خود مطلع گردد. در غیر این صورت مشتری باید به‌‌ همان شعبه‌ای که حساب را افتتاح کرده است، باید برای دریافت موجودی حسابب خود مراجعه نماید.

۲- اعلام موجودی با استفاده از دستگاه‌های خود‌پرداز؛ دارندگان کارت‌های بانکی در صورتی که کارت خود را به حسابی در بانک متصل کرده باشند، می‌توانند با مراجعه به شبکه خودپردازهای بانکی در تمام کشور، از موجودی حساب خود مطلع شوند. البته باید بانک مورد نظر آن‌ها به شبکه شتاب وصل باشد. در غیر این صورت دریافت موجودی فقط از کانال دستگاه خود‌پرداز‌‌ همان بانک مقدور خواهد بود. (برای این کار به خود کارت بانکی و رمز اول کارت بانکی نیاز است)

۳- اعلام موجودی با استفاده از پایانه‌های فروشگاهی؛ در کنار شبکه خودپرداز‌های بانکی، دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند با مراجعه به شبکه پایانه‌های فروشگاهی در تمام کشور، از موجودی حساب خود مطلع شوند. البته باید بانک نصب کننده پایانه فروشگاهی، به شبکه شتاب وصل باشد. در غیر این صورت دریافت موجودی فقط از کانال پایانه فروشگاهی نصب شده توسط‌‌ همان بانک یا شرکت ارائه کننده خدمات پرداخت الکترونیک مقدور خواهد بود.نیز می‌تواند موجودی حساب دارنده کارت را اطلاع رسانی نماید. (برای این کار به خود کارت بانکی و رمز اول کارت بانکی نیاز است)

۴- اعلام موجودی با استفاده از تلفن؛ راهنمای کامل چگونگی اعلام موجودی از طریق تلفن و لیست شماره تلفنبانک همه بانک‌ها را می‌توانید از صفحه «اعلام موجودی تلفنی» در سایت راه پرداخت مشاهده کنید. علاوه بر اعلام موجودی، در صفحه اعلام موجودی تلفنی راه پرداخت اطلاعاتی از قبیل داشتن امکان انتقال وجه تلفنی و پرداخت قبوض تلفنی همه بانک‌ها نیز مشخص شده است. (در این روش، به شماره ۱۶ رقمی کارت، رمز دوم یا رمز تلفن بانک و در بعضی موارد کد CVV2 نیاز دارید.)چگونه موجودی کارت بانکی بگیریم

۵- اعلام موجودی با استفاده از تلفن همراه؛ این روزها همه از تلفن همراه استفاده می‌کنند. اگر شما هم از تلفن همراه استفاده می‌کنید و می‌خواهید با این وسیله کوچک دوست داشتنی موجودی حساب‌تان را چک کنید صفحه دانلود نرم‌افزارهای بانکداری همراه را ببینید. با نصب نرم‌افزار یا اپلیکیشن همراه بانک هر بانکی،، علاوه بر اعلام موجودی می‌توانید از خدمات مختلف دیگری نیز بهره ببرید.

۶- اعلام موجودی با استفاده از اینترنت؛ در حال حاضر همه بانک‌های کشور، علاوه بر بسترهای معرفی شده در موارد قبلی، خدمات بانکی را بر روی اینترنت نیز ارائه می‌نمایند. معمولا همه خدماتی که در شعبه ارائه می‌شود، در وب سایت یا اصطلاحا اینترنت بانک مورد نظر، ارائه می‌شود. به عنوان مثال، کاربر می‌تواند با مراجعه به بانک، امکان استفاده از اینترنت را برای خدمات تعریف شده، فعالی نماید. کاربر می‌تواند با استفاده از وبسایت معرفی شده توسط بانک، وارد اینترنت بانک شده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت نماید. (اطلاعات مورد نیاز در این شیوه برای بانک‌های مختلف، متفاوت است. در این شیوه، در برخی بانک‌ها به شماره ۱۲ رقمی کارت، کد CVV2، تاریخ انقضای کارت و رمز دوم نیاز دارید و در برخی دیگر از بانک‌ها به شناسه کاربر و رمز ورود به اینترنت بانک نیاز دارید.)

سرویس اعلام موجودی موسسه اعتباری توسعه

سرویس اعلام موجودی موسسه مالی و اعتباری مهر

۷- یک راه ساده و سریع برای دریافت موجودی حساب؛ اگر هنوز کارتان راه نیافتاده است و به دنبال راه بهتر و سریعتری برای دریافت موجودی حساب کارتتان هستید می‌توانید با گرفتن شماره یکی از کدهای USSD (*عدد#) به راحتی بدون هیچ هزینه و بدون نیاز به نصب هیچ نرم افزاری با موبایلتان موجودی حساب بگیرید. برای دریافت موجودی و مانده حساب کارت خود با استفاده از *عدد# شما به شماره کارت، رمز دوم کارت و در بعضی موارد کدد CVV2 نیاز دارید. در ادامه لیست تمام کدهای USSD آمورده شده است تا به انتخاب خود یکی از آنها استفاده کنید. چنانچه می‌خواهید بیشتر درباره آنها بدانید می‌توانید مطلب «USSD چیست؟ به همراه لیست تمام کدهای ussd و توضیحاتی درباره آنها» را در راه پرداخت ببینید.

در اتاق خبر راه پرداخت ما همه خبر‌های قابل انتشار مربوط به صنعت بانکداری و پرداخت الکترونیک ایران را در راه پرداخت منتشر می‌کنیم. ما در راه پرداخت تلاش می‌کنیم بیش و پیش از خبررسانی، تحلیل ارائه کنیم. اما مخاطبان ما می‌توانند از طریق اتاق خبر در جریان مهم‌ترین رویدادها و روندها هم قرار بگیرند.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب سایت

مینویسید اعلام موجودی .این چه دست رسی هست که آدم را میپیچونید ا عصابشو بهم میریزید چرا بی درد سر اعلام موجودی باز نمیشود …!!

بهتره بقیه بانک ها اعلام موجودی رو از بانک کشاورزی یاد بگیرن ساده و راحت و بی دردسره.

خبر میاد منتظر بمان

چرا کوثر رو نداره

نمیدانم

ملی کارت

ممنون از زحمتتون خیلی خوب بود

میخواستم سوال کنم موسسه کوثرقراربودبه بازنشستگان که موسسه حقوق میگیرندمساعده بده حضوری مدارک بردیم ولی هنوزخبری نیست

صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مینا والی

تمامی حقوق مادی و معنوی پایگاه خبری راه پرداخت متعلق به شبکه راه پرداخت است.



در جدول زیر و برای هر بانک، وب سایت بانک مربوطه، لینک به صفحه اینترنت بانک وبسایت مربوطه، تلفن بانک و آنی بانک بانک های مشخص شده و نهایتا سامانه استعلام موجودی بانک آورده شده است. ان شالله که مفید فایده باشد.

 

* برای دریافت موجودی حسابتان در بانک هایی که صفحه دریافت موجودی ندارند و شما نیز عضو سامانه اینترنت بانک آنها نیستید می توانید از شماره تلفن رایگان ۰۹۶۰۲ یا ۰۹۶۲۲ استفاده کنید.

خوب بود ممنون

بد بودن ممنوع

چگونه موجودی کارت بانکی بگیریم

متوسط بد ممنون

عالی

خوب بود

عالی

ali booddddd

خیلی بود؟

merccccc

ممنون فقط هزینه ای داره یا نه؟

نه هزینه ای نداره…

جالب نبود

salam

بانکهای دیگه روببین ی موجودی ۳ساعته ورمیرم نشد بگیرم شماهم ملتوسرکارگذاشتید خجالت نمیکشید

چرا واسه بانک ملی موجودی حساب نزدین..این همه آیتم داره..اصل کاریرو نداره…

چرا واسه بانک ملت موجودی حسلب نزدین…این همه آیتم داره..اصل کاریرو نداره

در سیستم بانکداری ملت، گرفتن موجودی برای اعضایی که عضو سایت بانکی مذکور نباشند مقدور نیست.

واقعا برای بانک تجارت با این همه ادعاش متاسفم

واقعا….
منم متاسفم

Baraye bank melat motasefam ke ye mojodi nemitone bede

Masaln bankdarimon be roze Baraye bank melat motasefam ke ye mojodi nemitone bede

thaaaaaaaaaaaank u

adam bere ta bank vali gire injor ada nayofte

مردم رو سر کار گذاشتین

چه سرکاری، از لینک های موجود می تونید موجودی حسابتون را بگیرید…

alei bood

فقط بانک ملت را کم داشت ولی بد نبود

ما ملت می خوایم

خوب بود

چرا نمیشه موجودی خودمو ببینمممممممممم؟؟؟.. همه بانکا هستن ب جز ملت. ای ملت ملتو سر کار گذاشتینا

shoma ha maskhare kardin ye mojudi mikhastam az banke melat begiram 2 saate alafam………….

ملت نداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

بانک ملت درگاهی را برای این مورد اختصاص نداده.

خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی _ _ _

اصلا خوب نبود

لعنت به بانک ملی با موجودی دادنش

پول تو حساب تو نیست شپش توش چارغب بازی می کنه به بانک ملی چهچگونه موجودی کارت بانکی بگیریم

بد بود

Mamnun mersi

عالی بود کار من که خیلی خوب راه انداخت واقعا مرسی همیشه پایدار باشید

بانک ملت خیلی سنتی کار میکنه انگار عهد بوقه

چرا بانک ملت نیییییییییس؟؟؟؟؟

بانک سپه موجودی نمیده

عالی

خیلی مسخرههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

ye mojodi nemitonid bedid ????????????inan shod bankdari

لینک بانک سپه میره به پرداخت قبوض نه موجودی حساب. درستش کنید

هرچی میزنم میگه شماره کارت اشتباه است نمیده؟
یه موجودی نمیشه گرفت.

خیلی کار ما را راحت کرده

یه سیستم بانکی الکترونیک v, نمیتونن مدیریت کنن

خوب بد ممنون

خوب بد ممنون

سلام چرابانک ملت را نداره؟

منم هرچی فکرمی کنم به نتیجه ای دست پیدا نمی کنم.میگن نو که میاد به بازار کهنه میشه دل آزار.ولا به قرآن

افتضاح

ملتش پس کو؟
این که سایت خودش به حد کافی مزخرف هست!
صدتا رمز میخاد معلوم نیست از کجا باس بیاری!
تلفن بانکشم که میگه شماره حساب بگو شمماره حساب میزنی میگه غلطه!
چیکار کنیم ما؟

چرا لینک صادرات فعال نیست؟؟؟؟؟؟

بانک ملت خر است

متحیرم از این همه ادعاهای پوچ و الکی میگن ایرانیا نابغه ان اصلا هیچی توی این کشور ابداع که هیچی تولید نمیشه جان من مثال بزنین هرچی هم درست کنن فاتحه یا مثلا “آخه چی بگم آها مثلا پراید نزدیک ۲۵ مدددددددددددددل پراید زده بعد شما از بانکداری ایراد میگیرید تازه شاهکار جدیدشو که تازه اومده بازار ندیدین بلللللللللله پراید وانت من واقعا افتخار میکنم یه ایرانیم بلانسبت همه دزد بقول اون زمان کلینتون ۵۰میلیون دزد چطور کنار هم زندگی میکنن ریدیم بابا فقط ادعا و همه ان بدون نابغه ان.

چرا نمیشه از کارتای سپه انلاین انتقال وجه داد ریدییییییییییین ها.

راست میگه این علیرضا بابا چرا نمیشه انلاین از کارتای سپه انتقال وجه داد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بعد میگن با بانکداری اینترنتی راحتر کاراتون راه میفته

آشغال بود :دی

راست میگی

بانک ملت چرت ترین بانکه … از همه لحاظ … از وام ازدواج بگیر تا گرفتن موجودی….

بانک ملت چرت ترین بانکه … از همه لحاظ … از وام ازدواج بگیر تا گرفتن موجودی….

بدبود

خوب بود ن برای بانک ملت برای بانک های دیگه

خاک تو سر بانک صادرات فقط همین

متاسفم برا بانکی به اسمه ملت که فقط اسمه ملت روشه . اما هیچ کاری واسه ملت نمیکنه . فکر کنم ۸ . ۹ ماهه پیش اومدم مانده بگیرم دیدم اسمه ملت نبود . بعده چند ماه اومدم بازم همه هستن ملت نه . نمیدونم واقعا کاری داره واسشون؟ میشه یه لطفی کنید و منت بذارید این کارو به خاطره ملت انجام بدید؟ بخدا اگه اسمه بانک ملت نبود همچین درخواستی نمیکردم ازت بانک ملت خان.

من متوجه شدم که خیلی ها دنبال گرفتن موجودی از بانک ملت هستند ، برای این کار می تونید از سامانه پیامکی #۷۳۳* کمک بگیرید ، سریع و با سرعت موجودی شما را اعلام می کند البته باید عضو شتاب باشد.

بانــــــــــــــــــک ملـــــــــــــــــــت امــــــــــــــــین مـــــــــــــــــردم ایــــــــــــــران زمیــــــــــــــن نیست!!!!

برین جمش کنید

فقط پست بانک

با سلام شرمنده می خواستم بدانم از طریق گوشی چطوری از بانک تجارت شارژ همراه اول و موجودی بگیریم قبلاًٌ *۷۳۳# می شد الان یک ماهی شاید بیشتر میشه دیگه نمیشه موجودی و شارژ از بانک تجارت با گوشی گرفت . اگر راهنمایی ام کنید ممنون می شوم.
با تشکر

برید جمع کنید بابا یه موجودی نمیشه گرفت مسخره ها

واقعا متاسفم

واقعا واقعا فقط وفقط برا بانک ملت متاسفم من کارت های بانک های دیگرو دارم باز بهترن تا بانک ملت که متاسفانه متاسفانه حقوقم فقط به بانک ملت واریز میشه.

یه موجودی نمیشه گرفت مسخره ها

دیدگاه

خدایی مدیونه هر کس فکر کنه این پیج مفید و مرام کش در جهت اقدامات غیر قانونی یا کلاهبرداری قدم بر میداره.با تشکر خیلی خیلی از سایت خوشگل و خوبتون (:

Ziad Az IN COd BezariD PLz <3

چی میگید نمی شه موجودی گرفت؟؟ شماره ای که گفته رو بگیرید، هر کارتی که داشته باشید و واسه هر بانکی باشه خصوصا بانک ملت، موجودی میده دیگه

خوووووب بود

واقعاکه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

عالی بود

مرسی عالی بود

ba salam motedadine bankhaye barkhorde monasebi nadaran lotfan ino gooshzad konid ba tashakor
ahwaz hich

ای بابا من چطوری از بانک صادرات موجودی بگیرم اه . فقط بانک صادرات اینطوری مزخرفه

بانک صادرات قبلا صفحه ش درست بود
الان خراب شده 😐

عالی بود

che doro zamonei shode !

خوشم نیومد

مال بانک مسکن رو نداره

دریافت موجودی جواب نمیده

من که موفق نشدم موجودب بگیرم

شماره کارتم رو چندین بار وارد کردم ولی دائم پیغام میاد شماره حسابت صحیح نیست واقعا چراااااا؟

صادرات جواب نمی دهد

از بانک ملت مزخرف تر ندیدم حتی یه مانده حساب اینترنتی معمولی ام نمیده ولی متاسفانه بیشتر ارگان های دولتی باهاش کار میکنن واقعا که خدمات دهی بسیار ضعییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییف

هر چی تقلا میکنم از بانک تجارت موجودی یارانه ام رو بگیرم دورقم کارت رو حذف میکنه ، این چه وضعشه آخه ?

انصافا مردم راسرکارنگذاشتید؟!۲۴ساعته تلاش میکنم ازبانک سپه موجودی بگیرم،میگه:شماره حساب اشتباهه!یعنی ما شماره حسابمون رانمیدونیم؟!!واقعاکه…

من که نهفیدم چی به چیه نتونستم موجودی رو هم بگیرم

سلام برای بانک ملبت اول باید کد تهران رو بگیرم؟

من که نفهمیدم چی به چی شد

مال بانک رفاه نداره

سلام.چرا اعلام موجودی بانک صادرات اصلا جواب نمیدهد؟این را لطفا بررسی کنید تا همگان از آن بهره مند شوند.

بانک صادرات مشکل دارههههههه‍ههههههه نابود شدمو موجودی نداد

لطفا درگاه بانک ملت را نیز بگذارید
باتشکر از زحمات شما

خوب نیست چون همه بانک ها ک لازمه نیست

چند دقیقه ای هست دارم توی گوگل می چرخم ولی هیچ راه سریعی برای رسیدن به مانده حساب وجود نداره.
باشماره هاتماس گرفتم نتونستم موجودی بانک رفاه رو بگیرم . بعداز واردکردن رمز دوم مدام می گه رمز دوم راوارد نمایید.
بهتره بانک هابه جای ساخت شعبه های بزرگ برای جمع آوری پول مردم کمی هم به فکر خدماتشون باشن مثل بانک مهر که هنوز رمز دوم هم راه اندازی نکرده.

سایت بانک تجارت از صبح تا الان جواب نمدهد.

بانک صادرات هیچ کدوم ازگزینه هاش کارنمیکنه

خیلی بده اههههههههههه؟

خییییییییییییییییییییییییلی بد بود

خیییییییییییلی بد بود

ازملت کو

فقط بانک ملی عالیه بقیه چرت و مزخرف …

موجودی حساب بانک تجارتو میخواستم نمیده چرا؟؟؟؟

موجودی از بانک تجارت خواستم نمیده اصلا صفحه اش باز نمیشه!!!!!!

۰۲۱ قبل از شمارش بگیر

بانک قوامینو نداره؟؟؟؟؟؟؟؟

ممنون از شما

خوبه مرسی

درود
بدرود

بانک ملت کوووو؟؟؟؟

نییییی

خدمات بانک کشاورزی هم اگه کسی خواست این آدرسش هست :

https://pg.bki.ir/User/CustomerAccountRemain.aspx

بانک صادرات موجودی نمیده

واقعا مسخره اس

بانک رفاه خرید اینترنتی انجام نمیده?

یعنی واقعا واس همتون متاسفم…یدونه سرویس اعلام موجودی درست حسابی نیس

آخه ارزش داره که بخاطر یک موجمدی گرفتن پول از کارت کم بشه!!! خاک بر سر مسئولهاااااا …..
خدا زجرتون بده ………..
لا اقل اینجا دزدی نکنید !!!!!!!

بانک کشاورزی چطکری موجودش رو باید گرفت اون که شمارشو گذاشتین ج نمیده

همش افتضاحه اصلا موجودی نمیدن

بابا پاشم برم از عابر سر کوچه موجودی بگیر خاک‌تو سر مسئولین بانک سپه

BANKE SADERAT FELAN DOCHAR YEK SERI TAVAHOMAT SHODE BADBAKHTA

سرویس دهی بانک ملت واقعا افتضاحه یه موجودی هم نمیشه گرفت

پس بانک ملت گو . واقعا که بانک ملت یه درگاه اعلام موجودی هم نداره.

بانک صادارت باید دیگه فسیل شده باید درشو تخته کنه این چه وضعیته ؟

آخه به بانک صادرات هم میگن بانک بابا درشو تخته کنید

دوستان برای خدمات بانک صادرات ازطریق گوشی از کد #۷۱۹* استفاده کنید.

عالی بوددددد، فقط یادتون نره اونایی که اولشون صفر نداره۰۲۱ را بگیرید،همشون جواب میدن

چقدر این بانک ملت مزخرفه یه موجودی ساده نمیشه گرفت.

بانک ملت از همه مزخرف تره

دوساعت وقت صرف کردم نتونستم موجودی هز بانک کشاورزی بگیرم ومتاسفانه توسیستم لگوهای تعیین موجودی نام مزخرف کشاورزی نبود دنیای مجازی ولی بانک کشاورزی هنوز تو عصر قجرو حجر. . . . . . . . . . . . . . .

واقعا که چ وضعشه من به عابر دسترسی ندارم موجودی هم.نمیتونم از کارت رفاه بگیرم چه وضعشهo_Oo_O

کشاورزی میخوام چیکار باس بکنم

جمع کنید بابا بانک رفاه رو میخواستم

من زنگ زدم بانک ملت ده بار شماره حساب و وارد کردم میگه اشتباهه:- این چه وضعشه اخه

بانک ملت بانک مزخرفففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففففف

دیدگاه

خوب بود ؛بانک صادرات جواب داد

افتزاحه سرکاریه

شماره تجارت اشتباهه

چرانمیشه ازبانک موجودی گرفت

علام موجودی از حساب بانکی

به پست بانک هم اهمیت دهید, مثلا اسمش بانکه اما خدمات تعطیله,عجب غلطی کردم توپست بانک حساب بازکردم, خودم کردم که لعنت برخودم باد.

خیلی مزخرف و چرت بود موجودی نمیدن

با سلام و خسته نباشید

ممنونم از سایت خوبتون اطلاعات خوبی داخلش گذاشته اید
میخواستم ازتون بخوام اگر امکان داره درباره USSD توضیح بدهید. من به شخصه ازمطالب سایتتون استفاده میکنم و ممنون میشم بزارین تا استفاده بیشتری داشته باشم.

بازهم از مطالب خوب سایتتون تشکر می کنم.

موفق باشید

افتضاح بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووود اه اه اه اه اه اه………

افتضـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاحـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه صد رحمت به بـــــــــــــــــــــد

سلام…خیلی چرته ک موجودی نمیدن

ای بابااااا اقا موجودی بدین

به دستور بانک مرکزی دریافت موجودی قطع شده

سپه کوپس

اه
اه

بانک قوامین کو پس اه

بانک قوامین کو..سپه رو چرا ننوشتین خیلی ناقصه

سپه که اولین بانک ایرانه نداره واقعا؟ اه اه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

جهت دریافت آخرین ارسال های مجله در ایمیل تان، عضو خبرنامه شوید.


آخرین ارسال های مجله WeAre.ir در اینستاگرام

جهت دریافت آخرین ارسال های مجله در ایمیل تان، عضو خبرنامه شوید.


آخرین ارسال های مجله WeAre.ir در اینستاگرام

چگونه موجودی کارت بانکی بگیریم
چگونه موجودی کارت بانکی بگیریم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *