خصوصیات دختر متولد آذر ماه

خصوصیات زنان آذر ماهی 

خصوصیات دختر متولد آذر ماه

زن متولد آذر ماه از دروغ بیزار بوده و مایل است تا همیشه حقیقت را شنیده و بگوید. آنها بسیار اهل معاشرت بوده و ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را در کنار خانواده یا دوستان صمیمی خود بگذرانند. زنان آذر ماهی بسیار خونگرم وشوخ طبع نیز هستند. آنها اهل شعر و ادبیات بوده و در عشق و احساس شور و شوق فوق العاده ای دارند.به دلیل داشتن روحیه شعر و هنر دوستی اصولا افرادی مهربان هستند و می دانند با زندگی و محیط اطراف خود چگونه سازگار شوند

چنانچه در نمناک گفته ایم ویژگی دیگر زنان آذر ماهی داشتن آرزوهای بزرگ بلندپرواز بودن است. آنها با دید مثبت به زندگی،در رسیدن به اهدافشان مصمم می باشند. همچنین عاشق سفر کردن و گشت و گذار می باشند.

زنان متولد آذر ماه انسانهای خونگرم، صمیمی، خردمند، یکرنگ و بی غل و غش هستند. آنها انسان هایی مستقل و متکی به نفس بوده و هرگز دوست ندارند به کسی وابسته باشند. همچنین در اعمال و رفتار خود کمی جسارت داشته و این جسارت گاهی اوقات توام با گستاخی می شود که احتمالا باعث آزردگی خاطر دیگران می شود. اما به خاطر داشته باشید که نیش و کنایه های آنها ناشی از غرض خاصی نیست فقط به دلیل رک و راست بودن و صریح الهجه بودن آنهاست.

خصوصیات دختر متولد آذر ماه

زنان آذر ماهی انسانی واقع بین و اهل منطق است و در انجام هر کاری سنجیده عمل می کند. هرگز در برخورد با مسایل و مشکلات زندگی هراسی نداشته و موارد تلخ زندگی را برای خود بزرگ نمی کند.اما هر اندازه که از خوبی ها و لذت های زندگی دچار شعف می شود به همان اندازه از زشتی ها و مظالم ناراحت می شود. بنابراین می توان گفت آنها واقع بین هستند یعنی نه خوشبین و نه بدبین. 

زنان متولد آذر،بسیار مهربان هستند.با وجود داشتن ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله هیچ وقت عقب نمی مانند. 

دختر متولد آذر ماه فردی متجدد است که می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و روشن یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید. این دختر معمولا به اندازه پسر متولد آذر ماه آزاد و بی قید نیست. اما گاهگاه می خواهد فرار کند و برود. به خاطر داشته باشید نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج کنید . 

قبل از اقدام به کار خیر باید برای دیدن دنیا به مسافرت بروند در غیر اینصورت در آینده دیسیپلین شما را نپذیرفته و دچار مشکل خواهید شد . ازدواج در سنین پایین باعث احساس خفگی و سرکوب شدن در وی می شود پس بهتر است در کلاسهای شبانه و یا دانشگاه مکاتبه ای ثبت نام کند. 

انگیزه های مادرانه در زنان متولد آذر جایی ندارد اما آنها تمام تلاش خود را در تربیت فرزندان باهوش و مستقل به کار می گیرند.آنها به بچه ها احترام گذاشته و نوازششان می کنند. زنان آذر ماهی نه تنها مادری پیر و امل نخواهند بود بلکه فرزندان را تشویق می کند تا خودشان باشند. همیشه با صداقت ذاتی خود واقعیت را به بچه ها می گویند . 

این خانم فمینیست است اعتقاد دارد که دارای حقوق خاصی لست. صحبت از مسائل پیش پا افتاده، شعله های خلق آتش را در او نمایان خواهد کرد. زن متولد آذر ماه هراسی از صحبت درباره عقایدش ندارد و با تلاش مستمر خود کار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏کند. 

  • دانلود چگونه معمارانه طراحی کنیم جلد 3
  • تمرکز برای تحریک ذهن او بسیار مهم است ، در غیر اینصورت دمغ و پکر می شود .داشتن محدودیت برای همه متولدین برج آذر مضر است ، حتی اگر با آدمهای کم هوش ازدواج کند و آپارتمانی لوکس داشته باشد. اگر دختر آذر ماهی با فردی ازدواج کند که نتواند او را به همان ترتیبی که عادت داشته همراهی کند بعید نیست با اولین کسی که از هوش کافی برخوردار است ، ارتباط دیگری برقرار کند.

    اغلب زنان متولد آذر خانه به دوش و خوشگذران هستند و به دنبال شریکی هستند که مانند خودشان به سفر علاقمند باشد تا با هم به گردش بروند .

     

    علاقه مندیهای زن متولد آذرماه

    درصد متولدین آذر در بین ستارگان سینما و هنر پیشگان تئاتر ، از همه بیشتر است زیرا برای بسیاری از آنها نور پروژکتورهای فیلم برداری درخشنده تر از برق هر نوع جواهری ، و صدای کف زدن های تماشاچیان دل انگیزتر از هر نوع زمزمه عاشقانه ای است ، پس جای تعجبی نیست اگر او کار هنری خود را حتی به زندگی زناشوئی ترجیح دهد . زن متولد آذر عاشق ورزش و این قبیل کارها است . مانند پسرها لباس پوشیده و رفتاری مشابه آنها دارد زیرا کوچکترین تفاوتی میان خود و پسرها احساس نمی کند، و مثل آنها لباس می پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاهی اوقات این توهم برای شما به وجود می آید که آیا این دختر پس از ازدواج می تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگیرد یا نه ؟ 

    در هنگام مسافرت همیشه سعی می کند بلیط درجه یک مسافرت تهیه کند . علاقه ای به پول نشان نمی دهد و آن را وسیله رفاه زندگی می داند. 

    یک سره به سراغ اصل مطلب رفتن ، تمایل به آزادی ، قوانین و معانی ، درک احساسی از مسایل از دیگر علاقه مندیهای آنها است. 

    عشق متولدین ماه آذر 

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    متولد آذر در عشق خوش بین و راستگو می باشد و نگاهی شاعرانه به عشق دارد. اولین عشقی که قلبش را به تپش در می آورد را هرگز فراموش نخواهد کرد. هیجان عشق برای او زیبا و پر جاذبه بوده و در عشق صادق است.او عشق خود را در عمل نیز به اثبات می رساند. 

    چگونه یک زن متولد آذر را جذب کنیم 

    دختر متولد آذر ماه مجموعه ای شگفت انگیز از ویژگی هاست؛ بی خیال و در عین حال نجیب ، سرزنده و پرشور و توسعه طلب، آن ها به راحتی می توانند تحسین کنندگان و دوستانی را به خود جذب کنند. در ازدواج با دختر متولد آذر ممکن است مانند دختر متولد آبان اشتیاق آتشین نداشته باشد، اما زندگی شما را با شادی و سرور، خوش بینی و همدمی عمیقا همراه، روشن خواهد کرد. 

    نماد این ماه سانتور ، حیوان افسانه ای، نیمه انسان و نیمه اسب، است. در افسانه های روم باستان، سانتورها معلم و روشنفکر بودند و شاید این نگرانی متولدین آذر را در مورد مسائل حقیقتا بزرگ زندگی توضیح می دهد. توانایی تفکر انتزاعی ذهن آنها به نحوی شایسته توسط نماد کمانداری که پیش روی خود را نگریسته و به هدف می زند، نشان داده شده است. بنابراین اگر می خواهید یک زن متولد آذر را مجذوب کنید باید به شیوه ای اصولی در مواجه با او رفتار کنید، زیرا او به احتمال زیاد عمیقا مراقب مسائلی مثل عدالت و بازی جوانمردانه است. 

    برای علاقه مند کردن زن متولد آذر، حتما توجه کنید که آزادی شخصی برای او در رتبه اول اولویت هایش قرار دارد. زن متولد آذر هرگز در رابطه ای که از او انتظار می رود که در مورد کوچکترین مسائل در عشق و زندگی به پای شریک زندگی شان باشند، احساس راحتی نخواهند کرد زیرا آن ها باید در دایره اجتماعی تعاملات خود فضایی برای تعقیب منافع خود نگه دارند و ممکن است شریک زندگی شان در این دایره جایی نداشته باشد. با وجودی که نیاز به آزادی در رفت و آمد خود دارند؛ اما نمی توان گفت که ایشان قادر به وفاداری در مورد شریک زندگی شان نیستند. 

    محصور کردن دختر متولد آذر یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن است از شما سر بزند .نباید انتظار داشته باشید که شیوه زندگی اش را با توجه به شیوه زندگی شما تغییر دهد. مانند نماد ماه آذر، تیری که از کمان رها شود، نمی توانید او را به عقب برگردانید و باید به دنبال سرنوشت خود بروید.

    بیماری ها احتمالی زن متولد آذر 

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    صورت فلکی قوس بر روی باسن و ران ها حکومت می کند و در نتیجه متولدین آذر ماه باید مراقب باشند تا به بیماری هائی همچون سیاتیک و روماتیسم مبتلا نشوند. ایشان به خاطر کمبود طبیعی سیلیسیم در بدن ، پوست ، ناخن و موئی ضعیف دارند. از آنجائی که ورزش دوست و دارای روحیه ورزشکاری هستند، بایدمراقب حوادث و اتفاقات ناشی از همان ها باشند. هم چنین باید در هنگام کار با آتش و گرما نیز به شدت احتیاط کنند.

     بیزاری ها 

    گرفتاری های داخل خانه ، مواجهه با نظریات دست و پاگیر، مداخله دیگران در مسایل خصوصی زندگی شان ، مقید بودن ، سر و کله زدن با جزئیات .

     جنبه های منفی شخصیت آذر ماهی 

    فاقد حس مسؤولیت ،خوش بینی کورکورانه ، بی خیالی ، بی احتیاطی و بی توجهی ، بی قراری و نا آرامی ، ظاهر بینی و بی ملاحظه گی 

    متولدین هر ماه ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد خود را دارند و زمانی که این خصلت ها سرکوب شده یا برآورده نشوند، باعث بروز مشکلاتی می شوند. توصیه ما این است که این پیشنهادات را به کار ببندید و از مواجهه شدن با نتایج عالی آن شگفت زده شوید: 

    مشکل :

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    داشتن احساس سرگشتگی ، سرخوردگی ، یأس و ناامیدی در بسیاری از اوقات 

    راه حل :

    بهتر است فکرتان را روی مسایلی متمرکز کنید که شما را راضی می کنند و در جهت آن پیشروی نمائید. 

    مشکل :

    جدی نگرفتن شما از سوی دیگران و عدم اعتماد آنها به شما

    راه حل :

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    از مبالغه ، گزافه گوئی ، افراط و اغراق دست بردارید و با دیگران جر و بحث نکنید، حقیقتاً ستیزه جوئی و جنجالی بودن در نهایت اعتماد همه را از شماسلب کرده و به ضرر شما تمام می شود. 

    مشکل :

    با وجود داشتن شخصیت باثبات و مستحکم ، ولی گاهی از پیشروی عاجزید. 

    راه حل :

    باید با سعی و تلاش زیاد، افکار و اندیشه های مثبت را به ذهنتان راه دهید و روی اهدافی پافشاری کنید که کوتاه مدت و آسان تر هستند. بدین ترتیب باجد و جهد ذاتی به مقاصدتان خواهید رسید. 

    مشکل :

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    برای حل مشکلات دیگران زمان زیادی اختصاص می دهید اما در موقع نیاز، هیچ کس به داد شما نمی رسد. 

    راه حل :

    کمی به خودتان بیایید، آیا زندگی یک حقیقت است یا یک قصه و داستان ؟ بهتر است بیشتر به فکر زندگی خودتان باشید. 

    سیاره حاکم بر شما ،پلوتون است

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    حقایق جالب و شگفت انگیز دیگری راجع به ماه آذر 

    قنطورس نام حیوانی است که با ماه آذر در ارتباط می باشد. یونانی های باستان آن چنان به اسب عشق می ورزیدند که در افسانه و اسطوره به قنطورس منزلت و لقب دادند. قنطورس به واسطه خرد و توانائی های شفا بخش خود مشهور شده بود. قنطورس سمبل طبیعت های دو گانه انسان ها به عنوان یک مخلوق روشنفکر است . 

    رنگ محبوب و سنگ خوش یمن 

    1. رنگ محبوب و خوش یمن متولدین آذر ماه ،ارغوانی سیر است . 

    افراد مشهور متولد آذر ماه 

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    1. وینستون چرچیل 

    2. لودویگ وان بتهوون 

    3. مارک تواین

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    اگر مایل به شناخت خصوصیات زن متولد آذر ماه هستید باید بدانید که زنان آذر ماهی پر شور، هیجانی و احساسی هستند و بسیار متفاوت تر از ماه های دیگر احساسات خود را بروز میدهند. البته که زنان آذر ماهی خصوصیات جالب و عجیب کم ندارند پس تا انتها با ما باشید.

    زنان آذر ماه به طور کلی پر از هیجان شور و شوق و سرکشی هستند. این گروه از زنان احساسات خود را میبینند و بیان میکنند و هیچگونه سانسور و مراعاتی در بیان احساس و خواسته خود ندارند. از آنجایی که زنان متولد آذر ماه پر از هیجان هستند بنابراین رفتارهای هیجانی بسیاری انجام میدهند و معمولا مدام درگیر برطرف کردن سو تعبیر دیگران هستند.

    در خصوصیات زنان متولد آذر ماه دیده می شود که آنها تمام خودشان را زندگی میکنند و احتیاجی به ایفای نقش و انجام رفتاری غیر از خودشان را ندارند.

    اگر بتوانیم رو راستی و بیان صادقانه احساسات را به نوعی صفت خوب اخلاقی بدانیم، قطعاً زنان آذر ماه سرآمد این خصوصیات هستند. زن متولد آذرماه می تواند در یک لحظه آنچنان هیجان زده شود که کودکان نیز به تماشای او بایستند.

    همچنین در هنگام ناراحتی می تواند تمام غم و اندوه خود را نشان دهد و ابراز ناراحتی کند. خود سانسوری و ایجاد فضایی متفاوت از آنچه که خصوصیات زن آذر ماهی است بسیار دور از این گروه از زنان است.

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    زنان آذر ماه از گروه زنانی هستند که برای شناخت خصوصیات منفیشان احتیاجی به صبر و حوصله نیست، زیرا قطعاً در معاشرت دوم با زنان آذر ماهی به این نتیجه خواهید رسید که زبان تلخ و تند و تیز این گروه از زنان میتواند شما را از پا دربیاورد.

    تلخ زبانی، تیکه انداختن و بیان آنچه که دیده اند به صورت واضح در زنان آذر ماه یکی از خصوصیات منفی اخلاقیشان است.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    زن متولد آذر ماه به دلیل واضح و روشن بودن و نداشتن خود سانسوری احساس میکند تمام آنچه که هست را باید بیان کند و از عواقب آن هیچ هراسی ندارد.

  • قصة قصيرة عن الصدق للاطفال
  • اما احساس پشیمانی مداومی در زنان آذر ماه وجود دارد که مدام درگیر این هستند: چرا چنین حرفی را زدم و یا چرا چنین حرفی را نزدم. زنان متولد آذرماه در عین رفتارهای کودکانه داشتن به نوعی بی صبر و حوصله و کم طاقت نیز هستند که مدام به دنبال نتیجه رفتار و یا عمل خود نیز میگردند.

    بنابراین اگر شما زن آذر ماهی را میشناسید که مایل به معاشرت با او هستید خود را برای یک کشمکش مداوم آماده کنید تا بتوانید روزی به مرحله آرامش و ایجاد تعادل نیز دست پیدا کنید.

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    قطعاً با خصوصیات مثبت و منفی زنان آذر ماه میتوانیم به این نتیجه برسیم که زنان آذر ماه در عین جذابیت های کودکانه و سرخوشانه خود، به نوعی آزار زبانی دیگران هم مشغول هستند.

    اما نکته مهم در این خصوصیات زنان آذر ماه بی درایتی و غیر سیاستمدارانه رفتار کردنشان است. زن متولد آذر ماه نمیتواند برای هر حرف و رفتار خود برنامه ریزی داشته باشد و حتی نمیتواند لحظه ایی صبور باشد تا نتیجه رفتار خود را ببیند.

    بنابراین مردانی منضبط، قانونمند و پیرو خانه و خانواده نمیتوانند زنان آذر ماه را تحمل کنند، اما نکته جالب دقیقاً اینجاست که در اکثر مواقع نیز چنین مردانی جذب خصوصیات و ویژگی های زنان آذر ماه می شوند.

    زیرا احساس میکنند زندگی نکرده شان در دستان زنان آذر ماه است و یا به نوعی فرافکنی زندگی خود را در وجود زنان آذر ماه میبینند.

    خصوصیات زن آذر ماهی و مرد مناسب برای او، با تعاریفی که از زنان آذر ماه شد بهتر است بدانیم زنان آذر ماه از آن دست دخترانی نیستند که در خانه بمانند تا همسری مهربان پیدا کنند.

    بلکه خود را در اجتماع، فضای کاری و تفریحات سالم غرق می کنند و این بین اگر احساس خوشایندی به فردی داشته باشند مایل هستند با او معاشرت کنند و نه ازدواج.

    زن متولد آذر ماه حتی اگر خود را دختری در خانه و پر از عواطف دخترانه و گوش به فرمان هم نشان دهد، زبانش او را لو خواهد داد، زیرا زبان تلخ او حکایت از نوعی سرکشی دارد که نتوانسته است به صورت مثبت آن را زندگی کند.

    بنابراین اگر شما دختر متولد آذر ماه داشته باشید بهتر است او را در فعالیت های ورزشی و هنری به طور جدی غرق کنید و اجازه بدهید تجربه حقیقی خود را از زندگی در چنین فضاهایی داشته باشد، تا اینکه مدام درگیر معاشرت های پیش پا افتاده شود و یا بخواهد خود را به دیگران اثبات کند.

    دختر متولد آذر ماه نمیتواند به راحتی برای خود همسری پیدا کند اما قطعاً میتواند دوستان زیادی از جنس مخالف داشته باشد که با او هم سو و همقدم هستند و یکی از دلایل مهم ازدواج نکردن و یا دیر ازدواج کردن زنان متولد آذر ماه معاشرت های صمیمانه و دلبستگی او به دوستانش است.

    زنان متولد آذر ماه خصلت های بسیار مشابهی با زنان ماه های زمستان دارند. بنابراین هر زن متولد آذر ماهی میتواند در گروهی از خصلت های کهن الگویی یونگ قرار بگیرد که دیگر زنان زمستانی نیز در آن قرار دارند.

    اما نکته مهم در زنان آذر ماه ترکیب خصلت های کهن الگویی او با زن آفرودیت و آرتمیس است. این گروه از زنان در روانشناسی شخصیت در اکثر مواقع دچار اختلال شخصیت نمایشی هستند. اختلال شخصیت نمایشی جزو اختلالاتی است که زنان آفرودیت بیشتر با آن مواجه هستند.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    این اختلال حاصل رفتارهای نمایشی و هیجانی و تکانه ایی است که به یکباره فرد را هیجان زده میکند و باعث میشود فرد در لحظه هر تصمیم هیجانی را که بخواهد را بگیرد.

    از آنجایی که رفتارهای هیجانی لذت بخش هستند اما قطعاً در معاشرت های سالم و اجتماع مخرب محسوب میشوند و میتواند همه را به این اشتباه برساند که او زنی بی مسئولیت و خودشیفته است. اما نکته مهم در زنان آذر ماه وجود کهن الگوی آرتمیس در کنار کهن الگوی آفرودیت است.

    از آنجایی که زنان آرتمیس سرکش، ماجراجو و جنگجو هستند قطعاً این گروه از زنان مسئولیت رفتار خود را قبول میکنند و منفعلانه رفتار نمیکنند. اگر از چنین زنانی سوال شود از چه لحظه هایی از زندگی خود پشیمان هستید قطعاً لبخند میزنند و دلیل آن را به شما نمیگویند.

    اما واضح است که این گروه از زنان ترجیح میدهند به خاطر کارهای انجام شده شان بازخواست شوند تا اینکه بشینند و حسرت کارهای انجام نشده شان را بخورند.

    یک مسئله بسیار مهم در مورد زنان متولد آذر ماه این است که شخصیت هیستریونیک و یا همان شخصیت نمایشی آنها باعث میشود از بسیار جهات در زندگی اجتماعی خود باز بمانند و یا سرخورده شوند. بنابراین این گروه از زنان بهتر است برای حفظ تعادل روانی خود و انرژی درونی خود کهن الگو های هرا و پرسفون را در خود بالنده کنند.

    بتوانند فرصت های را به روح خود بپردازند و معنویات را در خود جستجو کنند و یا در بسیاری از موارد بتوانند در خانه بمانند و با خانواده خود مهربان تر باشند و بتوانند نقش دخترانه خود را ایفا کنند.

    اگر زن متولد آذر ماه بتواند در خود این تعادل را به وجود بیاورد که در عین آرتمیس و آفرودیت بودن انرژی هرا و معنویت و همچنین انرژی پرسفون و دخترانه خود را رشد دهد قطعاً به میزان زیادی از شخصیت نمایشی اش کم میشود و به دنبال دستاوردهای جدید از خود و محیط اطراف خود خواهد بود.

    زنان متولد آذر ماه در شخصیت شناسی MBTI میتوانند در بیشترین موارد جزو گروه های زنان پر شور و حرارت و غیر کسل کننده ای اس اف پی قرار بگیرند. این گروه از زنان ذاتاً سرگرم کننده، شاد و هیجان انگیز هستند.

    اگر قرار باشد در جمعی قرار بگیرید و ندانید یک زن شاد و پر انرژی که در آن جمع قرار دارد دارای چه شخصیتی از لحاظ MBTI است قطعاً میتوانید او را در گروه زنان ISFP قرار بدهید.

    این گروه از زنان خلاق و با انگیزه هستند و میتوانند رهبران گروه هایی باشند که فعالیت های گروهی شاد و هنری انجام میدهند. شغل های مناسب این گروه از زنان که بسیار درونگرا و خلاق نیز هستند شغل هایی است که در روابط با مردم باشد.

    اما نکته مهم در انتخاب شغل برای این زنان این است که فعالیت های پروژه ایی برایشان مناسب تر از فعالیت های مداوم و همیشگی است. زیرا اگر در مکان و یا شغلی قرار بگیرند که پویایی در آن نباشد به یکباره میتوانند تصمیم به ترک آن شغل بگیرند.

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    آنها دوستانی صمیمی و پر از محبت هستند و به صورت متناوب به دنبال برقراری ارتباط های جدید با دیگران هستند و نقش شادی و هیجان در دوستی هایشان بسیار پر رنگ تر از رشد، معنویت و احساس بالندگی است. زیرا در بیشتر فعالیت هایی که منبع رشدی و معنوی داشته باشد احساس کسالت و درماندگی میکنند.

    زنان آذر ماه با این تیپ از MBTI بهتر است در رفتارها و معاشرت هایشان کمی صبورتر و با حوصله بیشتری وقت بگذرانند و آرامش خود را در وجود خود جستجو کنند و نه به صورت مداوم در گرفتن انرژی دیگران اقدام کنند.

    1. خصوصیات بارز زن آذر ماه چیست؟
    جذاب، لوند و پر از شور و هیجان است. اما این هیجان نشان از قدرت طلبی ندارد و صرفاً فرای جذب دیگران است. گاهی غمگین و افسرده است اما در کنار دیگران انرژی بالایی برای خودنمایی دارد.

    2. رگ خواب زن آذر ماه چیست؟
    تعریف و تمجید و ستایش از زن آذر ماه رگ خواب اوست. اگر فردی بتواند به طور مداوم از زن آذر ماه تمجید کند قطعاً او را به اوج احساس خوب رسانده و میتواند در کنار این زن احساس خوشایندی داشته باشد.

    3. چه مردی مناسب زن آذر ماه است؟
    مردانی که بتوانند این احساس را به زن آذر ماه منتقل کنند که او بی نظیر است و از تماشای او سیر نمیشوند مرد مناسبی برای آذر ماه هستند. بنابراین مردان مغرور مناسب زنان آذر ماه نیستند.

    4. تعریف کهن الگوی زن آذر ماه چیست؟
    کهن الگوی آفرودیت، خدا بانوی جذابیت و شهوت و خودستایی. به دور از هیچ مسئولیتی و به دنبال آزادی در روابط و زندگی. در بهترین حالت هنرمندی خلاق و باشکوه و زنی جذاب که نیازمند توجه دیگران است.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    ببخشید ولی جسارتا خیلی دروغین بود احتمالا شما کینه خاصی از زنان آذر داشتید چون خیلی سطحی صحبت شده بود.

    من یه اذری هستم این متن بیش از حد واقعیت داره و دقیقا خقوقیات رفتاری من هستش ک یعی دارم اصلاحشون کنم ولی نمیشه

    اتفاقا خیلی درست و بجا گفته بود منم ی آذری ام دقیقا همینا برام درست جور در میومد

    اون دسته از عزیزانی که مخالف بودند می دونید هیستریونیک کیه؟ هیستر یونیک خانمی مثل اسکارلت اوهارا در نقش برباد رفته است که هم خود بازیگرش متولد ابان ماه بوده و هم اتفاقا نویسنده داستان خانم مارگارت میچل ابان ماهی بوده و این بیشتر خصوصیت اغواگرانه و خودنمایانه مختص آبانیهاست. زنان آذر ماهی کمی باهوشتر از دیگرانند و دنیایی را میبینند که دیگران هرگز به انجا دسترسی نداشتند. این که ما آذری ها میل به تدریس آن چه آموخته ایم داریم. این که دوست داریم اطلاعات مفید و تجربیاتمان را که نشات گرفته از سیر و گذار در دنیای فلسفه و علم بوده را در معرض عموم بگذاریم… این به معنی از خود متشکر بودن یا هیستریونیک بودن و خودنما بودن نیست جانم. اگر ما این کار را نکنیم چه کسی کند؟ همه زنها باید بنشینند و غصه بخورند تا شوهر گیرشان بیاید؟؟؟ همه باید تا گریبان درگیر وابستگی باشند؟ خب یک زن هم می خواهد نشان دهد با مردها هیچ فرقی نداشته که ندارد و هدف از خلقت زنان تنها جسم و جنسیت انسانی نیست و واقعا هم نیست!!! حالا این که یک نفر بخواهد به شخصیت روحانی خودش برسد این یعنی دوری از مسئولیت؟؟؟؟ اتفاقا اینها همه کپی پیست اطلاعاتی است که یک خانم فروردینی پنجاه و سه سال پیش در کتابش نوشته خانمی به نام لینداگودمن و مترجم هم زحمت کشیده همین نسخه را بارها و بارها ترجمه کرده. در صورتیک که من اصل کتاب را خواندم . در جایی نوشته زنان آذر ماهی فمینین هستند یعنی ظریفند و لطافت زنانه دارند . بعد مترجم خوش ذوق ایرانی ترجمه کرده زنان ایرانی فمینیسم هستند!!!!!
    پس لطفا یک سری جمله تکراری را در سایتتان نچسبانید . انقدر درباره خودم بعد از خواندن کتاب لیندا گودمن متنفر شده بودم که تاسالهامیخواستم هرکسی باشم جز خودم! تااینکه چند سال پیش درسایتهای خارجی مطالبی را دیدم که اتفاقا خیلی عالی در رابطه با زنان آذرماهی نوشته بود. این که ما زیباییم.ظریفیم.زنانگی داریم. مهربانیم. باهوشیم.میل به رهبری داریم.زنان بزرگی در دنیاآذرماهی بودند که تاریخ را تکان دادند. درهرجمعی برویم جذبمان میشوند نه اینکه عقده جلب توجه داشته باشیم!!! این با آن زمین تا آسمان فرق می کند!چرا؟چون درسایتهای آمریکایی ملاک زنانگی، حقارت و توسری خوردن نیست ولی درایران!!!یک زن تنها باید یک جنس دوم باشد!

    البته من این متن را سال پیش نوشتم وقتی هنوز هم عاقل نشده بودم و به این حرف ها اعتماد داشتم. دنبال این بودم ببینم آذر و مهر با هم می سازند یا خیر. که بعد دیدم اتفاقا همان طور که گفته آذرماهی ها فلانند و دروغ گفتند… مهرماهی ها هم اصلا این خصوصیات را نداشتند و دروغ بوده. اصلا هرکسی وابسته به نوع تربیتش رفتار می کند.
    یک چیز دیگه که برام جالب بود فقط در همین پستی که من نوشتم دروغه یک عالمه نظر گذاشته شده که نه نه … فلان و بهمان. یعنی برای اثبات این حرفها که اصلا دروغ محض هست حاضر شدند یک کاراکتر جعلی به نام مهدی هم درست کنند که برود و نظر دهد!!!!
    اصلا اگر این پیج روانشناسی است و شما روانشناسی کجای روانشناسی طالع بینی را قبول دارد؟؟؟؟
    پس روانشناسی تربیتی چه بگوید؟؟؟ یعنی با این متنها تن آقای شواب و تیلور و مک لورن که پایه گذار روانشناسی تربیتی بودند در گور لرزید. اگر انقدر سایتتان بازدید داشت کاش زیر پست متولدین ماههای دیگر هم کامنت خورده بود و به به و چه چه می کردند!!!!
    فقط قسمت خنده دارش کاراکتر مهدی بود که خودش را به در و دیوار کوباند تا بکوید نههههه این طالع بینی ها همه اش درسته …
    مهدی جان طالع بینی رو بگذار کنار من هم گذاشتمش کنار . چون همه اش دروغه به زندگیت بچسب و دیگران رو مسئول شکستهای عاطفیت ندون!!!!

    نویسنده با زنهای آذرماهی پدرکشتگی داشته :))

    با سلام مینو خانوم من هم بعد از خواندن مطالب زیادی در خصوص طالع بینی آذر ماه در سایت ها و کتاب های مختلف ، با شما موافق هستم و این مطلب خیلی سطحی هست . اما در اینکه کهن الگوی زن آذر آفرودیت بود خیلی برام جالب بود چون من و ۲ دوست آذر ماهیم در یک تست شخصیت شناسی کهن الگو ها همین کهن الگو را بیشتر از بقیه داشتیم.
    پیشنهاد میکنم در مورد کهن الگو ها هم مطالعه کنید .

    سلام
    احسنت خانم مینو …کهن الگوی آرتمیس برای آذرماهی ها برازنده تره تا آفرودیت لوند

    اره خدایی راست میگه خیلی چیز های مزخرفی درباره زنان آذر ماهی گفتین
    من که دقیقاً مخالف این عادت ها رو دارم

    کاملاااا موافقم با شما بانو

    با سلام.مطالب اعلامی بسیار عالی و علمی کاربری است و نسبت به سایتهای مشابه کاملتر است.مینو خانم .دقیقا خصوصیات اخلاقی و رفتاری همسرم دقیقا همانی است که درسایت مکث گفته شده است.صرفا جهت اطلاع.با تشکر

    من جای دیگه خونده بودم که ازدواج مردان فروردینی با زنان اذر ماهی عالیه ولی نوشته های شما برعکس اینو میگه مثلا شما گفتید مردان مغرور مناسب زنان اذر ماهی نیستند ولی همه میدونن مردان فروردینی خیلی مغرور و حاکم هستند خلاصه هر جا یه چی میگن

    خانم الناز تو دنیا یه ازدواج بسیار عالی هست اون هم فروردین و اذر ماهه فروردین ماهی ها برای همسرشون غرور که ندارن هیچی ذلیل ترین مرد دنیا میشن و اگر بیشتر تحقیق کنید متوجه رگ خوابشون میشید

    دقیقا

    افتضاااااح

    چرا چون واقعیت بود بزرگترین ایراد شما اینه که قصد دارین خودتون رو هم فریب بدین هر ماهی ایرادانی داره که با برطرف کردن ان ها از ادمیت به درجه رفیع انسانیت میرسیم من هفت تا دختر اذر ماهی تو زندگیم بودن و همشون هم عین هم هستند و مهربانی اذر ماهی ها واقعا قابل ستایشه انسانم ارزوست

    دقیقاً

    من متولد آذرماه هستم و جای تعجبه واقعا هرچی گفتین درست بود برای من!!!!!!!

    من متولد اذر هستم دیروز تولدم بود و باید بگم که دقیقا خصوصیات رفتاری من هستن بدون هیچ تلقینی و خیلی تلاش میکنم خودمو عوض کنم متاسفانه نمبشه

    شما از طرف خداوند برگزیده شدین و تا همین اندازه هم کافی هست و الان شما یک انسان واقعی هستید احسنت به شما

    سلام. مطالبتون نمیشه گفت واقعیت نداشت ولی یه جاهایی زیادازحد اقرار کرده بود. من خودم اذرماهی هستم ومطالبتون درمورد بنده حدود ۵۰درصد درست بود…

    سلام .مطالبتون حدودا۵۰درصد درست بود. خیلی از جاهای مطلب ی کم زیادی اغراق کرده بودین.

    سلام من آذر ماهی هستم
    ممنون مطالبی که گذاشته بودید مثل حقیقت
    ولی من از یه چیز ناراحتم اونم اینه که خیلی بد زبون هستم و تلخ زبون مثل چیزی که شما تو مطلب گذاشته بودید
    من از این بابت متأسفم

    دقیقا
    منم اینجوریم

    دقیقاً منم همینطوریم

    دیقا منم

    نظرتون در مورد زنان آذر و مردان اردیبهشت چیه؟

    زن اذر و مرد اردیبهشت؟! اصلا حرفشم نزن!!!! متولدین اتش دور متولدین خاک رو خط. نکشن بدبختن

    سلام یاس جان من خودم دختر اردیبهشتی هستم وچون خیلی صبور وخوش اخلاق ودلسوزم مرد اذری رو بخوبی میتونم درک کنم ووبهش محبت کنم وجذب من شدند بخاطر صبوری وبامحبت بودنم. ازدواج خوبی چون صبور و بامحبتی ومرد اذری جذبت میشه عزیزم. همدیگرو بخوبی جذب میکنند وخصوصیات مشترک مثل صداقت وفاداری و عاشق طبیعت هستند هردو…

    سلام من ارديبهشت ماهي ام و خانمم اذر ماهي درسته زبونش تنده ولي مهربون و زيبا عاشق سفره عشق ورزيدنش هم حرف ندارع مغرور نيست ولي زود دل نميبندن با هيشكي ام زود ﮔرم نميگيرند
    خيلي دلگرم و شوخ و هيجان دارند و فق دنبال خنده شاد. و روحيه بالا هدف پسند هستن و عاشق كار هاي هيجان انگيزند
    خلاصع كلام عشقن با هرچي ك دارند خيلي مهربونند و تنها مرد هايي ك ميتونن دركش كنند مرد هاي ارديبهشت ماهي اند واقعا نسبت به بقيه ماه ها خيلي خوب باهم كنار ميان

    با سلام
    من هم اذر ماهی هستم
    حدودا ۵۰ درصد درسته
    یک مقدار اغراق بوده در بی پروایی چون من به شخصه روی خودم کنترل دارم
    ممنونم

    سلام
    منم آذرماهی هستم خصوصیاتم خیلی شبیه چیزایی که نوشتین…حتی اگه یکی تا حد مرگ عصبانیم کنه ولی بلافاصله ازم تعریف کنه میبخشمش…زبون واقعا تندی دارم نمیخوام کسی اذیت بشه ولی نمیتونم واقعیتارو نگم

    مادر من آذر ماهیه خودمم شهریور ماهی هستم یعنی دقیقا چیزای که تو سایت نوشتین رو تجربه کردم خیلی سخت میتونیم کنار بیایم

    به نظرم به طرز محشری درست بود

    همسر من آذرماهی هست و من خودم اسفندی هستم، این موارد دقیقا در مورد همسر من صدق میکنن و متاسفانه مشکلات زیادی داریم ولی خب تحمل میکنم.

    وای اسفند زودرنج چجور میتونه زبون اذرو یه عمر تحمل بکنه؟!

    سلام من هم اذرماهی هستم چیزایی که گفته بودین واقعا درست بودن و من قبول دارم زبونم تنده منظوری هم ندارم تلاش میکنم خودمو عوض کنم اما نمیشه و ممنون از مطالب خوبتون

    اصلا هم من تلاش نمیکنم رفتارم رو تغییر بدم
    فکر نمیکنم که نکته منفی در من وجود داشته باشه
    یک زن باید مغرور باشه
    باید برای خودش ارزش قائل باشه
    باید بشکنی تا شکسته نشی
    این قانون زندگیه
    ولی اینکه میگین زنای آذری شبیه به پسرا هستن رو کاملا قبول دارم
    چون همیشه دوستام بهم میگن که ترنسم
    واقعا گاهی اوقات خودمم احساس میکنم ترنسم

    با یک مرد متولد تیر قهر کردم
    چطوری باش اشتی کنم
    خیلی بیشعوره دلم میخاد حلق آویزش کنم ولی فعلا به کمکش نیاز دارم
    لطفا یه راه حل پیش روم بذارین

    با تشکر از مطالب. همسر من آذر ماهی هست تا حدودی درست بود مطالب. خودم مهر ماهی هستم. واقعا خیلی عاشقشم و حس میکنم متولدین مهر و اذر‌ واقعا باهم جور هستن.

    با نظرات خانم مینو کاملا موافقم به غیر از چند خط بفیه مطالب کاملا آنتی آذری و دور از واقعیت بود و به هیچ وجه نکات مثبت آذری ها گفته نشده بود !

    صداقت در کلام، خودش عند مثبته

    من یه آذرماهی ام
    بخش زیادی از مطالبی که نوشته درمورد من صحت داره
    فقط اینکه بیشتر از اینکه آفرودیت-ارتمیس باشم
    آفردیت-آتنا هستم
    و این آتنا بودن شاید بواسطه تحصیل یا شاغل بودن در من ایجاد شده که تاثیرش روی شخصیتم هدفدار بودن شده.
    ممنون از سایت خوبتون

    فقد یک جز راست میگین تو یه دریای از اغراق و زیاده گویی از ویژگی های زنان آذری
    من خودم چندین نفر از دوستان بسیار نزدیکم آذری بودن ….اینا توی محیط خودشون بینظیر بودن از هر ماهی که بگید در واقعیت برتری داشتن این هم از خود تعریفی نیست چونکه حقیقتو میگم واقعا زنان آذری که خودم توی زندگیم دیدم همیشه بیشتر از همه جذبم کردنه تا بقیه بنظرم زنان آذر ماهی دیدشون خیلی بازه خیلی طرز فکرشون با بقیه فرق داره و از مسائل پیش پا افتاده وسطحی که جلب نظر می‌کنه از همگان خوششون نمیاد من خودم از این جور سایتا خوشم نمیاد واسه سرگرمی میام ولی بهتره که اینجور حرفها نباشه چونکه نظر خیلیا که متاسفانه زیاد هم هستن که به اینجور حرف ها اهمیت میگذارن راجب آذری ها بد میشه من خودم زنان آبان ماهی رو میشناسم دقیقا فقد و فقد ویژگی بارزشون زبان تند و بی پرواشونه که باعث رنجش میشه
    چند باری از این سایتا بازدید کردم دیدم واقعا بعضیا به این حرفا توجه میکنن توی جمعی مثلا میگن تو یه سایتی خوندم اذریا فلان و..من خیلی ناراحت شدم چون واقعا ویژگی هایی که گفته شده اکثرا اشتباه شاید بعضیا از ویژگی ها که بین مردم عادی باشه بر اثر شرایط سخت کنونی درست باشه ولی بیش از حد از ویژگی های بد زنان آذری گفته شد با تشکر

    منم یه آذر ماهی هستم .زبان تند و تیزی دارم بار ها خواستم اون رو ترک کنم اما متاسفانه نمیشه مخصوصا وقتی کسی بهم دروغ بگه باید بهش ثابت کنم که دروغ میگه چون از دروغ ناراحت میشم اما زود می بخشم و از تعر یف وتمجید خیلی احساس رضایت بخشی دارم تا جایی که میدونم زن آذر ماهی آتش با مرد اردیبهشت ماه خاک باید دور باشه و مرد دی ماهی که فردی خشک هستن و تیر ماهی احساساتی

    سلام‌ تمام‌ این‌ متن‌ اذرماهی‌ درمورد‌ من‌ درست‌ بود

    کارشناس سایت و دوستانی که تجربه دارند لطفا نظرشون را در مورد ازدواج مرد مرداد ماهی با زن آذر ماهی بیان کنند. با سپاس

    عالييييييييي

    من یه آذر ماهی هستم و مطالبتون در مورد زنان آذر ماهی به نطر من در نود درودیوار عنوان شده اشتباه بود نه اینکه تعریف از آذر ماهیا باشه اما اگر آذر ماهی به سینه شما دست رد زده یا افکارتون با هم جور نبوده معنیش این نیست که برداشت و قصاوت شما درسته و باید انتشار بدید آذر ماهیا افراد شفافی هستند بسیار صادق و مهربان هستند همراهای خوبی برای آدمهای درست زندگیشون هستند و بسیار روشنفکر و اغلب متین اونا به دلیل باهوش بودن و روشنفکر بودن وقت و زمان خودشون رو با آدمایی که ميدونند به دردشون نمیخوره نمیگذرونند و اهل دور زدن دیگران و تلف کردن وقت خودشون و دیگران نیستد و چون افکار و احساس خودشون رو خیلی شفاف و با شجاعت اعلام می‌کنند از نظر خیلیا زبان تلخ و تندی دارند

    من اذر ماهی هستم و دقیقا درست بود چقد جالب اما برای مردا فکر کنم خیلی هم درست نبود

    آنچه گفته شده
    چه در این سایت . چه در سایتهای دیگه اشتباه است. آدمها هر برخورد و رفتاری دارند نشات گرفته از محیط زندگی و خانواده شان است . شما حتی نمیتوانید بگویید یک دختر متولد آذر یا هر ماه دیگه که در مثلا تهران بدنیا آمده و در خانواده ای مرفه . با دختر متولد آذر یا هر ماه دیگه در شمال کشور یا جنوب کشور شبیه اند. اگه با این تعاریف همه متولدین یک ماه شبیه به هم بودند و یک الگو و راه و رسم در زندگی داشتند پس مثل این است که هرکسی فقط یک نقشه از تعاریف آدمها در دست داشته باشه میتونه تودست بگیره و راه بیفته و آدم موردنظرش رو از ماه گفته شده در سایتها پیدا کنه. و یا اینکه قدرت خدا محدود به متولد شدن بنده هاش در ماه خاصی هست تا بگوید متولد فلان ماه بفرما این خصوصیات اخلاقی ماه تولد تو . حالا بفرما با این خصوصیات روی زمین زندگی کن . چون من خودم زیاد توجه کرده ام که چندنفر متولد یکماه هم شبیه هم نیستند. و اینکه توی جزئیات شبیه هم باشند چیز عجیبی نیست و دلیل نمیشه در کلیات هم شبیه هم باشند. باز هم میگم چون هم شرایط و خانواده در مجردی در اخلاق و خلقیات موثر. هم در متاهلی باز هم مطمئنا شرایط و محیط و خانواده موثر
    و البته برای همه ماهها این موضوع صدق میکنه
    در ضمن من خودم روانشناسی خوندم
    هرچند کاربردی نشد و شاغل نشدم و این هم از صراحت و راستگویی آذرماهی ها

    من اذر ماهی ام. هر چی نوشته دقیقا درسته. من دقیقا همینطوری هستم. با هر اخلاق خوب یا بدی که نوشته. در کامنتها خوندم که بیشتریا میگن هر کاری کردم نشد اخلاقمو عوض کنم، اما چرا باید خودمونو عوض کنیم. نمیشه به زور ذات کسیو عوض کرد. اصلا اگه تغییری کنیم دیگه اذری نیستیم 🙂 ما خیلی هم خوبیم. بهترین هستیم، از زن و مرد همه به سمت ما جذب میشن. لطفاً سعی نکنید خودتونو عوض کنید. همین که هستیم عالیه ؛-))

    متاسفانه خیلی درست نبود مثلا یه قسمتیش که گفته بود بدون فکر حرف میزنن و بعدا هم از حرفشون پشیمون میشن درباره من اصلا درست نبود من قبل از هر حرفی کاملا فکر میکنم. راجع به بدزبان بودن هم قبلا یکم اینطوری بودم ولی الان اینطوری نیستم درکل کاشکی یکم بهتر و عمیق تر راجع بهش نوشته میشد البته شاید فقط درباره شخص من درست نبود

    این همه دروغ هستش

    نظرتون در مورد مرد دی و زن آذر ماهی چیە؟

    سلام به همه عزیزان. یک مطلب رو میخواستم عرض کنم خدمتتون اینکه روابط اذر بااردیبهشت خیلی خوبه. دختر اردیبهشتی هستم که وجه مشترک بین آذر واردیبهشت زیاده صداقت ‘وفاداری و هردو عاشق طبیعت وسفر که یکدیگرو جذب میکنند و دختر اردیبهشت باصبوری وخوش اخلاقی و محبت میتونه مرد آذرماهیه خودش رو هیپنوتیزم کنه. دختر خاله بنده اذری وبنده اردیبهشتی هستیم که همدیگرو خیلی دوست داریم ویکدیگرو درک میکنیم. باتشکر…

    در مورد خصوصیات بدی که نوشتید اصلا واقعیت نداره حداقل در مورد من این چنین نیست چون هیچو قت کسیُ با حرفام نمی رنجونم و از این کار متنفرم و درونگرا هستم و احترام به دیگران از اصلی ترین خصوصیات من هست

    نظرتون راجب مرداد و آذرچیه

    عالیه

    سلام خیلی خوب مرداد واذر

    من زاده ی اول آذرم وخصوصیات بیان شده دقیقا بامن مطابقت دارد. البته هیستریک و نمایشی نیستم.

    سلام عالیربوددقیقا

    نظرتون راجب ازدواج پسر بهمنی و دختر آذرماهی چیه دوستان

    درسته که ماه تولد تاثیر زیادی روی شخصیت و روابط ادما داره
    اما این خود ما هستیم که انتخاب میکنیم چطور رفتار کنیم
    تو زندگی مشترک باید با همدیگه کنار اومد
    فرق نمیکنه متولد چه ماهی
    باید گذشت داشته باشی و گاهی کوتاه بیای
    طرف مقابلتم همینطور
    اگر عشق واقعی بینتون باشه
    اختلافم که پیش بیاد
    ب خاطر اون دوست داشتن و علاقه با صحبت و گفت و گو حل میشه
    من خودم متولد آذر هستم و شوهرم دی ماهیه
    قبلا جایی خونده بودم که آذر و دی روابط متوسط دارن
    و آذر و بهمن و آذر و مهر و …
    بسیار خوب زده بود
    همیشه دلم میخواست ماه تولد شوهرم همینا باشه
    اما الان که ازدواج کردم
    فهمیدم هیچ تاثیری نداره
    و با اینکه شوهرم دی ماهیه بهترین رابطه رو باهم داریم و عاشق همیم
    و خیلی رفتارامون شبیه ب هم
    اگر هم بحثی بوده فقط بحث احساسی بوده که من چون آذرماهیم خیلی نیاز ب توجه دارم و گاهی وقتا بهش اینو میگم و گریه میکنم
    که فورا بغلم میکنه و حل میشه ماجرا
    و حالا ک فهمیده من چطوریم خیلی بیش تر از قبل هوامو داره

    سلام خسته نباشید.
    من یک مرداد ماهی هست،میخواستم بدونم به نظر شما میتونم با یک دختر آذر ماهی خوشبخت بشم و هم دیگه رو درک بکنیم.

    سلام من یک دوست آذرماهی دارم که ده ساله میشناسمش و صمیمی هستیم.خصوصیات مثبتش ماجراجو بودن و پشتکار داشتنه.مهربون و جذاب ولی خصوصیات منفیش اینه که اصلا درمورد مردا باوفا نیست .خیلی زیاد دروغ میگه بهشون.. و از مردا استفاده ابزاری میکنه ینی اگه واسش مفید باشن باهاشون ادامه میده و اگه ببینه یه مرد دیگه ای هست که ازون بهتره فوری با قبلیه کات میکنه و میره سراغ بعدی! زبون تلخی هم داره .اصلا پایبند به رابطه نیست .یکبار هم طلاق گرفته.خودش همیشه میگه من اصلا به درد ازدواج نمیخورم چون همیشه دلم میخاد آزاد باشم.

    من آذر ماهی هستم خانواده ام را دوست دارم ولی احساس میکنم مثل زنان دیگه به خانوادم نمی‌رسم وعذاب وجدان دام واقعا حس من این هست که به درد ازدواج نمیخورم ولی به خاطر خانواده ام که دوستشان دارم سعی میکنم از خانم های دیگه خیلی کارها رو یاد بگیرم و انجام بدم اما اینکه ذاتی این کارها توی وجودم نیست گاهی غبطه میخورم و احساس بی ارزشی میکنم

    من آذر ماهی ام‌و کاملا درسته هنوزم مجردم

    شخصیت زنان اذر ماهی صد در صد ENTP هستش . لطفا اشتباه نکنید

    سلام من یه اذری هستم
    موافق نیستم با حرفاتون
    درسته من همه حرفامو رک میگم هیچ چیزیو تو دلم نگه نمیدارم شاید رک گویی من باعث اذیت دیگران بشه ولی به نظر من درست ترین کار ممکنه بنظر من چون حقیقت بعضیا رو اذیت میکنه به این معنی نیست که من درشت گو تندگو هستم درسته دنبال ازادیم هیچ فرقی بین خودمو یه جنس مخالف حس نمیکنم زود همه رو میبخشم چون کینه رو دوست ندارم ولی به این معنا نیست که سریع با دوتا حرف خر میشم مثل چیزی که شما گفتین
    و اینکه به بچه ها بشدت علاقه دارم

    برای پسرها هم تقریبا همینطوره.

    من با مینو‌جان موافقم.

    سلام
    اتفاقا ۹۰درصد درسته . من با یکی از این خانمها گرفتارم . و زندگی ام را با کارهاش تباه کرده .

    چه خصوصیات داغونی دارن اینا ازفضا اومدن یه نکته مثبت ندارن تقریبا بدرد عیش ونوش تفریح دوستی میخورن نه زندگی هیچ هدفی ندارن

    لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

    آدرس: تهران – خیابان شریعتی – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

    تلفن: 22006198 021

    تلفن: 22618473 021

    همراه: 1671664 0935

    دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

    طراحی سایت، توسعه و سئو توسط uNext

    

    در این مقاله ميخواهیم خصوصیات دختر متولدین آذر ماه و همچنین در خصوص ازدواج زن آذر ماهی با دیگر ماه ها را برایتان بازگو کنیم شما با خواندن این ویژگــی ها ميتوانید به طور کلی از خصوصیات زن و دختر آذرماهی و ازدواج آن ها با دیگر ماه ها آشنا شوید .

     

    زن متولد آذر، نماد: قوس

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    مي توان گفت زن متولد آذر ماه اهل منطق و واقعیات، مهمان دوست ، بی ریا و پول خرج کن و بی نظم و انضباط ، راســت گو اما بد زبان و درشت گو اســت . اگر حسود و بدکینه هستید، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید . شاید بهترین توصیف زن متولد آذر این باشد که بگوییم او زنی نیست که انتظار داشته باشید مطابق ميل شما حرف بزند و چه بسا که گاه و بیگاه از لحن نیشدار او آزرده خاطر مي شوید و در مقابل هر چند گاه یکبار آنچنان جملات زیبا و دل انگــیز از دهان او خارج مي شود که شما با شنیدن این جملات ، روزگار را به خوشی طی خواهید کرد .

     

    زبان زن متولد آذر نیشدار و پرکنایه اســت اما قلبش پاک و صميمي و بی ریا اســت .زن متولد آذر دنیا را درست به همان صورتی که هست مي بیند و در دیدگاه زندگــی اهل واقعیت و منطق اســت . به ندرت اتفاق مي افتد که زنی مانند یک متولد ماه آذر وقایع و رویدادهای زندگــی را چنان دقیق و مستدل و منطقی توجیه کند و از خوبیها برای خوشبین شدن به آینده بهره گــیری نماید و بدی ها را هم به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار بپذیرد .

     

    قاطعیت او در گفتارش خیلی زود نظر شما را جلب مي کند، اگر روزی به شما گفت پولی که برای مخارج خانه مي دهید دیگر کافی نیست و باید مقداری به آن بیفزایید، یقین داشته باشید که راســت مي گوید . اما به طور مسلم مي توان انتظار داشت که او پس از درخواســت اضافه خرج بلافاصله اضافه مي کند که اما لازم نیست که با جان کندن سعی کنی پولدار شوی چون پول زیاد انسان را خودخواه مي کند.

     

  • how you doing به فارسي
  • این زن هرگز به شما دروغ نخواهد گفت و در این کار آنچنان تعصبی از خود نشان مي دهد که شما گاهی آرزو مي کنید ای کاش گاهی دروغ مي گفت و لی زبانی این چنین تلخ و درشت گو نداشت.زن کماندار شدیدا عاشق اســتدلال و خود مختاری اســت و به همين دلیل اغلب اوقات زندگــی مجردی را بر ازدواج ترجیح مي دهد .

     

    وقتی هم که دختر خانه اســت ، با بقیه اعضای خانواده زیاد گفتگو نمي کند و به این دلیل معمولا رابطه ای سرد و مجزا با بقیه دارد ، عاشق مسافرت اســت و از هر موقعیتی برای انجام این کار اســتفاده مي کند ، و اگر نتواند به مسافرت برود، ناآرامي خویش را با رفتن به سینما و گردش با دوستان ارضا مي کند . اگر مي خواهید با همسر متولد آذر خود زندگــی آرامي داشته باشید ، هرگز به وی دستور ندهید که چنین و چنان بگن ، بلکه خواســته های خویش را در قالب جملاتی که جنبه درخواســت دارند بیان نمایید و یقیین داشته باشید که هرگز با خواســته ای انجام نشده مواجه نخواهید شد .

    او اگر چه مثل هر زن دیگری مایل اســت که تحت الحمایه باشد ، اما از دستور شنیدن و فرمان بردن سخت بیزار اســت . شما مي توانید از پدر و مادر وی سؤال کنید ، آنها هم به شما خواهند گفت که از کودکی این چنین بوده اســت . در این زمينه نکته ظریفی وجود دارد که ذکر آن ضروری اســت و آن این اســت که اگر چه نمي خواهد کسی ، مخصوصا در مقابل دیگران برای او « آقا بالاسری » بکند اما وقتی دیدید و احساس کردید که دارد ثابت قدمي شما را آزمایش مي کند ، چه او خیلی بیشتر از آنچه که از دستور شنیدن بیزار اســت ، از مردی که ضعیف نشان مي دهد تنفر دارد ، به این دلیل اگر روزی دیدید که پرچم اســتقلال را بیش از حد برافراشته ، او را سر جای خودش بنشاند.

     

    زن متولد آذر کسی نیست که حاضر باشد به خاطر هیچ مردی تک روی خود را کنار بگذارد اما در عین حال خواهان آن اســت که شوهرش هميشه او را یک دختر هفده هیجده ساله تصور کند . یکی از اشتباهاتی که از زن متولد آذر در سال های قبل از ازدواج سر مي زند این اســت که دوستی و عشق را به شدت با هم مخلوط مي کند و این امر موجب پیدایش نوعی سرگردانی در قضاوت اطافیان نسبت به او مي گردد .

     

    اگر شما از زمره مردانی هستید که طالب یک زن کاملا محجوب و پر از شرم و آرزو مي باشید ، بهتر اســت از همين الان به فکر زن دیگری ، که متولد آذر نباشد باشید، چه دختری که در ماه آذر متولد شده اســت ، تفاوت چنانی بین مرد و زن احساس نمي کند . او زن تو سری خور نیست و از ابتدای بلوغ و جوانی بهره وری از شادی های زندگــی را حق خود مي داند و به عشق با چشمي شاعرانه نگاه مي کند که لازمه یک زندگــی گرم و پر حرارت اســت .

     

    چه دختر باشد و چه زن شوهردار، شیوه تلخ و شیرین سخن گفتن او اغلب موجب بروز سوء تفاهمات و گفت و گوهایی مي گردد که ممکن اســت به جاهای تاریک هم بکشد ، و شما مي بینید که او با یک روحیه بسیار قوی با یک چنین رویدادهایی مواجه مي گردد تا جایی که امر به شما و دیگران مشتبه مي شود که آیا حرف های دیروز او ، موجب برپا شدن این بگو مگوها گردیده اســت ، جدی بوده یا شوخی ؟ یک چنین عکس القملی خاص کسانی اســت که بزرگترین سیاره منظومه شمسی یعنی مشتری حاکم بر رفتار و کردار آنهاســت.

     

    درشت گویی او نباید سبب شود که شما تصور کنید که اهل دعوا و مرافعه اســت ، او نیز به اندازه هر زن دیگری ، از ایجاد دلخوری ها و نزاع های خانودگــی بیزار اســت.از خود مي پرسد که چرا « درشت گویی » و بد زبانی او موجب بروز این اوقات تلخی ها شده اســت. البته او هرگز نمي تواند دلیل اصلی این پرخاش های زبانی را پیدا کند زیرا که طبیعت و نهاد غیر ارادی او طراح این رفتار تند و خشن اســت.

     

    از آنجا که در زندگــی کمال صداقت را دارد، از اینکه مورد شک و تردید قرار بگــیرد ، به شدت ناراحت و عصبانی مي شود. اگر او را پای تلفن مشغول صحبت دیدید و گفت که طرف صحبت مردی اســت که برایش گرفتاری پیش آمده اســت ، فورا نپرسید این مرد کیست و چه رابطه ای با او دارد .همين دو جمله مي تودند طوفان وحشتناکی به پا کند زیرا این« مرد» ممکن اســت برادر شما یا برادر خودش بوده باشد.

    او نه تنها خود را مکلف به دادن توضیح حس نمي کند ، بلکه معتقد اســت که شما « باید» به او اعتماد کامل داشته باشید زیرا او « واقعا » در زندگــی با شما رک و راســت و صادق اســت و هرگز اهل فریب و توطئه و خیانت نیست.قبل از نشستن بر سر سفره عقد زندگــی را بسیار سرسری مي گــیرد، و به این دلیل از بین پسرهایی که در اطراف او هستند ، هیچکدام نمي توانند تصميم بگــیرند و برای خواســتگاری قدم پیش بگذارند . رفتار او با همه یکسان و تا حدودی سطحی و دور از جنبه های جدی اســت .

     

    روی هم رفته تاکتیک شوهریابی دختر متولد آذر زیرکانه نیست و این ضعف حتی در آیین دوست یابی او نیز به چشم مي خورد .به همين جهت دختر متولد آذر شانس بی شوهر ماندیشان زیاد اســت مگر انکه اطرافیان به او کمک کنند و موجبات سر سفره عقد نشستن را برایش فراهم کنند.یک دیگر از علل بی شوهر ماندن این دختر این اســت که همانند مرد متولد این ماه ، انکی از ازدواج واهمه دارد، و به این دلیل اگر واقعا یک چنین دختری را دوست دارید و مي خواهید او را وادار به قبول همسری خود کنید، باید طبق یک نقشه زیرکانه از زندگــی زناشویی و زیبایی های آن یک تصویر دوست داشتنی به وی نشان بدهید و ترس های او را از ميان بردارید.

     

    زن متولد آذر عاشق ورزش و این قبیل کارها اســت . از آنجا که بین خود و پسرها کوچکترین تفاوتی احساس نمي کند، و مثل آنها لباس مي پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاه این توهم برای شما به وجود مي آید که آیا پس از ازدواج مي تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگــیرد یا نه ؟برای او دنیا به این صورت اســت که اگر پسری مي تواند یک هفته به ییلاق برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد ،

     

    هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا یک چنین اعمالی دلیل بر انحراف اخلاقی او محسوب نميگردد و نباید پشت سر او غیبت و پچ پچ راه انداخت که مثلا هوسباز اســت. طبیعی اســت یک چنین طرز تفکری از جانب یک دختر با آنچه جامعه قبول دارد ، مغایر مي باشد ، اما او کسی نیست که طرز قضاوت جامعه برایش خیلی اهميت داشته باشد. او تحت تأثیر ستاره مشتری از اســتقلال و آزادی های خود حداکثر اســتفاده را مي کند و به حرف مردم چندان توجهی ندارد .

     

    به رغم داشتن یک چنین رفتار و طرز تفکری ، قلب زن متولد آذر درست شبیه به قلب یک کودک ساده و صميمي اســت . وقتی پای دل به ميان مي آید، دیگر از هوشمندی و منطق در رفتار او اثری به چشم نمي خودرد . پس مغز او متفکر و منطقی اســت ، قلبش بی دفاع و احساساتی و زود تسلیم اســت .به همين دلیل در زندگــی او ماجراهای عاشقانه و شکست خورده بسیار مي توان یافت و باز به همين دلیل بسیارند دختران متولد آذر که سریعا فریب چرب زبانی های مردان گرگ صفت را خودرده اند و از این بابت قلبی شکسته و فریب خورده دارند .

     

    زن متولد آذر بسیار خوش اشتها اســت و علاقه ای خاص به غذاهای خوب دارد. کمااینکه وقتی به مسافرت مي رود، هميشه سعی مي کند بلیط درجه یک مسافرت بخرد . به پول ، به خاطر خود آن ، علاقه ای نشان نمي دهد و آن را وسیله رفاه زندگــی مي داند و به این ترتیب اغلب مردانی که با دختر متولد آذر ازدواج مي کنند ، مجبور هستند مدتی از وقت خود را صرف این بکنند که به وی یاد بدهند پول چه ارزشی دارد و چگونه باید آن را خرج کند .

     

    با توجه به این امر اگر مي خواهید با یک چنین دختری ازدواج کنید و جنبه حسابداری و رسیدگــی به دخل و خرج را هیچگاه به عهده او محول نکنید .در بین ستارگان سینما و هنر پیشگان تأتر ، درصد متولدین آذر از همه بیشتر اســت زیرا برای بسیاری از زنان کاماندار نور پروژکتورهای فیلم برداری درخشنده تر از برق هر نوع جواهری ، و صدای کف زدن های تماشاچیان دل انگــیزتر از هر نوع زمزمه عاشقانه ای اســت ، پس تعجب نکنید اگر او کار هنری خود را حتی به زندگــی زناشوئی ترجیح دهد .

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

     

    چنین زنی بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت اســت تا اهل شکار پول و مادیات و از نظر خانه داری و انجام کارهای منزل باید گفت که خدا به شما صبر جميل عطا کند. زنی که در ماه آذر متولد شده اســت، اصولا با این قبیل کارها ميانه خوشی ندارد و به قول معروف وقتی به فکر جمع کردن رختخواب مي افتد ، بلافاصله به خود مي گوید چه فایده دارد ، چند ساعت دیگر باید آن را پهن کنم،

     

    پس چرا اصلا جمعش کنم. داشتن یک چنین خصوصیاتی بالطبع موجب آن مي شود که کودکان او خیلی خوب به انجام دادن کارهای منزل وارد بشوند زیرا برغم یک چنین تنبلی از درهم برهمي و کثافت خوشش نمي آید و چون خودش حوصله جمع و جور کردن و تميز کردن خانه را ندارد، بچه ها و آقا را به کار خانه داری وادار مي کند .

     

    در مورد آشپزی هم وضع او فرق زیادی با خانه داری ندارد . حقیقت این اســت که در این مورد نمي توان یک حکم کلی صادر کرد . اگر امروز غذایی را که جلوی شما مي گذارد ، واقعا لذیذ اســت ، هیچ دلیل نمي شود که فردا یا پس فردا هم دست پختش خوردنی باشد . از زبان تند و تیز او به هیچ وجه غافل نشوید.

     

    اگر ناراحت و عصبانی بشود، مطالبی را بر زبان مي آورد که مو بر اندام شما راســت خواهد شد . اما این را هم بگویم که منظور واقعی او همان چیزی نیست که بر زبان مي آورد و به قول معروف حتی قبل از آنکه حرفش تمام بشود ، آن را فراموش مي کند و به این دلیل انتقام جویی بعدی شما به کلی برایش بدوی مفهوم خواهد بود . او زنی نیست که به درد آدمهای خیالاتی و یا کینه توز و حسود بخورد.

     

    اگر کینه ای و بداخلاق و خیالاتی هستید ، هرگز با زن متولد آذر ازدواج نکنید . مادر متولد آذر بیش از هر مادر دیگری مورد علاقه بچه های خود قرار مي گــیرد.چه علاوه بر وظیفه مادری، همبازی و دوست ایشان نیز خواهد بود. به احتمال قوی بچه داری تنها موضوعی اســت که این زن نسبت به آن مسئولیت کامل احساس مي کند و مسئولیت خود را هم به بهترین وجه ممکن انجام مي دهد.

     

    بچه ها از خوشبینی ذاتی و فراوان مادر خود تا حد امکان اســتفاده مي کنند و در سنین بالاتر آنها او را بهترین خواهر دنیای خود مي دانند .مادر متولد آذر در چشم و قلب فرزندانش یک مادر قابل ستایش اســت . از نظر مهمانداری و پذیرایی و دست و دلبازی حتی متولدین مرداد هم به گرد او نمي رسد و هميشه مایل اســت که از مهمانان خود به طرز شاهانه پذیرایی کند .خوشبینی و حس رفاقت شدیدی که در نهاد او وجود دارد ، موجب مي گردد که هر کس پا به خانه وی مي گذارد ، خود را در منزل خویش احساس کن

     

    زن متولد آذر چه مردی را دوست دارد و با او ازدواج مي کند

    زنان متولد آذر از چه مردانی خوششان مي آید و دوست دارند با آن ها ازدواج کنند؟ آیا مي دانید علایق این زنان چیست و چگونه مي توانید آن ها را به خود جذب کنید؟ نوین اطلس دات کام در این مطلب به تمامي این سوالات پاسخ مي دهد و اگر دختر مورد علاقه ی شما یک دختر آذری اســت به مي توانید با کمک این اطلاعات مرد مورد علاقه ی او باشید و به زودی یک زندگــی مشترک با او تشکیل دهیــد.

     

    در این مطلب خصوصیات اخلاقی زن های آذر ماهی را برای شما گردآوری کرده ایم که مي تواند در زمينه جذب و عاشق کردن آن ها کمک زیادی به شما کند. هم چنین در مورد عشق متولدین آذر نیز توضیحاتی به شما ارائه مي دهیم تا متوجه شوید آن ها در رابطه چگونه هستند و چــه بــرخــوردی دارنــد.

    زن متولد آذر از چه مردی خوشش مي آید

    زنان آذری به مردانی که به راحتی در مورد احساسات و عواطف خود سخن مي گویند، احتیاجی ندارند، مرد آن ها باید به محیط و شرایط اطرافشان حساس باشند، موقعیت های مختلف را درک کنند و بر اساس آن ها بتوانند بهترین تصميم را بگــیرند.

     

    زنان آذری مردانی را دوست دارند که قادر باشند که مهارت های خود را در هر شرایطی به کــار گــیرند. شوخ طبعی نیز از دیگر ویژگــی های مردان ایده آل زن آذری اســت. کسی که بتواند بخندد و بخنداند. اگر مردی نفوذپذیر و شوخ طبع باشد، مطمئنا شریک زندگــی ایده آلی برای شما خــواهد بــود.

     

    خصوصیات زن های آذر ماهی

    زن های آذرماهی از دروغ بیزارند و دوست دارند که هميشه حقیقت را بشنوند و بگویند. بسیار اهل معاشرت هستند و ترجیح مي دهند بیشتر وقت شان را در کنار دوستان صميمي یا خانواده شان باشند و البته بسیار خونگرم وشوخ طبع نیز هستند. زن های متولد آذر در عشق و احساس شور و شوق فوق العاده ای دارند و اهل شعر و ادبیات هستند.

     

    طبق این روحیه شعر و هنر دوست اصولا افرادی مهربان هستند و مي دانند چگونه با زندگــی و محیط اطرافشان سازگار شوند و کنار بیایند. از خصوصیات زن های آذری این اســت که آرزوهای بزرگ دارند وبسیار بلندپرواز هستند. زن های آذرماهی انسان هایی با دید مثبت به زندگــی، و مصمم در رسیدن به اهدافشان مي باشند. متولدین آذر ماه بلند پرواز هستند، و عاشق سفر کردن و گشت و گذار مي باشند. سفر کردن جزئی از زندگــی آن ها محسوب مي شود.

     

    علایق زن متولد آذر

    در بین ستارگان سینما و هنر پیشگان تأتر ، درصد متولدین آذر از همه بیشتر اســت زیرا برای بسیاری از زنان متولد آذر نور پروژکتورهای فیلم برداری درخشنده تر از برق هر نوع جواهری ، و صدای کف زدن های تماشاچیان دل انگــیزتر از هر نوع زمزمه عاشقانه ای اســت ، پس تعجب نکنید اگر او کار هنری خود را حتی به زندگــی زناشوئی ترجیح دهد .

     

    زن متولد آذر عاشق ورزش و این قبیل کارها اســت . از آنجا که بین خود و پسرها کوچکترین تفاوتی احساس نمي کند، و مثل آنها لباس مي پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاه این توهم برای شما به وجود مي آید که آیا پس از ازدواج مي تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگــیرد یا نه ؟ زن آذرماهی وقتی به مسافرت مي رود، هميشه سعی مي کند بلیط درجه یک مسافرت بخرد . به پول ، به خاطر خود آن ،‌ علاقه ای نشان نمي دهد و آن را وسیله رفاه زندگــی مي داند.

     

    چگونه زن متولد آذر را جذب کنیم

    دختر متولد آذر ماه ترکیبی شگفت انگــیز از ویژگــی هاســت؛ سرزنده و پرشور، بی خیال و در عین حال نجیب و توسعه طلب، آن ها به راحتی تحسین کنندگان و دوستانی را به خود جذب مي کنند. ازدواج با دختر متولد آذر ممکن اســت اشتیاق آتشین دختر متولد آبان را نداشته باشد، اما زندگــی شما را با شادی و سرور، خوش بینی و همدمي عميقا همراه، روشن خواهد کرد.

     

    نماد این برج فلکی سانتور حیوان افسانه ای، نیمه انسان و نیمه اسب اســت. در افسانه های روم باســتان، سانتورها روشنفکر و معلم بودند و شاید این نگرانی متولدین آذر را در مورد مسائل حقیقتا بزرگ زندگــی توضیح مي دهد. توانایی تفکر انتزاعی ذهن ایشان به نحوی شایسته توسط نماد کمانداری که پیش روی خود را مي نگرد و به هدف مي زند نشان داده شده اســت.

     

    بنابراین اگر مي خواهید یک ز متولد آذر را به خود جذب کنید باید دور و بر او به شیوه ای اصولی رفتار کنید، زیرا او به احتمال زیاد عميقا مراقب مسائلی مثل عدالت و بازی جوانمردانه اســت. برای اینکه یک زن آذری را جذب کنید حتما این نکته را به یاد داشته باشید که آزادی شخصی برای یک متولد آذر در رتبه اول اولویت هایش قرار دارد.

     

    آن ها هرگز در رابطه ای که از آن ها انتظار مي رود در مورد کوچکترین چیزها در عشق و زندگــی به پای شریک زندگــی شان باشند، احساس راحتی نخواهند کرد. آن ها باید در دایره اجتماعی تعاملات شان فضایی برای تعقیب منافع خود داشته باشند و ممکن اســت شریک زندگــی شان در این دایره جایی نداشته باشد. با وجود اینکه آن ها نیاز به آزادی در رفت و آمد هایشان دارند؛

     

    اما نمي توان گفت که ایشان قادر به وفاداری در مورد شریک زندگــی شان نیستند. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که ممکن اســت در مورد دختر متولد آذر از شما سر بزند این اســت که او را محصور کنید و انتظار داشته باشید شیوه زندگــی اش را با توجه به شیوه زندگــی شما تغییر دهد. مانند نماد ماه آذر، تیری که از کمان رها شود، نمي توانید او را به عقب برگردانید و باید به دنبال سرنوشت خود بروید.

    عشق متولدین ماه آذر

    شعر زیر مي تواند عشق را از دیدگاه متولدین ماه آذر به خوبی توصیف کند:

    نجوایی از سوی تو

    نگاهی کوتاه از تو

    لبخندی شیرین بر لبان زیبایت

    و من خود را غرق در عشق مي یافتم

    متولد آذر در عشق خوش بین اســت و راســتگو. شاید نگاهی شاعرانه به عشق داشته باشد. اولین عشق او قلبش را به تپش در مي آورد و هرگز فراموش نخواهد شد. هیجان عشق برای او زیبا و پر جاذبه بوده ودر عشق صادق اســت. زن متولد آذر عشق خود را در عمل نیز به اثبات مي رساند.

     

    پیوند زناشویی آذر با سایر ماه ها

    آذر با فروردین : (عالی ) کم ترین اختلاف و هیاهو از مشخصات بارزشان اســت

    آذر با اردیبهشت : (متوسط ) جسور بی پروا نیازمند به آزادی و بدون تفاهم

    آذر با خرداد: ( بسیار خوب ) سرشار از ذوق و شوق برای زندگــی مشترک

    آذر با تیر: ( بد ) یکی اجتماعی و اهل گردش و سفر دیگری متمایل به رکن خانواده

    آذر با مرداد : (متوسط ) یکی پر شور و هیجان دیگری دنبال آزادی و اســتقلال

    آذر با شهریور: (بد ) تنوع طلب خواهان اســتقلال در ایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند

    آذر با مهر : ( بسیار خوب ) دارای خصیصه هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیر مي باشد

    آذر با آبان : ( متوسط ) یکی سختگــیر در مسائل دیگری سرشت پویا و جدی دارد

    آذر با آذر: ( بسیار خوب ) پیوندی بسیار مطلوب توام با سعادت و خوشبختی

    آذر با دی : ( متوسط ) خصوصیاتی نسبتا متفاوت دارند باید خویشتن دار باشند

    آذر با بهمن : ( بسیار خوب ) از موفق ترین پیوند های زناشویی خواهد بود چون مثبت گرا هستند

    آذر با اسفند : ( متوسط ) یکی با صراحت لهجه و سخنان کنایه آميز و دیگری بسیار عاطفی مي باشد

     

     

    الگوریتم رنک برین گوگل

    کلیه حقوق محتوا محفوظ و مربوط به سایت نیک شو میباشد . All Rights Re20ed – © 2022

    تهیه و تولید : پارس وی پی

    زن آذر ماهی عجیب مهربانی است! با ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله ای که دارد هیچ وقت عقب نمی ماند.

    او دختر متجددی است و می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و بور یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید. او معمولاً به اندازه پسر متولد این برج آزاد و بی قید نیست.

    اما گاهگاه می خواهد فرار کند و برود. به خاطر بسپارید که نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج کنید. قبل از آنکه دست به کار امر خیر شود باید برود و دنیا را ببیند.

    در غیر اینصورت بعدها دیسیپلین شما را نمی پذیرد و آشفتگی به بار می آورند. اگر خیلی زود ازدواج کرده والان احساس خفگی و سرکوب می کند بهتر است در کلاسهای شبانه و یا دانشگاه مکاتبه ای ثبت نام کند.

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    او دوشیزه ای باانگیزه های مادرانه نیست. اما تمام تلاشش را می کند تا فرزندانی باهوش تربیت کند. او به بچه ها احترام می گذارد و آنها را نوازش می کند.

    زن متولد آذر در تربیت فرزندانی مستقل، بی همتا است. او نه تنها مادری پیر و امل نخواهد بود بلکه بچه ها را تشویق می کند که خودشان باشند. او آنقدر صادق است که همیشه واقعیت را به بچه ها می گوید.

    مهمترین بخش پیشرفت فرزندانش، هوش آنهاست. فرزندان او آنقدر تیز هوش هستند که از تک تک سلولها خاکستری مغزشان استفاده می کنند.

    او فمینیست است و اگر بخواهید با او همیشه از چیزهای پیش پا افتاده صحبت کنید. شعله های خلق آتشی خود را نشان می دهد. به نظر خودش، او زن است و حقوقی خاص خود دارد، زن متولد برج آذر از صحبت درباره عقایدش نمی ترسد و با تلاش کار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏کند.

    برای تحریک ذهنش باید تمرکز داشته باشد، در غیر اینصورت دمغ و پکر می شود محدودیت برای کلیه متولدین این برج مضر است، حتی اگر با آدمهای کم هوش ازدواج کند و آپارتمانی لوکس داشته باشد.

    اگر دختر متولد با کسی ازدواج کند که نتواند او را به همان ترتیبی که عادت داشته نگهداری کند بعید نیست با اولین کسی که از هوش کافی برخوردار است، بپلکد.

  • چگونه برای کنکور تجربی برنامه ریزی کنیم
  • فراموش نکنید همه متولدین این برج خانه به دوش هستند. در واقع خانه به دوش و خوشگذران هستند و ان دختر خواهان داشتن شریکی است که مثل خودش به سفر علاقمند باشد تا در فروب با هم به گردش بروند.

    سیاره متولد این برج مشتری است و از آنجا که مشتری سیاره پرچانگی است. برخی از زنان متولد این برج خیلی بیشتر از آنکه بتوانند عمل کنند، قول می دهند.

    ماهها قبل وقتی از وضع مالی ام ناراضی بودم، یک زن متولد این برج پیشنهاد کرد هر وقت به پول احتیاج داشتم، به من قرض خواهد داد وقتی به کف گیر به ته دیگ خورد سراغ او رفتم تا کمک بگیرم.

    او گفت: آه اگر دیروز گفته بودی، داشتم، اما قبض گاز را پرداخت کردم و الان اصلاً پول ندارم. دختر متولد برج آذر در صحبتهایش دایماً از افراد سرشناس نام می برد و شما را آماده می کند تا هرچه می گوید را باور کنید.

    می گفت که دیشب در سالن سینما با هنرپیشه که او را به اسم کوچک هم صدا می زد، ملاقات کرده به نظر آمد حتی آنها با هم شام هم خورده اند ولی بعد شنیدم که اصلاً فلانی آشنایی هم نداده است.

    بیشتر بخوانید::

    بهترین شغل برای متولدین آذر ماه کدام است ؟

    متن تبریک تولد به عشق آذر ماهی ام

    حرفهای او را زیاد باور نکنید تا به اشتباه نیفتید و نیمه شایسته و تیز هوش این آدمهای مهیج را ببینید.

    زن متولد آذر،مادر و پدر و نزدیکان خود را دوست داشته و به آنها علاقه زیادی دارد.برای همین هم نباید از خانواده این زن انتقاد کنید.گاهی شرایط باعث دوری او از خانواده اش می شود.اما او باز هم دلبسته نزدیکانش است.

    این زن به همان ترتیب به خانواده شما هم احترام خواهد گذاشت.اما احتمال دوست نداشتن آنها وجود دارد.زیرا زن متولد آذر از همنشینی با انسان های عاقل،شاد،خوش صحبت و با معمولات لذت می برد.او به همه احترام می گذارد.

    اما تا حد امکان سعی می کند از انسان هایی که از کارهای خانه بحث می کنند،خسته کننده و بی معلوماتند دوری کند.زنان متولد آذرماه دعوا و سر و صدا را دوست ندارند،گرایش به منطق آنها صحیح تر است.

    اگر ناراحت و عصبانی بشود، مطالبی را بر زبان می آورد که مو بر اندام شما راست خواهد شد . اما این را هم بگویم که منظور واقعی او همان چیزی نیست که بر زبان می آورد و به قول معروف حتی قبل از آنکه حرفش تمام بشود ،

    آن را فراموش می کند و به این دلیل انتقام جویی بعدی شما به کلی برایش بدوی مفهوم خواهد بود . او زنی نیست که به درد آدمهای خیالاتی و یا کینه توز و حسود بخورد.

    اگر کینه ای و بداخلاق و خیالاتی هستید ، هرگز با زن متولد آذر ازدواج نکنید . مادر متولد آذر بیش از هر مادر دیگری مورد علاقه بچه های خود قرار می گیرد.

    می توان گفت زن متولد آذر ماه اهل منطق و واقعیات، مهمان دوست ، بی ریا و پول خرج کن و بی نظم و انضباط ، راست گو اما بد زبان و درشت گو است . اگر حسود و بدکینه هستید، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید .

    شاید بهترین توصیف زن متولد آذر این باشد که بگوییم او زنی نیست که انتظار داشته باشید مطابق میل شما حرف بزند و چه بسا که گاه و بیگاه از لحن نیشدار او آزرده خاطر می شوید و در مقابل هر چند گاه یکبار آنچنان جملات زیبا و دل انگیز از دهان او خارج می شود که شما با شنیدن این جملات ، روزگار را به خوشی طی خواهید کرد .

    زبان زن متولد آذر نیشدار و پرکنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا است .

    بیشتر بخوانید::

    ازدواج آذر ماهی ها با…

    متولدین آذر (برج قوس)

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. تا 30 آذر فرصت داری تا با دریافت رژیم گروهی برنافیت، 1 ماه رژیم رایگان هدیه بگیری.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

    طالع بینی هندی زن متولد آذر

    زنان متولد آذر ماه انسانهای خونگرم، صمیمی، خردمند، یکرنگ و بی غل و غش هستند. آنها افرادی مستقل و متکی به نفس اند و هرگز دوست ندارند به کسی وابسته باشند. در اعمال و رفتار خود کمی جسور و بی پروا هستند و این جسارت گاهی اوقات توام با گستاخی می شود که احتمالا دیگران را آزرده خاطر می کند. اما بدون شک نیش و کنایه های آنها ناشی از غرض خاصی نیست فقط ناشی از رک و راست بودن و صریح الهجه بودن آنهاست.

    زن متولد آذر موجودی واقع بین و اهل منطق است و هر کاری را سعی می کند به طور سنجیده انجام دهد. در برخورد با مسایل و مشکلات زندگی هرگز نهراسیده و جنبه های تلخ زندگی را برای خود عمده و بزرگ نمی کند. یعنی همان قدر که از خوبیها و لذایذ زندگی به شادی و شعف می آید از زشتیها و مظالم ناراحت می شود. بنابراین به طور کلی نه می توان گفت خوشبین است و نه بدبین. بنابرین واقع بین بهترین صفتی است که زیبنده اوست.

    زن متولد آذر،عجب زن مهربانی است ! با ذهن خلاق و قیافه بی شیله پیله ای كه دارد هیچ وقت عقب نمی ماند.

    زن متولد آذر دختر متجددی است و می خواهد او را به خاطر خودش و نه برای موهای بلند و بور یا چشمان آبی درشتش دوست بدارید . او معمولاً به اندازه پسر متولد این برج آزاد و بی قید نیست. اما گاهگاه می خواهد فرار كند و برود. به خاطر بسپارید كه نباید وقتی شانزده سال دارد با او ازدواج كنید .

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    قبل از آنكه دست به كار امر خیر شود باید برود و دنیا را ببیند . در غیر اینصورت بعدها دیسیپلین شما را نمی پذیرد و آشفتگی به بار می آورند. اگر خیلی زود ازدواج كرده والان احساس خفگی و سركوب می كند بهتر است در كلاسهای شبانه و یا دانشگاه مكاتبه ای ثبت نام كند.

    زن متولد آذر دوشیزه ای باانگیزه های مادرانه نیست . اما تمام تلاشش را می كند تا فرزندانی باهوش تربیت كند.

    او به بچه ها احترام می گذارد و آنها را نوازش می كند . زن متولد آذر در تربیت فرزندانی مستقل، بی همتا است . او نه تنها مادری پیر و امل نخواهد بود بلكه بچه ها را تشویق می كند كه خودشان باشند. او آنقدر صادق است كه همیشه واقعیت را به بچه ها می گوید . مهمترین بخش پیشرفت فرزندانش ، هوش آنهاست . فرزندان او آنقدر تیز هوش هستند كه از تك تك سلولهای خاكستری مغزشان استفاده می كنند .

    او فمینیست است و اگر بخواهید با او همیشه از چیزهای پیش پا افتاده صحبت كنید، شعله های خلق آتشی خود را نشان می دهد. به نظر خودش ، او زن است و حقوقی خاص خود دارد، زن متولد برج آذر از صحبت درباره عقایدش نمی ترسد و با تلاش كار خارج و داخل خانه را با هم تلفیق می‏كند.

    برای تحریك ذهنش باید تمركز داشته باشد ، در غیر اینصورت دمغ و پكر می شود محدودیت برای كلیه متولدین برج آذر مضر است ، حتی اگر با آدمهای كم هوش ازدواج كند و آپارتمانی لوكس داشته باشد. اگر دختر متولد با كسی ازدواج كند كه نتواند او را به همان ترتیبی كه عادت داشته نگهداری كند بعید نیست با اولین كسی كه از هوش كافی برخوردار است ، بپلكد.

    فراموش نكنید همه متولدین این برج خانه به دوش هستند. در واقع خانه به دوش و خوشگذران هستند و آن دختر خواهان داشتن شریكی است كه مثل خودش به سفر علاقمند باشد تا با هم به گردش بروند .

  • دعای رفتن سرکار
  • سیاره متولد آذر مشتری است و از آنجا كه مشتری سیاره پرچانگی است . برخی از زنان متولد این برج خیلی بیشتر از آنكه بتوانند عمل كنند، قول می دهند . ماهها قبل وقتی از وضع مالی ام ناراضی بودم ، یك زن متولد این برج پیشنهاد كرد هر وقت به پول احتیاج داشتم، به من قرض خواهد داد وقتی کفگیر به ته دیگ خورد سراغ او رفتم تا كمك بگیرم. او گفت : آه اگر دیروز گفته بودی ، داشتم، اما قبض گاز را پرداخت كردم و الان اصلاً پول ندارم. دختر متولد برج آذر در صحبتهایش دایماً از افراد سرشناس نام می برد و شما را آماده می كند تا هرچه می گوید را باور كنید .

    می گفت كه دیشب در سالن سینما با هنرپیشه كه او را به اسم كوچك هم صدا می زد، ملاقات كرده به نظر آمد حتی آنها با هم شام هم خورده اند ولی بعد شنیدم كه اصلاً فلانی آشنایی هم نداده است. حرفهای او را زیاد باور نكنید تا به اشتباه نیفتید و نیمه شایسته و تیز هوش این آدمهای مهیج را ببینید.

    طالع بینی هندی سایر ماهها

    به نیت شما فال قهوه گرفتیم. جواب فال شما:

    » گاو : فراوانی محصولات – نعمت فراوان بدست آوردن

    سماتک

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    تمامی افرادبا توجه به ماهی که به دنیا می آیند یک سری علایق و روحیاتی دارند برای اینکه از روحیات جنسی زنان آذرماه باخبر شوید با ما همراه باشید. در این پست سعی شده است تمامی این علایق را به شما می گوییم تا آگاهی کامل را به دست آورید.

     

    می توان گفت زن متولد آذر ماه اهل منطق و واقعیات، مهمان دوست ، بی ریا و پول خرج کن و بی نظم و انضباط ، راست گو اما بد زبان و درشت گو است . اگر حسود و بدکینه هستید، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید . شاید بهترین توصیف زن متولد آذر این باشد که بگوییم او زنی نیست که انتظار داشته باشید مطابق میل شما حرف بزند و چه بسا که گاه و بیگاه از لحن نیشدار او آزرده خاطر می شوید و در مقابل هر چند گاه یکبار آنچنان جملات زیبا و دل انگیز از دهان او خارج می شود که شما با شنیدن این جملات ، روزگار را به خوشی طی خواهید کرد . زبان زن متولد آذر نیشدار و پرکنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا است .

     

    زن متولد آذر دنیا را درست به همان صورتی که هست می بیند و در دیدگاه زندگی اهل واقعیت و منطق است . به ندرت اتفاق می افتد که زنی مانند یک متولد ماه آذر وقایع و رویدادهای زندگی را چنان دقیق و مستدل و منطقی توجیه کند و از خوبیها برای خوشبین شدن به آینده بهره گیری نماید و بدی ها را هم به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار بپذیرد .

     

  • دعا برای بدست آوردن دل شوهر
  • قاطعیت او در گفتارش خیلی زود نظر شما را جلب می کند، اگر روزی به شما گفت پولی که برای مخارج خانه می دهید دیگر کافی نیست و باید مقداری به آن بیفزایید، یقین داشته باشید که راست می گوید . اما به طور مسلم می توان انتظار داشت که او پس از درخواست اضافه خرج بلافاصله اضافه می کند که اما لازم نیست که با جان کندن سعی کنی پولدار شوی چون پول زیاد انسان را خودخواه می کند.

     

    این زن هرگز به شما دروغ نخواهد گفت و در این کار آنچنان تعصبی از خود نشان می دهد که شما گاهی آرزو می کنید ای کاش گاهی دروغ می گفت و لی زبانی این چنین تلخ و درشت گو نداشت.زن کماندار شدیدا عاشق استدلال و خود مختاری است و به همین دلیل اغلب اوقات زندگی مجردی را بر ازدواج ترجیح می دهد .

     

    وقتی هم که دختر خانه است ، با بقیه اعضای خانواده زیاد گفتگو نمی کند و به این دلیل معمولا رابطه ای سرد و مجزا با بقیه دارد ، عاشق مسافرت است و از هر موقعیتی برای انجام این کار استفاده می کند ، و اگر نتواند به مسافرت برود، ناآرامی خویش را با رفتن به سینما و گردش با دوستان ارضا می کند . اگر می خواهید با همسر متولد آذر خود زندگی آرامی داشته باشید ، هرگز به وی دستور ندهید که چنین و چنان بگن ، بلکه خواسته های خویش را در قالب جملاتی که جنبه درخواست دارند بیان نمایید و یقیین داشته باشید که هرگز با خواسته ای انجام نشده مواجه نخواهید شد .

     

    او اگر چه مثل هر زن دیگری مایل است که تحت الحمایه باشد ، اما از دستور شنیدن و فرمان بردن سخت بیزار است . شما می توانید از پدر و مادر وی سؤال کنید ، آنها هم به شما خواهند گفت که از کودکی این چنین بوده است . در این زمینه نکته ظریفی وجود دارد که ذکر آن ضروری است و آن این است که اگر چه نمی خواهد کسی ، مخصوصا در مقابل دیگران برای او « آقا بالاسری » بکند اما وقتی دیدید و احساس کردید که دارد ثابت قدمی شما را آزمایش می کند ، چه او خیلی بیشتر از آنچه که از دستور شنیدن بیزار است ، از مردی که ضعیف نشان می دهد تنفر دارد ، به این دلیل اگر روزی دیدید که پرچم استقلال را بیش از حد برافراشته ، او را سر جای خودش بنشاند.

     

    زن متولد آذر کسی نیست که حاضر باشد به خاطر هیچ مردی تک روی خود را کنار بگذارد اما در عین حال خواهان آن است که شوهرش همیشه او را یک دختر هفده هیجده ساله تصور کند . یکی از اشتباهاتی که از زن متولد آذر در سال های قبل از ازدواج سر می زند این است که دوستی و عشق را به شدت با هم مخلوط می کند و این امر موجب پیدایش نوعی سرگردانی در قضاوت اطافیان نسبت به او می گردد .

     

    اگر شما از زمره مردانی هستید که طالب یک زن کاملا محجوب و پر از شرم و آرزو می باشید ، بهتر است از همین الان به فکر زن دیگری ، که متولد آذر نباشد باشید، چه دختری که در ماه آذر متولد شده است ، تفاوت چنانی بین مرد و زن احساس نمی کند . او زن تو سری خور نیست و از ابتدای بلوغ و جوانی بهره وری از شادی های زندگی را حق خود می داند و به عشق با چشمی شاعرانه نگاه می کند که لازمه یک زندگی گرم و پر حرارت است .

     

    چه دختر باشد و چه زن شوهردار، شیوه تلخ و شیرین سخن گفتن او اغلب موجب بروز سوء تفاهمات و گفت و گوهایی می گردد که ممکن است به جاهای تاریک هم بکشد ، و شما می بینید که او با یک روحیه بسیار قوی با یک چنین رویدادهایی مواجه می گردد تا جایی که امر به شما و دیگران مشتبه می شود که آیا حرف های دیروز او ، موجب برپا شدن این بگو مگوها گردیده است ، جدی بوده یا شوخی ؟

     

    یک چنین عکس القملی خاص کسانی است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی یعنی مشتری حاکم بر رفتار و کردار آنهاست.درشت گویی او نباید سبب شود که شما تصور کنید که اهل دعوا و مرافعه است ، او نیز به اندازه هر زن دیگری ، از ایجاد دلخوری ها و نزاع های خانودگی بیزار است.

     

    از خود می پرسد که چرا « درشت گویی » و بد زبانی او موجب بروز این اوقات تلخی ها شده است. البته او هرگز نمی تواند دلیل اصلی این پرخاش های زبانی را پیدا کند زیرا که طبیعت و نهاد غیر ارادی او طراح این رفتار تند و خشن است. از آنجا که در زندگی کمال صداقت را دارد، از اینکه مورد شک و تردید قرار بگیرد ، به شدت ناراحت و عصبانی می شود. اگر او را پای تلفن مشغول صحبت دیدید و گفت که طرف صحبت مردی است که برایش گرفتاری پیش آمده است ، فورا نپرسید این مرد کیست و چه رابطه ای با او دارد .

     

    همین دو جمله می تودند طوفان وحشتناکی به پا کند زیرا این« مرد» ممکن است برادر شما یا برادر خودش بوده باشد. او نه تنها خود را مکلف به دادن توضیح حس نمی کند ، ‌بلکه معتقد است که شما « باید» به او اعتماد کامل داشته باشید زیرا او « واقعا » در زندگی با شما رک و راست و صادق است و هرگز اهل فریب و توطئه و خیانت نیست.قبل از نشستن بر سر سفره عقد زندگی را بسیار سرسری می گیرد، و به این دلیل از بین پسرهایی که در اطراف او هستند ، هیچکدام نمی توانند تصمیم بگیرند و برای خواستگاری قدم پیش بگذارند . رفتار او با همه یکسان و تا حدودی سطحی و دور از جنبه های جدی است . روی هم رفته تاکتیک شوهریابی دختر متولد آذر زیرکانه نیست و این ضعف حتی در آیین دوست یابی او نیز به چشم می خورد .

     

    به همین جهت دختر متولد آذر شانس بی شوهر ماندیشان زیاد است مگر انکه اطرافیان به او کمک کنند و موجبات سر سفره عقد نشستن را برایش فراهم کنند.یک دیگر از علل بی شوهر ماندن این دختر این است که همانند مرد متولد این ماه ، انکی از ازدواج واهمه دارد، و به این دلیل اگر واقعا یک چنین دختری را دوست دارید و می خواهید او را وادار به قبول همسری خود کنید، باید طبق یک نقشه زیرکانه از زندگی زناشویی و زیبایی های آن یک تصویر دوست داشتنی به وی نشان بدهید و ترس های او را از میان بردارید.زن متولد آذر عاشق ورزش و این قبیل کارها است . از آنجا که بین خود و پسرها کوچکترین تفاوتی احساس نمی کند، و مثل آنها لباس می پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاه این توهم برای شما به وجود می آید که آیا پس از ازدواج می تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگیرد یا نه ؟

     

    برای او دنیا به این صورت است که اگر پسری می تواند یک هفته به ییلاق برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد ، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا یک چنین اعمالی دلیل بر انحراف اخلاقی او محسوب نمیگردد و نباید پشت سر او غیبت و پچ پچ راه انداخت که مثلا هوسباز است.

     

    طبیعی است یک چنین طرز تفکری از جانب یک دختر با آنچه جامعه قبول دارد ، مغایر می باشد ، اما او کسی نیست که طرز قضاوت جامعه برایش خیلی اهمیت داشته باشد. او تحت تأثیر ستاره مشتری از استقلال و آزادی های خود حداکثر استفاده را می کند و به حرف مردم چندان توجهی ندارد .به رغم داشتن یک چنین رفتار و طرز تفکری ، قلب زن متولد آذر درست شبیه به قلب یک کودک ساده و صمیمی است . وقتی پای دل به میان می آید، دیگر از هوشمندی و منطق در رفتار او اثری به چشم نمی خودرد . پس مغز او متفکر و منطقی است ، قلبش بی دفاع و احساساتی و زود تسلیم است .

     

    به همین دلیل در زندگی او ماجراهای عاشقانه و شکست خورده بسیار می توان یافت و باز به همین دلیل بسیارند دختران متولد آذر که سریعا فریب چرب زبانی های مردان گرگ صفت را خودرده اند و از این بابت قلبی شکسته و فریب خورده دارند . زن متولد آذر بسیار خوش اشتها است و علاقه ای خاص به غذاهای خوب دارد. کمااینکه وقتی به مسافرت می رود، همیشه سعی می کند بلیط درجه یک مسافرت بخرد . به پول ، به خاطر خود آن ،‌ علاقه ای نشان نمی دهد و آن را وسیله رفاه زندگی می داند و به این ترتیب اغلب مردانی که با دختر متولد آذر ازدواج می کنند ، مجبور هستند مدتی از وقت خود را صرف این بکنند که به وی یاد بدهند پول چه ارزشی دارد و چگونه باید آن را خرج کند . با توجه به این امر اگر می خواهید با یک چنین دختری ازدواج کنید و جنبه حسابداری و رسیدگی به دخل و خرج را هیچگاه به عهده او محول نکنید .

     

    در بین ستارگان سینما و هنر پیشگان تأتر ، درصد متولدین آذر از همه بیشتر است زیرا برای بسیاری از زنان کاماندار نور پروژکتورهای فیلم برداری درخشنده تر از برق هر نوع جواهری ، و صدای کف زدن های تماشاچیان دل انگیزتر از هر نوع زمزمه عاشقانه ای است ، پس تعجب نکنید اگر او کار هنری خود را حتی به زندگی زناشوئی ترجیح دهد .

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

     

    چنین زنی بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار پول و مادیات و از نظر خانه داری و انجام کارهای منزل باید گفت که خدا به شما صبر جمیل عطا کند. زنی که در ماه آذر متولد شده است، اصولا با این قبیل کارها میانه خوشی ندارد و به قول معروف وقتی به فکر جمع کردن رختخواب می افتد ، بلافاصله به خود می گوید چه فایده دارد ، چند ساعت دیگر باید آن را پهن کنم، ‌پس چرا اصلا جمعش کنم. داشتن یک چنین خصوصیاتی بالطبع موجب آن می شود که کودکان او خیلی خوب به انجام دادن کارهای منزل وارد بشوند زیرا برغم یک چنین تنبلی از درهم برهمی و کثافت خوشش نمی آید و چون خودش حوصله جمع و جور کردن و تمیز کردن خانه را ندارد، بچه ها و آقا را به کار خانه داری وادار می کند .

     

    در مورد آشپزی هم وضع او فرق زیادی با خانه داری ندارد . حقیقت این است که در این مورد نمی توان یک حکم کلی صادر کرد . اگر امروز غذایی را که جلوی شما می گذارد ، واقعا لذیذ است ، هیچ دلیل نمی شود که فردا یا پس فردا هم دست پختش خوردنی باشد . از زبان تند و تیز او به هیچ وجه غافل نشوید.

     

    اگر ناراحت و عصبانی بشود، مطالبی را بر زبان می آورد که مو بر اندام شما راست خواهد شد . اما این را هم بگویم که منظور واقعی او همان چیزی نیست که بر زبان می آورد و به قول معروف حتی قبل از آنکه حرفش تمام بشود ، آن را فراموش می کند و به این دلیل انتقام جویی بعدی شما به کلی برایش بدوی مفهوم خواهد بود . او زنی نیست که به درد آدمهای خیالاتی و یا کینه توز و حسود بخورد. اگر کینه ای و بداخلاق و خیالاتی هستید ، هرگز با زن متولد آذر ازدواج نکنید . مادر متولد آذر بیش از هر مادر دیگری مورد علاقه بچه های خود قرار می گیرد.

     

    چه علاوه بر وظیفه مادری، همبازی و دوست ایشان نیز خواهد بود. به احتمال قوی بچه داری تنها موضوعی است که این زن نسبت به آن مسئولیت کامل احساس می کند و مسئولیت خود را هم به بهترین وجه ممکن انجام می دهد. بچه ها از خوشبینی ذاتی و فراوان مادر خود تا حد امکان استفاده می کنند و در سنین بالاتر آنها او را بهترین خواهر دنیای خود می دانند .

     

    مادر متولد آذر در چشم و قلب فرزندانش یک مادر قابل ستایش است . از نظر مهمانداری و پذیرایی و دست و دلبازی حتی متولدین مرداد هم به گرد او نمی رسد و همیشه مایل است که از مهمانان خود به طرز شاهانه پذیرایی کند . خوشبینی و حس رفاقت شدیدی که در نهاد او وجود دارد ، موجب می گردد که هر کس پا به خانه وی می گذارد ، خود را در منزل خویش احساس کن .

    اگر در جستجوی کلماتی همچون طالع بینی هندی زن متولد آذر، طالع بینی خورشیدی زن متولد آذر و یا زن متولد آذر چه مردی را دوست دارد می‌گردید، این مقاله از سایت عروسکو یک مقاله کامل و جامع در زمینه طالع بینی‌‌‌‌های هندی، خورشیدی و چینی است که توصیه می‌کنیم تا آخر این مطلب ما را همراهی کنید.

     

    زن متولد آذر از آن دسته زن ها نیست که همیشه بر طبق سلیقه و میل شما حرف بزند، وی اغلب اوقات ممکن است با حرف‌‌‌‌های بی پرده و صریح همچنینی پرسش‌‌‌‌های نابجای خود شما را برنجاند ولی گاهی اوقات هم جملات زیبا و دلنشینی را به زبان می‌آورد که از شنیدن آن جملات می‌خواهید پرواز کنید. شما پیش او می‌مانید و مدت‌‌‌‌های طولانی در کنارش خواهید بود، زیرا این دختر متولد آذر با آن ملاحت و جذابیت خاص خویش شما را اسیر خود کرده است او دنیا را همانگونه که هست می‌بیند حتی در مواقعی که آن عینک دودی دسته صورتی را به چشم می‌زند. به هر حال باید بپذیرید که این همه استعداد خاصی که می‌خواهید او دارد و همه ی آدم ها این توانایی را نداشته که همه چیز را واضح و منطقی ببینند و باز هم با خوشبینی بگویند که اوضاع بهتر خواهد شد. یا آدمها را همان گونه که هستند بپذیرند.

     

    دختران متولد آذر همیشه بدون هیچ دلیل و منطقی خوش بین هستند، شاید هم شانس آوردید که با او آشنا شدید، دختران متولد آذر هرگز به شما دروغ نمی‌گوید، خشم دختران متولد آذر همه جا معروف است زن متولد آذر احتمالا تنها زندگی خواهد کرد چون همواره مستقل است. اصولا زن یا مرد متولد آذر علاقه چندانی به پیوند زناشویی و تشکیل خانواده ندارند، شاید هم به همین خاطر است که زیاد سفر می‌کنند و خیلی کم پیش خانواده خود هستند، آنها حالت بی قراری دارند و حتی وقتی که با دوستان و آشنایان خود به سینما یا تفریحی میروند دائم در اضطراب هستند و تغییر مکان می‌دهند، نمی‌خواهم شما را بترسانم ولی دختر آذری را می‌شناختم که آنقدر از مسائل خانوادگی بی خبر بود که در موقع رفتن به ماه عسل با شوهرش، از نامزد قبلی خود نیز دعوت کرد که با آنها همراه شود، چرا اینجوری به او نگاه می‌کنید مگر کار خطایی کرده است؟!

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

     

    موضوع دیگری هست که اگر آن را به خاطر نسپارید رابطه دوستی تان با او دوام نخواهد داشت و آن موضوع این است که هرگز نباید به او دستور بدهید، سعی کنید خواسته‌‌‌‌های خود را به شکل خواهش و تمنا از او بخواهید، او خیلی مایل است که مورد حمایت قرار بگیرد و او دوست ندارد فرمان بشنود، حتی مادرش هم چنین جراتی نداشته است. اینجا متوجه می‌شوید که زن متولد آذر چه مردی را دوست دارد، او ذات عجیبی دارد با وجود آنکه از فرمانبری بدش می‌آید بخصوص اگر در حضور جمع باشد ولی هنگامی که می‌خواهد قاطعیت خود را نشان دهید و جدی باشید با همه توانتان قاطع باشید. اگر گاهی اوقات زیاده روی کرد و پایش را از محدوده اش خارج گذاشت یا اگر زبان تند و تیز خود را بیش از حد به کار گرفت، یا به شکلی خشم شما را بر انگیخت آنگاه بهتر است کمی زور و خشونت نشان اش دهید، تا سر جای خود بنشینند، اگر احساس کند که جدی هستید به گونه ای عجیب آرام می‌شود.

     

    زن متولد آذر در طالع بینی خورشیدی اصلا دوست ندارد ک فردیت خود را در مقابل یک مرد از دست بدهد ولی دلش می‌خواهد بداند که شما او را به عنوان یک زن پذیرفته اید، در طالع بینی هندی زن متولد آذر با مردها رک و صریح است اگر شما یکی از آن مردهایی هستید که به دنبال همسری خجالتی و کم رو می‌گردید بهتر است او را فراموش کنید، صراحت لهجه ی او منجر به سوء تفاهم می‌شود و کشمکش‌‌‌‌های سنگینی را به همراه دارد و احساسات را جریحه دار می‌کند، شاید موقع جدایی گریه سر دهند ولی وقتی دوستانش راجع به موضوع جدایی از او سوال کنند، زیرکانه جواب می‌دهد آن رابطه فقط برای وقت گذرانی و سرگرمی بود، در صورتی که شب ها از گریه بالش خود را خیس می‌کنند و دائم از خود می‌پرسند که چه چیزی باعث بهم خوردن رابطه اش شده است، وقتی که صداقت متولد آذر زیر سوال می‌رود دچار خشم و نفرت می‌شود،

     

    زن متولد آذر در ارتباط با مردها خیلی راحت و صمیمی است و چون خود را با آنها برابر می‌بیند، ممکن است خیلی از رفتار‌‌‌‌های مردها را تقلید کند، مثلا بلوز‌‌‌‌های همسرش را به تن می‌کند، اگر به ورزش و تفریح و گردش علاقه مند باشد (اغلب دختران آذر ماهی این طور هستند) آنگاه ممکن است به سختی قادر باشد او را از پسرها تشخیص دهید، البته طبیعت آنها مثل مردها نیست و خصوصیاتی در آنها هست که حتی وقتی لباس شما را می‌پوشند باز هم متفاوت به نظر می‌رسند، آنها قادر اند ظریف ترین و زنانه ترین رفتارها را از خود بروز دهند، زن متولد آذر بسیار صادق و روراست است و از فریب کاری و دروغ گویی بدش می‌آید و به همین دلیل ممکن است به آبرو و حیثیت اجتماعی خود آنطور که دیگران انتظار دارند چندان اهمیت ندهد، اما این دلیل نمی‌شود که فکر کنید او انسان جلف یا سبک سری است، واقعیت این است که او ذاتا یک کودک ساده دل است و به همه چیز و همه کس اعتماد می‌کند، نکته دیگری که باید در موردش به خاطر بسپاریم این است که او کمی شلخته و بی نظم است، خوش رویی و طبیعت شاد و پر نشاط متولدین آذر می‌تواند سخت ترین آدم ها را نرم کند، زن متولد آذر نمونه بسیار پر اشتها و پر خور است او عاشق غذا‌‌‌‌های خوب و لباس‌‌‌‌های زیبا است. او بسیار سخاوتمند و دست و دلباز است، دختر متولد آذر ممکن است در زمینه نمایش و سینما و تئاتر فعالیت داشته باشد زیرا آنها عاشق شهرت و معروفیت هستند. عشق به سفر همیشه روحیه تنوع طلب او را ارضا می‌کند بنابر این تا حد ممکن او را در سفرهایش همراهی کنید در غیر این صورت به او اعتماد کنید و بگذارید تنها به سفر برود، دختر متولد آذر در زمینه خانه داری چندان مستعد نیست و بهتر است در این مورد کمی صبر و تحمل داشته باشید او از گرد گیری و شست شوی بدش می‌آید و به همان سرعتی که رخت خوابش را مرتب می‌کند به همان سرعت آنرا بهم میریزد، البته اگر خانه متعلق به خودش باشد موضوع کمی فرق می‌کند و این تنفر را فراموش می‌کند و خانه خود را تمیز و مرتب نگه می‌دارد.

  • چگونه با مرد خود صحبت کنیم
  •  

    زن متولد آذر در طالع بینی خورشیدی و هندی، بد خلقی هایش خیلی ترسناک است ولی خیلی کم دچار این حالت می‌شود و آنقدر زود گذر است که اصلا متوجه آن نمی‌شوید، فرزندان متولد آذر علاقه شدیدی به او خواهند داشت، زیرا او همبازی آنها می‌شود و برایش یک سیرک واقعی راه می‌اندازد در مورد پوشاک بچه ها زیاد وسواس نشان نمی‌دهد ولی آنها باید سر و وضع مرتبی داشته باشند، زن متولد آذر خیلی مهمان دوست است و هیچ کس نمی‌تواند به اندازه او با میهمان مهربان باشد و از او پذیرایی کند، دختر متولد آذر بسیار آرمان گرا و رویا پرداز است.

     

    در آخر … احتمالا رازی را که می‌خواهم برایتان فاش کنم، هرگز برای شما نگفته است…

     

    ” او سال ها پیش که دختر بچه ای بیش نبود، عاشق شما شده بود و آرزو می‌کرد که قلب صادق او را صاحب شوید خیلی وقت ها فکر می‌کرد شما را پیدا کرده ولی هربار مایوس و نا امید می‌شد بالاخره هنگامی که آمدید متوجه شد همان کسی هستید که همیشه در رویا‌‌‌‌های خود می‌دیده است. “

    می توان گفت زن متولد آذر ماه اهل منطق و واقعیات، مهمان دوست ، بی ریا و پول خرج کن و بی نظم و انضباط ، راست گو اما بد زبان و درشت گو است . اگر حسود و بدکینه هستید، هرگز با دختر متولد آذر ازدواج نکنید . شاید بهترین توصیف زن متولد آذر این باشد که بگوییم او زنی نیست که انتظار داشته باشید مطابق میل شما حرف بزند و چه بسا که گاه و بیگاه از لحن نیشدار او آزرده خاطر می شوید و در مقابل هر چند گاه یکبار آنچنان جملات زیبا و دل انگیز از دهان او خارج می شود که شما با شنیدن این جملات ، روزگار را به خوشی طی خواهید کرد . زبان زن متولد آذر نیشدار و پرکنایه است اما قلبش پاک و صمیمی و بی ریا است .

    زن متولد آذر دنیا را درست به همان صورتی که هست می بیند و در دیدگاه زندگی اهل واقعیت و منطق است . به ندرت اتفاق می افتد که زنی مانند یک متولد ماه آذر وقایع و رویدادهای زندگی را چنان دقیق و مستدل و منطقی توجیه کند و از خوبیها برای خوشبین شدن به آینده بهره گیری نماید و بدی ها را هم به عنوان یک واقعیت غیر قابل انکار بپذیرد .

    قاطعیت او در گفتارش خیلی زود نظر شما را جلب می کند، اگر روزی به شما گفت پولی که برای مخارج خانه می دهید دیگر کافی نیست و باید مقداری به آن بیفزایید، یقین داشته باشید که راست می گوید . اما به طور مسلم می توان انتظار داشت که او پس از درخواست اضافه خرج بلافاصله اضافه می کند که اما لازم نیست که با جان کندن سعی کنی پولدار شوی چون پول زیاد انسان را خودخواه می کند.

    این زن هرگز به شما دروغ نخواهد گفت و در این کار آنچنان تعصبی از خود نشان می دهد که شما گاهی آرزو می کنید ای کاش گاهی دروغ می گفت و لی زبانی این چنین تلخ و درشت گو نداشت.زن کماندار شدیدا عاشق استدلال و خود مختاری است و به همین دلیل اغلب اوقات زندگی مجردی را بر ازدواج ترجیح می دهد .

    وقتی هم که دختر خانه است ، با بقیه اعضای خانواده زیاد گفتگو نمی کند و به این دلیل معمولا رابطه ای سرد و مجزا با بقیه دارد ، عاشق مسافرت است و از هر موقعیتی برای انجام این کار استفاده می کند ، و اگر نتواند به مسافرت برود، ناآرامی خویش را با رفتن به سینما و گردش با دوستان ارضا می کند . اگر می خواهید با همسر متولد آذر خود زندگی آرامی داشته باشید ، هرگز به وی دستور ندهید که چنین و چنان بگن ، بلکه خواسته های خویش را در قالب جملاتی که جنبه درخواست دارند بیان نمایید و یقیین داشته باشید که هرگز با خواسته ای انجام نشده مواجه نخواهید شد .

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    او اگر چه مثل هر زن دیگری مایل است که تحت الحمایه باشد ، اما از دستور شنیدن و فرمان بردن سخت بیزار است . شما می توانید از پدر و مادر وی سؤال کنید ، آنها هم به شما خواهند گفت که از کودکی این چنین بوده است . در این زمینه نکته ظریفی وجود دارد که ذکر آن ضروری است و آن این است که اگر چه نمی خواهد کسی ، مخصوصا در مقابل دیگران برای او « آقا بالاسری » بکند اما وقتی دیدید و احساس کردید که دارد ثابت قدمی شما را آزمایش می کند ، چه او خیلی بیشتر از آنچه که از دستور شنیدن بیزار است ، از مردی که ضعیف نشان می دهد تنفر دارد ، به این دلیل اگر روزی دیدید که پرچم استقلال را بیش از حد برافراشته ، او را سر جای خودش بنشاند.

    زن متولد آذر کسی نیست که حاضر باشد به خاطر هیچ مردی تک روی خود را کنار بگذارد اما در عین حال خواهان آن است که شوهرش همیشه او را یک دختر هفده هیجده ساله تصور کند . یکی از اشتباهاتی که از زن متولد آذر در سال های قبل از ازدواج سر می زند این است که دوستی و عشق را به شدت با هم مخلوط می کند و این امر موجب پیدایش نوعی سرگردانی در قضاوت اطافیان نسبت به او می گردد .

    اگر شما از زمره مردانی هستید که طالب یک زن کاملا محجوب و پر از شرم و آرزو می باشید ، بهتر است از همین الان به فکر زن دیگری ، که متولد آذر نباشد باشید، چه دختری که در ماه آذر متولد شده است ، تفاوت چنانی بین مرد و زن احساس نمی کند . او زن تو سری خور نیست و از ابتدای بلوغ و جوانی بهره وری از شادی های زندگی را حق خود می داند و به عشق با چشمی شاعرانه نگاه می کند که لازمه یک زندگی گرم و پر حرارت است .چه دختر باشد و چه زن شوهردار، شیوه تلخ و شیرین سخن گفتن او اغلب موجب بروز سوء تفاهمات و گفت و گوهایی می گردد که ممکن است به جاهای تاریک هم بکشد ، و شما می بینید که او با یک روحیه بسیار قوی با یک چنین رویدادهایی مواجه می گردد تا جایی که امر به شما و دیگران مشتبه می شود که آیا حرف های دیروز او ، موجب برپا شدن این بگو مگوها گردیده است ، جدی بوده یا شوخی ؟ یک چنین عکس القملی خاص کسانی است که بزرگترین سیاره منظومه شمسی یعنی مشتری حاکم بر رفتار و کردار آنهاست.درشت گویی او نباید سبب شود که شما تصور کنید که اهل دعوا و مرافعه است ، او نیز به اندازه هر زن دیگری ، از ایجاد دلخوری ها و نزاع های خانودگی بیزار است.

    از خود می پرسد که چرا « درشت گویی » و بد زبانی او موجب بروز این اوقات تلخی ها شده است. البته او هرگز نمی تواند دلیل اصلی این پرخاش های زبانی را پیدا کند زیرا که طبیعت و نهاد غیر ارادی او طراح این رفتار تند و خشن است. از آنجا که در زندگی کمال صداقت را دارد، از اینکه مورد شک و تردید قرار بگیرد ، به شدت ناراحت و عصبانی می شود. اگر او را پای تلفن مشغول صحبت دیدید و گفت که طرف صحبت مردی است که برایش گرفتاری پیش آمده است ، فورا نپرسید این مرد کیست و چه رابطه ای با او دارد .

    همین دو جمله می تودند طوفان وحشتناکی به پا کند زیرا این« مرد» ممکن است برادر شما یا برادر خودش بوده باشد. او نه تنها خود را مکلف به دادن توضیح حس نمی کند ، بلکه معتقد است که شما « باید» به او اعتماد کامل داشته باشید زیرا او « واقعا » در زندگی با شما رک و راست و صادق است و هرگز اهل فریب و توطئه و خیانت نیست.قبل از نشستن بر سر سفره عقد زندگی را بسیار سرسری می گیرد، و به این دلیل از بین پسرهایی که در اطراف او هستند ، هیچکدام نمی توانند تصمیم بگیرند و برای خواستگاری قدم پیش بگذارند . رفتار او با همه یکسان و تا حدودی سطحی و دور از جنبه های جدی است . روی هم رفته تاکتیک شوهریابی دختر متولد آذر زیرکانه نیست و این ضعف حتی در آیین دوست یابی او نیز به چشم می خورد .

  • چطوری به وان ترکیه برویم
  • به همین جهت دختر متولد آذر شانس بی شوهر ماندیشان زیاد است مگر انکه اطرافیان به او کمک کنند و موجبات سر سفره عقد نشستن را برایش فراهم کنند.یک دیگر از علل بی شوهر ماندن این دختر این است که همانند مرد متولد این ماه ، انکی از ازدواج واهمه دارد، و به این دلیل اگر واقعا یک چنین دختری را دوست دارید و می خواهید او را وادار به قبول همسری خود کنید، باید طبق یک نقشه زیرکانه از زندگی زناشویی و زیبایی های آن یک تصویر دوست داشتنی به وی نشان بدهید و ترس های او را از میان بردارید.زن متولد آذر عاشق ورزش و این قبیل کارها است . از آنجا که بین خود و پسرها کوچکترین تفاوتی احساس نمی کند، و مثل آنها لباس می پوشد و حرکات و رفتاری مشابه ایشان دارد، گاه این توهم برای شما به وجود می آید که آیا پس از ازدواج می تواند در قالب یک زن خانه دار قرار بگیرد یا نه ؟

    برای او دنیا به این صورت است که اگر پسری می تواند یک هفته به ییلاق برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا برود و چادر بزند و یا ساعت دو بعد از نصف شب به منزل برگردد ، هیچ دلیلی ندارد که او هم نتواند این کارها را بکند و یقینا یک چنین اعمالی دلیل بر انحراف اخلاقی او محسوب نمیگردد و نباید پشت سر او غیبت و پچ پچ راه انداخت که مثلا هوسباز است. طبیعی است یک چنین طرز تفکری از جانب یک دختر با آنچه جامعه قبول دارد ، مغایر می باشد ، اما او کسی نیست که طرز قضاوت جامعه برایش خیلی اهمیت داشته باشد. او تحت تأثیر ستاره مشتری از استقلال و آزادی های خود حداکثر استفاده را می کند و به حرف مردم چندان توجهی ندارد .به رغم داشتن یک چنین رفتار و طرز تفکری ، قلب زن متولد آذر درست شبیه به قلب یک کودک ساده و صمیمی است . وقتی پای دل به میان می آید، دیگر از هوشمندی و منطق در رفتار او اثری به چشم نمی خودرد . پس مغز او متفکر و منطقی است ، قلبش بی دفاع و احساساتی و زود تسلیم است .

    به همین دلیل در زندگی او ماجراهای عاشقانه و شکست خورده بسیار می توان یافت و باز به همین دلیل بسیارند دختران متولد آذر که سریعا فریب چرب زبانی های مردان گرگ صفت را خودرده اند و از این بابت قلبی شکسته و فریب خورده دارند . زن متولد آذر بسیار خوش اشتها است و علاقه ای خاص به غذاهای خوب دارد. کمااینکه وقتی به مسافرت می رود، همیشه سعی می کند بلیط درجه یک مسافرت بخرد . به پول ، به خاطر خود آن ، علاقه ای نشان نمی دهد و آن را وسیله رفاه زندگی می داند و به این ترتیب اغلب مردانی که با دختر متولد آذر ازدواج می کنند ، مجبور هستند مدتی از وقت خود را صرف این بکنند که به وی یاد بدهند پول چه ارزشی دارد و چگونه باید آن را خرج کند . با توجه به این امر اگر می خواهید با یک چنین دختری ازدواج کنید و جنبه حسابداری و رسیدگی به دخل و خرج را هیچگاه به عهده او محول نکنید .

    در بین ستارگان سینما و هنر پیشگان تأتر ، درصد متولدین آذر از همه بیشتر است زیرا برای بسیاری از زنان کاماندار نور پروژکتورهای فیلم برداری درخشنده تر از برق هر نوع جواهری ، و صدای کف زدن های تماشاچیان دل انگیزتر از هر نوع زمزمه عاشقانه ای است ، پس تعجب نکنید اگر او کار هنری خود را حتی به زندگی زناشوئی ترجیح دهد .

    چنین زنی بیشتر اهل شکار افتخارات و شهرت است تا اهل شکار پول و مادیات و از نظر خانه داری و انجام کارهای منزل باید گفت که خدا به شما صبر جمیل عطا کند. زنی که در ماه آذر متولد شده است، اصولا با این قبیل کارها میانه خوشی ندارد و به قول معروف وقتی به فکر جمع کردن رختخواب می افتد ، بلافاصله به خود می گوید چه فایده دارد ، چند ساعت دیگر باید آن را پهن کنم، پس چرا اصلا جمعش کنم. داشتن یک چنین خصوصیاتی بالطبع موجب آن می شود که کودکان او خیلی خوب به انجام دادن کارهای منزل وارد بشوند زیرا برغم یک چنین تنبلی از درهم برهمی و کثافت خوشش نمی آید و چون خودش حوصله جمع و جور کردن و تمیز کردن خانه را ندارد، بچه ها و آقا را به کار خانه داری وادار می کند . در مورد آشپزی هم وضع او فرق زیادی با خانه داری ندارد . حقیقت این است که در این مورد نمی توان یک حکم کلی صادر کرد . اگر امروز غذایی را که جلوی شما می گذارد ، واقعا لذیذ است ، هیچ دلیل نمی شود که فردا یا پس فردا هم دست پختش خوردنی باشد . از زبان تند و تیز او به هیچ وجه غافل نشوید.

    اگر ناراحت و عصبانی بشود، مطالبی را بر زبان می آورد که مو بر اندام شما راست خواهد شد . اما این را هم بگویم که منظور واقعی او همان چیزی نیست که بر زبان می آورد و به قول معروف حتی قبل از آنکه حرفش تمام بشود ، آن را فراموش می کند و به این دلیل انتقام جویی بعدی شما به کلی برایش بدوی مفهوم خواهد بود . او زنی نیست که به درد آدمهای خیالاتی و یا کینه توز و حسود بخورد. اگر کینه ای و بداخلاق و خیالاتی هستید ، هرگز با زن متولد آذر ازدواج نکنید . مادر متولد آذر بیش از هر مادر دیگری مورد علاقه بچه های خود قرار می گیرد.

    چه علاوه بر وظیفه مادری، همبازی و دوست ایشان نیز خواهد بود. به احتمال قوی بچه داری تنها موضوعی است که این زن نسبت به آن مسئولیت کامل احساس می کند و مسئولیت خود را هم به بهترین وجه ممکن انجام می دهد. بچه ها از خوشبینی ذاتی و فراوان مادر خود تا حد امکان استفاده می کنند و در سنین بالاتر آنها او را بهترین خواهر دنیای خود می دانند .

    مادر متولد آذر در چشم و قلب فرزندانش یک مادر قابل ستایش است . از نظر مهمانداری و پذیرایی و دست و دلبازی حتی متولدین مرداد هم به گرد او نمی رسد و همیشه مایل است که از مهمانان خود به طرز شاهانه پذیرایی کند . خوشبینی و حس رفاقت شدیدی که در نهاد او وجود دارد ، موجب می گردد که هر کس پا به خانه وی می گذارد ، خود را در منزل خویش احساس کن

    همه چیز دربازه زن متولد آذر ماه:

    زن متولد آذر ماه با بیراهه رفتن و لقمه را دور سر پیچاندن هیچ میانه ای ندارد. او کوتاه ترین راه تا مقصد را، راه مستقیم میداند. از آنجایی که مقاومت و پایمردی یکی از صفات بارز اوست، گاه واکنش هایی از خود بروز می دهد که همگان – بویژه مردان – را آشفته می سازد. کسانی که این زن را می شناسند تایید می کنند که او قادر به تسخیر هر قلبی هست.

    زن متولد آذر به شدت خوشبین است اما بدبینی هایش به دلایل منطقی – و نه دروغ که از آن بیزار است – اتکاء دارد. تعلقات خویشاوندی از نظر او به اندازه پیوند و تعلقات روحی اهمیت و اعتبار ندارد. او از سن کم برای استقلال یافتن از خانواده و تحقق بخشیدن به اهدافش تلاش می کند. از قید و بندها و تحت فشار قرار گرفتن بیزاراست و اگر لازم باشد بدون هیچ تعارفی در مقابل قید و بندهای اضافی خواهد ایستاد.

    زن متولد آذر ماه از مردان ضعیف و بی اراده کراهت دارد. با این حال حاضر به ذوب شدن در شخصیت مرد محبوب خویش نیست. صداقتش خالی از خشونت نیست. اما او حق را به جانب خود می داند و با کی از قیل و قال ها ندارد.
    او عشق و محبت شدید را شرط ازدواج می داند. دوست می دارد که پا جای پای همسر خویش بگذارد. حتی گاه لباس های او را به تن می کند اما شخصیت او کاملا زنانه باقی خواهد ماند. کسانی که او را به خوبی می شناسند می دانند که او به سرعت در هم می شکند. در برخورد با مسائل عاطفی، اشک از چشمانش سرازیر می شود. رفتاری معصومانه – چونان کودکان – دارد. وقتی مضطرب و آشفته است، هنگام راه رفتن نیز سکندری می خورد!

    زن متولد آذر، خوش اشتهاست، لباس فاخر و سفر را دوست می دارد. اگرچه اشتغال در خارج از خانه را به کار در منزل ترجیح می دهد اما کدبانو و میهماندار قابلی به شمار می آید. او هیچگاه بین میهمانان خود از لحاظ سطح اجتماعی، تفاوتی قائل نمی شود. اگر مورد بی احترامی قرار گیرد، زبانش همچون تیغ شمشیر از نیام بر می آید. اما خوشبختانه براحتی گذشت می کند و لغزش ها را نادیده می انگارد. به همین دلیل است که در قلب او جایی برای کینه و نفرت طولانی وجود ندارد.
    از نظر او ثروت فقط وسیله ای برای رسیدن به اهداف دیگر است. مثلا شهرت، رفاه و … فرزندانش او را تا حد پرستش دوست می دارند. آنان در کنار او چنان دلشادند که گویی به تماشای سیرک رفته اند! فرزندانش با او رفتاری همانند خواهر دارند. از او صداقت، شادابی و پایمردی را می آموزند اما گاه از رک گویی او دلتنگ و آزرده می شوند.

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    شریک زندگی زنی که در ماه آذر به دنیا آمده است، از عشق، اعتماد، وفاداری کامل و بدون قید و شرط او برخوردار خواهد شد و کافی است کمی آزادی و استقلال به او عطا شود. زن متولد آذر علاوه بر این محاسن، از روحی لطیف که لبخند و شادی را به چهره انسان ها هدیه می دهد برخوردار است.

    […] همچنین بخوانید: خصوصیات زن متولد آذر ماه از دید روانشناسی […]

    ممنون

    خواهش می‌کنم. ????????????

    خیلی عالی بود.دقیقا درست بود.

    خیلی ممنون. ????????????

  • داستان نویسی زنان ایران
  • چقدر کوتاهه ???? عاالی بود ولی کاش بیشتر نوشته بودید

    چشم. این مطلب رو به روز می‌کنیم.

    یه چیزی که باید مینوشتین این بود که یک زن آذر ماهی به هیچکی تکیه نمیکنه و همه ی ناراحتی هاش رو میریزه داخل خودش و یک فرد بسیارر شکننده هست و بهتره که باهاشون مهربون باشیم . ما داخل خانواده مون خیلی آذر ماهی داریم متفاوتن ولی همشون همینن حتی داخل مدرسه ام هم خیلی آذر نداریم ولی همشون همینجوری ان

    کپی مطالب وبسایت فیدیا با ذکر نام فیدیا و درج لینک مستقیم به مطلب بلامانع است.

    طالع‌بینی (Divination) به معنای پیشگویی آینده، از طریق مشاهده حرکات خورشید، ماه، سیارات و ستارگان می‌باشد. علم طالع بینی به معنای تعبیر و تفسیر آینده با توجه به وضعیت ستارگان و علم اختر شناسی به معنای پژوهش علمی ستارگان و علم کائنات می‌باشد. در این مطلب به بررسی خصوصیات اخلاقی زنان آذر ماهی می‌پردازیم. چنان چه با یک زن متولد آذر در ارتباط هستید پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید:

    زنان آذرماهی افرادی سرکش و پر از شور و هیجان هستند. این افراد به راحتی احساسات خود را ابراز می‌کنند و هیچ ترسی از این کار ندارند. ظاهر و باطن آن‌ها کاملا با یکدیگر یکسان است و همیشه نقش خودشان را بازی می‌کنند. آن‌ها افرادی بلند پرواز هستند و همیشه آرزو‌های بزرگی در سر می‌پرورانند. به سفر و گشت و گذار علاقه زیادی دارند و بسیار مثبت اندیش هستند.

    آن‌ها هیچ گاه نمی‌توانند احساسات خود را مخفی کنند و در صورت شادی و یا ناراحتی از ظاهر آن‌ها متوجه احساسشان خواهید شد. زنان آذرماهی افرادی خونگرم، صمیمی، بی غل و غش، جسور و رک هستند. در برخورد با مشکلات کم نمی‌آورند و تلخی‌ها و مشکلات زندگی را برای خود بزرگ نمی‌کنند. تلخ زبانی ویژگی منفی متولدین این ماه می‌باشد. آن‌ها بدلیل اینکه نمی‌توانند احساسات خود را درونشان پنهان کنند، افرادی رک هستند و گاهی این رک بودن می‌تواند باعث رنجش اطرافیانشان شود.

    آن‌ها تمام تلاش خود را در تربیت فرزندان مستقل و باهوش به کار می‌گیرند. همیشه شرایط فرزندان خود را درک می‌کنند و سخت گیری بی جا نمی‌کنند. آن‌ها معمولا زنانی فمینیست و طرفدار حقوق زنان هستند و به استقلال خود در زندگی اهمیت می‌دهند. زنان آذر ماهی معمولا افراد صبوری نیستند؛ کار کردن در بیرون و معاشرت اجتماعی به آن‌ها حس خوبی می‌دهد. آذرماهی‌ها معمولا افرادی خوش گذران هستند و همیشه به دنبال شریکی هستند که مانند خودشان به سفر علاقمند باشد. اهل پول جمع کردن نیستند و معتقدند که از پول باید برای رفاه خود استفاده کنند. آن‌ها افرادی خوشرو، باوقار، پاکدامن و چالاک می‌باشند.

    خصوصیات دختر متولد آذر ماه

    طالع بینی ازدواج زن متولد آذر با ماه‌های دیگر:

    آذر با فروردین: (بسیار خوب) اختلاف کمی دارند. زن آذرماهی سرکش است و به دنبال هیجان و این ممکن است برای مرد فروردینی قابل قبول نباشد.آذر با اردیبهشت: (متوسط) زن آذرماهی بیشتر دوست دارد تا وقت خود را بیرون از خانه بگذراند و این ویژگی ممکن است آن‌ها را دچار مشکل کند. آذر با خرداد: (بسیار خوب) سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک، هردو به شدت اجتماعی هستند.

    آذر با تیر: (بد) مرد تیرماهی همیشه سعی بر پس انداز کردن دارد، اما زن آذر ماهی در لحظه زندگی می‌کند و می‌خواهد همیشه هرچه را که دوست دارد در لحظه فراهم ببیند.

    آذر با مرداد: (متوسط) زن آذر ماهی به دنبال مستقل بودن است، اما مرد مردادی می‌خواهد خودش رهبر خانواده‌ی خودش باشد.

    آذر با شهریور: (بد) درایجاد نظم و انضباط دچار مشکل هستند. مرد شهریوری به دنبال تایید و ستایش است، اما زن آذرماهی بسیار در بیان حرف‌های خود تند است و این موضوع ممکن است مشکل ایجاد کند.

    آذر با مهر: (بسیار خوب) هر دو دارای خصیصه‌هایی مثل محبت درستکاری و مسئولیت پذیری می‌باشند.

  • چگونه شراب انگور قرمز درست کنم
  • آذر با آبان: (متوسط) مرد آبان ماهی به دنبال رهبری است و زن آذرماهی این ویژگی را قبول نمی‌کند. درشت گویی زن آذر ماهی نیز ممکن است برای مرد آبان ماهی مورد قبول نباشد.

    آذر با آذر: (بسیار خوب) پیوندی بسیار خوب توام با سعادت و خوشبختی.

    آذر با دی: (متوسط) مرد دی ماهی بیشترین نظم را از همسر خود می‌خواهد و این موضوع ممکن است در آینده ایجاد مشکل کند.

    آذر با بهمن: (بسیار خوب) بدلیل مثبت گرایی هر دو موفق خواهند بود.

    آذر با اسفند: (متوسط) صراحت کلام هردوی آن‌ها می‌تواند دلیلی برای تغییر و پیشرفت رابطه شان باشد.

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *