چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم
چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم

2/21/2018

تاکسی سرویس

سازنده پروژه : ,Delphi

قیمت :8900 تومان

نویسنده : محمد سعادتی

چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم

نرم افزار فروشگاه ترابایت

سازنده پروژه : ,Delphi

قیمت :65000 تومان

نویسنده : محمد سعادتی

برنامه مرتب سازی

سازنده پروژه : ,C#.NET

قیمت :8900 تومان

نویسنده : محمد سعادتی

نرم افزار مدیریت آموزشگاه

مدیر پروژه : ,C#.NET

قیمت :149000 تومان

نویسنده : محمد سعادتی

زبان برنامه نویسی دلفی به عنوان یکی از ابزارهای توسعه سریع برنامه های کاربردی در سال 1995 ساخته شد. دلفی بر پایه زبان پاسکال شیء گرا ساخته شده است که در ابتدا برای طراحی نرم افزارهای کاربردی تحت ویندوز طراحی شده بود اما سازندگان دلفی آن را چنان توسعه دادند که برای تولید نرم افزارهای تحت سیستم عاملِ لینوکس، اندروید و IOS نیز به کار می آید.

سی شارپ دات نت (C#.NET) یک زبان برنامه نویسیِ سطح بالا، همه منظوره و شی گرا است که توسط شرکت نرم افزاریِ مایکروسافت ساخته شده و در سال 2003 به بازار عرضه گردید. زبان برنامه نویسی C# با بهره گیری از نقاط قوت و حذف پیچیدگی های زبان های برنامه نویسی C++ و جاوا توانست به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در دنیا تبدیل شود.

زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک که بر اساس زبان برنامه نویسیِ بیسیک طراحی است در سال 1991 برای سیستم عامل های Dos و Windows 3.1 ارائه گردید. برنامه های ویژوال بیسیک در محیط توسعه و مجتمع (IDE) طراحی و پیاده سازی می شوند. زبان برنامه نویسیِ ویژوال بیسیک از نسخه 6 به بعد کاملا شیء گرا و بر پایه معماری .NET شرکت مایکروسافت ارائه می شود.

زبان برنامه نویسی اسکرچ توسط یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه MIT آمریکا ساخته شد. اسکرچ با هدف ساخت یک زبان برنامه نویسی ساده مخصوص کودکان 8 تا 16 ساله آغاز شد. برای ساختن بازی و انیمیشن در زبان اسکرچ فقط کافیست دستورات برنامه نویسی را که مانند تکه های یک پازل هستند، به یکدیگر متصل کنید. زبان اسکرچ به بیش از 40 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است.

زبان برنامه نویسی Snap که همان زبان BYOB سابق است یک زبان شی گرا می باشد، که بر پایه زبان اسکرچ طراحی شده است. Snap شما را قادر می سازد چه طور دستورات برنامه نویسی خود را بسازید و در برنامه ها از آن ها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی Snap با هدف آموزش مفاهیم برنامه نویسی به نوجوانان در مقطع دبیرستان ساخته شد.

گیم میکر یکی از نرم افزارهای ساخت بازی برای سیستم عامل های ویندوز و مک است که توسط شرکت یویوگیمز طراحی شده است. بازی سازان مبتدی تنها با کشیدن و رها کردن (Drag And Drop) دستورات برنامه نویسی می توانند بازی خود را در گیم میکر تولید کرده و برای تنظیمات بیشتر از زبان برنامه نویسی GML داخل این نرم افزار استفاده نمایند.

زبان برنامه نویسی پاسکال که بر اساس زبان برنامه نویسی اَلگول (ALGOL) طراحی و پیاده سازی شده است، برای کاربردهای آموزشی و توسعه مهارت های برنامه نویسیِ ساخت یافته در سال 1970 منتشر گردید. زبان برنامه نویسی پاسکال دارای کامپایلرهای زیادی است که از معروف ترین آن ها می توان به کامپایلر توربو پاسکال که توسط شرکت بورلند ساخته شده اشاره کرد.

زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس که مبتنی بر زبان C است، یک زبان شی گرا و همه منظوره می باشد که قابلیت های برنامه نویسیِ زبان های سطح بالا و سطح پایین را به صورت همزمان در خود دارد. استراس تروپ، ریاضی دان دانمارکی کار بر روی ساخت زبان برنامه نویسی ++C را از سال 1979 آغاز کرد و اولین نسخه تجاری این زبان در سال 1985 وارد بازار شد.

Xmulator یکی از شبیه ساز هایی است که می تواند یک شبکه روی تراشه را به صورت نرم افزاری مدل سازی نماید.
این شبیه ساز با زبان برنامه نویسی C#.NET طراحی شده است. تمام اجزای شبکه روی تراشه از جمله سوئیچ ها، کانال های فیزیکی و مجازی، پردازنده ها در آن ساخته شده اند. به همین خاطر مدل سازی یک شبکه روی تراشه با Xmulator بسیار آسان است.

برای مشاهده ریز عملکرد و بررسی معماری داخلی یک پردازنده می توان از شبیه ساز SimpleScalar استفاده نمود. شبیه ساز SimpleScalar بعد از اجرا کردن یک برنامه، گزارش کاملی از تمام قسمت های داخلی پردازنده به کاربر ارائه می کند. SimpleScalar با زبان قدرتمند C به صورت سورس باز طراحی شده و در سیستم عامل های یونیکس و لینوکس قابل اجرا است.

یکی از شبیه سازهای شبکه های روی تراشه Noxim است که با زبان برنامه نویسی ++C نوشته شده و از کتابخانه System C استفاده می کند. شبیه ساز Noxim بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک قابل اجرا است. شبیه ساز نوکسیم خط فرمانی دارد که از طریق آن می تواند تعداد پردازنده های شبکه، الگوریتم مسیریابی و اندازه بافرها را از کاربر دریافت کند.

Scratch

اسکرچ (Scratch) در زبان انگلیسی به معنای کشیدن چیزی با دست یا ناخن کشیدن است. اگر در میهمانی ها به حرکت دست دی جی ها که سازنده آهنگ هستند دقت کرده باشید آن ها با کشیدن دست خود بر روی صفحه دستگاه، سعی می کنند موسیقی های خلاقانه ای بسازند، در زبان برنامه نویسی اسکرچ نیز کار مشابهی صورت می گیرد. برنامه نویس دستورات مختلف اسکرچ را با موس گرفته و به صفحه اسکریپت کشیده و رها می کند و آن ها را به راحتی جا به جا می کند، تا پروژه قشنگ و خلاقانه ای بسازد.

,زبان برنامه نویسی اسکرچ توسط یک گروه کوچکی از محققان در آزمایشگاه Media که متعلق به دانشگاه MIT آمریکا است در سال 2007 ساخته شد و به صورت کاملا رایگان وارد بازار گردید. این پروژه با هدف ساخت یک زبان برنامه نویسی ساده مخصوص کودکان و نوجوانان در رده سنی 8 تا 16 سال آغاز شد. بنابراین زبان برنامه نویسی اسکرچ برای آموزش برنامه نویسی به این رده سنی بسیار مناسب است. البته اگر گروه های سنی دیگر در سطح مبتدی قرار دارند و تازه می خواهند آموزش برنامه نویسی را فراگیرند، می توانند یادگیری خود را با این زبان برنامه نویسی آغاز کنند. کودکان با استفاده از این زبان برنامه نویسی می توانند به سادگی بازی های ویدئویی، انیمیشن و یا موسیقی بسازند.
اگر علاقه دارید زبان برنامه نویسی اسکرچ را یاد بگیرید، می توانید نرم افزار اسکرچ نسخه 2 که به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده است را از سایت ما دانلود کرده و یادگیری خود را آغاز کنید. چنان چه قبلا در سایت ما ثبت نام کرده اید، برای دانلود نرم افزار اسکرچ می توانید به منوی دانلود رفته و روی گزینه Scratch 2 Offline کلیک کنید.

market021.com

انواع پروژه های دانشجویی و تجاری با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند C#.NET, Delphi, C++, Pascal, Visual Basic در مارکت 021 طراحی و پیاده سازی می شود. تمام پروژه های برنامه نویسی با راهنمای نصب و مستندات فنی ارائه می شوند.

انواع پروژه هایی که با استفاده از نرم افزارهای تحت ویندوز مانند SQL Server، 3D-Max، Access، Photoshop، Corel Draw توسط گروه مارکت 021 ساخته شده اند. از لیست موجود بازدید کرده و پروژه دلخواه خود را مطابق نیازتان سفارش دهید.

مقاله های آموزش برنامه نویسی و آموزش نرم افزار که در سایت مارکت 021 قرار می گیرند، توسط گروه تولید محتوای مارکت 021 نوشته می شوند. همچنین این گروه آمادگی تولید محتوا و مطالب آموزشی در حوزه کامپیوتر برای اشخاص و شرکت ها را دارد.

ساخت بازی های کامپیوتری و تولید محتوای آموزشی در این زمینه یکی از فعالیت هایی است که سایت مارکت 021 به صورت تخصصی به آن می پردازد. ما برای ساخت بازی از نرم افزارهای ساخت بازیِ نظیر اسکرچ، گیم میکر و BYOB استفاده می کنیم.

انواع پروژه های دانشجویی و تجاری با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند C#.NET, Delphi, C++, Pascal, Visual Basic در مارکت 021 طراحی و پیاده سازی می شود. تمام پروژه های برنامه نویسی با راهنمای نصب و مستندات فنی ارائه می شوند.

انواع پروژه هایی که با استفاده از نرم افزارهای تحت ویندوز مانند SQL Server، 3D-Max، Access، Photoshop، Corel Draw توسط گروه مارکت 021 ساخته شده اند. از لیست موجود بازدید کرده و پروژه دلخواه خود را مطابق نیازتان سفارش دهید.

مقاله های آموزش برنامه نویسی و آموزش نرم افزار که در سایت مارکت 021 قرار می گیرند، توسط گروه تولید محتوای مارکت 021 نوشته می شوند. همچنین این گروه آمادگی تولید محتوا و مطالب آموزشی در حوزه کامپیوتر برای اشخاص و شرکت ها را دارد.

ساخت بازی های کامپیوتری و تولید محتوای آموزشی در این زمینه یکی از فعالیت هایی است که سایت مارکت 021 به صورت تخصصی به آن می پردازد. ما برای ساخت بازی از نرم افزارهای ساخت بازیِ نظیر اسکرچ، گیم میکر و BYOB استفاده می کنیم.چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم

: شماره کارت

نام صاحب کارت : محمد سعادتی

طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت مارکت 021

Copyright © 2016 market021.com All rights reserved


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.




خانه

موبایل

 

چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم

گاهی از اوقات به یک مشکلی در برنامه های کامپیوتری برمی خوریم که فکر می کنیم حل کردنش کار بسیار سختی است ولی در صورتی که آنقدرها هم که به نظر می آید سخت نیست می شود با دو تا سوال از دیگران یا گشتن تو سایت های معتبر هم جواب را پیدا کرد و هم مشکل را حل کرد. حالا ما هم قصد داریم به صورت خیلی ساده برای شما طریقه ی نصب و استفاده از یکی از برنامه های آسان و پرکاربرد را آموزش دهیم.

چگونه باید یه فایل زیپ شده رو برگردونیم؟اول باید برنامه ی Win RAR را نصب کنیم وقتی که نصب تموم شد دقت داشته باشیم که همه ی پسوندها مخصوصا RAR و ZIP انتخاب شده باشد و در صورت علامت دار بودن گزینه ی cascaded context menus  گزینه ی finish را می زنیم.

روش اولروی فایل فشرده یا Zip یا RAR که داریم کلیک راست می کنیم و گزینه ی Extract to Name File (نام فایل Zip یا RAR یا هر فایل فشرده ی دیگری که داریم) را انتخاب می کنیم با این کار کنار فایل zip ما پوشه ای هم نام ایجاد می شود و فایل ها در آن ریخته می شود.

روش دومفایل را باز می کنیم ( کلیک راست می کنیم و open را می زنیم ) همه ی فایل های داخل آن را انتخاب می کنیم و کلیدهای ctrl+c را برای کپی کردن فایل می زنیم و در جایی که می خواهیم کپی کنیم paste می کنیم.

حالا چگونه می توان با WIN RAR فایل ” Zip ” یا ” RAR ” ساخت؟1- اگر خواستیم فایل فشرده بسازیم، zip یا RAR بسازیم؟ چرا؟ خوب معلوم است  RAR ، چون خیلی فشرده تر می شود.

2-اگر هم خواستیم که دیگر برای شخصی که از فایل استفاده می کند نیازی به  download، نباشد فایل zip یا RAR را که می سازیم آن را  exe می کنیم. اما توجّه کنید که حجم فایل zip یا RAR شما حدود 100kb افزایش پیدا می کند اما download آن ، با مودم ها و اینترنت dial up و با سرعت 56kb مودم و سرعت download حداکثر 5kb/s ، خوب است.

توجه :دوباره یادآوری می کنم که در هر زمانی و مخصوصا زمان ساخت فایل فشرده اول RAR و بعد گزینه ی مربوط به exe شدن فایل را انتخاب کنید.

طریقه ی ایجاد فایل rar یا zip به وسیله ی برنامه ی win rar:1- روی فایل مورد نظر کلیک راست می کنیم و گزینه ی Add to archive را انتخاب می کنیم که پنجره ای باز می شود.

2-اگر می خواهیم با بیشترین مقدار ممکن فایل ما را فشرده کند از پایین سمت چپ از بین دو تا ابزار کشویی که در compression method وجود دارد گزینه ی Best را انتخاب می کنیم.

3- اگر می خواهیم داخل یک سی دی برنامه ی مورد نظرمون را فشرده کنیم حجمش از 700Mb بیشتر می شود و داخل یک سی دی جا نمی شود می توانیم فایل فشرده شده را طوری تنظیم کنیم که هر 650 یا 700 مگا بایت را یک فایل کند به این ترتیب که وقتی فایل اصلی فشرده شده را داخل سی دی اولی اجرا می کنیم همه ی فایل های داخل آن را می ریزیم و سی دی دوم که فایل فشرده شده ی دومی در آن قرار دارد را می خواهد و ما سی دی دوم را در دستگاه می گذاریم و گزینه ی مورد نظر را فشار می دهیم و فایل های داخل آن را که ادامه ی سی دی اولیست می ریزد. اگر بخواهیم این فایل ها را داخل بیشتر از 2 تا سی دی هم بریزیم این کار ممکن است در پایین این پنجره در شکل بعدی سمت چپ گزینه که کشویی هم هست با نام splite to volumes, bytes وجود دارد که می توان مقدار مورد نظر برای یک فایل که بیشترین مقدار حجم را داشته باشد انتخاب یا تایپ کنیم اگر برای هر فایل 1kb در نظر بگیریم 1000 بایت می شود.

نکته :اگر می خواهیم برنامه ی تولید شده ی خودمان را به طوری که  قبلا گفتیم در یک سی دی بریزیم باید حتما گزینه ی exe شدن فایل فشرده را انتخاب کنیم.

مرور مطالب گفته شده :1)انتخاب rar یا zip بودن در سمت چپ پنجره ی ذکر شده.2)جدا کردن هر قسمت x بایتی در منوی کشویی سمت چپ و پایین پنجره3)انتخاب اندازه فشردگی در compression method4)برای یک فایل معمولی از سمت چپ یکی از گزینه های rar یا Zip را انتخاب می کنیم که rar بهتر است، و برای exe کردن فایل برای اینکه از برنامه ی win rar استفاده نکنیم در قسمت Archiving Option گزینه ی Create SFX archive را انتخاب می کنیم تا فایل ما exe شود. ( فایل های exe را فایل های خودکفا یا خوداجرا هم می گوییم. )5)    در زبانه comment به معنی ” توضیحات “، توضیحات لازم درباره ی فایل مورد نظرمان را می نویسیم.6- آخر اینکه گزینه ی OK را می زنیم تا یک فایل فشرده بسازیم. با زدن این گزینه در میله ی بالایی هر فایل که فشرده می شود یک بار از 0 تا 100 پر می شود و برای تکمیل نهایی و اعلام کلی نتیجه ی فشرده سازی در میله ی پایینی از 0 تا 100 را نشان می دهد.منبع:amoozesh-computer.ir


چند گام بالاتر

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

در صورت مفید بودن این مقاله حتما نظر خودتان را در پایین مطلب برای ما ارسال کنید

بعضی از کاربران سایت مشکل داشتند با باز کردن فایل های فشرده ای که بر روی سایت جهت دانلود قرار داده بودم . فرض را بر این گذاشتم که شاید با این پسوند زیادی آشنایی نداشته باشید که برای شما سوال پیش آمده به همین دلیل امروز آموزش فشرده سازی فایل ها و فولدرها و همچنین باز کردن فایل های فشرده را در این بخش می خواهم به صورت کامل  آموزش بدهم . شاید برای شما سوال پیش آمده باشه که چرا سایتها ، فایل های خودشان در فرمت Zip جهت دانلود قرار میدهند ؟ خوب پاسخ به این سوال زیاد سخت نیست . یکی از دلایلش کم بود حجم سایت و شاید راحت تر بگم ، هزینه سنگین فضا(حجم اطلاعات بر روی سرور) برای یک وب سایت می باشد . وب سایتها دسترسی به یک فضا مثل فضای هارد دیسک برایشان مقدور نیست بدلیل اینکه باید هزینه زیادی برای داشتن چنین قابلیتی صرف کرد که عاقلانه نیست . به همین دلیل تا جایی که امکان داره صاحبان وب سایتها تا می توانند ، سعی می کنند حجم اطلاعات خودشان را بر روی وب سرور جهت دانلود ، تا حد قابل ملاحضه ای پایین بیاورند  . نرم افزار Winrar یکی از برنامه هایی است که وظیفه کم کردن حجم اطلاعات بدون افت کیفیت را بر عهده دارد . دقت داشته باشید که این نرم افزار در خود ویندوز هم به صورت پیش فرض وجود دارد و حتما نیاز به نصب نرم افزار جانبی نیست ولی نرم افزاری که در خود ویندوز وجود دارد ، دارای امکانات محدود و کیفیت کمتری می باشد که کاربران بیشتر تمایل دارند از نرم افزار جانبی استفاده کنند تا از خود ویندوز .

 

بسیار خوب اجازه بدهید به صورت تصویری اینکار را برای شما انجام بدهم تا درک بهتری از توضیحات بنده داشته باشید .چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم

فشرده سازی فایل یا فولدر بوسیله ویندوز 1. برای فشرده سازی فایل کافیست بر روی یک فایل یا فولدر کلیک راست کرده و به ترتیب Send To »» Compressed (Zipped) Folder را انتخاب میکنم . همانطور که مشاهده می کنید فایل من به حالت فشرده پایین فایل اصلی اضافه شد .

2. برای برگرداندن فایل فشرده به حالت قبل یا خارج کردن فایل از حالت فشرده ، بر روی فایل مورد نظر کلیک راست کرده ، اینبار گزینه Extract All را انتخاب کنید . دقت داشته باشید در صورتیکه شما نرم افزار winrar را بر روی ویندوز نصب کرده باشید گزینه Extract all را مشاهده نمی کنید و باید از گزینه Extract File استفاده کنید

همانطور که مشاهده کردید براحتی یک فایل را با ویندوز فشرده و آن را از حالت فشرده خارج کردید . اما در بعضی از مواقع احتیاج داریم که روی فایل مورد نظر پسورد یا یک سری تغییرات اعمال کنیم که با نرم افزار خود ویندوز اینکار عملا غیر ممکن هست . چکاری باید انجام داد ؟ یک نرم افزار کاربردی به نام Winrar وجود دارد که می توانید از این قسمت دانلود کنید . بعد از دانلود نرم افزار را نصب کنید تا آموزش کار کردن با نرم افزار را به صورت کامل برای شما آموزش بدهم .

آموزش تصویری نرم افزار winrar 1. برای فشرده سازی فایل یا فولدر مورد نظر کافیه روی فایل کلیک راست کرده و گزینه Add To Archive را انتخاب کنید .

2. در این قسمت پنجره تنظیمات اصلی نرم افزار هست که به طور کامل توضیح میدهم .

Archive name : می توانید یک نام برای فایل فشرده خودتان انتخاب کنید . با کلیک بر روی گزینه Browse می توانید یک محل برای ذخیره فایل فشرده خودتان انتخاب کنید .

در قسمت Archive format دو گزینه یا فرمت وجود دارد . اول Rar و دوم ZIP . تفاوت این دو در چیست . تنها تفاوت در محدودیت فشرده سازی می باشد . یعنی اگر شما فرمت Zip را برای فشرده سازی انتخاب کنیم حداکثر حجم فشرده سازی نمی تواند بیشتر از 2 گیگابایت باشد ولی با انتخاب فرمت rar محدودیتی ندارید .

در قست Archiving options هم گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد که 2 گزینه اول دارای کاربرد زیادی نسبت به بقیه گزینه ها است

delete Files ofter archiving : با انتخاب این گزینه بعد از فشرده سازی فایل اصلی حذف می شود .Create SFX archive : با انتخاب این گزینه فایل مورد نظر با پسوند exe. ذخیره می شود و شما می توانید به راحتی فایل مورد نظر را بدون استفاده از نرم افزار Winrar باز کنید

در قسمت Compression method : می توانید تعیین کنید که فشرده سازی در چه حالتی صورت بگیره . به عنوان مثال سریع یا خیلی کند .

یک قسمت مهم دیگه در این صفحه وجود داره که کاربران سایت از من زیاد سوال کرده بودند که ما یک فایل بازی دانلود کردیم و حالا می خواهیم فایل مورد نظر را به صورت مرتب روی چند DVD رایت کنیم . برای انجام اینکار چه کاری باید انجام دارد ؟ خوب در قسمت Splite to volumes , bytes می توانیم با تنظیماتی که به صورت پیش فرض وجود داره این کار را انجام بدیم . شما می توانید عدد مورد نظر را یا به صورت دستی یا از لیست باز شده انتخاب کنید .

یک گزینه مهمی که در تب Advanced وجود داره و من در اکثر فایل های فشرده از آن استفاده میکنم رمز گذاری بر روی فایل فشرده می باشد . بطویکه کاربر مجبور بشه بعد از هر دانلود فایل مورد نظر برای وارد شدن به آن از پسورد استفاده کنه . برای انجام اینکار روی تب Advance کلیک کرده و در صفحه ای که باز میشه بر روی کلید Set Password کلیک کنید تا ویزارد مربوطه باز شود سپس در دو کادری که مشاهده می کنید پسورد خودتان را وارد کنید .

خارج کردن فایل از حالت فشرده انجام این مرحله هم بسیار ساده می باشد . کافیست بر روی فایل فشرده کلیک راست کرده و یکی از دو گزینه Extract Here یا Extract File را انتخاب کنیم . فرق این دو گزینه در چیست ؟ با انتخاب گزینه Extract File یک پنجره نوار تنظیمات برای شما باز می شود که می توانید تعیین کنید فایل مورد نظر در کجا از حالت فشرده خارج بشود(همراه با تنظیمات بیشتر) . این قسمت دارای تنظیمات بیشتری می باشد بدلیل پر کاربرد نبودن و درجه اهمیت کمتر از توضیحات در مورد آن پرهیز میکنم .

برای راحتی کار شما می توانید با انتخاب کلید Extract Here براحتی و بدون هیچ تنظیماتی فایل فشرده را از حالت فشرده خارج کنید

نام (اجباری)

آدرس سایت

تصویر امنیتی جدید

فروش تخصصی هارد تحت شبکهفروش تخصصی تجهیزات ذخیره سازی شبکه پاناpanacom.ir

کاملترین فروشگاه داک / شارژر / باکس هاردفروش انواع باکس و نگهدارنده هارد برند اوریکوorico-iran.ir

محافظ برق هادرون (ساخت ایران)گوشی موبایل / تبلت / لپتاپ ( محافظ / تایمر / تبدیل )hadrontavan.com

نماینده انحصاری محصولات ویولینک در ایرانمبدل / باکس هارد / شارژر تخصصی / هاب USB 2.0 و USB 3.0wavlink-iran.com

برای به اشتراک گذاشتن مطالب اجازه لازم نیست اما برای کپی کردن از اطلاعات درج منبع لازم است .(کپی برداری از مطالب بدون درج منبع حرام است)

چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم


چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم
چگونه فایلهای فشرده را باز کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *