خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

زن متولد مرداد ماه از خصوصیات بسیار خوب و بارزی برخوردار است که از جمله بهترین آنها می توان به شیک پوشی، ریاست طلبی، با شخصیتی، تجمل گرایی، باهوشی، جذابیت و گرم بودن اشاره کرد.خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

این زنان تاثیر بسیار زیادی بر روی دوستان خود می گذارند و می توانند مادر بسیار صمیمی و مهربانی برای فرزندان خود باشند و آنها را با اعتماد به نفس بسیار بالا و مستقل بار بیاورند. 

زن متولد مرداد میداند که چه رفتاری در موقعیت های مختلف از خود بروز دهد تا وجهه و پرستیژ اجتماعی خود را در حد بسیار بالایی حفظ کند.

این افراد بی تفاوت و بی توجه به اطراف خود نیستند و تا جایی که امکان دارد تلاش میکنند معاشرت های اجتماعی خود را در سطح بالایی حفظ کند.

آنها دارای طالع بلندی بوده ، خوش طبع و خوش بیان هستند و اغلب اندام لاغری دارند. 

زنان متولد مرداد اگرچه در سال های اولیه زندگی خود از وجود مشکلات رنج می برند ولی به تدریج که جلو می روند به آسایش و آرامش می رسند.

مخصوصا زمانی که متاهل میشوند کنترل بسیار خوبی روی زندگی خود داشته و معمولا در آرامش و رفاه به سر می برند. 

  • چگونه در اپل اهنگ دانلود كنيم
  • تملق و چاپلوسی نقطه ضعف بارز زن مرداد ماهی است و او را می تواند به هر سمتی که فکرش را بکنید بکشاند.

    البته باید بدانید نقطه ضعف او فقط در این خلاصه نمی شود و چنانچه رابطه نزدیکی با او بگیرید در زمان بسیار کمی متوجه خواهید شد که هر از چند گاهی خودش را از شما میگیرد و به نوعی از شما فرار می کند و بعد از مدت ها مجدد باز می گردد هیچوقت این خصلت او را دلیلی بر بی وفایی و بوالهوسی او نگذارید. 

    تمامی کسانی که تجربه تحقیقاتی در آفریقا را دارند به خوبی به این موضوع واقف هستند که شیر هایی که از بچگی بزرگ و نگهداری شده اند و دست آموز هستند گاهی به یک باره اردوگاه خود را ترک میکنند و گشتی در اعماق جنگل میزنند و سپس مجدد باز می گردند.

    پس هیچوقت سعی در محبوس کردن زن متولد مرداد (برج اسد) در چهار دیواری نداشته باشید چرا که این کار شما خشم او را بر می انگیزاند مگر اینکه به قدری متمول باشید که خانه ای همچون قصر در اختیارش بگذارید و آن را با ابزار های مختلف تزیین کنید.

     فراموش نکنید که زن مردادی یک قطعه جواهر با ارزش به حساب می آید و شما هیچوقت نمی توانید او را با ظاهر ژولیده و پولیده ببینید بخاطر اینکه او تایم بیشتری از روز خود را و همچنین پول زیادی صرف زیبایی خود می کند و جالب اینجاست نتیجه را بیشتر به شما بروز میدهد تا طرز انجام آن را. 

    اگرچه همه زنان مرداد ماهی ورزشکار هستند و همه رشته های ورزشی برایشان جذابیت دارد اما چنانچه قصد خوشحالی آن ها را دارید به جای اینکه آنها را به تماشای فوتبال ببرید سعی کنید به یک اپرا یا تئاتر مجلل و با شکوه ببرید.

    چرا که تجملات و شکوه همچون مغناطیس او را مجذوب خود می کند بنابراین بهتر است که در این مواقع از گران قیمت ترین و لوکس ترین جاها برایش بلیط بخرید.

    بعد از اتمام تئاتر او را به ساندویچی نبرید و گمان نکنید که چون او را به یک تئاتر گران قیمتی برده اید دیگر مانعی نیست و می توانید به راحتی هر جایی برای غذا خوردن ببریدش.

    بهتر است زیاد او را بیرون نبرید اما چنانچه می خواهید بیرون ببرید جای بسیار شیک و گران قیمتی را در نظر بگیرید.

     فکر نکنید که او شخص پولکی است و میخواهد فردی پولدار را تلکه کند بلکه برعکس باید بدانید که بخاطر دست و دلباز بودنش، علاقه مند به آدم های دست و دلباز هست این را زمانی که برایتان هدیه گران قیمت می خرد متوجه خواهید شد و هیچ اهمیتی به گران بودن هدیه نمی دهد و فقط نوع هدیه و نحوه اهدای آن برایش اهمیت دارد. 

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    حتی فقیر ترین زنان مردادی هم برای اینکه چیزی که دوست دارند را بتوانند بخرند سعی میکنند پس انداز کنند و آن وسیله را با بالاترین قیمت بخرند. 

    فقر همچون خوره وجود زن مردادی را میخورد و او را بیمار میکند بنابراین چنانچه شرایط و موقعیت شما خوب نباشد و رفتارهایی همچون اشراف زاده ها نداشته باشید شانس کمتری در به دست اورد یه زن مردادی خواهید داشت.

    ذات و طبیعت زنان مردادی این است که خود را بالا تر از همه بدانند بنابر این نباید آنها را به خاطر غروری که گهگاهی از آنها سر می زند سرزنش کنید چراکه او علی رغم داشتن چنین شخصیتی بیش از هر کسی در کارها و رفتارش صداقت دارد و هیچ کس به اندازه ی او در کارهای خیر پیشقدم نیست، پس نباید انتظار داشت که او از تخت رفیعی که بر بالای آن نشسته است پایین بیاید چراکه این تخت توسط طبیعت برای او تعبیه شده است. ا

    ما با این حال باز هم بسیار بزرگوارتر از آنچه که است رفتار می کند و اغلب مردم استثنایی بودن شرایط و شخصیت او را با جان و دل پذیرفته اند. زنان مرداد ماهی در عین حال که بسیار قدرتمند و باهوش هستند در مقابل مهربانی ، بذله گویی و شوخ طبعی را در وجود خود دارند. 

    چنانچه احساس کردید که زن مردادی در یک دورهمی دوستانه همیشه عروس محفل است و مردان لحظه ای از تعریف و تمجید از او باز نمی مانند اصلاً ناراحت نشوید و حسادت نکنید چراکه به محض اینکه همین افرادی که تعریف زن مردادی را میکنند اگر پای خود را از گلیمش آن فراتر بگذارند توسط او در آن واحد قیچی می شوند. 

    اینکه مردها در محافل و مجالس از او تعریف می کنند را یک امری طبیعی تلقی می کند اما امکان دارد واکنش هایی از خود نشان دهد چرا که بهتر از هر کسی می داند که این همه غرور، وقار، استقلال طلبی، عزت نفس او را از دنیای لطیف زنانه اش دور میکند و این احساس نیاز را در او برجسته می کند که نیاز به هر ابزاری دارد تا اطمینان پیدا کند که جذابیت های لازم را برای زندگی دارد.

    این رفتار او به هیچ عنوان به این معنی نیست که دیگر شما را دوست ندارد. 

    نکته مهم دیگری نیز وجود دارد که باید حتماً در نظر بگیرید اینکه او همیشه این حق را به خودش می دهد که در مورد شکل ، لباس و یا کار دوستان شما نظری بدهد و یا حتی با آنها گرم بگیرد اما در مقابل به هیچ وجه دوست ندارد که شما این رفتار را با دوستان زن او داشته باشید و چنانچه به گوشش برسد که مثل شما منشی خود را به اسم کوچک خطاب کردید شک نکنید که توفان بسیار هولناکی را به پا می کند آنچنان که گویی صدای غرش شیر در جنگل پیچیده است. 

    مطمئنأ طبیعی است که این رفتار کمی دور از منطق و انصاف است ولی به قول معروف هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد می توان گفت یکی از علت های اصلی این رفتارها در زن مردادی این است که هم تراز بودن و یکسان بودن خود را با مردها به اثبات برسانند به همین علت سعی می کند با مردها بجوشد تا احساس تساوی و یکسان بودن حقوق بکند. 

    زنی که متولد مرداد ماه می باشد از لحاظ شغلی توانایی انجام هنرپیشگی تا جراحی قلب را دارد.

    در یادگیری تبحر بسیار بالایی دارد و از استعداد ذاتی بسیار زیادی برخوردار است استادی دانشگاه به ویژه روانکاوی و معلمی از شغل های مورد علاقه زن مرداد ماهی است چرا که با این شغل ها قابلیت بسیار بالایی در به دست آوردن اعتماد دیگران دارد و میتواند به موفقیت بسیار زیادی برسد.

    چنانچه در نمناک اشاره کرده ایم زن مردادی چنانچه به حوزه نویسندگی روی آورد شاعر می شود و اشعار پر از احساسی می سراید چراکه برخوردار از ظرافت ذوق و لطافت طبع است.

    چنانچه می خواهید زندگی سراسر آرامش با زن متولد مرداد ماه خود داشته باشید تلاشی برای تسلط به او او نکنید و فراموش نکنید که حس غروری که در وجود او است را سرکوب و جریحه دار نسازید. 

    باید بدانید که چنانچه حساب مشترک بانکی با زن مردادی دارید حواستان به این باشد که توانایی مقاومت در برابر خرید لوازم لوکس برای منزل و هدیه برای دوستانش ندارد.خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    نکته جالب اینکه گنجه زن مردادی همیشه پر از لباس ها و لوازم گران قیمت و شیک است به خاطر همین در تمامی تفریح ها و مهمانی ها از آن دسته افراد شیک پوش محسوب می شود.

    البته این اجازه را نمی دهد که شیک پوشی اش باعث جلف گرایی در او شود معمولاً نقصی در سلیقه او وجود ندارد و بیشتر طالب کیف و کفش ایتالیایی و پارچه های فرانسوی است حتی با وجود اینکه خیلی گران باشد. 

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    هنگامی که حرف از زنان متولد مرداد به میان می آید باید بدانید هدف آن ها جستجوی دستاورد است.

    شما نمیتوانید از یک زن مردادی انتظار صبر و شکیبایی در قبال تنگدستی ها و ناتوانی های خود داشته باشید.

    در چنین موقعیتی این زن بخاطر شخصیت وجودی خود و از آنجایی که به ظاهر خود اهمیت می دهد در تنگنا قرار خواهد گرفت.

    بنابراین باید دقیق بداند که با چه کسی و به چه علتی وارد یک رابطه عاطفی و صمیمی شده است تا بهتر بتواند عمیقا به هدف گذاری خود نزدیک شود. 

    علاوه بر اینکه زن مرداد ماهی خصوصیات بسیار بارز و اثرگذاری دارد ، دارای نوعی قدرت درونی است که هیچکس در قدم های اول یارای از پای در آوردن او نیست.

    این گروه از زنان برای دستیابی به خواسته هایشان نیازمند این قدرت هستند.مهم ترین رکن قدرتمندی این زن ها داشتن قدرت در کار ، روابط و چهارچوب های اخلاقی است. 

    اگرچه زن مرداد ماهی سطح اجتماعی و موقعیت خود را با خود و خانواده خود حفظ میکند در مقابل می تواند عشوه گر و بسیار لوند عمل کند.

    این ویژگی است زنان متولد مرداد نشانه هایی است درجه بالای زنانگی در آنها است.

    در حقیقت در عین اینکه ظرافت های ظاهری برایشان بسیار مهم هستند سعی در کسب ظرافت های اخلاقی نیز هستند. 

    چنانچه یک زن مردادی را را برای همسری انتخاب کردید بایستی کم و کاستی های زندگی خود را مجدداً ارزیابی کنید چرا که یکی از مهم ترین و قاطعانه ترین مقطع های رفتاری با زنان مرداد ماه انتخاب او به عنوان همسر است.

    این دسته از زنان سازگاری کمتری در مقابل گذشت کردن و نداری ها دارند اما با همه این تفاسیر چنانچه حتی در شرایط سختی قرار بگیرند اما آن شرایط باب میل خودشان نیز باشد می توانند در آن شرایط بسیار خوش بدرخشند در حقیقت توانایی این را دارند که با کمترین درآمد زیباترین ها را رقم بزنند و به خواسته های درونی و قلبی شان نزدیک شوند. 

    زن مرداد ماهی مردی را دوست دارد که مثل خودش در اجتماع فعال باشد و محبوب و مورد تحسین دیگران قرار بگیرد و از آنجایی که طالب تعریف و تمجید است در مقابل نیز دوست دارد آن مردی که خیلی بیشتر از او تعریف و تمجید می شود را وارد زندگی خود بکند.

    او عاشق سوپرایز و کادوهای کوچک است و برای شما مهم نیست که مربوط به به مناسبت خاصی است یا نه. بنابراین چنانچه می خواهید مرد ایده آل او باشید سعی کنید او را به طور مداوم غافلگیر کنید حتی اگر این غافلگیری ها کوچک باشد. 

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    زنان مرداد ماهی بسیار وفادار هستند و صداقت بالایی دارند و علاقه مند به آن دسته مردانی هستند که این خصوصیات در آن ها وجود داشته باشد.

    اگر یک زن مرداد ماهی هستید بسیار صادق باشید و وفاداری خود را در هر موقعیتی به او اثبات کنید.

    آنها نیاز به یک مرد پر قدرت و محکم دارند که مدام ناز آنها را کشیده و حمایتشان کند گاهی خود را در قالب همسر یک جنگجوی شجاع تصور می کنند بنابراین باید مثل یک جنگجوی دلاور و شجاع در کنار او حاضر باشید. 

    در اکثر مواقع ظاهر جذاب و شیک می تواند رگ خواب زن مردادی باشد چنانچه بتوانید حساسیت و دقت بسیار بالایی روی ظاهر خود داشته باشید و تمامی چیزهای اطراف خود را به دقت رصد و حفظ کنید تا حدود بسیار بالایی رگ خواب او را پیدا کرده اید. 

    از ویژگی های بارز یک دختر مردادی میتوان به غرور او اشاره کرد چنانچه قصد عاشق کردن او را دارید باید بدانید که چگونه میتوان یک دختر مغرور را عاشق و جذب کرد.

    در حالت کلی دختران غرور خاصی دارند و اجازه ورود هر کسی را به قلب شان نمی دهند.

    آنها تمام تلاش های شما را برای ایجاد رابطه نادیده گرفته و با هر بار سعی تان بیشتر شما را پس می زنند، این باور که هر چقدر به افراد در روابط بیشتر نزدیک شوید همانقدر از او دور خواهید شد و هرچه بی توجه باشید او را به سمت خود جذب خواهید کرد در مورد مردادی ها صادق است.

    چنانچه می خواهید دل یک دختر مردادی را به دست بیاورید باید به تدریج و کم کم با آنها وارد رابطه شوید و به اندازه کمی بی توجهی از خود نشان دهید و به آنها ثابت کنید که درکشان میکنید.

    رفتارها و دلایل رفتارهای شان را می فهمید. و سپس از اینجا به بعد تازه به آنها مجوز آمدن به سمت خودتان را بدهید. 

    یک سری از کارها و رفتارها وجود دارد که در مورد زن متولد مرداد ماه باید از آن ها اجتناب کنید چنانچه می خواهید مرد مورد علاقه یک زن مردادی شوید و با او قرار ازدواج دارید نکاتی که در ادامه در اختیار شما قرار خواهیم داد را اجرا کنید. 

    زن متولد مرداد ماه به عنوان یک مادر پر از عشق و محبت است که همیشه آن را نثار فرزندانش می کند اما با این وجود نیز قادر به تحمل خطاهای آنها نیست و چنانچه چه خطایی از فرزندانش مشاهده کند به شدت به آنها سخت خواهد گرفت در حالی که زمانی که پای خود او وسط است عکس العمل بسیار متفاوتی از خود بروز می دهد. 

    عشق و محبت بی نظیر نسبت به فرزندانش و بزرگواری و گذشت مادر مردادی باعث شده زمانی که حتی رفتاری بر خلاف انتظار از سوی آنها نسبت به مادر انجام می شود مادر اکتفا به خودخوری و سکوت می کند. با وجود اینکه با فرزندانش به گفتگو می نشیند اما حواسش به این است که دستوراتش نیز نادیده گرفته نشود و از رفتار خوب و دوستانه او سوء استفاده نشود. 

    اما این نکته هم وجود دارد که مادر متولد مرداد شاید با ولخرجی های خود باعث می شود خطری متوجه فرزندان شود چراکه زمانی که چیزی از آنها دریغ نمی کند در واقع فرزندان پرمدعا و پرتوقع بار میاورد.

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    در دفاع و حمایت از کودکان مادر مردادی بی همتاست و خدا به داد کسی که باعث ناراحتی فرزندان او شده است برسد.

    فرزند یک چنین زنی بسیار مستقل بزرگ می شود چرا که بسیار مغرور تر از آن است که مدام پیگیر بچه هایش باشد و همچنین فرزندان خود را با اعتماد به نفس بالا و مستقل بزرگ میکند.

    در واقع از همان سال های اولیه به آن ها پر و بال داده و دورادور حواسش به آنها است که مبادا چشم زخمی به آنها برسد. 

    اغلب مادران مرداد ماهی با وجود اینکه خارج از خانه مشغول به کارند اما بچه هایشان هیچ وقت کمبود محبتی احساس نمی کنند چراکه می توانند به راحتی با برنامه ریزی دقیق و وظایف مادرانه خود را نیز به جا بیاورند.

    حتی گاهی مواقع پیش آمده است که متانت و وقار خود را کنار می گذارد و به یک زن بازیگوش و سرخوش تبدیل می شود در این لحظات با تمام وجود بازی می کند و می خندد ، اما به محض اینکه این نیاز شادی اش برطرف شد اطرافیان متوجه خواهند شد که دوباره همان زن سابق شده است.

    خودمانی رفتار کردن را با غریبه ها دوست ندارد در صورتی که با دوستان نزدیکش شوخی ها و بگو بخند هایی دارد و رفتاری بسیار صمیمانه از خود بروز می دهد.

    ممکن است در جمعی با تعداد بالایی از دوستان نزدیکش بسیار راحت صحبت کند اما با یک نفر از آن ها که نمی شناسد، خشک و جدی برخورد کند، بنابراین چنانچه شناخت کافی از او ندارید پس تصور نکنید که این صمیمیتش شامل حال شما هم خواهد بود. 

    موضوع جالبی که برای همه افراد متولدین ماه های مختلف جذاب می باشد این است که ازدواج شان با متولدین کدام ماه به صلاح شان است ما در سایت نمناک اقدام به گردآوری ماه های جور و ناجور با متولدین مرداد ماه در امر ازدواج کرده ایم که با دیدن آن می توانید ببینید که ازدواج با کدام ماه برایتان صلاح است با ما همراه باشید. 

    شناخت خصوصیات زنان متولد مرداد ماه با یونگ شاید یکی از خصوصیات بارز و دوست داشتنی که در هر زنی میتواند مورد تایید باشد، جذابیت ظاهری و زیبایی او است، بنابراین اگر میخواهید زنان جذاب و زیبای اطراف خود را بشناسید، زنان مرداد ماهی اطراف خود را با دقت ببینید. شاید جذابیت برای هر فردی مفهوم ویژه خود را داشته باشد، اما از آنجا که این گروه از زنان میتوانند در ساعت های طولانی و با معاشران مختلف مرکز توجه قرار بگیرند قطعاً جذابیتی متفاوت را در خود پرورش میدهند.

    رسیدگی به ظواهر زندگی، خود و آنچه که میتواند امری ظاهری باشد در زنان مرداد ماه امری متداول است. زن متولد مرداد در هر شرایطی از زندگی خود باید در بهترین وضعیت ظاهری قرار بگیرد. شاید باور نکنید اما او میتواند ماه ها صبر کند تا هزینه لباس مورد علاقه اش را تهیه کند و با آن لذت ببرد.

    از آنجایی که ظاهر و دستاوردهای اینچنینی برای زن متولد مرداد ماه بسیار ویژه و پر اهمیت است، باید بدانید یکی از خوش پوش ترین و مرتب ترین زنان در اطراف هر فردی یک زن مرداد ماهی میتواند باشد.

    از آنجایی که ظاهر و زیبایی ظاهری برای زنان مرداد ماه الویت اصلی و اولیه او است، در تعریف طالع بینی زن مرداد ماه ابتدا به ظاهر و پس از آن به اخلاقیات او پرداخته میشود. اخلاقیات در زن متولد مرداد ماه به عنوان وسیله ایی مهم برای ابراز خود است. این زن میداند در چه موقعیتی چه رفتاری داشته باشد تا پرستیژ و وجه اجتماعی خود را در بهترین و بالاترین حد ممکن خود قرار بدهد. بی توجهی و لودگی در زنان متولد مرداد ماه به ندرت وجود دارد و تمام سعی خود را برای نشان دادن سطح بالای اخلاق و معاشرت های اجتماعی خود در نظر میگیرد.

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    زن متولد مرداد ماه در عین داشتن رفتارهایی با سطح اجتماعی بالا و حفظ موقعیت خود و خانواده شان، میتوانند بسیار لوند و عشوه گر نیز باشند. این وجه از زنان مرداد ماه نیز نشانه ایی برای بهترین بودن و در درجه بالای زنانگی قرار گرفتن است. در واقع در عین تلاش برای ظرافت های ظاهری به دنبال به دست آوردن ظرافت های اخلاقی نیز هستند.

    زمانی که صحبت از زنان مرداد ماه میشود باید بدانید زنان متولد مرداد ماه به دنبال دستاورد هستند. شما نمیتوانید از زن زیبا و با سر و شکل مرداد ماه بخواهید بدون هیچ ایرادی در ناتوانی ها و تنگدستی های شما صبوری کند. این زن به دلایل وجودی خود که به ظاهر و رسیدگی به خود مربوط میشود در چنین شرایطی در تنگنا قرار میگیرد. بنابراین زن متولد مرداد ماه باید بداند دقیقاً با چه شخصی و به چه دلیلی در معاشرت صمیمی و یا عاطفی قرار گرفته است تا به هدفگذاری های خود عمیق تر بپردازد.

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    زنان مرداد ماه مدام در تلاش هستند برای خود و اطرافیانشان به بهترین شکل ظهور پیدا کنند. نقش مادری در چنین زنانی میتواند یک سبک باشد. بدین معنا که در عین محبت، سخاوت و علاقه مندی به کودکانشان با آنها مانند سربازهای کوچکی رفتار میکنند که باید بدانند کجا هستند و مشغول چه کاری هستند. آسانگیری در مادران مرداد ماه به ندرت دیده میشود و باید این اطمینان را داشته باشید که زنان متولد مرداد ماه کودکانی با ادب، خوشپوش، مرتب و با رفتار و اخلاقیاتی صحیح دارند.

    شاید یکی از قاطعانه ترین مقطع های رفتاری با زنان مرداد ماه این است که باید بدانید میخواهید او همسر شما باشد یا نه، که قطعاً با بودن یک زن مرداد ماه در اطرافتان باید به کم و کاستی های زندگی خود نگاهی مجدد بیاندازید. این گروه از زنان خصلت های سازگارانه کمتری در قبال نداری ها و گذشت کردن دارند، اما در عین حال اگر بخواهند در شرایطی قرار بگیرند که میل قلبی خودشان نیز باشد، میتوانند بهترین همان شرایط باشند. در واقع با کمترین درآمد میتوانند زیبا ترین ظاهر، میز شام و یا مهمانی را برگزار کنند و خود را به خواسته های قلبیشان نزدیک کنند.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:

  • داستان تمام قسمت های سریال زندگی گمشده

  • 22006198 – 021
    22618473 – 021

    زن متولد مرداد ماه در عین زیبایی و اثر گذاری از نوعی قدرت درونی برخوردار است که کسی نمیتواند او را با قدم های اولیه از پا در بیاورد. این گروه از زنان برای رسیدن به خواسته هایشان باید تلاش کنند، بنابراین مستلزم این تلاش قدرت داشتن است. قدرت در روابط، در کار و در چهارچوب های اخلاقی رکن مهم قدرتمندی در زنان مرداد ماه است. شاید فکر کنید چگونه موجودی با این ظرافت و زیبایی میتواند قدرتمند عمل کند؟ برای رسیدن به جواب سوالتان کمی از چهارچوب رفتاری زن متولد مرداد ماه خارج شوید تا با موجودی مواجه شوید که پیش از آن مشاهده نکرده بودید.

    شاید پیش از آن از کهن الگوی آفرودیت و یا آتنا صحبت کرده باشیم، اما تلفیق کهن الگوی آفرودیت و آتنا در حد تمام کمال خود میتواند در زنان مرداد ماه حضور پیدا کند. زنان آتنا که زنانی با خصلت های پول دوستی و قدرت طلبی هستند میتوانند در موارد بسیاری برای دسترسی به خواسته، موقعیت و کسب درآمد بیشتر به کهن الگوی آفرودیت خود متوصل شوند.

    بنابراین واضح است دستاوردهای زنی با کهن الگوی آتنا وقتی با کهن الگوی آفرودیت ترکیب میشود چندین برابر خواهد شد. زیرا یک زن آتنایی که مدام به دنبال کسب درآمد بیشتر و پول بیشتری است به جذابیت های ظاهری خود نیز متوصل شود و به دنبال زیبایی ظاهری نیز باشد، بنابراین متوجه خواهید شد، یک زن متولد مرداد ماه با چنین کهن الگوهایی میتواند قدرتمند و با نفوذ تر باشد.

    یک نکته مهم در زنان مرداد ماه این است که در عین لوندی و جذابیت به نوعی آفرودیت غیرطبیعی دچار هستند. در واقع کهن الگوی آفرودیت (لوندی و جذابیت) در زنان مرداد ماه امری غریزی و خالص نیست، این گروه از زنان میکوشند که آفرودیتی عمل کنند، زیرا زمان های طولانی کوشیده اند که جذاب باشند و برای این جذابیت هزینه بسیار زیادی پرداخت کرده اند. تمایز بین فردی که آفرودیت درونی و خالص دارد با زنی که تلاش میکند آفرودیت به نظر بیاید به ناگاه خود را عیان میکند.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    کهن الگوی آتنا (تلاش برای کسب قدرت بیشتر) در زنان مرداد ماه رکن اصلی این گروه از زنان است.

    شاید عجیب به نظر برسد، اما اقدام اولیه هر زن مرداد ماه پس از به دست آوردن پول، خرج کردن آن پول در ظواهر و وسایل دلخواه خود است و تمایز این گروه از زنان با زنانی که کهن الگوی آتنای بسیار قوی دارند در این است که: پول وسیله ایی برای آرامش خیالشان است و برای دیگر زنان آتنایی پول وسیله ایی حیاتی محسوب میشود. بنابراین با نگاهی اجمالی به کهن الگو های یونگی میتوانید به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرید و تلاش خود را در بالا بردن نقاط مثبت و نیز کم رنگ کردن نقاط منفی خود بکار ببندید.

    با توجه به توضیحاتی که در مورد شخصیت زنان مرداد ماه داده شد، واضح است که این گروه از زنان میتوانند در اولین تست خود تیپ شخصیتشیان را در گروه افرادی برونگرا ببینند، هر چند هر فردی میتواند نسبت به زمینه و محیط زندگی و ایجاد سازگاری خود تیپ متفاوتی از شخصیت را پیدا کند اما بنای این توضیحات یک توضیح کلی بر اساس توضیحات پیش از این است.

    بنابراین زنان مرداد ماه را با توجه به توضیحات پیش از این میتوانیم افرادی برونگرا، شهودی و احساسی بدانیم. این تیپ از افراد بسیار شاد، علاقه مند و هدفمند می باشند و تمام تلاش خود را برای برقراری ارتباط با دیگران و ایجاد فضایی صمیمانه به کار میبندند. زنان برونگرای شهودی احساسی به صورت واضح میتوانند به خواسته خود ایمان داشته باشند و برای دستیابی به خواسته شان تلاش کنند و قطعاً به هدف خود میرسند. آنها منظم هستند و به صورت منسجم هدف خود را دنبال میکنند و دستیابی به اهداف از مهمترین خصلت این گرو از زنان است. دیده شدن و قابل ستایش بودن یکی دیگر از الویت های این تیپ شخصیتی است که میتوانند در رسیدن به هدف هایشان کاربردی نیز عمل کند.

    زنان مرداد ماه با تیپ برونگرا واضحاً مایل به برقرای ارتباط مؤثر و سازنده با دیگران است، بر اساس تست MBTI، زمانی که شهودی و احساسی بودن به این تیپ اضافه میشود تغییری در برونگرایی این افراد نیز به وجود می آید. اتکا بر شهود و احساسی بودن در تیپ شناسی تعاریف واضح خود را دارد، بنابراین این گروه از زنان مایل هستند دیگران را به خود جذب کنند و در عین حال به دیگران نیز کمک کنند. ظاهر شدن در بهترین حالت ممکن خود و همچنین تلاش برای بهترین خود بودن میتواند از خصوصیات بارز این گروه از زنان باشد.

    1. خصوصیات بارز زن مرداد ماه چیست؟
    خوش پوشی، جذابیت و ظاهر زیبا از خصوصیات بارز زن مرداد ماه است. این زنان به میزانی که میتوانند در ظاهر خود جذاب باشند افراد را در ابتدای روابط به خود جذب میکنند.

    2. رگ خواب زنان مرداد ماه چیست؟
    ظاهر جذاب میتواند در اکثر مواقع رگ خواب زنان مرداد ماه باشد. اگر بتوانید به ظواهر امر دقت کافی داشته باشید و همه چیز را در اطراف خود با دقت حفظ کنید رگ خوابشان را پیدا کرده اید.

    3. چه مردانی مناسب زنان مرداد ماه هستند؟
    مردانی که بتوانند در هر شرایطی جذابیت ظاهری خود را حفظ کنند قطعاً میتوانند مردان مناسبی باشند. حتی اگر پولی هم نداشته باشند اما جذابیت ظاهریشان باعث میشود زن مرداد دلبسته شان شود.

    4. تعریف کهن الگوی زن مرداد ماه چیست؟
    آفرودیت آتنا که در اصل کهن الگوی آفرودیت میتواند حکایت از جذابیت و دلربایی زن مرداد ماه داشته باشد. و همچنین آتنا که منبع پول دوستی و انضباط کاری است.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    مزخرف ترین و خنگ ترین تنبل ترین و حسودترین و کم حافظه ترین و کینه ای و عقده ای ترین و خودشیفته ترین آدم هایی که دیدم مردادی بودن انقدر کم هوش و خنگ هستند که در سطحی نیستن که حتی باهاشون بحث کنی البته خانوم هاشون فقط عشقن بهمن ماهی ها باهوش و قوی و مقتدر و اعتماد به نفس بالا

    بی‌شخصیت ترین ، حسودترین، بد اخلاق ترین آدمی که دیدم شما هستید . تقدیم با عشق

    مشخصه خیلی بهشون حسادت دارید که این همه بد گفتید

    عسل خانم نازنین بدون شک حق با شماست ولی اشتباه تشریف اوردین اینجا دختر مرداد ماهه شما باید در قسمت پسر مرداد کامنت بگذارید پس نتیجه میگیریم این خنگی در وجود اکثر ادم ها دیده میشه و در اخر باید بدونید مشگل اصلی خود شما هستید که بدون اگاهی وارد رابطه میشوید یه مرداد ماهی عنصرش اتش هست هیچ وقت با عنصر خاک و باد و اب سازگاری نداره

    اره مردادی ها بدن تو خوبی
    بی شخصیت کسی از تو سوال نپرسید نظرت چیه همین کارا رو کردی که ازت دور شده دیگه

    حالا از حرص دق نکنی بهمن ماهی!

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    مردان مردادی واقعا عجیب هستند. حسود، عقده ای، نداشتن خلاقیت و ترسو بودن از ویژگی های بارز آن هاست.

    متاسفانه کاملا درسته

    منم یه چیز بگم مردادی ها قشنگ عاشق میشن واما یکم زیرابی میرن خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    خصوصیات زن مرداد کاملا درسته بجز یک مورد اون هم اینکه همه فوقالعاده درونگرا هستند

    کاملا درسته بیشترشون با اینکه از این رنج می‌برند اما بازم حرفاشون رو برای خودشون نگه میدارن

    سلام پس طالع بینی که گفته زنان آفرودیت تحت سیاره ونوس هستند و دو ماه ثور و میزان رو شامل میشه چیه پس؟ اگه حداقل جواب بدین اطلاعاتمون بالاتر بره ممنون میشیم.

    من کاملا با نظر عسل موافقم و همه اونچه رو گفتن عین حقیقت و واقعیته …زنان مرادی سوهان روح و روان زندگین جز زیبایی هیچ مشخصه دیگری ندارن

    تو خوبی

    سلام به دختر گل مردادی. ببینید دوستان عزیز دختران خرداد و مرداد مشکلترین در امر تصمیم گیری های زندگیشون هستن و چون خیلی اشوه گری و دلبری دارن مشکلات و سوتفاهای زیاد در جمع و گروهی که هستن ایجاد میکنن در گروه کوهنوردی ما ۱۵ دختر و ۸ مرد هستیم یکی از خانمها متولد مرداد و دیگری خرداد هستن این دو تمام پسرها و جذب کردن و بین آقایون مشکلات زیادی ایجاد شده با همه پسرا قرار میذارن و رهاشون میکنن در آن واحد با ۱۷تا آقا رابطه دارن و هیچکدوم به سرانجام نمیرسه چون خیلی مادی گرا هستن و معنویت در درجه شاید ۱۰ زندگیشون باشه دوست برادر منم دختر مرداد و برادرمو کلافه کرده با دوستای برادرم ارتباط تلفنی داره و خودش رو خیلی اجتماعی و ارتباطی میدونه در خالی که پا از حدود خودش فراتر میگذاره

    عزیزم شما باید اول ذات ادم ها رو در نظر بگیری
    اینایی که شما گفتی همش برمیگرده به ذات

    خخخخخخخخ این هایی که اینجا گفتی جای دیگه نگو

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    عزیزم اگر در ارتباط با مرد مردادی میگی .کاملا اشتباه می کنی…احتمالن خواسته باهات شوخی کنه یا اینکه از سرش بازت کنه.

    مردادی عزیز تولدت مبارک،من با اکثر این صفات موافقم،اما حقیقتا محیط محل زندگی و خانواده هم روی شخصیت خیلی تاثیر گذار هست،من خودم مردادی هستم اما اونقدر پول پرست نیستم که اینجا اغراق شده یا اینکه اونقدر به زیبایی های مصنوعی مه دیگران اهمیت میدن توجهی ندارم ، ظاهر جذاب میتونه غریزی باشه هر کسی به شکلی خاص خودش حذاب هست ولی در کل خصوصیات خوب به شخصیت و شعور ادمش مربوط میشه نه به ماه تولد،من اول به خودم میگم،آدمی بایدبرای بهتر شدن اخلاقیات و شخصیتش تلاش کنه،و الا با دیگر حیوانات که فاقد عقل و شعور و فهم هستند تفاوتی نداره

    مردادی ها تشنه توجه هستن و البته پول و طلا.اگر توجه مد نظر یه مردادی بهش نشه آشوب و بلوا به پا میکنه .خیلی مردادی تو اطرافیانم دارم ظاهرشون عالی و خیلی خوب نیست ولی بد و زشت هم نیستن .اما این حد اعتماد به نفس پایین و این حد نیاز به توجه بقیه رو اصلا درک نمیکنم.و البته به عنوان یه مادر بچه اصلا الویت اونها نیست یعنی اول خودشون دوم خودشون سوم خودشون بعد شوهر بعد بچه.

    لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

    آدرس: تهران – خیابان شریعتی – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

    تلفن: 22006198 021

    تلفن: 22618473 021

    همراه: 1671664 0935

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

    طراحی سایت، توسعه و سئو توسط uNext

    طالع بینی هندی زن متولد مرداد

    زن متولد مرداد موجودی بسیار پرنشاط، جذاب، سرزنده، موقر و با استعداد است و در جمع دوستان خود همیشه سعی دارد فرمانده و رئیس باشد و نظر خود را به دیگران دیکته کند. او کاملا متکی به نفس است و زیر نفوذ و سلطه هیچ مردی نمی رود.

    موجودی مغرور و کمی متکبر است و طبیعت او ایجاب می کند که خود را برتر از دیگران بداند. البته دیگران نیز با رضایت خاطر چنین مقامی را به او تقدیم می کنند زیرا او را برازنده چنین مقامی می دانند. نقطه ضعف اصلی زن متولد مرداد این است که تشنه و اسیر تملق و ستایش دیگران است و در مقابل تعریف و تمجید مردم به زودی نرم می شود.

    اگر می خواهید در زندگی شاد باشید و برقصید ، به دنبال دختر متولد برج مرداد بروید . اسد نشانه هنرپیشگان و خوانندگان معروف است و بیشتر زنان متولد این برج هم عاشق بازیگری هستند . زنان متولد این برج از بسیاری لحاظ ملكه های نمایشی و اغلب خوشگل هستند . ( خدا به فریادتان برسد اگر به او بگویید خوشگل نیست ، حتی اگر حوشگل هم نباشد هیچ وقت نگویید . ) او موهایش را افشان می كند و كلاه بزرگی بر سر می گذارد.

    زن متولد پنجمین برج سال (مرداد)عاشق دوست داشتن است. دوست دارد عشوه بیاید و دیگران را به دنبال خود بكشاند ، و آنها لی لی به لالایش بگذارند . فرقی نمی كند كه شمادر ظاهر او چه می بینید ، درون چنین زنی گربه ای است كه می خواهد ناز و نوازش و ستایش شود . او زنی است كه نه تنها در تأمین معاش خانواده كمك می كند بلكه از بچه ها هم مراقبت می كند .خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    اگر همسر شما متولد مرداد است به خاطر داشته باشید كه نمی توانید به او بی توجهی كنید او خود شیفته است و عاشق این است كه ببیند روی دیگران چه تأثیری می گذارد .

    او مادری است كه عاشق فرزندانش است و به بچه ها بیش از هر چیز دیگری در زندگی اهمیت می دهد . او سخت گیر نیست و به فرزندانش آزادی زیادی می دهد.

    او زندگی مرفه ، گشت و گذارهای دست جمعی و رفتن به مهمانی با شما را می پسندد . اگر كاری را به تنهایی انجام دهد، یقیناً در حوزه زناشویی به مشكلی برخورده است در غیر اینصورت باید دلیلی محكم برای غیبت همسر وجود داشته باشد . او می تواند قبلاً به علت كمر درد در خانه استراحت كند .

    او به همراه شما به میهمانی می آید و خوش می درخشد . زن متولد مرداد در كانون توجه و مورد ستایش مردان قرار می گیرد . اما باید بداند كه اگر شوهرش متولد اردیبهشت است بهتر است كمتر این بازی را تكرار كند تازه اگر همسرش نیز متولد مرداد است باید حواسش را بیشتر جمع كند كافی است شوهرش بفهمد مردان دیگر به همسرش علاقمندند، آنوقت جنجالی به پا خواهد شد. عكس این قضیه هم صادق است در واقع زن متولد مرداد هم چنین رفتاری را از شوهرش نمی پذیرد .

    اگر می خواهید روی او تأثیر مثبت بگذارید وی را به بهترین رستوران شهر ببرید و اگر پول دوست و خسیس هستید ، هیچ وقت به دنبال او نروید چون خون شما را در شیشه می كند .

    اگر قصد ازدواج با او را دارید این را هم بدانید كه افاده ای ، اهل چشم و هم چشمی های پر زرق و برق و تجملی است و به دنبال مثلاً فلان زنجیر طلا می گردد . او كسی است كه در هوای خیلی گرم كت پوست می پوشد و در حالی كه از شدت گرما در خیابان تلو تلو می خورد جواهراتش را به نمایش می گذارد . برق جواهرات و سنگهای قیمتی او كه حتماً شامل الماس ، یاقوت قرمز و كبود است ، چشمتان را كور می كند . موهای او همیشه مرتب و آرایش كرده است . او اصرار دارد كه مشتری پرو پا قرص بزرگترین و گرانفروش ترین فروشگاهی كه می شناسد، باشد . وقتی صورت حساب خریدش را برای شما می آورد . احتمالاً‌دچار حمله قلبی می شوید .

  • لواشک کیوی را چگونه درست کنیم
  • به هر حال اگر شیفته زنی شیك و همیشه آرایش كرده هستید ، فقط به دنبال زن متولد مرداد باشید .

    طالع بینی هندی سایر ماهها

    به نیت شما فال قهوه گرفتیم. جواب فال شما:

    » دستبند : برای زنان دلیل بر شوهر و برای مردان دلیل بر سختی و تنگدستی است.

    در این مقاله از سایت عروسکو سعی کرده ایم تا اطلاعات جامع و مفیدی را در زمینه طالع بینی‌‌‌‌های هندی، چینی و خورشیدی برای زن متولد مرداد که بر اساس مجموعه ای از کتاب‌‌‌‌های معتبر طالع بینی گرد آوری شده است خدمتتان ارائه نماییم. بدون تردید این مقاله یکی از کاملترین و در برگیرنده ترین مفالات در مورد طالع بینی زن متولد مرداد ماه است.

     

     

    در طالع زن متولد مرداد ماه آمده است که او بسیار به عکس ها و خاطرات قدیمی علاقه نشان می‌دهد. زن مرداد ماهی بسیار عاطفی است و برای بدست آوردن زن متولد مرداد باید رقبای بسیاری از میدان بدر کنید تا موفق شوید او را برای ازدواج راضی کنید، اگر از یک اسم و رسم معمولی برخوردار هستید بعید می‌دانم او به سراغ شما بیاید ولی اگر خانواده سرشناسی دارید یا دارای نام و شهرت یا اصالت کاری هستید حتما او را جذب خواهید کرد. زن متولد مرداد همواره در هر گروهی قرار بگیرید رهبر خواهد شد و همچون ملکه ای بر دیگران حکومت خواهد کرد البته این کار را با چنان ملاحت و لبخندی صمیمی و زیبا انجام می‌دهد که هیچ کس را از خود نمی‌رنجاند این طور به نظر می‌رسد که طبیعت در هنگام توزیع صفات زنانه به شیر ماه کمی استثناء قائل شده و به اندازه حداقل سه زن به او نشاط، هوش، زیبایی وقار و جاذبه‌‌‌‌های زنانه بخشیده است. اگر شما عقده ی خود کمی بینی دارید بهتر است در جستجوی پرنده ی دیگری باشید که پر‌‌‌‌های درخشنده کمتری داشته باشد. مردی که تصور کند می‌تواند زن مردادی خود را وادار کند که وی را بپرستد در حماقت ! محض قرار دارد. همین که این زن تا نیمه راه با شما بیاید و به شما احترام بگذارد که همسرش باشید باید به او عضق بورزید و کلاهتان را به هوا پرتاب کنید.

     

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    زن متولد مرداد واقعا یک شیر زن است او همچون جنس لوکس و گرانبهایی است که در بهترین مکان ها می‌توانید به دنبالش باشید، این موضوع را همیشه آویزه گوش کنید که زن متولد مرداد می‌تواند بلوایی به راه بیاندازد و آخر سر هم وانمود کند که موجودی مهربان و بی آزار است در موقع آشنایی با این زن قبل از هرچیز باید خود را آماده کنید که هدایای فراوانی برای او خریداری کنید. فرقی نمی‌کند این هدیه ها چه باشد فقط باید گرانقیمت باشد و در موقع تقدیم آنها به او لباس شیکی به تن داشته باشید و از وی تعریف و تمجید کنید به هر روی فراموش نکنید که او یکی از اعضای خانواده سلطنتی است و نمی‌تواند بدون ستایش و تحسین زندگی کند.

     

    عده ی زیادی از زنان متولد مرداد ورزشکار هستند و از ورزش لذت می‌برند ولی بهتر است همسر مردادی خود را به تئاتر دعوت کنید تا به پارک، زیرا که نور و صحنه تئاتر او را به خود جذب می‌کند و بر او تاثیر می‌گذارد در آخر شب او را به ساندویچ فروشی یا فلافلی نبرید و تصور نکنید چون به شما علاقه مند شده است به هر چیزی تن می‌دهد یا او را به شام دعوت نکنید یا وقتی کردید فقط او را به رستوران‌‌‌‌های شیک و مجلل ببرید، زن مرداد ماهی کمتر به فکر اندوختن پول است و بسیار دست و دل باز است به طوری که گه گاه بدش نمی‌آید که پول شام را حساب کند!

     

    ادکی تملق و تعریف و تمجید از زن مرداد ماهی می‌تواند همه چیز را بر وقف مرادتان کند، حتما به زودی در میابید که این نقطه زن ضعف اوست اگر تصمیم به ازدواج با او را دارید. اجازه دهید این موضوع را به شما بگوید که: او زنی است که خیلی زود از قفس طلایی شما خسته و دلزده می‌شود و هوس می‌کند در جنگل گشتی بزند و ببیند بقیه شیر ها در چه وضعیتی هستند، بنابر این نمی‌تواند او را در خانه زندانی کنید چون دچار افسردگی و ملال می‌شود برای اینکه حس یکنواختی خانه داری و پژمرده شدن را از او بگیرید که از شما خسته هم نشود بهتر است بیرون از خانه شغلی داشته باشید اما اگر به حدی ثروتمند هستید که می‌توانید یکنواختی زندگی را از او بگیرید باید دائما میهمانی بگیرید و دائما در حال انجام تغییراتی در خانه باشید.

     

  • فال قران خوب و بد فوری
  • زن تولد مرداد ماه یک زن عالی و کامل است خیلی کم پیش می‌آید که او را به مو‌‌‌‌های پیچیده شده یا کرم ضد چروک و غیره ببینید. نمی‌خواهم بگویم او به دنبال زیبایی اش نیست زن متولد مرداد ساعت‌‌‌‌های زیادی را جلوی آیینه می‌گذراند و پول زیادی را بابت زیبایی اش می‌پردازد اما دلش نمی‌خواهد شما در جریان این کارهایش قرار بگیرید بیشتر ترجیح می‌دهد نتیجه را ببینید. اگر زن متولد مرداد تحت تاثیر تیر، شهریور یا دی باشد باید مراقب مخارج او باشد متولد مرداد قادر نیست از خرید لوازم شیک و لوکس، مبلمان عالی یا هدایای گران قیمت برای دوستانش خود داری کند. کمد او همیشه پر از لباس‌‌‌‌های رنگارنگ است.

     

    زن متولد مرداد در نقش مادر عشق خود را سخاوتمندانه نثار فرزندان خویش میکند او با آنها بازی می‌کند صمیمی و رازدار آنهاست ولی در عین حال به آنها یاد می‌دهد مثل سربازها گوش به فرمان او بوده و مودب و منضبط باشند. به طور کلی زن متولد مرداد می‌تواند انتخاب هوشمندانه و خوبی باشد زیرا او می‌تواند هر شغلی از هنرپیشگی تا جراحی را داشته باشد. اما این را فراموش نکنید که باید جزو انتخاب‌‌‌‌های او باشید خلاصه راز مهمی که برای ایجاد رابطه ای خوب و آرام با زن متولد مرداد لازم دارید این است که اجازه ندهید شما را سرکوب کند و خودتان هم تلاش نکنید بر او برتری یابید و ضمنا غرور خود را فراموش کنید، بله شما به این ترتیب می‌تواند یک ماه شیر بی همتا را در خانه تان داشته باشید.

     

     

    رابطه زناشویی مرداد با فروردین

    متولدین مرداد همچون شیری پر ابهت دوست دارند تا همیشه مورد توجه دیگران باشند و چون متولدین فروردین نیز تا اندازه ای از چنین خصوصیتی بر خوردار هستند ممکن است در پاره ای از موارد میان آنها کدورت به وجود بیاید.

     

    رابطه زناشویی مرداد با اردیبهشت

    متولد مرداد یک دوست واقعی و وفادار خوش مشرب و مهربان است و متولد اردیبهشت نیز کمابیش از خصوصیات مشابهی برخوردار است و در نتیجه از لحاظ مهر و محبت یکدیگر را ساپورت می‌کنند و در این مورد با هم تضادی نخواهند داشت. متولد مرداد و اردیبهشت هر دو کمی خود رای و خواهان برتری بر دیگری هستند. بنابر این در این مورد در زندگی زناشویی دچار اختلاف می‌شوند البته با کمی خویشتن داری و گذشت این مشکل بر طرف می‌شود.

     

    رابطه زناشویی مرداد با خرداد

    متولدین مرداد خواهان همسری شاد جذاب اجتماعی و بذله گو هستند که تمام این صفات در وجود متولدین خرداد موجود است بنابراین شاید بتوان گفت بهترین و پایدارترین پیوند زناشویی میان این دو برقرار می‌شود. زیرا به خوبی به نیاز‌‌‌‌های یکدیگر پاسخ می‌دهند.

     

    رابطه زناشویی مرداد با تیر

    متولدین مرداد با متولدین تیر از نظر روابط جنسی مشکلی نخواهند داشت و با هم جور و هماهنگ هستن ولی متولدین مرداد زیاد تحمل خلق و خوی متغییر متولدین تیر را ندارند و از این بابت متولدین تیر باید انعطاف پذیری بیشتری را نشان دهند و مراقب رفتار خود باشند به هر ترتیب زندگی این دو اگر چه خالی از اختلاف و بگو مگو نیست ولی می‌تواند با بردباری طرفین سرشار از سعادت باشد.

     

    رابطه زناشویی مرداد با مرداد

    پیوند میان متولدین مرداد با یکدیگر همانند پیوند سایر ماه‌‌‌‌های مشابه با یکدیگر باعث تشدید صفات مثبت منفی آنها می‌شود که اگر بخواهند با خصوصیات منفی خود کمی خویشتن داری نشان دهند به خوبی می‌توانند زندگی خود را سر و سامان دهند.

     

    رابطه زناشویی مرداد با شهریور

    متولدین شهریور افرادی منظم با برنامه و دقیق هستند و این صفات مثبت را می‌توانند با خود به زندگی مشترک شان بیاورند متولدین مرداد هم پر شور هیجان خوش مشرب جمع دوست و عاشق زیبایی هستند بنابراین در کنار هم زندگی خوبی خواهند داشت.

     

    رابطه زناشویی مرداد با مهر

    متولدین مهر گاهی دچار سستی و بی تصمیمی می‌شوند و فعالیت کمتری از خود نشان می‌دهند این امر موجب ناراحتی متولدین مرداد می‌شود که انسان هایی مصمم و قانع اند متولدین این دو ماه اصلا کینه توز نیستند و هرگونه اختلاف و درگیری را خیلی زود از خاطر می‌برند بنابراین این دو در کنار یکدیگر مکمل هایی خوبی هستند.

     

    رابطه زناشویی مرداد با آبان

    متولد آبان در زندگی زناشویی فردی وفادار و قابل اطمینان است و به خوبی در مقابل تمایل‌‌‌‌های وسوسه آمیز مقاومت می‌کند ولی مردادی ها عاشق پیشه اند و نیاز شدیدی به جلب توجه دیگران دارند و دوست دارند همواره مورد ستایش باشند و از دیگران دلبری کنند. زندگی این دو با کمی گذشت و مدارا بسیار سعادت بار خواهند بود.

     

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    رابطه زناشویی مرداد با آذر

    متولدین آذر سرشار از حرکت و جنبش و هیجان است و در زندگی به دنبال تنوع است و این زیاد با روحیه متولد مرداد سازگار نیست متولد مرداد خواهان کسب برتری و سلطه است و به ریاست علاقه دارد اما متولد آذر خواهان آزادی و استقلال عمل است و نمی‌خواهد در زندگی زناشویی آن استقلال فردی خود را از دست بدهد. به طور کلی این رابطه با کمی گذشت و صبر تحمل سازگار می‌شود.

     

    رابطه زناشویی مرداد با دی

    متولدین دی افرادی آرام خویشتن دار کم حرف و تودار هستند در نتیجه به خوبی نمی‌توانند پاسخگوی شور و هیجان متولدین مرداد باشند متولد مرداد اجتماعی و برون گرا هستند و گاهی روابط اجتماعی زیاد آنها موجب بر انگیخته گی حس حسادت در متولدین دی می‌شود. به طور کلی روابط جنسی بین آنها خوب است و اگر بتوانند در حوزه روابط عاطفی هم کمی با هم مدارا داشته باشند کانون زندگی آنها گرم خواهد بود.

     

    رابطه زناشویی مرداد با بهمن

    متولدین بهمن در ابراز احساسات کمی خساست به خرج می‌دهند و این با روحیه عاشق پیشه و رمانتیک مردادی ها چندان جور نیست اما متولدین بهمن مانند متولدین مرداد اجتماعی و اهل معاشرت با دیگران هستند هر رو آرمان گرا و ایدئالیست هستند و خیالات بزرگی در سر دارند پیوند ایندو بسیار مناسب و شایسته است و به خوبی می‌توانند در برابر نقاط ضعف هم از خود گذشتگی و خویشتن داری کنند.

     

    رابطه زناشویی مرداد با اسفند

    متولد اسفند هر عیب و نقصی داشته باشد از نظر امور عشقی بی مانند است و نظیر ندارد. عشق و احساسات و عواطف جزئی از وجود اوست و بدون اینها زندگی مفهوم خود را برایش از دست می‌دهد. بنابراین از این نظر به خوبی می‌توانند نیاز‌‌‌‌های متولدین مرداد را به خوبی بر آورده سازند. متولد اسفند اصلا متعصب نیست و حسادت در او جایی ندارد بنابر این روابط گسترده متولد مرداد با دیگران اصلا او را آزرده نخواهد کرد.

    دختر ماه مرداد، باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت، خواهان تجمل، ریاست طلب، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو است و روی دوستانش تاثیر بسیار مطلوب بر جای می‌گذارد. در خانواده مادری مهربان و صمیمی است که می‌کوشد فرزندان خود را مستقل و با اعتماد به نفس بار بیاورد.

    همانطور که در وب سایت نام فارسی به معنی نام ماه ها اشاره شد، در منابع زبانی ایران باستان معنی ماه مرداد این چنین است:

    امرداد نام پنجمین ماه سال و روز هفتم هر ماه در گاهشماری اعتدالی خورشیدی است. در اوستا امرتات، در پهلوی امرداد و در فارسی امرداد گفته شده که کلمه ای است مرکب از سه جزء:
    اول (ا) ادات نفی به معنی نه، دوم (مرتا) به معنی مردنی، نیست و نابود شدنی و سوم (تات) که پسوند و دال بر مونث است. بنابر این امرداد یعنی بی مرگی و  آسیب ندیدنی یا جاودانی. پس واژه (مرداد) به غلط به کار برده می‌شود. در ادبیات مزدیسنا امرداد یکی از امشاسپندان است که نگهبانی نباتات با اوست. در  مزدیسنا شخص باید به صفات مشخصه پنج امشاسپند دیگر که عبارتند از:
    نیک اندیشی، صلح و سازش، راستی و درستی، فروتنی و محبت به همنوع، تامین آسایش و امنیت بشر مجهز باشد تا به کمال مطلوب همه که از خصایص امرداد است نایل گردد.

    معنی مرداد و در واقع “امرداد” را می توان معادل اسم مانا (اسم دختر) به معنی ماندگار نیز دانست.

    در ادامه بیشتر با خصوصیات دختران متولد مرداد آشنا می شویم:خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    همانطور که در بالا گفتیم دختر مردادی، باهوش، گرم و جذاب، شیک پوش، با شخصیت،‌ خواهان تجمل و زندگی لوکس، ریاست طلب و فرمانده، دوستدار تعریف و تمجید و کدبانو است.

    کمد لباس او معمولا مملو از لباس های شیک و مد روز است و کمتر اتفاق می افتد که در ماه چند بار به سلمانی نرود. او تشنه زندگی اشراف منشانه و پرتجمل است.

    جذابیت او به حدی است که به سهولت در دل اطرافیان جا باز می کند و در دوستان تأثیر بسیار مطلوب به جای می گذارد.

    زن مرداد ماه در خانواده مادری مهربان و صمیمی است،‌ اما می کوشد که فرزندان خود را مستقل و دارای اعتماد به نفس بار آورد. اگر کار خارج از خانه داشته باشد،‌ هرگز وظایف مادری و همسری را فدای شغل و حرفه خود نمی کند و هر دو را تواما به نحو احسن انجام خواهد داد.

    بدون شک در زن متولد مرداد حداقل یک چیز هست که شما از آن خوشتان نمی آید و آن هم خاطرات و عکس ها و یادگاری های تمام دوستان قبلی است و هیچ فایده ای هم ندارد که بخواهید او را وادار کنید این عکس ها و کاغذها را بسوزاند و از بین ببرد زیرا او در امور عاطفی بسیار ثابت قدم و در روابط خود با جنس مخالف بسیار عاشق پیشه است. (البته ما اینگونه ندیدیم!)

  • خلاصه داستان حضرت یوسف به زبان کودکانه
  • او نه تنها کسی نیست که در مهمانی ها و مجالس رقص تنها بماند، بلکه همیشه عده خیلی زیادی در اطرافش پرسه می زنند و شما اگر می خواهید که وی را به خانه خود بیاورید و اسم خود را روی او بگذارید، باید با رقبای متعددی دست و پنجه نرم کنید و در این مبارزه اگر نام شما نام یکی از شخصیتهای خوب اجتماعی باشد مانند مونتگمری (نویسنده بنام کانادایی)، جورج کلونی، آنتونی رابینز، رومل، نخست وزیر، وزیر، وکیل یا هر اسم دیگر باشد، شانس موفقیت زیادتری خواهید داشت. این امر چنان در مورد دختران متولد مرداد صادق است که من اگر بشنوم یکی از آنها با مردی ازدواج کرده است که یک نام خانوادگی خیلی معمولی دارد، به زحمت آن را دور می کنم. البته یک چنین امکانی وجود دارد، در دنیای ما هر چیزی ممکن است،‌

    اما باور کنید که زن متولد مرداد پس از ازدواج هر طور شده سعی می کند این نام خانوادگی معمولی را عوض کند و شوهرش را برای کسب مقامات و پیشرفت در امور اداری تشویق و ترغیب کند. او از اینکه خانم رئیس، خانم مدیر کل یا خانم وزیر باشد، بسیار احساس غرور و شادی می کند.

    احتمال زیادی وجود دارد که او رهبر و یا سر دسته گروه زن هایی باشد که معمولا دور هم جمع می شوند. قدرت فرماندهی او خیلی زیاد است اما این کار را با چنان ظرافت و احساسات گرم و دوستانه ای انجام می دهد که اطرافیانش هرگز نسبت به آن معترض نمی گردند. رفتار زن متولد مرداد به طور طبیعی و عادی طوری است که دوستان و آشنایان وی تسلط و نفوذ او را بر خود پذیرا می کردند و هر چه را که می گوید از جان و دل قبول می کنند چنانچه گویی او اصلا برای این منظور متولد شده است. اگر شما از زمره زنانی هستید که نمی توانید به یک چنین تسلطی گردن بنهید،‌ بهتر است معاشرت خود را با او قطع کنید. از یک چنین زنی هرگز نباید انتظار داشت که از کسی پیروی کند و تا حرفی از دهان شخصی بیرون آمد،‌ چشم بسته آن را قبول نماید. مردی که انتظار داشته باشد زن متولد مرداد شما فقط در پنجاه درصد موارد حرف هایتان را قبول می کند،‌ خود را آدم خیلی خوش شانسی بدانید زیرا او در صورتی که خواسته باشد خیلی مراعات حال شما را کرده باشد، خود را همسر و مساوی شما می داند، اما از سوی دیگر این را هم باید بدانید که زن متولد مرداد، جواهر نایاب و گرانقیمتی است که در هر کوی و برزنی پیدا نمی شود و برای به دست آوردن آن باید قابلیت های فراوان داشت.

    زنی که در پنجمین ماه سال متولد شده باشد، می تواند غرشی مانند شیر و رفتاری بسان یک گربه داشته باشد. صدایش ممکن است بسیار دلنشین و دوست داشتنی باشد و چشمان وی پیوسته مخمور و پر احساس است. در وهله اول چنین به نظر می رسد که موجودی رام،‌ سر به زیر و بی آزار است، اما احتیاط را از دست ندهید. این حالت فقط ظاهر او را نشان می دهد و احتمالا به این علت چنین قیافه ای به خود می گیرد که می داند از این راه بیشتر جلب توجه می کند. اندکی به غرور او لطمه بزنید و یا سعی کنید که وی را در درجه دوم اهمیت قرار بدهید، آنوقت خوب خواهید دید که او هر چه باشد، خجول و سر به زیر نیست. بیشتر زنان متولد این ماه در همان ابتدای آشنایی خود با شما، بدون رودربایستی و با صراحت لهجه این نکته را گوشزد می کنند که مغرورتر از آن هستند که دست کم گرفته شوند، اما تعداد آن هایی که پنجه های تیز و برنده خود را لای انگشتان نرم خویش پنهان می دارند نیز کم نیست و همین ها هستند که باید جدا مواظبشان بود.

    اولین قدمی که شما به سوی دختر متولد مرداد بر می دارید، باید همراه با هدیه ای باشد. نوع این هدیه مهم نیست، همین قدر که گران قیمت و شیک باشد و شما به هنگام تقدیم آن لباس مرتب به تن داشته باشید و ظاهرتان از هر نظر آراسته باشد،‌ کفایت دارد.

    پس از این مرحله باید انواع خوش آمد گویی ها و کمپلیمان ها (تعریف کردن ها) را مورد آزمایش و بررسی قرار بدهید. در این مورد لطفا سعی کنید ابتکار به خرج دهید. استفاده از کلمات معمولی، عامیانه و خودمانی بدون شک مانند دیواری بین شما و او فاصله می اندازد. بهتر است همیشه این موضوع را به خاطر داشته باشید که با مقام شامخی سروکار دارید.

    جور در آمدن با یک چنین زنی کار آسانی نیست،‌ چه او از برخی جهات نیازمندی های ضد و نقیضی دارد. از طرفی خواهان تسلط و فرمانروایی است، در عین حال با تمام وجودش می خواهد که شما یک مرد واقعی با تمام صفاتی که برای یک مرد تعیین کرده اند، باشید و در ضمن فراموش نکنید که او یک زن است و نیاز به نوازش و شنیدن تعریف و تمجید دارد. زن متولد برج اسد اگر شما را قدرتمند احساس کند،‌ عاشقتان نخواهد شد زیرا هرگز دلش نمی خواهد از موضع قدرت قدم به زیر بگذارد.

    اندکی چاپلوسی و تملق وی را به هر کجا که بخواهید، می کشاند. این نقطه ضعف زن متولد مرداد است، اما تنها نقطه ضعف او نیست، اگر روابط شما صمیمی و نزدیک بشود و این امر موجب بگردد که بخواهید او را بیش از پیش در انحصار خود بگیرید، فورا متوجه می شوید که هر چندگاه یک بار از دست شما فرار می کند، چرخی می زند و دوباره مراجعت می نماید. این حالت او را به هیچ وجه حمل بر بوالهوسی و یا بی وفایی نکنید. عده ای از کسانی که در آفریقا کارهای تحقیقاتی انجام داده اند، خوب می دانند که شیرهای دست آموز که از بچگی نگاهداری و بزرگ شده اند، هر چندگاه یک بار اردوگاه را رها می کنند، به اعماق جنگل می روند، گشتی می زنند و دوباره بر می گردند. پس سعی نکنید زن متولد برج اسد (شیر یا Leo) خود را در چهار دیواری خانه محبوس سازید. این عمل او را عصبی، سرکش و غیر قابل تحمل می سازد، مگر اینکه آنقدر ثروتمند باشید که بتوانید خانه ای مانند قصر در اختیارش بگذارید و پول کافی برای تزئین و دکوراسیون آن به وی بدهید. زن متولد مرداد یک قطعه جواهر گران قیمت محسوب می گردد. شما تقریبا هرگز او را با موی ژولیده، لباس نامرتب و یا صورت بدون آرایش نمی بینید. او ساعات زیادی از روز را در مقابل آیینه می گذراند و پول خرج زیبایی خویش می سازد. اما همیشه این مطلب را به خاطر نگاه می دارد که نتیجه را به شما نشان بدهد نه طرز عمل را. یکی از رایج ترین جملاتی که مردان ازدواج کرده با زن متولد برج اسد می گویند این است: «عزیزم»، آیا فکر نمی کنی واقعا لازم است که پول برای لوازم آرایش بدهی؟ آن ها حق دارند، زیرا تقریبا هرگز اتفاق نمی افتد که یک چنین زنی سرش را خودش در منزل درست کند، می دانید چرا؟ فقط به این خاطر که رفتن به آرایشگاه شیک تر و اشراف منشانه تر است.

    بسیاری از زنان متولد مرداد ورزشکار هستند و از انواع ورزش ها لذت می برند، اما به شما توصیه می کنم که اگر می خوهید دل او را به دست بیاورید، وی را به جای بردن به تماشای مسابقه فوتبال‌، به یک تأتر و یا اپرای مجلل ببرید. جلال و شکوه مثل مغناطیس او را مجذوب خود می سازد، و چه بهتر که شما در این گونه مواقع بهترین جاها و گران ترین بلیط را خریداری کنید. پس از اتمام نمایش هم او را به یک ساندویچ فروشی نبرید و انتظار نداشته باشید که چون وی را به بهترین تأترهای مشهور برده اید و گران ترین بلیط ها را خریداری کرده اید، حالا مانعی ندارد که جلوی دکه ساندویچ فروشی بایستد و یک ساندویچ یا همبرگر گاز بزند. بهتر است او را کمتر بیرون ببرید اما وقتی برای گردش رفتید، به رستوران ها و نقاط شیک و درجه اول ببرید. خیال نکنید که او در جستجوی کسانی است که پول ایشان به قول معروف از پارو بالا می رود،‌ درست برعکس،‌ او خودش آدم دست و دلبازی است و چه بسا که هدیه هایی را که برای شما می خرد،‌ از نظر قیمت بیشتر از آن چیزهایی باشد که شما برای او بخرید، او به مجموع پولی که برای او خرج می کنید، اصلا اهمیتی نمی دهد بلکه به سلیقه و نوع هدیه و طرز اهدای آن اهمیت زیادی خواهد داد. به طور خلاصه بگویم اگر به جای پنج هدیه ده هزار ریالی یک هدیه سی هزار ریالی برای وی ببرید، خیلی بیشتر خوشحال می شود. فقیرترین زنان متولد مرداد اگر پول کافی برای خریدن پرده شیک جهت تنها اتاقی که در آن زندگی می کنند و یا تهیه یک تابلو که قاب شاهانه ای داشته باشد، آن را پس انداز می کنند. فقر مانند خوره جان او را می خورد و بیمارش می سازد، به این ترتیب اگر سر و وضع شما مرتب نباشد و اگر رفتاری بسان اشراف نداشته باشید، شانس موفقیت زیادی نخواهید داشت.

    در تاریخ دوره لوئی چهاردهم پادشاه فرانسه نوشته شده است که: روزی یکی از معشوقه هایش از وی پرسید: آیا مردم عادی هم می دانند که عشق چه لذتی دارد؟ و وقتی لوئی چهاردهم به این خانم اطمینان داد که مردم عادی نیز عاشق می شوند و از آن لذت می برند، زن با شدت شروع به گریه کرد و در کمال خودخواهی گفت: برخورداری از این موهبت برای آنان زیادی است. این خانم به احتمال زیاد متولد برج اسد (ماه مرداد) بوده است.

    زن متولد مرداد را به خاطر داشتن یک چنین غرور و نخوتی که گهگاه ظاهر می گردد، نباید سرزنش کرد. طبیعت و ذات او چنان است که خود را والاتر از دیگران می داند و عجیب آنکه مردم هم کمتر از این حالت و رفتار او رنجش خاطر پیدا می کنند، زیرا او بر غم داشتن یک چنین اخلاقی بیش از هر زن دیگری در کارها و رفتارش صمیمیت صداقت دارد و به طور حتم هیچ کس را نمی توان یافت که به اندازه او در کمک به نیازمندان و درماندگان پیشقدم باشد و در مقابل کودکان نرمش های زنانه و مادرانه او خود بروز دهد، اما نباید توقع داشته باشیم که وی از پله های تخت رفیعی که بر بالای آن نشسته است، پایین بیاید. این تخت را طبیعت برای او ساخته است، اما او از همان بالا چنان رفتار صمیمانه و بزرگوارانه ای از خود نشان می دهد که اغلب مردم استثنایی بودن موقعیت او را از جان و دل قبول می کنند. او در عین حال که فوق العاده باهوش، قدرتمند و قابل است، زنی شوخ، بذله گو، رئوف و مهربان نیز می باشد.

    جز در مواردی که یکی از والدین وی متولد خرداد، شهریور و یا دی باشند، باید دقیقا مراقب حساب مشترک بانکی خود با او باشید زیرا زنی که در برج اسد متولد شده باشد، نمی تواند برای خرید اشیاء لوکس، تزئین منزل و کادو برای دوستان خودداری کند. گنجه او همیشه مملو از لباسهای شیک و گران قیمت است و به همین دلیل هم در مهمانی ها و گردش ها،‌ منزل و خلاصه همه جا جزو خوش لباس های شیک و گران قیمت باشد، اما اجازه نمی دهد شیک پوشی، مد پرستی موجب جلف گرایی بشود. سلیقه اش معمولا نقص ندارد، بیشتر پیرو کفش و کیف ایتالیایی و پارچه های فرانسوی است ولو اینکه قدری گران تر باشند.

    اگر رئیس خود یا دوست گران پایه ای را برای شام به منزل دعوت بکنید، خواهید دید که خداوند میزبانی بهتر از همسر متولد مرداد ماه شما نمی توانست خلق کند. او نه تنها از آقای رئیس به بهترین وجه ممکن پذیرایی خواهد کرد، بلکه رفتارش چنان خواهد بود که در خانم رئیس نیز حداکثر تأثیر ممکن را نیز می گذارد. این از خواص ذاتی زن متولد برج اسد است که با تبسم شیرین و صادقانه خود فورا بر اطرافیان اعم از مرد یا زن، اثر دلنشینی می گذارد و جای خود را در دل ایشان باز می کند و مهمتر آنکه این پرتو دائمی و بدون سایه است.

    به عنوان یک مادر، زن متولد برج اسد دنیایی عشق و محبت نثار کودکان خویش می سازد، با وجود این، هرگز نمی تواند خطاهای ایشان را تحمل کند و اگر چنین شد، به شدت سخت گیر می شود، در حالی که وقتی پای خودش در میان است، عکس العملی به کلی متفاوت نشان می دهد. عشق شدید به بچه ها از یک سو و برخورداری از حس گذشت و بزرگواری از سوی دیگر موجب می شود که اگر بچه ها خلافی نسبت به شخص او مرتکب بشوند، مثلا احترام وی را نگاه ندارند، فقط به سکوت و خود خوری اکتفا کند. البته این اتفاقی است که خیلی خیلی به ندرت ممکن است رخ بدهد. او با ایشان به گفت و گو و صحبت می پردازد، اما در عین حال دقیقا مراقب است که دستوراتش نادیده گرفته نشود. از دوستی اش سوء استفاده به عمل نیاید و در هر لحظه آماده باشند که سر جای خود قرار بگیرند. با وجود آنکه یک چنین روشی بسیار مناسب و خوب است، این خطر کودکان زن متولد برج اسد را تهدید می کند که در اثر پول زیادی که برایشان خرج می شود و هرگز هیچ چیز از آنها دریغ نمی گردد، افراد پر توقع و پر مدعایی بار بیایند. مادر متولد مرداد در حمایت و دفاع از کودکان خویش همتا ندارد و خدا به داد کسی برسد که موجبات ناراحتی ایشان را فراهم بیاورد و یا درباره آنها بد قضاوت کند. کودکان یک چنین زنی خیلی مستقل بار می آیند زیرا اولا او مغرورتر از آن است که دائما به دنبال بچه هایش راه برود و در ثانی طبیعتا از مستقل بار آمدن بچه ها و ایجاد اعتماد به نفس احساس رضایت خاطر می کند. او از همان سال های اول زندگی به کودکان خویش پر و بال می دهد تا زندگی مستقلی داشته باشند اما به طور مستمر از دور مراقب ایشان است تا مبادا چشم زخمی به آنها برسد. بسیاری از مادران متولد مرداد در خارج از خانه کار می کنند، ولی بچه های ایشان هرگز با کمبود محبت و یا عدم مراقبت مواجه نمی شوند، زیرا خیلی به راحتی می تواند برنامه ای برای وظایف حرفه ای و مادرانه خویش تنظیم کند و ترتیبی بدهد که هر دو وظیفه به نحو احسن انجام شوند.

    گاهی اوقات اتفاق می افتد که او متانت و وقار خود را از دست می دهد و تبدیل به زنی سرخوش و بازیگوش می گردد. در این اوقات از ته دل می خندد،‌ بازی می کند، اما وقتی این شادی برطرف شد، اطرافیان باید فورا متوجه بشوند که او دوباره همان زن سابق شده است. خودمانی شدن با غریبه ها را نمی پسندد، در حالی که با دوستان نزدیک خود شوخی می کند و با آنها رفتاری بسیار صمیمانه و نزدیک دارد. اگر شما او را خوب و زیاد نمی شناسید، تصور نکنید که این رفتارش شامل حال شما هم می گردد. او در یک جمع ده نفری ممکن است با نه نفر که از دوستان نزدیک وی می باشند، شوخی بکند و لودگی در بیاورد، اما با نفر دهم که او را خوب نمی شناسد، جدی باشد. از نظر وفاداری وضع او چنین است: من، من هستم و تو هم تو، و این هم عشق و زندگی مشترکمان، من تا زمانی با تو رو راست و صدیق خواهم بود که تو هم این چنین باشی، حتی یک دقیقه بی صداقتی تو را بلا جواب نخواهم گذاشت.

    اگر مشاهده کردید که در جمع دوستان همیشه عروس محفل است و مردها لحظه ای از تعریف و تمجید او باز نمی ایستند، احساس حسادت نکنید زیرا به محض آنکه یکی از ایشان بخواهد ولو چند میلیمتر پا از گلیم خود بیرون بگذارد، همان جا به قول معروف دمش را قیچی می کند. در مجالس و محافل تعریف و تمجید مردها از خود را یک امر کاملا طبیعی و عادی تلقی می کند،‌ او حتی ممکن است واکنش هایی نشان بدهد،‌ زیرا او در ته دل خوب می داند که این همه وقار، غرور، عزت نفس، استقلال طلبی وی را از مرکز دنیای لطیف زنانه دور می کند و پیوسته این نیاز را در خویشتن احساس می نماید که باید به هر وسیله شده مطمئن شود، زنی است با تمام جذابیت های لازم برای زندگی و تمتع بردن از حمایت. این رفتار او به هیچ وجه این معنی را نمی رساند که شما را دیگر دوست ندارد. یک نکته دیگر را نیز حتما در نظر داشته باشید. او خود را کاملا محق می داند که از لباس، شکل، کار و یا موفقیت دوستان شما تعریف کند و در حضور شما با ایشان گرم بگیرد، اما وای به حال شما اگر بخواهید همین کار را نسبت به دوستان زن او انجام بدهید، اگر باد به گوش او برساند که شما منشی خود را با اسم کوچک نه با نام فامیلش صدا زده اید، مطمئن باشید که توفان وحشتناکی به وجود می آید و صدای غرش شیر در جنگل می پیچد.

    طبیعی است یک چنین رفتاری دور از انصاف و منطق است، اما به قول معروف هر که را طاووس باید جور هندوستان کشد. احتمالا یکی از دلایل اصلی چنین رفتاری این است که زن متولد برج اسد گاهگاه باید یکسان بودن و هم تراز بودن خویش را با مردها ثابت کند و به همین دلیل با مردها می جوشد تا احساس یکسانی و تساوی حقوق کند.

    از نظر شغلی زنی که در ماه مرداد متولد شده باشد،‌ از هنرپیشگی سینما تا جراحی قلب را می تواند به خوبی انجام دهد، او در فرا گرفتن حرفها از استعداد وسیعی برخوردار است، شغل مورد علاقه اش معلمی، استادی دانشگاه و مخصوصا روانکاوی است، چون در این شغل اخیر با قابلیت زیادی که در جلب اعتماد دیگران دارد، می تواند موفقیت های زیادی کسب کند. اگر به دنیای نویسندگی رو بیاورد، شاعر می شود و اشعار بسیار خوبی می سراید زیرا از لطافت طبع و ظرافت ذوق برخوردار است. اگر می خواهید با همسر متولد مرداد زندگی آرام و شیرینی داشته باشید، هرگز سعی نکنید بر او مسلط بشوید و مخصوصا یادتان باشد که حس خودخواهی او را هرگز سرکوب نکنید و غرورش را جریحه دار نسازید.

    در طالع بینی متولد ماه مرداد با متولد کدام ماه ها ازدواج کند بهتر است؟

    مرد متولد فروردین (عاطفی)، مرد آذر (حساس)، مرد مهر ماه و مرد بهمن ماه (دلسوز).

    پسر اسفند ماهی (بی قرار و نا آرام)، پسر متولد آبان (طعنه زن)، مرد دی ماه (محافظه کار).

    رابطه شما با متولدین سایر ماه ها رابطه ای میانه است (نه خیلی خوب و نه خیلی بد).

    سوالات همراهان نام فارسی:

    زن مردادی زن مرداد با چه ماهی ازدواج کند؟ زن مردادی با مرد اردیبهشتی زن مرداد و مرد اسفند زن مردادی با مرد شهریوری زن مرداد و مرد آبان زن مرداد و مرد تیر زن مرداد و مرد بهمن زن مرداد و مرد مهر زن مرداد ازدواج.

    به نظر شما دختران و زنان مرداد ماهی چه خصوصیاتی دارند؟ در قسمت نظرات بنویسید.

    عالی بود واقعا من ک خودم سرم بره غرورم ب هیچ وجه نمیره…
    ضمنا اونایی ک میگن مردادیا فلانن و بهمانن خودتون چ عنی تشریف دارین

    یک مردادماهی هستم ک تمام مطالب کاملا درست بود مرسی واقعا عالی بود

    ما مردادی ها بلد نیستیم مخ بزنیم ‍♀️
    ذاتا دل میبریم‍♀️

    اتفاقا خیلی دختران مرداد ماه موذی هستند و آب زیر کاه. پسر رو سر کار می ذارن. بهش میگن دوست داریم بعد دو روز دیگه غیب میشن.خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    اون افرادی که بنا به هر دلایلی به دیگران توهین می کنند در اصل خودشون بد، عقده ای و ….هستند .حالا چه من مرداد ماهی چه هر کس دیگه ای یادتون باشه .مهم نیست چه ماهی به دنیا اومده باشید مهم این انسانیت داشته باشید.

    سلام من ی دختر مرداد ماهی هستم این طالب بینی کاملا به شخصیت میخورد یعنی اگر کسی بخواد دل منو به دست بیاره باید با آوردن ی کادو شروع کنه و بقیش هم درست بود

    من یه دختر مردادی هستم.دلیلی که باعث شد بیام اینجا و این مطالبو بخونم سوالی بود که خواستگاری داشتم که در مورد ماه تولدم پرسید.و تو صحبتاش متوجه شدم که به این مسائل اعتقاد شدید داره. همه کامنتا رو خوندم و واقعا متعجبم از اینکه تصمیم مهم زندگی رو بخواهیم با طالع بینی بگیریم. چیزی که شخصیت یک انسان رو شکل میده ژنتیک،محیط،خانواده،تجربیات زندگی ، تحصیلات و… هست. ماه تولد اگر هم تاثیر داشته باشه تاثیرش خییییییییلی کمه.
    مثلا خود من اصلا اهل تجملات نیستم. اتفاقا زندگی ساده رو بیشتر دوست دارم. ملاکم برای خرید هر چیزی کیفیت اون هست به دلیل اینکه چند سال بتونم ازش استفاده کنم تا اصراف نشه؛نه برند یا قیمتش.
    از ریاست و قدرت طلبی هم بیزارم و به نظرم زندگی باید با تدبیر پیش بره. من نظرات درست همسرم رو با کمال میل قبول میکنم.
    اصلا غذا خوردن تو گرون ترین رستوران رو دوست ندارم اتفاقا یه املت ساده رو تو یه فضای سبز به رستوران ترجیح میدم.
    خلاصه همه مواردی که گفته بودن در من صدق نکرد.
    اما توصیه من به همه شما دخترا و پسرای مجرد این هست که برای ازدواج اولا با مشورت خانواده و بزرگترها اقدام کنید. و ضمن جلساتی که برای آشنایی بیشتر برگذار میکنید تو خونه یا بیرون حتما یک یا چند جلسه هم با حضور یک روانشناس برگذار کنید تا بهترین انتخاب رو داشته باشید.

    آره دقیقا منم یه مردادی هستم ولی خصوصیات من این هست که اصلا به تجملات اهمیت نمیدم یه زندگیه ساده و بدون دغدغه و اصلا دوست ندارم تو یه رستوران شیک و گرون غذا بخورم من یه غذای ساده تو فضای سبز و ترجیح میدم و کلی چیزای دیگه …. و به نظرم یک دختر مردادی از بقیه خیلی ساده ترو کم توقع تره

    بچه های گلم 🙂
    دعوا نکنید عزیزای دل
    چیزایی ک گفته کاملا درسته اما چند تا نکته رو باید بهش اضافه کرد
    اول این ک درسته ک مردادی ها تجمل گرا هستن اما میتونن خودشونو با شرایط وفق بدن و ملاک اصلیشون برای ازدواج مطلقا پول نیست…البته شاید اونایی ک کمتر احساسی باشن ملاکشون مطلقا پول باشه!!!!
    ولی ادمای احساسی مرداد ملاکشون اول علاقست و بعد منطقشون
    نمیشه گفت مردادیا گردن کلفتن چون اونم ب شرایط بستگی داره…شما توی هر ماهی میتونید ادم گردن کلفت پیدا کنید…مردادی ها بیشتر ریاست طلب هستن تا گردن کلفت ک ریاست طلبیشون هم برای وقتیه ک حس کنن واقعا از پس ی کاری بر میان
    بخاطر همین حس ریاست طلبی هم از مردی خوششون میاد که مثل خودشون باشه ولی در کنار این رفتار بهشون هم احترام بزاره….یعنی دائم دستور نده فلان کارو بکن فلان کارو نکن که اینم بخاطر غرور مرداد ماهیاس
    مرداد ماهیا گاهی اهل دعوان چون قدرت طلبن و به ورزش علاقه ی زیادی دارن و مهم تر از همه اصولا امای پر انرژی ای هستن….برای همین احتیاج دارن ی جوری انرژیشونو تخلیه کنن ک گاهی از این راهه ولی این به این معنی نیست ک تو دعوا موفقن!!!
    و ی نکته ی خیلی مهم که اینجا نوشته نشده ویژگی خرابکار بودن مردادی هاست که ناخواسته همه چیزو خراب میکنن از رابطه ی جدی دونفر گرفته تا ی هدفون ساده…اصلا هنر بینظیری تو خرابکاری دارن!!!!
    دیگه چیزی تو ذهنم نیست شما اگه یادتون اومد بگید
    فلنی♥

    همشون درستن مخصوصا خرابکاریآدمای هنرمندین خیلی خلاقیت دارن فوق العاده خوش سلیقه ان عااااشق موسیقی و رقص و کنسرت و مهمونین خیلی خوش هیکلن بدنای خوبی دارن . بعضی وقتا اعتماد به نفسشون به صفر میرسه ولی اغلب اوقات امیدوار و باانگیزه ان

    راستش به عنوان یه مردادی میگم که مارو خیلی پولکی نشون دادن من قدرت شهرت رو به اینا ترجیح میدم

    من متولد مردادم درسته همشون

    واقعا موافق هستم باهاتون احسنت آفرین

    ببین ینی ناموووووسی درسته ااااا

    راستش من عاشق موسیقی،رقص باله‌ هستم.
    ازشناختیکه ازخودم دارم هیچ به ثروت علاقه ای ندارم …

    خالی نبند

    به نظر من اگه ما مردادی ها عاشق بشیم دیگه هیچی برامون مهم نیست و اینکه من به عنوان یه مردادی به شدت اعتماد به نفسم ضعیفه و دوست دارم یکی ازم تعریف کنه چون حس خوبی بهم میده یه جورایی حس قدرت میده بهم

    دقیقاً

    سلام،روز به خیر
    هر چیزی که گفته درسته!
    فقط رژینای عزیزم منم مردادیم ولی ترجیح میدم شوهرم کارگر باشه ولی غرور و عزت داشته باشه تا منم ازش یه مرد پولدار و با ابهت بسازم. نه اینکه یه شوهر پولدار تو سری خور داشته باشم،حتی اگه طرف تیلیریاردر هم باشه من ردش میکنم چون از نظر یه مردادی مرد با ابهت جذاب تر از مرد بی عزت است.
    درضمن شمایی که میگی مردادیا بدن اینطور نیست،اونا جزو حداقلیا هستن ولی اگر یه مردادی عاشق بشه دیگ تا آخر عمر وفادار می‌مونه خود من ۶سال عاشق مردی موندم که حتی یه بارم حاضر نشد منو ببینه و تمام این شش سال به خاطر عشقی که بهش داشتم مردای دیگرو پس زدم شما بد شانس بودید

    دقیقا درست گفتی منم دقیقا همسن جوریم

    زنای مردادی رفتارشون در هنگام قهر همسرشون چگونه است؟

    مردادی ها اگه ناراحت بشن ، سکوت میکنن و تو خودشون میریزن، خدا نکنه عصبانی شن ، طرف رو میشورن می‌زارن کنار خخ

    همشون درستنآدمای هنرمندین خیلی خلاقیت دارن فوق العاده خوش سلیقه ان عااااشق موسیقی و رقص و کنسرت و مهمونین خیلی خوش هیکلن بدنای خوبی دارن . بعضی وقتا اعتماد به نفسشون به صفر میرسه ولی اغلب اوقات امیدوار و باانگیزه ان. بازیگر روانکاو و معلمای خیلی خوبین

    درست هستن ولی مردادی ها با همه شرایط ها کنار میان

    به عنوان یه دختر مردادی
    می خوام بگم که از چیز‌های عجیب خیلی خوشم میاد
    تازه من خیلی دی هم با دیگران ارتباط برقرار می‌کنم

    خب من هم یک مردادی هستم ولی به تجمل علاقه خاصی ندارم یه زندگی آروم و بی دغدغه و بدون هیچ چیز اضافی و عاشق گل گرفتنم

    به نظر من هرچی گفته درسته اما مرداد ماههایی ها عاشق رقص هستن و خیلی مهربونن

    وااای همش درستهههههه

    من متولد مردادم
    همشون درسته مردادیا مهربونن خوش سلیقه حسودن دست و دلباز مغرور خوشگل کلن بینظرن

    ب عنوان ی مردادی تایید میکنم دلم میخاد همیشه بهترین های عگهر چیزی داشته باشم و توی هر چیزی زبان زد باشم و دیگران ازم تعریف تمجید کنن واینکه تجملاتم خیلیییی دوس دارم و ترجیح میدم با مردی پولدار با ابهت و عاشق ازدواج کنم

    با افتخارررر مرداد ماهی ام
    پلاک ۹
    متولد سال ۸۹
    ولی خدایی دوستان خالی نبندین جان من اونی ک از تیلیاردر حرف میزنه احتمالا خودش بیلیاردره
    آخه آی کی یوووو کی تو میشناسی تو سری خور تیلیاردر باشه؟؟؟
    الان یه فامیل دور مثال میزنه برامون

    راستش مرداد ماهی ها اگه عاشق بشن دیگه براشون مهم نیست که طرف چجوری یعنی از پس هر چیزی بر میان به جز دلشون
    برادر من و خودم مردادی هستیم برای همین سعی کنید ما رو اینقدر پولکی نشون ندید

    من خودم مردادی هستم من خودم به شخصه گاهی صبور هستم و گاهی عجول وقتی عاشق بشیم هیچ کس دیگه ای به چشممون نمیاد و هرکاری میکنیم که طرف رو جذب خودمون کنیم از بی توجهی بیزاریم و هرجا بهمون بی توجهی بکنن از اونجا فراری میشیم عاشق خانوداه هستیم*

    این دقیقا همش مو به مو من بودم ناموسا

    همشون درسته

    من متولد مردادم درسته همشون

    بله کاملا درسته

    کاملا درسته ، مردادی ها بی نظیرند. عاشق چیزای تجملاتی و همیشه خاص هستند. غرش مثل شیر دارند ولی در عین حال سخاوتمند هستند و هرگز کسی رو اذیت نمیکنند. چون دلشون بزرگه.همیشه خوش هیکل زیبا و شیک پوشند و در این زمینه هیچکش حریفشون نمیشه‌

    مردادی ها خیلی پولکی و تجملاتی نیستن ولی همیشه سعی میکنن شیک و ساده بگردن مرتب باشن ولی بقیه چیزا کاملا درست بود

    دختر مردادی اول خودشو آروم وملوس نشون میده مثل یه گربه ولی بعد ک بشناسیش میبینی نه اینقدرم آروم نیس کلا سیاست خوبی دهرن مردادیا.خیلی مهربان ودست ودلبازن.من خودم ک مردادی ام به شخصه بابی پولی نمیتونم بسازم میرم دنبال کار…خلاصه که بلندپرواز و مغروریم هرجا هم میریم همه عاشقمون میشن و درمعرض توجهیم….مردادیای باهوش❤

    سلام دوستای گلم
    من هم یک دختر مردادی هستم،
    و تموم مطالبی که خوندم درست بود و خیلی تعجب کردم
    عالی بود خلاصه…
    اما خب ۵انگشت هم یکی نیست بچه ها ممکنه توی ۱۰۰۰نفر مردادی که عاشق تجمل و خرید و لباس خریدن و زندگی لوکس و مدیریته ۱۰نفر هم عاشق ساده زندگی کردن باشه
    اما در نهایت ما آدم ها باید به نظرات ،عقاید،و سلیقه هم دیگه احترام بگذاریم
    دوستون دارم

    دختر مرداد دختر معمولی ای هست اما از خصوصیاتش اینه که بسیار خودخواه هست و میگه عاشقتم و دو روز بعد می زنه زیرش.

    دیدگاه *

    نام

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ❤️دیدگاه شما تا دقایقی بعد از ارسال روی وبسایت قرار می گیرد.

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    کدام اسم را بیشتر می پسندید؟

    مشاهده نتیجه

    اگر زن متولد مرداد ماه هستید یا قصد دارید از خصوصیات زن متولد مرداد ماه باخبر شوید، این مطلب همه چیز را درباره آنها به شما ارائه می‌دهد.

    زن متولد مرداد یک ملکه طبیعی صحنه است و هنگام اجرا در مقابل تماشاچیان بسیار راحت است. او همیشه می‌خواهد در مرکز صحنه باشد و در مقابل تشویق‌ها و تمجیدها قرار گیرد. او به خوبی می‌داند که چگونه به خواسته خود برسد و کلمه غیرممکن در فرهنگ لغت او وجود ندارد. از خصوصیات اخلاقی زن متولد مرداد این است که از بیرون با اعتماد به نفس به نظر می‌رسد. او از اینکه دیگران چگونه درکش می‌کنند آگاه است. لباس‌های پر زرق و برق و ویژگی‌های غالب زن مرداد همیشه باعث می‌شود که از بقیه متمایز شوید.

    زن مردادی تمایل طبیعی به کمک به دیگران دارید، از این رو همیشه مورد علاقه همه است. زن متولد برج اسد معمولاً به فکر دیگران است و رفاه آنها به خصوص نزدیکانش را در اولویت قرار می‌دهد. او مطمئن می‌شود که نیازهای عزیزانش قبل از نیازهای خود برآورده می‌شود. زن متولد مرداد هرگز از نشان دادن محبت و احساسات خود به عزیزان و نزدیکان خود کم نمی‌گذارد.

    زن مردادی همیشه حرف خود را می‌زند و بدون هیچ تردیدی وارد بحث می‌شود. وقتی اعتماد به نفس دارد و می‌داند این تنها بهترین راه برای پیشرفت است، نمی‌ترسد. از خصوصیات اخلاقی زن متولد مرداد این است که همیشه بهترین‌ها را برای خود و نزدیکان می‌خواهید. اگر قرار است در درازمدت به نفع آنها باشد، بدون تردید دیگران را مورد انتقاد قرار می‌دهد. زن مردادی در مورد آنچه در زندگی می‌خواهد کاملاً آگاه است و با اعتماد به نفس و اشتیاق کامل به دنبال آن می‌رود.خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    زن متولد مرداد یک انگیزه درونی خلاق برای تولید خلاقیت و هنر در هر کاری که آنها انجام می‌دهد دارد. او در مورد انتخاب و سلیقه خود بسیار خاص است. زن مردادی تمایل به زیبایی شناسی دارد. او لباس مناسبی را برای هر مناسبت انتخاب می‌کند تا جذاب به نظر برسد و بسیاری را جذب کند.

    منیت زن مردادی لطیف است و ممکن است تمایل داشته باشد که احساسات خود را بروز دهد. اگر کسی از خط خارج شود، خشمگین و تندخو می‌شود. وقتی کسی به او بی‌احترامی می‌کند یا سعی می‌کند او را کنترل کند، به موجوداتی بسیار وحشی تبدیل می‌شود. زن مردادی آزاد به دنیا آمده و می‌خواهد مسئولیت زندگی خود را به دست بگیرد. وقتی کسی او را کنترل می‌کند و به او می‌گوید چه کار کند، لذت نمی‌برد.

    زن متولد مرداد در ازدواج از نظر اقتصادی نیز حامی خانواده است. ملکه می‌خواهد امپراتوری خود را گسترش دهد. او فردی سختکوش است و ازینکه خانواده‌اش منابع کافی دارد، خوشحال می‌شود. او همچنین در صورتیکه شوهر خود را تحت فشار ببیند، در کنار او می‌ایستد.

    همسر مردادی از بودن در کنار شما لذت می‌برد. او راه‌هایی برای هیجان انگیز نگه داشتن ازدواج ایجاد خواهد کرد. وقتی با او ازدواج می‌کنید، مثل این است که دوره نامزدی هرگز تمام نشده است. شاید او گاهی شما را با هدایایی غافلگیر کند.

    در خانواده، زن مردادی از احترام و محبت زیادی برخوردار است، زیرا خودش معتقد است که به همه احترام می‌گذارد. عشق و ستایش او بی حد و حصر است. او دیوانه‌وار عاشق شوهر، فرزندان و خانواده اش است. او مادر دوست داشتنی برای فرزندانش است.

    یک زن مردی گاهی نیز فردی متکبر یا کوتاه مزاج است. او به سرعت عصبانی و به شدت عصبانی می‌شود. او احساس مالکیت به همسرش دارد. اگر با دختر دیگری قرار می‌گذارید، او اصلاً تحمل شنیدن این حرف را ندارد. یک دختر مردادی به شدت به عشق و رابطه طولانی مدت اعتقاد دارد. اگر به کسی متعهد شد، می‌تواند تا آخرین نفس با او ادامه دهد، اما فقط در صورتیکه شما هم عاشق او باشید.

  • داستان های کوتاه و آموزنده روانشناسی
  • وقتی صحبت از رابطه جنسی به میان می آید، زن متولد مرداد آن را جدی می‌گیرند. او میل جنسی بسیار قوی دارد، ماجراجویی در رختخواب را دوست دارد و آماده است تا هر چیزی را امتحان کند. مهارت های عشق ورزی او واقعاً بسیار خوب است و او از معشوق خود انتظار رضایت دارد همانطور که برای همسرش همین کار را می‌کند. همچنین از او انتظار نداشته باشید که همیشه تسلیم شما شود و آنچه را که می‌گویید انجام دهد.

    از خصوصیات زن متولد مرداد در عشق این است که حد وسطی وجود ندارد، این یک معامله تمام یا هیچ است. زن متولد برج اسد تماماً آتش و شور است. این شدت و اشتیاق که در تمام جنبه‌های زندگی او ظاهر می‌شود، بیشترین تمرکز خود را در زندگی عاشقانه او دارد. هر چیزی که در کتاب‌ها و فیلم‌ها عشق را به تصویر می‌کشد، در زن مردادی پیدا می‌کنید. این به معنای عشق بزرگ است، عشقی که پایه‌ها را تکان می‌دهد و ستاره‌ها را منفجر می‌کند.

    او عشق خود را در مرکز جهانش قرار خواهد داد. او همچنین خواستار عشق متقابل است و به چیزی کمتر از آن رضایت نخواهد داد. زن متولد مرداد به راحتی عاشق می‌شود. این بدان معنا نیست که جذب او آسان است یا به هر کسی بسنده می‌کند. اما وقتی خواستگار مناسب او را مورد توجه قرار می‌دهد، تسلیم شدن به احساسات عاشقانه برای او آسان است. زن متولد برج اسد تمایل بر مالکیت به معشوق خود دارند. وای به حال کسانی که آنقدر بدشانسی می‌آورند که بین یک شیر و طعمه او قرار بگیرند.

    آنها ذاتاً سرسخت هستند و متقاعد کردن آنها به دلیل خاصی می تواند بسیار دشوار باشد.

    وقتی آنها فردی با استعدادتر یا افراد بالقوه بیشتری را می‌بینند، احساس حسادت می‌کنند.

    آنها نه تنها خودخواه هستند، بلکه در عین حال مغرور هستند و این آنها را بسیار بی ادب می‌کند.

    زن متولد مرداد به دلیل تمایل به جلب توجه معروف است. آنها این نورافکن را می‌خواهند و از اطرافیانشان می خواهند که به آنها اهمیت دهند.

    زن متولد مرداد بی‌حوصله است، آنها همه چیز را اکنون می‌خواهند و صبر یا صبور بودن کاری است که هرگز ترجیح نمی دهند انجام دهند.

    به عنوان پادشاه جنگل، زن متولد برج اسد می‌خواهد هر موقعیتی را کنترل کند و می‌خواهد بقیه او را دنبال کنند.

    غرور زن مردادی چیزی است که بهتر است بدون چالش رها شود. آنها انتقاد را به خوبی نمی‌پذیرند و هر کاری که لازم باشد برای حفظ نفس خود انجام می‌دهند.

    آنها قبل از اینکه به هر چیزی فکر کنند ابتدا به خودشان فکر می‌کنند.

    زن مردادی مانند شیر است که در صورت نیاز می‌تواند انسان را پاره کند و خشم او چیزی است که تصورش سخت است.

    آنها فکر می کنند که جهان دور آنها می‌چرخد ​​و آنها مرکز جذب هستند. یکی از خصلت‌های بد زن مردادی این است که فکر می کند از همه برتر است.

    جذب یک زن لئو کار آسانی نیست زیرا او شاهانه، با اعتماد به نفس و بدون زحمت قدرتمند است. در اینجا چند نکته وجود دارد که به شکار و تحت تاثیر قرار دادن زن متولد مرداد کمک می‌کند. در واقع زن متولد مرداد مردی را دوست دارد که:

    باید این تصور را در او ایجاد کنید که از نظر شما شگفت‌انگیزترین دختر دنیاست. نیازی به توسل به ظرافت‌ها و بیان غیر مستقیم نیست. برای اینکه یک زن مردادی را جذب کنید، باید همیشه از او تعریف و تمجید کنید. شما نباید او را مورد انتقاد قرار دهید یا در صورت وجود اشتباهات به او گوشزد کنید.

    برای جذب زن مرداد باید به او اجازه دهید که در بحث، ترتیب دادن و به عهده گرفتن مسئولیت روابط پیشتاز باشد. برای به دست آوردن قلب زن متولد مرداد باید با ایده‌ها و پیشنهادات او موافقت کنید. همچنین ممکن است لازم باشد در مقابل مقام برتر او تعظیم کنید، اگر شرایط سخت است. به طور کلی، قرار گرفتن در صندلی عقب به رابطه کمک خواهد کرد.

    برای اینکه او تجلیل کنید باید بسیار فداکار و مهربان باشید. زن متولد مرداد گاهی اوقات کمی آسیب پذیر است و برای احساس شادی و امنیت به نوازش زیادی نیاز دارد. شما باید او را دلداری دهید و زمانی که شرایط سخت است، او را در آغوش بگیرید یا ببوسید. شما می‌توانید با نشان دادن محبت خود و اینکه چقدر او را می‌پرستید و به او احترام می‌گذارید، اعتماد به نفس او را تقویت کنید.

    رنگ‌های قرمز و زرد به عنوان رنگ مورد علاقه زن متولد مرداد شناخته می‌شوند. زیرا زن متولد مرداد تمایل به جلب توجه دارد و خود را برتر از دیگران می‌داند، به دنبال رنگ‌هایی است که چشم‌ها را به خود خیره کند.

    از نظر عشق و سازگاری، یکی از شناخته شده‌ترین مسابقات عشقی برای یک زن مردادی بر اساس نمودارها مرد فروردینی است. مرد متولد برج حمل و زن برج اسد نقاط مشترک زیادی دارند، که درک متقابل بهترین بخش رابطه آنها را تشکیل می‌دهد. هر دو دارای ویژگی های بیش از حد پرشور، پرانرژی، فعال و کمی خودخواه هستند، اما تا زمانی که احترام شریک زندگی خود را جلب کنید، همه چیز به خوبی پیش می‌رود. از این رو، یک شریک همیشه در هنگام سقوط یکی دیگر از پا می ایستد.

    به نظر می‌رسد که هر دو برای یکدیگر ساخته شده اید. همانطور که، هر یک از شما تمایل به تحریک، تشویق و از همه مهمتر الهام بخشیدن برای رسیدن به قله‌های موفقیت دارید. هر دوی شما در رابطه با صمیمیت نیز کاملا شبیه یکدیگر هستید، و رابطه جنسی را به روشی مورد علاقه برای برقراری ارتباط و گذراندن زمان با کیفیت با هم تبدیل می‌کنید. نه این که یک زن مردادی و یک مرد آذری فقط برای عشقبازی جفت شوند، بلکه در تمام جنبه های زندگی پیوند و درک خوبی با هم دارند.

    زوجی که از زندگی با شرایط خود لذت می‌برند، می‌تواند بهترین راه برای برچسب زدن به رابطه بین زن مردادی و مرد خردادی باشد. در جبهه عشق، به نظر می‌رسد همه چیز به نفع شماست، زیرا هر دوی شما نه تنها به قلب خود گوش می‌دهید، بلکه مطابق با انتخاب دلخواه خود عمل می کنید. مرداد و خرداد هر دو نشانه‌هایی هستند که با اشتیاق و ذوق به زندگی نزدیک می‌شوند. معمولا هیچ شخص سومی در رابطه شما وجود ندارد.

    من متولد ترازو هستم .

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    زنان مردادی طالع بلندی دارند. اینان ذاتاً خوش بیان، خوش طبع، بلند بالا و اغلب لاغر می‎باشند.

    زن متولد مرداد در اوایل زندگی با مشكلات و رنج مواجه می‎گردند، اما هر چه جلوتر می‎روند، به آرامش و آسایش دست می‎یابند. به خصوص پس از ازدواج، اغلب زندگی خوبی خواهند داشت و همواره در رفاه و آرامش به سر خواهد برد.

    این زنان اگر چه فرزندان كمتری نسبت به زنان متولد ماههی دیگر خواهند داشت، اما لازم است آنان را از قسم دروغ برحذر دارند و همچنین از به دست آوردن مال حرام. عیب این زنان این است كه اغلب زود به جوش می‎آیند و خوشتنداری خود را از دست می‎دهند.

    در ضمن یك خطر بزرگ اغلب زنان متولد مرداد را تهدید می‎كندو إن شاء الله با صدقه و توسل، برطرف خواهد شد. لباس‎های سفد و سبز و همچنین انگشتر فیروزه با آنان سازگار است.

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد مرداد ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.

    متولدین این دو ماه می توانند با هم زندگی بسیار خوبی داشته باشند و علت اصلی آن هم هماهنگی است که بین آن ها به علت ویژگی های شخصیتشان به وجود خواهد آمد و از این رو آینده بسیار روشنی در انتظار آن ها خواهد بود.

    این ازدواج می تواند خیلی خوب باشد و به دلیل محبت و علاقه ای که این دو به خانواده ی خود دارند همه چیز را صرف خانواده خواهند کرد و به همین دلیل زندگی خوبی برای آن ها آرزومندیم.

    زن مردادی با تمام مردهای سه ماه اول سال می تواند ازدواج خوبی داشته باشد و مرد خردادی هم از این قائده مستثنا نیست و به علت شوقی که در این دو برای ارتباط و تشکیل زندگی ایده آل وجود دارد زندگی خوبی با هم خواهند داشت.

    با وجود این که این دو در برخی مسائل با هم اختلاف سلیقه دارند اما کلیت زندگی ان ها بسیار خوب است و علت آن هم می تواند علاقه ای باشد که ساختن زندگی خود دارند. مرد تیر ماهی می تواند عاشق همسر مرداد ماهی خود بشود و بتواند تعاملی بسیار سازنده با او داشته باشد.

    این دو هم با یکدیگر صفات مشترک بسیاری دارند که سبب زنگی آرام و همراه با آرامشی برای آن ها خواهد شد و از این رو می توانند اینده ای بسیار خیر برای خود و همسرشان بسازند.

  • چگونه با یک دختر لب بگیریم
  • این دو ممکن است فقط از یک جهت با یکدیگر دچار مشکل بشوند و آن هم اهمیت به نظم و برنامه ریزی است. در این رابطه یکی پرشور و عاشق هیجان است و دیگری به دنبال حفظ آرامش و ثبات برای رسیدن به اهدافش است و از این رو ممکن است این ویژگی سبب ایجاد مشکلاتی بین آن ها شود.

    این ازدواج برای هر دوی آن ها خوب است و می تواند سبب آرامش در زندگی هستند و بر اساس منطق سعی در برطرف کردن مشکلاتشان هستند و از این رو می توانند تفاهم داشته باشند.

    مرد آبانی همیشه سعی در تایید دیگران دارد و به ستایش دیگران می پردازد. اما زن مردادی عاشق پیشه است و دوست دارد که همسر او فقط برای او باشد و به دیگران نپردازد. اگر مرد آبانی بتواند ویژگی های خود را برای همسر خود تصحیح کند می توانند زندگی بسیار خوبی داشته باشند.

    این ازدواج هم می تواند خوب باشد و خیر و هم نه. علت اصلی آن ممکن است تفاوت دیدگاه این دو در نگرش به زندگی باشد. مرد آذرماهی به دنبال استقلال و رهایی است اما زن مردادی دوست دارد که استقلال خود و همسرش را به اشتراک بگذارد.

    این دو هر دو به دنبال برتری یافتن بر یکدیگر هستند که این موضوع ممکن است سبب ایجاد مشکل بین ان ها شود. اگر نمی توانید که موضوعات را با مشورت حل کنید نباید به این ازدواج گام بگذارید.

    ازدواج زن مردادی با مرد بهمن ماهی می تواند سبب موفقیت هردوی آن ها شود. زن مردادی و مرد بهمن ماهی هردو به دنبال ایده ال های زندگی هستند و بسیار آرمانگرا و هدفمند در زندگی حرکت خواهند کرد.

    این ازدواج می تواند خیلی برای هر دوی آن ها خوب باشد و علت اصلی آن هم تفاهمی است که این دو در بر طرف کردن نیاز های عاطفی یکدیگر دارند و از این رو آینده ای بسیار خوب در انتظار آن ها خواهد بود.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » طالع بینی ازدواج زن مردادی با مردان 12 ماه سال

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    دوازده ماهِ سال، دوازده ماهِ متفاوت است که از نظر بسیاری از افراد هر کدام دارای خصوصیات و ویژگی‌های خاص و منحصربفردی هستند. با ما همراه باشید تا با ویژگیهای اخلاقی زن متولد مرداد بیشتر و بهتر آشنا شوید.

    به گزارش برنا؛ مهمترین ویژگیهای اخلاقی زن متولد مرداد ماه عبارت است از :

    زن مرداد ماهی خوش بیان و قد بلندند. لاغر هستند و بیشتر اوقات سعی دارند رهبری خود را نشان دهند.

    دختر مردادی در تمام اوقات خوش لباس است و پس از ازدواج زندگی منظم و مرتبی را طی می کنند.

    بانوی مردادی باهوش و شیک پوش است. با شخصیت است و خواهان تجملات می باشد .خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    او ریاست طلب است و دوست دارد تا کسی از او تعریف کند.

    او یک کدبانوی نمونه است و همیشه در دل دوستانش جای دارد.

    در زندگی مشترک او همسر و مادری مهربان است و همیشه می کوشد کودکانی مستقل بار بیاورد.

     

     

     

  • چگونه دو سروش بر روی گوشی نصب کنیم
  • نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

    تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    دکتر فرهمندی جراح شانه

    Conex

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    طالع بینی کامل زن مردادی؛ بانوی مغرور و جذاب
    2


    نمناک/ خصوصيات و ويژگي هايي که افراد هرکدام نسبت به ماهي که به دنيا آمده اند دارند بسيار خاص و منحصر به فرد هستند و هر ماه متفاوت از ماه ديگر.يک سري از افراد به قدري به اين خصوصيات ماه تولد باور دارند که با جديت هر چه بيشتر پيگير اين نوشته ها و مقايسه آن ها با واقعيت زندگيشان هستند اما برخي ديگر از جنبه سرگرمي به اين ويژگي هاي ماه تولد نگاه ميکنند بنابراين هر دو ديدگاه ارزشمند و قابل احترام مي باشد.با ما همراه باشيد تا در اين بخش ابعاد جديدي از خصوصيات اخلاقي زنان متولد مرداد ماه را بيشتر بشناسيد. خصوصيات کلي زنان مرداد ماهي زن متولد مرداد ماه از خصوصيات بسيار خوب و بارزي برخوردار است که از جمله بهترين آنها مي توان به شيک پوشي، رياست طلبي، با شخصيتي، تجمل گرايي، باهوشي، جذابيت و گرم بودن اشاره کرد.اين زنان تاثير بسيار زيادي بر روي دوستان خود مي گذارند و مي توانند مادر بسيار صميمي و مهرباني براي فرزندان خود باشند و آنها را با اعتماد به نفس بسيار بالا و مستقل بار بياورند. زن متولد مرداد ميداند که چه رفتاري در موقعيت هاي مختلف از خود بروز دهد تا وجهه و پرستيژ اجتماعي خود را در حد بسيار بالايي حفظ کند.اين افراد بي تفاوت و بي توجه به اطراف خود نيستند و تا جايي که امکان دارد تلاش ميکنند معاشرت هاي اجتماعي خود را در سطح بالايي حفظ کند.آنها داراي طالع بلندي بوده ، خوش طبع و خوش بيان هستند و اغلب اندام لاغري دارند. زنان متولد مرداد اگرچه در سال هاي اوليه زندگي خود از وجود مشکلات رنج مي برند ولي به تدريج که جلو مي روند به آسايش و آرامش مي رسند.مخصوصا زماني که متاهل ميشوند کنترل بسيار خوبي روي زندگي خود داشته و معمولا در آرامش و رفاه به سر مي برند. 

    نقاط ضعف زنان متولد مرداد ماه تملق و چاپلوسي نقطه ضعف بارز زن مرداد ماهي است و او را مي تواند به هر سمتي که فکرش را بکنيد بکشاند.البته بايد بدانيد نقطه ضعف او فقط در اين خلاصه نمي شود و چنانچه رابطه نزديکي با او بگيريد در زمان بسيار کمي متوجه خواهيد شد که هر از چند گاهي خودش را از شما ميگيرد و به نوعي از شما فرار مي کند و بعد از مدت ها مجدد باز مي گردد هيچوقت اين خصلت او را دليلي بر بي وفايي و بوالهوسي او نگذاريد. تمامي کساني که تجربه تحقيقاتي در آفريقا را دارند به خوبي به اين موضوع واقف هستند که شير هايي که از بچگي بزرگ و نگهداري شده اند و دست آموز هستند گاهي به يک باره اردوگاه خود را ترک ميکنند و گشتي در اعماق جنگل ميزنند و سپس مجدد باز مي گردند.پس هيچوقت سعي در محبوس کردن زن متولد مرداد (برج اسد) در چهار ديواري نداشته باشيد چرا که اين کار شما خشم او را بر مي انگيزاند مگر اينکه به قدري متمول باشيد که خانه اي همچون قصر در اختيارش بگذاريد و آن را با ابزار هاي مختلف تزيين کنيد. فراموش نکنيد که زن مردادي يک قطعه جواهر با ارزش به حساب مي آيد و شما هيچوقت نمي توانيد او را با ظاهر ژوليده و پوليده ببينيد بخاطر اينکه او تايم بيشتري از روز خود را و همچنين پول زيادي صرف زيبايي خود مي کند و جالب اينجاست نتيجه را بيشتر به شما بروز ميدهد تا طرز انجام آن را. رابطه زن متولد مرداد با تجمل ، ورزش ، گردش اگرچه همه زنان مرداد ماهي ورزشکار هستند و همه رشته هاي ورزشي برايشان جذابيت دارد اما چنانچه قصد خوشحالي آن ها را داريد به جاي اينکه آنها را به تماشاي فوتبال ببريد سعي کنيد به يک اپرا يا تئاتر مجلل و با شکوه ببريد.چرا که تجملات و شکوه همچون مغناطيس او را مجذوب خود مي کند بنابراين بهتر است که در اين مواقع از گران قيمت ترين و لوکس ترين جاها برايش بليط بخريد.بعد از اتمام تئاتر او را به ساندويچي نبريد و گمان نکنيد که چون او را به يک تئاتر گران قيمتي برده ايد ديگر مانعي نيست و مي توانيد به راحتي هر جايي براي غذا خوردن ببريدش.بهتر است زياد او را بيرون نبريد اما چنانچه مي خواهيد بيرون ببريد جاي بسيار شيک و گران قيمتي را در نظر بگيريد. فکر نکنيد که او شخص پولکي است و ميخواهد فردي پولدار را تلکه کند بلکه برعکس بايد بدانيد که بخاطر دست و دلباز بودنش، علاقه مند به آدم هاي دست و دلباز هست اين را زماني که برايتان هديه گران قيمت مي خرد متوجه خواهيد شد و هيچ اهميتي به گران بودن هديه نمي دهد و فقط نوع هديه و نحوه اهداي آن برايش اهميت دارد. حتي فقير ترين زنان مردادي هم براي اينکه چيزي که دوست دارند را بتوانند بخرند سعي ميکنند پس انداز کنند و آن وسيله را با بالاترين قيمت بخرند. فقر همچون خوره وجود زن مردادي را ميخورد و او را بيمار ميکند بنابراين چنانچه شرايط و موقعيت شما خوب نباشد و رفتارهايي همچون اشراف زاده ها نداشته باشيد شانس کمتري در به دست اورد يه زن مردادي خواهيد داشت.زنان مرداد ماهي و غرور ذات و طبيعت زنان مردادي اين است که خود را بالا تر از همه بدانند بنابر اين نبايد آنها را به خاطر غروري که گهگاهي از آنها سر مي زند سرزنش کنيد چراکه او علي رغم داشتن چنين شخصيتي بيش از هر کسي در کارها و رفتارش صداقت دارد و هيچ کس به اندازه ي او در کارهاي خير پيشقدم نيست، پس نبايد انتظار داشت که او از تخت رفيعي که بر بالاي آن نشسته است پايين بيايد چراکه اين تخت توسط طبيعت براي او تعبيه شده است. ما با اين حال باز هم بسيار بزرگوارتر از آنچه که است رفتار مي کند و اغلب مردم استثنايي بودن شرايط و شخصيت او را با جان و دل پذيرفته اند. زنان مرداد ماهي در عين حال که بسيار قدرتمند و باهوش هستند در مقابل مهرباني ، بذله گويي و شوخ طبعي را در وجود خود دارند. ارتباطات زنان متولد مرداد ماه در جمع چنانچه احساس کرديد که زن مردادي در يک دورهمي دوستانه هميشه عروس محفل است و مردان لحظه اي از تعريف و تمجيد از او باز نمي مانند اصلاً ناراحت نشويد و حسادت نکنيد چراکه به محض اينکه همين افرادي که تعريف زن مردادي را ميکنند اگر پاي خود را از گليمش آن فراتر بگذارند توسط او در آن واحد قيچي مي شوند. اينکه مردها در محافل و مجالس از او تعريف مي کنند را يک امري طبيعي تلقي مي کند اما امکان دارد واکنش هايي از خود نشان دهد چرا که بهتر از هر کسي مي داند که اين همه غرور، وقار، استقلال طلبي، عزت نفس او را از دنياي لطيف زنانه اش دور ميکند و اين احساس نياز را در او برجسته مي کند که نياز به هر ابزاري دارد تا اطمينان پيدا کند که جذابيت هاي لازم را براي زندگي دارد.اين رفتار او به هيچ عنوان به اين معني نيست که ديگر شما را دوست ندارد. نکته مهم ديگري نيز وجود دارد که بايد حتماً در نظر بگيريد اينکه او هميشه اين حق را به خودش مي دهد که در مورد شکل ، لباس و يا کار دوستان شما نظري بدهد و يا حتي با آنها گرم بگيرد اما در مقابل به هيچ وجه دوست ندارد که شما اين رفتار را با دوستان زن او داشته باشيد و چنانچه به گوشش برسد که مثل شما منشي خود را به اسم کوچک خطاب کرديد شک نکنيد که توفان بسيار هولناکي را به پا مي کند آنچنان که گويي صداي غرش شير در جنگل پيچيده است. مطمئنأ طبيعي است که اين رفتار کمي دور از منطق و انصاف است ولي به قول معروف هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد مي توان گفت يکي از علت هاي اصلي اين رفتارها در زن مردادي اين است که هم تراز بودن و يکسان بودن خود را با مردها به اثبات برسانند به همين علت سعي مي کند با مردها بجوشد تا احساس تساوي و يکسان بودن حقوق بکند. رابطه زن مرداد ماهي با شغل و کار زني که متولد مرداد ماه مي باشد از لحاظ شغلي توانايي انجام هنرپيشگي تا جراحي قلب را دارد.در يادگيري تبحر بسيار بالايي دارد و از استعداد ذاتي بسيار زيادي برخوردار است استادي دانشگاه به ويژه روانکاوي و معلمي از شغل هاي مورد علاقه زن مرداد ماهي است چرا که با اين شغل ها قابليت بسيار بالايي در به دست آوردن اعتماد ديگران دارد و ميتواند به موفقيت بسيار زيادي برسد.چنانچه در نمناک اشاره کرده ايم زن مردادي چنانچه به حوزه نويسندگي روي آورد شاعر مي شود و اشعار پر از احساسي مي سرايد چراکه برخوردار از ظرافت ذوق و لطافت طبع است.چنانچه مي خواهيد زندگي سراسر آرامش با زن متولد مرداد ماه خود داشته باشيد تلاشي براي تسلط به او او نکنيد و فراموش نکنيد که حس غروري که در وجود او است را سرکوب و جريحه دار نسازيد. خريد کردن زن متولد مرداد بايد بدانيد که چنانچه حساب مشترک بانکي با زن مردادي داريد حواستان به اين باشد که توانايي مقاومت در برابر خريد لوازم لوکس براي منزل و هديه براي دوستانش ندارد.نکته جالب اينکه گنجه زن مردادي هميشه پر از لباس ها و لوازم گران قيمت و شيک است به خاطر همين در تمامي تفريح ها و مهماني ها از آن دسته افراد شيک پوش محسوب مي شود.البته اين اجازه را نمي دهد که شيک پوشي اش باعث جلف گرايي در او شود معمولاً نقصي در سليقه او وجود ندارد و بيشتر طالب کيف و کفش ايتاليايي و پارچه هاي فرانسوي است حتي با وجود اينکه خيلي گران باشد. هدف گذاري در زنان مرداد ماهي هنگامي که حرف از زنان متولد مرداد به ميان مي آيد بايد بدانيد هدف آن ها جستجوي دستاورد است.شما نميتوانيد از يک زن مردادي انتظار صبر و شکيبايي در قبال تنگدستي ها و ناتواني هاي خود داشته باشيد.در چنين موقعيتي اين زن بخاطر شخصيت وجودي خود و از آنجايي که به ظاهر خود اهميت مي دهد در تنگنا قرار خواهد گرفت.بنابراين بايد دقيق بداند که با چه کسي و به چه علتي وارد يک رابطه عاطفي و صميمي شده است تا بهتر بتواند عميقا به هدف گذاري خود نزديک شود. قدرت دروني زنان مرداد ماهي علاوه بر اينکه زن مرداد ماهي خصوصيات بسيار بارز و اثرگذاري دارد ، داراي نوعي قدرت دروني است که هيچکس در قدم هاي اول ياراي از پاي در آوردن او نيست.اين گروه از زنان براي دستيابي به خواسته هايشان نيازمند اين قدرت هستند.مهم ترين رکن قدرتمندي اين زن ها داشتن قدرت در کار ، روابط و چهارچوب هاي اخلاقي است. زنان مرداد ماهي و قدرت زنانگي در آن ها اگرچه زن مرداد ماهي سطح اجتماعي و موقعيت خود را با خود و خانواده خود حفظ ميکند در مقابل مي تواند عشوه گر و بسيار لوند عمل کند.اين ويژگي است زنان متولد مرداد نشانه هايي است درجه بالاي زنانگي در آنها است.در حقيقت در عين اينکه ظرافت هاي ظاهري برايشان بسيار مهم هستند سعي در کسب ظرافت هاي اخلاقي نيز هستند. همسر بودن زن متولد مرداد ماه چنانچه يک زن مردادي را را براي همسري انتخاب کرديد بايستي کم و کاستي هاي زندگي خود را مجدداً ارزيابي کنيد چرا که يکي از مهم ترين و قاطعانه ترين مقطع هاي رفتاري با زنان مرداد ماه انتخاب او به عنوان همسر است.اين دسته از زنان سازگاري کمتري در مقابل گذشت کردن و نداري ها دارند اما با همه اين تفاسير چنانچه حتي در شرايط سختي قرار بگيرند اما آن شرايط باب ميل خودشان نيز باشد مي توانند در آن شرايط بسيار خوش بدرخشند در حقيقت توانايي اين را دارند که با کمترين درآمد زيباترين ها را رقم بزنند و به خواسته هاي دروني و قلبي شان نزديک شوند. مرد مورد علاقه زنان متولد مرداد ماه زن مرداد ماهي مردي را دوست دارد که مثل خودش در اجتماع فعال باشد و محبوب و مورد تحسين ديگران قرار بگيرد و از آنجايي که طالب تعريف و تمجيد است در مقابل نيز دوست دارد آن مردي که خيلي بيشتر از او تعريف و تمجيد مي شود را وارد زندگي خود بکند.او عاشق سوپرايز و کادوهاي کوچک است و براي شما مهم نيست که مربوط به به مناسبت خاصي است يا نه. بنابراين چنانچه مي خواهيد مرد ايده آل او باشيد سعي کنيد او را به طور مداوم غافلگير کنيد حتي اگر اين غافلگيري ها کوچک باشد. زنان مرداد ماهي بسيار وفادار هستند و صداقت بالايي دارند و علاقه مند به آن دسته مرداني هستند که اين خصوصيات در آن ها وجود داشته باشد.اگر يک زن مرداد ماهي هستيد بسيار صادق باشيد و وفاداري خود را در هر موقعيتي به او اثبات کنيد.آنها نياز به يک مرد پر قدرت و محکم دارند که مدام ناز آنها را کشيده و حمايتشان کند گاهي خود را در قالب همسر يک جنگجوي شجاع تصور مي کنند بنابراين بايد مثل يک جنگجوي دلاور و شجاع در کنار او حاضر باشيد. رگ خواب زن مردادي را پيدا کنيد در اکثر مواقع ظاهر جذاب و شيک مي تواند رگ خواب زن مردادي باشد چنانچه بتوانيد حساسيت و دقت بسيار بالايي روي ظاهر خود داشته باشيد و تمامي چيزهاي اطراف خود را به دقت رصد و حفظ کنيد تا حدود بسيار بالايي رگ خواب او را پيدا کرده ايد. خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    چگونگي عاشق کردن يک دختر مرداد ماهي از ويژگي هاي بارز يک دختر مردادي ميتوان به غرور او اشاره کرد چنانچه قصد عاشق کردن او را داريد بايد بدانيد که چگونه ميتوان يک دختر مغرور را عاشق و جذب کرد.در حالت کلي دختران غرور خاصي دارند و اجازه ورود هر کسي را به قلب شان نمي دهند.آنها تمام تلاش هاي شما را براي ايجاد رابطه ناديده گرفته و با هر بار سعي تان بيشتر شما را پس مي زنند، اين باور که هر چقدر به افراد در روابط بيشتر نزديک شويد همانقدر از او دور خواهيد شد و هرچه بي توجه باشيد او را به سمت خود جذب خواهيد کرد در مورد مردادي ها صادق است.چنانچه مي خواهيد دل يک دختر مردادي را به دست بياوريد بايد به تدريج و کم کم با آنها وارد رابطه شويد و به اندازه کمي بي توجهي از خود نشان دهيد و به آنها ثابت کنيد که درکشان ميکنيد.رفتارها و دلايل رفتارهاي شان را مي فهميد. و سپس از اينجا به بعد تازه به آنها مجوز آمدن به سمت خودتان را بدهيد. از اين رفتارها در برابر زن مردادي اجتناب کنيديک سري از کارها و رفتارها وجود دارد که در مورد زن متولد مرداد ماه بايد از آن ها اجتناب کنيد چنانچه مي خواهيد مرد مورد علاقه يک زن مردادي شويد و با او قرار ازدواج داريد نکاتي که در ادامه در اختيار شما قرار خواهيم داد را اجرا کنيد.  سر او غر نزنيد و دعوا نکنيد، بدانيد که او از طفره رفتن به شدت خشمگين مي شود پس صادق و راستگو باشيد. سوالاتي که مربوط به خانواده او و مذهب مي باشد از او نپرسيد. انتقادي از شخصيت، لباس ها و دوستان او نداشته باشيد. سعي نکنيد که بر او چيره شويد و همچنين مراقب باشيد که تحميلي از طرف شما درباره ورزشهاي مورد علاقه تان ، دوستان خود و موضوعات ديگر بر او وارد نشود. مادري زن متولد مرداد زن متولد مرداد ماه به عنوان يک مادر پر از عشق و محبت است که هميشه آن را نثار فرزندانش مي کند اما با اين وجود نيز قادر به تحمل خطاهاي آنها نيست و چنانچه چه خطايي از فرزندانش مشاهده کند به شدت به آنها سخت خواهد گرفت در حالي که زماني که پاي خود او وسط است عکس العمل بسيار متفاوتي از خود بروز مي دهد. عشق و محبت بي نظير نسبت به فرزندانش و بزرگواري و گذشت مادر مردادي باعث شده زماني که حتي رفتاري بر خلاف انتظار از سوي آنها نسبت به مادر انجام مي شود مادر اکتفا به خودخوري و سکوت مي کند. با وجود اينکه با فرزندانش به گفتگو مي نشيند اما حواسش به اين است که دستوراتش نيز ناديده گرفته نشود و از رفتار خوب و دوستانه او سوء استفاده نشود. اما اين نکته هم وجود دارد که مادر متولد مرداد شايد با ولخرجي هاي خود باعث مي شود خطري متوجه فرزندان شود چراکه زماني که چيزي از آنها دريغ نمي کند در واقع فرزندان پرمدعا و پرتوقع بار مياورد.در دفاع و حمايت از کودکان مادر مردادي بي همتاست و خدا به داد کسي که باعث ناراحتي فرزندان او شده است برسد.فرزند يک چنين زني بسيار مستقل بزرگ مي شود چرا که بسيار مغرور تر از آن است که مدام پيگير بچه هايش باشد و همچنين فرزندان خود را با اعتماد به نفس بالا و مستقل بزرگ ميکند.در واقع از همان سال هاي اوليه به آن ها پر و بال داده و دورادور حواسش به آنها است که مبادا چشم زخمي به آنها برسد. اغلب مادران مرداد ماهي با وجود اينکه خارج از خانه مشغول به کارند اما بچه هايشان هيچ وقت کمبود محبتي احساس نمي کنند چراکه مي توانند به راحتي با برنامه ريزي دقيق و وظايف مادرانه خود را نيز به جا بياورند.حتي گاهي مواقع پيش آمده است که متانت و وقار خود را کنار مي گذارد و به يک زن بازيگوش و سرخوش تبديل مي شود در اين لحظات با تمام وجود بازي مي کند و مي خندد ، اما به محض اينکه اين نياز شادي اش برطرف شد اطرافيان متوجه خواهند شد که دوباره همان زن سابق شده است.خودماني رفتار کردن را با غريبه ها دوست ندارد در صورتي که با دوستان نزديکش شوخي ها و بگو بخند هايي دارد و رفتاري بسيار صميمانه از خود بروز مي دهد.ممکن است در جمعي با تعداد بالايي از دوستان نزديکش بسيار راحت صحبت کند اما با يک نفر از آن ها که نمي شناسد، خشک و جدي برخورد کند، بنابراين چنانچه شناخت کافي از او نداريد پس تصور نکنيد که اين صميميتش شامل حال شما هم خواهد بود. ماه هاي جور و ناجور با متولدين مرداد در ازدواج موضوع جالبي که براي همه افراد متولدين ماه هاي مختلف جذاب مي باشد اين است که ازدواج شان با متولدين کدام ماه به صلاح شان است ما در سايت نمناک اقدام به گردآوري ماه هاي جور و ناجور با متولدين مرداد ماه در امر ازدواج کرده ايم که با ديدن آن مي توانيد ببينيد که ازدواج با کدام ماه برايتان صلاح است با ما همراه باشيد. ماه هاي جور با متولدين مرداد:مرد متولد فروردين (عاطفي)مرد آذر (حساس)مرد مهر ماه و مرد بهمن ماه (دلسوز) ماه هاي ناجور با دختر مردادي:پسر اسفند ماهي (بي قرار و نا آرام)پسر متولد آبان (طعنه زن)مرد دي ماه (محافظه کار)رابطه شما با متولدين ساير ماه ها رابطه اي ميانه است (نه خيلي خوب و نه خيلي بد) 

    به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديدinstagram.com/akharinkhabar

    تبلیغات


    (۱۲:۲۷) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴


    (۱۱:۵۸) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴


    (۱۱:۲۱) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴

  • خصوصیات متولد تیر ماه مرد

  • (۱۱:۰۴) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴


    (۱۰:۲۹) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴


    (۰۹:۵۹) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴


    (۰۹:۲۹) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴


    (۰۹:۰۱) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴


    (۰۸:۴۴) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴


    (۰۸:۲۲) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴


    (۰۸:۰۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۴


    (۲۲:۴۵) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۲۲:۱۵) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۲۱:۳۸) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۲۱:۲۱) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۲۰:۵۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۲۰:۳۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۲۰:۱۲) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۹:۳۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۹:۱۲) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۸:۴۸) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۸:۱۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۷:۵۱) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۷:۳۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۷:۱۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۶:۴۳) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۶:۲۴) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۵:۴۳) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۵:۲۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۵:۰۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۴:۴۵) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۴:۲۵) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳

    خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی


    (۱۴:۲۴) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۳:۵۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۳:۲۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۲:۵۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۲:۲۸) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۲:۱۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۲:۰۳) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۱:۵۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۱:۴۶) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۱:۳۸) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۱:۳۶) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۰:۴۵) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۰:۳۲) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۱۰:۲۷) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۰۹:۲۷) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۰۹:۲۵) ۱۴۰۱/۱۰/۱۳


    (۲۲:۲۰) ۱۴۰۱/۱۰/۱۲


    (۲۱:۴۷) ۱۴۰۱/۱۰/۱۲

    آیا میدانید زن متولد مرداد بهتر است با چه مردی ازدواج کند؟ و زن متولد مرداد چه مردی را دوست دارد و کلا خصوصیات رفتاری او چیست؟ پس با ما همراه باشید.

    زن متولد مرداد موجودی بسیار پرنشاط ، جذاب ، سرزنده ، موقر و با استعداد است و در جمع دوستان خود همیشه سعی دارد فرمانده و رئیس باشد و نظر خود را به دیگران دیکته کند. او کاملا متکی به نفس است و زیر نفوذ و سلطه هیچ مردی نمی رود.

    موجودی مغرور و کمی متکبر است و طبیعت او ایجاب می کند که خود را برتر از دیگران بداند. البته دیگران نیز با رضایت خاطر چنین مقامی را به او تقدیم می کنند زیرا او را برازنده چنین مقامی می دانند. نقطه ضعف اصلی زن متولد مرداد این است که تشنه و اسیر تملق و ستایش دیگران است و در مقابل تعریف و تمجید مردم به زودی نرم می شود.

    اگر می خواهید در زندگی شاد باشید و برقصید ، به دنبال دختر متولد برج مرداد بروید . اسد نشانه هنرپیشگان و خوانندگان معروف است و بیشتر زنان متولد این برج هم عاشق بازیگری هستند . زنان متولد این برج از بسیاری لحاظ ملکه های نمایشی و اغلب خوشگل هستند . ( خدا به فریادتان برسد اگر به او بگویید خوشگل نیست ، حتی اگر حوشگل هم نباشد هیچ وقت نگویید . ) او موهایش را افشان می کند و کلاه بزرگی بر سر می گذارد.

    زن متولد پنجمین برج سال (مرداد)عاشق دوست داشتن است. دوست دارد عشوه بیاید و دیگران را به دنبال خود بکشاند ، و آنها لی لی به لالایش بگذارند . فرقی نمی کند که شمادر ظاهر او چه می بینید ، درون چنین زنی گربه ای است که می خواهد ناز و نوازش و ستایش شود . او زنی است که نه تنها در تأمین معاش خانواده کمک می کند بلکه از بچه ها هم مراقبت می کند .خصوصیات متولدین زن مرداد ماهی

    اگر همسر شما متولد مرداد است به خاطر داشته باشید که نمی توانید به او بی توجهی کنید او خود شیفته است و عاشق این است که ببیند روی دیگران چه تأثیری می گذارد .

    او مادری است که عاشق فرزندانش است و به بچه ها بیش از هر چیز دیگری در زندگی اهمیت می دهد . او سخت گیر نیست و به فرزندانش آزادی زیادی می دهد.

    او زندگی مرفه ، گشت و گذارهای دست جمعی و رفتن به مهمانی با شما را می پسندد . اگر کاری را به تنهایی انجام دهد ، یقینا در حوزه زناشویی به مشکلی برخورده است در غیر اینصورت باید دلیلی محکم برای غیبت همسر وجود داشته باشد . او می تواند قبلا به علت کمر درد در خانه استراحت کند .

    او به همراه شما به میهمانی می آید و خوش می درخشد . زن متولد مرداد در کانون توجه و مورد ستایش مردان قرار می گیرد . اما باید بداند که اگر شوهرش متولد اردیبهشت است بهتر است کمتر این بازی را تکرار کند تازه اگر همسرش نیز متولد مرداد است باید حواسش را بیشتر جمع کند کافی است شوهرش بفهمد مردان دیگر به همسرش علاقمندند ، آنوقت جنجالی به پا خواهد شد. عکس این قضیه هم صادق است در واقع زن متولد مرداد هم چنین رفتاری را از شوهرش نمی پذیرد .

    اگر می خواهید روی او تأثیر مثبت بگذارید وی را به بهترین رستوران شهر ببرید و اگر پول دوست و خسیس هستید ، هیچ وقت به دنبال او نروید چون خون شما را در شیشه می کند .

  • قصه ها کودکان
  • اگر قصد ازدواج با او را دارید این را هم بدانید که افاده ای ، اهل چشم و هم چشمی های پر زرق و برق و تجملی است و به دنبال مثلا فلان زنجیر طلا می گردد . او کسی است که در هوای خیلی گرم کت پوست می پوشد و در حالی که از شدت گرما در خیابان تلو تلو می خورد جواهراتش را به نمایش می گذارد . برق جواهرات و سنگهای قیمتی او که حتما شامل الماس ، یاقوت قرمز و کبود است ، چشمتان را کور می کند . موهای او همیشه مرتب و آرایش کرده است . او اصرار دارد که مشتری پرو پا قرص بزرگترین و گرانفروش ترین فروشگاهی که می شناسد ، باشد . وقتی صورت حساب خریدش را برای شما می آورد . احتمالا دچار حمله قلبی می شوید .

    به هر حال اگر شیفته زنی شیک و همیشه آرایش کرده هستید ، فقط به دنبال زن متولد مرداد باشید .

     

    مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

    All Rights Reserved – © 2016 – 2023


    منتشر شده

    در

    توسط

    برچسب‌ها:

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *