خط ازدواج در کف دست

 

خط ازدواج در کف دست

طول، شکل و زنجیره خطوط اطراف خط ازدواج معانی مختلفی برای زندگی زناشویی خواهد داشت گاهی ممکن است مفهوم خط ازدواج شما نشانه تکرار ازدواج و یا مسائل ناراحت کننده دیگری باشد اما همین ابتدا باید بگوییم که تمامی این تعاریف در حد یک کف بینی ساده است و قدرت انسان در کنترل برخی از اتفاقات بسیار بیشتر از علمی کف بینی است.

خط ازدواج در کف دست

باید گفت تعداد و شکل خطی ثروت در کف دست افراد مختلف متفاوت است بعنوان مثال برخی از افراد چندین خط در این قسمت دارند در حالی که برخی دیگر هیچ خطی به عنوان خط ازدواج کف دستشان ندارند.

این خط نشانه زندگی مشترک طولانی مدت با عشق عمیق است .شما فردی هستید که سنگ می کنید زندگی خانوادگی پر شور و شادی داشته باشید.

اگر خط ازدواج شما نزدیک به خط خورشید و یا عبور کرده از آن باشد علاوه بر زندگی مشترک موفق خوش شانسی بعد از ازدواج به سراغ تان خواهد آمد.

اگر خط ازدواج شما حتی کوتاه و در اندازه کوچک است پس باید بگوییم که عاشق شدند برای شما بسیار دیر اتفاق می افتد به طور کلی شخصیت شما به سمت دوری از جنس مخالف تمایل نشان می دهند به همین دلیل دیر ازدواج خواهید کرد.

  • چطور یک برنامه بسازیم
  • خط ازدواج در کف دست

    به تصویر نگاه کنید اگر چنین خطی در جایگاه خط ازدواج کف دست خود دیدی باید بدانید که نشانه خوبی نیست.

    انحراف رو به پایین خط ازدواج می گوید که شریک زندگیتان زودتر از شما خواهد مرد.

    اگر انحراف این خط به سمت پایین بدون برخورد به خطوط دیگر باشد حوادثی همچون تصادف و یا زلزله علت تنهایی شما به واسطه از دست دادن همسرتان خواهد بود اما اگر انحراف در خط ازدواج متمایل به سمت خط غرب باشد به دلیل مشکلات و اختلافات ایجاد شده در زندگی مشترک همسرتان را از دست خواهی داد. به هر حال انحراف به سمت پایین خط ازدواج یعنی دور شدن از همسر و شریک زندگی یا با طلاق و یا با حوادث.

    یکی از بهترین خطوط ازدواج خط این شکلیست خطی که نشان میدهند شما در زندگی مشترک به سمت پیشرفت و موفقیت حرکت خواهید کرد.

    فردی که چنین خطی در کف دستش دارد می تواند با مدیریت عاطفی و مالی خوب شریک بسیار خوبی برای زندگی مشترک باشدو از دواج با او خوشبختی و خوش شانسی به همراه دارد.

    باید بگویم وجود چنین خطی با چنگالی به سمت بیرون و یا داخل کف دست نشانه خوبی نیست در هر دو شکل ازدواج به سمت جدایی هدایت خواهد شد. به عقیده ی چینی های باستان وجود چنین خطی در کف دست نشانه آن است که فرد قبل از 55 سالگی موفقیت و شانس شغلی خوبی نخواهد داشت.

     

    خط ازدواج در کف دست

    دایره کوچکی که در سه حالت می تواند روی خط ازدواج قرار گرفته باشد ابتدا، میان و در انتهای این خط.

     وجود دایره که چینی ها در این شکل آن را جزیره می نامند در ابتدای خط ازدواج نشانه ی آن است که شما قبل از ازدواج به سختی و به اندازه کمی عاشق می شوید و عشق اصلی شما با همسر آینده تان بعد از آغاز زندگی مشترک ظاهر می شود.

    دایره در میان خط ازدواج یعنی عشق شما در جریان یک نوع درگیری ایجاد می شود و شما در مسیر رخداد یا ماجرایی در ویرانه عاشق میشوید.

    دایره در انتهای خط ازدواج و قومی مشابه با مورد اول یعنی دایره در ابتدای خط دارند با این تفاوت که در آن مورد شما در ابتدای زندگی مشترک عاشق همسرتان خواهید شد اما در این مورد عشق شما در سالهای آخر زندگی مشترک نسبت به همسرتان بیشتر خواهد بود.

    خطی که با قطع شدن وعبور چند خط از روی هم شکل گرفته واضح است که این خط می تواند عشق و زندگی مشترک ایده آلی را نشان دهد و همین خطوط قطع شده نشانه ی ازدواج پر از مشکل که گاهاً به جدایی ختم می شود است. 

     

    قد کوتاه بالای خط ازدواج کف دستتان نشانه از منازعات و لجبازی های که در طول زندگی مشترک خواهیم داشت شخصیت توجه شما به راحتی رابطه ی عاشقانه تان را دچار آسیب می کند.

    این بدان معنا نیست که این افراد هرگز ازدواج نمی کنند بلکه نشانه ای از بی میلی آنها به عشق و زندگی مشترک است.

    بازده – مجله کسب و کار بازده یک مجله آنلاین برای انتشار محتوا در زمینه کسب و کارهای نوین، اخبار اقتصادی، سبک زندگی، سلامت، خانواده، فناوری،

    قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند. اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه. دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد. بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل. در ادامه این نوشتار با ما همراه باشید تا نکات بسیار خواندنی و واقعی از کف بینی خط ازدواج را بدانید.

    چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع می‌شود. در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق) هستند.

    علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

    خط ازدواج ( خط رابطه یا عاطفه نیز گفته می‌شود) موقعیت ازدواجی، رابطه عاشقانه، زمان ازدواج و طرز فکرتان درمورد عشق را نشان می‌دهد. این خط زیر انگشت کوچک و بالای خط عشق قراد دارد. تعداد خط ازدواج در افراد مختلف متفاوت است. برخی افراد فقط یک خط دارند و برخی چند خط. ممکن است برخی افراد خط ازدواج نداشته باشند. بلندترین خط معمولا اساس قضاوت است.

    خط ازدواج در کف دست

    طول، شکل، چنگال‌ها، جزیره‌ها، زنجیره‌ها و اعداد خط، معنای مختلفی برای زندگی ازدواجی شما دارند. تحلیل زیر را دنبال کنید تا بفهمید خط ازدواج شما چه معنی دارد. اگر خط ازدواج خود را ایده‌آل ندیدید نگران نشوید. این خط با تجربه شما تغییر می‌کند. مهم نیست که چه نوع خطی دارید، چیزی که مهم است این است که یک ازدواج خوب باید با دقت مدیریت شود.

    یک خط ازدواج بلند و راست، عشق عمیق و طولانی را نشان می‌دهد. نشان می‌دهد که شما مشتاق و آرام هستید و خانواده خوشبختی دارید. اگر فقط یک خط ازدواج عمیق و بلند دارید، که نزدیک خط آفتاب است یا به آن می‌رسد، نشان می‌دهد که شما نه تنها ازدواج خوبی خواهید داشت بلکه بعد از ازدواج به موفقیت شغلی خوبی خواهید رسید.

    اگر خط ازدواج شما کوتاه است، نشانه بی‌علاقگی شما به جنس مخالف است. اگر سطحی است، تحمل دنبال کردن جنس مخالف را نداشته و به سختی عاشق می‌شوید. در اکثر موارد، اگر چنین خطی دارید، احتمالا دیر ازدواج می‌کنید.

    اگر خط ازدواج شما در انتها رو به پایین باشد، نشانه خوبی نیست. نشان می‌دهد که شریک‌تان قبل از شما می‌میرد. اگر ناگهانی به سمت پایین انحنا داشته باشد، ممکن است شریک‌تان مرگ ناگهانی داشته باشد. یک موقعیت دیگر این است که این خط به سمت پایین انحنا داشته باشد و به خط عشق برسد. این بحران ازدواج و برخورد با شریک‌تان را نشان می‌دهد. بنابراین ممکن است جدایی یا طلاق پیش بیاید.

    اگر خط ازدواج در انتها به سمت بالا انحنا داشته باشد، نشان دهنده ثبات در عشق و زندگی ازدواجی آرام است. شما معمولا نگران نامزد خود نیستید و زندگی خوبی را برای شریک خود فراهم می‌کنید. همچنین می‌توانید با هم سازگار بوده و ازدواجی موفق داشته باشید. هر چه خط ازدواج شما بالاتر باشد، خوشبخت‌تر خواهید بود.

    – اگر خط در ابتدا به صورت چنگالی و به شکل “Y” باشد، علامت خوبی نیست و جدایی و طلاق را نشان می‌دهد. اگر چنگال بزرگ نباشد، موقعیت خیلی بد نیست و ممکن است فقط مدتی به هم بریزد. بنابراین، تا حدی، به معنای ارتباط بعد از جدایی است.

  • چگونه لینک کانال سروش درست کنم
  • – اگر خط در انتها تقسیم شود، بحران ازدواج و جدایی را نشان می‌دهد. ممکن است تمام زندگی را با سردرگمی طی کنید. ممکن است به سوء هاضمه نیز دچار شوید. به علاوه، زندگی شغلی شما تا قبل از ۵۵ سالگی خیلی رضایت‌بخش نیست.

    خط ازدواج شکسته نشان می‌دهد که شما در عشق یا ازدواج به راحتی پس‌روی می‌کنید. مسئله اینجاست که بحث‌های زیادی با شریک خود داشته و کارتان به طلاق ختم می‌شود. هر چه قسمت شکسته طولانی‌تر باشد، موقعیت جدی‌تر است. اگر شکستگی کوتاه باشد، مشکل خاصی نیست. فرصت ارتباط دوباره دارید.

    جزیره نشان دهنده ناسازگاری با شریک یا مشکلات خانوادگی است.

    اگر جزیره در ابتدای خط باشد، نشان می‌دهد که در رابطه قبل از ازدواج خوب نیستید.

    – جزیره در وسط نشان دهنده فراز و نشیب در عشق است.

    – اگر جزیره در انتهای خط باشد، نشان دهنده مشکلات بعد از ازدواج است.

    – جزیره‌های متعدد ارتباط عاشقانه و ازدواج بی‌علاقه را نشان می‌دهد.

    علامت X در خط ازدواج علامت مشکل در ازدواج و مسائل عشقی است. شما بحث، مخالفت، دعوا و جدایی را با شریک خود دارید. و ممکن است زمانی که ازدواج‌تان پر از بحث و دعواست، وارد مثلث عشقی شوید

    علامت پنجره‌های مشبک نشان می‌دهد که شما بالا و پایین زیادی در زندگی زناشویی خود دارید. احتمالا تمایلات جنسی غیر طبیعی دارید. افراد مجردی که این علامت را دارند، پیدا کردن شریک خوب برای‌شان سخت است و افراد متاهل در سنین میانسالی از شریک‌شان جدا می‌شوند.

    اگر چندین خط نامنظم و با همپوشانی با طول‌های متفاوت دارید، نشان می‌دهد که شما رابطه عشقی یا ازدواج ایده‌آل ندارید. پیدا کردن یک عشق سخت است و احتمالا زندگی را بدون ازدواج بگذرانید. اگر ازدواج کرده‌اید، نشان می‌دهد که شریک‌تان با شخص سومی در رابطه است. در سال‌های بعد، احتمالا به پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می‌شوید.

    اگر خطوط کوتاهی بالا یا پایین خط ازدواج باشند، نشان دهنده بحث‌های زیاد، رابطه عشقی سخت و شخصیت سرسخت شماست. شما به راحتی مریض می‌شوید.

    اگر خط ازدواج‌تان موج‌دار یا زنجیره‌ای باشد، شما با آدم‌های بد مواجه شده و به بحران عاطفی یا ازدواجی دچار می‌شوید. شما معمولا سرسخت، بی‌رحم و بدون دلتنگی هستید که باعث جدایی و حتی طلاق بعد از ازدواج می‌شود. دستیابی‌های بزرگ در طول زندگی برای‌تان سخت خواهد بود.

    اگر خط ازدواج ندارید، به این معناست که شما میلی به عشق ندارید. شما میلی به جنس مخالف ندارید یا جذب آن‌ها نمی‌شوید. معمولا اهمیت زیادی به ازدواج نمی‌دهید و میل جنسی ندارید. در عوض، بیشتر دوست دارید روی سرگرمی‌ها و شغل تمرکز کنید. اگر سن‌تان از ۲۰ کمتر است، ممکن است خط ازدواج نداشته باشید. زمانی که بزرگ‌تر می‌شوید و افراد جنس مخالف بیشتری را می‌بینید.، خط ازدواج ظاهر می‌شود. اگر ازدواج کرده‌اید و خط ازدواج ندارید، به احتمال زیاد علاقه‌ای به شریک خود ندارید.

    اگر فقط یک خط ازدواج دارید که واضح است، شما می‌توانید عشق ایده‌آل خود را پیدا کرده و تا آخر با همسر خود زندگی خوبی داشته باشید. اگر خط بلند و بدون خطوط اضافی باشد، نشانه ازدواج خوب و طولانی است.

    به طور کلی، اکثر افراد بیشتر از یک خط ازدواج دارند. بر اساس تعداد خطوط ازدواج نمی‌توان دقیقا گفت یک فرد چند ازدواج خواهد داشت

    برخی افراد معتقدند که دو خط ازدواج به معنای داشتن دو ازدواج است. درست نیست. اکثر افراد دو خط ازدواج دارند. تا زمانی که خطوط عمیق، واضح و با رنگ قرمز هستند، افراد می‌توانند ازدواج خوبی داشته باشند.

    – اگر دو خط ازدواج موازی با طول یکسان دارید نشانه ازدواج بد است. معمولا افرادی که به مدت زیادی از شریک خود جدا شده و دوباره به هم برمی‌گردند، معمولا این خط ازدواج را دارند.

    – اگر دو خط موازی با طول‌های متفاوت باشند، احتمالا در موقعیت‌ مثلث عشقی قرار می‌گیرید.

    – اگر دو خط ( یکی کوتاه و دیگری بلند) ناموازی دارید، نشان دهنده طلاق یا جدایی است.

    سه خط به معنای عواطف چندگانه و برداشت ضعیفی از پاکدامنی است. اگر سه خط ازدواج دارید، احتمالا درک ضعیفی از زندگی دارید. شما معمولا با استعداد، احساساتی و متمایل به جنس مخالف هستید. اگر از عقل و منطق خود استفاده نکنید، در زندگی عشقی خود به مشکل می‌خورید.

    اگر چهار خط ازدواج بلند و باریک دارید، نشانه شخصیت عاطفی شماست. شما با زندگی بدون اتفاق راضی نمی‌شوید. بنابراین مستعد داشتن چندین رابطه عاشقانه هستید.

    اگر بیش از شش خط ازدواج وجود داشته باشد و هیچ کدام را نتوان به عنوان خط اصلی در نظر گرفت، زندگی ازدواجی پیچیده است. اگر خطوط بلند باشند، نشان دهنده دوران سخت برای پیدا کردن شریک است. شما معمولا میل زیادی به عشق خود و فشار زیادی در زندگی دارید.

    کف بینی خط سرنوشت: 5 نکته برای رمزگشایی خط سرنوشت از کف دست

    انواع فال: 10 نوع فال و روش مختلف طالع بینی و فالگیری

    کف بینی خط فرزندان: ۶ نکته برای رمزگشایی خط فرزندان از کف دست

    پربازدیدترین

    77 بهترین سایت کاریابی خارجی: ساخت رزومه، آمادگی مصاحبه،دوره…

    6 نشانه که شما به زودی از شغل تان اخراج می شوید


    10 بهترین کشور جهان برای زنان در 2022

    خط ازدواج در کف دست
    خط ازدواج در کف دست

    تعویض شناسنامه قدیمی به جدید: مراحل، هزینه ها و مدارک مورد…

    جاذبه های گردشگری ایتالیا: 32 مهمترین جای دیدنی ونیز، رم،…

    جاذبه های گردشگری وین: 16 جای دیدنی وین اتریش شهر رویاهای…

    98 مورد از بهترین مشاغل خانگی پردرآمد برای زنان

    خواص فلفل سبز تند: 12 فایده باورنکردنی فلفل سبز تند برای…


    تعبیر خواب آب: 39 تعبیر دیدن آب در خواب

    تعبیر خواب خواستگار و خواستگاری کردن یا خواستگاری رفتن

    دیگر نوشته ها

    5 تکنیک مقابله با استرس متمرکز بر راه حل هیجانی

    آیا شکایت از کارفرما توسط وکیل اداره کار امکان پذیر است؟

    متن انگلیسی درباره تعطیلات تابستان + ترجمه و اصطلاحات مفید…

    10 چیز که بچه های طلاق هرگز به شما نخواهند گفت

    کسب و کار

    انواع استارت آپ :۶ نوع استارت آپ که دولت ها باید بشناسند

    ۳ روش حرفه ای که کارآفرینان بر ناامیدی غلبه کنند

    ۱۰ ایده کسب و کار اینترنتی برای دانش آموزان و دانشجویان

    کسب و کار جدید: ۲۵ ایده کسب و کار جدید زود بازده و کم سرمایه

    چطور به یک کارآفرین فردی موفق تبدیل شویم

    66 سوال مصاحبه استخدامی مشاغل فناوری اطلاعات

    آموزش کسب درآمد از اینستاگرام : راهنمای گام به گام پول…


    9 راه پول درآوردن عجیب و غریب

    خط ازدواج در کف دست

    اصول مذاکره: ۱۰ تکنیک عالی برای مذاکره بهتر

    کار در اتریش: 27 ایده کسب و کار عالی در کشور اتریش برای…

    راهنمای جامع برنامه ریزی شهری: 5 نکته برای توسعه شهری

    اصل پیتر درباره مدیران بی کفایت در سازمان ها چه می‌گوید؟

    ۴ نکته درباره علل، نشانه ها و درمان فرسودگی شغلی

    کار در آلمان: 10 بهترین ایده کسب و کار کوچک در کشور آلمان

    مراحل تصمیم گیری: 7 گام در فرآیند تصمیم گیری که باید بشناسید

    ۴ درس کارآفرینی از دونالد ترامپ مرد قدرتمند کسب و کار جهان

    ۱۸ توصیه طلایی برای راه اندازی کسب و کار موفق و پرسود

    9 نکته درباره تبدیل مشتری راغب به خریدار

    ۸ گام برای مدیریت ارتباط با مشتری (CRM) بسیار موفق و کارامد

    10 بهترین استراتژی بازاریابی محتوا که همین حالا باید به کار…

    3 روش آسان برای لذت بردن از شغل که همیشه جواب می‌دهد!

    استرس محیط کار: بیماری همه‌گیر قرن بیست و یکم

    ۵۱ راز یک کسب و کار موفق که همین امروز باید بدانید

    مدیریت زمان و قدرت جادویی ۱۴۴۰ که معجزه دقیقه ها است

    9 گزینه برای شروع کسب و کار جدید زمانی که قصد ترک شغل تان را…

    ۵ عامل مهم که در موفقیت کسب و کار شما نقش دارند

    23 ایده برای برگزاری مراسم افتتاحیه کسب و کار جدید

    8 پرسش و پاسخ مربوط به مصاحبه شغلی تحلیلگر کسب و کار

    ۵ راه برای استخدام کارکنان جدید در شرایط دورکاری ناشی از…

    ۳۰ نقل قول درباره بازاریابی که برای تان الهام بخش هستند

    ۷ بزرگترین چالش کارآفرینان که با آن مواجه هستند

    ۷ اصل کلیدی روانشناسی فروش و شناسایی مشتری

    11 استراتژی برای برگزاری رویداد موفق مراسم افتتاحیه


    5 روش تقویت و بهبود رزومه کاری تان


    بازاریابی سبز چیست: green marketing

    25 سودآورترین ایده در کسب و کار صنایع غذایی

    ۵ حقیقت طلایی برای راه اندازی کسب و کار شخصی خودتان

    ۲۰ کارآفرین موفق جهان رمز موفقیت خود را در یک جمله می‌گویند

    ۵ دلیل که نفوذ برند از آگاهی از برند مهم تر است

    ۱۷ نکته مهم از طلاق توافقی: مراحل،شرایط،مدارک،هزینه و نمونه…

    پست های اخیر

    خط ازدواج در کف دست


    فریز کردن لیمو ترش به 3 روش آسان

    دانلود برنامه آموزش گیتار به زبان فارسی — راهنمای گام به…

    11 بهترین خوراکی طبیعی برای کاهش اسید اوریک خون

    صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » طالع بینی ازدواج : کف دست شما راز عشق و ازدواج شما را لو میدهد

    خط عشق کف دست : کف بینی نوعی طالع بینی است که متخصصان آن ادعا می کنند با استفاده از خط های کف دست کسی، از سرنوشت، آینده، گذشته و اخلاق شخص آگاهی می یابند.البته این ادعا به هیچ عنوان ریشه علمی ندارد و بسیاری از پژوهشگران آن را عقیده ای خرافی می دانند. اما برای بسیاری از مردم آگاهی از آینده و سرنوشت بسیار جذاب است. از این رو به دفعات به سراغ یافتن رمز و راز خطوط دست و نشانه های آن می روند.

     

    خط ازدواج در کف دست

    اگر جزو این افراد هستید، توصیه می کنیم دست های خود را در کنار هم قرار دهید و ببینید که خط عشق دست شما شبیه کدام یک از تصاویر زیر است. سپس با مطالعه توضیحات عکس می توانید تا حدی به رازهای عاشقانه ی وجود خود پی ببرید.

    خط ازدواج در کف دست

    تست های روانشناسی، این روزها توجه درصد قابل توجهی از مردم را به خود جلب …

    اشخاصی که خط عشق هر دست‌ شان در یک راستا قرار دارد، در زمینه عواطف خود راسخ بوده و به روابط پایدار و طولانی مدت علاقه بیشتری نشان می دهند. آن ها کاملا منطقی هستند و از چرخش های ناگهانی در رابطه خوششان نمی آید.

    همچنین باید گفت که آن ها انسان های حساس با شخصیت های آرام و نرم هستند و به خوبی می توانند عقاید دیگران را درک نمایند.

    خط ازدواج در کف دست
  • چگونه کلش را هک کنم
  • این افراد ترجیح می دانند شریک عاطفی شان از خود آن ها بزرگ تر و فهمیده تر باشد. آن ها در عشق موفق و احساساتی هستند و چندان پایبند از قوانین اجتماعی نیستند. این اشخاص در بیشتر مواقع به حس ششم خود اعتماد می کنند که تقریبا همیشه هم درست است.

    طالع بینی ازدواج ماه های مختلف با یکدیگر یکی از فال های جذاب برای عروس …

    این افراد عشق را چندان جدی نمی گیرند و به همین خاطر خیلی هم دنبال رابطه های جدی نیستند. اما وقتی فردی را برای ازدواج یا عشق ورزی پیدا کنند، بدون شک یا از خودشان کوچک تر است یا فرهنگ و ملیت جداگانه ای دارد.

    این اشخاص بسیار معتمد به نفس هستند و بیشتر با چشمان خود عاشق می شوند. همچنین باید گفت کاملا مستقل و هدفمند هستند و می توانند به آسانی بر مشکلات غلبه کنند.

    نام:

    خط ازدواج در کف دست

     + 
    پنج
     = 
    6

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    دراین قسمت آموزش کف بینی: خط ازدواج و خط عشق را جمع آوری کرده ایم. کف بینی یکی از قدیمی‌ترین شیوه ها برای پی بردن بـه آینده و برخی اتفاق هاي زندگی و همچنین ویژگی هاي شخصیتی و روحی اسـت، ملاک اصلی دست راست شماست و نباید از دست چپ استفاده کنید حتی اگر خط هایش بهتر از دست راست باشد! در ادامه بیشتر صحبت می‌کنیم. با پارس ناز همراه باشید.

     

    چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع میشود. در کف بینی، سه خط اصلی وجوددارد کـه خط زندگی، خط سر « خط عقل و خرد» و خط قلب «خط عشق» هستند.

    خط ازدواج در کف دست
    خط ازدواج در کف دست

    علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

     

     

    مکان و معنای خط عشق

    خط قلب « کـه خط عشق هم گفته میشود» یکی از سه خط اصلی در کف بینی اسـت. این خط دقیقا بالای خط سر قرار داشته ودر لبه کف دست زیر انگشت کوچک اسـت و از کف دست می‌گذرد و بـه پایین انگشت وسط یا انگشت سبابه یا جاییکه بـه هم متصل میشوند می رسد.

     

  • دانلود کتاب جنایات و مکافات داستایوفسکی pdf
  • خط عشق، طرز فکر فرد را نسبت بـه عشق و کیفیت عشق نشان می دهد. چـه احساس عمیقی داشته باشید چـه نه، احساس شـما پیچیده باشد یا ساده، اینکه ازدواج خوبی دارید و اینکه میتوانید روابط شخصی خوبی داشته باشید یا نه، دراین خط مشخص می شود.

     

    خط قلب خوب چیست

    بطور کلی اگر خط عشق شـما عمیق، واضح، منحنی، نشکسته، ترکیب نشده بوده و بـه انگشت سبابه یا بین انگشت سبابه و انگشت وسط باشد زندگی عشقی و عاطفی خوبی دارید. اگر دو یا سه چنگال در انتهای آن باشد، خیلی بهتر اسـت. نشان می دهد کـه شـما فردی مسئول، خوش قلب، دوستانه و محبوب در بین دوستان هستید.

     

     

    طول خط عشق چگونه اسـت

    اگر خط عشق شـما کوتاه باشد « فقط بـه انگشت وسط برسد» یا اصلا وجود نداشته باشد، نشان می دهد کـه شـما خودخواه، بی‌رحم و کوته فکر هستید و بدون فکر کردن بـه عواقب عمل می کنید. بنابر این بـه اسانی توسط مردم طرد شده و تنها می شوید. زندگی عشقی شـما نیز بدون مشکل نخواهد بود.

     

    خیلی بلند

    اگر خط عشق شـما خیلی بلند باشد و بـه لبه کف دست از هردو طرف برسد، نشان می دهد کـه شـما درستکارید و بیشتر می‌شکنید تا اینکه خم شوید. در کار، سختی‌هاي زیادی را متحمل می شوید اما موفق می شوید. اگر خط شغل شـما واضح و بدون شکستگی باشد، شـما اهل تفکر و تعمق هستید.

    از نظر عشق، مرد طبق معمول احساساتی و سخت‌گیر اسـت. زن نیز بـه عشق خود وفادار اسـت. بـه هرحال، در زندگی خود با فراز و نشیب زیادی مواجه میشوید. زمانی کـه از شریک عاطفی خود جدا میشوید یا در ازدواج شکست میخورید، آسیب جدی میبینید.

     

    پایان یافتن در برآمدگی ژوپیتر

    اگر خط عشق شـما بـه برآمدگی ژوپیتر برسد کـه پایین انگشت سبابه قرار دارد، نشانه عشق زیاد، رویاهای بزرگ و انتظارات بالاست.

     

    پایان یافتن در برآمدگی ژوپیتر و زحل

    اگر خط عشق شـما بـه پایین کـه برآمدگی ژوپیتر « زیر انگشت سبابه» بـه برآمدگی زحل « زیر انگشت وسط» می رسد، کشیده شود نشان دهنده عشق خالص و واقعی اسـت.

     

     

    منحنی: اگر خط عشق شـما بـه سمت بالا انحنا داشته باشد نشان می دهد کـه شـما مهارت کلامی بالایی دارید. زمانی کـه فرد مورد علاقه خودرا میبینید، در خلق فضای عاشقانه و صحبت از عشق خود برای او عالی هستید.

    اگر این خط بـه سوی پایین انحنا دارد، نشان دهنده شخصیت منفی و ضعیف اسـت. طبق معمول حس بدی بـه دیگران می دهید زیرا احساسات عاشقانه خودرا ابراز نمیکنید. بنابر این رابطه عاشقانه یا ازدواج‌تان بالا و پایین‌هاي زیادی دارد.

     

    راست

    خط عشق راست نشان میدهد کـه شـما فردی با ثبات، محتاط، آرام، مهربان و خوش برخورد هستید. در روابطه عاشقانه خجالتی هستید و نقشی غیر فعال در رابطه دارید. اگر این خط واضح بوده، طول آن متوسط باشد و شکستگی نداشته باشد، میتوانید خانواده‌اي با ثبات و هماهنگ داشته باشید.

     

     

    خط ازدواج در کف دست

    سن بر خط عشق

    از مرکز پایه هر انگشت « بـه غیر از انگشت شست»، خطی عمودی بـه سمت خط عشق بکشید و سن را در نقاط تلاقی خطوط بـه دست آورید. نقطه تلاقی خط سرنوشت و خط عشق، سن ۵۵ را نشان میدهد.

    این را بدانید کـه سن روی خط عشق، سن دقیق را نشان نمیدهد. این اعداد، تقریبی هستند. اگر علامت خاصی در اطراف سن وجود داشته باشد، احساس شـما را در آن دوره نشان میدهد.

     

     

    شاخه‌ ها و چنگال‌ ها

    اگر خط عشق شـما در انتها تقسیم شده و بـه سمت پایین انحنا داشته باشد، نشان دهنده تمایل شـما برای فدا کردن همه ی چیز برای عشق اسـت. سه شاخه موجود در انتهای خط، همدلی تمام و کمال را نشان میدهد اما در زندگی عشقی خود طبق معمول فرد سختی هستید. اگر شاخه‌هاي زیادی در انتها وجود داشته باشد، نشان می دهد شـما در عشق ثابت قدم هستید و میتوانید بـه عشق واقعی برسید.

    شاخه‌هاي زیاد رو بـه بالا علائم خوبی از زندگی عشقی هستند. برعکس، اگر شاخه‌هاي زیادی رو بـه پایین باشند، ازدواج شـما بـه اسانی بـه جدایی می‌انجامد. دو یا سه شاخه رو بـه بالا نزدیک بـه ابتدای خط نشان دهنده عشق زیاد و جذابیت برای جنس مخالف اسـت. اگر ابتدای خط عشق، بـه صورت دو شاخه باشد نشان دهنده بحث‌هایي درمورد ازدواج اسـت.

     

     

    جزیره‌هاي روی خط نشان دهنده پریشانی‌ها و تغییرات عاطفی هستند. در طول زندگی شـما، افراد زیادی هستند کـه جلوی شـما را می گیرند.

    علاوه بر شخصیت لجباز شـما، رسیدن بـه دستیابی‌ها برای شـما سخت بوده و زندگی عشقی‌تان بـه اسانی خراب می شود. اگر جزیره در زیر انگشت حلقه باشد، نشان دهنده مشکلات مربوط بـه بینایی از جمله نزدیک‌بینی و ضعف بینایی اسـت.

     

     

    خط عشق شکسته نشان دهنده پس‌روی در زندگی عاطفی اسـت. اگر خط، شکاف بزرگی داشته باشد، سختی زیاد در رابطه و عدم ثبات و جدایی در ازدواج را نشان می دهد. اگر خط عشق در زیر انگشت کوچک شکسته باشد، استرس زیاد و پول و زندگی مالی را نشان می دهد. بدلیل این تفکرات، شـما در زندگی بـه سختی عشق واقعی خواهید داشت. همچنین، رابطه یا ازدواج شـما خراب می شود.

    اگر خط در قسمتی کـه انگشت حلقه و انگشت کوچک بـه هم میرسند بشکند و انتهای آن بـه قسمتی کـه انگشت سبابه و انگشت وسط بـه هم می رسند برسد، برای زنان نشان دهنده شکست در ازدواج اسـت. بـه هرحال، بعد از ازدواج میتوانید عشق واقعی خودرا پیدا کرده و ازدواج موفق دیگری داشته باشید. همچنین نشان میدهد کـه شـما با ولخرجی پول خرج کرده و پس انداز نمیکنید.

    خطی کـه در زیر انگشت وسط می‌شکند و دو قسمت دریک راستای مستقیم نیستند، نشان دهنده ازدواج ناموفق اسـت. روابط شـما بدلیل سرسری گرفتن مسائل از جانب شـما بـه مشکل برمی‌خورد. اگر دو قسمت جدا شده دریک خط باشند، بدلیل گردش خون نامناسب بـه اسانی بیمار می شوید. اگر دست شـما چاق اسـت، بهای بیشتری بخاطر گردش خون خود می‌ پردازید.

     

    اگر خط بـه صورت متناوب باشد، نشان می دهد کـه شـما تا حدی دمدمی مزاج، عصبی و بی‌فکر هستید. زندگی عشقی موفقی نخواهید داشت. ممکن اسـت برخی افراد ببینند کـه هیچ خط عشقی روی کف دست‌شان نیست. این حالت بـه هم‌پوشانی کامل خط عشق و سر تعلق دارد. اگر خط شـما این‌گونه اسـت، شخصیت سرسختی را نشان میدهد. طبق معمول نشانه خوبی برای مردان و نشانه بدی برای زنان اسـت.

    اکثر مردانی کـه چنین خصوصیتی دارند می توانند با تلاش در شغل خود موفق شوند. اما زنان، اطرافیان خودرا رنجانده و تاثیر بدی بر همسر خود میگذارند. یک موقعیت دیگر این اسـت کـه خط عشق و خط سر دو نقطه بعد از تلاقی دارند. بـه این، کف دست شکسته دروغین میگویند. اگر خطوط این‌چنینی دارید، رابطه شـما بالا و پایین زیادی دارد. در دوران میان‌سالی، ازدواج‌تان بـه اسانی خراب میشود.

     

     

    اگر خط عشق شـما بـه شکل یک زنجیره آهنی اسـت، نشان می دهد کـه شـما فردی احساساتی هستید. زمانی کـه زنجیره‌هاي زیادی وجود داشته باشد، گرفتاری‌هاي عاطفی زیادی دارید. بـه ویژه در سنین میان‌سالی، ازدواج تان با بحران مواجه می شود.

     

     

    خط عشق: مثلث و مربع

    مثلث روی خط عشق، یک نشانه بدیمن اسـت. این مسئله، بیماری، جراحت، تصادف و ورود نفر سوم بـه رابطه را نشان می دهد. اگر این مثلث در بالای خط باشد، نشان می دهد کـه شـما فردی بی‌وفا بوده و بعنوان نفر سوم وارد رابطه ازدواجی افراد میشوید. همچنین، بیماری‌هاي قلبی را نشان می دهد.

    اگر در زیر خط باشد، جراحت‌هاي قلبی یا جراحت‌هاي تصادفی در زمان بیرون رفتن با عشق خودرا نشان می دهد. مربع روی خط، افسردگی عاطفی و درد را نشان می دهد. گاهی وقت‌ها، ممکن اسـت بطور هم زمان بـه فکر خودکشی باشید و از مرگ نیز بترسید.

     

     

    اگر خط عشق دوتایی داشته باشید نشان میدهد کـه شـما در بیان عشق خوب و خلاق هستید. همچنین نشان میدهد کـه می توانید دریک زمان، دو رابطه داشته باشید. طبق معمول با استعداد، زیبا یا خوشتیپ هستید و جنس مخالف را جذب میکنید.

     

     

    اگر خطوط پرمانندی در ابتدای خط عشق شـما وجود داشته باشد – بالا و پایین خط – نشان دهنده اشتیاق زیاد شماست. اگر این خطوط فقط در بالای خط عشق باشند، نشان می دهد کـه شـما خوش اخلاق، پاسخگو ودر زمان نیاز در معرض هستید.

     

     

    اگر ببینید کـه خطوط کوتاه زیادی خط عشق را قطع می کنند، نشانه خوبی نیست. این، درد، ناراحتی و شکست در زندگی عشقی را نشان میدهد.

    شغل شـما بدلیل دخالت برخی افراد پیشرفت نمیکند. بـه ویژه پس از میانسالی، زندگی سختی خواهید داشت. بـه علاوه، در سنین پیری بـه پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می شوید.

     

     

    صلیب

    اگر صلیبی روی خط عشق وجود داشته باشد، نشان می دهد کـه کار، درس و زندگی شـما بـه عشق‌تان وابسته هستند. شریک عاطفی شـما برای شـما می‌میرد.

     

     

    خط ازدواج « خط رابطه یا عاطفه نیز گفته میشود» موقعیت ازدواجی رابطه عاشقانه، زمان ازدواج و طرز فکرتان درمورد عشق را نشان می دهد. این خط زیر انگشت کوچک و بالای خط عشق قراد دارد. تعداد خط ازدواج در افراد مختلف متفاوت اسـت. برخی افراد فقط یک خط دارند وبرخی چند خط. ممکن اسـت برخی افراد خط ازدواج نداشته باشند. بلندترین خط طبق معمول اساس قضاوت اسـت.

    طول، شکل، چنگال‌ها، جزیره‌ ها، زنجیره‌ ها و اعداد خط، معنای مختلفی برای زندگی ازدواجی شـما دارند. تحلیل زیر را دنبال نمایید تا بفهمید خط ازدواج شـما چـه معنی دارد. اگر خط ازدواج خودرا ایده‌ آل ندیدید نگران نشوید. این خط با تجربه شـما تغییر میکند. مهم نیست کـه چـه نوع خطی دارید، چیزی کـه مهم اسـت این اسـت کـه یک ازدواج خوب باید بادقت مدیریت شود.

     

     

    بلند و راست: یک خط ازدواج بلند و راست، عشق عمیق و طولانی را نشان می دهد. نشان می دهد کـه شـما مشتاق و آرام هستید و خانواده خوشبختی دارید.

    اگر فقط یک خط ازدواج عمیق و بلند دارید، کـه نزدیک خط آفتاب اسـت یا بـه آن می رسد، نشان می دهد کـه شـما نه تنها ازدواج خوبی خواهید داشت بلکه بعد از ازدواج بـه موفقیت شغلی خوبی خواهید رسید.

     

    کوتاه

    اگر خط ازدواج شـما کوتاه اسـت، نشانه بی‌علاقگی شـما بـه جنس مخالف اسـت. اگر سطحی اسـت، تحمل دنبال کردن جنس مخالف را نداشته و بـه سختی عاشق میشوید. در اکثر موارد، اگر چنین خطی دارید، احتمالا دیر ازدواج میکنید.

     

     

    انحنا رو بـه پایین: اگر خط ازدواج شـما در انتها رو بـه پایین باشد، نشانه خوبی نیست. نشان می دهد کـه شریک‌تان قبل از شـما می‌میرد. اگر ناگهانی بـه سمت پایین انحنا داشته باشد، ممکن اسـت شریک‌ تان مرگ ناگهانی داشته باشد.

    یک موقعیت دیگر این اسـت کـه این خط بـه سمت پایین انحنا داشته باشد و بـه خط عشق برسد. این بحران ازدواج و برخورد با شریک‌تان را نشان می دهد. بنابر این ممکن اسـت جدایی یا طلاق پیش بیاید.

     

    انحنا رو بـه بالا

    اگر خط ازدواج در انتها بـه سمت بالا انحنا داشته باشد، نشان دهنده ثبات در عشق و زندگی ازدواجی آرام اسـت. شـما طبق معمول نگران نامزد خود نیستید و زندگی خوبی را برای شریک خود فراهم میکنید. همچنین می توانید باهم سازگار بوده و ازدواجی موفق داشته باشید. هر چـه خط ازدواج شـما بالاتر باشد، خوشبخت‌تر خواهید بود.

     

     

    چنگالی

    اگر خط در ابتدا بـه صورت چنگالی و بـه شکل “Y” باشد، علامت خوبی نیست و جدایی و طلاق را نشان میدهد. اگر چنگال بزرگ نباشد، موقعیت خیلی بد نیست و ممکن اسـت فقط مدتی بـه هم بریزد. بنابر این، تا حدی، بـه معنای ارتباط بعد از جدایی اسـت.

    اگر خط در انتها تقسیم شود، بحران ازدواج و جدایی را نشان میدهد. ممکن اسـت تمام زندگی رابا سردرگمی طی کنید. ممکن اسـت بـه سو هاضمه نیز دچار شوید. بـه علاوه، زندگی شغلی شـما تا قبل از ۵۵ سالگی خیلی رضایت‌بخش نیست.

     

     

    خط ازدواج شکسته نشان می دهد کـه شـما در عشق یا ازدواج بـه اسانی پس‌ روی میکنید. مسئله اینجاست کـه بحث‌هاي زیادی با شریک خود داشته و کارتان بـه طلاق ختم میشود. هر چـه قسمت شکسته طولانی‌تر باشد، موقعیت جدی تر اسـت. اگر شکستگی کوتاه باشد، مشکل خاصی نیست. فرصت ارتباط دوباره دارید.

     

     

    جزیره نشان دهنده ناسازگاری با شریک یا مشکلات خانوادگی اسـت. اگر جزیره در ابتدای خط باشد، نشان میدهد کـه در رابطه قبل از ازدواج خوب نیستید.

    جزیره در وسط نشان دهنده فراز و نشیب در عشق اسـت. اگر جزیره در انتهای خط باشد، نشان دهنده مشکلات بعد از ازدواج اسـت. جزیره‌هاي متعدد ارتباط عاشقانه و ازدواج بی‌علاقه را نشان می دهد.

     

     

    علامت X در خط ازدواج علامت مشکل در ازدواج و مسائل عشقی اسـت. شـما بحث، مخالفت، دعوا و جدایی رابا شریک خود دارید. و ممکن اسـت زمانی کـه ازدواج‌تان پر از بحث و دعواست، وارد مثلث عشقی شوید

     

     

    علامت پنجره‌هاي مشبک نشان میدهد کـه شـما بالا و پایین زیادی در زندگی زناشویی خود دارید. احتمالا تمایلات جنسی غیر طبیعی دارید.

    افراد مجردی کـه این علامت را دارند، پیدا کردن شریک خوب برای‌شان سخت اسـت و افراد متاهل در سنین میانسالی از شریک‌شان جدا می شوند.

     

     

    اگر چندین خط نامنظم و با همپوشانی با طول‌هاي متفاوت دارید، نشان می دهد کـه شـما رابطه عشقی یا ازدواج ایده‌آل ندارید. پیدا کردن یک عشق سخت اسـت و احتمالا زندگی را بدون ازدواج بگذرانید. اگر ازدواج کرده اید، نشان می دهد کـه شریک‌تان با شخص سومی در رابطه اسـت.

    اگر خطوط کوتاهی بالا یا پایین خط ازدواج باشند، نشان دهنده بحث‌هاي زیاد، رابطه عشقی سخت و شخصیت سرسخت شماست. شـما بـه اسانی مریض میشوید.

     

     

    اگر خط ازدواج‌تان موج‌دار یا زنجیره‌اي باشد، شـما با آدم‌هاي بد مواجه شده و بـه بحران عاطفی یا ازدواجی دچار می شوید. شـما طبق معمول سرسخت، بی‌رحم و بدون دلتنگی هستید کـه باعث جدایی و حتی طلاق بعد از ازدواج میشود. دستیابی‌هاي بزرگ در طول زندگی برای‌تان سخت خواهد بود.

     

     

    معانی اعداد خطوط

    اگر خط ازدواج ندارید، بـه این معناست کـه شـما میلی بـه عشق ندارید. طبق معمول اهمیت زیادی بـه ازدواج نمیدهید و میل جنسی ندارید. در عوض، بیشتر دوست دارید روی سرگرمی‌ها و شغل تمرکز کنید. اگر سن‌تان از ۲۰ کمتر اسـت، ممکن اسـت خط ازدواج نداشته باشید. زمانی کـه بزرگ تر می شوید و افراد جنس مخالف بیشتری را می بینید.، خط ازدواج ظاهر می شود. اگر ازدواج کرده اید و خط ازدواج ندارید، بـه احتمال زیاد علاقه‌اي بـه شریک خود ندارید.

     

     

    اگر فقط یک خط ازدواج دارید کـه واضح اسـت، شـما میتوانید عشق ایده‌آل خودرا پیدا کرده و تا آخر با همسر خود زندگی خوبی داشته باشید. اگر خط بلند و بدون خطوط اضافی باشد، نشانه ازدواج خوب و طولانی اسـت.

     

     

    بیش از یک خط

    بطور کلی، اکثر افراد بیشتر از یک خط ازدواج دارند. بر اساس تعداد خطوط ازدواج نمی توان دقیقا گفت یک فرد چند ازدواج خواهد داشت.

     

     

    برخی افراد معتقدند کـه دو خط ازدواج بـه معنای داشتن دو ازدواج اسـت. درست نیست. اکثر افراد دو خط ازدواج دارند. تا زمانی کـه خطوط عمیق، واضح و با رنگ قرمز هستند، افراد میتوانند ازدواج خوبی داشته باشند. اگر دو خط ازدواج موازی با طول یکسان دارید نشانه ازدواج بد اسـت.

    طبق معمول افرادی کـه بـه مدت زیادی از شریک خود جدا شده و دوباره بـه هم برمی‌گردند، طبق معمول این خط ازدواج را دارند. اگر دو خط موازی با طول‌هاي متفاوت باشند، احتمالا در موقعیت‌ مثلث عشقی قرار میگیرید. اگر دو خط « یکی کوتاه و دیگری بلند» ناموازی دارید، نشان دهنده طلاق یا جدایی اسـت.

     

     

    سه خط بـه معنای عواطف چندگانه و برداشت ضعیفی از پاکدامنی اسـت. اگر سه خط ازدواج دارید، احتمالا درک ضعیفی از زندگی دارید. شـما طبق معمول با استعداد، احساساتی و متمایل بـه جنس مخالف هستید. اگر از عقل و منطق خود استفاده نکنید، در زندگی عشقی خود بـه مشکل میخورید.

     

     

    چهار خط

    اگر چهار خط ازدواج بلند و باریک دارید، نشانه شخصیت عاطفی شماست. شـما با زندگی بدون اتفاق راضی نمیشوید. بنابر این مستعد داشتن چندین رابطه عاشقانه هستید. اگر بیش از 6 خط ازدواج وجود داشته باشد وهیچ کدام را نتوان بعنوان خط اصلی در نظر گرفت، زندگی ازدواجی پیچیده اسـت. اگر خطوطِ بلند باشند، نشان دهنده دوران سخت برای پیدا کردن شریک اسـت.

     

    در دوران باستان، چینی‌ها معتقد بودند که می‌توان با بررسی خطوط کف دست، اطلاعاتی راجع به آینده افراد و اتفاقاتی که برای آن‌ها خواهد افتاد، کسب کرد. آن‌ها عقیده داشتند این خطوط نوشته‌هایی هستند که رمز و راز زندگی را به زبانی دیگر روی دست‌های ما درج کرده‌اند؛ تنها کافیست زبان آن را بلد باشیم. به این ترتیب هر یک از خطوط کف دست به یک عنوان مشخص نام‌گذاری شد. خط خورشید، خط عطارد، کمربند زهره، خط سر، خط سرنوشت و خط قلب یا خط ازدواج دست، خط‌هایی هستند که کف هر دو دست وجود دارند.

    طبق گفته‌هایی که از آن دوران به جا مانده می‌توان هر یک از این خطوط را به مورد خاصی تعبیر کرد. جالب است بدانید که هنوز هم عده‌ای از افراد به عنوان کف‌بین فعالیت می‌کنند؛ اگرچه پژوهشگران دانشگاهی این را عقیده‌ای خرافی دانسته‌اند. در این مقاله قصد داریم سری به اعتقادات کف‌بین‌های چین باستان بزنیم و شما را با خط ازدواج کف دست آشنا کنیم. در ادامه این مقاله خواهید فهمید که خط ازدواج در کف دست کدام است و آیا خط سن ازدواج در کف دست وجود دارد یا نه. با این مطلب از سایت فارسیرو همراه باشید.

    آنچه در ادامه می‌خوانید

    آیا تا به حال به خطوط کف دستتان توجه کرده‌اید؟ خطوط کوتاه، بلند و در همی که کف دست‌هایتان کشیده شده‌اند و شاید بخواهند مفهومی را به شما منتقل کنند. غیر از اعداد 18 و 81 که بزرگ‌تر از بقیه خطوط بوده و جلب توجه می‌کنند، خطوط دیگر کف دست نیز می‌توانند معانی خاصی داشته باشند.

    برای مثال یکی از خطوط کف دست، خط ازدواج است. اگر بپرسید خط ازدواج کف دست کدام است، باید بگوییم که خط ازدواج دست، خط کوچکیست که زیر انگشت کوچک و به موازات خط قلب قرار گرفته است و اگر بپرسید خط ازدواج در کدام دست است، به شما خواهیم گفت که خط ازدواج در هر دو دست قابل مشاهده است و البته مقایسه این دو خط ازدواج در کف دست، می‌تواند اطلاعاتی راجع به زندگی عاطفی‌تان به شما بدهد. در ادامه این مطلب، درباره فال کف دست خط ازدواج مطالبی را برایتان آورده‌ایم.

    خط ازدواج در کف دست

    همچنین بخوانید: انواع ازدواج ها: 20 نوع از ازدواج های مختلف در جهان

    معنی خط ازدواج کف دست اگر که خط ازدواج دست صاف و بلند باشد، این است که فرد خوش‌شانسی در این زمنیه هستید. شما زندگی مشترک طولانی همراه با عشق و آرامش را با فردی که عمیقاً دوستش دارید تجربه خواهید کرد. شما به حفظ سلامت زندگی مشترک و پایداری رابطه بسیار اهمیت می‌دهید؛ از همین رو، تلاش می‌کنید تا همه‌چیز را در ایده‌آل‌ترین حالت نگه‌ دارید. اگر خط ازدواج دست به خط خورشید نزدیک باشد یا از آن عبور کند، بعد از ازدواج موفقیت‌های متعددی پیش روی شما خواهد بود.

    اگر خط ازدواج در کف دست شما در انتها یا ابتدا منشعب باشد یا به اصلاح فرمی چنگالی شکل به خود گرفته باشد، به معنای جدایی خواهد بود. در کل این فرم خط ازدواج دست چندان مثبت نیست و به نوعی شکست در زندگی مشترک را به تصویر می‌کشد. عده‌ای نیز معتقدند این خط نشان از عدم موفقیت کاری تا سنین بالاست.

    در کف بینی خط ازدواج، اگر خط ازدواج در کف دست شما به سمت بالا باشد، شما شریک مناسبی برای زندگی مشترک محسوب می‌شوید. این نوع خط ازدواج دست به این معناست که شما با مدیریت درست می‌توانید رابطه را از هر لحاظ سالم و پایدار نگه دارید. شما فرد قابل اعتمادی هستید که شریک زندگی‌تان را ناامید نمی‌کنید و می‌توانید مسئولیت‌هایتان را به بهترین نحو انجام دهید.

    خط ازدواج در دست اگر به سمت پایین منحرف شده باشد، خبر از اتفاقات ناگواری دارد. در کل انحراف به سمت پایین، نشان از فاصله و دوری دائمی است. این جدایی می‌تواند به دلیل طلاق و یا مرگ باشد. عمدتاً این نوع خط ازدواج دست، به مرگ همسر تعبیر می‌شود. جزئیاتی نیز درباره چگونگی مرگ وجود دارد؛ برای مثال اگر خط ازدواج کف دست با خط دیگری برخورد نداشته باشد، علت مرگ می‌تواند زلزله، تصادف و یا چیزهایی از این دست باشد. اگر خط منحرف شده به پایین به سمت چپ متمایل باشد، به این معناست که جدایی میان شما به دلیل اختلافات موجود در زندگی مشترکتان است.

    کف بینی دست خط ازدواج می‌گوید که خط ازدواج شبکه‌ای دو معنای متناقض دارد. اگر خطوطی از روی هم رد شده باشند و هم‌دیگر را قطع کرده باشند، می‌توانند نشان از یک زندگی ایده‌آل باشند. از طرف دیگر این خطوط می‌توانند به معنای زندگی مشترک پر از چالش و سختی باشد که گاهی ممکن است به جدایی ختم شود.

  • بحث عن قصة اصحاب الكهف مختصرة
  • اگر دو خط ازدواج در کف دست شما وجود داشته باشد به نوعی که یکی از آن‌ها کوتاه‌تر و بالای دیگری باشد، به شخصیت شما که می‌تواند منجر به بروز مشکلاتی در رابطه شود اشاره دارد. شما شخصیتی لجباز دارید که باعث می‌شود هنگام بروز مشکلات در زندگی، به جای برخورد منطقی برای حل کردن آن‌ها، لجبازی کنید. همین مسئله بحث و جدل‌هایی را میانتان به وجود می‌آورد که شما را دلسرد خواهد کرد.

    خط ازدواج کف دست کوتاه در کف بیني خط ازدواج، به این معناست که شما در کل علاقه چندانی به برقراری ارتباط با جنس مخالف نشان نمی‌دهید. ترجیح می‌دهید زندگی خودتان را داشته باشید و روی پیشرفت شخصی‌تان تمرکز کنید تا این که با جنس مخالف وقت بگذرانید. همین مسئله باعث می‌شود تا ازدواجتان به تأخیر بیفتد و دیر اقدام به ازدواج کنید.

    کف شناسی خط ازدواج می‌گوید که اگر خط ازدواج دست شما موج‌دار است، احتمالاً مسیر سختی را در ازدواج و زندگی مشترک پیش رو داشته باشید. سرسخت بودن شما و روحیه سرتان می‌تواند مشکلاتی را در زندگی مشترک ایجاد کند که در نهایت منجر به جدایی و طلاق شوند.

    در بررسی خط ازدواج در کف بینی، اگر دو یا چند خط در خط ازدواج با هم هم‌پوشانی داشته باشند و یک‌دیگر را قطع کنند، به این معناست که پیدا کردن یک عشق واقعی برای شما سخت خواهد بود. ممکن است در مسیر جست‌وجوی یک عشق حقیقی قرار بگیرید؛ اما در نهایت موفق نخواهید شد و احتمالاً زندگی‌تان را بدون ازدواج بگذرانید.

    نکته‌ای درباره خط ازدواج در کف دست چپ وجود دارد. اگر خط ازدواج در کف دست چپ شما پایین‌تر از دست راستتان باشد، شما فردی هستید که ترجیح می‌دهید شریک زندگی‌تان از خودتان بزرگ‌تر، عاقل‌تر و فهمیده‌تر باشد. شما غالباً پایبند قوانین اجتماعی نیستید و پیروی از احساساتتان را اولویت می‌دانید. این‌ها تعابیر مربوط به خط ازدواج دست چپ هستند.

    اگر خط عروسی در کف دست راست شما پایین‌تر از دست راستتان باشد، اصولاً به عشق اعتقادی ندارید و ازدواج جزو اولویت‌هایتان نیست؛ اما اگر درگیر عشق شوید، به نظر می‌رسد از شما کوچک‌تر و یا از ملیت دیگری است.

    در کف خوانی خط ازدواج و فال خط ازدواج اشاره شده افرادی که خط ازدواج دست ندارند، احتمالاً با مشکلاتی در ازدواج مواجه خواهند شد. نداشتن خط ازدواج در کف دست به این معنا نیست که فرد ازدواج نخواهد کرد؛ بلکه به آن معناست که فرد ازدواج کردن را جزو اولویت‌های اول خود نمی‌داند و نسبت به ازدواج و زندگی مشترک بی‌میل است.

    خط ازدواج در هر دو دست قابل مشاهده است؛ کافیست پایین انگشت کوچکتان را نگاه کنید. البته ممکن است خط ازدواج نداشته باشید.

    نداشتن خط ازدواج در کف دست به معنای ازدواج نکردن نیست و فقط می‌تواند به این معنا باشد که شما به ازدواج اهمیت چندانی نمی‌دهید و جزو اولویت‌های شما نیست.

    به نظر می‌رسد کف‌ بینی دست خط ازدواج تنها یک خرافات است و می‌توانید صرفاً برای سرگرم شدن اطلاعاتی راجع به آن به دست آورید.

    کف‌بینی یکی از انواع طالع‌بینی‌های قدیمی است که در گذشته عده زیادی از مردم به آن اعتقاد داشتند. این باور در آن‌ها وجود داشت که بررسی خطوط کف دست می‌تواند آن‌ها را از گذشته یا آینده و سرنوشت آگاه کند. مطالب متعددی پیرامون چگونگی رسیدن به این مطالب در چین باستان وجود دارد. به نظر می‌رسد طالع‌بینی‌های دقیق‌تری نیز در چین باستان وجود داشته است و کف‌بینی یک از نامعتبرترین آن‌هاست. به هر حال هنوز که هنوزه عده‌ای به این طالع‌بینی باور دارند و کف دست خود را به امید گرفتن خبری از آینده، به دست کف‌بین‌ها می‌سپارند.

    یکی از خطوط کف دست که مبنای کف‌بینی است، خط ازدواج دست است. خط ازدواج در کف دست می‌تواند اطلاعاتی راجع به ازدواج و وضع زندگی مشترکتان در اختیار شما قرار دهد. در این مقاله به بررسی گفته‌ها و مکتوبات راجع به خط ازدواج کف دست پرداختیم. می‌توانید این مطالب را صرفاً جهت سرگرمی بخوانید و نشانه‌ها را با زندگی خود و اطرافیان و واقعیت مقایسه کنید. اگر اطلاعاتی درباره خط ازدواج مجدد در کف دست دارید، با ما به اشتراک بگذارید.

    به این مطلب چه امتیازی میدی؟

    میانگین 0 / 5. تعداد 0

    اولین نفری باش که رای میده!

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    هدف اصلی فارسیرو ارائه مطالبی جذاب و کاربردی در حوزه‌های مختلف سلامت و پزشکی، مد و فشن، آرایشی و زیبایی و … است.

    با عضویت در خبرنامه جدیدترین اخبار را دریافت نمایید

     

    خط ازدواج در کف دست


    همه مطالب در این شاخه >>>

     

  • دعای زبان بند خانواده پسر برای ازدواج
  • در علم کف بینی، افراد گاهی به خط ازدواج و یا همان خط پیوند مراجعه می کنند. با تفسیر این خط می توان دریافت که در زندگی چه روابطی و با چه کیفیتی خواهیم داشت.

    این خط فریبنده و شگفت انگیز را درست بین قسمت تحتانی انگشت کوچک و خط قلب می توان یافت. خط قلب از طولانی ترین خطوط کف دست است که اغلب تا بالای کف دست و زیر انگشتان امتداد دارد. بر اساس طالع بینی چینی، خط قلب نشان دهنده این است که فرد تا چه حد عشق را در زندگی تجربه می کند.

    خط ازدواج به فرد این امکان را می دهد تا اطلاعاتی در رابطه با جنبه های مختلف زندگی زناشویی خود بدست آورد. این خط به شما در مورد انواع روابطی می گوید که در طول زندگی آنها را تجربه می کنید. به علاوه در مورد تعداد فرزندان، انواع مشکلات پیش رو در زندگی مشترک، و همچنین دیگر جنبه های زندگی زناشویی به شما اطلاعات ارزشمندی داده که با آگاهی از آنها می توانید خود را در برابر این شرایط ایمن کنید.

    امروزه دیده می شود که اکثر افراد به دلیل ابهام در میزان صحت اطلاعات حاصل از خطوط کف دست، این اطلاعات را نادیده می گیرند. با این وجود، عده ای بر این باور هستند که تفسیر خط ازدواج، به افراد کمک می کند تا دریابند، روابط آنها چه تاثیرات مثبت و منفی در زندگی شان خواهد گذاشت.

    خط پیوند به شما کمک کرده تا دریابید چه هنگامی به شما در خواست ازدواج داده می شود. به خط پیوند کف دستتان نگاهی بیاندازید.

    اگر در کف دست بیش از یک خط پیوند وجود داشته باشد، شما بیش از یک بار عاشق می شوید. میزان بزرگی خط ازدواج مشخص کننده این است که چه وقت ازدواج می کنید.

    نزدیک بودن این خط به خط قلب، نشان دهنده این است که خیلی زود -برای مثال 21 و یا 22 سالگی- ازدواج می کنید. اگر که این خط درست میان انگشت کوچک و خط قلب واقع شده باشد، به این معناست که شما در سنین 25 و یا 26 سالگی و حتی کمی دیرتر ازدواج می کنید. و در نهایت اگر که این خط بیشتر به انگشت کوچک دست نزدیک باشد، می توان استنباط کرد که کمی دیرتر ازدواج می کنید، برای مثال در سنین 28، 29 و یا حتی تا میانه سی سالگی.

    خط پیوندی که کاملا صاف و بدون خمیدگی و یا شکستگی است نشان دهنده ازدواجی مستحکم و بی تنش است.

    اگر خط پیوند شما دارای شکستگی های ریز باشد، به این معناست که زندگیتان با مشکلاتی همراه خواهد بود.

    اگر خط پیوند دارای انشعاباتی باشد، می توان استنباط کرد که ازدواج شما در نهایت به جدایی می انجامد.

    هر شکستگی در خط پیوند نشان دهنده یک مشکل در زندگی مشترک است. اگر شکستگی ها به صورتی باشد که خطوط روی هم قرار گرفته باشند، می توان دریافت که در برهه ای از زمان از همسرتان جدا شده و روابطتان تیره و تار می شود و پس از مدتی دوباره روابطتان به حالت قبل باز می گردد.

    اگر می خواهید بدانید که چند فرزند خواهید داشت، بهتر است نگاهی به خط پیوند بیاندازید. اکنون به دنبال خطوط عمود بر خط پیوند بگردید. تعداد خطوط عمود نشان دهنده تعداد فرزندان است. این خطوط در کف دست زنان مشخص تر هستند.

    با این وجود، نمی توان به یقین گفت که فرزندانتان درست به اندازه خطوط عمودی روی دستتان است، چه بسا احتمال دارد فرزندانی بیش از این تعداد داشته باشید. اگر در یکی از خطوط فرزند شاهد انقطاع و تقسیم شدن آن به دو نیم باشید، این طور تفسیر می شود که در آینده دوقلو خواهید داشت. هر چه تعداد این جدایی و شکاف ها بیشتر باشد امکان اینکه فرزندان بیشتری در یک دوره بارداری داشته باشید بیشتر است.

    اگر خطوط میان خط پیوند و خط قلب به شکل ستاره باشند می توان گفت که شما تجربه عشق در یک نگاه را خواهید داشت. به این معنا که شما عاشق بهترین یار خود در نگاه اول خواهید شد.

    نگاهی به خط قلب بیاندازید. اگر خط قلب دارای انشعاباتی به سمت بالا و رو به خط پیوند باشد، اینگونه تفسیر می شود که روابط زناشویی عمیق و مستحکمی خواهید داشت. زمان عشق را می توان از روی نقاط موجود روی خط قلب تعیین کرد درست همان جایی که خطوط شروع به انشعاب کرده اند.

    خط ازدواج هر فردی بازگو کننده رازهایی در رابطه با سعادت و یا عدم سعادت ازدواج وی می شود. به علاوه مطالعه و تفسیر این خط به شما اطلاعاتی در مورد موانع پیش روی شما و همسرتان در آینده خواهد داد، و از آنجایی که علم و دانایی، قدرت را به همراه خواهد داشت، پس بهتر است در مسلح کردن خود درنگ نکنید.

    با بهترین آرزوها برای شما

    ترجمه: آتنـا هوایی


     

    خط ازدواج در کف دست


    پرسش های خود را در بخش پرسش و پاسخ مطرح کنید

    * نام  

    * ایمیل

    چهار
     − 

     = 
    صفر

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    تماس با ما | پست الکترونیکی یا email ما :
    <!–
    var name = "contact";var domain = "yadbegir.com";document.write('‘);document.write(name + ‘@’ + domain + ”);// –>
    | تبلیغات در یاد بگیر دات کام

    تمامی حقوق برای یاد بگیر دات کام محفوظ است.
    Powerd by: WP

    دانلود قسمت ۴ سریال پوست شیر فصل ۲ ( قسمت چهارم 4 فصل دوم پوست شیر ) شهاب حسینی

    قیمت طلا امروز ۲۱ دی ۱۴۰۱ ، قیمت روز سکه و طلا

    قیمت دلار امروز ۲۱ دی ۱۴۰۱ ، نرخ دلار آزاد

    عکس صفحه اول روزنامه های چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱

    50 فیلم برتر رمانتیک و عاشقانه 2018 تا 2022

    خط ازدواج در کف دست

    عکس نوشته تبریک تولد دی ماهی

    هر آنچه باید راجب انرژی گاید بدانید

    دانلود قسمت ۱۹ سریال بی گناه ( قسمت نوزدهم 19 بی گناه ) نسخه کامل

    خانه » 💥 سرگرمی » طالع بینی خط عشق کف دست

    ۷ نکته برای رمزگشایی درباره طالع بینی خط عشق کف دست در این مطلب با ما باشید و از خطوط جادویی کف دست خود رمزگشایی کنید. با خطوط اصلی و فرعی دستتان آشنا شوید و همینطور خط قلب خود را بشناسید.

     

  • تمام ضرب المثل های انگلیسی با ترجمه فارسی
  •  

    قبل از خواندن کف دست باید دست درست را انتخاب کرد. تفکرات متفاوتی در این مورد وجود دارد. برخی بر این باورند که باید دست راست زنان و دست چپ مردان را خواند.

    اما یکی از دست‌ها، اصلی است و دیگری نه . دست چپ معمولا خصوصیات فیزیکی و مادی که با آن متولد شده‌اید را نشان می‌دهد و دست راست نشان می‌دهد که وقتی بزرگ شدید چه چیزهایی برای‌تان اتفاق می‌افتد.

    بنابراین در کف بینی، دست راست، دست اصلی است و دست چپ، دست مکمل.

    در کف بینی، سه خط اصلی وجود دارد که خط زندگی، خط سر ( خط عقل و خرد) و خط قلب (خط عشق ) هستند.

    علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دست بند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

     

    خط قلب ( که خط عشق هم گفته می‌شود) یکی از سه خط اصلی در کف بینی است. این خط دقیقا بالای خط سر قرار داشته و در لبه کف دست زیر انگشت کوچک است و از کف دست می‌گذرد و به پایین انگشت وسط یا انگشت سبابه یا جایی که به هم متصل می‌شوند می‌رسد.

    خط عشق، طرز فکر فرد را نسبت به عشق و کیفیت عشق نشان می‌دهد. چه احساس عمیقی داشته باشید چه نه، احساس شما پیچیده باشد یا ساده، این‌ که ازدواج خوبی دارید و این‌ که می‌توانید روابط شخصی خوبی داشته باشید یا نه، در این خط مشخص می‌شود.

     

    به طور کلی اگر خط عشق شما عمیق، واضح، منحنی، نشکسته، ترکیب نشده بوده و به انگشت سبابه یا بین انگشت سبابه و انگشت وسط باشد زندگی عشقی و عاطفی خوبی دارید. اگر ۲ یا ۳ چنگال در انتهای آن باشد، خیلی بهتر است. نشان می‌دهد که شما فردی مسئول، خوش قلب، دوستانه و محبوب در میان دوستان هستید.

    اگر خط عشق شما کوتاه باشد ( فقط به انگشت وسط برسد) یا اصلا وجود نداشته باشد، نشان می‌دهد که شما خودخواه، بی‌رحم و کوته فکر هستید و بدون فکر کردن به عواقب عمل می‌کنید. بنابراین به راحتی توسط مردم طرد شده و تنها می شوید. زندگی عشقی شما نیز بدون مشکل نخواهد بود.

    اگر خط عشق شما خیلی بلند باشد و به لبه کف دست از هر دو طرف برسد، نشان می‌دهد که شما درستکارید و بیشتر می‌شکنید تا این‌ که خم شوید.

    در کار، سختی‌های زیادی را متحمل می‌شوید اما موفق می‌شوید.

    اگر خط شغل شما واضح و بدون شکستگی باشد، شما اهل تفکر و تعمق هستید.

    از نظر عشق، مرد معمولا احساساتی و  سخت‌گیر است. زن نیز به عشق خود وفادار است.

    به هر حال، در زندگی خود با فراز و نشیب زیادی مواجه می‌شوید. زمانی که از شریک عاطفی خود جدا می‌شوید یا در ازدواج شکست می‌خورید، آسیب جدی می‌بینید.

     

    اگر خط عشق شما به برآمدگی ژوپیتر برسد که پایین انگشت سبابه قرار دارد، نشانه عشق زیاد، رویاهای بزرگ و انتظارات بالاست.

    اگر خط عشق شما به پایین که برآمدگی ژوپیتر ( زیر انگشت سبابه) به برآمدگی زحل ( زیر انگشت وسط) می‌رسد، کشیده شود نشان دهنده عشق خالص و واقعی است.

    اگر خط عشق شما به سمت بالا انحنا داشته باشد نشان می‌دهد که شما مهارت کلامی بالایی دارید. زمانی که فرد مورد علاقه خود را می‌بینید، در خلق فضای عاشقانه و صحبت از عشق خود برای او عالی هستید

    – اگر این خط به سوی پایین انحنا دارد، نشان دهنده شخصیت منفی و ضعیف است. معمولا حس بدی به دیگران می‌دهید زیرا احساسات عاشقانه خود را ابراز نمی‌کنید. بنابراین رابطه عاشقانه یا ازدواج‌تان بالا و پایین‌های زیادی دارد.

    خط عشق راست نشان می‌دهد که شما فردی با ثبات، محتاط، آرام، مهربان و خوش برخورد هستید. در روابطه عاشقانه خجالتی هستید و نقشی غیر فعال در رابطه دارید. اگر این خط واضح بوده، طول آن متوسط باشد و شکستگی نداشته باشد، می‌توانید خانواده‌ای با ثبات و هماهنگ داشته باشید.

    خط ازدواج در کف دست

     

    از مرکز پایه هر انگشت ( به غیر از انگشت شست)، خطی عمودی به سمت خط عشق بکشید و سن را در نقاط تلاقی خطوط به دست آورید.

    نقطه تلاقی خط سرنوشت و خط عشق، سن ۵۵ را نشان می‌دهد.

    این را بدانید که سن روی خط عشق، سن دقیق را نشان نمی‌دهد. این اعداد، تقریبی هستند.

    اگر علامت خاصی در اطراف سن وجود داشته باشد، احساس شما را در آن دوره نشان می‌دهد.

     

    – اگر خط عشق شما در انتها تقسیم شده و به سمت پایین انحنا داشته باشد، نشان دهنده تمایل شما برای فدا کردن همه چیز برای عشق است.

    – سه شاخه موجود در انتهای خط، همدلی تمام و کمال را نشان می‌دهد اما در زندگی عشقی خود معمولا فرد سختی هستید.

    – اگر شاخه‌های زیادی در انتها وجود داشته باشد، نشان می‌دهد شما در عشق ثابت قدم هستید و می‌توانید به عشق واقعی برسید.

    – شاخه‌های زیاد رو به بالا علائم خوبی از زندگی عشقی هستند. برعکس، اگر شاخه‌های زیادی رو به پایین باشند، ازدواج شما به راحتی به جدایی می‌انجامد.

    – دو یا سه شاخه رو به بالا نزدیک به ابتدای خط نشان دهنده عشق زیاد و جذابیت برای جنس مخالف است.

    – اگر ابتدای خط عشق، به صورت دو شاخه باشد نشان دهنده بحث‌هایی درمورد ازدواج است.

    جزیره‌های روی خط نشان دهنده پریشانی‌ها و تغییرات عاطفی هستند.

    در طول زندگی شما، افراد زیادی هستند که جلوی شما را می‌گیرند. علاوه بر شخصیت لجباز شما، رسیدن به دستیابی‌ها برای شما سخت بوده و زندگی عشقی‌تان به راحتی خراب می‌شود.

    اگر جزیره در زیر انگشت حلقه باشد، نشان دهنده مشکلات مربوط به بینایی از جمله نزدیک‌بینی و ضعف بینایی است.

    خط عشق شکسته نشان دهنده پس‌روی در زندگی عاطفی است.

    – اگر خط، شکاف بزرگی داشته باشد، سختی زیاد در رابطه و عدم ثبات و جدایی در ازدواج را نشان می‌دهد.

    – اگر خط عشق در زیر انگشت کوچک شکسته باشد، استرس زیاد و پول و زندگی مالی را نشان می‌دهد. به دلیل این تفکرات، شما در زندگی به سختی عشق واقعی خواهید داشت. همچنین، رابطه یا ازدواج شما خراب می‌شود زیرا نمی‌توانید در همه شرایط به شریک خود وفادار بمانید.

    – اگر خط در قسمتی که انگشت حلقه و انگشت کوچک به هم می‌رسند بشکند و انتهای آن به قسمتی که انگشت سبابه و انگشت وسط به هم می‌رسند برسد، برای زنان نشان دهنده شکست در ازدواج است. به هر حال، بعد از ازدواج می‌توانید عشق واقعی خود را پیدا کرده و ازدواج موفق دیگری داشته باشید. همچنین نشان می‌دهد که شما با ولخرجی پول خرج کرده و پس انداز نمی‌کنید.

    – خطی که در زیر انگشت وسط می‌شکند و دو قسمت در یک راستای مستقیم نیستند، نشان دهنده ازدواج ناموفق است. روابط شما به دلیل سرسری گرفتن مسائل از جانب شما به مشکل برمی‌خورد.

    – اگر دو قسمت جدا شده در یک خط باشند، به دلیل گردش خون نامناسب به راحتی بیمار می‌شوید. اگر دست شما چاق است، بهای بیشتری به خاطر گردش خون خود می‌پردازید. توصیه می‌کنیم که برای تقویت گردش خون خود، تمرینات هوازی بیشتری انجام دهید.

    – اگر خط به صورت متناوب باشد، نشان می‌دهد که شما تا حدی دمدمی مزاج، عصبی و بی‌فکر هستید. زندگی عشقی موفقی نخواهید داشت.

    – ممکن است برخی افراد ببینند که هیچ خط عشقی روی کف دست‌شان نیست. این حالت به هم‌پوشانی کامل خط عشق و سر تعلق دارد. اگر خط شما این‌گونه است، شخصیت سرسختی را نشان می‌دهد. معمولا نشانه خوبی برای مردان و نشانه بدی برای زنان است. اکثر مردانی که چنین خصوصیتی دارند می‌توانند با تلاش در شغل خود موفق شوند. اما زنان، اطرافیان خود را رنجانده و تاثیر بدی بر همسر خود می‌گذارند.

    – یک موقعیت دیگر این است که خط عشق و خط سر دو نقطه بعد از تلاقی دارند. به این، کف دست شکسته دروغین می‌گویند. اگر خطوط این‌چنینی دارید، رابطه شما بالا و پایین زیادی دارد. در دوران میان‌سالی، ازدواج‌تان به راحتی خراب می‌شود.

    اگر خط عشق شما به شکل یک زنجیره آهنی است، نشان می‌دهد که شما فردی احساساتی هستید.

    زمانی که زنجیره‌های زیادی وجود داشته باشد، گرفتاری‌های عاطفی زیادی دارید. به ویژه در سنین میان‌سالی، ازدواج تان با بحران مواجه می‌شود.

    مثلث روی خط عشق، یک نشانه بدیمن است. این مسئله، بیماری، جراحت، تصادف و ورود نفر سوم به رابطه را نشان می‌دهد.

    – اگر این مثلث در بالای خط باشد، نشان می‌دهد که شما فردی بی‌وفا بوده و به عنوان نفر سوم وارد رابطه ازدواجی افراد می‌شوید. همچنین، بیماری‌های قلبی را نشان می‌دهد.

    – اگر در زیر خط باشد، جراحت‌های قلبی یا جراحت‌های تصادفی در زمان بیرون رفتن با عشق خود را نشان می‌دهد.

    – مربع روی خط، افسردگی عاطفی و درد را نشان می‌دهد. گاهی وقت‌ها، ممکن است به طور همزمان به فکر خودکشی باشید و از مرگ نیز بترسید.

    اگر خط عشق دوتایی داشته باشید نشان می‌دهد که شما در بیان عشق خوب  و خلاق هستید.

    همچنین نشان می‌دهد که می‌توانید در یک زمان، دو رابطه داشته باشید. معمولا با استعداد، زیبا یا خوشتیپ هستید و جنس مخالف را جذب می‌کنید.

    – اگر خطوط پرمانندی در ابتدای خط عشق شما وجود داشته باشد  بالا و پایین خط  نشان دهنده اشتیاق زیاد شماست.

    – اگر این خطوط فقط در بالای خط عشق باشند، نشان می‌دهد که شما خوش اخلاق، پاسخگو و در زمان نیاز در دسترس هستید.

    اگر ببینید که خطوط کوتاه زیادی خط عشق را قطع می‌کنند، نشانه خوبی نیست.

    این، درد، ناراحتی و شکست در زندگی عشقی را نشان می‌دهد. شغل شما به دلیل دخالت برخی افراد پیشرفت نمی‌کند. به ویژه پس از میانسالی، زندگی سختی خواهید داشت. به علاوه، در سنین پیری به پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می‌شوید.

    اگر صلیبی روی خط عشق وجود داشته باشد، نشان می‌دهد که کار، درس و زندگی شما به عشق‌تان وابسته هستند. شریک عاطفی شما برای شما می‌میرد.

    متن شعر پیر مرد مهربون مزرعه داره

    آهنگ ورزشی کودکانه (بیش از 10 اهنگ کودکانه ورزشی)

    متن لالایی عاشقانه برای همسر، عشقم، دخترم و ..

    فال تاریخ ازدواج واقعی دختر

    تاریخ ولنتاین ۱۴۰۲ – زمان و تاریخ ولنتاین 2023

    صبح بخیر عاشقانه جدید مفهومی

    عکس نوشته تبریک تولد دی ماهی

    عکس پروفایل برفی دخترانه (عکس پروفایل زمستانی دخترونه)

    شعر سهراب سپهری پر مرغان اساطیر

    شعر پروین اعتصامی کنج قفس

    دانلود قسمت ۴ سریال پوست شیر فصل ۲ ( قسم …

    دانلود قسمت ۲ سریال سقوط ( قسمت دوم 2 سق …

    دانلود قسمت ۵ سریال پوست شیر فصل ۲ ( قسم …

    دانلود قسمت ۲۵ سریال روزی روزگاری مریخ ( …

    دانلود قسمت ۴ سریال پدرخوانده ( قسمت چها …

    دانلود قسمت ۵ سریال پدرخوانده ( قسمت پنج …

    قیمت روز گوشی موبایل ۲۰ دی ۱۴۰۱ ، قیمت گ …

    روش استفاده از پروکسی در واتساپ …

    تاثیر هوای سرد و گرم روی عملکرد گوشی های …

    دانلود قسمت ۱ سریال سقوط ( قسمت اول 1 سق …

    نحوه سوزاندن سیم کارت همراه اول …

    دانلود قسمت ۲۰ سریال بی گناه ( قسمت بیست …

    متن شعر پیر مرد مهربون مزرعه داره …

    بهترین داروی گیاهی برای کبد چرب …

    دانلود قسمت ۴۱ سریال جیران ( قسمت چهل و …

    دانلود قسمت ۴۲ سریال جیران ( قسمت چهل و …

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    در حال ارسال نظر…

    ممکن است یکی از فیلدها را خالی گذاشته باشید یا خیلی سریع نظر ارسال می کنید

    بابت نظرتان متشکرم. ما از پاسخ شما قدردانی می کنیم.

    نظر شما با موفقیت ثبت گردید

    50 فیلم برتر رمانتیک و عاشقانه 2018 تا 2 …

    عکس نوشته تبریک تولد دی ماهی …

    هر آنچه باید راجب انرژی گاید بدانید …

    دانلود قسمت ۱۹ سریال بی گناه ( قسمت نوزد …

    عکسها و بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آی …

    روش استفاده از پروکسی در واتساپ …

    عکسها و بیوگرافی الناز ملک بازیگر نقش آی …

    زمان پخش و تکرار سریال چشم بندی …

    ترانه علیدوستی آزاد شد + عکسهای ترانه عل …

    علت قطعی اینترنت کل کشور ۲۹ و ۳۰ دی …

    بلدشیم – ما در بلدشیم قراره هرچیزی رو که باید بلد باشیم رو آموزش بدیم تا همه باهم بلدشیم

    خط ازدواج و خط عشق را جمع آوری کرده ایم. کف بینی یکی از قدیمی‌ترین شیوه ها برای پی بردن بـه آینده و برخی اتفاق هاي زندگی و همچنین ویژگی هاي شخصیتی و روحی اسـت، ملاک اصلی دست راست شماست و نباید از دست چپ استفاده کنید حتی اگر خط هایش بهتر از دست راست باشد.

    فهرست مطالب

    چگونه باید کف دست را خواند؟ کف بینی با خواندن خطوط کف دست شروع میشود. در کف بینی، سه خط اصلی وجوددارد کـه خط زندگی، خط سر « خط عقل و خرد» و خط قلب «خط عشق» هستند.

    علاوه بر این خطوط اصلی، خطوط فرعی نیز در کف بینی اهمیت دارند مانند خط ازدواج، خط سرنوشت، خط آفتاب، خط فرزندان، خط پول، خط سلامت، خط مسافرت، خط دستنبند، خط مریخ، خط سلیمان، حلقه زحل، حلقه ونوس، حلقه آپولو و حلقه عطارد.

    خط ازدواج در کف دست

     مکان و معنای خط عشق

    خط قلب « کـه خط عشق هم گفته میشود» یکی از سه خط اصلی در کف بینی اسـت. این خط دقیقا بالای خط سر قرار داشته ودر لبه کف دست زیر انگشت کوچک اسـت و از کف دست می‌گذرد و بـه پایین انگشت وسط یا انگشت سبابه یا جاییکه بـه هم متصل میشوند می رسد.

    خط عشق، طرز فکر فرد را نسبت بـه عشق و کیفیت عشق نشان می دهد. چـه احساس عمیقی داشته باشید چـه نه، احساس شـما پیچیده باشد یا ساده، اینکه ازدواج خوبی دارید و اینکه میتوانید روابط شخصی خوبی داشته باشید یا نه، دراین خط مشخص می شود.

    خط قلب خوب چیست

    بطور کلی اگر خط عشق شـما عمیق، واضح، منحنی، نشکسته، ترکیب نشده بوده و بـه انگشت سبابه یا بین انگشت سبابه و انگشت وسط باشد زندگی عشقی و عاطفی خوبی دارید. اگر دو یا سه چنگال در انتهای آن باشد، خیلی بهتر اسـت. نشان می دهد کـه شـما فردی مسئول، خوش قلب، دوستانه و محبوب در بین دوستان هستید.

     طول خط عشق چگونه اسـت

  • پی دی اف کتاب چگونه یک نماز خوب بخوانیم
  • اگر خط عشق شـما کوتاه باشد « فقط بـه انگشت وسط برسد» یا اصلا وجود نداشته باشد، نشان می دهد کـه شـما خودخواه، بی‌رحم و کوته فکر هستید و بدون فکر کردن بـه عواقب عمل می کنید. بنابر این بـه اسانی توسط مردم طرد شده و تنها می شوید. زندگی عشقی شـما نیز بدون مشکل نخواهد بود.

    خیلی بلند

    اگر خط عشق شـما خیلی بلند باشد و بـه لبه کف دست از هردو طرف برسد، نشان می دهد کـه شـما درستکارید و بیشتر می‌شکنید تا اینکه خم شوید. در کار، سختی‌هاي زیادی را متحمل می شوید اما موفق می شوید. اگر خط شغل شـما واضح و بدون شکستگی باشد، شـما اهل تفکر و تعمق هستید.

    از نظر عشق، مرد طبق معمول احساساتی و سخت‌گیر اسـت. زن نیز بـه عشق خود وفادار اسـت. بـه هرحال، در زندگی خود با فراز و نشیب زیادی مواجه میشوید. زمانی کـه از شریک عاطفی خود جدا میشوید یا در ازدواج شکست میخورید، آسیب جدی میبینید.

    پایان یافتن در برآمدگی ژوپیتر

    اگر خط عشق شـما بـه برآمدگی ژوپیتر برسد کـه پایین انگشت سبابه قرار دارد، نشانه عشق زیاد، رویاهای بزرگ و انتظارات بالاست.

    پایان یافتن در برآمدگی ژوپیتر و زحل

    اگر خط عشق شـما بـه پایین کـه برآمدگی ژوپیتر « زیر انگشت سبابه» بـه برآمدگی زحل « زیر انگشت وسط» می رسد، کشیده شود نشان دهنده عشق خالص و واقعی اسـت.

     شکل و منحنی های خط عشق:

    منحنی: اگر خط عشق شـما بـه سمت بالا انحنا داشته باشد نشان می دهد کـه شـما مهارت کلامی بالایی دارید. زمانی کـه فرد مورد علاقه خودرا میبینید، در خلق فضای عاشقانه و صحبت از عشق خود برای او عالی هستید.

    اگر این خط بـه سوی پایین انحنا دارد، نشان دهنده شخصیت منفی و ضعیف اسـت. طبق معمول حس بدی بـه دیگران می دهید زیرا احساسات عاشقانه خودرا ابراز نمیکنید. بنابر این رابطه عاشقانه یا ازدواج‌تان بالا و پایین‌هاي زیادی دارد.

    راست

    خط عشق راست نشان میدهد کـه شـما فردی با ثبات، محتاط، آرام، مهربان و خوش برخورد هستید. در روابطه عاشقانه خجالتی هستید و نقشی غیر فعال در رابطه دارید. اگر این خط واضح بوده، طول آن متوسط باشد و شکستگی نداشته باشد، میتوانید خانواده‌اي با ثبات و هماهنگ داشته باشید.

     سن بر خط عشق

    از مرکز پایه هر انگشت « بـه غیر از انگشت شست»، خطی عمودی بـه سمت خط عشق بکشید و سن را در نقاط تلاقی خطوط بـه دست آورید. نقطه تلاقی خط سرنوشت و خط عشق، سن ۵۵ را نشان میدهد.

    این را بدانید کـه سن روی خط عشق، سن دقیق را نشان نمیدهد. این اعداد، تقریبی هستند. اگر علامت خاصی در اطراف سن وجود داشته باشد، احساس شـما را در آن دوره نشان میدهد.

     شاخه‌ ها و چنگال‌ ها

    اگر خط عشق شـما در انتها تقسیم شده و بـه سمت پایین انحنا داشته باشد، نشان دهنده تمایل شـما برای فدا کردن همه ی چیز برای عشق اسـت. سه شاخه موجود در انتهای خط، همدلی تمام و کمال را نشان میدهد اما در زندگی عشقی خود طبق معمول فرد سختی هستید. اگر شاخه‌هاي زیادی در انتها وجود داشته باشد، نشان می دهد شـما در عشق ثابت قدم هستید و میتوانید بـه عشق واقعی برسید.

    شاخه‌هاي زیاد رو بـه بالا علائم خوبی از زندگی عشقی هستند. برعکس، اگر شاخه‌هاي زیادی رو بـه پایین باشند، ازدواج شـما بـه اسانی بـه جدایی می‌انجامد. دو یا سه شاخه رو بـه بالا نزدیک بـه ابتدای خط نشان دهنده عشق زیاد و جذابیت برای جنس مخالف اسـت. اگر ابتدای خط عشق، بـه صورت دو شاخه باشد نشان دهنده بحث‌هایي درمورد ازدواج اسـت.

     خط عشق : جزیره

    جزیره‌هاي روی خط نشان دهنده پریشانی‌ها و تغییرات عاطفی هستند. در طول زندگی شـما، افراد زیادی هستند کـه جلوی شـما را می گیرند.

    علاوه بر شخصیت لجباز شـما، رسیدن بـه دستیابی‌ها برای شـما سخت بوده و زندگی عشقی‌تان بـه اسانی خراب می شود. اگر جزیره در زیر انگشت حلقه باشد، نشان دهنده مشکلات مربوط بـه بینایی از جمله نزدیک‌بینی و ضعف بینایی اسـت.

     خط عشق: شکسته

    خط عشق شکسته نشان دهنده پس‌روی در زندگی عاطفی اسـت. اگر خط، شکاف بزرگی داشته باشد، سختی زیاد در رابطه و عدم ثبات و جدایی در ازدواج را نشان می دهد. اگر خط عشق در زیر انگشت کوچک شکسته باشد، استرس زیاد و پول و زندگی مالی را نشان می دهد. بدلیل این تفکرات، شـما در زندگی بـه سختی عشق واقعی خواهید داشت. همچنین، رابطه یا ازدواج شـما خراب می شود.

    اگر خط در قسمتی کـه انگشت حلقه و انگشت کوچک بـه هم میرسند بشکند و انتهای آن بـه قسمتی کـه انگشت سبابه و انگشت وسط بـه هم می رسند برسد، برای زنان نشان دهنده شکست در ازدواج اسـت. بـه هرحال، بعد از ازدواج میتوانید عشق واقعی خودرا پیدا کرده و ازدواج موفق دیگری داشته باشید. همچنین نشان میدهد کـه شـما با ولخرجی پول خرج کرده و پس انداز نمیکنید.

    خطی کـه در زیر انگشت وسط می‌شکند و دو قسمت دریک راستای مستقیم نیستند، نشان دهنده ازدواج ناموفق اسـت. روابط شـما بدلیل سرسری گرفتن مسائل از جانب شـما بـه مشکل برمی‌خورد. اگر دو قسمت جدا شده دریک خط باشند، بدلیل گردش خون نامناسب بـه اسانی بیمار می شوید. اگر دست شـما چاق اسـت، بهای بیشتری بخاطر گردش خون خود می‌ پردازید.

    اگر خط بـه صورت متناوب باشد، نشان می دهد کـه شـما تا حدی دمدمی مزاج، عصبی و بی‌فکر هستید. زندگی عشقی موفقی نخواهید داشت. ممکن اسـت برخی افراد ببینند کـه هیچ خط عشقی روی کف دست‌شان نیست. این حالت بـه هم‌پوشانی کامل خط عشق و سر تعلق دارد. اگر خط شـما این‌گونه اسـت، شخصیت سرسختی را نشان میدهد. طبق معمول نشانه خوبی برای مردان و نشانه بدی برای زنان اسـت.

    اکثر مردانی کـه چنین خصوصیتی دارند می توانند با تلاش در شغل خود موفق شوند. اما زنان، اطرافیان خودرا رنجانده و تاثیر بدی بر همسر خود میگذارند. یک موقعیت دیگر این اسـت کـه خط عشق و خط سر دو نقطه بعد از تلاقی دارند. بـه این، کف دست شکسته دروغین میگویند. اگر خطوط این‌چنینی دارید، رابطه شـما بالا و پایین زیادی دارد. در دوران میان‌سالی، ازدواج‌تان بـه اسانی خراب میشود.

     خط عشق: زنجیره‌ ای

    خط ازدواج در کف دست

    اگر خط عشق شـما بـه شکل یک زنجیره آهنی اسـت، نشان می دهد کـه شـما فردی احساساتی هستید. زمانی کـه زنجیره‌هاي زیادی وجود داشته باشد، گرفتاری‌هاي عاطفی زیادی دارید. بـه ویژه در سنین میان‌سالی، ازدواج تان با بحران مواجه می شود.

     خط عشق: مثلث و مربع

    مثلث روی خط عشق، یک نشانه بدیمن اسـت. این مسئله، بیماری، جراحت، تصادف و ورود نفر سوم بـه رابطه را نشان می دهد. اگر این مثلث در بالای خط باشد، نشان می دهد کـه شـما فردی بی‌وفا بوده و بعنوان نفر سوم وارد رابطه ازدواجی افراد میشوید. همچنین، بیماری‌هاي قلبی را نشان می دهد.

    اگر در زیر خط باشد، جراحت‌هاي قلبی یا جراحت‌هاي تصادفی در زمان بیرون رفتن با عشق خودرا نشان می دهد. مربع روی خط، افسردگی عاطفی و درد را نشان می دهد. گاهی وقت‌ها، ممکن اسـت بطور هم زمان بـه فکر خودکشی باشید و از مرگ نیز بترسید.

     خط عشق: دوتایی

    اگر خط عشق دوتایی داشته باشید نشان میدهد کـه شـما در بیان عشق خوب و خلاق هستید. همچنین نشان میدهد کـه می توانید دریک زمان، دو رابطه داشته باشید. طبق معمول با استعداد، زیبا یا خوشتیپ هستید و جنس مخالف را جذب میکنید.

     خط عشق: خطوط پر مانند

    اگر خطوط پرمانندی در ابتدای خط عشق شـما وجود داشته باشد – بالا و پایین خط – نشان دهنده اشتیاق زیاد شماست. اگر این خطوط فقط در بالای خط عشق باشند، نشان می دهد کـه شـما خوش اخلاق، پاسخگو ودر زمان نیاز در معرض هستید.

     خطوط کوتاهی که خط عشق را قطع می‌کنند

    اگر ببینید کـه خطوط کوتاه زیادی خط عشق را قطع می کنند، نشانه خوبی نیست. این، درد، ناراحتی و شکست در زندگی عشقی را نشان میدهد.

    شغل شـما بدلیل دخالت برخی افراد پیشرفت نمیکند. بـه ویژه پس از میانسالی، زندگی سختی خواهید داشت. بـه علاوه، در سنین پیری بـه پرفشاری خون یا دیابت مبتلا می شوید.

     صلیب

    اگر صلیبی روی خط عشق وجود داشته باشد، نشان می دهد کـه کار، درس و زندگی شـما بـه عشق‌تان وابسته هستند. شریک عاطفی شـما برای شـما می‌میرد.

     در ادامه آموزش کف بینی کف بینی خط ازدواج

    خط ازدواج « خط رابطه یا عاطفه نیز گفته میشود» موقعیت ازدواجی رابطه عاشقانه، زمان ازدواج و طرز فکرتان درمورد عشق را نشان می دهد. این خط زیر انگشت کوچک و بالای خط عشق قراد دارد. تعداد خط ازدواج در افراد مختلف متفاوت اسـت. برخی افراد فقط یک خط دارند وبرخی چند خط. ممکن اسـت برخی افراد خط ازدواج نداشته باشند. بلندترین خط طبق معمول اساس قضاوت اسـت.

    طول، شکل، چنگال‌ها، جزیره‌ ها، زنجیره‌ ها و اعداد خط، معنای مختلفی برای زندگی ازدواجی شـما دارند. تحلیل زیر را دنبال نمایید تا بفهمید خط ازدواج شـما چـه معنی دارد. اگر خط ازدواج خودرا ایده‌ آل ندیدید نگران نشوید. این خط با تجربه شـما تغییر میکند. مهم نیست کـه چـه نوع خطی دارید، چیزی کـه مهم اسـت این اسـت کـه یک ازدواج خوب باید بادقت مدیریت شود.

     طول خط ازدواج

    بلند و راست: یک خط ازدواج بلند و راست، عشق عمیق و طولانی را نشان می دهد. نشان می دهد کـه شـما مشتاق و آرام هستید و خانواده خوشبختی دارید.

    اگر فقط یک خط ازدواج عمیق و بلند دارید، کـه نزدیک خط آفتاب اسـت یا بـه آن می رسد، نشان می دهد کـه شـما نه تنها ازدواج خوبی خواهید داشت بلکه بعد از ازدواج بـه موفقیت شغلی خوبی خواهید رسید.

    کوتاه

    اگر خط ازدواج شـما کوتاه اسـت، نشانه بی‌علاقگی شـما بـه جنس مخالف اسـت. اگر سطحی اسـت، تحمل دنبال کردن جنس مخالف را نداشته و بـه سختی عاشق میشوید. در اکثر موارد، اگر چنین خطی دارید، احتمالا دیر ازدواج میکنید.

     شکل و انحنا خط ازدواج

    انحنا رو بـه پایین: اگر خط ازدواج شـما در انتها رو بـه پایین باشد، نشانه خوبی نیست. نشان می دهد کـه شریک‌تان قبل از شـما می‌میرد. اگر ناگهانی بـه سمت پایین انحنا داشته باشد، ممکن اسـت شریک‌ تان مرگ ناگهانی داشته باشد.

    یک موقعیت دیگر این اسـت کـه این خط بـه سمت پایین انحنا داشته باشد و بـه خط عشق برسد. این بحران ازدواج و برخورد با شریک‌تان را نشان می دهد. بنابر این ممکن اسـت جدایی یا طلاق پیش بیاید.

     انحنا رو بـه بالا

    اگر خط ازدواج در انتها بـه سمت بالا انحنا داشته باشد، نشان دهنده ثبات در عشق و زندگی ازدواجی آرام اسـت. شـما طبق معمول نگران نامزد خود نیستید و زندگی خوبی را برای شریک خود فراهم میکنید. همچنین می توانید باهم سازگار بوده و ازدواجی موفق داشته باشید. هر چـه خط ازدواج شـما بالاتر باشد، خوشبخت‌تر خواهید بود.

     چنگالی

    اگر خط در ابتدا بـه صورت چنگالی و بـه شکل “Y” باشد، علامت خوبی نیست و جدایی و طلاق را نشان میدهد. اگر چنگال بزرگ نباشد، موقعیت خیلی بد نیست و ممکن اسـت فقط مدتی بـه هم بریزد. بنابر این، تا حدی، بـه معنای ارتباط بعد از جدایی اسـت.

    اگر خط در انتها تقسیم شود، بحران ازدواج و جدایی را نشان میدهد. ممکن اسـت تمام زندگی رابا سردرگمی طی کنید. ممکن اسـت بـه سو هاضمه نیز دچار شوید. بـه علاوه، زندگی شغلی شـما تا قبل از ۵۵ سالگی خیلی رضایت‌بخش نیست.

     خط ازدواج : شکسته

    خط ازدواج شکسته نشان می دهد کـه شـما در عشق یا ازدواج بـه اسانی پس‌ روی میکنید. مسئله اینجاست کـه بحث‌هاي زیادی با شریک خود داشته و کارتان بـه طلاق ختم میشود. هر چـه قسمت شکسته طولانی‌تر باشد، موقعیت جدی تر اسـت. اگر شکستگی کوتاه باشد، مشکل خاصی نیست. فرصت ارتباط دوباره دارید.

     خط ازدواج : جزیره

    جزیره نشان دهنده ناسازگاری با شریک یا مشکلات خانوادگی اسـت. اگر جزیره در ابتدای خط باشد، نشان میدهد کـه در رابطه قبل از ازدواج خوب نیستید.

    جزیره در وسط نشان دهنده فراز و نشیب در عشق اسـت. اگر جزیره در انتهای خط باشد، نشان دهنده مشکلات بعد از ازدواج اسـت. جزیره‌هاي متعدد ارتباط عاشقانه و ازدواج بی‌علاقه را نشان می دهد.

    علامت X در خط ازدواج علامت مشکل در ازدواج و مسائل عشقی اسـت. شـما بحث، مخالفت، دعوا و جدایی رابا شریک خود دارید. و ممکن اسـت زمانی کـه ازدواج‌تان پر از بحث و دعواست، وارد مثلث عشقی شوید

    علامت پنجره‌هاي مشبک نشان میدهد کـه شـما بالا و پایین زیادی در زندگی زناشویی خود دارید. احتمالا تمایلات جنسی غیر طبیعی دارید.

    افراد مجردی کـه این علامت را دارند، پیدا کردن شریک خوب برای‌شان سخت اسـت و افراد متاهل در سنین میانسالی از شریک‌شان جدا می شوند.

    اگر چندین خط نامنظم و با همپوشانی با طول‌هاي متفاوت دارید، نشان می دهد کـه شـما رابطه عشقی یا ازدواج ایده‌آل ندارید. پیدا کردن یک عشق سخت اسـت و احتمالا زندگی را بدون ازدواج بگذرانید. اگر ازدواج کرده اید، نشان می دهد کـه شریک‌تان با شخص سومی در رابطه اسـت.

    اگر خطوط کوتاهی بالا یا پایین خط ازدواج باشند، نشان دهنده بحث‌هاي زیاد، رابطه عشقی سخت و شخصیت سرسخت شماست. شـما بـه اسانی مریض میشوید.

    اگر خط ازدواج‌تان موج‌دار یا زنجیره‌اي باشد، شـما با آدم‌هاي بد مواجه شده و بـه بحران عاطفی یا ازدواجی دچار می شوید. شـما طبق معمول سرسخت، بی‌رحم و بدون دلتنگی هستید کـه باعث جدایی و حتی طلاق بعد از ازدواج میشود. دستیابی‌هاي بزرگ در طول زندگی برای‌تان سخت خواهد بود.

    معانی اعداد خطوط

    اگر خط ازدواج ندارید، بـه این معناست کـه شـما میلی بـه عشق ندارید. طبق معمول اهمیت زیادی بـه ازدواج نمیدهید و میل جنسی ندارید. در عوض، بیشتر دوست دارید روی سرگرمی‌ها و شغل تمرکز کنید. اگر سن‌تان از ۲۰ کمتر اسـت، ممکن اسـت خط ازدواج نداشته باشید. زمانی کـه بزرگ تر می شوید و افراد جنس مخالف بیشتری را می بینید.، خط ازدواج ظاهر می شود. اگر ازدواج کرده اید و خط ازدواج ندارید، بـه احتمال زیاد علاقه‌اي بـه شریک خود ندارید.

    اگر فقط یک خط ازدواج دارید کـه واضح اسـت، شـما میتوانید عشق ایده‌آل خودرا پیدا کرده و تا آخر با همسر خود زندگی خوبی داشته باشید. اگر خط بلند و بدون خطوط اضافی باشد، نشانه ازدواج خوب و طولانی اسـت.

    بیش از یک خط

    بطور کلی، اکثر افراد بیشتر از یک خط ازدواج دارند. بر اساس تعداد خطوط ازدواج نمی توان دقیقا گفت یک فرد چند ازدواج خواهد داشت.

    برخی افراد معتقدند کـه دو خط ازدواج بـه معنای داشتن دو ازدواج اسـت. درست نیست. اکثر افراد دو خط ازدواج دارند. تا زمانی کـه خطوط عمیق، واضح و با رنگ قرمز هستند، افراد میتوانند ازدواج خوبی داشته باشند. اگر دو خط ازدواج موازی با طول یکسان دارید نشانه ازدواج بد اسـت.

    طبق معمول افرادی کـه بـه مدت زیادی از شریک خود جدا شده و دوباره بـه هم برمی‌گردند، طبق معمول این خط ازدواج را دارند. اگر دو خط موازی با طول‌هاي متفاوت باشند، احتمالا در موقعیت‌ مثلث عشقی قرار میگیرید. اگر دو خط « یکی کوتاه و دیگری بلند» ناموازی دارید، نشان دهنده طلاق یا جدایی اسـت.

     سه خط ازدواج

    سه خط بـه معنای عواطف چندگانه و برداشت ضعیفی از پاکدامنی اسـت. اگر سه خط ازدواج دارید، احتمالا درک ضعیفی از زندگی دارید. شـما طبق معمول با استعداد، احساساتی و متمایل بـه جنس مخالف هستید. اگر از عقل و منطق خود استفاده نکنید، در زندگی عشقی خود بـه مشکل میخورید.

     چهار خط

    اگر چهار خط ازدواج بلند و باریک دارید، نشانه شخصیت عاطفی شماست. شـما با زندگی بدون اتفاق راضی نمیشوید. بنابر این مستعد داشتن چندین رابطه عاشقانه هستید. اگر بیش از 6 خط ازدواج وجود داشته باشد وهیچ کدام را نتوان بعنوان خط اصلی در نظر گرفت، زندگی ازدواجی پیچیده اسـت. اگر خطوطِ بلند باشند، نشان دهنده دوران سخت برای پیدا کردن شریک اسـت.

    بیشتر بخوانید:

    منبع: پارس ناز

    تعبیر خواب افتادن بر روی صورت

    تعبیر خواب تور شکار

    تعبیر خواب پوست میوه

    تعبیر خواب تنگ

    تعبیر خواب جنایت

    تعبیر خواب جنایتکار

    تعبیر خواب جوشاندن

    تعبیر خواب ثروت

    تعبیر خواب پدر بزرگ یا مادر بزرگ

    تعبیر خواب برادر زاده

    تعبیر خواب شیر

    تعبیر خواب صورتحساب

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );


    تعبیر خواب شعیب پیامبر(ع)


    تعبیر خواب صنج زدن

    کلکسیونی از بهترین کفش های مردانه در تمامی مدل ها*باتخفیف

    خرید اقساطی لپ تاپ و کامپیوتر ◀️ پی سی کالا

    اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.

     

    خط ازدواج در کف دست

    تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.

     

     

    اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!

     

    نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .منبع:falgoo.net

  • شعرهای زیبا در مورد غدیر خم
  • انواع فال و طالع بینی

    چطور میشه در سریع ترین زمان آب را تصفیه کرد؟

    بلیط آنلاین اتوبوس،متناسب با بودجه ای که میخوای!

    بهترین راه حل مشکلات در رابطه جنسی زوج ها ◀

    کفپوش اپوکسی درجه یک با قیمت مناسب را اینجا سفارش دهید

    چطور آب سالم بنوشیم؟! ◀مشاهده راهکار

    دیگه نگران ست کردن لباست نباش!

    بدون نگرانی از نوسانات بازار، روزانه سود کن|مشاوره رایگان

    ویژه آقایان (انواع ست لباس، سویشرت ، شلوار ، کفش

    آموزش مکالمه انگلیسی فشرده فقط در 3 ماه * با22سال سابقه

    انواع مکمل های اصل رو فقط از دارو نت بخر!

    سرمایه گذاری امن با سود بالاتر از بانک ، محاسبه روز شمار

    ارزانترین بلیط هواپیما و هتل رو اینجا رزرو کن!

    پکیج طلایی قبولی دانشگاه تهران

    به همین راحتی میتونی آب رو تصفیه کنی و سالم بنوشی*کلیک کن

    بهترین مکمل آهن برای کودکان*دارونت

    تالار مورد نظر خود را اینجا پیدا کنید + تخفیف ویژه ورودی

    درمان همورئید در یک جلسه بدون جراحی

    حفظ سرمایه در تورم فعلی*سود بالاتر از بانک*امنیت بالا

    درمان مشکلات ارتوپدی شما به دست بهترین پزشک تهران

    میخوام درس بخونم، ولی نمیشه! اینجا ثبت نام کن

    بخاری برقی هوشمند شیائومی

    چه کسانی نباید از لیزر موهای زائد استفاده کنند ؟!

    بلیط هواپیما مشهد با ارزان ترین قیمت ◀تیکبان

    انواع مدل جلیقه و کاپشن را اینجا مشاهده کن!

    تو این گرانی ها هم میشه باهزینه کم سفر بری

    کالا ها و خدمات منتخب

    Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2022

    اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.

     

    تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.

    خط ازدواج در کف دست

     

    اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!

     

    نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .منبع:falgoo.net

     

    مطالب مرتبط

  • چگونه یک سایت خبری بسازیم
  • بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    درباره ما

    جستجو

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    طراح قالب :

    اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.

     

    تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.

    خط ازدواج در کف دست

     

    اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!

     

    نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .منبع:falgoo.net

     

    مطالب مرتبط

  • فال ماهانه خردادی ها
  • بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    درباره ما

    جستجو

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    طراح قالب :

    اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.

     

    تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.

    خط ازدواج در کف دست

     

    اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!

     

    نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .منبع:falgoo.net

     

    مطالب مرتبط

  • دانلود طلسم احضار روح
  • بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    درباره ما

    جستجو

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    طراح قالب :

    اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.

     

    تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.

    خط ازدواج در کف دست

     

    اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!

     

    نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .منبع:falgoo.net

     

    مطالب مرتبط

  • دعای جذب محبت دیگران
  • بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    درباره ما

    جستجو

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    طراح قالب :

    اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.

     

    تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.

    خط ازدواج در کف دست

     

    اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!

     

    نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .منبع:falgoo.net

     

    مطالب مرتبط

  • چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم
  • بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    درباره ما

    جستجو

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    طراح قالب :

    اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.

     

    تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.

    خط ازدواج در کف دست

     

    اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!

     

    نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .منبع:falgoo.net

     

    مطالب مرتبط

  • چگونه بفهمیم یک دختر دوستمان دارد یا نه
  • بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    درباره ما

    جستجو

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    طراح قالب :

    اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.

     

    تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.

    خط ازدواج در کف دست

     

    اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!

     

    نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .منبع:falgoo.net

     

    مطالب مرتبط

  • چگونه در منزل موهای خود را هایلایت کنیم
  • بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    درباره ما

    جستجو

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    طراح قالب :

    اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.

     

    تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.

    خط ازدواج در کف دست

     

    اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!

     

    نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .منبع:falgoo.net

     

    مطالب مرتبط

  • طلسم محبت و بی قراری معشوق
  • بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    درباره ما

    جستجو

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    طراح قالب :

    اگر به كف بيني علاقه داشته باشيد لابد خطوط مربوط به ازدواج را هم در كف دست ميشناسيد.اين خطوط كه در تصوير فوق به رنگ قرمز نمايش داده شده اند، خطوطي افقي هستند كه در مرز ميان كف و پشت دست بين انگشت كوچك تا خط قلب (خط مشكي ممتدي كه در پايين خطوط قرمز و موازي با آنها مي بينيد) قرار دارند.

     

    تعداد اين خطوط قرمز، نمايشگر تعداد ماجراهاي جدي مربوط به ازدواج شماست كه ازيك خواستگاري جدي اما ناكام مانده تا نامزدي به هم خورده و ازدواج ها را شامل ميشود.

    خط ازدواج در کف دست

     

    اگر خط ازدواج در انتها روي كف دست به سمت پايين متمايل شود، به اين معني است كه شما بيشتر ازهمسرتان عمر خواهيد كرد و اگر به بالا متمايل باشد يعني هرگز ازدواج نخواهيد كرد!

     

    نکته : البته این مطالب ۱۰۰ درصد قابل تایید نیست و خطوط دیگری که در کف دست وجود دارد میتواند باعث تغییرات زیادی در سرنوشت فرد شود .منبع:falgoo.net

     

    مطالب مرتبط

  • پدرم التماس دعا
  • بخش نظرات این مطلب

    دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    درباره ما

    جستجو

    مطالب تصادفی

    ورود کاربران

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    پیوندهای روزانه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    طراح قالب :

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *