چگونه عکس های شاخ بگیریم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه عکس های شاخ بگیریم
چگونه عکس های شاخ بگیریم

تنها کاری که اکثر ما هنگام گرفتن عکس سِلفی می کنیم این است که دوربین جلویی گوشی را رو به خود گرفته و شاتر را می فشاریم و توقع داریم گوشی معجزه کند و یک عکس بی نظیر تحویل ما دهد!

دست آخر هم تقصیر را گردن کیفیت پایین دوربین گوشی می اندازیم.

واقعیت این است که برای برداشت یک سلفی خوب باید به نکات مهمی توجه کنیم. آنگاه با کمی تمرین و آزمون و خطا خواهیم دید که حتی با دوربین ۱ و ۲ مگاپیکسلی جلویی اغلب گوشی ها می توان سلفی های زیبایی گرفت.

 

به نور توجه کنید

چگونه عکس های شاخ بگیریم

میزان روشنایی می‌تواند تفاوت بین یک عکس خوب و عکس بد باشد، به همین دلیل باید در نور مناسب عکاسی کنید. دقت کنید که نور نور خورشید یا منبع نور قوی دیگری پشت شما وجود نداشته باشد، مگر این که قصد داشته باشید از خود یک شبح بسازید!

 

 

به دوربین نگاه کنید نه به صفحه نمایش

اغلب ما به جای دوربین به صفحه نمایش گوشی نگاه می کنیم. نتیجه در عکس نهایی اینگونه می شود که گویی به چیزی در پایین خیره شده‌ایم!

 

 

خلاق باشید

عکس‌های زیاد و متفاوتی از خود بگیرید و آنها را با برچسب‌ها و افزونه های مختلف به تصاویر جالب تبدیل کنید.

 

 

پس‌زمینه عکس را بلور کنید

با این عمل توجه بیننده به شما جلب می‌شود نه محیط اطراف! البته این ویژگی در اپلیکیشن دوربین جلویی اغلب گوشی ها وجود ندارد اما با نصب برنامه گوگل کمرا مشکل حل خواهد شد.

 

 

مراقب لرزش های ناخواسته باشید

لمس شاتر باعث برهم خوردن تمرکز و لرزش گوشی شده و عکس شما را خراب می کند. برای رفع این مشکل بهتر است از تایمر استفاده کنید. یک اختلاف ۲ ثانیه‌ ای هم کافی به نظر می‌رسد.

 

 

در صورت امکان از دوربین اصلی استفاده کنید

قبول داریم که عکاسی در این حالت کمی دشوار است و شاید مجبور باشید چندین عکس بگیرید تا به کادربندی مناسب برسید اما درنهایت کیفیت عکس ها شما را خشنود خواهد کرد.

 

 

لنز دوربین را تمیز کنید

شیشه‌ جلو دوربین بعد از چند تماس کوچک حسابی کثیف می شود. تفاوت عکس ها با یک لنز تمیز و لنز کثیف، از زمین تا آسمان است!

 

 

از به کاربردن فیلتر‌های زیاد برروی عکس خودداری کنید

چگونه عکس های شاخ بگیریم

 

 

از اپلیکیشن های مخصوص عکس های سلفی استفاده کنید

 

 

مطلب مرتبط : چند نکته جالب راجع به عکاسی سلفی

 

امیدواریم با رعایت این نکات ساده عکس های سلفی بهتری بگیرید.

 

 


کیان


۲۳ مرداد ۱۳۹۷ در ۱۱:۴۳ ق.ظ

با سلام ممنون از مطالب خوب شما تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

لطفا پاسخ را به رقم وارد کنید:

کپی رایت © 2017 _ نقل یا کپی از مطالب تنها با درج لینک مطلب در دوربین دات اینفو امکان‌پذیر است.

پیغام شما دریافت شد و پس از بررسی نمایش داده می شود.

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع فیلم آموزشی و مقالات آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

خیلی از ما عاشق عکس گرفتن با فامیل و دوستان‌مان هستیم، ولی تنها موضوعی که احتمالا آن را دوست نداریم اینست که بین هزاران عکس حتی در یکی‌شان هم خوب نیفتیم. همین موضوع کافی است تا شما کنجکاو شوید که بدانید مدل‌ها چطور اینقدر خوش‌ عکس هستند. حتی اگر خودتان عاشق ظاهرتان باشید باز هم برای خوب افتادن در عکس‌ها لازم است تمرین کنید. خبر خوب این است که خوش‌ عکس بودن مهارتی است که می‌توانید در آن استاد شوید. در این مقاله تعدادی از نکات مورد علاقه‌ی حرفه‌ای‌های عکاسی را می‌خوانید، که به شما یاد می‌دهند چطور همیشه در برابر دوربین خوش‌ عکس باشید. پس بیایید ببنیم که چگونه خوش‌ عکس باشیم.

چگونه عکس های شاخ بگیریم

برای اینکه ببنیم چگونه خوش‌ عکس باشیم، بهتر است اول چشمانتان را کاملا باز کنید. برای غلبه بر این حالت لازم است از عکاس بخواهید تا سه بشمارد. شما چشم‌های خود را می‌بندید و بلافاصله قبل از گفتن آخرین عدد آنها را باز می‌کنید. دیگر اثری از چشم‌های نیمه‌باز یا بسته نخواهد بود!

واضح است که هر وقت سر و کله‌ی دوربین‌ها پیدا می‌شود، همه‌ی ما مضطرب و بی‌قرار می‌شویم پس چرا از قبل در این‌باره کاری انجام ندهیم؟ به عکس‌های قبلی خود نگاه کنید و ببینید کدام را دوست دارید و از کدام‌ خوش‌تان نمی‌آید. الگوی عکس‌های خوب‌تان را پیدا و آن را تکرار کنید.

اگر دل‌تان می‌خواهد موهای براقی داشته باشید اسپری‌های براق‌کننده‌ی مو می‌توانند در لحظه‌ی آخر به کمک شما بیایند تا در عکس‌ها بدرخشید.

می‌خواهید بدانید که چگونه خوش‌ عکس باشیم ؟ اول اینکه تا جایی که ممکن است سرتان را بالا نگه دارید. برای اینکه در عکس غبغب نداشته باشید کمی گردن‌تان را بکشید و صورت‌تان را جلو بیاورید. زاویه‌های عجیب و غریب به صورت‌تان ندهید بلکه سر‌تان را کمی بالا بگیرید. به جای خیره شدن به دوربین به نقطه‌ای در بالای آن نگاه کنید، این نکته به شما یادآوری خواهد کرد که چانه‌‌تان را نیز بالا بگیرید.

دقت کنید اگر کرم‌پودری که استفاده می‌کنید برای پوست شما زیادی روشن باشد در مقابل نورِ فلاش خیلی مشخص خواهد شد. رنگ پوست صورت‌‌تان را با گردن‌تان یکی کنید و اگر رنگ متفاوتی دارد لایه‌ی نازکی از کرم پودر را روی گردن‌تان بزنید.

راه دیگری که به ما می‌گوید چگونه خوش‌ عکس باشیم، اینست که به چشمان‌مان رسیدگی بیشتری کنیم. استفاده از ریمل و فرمژه چشمان شما را که مرکز توجه یک عکس هستند بازتر نشان می‌دهد. برای جلب نظر دیگران به عکس‌تان، لازم است اثرگذاری چشمان‌تان را به حداکثر برسانید. چشمان بازتر نور بیشتری را جلب می‌کند و چشم شما برق خواهد زد.

شاید دیده باشید که یک بازیگر ژست به‌خصوصی را در عکس‌هایش تکرار می‌کند. می‌توانید بالا تنه را اندکی کج کنید تا بین بالا و پایین بدن‌تان زاویه‌ای ایجاد شود. می‌توانید دست راست خود را روی پهلو قرار دهید تا حالتی جذاب پیدا کنید. همچنین می‌توانید صورت خود را به سمت دوربین ببرید.

عکس‌های محبوب‌تان را جدا و با دقت به آنها نگاه کنید. الگوی خاصی در آنها می‌بینید؟ آیا وقتی از زاویه‌ی خاصی به دوربین نگاه می‌کنید خوش‌عکس‌تر می‌شوید؟ یا وقتی با حالت خاصی لبخند می‌زنید؟ سعی کنید دفعه‌ی بعدی که عکس می‌گیرید بهترین حالت خود را تکرار کنید.

از این ترفند قدیمی استفاده کنید و زبان‌تان را پشت دندان‌های‌تان فشار دهید تا خنده‌‌تان زیادی کشیده نشود و مصنوعی به نظر نیاید.

بسیار خب لازم نیست همیشه سبیل و پاپیون مقوایی در دسترس شما باشد. می‌توانید ایده‌ی در دست داشتن وسایل اطراف (لیوان، گل) یا حتی موهای‌تان را به یاد داشته باشید تا دست خالی بودن‌تان به شما ظاهری ناآرام و مصنوعی ندهد.

دوربین را حتی اگر شده اندکی زاویه‌دار بگیرید، با این ترفند عکس بهتری خواهید داشت. اگرچه الزاما توصیه نمی‌کنیم که بی‌وقفه سلفی بگیرید، اما می‌توانید با دوربین گوشی‌تان بهترین زاویه را برای عکسی که قرار است بگیرید پیدا کنید.

اگر به بالا تنه یا شانه‌ها اندکی زاویه در جهت دلخواه بدهید، بلافاصله لاغرتر به نظر خواهید آمد.

از پودر‌های آرایشی مات برای صورت‌تان استفاده کنید تا در عکس‌ها برق نزنید. از مواد درخشان که ظاهر یک‌دست پوست شما را در عکس خراب می‌کنند استفاده نکنید. از ورق‌های جاذب چربی و عرق در صورت نیاز در لحظه‌ی آخر استفاده کنید.

شاید این روز‌ها ژست نشسته روی صندلی نامرئی مد باشد اما این ژست الزاما بهترین حالت عکس گرفتن نیست. وقتی نمی‌دانید چه ژستی بگیرید، دست‌های‌تان را بالا بگیرید، دور صورت‌‌تان کادر ببندید یا مانند عکس بالا با انگشتانتان کمی خلاقیت به خرج بدهید.

کمی رنگ چه روی گونه‌ها چه روی پلک‌ها باعث می‌شود که مشخصات چهره‌ی شما در عکس‌ها برجسته شود.

لازم نیست نابغه باشیم تا بفهمیم چرا بسیاری از نمایشگاه‌های مد و وبسایت‌های لباس‌ مدل‌های‌شان را در برابر دیوارهای سفید قرار می‌دهند. رنگ سفیدِ پس‌زمینه‌ رنگ مو و آرایش شما را برجسته می‌کند، به علاوه به دوربین – در صورت داشتن تنظیمات اتوماتیک – کمک خواهد کرد تعادل رنگی مناسب را پیدا کند تا رنگ پوست شما در عکس خیلی زرد یا صورتی نیفتد.

رنگ‌های طیف قرمز امروزه مورد استقبال هستند و در هر عکسی شما را برجسته خواهند کرد. اما اگر هنوز آمادگی استفاده از این رنگ‌ها را ندارید از طیف‌های خنثی‌تر صورتی‌رنگ برای متمایز کردن لب‌های‌تان استفاده‌کنید. به علاوه اینکه از رژهای رنگ‌ تیره و مات استفاده نکنید زیرا لب‌ها را کوچک‌تر می‌کنند و سن شما را بیشتر نشان می‌دهند.

ابروها علاوه بر اینکه شخصیت و احساس شما را نشان می‌دهند، اغلب تفاوت بین حالت کاملا هوشیار با حالت رنگ و رو رفته را در دوربین ایجاد می‌کنند. اگر می‌دانید که قرار است عکس بگیرید بهتر است کمی ابروهای‌تان را از حالت عادی تیره‌تر کنید زیرا ابروها در عکس کمی روشن‌تر خواهند افتاد.

در قدم اول برای اینکه بدانید چگونه خوش عکس باشیم، بهتر است دستی به سر و ضع موهای خود بکشید. موهای وزکرده و سیخ سیخ در عکس خود را بیشتر نشان می‌دهند، پس مطمئن شوید که موهای‌تان را مرتب کرده باشید. پماد مو یا روغن‌های خشک (dry oil) به شما کمک خواهد کرد. اگر نگرانید که زیاد از حد از این مواد روی موهای‌تان استفاده کنید و ظاهر آنها چرب شود ابتدا کف دست‌تان را به این مواد آغشته کنید و بعد با دست موهای‌ خود را مرتب کنید.

درست قبل از اینکه عکس بگیرید به منبع نور نگاه کنید، این کار باعث بسته شدن مردمک چشم شما می‌شود و دیگر از چشم قرمز در عکس‌ خبری نخواهد بود.

این راه ۵ ثانیه‌ای را امتحان کنید. با دستمال کاغذی صورت خودتان را از عرق و چربی پاک کنید آنگاه گونه‌های‌تان را نیشگون بگیرید تا اندکی قرمز رنگ شوند. بله این کار روشی قدیمی است اما هنوز کارساز است.

چند قطره اشک مصنوعی کمک می‌کند تا چشم‌های شما درخشان‌تر و بیدارتر به نظر برسد.

چگونه عکس های شاخ بگیریم

مستقیم خیره شدن به دوربین زیاد جذاب نیست، به جای آن صورت خود را در حالت سه‌رخ مقابل دوربین قرار دهید تا به ویژگی‌های آن عمق ببخشید.

برخلاف صورت، کمی درخشان کردن نواحی پایین گردن٬ پوست شما را در عکس زیبا می‌کند. اندکی پودر درخشان‌کننده روی استخوان ترقوه و شانه‌های خود استفاده کنید. با این کار جلوه‌ی بیشتری خواهید داشت.

آدم‌هایی که فکر می‌کنند بدعکس هستند معمولا کمتر برای گرفتن عکس ژست می‌گیرند، در حالی که عکاسی بازی میانگین‌هاست. هر چه بیشتر عکس بگیرید، عکس‌های خوب بیشتری از آن میان نصیب‌تان خواهد شد.

قرار گرفتن دقیقا زیر منبع نور سایه‌های عجیبی روی صورت شما ایجاد می‌کند. به جای این کار، روبروی یک منبع نور طبیعی مانند پنجره یا جایی که نور ملایم از اطراف به صورت شما می‌تابد قرار بگیرید.

نگاه کردن به یک لامپ یا چراغ‌های تزئینی جشن‌ها، درخشندگی جذابی به چشمان شما می‌بخشد.

در جواب سوال چگونه خوش‌ عکس باشیم، باید بگوییم کمی طبیعی بخندید. دیگر نگویید سیب! به جای آن به چیز خنده‌داری فکر کنید. حتی بهتر از آن، با عکاس شوخی کنید. یک خنده‌ی طبیعی همیشه بر نوع مصنوعی آن برتری دارد.

خوش‌عکس باشید!

 

برگرفته از: stylecaster brit

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

نویسنده و عضو تیم تحریریه چطور

اين مقاله فقط براي خانمها مفيد بود…

سلام دوست عزیز! برخی از موارد این مقاله همونطور که گفتید مختص خانم هاست. اما نکات بی ارتباط به جنسیت بخش بیشتر این مقاله رو تشکیل میده.
شاید در آینده مقاله ای کار کنیم که نکته های مختص آقایون هم داشته باشه

دستمریزاد خانوم شهیدی

ممنون از نظر لطف شما دوست عزیز

چه مطلب جالبی!
واقعا یک راهنمای جامع برای آدم‌های بدعکسی مثل من 🙂
یک «خدا قوت» هم به خانم شهیدی که ترجمه‌ی بسیار روانی ارائه کرده‌اند.

ممنون از نظر لطف شما دوست عزیز!

مد و زیبایی

علت سیاه شدن ناخن پا و روش‌های درمان آن

قرمزی پوست صورت؛ دلایل و روش‌های درمان آن در خانه

کلاژن سازی پوست؛ ۱۱ ماده‌ای که پوست را جوان و شاداب نگه‌‌ می‌دارد

۱۱ ماسک روغن زیتون برای مراقبت از پوست و تقویت مو

اگر مدام جوش می‌زنید این کارها را انجام ندهید

آخرین مطالب

کتاب نیمار، پسری از برزیل؛ بیوگرافی نابغه برزیلی دنیای فوتبال

۵ فایده‌ برون‌سپاری خدمات حسابداری برای استارتاپ‌ها

راهنمای سفر به لهستان؛ ۱۵ جاذبه گردشگری یکی از زیباترین کشورهای اروپا

علائم سرطان مری چیست؛ علت، انواع و راه‌های درمان آن

خواص مارچوبه؛ ۱۸ خاصیت درمانی این سبزی سرشار از ویتامین K

ترین های جهان


ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸

عجیب ترین قوانین دنیا که با شنیدن آن‌ها بهت‌زده خواهید شد

تمیزترین شهرهای جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

بهترین فیلم های تاریخی جهان که حقیقت را به شما نمایش می‌دهند

بهترین فیلم های ۲۰۱۸ که شما را پای تلویزیون میخکوب می‌کنند

عجایب هفتگانه جهان؛ ۷ بنای حیرت‌انگیز تمدن‌های کهن

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

می خواهید عکسی به یادگار از خودتان بگیرید تا آن را در صفحه ی اینستاگرام بچه های پولدار تهران آپلود کنید یا مثل دوستانتان از خودتان سلفی بگیرید.اما متأسفانه، آنقدر بد عکس هستید که فتوشاپ با آن یال و کوپالش، زیرِ روتوش کردنِ عکس تان سه قلو می زاید. چکار می کنید تا عکس تان سر از صفحه ی ضایع ترین عکس های فیسبوک در نیاورد؟ با ما باشید تا روش های ساده ای برای خوش عکس شدن به شما یاد بدهیم.

۱-اگر از آن هایی هستید که از هر ۱۰ عکس ۱۱ تایش را چشمک می زنید و در بیشتر عکس ها شبیه سرانِ حزب کمونیست چین می شوید، چند لحظه قبل از عکس گرفتن چشمانتان را ببندید و سپس به آرامی باز کنید.

۲-اگر سه لایه غبغب دارید که شما را شبیه مجسمه ی بودا می کند، گردن را بالا کشیده و صورت تان را نیز کمی به سمت جلو سوق دهید. گردن را کمی خم کنید تا پیشانی تان به جلو و چانه تان به زیر برود. یک چیزی شبیه به حالت آماده سازی برای گردن زدن توسط داعش. مطمئناً کمی گردن تان اذیت می شود، اما اگر این چند ثانیه را تحمل کنید بهتر از آن است که افراد از خدا بی خبر با دیدن عکس تان یک عمر برایتان ادای بوقلمون در بیاورند.

۳-بهتر است برای آرایش کردن خود، وسایل بنایی از قبیل بیل و ماله را کنار گذاشته و کاری کنید که خدا را خوش بیاید. نصیحت آرایشگران این است که در هنگام زیر سازی خیلی خود را سفید نکنید زیرا خدای نکرده موقعی که فلش دوربین زده شود از شدت سفیدی شبیه روحِ رفیقِ اسکروج در داستان چارلز دیکنز می شوید. سعی کنید رنگ صورت و گردن تان را با هم مَچ کنید. (معمولاً چون گردن سفید تر است مقدار بیشتری سفید کننده به گردن بمالید)

چگونه عکس های شاخ بگیریم

۴-چشم ها سلاح های پنهان خانم ها برای اغواگری هستند. برای اینکه در عکس چشمان تان شبیه چشم های روباه شود از ریمل و خط چشم و مژه مصنوعی دریغ نکنید. از ما گفتن، بزرگنمایی چشم ها توجه برانگیز خواهد بود.

۵-عکس های خوب تان را کنار هم بگذارید و سعی کنید نقاط تشابه شان را پیدا کنید. در کدام زوایا خوش عکس ترید؟ چه جور لبخندی بیشتر به شما می آید؟ سعی کنید در عکس های بعدی هم بیشتر از این الگوها پیروی کنید.

۶-خندیدن عکس را زیبا می کند. اما خندیدن به شیوه ی اسب های آبی فقط در کانال نشنال جئوگرافیک طرفدار دارد. بازیگران هالیوود برای اینکه موقع خندیدن زبان کوچک شان معلوم نشود، زبان شان را پشت دندان هایشان قرار می دهند تا حواس شان باشد دهان شان بیش از حد باز نشود.

۷-ایرانی ها در زمینه ی ابرو جایی برای پیشرفت باقی نگذاشته اند. نژادمان طوری است که عموماً ابروهایی مشکی، کشیده و پر پشت داریم. با این حال از آنجایی که بر اثر عکاسی ویژگی های فیزیکی کمی ملایم تر از آن چیزی که هستند، نمایان می شوند، بهتر است کمی به ابروهای خود مداد بکشیم تا دل خارجی ها را بیشتر بسوزانیم.

۸-موها را با استفاده از اسپری براق کننده ی مو برق بیاندازید.

۹-اگر چند تار موی تان به صورت پراکنده، قصد همکاری با شما را ندارند و مثل شاخک های سوسک به هوا رفته اند، می توانید از روغن خشک موی سر استفاده کنید. اما به اندازه. اگر می ترسید که زیادی روغن به سرتان بمالید، ابتدا آن را روی کف دست تان بریزید و سپس با استفاده از نوک انگشتان، آن را به موهای تان بمالید تا عکس تان تبدیل به تصویر روی جلد کتاب الکتریسیته ی استاتیک نشود.

۱۰-درست قبل از اینکه شمارش معکوس عکاس تمام شود، به یک قسمت نورانی نگاه کنید. با این کار مردمک چشم تان کوچک می شود و باعث می شود چشمان تان درعکس مثل چشم های خروس قرمز نشود.

۱۱-برای زنده کردن خاطرات تان از کارتون سندباد، به هندوستان سفر کرده اید و روی یک فیلِ نشسته اید. به هیچ وسیله ی آرایشی دسترسی ندارید و می خواهید عکس خاطره انگیزی بیندازید تا ۴۰ سال بعد که در خانه سالمندان نشسته اید، با نگاه کردن به آن عکس حس ماجراجویی تان به قُل قُل بیفتد. با ۲ حرکت ساده خودتان را خوش عکس تر کنید. ابتدا با یک دستمال مرطوب صورت خود را تمیز کنید و سپس یک نیشگون درشت از لپ های خود بگیرید تا لُپ ها یتان شبیه هلو شود.

۱۲-اگر لوازم آرایشی دم دست تان است، رژ گونه را فراموش نکنید. می توانید با رنگ صورتی ملایم سایه ای بر روی گونه های خود بکشید تا عکس تان سه بُعدی به نظر برسد.

۱۳-به افق های دور بنگرید. ژست نگاه کردن مستقیم به لنز دوربین را برای عکس لاتاری گرین کارت امریکا کنار بگذارید، زیرا بدعکسی برایشان ملاک نیست.

۱۴-جلوی یک دیوار سفید بایستید. رنگ روشن پشت زمینه می تواند چهره تان را نورانی تر کند. رنگ سفید باعث می شود تا دوربین بتواند توازن صحیح بین رنگ ها را برقرار کند. با این کار رنگ پوست تان شبیه رنگ پوست سِرِندی پیتی نخواهد شد.

۱۵-اگر می خواهید لب هایتان در عکس بیشتر شبیه لب های توپراک (بازیگر سریال عمر گل لاله) باشد (تا شبیه همیِّت در سریال شمیم عشق) از رژ لب روشن تر استفاده کنید زیرا رنگ های تیره لب ها را کوچکتر و مسن تر نشان می دهند.

۱۶-در تصاویر بیشتری حضور داشته باشید. افرادی که فکر می کنند ” فتوژنیک ” نیستند، اغلب از عکس گرفتن فراری هستند در حالی که حتی عکاس های حرفه ای هم که با سوپر مدل های زیبا همکاری می کنند و می خواهند فقط یک عکس برای روی جلد مجله بگیرند، ۵۰ بار از طرف عکس می گیرند تا بالاخره یکی مورد پسند واقع شود.

۱۷-تصاویری که از بالای سر گرفته می شود بهتر از تصاویری است که از پایین گرفته شده و سوراخ های بینی را نشان می دهد. اگر قد تان از عکاس بلند تر است و دوست دارید که چنین عکسی داشته باشید، یک جایی بنشینید یا اینکه از یک مونوپاد استفاده کنید که تازگی ها مد شده است.

۱۸-از قرارگرفتن در زیر نور مستقیم خودداری کنید مگر اینکه بخواهید عکس تان را برای پوستر فیلم ترسناک بگیرید. برای عکس گرفتن از نور طبیعی یا نور مصنوعی ملایم – که به صورت تان بتابد – استفاده کنید.

۱۹-برای اینکه ژست تان خود به خود در بیاید، سعی کنید یک شیء متناسب با موضوعِ عکس برداری را در دست بگیرید و یا به آن تکیه کنید. مثلاً اگر به بازدید از خانه ی سالمندان رفته اید می توانید یک شاخه گل در دست بگیرد، اگر عاشق هستید می توانید به درخت بید مجنون تکیه بدهید، اگر برای افتتاح یک پروژه ی احداث تیمارستان رفته اید کلنگ در دست بگیرید و اگر برای گرفتن وام ۲۰ میلیاردی و کم بهره از شعبه ی اصلی بانک ملی رفته اید هم می توانید سوار شیرهای سنگی جلوی در بانک شده و عکس بگیرید.

۲۰-یکی از مصنوعی ترین کارهایی که می توانید در هنگام عکس گرفتن انجام بدهید گفتنِ “سیب” است. البته برای عکس های هیئتی چاره ی دیگری هم نیست. یک چارلی چاپلین بود که می توانست همه را در یک لحظه و از ته دل بخنداند . بجای این کار، سعی کنید قبل از گرفتن عکس با عکاس بگو بخند راه بیندازید و جوک بگویید تا خنده تان طبیعی باشد.


پست های مشابه:

من چشمانی خرمایی دارم ولی در عکس هایم یا رنگ چشمانم قرمز و براق است یا رنگ واقعی چشم نیست و همیشه این موضوع عکس های من را خراب می کند و همه از من میپرسند که لنز کذاشته ام یانه
چی کار کنم؟

رنگ قرمز اصولا به دلیل فلاش زدن است.با فلاش خاموش عکس بگیرید و نتیجه را مقایسه کنید

خب اگه گوشیت مدل جدید باشه یه چیزی توی تنظیم عکس هست که بهش میگن red eyes اونو بزن و روی چشای قرمز کلیک کن یه رنگ سبز خاصی پخش میکنه که رنگ چشو بر میگردونه

تو مگه مال دیگران أونا هم داسته باش ند دیگه ولللللللششششششش

اگر با دوربین عکس میگیرید. قبل از عکس گرفتن نور قرمز رنگی روشن میشه. با نگاه کردن به این نور دیگه چشماتون قرمز نمیفته

من کلا عکسام خوب نمیشه.شاید از بیست تا یکی دوتاش خوب بشه.خیلی بده.چشمام سبزه پوستمم تقریبا سبفیده.کلا عکسام ی جور متفاوت با خودم می شه.همه از قیافم تعریف می کنن.خوشگلم ولی عکسام……….
چی کار کنم؟

دمت گرم خیلی باحالی

کلی خندیدم به این مثال ها

مطلب عالی بود داداشی

وبلاگتون عالیه خیلی خوشم اومد از مطالبتون، فقط کاش ی مطلبی هم در مورد اینکه وقتی میخوایم عکس سلفی بگیریم چ ژستایی رو باید ب کار بگیریم رو اینجا قرار میدادین اگ اینکارو بکنین ک لطف کردین. بازم تشکر میکنم ازتون……. مررررررررسی

بینی من اصلا کج نیست اما در عکس ها چه سلفی چه غیر سلفی بینیم خیلی خیلی کج و غیر عادی میوفته و همین عکس هامو خراب میکنه لطفا کمکم کنید.

عالی بود مرسی

من فقط تو عکس های دیگران خوب میفتم خودم خوب عکس نمیگیرم

من اصلا به خودم شباهت ندارم تو عکسم زشششششششششتتم شدید

چگونه عکس های شاخ بگیریم

درکت می کنم ‘-‘
منم همینجوریم

من تو عکس ها فقط لبامو غنچه می کنم أون جوری خوشگل میشم

من کلا بد عکسم.یعنی اصلا خوب نمیوفتم.و مشکل فقط به این هست که خاص نگاه میکنم.باید تمیرین گنم:'(.عالی بود وبلاگت.پوکیدم.♥♥♥♥♥♥

واقعا مطلب خوب و جذابی بود
خیلی لذت بردم:))
در وبلاگم لینک شدین^_^موفق باشین

تشکر از شما

من همه ی عکسام بد درمیان. یه عکس خوب هم ندارم چیکار کنم

سلام
خسته نباشید
من هر وقت سلفی میندازم چشمامو بزرگ نشون میده اینجوری خوشم نمیاد اصلا گوشیمم هانر فور سی هست
لطفا اگه راه کاری دارید برام ایمیل کنید ممنون

من واقعا بد عکسم اصلا عکسام شبیه خودم نیست چشمام قهوه ایه اما تو. عکس مشکی واقعا بد عکسی معضلیه!!!

سلام
من بینی متوسطی دارم اماتوی عکس همیشه بیش از اندازه بزرگ میوفته
همه از قیافم تعریف میکنن اما تو عکس خیلی بدم نمیدونم چیکار کنم کمکم کنید لطفا…..

مرسی

خسته نباشید..مطالب جالبی بود از همه جالتر نظرات بودن کلی خندیدم ممنون

گوشی j710 سامسونگ بگیرید خانمارو مسحور میکنه
یا a7

اقا اومدم ببینم برای عکس گرفتن باید چیکار کنم .. یکی دو جمله اولو خوندم پپاچیدم از خنده .. کلا تا اخر به چشم فآن بهش نگا کردمو روزی یکی دو بار میخونمش

سلام خدمت سایت خوبتون داداش دمت گدم هم خوندیم یا گرفتیم هم کللیییی خندیدم

منم خیلی بد عکسم همه ازم تعریف میکنن اما تو عکس خیلیییییی بد میفتم اصلا شبیه خودم نیس کلا از زندگی سیر میشم

عااااالی بووود..پوکیدم از خندع

ولی ی چیزی..من چشمام درشت و بادومیع،مژهامم بلندع٫٫اینطوری بگم ک هرکی منو میبینع میگع چقد چشمات خوشگلع٫٫ولی تو عکس انگار ن انگار..بد نمیوفتع هااا،ولی اون چیزی ک هستم نمیوفتع!! چیکار کنم؟؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

وبلاگ

دیدگاه

شما می‌توانید از این دستورات HTML استفاده کنید:


می تونی یک نفر رو از ذهنت پاک کنی. ولی بیرون انداختنش از قلبت یه داستان دیگه اس


.Copyright © 2014 All rights reserved

تمام حقوق مادی و معنوی محفوظ می باشد.

Farnet - IT News

اپل‌واچ جمال خاشقجی روزنامه‌نگار عربستانی چگونه به کشف علت مرگ او کمک خواهد کرد؟

آپدیت اندروید 8 برای ال‌جی V20 سرانجام از راه رسید

آنر 8C با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی، اسنپ‌دراگون 632 و دوربین دوگانه معرفی شد

چگونه عکس های شاخ بگیریم

ریزر نسخه ارزان‌تر لپ‌تاپ Blade 15 را با حافظه دوگانه و قیمت 1599 دلار معرفی کرد

هوم هاب گوگل معرفی شد؛ دستگاهی برای عرض اندام دستیار مجازی گوگل در برابر آمازون

فیس‌بوک پورتال، رقیب آمازون اکو شو در دو نسخه معرفی شد

گوگل تا ده ماه دیگر سرویس گوگل پلاس را تعطیل می‌کند

اینستاگرام حالا ویدئوهای طولانی را برای استوری به چند بخش تبدیل می‌کند

معاون دادستان کل کشور: اینستاگرام برخلاف قانون فعال است

گزارش فارنت از نشست خبری مبین‌نت در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۸

بررسی هدفون بیرداینامیک DT880 Pro؛ به شفافیت آلمانی، به دقت بیرداینامیک


بررسی تخصصی دوربین گلکسی نوت 9 سامسونگ

بررسی هدفون نویزکنسلینگ سونی WH-1000XM2؛ فارغ از هیاهوی دنیا!


تماشا کنید: بررسی ویدئویی گلکسی نوت 9 فارنت

بازی فورتنایت در تنها ۲۰۰ روز ۳۰۰ میلیون دلار از iOS درآمد کسب کرده است

نسل جدید نینتندو سوییچ سال آینده از راه می‌رسد

هدست NS Glasses می‌تواند واقعیت مجازی را برای نینتندو سوییچ شبیه‌سازی کند

آیا تماس صوتی تلگرام ایمن نیست؟ پاول دوروف پاسخ می‌دهد

کافه‌بازار ۳۹ ابزار جعلی افزایش فالوور و لایک اینستاگرام را حذف کرده است

حذف ابزارهای جعلی اینستاگرام از کافه بازار به دلیل سرقت اطلاعات کاربران

هک فیس‌بوک اطلاعات ورود ۵۰ میلیون کاربر را فاش کرد

تماشا کنید: این ویدئو فضانوردان را در هنگام عکسبرداری در کره ماه در 47 سال پیش نشان…

ایرانسل با ناشران کتاب‌های کودک و نوجوان همکاری می‌کند

معاون وزیر ارتباطات: مخابرات باید ۱۸۰۰ میلیارد تومان به مشترکان برگرداند

آیفون XS، آیفون XS مکس یا آیفون XR؛ کدام‌یک برای شما مناسب‌تر است؟

راهنمای خرید گوشی پرچم‌دار (۲ تا ۳ میلیون تومان)؛ فروردین‌ماه ۹۷

راهنمای خرید گوشی میان‌رده (یک تا دو میلیون تومان)؛ فروردین‌ماه ۹۷

راهنمای خرید گوشی اقتصادی (۵۰۰ هزار تا یک میلیون تومان)؛ فروردین‌ماه ۹۷

هنگام گرفتن یک عکس معمولی ژست های رایج بسیاری وجود دارد که می توانیم هریک از آنها را امتحان کنیم، اما هنگام سلفی گرفتن، ژست ها بسیار متفاوت هستند.

با جست و جوی واژه #Selfie در اینستاگرام، با 122 میلیون عکس سلفی مواجه می شوید. اما پیدا کردن سلفی ای که سوژه آن به خوبی در عکس افتاده باشد، کار سختی است. دلیل آن هم سخت بودن کنترل همزمان دوربین و ظاهرخود است. در ادامه مطلب چند نوع ژست و هم چنین چند نکته برای گرفتن سلفی های بهتر، خلاقانه تر و جذاب تر به شما پیشنهاد می کنیم.

وقتی درباره سلفی حرف می زنیم، اغلب به عکسی فکر می کنیم که خودمان از چهره خودمان گرفته باشیم. اما در واقع اینطور نیست، سلفی عکسی است که خودمان از خودمان گرفته باشیم. چرا از پاهایتان عکس نمی گیرید؟ مخصوصاً زمانی که کفش جدیدی پا کرده اید. یا اینکه می توانید از دست بندی که به مچتان بسته اید یا انگشتری که به انگشتتان است عکس بگیرید. دفعه بعد که قصد گرفتن سلفی داشتید، بهتر است این روش را امتحان کنید.

یکی از مسائلی که اغلب در هنگام سلفی گرفتن باعث بروز مشکل می شود، شلوغ بودن پس زمینه است. افراد و چیزهایی که در پس زمینه وجود دارند، باعث از بین رفتن تمرکز عکس از روی سوژه می شوند. معمولاً این اتفاق هم می افتد که افراد حاضر در پس زمینه به دوربین شما نگاه می کنند. راه حلی که با آن می توانید مشکل خود را حل کنید این است که کادری ببنیدید که چهره شما کاملاً کادر را پر کند. کادر بسته بهترین روش برای از بین بردن مشکلات اینچنینی است.

یک راه معمول و ساده برای اینکه کادر بسته داشته باشیم، نزدیک کردن گوشی به خود است. اما مشکلی که در این مواقع اتفاق می افتد این است که به دلیل واید بودن اغلب لنزهای گوشی های همراه، سوژه موجود در مرکز عکس یعنی بینی بزرگ و کشیده می افتد و نسبت به بینی، چشم که از مرکز عکس فاصله دارد ریز و کوچک می افتد. برای از بین بردن این نقیصه نیز، کافی است دوربین را کمی از خود فاصله داده و به جای آن اندکی ( تا حدی که کیفیت تصویر از بین نرود ) از زوم استفاده کنید. اندکی زوم کردن مشکل را حل خواهد کرد.

همه عکاسان قانون یک سوم را می دانند، اما هنگام گرفتن سلفی آن را فراموش می کنند. بهترین مکان برای قرار دادن چشم در عکس، حدوداً روی خطی است که یک سوم از کادر را از بالای آن جدا می کند. در عکسی که به عنوان نمونه قرار داده ایم، به خوبی استفاده از این ایده را می بینید. همچنین بهتر است چشم ها به یک سمت کادر متمایل تر باشند. قرار دادن چشم ها در سمت چپ یا راست کادر، اغلب بسیار جذاب تر از قرار دادن آن در وسط کادر است.

در وان حمام پر از آب دراز بکشید و صورت خود را از آب بیرون بیاورید و درحالی که حبابها دور صورت شما را احاطه کرده اند سلفی بگیرید. البته مواظب باشید که گوشیتان را به آب نیاندازید.

این نوع سلفی بسیار جذاب و منحصر به فرد خواهد بود و قطعاً بهتر از سلفی گرفتن درحال خوردن چیز برگر خواهد بود.

زمانی که سلفی می گیرید، دو روش کلی برای این کار دارید. گرفتن گوشی با یک دست یا دو دست.

وقتی از دو دستتان برای گرفتن سلفی استفاده کنید، تسلط بیشتری بر گوشی خواهید داشت. علاوه بر آن، با دور کردن گوشی از خود، بازوهایتان نقش گوشه های کادر را ایفا خواهند کرد. در این روش بهتر است مواظب باشید که دستهایتان جلوی لنز را نگرفته باشند.

چگونه عکس های شاخ بگیریم

1 . از زوایای مختلف سلفی بگیرید.

سرتان را به چپ و راست بچرخانید و در نمایشگر گوشی ببینید در کدام حالت جذاب ترید. معمولاً هر کدام از ما از یک سمت چهره جذاب تر به نظر می رسیم. بهتر است همیشه سمت جذاب چهره خود را به سمت لنز متمایل کنید.

اعداد و حروف اختصاری روی لنز دوربین‌های عکاسی به چه معنا…

40 تمرین کاربردی برای افزایش خلاقیت در عکاسان

2. شانه های خود را جابه جا کنید.

اگر در کادر هر دو شانه شما دیده می شوند، بهتر است با کمی چپ و راست کردن آنها، جایی را برای آنها انتخاب کنید که در آن جذاب تر به نظر می آیید.

3.زیر نور مناسب بایستید.

در جایی قرار بگیرید که نور زیباتر و مناسب تری داشته باشد. اگر در داخل هستید نزدیک پنجره بایستید. نور زیبا مساوی است با سلفی زیبا. چگونه می توان تشخیص داد که نور در چه حالتی چهره شما را زیباتر خواهد کرد؟ دوربین گوشی خود را روشن کنید و آن را مقابل خود قرار دهید. تا آنجا که می توانید زاویه افقی و عمودی خود را نسبت به نور تغییر دهید. ببینید در کدام زاویه بهترین سلفی را خواهید داشت. برای این کار حتی می توانید نسبت به نور دور یا نزدیک شوید. اگر در روز و در محیط خارجی هستید، بهترین زمان یک ساعت بعد از طلوع آفتاب و یک ساعت قبل از غروب آن است.

4. با چیزهای جدید ژست بگیرید.

اگر عینک جدید گرفته اید گزینه مناسبی برای سلفی است. رنگ مو یا مدل موی جدید بهترین زمان برای گرفتن سلفی است. عروسک یا حیوان خانگی هم گزینه مناسبی برای سلفی است.

5.کار جذابی انجام دهید.

هنگامی که در حال انجام فعالیت خاصی هستید اقدام به گرفتن سلفی کنید. هنگام غواصی در اقیانوس، سوار بر جت اسکی یا هر کاری که جذابیت عکس را بیشتر کند.

6.زینت آلات را فراموش نکنید!

استفاده از زیور آلات، کلاه ، یا هر آنچه که اختصاصاً از آن به عنوان وسایل زینتی استفاده می کنید را فراموش نکنید.

7. تکراری نباشید!

لبخند، اخم، جمع کردن لب و لوچه یا درآوردن شکلک. کاری کنید که از یکنواختی خارج شوید.

8. نمای تمام بدن بگیرید.

آینه های قدی برای این کار مناسب هستند. در این روش هم بهتر است بدنتان را به چپ و راست بگردانید و بهترین حالتی که در آن جذاب تر به نظر می رسید را پیدا کنید.

9.سریع ترین و ساده ترین راه برای فشردن دکمه شاتر را انتخاب کنید.

در آیفون این دکمه هم بر روی صفحه نمایش در دسترس است و هم کنار بدنه گوشی و با دکمه صدا می توانید عکس بگیرید. بهتر است در گوشی خود راحت ترین راه را انتخاب کنید.

10.گردنتان را به جلو متمایل کنید.

برای از بین رفتن بزرگ به نظر آمدن چانه و زیباتر افتادن فک، بهتر است گردنتان را به جلو متمایل کنید و کمی از زاویه بالا عکاسی کنید. در این حالت هم با آزمایش و خطا می توانید بهترین زاویه را انتخاب کنید.

Source: improvephotography

مطلب قبلی

تنظیمات دستی دوربین بالاخره با iOS 8 از راه می‌رسد

مطلب بعدی

عکاسان تازه کار حتماً بخوانند : توضیح مفهوم نوردهی (Exposure) در عکاسی به زبان ساده

۱۲ عکس فوق‌العاده گرفته‌شده با پهپادها که به شما احساس پرواز می‌دهد!

اگر می‌خواهید رویداد یا لحظه‌ای را به خاطر بسپارید از آن عکس نگیرید!

پوچی؛ مجموعه تصاویری شگفت‌انگیز و بدیع با عکاسی از آینه‌ای ایستاده در دریاچه نمک!

من واقعا استفاده کردم مخصوصا ایده عروسک خیلی جذاب ترم کرد… یا مثلا رفتم جاهای مختلف خونه که پس زمینم هم جالب تر باشه یا با گلدونای خونه عکسای جالبی گرفتم… واقعا ممنون😊از حالت تکراری درومد

گوشی ال جی وقتی دستتو جلوش بازوبسته میکنی بعد3ثانیه عکس میگیره.خخخخخ

آغا من هر کاری کردم ولی نشد

ممنون
استفاده کردیم.

والا ماهم خوش عکسیم و عکسامونم خیلی خوب میشه
اما دیگه اینقدر خود مرسی نیسیم و هی از خودمون تعریف نمیکنیم بابا فهمیدیم چقدر جذابین حالا راضی شدین؟?لطفا بعد حرفاتون سقف بالا سرتونم بگیرید

من خودم خوش عکس هستم
سلفبام هم همه با مونوپاد هست ک قشنگ تر میشه ولی خب میشه گفت مدل هایی هم ک گفتین خوبه

مرسی از مطالب اما اما در کل من دختره جیگر و خوش عکسیم?

بهترین دوربین برای سلفی سامسونگ و اپل

من هروقت از خودم سلفی میگیرم حتما بعدش باید با فتوشاپ درستش کنم بعدا به کسی نشون بدم .یه همچین استعدادایی دارم من.

مطالب خوبی بود ولی خوب زیاد نمیشه روش حساب کرد به قول دوستان خوش عکسی خودش یه نعمت

سلفی مونده به این که اون روز خوشگل باشی یا نه

من عکس از خودم نمیگیرم ولی وقتی میگیرم شبیه برد پیت میشم
اصن عکس با ادم حرف میزنه خدایی
خدای جذابیت شدم اینروزا
نه نه نه دوس دختر نمیخوام ممنون بخیال من شید من تکپرم
اره خلاصه
بد جوری دختر کش شدم اینروزا

تا دروغی دیگر بدروغ

نفهمیدم چیشداصلا(TT)

والاه=_=

سلفی گرفتن استعداد میخاد
من خیلیل رو دیدم خیلی خوشگلن ولی تو عکس واقعن افتضاح میوفتن ادم باید خوش عکس باشه

اصن خوب نبود دوسش نداشتم???????????????????

چه.جالب!منم.عکسام.ازخودم.خوشگلترمیشن!!توآینه.امتحان.میکنم.نیمرخ.وایمیستم.لبخندمیزنم!!!!

ممنون بابت مطالبتون

منم همیشه بدعکس بودم ولی رعایت این نکته ها خیلی تونسته کمکم کنه

من همیشه سلفیام خوب میشن تعداد خیلی کمی از عکسام رو یکی دیه ازم گرفته همیشه سلفی میگیرم باحال میشه از ایده های جالب استفاده کنین

منم وقتی سلفی میگیرم خودم که نگاه میکنم وحشت میکنم خیلی بد میفته

ببخشید ولی همیشه مقصر کس دیگه هست شاید واقعا مشکل از بینی های ما باشه دیوار کج نیست همیشه

من چشمام درشته ولی توی عکسام چشمام ریز میشه

با سلفی سیتی همه چی حله عالی با این برنامه عکس بگیرید

ینی هیچ کاری نمیشه کرد ادم تو سلفی قشنگ باشه??

بابا سلفی خیلی مسخرس من خداییش بینیم خیلی خوش فرمه ولی تو سلفی یه جوری میفته انگار با ماهیتابه کوبیدن تو دماغم ??

خخخ دقیقا منم همینطورم

ژست هاتونو با عکس توصیح بدید

کیفیت فقط سامسونگ s6 کیفیتش ایفون رو میزاره تو جیب

اینارو ک خودمم میدونستم یه چیز باحال بزارین

خوبه

تر خدا کمکم کنید تو عکس های سلفی و یا حتی غیر سلفی بینیم کج میوفته با اینکه من اصلا بینیم کج نیست از همه ی دوستام و یا حتی خانوادمم پرسیدم میگن بینیت کج نیست ولی تو عکس خیلی کج میوفته تر خدا اگه میتونید راهنماییم کنید

باید بینیتو عمل کنی عزیزم

برنامه سلفی B612 مشکلتو حل میکنه. اغلب ما به تصویری ک تو اینه از خودمون میبینیم عادت داریم و وقتی با دوربین گوشی از خودمون سلفی میگیریم تصویرو با ۱۸۰ درجه اختلاف میبینیم به همین دلیل تصور میکنیم که کج افتادیم, گرچه همون عکس از دید دیگران عادیه و فقط بنظر خودمون ک به این حالت عادت نداریم به این شکل دیده میشیم

از راهنمایی شما تشکر میکنم بسیار مفید بود

بدک نبود

مرسی از راهنمایی هاتون

سلام اگه اهل عکس گرفتنید
برید به لینک زیر و کتاب ژست های عکاسی رو دانلود کنید
کتابی برای هر نوع لباس پوشیدن ژست های متفاوتی رو داره
این فوق العادست و بیش 1000 ژست متفاوت برای آقایون و خانم ها دارهhttp://rgooffice.blog.ir/1394/05/01/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%DA%98%D8%B3%D8%AA-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B9%DA%A9%D8%A7%D8%B3%DB%8C

خیلیم هواوی کیفیتش عالیه.huawei p6 ک کیفیتش محشره.ایییییش بدم میاد ازینا ک با آیفونشون تو آینه قدی عکس میگیرن.

حسودی از بس

خوب! آخش که چی بشه؟

هیچی عکس سلفی بهتری می ندازی?

ههههه….
خدا عکس سلفی و از ما نگیره صلواااااااااااااااات!!!!!!!!!!!!…..

من گوشیم huawei. Y 511 هستش راحت ترین راه واسه دکمه شاتر چیه لفتن بگید

من گوشیم Huawei p6 هست. نمیدونم با گوشی منه یا کلا همه گوشیا اینطوره ک وقتی سلفی عکس میگیری عکسو معکوس میکنه.خیلی قیافه بد میشه.:'(

خخخخخ
خب مثل آینه هست دیگه
تو همه هست
بابرنامه میشه برگردوندش

فبا هر گوشی میشه نه فقط با اندروید

نکات خوبی بود

آره اون voice control فعاله من گرند 2 دارم و خیلی حال میکنم با این قابلیت :)))

توی اس 4 اگه بگید cheese capture smile shoot عکس میندازه که خیلی جالبه من توی نت 4 هم امتحان کردم شد شاید تو بقیه سامسونگ ها هم بشه

تو huawei p6 هم همینطوره با ی لبخند تیکی عکس میگیره.جالبه

سلام
یه سایت ایرانیه که میتونین عکسای سلفی تونو توش آپلود کنین و همه ببینن. اسمش selfigram.ir است. گفتم معرفی کنم شاید بدرد بعضیا بخوره.
با تشکر از سایت خوبتون

قوانین خوبی بود . مرسیییییی.
با هر گوشی ای میشه! نباید حتما اندروید باشه که!

سلام.والا مگه دروغ میگی گوشی گوشیه

آینه های قدی برای این کار مناسب هستند

این تو فیس زیاد دیدم ولی گوشیاشون همه ایفون بود یعنی با گوشی دیگه نمیشه ؟ :d

اون واسه اداشه! :| :))

چرا نشه؟!
مگه آیفون چیه انقدر نگران گوشی خودت شدی؟!
اتفاقا همین آیفون که میگن دوربینش خوبه، تو یه مقایسه با دوربین اس 5 سوسک شده بود
گوشیت اندروید باشه میتونی

چی شده؟؟؟

ههههه خیلی حرفت خنده داره یکی از بیخود ترین وحال به هم زدن ترین دوربین برای سامسونگ یا عکسو تیره نشون می ده و نه رنگ واقعی رو درست نشون می ده اینو من نمی گم برو چهار تا سایتو بگرد بببین که سامسونگ از هواوی هم کم اورده بعدشم کسی که با سامسونگ پلاستیکی تواینه عکس نمی دازه((:

بابا فهمیدیم i phon داری……..چرا حالا انقدر جوش میزنی !؟….نزن زشت میشی…

من سامسونگ نوت ادج دارم دوربینش شانزده مگا پیکسله خیلی هم خوب عکس میندازه از اون ایفون 6 و 6 پلاس که میگی هم گرونتر خریدمش چون بهتره خوشم میاد ازش

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

پربازدیدترین

همراه اول SIM-SD را معرفی کرد؛ استفاده همزمان از سیم‌کارت و کارت حافظه در گوشی‌های…

ایرانسل به مشترکان TD-LTE خود پنج گیگابایت اینترنت هدیه می‌دهد

همراه اول برای اولین بار در کشور سیم‌کارت VIP را معرفی کرد

پیکسل 3 و پیکسل 3XL گوگل سرانجام معرفی شدند؛ با صفحه‌نمایش بزرگتر و…


اپ‌نت: بازی ظهور تمدن‌ها Rise of Civilizations


قیمت میت 20 و میت 20 پرو هواوی فاش شد

سامسونگ از سال آینده جک هدفون را در گوشی‌های خود حذف خواهد کرد

آخرین مطالب

اپل‌واچ جمال خاشقجی روزنامه‌نگار عربستانی چگونه به کشف علت…

آپدیت اندروید 8 برای ال‌جی V20 سرانجام از راه رسید

آنر 8C با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی، اسنپ‌دراگون 632 و دوربین…

نوکیا 3.1 پلاس رسما معرفی شد؛ صفحه نمایش 6.1 اینچی بدون ناچ…

تصاویر رسمی درز کرده میت 20 پرو هواوی همان طراحی مورد انتظار…

ریزر گیم‌پد موبایلی Raiju و ایرفون نویزکنسلینگ Hammerhead را…

گلکسی A9 (2018) سامسونگ با دوربین چهارگانه و اسنپ‌دراگون 660…

ریزر نسخه ارزان‌تر لپ‌تاپ Blade 15 را با حافظه دوگانه و قیمت…

ریزرفون 2 با بدنه شیشه‌ای، دوربین دوگانه و نورپردازی RGB…

سامسونگ از سال آینده جک هدفون را در گوشی‌های خود حذف خواهد…

گوگل قصد اضافه کردن ناچ به پیکسل 3 را هم داشته اما محدودیت…

احراز هویت دومرحله‌ای مبتنی بر اپلیکیشن اینستاگرام عرضه شد

درز تصاویر گلکسی A9 سامسونگ از یک گوشی هوشمند با دوربین…

دیسپلی‌میت فعلا درجه A+ را برای صفحه‌نمایش پیکسل 3 ایکس‌ال…

آپدیت iOS 12.0.1 اپل برای رفع مشکل شارژ و مشکلات وای‌فای…

پیکسل 3 و پیکسل 3XL گوگل سرانجام معرفی شدند؛ با صفحه‌نمایش…

گلکسی A9 (2018) سامسونگ با دوربین چهارگانه و اسنپ‌دراگون 660…

پیکسل 3 و پیکسل 3XL گوگل سرانجام معرفی شدند؛ با صفحه‌نمایش…

تبلت Pixel Slate گوگل رونمایی شد؛ جدیدترین تبلت دو تکه گوگل…

هوم هاب گوگل معرفی شد؛ دستگاهی برای عرض اندام دستیار مجازی…

مطالب ویژه


آموزش جامع اینستاگرام؛ از سیر تا پیاز!

آموزش: چگونه اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقت غیرفعال و از دسترس…


جامع و کامل درباره «تورنت»

آموزش/ چگونه اکانت اینستاگرام خود را پاک کنیم؟

مشترک خبرنامه روزانه فارنت شوید

قدرت گرفته از

خوش آمدید. به اکانت خود وارد شوید.

بازیابی پسورد

گذرواژه جدید به ایمیل شم اارسال خواهد شد

همه اشتباه می کنند. هنگام رشد کسب و کار عکاسیتان، شما بیشتر از آنچه که بتوانید حساب کنید اشتباه خواهید کرد – و در آینده وقتی بعضی از آنها را به یاد می آورید، اعصابتان به هم می ریزد. اشتباهات همه بخشی از روند کار هستند. اما بخشی از کار عکاسی هم این است که بفهمید چطور این اشتباهات را به حداقل برسانید، به خصوص آنهایی که می توانند شما را در مسیرتان به عقب برگردانند. از همکاران خود یاد بگیرید تا بتوانید از اشتباهات آنها اجتناب کنید.

اینها برخی از مشکلات اصلی هستند که عکاسان با آنها دست و پنجه نرم می کنند. تنها برطرف کردن اینها می تواند باعث صرفه جویی در مقدار زیادی پول، و از آن مهم تر، مقدار زیادی از وقت شما شود.

هنگامی که برای اولین بار مجموعه نمونه کارهای خود را ایجاد می کنید، قطعا ممکن است مجبور شوید بعضی از کارها را به صورت رایگان یا با نرخ کم انجام دهید، چون دارید سطح مهارت خود را ایجاد می کنید. این بخش خوب است، اما هنگامی که آن مجموعه نمونه کار را به دست آوردید و به یک کسب و کار کامل تبدیل شدید، نباید خودتان را ارزان بفروشید.

عکاسی ممکن است برای دیگران مانند یک کار تفریحی از روی علاقه و اشتیاق به نظر برسد که شما تنها برای یکی دو ساعت حضور پیدا می کنید، چند عکس می گیرید، و آنها را ارسال می کنید. اما در واقع حرفه عکاسی چیزی فراتر از این است؛ ایجاد مهارت هایتان است، یادگیری در مورد نور، ترکیب بندی، تصحیح اشتباهات در طول مسیر، ویرایش، و یادگیری نحوه کار با مشتریان است. سفر به مکان مورد نظر، پرداخت هزینه، صرف وقت برای بازاریابی جهت گرفتن کار، پرداخت قبض برای روشن نگه داشتن چراغ ها، و تامین معاش خانواده تان است. و در آخر کمی زمان باقی مانده برای لذت بردن از زندگی خودتان است.

یک صفحه گسترده ایجاد کرده و این هزینه ها را محاسبه کنید، تا بدانید برای هر کار باید چه چیزی ایجاد کنید تا دوام بیاورید و رشد کنید. این کار به شما اعتماد به نفس می دهد تا خواستار آنچه که لایق شماست باشید. اگر نمی توانید تمام این هزینه ها را پوشش دهید، یک کسب و کار تمام وقت واقعی را نمی گردانید، شما در دراز مدت دوام نخواهید آورد، و ارزش کار خود را کم می کنید.

چگونه عکس های شاخ بگیریم

از کارهای ارزان و مشتریان ارزان دور بمانید. آنها فقط وقت شما را می گیرند و تقاضای بیشتری می کنند. اگر نیازهای یک مشتری در یک کار خاص ناگهان در نیمه راه تغییر کرد، پول بیشتری از او بخواهید.

هیچ وقت کارها خودشان به سراغ شما نمی آیند، مهم نیست کارتان چقدر خوب باشد. شما باید بیرون بروید و مشتریان خود را پیدا کنید، بنابراین لیستی از انواع مشتری های ایده آل خود و بهترین راه های رسیدن به آنها تهیه کنید.

در شبکه اجتماعی شخصی خود کار کنید، کسب و کارهای محلی را پوشش دهید، در مراسم ها شرکت کرده و خدمات خود را به افراد ارائه دهید. هرچه بیشتر خودتان را آن بیرون نشان دهید، کسب و کار بیشتری به سراغتان خواهد آمد. اما در ابتدا، هر کاری که می گیرید، نتیجه مسقیم تلاش فعالانه شما برای ارتباط برقرار کردن با کسی یا کشف یک استراتژی برای قرار دادن کارتان در مقابل آنها خواهد بود.

عکاسان دیگر می توانند کمک بزرگی در طول مسیرتان باشند. آنها قبلا این مسیر را طی کرده اند، اشتراکات زیادی با شما دارند، و می توانند دوستان خوبی برای شما باشند. از آنها یاد بگیرید و به آنها پیشنهاد کمک بدهید.

شما اغلب برخی از اولین کارهایتان را از عکاسان دیگر خواهید گرفت، چه کمک به آنها باشد و چه گرفتن بخشی از کارهای آنها. بسیاری از عکاسان جا افتاده هنوز هم بخشی از درآمدشان را از کمک به عکاسان دیگر در جامعه خود به دست می آورند.

علاوه بر این، مسئولیت پذیری می تواند برای رشد شما بسیار مهم باشد. یک عکاس را در جایگاه مشابه با خودتان (از لحاظ سطح مهارت و کسب و کار) پیدا کرده و با هم کار کنید. جلسات استراتژی داشته باشید و راهکارهای مناسب و نامناسب را با هم به اشتراک بگذارید. داشتن کسی مثل این در زندگیتان می تواند راهی به سوی موفقیت و عبور شما از سختی ها باشد.

بعضی از عکاسان هستند که شما را به عنوان رقیب خود می بینند. آنها نمی خواهند با شما صحبت کنند یا هم سطح شما باشند. این مشکل آنهاست، و همکاری هایی که شما با عکاسان مشتاق می کنید به هر دوی شما کمک خواهد کرد تا از آنهایی که همکاری نمی کنند، جلو بزنید.

من همیشه این را می شنوم، که چقدر مردم از سرعت پاسخگویی من به آنها، هم در ابتدا و هم در کل روند کار شگفت زده می شوند. این سطحی از قابلیت اعتماد و اطمینان را نشان می دهد، و علاوه بر این که به افراد کمک می کنید تا بخواهند با شما کار کنند، باعث می شوید که بخواهند به شما رجوع نیز بکنند. هرچه قابل اعتمادتر باشید، مشتریان شما بیشتر می خواهند که هر طور می توانند به شما کمک کنند.

حتی اگر درخواست کار نیست، باز هم سریع پاسخ دهید. شما هیچ وقت نمی دانید چه موقع یک گفتگوی گاه به گاه یا مشاوره ای که می دهید، به یک کار یا ارجاع تبدیل خواهد شد. اغلب، به هیچ چیزی تبدیل نمی شود، اما زمانی که یک یا دو مورد از ۱۰ مورد آنها به کار تبدیل شود، در بلند مدت، بیشتر خواهند شد.

یک عکاس ماهر بودن تنها مربوط به ایجاد تصاویر زیبا نیست. یک جنبه مهم کسب و کار عکاسی این است که چطور کار را از ابتدا تا انتها مدیریت کنید، و اغلب مهم ترین بخش کار ابتدای آن است، زمانی که شما شرایط و الزامات را مشخص می کنید.

واقعا سخت است که بدانید یک مشتری برای کار چه چیزی را پیش بینی می کند، بنابراین پرسیدن چند سوال به شما کمک می کند. این کار حتی به آنها نیز کمک می کند تا بفهمند چه چیزی می خواهند، چون بسیاری از آنها هیچ تجربه ای از استخدام یک عکاس حرفه ای ندارند. توجیه قیمت کارتان زمانی که در مورد مراحل کار با آنها صحبت می کنید نیز می تواند به شما کمک کند.

مطمئن شوید که آنها می دانند که اگر پارامترهای کار تغییر کند (از طریق تصمیمات آنها)، شما باید برای کار اضافی هزینه بیشتری بگیرید. اکثر مشتریان فکر می کنند که اضافه کردن چیزی که از قبل مشخص نشده چیز مهمی نیست، اما این کار بیشتری است که آنها به شما می دهند که از ابتدا مطرح نشده بود. این اتفاق خیلی اوقات پیش می آید، بنابراین برای کسب و کار عکاسی شما بسیار مهم است که یاد بگیرید چطور به درستی به آن رسیدگی کنید.

همانند آخرین نکته، در حالی که هر دوی شما باید در مورد هر پروژه عکاسی به توافق برسید، باید آن شرایط را در یک قرارداد نیز مشخص کنید. بدون یک قرارداد، به راحتی ممکن است سرتان کلاه برود، و بسیاری از عکاسان این مسئله را به شیوه ای سخت و دردناک یاد می گیرند. بهتر این است که یک وکیل استخدام کنید یا از یک دوست کارآشنا کمک بگیرید تا به شما مشاوره دهد.

قرارداد برای تعیین مرزهای پروژه مهم است. زمانی که یک قرارداد داشته باشید که الزامات دقیق مطرح شده را مشخص می کند، اگر محدوده کار تغییر کرد، درخواست پول بیشتر راحت تر خواهد بود.

کارایی یکی از مهم ترین جنبه های کسب و کار عکاسی است، و متاسفانه، سرعت چیزی است که به مرور زمان یاد گرفته می شود. یک سیستم سریع و سازمان یافته برای کار خود ایجاد کنید. یک کار را وارد (import) کنید، انتخاب های خود را گلچین کنید، کراپ کنید، کار پس پردازش را انجام دهید (نور، رنگ، کنتراست، و غیره)، آن را ذخیره (export) کنید، تحویل دهید و برای آن صورت حساب بنویسید. هرچه در این موارد کارایی بیشتری داشته باشید، کمتر وقت تلف می کنید. هیچ چیزی بیشتر از خیره شدن به کوهی از تصاویر ویرایش نشده باعث نمی شود کار یک عکاس به تعویق بیفتد.

اگرچه این نکته ممکن است ساده به نظر برسد، اما کارهایی که ویرایش آنها ممکن است سه ساعت از وقت عکاسان تازه کار را بگیرد، می توانند تنها یک ساعت از وقت یک عکاس با تجربه را بگیرند. من وقتی تازه کارم را شروع کرده بودم، زمان بسیار بیشتری صرف ویرایش یک کار می کردم، و این سازمان دهی و کارایی می تواند زمان بسیار بیشتری برای پرداختن به کارهای دیگر به شما بدهد.

همیشه به مشتری ها بگویید که کار را چند روز بعد از زمانی که فکر می کنید آماده می شود به آنها تحویل خواهید داد. این به شما زمان کافی برای مدیریت کار می دهد و می توانید کار را به موقع تحویل دهید. در این صورت معمولا کار را زودتر از موعد مقرر به آنها تحویل خواهید داد، که باعث می شود حتی بهتر به نظر برسید (به این کار پیش از موعد تحویل دادن می گویند).

به عنوان یک عکاس نه گفتن کار سختی است، به خصوص اگر کسب و کار شما در حال رشد باشد سفارش زیادی نداشته باشید، اما بعضی از کارها یا بعضی از مشتری ها ارزشش را ندارند. اگر به اندازه کافی به شما پرداخت نمی شود و کار برای مجموعه نمونه کار شما خوب نیست، اگر کار با مشتری سخت است و بیش از حد توقع دارد، از خیر آن بگذرید.

بعضی از این مشتری ها عکاسان جوان را طعمه قرار می دهند تا هر چه می توانند از آنها کار بکشند تا وقتی که عکاس به خودش بیاید. اجتناب از این قبیل کارها در زمان شما صرفه جویی کرده و به شما اجازه می دهد تا وقت خود را بیشتر در راستای تلاش های بازاریابی و توسعه کسب و کار خود قرار دهید که شما را خیلی بیشتر از قبول یک کار نامطلوب به جلو می برد.

وقت شما بسیار بسیار مهم است، بنابراین آن را تلف نکنید. گفتن نه می تواند یکی از بهترین تصمیماتی باشد که می گیرید.

اگر یک کسب و کار عکاسی دارید و نکته دیگری برای تازه کارهایی که تازه کارشان را شروع کردند در ذهن دارید، لطفا آنها را در قسمت نظرات به اشتراک بگذارید.

نویسنده: جیمز ماهر (James Maher)

۱۶ شهریور ۱۳۹۶

سلام
لطفا این نوار آبی رنگ رو از بالای صفحه حذف کنین
صفحه رو کوچیک و دیدن متن و عکسها رو مخدوش میکنه
اگه به شکل کلی م حذف نمیکنین امکانی قرار بدین که هر کاربر خواست بتونه اونو حذف کنه
تشکر از زحمات شما

۱۶ شهریور ۱۳۹۶

دو تا تجربه که خودم تو زمینه طراحی و عکاسی داشتم
۱- معمولا دوستان و آشنایان و فامیل ارزش وقت و کار آدم رو نمیدونند، میگن خوب یکی دو ساعته دیگه. بخاطر همین وقتی تقاضای پول میکنی تعجب می کنند و معمولا ناراحت میشن. برای اینکه این مشکل پیش نیاد یه لیست درست کنید و اول کار بهشون نشون بدید تا بدونند چقد هزینه داره. مقررات و قوانین کاری رو هم بنویسید و در اختیارشون قرار بدهید. برای فامیل و دوست و آشنا هم تخفیف در نظر بگیرید تا ناراحت نشن
۲- مواظب بعضی از افراد … باشید، بعضیها میان و از شما تقاضای کار میکنن و بعد از کار با وجود اینکه کار شما خوبه الکی از کار ایراد میگیرن (معمولا هم جلبک تر از این حرفها هستند که بدونند ایراد کار چیه). وکلی عکس رو ازتون به قیمت چند غاز میگیرن. به همین خاطر از هر عکسی که به مشتری تحویل میدهید پول بگیرید (حتی اگر داغون ترین عکس باشه ).

۱۶ شهریور ۱۳۹۶

خیلی عالی بود مرسی

لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چگونه عکس های شاخ بگیریم

دیدگاه


نام کاربری


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


چگونه عکس های شاخ بگیریم
چگونه عکس های شاخ بگیریم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *