چطور خامه فرم گرفته درست کنم

خواص دارویی و گیاهی

چطور خامه فرم گرفته درست کنم
چطور خامه فرم گرفته درست کنم

خامه فرم گرفته یکی از روش ها برای تزیین کیک و دسرهای مختلف است. به جای خرید خامه فرم گرفته حاضری می توانید با خامه صبحانه آن را درست کنید.

خامه پاستوریزه : 2 لیوان شکر : 1/2 لیوانخامه ای مناسب فرم دادن کیک است که دارای حداقل 30 درصد چربی و بیشتر باشد ، این نوع خامه در جهان به وپینگ کرم معروف می باشد ، این خامه به راحتی با همزن فرم گرفته و منسجم و سفت می شود.بدلیل مشکل در دسترسی به ابن نوع خامه می توانید از خامه های قنادی که بصورت کیلویی در فروشگاه های لوازم قنادی به فروش می رسند استفاده کنید اما اگر تنها خامه صبحانه در اختیار دارید در این بخش می آموزید که چگونه به آن فرم دهید.

 

 

چطور خامه فرم گرفته درست کنم

ابتدا آب اضافی خامه را دور بریزید .خامه را درون کاسه فلزی بریزید و نصف شکر را به آن اضافه کنید و کمی مخلوط نمائید ( هم نزنید فقط شکر لابلای خامه برود کافی است ) سپس درون فریزر قرار دهید تا خامه یخ بزند.کاسه حاوی خامه را به مدت 30 دقیقه درون فریزر قرار دهید ( خامه باید یخی شود اما تا اندازه ای که بتوانید رگه های یخی در خامه مشاهده کنید ) ، اگر رگه های یخی ایجاد نشد مدت زمان بیشتری در فریزر قرار دهید.

 

خامه یخی را درون کاسه ای بریزید ( ظرف باید بزرگ باشد چون حجم خامه چند برابر می شود ) و با همزن برقی شروع به هم زدن خامه کنید.در ابتدای هم زدن خامه کاملا شل می شود ، همچنان با همزن بزنید ( 5 – 10 دقیقه زمان می برد ) تا خامه یکدست شود سپس باقی مانده شکر را اضافه کنید.خامه را تا جایی بزنید که اثر پره های همزن روی خامه باقی بماند و با برگرداندن کاسه خامه نریزد.

 

 

پس از آماده شدن خامه می توانید 2 قطره از اسانس مورد علاقه تان را به خامه اضافه کنید و برای تزئین کیک و … استفاده نمائید.خامه اضافه را می توانید درون فریزر در ظرف در بسته نگهداری کنید و برای استفاده مجدد فقط باید با همزن چند دقیقه خامه را بزنید تا مجدد فرم بگیرد.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : irancook.ir

 

 

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

چطور خامه فرم گرفته درست کنم

می پسندم

ا سلام برای شما کلیپ های آموزشی و کاربردی را آماده کرده ایم امیدوارم از دیدن این آموزش ها لذت ببرید.
در این ویدیو آموزشی برای شما نحوه ساخت خامه فرم گرفته برای تزئین رو کیک را آماده کرده ایم.
مواد لازم شامله :
خامه با چربی 30 درصد به بالا
وانیل مایع
پودر قند
در ابتدای کار خامه ای که دارید را به داخل دستگاه میکسر می اندازید.سپس نوبت به اضافه کردن وانیل می شود تقریبا نصف قاشق چای خوری وانیل مایع به خامه اضافه می کنید.
نوبت به اضافه کردن پودر قند می رسه که باید یک چهارم پیمانه پودر قند به خامه اضافه کنید.
سپس با روشن کردن میکسر مواد را به خوبی مخلوط می کنیم دقت داشته باشید که اگر زیاد مخلوط را هم بزنید به کره تبدیل می شود پس در زمان مناسب هم زدن را قطع کنید.
باید مقداری هم بزنید که خامه سفت شود و به راحتی حرکت نکند در این حالت خامه فرم گرفته ما آماده می باشد. و می توانید از آن برای تزئین روی کیک هایی که می پزید استفاده کنید.

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

خامه فرم گرفته به ویپینگ کریم نیز معروف است که بهتر است برای تزیین شیرینی ها و کیک های خانگی این نوع خامه را خودتان در منزل تهیه کنید. در ادامه این مطلب طرز تهیه خامه فرم گرفته را با دو روش مختلف به شما کدبانوهای عزیز و گرامی آموزش می دهیم.

از خامه فرم گرفته برای تزیین انواع کیک و شیرینی استفاده می شود و شما می توانید این نوع خامه را در منزل به راحتی تهیه کنید برای طرز تهیه خامه فرم گرفته روش های متفاوتی وجود دارد که در هر کدام از این روش ها توسط همزن برقی و یا همزن دستی خامه هم زده می شود و از این طریق هوا وارد خامه می شود و باعث می شود تا خامه سبک و فرم گرفته شود.

ژله بریلو، خامه فرم گرفته و شکلات روی کیک از انواع موادی هستند که برای تزیین کیک ها و شیرینی های مختلف مورد استفاده می شوند و شما می توانید به آسانی این مواد تزیینی را در منزل تهیه کنید.

برای تهیه خامه فرم گرفته می توانید از پودر خامه و یا خامه صبحانه استفاده کنید که در ادامه این مطلب روش تهیه خامه فرم گرفته را با این روش مختلف به شما عزیزان آموزش می دهیم.چطور خامه فرم گرفته درست کنم

ابتدا ظرف شیشه ای درب داری را تهیه کنید و آن را به مدت چند دقیقه درون فریزر قرار دهید تا به طور کامل سرد شود سپس خامه را باز کنید و آب خامه را به طور کامل خالی کنید.
خامه و شکر را درون ظرف شیشه ای خنک شده بریزید.

با کمک چنگال مخلوط خامه و شکر را به مدت 10 ثانیه هم بزنید تا به خوبی با یکدیگر ترکیب شوند.

سپس درب ظرف را به صورت کامل ببندید و آن را به مدت 25 دقیقه در فریزر قرار دهید تا خامه مقداری یخ بزند. بعد از مدت زمان ذکر شده ظرف حاوی خامه را از فریزر بیرون آورید و خامه را از اطراف به طرف داخل به خوبی هم بزنید و دوباره ظرف خامه را به مدت 20 دقیقه دیگر درون فریزر قرار دهید و بعد از مدت زمان ذکر شده ظرف خامه را بیرون آورید و مراحلی را که ذکر شد را دوباره تکرار کنید.

با توجه به دمای فریزر و دمای محیط ممکن است خامه به یکبار در فریزر قرار گرفتن نیاز داشته باشد و بعضی اوقات نیز ممکن است خامه به 4 بار در فریزر قرار گفتن نیاز داشته باشد در هر صورت خامه موقعی آماده است که به شکل زیر در آید.

در مرحله بعدی طرز تهیه خامه فرم گرفته خامه را با کمک چنگال مقداری هم بزنید و خامه های اطراف ظرف را هم به وسط آن انتقال دهید.
سپس خامه را با کمک درجه تند همزن به خوبی هم بزنید این مرحله از طرز تهیه خامه کیک ممکن است در فصل تابستان نیم ساعت طول بکشد و در فصل تابستان 1.5 ساعت طول بکشد که در انتهای هم زدن خامه باید شش برابر شده باشد و به صورت پفکی و لطیف در آید.

در روش دوم طرز تهیه خامه فرم گرفته ابتدا پودر خامه و پودر قند را درون ظرفی مناسب با یکدیگر مخلوط کنید سپس آن ها را درون کاسه ای بریزید و شیر سرد را در وسط مخلوط خامه بریزید و با دور تند همزن 3 دقیقه مخلوط خامه و شیر را هم بزنید سپس به مدت 8 دقیقه دیگر نیز با دور کند همزن مخلوط خامه و شیر را هم بزنید.

زمانی که جای پره های همزن روی خامه ماند یعنی خامه به صورت کامل فرم گرفته است و شما می توانید از این خامه برای تزیین انواع کیک و شیرینی استفاده کنید.

     

در این مطلب با طرز تهیه خامه فرم گرفته با دو روش مختلف در منزل آشنا شدید که امیدواریم با کمک این دو دستور تهیه بتوانید خامه فرم گرفته را به راحتی در منزل تهیه کنید.

منبع : آرگا



چطوری پوست من را نرم می کنی؟ (لطیف سازی پوست)


بازدید از ارتش تراکوتا یا ارتش سفالی در تور چین



پارک گیاهشناسی استوایی نانگ نوچ



چطور جراحی زیبایی موفقی داشته باشیم؟


چگونه سفری ارزان به استانبول ترکیه داشته باشیم؟


هندوانه شب یلدا را با این ایده های جذاب تزئین کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

چطور خامه فرم گرفته درست کنم

وبسایت



دکتر عطا حیدری فوق تخصص جراحی پلاستیک



خاصیت، بررسی رایگان خواص و مضرات مواد غذایی!

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

چطور خامه فرم گرفته درست کنم
چطور خامه فرم گرفته درست کنم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *