طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

  • چگونه حساب فیسبوک را پاک کنیم
  • این رابطه ممکن است خیلی خوب پیش نرود و علت اصلی آن هم کنجکاو بودن هر دو در کشف دیگری است که سبب رسیدن به نکات منفی طرف مقابل می شود که باعث خواهد شد در صورت عدم حل آن از یکدیگر به افسردگی هردو طرف منجر شود.

    این رابطه متوسط است و میتواند از جهاتی بسیار خوب باشد و باید توجه کنید که راه اصلی موفقیت در آن این است که غرور های بچه گانه را کنار بگذارید و از رابطه ای که می تواند باعث رشد و پیشرفت شما بشود لذت ببرید.

    این رابطه می تواند بسیار برای هر دو طرف سخت باشد و علت آن هم احترام نگذاشتن به احساسات دیگری است که به علت خودکامه بودن درونی هر دوی آن هاست. اگر بتوانند در این رابطه احساسات دیگری را همیشه اصل قرار دهند می توانند رابطه ای بسیار خوب داشته باشند.

    مهر ماهی ها عاشق بی نظمی هستند و اصولا شخصیت صبوری ندارند و این امر سبب خواهد شد که نتوانند به راحتی زمان مناسب را زن بهمنی بدهند تا شخصیت اصلی و با احساس خود را نشان دهد. همین امر ممکن است در فاصله ی کوتاه سبب دوری شود و راه چاره ی آن هم اتکا به صبر برای مرد مهر ماهی است.

    این دو نسبت به یکدیگر از خود گذشتگی ندارند و همیشه در رابطه با هم، خود خواهی را اصل قرار می دهند و به همین دلیل نمی توانند ذات عشق را برای یکدیگر به زیبایی نمایش دهند.  

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » طالع بینی ازدواج مرد مهرماهی با زنان 12 ماه سال

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    طالع بینی ازدواج با مرد متولد مهر ماه, طالع بینی ازدواج مرد مهری و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    پیوند زناشویی مهر با سایر ماه ها

    مهر با فروردین : (بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مردطالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    مهر با اردیبهشت : ( خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

    مهر با خرداد : (بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

    مهر با تیر : ( بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

    مهر با مرداد : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

    مهر با شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

    مهر با مهر : ( خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

  • استخاره قران با حروف ابجد
  • مهر با آبان : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

    مهر با آذر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

    مهر با دی : ( متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

    مهر با بهمن : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

    مهر با اسفند : (بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    مرد متولد مهر، نماد: میزان

    واقعاً مار خوش خط و خالی است، اما معمولاً به بهترین روش ممکن، رفتار می کند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است که در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد.

    او حتی در قرن بیست و یک هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نکرده است. اگر ببیند عجوزه ای، دوشیزه ای را تهدید می کند، می داند چه کار کند. (مطمئن باشید فرار نخواهد کرد.)

    او جذاب واستثنایی به نظر می رسد و کلکسیونی از ادکلن و عطر دارد.

    به یک مرد متولد برج مهر که می شناسید، فکر کنید. آیا زیادی شیک و ظریف نیست؟

    این مرد دوست داشتنی، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت کردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می کند که ثابت کند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است.

    وی کسی است که در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاکت است. اگر با این شوالیه مهربان ازدواج کنید، گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند، اما به شکلی محسور کننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می کند.

    او بی وفا نیست، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد.

    جز لاینکف وجودی او این است که می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد. اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد.

    نه به این دلیل که آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند، بلکه او کسی است که عاشق بهترین ها است.

    از آن جا که عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فکر می کند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد که گاهی رفتار سردی دارد.

    مردان مثبت متولد برج مهر جذاب هستند ولی مردان منفی می توانند، نا مرتب کثیف، بی ادب، هرزه و نفرت انگیز باشند.

    پدر متولد مهر فداکار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشک شود.

    اما وقتی آنقدر بزرگ شود که زبان باز کند، مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه، یک گیم گلف یا یک دست تنیس بازی کند.

    او همان کسی است که شما می خواهید!

    پشمام کلکسیون عطر و اینجور چیزا رو از کجا فهمیده؟؟؟؟؟D:D:

    احسنت ما بهمن ماهی ها زیر بار حرف زور و دروغ نمیریم و از دروغ و تظاهر بیزاریم. عصبی شدن و کج خلقی بهمن ماهی ها فقط بخاطر دروغ و عدم تعهده

    من یه دختر بهمنی هستم و یک ماهی هست که بایک پسر مهر ماهی اشنا شدم خیلی باهم تفاهم داریم و هردو همدیگه رو دوس داریم به نظرتون ادامه بدم باهاش؟! و دراینده با مشکل بر نمیخوریم؟!

    سلام من مهرم همسرم بهمن و اصلا با هم نمیسازیم و خصوصیات اخلاقیمون به هم نمیخوره هر روز سر مسایلی بحث داریم نمیگم کدوم یکی خوبیم و کدوم بد این بخاطر ناسازگاری رفتاری شاید اگه هر کدوممون با متولد ماه دیگه ازدواج میکردیم انقدر مشکل نداشتیم سازگار بودیم واقعا درسته که میگن مهر با بهمن رابطشون بد تعریف از خود نباشه ولی انصافا مهر ماهیا هم صبورن هم دلسوز هم مهربون

    سلام من متولد شهریور هستم سه ساله با یک مرد مهر ماهی ارتباط دارم که قصدمون ازدواجه وادعا میکنه که منو دوست داره ولی من احساس میکنم نسبت به من خیلی سرده چه باید بکنم آیا این خصوصیات یک مرد مهری و بعدها تو زندگی مشکلی پیش نمیاد

    سلام منم متولد مهرم هر چی اینجا نوشته کاملا درسته حداقل راجب خودم که مهرم مطمئنم بقیه رو نمیدونم دوس دخترم از بیشتر ماه ها غیر فروردین با ابان داشتم راستش با دوس دخترای بهمن ماهم واقعا سرجنگ داشتم کلا میشه گفت …. هستن با بقیه بدنبود بهترین رابطمم با دوس دخترمی که متولد مرداد بود داشتم توصیه من با اون پسرایی که میخوان با دختر بهمنی ازدواج کنن اینکه که اگه تصمیمتو نمیتونی عوض کنی حداقل یه چند ماه باهاش در ارتباط باش امتحانش کن راجب اخلاق خصوصیات هم با هم حرف بزنین یا یکبار سر یه موضوعی عصبیش کن بعد ببین چی میشه اونوقت میفهمی گیر چه ادمی افتادی بعد مطمئن شدی خوبه که احتمالش کمه ازدواج کن

    واقعا درسته دقیقااااااا همیناست که نوشتین همش همش

    سلامم من خودم متولد مهر هستم چند وقتیه با یه پسر اشنا شدم که متولد مهر هست اما اصلا خصىصیات مشترک نداریم باهم خیلی فرق داره مرد مهر با زن مهرطالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    بین اقایون متولد مهر بگردید به چشم ببینید کدوماتون تونستید عاشقشون نشید امکان نداره بتونید دووم بیارید جلوی یک مرد مهر این از یک طرف و اینکه مرد متولد مهر به تنها چیزی که توی رابطه با یک دختر فکر نمیکنه رابطه جنسیه مردای مهر اونقدر مغرور هستن که عاشق بهترین ها میشن میگردن بهترین رو پیدا میکنن و مثل بقیه مردا هر دم دقیقه عاشق نمیشن و شکست عشقی هم نمیخورن با اکثرشون وقتی حرف میزنی با یک لبخند ریز جوابت رو میدن و اهل خشونت نیستن منطق قوی دارن وجدانشون اجازه نمیده دست از پا خطا کنن هیچ وقت کسی رو قضاوت نمیکنن بین کسانی که مشکل دارن دوستی ایجاد میکنن اکثرا شاید ۹۵ درصدشون اونقدر مرتب و خوش لباسن که خودتون حیرت زده میشید صورت هاشون همشون بی نقصه و کاملا متعادل و جذابه مگر اینکه تصادف کرده باشن و مشکلی براشون درست شده باشه اکثرشون بدنهای پری دارند و لاغر نیستن قدهاشون هم متعادله بیشتر از ۱۸۵ نیستن زیر ۱۷۷ هم نیستن بزرگترین ایرادی که دارن و خود من هم دارن اینه که وقتی طرف مقابل حرف میزنه سریع میشه تشخیص داد حرف مفت قرار بشنون و زود خسته میشن از شنیدن خیلی حرفهای بی ربط کلا مردهای مهر صحبت نمیکنن گوش میدن بیشتر علتش هم اینه که اگر وارد بحث بشن شما یا هر کس دیگه ای باشی کم میاری مهر ماهی ها اونقدر استعداد فلسفه و منطق و سیاست دارن که نمیتونید باهاشون بحث و جدل کنید در اخر اینکه تمام ماه ها خصوصیات خودشون رو دارن و زیبایی دنیا برای همین تفاوتهاست وگرنه مردها همشون مرد هستند کاری با نامردهاش ندارم دخترها هم همشون خانومن حالا متولد هر ماهی که میخوان باشن در مورد ازدواج با بهمنی ها بگم ۸ سال با یک دختر دوست بودم متولد بهمن بود بعد از ۸ سال جدا شدیم دخترای بهمن به قدری کلک بازن که هرچقدر هم ببخشی و نادیده بگیری اون میذاره به پای خریت مرد مهر ماه علت اینکه مرد مهر نمیتونه با زن بهمن زندگی کنه همینه اونها خیییییلییییی خودشون رو برتر میدونن

    دقیقا درست بود

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    داداشم چرا چرت میگی؟ی بار کامنت خودتو بخونی متوجه میشی ک خودشیفتگی تو حرفات کاملا پیداس ،تو خودشیفته ای دوس دخترتم ک بهمن ماهیه زیر بار حرف زور نرفته ،پاک تر از بهمن ماهیا نیس

    چیمیگی واسه خودت مشخصه کی خودشیفتس بهتر از بهمن ماهیا نیست رو زمین شیطنت و بازیگوشی بهمن ماهیا رو رو حساب چیزی نزار اتفاقا مردای مهر اونقدرام که فکر میکنی جذاب نیستن فقط چون اروم و متین و سربه زیرن ادم کنجکاو میشه که باهاشون صحبت کنه نه تااون حد طرف همونجا عاشق شه فیلم یوزارسیف زیاد میبینی خلاصه پیاز داغشو زیاد نکن

    اینجا نوشته بهمن و مهر بد که واسه من حداقل صدق نمیکنه بهمنیا خیلی به ازادیشون اهمیت میدن و واسه همبن سر دفاع از ازادیاشون خیلی لجباز و تودار میشن اما منطقه یه مردادی میتونه یه بهمنی رو رام کنه و خلاصه اینکه هر ازدواجی میتونه ناموفق باشه ولی ازدواج یه بهمنی و مهرماهی در صورتی که هر دو پخته باشن میتونه فوق العاده باشه (ماه تولد مثل خونواده مثل تحصیلات مثل کتابایی که ادم خونده همه باهم تاثیر دارن در شخصیت و به این طالع ها فقط میشه یه نگاه کوچیک داشت زندگیتونو خراب نکنید سر جفت نشدن ماهاتون)

    وای نه مهر وبهمن کاردو پنیرن

    پسرایه مهر ماهیه دنباله یه رابطه ی وفادار و تعهدین.هیچوقت اول خودشون رو ثابت نمیکنن و میخان طرف مقابل وفاداریش رو ثابت کنه.خیلی مهربون و زن دوستن.اگه براشون کاری بکنی ازت قدر دانی میکنن.خیلی اجتماعین ولی دوس ندارن طرف مقابلشون زیاد با پسرا گرم بگیره.به شدت احساساتین و احساسشون رو تو جمع بهت نشون میدن.تنها مشکلشون اینه که دوس دارن طرف مقبلشون برایه هر جیزی پیش قدم بشه.برایه همین همه میگن خودشیفتن.ولی کلا بهشون خوبی کنی بهت خوبی میکنن باهاشون بد رفتار کنی هیچوقت شرو کننده ی محبت نیستن.کلا باید در کنارشون ادمایه فوق العاده با گذشت و فداکاری باشی .دوست دارن همیشه به خودت برسی ولی اگه بعضی وقتا فقط به احساسه درونیت نگاه میکنن و وسواسشون رو کنار میذارن.عشقه من مهرماهی بود و متاسفانه بخاطر اینکه من خودم اجتماعیم و نتونستم وفاداریمو ثابت کنم از دستش دادم

    منم متولد ماه مهر هستم و ب یه دختر تیر ماهی خیلی علاقه دارم یعنی که خیلی دوسش دارم ب نظر شماها باهاش دوستیمو ادامه بدم یا خیر

    سلام من متولد ۱۵ مهر هستم اصولا مهر ماهی ها فقط یک بار عاشق میشن و ازدواج میکنن جدای از اون مرد مهر ماهی زودتر از مردهای دیگه به سن بلوغ میرسه و همیشه به محبت یک زن احتیاج داره چون از تمام وجودش عشقو بروز میده باید حتما محبت متقابل رو دریافت کنه در غیر این صورت تعادلش بهم میخوره و همه مشکلات شروع میشه . متاسفانه بلایی که سر مهر ماهی ها میاد از ابراز علاقه زیاد به همسرشونه و متاسفانه این عشق بعد یک مدت به علت زیادی بودنش برای طرف مقابل وظیفه و بی ارزش میشه . کلا اگه یک زنی هستید که عاشق همسر مهر ماهیتون نیستید باید قدرت درک بالا از احساس و شعور و معرفت نسبت به شوهرتون داشته باشید تا زندگی خوبی داشته باشید در غیر این صورت هیچ شانسی برای خوشبختی با یک مهر ماهی ندارید. اولویت برای یک مهر ماهی یک مهر ماهی دیگست.

    سلام فرشته خانوم. تو اینترنت سرچ کنید : ( درباره اثر فورر ) ، همه سایت هارو با دقت نگاه کنید. بعضی از اونها درباره اثر “پروفسور برترام فورر” نوشتن.

    ممنون از این سایت خوب که تمامی نظرها رو پخش میکنه

    سلام دوستان عزیز. از نظر روانشناسی و علمی ثابت شده که تمام فال ها و طالع بینی ها نسبی هستن و در اکثر موارد واقعیت ندارن. اما چون ما دوست داریم که درباره ی خودمون بدونیم، اینها رو باور میکنیم ( نظریه ی اثر فورر ). بهتره اینو بدونیم که شخصیت هر فردی با فرد دیگه متفاوته. در اصل شخصیت هر انسانی در خانواده و با توجه به نوع تربیتش شکل میگیره. و این به دور از انصاف و عقله که برای امر مهمی مثل ازدواج از طالع بینی ها کمک بگیریم. امیدوارم نظر بنده به عنوان یک شهروند در این سایت ثبت بشه

    تمام علم های تجربی نسبی هستن حتی اون تجویزی که دکتر واستون میکنه تا ده سال دیگه منسوخ میشه من در یه مقاله آمارگیری درستی طالع بینی رو خونده بودم درستی تطبیق اخلاق تاریخ تولد دقیق تر از درستی علوم پزشکی و روانشناسی معاصره اونی که درست نیست وخود این مقاله هم رد کرده بود پیشگویی آینده است ما قرار نیست با این ها پیشگویی کنیم. اون فال هایی که که میگن فلان روز این اتفاق واست میافته یک بازی کنترل شده بشریه که کسی فلان درجه معنوی نباشه حتی اگرم نخواد با این جریان میره اونجا نوشته بود معنویت فرد هر چه بیشتر باشه صفات منفی فرد کمتره و اگر قلبش و عملش ۹۰ درصد خدایی باشه به علم نجوم یا شبیه اون برای پیدا کردن افرادی مثل خودش یا کمتر نیازی نداره. اونجا نوشته بود مامایی که بچه رو به دنیا میاره ۶ برابر بیشتر از جاذبه ماه رو بچه اثر میذاره متأسفانه مقاله حذف شده ولی واقعا جالب بود مخصوصا آمارگیری ها . شما میخواهید باور کنید یا نه ولی الان از همین ها کشور ها دارن جنگ نرم و پنهان با هم راه میندازن. حتی در طب سنتی یکی از راه های تشخیص مزاج اصلی فرد تاریخ دقیق ( مخصوصا ماه و سال )تولدش به علاوه خونیشه اینقدر خطاش کم بود نتونستن رد کنن. این مقاله هایی که شما فرمودین از نظر روانشناسی و … تماما رد شدن لطفا میتونید آدرس رو هم بذارید؟

    سلام‌ من متولد بهمنم،۶سال باپسری بودم ک متولد مهربود وقصدازدواج داشتیم ولی اخرش ازهم جداشدیم ،الان با مردی اشناشدم ک بازاونم متولد مهره ۳ماهه باهم هستیم تا الان خوب بود همه چی قصدمون ازدواجه ولی خیلی میترسم نمیدونم چیکارکنم !!!!!

    من متولد مهر هستم و تقریبا کل مطالب درست بود واقعا ممنون فقط نمیدونم باید با خانوم متولد کدوم ماه ارتباط برقرار کنم یا در اینده ازدواج کنم به نظر شما بهترینش کدومه؟

    خخخ اومدی اینجا داری برادرتو خراب میکنی؟؟بباتو خراب میکنی؟؟دوس پسرت ب گور…اما اینا خیلی هم عزیزن سمانه…ملتحتی برادر و بابای خودشونو ممیفروشن):

    من به مرده مهر ماهیم .مطالب تا حدودی درسته دوستان عزیز این مطالبی که میگن کلا فال ها نسبی هستش . پیشنهادم اینه با هر کسی میخوایین ازدواج کنین وقت بگیرین ۵ ماه باهم برین بیایین .همه چیزه طرف مشخص میشه راحت میتونین تصمیم بگیرین موفق باشین

    من هم مهر ماهی هستم و باید خدمتتون عرض کنم ک تا زمانی ک چیزی از حالت تعادل درنیاد ما ب هم نمیریزیم در خصوص عشق باید خدمتتون بگم ک ما اصولا ب علت همون خود خواهی زیاد عاشق نمیشیم ولی اگ ی روزی ی مهر ماهی بهتون ابراز علاقه کرد از دستش ندید چون اون همه چیرو زیر پاش گزاشته و اومده جلو عشقش کاملا واقعی هست از روی حوس با کسی دوست نمیشه و عشقش واقعا پایداره با در کل ادم کینه ای نیستن و همیشه همرو میبخشن حتی در بد ترین شرایط

    من یه خانم متولد مهر هستم در کل مهرماهی ها وقتی ترازو تعادلشون بهم میریزه خودخواه و لجباز میشن و ممکنه کسی رو خیلی دوست داشته باشن ولی سرد برخورد کنن این موضوع عمدی نیست خیلی به نظم اهمیت میدن و آدمهایی هستن که دیگران رو قضاوت نمیکنن

    همسر سابق من هم مهری بود لجباز و یک دنده و اینکه تو کامنت ها نوشتید خود خواه هستند واقعیت داره من با وجودم درک کردم .سطح تحصیلات مالی و حتی چهره و ظواهر من از اون خیلی بالاتر بود ولی اون خود خواه و خود پسند بود اشتباهاتشو قبول نمیکرد هر بار که قهر میکردیم من باید نازشو میکشیدم و هیچ کس فکر نمیکرد تو خونه همچین اخلاقایی داشته باشه الان اعصاب و روحیه ام خیلی بهتره ربطی به نظم و انضباط نداره کلا مشکل روحی روانی داشت انگار .من دارم ازدواج میکنم واسش دعا میکنم که اون هم اخلاقاشو درست کنه با یه آدم خوب سرو سامون بگیره واقعا نیاز به زوان پزشک داشت

    مشکل شما با شوهرتون عدم درک در زمینه روابط زناشویی بود نه چیز دیگه. آقایان مهر رو نمیتونین با عشوه گری پابند کنید این رفتار اون ها خیلی از زنان رو که به زیبایی ظاهری و گرم مزاجیشون مینازن سرخورده میکنه. خانم هایی که الکی دعوا میگیرن و بعد منتظر میشن شوهرشون واسه خواسته هاشون منت زناشون رو بکشن بگن غلط کردم تا بعد این آتویی بشه برای سرکوفت زدن به شوهرشون یا فخر فروشی واسه این و اون تعریف کنن شوهرم بعد از دعوا گفت اشتباه کردم بیا خواسته مردانه من رو بر آورده کن باید خدمت این زنان عرض کنم این آرزوی واهی رو تو خواب هم نمیبین. شما بهتره این بازی رو واسه شوهر بعدیت انجام ندی چون ممکنه مثل اولیه پاستوریزه نباشه وقتی بعد از ۵۰ سال شوهر دومت مرد میبینی سر قبر هوو و بچه هاش اومدن ولی شما زن دوم بودی و زندگی زن اول رو گرفتی بدون اینکه روحت هم خبر داشته باشه.

    واسه تکمیل حرفم بگم rana خانم جسارت نشه ولی فکر کنم شما بیشتر به روانپزشک به همراه روانشناس نیاز دارین اول به خاطر خودشیفتگی تخیلیتون چون مردای مهر معمولا با زنانی که مالی و تحصیلی کمتر از خودشون باشه ازدواج میکنن نه بالاتر! دوم به خاطر تناقض شخصیتیتون به خاطر اینکه مهر ماهی ها انتخاب میشن انتخاب نمیکنن خودتون بریدین و خودتونم دوختین خودتون شوهرتون رو انتخاب کردین خودتونم دورش انداختین اینقدر آزادیی عمل دارین که هر کار دوست دارین میکنین والدینتون هم حریفتون نیست درسته؟! سوم به خاطر حسادت غیر قابل کنترلتون: اون دعایی که میخواین برای شوهرتون کنین یه وقت دعایی برای به هم زدن ازدواج مجدد شوهرتون با یه خانم از شما هات تر نباشه؟!

    همینکه خیال میکنی پول و قیافه و به قول خودت سرتر بودن باید اونومجاب میکرده ک دربست دراختیارت باشه سخت در اشتباهی. چیزایی ک برای شما مهمه ارزشی برای پسرمهرماهی نداره.چیزی ک خیلی براش مهمه درک و منطق و شخصیت والسلام.

    به رسم ادب اول سلام، بعد به تحلیل موضوعاتی که اشاره شد بپردازیم، من یه مرد متولد مهرماه هستم قبول دارم که مردای مهرماهی درصدی خودخواهی در شخصیتشون هست. نظر همه ی دوستان مقتنمه. اما هیچ وقت نباید یک طرفه به نزد قاضی رفت. من بارها وبارها مطالب سایت های مختلف در مورد مرد متولد مهر خوندم که همه شبیه به هم هستند با املاهای مختلف . مساله ای که کمتر بهش اشاره شده اینه که مردای متولد مهر خیلی حساس هستند. دلیلش هم در نگاه اول نا معلومه اما بعدا متوجه میشید که یه چیزی کفه های ترازو را نا میزان کرده. خانوم هایی که علاقه دارن یه همسر ایده آل داشته باشند اگر یک سری نکات رو توجه نکنند از جمله نظم و ترتیب و نظافت منزل مطمئنا نباید از همسر مهرماهی شون انتظار مهربونی داشته باشند چون این مسائل این احساس رو به همسر مهر ماهی شما میده که شما برای زندگی و همسرتون ارزش قائل نیستید. اما مردای مهرماهی شدیدا قدردان هستند و همین امر باعث میشه به خاطر حتی نیم ساعت وقت صرف کردن شما برای نظافت منزل یک روز کامل از شما قدردانی کنند . اگر هنگامی که همسرتون به منزل میاد شما در حال نظافت منزل باشید که خیلی هم بهتر میشه چون سریعاً متوجه میشه و میبینه که شما برای اون خونه رو مرتب میکنید و حتما به کمک شما میشتابه . خیلی بهترهم میشه اگر شما بعد از اتمام کارهاتون از فرط خستگی کنار اون لم بدید و خودتون رو بندازین روی شونه ی اون چون از همون لحظه قدردانیها شروع میشه. قابل ذکره که نامرتب بودن منزل به همه مردا این حس رو القا میکنه که ارزش زندگیشون پایین اومده اما کلاس و نمای زیبای زندگی برای مرد متولد مهر از اهمیت ویژه ای برخورداره. کافیه این کارهارو انجام بدید تا به اون شوالیه دست پیدا کنید. بهتر بخام بگم اینه که یه زن با کلاس باشید همین…

    میشه کمکم‌ کنید؟

    داداش توضیح کامل و بجایی بود منم یه مهرماهی هستم که ۱۲سال با یه خانم آبانی زندگی کردم و درنهایت جدا شدیم و کل علت همینه که شما گفتی هیچ وقت طرف مقابل دنبال علت در خودش نبود و درک اینکه خودش باعث برهم خوردن دوکفه میشه براش ممکن نبود من بایک خانم اسفندی آشنا شدم که واقعا باهم اوکی هستیم و قراره ازدواج کنیم

    بنظرم باید بهم بیاند.من آذرم و دوست پسرم مهری و میخوایم ازدواج کنیم.و این خصوصیات درسته.مرد مهر بیش از حد مهربونه آدمو شرمنده میکنه.و گرمه.ولی هیچ ماهی خوب مطلق یا بد مطلق نیس.باید اون دونفر باهم سازگاری داشته باشند.

    همسر من مهرماهیه و دقیقااا همین خصوصیاتی که درج کردین رو داره شیک پوش ،جذاب،سیاستمدار و ….خیلی با متولدین ماه مهر بدخورد نداشتم ولی همسرم مرد واقعاااا خوب و مهربونیه .بنظرم این خصوصیات اخلاقی قاعدتا باید در اکثر مردهای مهر ماهی موج بزنه .ولی باید بگم اینا بیشتر فقط جنبه سرگرمی داره نقش تعیین کننده شخصیت افراد شرایط اجتماعی ،شغلی ،تحصیلی و خانوادگیشونه .همسر من مهربونه چون خانواده ی مهربونیه شاید این دلیل اصلی باشه .

    اینکه نوشته مار خوش و خط و خالن واقعا درسته هرکی بابای منو میبینه عاشقش میشه ( خصوصا” زن ها ) و همیشه قبطه میخورن که مامانم چقدر خوشبخته و این در مورد برادر و دوس پسرم هم صدق میکنه ولی این به دلیل ِ مهر طلبی بودن اونهاست ( توجه کنید که مهربون بودن با مهرطلب بودن متفاوته ) همه ی مردهای متولد مهر مهر طلب هستن نه مهربون به عبارت دیگه بیرونشون مردمو میکشه توشون زن و بچه رو !کلن افتضاح هستند وهمه گول ظاهر آروم و با وقار و متینشونو میخورن ولی افتضاح هستن. لطفا نظراتمو تائید کنید .

    نمیدونم شاید حق با شما باشه البته ایرانی ها اکثرا رگه مهرطلبی دارن من‌فروردینی هستم ومیخام با یه مرد مهرماهی ازدواج کنم نظرات رو ک خوندم یکم ترسیدم

    خوب منتظرم

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    راس میگی منم قبول دارم یه برادر دارم مهر ماهی فقط خودشو قبول داره خدایِ ادعاست یعنی یه موقع هایی دلم میخواد خفش کنم مدت هاست که حاضر به دیدنش هم نیستم و تو جمعی که اون باشه من حضور پیدا نمیکنم درکت میکنم عزیزم

    چقدر سعی و تلاش کردی برای کوبیدن تمام متولدین مهر !! قطعا ایراد از خودت بوده که تنهایی اینطور ازشون کینه داری!

    عزیزم من حرفتو تایید میکنم چون همسر من هم مهر ماهیه

    این طرز صحبت و آزادی بیان رو مدیون کی هستی؟ اگر پدرت متولد یه ماه دیگه بود واسه هر کلمه این جمله ها یه شب میفرستادت انباری در رو روت قفل میکرد و حق شام خوردم نداشتین امیدوارم از اون دخترای بهمنی کمیاب پول دوست حسود نباشین بین همه رو فاصله میندازه و بعد از آب گل آلود ماهی میگیره تا هیچ کی واسه هیچ کی کاری نکنه فقط پول و محبت والدین و برادر دربست خدمت ایشون باشه و واسه ظاهر سازی خودش هم آشتی میده. به تجربه رسیدی مهرماهی ها خوب سواری میدن دوست پ.س.رت رو هم مهرماهی انتخاب کردی نه اینکه ایشون تو رو انتخاب کرده باشه!

    تو قطعا بهمن ماهی هستی

    برخلاف اینکه میگن متولدین مهر منطقی هستن باید عرض کنم خیلی سطحی نگر و یه دنده هستن و از حرفشون هرچقدر هم اشتباه باشه کوتاه نمیان .مشکلی که با پدرم برادرم و دوس پسرم دارم . و اینکه واقعا حیض هستند و این رفتارشون خیلی بیشرمانه و وقیحانه اس.

    موافقم باهات

    شما قطعا به روانپزشک نیاز داری این حجم از کینه و حقارت نسبت به مهر ماهی ها که شما رو به دروغ پردازی نسبت به متولدین این ماه واداشته حقیقتا مشمئز کننده است

    پسرای متولد مهر به طرز وحشیانه و وقیحانه ای خود خواه و خودشیفته هستند . خود شیفتگی یه اختلال شخصیته من بابام متولد مهر برادرم متولد مهر و دوس پسرم متولد مهر هست که با اینکه تقاضای ازدواج کرده هرگز قصد ازدواج باهاش رو ندارم .و برادرم در آستانه ی جدایی و طلاقه و مامانم به سختی بابامو تحمل کرده و این در وجود همه ی مردان متولد مهر هست

    گل گفتی واقعا

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    اگر دوست پ.س.رت ماه دیگه ای بود اینقدر وجدان داشت ازت خواستگاری کنه ؟ ازت استفاده میکند و ولت میکرد مشکل متولدین مهر پر توقع بار آوردنه و دنیا رو خیالی و آسون نشون میدن وقتی بری دنیای بیرون رو ببینی و با متولد آبان ازدواج کنی با آبروریزی تو رو تو خونه نگه دارن و حق درس خوندن و فعالیت اجتماعی رو نداشته باشی باید با تمام دوستات و خانوادت قطع رابطه کنی جز خانواده شوهر ولی شوهرت هر کار دوست داره بکنه قدر آزادی و خوش نامی الانت رو میدونی.

    ووووووووااا !!! سمانه خانم شما که هیچوقت نمیخواستی با bf خودت ازدواج کنی پس برای چی باهاش بودی؟ شما که هیچوقت ازش خوشت نمیومد چرا نگفتی تا بره دنبال زندگیش؟ خدا رو خوش نمیاد بنده خدا رو سر کار بذاری

    شما خونوادگی مشکل دارین همتون ربطی به ماه مهر فلان اینا نداره پس چرت نگو

    من یک پسر مهرماهی هستم. و نظر من علاوه بر اینکه تمامی مطالب درست در من صدق میکنه لازم به ذکر است ک بگم برای دوستان متولد مهر که : تا میتوانید رابطه عشقی و دوستانه داشته باشید و ازدواج نکنند البته ن اینکه بنده ازدواج کردم خیر ! من مجردم ولی هیچ دختری نمیتواند قدر یک پسر مهرماهی را بداند و درکش کند. در مورد دخترهای بهمن هم میتوانم در یک جمله بگم : بسیار محافظه کار تودار سرد مزاج و اکثرا هم امار طلاق و رابطه موقت را به خود اختصاص دادند!

    چه معنی میده اصلا فقط با ما بهمنی ها بد باشن انصاف نیست-_-

    عاغا من شدیدا به پسرای مهر ماهی علاقه دارم و هر پسری هم که جذبم میشه و میخواد باهام رابطه برقرار کنه مهر ماهیه من خودم بهمنم رابطه م هم با مهریا خوبه ولی خیلی از اینکه اینجا نوشتین میترسم:( اصلا راه نداره ازدواج موفق داشته باشیم؟

    من یه پسر متولد مهر ماه هستم و تمام چیزایی که گفتید درست بود الان تصمیم گرفتم با یه دختر بهمن ماهی ازدواج کنم اما الان این مطالب باعث شده من دو دل بشم

    دوستان عزیز مهر ماهی بدون تعارف واقعیت همین هستش وشک نکنید من بیست سال شک کردم ولی واقعی بود هستش با دخترهای بهمن ماهی ازدواج نکنید چون پایانش جدایی اگر هم طلاق نباشه ولی باز هم جدا زندگی کردنه بخدا این واقعیته

    لطفاانقد چرت نگین،بهمن ماهیا سازگارتر از بقیه ما هان،شما شاید خودت مشکل داری

    ازدواج نکنی بهتره اگه خیلی دلت گیره پیشش حتما حداقل چند ماهی باهاش رابطه داشته باش تا بتونی بشناسیش کاملا بعد تصمیم بگیر رابطتتون اگه در حد خونوادگی باشه بهتر ببین با پدر مادرش خونوادش چجوری رفتار میکنه به نظرم ریسکش بالاست

    من یه پسر متولد مهر ماه هستم و تمام چیزیی که گفتید درست بود الان تصمیم گرفتم با یه دختر بهمن ماهی ازدواج کنم اما الان این مطالب باعث شده من دو دل بشم

    منم متولد همین ماه هستم واقعن شخصیتم کپی همیناست که نوشتن و خیلی خوشحالم که در چنین ماهی متولد شدم ، دوست دارم با هم ماه خودم از دواج کنم ولی هنوز پیداش نکردم…

    سلام من دختر بهمنی هستم با یه پسر مهر ماهی از سال ۹۷دوست بودم تا برج ۷ سال ۱۴۰۰ متولد ۲۲مهر بود هیچ وقت همو نفهمیدیم چون شکاک بود اما الان از ۲۰فروردین ۱۴۰۱ خواستگار دارم اونم ۲۲ مهر هستش اما خصوصیات اخلاقیش با اون زمین تا آسمون فرق می‌کنه چون با دوست پسرم مشکل داشتم گفتم اول باید چند وقت همو بشناسیم الان به این نتیجه رسیدیم ازدواج کنیم پس همیشه آدم یه طرفه به قاضی نمیره مهم شخصیت و اصالت و خانواده هستش ۵ تا انگشت مثل هم نیستن پس چیزی رو بخواه که هم اول عقلت میگه بد دلتون من قبلا میخواستم اول بانظر دلم فقط ازدواج کنم اما الان اول عقلانی انتخاب کردم بعد دلم و در گیر کردم آدما اصالت و خانواده و شخصیت اول باید براشون مهم باشه

    بنظر من بدون کلا اشخاص مهر ماهی خعلی خوبن اروم و متین وبا شخصیتن خعلی صبور و مشربن.

    اقا رضا متولد مهر ماه که قصد ازدواج با دختر بهمن ماهی را دارید، من با همین شرایط ازدواج کردم و متاسفانه از وقتی که عقد کردیم تا الان که ۲۱ سال میگذره با اختلاف نظر و درگیری روزهارو سپری میکنیم، این تجربه تلخ منه، باز خود دانی.

    یه مهرماهی به من ابراز علاقه کرده از بچه گی میشناختمش و دوسش داشتم ولی برای ازدواج اصلا نمیدونم چیکار کنم

    وای دقیقا منم همین اتفاق برام افتاده

    من یک مرد مهرماهی هستم و ۲۶ ساله که فعلا قصد ازدواج هم ندارم ! :))

    من یه مرد مهرماهی ام و ۹۰ درصد مطالب درباره من درسته. تصمیم دارم با یه دختر بهمن ماهی ازدواج کنم متاسفانه الان دیدم که پیوند مهر و بهمن رو بد دونسته. نمیدونم چی میشه دیگه.

    همسره من مهرماهیه و مطالبی که نوشتین تا حده زیادی در موردش صدق میکنه…..خصوصا لباس خریدن و مار خوش خط و خال و علاقه نداشتن به نوزادان و اختصاص ندادن وقت به بچه…

    من دوست پسرم مهر ماهیه,پس چرا شبیه چیزایی ک شما گفتین نیس

    میشه بگی چ جوریه عزیزم

    من ی پسر مهر ماهی و دوس دارم و از مطالبش ممنونم خوب بدشو نمیدونم ولی هرچی بود واسه من قشنگ بود اسی جون دوست دارم

    عالیییییی بوووود ممنون

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    وب‌ سایت

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    Δ


    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    از ویژگی های مرد متولد مهر ماه می توان، انصاف،‌ متعادل، زن پرست، خوش سلیقه و گاهی تنبل و بی اعتنا نسبت به زندگی را نام برد.اگر شوهر متولد مهر ماه دارید، همیشه به سر و وضع خود برسید، خانه را تمیز و مرتب نگه دارید و در محیط آرام خانه سر و صدا راه نیندازید و حتما در یکی دو اتاق پرده آبی رنگ آویزان کنید. اگر شوهر شما متولد مهر است،‌ می توانید به خود ببالید که هوشمند ترین مشاورین جهان را در جوار خود دارید، او مناسب ترین و منطقی ترین راه حل ها را برای مسائل شما پیدا می کند،‌ اما این حرف مفهومش این نیست که به خواسته های کودکانه شما نیز جواب مثبت بدهد، در یک چنین مواردی او راه چاره خوبی عرضه می دارد.

    تعدادی از این خواسته ها را منطقاً رد می کند. و درباره تعدادی دیگر با شما به بحث و گفت و گو می نشیند. مرد متولد مهر ممکن است دمدمی مزاج باشد و عادت او به استدلال و منطق چنان شدید و همیشگی است که گاهی واقعاً آدم را دیوانه می کند، او حتی در امور عاشقانه نیز از منطق ودلیل پیروی می کند.با وجود این باید به اطلاع برسانم که لازم است سخت مرقب خود باشید زیرا به تجربه ثابت شده است که دختری که در دام عشق یک چنین مردی افتاده است،‌ دیگر هرگز نتوانسته خود را خلاص کند. می دانید چرا؟

    برای اینکه اگر بخواهید او را ترک کنید، چنان با دلیل و منطق غلط بودن این فکر را به شما ثابت می کند که نه تنها در لحظاتی که مقابل او نشسته اید و به حرف هایش گوش می دهید،‌ خود را محکوم احساس می کنید بلکه ذکاوت و هوشمندی او در دلایلی که عرضه می کند، چنان نرمش، احساسات و خونگرمی از خود نشان می دهد که شما طبیعت دمدمی او را که گاهی سخت موجب ناراحتی می گردد،‌ به کلی فراموش می کنید.

    فال ازدواج مرد متولد ماه مهر

    او خیلی راحت می تواند قلب و نظر شما را به سوی خود جلب کند. در کشمکش و مبارزه متولد مهر ماه اکثر اوقات شما بازنده هستید، اما این باختن با شکست خوردن از زمین تا آسمان فرق دارد زیرا دیری نمی گذرد که می بینید آرزوهایتان آرزوهای او، و خواسته هایتان خواسته های اوست و در دنیا هیچ چیز بیشتر از خوشحال کردن او برایتان ارزش ندارد.

    لبخند او برای شما حکم یک سبد گل قرمز را که غنچه های آن در حال شکوفا شدن است را پیدا می کند،‌ سبد گلی برای بدست آوردن آن تلاش می کنید و دیگر بدون آن نمی توانید به زندگی ادامه بدهید. تنها زنانی که قلبی از سنگ خارا دارند، می توانند در مقابل لبخندهای یک مرد متولد مهر مقاومت کنند، آن هم به شرطی که علاوه بر یک چنین قلبی، اراده ای از فولاد آبدیده داشته باشند.زنانی که عاشق یک مرد متولد مهر هستند، هیچکدام نمی توانند بگویند« نمی دانم چرا دوستش دارم».

     از سوی دیگر گاهی اوقات وضع به کلی تعییر پیدا می کند و شما برای وادار کردن او به کارهایی نظیر جواب دادن به تلفنی که پنج دقیقه است زنگ می زند، و یا بلند شدن از روی مبل و روشن کردن چراغ اتاق باید فریاد بزنید، دستش را بگیرید و بکشید. به این ترتیب به هیچ وجه انتظار این را نداشته باشید که او سالی 365 روز و هر روز هم 24 ساعت نقش یک عاشق را ایفا کند.

    قبلا گفته شد که متولدین این ماه، اعم از مرد یا زن تحت نفوذ ونوس هستند و اگر کتاب اساطیر یونان را خوانده باشید، خوب می دانید که در زندگی این الهه عشق نیز روزهای بدون عشق فراوان وجود دارد و یک چنین بحران هایی وقتی در مرد متولد مهر مشاهده می گردد که تعادل دو کفه ترازوی صورت فلکی او به هم می خورد.طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    بدیهی است که بالا و پایین رفتن کله ها ابدی نیست و در هر حرکت مقداری از نوسان کاسته می شود تا دوباره تعادل برقرار می گردد و زندگی شما یک بار دیگر سرشار از شور و نشاط و غرق در شادی و خنده می شود.مرد متولد مهر در عقیده خود بسیار راسخ و ثابت قدم است، اما فرق بین او و دیگر کسانی که دارای ثبات قدم می باشند این است که به محض آنکه منطقا تشخیص داد عقیده اش اشتباه است،‌فورا آن را تغییر می دهد.یکی دیگر از اختصاصات مرد متولد مهر قدرت عجیب و باورنکردنی او در جلب نظر کسانی است که با وی کدورتی پیدا کرده اند. اسلحه اصلی او در رفع کدورت همان لبخند معروف می باشد.

    او صادقانه دست دوستی به سوی کسی که از وی دلگیر شده است، دراز می کند و در همان حال صادقانه و از صمیم قلب این کار را باز هم تکرار می کند و چون به قول معروف « حرفی که از دل برآید، به دل می نشیند»‌، سرانجام صداقت او کار خودش را می کند و کدورت ها برطرف می گردد. دو کلمه عشق و مهر مترادف هم هستند و این امر نه تنها از نظر لغوی، بلکه از نظر نجومی و حتی آماری نیز صادق است، بر طبق برخی اساطیر باستان، ماه هفتم سال را به آن جهت مهر می نامند که عشق در آن به وجود آمده و راه خود را به دل تمام موجودات عالم باز کرده است.

    در عمل ثالت شده که مرد متولد مهر اگر بخواهد به دل دختری راه باز کند، چنان این کار را طبیعی و بدون زحمت انجام می دهد که موجب حیرت می گردد، اما پس از این مرحله دوره سرگردانی او شروع می شود، تعادل کفه های ترازو به هم می خورد و این دودلی شدید در وی به وجود می آید که از این پیروزی خود چگونه باید بهره برداری کند، عشق فرشته ای دارد و شیطان نیز از جمله فرشتگان بوده است و درست به همین دلیل هم هست که فرشته عشق هرگز صد در صد ملکوتی نیست و باز به همین دلیل هم هست که مرد متولد مهر پس از به دست آوردن دل یک دختر بر سر یک دوراهی قرار می گیرد و از خود می پرسد که آیا باید فقط چند صباحی او را نگاه دارم یا اینکه از وی تقاضای ازدواج کنم و یا هیچکدام؟

    این حالت چندان دوام نمی آورد و کفه ترازو خیلی زود با کمک وزنه های منطق و استدلال تعادل خود را به دست می آورند و تکلیف روشن می شود. علاقه او به زن قبل از نود سالگی از بین نمی رود، این امر را حمل بر هوسبازی او نکنید، او ممکن است صمیمانه و با تمام وجود عاشق زن خود باشد و حتی فکر بی وفایی یا خیانت هم از مخیله اش عبور نکند، اما این موضوع دلیل آن نمی شود که در مجالس و میهمانی ها خیلی زودتر و بهتر از دیگران زنان هوس انگیز را تشخیص ندهد.

    فال ازدواج مرد متولد ماه مهر

    از طرف دیگر مرد متولد مهر خیلی زودتر از هم سن و سال های خود به وجود جنس مخالف پی می برد تا جایی که بر طبق آمار موجود پسران متولد مهر18 ماه زودتر از پسران دیگر به سن بلوغ می رسند. بروز یک جنین بلوغ زودرسی، همراه با ورزیرگی ذاتی و طبیعی او در امور عشقی و قدرت بی نظیری که در جلب نظر زن ها دارد، بالطبع موجب می گردد که زندگی اش از جریانات عاشقانه باشد.کسی که در ماه مهر متولد شده باشد، به هیچ صورت مایل به رنجاندن دیگران نیست و اگر مشاهده می کنید که گاهی تا پای رنجش خاطر با دیگران به بحث و جدل می پردازد، حتم داشته باشید که از عواقب آن به کلی غافل است.

     او هرگز نمی خواهد از کلمه « نه » استفاده کند در حالی که نمیداند در بسیاری از موارد گفتن این کلمه به مراتب بهتر از کج دار و مریض رفتار کردن است. تمایل شدید و غیر قابل اجتناب او از دست به دست کردن و سبک و سنگین کردن امور گاه موجب پیدایش کدورت می گردد،‌ در حالی که او اگر فقط احساس کند که عواطف کسی را جریحه دار کرده است، و یا حتی اگر پس از سالها پی ببرد که عشق کسی را نادیده گرفته به شدت آرزده خاطر و دلگیر می شود. در نظ گرفتن انصاف یکی دیگر از اعتقادات ذاتی و عمیق مرد متولد مهر ماه است. او بی انصافی و جنایت را در یک ردیف قرار می دهد.

    فال ازدواج متولد ماه مهر

    ترس از این حالت گاهی موجب می شود که از دختری که کاملا مطابق دلخواهش نیست، در خواست ازدواج کند و در نتیجه در سراسر عمر از یک ازدواج بدون عشق رنج ببرد. به این ترتیب ملاحظه می کنید که وضع و خخالت او مثل یک شمشیر دو دم است که هم می تواند او را از یک عشق واقعا حقیقی برخوردار سازد و هم او را از آن به کلی محروم نماید. دمدمی مزاجی مرد متولد مهر را باید جدی گرفت زیرا اگر خوب دقت کنیم می بینیم که در او، مخصوصا در ایام جوانی، نوعی بازیگوشی و یکدستی گرفتن مشاهده می گردد، از آن گذشته، برای این شخص مرزهای بین یک دوستی ساده و عشق سخت در یکدگر ادغام شده و مغشوش به نظر می آید، در نتیجه اصلا جای تعجب نخواهد بوداگر مشاهده کنیم که تا رسیدن به پای سفده عقد قلبش بارها شکسته باشد.

    او خیلی دیر عشق های خود را، که احتمالا هرگز حقیقی نبوده اند، فراموش می کند و پس از متولدین برج کماندار ( آذر ) و دو پیکر ( خرداد ) از هر کس دیگر از شکست های عاشقانه رنج می برد، اما خوشبختانه عامل قضاوت صحیح سرانجام به وی کمک می کند تا عمیقا بر غم خویش پیروز شود و آن را به کلی از خاطر ببرد تا جایی که کمتر اتفاق می افتد اثر ناگواری از این قبیل عشق ها در وی باقی بماند مگر اینکه موضوع به گونه ای واقعا استثنایی و غیر عادی بوده باشد.

    او برای پی بردن به اسرار درونی شما علاقه ای از خود نشان نمی دهد، در حالی که در دیدار نخست عکس این امر به نظر می رسد، و شما او را مردی کنجکاو و جست و جو گر می بینید.

     او اغلب اوقات به وقایعی که درست مقابل چشم هایش رخ می دهند، پی نمی برد، در صورتی که دیگران همه متوجه آن می شوند. به همین جهت گاه استعداد فریب خوردن دارد. اگر در بحث و گفت و گو با شما پیشقدم شد، هدفش صرفا گفت و گو و آشنایی است نه اینکه می خواهد به اسرار شما پی ببرد.

  • دعا آرامش روح و روان
  • نظریات و دلایل او به گونه ای خیره کننده منطقی هستند و نتیجه گیری های وی پیوسته درست ترین و مخصوصا منصفانه ترین نتیجه گیری هاست، قدرت قضاوت صادقانه و عملی او به قدری زیاد است که در بسیاری از کتب نجوم از متولدین این ماه به عنوان سلیمان صور فلکی نام برده شده است، آنچه در قضاوت های او جلب توجه می کند این است که در این کار دخالت نمی دهد. برای او فقط توجه به حقایق مهم است.

    فال ازدواج مرد متولد ماه مهر

     به نظر او زندگی افرادی نظیر متولدین فروردین و اسفند که صد در صد تابع احساسات خویش می باشند، فاقد صافی و خلوص واقعی می باشد.اگر شما آدم اسرافکاری باشید، برداشت او چنین خواهد بود که قدر پول را نمی دانید و آن را مثل ریگ خرج می کنید و در نتیجه نمی توانید مسئول بودجه خوبی باشید، در یک چنین حالتی او اصلا به این امر توجه نمی کند که این کار شما ممکن است علت روانی داشته باشد.

    برای وی دلائل روانی صد در صد قانع کننده نیستند و نمی توان برای انجام یک قضاوت صحیح و بدون عیب و نقص به آن استناد جست، به همین ترتیب اگر خساست به خرج بدهید، برداشت و استنباط او این خواهد بود که باید از پول های صرفه جویی شده برای خرید لباس های زیباتر و زیادتر استفاده بکنید، بی برنامه بودن را آشفتگی می داند، و از بی بند و باری متنفر است. در نتیجه هر موضوع غیر متفادل و ناهماهنگی روی قضاوت نهایی او تأثیر می گذارد.

    یکی دیگر از ویژگی های ذاتی مرد متولد مهر قابل اعتماد بودن اوست شما می توانید به طور دربست و کامل به او اعتماد بکنید، تنها گاهی اوقات از اینکه می بینید نمی توانید احساسات درونی شما را چنانکه مایل هستید درک کند، ممکن است دلخور بشوید. توجه داشته باشید که قصور او در این مورد به هیچ صورتی جنبه عمد و یا بی توجهی ندارد، او واقعا نمی خواهد که موجبات رنجش شما را فراهم بیاورد،‌منتها به طور طبیعی قادر به درک نیازهای عاطفی ابراز نشده هیچکس نیست.

    فال ازدواج مرد متولد ماه مهر

    عاشق پیشگی و تبحر او در به دست آوردن دل زن ها و قابلیت فراوان او در علاقه مند کردن ایشان به خود الزاما مفهومش این نیست که می تواند رابطه ای مستقیم با تمام عوالم رویایی ایشان داشته باشد. شما با هیجان تمام نزد او می روید تا بگویید چطور فلانی احساسات شما را جریحه دار کرده است و امیدوار هستید که حداکثر همدردی ممکن را از وی مشاهده کنید، در حالی که به محض آنکه حرف هایتان تمام شد، از شما می پرسد: «مگر با او چه کردید که شما را رنجانیده است؟» و سپس با دقت و مو شکافی تقصیرات و گناهان شما و او را در معرض سنجش قرار می دهد و هیچ ابایی هم نخواهد داشت که در این امر جانب شما را رها کند و جانب او را بگیرد. شما می توانید فریاد بزنید و اعتراض کنید، ‌اما مطمئن باشید که هیچ یک از این اعمال نمی تواند او را حتی برای یک سانتیمتر هم از جاده عدل و انصاف و یک قضاوت صحیح و بیطرفانه منحرف سازد.

    عدم قابلیت او در درک عواطف، ‌احساسات و نیازهای باطنی جنس مخالف( خواه همسر،‌ خواه دوست دختر ) اغلب اوقات برایش دردسرهایی درست می کند. برای اغلب زن ها باور کردن این مطلب مشکل است که مردی که این چنین منطقی و با انصاف است و با دیدی این چنین وسیع و همه جانبه به امور محتلف جهان می نگرد، پرا از درک نیازهای باطنی دیگران این چنین عاجز است،‌در حالی که طبیعت او این چنین است.اگر به هنگام تولد او قمر در عقرب نبوده باشد، از نظر امور مالی خساست نشان نمی دهد. در حقیقت باید گفت که تأثیر صورت فلکی تراز بر متولدین این ماه موجب نوعی دست و دلبازی می باشد.

     مرد متولد مهر معتقد است که پول را باید خرج اموری کرد که زیبایی یا شادمانی به همراه داشته باشد. اگر می خواهید بر سر سفره عقد بنشینید و برای زنا شویی با او بله بگویید، لازم است که برای زندگی در خانه ای که سفره آن همیشه گسترده است و پذیرایی از میهمانانی که تقریبا همیشه در منزل شما بسر خواهند برد، قبلا خود را آماده کنید.خانه این مرد،‌ جز در طی روزهایی که در لاک استراحت و تنبلی خود فرو می رود، همیشه مملو از میهمان است، و آن وقت همین آدم از رفتن به نقاطی که عده زیادی در آن جمعند و سر و صدای زیاد تعادل احساسات او را به هم می زند، جدا بیزار است.
    فال ازدواج مرد متولد ماه مهر

    حضور در میان جمعی که ایشان را خوب نمی شناسد، برای وی غیر قابل تحمل است. از آن گذشته یک خاصیت دیگر نیز در او وجود دارد که به فرار او از اجتماعات کمک میکند و آن این است که به هیچ وجه مایل به قرار گرفتن در محلی نیست که مرتبا از دیگران تنه بخورد، یا به شانه و پهلوی او فشار وارد بیاید و تماس جسمانی با سایرین پیدا کند. او از همهمه و جدال و ازدحام متنفر است.

    مرد متولد مهر ماه خواهان معاشرت و دوستی با تمام افرادی است که از هوش، معلومات و درایت فراوان برخودارند، اما همین قدر که تعداد یک چنین افرادی در دور ور وی از ده دوازده نفر تجاوز کند، دچار نفس تنگی می شود و در صدد فرار می افتد او ممکن است ناگهان شما را در یک مهمانی بزرگ شلوغ تنها بگذارد و بدون هیچ خبری ناپدید شود.سریع ترین راه به دادگاه طلاق برای زنانی که شوهر متولد مهر دارند، خانه بدون نظم و ترتیب است،‌ و اگر مایل به مرافعه و بد خلقی نیستید، صدای رادیو و تلویزیون را کم کنید، نگذارید بوی غذا تمام منزل را فرا بگیرد و اگر خواستید در غذایی سیر یا پیاز به کار ببرید، قبلا اسپری خوش بویی در اتاق ها بزنید تا نکند بوی پیاز و سیر به مشام فوق العاده حساس او برسد.

    زنی که نان را در ظرف مخصوص به سر سفره نمی آورد، شیشه های شیر و ظرفهای غذا را توی ظرف شویی روی هم می ریزد، قوطی های ادویه را پس از برداشتن از فقسه در جایی میگذارد که جلوی چشم باشند، خیلی زودتر از آنچه که تصور می کند، ورقه طلاق را از دست شوهر متولد مهر خود دریافت می دارد.

    نکته جالب در این مورد این است که او خودش ممکن است حداکثر بی نظمی را در منزل داشته باشد، اما به هیچ وجه نمی تواند یک خانه گردگیری نشده، بچه های کثیف و اسباب و اثاثیه در هم و برهم را تحمل کند. او ممکن است در مواجهه با یک چنین وضعی فورا به دادگاه خانواده نرودو تقاضای طلاق نکند، اما مطمئن باشید که منشی او در اداره روزبروز به نظرش جالب تر و جذاب تر خواهد آمد. بقیه جریان را خودتان می توانید حدس بزنید.

    مرد متولد مهر از درهم برهمی امور واقعا متنفر است و در مقابل شیفته هم آهنگی و نظم و ترتیب می باشد. خانه او باید مأوای دنج و راحتی باشد که بتواند پس از فرار از غوغای دیوانه کننده دنیای خارج به آن پناه بیاورد و اگر جز این بود، تعادل ذاتی و طبیعی خود را از دست می دهد.
    از آنجا که این شخص به جست و جوی علت دیر آمدن های او به خانه و یا صرف کردن تمام وقت آزاد خود به مطالعه کتاب و یا دراز کشیدن روی تختخواب بپردازید. او هرگز به شما نخواهد گفت که دوست ندارد هر وقت به منزل می آید، شما را در لباس راحتی،‌ با موهای بسته و صورت آرایش شده ببیند. راستش را بخواهید او حتی گاهی متوجه نمی شود که بر آمدنش از رفتن به یکی از اتاقهای منزل به این علت است که شما در آن اتاق پرده نارنجی آویزان کردن اید و او این رنگ را دوست ندارد، به همین ترتیب او ممکن است درست نداند که چرا به هنگام ترک منزل و یا مراجعت به آن فراموش می کند شما را ببوسد، ذات قاضی منشش او، به او می گوید که یک جای کار خراب است و تعادل لازم وجود ندارد و همین امر او را به طور ناخودآگاه ناراحت می کند. وقتی ساعت مراجعت او نزدیک شد، اسباب بازی بچه ها را از کف اتاق ها جمع کنید، عطر خوشبویی به خود بزنید، صدای تلویزیون را کم کنید، چند شاحه گل آبی رنگ روی میز بگذارید و آن وقت ببینید که چطور در بهشت باز می شود و یک شوهر ایده آل از اطاق بهشت برای شما بر روی زمین می افتد.
    فال ازدواج مرد متولد ماه مهر

    کودکان یک مرد متولد مهر از ویژگی عدل و انصاف پدر خود وسیعا بهره مند می گردند. او کاری می کند که هیچ یک از بچه های خود را نسبت به دیگران برتر و عزیزتر احساس نکند، انضباط را با قدرت تمام به موقع اجرا می گذارد، و اگر لازم شد که ایشان را تنبیه کند، قبلا دلایل این کار را برای آنها بازگو می کند و تقریبا هرگز این کار را با عصبانیت انجام نمی دهد. بچه ها نیز مثل شما سخت مجذوب او می گردند، و باز هم مثل شما دائما در معرض بحث های مداوم او درباره هر چیز قرار می گیرند.

    آنچه عجیب است که مرد متولد مهر پس از ازدواج چندان اشتیاقی به بچه دار شدن از خود نشان نمی دهد، ‌اما پس از آنکه آن ها به دنیا آمدند، یک عشق کامل پدرانه را نثار ایشان می سازد، هرگز نمیگذارد به ایشان احساس تنهایی دست بدهد، ‌از صمیم قلب نقش خود را به عهده میگیرد و ایفا می کند و خلاصه کاری می کند که همه او را یک پدر نمونه بدانند.

    با وجود همه اینها، و برغم توجه شدید او به بچه های خود،‌ شما می توانید یقین داشته باشید که حتی اگر پای یک دو جین بچه هم در میان باشد، مقام و منزلت خاص خود را نزد او حفظ و نگاهداری خواهید کرد. در واقع پایه های تخت سلطنت شما بر قلب او چیزی نیست که به این آسانی ها متزلزل بشود.

    اصلا برای متولدین مهر، اعم از زن و مرد یا زن، ‌جفت و همسر در مرحله اول اهمیت و کودکان پس از او قرار می گیرند. شما یقین داشته باشید که او آن گوشه دنجی را که در قلب خود به شما اختصاص داده است، نه تنها هرگز به کس دیگری واگذار نخواهد کرد، بلکه حتی پنجره آن را هم به کسی نشان نخواهد داد تا نیم نگاهی به درون آن بیندازد و البته این به شرط آن است که شما خانه را تمیز نگاه دارید، همیشه مرتب و زیبا باشید، موهایتان آرایش کرده باشد و از آویزان کردن پرده آبی رنگ در اتاق ها خودداری نکرده باشید.

     او رنگ آبی را خیلی دوست می دارد.توصیه دیگر هم درباره مرد متولد مهر به شما این است که اگر شما عاشق یک چنین مردی هستید و یقین دارید که او هم شما را دوست دارد، ‌هر چه دل تنگتان می خواهد بگویید و هر پیشنهادی دارید، از جمله پیشنهاد ازدواج، فورا آن را رو کنید و مطمئن باشید از اینکه شما پیشقدم شده اید سخت خوشحال خواهد شد.

    با ما بهترین بازدهی تبلیغات رپورتاژ را تجربه کنید:

    سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و محضر عقد، تالار و باغ عروسی، سفره عقد، مزون عروس، آتلیه عروس و … را دربر می گیرد. سایت سوربان در تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات مربوط به عروسی، این مسیر زیبا را برای زوج های جوان ساده تر کند.

    بازنشر مطالب سایت سوربان با ذکر منبع و لینک مستقیم مطلب در سایت soorban.com مجاز و قانونی می باشد. مسئولیت آگهی در سوربان بر عهده آگهی دهنده می باشد.

    طالع بینی هندی مرد متولد مهر

    مرد متولد مهر موجودی مادی و طرفدار همه چیزهای خوب و زیبای موجود در دنیاست. به پول علاقمند است و دوست دارد خانه ای زیبا، اتومبیلی شیک و لباسهایی گران قیمت بخرد و خوب بپوشد و خوب بخورد و خوب بگردد. علیرغم این که ممکن است کمی دمدمی مزاج باشد و خلق و خویش به خاطر برخی مشکلات کاری یا حتی تغییر آب و هوا کمی تغییر کند ولی به طور کلی مردی دوست داشتنی، مهربان و پرشور و نشاط است.

    مرد متولد مهر کمی حسود است بنابراین باید مراقب رفتار خود با دیگران باشید زیرا او میل دارد که همه احساس و عاطفله و قلب شما به او تعلق داشته باشد. البته خیلی اجتماعی و خونگرم است و دوست دارد با مردم نشست و برخاست داشته باشد.

    مرد متولد مهر ،واقعاً مار خوش خط و خالی است ، اما معمولاً به بهترین روش ممكن ، رفتار می كند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است كه در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد. او حتی در قرن بیست و یك هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نكرده است. اگر ببیند عجوزه ای ، دوشیزه ای را تهدید می كند، می داند چه كار كند . (مطمئن باشید فرار نخواهد كرد.)

    مرد متولد مهر جذاب واستثنایی به نظر می رسد و كلكسیونی از ادكلن و عطر دارد . به یك مرد متولد برج مهر كه می شناسید ، فكر كنید. آیا زیادی شیك و ظریف نیست ؟طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    مرد متولد مهر دوست داشتنی ، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت كردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می كند كه ثابت كند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است . وی كسی است كه در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاكت است . اگر با این شوالیه مهربان ازدواج كنید، گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند ، اما به شكلی مسحور كننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می كند. او بی وفا نیست ، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد .

    جز لاینفک وجودی او این است كه می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد . اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد . نه به این دلیل كه آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند ، بلكه او كسی است كه عاشق بهترین ها است .

    از آن جا كه عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فكر می كند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد كه گاهی رفتار سردی دارد.

    پدر متولد مهر فداكار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشك شود . اما وقتی آنقدر بزرگ شود كه زبان باز كند ، مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه ، یك گیم گلف یا یك دست تنیس بازی كند .

    متولد مهر همان كسی است كه شما می خواهید.

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    طالع بینی هندی سایر ماهها

  • داستانهاي قديمي كوتاه
  • به نیت شما فال شمع گرفتیم. جواب فال شما:

    » بزودی از یک عشق خوشحالی فراوان خواهید داشت.

    مرد متولد مهر با چه ماهی ازدواج کند؟ را از سایت هاب گرام دریافت کنید.

    طالع بینی ازدواج با مرد متولد مهر ماه, طالع بینی ازدواج مرد مهری و اصلی ترین خصوصیات شخصیت آنها

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    پیوند زناشویی مهر با سایر ماه ها

    مهر با فروردین : (بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

    مهر با اردیبهشت : ( خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

    مهر با خرداد : (بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

    مهر با تیر : ( بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

    مهر با مرداد : ( خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

  • خدا چگونه به وجود آمده است؟
  • مهر با شهریور : ( خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

    مهر با مهر : ( خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

    مهر با آبان : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

    مهر با آذر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

    مهر با دی : ( متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

    مهر با بهمن : ( بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

    مهر با اسفند : (بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

    مرد متولد مهر، نماد: میزان

    واقعاً مار خوش خط و خالی است، اما معمولاً به بهترین روش ممکن، رفتار می کند. مرد متولد برج مهر مثل شوالیه ای است که در زره می درخشد و با اسب سفید جنگی، دوشیزه های گرفتار مخمصه را نجات می دهد.

    او حتی در قرن بیست و یک هم رنگ و بوی عشق مؤدبانه را فراموش نکرده است. اگر ببیند عجوزه ای، دوشیزه ای را تهدید می کند، می داند چه کار کند. (مطمئن باشید فرار نخواهد کرد.)

    او جذاب واستثنایی به نظر می رسد و کلکسیونی از ادکلن و عطر دارد.

    به یک مرد متولد برج مهر که می شناسید، فکر کنید. آیا زیادی شیک و ظریف نیست؟

    این مرد دوست داشتنی، سیاستمدار بزرگی است. او از ناراحت کردن دیگران متنفر است. در واقع او طوری رفتار می کند که ثابت کند زمان احترام به بانوان (شوالیه گری) به پایان نرسیده است.

    وی کسی است که در اتوبوس و مترو بلند می شود تا شما بنشینید. او خیلی با نزاکت است. اگر با این شوالیه مهربان ازدواج کنید، گرچه از نظر شما همیشه جذاب خواهد ماند، اما به شکلی محسور کننده با همه دوشیزه ها مؤدبانه رفتار می کند.

    او بی وفا نیست، فقط نمی تواند هیچ صورت زیبایی را نادیده بگیرد.

    جز لاینکف وجودی او این است که می خواهد زیبا و جذاب به نظر برسد. اگر پول داشته باشد لباسهای سفارشی و پیراهنها ابریشمی از جنس عالی می پوشد.

    نه به این دلیل که آنها نشانه موقعیت اجتماعی هستند، بلکه او کسی است که عاشق بهترین ها است.

    از آن جا که عنصر وجودی او هواست احساسات او بیشتر از ذهنش سرچشمه می گیرد تا از قلبش. او فکر می کند چون ستاره اش ونوس است، پس سرا پا عشق و شور است و نمی خواهد بپذیرد که گاهی رفتار سردی دارد.

    مردان مثبت متولد برج مهر جذاب هستند ولی مردان منفی می توانند، نا مرتب کثیف، بی ادب، هرزه و نفرت انگیز باشند.

    پدر متولد مهر فداکار است. وی به نوازد علاقه زیادی ندارد چون دایماً باید تر و خشک شود.

    اما وقتی آنقدر بزرگ شود که زبان باز کند، مورد علاقه بابا خواهد بود راستی یادتان نرود شاید وقت زیادی را به بچه اختصاص ندهد و ترجیح بدهد به جای بازی با بچه، یک گیم گلف یا یک دست تنیس بازی کند.

    او همان کسی است که شما می خواهید!

    منبع مطلب : www.iranve.com

    مدیر محترم سایت www.iranve.com لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

    مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

    این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا
    محتوای مطلب شما را حذف کنیم.

    صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » طالع بینی ازدواج هر ماه با سایر ماه ها (فال ازدواج با تاریخ تولد)

    طالع بینی ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر یکی از فال های جذاب برای عروس و داماد ها است. در این فال به سرنوشت و آینده خود با طرف مقابلشان پی می برند.

    طالع بینی به هر صورت که باشد برای بسیاری از افراد جذابیت دارد حال اگر این فال مختص تازه عروس و داماد باشد مطمئنا طرفدار بیشتری پیدا می کند، طالع بینی سرنوشت ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر یکی دیگر از فال های جذاب برای عروس و داماد ها است در این فال به سرنوشت و آینده با طرف مقابلتان پی می برید.
    ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    فروردین با فروردین 🙁 خوب ) سازگاری مثبت واقع بینی و آگاهی به صفات مثبت یکدیگر
    فروردین با اردیبهشت:(متوسط) خودپسندی و میل به حاکمیت از ویژگی های مشترکشان می باشد
    فروردین با خرداد :(بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش
    فروردین با تیر : ( متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد
    فروردین با مرداد : (خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد
    فروردین با شهریور : ( بد ) یکی پاک سرشت و انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب
    فروردین با مهر : ( بسیار خوب ) افرادی منصف و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد
    فروردین با آبان : ( بد ) آزادیخواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا
    فروردین با آذر : ( عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است
    فروردین با دی : (بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند مرموز و محافظه کار می باشند
    فروردین با بهمن : ( بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند
    فروردین با اسفند : ( متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشدطالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    اردیبهشت با فروردین :(متوسط ) ممکن است مشکل داشته باشند قابل حل شدن است
    اردیبهشت با اردیبهشت 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای و لجباز هستند ممکن است مشکل پیش بیاید
    اردیبهشت با خرداد 🙁 متوسط ) تیزهوش کنجکاو و چندان با هم سازگار نیستند
    اردیبهشت با تیر 🙁 بسیار خوب ) خانواده دوست خونگرم پیوندی محکم و استوار
    اردیبهشت با مرداد 🙁 بسیار خوب ) عاشق پیشه با صداقت وفادار پیوندی مملو از آرامش
    اردیبهشت با شهریور 🙁 خوب ) جوانمرد باسخاوت مددکار و بدون مشکل
    اردیبهشت با مهر 🙁 متوسط ) اهل اعتدال معاشرتی خونسرد و کمی حسادت
    اردیبهشت با آبان 🙁 خوب ) آرمانگرا بلندپرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگار
    اردیبهشت با آذر 🙁 متوسط ) جسور بی پروا نیازمند با آزادی و بدون تفاهم
    اردیبهشت با دی 🙁 بسیار خوب ) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا
    اردیبهشت با بهمن 🙁 بد ) کنجکاو آزادیخواه و آرمانگرا و ایده متفاوت از یکدیگر
    اردیبهشت با اسفند 🙁 خوب ) اشخاصی تودار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

    خرداد با فروردین 🙁 بد ) افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم
    خرداد با اردیبهشت 🙁 متوسط ) تیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند
    خرداد با خرداد 🙁 خوب ) مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات
    خرداد با تیر 🙁 متوسط ) با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند
    خرداد با مرداد 🙁 بسیار خوب ) زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان
    خرداد با شهریور 🙁 متوسط ) چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد
    خرداد با مهر 🙁 بسیار خوب ) خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند
    خرداد با آبان 🙁 متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند
    خرداد با آذر 🙁 بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک
    خرداد با دی 🙁 خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند
    خرداد با بهمن 🙁 بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر
    خرداد با اسفند 🙁 بد ) خیالباف رویا پرداز مرموز عدم تفاهم با همدیگر

    تیر با فروردین :(متوسط ) برون گرا ایده آلیست امکان مشکل وجود دارد
    تیر با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) نقطه اشتراک فراوانی با یکدیگر دارند
    تیر با خرداد 🙁 متوسط ) یکی آرام و مهربان دیگری پرشور و با انرژی
    تیر با تیر 🙁 خوب ) علی رغم اختلاف سلیقه پیوند خوبی می باشد
    تیر با مرداد 🙁 خوب ) خصوصیات مشترک زیاد و ازدواجی موفق
    تیر با شهریور (بسیار خوب) یکی مهارت فراوان در امور مالی و دیگری حسابگر و صرفه جو و هماهنگ
    تیر با مهر 🙁 بسیار خوب ) هر دو مهربان انسان دوست و توانمند
    تیر با آبان 🙁 متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر مسائل هماهنگ می باشند
    تیر با آذر :(بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده
    تیر با دی :(خوب ) از نظر مالی اخلاقی و روابط هماهنگ هستند بنابراین پیوندی موفق میشود
    تیر با بهمن 🙁 متوسط ) ازدواج میتواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد
    تیر با اسفند 🙁 بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه با تفاهم کامل

    مرداد با فروردین 🙁 خوب ) پیوند موفقی خواهد بود چون هماهنگی وجود دارد

    مرداد با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب ) مهربان و خانواده دوست ازدواجی موفق و پایدار

  • خلاصه داستان برای کلاس دوم ابتدایی
  • مرداد با خرداد 🙁 بسیار خوب ) اجتماعی خونگرم همراه با سازگاری مثبت

    مرداد با تیر 🙁 خوب ) اختلاف سلیقه زیادی با هم ندارند موقعیت همدیگر را درک می کنند

    مرداد با مرداد 🙁 خوب ) صفات مشترک خوب باعث تقویت پیوندشان خواهد بود

    مرداد با شهریور 🙁 متوسط ) یکی منضبط و قانونمند دیگری پرشور و زیباپسند

    مرداد با مهر 🙁 خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستند

    مرداد با آبان :(متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد دیگری عاشق ستایش دیگران

    مرداد با آذر 🙁 متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

    مرداد با دی طالع بینی ماه های ازدواج داماد و عروس متوسط ) به دلیل داشتن حق مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

    مرداد با بهمن :(خوب ) هر دو آرمانگرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

    مرداد با اسفند 🙁 خوب )با هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

    شهریور با فروردین :(بد ) یکی پاک سرشت انسان دوست دیگری جسور و جاه طلب

    شهریور با اردیبهشت 🙁 خوب ) صفات مشترک خوب نظیر جوانمردی و نجابت

    شهریور با خرداد :(متوسط ) یکی عاطفی و عاشق پیشه دیگری با نظم و برنامه مشخص

    شهریور با تیر 🙁 بسیار خوب ) در امور مالی هماهنگ و با صفات مشترک فراوان

    شهریور با مرداد 🙁 متوسط ) نسبتا لجباز و خودرای شاید با مشکل مواجه شوند

    شهریور با شهریور 🙁 بسیار خوب ) هر دو صمیمی و صادق و با محبت می باشند

    شهریور با مهر 🙁 خوب ) مشورت پذیر با منطق و در برطرف کردن مشکلات توانا

    شهریور با آبان 🙁 متوسط ) جسور و بی پروا . سرشار از انرژی و بلند پرواز

    شهریور با آذر 🙁 بد ) تنوع طلب خواهان استدلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

    شهریور با دی 🙁 خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

    شهریور با بهمن 🙁 متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

    شهریور با اسفند طالع بینی ماه های ازدواج داماد و عروس خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی می شود

    مهر با فروردین :(بسیار خوب ) خونگرم و مهربان معتقد به تساوی حقوق زن و مرد

    مهر با اردیبهشت 🙁 خوب ) انسان هایی هستند که تمایل زیادی به حفظ آرامش و اعتدال دارند

    مهر با خرداد :(بسیار خوب ) آدم هایی حسابگر خونگرم تفاهم مناسبی با هم دارند

    مهر با تیر 🙁 بسیار خوب ) اهل رفت و آمد و معاشرت با دیگران و بسیار شکیبا

    مهر با مرداد 🙁 خوب ) در پی برقراری آرامش و ملایمت همراه با منطق در زندگی هستندطالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    مهر با شهریور 🙁 خوب ) پیوندی موفق چون منصف عادل و با سلیقه می باشند

    مهر با مهر 🙁 خوب ) به دلیل اشتراکات زیادی که دارند می توانند موفق باشند

    مهر با آبان 🙁 متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما می توانند موفق باشند

    مهر با آذر 🙁 بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می باشند

    مهر با دی 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای بلندپرواز . ممکن است با مشکل روبرو شوند

    مهر با بهمن 🙁 بد ) پر جنب و جوش بی قرار تنوع طلب و سرکش

    مهر با اسفند :(بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

    آبان با فروردین 🙁 بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

    آبان با اردیبهشت 🙁 خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

    آبان با خرداد :(متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند

    آبان با تیر :(متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

    آبان با مرداد 🙁 متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

    آبان با شهریور 🙁 متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

    آبان با مهر 🙁 متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

    آبان با آبان 🙁 بد ) مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشکلات

    آبان با آذر 🙁 متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

    آبان با دی 🙁 بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

    آبان با بهمن 🙁 بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

    آبان با اسفند :(بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه و دیگری با اعتماد به نفس کافی

    آذر با فروردین :(عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان است

    آذر با اردیبهشت :(متوسط ) جسور بی پروا نیازمند به آزادی و بدون تفاهم

    آذر با خرداد:( بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

    آذر با تیر:( بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

    آذر با مرداد :(متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و استقلال

    آذر با شهریور:(بد ) تنوع طلب خواهان استقلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

    آذر با مهر 🙁 بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیر می باشد

    آذر با آبان 🙁 متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

    آذر با آذر:( بسیار خوب ) پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی

    آذر با دی 🙁 متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتن دار باشند

    آذر با بهمن 🙁 بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

    آذر با اسفند 🙁 متوسط ) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی می باشد

    متولد چه ماهی از سال هستید؟ دیدگاه شما نسبت به عشق چیست ؟ متولدین ماه …

    دی با فروردین :(بد ) تفاهم چندانی با هم ندارند. مرموز و محافظه کار می باشند

    دی با اردیبهشت 🙁 بسیار خوب) با ثبات راز نگه دار پیوندی مستحکم و پابرجا

    دی با خرداد 🙁 خوب ) خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند

    دی با تیر :(خوب ) از نظر مالی و اخلاقی و روابط هماهنگ هستند

    دی با مرداد :(متوسط ) به دلیل داشتن حس مشترک برتری جویی شاید دچار اختلاف شوند

    دی با شهریور 🙁 خوب ) یک ازدواج خوب همراه با زندگی سرشار از محبت

    دی با مهر 🙁 متوسط ) نسبتا خودرای و بلند پرواز ممکن است با مشکل روبرو باشند

    دی با آبان 🙁 بد ) هردو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

    دی با آذر 🙁 متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتندار باشند

    دی با دی :(متوسط ) خصوصیات مشترک باعث شادابی یا یکنواختی زندگی مشترک آنها می شود

    دی با بهمن 🙁 متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

    دی با اسفند 🙁 متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

    بهمن با فروردین 🙁 بد ) سلطه گر آرمان گرا موقعیت درک یکدیگر را ندارند

    بهمن با اردیبهشت 🙁 بد ) کنجکاو آزادی خواه و آرمان گرا و ایده متفاوت از یکدیگر

    بهمن با خرداد 🙁 بسیار خوب ) با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

    بهمن با تیر 🙁 متوسط ) ازدواج می تواند شکل بگیرد اما به سعی و کوشش نیاز دارد

    بهمن با مرداد 🙁 خوب ) هردو آرمان گرا و ایده آلیست پیوندی موفق خواهد بود

    بهمن با شهریور 🙁 متوسط ) چنین پیوندی با سعی و کوشش می تواند خوب باشد

    بهمن با مهر 🙁 بد ) پر جنب و جوش بیقرار تنوع طلب و سرکش

    بهمن با آبان 🙁 بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

    بهمن با آذر 🙁 بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

    بهمن با دی :(متوسط ) یکی محتاط و محافظه کار دیگری سختگیر و جدی

    بهمن با بهمن 🙁 خوب ) پیوندی بسیار موفق توانا در امور مختلف

    بهمن با اسفند :(خوب) یکی روشنفکر و اهل منطق و دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

    بخشی از شخصیت شما در رگ‌هایتان جاریست آیا گروهای خونی🩸 می توانند باعث ایجاد یک …

    اسفند با فروردین 🙁 متوسط ) با مشکل مواجه است ممکن است پیوند خوبی باشد

    اسفند با اردیبهشت 🙁 خوب ) اشخاصی تو دار و بسیار محتاط و توانایی سازگاری را دارند

    اسفند با خرداد :(بد ) خیال باف و رویاپرداز مرموز و عدم تفاهم با همدیگر

    اسفند با تیر 🙁 بسیار خوب ) پیوندی بسیار خوب همراه عشق و علاقه و با تفاهم کامل

    اسفند با مرداد :(خوب ) هماهنگی بسیار مناسب در برآوردن نیازهای عاطفی یکدیگر

    اسفند با شهریور 🙁 خوب ) بسیار با صبر و حوصله هستند که باعث تفاهم در زندگی میشوند

    اسفند با مهر 🙁 بسیار خوب ) پیوندی موفق چون از نظر عاطفی با هم سازگار و هماهنگ هستند

    اسفند با آبان 🙁 بد ) یکی آرمان گرا و عاشق پیشه دیگری با اعتماد به نفس کافی

    اسفند با آذر 🙁 متوسط) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آمیز و دیگری بسیار عاطفی میباشد

    اسفند با دی 🙁 متوسط ) یکی اهل حساب و کتاب دیگری احساساتی و عاشق پیشه

    اسفند با بهمن 🙁 خوب ) یکی روشن فکر و اهل منطق دیگری با احساس و عاطفه و مکمل همدیگر

    اسفند با اسفند 🙁 بد ) به خاطر زودرنجی و حساس بودن ممکن است مشکلاتی پیش بیاید.

    چرا آبان ماهی ها با همه متوسط بود ؟ فقط با یه اردیبهشتی خوبه🤣. من با هیچکی نمیسازم واقعا

    واسم جالب بود که دی ماهی‌ها اصلا اینجا نظر نذاشتند. به عنوان یه دی‌ ماهی میخواستم بگم ما بسیار حسابگر و نکته سنج هستیم در عین حال خوش قلب. پشت چهره جدی و بی احساسی که به خودمون میگیریم بسیار عاشق پیشه و متعهد هستیم . فقط هم با اردیبهشتی ها و شهریور ماهی ها خوشبخت میشیم و اگه دنبال بدبختی هستیم باید بریم سمت آذری ها، آبانی ها و اسفندی ها .

    یکی بگه چطوری مخ مردادیا رو باید زد خودم بهش پیشنهاد بدم؟ واقعا شدیداً مغرور هستند و به هر کسی چشم ندارن.

    من تیرماهی ام ولی اکثرا مردادی جذبم میشه. جالبه با غروری که دارن خیلی ابراز احساسات میکنن و مهربونن و خیلی هم وفادار و متعهدن
    پسره پنج سال از من کوچیکتره پزشک هست. مردادیه من زیاد پا نمی‌دم ولی اون خیلی احساسی هست و ابراز علاقه میکنه

    فروردین و آذر رو نگاه کن تو رو خدا …! 😍
    عالی عالی عالیست!
    بجز فروردین و آذر تمامش یا خوب استن یا بد، اما فروردین و آذر عالیست ❤️

    همه ماه ها به کنار اسفند به کنار از همه نظر تک و بی نظیر هستن و بسیار خواستنی. خوشبخت ترین انسان دنیا کسی هست که یک اسفندی رو تو زندگیش داشته باشه

    فقط فروردین و آذر عالى هستن و دیگر هیچ کدام اینطورى نیست 😍
    یعنی موفق ترین زوج ها فروردین و آذر ماهی ها هستن 💙💕
    واقعاً عالیست 👑🤗

    عروسمون آذریه و داداشم فروردین ماهی، مثل سگ و گربه باهم جنگ دارن سر همه چیز الان که سه تا بچه دارن یکم بهتر شدن بازم گاهی بحث میکنن البته داداشم همش کوتاه میاد و صبوره

    مردادیا فقط برای تیر و خردادیا ساخته شدن ولی سعی کنید از چششون نیفتید شاید با همه مهربان و آماده کمک باشن و فقط عمل بلد باشن به جا حرفا قشنگ زدن و قولا واهی ولی از چشم بیفتین جوری رفتار میکنن که انگار وجود اصلا نداشتین من خودم پسرم مردادیه کاملا دارم قلق اخلاقاشو شدیدا احساسی شدیدا کینه ای هر خواسته ای دارن باید بشه و…در عین حال فوق العاده مهربان و تو دل برو تو هر جمعی

    کاملا موافقم شاید باورتون نشه عشقه من در لحظه حسم میکنه یجور تلپاتی داریم بهم. من خردادیم اون مردادی در مورد حساسیت که دیگه همه میدونن مردای مردادی حساسی ترینن، کناره خوش قیافه بودن و قلب مهربونشون. سرم بزنید دادگاه ها متوجه میشین چه مرد چه زنه مردادی طلاق ندارن چون عاشقانه دوست دارن عشقشونو. خوش بحالتون بچتون مردادیه کاش بچه منم اون ماه دنیا بیاد.

    همیشه هم درست نیست من زن ومرد مردادی زیاد دیدم که جدا شدن و اختلاف دارن باهم.

    اگه مرد آبانی هستی تحت هیچ شرایطی با خانم آبانی ازدواج نکن یعنی اختلاف از زمین تا آسمونه

    من و همسرم بهمن و خرداد ماهی بودیم خیلی زندگی عاشقانه ای داشتیم ولی بنا به اتفاقاتی با یک مهر ماهی ازدواج کرد و زندگی خوبی دارن ولی من خواستم به خاطر بچم با اون زندگی کنم که کار از کار گذشته بود و بهم خیانت کرد.

    آره بهمن و آذر درسته…خیلی زندگی جالبی میسازن میشه گفت با هم حال میکنن ما که اینجوری هستیم😷

    دوتا بهمنی با هم عالی هستن در واقع زن بهمن با یه نگاه عاشق مرد جذاب بهمنی میشه و برعکس

    زن مردادی و مرد اردیبهشت ماهی به هیچ عنوان با هم سازگاری ندارن. خیلی جاها دیدم مرد اردیبهشت احساس مالکیت داره و زن مرداد آزادی میخواد. مرد اردیبهشتی از بکن نکن بیزاره، زن مردادماهی با اینکه خودش خیلی چیزا رو رعایت نمیکنه ولی انتطار داره طرف مقابلش رعایت کنه

    ماهم هر دو بهمن ماهی هستیم اصلا امواج این ماه باهم خوب نیست.

    در مورد من اصلا درست نیست ما هر دو بهمن ماهی هستیم همیشه مثل سگ و گربه ایم

    نام:

     + 

     = 
    دوازده

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

     

    در این مقاله از سایت عروسکو سعی کرده ایم تا از طالع بینی چینی مرد متولد مهر را برایتان بازگو کنیم، در حقیقت این مطلب چکیده اصلی از طالع بینی چینی مرد متولد مهر و همینطور طالع بینی‌‌‌‌های معتبر هندی و خورشیدی است که باعث شده است یکی از کامل ترین و بهترین مقاله طالع بینی مردان متولد مهر ماه و رگ خواب مرد متولد مهر باشد. در این مقاله هرچیزی که باید در مورد خصوصیات مرد متولد مهر ماه بدانید آمده است. حتما همراه ما باشید.

     

    از خصوصیات اصلی مرد متولد مهر اینست که از او پند و اندرز‌‌‌‌های بسیاری دریافت خواهید کرد. در شناخت مردان متولد مهر ماه متوجه می‌شویم که تفاوت‌‌‌‌های زیادی با خصوصیات زن متولد مهر ماه وجود خواهد داشت. او برای تمامی مشکلات شما راه حلی دارد و برای تمام پرسش‌‌‌‌های شما پاسخی می‌یابد. هیچگاه توقع نداشته باشید که به همه رویا‌‌‌‌های دخترانه شما پاسخ بدهد و آنها را بر آورده سازد. او بعضی از آنها را تغییر می‌دهد و درباره بقیه آنها با شما بحث می‌کند. مرد متولد مهر ممکن است بعضی اوقات عصبانی و اخمو باشد و عادت او به این که راجع به هر چیز از جمله عشق برای شما استدلال کند. حوصله تان را سر ببرد یا اینکه مغلوبتان کند. این از خصوصیات مردان متولد مهر ماه است.

    باید به شما هشدار دهم که اگر گرفتار دلربایی و جذابیت مرد متولد مهر شوید به راحتی قادر نیستید که خود را از چنگش رها سازید. جذابیت مرد متولد مهر منطقی و حقیقی است، از طرف دیگر گه گاه ترازوی او (اشاره به نماد مهر ماه) به طور ناگهانی بالا و پایین می‌رود در این مواقع ناچار هستید که سر او داد بزنید یا حتی توی دریاچه هلش بدهید یا روی سر خود پشتک بزنید! تا توجه او را به خود جلب کنید. ولی به هر حال وقتی ترازو متعادل شود زندگی با مرد متولد مهر سرشار از نشاط و شادمانی و آزادی خواهد بود. حال اگر زنی هستید که فقط از نظر کاری با مرد متولد مهر درگیر هستید باید ببینید می‌توانید خود را از دلبستگی به این مرد جذاب محفوظ نگه دارید و اسیر عشق اش نشوید، البته به شما حق می‌دهم چون این کار اصلا ساده نیست. بنابر این بهتر است در موقعی که لبخند می‌زند سر خود را به سوی دیگری برگردانید و هنگامی که با آن صدای مرد و مخملی خود شروع به بحث منطقی کرد و دلتان شروع به لرزش کرد در گوش‌‌‌‌های خود پنده بگذارید، مرد متولد مهر همه ظرافت ها و طرح ها و نقشه‌‌‌‌های الهه عشق را در چنته دارد و به راحتی از این گونه ترفندها استفاده می‌کند و دختر مورد علاقه خود را تصاحب می‌کند و به ندرت شکست می‌خورد ولی هنگامی که دختر مورد نظر را بدست بیاورد، دقیقا نمی‌داند که باید با او چه کار کند؟! یعنی بعد از آنکه با شگرد‌‌‌‌های ظریف خود دل زنی را به دست آورد شک و تردید به او روی می‌آورد و نمی‌داند که باید از نقاط ضعف او سو استفاده کند یا به او پیشنهاد ازدواج بدهد؟! یا هردو! یا هیچ کدام!طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

     

    در شناخت مردان متولد مهر باید این نکته را بدانید که علاقه مرد مهر ماهی هیچگاه تا 90 سالگی ( به جنس زن) از بین نخواهد رفت. حتی اگر ازدواج موفقی بکند باز هم تغییری نخواهد کرد این خصوصیات جدایی ناپذیر مرد مهر ماهی است. از آنجا که مجهز به هنر عشق ورزیدن است و این مهارت یا هنر از همان روز‌‌‌‌های اول آشنایی تان شروع می‌شود و در روابطه عاطفی یا حتی رابطه زناشویی باعث موفقیت همیشگی او می‌شود بنابر این زنان زیادی در طول زندگی اش به او متکی خواهند شد، مرد مهر ماهی اصلا دوست ندارد احساسات دیگری را جریحه دار کند البته وقتی که به بحث و جدل با دیگران می‌پردازد به آنها آسیب هایی نیز می‌رساند که خود از عواقب آن غافل است. او بلد نیست به کسی نه بگوید. و اکثرا متوجه می‌شود که گفتن این کلمه خیلی بهتر از آن است که رابطه ای را که هیچ آینده مطمئنی ندارد ادامه دهد. مرد متولد مهر بی انصافی را با جرم و جنایت همتراز می‌داند، تنفر او از بی انصافی به اندازه ای است که حتی به دختری که چندان هم به او دلبستگی ندارد پیشنهاد ازدواج بدهد و طبیعی است که چنین پیوندی نتیجه ای جز طلاق نخواهد داشت. اگر هم طلاق نگیرد سازش و مدارای او با چنین زنی ممکن است برای همیشه زندگی اش را خالی از عشق و محبت کند. راه حل نجات دهنده او این است که احساسات غیر واقعی خود را دور بریزد.

     

    مرد متولد مهر کمی سر به همه و از نظر احساسی کمی بی ثبات است به ویژه در دوران جوانی هر روز به کسی دل می‌بندد مرد متولد مهر علاقه ی چندانی ندارد که از راز‌‌‌‌های شما سر در بیاورد و یا فضولی کند او در مورد معایب و محاسن هر چیزی با استدلال و مهارت زیادی   بحث می‌کند و معمولا نتایج خردمندانه ای از بحث‌‌‌‌های استخراج می‌شود. او دوست ندارد مثل متولد اسفند، آبان و بهمن در اعماق شخصیت آدم ها رخنه کند و از همه چیز سر در بیاورد. او به طور فطری می‌داند که توانایی چنین آزمایشات روانشناسانه ای را ندارد اگر انسان ول خرجی باشید مرد متولد مهر چنین برداشت می‌کند که چون پول را مثل ریگ خرج می‌کنید بنابر این از نظر مالی قابل اعتماد نیستید و اگر هم انسان خسیسی باشید با امتحان کردن این خصوصیت شما سعی می‌کند عادات و شخصیت شما را درک کند. مرد متولد مهر یک قاضی کامل است و قضات فقط بر اساس واقعیت ها و به نحوی عادلانه قضاوت می‌کنند مرد متولد مهر معشوق خوبی است. ولی این دلیل نمی‌شود که بتواند از روحیات شما سر در بیاورد و با شما احساس وحدت و یگانگی بکند.

     

    مرد متولد مهر از هر نوع بی نظمی و ریخت و پاش بدش می‌آید او برای اینکه ثبات ذهنی داشته باشید نیاز به هماهنگی در همه موارد زندگی اش را دارد خانه او باید آرام مرتب و بی سر و صدا باشد وگرنه تعادل روحی و جسمی اش بهم می‌ریزد و از آنجایی که اهل هیچ نوع شکایت و گله ای نیست باید به قدر کافی تیز هوش باشید که متوجه شوید دلیل گریزش از خانه بی نظمی و آشفتگی است و اگر می‌خواهید هرچه سریعتر از او جدا شوید این شلختگی به شما کمک زیادی می‌کند.

  • خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی
  •  

    مرد متولد مهر ماه همیشه از حق و حقوق کودکان خود حمایت می‌کند او باید مطمئن شود که بچه‌‌‌‌های بزرگتر بچه‌‌‌‌های کوچک را مورد اذیت و آزار قرار نمی‌دهند، پدر مهر ماهی نظم و انضباط را با قدرت در خانه اعمال می‌کند، عجیب اینجاست که مرد مهر ماهی رغبت زیادی به بچه دار شدن ندارد ولی وقتی که بچه ها به دنیا آمدند نقش پدری تمام عیار را ایفا می‌کند. توصیه آخر به شما این است که اگر عاشق مرد مهر ماهی هستید و از حقیقت این عشق مطلع اید آنگاه هر پیشنهادی که می‌خواهید به او بکنید از جمله پیشنهاد ازدواج، او از اینکه شما در این کار پیش قدم شوید خوشحال خواهید شد اما همواره مواظب روی دیگر سکه نیز باشید چون اگر ازدواج تان با او موفقیت آمیز نباشد می‌گوید تو خودت تصمیم گرفتی، نه من! در آخر باید توجه داشته باشید که با شناخت مردان متولد مهر و بررسی خصوصیات مرد متولد مهر ماه می‌توانید رگ خواب آنها را بیابید و در جهت صحیح از آن استفاده کنید.

     

     

    ازدواج زن و مرد متولد مهر با یکدیگر چگونه خواهد بود؟ زن و مرد متولد ماه مهر هر دو انسان‌های منصفی هستند که حتی در قبال دشمن خود با انصاف برخورد می‌کنند. هردوی آنها بسیار هوشیار هستند و قدرت استدلال بالایی دارند و برای یکدیگر و دیگران مشاورهای خوبی به‌حساب می‌آیند. تفاوتی که مرد و زن مهر ماهی با هم دارند در این است که زن مهر ماهی عاشق خرید لباس‌های گران‌قیمت است در حالی‌که مرد متولد ماه مهر در خرج و مخارج بسیار جانب تعادل را رعایت می‌کند. بزمینه ضمن آرزوی بهترین‌ها برای این زوج امیدوار است تا زن متولد مهر ماه تعادل بین دخل و خرج را رعایت کند تا بتوانند به هماهنگی لازم برسند و یک زندگی ایده‌آل را تجربه کنند.

    زن متولد مهر ماه علاوه بر ظرافت‌های زنانه افکار و اظهار نظر‌های قابل قبولی دارد که در جمع، برتری خود را به سایرین را ثابت می‌کند. این ویژگی می‌تواند یکی از جذابیت‌های او برای مرد فروردین ماهی‌اش را رقم بزند. مرد اولین ماه سال خواهان همسری مستقل است و زن متولد ماه مهر عاشق کار در بیرون از منزل. از این رو در این مورد می‌توانند به سازگاری برسند. مرد فروردین ماهی عاشق مدیریت و رهبری است و نمی‌تواند با همسری که این ویژگی را در او نادیده بگیرد کنار بیاید. در مقابل زن متولد ماه مهر خواهان آن است که تا حد ممکن در کارها و فعالیت‌های اجتماعی شوهر خود شرکت داشته باشد و در عین حال آن قدر منطق و هوشمندی دارد که رهبری شوهر را با جان و دل قبول داشته باشد. از این رو در کنار مرد فروردینی یک زن با سیاست و مدبر به حساب می‌آید. مرد فروردینی عاشق همسری خوش اندام و بی نقص است در حالی که زن مهرماهی علاقه شدیدی به شیرینی جات دارد و همیشه در معرض چاقی قرار دهد. توصیه می‌شود زن مهر ماهی برای جلب توجه بیشتر مرد فروردینی در مقابل خوراکی‌های چاق کننده مقاومت کند زیرا ظاهر برای او خیلی مهم است.تیم بزمینه برای این زوج روزهای خوشی را آرزو دارد.

    مرد متولد شده در ماه اردیبهشت همسری خانه‌دار می‌خواهد که بتواند نقش یک کدبانوی تمام‌عیار را در منزل ایفا کند. در مقابل دختر مهر ماهی چه در دوران تجرد و چه در دوران تأهل اصرار دارد در بیرون از منزل شغلی داشته باشد. اما لازم به گفتن است برای زن متولد مهر، خانه‌داری یک شغل تمام‌وقت محسوب می‌شود که حتی کار بیرون از منزل هم مانع آن نمی‌شود. بوی غذا و تزئین میز غذا با انواع گل‌ها چیزی است که همسر یک خانم مهرماهی همواره آن را تجربه خواهد کرد. زن مهرماهی می‌تواند قدرت مردانگی را در مرد اردیبهشت ماهی‌اش زنده کند زیرا او کسی است که همسرش را پرستش می‌کند و این را هرکس که به زندگی آن‌ها نگاهی بیاندازد متوجه خواهد شد. مرد اردیبهشت ماهی هم همیشه یک رگ از مردان سنتی را در وجود خود دارد و دوست دارد همسرش مقام مرد را در منزل به همان صورت قدیمی حفظ کند. تیم بزمینه برای این زوج لحظات خوشی را آرزو می‌کند.

    مرد متولد خرداد شخصیتی مرموز و چندگانه دارد. کافی است یک دختر متولد شده در ماه مهر با زبان نرم خود در کنار چنین مردی قرار بگیرد، آن‌وقت خواهید دید چگونه بهترین شخصیت مرد خردادی را از او بیرون می‌کشد. هوشیاری و انصاف زن متولد ماه مهر سبب می‌شود تا به همسر خرداد ماهی خود انتقادهای تند روا ندارد و او را از این بابت عصبانی نکند. مرد متولد آخرین ماه بهار زندگی یکنواخت و آرام را دوست ندارد. تدبیر زن متولد ماه مهر برای چنین مردی لازم و واجب است تا به‌عنوان مشاوری عاقل در کنار همسر خود زندگی را به‌پیش براند. بزمینه برای این زوج بهترین‌ها را آرزو دارد.

    زن متولد ماه مهر یک مشاور عاقل و فهمیم و یک هم‌صحبت فوق‌العاده برای مرد تیر ماهی است. اگر مرد ماه تیری که همسرش متولد ماه مهر است مانند سایر مرد‌های متولد شده در این ماه تابع فرمان‌های مادرش باشد ممکن است روزی به خودش بیاید و ببیند که همسر مهر ماهی‌اش با یک نقشه زیرکانه توأم با صبر او و مادرش را تحت سلطه خود درآورده است تا بتواند یک زندگی دو نفره برابر با همسرش را داشته باشد. زن متولد مهر ماه کسی است که در مواقع لزوم حتی بیش از یک مادر از همسرش مراقبت می‌کند و همه مسئولیت‌ها را بر عهده می‌گیرد. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج امیدوار است تا طرفین با از خود گذشتگی و شناخت بیشتر از هم بتوانند بهترین زندگی ممکن را برای یکدیگر خلق کنند.طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    زن متولد ماه مهر برای یک مرد مرداد ماهی شریکی صادق و عاقل است که می‌تواند در بسیاری از امور به او مشاوره دهد. زبان چرب و نرم زن مهرماهی تواند مرد مرداد ماهی را نرم کند و عاشق خود سازد. کافی است کسی قلق مرد مردادی را بداند و با چرب‌زبانی دل او را به دست آورد، آنگاه عشق سرشار او را خواهد دید. مرد مرداد ماهی وقتی عصبانی می‌شود تقریباً هیچ چیز جلو دارش نیست اما در این بین شاید یک زن مهر ماهی بتواند او را آرام کند. تیم بزمینه برای این زوج آرزوی داشتن یک زندگی سراسر تدبیر و عشق دارد. این زوج می‌توانند در کنار هم عشق و عقل را در سراسر زندگی خود سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

    داشتن همسر مهرماهی به معنی داشتن یک خانه تمیز و مرتب است و این همان چیزی است که مرد شهریور ماهی خواهان آن است. مرد متولد شده در ماه شهریور انتقاد‌ها را نمی‌پذیرد در مقابل پذیرش اشتباهات خود مقاومت نشان می‌دهد این در حالی است که مدام از همسرش انتقاد می‌کند. یک همسر مهر ماهی می‌تواند چنین مردی را آرام کند چرا که زن متولد ماه مهر بسیار با درایت و علاقمند به صلح و آرامش است. بزمینه ضمن آرزوی خوشبختی برای این زوج معتقد است با تلاش مرد شهریور ماهی برای شناخت همسر مهر ماهی‌‌اش می‌تواند به نگرش او واقف شود و تا حدی دست از انتقاد علیه او بردارد تا زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشند.

    زن متولد ماه مهر مشاوری خوب و همسری هوشیار برای مرد بااراده آبان ماهی است که اهداف بزرگ در سر می‌پروراند. قدرت استدلال زن مهر ماهی می‌تواند همسر آبان ماهی‌اش را به جاهای خوبی برساند. مرد متولد آبان ظاهری آرام اما درونی ناآرام دارد که برای آرامش همراهی یک همسر مهر ماهی کافی است.بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

    همسر ایده آل برای مرد متولد ماه آذر، زنی باهوش و با محبت است. این ویژگی‌ها در زن متولد ماه مهر به وضوح وجود دارد. مرد متولد آخرین ماه پاییز انسانی بسیار خوشبین است که همین عدم واقع بینی او باعث می‌شود گول ظاهر افراد را بخورد. زن مهر ماهی به عنوان مشاوری با تدبیر در کنار همسر آذر ماهی‌اش می‌تواند گزند افراد رند و کلاهبردار را از زندگی مشترکشان دور کند. بنابراین همراهی این زوج با یکدیگر می تواند زندگی خوبی را برایشان رقم بزند. بزمینه برای آن‌ها زندگی سرشار از عشق و محبت آرزو دارد.

    مرد متولد دی در پی جاه و مقام است و پیشرفت این‌چنینی را به پول و ثروت ترجیح می‌دهد. در این راستا یک همسر مهر ماهی کافی است تا به عنوان مشاوری خوب در کنارش قرار بگیرد و او را تا رسیدن به آرزوهایش حمایت کند. زن متولد مهر با انصاف و هوشیار است از این رو با عدم ابراز علاقه مرد دی ماهی به خوبی کنار می‌آید و می‌تواند دوست داشتن و علاقه او را از کارها و اعمالش بفهمد. بزمینه برای این زوج بهترین ها را آرزو دارد.

    مرد متولد بهمن ماه خواهان همسری است که بتواند او را همدم و دوست خود بداند. برای چنین مردی زن متولد ماه مهر می‌تواند یک دوست با تدبیر و عاقل به حساب آید که علاوه بر رفاقت راهنمای خوبی برای همسرش باشد. زن متولد ماه مهر را می‌توان انسانی با انصاف و منطقی در نظر گرفت که از رفتارهای اجتماعی همسر بهمن ماهی‌اش برداشت بد نمی‌کند. مرد متولد بهمن انتقاد‌پذیر نیست و برای تذکر اشتباهات او بیان زن متولد مهر کارساز است. بزمینه برای این زوج آرزوی خوشبختی دارد.

  • چه جوری با دوست پسرم رفتار کنم
  • کسی که با یک مرد متولد اسفند ازدواج می‌کند یا به اوج خوشبختی می‌رسد یا زندگی پرفراز و نشیبی خواهد داشت. زنی که در ماه مهر متولد شده است با تدبیر خود می‌تواند هر دو زندگی را مدیریت کند و زندگی خوبی را برای خود و همسرش رقم می‌زند. مرد متولد اسفند با فکر اقتصادی خود می‌تواند به ثروت خوبی برسد و یک زن هوشیار که در ماه مهر متولد شده است می‌تواند مشاور خوبی در کنار چنین مردی باشد. زبان نرم زن مهر ماهی، همسر اسفندی‌‌اش را به یک مرد ایده‌آل تبدیل می‌کند. تیم بزمینه با آرزوی خوشبختی برای این زوج پیشنهاد می‌کند تا مرد متولد اسفند از تدابیر و مشاوره‌های همسر مهر ماهی خود بهره بگیرد تا بتواند در کارهای اقتصادی خود بیش از پیش پیشرفت کند.

    بیشتر بخوانید:

    ورود به سایت

    برای ثبت نظرات لطفا ابتدا وارد سایت شوید

    آشنایی با روحیات فردی که با آن در ارتباط هستیم می‌تواند یکی از راهکارهای اساسی برای پیشرفت در عمق یک رابطه باشد. اگر مردی که به تازگی با او آشنا شده یا علاقه‌مند به برقراری ارتباطی نزدیک هستید متولد مهر باشد؛ قطعا خواندن مقاله زیر کمک فراوانی به شما خواهد کرد. آگاهی از شخصیت شناسی و طالع بینی مرد متولد شما را چندین پله برای داشتن رابطه‌ای محکم و قوی جلو خواهند انداخت.

    توجه : این مقاله بر اساس سه طالع بینی هندی، طالع بینی چینی و خورشیدی نوشته شده است.

     

    مهم‌ترین آرمان متولدین مردان مهرماهی در طالع بینی مرد مهر ازدواج است.طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

     

    طالع بینی مردان متولد ماه مهر

     

    از اولین خصوصیات مرد متولد مهر که به‌وضوح به چشم می‌خورد این است که بسیار پند و اندرز می‌کند و می‌خواهد همه را راهنمایی نماید. او برای هر مشکلی راه‌حلی پیدا می‌کند و هیچ‌کدام از پرسش‌های شما را بی‌پاسخ نمی‌گذارد. گاهی اوقات عصبانی و اخمو است و دوست دارد در مورد هر چیزی برای شما استدلال کند. آن‌قدر که درنهایت حوصله‌تان را سر می‌برد و شما را مغلوب خواهد کرد.

    در طالع بینی مرد مهر آمده است که او موجودی بسیار مادی و البته طرفدار خوبی‌ها و زیبایی‌های دنیوی است. به همین دلیل به ثروت، خانه زیبا، لباس‌های فاخر، اتومبیل شیک و گران‌قیمت، خوردن غذاهای خوب و … بسیار علاقه‌مند است. علی‌رغم این که ممکن است مرد متولد مهرماه کمی دمدمی مزاج باشد، ولی به‌طورکلی مردی بسیار دوست‌داشتنی، پرشور و نشاط و مهربان است که می‌تواند هر زنی را عاشق خود کند.
    مردان متولد مهر معمولاً کمی حسود هستند و بخصوص این حسادت را در عشق خود نشان می‌دهند و دوست دارند تمامیت فردی که عاشقش هستند به او تعلق داشته باشد. از طرفی بسیار خونگرم و اجتماعی هستند و رفت‌وآمد با این افراد ساعات خوشی را برایتان فراهم می‌کند.

    در برخی از انواع طالع بینی مرد مهر آمده است که متولدین این ماه مارهای بسیار خوش‌خط و خالی هستند و بسیار با سیاست رفتار می‌کنند. او همچنین بسیار جذاب است و عجیب نیست که در اتاق او کلکسیونی از انواع ادوکلن و عطرهایی که تنها مردان جنتلمن استفاده می‌کنند را ببینید. آن‌ها همیشه لباس‌های تمیز و اتوکشیده در کمد خود دارند. از ناراحت کردن دیگران بیزار بوده و به همین دلیل همیشه رفتاری کاملاً محترمانه را بخصوص در مقابل خانم‌ها از این مردان می‌بینید.

  • دعای جدایی بین دو حرام
  • برای تبریک روز تولد متولدین این ماه می‌توانید مجموعه متن تبریک تولد مهر ماهی را مطالعه کنید.

     

    شخصیت شناسی و طالع بینی مرد مهر

     

    مردان متولد مهر عاشق نظم هستند و اگر در هر کار یا مکانی به‌هم‌ریختگی ببینند بسیار ناراحت می‌شوند. نظم و ترتیب در تمام امور مردان متولد مهر از خانه گرفته تا محل کار موج میزند و از همسر خود نیز همین توقع را دارد. اگر نظم به‌درستی برقرار نباشد تعادل ذاتی او از بین می‌رود و ممکن است رفتارهای ناخوشایندی در این شرایط از او ببینید. با توجه به اینکه مردان متولد مهرماه روحیه بسیار شادی دارند معمولاً به فضاهای فرح‌بخش مانند طبیعتی زیبا علاقه‌مند هستند. همچنین دوست دارند در خانه از دکوراسیونی زیبا با رنگ‌های روح‌نواز استفاده شود.

    یکی از علایق اصلی مردان متولدین این ماه مسافرت رفتن است، زیرا آن‌ها عاشق خوش‌گذرانی و هیجان هستند و زنی را هم دوست دارند که در این خوش‌گذرانی‌ها با او همراه شود.

     

    این قسمت برای دخترانی است که دوست دارند مردان متولدین مهر را عاشق خود کنند. پس اگر شما هم از این دسته هستید به شما میگوییم به چه نکاتی باید توجه داشته باشید. برای یک مرد متولد مهر صداقت بسیار مهم می‌باشد و دوست دارد زنش نسبت به هر چیزی باانصاف باشد. درواقع روحیه آرمان‌گرایانه مرد متولد مهر این خصلت را در او ایجاد کرده است که عاشق دخترانی شود که به دنبال عدالت و برابری هستند و خودشان نیز همین خصوصیت را دارند.

    او دوست دارد با دختری آشنا شود که در هر شرایطی او را همراهی کند و بسیار اجتماعی باشد و به عبارتی به‌خوبی با آداب و معاشرت با مردم آشنا باشد. باید این نکته را خوب به یاد داشته باشید که در طالع بینی مرد مهر آمده است که او به‌راحتی عاشق نمی‌شود و قلب خود را تنها در اختیار زنی قرار می‌دهد که قرار است با او ازدواج کند. پس اگر به یک متولد مهرماه علاقه‌مند شدید و متوجه شدید که او نیز شما را دوست دارد شانس بالایی برای ازدواج وجود دارد.

     

    بررسی طالع بینی مردان ماه مهر

     

    مردان مهرماه به دنبال زنان قوی و بی‌نقص و کامل از هر لحاظی هستند و تنها زیبایی و ظرافت زنانه برایشان اهمیت ندارد. درواقع او علاوه بر لباس‌های شیک و زیبایی که شما به تن می‌کنید به تمام حرکات، رفتار و گفتار شما هم با دقت زیاد توجه می‌کند و دوست دارد فردی مؤدب، آداب‌دان و کاملاً اجتماعی را در برابر خود ببیند.

    چنانچه قصد دارید یک پسر مهرماهی را شیفته و عاشق خود کنید بایستی به تمامی حرکات بدن خود، حرف‌هایی که می‌زنید و حتی طرز راه رفتنتان توجه کنید، زیرا یک پسر متولد مهر به ریزترین حرکات شما نیز به‌طور کامل توجه می‌کند. او اهل پرخوری نیست و دوست دارد غذاهای زیبا را انتخاب کند. پس تزیین غذا از مقدار آن برایش مهم‌تر است و اگر شما در این زمینه‌ها هنر داشته باشید قطعاً می‌توانید یک مرد متولد مهر را عاشق خود کنید؛ اما علاوه بر این موارد در برابر مرد متولد مهر یک سری کارها را هم نباید انجام دهید تا او بیشتر به شما علاقه پیدا کند که عبارت‌اند از:

     

    طبق خصوصیاتی که در طالع بینی متولدین هر ماه آمده است بهتر است متولدین هر ماه با برخی ماه‌ها ازدواج کنند و در مورد ازدواج با ماه‌های دیگر بیشتر فکر کنند. در مورد ازدواج مردان متولد مهر نیز این شرایط به شکل زیر است:

    ازدواج مرد متولد مهر با زن فروردینی بسیار خوب است؛ زیرا هر دو خونگرم و مهربان و معتقد به تساوی حقوق زن و مرد هستند.

    ازدواج این دو ماه با هم خوب است؛ زیرا هر دو طرف انسان‌هایی هستند که به‌شدت به حفظ آرامش و اعتدال علاقه دارند.

    ازدواج متولد مهر با خرداد بسیار خوب است؛ زیرا هر دو آدم‌هایی حسابگر و خونگرم هستند که می‌توانند در طول زندگی زناشویی تفاهم زیادی با هم داشته باشند.

    ازدواج متولدین مهر با تیر بسیار خوب است؛ زیرا هردو اهل رفت‌وآمد و معاشرت با دیگران هستند و هر دو بسیار صبور می‌باشند.

    ازدواج این دو ماه با هم نیز خوب است؛ زیرا هر دو در پی برقراری آرامش بیشتر و ملایمت همراه با منطق در زندگی خود هستند.

    ازدواج مرد متولد مهر با زن شهریوری خوب است. چون هر دو منصف، عادل و با سلیقه می‌باشند.

    مردان و زنان متولدین مهرماه ویژگی‌های مشترک زیادی با هم دارند و می‌توانند ازدواج موفقی داشته باشند. پس ازدواجشان با هم خوب است.

    بهتر است مردان متولد مهر با زنان آبانی ازدواج نکنند. در طالع بینی مرد مهر آمده است که ازدواج این دو متوسط است. اگرچه می‌تواند یک ازدواج موفق باشد ولی چالش‌های زیادی را با هم تجربه خواهند کرد.

     

    ازدواج با مردان متولد ماه مهر

     

    ازدواج متولد مهر با آذر بسیار خوب است؛ زیرا هر دو دارای خصیصه‌هایی مثل محبت، درستکاری و مسئولیت‌پذیری بالا می‌باشند.

    ازدواج متولد مهر با دی متوسط است و می‌تواند با مشکل مواجه شود.طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    متولد مهر اصلاً نباید با یک دختر متولد بهمن ازدواج کند؛ زیرا یکی پر جنب‌وجوش و مسئولیت‌پذیر، دیگری تنوع‌طلب و سرکش است. بنابراین این ازدواج کاملا بد است.

    ازدواج مرد متولد مهر با اسفند بسیار خوب است. آن‌ها پیوندی موفق با هم خواهند داشت، چون از نظر عاطفی می‌توانند با هم سازگار و هماهنگ باشند.

     

    سخن آخر

    همان‌طور که ملاحظه کردید مردان متولد مهر بسیار جذاب، جنتلمن، مهربان، اجتماعی، سیاستمدار، مسئولیت‌پذیر و وفادار هستند؛ اما گاهی نیز عصبانی می‌شوند و دائماً دوست دارند برای حرف‌های خود دلیل بیاورند تا درست بودن آن را ثابت کنند. در کل زندگی با مردان متولدین مهر می‌تواند بسیار خاص و شیرین باشد.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    در این پست به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، خصوصیات مرد متولد مهر برای ازدواج، خصوصیات منفی و بد مرد تولد مهر و … می‌پردازیم.

    به گزارش اقتصاد آنلاین، خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر او را از دیگران متمایز می‌کند. او مردی است که به منطق اعتقاد دارد. مرد مهر ماهی خودش صادق است و به صداقت اعتقاد دارد. قلب بزرگ، سخت کوشی و صداقت، مشخصات یک مرد مهر ماهی را مشخص می کند. یک مرد متولد مهر معمولاً یک فرد ساده هوشیار، سرگرم کننده و اجتماعی است. چهره او معمولا شاد است.

    تنها چیزی که او در یک رابطه می خواهد ثبات است. اما خودش در افکارش ناپایدار است. اگر با او منصف باشید، او همیشه به شما احترام خواهد گذاشت. او حفظ تعادل در زندگی را دوست دارد. توقعات او چندان زیاد نیست اما بله او خواسته‌هایی دارد که به آنها معتقد است. خرید اقلام، خرج کردن پول یا مخارج سرگرمی های او هستند.

    یک مرد مهر ماهی عمیقاً دوست دارد دانش کسب کند. او به سختی تصمیم خود را می گیرد. از آنجایی که مردی پر زحمت است، به پول نیز فکر می کند و دوست دارد موجودی بانکی سنگینی داشته باشد. سادگی او جذاب است. مهر ماهی ها بسیار به طبیعت و فرهنگ دلبستگی دارند. او واقعاً مسحور طبیعت احاطه شده مانند سرسبزی، رودخانه، اقیانوس، ایستگاه های تپه یا غیره است.

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    هنگامی که شما در مورد عشق و عاشقی صحبت می کنید، متولدین هفتمین ماه از سال به عنوان بهترین در لیست شناخته می شود. کلمه عشق و مهر عملا مترادف یکدیگر هستند. خدای عشق، کوپید، متولد مهر را با مهارت های عشقی پیوند داده است. متولدین مهر عاشق بزرگی هستید و ویژگی های جذاب خوبی دارند تا جنس مخالف خود را به راحتی جذب کنند.

    آنچه برای مرد متولد مهر در ازدواج صادق است، این است که او یک مرد بسیار جذاب است که دوست دارد در موقعیتی قدرتمند باشد. خلق و خوی او فقط با فضای خانه و زندگی زناشویی سازگار نیست، اما بسیار پرشور و سنت گرا است، بنابراین ازدواج را دست کم نمی گیرد. استقلال او برای او مهم است و توانایی او برای تغییر هر زمان که بخواهد مهم است.

    شوهر متولد مهر منطقی است، او برای قضاوت به دنیا آمده است، او عاقل است. وقتی مرد متولد مهر در مورد چیزی کوتاه می‌آید، برای جمع‌بندی مجدد و نگاه کردن به موضوع به زمان تنهایی نیاز دارد و این ممکن است برای همسر او نگران کننده باشد. یکی از خوبی‌های آن این است که وضعیت خانه‌اش را در دست دارد. او تلاش می کند تا همه چیز را برای خانواده خود فراهم کند، او ظرافت و تجمل را در لباس و جواهرات برای همسرش فراهم می کند. او دوست دارد خانه اش هم مجلل باشد. او می تواند بسیار صبور باشد، اما همچنین بسیار پرشور است. عشق برای او موضوع بزرگی است.

    مرد متولد مهر ممکن است بسیار ناامید شوند اگر شریک زندگی او به اندازه کافی به علایق او پاسخ ندهد. استقلال بیش از حد برای یک رابطه نزدیک خوب نیست. اگر بیش از حد از همسرش جدا باشد، احتمال خیانت بسیار زیاد است، با این حال، هرگز اول درخواست طلاق نمی کند، حتی اگر زندگی خانوادگی اش ضعیف و بدون هیجان باشد.

    از مهمترین خصوصیات منفی و بد مرد متولد مهر این است که بلاتکلیف هستند. برای تصمیم گیری همیشه زمان زیادی می‌گذارد. مرد متولد مهر دقیقاً مطمئن نیستند که چه می خواهند، به همین دلیل است که ذهن آنها مدام تغییر می کند. تکیه بر یک مرد مهر ماهی دشوار است زیرا آنها به ندرت به وعده های خود عمل می کنند.

    یک مرد متولد زنی را دوست دارد که او را از هر نظر تکمیل می کند، از جمله زیبایی شناختی. به عبارت دیگر، شما باید با هم خوب به نظر برسید. او برای زنانی ارزش قائل است که به خوبی کنار آنها قرار گرفته اند، سالم، پیچیده، باهوش، کنجکاو اجتماعی و منصف هستند. مهمتر از همه، صداقت قلب او را به دست خواهد آورد.

  • داستان طوطی و بقال به زبان ساده
  • یک مرد متولد مهر یک زن متفکر و ظریف را دوست دارد. او باید به اندازه او اجتماعی و صمیمی باشد و در مورد ارتباط باید باز و صادق باشد. یک مرد متولد مهر به شریک زندگی خود وفاداری و حمایت می کند و او نیز در ازای همان رفتار را می خواهد.

    به لطف سیاره حاکم ناهید، افراد این متولد مهر به دلیل استایل و ظرافت خود شناخته شده اند. مرد متولد مهر امسال باید رنگ هایی مانند سفید، آبی و نارنجی را انتخاب کنند.

    هنگامی که از صحبت از ازدواج مرد متولد مهر می‌شود، او سازگاری بیشتری با ماه های خرداد، مرداد، آذر و بهمن دارد و ازدواج مرد متولد با زنان متولد این ماه ها نتایج بهتری خواهد داشت.

    در مورد سازگاری و عشق صحبت می کنیم، آنها هر دو تمایل دارند از طریق ایده ها با جهان ملاقات کنند و حتی عاشق آنها شوند. مرد مهر ماهی و زن خردادی از آنجایی که واقعاً در مورد افراد دیگر کنجکاو هستند، رابطه آسانی دارند. وقتی در مورد افکار باشد، پیوند بزرگی ایجاد می کنید. هر دو رویکرد سبکی دارند، که باعث می شود رابطه تازه احساس شود. از اشتراک گذاری ایده ها در مورد همه چیز، شرکت در رویدادهای فرهنگی و شاید همکاری لذت خواهید برد.

    آنها بیشتر به دلیل پیوند عالی با یکدیگر شناخته شده اند زیرا متولد مهر و متولد مرداد همیشه برای یکدیگر ساخته می شوند. هر دوی آنها تمایل دارند یکدیگر را به بهترین شکل درک کنند و همیشه زندگی عاشقانه خود را به آرامی در حال حرکت نگه دارید. به عنوان یک زوج، مرد مهر ماهی و زن مردادی تعادل خوبی دارند. مرد متولد مهر در ازدواج بر جذابیت و اخلاق خوب است که شخصیت مستقیم یک مردادی را رام می کند. پیوند عاطفی و ذهنی شما هر دو به خوبی متعادل است تا عشق هر روز جدید به نظر برسد.

    با صحبت در مورد سازگاری و عشق بین مرد مهر ماهی و زن آذر ماهی آن دو نفر همیشه در اوج هستند. حتی اگر به نظر بیاید که با هم دچار چالش هستند. با توجه به موقعیت های سیاره ای، مرد مهر ماهی به زن تولد آذر فضایی برای رشد می دهد. متولد ماه مهر همچنین توسط سیاره ناهید اداره می شود که همه چیز در مورد عشق، زیبایی، جذابیت و انصاف است، در حالی که متولد آذر توسط مشتری، نشانه رشد، گسترش و ماجراجویی اداره می شود. آنها تمایل دارند زمانی که زوج هستند از زندگی ما بهترین لذت را ببرند.

    به نظر می رسد هر دوی آنها با هم هماهنگی خوبی دارند! آنها جفت خوبی می سازند، اما در دوستی، در بهترین حالت خود هستید. درصد عشق مهر و بهمن همیشه در بالاترین میزان خود است. توانایی آنها در همکاری با یکدیگر این امر را آشکار می سازد که آنها باید پروژه های بزرگ تری را در زندگی مشترک انجام دهند، زیرا هر دوی آنها باید به فکر دستاوردهای بزرگتر باشند.

    در این پست از آلامتو به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، ویژگی های شخصیتی منفی مرد مهر ماهی، خصوصیات مرد متولد مهر در ازدواج و بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد مهر پرداختیم. امیدواریم این مطلب را دوست داشته باشید.

     

    واقعآ همه این حرفها درست است من یک زن مهر ماهی هستم ک با یک مرد مهر ماهی ازدواج کردم هرگز همدیگر را نتونستیم بفهمیم یادرک کنیم ممنون


    عااالی بودشوهرم مهرماهی

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    در این پست به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، خصوصیات مرد متولد مهر برای ازدواج، خصوصیات منفی و بد مرد تولد مهر و … می‌پردازیم.

    به گزارش اقتصاد آنلاین، خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر او را از دیگران متمایز می‌کند. او مردی است که به منطق اعتقاد دارد. مرد مهر ماهی خودش صادق است و به صداقت اعتقاد دارد. قلب بزرگ، سخت کوشی و صداقت، مشخصات یک مرد مهر ماهی را مشخص می کند. یک مرد متولد مهر معمولاً یک فرد ساده هوشیار، سرگرم کننده و اجتماعی است. چهره او معمولا شاد است.

    تنها چیزی که او در یک رابطه می خواهد ثبات است. اما خودش در افکارش ناپایدار است. اگر با او منصف باشید، او همیشه به شما احترام خواهد گذاشت. او حفظ تعادل در زندگی را دوست دارد. توقعات او چندان زیاد نیست اما بله او خواسته‌هایی دارد که به آنها معتقد است. خرید اقلام، خرج کردن پول یا مخارج سرگرمی های او هستند.

    یک مرد مهر ماهی عمیقاً دوست دارد دانش کسب کند. او به سختی تصمیم خود را می گیرد. از آنجایی که مردی پر زحمت است، به پول نیز فکر می کند و دوست دارد موجودی بانکی سنگینی داشته باشد. سادگی او جذاب است. مهر ماهی ها بسیار به طبیعت و فرهنگ دلبستگی دارند. او واقعاً مسحور طبیعت احاطه شده مانند سرسبزی، رودخانه، اقیانوس، ایستگاه های تپه یا غیره است.

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    هنگامی که شما در مورد عشق و عاشقی صحبت می کنید، متولدین هفتمین ماه از سال به عنوان بهترین در لیست شناخته می شود. کلمه عشق و مهر عملا مترادف یکدیگر هستند. خدای عشق، کوپید، متولد مهر را با مهارت های عشقی پیوند داده است. متولدین مهر عاشق بزرگی هستید و ویژگی های جذاب خوبی دارند تا جنس مخالف خود را به راحتی جذب کنند.

    آنچه برای مرد متولد مهر در ازدواج صادق است، این است که او یک مرد بسیار جذاب است که دوست دارد در موقعیتی قدرتمند باشد. خلق و خوی او فقط با فضای خانه و زندگی زناشویی سازگار نیست، اما بسیار پرشور و سنت گرا است، بنابراین ازدواج را دست کم نمی گیرد. استقلال او برای او مهم است و توانایی او برای تغییر هر زمان که بخواهد مهم است.

    شوهر متولد مهر منطقی است، او برای قضاوت به دنیا آمده است، او عاقل است. وقتی مرد متولد مهر در مورد چیزی کوتاه می‌آید، برای جمع‌بندی مجدد و نگاه کردن به موضوع به زمان تنهایی نیاز دارد و این ممکن است برای همسر او نگران کننده باشد. یکی از خوبی‌های آن این است که وضعیت خانه‌اش را در دست دارد. او تلاش می کند تا همه چیز را برای خانواده خود فراهم کند، او ظرافت و تجمل را در لباس و جواهرات برای همسرش فراهم می کند. او دوست دارد خانه اش هم مجلل باشد. او می تواند بسیار صبور باشد، اما همچنین بسیار پرشور است. عشق برای او موضوع بزرگی است.

    مرد متولد مهر ممکن است بسیار ناامید شوند اگر شریک زندگی او به اندازه کافی به علایق او پاسخ ندهد. استقلال بیش از حد برای یک رابطه نزدیک خوب نیست. اگر بیش از حد از همسرش جدا باشد، احتمال خیانت بسیار زیاد است، با این حال، هرگز اول درخواست طلاق نمی کند، حتی اگر زندگی خانوادگی اش ضعیف و بدون هیجان باشد.

    از مهمترین خصوصیات منفی و بد مرد متولد مهر این است که بلاتکلیف هستند. برای تصمیم گیری همیشه زمان زیادی می‌گذارد. مرد متولد مهر دقیقاً مطمئن نیستند که چه می خواهند، به همین دلیل است که ذهن آنها مدام تغییر می کند. تکیه بر یک مرد مهر ماهی دشوار است زیرا آنها به ندرت به وعده های خود عمل می کنند.

    یک مرد متولد زنی را دوست دارد که او را از هر نظر تکمیل می کند، از جمله زیبایی شناختی. به عبارت دیگر، شما باید با هم خوب به نظر برسید. او برای زنانی ارزش قائل است که به خوبی کنار آنها قرار گرفته اند، سالم، پیچیده، باهوش، کنجکاو اجتماعی و منصف هستند. مهمتر از همه، صداقت قلب او را به دست خواهد آورد.

  • الطلسم العجيب للرزق الرهيب
  • یک مرد متولد مهر یک زن متفکر و ظریف را دوست دارد. او باید به اندازه او اجتماعی و صمیمی باشد و در مورد ارتباط باید باز و صادق باشد. یک مرد متولد مهر به شریک زندگی خود وفاداری و حمایت می کند و او نیز در ازای همان رفتار را می خواهد.

    به لطف سیاره حاکم ناهید، افراد این متولد مهر به دلیل استایل و ظرافت خود شناخته شده اند. مرد متولد مهر امسال باید رنگ هایی مانند سفید، آبی و نارنجی را انتخاب کنند.

    هنگامی که از صحبت از ازدواج مرد متولد مهر می‌شود، او سازگاری بیشتری با ماه های خرداد، مرداد، آذر و بهمن دارد و ازدواج مرد متولد با زنان متولد این ماه ها نتایج بهتری خواهد داشت.

    در مورد سازگاری و عشق صحبت می کنیم، آنها هر دو تمایل دارند از طریق ایده ها با جهان ملاقات کنند و حتی عاشق آنها شوند. مرد مهر ماهی و زن خردادی از آنجایی که واقعاً در مورد افراد دیگر کنجکاو هستند، رابطه آسانی دارند. وقتی در مورد افکار باشد، پیوند بزرگی ایجاد می کنید. هر دو رویکرد سبکی دارند، که باعث می شود رابطه تازه احساس شود. از اشتراک گذاری ایده ها در مورد همه چیز، شرکت در رویدادهای فرهنگی و شاید همکاری لذت خواهید برد.

    آنها بیشتر به دلیل پیوند عالی با یکدیگر شناخته شده اند زیرا متولد مهر و متولد مرداد همیشه برای یکدیگر ساخته می شوند. هر دوی آنها تمایل دارند یکدیگر را به بهترین شکل درک کنند و همیشه زندگی عاشقانه خود را به آرامی در حال حرکت نگه دارید. به عنوان یک زوج، مرد مهر ماهی و زن مردادی تعادل خوبی دارند. مرد متولد مهر در ازدواج بر جذابیت و اخلاق خوب است که شخصیت مستقیم یک مردادی را رام می کند. پیوند عاطفی و ذهنی شما هر دو به خوبی متعادل است تا عشق هر روز جدید به نظر برسد.

    با صحبت در مورد سازگاری و عشق بین مرد مهر ماهی و زن آذر ماهی آن دو نفر همیشه در اوج هستند. حتی اگر به نظر بیاید که با هم دچار چالش هستند. با توجه به موقعیت های سیاره ای، مرد مهر ماهی به زن تولد آذر فضایی برای رشد می دهد. متولد ماه مهر همچنین توسط سیاره ناهید اداره می شود که همه چیز در مورد عشق، زیبایی، جذابیت و انصاف است، در حالی که متولد آذر توسط مشتری، نشانه رشد، گسترش و ماجراجویی اداره می شود. آنها تمایل دارند زمانی که زوج هستند از زندگی ما بهترین لذت را ببرند.

    به نظر می رسد هر دوی آنها با هم هماهنگی خوبی دارند! آنها جفت خوبی می سازند، اما در دوستی، در بهترین حالت خود هستید. درصد عشق مهر و بهمن همیشه در بالاترین میزان خود است. توانایی آنها در همکاری با یکدیگر این امر را آشکار می سازد که آنها باید پروژه های بزرگ تری را در زندگی مشترک انجام دهند، زیرا هر دوی آنها باید به فکر دستاوردهای بزرگتر باشند.

    در این پست از آلامتو به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، ویژگی های شخصیتی منفی مرد مهر ماهی، خصوصیات مرد متولد مهر در ازدواج و بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد مهر پرداختیم. امیدواریم این مطلب را دوست داشته باشید.

     

    واقعآ همه این حرفها درست است من یک زن مهر ماهی هستم ک با یک مرد مهر ماهی ازدواج کردم هرگز همدیگر را نتونستیم بفهمیم یادرک کنیم ممنون


    عااالی بودشوهرم مهرماهی

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    در این پست به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، خصوصیات مرد متولد مهر برای ازدواج، خصوصیات منفی و بد مرد تولد مهر و … می‌پردازیم.

    به گزارش اقتصاد آنلاین، خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر او را از دیگران متمایز می‌کند. او مردی است که به منطق اعتقاد دارد. مرد مهر ماهی خودش صادق است و به صداقت اعتقاد دارد. قلب بزرگ، سخت کوشی و صداقت، مشخصات یک مرد مهر ماهی را مشخص می کند. یک مرد متولد مهر معمولاً یک فرد ساده هوشیار، سرگرم کننده و اجتماعی است. چهره او معمولا شاد است.

    تنها چیزی که او در یک رابطه می خواهد ثبات است. اما خودش در افکارش ناپایدار است. اگر با او منصف باشید، او همیشه به شما احترام خواهد گذاشت. او حفظ تعادل در زندگی را دوست دارد. توقعات او چندان زیاد نیست اما بله او خواسته‌هایی دارد که به آنها معتقد است. خرید اقلام، خرج کردن پول یا مخارج سرگرمی های او هستند.

    یک مرد مهر ماهی عمیقاً دوست دارد دانش کسب کند. او به سختی تصمیم خود را می گیرد. از آنجایی که مردی پر زحمت است، به پول نیز فکر می کند و دوست دارد موجودی بانکی سنگینی داشته باشد. سادگی او جذاب است. مهر ماهی ها بسیار به طبیعت و فرهنگ دلبستگی دارند. او واقعاً مسحور طبیعت احاطه شده مانند سرسبزی، رودخانه، اقیانوس، ایستگاه های تپه یا غیره است.

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    هنگامی که شما در مورد عشق و عاشقی صحبت می کنید، متولدین هفتمین ماه از سال به عنوان بهترین در لیست شناخته می شود. کلمه عشق و مهر عملا مترادف یکدیگر هستند. خدای عشق، کوپید، متولد مهر را با مهارت های عشقی پیوند داده است. متولدین مهر عاشق بزرگی هستید و ویژگی های جذاب خوبی دارند تا جنس مخالف خود را به راحتی جذب کنند.

    آنچه برای مرد متولد مهر در ازدواج صادق است، این است که او یک مرد بسیار جذاب است که دوست دارد در موقعیتی قدرتمند باشد. خلق و خوی او فقط با فضای خانه و زندگی زناشویی سازگار نیست، اما بسیار پرشور و سنت گرا است، بنابراین ازدواج را دست کم نمی گیرد. استقلال او برای او مهم است و توانایی او برای تغییر هر زمان که بخواهد مهم است.

    شوهر متولد مهر منطقی است، او برای قضاوت به دنیا آمده است، او عاقل است. وقتی مرد متولد مهر در مورد چیزی کوتاه می‌آید، برای جمع‌بندی مجدد و نگاه کردن به موضوع به زمان تنهایی نیاز دارد و این ممکن است برای همسر او نگران کننده باشد. یکی از خوبی‌های آن این است که وضعیت خانه‌اش را در دست دارد. او تلاش می کند تا همه چیز را برای خانواده خود فراهم کند، او ظرافت و تجمل را در لباس و جواهرات برای همسرش فراهم می کند. او دوست دارد خانه اش هم مجلل باشد. او می تواند بسیار صبور باشد، اما همچنین بسیار پرشور است. عشق برای او موضوع بزرگی است.

    مرد متولد مهر ممکن است بسیار ناامید شوند اگر شریک زندگی او به اندازه کافی به علایق او پاسخ ندهد. استقلال بیش از حد برای یک رابطه نزدیک خوب نیست. اگر بیش از حد از همسرش جدا باشد، احتمال خیانت بسیار زیاد است، با این حال، هرگز اول درخواست طلاق نمی کند، حتی اگر زندگی خانوادگی اش ضعیف و بدون هیجان باشد.

    از مهمترین خصوصیات منفی و بد مرد متولد مهر این است که بلاتکلیف هستند. برای تصمیم گیری همیشه زمان زیادی می‌گذارد. مرد متولد مهر دقیقاً مطمئن نیستند که چه می خواهند، به همین دلیل است که ذهن آنها مدام تغییر می کند. تکیه بر یک مرد مهر ماهی دشوار است زیرا آنها به ندرت به وعده های خود عمل می کنند.

    یک مرد متولد زنی را دوست دارد که او را از هر نظر تکمیل می کند، از جمله زیبایی شناختی. به عبارت دیگر، شما باید با هم خوب به نظر برسید. او برای زنانی ارزش قائل است که به خوبی کنار آنها قرار گرفته اند، سالم، پیچیده، باهوش، کنجکاو اجتماعی و منصف هستند. مهمتر از همه، صداقت قلب او را به دست خواهد آورد.

  • داستان های کوتاه کودکانه عید نوروز
  • یک مرد متولد مهر یک زن متفکر و ظریف را دوست دارد. او باید به اندازه او اجتماعی و صمیمی باشد و در مورد ارتباط باید باز و صادق باشد. یک مرد متولد مهر به شریک زندگی خود وفاداری و حمایت می کند و او نیز در ازای همان رفتار را می خواهد.

    به لطف سیاره حاکم ناهید، افراد این متولد مهر به دلیل استایل و ظرافت خود شناخته شده اند. مرد متولد مهر امسال باید رنگ هایی مانند سفید، آبی و نارنجی را انتخاب کنند.

    هنگامی که از صحبت از ازدواج مرد متولد مهر می‌شود، او سازگاری بیشتری با ماه های خرداد، مرداد، آذر و بهمن دارد و ازدواج مرد متولد با زنان متولد این ماه ها نتایج بهتری خواهد داشت.

    در مورد سازگاری و عشق صحبت می کنیم، آنها هر دو تمایل دارند از طریق ایده ها با جهان ملاقات کنند و حتی عاشق آنها شوند. مرد مهر ماهی و زن خردادی از آنجایی که واقعاً در مورد افراد دیگر کنجکاو هستند، رابطه آسانی دارند. وقتی در مورد افکار باشد، پیوند بزرگی ایجاد می کنید. هر دو رویکرد سبکی دارند، که باعث می شود رابطه تازه احساس شود. از اشتراک گذاری ایده ها در مورد همه چیز، شرکت در رویدادهای فرهنگی و شاید همکاری لذت خواهید برد.

    آنها بیشتر به دلیل پیوند عالی با یکدیگر شناخته شده اند زیرا متولد مهر و متولد مرداد همیشه برای یکدیگر ساخته می شوند. هر دوی آنها تمایل دارند یکدیگر را به بهترین شکل درک کنند و همیشه زندگی عاشقانه خود را به آرامی در حال حرکت نگه دارید. به عنوان یک زوج، مرد مهر ماهی و زن مردادی تعادل خوبی دارند. مرد متولد مهر در ازدواج بر جذابیت و اخلاق خوب است که شخصیت مستقیم یک مردادی را رام می کند. پیوند عاطفی و ذهنی شما هر دو به خوبی متعادل است تا عشق هر روز جدید به نظر برسد.

    با صحبت در مورد سازگاری و عشق بین مرد مهر ماهی و زن آذر ماهی آن دو نفر همیشه در اوج هستند. حتی اگر به نظر بیاید که با هم دچار چالش هستند. با توجه به موقعیت های سیاره ای، مرد مهر ماهی به زن تولد آذر فضایی برای رشد می دهد. متولد ماه مهر همچنین توسط سیاره ناهید اداره می شود که همه چیز در مورد عشق، زیبایی، جذابیت و انصاف است، در حالی که متولد آذر توسط مشتری، نشانه رشد، گسترش و ماجراجویی اداره می شود. آنها تمایل دارند زمانی که زوج هستند از زندگی ما بهترین لذت را ببرند.

    به نظر می رسد هر دوی آنها با هم هماهنگی خوبی دارند! آنها جفت خوبی می سازند، اما در دوستی، در بهترین حالت خود هستید. درصد عشق مهر و بهمن همیشه در بالاترین میزان خود است. توانایی آنها در همکاری با یکدیگر این امر را آشکار می سازد که آنها باید پروژه های بزرگ تری را در زندگی مشترک انجام دهند، زیرا هر دوی آنها باید به فکر دستاوردهای بزرگتر باشند.

    در این پست از آلامتو به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، ویژگی های شخصیتی منفی مرد مهر ماهی، خصوصیات مرد متولد مهر در ازدواج و بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد مهر پرداختیم. امیدواریم این مطلب را دوست داشته باشید.

     

    واقعآ همه این حرفها درست است من یک زن مهر ماهی هستم ک با یک مرد مهر ماهی ازدواج کردم هرگز همدیگر را نتونستیم بفهمیم یادرک کنیم ممنون


    عااالی بودشوهرم مهرماهی

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    در این پست به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، خصوصیات مرد متولد مهر برای ازدواج، خصوصیات منفی و بد مرد تولد مهر و … می‌پردازیم.

    به گزارش اقتصاد آنلاین، خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر او را از دیگران متمایز می‌کند. او مردی است که به منطق اعتقاد دارد. مرد مهر ماهی خودش صادق است و به صداقت اعتقاد دارد. قلب بزرگ، سخت کوشی و صداقت، مشخصات یک مرد مهر ماهی را مشخص می کند. یک مرد متولد مهر معمولاً یک فرد ساده هوشیار، سرگرم کننده و اجتماعی است. چهره او معمولا شاد است.

    تنها چیزی که او در یک رابطه می خواهد ثبات است. اما خودش در افکارش ناپایدار است. اگر با او منصف باشید، او همیشه به شما احترام خواهد گذاشت. او حفظ تعادل در زندگی را دوست دارد. توقعات او چندان زیاد نیست اما بله او خواسته‌هایی دارد که به آنها معتقد است. خرید اقلام، خرج کردن پول یا مخارج سرگرمی های او هستند.

    یک مرد مهر ماهی عمیقاً دوست دارد دانش کسب کند. او به سختی تصمیم خود را می گیرد. از آنجایی که مردی پر زحمت است، به پول نیز فکر می کند و دوست دارد موجودی بانکی سنگینی داشته باشد. سادگی او جذاب است. مهر ماهی ها بسیار به طبیعت و فرهنگ دلبستگی دارند. او واقعاً مسحور طبیعت احاطه شده مانند سرسبزی، رودخانه، اقیانوس، ایستگاه های تپه یا غیره است.

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    هنگامی که شما در مورد عشق و عاشقی صحبت می کنید، متولدین هفتمین ماه از سال به عنوان بهترین در لیست شناخته می شود. کلمه عشق و مهر عملا مترادف یکدیگر هستند. خدای عشق، کوپید، متولد مهر را با مهارت های عشقی پیوند داده است. متولدین مهر عاشق بزرگی هستید و ویژگی های جذاب خوبی دارند تا جنس مخالف خود را به راحتی جذب کنند.

    آنچه برای مرد متولد مهر در ازدواج صادق است، این است که او یک مرد بسیار جذاب است که دوست دارد در موقعیتی قدرتمند باشد. خلق و خوی او فقط با فضای خانه و زندگی زناشویی سازگار نیست، اما بسیار پرشور و سنت گرا است، بنابراین ازدواج را دست کم نمی گیرد. استقلال او برای او مهم است و توانایی او برای تغییر هر زمان که بخواهد مهم است.

    شوهر متولد مهر منطقی است، او برای قضاوت به دنیا آمده است، او عاقل است. وقتی مرد متولد مهر در مورد چیزی کوتاه می‌آید، برای جمع‌بندی مجدد و نگاه کردن به موضوع به زمان تنهایی نیاز دارد و این ممکن است برای همسر او نگران کننده باشد. یکی از خوبی‌های آن این است که وضعیت خانه‌اش را در دست دارد. او تلاش می کند تا همه چیز را برای خانواده خود فراهم کند، او ظرافت و تجمل را در لباس و جواهرات برای همسرش فراهم می کند. او دوست دارد خانه اش هم مجلل باشد. او می تواند بسیار صبور باشد، اما همچنین بسیار پرشور است. عشق برای او موضوع بزرگی است.

    مرد متولد مهر ممکن است بسیار ناامید شوند اگر شریک زندگی او به اندازه کافی به علایق او پاسخ ندهد. استقلال بیش از حد برای یک رابطه نزدیک خوب نیست. اگر بیش از حد از همسرش جدا باشد، احتمال خیانت بسیار زیاد است، با این حال، هرگز اول درخواست طلاق نمی کند، حتی اگر زندگی خانوادگی اش ضعیف و بدون هیجان باشد.

    از مهمترین خصوصیات منفی و بد مرد متولد مهر این است که بلاتکلیف هستند. برای تصمیم گیری همیشه زمان زیادی می‌گذارد. مرد متولد مهر دقیقاً مطمئن نیستند که چه می خواهند، به همین دلیل است که ذهن آنها مدام تغییر می کند. تکیه بر یک مرد مهر ماهی دشوار است زیرا آنها به ندرت به وعده های خود عمل می کنند.

    یک مرد متولد زنی را دوست دارد که او را از هر نظر تکمیل می کند، از جمله زیبایی شناختی. به عبارت دیگر، شما باید با هم خوب به نظر برسید. او برای زنانی ارزش قائل است که به خوبی کنار آنها قرار گرفته اند، سالم، پیچیده، باهوش، کنجکاو اجتماعی و منصف هستند. مهمتر از همه، صداقت قلب او را به دست خواهد آورد.

  • چگونه گذشته های تلخ را فراموش کنیم
  • یک مرد متولد مهر یک زن متفکر و ظریف را دوست دارد. او باید به اندازه او اجتماعی و صمیمی باشد و در مورد ارتباط باید باز و صادق باشد. یک مرد متولد مهر به شریک زندگی خود وفاداری و حمایت می کند و او نیز در ازای همان رفتار را می خواهد.

    به لطف سیاره حاکم ناهید، افراد این متولد مهر به دلیل استایل و ظرافت خود شناخته شده اند. مرد متولد مهر امسال باید رنگ هایی مانند سفید، آبی و نارنجی را انتخاب کنند.

    هنگامی که از صحبت از ازدواج مرد متولد مهر می‌شود، او سازگاری بیشتری با ماه های خرداد، مرداد، آذر و بهمن دارد و ازدواج مرد متولد با زنان متولد این ماه ها نتایج بهتری خواهد داشت.

    در مورد سازگاری و عشق صحبت می کنیم، آنها هر دو تمایل دارند از طریق ایده ها با جهان ملاقات کنند و حتی عاشق آنها شوند. مرد مهر ماهی و زن خردادی از آنجایی که واقعاً در مورد افراد دیگر کنجکاو هستند، رابطه آسانی دارند. وقتی در مورد افکار باشد، پیوند بزرگی ایجاد می کنید. هر دو رویکرد سبکی دارند، که باعث می شود رابطه تازه احساس شود. از اشتراک گذاری ایده ها در مورد همه چیز، شرکت در رویدادهای فرهنگی و شاید همکاری لذت خواهید برد.

    آنها بیشتر به دلیل پیوند عالی با یکدیگر شناخته شده اند زیرا متولد مهر و متولد مرداد همیشه برای یکدیگر ساخته می شوند. هر دوی آنها تمایل دارند یکدیگر را به بهترین شکل درک کنند و همیشه زندگی عاشقانه خود را به آرامی در حال حرکت نگه دارید. به عنوان یک زوج، مرد مهر ماهی و زن مردادی تعادل خوبی دارند. مرد متولد مهر در ازدواج بر جذابیت و اخلاق خوب است که شخصیت مستقیم یک مردادی را رام می کند. پیوند عاطفی و ذهنی شما هر دو به خوبی متعادل است تا عشق هر روز جدید به نظر برسد.

    با صحبت در مورد سازگاری و عشق بین مرد مهر ماهی و زن آذر ماهی آن دو نفر همیشه در اوج هستند. حتی اگر به نظر بیاید که با هم دچار چالش هستند. با توجه به موقعیت های سیاره ای، مرد مهر ماهی به زن تولد آذر فضایی برای رشد می دهد. متولد ماه مهر همچنین توسط سیاره ناهید اداره می شود که همه چیز در مورد عشق، زیبایی، جذابیت و انصاف است، در حالی که متولد آذر توسط مشتری، نشانه رشد، گسترش و ماجراجویی اداره می شود. آنها تمایل دارند زمانی که زوج هستند از زندگی ما بهترین لذت را ببرند.

    به نظر می رسد هر دوی آنها با هم هماهنگی خوبی دارند! آنها جفت خوبی می سازند، اما در دوستی، در بهترین حالت خود هستید. درصد عشق مهر و بهمن همیشه در بالاترین میزان خود است. توانایی آنها در همکاری با یکدیگر این امر را آشکار می سازد که آنها باید پروژه های بزرگ تری را در زندگی مشترک انجام دهند، زیرا هر دوی آنها باید به فکر دستاوردهای بزرگتر باشند.

    در این پست از آلامتو به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، ویژگی های شخصیتی منفی مرد مهر ماهی، خصوصیات مرد متولد مهر در ازدواج و بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد مهر پرداختیم. امیدواریم این مطلب را دوست داشته باشید.

     

    واقعآ همه این حرفها درست است من یک زن مهر ماهی هستم ک با یک مرد مهر ماهی ازدواج کردم هرگز همدیگر را نتونستیم بفهمیم یادرک کنیم ممنون


    عااالی بودشوهرم مهرماهی

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    در این پست به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، خصوصیات مرد متولد مهر برای ازدواج، خصوصیات منفی و بد مرد تولد مهر و … می‌پردازیم.

    به گزارش اقتصاد آنلاین، خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر او را از دیگران متمایز می‌کند. او مردی است که به منطق اعتقاد دارد. مرد مهر ماهی خودش صادق است و به صداقت اعتقاد دارد. قلب بزرگ، سخت کوشی و صداقت، مشخصات یک مرد مهر ماهی را مشخص می کند. یک مرد متولد مهر معمولاً یک فرد ساده هوشیار، سرگرم کننده و اجتماعی است. چهره او معمولا شاد است.

    تنها چیزی که او در یک رابطه می خواهد ثبات است. اما خودش در افکارش ناپایدار است. اگر با او منصف باشید، او همیشه به شما احترام خواهد گذاشت. او حفظ تعادل در زندگی را دوست دارد. توقعات او چندان زیاد نیست اما بله او خواسته‌هایی دارد که به آنها معتقد است. خرید اقلام، خرج کردن پول یا مخارج سرگرمی های او هستند.

    یک مرد مهر ماهی عمیقاً دوست دارد دانش کسب کند. او به سختی تصمیم خود را می گیرد. از آنجایی که مردی پر زحمت است، به پول نیز فکر می کند و دوست دارد موجودی بانکی سنگینی داشته باشد. سادگی او جذاب است. مهر ماهی ها بسیار به طبیعت و فرهنگ دلبستگی دارند. او واقعاً مسحور طبیعت احاطه شده مانند سرسبزی، رودخانه، اقیانوس، ایستگاه های تپه یا غیره است.

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    هنگامی که شما در مورد عشق و عاشقی صحبت می کنید، متولدین هفتمین ماه از سال به عنوان بهترین در لیست شناخته می شود. کلمه عشق و مهر عملا مترادف یکدیگر هستند. خدای عشق، کوپید، متولد مهر را با مهارت های عشقی پیوند داده است. متولدین مهر عاشق بزرگی هستید و ویژگی های جذاب خوبی دارند تا جنس مخالف خود را به راحتی جذب کنند.

    آنچه برای مرد متولد مهر در ازدواج صادق است، این است که او یک مرد بسیار جذاب است که دوست دارد در موقعیتی قدرتمند باشد. خلق و خوی او فقط با فضای خانه و زندگی زناشویی سازگار نیست، اما بسیار پرشور و سنت گرا است، بنابراین ازدواج را دست کم نمی گیرد. استقلال او برای او مهم است و توانایی او برای تغییر هر زمان که بخواهد مهم است.

    شوهر متولد مهر منطقی است، او برای قضاوت به دنیا آمده است، او عاقل است. وقتی مرد متولد مهر در مورد چیزی کوتاه می‌آید، برای جمع‌بندی مجدد و نگاه کردن به موضوع به زمان تنهایی نیاز دارد و این ممکن است برای همسر او نگران کننده باشد. یکی از خوبی‌های آن این است که وضعیت خانه‌اش را در دست دارد. او تلاش می کند تا همه چیز را برای خانواده خود فراهم کند، او ظرافت و تجمل را در لباس و جواهرات برای همسرش فراهم می کند. او دوست دارد خانه اش هم مجلل باشد. او می تواند بسیار صبور باشد، اما همچنین بسیار پرشور است. عشق برای او موضوع بزرگی است.

    مرد متولد مهر ممکن است بسیار ناامید شوند اگر شریک زندگی او به اندازه کافی به علایق او پاسخ ندهد. استقلال بیش از حد برای یک رابطه نزدیک خوب نیست. اگر بیش از حد از همسرش جدا باشد، احتمال خیانت بسیار زیاد است، با این حال، هرگز اول درخواست طلاق نمی کند، حتی اگر زندگی خانوادگی اش ضعیف و بدون هیجان باشد.

    از مهمترین خصوصیات منفی و بد مرد متولد مهر این است که بلاتکلیف هستند. برای تصمیم گیری همیشه زمان زیادی می‌گذارد. مرد متولد مهر دقیقاً مطمئن نیستند که چه می خواهند، به همین دلیل است که ذهن آنها مدام تغییر می کند. تکیه بر یک مرد مهر ماهی دشوار است زیرا آنها به ندرت به وعده های خود عمل می کنند.

    یک مرد متولد زنی را دوست دارد که او را از هر نظر تکمیل می کند، از جمله زیبایی شناختی. به عبارت دیگر، شما باید با هم خوب به نظر برسید. او برای زنانی ارزش قائل است که به خوبی کنار آنها قرار گرفته اند، سالم، پیچیده، باهوش، کنجکاو اجتماعی و منصف هستند. مهمتر از همه، صداقت قلب او را به دست خواهد آورد.

  • چگونه از سد فیلترینگ سروش عبور کنیم
  • یک مرد متولد مهر یک زن متفکر و ظریف را دوست دارد. او باید به اندازه او اجتماعی و صمیمی باشد و در مورد ارتباط باید باز و صادق باشد. یک مرد متولد مهر به شریک زندگی خود وفاداری و حمایت می کند و او نیز در ازای همان رفتار را می خواهد.

    به لطف سیاره حاکم ناهید، افراد این متولد مهر به دلیل استایل و ظرافت خود شناخته شده اند. مرد متولد مهر امسال باید رنگ هایی مانند سفید، آبی و نارنجی را انتخاب کنند.

    هنگامی که از صحبت از ازدواج مرد متولد مهر می‌شود، او سازگاری بیشتری با ماه های خرداد، مرداد، آذر و بهمن دارد و ازدواج مرد متولد با زنان متولد این ماه ها نتایج بهتری خواهد داشت.

    در مورد سازگاری و عشق صحبت می کنیم، آنها هر دو تمایل دارند از طریق ایده ها با جهان ملاقات کنند و حتی عاشق آنها شوند. مرد مهر ماهی و زن خردادی از آنجایی که واقعاً در مورد افراد دیگر کنجکاو هستند، رابطه آسانی دارند. وقتی در مورد افکار باشد، پیوند بزرگی ایجاد می کنید. هر دو رویکرد سبکی دارند، که باعث می شود رابطه تازه احساس شود. از اشتراک گذاری ایده ها در مورد همه چیز، شرکت در رویدادهای فرهنگی و شاید همکاری لذت خواهید برد.

    آنها بیشتر به دلیل پیوند عالی با یکدیگر شناخته شده اند زیرا متولد مهر و متولد مرداد همیشه برای یکدیگر ساخته می شوند. هر دوی آنها تمایل دارند یکدیگر را به بهترین شکل درک کنند و همیشه زندگی عاشقانه خود را به آرامی در حال حرکت نگه دارید. به عنوان یک زوج، مرد مهر ماهی و زن مردادی تعادل خوبی دارند. مرد متولد مهر در ازدواج بر جذابیت و اخلاق خوب است که شخصیت مستقیم یک مردادی را رام می کند. پیوند عاطفی و ذهنی شما هر دو به خوبی متعادل است تا عشق هر روز جدید به نظر برسد.

    با صحبت در مورد سازگاری و عشق بین مرد مهر ماهی و زن آذر ماهی آن دو نفر همیشه در اوج هستند. حتی اگر به نظر بیاید که با هم دچار چالش هستند. با توجه به موقعیت های سیاره ای، مرد مهر ماهی به زن تولد آذر فضایی برای رشد می دهد. متولد ماه مهر همچنین توسط سیاره ناهید اداره می شود که همه چیز در مورد عشق، زیبایی، جذابیت و انصاف است، در حالی که متولد آذر توسط مشتری، نشانه رشد، گسترش و ماجراجویی اداره می شود. آنها تمایل دارند زمانی که زوج هستند از زندگی ما بهترین لذت را ببرند.

    به نظر می رسد هر دوی آنها با هم هماهنگی خوبی دارند! آنها جفت خوبی می سازند، اما در دوستی، در بهترین حالت خود هستید. درصد عشق مهر و بهمن همیشه در بالاترین میزان خود است. توانایی آنها در همکاری با یکدیگر این امر را آشکار می سازد که آنها باید پروژه های بزرگ تری را در زندگی مشترک انجام دهند، زیرا هر دوی آنها باید به فکر دستاوردهای بزرگتر باشند.

    در این پست از آلامتو به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، ویژگی های شخصیتی منفی مرد مهر ماهی، خصوصیات مرد متولد مهر در ازدواج و بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد مهر پرداختیم. امیدواریم این مطلب را دوست داشته باشید.

     

    واقعآ همه این حرفها درست است من یک زن مهر ماهی هستم ک با یک مرد مهر ماهی ازدواج کردم هرگز همدیگر را نتونستیم بفهمیم یادرک کنیم ممنون


    عااالی بودشوهرم مهرماهی

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    در این پست به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، خصوصیات مرد متولد مهر برای ازدواج، خصوصیات منفی و بد مرد تولد مهر و … می‌پردازیم.

    به گزارش اقتصاد آنلاین، خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر او را از دیگران متمایز می‌کند. او مردی است که به منطق اعتقاد دارد. مرد مهر ماهی خودش صادق است و به صداقت اعتقاد دارد. قلب بزرگ، سخت کوشی و صداقت، مشخصات یک مرد مهر ماهی را مشخص می کند. یک مرد متولد مهر معمولاً یک فرد ساده هوشیار، سرگرم کننده و اجتماعی است. چهره او معمولا شاد است.

    تنها چیزی که او در یک رابطه می خواهد ثبات است. اما خودش در افکارش ناپایدار است. اگر با او منصف باشید، او همیشه به شما احترام خواهد گذاشت. او حفظ تعادل در زندگی را دوست دارد. توقعات او چندان زیاد نیست اما بله او خواسته‌هایی دارد که به آنها معتقد است. خرید اقلام، خرج کردن پول یا مخارج سرگرمی های او هستند.

    یک مرد مهر ماهی عمیقاً دوست دارد دانش کسب کند. او به سختی تصمیم خود را می گیرد. از آنجایی که مردی پر زحمت است، به پول نیز فکر می کند و دوست دارد موجودی بانکی سنگینی داشته باشد. سادگی او جذاب است. مهر ماهی ها بسیار به طبیعت و فرهنگ دلبستگی دارند. او واقعاً مسحور طبیعت احاطه شده مانند سرسبزی، رودخانه، اقیانوس، ایستگاه های تپه یا غیره است.

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    هنگامی که شما در مورد عشق و عاشقی صحبت می کنید، متولدین هفتمین ماه از سال به عنوان بهترین در لیست شناخته می شود. کلمه عشق و مهر عملا مترادف یکدیگر هستند. خدای عشق، کوپید، متولد مهر را با مهارت های عشقی پیوند داده است. متولدین مهر عاشق بزرگی هستید و ویژگی های جذاب خوبی دارند تا جنس مخالف خود را به راحتی جذب کنند.

    آنچه برای مرد متولد مهر در ازدواج صادق است، این است که او یک مرد بسیار جذاب است که دوست دارد در موقعیتی قدرتمند باشد. خلق و خوی او فقط با فضای خانه و زندگی زناشویی سازگار نیست، اما بسیار پرشور و سنت گرا است، بنابراین ازدواج را دست کم نمی گیرد. استقلال او برای او مهم است و توانایی او برای تغییر هر زمان که بخواهد مهم است.

    شوهر متولد مهر منطقی است، او برای قضاوت به دنیا آمده است، او عاقل است. وقتی مرد متولد مهر در مورد چیزی کوتاه می‌آید، برای جمع‌بندی مجدد و نگاه کردن به موضوع به زمان تنهایی نیاز دارد و این ممکن است برای همسر او نگران کننده باشد. یکی از خوبی‌های آن این است که وضعیت خانه‌اش را در دست دارد. او تلاش می کند تا همه چیز را برای خانواده خود فراهم کند، او ظرافت و تجمل را در لباس و جواهرات برای همسرش فراهم می کند. او دوست دارد خانه اش هم مجلل باشد. او می تواند بسیار صبور باشد، اما همچنین بسیار پرشور است. عشق برای او موضوع بزرگی است.

    مرد متولد مهر ممکن است بسیار ناامید شوند اگر شریک زندگی او به اندازه کافی به علایق او پاسخ ندهد. استقلال بیش از حد برای یک رابطه نزدیک خوب نیست. اگر بیش از حد از همسرش جدا باشد، احتمال خیانت بسیار زیاد است، با این حال، هرگز اول درخواست طلاق نمی کند، حتی اگر زندگی خانوادگی اش ضعیف و بدون هیجان باشد.

    از مهمترین خصوصیات منفی و بد مرد متولد مهر این است که بلاتکلیف هستند. برای تصمیم گیری همیشه زمان زیادی می‌گذارد. مرد متولد مهر دقیقاً مطمئن نیستند که چه می خواهند، به همین دلیل است که ذهن آنها مدام تغییر می کند. تکیه بر یک مرد مهر ماهی دشوار است زیرا آنها به ندرت به وعده های خود عمل می کنند.

    یک مرد متولد زنی را دوست دارد که او را از هر نظر تکمیل می کند، از جمله زیبایی شناختی. به عبارت دیگر، شما باید با هم خوب به نظر برسید. او برای زنانی ارزش قائل است که به خوبی کنار آنها قرار گرفته اند، سالم، پیچیده، باهوش، کنجکاو اجتماعی و منصف هستند. مهمتر از همه، صداقت قلب او را به دست خواهد آورد.

  • متن آهنگهای زیبای قدیمی
  • یک مرد متولد مهر یک زن متفکر و ظریف را دوست دارد. او باید به اندازه او اجتماعی و صمیمی باشد و در مورد ارتباط باید باز و صادق باشد. یک مرد متولد مهر به شریک زندگی خود وفاداری و حمایت می کند و او نیز در ازای همان رفتار را می خواهد.

    به لطف سیاره حاکم ناهید، افراد این متولد مهر به دلیل استایل و ظرافت خود شناخته شده اند. مرد متولد مهر امسال باید رنگ هایی مانند سفید، آبی و نارنجی را انتخاب کنند.

    هنگامی که از صحبت از ازدواج مرد متولد مهر می‌شود، او سازگاری بیشتری با ماه های خرداد، مرداد، آذر و بهمن دارد و ازدواج مرد متولد با زنان متولد این ماه ها نتایج بهتری خواهد داشت.

    در مورد سازگاری و عشق صحبت می کنیم، آنها هر دو تمایل دارند از طریق ایده ها با جهان ملاقات کنند و حتی عاشق آنها شوند. مرد مهر ماهی و زن خردادی از آنجایی که واقعاً در مورد افراد دیگر کنجکاو هستند، رابطه آسانی دارند. وقتی در مورد افکار باشد، پیوند بزرگی ایجاد می کنید. هر دو رویکرد سبکی دارند، که باعث می شود رابطه تازه احساس شود. از اشتراک گذاری ایده ها در مورد همه چیز، شرکت در رویدادهای فرهنگی و شاید همکاری لذت خواهید برد.

    آنها بیشتر به دلیل پیوند عالی با یکدیگر شناخته شده اند زیرا متولد مهر و متولد مرداد همیشه برای یکدیگر ساخته می شوند. هر دوی آنها تمایل دارند یکدیگر را به بهترین شکل درک کنند و همیشه زندگی عاشقانه خود را به آرامی در حال حرکت نگه دارید. به عنوان یک زوج، مرد مهر ماهی و زن مردادی تعادل خوبی دارند. مرد متولد مهر در ازدواج بر جذابیت و اخلاق خوب است که شخصیت مستقیم یک مردادی را رام می کند. پیوند عاطفی و ذهنی شما هر دو به خوبی متعادل است تا عشق هر روز جدید به نظر برسد.

    با صحبت در مورد سازگاری و عشق بین مرد مهر ماهی و زن آذر ماهی آن دو نفر همیشه در اوج هستند. حتی اگر به نظر بیاید که با هم دچار چالش هستند. با توجه به موقعیت های سیاره ای، مرد مهر ماهی به زن تولد آذر فضایی برای رشد می دهد. متولد ماه مهر همچنین توسط سیاره ناهید اداره می شود که همه چیز در مورد عشق، زیبایی، جذابیت و انصاف است، در حالی که متولد آذر توسط مشتری، نشانه رشد، گسترش و ماجراجویی اداره می شود. آنها تمایل دارند زمانی که زوج هستند از زندگی ما بهترین لذت را ببرند.

    به نظر می رسد هر دوی آنها با هم هماهنگی خوبی دارند! آنها جفت خوبی می سازند، اما در دوستی، در بهترین حالت خود هستید. درصد عشق مهر و بهمن همیشه در بالاترین میزان خود است. توانایی آنها در همکاری با یکدیگر این امر را آشکار می سازد که آنها باید پروژه های بزرگ تری را در زندگی مشترک انجام دهند، زیرا هر دوی آنها باید به فکر دستاوردهای بزرگتر باشند.

    در این پست از آلامتو به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، ویژگی های شخصیتی منفی مرد مهر ماهی، خصوصیات مرد متولد مهر در ازدواج و بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد مهر پرداختیم. امیدواریم این مطلب را دوست داشته باشید.

     

    واقعآ همه این حرفها درست است من یک زن مهر ماهی هستم ک با یک مرد مهر ماهی ازدواج کردم هرگز همدیگر را نتونستیم بفهمیم یادرک کنیم ممنون


    عااالی بودشوهرم مهرماهی

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    در این پست به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، خصوصیات مرد متولد مهر برای ازدواج، خصوصیات منفی و بد مرد تولد مهر و … می‌پردازیم.

    به گزارش اقتصاد آنلاین، خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر او را از دیگران متمایز می‌کند. او مردی است که به منطق اعتقاد دارد. مرد مهر ماهی خودش صادق است و به صداقت اعتقاد دارد. قلب بزرگ، سخت کوشی و صداقت، مشخصات یک مرد مهر ماهی را مشخص می کند. یک مرد متولد مهر معمولاً یک فرد ساده هوشیار، سرگرم کننده و اجتماعی است. چهره او معمولا شاد است.

    تنها چیزی که او در یک رابطه می خواهد ثبات است. اما خودش در افکارش ناپایدار است. اگر با او منصف باشید، او همیشه به شما احترام خواهد گذاشت. او حفظ تعادل در زندگی را دوست دارد. توقعات او چندان زیاد نیست اما بله او خواسته‌هایی دارد که به آنها معتقد است. خرید اقلام، خرج کردن پول یا مخارج سرگرمی های او هستند.

    یک مرد مهر ماهی عمیقاً دوست دارد دانش کسب کند. او به سختی تصمیم خود را می گیرد. از آنجایی که مردی پر زحمت است، به پول نیز فکر می کند و دوست دارد موجودی بانکی سنگینی داشته باشد. سادگی او جذاب است. مهر ماهی ها بسیار به طبیعت و فرهنگ دلبستگی دارند. او واقعاً مسحور طبیعت احاطه شده مانند سرسبزی، رودخانه، اقیانوس، ایستگاه های تپه یا غیره است.

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    هنگامی که شما در مورد عشق و عاشقی صحبت می کنید، متولدین هفتمین ماه از سال به عنوان بهترین در لیست شناخته می شود. کلمه عشق و مهر عملا مترادف یکدیگر هستند. خدای عشق، کوپید، متولد مهر را با مهارت های عشقی پیوند داده است. متولدین مهر عاشق بزرگی هستید و ویژگی های جذاب خوبی دارند تا جنس مخالف خود را به راحتی جذب کنند.

    آنچه برای مرد متولد مهر در ازدواج صادق است، این است که او یک مرد بسیار جذاب است که دوست دارد در موقعیتی قدرتمند باشد. خلق و خوی او فقط با فضای خانه و زندگی زناشویی سازگار نیست، اما بسیار پرشور و سنت گرا است، بنابراین ازدواج را دست کم نمی گیرد. استقلال او برای او مهم است و توانایی او برای تغییر هر زمان که بخواهد مهم است.

    شوهر متولد مهر منطقی است، او برای قضاوت به دنیا آمده است، او عاقل است. وقتی مرد متولد مهر در مورد چیزی کوتاه می‌آید، برای جمع‌بندی مجدد و نگاه کردن به موضوع به زمان تنهایی نیاز دارد و این ممکن است برای همسر او نگران کننده باشد. یکی از خوبی‌های آن این است که وضعیت خانه‌اش را در دست دارد. او تلاش می کند تا همه چیز را برای خانواده خود فراهم کند، او ظرافت و تجمل را در لباس و جواهرات برای همسرش فراهم می کند. او دوست دارد خانه اش هم مجلل باشد. او می تواند بسیار صبور باشد، اما همچنین بسیار پرشور است. عشق برای او موضوع بزرگی است.

    مرد متولد مهر ممکن است بسیار ناامید شوند اگر شریک زندگی او به اندازه کافی به علایق او پاسخ ندهد. استقلال بیش از حد برای یک رابطه نزدیک خوب نیست. اگر بیش از حد از همسرش جدا باشد، احتمال خیانت بسیار زیاد است، با این حال، هرگز اول درخواست طلاق نمی کند، حتی اگر زندگی خانوادگی اش ضعیف و بدون هیجان باشد.

    از مهمترین خصوصیات منفی و بد مرد متولد مهر این است که بلاتکلیف هستند. برای تصمیم گیری همیشه زمان زیادی می‌گذارد. مرد متولد مهر دقیقاً مطمئن نیستند که چه می خواهند، به همین دلیل است که ذهن آنها مدام تغییر می کند. تکیه بر یک مرد مهر ماهی دشوار است زیرا آنها به ندرت به وعده های خود عمل می کنند.

    یک مرد متولد زنی را دوست دارد که او را از هر نظر تکمیل می کند، از جمله زیبایی شناختی. به عبارت دیگر، شما باید با هم خوب به نظر برسید. او برای زنانی ارزش قائل است که به خوبی کنار آنها قرار گرفته اند، سالم، پیچیده، باهوش، کنجکاو اجتماعی و منصف هستند. مهمتر از همه، صداقت قلب او را به دست خواهد آورد.

  • چطوری میتونم دوست دختر پیدا کنم
  • یک مرد متولد مهر یک زن متفکر و ظریف را دوست دارد. او باید به اندازه او اجتماعی و صمیمی باشد و در مورد ارتباط باید باز و صادق باشد. یک مرد متولد مهر به شریک زندگی خود وفاداری و حمایت می کند و او نیز در ازای همان رفتار را می خواهد.

    به لطف سیاره حاکم ناهید، افراد این متولد مهر به دلیل استایل و ظرافت خود شناخته شده اند. مرد متولد مهر امسال باید رنگ هایی مانند سفید، آبی و نارنجی را انتخاب کنند.

    هنگامی که از صحبت از ازدواج مرد متولد مهر می‌شود، او سازگاری بیشتری با ماه های خرداد، مرداد، آذر و بهمن دارد و ازدواج مرد متولد با زنان متولد این ماه ها نتایج بهتری خواهد داشت.

    در مورد سازگاری و عشق صحبت می کنیم، آنها هر دو تمایل دارند از طریق ایده ها با جهان ملاقات کنند و حتی عاشق آنها شوند. مرد مهر ماهی و زن خردادی از آنجایی که واقعاً در مورد افراد دیگر کنجکاو هستند، رابطه آسانی دارند. وقتی در مورد افکار باشد، پیوند بزرگی ایجاد می کنید. هر دو رویکرد سبکی دارند، که باعث می شود رابطه تازه احساس شود. از اشتراک گذاری ایده ها در مورد همه چیز، شرکت در رویدادهای فرهنگی و شاید همکاری لذت خواهید برد.

    آنها بیشتر به دلیل پیوند عالی با یکدیگر شناخته شده اند زیرا متولد مهر و متولد مرداد همیشه برای یکدیگر ساخته می شوند. هر دوی آنها تمایل دارند یکدیگر را به بهترین شکل درک کنند و همیشه زندگی عاشقانه خود را به آرامی در حال حرکت نگه دارید. به عنوان یک زوج، مرد مهر ماهی و زن مردادی تعادل خوبی دارند. مرد متولد مهر در ازدواج بر جذابیت و اخلاق خوب است که شخصیت مستقیم یک مردادی را رام می کند. پیوند عاطفی و ذهنی شما هر دو به خوبی متعادل است تا عشق هر روز جدید به نظر برسد.

    با صحبت در مورد سازگاری و عشق بین مرد مهر ماهی و زن آذر ماهی آن دو نفر همیشه در اوج هستند. حتی اگر به نظر بیاید که با هم دچار چالش هستند. با توجه به موقعیت های سیاره ای، مرد مهر ماهی به زن تولد آذر فضایی برای رشد می دهد. متولد ماه مهر همچنین توسط سیاره ناهید اداره می شود که همه چیز در مورد عشق، زیبایی، جذابیت و انصاف است، در حالی که متولد آذر توسط مشتری، نشانه رشد، گسترش و ماجراجویی اداره می شود. آنها تمایل دارند زمانی که زوج هستند از زندگی ما بهترین لذت را ببرند.

    به نظر می رسد هر دوی آنها با هم هماهنگی خوبی دارند! آنها جفت خوبی می سازند، اما در دوستی، در بهترین حالت خود هستید. درصد عشق مهر و بهمن همیشه در بالاترین میزان خود است. توانایی آنها در همکاری با یکدیگر این امر را آشکار می سازد که آنها باید پروژه های بزرگ تری را در زندگی مشترک انجام دهند، زیرا هر دوی آنها باید به فکر دستاوردهای بزرگتر باشند.

    در این پست از آلامتو به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، ویژگی های شخصیتی منفی مرد مهر ماهی، خصوصیات مرد متولد مهر در ازدواج و بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد مهر پرداختیم. امیدواریم این مطلب را دوست داشته باشید.

     

    واقعآ همه این حرفها درست است من یک زن مهر ماهی هستم ک با یک مرد مهر ماهی ازدواج کردم هرگز همدیگر را نتونستیم بفهمیم یادرک کنیم ممنون


    عااالی بودشوهرم مهرماهی

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    در این پست به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، خصوصیات مرد متولد مهر برای ازدواج، خصوصیات منفی و بد مرد تولد مهر و … می‌پردازیم.

    به گزارش اقتصاد آنلاین، خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر او را از دیگران متمایز می‌کند. او مردی است که به منطق اعتقاد دارد. مرد مهر ماهی خودش صادق است و به صداقت اعتقاد دارد. قلب بزرگ، سخت کوشی و صداقت، مشخصات یک مرد مهر ماهی را مشخص می کند. یک مرد متولد مهر معمولاً یک فرد ساده هوشیار، سرگرم کننده و اجتماعی است. چهره او معمولا شاد است.

    تنها چیزی که او در یک رابطه می خواهد ثبات است. اما خودش در افکارش ناپایدار است. اگر با او منصف باشید، او همیشه به شما احترام خواهد گذاشت. او حفظ تعادل در زندگی را دوست دارد. توقعات او چندان زیاد نیست اما بله او خواسته‌هایی دارد که به آنها معتقد است. خرید اقلام، خرج کردن پول یا مخارج سرگرمی های او هستند.

    یک مرد مهر ماهی عمیقاً دوست دارد دانش کسب کند. او به سختی تصمیم خود را می گیرد. از آنجایی که مردی پر زحمت است، به پول نیز فکر می کند و دوست دارد موجودی بانکی سنگینی داشته باشد. سادگی او جذاب است. مهر ماهی ها بسیار به طبیعت و فرهنگ دلبستگی دارند. او واقعاً مسحور طبیعت احاطه شده مانند سرسبزی، رودخانه، اقیانوس، ایستگاه های تپه یا غیره است.

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    هنگامی که شما در مورد عشق و عاشقی صحبت می کنید، متولدین هفتمین ماه از سال به عنوان بهترین در لیست شناخته می شود. کلمه عشق و مهر عملا مترادف یکدیگر هستند. خدای عشق، کوپید، متولد مهر را با مهارت های عشقی پیوند داده است. متولدین مهر عاشق بزرگی هستید و ویژگی های جذاب خوبی دارند تا جنس مخالف خود را به راحتی جذب کنند.

    آنچه برای مرد متولد مهر در ازدواج صادق است، این است که او یک مرد بسیار جذاب است که دوست دارد در موقعیتی قدرتمند باشد. خلق و خوی او فقط با فضای خانه و زندگی زناشویی سازگار نیست، اما بسیار پرشور و سنت گرا است، بنابراین ازدواج را دست کم نمی گیرد. استقلال او برای او مهم است و توانایی او برای تغییر هر زمان که بخواهد مهم است.

    شوهر متولد مهر منطقی است، او برای قضاوت به دنیا آمده است، او عاقل است. وقتی مرد متولد مهر در مورد چیزی کوتاه می‌آید، برای جمع‌بندی مجدد و نگاه کردن به موضوع به زمان تنهایی نیاز دارد و این ممکن است برای همسر او نگران کننده باشد. یکی از خوبی‌های آن این است که وضعیت خانه‌اش را در دست دارد. او تلاش می کند تا همه چیز را برای خانواده خود فراهم کند، او ظرافت و تجمل را در لباس و جواهرات برای همسرش فراهم می کند. او دوست دارد خانه اش هم مجلل باشد. او می تواند بسیار صبور باشد، اما همچنین بسیار پرشور است. عشق برای او موضوع بزرگی است.

    مرد متولد مهر ممکن است بسیار ناامید شوند اگر شریک زندگی او به اندازه کافی به علایق او پاسخ ندهد. استقلال بیش از حد برای یک رابطه نزدیک خوب نیست. اگر بیش از حد از همسرش جدا باشد، احتمال خیانت بسیار زیاد است، با این حال، هرگز اول درخواست طلاق نمی کند، حتی اگر زندگی خانوادگی اش ضعیف و بدون هیجان باشد.

    از مهمترین خصوصیات منفی و بد مرد متولد مهر این است که بلاتکلیف هستند. برای تصمیم گیری همیشه زمان زیادی می‌گذارد. مرد متولد مهر دقیقاً مطمئن نیستند که چه می خواهند، به همین دلیل است که ذهن آنها مدام تغییر می کند. تکیه بر یک مرد مهر ماهی دشوار است زیرا آنها به ندرت به وعده های خود عمل می کنند.

    یک مرد متولد زنی را دوست دارد که او را از هر نظر تکمیل می کند، از جمله زیبایی شناختی. به عبارت دیگر، شما باید با هم خوب به نظر برسید. او برای زنانی ارزش قائل است که به خوبی کنار آنها قرار گرفته اند، سالم، پیچیده، باهوش، کنجکاو اجتماعی و منصف هستند. مهمتر از همه، صداقت قلب او را به دست خواهد آورد.

  • قصه حسن کچل و کوتوله مهربان
  • یک مرد متولد مهر یک زن متفکر و ظریف را دوست دارد. او باید به اندازه او اجتماعی و صمیمی باشد و در مورد ارتباط باید باز و صادق باشد. یک مرد متولد مهر به شریک زندگی خود وفاداری و حمایت می کند و او نیز در ازای همان رفتار را می خواهد.

    به لطف سیاره حاکم ناهید، افراد این متولد مهر به دلیل استایل و ظرافت خود شناخته شده اند. مرد متولد مهر امسال باید رنگ هایی مانند سفید، آبی و نارنجی را انتخاب کنند.

    هنگامی که از صحبت از ازدواج مرد متولد مهر می‌شود، او سازگاری بیشتری با ماه های خرداد، مرداد، آذر و بهمن دارد و ازدواج مرد متولد با زنان متولد این ماه ها نتایج بهتری خواهد داشت.

    در مورد سازگاری و عشق صحبت می کنیم، آنها هر دو تمایل دارند از طریق ایده ها با جهان ملاقات کنند و حتی عاشق آنها شوند. مرد مهر ماهی و زن خردادی از آنجایی که واقعاً در مورد افراد دیگر کنجکاو هستند، رابطه آسانی دارند. وقتی در مورد افکار باشد، پیوند بزرگی ایجاد می کنید. هر دو رویکرد سبکی دارند، که باعث می شود رابطه تازه احساس شود. از اشتراک گذاری ایده ها در مورد همه چیز، شرکت در رویدادهای فرهنگی و شاید همکاری لذت خواهید برد.

    آنها بیشتر به دلیل پیوند عالی با یکدیگر شناخته شده اند زیرا متولد مهر و متولد مرداد همیشه برای یکدیگر ساخته می شوند. هر دوی آنها تمایل دارند یکدیگر را به بهترین شکل درک کنند و همیشه زندگی عاشقانه خود را به آرامی در حال حرکت نگه دارید. به عنوان یک زوج، مرد مهر ماهی و زن مردادی تعادل خوبی دارند. مرد متولد مهر در ازدواج بر جذابیت و اخلاق خوب است که شخصیت مستقیم یک مردادی را رام می کند. پیوند عاطفی و ذهنی شما هر دو به خوبی متعادل است تا عشق هر روز جدید به نظر برسد.

    با صحبت در مورد سازگاری و عشق بین مرد مهر ماهی و زن آذر ماهی آن دو نفر همیشه در اوج هستند. حتی اگر به نظر بیاید که با هم دچار چالش هستند. با توجه به موقعیت های سیاره ای، مرد مهر ماهی به زن تولد آذر فضایی برای رشد می دهد. متولد ماه مهر همچنین توسط سیاره ناهید اداره می شود که همه چیز در مورد عشق، زیبایی، جذابیت و انصاف است، در حالی که متولد آذر توسط مشتری، نشانه رشد، گسترش و ماجراجویی اداره می شود. آنها تمایل دارند زمانی که زوج هستند از زندگی ما بهترین لذت را ببرند.

    به نظر می رسد هر دوی آنها با هم هماهنگی خوبی دارند! آنها جفت خوبی می سازند، اما در دوستی، در بهترین حالت خود هستید. درصد عشق مهر و بهمن همیشه در بالاترین میزان خود است. توانایی آنها در همکاری با یکدیگر این امر را آشکار می سازد که آنها باید پروژه های بزرگ تری را در زندگی مشترک انجام دهند، زیرا هر دوی آنها باید به فکر دستاوردهای بزرگتر باشند.

    در این پست از آلامتو به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، ویژگی های شخصیتی منفی مرد مهر ماهی، خصوصیات مرد متولد مهر در ازدواج و بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد مهر پرداختیم. امیدواریم این مطلب را دوست داشته باشید.

     

    واقعآ همه این حرفها درست است من یک زن مهر ماهی هستم ک با یک مرد مهر ماهی ازدواج کردم هرگز همدیگر را نتونستیم بفهمیم یادرک کنیم ممنون


    عااالی بودشوهرم مهرماهی

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    در این پست به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، خصوصیات مرد متولد مهر برای ازدواج، خصوصیات منفی و بد مرد تولد مهر و … می‌پردازیم.

    به گزارش اقتصاد آنلاین، خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر او را از دیگران متمایز می‌کند. او مردی است که به منطق اعتقاد دارد. مرد مهر ماهی خودش صادق است و به صداقت اعتقاد دارد. قلب بزرگ، سخت کوشی و صداقت، مشخصات یک مرد مهر ماهی را مشخص می کند. یک مرد متولد مهر معمولاً یک فرد ساده هوشیار، سرگرم کننده و اجتماعی است. چهره او معمولا شاد است.

    تنها چیزی که او در یک رابطه می خواهد ثبات است. اما خودش در افکارش ناپایدار است. اگر با او منصف باشید، او همیشه به شما احترام خواهد گذاشت. او حفظ تعادل در زندگی را دوست دارد. توقعات او چندان زیاد نیست اما بله او خواسته‌هایی دارد که به آنها معتقد است. خرید اقلام، خرج کردن پول یا مخارج سرگرمی های او هستند.

    یک مرد مهر ماهی عمیقاً دوست دارد دانش کسب کند. او به سختی تصمیم خود را می گیرد. از آنجایی که مردی پر زحمت است، به پول نیز فکر می کند و دوست دارد موجودی بانکی سنگینی داشته باشد. سادگی او جذاب است. مهر ماهی ها بسیار به طبیعت و فرهنگ دلبستگی دارند. او واقعاً مسحور طبیعت احاطه شده مانند سرسبزی، رودخانه، اقیانوس، ایستگاه های تپه یا غیره است.

    طالع بینی ازدواج مرد متولد مهر

    هنگامی که شما در مورد عشق و عاشقی صحبت می کنید، متولدین هفتمین ماه از سال به عنوان بهترین در لیست شناخته می شود. کلمه عشق و مهر عملا مترادف یکدیگر هستند. خدای عشق، کوپید، متولد مهر را با مهارت های عشقی پیوند داده است. متولدین مهر عاشق بزرگی هستید و ویژگی های جذاب خوبی دارند تا جنس مخالف خود را به راحتی جذب کنند.

    آنچه برای مرد متولد مهر در ازدواج صادق است، این است که او یک مرد بسیار جذاب است که دوست دارد در موقعیتی قدرتمند باشد. خلق و خوی او فقط با فضای خانه و زندگی زناشویی سازگار نیست، اما بسیار پرشور و سنت گرا است، بنابراین ازدواج را دست کم نمی گیرد. استقلال او برای او مهم است و توانایی او برای تغییر هر زمان که بخواهد مهم است.

    شوهر متولد مهر منطقی است، او برای قضاوت به دنیا آمده است، او عاقل است. وقتی مرد متولد مهر در مورد چیزی کوتاه می‌آید، برای جمع‌بندی مجدد و نگاه کردن به موضوع به زمان تنهایی نیاز دارد و این ممکن است برای همسر او نگران کننده باشد. یکی از خوبی‌های آن این است که وضعیت خانه‌اش را در دست دارد. او تلاش می کند تا همه چیز را برای خانواده خود فراهم کند، او ظرافت و تجمل را در لباس و جواهرات برای همسرش فراهم می کند. او دوست دارد خانه اش هم مجلل باشد. او می تواند بسیار صبور باشد، اما همچنین بسیار پرشور است. عشق برای او موضوع بزرگی است.

    مرد متولد مهر ممکن است بسیار ناامید شوند اگر شریک زندگی او به اندازه کافی به علایق او پاسخ ندهد. استقلال بیش از حد برای یک رابطه نزدیک خوب نیست. اگر بیش از حد از همسرش جدا باشد، احتمال خیانت بسیار زیاد است، با این حال، هرگز اول درخواست طلاق نمی کند، حتی اگر زندگی خانوادگی اش ضعیف و بدون هیجان باشد.

    از مهمترین خصوصیات منفی و بد مرد متولد مهر این است که بلاتکلیف هستند. برای تصمیم گیری همیشه زمان زیادی می‌گذارد. مرد متولد مهر دقیقاً مطمئن نیستند که چه می خواهند، به همین دلیل است که ذهن آنها مدام تغییر می کند. تکیه بر یک مرد مهر ماهی دشوار است زیرا آنها به ندرت به وعده های خود عمل می کنند.

    یک مرد متولد زنی را دوست دارد که او را از هر نظر تکمیل می کند، از جمله زیبایی شناختی. به عبارت دیگر، شما باید با هم خوب به نظر برسید. او برای زنانی ارزش قائل است که به خوبی کنار آنها قرار گرفته اند، سالم، پیچیده، باهوش، کنجکاو اجتماعی و منصف هستند. مهمتر از همه، صداقت قلب او را به دست خواهد آورد.

  • دعا برای شفای کودک بیمار
  • یک مرد متولد مهر یک زن متفکر و ظریف را دوست دارد. او باید به اندازه او اجتماعی و صمیمی باشد و در مورد ارتباط باید باز و صادق باشد. یک مرد متولد مهر به شریک زندگی خود وفاداری و حمایت می کند و او نیز در ازای همان رفتار را می خواهد.

    به لطف سیاره حاکم ناهید، افراد این متولد مهر به دلیل استایل و ظرافت خود شناخته شده اند. مرد متولد مهر امسال باید رنگ هایی مانند سفید، آبی و نارنجی را انتخاب کنند.

    هنگامی که از صحبت از ازدواج مرد متولد مهر می‌شود، او سازگاری بیشتری با ماه های خرداد، مرداد، آذر و بهمن دارد و ازدواج مرد متولد با زنان متولد این ماه ها نتایج بهتری خواهد داشت.

    در مورد سازگاری و عشق صحبت می کنیم، آنها هر دو تمایل دارند از طریق ایده ها با جهان ملاقات کنند و حتی عاشق آنها شوند. مرد مهر ماهی و زن خردادی از آنجایی که واقعاً در مورد افراد دیگر کنجکاو هستند، رابطه آسانی دارند. وقتی در مورد افکار باشد، پیوند بزرگی ایجاد می کنید. هر دو رویکرد سبکی دارند، که باعث می شود رابطه تازه احساس شود. از اشتراک گذاری ایده ها در مورد همه چیز، شرکت در رویدادهای فرهنگی و شاید همکاری لذت خواهید برد.

    آنها بیشتر به دلیل پیوند عالی با یکدیگر شناخته شده اند زیرا متولد مهر و متولد مرداد همیشه برای یکدیگر ساخته می شوند. هر دوی آنها تمایل دارند یکدیگر را به بهترین شکل درک کنند و همیشه زندگی عاشقانه خود را به آرامی در حال حرکت نگه دارید. به عنوان یک زوج، مرد مهر ماهی و زن مردادی تعادل خوبی دارند. مرد متولد مهر در ازدواج بر جذابیت و اخلاق خوب است که شخصیت مستقیم یک مردادی را رام می کند. پیوند عاطفی و ذهنی شما هر دو به خوبی متعادل است تا عشق هر روز جدید به نظر برسد.

    با صحبت در مورد سازگاری و عشق بین مرد مهر ماهی و زن آذر ماهی آن دو نفر همیشه در اوج هستند. حتی اگر به نظر بیاید که با هم دچار چالش هستند. با توجه به موقعیت های سیاره ای، مرد مهر ماهی به زن تولد آذر فضایی برای رشد می دهد. متولد ماه مهر همچنین توسط سیاره ناهید اداره می شود که همه چیز در مورد عشق، زیبایی، جذابیت و انصاف است، در حالی که متولد آذر توسط مشتری، نشانه رشد، گسترش و ماجراجویی اداره می شود. آنها تمایل دارند زمانی که زوج هستند از زندگی ما بهترین لذت را ببرند.

    به نظر می رسد هر دوی آنها با هم هماهنگی خوبی دارند! آنها جفت خوبی می سازند، اما در دوستی، در بهترین حالت خود هستید. درصد عشق مهر و بهمن همیشه در بالاترین میزان خود است. توانایی آنها در همکاری با یکدیگر این امر را آشکار می سازد که آنها باید پروژه های بزرگ تری را در زندگی مشترک انجام دهند، زیرا هر دوی آنها باید به فکر دستاوردهای بزرگتر باشند.

    در این پست از آلامتو به خصوصیات اخلاقی مرد متولد مهر، ویژگی های شخصیتی منفی مرد مهر ماهی، خصوصیات مرد متولد مهر در ازدواج و بهترین ماه ها برای ازدواج با مرد متولد مهر پرداختیم. امیدواریم این مطلب را دوست داشته باشید.

     

    واقعآ همه این حرفها درست است من یک زن مهر ماهی هستم ک با یک مرد مهر ماهی ازدواج کردم هرگز همدیگر را نتونستیم بفهمیم یادرک کنیم ممنون


    عااالی بودشوهرم مهرماهی

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *