فال دیروز روزانه

فال دیروز روزانه

مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

فال روز تولد: امسال شخصیت گرم و صمیمی شما افراد زیادی را به طرفتان جذب خواهد کرد. اعتماد به نفس و مهارت های اجتماعیتان به شما کمک خواهند کرد تا در زمینه ی حرفه ای به موفقیت های قابل توجهی دست پیدا کنید. شما انسانی وفاداری هستید و برای یاری رساندن به آنهایی که به کمک نیاز دارند هر کاری که از دستتان بربیاید انجام خواهید داد، اما امسال باید مواظب باشید که خودتان را در این راه قربانی نکنید!! امسال از لحاظ اقتصادی برای شما خیلی خوب خواهد بود و پول زیادی به دست خواهید آورد، اما مسائل عاطفی شاید در اوایل سال به آن خوبی که انتظار داشته اید پیش نروند. بهمن، فروردین، خرداد و مهر ماه های مهم امسال خواهند بود.

امروز به خودتان برسید و تا جایی که می توانید مرتب و منظم باشید. این کار علاوه بر این که به بهتر شدن روحیه تان کمک قابل توجهی خواهد کرد، باعث خواهد شد اطرافیانتان را نیز تحت تاثیر قرار داده و در محیط کارتان و یا هر جای دیگری که بروید مورد توجه قرار بگیرید. اگر کینه ای قدیمی در دلتان دارید ممکن است با برخوردی ناگهانی احساساتتان فوران کرده و در نتیجه درگیری هایی داشته باشید. مواظب باشید کنترل رفتارتان از دستتان خارج نشود. شما گاهی بیش از حد مثبت اندیش هستید، گاهی لازم است به آنچه که می شنوید و می بینید شک کنید. حوادث و اتفاقات زیادی برایتان رخ خواهد داد که ممکن است برخی از آن ها غافلگیرتان کند. این روزها به مسائلی که اهمیتی ندارند زیادی فکر می کنید و خودتان را دچار تشویش و بی خوابی می کنید، مشکلاتتان را بنویسید تا ببینید انقدرها هم ترسناک نیستند.فال دیروز روزانه

امروز شاید در ابتدای روز آنقدر کسل و بی حوصله باشید که به سختی روزتان را آغاز کنید، اما به محض این که دست به کار شوید دیگر هیچ چیز نخواهد توانست جلویتان را بگیرد و هر کاری که آغاز کنید را به خوبی پیش خواهید برد. شما یک روز پر تنش و پر استرس را در پیش دارید، اما قدرت این که به این وضعیت غلبه کنید را خواهید داشت. یک پیاده روی کوتاه اما سریع برای آرام کردن اعصابتان بسیار مفید خواهد بود. تا بعدازظهر خیلی آرامتر خواهید بود. مدیتیشن را یاد بگیرید و اجازه دهید اطرافیانتان نیز در کارهایتان به شما کمک کنند، زندگی تان آسان تر خواهد شد، نگران نباشید به وقتش شما هم فرصت جبران خواهید داشت. زود باوری باعث شده گاهی اشتباهات بزرگی مرتکب شوید، کمی با احتیاط و سخت گیری به مسائل و آدم ها نگاه کنید و تحت تاثیر احساسات آنی قرار نگیرید.

تفریح و خوشگذرانی این چند وقت اخیر مانع توجه و رسیدگی شما به مسئولیت هایتان شده است، باید در رفتار خود تجدید نظر کنید. نگران کارهای پیش پا افتاده ی روزمره نباشید و توان و انرژی خود را روی کارهای مهم تری که باید انجام دهید متمرکز کنید. امروز چالش های زیادی در انتظارتان خواهند بود. پس بهتر است برنامه دقیقی برای روزتان بچینید و بر اساس اولویت های اصلیتان پیش بروید تا عملکرد بهتر و کارایی بیشتری داشته باشید. از چیزی که حق شماست سرسری نگذرید وگرنه برای دیگران عادت می شود که حق شما را نادیده بگیرند. در کارهایتان ثابت قدم باشید و از مشورت با بزرگترها استفاده کنید. به مال دنیا دل نبندید و طمع نداشته باشید، بیهوده خسته تان می کند. موضوعی شما را آزار می دهد، در مورد آن با فردی امین صحبت کنید.

امروز بی هیچ تردیدی روز تغییر و تحول خواهد بود. شاید خودتان آنقدر غرق فکر کردن به مشکلات و ناراحتی هایتان باشید که متوجه این موضوع نباشید. شما دچار احساس نا امیدی شده اید و در این فکر هستید که آیا هرگز به اهداف و آرزوهایتان دست پیدا خواهید کرد؟! اصلا لازم نیست که تا این حد ناامید باشید، اوضاع از همین امروز تغییر خواهد کرد، فقط باید کمی حوصله به خرج دهید و منتظر بمانید تا اثرات این تغییرات را به وضوح در زندگی خود احساس کنید. شما گاهی از سوراخ سوزن رد می شوید اما از در دروازه نه، با اتفاقاتی که برایتان پیش آمده زیادی جدی و سخت برخورد می کنید، خیلی از این اتفاقات ساده و معمولی هستند و نیازمند این همه تحقیق و حساسیت نیستند، با کارهای اضافی فقط خودتان را خسته تر می کنید، خوشی را به خودتان حرام نکنید و به وقایعی که پیش می آیند لبخند بزنید.

توجه و اهمیت به وجود دیگران جزئی از وجود شماست اما گاهی شما خیلی بیشتر از آن که مواظب خودتان باشید به دیگران و نیازهایشان توجه دارید و این اصلا برای شما و همچنین دیگران خوب نیست. اگر به خودتان و احساساتتان توجه بیشتری داشته باشید. کمی از کمک کردن به دیگران فاصله گرفته و اولویت را به خودتان و نیازهایتان بدهید. این کار باعث خواهد شد که بتوانید در آینده خیلی بیشتر و بهتر دیگران را مورد حمایت خود قرار دهید. شما به زودی ریسک بزرگی را در زندگی تان انجام می دهید. با رفتار تند و عصبی تان ناخواسته باعث شده اید کسی را که بسیار دوست دارید برنجانید. شخصی بدون اینکه بفهمید شما را بازی می دهد تا از موقعیتی آن طور که به نفع خودش است استفاده کند، دوست و دشمنتان را بشناسید. بی دلیل به کسی باج ندهید وگرنه این کار عادتشان می شود.

امروز وقتی به برنامه ی روزانه تان نگاه می کنید می بینید که آنقدر به دیگران قول های مختلف داده اید که وقتی برای خودتان باقی نمانده است، فعالیت های اجتماعی بیش از اندازه آرامش شما را به هم زده اند و باید در برنامه ها و اولویت هایتان یک تجدید نظر اساسی کنید. شما مجبور نیستید برای راضی نگه داشتن دیگران به تمام دعوت هایی که از شما میشود جواب مثبت بدهید. گاهی هم برای رضایت خاطر خودتان بهتر است جواب «نه» بدهید. آن را که حساب پاک است از محاسبه باکی نیست. بی رودربایسی سوالتان را بپرسید تا جوابی را که لازم است بشنوید. کسی که باید نگران پیش آمدن این شرایط باشد شما نیستید. دایره دوستان و معاشرین‌تان را بزرگتر کنید، خودتان را محدود به یک یا دو نفر نکنید. خبری که به شما می رسد را درست بررسی کنید.

امروز یکی از آن روزهایی است که در زمینه ی مسائل مادی و اقتصادی شانس بسیار زیادی دارید، پس حواستان باشد که بیشترین بهره ی ممکن را از این موقعیت ببرید و از فرصت هایی که سر راهتان قرار می گیرند حداکثر استفاده را داشته باشید. هرچند که شما معمولا همه چیز را به دقت مورد تجزیه و تحلیل قرار داده و مزایا و معایب هر موقعیتی را با احتیاط کامل می سنجید، اما باید مواظب باشید که این احتیاط بیش از اندازه شما را از فرصت های پیش رویتان غافل نکند. احساس می کنید با زندگی که در حال حاضر دارید کمی بیگانه شده اید و نمی دانید چه نقشی را در زندگی تان بازی می کنید، به همین دلیل در تصمیم گیری دچار سردرگمی شده اید، خودتان را پیدا کنید و بعد قدم در کارهای مختلف بگذارید. اتفاق تازه ای در زندگی تان رخ می دهد و کسی دلتان را می برد، همین موضوع انرژی تازه ای به شما خواهد داد.

  • معنی بنده خدا به انگلیسی
  • شما معمولا آدم محافظه کاری هستید، اما امروز، به ویژه در هنگام خرید کردن، تمام احتیاط ها و ترس هایتان را کنار گذاشته و با خیال راحت پول خرج می کنید و دقیقا همان چیزهایی را می خرید که خودتان دلتان می خواهد. خوب، چرا که نه؟ ما تنها یک بار زندگی می کنیم. امروز برای عشق و عاشقی نیز روز بسیار خوبی خواهد بود، پس سعی کنید حسابی به خودتان برسید. درست است که ظاهر در یک رابطه ی عاطفی مهم ترین چیز نیست، اما آیا می شود اثر آن را انکار کرد؟! حرفی می شنوید که باعث می شود دید تازه ای نسبت به شخصی پیدا کنید. شما بسیار حساس هستید و با کوچکترین اتفاقی دلگیر می شوید، این موضوع اصلا به نفع شما نیست. از بخت و اقبالتان گلایه نکنید، به جای آن هرچه زودتر دست به کار شوید. قدر شخصی را که پا به پای شما در سختی ها همراهتان بوده بدانید، با او از صمیم قلب به نیکی رفتار کنید.

    همه ی ما گاهی گول می خوریم و شما هم در این مورد هیچ فرقی با بقیه ندارید و همین موضوع امروز باعث نگرانی شما شده است. امروز پیشنهادهای زیادی به شما خواهند رسید. بعضی از این پیشنهادها آنقدر فوق العاده به نظر می رسند که نمی توانید به راحتی آنها را باور کنید. در این موقعیت بهترین کاری که می توانید بکنید این است که به حس درونی خود اعتماد کنید. پیشنهادی که از جانب اعضای خانواده تان به شما می شود را با خیال راحت و بی هیچ گونه تردیدی بپذیرید. به سفری خواهید رفت که برای همیشه در ذهنتان باقی خواهد ماند. شما با دیدی کلی به زندگی می نگرید، به همین دلیل یا بسیاری از پیش آمدهایی را که رخ می دهد نمی بینید یا اینکه با بی تفاوتی از کنار آن ها رد می شوید، همین باعث می شود که از یک سوراخ چند بار گزیده شوید. درک صحیحی از مسائل زندگی پیدا کنید تا تصمیماتی که در زندگی می گیرید درست باشند.

    امروز حساسیت شما نسبت به دیگران و نیازهایشان بیش از هر زمان دیگری است و شما خیلی خوب می دانید که چطور باید از این موقعیت استفاده کنید. شاید تا این حد مورد نیاز دیگران بودن برای شما سخت باشد، اما حالا دقیقا وقت کمک کردن به دیگران است. شما که همیشه عاشق قهرمان بازی و کمک کردن به دیگران و نجات دادن آنها بوده اید، پس چرا از این فرصت به نحو احسن استفاده نکنید؟! این کار در نهایت به نفع خودتان نیز خواهد بود. مدام منتظر شنیدن خبرهای ناگوار نباشید به جای آن ذهن خود را عادت دهید که با تصمیم گیری های منطقی پیش بروید. از رفتار ریاکارانه ای شخصی در اطرافتان نا امید و دلسرد می شوید اما شما با صداقتتان به هدف می رسید. خلوص نیت و ایمان به خودتان بهترین سرمایه شماست. بدبینی و تردید را از خودتان دور کنید.

    روابط و مکالماتی که امروز دارید برای شما بسیار رضایت بخش هستند و همان طوری پیش می روند که خودتان انتظار دارید، به همین دلیل هم این روز اگر از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید فرصت بسیار خوبی برای قوت بخشیدن به روابط عاطفیتان خواهد بود. امروز شما مجبور خواهید بود با موضوعی که این اواخر آن را پشت گوشتان انداخته بودید روبرو شده و آن را مورد رسیدگی قرار دهید. امروز سعی کنید حتما زمانی را خارج از منزل و محل کارتان بگذرانید. بهتر است دل اطرافیانتان را بدست آورید و آن ها را با خودتان همراه کنید. دوستی که به شما نزدیک است کمکتان می کند تا بخش جدیدی از توانایی هایتان را بشناسید، قدردان حضورش باشید. با شما تماس گرفته می شود تا تقاضای کمک یا راهنمایی بکنند، با صبر و حوصله پاسخگو باشید حتی اگر فرصت ندارید و مسئله را پشت گوش نیندازید.

    اما امروز بالاخره آن اتفاق و یا تغییری که برای مدت ها انتظارش را کشیده اید برایتان پیش خواهد آمد و تاثیر واقعی آن را روی زندگی خودتان احساس خواهید کرد. امروز اگر می توانید زمانی را خالی کرده و کمی به خودتان و کارهایی که برایتان خوشایند هستند بپردازید تا از لحاظ روحی آرامش بیشتری داشته باشید. اگر فکر می کنید همراهی عشقتان حالتان را بهتر خواهد کرد در انجام این کارها او را نیز با خودتان همراه کنید. خبری می شنوید که مثل آب روی آتش نگرانی ها و دلشوره هایتان را از بین می برد و انرژی دوباره ای به شما می دهد. از تنهایی تان بیرون بیایید و درها را باز کنید. شخصی شما را می جوید، اگر واقع بین و منصف باشید می بینید شما در بهترین شرایط قرار دارید، بهتر است از فرصت استفاده کنید و تا جایی که می توانید اوج بگیرید.

    fal roozaneh tasvirezendegi

    برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

    برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

    فال دیروز روزانه

    نیت کرده ، دکمه را بزنید.

    اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

    اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

    کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

    مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

    قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

    حرفهای خوب داخل فال به انسان روحیه خودباوری و داشتن شانس‌های بیشتر در زندگی را میدهد

    نام:

     + 
    شش
     = 
    دوازده

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    فال دیروز روزانه

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در این سال با مشکلی بزرگ روبه‌رو خواهید شد. این مشکل وقت و هزینه زیادی از شما می‌گیرد، با این حال اجازه ندهید شما را از برنامه‌هایتان دور کند. تصمیم مهمی در بهمن پیش روی شما قرار می‌گیرد. به صلاح شماست قبل از هر کاری با اعضای خانواده مشورت کنید و تصمیمی بگیرید که صلاح شما و دیگر اعضای خانواده را به دنبال داشته باشد. اسفند که از راه رسید سرتان حسابی شلوغ می‌شود. برای انجام کارهای دشوار از اطرافیان کمک بگیرید. فروردین سال آینده زمان حساسی برای شماست. در این ماه دزدی در کمین اموال شما نشسته است. اردیبهشت سال آینده که از راه رسید سایه همای سعادت روی سر شما میفتد و از جایی که انتظارش را ندارید پولی به دستتان می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. خرداد سال آینده فرصتی برای افزایش مهارت‌های شما مهیا می‌شود. توانمندی‌های خود را تقویت کنید و مطمئن باشید افزایش مهارت‌های شما، موفقیت‌های چشمگیری برایتان به دنبال دارد. اَمرداد سال آینده سرتان خلوت می‌شود و فرصتی برای مسافرت پیدا می‌کنید. به همراه دوستان یا اعضای خانواده راهی سفر شوید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.عشقی جگرسوز در مهر سال آینده به جان شما میفتد. پذیرای این عشق باشید و تا می‌توانید عاشقی کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

    اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. فکرهای خلاقانه‌ای در ذهن دارید،‌ اما از اجرای این ایده‌ها می‌ترسید و نگران هستید که شکست بخورد. امروز زمان مناسبی است تا دلتان را به دریا بزنید و ایده‌هایی که مدت‌ زیادی است در سر دارید را اجرا کنید. مطمئن باشید انجام این ایده‌ها هیچ ضرری برای شما به دنبال نخواهد داشت. در کنار انجام کارهای روزانه شرایطی مهیا می شود تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. احساس می‌‌کنید همسر یا عشق ‌زندگیتان قدر زحمت‌های شما را نمی‌داند، اما امروز اوضاع تغییر می‌کند و عشق‌ زندگیتان با انجام کاری محبت‌آمیز به شما ثابت می‌کند که از جان و دل دوستتان دارد و قدر زحمت‌هایی که برای ایشان کشیده‌اید را می‌داند. خاطره‌های خوش گذشته امروز در ذهن شما زنده می‌شود و یادی از لحظه‌های شاد قدیم می‌کنید.فال دیروز روزانه

    انسان پرتلاشی هستید و حتی برای لحظه‌ای دست از کار و کوشش نمی‌کشید، کمی به خودتان استراحت دهید و انرژی از دست رفته‌تان را باز یابید. پولی به دستتان می‌رسد و شرایط مالیتان بهبود پیدا می‌کند. از این شرایط بهترین استفاده را ببرید و در آینده حساب و کتاب‌های مالیتان را به گونه‌ای مدیریت کنید تا مشکلات مالی هرگز سراغ شما نیاید.  یکی از دوستان یا آشنایان امروز با تقدیم هدیه‌ای غیرمنتظره، شما را حسابی شگفت‌زده خواهد کرد. فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیندازید. کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما این کارها راحت‌تر از همیشه انجام می‌شوند و فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. یکی از اطرافیان در بستر بیماری میفتد و به کمک شما نیاز دارد. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید و به این فرد ثابت کنید که همیشه به فکرش هستید. همسر یا عشق زندگیتان امروز برای شما سنگ تمام می‌گذارد. محبت ایشان را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت پاسخگوی لطف عشق زندگیتان باشید.

    فال دیروز روزانه

    روزگار از در ناسازگاری با شما وارد می‌شود و ممکن است در چند روز آینده مشکلات دشواری سر راه شما قرار بگیرد. اجازه ندهید این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند. مشکلات را به هر قیمتی که شده از سر راه بردارید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. روحیه‌ای خلاق دارید، اما تاکنون فرصتی برای خلاقیت پیدا نکرده‌اید و اطرافیان از استعداد‌های شما بی‌خبر هستند. امروز شرایطی فراهم می‌شود تا خلاقیت‌های خود را به رخ دیگران بکشید و سری در میان سرها درآورید. انسان اجتماعی هستید و علاقه ‌زیادی به حضور درمیان جمع دارید، اما امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و می‌‌خواهید تنها باشید، بخت با شما یار است چرا که فرصتی دست می‌دهد تا با خودتان خلوت کنید و از تنهایی لذت ببرید.  از جانب یکی از همسایه‌ها یا همکاران در محل‌کار، ضرری به شما وارد می‌شود. از این اتقاق درس بگیرید و در آینده بیشتر مواظب دارایی‌های خود باشید. از بودن در کنار اعضای خانواده سیر نمی‌شوید و حضور درمیان اهل منزل به شما کمک می‌کند گذر زمان را احساس نکنید. این روحیه را برای برقراری رابطه‌ای عمیق میان اعضای خانواده به فال نیک بگیرید.

    اجازه ندهید حجم زیاد کارهای امروز، اعصابتان را خراب کند. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید. همسر یا عشق ‌زندگیتان قصد دارد امروز را به روز عاشقانه‌ای برای شما تبدیل کند و با تقدیم هدیه‌ای شما را حسابی شگفت‌زده و خوشحال نماید. محبتی که عشق ‌زندگیتان به شما ابراز می‌کند را به خاطر داشته باشید و در آینده شما نیز عشق و محبت ایشان را جبران کنید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند. در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست‌های بی‌اهمیت، روز شما را خراب کنند. در برابر تغییرات مقاومت می‌کنید و انعطاف‌پذیری لازم برای تعامل با رویدادهای غیرمنتظره‌ را ندارید. این روحیه را کنار بگذارید و زندگی را تمامی فرازوفرودهایش پذیرا باشید.   

  • دعا برای حفظ سلامت جنین
  • از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. مدتی است که به کسی پول قرض داده‌اید، امروز این فرد پولی که قرض گرفته را باز می‌گرداند. با شرکت در کارهای انسان‌دوستانه به آرامش برسید. خبر خوشی به دستتان می‌رسد. این خبر را دوستن و آشنایان به اشتراک بگذارید و لحظه‌های شادی را تجربه کنید.  مدتی است یکی از چیزهای مهم شما گم شده است. غم به دل خود راه ندهید زیرا گمشده شما در آینده‌ای نزدیک پیدا خواهد شد. روحیه عاشق‌پیشه‌ای دارید و از اولین روزی که چشمتان به جمال عشق ‌زندگیتان روشن شده تاکنون حتی ذره‌ای از عشق شما به ایشان کاسته نشده است، این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید که عشق‌زندگیتان نیز مانند شما روز‌به‌روز بیشتر عاشق‌ شما می‌شود.  مدتی است که گشتی در کوه و دمن نزده‌اید، این وضعیت روحیه شما را تضعیف کرده است. در اولین فرصت برنامه‌ای برای طبیعت‌گردی بچینید و با گشت‌و‌گذار در طبیعت، نشاط و انرژی بیشتری پیدا کنید.

    فال دیروز روزانه

    بیشتر از همیشه به زندگی امید داشته باشید و اعتماد ‌به ‌نفستان را از دست ندهید. فردی که تجربه‌های بیشتری نسبت به شما دارد امروز از در نصیحت وارد می‌شود. اندرزهای این فرد را با چشم بسته قبول کنید و مطمئن باشید انجام نصیحت‌های این فرد فایده‌های زیادی برای شما به دنبال خواهد داشت. اهل حضور در جمع نیستید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، اما این رویکرد زمینه گوشه‌گیری و منزوی‌شدن شما را به دنبال دارد. در نتیجه امروز به خودتان قول بدهید که حضور بیشتری در جمع پیدا کنید و دامنه رفتارهای اجتماعیتان را گسترش دهید. احساس می‌کنید که بدون همسر یا عشق ‌زندگیتان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاورید. این احساس را با عشق ‌زندگیان حتی برای لحظه‌ای نمی‌توانید دوام بیاوریدتان درمیان بگذارید و جام وجود ایشان را از عشق سیراب کنید. ایده‌های خلاقانه‌ای به ذهن شما رسیده است. مطمئن باشید که اجرای این ایده‌ها دستاوردهای چشمگیری را برای شما به دنبال خواهد داشت.  فرصتی پیدا می‌کنید تا با گشت‌و‌گذار در طبیعت، روحیه از دست‌رفته‌تان را بازیابید.

    در کنار روزمرگی‌های زندگی، امروز فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روز‌های شلوغ آینده آماده کنید.  مشکلات مالی زیادی دارید، اما این مشکلات به پایان می‌رسد و پس از مدت‌ها پولی روانه حساب‌های بانکیتان می‌شود. از این اتفاق درس بگیرید و از امروز قسمتی از پول‌های خود را برای روز مبادا کنار بگذارید.  سفره دل خود را پیش هر کس و ناکسی باز می‌کنید و حرف در دهان شما بند نمی‌شود، قبل از اینکه این رویه شما را به انسان غیرقابل‌اطمینانی در میان اطرافیان تبدیل کند، از امروز به خودتان قول بدهید که رازداری پیشه کنید و هر حرفی را هر جایی نزنید. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دستتان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرات دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. سفری در پیش دارید و در این سفر به شما خوش نخواهد گذشت، اما تن به این سفر بدهید و رنج سفر را به جان بخرید، چرا که دستاورد مهمی در این سفر نصیب شما خواهد شد. همسر یا عشق ‌زندگیتان گرفتار بستر بیماری است و حال خوشی ندارد، امروز را به پرستاری از ایشان اختصاص دهید و تا بهبودی کامل، لحظه‌ای وی را تنها نگذارید. مدت زیادی است که می‌‌خواهید به انجام یکی از کارهای دلخواه مشغول شوید. این فرصت امروز مهیا می‌شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.

     به جای اینکه به نگرانی‌های بی‌دلیل و کم‌ارزش مشغول شوید، فکر خود را به انجام کارهای مهم مشغول کنید. میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان مشکلی کوچک و پیش‌پاافتاده قرار دارد و این مشکل رابطه گرمی که داشتید را به سردی کشانده‌است. ادامه این وضعیت چیزی به‌غیر از فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌ زندگیتان به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه اختلاف‌های جزئی و پیش‌پاافتاده را کنار بگذارید و از امروز با محبت بیشتری زندگی را در پیش بگیرید.   روز خلوتی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا به استراحت یا تفریح دلخواه مشغول شوید.  مشاجره‌ای میان شما و یکی از اطرافیان ایجاد شده و حسابی دلخور هستید. دلخوری‌ها را کنار بگذارید و از در دوستی با این فرد وارد شوید. مطمئن باشید این فرد در آینده رفتار مناسبی با شما در پیش خواهد گرفت. یکی از دوستان امروز از اخلاق و رفتار شما تعریف‌های زیادی میکند، از این تعریف‌ها به خود مغرور نشوید و به خاطر داشته باشید که افتادگی راز نفوذ به دل‌ مردم است.

    انسان کینه‌جویی هستید و از زمین و زمان شکایت دارید. این روحیه غیر از اینکه شما را به فرد منفوری تبدیل کند،‌ سودی برایتان به دنبال ندارد. به صلاح شماست که کینه‌توزی را کنار بگذارید و به خاطر داشته باشید که انسانها جایزالخطا هستند. امروز از روزهای دیگر حواستان بیشتر به کارهای پیش‌پاافتاده بند خواهد شد. تا جایی که می‌توانید تمرکز خود را حفظ کنید و روز را بدون انجام اشتباه بزرگی به پایان برسانید. پولی که مدتی پیش به کسی قرض‌داده‌اید، امروز بازپرداخت می‌شود و مشکلات مالیتان را پوشش می‌دهد.  امروز قرار است برای انجام کاری بیرون بروید. در بیرون از منزل چشم‌تان به جمال محبوبی خوش‌ قدوبالا روشن می‌شود و در اولین نگاه دل می‌بازید. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی ماندگار و آتشین طرف هستید. به خودتان وعده‌داده‌اید تا فرصتی از امروز را به انجام کارهای دلخواه بپردازید و حسابی تفریح کنید. امروز این فرصت فراهم می‌شود، از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و حسابی تفریح کنید. به فکر افزایش آگاهی و دانش خود باشید و از از هر فرصتی برای هم‌صحبتی با افراد آگاه و نکته‌سنج بهره بگیرید.

    فال دیروز روزانه

    اجازه ندهید احساسات بر شما غلبه کند و با عقل و منطق تصمیم بگیرید. برای موفقیت و پیشرفت، نگاه خود را به زندگی تغییر دهید. امروز فردی از شما درخواست پول می‌کند، اما بهتر است روی این فرد را زمین بیاندازید، چرا که اگر به ایشان پولی قرض دهید، هرگز روی پول‌تان را نخواهید دید.  یکی دوستان قدیمی را می‌بینید و خاطره‌های خوش گذشته در ذهنتان زنده می‌شود. کارهای زیادی دارید، اما بیش‌از‌حد خودتان را خسته نکنید و برای ساعتی هم که شده از کار فاصله بگیرید و استراحت کنید. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز بیشتر از همیشه به شما رسیدگی می‌کند. محبت ایشان را پاسخگو باشید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید.  تنبلی را کنار بگذارید و سبک زندگی پرتحرک و فعالی را در پیش بگیرید.

     

    فرصتی برای ورزش و تحرک پیدا می‌کنید، به لطف این فرصت، انرژی بیشتری پیدا کنید و با ورزش، سلامت خود را تضمین نمایید. هزینه‌ای برای تعمیر یکی از لوازم منزل یا محل‌کار باید کنار بگذارید. از این شرایط درس بگیرید و به گونه‌ای زندگی کنید که همیشه پولی برای پس‌انداز کنار گذاشته باشید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. سوءتفاهم‌های زیادی با یکی از دوستان یا اعضای خانواده دارید و ایشان از هر بهانه‌ای برای مخالفت با شما بهره می‌گیرد، ادامه این وضعیت چیزی به غیر از دوری و دلخوری به دنبال ندارد، در نتیجه در اولین فرصت با این فرد صحبت کنید و دلیل اینکه ایشان ساز مخالف با کارهایتان می‌زند را جویا شوید. رویکردی جسورانه‌ای به زندگی داشته باشید و از ریسک و خطر نترسید. به خاطر داشته باشید که موفقیت و ثروت همیشه پشت ترس مخفی شده است.   قصد دارید به فردی پیشنهاد ازدواج بدهید و امروز اگر این پیشنهاد را مطرح کنید، جواب مثبت خواهید گرفت. عشقی که به دلدار پیشکش می‌کنید به عشقی ماندگار تبدیل خواهد شد و پیمانی ابدی میان شما و معشوق شکل خواهد گرفت.

    اشتباهی انجام داده‌اید و برای این اشتباه دائم خودتان را سرزنش می‌کنید. اجازه ندهید این رویکرد ادامه پیدا کند. بیش‌از‌حد به خودتان سخت نگیرید و به یاد داشته باشید که انسان جایزالخطاست. مشکل مالی که برای شما پیش آمده را با کمک اطرافیان حل کنید. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. دیدارهای گذشته را با این دوست قدیمی تازه کنید و در آینده شما هم سری به ایشان بزنید.  اتفاق خوشایندی در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی تبدیل کنید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده یا دوستان پشت سر بگذارید. بین شما و یکی از آشنایان دلخوری ایجاد می‌شود. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده دل فردی که با وی مشاجره کرده‌اید را بدست آورید. حواستان به گذر زمان نیست و وقتی زیادی از روز را به انجام کارهای غیرضروری اختصاص می‌دهید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از اتلاف وقت برای شما به دنبال نخواهد داشت. امروز به خودتان قول بدهید وقت‌کشی را کنار بگذارید و با برنامه‌ریزی نبض زندگی خود را در اختیار بگیرید.

    بلیط هواپیما

    فال دیروز روزانه

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    فال دیروز روزانه

    صفحه اصلی » فال و طالع بینی » فال های دوره ای » فال روزانه – شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

    فال روزانه یا فال امروز، فالیست که هر روز برای هر فرد از متولدین مختلف سال تهیه می شود. این مطلب، به صورت روزانه حداکثر تا ساعت ۲۴ بامداد به روز می شود. پس می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از فال و طالع بینی خود باخبر شوید.

    شما می توانید برای دسترسی به فال خود بر روی ماه مربوطه در زیر کلیک کرده و به بخش مربوطه هدایت شوید.

    فروردین | اردیبهشت | خرداد | تیر | مرداد | شهریور | مهر | آبان | آذر | دی | بهمن | اسفند

    فال روزانه – فال امروز

    فال دیروز روزانه

    حوادث غیر منتظره ای رخ می دهد که برنامه های شما را به تعویق می‌اندازد. از این پروژه تجاری انتظار زیادی نداشته باشید وگرنه ناامید خواهید شد. گرفتن تصمیمات مهم را به فردا موکول کنید

    تلاش‌هایی که دارید موجب موفقیت و سود برای شما خواهد شد. علاقه مند هستید که از اطرافیانتان انتقاد کنید. زمانیکه با همکاران و شریک عاطفی تان صحبت می‌کنید بیشتر انعطاف‌پذیر باشید. امشب متوجه خواهید شد یکی از دوستان تان درگیر سانحه ای شده است

    یکی از بستگان قرار بوده است که مبلغی پول به شما قرض دهد اما اکنون نمی‌تواند این کار را انجام دهد. اصرار کردن و عصبی شدن بی فایده است. بیشتر درک کنید. امروز می توانید به حس درونی خود اطمینان کنید

    تلاش های اخیر تان موجب قدردانی از سمت رئیس تان خواهد شد. فضایی که در اطرافتان وجود دارد بسیار تنش زا است و باعث می شود که زمان سختی را در جامعه داشته باشید. باید از رفتن به مهمانی ها و ملاقات بپرهیزید و به دقت رانندگی کنید

    شریک عاطفی تان به دلیل اینکه زمان زیادی را صرف کارهای بیهوده می کنید از شما ناراحت است. آرامش خود را حفظ کنید و با یک خانم در اطراف تان درگیر نشوید. بیشتربه زندگی خانوادگی تان توجه کنید مخصوصا شریک عاطفی تان

    به دلیل شایعه ای که در اطراف تان پخش شده است ممکن است در محیط کاری با همکارانتان درگیر شوید. بهتر است که آرامش خود را حفظ کنید زیرا به زودی سو تفاهم ها برطرف می شود اما یک قلب شکسته درمان نمیشود. امروز بعد از ظهر مبلغ عمده ای پول دریافت می کنید که توسط آن می توانید مشکلات مالی خود را حل کنید

  • داستان عاشقانه شاد
  • زمانی که رانندگی می کنید باید بسیار احتیاط کنید در خطر اتفاقات ناخوشایند هستید. بهترین کار این است که امروز در انجام هر کاری بیشتر از هر زمانی احتیاط کنید.در کسب و کارتان بهتر است که از فرصت های خود بیش از اندازه استفاده نکنید و از حدس و گمان بپرهیزید

    امروز صبح به دلیل مشکلاتی که در محیط کاری وجود دارد فضای اطراف تان تنش زا می شود. وظایف زیادی در دست دارید و برای شما سخت است که بخواهید از دیگران کمک بگیرید. وقتی عصبی هستید با دیگران صحبت نکنید و گرنه بعداً پشیمان خواهید شد. امروز بعد از ظهر آشنایی قدیمی را ملاقات می کنید که درگیر تصادف شده است

    با رئیس تان درگیر بحثی میشوید که باید بسیار احتیاط کنید. نیاز به استراحت بیشتری دارید. خستگی آخرین چیزی است که شما به آن نیاز دارید

    امروز صبح باید به یک مسافرت تجاری بروید شریک عاطفیتان با زمان این سفر مخالف است و بعد از بحث های پی در پی تصمیم می گیرید که آن را به زمان دیگری موکول کنید. تمام وقت خود را صرف کارهای تجاری نکنید زمان آن فرا رسیده است که بیشتر به زندگیتان توجه نشان دهید

    بحث با رئیس تان موجب لغو شدن سفری که امروز قرار بود بروید می شود. عصبی هستید و استرس دارید. از بحث کردن بپرهیزید وگرنه بر روی سلامتی تان تاثیر می گذارد

    به دلیل سوء تفاهمی که میان شما و یکی از شرکای کاری تان به وجود آمده است عصبی هستید اما کلید موفقیت برقراری ارتباط می باشد، فرصتی دارید که نقاط مشترکی میان خود پیدا کنید. میخواهید که توصیه‌های دوستانتان را در نظر بگیرید و بیش از هر زمانی انعطاف‌پذیر باشید. بیشتر به نیازهای شریک عاطفی تان توجه کنید

    نظرتون نسبت به این مطلب چیه؟

    برای رای دادن بر روی ستاره ها کلیک کنید.

    فال دیروز روزانه

    امتیاز / 5. تعداد رای

    تاکنون هیچ رای داده نشده است. اولین نفر باشید!

    فال دیروز روزانه

    از اینکه از مطلب ما خوشتون نیومده، خیلی متاسفیم!

    برای بهبود سایت به ما کمک کنید!

    اگه براتون مقدوره لطفا بهمون بگید چرا از این مطلب خوشتون نیومده

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
    با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست.
    از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.
    همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

    مطالب زیر را حتما بخوانید

    فال ابجد امروز – شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

    فال صوتی امروز – شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

    فال حافظ امروز – شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

    فال ماهانه میلادی – ژانویه ۲۰۲۳

    فال هفتگی – فال هفته

    فال ماهانه – دی ۱۴۰۱

    خانم گوینده چقدر عالی هستید. شما که اینقدر دقیق و درست میگید تو رو خدا جوابمو بدید من بتونم بخوابم آیا میشه از اتفاقات بدی که تو فال مون میگید جلوگیری کنیم؟ باور کنید سوال همه ست
    ممنونم عزیزم

    عزیزم ما تو دنیای ماورا بنفش زندگی میکنید تمامی اشیا و جاندارن روز و شب ادم و انس و جن انرژی و روح انعکاسی دارند فرشتگان و کائنات هر زمان و هر مکان حتی درون خواب با شماست مثلا شما شب با تفکر بر موضوع خواستی بخوابید یقینا در خواب خواهید دید (بار) انرژی ها یکسان است کمی بالا و پاین دارد که انسان اشرف مخلوقات است قطعا اگر خداوند تقدیر و دستور کاری را ندهد حتی برگی از درخت نمی افتد بس از خداوند متعال در تمام مسیر زندگیت چه خوب چه بد چه زیبا چه زشت درخواست یاری کنید که هیچ گاه خداوند برخلاف قلب انسانهای دست به تقدیر نمیبرد

    منتظر فال دوشنبه هستیم

    خیلی حالم بد شده. فال آیندم وحشتناک بود یعنی راهی نیست تغییرش بدم؟😭😭😭😭😭😭😭😭فال دیروز روزانه

    انسان اشرف مخلوقاته میدونی یعنی چی؟ یعنی میتونه آینده رو با اراده و تلاش به نفع خودش تغییر بده

    چه راهی بالاتر از شاه راه اصلی خداوند از پروردگار و ائمه معصومین کمک بهره به زیبای های دنیا و ارامش روی خواهی برد

    سلام مرسی از شما فال دقیق و درست هست
    😊👌

    سلام و تشکر بابت فالها
    ببخشید شما برای ۳۰ فروردین فال متولدین نذاشته بودین

    چه مشکلی پیش امده چرا بروزرسانی نمیشه؟

    سلام دوست عزیزم. فال ها هر روز آپدیت میشن. لطفا بروزر خودتون رو توی صفحه فال رفرش کنید. (اگر موبایل دارید، صفحه رو از در بالاترین نقطه به سمت پایین بکشید تا رفرش بشه یا علامت 🔄 رو در موبایل یا کامپیوتر f5 بزنید) با این کار به طور کامل مشکل برطرف میشه.

    سلام چرا به روزرسانی نمیشود؟

    سلام دوست عزیزم. فال ها هر روز آپدیت میشن. لطفا بروزر خودتون رو توی صفحه فال رفرش کنید. (اگر موبایل دارید، صفحه رو از در بالاترین نقطه به سمت پایین بکشید تا رفرش بشه یا علامت 🔄 رو در موبایل یا کامپیوتر f5 بزنید) با این کار به طور کامل مشکل برطرف میشه.

    سلام چرا فال ناریکا باز نمیشه؟

    سلام دوست عزیزم. کدوم فال نایریکا ؟ من فال حافظش رو چک کردم اوکی بود.

    بله حافظ نایریکا برای من باز نمیشه

    سلام دوست عزیزم. بی نهایت سپاس گزاریم که این مورد رو به ما اطلاع رسانی کردید. ظاهرا برای موبایل های آیفون و در IOS OS این مشکل برای سایت بوجود اومده و در بخش های دیگه مشکلی نیست. به تیم فنی اطلاع داده شد تا در سریعترین زمان ممکن حلش کنن.

    سلام فال روزانه در مورد کار قانونی میخواستم ممنون از برنامه خوبتون.

    تازه ترین ها

    فال ابجد امروز – شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

    فال صوتی امروز – شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

    فال روزانه – شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

    فال حافظ امروز – شنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۷

    فال ماهانه میلادی – ژانویه ۲۰۲۳

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال روزانه همانطور که از نامش پیداست ، هر روز تغییر می کند

    فال روزانه ایران حافظ ، بر اساس گردش ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت است که برای متولدین هر ماه ، فال روزانه متفاوتی ارائه می شود.

    فال روزانه ایران حافظ تقریبا به صورت اتوماتیک عمل می کند اما ممکن است در برخی مواقع به دلیل عدم دسترسی به منابع خارجی ، بعضی از بخش های فال روزانه خالی باشد که امکان پر کردن آن به صورت دستی وجود دارد ، اما به دلیل آنکه ممکن است اینکار درستی فال را به خطر بی اندازد ما در مواقعی که بخش هایی از فال خالی هستند ، فال را تغییر نمی دهیم.

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین فروردین ماه می گوید : باید از خطایی كه مرتكب شدی عذرخواهی كرده و آن را جبران كنی. این كاری دشوار و سخت خواهد بود اما بهتر از آن است كه همین راه غلط را تا آخر رفته و خود یا دیگران را نابود سازی.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.فال دیروز روزانه

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : به میزان ویتامین و كالری روزانه‌ات توجه كن تا دچار عارضه‌ای نشوی. همیشه پیشگیری قبل از درمان نتیجه بهتری خواهد داد!!

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به زودی پیشنهاد خیر و برکت داری به تو خواهد شد. اگر از موقعیت به موقع در درست استفاده كنی و برای رسیدن به هدف تلاش كنی، از زحماتت خیلی زود نتیجه خواهی گرفت. اگر باهوش باشی مقداری پول به سوی تو حرکت خواهد كرد.

    متولدین فروردین رنگ شانس : قرمزملایماعداد شانس : 6 ، 9 ، 15 و 343روز اقبال : سه شنبههمراهان مناسب : مرداد ، خرداد ، آذر

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اردیبهشت ماه می گوید : با مشكلات عاطفی روبرو می‌شوی. از طرفی رفتارهای خشك و خشنت، از تو چهره نامطلوبی می‌سازد و او را فراری می‌دهد. درست است كه مشكلاتی با هم دارید اما این دلیل نمی‌شود كه خودت را ببازی و اخم كنی.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : كسی كه دیگران را شاد می‌كند، خود از شادی بزرگتری برخوردار می‌شود. بهتر است گره از ابروها باز كنی چون زندگی با این روحیه میانه بهتری دارد.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : مراقب سلامتی خود باش. از اسراف و پرخوری جدا پرهیز كن.

  • یک دعای خوب برای دوست
  • درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پس از یك هفته آرامش و مساعد بودن اوضاع اقتصادی، شرایط تغییر كرده و طوفانی از راه می‌رسد. باید بر اعصابت مسلط باشی تا بتوانی به راحتی از این بحران كوتاه‌مدت عبور كنی.

    متولدین اردیبهشت رنگ شانس : صورتی وآبی روشناعداد شانس : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : تیر ، شهریور ، دی ، اسفند

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین خرداد ماه می گوید : عشق و دوست داشتن باید در اعماق وجود آدمی جای گیرد. در غیر اینصورت به رفتاری ریاكارانه منجر خواهد شد كه به خود و دیگران لطمه می‌زند. خلوص در عشق حرف اول را می‌زند.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : نامه یا خبری می‌رسد كه جالب و شنیدنی خواهد بود. گرچه این خبر، همان چیزی نیست كه تو انتظارش را داشتی و برای آن لحظه‌شماری می‌كردی، اما در مجموع دل تو را راضی خواهد كرد و نوید خوبی است.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید به اندازه كافی وقت برای استراحت و لذت بردن از زندگی داشته باشی. این وقت را پیدا كن.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : شرایط اقتصادی تو به جایی می‌رسد كه ذهنت را آشفته می‌كند. باید بر این آشفتگی غلبه كرد و اجازه نداد كه موج حوادث تو را با خود ببرد. باید با اعتماد به نفس و توانایی كه در تو وجود دارد به این مشكلات پایان دهی.

    متولدین خرداد رنگ شانس : نارنجیاعداد شانس : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545 روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین تیر ماه می گوید : این عشق بر عقل و دین تو خیمه زده و تو را كاملا تحت تاثیر قرار داده است. هرگونه سفارش یا تضمینی در این باره بی‌فایده است و باید صبر كرد تا این موج بگذرد یا این شعله فروكش كند.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : راه حل مشكل شما شادمانی است. دوری از رنج و درد و ایجاد فضای سرور و شادی بهترین كاری است كه می‌توانید انجام دهید.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تو در برابر جسمت مسئولی و موظفی آنرا سالم و شاداب نگهداری. با خوب خوردن، ورزش كردن به اندازه كافی و قرار گرفتن در معرض نور طبیعی خورشید به اندازه كافی میتوانی به این مهم دست یابی.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : با كسانی برخورد خواهی كرد كه موقعیت مالی ممتازی دارند. انتظار می‌رود كه اگر به تو كمك كنند، زندگی تو از این رو به آن رو شود. در این باره باید احتیاط كرد و هرگونه احتمالی را در نظر داشت.

    متولدین تیر رنگ شانس : سفید نقره ای ، آبی نیلیاعداد شانس : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742روز اقبال : دوشنبه همراهان مناسب : اردیبهشت ، اسفند ، آبان

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مرداد ماه می گوید : عشق و محبت باید از هر دو طرف باشد. عشق‌های یك طرفه گاهی خطرناك خواهند بود. سعی كن كسی را دوست داشته باشی كه او هم جایی در دل خود برای تو ذخیره كرده باشد.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : به زودی خبر خوشحال كننده‌ای می‌رسد كه در زندگی تو اثر مهمی خواهد گذاشت. پس از یك دوره سختی و شكست، دوباره شانس به تو روی می‌آورد و باید سپاسگزار آن بود.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : باید ورزش را جدی گرفت و از مصرف چیزهایی كه سلامتی تو را تهدید می‌كند جدا خودداری كرد.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : هر كاری زحمت دارد، حتی غذاخوردن! پس تو نباید انتظار داشته باشی كه بدون زحمت و دردسر به سود برسی. برای رسیدن به موقعیت مالی بهتر باید تلاش زیادی بكنی.

    متولدین مرداد رنگ شانس : زرد ، طلاییاعداد شانس : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : فروردین ، آذر

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین شهریور ماه می گوید : مراقب بعضی از رفتارهایت باش! به راحتی می‌توان دلی را شكست و با یك توهین روحی را آزرد اما همان دل و روح را نمی‌توان با هزار كوشش بدست آورد.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : ارتباط با دوستانت را بیشتر كن. دوستی و رفاقت مهمترین سرمایه معنوی تو در این روزگار است. با این كار روحیه تو هم عوض می‌شود و خوشحال خواهی شد.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : اگر احساس خستگی می‌كنی و نمی‌خواهی به پزشك مراجعه كنی می‌توانی با بازی رنگها روحیه‌ات را عوض كنی، شاید تغییر رنگ لباسهایت موثر باشد. رنگ قرمز انرژی خاصی به تو می‌دهد البته در بعضی افراد موجب زودرنجی و تحریك‌‌پذیری زیاد می‌شود!! اگر به دنبال آرامش هستی رنگ آبی یا سبز می‌تواند به تو كمك كند.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : پیشنهاد كار و یا موقعیت تحصیلی خوبی مطرح می‌شود كه بسیار فریبنده و جذاب خواهد بود. بهتر است در این باره فكر كنی و اگر كاملا یقین پیدا كردی به نفع توست، بدون درنگ بپذیری.

    متولدین شهریور رنگ شانس : قهوه ای وکرماعداد شانس : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848روز اقبال : چهارشنبه همراهان مناسب : دی ، اردیبهشت

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین مهر ماه می گوید : بدون دلیل برای خود مانع و مشكل می‌تراشی. یك اشتباه كوچك، یك تاخیر غیرموجه و یك سهل‌انگاری بیهوده می‌تواند تو را دچار دردسرهای متعددی كند كه اصلا لزومی نداشت.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : حواست را جمع کن چون همین روزها شانس در خانه‌ات را به صدا درمی‌آورد. مشکل ذهنت را مشغول كرده كه به خوبی و خوشی تمام می‌شود. یک نفر از اعضای سالمند خانواده در مسئله مهمی كمكت می‌كند.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : از پرخوری یا استفاده از چیزهایی كه به جسم تو آسیب می‌رساند پرهیز كن. هنوز كارها و برنامه‌های زیادی در پیش داری و باید روح و جسمی سالم داشته باشی.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : راه رسیدن به سود اقتصادی، هموار و امن است. پس جایی برای نگرانی و تردید باقی نمی‌ماند. بهتر است تلاش كنی تا به موفقیت برسی.

    متولدین مهر رنگ شانس : بنفش وقهوه ایاعداد شانس : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143 روز اقبال : جمعه همراهان مناسب : آذر ، بهمن ، خرداد

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آبان ماه می گوید : پیش از یك رابطه عاطفی یا عاشقانه باید خود را برای آن آماده ساخت. اول باید خانه را آب و جارو كرد و سپس از مهمان خواست كه به آن قدم بگذارد. در این راه باید تجربه زیادی آموخت.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : خبرهای تازه‌ای می‌رسد كه شادی‌آفرین خواهد بود. دوباره اوضاع به روال سابق خود باز می‌گردد و نگرانی‌ها برطرف خواهد شد. برخلاف آنچه تصور می‌كردی، روزهای خوبی در راه است.فال دیروز روزانه

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : تغییرات آب و هوا، در تو تاثیر گذاشته و اگر مراقبت نكنی دچار عارضه‌ای خواهی شد. مراقب سلامتی خود باش.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : اگر دست بالا داشته باشی می‌توانی چیزی را بخری كه ارزنده خواهد بود. شرایط خوبی فراهم شده است و تو می‌توانی بخشی از آرزوهای مادی خود را عملی سازی. برای برای كارها باید برنامه‌ریزی دقیقی داشت.

    متولدین آبان رنگ شانس : قرمزروشن وسیاهاعداد شانس : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659 روز اقبال : سه شنبه همراهان مناسب : تیر و اسفند

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین آذر ماه می گوید : تو باید در برخورد با دوستان شجاعت و صراحت داشته باشی تا رابطه‌تان تضمین شود. شاید در ابتدا برای مدتی كوتاه، دلخوری و ناراحتی پیش بیاید اما در دراز مدت به تو حق خواهد داد.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : دوستان یا همكاران تو را به خاطر انجام كاری تشویق خواهند كرد و این در روحیه تو تاثیر زیادی می‌گذارد.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : نباید بگذاری ركود و یكنواختی زندگی تو را تحت تاثیر قرار دهد. هر از چند گاه با یك ابتكار تازه باید دست به عمل جدیدی بزنی كه زندگی تو را تغییر دهد. با این كار سلامتی روحی‌ات را تضمین می‌كنی.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : وضعیت اقتصادی تو ثابت خواهد بود. این ماه انتظارهای زیادی داری كه شاید بخشی از آنها تحقق پیدا نكند. از عجله و شتابزدگی دوری كن. باید به اندازه كافی صبر و حوصله داشت تای كار به نتیجه برسد.

    متولدین آذر رنگ شانس : آبی وسفیداعداد شانس : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343 روز اقبال : پنجشنبه همراهان مناسب : فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین دی ماه می گوید : فرصتی دست می‌دهد كه باید بتوانی از آن درست استفاده كنی چون این فرصت به این زودی‌ها دوباره بدست نمی‌آید. اما در مورد احساساتت زیاده‌روی نكن چون پشیمان می‌شوی.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : مسافرتی پرخاطره در پیش داری و یا مسافر داری. بعضی ملاقات‌ها و دیدارهای این هفته را به فال نیک بگیر، چون این روزها روی خط شانس هستی.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در مقابل بعضی حرفهای منفی و یا نیش زبان زدنهای دیگران صبور و بردبار باشید. مراقب سلامتی‌ات باش. دور شدن از محیط های شلوغ و پر سر و صدا میتواند روحیه‌ات را بهتر كند.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : طلبی را که فراموش كردی وصول خواهد شد. بعضی‌ها به موقعیت تو در امور اقتصادی یا محیط كاریت غبطه می‌خورند پس قدر این زمان را بدان و با خرج‌تراشی بی‌فكر اوضاع را خراب نكن.

    متولدین دی رنگ شانس : سفید و قهوه ایاعداد شانس : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544 روز اقبال : شنبه همراهان مناسب : شهریور ، اردیبهشت

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین بهمن ماه می گوید : به زودی تحولی رخ می‌دهد و این شرایط به همین صورت باقی می‌ماند. بعضی وقت‌ها باید دهها عامل دست به دست هم دهند تا اتفاقی بیفتد. بهتر است به جای انتظار كشیدن به فكر برنامه‌های فردیت باشی.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : همین روزها آرزوی قدیمی‌ات برآورده می‌شود و یا خودت را به آن نزدیكتر احساس می‌كنی. آنوقت زندگی شیرین‌تر از گذشته می‌شود. موفقیت شغلی یکی از دوستان یا نزدیکانت موجب خوشحالی و افتخار تو می‌شود.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : در حال حاضر سلامتی كامل داری پس آن را با برنامه غذایی مناسب و ورزش تضمین كن.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : به احتمال زیاد مبلغی به پس‌انداز تو افزوده خواهد شد. برای پیشرفت كردن باید قاطعانه تلاش كنی تا به موفقیت خود یقین داشته باشی.

    متولدین بهمن رنگ شانس : آبی تیرهاعداد شانس : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999 روز اقبال : یکشنبه همراهان مناسب : خرداد ، آذر ، مهر

    فال روزانه ایران حافظ در خصوص روابط عاطفی و احساسی برای متولدین اسفند ماه می گوید : آنقدر به كار و مسائل مالی سرگرمی كه احساس و عاطفه را به كلی فراموش كردی. بخش مهمی از زندگی تو در مسائل عاطفی خلاصه شده است پس بیشتر به آن اهمیت بده.

    در خصوص توصیه های اجتماعی امروز نوشته شده است : با رسیدن یک خبر خوش و یا مقداری پول احساس می‌کنی روحیه تازه‌ای پیدا کردی. به زودی در جمعی حاضر می‌شوی كه اگر مواظب حرفهایت باشی، خوش می‌گذرد. باید اطرافیان از كنار تو بودن لذت ببرند نه اینكه باعث رنجششان شوی.

    امروز درباره سلامتی متولدین این ماه گفته شده است : برای غلبه بر بیماری كارهای ساده‌ای می‌توانی انجام دهی. مثلا خوردن مواد غذایی حاوی هورمونهای گیاهی، استفاده از نور فیلتر نشده و طبیعی روز، ورزش روزانه و كنترل استرس.

    درباره کار و تجارت و اقتصاد نیز توصیه شده است : بعضی مشكلات مالی در حال برطرف شدن است. هیچ كس نیست كه در زندگی خود مشكلی نداشته باشد. اساسا وجود بعضی از مشكلات برای اینست كه تو بیشتر تلاش كنی تا موفق شوی.

    متولدین اسفند رنگ شانس : آبی آسمانی وقهوه ای روشناعداد شانس : 7 ، 11 ، 73 و 354 روز اقبال : پنجشنبههمراهان مناسب : اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

    آیا میخواهید فال روزانه فردا را از هم اکنون بدانید ؟ روی تصویر زیر کلیک کنید..

    اکثر عزیزانی که از گوگل به صورت مستقیم وارد این صفحه شدند ، چنین کلماتی را جستجو کردند : فال روزانه – فال روزانه آنلاین – فال روزانه ایران حافظ – فال روزانه جدید – daily Omen البته چون این سایت در خصوص فال روزانه بسیار کامل عمل کرده است ، ممکن است با کلماتی از قبیل فال روزانه پیچک یا فال روزانه پرشین فال یا فال روزانه الامتو یا فال روزانه بیتوته یا فال روزانه نمکستان یا فال روزانه نمناک یا حتی فال روزانه pmc هم در صفحه نخست جستجوی قرار گرفته باشد ، اما منبع فال روزانه ایران حافظ یک منبع خارجی بوده است که باتوجه به نوع قرار گرفتن ستارگان توضیحاتی را ارائه می کند که ما به فارسی آن را ارائه می کنیم ، لازم به توضیح است برخی مواقع ممکن است در روزهایی برای برخی ماه ها بخشی از فال روزانه خالی باشد که در این صورت بهتر از اشتباه بودن فال روزانه است پس فال روزانه ایران حافظ ، یک فال روزانه درست و اساسی می باشد و ما علاقه مند هستیم شما فال روزانه را فقط در ایران حافظ دنبال کنید که منبع اصلی تمام سایت های اینترنتی است.

    

    فال روزانه بر اساس گردش ستارگان فعالیت می کند و برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی وجود دارد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین فروردین به این صورت رقم بخورد ::: این عشق نهایتا ثمر می‌دهد و به كسی كه دوستش داری می‌رسی. به شرط آنكه از هیچ كوشش در راه آن دریغ نكنی. كسی را دوست بدار كه تو را فقط به خاطر خودت بخواهد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین فروردین ماه در خصوص حوزه سلامت ::: بیماری‌های بزرگ از یك سرماخوردگی كوچك شروع می‌شوند. پس مراقب سلامتی‌ات باش.فال دیروز روزانه

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین فروردین ماه اینطور نوشته شده است :::

    شعار متولدین فروردین : من هستم

    ستاره حاکم فروردین : مریخ

    عنصر وجود فروردین : آتش

    فلز وجود فروردین : آهن

    سنگ متولدین فروردین ماه ، الماس است و خواص قابل توجهی هم دارد.

  • چگونه در چشم پسران جذاب باشیم
  • سنگ الماس از محکم ترین مواد روی زمین ساخته می شود و در یونان باستان ، قدرت های شفابخشی را به الماس ها نسبت می دهند ،
    مثل وضوع و انرژی و همچنین تعادل.

    گل متولدین فروردین : گل مینا با نماد بی گناهی ، خلوص و عاشق پیشگی بوده که بر همگان غلبه می کند.

    درخت متولدین فروردین : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

    رنگ شانس متولدین فروردین : قرمز ملایم

    اعداد شانس متولدین فروردین : 6 ، 9 ، 15 و 343

    روز اقبال متولدین فروردین : سه شنبه

    همراهان مناسب متولدین فروردین : مرداد ، خرداد ، آذر

    مشخّصات كلی متولدین فروردین ماه :

    پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رك و بی‌پروا ، زود عكس‌العمل نشان می‌دهد، لایق و كاردان ، عاشق قدرت ، بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فكر نمی‌كند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفكر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد

    با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتكر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل كشمكش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشك و یك دنده ، مخالف دوز و كلك ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددكار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند

    مرد ها و زن های متولدین فروردین هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین فروردین ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    درحال حاضر در بهترین وب سایت ارائه دهنده فال روزانه هستید و از شما ممنونم که فال های روزانه خود را اینجا می خوانید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اردیبهشت به این صورت رقم بخورد ::: تمایل داری خبری را پیش از اینكه تحقیق كرده باشی، باور كنی. این شتابزدگی خطرناك خواهد بود و باید در مورد هر خبری كاملا تحقیق كرده و سپس تصمیم گرفت. به این ترتیب مشكلات كمتری پیش می‌آید.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اردیبهشت ماه اینطور نوشته شده است ::: یك سهل‌انگاری تو را دچار بحران خواهد كرد. باید مراقب باشی و از فرصت‌های خوب كاری یا تحصیلی به نفع خودت استفاده كنی.

    شعار متولدین اردیبهشت : همه چیز مال من است

    ستاره حاکم اردیبهشت : زهره

    عنصر وجود اردیبهشت : خاک

    فلز وجود اردیبهشت : مس

    سنگ متولدین اردیبهشت ماه ، زمرد است و خواص قابل توجهی هم دارد.

    سنگ الماس که معمولا به رنگ سبز است و نماد عشق و موفقیت می باشد ، کسانی که از این سنگ استفاده می کنند آینده نگری ، جوانی و خوشبختی را به خودشان هدیه می دهند ، سنگ زمرد نشان از تولد دوباره دارد و بجز متولدین اردیبهشت ، برای همه متولدین فصل بهار نیز توصیه می شود..

    گل متولدین اردیبهشت : زنبق دره یا گل موگه ( گل برفی ) ، نشان دهنده فروتنی ، خوش قلبی و نیک نامی است.

    درخت متولدین اردیبهشت : صنوبر، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

    رنگ شانس متولدین اردیبهشت : صورتی وآبی روشن

    اعداد شانس متولدین اردیبهشت : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

    روز اقبال متولدین اردیبهشت : جمعه

    همراهان مناسب متولدین اردیبهشت : تیر ، شهریور ، دی ، اسفندفال دیروز روزانه

    مشخّصات كلی متولدین اردیبهشت ماه :

    خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالكیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی و سالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ، خوشگل‌پسند ، پول‌دوست ، همیشه راضی ، مصمّم ، پركار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر كاری صورت واقعی می‌دهد ، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع كن ، اهل هنر

    مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌كند ، مستعد كشاورزی ، هركاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه كنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، كمك رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ، میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیك پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد

    مرد ها و زن های متولدین اردیبهشت هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اردیبهشت ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال های روزانه بر اساس گردش ماه و خورشید تغییر می کنند لذا هر روز برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی ارائه می گردد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین خرداد به این صورت رقم بخورد ::: از دوستی‌هایی باید ترسید كه هر روز به رنگی است. كسانی مقاصدی را پشت دوستی‌های خود پنهان می‌كنند، كه شناخت آنها دشوار خواهد بود. به هر حال باید همیشه مراقب بود.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: اگر وقت داری می‌توانی در كلاس‌های مورد علاقه‌ات ثبت‌نام كنی. به این صورت هم معلومات و اطلاعاتت بیشتر می‌شود و هم روحیه‌ات عوض می‌شود.

    فال روزانه متولدین خرداد ماه در خصوص حوزه سلامت ::: با خوردن غذاهای مقوی و كم‌كالری می‌توانی شادابی و سلامتی‌ات را حفظ كنی.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین خرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: وضع مالی تو خوب است. می‌توانی با احسان و بخشش مادی این شادمانی را تكمیل كنی. در راه خیر هر كس به اندازه توان خود كمك می‌كند و از منافع مادی و معنویش بهره می‌گیرد.

    شعار متولدین خرداد : من فکر میکنم

    ستاره حاکم خرداد : عطارد

    عنصر وجود خرداد : هوا

    فلز وجود خرداد : جیوه

    سنگ متولدین خرداد ماه ، مروارید است که بسیار قیمتی و از دل صدف بیرون آمده باشد.

    مروارید تنها سنگی است که دل یک موجود دریایی بیرون می آید و نیازمند هیچ تراشی جهت پیدا شدن شکوه و زیبایی اش نیست. خلوص از خواص مهم این سنگ می باشد.

    گل متولدین خرداد : رز و همینطور پیچ امین الدوله از گلهای متولدین این ماه هستند ، هر رنگ از گل رز نماد یک چیز خاص است ، مثلا : قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، صورتی به معنی کمال و سفید به معنای معصومیت است. پیچ امین الدوله ، نشان دهنده پیوندهای قوی عشقی است.
    .

    درخت متولدین خرداد : درخت زبان گنجشک، ممرز، انجیر، توس، سیب

    رنگ شانس متولدین خرداد : نارنجی

    اعداد شانس متولدین خرداد : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

    روز اقبال متولدین خرداد : چهارشنبه

    همراهان مناسب متولدین خرداد :
    مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

    مشخّصات كلی متولدین خرداد ماه :

    اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق كارهای فكری ، كنجكاو ، پرانرژی ، دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز كار را تمام نمی‌كند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فكری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های كوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حركت ، متنفّر از تقلّب ، عاشق كامپیوتر ، از كار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش

    در یك‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ، دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیك پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نكته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، كم حرف ، آب زیر كاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نكنید ، میل ندارد كسی از كارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند .

    مرد ها و زن های متولدین خرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین خرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین تیر به این صورت رقم بخورد ::: همیشه زندگی عاطفی انسانها در حال تغییر و دگرگونی است. اگر این تحولات نباشد، زندگی ما شكل نمی‌گیرد پس به جای گله و شكایت و غصه خوردن خودت را با این تحولات هماهنگ كن و سعی كن خودت در تغییرات عاطفی زندگیت نقش داشته باشی.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: به جاهای مختلفی می‌روی و در هر كدام با دوستان تازه‌ای آشنا می‌شوی. هم در زندگیت تغییرات خوبی ایجاد می‌شود و هم این آشنایی‌ها باعث می‌شود به تجربه و شناخت‌هایی می‌رسی كه برای آینده‌ات بسیار مفید است.

    فال روزانه متولدین تیر ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین تیر ماه اینطور نوشته شده است ::: بهتر است كار تو با علاقه و خواسته‌های درونیت هماهنگ باشد. فقط سود مالی مهم نیست. می‌توانی راه‌ها و كارهای مختلفی را امتحان كنی و در نهایت كاری را انتخاب كنی كه با روحیه تو سازگار باشد.

    شعار متولدین تیر : من احساس میکنم

    ستاره حاکم تیر : ماه

    عنصر وجود تیر : آب

    فلز وجود تیر : نقره

    سنگ متولدین تیر ماه: یاقوت سرخ که ارزش بالایی دارد و از سلامت جسم و روح محافظت می کند ، همچنین ثروت و عشق را در زندگی بیشتر می کند.

    سنگ یاقوت سرخ یا روبی نوع قرمز کروندوم و با درجه سختی 9 دومین ماده سخت جهان بعد از الماس می باشد.

    گل متولدین تیر : زبان پس قفا و نیلوفر آبیان می باشدزبان پس قفا به معنی پیوند محکم در عشق می باشد ، ولی رنگ های متفاوت در آن معانی مختلفی نیز دارد ، صورتی به معنی بی مهری ، سفید به معنی خلق و خوی خوب ، بنفش به معنی عشق اول می باشد، گل دیگر این ماه که نیلوفر آبیان است به معنی خلوص و عظمت و شکوه می باشد.
    .

    درخت متولدین تیر : سیب، انجیر، نارون، سرو

    رنگ شانس متولدین تیر : سفید ، نقره ای ، آبی ، نیلی

    اعداد شانس متولدین تیر : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

    روز اقبال متولدین تیر : دوشنبه

    همراهان مناسب متولدین تیر :
    اردیبهشت ، اسفند ، آبان

    مشخّصات كلی متولدین تیر ماه :

    خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به كشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیك پوش ، پشتیبان اقوام ، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، دارای حس پدرانه یا مادرانه ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، محتاج به كمك دیگران ، پر محبّت ، مطیع همسر ، تا حدودی خسیس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتی ، در آشتی پیشقدم نمی شود

    همسری با وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد ، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، مادیّگرا و پول پرست ، رك گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودی سطحی نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زیاد به مادر ، عاشق تعریف و تمجید ، مهمان نواز عالی . خیلی ظریف ، شكیبا ، صمیمی ، محافظه كار ، اهل ریسك نیست ، میهن پرست ، انتقامجو ، وسواسی ، رئوف و مهربان

    مرد ها و زن های متولدین تیر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین تیر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مرداد به این صورت رقم بخورد ::: اینكه تو نگران آینده هستی خوب است اما حساسیت بیش از حد، تو را از فكر كردن درست و دقیق بازمی‌دارد. باید اول این استرس و نگرانی بیهوده را از خود دور كنی تا بتوانی با آرامش فكر كنی. این تصمیم بزرگی است و احتیاج به فكر عمیق همراه با آرامش دارد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین مرداد ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: افكار پراكنده و بی‌برنامه بودن تو نه تنها مشكلی را حل نمی‌كند بلكه بحران مالی‌ات را افزایش می‌دهد. با یك تصمیم و نگرش درست و بررسی اوضاع كنونی، می‌توانی راه‌حلی برای این مشكل بیابی.

    شعار متولدین مرداد : من اراده میکنم

    ستاره حاکم مرداد : خورشید

    عنصر وجود مرداد : آتش

    فلز وجود مرداد : طل

    سنگ متولدین مرداد ماه: سنگ زبرجد فقط در اعماق زمین قابل کشف است و معمولا توسط آتشفشان ها به سطح زمین می رسد ، سنگ زبرجد دارای قدرت شفا بخش است و مانع بروز کابوس ها و خواب های آشفته خواهد شد

    همچنین به فردی که این سنگ را همراه دارد قدرت نفوذ در کلام بهتری می دهد ، رنگ این سنگ متغیر است و از سبز مایل به زرد تا قهوه ای مایل به سبز می باشد.

    گل متولدین مرداد : گل گلایول و شقایق از گل های مخصوص متولدین این ماه هستند ، گل گلایول نماد آرامش ، صداقت و شیفتگی است و گل شقایق باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را دارد ، شقایق قرمز به معنی لذت ، شقایق سفید به معنی دلگرمی ، شقایق زرد به معنی آرزوی ثروت و موفقیت بیشتر می باشد.
    .

    درخت متولدین مرداد : سرو، صنوبر، سدر، کاج

    رنگ شانس متولدین مرداد : زرد ، طلایی

    اعداد شانس متولدین مرداد : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

    روز اقبال متولدین مرداد : یکشنبه

    همراهان مناسب متولدین مرداد :
    فروردین ، آذر

    مشخّصات كلی متولدین مرداد ماه :

    پر محبّت ، متنفّر از دروغ ، واقعاْ قدرتمند ، ثابت قدم ، عاشق شهرت ، بسیار مغرور ، سر حال و بشّاش ، خودخواه و جاه طلب ، بد پیله ، خود بزرگ بین ، مقتدر ، مؤدّب ، فعّال و كوشا ، با ثبات و پایدار ، قوی و با اراده ، اهل معنویّات ، خود نما ، عاشق تعریف و تمجید ، با جرأت و شهامت ، رهبر و فرمانروا ، زود گول می خورد ، پر انرژی ، بلند نظر ، صدّیق و مهربان ، سخاوتمند ، وفادار ، شجاع ، علاقه مند به زندگی تجمّلی ، لجوج ، حساس ، پر توقّع ، پر تحمّل

    دوستِ واقعی ، یك پدر نمونه ، بی ریا ، رام شونده ، دارای خشمی طوفانی ، مدافع و پشتیبان اطرافیان ، علاقه مند به موسیقی ، باید مورد ستایش قرار گیرد ، كمی حسود ، كار آمد ، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج ، با گذشت ولی خودخواه ، بدون كینه ، فاقد بد ذاتی ، خون گرم ، ظریف كار ، سریع الانتقال ، خوش سیما و شكیل ، همیشه تمیز ، یك دفعه و ناگهانی عصبانی میشود ، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم

    مرد ها و زن های متولدین مرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه هر روز در سایت بزرگ پیچک ( Daily Fal ) بروزرسانی می گردد ، هر روز راس ساعت 00:00 منتظر فال روزانه جدید از سایت ما باشید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین شهریور به این صورت رقم بخورد ::: باید هر كسی و یا هر چیزی را كه زندگی عاطفی تو را دچار تنش می‌كند، از خودت دور كنی. در راهی قدم بگذار و به كسی عشق بورز كه قابل اعتماد باشد. تا در مورد قصد و نیت كسی مطمئن نشدی، او را به قلبت راه نده.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

    فال روزانه متولدین شهریور ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین شهریور ماه اینطور نوشته شده است ::: ممكن است در حال حاضر بحران مالی داشته باشی اما نباید بترسی چون این بحران كوچك به زودی حل خواهد شد. اینگونه مشكلات در حدی نیستند كه بتوانند اراده تو را به شكست بكشانند. با تلاش و اعتماد به نفس قطعا به نتیجه مطلوب خواهی رسید.

    شعار متولدین شهریور : من تجزیه و تحلیل میکنم

    ستاره حاکم شهریور : ولکان و مرکوری

    عنصر وجود شهریور : خاک

    فلز وجود شهریور : پلاتین

    سنگ متولدین شهریور ماه: یاقوت کبود ، سنگی درخشان و زیباست که از شخص در برابر حسادت و آسیب محافظت می کند ، در دوران قرون وسطی ، برخی روحانیون از این سنگ به عنوان نمادی از بهشت استفاده می کردند.

    سنگ یاقوت کبود به رنگ سایه های مختلف آبی است و در رنگ های بنفش ، سبز ، نارنجی ، زرد و گاهی هم صورتی در دسترس می باشد.

    گل متولدین شهریور : ستاره ای و نیلوفر پیچ ، از گل های مخصوص متولدین این ماه است ، گل ستاره ای نشان دهنده عشق و قدرت است و گل نیلوفر پیچ نشان دهنده محبت است..

    درخت متولدین شهریور : بید مجنون، لیمو، زیتون، فندق

    رنگ شانس متولدین شهریور : قهوه ای و کرم

    اعداد شانس متولدین شهریور : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

    روز اقبال متولدین شهریور : چهارشنبه

    همراهان مناسب متولدین شهریور :
    دی ، اردیبهشت

    مشخّصات كلی متولدین شهریور ماه :

    حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیكل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و كوشا ، سرمایه دار ، كمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّكی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق كامپیوتر ، روشنفكر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتكر ، اهل اعتدال و میانه روی

    كمك رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابك ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، كاردان و لایق ، نكته سنج ، خود كفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش ، خرده ‌گیر و خورده بین

    مرد ها و زن های متولدین شهریور هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین شهریور ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه یا Daily omen که پیش روی شماست ، کامل ترین فال روزانه در سطح وب می باشد که همواره بروز و کامل بوده است.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مهر به این صورت رقم بخورد ::: اگر متاهل هستی روابط تو با همسرت بسیار ایده‌آل و خوب خواهد شد و اگر با كسی دوست هستی روابط حسنه است! با بعضی رفتارها و حرفهای خود نباید این رابطه را از بین برد. باید مراقب بود كه این چینی نازك عشق ضربه نخورد و نشكند!

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین مهر ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مهر ماه اینطور نوشته شده است ::: برای تحقق خواسته‌هایت به پشتوانه مالی و مادی نیاز داری. پس باید در درجه اول امكانات آن را فراهم ساخت و سپس دست به كار شد.

    شعار متولدین مهر : من تعادل برقرار میکنم

    ستاره حاکم مهر : زهره

    عنصر وجود مهر : هوا

    فلز وجود مهر : مس

    سنگ متولدین مهر ماه: سنگ تورمالین و اپال از سنگ های معروف به سنگ رنگین کمان می باشد.

    سنگ تورمالین به رنگ های زیادی در دسترس است که معنی عشق و دوستی می دهد ، سنگ اپال نیز یک جواهر گرانبهاست و دارای چندین رنگ است و معنی وفاداری و اعتماد می دهد.

    گل متولدین مهر : گل جعفری و شاه اشرفی از گل های متولدین این ماه هستند ، گل جعفری به معنی عشق جاویدان و گل شاه اشرفی نشان دهنده صلح و آرامش است.

    درخت متولدین مهر : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

    رنگ شانس متولدین مهر : بنفش و قهوه ای

    اعداد شانس متولدین مهر : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

    روز اقبال متولدین مهر : جمعه

    همراهان مناسب متولدین مهر :

    آذر ، بهمن ، خرداد

    مشخّصات كلی متولدین مهر ماه :

    اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فكر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری ، پر شور و حرارت نیست ، عاقل ، اهل حمایت از دیگران ، معتدل و پایدار ، شكمو ، امیدوار ، با انصاف ،خوش سلیقه

    اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، كنجكاو و جستجو گر ، متنفّر از زیادی مهمان ، انتقامجو ، از بی بند و باری متنفّر است ، با معلومات و با درایت ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد ، مهربان ، شیك پوش و جذّاب ، نكته سنج ، دارای پشتكار فراوان ، یك روز گرم و یك روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ، گاهی لجباز ، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ، صادق و درستكار ، خوش مشرب ، ساده دل ، آسان گیر ، دو دل و مردد ، خوش‌بین

    مرد ها و زن های متولدین مهر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مهر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    هر روز فال روزانه وب سایت پیچک بروز می شود و می توانید به صورت رایگان به فال روزانه خود دسترسی داشته باشید و نسبت به آن آگاهی پیدا کنید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آبان به این صورت رقم بخورد ::: نباید هر چه كه می‌شنوی باور كنی چون در این صورت به كسی ستم خواهی كرد كه شدیدا تو را دوست دارد. به چشمهایی كه از زندگی عزیزتر هستند باید اطمینان داشت و فریب شیطان را نخورد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: تا پایان روز احساس خوشبختی خواهی کرد چون بعضی امور، که فکرت را مشغول کرده بود، روبراه می‌شود. در یک میهمانی خبرهای امیدبخشی خواهی شنید.

    فال روزانه متولدین آبان ماه در خصوص حوزه سلامت ::: به طور متوسط هر فرد حداقل به مدت نیم ساعت در روز به ورزش هوازی با شدت كم (پیاده روی، باغبانی، كار در خانه) و ورزش هوازی با شدت متوسط (پیاده روی تند، حركات موزون، دویدن، شنا) نیازمند است. تو در چه مرحله‌ای هستی!!!

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آبان ماه اینطور نوشته شده است ::: باید تغییراتی اساسی در زندگیت ایجاد كنی. ركود و یكنواختی خلاقیت تو را از بین می‌برد. همیشه باید به فكر پیشرفت باشی.

    شعار متولدین آبان : من آرزو میکنم

    ستاره حاکم آبان : پلوتو

    عنصر وجود آبان : آب

    فلز وجود آبان : آهن

    سنگ متولدین آبان ماه: سنگ سیترین و توپاز از سنگ های متولدین این ماه از سال می باشد ، سنگ توپاز که در رنگ های صورتی ، بنفش ، نارنجی ، زرد و انواع آبی در دسترس است ، معنی عشق و محبت دارد و کسی که از آن استفاده می کند ، معمولا انرژی قدرت و خرد را از این سنگ می گیرد.

    سنگ سیترین نیز که با انرژی شفابخش از آن یاد می شود ، قدرت امید ، انرژی و گرما را به شخصی که از آن استفاده می کند می بخشد ، همچنین این سنگ بسیار شادی بخش بوده و برای سلامتی مفید است.

    گل متولدین آبان : گل گل داوودی مخصوص متولدین این ماه است ، البته باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را می دهد ، گل داوودی قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، گل داوودی سفید به معنی بی گناهی ، خلوص و عشق خالص می باشد. گل داوودی زرد را به روایتی نشانه جدایی می پندارند.

    درخت متولدین آبان : گردو، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

    رنگ شانس متولدین آبان : قرمز روشن و سیاه

    اعداد شانس متولدین آبان : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

    روز اقبال متولدین آبان : سه شنبه

    همراهان مناسب متولدین آبان :

    تیر و اسفند

    مشخّصات كلی متولدین آبان ماه :

    قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشكار ، هوشیار ، حسّاس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان ، انتقامجوی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ كوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنویّات ، عاشق مسائل مرموز ، هر كاری را به پایان می رساند ، مشكوك و كنجكاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقّق ورزیده ، كاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فكر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ، فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمّل ، فنا ناپذیر

    عدّه كمی را وارد زندگی خود می كند ، عاشق تولّد مجدّد ، دارای اهداف عالی ، بلند پرواز ، علاقه‌مند به روانكاوی و روانشناسی ، پر شور و حرارت ، پدری فداكار ، عاشق نصیحت كردن دیگران ، دارای افكار تخیّلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد ، متنفّر از دروغ ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو ، عاشق اسرار حیات و جهان ، با اعتماد به نفس ، شجاع و دلیر ، كمال گرا ، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می كند

    مرد ها و زن های متولدین آبان هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آبان ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه پیچک ، واقعا بهترین فال روزانه ای است که در گوشی تلفن همراه نیز به راحتی می توانید استفاده کرده و لذت ببرید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آذر به این صورت رقم بخورد ::: در سایه یك رفاقت و دوستی خوب و صمیمانه می‌توان سال‌ها آرامش داشت و خوش بود. مواظب باش با بی‌توجهی و سربه‌هوایی‌ات این موقعیت را از خودت نگیری.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: با حركت و پویایی وجودی، تو همیشه در حال انجام دادن كار تازه‌ای هستی. این مساله زندگی تو را از حالت یكنواخت و كسل‌كننده درمی‌آورد و تنوع را به زندگیت برمی‌گرداند.

    فال روزانه متولدین آذر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: مراقب سلامتی خود باش و قدر آن را بدان. به جای تخریب بدن سالم و تندرستت، باید از آن مراقبت كنی.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آذر ماه اینطور نوشته شده است ::: پس از این بحران، وضعیت مادی تو بهبود خواهد یافت. گرچه تا آن زمان هنوز راه درازی در پیش خواهد بود اما مطمئن باش كه آینده درخشانی در انتظار توست و به آن دست خواهی یافت.

    شعار متولدین آذر : من میبینم

    ستاره حاکم آذر : مشتری

    عنصر وجود آذر : آتش

    فلز وجود آذر : قلع

    سنگ متولدین آذر ماه: سنگ فیروزه ، زیرکن و تانزانیت از سنگ های مهم متولدین این ماه هستند ، تانزانیت تنها در تانزانیا و در یک کوه یافت می شود که به رنگ بنفش آبی درخشان است ، زیرکن نیز با شفافیت چشمگیری که دارد می تواند به عنوان الماس از آن یاد شود و در رنگ های مختلفی از جمله آبی ، زرد ، نارنجی ، قهوه ای و قرمز موجود می باشد.

    نام این سنگ از کلمات زر و گون عربی ، که به معنی طلا و رنگ می باشد گرفته شده است. سنگ فیروزه ، این سنگ در طیف وسیعی از رنگ های آبی است و استفاده از این سنگ برای متولدین این ماه باعث می شود تا فرد را از هر گونه آسیبی دور کند.

    گل متولدین آذر : گل نرگس و گل خاس ( کولِخاس ) ، از گل های زیبا و مناسب متولدین آذر ماه می باشد ، گل نرگس به نشانه این است : همان که هستید را نشان بدهید ، گل خاس نیز به معنی خوشبختی درونی می باشد.

    درخت متولدین آذر : درخت ماه: ممرز، انجیر، راش

    رنگ شانس متولدین آذر : آبی و سفید

    اعداد شانس متولدین آذر : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

    روز اقبال متولدین آذر : پنجشنبه

    همراهان مناسب متولدین آذر :

    فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

    مشخّصات كلی متولدین آذر ماه :

    پر شانس‌ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش‌كار ، با هوش و با نشاط ، اهل دین و مذهب و معنویّات ، كنجكاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاك ، یك دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشكار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود

    علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتّب كار عوض می كند ، عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاك و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، كم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رك گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر كاری می كند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق

    مرد ها و زن های متولدین آذر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آذر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال صرفا جنبه سرگرمی دارد ولی بهتر است توصیه های جالبش را مد نظر قرار داده و گاهی هم جدی گرفته شود.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین دی به این صورت رقم بخورد ::: دوستی تو را دعوت می‌كند اما امكان پاسخگویی برای آن وجود ندارد. فاصله‌ای كه بین تو و او برقرار شده مانع از آن می‌شود كه بتوان پاسخ مثبتی داد. باید صبر كرد تا با تغییر اوضاع و احوال این فاصله برداشته شود.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: شاید با رفتن به یك مسافرت بتوانید تا مدتها خاطرات قشنگی داشته باشید. كمی به خودتان برسید و تفریح كنید. مطمئنا به كسی برنمی‌خورد!!!!

    فال روزانه متولدین دی ماه در خصوص حوزه سلامت ::: بهتر نیست به جای خوردن روزی یك مشت قرص و دارو!!! آب میوه بخوری و كمی به اعصابت مسلط باشی. شاید اینطوری روز رو بهتر شروع كنی.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین دی ماه اینطور نوشته شده است ::: موفقیتی بدست می‌آید كه سود مادی خوبی راه به همراه خواهد داشت. با این موفقیت می‌توانی به بخشی از آرزوهای خود برسی و برای بخش دیگر تدبیر تازه‌ای اندیشید.

    شعار متولدین دی : من به کار میگیرم

    ستاره حاکم دی : زحل

    عنصر وجود دی : خاک

    فلز وجود دی : سرب

    سنگ متولدین دی ماه: سنگ گارنت به معنی دانه انار است.

    این سنگ نشان دهنده دوستی و اعتماد همیشگی و دائمی می باشد.

    گل متولدین دی : گل میخک قرنفلی و همچنین گل برفی از گلهای مخصوص متولدین این ماه می باشند. گل میخک قرنفلی قرمز به معنی عشق و میخک قرنفلی صورتی معنی محبت را می دهد ، گل برفی نیز به معنی امید و زیبایی خیره کننده می باشد.

    درخت متولدین دی : درخت ماه: صنوبر، نارون، سرو

    رنگ شانس متولدین دی : سفید و قهوه ای

    اعداد شانس متولدین دی : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

    روز اقبال متولدین دی : شنبه

    همراهان مناسب متولدین دی :

    شهریور ، اردیبهشت

    مشخّصات كلی متولدین دی ماه :

    دارای شخصیّت عالی ، خیلی لایق و كاردان ، بهترین رئیس ، انتقامجوی شدید ، ساده پوش و بی آلایش ، محتاط ، آرام و صبور ، مرد عمل ، مقتدر ، پر تحمّل ، جدّی و جاه طلب ، فعّال و كوشا ، واقع بین ، سركش ، پول دوست ، بیهوده انرژی تلف نمی كند ، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می كند ، با‌شرف و با ‌وجدان ، تمیز ، خودكفا و سودجو ، دارای حس مسئولیّت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجمّلات ، صاحب شأن و مقام ، سازمان دهنده خوب ، تقریباْ سیاستمدار

    كوشا و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالك همسر خود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق ، دارای عدم اعتماد به نفس كافی ، قدرت طلب ، خانواده دوست ، خشك ولی مهربان ، خشن ، دارای زبان نیش‌دار ، شاد و با نشاط ، دارای باطن خروشان ، غیر قابل گذشت ، قدر شناس ، گاهی اوقات خجالتی ، باانضباط ، بد اخم و بد عنق ، دارای حافظه قوی ، زود سر كار می آید و دیر می رود ، از تنبلی بیزار است ، اهل دكتر و دارو ، خونسرد و مداوم ، ثابت قدم ، خودكار ، مذهبی ، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز

    مرد ها و زن های متولدین دی هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین دی ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    اگر فال روزانه پیچک را با فال های روزانه سایت های خارجی درجه یک یا هر سایت ایرانی دیگری مقایسه کنید ، خواهید دید که پیچک جزو کامل ترین سایت ها بوده و همه چیز را درباره ماه تولد شما روزانه به شما گزارش می دهد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین بهمن به این صورت رقم بخورد ::: اگر این فرصت ادامه داشته باشد به یك بن‌بست می‌رسی. پس تا هنوز فرصت باقی مانده، باید راههای تازه‌تری را تجربه كرد. شاید به نفع تو باشد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: در تدارک یک میهمانی هستی. دیدار یك دوست قدیمی و تداعی خاطرات با او جالب و سرگرم كننده است.

    فال روزانه متولدین بهمن ماه در خصوص حوزه سلامت ::: این همه سستی و بی‌حالی از چیه؟؟؟ پیشنهاد می‌كنم كمی تندتر از همیشه راه برو و سریعتر روی پله‌ها حركت كن. مهم نیست اگر زمان پیاده‌روی دستهایت را در هوا پچرخانی چون این بخشی از ورزش است. به اطرافت توجه نكن!!!

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین بهمن ماه اینطور نوشته شده است ::: باید سعی كنی از نظر اقتصادی خودكفا باشی. با كمی تلاش و استفاده از استعدادهایت می‌توانی موفق شوی.

    شعار متولدین بهمن : من میدانم

    ستاره حاکم بهمن : اورانوس

    عنصر وجود بهمن : هوا

    فلز وجود بهمن : اورانیوم

    سنگ متولدین بهمن ماه: سنگ آمیتیست مخصوص متولدین این ماه است ، این سنگ به کسی که آن را به همراه دارد انرژی مثبت درباره شجاعت ، شفافیت و خرد می دهد.

    سنگ آمیتیست نماد وفاداری است و در بسیاری از افسانه ها از این سنگ یاد شده است.

    گل متولدین بهمن : گل بنفشه و همچنین گل پامچال مخصوص متولدین این ماه است. گل بنفشه به نشانه وفاداری و نجابت است و گل پامچال به مخاطبی که به آن هدیه می دهد یا از آن هدیه می گیرد نشان دهنده آن است که بدون وی نمی تواند زندگی کند.

    درخت متولدین بهمن : درخت ماه: سرو، سپیدار، سدر، کاج

    رنگ شانس متولدین بهمن : آبی تیره

    اعداد شانس متولدین بهمن : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

    روز اقبال متولدین بهمن : یکشنبه

    همراهان مناسب متولدین بهمن :

    خرداد ، آذر ، مهر

    مشخّصات كلی متولدین بهمن ماه :

    بسیار حسّاس ، استوار و ثابت قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ، رك گو ، روی خودش بیش از دیگران حساب می كند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فكر دیگران را می‌خواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، كمك رسان ، آسان زندگی می كند ، پرسه زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه مند به دوستان ، آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی ، هر جا برود بر می گردد ، جاه طلب

    از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تو دار ، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور ، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته خو ، از تعریف لذّت می برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شكوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش قلب و مهربان ، كم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحركت و بی‌قرار ، كم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس

    مرد ها و زن های متولدین بهمن هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین بهمن ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه برای همه متولدین هر ماه است ، همچنین بخش های رنگ شناسی ، روز شانس و همراهان مناسب جهت ازدواج و دوستی از بخش های ویژه این فال روزانه می باشد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اسفند به این صورت رقم بخورد ::: از طرف كسی برخوردها و عكس‌العملهایی می‌بینی كه حاوی پیام مهمی است اما تو به همه آنها بی‌اعتنایی و درگیر كارهای خودت هستی!! تا وقت هست از این موقعیت بی‌نظیر استفاده كن. اگر روزی این این پیامها قطع شود قابل جبران نخواهد بود و تو كاملا تنها می‌شوی.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: یک برنامه و یا کارت روی غلطک می‌افتد. اگر به کارهای هنری و ورزشی مشغولی، در یک رقابت با موفقیتهایی روبرو می‌شوی.

    فال روزانه متولدین اسفند ماه در خصوص حوزه سلامت ::: در وعده‌های غذایی‌ات از سبزیجات، بیشتر استفاده كن. سبزیجات بهترین میان غذا هستند.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اسفند ماه اینطور نوشته شده است ::: پس از تلاش زیاد به یك سود تجاری مهم خواهی رسید. هوشیاری خود را حفظ كن و وظایف اصلی خود را در نظر داشته باش تا این سود همیشگی شود.

    شعار متولدین اسفند : من باور دارم

    ستاره حاکم اسفند : نپتون

    عنصر وجود اسفند : آب

    فلز وجود اسفند : تشعشعی از فلزات مصنوعی

    سنگ متولدین اسفند ماه: سنگ آکوامارین مخصوص متولدین این ماه است ، رنگ این سنگ آبی کمرنگ است و بسیار زیباست ، ویژگی این سنگ این است که فرد را در سفرهای آبی محافظت می کند .

    معنی نام این سنگ به معنی آماده دریا پیمایی است و همچنین باعث ایجاد آرامش در فردی که از این سنگ استفاده می کند خواهد شد.

    گل متولدین اسفند : گل نرگس به نشانه بخشش ، صداقت ، اعتماد و عشق واقعی از مشخصات گل مخصوص این ماه است.

    درخت متولدین اسفند : درخت ماه: بید مجنون، درخت لیمو، بلوط، فندق

    رنگ شانس متولدین اسفند : آبی آسمانی و قهوه ای روشن

    اعداد شانس متولدین اسفند : 7 ، 11 ، 73 و 354

    روز اقبال متولدین اسفند : پنجشنبه

    همراهان مناسب متولدین اسفند :

    اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

    مشخّصات كلی متولدین اسفند ماه :

    بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میكند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌كار و دارای تخیّلات شدید ، اصلاْ واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض می كند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افكار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، كم عصبانی می شود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، كم انرژی ، ساده‌لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان‌پرداز قوی

    نیكوكار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود ، باریك بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید ، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد ، یا منفی كامل است یا مثبت كامل ، دارای صبر ایّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم‌گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می‌دهد .

    مرد ها و زن های متولدین اسفند هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اسفند ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه این سایت به صورت اتوماتیک در هر
    روز بروزرسانی می شود و فال هر روز با روزهای دیگر متفاوت است

    همچنین سیستم فال روزانه بر اساس گردش
    ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت برای متولدین هر ماه سال متفاوت
    است

    فال روزانه با توجه به تاریخ تولد شما در هر
    روز متفاوت است

    اکثر
    روزها برای بیش از 80 درصد ماه های سال فال ها کامل است و بر همین اساس که
    در قسمت فوق توضیح داده شد نمایش داده می شود

    اما در برخی روزها نیز برای
    بعضی ماه ها اطلاعات خاصی در دسترس نیست و چیزی ثبت نشده است

    از این جهت بعضی مواقع ممکن
    است برای ماه های خاصی بخشی از اطلاعات مثل توصیه های اقتصادی در فال
    روزانه شما ثبت نشده باشد

      استخاره آنلاین    |

    فال حافظ    |

    فال ازدواج    |

    فال انبیاء    |

    تعبیر خواب  

    فال روزانه و یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود.

    در ادامه می توانید با کلیک کردن بر روی فال امروز و یا روز مد نظرتان فال روزانه برای آن تاریخ را مشاهده کنید:

    ⭐️ برای خواندن فال روزانه پیشنهاد ما استفاده از فال حافظ کوکا می باشد که با تفسیر دقیق برای شما آماده شده است.
    برای مشاهده فال امروزتان از دیوان حافظ شیرازی روی دکمه زیر کلیک فرمایید

    فال حافظ

    آرزو نکن که بیشتر داشته باشی،
    آرزو کن بیشتر باشی!

    فال های روزانه از منابع معتبر ستاره شناسی برای هر روز ترجمه می شوند و اختصاصی سایت کوکا می باشند.

    فال امروز من : شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱

    فال دیروز روزانه

    امروز می تواند روز خوبی برای استراحت کردن باشد. تو از شخصیتی برخوردار هستی که دیگران معمولا زمان هایی که نیاز به درد دل کردن دارند به سراغش می روند اما امروز با وجود تنش هایی که در فضای پیرامونت است به نظر می رسد حرف هایت روی دیگران تاثیری ندارد.

    بگذار دیگران مراقب خودشان باشند و تو به یک جای دنج برای مطالعه یک کتاب خوب برو. درگیر شدن با داستان های درام تخیلی بسیار آرامش بخش تر است.

    امروز به همه اتفاقاتی که در محیط خانه و خانواده ات رخ می دهد توجه کن. اگر به چند ماه گذشته ات نگاه کنی می بینی تا چه حد درگیر کارهایت بوده ای و به عزیزانت توجهی نداشته ای. احتمالا عواقب آن را نیز تا حدی تجربه کرده ای.

    خوشبختانه تنها چند روز ارتباط بیشتر با اعضای خانواده همه چیز را سر و سامان می بخشد. تو نمی توانی آن ها را به خاطر این که می خواهند کنار تو باشند سرزنش کنی. سعی کن از حضورشان لذت ببری.

    قبل از قبول کردن هر گونه تعهد طولانی و دشوار خوب فکر کن. به نظر می رسد بسیاری چیزها به خصوص در زندگی عاشقانه ات در خطر است. به احتمال زیاد پیشنهادی به تو خواهد شد و باید روی نحوه جواب دادن به آن فکر کنی.

    اتفاقات ممکن است باعث شوند احساس کنی در دو راهی قرار گرفته ای در حالی که در واقع بیش از همیشه در مسیر درست هستی. به غرایز خود اعتماد کن و به ایده آل هایت وفادار بمان.

  • چطوری سروش دیلیت اکانت کنم
  • امروز به شدت سرت شلوغ خواهد بود و روز خود را با کارها و پروژه های فراوان به پایان می رسانی اما نه به این خاطر که تنبلی کرده ای بلکه چون محبوب هستی و کارت ارزشمند می باشد.

    به قدری سرت شلوغ می شود که گاهی آرزو می کنی کاش انقدر ارزشمند نبودی! در مورد کارهایی که باید انجام دهی استرس نداشته باش. هیچ کس از تو انتظار ندارد همه امور را فورا به سرانجام برسانی. کمی استراحت کن، فردا روز دیگری است.

    اخیرا به شدت کار کرده ای و امروز فرصت خوبی برای شارژ کردن باتری هایت است. به نظر می رسد همه یک تکه از وجود تو را می خواهند. ممکن است به جایی برسی که دیگر چیزی برای دادن نداشته باشی.

    ایرادی ندارد. فقط بهتر است امروز از این همه بخشش دست برداشته و باقی روزت را برای خودت صرف کنی. کمی بیشتر بخواب، مراقبه کن یا به پیاده روی برو!

    امروز می تواند نقطه عطفی برای تو باشد. کسی هستی که همه هنگام حل مشکلات خود از او کمک می خواهند. زمانش رسیده بالاخره نه گفتن را یاد بگیری.

    همیشه به قدری برای زندگی دیگران وقت می گذاری که انرژی کمی برای خودت باقی می ماند. این وضعیت در نهایت به هیچ کس به خصوص خودت کمکی نخواهد کرد. خودت را در اولویت قرار بده و بدان که اگر دچار کمبود انرژی شوی عزیزانت نیز دچار آسیب خواهند شد.

    امروز روزی است که خودت را ثابت خواهی کرد اما مراقب باش که تشویق و تحسین های زیاد تو را در خود غرق نکنند.

    معمولا زمانی که نکته ای را بیان می کنی کمی در آن زیاده روی می کنی، در حالی که موقعیت هایی وجود دارد که ظرافت در آن ها قدرت بیشتری به همراه خواهد داشت. سعی کن به جای محکم و تدافعی بودن، گشوده باشی. تو شخصیت صمیمی و گرم داری، چرا نمی گذاری دیگران آن را تجربه کنند؟

    در وجودت بخش فوق العاده خلاقی نهفته است که باید بیشتر از آن استفاده کنی. امروز نیز همه چیز روی خلاقیت و بهره وری تو تاکید دارد.

    به احتمال زیاد در امور شغلی ات به گونه عمل می کنی که تاکنون نکرده ای و نتایج بهتری نیز به دست می آوری. زمانی خوبی است تا توانایی هایت را به دیگران ثابت کنی.

    فردی فوق العاده روشنفکر و حساس هستی و این ترکیب شخصیتی عالی تو را به یک ستاره تبدیل خواهد کرد.

    امروز احتمالا به گونه ای به چالش کشیده می شوی تا به این فکر کنی که چگونه می توانی این دو کلید شخصیتی را به بهترین شکل ممکن ترکیب کنی.

    آیا تا به حال به نوشتن فکر کرده ای؟ شاید تعادلی که همیشه به دنبالش بوده ای را ایجاد کند. پس شروع کن.

    امروز تمایل داری مدت زیادی را در رختخواب بمانی و مطالعه کنی. بله! چه کسی دوست ندارد اما این اتفاق نخواهد افتاد!

    اتفاقات مختلف تو را مجبور می کنند از رختخواب بیرون آمده و روزت را شروع کنی. لازم است با افراد خاصی صحبت کنی. پس چه بهتر که کتابت را کنار گذاشته و مطالعه آن را به شب موکول کنی.

    تو چیزهای زیادی برای ارائه کردن داری و همه بابت کمک های که کرده ای قدردان تو هستند. با همه این ها خودت را با وجود همه دستاوردهایت ارزشمند نمی دانی.

    شاید بهتر باشد اوقاتی را صرف این مسئله کرده و به این فکر کنی که واقعا چرا این احساس منفی را نسبت به خودت داری.

    تو نیاز شدید به دوست داشته شدن داری اما قبل از هر چیز باید خودت را عمیقا دوست داشته باشی. خانواده و دوستان از تو حمایت خواهند کرد اما ابتدا باید خودت را زیر چتر حمایت خودت ببری.

    کودکی در درونت وجود دارد که به مراقبت تو چشم دوخته است. درست است که امروز به فردی تبدیل شده ای که به خودت افتخار می کنی و باید هم چنین باشد اما این شخصیت از همان کودک درون نشات گرفته است.

    زمانش رسیده تمام بخش های گذشته خود اعم از خوب و بد را بپذیری. تنها زمانی که با خودت و گذشته خودت به صلح برسی می توانی کسی باشی که همیشه خواسته ای.

    برای اینکه هر روز فال جدیدت را بخونی کافیه توی گوگل سرچ کنی “فال کوکا“ و وارد صفحه فال روزانه بشی

    فال حافظ

    بهترین دکتر کاشت مو در تهرانمجله سلامت و پزشکیوبسایت آشپزی rezimقیمت دستگاه لیزر الکساندرایتشبکه مترجمین ایرانخرید قاب گوشیخرید کیف پول چرم خرید اینترنتی کرم پودر از الانزامجله تغذیه و سلامتیhttps://rdiet.ir/بهترین جراح بینی در تهراندکتر مغز و اعصابسایت سلامت و پزشکی سومیتانمونه رپورتاژ آگهی

    صفحه اصلیتبلیغات در کوکاتماس با مادرباره ما

    سبک زندگیسلامت و پزشکیخواص هاتناسب اندامارزش غذاییپوست و مواطلاعات داروییدانستنی های بارداریگیاهخواریمعرفی فیلمدیالوگ های ماندگارمعرفی کتابچهره هاسرگرمیاشعار زیبامتن زیباسخنان بزرگانپیام تبریکتولدت مبارکمتن انگیزشیمتن عاشقانهترین هادانستنی هادانش و فن آوریدکوراسیون داخلی منزلعکس های جالب و دیدنیگل و گیاهانموضوع انشاآشپزیمتن عاشقانه نابمتن زیبا و دلنشینمتن و جملات

    توجه

    مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

    ⭐️ برای مشاهده فال امروزتان از دیوان حافظ شیرازی روی دکمه زیر کلیک فرمایید

    فال حافظ

    ⚡️ برای مشاهده فال روزانه بر اساس ماه تولد روی دکمه زیر کلیک فرمایید

    فال روزانه

    فال روزانه یکی از موارد پر طرفدار بین ایرانیان می باشد. هر روز افراد زیادی با جست و جوی کلمه فال امروز می خواهند از طالع خود مطلع شوند.فال دیروز روزانه

    فرقی نمی کند شما متولد چه ماهی باشید؛ در سراسر اینترنت فال روزانه برای متولدین ماه های : فروردین، اردیبهشت، خرداد و تیر، مرداد، شهریور و مهر، آبان آذر و دی، بهمن و اسفند وجود دارد که هر روز نیز با محتوای جدید به روز می شوند.

    فال گرفتن و طالع بینی از قرن های گذشته نیز وجود داشته و انواع مختلفی دارد که فال حافظ محبوب ترین نوع آن برای ما ایرانی ها می باشد.

    به همین خاطر ما در صفحه فال روزانه کوکا قصد داریم کاری متفاوت انجام داده باشیم و به جای تقلید از سایرین و به روز کردن مداوم صفحه با انواع طالع بینی ها، کاری کنیم که شما اگر روزی خواستید تفالی به دیوان حافظ بزنید و از حال و احوال آن روزتان مطلع شوید؛

    با مراجعه به اشعار حافظ که سراسر امید و آرامش و توکل به خداوند هستند، به آرامش برسید و با روحیه بالا روزتان را پشت سر بگذارید.

    به همین خاطر برای مشاهده فال روزانه خود کافیست بر روی دکمه ای که در ابتدای همین صفحه وجود دارد کلیک کنید تا یکی از غزل های دیوان حافظ شیرازی برای شما نمایش داده شود.

    در پایین تمامی غزل ها نیز ما تعبیر و تفسیر کامل آن را برای شما نوشته ایم.

  • نویسنده ی کتاب شازده کوچولو
  • فال حافظ

    بهترین دکتر کاشت مو در تهرانمجله سلامت و پزشکیوبسایت آشپزی rezimقیمت دستگاه لیزر الکساندرایتشبکه مترجمین ایرانخرید قاب گوشیخرید کیف پول چرم خرید اینترنتی کرم پودر از الانزامجله تغذیه و سلامتیhttps://rdiet.ir/بهترین جراح بینی در تهراندکتر مغز و اعصابسایت سلامت و پزشکی سومیتانمونه رپورتاژ آگهی

    صفحه اصلیتبلیغات در کوکاتماس با مادرباره ما

    سبک زندگیسلامت و پزشکیخواص هاتناسب اندامارزش غذاییپوست و مواطلاعات داروییدانستنی های بارداریگیاهخواریمعرفی فیلمدیالوگ های ماندگارمعرفی کتابچهره هاسرگرمیاشعار زیبامتن زیباسخنان بزرگانپیام تبریکتولدت مبارکمتن انگیزشیمتن عاشقانهترین هادانستنی هادانش و فن آوریدکوراسیون داخلی منزلعکس های جالب و دیدنیگل و گیاهانموضوع انشاآشپزیمتن عاشقانه نابمتن زیبا و دلنشینمتن و جملات

    توجه

    مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

      بیوگرافی هادی حجازی فر بازیگر کارگردان و همسرش کیست با عکس پسرش هامون و ناگفته های زندگی شخصی او را می خوانید   بیوگرافی هادی حجازی فر و همسرش     هادی حجازی فر متولد 31 خرداد 1355 در خوی، بازیگر سینما و تلویزیون است   با اینکه فارغ التحصیل لیسانس رشته نمایس عروسکی […]

     

    فال روزانه pmc شخصی من و شما بصورت واقعی با طالع بینی رویایی  بر اساس ایام ماه میلادی با استاد به کتاب های قدیمی را می خوانید

     

    فال دیروز روزانه

     

    فال و طالع بینی

     

    فال یا اصولا طالع بینی ها یکی از علوم قدیمی بوده که بیشتر بر اساس مشاهده و نه بر منطق بیان می شده و هیچ دلیل علمی پشت سر آن نمی باشد

     

    مسیر راه با عقلانیت

  • دانلود رمان انگلیسی با ترجمه فارسی
  •  

    رویدادها را نه با فال بلکه با عقلانیت و رفتارهای اصولی می توان پیشبرد تا مسیر روشنی برای فرد و غلبه بر مشکلات و لذت بردن از زندگی ترسیم کند

     

    فال شخصی روزانه واقعی از pmc

     

     

     

    امروز بد نیست که حواستان را بیشتر از همیشه جمع کنید، چون شما چشمتان را بر روی واقعیت ها بسته اید و ممکن است که خودتان را به دردسر بیاندازید

     

    برای رسیدن به خواسته ای مجبور خواهید شد تا از چیزی که دلتان می خواهد صرف نظر کنید و بگذرید، خبر خوشی می‌شنوید که تلخی های امروز را از بین میبرد

     

     

    امروز برای انجام هر گونه کار تجاری معطل نکنید چون انجام هر معامله ای به نفع شما تمام خواهد شد، انرژی منفی را کنار بگذارید و با افراد مثبت همراه شوید

     

    خاطرات گذشته امروز به سراغتان می آیند، اما نگران نباشید چون همه چیز به نحوه برخورد شما با آنها ربط دارد، در پایان روز به یک دورهمی دوستانه دعوت میشوید

     

     

    همین امروز هر چیزی را که بدردتان نمی خورد و فقط سرعت شما را کم میکند دور بریزید، تا زمانی که اجازه می دهید که دیگران برای شما تعیین تکلیف کنند اوضاع همین است

     

    به یک دورهمی خانوادگی دعوت میشوید که امکان آشنایی شما با افراد جدید را فراهم می کند، از این فرصت استفاده کنید و دایره دوستانتان را افزایش دهید

     

     

    شما امروز حساسیت فوق‌العاده ای به جزئیات دارید اما اگر بفکر اصلاح خودتان نباشید و زیاده روی کنید ممکن است که برای پیشرفت کارهایتان دچار مشکل شوید

     

    اجازه ندهید واکنش های دیگران شما را خجالت زده یا پشیمان کند، همان کاری را انجام دهید که خودتان دوست دارید، ملاقات مهمی شما را هیجان زده و خوشحال می کند

     

     

    امروز باید خودتان را برای سروکله زدن با چند کار سخت و نفس گیر آماده کنید، اما اصلا نگران نباشید چون وقتی که کارهایتان را به خوبی انجام دهید خستگی تان رفع میشودفال دیروز روزانه

     

    برای شخصی سربه زیر که در اطرافتان هست احترام بیشتری قائل شوید و با او رابطه ای بهتر از قبل برقرار کنید، مطمئن باشید که به نتیجه خیلی خوبی میرسید

     

     

    شاید بخاطر اشتباهات گذشته مورد سرزنش اطرافیانتان قرار بگیرید، اما بجای عصبانیت سعی کنید که این اشتباهات را بپذیرید و از آنها درس بگیرید

     

    امروز فرصتی پیدا می کنید که در کنار همسر و یا عشق زندگیتان گل بگویید و گل بشنوید، قدر او را بیشتر بدانید و برای خوشحال کردنش وقت بگذارید و تلاش کنید

     

     

    امروز برای اینکه در دنیای اطرافتان نقشی داشته باشید نباید فکر کنید که حتما باید استعداد بالایی داشته باشید، فقط خودتان را باور کنید و هر موقعیتی را خوب پیش ببرید

     

    انجام کاری که به شما سپرده شده بود را فراموش کرده اید، بهتر است برای رفع این مشکل متوسل به دروغ نشوید، راستش را بگویید و حتما برای جبران آن تلاش کنید

     

     

    امروز می تواند آغاز گر مرحله مهمی از زندگی شما باشد، تلاش هایی که انجام داده اید دارند به نتیجه می رسند، هر کسی را محرم اسرار خود قرار ندهید وگرنه پشیمان میشوید

     

    برای کسی که دوستش دارید حداقل امروز را وقت بگذارید چون ممکن است که او فکر کند برای شما اهمیتی ندارد و همین باعث شروع مشکلات جدیدی میشود

     

     

    اگر نگران هستید که این اواخر بیش از اندازه ولخرجی کرده اید، باید این مژده را به شما بدهیم که فرصت فوق‌العاده ای برای کسب درآمد در انتظار شماست

     

    فکر دیدار شخصی ذوق به دلتان می اندازد، تا جایی که میتوانید به سر و وضعتان برسید، به یک دورهمی دعوت می شوید که بهتر است با بهانه تراشی آن را نپذیرید

     

     

    امروز روشی که در ارتباط گرفتن با دیگران بکار می برید از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، رفتار منطقی و صداقت خیلی چیزها را برای شما به ارمغان می آورد

     

    قدم اول برای رسیدن به نیتتان باور کردن خودتان است، این روزها دلشوره دارید و نگران چیز یا عزیزی هستید، آرامشتان را حفظ کنید چون هیچ اتفاقی نمی افتد

     

     

    انسان سخاوتمندی هستید اما نباید اجازه دهید که دیگران از این روحیه شما سواستفاده کنند، روز خوبی برای تجارت در پیش دارید و سود مناسبی نصیبتان میشود

     

    سفر غیرمنتظره‌ای برای شما پیش می آید، اما بهتر است هر طور که شده قید این سفر را بزنید، همسر و یا شریک احساسیتان با گفتن یک خبر جدید شما را خوشحال میکند

     

     

    ممکن است که یکی از اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن احساسات شما حرف هایی بزند، برای اینکه ناراحتی تان را کم کنید باید بدانید تمام رابطه ها بدون عیب و نقص نیستند

     

    بر سر مسئله ای با خانواده وارد بحث می شوید اما در نهایت همه چیز به نفع شما تمام خواهد شد، پولی که مدتها قبل قرض داده اید همین امروز دریافت می کنید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    انشالله

    خوب بود واقعا

    عاشقم

    گرفته شود

    چیزی که حقیقت داره ممنون

    س! یع چی رو نمیفهمم چطور اوناااییش کع بد هست سع سوتع سرت میااا ولی خوبش روکع چشم براهی اصلااااا🤔😕

    سلام یک فردی که باهاش قهرم بهم زنگ زده چی میخواست بهم بگه

    خیلی عالیه

    ممنون تاحدودی فال امروز با حقیقت نزدیک بود بنده شهریوری هستم منتظرفال فردام

    خوب بود. انگار دوربین گذاشته چیزی از قلم نیوفتاده بود.

    عالیه راسته

    فردی از خانواده بیمار شده؟چرا ااداشم امروز سرماخورده؟چرا این فال درست گف؟مرسی؟

    واقعا فال منو دقیق گفته بدون هیچ جمله اضافه ای فوق العاده بود خیلی هیجان داشت

    سلام من متولد مردادی ام فال منومیشه بگیرین

    امیدوارم درست باشه

    سلام. کپی برابر اصل در نمیاد اما تا حدودی از متن ها واقعیت روزگارم هس

    امیدوارم درست باشه

    منتظر فردام🥺

    عالی بود دوستون دارم

    سلام واقعا درسته دستتون درد نکنه

    خوب بود

    منتظرم فردا بشه پیامی که میخوامو دریافت کنم و ببینم🥺💔

    فال آینده نزدیکم رو میخام ممنون میشم

    ممنونم

    عااالی

    سلام خسته نباشی من متولد آبان هستم میشه فال امروزم برام بفرستی ممنون

    خوب بدش کاری ندارم ولی چیزهای نزدیک بهتان میگه 👍عالیه

    عااااالی بود همش واقعی بود

    یه نفر هس کمکم کنه خیلی حالم بده

    بدک نبود اخرش یه خرده بی ربط بود برام

    😴😞😞😞😞😞😕😕😱😱

    واقعاامروز درست گفته برام 👌

    خیلی خوب بود😍♥️

    خیلی عالی بود بنطرم درست درمیاد😍

    کاش درست باشه واقعا😍😍😍😥

    سلام عرض ادب واحترام خسته نباشید من موتولداوردیبهست هستم میشه فال ا مروز رو بفرست برام تشکر میکنم

    میخوام بدونم دراینده زندگیم چجوریه متولداوردیبهشت

    اگردرست باشه خیلی منمونم 🥰🥰🥰🥰💔💔💔اما قلبم شکست از بسیار وقت بیش حالی فالم مو دیدم بیشتر شکست منمونم

    سلام وعرض ادب وخسته نباشی اگه میشه یکبار دیگه فال روزانه شنبه ۲۴اردیبهشت ماه روزانه واقعی رو ارسال کنین.ممنون میشه از بابت زحمات شبانه روزی وهفتگی وماهانه شما نهایت سپاس رو دارم.باآرزوی بهترینا وعالیترین ها برای شما.

    امیدوارم حقیقت باشه

    همه چی دست خداس وازقبل پرونده همه هم کامل شدس ولی یسری اتفاقات هستن که توزندگی هرکسی ممکنه بیفته وبانی وباعثش یاخودآدمه یاهم دوروریای آدم

    ممنون

    سلام خوبی سهیلام ۲۰شهریورم میخواستم واسم فالموبگیرین توروخدا ممنونم لطف دارین

    سلام من اسفندی ام واقعا هم دنبال یکی می گردم انشالله که پیدا بشه

    خیلی ممنون ‌همه درست در اومد 😍😍😍😍😍😍😍

    سلام
    من نمیدونم متولد چه ماهی هستم چون شناسنامه خواهرم که فوت کرده برای من گذاشتن
    نمیدونم تکلیفم چیه
    لطفاً راهنماییم کنید
    ممنون میشم

    فال اگه واقعی باشه خیییییییلی ممنونم خیلی بهم آرامش داد فروردینی هستم

    امیدوارم درست باشه 🥺🥲👌 مرداد ماهی ام

    فال آذر واقعا عالیه خیلی دقیق گفتن

    عالی هر وقت فال میگیرم درست میگه بهمنی رو

    من متولد بهمن هستم
    ولی من امروز اصلا بیرون نرفتم😁😆

    این واقعا عالی و واقعی بود چیزایی ک نوشته بود برام اتفاق افتاده بود 😍

    میخواهم فال زندگیم ببینم چی میشه

    با عرض سلام‌وخسته نباشی اگه میشه فال روزانه واقعی شنبه ۲۸ اسفند ماه رو یکبار دیگه ارسال کنین لطفا در خواست منو حتما بررسی کنین وجواب بدین

    سلام من متولد اذر هستم واقعااا عالی بود 😍😍😍😍از شما ممنونم

    فال نسبتا بدی هست 🙂

    من هرشب ساعت یازده این فالومیخونم خیلی راسته

    عالیه

    درباره ی زندگی

    عالی وخیلی دقیق ودرست

    واقعا درسته دروغ نیس

    خوب بود

    فالهاتون.خیلی.خوبه.وخیلی.حقیقت.وراست……….ازاینکه.این.قدر.زحمت.می.کشید.سپاسگذاری.می.کنم

    من اردیبهشتی هستم اردیبهشت رو بخوانید من باید هواسم باشه تو بهس مامان و بابام و خانوادن دخالت نکنم

    خوب وعالی بود

    واقعا حرف نداره

    خدایی ۲مورد درست گفت یک مورد اشتباه درکل خوب بود نسبت به بقیه فالها بهتر هست

    اصن فالم درست نبود چرا بعضی هاتون فال الکی مینویسید.😠

    بشتر از فال که خواندم واقعیت مثلا اردبهشتی واقیعتی گفته
    یاکه بهمن یا فرودین بقیه ماه ها وقعا واقیعت داره

    عالی برای منی که اولین بار دارم فال می خوانم

    سلام من که بازیگرم و متولد مرداد هستم خیلی دقیق بود متشکرن

    چه واقعی بود

    خدای من چقدر دقیق😮

    زمان حال رو درست میگه ولی آینده نه

    فال هاتون روهرروز مشاهده میکنم واقعا خیلی عالین ممنون بابت زحماتتون

    منم به فالهاش اعتماددارم چون بیشتر مواقع درست ازآب در میاد ممنونم بابت زحماتتون.عالیه

    اسن این فال ها واقعت ندارن همش دروغه

    سلام بهمن ماه من خیلی دقیق بود 🙏🙏🙏👍👍👍

    عالی بود فال دی ❤❤❤❤❤❤

    خیلی واقعیت دارد اون چیزی که میگه میشه

    عالیییییی

    ببینید من مشکل شخصی دارم می خواهم به اونشغلی که دارم برسم

    عالیییییییییی

    خوب بود ممنونم

    شاید

    مروز آن چه که فالم گفته بود درست بود همان هم شد خدارا شکر گذارم

    اخه این واقعی

    ممنونم عالی بود

    خیلی خوب نبود

    خوب بود امیدوارکننده بودممنونم

    عالی بچه ها حتی ی نصف خطش رو هم که شده میتونیم با موقعیت خودمون مقایسه کنیم و بفهمیم فال مون رو
    التماس دعا از همگی دارم

    این فا ل ها یک درصد هم واقعیت نداره زندگی باید براساس عقل وعلم واصول درست زندگی پیش ببریم!

    منتظرم صبح بشه ببینم فالم درست یا ن

    ای بدک نبود

    خیلی خوب بود برام دعا کنید مشکلی تو کارم هست واقعا منو دیونه کرده

    عالی

    عالیییی

    عالی بود خیلی دوست داشتم

    هر کس اینارو میخونه انءشالله مشکلاتش رفع بشه

    س عالیییییییییی بود اگه میشه هفتگی بذارید

    اکثرا عاللللی خیلی فال هاتون جالب و به واقعیت نزدیک !!

    فال روز زندگیم رو میخوام

    راضی بودم

    امیدوارم هر کسی که تنهاست به عشقی که لیاقتش داره برسع

    قرار بود احساس بخشندگی کنم ولی یه چیزی اینجا مشکوکه

    خسته نباشید عالییییییییی ب.د

    برام دعا کنین بچه ها با این سن کمم خیلی گیرم به خدا

    فالام همیشه خوبه ولی خب من خیلی بد شانسم

    عالی

    خوبع

    خیلی راضیم عالیه مهرماهیم

    سایت خوبیه ممنونم از تون

    ez life عالییییییییییییییی دمت گرم

    عالییییییییی??????????❤❤

    سلام و خسته نباشید عالی بود واقعا.

    می‌خوام بدونم زندگیم درست میشه یا نا

    شوهرم خیلی اذیتم می‌کنه شکاک هس

    عالیه درسته

    برام دعا کنین ی مشکلی دارم

    میخوام درباره زندگیم فال بگیرم

    به نظر من خوب استفاده بردیم تشکر

    راست میگه

    بسیار عالی بود همونی که باید شد

    کاش فال احساسی هم بذارید

    هعی بدنبود

    فالتون خیلی واقعی ممنون ‍‌‌…

    من اذری هستم. واقعا دقیق میگه دسستون درد نکنه بابت این سایت. حرفای درستی میگه

    عالی بود

    خانم ها اقایان در اخر نظرات لطفا بنویسید متولد چه ماهی هستین .

    شماها به فال اعتقاد دارین هنوز؟؟؟؟؟؟؟؟

    موفق بودن نبودن خدا میدونه هرچی خدا بخواد همون میشه فال چی

    من خیلی داغونم شوهرم ولمه کرده

    میخوام بدونم به آرزوهایم میرسم

    واقعن عالیه فالتون هم فاله خودم هم همسرم

    آیازندگی من بهتر می شود

    دلم گرفته پوسیدم ازتنهایی فال بهمن.میخونم شایدیه تغییری یه شادییی بیادتغییرکنم

    کاملا حقیقت بود نکته به نکته اش???

    میخوام بدونم در آینده آیا زندگی بهتری دارم یا ن به ارزوم میرسم

    مال‌من‌اصلا‌بهم‌نمی‌خورد

    خوبه اما متن ها رو بیشتر ومفهوم و واضح تر بگید ممنون .

    عالی بود من که هر چی بود راست بود❤❤❤

    عشق فقط تاجی?

    شفا دوستان مال من که حقیقت بود شما رو نمیدونم .ممنونم بابت ای سایت

    دقیق همونی بود که نوشته خیلی عالیه

    عالی بود فالش فردا بهش کمک میکنم ازخدامیخام منم بع عشقم مهرداد برسم وخانوادم سلامت باشن وبه ارزوهاشون برسن

    واقعلاً عالی هس فالتون .مرررسی

    کسی درباره این فالها میدونه حقیقت داره لطفا کسی جواب بده

    من تو فالم ی چی خوبی امد نمی تونم از زوق دارم میمیرم??بچه ها برام دعا کنین این اتفاق که تو فالم بود بیاف دعا کنین لطفا

    خوب بود عالی ببینم امروز اینجوری میشه یا ن

    مثل همیشه عالی مرسی?

    شاید فال برای شما معنی نداشته باشه و بهش نرسید ولی ممکنه برای یه آدم دیگه که هم ماهی شماست حقیقت داشته باشه..
    دلیل نمیشه مثلا فال آبان برای همه آبانی ها درست از آب در بیاد بستگی به موقعیت و اون لحظه ای (ماه هفته روز)داره که دارین اینو میخونین

    من از طریق همین فال به جانه خودم موچه نامزدومو گرفتم.خدا رو شکر اگه اذدواج میکردم,واااااای.من میخوندم ابن فالو گفنم یکبار امتحان کنم,که راست در اومد.طرفم دی ماهی بود.مرسی از همتون.

    دقیقا ?عالیه

    فال تیر چرا اینجوری

    چقدر بعضی ها بی ادب هستن وپیام حاوی بی ادبانه مینویسن ، برا من این فال گاهی اوقات راسته گاهی اوقات نه ؛

    قبلا واقعا خیلی خوب بود الان انگار چرت و پرت

    جدیدا خیلی بی معنی و بد شده ، قبلاً بهتر بود

    اصلا ب من نخورد فال بهمن اصلا خوب نبود

    عالی واقعا میشه فال مرداد رو بنویسید

    خوب هست ممنون

    بعضی وقت ها راست میگه

    این فال واقعا عالیه ???

    هر شخصی برای خودش نظرف داره به نظرمن عالی بود

    ممنونم

    متوسطه بعضی مواقع راست میگه

    بسیار خوب بود ممنون

    عالی بود

    واقعاعالیع همش راسته من چندساله عاشقه یه پسری ب اسم مهردادشدم لطفابرام دعاکنیدبهش برسم

    اصلا چیزی به اسم فال وجود نداره????

    ولی برای پر کردن اوقات فراغت خوبه

    خیلی باحال من فروردینی هستم تازه سایتتون را پیدا کردم این دوبار که خوندم واقعی بود خیلی ممنون از سایت خوبتون

    سلام عزیزم خسته نباشید من بعد هیچ کسی را نمیخوام ولی همه از من دوری میکنه دشمن میدانند

    سلام به مردی میانسال دلبستم خیلی ادعای عاشقی میکنه میخوام ببینم راست میگه میمونه باهام یامیره

    واقعا این فال فوق العده هستش واقعیتو میگه ممنون

    سلام اقامون فروردینی هستش واقعا راست گفته توفالش

    خلی خوب هست??

    جنگ هفتادوملت همه راعذربنه چون نديدندحقيقت ره افسانه زدند

    سلام خیلی خوب بودممنونم

    میخوام بدونم اونیکه دوسش دارم برام دوباره پیام میزاره یابفکرم هست دلتنگتم میشه

    خوب بود خوشم امد

    خوبه

    خوب بود ??
    [ممنون]

    سلام واقعا راست بود داشت داشتم این فال رو عالی بود اوکی داری

    این کیه زده بود پرسپولیس عشق واقعا هم عشقه ♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️

    عالی بود

    بسیار عالی

    بسیار عالی و دقیق هیچ وقت من به اشتباه نبوده

    درست بود همش?

    چرند بود

    خوب بود

    نیت میکنم

    خوب است عالیه

    عالی ??????

    خییییییلییی خوبه عالییییی

    عالی مثل همیشه

    خیلی خوبه?? عالییییییییییییییییییییییی

    چرا رازشو نمیگین???

    خیلی درسته ممنون

    خیلی خوبه ممنونم ?

    آنچه خدا بخواهد همان می شود

    گاهی اوقات درست هستش ولی بعضی وقتا نه

    عالیه خیلی خوبه پیشنهاد میکنم که امتحان کنید
    فال منو که درست و دقیق میگع
    ممنون

    من بهمن ماهیم واقعا همه چی درست بود جای تعجب داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    وای عالیه ممنون
    واقعا رازش چیه???

    به طور عجیبی داره حقیقت میگه
    عااااااااالیه

    عالیه بهتر از این نمیشه
    هر روز منو عین حقیقت میگه
    ممنون بابت این فال⁦❤️⁩?

    خیلی خوبه ولی کاش یه کم بیشتر به جزئیات بپردازه،

    تیرررررررررررررررررررررررررررررررر

    عالی

    فال ها عالين

    تشکر می کنم از مجله خوبتون

    واقعا درسته

    باعث تعجبه!!!

    واقعا در همچین حالتی هستم???

    خوب است ما نمیفهمم درست است یا خیر

    چی بگم

    واقعا فال امروز درست و دقیق بود برامد دقیقا اتفاقی ک امروز برام پیش امده بود در فال امروزم امده بود
    باتشکر فراوان از سایت فتوکده

    فال من اعتقاد دارم

    عالی⁦❤️⁩?

    خیلی عالی ⁦❤️⁩

    عالی

    عالی خیلی خوب بود

    عــــــــــــــــالی بودکاملادرست بود?

    خيلي جالبه
    براي من كه هميشه صحيحه

    عالي عالي حرف نداره
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    چرا نظر منو نذاشتید؟اصلا فالش درست درنمیاد

    مسخره??

    درست بود همششششش

    جالب وکوتاه

    دیدگاه خاصی ندارم فقط دوست دارم فال امروزموببینم

    وای نه
    برای من همش غلطه

    فال دوشنبه م نوشته بود در منزل یا محل کار آسیب و گزندی به من وارد خواهد شد و همینطور هم شد! تا امروز که چند روز گذشته نه کبودی دور چشمم برطرف شده و نه هنوز می توانم درست راه بروم! بدجور افتادم.

    به طرز عجیبی درسته

    عااااالی

    عالی دقیق

    خوب

    عاااااالی

    عالی بود کاملا دقیق

    دقیق دقیق هم من هم همسرم. خوشم اومد واقع ممنونم

    واقهی واقعی

    سلام خسته نباشید وقت بخیر دست شما درد نکنه برای فال برایمن بعضی موقع ها که کم پیش میاد فالم کمی درسته ولی بعصی موقعه نه اصلان درست نیست بازم ممنون از فالتون

    عالی مثل همیشه?

    عالی بود

    مرسی از شما

    مرسی به دوستانم معرفی کردم. خیلی متفاوت و دقیق است

    ممنون واقعا عالی بود

    اقا منم اعتقاد دارم دمتون. گرم

    با سلام و خداقوت ؛ دیروز اولین باری بود که فال رو خوندم و دقیق برام اتفاق افتاد. ممنون

    مرسی، جالب بود واقعا،، درست دراومد همش، هم من وهم همسرم

    سلام
    من هر شب سر میزنم و میخونم.عالی بود موفق باشید??

    خیلی جالب و درست در اومد..ممنونم

    درسته

    خوب بود تا حدودی درسته گفته☺

    واقعا برنامه شما عالی است

    فال همش دروغه

    برا منکه درسته والآاااااا

    چرا نظرات منفی رو چاپ نمی کنید، همش دنبال تعریف از خودتونید، مردم رو سر کار گذاشنید، با چرت و پرت

    عالیییی بود

    همش واقعی بود???

    خوب بود

    خوب بود تا حدودی

    فال امروزتون کاملا برای همسرم و من درست بود مرسی از شما

    عالی ودرست بود

    سلام
    من خیلی به این فالا اعتقاد دارم ممنون ازتون

    همش درسته

    ما اسفندیا چقد مظلومیمم….خدا جووووون چقد باید صبر کنم خسته شدم…کاش میشد برا این صبر کردن مدتی مشخص میکردن

    دوست دارم فال روزانه وهفتگی برام بفرستید

    خيلي جالب بود

    عالیه هرشب سر میزنم
    در مجموع باید گفت بیشترش. درست گفته
    خسته نباشید میگم ب مدیر سایت متشکرم از همه ی شما

    فال گذشته و حال تا حدود زیادی درست است ولی راجع به آینده که می خواهیم بدانیم چیزی نمی گوید.

    خدا کنه درست باشه

    عالی بود

    بدک نبود

    سلام بدنيست خوبه من که راضيم ازش

    به طرز عجیبی درسته

    عالي بود

    عالیه فوق العاده س?
    فقط یکی دومورد کوچولو موچولوش به من نمیخورد?
    ولی در کل عالی فوق العاده واقعیه واقعی?

    س‌ممنون در منم حقیقت افتاد جیگر?????

    سلام خوبه درسته امید وارم همه خوششون بیاد درسته من د بار برام اتقاق افتاده همش راسته کسایی ک میگن راست نیست الکی میگن لطفا همه بیاین بخونین عالیه محشره کسایی ک میگن خوب نیس برا خودشون حرف میزنن عالیه فاله راسته عالیییییییی. مححححشرهههههه

    راسته من باور دارم اخه چند بار برام اتفاق افتاده

    فکر نمیکم درست باشد

    همه چی درست بود انگار واقعا حافظ

    بدک نیست ممنون هستم

    یعنی کی با من خصومت داره؟
    مرسی از فال

    سلام.به نظرم فال فتوکده از همه فال های دیگه واقعیت تر…ان شالله همه خوش و خرم باشید و منم به عشقم برسم

    50درصد راست بود 50درصد دیگه کمی راست بود

    متولد بهمن هستم گفتین سوتفهامات و قضاوت های دوطرفه منو آزار میده درسته ولی من این رابطه رو دوست دارم ما نامزد هم هستیم تادوماه دیگه عروسی میکنیم من عاشقشم و اونم همینطور فقط من لجبازی میکنم و مشکلم از منه اون همه جوره کوتاه میاد من ازیتش میکنم نمیتونم این رابطه رو تموم کنم

    عگخیلی عالی بود مرسی

    بد نبود

    یه ذره راست بود

    ایشالله بهترینش برای همتون باشه.بدترینش برای دشمناتون..هر چه حکمت خدا باشه

    من ديروز فالمو خوندم توش نوشته بود که امروز بعضی ها ميخوان با هرفهايشان ورفتارشان شما را پريشان کنند درست همونجور شد امروز کم. مونده بود سه جا دعوا کنم اول تو ارايشگاه جعل بحث بعد تو عروسی تا نزديکاي دعوا رفتم ولي چون عروسی پسر خالم بو ديگه کوتاه اومدم بعدشم موقع برگشتن به خونه خواستم بگم که اين فال درسته

    بدک نبود

    خیلی خوبه دوست داشتم

    خوب بود

    احسنت

    اگه ربط نداره نگاه نکن مجبوری

    ممنون….فال مهرماه که معمولا درسته

    عالیه واقعا دمتون گرم

    عالی

    خب برا چی میخوندی دقیقا تو ک اعتقاد نداشتی

    عاااااالي

    خب این به ما چه ربطی داشت؟

    عالی بود عین حقیقت بود

    به نظرم خوب بود اما نمیتونم بگم همه انها درست و دقیق بود اما بازم ممنون .

    فال من متولد اردیبهشت

    به نظرم درست بود

    واقعا عالیه نمیدونم شما چطور اینو میگی، حداقل 5 تا از دوستان گفتن برا اونا هم درسته

    عالی

    چرا میگین راسته؟ والله ما که هر روز فالمون رو خوندیم .نه گذشته نه حالش نه آینده اش راست نبود، بیخود تبلیغ نکنید.

    عالی??

    واقعا درسته .ممنون

    تو خئیییییییییییییییییییییلییییییی گیجی

    خيلي عالي و واقعا راست بود

    عالی بود

    خوب بود

    واقعا عالی بود خیلی عیرت آوره ممنونم از برنامه خوبتون

    واقعا بود

    واقعا راست در اومد منکه حقیقتا به فال اعتقاد نداشتم اما این نظرمو جلب کرد .دست خوش ایولا!

    آفرین خیلی خوبه

    متخصص بابا

    خوبه

    واقعا درس بود

    واقعا راست گفته.

    واقعا

    عجیب راست میگه

    بد نبود

    واقعا عالی

    واقعا

    واقعا عالی بود

    خیلی ممنون واقعا درست بود

    خوب بود ولی ادعا نمیکنم

    نه اصلا خوب نبود ????

    اره کاملا درسته

    خوب بود

    خوب بود.مرسی

    عالی بود

    خداکنه راست باشه .کیه که هوامو داره؟ چرا من نمی بینمش؟

    واقعا این فال درسته

    دقیقا

    عشقم

    عالی

    خوبه

    معرکس

    باوری ندارم به فال………… ولی این واقعا متفاوته

    بدک نبود ولی اینا همش الکیه شما فالتونو میخونید و چون دوس دارید اون روزو خوب سپری کنید تلقین میکنین ک اره امروز واقعا روز خوبیه و خوبم پیش میره اگه به تودمون زندگی خوبو تلقین کنیم یقینا خوب پیش میره ….موفق باشید و پیروز

    خیلی عالی بود

    خیلی حقیقت داشت مررررسی

    عالی

    عااااااااالی بود

    فال روزانه من چیه

    فال هاتون خوبه خیلی از اتفاقایی که تو فالم نوشته میشه واسم رخ میده واقعا تشکر از برنامه خوبتون

    عمو قناد خیلی دوست دارم انشالله پاینده و شاد باشی

    خیلی …واقعا ممنون

    واقعا عالیه! ممنون از تلاشتون!!

    اره والااااااااااا

    عالی بود ممنون…کاش طالع بینی هم داشتید البته به همین خوبی

    باید دید چی میشه ببینیم امتحان امروز چجوره ایا اوقات فراغت زیادی خواهم داشت (◎.◎)

    واققا كه حرف نداره

    خیلللللللللللللللللللللللللللللللی

    خیلی شگفت زده شدم همه حقیت داشت ؛ با سپاس از سایت با افتخارِ فتوکده

    خوبه ک اینقد خوشتون اومده…این مثبت اندیشیتون عالیع

    خوب بود؛؛؛؛؛عاااااااالی

    من هر جا می رم میگن خیلی از خود راضی هستی

    برا من نصوش درست بود

    جال بود ممنون

    بسیار جالب است

    خخخخ

    منم والا دقیقا مررررررررررررررسی

    سلام این فال های روزانه رو که گذاشتید بسیار عالی هستند.ممنونم ازتون.من هر روز فال روزانه تون را چک میکنم.

    آره واقعا عالی بود?????

    سلام..این فال به بنده خیلي نزدیک هست واقعا خیلي خوبه…تشکر ازسایت متفاوت و خوبتون??

    اره عالیییی بود ممنونمم

    بسیار جالب و‌نزدیک به من

    عالیهههه ممنون از سایت خوبتون
    امکانش باشه فال هفتگیم داشته باشید خیلی خوب میشه

    دقیقا برا منم

    باورم نمیشه، چند روزه پیگیری میکنم این فالو، خیلی خیلی به روزهایی که سپری می کنم شباهت دارد، فقط می تونم تشکر کنم و آرزوی موفقیت برای تیم سایت فتوکده داشته باشم

    انشالله همیشه در اوج و افتخار باشید

    بخدا عین حقیقت بود مرررررررررررررررررررررسی فتوکده

    بابا شماديگه کی هستين عالی نبود فوووووق العاااااااادهههههه بووووود

    با این فالهای خوب یه طاع بینی بزارید لطفا…

    خوشم اومد……………

    سلام دارید…فال برای منم بگیرین

    منم لذت بردم

    عالی و بسیار عالی
    خیلی علمی و متفاوت هست، مرسی فتوکده

    سلام وقت بخیر
    فالتون عالیه واقعا
    امکانش هست یه طالع کلی برام بگیرین

    هرگونه بازنشر مطالب فتوکده در سایت ها و خبرگزاری ها ممنوع است

    روزانه

    فال روزانه و طالع بینی شخصی آنلاین جدید و دقیق امروز را در سایت روزانه بخوانید. تمام حوادث و اتفاقات و حوادثی که در روز برای شما پیش می آید را در ادامه می خوانید.

    در ادامه فال روزانه و طالع بینی امروز متولدین ماه فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن و اسفند را بخوانید.

    فال روزانه امروز متولدین فروردین ماه

    فال دیروز روزانه

    با یکی از دوستان قدیمی که دلتان حسابی برای او تنگ شده تماس بگیرید و دلتنگیهایتان را خاتمه دهید. موقعیت مالی جدیدی را در پیش‌رو دارید و در کنار سودی که از این موقعیت مالی نصیبتان می‌شود، شور و نشاط زیادی را تجربه می‌کنید. این شرایط را به فال نیک بگیرید و اهل منزل را در شادی‌های خود سهیم نمایید. با کمک روحیه‌ای شوخ و خوش‌مشربی که دارید، به اطرافیان روحیه بدهید.  فشارهای زیادی را تحمل می‌کنید و اعصابتان حسابی به هم ریخته است. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، کمی از فشارهای روحی خود بکاهید. برای مدتی به خودتان استراحت دهید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. در محبت و علاقه عشق ‌زندگیتان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوستتان دارد.

    فال امروز متولدین اردیبهشت ماه

    امروز از پشتیبانی و حمایت اطرافیان برخوردار خواهید بود. این شرایط را به فال نیک بگیرید و کار دشواری که مدت‌هاست سد راه شما شده را به پایان برسانید. دزدی در کمین مال شما نشسته و امروز اگر چشم چپ کنید، اموالتان به سرقت می‌رود. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. این خرید را انجام دهید و نگران هزینه‌ها نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک به لحاظ مالی اوضاع‌ شما بهبود پیدا خواهد کرد. عشقی سوزان و آتشین به جان شما میفتد. در این شرایط احساسی رفتار نکنید و کاری انجام ندهید که بعداً‌ پشیمان شوید. اتفاقی ناگواری در زندگی شما رخ می‌دهد. اجازه ندهید این اتفاق جلوی رسیدن شما به هدفهایتان را بگیرد. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و اجازه ندهید رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند.

    فال روزانه و طالع بینی متولدین خرداد ماه

  • دعا برای پسردار شدن در مفاتیح الجنان
  • شخصیت باثباتی ندارید و اطرافیان آن‌گونه که بایدوشاید روی شما حساب باز نمی‌کنند، اجازه ندهید اوضاع از چیزی که هست بدتر شود و از امروز به فکر ایجاد تغییرهای اساسی در شخصیت خود باشید. مشکلی میان اعضای خانواده ایجاد شده که تنها به دست شما باز می‌شود. امروز زمان مناسبی است تا برای حل این مشکل پادرمیانی کنید و به اعضای خانواده ثابت نمایید که از هر فرصتی برای حل مشکلات اهل منزل بهره می‌گیرید.  شرایط برای کار و تلاش مهیا است و امروز بیشتر از همیشه کار کنید. زحمتی که امروز می‌کشید در آینده‌ای نزدیک به بار خواهد نشست. برای انجام کار مهمی که آن را به تاخیر انداخته‌اید، امروز فرصت لازم مهیا خواهد شد. این کار را به هر قیمتی که شده در این فرصت به پایان برسانید.  احتمال ایجاد دلخوری میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان وجود دارد. در چنین شرایطی بهتر است که بیش از حد به دست و پای عشق زندگیتان نپیچید و ایشان را به حال خودش رها کنید.

    فال و طالع بینی روزانه متولدین تیر ماه

     

    نگرانی‌های بیش‌ازحدی که برای سلامتی خود دارید را کنار بگذارید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبه‌رو خواهید شد. اجازه ندهید کارهای عقب‌مانده فکر شما را مشغول کند و از امروز به خودتان قول بدهید که کار امروز را به فردا موکول نکنید. یکی از اطرافیان شما عشق نافرجامی را تجربه کرده و در عشق شکست خورده است، اجازه ندهید این فرد بیشتر از این ناراحتی تحمل کند و امروز هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای بهبود روحیه این فرد انجام دهید. مشکلی در محل کار یا منزل سد راه شما شده و این وضعیت زمینه ناراحتیتان را فراهم کرده است. در نتیجه امروز اصلا حوصله کسی را ندارید و ممکن است که با چیزهای کوچک و پیش‌پاافتاده دعوا راه بیاندازید. در چنین شرایطی بیشتر از همیشه مواظب رفتار خود باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که کسی از شما دلخور نشود. به اعضای خانواده قول داده‌اید که فرصتی را در کنار آنها باشید، اما این فرصت فراهم نمی‌شود و مجبور می‌شوید تا دیروقت کار کنید. کمی به خودتان استراحت دهید و با خوردن غذاهای مقوی، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید.

    فال امروز و طالع روزانه متولدین مرداد ماه

    سرحال و خوشحال هستید و روز را با انرژی آغاز کرده‌اید. از این انرژی نهایت استفاده را ببرید و کارهای امروز را زودتر از همیشه به پایان برسانید. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، این وضعیت را به فال نیک بگیرید و امروز پولی را کنار بگذارید، مطمئن باشید این پول در روزگار سختی و گرفتاری، به کمک شما خواهد آمد. قرار است به همراه دوستان و آشنایان دورهم جمع‌شوید و لحظه‌های شادی را تجربه نمایید، این موقعیت را مغتنم بدانید و تا می‌توانید با رفقا و دوستان قدیمی خوش بگذرانید.  فکرهای خلاقانه‌ای دارید و ایده‌های بکری در سر شماست. امروز فرصتی مهیا می‌شود تا این ایده‌ها را اجرا کنید و به دستاوردی چشمگیر در زندگی برسید. فردی قصد بازی با آبروی شما را دارد، این فرد را شناسایی کنید و به ایشان ثابت نمایید که آبروی خود را از سر راه گیر نیاورده‌اید. بر این باور هستید که باید همیشه در کنار همسر یا عشق‌ زندگیتان باشید، اما گاهی اوقات بهتر است که عشق ‌زندگیتان را تنها بگذارید امروز از همین مواقع است و بیشتر از حد مزاحم عشق‌زندگی‌تان نشوید و بگذارید از تنهایی لذت ببرد.

    فال روزانه متولدین شهریور ماه

    یکی از دوستان قدیمی که مدت زیادی است خبری از وی نداشته‌اید، امروز به دیدارتان می‌آید و فرصتی پیدا می‌کنید تا خاطره‌های خوش گذشته را با هم زنده کنید و حسابی خوش بگذارنید.  گرفتار مشکل مالی هستید و قرض زیادی بالا آورده‌اید، این وضعیت امروز خاتمه می‌یابد و یکی از آشنایان نزدیک شما برای حل مشکلات مالی که با آنها روبه‌رو هستید آستین بالا خواهد زد. کینه‌توزی را کنار بگذارید و از در بخشش و گذشت با اطرافیان وارد شوید. از هرگونه تجارت و معامله برحذر باشید، چرا که ضرر هنگفتی در انتظار شما است.  حتی برای لحظه‌ای از کار و تلاش دست نکشید و مطمئن باشید زحمت‌هایی که امروز می‌کشید در آینده به بار خواهد نشست. تند و بی‌پرده سخن می‌گویید و به‌رغم این که حرف‌های منطقی و درستی می‌زنید، اما لحن کلام تندی که دارید زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. در نتیجه از امروز با ملایمت بیشتری صحبت کنید و چیزی نگویید که بعدها از گفتن آن پشیمان شوید. اجازه ندهید توقع‌های بی‌جای همسر یا عشق ‌زندگیتان شما را ناراحت و مضطرب کند.

    فال روزانه متولدین مهر ماه

    خطری شما را تهدید می‌کند و بهتر است که امروز در حد امکان منزل را ترک نکنید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان اعضای خانواده وجود دارد و از آنجایی که ریشه این مشاجره در مشکلات مالی نهفته‌ است، با اهل منزل صحبت کنید. با پیدا کردن روش‌های تازه‌ای برای افزایش درآمد، اعضای خانواده را به رفاه و آرامش برسانید و جلوی هرگونه دلخوری را بگیرید.   حضور بیشتری در کارهای گروهی داشته باشید و از هر فرصتی برای مشارکت در کارهای انسان‌دوستانه بهره بگیرید.  روحیه خلاقی دارید، اما مدتی است که از خلاقیت دست کشیده‌اید و مانند سابق ایده‌پردازی نمی‌کنید. در آینده‌ای نزدیک فکری خلاقا‌نه به ذهن شما می‌رسد. این ایده را جدی بگیرید و از خلاقیت خود نهایت بهره را ببرید. ممکن است ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.  فردی که شناخت زیادی از ایشان ندارید، امروز قصد دارد تا میان شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را خراب کند و رابطه عاشقانه‌ای که دارید را به رابطه‌ای سرشار از قهر و نفرت تبدیل نماید. قبل از اینکه این فرد به نیت شوم خود برسد، ایشان را شناسایی کنید و به وی ثابت نمایید که هیچ کسی توانایی ایجاد جدایی میان شما و عشق ‌زندگیتان را ندارد.

    فال روزانه متولدین آبان ماه

    لج‌بازی و یک‌دنده بودن را کنار بگذارید و تعامل بهتری با اطرافیان داشته باشید. باید تصمیم مهمی را اتخاذ کنید، اما جایی برای نگرانی نیست و از این تصمیم پشیمان نخواهید شد. اهل خانواده بر سر موضوعی با یکدیگر اختلاف‌نظر دارند و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده‌ است. قبل از اینکه این دلخوری بالا بگیرد، امروز در میان اعضای خانواده پادرمیانی کنید و بین اهل منزل صلح و صفا برقرار نمایید. مشغله‌های کاری زیادی دارید و از رسیدگی به اعضای خانواده غافل می‌شوید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. فرصت بیشتری را در کنار اهل منزل سپری کنید و بیشتر از همیشه به فکر اعضای خانواده باشید. وضعیت مالیتان بهبود پیدا می‌کند و به لحاظ روحی به آرامش می‌رسید. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به‌گونه‌ای خرج کنید با گرفتاری‌های مالی روبه‌رو نشوید. زمان آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و چاره‌ای برای درمان افسردگیتان بیندیشید. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید. همسر یا عشق ‌زندگیتان احساس می‌کند که مانند گذشته به ایشان اهمیت نمی‌دهید و از چشم شما افتاده‌است. قبل از اینکه این احساس به ناراحتی عمیقی تبدیل شود، امروز هدیه‌ای برای عشق‌ زندگیتان خریداری کنید و با تقدیم این هدیه به ایشان ثابت کنید که بیشتر از همیشه به وی اهمیت می‌دهید.

    فال روزانه متولدین آذر ماه

     

    طاقت دیدن پیشرفت اطرافیان را ندارید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد حسود و منزوی تبدیل کند، آن را کنار بگذارید و هر کاری از دستتان بر می‌آید را برای موفقیت اطرافیان انجام دهید. سرتان را به انجام کارهای پیش‌پاافتاده بند می‌کنید و کارهای مهم را به آینده واگذار می‌کنید. ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنبلی برای شما به‌ دنبال ندارد. از امروز اهمیت ویژه‌ای به انجام کارهای مهم بدهید و امروزوفرداکردن را کنار بگذارید. مدتی است که از کسی پول قرض کرده‌اید یا وامی گرفته‌اید، امروز موعد پرداخت این پول فرا رسیده و کسی که از ایشان پول گرفته‌اید انتظار بازپرداخت این قرض را دارد. این پول را حتی اگر از زیر سنگ‌ هم شده فراهم کنید و دِین خود را ادا نمایید. اتفاق فرخنده‌ای در زندگیتان رخ می‌دهد. این اتفاق را به بهانه‌ای برای شادی در کنار دوستان یا اعضای خانواده تبدیل کنید.  مدتی است که همسر یا عشق ‌زندگیتان به شما ابراز علاقه نکرده و این وضعیت باعث شده تا احساس کنید که ایشان شما را مانند سابق دوست ندارد، اما سخت در اشتباه هستید چرا که امروز عشق‌ زندگیتان هدیه‌ای برای شما خریده و با تقدیم این هدیه به شما ثابت می‌کند که از جان‌و‌دل دوست‌تان دارد.

    فال روزانه متولدین دی ماه

    به کمک ورزش و تحرک، نشاط و سلامتی خود را تضمین نمایید. اگر به فکر حفظ آبرویتان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید. مهارت‌های زیادی دارید و انسان توانمندی هستید، اما کسی از دانش شما باخبر نیست. این شرایط باعث شده تا احساس کنید اطرافیان قدر شما را نمی‌دانند. امروز فرصتی برای هنرنمایی پیدا می‌کنید. مهارت‌های خود را به رخ دوستان و آشنایان بکشید و ثابت کنید که انسان توانمندی هستید. روزی عاشقانه را سپری خواهید کرد و خاطره‌های خوش امروز برای همیشه در ذهنتان ماندگار خواهد شد. در چند روز آینده با موقعیتی چشمگیر روبه‌رو خواهید شد، در نتیجه به نفع شما است که در روزهای آتی به فکر شکار فرصت‌ها باشید. سری به دوستان قدیمی بزنید و از هم‌صحبتی با آنها لذت ببرید. اجازه ندهید علاقه‌ای که به تنهایی و خلوت دارید، شما را به فرد منزوی تبدیل کند. انسان شوخ‌طبعی هستید و همیشه لبخند بر لب دارید. این روحیه را ادامه دهید و مطمئن باشید خنده بر هر درد بی‌درمان دواست.

    ذهن آشفته‌ای دارید و نگرانی‌ و اضطراب ذهنتان را فلج کرده و قادر به فکرکردن به امور مهم زندگی نیستید. قبل از اینکه این وضعیت جلوی پیشرفت شما را بگیرد و سلامتتان را به‌خطر بیندازد، به هر قیمتی که شده اضطراب و نگرانی را از ذهن و جسم خود دور کنید و دغدغه‌ها را کنار بگذارید.  گره‌ای در کار شما افتاده است. این گره به دست شما باز نمی‌شود. برای حل این مشکل از افراد با تجربه کمک بگیرید و روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز کنید. پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید.  کار پسندیده‌ای انجام داده‌اید. امروز این کار در نظر دوستان و اطرافیان جلوه می‌کند و مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد. قراردادهای کاری و معامله‌های امروز را با دقت مطالعه کنید تا چیزی از قلم نیافتد. بیشتر اوقات روز را مشغول کار و تلاش هستید و فرصتی برای رسیدگی به خودتان پیدا نمی‌کنید، اجازه ندهید این روحیه کار شما را به بستر بیماری بکشاند و فرصتی از روز را به خودتان اختصاص دهید و تعادل را میان کار و تفریح حفظ کنید. خبر خوشحال‌کننده‌ای امروز به دستتان می‌رسد و زمینه شادی شما و همسر یا عشق ‌زندگیتان را فراهم می‌کند.

    فال روزانه متولدین اسفند  ماه

    فال دیروز روزانه

    امروز به خودتان وعده داده‌اید که کمی ورزش و تفریح کنید، خوشبختانه بخت با شما یار است و فرصت مناسبی برای ورزش و تفریح پیدا خواهید کرد. قدر پس‌انداز و صرفه‌جویی را می‌دانید و این رویکرد باعث شده تا از ثبات مالی قابل ‌اطمینانی برخوردار باشید. به این رویکرد ادامه دهید و امروز پولی را برای آینده کنار بگذارید و لحظه‌ای از پس‌انداز غافل نشوید. دلتان گرفته و می‌خواهید سفره دلتان را پیش یکی از آشنایان باز کنید. به صلاح شماست که تمامی رازهای دلتان را بر ملا نکنید و بعضی از اسرار خود را برای همیشه پیش خودتان نگهدارید. امروز بیشتر از همیشه دلتان هوای همسر یا عشق ‌زندگیتان را خواهد کرد. تغییری در زندگی شما ایجاد می‌شود. این تغییر در نگاه اول ناخوشایند به نظر می‌رسد، اما غم به دل خود راه ندهید. با تغییری روبه‌رو هستید که در نهایت به نفع شما تمام می‌شود.  روز شلوغی را در پیش دارید اما به رغم کارهای زیادی که باید انجام دهید، فرصتی برای حضور در کنار خانواده پیدا می‌کنید.  دوستی که علاقه ‌زیادی به ایشان دارید، مدتی است به شما کم‌محلی می‌کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری‌های زندگی باعث شده تا این دوست، رابطه کمتری با شما داشته باشد.

    امیدواریم از فال روزانه امروز لذت برده باشید.

    متن شب بخیر صمیمی؛ 50 تا از زیباترین جملات کوتاه شب بخیر صمیمی و دوستانه

    متن صبح بخیر رسمی و اداری + جملات صبح بخیر دوستانه برای دوستان

    دلنوشته زیبا در مورد مادر + عکس نوشته دعای خیر مادر

    حکایت های بامزه شیخ و مریدان (داستان های طنز اندر احوالات شیخ)

    تقویم کامل سال 1401 همراه با مناسبت ها و روزهای تعطیل رسمی

    جملات انگیزه دهنده قوی درباره حل مشکلات و استقامت در مقابل سختی ها

    مطالب جدید

    متن شب بخیر صمیمی؛ 50 تا از زیباترین جملات کوتاه شب بخیر صمیمی و…

    متن صبح بخیر رسمی و اداری + جملات صبح بخیر دوستانه برای دوستان

    جملات عاشقانه زیبا ❤️ برای عشق و مخاطب خاص + 100 متن عاشقانه کوتاه و…

    سخنان وودی آلن و 50 نقل قول جالب از بازیگر معروف و قدیمی

    متن تبریک روز زن + عکس نوشته های زیبای رمانتیک برای تبریک به همسر

    اشعار همام تبریزی با 10 شعر و غزل زیبای عاشقانه از این شاعر

    فال هفته Pmc ❤️ فال صوتی از شنبه 17 دی تا 23 دی ماه جمعه + اتفاقات…

    فال هفتگی عشق ❤️ 17 دی شنبه تا 23 دی ماه جمعه و طالع بینی رخدادهای…

    فال حافظ امروز شنبه 17 دی با تفسیر { پیشگویی دقیق }

    فال روزانه واقعی امروز شنبه 17 دی | طالع بینی شخصی و جدید

    فال ابجد امروز شنبه 17 دی و محاسبه ابجد کبیر و صغیر (گرفتن فال)

    فال تاروت روزانه شنبه 17 دی (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده)

    حکایت گذر عمر و داستان های آموزنده در مورد مرگ و زندگی

    متن تبریک تولد جدید و متفاوت + 100 جملات شیک و خاص برای تولدت مبارک

    عکس نوشته مادر + عکس های پروفایل روز مادر مبارک برای مادران عزیز

    استاتوس کوتاه روز مادر + مجموعه 40 جملات زیبا برای بیو، استوری و کپشن

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *