طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

مردان متولد تیر ، کینه ای هستند و اگردر حق او ناحقی و بدی شود ، هرگز بدی ها را فراموش نمی کند و با به یاد آوردن بدی ها عصبانی و خشمگین شده و یا دلش به درد می آید و در فکر انتقامجویی می باشند.

طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

مرد متولد تیر ماه،از گروه آب هستند و آنها آب را خیلی دوست دارند و به استحمام و شنا علاقمند هستند و مایعات را نیز بسیار دوست می دارند.

این خصوصیات از معایب متولدین تیر می باشند:

مردان تیر ماهی انتقاد ناپذیر ، اهل قهر ، خودخواه ومغرور ، انتقامجو ، اخمو ، گاهی آرام و گاهی تندخو و رفیق باز هستند.

مردان متولد تیر حسابگر هستند و برای آنها پس انداز، صرفه جویی و ماندن در تعادل مالی اهمیت دارد. آنها در زندگی خود در هر زمانی مشغول به کار و فعالیت و انگیزه ایی برای صرفه اقتصادی خود و خانواده شان هستند وهیچ گاه از لحاظ اقتصادی و مالی در تنگنا و نداری قرار نمیگیرند.

مردان متولد تیر ماه در روابط و معاشرت هایشان بسیار محتاط عمل میکنند، به سختی با اطرافیان خود صمیمی میشوند اما واضح است پس از انتخاب خود برای صمیمیت میتوانند بهترین دوست و معاشر باشند.

مردان تیر ماهی دوستانی فوق العاده برای شما هستند و زمانی که قلبا با شما احساس نزدیک بودن کنند ، می توانید روی دوستی و رفاقتشان حساب نمایید . اگر به عنوان دوست برای مرد تیر ماه انتخاب شده اید، باید صبور باشید و منتظر زمان مناسبی برای برقراری ارتباط صمیمانه با آنها باشید.

  • خلاصه ای از داستان شیرین و فرهاد
  • متولدین مرد تیر ماه، زنانی را دوست دارند که :

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    مرد متولد تیر ماه، همسر و فرزندان و خانه اش را دوست دارند و اجازه نمی دهند فرزند و همسرشان در مضیقه مالی باشد . او برای همسر،فرزندان تمام دارایی خود را فدا می کند. از ایده آل های او خانه مرتب و تمیز،همسری شیک پوش و فرزندان با تربیت و تر و تمیز، می باشد.

    یکی از ویژگی های متولدین تیر دلبستگی آنها به مادران خود است. آنها به مادران خود وابستگی عاطفی دارند و همیشه در حال فکر کردن و یا حرف زدن با مادران خود هستند و همیشه دوست دارند مادرانشان از آنها راضی باشند.

    این ویژگی زمانی برایشان نقطه ضعف محسوب میشود که متاهل باشند . آنها باید برای از دست ندادن هیچ کدام از رابطه های خود باید در بین روابط خود تعادل ایجاد کنند.

    کهن الگوی آپولو کهن الگوی اکثریت مردان تیر ماه است. مردان تیر خشک و مرتب و منظم هستند و توانایی خاصی در درس خواندن و کشف استعدادهای خود دارند . آنها هیچگاه به سردرگمی، بی برنامه بودن و خیال پردازی دچار نمی شوند.

    مردان آپولو خواسته های مشخص دارند و گرچه بی احساس و خشک به نظر میرسند اما قلبا افرادی مهربان هستند. مردان آپولو با تلاش میتوانند خود را به خواسته هایشان برسانند. اما اهل ریسک کردن و انجام فعالیت های یکباره نیستند.

    فروردین

    اگر متولدین فروردین و تیر بتوانند همدیگر را درک کنند و انعطاف پذیر باشند ، از زندگی آرامی بهره مند می شوند.

    اردیبهشت

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    ازدواج متولدین اردیبهشت و تیر خوب است و آنها زندگی بدون دردسر و جنجال خواهند داشت.

    خرداد

    زنان خردادی صبور هستند و مردان تیر ماهی نیز با احساس و وفادارند و سعی می کنند کانون خانوادگی خود را مستحکم نگه دارند پس زندگی خوبی خواهند داشت.

    تیر

    ازدواج دو تیر ماهی با یکدیگر به زندگی سعادتباری ختم می شود البته با کمی خویشنتداری و صبر.

    مرداد

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    متولدین مرداد و تیر با یکدیگر اختلاف کمی دارند و با صبر و بردباری می توانند به سعادت برسند.

    شهریور

    پیوند میان این دو بسیار خوش یمن و سعادت بار است.

    مهر

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    زنان مهری و مردان تیری با خودگذشتگی و صبر می توانند زندگی خوبی داشته باشند وپیوند این دو با موانع زیادی روبرو نخواهد بود.

    آبان

    متولدین آبان در زندگی مشترک با متولدین تیر اوضاع را کنترل کرده و به آرامش خواهند رسید.

    آذر

    پیوند ازدواج متولدین تیر و آذر خوش یمن است و با کمی خویشتن داری از سوی هر دو به سعادت خواهد رسید.

    دی

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    پیوند زناشویی میان این دو خوش یمن است و آنها با قلب دلسوز و مهربان خود می توانند زندگی خوب و سعادت باری با یکدیگر داشته باشند.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    بهمن

    این دو با هم تفاهم دارند و در کنار یکدیگر می توانند با آرامش زندگی کنند.

    اسفند

    پیوند ازدواج متولدین این دو ماه روز به روز عمیق و مستحکم خواهد شد و آنها در کنار هم زندگی سعادت آمیزی خواهند داشت.

    طالع بینی هندی مرد متولد تیر

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    مرد متولد تیر بسیار مودب، متین، باوقار، خردمند و معقول است ولی در کنار این خصوصیات آدمی خیالباف، رمانتیک و رویاپرور می باشد. این دوگانگی شخصیت او ناشی از تاثیرات کره ماه بر وی است. گاهی اوقات اخمو و گوشه گیر می شود و در لاک خود فرود می رود. اما در بقیه مواقع فردی شاد، سرزنده، شوخ و سرگرم کننده است.

    این مرد از همان دوران کودکی به دنبال پول و پس انداز آن است. انگار ذخیره کردن پول به او آرامش خیال می بخشد. او به دنبال جاه و مقام اجتماعی نیست و پول را فقط به خاطر خود پول می خواهد. البته در خرج کردن پول خساست به خرج نمی دهد یعنی می داند پول خود را چگونه خرج کند.

    مردان متولد تیر عكس ظاهر بدعنقی كه دارند ، سخت پوستانی دوست داشتنی هستند . وقتی به متولد تیر فكر می كنید ، خرچنگ را از یاد نبرید . بسته به شرایطی دارد،‌ برای رویارویی و یا خلاصی از گرفتاری ، قدم های جنبی بر می دارد، هیچ وقت درباره او بر اساس ظاهرش قضاوت نكنید . بیشتر مردان متولد برج تیر آرام ، احساساتی ، خانگی و شیفته آشپزی هستند . نشانه خرچنگ بر شكم، حكومت دارد و ضرب المثل قدیمی ، راه ورود به قلب یك مرد از شكمش می گذرد ، راجع به مردان متولد تیر صادق است اگر وی به شما گفت رژیمغذایی دارد ، حرفش را باور نكنید .

    او دمدمی است . علت خلق و خوی متغیر او ماه است كه سبب می شود بسیار احساساتی و یا كاملاً سرد و نا امید باشد . ( او عقل و منطق سرش نمی شود ) قلب متولد تیر به مغزش فرمان می دهد و گاه زندگی او تحت سلطه عواطف اوست . اگر عاشق مردی هستید كه متولد تیر است خبر خوبی برایتان دارم . او راحتتر از مردان متولد سایر برجها ابراز احساسات می كند ، مردان متولد برجهای مختلف هر یك احساسات خود را به نوعی بیان می كنند . متولد آبان به شكل جنسی ، مرد متولد اسفند به شكل رویایی و متولد تیر به شكل عاطفی.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    مشكل اصلی شما با او ، این است كه می خواهد مادرش باشید . احساسات او نسبت به مادرش حد وسط ندارد . یا عاشق اوست و یا از او متنفر است . بیزاری او از مادرش گاه سبب میشود تا از هر زن دیگری (حتی شما) بیزار شود ، یا این كه مادر را آنقدردوست دارد كه شما احساس می كنید فراموش شده اید پس از مادر شوهر هم نفرت پیدا می كنید.

    بیش از آنكه با او پیوند زناشویی بندید بد نیست بفهمید روابط او با مادرش چگونه است . اگر او از آن مادرهای پاك باخته است كه پسرش را ننر بار آورده، حتماً با او مشكل پیدا می كنید . اگر نمی دانید او مرد است یا موش یا بچه یا خرچنگ ، تله ای كار بگذارید تا بفهمید او چیست ؟!

    او در گذشته زندگی می كند و ناخودآگاه به دنبال شریكی است كه یاد آور مادرش باشد . او به ریشه ها اهمیت زیادی می دهد و اغلب در شهرستانی كه متولد شده زندگی می كند و همانجا هم می میرد. حتی گاهی خانه دوران كودكی اش را سالها بعد مجدداً می خرد و همانجا زندگی می كند .

    او معمولاً زاده عادت است و باید مراقب باشد تا عادتهای بدی كسب نكند، چون عادتهای قدیمی را دیر فراموش می كند . او به دنبال شریكی است كه برایش مادری كند ، اما اگر شخص مناسبی را پیدا نكند با قوم و خویش و دوستان درگیری عاطفی پیدا می كند به طوری كه دهان همه از تعجب باز می ماند .

    او پدری فداكار و تو دل برو است . با این وجود احساسات او بیشتر مادرانه است تا پدرانه ، مثلاً پس از یك روز سخت كاری ، در خانه پیش بند می بندد و بدون نق و نوق برای بچه ها آشپزی می كند. او از اعضای خانواده مراقبت می كند‌، آخر هفته بچه ها را بیرون می برد و حتی از قناری هم مواظب می كند . او ذاتاً پدر است و برایش خیلی سخت است كه خودش بچه نداشته باشد ، در این صورت دوستان و همكاران را بچه های خود می داند .

    طالع بینی هندی سایر ماهها

  • داستان گردآفرید و سهراب به نثر
  • به نیت شما فال قهوه گرفتیم. جواب فال شما:

    » ابرو : نیت پاک، آراستگی و دینداری در شما به حد کمال میباشد.

    رگ خواب مردان متولد تیر چیست؟ هرچند مواجهه با دیگران همراه با پیش‌فرض‌های قبلی کاری معقول و انسانی نیست اما گاهی اوقات برای پیش‌بینی رفتار دیگران و انجام بهترین واکنش به آن رفتار، داشتن مجموعه‌ای از انتظارات به ما کمک می‌کند.

    به گزارش اقتصاد آنلاین، هدف از بررسی ویژگی‌های مردان متولد تیر، کمک به شماست تا بتوانید در رابطه‌تان با متولدین تیرماه رفتارهای سنجیده‌ای انجام دهید و اگر متولد این ماه هستید شناخت بهتری از خودتان کسب کنید. در ادامه مقاله به بررسی کامل رگ خواب مردان متولد تیر می پردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

    یکی از شاخه‌های بزرگ و برجسته علم در زمان‌های قدیم، پیش‌بینی حوادث و رویدادهای طبیعی بر اساس شرایط قرار گرفتن ماه و خورشید بود که به آن علم نجوم گفته می‌شد. در ایران باستان و همچنین تمدن اسلامی، نیروهای آسمانی تأثیر خود را از طریق ماه و خورشید برجهان مادی اعمال می‌کردند.

    در این زمینه بخوانید؛

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    اگرچه شاید در دنیای امروز صحبت از طالع بینی با تمسخر مواجه شود ولی باید دانست که یک‌زمانی این موضوعات بسیار جدی و کاربردی بوده است و به‌عنوان ابزاری برای شناسایی جهان، کارایی بسیار زیادی داشته است اما غلبه فنّاوری و تجربه‌گرایی بر دنیای مدرن، ذهن همه ما را نسبت به این‌گونه مسائل بدبین کرده است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    حالا که تا حدودی در مورد فلسفه طالع بینی بر اساس ماه تولد صحبت شد، سعی می‌کنیم باهم ویژگی‌های افراد متولد تیر را مرور کنیم. به این موضوع توجه داشته باشید که انسان‌ها دارای خصوصیات متنوعی هستند و نمی‌توان آن‌ها را در یک چهارچوب خاص بسته‌بندی کرد، پس مراقب باشید تا در دام پیش‌فرض‌های مربوط به مردان متولد تیرماه گرفتار نشوید.

    شاید مهم‌ترین خصوصیت مردان متولد تیرماه عدم ثبات هیجانی باشد. این افراد را نمی‌توان به‌راحتی پیش‌بینی کرد. گاهی اوقات به‌شدت مهربان و خوش‌برخورد هستند و گاهی اوقات سرد و نامهربان. دلیل این موضوع را تأثیر زیاد ماه بر آن‌ها عنوان کرده‌اند. به دلیل اینکه ماه موجب جزر و مد و بالا و پایین رفتن آب می‌شود فرض کرده‌اند که این افراد نیز در زندگی خود تحت تأثیر ماه عمل می‌کنند و از نوسانات هیجانی رنج می‌برند.

    در نگاه اول وقتی با مردان متولد تیرماه برخورد می‌کنید تصور شما این است که آن‌ها افرادی سرد و بی‌روح هستند. در واقع باید به زبان روان‌شناسی آن‌ها را دارای عاطفه سطحی طبقه‌بندی کرد به این معنا که این افراد از درون هیجانات بسیار زیادی را تجربه می‌کنند اما توانایی ابراز درست آن‌ها را ندارند و به همین دلیل سعی می‌کنند هیجانات خود را مخفی نگه‌دارند.

    این موضوع وقتی‌که با آن‌ها ارتباط محکم‌تری برقرار کنید و بعد از اینکه توانستند به شما اعتماد کنند، کاملاً برای شما روشن خواهد شد. افراد متولد تیرماه افرادی دیرجوش اما متعهد هستند و بعد از اینکه رابطه مستحکم شد آن‌ها می‌توانند همه هیجانات خود را برای شما به نمایش بگذارند و در کنار شما بسیار فعال و پرانرژی باشند.

    افراد متولد تیرماه نسبت به سنت‌ها و آداب‌ و رسوم بسیار جدی و سخت‌گیر هستند و هنگامی‌که نسبت به موضوعی علاقه‌مند می‌شوند تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می‌دهند. در زمینهٔ روابط میان فردی نیز همین خصوصیت را نشان می‌دهند.

    این افراد معمولاً به‌سختی می‌توانند به دیگران نزدیک شوند اما اگر بتوانید دل آن‌ها را به دست بیاورید، دیگر نگرانی خاصی وجود ندارد؛ زیرا آن‌ها برای خودشان و تصمیمات مهم زندگی‌شان ارزش بسیار زیادی قائل هستند و به‌راحتی از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنند. در اینجا باید اضافه کرد که متولدین تیرماه بسیار خانواده‌دوست، مهربان و در روابط خود وفادار هستند.

  • معنی up yours
  • یکی دیگر از ویژگی دوست‌داشتنی مردان متولد تیرماه مؤدب بودن آن‌هاست. این افراد هرچند گاهی اوقات بدخلق و سخت‌گیر می‌شوند اما تا حد امکان به اطرافیان خود بی‌احترامی نمی‌کنند. به‌عنوان‌مثال اگر به خانمی علاقه‌مند شوند به‌هیچ‌وجه در کنار او حرکات و الفاظ زشت استفاده نمی‌کنند. این ویژگی را می‌توان از مقایسه رفتار او هنگام بودن با فرد موردعلاقه و دیگر دوستان و آشنایان به‌وضوح مشاهده کرد.

    برای متولدین تیرماه پیشرفت بیشتر از همه‌چیز به معنای کسب درآمد بیشتر است. در زندگی آن‌ها تفریح و مسافرت و استراحت در درجه دوم اولویت قرار دارد. آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند به درآمد بیشتر دست پیدا کنند و در شغل و حرفه خود پیشرفت بیشتری داشته باشند. معمولاً مشکلات مالی در متولدین تیرماه بسیار کمتر از متولدین ماه‌های دیگر وجود دارد.

    در حضور دیگران بودن و در مرکز توجه قرار داشتن باعث اضطراب در این افراد می‌شود و به همین دلیل تمایل دارند زمان بیشتری را در خلوت بگذرانند و یا در کنار دوستان و خانواده نزدیک باشند. یکی از دلایل دیرجوش بودن آن‌ها همین خجالتی بودن است. البته نباید خجالتی بودن را با ترسو بودن اشتباه گرفت زیرا این افراد نسبت به احساسات خود توجه زیادی دارند و اگر از جانب دیگران مورد تحقیر و بی‌احترامی قرار بگیرند از حق خود دفاع خواهند کرد.

    متولدین تیر در حساب‌وکتاب دقت زیادی می‌کنند اما به‌هیچ‌وجه خسیس نیستند. اگرچه در ظاهر خسیس به نظر می‌رسند اما در مواقع ضروری به شما نشان خواهند داد که تا چه حد می‌توانند از دارایی‌های مادی خود برای آرامش و رفاه بیشتر خود و دیگران استفاده کنند. به کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت می‌دهند و دوست دارند پول خود را به بهترین شکل ممکن هزینه کنند.

    شاید زیربنایی‌ترین ویژگی متولدین تیرماه درون‌گرا بودن آن‌ها باشد. این افراد حتماً در طول روز باید زمانی را با خود خلوت کنند. آن‌ها به احساسات و عواطف خود اهمیت زیادی می‌دهند و رشد و پیشرفت شخصی از هر چیز دیگری برایشان مهم‌تر است.

    معمولاً دوستان کمی در اطراف خود دارند اما با آن‌ها بسیار نزدیک و صمیمی هستند. باکسانی دوست می‌شوند که به آن‌ها شبیه باشند و ارزش‌های آن‌ها را قبول داشته باشند. در تصمیمات مهم به درون خود مراجعه می‌کنند و برای علایق خود و دیگران احترام زیادی قائل هستند. به گل و موسیقی و شعر علاقه زیادی دارند و در تنهایی احساس لذت و آرامش بیشتری نسبت به مکان‌های شلوغ و مهمانی‌ها دارند.

    با توجه به اینکه متولدین تیرماه درون‌گرا هستند پس عجیب به نظر نمی‌رسد اگر آن‌ها تمایلی به گفت‌وگو و صحبت‌های طولانی نداشته باشند. نکته جالب در مورد آن‌ها اینکه توانایی بسیار زیادی در انتقال مطالب با کمترین کلمات دارند. به‌عبارت‌دیگر می‌توانند موضوعات بسیار مهم را در کوتاه‌ترین جملات جمع‌بندی کنند و معنای مطالب را به مخاطب خود انتقال دهند.

    شاید این ویژگی برای شما خوشایند نباشد اما متولدین تیرماه بسیار نسبت به بدی‌هایی که در حق آن‌ها صورت گرفته است سخت‌گیر و کینه‌جو هستند. آن‌ها معمولاً درگذشته زندگی می‌کنند و دل‌بستگی فراوانی به ریشه‌های گذشته خود دارند و از فکر کردن به گذشته لذت می‌برند به همین دلیل اگر درگذشته اتفاق بدی را تجربه کرده باشند، نسبت به کسانی که در آن اتفاق شریک بوده‌اند تا همیشه کینه‌جو هستند و نمی‌توانند فراموش کنند.

    یکی از ویژگی‌هایی که در اکثر مردان متولد تیرماه مشاهده می‌گردد علاقه به مادر است. آن‌ها حتی اگر چندین بچه داشته باشند بازهم هنوز یک پسربچه هستند و تمایل دارند دیگران به آن‌ها توجه داشته باشند و از آن‌ها مراقبت کنند. این ویژگی می‌تواند در طول زندگی مشترک با آن‌ها برای شما دردسرآفرین باشد زیرا مدام در ذهن خود شما را با مادرش مقایسه می‌کند و دوست دارد شما را شبیه او کند.

    در اینجا صحبت‌های بالبی که سبک‌های دل‌بستگی را مطرح کرده است می‌تواند توصیف دقیق‌تری از این افراد به دست دهد. او معتقد است که اگر مادر فردی حمایت گر و مورد اعتماد باشد فرزندان می‌توانند در بزرگ‌سالی به دیگران اعتماد کنند و در جامعه فردی مستقل و مسئولیت‌پذیر باشند اما اگر مادر رفتار متناقضی داشته باشد به این صورت که گاهی اوقات حمایت‌کننده و گاهی تردکننده باشد فرزندان آن‌ها توانایی اعتماد کردن به دیگران را از دست می‌دهند و در بزرگ‌سالی در برقراری رابطه درست با دیگران به مشکل دچار می‌شوند.

    افراد متولدین تیرماه به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار هنوز به مادر خود نیاز دارند و اگر مادر نباشد نمی‌توانند مشکلات وزندگی خود را کنترل کنند و به همین دلیل در هنگام بزرگ‌سالی به دنبال جانشینی مناسب برای مادر هستند تا بتوانند امنیت ازدست‌رفته را برگردانند. 

    حالا که خصوصیات اصلی افراد متولد تیرماه را مرور کردیم، سعی می‌کنیم بر اساس آن‌ها به شما کمک کنیم تا بتوانید رفتار درستی در مقابل آن‌ها داشته باشید.

    افراد متولد تیرماه معمولاً تمایل زیادی به صحبت کردن ندارند و به همین دلیل درک آن‌ها برای دیگران سخت و مشکل است و همین موضوع باعث می‌شود که احساس تنهایی کنند. برای اینکه بتوانید درک درستی از آن‌ها پیدا کنید نیاز به زمان و شناسایی علایق متولدین تیرماه بسیار مهم است.

    اگر احساس کنند که شما سعی دارید آن‌ها را درک کنید و نسبت به آن‌ها شناخت بیشتری پیدا کنید، بسیار خوشحال می‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود که به شما علاقه پیدا کنند و در مورد خود بیشتر صحبت کنند و شما را به‌عنوان جزو مهمی از زندگی‌شان در نظر بگیرند. برای اطلاع از مهارت همدلی کلیک کنید.

    یکی دیگر از موضوعاتی که باید در رفتار خود لحاظ کنید صداقت و راست‌گویی در ارتباط با این افراد است. آن‌ها از عدم صداقت متنفر هستند و اگر در رفتار و کلام شما دوگانگی مشاهده کنند خیلی سخت می‌توانند ارتباط خود را با شما ادامه دهند. هرگز به آن‌ها دروغ نگویید و تا حد امکان همه موضوعات را شفاف و روشن به آن‌ها توضیح دهید. 

    مطمئن باشید که مردان متولد تیرماه نسبت به ارزش‌ها و باورهای خود بسیار سخت‌گیر هستند و اگر قصد دارید در کنار آن‌ها باشید باید نسبت به تصمیمات و خواسته‌های آن‌ها با احترام برخورد کنید. البته این موضوع به معنای اطاعت بی‌چون‌وچرا نیست بلکه به معنای ایجاد درک و فهم متقابل و مشترک هست.

    همان‌طور که در خصوصیات افراد متولد تیرماه مشاهده کردید آن‌ها نسبت به اسراف نگاه بدی دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به خوش‌گذرانی و صرف پول زیاد برای تفریح و لذت علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم با افراد تیرماهی ازدواج نکنید. هرچند که خصوصیات ذکرشده دقیق و علمی نیستند اما حتماً در تصمیمات خود به آن‌ها توجه داشته باشید.

    افراد متولد تیرماه به جذابیت‌های کلامی شما بیشتر از جذابیت ظاهری و یا رفتاری شما جلب می‌شوند. آن‌ها دوست دارند که یک رفیق راه و هم‌کلام همیشگی داشته باشند که بتوانند همه حرف‌ها و درد دل‌های خود را بیرون بریزند و مشاهده این ویژگی در شما آن‌ها را بسیار خوشحال می‌کند و باعث می‌شود که به شما علاقه‌مند گردد.

    اگر در بیرون از خانه و مهمانی باوقار و متانت رفتار کنید احتمال اینکه شما را فردی مستقل و هدفمند در نظر بگیرد و برای شما شخصیتی جذاب و دوست‌داشتنی تصور کند بیشتر است. از شوخی و خنده با غریبه خوشش نمی‌آید و تصور می‌کند که شما آدمی سطحی هستید پس تا حد امکان به لباس پوشیدن و ارتباطات خود در بیرون از خانه توجه داشته باشید.

    _آن‌ها از آدم‌های وراج و پرحرف متنفر هستند و تحمل هم‌نشینی با آن‌ها را ندارند. همان‌طور که گفته شد متولدین تیر اکثراً افرادی درون‌گرا هستند که نیاز به آرامش و سکوت دارند و اگر نیاز آن‌ها به آرامش نادیده گرفته شود ناراحت می‌شوند.

    _دیگر ویژگی منفی ازنظر آن‌ها بروز بیش‌ازحد هیجانات است. اگر افراد بیش از در نشان دادن هیجانات خود اغراق کنند موجب می‌شود که متولدین تیرماه تصور کنند که این افراد سطحی و غیرقابل‌اعتماد هستند و نمی‌توان آن‌ها را جدی گرفت.

    _تحمل سرزنش و گلایه‌های پی‌درپی برای هرکسی سخت است. این ویژگی در متولدین تیرماه بیشتر وجود دارد زیرا آن‌ها نسبت به انتقاد حساسیت زیادی دارند و اگر بیشتر از حد معمول با آن‌ها جروبحث داشته باشید خیلی زود از شما فاصله می‌گیرند.

    _به دلیل نیاز به آرامش و سکوت در افراد متولد تیرماه حتماً در مهمان‌نوازی و دعوت‌ها به نظرات همسر خود احترام بگذارید.

    _نیاز آن‌ها را به‌تنهایی جدی بگیرید زیرا این افراد اگر تنهایی‌شان نادیده گرفته شود آرامش خود را از دست می‌دهند و ممکن است به‌طورجدی از شما ناراحت شوند.

    _در برخورد با آن‌ها مثبت نگر و خوش‌بین باشید زیرا آن‌ها به آدم‌های مأیوس و ناامید نگاه خوبی ندارند.

    _این افراد فقط با افراد صمیمی و نزدیک خود احساس آرامش می‌کنند. اگر در کنار شما شوخ‌طبعی نشان داد سعی کنید آن را تقویت کنید زیرا باعث نزدیکی بیشتر او به شما خواهد گردید.

    برای اینکه مطالب مطرح‌شده در اینجا را ارزیابی کنیم بهتر است آن‌ها را با دیدگاه‌های نوین روان‌شناسی در این زمینه کمی مقایسه کنیم و برای این کار سعی کرده‌ایم ویژگی‌های مردان متولد تیر را با کهن‌الگوی آپولو در نظریات یونگ مقایسه کنیم. کهن‌الگوها ویژگی‌هایی هستند که در ناخودآگاه جمعی ما وجود دارد و در طول تاریخ این ویژگی‌ها را از اجداد و گذشتگان خود به ارث برده‌ایم. این ویژگی‌ها بدون آگاهی ما تأثیر خود را بر رفتار ما می‌گذارند و یکی از عوامل رفتارها و افکار ما هستند. 

    کهن‌الگوی آپولو یا خدای خورشید شباهت زیادی به خصوصیات مردان متولد تیرماه دارد. این کهن‌الگو به رفتارهایی اشاره دارد که منظم و دقیق هستند. افرادی که تحت کنترل این الگو هستند معمولاً درون‌گرا و محافظه‌کار هستند. در تصمیمات خود بسیار جدی هستند و به دنبال بهترین و ایده آل‌ترین چیزها هستند. این افراد برای هر کاری به دنبال دلیل هستند و در تصمیمات خود محکم و پایدار نشان می‌دهند. 

    انسان‌ها موجودات بسیار پیچیده‌ای هستند زیرا علاوه بر آن چیزی که از ژنتیک و همچنین از محیط می‌گیرند توانایی استدلال و تفکر نیز در آن‌ها وجود دارد و می‌توانند رفتار و افکار خود را بسته به موقعیت تغییر دهند؛ به همین دلیل شناختن کامل افراد و برقراری ارتباط صحیح و پایدار با دیگران بسیار سخت و مشکل است. 

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    با سلام
    چون خودم متولد تیر هستم تا حدودی با این خصوصیات اعتقاد دارم و در خودم میبینم

    واقعا هر چی نوشته بود درست بود

    من متولد تیر هستم ولی پنجاه درصد این خصوصیات را دارم

    دقیقا ،ولی ما تیرماهی.ها همیشه به دلیل احساسی بودن در زندگی خصوصی بازنده میدانیم

    والا شوهر ماکه همه این خصوصیات داره بلکم بیشتر

    کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

    میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    خیلی حسّاس ، سریع الانتقال ، رویایی ، عاشق خانه و خانواده ، منزوی ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به کشاورزی ، گاهی آرام و گاهی طوفانی ، خجالتی ، بسیار با سلیقه و شیک پوش ، پشتیبان اقوام ، دارای قویترین احساسات ، بهترین آشپز ، علاقه زیاد به گل ، دارای حس پدرانه یا مادرانه ، با وفا ، رفیق باز ، صرفه جو و اقتصادی ، محتاج به کمک دیگران ، پر محبّت ، مطیع همسر ، تا حدودی خسیس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتی ، در آشتی پیشقدم نمی شود ، همسری با وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد ، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء کهنه ، اهل تدارک و آذوقه ، مادیّگرا و پول پرست ، رک گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودی سطحی نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زیاد به مادر ، عاشق تعریف و تمجید ، مهمان نواز عالی . خیلی ظریف ، شکیبا ، صمیمی ، محافظه کار ، اهل ریسک نیست ، میهن پرست ، انتقامجو ، وسواسی ، رئوف و مهربان .

    عجب نشانه دوست داشتنی است! مردان متولد این برج عکس ظاهر بدعنقی که دارند، سخت پوستانی دوست داشتنی هستند. وقتی به متولد تیر فکر می کنید، خرچنگ را از یاد نبرید . بسته به شرایطی دارد،‌ برای رویارویی و یا خلاصی از گرفتاری، قدم های جنبی بر می دارد، هیچ وقت درباره او بر اساس ظاهرش قضاوت نکنید.

    بیشتر مردان متولد برج تیر آرام، احساساتی، خانگی و شیفته آشپزی هستند. نشانه خرچنگ بر شکم حکومت دارد و ضرب المثل قدیمی ? راه ورود به قلب یک مرد از شکمش می گذرد ? راجع به مردان متولد تیر صادق است اگر وی به شما گفت رژیم غذایی دارد، حرفش را باور نکنید.

    او دمدمی است. علت خلق و خوی متغیر او ماه است که سبب می شود بسیار احساساتی و یا کاملاً سرد و نا امید باشد. (او عقل و منطق سرش نمی شود) قلب متولد تیر به مغزش فرمان می دهد و گاه زندگی او تحت سلطه عواطف اوست. اگر عاشق مردی هستید که متولد تیر است خبر خوبی برایتان دارم. او راحتتر از مردان متولد سایر برجها ابراز احساسات می کند، مردان متولد برجهای مختلف هر یک احساسات خود را به نوعی بیان می کنند. مرد متولد اسفند به شکل رویایی و متولد تیر به شکل عاطفی.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    هر ماهی ستاره مخصوص به خود را دارد.و نیرویی که شما را تحت تأثیر خود قرار می دهد،یک ستاره نیست بلکه ماه می باشد.ماه برای زمین بعد از خورشید، مهمترین سیاره است. برخلاف خورشید که شخصیت و ظاهر شخصی را تعیین می کند،ماه عالم درونی و روحی فرد را تحت تأثیر قرار می دهد.

    این نیروی درخشان و زیبا که می تواند تحت تأثیر ستارگان دیگر باشد، احساس و عاطفه محض است. شما انسانی احساسی از گروه آب در ماه تیر و برج خرچنگ هستید. واگر به این خصوصیات، تأثیر ماه که موجب جزر و مد دریاها شده اضافه گردد، گاهی شما را هیجان زده و گاهی کسل و غمگین می کند و نشانگر این نکته هست که شما انسانی حساس، ملایم، درونگرا و رمانتیک هستید. اما شما این احساس خود را پنهان کرده و از آشکار کردن عالم درونی خود اجتناب می ورزید و تصور می کنید که این کار به ضرر شما تمام می شود.

    خصوصیات شما، درست مانند سمبل ماده خود خرچنگ می باشد.خرچنگ جانوری بسیار سخت پوست و بسیار قوی می باشد.اما تصور کنید که بعد از خارج شدن از پوسته خود چقدر عاجز و ناتوان می باشد.شما از سختی و ملایمت پدید آمده اید.کسانی که قدرت،پس زدن ماسکی را که به صورت زده اید،داشته باشند،از حساسیت و ملایمت شما بسیار تعجب می کنند.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    بزرگترین ایراد و اشتباه، متولد تیر ماه، در زندگی، بی دقتی می باشد. ممکن است او به سخنان شما خوب گوش نداده و یا آنها را اشتباه درک کند.

  • چگونه قهوه ترک با شیر درست کنیم
  • انسان متولد تیر ماه،هرگز بدی ها را فراموش نمی کند و هر موقع آن را به خاطر آورد،عصبانی و خشمگین شده و یا دلش به درد می آید. حتی اگر این ناحقی و بدی در مورد او، مربوط به دوران کودکی باشد، باز هم آنها را فراموش نمی کند.

    حس ششم متولد تیرماه، باعث می شود که او، پنهان ترین جنبه های رفتاری و فکری طرف مقابل خود را حدس بزند. متولدین تیر ماه زمانی که،نقطه ضعف، انسان شرور و بدکار را دریابد، نقشه خود را کشیده و اجرا می کند. وچون کینه عمیقی دارد، انقام شدیدی می گیرد. انسان های تیر ماه که تحت تأثیر ماه هستند، مانند آب در هر ظرفی جای می گیرند و استعداد تقلید هم دارند و خیلی زود تحت تأثیر قرار می گیرند.

    اگر در لحظه متولد فرد تیر ماهی، ستاره دیگری ندرخشد، او بسیار خجالتی خواهد بود. حتی اگر ثروت و شهرت بزرگی داشته و به موفقیت های زیادی نایل شود، به علت کم رویی و خجالتی بودن، در بیان احساسات خود به دوستان و نزدیکان، با سختی مواجه می شود.

    اگر مردی را که متولد تیرماه بوده، پسندیده و دوستش دارید و اگر تصمیم ازدواج با او را دارید،باید قبل از هر چیز، زنی مناسب شخصیت او باشید. مرد متولد تیر ماه، مانند مرد خردادماه، طرف مقابل خود را زیاد، دچار دردسر نمی کند.اما باید به بعضی خصوصیات و رفتارهای او نیز دقت کرد.در مقابل هوش و ذکاوت مرد خردادماه، مرد تیرماه، احساسات لطیف خود را آشکار می کند، یعنی قبل از هر چیز باید بدانید که طرف مقابل شما،مردی احساساتی می باشد.

    مرد متولد تیر ماه، قبل از هر چیز، انسانی مؤدب و با نزاکت می باشد. او دائمآ به شما توجه کرده و احترام شما را خواهد داشت. و برای خشنودی و راحتی شما و این که دلخور نشوید، از هر کاری که از دستش برآید کوتاهی نمی کند.

    در واقع،برج خرچنگ،حساب را تمثیل نمی کند. و مرد متولد تیر ماه،علاقه زیادی به ریاضی و حساب ندارد. اما به نظر می آید که،وی با ماشین حسابی در مغز خود،آفریده شده و هر نوع حسابی را به راحتی در مغز خود حل می کند. برای جلب توجه این مرد،باید به طرز لباس پوشیدن خود بیشتر دقت کنید. زیرا او همیشه از انسان های منظم و مرتب،خوشش می آید،و خود نیز لباس های ساده، ظریف و شیک، انتخاب می کند.

    بعضی متولدین مرد تیر ماه، به هیچ وجه نمی توانند عشق خود را اعتراف کنند و خجالتی می باشند. وزنانی که می توانند آنها را خوشبخت کنند، بعد از مدتی از آنها دور شده و به راه خود ادامه می دهند. ودر این مورد نیز نمی توانید کمکی به او بکنید. شما هر چه به وی توجه کرده و نزدیک شوید،ب ه همان نسبت او نیز خوب و خوش رفتار خواهد بود. این مرد بسیار حساس از شعر و موسیقی بسیار لذت می برد، و بخصوص آهنگ های پراحساس و رمانتیک و عاشقانه را، بسیار دوست می دارد.

    مرد متولد تیرماه، بعد از ین که، از عشق و علاقه شما مطمئن شد،و عشق و علاقه خود را نسبت به شما بازگو کند، دیگر از خجالت و کم رویی، به کلی رها شده و در ابراز عشق خود، اصرار و لجاجت به خرج می دهد.

    و هرگز قصد، رها کردن شما را ندارد. و شما را مانند خرچنگی در چنگال خود گرفته و تصمیم دارد که تا آخر عمر با شما زندگی کرده و هرگز جدا نشود. اما در میان مردان متولد تیر ماه، شخصیت های متفاوتی نیز دیده می شود. و احتمال دارد فقط به یک زن، وابسته نبوده و به دفعات عاشق شوند.

    در واقع تمامی مردان تیر ماه، حریص و آتشین هستند. اما بعضی به رابطه جنسی وابستگی زیادی داشته و ممکن است،چند بار ازدواج کنند.

    مرد متولد تیر ماه، از گروه آب می باشد. به همین سبب آب را خیلی دوست دارد. هر روز استحمام کرده و تمیز و مرتب است.رفتن به دریا، سیاحت با قایق بادبانی، از سرگرمی های مورد علاقه او می باشد. به علاوه مایعات را نیز بسیار دوست می دارد. تعدادی از آنها با مشروبات الکلی میانه خوبی دارند. اما اگر هنگام تولد، ستاره دیگری تأثیر قوی نداشته باشد، الکل برای تمامی مردان متولد تیرماه مناسب نمی باشد.

    برای مرد متولد تیر ماه، هیچ چیزی به اندازه همسر و فرزندان و خانه اش، مهم نیست او در پی امنیت مادی می باشد. اما برای همسر،فرزندان و یا مادرش تمام دارایی خود را بدون تأمل و تفکر، فدا می کند. خانه مرتب و تمیز، همسری شیک پوش و فرزندان با تربیت و تر و تمیز، از ایده آل های او می باشد.

    او پدری فداکار و تو دل برو است. با این وجود احساسات او بیشتر مادرانه است تا پدرانه, مثلاً پس از یک روز سخت کاری، در خانه پیش بند می بندد و بدون نق و نوق برای بچه ها آشپزی می کند. او از اعضای خانواده مراقبت می کند‌، آخر هفته بچه ها را بیرون می برد و حتی از قناری هم مواظب می کند. او ذاتاً پدر است و برایش خیلی سخت است که خودش بچه نداشته باشد، در این صورت دوستان و همکاران را بچه های خود می داند.

    به مرد متولد تیر، هرگز دروغ نگویید، زیرا،حتی اگر بسیار خوب نقش بازی کنید، او واقعیت را حدس می زند.ب اید همیشه نسبت به او روراست و صادق باشید و نباید کاری کنید که حس حسادت او را برانگیزید.این انسانها حتی دوستان بسیار صمیمی خود را قبول ندارند،پس شما بی نظیر ترین زن دنیا هستید که مورد قبول و تأیید او می باشید.

    مشکل اصلی شما با او، این است که می خواهد مادرش باشید. احساسات او نسبت به مادرش حد وسط ندارد. یا عاشق اوست و یا از او متنفر است. بیزاری او از مادرش گاه سبب میشود تا از هر زن دیگری (حتی شما) بیزار شود، یا این که مادر را آنقدردوست دارد که شما احساس می کنید فراموش شده اید پس از مادر شوهر هم نفرت پیدا می کنید.

    بیش از آنکه با او پیوند زناشویی بندید بد نیست بفهمید روابط او با مادرش چگونه است. اگر او از آن مادرهای پاک باخته است که پسرش را ننر بار آورده، حتماً با او مشکل پیدا می کنید. اگر نمی دانید او مرد است یا موش یا بچه یا خرچنگ ، تله ای کار بگذارید تا بفهمید او چیست؟!

    او در گذشته زندگی می کند و ناخودآگاه به دنبال شریکی است که یاد آور مادرش باشد. او به ریشه ها اهمیت زیادی می دهد و اغلب در شهرستانی که متولد شده زندگی می کند و همانجا هم می میرد. حتی گاهی خانه دوران کودکی اش را سالها بعد مجدداً می خرد و همانجا زندگی می کند.

    او معمولاً زاده عادت است و باید مراقب باشد تا عادتهای بدی کسب نکند، چون عادتهای قدیمی را دیر فراموش می کند. او به دنبال شریکی است که برایش مادری کند، اما اگر شخص مناسبی را پیدا نکند با قوم و خویش و دوستان درگیری عاطفی پیدا می کند به طوری که دهان همه از تعجب باز می ماند.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. تا 30 آذر فرصت داری تا با دریافت رژیم گروهی برنافیت، 1 ماه رژیم رایگان هدیه بگیری.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    Horoscope

    مرد تير

     مرد متولد تير بسيار اخمو
    و ترشرو، بچه مسلك، تودار، زن دوست، همبازي بچه ها، عاشق نقاشي و بخيل و پول دوست
    مي باشد.
    اگر با يك مرد متولد تير ماه ازدواج كرديد، در مايه جهيزيه خود يك چتر هم حتما
    ببريد، زيرا در خانه شما يك روز هوا ابري است و يك روز باراني، در آنجا شما هم مي
    خنديد و هم گريه مي كنيد.
    مرد متولد تير ماه تا آخر عمر بچه مادر خود باقي مي ماند و سعي مي كند همسرش مانند
    مادرش باشد.
    او بدون شك استاد است و مي تواند طولاني ترين مطالب را در كوتاهترين جملات بيان
    كند. حواسش هرگز پرت نمي شود و از پرچانگي بيزار است و به دلايل نبايد انتظار داشته
    باشيد كه در جلسات اول آشنايي با شما اسرار را برايتان بازگو كند. مرد متولد تير نه
    تنها هرگز به كساني كه نمي شناسد، اعتماد نمي كند بلكه در زندگيش مطالبي وجود دارند
    كه هيچ وقت كسي به آن ها وقوف پيدا نخواهد كرد، حتي نزديك ترين دوستان يا همسرش.
    شناختن او مستلزم صبر بسيار و زمان دراز است. او همان قدر كه ممكن است بوالهوس
    باشد، مي تواند حساس و وفادار هم باشد، همان قدر كه اخمو است، ممكن است متبسم هم
    باشد. چون او در برج سرطان متولد شده است. ترش رويي و خرچنگ گونه، و رفتار نا
    مهربانش به تدريج ممكن است به خوشرويي و خوش مشربي تبديل بشود، و جالب آنكه اگر اين
    چنين شد، ديري نمي گذرد كه شما مي توانيد صداي قهقه هاي او را هم بشنويد.
    وقتي شما مي خواهيد اوقات تلخ او را با حلقه كردن دست ها به دور گردنش بر طرف كنيد
    و زماني كه سعي مي كنيد و زماني كه سعي مي كنيد اخم هاي به هم گره خورده اش را با
    نوازش كردن از هم باز كنيد، بدبيني و سردي و نا مهرباني اش شما را تا حد دلخوري مي
    آزارد.
    در مجالس و ميهماني ها آنچنان با ادب و با نزاكت است كه شما به زحمت مي توانيد
    انتظار داشته باشيد حتي براي يك دور رقص دعوتتان كند. با وجود اينكه اصلا احساساتي
    نيست ولي در كار دل اهل عمل است. دشمنانش همه متفق القول هستند كه او بيش از آنكه
    از گوشت و پوست و استخوان باشد، از سنگ ساخته شده است. اگر با وي ازدواج نكرده ايد،
    اين مطلب را درباره اش به خاطر داشته باشيد. طبيعي است كه شما مي خواهيد او را به
    بهترين وجه ممكن بشناسيد و با آنچه گفته شد، ممكن است اين تصور برايتان به وجود
    بيايد كه از يك آدم دو شخصيتي است، اگر چه اين نظر ممكن است تا حدي درست باشد اما
    يادتان باشد كه او به شدت تحت تاثير ماه است و حركت بر رفتار و طرز فكرش اثر مي
    گذارد. او امروز اينجاست فردا جاي ديگر. اخلاق و رفتار واقعي از آن اخلاق و رفتاري
    است كه بين هلال ماه و بدر از او مشاهده مي شود. نكته اي را كه بايد بدانيد اين است
    كه از نظر اخلاقيات ، بر غم تغييرات ظاهري هرگز ارتباطش با خصوصيات باطني قطع نمي
    گردد، هميشه اين حقيقت مهم را به خاطر داشته باشيد كه عليرغم ظاهر پر اخم و تخم و
    ترشرو كه دارد، قلبي نرم و رئوف در سينه اش مي تپد و همين امر او را كه به ظاهر يك
    پارچه سنگ به نظر مي رساند، بسيار آسيب پذير مي سازد.
    اگر قلبش جريحه دار شود، فورا به داخل لاك خود فرو مي رود و آنجا جايي است كه نه
    تنها خود را از گزند ديگران در امان مي بيند، بلكه مي تواند خويشتن را از افكار و
    احساسات ناراحت كننده خودش نيز دور نمايد. او درست مثل يك خرچنگ وقتي زخم خورد و
    آسيب ديد، در نهايت سكوت كنج عزلتي پيدا مي كند و به آن پناهنده مي گردد. در اين
    حالت دسترسي به او ديگر غير ممكن است و بايد تنهايش گذاشت تا به تدريج به غم دل
    خويش پيروز شود و به قول معروف آفتابي بشود. متاسفانه تغييرات حالت و اخلاق متولد
    برج سرطان به نحوي است كه سريعا بر اطرافيانش تاثير مي گذارد و موجب ناراحت و
    دلخوري ايشان مي گردد. از سوي ديگر به هنگام خوشحالي وسر حال بودن نيز چنان است كه
    موجب شادي همه اهل خانه مي شود. يك چنين خصوصيات اخلاقي بالطبع شما را دائما بر سر
    دوراهي نگاه مي دارد، تا جايي كه اغلب اوقات نمي دانيد عكس العملتان بايد سرد و بي
    تفاوت باشد و يا گرم و عاشقانه. اما با وجود اين يادتان باشد كه اين تنها شما
    نيستيد كه اين حالت را پيدا مي كنيد، تمام اطرافيان او پيوسته نسبت به وي بر سر دو
    راهي قرار مي گيرند.
    گاهي اوقات نگاه سردش شما را از سرما به لرزه در مي آورد و چند روز بعد قلب گرمش
    شما را در جوار شعله هاي يك عشق سوزان قرار مي دهد، حد متوسط او فقط وقتي است كه
    خطر از دست دادن چيزي تهديدش كند. او نيازمند به آن است كه هر روز ده ها بار به وي
    اطمينان بدهيد كه از آن او هستيد كه مي توانيد زير گوشش زمزمه كنيد و او را غرق
    اطمينان و آرامش سازيد. وقتي ماه در آسمان به صورت بگيريد، به نحوي كه هيچ بعيد
    نيست در بحبوحه هيجان خاص و عاشقانه ناگهان سرد و خاموش بشود و شروع به خواندن يك
    قصيده بلند بالاي عاشقانه و سوزناك بنمايد، و درست در آن لحظاتي كه شما توانسته ايد
    با كوشش فوق العاده هيجانات عشقي خويش را در قالب روياهايي متناسب با كلمات و
    جملاتي كه در اشعار مزبور هستند، فرو ببريد و سرتان را آهسته به سينه و شانه او
    تكيه بدهيد، موضوع را عوض مي كند و از اين شاخه به آن شاخه ديگر مي پرد. اين واقعا
    شگفت انگيز است كه ماه چطور مي تواند بر او و حركات و رفتارش تاثير بگذارد، براي
    بسياري از زن ها تحمل يك چنين تغييراتي غير ممكن است، حتي اگر اتومبيل او آخرين مدل
    و منزلش بسان يك قصر باشد و در آمدش از يك ميليون در ماه تجاوز كند.
    اگر شما زني هستيد كه معتقديد كرايه خانه و اقساط بدهي را بايد سر موعد پرداخت كرد،
    مطمئن باشيد كه مناسب ترين مرد روزگار را در كنار خود داريد. به احتمال قوي او يكي
    از معتقدترين افراد روزگار به لزوم تامين آتيه است، او اعم از اينكه در آمدش كم
    باشد يا زياد، تمام روز را به اين فكر است كه چطور مي تواند آ‎ينده مالي و اقتصادي
    خودش، شما و بچه هايتان را به بهترين وجه ممكن تامين كند. امور مالي يكي از آن
    موضوعاتي است كه از همان اوان كودكي توجه و علاقه او را به خود جلب كرده و ديري نمي
    گذرد كه پي مي برد جمع كردن پول بهتر از خرج كردن آن است، براي توصيف وضع او نسبت
    به پول مي توان كلمه خسيس را بكار برد، اما اين را مي توان گفت كه وي هرگز يك شاهي
    بيخودي خرج نمي كند و پول برايش هر چه باشد، شوخي نيست. او بدون شك قبل از آنكه
    الفبا را بياموزد، شمارش پول را ياد مي گيرد و سكه ها و اسكناس هاي مختلف را مي
    شناسد و قبل از آنكه پا به دبيرستان بگذارد، براي خود كتابچه دخل وخرج درست مي كند.
    ارقام موجودي اش را در بانك مانند يك قرص مسكن قوي به اعصابش آرامش مي بخشد.
    كما اينكه پرداخت كرايه خانه، قسط بدهي هم همين حالت را در وي ايجاد مي كند. متولد
    برج تير علاوه بر آنكه به علت تمايل به تامين آتيه دست به جمع آوري پول مي زند، از
    لمس كردن پول و شمارش آن هم لذت مي برد.
    اگر يكي از والدينش متولد يكي از ماه هاي تابستان باشند، نوعي تمايل به دستپاچگي و
    دلشوره در وي ديده مي شود كه به نحوي قابل تحسين آن را كنترل مي كند و به همين
    ترتيب اگر عوامل ارثي موجب بشوند كه آدم خوشرو وخوش مشربي باشد، به شدت مانع از آن
    مي شود كه خوشرويي دائمي عادت وي بشود.
    قبل از آنكه بر سر سفره عقد بنشيند و نام خانوارگي يك مرد متولد تير را به عنوان
    شوهر قبول كنيد، به اين نكته فوق العاده مهم توجه بنماييد كه او نسبت به امور مالي
    داراي عقايد و نظريات جالبي است، مثلا او معتقد است وقتي يك مانتو با جنس خوب
    سالهاي سال خدمت مي كند، چه دليلي دارد كه آدم پولش را براي خريد يك باراني معمولي
    كه فقط يك زمستان كار مي كند و بعد از مد و ريخت مي افتد، دور بريزد؟ خريد يك
    كاديلاك در ذهن او نوعي سرمايه گذاري محسوب مي شود، در حالي كه خريد يك اتومبيل
    ارزان قيمت و يا دست دوم كه هر هفته بايد به تعمير گاه برود، مثل آن است كه آدم با
    دست خودش پولهايش را آتش بزند. به اين ترتيب ملاحظه مي كنيد كه او بيش از آنكه خسيس
    باشد، حسابگر است. به نظر وي كيفيت جنس وصرفه جويي در يك طرف معادلات اقتصادي قرار
    دارند و پول در طرف ديگر. آيا شما زني هستيد كه بتوانيد اين نكات را در زندگي خود
    بكار ببريد؟
    از نظر رابطه مرد متولد تير ماه با پول اين را به طور يقين بايد گفت كه او حتي اگر
    عاشق شعر و ادبيات باشد، اگر لحظه اي از موسيقي غافل نگردد و حتي اگر تمام اوقات
    بيكاري اش را در گالري هاي هنري بگذراند، باز از فكر پول نقد غافل نمي ماند. وقتي
    يك نقاش متولد شده در برج خرچنگ اتاق زير شيرواني منزل را براي انجام كارهاي هنري
    خود، مثلا نقاشي انتخاب مي كند، دلتان اصلا شور نزند كه سر ساعت غذا و آشاميدني
    برايش ببريد زيرا او قبل از استقرار در اين محل در گوشه و كنارش يك مقدار خوراكي،
    يا تعداردي قوطي كنسرو پنهان كرده است. اگر شوهرتان به عنوان سرگرمي نقاشي مي كند،
    هرگز به كسي وعده ندهيد كه يكي از تابلوهاي او را به وي خواهيد بخشيد زيرا شوهرتان
    حتما در صدد فروش تابلوهاي خود مي باشد و اگر كارش خوب باشد، قيمت آن را هم خيلي
    دست بالا مي گيرد، در ضمن اين را هم بدانيد كه قيمت ها را چندان هم بي ربط نمي گويد
    زيرا كسي كه تحت تاثير صورت فلكي خرچنگ است، فقط وقتي دست به يك چنين كارهايي مي
    زند كه مطمئن باشد مي تواند آن را به نحو مطلوبي ايجام بدهد و چون استعدادهاي هنري
    زيادي هم در وي نهفته است، در كارهايي مثل نقاشي و مجسمه سازي و قالب گيري و
    امثالهم زبردستي زيادي از خويشتن نشان مي دهد.
    اگر او كاملا تحت تاثير صورت فلكي سرطان تاشد، علاقه اي به لباس هاي اسپورت از خود
    نشان نمي دهد وعاشق لباس هاي شيك و تجملي است. او به خياط خود اهميت زيادي مي دهد و
    هميشه سعي مي كند كه بهترين خياط ها را نسبت به بودجه اش انتخاب كند.
    پارچه هايي را هم كه انتخاب مي كند، هميشه از رنگ هاي سنگين هستند. پيراهن سفيد با
    پارچه هايي را هم كه انتخاب مي كند، هميشه از رنگهاي سنگين هستند. پيراهن سفيد با
    تكمه سردست را به پيراهن هاي ديگر ترجيح مي دهد و هيچ علاقه اي ندارد كه روي جيب و
    يا جاي ديگري از اين پيراهي عكس و نقشه اي دوخته شده باشد اين خودنمايي ها با خصلت
    محافظه كارانه و گوشه گير او سازگار نيست و حتي اگر از نظر مالي وضعش خوب نباشد،
    كفش هايش هميشه واكس زده و جوراب هايش مرتب است. اصولا او كسي است كه به هنگام
    مواجه شدن با گرفتاري هاي مالي ( كه خيلي به ندرت اتفاق مي افتد) صورت خود را با
    سيلي سرخ نگاه مي دارد و مطمئن است كه سر انجام روزي گرفتاري بر طرف مي گردد و اگر
    امروز پول ندارد، فردا مسلما پولدار خواهد بود. البته او هميشه غرق در نعمت و ثروت
    نيست اما آمار نشان مي دهد كه تعداد بيكاران متولد ماه تير نسبت به متولدين ماههاي
    ديگر خيلي كمترند. راز اين امر هم در اين امر است كه متولد اين ماه هميشه مي گويد:«
    هر كاري بهتر از بيكاري است.»
    خدا كند مادر او داراي خصوصيات اخلاقي غير عادي نباشد زيرا وجودش در گفتار و رفتار
    پسر متولد تيرش اغلب به چشم مي خورد. او هنگام صحبت با شما اغلب اين كلمات را بكار
    مي برد: « عزيزم، آرايش امروز تو خيلي غليظ است، مادر من هرگز اينطور آرايش نمي
    كرد، لباست هم خيلي تنگتر از آني است كه مادرم مي پوشد و يا اينكه مادرم حتي نان
    منزل را در خانه مي پخت»، يك چنين حرف هاي گوشه و كنايه داري غالبا از وي شنيده مي
    شود و چه بسا كه درست در موقعي گفته مي شوند كه شما كمتر انتظارش را داريد. شما
    نبايد خيلي سخت بگيريد زيرا وابستگي هاي مرد متولد تيرماه به مادرش آنچنان شديد است
    كه هيچ بعيد نيست قرار خودش را براي رفتن به سينما با شما به هم بزند زيرا مي خواهد
    مادرش را مثلا به زيارت ببرد. بررسي نشان داده مرد متولد تيري كه با مادرش رابطه
    عاطفي نزديك ندارد، يا فوق العاده حسود است و در تمام دوران كودكي از اينكه مي ديده
    مادرش به پدرش بيش از او توجه داشته، رنچ مي برده است و يا اينكه اين مادر، مادر
    حقيقي او نيست و وي هميشه از اين ناراحت بوده كه چرا زن ديگري بايد جاي مادر حقيقي
    اس را بگيرد.
    به هر صورت همانطور كه گفته شد، رابطه اغلب متولدين اين ماه با مادرشان بسيار صميمي
    و نزديك است. كتمان كردن حقيقت و يا ناديده گرفتن آن دردي را دوا نخواهد كرد. اگر
    شما واقعا شوهر متولد تير ماه خود را دوست داريد، بايد به اين واقعيت تن بدهيد كه
    هرگز نخواهيد توانست فكر مادر را از سر او بيرون كنيد و به اين ترتيب بهترين روشي
    كه مي توانيد پيش بگيرد، اين است كه سعي كنيد با رقيبي كه سالهاي سال قبل از شما در
    زندگي او بوده است، كنار بيايي و نسبت به وي رفتاري داشته باشيد كه خودش داوطلبانه
    خود را از شوهرتان دور نگاه دارد و بگذارد كه شما سهم بيشتري از وي داشته باشيد.
    طبيعي است اجراي يك چنين نقشه اي در مورد بسياري از مادر شوهر ها كار ساده اي نيست
    و اينجا است كه مي توانيد هوش و درايت خود را بوته آزمايش قرار دهيد و ببينيد تا چه
    اندازه قادر به باز كردن گره هاي زندگي هستيد.
    يكي از اسرار زندگي متولدين اين ماه اين است كه اگر چه هرگز بر زبان نمي آورد ولي
    از صميم قلب دلش مي خواهد كه زنش از نظر محبت و عشق مثل بچه با وي رفتار كند. از
    نظر زندگي مشترك بايد چند نكته ديگر را هم گفت و آن اين است كه او بدون اينكه
    گذاشته باشد شما حتي بو برده باشيد، ممكن است آشپز قابلي باشد، پس تصور نكنيد ديگر
    به قول معروف نانتان در روغن است، زيرا از آن پس چه از نظر ابراز عشق و چه از نظر
    هدايايي كه دريافت مي كنيد، در وضعي قرار خواهيد گرفت كه مورد شك دختران ديگر خواهد
    شد، مخصوصا هدايايي كه دريافت خواهيد داشت، بهترين نوعي خواهند بود كه خريدنش براي
    او مقدور مي باشد. در اين دوره يك چيز را سعي كنيد كه هرگز فراموش ننماييد، همانطور
    كه خرچنگ از آتش واقعا بيزار و هراسناك است، پسر متولد تير هم از اينكه دلش سوزانده
    شود، سخت واهمه دارد و يك چنين رويدادي وي را عميقاً آزرده خاطر مي سازد. واقعه اي
    كه فقط ممكن است يك نفر را يكي دو روز ناراحت كند، متولد تير را تا ماهها ناراحت مي
    سازد. اگر واقعه اي او را از دلدارش جدا سازد، حق مسلم خود مي داند كه با سماجت
    براي به دست آوردن مجدد او اقدام كند، يادتان باشد كه او مي تواند فانوس به دست جست
    و جويش را تا سالهاي متمادي ادامه بدهد.
    او در برداشتن قدم اول قدري خجول و شرمگين است، اما وقتي تصميمش را گرفت و اقدامش
    را شروع كرد، خيلي مشكل است كه بتوان جلويش را گرفت. او مي تواند هنر مندانه نقش يك
    مرد عاشق را ايفا كند و پس از آنكه تشخيص داد كه شما دختر دلخواهش هستيد وقت خجالتش
    يك شبه تبديل به جسارت مي گردد و شما در عرض يكي دو روز متوجه مي شويد با مردي طرف
    شده ايد كه اصلا حاضر نيست جواب نه بشنود. از اين لحظه به بعد بايد مواظب معاشرت
    هاي خود با ديگران باشيد و اگر نمي خواهيد با يك چنين رويدادي مواجه بشويد، بهتر
    است از همان ابتداي كار جلويش را بگيريد زيرا هرگز شنيده نشده است كه خرچنگي طعمه
    خود را از دست داده باشد. او به شدت حسود است.
    او نه تنها پيراهني نيست كه بتوانيد هر روز عوضش كنيد، بلكه پالتويي هم نيست كه
    بتوانيد پس از يك سال كنارش بگذاريد. آشپز بسيار خوبي است، هنرمند است، به آنچه كه
    در ناهار خوري و اتاق خواب مي گذرد، علاقمند است. به گذشته ها پاي بندي نشان مي دهد
    و دلش مي خواهد شماكپيه همان دختركي باشيد كه زماني زن پدرش شد، مي تواند خود را
    عاشق پيشه نشان بدهد و اگر شما را مطابق دلخواه خود يافت، بهتر است تن به قضا بدهيد
    و بر سر سفره عقد بنشينيد زيرا ديگر محال است از شما دست بردارد.
    خوب حالا كه تصميم گرفته ايد بله را بگوييد، لابد مي خواهيد بدانيد كه او به عنوان
    يك پدر چه جور آدمي است. قلب او، در اين مورد، بر غم مرد بودنش ، مادرانه است.
    حقيقت اين است كه طبيعت مراقبت كننده، ملايم، دلسوز، و درك كننده اش وي را پدر
    بسيار خوبي مي كند. صبر و تحملش در مقابل بچه ها نامحدود است و در صورت لزوم مي
    تواند پا به پاي ايشان انواع بازي ها را انجام دهد. او در روز تولد بچه اش كلاه
    كاغذي به سر مي گذارد و كاري مي كند كه به همه خوش بگذرد. اصولا رفتارش با كودكان
    چنان است كه تمام دوستان و آشنايان بچه هايش نيز او را دوست خواهند داشت زيرا مي
    تواند ساعت هاي متوالي با ايشان بازي و گفت و گو كند. پدر متولد تير به پسرش افتخار
    مي كند و دخترش را شديدا تحت حمايت خودنگاه مي دارد. وقتي اين بچه ها خيلي كوچك
    هستند، شما گاهي اين توهم برايتان به وجود مي آيد كه نكند او مادر بچه هست نه شما؟
    مي گويند گل بي خار وجود ندارد، پدر به اين خوبي بي عيب نيست،‌مثلا او دلش مي خواهد
    كه بچه هايش تا ابد به وي متكي باشند و به اين جهت وقتي اولين آثار استقلال طلبي را
    در بچه ها مشاهده مي كند، فورا حالت تهاجمي به خود مي گيرد و تا مدتي حاضر نمي شود
    كه به حقيقت تن در بدهد.
    او وقتي ديد كه پسرش اتومبيل را برده و تا دير وقت بر نگشته است و يا وقتي مشاهده
    كرد كه ساعت دوازده شد و دخترش هنوز از مهماني مراجعت نكرده، مثل مرغ سر كنده شروع
    به قدم زدن در اين اتاق و يا آن اتاق مي كند. در اينجا شما مي توانيد از يك نقطه
    ضعف او براي آرام كردنش استفاده كنيد. يادتان هست كه او نسبت به ارقام موجوديش در
    بانك و بالا رفتن اين ارقام چقدر دلبستگي دارد؟ خوب حالا شما از همين نقطه ضعف
    استفاده كنيد و خيالش را آرام ببخشند. شما مي توانيد حرف هايتان را اينطور شروع
    كنيد: ببين عزيزم، ما حالا دو تا بچه داريم، اما اگر آنها ازدواج بكنند، دو نفر هم
    به اين تعداد اضافه مي شود و ديري نمي گذرد كه تعداد بچه هايمان شش هفت نفر خواهند
    شد. درست مثل پولي كه توي بانك گذاشته باشيم و هر سال بهره اش به آن اضافه بشود.
    خوب شش هفت تا بچه بيشتر ما را سر گرم خواهند كرد تا دو تا، مگر نه؟ ( حالا مطئن
    باشيد كه فكر او فقط متوجه تعداد رقم بچه ها شده است ) لذا دنباله حرف خود را
    بگيريد و بگوييد، جدا خوشحالم كه با حرف هايم موافق هستي. حالا بيا بخواب تا ببينيم
    كي خبر ازدواجشان را به ما خواهند داد. در اين مورد يك چيز را حتما فراموش نكنيد و
    آن اين است كه دقت داشته باشيد اين حرف ها را شب چهاردهم ماه به وي نگوييد، زيرا در
    اين صورت ممكن است سو ء تفاهمي رخ بدهد و وضع وخيم تر بشود. در يك چنين شبي مرد
    متولد تير نمي تواند درست فكر كند و حواسش را روي يك موضوع معين ثابت نگاه دارد.
    طبيعي است اگر هنوز پاي سفره عقد نشسته اين مسائل ديگر براي شما مطرح است، مثلا اگر
    دوستش داريد، مي خواهيد بدانيد چگونه به دادن پيشنهاد ازدواج آشنايش كنيد و ترتيبي
    دهيد كه به جاي اين دست و آن دست كردن و به جاي برداشت قدم هاي جنبي مستقيما به طرف
    شما پيش بيايد. يكي از مسائل مهم اين است كه قدري از وي رو بگردانيد. خرچنگ معمولا
    از برداشتن قدم هاي قهقرايي نسبت به طعمه اي كه از او دور مي شود، خودداري مي كند و
    همين حالت هم در مرداني كه در برج خرچنگ متولد شده باشند، مشاهده مي گردد، شما اگر
    بتوانيد اين كار را با به ميان كشيدن پاي مرد ديگرن انجام بدهيد، خيلي بهتر و مسجل
    تر خواهد بود. بهترين راه براي سر براه نگاه داشتن مردي كه در ماه تير متولد شده
    باشد، بكار گرفتن احساساتش است كه درست پشت بر صورت حسابگرش قرار گرفته است.
    موسيقي، شعرهاي زيبا، انواع گل ها،‌لباس هاي زيبا عطرهاي خوشبو، كلمات خوش آيند،‌
    نوازش هاي دلچسب همه و همه سلاح هاي برنده اس هستند كه شما مي توانيد براي در هم
    شكستن مقاومت ضعيفش در مقابل احساسات بكار ببريد. در اين پيكار نيز نبايد فراموش
    كنيد. براي او چند غذاي خوشمزه و عالي بپزيد. عكس بچه ها را از توي مجلات ببريد و
    در بياوريد و به در و ديوار اتاقتان بچسبانيد تا ثابت كنيد كه بچه دوست هستيد.
    او را مثل يك بچه تر و خشك كنيد و ببينيد كه چطور زود به مقصود مي رسيد. اگر
    برايتان امكان دارد يكي از آن گردنبندهاي زنان روستايي شرقي را كه از سكه هاي پول
    درست شده اند، پيدا كنيد و بخريد. يك چنين گردنبندي تاثير دوبل روي او مي گذارد.
    مسافرت به اقصي نقاط ناشناخته جهان و پول نقد اگر اين دستورات را اجرا كرديد،
    ناگهان يك روز به شما مي گويد آيا موافقيد براي خواستگاري به ديدن پدر و مادرت
    بيايم؟ صبح روز بعد با خيال راحت براي تمام كساني كه مي خواهيد در جشن ازدواجتان
    حضور داشته باشند، كارت دعوت بفرستيد. شما موفق شده ايد كه قلب هزار حجره اي يك مرد
    متولد تير را برباييد و به وي ثابت كنيد كه دختر دلخواهش هستيد. حالا ديگر براي
    هميشه از آن او شده ايد و از جانش را از دست مي دهد ولي شما را نگاه مي دارد. هفته
    ديگر كد بانوي منزل او خواهيد بود، ولي خيلي دقت كنيد كه تغييراتي كه در اين خانه
    مي دهيد، شامل دور ريختن فلان كلاه كهنه و يا فلان سرپايي نشود. آنچه در اين خانه
    سالها از عمرشان گذشته باشد سرمايه هستند. در بين آنچه كه به عنوان جهيزيه به منزل
    او مي بريد، حتما يك چتر هم قرار بدهيد زيرا برخي از شب ها هوا باراني خواهد بود
    اما اين هواي ابري و دانه هاي بارن كه اشك چشم شما خواهند بود، خيلي سريعتر از آنكه
    تصورش را مي كنيد، زير نور آفتاب عشق تبديل به يك هواي واقعا فرح انگيز ميگردد. مي
    داني چرا؟ براي اينكه احتمالا هيچ مردي به اندازه او زنش را دوست ندارد.
    در زندگي زناشويي شما « غم و خنده » پا به پاي هم پيش مي روند و در خانه شما يك روز
    هوا ابري و يك روز هم هوا آفتابي خواهد بود.

    در این مقاله از سایت عروسکو (راهنمای عروسی) سعی کرده ایم تا اطلاعات جامعی را که بر گرفته از طالع بینی‌‌‌‌های هندی، چینی و خورشیدی است در مورد مردان متولد تیر ماه گردآوری نماییم و با صراحت می‌توانیم بگوییم که این مقاله یکی از پر زحمت ترین و کامل ترین طالع بینی ها در مورد مردان متولد تیر ماه است. ما در این مقاله در مورد خصوصیات مرد متولد تیر ماه، مرد متولد تیر ماه در عشق و رگ خواب مردان متولد تیر بیشتر صحبت خواهیم کرد. آیا می‌دانید ازدواج با مرد متولد تیر ماه چگونه است؟ پس حتما این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

     

    از خصوصیات بارز مرد متولد تیر خلاصه کردن حرف ها است او ابدا پر حرفی و وراجی نمی‌کند و در اولین ملاقات با شما راز‌‌‌‌های دلش را با شما در میان نمی‌گذارد مرد متولد تیر اصرار محرمانه خود را با غریبه ها و حتی صمیمی ترین دوستانش هم مطرح نمی‌کند بنابر این برای شناخت او نیاز به زمان و صبر فراوان است اگر با کج خلقی او رو به رو شوید ممکن است تمایل خود را برای آشنایی بیشتر با او از دست بدهید، ولی بهتر است زود نا امید نشده و بیشتر تلاش کنید. مرد متولد تیر در اول ممکن است فردی بوالهوس و بی ثبات به نظر بیاید ولی آدم حساس و وفاداری است. اخم و ترش رویی او به یکباره ممکن است تبدیل به خوش رویی و خنده شود عیب جویی ها و رفتار ناهنجار او نیز به تدریج تبدیل به تمجید و محبت و لبخند و هیجان می‌شود!

     

    مرد متولد تیر فردی با ملاحظه و مودب است و هیچگاه رفتار نامعقولی از او سر نمی‌زند در عین حال از خصوصیات مرد متولد تیر خیال پرور بودن ولی عاقل و اهل عمل بودن اوست، رگ خواب مردان متولد تیر درک کردن شخصیت دوگانه اوست، این دوگانگی در سرشت او مربوط به شخصیت وی نیست بلکه تاثیر ماه است که او را به این حالت دچار می‌کند در نهایت فطرت واقعی او تغییر نمی‌کند قلب او بسیار مهربان و لطیف است و از همین رو گاهی بسیار آسیب پذیر می‌شود. رفتار‌‌‌‌های دوگانه او شما را گیج می‌کند و بر سر دوراهی قرار می‌گیرید که به او بی اعتنایی کنید و یا با محبت او را در آغوش بگیرید ولی دائما به خود اطمینان خاطر دهید که او متعلق به شما است و از خصوصیات ظاهری اوست که شخصیتی دوگانه دارد.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    مرد متولد تیر ماه یک میلیونر است، بالاخره رسیدیم به موضوع پول..! شما هم خوشحال شدید! اگر دختری هستید که اعتقاد دارید اجاره خانه را باید به موقع پرداخت کرد و عاشق امنیت مالی نیز هستید مرد متولد تیر ماه به همان اندازه که به شما عشق می‌ورزد بسیار مشتاق در کسب پول است او احتمالا قبل از یادگیری حروف الفبا قادر به محاسبه اعداد و ارقام در مغزش است. بنابراین ممکن است وقتی که با او رو به رو می‌شوید از دیدن وضع ظاهرش دلتان برایش بسوزد و بخواهید برای او از بانک وام بگیرید ولی بهتر است این کار را نکنید، چون احتمالا او خود صاحب بخشی از آن بانک است! این را هم بگوییم که او بسیار ولخرج است اما مراقب خرج و دخلش هست. او شما را به بهترین رستوران ها می‌برد تا به ازای پولی که پرداخت می‌کند بهترین خدمات و سرویس ها را دریافت کند. او هیچ گاه به یک رستوران درجه دو نمی‌رود که بهترین غذای کباب بره را سفارش دهد زیرا می‌داند خدمات رستوران درجه دو بسیار نازل است و به سلیقه او بی احترامی می‌شود. به اعتقاد او کیفیت و صرفه جویی با هم مترادف هستند.

     

    از ته دل امیدوارم شما به مانند مادرش باشید، چون مرد‌‌‌‌های متولد تیر معمولا رابطه ی خوب و صمیمانه ای با مادر خود دارند بنابر این اگر عاشق یک مرد متولد تیر شده اید باید تلاش کنید که خود را در دل مادر او نیز جا کنید و در عین حال که رقیب او هستید مرتبا از او تعریف و تمجید کنید. البته می‌دانم که این کار ساده ای نیست!

    سعی کنید بانویی بسیار موقر و سنگین باشید، مرد متولد تیر ماه در عشق به زنان موقر، سنگین، کم آرایش، خوش دستپخت، مهربان، خوش پوش و با کلاس بسیار بسیار اهمیت می‌دهند و بیشتر از هر چیزی نظر آنها را به خود جلب می‌نماید. مرد متولد تیر مانند زن متولد تیر ماه کمی خجالتی است و در امور عشقی زیاد شتاب نمی‌کند ولی هنگامی که اطمینان حاصل کرد که زن مورد علاقه اش را یافته دیگر به راحتی دست بردار نیست. مرد متولد تیر ماه آدمی شیک پوش، مرتب، مقتصد و صرفه جو است و آشپزی زبر دست و سلیقه عالی دارد و در جستجوی دختری سنتی و سبیه مادرش است. رگ خواب مردان متولد تیر اینست که احساسات او را تحت تاثیر قرار دهید همان احساساتی که در بالا برایتان نام بردیم. در این راه از ابزاری همچون موسیقی، شعر، گل، لباس‌‌‌‌های زیبا، عطر‌‌‌‌های گرانبها استفاده کنید و مقاومت او را در مقابل عشق در هم شکنید. رابطه مستقیمی را که به بین شکم و دل او وجود دارد را نیز از یاد نبرید.

     

  • داستان صوتی کوتاه انگلیسی
  • در آخر ازدواج با مرد تیر ماهی بسیار عاقلانه است اگر یک زن بداند که همسرش عاشق اوست و او را بسیار دوست دارد. در رویاهاش شریک شوید با مادرش مهربان باشید و در زیر نور مهتاب با او شادی کنید. ولی فراموش نکنید که هیچ گاه لباس یا کلاه کهنه نپوشید و بر سر نگذارید.

    اگر به دنبال شناخت مردی با اصول و قواعد خاص و نظم و ترتیبی همیشگی هستید، بهتر است طالع مردان متولد تیر ماه را مطالعه کنید. مردان متولد تیر مردان سخت و پرتلاشی هستند و در عین حال زمان های دلخوشی و آرامش کمی را تجربه میکنند. آنها به صورت روتین خندان و خوش مشرب نیستند. معمولا بیشتر انرژی خود را صرف از دست ندادن وقت، در جهت تلاش و پشتکار برای رسیدن به هدفشان می کنند.

    معمولا مردان متولد تیر اخمو، درونگرا، قهر کن و تودار و پول دوستی هستند که ایده هالایشان در زندگی بسیار متفاوت از دیگران است. در واقع مردان متولد تیری برای لذت جویی و پیدا کردن راه هایی برای خوش گذرانی همیشه عقب هستند ولی جالب است که 25% این افراد تنها در زمینه تفریح کردن با دیگر تیر ماهی ها متفاوت هستند یعنی به شدن اهل هیجان و مسافرت میباشند. آنها برای برنامه ریزی و داشتن چهارچوب مردان موفقی میباشند. حتی اگر کمی به افراد معروف متولد تیر ماه توجه کنید، نزدیکی آن را با ویژگی های بالا متوجه میشوید.

    یکی از مهم ترین خصلت های مردان متولد تیر، به غیر از اخمو بودن و پر تلاش بودن و در خود بودن، داشتن مهارت تغییر خلق و خوی خود است. اگر شما به عنوان دوست برای مرد تیر ماه انتخاب شده اید، کمی صبور باشید و از تُرش رویی و بچه مسلکی مرد تیر ماه تعجب نکنید و منتظر زمان مناسبی برای برقراری ارتباط صمیمانه با آنها باشید.

    زمان صمیمیت برای مردان متولد تیر زمانی است که قلبا با شما احساس نزدیک بودن کنند. در این صورت شما با دوستی فوق العاده، همراهی دوست داشتنی و مردی خنده رو مواجه میشوید که به ندرت پیش از آن چنین تصوری را از او داشته اید. در واقع معاشرت با مردان متولد تیر به مثابه گذشتن از یک پل است. زمانی که توانستید با جلب اطمینان و صمیمیت از این پل گذر کنید قطعا به عنوان دوستی واقعی و همنشینی همیشگی در کنار مردان متولد تیر باقی خواهید ماند.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    شاید در هر طالع بینی با حسابگری و پول دوستی مردان متولد تیر آشنا شده باشید. اما نکته مهم در این خصلت مردان متولد تیر، پس انداز، صرفه جویی و ماندن در تعادل مالی است. اگر فردی در کنار خود یک مرد تیر ماهی داشته باشد قطعا در تمام مراحل زندگی خود با این احساس اطمینان خاطر مواجه خواهد بود که هیچ گاه از لحاظ اقتصادی و مالی در تنگنا و نداری محض قرار نمیگیرد. از اینرو مردان متولد تیر در هر زمانی مشغول به کار و فعالیت و انگیزه ایی برای صرفه اقتصادی خود و خانواده شان هستند. در واقع تامین مالی و هدفمندی اقتصادی یک فرد و یک خانواده میتواند بر دوش مردان متولد تیر باشد و از آن بابت مطمئن باشند که هیچ گاه در رنج اقتصادی قرار نمیگیرند.

    مردان متولد تیر مردان کم حرف و در بیشتر مواقع قابل اعتمادی هستند. شما هیچ گاه از مردان متولد تیر رفتارهای تکانه ایی و هیجانی نمیبینید. اما باید بدانید مردان متولد تیر قابلیت عاشق شدن و دوست داشتن از صمیم قلب را دارند و صرفا به دنبال پناهی برای این ابراز علاقه میگردند. مردان متولد تیر مایل هستند در عشق غرق شوند و مانند کودکی آنها را دوست داشته باشند اما همیشه این تعارض را در طرف مقابل خود ایجاد میکنند.

    اما نکته مهم در عشق ورزی و علاقه مندی در مردان متولد تیر، قطعی بودن یک رابطه است که بواسطه آن میتوانند همه عشق و علاقه خودشان را در آن رابطه بگذارند و حتی در مواردی به ازدواج فکر کنند. مردان متولد تیر در اقدام اولیه برای برقراری رابطه بسیار خجول و پر از فکر و خیال هستند. اما زمانی که هدف خود را در یک رابطه صمیمانه پیدا کردند و به این شناخت از کسی دست پیدا کردند که او زنی است که دوستش دارند، هیچ کسی نمیتواند جلو دار آنها باشد. در این راستا و در جهت ازدواج با مرد تیر ماهی خانمها بهتر است صبور باشند و مهارت های ارتباط موثر را یاد بگیرند.

    مردان آپولو در مواجه با زن ها خشک و سرد هستند. وارد نقش های عاطفی و عاشق پیشگی نمیشوند اما همیشه به دنبال بهترین انتخاب برای ازدواج خود هستند. از اینرو زنان مستقل و هدفمند، بهترین انتخاب های مردان آپولو هستند و در کنارشان جفت خوبی را تشکیل میدهند. زنان مستقل و هدفمند به دلیل نزدیک بودن انرژی روانیشان به مردان آپولو آرامش سطحی و یکدستی را برای مردان آپولو فراهم میکنند.

  • سريال هاي تركي با ترجمه فارسي
  • در سالیان دور و نزدیک شخصیت شناسی از روی زمان تولد اهمیت بسیار زیادی داشت. این مدل از شخصیت شناسی در یونان، چین و هند رواج بسیار زیادی دارد و در مورد درست یا غلط بودن آن همچنان چالشهای بسیار زیادی وجود دارد. پس این مقاله از منظر این 3 کشور نوشته شده است.

    یکی از نزدیک ترین کهن الگوهای یونگ به مردان متولد تیر کهن الگوی آپولو میباشد. این گروه از مردان در ظاهر خشک و مرتب و منظم هستند. برای هر رفتاری که انجام میدهند دلیل واضح و مشخصی دارند. درس خواندن و مثبت بودن وجه اصلی مردان آپولو است. این گروه از مردان توانایی خاصی در درس خواندن و کشف استعدادهای خود دارند و هدف خود را مشخص میکنند و به سمت آن قدم های راسخ بر میدارند. سردرگمی، بی برنامه بودن و خیال پردازی در مردان آپولو بسیار کم و محدود است. اگر در هنر غرق باشند موسیقی دان و یا نقاش هایی با برنامه و منظم و مرتب خواهند شد. محافظه کاری و غیر قابل ریسک پذیری از خصلت های مهم این مردان است. قانون مندی و عملکردهای دقیق را به هر بی قانونی و بی عملی ترجیح میدهند.

    از این رو مردان آپولو واضحا در خواسته های مشخص خود قرار دارند. مردان آپولو بی احساس و خشک به نظر میرسند اما در درون افراد مهربان هستند. بی احساس بودن مردان آپولو دلیلی به جز هدفمندی و قانون مندی و بودن در فاز منطق گرایی ندارد. ایده آلگرایی و کسب موفقیت در مردان آپولو به قدری مشهود است که حتی اگر در شغلی کم و درجه دو باشند میتوانند خود را به خواسته هایشان برسانند. اما از هر ریسک کردن و انجام فعالیت های یکباره و تکانه ایی دوری میکند.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    مردان متولد تیر ماه بر اساس تیپ شناسی MBTI میتوانند در اکثر مواقع جزو این گروه از تیپ شخصیتی قرار بگیرند. اما لازم است بدانیم هر فردی بر اساس شرایط روحی، اجتماعی و جغرافیایی خود میتواند احساسات متفاوتی را تجربه کند که باعث تغییر در تست شخصیت شناسی میشود. اما آنچه که میخوانید طرحی از تیپ کلی مردان تیر ماه است.

    مردان تیر ماه در تست شخصیت شناسی میتوانند در اکثر مواقع افرادی درونگرا باشند که تلاش زیادی برای رسیدن به اهداف خود میکنند و در کنار آن به اهداف و خواسته های دیگران نیز فکر میکنند و مایل هستند آنها را نیز به خواسته شان برسانند. مردان متولد تیر در اکثر مواقع مستقل عمل میکنند و واقع گرا هستند اما در کنار واقع گرایی میتوانند در مواردی به شم و شهود خود اکتفا کنند و راه های جدیدتری را انتخاب کنند که بتواند در موفقعیتشان بهتر عمل کند.

    داشتن روش مشخص در مردان تیر ماه یکی از اصول کارکردیشان است که ریشه در استقلال آنها دارد، آنها مایل هستند روش خود را به همراه چهارچوب و نظم خود به کار ببندند تا به اهداف خود دست پیدا کنند. مردان متولد تیر ماه در روابط و معاشرت هایشان بسیار محتاط عمل میکنند، به سختی با اطرافیان خود صمیمی میشوند اما واضح است پس از انتخاب خود برای صمیمیت میتوانند بهترین دوست و معاشر باشند. روابط سنتی و از پیش تعیین شده میتواند یکی از بهترین روابط برای این گروه از مردان باشد تا بتوانند اعتماد خود را به رابطه از دست ندهند. مردان متولد تیر ماه بر اساس تیپ شخصیتی درونگرایی خود مایل هستند بیشترین اوقاتشان را به تنهایی بگذرانند و در تنهایی خود نیز میتوانند بسیار خلاق و هدفمند نیز عمل کنند.

    با شناخت کهن الگوی آپولو و تشابهات نسبی مردان آپولو با مردان متولد تیر میتوانیم به نقاط ضعف و قدرت مردان متولد تیر پی ببریم. اگر شما مردی تیر ماهی هستید میتوانید با رشد نقاط مثبت خود را رشد داده و با کمرنگ کردن نقاط ضعف، خود را در مسیر توسعه فردی و سبک زندگی مناسب زیر نظر یک روانشناس قرار بگیرید.

    1. خصوصیات بارز مرد تیر ماه چیست؟
    بداخلاقی و بدخلقی از بارز ترین خصوصیات مرد تیر ماه است. در واقع هر مردی را با اخمی دائم در کنار خود دیدید حتم داشته باشید که متولد تیر ماه است.

    2. رگ خواب مردان تیر ماه چیست؟
    یک انسان نمونه بودن رگ خواب مردان تیر ماه است. در واقع زمانی که شما در کنار مردان تیر ماه هستید بهتر است رفتارهای انسانی خود را بیشتر کنید.

    3. زن مناسب مرد تیر ماه چه کسی است؟
    زنانی که پر از احساس سرخوشی و نشاط هستند زنان مناسبی برای مرد متولد تیر ماه هستند، این گروه از زنان احساس زنده بودن را به مردان تیر ماه منتقل میکنند.

    4. تعرف کهن الگوی مرد تیر ماه چیست؟
    کهن الگوی آپولو کهن الگوی اکثریت مردان تیر ماه است که میتوان آن را به مردانی پول دوست و منضبط نسبت داد که بیش از دیگران احساس نیاز به رشد میکنند و در این احساس توان مالی برایشان مهم است.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    من متولد تیر هستم و خیلی از مواردی که در متن بود با من مطابقت داره ، عاااالی بود ، دروووود .

    بخش آخر هم خیلی جالب بود ” نکته آخر در مورد مردان متولد تیر ”

    ولادیمیر پوتین متولد 7 اکتبر 1952 مصادف با 15 مهر 1331 هستش . اشتباه نوشتید متولد تیر نیست.

    سلام، ممنون از اطلاع رسانی تون. حتما اصلاح میشه.

    ولادیمیر پوتین مهرماهیه ولی آنجلا مرکل صدر اعظم آلمان تیر ماهی هست میتونستین اونو بیارین جای ولادیمیر پوتین یا حتی نیکولا تسلا اونم تیر ماهیه

    حاجی هرچی حرف درمورد تیر ماهی ها زدی برعکس کن گی گفته ما خسیس و اخمو هستیم .بلد نیستی سایت نزن

    کاملا درسته ،من متولد تیر ماه هستم دقیقا ادمی اخمو و منظبط ، و…

    سلام، من متولد ۲۹ تیر در دهه سوم تیرماه هستم متن رو کاملا تایید می کنم و حتی بنظرم جا داشت که سه دهه تفکیک می شد یعنی خصوصیات متولدین ده روز اول تیر با ده روز دوم و سوم متغییرند این متن کلی بود و این دوستمون که متن قبول نداشتند به گمونم جزو دهه دوم هستند.

    لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

    آدرس: تهران – خیابان شریعتی – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

    تلفن: 22006198 021

    تلفن: 22618473 021

    همراه: 1671664 0935

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

    طراحی سایت، توسعه و سئو توسط uNext

    هدف از بررسی ویژگی‌های مردان متولد تیر، کمک به شماست تا بتوانید در رابطه‌تان با متولدین تیرماه رفتارهای سنجیده‌ای انجام دهید و اگر متولد این ماه هستید شناخت بهتری از خودتان کسب کنید. در ادامه مقاله به بررسی کامل رگ خواب مردان متولد تیر می پردازیم پس تا انتها همراه ما باشید.

    یکی از شاخه‌های بزرگ و برجسته علم در زمان‌های قدیم، پیش‌بینی حوادث و رویدادهای طبیعی بر اساس شرایط قرار گرفتن ماه و خورشید بود که به آن علم نجوم گفته می‌شد. در ایران باستان و همچنین تمدن اسلامی، نیروهای آسمانی تأثیر خود را از طریق ماه و خورشید برجهان مادی اعمال می‌کردند.

    اگرچه شاید در دنیای امروز صحبت از طالع بینی با تمسخر مواجه شود ولی باید دانست که یک‌زمانی این موضوعات بسیار جدی و کاربردی بوده است و به‌عنوان ابزاری برای شناسایی جهان، کارایی بسیار زیادی داشته است اما غلبه فنّاوری و تجربه‌گرایی بر دنیای مدرن، ذهن همه ما را نسبت به این‌گونه مسائل بدبین کرده است.

    حالا که تا حدودی در مورد فلسفه طالع بینی بر اساس ماه تولد صحبت شد، سعی می‌کنیم باهم ویژگی‌های افراد متولد تیر را مرور کنیم. به این موضوع توجه داشته باشید که انسان‌ها دارای خصوصیات متنوعی هستند و نمی‌توان آن‌ها را در یک چهارچوب خاص بسته‌بندی کرد، پس مراقب باشید تا در دام پیش‌فرض‌های مربوط به مردان متولد تیرماه گرفتار نشوید.

    شاید مهم‌ترین خصوصیت مردان متولد تیرماه عدم ثبات هیجانی باشد. این افراد را نمی‌توان به‌راحتی پیش‌بینی کرد. گاهی اوقات به‌شدت مهربان و خوش‌برخورد هستند و گاهی اوقات سرد و نامهربان. دلیل این موضوع را تأثیر زیاد ماه بر آن‌ها عنوان کرده‌اند. به دلیل اینکه ماه موجب جزر و مد و بالا و پایین رفتن آب می‌شود فرض کرده‌اند که این افراد نیز در زندگی خود تحت تأثیر ماه عمل می‌کنند و از نوسانات هیجانی رنج می‌برند.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    در نگاه اول وقتی با مردان متولد تیرماه برخورد می‌کنید تصور شما این است که آن‌ها افرادی سرد و بی‌روح هستند. در واقع باید به زبان روان‌شناسی آن‌ها را دارای عاطفه سطحی طبقه‌بندی کرد به این معنا که این افراد از درون هیجانات بسیار زیادی را تجربه می‌کنند اما توانایی ابراز درست آن‌ها را ندارند و به همین دلیل سعی می‌کنند هیجانات خود را مخفی نگه‌دارند.

    این موضوع وقتی‌که با آن‌ها ارتباط محکم‌تری برقرار کنید و بعد از اینکه توانستند به شما اعتماد کنند، کاملاً برای شما روشن خواهد شد. افراد متولد تیرماه افرادی دیرجوش اما متعهد هستند و بعد از اینکه رابطه مستحکم شد آن‌ها می‌توانند همه هیجانات خود را برای شما به نمایش بگذارند و در کنار شما بسیار فعال و پرانرژی باشند.

    افراد متولد تیرماه نسبت به سنت‌ها و آداب‌ و رسوم بسیار جدی و سخت‌گیر هستند و هنگامی‌که نسبت به موضوعی علاقه‌مند می‌شوند تمام تلاش خود را برای رسیدن به آن انجام می‌دهند. در زمینهٔ روابط میان فردی نیز همین خصوصیت را نشان می‌دهند.

    این افراد معمولاً به‌سختی می‌توانند به دیگران نزدیک شوند اما اگر بتوانید دل آن‌ها را به دست بیاورید، دیگر نگرانی خاصی وجود ندارد؛ زیرا آن‌ها برای خودشان و تصمیمات مهم زندگی‌شان ارزش بسیار زیادی قائل هستند و به‌راحتی از خواسته‌های خود عقب‌نشینی نمی‌کنند. در اینجا باید اضافه کرد که متولدین تیرماه بسیار خانواده‌دوست، مهربان و در روابط خود وفادار هستند.

    یکی دیگر از ویژگی دوست‌داشتنی مردان متولد تیرماه مؤدب بودن آن‌هاست. این افراد هرچند گاهی اوقات بدخلق و سخت‌گیر می‌شوند اما تا حد امکان به اطرافیان خود بی‌احترامی نمی‌کنند. به‌عنوان‌مثال اگر به خانمی علاقه‌مند شوند به‌هیچ‌وجه در کنار او حرکات و الفاظ زشت استفاده نمی‌کنند. این ویژگی را می‌توان از مقایسه رفتار او هنگام بودن با فرد موردعلاقه و دیگر دوستان و آشنایان به‌وضوح مشاهده کرد.

    برای متولدین تیرماه پیشرفت بیشتر از همه‌چیز به معنای کسب درآمد بیشتر است. در زندگی آن‌ها تفریح و مسافرت و استراحت در درجه دوم اولویت قرار دارد. آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا بتوانند به درآمد بیشتر دست پیدا کنند و در شغل و حرفه خود پیشرفت بیشتری داشته باشند. معمولاً مشکلات مالی در متولدین تیرماه بسیار کمتر از متولدین ماه‌های دیگر وجود دارد.

  • طلسم اجاره رفتن خانه
  • در حضور دیگران بودن و در مرکز توجه قرار داشتن باعث اضطراب در این افراد می‌شود و به همین دلیل تمایل دارند زمان بیشتری را در خلوت بگذرانند و یا در کنار دوستان و خانواده نزدیک باشند. یکی از دلایل دیرجوش بودن آن‌ها همین خجالتی بودن است. البته نباید خجالتی بودن را با ترسو بودن اشتباه گرفت زیرا این افراد نسبت به احساسات خود توجه زیادی دارند و اگر از جانب دیگران مورد تحقیر و بی‌احترامی قرار بگیرند از حق خود دفاع خواهند کرد.

    متولدین تیر در حساب‌وکتاب دقت زیادی می‌کنند اما به‌هیچ‌وجه خسیس نیستند. اگرچه در ظاهر خسیس به نظر می‌رسند اما در مواقع ضروری به شما نشان خواهند داد که تا چه حد می‌توانند از دارایی‌های مادی خود برای آرامش و رفاه بیشتر خود و دیگران استفاده کنند. به کیفیت بیشتر از کمیت اهمیت می‌دهند و دوست دارند پول خود را به بهترین شکل ممکن هزینه کنند.

    شاید زیربنایی‌ترین ویژگی متولدین تیرماه درون‌گرا بودن آن‌ها باشد. این افراد حتماً در طول روز باید زمانی را با خود خلوت کنند. آن‌ها به احساسات و عواطف خود اهمیت زیادی می‌دهند و رشد و پیشرفت شخصی از هر چیز دیگری برایشان مهم‌تر است.

    معمولاً دوستان کمی در اطراف خود دارند اما با آن‌ها بسیار نزدیک و صمیمی هستند. باکسانی دوست می‌شوند که به آن‌ها شبیه باشند و ارزش‌های آن‌ها را قبول داشته باشند. در تصمیمات مهم به درون خود مراجعه می‌کنند و برای علایق خود و دیگران احترام زیادی قائل هستند. به گل و موسیقی و شعر علاقه زیادی دارند و در تنهایی احساس لذت و آرامش بیشتری نسبت به مکان‌های شلوغ و مهمانی‌ها دارند.

    با توجه به اینکه متولدین تیرماه درون‌گرا هستند پس عجیب به نظر نمی‌رسد اگر آن‌ها تمایلی به گفت‌وگو و صحبت‌های طولانی نداشته باشند. نکته جالب در مورد آن‌ها اینکه توانایی بسیار زیادی در انتقال مطالب با کمترین کلمات دارند. به‌عبارت‌دیگر می‌توانند موضوعات بسیار مهم را در کوتاه‌ترین جملات جمع‌بندی کنند و معنای مطالب را به مخاطب خود انتقال دهند.

    شاید این ویژگی برای شما خوشایند نباشد اما متولدین تیرماه بسیار نسبت به بدی‌هایی که در حق آن‌ها صورت گرفته است سخت‌گیر و کینه‌جو هستند. آن‌ها معمولاً درگذشته زندگی می‌کنند و دل‌بستگی فراوانی به ریشه‌های گذشته خود دارند و از فکر کردن به گذشته لذت می‌برند به همین دلیل اگر درگذشته اتفاق بدی را تجربه کرده باشند، نسبت به کسانی که در آن اتفاق شریک بوده‌اند تا همیشه کینه‌جو هستند و نمی‌توانند فراموش کنند.

    یکی از ویژگی‌هایی که در اکثر مردان متولد تیرماه مشاهده می‌گردد علاقه به مادر است. آن‌ها حتی اگر چندین بچه داشته باشند بازهم هنوز یک پسربچه هستند و تمایل دارند دیگران به آن‌ها توجه داشته باشند و از آن‌ها مراقبت کنند. این ویژگی می‌تواند در طول زندگی مشترک با آن‌ها برای شما دردسرآفرین باشد زیرا مدام در ذهن خود شما را با مادرش مقایسه می‌کند و دوست دارد شما را شبیه او کند.

    در اینجا صحبت‌های بالبی که سبک‌های دل‌بستگی را مطرح کرده است می‌تواند توصیف دقیق‌تری از این افراد به دست دهد. او معتقد است که اگر مادر فردی حمایت گر و مورد اعتماد باشد فرزندان می‌توانند در بزرگ‌سالی به دیگران اعتماد کنند و در جامعه فردی مستقل و مسئولیت‌پذیر باشند اما اگر مادر رفتار متناقضی داشته باشد به این صورت که گاهی اوقات حمایت‌کننده و گاهی تردکننده باشد فرزندان آن‌ها توانایی اعتماد کردن به دیگران را از دست می‌دهند و در بزرگ‌سالی در برقراری رابطه درست با دیگران به مشکل دچار می‌شوند.

    افراد متولدین تیرماه به‌گونه‌ای رفتار می‌کنند که انگار هنوز به مادر خود نیاز دارند و اگر مادر نباشد نمی‌توانند مشکلات وزندگی خود را کنترل کنند و به همین دلیل در هنگام بزرگ‌سالی به دنبال جانشینی مناسب برای مادر هستند تا بتوانند امنیت ازدست‌رفته را برگردانند.

    حالا که خصوصیات اصلی افراد متولد تیرماه را مرور کردیم، سعی می‌کنیم بر اساس آن‌ها به شما کمک کنیم تا بتوانید رفتار درستی در مقابل آن‌ها داشته باشید.

    افراد متولد تیرماه معمولاً تمایل زیادی به صحبت کردن ندارند و به همین دلیل درک آن‌ها برای دیگران سخت و مشکل است و همین موضوع باعث می‌شود که احساس تنهایی کنند. برای اینکه بتوانید درک درستی از آن‌ها پیدا کنید نیاز به زمان و شناسایی علایق متولدین تیرماه بسیار مهم است.

    اگر احساس کنند که شما سعی دارید آن‌ها را درک کنید و نسبت به آن‌ها شناخت بیشتری پیدا کنید، بسیار خوشحال می‌شوند و همین موضوع باعث می‌شود که به شما علاقه پیدا کنند و در مورد خود بیشتر صحبت کنند و شما را به‌عنوان جزو مهمی از زندگی‌شان در نظر بگیرند. برای اطلاع از مهارت همدلی کلیک کنید.

    یکی دیگر از موضوعاتی که باید در رفتار خود لحاظ کنید صداقت و راست‌گویی در ارتباط با این افراد است. آن‌ها از عدم صداقت متنفر هستند و اگر در رفتار و کلام شما دوگانگی مشاهده کنند خیلی سخت می‌توانند ارتباط خود را با شما ادامه دهند. هرگز به آن‌ها دروغ نگویید و تا حد امکان همه موضوعات را شفاف و روشن به آن‌ها توضیح دهید.

    مطمئن باشید که مردان متولد تیرماه نسبت به ارزش‌ها و باورهای خود بسیار سخت‌گیر هستند و اگر قصد دارید در کنار آن‌ها باشید باید نسبت به تصمیمات و خواسته‌های آن‌ها با احترام برخورد کنید. البته این موضوع به معنای اطاعت بی‌چون‌وچرا نیست بلکه به معنای ایجاد درک و فهم متقابل و مشترک هست.

    همان‌طور که در خصوصیات افراد متولد تیرماه مشاهده کردید آن‌ها نسبت به اسراف نگاه بدی دارند. اگر از آن دسته افرادی هستید که به خوش‌گذرانی و صرف پول زیاد برای تفریح و لذت علاقه‌مند هستید، توصیه می‌کنیم با افراد تیرماهی ازدواج نکنید. هرچند که خصوصیات ذکرشده دقیق و علمی نیستند اما حتماً در تصمیمات خود به آن‌ها توجه داشته باشید.

    افراد متولد تیرماه به جذابیت‌های کلامی شما بیشتر از جذابیت ظاهری و یا رفتاری شما جلب می‌شوند. آن‌ها دوست دارند که یک رفیق راه و هم‌کلام همیشگی داشته باشند که بتوانند همه حرف‌ها و درد دل‌های خود را بیرون بریزند و مشاهده این ویژگی در شما آن‌ها را بسیار خوشحال می‌کند و باعث می‌شود که به شما علاقه‌مند گردد.

    اگر در بیرون از خانه و مهمانی باوقار و متانت رفتار کنید احتمال اینکه شما را فردی مستقل و هدفمند در نظر بگیرد و برای شما شخصیتی جذاب و دوست‌داشتنی تصور کند بیشتر است. از شوخی و خنده با غریبه خوشش نمی‌آید و تصور می‌کند که شما آدمی سطحی هستید پس تا حد امکان به لباس پوشیدن و ارتباطات خود در بیرون از خانه توجه داشته باشید.

    _آن‌ها از آدم‌های وراج و پرحرف متنفر هستند و تحمل هم‌نشینی با آن‌ها را ندارند. همان‌طور که گفته شد متولدین تیر اکثراً افرادی درون‌گرا هستند که نیاز به آرامش و سکوت دارند و اگر نیاز آن‌ها به آرامش نادیده گرفته شود ناراحت می‌شوند.

    _دیگر ویژگی منفی ازنظر آن‌ها بروز بیش‌ازحد هیجانات است. اگر افراد بیش از در نشان دادن هیجانات خود اغراق کنند موجب می‌شود که متولدین تیرماه تصور کنند که این افراد سطحی و غیرقابل‌اعتماد هستند و نمی‌توان آن‌ها را جدی گرفت.

    _تحمل سرزنش و گلایه‌های پی‌درپی برای هرکسی سخت است. این ویژگی در متولدین تیرماه بیشتر وجود دارد زیرا آن‌ها نسبت به انتقاد حساسیت زیادی دارند و اگر بیشتر از حد معمول با آن‌ها جروبحث داشته باشید خیلی زود از شما فاصله می‌گیرند.

    _به دلیل نیاز به آرامش و سکوت در افراد متولد تیرماه حتماً در مهمان‌نوازی و دعوت‌ها به نظرات همسر خود احترام بگذارید.

    _نیاز آن‌ها را به‌تنهایی جدی بگیرید زیرا این افراد اگر تنهایی‌شان نادیده گرفته شود آرامش خود را از دست می‌دهند و ممکن است به‌طورجدی از شما ناراحت شوند.

    _در برخورد با آن‌ها مثبت نگر و خوش‌بین باشید زیرا آن‌ها به آدم‌های مأیوس و ناامید نگاه خوبی ندارند.

    _این افراد فقط با افراد صمیمی و نزدیک خود احساس آرامش می‌کنند. اگر در کنار شما شوخ‌طبعی نشان داد سعی کنید آن را تقویت کنید زیرا باعث نزدیکی بیشتر او به شما خواهد گردید.

    برای اینکه مطالب مطرح‌شده در اینجا را ارزیابی کنیم بهتر است آن‌ها را با دیدگاه‌های نوین روان‌شناسی در این زمینه کمی مقایسه کنیم و برای این کار سعی کرده‌ایم ویژگی‌های مردان متولد تیر را با کهن‌الگوی آپولو در نظریات یونگ مقایسه کنیم. کهن‌الگوها ویژگی‌هایی هستند که در ناخودآگاه جمعی ما وجود دارد و در طول تاریخ این ویژگی‌ها را از اجداد و گذشتگان خود به ارث برده‌ایم. این ویژگی‌ها بدون آگاهی ما تأثیر خود را بر رفتار ما می‌گذارند و یکی از عوامل رفتارها و افکار ما هستند.

    کهن‌الگوی آپولو یا خدای خورشید شباهت زیادی به خصوصیات مردان متولد تیرماه دارد. این کهن‌الگو به رفتارهایی اشاره دارد که منظم و دقیق هستند. افرادی که تحت کنترل این الگو هستند معمولاً درون‌گرا و محافظه‌کار هستند. در تصمیمات خود بسیار جدی هستند و به دنبال بهترین و ایده آل‌ترین چیزها هستند. این افراد برای هر کاری به دنبال دلیل هستند و در تصمیمات خود محکم و پایدار نشان می‌دهند.

    انسان‌ها موجودات بسیار پیچیده‌ای هستند زیرا علاوه بر آن چیزی که از ژنتیک و همچنین از محیط می‌گیرند توانایی استدلال و تفکر نیز در آن‌ها وجود دارد و می‌توانند رفتار و افکار خود را بسته به موقعیت تغییر دهند؛ به همین دلیل شناختن کامل افراد و برقراری ارتباط صحیح و پایدار با دیگران بسیار سخت و مشکل است.

    کد مطلب: 402891

    لینک کوتاه

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    بیشتر بخوانید:

    بیشتر بخوانید:

    بیشتر بخوانید:

    کلیه حقوق مادی و معنوی محفوظ است.

    1399 | طراحی و توسعه: آما ویرای کیان


    Downloads-icon

    مردان تیر ماهی عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب كارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎كنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور كلی در زندگی ممكن است گرفتار مشكلات زیاد شوند.

    متولدین تیر شوخ طبع و دل پاك هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند.

    اینان اغلب نشانی بر سینه دارند كه علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهندو این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

    بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نكنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیزهی گرم و تر برای آنان نافع است.

    اگر از سن 5 سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روزهای یكشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    ازدواج این دو ممکن است مشکلاتی به همراه داشته باشد که ایده آل گرا بودن مرد تیرماهی یکی از آن هاست که ممکن است امنیت ذهن زن فروردینی را به هم بزند و از همین رو پیشنهاد میشود که بسیار با دقت در این مورد انتخاب کنید.

    این دو ماه بسیار با هم نقاط اشتراک دارند و از این رو می تواند ازدواج بسیار خوبی باشد و از آن جایی که تیر و اردیبهشت برای یکدیگر درست شده اند از این رو هردو حالت آن خوب است.

    این ازدواج ممکن است مشکلاتی داشته باشد و از این لحاظ است که مرد تیرماهی بسیار با انرژی و فعال است و در طرف مقایل زن خردادی دوست دارد همه چیز بدون استرس و در آرامش تمام طی شود و از این لحاظ ممکن است با هم تطابق نداشته باشند.

    زن تیر ماهی و مرد تیرماهی با هم اختلاف سلیقه ی زیادی دارند اما در کمال تعجب هردوی آن ها توان پذیرش این موضوع را به راحتی خواهند داشت. آن ها همیشه توان شنیدن ایده های نو و جدید را دارند و به راحتی از نظر خود تغییر موضع خواهند داد.

    ازدواج زن مردادی و مرد تیرماهی خیلی خوب است و خصوصیات مشترک بسیار زیادی با هم دارند که می تواند برای پیشرفت های آینده آن ها کمک بسیار مفیدی باشد تا از زندگی مشترکشان نیز لذت ببرند.

  • خصوصیات متولدین آذر ماه دختر
  • این ازدواج بسیار خوب است و علت آن هم تفاوت شخصیتی سازنده بین این دو است. یکی از آن ها بسیار در کسب درآمده خوب است و دیگری هم بسیار آینده نگر در جمع کردن مال و به همین دلیل می توانند آینده ای بسیار راحت از لحاظ مالی داشته باشند.

    هردوی این شخصیت ها بسیار انسان دوست هستند و از این نظر همیشه رفاه حال یکدیگر را مد نظر قرار می دهند. از طرفی بسیار توانمند هستند و مشکلات زندگی برای آن ها بسیار ساده و راحت به نظر می رسد.

    زن آبانی بیشتر به دنبال خرج کردن است و تجملات برای او ارزشمند است اما مرد تیرماهی به دنبال ارامش خاطر از لحاظ مالی است و از این نظر با هم اختلاف دارند که در اینده ممکن است مشکل ساز شود.

    ازدواج این دو ممکن است به مشکل بربخورد و علت اصلی ان هم میل شدید آذرماهی ها به سفر است. از طرفی مرد تیرماهی ترجیح می دهد که در خانه باشد و وقت و سرمایه خود را به شکل دیگری هزینه کند.

    این دو بسیار با هم تفاهم خواهند داشت واز نظر شخصیتی بسیار به یکدیگر شبیه هستند. هردوی آن ها در شیوه ی زندگی کردن با یکدیگر تفاهم دارند و این موضوع می تواند آینده ای بسیار خوب برای آن ها بسازد.

    این ازدواج برای هردو طرف می تواند سخت باشد اما قابل حل است و مشکلی برای آن ها اگر یکدندگی را کنار بگذارند به وجود نخواهد آمد. اما از آن جا بهمنی ها لجوج هستند این ازدواج ممکن است به تفاهم نرسد.

    این دو بسیار عاشق هم خواهند بود و ازدواجی بسیار خوب است. در بیشتر مسائل با هم تفاهم دارند و ممکن است در جزئیات با هم اختلاف داشته باشند که به راحتی برای آن ها حل خواهد شد.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » طالع بینی ازدواج مرد تیرماهی با زنان 12 ماه سال

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

     

    بررسی خصوصیات و ویژگی های مردان متولد تیرماه، طالع بینی چینی، طالع بینی هندی

    مشخصات كلي متولدين تيرماه:

    خيلي حسّاس ، سريع الانتقال ، رويايي ، عاشق خانه و خانواده ، منزوي ، عاشق مهتاب ، عاشق فرزند ، علاقه مند به كشاورزي ، گاهي آرام و گاهي طوفاني ، خجالتي ، بسيار با سليقه و شيك پوش ، پشتيبان اقوام ، داراي قويترين احساسات ، بهترين آشپز ، علاقه زياد به گل ، داراي حس پدرانه يا مادرانه ، با وفا ، رفيق باز ، صرفه جو و اقتصادي ، محتاج به كمك ديگران ، پر محبّت ، مطيع همسر ، تا حدودي خسيس ، متنفّر از انتقاد ، با هوش ، اهل قهر و آشتي ، در آشتي پيشقدم نمي شود ، همسري با وفا ، غمگين در روزهاي ابري ، گاهي خوب و گاهي بد ، خيالاتي ، عاشق عتيقه و اشياء كهنه ، اهل تدارك و آذوقه ، ماديّگرا و پول پرست ، رك گو ، خودخواه ومغرور ، تا حدودي سطحي نگر ، صبور و آرام ، حافظ اسرار ، علاقه زياد به مادر ، عاشق تعريف و تمجيد ، مهمان نواز عالي . خيلي ظريف ، شكيبا ، صميمي ، محافظه كار ، اهل ريسك نيست ، ميهن پرست ، انتقامجو ، وسواسي ، رئوف و مهربان .

     

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    تركي استانبولي: برج ينگچ

    تركي آذربايجاني: قورا پيشيرن آي

    رومي: كنسر

    گروه: آب

    روز شانس: دوشنبه

    عدد شانس: 2

  • دعای زبان بند زن برادر
  • سنگ شانس: ياقوت

    رنگ شانس: سفيد،نقره اي،خاكستري مايل به سفيد

    گل هاي شانس: نيلوفر،رزسفيد،زنبق

    بوي شانس: مشك،ياس

    موسيقي شانس: آهنگ هاي عشقي و رمانتيك

    بارزترين خصوصيات: صداقت

    بزرگترين ايده آل: اطمينان مالي

    بزرگترين اشتباه: بي دقتي

    بزرگترين آرزو: پيشرفت اجتماعي

     

    با مرحمت ترين و خوش نيت ترين و مشفق ترين انسانها،بيشتر در ماه تولد شما ديده مي شود.اما شما دوست نداريد،اين مهرباني و رفتارهاي خوب شما،مشخص شود و اگر امكان داشته باشد،تمام چيزهاي مربوط به خود را پنهان مي كنيد.براي همين،افراد زيادي در شناخت شما،اشتباه كرده و آنها نه خود شما را بلكه ماسكي را كه به صورت زده ايد،را مي بينند.بنابراين در هر فرصتي سعي نماييد ماهيت واقعي و دروني خود را براي شناخت هر چه بهتر خودتان نشان دهيد.

     

     

    ستاره شما

    هر ماهي ستاره مخصوص به خود را دارد.ونيرويي كه شما را تحت تأثير خود قرار مي دهد،يك ستاره نيست بلكه ماه مي باشد.ماه براي زمين بعد از خورشيد،مهمترين سياره است.برخلاف خورشيد كه شخصيت و ظاهر شخصي را تعيين مي كند،ماه عالم دروني و روحي فرد را تحت تأثير قرار مي دهد.

     

    اين نيروي درخشان و زيبا كه مي تواند تحت تأثير ستارگان ديگر باشد،احساس و عاطفه محض است.شما انساني احساسي از گروه آب در ماه تير و برج خرچنگ هستيد.واگر به اين خصوصيات،تأثير ماه كه موجب جزر و مد درياها شده اضافه گردد،گاهي شما را هيجان زده و گاهي كسل و غمگين مي كند و نشانگر اين نكته هست كه شما انساني حساس،ملايم،درونگرا و رمانتيك هستيد.اما شما اين احساس خود را پنهان كرده و از آشكار كردن عالم دروني خود اجتناب مي ورزيد و تصور مي كنيد كه اين كار به ضرر شما تمام مي شود.

     

     

    خصوصيات شما،درست مانند سمبل ماده خود خرچنگ مي باشد.خرچنگ جانوري بسيار سخت پوست و بسيار قوي مي باشد.اما تصور كنيد كه بعد از خارج شدن از پوسته خود چقدر عاجز و ناتوان مي باشد.شما از سختي و ملايمت پديد آمدهايد.كساني كه قدرت،پس زدن ماسكي را كه به صورت زده ايد،داشته باشند،از حساسيت و ملايمت شما بسيار تعجب مي كنند.

     

    بي دقتي

    بزرگترين ايراد و اشتباه،متولد تير ماه،در زندگي،بي دقتي مي باشد.ممكن است او به سخنان شما خوب گوش نداده و يا آنها را اشتباه درك كند.

     

    كينه

    انسان متولد تير ماه،هرگز بدي ها را فراموش نمي كند و هر موقع آن را به خاطر آورد،عصباني و خشمگين شده و يا دلش به درد مي آيد.حتي اگر اين ناحقي و بدي در مورد او،مربوط به دوران كودكي باشد،باز هم آنها را فراموش نمي كند.

    حس ششم متولد تيرماه،باعث مي شود كه او،پنهان ترين جنبه هاي رفتاري و فكري طرف مقابل خود را حدس بزند.متولدين تير ماه زماني كه،نقطه ضعف،انسان شرور و بدكار را دريابد،نقشه خود را كشيده و اجرا مي كند.وچون كينه عميقي دارد،انقام شديدي مي گيرد.انسان هاي تير ماه كه تحت تأثير ماه هستند،مانند آب در هر ظرفي جاي مي گيرند و استعداد تقليد هم دارند و خيلي زود تحت تأثير قرار مي گيرند.

     

    خجالت

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

    اگر در لحظه متولد فرد تير ماهي،ستاره ديگري ندرخشد،او بسيار خجالتي خواهد بود.حتي اگر ثروت و شهرت بزرگي داشته و به موفقيت هاي زيادي نايل شود،به علت كم رويي و خجالتي بودن،در بيان احساسات خود به دوستان و نزديكان،با سختي مواجه مي شود.

     

    نیاز جنسی مردان تیرماهی

    اگر برای مردان متولد تیر غذای خوشمزه ای درست کنید و او را محکم بغل کنید آن موقع او را برای س-ک-س آماده کرده اید.روح بسیار لطیفی دارداما در عین حال میتواند بسیار خشن باشد.بسیار احساساتی است عشق بازی با همسرش را بسیار دوست دارد اما اگر عاشق همسرش نباشد نسبت به س-ک-س بسیار بی علاقه خواهد بود.او نیز مانند زنان تیر ماه نسبت به مکان س-ک-س حساس است.در اتاق خواب و تخت خودش احساس قدرت میکند در حالی که در یک مکان غریبه میلش را از دست میدهد

     

    ادب و نزاكت

    مرد متولد تير ماه،قبل از هر چيز،انساني مؤدب و با نزاكت مي باشد.او دائمآ به شما توجه كرده و احترام شما را خواهد داشت.و براي خشنودي و راحتي شما و اين كه دلخور نشويد،از هر كاري كه از دستش برآيد كوتاهي نمي كند.

     

    حساب

    در واقع،برج خرچنگ،حساب را تمثيل نمي كند.و مرد متولد تير ماه،علاقه زيادي به رياضي و حساب ندارد.اما به نظر مي آيد كه،وي با ماشين حسابي در مغز خود،آفريده شده و هر نوع حسابي را به راحتي در مغز خود حل مي كند.براي جلب توجه اين مرد،بايد به طرز لباس پوشيدن خود بيشتر دقت كنيد.زيرا او هميشه از انسان هاي منظم و مرتب،خوشش مي آيد،و خود نيز لباس هاي ساده،ظريف و شيك،انتخاب مي كند.

     

    احساس

    بعضي متولدين مرد تير ماه،به هيچ وجه نمي توانند عشق خود را اعتراف كنند و خجالتي مي باشند.وزناني كه مي توانند آنها را خوشبخت كنند،بعد از مدتي از آنها دور شده و به راه خود ادامه مي دهند.ودر اين مورد نيز نمي توانيد كمكي به او بكنيد.شما هر چه به وي توجه كرده و نزديك شويد،به همان نسبت او نيز خوب و خوش رفتار خواهد بود.اين مرد بسيار حساس از شعر و موسيقي بسيار لذت مي برد،و بخصوص آهنگ هاي پراحساس و رمانتيك و عاشقانه را،بسيار دوست مي دارد.

     

    لجاجت و اصرار

    مرد متولد تيرماه،بعد از ين كه،از عشق و علاقه شما مطمئن شد،و عشق و علاقه خود را نسبت به شما بازگو كند،ديگر از خجالت و كم رويي،به كلي رها شده و در ابراز عشق خود،اصرار و لجاجت به خرج مي دهد.

    و هرگز قصد،رها كردن شما را ندارد.و شما را مانند خرچنگي در چنگال خود گرفته و تصميم دارد كه تا آخر عمر با شما زندگي كرده و هرگز جدا نشود.اما در ميان مردان متولد تير ماه،شخصيت هاي متفاوتي نيز ديده مي شود.و احتمال دارد فقط به يك زن،وابسته نبوده و به به دفعات عاشق شوند.

    در واقع تمامي مردان تير ماه،حريص و آتشين هستند.اما بعضي به سكس وابستگي زيادي داشته و ممكن است،چند بار ازدواج كنند.

     

    مشروبات

    مرد متولد تير ماه،از گروه آب مي باشد.به همين سبب آب را خيلي دوست دارد.هر روز استحمام كرده و تميز و مرتب است.رفتن به دريا،سياححت با قايق بادباني،از سرگرمي هاي مورد علاقه او مي باشد.بعلاوه مايعات را نيز بسيار دوست مي دارد.تعدادي از آنها با مشروبات الكلي ميانه خوبي دارند.اما اگر هنگام تولد،ستاره ديگري تأثير قوي نداشته باشد،الكل براي تمامي مردان متولد تيرماه مناسب نمي باشد.

     

    خانه و فرزندان

    براي مرد متولد تير ماه،هيچ چيزي به اندازه همسر و فرزندان و خانه اش،مهم نيست او در پي امنيت مادي مي باشد.اما براي همسر،فرزندان و يا مادرش تمام دارايي خود را بدون تأمل و تفكر،فدا مي كند.خانه مرتب و تميز،همسري شيك پوش و فرزندان با تربيت و تر و تميز،از ايده آل هاي او مي باشد.

     

    قدرت حدس و درك واقعيت

    به مرد متولد تير،هرگز دروغ نگوييد،زيرا،حتي اگر بسيار خوب نقش بازي كنيد،او واقعيت را حدس مي زند.بايد هميشه نسبت به او روراست و صادق باشيد ونبايد كاري كنيد كه حس حسادت او را برانگيزيد.اين انسانها حتي دوستان بسيار صميمي خود را قبول ندارند،پس شما بي نظير ترين زن دنيا هستيد كه مورد قبول و تأييد او مي باشيد.

    طالع بينی مرد متولد تير

    اخمو، بچه مسلك، تودار، همبازي بچه‌ها، كمي بخيل و پول دوست، او بدون شك استاد است و مي‌تواند طولاني‌ترين مطالب را در كوتاهترين جملات بيان كند. حواسش هرگز پرت نمي‌شود و از پرچانگي بيزار است. اگر قلبش جريحه دار شود فورا به لاك خويش فرو مي‌رود. هيچ مردي به اندازه او زنش را دوست ندارد.

     

    مرد متولد تير بسيار اخمو و ترشرو، بچه مسلك، تودار، زن دوست، همبازي بچه ها، عاشق نقاشي و بخيل و پول دوست مي باشد.اگر با يك مرد متولد تير ماه ازدواج كرديد، در مايه جهيزيه خود يك چتر هم حتما ببريد، زيرا در خانه شما يك روز هوا ابري است و يك روز باراني، در آنجا شما هم مي خنديد و هم گريه مي كنيد.

     

    مرد متولد تير ماه تا آخر عمر بچه مادر خود باقي مي ماند و سعي مي كند همسرش مانند مادرش باشد.او بدون شك استاد است و مي تواند طولاني ترين مطالب را در كوتاهترين جملات بيان كند. حواسش هرگز پرت نمي شود و از پرچانگي بيزار است و به دلايل نبايد انتظار داشته باشيد كه در جلسات اول آشنايي با شما اسرار را برايتان بازگو كند.

     

    مرد متولد تير نه تنها هرگز به كساني كه نمي شناسد، اعتماد نمي كند بلكه در زندگيش مطالبي وجود دارند كه هيچ وقت كسي به آن ها وقوف پيدا نخواهد كرد، حتي نزديك ترين دوستان ياهمسرش. شناختن او مستلزم صبر بسيار و زمان دراز است. او همان قدر كه ممكن است بوالهوس باشد، مي تواند حساس و وفادار هم باشد، همان قدر كه اخمو است، ممكن است متبسم هم باشد.

    چون او در برج سرطان متولد شده است. ترش رويي و خرچنگ گونه، و رفتار نا مهربانش به تدريج ممكن است به خوشرويي و خوش مشربي تبديل بشود، و جالب آنكه اگر اين چنين شد، ديري نمي گذرد كه شما مي توانيد صدي قهقه هاي او را هم بشنويد.

     

    وقتي شما مي خواهيد اوقات تلخ او را با حلقه كردن دست ها به دور گردنش بر طرف كنيد و زماني كه سعي مي كنيد و زماني كه سعي مي كنيد اخم هاي به هم گره خورده اش را با نوازش كردن از هم باز كنيد، بدبيني و سردي و نا مهرباني اش شما را تا حد دلخوري مي آزارد.

    در مجالس و ميهماني ها آنچنان با ادب و با نزاكت است كه شما به زحمت مي توانيد انتظار داشته باشيد حتي براي يك دور رقص دعوتتان كند. با وجود اينكه اصلا احساساتي نيست ولي در كار دل اهل عمل است. دشمنانش همه متفق القول هستند كه او بيش از آنكه از گوشت و پوست و استخوان باشد، از سنگ ساخته شده است.

     

    اگر با وي ازدواج نكرده ايد، اين مطلب را درباره اش به خاطر داشته باشيد. طبيعي است كه شما مي خواهيد او را به بهترين وجه ممكن بشناسيد و با آنچه گفته شد، ممكن است اين تصور برايتان به وجود بيايد كه از يك آدم دو شخصيتي است، اگر چه اين نظر ممكن است تا حدي درست باشد اما يادتان باشد كه او به شدت تحت تاثير ماه است و حركت بر رفتار و طرز فكرش اثر مي گذارد.

    او امروز اينجاست فردا جاي ديگر. اخلاق و رفتار واقعي از آن اخلاق و رفتاري است كه بين هلال ماه و بدر از او مشاهده مي شود.

     

    نكته اي را كه بايد بدانيد اين است كه از نظر اخلاقيات ، بر غم تغييرات ظاهري هرگز ارتباطش با خصوصيات باطني قطع نمي گردد، هميشه اين حقيقت مهم را به خاطر داشته باشيد كه عليرغم ظاهر پر اخم و تخم و ترشرو كه دارد، قلبي نرم و رئوف در سينه اش مي تپد و همين امر او را كه به ظاهر يك پارچه سنگ به نظر مي رساند، بسيار آسيب پذير مي سازد.

    اگر قلبش جريحه دار شود، فورا به داخل لاك خود فرو مي رود و آنجا جايي است كه نه تنها خود را از گزند ديگران در امان مي بيند، بلكه مي تواند خويشتن را از افكار و احساسات ناراحت كننده خودش نيز دور نمايد. او درست مثل يك خرچنگ وقتي زخم خورد و آسيب ديد، در نهايت سكوت كنج عزلتي پيدا مي كند و به آن پناهنده مي گردد.

     

    در اين حالت دسترسي به او ديگر غير ممكن است و بايد تنهايش گذاشت تا به تدريج به غم دل خويش پيروز شود و به قول معروف آفتابي بشود. متاسفانه تغييرات حالت و اخلاق متولد برج سرطان به نحوي است كه سريعا بر اطرافيانش تاثير مي گذارد و موجب ناراحت و دلخوري ايشان مي گردد.

    از سوي ديگر به هنگام خوشحالي وسر حال بودن نيز چنان است كه موجب شادي همه اهل خانه مي شود. يك چنين خصوصيات اخلاقي بالطبع شما را دائما بر سر دوراهي نگاه مي دارد، تا جايي كه اغلب اوقات نمي دانيد عكس العملتان بايد سرد و بي تفاوت باشد و يا گرم و عاشقانه. اما با وجود اين يادتان باشد كه اين تنها شما نيستيد كه اين حالت را پيدا مي كنيد، تمام اطرافيان او پيوسته نسبت به وي بر سر دو راهي قرار مي گيرند.

     

    گاهي اوقات نگاه سردش شما را از سرما به لرزه در مي آورد و چند روز بعد قلب گرمش شما را در جوار شعله هاي يك عشق سوزان قرار مي دهد، حد متوسط او فقط وقتي است كه خطر از دست دادن چيزي تهديدش كند. او نيازمند به آن است كه هر روز ده ها بار به وي اطمينان بدهيد كه از آن او هستيد كه مي توانيد زير گوشش زمزمه كنيد و او را غرق اطمينان و آرامش سازيد.

    وقتي ماه در آسمان به صورت بگيريد، به نحوي كه هيچ بعيد نيست در بحبوحه هيجان خاص و عاشقانه ناگهان سرد و خاموش بشود و شروع به خواندن يك قصيده بلند بالاي عاشقانه و سوزناك بنمايد، و درست در آن لحظاتي كه شما توانسته ايد با كوشش فوق العاده هيجانات عشقي خويش را در قالب روياهايي متناسب با كلمات و جملاتي كه در اشعار مزبور هستند، فرو ببريد و سرتان را آهسته به سينه و شانه او تكيه بدهيد، موضوع را عوض مي كند و از اين شاخه به آن شاخه ديگر مي پرد.

    اين واقعا شگفت انگيز است كه ماه چطور مي تواند بر او و حركات و رفتارش تاثير بگذارد، براي بسياري از زن ها تحمل يك چنين تغييراتي غير ممكن است، حتي اگر اتومبيل او آخرين مدل و منزلش بسان يك قصر باشد و در آمدش از يك ميليون در ماه تجاوز كند.اگر شما زني هستيد كه معتقديد كرايه خانه و اقساط بدهي را بايد سر موعد پرداخت كرد، مطمئن باشيد كه مناسب ترين مرد روزگار را در كنار خود داريد.

    به احتمال قوي او يكي از معتقدترين افراد روزگار به لزوم تامين آتيه است، او اعم از اينكه در آمدش كم باشد يا زياد، تمام روز را به اين فكر است كه چطور مي تواند آ‎ينده مالي و اقتصادي خودش، شما و بچه هايتان را به بهترين وجه ممكن تامين كند.

    امور مالي يكي از آن موضوعاتي است كه از همان اوان كودكي توجه و علاقه او را به خود جلب كرده و ديري نمي گذرد كه پي مي برد جمع كردن پول بهتر از خرج كردن آن است، براي توصيف وضع او نسبت به پول مي توان كلمه خسيس را بكار برد، اما اين را مي توان گفت كه وي هرگز يك شاهي بيخودي خرج نمي كند و پول برايش هر چه باشد، شوخي نيست.

     

    او بدون شك قبل از آنكه الفبا را بياموزد، شمارش پول را ياد مي گيرد و سكه ها و اسكناس هاي مختلف را مي شناسد و قبل از آنكه پا به دبيرستان بگذارد، براي خود كتابچه دخل وخرج درست مي كند. ارقام موجودي اش را در بانك مانند يك قرص مسكن قوي به اعصابش آرامش مي بخشد.كما اينكه پرداخت كرايه خانه، قسط بدهي هم همين حالت را در وي ايجاد مي كند.

    متولد برج تير علاوه بر آنكه به علت تمايل به تامين آتيه دست به جمع آوري پول مي زند، از لمس كردن پول و شمارش آن هم لذت مي برد.اگر يكي از والدينش متولد يكي از ماه هاي تابستان باشند، نوعي تمايل به دستپاچگي و دلشوره در وي ديده مي شود كه به نحوي قابل تحسين آن را كنترل مي كند و به همين ترتيب اگر عوامل ارثي موجب بشوند كه آدم خوشرو وخوش مشربي باشد، به شدت مانع از آن مي شود كه خوشرويي دائمي عادت وي بشود.

     

    قبل از آنكه بر سر سفره عقد بنشيند و نام خانوارگي يك مرد متولد تير را به عنوان شوهر قبول كنيد، به اين نكته فوق العاده مهم توجه بنماييد كه او نسبت به امور مالي داراي عقايد و نظريات جالبي است، مثلا او معتقد است وقتي يك مانتو با جنس خوب سالهاي سال خدمت مي كند، چه دليلي دارد كه آدم پولش را براي خريد يك باراني معمولي كه فقط يك زمستان كار مي كند و بعد از مد و ريخت مي افتد، دور بريزد؟

     

    خريد يك كاديلاك در ذهن او نوعي سرمايه گذاري محسوب مي شود، در حالي كه خريد يك اتومبيل ارزان قيمت و يا دست دوم كه هر هفته بايد به تعمير گاه برود، مثل آن است كه آدم با دست خودش پولهايش را آتش بزند. به اين ترتيب ملاحظه مي كنيد كه او بيش از آنكه خسيس باشد، حسابگر است.

     

    به نظر وي كيفيت جنس وصرفه جويي در يك طرف معادلات اقتصادي قرار دارند و پول در طرف ديگر. آيا شما زني هستيد كه بتوانيد اين نكات را در زندگي خود بكار ببريد؟

     

    از نظر رابطه مرد متولد تير ماه با پول اين را به طور يقين بايد گفت كه او حتي اگر عاشق شعر و ادبيات باشد، اگر لحظه اي از موسيقي غافل نگردد و حتي اگر تمام اوقات بيكاري اش را در گالري هاي هنري بگذراند، باز از فكر پول نقد غافل نمي ماند. وقتي يك نقاش متولد شده در برج خرچنگ اتاق زير شيرواني منزل را براي انجام كارهاي هنري خود، مثلا نقاشي انتخاب مي كند، دلتان اصلا شور نزند كه سر ساعت غذا و آشاميدني برايش ببريد زيرا او قبل از استقرار در اين محل در گوشه و كنارش يك مقدار خوراكي، يا تعداردي قوطي كنسرو پنهان كرده است.

     

    اگر شوهرتان به عنوان سرگرمي نقاشي مي كند، هرگز به كسي وعده ندهيد كه يكي از تابلوهاي او را به وي خواهيد بخشيد زيرا شوهرتان حتما در صدد فروش تابلوهاي خود مي باشد و اگر كارش خوب باشد، قيمت آن را هم خيلي دست بالا مي گيرد، در ضمن اين را هم بدانيد كه قيمت ها را چندان هم بي ربط نمي گويد زيرا كسي كه تحت تاثير صورت فلكي خرچنگ است، فقط وقتي دست به يك چنين كارهايي مي زند كه مطمئن باشد مي تواند آن را به نحو مطلوبي ايجام بدهد و چون استعدادهاي هنري زيادي هم در وي نهفته است، در كارهايي مثل نقاشي و مجسمه سازي و قالب گيري و امثالهم زبردستي زيادي از خويشتن نشان مي دهد.

     

    اگر او كاملا تحت تاثير صورت فلكي سرطان تاشد، علاقه اي به لباس هاي اسپورت از خود نشان نمي دهد وعاشق لباس هاي شيك و تجملي است.

     

    او به خياط خود اهميت زيادي مي دهد و هميشه سعي مي كند كه بهترين خياط ها را نسبت به بودجه اش انتخاب كند.پارچه هايي را هم كه انتخاب مي كند، هميشه از رنگ هاي سنگين هستند. پيراهن سفيد با پارچه هايي را هم كه انتخاب مي كند، هميشه از رنگهاي سنگين هستند.

    پيراهن سفيد با تكمه سردست را به پيراهن هاي ديگر ترجيح مي دهد و هيچ علاقه اي ندارد كه روي جيب و يا جاي ديگري از اين پيراهي عكس و نقشه اي دوخته شده باشد اين خودنمايي ها با خصلت محافظه كارانه و گوشه گير او سازگار نيست و حتي اگر از نظر مالي وضعش خوب نباشد، كفش هايش هميشه واكس زده و جوراب هايش مرتب است.

    اصولا او كسي است كه به هنگام مواجه شدن با گرفتاري هاي مالي ( كه خيلي به ندرت اتفاق مي افتد) صورت خود را با سيلي سرخ نگاه مي دارد و مطمئن است كه سر انجام روزي گرفتاري بر طرف مي گردد و اگر امروز پول ندارد، فردا مسلما پولدار خواهد بود. البته او هميشه غرق در نعمت و ثروت نيست اما آمار نشان مي دهد كه تعداد بيكاران متولد ماه تير نسبت به متولدين ماههاي ديگر خيلي كمترند. راز اين امر هم در اين امر است كه متولد اين ماه هميشه مي گويد:

    « هر كاري بهتر از بيكاري است.» خدا كند مادر او داراي خصوصيات اخلاقي غير عادي نباشد زيرا وجودش در گفتار و رفتار پسر متولد تيرش اغلب به چشم مي خورد.

     

    او هنگام صحبت با شما اغلب اين كلمات را بكار مي برد: « عزيزم، آرايش امروز تو خيلي غليظ است، مادر من هرگز اينطور آرايش نمي كرد، لباست هم خيلي تنگتر از آني است كه مادرم مي پوشد و يا اينكه مادرم حتي نان منزل را در خانه مي پخت»، يك چنين حرف هاي گوشه و كنايه داري غالبا از وي شنيده مي شود و چه بسا كه درست در موقعي گفته مي شوند كه شما كمتر انتظارش را داريد.

     

    شما نبايد خيلي سخت بگيريد زيرا وابستگي هاي مرد متولد تيرماه به مادرش آنچنان شديد است كه هيچ بعيد نيست قرار خودش را براي رفتن به سينما با شما به هم بزند زيرا مي خواهد مادرش را مثلا به زيارت ببرد. بررسي نشان داده مرد متولد تيري كه با مادرش رابطه عاطفي نزديك ندارد، يا فوق العاده حسود است و در تمام دوران كودكي از اينكه مي ديده مادرش به پدرش بيش از او توجه داشته، رنچ مي برده است و يا اينكه اين مادر، مادر حقيقي او نيست و وي هميشه از اين ناراحت بوده كه چرا زن ديگري بايد جاي مادر حقيقي اس را بگيرد.به هر صورت همانطور كه گفته شد، رابطه اغلب متولدين اين ماه با مادرشان بسيار صميمي و نزديك است. كتمان كردن حقيقت و يا ناديده گرفتن آن دردي را دوا نخواهد كرد.

     

    اگر شما واقعا شوهر متولد تير ماه خود را دوست داريد، بايد به اين واقعيت تن بدهيد كه هرگز نخواهيد توانست فكر مادر را از سر او بيرون كنيد و به اين ترتيب بهترين روشي كه مي توانيد پيش بگيرد، اين است كه سعي كنيد با رقيبي كه سالهاي سال قبل از شما در زندگي او بوده است، كنار بيايي و نسبت به وي رفتاري داشته باشيد كه خودش داوطلبانه خود را از شوهرتان دور نگاه دارد و بگذارد كه شما سهم بيشتري از وي داشته باشيد. طبيعي است اجراي يك چنين نقشه اي در مورد بسياري از مادر شوهر ها كار ساده اي نيست و اينجا است كه مي توانيد هوش و درايت خود را بوته آزمايش قرار دهيد و ببينيد تا چه اندازه قادر به باز كردن گره هاي زندگي هستيد.

     

    يكي از اسرار زندگي متولدين اين ماه اين است كه اگر چه هرگز بر زبان نمي آورد ولي از صميم قلب دلش مي خواهد كه زنش از نظر محبت و عشق مثل بچه با وي رفتار كند. از نظر زندگي مشترك بايد چند نكته ديگر را هم گفت و آن اين است كه او بدون اينكه گذاشته باشد شما حتي بو برده باشيد، ممكن است آشپز قابلي باشد، پس تصور نكنيد ديگر به قول معروف نانتان در روغن است، زيرا از آن پس چه از نظر ابراز عشق و چه از نظر هدايايي كه دريافت مي كنيد، در وضعي قرار خواهيد گرفت كه مورد شك دختران ديگر خواهد شد، مخصوصا هدايايي كه دريافت خواهيد داشت، بهترين نوعي خواهند بود كه خريدنش براي او مقدور مي باشد.

    در اين دوره يك چيز را سعي كنيد كه هرگز فراموش ننماييد، همانطور كه خرچنگ از آتش واقعا بيزار و هراسناك است، پسر متولد تير هم از اينكه دلش سوزانده شود، سخت واهمه دارد و يك چنين رويدادي وي را عميقاً آزرده خاطر مي سازد. واقعه اي كه فقط ممكناست يك نفر را يكي دوروز ناراحت كند، متولد تير را تا ماهها ناراحت مي سازد.

     

    اگر واقعه اي او را از دلدارش جدا سازد، حق مسلم خود مي داند كه با سماجت براي به دست آوردن مجدد او اقدام كند، يادتان باشد كه او مي تواند فانوس به دست جست و جويش را تا سالهاي متمادي ادامه بدهد.او در برداشتن قدم اول قدري خجول و شرمگين است، اما وقتي تصميمش را گرفت و اقدامش را شروع كرد، خيلي مشكل است كه بتوان جلويش را گرفت.

     

    او مي تواند هنر مندانه نقش يك مرد عاشق را ايفا كند و پس از آنكه تشخيص داد كه شما دختر دلخواهش هستيد وقت خجالتش يك شبه تبديل به جسارت مي گردد و شما در عرض يكي دو روز متوجه مي شويد با مردي طرف شده ايد كه اصلا حاضر نيست جواب نه بشنود.

     

    از اين لحظه به بعد بايد مواظب معاشرت هاي خود با ديگران باشيد و اگر نمي خواهيد با يك چنين رويدادي مواجه بشويد، بهتر است از همان ابتداي كار جلويش را بگيريد زيرا هرگز شنيده نشده است كه خرچنگي طعمه خود را از دست داده باشد. او به شدت حسود است.

     

    او نه تنها پيراهني نيست كه بتوانيد هر روز عوضش كنيد، بلكه پالتويي هم نيست كه بتوانيد پس از يك سال كنارش بگذاريد. آشپز بسيار خوبي است، هنرمند است، به آنچه كه در ناهار خوري و اتاق خواب مي گذرد، علاقمند است. به گذشته ها پاي بندي نشان مي دهد و دلش مي خواهد شماكپيه همان دختركي باشيد كه زماني زن پدرش شد، مي تواند خود را عاشق پيشه نشان بدهد و اگر شما را مطابق دلخواه خود يافت، بهتر است تن به قضا بدهيد و بر سر سفره عقد بنشينيد زيرا ديگر محال است از شما دست بردارد.

     

    خوب حالا كه تصميم گرفته ايد بله را بگوييد، لابد مي خواهيد بدانيد كه او به عنوان يك پدر چه جور آدمي است. قلب او، در اين مورد، بر غم مرد بودنش ، مادرانه است.حقيقت اين است كه طبيعت مراقبت كننده، ملايم، دلسوز، و درك كننده اش وي را پدر بسيار خوبي مي كند.

     

    صبر و تحملش در مقابل بچه ها نامحدود است و در صورت لزوم مي تواند پا به پاي ايشان انواع بازي ها را انجام دهد. او در روز تولد بچه اش كلاه كاغذي به سر مي گذارد و كاري مي كند كه به همه خوش بگذرد. اصولا رفتارش با كودكان چنان است كه تمام دوستان و آشنايان بچه هايش نيز او را دوست خواهند داشت زيرا مي تواند ساعت هاي متوالي با ايشان بازي و گفت و گو كند. پدر متولد تير به پسرش افتخار مي كند و دخترش را شديدا تحت حمايت خودنگاه مي دارد.

     

    مردان متولد تیرماه

    عکس نوشته های متولدین تیرماه

    فال میل جنسی و طالع بینی جنسی زنان و مردان در ماههای سال

    اس ام اس تبریک تولد عاشقانه و رمانتیک

    عکس نوشته و خصوصیات متولدین تیر ماه

    شخصیت مردان و پسران متولد تیر ماه

    برچسبها: متولدین تیر

    اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.

    به گزارش برنا؛ اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

    متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

    متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

    بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

  • دعا برای یافتن چیز گم شده
  • تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.

    به گزارش برنا؛ اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

    متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

    متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

    بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

  • فال حافظ واقعی با تفسیر کامل
  • تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.

    به گزارش برنا؛ اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

    متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

    متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

    بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

  • چگونه از یوتیوب دانلود کنیم اموزش تصویری
  • تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.

    به گزارش برنا؛ اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

    متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

    متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

    بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

  • داستان عروسی خاله سوسکه و آقا موشه
  • تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.

    به گزارش برنا؛ اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

    متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

    متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

    بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

  • دعا برای یافتن زن مناسب
  • تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.

    به گزارش برنا؛ اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

    متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

    متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

    بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

  • چجوری چندتا عکس تو استوری بزارم
  • تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.

    به گزارش برنا؛ اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

    متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

    متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

    بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

  • معنی کلمه ی زیبا به انگلیسی
  • تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.

    به گزارش برنا؛ اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

    متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

    متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

    بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

  • چگونه از عابر بانک پول برداریم
  • تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    اطلاع پیدا کردن از خصوصیات اخلاقی متولدین ماه‌های مختلف و مقایسه آن با اخلاقیات اطرافیان برای برخی افراد جذابیت خاص خودش را دارد.با برنا همراه باشید تا درباره خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر بیشتر و بهتر بدانید.

    به گزارش برنا؛ اخمو، بچه مسلک، تودار، همبازی بچه ها، کمی بخیل و پول دوست، او بدون شک استاد است و می‌تواند طولانی‌ترین مطالب را در کوتاهترین جملات بیان کند. حواسش هرگز پرت نمی‌شود و از پرچانگی بیزار است. اگر قلبش جریحه دار شود فورا به لاک خویش فرو می‌رود. هیچ مردی به اندازه او زنش را دوست ندارد.

    متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‎آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند. آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‎شوند. به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

    متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه‎ای و گاه قهوه‎ای علاقه نشان می‎دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

    بهتر است رابطه‎شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند. چیز‌های گرم و‌تر برای آنان نافع است. اگر از سن ۵ سالگی بگذرند، عمر طبیعی و گاه طولانی خواهند داشت. روز‌های یکشنبه و چهارشنبه برای آنان خوش یمن است.

    طالع بینی متولدین مرد تیر ماه

     

    نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

    قیمت بوستر پمپ

    خرید تتر

    دانلود سریال ایرانی خارجی

    رزرو هتل شیراز

  • معنی درس نویسنده ی بزرگ کلاس سوم
  • تور استانبول

    خودرو

    خرید بیت کوین

    تور دبی

    تور نوروز ۱۴۰۲

    نهال گردو

    تمام حقوق برای خبرگزاری

    برنا

    محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *