فال روزانه متولدین دی ماه زن

فال امروز متولدین دی

فال روزانه متولدین دی ماه زن

فال روزانه و ماه تولد برای متولدین دیماه

متولدین این ماه عموماً افرادی گندگون با قدی متوسط، چرب زبان، غیور، عجول و خود بزرگ بین هستند. نقطع ضعف آنها این است كه دهن بین و زود تأثیر بوده و در مقابل مهربانی و عطوفت دیگران زود تسلیم هستند.

آنان انتقاد كننده اما امتقادپذیر نیستند. در عین حال برخی از آنان سخنور و صاحب فضل و هنر هستند. از لجاظ شغلی، صنعت كشاورزی و دامداری با اینان سازگار است. این افراد اغلب از فرزندان خود نفع می‎برند.

متولدین این ماه اغلب بیماریشان از سردی و خشكی و درد شكم و درد كمر است. هلیله زرد و رازیانه همراه با عسل به صورت معجون برای آنان مفید می‎باشد.فال روزانه متولدین دی ماه زن

این افراد هرگاه از سن سه سالگی ودو خطر بگذرند، به عمر طبیعی و طولانی خواهند رسد. انگشتر یاقوت برای آنان خوش یمن و سازگار است.

زنان متولد این ماه عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه ا مشكل بزرگی مواجه می‎شوند.

اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند. سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

با ورود مریخ به خانه چهارم از 9 تیرماه، خانه یازدهم را تحت تأثیر قرار می دهد كه ارتباط مستقیمی با روابط دارد.

طبق طالع بینی ازدواج دی ماه 1400، این تأثیر ممکن است باعث ایجاد آشفتگی در روابط شما شود.

  • دکلمه چگونه فراموشت کنم مسعود فردمنش
  • به احتمال زیاد شما شاهد تلاطم رو به رشد در روابط خود بین 20 شهریور تا 24 آبان خواهید بود، بنابراین هر موقعیتی را با نهایت صبر و تحمل پشت سر بگذارید، زیرا ممکن است پرخاشگری اوضاع را بدتر کند.

    هر فکری که باعث پرخاشگری و عصبانیت شود باید در همان لحظه از بین برود.

    بنابراین، تعادل و هماهنگی را در زندگی زناشویی خود به هر قیمتی حفظ کنید. متولدین برج جدی باید در موقعیت های حساس صبور باشند و آرامش خود را حفظ کنند.

    زمانی که مریخ که از طریق خانه چهارم حرکت می کند، بسیاری از روابط را تحت تاثیر خود قرار می دهد. در بازه های یاد شده در برقراری رابطه با عزیزانتان باید محتاط عمل کنید و در مورد حساسیت اعضای خانواده خود دقت کنید.

    برای حفظ صلح و هارمونی در زندگی زناشویی باید در مورد دیدگاه های همسرتان بیشتر صبور باشید و با ملایمت بیشتری رفتار کنید.

    آلامتو به صورت روزانه فال روز تولد شما را راس ساعت 15:00 روز قبل قرار میدهد و شما می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از اوضاع طالع بینی فردای خودتان آگاه شوید.

    صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

    مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

    فال روز تولد: اگر نسبت به آنچه در زندگیتان می گذرد احساس بیقراری و حساسیت بیش از اندازه داشته اید، امسال به شما کمک خواهد کرد در زندگیتان پیش بروید و کارهایی که مدت ها به تعویق انداخته بودید را به انجام برسانید. امسال انگیزه ها و اهدافی که برایتان ناشناخته بوده اند را خواهید شناخت و گذشته ها را پشت سر گذاشته و برای تصمیم گیری با چشم باز آماده خواهید بود. . اکنون زمان آن فرا رسیده است که به دیگران نشان دهید که طی این مدت چه چیزهایی کسب کرده اید. در ماه های گرم امسال منتظر یافتن گرمای عشق باشید ولی منطقتان را به کلی کنار نگذارید.

    امروز بالاخره یک راهی برای پرت کردن حواس خودتان از انجام کارهای مهمی که در انتظارتان هستند خواهید یافت!! با وجود برنامه هایی که برای امروزتان چیده بودید مدام به دنبال تجربه های تازه ای هستید که شما را از کارهایتان عقب خواهند انداخت. اگر می خواهید در این زمینه به موفقیت دست پیدا کنید نباید اجازه بدهید ترس هایتان محدودتان کنند. به نفعتان است که به جای رویاپردازی کردن در مورد رابطه عاطفیتان چشم هایتان را به روی حقایق باز کرده و دست از خیال های بی پایه و اساس بردارید. اتفاقاتی خواهد افتاد که شما را در مواجه با افراد جدیدی قرار می دهد، این افراد می توانند موقعیت های بسیار خوبی جلوی پای شما بگذارند و شما را بیش از پیش خوشحال کنند. حواستان باشد در بیان نظراتتان روحیه شوخ طبعی خود را حفظ کنید تا بعدا پشیمان نشوید وگرنه حرف هایی خواهید زد که از گفتنشان پشیمان می شوید.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    امروز وقت آن رسیده که توجه لازم را به کارهایتان بکنید و اقدامات لازم را در رابطه با آنها انجام دهید، در غیر این صورت قبل از آن که فکرش را بکنید به مشکل برخواهید خورد. کمی داشتن کنترل روی نفستان و محدود کردن به موقع آن پیشرفت شما را به حداکثر خواهد رساند. ورق دارد به نفع شما بر می گردد و تلاش های بسیاری که کرده اید بالاخره به بار خواهند نشست و به شکل فرصت های تجاری و یا افزایش درآمد نتیجه خواهند داد. در نتیجه راهنمایی که به شخصی کرده اید، او حالا در جایگاهی است که می تواند به شما در پیش برد اهدافتان کمک بسیاری بکند. از فشار های عصبی و امور مالی ولو برای زمانی کوتاه فاصله بگیرید تا روحتان به آرامش برسد. برای نیتی که دارید با دل خود مشورت کنید. فرصت به وجود آمده باید به نفع شما تمام بشود.

    امروز شما مجبور خواهید بود با موضوعی که این اواخر آن را پشت گوشتان انداخته بودید روبرو شده و آن را مورد رسیدگی قرار دهید. اینقدر از سختی زندگی گله و شکایت نکنید؛ لذت بردن از تک تک لحظات زندگی زمانی که بتوانید دست از سرکوب کردن احساستان به نفع منطق دست بردارید برای شما ممکن خواهد شد. باید در راه رسیدن به خواسته هایتان برای مبارزه کردن آماده باشید. منتظر ننشینید تا اتفاق هایی که انتظارشان را دارید خودبخود بیفتند و خودتان دست به کار شوید و شرایط لازم را فراهم کنید. یک مشاور انتخاب کنید و با او صحبت کنید، نه تنها سبک می شوید بلکه در انتخاب درست هم به شما کمک می شود. از هر فرصتی استفاده کنید تا از زیبایی های زندگی لذت ببرید. به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. شما این روزها شدیدا نیاز به استراحت دارید. کسی که برای عذرخواهی پیش شما آمده از در خانه تان نرانید.

    اگر احساس می کنید که شرایط اعصابتان را چنان بهم ریخته اند که دیگر تحمل بیش از این را ندارید چند نفس عمیق بکشید و خودتان را برای یک غافلگیری خوشایند آماده کنید. شرایط دارند به نفع شما تغییر می کنند، اما این بدان معنا نیست که می توانید نقش و مسئولیتی که در به وجود آمدن شرایط فعلی داشته اید را نادیده گرفته و بی تفاوت از کنار آنها رد شوید. اگر می توانید زمانی را خالی کرده و کمی به خودتان و کارهایی که برایتان خوشایند هستند بپردازید تا از لحاظ روحی آرامش بیشتری داشته باشید. تماسی که از طرف یک دوست، همکار یا هم کلاسی خود دریافت می کنید باعث می شود تا برای بهبود شرایط زندگی خود دست به کار تازه ای بزنید، این موضوع روحیه تان را از این رو به آن رو می کند. شما در حرف زدن مهارت بسیاری دارید و با حرف زدن می توانید بسیاری از مشکلات را برطرف کنید؛ آنچه باید بگویید همین امروز بگویید.

    روابطتان با دیگران این اواخر آنقدر با مشکلات مختلف همراه بوده اند که شاید حتی با خودتان فکر کنید که بهتر است در پیله تنهایی خودتان فرو بروید. اما خوشبختانه امروز اوضاع رو به بهبود پیش خواهد رفت، البته به شرط آن که شما هم تلاش خودتان را به کار بگیرید. آنچه ذهنتان را درگیر کرده است به زبان بیاورید، حتی اگر دیگران از شنیدن آنها خوشحال نشوند. بهتر است بجای این که عزیزانتان در شرایطی دشوار مجبور شوند با واقعیت ها روبرو شوند، اکنون از احساستان با خبر شوند. در مورد اتفاقی که افتاده مهم نیست دیگران چه فکری می کنند، مهم این است که شما بدهکار خودتان نباشید و بتوانید شب سرتان را راحت روی بالش بگذارید. نذرتان را ادا کنید. شخصی که از حد و مرزهایتان عبور کرده برای همیشه از زندگی تان بیرون کنید وگرنه بدهکار هم خواهید شد. باید حال کسی را بپرسید، این تماس را به تاخیر نیندازید.

    کارهایی که مدت ها پیش باید انجام می داده اید روی هم جمع شده اند و به رسیدگی فوری شما نیاز دارند و باید همین امروز انجام شوند. اگر برخی از کارهایتان در برنامه امروزتان جا نمی گیرند منطقی رفتار کنید و به افرادی که در انتظار انجام آنها هستند خبر دهید تا تکلیف خودشان را بدانند. اگر کینه ای قدیمی در دلتان دارید ممکن است با برخوردی ناگهانی احساساتتان فوران کرده و در نتیجه درگیری هایی داشته باشید. مواظب باشید کنترل رفتارتان از دستتان خارج نشود. برای اشتباهی که کرده اید عذرخواهی بکنید و این کار را عقب و پشت گوش نیندازید وگرنه مجبور می شوید بهای بیشتری برایش بپردازید. این روزها با شرایطی روبرو شده اید که نمی دانید واقعاً باید چه بکنید. تحت تاثیر هیچ چیز و هیچ کس قرار نگیرید و از هوشتان بیش از پیش استفاده کنید. به زودی خبری خوشی شنیده یا هدیه ای دریافت خواهید کرد.

    شاید انتظار داشته باشید که امروز برای شما روزی آرام و بی دردسر باشد، اما ناگهان کارها به هم می پیچند و شما مجبور می شوید بیخیال استراحت و آرامش شوید. تمایل زیادی ندارید که در مورد اهداف و برنامه هایتان حرفی بزنید، زیرا هنوز خودتان به نتیجه نهایی نرسیده اید و می خواهید تغییراتی جزئی در برنامه هایتان بدهید. دفاع از هدفی که هنوز خودتان هم در موردش مطمئن نیستید کار ساده ای نیست و ترجیح می دهید تا جای ممکن از این کار خودداری کنید. این روزها متعلق به شماست به شرطی که با هوشیاری از فرصت به وجود آمده استفاده کنید. هر کتاب یک ایده است، از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. جواب سوالی که دنبالش هستید را جایی خواهید خواند. خرید برایتان خوب است اما مراقب جیبتان باشید. شخصی برای همراهی در جایی به سراغ شما خواهد آمد، او را همراهی کنید.

  • چگونه از زعفران برای سقط جنین استفاده کنیم
  • امروز ناگهان نیرویی طغیانگر در درونتان زنده می شود که شما را تشویق می کند بر خلاف آن چه دیگران از شما انتظار دارند رفتار کنید. این رفتار شما قطعا با تمایل ذاتی که به هماهنگ بودن با دیگران دارید در تضاد خواهد بود. درحال حاضر متفاوت بودن برای شما اهمیتی بیش از تطابق و هماهنگی با دیگران دارد، اگر می خواهید دنیایتان را تغییر دهید باید با احساس معذب بودن ناشی از نادیده گرفتن انتظاراتی که دیگران از شما دارند، کنار بیایید. امروز چالش های زیادی در انتظارتان خواهند بود. صحبت با شخصی که بسیار دوستش دارید باعث می شود تا روز بسیار عالی را پشت سر بگذارید. یک پیشنهاد یا نکته جالب از طرف یکی از دوستانتان مطرح می شود. به زودی اطلاعات زیادی در زمینه ای که برایتان تازگی دارد کسب می کنید و ضمنا احساسات جدیدی را تجربه می کنید. منتظر نتیجه یک آزمایش هستید نگران نباشید اوضاع رو به راه است.

    امروز شما انتظار دارید که دیگران هم مثل شما به اطرافیان خود و نیازهایشان حساس باشند و به رفاه و آسایش انسان ها به طور کلی اهمیت بدهند. شما دلتان می خواهد که نظرات خود در این مورد را با دوستان و اطرافیان خود به اشتراک بگذارید و برایتان هم فرقی نمی کند که آنها تمایلی به شنیدن حرف هایتان داشته باشند یا خیر؛به هر حال این نکته را در نظر داشته باشید که اگر می خواهید اثرگذار باشید حرف هایتان را با حالتی صلح آمیز بزنید. علاقمندی های جدید، جستجوهای منطقی و بهبود در روابط از جمله اتفاقاتی است که به زودی تجربه خواهید کرد، گرچه همچنان به نکته نظرات و خواسته های خود لجباز و یک دنده هستید اما هوش و ذکاوتتان شما را در پیش برد یک هدف باری خواهد کرد. کسی که چشم انتظارش هستید به زودی به شما می پیوندد. روزهای خوشی در راه است.

    شما با بی صبری در انتظار فرا رسیدن زمانی بوده اید که ابرها کناربروند و آسمان آبی دوباره پدیدار شود. حالا با شرایط کیهانی به وجود آمده امکان حرکت به سوی جلو فراهم شده است و می توانید افکارتان را بدون هیچ گونه محدودیتی به زبان بیاورید. با این حال باید در نظر داشته باشید که پایتان را بیش از حد از گلیمتان درازتر نکنید. این نکته را به یاد داشته باشید که نباید پل های پشت سرتان را خراب کنید. تا جای ممکن سعی کنید که حرف هایتان را با خونسردی تمام و بدون دعوا راه انداختن بیان کنید. متاسفانه حرفی را بدون تحقیق و بررسی در جمعی به زبان خواهید آورد، یادتان باشد شما قرا نیست همیشه برنده باشید اما در بیانتان باید دقت بیشتری بکنید. در مور معامله ای که به شما پیشنهاد شده بهتر است کمی احتیاط کنید، برخی واقعیت ها به شما گفته نشده. چشمتان به دیدن عزیزی که راه دور دارید روشن خواهد شد.

    امروز طوری به نظر می رسد که انگار اوضاع به رسیدگی فوری شما نیازمند است و حفظ خونسردی و منطقتان در چنین شرایطی کاری چالش برانگیز به نظر می آید. با وجود همه کافیست به احساسات درونیتان گوش کنید تا شما راهنمایی کنند. امروز احساسات شما نسبت به روزهای دیگر شدیدتر هستند و برای شما اهمیت بیشتری دارند، پس از این فرصت استفاده کرده و با کارهایتان به عزیزانتان نشان دهید چقدر دوستشان دارید و تا چه حد برایتان ارزشمند هستند. در یک شرط بندی شرکت خواهید کرد که برنده خواهید شد. به زودی با فردی بسیار دوست داشتنی در ارتباط خواهید بود و با او همکاری خواهید داشت، این موضوع باعث افزایش مهارت های شما در مورد پروژه های جدید کاری می شود. همیشه به این فکر نکنید که تلاش های شما باید مورد توجه قرار بگیرد، به این فکر کنید که مفید واقع می شوید و دوستان خوبی هم پیدا می کنید.

    یکی از استعدادهای ویژه شما این است که رفتارهای عجیب و غریبتان را در چشم دیگران عادی جلوه دهید؛ اما امروز ممکن است دیگران حتی اگر در ظاهر لبخند به لب داشته باشند هم در ذهنشان به دنبال ریشه یابی مشکلاتی هستند که شما را به چنین رفتارهایی سوق داده اند. شما خودتان می دانید که چنین چیزی در کار نیست، پس با خیال راحت ظاهر و باطنتان را یکی نگه دارید و برای خوشایند دیگران به چیزی که نیستید تظاهر نکنید. از لحاظ عاطفی ممکن است روزهای گیج کننده ای را داشته باشید. بهتر است این هفته دست به ریسک بزرگی نزنید. فردی در اطرافتان است که به شما توجه بسیاری دارد، برای آشنایی با او باید سریع تر اقدام کنید این آشنایی می تواند ادامه دار باشد. ممکن است شما درگیر بحث هایی شوید که احساساتتان برانگیخته شود، از مهارت خود در عوض کردن موضوع بحث استفاده کنید. مراقب باشید در تله نیافتید.

    fal roozaneh tasvirezendegi

    فال روزانه متولدین دی ماه زن

    برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

    برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

    نیت کرده ، دکمه را بزنید.

    فال روزانه متولدین دی ماه زن

    اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

    اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

    کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

    مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

    قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

    حرفهای خوب داخل فال به انسان روحیه خودباوری و داشتن شانس‌های بیشتر در زندگی را میدهد

    نام:

    نه
     + 

     = 
    سیزده

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    طالع بینی هندی زن متولد دی

    زن متولد دی فردی است که بعضی اوقات میل دارد سر شوهر خود را به دیوار سنگی بکوبد. او فردی لجوج، مصمم و بعضی اوقات غیر منطقی می شود. این افراد صفات فوق العاده ای برای رهبری کردن دارند.

    زن متولد دی موجودی است پیچیده و درکش مشکل است. او قلبا آرام و جدی است. شما نباید سعی کنید در اولین ملاقات علاقه و توجه خود را به او تحمیل کنید. اگر در وهله اول به نظر کله شق و گریزان آمد ناامید نشوید، زیرا او این ماسک را به مردی نشان می دهد که هنوز او را به درون قلعه خود نپذیرفته است. دوران آشنایی شما بایستی طولانی تر از حد معمول باشد، زیرا او زمان زیادی لازم دارد تا در مورد مسایل حیاتی بتواند تصمیمش را بگیرد. زمانی که عشق او را بدست آوردید، متوجه می شوید که موجودی است آرام، صبور و بسیار بخشنده.

    عجب زن قدرتمندی ! از آنجا كه زن متولد برج دی آكنده از اقداری حیرت آورست و دیگران را به چند بار فكر وادار می كند، برخی فكر می كنند كه اوزنی مرد نماست ، اما نیست. جالب است بدانید دختران متولد دی اغلب با مردانی شل و ول و گاه ترسو پیوند زناشویی می بندند و به این ترتیب رئیس نان آور خانه می شوند. آنها احساس پدری هم می كنند. البته همه آنها با آدمهای ترسو ازدواج نمی كنند. اگر یك روز در فروشگاه زنی را دیدید كه تند تند راه می رود و شوهرش در حالیكه ساك خرید وی را در دست دارد، با عجله به دنبالش میرود. مطمئن باشید زن متولد دی را دیده اید.

    برخی از دختران متولد دی با مردانی ازدواج می كنند كه پله های موفقیت را یكی پس از دیگری طی می كنند ، آنها از ته دل به شوهر خود افتخار می كنند، برای اثبات ادعای ما ، پیشنهاد می كنم دفعه بعد كه سری به بانك زدید، دورو برتان را خوب نگاه كنید پیرمردی را با دفترچه مستمری به همراه نوه خوشگلش می بینید . نه نه نه اشتباه نكنید، آن خانم جوان زیبا همسر اوست و حتماً هم متولد دی است. زنان متولد دی مردان میانسال را خیلی دوست دارند و در ازدواج گاهی به تفاوت سنی 30 سال فكر می كنند . آنها شوهری می خواهند كه برایشان پدری كند .فال روزانه متولدین دی ماه زن

    اما مادری دلباخته بچه هاست و می خواهد آنها را در زندگی راهنمایی كند، خطرات را گوشزد كند و برای عبور از موانع به آنها كمك كند. گاهی فضول است و بیش از اندازه در كار بچه ها دخالت می كند و می خواهد بچه ها به خواسته هایی كه خودش داشته و نرسیده ، برسند. او بسیار دلسوز است و كمك بزرگی برای بچه هاست و هر وقت كه لازم باشد آنها را هل می دهد.

    زن متولد دی نمك زمین است، او مادری معركه است زنی با محبت قاطع، منضبط، تابع مقررات و است. گاهی آنقدر جدی می شود كه درگیری به وجود می آورد، بویژه وقتی بچه ها نوجوان هستند. سر بچه ها داد می زند: آن شكلی بیرون نرو ، مردم چه فكری می كنند. چون زن است احساساتی تر از همتای مردش است. اما هیچ وقت او را مثل آبگرمكن در حال جوشیدن نمی بینید.

    او مصمم است كه شغلی برای خود دست و پا كند و در آمدی هرچند اندك داشته باشد. اغلب این دختران در زندگی باید هدفی داشته باشند و در پی رسیدن به آن تلاش كنند .دختر متولد برج دی هیچ چیز را راحت به دست نمی آورد. او برای رسیدن به خواسته هایش باید صرفه جویی كند و مثل یك درویش زندگی كند . اگر آدم مثبتی باشد، گرفتاری و رنجها را به حساب تجربه می گذارد و سعی دارد تا از اشتباهات و بدبختی ها درس عبرت بگیرد. اما امان از وقتی كه حس شوخ طبعی اش گل كند.

    دختر متولدین دی ،دختری با سلیقه و شیك است. ( به سر و وضعش نگاه نكنید) قیافه مهربان او دیدنی است . برخی از این دختران سرشار از زیبایی و جذبه هسستند و با هوش و تدبیر خود دیگران را میخكوب می كنند .

    طالع بینی هندی سایر ماهها

    فال روزانه متولدین دی ماه زن

    به نیت شما فال شمع گرفتیم. جواب فال شما:

  • چطوری به خارجی
  • » مانعی سر راه شماست که با بردباری موفق خواهید شد آن را از سر راهتان بردارید و به مقصود خود نائل شوید.

    بسیاری از افراد برای آگاهی از وقایع روز و آینده شان خیلی علاقه مند به تجربه فال های گوناگونی روی می آورند،.پیشنهاد می کنیم در ادامه این مطلب شما علاقه مندان به فال و طالع ،فال دی ماه خود را بخوانید.

    ذهن خود را به مسائل حاشیه یی معطوف نکنید. همیشه مسائل مهمتری وجود دارد که به آنها بپردازید. بیشتر وقت شما به حاشیه ها می گذرد و این میزان بازدهی شما را چه از نظر عاطفی در زندگی خانوادگی و چه از نظر مالی در محیط کار کم می کند. به فکر کینه و انتقام از کسی نباشید. گذشت از خطاهای دیگران، در درجه ی اول به خود فرد آرامش می دهد، در این نیمه ی پایانی سال پر از استرس و مشغله ی کاری هستید. مسافرت یک روزه با دوستان داشته اید که کمی از مشغله ی شما کاسته است. اما این نباید باعث شود به فکر مسافرت چند روزه نباشید. تعطیلات را فقط به تفریح و استراحت فکر کنید. 

    این ماه پول قابل توجهی به دستان می رسد که اوضاع زندگی را تا حدی تغییر میدهد ، سعی کنید این تغییر تاثیر خوبی روی خانواده بگذارد و همگی در لذت بردن از آن سهیم بشوید ؛ اگر دچار مشکل شدید با خونسردی موفق به حل آن میشوید.

    شما انسانی خونگرم و دستگیر هستید و تمام دوستان و آشنایان از شما به عنوان الگویی در رفتار و کردار نام میبرند پس سعی کنید این خصلت زیبا را همچنان در خود حفظ کنید و به دیگران نیز انرژی مثبت بدهید. فال روزانه متولدین دی ماه زن

    نباید بگذاری که دیگران با دخالت های شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آنها معتقدند که از روی دلسوزی می خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت آن را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به راحتی می توانی با شرایط جدید، خود را سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.

    با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می آورد. در مورد مسائل کاری می توانی با او مشورت کنی و از کمک های او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده ای ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی. پیشنهاد شراکتی به تو شده که آن را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد به تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را به راه های باریکی می کشاند که گذشتن از آنها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است… 

    اگر تمام دنیا جمع شوند تا خود شما تصمیمی قاطع برای خودتان و زندگی خودتان نگیرید هیچ تغییر مثبت و مناسبی در زندگی تان به وجود نخواهد آمد. عیب بزرگ شخصیت ی شما این است که در اتخاذ تصمیمات مفید و سازنده کاهل هستید و در مقابل، حسن بزرگ شخصیتی شما قدرت مقاومت و پایداری شما در برابر ناملایمات و شداید زندگی است که شما در زندگی گذشته خود نمونه های زیادی از آن ها را دیده اید. شما برای خودتان یک زندگی (کرم ابریشمی) درست کرده اید خارج شوید.

    آدمی خوش قلب و مهربان هستی.اما متاسفانه زود رنجی و با عصبانیت دست به کار می شوی.همین کار نیرویت را کم می کند.دست از وسواس برداراز گفتن سخنان بیهوده خوداری کن.یک قانون مهم را در زندگی ات یاد بگیر:کلام نقره است و سکوت طلا است.بنابراین فقط زمانی که لازم است سخن بگو.از چیزهای خوب و رضیتبخش صحبت کن و دیگران را با سخنانت نیازار.هنگامی که همسرت صحبت می کند.بگذار او بفهمد که به او گوش می دهی و در چشمانش نگاه کن.با این کار رابطه بهتری بین شما شکل می گیرد.هیچ انسانی کامل نیست.سو تفاهم ها و جنگ و دعواها در هر رابطه ای رخ می دهد.خودخواهی و مادی گرایی را کنار بگذار.در این ماه زندگی به رویت لبخند خواهد زد و درهای امید به رویت باز می شود.ملاقات مهمی در پیش داری.خرید و فروش عالی است.تغییر شغل حتمی است.شغلی را شروع کن که به آن علاقه مندی.مهارت های خودت را در هر کاری بیشتر کن.ایمان خود را قوی ساز و دست از تردید بردار.بعضی وقتها زود باور هستی به همین جهت فریب می خوری.اما از آنجا که قلب مهربانی داری خداوند کمکت می کند.شک و تردید را کنار بگذار،تا به یقین برسی. 

    این ماه می تواند یک ماه بزرگ برای قدمهای محکم زندگی باشد. قادر خواهید بود ذهن خود را درباره برخی مسائل مهم و حتی اطرافیان ، آماده کنید. و آماده برای رسم برنامه های اینده خود برروی شن ها و دوباره سازی انرژی های خود در هر موقعیتی هر چند کمی مهم تا به درخشش خود دست پیدا کنید. در دومین هفته از این ماه کسی شما جذاب خواهد دید اما شما دور از او و سخت در دسترس. این ممکن است به این دلیل باشد که کسی که آن ارزش اسمی را ندارد به نوعی دور باشید و اطلاعات کمتری داشته باشد. اگر بحث آزاد مناسب است این می تواند به اثبات عشق انجامد. اگر مدت هاست به دنبال تغییراتی در زندگی خود هستید ، همه چیز از اواسط ماه افزایش سرعت خواهد داشت. این می تواند شامل یک تماس یا پیشنهاد کاری جدید باشد. در آخر این ماه چیزی واقعا شما را متحیر میکند.

     

    فال روزانه متولدین دی ماه زن
  • چگونه شخصیت کاریزماتیک باشیم
  • طالع بینی ماهانه

     

    فال روزانه متولدین دی ماه زن

    عملکرد این ماه بهتر خواهند شد و تفاوت های جزیی با یک رابطه بر مبنای اعتماد متقابل حل خواهند شد. احساس این ماه در روابطه زناشویی خوشایند خواهند بود این ماه زمان مناسب آموزش و یادگیری البته با تمرکز است هر چند ترسهای غیر ضروری بوجود می آیند. راههای دیپلماتیک شفافیت مسائل را با موفقیت برایتان روشن تر می کنند. امور مالی همه چیز تحت کنترل و با مدیریت پیش می روند. از نظر شغلی بسیار آرامش خواهید داشت و از نظر مالی حمایت هایی دریافت می کنید.

    رویاهای عاشقانه ای دارید و این ماه سفرهای دور می روید. بر رفتار و افکار خود کنترل داشته باشید تا از هر گونه آسیب دور بمایند. اگر چه توجه شما به تعهد شغلی بالاست اما با زیر دستانتان صمیمی تر رفتار کنید و با راهنمایی کردن آنها باعث تقویت اعتماد به نفسشان شوید. با گرفتن تصمیم های صحیح و موثر نیازی به توضیحات اضافی برای زیر دستان نخواهید داشت. این زمان مناسب سرمایه گذاری های بلند مدت است و دستاوردهای مالی زیادی در سفر از جنس مخالف تان دریافت می کنید. این ماه با مشکلاتی مثل اختلالت معده ، سردرد و تنش و فشار خون بالا رنج می برید که باید مراقبت بیشتر از سلامتی خود بکنید. 

    در این ماه یک پیغام غیر منتظره با یک دوست قدیمی شما را متعجب خواهد کرد ؛ اگر در صدد خرید یا فروش هستید باید کمی تامل کنید.

    به فرصتی طلایی دست میابید تا برای خواسته های خود و آنچه برای شما سرنوشت ساز است اقداماتی به عمل آورید ؛ به زودی پاداش زحمات و فعالیت هایی را که در ماه های قبل انجام داده اید در این ماه خواهید گرفت ، 

    به نظر میرسد که در این ماه شرایط زندگی و حوادث بر وفق مراد شما خواهد بود و به لطف حق و در نتیجه زحمات خود شما ، آینده نیز بی شک بهتر از گذشته پیش خواهد آمد.

    اما بیاد داشته باشید که از آنچه پیش آمده است مغرور نشوید و گهگاه به نقاط ضعف خود هم بیندیشید و دنبال فرصت هایی برای رفع نواقص خویش باشید و دیگر اینکه نسبت به موفقیت های دیگران حسادت نورزید بلکه از شادی و توفیق دیگران لذت ببرید تا محبوب دل های مردم باشید. 

    این ماه نقشی که شما در جهان بیرونی دارید باعث می شود بیشترین تمرکز خود را روی کار و وظیفه تان بگذارید چرا که خورشید وارد دهمین خانه مسیر شغلی شما می شود اما شاید شما مایل نباشید که آزادی خود را از دست بدهید، حتی اگر بدانید که در قبال این کار موفقیت را به دست می آورید و در نهایت، شما مسئولیت خود را بر مستقل بودن ترجیح می دهید، حتی اگر از تصمیم خود راضی و خشنود نباشید.

    دلخور و عصبانی ماندن شما فقط مشکلات را بیشتر می کند ؛ حتی اگر احساسات منفی خود را بیان کرده و اجازه دهید که این احساس در شما باقی بماند بعدا مجبور خواهید شد که این نفرت و آزردگی را در خود از بین ببرید. 

    از کینه دست بردارید و بی خیال کدورت شوید. خنده را مانند گلی بر لب هایتان بنشانید که دوستی و نیکویی همانند پلی است به دل دیگران. به آینه بنگرید و دلتان را همانند آن، صاف و بی غش کنید. بعد می بینید که آینه به شما لبخند رضایت می زند. زندگی فراز و نشیب های زیادی دارد، به خود بیایید. گذشته را فراموش کنید و به آینده ای درخشان بنگرید، چون زندگی زیباست. در معامله مسکن همه موارد را در نظر بگیرید. او روزی از شما کمکی خواست، اما شما کاری نکردید، خب، حالا وقتش است که جبران کنید، مگر چه اشکالی دارد… او همچنان چشم به راه شماست. 

    شما اغلب اجازه می دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می تواند این ماه شما را به دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان می تواند مفید و سازنده باشد اما در این ماه ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند ، تفاوت هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید.

    خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه ای می شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

    

    فال روزانه بر اساس گردش ستارگان فعالیت می کند و برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی وجود دارد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین فروردین به این صورت رقم بخورد ::: شك و تردیدها را باید از خود دور كنی. برای رسیدن به كسی كه دوستش داری باید تلاش كنی.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین فروردین ماه در خصوص حوزه سلامت ::: فال روزانه متولدین دی ماه زن

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین فروردین ماه اینطور نوشته شده است ::: برای كسب یك موفقیت مالی و اقتصادی باید برای آن تلاش و كوشش كرد. وقتی دستت به گنج بادآورده‌ای نمی‌رسد باید به كوشش بیشتر متوسل شوی.

    شعار متولدین فروردین : من هستم

    ستاره حاکم فروردین : مریخ

    فال روزانه متولدین دی ماه زن

    عنصر وجود فروردین : آتش

    فلز وجود فروردین : آهن

    سنگ متولدین فروردین ماه ، الماس است و خواص قابل توجهی هم دارد.

  • چگونه یک مرد مغرور را عاشق کنیم
  • سنگ الماس از محکم ترین مواد روی زمین ساخته می شود و در یونان باستان ، قدرت های شفابخشی را به الماس ها نسبت می دهند ،
    مثل وضوع و انرژی و همچنین تعادل.

    گل متولدین فروردین : گل مینا با نماد بی گناهی ، خلوص و عاشق پیشگی بوده که بر همگان غلبه می کند.

    درخت متولدین فروردین : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

    رنگ شانس متولدین فروردین : قرمز ملایم

    فال روزانه متولدین دی ماه زن

    اعداد شانس متولدین فروردین : 6 ، 9 ، 15 و 343

    روز اقبال متولدین فروردین : سه شنبه

    همراهان مناسب متولدین فروردین : مرداد ، خرداد ، آذر

    مشخّصات كلی متولدین فروردین ماه :

    فال روزانه متولدین دی ماه زن

    پرجنب و جوش ، فعّال ، عجول ، رك و بی‌پروا ، زود عكس‌العمل نشان می‌دهد، لایق و كاردان ، عاشق قدرت ، بی‌صبر و طاقت ، قادر است مدّتها تنها باشد ، اهل امر و نهی ، طرّاح ، اهل هیجان ، حادثه‌جو ، پرتوقّع ، ریاست مآب ، با اعتماد به نفس ، سازنده ، به گذشته فكر نمی‌كند ، جوانتر از سنش ، شایسته ، ماجراجو ، روشنفكر ، دقیق ، اشتباه خود را نمی‌پذیرد

    با مدیریّت عالی ، متنفّر از مداخله دیگران ، فعّال و جنجالی ، با شهامت ، با مطالعه ، هوشیار و زرنگ ، صاحب عقیده ، مبتكر ، مقتدر ، اهل بخشش ،اهل تنوّع ، با حس مسئولیّت ، پر انرژی ، اهل كشمكش و ستیز ، سالم و پرقدرت ، خودخواه، گاهی یاغی ، بی ریا ، گاهی خشك و یك دنده ، مخالف دوز و كلك ، در باطن ضعیف‌تر از ظاهر است ، مددكار ، گاهی غیر واقعی و غیر منطقی ، هوشمند

    مرد ها و زن های متولدین فروردین هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین فروردین ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    درحال حاضر در بهترین وب سایت ارائه دهنده فال روزانه هستید و از شما ممنونم که فال های روزانه خود را اینجا می خوانید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اردیبهشت به این صورت رقم بخورد ::: وقتی از كسی كینه‌ای به دل می‌گیری در واقع دشمن را به قلب خود راه داده و برای او جایی تعیین كرده‌ای. سعی كن خانه دلت را تنها از دوستان پركنی و هرگز گوشه‌ای از آن را در اختیار دشمنان نگذاری.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اردیبهشت ماه اینطور نوشته شده است ::: تمركز در هركار رمز موفقیت و رسیدن به سود است. پس در محیط كار یا در امر تحصیل با تمركز موفقیت و منفعت مالی خود را تضمین كن.

    شعار متولدین اردیبهشت : همه چیز مال من است

    ستاره حاکم اردیبهشت : زهره

    عنصر وجود اردیبهشت : خاک

    فال روزانه متولدین دی ماه زن

    فلز وجود اردیبهشت : مس

    سنگ متولدین اردیبهشت ماه ، زمرد است و خواص قابل توجهی هم دارد.

    سنگ الماس که معمولا به رنگ سبز است و نماد عشق و موفقیت می باشد ، کسانی که از این سنگ استفاده می کنند آینده نگری ، جوانی و خوشبختی را به خودشان هدیه می دهند ، سنگ زمرد نشان از تولد دوباره دارد و بجز متولدین اردیبهشت ، برای همه متولدین فصل بهار نیز توصیه می شود..

    گل متولدین اردیبهشت : زنبق دره یا گل موگه ( گل برفی ) ، نشان دهنده فروتنی ، خوش قلبی و نیک نامی است.

    درخت متولدین اردیبهشت : صنوبر، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

    رنگ شانس متولدین اردیبهشت : صورتی وآبی روشن

    اعداد شانس متولدین اردیبهشت : 5 ، 6 ، 13 ، 188 ، 4524

    روز اقبال متولدین اردیبهشت : جمعه

    همراهان مناسب متولدین اردیبهشت : تیر ، شهریور ، دی ، اسفندفال روزانه متولدین دی ماه زن

    مشخّصات كلی متولدین اردیبهشت ماه :

    خیلی قانع ، صبور و آرام ، پرتحمّل ، عاشق مالكیّت ، حسود ، متعصّب ، اهل اعتدال ، با محبّت ، خیلی قوی و سالم ، عاشق عطر و بوی طبیعی ، از تجارب گذشته الهام می‌گیرد ، واقعاْ وفادار ، مخالف افراط ، ‎‎‎با سلیقه ، خوشگل‌پسند ، پول‌دوست ، همیشه راضی ، مصمّم ، پركار ، سخاوتمند ، مؤقّر و سنگین ، فقط در مقابل حرف آرام رام می‌شود ، اهل مادیّات ، دنبال زندگی شیرین ، مادّی‌گرا و سودجو ، به‌هر كاری صورت واقعی می‌دهد ، مخالف خشونت ، با ثبات و پایدار ، عاشق صلح و آرامش ، صادق ، مال جمع كن ، اهل هنر

    مخالف درگیری ، اگر عصبانی شود طوفان بپا می‌كند ، مستعد كشاورزی ، هركاری را به پایان می‌رساند ، رئیس فعّال و لایق ، با همه كنار می آید ، خود سر ، نجیب، عاشق خانه و خانواده ، عاشق طبیعت ، عاشق رفتار ملایم ، كمك رسان ، دارای قلبی بزرگ ، با صفا ، مسلّط به نفس ، دارای عزّت نفس ، عاشق گل و زیبائی ، بی تفاوت نسبت به دشمنان ، میانه رو ، رفیق و دوست بسیار شیرین ،شیك پوش ، علاقه‌مند به موسیقی ، قدر شناس ، مخالف عجله ، دارای تحمّل زیاد ، محتاط و مخالف اعتراض و انتقاد

    مرد ها و زن های متولدین اردیبهشت هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اردیبهشت ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال های روزانه بر اساس گردش ماه و خورشید تغییر می کنند لذا هر روز برای متولدین هر ماه فال روزانه متفاوتی ارائه می گردد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین خرداد به این صورت رقم بخورد ::: یك مكالمه حضوری یا تلفنی تو را ناراحت می‌كند. گرچه تو در دوستی‌ات نیت صادقانه داشتی اما برای او چیزهای دیگری هم اهمیت داشته كه تو از آن غافل بودی. از قدیم گفته‌اند: جلوی ضرر را از هرجا بگیری منفعت است.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین خرداد ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین خرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: موفقیت در امور مالی و اقتصادی تو را دچار غرور و خودپسندی كرده. احساس می‌كنی كه فقط تو بودی كه توانستی به تلاش به چنین سودی برسی. در حالی كه اینطور نیست و باید مراقب باشی كه با غرور و خودخواهی خودت را به دردسر نیندازی.

    شعار متولدین خرداد : من فکر میکنم

    ستاره حاکم خرداد : عطارد

    عنصر وجود خرداد : هوا

    فلز وجود خرداد : جیوه

    سنگ متولدین خرداد ماه ، مروارید است که بسیار قیمتی و از دل صدف بیرون آمده باشد.

    مروارید تنها سنگی است که دل یک موجود دریایی بیرون می آید و نیازمند هیچ تراشی جهت پیدا شدن شکوه و زیبایی اش نیست. خلوص از خواص مهم این سنگ می باشد.

    گل متولدین خرداد : رز و همینطور پیچ امین الدوله از گلهای متولدین این ماه هستند ، هر رنگ از گل رز نماد یک چیز خاص است ، مثلا : قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، صورتی به معنی کمال و سفید به معنای معصومیت است. پیچ امین الدوله ، نشان دهنده پیوندهای قوی عشقی است.
    .

    درخت متولدین خرداد : درخت زبان گنجشک، ممرز، انجیر، توس، سیب

    رنگ شانس متولدین خرداد : نارنجی

    اعداد شانس متولدین خرداد : 3 ، 5 ، 24 ، 433 ، 2545

    روز اقبال متولدین خرداد : چهارشنبه

    همراهان مناسب متولدین خرداد :
    مرداد ، فروردین ، مهر ، بهمن

    مشخّصات كلی متولدین خرداد ماه :

    اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق كارهای فكری ، كنجكاو ، پرانرژی ، دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز كار را تمام نمی‌كند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فكری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های كوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حركت ، متنفّر از تقلّب ، عاشق كامپیوتر ، از كار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش

    در یك‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ، دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیك پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نكته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، كم حرف ، آب زیر كاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نكنید ، میل ندارد كسی از كارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند .

    مرد ها و زن های متولدین خرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین خرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین تیر به این صورت رقم بخورد ::: رابطه تو با او باید همین‌طور دوستانه و بدون خصومت باقی بماند. از هرگونه سهل‌انگاری دوری كن و بیهوده بهانه دست دیگران نباید بدهی چون بعضی‌ها منتظر بهانه‌ای هستند تا بین شما را خراب كنند. روزهای خوبی در پیش داری.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: یك موفقیت كوچك هم كافی است تا این فضا را عوض كرده و دوباره تو را سرحال و شادمان كند. می‌توانی از این موفقیت كوچك نردبانی بسازی برای رشد و رسیدن به موفقیت‌های بزرگ.

    فال روزانه متولدین تیر ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین تیر ماه اینطور نوشته شده است ::: وقتی مشكلات اقتصادی پیش می‌آید، هیچ چاره‌ای جز صبر و سكوت نیست. باید همچنان پایدار باشی و با ذهنی باز و بدون تردید به فكر راه‌حلی برای رهایی از این مشكل باشی.

    شعار متولدین تیر : من احساس میکنم

    ستاره حاکم تیر : ماه

    عنصر وجود تیر : آب

    فلز وجود تیر : نقره

    سنگ متولدین تیر ماه: یاقوت سرخ که ارزش بالایی دارد و از سلامت جسم و روح محافظت می کند ، همچنین ثروت و عشق را در زندگی بیشتر می کند.

    سنگ یاقوت سرخ یا روبی نوع قرمز کروندوم و با درجه سختی 9 دومین ماده سخت جهان بعد از الماس می باشد.

    گل متولدین تیر : زبان پس قفا و نیلوفر آبیان می باشدزبان پس قفا به معنی پیوند محکم در عشق می باشد ، ولی رنگ های متفاوت در آن معانی مختلفی نیز دارد ، صورتی به معنی بی مهری ، سفید به معنی خلق و خوی خوب ، بنفش به معنی عشق اول می باشد، گل دیگر این ماه که نیلوفر آبیان است به معنی خلوص و عظمت و شکوه می باشد.
    .

    درخت متولدین تیر : سیب، انجیر، نارون، سرو

    رنگ شانس متولدین تیر : سفید ، نقره ای ، آبی ، نیلی

    اعداد شانس متولدین تیر : 2 ، 4 ، 12 ، 456 و 9742

    روز اقبال متولدین تیر : دوشنبه

    همراهان مناسب متولدین تیر :
    اردیبهشت ، اسفند ، آبان

    مشخّصات كلی متولدین تیر ماه :

    خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به كشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیك پوش ، پشتیبان اقوام ، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، دارای حس پدرانه یا مادرانه ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، محتاج به كمك دیگران ، پر محبّت ، مطیع همسر ، تا حدودی خسیس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتی ، در آشتی پیشقدم نمی شود

    همسری با وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد ، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، مادیّگرا و پول پرست ، رك گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودی سطحی نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زیاد به مادر ، عاشق تعریف و تمجید ، مهمان نواز عالی . خیلی ظریف ، شكیبا ، صمیمی ، محافظه كار ، اهل ریسك نیست ، میهن پرست ، انتقامجو ، وسواسی ، رئوف و مهربان

    مرد ها و زن های متولدین تیر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین تیر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه خوب فالی است که اول هر روز بروز شود و آنچه در فال گفته شده برای هر شخص اتفاق بیفتد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مرداد به این صورت رقم بخورد ::: به زودی آرزوی تو برآورده می‌شود و به كسی كه دوستش داری می‌رسی اما باید هشیار باشی. اكنون بهترین زمان برای شناخت دقیق و درست تو نسبت به اوست.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: از این سكوت باید خارج شد. باید در جمع حضوری پررنگ‌تر داشته باشی و به میزان توانمندی و استعداد خود كوشش كنی تا دلی بدست آوری. زمان فعالیت و كوشش رسیده است.

    فال روزانه متولدین مرداد ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مرداد ماه اینطور نوشته شده است ::: در برخورد با مشكلات كاری و اقتصادی باید روحیه‌ای قوی و امیدوار داشته باشی. باید با پشتكار و تلاش موانع را از سر راه برداری. هیچ مشكلی نیست كه غیرقابل حل باشد.

    شعار متولدین مرداد : من اراده میکنم

    ستاره حاکم مرداد : خورشید

    عنصر وجود مرداد : آتش

    فلز وجود مرداد : طل

    سنگ متولدین مرداد ماه: سنگ زبرجد فقط در اعماق زمین قابل کشف است و معمولا توسط آتشفشان ها به سطح زمین می رسد ، سنگ زبرجد دارای قدرت شفا بخش است و مانع بروز کابوس ها و خواب های آشفته خواهد شد

    همچنین به فردی که این سنگ را همراه دارد قدرت نفوذ در کلام بهتری می دهد ، رنگ این سنگ متغیر است و از سبز مایل به زرد تا قهوه ای مایل به سبز می باشد.

    گل متولدین مرداد : گل گلایول و شقایق از گل های مخصوص متولدین این ماه هستند ، گل گلایول نماد آرامش ، صداقت و شیفتگی است و گل شقایق باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را دارد ، شقایق قرمز به معنی لذت ، شقایق سفید به معنی دلگرمی ، شقایق زرد به معنی آرزوی ثروت و موفقیت بیشتر می باشد.
    .

    درخت متولدین مرداد : سرو، صنوبر، سدر، کاج

    رنگ شانس متولدین مرداد : زرد ، طلایی

    اعداد شانس متولدین مرداد : 1 ، 4 ، 34 ، 653 و 6743

    روز اقبال متولدین مرداد : یکشنبه

    همراهان مناسب متولدین مرداد :
    فروردین ، آذر

    مشخّصات كلی متولدین مرداد ماه :

    پر محبّت ، متنفّر از دروغ ، واقعاْ قدرتمند ، ثابت قدم ، عاشق شهرت ، بسیار مغرور ، سر حال و بشّاش ، خودخواه و جاه طلب ، بد پیله ، خود بزرگ بین ، مقتدر ، مؤدّب ، فعّال و كوشا ، با ثبات و پایدار ، قوی و با اراده ، اهل معنویّات ، خود نما ، عاشق تعریف و تمجید ، با جرأت و شهامت ، رهبر و فرمانروا ، زود گول می خورد ، پر انرژی ، بلند نظر ، صدّیق و مهربان ، سخاوتمند ، وفادار ، شجاع ، علاقه مند به زندگی تجمّلی ، لجوج ، حساس ، پر توقّع ، پر تحمّل

    دوستِ واقعی ، یك پدر نمونه ، بی ریا ، رام شونده ، دارای خشمی طوفانی ، مدافع و پشتیبان اطرافیان ، علاقه مند به موسیقی ، باید مورد ستایش قرار گیرد ، كمی حسود ، كار آمد ، دست و دلباز و تا حدودی ولخرج ، با گذشت ولی خودخواه ، بدون كینه ، فاقد بد ذاتی ، خون گرم ، ظریف كار ، سریع الانتقال ، خوش سیما و شكیل ، همیشه تمیز ، یك دفعه و ناگهانی عصبانی میشود ، بسیار مؤدب و مورد احترام مردم

    مرد ها و زن های متولدین مرداد هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مرداد ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه هر روز در سایت بزرگ پیچک ( Daily Fal ) بروزرسانی می گردد ، هر روز راس ساعت 00:00 منتظر فال روزانه جدید از سایت ما باشید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین شهریور به این صورت رقم بخورد ::: وقت كشی به نفع تو نیست. وقتی شخص مورد علاقه خود را پیدا كرده‌ای، دیگر نباید دست دست كنی. بهتر است از راه گفتگو موقعیت تازه‌ای در روابط عاطفی‌ات ایجاد كنی. اگر این فرصت از دست برود دیگر به این زودی‌ها باز نمی‌گردد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین شهریور ماه در خصوص حوزه سلامت :::

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین شهریور ماه اینطور نوشته شده است ::: كسی در اطراف تو هست كه از نظر مالی هوایت را دارد بخصوص در لحظات بحرانی و سخت. بلند پروازی‌های تو دیگران را متحیر می‌كند.

    شعار متولدین شهریور : من تجزیه و تحلیل میکنم

    ستاره حاکم شهریور : ولکان و مرکوری

    عنصر وجود شهریور : خاک

    فلز وجود شهریور : پلاتین

    سنگ متولدین شهریور ماه: یاقوت کبود ، سنگی درخشان و زیباست که از شخص در برابر حسادت و آسیب محافظت می کند ، در دوران قرون وسطی ، برخی روحانیون از این سنگ به عنوان نمادی از بهشت استفاده می کردند.

    سنگ یاقوت کبود به رنگ سایه های مختلف آبی است و در رنگ های بنفش ، سبز ، نارنجی ، زرد و گاهی هم صورتی در دسترس می باشد.

    گل متولدین شهریور : ستاره ای و نیلوفر پیچ ، از گل های مخصوص متولدین این ماه است ، گل ستاره ای نشان دهنده عشق و قدرت است و گل نیلوفر پیچ نشان دهنده محبت است..

    درخت متولدین شهریور : بید مجنون، لیمو، زیتون، فندق

    رنگ شانس متولدین شهریور : قهوه ای و کرم

    اعداد شانس متولدین شهریور : 0 ، 5 ، 16 ، 888 ، 6848

    روز اقبال متولدین شهریور : چهارشنبه

    همراهان مناسب متولدین شهریور :
    دی ، اردیبهشت

    مشخّصات كلی متولدین شهریور ماه :

    حسّاس ، با هوش ، شاد و سر حال ، دقیق ، وظیفه شناس ، خوش هیكل و خوش تیپ ، سالم و تندرست ، اهل سازش ، سود جو ، خجول ، بد پیله ، واقعاْ ساعی و كوشا ، سرمایه دار ، كمال گرا ، صبور و آرام ، عاشق سلامت خود ، متّكی به نفس ، خونسرد و خوددار ، عاشق كامپیوتر ، روشنفكر و دانشمند ، قابل انعطاف ، وسواسی ، پر انرژی ، مبتكر ، اهل اعتدال و میانه روی

    كمك رسان ، اهل انتقاد ، معتمد ، وفادار ، با ایمان ، رام نشدنی ، بی ریا و بی تزویر ، خوش قلب ، چشم و گوش بسته ، با شرم و حیا ، ثابت قدم ، مورد حسد قرار می گیرد ، دور از جرّ و بحث ، گول زرق و برق را نمی خورد ، فرشته خو ، خیلی درس خوان ، چابك ، خیال پرداز ، دارای ذائقه قوی ، با انضباط و مستقل ، كاردان و لایق ، نكته سنج ، خود كفا ، پر توقّع ، اهل همدردی ، زود رنج ، قاطع ، دور اندیش ، خرده ‌گیر و خورده بین

    مرد ها و زن های متولدین شهریور هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین شهریور ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه یا Daily omen که پیش روی شماست ، کامل ترین فال روزانه در سطح وب می باشد که همواره بروز و کامل بوده است.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین مهر به این صورت رقم بخورد ::: در این شرایط خاص باید با عقل و فكر روابط عاطفی را سروسامان داد. با احساسات تند و شعارهای آتشین عاشقانه، نمی‌توان كاری از پیش برد. برای رسیدن به كسی باید با فكر و تدبیر رفتار كرد نه با حرفهای دهان پر كن!!!

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است :::

    فال روزانه متولدین مهر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: با استرس و اضطراب، اعصاب و جسم تو را تحلیل می‌رود پس به خودت مسلط باش و اعتماد به نفس داشته باش. صحبت با یك مشاور خوب و باتجربه می‌تواند به تو كمك كند.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین مهر ماه اینطور نوشته شده است ::: قدرت و استعداد لازم را برای تحقق آرزوهای مادیت داری. پس تردیدها و نگرانی‌ها را باید از خود دور كرد. حتی اگر تنها شوی باز هم خدا با تو خواهد بود و همین مسئله قلب تو را مطمئن خواهد ساخت.

    شعار متولدین مهر : من تعادل برقرار میکنم

    ستاره حاکم مهر : زهره

    عنصر وجود مهر : هوا

    فلز وجود مهر : مس

    سنگ متولدین مهر ماه: سنگ تورمالین و اپال از سنگ های معروف به سنگ رنگین کمان می باشد.

    سنگ تورمالین به رنگ های زیادی در دسترس است که معنی عشق و دوستی می دهد ، سنگ اپال نیز یک جواهر گرانبهاست و دارای چندین رنگ است و معنی وفاداری و اعتماد می دهد.

    گل متولدین مهر : گل جعفری و شاه اشرفی از گل های متولدین این ماه هستند ، گل جعفری به معنی عشق جاویدان و گل شاه اشرفی نشان دهنده صلح و آرامش است.

    درخت متولدین مهر : زبان‌گنجشک کوهی، افرا، گردو

    رنگ شانس متولدین مهر : بنفش و قهوه ای

    اعداد شانس متولدین مهر : 2 ، 6 ، 16 ، 432 ، 9143

    روز اقبال متولدین مهر : جمعه

    همراهان مناسب متولدین مهر :

    آذر ، بهمن ، خرداد

    مشخّصات كلی متولدین مهر ماه :

    اهل اعتدال ، حامی وپشتیبان همسر ، شیرین بیان ، صلح جو ، علاقه مند به فضا ، آرام و متین ، بسیار منطقی ، بی آلایش ، عاشق اصالت ، علاقه مند به موسیقی ، اجتماعی ، مؤقّر ، بد پیله ، خجالتی ، پر از احساس ، اهل مشورت ، عاشق هنر و ادبیات ، سیاستمدار ، به فكر فردا نیست ، مقبول اطرافیان ، اهل مساوات و برابری ، پر شور و حرارت نیست ، عاقل ، اهل حمایت از دیگران ، معتدل و پایدار ، شكمو ، امیدوار ، با انصاف ،خوش سلیقه

    اهل تجزیه و تحلیل ، گاهی تنبل ، كنجكاو و جستجو گر ، متنفّر از زیادی مهمان ، انتقامجو ، از بی بند و باری متنفّر است ، با معلومات و با درایت ، به آسانی تغییر عقیده نمی دهد ، مهربان ، شیك پوش و جذّاب ، نكته سنج ، دارای پشتكار فراوان ، یك روز گرم و یك روز سرد ، هوشمند ، مشاور خوب ، دوست یاب ، منظّم و مرتّب ،عاشق رنگ آبی ، گاهی لجباز ، مثل باتری باید مرتّب شارژ شود ، صادق و درستكار ، خوش مشرب ، ساده دل ، آسان گیر ، دو دل و مردد ، خوش‌بین

    مرد ها و زن های متولدین مهر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین مهر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    هر روز فال روزانه وب سایت پیچک بروز می شود و می توانید به صورت رایگان به فال روزانه خود دسترسی داشته باشید و نسبت به آن آگاهی پیدا کنید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آبان به این صورت رقم بخورد ::: كسی پیدا می‌شود كه تو را خواهد فهمید. در آغوش مهر و محبت او میتوانی خیالی آسوده داشته باشی و به آرامش برسی. برای رسیدن به این هدف باید انتظار كشید و بسیار صبور بود.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: اخبار خوشحال كننده و دیدارهای سودمندی در انتظار توست. روش زندگیت را عوض كن تا از این حالت تنش و التهاب خارج شوی. باید به آینده‌ات امیدوار باشی.

    فال روزانه متولدین آبان ماه در خصوص حوزه سلامت ::: اگر در روز بین چهار تا شش فنجان چای یا قهوه مصرف می‌كنی، از حدمجاز فراتر رفته‌ای. كافئین بیش از حد تو را بی‌قرار و عصبی می‌كند

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آبان ماه اینطور نوشته شده است ::: تو خود به تنهایی می‌توانی از پس مشكلات مالیت برآیی. فقط كافی است به خودت اطمینان داشته باشی و باور كنی كه در تو استعدادهای فراوانی نهفته است. اعتماد به نفس رمز موفقیت و پیشرفت توست.

    شعار متولدین آبان : من آرزو میکنم

    ستاره حاکم آبان : پلوتو

    عنصر وجود آبان : آب

    فلز وجود آبان : آهن

    سنگ متولدین آبان ماه: سنگ سیترین و توپاز از سنگ های متولدین این ماه از سال می باشد ، سنگ توپاز که در رنگ های صورتی ، بنفش ، نارنجی ، زرد و انواع آبی در دسترس است ، معنی عشق و محبت دارد و کسی که از آن استفاده می کند ، معمولا انرژی قدرت و خرد را از این سنگ می گیرد.

    سنگ سیترین نیز که با انرژی شفابخش از آن یاد می شود ، قدرت امید ، انرژی و گرما را به شخصی که از آن استفاده می کند می بخشد ، همچنین این سنگ بسیار شادی بخش بوده و برای سلامتی مفید است.

    گل متولدین آبان : گل گل داوودی مخصوص متولدین این ماه است ، البته باتوجه به هر رنگ معنی خاص خود را می دهد ، گل داوودی قرمز به معنی عشق و دوست داشتن است ، گل داوودی سفید به معنی بی گناهی ، خلوص و عشق خالص می باشد. گل داوودی زرد را به روایتی نشانه جدایی می پندارند.

    درخت متولدین آبان : گردو، شاه بلوط، درخت زبان گنجشک

    رنگ شانس متولدین آبان : قرمز روشن و سیاه

    اعداد شانس متولدین آبان : 3 ، 5 ، 7 ، 8 ، 9 ، 83 و 659

    روز اقبال متولدین آبان : سه شنبه

    همراهان مناسب متولدین آبان :

    تیر و اسفند

    مشخّصات كلی متولدین آبان ماه :

    قوی و قدرتمند ، مصمّم و با اراده پولادین ، ورزشكار ، هوشیار ، حسّاس و خجول ، در ظاهر آرام ولی در باطن خروشان ، انتقامجوی شدید ، پر انرژی ، واقعاْ كوشا ، عاشق ماورالطبیعه ، اهل معنویّات ، عاشق مسائل مرموز ، هر كاری را به پایان می رساند ، مشكوك و كنجكاو و تودار ، مجری بسیار خوب ، پایدار و با ثبات ، محقّق ورزیده ، كاشف و دانشمند ، علاقه مند به تفتیش عقاید ، فكر سایرین را می خواند ، دارای روح قوی ، واقعاْ امیدوار ، فرمانده و سیاستمدار ، مقاوم و پر تحمّل ، فنا ناپذیر

    عدّه كمی را وارد زندگی خود می كند ، عاشق تولّد مجدّد ، دارای اهداف عالی ، بلند پرواز ، علاقه‌مند به روانكاوی و روانشناسی ، پر شور و حرارت ، پدری فداكار ، عاشق نصیحت كردن دیگران ، دارای افكار تخیّلی و ایده آل ، زیبا ، حسود ، موقع شناس ، جاه طلب ، خشن ، قابل اعتماد ، متنفّر از دروغ ، با وقار ، منطقی ، ماجراجو ، عاشق اسرار حیات و جهان ، با اعتماد به نفس ، شجاع و دلیر ، كمال گرا ، اهل معنویّات و واقعاْ قاطعانه عمل می كند

    مرد ها و زن های متولدین آبان هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آبان ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه پیچک ، واقعا بهترین فال روزانه ای است که در گوشی تلفن همراه نیز به راحتی می توانید استفاده کرده و لذت ببرید.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین آذر به این صورت رقم بخورد ::: اصرار و پافشاری تو سودی ندارد. باید زمان لازم فراهم شود تا بتوان با او به یك توافق نهایی رسید. با انجام این توافق است كه آرامش برقرار خواهد شد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: تا آخر این ماه خبر خوبی به تو می‌رسد كه انتظارش را نداشتی. با كار و كوشش می‌توان بر موانع و مشكلات پیروز شد و به نتایج درخشانی دست یافت.

    فال روزانه متولدین آذر ماه در خصوص حوزه سلامت ::: حالا كه همه چیز روبه‌راهه یك كم استراحت می‌چسبه. كارها رو به دیگران واگذار كن و چند روز برو مسافرت و استراحت كن تا با روحیه مضاعف دوباره كار را شروع كنی.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین آذر ماه اینطور نوشته شده است ::: بیشتر دغدغه كار و درآمد خودت را داری و تقریبا اكثر وقت‌های خود را صرف آن می‌كنی. در زندگی چیزهای مهمتری هم هست كه باید به آنها توجه كرد و برایشان وقت گذاشت.

    شعار متولدین آذر : من میبینم

    ستاره حاکم آذر : مشتری

    عنصر وجود آذر : آتش

    فلز وجود آذر : قلع

    سنگ متولدین آذر ماه: سنگ فیروزه ، زیرکن و تانزانیت از سنگ های مهم متولدین این ماه هستند ، تانزانیت تنها در تانزانیا و در یک کوه یافت می شود که به رنگ بنفش آبی درخشان است ، زیرکن نیز با شفافیت چشمگیری که دارد می تواند به عنوان الماس از آن یاد شود و در رنگ های مختلفی از جمله آبی ، زرد ، نارنجی ، قهوه ای و قرمز موجود می باشد.

    نام این سنگ از کلمات زر و گون عربی ، که به معنی طلا و رنگ می باشد گرفته شده است. سنگ فیروزه ، این سنگ در طیف وسیعی از رنگ های آبی است و استفاده از این سنگ برای متولدین این ماه باعث می شود تا فرد را از هر گونه آسیبی دور کند.

    گل متولدین آذر : گل نرگس و گل خاس ( کولِخاس ) ، از گل های زیبا و مناسب متولدین آذر ماه می باشد ، گل نرگس به نشانه این است : همان که هستید را نشان بدهید ، گل خاس نیز به معنی خوشبختی درونی می باشد.

    درخت متولدین آذر : درخت ماه: ممرز، انجیر، راش

    رنگ شانس متولدین آذر : آبی و سفید

    اعداد شانس متولدین آذر : 3 ، 12 ، 582 ، 934 و 2343

    روز اقبال متولدین آذر : پنجشنبه

    همراهان مناسب متولدین آذر :

    فروردین ، مهر ، مرداد ، بهمن

    مشخّصات كلی متولدین آذر ماه :

    پر شانس‌ترین فرد ، ساده و بی آلایش ، عاشق تعلیم و تربیت ، سازش‌كار ، با هوش و با نشاط ، اهل دین و مذهب و معنویّات ، كنجكاو ، خوش قلب ، دوست داشتنی ، علاقه‌مند به مسافرت و گردش ، اجتماعی و خوش مشرب ، اهل تجربه ، سخاوتمند ، با ذوق ، چالاك ، یك دفعه حرف شیرین می پراند ، انعطاف پذیر ، فراموشكار ، اهل عدالت ، مشتاق و پر انرژی ، زود خسته می شود

    علاقه‌مند به معاشرت و دوست یابی ، مرتّب كار عوض می كند ، عاشق تنوّع ، شاد و خندان ، با شهامت ، پاك و معصوم ، دعوائی و زودرنج ، اهل فرار از مسئولیّت ، خوش ذات ، صادق ، كم دقّت ، خوش بین ، منطقی ، مهمان دوست ، ولخرج ، رك گو ، اهل سؤال و جواب ، دمدمی مزاج ، برای دوست هر كاری می كند ، عاشق شهرت و افتخار ، خونگرم ، با معلومات ، سریع الانتقال و باهوش ، خوش گذران ، چیز فهم ، مشتاق بیان حقایق

    مرد ها و زن های متولدین آذر هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین آذر ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال صرفا جنبه سرگرمی دارد ولی بهتر است توصیه های جالبش را مد نظر قرار داده و گاهی هم جدی گرفته شود.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین دی به این صورت رقم بخورد ::: چراغ یك رابطه در حال خاموشی است! اگر به فریاد آن نرسی به زودی به تقویم خاطرات گذشته می‌پیوندد. برای حفظ روابط باید به آنها بهاء داد و برایشان وقت صرف كرد.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: نگرانی‌ها از تو دور شده. دوباره باید به دیدار دوستان بروی و تفریح و شادمانی كنی.

    فال روزانه متولدین دی ماه در خصوص حوزه سلامت ::: ممكن است تغییرات هوا كمی تو را دچار مشكل كند پس مراقب سلامتی‌ات باش.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین دی ماه اینطور نوشته شده است ::: شرایط در مجموع به نفع توست. به جای آنكه اجازه دهی وسواس‌های بیهوده بهترین وقت‌های تو را تلف كنند، باید با اراده‌ای قوی به این راه ادامه دهی.

    شعار متولدین دی : من به کار میگیرم

    ستاره حاکم دی : زحل

    عنصر وجود دی : خاک

    فلز وجود دی : سرب

    سنگ متولدین دی ماه: سنگ گارنت به معنی دانه انار است.

    این سنگ نشان دهنده دوستی و اعتماد همیشگی و دائمی می باشد.

    گل متولدین دی : گل میخک قرنفلی و همچنین گل برفی از گلهای مخصوص متولدین این ماه می باشند. گل میخک قرنفلی قرمز به معنی عشق و میخک قرنفلی صورتی معنی محبت را می دهد ، گل برفی نیز به معنی امید و زیبایی خیره کننده می باشد.

    درخت متولدین دی : درخت ماه: صنوبر، نارون، سرو

    رنگ شانس متولدین دی : سفید و قهوه ای

    اعداد شانس متولدین دی : 8 ، 9 ، 62 ، 122 ، 7544

    روز اقبال متولدین دی : شنبه

    همراهان مناسب متولدین دی :

    شهریور ، اردیبهشت

    مشخّصات كلی متولدین دی ماه :

    دارای شخصیّت عالی ، خیلی لایق و كاردان ، بهترین رئیس ، انتقامجوی شدید ، ساده پوش و بی آلایش ، محتاط ، آرام و صبور ، مرد عمل ، مقتدر ، پر تحمّل ، جدّی و جاه طلب ، فعّال و كوشا ، واقع بین ، سركش ، پول دوست ، بیهوده انرژی تلف نمی كند ، از تجربیّات خود و دیگران به خوبی استفاده می كند ، با‌شرف و با ‌وجدان ، تمیز ، خودكفا و سودجو ، دارای حس مسئولیّت زیاد ، دشمن ولخرجی و اسراف ، حسابگر ، مخالف تجمّلات ، صاحب شأن و مقام ، سازمان دهنده خوب ، تقریباْ سیاستمدار

    كوشا و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالك همسر خود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق ، دارای عدم اعتماد به نفس كافی ، قدرت طلب ، خانواده دوست ، خشك ولی مهربان ، خشن ، دارای زبان نیش‌دار ، شاد و با نشاط ، دارای باطن خروشان ، غیر قابل گذشت ، قدر شناس ، گاهی اوقات خجالتی ، باانضباط ، بد اخم و بد عنق ، دارای حافظه قوی ، زود سر كار می آید و دیر می رود ، از تنبلی بیزار است ، اهل دكتر و دارو ، خونسرد و مداوم ، ثابت قدم ، خودكار ، مذهبی ، شنونده خوب و گاهی اوقات لجباز

    مرد ها و زن های متولدین دی هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین دی ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    اگر فال روزانه پیچک را با فال های روزانه سایت های خارجی درجه یک یا هر سایت ایرانی دیگری مقایسه کنید ، خواهید دید که پیچک جزو کامل ترین سایت ها بوده و همه چیز را درباره ماه تولد شما روزانه به شما گزارش می دهد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین بهمن به این صورت رقم بخورد ::: منتظر اتفاقات زیادی هستی كه ممكن است هیچ كدام از آنها رخ ندهد. بهتر است به جای این كار خودت برای فردای خود برنامه‌ریزی كرده و براساس آن حركت كنی. این راه مطمئن‌تر است.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: خودت را برای شنیدن یك خبر مسرت‌بخش آماده كن. با یك دوست قدیمی كه مدتها از او بی‌خبر بودی، رابطه تازه‌ای برقرار می‌كنی. باید از كسی دلجویی كنی تا روز خوبی داشته باشی.

    فال روزانه متولدین بهمن ماه در خصوص حوزه سلامت ::: با یك برنامه‌ریزی مناسب می‌توانی خستگی و یا احتمالا استرسی كه از فعالیتهای روزانه به تو منتقل می‌شود را كنترل كنی. به طور صحیح و منظم غذا خوردن، انجام ورزش روزانه و به اندازه خوابیدن میتواند به تو كمك كند.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین بهمن ماه اینطور نوشته شده است ::: باید به طور جدی فكر كنی تا تغییرات تازه‌ای را در محیط كاری خود به وجود بیاوری. این تغییرات باید به نحوی باشد كه وقت تو را آزاد كند و در عین حال درآمد بیشتری برای تو بوجود آورد.

    شعار متولدین بهمن : من میدانم

    ستاره حاکم بهمن : اورانوس

    عنصر وجود بهمن : هوا

    فلز وجود بهمن : اورانیوم

    سنگ متولدین بهمن ماه: سنگ آمیتیست مخصوص متولدین این ماه است ، این سنگ به کسی که آن را به همراه دارد انرژی مثبت درباره شجاعت ، شفافیت و خرد می دهد.

    سنگ آمیتیست نماد وفاداری است و در بسیاری از افسانه ها از این سنگ یاد شده است.

    گل متولدین بهمن : گل بنفشه و همچنین گل پامچال مخصوص متولدین این ماه است. گل بنفشه به نشانه وفاداری و نجابت است و گل پامچال به مخاطبی که به آن هدیه می دهد یا از آن هدیه می گیرد نشان دهنده آن است که بدون وی نمی تواند زندگی کند.

    درخت متولدین بهمن : درخت ماه: سرو، سپیدار، سدر، کاج

    رنگ شانس متولدین بهمن : آبی تیره

    اعداد شانس متولدین بهمن : 4 ، 8 ، 10 ، 84 ، 915 و 999

    روز اقبال متولدین بهمن : یکشنبه

    همراهان مناسب متولدین بهمن :

    خرداد ، آذر ، مهر

    مشخّصات كلی متولدین بهمن ماه :

    بسیار حسّاس ، استوار و ثابت قدم ، واقعاْ عاقل و تودار ، بدون ریا و تزویر ، انسان واقعاْ خوب ، دانا ، خونسرد ، رك گو ، روی خودش بیش از دیگران حساب می كند ، مستقل ، منطقی ، عاشق بشریّت و انسانیّت ، فكر دیگران را می‌خواند ، ثابت قدم ، آرامش دوست ، كمك رسان ، آسان زندگی می كند ، پرسه زدن را دوست دارد ، دارای حسّ ششم قوی ، علاقه مند به دوستان ، آزادیخواه ، بلند پرواز ، رام نشدنی ، هر جا برود بر می گردد ، جاه طلب

    از اقرار به گناه منزجر است ، دوستان بسیار زیادی دارد ، رازدار و تو دار ، اجتماعی ، تا حدودی خودخواه و مغرور ، انتقاد را قبول ندارد ، فرشته خو ، از تعریف لذّت می برد ، راه و روش خود را به طور دائم تغییر میدهد ، منافع خود را به خاطر دیگران به خطر می اندازد ، سخاوتمند مخصوصاْ در دوستی ، دوستی او عمیق و شكوهمند است ، ولخرجیش از روی عقل است ، خوش قلب و مهربان ، كم‌حافظه ، بهترین مشاور ، پرحركت و بی‌قرار ، كم علاقه به اصول سنتّی و قدرشناس

    مرد ها و زن های متولدین بهمن هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین بهمن ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه برای همه متولدین هر ماه است ، همچنین بخش های رنگ شناسی ، روز شانس و همراهان مناسب جهت ازدواج و دوستی از بخش های ویژه این فال روزانه می باشد.

    چرخش ستارگان باعث شدند تا فال روزانه امروز در خصوص روابط عاطفی و احساساتی متولدین اسفند به این صورت رقم بخورد ::: زمان برای دوستی و آشنا شدن با فردی جدید آماده شده. تو هیچ چیز كمتر از دیگران نداری. باید گذشته‌ها را فراموش كنی و به آینده امیدوار باشی. فرداهای بهتری در انتظار توست.

    همچنین توصیه هایی درباره روابط و فعالیت های اجتماعی داشته که اینطور گفته شده است ::: امروز شانس و اقبال با تو همراه است. قدر فرصتها را بدان. به زودی شاهد رفت و آمدهای بیشتری در خانواده‌ات خواهی بود.

    فال روزانه متولدین اسفند ماه در خصوص حوزه سلامت ::: برای برگرداندن سلامتی به ذهن و جسمت به آرامش، تفریح و خواب كافی به یك اندازه نیازمندی. از كارها یا افرادی كه تو را دچار استرس می‌كنند دوری كن.

    فال روزانه پیچک درباره کار و تجارت برای متولدین اسفند ماه اینطور نوشته شده است ::: موفقیت تو در مسائل اقتصادی بستگی به عوامل و شرایط زیادی دارد. بخشی از این شرایط به تو و تلاش و ابتكارت برمی‌گردد و بخش دیگر مربوط به اطرافیان است كه برای آنهم خودت باید دست به كار شوی.

    شعار متولدین اسفند : من باور دارم

    ستاره حاکم اسفند : نپتون

    عنصر وجود اسفند : آب

    فلز وجود اسفند : تشعشعی از فلزات مصنوعی

    سنگ متولدین اسفند ماه: سنگ آکوامارین مخصوص متولدین این ماه است ، رنگ این سنگ آبی کمرنگ است و بسیار زیباست ، ویژگی این سنگ این است که فرد را در سفرهای آبی محافظت می کند .

    معنی نام این سنگ به معنی آماده دریا پیمایی است و همچنین باعث ایجاد آرامش در فردی که از این سنگ استفاده می کند خواهد شد.

    گل متولدین اسفند : گل نرگس به نشانه بخشش ، صداقت ، اعتماد و عشق واقعی از مشخصات گل مخصوص این ماه است.

    درخت متولدین اسفند : درخت ماه: بید مجنون، درخت لیمو، بلوط، فندق

    رنگ شانس متولدین اسفند : آبی آسمانی و قهوه ای روشن

    اعداد شانس متولدین اسفند : 7 ، 11 ، 73 و 354

    روز اقبال متولدین اسفند : پنجشنبه

    همراهان مناسب متولدین اسفند :

    اردیبهشت ، تیر ، دی ، آبان

    مشخّصات كلی متولدین اسفند ماه :

    بسیار حسّاس و رؤیایی ، دارای حسّ ششم ، خیلی ظریف و نرم عمل میكند ، اهل آرامش و ملایمت ، همیشه موافق ، سازش‌كار و دارای تخیّلات شدید ، اصلاْ واقع بین نیست ، سازگار ، زود رنگ عوض می كند ، احساساتی ، قابل انعطاف ، دارای افكار غیر واقعی و غیر منطقی ، بسیار متین و آرام ، كم عصبانی می شود ، مهربان ، علاقه مند به موسیقی ، عاشق صلح و آرامش ، كم انرژی ، ساده‌لوح ، پول دوست ، مرموز ، داستان‌پرداز قوی

    نیكوكار خجالتی ، خواستار تشویق و حمایت ، زود رنج ، از نظر جسمی ضعیف ، دو دل ، ترسو ، خیلی حسود ، باریك بین و دقیق ، خیالباف ، نا امید ، اهل نامه نگاری ، علاقه زیادی به جشن ‌تولّد ، یا منفی كامل است یا مثبت كامل ، دارای صبر ایّوب است ، گاهی اوقات واهی و پوچ گرا ، نازنین ولی ‌ناقلا ، اهل معنویّات ، به دخترانش علاقه زیادی دارد ، غم‌گرا ، خواستار نوازش ، احساس آرامش می‌دهد .

    مرد ها و زن های متولدین اسفند هر کدام خصوصیات مخصوص به خود را دارند که با کلیک روی تصویر آقا یا خانم در بخش زیر می توانید خصوصیات فرد مورد نظر را مشاهده کنید.

    فال و طالع بینی مربوط به ازدواج برای مرد و زن متولدین هر ماه متفاوت است ، برای فال و طالع بینی ازدواج مرد و زن متولدین اسفند ماه روی تصویر آقا یا خانم که در طرفین درج شده ضربه بزنید.

    فال روزانه این سایت به صورت اتوماتیک در هر
    روز بروزرسانی می شود و فال هر روز با روزهای دیگر متفاوت است

    همچنین سیستم فال روزانه بر اساس گردش
    ستارگان و خورشید کار می کند و به همین جهت برای متولدین هر ماه سال متفاوت
    است

    فال روزانه با توجه به تاریخ تولد شما در هر
    روز متفاوت است

    اکثر
    روزها برای بیش از 80 درصد ماه های سال فال ها کامل است و بر همین اساس که
    در قسمت فوق توضیح داده شد نمایش داده می شود

    اما در برخی روزها نیز برای
    بعضی ماه ها اطلاعات خاصی در دسترس نیست و چیزی ثبت نشده است

    از این جهت بعضی مواقع ممکن
    است برای ماه های خاصی بخشی از اطلاعات مثل توصیه های اقتصادی در فال
    روزانه شما ثبت نشده باشد

      استخاره آنلاین    |

    فال حافظ    |

    فال ازدواج    |

    فال انبیاء    |

    تعبیر خواب  

    فال روزانه مخصوص متولدین دی ماه,طالع بینی روزانه افراد متولد دی چیست؟ فال روز مردان دیی, طالع امروز زنان دیی

    فال روزانه 17 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 1 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 29 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!فال روزانه متولدین دی ماه زن

    فال روزانه 28 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 14 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 23 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 25 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 22 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 16 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

  • چگونه پینگ خود را در بازی انلاین کاهش دهیم
  • فال روزانه 10 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 24 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 15 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 26 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فروردین: ممكن است امروز بتوانید مشكلی را در محل كارتان حل كنید و یا موقعیتی مناسب برای برتری  و موفقیت بوجود…

    فال روزانه 21 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 5 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 27 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 8 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 30 دی امروز شما چگونه خواهد گذشت ؟

    فال روزانه 9 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 19 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 20 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 18 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 13 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 7 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 12 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 2 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 3 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 6 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 11 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    فال روزانه 4 دی از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

    کلیه حقوق این سایت برای میهن فال محفوظ است :: نقشه سایت

    Horoscope

    زن متولد دی

     زن متولد دي ماه بسيار جاه طلب، كدبانو، منظم و كمي لجباز و زود رنج، آراسته و خوش
    لباس مي باشد.
    زن متولد دي با نظم و اراده خاص خود مي تواند رهبري احزاب و مؤسسات خيريه را بدست
    آورد. از لحاظ شغلي با هر كاري قابل تطبيق است. ممكن است مسئول يك بخش از موزه يا
    خواننده اپرا يا فروشنده يك سوپر ماركت يا معلم يك مدرسه و يا زني خانه دار با
    مشكلات باشد. در منزل هم ممكن است همكار و مشوق صميمي شوهرش يا مطيع بي چون و چراي
    او باشد، به اين ترتيب صدور يك حكم كلي درباره چنين موجود متنوعي واقعا غير ممكن
    است، اما در عوض يك اصل درباره او مسلم است و ان اين است كه در هر لباسي ومصدر هر
    كاري كه باشد، بر اعمال و رفتار خود كاملا مسلط مي باشد.
    از نظر جنسيت نيز وضع به همين منوال است. زن متولد دي هم مي تواند چنان زنانه باشد
    و دلربايي از خود نشان بدهد كه همسرش را بر كرسي اقتدار بنشاند و تسلط مرئي و
    نامرئي بر شوهر خود داشته باشد. در اين مورد نيز، برغم رفتار گوناگوني كه ممكن است
    از وي مشاهده شود، يك هدف اصلي در اعماق وجود اين زن نهفته است و آن دستيابي به
    مردي است كه بتواند از لحاظ اجتماعي و شغلي آدم مهمي باشد، موجب افتخار او بشود و
    براي بچه هايي كه به دنيا مي آورد، پدري دلسوز و مهربان باشد.
    اگر با يك دختر متولد دي دوست هستيد، به اين نكته اساسي توجه داشته باشيد كه هدف
    نهايي او هميشه تأمين زندگي، جلب احترام و كسب اقتدار و برخورداري از موقعيت هاي
    چشمگير است و براي او اصلا فرقي نمي كند كه اين خواسته ها در پشت ميز رياست يك
    مؤسسه تجاري برآورده شوند يا در شغل آموزگاري و موزه داري.
    او به هر حال مي خواهد كه شوهرش در هر رشته كاري كه هست، مقام اول را داشته باشد.
    حتي خود او نيز اگر شاغل باشد، عزت طلب و ترقي خواه است و ميل دارد در محيط كار خود
    شاخص و برجسته باشد. به همين جهت برخي از زنان متولد دي به شاعري، نقاشي و آهنگسازي
    روي مي آورند تا از اين راه كسب شهرت بكنند. علاقه اين زن به پيشرفت و جاه طلبي
    خيلي زود جلب توجه مي كند، هميشه سعي دارد يك پله از مكاني كه در آن قرار دارد،
    بالاتر برود تا سرانجام به هدف نهايي برسد، اما در اين كار هرگز خودنمايي نمي كند و
    جار و جنجال به راه نمي اندازد، در كمال آرامي و بدون سرو صدا قدم به قدم هدف خود
    را تعقيب مي كند و به قول معروف آهسته اما پيوسته مي رود.
    اميد است اين توهم به شما دست نداده باشد كه او همه چيز را فداي جاه طلبي و شهرت
    پرستي مي كند. اگر در طي روزها و ماه هاي قبل از ازدواج بتوانيد او را تا حدي مطمئن
    سازيد كه پس از گفتن بله در منزل از اختيارات تام برخوردار خواهد بود و شما هم مردي
    هستيد كه آينده درخشاني داريد، آن وقت خواهيد ديد كه چطور حاضر مي شود با كمترين
    شرايط كم پاي سفره عقد بنشيند. پس از ازدواج از همراهي همه جانبه او برخوردار
    خواهيد بود، به نحوي كه اگر احتياج پيدا كنيد، حاضر مي شود به شغلي كه خيلي پايين
    تر و بي اهميت تر از شخصيت و استعداد اوست، بپردازد تا چرخ زندگي از جريان طبيعي
    باز نايستد، او هميشه حداكثر كوشش خود را بكار خواهد برد كه شوهرش فردي موفق و
    آبرومند باشد.
    يكي از نكات جالب و در عين حال خيلي عجيب در مورد زن متولد دي ماه اين است كه به
    طرزي باور نكردني به سر و وضع و ظاهر آرايي خود توجه دارد. او ممكن است دختر يك
    كارگر ساده باشد، اما هر بار كه به ملاقات وي مي رويد، چنان سر و وضع و رفتاري از
    وي مشاهده مي كنيد كه گويي در يك خانواده ثروتمند بزرگ شده و در بهترين مدارس تحصيل
    كرده است. اين حالت او تا بعد از ازدواج نيز باقي مي ماند. اميدوارم اين حرف را حمل
    بر خودنمايي او نكنيد، دختر متولد دي كسي است كه اگر لازم باشد، صورت خود را با
    سيلي سرخ نگاه مي دارد.
    مردي كه همسر خود را از بين متولدين دي ماه انتخاب مي كند، بايد متوجه يك نكته مهم
    باشد و آن اينكه ظاهر او خيلي آرامتر و ساكت تر از آنچه كه در درون اوست نشان مي
    هد، در وهله اول اين توهم به شما دست مي دهد كه او زني خونسرد و بي تفاوت و آرام
    است در حالي كه باطنا بسيار احساساتي است، البته همه زن ها ظريف و احساساتي هستند،
    اما زن متولد دي خيلي بيشتر از آنچه كه در بدو امر به نظر مي رسد، تابع احساسات خود
    مي باشد. حقيقت اين است كه او يك خلق و خوي مشخص ندارد، و مخصوصا اگر به وي بي
    احترامي يا كم محلي بشود، دچار آزردگي خاطر بسيار مي شود و چه بسا كه روزهاي متمادي
    احساس اوقات تلخي كند.
    در وجود زن متولد دي نوعي ترس از آينده، دلواپسي از حال و تأسف به گذشته وجود دارد
    كه باز تاب آن در رفتار و كردار وي به خوبي نمايان مي گردد و شايد به همين دليل هم
    باشد كه از شوخي خوشش نمي آيد. اگر در سنين نوجواني با پسري دوست بشود فقط به اين
    منظور است كه با وي ازدواج كند. ترس از آينده چنان در وي شديد است كه حتي لحظه اي
    نمي تواند فكر او را راحت بگذارد. از آن گذشته او به هيچ صورتي اهل رؤياهاي طلايي
    نيست و همين قدر كه پسري را از نظر روحي و مالي قابل اطمينان دانست، از تمام
    امكانات خود براي ازدواج با او استفاده مي كند.
    از نظر اجتماعي فوق العاده مبادي آداب و بانزاكت است، به محض ورود به يك اجتماع
    سريعا موقعيت آنجا را درك مي كند و پي مي برد كه چه رفتار و كرداري بايد داشته
    باشد. زن متولد دي داراي جذابيت خاصي است و به قول معروف با نمك است. اما بدون شك
    از تماشاني چهره او خوشتان مي آيد زيرا زيبايي مخصوص به خود را دارد. اما يكي از
    وحشت هاي مزبور و دائمي او اين است كه نكند شوهرش زن زيبايي را به او ترجيح بدهد.

    زن متولد دي نه تنها خود را زيبا نمي داند بلكه هرگاه در مقابل آينه قرار مي گيرد،
    از اينكه مبادا در نظر ديگران زشت جلوه كند، دچار دلهره و ترس است و به اين دليل
    اگر دوست يا همسر شما زن متولد دي است بايد به طور مستمر او را از زيبا بودنش مطمئن
    بسازيد. اين زن از نادرستي بيزار است. در ايام كودكي سن او مسن تر از سن واقعي به
    نظر مي رسد اما بعدا سالهاي سال در قايفه ك زن سي ساله باقي مي ماند. علاقه او به
    پدر و مادر و خواهر و برادرانش بسيار شديد است، پس به هيچ وجه به فكر قطع اين رابطه
    عاطفي نيفتد زيرا اگر خيلي پافشاري كنيد و عرصه را بر وي تنگ سازيد، مجبور مي شود
    از شما دست بكشد.
    مردي كه با يك دختر متولد دي ازدواج مي كند، در حقيقت با تمام خانواده ازدواج مي
    كند، اگر پدر يا مادرش بيمار شوند و نياز به پرستاري داشته باشند، او وظيفه خود مي
    داند كه شما را هفته ها و يا حتي ماهها تنها بگذارد و به منزل پدري خود برگردد. از
    سوي ديگر او را مي توانيد به معناي واقعي شريك زندگي خود بدانيد، چه در صورت لزوم و
    در ضمن بحران ها با تمام وجود به كمك شما مي شتابد و بدون كوچكترين اعتراضي حاضر
    است بار خانواده را چه از نظر مالي و چه از نظر احساسي و روحي بر دوش بكشد. يك نكته
    ديگر را هم بايد در اين زمينه تذكر داد و آن اين است كه مانع رابطه و علاقه و تمايل
    شما به پدر و مادرتان نمي شود. اگر والدين شما نيازمندي هاي مالي داشته باشند، هيچ
    زني به اندازه او كمك هاي شما را به ايشان طبيعي تلقي نمي كند، علاقه به اعضاي
    خانواده و اعتقاد به لزوم يك چنين علاقه اي چنان در وي شديد است كه اگر شما قبل از
    ازدواج روزي او را به منزل خود ببريد و به پدر و مادر خود معرفي كنيد، پس از مدتي
    مشاهده مي كنيد كه عملا يكي از اعضاي خانواده شما شده است و رفتاري از خود نشان مي
    دهد كه در كمترين مدت جاي خود را در دل پدر و مادرتان باز مي كند. منزل كدبانوي
    متولد دي به طرز چشمگيري تميز و مرتب است. براي او بيدار ماندن تا پاسي از شب براي
    تميز كردن خانه خود يك امر كاملا طبيعي است. تلف كردن وقت براي وي مفهوم ندارد. از
    موسيقي هاي ملايم لذت فراوان مي برد و معمولا اطلاعات وسيعي از كارهاي هنري دارد.
    به تاريخ، مخصوصا داستان هايي كه درباره قهرمانان تاريخي نوشته شده است، علاقه مندي
    نشان مي دهد، و شايد به همين دليل هم باشد كه نسبت به حفظ آداب و سنن قديمي اعتقاد
    و پاي بندي فراوان دارد.
    ديگر از اختصاصات اين زن همدردي شديد او با درماندگان و بينوايان است و هر كجا كه
    دردمندي به وجود او احتياج پيدا كند، فورا به كمك وي مي شتابد و قدم پيش مي گذارد و
    سازمان و جمعيت خيريه اي براي ياري رسانيدن به دردمندان ايجاد مي كند.
    او اصولا يك فرد تشكيلاتي است و در احزاب و سازمان هاي مختلف سياسي، ‌اجتماعي و يا
    مذهبي به سهولت مي تواند نقش رهبري را به عهده بگيرد،‌و با كفايت و لياقت تمام
    وظيفه خود را انجام دهد.
    از آنجا كه فرد بسيار باانضباطي است، بچه هاي خود را نيز چنين بار مي آورد، اما
    ميزان امر و نهي هاي او گاهي اوقات به صورت خسته كننده اي در مي آيد، علاقه فروان
    به خانواده موجب مي گردد كه پيوسته بهترين غذاها را سر ميز بگذارد و قشنگ ترين لباس
    ها را براي كودكان خود تهيه نمايد. براي او زندگي كردن به مفهوم استفاده از ارزان
    ترين اشياء نيست. او از كودكان خود مي خواهد كه احترام بزرگترها را نگه دارند و بچه
    هاي او معمولا از زمره مؤدب ترين بچه هاي فاميل هستند.
    در بدو امر ممكن است چنين به نظر برسد كه او مثل مادران ديگر به كودكان خود محبت
    نمي كند و بين او و ايشان فصله زيادي وجود دارد، اما وقتي بچه ها قدري پا به سن
    گذاشتند، متوجه مي شوند كه مادرشان بهترين مستمع دنيا است و او درست به همان اندازه
    كه از ايشان توقع داشتن گوش شنوا دارد، براي شنيدن درد دل ايشان نيز شخصا داراي گوش
    شنواست.
    از سوي ديگر اين را هم بايد گفت كه كشف اين موضوع كار ساده اي نيست، يعني اغلب
    اوقات فاصله اي كه بين اين مادر و كودكانش پيدا مي شود، چنان بزرگ و عميق به نظر مي
    رسد كه بچه ها تصور نمي كنند مي شود از آن عبور كرد. در يك چنين مواردي اين وظيفه
    شما است كه به كمك آنها بشتابيد و شكاف ظاهري بين مادر و بچه ها را پر كنيد. علت هم
    اين است كه فرزندان مادر متولد دي او را با جاذبه و گاه خشك و سخت گير تصور مي كنند
    و به همين جهت رابطه خيلي نزديك و خصوصي با او ندارند.
    زن متولد دي داراي پوست بسيار حساسي است و به اين جهت كمتر آرايش مي كند. خوشبختانه
    طبيعت به كمك او آمده است و همانطور كه گفته شد، اصولا صورت بانمك دار هم احتياج
    زيادي به آرايش ندارد. حساسيت پوست ممكن است موجب پيدايش ناراحتي پوستي در او
    بگردد.
    عدم اعتماد به نفس يك از نقاط ضعف اين زن محسوب مي شود و اين وظيفه شوهر اوست كه در
    رفع اين نقيصه بكوشد و گاه و بيگاه حس اعتماد به نفس را در او تقويت كند. يكي ديگر
    از معايب او لجبازي و زود رنجي است. اما خوشبختانه اين تأثير پذيري همراه داد و
    فرياد و انجاد عصبانيت و طوفان نيست و او روي هم رفته زني خود خور است كه خشم خويش
    را در درون مي ريزد.
    ضمنا بايد مراقب بود كه آبت دست او قرار نگيريد، چه در اين كار نيز استادي فراوان
    دارد. و به سهولت مي تواند اميال و افكار خود را به هركس ديكته كند.

    همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

    دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک.سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را جدی بگیرید. در این سال با فرصت‌های زیادی برای موفقیت روبه‌رو خواهید شد. از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و به اطرافیان ثابت کنید که چند مرده حلاج هستید. مطمئن باشید زحمت‌هایی که در این سال می‌کشید بیهوده نخواهد بود و تلاشی که در این سال انجام می‌دهید در آینده‌ای نزدیک به بار می‌نشیند. دی را به آرامی به پایان خواهید رساند، با این حال اوضاع در بهمن کمی دشوار می‌شود. در این ماه خبر ناگواری به دستتان می‌رسد. غصه‌های خود را با فردی که سنگ صبور شماست مطرح کنید و به نگرانی‌های خود پایان دهید. در ماه‌های اسفند امسال و فروردین سال آینده شرایطی مهیا می‌شود تا به یکی از فکرهای بکری که در ذهن دارید، جامه عمل بپوشانید. این فرصت‌ را به فال نیک بگیرید و به هر قیمتی که شده به آرزوهایتان برسید. تابستان سالی که از راه می‌رسد زمان استراحت شماست و در این فصل با فرصت‌های زیادی برای استراحت و تفریح روبه‌رو خواهید شد. از این فرصت‌ها نهایت استفاده را ببرید و تا می‌توانید خوش‌گذرانی کنید. در طول زندگی همیشه خودتان را دست‌کم گرفته‌اید و اعتمادبه‌نفس لازم را نداشته‌اید، اجازه ندهید این رویکرد در سال تولدتان ادامه پیدا کند و کارها را با اعتمادبه‌نفس بیشتری انجام دهید و به خودتان میدان بدهید. آذر ماه سال آینده در محل کار یا منزل با مشکل بزرگی روبرو می‌شوید، این مشکل را جدی بگیرید و به گونه‌ای آن را پشت‌سر بگذارید تا در آینده از عملکرد خود راضی باشید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با کوله‌باری از تجربه‌های درخشان به پایان برسانید و دستاوردهای چمشگیر این سال را به کارنامه زندگیتان اضافه کنید.

    راهی سفری دورودراز هستید و در این سفر خطرهای زیادی سلامت شما را تهدید می‌کند، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این سفر را به آینده موکول نمایید. روز شلوغی را در پیش دارید و حجم زیاد کارها شما را خسته و کوفته خواهد کرد، اما اجازه ندهید کمرتان زیر بار کارهای روزانه خم شود و روحیه‌ای خستگی‌ناپذیر را برای انجام کارهای شلوغ امروز در پیش بگیرید.  اعضای خانواده امروز دردسرهای زیادی برای شما درست می‌کنند. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و در آینده به گونه‌ای با آنها رفتار نمایید که از عهده حل مشکلات شخصیشان برآیند.    میان شما و یکی از آشنایان یا اعضای خانواده مشاجره‌ای در می‌گیرد. به نفع شماست که نفت به آتش این مشاجره نریزید و دلخوری که میان شما و این فرد ایجاد شده را ختم به خیر کنید. به خودتان قول داده‌اید که امروز سری به رستورانی شیک و اعیانی بزنید و حسابی خودتان را تحویل بگیرید، اما روز خوبی را برای صرف غذا در بیرون از منزل انتخاب نکرده‌اید و بهتر است این برنامه را به آینده موکول نمایید.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    امروز یکی از اعضای خانواده به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهد کرد، این موفقیت را از صمیم قلب به ایشان تبریک بگویید و برای وی آرزوی موفقیت‌های بیشتری داشته باشید. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید و به فکر شکار موقعیت‌ها باشید. انسان کم‌صبری هستید و زود در برابر مشکلات کوتاه میایید. این روحیه را کنار بگذارید و به یاد داشته باشید کلید حل مشکلات در صبر و برداری نهفته است. دیدگاه جدیدی به زندگی پیدا خواهید کرد. به لطف این دیدگاه، سبک جدیدی را در زندگی  در پیش بگیرید. کار ضرری برای شما پیش می‌آید و تمامی برنامه‌هایتان را به هم می‌ریزد. این کار را انجام دهید و در آینده نظم بیشتری به کارهایتان بدهید. مدتی است که احساس می‌‌کنید کارها آن‌گونه که انتظار دارید پیش نمی‌رود و از روند انجام کارها رضایت ندارید، امروز ورق بر می‌گردد و کارهای روزانه راحت‌تر از چیزی که فکرش را بکنید انجام خواهد شد. فکر بکری در سر دارید، اما این فکر را جدی نگرفته‌اید و به آن توجهی نمی‌کنید. ادامه این رفتار به صلاح شما نیست. ایده‌ای که در ذهن دارید را اجرا کنید و مطمئن باشید دستاوردهای مهمی برای شما به دنبال خواهد داشت.

    به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. احتمال زیادی وجود دارد که بیماری مزمنی سراغتان بیاید. در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامت خود باشید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شماست، هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. مشکلی قدیمی و ریشه‌دار با همسر یا عشق ‌زندگیتان دارید و این مشکل امروز زمینه ناراحتی و دلخوری شما و ایشان را فراهم خواهد کرد. ادامه این وضعیت اصلا به نفع شما نیست و در اولین فرصت فکری برای حل این مشکل بردارید. فرصتی برای گردش و تفریح پیدا می‌کنید. این فرصت را به فال نیک بگیرید و تا می‌توانید خوش بگذرانید.   

    انسان جذابی هستید و اطرافیان را مانند آهنربا به خود جذب می‌کنید، این روحیه را به فال نیک بگیرید و دامنه دوستانتان را گسترش دهید.  روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، اما بهتر است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با اعضای خانواده مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید.  احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند و به گونه‌ای رفتار نمایید تا شعله‌های آن برای همیشه در دل و جانتان شعله‌ور بماند. خبرهای خوشی از یکی از کارهای مهمی که مشغول انجام آن هستید به گوش شما می‌رسد.   برنامه‌ای برای افزایش درآمد و ثروت دارید، امروز بهترین زمان برای اجرای این برنامه‌ها است و مطمئن باشید انجام این کار، سود چشمگیری را به درآمد‌های شما اضافه خواهد کرد.  

  • فال ابجد امروز سه شنبه ۲۴ خرداد
  •   احتمال ضرر شما در کارهای مالی بسیار است. در این شرایط بهتر است دور معامله و عقدقراردادهای تجاری مهم را خط بکشید و هرگونه سرمایه‌گذاری را به آینده موکول کنید. کمی به خودتان استراحت بدهید و برای روزهای شلوغ انرژی کسب کنید. قولی به یکی از آشنایان داده‌اید، اما توان انجام این قول را ندارید و نمی‌توانید سر حرفتان بمانید. از این شرایط درس بگیرید. در آینده از وعده‌های پوشالی دوری کنید و قولی بدهید که توان انجام آن را داشته باشید. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید.  فرصتی پیش می‌آید تا دمی در کنار دوستان قدیمی بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و به دوستان خود ثابت نمایید که از هم‌صحبتی با ایشان لذت می‌برید. بلندپروازی را کنار بگذارید و فراموش نکنید راه آرامش و رضایت در زندگی با میانه‌روی باز می‌شود.

    به فکر سلامتتان نیستید و با خوردن غذاهای غیر مفید و سبک‌زندگی ناسالم، سلامت وجود نازنینتان را به خطر نیندازید. به هر اندازه که زودتر سبک‌زندگی ناسالم را کنار بگذارید، به همان اندازه زودتر پذیرای سلامتی و نشاط خواهید بود. روحیه ولخرجی دارید و اهل پس‌انداز و صرفه‌جویی نیستید. این روحیه را کنار بگذارید و به خودتان قول بدهید که قسمتی از درآمدتان را برای روز مبادا پس‌انداز کنید. اتفاقی خوشایند در زندگی یکی از اطرافیان رخ داده و امروز به جشن و سروری برای دستاورد فرخنده دعوت شده‌اید. در این مراسم شرکت کنید و لحظه‌های شادی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه نمایید. اجازه ندهید دخالت اطرافیان در زندگی شما کار دستتان بدهد و به گونه‌ای رفتار کنید که در آینده کسی جرئت دخالت در کارهای شخصی شما را پیدا نکند. یکی از همکاران در محل کار یا همسایه‌ها در منزل به کمک شما نیاز پیدا می‌کند. هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای این فرد انجام دهید. مطمئن باشید کمکی که می‌کنید بدون پاسخ نمی‌ماند و این شخص در اولین فرصت لطف شما را جبران می‌کند. همسر یا عشق ‌زندگیتان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و آبروی شما را به خطر میندازد. برای انجام این کار به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید در آینده بیشتر مواظب رفتار خود باشد.

    مضطرب و نگران هستید اما نگرانی برای سلامتیتان ضرر دارد و غصه‌های خود را با فردی که اعتماد زیادی به وی دارید در میان بگذارید و به نگرانی‌های‌تان خاتمه دهید. با سرمایه‌گذاری‌های بلند مدت راهی برای افزایش درآمد خود پیدا کنید. فرصتی را برای تفریح و سرگرمی در کنار اعضای خانواده اختصاص دهید.   با شرایط مناسبی برای ابراز محبت به همسر یا عشق ‌زندگیتان روبه‌رو خواهید شد. در این شرایط تا می‌توانید عاشقی کنید و به عشق‌ زندگیتان ثابت نمایید که همیشه به فکر ایشان هستید. اهل تعریف و تمجید بیش‌از‌حد از خودتان هستید و همیشه در صحبت‌های‌تان غلو می‌کنید، قبل از اینکه این رویکرد شما را به فردی غیرقابل‌اطمینان در نزد دوستان و آشنایان تبدیل کند مبالغه در صحبت‌های خود را کنار بگذارید.

    با انجام کارهای آرامش‌بخش، فشارهای زندگی را کاهش دهید. روحیه‌ای خوشگذران و ولخرج دارید، اگر این رفتار را کنار نگذارید دیر یا زود گرفتار مشکلات مالی خواهید شد.  فردی امروز از شما تقاضایی دارد اما از انجام آن ناتوان هستید. در چنین شرایطی به صلاح شماست که برای انجام چنین کاری خودتان را به دردسر نیندازید. همیشه نگران حل مشکلات دوستان و آشنایان هستید و قلب‌تان برای اطرافیان می‌تپد، به خاطر داشته باشید که زحمت‌های شما ‌بی‌نتیجه نخواهد ماند و اطرافیان نیز در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. از همسر یا عشق ‌زندگیتان رضایت کامل دارید و امروز فرصتی دست می‌دهد تا با رفتار و گفتار از عشق‌ زندگیتان تشکر کنید. عادت ناپسندی دارید و این وضعیت جلوی پیشرفت شما را گرفته است، در اولین فرصت این عادت ناپسند را کنار بگذارید. در غیر این صورت با ادامه رفتارهای ناپسند، دوستان و آشنایان از شما دوری خواهند کرد.

    بیش‌از‌حد کار می‌کنید و این وضعیت سلامت شما را به خطر انداخته است. کمی به خودتان استراحت دهید و مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید. گوش شما به پندواندرز اطرافیان بدهکار نیست و نصیحت‌های اطرافیان را به کار نمی‌گیرید، به خاطر داشته باشید که اطرافیان صلاح شما را می‌خواهند و نصیحت‌های ایشان را گوش کنید.  انسان دمدمی مزاجی هستید و دائم نظرهایتان را تغییر می‌دهید. ادامه این رویکرد اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت ثبات نظر کافی پیدا کنید و به اطرافیان ثابت کنید اگر سر شما برود، حرفتان نمی‌رود. یکی از آشنایان از رفتار شما سوء‌برداشت می‌کند. اجازه ندهید این وضعیت رابطه میان شما و این فرد را از بین ببرد. در اولین فرصت نیت خود را با این فرد در میان بگذارید و دلخوری‌ها را از بین ببرید. مسافرتی را در پیش‌رو دارید، در این مسافرت تجربه‌های زیادی بدست می‌آورید و دید بهتری نسبت به زندگی پیدا خواهید کرد. همسر یا عشق‌ زندگیتان امروز از در ناسازگاری وارد می‌شود و مشاجره‌ای میان شما در می‌‌گیرد. اجازه ندهید این مشاجره زمینه دلخوری شما را فراهم کند و در اولین فرصت زمینه صلح و آشتی را برقرار کنید.  اتفاق فرخنده‌ای انتظار شما را می‌کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد. این شرایط را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید.

    یکی از آشنایان شما بیمار می‌شود. از این فرد عیادت کنید و جویای حال ایشان باشید. وضعیت مالی خوبی دارید اما فراموش نکنید که دنیا فراز و فرودهای زیادی دارد و از امروز مبلغی را برای روزهای گرفتاری کنار بگذارید. عشق محبوبی را در دل دارید و شب‌و‌روز به معشوق فکر می‌کنید، امروز زمان مناسبی است تا پرده از این عشق بردارید و راز دل را برای محبوب عیان کنید. مطمئن باشید که معشوقتان دست رد به سینه شما نخواهد زد و عشقی آتشین و ماندگار را تجربه خواهید کرد. مدتی است که سری به بزرگان فامیل نزده‌اید، ادامه این رویکرد دلخوری ریش‌سفید‌های فامیل را به دنبال دارد. در اولین فرصت سری به بزرگان خانواده بزنید و دیدارها را تازه کنید.  فرصتی برای رسیدگی به کارهای دلخواه پیدا می‌کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه، به آرامش برسید.  

     

     سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات، سود چشمگیری را نصیب شما خواهد کرد. از این سرمایه‌گذاری درس بگیرید و در آینده با سرمایه‌گذاری‌های هدفمند، درآمد بیشتری روانه حسابهای بانکی خود کنید. یکی از آشنایان به کمک شما نیاز دارد، اما خویشتن‌داری به وی اجازه نمی‌دهد تا مستقیماً از شما درخواست کمک کند. این فرد را شناسایی کنید و هر کاری که از دستتان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. امروز ممکن است در اولین نگاه عاشق محبوبی خوش‌قدوبالا شوید. به نفع شماست قبل از اینکه گرفتار عشقی سوزان شوید، جوانب مختلف این عشق را بررسی کنید. از فرصتی که برای استراحت در اختیارتان قرار گرفته، نهایت استفاده را ببرید. در چند روز آینده حسابی گرفتار می‌شوید و به صلاح شماست که انرژی امروز را برای روزهای آتی ذخیره کنید.  حتی برای لحظه‌ای از فکر زیردستان غافل نشوید و از هر فرصتی برای کمک به نیازمندان بهره بگیرید.

    شرایطی برای مسافرت مهیا می‌شود. راهی سفر شوید و لحظه‌ها‌یی خاطره‌ساز را در مسافرت تجربه کنید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره‌ای پیدا نمی‌کنید به‌ غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس‌انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس‌انداز بیشتر، شرایط مالیتان ثبات پیدا می‌کند.  اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق ‌زندگیتان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید. تصمیم مهمی را باید اتخاذ نمایید اما احتمال دارد که در این تصمیم‌گیری، قلب‌ شما بر عقلتان غلبه کند و تصمیم احساسی را اتخاذ کنید، در نتیجه تا جایی که امکان دارد این تصمیم را به آینده موکول کنید و اجازه ندهید احساسات جلوی واقعیت‌ها را بگیرد. از اطرافیان دوری گرفته‌اید و مانند سابق در دورهمی‌های خانوادگی یا دوستانه شرکت نمی‌کنید. قبل از اینکه این روحیه شما را به فرد گوشه‌گیری تبدیل کند، تغییر رویه دهید و حضور بیشتری در جمع دوستان و اعضای خانواده داشته باشید.  اتفاق فرخنده‌ای در زندگی شما رخ می‌دهد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید تا دامنه موفقیت‌های شما گسترش پیدا کند.

    بلیط هواپیما

    iran air london


    گرجستان جون دارم میام

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و … باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    علامت تجاری برترین ها ثبت شده است و هرگونه کپی برداری پیگرد قانونی دارد.

    فال ۱۷ دی ۱۴۰۱، فال روزانه ۱۷ دی ۱۴۰۱، فال روز شنبه ۱۷ دی ۱۴۰۱، فال 17 دی 1401، فال حافظ ۱۷ دی ۱۴۰۱ برای تمامی متولدین ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن، اسفند

    برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش رویتان در تاریخ شنبه 17 دی 1401 فال روزانه خود را بخوانید.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد.

    فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند.

    در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

    رویای شما این است که بتوانید موارد غیر قابل اجتناب را به تعویق بیندازید. اما در واقع این خیال جزئی از تصورات و رویاهای شماست. اگر می‌خواهید که همیشه کار درست را انجام دهید مخصوصا زمانی در موارد بسیار مهمی مانند وضعیت اقتصادی و مالی،‌ سعی می‌کنید که راحت ترین کار را انتخاب کنید. راه حل‌های موقتی به همان مقدار مشکل ساز است که کنار کشیدن از موقعیت،‌ پس مبارز درونی تان را به کمک بگیرید و لحظه حال را اداره کنید چون این تنها فرصتی است که شما دارید.

    لمس کردن زمین سخت و محکم زیر پاهایتان باعث می‌شود این احساس به شما دست بدهد که این توانایی را دارید از نبود امکانات که برای داشتن یک بنیاد محکم لازم و ضروری است، پریشان شوید،‌ بتوانید از پس کارهایتان برآیید. معمولا، ‌بعضی تغییرات قابل پیش بینی هستند،‌ اما زمانی که زندگی شما ملایم و دارای آرامش است شما بهتر می‌توانید کارهایتان را انجام داده و از موقعیتی که در پیش رو دارید آگاه شوید.

  • فال امروز برای متولدین دی ماه
  • اگر بتوانید امروز بر بی قراری و اضطراب خود فائق آیید، ‌می‌توانید کاملا مفید و سودمند واقع شوید. اما وقتی مرحله‌ای از اتفاقات آرام پیش می‌رود،‌ افکار شما شتاب گرفته و آنها می‌توانند شما را در آب داغ انداخته و بعضی شرارت‌ها را برایتان بوجود آورند. مراقب آرزویی که می‌کنید باشید،‌ اگر بخواهید دنبال دردسر بگردید،‌ بیش از آنچه انتظارش را دارید برایتان پیش خواهد آمد.

    بعضی وقت‌ها برایتان آسان نیست که بتوانید ادعای درستی از کاری که انجام داده‌اید داشته باشید. شما اغلب مایل هستید که کمتر پرخاشگر باشید به خاطر اینکه مقابله مستقیم بسیار دشوار است. اکنون، به هر حال،‌ می‌توانید بر دوستان و همکلاسی‌هایتان تکیه کنید برای اینکه در جنگ و مبارزه اخیر از شما حمایت کنند. به نظر نمی‌رسد که این کار تفریح باشد، اما شما حداقل می‌فهمید که تنها نیستید.

    به نظر می‌رسد امروز از آن روزهایی باشد که می‌دانید دقیقا چه می‌خواهید و چه چیزی لازم است در محل کار انجام دهید و در کارتان پیش بروید و آن را به اتمام برسانید. متاسفانه،‌ ممکن است شما مجبور شوید که یک دعوت اجتماعی داشته باشید یا در غیر اینصورت یک فعالیت خوش آیند را به تاخیر می‌اندازید، اما شما همیشه قادر هستید که تفریح و گردش تان را به روز دیگری موکول کنید. پس سعی نکنید که حقایق را تغییر دهید و آنها را به تعویق بیندازید. زمانیکه شما کاری را شروع می‌کنید،‌ کارهای روزانه تان بیش از آنچه که انتظار دارید شتاب می‌گیرند.

    پیشرفت‌های استوار روز شما را طولانی‌تر از آن می‌کنند که شما سعی نکنید که بخواهید کارها را سریع انجام دهید. با عجله کار کردن مشکلاتی بوجود می‌آورند که بعدها آن مشکلات دوباره برخواهند گشت و دوباره به دیدار شما بر می‌گردند. حتی اگر دیگران عجله دارند، ‌شما زمانی برای کارهایتان در نظر بگیرید و درست از نقطه شروع آغاز کنید. تکیه بر اساسی استوار بسیار هم تر از این است که تمام کار را به پایان برسانید.

    ممکن است امروز قدری ناامید شوید چون دارید تلاش می‌کنید که کاری را که روزهای قبل شروع کرده بودید را به پایان برسانید. سرعت اتفاقات اکنون آهسته‌تر از همیشه است و اگر چه شما از نیروی بی قید خود لذت می‌برید، اما ترجیح می‌دهید وظایف تان را انجام دهید پس می‌توانید زمان کمی را برای خود باشید. برای خود راه‌های میان بُر تعیین نکنید چرا که بعدها مجبور خواهید شد که آنها را نادیده بگیرید.

    قرار گرفتن در یک ریتم قابل تحمل امروز احساس خوبی به شما می‌دهد،‌ چون شما از اینکه مدام چرخی را بچرخانید که به هیچ جایی نمی‌رسد خسته شده‌اید. در نهایت این احساس به شما دست خواهد داد که دارید به جایی می‌روید، دیگران ممکن است از شما بخواهند که آهسته تر حرکت کنید، آهسته تر از آن که شما دوست دارید حرکت کنید. با این کار نجنگید؛‌ کائنات به شما فرصتی می‌دهد که بتوانید انرژی خود را دوباره تامین کنید.

    امروز نمی‌تواند روزی باشد که شما بخواهید از آن لذت ببرید ‌و حتی اگر امروز برای یک مدت طولانی زیاد به یاد ماندنی نباشد، شما می‌توانید در مراحلی که جلوی روی شماست به پیشرفتی محکم و استوار دست پیدا کنید. برای سلامت ماندن بدن تان می‌توانید از رژیم غذایی مناسب استفاده کنید یا تمرینات ورزشی انجام دهید که تاثیرات بلند مدت بر بدن و سلامتی شما داشته باشد. سر و سامان دادن به زندگی، ارسال نامه‌ها ‌یا انجام کارهای روتین و خسته کننده می‌تواند راه مفیدی برای این است که امروز را به روزی مفید وخود را به فردی عملگرا تبدیل کنید. قاطع  و استوار کار کردن امروز خوش آیندتر از این است که بهره‌وری داشته باشید اما به صورت کوتاه و پی در پی!

    تعیین کردن اهداف خود و اینکه سریع برای رسیدن به آنها تلاش را شروع کردن، نیرویی است که امروز کائنات به شما می‌دهد. اما انتظار نداشته باشید که بتوانید به راحتی و بدون تلاش به آنها دست پیدا کنید. شما باید بسیار تلاش کنید و مطمئن باشید که پاداش آن بعد از محقق شدن کارتان به شما خواهد رسید. خوشبختانه،‌ با ورود ماه به پنجمین خانه اهداف شما، ‌این مژده را به شما می‌دهیم که به زودی به نیات خود دسترسی پیدا می‌کنید.

    بعضی اوقات دوست دارید که تغییرات را بهم بزنید فقط به خاطر اینکه عادت خود را بشکنید. اما امروز اوضاع پایدار و ثابت می‌تواند احساس خوبی برایتان داشته باشد. با رابطه استوار که با آنچه که انجام می‌دهید دارید قوت قلب پیدا می‌کنید و با دیدن اینکه دارید نتیجه زحمات خود را می‌گیرید شادمان خواهید شد. ممکن است دوست داشته باشید که مقداری به خودتان استراحت بدهید چرا که به نظر می‌رسد که اوضاع دارد خوب پیش می‌رود، اما الان زمان مناسبی برای تنبلی نیست. شما بعدها زمان زیادی برای استراحت و آرامش خواهید داشت.

    معمولا، وقتی کسی از شما انتقاد می‌کند، باعث می‌شود روحیه شما تضعیف شود. اما کلمات ناخوشایند یک دوست می‌تواند امروز به شما القا کند که شنونده بهتری باشید و راهنمایی بهتری برای قلب‌تان بخواهید. اجازه ندهید عدم اعتماد به نفس در شما افزایش یابد. این می‌تواند فرصتی برای‌تان بوجود آورد که بتوانید پیشرفتی اساسی در خود ایجاد کرده که تاثیر مثبتی بر شما داشته باشد و رابطه شما را با دیگران بهبود بخشد.

    Tags فال ۱۷ دی ۱۴۰۱ فال ۱۷ دی سال ۱۴۰۱ فال ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ فال ۱۷ دیماه ۱۴۰۱ فال امروز ۱۷ دی ۱۴۰۱ فال حافظ ۱۷ دی ۱۴۰۱ فال روز ۱۷ دی ۱۴۰۱ فال روزانه ۱۷ دی ۱۴۰۱ فال هفدهم دی ۱۴۰۱

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *فال روزانه متولدین دی ماه زن

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    فال ۱۶ دی ۱۴۰۱، فال روزانه ۱۶ دی ۱۴۰۱، فال روز جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱، فال 16 دی 1401، فال حافظ ۱۶ دی ۱۴۰۱ برای تمامی متولدین ماه های فروردین، اردیبهشت، خرداد، تیر، مرداد، شهریور، مهر، آبان، آذر، دی، بهمن، اسفند

    برای آگاه شدن از اتفاقات جالب پیش رویتان در تاریخ جمعه 16 دی 1401 فال روزانه خود را بخوانید.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد.

    فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند.

    در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

    اگر مدتها منتظر فرصت مناسبی بودید که پروژه‌ای جدید را آغاز کنید، امروز باید از تاثیرات ماه برج ثور بهره بگیرید. هم اکنون شما توانایی دارید که با برنامه بلند مدت کارتان را شروع کنید. اما سعی نکنید با سرعت به آخر خط برسید. شما باید دوردست‌ها را هم ببینید، با احتیاط تلاش کنید و با عزمی‌ راسخ به سوی مقصدتان پیش بروید.

    ماه امروز دوباره به نشانه تان باز می‌گردد و بهتان کمک می‌کند واقع بینی خود را بازیابید (بخصوص اگر تازگی‌ها خیلی خیالباف شده باشید). رویاپردازی کردن کار بدی نیست، اما حالا که منطقی تر شده‌اید، می‌توانید تفاوت‌های بین واقعیت و رویا را تشخیص بدهید. ولی یادتان باشد حتی وقت‌هایی که خیلی عمل گرا می‌شوید، قدرت تخیل خود را فراموش نکرده و ازش استفاده کنید.

  • چگونه برای ارشد برق برنامه ریزی کنیم
  • شما حتی اگر بتوایند با مسائلی که شما را با گذشته تان پیوند می‌دهند کنار بیایید، باز هم نمی‌توانید تصور کنید که روزهای آینده می‌تواند چقدر عالی باشد. اگرچه شما هیچ کس را در احساسات خود شریک نمی‌کنید، ولی افراد دیگر هنوز هم می‌توانند اسباب نگرانی شما شوند. سیاره بخت شما یعنی بهرام خیلی نا آرام و بی تاب شده است و بنابراین شما را قادر می‌سازد که خیلی سریع و حتی سریع تر از سرعت نور فکر کنید. اما شما مجبورید که سرعت خود را پایین بیاورید، در این صورت می‌توانید از مهارت‌هایتان استفاده بهینه داشته باشید.

    شما امروز به حدی دلسوز شده‌اید که سعی می‌کنید تمام خواسته‌های اطرافیان‌تان را برآورده کنید. اما این کاری که می‌کنید اصلاً کار درستی نیست. چرا که پایان خوشی برای شما نخواهد داشت. اگر نمی‌توانید میزان توقعات افراد دیگر را بسنجید نگرانی به دلتان راه ندهید. برای اینکه دوست و یا نامزدتان از شما توقعات غیر معمول دارد. فقط تا حد امکان بهش نشان دهید که هم راستگو هستید و هم گوش شنوا برای شنیدن حرف‌هایش دارید.

    این روزها خوش بینی هوشیارانه بخش عمده داستان زندگی شما را تشکیل می‌دهد!! شما امیدوار هستید که همه چیز بهتر و بهتر شود، اما نباید خیلی هم به تجربیات اخیر خود اطمینان داشته باشید. باوجود این امروز که ماه وارد برج ثور می‌شود شما می‌تواند مقصد خود را ببینید. اگر هیچ رویدادی به آن سرعتی که شما دلتان می‌خواهد اتفاق نمی‌افتد، لازم نیست که سرعت سفر خود را بیشتر کنید!

    امروز شما سعی می‌کنید که تنهایی و انزوا را انتخاب کنید، ولی دوستان و همکارانتان بهتان اجازه نمی‌دهند این کار را بکنید. آنها امروز بیش از اندازه دلسوز شده‌اند، که از وقتی شما با آنها دوست شده‌اید دوست داشتید با شما اینگونه رفتار کنند. پس به جای اینکه با امتحان کردن تمام راهها خودتان را خسته کنید، روش مناسبی پیدا کنید تا بتوانید با کسانی که رضایت شما را فراهم می‌آورند ارتباط برقرار کنید.

    امروز شما در محل کارتان نمی‌توانید خیلی راحت فکرتان را روی کار متمرکز کنید، برای اینکه خیلی ماجراجو شده‌اید. اگر زیاد انسان واقع بینی نیستید به خودتان نگرانی راه ندهید، چراکه این رویاپردازی‌ها به آینده شما مربوط نمی‌شود. بلکه به منظور تفریح کردن و خوش بودن فقط در زمان حال خلاصه شده و در وقت‌های دیگر این خیالات از سرشما می‌افتد.

    معمولاً شما وقتی با یک فرد خیلی خوش صحبت روبرو می‌شوید که می‌تواند شما را بخنداند، در وضعیت دشواری قرار می‌گیرید. از یک طرف شما از اوقاتی که با چنین فردی دارید لذت می‌برید، و از طرف دیگر این گفتگوها باعث می‌شود احساس پوچ بودن بکنید. شما نمی‌خواهید یک فرد سطحی باشید و شور و هیجان و عشق بیشتری نیز نیاز دارید. پس باید از دیگران درخواست کنید و برای پیدا کردن جواب لازم نیست زیاد دور شوید.

    ماه در هفتمین خانه شما یعنی خانه همکاران و دوستان قرار دارد و دید شما را تا حدی باز کرده که شما حاضرید افراد بیشتری را وارد زندگی شخصی خود کنید. شما به طور طبیعی خودتان از پس کارهایتان برمی‌آیید، ولی حالا برای کارهای ساده‌ای مثل رفتن به سوپر مارکت هم دوست دارید کسی شما را همراهی کند. باوجود این آنها هم برنامه‌های خودشان را دارند، بنابراین اگر دوست ندارید هیچ کدام از کارهایتان را به تنهاییانجام دهید، اجازه ندهید آنها خودشان را مقصر بدانند.

    امروز در محل کار ذهن شما درگیر مسائل جزئی و حاشیه‌ای می‌شود و شما فرصت دوباره‌ای برای نگاه کردن به موقعیت‌های حرفه‌ای را ندارید. یک نفر سعی می‌کند شما را وارد گروه و محیط کاری و یا فعالیت‌های بکند که شما را به خارج شهر و محیط‌های کوهستانی بکشاند. ولی لزومی ندارد که خیلی هم دنبال جاه طلبی و بلند پروازی باشید، چرا که این کارها مطمئنناً آزادی شما را محدود می‌کند.

    امروز شما زیاد مشتاق نیستید که بیشتر کار کنید، به خصوص اگر قلباً بیشتر به تفریح کردن تمایل داشته باشید. اگر امروز شانس این را دارید که به افراد جوان‌تر از خودتان چیزی بیاموزید و یا حتی با آنها تفریح کنید در دادن جواب مثبت لحظه‌ای تردید نکنید. در ضمن تفریح کردن با دوستان‌تان را نیز از دست ندهید.

    امروز شاید شما فشار کاری زیادی را تجربه کنید، چرا که در خانه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید. اما شما نمی‌توانید از زیر بار وظایفتان در محل کار و مسئولیت‌های اجتماعی خود فرار کنید. اگرچه شما امروز تنها بودن را ترجیح می‌دهید، ولی امروز اصلاً این کار درست نیست. برای اینکه اگر تنهایی را انتخاب کنید به تنهایی و بدون وجود افرادی که دوست‌شان دارید پیشرفت خواهید کرد.

    Tags فال ۱۶ دی فال ۱۶ دی ۱۴۰۱ فال ۱۶ دی سال ۱۴۰۱ فال ۱۶ دی ماه ۱۴۰۱ فال ۱۶ دیماه ۱۴۰۱ فال امروز ۱۶ دی ۱۴۰۱ فال حافظ ۱۶ دی ۱۴۰۱ فال روز ۱۶ دی ۱۴۰۱ فال روزانه ۱۶ دی ۱۴۰۱ فال شانزدهم دی ۱۴۰۱

    عالی بود 👌🏽

    فال روزانه متولدین دی ماه زن

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    زنان دی ماهی عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه مشكل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند.

    سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

    اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.

    زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.

    مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.

    زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.

    مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.

    زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

  • دانلود فیلم رحمان 1400 در کانال تلگرام
  • زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.

    مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.

    مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.

    مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    زنان دی ماهی عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه مشكل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند.

    سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

    اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.

    زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.

    مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.

    زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.

    مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.

    زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

  • چگونه گوشی خود را بروزرسانی کنیم
  • زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.

    مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.

    مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.

    مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    زنان دی ماهی عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه مشكل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند.

    سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

    اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.

    زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.

    مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.

    زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.

    مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.

    زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

  • چگونه به یک دختر محبت کنیم
  • زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.

    مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.

    مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.

    مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    زنان دی ماهی عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه مشكل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند.

    سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

    اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.

    زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.

    مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.

    زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.

    مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.

    زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

  • چجوری واسه شوهرم ناز کنم
  • زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.

    مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.

    مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.

    مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    زنان دی ماهی عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه مشكل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند.

    سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

    اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.

    زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.

    مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.

    زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.

    مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.

    زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

  • چگونه یک مرد متاهل را جذب خود کنیم
  • زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.

    مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.

    مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.

    مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    زنان دی ماهی عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه مشكل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند.

    سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

    اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.

    زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.

    مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.

    زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.

    مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.

    زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

  • چگونه از پودر واجبی استفاده کنیم
  • زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.

    مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.

    مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.

    مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    زنان دی ماهی عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه مشكل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند.

    سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

    اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.

    زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.

    مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.

    زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.

    مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.

    زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

  • چگونه ضربات ایستگاهی بزنیم
  • زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.

    مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.

    مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.

    مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    زنان دی ماهی عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه مشكل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند.

    سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

    اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.

    زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.

    مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.

    زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.

    مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.

    زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

  • چگونه بازی کلش او کلنز را هک کنیم
  • زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.

    مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.

    مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.

    مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    زنان دی ماهی عموماً خوشرو، خوش بیان، با حیا، هنردوست و بعضاً هنمند بوده واغلب در رفاه و آسایش خواهند بود. اینا باید از غیبت و قسم دروغ دوری كنند وگرنه مشكل بزرگی مواجه می‎شوند. اگر مایلند از محبت و توجه دیگران برخوردار شوند، باید به آنان محبت كنند.

    سه خطر زندگی اغلب این افراد را تهدید می‎كند كه یكی از آنها یك بیماری سخت می‎باشد. پس بایستی مراقب سلامت خود باشند.

    اگر همواره به یاد خدا باشند و به او توكل كنند، می‎توانند از این خطرات عبور كنند. لباس‎های آبی و سبز برای این افراد مناسب خواهد بود.

    متولدین هر ماهی در طالع بینی براساس ماه تولد ویژگی‌هایی دارند که می‌توان با توجه به آن درباره‌ی ازدواج آن‌ها با یکدیگر نظر داد. اما درصورتی‌که ویژگیِ شخصیتیِ متولدین یک ماه نداشتن شخصیت ثابت باشد، به‌سختی می‌توان درباره‌ی آن سخن گفت. با این حال می‌توان طالع بینی ازدواج زنان متولد دی ماه را به‌صورت زیر معرفی کرد.فال روزانه متولدین دی ماه زن

    زنان متولد دی ماه بسیار با انرژی و جذاب هستند و مرد فروردینی هم به دنبال زنی ایده ال است اما باید همیشه سعی داشته باشد که به زن دی ماهی خود اثبات کند که او بهترین زنی است که دیده است. ازدواجی خوب می تواند باشد.

    زن دی ماهی بسیار باهوش و دقیق است و می تواند نیاز مرد اردیبهشتی به تایید را به راحتی برای او به ارمغان بیاورد و از این رو می توانند زندگی خیلی خوبی با هم داشته باشند. زنان دی ماهی معمولا به راحتی می توانند مردان اردیبهشتی را برای زندگی خود کنترل کنند.

    مرد خردادی معمولا بسیار شوخ است ولی باید همیشه این موضوع را هم در نظر داشته باشد که زنان دی ماهی به شدت زودرنج هستند و باید بسیار از این جهت آگاه باشند. هر دوی آن ها انسان دوست هستند و در کار خیر از هم پیشی خواهند گرفت.

    زنان دی ماهی همانگونه که گفتیم به شدت حساس و زودرنج هستند و برای خانواده ی کنونی خود بسیار دلسوز هستند اما مرد تیرماهی معمولا بدخلق است و از این رو با هم نمی توانند تفاهم داشته باشند.

    مردان مرداد ماهی دوست دارند که پشتیبان همسر خود باشند اما هیچ وقت تن به زور نخواهند داد. از انجایی که زنان دی ماهی زودرنج و به دنبال سلطه هستند ممکن است برای ان ها مشکلاتی پیش بیاید.

    زن دی ماهی و مرد شهریوری می توانند زندگی خوبی داشته باشند که برای دیگران هم مفید است و علت آن خیر خواهی هر دو آن هاست. از طرفی هردوی آن ها به دنبال نظم در زندگی خود هستند که معمولا آن را برای هم تامین خواهند کرد.

  • چگونه از توییتر دانلود کنیم
  • زنان دی ماهی عاشق برنامه ریزی و نظم هستند اما مرد مهر ماهی معمولا زندگی اتفاقی و بی نظم را دوست دارند و بنابراین ممکن است مشکلاتی در اینده داشته باشند.

    مرد آبانی به دنبال جاه و مقام است و همیشه شهرت و ثروت را دوست دارد و زن دی ماهی هم به همین صورت است و در جایی که بداند همسر او به کمک او برای رسیدن به این هدف نیاز دارد از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد. اما مرد آبانی بسیار رک است و زن دی ماهی هم خیلی زودرنج است و اگر بتوانند این ویژگی شخصیتی را کنترل کنند می توانند زندگی سرشار از موفقیتی داشته باشند.

    مرد آذرماهی زبانی تند و رک دارد وممکن است خیلی مواقع سبب ناراحتی همسر خود بشود و از این رو باید بسیار در رفتار های خود دقیق باشد و اگر می خواهد زندگی راحتی داشته باشد به این ویژگی پایان دهد و یا آن را کنترل کند. البته که مردان آذر ماهی به شدت دلسوز همسر خود هستند اما زبانی تند دارند.

    با توجه به خصوصیات بسیار مشترکی که این زوجین دارند زندگی خوبی خواهند داشت اما ممکن است بسیار برای آن ها یکنواخت باشد و از این رو سعی بر آن کنید که در زندگی خود با حفظ ویژگی های اخلاقی خود تغییراتی دهید.

    مرد بهمنی نمی تواند پاسخگوی نیازهای زن دی ماهی باشد و باید از این رو بسیار در این انتخاب دقیق باشند تا خدای ناکرده به مشکل برنخورد. مرد بهمنی کمتر دیگری را تایید می کند و برای زن دی ماهی که نیاز شدیدی به تایید از طرف همسر خود دارد این مشکل بزرگی به حساب می آید.

    مردان اسفندی بسیار زودرنج هستند و از طرفی هم می توانند پاسخگوی میل زنان دی ماهی به ابراز علاقه و شیوه ی صحیح سخن وری هستند نباشند و از این رو باید در این انتخاب خیلی دقت کنید.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » زن متولد دی ماه با چه ماهی ازدواج کند؟

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *