خصوصیات متولدین آبان مردان

خصوصیات متولدین آبان مردان

بعد از معرفی ویژگی های زنان آبان ماهی در مطلب قبلی نمناک حالا در مورد مردان متولد این ماه زیبا باید گفت متولدین آبان مردان قوی و نیرومندی هستند که همه مخصوصا زنان تمایل بیشتری دارند تا برای آنها کاری انجام دهند و اغلب دختران به دنبال متولد آبان ماهی هستند همچنین متولد آبان دارای مناصب بالایی هستند از جمله روسای شرکت ،موسسه یا سازمانها می باشند.

بیشتر پسران آبانی دارای پوستی به رنگ سبز تیره ،موها و چشمان سیاه هستند البته ممکن است استثناعآ بور هم باشند اما تعدادشان نسبت به گروه اولی محدود است تا جاییکه اگر صورتش را هر روز اصلاح کند باز هم به نظر اصلاح شده نمی رسد او دارای چشمان نافذ و جادویی است وقتی به چشمان شما خیره می شود شما را چنان مجذوب و حیران میکند که فرد از خود بی خود می گردد مردان و زنان آبانی با گرایش به لنزهای آنچنانی و عینک های عجیب سعی در به نمایش درآوردن چشمان خود دارند.خصوصیات متولدین آبان مردان

مرد آبانی کمی پرخور و چاق است اگر چه به هیکل و خوشتیپی نیز اهمیت می دهد او در رابطه و کارش صادق است و برای ازدواج نیز زن متولد برج حوت (دو ماهی) زنی که پر جنب و جوش است برای او زوج مناسبی می باشد.

اگر همسرتان آبان ماهی است کاملا به او اعتماد داشته باشید و اگر اشتباهی هم مرتکب شد بازهم معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده او از اینکه شما رقیبش باشید و با او رقابت کنید ناراحت می شود.

مرد آبانی مردی حساس است ولی کمی حسادت هم قاطی احساسات مردانه اش دیده می شود تا زمانیکه بتواند حسادتش را کنترل کند می توان گفت یک پدر نمونه است .او بیشتر از متولدین دیگر به بچه هایش علاقمند است و با علاقه به شما اجازه ی همبازی بودن با فرزندش را می دهد.

مرد آبانی احساسات و درگیری هایش را وارد رابطه اش می کند اغلب آبان ماهیها در آشفتگیها و آشوبهای فکری و ذهنی خود درگیر هستند ولی با این حال دارای اعتماد به نفس بالایی نیز هستند و چنان به خود روحیه می دهند که هرکسی دوست دارد به جای آنها باشد ولی با این همه اعتماد به نفس باز هم دارای ترس و اظطراب و آشفتگی هستند.

در ادامه شما را به خواندن مطالب جالبی در مورد شخصیت مردان متولد آبانی دعوت می کنیم.

  • چجوری مخ پسرا رو بزنیم
  • ذات و سرشت عالی متولد آبانی موجب شده تا او دوستانش را از میان افراد باهوش و دانا انتخاب کند او دوست دارد با افردای که دارای مقام و منصب عالی هستند رفت و آمد کند متولد آبان به دلیل صداقت و راستگوییش همیشه سخن درست را می گوید و از چاپلوسی دوری می کند اگر در مورد وضع ظاهری خود از او نظر سنجی کنید مطمئن باشید که به دور از ریا و چابلوسی نظر خود را خواهد گفت و شاید آشکارا به شما بگوید که مثلا لباستان یا آرایشتان خوب نیست و به شما نمی آید .اگر دارای روحیه ی شکننده هستید هیچ وقت از یک آبان ماهی نظر خواهی نکنید اما اصل بر این است که اگر در کاری از کسی نظر خواستیم رک و صادقانه بگوید.

    برخی از مردان متولد آبان دارای این توانایی هستند که بتوانند زندگی مرتاضانه را بکنند و با حداقل امکانات زندگی کنند در روی حصیر و با اندک غذا زندگی بگذرانند و به علت روحانی دست از امور دنیوی بکشند ولی تعداد اینها در دنیا انگشت شمار است چرا که بیشتر آبان ماهی ها دوست دارند در رفاه و آسایش زندگی کنند و از اینکه زندگی تجملی داشته باشند امنیت و رضایت خاطر دارند.

    یک آبان ماهی باید همیشه مورد توجه و اهمیت قرار گیرد همسر یک آبان ماهی باید از بودن بیشتر با اقوام خودداری کند و زیاد از او انتظار نداشته باشد که آبان ماهی در همه جا حضور یابد چرا که وی از مراسمات رسمی زیاد خوشش نمی آید و زیاد به او نگویید که چیزهای را بخواند و مطالعه کند که علاقه ای به آن ندارد.

    خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگر شما بانوی خوشبخت دارای شوهری از جنس آبانی هستید پس بدانید که مرد آبانی دارای احساسات بسیار قوی می باشد و از هیجانات عاشقانه بسیار لذت می برد و مردی است جذاب و دارای کشش که زنها را به سوی خود جذب می کند و شما باید در این مورد حسادت را کنار بگذارید و به او عیب نگیرید چرا که این صفت در شخصیت او باعث جذب دیگران می گردد و هر گونه اعتراض به آن بی اثر است چرا که او از بازنده شدن متنفر است و چون همیشه به بلندی ها فکر می کند همیشه در تلاش است تا در حیطه های گوناگون پیروز باشد و به دلیل روحیه ی ورزشکاری و جنگنده بودنش در زندگی و کار خسته و ناامید نمی شود و همیشه در هر کاری آماده و با اعتماد بالا جلو می رود در مقابل مشکلات دارای مهارت بالایی است و همیشه خونسردی خود را حفظ می کند و در کل با همه چیز چه شغل چه زندگی ریلکس و خونسرد عمل کرده و از شتاب دوری می کند اما در ورای این آرامش، جهانی پر از هیجان خفته است که منشا آن از جاذبه ی ستاره ی نیرومند پلوتو نشات می گیرد.

    هرگز به یک شوهر آبان ماهی حتی برای شوخی هم شده دروغ نگویید و با احساساتش بازی نکنید و با او بر خلاف رفتار مردانه اش رفتارنکنید چرا که با عکس العمل شدید و خطرناک او روبه رو خواهید شد.

    در میان مردان آبان ماهی مردانی یافت می شودکه زندگی خودرا صرف خدمت به خدا می کنند و با فداکاری و مدیریت که چه بسا مشکلات را حل کرده و در نهایت موجب خیر و برکت می گردند.

    یک شوهر آبان ماهی دارای قصد و اراده ی استوار بوده و پایبند به عقاید خود می باشد و حرف و سخنان دروغ و شایعه دیگران نمی تواند نظر او را تغییر بدهد و در تصمیماتش خللی وارد کند حتی مادر شوهر و خواهر شوهر نیز از نفوذ در او بی اثر هستند و شما مطمئن باشید که هیچ کسی نمی تواند افکار او را دگرگون کند و یا به او نظرش را تحمیل کند وی در همه جا مردی با جذبه ،با اعتماد،و استوار است دلیری و شجاعت و آزادی فکری ، از مشخصات صور فلکی این ماه است .

    مرد آبانی در مواجه با مشکلات هرگز غر نمیزند از مشکلات نمیترسد اظهار ناتوانی و گله نمیکند بلکه با شجاعت و اراده ی آهنین قدم در راه مبارزه می گذارد و مهمتر اینکه همیشه خود را پیروز میدان می داند چنین مردی بهترین سپر برای حمایت از خانواده ی خود است و در مقابل مشکلات محافظ خوبی برای خانواده اش می باشد.

    او علاقمند به کشف نشده هاست و دوست دارد همیشه در حال کشف باشد به همین جهت هیچ چیز از چشمان تیز بین و جستجوگر او در امان نیست با این وجود در زندگی زناشویی پیش ما و او هیچ رازی سر به مهر و کشف شدنی باقی نخواهد ماند.

    خصوصیات متولدین آبان مردان

    و باز هم حسادت،وقتی به این کلمه حساس می رسیم باید خیلی مواظب باشیم وبه هیچ وقت کاری نکنیم که حسادت عاشقانه شوهر متولد آبانی برانگیخته شود.

    در رفت و آمدهای خانوادگی و دوستانه باید چنان رفتار کنید که حتی ذره ای هم احساس نکند که خدای نکرده به مرد دیگری توجه دارید چرا که حتی سوظن و شک نیز از بین برنده ی زندگی خواهد بود.

    مرد آبان ماهی مردی قابل اطمینان و وفادار به خانواده است او هرگز به زنش اجازه ی مداخله در کارهایش را نمی دهد و از اینکه زنش مدام عقایدش را به او دیکته کند متنفر است.

    در یک رابطه زناشویی باید حد و مرز ،مرد و زن بودن مشخص گردد.مرد متولد آبان از اینکه زنی مطیع و آرام داشته باشد خوشحال است و در مقابل زنش همیشه رئوف و ملاحظه کار است و با نهایت احترام و خلوص نیت در جهت جبران خوبی های همسرش می باشد.

    رفتار مرد آبان ماهی با بچه هایش سخت گیرانه است فرزندانش از پدرشان تصور مردی قوی و با مصمم را دارند که حتی از کوچکترین اشتباه بچه ها نمی گذرد و با وسواس بیشتر برای تربیت آنها تلاش می کند و برای اینکه راه خلاف را در پیش نگیرند برهمه ی کارهای آنها نظارت می کند فرزندان چنین پدری بدون شک جز ٔ بهترینها خواهند بود و کمتر راه خطا خواهند رفت پدر آبان ماهی عاشق فرزندانش است و صمیمانه آنها را دوست دارد و در عین حال از لوس بار آمدن آنها جلوگیری می کند.

    پدر آبان ماهی همیشه پند ها و درسهای آموزنده را به فرزندانش آموزش می دهد و فرزندان وقتی بزرگ می شوند متوجه خواهند شد که سخت گیریهای پدر چقدر در تربیت آنها تاثیر بسزایی داشته است و چقدر در زندگیشان مفید بوده است.

    عقرب جز موجودات کینه ای و سمی است شبها در تاریکی جاییکه نور در آنجا نباشد و مواد غذایی مانند جیر جیرک، سوسک،بید،شب پره و…باشد یافت میشود.

    رنگ دلخواه و خوش یمن متولدین آبان ماه قرمز تیره و آلبالویی است.

    اگر برای شناخت مردان متولد آبان ماه با ویژگی شخصیتی INTJ در شخصیت شناسی MBTI و شخصیت آرس فرصت کافی دارید با مطالعه این مقاله به شناخت خوبی از خصوصیات مرد متولد آبان ماه دست پیدا بسیار عالی از مردان متولد آبان دست پیدا میکنید. در واقع مرد آبان ماهی را از منظر؛ (تست شخصیت شناسی مایرز بریگز، کهن الگوهای یونگ و تفسیری از مردان ماه آبان بابا دیدگاه شرقی) تجمیع کردیم. تا شما به یک شناخت دقیق و عالی برای خوشناسی از خودتان یا دگر شناسی فرد دیگیری که میخواهید بیشتر بشناسید آشنا شوید. یکی از تعاریف واضحی که در مورد مرد متولد آبان ماه میتوان داشت این است که این گروه از مردان بسیار صبور و متواضع هستند و میتوانند مسئولیت رفتار خودشان و همچنین تمام اعضای خانواده را به عهده بگیرند. و جالب اینج است که در عین صبور بودن بر هیجانات و احساسات خود سوار هستند و مهمترین تصمیمات خود را بر دایره هیجانات در لحظه میگیرند.

    مردان متولد آبان ماه میتوانند پدرانی صبور و همسرانی خوش خلق باشند که تمام وظایف پدری و همسری را بی چون و چرا قبول میکنند. اما در تمام این همه حسن و محبت باید به دنبال ایراداتی هم باشید که قطعاً مردان آبان ماه نیز خالی از ایراد نیستند.

    خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگر به دنبال خصوصیات منفی واضح در مردان آبان ماه هستید باید این توضیح را بدهیم که مردان آبان ماه خصلتاً مردان خوش خلقی هستند و به دلیل استفاده از فضای منطقی و عقلی ذهنیشان به سختی میتوان خصلت های بارز منفی در این گروه از مردان را پیدا کرد. اما همین مردان آبان ماه میتوانند تحت شرایطی مانند حسادت و یا شنیدن دروغ هر چند دروغ های کوچک مردانی متفاوت از آنچه که بوده اند بشوند.

    خصوصیات متولدین آبان مردان

    از آنجایی که مردان آبان ماه مردانی پر حوصله اما هیجانی می باشند قطعاً برای معاشرت با زنان انتخاب ویژه ایی خواهند داشت. زنانی که دارای هوش هیجانی بالا هستند موارد مناسبی برای مردان آبان ماه می باشند زیرا مدام باید به دنبال این نکته باشند که چگونه اوقات فراغتشان را پر کنند و یا چه فعالیت جدیدی میتواند آنها را سر زنده نگه دارد. زنانی که کمی شکیبایی بیشتر دارند و می توانند مردانه و صبور باشند زنان نامناسبی برای این گروه از مردان نیستند.

    زنانی با هیجانات بالا به دلیل آنکه، مدام به دنبال فعالیتی جدید و اتفاقی جدید هستند، در انتخاب خود پا برجا هستند و گوش به فرمان مردان آبان ماهی میشوند. مردان آبان ماه میتوانند در سنین جوانی تن به ازدواج دهند و یا اگر تا نیمه دوم عمر خود نیز ازدواج نکرده باشند نیز هیچ تردیدی برای ازدواج در دل خود ندارند. زیرا مردان آبان ماه از بودن در کنار یک زن که همسرشان باشد لذت میبرد و می تواند تمام لذت های را با او تجربه کند.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    تنوع طلبی و خطاهای رفتاری در مردان آبان ماه وجود ندارد و ذاتاً مردانی وفادار و خانواده دوست هستند. اما اگر در سنین جوانی و سنین کم ازدواج کنند احتمال اینکه در آینده با زنی دیگر در معاشرت باشند بالا است. مردان آبان ماه میتوانند عاشق همسران خود باشند اما به شرطی که همسرانشان زنانی پول دوست نباشند و احساس فرمانبرداری از مرد آبان ماه را در خود داشته باشند، بودن در لحظه و هوش هیجانی بالا در زنانی که همراه مردان آبان ماه هستند بسیار قابل توجه و مهم است.

    مردان آبان ماه در تعاریف کهن الگوی یونگی تشابه بسیار زیادی به مردانی با کهن الگوی آرس دارند. مردان آرس مردانی با قدرت بدنی بالا و هیجانات آنی بالا هستند، اما در عین حال میتوانند بسیار مهربان و متواضع باشند. این گروه از مردان در عین سرزندگی و استفاده از هیجانات خود میتوانند پدرانی شاد نیز باشند. آرسها خونگرم، زود جوش و در بیشتر مواقع هیجانی و عصبانی هستند اما قلباً و دروناً دارای احساس محبت و شکیبایی هستند.

  • چگونه نرخ سود وام بانکی را حساب کنیم
  • خصوصیات متولدین آبان مردان

    مردان آبان ماه با کهن الگوی آرس در عین جذابیت و احساس سرزندگی به دلیل فعال نبودن انرژی که بتواند در اینگونه از مردان آینده نگری و رسیدن به پول و قدرت را داشته باشد همیشه در مواردی مانند سرمایه گذاری و نگه داشتن پول ضعیف عمل میکنند. این گروه از مردان نیازمند زنانی هستند که بتوانند آنها را در ضعف های مالی حمایت و یا همراهی کنند.

    اما بیشترین احتیاج مردان آرس در واقع فعال کردن انرژی آپولو در خودشان است. زیرا کهن اگوی آپولو میتواند به راحتی برای آینده برنامه ریزی کند و انضباطی ذاتی را دارا است که میتواند در مسائل مالی بسیار پر رنگ عمل کند. بنابراین مرد آرس زمانی که بتواند انرژی آپولوی خود را فعال کند میتواند تعادلی در درون خود ایجاد کند که احساس امنیت و آرامش و هیجان را با یکدیگر و در کنار هم داشته باشد.

    مردان متولد آبان ماه مایل هستند هر چیزی در اطراف خود به شکل منطقی و منظم سر و سامان دهند. کارها از نظر مردان متولد آبان ماه با تیپ شخصیتی INTJ نیازمند استقلال شخصی خود هستند و همچنین در محل کار به احساسات شهودی خود بسیار اکتفا میکنند. نظم و قانون شخصی خود را دارند و در هر شرایطی میتوانند رهبر و مدیر باشند اما مدیریت آنها بسیار متفاوت از دیگر مدیران است و صمیمیت فراوانی در نحوه رفتارشان وجود دارد. مردان متولد آبان ماه مایلند اعتقاد و افکارشان مورد تایید قرار بگیرد و خدشه ایی به آن وارد نشود.

    این گروه از مردان بسیارصمیمی و متعهد هستند. در روابطشان خانواده، اقوام و همچنین روابط سنتی را مقدم بر دیگر معاشرت ها میدانند. معاشرت های دو نفره برایشان همیشه ارجحیت دارند، اگر دلخوری پیش بیاید سعی میکنند به روی خودشان نیاورند و در خود فرو بروند. سماجت و لجاجت برای دستیابی به اهداف و آرزوها برای مردان متولد آبان ماه کمی روتین به نظر میرسد. اوقات فراغتشان منظم و با برنامه ریزی است و میتوانند دیگران را در برنامه خود شریک کنند زیرا همیشه رهبر و مقدم در برنامه ریزی هستند. ورزش کردن و مخصوصاً شنا کردن برای مردان آبان ماه با شخصیت INTJ بسیار مهم و دلخواه است.

    اهمیت به نقطه نظر دیگران را در نظر بگیرید. محدودیت های خود را در نظر بگیرید و در تمجید از دیگران به مهارت های واقعی آنها توجه کنید. بهتر است سعی کنید انعطاف پذیرتر باشید و از کنترل دیگران خودداری کنید. از انتقاد دیگران هراس نداشته باشید و در معاشرت با دیگران هر نقطه نظری را به عنوان سختگیری در رابطه فرض نکنید.

    1. خصوصیات بارز مرد آبان ماه چیست؟
    شکیبایی، صبوری و مهربانی خصوصیات بارز مرد آبان است. این مردان حامی هستند و در عین حال عاشق خانه و خانواده اند و برای تامین نیازهای خانواده شان در هر تایمی مشغول فعالیت هستند.

    2. رگ خواب مرد آبان ماه چیست؟
    صداقت رگ خواب مرد آبان ماه است. اگر دروغگو نباشید و بتوانید همیشه فردی شفاف و واضح و دور از دروغگویی باشید و پنهانکاری نداشته باشید میتوانید مرد آبان ماه را در بهترین حالت خود داشته باشید.

    3. چه زنانی مناسب مرد آبان ماه هستند؟
    زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند. زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند.

    4. تعریف کهن الگوی مرد آبان ماه چیست؟
    کهن الگوی آرس یا خدای جنگ، عاشق پیشه و پر از هیجان، پر تحرک و بیش فعال و اهل کتک کاری. مرد عمل است و رفیق باز و با معرفت و همچنین متعصب و غیرتی.

    5. می خوای بدونی چه طوری بفهمی که یک آبان ماهی واقعی هستی نه؟
    برو صفحه اصلی سایت، وسط صفحه تست تخصصی MBTI رو بزن

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    من متولد آبان هستم و آزمون شخصیت شناسی مایرز بریگز رو دادم و دقیقا این تیپ شخصیتی INTJ رو تایید کرد

    پدر من هم متولد ابانه و خیلی رو صداقت حسااسه خیلی خیلی زیاد

    سلام، بابات من خودم آبانی ام این چیزهایی که شما نوشتین من خودم از خودم که خیلی ترسیدم

    والا

    لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

    آدرس: تهران – خیابان شریعتی – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

    تلفن: 22006198 021

    تلفن: 22618473 021

    خصوصیات متولدین آبان مردان

    همراه: 1671664 0935

    دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

    طراحی سایت، توسعه و سئو توسط uNext

    خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگر عاشق مردی شده اید که متولد آبان است و از واژه ی نیروی بالای جنسی می‌ترسید، پس بهتر است کفش‌‌‌‌های کتانی خود را بپوشید و مثل کسی که کینگ کونگ به او حمله کرده است، پا به فرار بگذارید. البته فقط از نیروی بالای جنسی حرف نمی‌زنم بلکه منظورم اینست که مرد متولد آبان در همه زمینه ها از جمله کار، دوستی، دین، سیاست، غذا، بچه ها، لباس، زندگی، مرگ و … شور و شر زیادی دارد. خلاصه اگر از احساسات و عواطف زیاد و هیجانات افسار گسیخته خوشتان نمی‌آید از همین حالا، بهتر است راه خود را کج کنید و پشت سرتان را نیز نگاه نکنید. اگر شما دختری هستید که اهل آتش بازی هستید و خود را در رابطه با مرد متولد آبان که تحت نفوذ سیاره پولوتون است محفوظ و ایمن می‌بینید بهتر است با این مرد وارد رابطه شوید چون او برای شما مردی بسیار دلپذیر دوست داشتنی و با نیروی جسمی بالاست.

     

    مرد متولد آبان موجودی سر سخت است، در پشت آن ظاهر یخ زده و خویشتن دار، دیگ بزرگی در حال جوشیدن است. اگر شانس بیاورید ممکن است در تمام دوره ی زندگی مشترک با او درب آن را محکم نگه دارد ولی اگر به آن ضربه ای بزنید این دیگ منفجر می‌شود. نگریستن این منظره بسیار جالب است به شرط آنکه خود موجب ترکیدن آن نشوید، بنابراین هر موقع حس کردید که این دیگ در حال انفجار است عقب بایستید و فقط نظاره گر باشید. او با شخصیت دوگانه عقربی خود که آمیزه ای از قدرت جنسی و منطق است شما را به کلی گیج و سرگردان خواهد کرد. او در هر زمینه ای به اندازه کفایت مهارت دارد و عقل و احساس در او قدرت یکسانی دارند. متولدین آبان معمولا خود را با وسایل و لوازم لوکس محاصره می‌کنند و در هر زمینه از جمله در مورد غذا، مواد مخدر، مشروب و عشق زیاده روی می‌کنند و از همه بیشتر در همین مورد آخر افراط می‌کنند، از روابط زناشویی هیچ هراسی ندارند و دچار حیرت و گیجی نمی‌شوند و با اطمینان خاطر جلو می‌روند.

     

    مرد متولد آبان خشم سهمگینی دارد که اگر دامن شما را بگیرد برای تمام عمر به یادتان می‌ماند، هنگامی که عقرب با دم زهرآلود خود به شما حمله می‌کند به سختی نیش تان می‌زند او نه فقط از برنده شدن در هر کاری لذت می‌برد بلکه احساس می‌کند مجبور است پیروز شود، چون وقتی که می‌بازد چیزی اگر چه جزئی در درونش فرو می‌ریزد با این همه عجیب است که در طی مبارزه جوانمردانه عمل می‌کند. این یکی از نشانه‌‌‌‌های مرد جنتلمن واقعی است. مرد متولد آبان همچنین این توانایی را دارد که قبل از تصاحب یک دختر و ازدواج با او به شکلی ظالمانه وی را در آتش انتظار و حسرت باقی بگذارد البته ممکن است بعضی از مردان متولد آبان، خیلی آرام در جلوی پایتان زانو زده و از شما درخواست ازدواج کنند ولی با این همه نباید فریب بخورید چون او اصلا دلش نمی‌خواهد وقار و متانت خود را از دست بدهد، شهرت و اعتبار شما باید کاملا بی نقص باشد او به هیچ عنوان تحمل رفتار جلف و مسخره بازی را ندارد.خصوصیات متولدین آبان مردان

     

    خصوصیات متولدین آبان مردان

    مرد متولد آبان معمولا یک معلم دینی دارند که در آنها احساس ترس از گناه را تقویت می‌کند، همین نوع برخوردها است که رهبران دینی متعصبی چون ویلی گراهام را بوجود می‌آورد، آنها همچنین کنجکاو هستند که به همه گوش و کنار تاریک و رمزآلود وجود انسان پی ببرند، گاهی اوقات نیز این دو خصیصه در هم آمیخته می‌شود و باعث تزویر و هذیان در آنها می‌شود، هر مرد متولد آبان برای خود قوانین خاصی دارد و برایش اصلا مهم نیست که دیگران درباره اش چه قضاوت می‌کنند او دلش می‌خواهد به عنوان یک فرد خوب و با اراده مورد احترام قرار بگیرد. مشاهده رفتار و برخورد مرد متولد آبان در مقابل ناملایمات زندگی می‌تواند تجربه گرانقدری باشد، او در جاهایی که دیگران مینالند و به شکایت می‌پردازند با قدرت و شهامت پایداری و مقاومت می‌کنند، به ندرت در حس ترحم یا حسرت غرق می‌شوند و اصلا از زندگی طلب کار نیستند، خودتان تصور کنید که چنین خصوصیاتی چقدر باعث صرفه جویی در وقت و عمر آدمی می‌شود.

     

    مرد متولد آبان در هنگام مواجهه با مشکلات به جای آنکه روی پرتابد و به گله و شکایت بپردازد، مردانه با آن روبه رو می‌شود، انگار او برای همین کار به وجود آمده است، موضوعی است که کمی ترسناک است و شنیدن آن کمی شجاعت می‌خواهد. مرد متولد آبان شیفته اسرار و راز‌‌‌‌های دیگران است و هیچ رازی را سربسته نمی‌گذارد از آنجا که رازها و اسرار زنانه قدرتمند ترین وسیله دفاعی هر دختری محسوب می‌شود، وقتی که اسرار شما را کاملا برملا می‌کند احساس می‌کنید، خلع سلاح شده اید در واقع هنگامی که با آن نگاه‌‌‌‌های عمیق و پرسش‌‌‌‌های نافذ خودش، شما را سوال پیچ می‌کند دیگر رازی برایتان باقی نمی‌ماند. او معیار‌‌‌‌های سطح بالایی دارد و دوستان خود را با وسواس سخت گیرانه ای انتخاب می‌کند آنها باید نظر او را تایید کنند تا وی با آنها معاشرت کند، این مرد شگفت آور می‌تواند در یک لحظه لات بازی در آورد و لطیفه بگوید و در لحظه ای دیگر به طبیعت آرام و مرموز و با وقار خود بازگردد و به معشوقی مهربان تبدیل شود، مرد متولد آبان به دلایل غیر قابل فهمی ممکن است خیلی اوقات ظالم و بی رحم شود و حتی شوخ طبعی آزار دهنده اش به کار بیافتد و شما را در جلوی دوستان یا اقوام، چاقالو، خیکی و … بنامد. این یکی از شوخی‌‌‌‌های خیلی صمیمانه اوست.

     

    ازدواج با مرد متولد آبان ماه به شما امنیت خاصی می‌بخشد. ولی چنانچه قبل از غل و زنجیر کردن او چند تا از کلک ها و حقه هایش برایتان آشکار شود، ممکن است از او ناراحت شوید و نتوانید جنبه طنز آمیز آنها را بفهمید، به تدریج با بازی‌‌‌‌های او آشنا می‌شوید و حس می‌کنید دارید از روی پل به پایین می‌پرید ولی نگران نباشید عاقبت پوستتان کلفت می‌شود، اگر واقعا می‌خواهید با این مرد وارد زندگی مشترک شوید نباید بیش از حد ظریف و حساس باشید چون از او صدمه خواهید خورد.

  • چگونه از اکانت فیسبوک خارج شویم
  •  

    خصوصیات متولدین آبان مردان

    مرد متولد آبان ماه احتملا پدری سخت گیر و جدی خواهد بود، او از فرزندان تنبل و بازی گوش، به هیچ وجه خوشش نمی‌آید، به فرزندان خود یاد می‌دهد که به دیگران و خودشان احترام بگذارند، فرزندان مرد متولد آبان از سخت گیری‌‌‌‌های پدرشان در دوران کودکی ناراحت هستند ولی موقعی که به سن بلوغ رسیدند در میابند که سخت گیری‌‌‌‌های او به سودشان بوده است و آنگاه از وی سپاسگزار خواهند شد.

    فـال و طالع بینی, مطالب ویژه

    پسر آبان ماهی از چه دختری خوشش میاد؟ در ادامه طالع بینی پسر آبان ماهی ، خصوصیات مرد متولد آبان ، عشق و ازدواج آبان ماهی و خصوصیات مثبت و منفی پسر آبان ماهی را می خوانید

    ازدواج با پسر آبان ماهی / خصوصیات اخلاقی پسر آبان ماهی

    زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند. زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگر شما بانوی خوشبخت دارای شوهری از جنس آبانی هستید پس بدانید که مرد آبانی دارای احساسات بسیار قوی می باشد و از هیجانات عاشقانه بسیار لذت می برد و مردی است جذاب و دارای کشش که زنها را به سوی خود جذب می کند و شما باید در این مورد حسادت را کنار بگذارید و به او عیب نگیرید چرا که این صفت در شخصیت او باعث جذب دیگران می گردد.

    و هر گونه اعتراض به آن بی اثر است چرا که او از بازنده شدن متنفر است و چون همیشه به بلندی ها فکر می کند همیشه در تلاش است تا در حیطه های گوناگون پیروز باشد و به دلیل روحیه ی ورزشکاری و جنگنده بودنش در زندگی و کار خسته و ناامید نمی شود .

    و همیشه در هر کاری آماده و با اعتماد بالا جلو می رود در مقابل مشکلات دارای مهارت بالایی است و همیشه خونسردی خود را حفظ می کند و در کل با همه چیز چه شغل چه زندگی ریلکس و خونسرد عمل کرده و از شتاب دوری می کند اما در ورای این آرامش، جهانی پر از هیجان خفته است که منشا آن از جاذبه ی ستاره ی نیرومند پلوتو نشات می گیرد.

    هرگز به یک شوهر آبان ماهی حتی برای شوخی هم شده دروغ نگویید و با احساساتش بازی نکنید و با او بر خلاف رفتار مردانه اش رفتارنکنید چرا که با عکس العمل شدید و خطرناک او روبه رو خواهید شد.

    در میان مردان آبان ماهی مردانی یافت می شودکه زندگی خودرا صرف خدمت به خدا می کنند و با فداکاری و مدیریت که چه بسا مشکلات را حل کرده و در نهایت موجب خیر و برکت می گردند.

    یک شوهر آبان ماهی دارای قصد و اراده ی استوار بوده و پایبند به عقاید خود می باشد و حرف و سخنان دروغ و شایعه دیگران نمی تواند نظر او را تغییر بدهد و در تصمیماتش خللی وارد کند حتی مادر شوهر و خواهر شوهر نیز از نفوذ در او بی اثر هستند و شما مطمئن باشید که هیچ کسی نمی تواند افکار او را دگرگون کند و یا به او نظرش را تحمیل کند وی در همه جا مردی با جذبه ،با اعتماد،و استوار است دلیری و شجاعت و آزادی فکری ، از مشخصات صور فلکی این ماه است .

  • چگونه با مرد خیانت کار برخورد کنیم
  • مرد متولد آبان، نماد: عقرب ، جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد . او خیلی قوی است. او کسی است که همه، بویژه زنان تقریباً هرکاری برایش انجام می دهند.

    بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند(حتی شما).مردان متولد برج آبان رؤسای شرکت،مؤسسه یا سازمان ها هستند.او پوستی به رنگ سبزه تیره، مویی مشکی و چشمانی سیاه دارد. البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است.

    او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند، به نظر میرسد که چند روز است اصلاح نکرده. او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند، آشفته خواهید شد!

    اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینک ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند. خیلی ناراحت کنند ه است که نوروز او را لباس گرم و عینک آفتابی ببینید.

    وی احتمالاً غذا هم زیاد می خورد، اضافه وزن پیدا می کند. هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیکل باشد. او در روابطش بسیار صادق است. به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریکی مناسب برای اوست، اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او کاملاً اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه می کند ، معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده است.

    او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید.تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند، پدر خوبی است. او بیش از دیگر مردان متولد برجهانی تیر. اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.

    او مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد.قبول کنید که بیشتر متولدین برج آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند است.آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید، علیرغم همه اینها اونگرانی ، ترس و اوهام زیادی دارد. فراموش نکنید که او آدمی جنجالی است!

    مردان متولد آبان ماه هرگاه چیزی را از دست می دهد (حتی اشیای بی ارزش) گویی انقلابی در درونش برپا می شود و تا سر حد بستری شدن در بستر، رنج می کشد. مرد متولد آبان بر اساس قوانینی که خود وضع کرده، عمل می کند.

    اهداف او و راه رسیدن به آنها، روشن است و در این مسیر هیچ چیز حتی مرگ او را منصرف نمی کند. او در برگزیدن دوستانش وسواس بسیار دارد. علت آن است که روابط دوستانه او در سطح عالی و عمیق جریان می یابد. در روابط خود با دیگران هیچگاه مرتکب بی رحمی و رفتار آزار دهنده نخواهد شد.

    مردان آبان خوش خلق، با صبر و حوصله هستند و مدام به دنبال نگه داشتن تعادل بین خود و فضای زندگی هستند.

    بی ملاحضگی، تلخی و بی تفاوتی در نوع شخصیت مردان آبان ماه وجود واضح ندارد.

    تمام تلاش قلبی مردان ماه متولد آبان در حفظ زندگی، ایجاد آرامشو آسایش برای خود و دیگران است.

    این گروه از مردان پر جنب و جوش و ذاتاً جذاب هستند.

    میتوانند یک گروه بزرگ را به تنهایی هدایت کنند و مسئول آنها شوند.

    علاقه به تفریحات جنگلی، کمپینگ کردن و یا هدایت به عنوان لیدر در این گونه فضاها.

    انرژی گرفتن از جمع در خصوصیات مردان آبان ماه بسیار بالا است.

    آنها همیشه رفیق هایی قدیمی دارند که در حال معاشرت با آنها هستند.

    مردان آبان ماه معمولاً دست از زندگی نمیکشند و مدام در حال تلاش برای ادامه زندگی و حضور در لحظه حال هستند.

    اگر به دنبال خصوصیات منفی واضح در مردان آبان ماه هستید باید این توضیح را بدهیم که مردان آبان ماه خصلتاً مردان خوش خلقی هستند و به دلیل استفاده از فضای منطقی و عقلی ذهنیشان به سختی می توان خصلت های بارز منفی در این گروه از مردان را پیدا کرد. اما همین مردان آبان ماه می توانند تحت شرایطی مانند حسادت و یا شنیدن دروغ هر چند دروغ های کوچک مردانی متفاوت از آنچه که بوده اند بشوند.

    این گروه از مردان نمیتوانند در چنین شرایطی خویشتن دار باشند و یا صبر کنند تا مسئله خود به خود حل شود.

    از دروغ خشمگین میشوند و یا مدت های طولانی فراموش نمیکنند که به چه دلیلی خشمگین و یا عصبانی شده اند.

    مردان آبان ماه مهربان هستند اما در وجودشان نوعی انرژی بالا وجود دارد که نیاز به تخلیه مداوم دارد، بنابراین احساس سرکشی در وجود این مردان همیشه بالا است.

    در واقع کسی نمیتواند این گروه از مردان را به یک جا نشستن و انجام ندادن فعالیتی مجاب کند، این گروه از مردان به دنبال هیجانات آنی زیادی هستند و رفیق بازی و مدام به دنبال یک اتفاق جدید بودن یکی از خصلت های ذاتیشان است.

    کینه توزی، حسادت و جبران خشم یکی از کلیدی ترین خصلت های مردان آبان ماه است. مراقب باشید بدی شما به چشم مردان آبان ماه واضح نیاید، در اینصورت همیشه باید به دنبال توضیحی برای جبران بدی خود باشید.

    صداقت رگ خواب مرد آبان ماه است. اگر دروغگو نباشید و بتوانید همیشه فردی شفاف و واضح و دور از دروغگویی باشید و پنهانکاری نداشته باشید میتوانید مرد آبان ماه را در بهترین حالت خود داشته باشید.

    کهن الگوی آرس یا خدای جنگ، عاشق پیشه و پر از هیجان، پر تحرک و بیش فعال و اهل کتک کاری. مرد عمل است و رفیق باز و با معرفت و همچنین متعصب و غیرتی.

    آبان با فروردین : ( بد ) آزادی خواه سلطه گر خواهان تنهایی و درون گرا

    آبان با اردیبهشت : ( خوب ) آرمانگرا بلند پرواز همراه با جاذبه و اقتدار و ناسازگاری

    آبان با خرداد : (متوسط ) برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنندخصوصیات متولدین آبان مردان

    آبان با تیر : (متوسط ) در مسائل مالی اختلاف نظر دارند ولی در سایر موارد هماهنگ می باشند

    آبان با مرداد : ( متوسط ) یکی وفادار و قابل اعتماد و دیگری عاشق ستایش دیگران

    آبان با شهریور : ( متوسط ) جسور بی پروا سرشار از انرژی و بلند پرواز

    آبان با مهر : ( متوسط ) اگرچه خالی از دردسر نیستند اما میتوانند موفق باشند

    آبان با آبان : ( بد ) مستعد به خشمگین شدن و از کوره در رفتن در نتیجه پیوندی همراه با مشکلات

    آبان با آذر : ( متوسط ) یکی سختگیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

    آبان با دی : ( بد ) هر دو دارای خصلت سلطه طلبی و سختگیرانه می باشند

    آبان با بهمن : ( بد ) یکی با احساس و عاطفه دیگری سلطه جو و خواهان کسب برتری

    امیدوارم از این مقاله لذت برده باشید .دوستان عزیزی که متولد آبان هست چه دختر چه پسر لطفا در قسمت دیدگاه ها کامنت بزارید تا بقیه هم از تجریه شما خوبان استفاده کنند.

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    ⇐ کلیک کنید: مشاهده مطالب جدید و داغ امروز ⇒

    خصوصیات متولدین آبان مردان

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    2021-10-25

    2021-10-23

    2019-11-08

    بهاره رهنما و مادرش  بهاره رهنما بازیگر ایرانی با انتشار عکس مادر و دختری و …

    من آبانیم واقعا سخت کوشی و متنفر بودن از دروغ یکی از خصلت‌های آبانیهاس بشدت از دروغ بدشون میاد و حسادت به معنی بد جنس بودن نیست حسادت در آبانی ها یه حس رقابت درونشون ایجاد میشه که دوس ندارن عقب بیافتن

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    جذابیت مغناطیسی او سبب میشود که جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد . او خیلی قوی است.

    او کسی است که همه، بویژه زنان تقریباً هرکاری برایش انجام می دهند. بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند(حتی شما).

    مردان متولد برج آبان رؤسای شرکت،مؤسسه یا سازمان ها هستند.

    او پوستی به رنگ سبزه تیره، مویی مشکی و چشمانی سیاه دارد. البته شاید کسی هم پیدا شود که بور باشد.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی کم است. او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می کند، به نظر میرسد که چند روز است اصلاح نکرده.

    او چشمانی نافذ دارد آن چنان که اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه کند، آشفته خواهید شد! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینک ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند.

    خیلی ناراحت کنند ه است که نوروز او را لباس گرم و عینک آفتابی ببینید.

    وی احتمالاً غذا هم زیاد می خورد، اضافه وزن پیدا می کند. هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیکل باشد. اودر روابطش بسیار صادق است.

    به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریکی مناسب برای اوست،اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او کاملاً اعتماد کنید و حتی وقتی اشتباه می کند ، معتقد باشید که او درست می گوید و اشتباه نکرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید.

    تا زمانی که بتواند حسادت خود را کنترل کند، پدر خوبی است. او بیش از دیگر مردان متولد برجهانی تیر. اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد که از نوزاد مراقبت کنید.

  • چگونه به کانال های سروش وصل شویم
  • او مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد.

    قبول کنید که بیشتر متولدین برج آبان معنی کامل آشفتگی و آشوب هستند است.

    آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می کنند که حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می کنید که مثل او باشید، علیرغم همه اینها اونگرانی ، ترس و اوهام زیادی دارد. فراموش نکنید که او آدمی جنجالی است!

    این مرد به همسر خود حسادت می کند.و در زندگی آرزوی پیشرفت و مورد توجه قرار گرفتن را دارد.به همین سبب در عین حال که به همسرش حسادت می کند،دوست دارد که او مورد توجه و پسند مردم باشد.

    از سویی هم آرامش همسرش را بر هم می زند.اما هم خودش و هم همسرش باید برتر از دیگران باشند.

    برای همین هم شاید مرد،دختر یک خانواده شناخته شده و یا زنی معروف را به همسری انتخاب کند.و نیز خوب بودن اوضاع مالی همسرش،توجه او را بیشتر جلب می کند.

    بهترین نمونه این مردان باز هم ریچارد برتون است که با ستاره زن معروف و زیبای سینما الیزابت تایلر ازدواج کرد.

    ریچارد برتون که به عنوان یک بازیگر خوب شناخته می شد در سایه همسرش بیشتر مورد توجه قرار گرفت و شهرت و پول زیادی به دست آورد.اما فکر نکنید که تمام مردان آبان چنین خواهند بود.

    مرد متولد آبان،خواهان چیزهای خوب است.آرزوی زندگی لوکسی را برای خود دارد.این مرد تا حد ممکن تمام خواسته های زنش را نیز برآورده خواهد کرد.

    او آرزوی خانه ای چیده شده،خوراک،مشروبات،ماشین،قایق و تمام چیزهای لوکس و جلب توجه کننده را دارد.یعنی راحتی زن خود را از لحاظ مادی فراهم می کند.اما در مقابل راحتی مادی زن در زندگی زناشویی از لحاظ احساسات ناراحت و غمگین خواهد بود.

    در مورد آبانی ها بیشتر بخوانید::

    جدیدترین پیامهای آذر ماهی یعنی…!!!!

    آبان ماهی هاش کلیک کن!!!

    اگر با مرد متولد آبان آشنا شدید و یا او را دوست دارید امکان دارد هم خوشحال هم غمگین شوید.شاید این برای شما عجیب باشد اما واقعیت این است مردی که شما را دوست داشته و عاشقتان می شود ممکن است شما را بسیار ناراحت کند.

    چشمان این مرد چه زیبا باشد،چه زشت،مسئله سبز بودن رنگ چشم و یا مژه های بلندش نیست.قبل از هر چیز این مرد طرز نگاه کردن را می داند.

    یعنی این چشمان بسیار نافذند.زمانی که مرد،شما را نگاه کند شما در بدن خود احساس لرزش می کنید.نگاه های مرد آبان بانفوذتر از سخنان او می باشد.

    و زمانی که شما را بپسندد،دوست داشته باشد و حسادت کند نیز طرز نگاهش این چنین خواهد بود.نمونه بارز مرد متولد آبان،بازیگر معروف ریچارد برتون است که با تن صدای عالی و طرز صحبت زیبایش مشهور شده است.

    مرد متولد آبان از سوی زنان مورد پسند قرار می گیرد.او با استفاده از عقل آنالیزگر خود،طرف مقابل را خیلی زود بررسی کرده و درک می کند.به نظر خود به نتیجه ای می رسد و این نتیجه نیز معمولآ صحیح است.

    شاید او در یک لحظه ضعف های شما را حدس بزند.یکی از ستاره هایش یعنی پلوتون این نیرو را به وی داده است.به مرد متولد آبان انسان «جذاب و خطرناک» گفته می شود.

    این سخن خیلی صحیح است.زیرا مرد می داند که شما را وابسته خود خواهد کرد.ذاتآ این مرد تمام افکار خود را حتمآ به واقعیت تبدیل خواهد کرد.

    مرد متولد آبان چشم چران است.به عشق و عشق بازی بسیار وابسته است.اما اگر فکر کنیم ماه آبان،سکس را تمثیل می کند و ستاره جاذبه،جنگ و سکس،«مارس» هم این را شدیدتر می کند باید به او حق بدهیم.

    این مرد حتی در سنین نوجوانی با استفاده از جاذبه خود،زنان را دلبسته خود می کند.همیشه باید در زندگی زنی باشد.و نیز باید هر رابطه ای بینشان باشد.انسان های متولد مهر و مرداد هم عاشقانی آتشین هستند،اما مرد متولد آبان،خیلی حریص تر از آنهاست.

    برای همین هم سکس نقش مهمی در زندگی او دارد.مرد به مدت طولانی،چشم چرانی می کند،خیلی کم دیده می شود که او با اولین زنی که آشنا شده ازدواج می کند.

    این مرد بسیار ناآرام است.حتی اگر یک عقاب هم باشد در مورد زنان اوضاع فرق می کند.اگر زنی را دوست داشته باشد به هیچ وجه از عقل خود استفاده نمی کند بلکه شروع به مجادله با احساسات عمیق خود خواهد کرد.

    بیشتر مردان متولد آبان علاقه خاصی به مشروبات دارند.آنها هم غذا خوردن و هم نوشیدن مشروبات را دوست دارند.بیشتر آنها هم بعد از نوشیدن مشروبات،شادتر،پرحرف تر و دلنشین تر می شوند.

    اما فکر نکنید او بعد از نوشیدن مشروب،حسادت را فراموش می کند.برعکس مشروبات،آرزوها و احساسات او را دامن می زند.و او شکاکتر و حسودتر میشود.

    این مرد به همسر خود حسادت می کند.و در زندگی آرزوی پیشرفت و مورد توجه قرار گرفتن را دارد.به همین سبب در عین حال که به همسرش حسادت می کند،دوست دارد که او مورد توجه و پسند مردم باشد.

    از سویی هم آرامش همسرش را بر هم می زند.اما هم خودش و هم همسرش باید برتر از دیگران باشند.برای همین هم شاید مرد،دختر یک خانواده شناخته شده و یا زنی معروف را به همسری انتخاب کند.و نیز خوب بودن اوضاع مالی همسرش،توجه او را بیشتر جلب می کند.

    بهترین نمونه این مردان باز هم ریچارد برتون است که با ستاره زن معروف و زیبای سینما الیزابت تایلر ازدواج کرد.ریچارد برتون که به عنوان یک بازیگر خوب شناخته میشد در سایه همسرش بیشتر مورد توجه قرار گرفت و شهرت و پول زیادی به دست آورد.اما فکر نکنید که تمام مردان آبان چنین خواهند بود.خصوصیات متولدین آبان مردان

    مرد متولد آبان،خواهان چیزهای خوب است.آرزوی زندگی لوکسی را برای خود دارد.این مرد تا حد ممکن تمام خواسته های زنش را نیز برآورده خواهد کرد.

    او آرزوی خانه ای چیده شده،خوراک،مشروبات،ماشین،قایق و تمام چیزهای لوکس و جلب توجه کننده را دارد.یعنی راحتی زن خود را از لحاظ مادی فراهم می کند.اما در مقابل راحتی مادی زن در زندگی زناشویی از لحاظ احساسات ناراحت و غمگین خواهد بود.

    مرد متولد آبان لجباز است.امکان کنار آمدن با لجبازی او امکان ندارد.نباید این مرد را که با دوستان،معشوق و همسرش به غیر از احساسات در سه موارد به خوبی کنار می آید تحت فشار قرار داد.

    مرد متولد آبان که خصوصیات برتر زیادی از دیگران دارد دوست دارد همسرش نیز از هر لحاظ نیز مناسب خودش باشد.او تحمل استقلال همسرش را ندارد.

    پول برای این مرد بسیار مهم است.اگر شما به پول اهمیت ندهید او را بسیار متعجب و مشکوک خواهید کرد.زیرا او تصور خواهد کرد که شما نقش بازی می کنید.

    ماده برای او اهمیت زیادی دارد.به علاوه این مرد عقیده اشتباهی هم دارد،اگر چه او بسیار بااحساس است اما شاید همه چیز را با پول اندازه گرفته و مقایسه کند.

    و شاید انسانها به نسبت اوضاع مالیشان ارزش و اهمیت بدهد.این مرد که شما را بسیار دوست داشته و تمام خواسته هایتان را برآورده می کند شاید گاهی بسیار بی رحم باشد.

    در مورد آبانی ها بیشتر بدانید::

    جدیدترین پیامها برای متولدین آبان ،آبانی کلیک کن!

    زن متولد آبان، نماد: عقرب

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

    طالع بینی هندی مرد متولد آبان

    مرد متولد آبان موجود گرم و تند و تیزی است. عاطفی و احساساتی است ولی بهتر است به این موضوع توجه داشته باشید که اغلب اجازه می دهد احساساتش به هوسرانی تغییر شکل بدهد. اگر این موضوع شما را می رنجاند باید خودداری را به طرز ماهرانه ای به او بیاموزید. خوشبختانه این حالت هوسرانی محدود می شود به کسی که او را دوست دارد، زیرا احساس فطری و ذاتی درستکاری، او را در جاده مستقیم و باریک عشق نگاه می دارد.

    درمورد مرد متولد آبان باید سعی کنید همیشه به او توجه داشته باشید. از رفت و آمد زیاد با اقوام دوری کنید و از او انتظار نداشته باشید همیشه آماده پذیرفتن هر اجتماعی باشد. او بخصوص از مراسم رسمی خوشش نمی آید. زیاده از حد حالت مطمئن و مثبت به خود نگیرید. بخصوص اصرار نکنید او چیزهایی را مطالعه کند که دوست ندارد.

    مرد متولد آبان جذابیت مغناطیسی او سبب میشود كه جهان از چرخش حول محور خود باز بایستد و در جهت مخالف بچرخد .

    مرد متولد آبان خیلی قوی است . او كسی است كه همه ، بویژه زنان تقریباً هركاری برایش انجام می دهند . بعضی از دخترها همه جا به دنبال او می گردند (حتی شما). مردان متولد برج آبان رؤسای شركت ،مؤسسه یا سازمان ها هستند .خصوصیات متولدین آبان مردان

    مرد متولد آبان پوستی به رنگ سبزه تیره ، مویی مشكی و چشمانی سیاه دارد . البته شاید كسی هم پیدا شود كه بور باشد. اما تعداد این گروه در مقایسه با گروه قبل خیلی كم است . او حتی وقتی صورت خود را اصلاح می كند ، به نظر میرسد كه چند روز است اصلاح نكرده . او چشمانی نافذ دارد آن چنان كه اگر مستقیم به چشمهای شما نگاه كند، آشفته خواهید شد ! اغلب زن و مرد متولد برج آبان با عینك ورزشی عجیب و غریب و یا لنزهای آنچنانی، چشمهای خود را بیشتر به نمایش می گذارند .

    وی احتمالاً غذا هم زیاد می خورد ، اضافه وزن پیدا می كند . هرچند عمیقاً می خواهد خوش هیكل باشد . او در روابطش بسیار صادق است . به طور ایده ال زن ظریف و پر جنب و جوش متولد برج حوت (دوماهی) شریكی مناسب برای اوست ،اگر همسر شما متولد برج آبان است باید به او كاملاً اعتماد كنید و حتی وقتی اشتباه می كند ، معتقد باشید كه او درست می گوید و اشتباه نكرده است. او به هیچ وجه نمی خواهد شما رقیب او باشید .

    تا زمانی كه بتواند حسادت خود را كنترل كند ، پدر خوبی است . او بیش از دیگر مردان متولد برجهای تیر و اسفند احساسات خود را نسبت به بچه ها نشان می دهد . او با خوشحالی به شما اجازه می دهد كه از نوزاد مراقبت كنید.

    مرد متولد آبان مشغله ذهنی را در روابطش دخالت می دهد .

    قبول كنید كه بیشتر متولدین برج آبان معنی كامل آشفتگی و آشوب هستند . آنها اعتماد به نفس دارند و خود را چنان تشویق و ترغیب می كنند كه حتماً بهت زده خواهید شد و آرزو می كنید كه مثل او باشید ، علیرغم همه اینها او نگرانی، ترس و اوهام زیادی دارد. فراموش نكنید كه او آدمی جنجالی است.

    طالع بینی هندی سایر ماهها

  • چگونه در دانشگاه علوم پزشکی تهران قبول شویم
  • به نیت شما فال قهوه گرفتیم. جواب فال شما:

    » نرده بام : موفقیت و پیروزی – موفقیت شما حتمی است با شکیبائی آن را دنبال کنید – کار زیاد و پیشروی – رسیدن به رفاه اقتصادی – موفقیت اجتماعی – ترقی – تغییر

    با برنا همراه باشید تا با خصوصیات اخلاقی متولدین آبان ماه بیشتر آشنا شوید .

    به گزارش برنا؛ خصوصیات کلی متولدین هر ماه شباهت بسیاری به هم دارد و مثلا مهمترین خصوصیات متولدین آبان ماه عبارت است از :

    مرموز است، ولی میتواند عاشق باشد.

    از حمایت دیگران لذت می‌برد. او می‌تواند حسود و تودار باشد.

    با کسی که حس کند قابل اطمینان است، کنار می‌آید.خصوصیات متولدین آبان مردان

    آبانی‌ها براساس طبیعت و خلق پاییزی خود سریع دل بسته و سریع‌تر دل می‌کنند؛ متولدین آبان ماه برای انجام کار‌ها و رسیدن به خواسته‌های خود در زندگی، گاهی نسنجیده و آنی عمل می‌کنند و درواقع، به همان سرعتی که دل می‌بازند، سریع‌تر دل می‌کنند!

    آن‌ها عاشق سفر و تفریح هستند و اگر پا به پای آن‌ها پیش نروید، بدون شک به مشکل بر می‌خورید.

    قوی و قدرتمند، مصمّم و با اراده پولادین، ورزشکار، هوشیار، حسّاس و خجول، در ظاهر آرام، ولی در باطن خروشان، انتقامجوی شدید، پر انرژی، واقعاْ کوشا، عاشق ماورالطبیعه، اهل معنویّات، عاشق مسائل مرموز، هر کاری را به پایان می‌رساند، مشکوک و کنجکاو و تودار، مجری بسیار خوب، پایدار و با ثبات، محقّق ورزیده، کاشف و دانشمند، علاقه‌مند به تفتیش عقاید، فکر سایرین را می‌خواند، دارای روح قوی، واقعاْ امیدوار، فرمانده و سیاستمدار، مقاوم و پر تحمّل، فنا ناپذیر، عدّه کمی را وارد زندگی خود می‌کند، عاشق تولّد مجدّد، دارای اهداف عالی، بلند پرواز، علاقه‌مند به روانکاوی و روانشناسی، پر شور و حرارت، پدری فداکار، عاشق نصیحت کردن دیگران، دارای افکار تخیّلی و ایده آل، زیبا، حسود، موقع شناس، جاه طلب، خشن، قابل اعتماد، متنفّر از دروغ، با وقار، منطقی، ماجراجو، عاشق اسرار حیات و جهان، با اعتماد به نفس، شجاع و دلیر، کمال گرا، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می‌کند.

    تیز هوش، با اراده، خواستار هدف‌های بزرگ، پدری دلسوز و مهربان، مواظب باشید که هرگز به مرد متولد این ماه دروغ نگوئید و احساسات او را جریحه دار نکنید و یا بر خلاف غرور مردانه او رفتار و گفتاری نداشته باشید، زیرا که انتقام و عکس العمل خشمگینانه او بسیار سوزنده و خطرناک است.

    طناز و زیبا، خانه دار و گرم، حسود و انتقامجو، راز دار و خود دار، موقع شناس و گاه جاه طلب، جذاب و مغرور و با اعتماد به نفس، برای متولد این ماه اندکی علاقه و یا اندکی تنفر مفهوم ندارد یا عاشق است یا دشمن و در غیر اینصورت کاملا بی تفاوت و بی اعتناست.

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

  • دعا برای برگرداندن عشق قدیمی
  • قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

    تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    دکتر فرهمندی جراح شانه

    Conex

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    مردان متولد آبان افرادی خوشرو و با درایت هستند. اغلب خالی دارند كه علامت عزت است. چون افرادی خیرخواه هستند، هر چه از عمرشان بگذرد، عزیزتر می‎شوند. این افراد در كارها شتابزده عمل می‎كنند، لذا گاه پشیمانی به بار می‎آورند. این افراد پول خوبی به دست می‎آورند، اما اغلب آسان آن را از دست می‏دهنداینان هرگاه همت خود را به كار بگیرند، در هر كاری موفق خواهند بود.

    مردان آبانی اغلب از ناحیه كمر و سینه وقلب، دچار حساسیت هستند. مصرف كنجد و عسل برایشان مفید است. اغلب وقتی بیمار شوند، بیماریشان از درد دل، درد شكم و قولنج می‎باشد. عموماً در سن 8 و 24 و 30 سالگی ب خطر مواجه می‎شوند. هرگاه از آنها بگذرند، به عمر طبیعی می‎رسند. این افراد وقتی نذر می‎كنند، بایستی آن را ادا كنند. انگشتر عقیقی یمنی برای آنان مناسب است.

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد آبان را به‌صورت زیر معرفی کرد.

    مرد آبانی با زن فروردینی بسیار متفاوت است و به سختی می توانند در مسائل با یکدیگر توافق داشته باشند. شخصیت های متفاوتی دارند که سبب بروز مشکلاتی در آینده خواهد شد.خصوصیات متولدین آبان مردان

    مرد آبانی و زن اردیبهشتی در ذهن خود سودای یک عشق افلاطونی دارند و می توانند به آن هم برسند و به همین دلیل از ازدواج هایی است که تا ابد عاشق پیشه خواهند ماند.

    زن خردادی بر خلاف دیگر زنان ماه های دیگر از احساسات زیاد زده می شوند و مرد آبانی از نظر آن ها ممکن است شخصیتی ضعیف و متکی به دیگری باشد و نمی توانند بروز احساسات آن را به خوبی درک کنند.

    متولدین این دو ماه می توانند به مانند زن اردیبهشتی که با مرد آبانی تطابق کامل دارد زندگی سرشار از عشقی را تجربه کنند اما یک نکته در این بین بسیار مهم است و آن این که بتوانند به نقطه ی اوج احساسات خود برسند و یکدیگر را درک کنند که در غیر این صورت زندگی برای آن ها سخت می شود.

    ازدواج مرد آبانی با زن مردادی در یک صورت ازدواجی خوب خواهد بود؛ و آن اینکه بتوانند بیشتر بر روی حرف های یکدیگر تمرکز کنند تا به درک مشترک برسند و در غیر این صورت ازدواجی سخت خواهد بود، زیرا فهمیدن حرف های یکدیگر برای متولدین این دو ماه کاری سخت است.

    این ازدواج می تواند ازدواجی خیلی خوب باشد به شرطی که دست از انتقاد یک دیگر بردارند و اگر هم می خواهند تغییری را برای پیشبرد رابطه خود بدهند باید سازنده باشد و به میل دیگری و بر اساس منطق باشد.

  • فال انبیا برای خرید خانه
  • این رابطه نمی تواند رابطه ی خوبی باشد چون هر دو طرف به دنبال پیدا کردن نقاط منفی یکدیگر هستند و این خود می تواند اعتماد به نفس دیگری را از بین ببرد. اگر می خواهید وارد این رابطه شوید، باید این نکته را لحاظ کنید که نکات منفی را از خود و رابطیتان دور کنید.

    با توجه به ویژگی های مرد آبانی و مرد آبانی این ازدواج خوب نیست و ممکن است نتوانند به سازش برسند. ویژگی های آبان ماهی ها مستعد درگیری و تنش با کسی با ویژگی های شخصیت ابان ماهی است.

    این ازدواج می تواند برای هر دوطرف ازدواجی بسیار خوب باشد چون زن آذر ماهی می تواند شخصی با اقتدار و مدرس برای همسر خود باشد و این نکته سرکشی و سلطه جویی مرد آبانی را کنترل خواهد کرد.

    ازدواج مرد آبانی با زن دی ماهی می تواند ازدواجی بسیار خوب باشد و علت اصلی آن هم نیاز درونی هر دوطرف به پیدا کردن حقیقت و راهی مناسب برای رسیدن به پیشرفت خانواده است.

    این دو دقیقا دو شخص از دو طیف متفاوت هستند که نقطه نظری متفاوت به زندگی دارند اما نکته ی مثبت در این دو نفر انعطاف پذیری آن ها نسبت به تغییرات سازنده است و اگر بتوانند یک دیگر را متوجه نیاز به تغییر کنند می توانند رابطه ی بسیار خوبی داشته باشند.

    رابطه ی این دو نفر قطعا رابطه ای سرشار از احساسات و تفاهم خواهد بود و از آن دسته از زوج هایی هستند که می توانند سالیان سال در کنار یکدیگر زندگی شاد و آرامی داشته باشند.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » طالع بینی ازدواج مرد آبانی با زنان 12 ماه سال

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    همه چیز درباره مرد متولد آبان ماه

    مردان متولد آبان ماه؛ صحیح است اگر گفته شود مرد متولد آبان ماه به ضرب المثلی که می گوید: “کمی پیشگیری بهتر از خروارها داروست” ایمان دارد.

    این عبارت را می توان همانند نصیحتی برای همه کسانی که با متولدین این ماه سرو کار دارند (به خصوص همسر او تلقی کرد، شریک زندگی چنین مردی باید بداند که قبل از هر نوع رویاروی با همسرش، خود را برای عواقب و ترکش
    های این جنگ آماده کند. زیرا رویارویی و کشمکش با مرد آبان می تواند به انفجار او یا لااقل شعله ور شدن ذهنیاتش بیانجامد.

    شاید به نظر آید که مردی با چنین سکون و آرامشی هرگز به مرز انفجار نخواهد رسید اما آنچه که در ظاهر از او می بینید با آنچه که در درون او می گذرد تفاوت دارد. او می کوشد تا تاثیر پذیری ها و هیجاناتش را مخفی سازد. برخی معتقدند که مردان متولد آبان آنقدر پاک طینت هستند که به افراد ساده لوح شباهت دارند، گروهی دیگر بر این باورند که متولد آبان ماه، موجودی فرومایه و حیله ساز است، حال آنکه هر دو نظریه خلاف واقع به نظر می رسد، واقعیت آن است که مرد متولد این ماه، موجودی کاملا طبیعی است و هوش و اراده و تاثیر پذیری در آن واحد در وجود او گرد آمده است.
    چشمان پرنفوذ و نیرومند چنین مردی می تواند تا اعماق وجود دیگران راه یابد، به کمک این چشمان او قادر است تا تمامی افکار و احساساتش را به دیگران منتقل کند. او به کشف حقایق (خواه مربوط به زندگی، مرگ یا عشق و دین) عشق می ورزد. از سطحی نگری بیزار است. تنها چیزی که او را به همین اندازه منزجر می کند، از دست دادن چیزی ویا زبان است.

    مردان متولد آبان ماه هرگاه چیزی را از دست می دهد (حتی اشیای بی ارزش) گویی انقلابی در درونش برپا می شود و تا سر حد بستری شدن در بستر، رنج می کشد. مرد متولد آبان بر اساس قوانینی که خود وضع کرده، عمل می کند. اهداف او و راه رسیدن به آنها، روشن است و در این مسیر هیچ چیز حتی مرگ او را منصرف نمی کند. او در برگزیدن دوستانش وسواس بسیار دارد. علت آن است که روابط دوستانه او در سطح عالی و عمیق جریان می یابد. در روابط خود با دیگران هیچگاه مرتکب بی رحمی و رفتار آزار دهنده نخواهد شد.خصوصیات متولدین آبان مردان

    او در قبال همسر خویش، تعصب فراوان دارد. شکست در عشق و جفا، او را بسیار آزار می دهد و در این حالت، دست به مقابله و چالش خواهد زد. در عین حال، تعصب او نسبت به شریک زندگی اش باعث آزردگی و عذاب وی نخواهد شد. مرد متولد آبان در امور عاطفی به خوبی از عهده کنترل احساسات خویش بر می آید و تقریبا فریفتن او محال است.
    همانطور که انتظار می رود، مرد متولد آبان به فرزند خود عشق می ورزد اما در عین حال، پدری قاطع به شمار می آید. او اجازه نمی دهد فرزندانش پای را از مرز ادب و احترام فراتر بگذارد. بعید نیست اگر فرزندانش از رفتار خشک او ناراضی باشند اما او را محترم می دارند و به گفتار و کردار او ایمان دارند.

    رابطه بین مرد متولد آبان و همسرش بر اساس “فرمانروایی” از یک سوی و “اطاعت” از سوی دیگر، استوار است. اگر شخصی که قصد ازدواج با مرد متولد آبان را دارد، حاضر به پذیرش این اصل گردد، در زندگی زناشویی اش به جایگاه ممتازی دست خواهد یافت.
    مرد متولد آبان، آنگاه که دچار احساس رضایت و خوشبختی است هیچ شباهتی به “عقرب” نخواهد داشت. او در این حالت همانند عقایی بلند منزلت است که نه تنها خود به بلندای آسمان پر می کشد بلکه شریک زندگی اش را نیز با خود می برد. همسر این مرد، به اسرار و رازهایی در مورد شخصیت شوهرش وقوف می یابد که هیچکس را بر آنها اشرافی نیست.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات مرد متولد آبان ماه از دید روانشناسی […]

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.

    افراد مختلف با توجه به تاریخ تولد، روز، ساعت و ماه‌هایشان ویژگی‌های متفاوتی دارند. این ویژگی‌ها به ما می‌گویند که یک شخص چه نوع آدمی است. از این رو امروز اینجا هستیم تا برخی از ویژگی های شخصیتی که در بین متولدین آبان ماه کاملاً رایج است را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر متولد آبان هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه بخوانید: خصوصیات مرد متولد آبان ماه 

    افرادی که در ماه آبان متولد شده اند کاملا خلاق هستند. اگرچه خلاق بودن به این راحتی ها نیست، اما برای کسانی که در ماه آبان متولد شده اند هرگز سخت نیست. نوآور و خلاق بودن برای آنها کار سختی نیست. آنها همیشه علاقه مند هستند که به چیزی خارج از چارچوب فکر کنند و سپس در هر کاری که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که متولدین آبان ماه از زیبایی ظاهری برخوردار هستند. اگر کسی را می شناسید که متولد آبان است، ممکن است موافق باشید که او واقعاً خوش قیافه است و شخصیتی دارد که به سختی می توان در برابر آن مقاومت کرد. نه تنها این، این افراد در حلقه خود بسیار محبوب هستند و دیگران ممکن است به محبوبیت آنها حسادت کنند. یکی از بهترین چیزها در مورد متولدین آبان این است که آنها کار سخت را ترجیح می دهند. برای آنها هیچ میانبری برای دستیابی به اهدافشان وجود ندارد. به همین دلیل، آنها همیشه مشتاق هستند تا مطمئن شوند که می توانند از هر اشتباهی در ساعت یازدهم جلوگیری کنند. آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را از هر کاری که انجام می‌دهند، در حالی که سخت تلاش می‌کنند تا کاری را که به آنها محول شده است، استخراج کنند. برای آنها صد در صد دادن در کارشان مهم است. همچنین، آنها تصور دیرکردن را ندارند.

    عاطفه عاشقانه برای متولدین آبان بسیار جذاب است و از نظر آنها بسیار زیباست. آنها در عشق خود صداقت خاصی دارند و جالب است بدانید کسانی که در عشق صادق نیستند می توانند به خوبی تشخیص دهند و اجازه ورود به قلبشان را ندهند. متولدین آبان به قدری درک بالایی از شریک عاطفی خود دارند که تا زمانی که ریشه مشکل را پیدا نکنند دست از تجزیه و تحلیل آن بر نمی دارند. آنها بسیار احساساتی، پرشور و فعال در عشق و عاشقی هستند. ارتباطات عاشقانه برای آنها مقدس است و از نظر معنوی به آن نگاه می کنند. زمانی که عاشق می شوند دچار خلسه و خودانگیختگی می شوند و فردیت خود را فراموش می کنند و ازدواج از نظر آنها یک پیوند معنوی محسوب می شود. به همین دلیل گاهی در موضوع عشق و عاشقی تا آنجا پیش می روند که خود را «عشاق بدشانس» خطاب می کنند.

    متولدین آبان هر چیزی جز بی وفا خواهند بود. وقتی صحبت از دوستی و رابطه آنها می شود، متولدین آبان همیشه وفادار می مانند. اگر با متولد ماه آبان در رابطه عاشقانه هستید، می توانید با خوشحالی به او اعتماد کنید و دیگر نگران فریب خوردن نباشید. حتی دوستان متولد ماه آبان شما در زمان بحران کنار شما نمی روند و تا آخر با شما خواهند ماند.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگرچه متولدین آبان  افرادی ساکت و متواضع هستند، اما گاهی اوقات ممکن است عصبانی باشند. معمولاً آنها همیشه ترجیح می دهند از دعوا دست نخورده بمانند اما وقتی تحریک می شوند ممکن است عصبانی شوند. شاید ندانید، اما متولد آبان در میان افرادی است که تصمیم می گیرند از کسانی که به آنها یا عزیزانشان بدی کرده اند، انتقام بگیرند. گاهی اوقات، آنها ممکن است خشم خود را کنترل کنند تا آن را به قدرت و اراده خود تبدیل کنند. متولدین آبان از یک قانون سختگیرانه در مورد درست و غلط پیروی می کنند. آنها نمی توانند انتخاب کنند که در صورت مشاهده اتفاق اشتباهی در اطرافشان سکوت کنند. آنها دوست دارند شفاف باشند و همین انتظار را از دیگران دارند. آنها مغرضانه نیستند و هرگاه اتفاقی نادرست در اطرافشان بیفتد، قدم برمی دارند. آنها همچنین مطمئن می شوند که هر نوع سوء تفاهم را برطرف می کنند.

    اگرچه متولدین آبان نسبت به خود و مهارت‌هایشان بسیار مطمئن هستند، اما وقتی همه چیز آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود، کاملاً احساساتی می‌شوند. آنها ممکن است در شرایط سخت یا زمانی که قادر به رهایی از مشکل نیستند، صبر خود را از دست بدهند و احساس ضعف کنند. گاهی اوقات، افراد دیگر ممکن است از مزایای متولدین آبان استفاده کنند. این افراد از نظر عاطفی آسیب پذیر هستند و ممکن است به راحتی با اطرافیان خود باز شوند.

    از آنجایی که مردم اغلب آبان متولد شده را افرادی نرم، شایسته و متواضع می بینند، اغلب در هنگام عصبانیت دچار سوء تفاهم می شوند. در چنین مواقعی، دیگران ممکن است تصور کنند متولدین آبان فردی خودمحور هستند و خیلی به هماهنگی علاقه ندارند، اما این درست نیست.

    زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند. زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند.

  • طلسم جادو سیاه چیست
  • رنگ‌های سفید و سیاه متناسب با این ماه و رنگ‌های سفید و آبی رنگ‌های شانس متولدین این ماه هستند.

    مرد متولد آبان می تواند با زنان متولد اردیبهشت ازدواج کنند. زیرا زندگی با زنان متولد اردیبهشت می تواند برای متولدین آبان بسیار خوب باشد. زیرا متولدین اردیبهشت و آبان با یکدیگر بسیار سازگاری دارند.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    افراد مختلف با توجه به تاریخ تولد، روز، ساعت و ماه‌هایشان ویژگی‌های متفاوتی دارند. این ویژگی‌ها به ما می‌گویند که یک شخص چه نوع آدمی است. از این رو امروز اینجا هستیم تا برخی از ویژگی های شخصیتی که در بین متولدین آبان ماه کاملاً رایج است را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر متولد آبان هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه بخوانید: خصوصیات مرد متولد آبان ماه 

    افرادی که در ماه آبان متولد شده اند کاملا خلاق هستند. اگرچه خلاق بودن به این راحتی ها نیست، اما برای کسانی که در ماه آبان متولد شده اند هرگز سخت نیست. نوآور و خلاق بودن برای آنها کار سختی نیست. آنها همیشه علاقه مند هستند که به چیزی خارج از چارچوب فکر کنند و سپس در هر کاری که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که متولدین آبان ماه از زیبایی ظاهری برخوردار هستند. اگر کسی را می شناسید که متولد آبان است، ممکن است موافق باشید که او واقعاً خوش قیافه است و شخصیتی دارد که به سختی می توان در برابر آن مقاومت کرد. نه تنها این، این افراد در حلقه خود بسیار محبوب هستند و دیگران ممکن است به محبوبیت آنها حسادت کنند. یکی از بهترین چیزها در مورد متولدین آبان این است که آنها کار سخت را ترجیح می دهند. برای آنها هیچ میانبری برای دستیابی به اهدافشان وجود ندارد. به همین دلیل، آنها همیشه مشتاق هستند تا مطمئن شوند که می توانند از هر اشتباهی در ساعت یازدهم جلوگیری کنند. آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را از هر کاری که انجام می‌دهند، در حالی که سخت تلاش می‌کنند تا کاری را که به آنها محول شده است، استخراج کنند. برای آنها صد در صد دادن در کارشان مهم است. همچنین، آنها تصور دیرکردن را ندارند.

    عاطفه عاشقانه برای متولدین آبان بسیار جذاب است و از نظر آنها بسیار زیباست. آنها در عشق خود صداقت خاصی دارند و جالب است بدانید کسانی که در عشق صادق نیستند می توانند به خوبی تشخیص دهند و اجازه ورود به قلبشان را ندهند. متولدین آبان به قدری درک بالایی از شریک عاطفی خود دارند که تا زمانی که ریشه مشکل را پیدا نکنند دست از تجزیه و تحلیل آن بر نمی دارند. آنها بسیار احساساتی، پرشور و فعال در عشق و عاشقی هستند. ارتباطات عاشقانه برای آنها مقدس است و از نظر معنوی به آن نگاه می کنند. زمانی که عاشق می شوند دچار خلسه و خودانگیختگی می شوند و فردیت خود را فراموش می کنند و ازدواج از نظر آنها یک پیوند معنوی محسوب می شود. به همین دلیل گاهی در موضوع عشق و عاشقی تا آنجا پیش می روند که خود را «عشاق بدشانس» خطاب می کنند.

    متولدین آبان هر چیزی جز بی وفا خواهند بود. وقتی صحبت از دوستی و رابطه آنها می شود، متولدین آبان همیشه وفادار می مانند. اگر با متولد ماه آبان در رابطه عاشقانه هستید، می توانید با خوشحالی به او اعتماد کنید و دیگر نگران فریب خوردن نباشید. حتی دوستان متولد ماه آبان شما در زمان بحران کنار شما نمی روند و تا آخر با شما خواهند ماند.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگرچه متولدین آبان  افرادی ساکت و متواضع هستند، اما گاهی اوقات ممکن است عصبانی باشند. معمولاً آنها همیشه ترجیح می دهند از دعوا دست نخورده بمانند اما وقتی تحریک می شوند ممکن است عصبانی شوند. شاید ندانید، اما متولد آبان در میان افرادی است که تصمیم می گیرند از کسانی که به آنها یا عزیزانشان بدی کرده اند، انتقام بگیرند. گاهی اوقات، آنها ممکن است خشم خود را کنترل کنند تا آن را به قدرت و اراده خود تبدیل کنند. متولدین آبان از یک قانون سختگیرانه در مورد درست و غلط پیروی می کنند. آنها نمی توانند انتخاب کنند که در صورت مشاهده اتفاق اشتباهی در اطرافشان سکوت کنند. آنها دوست دارند شفاف باشند و همین انتظار را از دیگران دارند. آنها مغرضانه نیستند و هرگاه اتفاقی نادرست در اطرافشان بیفتد، قدم برمی دارند. آنها همچنین مطمئن می شوند که هر نوع سوء تفاهم را برطرف می کنند.

    اگرچه متولدین آبان نسبت به خود و مهارت‌هایشان بسیار مطمئن هستند، اما وقتی همه چیز آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود، کاملاً احساساتی می‌شوند. آنها ممکن است در شرایط سخت یا زمانی که قادر به رهایی از مشکل نیستند، صبر خود را از دست بدهند و احساس ضعف کنند. گاهی اوقات، افراد دیگر ممکن است از مزایای متولدین آبان استفاده کنند. این افراد از نظر عاطفی آسیب پذیر هستند و ممکن است به راحتی با اطرافیان خود باز شوند.

    از آنجایی که مردم اغلب آبان متولد شده را افرادی نرم، شایسته و متواضع می بینند، اغلب در هنگام عصبانیت دچار سوء تفاهم می شوند. در چنین مواقعی، دیگران ممکن است تصور کنند متولدین آبان فردی خودمحور هستند و خیلی به هماهنگی علاقه ندارند، اما این درست نیست.

    زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند. زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند.

  • دعا در حق پدر فوت شده
  • رنگ‌های سفید و سیاه متناسب با این ماه و رنگ‌های سفید و آبی رنگ‌های شانس متولدین این ماه هستند.

    مرد متولد آبان می تواند با زنان متولد اردیبهشت ازدواج کنند. زیرا زندگی با زنان متولد اردیبهشت می تواند برای متولدین آبان بسیار خوب باشد. زیرا متولدین اردیبهشت و آبان با یکدیگر بسیار سازگاری دارند.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    افراد مختلف با توجه به تاریخ تولد، روز، ساعت و ماه‌هایشان ویژگی‌های متفاوتی دارند. این ویژگی‌ها به ما می‌گویند که یک شخص چه نوع آدمی است. از این رو امروز اینجا هستیم تا برخی از ویژگی های شخصیتی که در بین متولدین آبان ماه کاملاً رایج است را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر متولد آبان هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه بخوانید: خصوصیات مرد متولد آبان ماه 

    افرادی که در ماه آبان متولد شده اند کاملا خلاق هستند. اگرچه خلاق بودن به این راحتی ها نیست، اما برای کسانی که در ماه آبان متولد شده اند هرگز سخت نیست. نوآور و خلاق بودن برای آنها کار سختی نیست. آنها همیشه علاقه مند هستند که به چیزی خارج از چارچوب فکر کنند و سپس در هر کاری که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که متولدین آبان ماه از زیبایی ظاهری برخوردار هستند. اگر کسی را می شناسید که متولد آبان است، ممکن است موافق باشید که او واقعاً خوش قیافه است و شخصیتی دارد که به سختی می توان در برابر آن مقاومت کرد. نه تنها این، این افراد در حلقه خود بسیار محبوب هستند و دیگران ممکن است به محبوبیت آنها حسادت کنند. یکی از بهترین چیزها در مورد متولدین آبان این است که آنها کار سخت را ترجیح می دهند. برای آنها هیچ میانبری برای دستیابی به اهدافشان وجود ندارد. به همین دلیل، آنها همیشه مشتاق هستند تا مطمئن شوند که می توانند از هر اشتباهی در ساعت یازدهم جلوگیری کنند. آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را از هر کاری که انجام می‌دهند، در حالی که سخت تلاش می‌کنند تا کاری را که به آنها محول شده است، استخراج کنند. برای آنها صد در صد دادن در کارشان مهم است. همچنین، آنها تصور دیرکردن را ندارند.

    عاطفه عاشقانه برای متولدین آبان بسیار جذاب است و از نظر آنها بسیار زیباست. آنها در عشق خود صداقت خاصی دارند و جالب است بدانید کسانی که در عشق صادق نیستند می توانند به خوبی تشخیص دهند و اجازه ورود به قلبشان را ندهند. متولدین آبان به قدری درک بالایی از شریک عاطفی خود دارند که تا زمانی که ریشه مشکل را پیدا نکنند دست از تجزیه و تحلیل آن بر نمی دارند. آنها بسیار احساساتی، پرشور و فعال در عشق و عاشقی هستند. ارتباطات عاشقانه برای آنها مقدس است و از نظر معنوی به آن نگاه می کنند. زمانی که عاشق می شوند دچار خلسه و خودانگیختگی می شوند و فردیت خود را فراموش می کنند و ازدواج از نظر آنها یک پیوند معنوی محسوب می شود. به همین دلیل گاهی در موضوع عشق و عاشقی تا آنجا پیش می روند که خود را «عشاق بدشانس» خطاب می کنند.

    متولدین آبان هر چیزی جز بی وفا خواهند بود. وقتی صحبت از دوستی و رابطه آنها می شود، متولدین آبان همیشه وفادار می مانند. اگر با متولد ماه آبان در رابطه عاشقانه هستید، می توانید با خوشحالی به او اعتماد کنید و دیگر نگران فریب خوردن نباشید. حتی دوستان متولد ماه آبان شما در زمان بحران کنار شما نمی روند و تا آخر با شما خواهند ماند.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگرچه متولدین آبان  افرادی ساکت و متواضع هستند، اما گاهی اوقات ممکن است عصبانی باشند. معمولاً آنها همیشه ترجیح می دهند از دعوا دست نخورده بمانند اما وقتی تحریک می شوند ممکن است عصبانی شوند. شاید ندانید، اما متولد آبان در میان افرادی است که تصمیم می گیرند از کسانی که به آنها یا عزیزانشان بدی کرده اند، انتقام بگیرند. گاهی اوقات، آنها ممکن است خشم خود را کنترل کنند تا آن را به قدرت و اراده خود تبدیل کنند. متولدین آبان از یک قانون سختگیرانه در مورد درست و غلط پیروی می کنند. آنها نمی توانند انتخاب کنند که در صورت مشاهده اتفاق اشتباهی در اطرافشان سکوت کنند. آنها دوست دارند شفاف باشند و همین انتظار را از دیگران دارند. آنها مغرضانه نیستند و هرگاه اتفاقی نادرست در اطرافشان بیفتد، قدم برمی دارند. آنها همچنین مطمئن می شوند که هر نوع سوء تفاهم را برطرف می کنند.

    اگرچه متولدین آبان نسبت به خود و مهارت‌هایشان بسیار مطمئن هستند، اما وقتی همه چیز آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود، کاملاً احساساتی می‌شوند. آنها ممکن است در شرایط سخت یا زمانی که قادر به رهایی از مشکل نیستند، صبر خود را از دست بدهند و احساس ضعف کنند. گاهی اوقات، افراد دیگر ممکن است از مزایای متولدین آبان استفاده کنند. این افراد از نظر عاطفی آسیب پذیر هستند و ممکن است به راحتی با اطرافیان خود باز شوند.

    از آنجایی که مردم اغلب آبان متولد شده را افرادی نرم، شایسته و متواضع می بینند، اغلب در هنگام عصبانیت دچار سوء تفاهم می شوند. در چنین مواقعی، دیگران ممکن است تصور کنند متولدین آبان فردی خودمحور هستند و خیلی به هماهنگی علاقه ندارند، اما این درست نیست.

    زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند. زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند.

  • چطور خامه فرم گرفته درست کنم
  • رنگ‌های سفید و سیاه متناسب با این ماه و رنگ‌های سفید و آبی رنگ‌های شانس متولدین این ماه هستند.

    مرد متولد آبان می تواند با زنان متولد اردیبهشت ازدواج کنند. زیرا زندگی با زنان متولد اردیبهشت می تواند برای متولدین آبان بسیار خوب باشد. زیرا متولدین اردیبهشت و آبان با یکدیگر بسیار سازگاری دارند.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    افراد مختلف با توجه به تاریخ تولد، روز، ساعت و ماه‌هایشان ویژگی‌های متفاوتی دارند. این ویژگی‌ها به ما می‌گویند که یک شخص چه نوع آدمی است. از این رو امروز اینجا هستیم تا برخی از ویژگی های شخصیتی که در بین متولدین آبان ماه کاملاً رایج است را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر متولد آبان هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه بخوانید: خصوصیات مرد متولد آبان ماه 

    افرادی که در ماه آبان متولد شده اند کاملا خلاق هستند. اگرچه خلاق بودن به این راحتی ها نیست، اما برای کسانی که در ماه آبان متولد شده اند هرگز سخت نیست. نوآور و خلاق بودن برای آنها کار سختی نیست. آنها همیشه علاقه مند هستند که به چیزی خارج از چارچوب فکر کنند و سپس در هر کاری که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که متولدین آبان ماه از زیبایی ظاهری برخوردار هستند. اگر کسی را می شناسید که متولد آبان است، ممکن است موافق باشید که او واقعاً خوش قیافه است و شخصیتی دارد که به سختی می توان در برابر آن مقاومت کرد. نه تنها این، این افراد در حلقه خود بسیار محبوب هستند و دیگران ممکن است به محبوبیت آنها حسادت کنند. یکی از بهترین چیزها در مورد متولدین آبان این است که آنها کار سخت را ترجیح می دهند. برای آنها هیچ میانبری برای دستیابی به اهدافشان وجود ندارد. به همین دلیل، آنها همیشه مشتاق هستند تا مطمئن شوند که می توانند از هر اشتباهی در ساعت یازدهم جلوگیری کنند. آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را از هر کاری که انجام می‌دهند، در حالی که سخت تلاش می‌کنند تا کاری را که به آنها محول شده است، استخراج کنند. برای آنها صد در صد دادن در کارشان مهم است. همچنین، آنها تصور دیرکردن را ندارند.

    عاطفه عاشقانه برای متولدین آبان بسیار جذاب است و از نظر آنها بسیار زیباست. آنها در عشق خود صداقت خاصی دارند و جالب است بدانید کسانی که در عشق صادق نیستند می توانند به خوبی تشخیص دهند و اجازه ورود به قلبشان را ندهند. متولدین آبان به قدری درک بالایی از شریک عاطفی خود دارند که تا زمانی که ریشه مشکل را پیدا نکنند دست از تجزیه و تحلیل آن بر نمی دارند. آنها بسیار احساساتی، پرشور و فعال در عشق و عاشقی هستند. ارتباطات عاشقانه برای آنها مقدس است و از نظر معنوی به آن نگاه می کنند. زمانی که عاشق می شوند دچار خلسه و خودانگیختگی می شوند و فردیت خود را فراموش می کنند و ازدواج از نظر آنها یک پیوند معنوی محسوب می شود. به همین دلیل گاهی در موضوع عشق و عاشقی تا آنجا پیش می روند که خود را «عشاق بدشانس» خطاب می کنند.

    متولدین آبان هر چیزی جز بی وفا خواهند بود. وقتی صحبت از دوستی و رابطه آنها می شود، متولدین آبان همیشه وفادار می مانند. اگر با متولد ماه آبان در رابطه عاشقانه هستید، می توانید با خوشحالی به او اعتماد کنید و دیگر نگران فریب خوردن نباشید. حتی دوستان متولد ماه آبان شما در زمان بحران کنار شما نمی روند و تا آخر با شما خواهند ماند.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگرچه متولدین آبان  افرادی ساکت و متواضع هستند، اما گاهی اوقات ممکن است عصبانی باشند. معمولاً آنها همیشه ترجیح می دهند از دعوا دست نخورده بمانند اما وقتی تحریک می شوند ممکن است عصبانی شوند. شاید ندانید، اما متولد آبان در میان افرادی است که تصمیم می گیرند از کسانی که به آنها یا عزیزانشان بدی کرده اند، انتقام بگیرند. گاهی اوقات، آنها ممکن است خشم خود را کنترل کنند تا آن را به قدرت و اراده خود تبدیل کنند. متولدین آبان از یک قانون سختگیرانه در مورد درست و غلط پیروی می کنند. آنها نمی توانند انتخاب کنند که در صورت مشاهده اتفاق اشتباهی در اطرافشان سکوت کنند. آنها دوست دارند شفاف باشند و همین انتظار را از دیگران دارند. آنها مغرضانه نیستند و هرگاه اتفاقی نادرست در اطرافشان بیفتد، قدم برمی دارند. آنها همچنین مطمئن می شوند که هر نوع سوء تفاهم را برطرف می کنند.

    اگرچه متولدین آبان نسبت به خود و مهارت‌هایشان بسیار مطمئن هستند، اما وقتی همه چیز آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود، کاملاً احساساتی می‌شوند. آنها ممکن است در شرایط سخت یا زمانی که قادر به رهایی از مشکل نیستند، صبر خود را از دست بدهند و احساس ضعف کنند. گاهی اوقات، افراد دیگر ممکن است از مزایای متولدین آبان استفاده کنند. این افراد از نظر عاطفی آسیب پذیر هستند و ممکن است به راحتی با اطرافیان خود باز شوند.

    از آنجایی که مردم اغلب آبان متولد شده را افرادی نرم، شایسته و متواضع می بینند، اغلب در هنگام عصبانیت دچار سوء تفاهم می شوند. در چنین مواقعی، دیگران ممکن است تصور کنند متولدین آبان فردی خودمحور هستند و خیلی به هماهنگی علاقه ندارند، اما این درست نیست.

    زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند. زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند.

  • آموزش فال احساس با پاسور
  • رنگ‌های سفید و سیاه متناسب با این ماه و رنگ‌های سفید و آبی رنگ‌های شانس متولدین این ماه هستند.

    مرد متولد آبان می تواند با زنان متولد اردیبهشت ازدواج کنند. زیرا زندگی با زنان متولد اردیبهشت می تواند برای متولدین آبان بسیار خوب باشد. زیرا متولدین اردیبهشت و آبان با یکدیگر بسیار سازگاری دارند.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    افراد مختلف با توجه به تاریخ تولد، روز، ساعت و ماه‌هایشان ویژگی‌های متفاوتی دارند. این ویژگی‌ها به ما می‌گویند که یک شخص چه نوع آدمی است. از این رو امروز اینجا هستیم تا برخی از ویژگی های شخصیتی که در بین متولدین آبان ماه کاملاً رایج است را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر متولد آبان هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه بخوانید: خصوصیات مرد متولد آبان ماه 

    افرادی که در ماه آبان متولد شده اند کاملا خلاق هستند. اگرچه خلاق بودن به این راحتی ها نیست، اما برای کسانی که در ماه آبان متولد شده اند هرگز سخت نیست. نوآور و خلاق بودن برای آنها کار سختی نیست. آنها همیشه علاقه مند هستند که به چیزی خارج از چارچوب فکر کنند و سپس در هر کاری که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که متولدین آبان ماه از زیبایی ظاهری برخوردار هستند. اگر کسی را می شناسید که متولد آبان است، ممکن است موافق باشید که او واقعاً خوش قیافه است و شخصیتی دارد که به سختی می توان در برابر آن مقاومت کرد. نه تنها این، این افراد در حلقه خود بسیار محبوب هستند و دیگران ممکن است به محبوبیت آنها حسادت کنند. یکی از بهترین چیزها در مورد متولدین آبان این است که آنها کار سخت را ترجیح می دهند. برای آنها هیچ میانبری برای دستیابی به اهدافشان وجود ندارد. به همین دلیل، آنها همیشه مشتاق هستند تا مطمئن شوند که می توانند از هر اشتباهی در ساعت یازدهم جلوگیری کنند. آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را از هر کاری که انجام می‌دهند، در حالی که سخت تلاش می‌کنند تا کاری را که به آنها محول شده است، استخراج کنند. برای آنها صد در صد دادن در کارشان مهم است. همچنین، آنها تصور دیرکردن را ندارند.

    عاطفه عاشقانه برای متولدین آبان بسیار جذاب است و از نظر آنها بسیار زیباست. آنها در عشق خود صداقت خاصی دارند و جالب است بدانید کسانی که در عشق صادق نیستند می توانند به خوبی تشخیص دهند و اجازه ورود به قلبشان را ندهند. متولدین آبان به قدری درک بالایی از شریک عاطفی خود دارند که تا زمانی که ریشه مشکل را پیدا نکنند دست از تجزیه و تحلیل آن بر نمی دارند. آنها بسیار احساساتی، پرشور و فعال در عشق و عاشقی هستند. ارتباطات عاشقانه برای آنها مقدس است و از نظر معنوی به آن نگاه می کنند. زمانی که عاشق می شوند دچار خلسه و خودانگیختگی می شوند و فردیت خود را فراموش می کنند و ازدواج از نظر آنها یک پیوند معنوی محسوب می شود. به همین دلیل گاهی در موضوع عشق و عاشقی تا آنجا پیش می روند که خود را «عشاق بدشانس» خطاب می کنند.

    متولدین آبان هر چیزی جز بی وفا خواهند بود. وقتی صحبت از دوستی و رابطه آنها می شود، متولدین آبان همیشه وفادار می مانند. اگر با متولد ماه آبان در رابطه عاشقانه هستید، می توانید با خوشحالی به او اعتماد کنید و دیگر نگران فریب خوردن نباشید. حتی دوستان متولد ماه آبان شما در زمان بحران کنار شما نمی روند و تا آخر با شما خواهند ماند.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگرچه متولدین آبان  افرادی ساکت و متواضع هستند، اما گاهی اوقات ممکن است عصبانی باشند. معمولاً آنها همیشه ترجیح می دهند از دعوا دست نخورده بمانند اما وقتی تحریک می شوند ممکن است عصبانی شوند. شاید ندانید، اما متولد آبان در میان افرادی است که تصمیم می گیرند از کسانی که به آنها یا عزیزانشان بدی کرده اند، انتقام بگیرند. گاهی اوقات، آنها ممکن است خشم خود را کنترل کنند تا آن را به قدرت و اراده خود تبدیل کنند. متولدین آبان از یک قانون سختگیرانه در مورد درست و غلط پیروی می کنند. آنها نمی توانند انتخاب کنند که در صورت مشاهده اتفاق اشتباهی در اطرافشان سکوت کنند. آنها دوست دارند شفاف باشند و همین انتظار را از دیگران دارند. آنها مغرضانه نیستند و هرگاه اتفاقی نادرست در اطرافشان بیفتد، قدم برمی دارند. آنها همچنین مطمئن می شوند که هر نوع سوء تفاهم را برطرف می کنند.

    اگرچه متولدین آبان نسبت به خود و مهارت‌هایشان بسیار مطمئن هستند، اما وقتی همه چیز آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود، کاملاً احساساتی می‌شوند. آنها ممکن است در شرایط سخت یا زمانی که قادر به رهایی از مشکل نیستند، صبر خود را از دست بدهند و احساس ضعف کنند. گاهی اوقات، افراد دیگر ممکن است از مزایای متولدین آبان استفاده کنند. این افراد از نظر عاطفی آسیب پذیر هستند و ممکن است به راحتی با اطرافیان خود باز شوند.

    از آنجایی که مردم اغلب آبان متولد شده را افرادی نرم، شایسته و متواضع می بینند، اغلب در هنگام عصبانیت دچار سوء تفاهم می شوند. در چنین مواقعی، دیگران ممکن است تصور کنند متولدین آبان فردی خودمحور هستند و خیلی به هماهنگی علاقه ندارند، اما این درست نیست.

    زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند. زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند.

  • طلسم صبی زبان بند
  • رنگ‌های سفید و سیاه متناسب با این ماه و رنگ‌های سفید و آبی رنگ‌های شانس متولدین این ماه هستند.

    مرد متولد آبان می تواند با زنان متولد اردیبهشت ازدواج کنند. زیرا زندگی با زنان متولد اردیبهشت می تواند برای متولدین آبان بسیار خوب باشد. زیرا متولدین اردیبهشت و آبان با یکدیگر بسیار سازگاری دارند.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    افراد مختلف با توجه به تاریخ تولد، روز، ساعت و ماه‌هایشان ویژگی‌های متفاوتی دارند. این ویژگی‌ها به ما می‌گویند که یک شخص چه نوع آدمی است. از این رو امروز اینجا هستیم تا برخی از ویژگی های شخصیتی که در بین متولدین آبان ماه کاملاً رایج است را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر متولد آبان هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه بخوانید: خصوصیات مرد متولد آبان ماه 

    افرادی که در ماه آبان متولد شده اند کاملا خلاق هستند. اگرچه خلاق بودن به این راحتی ها نیست، اما برای کسانی که در ماه آبان متولد شده اند هرگز سخت نیست. نوآور و خلاق بودن برای آنها کار سختی نیست. آنها همیشه علاقه مند هستند که به چیزی خارج از چارچوب فکر کنند و سپس در هر کاری که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که متولدین آبان ماه از زیبایی ظاهری برخوردار هستند. اگر کسی را می شناسید که متولد آبان است، ممکن است موافق باشید که او واقعاً خوش قیافه است و شخصیتی دارد که به سختی می توان در برابر آن مقاومت کرد. نه تنها این، این افراد در حلقه خود بسیار محبوب هستند و دیگران ممکن است به محبوبیت آنها حسادت کنند. یکی از بهترین چیزها در مورد متولدین آبان این است که آنها کار سخت را ترجیح می دهند. برای آنها هیچ میانبری برای دستیابی به اهدافشان وجود ندارد. به همین دلیل، آنها همیشه مشتاق هستند تا مطمئن شوند که می توانند از هر اشتباهی در ساعت یازدهم جلوگیری کنند. آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را از هر کاری که انجام می‌دهند، در حالی که سخت تلاش می‌کنند تا کاری را که به آنها محول شده است، استخراج کنند. برای آنها صد در صد دادن در کارشان مهم است. همچنین، آنها تصور دیرکردن را ندارند.

    عاطفه عاشقانه برای متولدین آبان بسیار جذاب است و از نظر آنها بسیار زیباست. آنها در عشق خود صداقت خاصی دارند و جالب است بدانید کسانی که در عشق صادق نیستند می توانند به خوبی تشخیص دهند و اجازه ورود به قلبشان را ندهند. متولدین آبان به قدری درک بالایی از شریک عاطفی خود دارند که تا زمانی که ریشه مشکل را پیدا نکنند دست از تجزیه و تحلیل آن بر نمی دارند. آنها بسیار احساساتی، پرشور و فعال در عشق و عاشقی هستند. ارتباطات عاشقانه برای آنها مقدس است و از نظر معنوی به آن نگاه می کنند. زمانی که عاشق می شوند دچار خلسه و خودانگیختگی می شوند و فردیت خود را فراموش می کنند و ازدواج از نظر آنها یک پیوند معنوی محسوب می شود. به همین دلیل گاهی در موضوع عشق و عاشقی تا آنجا پیش می روند که خود را «عشاق بدشانس» خطاب می کنند.

    متولدین آبان هر چیزی جز بی وفا خواهند بود. وقتی صحبت از دوستی و رابطه آنها می شود، متولدین آبان همیشه وفادار می مانند. اگر با متولد ماه آبان در رابطه عاشقانه هستید، می توانید با خوشحالی به او اعتماد کنید و دیگر نگران فریب خوردن نباشید. حتی دوستان متولد ماه آبان شما در زمان بحران کنار شما نمی روند و تا آخر با شما خواهند ماند.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگرچه متولدین آبان  افرادی ساکت و متواضع هستند، اما گاهی اوقات ممکن است عصبانی باشند. معمولاً آنها همیشه ترجیح می دهند از دعوا دست نخورده بمانند اما وقتی تحریک می شوند ممکن است عصبانی شوند. شاید ندانید، اما متولد آبان در میان افرادی است که تصمیم می گیرند از کسانی که به آنها یا عزیزانشان بدی کرده اند، انتقام بگیرند. گاهی اوقات، آنها ممکن است خشم خود را کنترل کنند تا آن را به قدرت و اراده خود تبدیل کنند. متولدین آبان از یک قانون سختگیرانه در مورد درست و غلط پیروی می کنند. آنها نمی توانند انتخاب کنند که در صورت مشاهده اتفاق اشتباهی در اطرافشان سکوت کنند. آنها دوست دارند شفاف باشند و همین انتظار را از دیگران دارند. آنها مغرضانه نیستند و هرگاه اتفاقی نادرست در اطرافشان بیفتد، قدم برمی دارند. آنها همچنین مطمئن می شوند که هر نوع سوء تفاهم را برطرف می کنند.

    اگرچه متولدین آبان نسبت به خود و مهارت‌هایشان بسیار مطمئن هستند، اما وقتی همه چیز آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود، کاملاً احساساتی می‌شوند. آنها ممکن است در شرایط سخت یا زمانی که قادر به رهایی از مشکل نیستند، صبر خود را از دست بدهند و احساس ضعف کنند. گاهی اوقات، افراد دیگر ممکن است از مزایای متولدین آبان استفاده کنند. این افراد از نظر عاطفی آسیب پذیر هستند و ممکن است به راحتی با اطرافیان خود باز شوند.

    از آنجایی که مردم اغلب آبان متولد شده را افرادی نرم، شایسته و متواضع می بینند، اغلب در هنگام عصبانیت دچار سوء تفاهم می شوند. در چنین مواقعی، دیگران ممکن است تصور کنند متولدین آبان فردی خودمحور هستند و خیلی به هماهنگی علاقه ندارند، اما این درست نیست.

    زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند. زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند.

  • چگونه عکس های شاخ بگیریم
  • رنگ‌های سفید و سیاه متناسب با این ماه و رنگ‌های سفید و آبی رنگ‌های شانس متولدین این ماه هستند.

    مرد متولد آبان می تواند با زنان متولد اردیبهشت ازدواج کنند. زیرا زندگی با زنان متولد اردیبهشت می تواند برای متولدین آبان بسیار خوب باشد. زیرا متولدین اردیبهشت و آبان با یکدیگر بسیار سازگاری دارند.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    افراد مختلف با توجه به تاریخ تولد، روز، ساعت و ماه‌هایشان ویژگی‌های متفاوتی دارند. این ویژگی‌ها به ما می‌گویند که یک شخص چه نوع آدمی است. از این رو امروز اینجا هستیم تا برخی از ویژگی های شخصیتی که در بین متولدین آبان ماه کاملاً رایج است را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر متولد آبان هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه بخوانید: خصوصیات مرد متولد آبان ماه 

    افرادی که در ماه آبان متولد شده اند کاملا خلاق هستند. اگرچه خلاق بودن به این راحتی ها نیست، اما برای کسانی که در ماه آبان متولد شده اند هرگز سخت نیست. نوآور و خلاق بودن برای آنها کار سختی نیست. آنها همیشه علاقه مند هستند که به چیزی خارج از چارچوب فکر کنند و سپس در هر کاری که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که متولدین آبان ماه از زیبایی ظاهری برخوردار هستند. اگر کسی را می شناسید که متولد آبان است، ممکن است موافق باشید که او واقعاً خوش قیافه است و شخصیتی دارد که به سختی می توان در برابر آن مقاومت کرد. نه تنها این، این افراد در حلقه خود بسیار محبوب هستند و دیگران ممکن است به محبوبیت آنها حسادت کنند. یکی از بهترین چیزها در مورد متولدین آبان این است که آنها کار سخت را ترجیح می دهند. برای آنها هیچ میانبری برای دستیابی به اهدافشان وجود ندارد. به همین دلیل، آنها همیشه مشتاق هستند تا مطمئن شوند که می توانند از هر اشتباهی در ساعت یازدهم جلوگیری کنند. آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را از هر کاری که انجام می‌دهند، در حالی که سخت تلاش می‌کنند تا کاری را که به آنها محول شده است، استخراج کنند. برای آنها صد در صد دادن در کارشان مهم است. همچنین، آنها تصور دیرکردن را ندارند.

    عاطفه عاشقانه برای متولدین آبان بسیار جذاب است و از نظر آنها بسیار زیباست. آنها در عشق خود صداقت خاصی دارند و جالب است بدانید کسانی که در عشق صادق نیستند می توانند به خوبی تشخیص دهند و اجازه ورود به قلبشان را ندهند. متولدین آبان به قدری درک بالایی از شریک عاطفی خود دارند که تا زمانی که ریشه مشکل را پیدا نکنند دست از تجزیه و تحلیل آن بر نمی دارند. آنها بسیار احساساتی، پرشور و فعال در عشق و عاشقی هستند. ارتباطات عاشقانه برای آنها مقدس است و از نظر معنوی به آن نگاه می کنند. زمانی که عاشق می شوند دچار خلسه و خودانگیختگی می شوند و فردیت خود را فراموش می کنند و ازدواج از نظر آنها یک پیوند معنوی محسوب می شود. به همین دلیل گاهی در موضوع عشق و عاشقی تا آنجا پیش می روند که خود را «عشاق بدشانس» خطاب می کنند.

    متولدین آبان هر چیزی جز بی وفا خواهند بود. وقتی صحبت از دوستی و رابطه آنها می شود، متولدین آبان همیشه وفادار می مانند. اگر با متولد ماه آبان در رابطه عاشقانه هستید، می توانید با خوشحالی به او اعتماد کنید و دیگر نگران فریب خوردن نباشید. حتی دوستان متولد ماه آبان شما در زمان بحران کنار شما نمی روند و تا آخر با شما خواهند ماند.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگرچه متولدین آبان  افرادی ساکت و متواضع هستند، اما گاهی اوقات ممکن است عصبانی باشند. معمولاً آنها همیشه ترجیح می دهند از دعوا دست نخورده بمانند اما وقتی تحریک می شوند ممکن است عصبانی شوند. شاید ندانید، اما متولد آبان در میان افرادی است که تصمیم می گیرند از کسانی که به آنها یا عزیزانشان بدی کرده اند، انتقام بگیرند. گاهی اوقات، آنها ممکن است خشم خود را کنترل کنند تا آن را به قدرت و اراده خود تبدیل کنند. متولدین آبان از یک قانون سختگیرانه در مورد درست و غلط پیروی می کنند. آنها نمی توانند انتخاب کنند که در صورت مشاهده اتفاق اشتباهی در اطرافشان سکوت کنند. آنها دوست دارند شفاف باشند و همین انتظار را از دیگران دارند. آنها مغرضانه نیستند و هرگاه اتفاقی نادرست در اطرافشان بیفتد، قدم برمی دارند. آنها همچنین مطمئن می شوند که هر نوع سوء تفاهم را برطرف می کنند.

    اگرچه متولدین آبان نسبت به خود و مهارت‌هایشان بسیار مطمئن هستند، اما وقتی همه چیز آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود، کاملاً احساساتی می‌شوند. آنها ممکن است در شرایط سخت یا زمانی که قادر به رهایی از مشکل نیستند، صبر خود را از دست بدهند و احساس ضعف کنند. گاهی اوقات، افراد دیگر ممکن است از مزایای متولدین آبان استفاده کنند. این افراد از نظر عاطفی آسیب پذیر هستند و ممکن است به راحتی با اطرافیان خود باز شوند.

    از آنجایی که مردم اغلب آبان متولد شده را افرادی نرم، شایسته و متواضع می بینند، اغلب در هنگام عصبانیت دچار سوء تفاهم می شوند. در چنین مواقعی، دیگران ممکن است تصور کنند متولدین آبان فردی خودمحور هستند و خیلی به هماهنگی علاقه ندارند، اما این درست نیست.

    زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند. زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند.

  • چگونه جلوی اشتهامو بگیرم
  • رنگ‌های سفید و سیاه متناسب با این ماه و رنگ‌های سفید و آبی رنگ‌های شانس متولدین این ماه هستند.

    مرد متولد آبان می تواند با زنان متولد اردیبهشت ازدواج کنند. زیرا زندگی با زنان متولد اردیبهشت می تواند برای متولدین آبان بسیار خوب باشد. زیرا متولدین اردیبهشت و آبان با یکدیگر بسیار سازگاری دارند.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    افراد مختلف با توجه به تاریخ تولد، روز، ساعت و ماه‌هایشان ویژگی‌های متفاوتی دارند. این ویژگی‌ها به ما می‌گویند که یک شخص چه نوع آدمی است. از این رو امروز اینجا هستیم تا برخی از ویژگی های شخصیتی که در بین متولدین آبان ماه کاملاً رایج است را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر متولد آبان هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه بخوانید: خصوصیات مرد متولد آبان ماه 

    افرادی که در ماه آبان متولد شده اند کاملا خلاق هستند. اگرچه خلاق بودن به این راحتی ها نیست، اما برای کسانی که در ماه آبان متولد شده اند هرگز سخت نیست. نوآور و خلاق بودن برای آنها کار سختی نیست. آنها همیشه علاقه مند هستند که به چیزی خارج از چارچوب فکر کنند و سپس در هر کاری که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که متولدین آبان ماه از زیبایی ظاهری برخوردار هستند. اگر کسی را می شناسید که متولد آبان است، ممکن است موافق باشید که او واقعاً خوش قیافه است و شخصیتی دارد که به سختی می توان در برابر آن مقاومت کرد. نه تنها این، این افراد در حلقه خود بسیار محبوب هستند و دیگران ممکن است به محبوبیت آنها حسادت کنند. یکی از بهترین چیزها در مورد متولدین آبان این است که آنها کار سخت را ترجیح می دهند. برای آنها هیچ میانبری برای دستیابی به اهدافشان وجود ندارد. به همین دلیل، آنها همیشه مشتاق هستند تا مطمئن شوند که می توانند از هر اشتباهی در ساعت یازدهم جلوگیری کنند. آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را از هر کاری که انجام می‌دهند، در حالی که سخت تلاش می‌کنند تا کاری را که به آنها محول شده است، استخراج کنند. برای آنها صد در صد دادن در کارشان مهم است. همچنین، آنها تصور دیرکردن را ندارند.

    عاطفه عاشقانه برای متولدین آبان بسیار جذاب است و از نظر آنها بسیار زیباست. آنها در عشق خود صداقت خاصی دارند و جالب است بدانید کسانی که در عشق صادق نیستند می توانند به خوبی تشخیص دهند و اجازه ورود به قلبشان را ندهند. متولدین آبان به قدری درک بالایی از شریک عاطفی خود دارند که تا زمانی که ریشه مشکل را پیدا نکنند دست از تجزیه و تحلیل آن بر نمی دارند. آنها بسیار احساساتی، پرشور و فعال در عشق و عاشقی هستند. ارتباطات عاشقانه برای آنها مقدس است و از نظر معنوی به آن نگاه می کنند. زمانی که عاشق می شوند دچار خلسه و خودانگیختگی می شوند و فردیت خود را فراموش می کنند و ازدواج از نظر آنها یک پیوند معنوی محسوب می شود. به همین دلیل گاهی در موضوع عشق و عاشقی تا آنجا پیش می روند که خود را «عشاق بدشانس» خطاب می کنند.

    متولدین آبان هر چیزی جز بی وفا خواهند بود. وقتی صحبت از دوستی و رابطه آنها می شود، متولدین آبان همیشه وفادار می مانند. اگر با متولد ماه آبان در رابطه عاشقانه هستید، می توانید با خوشحالی به او اعتماد کنید و دیگر نگران فریب خوردن نباشید. حتی دوستان متولد ماه آبان شما در زمان بحران کنار شما نمی روند و تا آخر با شما خواهند ماند.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگرچه متولدین آبان  افرادی ساکت و متواضع هستند، اما گاهی اوقات ممکن است عصبانی باشند. معمولاً آنها همیشه ترجیح می دهند از دعوا دست نخورده بمانند اما وقتی تحریک می شوند ممکن است عصبانی شوند. شاید ندانید، اما متولد آبان در میان افرادی است که تصمیم می گیرند از کسانی که به آنها یا عزیزانشان بدی کرده اند، انتقام بگیرند. گاهی اوقات، آنها ممکن است خشم خود را کنترل کنند تا آن را به قدرت و اراده خود تبدیل کنند. متولدین آبان از یک قانون سختگیرانه در مورد درست و غلط پیروی می کنند. آنها نمی توانند انتخاب کنند که در صورت مشاهده اتفاق اشتباهی در اطرافشان سکوت کنند. آنها دوست دارند شفاف باشند و همین انتظار را از دیگران دارند. آنها مغرضانه نیستند و هرگاه اتفاقی نادرست در اطرافشان بیفتد، قدم برمی دارند. آنها همچنین مطمئن می شوند که هر نوع سوء تفاهم را برطرف می کنند.

    اگرچه متولدین آبان نسبت به خود و مهارت‌هایشان بسیار مطمئن هستند، اما وقتی همه چیز آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود، کاملاً احساساتی می‌شوند. آنها ممکن است در شرایط سخت یا زمانی که قادر به رهایی از مشکل نیستند، صبر خود را از دست بدهند و احساس ضعف کنند. گاهی اوقات، افراد دیگر ممکن است از مزایای متولدین آبان استفاده کنند. این افراد از نظر عاطفی آسیب پذیر هستند و ممکن است به راحتی با اطرافیان خود باز شوند.

    از آنجایی که مردم اغلب آبان متولد شده را افرادی نرم، شایسته و متواضع می بینند، اغلب در هنگام عصبانیت دچار سوء تفاهم می شوند. در چنین مواقعی، دیگران ممکن است تصور کنند متولدین آبان فردی خودمحور هستند و خیلی به هماهنگی علاقه ندارند، اما این درست نیست.

    زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند. زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند.

  • دعا جهت فروش فوری متاع
  • رنگ‌های سفید و سیاه متناسب با این ماه و رنگ‌های سفید و آبی رنگ‌های شانس متولدین این ماه هستند.

    مرد متولد آبان می تواند با زنان متولد اردیبهشت ازدواج کنند. زیرا زندگی با زنان متولد اردیبهشت می تواند برای متولدین آبان بسیار خوب باشد. زیرا متولدین اردیبهشت و آبان با یکدیگر بسیار سازگاری دارند.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    افراد مختلف با توجه به تاریخ تولد، روز، ساعت و ماه‌هایشان ویژگی‌های متفاوتی دارند. این ویژگی‌ها به ما می‌گویند که یک شخص چه نوع آدمی است. از این رو امروز اینجا هستیم تا برخی از ویژگی های شخصیتی که در بین متولدین آبان ماه کاملاً رایج است را برای شما بیان کنیم. بنابراین اگر متولد آبان هستید، این مقاله برای شماست. در ادامه بخوانید: خصوصیات مرد متولد آبان ماه 

    افرادی که در ماه آبان متولد شده اند کاملا خلاق هستند. اگرچه خلاق بودن به این راحتی ها نیست، اما برای کسانی که در ماه آبان متولد شده اند هرگز سخت نیست. نوآور و خلاق بودن برای آنها کار سختی نیست. آنها همیشه علاقه مند هستند که به چیزی خارج از چارچوب فکر کنند و سپس در هر کاری که انجام می دهند بهترین کار را انجام دهند. این واقعیت را نمی توان انکار کرد که متولدین آبان ماه از زیبایی ظاهری برخوردار هستند. اگر کسی را می شناسید که متولد آبان است، ممکن است موافق باشید که او واقعاً خوش قیافه است و شخصیتی دارد که به سختی می توان در برابر آن مقاومت کرد. نه تنها این، این افراد در حلقه خود بسیار محبوب هستند و دیگران ممکن است به محبوبیت آنها حسادت کنند. یکی از بهترین چیزها در مورد متولدین آبان این است که آنها کار سخت را ترجیح می دهند. برای آنها هیچ میانبری برای دستیابی به اهدافشان وجود ندارد. به همین دلیل، آنها همیشه مشتاق هستند تا مطمئن شوند که می توانند از هر اشتباهی در ساعت یازدهم جلوگیری کنند. آن‌ها می‌توانند بهترین نتایج را از هر کاری که انجام می‌دهند، در حالی که سخت تلاش می‌کنند تا کاری را که به آنها محول شده است، استخراج کنند. برای آنها صد در صد دادن در کارشان مهم است. همچنین، آنها تصور دیرکردن را ندارند.

    عاطفه عاشقانه برای متولدین آبان بسیار جذاب است و از نظر آنها بسیار زیباست. آنها در عشق خود صداقت خاصی دارند و جالب است بدانید کسانی که در عشق صادق نیستند می توانند به خوبی تشخیص دهند و اجازه ورود به قلبشان را ندهند. متولدین آبان به قدری درک بالایی از شریک عاطفی خود دارند که تا زمانی که ریشه مشکل را پیدا نکنند دست از تجزیه و تحلیل آن بر نمی دارند. آنها بسیار احساساتی، پرشور و فعال در عشق و عاشقی هستند. ارتباطات عاشقانه برای آنها مقدس است و از نظر معنوی به آن نگاه می کنند. زمانی که عاشق می شوند دچار خلسه و خودانگیختگی می شوند و فردیت خود را فراموش می کنند و ازدواج از نظر آنها یک پیوند معنوی محسوب می شود. به همین دلیل گاهی در موضوع عشق و عاشقی تا آنجا پیش می روند که خود را «عشاق بدشانس» خطاب می کنند.

    متولدین آبان هر چیزی جز بی وفا خواهند بود. وقتی صحبت از دوستی و رابطه آنها می شود، متولدین آبان همیشه وفادار می مانند. اگر با متولد ماه آبان در رابطه عاشقانه هستید، می توانید با خوشحالی به او اعتماد کنید و دیگر نگران فریب خوردن نباشید. حتی دوستان متولد ماه آبان شما در زمان بحران کنار شما نمی روند و تا آخر با شما خواهند ماند.خصوصیات متولدین آبان مردان

    اگرچه متولدین آبان  افرادی ساکت و متواضع هستند، اما گاهی اوقات ممکن است عصبانی باشند. معمولاً آنها همیشه ترجیح می دهند از دعوا دست نخورده بمانند اما وقتی تحریک می شوند ممکن است عصبانی شوند. شاید ندانید، اما متولد آبان در میان افرادی است که تصمیم می گیرند از کسانی که به آنها یا عزیزانشان بدی کرده اند، انتقام بگیرند. گاهی اوقات، آنها ممکن است خشم خود را کنترل کنند تا آن را به قدرت و اراده خود تبدیل کنند. متولدین آبان از یک قانون سختگیرانه در مورد درست و غلط پیروی می کنند. آنها نمی توانند انتخاب کنند که در صورت مشاهده اتفاق اشتباهی در اطرافشان سکوت کنند. آنها دوست دارند شفاف باشند و همین انتظار را از دیگران دارند. آنها مغرضانه نیستند و هرگاه اتفاقی نادرست در اطرافشان بیفتد، قدم برمی دارند. آنها همچنین مطمئن می شوند که هر نوع سوء تفاهم را برطرف می کنند.

    اگرچه متولدین آبان نسبت به خود و مهارت‌هایشان بسیار مطمئن هستند، اما وقتی همه چیز آنطور که انتظار می‌رود پیش نمی‌رود، کاملاً احساساتی می‌شوند. آنها ممکن است در شرایط سخت یا زمانی که قادر به رهایی از مشکل نیستند، صبر خود را از دست بدهند و احساس ضعف کنند. گاهی اوقات، افراد دیگر ممکن است از مزایای متولدین آبان استفاده کنند. این افراد از نظر عاطفی آسیب پذیر هستند و ممکن است به راحتی با اطرافیان خود باز شوند.

    از آنجایی که مردم اغلب آبان متولد شده را افرادی نرم، شایسته و متواضع می بینند، اغلب در هنگام عصبانیت دچار سوء تفاهم می شوند. در چنین مواقعی، دیگران ممکن است تصور کنند متولدین آبان فردی خودمحور هستند و خیلی به هماهنگی علاقه ندارند، اما این درست نیست.

    زنان پیچیده و ماجراجو و پر از هیجان نمیتوانند در کنار مرد آبان خوشحال زندگی کنند. زنان ساده، چه از لحاظ ظاهر و چه از لحاظ فکری میتوانند زنان مناسبی برای این مردان باشند.

  • چگونه شماره شبا کارت را بگیریم
  • رنگ‌های سفید و سیاه متناسب با این ماه و رنگ‌های سفید و آبی رنگ‌های شانس متولدین این ماه هستند.

    مرد متولد آبان می تواند با زنان متولد اردیبهشت ازدواج کنند. زیرا زندگی با زنان متولد اردیبهشت می تواند برای متولدین آبان بسیار خوب باشد. زیرا متولدین اردیبهشت و آبان با یکدیگر بسیار سازگاری دارند.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *