فال خرداد ماهی ها

فال خرداد ماهی ها

فال روزانه و ماه تولد برای متولدین خرداد

فال متولدین خرداد را در ادامه ی مطلب هم بر اساس فال حافظ و هم براساس تعیین فال از صور فلکی برای شما آورده ایم. برای دیدن فال ابجد ماه تولد و همچنین فال موفقیت متولدین خرداد بر روی دکمه مورد نظر در داخل همین مطلب کلیک کنید.

متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند. اینان اغلب افرادی صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را می‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ می‎شوند.

معمولاً به یاد خدا هستند و از پدر و مادر خیر و نفع می‎برند. اینان اغلب در سینه، پشت یا چهره نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند. عموماً از راه تجارت یا کشاورزی، پول خوبی به دست می‎آورند.

فال خرداد ماهی ها

برخی سفرهای طولانی در طالع دارند که از آن سود خواهند برد. عموماً از مادرانی خوب متولد می‎شوند. روزی حلال نصیبشان می‎شود. اینان عموماً طبعی سرد و تر دارند.

حدود دوازده سالگی با خطری مواجه می‎شوند. اغلب در سن چهل سالگی به رفاه می‎رسند. روزهای یکشنبه و پنجشنبه، برای آنان خوش یمن است. در طالع اغلب اینان دو زن دیده می‎شود که از آنها خیر و نفع می‎برند.

متولدین زن این ماه عموماً سفید و سرخرو و خوش قد و بالا و شوهر دوست می‎باشند.

اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زودرنج می‎باشند. این زنان اغلب میک اندیش بوده و بهدوستان و خویشان نکی می‎کنند. از حرافی و شوخی‎های بی‎مورد پرهیز می‎کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‎باشند.

این زنان اغلب از درد شکم رنج می‎برند که علت آن معمولاً از سردی و خشکی است. مصرف کوبیده سنبل خطایی همراه با زیره و قرنفل، در ناشتا به اندازه یک قاشق چاپخوری، برای آنان مفید می‎باشد.

اغلب این افراد خال یا نشانی بر سینه دارند، که نشان از اقبال آنهاست. اینان در اوایل زندگی رنج بسیار می‎بینند، اما عاقبت به خیر می‎شوند. باید غیبت را ترک کنند و از خدا غافل نشوند. زیرا اغلب از دست و زبان خودشان در رنج و عذاب هستند.

  • داستان کودکانه
  • متولدین زن این ماه مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهند داشت. لباس‎های آبی و همچنین انگشتر الوان و انگشتر زمرد برای این زنان مناسب خواهد بود.

    طالع بینی ازدواج برج جوزا پیش بینی می کند که برای زوج های متاهل، هیچ اختلال عمده ای که ذهن شما را اشغال کند، وجود نخواهد داشت. اما باید مواظب باشید که کج ‌خلقی نکنید، هماهنگی در خانه برای آرامش ذهن ضروری است.

    مهم است به یاد داشته باشید که هر کسی حق نظر دادن دارد. با توجه به طالع بینی ازدواج متولدین خرداد، ممکن است شما اغلب خودتان را در وضعیت دشواری در ازدواج پیدا کنید.

    با این حال، این کار عاقلانه است که کینه به دل نگیرید. همچنین خلق و خوی همسر یا نامزد شما ممکن است دلیل نگرانی تان باشد. یک اختلاف عقیده می ‌تواند منجر به شرایطی ناراحت کننده شود. پس به یاد داشته باشید که هوشمندانه ارتباط برقرار کنید.

    عصبانیت خود را کنار بگذارید و سعی کنید رابطه تان را همیشه مثبت نگه دارید. و به خاطر داشته باشید که هیچ چیز تا ابد دوام نمی ‌آورد.

    به طور کلی مطابق با یافته ‌های طالع بینانه برای متولدین برج جوزا در سال 1399، به نظر می ‌رسد که ابر شادی در طول سال همراه شما خواهد بود و شما را از بارش های شادی بخشش بهره مند خواهد کرد.

    آلامتو به صورت روزانه فال روز تولد شما را راس ساعت 15:00 روز قبل قرار میدهد و شما می توانید هر روز با مراجعه به این صفحه از اوضاع طالع بینی فردای خودتان آگاه شوید.

    فال خرداد ماهی ها

    بهترین طالع بینی ویژه متولدین خرداد ماه را دراین پست بخوانید…( خصوصیات متولدین خرداد ماه و شخصیت متولدین هر ماه را بخوانید)

     

    فال خرداد ماهی ها

    او یک انسان شریف، یکرنگ، صادق و با فریبکاری بیگانه است. تیزهوشی و قریحه هنری‌اش از ویژگی‌های بارز ان ها محسوب می شود. علاوه بر اینها او عاشق مردم است و از صحبت و گفت‌وگو با دیگران بسیار لذت می برد.

     

    فال خرداد ماهی ها

    به همین خاطر در مهمانی‌ها همواره شمع محفل هستند و با شوخی‌هایش توجه همه ی ی را جلب می‌کند. جمیع این صفات دست بـه دست هم داده تا او یک مرد جذاب و دلنشین برای دیدار اول باشد!

     از کار طولانی خسته میشود، عاشق شطرنج، زود جوش، دریک جا بند نمیشود، نرم و غیرمستقیم حرف می زند، قابل انعطاف، عاشق مطالعه، عاشق جمع مردم، رنگارنگ، دارای قوّه تخیّل زیاد، خوش سر و زبان، ماجراجو و بی ثبات، شیک پوش، غیر حسود، گاهی شاد و گاهی غمگین، گاهی پر حرف و گاهی خاموش، نکته سنج، اهل هنر، خواهان وفاداری، کم حرف، آب زیر کاه، اهل رفت و آمد، رویائی، بیقرار، اصلاْ رویش حساب نکنید، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد، با انصاف، بدقول، اهل زخم زبان، گاهی لجباز، عاشق غذا‌های‌ تند اهل تنّوع، واقعاْ باهوش، سریع الانتقال، متلّون المزاج، غیر پایدار، عاشق کار‌های‌ فکری، کنجکاو، پرانرژی، دارای شخصیّت دوتایی، بی ثبات، دمدمی مزاج، هرگز کار را تمام نمیکند، عاشق مسافرت، معاشرتی، سر بـه هوا، زرنگ، قابل تطبیق با هر محیط، پی بـه اسرار میبرد، نا آرام، در جستجوی مطالب جدید، واقعاْ با سلیقه، ماهر، دارای قدرت فکری زیاد، آدم شناس، عاشق برنامه‌های‌ کوتاه مدت، منطقی، عاشق حرکت، متنفّر از تقلّب، عاشق کامپیوتر.

     

  • معنی کلمه ی عربی لیت به فارسی
  • حتما بخوانید:  خصوصیات شخصیت خرداد ماه | متولدین خرداد | متولد خرداد | فال خرداد

     

    فال خرداد ماهی ها

    سیّاره: عطارد
    فلّز وجود: جیوه
    شخصیّت: راوی
    رنگ محبوب: زرد و سبز
    فعّال و پیشگام
    متفکّر
    ارتباط برقرارکننده ایده آلیست

    خرداد یعنی کودک طبیعت
    نماد: دوپیکر
    عنصر وجود: هوا
    شعار: من فکر می کنم
    سنگ خوش یمن: زمّردکبود

    مردان خردادی در روابط زناشویی و رفت و آمد با زنان تنوع‌طلب و ماجراجو هستند. حال و احوال عاشقانه این مردها ثبات ندارد و معروف است که اکثرا دو زن اختیار میکنند، حتی در ماه عسل ممکن است عروس را بگذارند و بروند. خلاصه اگر با چنین مردانی می‌خواهید رفت و آمد کنید حواستان را جمع کنید.

     

    فال خرداد ماهی ها

    از طرفی دیگر شما در رابطه با چنین مردی کاملا احساس تامین شدن، خواهید کرد چون می‌دانید که هر وقت بـه او نیازمند شدید سریعا بـه کمک شما می‌شتابد. ولی این را هم بدانید که نمی‌توانید وی را یک جا نگه دارید و وقتی که او بـه جایی می‌رود واقعا معلوم نیست کی پیش شما برگردد! با این وجود ان‌ها پدر خوبی برای فرزندان خود هستند، به طوری‎‌که ممکن است فرزندان را بیش از حد لوس کنند.

     

    یک مرد خردادی خیلی ذوق و شوق دارد، عاشق هنر است و کم پیش می‌آید حسادت کند. اما در کنار این صفات خوبش بدقول بودنش تـو ذوق میزند. مرد خردادی خوش‌صحبت و مردم‌دار است. چون از تنهایی بـه شدت نفرت دارد و دوست دارد همیشه در جمع باشد. پس دوست دارد بـه مهمانی برود، مهمانی بدهد و با مردم رفت و آمد کند. علاوه بر این هم صحبت خوبی نیز هست! چون در گفت‌وگو نکته‌سنجی و ذوق بـه خرج میدهد.

     

    یک مرد خردادی بـه صد شیوه مختلف بـه نامزدش ابراز علاقه میکند. او بـه شیوه‌هایی علاقه‌اش را نشان می‌دهد که نظیرش را هیچ جای دیگر ندیدید. اما پس از یک دیدار عاشقانه، ممکن است ناگهان با نامزدش تماس گرفته و قرار ملاقات بعدی را کنسل کند. سپس در میان یک دنیا شک و نگرانی باز سر و کله‌اش پیدا شود با یک شاخه گل در دست! بـه هر حال خیلی بـه دنبال علت این رفتارهای وی نباشید.

    اگر به عنوان نامزد یک چنین مردی، صبر و حوصله بـه خرج بدهید، میتوانید بـه ادامه رابطه و حتی پیشنهاد ناگهانی ازدواج او امیدوار باشید. پیشنهادی که بعید است، رد کنید!

     

    فال خرداد ماهی ها

    بـه هر حال اگر وی را واقعا دوست داید و می‌خواهید همسرش شوید سریعا جواب مثبت بدهید چون یک وقت میبینید نظرش عوض می شود. این دوگانگی را بگذارید پای برج تولد او که نمادش دوقلو است!

     

    اصلا ین چندگانگی خلقی و روحی خرداد ماهی‌ها بخاطر این است که دوست دارند همواره مرموز جلوه کنند! حتی برای همسرشان! اما بـه چـه قیمتی؟ ان‌ها ممکن است بـه افرادی که عاشقان هستند اخم کنند یا با کسانی که قلبا از آن‌ها متنفر هستند، صمیمی شوند. از اینرو افرادی که با خرداد ماهی‌ها سر و کار دارند هیچوقت از میل باطنی و عقاید ان‌ها نسبت بـه خودشان مطمئن نیستند.

     

    برای تحت نفوذ گرفتن یک مرد خردادماهی کافی است از نظر روحی پشتیبان او باشید. نگران نباشید او اصلا مرد خودخواهی نیست و برخلاف سایر مردان، از زنان باهوش بسیار خوشش می‌آید.

     

    فال خرداد ماهی ها

    شعر «نو که اومد بـه بازار، کهنه می‌شه دل‌آزار» دقیقا اشاره بـه این افراد دارد! ان‌ها بـه سادگی دوستان قدیمی‌شان را فراموش می‌کنند. البته این کارشان از روی قدرنشناسی نیست، کلا طبیعت‌شان این شکلی است.

     

    خیلی از مردان خردادی چند بار ازدواج میکنند، ان هم در سن کم. البته این موضوع برای تمام متولیدن خرداد صدق نمی کند، ولی با اطمینان می شود گفت اگر دو همسر نداشته باشند از چیزهای دیگر مثل اتومبیل، آپارتمان، شغل، مدرک تحصیلی، حیوان خانگی، ریش تراش، سرگرمی، هدف و… دوتا دارند. دو شخصیتی بودن این افراد بر امور مالی‌شان نیز اثر می گذارد.

     

    ان‌ها گاهی بسیار دست و دلباز و گاهی بسیار خسیس هستند. البته دست و دلبازی‌شان بیشتر است چون اصلا بـه اندوختن مال علاقه ندارد. بهترین شغل برای این مردها خبرنگاری است. چون علاوه بر این‌که بـه عرضه کردن ایده‌های نو علاقه دارند قابلیت عجیبی در کسب اخبار و شایعات دارند. ان‌ها هم چنین طاقت شنیدن انتقاد بـه ویژه از رفتارهای عاشقانه خود را ندارند.

    فال خرداد ماهی ها

    زنان خردادی خوش سر و زبان، با چند شخصیت گوناگون و قوه تخیل بسیار قوی هستند. ماجراجویی کردن و بی ثباتی از ویژگی‌های بارز ان ها است. در مورد زنان خردادماهی این جمله معروف است که اگر با ان‌ها ازدواج کنید گویا یک حرم‌سرا دارید! دلیلش صفات متنوع و البته ضدونقیض این زنان است. ان‌ها گاهی فعال، گاهی بی‌تحرک، گاهی جذاب، گاهی غمگین، و خلاصه هر بار یک جور هستند!

    با این حال اگر شخصیت یک زن خردادماهی را زیر ذره‌بین ببرید میبینید که در میان این همه ی ی شخصیت متفاوت که دارد، یک موجود رمانتیک و خواستنی جلب نظر میکند که اگر کشفش کنید خوشبخت‌ترین مرد زمین میشوید. که البته کشف این موجود واقعا کار آسانی نیست و برای همین سر و کله زدن با این زن کار سختی است. یک زن متولد خرداد در دوران جوانی پر از رویاها و افکار عاشقانه است.

    فال خرداد ماهی ها

     

    او دختری‌ است دم‌دمی مزاج و بی‌ثبات که یک روز عاشق و روز بعد فارغ می شود. پس میزان دوگانگی و احساساتی بودن او بـه سنش بستگی زیادی دارد، هر چـه جوان‌تر، بدقلق‌تر! او اگر چـه ممکن است سنگدل به نظر برسد اما واقعا سرشار از احساس است. تنها راهی که بشود احساسات وی را دید ابراز احساس بـه است، ان‌ هم دو برابر میزانی که زنان دیگر را راضی میکند.

     

    بیشتر از این‌که از رفتارهای زنان خردادماهی عصبانی شوید، با ان‌ها مهربانی کنید تا اثرش را ببینید. در عین حال گاهی او را به حال خودش بگذارید.

     

    فال خرداد ماهی ها

    چون بهتر است که دوگانگی‌های وجودش را درون خودش نگهدارد و با شما شریک‌ نشود. زنان خردادماهی در شور و نشاط بخشیدن بـه یک مهمانی سوت و کور معرکه هستند. ان‌ها بـه آسانی می توانند یک مرد را از فکر گرفتاری‌های بزرگش در بیاورند.

    طبیعتا خانه‌داری صرف برای ان‌ها سخت است. چون او از یکنواختی بیزار است. با وجود این شخصیت هزاررنگ، این زن شدیدا دلش می‌خواهد که یک نفر را عاشقانه از صمیم قلب دوست داشته باشد. هرچند که این نیاز خودش را انکار میکند. مثلا می شود گفت که او عاشق بچه است! ولی ترجیح میدهد که این امر را همسرش و دیگران ندانند. همراهی این زن مثال‌زدنی است.

     

    یعنی او را با خودتان بـه هر کجا که ببرید میبینید که بـه ان جا علاقه‌مند است. از موزه بگیرید تا باشگاه مشت‌زنی! البته ساده‌لوح نباشید، او می‌خواهد از تمام این فرصت‌ها برای شناخت ابعاد مختلف وجود شما استفاده کند چون بسیار زیرک است.زنان خردادماهی بـه سادگی عشق قدیمی‌شان را فراموش می‌کنند. مگر آنکه این عشق همیشه و همواره در جوارشان باشد. 

    البته در وفاداری این زنان شک نکنید، ان‌ها در رابطه متعهد هستند، فقط باید نیازهای قلبی‌شان را ارضا کنید. زنان متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارند.

     

    پس اگر شما تاجر هستید میتوانید با او مشورت کنید. او به شما ایده‌های جالبی میدهد و شما با راه دادن او بـه فضای کسب و کارتان متوجه افزایش درآمد خود خواهید شد. او بسیار استقلال‌طلب و خود مختار است.

     

    فال خرداد ماهی ها

    اگر بـه دنبال یک زن پایه میگردید، زنان خرداد ماهی گزینه مناسبی برای شما محسوب می شوند. چون فقط کافی است بـه او یک پیشنهاد سفر بدهید، او بدون معطلی وسایلش را جمع می‌کند بدون این‌که بپرسد هتل رزرو کرده‌اید یا نه؟ اصلا با چـه وسیله‌ای سفر خواهید کرد؟ درست است که او در زنانگی واقعا هزارچهره دارد، اما مادری سرحال و خندان است.

     

    او اجازه نمی دهد فرزندان مانع فعالیت‌هایش بشوند چون بـه خوبی می‌تواند ان‌ها را سرگرم امورات مختلف کند و قوه تخیل قوی‌ای دارد. البته در مراقبت از آن‌ها تمام تلاشش را می‌کند.

     

    این بچه‌ها هم مثل مادرشان خود مختار و مستقل می‌شوند و هر چـه بزرگتر شوند بیشتر عاشق مادرشان می شوند. شما باید بسیار بـه این زن متولد خرداد توجه کنید تا دچار لغزش نشود، چون خودش بسیار بی‌پروا و بی‌باک است.

    یکی از انواع طالع بینی های خرداد ماه ی‌ها، طالع بینی چینی است، البته به طور کل این طالع بینی بـه سال تولد شخص بستگی دارد. شما میتوانید در طالع‌بینی چینی سال تولد، نماد یا حیوان ماه تولدتان را پیدا کنید و بعد ببینید در ماه تولد شما چگونه است. یعنی مثلا سال تولد شما سال موش است، این موش اگر خردادی باشد چـه میشود؟ در جدول زیر شرح داده‌ایم که هر نماد از نوع خردادی‌اش چگونه است:

     

    موش

    موش خردادی شکست‌ناپذیر است و میتواند از هر تله‌ای فرار کند.

     

    گاو

    این شخص زیاد جدی نیست اگر چـه در دوستی‌هایش چیزی کم نمی گذارد.

     

    ببر

    او تا حدود زیادی خوش وحشی‌گری دارد و خودش هم بلافاصله از اعمال احمقانه‌اش پیشمان می شود.

     

    گربه «خرگوش»

    او بسیار ناآرام است و مدام بـه دنبال خطر می‌رود.

     

    اژدها

    او واقعا موجودی رنگارنگ و زودجوش است.

     

    مار

    بین متولدین خرداد، ان‌ها که متولد سال مار باشند از همه ی ی‌شان دمدمی‌مزاج‌تر هستند.

     

    اسب

    او موجودی اصیل است، اصیل و رام‌نشدنی. البته از صفات بدش این است که هرگز کاری راکه شروع کرده تمام نمیکند.

     

    بز

    متولدین خردادی که متولد سال بز باشند، بیشترین هیاهو را در میان خردادی ماهی‌ها دارند. البته بهتر است ان‌ها را اذیت نکنید چون یک گردباد واقعی هستند.

     

    میمون

    یک خرداد ماهی متولد سال میمون بسیار پرشور و نشاط است.

     

    خروس

    او تا حد زیادی جنجالی و فتنه‌جو است. این خروس هرگز آرام نمی‌گیرد و همواره در حال تکاپو است.

     

    سگ

    او ممکن است بدظاهر و بی‌اصل و نسب باشد، ولی باطن خوبی دارد.

     

    خوک

    او بسیار شوخ و خنده‌دار است و اگر فرزندانش مانع پیشرفتش نشوند بـه جاهای خوبی میتواند برسد.

    بـه هر حال تولد در برج جوزا بهره‌مندی از شخصیت‌های گوناگون را به همراه خواهد داشت، چـه برای مردان چـه زنان. پس گول سرحالی و نشاط این مردان را نخورید، چون فردا شاید غمگین و خسته‌کننده باشند. البته روحیات بد او نیز پایدار نیستند و اگر صبور باشید تغییر میکند. بهترین راه جذب این مردان بی‌توجهی بـه ان‌هاست.

     

    اگر خودتان را خیلی شیفته ان‌ها نشان دهید پس از رسیدن به شما بـه سادگی رهای‌تان میکنند و شما میبینید که خوشبختی‌ ای که برای خودتان تصور کرده بودید، سرابی بیش نبوده است. بیشترین توجه او بـه معشوقش است، اگر چـه بـه هر چیزی که دوروبرشان باشد توجه میکنند. بنابراین علاوه بر توجه بـه همسرشان شاید بـه زنان دیگر نیز توجه کنند! و در هر حال برای شما جملات عاشقانه نجوا کنند!

     

    چـه به شما علاقه‌ای داشته باشند چـه نداشته باشند. ان‌ها حتی با این‌که بـه زنان‌شان وفادار هستند دوست دارند وارد جمع دیگر زنان بشوند و با ان‌ها بگو و بخند داشته باشند. سیاره تولد مرد خردادماهی عطارد است، او همه ی ی را دوست دارد و برای همه ی ی دوست داشتن‌های خود دلیل دارد! از دیگر صفات عطاردی‌ها این است که چشمانی زیبا با مژه‌هایی بلند دارند، چشمانی که زیرکی از آن‌ها می‌بارد.

     

    ان‌ها لاغر اندام هستند و خیلی ژست می گیرند، مثلا اگر تاجر باشند حتما کلی دسته‌چک خواهند داشت. دفترکارشان نیز پر از تلفن است انگار که رییس جمهور هستند! نماد برج جوزا اشاره بـه ارتباطات دارد. با این حال مرد خردادماهی خیلی خوب نمی تواند با نوزادان ارتباط برقرار کند. پس این پدر و فرزند تا وقتی این نوزاد سخن نگوید شاید ارتباط خوبی برقرار نکنند.

     

    البته شادی این پدر پس از بـه حرف آمدن فرزندش واقعا دیدنی است. یک پدر خرداد ماهی عاشق بازی کردن با بچه‌های خود است. بچه‌ها نیز عاشق او هستند چون بیشتر از این‌که مانند پدرشان رفتار کند مثل برادر بزرگ‌شان رفتار می‌کند. بـه هر حال مردان خردادی حتی در سنین بالا، روحیه‌ای جوان و حتی بچه‌گانه دارند.

    صفحه اصلی » فال و طالع بینی » طالع بینی » طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد

    در این مطلب از وبسایت تاروت رنگی درباره طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد می پردازیم. پس با ما همراه شوید.

    در این مطلب می خوانید:

    مشخصات کلی

    رازهای رفتاری

    فال خرداد ماهی ها

    مرد متولد خرداد

    زن متولد خرداد

    چه راحت میتوان عاشق او شد. جذابیت و شیرینی کلام او به خوبی بر این مدعاست. او عاشق شادی و خوش بودن است و اگر نتوانید او را شاد کنید، جذابیت خود را از دست می دهید.

    کودک طبیعت
    سمبل: دوپیکر
    عنصر وجود: هوا
    شعار: من فکر می کنم
    سنگ خوش یمن: فیروزه عقیق اکوامارین، درکوهی، کهربا
    سنگ ماه: فیروزه، عقیق خزه، زمّرد کبود
    سیّاره: عطارد
    فلز وجود: جیوه
    شخصیّت: راوی ، کنجکاو، اجتماعی ،بخشنده
    رنگ محبوب: زرد و سبز
    فعّال و پیشرو متفکّر ارتباط برقرارکننده ایده‌آلیست

    اهل تنّوع ، واقعاْ باهوش ، سریع‌الانتقال ، متلّون‌المزاج ، غیر پایدار ، عاشق کارهای فکری ، کنجکاو ، پرانرژی ،دارای شخصیّت دوتایی ، بی‌ثبات ، دمدمی مزاج ، هرگز کار را تمام نمی‌کند ، عاشق مسافرت ، معاشرتی ، سر به هوا ، زرنگ ، قابل تطبیق با هر محیط ، پی به اسرار می‌برد ، نا آرام ، در جستجوی مطالب جدید ، واقعاْ با سلیقه ، ماهر ، دارای قدرت فکری زیاد ، آدم شناس ، عاشق برنامه‌های کوتاه‌مدت ، منطقی ، عاشق حرکت ،متنفّر از تقلّب ، عاشق کامپیوتر ، از کار طولانی خسته می‌شود، عاشق شطرنج ، زود جوش ، در یک‌جا بند نمی‌شود ، نرم و غیرمستقیم حرف می‌زند ، قابل انعطاف ، عاشق مطالعه ، عاشق جمع مردم ، رنگارنگ ،دارای قوّه تخیّل زیاد ، خوش سر و زبان ، ماجراجو و بی ثبات ، شیک پوش ، غیر حسود ، گاهی شاد و گاهی غمگین ، گاهی پر حرف و گاهی خاموش ، نکته سنج ، اهل هنر ، خواهان وفاداری ، کم حرف ، آب زیر کاه ، اهل معاشرت ، رویائی ، بی قرار ، اصلاْ رویش حساب نکنید ، میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد ، با انصاف ، بدقول ، اهل زخم زبان ، گاهی لجباز ، عاشق غذاهای تند .

  • دانلود فیلم زندگی گمشده قسمت 82
  • خرداد سومین ماه از منطقه البروج است که به وسیله سیاره مرکورى هدایت مى شود.سمبل ماه تولد شما(دو پیکر)است که نشان دهنده شخصیت دوگانه متولدین این ماه است.

    نفوذ سیاره مرکورى به شما یک فکر قوى و درخشان داده است، لیکن علامت دو پیکر مشخص کننده نوعى بى تصمیمى در شخصیت شماست. در درون شما نیروى است که مى تواند شما را به شهرت و سعادت برساند، ولى این موضوع بستگى دارد به اینکه تا چه حد بتوانید به تمایل خود براى تلف مردن استعدادهایتان و مردد بودن بین دو مسیر زندگى خود غلبه کنید. به نظر مى رسد که شما همیشه در مورد مسایل عشقى، شغلى،مسافرت و غیره در نوعى بى تصمیمى بسر مى برید. اگر بر تردید خود در انتخاب مسیرهاى مختلف غلبه کرده و دو نیمه مغز خود را براى تعقیب یک هدف واحد بسیج کنید، شانس این را دارید که تقریبا از بسیارى از متولدین ماه هاى دیگر بیشتر پیشرفت نمایید.

    موجودى بسیار اجتماعى و فوق العاده جذابید.زمانى که خودتان میل داشته باشید بسادگى با مردم طرح دوستى مى ریزید،ولى درست به همان سرعت توجه شما نسبت به آنها کاهش مى یابد و آنها را بخاطر دوستان جدید کنار مى گذارید.مى توانید موجودى شوخ،مثبت و جالب توجه باشید.در یک لحظه از بودن با کسى که دوستش دارید اذت مى برید،ولى اگر توجه شما در لحظه حاضر برانگیخته نشود،بین خود و دیگران سدى بوجود مى آورید که گاهى باعث مى شود دیگران بسختى شما را درک کنند.میل دارید در هر گروهى هستید، در مرکز توجه قرار بگیرید. شما تقریبا با خشونت و خیلى سریع قضاوت مى کنید و بدون اینکه به خودتان زحمت درک کردن انگیزه هاى دیگران را بدهید در آنها قصور مى بینید و از آنها انتقاد مى کنید.

    به طور خلاصه در وجود شما نیرویى هست که یا به طرف بالاترین حلقه هاى اجتماع حرکت مى کنید و یا بدون دوست وتنها مى مانید.این موضوع بستگى دارد به اینکه تا چه حد بتوانید صفات مثبت ماه تولد خود را تشخیص داده و گسترش دهید:این دوگانگى عجیب با خود قدرت بزرگى به همراه دارد.شما به مهارت خیره کننده اى مجهز هستید که شما را قادر مى سازد به طور موفقیت آمیزى با هر نوع سرنوشتى که برمى گزینید یا برایتان رقم زده مى شود،تطبیق حاصل کنید.به طور خلاصه اگر به بى تصمیمى خود فایق آیید،امکانات شما براى کارهاى فکرى و شانسایتان براى موفقیت خیلى زیاد است. به علت جذابیت و شخصیت خود مى توانید بخوبى در جمع حاضر شوید. شما قادرید کارى را که دلتان مى خواهد و دوست دارید با سختکوشى و پشتکار به انجام برسانید.

    فکر شما بقدرى سریع و هوشیار است که بفوریت موضوعات پیچیده و مسایلى را که دیگران بایستى در طى زمان فرا گیرند،مى آموزید،لیکن در مورد مسایلى که خوددارى را ایجاب مى کند بى صبر هستید.اغلب بقدرى مشتاق رسیدن به هدفتان هستید که در مورد زمینه مقدماتى لازم،غفلت مى ورزید.شما بایستى زمان لازم براى پیشرفت وترقى خود را در نظر بگیرید و قبل از اینکه انتظار داشته باشید به اوج برسید،در مسایل مطاله و تعمق کنید. بسیارى از متولدین خرداد ماه بعلت لیاقت و استعداد خود در روابط دوستانه،به قدرت و ثروت رسیده اند.آنها با زرنگى کسانى را انتخاب کرده اند که مى توانند آنها را در مقاصدشان یارى دهند.

    شما احتمالا خیلى بسرعت خود را به افراد مهم وابسته مى کنید و همراه با آنها ترقى مى کنید و همچنین به این مطلب توجه مى کنید که خودتان را به رشته هایى بپیوندیدکه تشخیص داده اید شما را بسوى موفقیت راهنمایى مى کنند.به این حقیقت باید اشاره کرد که عکس العملها و مسایل مورد علاقه شما پیش از آنکه جسمى باشد،معنوى هستند. قسمت عاطفى طبیعت شما تا حدودى فرار،توفانى و متمایل به آزادى است. شما موجود بیقرارى هستید و دوست دارید مکانها و اشخاص را زود بخ زود عوض کنید.اگر در این کار افراط شود اشکال بوجود مى لید زیرا مى تواند باعثاز دست رفتن فرستهاى مناسب شود.بیش از متولدین سایر ماهها،اعمال خودتان در مورد مسایل عشقى،مى تواند باعث ناراحتى و اندوه شما گردد.

    وقتى عاشق مى شوید،عمیقا دوست مى دارید،لیکن وقتى موقعیتى پیش مى آید که شخصى را فراموش کنید،این کار را بطور کامل انجام مى دهید!شما متمایل به دلربایى از دیگران هستید تا جایى که افراد جنس مخالف،از دمدمى مزاجى و هوسبازى شما دچار نومیدى مى شوند.انگیزه هاى ناگهانى مربوط به مسایل جسمانى بایستى با دقت در کانالى هدایت شوند که سودمند باشند.شما دوست خوب و دشمن بدى هستید.محبتهایتان دچار نوسان هستند.اگر از فکر عالى خود کمک بگیرید و خود را متمرکز کنید،بخصوص رشته _هاى ادبیات و هنرى به شما کمک خواهند کرد که از دامهاى تردید و دودلى به سلامت خلاص شوید.

    خردادی ها به سمت افرادی فرهیخته جذب میشوند ؛ متولدین خردادماه از راه های عجیب و پیش‌بینی نشده، به دنبال ارضای خواسته‌های خود و دستیابی به محبت هستند. آنها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد می‌آیند.

    برای راه یافتن به قلب آنها، باید سخت تلاش کنید، چون آنها از دست و پنجه نرم کردن با هر چالشی لذت وافر میبرند ؛ آنها ذاتا به سمت افراد فرهیخته و صاحب نظر جذب میشوند.

    آنها از گفت ‌و گوهای طولانی شب هنگام لذت میبرند. اگر مایلید ارتباطتان را با آنها حفظ کنید، باید گاه و بیگاه آنها را به حال خود رها کنید و در حقیقت، آنها را از آزادی طبیعی‌شان محروم نسازید .

    همیشه چیزهای تازه و جدیدی برایشان فراهم آورید تا دچار یکنواختی در یک ارتباط نشوند، در غیر این صورت به محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل زده میشوند و بیدرنگ، آن ارتباط را قطع میکنند.

    زمانیکه آنها با شما حرف میزنند، شنونده خوبی برایشان باشید ؛ از پیروی از آداب قدیمی و کهنه دست بکشید و در عوض با جریان نوین روز پیش بروید تا همیشه در قلبشان جای خاصی داشته باشید .

    با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و آزار است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.

    مرد متولد خرداد اکثرا دو زنه است و حتی در ضمن ماه عسل ممکن است عروس را بگذارد و برود. در زناشویی و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بی ثبات و رنگارنگ است. برای فرزندان پدری نرم و مهربان و ملایم است، ممکن است بچه های خود را لوس کند.

    مردی با ذوق، هنر دوست و غیر حسود و کمی بد قول است. عاشق یک چنین مردی شدن موجب می شود که احساس مطبوعی از تامین به شما دست بدهد زیرا پیوسته یقین خواهید داشت کسی را دارید که هر وقت به وی نیازمند شدید، به کمکتان بشتابد و هرگز تنهایتان نمی گذارد. تمام تردیدهای اجتماعی که قبل از ازدواج با او داشتید، سریعا از بین می روند، با وجود این هیچ بعید نیست که اگر صبح روز شنبه او را برای خرید نان به خارج بفرستید، تا یکشنبه ظهر برنگردد. اگر می خوهید اعصاب آرام و راحتی داشته باشید، هرگز منتظرش نباشید و هنگامی که خواست از منزل خارج شود، گوشه کتش را نچسبید.

    وقتی موفق شدید طبیعت نا آرام و رفتار غیر قابل پیش بینی اش را درک و قبول کنید،دیگر کارها برایتان سهل و ساده می شوند. شاید این حالت مغایر با رفتار مردی باشد که زنش می تواند روی شراکت او در زندگی حساب کند، ولی در عمل این نا پایداری ها ربطی به فکر و احساسی که او راجع به همسرش دارد، ندارد.

    دختری که به عقد یک مرد متولد خرداد می آید، نه تنها می تواند مطمئن باشد که شوهرش هرگز در مشکلات و پیچ و خم های زندگی او را تنها نمی گذارد، بلکه در عمل همیشه لااقل دو نفر همراه دارد که هر دوتایشان همان شوهر او هستند. شما می دانید که او در برج دو پیکر به دنیا آمده است. مثلا موجودی است که دو روح کاملا متفاوت در یک کالبد داشته باشد. حتی شخصیت او دوگانه است.

    او خوش صحبت و مردم دار است. به مهمانی رفتن و مهمانی دادن و با مردم جوشیدن را دوست می دارد. هم صحبت خوبی است.غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نکته سنج و باذوق است. اگر با او آشنا شدید، اگر با او گرم گرفتید، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فکر حلقه نامزدی و سفره عقد افتادید، از ابتدا بدانید که مردی را برای زندگی انتخاب کرده اید که ممکن است ماه عسلش را نصفه کاره رها کند و برای انجام کاری تک وتنها به یک شهر دیگر برود. وزش یک باد و نسیم تصمیم و رای او را بر می گرداند. او به شدت از تنهایی نفرت دارد و همیشه مایل است در جمع باشد. اگر برای مدت درازی بماند، کارش به اشک و آه و فغان خواهد کشید. یک روز ممکن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به دیدنتان بیاید و پیشنهاد کند که با هم به دیدن یک فیلم کمدی و یا تماشای یک سیرک بروید. او برای شما گل، عطر، صفحه، کتاب و کادوهای دوست داشتنی دیگر می آورد. شما دعوتش را قبول می کنید و با هم به گردش می روید، ساعات خوشی با سرعت سپری می شوند و شما از اینکه در کنار مردی این همه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادی و نشاط هستید، از خوشحالی در پوست نمی گنجید. او به صد شیوه مختلف به شما می گوید که دوستتان دارد، شیوه هایی که نظیرش را هیچ کس دیگری نمی داند.

    فردای آن روز تلفن زنگ می زند و او بدون هیچ دلیل قانع کننده ای قرار ملاقات بعدی اش را با شما به هم می زند و موجب می شود که هزار فکر و خیال ناباب در قلب و مغز شما به وجود بیاید. آیا اظهار عشقش به شما شوخی بوده است؟ آیا دوست دختر دیگری پیدا کرده است؟ آیا کار خلافی از شما سر زده است؟ آیا گرفتاری خاصی برایش پیش آمده است؟

    چند روز بعد باز سر وکله اش پیدا می شود، با دهها جمله خوش آیند وچهره ای مملو از نشاط، اگر کوچکترین حرکتی از شما مشاهده کند که دال بر رنجش شما باشد، سخت متعجب می گردد، اما در همان حالت ممکن است از شکل کفش و یا آرایشی که کرده اید انتقاد کند ویا با فلان نظریه ای که ابراز می دارید، مخالفت نماید و حتی بگویید که شک دارد که در جوار یکدیگر خوشبخت خواهید شد. درباره این رفتار ضد و نقیض واین کردار مغشوش ابدا حیرت نکنید و علتش را جستجو نکنید زیرا خودش هم جواب درستی برای توجیه کردن آن ندارد.

    اگر شما تاب مقاومت بیاورید وصبر و حوصله داشته باشید، هفته بعد بار دیگر خود را با او در تئاتر، موزه، سینما، کتابخانه و یا گالری نقاشی می بینید و عمیقا مجذوب اطلاعات وسیع و عمیقش در رشته های مختلف علمی و هنری می شوید. در همان لحظات ناگهان دست شما را در دستش می گیرد و پیشنهاد می کند که با وی ازدواج کنید، درست به همین صورت، خیلی برق آسا، لحن کلامش آن چنان صادقانه و نگاهش آن چنان صمیمی است که شما در یک لحظه تمام آن چندگانگی ها، تمام‌ آن خلف وعده ها، تمام آن تضادها را فراموش می کنید و می گویید « حاضرم »، در یک چنین موقعیتی، اگر واقعا خیال شوهر کردن دارید، کوچکترین تردیدی در جواب مثبت دادن سریع به خودتان راه ندهید زیرا در غیر این صورت ممکن است او عقیده اش را خیلی زود عوض کند، به این ترتیب است که شما همسر یک مرد «چیستان » می شوید.

    بله او ی «چیستان» و سئوال مشکل است. اگر شما انتظار دارید که شوهرتان آدم ثابت قدم و بدون تلون مزاج باشد پیوسته مثل مجنون به لیلی خود عشق بورزد وهرگز حرف و عقیده اش را عوض نکند، در اشتباه کامل بسر می برد. اگر یک چنین آرزوها و نیاتی در سر دارید، هرگز خود را برسر راه یک مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندهید. اگر از زمره زنانی هستید که می خواهید زندگی آرام ، مطمئن و یکنواخت و معمولی داشته باشید، از مرد متولد خرداد ماه حتما بگریزید.

    نمونه بسیار بارز دو شخصیتی بودن متولدین خرداد را می توانید از دهان یکی از زیباترین و مشهورترین هنرمندان هالیوود بشنوید. او می گوید که یک روز تعطیلات آخر هفته را به اتفاق عده ای از دوستان و آشنایان میهمان یکی از کارخانه دارهای بزرگ بودم، او ما را به کشتی تفریحی خود دعوت کرده بود تا در سواحل زیبای مدیترانه به گردش بپردازیم. این اولین باری بود که من او را می دیدم و وقتی پا بر روی عرشه کشتی اش گذاشتم، با برخورد بسیار سرد وی مواجه شدم. رفتار او طی دو روز بعد هم به قدری توهین آمیز جلوه کرد تا جایی که به یکی از دوستانم گفتم نمی دانم او که اصلا نمی خواهد با من حرف هم بزند، چرا مرا به این میهمانی دعوت کرده است. این اولین باری است که من او را می بینم و هیچ دلیلی برای این رفتار بی نزاکتش نمی توانم حدس بزنم. اما این خانم گول ظاهر میزبان را خورده بود زیرا این مرد متولد خرداد مدت ها بود که عاشق او شده بود و این عشق در طی آن دو روز چنان شدت پیدا کرد که سر انجام از وی خواستگاری کرد و کارشان به ازدواج کشید، اما آیا این رفتاری است که باید از یک عاشق سر بزند؟

    همانطور که قبلا نیز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد که مرموز جلوه کند و چندگانگی خلقی و روحی او نیز ناشی از همین رمز و راز است. گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی به او اخم می کند، گاه از کسی قلبا نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم می گیرد که گویی دیگر هیچکس را به اندازه او در دنیا دوست نمی دارد .

    کسانی که با او سر و کار دارند، همیشه گیج و سر در گم هستند که میل باطنی و عقاید پنهانی او از چه قرار است. از این گذشته، مرد متولد خرداد میل ندارد که هیچکس حتی همسرش و یا نزدیک ترین دوستش به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد. او راز درونی اش را با هیچکس در میان نمی گذارد و کسی را به صندوقچه اسرار دل خود محروم نمی کند و اگر شما همسر چنین مردی هستید، بهتر است که برای گشودن این صندوق اسرار پافشاری واصرار نکنید و او را به حال خود بگذارید.

    مرد متولد خرداد قبل از هر چیز انتظار دارد که همسرش از نظر روحی پشتیبان او باشد و اگر زنی توانست به این سئوال پاسخ مثبت دهد، خیلی زود می تواند او را تحت نفوذ خود بگیرد، علی الخصوص که او به هیچ وجه خودخواه نیست. اگر بتوانید هوش و ذکاوت خود را در قالب زنانه به وی عرضه کنید، بر خلاف مردهای دیگر که از زن خیلی باهوش خوششان نمی آید، از شما استقبال می کند و احترام بیشتری برایتان قائل خواهد شد و همین موجب نزدیکی بیشتر شما و او خواهد شد. مشهور است که متولد این ماه دوستان قدیم را به خاطر دوستان جدید فراموش می کند، اما بدانید که او این کار را به این علت انجام نمی دهد که قلب ندارد و قدر دوستی را نمی شناسد. بلکه این طبیعت اوست که در هر لحظه به آن شخص و یا چیزی توجه داشته باشد که در آن موقع با حالت روحی و تمایل باطنی اش تناسب دارد.

    بسیاری از مردان متولد این ماه چند بار ازدواج می کنند، و اغلب این ازدواج ها را در سنینی انجام می دهند که هنوز جوان هستند.طبیعی است که این قاعده کلیت ندارد اما اگر مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خیلی چیزهای دیگر دو تا دارد، مثلا دو تا اتومبیل، دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا لیسانس یا دکترا، دو تا حیوان خانگی، دو تا ریش تراش، دو تا سر گرمی، دو تا هدف و… او واقعا دو نفر است. یکی از دوستان که روزنامه نویس است و در ماه خرداد متولد شده،‌چنان دو شخصیتی شدیدی است که سالی دوبار به مرخصی می رود، یک بار به شمال، یک بار به جنوب. او عاشق قایقرانی و اتومبیل رانی است، دو تا بچه دارد، هم تار می زند و هم سنتور، دو تا خود تراش برقی و بالاخره ده ها فکر و ایده در سر دارد که به طور متوسط هر شش ماه یک بار آنها را عوض می کند. آنچه که عجیب بود، این بود که یک بار بیشتر ازدواج نکرده است، وقتی پرس و جو کردم، معلوم شد که پدرش متولد برج اسد( مرداد) است( اگر یکی از والدینش متولد مرداد ویا اردیبهشت) باشند، در طالع زناشویی اش اثر می گذارد تلون مزاج از او سلب می شود). او در کارش زبر دستی و مهارت خارق العادهای دارد، به نحوی که در همان حال که مشغول نوشتن یک مقاله است، طرح کلی مقاله دیگری را هم در سر می ریزد و این امر به هیچ وجه موجب درهم و بر هم شدن مطالبی که بر روی کاغذ می آورد، نمی گردد. او مرد دو چهره است با توانایی انجام کارهای گوناگون است.

    دو شخصیتی بودن بر امور مالی متولدین خرداد نیز اثر می گذارد. گاه به دست و دل بازی شهره آفاق است وگاه او را می بیند که دست ودلش برای خرج کردن یک شاهی می لرزد. از این نظر اگر معدل اعمال او را بگیرید، دست و دل بازی اش برجسته تر است. او نه به جمع کردن پول علاقه دارد نه چیزی به دست بیاورد و بدون تغییر آن را از دست بدهد. بین صورت فلکی دو پیکر و اخبار و رد وبدل کردن اطلاعات رابطه ای نزدیک وجود دارد و به همین دلیل در مراکز خبرگزاری های عالم موفق ترین خبرنگاران همیشه کسانی هستند که در ماه خرداد متولد شده اند. متولد جوزا کسی است که حتی اگر در یک سازمان خبری کار نکند وعملا به رد و بدل کردن اخبار و اطلاعات وعرضه کردن ایده های نو علاقمند باشد و قابلیت عجیبی برای کسب اخبار و شایعات و مبادله کردن آنها داشته باشد.

    از نظر اینکه آیا در عشق و کار و زندگی موجود وفاداری است یا نه، باید گفت که به شیوه خودش او وفادار است و وفادار هم باقی می ماند، اما این بدان معنی نیست که پس از زناشویی چشم و گوش خود را به روی تمام زنان عالم ببندد. او از یک طرف مرد جذاب خوش صحبتی است و از طرف دیگر تشنه معاشرت و گفتفوست و به همین جهت مورد توجه زنان قرار می گیرد و در مجالس و محافل هم او و هم زن ها با او گرم می گیرند و به همین جهت همسر مرد متولد خرداد نباید از تیپ حسود و نظر تنگ باشد زیرا در این صورت بسیار رنج می برد. اما چون مردی صمیمی و منصف است، عدالت وانصاف کمتر به او و اجازه می دهد که به همسرش خیانت از یک حس ششم قوی برخوردار است و مچ دست خائن را به سهولت می تواند بگیرد. او از نظر روحی و مغزی یک انسان خیانتکار نیست. مرد متولد خرداد پدری صبور، آرام و مهربان است. او قادر است که مطالب خود را بدون پرخاش و با زبانی نرم و ملایم به فرزندان خود حالی کند و چون از روی شوق و ذوق با بچه ها حرف می زند و بازی می کند، لذا فرزندانش قبل از رفتن به مدرسه دارای اطلاعات و آمادگی کافی هستند و از روشنایی ذهن و فکر برخوردار می باشند. روابط پدر متولد خرداد و فرزندانش صمیمی و دوستانه است و آنها به سهولت اسرار دل خود را نزد پدر فاش می کنند. البته این حسن روابط گاهی هم موجب آسان گیری و لوس شدن بچه ها می شود که باید از توسعه آن جلوگیری کرد و پدر خرداد ماه گاهی هم باید از جذبه پدرانه و در مقام ریاست خانواده بودن استفاده کند و اجازه ندهد که بچه ها همیشه او را پدری دل رحم و بخشنده و نرم و ملایم تلقی کنند.

    فال خرداد ماهی ها

    نکته مهم دیگر که باید در مورد مرد متولد خرداد در نظر گرفت،‌ قولی های گاه به گاه اوست؛ چون دارای قوه تخیل بسیار و رویاهی فراوان و طبعی تنوع پرست و حادثه جوست، گاهی حرف هایی می زند و قول و قرار هایی با اشخاص می گذارد و وعده و وعیدهایی می دهد که درست از آب در نمی آید و به همین جهت خلف وعده های او از سایر مردان بیشتر است.

    ضمنا این آقا،‌بعضی اوقات نیز اهل زخم زبان زدن، کنایه زدن و آزار دادن است وتندی وتیزی زبان او با آنکه همراه با شوخی و لبخند است ولی چون خنجر به قلب می نشیند.

    حسادت صفتی است که شما تقریبا هرگز در یک شوهر متولد شده در برج دو پیکر مشاهده نمی کنید و اگر احیانا موردی پیدا شد که آن فکر و حالت در او به وجود بیاید، فورا آن را با تمام قدرت از خود دور می کند( مگر اینکه به هنگام تولد صور دیگر فلکی در وضعی باشند که تاثیر شدیدی روی او گذاشته باشند) طبیعی است که هیچ انسانی را نمی توان یافت که به کلی فاقد حس حسادت باشد، اما در متولد برج خرداد میزانش بسیار کم می باشد. در مورد عشق نیز به جنبه های جسمانی و سکسی آن توجه زیادی ندارد. احساس او از آنچه که می بینید ویا می شنود، خیلی بیش از دیگران است و صورت فلکی ماه تولدش برابر صور فلکی دیگر به وی کمک می کند تا به نکات باریک پی ببرد. عشق او چنان جنبه ملکوتی دارد که انسان گاهی خیال می کند اصلا به جنبه های جسمانی و مادی آن به کلی بی توجه است، در حالی که شما اگر انتظار ندارید که عشقتان مرد غار نشینی باشد که با چوب توی مغزتان بکوبد و بعد موهایتان را بگیرد و تا توی غار محل سکونتش روی زمین کشان کشان ببرد، او یکی از بهترین عشق های دنیاست. متولد خرداد با عاشقانه ترین جملات و رویا انگیز ترین تخیلات از عشق خود با شما صحبت می کند و قلب شما را با گواراترین لذت های شفاهی و شاعرانه لبریز می سازد.

    به خاطر داشته باشید که سرد مزاجی مرد متولد خرداد وقتی از بین می رود که بتوانید همان نوایی را که در گوش او طنین انداز است، بشنوید و همان تخیلاتی را که در سرش وجود دارد، درک کنید. او مدتها قبل از آنکه بخواهد و یا بتواند عشق خود را از راه جسمانی ظاهر سازد، نیازمند به آن است که از نظر تخیلات و ایده آل ها ارضا شده باشد. شاید انجام این کار غیر مقدور به نظر برسد، ولی به هر صورت آن تنها راهی است که قلب شما و قلب او را به هم وصل می کند.

    ضمنا شما باید به تکیه کلام معروف او توجه مخصوص داشته باشید. این تکیه کلام این است: « اگر من عاشق تو بودم، می توانستیم، یا اگر من عاشق بودم، ممکن بود» اینها جملاتی است که شما ممکن است از دهان او به دفعات مختلف بشنوید. جملاتی که گاهی اوقات خودش هم نمی تواند تمامشان کند. در اغلب این موارد شما می توانید با خیال راحت این اگرها را از ابتدای جملات او حذف کنید زیرا در نود درصد مواقع منظور او از به کار بردن این کلمه حالت نفی دادن به جمله نیست. او این کار را بر حسب عادت و به عنوان یک اقدام غیر عادی احتیاطی انجام می دهد.

    مرد متولد خرداد از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بیزار است که زندگی چند ساله اش را به این خاطر بر هم می زند.

    زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خیلی بیش از اینکه طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می‌ایستند.
    خصوصیات کامل زن متولد خرداد

    زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات.

    مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد. این زن در جستو جوی یک مرد کامل است و به همین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین می یابد. او گاهی خانه دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و کم حرف است. آیا هرگز فکر کره اید که تعدد زوجات لازم است و یک مرد باید بیش او یک زن داشته باشد؟

    آیا از اینکه قانون تنظیم خانواده شما اجازه نمی دهد بیش از یک همسر انتخاب کنید، دلخورید؟ خوب اگر اینطور است با یک دختر متولد خرداد ازدواج کنید وحتم داشته باشید که با این کار خود صاحب لااقل دو زن شده اید و تازه چه بسا که در همین یک نفر سه، چهار، پنچ ویا حتی بیشتر زن البته بین او و یک حرمسرا تفاوت هایی هم هست، برای مثال او را مثل یک عضو حرم نمی توان در چهار دیواری حرمسرا حبس کرد و گفت که فقط به یک کار بپردازد و راجع به یک یا چند چیز محدود و مشخص فکر کند. فکر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه های خاص دائما به دنبال این افکار و رویاها می رود.

    با وجود این اگر او را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم، در میان این چند زن ( یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی ) موجود رومانتیکی جلب می کند که اگر بتوانید احساسات فکری، روحی و جسمی اش را یک جا مورد بهره برداری قرار دهید، خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود. البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان کار ساده ای نیست. به هر صورت من می توانم به شما اطمینان بدهم که او به تنهایی مجموعه ای است از چند زن و متاسفم از اینکه باید اضافه کنم که شناخت هر یک از این زن ها، که به کلی با بقیه تفاوت دارند، محتاج به بر رسی های زیاد و کوشش فراوان می باشد.

    سن و سال در رفتار و کردار زنی که در این ماه متولد شده باشد، تاثیر به سزایی دارد زیرا تا زمانی که دوران شباب را پشت سر نگذاشته است، رویاهای عاشقانه تنها اندیشه هایی هستند که در سرش وجود دارد. در این دوره او به میزان فوق العاده زیادی دم دمی مزاج و بی ثبات است. او یک روز به خاطر نحوه تبسم، تن صدا ویا حتی طرز راه رفتنتان به دنبالتان می آید و بعد در عرض بیست و چهار ساعت آنچنان از شما روگردان می شود که از موهای سرتان تا جوراب پایتان را مورد انتقاد قرار می دهد و این کار را آنچنان تند و کنایه آمیز انجام می دهد که شما احتمالا برای التیام جراحات قلبتان مجبور می شوید دست به دامان روانکاو بزنید، اما یادتان باشد که تا اینجا لااقل صاحب دو دوست دختر هستید و احتمالا تعداد دیگرن هم هستند که هنوز از آن ها خبری ندارید.

    زن متولدشده در این ماه آنقدر ها هم که گاهی اوقات به نظر می رسد، سنگدل و بی احساس نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی های گوناگونی می گردد که ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا کردن آن است و یک متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن های دیگر به این کار نیازمند است .‌یک مرد متولد خرداد می تواند در آن واحد یک خواننده، یک کار خانه دار، یک هندپیشه، یک فروشنده و رئیس یک هیات مدیره باشد وتمام این کارها را هم با موفقیت انجام بدهد، اما یک زن اگر چنین باشد، بوالهوس و دمدمی مزاج شناخته می شود. فکر نکنید که یک زن متولد این برج نمی تواند این چنین باشد، اما اجتماع ما یک چنین موقعیتی را کمتر در اختیار یک زن می گذارد درحالی که در دنیای عشق و احساسات او می تواند هوس های هزار گانه خود را به موقع اجرا بگذارد و خویشتن را تا هر قدر که می خواهد ارضا کند.

    زن متولد خرداد مانند توفان ورگبارهای بهاری می ماند، گاهی پر رعد و برق، گاهی پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آمیز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد.

    دختر برج خرداد خیلی بیشتر از آنکه طالب عصبانیت شما باشد، به شفقت شما نیاز دارد و برای او جدا مشکل است که هر بار خود را واقعا تسلیم یک نفر بکند. او در حالی که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است، از جانب رنگر وجودش به سوی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است. او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است، آن وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می کند. او درست در همان لحظانی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است از اینکه سر انجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست؟ من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی می توانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است.

    او را به حال خودش بگذارید، زیرا معمولا می تواند مسائل ناشی از دو گانگی های وجود خویش را درون خویش نگاهدارد وشما را با آن ها درگیر نسازد.او یک دوست شاد و دل زنده است. در ایامی که ماه در آسمان نورانی است، او موجودی سرشار از شادی و نشاط است که با ارائه هوش و ذکاوت و همدلی و مهربانی موجب رضایت خاطرتان را فراهم می سازد. در طی این روزها او کوچکترین حرکات، گفتار و اشارات عاشقانه داشته باشد. در این گونه مواقع ظرافت زنانگی به میزان زیادی در وی می جوشد اما یادتان باشد که در صورت لزوم می تواند سریعا به نقطه برودت و سردی رجعت کند.

    زن متولد شده در ماه خرداد خیلی به راحتی می تواند یک مهمانی زنانه سوت کور را به شور و نشاط بیاورد ویا فکر گرفتاری های بزرگ یک مرد را از سرش خارج سازد . در حالی که به زحمت می توان او را در قالب یک زن خانه دار منحصرا خانه دار در آورد. اگر زمانی لازم باشد، سایر زنان مخفی شده در وجودش سریعا شروع به خودنمایی می کنند مثلا شما ممکن است روزی او را در قالب یک باونوی فکور و سخنور که عقاید فلاسفه بزرگ را مورد تجزیه و تحلیل قرار می دهد و به شیوه ای تعجب آور درباره سیاست و یا ادبیات سخن می گوید، ببینید وبلا فاصله روز بعد مشاهده کنید که دستخوش احساسات می شود و اشکش از فرط رقت احساسات جاری می گردد و خود را تنها و بی پناه نشان می دهد و لحظه ای بعد دوباره سرشار از تحرک و نشاط می گردد. بله، او هر چه باشد، یکنواخت و خسته کننده نیست.

    اگر خیال می کنید که این اغراق گویی ست، هنر پیشه فقید« مارلین مونرو» را به خاطر بیاورید. تمام مردهایی که با وی آشنا بوده اند، از « کارل سندبورگ» گرفته تا آرایشگری که موهایش را درست می کرد، او را به صورتی می شناختند که با دیگران تفاوت فراوان داشت.

    دختری که در برج جوزا تولد یافته باشد، شدیدا مایل است که کسی را واقعا و از صمیم قلب دوست بدارد، اما همیشه این احساس خود را کتمان می کند، او واقعا بچه دوست است ولی این حقیقت را از شوهر خود پوشیده نگاه می دارد. او قبل از ازدواج در هر مردی چیزی جالب دوست داشتنی می یابد، اما پیوسته در جستجوی کسی است که واجد تمام شرایط و خصائص لازم برای خوشبخت کردن یک زن باشد، او به دنبال یک مرد کامل است.

    شما او را یار و همدم بسیار خوبی میابید. دختری که طبیعت برج دو پیکر را برای تولدش انتخاب کرده باشد، حاضر است با شما از میدان ورزش تا سالن سینما و کتابخانه بیاید. او در میدان ورزش به همان اندازه از خود هیجان و علاقه مندی نشان می دهد که در یک مهمانی رقص قوه تفکر باشکوهش وقتی کاملا آشکار می شود که موضوعی حس کنجکاوی او را تحریک کند. این خصیصه موجب می گردد که با زیرکی و قدرت تمام به جست و جوی آنچه که در مغز شما می گذرد، بپردازد و برای حصول به این هدف برخی از افکار خویش را برایتان بازگو می کند. تا زمانی که شما از او ثبات قدم نخواهید، زن بی نظیری است.

    شاید گوشزد کردن این نکته هم لازم باشد که او ممکن است خود را صادقانه عاشق شما بداند و بعد شخص دیگری را به مراتب مناسب تر از شما بیاید . او زودتر از هر زن دیگری می تواند شما را فراموش کند، مگر اینکه دائما در جوارتان باشد. گناهی هم ندارد. طبیعتش طوری است که تغییر و تحول را دوست دارد و حتی می توان گفت به آن عمیقا نیازمند است. تا زمانی که گذشت ایام به وی نیاموخته باشد که در زندگی پرماجرایی را می گذراند و این حالت را باالطبع شامل حال مردی که عاشقش است نیز می کند.

    وقتی پیشنهاد ازدواج شما را قبول کرد و همسرتان شد، آن وقت به مردان دیگری که نتوانسته اند با گرفتن یک زن صاحب یک حرمسرا شده باشند، دهان کجی خواهید کرد. بله، شما این موقعیت استثنایی را داشته اید که با یک زن ازدواج کنید ولی یک حرمسرا را به خانه خود بیاورید.

    زن شماره یک این حرمسرا قادر است هر چه بخواهید انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداری می باشید، او می تواند این چنین باشد ولی به شرط اینکه نیازهای قلبی اش را ارضا کنید. این زن از اینکه با شما هزاران فرسنگ مسافرت کند و هر سال در یک شهر بساط خانه و زندگی را بگسترد، ذره ای دلتنگ نخواهد شد.

    همانطور که گفتیم، او عاشق تغییر و تحول است و در نتیجه هیچ دلیلی نمی بینید که با ماجرهای زندگی شما مخالفت کند حتی اگر این ماجرا نوعی قمار بازی باشد. او پیوسته از تغییر وضع به هیجان نمی آید.

    زن متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارد و اگر شما به کار تجارت مشغول می باشید، بهتر است مسائل و مشکلات خود را با او مطرح سازید. زیرا نه تنها می تواند نظریات جالبی ارائه بدهد، بلکه در این گونه امور مشوقی بهتر از او نمی توانید پیدا کنید. شما می توانید در صورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمدی بیشتری را که به آن نیاز پیدا کنید. شما می توانید در صورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمد بیشتری را که به آن نیاز پیدا کردید، بدست بیاورید.( البته اگر این اضافه درآمد بیشتر از آنی بود که شما در نظر داشتید، هیچ کسی هم بهتر از او نمی داند که چطور باید خرجش کند.) حالا اجازه بدهید شخصیت های گوناگون زن شما را یک یک تجزیه و تحلیل کنیم.

    زن متولد خرداد گاهی خیلی کمتر از آنچه که ظاهر به نظر می رسد، سربه هوا است. او در این حالت بسیار فهیم، باهوش، کم حرف و اندکی آب زیر کار است.

    اما زن شماره دو حرمسرای شما گاهی هم دمدمی مزاج است و هیچ بعید نیست که شما هم از نمونه آن مردانی باشید که گاه گاهی هوس داشتن یک چنین زنی را بکنند. او لحظه ای غرغر و لحظه ای بعد بدگمان و چند دقیقه بعد چرب زبان می شود و جالب آنکه در تمام این دقایق و لحظات با شما مخالفت می کند. مگر این نیست که مردها گاهی مایلند کسی با ایشان به جدل بنشیند؟ بی محلی نکنید و دامنه گفت و گو را به یک بحث منطی بکشانید( زیرا این همان چیزی است که او در نهان می خواهد. زن شماده دو حرمسرا شما کسی نیست که در مقابل ناملایمات زندگی جابرانه و یکطرفه به قضاوت بنشیند. او ممکن است جدا با شما از در مخالفت برخیزد و یا به منزل خواهرش برود و تا نصف شب بر نگردد، در یک چنین حالتی به نفع شما است که وقتی برگشت، سئوال نکنید و مرتبا نپرسید که کجا بودی؟ چکارمی کردی؟ اگر شما مرد خانه هستید، او هم زن خانه است. او خود را همسر شما می داند نه زنتان، و خیلی بیش از آنچه که تصور می کنید،‌خود مختار و استقلال طلب است.

    زن شماره سه حرم موجودی است متنفر از خانه داری و انجام کارهای روزمره آن، رختخواب پهن و ظرف ها نشسته می ماند، در حالی که او روی صندلی راحتی نشسته و غرق در رویا های طلایی خود است و یا اینکه کتاب می خواند. او ممکن است شب که شما به منزل برگشتید، یک قوطی نخود فرنگی به عنوان شام جلویتان بگذارد بدون اینکه حتی درش را باز کرده و یا پنج دقیقه آن را توی آب جوش گذاشته باشد. لابد خیال می کند که عصبانی می شوید؟ ابدا او درست در همان لحظه ای که از تعجب دهانتان باز می شود، چنان گفت و گوی مناسب و شیرینی را شروع می کند که عمیقا از آن لذت می بردید و آرامش روحی ناشی از این کار موجب می شود که اصلا از یاد ببرید شام چه چیز جلویتان گذاشته است.

    او ابتدا با زیرکی تمام در می یابد که آن روز برای شما موفقیت آمیز بوده یا یک روز توام با شکست وناکامی، و اگر حالت اخیر بوده است، چنان با شما همدردی می کند و چنان خاطرتان را تسکین می دهد که به کلی گرفتاری خود را فراموش می کنید. او خیلی به راحتی می تواند موجبات رضامندی شما را چه از نظر احساسی و چه از نظر عقلانی فراهم بیاورد.

    در مورد عقیده ای که فلان روز نسبت به بودا و بودایی ها ابراز کرده بودید، کنجکاوی نشان می دهد و نسبت به کوششی که برای سرودن چند خط شعر به خرج می دهید، از خود هیجان ظاهر می سازد. خلاصه او دوست همراه بسیار مهربان است. به خصوص آن شب خیلی هم مهربان تر و خوش مشرب تر می شود زیرا شما از اینکه منزل را گردگیری نکرده، شام را نپخته و به کارهای منزل نرسیده اوقات تلخی راه نینداخته اید.

    اگر شما یک روز به منزل بیایید و به وی پیشنهاد کنید که با هم به کنار دریا بروید، ناگهان از شدت شادی از جایش می جهد و بدون کوچکترین اعتراض و یا حتی بدون اینکه سئوال بکند آیا پول کافی برای آن دارید یا نه، آیا هتل رزرو کرده اید یا خیر؟ به طرف قفسه لباس هایش می رود تا هر چه زودتر راه بیفتید.

    زن شماره چهارم حرمسرای شما مادری است شاد و خندان. او اجازه نمی دهد که بچه ها مانع کارهای جوراجورش بشوند و علتش این است که همیشه سرگرمی های زیادی برایشان فراهم می کند ولی در عین حال بیشتر از سایرین مراقب آنها است.

    بچه های این زن مثل خودش خود مختار بار می آیند و از زمره کسانی می شوند که روی پای خود می ایستند. ا اگر کسی از زن شماره چهار حرمسرا بپرسد که چقدر از وقت خودش را صرف بچه داری می کند، احتمالا جواب میدهد:« در خانواده چقدر وقت مطرح نیست بلکه چقدر عشق مطرح است» ، و این ادعا حقیقت دارد. زیرا یک روز خیلی جدی و سخت گیر و روز دیگر خیلی بی توجه و بی تفاوت است، ولی به هر صورت این بچه ها مخصوصا وقتی که هنوز خیلی بزرگ نشده اند، صمیمانه به او عشق می ورزند واز داستانهای شیرینی که برایشان تعریف می کند، لذت می برند.

    قوه تخیل قوی مادر متولد خرداد درست همان چیزی است که هر بچه ای خواهانش می باشد، قصه های او همیشه شیرین، پر ماجرا و شنیدنی است. مادر متولد خرداد در مورد کار تحصیلی فرزندان خود سختگیر است و از آنها می خواهد که شاگردان خوب و ساعی باشند.

    بچه ها هرگز نمی توانند قبل از انجام تکالیف مدرسه خود به بازی مشغول بشوند در حالی که می توانید هر شخصیتی را از رئیستان گرفته تا نخست وزیر برای شام به منزل دعوت کنید و او آنچنان از ایشان پذیرایی می کند که حاضر به دل کندن از خانه شما نمی شوند. او بسیار صاحب سلیقه و بسیار با ذوق است. مانند یک مانکن لباس می پوشد و مانند یک میهماندار به اضافه یک دوست دیرینه و قدیمی از میهمانان شما پذیرایی می کند و در تمام طول مدتی که مهمان در منزل شما است، یک لحظه لبخند شیرینش از لبانش محو نمی شود.

    این زن عاشق تئاتر است. شما می توانید او را به نمایشگاه های نقاشی و یا گالری های هنری ببرید و او در هر محفلی راحت و آرام و خودمانی جلوه می کند. و دوستانتان به خود می گویند شما چه مرد خوشوقتی هستید که یک چنین همسر دوست داشتنی و گرم و ساده دارید. او بسیار رومانتیک و خیلی بیش از حد معمول برخوردار از ظرافت های زنانه است.

    احساسات لطیفش گاهی چنان است که خودتان و دیگران را متعجب می سازد. او ممکن است در سال روز تولد شما، یک قطعه شعر عاشقانه زیبا برایتان بسراید. رفتارش در قالب یک چنین زنی چنان است که شما همیشه با کمال میل و رغبت گران ترین عطرها و زیباترین لباس ها را برایش می خرید. اگر پیشنهاد مسافرت به نقاطی را بکنید که از نظر طبیعت شاعرانه و زیبا باشد و یا از لحاظ هنری و قدمت مشهور باشد، چشمانش از شادی برق خواهد زد. این را هم بدانید که این زن شماره پنج ممکن است تا حدودی از بحث و جدل و مناظره خوشش بیاید.

    بله زندگی شما پس از ازدواج با یک دختر برج جوزا این چنین خواهد بود و شاید تعجب کنید اگر بگویم که در توصیف و شمارش اعضای حرمسرایتان چند نفری را هم نادیده گرفته ام، چند نفری را هم نادیده گرفته ام، چند نفری که از خصوصیات نسبت به آنهایی که شرح داده شده اند، در درجه اهمیت کمتری قرار دارند. مگر به این است که در هر حرمسرایی تعدادی هم زن صیغه وجود دارد که نسبت به زن عقیده در سطح پایین تری قرار دارند؟ طبیعی است دوستانتان از اینکه شما را هر روز با یک زن می بینند به حال شما غبطه می خورند و اگر چیزی در این مورد پرسیدند،‌موضوع صحبت را عوض کنید، مگر یه این است که تعدد زوجات ممنوع است؟

    زن متولد خرداد وقتی که می تواند سوار هواپیما شود، با ترن مسافرت نمی کند و به همین ترتیب وقتی می تواند حرف بزند، ساکت نمی ماند، و وقتی می تواند بدود، هرگز راه نمی رود و وقتی که می تواند کمک کند، از تعاون رو نمی گرداند. سرش همیشه چنان مملو از ایده های مختلف قلبش پیوسته چنان مملو از امیدهای گوناگون است که انسان خیال می کند برای تنظیم آن ها باید دست به دامان یک کامپیوتر شد. با وجود اینها، زن متولد خرداد، به علت طبیعت ونهاد خاص خودش گاه خیلی تندرو و در زندگی بی باک و بی ملاحظه است. باید شما دائما مواظب او باشید که با تندروی و مبالغه جویی خود را گرفتار بلا نکند. لازم است در تمام زندگی مواظب او باشید که سرعت چرخش از ۱۵۰ کیلو متر در ساعت تجاوز نکند. او در تمام عمر محتاج توجه و محافظه کاری شماست که نلغزد و از جاده سلامت خارج نشود.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
    با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست.
    از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.
    همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

    مطالب زیر را حتما بخوانید

    طالع بینی چینی سال میمون

    طالع بینی چینی سال بز (گوسفند)

    طالع بینی چینی سال اسب

    طالع بینی چینی سال مار

    طالع بینی چینی سال اژدها

    طالع بینی چینی سال گربه (خرگوش)

    واویلا. تمام خصوصیات منو گفت. خودمم گاهی از خودم متعجب میشم ولی جذابیتشو رو صددرصد قبول دارم

    به خودم افتخار می کنم که یک دختر خردادی هستم 😎

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

    فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    صفحه اصلی » خرداد

    فال روزانه صوتی اختصاصی تاروت رنگی این فال روزانه بوده و به صورت اختصاصی توسط تاروت رنگی تهیه شده و در سایت درج شده است. این فال مربوط به روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۰/۱۱ می باشد. […]

    فال امروز شما یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ – ۱ ژانویه ۲۰۲۳ شما در حال خواندن فال روزانه و امروز یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ هستید. این مطلب، به صورت روزانه حداکثر تا ساعت ۲۴ بامداد به […]

    فال خرداد ماهی ها

    طالع بینی و خصوصیات متولدین ماه ها در جدول زیر شما می توانید ماه تولد خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا توضیحات مربوط به ماه تولد شما و فرد مورد نظر […]

    طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد مرد و زن در این مطلب از وبسایت تاروت رنگی درباره طالع بینی و خصوصیات متولدین خرداد می پردازیم. پس با ما همراه شوید. در این مطلب می خوانید: […]

    تازه ترین ها

    فال روزانه صوتی – یکشنبه ۱۴۰۱/۱۰/۱۱

  • دعا برای رفع ظالم
  • فال روزانه – یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال حافظ روزانه – ۱۱ دی ۱۴۰۱

    فال هفتگی – فال هفته

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    فال حافظ با معنی و تفسیر کامل

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

     

    در اینبخش طالع بینی متولدین خرداد را مرور میکنیم. بـه ماه سوم بهار و ماه متولدین خرداد رسیده ایم. اکثر خردادی ها خوش صحبت هستند اما تقریباً تمام متولدین این ماه کمی لجباز و یک دنده هستند. خردادی ها نقطه متقابل مرداد ماهی ها اند و نمی‌توانند یک دیگر را درک کنند. خردادی ها بـه همان اندازه کـه یک دنده هستند، سخت کوش اند. در ادامه بیشتر با خرداد ماهی ها آشنا می‌شویم.

     

    مردان خردادی در روابط زناشویی و رفت و آمد با زنان تنوع‌طلب و ماجراجو هستند. حال و احوال عاشقانه این مردها ثبات ندارد و مشهور اسـت کـه اکثرا دو زن اختیار می کنند، حتی در ماه عسل ممکن اسـت عروس را بگذارند و بروند. خلاصه اگر با چنین مردانی می خواهید رفت و آمد کنید حواس تان را جمع کنید.

     

    فال خرداد ماهی ها

     

    از طرفی دیگر شـما در رابطه با چنین مردی کاملا احساس تامین شدن، خواهید کرد چون می دانید کـه هر وقت بـه او نیازمند شدید سریعا بـه کمک شـما می‌شتابد. ولی این را هم بدانید کـه نمی توانید او را یک جا نگه دارید و وقتی کـه او بـه جایی میرود واقعا معلوم نیست کی پیش شـما برگردد! با این وجود آن‌ها پدر خوبی برای فرزندان خود هستند، بطوری‎‌کـه ممکن اسـت فرزندان را بیش از حد لوس کنند.

     

    یک مرد خردادی خیلی ذوق و شوق دارد، عاشق هنر اسـت و کم پیش می آید حسادت کند. اما درکنار این صفات خوبش بدقول بودنش تـو ذوق میزند. مرد خردادی خوش‌صحبت و مردم‌دار اسـت. چون از تنهایی بـه شدت نفرت دارد و دوست دارد همیشه در جمع باشد. پس دوست دارد بـه مهمانی برود، مهمانی بدهد و با مردم رفت و آمد کند. علاوه بر این هم صحبت خوبی نیز هست! چون در گفت و گو نکته‌سنجی و ذوق بـه خرج می دهد.

     

  • دعا برای خواندن فکر دیگران
  • یک مرد خردادی بـه صد شیوه مختلف بـه نامزدش ابراز علاقه میکند. او بـه شیوه‌هایي علاقه‌اش را نشان می دهد کـه نظیرش را هیچ جای دیگر ندیدید. اما پس از یک دیدار عاشقانه، ممکن اسـت ناگهان با نامزدش تماس گرفته و قرار ملاقات بعدی را کنسل کند. سپس در بین یک دنیا شک و نگرانی باز سر و کله‌اش پیدا شود با یک شاخه گل در دست! بـه هرحال خیلی بـه دنبال علت این رفتارهای وی نباشید.

     

    اگر بعنوان نامزد یک چنین مردی، صبر و حوصله بـه خرج بدهید، میتوانید بـه ادامه رابطه و حتی پیشنهاد ناگهانی ازدواج او امیدوار باشید. پیشنهادی کـه بعید اسـت، رد کنید! بـه هرحال اگر او را واقعا دوست داید و می خواهید همسرش شوید سریعا جواب مثبت بدهید چون یک وقت میبینید نظرش عوض می شود. این دوگانگی را بگذارید پای برج تولد او کـه نمادش دوقلو اسـت!

     

    اصلا این چندگانگی خلقی و روحی خرداد ماهی‌ها بخاطر این اسـت کـه دوست دارند همواره مرموز جلوه کنند! حتی برای همسرشان! اما بـه چـه قیمتی؟ آن‌ها ممکن اسـت بـه افرادی کـه عاشقان هستند اخم کنند یا با کسانی کـه قلبا ازآن‌ها متنفر هستند، صمیمی شوند. از اینرو افرادی کـه با خرداد ماهی‌ها سر و کار دارند هیچ وقت از میل باطنی و عقاید آن‌ها نسبت بـه خودشان مطمئن نیستند.

     

    برای تحت نفوذ گرفتن یک مرد خردادماهی کافی اسـت از نظر روحی پشتیبان او باشید. نگران نباشید او اصلا مرد خودخواهی نیست و برخلاف سایر مردان، از زنان باهوش بسیار خوشش می آید. شعر «نو کـه اومد بـه بازار، کهنه می‌شه دل‌اذيت» دقیقا اشاره بـه این افراد دارد! آن‌ها بـه سادگی دوستان قدیمی‌شان را فراموش می کنند. البته این کارشان از روی قدرنشناسی نیست، کلا طبیعت‌شان این شکلی اسـت.

     

     

    خیلی از مردان خردادی چند بار ازدواج می کنند، آن هم در سن کم. البته این موضوع برای تمام متولیدن خرداد صدق نمی کند، ولی با خاطرجمعی می شود گفت اگر دو همسر نداشته باشند از چیزهای دیگر مثل خودرو، آپارتمان، شغل، مدرک تحصیلی، حیوان خانگی، ریش تراش، سرگرمی، هدف و… دوتا دارند. دو شخصیتی بودن این افراد بر امور مالی‌شان نیز اثر میگذارد.

     

    آن‌ها گاهی بسیار دست و دلباز و گاهی بسیار خسیس هستند. البته دست و دلبازی‌شان بیشتر اسـت چون اصلا بـه اندوختن مال علاقه ندارد. بهترین شغل برای این مردها خبرنگاری اسـت. چون علاوه بر این‌کـه بـه عرضه کردن ایده‌هاي نو علاقه دارند قابلیت عجیبی در کسب اخبار و شایعات دارند. آن‌ها هم چنین طاقت شنیدن انتقاد بـه ویژه از رفتارهای عاشقانه خودرا ندارند.

     

    تـو دست سبز یک پری زادی پری زاد

    دل‌خوش بـه تـو بودند گل‌ها ماه خرداد

    تن پوش خيس سبزه را گرما بسربرد

    با رفتنت تب مي كند اين ماه مرداد

     

    زنان خردادی خوش سر و زبان، با چند شخصیت گوناگون و قوه تخیل بسیار قوی هستند. ماجراجویی کردن و بی ثباتی از ویژگی‌هاي بارز آن ها اسـت. در مورد زنان خردادماهی این جمله مشهور اسـت کـه اگر با آن‌ها ازدواج کنید گویا یک حرم‌سرا دارید! دلیلش صفات متنوع و البته ضدونقیض این زنان اسـت. آن‌ها گاهی فعال، گاهی بی‌تحرک، گاهی جذاب، گاهی غمگین، و خلاصه هر بار یک جور هستند!

     

     

    با این حال اگر شخصیت یک زن خردادماهی را زیر ذره‌بین ببرید می بینید کـه در بین این همه ی شخصیت متفاوت کـه دارد، یک موجود رمانتیک و خواستنی جلب نظر میکند کـه اگر کشفش کنید خوشبخت‌ترین مرد زمین می شوید. کـه البته کشف این موجود واقعا کار سهولت نیست و برای همین سر و کله زدن با این زن کار سختی اسـت. یک زن متولد خرداد در دوران جوانی پر از رویاها و افکار عاشقانه اسـت.

     

    او دختری‌ اسـت دم‌دمی مزاج و بی‌ثبات کـه یک روز عاشق و روزبعد فارغ می شود. پس میزان دوگانگی و احساساتی بودن او بـه سنش بستگی زیادی دارد، هر چـه جوان‌تر، بدقلق‌تر! او اگر چـه ممکن اسـت سنگدل بنظر برسد اما واقعا سرشار از احساس اسـت. تنها راهی کـه بشود احساسات او را دید ابراز احساس بـه اسـت، آن‌ هم دو برابر میزانی کـه زنان دیگر را راضی می کند.

     

    فال خرداد ماهی ها

    بیشتر از این‌کـه از رفتارهای زنان خردادماهی خشمگین شوید، با آن‌ها مهربانی کنید تا اثرش را ببینید. در عین حال گاهی او رابه حال خودش بگذارید. چون بهتر اسـت کـه دوگانگی‌هاي وجودش را درون خودش نگهدارد و با شـما شریک‌ نشود. زنان خردادماهی در شور و نشاط بخشیدن بـه یک مهمانی سوت و کور معرکه هستند. آن‌ها بـه سهولت میتوانند یک مرد را از فکر گرفتاری‌هاي بزرگش در بیاورند.

     

    طبیعتا خانه‌داری صرف برای آن‌ها سخت اسـت. چون او از یکنواختی بیزار اسـت. باوجود این شخصیت هزاررنگ، این زن شدیدا دلش می خواهد کـه یک نفر را عاشقانه از صمیم قلب دوست داشته باشد. هرچند کـه این نیاز خودش را انکار میکند. مثلاً می شود گفت کـه او عاشق بچه اسـت! ولی ترجیح میدهد کـه این امر را همسرش و دیگران ندانند. همراهی این زن مثال‌زدنی اسـت.

     

    یعنی او رابا خودتان بـه هر کجا کـه ببرید میبینید کـه بـه آن جا علاقه‌مند اسـت. از موزه بگیرید تا باشگاه مشت‌زنی! البته ساده‌لوح نباشید، او می خواهد از تمام این فرصت‌ها برای شناخت ابعاد مختلف وجود شـما استفاده کند چون بسیار زیرک اسـت.زنان خردادماهی بـه سادگی عشق قدیمی‌شان را فراموش می کنند. مگر آنکه این عشق همیشه و همواره در جوارشان باشد. 

     

     

    البته در وفاداری این زنان شک نکنید، آن‌ها در رابطه متعهد هستند، فقط باید نیازهای قلبی‌شان را ارضا کنید. زنان متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارند. پس اگر شـما تاجر هستید می توانید با او مشورت کنید. او بشما ایده‌هاي جالبی می دهد و شـما با راه دادن او بـه فضای کسب و کارتان متوجه افزایش درآمد خود خواهید شد. او بسیار استقلال‌طلب و خود مختار اسـت.

     

    اگر بـه دنبال یک زن پایه می گردید، زنان خرداد ماهی گزینه مناسبی برای شـما محسوب میشوند. چون فقط کافی اسـت بـه او یک پیشنهاد سفر بدهید، او بدون معطلی وسایلش را جمع می کند بدون این‌کـه بپرسد هتل رزرو کرده اید یا نه؟ اصلا با چـه وسیله‌اي سفر خواهید کرد؟ درست اسـت کـه او در زنانگی واقعا هزارچهره دارد، اما مادری سرحال و خندان اسـت.

     

    او اجازه نمیدهد فرزندان مانع فعالیت‌هایش بشوند چون بـه خوبی می تواند آن‌ها را سرگرم امورات مختلف کند و قوه تخیل قوی‌اي دارد. البته در مراقبت ازآن‌ها تمام تلاشش را می کند. این بچه‌ها هم مثل مادرشان خود مختار و مستقل میشوند و هر چـه بزرگ تر شوند بیشتر عاشق مادرشان میشوند. شـما باید بسیار بـه این زن متولد خرداد توجه کنید تا دچار لغزش نشود، چون خودش بسیار بی‌پروا و بی‌باک اسـت.

     

    بـه آسمان شهر دل نمی بندد

    برای بودن با تـو بهار می‌خندد

    گرچه کوله بار سفر نمی بندی

    تمام راه عبور را بهانه می بندد

    توکه زاده مشرق عروس خردادی

    برای ماندنت این جا نگاره می جنگد

     

     

    یکی از انواع طالع بینی هاي خرداد ماه ي‌ها، طالع بینی چینی اسـت، البته بطور کل این طالع بینی بـه سال تولد شخص بستگی دارد. شـما می توانید در طالع‌بینی چینی سال تولد، سمبل یا حیوان ماه تولدتان را پیدا کنید و بعد ببینید در ماه تولد شـما چگونه اسـت. یعنی مثلاً سال تولد شـما سال موش اسـت، این موش اگر خردادی باشد چـه میشود؟ در جدول زیر شرح داده‌ایم کـه هر سمبل از نوع خردادی‌اش چگونه اسـت:

     

    موش

    موش خردادی شکست‌ناپذیر اسـت و می تواند از هر تله‌اي فرار کند.

     

    گاو

    این شخص زیاد جدی نیست اگر چـه در دوستی‌هایش چیزی کم نمیگذارد.

     

    ببر

    او تا حدود زیادی خوش وحشی‌گری دارد و خودش هم بلافاصله از اعمال احمقانه‌اش پیشمان می شود.

     

    گربه «خرگوش»

    او بسیار ناآرام اسـت و مدام بـه دنبال خطر میرود.

     

    اژدها

    او واقعا موجودی رنگارنگ و زودجوش اسـت.

     

    مار

    بین متولدین خرداد، آن‌ها کـه متولد سال مار باشند از همه ی‌شان دمدمی‌مزاج‌تر هستند.

     

    اسب

    او موجودی اصیل اسـت، اصیل و رام‌نشدنی. البته از صفات بدش این اسـت کـه هرگز کاری راکه شروع کرده تمام نمیکند.

     

    بز

    متولدین خردادی کـه متولد سال بز باشند، بیشترین هیاهو را در بین خردادی ماهی‌ها دارند. البته بهتر اسـت آن‌ها را اذیت نکنید چون یک گردباد واقعی هستند.

     

    میمون

    یک خرداد ماهی متولد سال میمون بسیار پرشور و نشاط اسـت.

     

    خروس

    او تا حد زیادی جنجالی و فتنه‌جو اسـت. این خروس هرگز آرام نمیگیرد و همواره در حال تکاپو اسـت.

     

    سگ

    او ممکن اسـت بدظاهر و بی‌اصل و نسب باشد، ولی باطن خوبی دارد.

     

    خوک

    او بسیار شوخ و خنده‌دار اسـت و اگر فرزندانش مانع پیشرفتش نشوند بـه جاهای خوبی میتواند برسد.

     

    او یک انسان شریف، یکرنگ، صادق و با فریبکاری بیگانه اسـت. تیزهوشی و قریحه هنری‌اش از ویژگی‌هاي بارز آن ها محسوب می شود. علاوه بر این ها او عاشق مردم اسـت و از صحبت و گفت و گو با دیگران بسیار لذت می برد. بهمین خاطر در مهمانی‌ها همواره شمع محفل هستند و با شوخی‌هایش توجه همه ی را جلب می کند. جمیع این صفات دست بـه دست هم داده تا او یک مرد جذاب و دلنشین برای دیدار اول باشد!

     

    بـه هرحال تولد در برج جوزا بهره‌مندی از شخصیت‌هاي گوناگون رابه همراه خواهد داشت، چـه برای مردان چـه زنان. پس گول سرحالی و نشاط این مردان را نخورید، چون فردا شاید غمگین و خسته‌کننده باشند. البته روحیات بد او نیز پایدار نیستند و اگر صبور باشید تغییر میکند. بهترین راه جذب این مردان بی‌توجهی بـه آن‌هاست.

     

    اگر خودتان را خیلی شیفته آن‌ها نشان دهید پس از رسیدن بشما بـه سادگی رهای‌تان میکنند و شـما میبینید کـه خوشبختی‌ اي کـه برای خودتان تصور کرده بودید، سرابی بیش نبوده اسـت. بیشترین توجه او بـه معشوقش اسـت، اگر چـه بـه هر چیزی کـه دوروبرشان باشد توجه می کنند. بنابر این علاوه بر توجه بـه همسرشان شاید بـه زنان دیگر نیز توجه کنند! ودر هرحال برای شـما جملات عاشقانه نجوا کنند!

     

    چـه بشما علاقه‌اي داشته باشند چـه نداشته باشند. آن‌ها حتی با این‌کـه بـه زنان‌شان وفادار هستند دوست دارند وارد جمع دیگر زنان بشوند و با آن‌ها بگو و بخند داشته باشند. سیاره تولد مرد خردادماهی عطارد اسـت، او همه ی را دوست دارد و برای همه ی دوست داشتن‌هاي خود دلیل دارد! از دیگر صفات عطاردی‌ها این اسـت کـه چشمانی زیبا با مژه‌هایي بلند دارند، چشمانی کـه زیرکی ازآن‌ها می‌بارد.

     

    آن‌ها لاغر اندام هستند و خیلی ژست میگیرند، مثلاً اگر تاجر باشند حتماً کلی دسته‌چک خواهند داشت. دفترکارشان نیز پر از تلفن اسـت انگار کـه رییس جمهور هستند! سمبل برج جوزا اشاره بـه ارتباطات دارد. با این حال مرد خردادماهی خیلی خوب نمیتواند با نوزادان ارتباط برقرار کند. پس این پدر و فرزند تا وقتی این نوزاد سخن نگوید شاید ارتباط خوبی برقرار نکنند.

     

    البته شادی این پدر پس از بـه حرف آمدن فرزندش واقعا دیدنی اسـت. یک پدر خرداد ماهی عاشق بازی کردن با بچه‌هاي خود اسـت. بچه‌ها نیز عاشق او هستند چون بیشتر از این‌کـه مانند پدرشان رفتار کند مثل برادر بزرگ‌شان رفتار می کند. بـه هرحال مردان خردادی حتی در سنین بالا، روحیه‌اي جوان و حتی بچه‌گانه دارند.

     

    سی بهار را بی بها

    بـه انتها بردم

    تنها، بهانه ام هرسال

    تجسم فریاد نوزاد دختری

    کـه آخر خرداد

    بـه آسمان پیچید

    و مـن

    متولد شدم

     

    یک زن متولد خرداد شخصیتی اجتماعی و مردم دوست دارد. او عاشق مطالعه اسـت ودر تمام مراحل زندگی با اشتیاق زیاد بـه کسب دانش می پردازد. البته شاید کمی پرحرف باشد، بـه هرحال یک زن خردادی از صحبت با دیگران بسیار لذت می برد و همواره دوست دارد در اجتماع باشد. خرداد ماهی‌ها بسیار خونگرم و صمیمی هستند، چـه برسد بـه این زن نی باشند!

     

    آن‌ها خیلی زود با دیگران طرح دوستی می‌ریزند. البته بخاطر طبیعت دوگانه‌شان خیلی زود هم بی‌خیال این دوستی‌‌ها می شوند. چون ماندن با یک دوست برای آن‌ها خسته‌کننده و حتی بی‌دلیل اسـت. زنان خرداد ماهی زنانی جذاب، روشنفکر و شوخ‌طبع هستند. آن‌ها حس مالکیت زیادی دارند بنابر این وقتی با یک زن خردادی ازدواج می کنید باید پیه حسادت‌ها و سوء‌ ظن‌ هاي او را نیز بـه تنتان بمالید.

     

    شاید بتوان گفت زن متولد خرداد شایعات خوبی در آستین دارد. شایعاتی کـه مربوط بـه اخبار داغ و وسوسه‌کننده هستند. پس بهتر اسـت کـه بـه او رازهای خودرا نگویید چون احتمال لو رفتن این رازها زیاد اسـت. بلوز و شلوار اسانی از لباس‌هاي مورد علاقه این زن اسـت.

     

    شاید این مساله بـه فمینیست بودن او ربط دارد کـه معتقد اسـت زنان نباید زنانگی‌شان رابا لباس‌هاي پرچین ثابت کنند. او دوست دارد کـه بخاطر خودش و افکارش دوست داشته شود و خودش نیز بیشتر شیفته باطن و افکار آدم‌ها میشود.اکثر زنان خردادی زنان سرشناسی هستند. اگر چـه ممکن اسـت از نظر برخی انسان‌هایي سطحی بـه حساب بیایند ولی واقعا آن گونه نیستند.

     

    اگر نظر دوستان یک زن خردادی را در موردش بپرسید هرکدام یک چیز میگویند. دلیلش این اسـت کـه خردادماهی‌ها خیلی خوب خودشان رابا محیط هماهنگ میکنند. بهمین خاطر برخی بـه او لقب آفتاب‌پرست داده‌اند. چون تحت تاثیر محیط و افراد مختلف آسان رنگ عوض می کند. آن‌ها همین طور می توانند بحث‌ها رابه اسانی بـه سمتی کـه می خواهند هدایت کنند.

     

    بـه هرحال یک زن متولد خرداد با همه ی صفات جذابش نمی تواند یک مادر خوب باشد. او مثل مرد خردادماهی بچه‌ها را از وقتی کـه زبان باز میکنند بـه رسمیت می‌شناسد و می شود گفت کـه حتی ترجیح میدهد یک بچه کمی بزرگ‌تر بجای نوزاد خودش بـه فرزندی بپذیرد تا نیاز بـه تر و خشک کردن نداشته باشد!

     

    رفتار او واقعا مثل مادر‌ها نیست. همین کـه برای بچّه‌ ها آشپزی می کند کلاه‌تان رابه هوا بیندازید. البته در عوض اگر بـه غذای جسمی بچه‌ ها بی‌ توجه اسـت بـه غذای روحی‌ شان توجه زیادی دارد و آن‌ ها را همواره بـه سمت آموختن هدایت میکند. او مادری اسـت کـه برای فرزندانش داستان می خواند و ازآن‌ها می خواهد کـه همواره عاقلانه تصمیم بگیرند.

     

    بهار شبیه مـن اسـت

    گه خشک و گاه بارانی

    گه گرم و گاه سرد

    عطرش بی‌اعتبار

    قلبش بیقرار

    روحش در فرار

    این خصوصیات متولد خرداد اسـت

     

    منبع خبر

    /

    فراناز /

    فال

    طالع بینی مخصوص خرداد ماهی ها+عکس در این قسمت از فراناز طالع بینی متولدین خرداد را برای خردادی های عزیز قرار دادیم.کم کم داریم به  بـه ماه سوم بهار نزدیک میشویم. اکثر خردادی ها خوش صحبت هستند اما تقریباً تمام متولدین این ماه کمی لجباز و یک دنده هستند. خردادی ها نقطه متقابل مرداد ماهی ها اند و نمی‌توانند یک دیگر را درک کنند. خردادی ها بـه همان…

    در این قسمت از فراناز طالع بینی متولدین خرداد را برای خردادی های عزیز قرار دادیم.کم کم داریم به بـه ماه سوم بهار نزدیک میشویم. اکثر خردادی ها خوش صحبت هستند اما تقریباً تمام متولدین این ماه کمی لجباز و یک دنده هستند. خردادی ها نقطه متقابل مرداد ماهی ها اند و نمی‌توانند یک دیگر را درک کنند. خردادی ها بـه همان اندازه کـه یک دنده هستند، سخت کوش اند. در ادامه بیشتر با خرداد ماهی ها آشنا می‌شویم.

    مردان خردادی در روابط زناشویی و رفت و آمد با زنان تنوع‌طلب و ماجراجو هستند. حال و احوال عاشقانه این مردها ثبات ندارد و مشهور اسـت کـه اکثرا دو زن اختیار می کنند، حتی در ماه عسل ممکن اسـت عروس را بگذارند و بروند. خلاصه اگر با چنین مردانی می خواهید رفت و آمد کنید حواس تان را جمع کنید.

    فال خرداد ماهی ها

    از طرفی دیگر شـما در رابطه با چنین مردی کاملا احساس تامین شدن، خواهید کرد چون می دانید کـه هر وقت بـه او نیازمند شدید سریعا بـه کمک شـما می‌شتابد. ولی این را هم بدانید کـه نمی توانید او را یک جا نگه دارید و وقتی کـه او بـه جایی میرود واقعا معلوم نیست کی پیش شـما برگردد! با این وجود آن‌ها پدر خوبی برای فرزندان خود هستند، بطوری‎‌کـه ممکن اسـت فرزندان را بیش از حد لوس کنند.

    یک مرد خردادی خیلی ذوق و شوق دارد، عاشق هنر اسـت و کم پیش می آید حسادت کند. اما درکنار این صفات خوبش بدقول بودنش تـو ذوق میزند. مرد خردادی خوش‌صحبت و مردم‌دار اسـت. چون از تنهایی بـه شدت نفرت دارد و دوست دارد همیشه در جمع باشد. پس دوست دارد بـه مهمانی برود، مهمانی بدهد و با مردم رفت و آمد کند. علاوه بر این هم صحبت خوبی نیز هست! چون در گفت و گو نکته‌سنجی و ذوق بـه خرج می دهد.

    یک مرد خردادی بـه صد شیوه مختلف بـه نامزدش ابراز علاقه میکند. او بـه شیوه‌هایی علاقه‌اش را نشان می دهد کـه نظیرش را هیچ جای دیگر ندیدید. اما پس از یک دیدار عاشقانه، ممکن اسـت ناگهان با نامزدش تماس گرفته و قرار ملاقات بعدی را کنسل کند. سپس در بین یک دنیا شک و نگرانی باز سر و کله‌اش پیدا شود با یک شاخه گل در دست! بـه هرحال خیلی بـه دنبال علت این رفتارهای وی نباشید.

    اگر بعنوان نامزد یک چنین مردی، صبر و حوصله بـه خرج بدهید، میتوانید بـه ادامه رابطه و حتی پیشنهاد ناگهانی ازدواج او امیدوار باشید. پیشنهادی کـه بعید اسـت، رد کنید! بـه هرحال اگر او را واقعا دوست داید و می خواهید همسرش شوید سریعا جواب مثبت بدهید چون یک وقت میبینید نظرش عوض می شود. این دوگانگی را بگذارید پای برج تولد او کـه نمادش دوقلو اسـت!

    اصلا این چندگانگی خلقی و روحی خرداد ماهی‌ها بخاطر این اسـت کـه دوست دارند همواره مرموز جلوه کنند! حتی برای همسرشان! اما بـه چـه قیمتی؟ آن‌ها ممکن اسـت بـه افرادی کـه عاشقان هستند اخم کنند یا با کسانی کـه قلبا ازآن‌ها متنفر هستند، صمیمی شوند. از اینرو افرادی کـه با خرداد ماهی‌ها سر و کار دارند هیچ وقت از میل باطنی و عقاید آن‌ها نسبت بـه خودشان مطمئن نیستند.

    برای تحت نفوذ گرفتن یک مرد خردادماهی کافی اسـت از نظر روحی پشتیبان او باشید. نگران نباشید او اصلا مرد خودخواهی نیست و برخلاف سایر مردان، از زنان باهوش بسیار خوشش می آید. شعر «نو کـه اومد بـه بازار، کهنه می‌شه دل‌اذیت» دقیقا اشاره بـه این افراد دارد! آن‌ها بـه سادگی دوستان قدیمی‌شان را فراموش می کنند. البته این کارشان از روی قدرنشناسی نیست، کلا طبیعت‌شان این شکلی اسـت

  • چگونه با پسر لجبازم رفتار کنم
  • خیلی از مردان خردادی چند بار ازدواج می کنند، آن هم در سن کم. البته این موضوع برای تمام متولیدن خرداد صدق نمی کند، ولی با خاطرجمعی می شود گفت اگر دو همسر نداشته باشند از چیزهای دیگر مثل خودرو، آپارتمان، شغل، مدرک تحصیلی، حیوان خانگی، ریش تراش، سرگرمی، هدف و… دوتا دارند. دو شخصیتی بودن این افراد بر امور مالی‌شان نیز اثر میگذارد.

    آن‌ها گاهی بسیار دست و دلباز و گاهی بسیار خسیس هستند. البته دست و دلبازی‌شان بیشتر اسـت چون اصلا بـه اندوختن مال علاقه ندارد. بهترین شغل برای این مردها خبرنگاری اسـت. چون علاوه بر این‌کـه بـه عرضه کردن ایده‌های نو علاقه دارند قابلیت عجیبی در کسب اخبار و شایعات دارند. آن‌ها هم چنین طاقت شنیدن انتقاد بـه ویژه از رفتارهای عاشقانه خودرا ندارند.

    زنان خردادی خوش سر و زبان، با چند شخصیت گوناگون و قوه تخیل بسیار قوی هستند. ماجراجویی کردن و بی ثباتی از ویژگی‌های بارز آن ها اسـت. در مورد زنان خردادماهی این جمله مشهور اسـت کـه اگر با آن‌ها ازدواج کنید گویا یک حرم‌سرا دارید! دلیلش صفات متنوع و البته ضدونقیض این زنان اسـت. آن‌ها گاهی فعال، گاهی بی‌تحرک، گاهی جذاب، گاهی غمگین، و خلاصه هر بار یک جور هستند

    با این حال اگر شخصیت یک زن خردادماهی را زیر ذره‌بین ببرید می بینید کـه در بین این همه ی شخصیت متفاوت کـه دارد، یک موجود رمانتیک و خواستنی جلب نظر میکند کـه اگر کشفش کنید خوشبخت‌ترین مرد زمین می شوید. کـه البته کشف این موجود واقعا کار سهولت نیست و برای همین سر و کله زدن با این زن کار سختی اسـت. یک زن متولد خرداد در دوران جوانی پر از رویاها و افکار عاشقانه اسـت.

    او دختری‌ اسـت دم‌دمی مزاج و بی‌ثبات کـه یک روز عاشق و روزبعد فارغ می شود. پس میزان دوگانگی و احساساتی بودن او بـه سنش بستگی زیادی دارد، هر چـه جوان‌تر، بدقلق‌تر! او اگر چـه ممکن اسـت سنگدل بنظر برسد اما واقعا سرشار از احساس اسـت. تنها راهی کـه بشود احساسات او را دید ابراز احساس بـه اسـت، آن‌ هم دو برابر میزانی کـه زنان دیگر را راضی می کند.

    بیشتر از این‌کـه از رفتارهای زنان خردادماهی خشمگین شوید، با آن‌ها مهربانی کنید تا اثرش را ببینید. در عین حال گاهی او رابه حال خودش بگذارید. چون بهتر اسـت کـه دوگانگی‌های وجودش را درون خودش نگهدارد و با شـما شریک‌ نشود. زنان خردادماهی در شور و نشاط بخشیدن بـه یک مهمانی سوت و کور معرکه هستند. آن‌ها بـه سهولت میتوانند یک مرد را از فکر گرفتاری‌های بزرگش در بیاورند.

    طبیعتا خانه‌داری صرف برای آن‌ها سخت اسـت. چون او از یکنواختی بیزار اسـت. باوجود این شخصیت هزاررنگ، این زن شدیدا دلش می خواهد کـه یک نفر را عاشقانه از صمیم قلب دوست داشته باشد. هرچند کـه این نیاز خودش را انکار میکند. مثلاً می شود گفت کـه او عاشق بچه اسـت! ولی ترجیح میدهد کـه این امر را همسرش و دیگران ندانند. همراهی این زن مثال‌زدنی اسـت.

    یعنی او رابا خودتان بـه هر کجا کـه ببرید میبینید کـه بـه آن جا علاقه‌مند اسـت. از موزه بگیرید تا باشگاه مشت‌زنی! البته ساده‌لوح نباشید، او می خواهد از تمام این فرصت‌ها برای شناخت ابعاد مختلف وجود شـما استفاده کند چون بسیار زیرک اسـت.زنان خردادماهی بـه سادگی عشق قدیمی‌شان را فراموش می کنند. مگر آنکه این عشق همیشه و همواره در جوارشان باشد.

    البته در وفاداری این زنان شک نکنید، آن‌ها در رابطه متعهد هستند، فقط باید نیازهای قلبی‌شان را ارضا کنید. زنان متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارند. پس اگر شـما تاجر هستید می توانید با او مشورت کنید. او بشما ایده‌های جالبی می دهد و شـما با راه دادن او بـه فضای کسب و کارتان متوجه افزایش درآمد خود خواهید شد. او بسیار استقلال‌طلب و خود مختار اسـت

    اگر بـه دنبال یک زن پایه می گردید، زنان خرداد ماهی گزینه مناسبی برای شـما محسوب میشوند. چون فقط کافی اسـت بـه او یک پیشنهاد سفر بدهید، او بدون معطلی وسایلش را جمع می کند بدون این‌کـه بپرسد هتل رزرو کرده اید یا نه؟ اصلا با چـه وسیله‌ای سفر خواهید کرد؟ درست اسـت کـه او در زنانگی واقعا هزارچهره دارد، اما مادری سرحال و خندان اسـت.

    او اجازه نمیدهد فرزندان مانع فعالیت‌هایش بشوند چون بـه خوبی می تواند آن‌ها را سرگرم امورات مختلف کند و قوه تخیل قوی‌ای دارد. البته در مراقبت ازآن‌ها تمام تلاشش را می کند. این بچه‌ها هم مثل مادرشان خود مختار و مستقل میشوند و هر چـه بزرگ تر شوند بیشتر عاشق مادرشان میشوند. شـما باید بسیار بـه این زن متولد خرداد توجه کنید تا دچار لغزش نشود، چون خودش بسیار بی‌پروا و بی‌باک اسـت.

    یکی از انواع طالع بینی های خرداد ماه ی‌ها، طالع بینی چینی اسـت، البته بطور کل این طالع بینی بـه سال تولد شخص بستگی دارد. شـما می توانید در طالع‌بینی چینی سال تولد، سمبل یا حیوان ماه تولدتان را پیدا کنید و بعد ببینید در ماه تولد شـما چگونه اسـت. یعنی مثلاً سال تولد شـما سال موش اسـت، این موش اگر خردادی باشد چـه میشود؟ در جدول زیر شرح داده‌ایم کـه هر سمبل از نوع خردادی‌اش چگونه اسـت:

    موش

    موش خردادی شکست‌ناپذیر اسـت و می تواند از هر تله‌ای فرار کند.

    گاو

    این شخص زیاد جدی نیست اگر چـه در دوستی‌هایش چیزی کم نمیگذارد.

    ببر

    او تا حدود زیادی خوش وحشی‌گری دارد و خودش هم بلافاصله از اعمال احمقانه‌اش پیشمان می شود.

    گربه «خرگوش»

    او بسیار ناآرام اسـت و مدام بـه دنبال خطر میرود.

    اژدها

    او واقعا موجودی رنگارنگ و زودجوش اسـت.

    مار

    بین متولدین خرداد، آن‌ها کـه متولد سال مار باشند از همه ی‌شان دمدمی‌مزاج‌تر هستند.

    اسب

    او موجودی اصیل اسـت، اصیل و رام‌نشدنی. البته از صفات بدش این اسـت کـه هرگز کاری راکه شروع کرده تمام نمیکند.

    فال خرداد ماهی ها

    بز

    متولدین خردادی کـه متولد سال بز باشند، بیشترین هیاهو را در بین خردادی ماهی‌ها دارند. البته بهتر اسـت آن‌ها را اذیت نکنید چون یک گردباد واقعی هستند.

    میمون

    یک خرداد ماهی متولد سال میمون بسیار پرشور و نشاط اسـت.

    خروس

    او تا حد زیادی جنجالی و فتنه‌جو اسـت. این خروس هرگز آرام نمیگیرد و همواره در حال تکاپو اسـت.

    سگ

    او ممکن اسـت بدظاهر و بی‌اصل و نسب باشد، ولی باطن خوبی دارد.

    خوک

    او بسیار شوخ و خنده‌دار اسـت و اگر فرزندانش مانع پیشرفتش نشوند بـه جاهای خوبی میتواند برسد.

    او یک انسان شریف، یکرنگ، صادق و با فریبکاری بیگانه اسـت. تیزهوشی و قریحه هنری‌اش از ویژگی‌های بارز آن ها محسوب می شود. علاوه بر این ها او عاشق مردم اسـت و از صحبت و گفت و گو با دیگران بسیار لذت می برد. بهمین خاطر در مهمانی‌ها همواره شمع محفل هستند و با شوخی‌هایش توجه همه ی را جلب می کند. جمیع این صفات دست بـه دست هم داده تا او یک مرد جذاب و دلنشین برای دیدار اول باشد!

    بـه هرحال تولد در برج جوزا بهره‌مندی از شخصیت‌های گوناگون رابه همراه خواهد داشت، چـه برای مردان چـه زنان. پس گول سرحالی و نشاط این مردان را نخورید، چون فردا شاید غمگین و خسته‌کننده باشند. البته روحیات بد او نیز پایدار نیستند و اگر صبور باشید تغییر میکند. بهترین راه جذب این مردان بی‌توجهی بـه آن‌هاست.

    اگر خودتان را خیلی شیفته آن‌ها نشان دهید پس از رسیدن بشما بـه سادگی رهای‌تان میکنند و شـما میبینید کـه خوشبختی‌ ای کـه برای خودتان تصور کرده بودید، سرابی بیش نبوده اسـت. بیشترین توجه او بـه معشوقش اسـت، اگر چـه بـه هر چیزی کـه دوروبرشان باشد توجه می کنند. بنابر این علاوه بر توجه بـه همسرشان شاید بـه زنان دیگر نیز توجه کنند! ودر هرحال برای شـما جملات عاشقانه نجوا کنند!

    چـه بشما علاقه‌ای داشته باشند چـه نداشته باشند. آن‌ها حتی با این‌کـه بـه زنان‌شان وفادار هستند دوست دارند وارد جمع دیگر زنان بشوند و با آن‌ها بگو و بخند داشته باشند. سیاره تولد مرد خردادماهی عطارد اسـت، او همه ی را دوست دارد و برای همه ی دوست داشتن‌های خود دلیل دارد! از دیگر صفات عطاردی‌ها این اسـت کـه چشمانی زیبا با مژه‌هایی بلند دارند، چشمانی کـه زیرکی ازآن‌ها می‌بارد.

    آن‌ها لاغر اندام هستند و خیلی ژست میگیرند، مثلاً اگر تاجر باشند حتماً کلی دسته‌چک خواهند داشت. دفترکارشان نیز پر از تلفن اسـت انگار کـه رییس جمهور هستند! سمبل برج جوزا اشاره بـه ارتباطات دارد. با این حال مرد خردادماهی خیلی خوب نمیتواند با نوزادان ارتباط برقرار کند. پس این پدر و فرزند تا وقتی این نوزاد سخن نگوید شاید ارتباط خوبی برقرار نکنند.

    البته شادی این پدر پس از بـه حرف آمدن فرزندش واقعا دیدنی اسـت. یک پدر خرداد ماهی عاشق بازی کردن با بچه‌های خود اسـت. بچه‌ها نیز عاشق او هستند چون بیشتر از این‌کـه مانند پدرشان رفتار کند مثل برادر بزرگ‌شان رفتار می کند. بـه هرحال مردان خردادی حتی در سنین بالا، روحیه‌ای جوان و حتی بچه‌گانه دارند.

    یک زن متولد خرداد شخصیتی اجتماعی و مردم دوست دارد. او عاشق مطالعه اسـت ودر تمام مراحل زندگی با اشتیاق زیاد بـه کسب دانش می پردازد. البته شاید کمی پرحرف باشد، بـه هرحال یک زن خردادی از صحبت با دیگران بسیار لذت می برد و همواره دوست دارد در اجتماع باشد. خرداد ماهی‌ها بسیار خونگرم و صمیمی هستند، چـه برسد بـه این زن نی باشند!

    آن‌ها خیلی زود با دیگران طرح دوستی می‌ریزند. البته بخاطر طبیعت دوگانه‌شان خیلی زود هم بی‌خیال این دوستی‌‌ها می شوند. چون ماندن با یک دوست برای آن‌ها خسته‌کننده و حتی بی‌دلیل اسـت. زنان خرداد ماهی زنانی جذاب، روشنفکر و شوخ‌طبع هستند. آن‌ها حس مالکیت زیادی دارند بنابر این وقتی با یک زن خردادی ازدواج می کنید باید پیه حسادت‌ها و سوء‌ ظن‌ های او را نیز بـه تنتان بمالید.

    شاید بتوان گفت زن متولد خرداد شایعات خوبی در آستین دارد. شایعاتی کـه مربوط بـه اخبار داغ و وسوسه‌کننده هستند. پس بهتر اسـت کـه بـه او رازهای خودرا نگویید چون احتمال لو رفتن این رازها زیاد اسـت. بلوز و شلوار اسانی از لباس‌های مورد علاقه این زن اسـت.

    شاید این مساله بـه فمینیست بودن او ربط دارد کـه معتقد اسـت زنان نباید زنانگی‌شان رابا لباس‌های پرچین ثابت کنند. او دوست دارد کـه بخاطر خودش و افکارش دوست داشته شود و خودش نیز بیشتر شیفته باطن و افکار آدم‌ها میشود.اکثر زنان خردادی زنان سرشناسی هستند. اگر چـه ممکن اسـت از نظر برخی انسان‌هایی سطحی بـه حساب بیایند ولی واقعا آن گونه نیستند.

    اگر نظر دوستان یک زن خردادی را در موردش بپرسید هرکدام یک چیز میگویند. دلیلش این اسـت کـه خردادماهی‌ها خیلی خوب خودشان رابا محیط هماهنگ میکنند. بهمین خاطر برخی بـه او لقب آفتاب‌پرست داده‌اند. چون تحت تاثیر محیط و افراد مختلف آسان رنگ عوض می کند. آن‌ها همین طور می توانند بحث‌ها رابه اسانی بـه سمتی کـه می خواهند هدایت کنند.

    بـه هرحال یک زن متولد خرداد با همه ی صفات جذابش نمی تواند یک مادر خوب باشد. او مثل مرد خردادماهی بچه‌ها را از وقتی کـه زبان باز میکنند بـه رسمیت می‌شناسد و می شود گفت کـه حتی ترجیح میدهد یک بچه کمی بزرگ‌تر بجای نوزاد خودش بـه فرزندی بپذیرد تا نیاز بـه تر و خشک کردن نداشته باشد

    رفتار او واقعا مثل مادر‌ها نیست. همین کـه برای بچّه‌ ها آشپزی می کند کلاه‌تان رابه هوا بیندازید. البته در عوض اگر بـه غذای جسمی بچه‌ ها بی‌ توجه اسـت بـه غذای روحی‌ شان توجه زیادی دارد و آن‌ ها را همواره بـه سمت آموختن هدایت میکند. او مادری اسـت کـه برای فرزندانش داستان می خواند و ازآن‌ها می خواهد کـه همواره عاقلانه تصمیم بگیرند.

    برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!

    کلیه مطالب این سایت بصورت خودکار گردآوری شده و منبع آن در قسمت پایین عنوان مطلب (تیتر) ذکر شده است. 

    درصورتیکه نسبت به هر یک از مطالب سایت نظر یا پیشنهادی دارید در بخش نظرات درج نمایید. 

    صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال ماهانه » طالع بینی دی ۱۴۰۱ (پیش بینی اتفاقات این ماه)

    در این بخش طالع بینی ماهانه هر فرد را، با توجه به ماه تولد، آورده ایم. اگر شما هم دوست دارید که از فال و طالع بینی دی ماه ۱۴۰۱ خود آگاه شوید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

    به شما بر خورده چون شما توقع رفتاری که با شما شده را نداشتید، حق دارید اما این دلیل نمی شود که خام و بچگانه عمل کنید از او به لطف و مهربانی یاد کنید و بکوشید راه آشتی و صلح را پیشه کنید، مبادا پشت سر او با دیگران حرف بزنید ادامه این دشمنی موجب فرسایش روحتان می شود، اما دوستی دلتان را گرم نگه می دارد. دی ماه منتظر یک تلفن باشید ! در مورد یک پیشنهاد، کوچکترین احتمالات را در نظر بگیرید؛ یک اشتباه به اصطلاح کوچک باعث دردسرتان می شود. اطراف خود را وارسی کنید و به دنبال نمونه های مشابه بگردید. در مورد مساله ای هرچه به روز موعود نزدیک تر می شوید میل و هیجان شما بیشتر می شود. شما انسان خوش ذاتی هستید و آرامش در کنار شما معنی پیدا می کند. از فردی که روح شما را آزار می دهد دوری کنید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۲۹ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۱۸ دی

    فال خرداد ماهی ها

    این ماه موقعیتی بسیار مناسب دست می دهد که شخصی فضول و خبرچین را از اطرافتان دور کنید، در رفتار خود با او تجدید نظر کنید و نسبت به صحبت‌ها و نظراتش سختگیرتر باشید.اشتباهاتتان را تکرار نکنید ممکن است فرصت جبران نداشته باشید. حالا وقت آن است که مصلحت اندیشی را کنار بگذارید و راز درونتان را با کسی که بسیار دوستش می دارید در میان بگذارید. از انسانی با عقل و درایت شما که همیشه سعی می کند بر احساس خود پیروز شود و از منطق و استدلال عقلی در کارهای خود کمک بگیرد رفتار ضعیف و از روی ترس بعید است، هوش و استعداد خود را دست کم نگیرید و دنبال کارهای بیهوده نروید، به خواسته‌تان می رسید و نیتتان عملی می شود اما فعلاً نیاز به صبر و حوصله دارید، عاقلانه‌ترین کار این است که فعلاً سکوت کنید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۲۳ دی
    بدترین روز ماه برای شما: ۱۲ دی

    دی ماه همه آنچه که نیاز دارید برایتان مهیا می شود. نذری که کرده‌اید ادا کنید. غم و غصه را فراموش کنید، حالتان را از این که هست بدتر می کند که بهتر نمی کند. برای حفظ سلامتی‌تان وقت دکتر را به تعویق نیندازید، هیچ چیز مهمتر از سلامتی نیست. کسی پشت سرتان حرفی زده که به گوش شما می رسد، به روی خودتان نیاورید از این گوش بشنوید و از آن یکی به در کنید. تصمیمی گرفته‌اید که عملی کردنش در ظاهر کار آسانی نیست، دست به کار شوید تا ببینید چقدر به سادگی همه چیز درست می شود. به جشنی با شکوه دعوت خواهید شد. با افراد ساده و بی غل و غش ارتباط برقرار کنید. همه نیاز به یک نفر برای شنیدن حرف‌های خود دارند این یک نفر را درست انتخاب کنید. بهتر است حواستان به سلامتی جسمی‌تان باشد.

    بهترین روز ماه برای شما: ۶ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۱۷ دی 

    دیگران از آنچه که در دلتان می گذرد بی خبرند. برای اجرای نیتی که دارید باید تمام جوانب را بسنجید تا فریب نخورید، بی تدبیر عمل نکنید که پشیمان و پریشان خاطر می شوید. در گذشته خطایی کرده اید و اموال زیادی را از دست داده‌اید، دی ماه تجارت جدیدی را شروع می کنید این کار برای شما آمد خوبی دارد تا جای ممکن تلاشتان را بکنید. به زودی در یک ماجراجویی هیجان انگیز و دوستانه قرار خواهید گرفت، زندگی پر از طوفان هست قوی باشید و استقامت به خرج دهید. این روزها به شدت می خواهید روش زندگی خود را تغییر دهید، برای همین در رویدادهای اجتماعی بسیاری مشارکت خواهید کرد، اتفاقا این کار برایتان مفید هست. رژیم غذایی خود را تغییر بدهید تا به درمان نیاز پیدا نکنید.

  • چگونه در يك هفته ٥ كيلو لاغر شويم
  • بهترین روز ماه برای شما: ۳ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۲ دی

    این روزها به عمد بیشتر اوقات خود را با دیگران سر می کنید، مواظب باشید به چه چیزی و چه کسی اعتماد می کنید. با مشکل پیش آمده با تدبیر روبرو شوید نه اینکه فرار کنید، ختم این راه به ناکجاست مشکلات خود به خود برطرف نمی شوند. در این ماه فرد نیکی به خانواده‌تان وارد می شود، پیش داوری نکنید و او را به گرمی خوش آمد بگویید. شما به خوبی می دانید که قدرت پیشنهاد و رهبری دارید. شخصیت شما مسحور کننده است. به خاطر یک اشتباه بیش از حد خودتان را زیر سوال نبرید، اشتباه در تصمیم گیری از هر کسی ممکن است سر بزند، خودخوری بیش از حد فقط بیهوده خسته ترتان می کند. یادتان نرود که هرچقدر سخت بگیرید دیرتر به هدفتان می رسید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۱۱ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۹ دی

    شما از نوجوانی به بازوی خود تکیه کرده‌اید و متکی به نفس بوده‌اید، به این خصیصه‌تان ببالید. دوستی را که میل به دیدن او را دارید، ملاقات خواهید کرد به شرطی که قدمی بردارید. تصمیمی که چند ماه پیش شما را به شک و تردید انداخته بود، این ماه بالاخره عملی خواهید کرد. آنچه را برایتان مهم است، دوباره یادآوری کنید. کار از محکم کاری عیب نمی کند. برای رسیدن به نیتتان بهتر است در درجه اول روحیه و اراده‌تان را قوی کنید، حواستان را کاملا جمع کنید. از قرص های آرامش بخش و خواب آور استفاده نکنید. اتفاق مهمی به زودی خواهد افتاد. شخصی دائم به فکر شماست. کاری نکنید که عمرتان را به حسرت هدر بدهید و پشیمان فرصتی که داشتید باشید گوشی تلفن را شما بردارید!

    بهترین روز ماه برای شما: ۱۰ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۴ دی

    به زودی مورد بررسی موشکافانه قرار خواهید گرفت پس بهترین رفتار را در محیط کار از خودتان نشان دهید تا مورد تشویق قرار بگیرید الان وقت جا خالی کردن نیست حتی اگر بسیار خسته باشید. به تازگی اتفاق بدی را پشت سر گذاشته‌اید که می توانست عواقب بدتری داشته باشد شاکر باشید و به جلو پیش بروید بدون شک فردا مال شماست. یک زندگی نو و با ‌‌استحکام را شروع خواهید کرد اگر بتوانید گذشته را فراموش کنید. حالا وقت آن ‌است که حال و آینده‌تان را دریابید. سعی کنید در زمینه‌ی تکنولوژی اطلاعاتتان را افزایش دهید. دی ماه سرمایه‌ای به شما داده می‌شود، تلاش کنید باعث افزایش آن بشوید. خجالت را کنار بگذارید، حالا وقت آن است که درخواستتان را واضح و بی‌رودربایستی بیان کنید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۸ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۱۶ دی

    با دوستی تجدید دیدار می کنید، از این فرصت استفاده کنید. شما بهتر از دیگران می دانید که کار برای شما فراوان است، بیش از این دست روی دست نگذارید و شروع به جستجو کنید. شما آدم خوش روزی هستید، زندگی‌تان می تواند شاد و همراه با آسایش باشد مگر اینکه خودتان این قاعده را بر هم بزنید. به زودی مبلغی به دستتان می رسد. زمان آن رسیده که سخت به زندگی‌تان بچسبید و از اشتباهات تکراری دوری کنید، آزادی عملتان را حفظ کنید، ترس را از خودتان دور کنید، شما قادر به انجام هر کاری هستید، با تدبیر عمل کنید و نگاهتان به آینده باشد تا به نیتی که در ذهن می پرورانید برسید، ناخواسته در جمعی کمی پرحرفی می کنید و مجال صحبت به کسی نمی دهید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۱۱ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۱ دی

     

    این ماه به مکانی خواهید رفت که آرزوی رفتن به آنجا را دارید. همین حالا هم دیر است. هرچه زودتر فکری بکنید و محیط اطرافتان را عوض کنید. مواظب دوستی روباه صفت باشید. لحظاتی سرشار از احساسات عاشقانه را سپری می کنید. بهتر است به همه چیز با دید مثبت بنگرید و سختی های گذشته را فراموش کنید. آینده مال شماست. خبر خوبی می شنوید. حواستان را جمع کنید شادی فردای شما منوط به انتخاب درست امروز شماست. تعلق خاطر خاصی به خانه و خانواده‌تان دارید آن را حفظ کنید و اجازه ندهید کسی از حریم‌تان گذر کند. خاطرات خود را برای همه تعریف نکنید و از خودخواهی و منم منم دست بردارید دوستانتان را خسته و از اطرافتان پراکنده می کنید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۲۰ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۷ دی

    وقت آن رسیده که به هیجاناتتان مسلط باشید و دوست و دشمنِ خود را از هم تشخیص بدهید. قویدل باشید و نظرتان به آینده‌ی دور باشد. نسبت به شخصی که به عنوان دوست انتخاب کرده‌اید بیشتر احتیاط کنید. بیگانه را به خانه تان راه ندهید او به قصد غارت آشیانه‌تان آمده؛ از دوست قدیمی که این روزها زمین گیر شده خبر بگیرید. رویای سفر پر شوری که در سر دارید به حقیقت خواهد پیوست و به سفری خاطره انگیز می روید. خبرهای خوب کاری به شما می رسد. در مورد مسئله احساسی که فکرتان را مشغول کرده باید کمی بیشتر به خودتان وقت بدهید هر چه برای خود ذخیره کنید حتی به میزان کم باز هم برایتان سرمایه‌ای قابل توجه‌ای خواهد بود ولخرجی نکنید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۷ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۵ دی  

    ﺭﻭ ﺑﻪ ﺁﯾﻨﻪ ﺑﺎﯾﺴﺘﯿﺪ ﻭ ﺍﺯ ﺧﻮﺩﺗﺎﻥ ﺑﭙﺮﺳﯿﺪ ﺍﺯ ﭼﻪ ﻣﯽ ﺗﺮﺳﯿﺪ ﻭ ﻭﺍﻫﻤﻪ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺍﮔﺮ ﺟﻮﺍﺏ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺍﻝ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﺪ ﺣﺪﺍﻗﻞ ﯾﮏ ﻗﺪﻡ ﺑﻪ ﺟﻠﻮ ﺑﺮﺩﺍﺷﺘﻪ‌ﺍﯾﺪ. ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﮐﺎﺭﯼ ﺟﻮﺍﺏ ﻧﻪ ﺷﻨﯿﺪﻩ‌ﺍﯾﺪ ﺑﻪ ﺟﺎﯼ ﻏﺼﻪ ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺷﯿﺪ ﺍﺯ ﺿﺮﺭ ﻧﺠﺎﺕ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﻩ‌ﺍﯾﺪ، ﺑﺎ کمی ﻫﻮﺷﯿﺎﺭﯼ ﻣﯽ ﺗﻮﺍﻧﯿﺪ ﺩﺭﻫﺎﯼ ﺑﺎﺯ ﺩﯾﮕﺮ ﺭﺍ ﻓﻮﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ. ﺩﺳﺖ ﺭﻭﯼ ﺩﺳﺖ ﻧﮕﺬﺍﺭﯾﺪ. حرص باعث می شود هرچه دارید از دست بدهید. کمی آرام باشید، شما پشتیبان‌های زیادی دارید با کمک آنها جایی برای شکست خوردن وجود ندارد، شما همیشه به دیگران کمک کرده اید شک نکنید دی ماه هم دوستانتان متقابلا به یاری‌تان می شتابند. یک عشق قدیمی به زودی وارد زندگی‌تان می شود، چشم و گوشتان را باز کنید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۱۴ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۵ دی

    در مورد شخصی حواستان باشد گذشته را درست و منصفانه مرور کنید، همیشه حق را به خودتان ندهید. وقت خوشی را با شخصی که دوستش دارید سپری می کنید، شما روابط عمومی خوبی دارید و با همه می جوشید این کار آینده‌تان را بیمه می کند، یک اتفاق مهم درحال رخ دادن است، اینکه رازهای دیگران را همچون راز خود می دانید بسیار خوب است. از فردی درس جدیدی فرا می گیرید، که برایتان گران تمام می شود. شما عاشق تفریح و سفر هستید، به سفری که مقدمات آن را فراهم کرده بودید خواهید رفت. به زودی گام های بلندی برا تغییری مثبت برمی دارید. خودتان را دست کم نگیرید وگرنه حریف طوفانی که در راه است نمی شوید. از هر جا و هر کس که می توانید چیز جدیدی یاد بگیرید.

    بهترین روز ماه برای شما: ۳۰ دی

    بدترین روز ماه برای شما: ۲۲ دی

    فال خرداد ماهی ها

    من یکی رو دوست دارم اما نمی دونم چه جوری بهش بگم. فال من کاملا درست بود ممنونم

    عالی بود من اردیبهشت ماهی هستم، بیشترش درست بود مخصوصا قسمت آخر نوشته بود بدترین روزم ۱۱ دی هستش شوکه شدم واقعاً ۱۱ دی روز خیلی بدی واسم بود.

    مرسی و ممنون بابت فال زیباتون و سلامتی عشقای ماندگار 😘

    سلام، عاشق این فال ماهانه هستم. محشره.

    حقیقت من اول به این فال روزانه اعتقاد نداشتم ولی وقتی این فال رو خوندم همه چی رو کف دستم گذاشته، واقعاً الان دیگه به این فال اعتقاد دارم.

    من یه تو ماه آبی به دنیا اومدم ماهی که نمادش ماهی و دریاس ،۸۵% به زندگی واقعیم مرتبط بود
    ما هم امتحانش کنید شاید با زندگی اصلیتون بخونه……..😆

    من اسفندی هستم یعنی باید رژیم بگیرم آخر ماه 😣😣😣😣😣😣😣😣

    خوب بود مردادیم تا حدودی فالم درست بود مچکر👍

    والا منم مردادیم خیلی به زندگیم مربوط بود

    تا حدود خیلی زیادی درست بود

    من از فال این ماه خوشم نیومد ☹️☹️

    سلام؛ دقیقا فال مرداد من که درست بود؛ انشالله واسه تموم هموطنای نازنینم بهترین اتفاقهای زندگیشون توی اردیبهشت زیبا؛ رقم بخوره، خسته نباشید

    آبان ماهی هستم واقعا عالی بود

    عالی و بر اساس واقعیت و شخصیتم بود شما همم امتحان کنید

    عاشق سایتتون شدم واقعاً یه نیم نگاه کردم به فالم کاملا درست از آب در اومد واقعاً دستتون درد نکنه با این سایت خوبتون موفق باشید ادامه بدید⁦♥️⁩

    عالیه من فقط به این فال اعتقاد. دارم .بهترین فال اینه من تا الان هر چقدر فال گرفتم درست دراومده

    امیدوارم فالی که برام نوشته بود دقیق خودش اتفاق بیوفته تو یه دوره ی خیلی مهم و حیاتی از زندگیمم و بهش خیلی نیاز دارم دوره ایی که میتونه خوب رقم خوردنش زندگی رو عوض کنه

    من نیمه شب دنیا میام و همون وقت هم سال تحویل میشه، حالا نمی دونم اسفندی هستم یا فروردینی، روحیاتم به هردو میخوره اما اسفند بیشتر. فال هردو ماه رو می خونم ولی متاسفانه تا حالا برام درست در نیومده، نمیدونم چرا،

    من هم اسفند ماهی هستم و مثل شما آخر ماه به دنیا اومدم فال جنبه سرگرمی داره فقط نکات مثبت فال رو جذب کن

    فروردین به حساب میای چون نیمه شب روز بعدیه

    عالی
    من جذب کردم ….انشالله که همش اتفاق بیفته

    فال چند تا جنبه داره به نظر من، مهم نیست درسته یا نه مهم اینه که اگه جایی حرف منفی داره، مواظب باشیم اون روز گند نزنیم و نکات مثبت فال رو هی به خودمون تلقین کنیم تا بازخوردش بهمون برگرده
    ضمن تشکر ویژه از همه عزایزانی که برای ما وقت میزارن
    عزت زیاد 🥰🥳💌✋🌹🤗

    نام:

     + 

     = 
    6

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    صفحه نخست » سرگرمی » فال و طالع بینی » فال روزانه یکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ « فال حافظ امروز »

    مَثَلی هست با این مضمون که به فال اعتقاد نداشته باش ولی نیم نگاهی بهش داشته باش!! اگر با این مثل موافق هستید می توانید فال روزانه امروز (طالع بینی روزانه) خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این پست مشاهده کنید. پس در ادامه با فال امروز من از مجله تصویر زندگی همراه شوید. راستی فال حافظ هم به بخش فال و طالع بینی اضافه شد.

    فال روز تولد: امسال که تولدتان است، فرصت های بسیاری در اختیارتان قرار خواهد گرفت و دیگران بر حنبه های مثبت شما بیشتر تمرکز می کنند پس از آن نهایت استفاده را بکنید. سعی کنید علاوه بر نگه داشتن دوست های قدیمی، به دنبال دوستان جدیدی نیز برای خود باشید زیرا هر چه ارتباطات خود را بیشتر افزایش دهید، فرصت های شغلی و حرفه ای بیشتری برایتان فراهم خواهد شد. اعتماد به نفس خود را بالا ببرید تا دیگران و عشق زندگی تان نیز برای شما ارزش و احترام بیشتری قائل شوند. برای رسیدن به اهدافتان عجله نکنید. با صبر و حوصله به هر آنچه خواهید، می رسید. اگر قصد ازدواج را دارید باید تا اواخر سال دست نگه دارید تا شانس به سراغتان بیاید. ماه های اردیبهشت، تیر، مهر و آذر ماه های مهم سال هستند.

    امروز صبح که از خواب بیدار می شوید زیاد سر حال نیستید، اما با گذشت ساعات ابتدایی روز حالتان به وضعیت عادی خود باز خواهد گشت. شما در انجام مسئولیت هایی که به عهده دارید سعی و تلاش زیادی کرده و حتی برای انجام کارهای روزمره ای که علاقه ی چندانی به آنها ندارید هم انرژی زیادی را صرف خواهید کرد. بهتر است انرژی با ارزش خود را برای کارهای پیش پا افتاده هدر ندهید و توان خود را برای انجام کارهایی که به آنها علاقه دارید و نتایج بهتری را برایتان به همراه خواهند داشت کنار بگذارید. در حال حاضر با استرس ها و تنش های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه و تا حدی خشمگین و دلزده هستید، خوشبختانه به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد. از زمان حال، حتی مشکلات آن لذت ببرید. به اولویت بندی امور در ذهنتان اقدام کنید.

    فال خرداد ماهی ها

    امروز انرژی های خلاق شما در اوج خود قرار دارند و موجی از ایده های جدید به سوی مغز شما هجوم خواهند آورد. صحبت های هیجان انگیزی که با برخی از دوستان نزدیک خود دارید انرژی شما را در سطح بالایی که دارد حفظ خواهد کرد. خودتان را برای مکالمات طولانی و یا دیدار و مکالمه با دوستانتان آماده کنید. فاصله ی بین شما و اهدافی که به تازگی برای خود تعیین کرده اید بسیار زیاد به نظر می رسد اما نباید اجازه بدهید این فاصله شما را نا امید کند، برای فتح بلندترین قله ها هم باید راه را با برداشتن قدم هایی کوچک آغاز کرد. در مکانی آرام و به دور از هیاهو گذشته خود را مرور کنید و اقدام به برنامه ریزی مجدد کنید. در خوشی ها دوستان و نزدیکان خود را از یاد نبرید و آن ها را هم شریک کنید. دور اندیش باشید و اجازه ندهید روزهایتان به بطالت بگذرد. از استعدادتان در انجام کار خیری بهره خواهید گرفت.

    با این فشار کاری بسیار سنگینی که امروز دارد به شما وارد می شود، داشتن یک تفکر مثبت و امیدواری به آینده ممکن است کار سختی به نظر برسد. با وجود این که شما از آن دسته آدم هایی نیستید که از قبول مسئولیت وحشت دارند و نسبت به تعهدات خود احساس مسئولیت بسیار بالایی دارید، امروز تمرکز افکار و انرژیتان روی کارهایی که در دست انجام دارید کار دشواری خواهد بود و دائم یک چیزی پیدا خواهد شد که حواستان را پرت کند. شجاعت خود را حفظ کرده و اجازه ندهید هیچ چیزی تمرکزتان را به هم بریزد. نگرانی تان بابت ایجاد توازن بین امور کاری و خانگی به زودی برطرف می شود. شنیدن یک جمله از کسی که برایتان مهم است تاثیر مهمی روی تصمیم تان خواهد گذاشت. برای اشتباه نکرده عذرخواهی نکنید وگرنه همیشه به طرف مقابلتان بدهکار خواهید بود. نیتتان را ادا کنید.

    شما در حال حاضر افکار و ایده های زیادی در مورد این که چطور می توانید از لحاظ حرفه ای پیشرفت کنید، اما به همین تعداد و یا حتی بیشتر هم می توانید برای موفق نشدن خودتان در راه رسیدن به این اهداف دلیل پیدا کنید. خوشبختانه شما در حال حاضر عجله ای برای رسیدن به خواسته های خود ندارید و می توانید تا فرا رسیدن زمان مناسب و فرصت های مطلوب دست نگه دارید. حالا که وقت هست سر حوصله تمام گزینه های خود را مورد بررسی قرار داده و بهترین را از میان آنها انتخاب کنید. از کسی درخواست کمک خواهید کرد و جواب منفی خواهید شنید، تمرین کنید تا بر احساسات تان مسلط باشید و با یک کشمش گرمی و یک مویز سردی تان نکند. دیگران می توانند به شما نه بگویند. برای انجام کاری علی رغم میل تان به جایی دعوت خواهید شد، قضاوت و عجله نکنید، این جلسه به نفع شما خواهد بود.

    گاهی لازم است حتی اگر مطمئن باشید که گفته هایتان با مخالفت دیگران روبرو خواهند شد هم آنچه در ذهنتان می گذرد را به زبان بیاورید. ماسکی که برای خودتان ساخته اید را کنار بگذارید و ایمان داشته باشید که خود واقعیتان بسیار زیباتر از آن چیزی هستید که نشان می دهید. شاید این طور به نظر برسد که مخفی نگه داشتن احساساتتان برای مدتی طولانی تر برایتان خیلی بهتر خواهد بود، اما این در واقع تنها بهانه ای برای فرار از رویارویی با واقعیت است و باید هر چه سریعتر با ترس های خود روبرو شوید. از شنیدن حرفی متعجب خواهید شد، جبهه نگیرید و موضوع را از زاویه دیگر بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید و سکوت نکنید. از زیر انجام دادن کاری که به گردنتان است، طفره نروید این کار هرچه بیشتر طول بکشد انجامش سخت تر می شود.

    یک فعالیت اجتماعی و یا جلسه ی گروهی باعث ایجاد شور و شوقی در تازه وجود شما خواهد شد و شما را به تعیین کردن اهدافی تازه برای خودتان تشویق خواهد نمود. شاید این اهداف شامل به کار گرفتن استعدادهایی شوند که تا پیش از این نسبت به آنها بی تفاوت بوده اید و یا فکر می کرده اید زمان کافی برای پرداختن به آنها را ندارید. افرادی که در این جمع ها با آنها دیدار خواهید داشت ممکن است به شما وعده ی همکاری داده و به ادامه ی راه تشویقتان کنند. بیش از این درنگ نکنید! دست به کار شوید. شاهد تغییراتی در زندگی خانوادگی تان خواهید بود، این تغییرات در بلند مدت به نفع شماست. اوقاتی را با فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید و برای خواسته ها و اولویت هایش احترام بیشتری قائل شوید. دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. برای پیشرفت کاری مجبور می شوید خودتان یک تصمیم مهم را بگیرید.

    شما مهارت های اجتماعی بالایی دارید که می توانید از آنها برای پیشرفت زندگی تان کمک بگیرید. حتی اگر امروز حوصله انجام کاری را ندارید، بلند شوید زیرا فرصت های خوبی در انتظارتان است. فردی از شما درخواست همکاری می کند. این فرصت مناسبی برای نشان دادن توانایی هایتان است بنابراین خجالت را کنار گذاشته و پیشنهاد او را با اعتماد به نفس کافی قبول کنید. اگر با عشق تان به مشکل بر خورده اید، این را بدانید که دوری حلال مشکلات نیست، بلکه با نزدیک شدن و گفتگو است که می توانید از پس آنها برآیید. با خیال راحت به انجام کاری بپردازید که از مدت ها قبل در فکرش بوده اید، این کار برایتان موفقیت بزرگی به همراه خواهد داشت. برای اجتناب از بیراهه ها از تردید و دودلی را از خود دور کنید و در انتخاب دوست و هم نشین نهایت دقت را به عمل آورید. معامله، خرید یا فروش این هفته به نفع شماست.

  • من خوبم شما چطوری به انگلیسی
  • امروز میل شدیدی که به انجام آنچه در سر دارید احساس می کنید، اما هنوز نسبت به در میان گذاشتن نقشه ها و برنامه های خود با دیگران مردد هستید. شما فکر می کنید که سکوت در این مورد به شما کمک خواهد کرد تا امکان ایجاد تغییرات لازم در هر زمانی که خودتان صلاح بدانید را داشته باشید و اجازه ی داشتن انعطاف پذیری بیشتری را به شما خواهد داد. آنها بالاخره با دیدن نتایجی که به دست می آورید به اهدافتان پی خواهند برد، مجبور نیستید از حالا با گفتن برنامه هایتان به آنها چالش مقابله با مخالفت ها و قضاوت هایشان را هم برای خود ایجاد کنید. روی کار روزگار حساب نکنید، امروز خوب و فردا بد است، هر بالا رفتنی یک فرود آمدنی دارد. برای گفتن یک حرف یا ارسال یک پیغام عجله نکنید، بهتر است دست نگه دارید و باز هم کمی فکر کنید. یادتان باشد همیشه حق با شما نیست. برای یک تصمیم گیری لزومی به مشورت با دیگران ندارید.

    شاید فکر کنید ه اطلاعات لازم برای گرفتن یک تصمیم صحیح و آگاهانه برای آینده ی خود را در اختیار ندارید، اما به احتمال زیاد در اشتباه هستید. در واقع مشکل شما کمبود اطلاعات لازم نیست و این تردیدی که در تصمیم گیری دارید بیشتر از ترس از ندانسته هایتان و عدم اعتماد به نفس سرچشمه می گیرد. شما اطلاعات بسیار مفیدی در اختیار دارید که نسبت به آنها بی توجه هستید و این تلاش شما برای کسب اطلاعات بیشتر تنها باعث افزایش تردید و دودلی‌تان خواهد شد. اگر به احساسات درونی خود اعتماد داشته باشید خواهید دید که هر آنچه برای گرفتن یک تصمیم صحیح و عاقلانه نیاز دارید را در اختیار دارید. با شخصی درد و دل می کنید و سبک می شوید، حواستان به این شخص باشد. در زمینه کار یا تحصیل موفقیت چشمگیر در انتظار شماست. این روزها وارد مرحله ای پر اضطراب در زندگی تان شده اید، خوشبختانه با اندکی تدبیر به صلح و آرامش مورد نیاز تان دست پیدا می کنید. برای یک فروش باید چشمتان را ببندید و امضا بکنید.

    امروز اطرافیانتان از شما انتظار دارند بدون دخالت دادن احساسات خود و به طور کاملا منطقی با آنها برخورد کنید. با این حال کنترل احساساتتان برای شما به آن سادگی که به نظر می رسد نخواهد بود. اما اصلا جای نگرانی نیست، چون با دیدن صداقتی که شما در بیان احساسات خود دارید دیگران هم به نشان دادن چنین رفتارهایی تشویق خواهند شد. امروز یک عشق جدید و یا حداقل یک نفر که فکر می کنید می تواند در دراز مدت به شریک راه شما تبدیل شود وارد زندگی شما خواهد شد و خیلی زود شما را به خود جذب خواهد کرد. فکری که در سر دارید عملی کنید. دیگران شما را بر خلاف توقعتان بسیار یاری خواهند کرد. اتفاقی که منتظرش نیستید خواهد افتاد بهتر است به فکر آن باشید که بعد از آن چه باید بکنید. شما هیچوقت چیزی را ساده به دست نیاورده اید، خستگی ناپذیری تان کلید موفقیت تان خواهد بود.

    امروز مشکلات و تنش های حل نشده ی موجود در رابطه ی عاطفیتان برای شما و طرف مقابلتان اهمیت پیدا کرده است و احساسات سرکوب شده ی هر دو طرف به دنبال روزنه ای برای بروز پیدا کردن هستند. هرچند پرداختن به این مشکلات و ناراحتی هایی که پیش آمده اند چندان خوشایند نخواهد بود، اما صحبت کردن در مورد این مسائل و مشکلات در نهایت به حل آنها منجر خواهد شد و فرصتی برای ایجاد نزدیکی و صمیمیت بیشتر فراهم خواهد کرد. این صبر و حوصله ای که دارید به خرج می دهید در نهایت بهترین نتایج ممکن را برای شما به همراه خواهد داشت. برای پیشرفت تان باید درست برنامه ریزی کنید. برای بزرگ شدن باید افق های دورتر را دید نه جلوی پا. در مورد مسئله عاطفی تان کمی صبور باشید تا نتیجه بگیرید، با پیگیری و بحث مدام کار را مشکل تر می کنید. خودتان بی خبرید اما دیگران شما را به خاطر پشتکار تان تحسین می کنند.

    ذهن شما امروز باز شده و نسبت به نظرات و اعتقادات مختلف انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان می دهید. شما امروز در صورتی که به اندازه ی کافی برای پرداختن به اهداف و مسائل شخصی خود وقت داشته باشید، با کمال میل حاضر خواهید بود باقی مانده ی وقتتان را در اختیار دیگران قرار داده و اگر کاری از دستتان برمی آید برای آنها انجام دهید. اگر به برنامه ریزی برای یک مهمانی یا دورهمی با دوستان و اعضای خانواده تان دعوت شدید از این پیشنهاد استقبال کنید و از فرصتی که برای تماس با عزیزانتان در اختیارتان قرار گرفته است بهره ببرید. یک خبر کوچک لبخند به روی لبتان می آورد. این روزها درگیر مشکلات مادی هستید، پی یک راه حل درست باشید وگرنه با این وضع راه به جایی نمی برید. از حرفی که شنیده اید دلگیر شده اید، دلگیری تان را بیان کنید یا این همه با خودتان مرورش نکنید. برای انجام کاری مورد تشویق دیگران قرار خواهید گرفت.

    fal roozaneh tasvirezendegi

    برای فال گرفتن از دیوان خواجه شیرازی ابتدا باید نیت کرد و او را به عزیزترین هایش یعنی خداوند و معشوقه اش (شاخ نبات) قسم داد.

    برخی از افراد مذهبی برای گرفتن فال حافظ وضو میگیرند زیرا به تقدس آن ایمان دارند و سپس جمله ای اینگونه ادا می کنند که ای حافظ شیرازی تو محرم هر رازی ، تو را به خدا و به شاخ نباتت قسم که هر چه صلاح و مصلحت می بینی برایم آشکار و آرزوی مرا برآورده سازی.

    نیت کرده ، دکمه را بزنید.

    اغلب ایرانیان از دیرباز برای اطلاع از آینده خود فال می زنند و به آن اعتقاد دارند به اینصورت که آن ها فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» – تشکیل شده از مرغ و آوا – گویند. معمولا فال گرفتن از دیوان حافظ در روزهای عید ملی یا مذهبی نظیر نوروز بر سر سفره هفت سین، و یا شب یلدا انجام می شود و برای فال حافظ گرفتن فردی با سواد و مورد احترام انتخاب می گرد که صدای رسا و خوبی نیز داشته باشد.

    اولین بار فال زدن با دیوان حافظ پس از مرگ وی آغاز شد. قضیه از این قرار بود که عده ای با دفن پیکر او در مصلی مخالفت می کردند تا اینکه برای حل این مشکل اشعار حافظ را در سبدی ریختند و کودکی یکی از این اشعار را به تصادف جدا می کند و اینگونه بود که اولین تفال به حافظ انجام شد ، در آن روز به حافظ لقب لسان الغیب دادند زیرا به طرز عجیب و باور نکردنی با غزل شماره ۸۲ خود پاسخ جماعت ریاکار را داد. این غزل زیبا چنین است :

    کنون که می دمد از بوستان نسیم بهشت / من و شراب فرح بخش و یار حور سرشت

    مکن به نامه سیاهی ملامت من مست / که اگه است که تقدیر بر سرش چه نوشت؟

    قدم دریغ مدار از جنازه حافظ / که گرچه غرق گناهست، می رود به بهشت

    حرفهای خوب داخل فال به انسان روحیه خودباوری و داشتن شانس‌های بیشتر در زندگی را میدهد

    نام:


    6
     + 

     = 

    .hide-if-no-js {
    display: none !important;
    }

    سماتک

    فال خرداد ماهی ها

    اگر می خواهید بدانید که سرنوشت تان در خرداد ماه چه خواهد بود می توانید با رفتن به ادامه مطلب طالع بینی متولدین تمام ماه های سال در خرداد ماه را بخوانید. پس از انتخاب ماه تولدتان فال خود را در ماه خرداد بخوانید.

     

    متولدین فروردین ماه :

    با شکست عاطفی که چندی قبل داشته اید، نسبت به همه بدبین هستید. گاهی به شدت دچار افسردگی می شوید و سعی می کنید آن را از خود دور کنید اما خاطرات گذشته مقابل ذهن تان رژه می روند. به آینده یی بهتر فکر کنید. به اینکه هر چه پیش می آید، بهترین است. به شخصی یا چیزی دلبسته شده اید که هر آن نگران از دست دادنش هستید. این نگرانی بی مورد را از خود دور کنید، تغذیه ی سالم و اصولی را جدی بگیرید. ضعف جسمی شما ریشه در بیماری روحی تان دارد. اوضاع از این که هست، بدتر نخواهد شد. .

     

    متولدین اردیبهشت ماه :

  • دعا رفع بلاها
  • این ماه پول قابل توجهی به دستتان می رسد که اوضاع زندگی را تا حدی تغییر میدهد ، سعی کنید این تغییر تاثیر خوبی روی خانواده بگذارد و همگی در لذت بردن از آن سهیم بشوید ؛ اگر دچار مشکل شدید با خونسردی موفق به حل آن میشوید. به گزارش سماتک شما انسانی خونگرم و دستگیر هستید و تمام دوستان و آشنایان از شما به عنوان الگویی در رفتار و کردار نام میبرند پس سعی کنید این خصلت زیبا را همچنان در خود حفظ کنید و به دیگران نیز انرژی مثبت بدهید.

     

    متولدین خرداد ماه :

    این روزها، روزهای عجیبی برای شما خواهد بود. آنچه را که می خواهید، در محیط اطراف تان درمی یابید. ممکن است اشتباهاتی از شما سر بزند ولی حواس تان باشد که در هر موقعیت جلوی اشتباه تان را بگیرید. به ظاهر خوب افراد بسنده نکنید، بلکه باطن آنها را دریابید. تلاش های خود را صرف کارهایی کنید که مفید باشد و بتوانید از حاصل آنها بهره مند شوید. این که زندگی برای شما تکراری شده، جمله ای بیهوده است؛ چرا که عشق همواره زندگی را از یکنواختی خارج می کند. ممکن است یک معامله پرسود انتظارتان را بکشد، از دستش ندهید. «او» خلاصه روزی می آید، البته همین روزها که نزدیک است.

     

    متولدین تیر ماه :

    در این ماه شما قادر هستید بدون اینکه از دیگران تاثیر منفی بگیرید یک تغییر اساسی و بزرگ را در زندگی تان ایجاد کنید ، ابراز وجود به شما اجازه می‌دهد که استعدادهای درونی خود را بشناسید و آنچه از احساسات‌تان که مجال میابند بیان شوند را با دیگران تقسیم کنید‌ و این مهم نیست که چقدر کار پیچیده و دشواری است. آنچه را اکنون واقعا ضروری است انجام دهید بدون اینکه نیاز باشد روش خود را بهم بزنید ؛ برنامه ریزی و فکر کردن به آنچه که می‌خواهید انجام دهید بهتر از این است که کاری را بدون اینکه به عواقب آن فکر کنید شروع کنید.

     

    متولدین مرداد ماه :

    در این ماه بنظر میرسد شما دنبال خواسته ای باشید که اطرافیان شما و عرف جامعه آن را نمی پسندند! مانند معشوقی جوانتر یا مسن تر از خودتان، لباسی یا مقامی که در خور شما نیست و خلاصه هر چیزی که عرف جامعه آن را از شما نمیپذیرد. اگر این مساله را آگاهانه انتخاب کرده اید، اشکالی ندارد و به دنبالش بروید، مشروط به اینکه حرف و حدیث دیگران را به جان بپذیرید و انتظار تایید عموم را نداشته باشید در غیر اینصورت آرامش زندگی تان به هم خواهد خورد ؛ اینک لحظه انتخاب است

     

    متولدین شهریور ماه :

    در این ماه شرایطی پیش روری شماست که باید هر چه زودتر نسبت به آن اظهار نظر کنید ،‌تردید و دودلی موجب به تعویق افتادن کارتان خواهد شد و این اصلاً به نفع شما نیست. میزبان دوست عزیزی خواهید بود که میتوانید با او درد دل کنید و با طرح مشکلات پیش رویتان از او کمک فکری بخواهید ، متأسفانه مدتی است نسبت به گذر عمر بی توجه شده اید ، باید به این نکته توجه داشته باشید که امکان بازگشت زمان نیست و باید از این اوقات حداکثر استفاده را ببرید.

     

     

    متولدین مهر ماه :

    دوباره از شما بابت کارها تقدیر خواهد شد. اخبار خوش حال کننده ای خواهید شنید.مطمئن شوید که می توانید در همه زمانها به شیوه ای موثر با اطرافیان ارتباط برقرار کنید. روابط رمانتیک پربار و لذت بخش است و رابطه مشترک زناشویی قابل اعتماد خواهد بود. با ارتباط مناسب و مدارا کردن به احتمال بسیار زیاد ازدواج پیش خواهد آمد. در عشق شاهد ثبات هستید. یکسری اتهامات جزیی در محل کار به شما زده خواهد شد اما شما سربلند از آنها خواهید بود.

     

    موفقیت شما با کار سخت بدست می آید. از نظر مالی این ماه طبیعی خواهد بود و ممکن است پول غیر منتظره ای دریافت کنید. خریدهای لوکسی خواهید داشت. اگر ایده های جالبی دارید بهتر است از مشورت افراد باتجربه هم استفاده کنید. راه های تازه ای برای کسب و کار آماده است و این ماه مشغول جلسات و مسافرت هستید. در انجام امور مهمی ممکن است تاخیر پیش آید. انعطاف پذیری بر زندگی شخصی و شغلی تان تاثیر می گذارد. سلامت این ماه شما مربوط به عدم مراقبت از خودتان است مثل از در رفتگی ها و بیماران قلبی باید بسیار مراقب رژیم غذایی خود باشند. فرزندانتان ممکن است دچار ناراحتی یا بیماری شوند.

     

    متولدین آبان ماه :

    کسی ممکن است در اول ماه از شما درخواست اضافه کار یا کاری سخت داشته باشد که با مقاومت شما روبرو خواهد شد. البته این مقاومت تا زمانی ادامه پیدا میکند که شما مطمئن شوید که آن کار واقعی بوده و برای کمک باشد. با کامل شدن قرص ماه در ۸ م ماه باعث انرژی در شما خواهد شد که می توانید. روابط با یک نفر به سرعت بهبود پیدا میکند شاید شما هر دو یک چیز میخواستید اما به شکلی متفاوت بیان کرده و راهی متفاوت برای رسیدن به آن را انتخاب کرده بودید. خود را در آرامش نگه دارید و چیزها را آسان تر بگیرید. یکی از همکارن از روی حسادت برای شما نقشه های بزرگی با ظاهر جذاب آماده میکند. از دو هفته گذشته برخی از تاثیرات سیارات پرشور تر شده و مسائل اساسی با راه حلی خلاقانه و سرگرم کننده پیش می روند. تعجب نکنید اگر یک سری رویدادهای تصادفی در نیمه دوم این ماه برای شما خوش شانسی بیشمار به همراه آورد.

     

    متولدین  آذر ماه : 

    صبر کنید و تامل کنید همانطور که (در) همیشه روی یک (پاشنه) نمی چرخد، دنیا هم همیشه به یک حال و یک منوال نمی ماند. هم (ان مع العسر یسرا) داریم و هم (فالله یحب الصابرین) شما که این همه مدت صبر کرده اید کمی دیگر هم دوام بیاورید گردش فلکی برای شما روی به اعتدال دارد. مقدمات یک سفر برای شما در حال تدارک و فراهم شدن است. سعی کنید منتهای استفاده از این سفر را بکنید که سفری سرنوشت ساز است. اگر (تنها) هستید زیاد ناراحت نباشید که شاعر گفته است دلا خو کن به تنهائی که از- تن ها (بلا خیزد) دوران تنهائی شما نیز سرانجام پایان خواهد یافت.

     

    شغل خود را عوض خواهید و این تعویض از هر جهت به سود و بنفع شماست. از دنیا مردم دنیا روی برنگردانید. اگر می خواهید دیگران شما را دوست داشته باشند شما هم آن ها را دوست بدارید حافظ برای فال این ماه شما گفته است (احتیاج من به وصل خویشتن دانسته ای- دوستان را دستگیری کن به وقت احتیاج) 

     

    فال خرداد ماهی ها

    متولدین دی ماه :

    نباید بگذاری که دیگران با دخالت‌های‌شان روابط تو و دوستدارت را از بین ببرند. آنها معتقدند که از روی دلسوزی می‌‌خواهند به تو کمک کنند ولی چنین نیست. اگر باطرف مقابلت مشکلی هم داری به کسی مراجعه کن که صلاحیت آن را داشته باشد. تو دارای قدرتی هستی که به راحتی می‌‌توانی با شرایط جدید، خود را سازگار کنی پس از این قدرت در جهت مثبت استفاده کن.

     

    با دوستی قدیمی دوباره برخورد خواهی کرد که دیدن او تحولاتی در تو به وجود می‌‌آورد. در مورد مسائل کاری می‌‌توانی با او مشورت کنی و از کمک‌های او استفاده کنی. زیاد خودت را غرق در کار کرده‌ای ولی کمی هم باید به فکر خودت باشی و به خودت و ذهنت استراحت بدهی. پیشنهاد شراکتی به تو شده که آن را قبول نکن حتی اگر در مورد این پیشنهاد به تو اسرار شود. خودمحوری و خودرایی در زندگی بعضی مواقع انسان را به راه‌های باریکی می‌‌کشاند که گذشتن از آنها بسیار مشکل و گاهی غیرممکن است…

     

    متولدین بهمن ماه :

    در این ماه احساس می‌کنید که باید از نظر احساسی تعدیل شوید و می‌خواهید انرژی اضافی خود را تخلیه کنید. اگر با همکارتان درگیر یک بحث جدی شوید این بحث به نفع شخص شروع کننده تمام می‌شود و در عین حال وظایفی که قبلا به خوبی تعریف شده‌اند ، ممکن است در نتیجه این بحث به سرعت روشنی خود را از دست بدهند. در این ماه به جای اینکه سعی کنید حق را به جانب خودتان دهید و مدام در پی تصدیق خود باشید آرام بگیرید و از درگیر شدن در یک جنگ لفظی اجتناب کنید.

     

    متولدین اسفند ماه : 

    شما اغلب اجازه می‌دهید که فلسفه بافی بر شعور عادی تان برتری پیدا کند ولی این کار می‌تواند این ماه شما را به دردسر بیندازد ؛ فکر و گمان می‌تواند مفید و سازنده باشد اما در این ماه ممکن است شما را از مسیرتان منحرف کنند ، تفاوت‌هایی که با دیگران دارید را تقویت کنید و در پی این نباشید که خود را همرنگ جماعت کنید. خوشبختانه امیدها و آرزوهایی که برای آینده‌ای روشن تر دارید برای دیگران انگیزه‌ای می‌شود تا از خمودگی و افسردگی بیرون بیایند و از طرف دیگر باعث می‌شود که شما خود را باور کنید و اعتماد به نفس تان افزایش یابد.

    روزانه

    در این بخش مجله روزانه اطلاعات کاملی در مورد خصوصیات اخلاقی متولدین خرداد ماه و رازهای شخصیتی دختران و پسران متولد خردادماه را گردآوری کرده ایم.

    اهل تنّوع ؛ واقعاْ باهوش ؛ سریع الانتقال ؛ متلّون المزاج ؛ غیر پایدار ؛ عاشق کارهای فکری ؛ کنجکاو ؛ پرانرژی ؛ دارای شخصیّت دوتایی ؛ بی ثبات ؛ دمدمی مزاج ؛ هرگز کار را تمام نمی‌کند ؛ عاشق مسافرت ؛ معاشرتی ؛ سر به هوا ؛ زرنگ ؛ قابل تطبیق با هر محیط ؛ پی به اسرار می‌برد ؛ نا آرام ؛ در جستجوی مطالب جدید ؛ واقعاْ با سلیقه ؛ ماهر ؛ دارای قدرت فکری زیاد ؛ آدم شناس ؛ عاشق برنامه های‌ کوتاه مدت ؛ منطقی ؛ عاشق حرکت ؛ متنفّر از تقلّب ؛ عاشق کامپیوتر ؛ از کار طولانی خسته میشود، عاشق شطرنج ؛ زود جوش ؛ دریک جا بند نمیشود ؛ نرم و غیرمستقیم حرف میزند ؛ قابل انعطاف ؛ عاشق مطالعه ؛ عاشق جمع مردم  ؛ رنگارنگ ؛ دارای قوّه تخیّل زیاد ؛ خوش سر و زبان ؛ ماجراجو و بی ثبات ؛ شیک پوش ؛ غیر حسود ؛ گاهی شاد و گاهی غمگین ؛ گاهی پر حرف و گاهی خاموش ؛ نکته سنج ؛ اهل هنر ؛ خواهان وفاداری ؛ کم حرف ؛ آب زیر کاه ؛ اهل رفت و آمد ؛ رویائی ؛ بیقرار ؛ اصلاْ رویش حساب نکنید ؛ میل ندارد کسی از کارش سر در بیارد ؛ با انصاف ؛ بدقول ؛ اهل زخم زبان ؛ گاهی لجباز ؛ عاشق غذا های تند .

    خرداد یعنی کودک طبیعت
    نماد: دوپیکر
    عنصر وجود: هوا
    شعار: من فکر میکنم
    سنگ خوش یمن: زمّردکبود
    سیّاره: عطارد
    فلّز وجود: جیوه
    شخصیّت: راوی
    رنگ محبوب: زرد و سبز
    – فعّال و پیشگام
    متفکّر
    ارتباط برقرارکننده ایده آلیست

    فال خرداد ماهی ها

    با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و رفت و آمد با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و اذيت است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش بیزار است.

    متولدین این ماه اغلب دارای قدی متوسط بوده، خوشرو خوش زبان و صادق هستند. اینان اغلب افرادی صبور و کاردان هستند. عیب دیگران را می‎پوشانند و از افراد حسود و برخواه دلتنگ می‎شوند.

    طبق معمولً به یاد خدا هستند و از پدر و مادر خیر و نفع می‎برند. اینان اغلب در سینه، پشت یا چهره نشانی دارند که برایشان نیک است و آنان را نزد دیگران عزیز می‎کند.

    عموماً از راه تجارت یا کشاورزی، پول خوبی به دست می‎آورند. برخی سفر های طولانی در طالع دارند که از ان سود خواهند برد. عموماً از مادرانی خوب متولد می‎شوند.

    روزی حلال نصیبشان می‎شود. اینان عموماً طبعی سرد و تر دارند. حدود دوازده سالگی با خطری مواجه می‎شوند. اغلب در سن چهل سالگی به رفاه می‎رسند.

  • چگونه قند خون را پایین بیاوریم
  • روزهای یکشنبه و پنجشنبه، برای آنان خوش یمن است. در طالع اغلب اینان دو زن دیده می‎شود که از انها خیر و نفع می‎برند .

    خرداد سومين ماه از منطقه البروج است كه به وسيله سياره مركورى هدايت مى شود.نماد ماه تولد شما«دو پيكر»است كه نشان دهنده شخصيت دوگانه متولدين اين ماه است.

    نفوذ سياره مركورى بشما يك فكر قوى و درخشان داده است,ليكن علامت دو پيكر مشخص كننده نوعى بى تصميمى در شخصيت شماست.در درون شما نيروى است كه مى تواند شما رابه شهرت و سعادت برساند,ولى اين موضوع بستگى دارد به اينكه تا چه حد بتوانيد به تمايل خود براى اتلاف مردن استعدادهايتان و مردد بودن بين دو مسير زندگى خود غلبه كنيد.

    بنظر مى رسد كه شما هميشه در مورد مسايل عشقى, شغلى,مسافرت و غيره در نوعى بى تصميمى بسر مى بريد.اگر بر ترديد خود در انتخاب مسيرهاى مختلف غلبه كرده و دو نيمه مغز خودرا براى تعقيب يك هدف واحد بسيج كنيد,شانس اين را داريد كه تقريبا از بسيارى از متولدين ماههاى ديگر بيشتر پيشرفت نماييد.

    متن تبریک تولد به تابستانی ها + جملات تولدت مبارک فروردین…

    متن تبریک آزادسازی خرمشهر و عکس نوشته ویژه روز سوم خرداد

    موجودى بسيار اجتماعى و فوق العاده جذابيد.زمانى كه خودتان ميل داشته باشيد بسادگى با مردم طرح دوستى مى ريزيد,ولى درست به همان سرعت توجه شما نسبت به آن ها كاهش مى يابد و آن ها را بخاطر دوستان جديد كنار مى گذاريد.مى توانيد موجودى شوخ,مثبت و جالب توجه باشيد.

    در يك لحظه از بودن با كسى كه دوستش داريد اذت مى بريد,ولى اگر توجه شما در لحظه حاضر برانگيخته نشود,بين خود و ديگران سدى بوجود مى آوريد كه گاهى باعث مى شود ديگران بسختى شما را درك كنند.ميل داريد در هر گروهى هستيد,در مركز توجه قرار بگيريد.شما تقريبا با خشونت و خيلى سريع قضاوت مى كنيد و بدون اينكه به خودتان زحمت درك كردن انگيزه هاى ديگران را بدهيد در آن ها قصور مى بينيد و از آن ها انتقاد مى كنيد.

    به طور خلاصه در وجود شما نيرويى هست كه يا بطرف بالاترين حلقه هاى اجتماع حركت مى كنيد و يا بدون دوست وتنها مى مانيد.اين موضوع بستگى دارد به اينكه تا چه حد بتوانيد صفات مثبت ماه تولد خودرا تشخيص داده و گسترش دهيد:اين دوگانگى عجيب با خود قدرت بزرگى به همراه دارد.

    شما به مهارت خيره كننده اى مجهز هستيد كه شما را قادر مى سازد به طور موفقيت آميزى با هر نوع سرنوشتى كه برمى گزينيد يا برايتان رقم زده مى شود,تطبيق حاصل كنيد.

    به طور خلاصه اگر به بى تصميمى خود فايق آييد,امكانات شما براى كارهاى فكرى و شانسايتان براى موفقيت خيلى زياد است.به علت جذابيت و شخصيت خود مى توانيد بخوبى در جمع حاضر شويد.شما قادريد كارى را كه دل‌تان مى خواهد و دوست داريد با سختكوشى و پشتكار به انجام برسانيد.

    فكر شما بقدرى سريع و هوشيار است كه بفوريت موضوعات پيچيده و مسايلى را كه ديگران بايستى در طى زمان فرا گيرند,مى آموزيد,ليكن در مورد مسايلى كه خوددارى را ايجاب مى كند بى صبر هستيد.

    اغلب بقدرى مشتاق رسيدن به هدفتان هستيد كه در مورد زمينه مقدماتى لازم,غفلت مى ورزيد.شما بايستى زمان لازم براى پيشرفت وترقى خودرا درنظر بگيريد و قبل از اينكه انتظار داشته باشيد به اوج برسيد,در مسايل مطاله و تعمق كنيد.

    بسيارى از متولدين خرداد ماه به علت لياقت و استعداد خود در روابط دوستانه,به قدرت و ثروت رسيده اند.آن ها با زرنگى كسانى را انتخاب كرده اند كه مى توانند آن ها را در مقاصدشان يارى دهند.

    شما احتمالا خيلى بسرعت خود رابه افراد مهم وابسته مى كنيد و همراه با آن ها ترقى مى كنيد و همچنين به اين مطلب توجه مى كنيد كه خودتان رابه رشته هايى بپيونديدكه تشخيص داده ايد شما را بسوى موفقيت راهنمايى مى كنند.به اين حقيقت بايد اشاره كرد كه عكس العملها و مسايل مورد علاقه شما پيش از آنكه جسمى باشد,معنوى هستند. قسمت عاطفى طبيعت شما تا حدودى فرار,توفانى و متمايل به آزادى است.

    شما موجود بيقرارى هستيد و دوست داريد مكانها و اشخاص را زود بخ زود عوض كنيد.اگر دراين كار افراط شود اشكال بوجود مى ليد زيرا مى تواند باعثاز دست رفتن فرستهاى مناسب شود.بيش از متولدين ساير ماهها,اعمال خودتان در مورد مسايل عشقى,مى تواند باعث ناراحتى و اندوه شما گردد.

    وقتى عاشق مى شويد,عميقا دوست مى داريد,ليكن وقتى موقعيتى پيش مى آيد كه شخصى را فراموش كنيد,اين كار را به طور كامل انجام مى دهيد!

    شما متمايل به دلربايى از ديگران هستيد تا جايى كه افراد جنس مخالف,از دمدمى مزاجى و هوسبازى شما دچار نوميدى مى شوند.انگيزه هاى ناگهانى مربوط به مسايل جسمانى بايستى بادقت در كانالى هدايت شوند كه سودمند باشند.

    شما دوست خوب و دشمن بدى هستيد.محبتهايتان دچار نوسان هستند.اگر از فكر عالى خود كمك بگيريد و خودرا متمركز كنيد,بخصوص رشته _هاى ادبيات و هنرى بشما كمك خواهند كرد كه از دامهاى ترديد و دودلى به سلامت خلاص شويد.

    زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات، خیلی بیش از این که طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می ایستند.

    ش قد و بالا و شوهر دوست می‎باشند. اینان مهربان چرب زبان، گاهی خودخور و زودرنج می‎باشند. این زنان اغلب میک اندیش بوده و بهدوستان و خویشان نکی می‎کنند. از حرافی و شوخی‎های‌ بی‎مورد پرهیز می‎کنند و بیشتر طالب ارتباط با افراد دانا و فهیم می‎باشند .

    این زنان اغلب از درد شکم رنج می‎برند که علت ان طبق معمولً از سردی و خشکی است. مصرف کوبیده سنبل خطایی همراه با زیره و قرنفل، در ناشتا به اندازه یک قاشق چاپخوری، برای آنان مفید می‎باشد.

    اغلب این افراد خال یا نشانی بر سینه دارند، که نشان از اقبال آنهاست. اینان در اوایل زندگی رنج بسیار می‎بینند، اما عاقبت به خیر می‎شوند. باید غیبت را ترک کنند و از خدا غافل نشوند. زیرا اغلب از دست و زبان خودشان در رنج و عذاب هستند .

    متولدین زن این ماه مسافرت زیادی با فرزندان خود خواهند داشت. لباس‎های‌ آبی و همچنین انگشتر الوان و انگشتر زمرد برای این زنان مناسب خواهد بود.

    خردادی ها به سمت افرادي فرهيخته جذب ميشوند ؛ متولدين خردادماه از راه های عجيب و پيش‌بيني نشده، به دنبال ارضاي خواسته‌های خود و دستيابي به محبت هستند. آن ها از داشتن دوستان متعدد و ارتباطات متفاوت به وجد مي‌آيند.

    براي راه يافتن به قلب آن ها، بايد سخت تلاش کنيد، چون انها از دست و پنجه نرم کردن با هر چالشي لذت وافر ميبرند ؛ آن ها ذاتا به سمت افراد فرهيخته و صاحب نظر جذب ميشوند.

    فال خرداد ماهی ها

    انها از گفت ‌و گوهاي طولاني شب هنگام لذت ميبرند. اگر مايليد ارتباطتان رابا انها حفظ کنيد، بايد گاه و بيگاه آن ها رابه حال خود رها کنيد ودر حقيقت، آن ها را از آزادي طبيعي‌شان محروم نسازيد .

    هميشه چيزهاي تازه و جديدي برايشان فراهم آوريد تا دچار يکنواختي در يک ارتباط نشوند، در غير اين صورت به محض کسل شدن از طرف مقابلشان دل زده ميشوند و بيدرنگ، ان ارتباط را قطع ميکنند.

    زمانيکه آن ها با شما حرف ميزنند، شنونده خوبي برايشان باشيد ؛ از پيروي از آداب قديمي و کهنه دست بکشيد ودر عوض با جريان نوين روز پيش برويد تا هميشه در قلبشان جاي خاصي داشته باشيد .

    با ذوق، هنر دوست، غیر حسود و کمی بدقول، برای فرزندان پدری نرم و مهربان، در زناشوئی و رفت و آمد با زن اهل تنوع و ماجرا، خوش صحبت است، علاقه دارد که مرموز جلوه کند، گاهی اهل زخم زبان، کنایه و اذيت است. از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه‌اش بیزار است.

    مرد متولد خرداد اکثرا دو زنه است و حتی درضمن ماه عسل ممکن است عروس را بگذارد و برود. در زناشویی و رفت و آمد با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بی ثبات و رنگارنگ است. برای فرزندان پدری نرم و مهربان و ملایم است، ممکن است بچه های‌ خودرا لوس کند.

    مردی با ذوق، هنر دوست و غیر حسود و کمی بد قول است. عاشق یک چنین مردی شدن موجب میشود که احساس مطبوعی از تامین بشما دست بدهد زیرا پیوسته یقین خواهید داشت کسی را دارید که هر وقت به وی نیازمند شدید، به کمکتان بشتابد و هرگز تنهایتان نمی‌گذارد.

    تمام تردیدهای اجتماعی که قبل از ازدواج با او داشتید، سریعا از بین میروند، باوجود این هیچ بعید نیست که اگر صبح روز شنبه وی را برای خرید نان به خارج بفرستید، تا یکشنبه ظهر برنگردد. اگر می خوهید اعصاب آرام و اسانی داشته باشید، هرگز منتظرش نباشید و هنگامیکه خواست از منزل خارج شود، گوشه کتش را نچسبید.

    وقتی موفق شدید طبیعت نا آرام و رفتار غیرقابل پیشبینی اش را درک و قبول کنید،دیگر کارها برایتان سهل و ساده میشوند. شاید این حالت مغایر با رفتار مردی باشد که زنش می‌تواند روی شراکت او در زندگی حساب کند، ولی در عمل این نا پایداری ها ربطی به فکر و احساسی که او راجع به همسرش دارد، ندارد.

    دختری که به عقد یک مرد متولد خرداد می‌آید، نه تنها میتواند مطمئن باشد که شوهرش هرگز در مشکلات و پیچ و خم های‌ زندگی وی را تنها نمیگذارد، بلکه در عمل همیشه لااقل دو نفر همراه دارد که هر دوتایشان همان شوهر او هستند.

    شما میدانید که او در برج دو پیکر بدنیا آمده است. مثلاً موجودی است که دو روح کاملا متفاوت دریک کالبد داشته باشد. حتی شخصیت او دوگانه است.

    او خوش صحبت و مردم دار است. به مهمانی رفتن و مهمانی دادن و با مردم جوشیدن را دوست می دارد. هم صحبت خوبی است.غالبا شمع مجلس است ودر گفتگو نکته سنج و باذوق است.

    اگر با او آشنا شدید، اگر با او گرم گرفتید، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فکر حلقه نامزدی و سفره عقد افتادید، از ابتدا بدانید که مردی را برای زندگی انتخاب کرده‌اید که ممکن است ماه عسلش را نصفه کاره رها کند و برای انجام کاری تک وتنها به یک شهر دیگر برود. وزش یک باد و نسیم تصمیم و رای وی را بر می گرداند.

    او به شدت از تنهایی نفرت دارد و همیشه مایل است در جمع باشد. اگر برای مدت درازی بماند، کارش به اشک و آه و فغان خواهد کشید. یک روز ممکن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به دیدنتان بیاید و پیشنهاد کند که باهم به دیدن یک فیلم کمدی و یا تماشای یک سیرک بروید.

    او برای شما گل، عطر، صفحه، کتاب و کادوهای دوست داشتنی دیگر می آورد. شما دعوتش را قبول می‌کنید و باهم به گردش میروید، ساعات خوشی با سرعت سپری میشوند و شما از این که درکنار مردی این همه ی خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادی و نشاط هستید، از خوشحالی در پوست نمی گنجید. او به صد شیوه مختلف بشما میگوید که دوستتان دارد، شیوه هایي که نظیرش را هیچ کس دیگری نمیداند.

    فردای ان روز تلفن زنگ می‌زند و او بدون هیچ دلیل قانع کننده اي قرار ملاقات بعدی اش رابا شما به هم می‌زند و موجب می‌شود که هزار فکر و خیال ناباب در قلب و مغز شما به وجود بیاید.

    آیا اظهار عشقش بشما شوخی بوده است؟

    آیا دوست دختر دیگری پیدا کرده است؟

    آیا کار خلافی از شما سر زده است؟

    آیا گرفتاری خاصی برایش پیش آمده است؟

    چند روزبعد باز سر وکله اش پیدا میشود، با دهها جمله خوش آیند وچهره اي مملو از نشاط، اگر کوچک‌ ترین حرکتی از شما مشاهده کند که دال بر رنجش شما باشد، سخت متعجب می‌گردد، اما در همان حالت ممکن است از شکل کفش و یا آرایشی که کرده‌اید انتقاد کند ویا با فلان نظریه اي که ابراز می دارید، مخالفت نماید و حتی بگویید که شک دارد که در جوار یک دیگر خوشبخت خواهید شد.

    درباره این رفتار ضد و نقیض واین کردار مغشوش ابدا حیرت نکنید و علتش را جست‌وجو نکنید زیرا خودش هم جواب درستی برای توجیه کردن ان ندارد.

    اگر شما تاب مقاومت بیاورید وصبر و حوصله داشته باشید، هفته بعد بار دیگر خودرا با او در تئاتر، موزه، سینما، کتابخانه و یا گالری نقاشی می‌بینید و عمیقا مجذوب اطلاعات وسیع و عمیقش در رشته های‌ مختلف علمی و هنری میشوید.

    در همان لحظات ناگهان دست شما را در دستش میگیرد و پیشنهاد می‌کند که با وی ازدواج کنید، درست بهمین صورت، خیلی برق آسا، لحن کلامش ان چنان صادقانه و نگاهش ان چنان صمیمی است که شما دریک لحظه تمام ان چندگانگی ها، تمام‌ ان خلف وعده ها، تمام ان تضادها را فراموش میکنید و میگویید « حاضرم »؛ دریک چنین موقعیتی، اگر واقعا خیال شوهر کردن دارید، کوچک‌ ترین تردیدی در جواب مثبت دادن سریع به خودتان راه ندهید زیرا در غیر این صورت ممکن است او عقیده اش را خیلی زود عوض کند، به این ترتیب است که شما همسر یک مرد «چیستان » می‌شوید.

    بله او ي «چیستان» و سئوال مشکل است. اگر شما انتظار دارید که شوهرتان آدم ثابت قدم و بدون تلون مزاج باشد پیوسته مثل مجنون به لیلی خود عشق بورزد وهرگز حرف و عقیده اش را عوض نکند، در اشتباه کامل بسر میبرد.

    اگر یک چنین آرزوها و نیاتی در سر دارید، هرگز خودرا برسر راه یک مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندهید. اگر از زمره زنانی هستید که می‌خواهید زندگی آرام ؛ مطمئن و یکنواخت و معمولی داشته باشید، از مرد متولد خرداد ماه حتماً بگریزید.

    نمونه بسیار بارز دو شخصیتی بودن متولدین خرداد را میتوانید از دهان یکی از زیباترین و مشهور ترین هنرمندان هالیوود بشنوید. او میگوید که یک روز تعطیلات آخر هفته رابه اتفاق برخی از دوستان و آشنایان میهمان یکی از کارخانه دارهای بزرگ بودم، او ما رابه کشتی تفریحی خود دعوت کرده بود تا در سواحل زیبای مدیترانه به گردش بپردازیم.

    این نخستین باری بود که من وی را میدیدم و وقتی پا بر روی عرشه کشتی اش گذاشتم، با برخورد بسیار سرد وی مواجه شدم. رفتار او طی دو روزبعد هم به قدری توهین آمیز جلوه کرد تا جاییکه به یکی از دوستانم گفتم نمیدانم او که اصلا نمی‌خواهد با من حرف هم بزند، چرا مرا به این میهمانی دعوت کرده است.

    این نخستین باری است که من وی را می‌بینم و هیچ دلیلی برای این رفتار بی نزاکتش نمی‌توانم حدس بزنم. اما این خانم گول ظاهر میزبان را خورده بود زیرا این مرد متولد خرداد مدت ها بود که عاشق او شده بودو این عشق در طی ان دو روز چنان شدت پیدا کرد که سر انجام از وی خواستگاری کرد و کارشان به ازدواج کشید، اما آیا این رفتاری است که باید از یک عاشق سر بزند؟

    همانگونه که قبلا نیز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد که مرموز جلوه کند و چندگانگی خلقی و روحی او نیز ناشی از همین رمز و راز است. گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی به او اخم میکند، گاه از کسی قلبا نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم میگیرد که گویی دیگر هیچ کس رابه اندازه او در دنیا دوست نمی دارد .

    کسانی که با او سر و کار دارند، همیشه گیج و سر در گم هستند که میل باطنی و عقاید پنهانی او از چه قرار است. از این گذشته، مرد متولد خرداد میل ندارد که هیچ کس حتی همسرش و یا نزدیک ترین دوستش به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد.

    او راز درونی اش رابا هیچ کس در بین نمیگذارد و کسی رابه صندوقچه اسرار دل خود محروم نمیکند و اگر شما همسر چنین مردی هستید، بهتر است که برای گشودن این صندوق اسرار پافشاری واصرار نکنید و وی را به حال خود بگذارید.

    مرد متولد خرداد قبل از هر چیز انتظار دارد که همسرش از نظر روحی پشتیبان او باشد و اگر زنی توانست به این سئوال پاسخ مثبت دهد، خیلی زود میتواند وی را تحت نفوذ خود بگیرد، علی الخصوص که او به هیچ عنوان خودخواه نیست.

    اگر بتوانید هوش و ذکاوت خودرا در قالب زنانه به وی عرضه کنید، بر خلاف مردهای دیگر که از زن خیلی باهوش خوششان نمی‌آید، از شما استقبال می‌کند و احترام بیشتری برایتان قائل خواهد شد و همین موجب نزدیکی بیشتر شما و او خواهد شد.

    مشهور است که متولد این ماه دوستان قدیم رابه خاطر دوستان جدید فراموش می‌کند، اما بدانید که او اینکار رابه این علت انجام نمیدهد که قلب ندارد و قدر دوستی را نمی شناسد.

    بلکه این طبیعت اوست که در هر لحظه به ان شخص و یا چیزی توجه داشته باشد که در ان موقع با حالت روحی و تمایل باطنی اش تناسب دارد.

    تعداد زیادی از مردان متولد این ماه چند بار ازدواج میکنند، و اغلب این ازدواج ها را در سنینی انجام می‌دهند که هنوز جوان هستند.طبیعی است که این قاعده کلیت ندارد اما اگر مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خیلی چیزهای دیگر دو تا دارد، مثلاً دو تا ماشین، دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا لیسانس یا دکترا، دو تا حیوان خانگی، دو تا ریش تراش، دو تا سر گرمی، دو تا هدف و… او واقعا دو نفر است.

    یکی از دوستان که روزنامه نویس است ودر ماه خرداد متولد شده،‌چنان دو شخصیتی شدیدی است که سالی دوبار به مرخصی می‌رود، یک‌بار به شمال، یک‌بار به جنوب.

    او عاشق قایقرانی و ماشین رانی است، دو تا بچه دارد، هم تار میزند و هم سنتور، دو تا خود تراش برقی و بالاخره ده ها فکر و ایده در سر دارد که به طور متوسط هر شش ماه یک‌بار آن ها را عوض میکند. انچه که عجیب بود، این بود که یکبار بیشتر ازدواج نکرده است، وقتی پرس و جو کردم، معلوم شد که پدرش متولد برج اسد« مرداد» است« اگر یکی از والدینش متولد مرداد ویا اردیبهشت» باشند، در طالع زناشویی اش اثر می‌گذارد تلون مزاج از او سلب میشود».

    او در کارش زبر دستی و مهارت خارق العادهای دارد، به نحوی که در همان حال که مشغول نوشتن یک مقاله است، طرح کلی مقاله دیگری را هم در سر می ریزد و این امر به هیچ عنوان موجب درهم و بر هم شدن مطالبی که بر روی کاغذ می آورد، نمی‌گردد. او مرد دو چهره است با توانایی انجام کارهای گوناگون است.

    دو شخصیتی بودن بر امور مالی متولدین خرداد نیز اثر می‌گذارد. گاه به دست و دل بازی شهره آفاق است وگاه وی را میبیند که دست ودلش برای خرج کردن یک شاهی می لرزد.

    از این نظر اگر معدل اعمال وی را بگیرید، دست و دل بازی اش برجسته تر است. او نه به جمع کردن پول علاقه دارد نه چیزی به دست بیاورد و بدون تغییر ان را از دست بدهد. بین صورت فلکی دو پیکر و اخبار و رد وبدل کردن اطلاعات رابطه اي نزدیک وجوددارد و بهمین دلیل در مراکز خبرگزاری های‌ عالم موفق ترین خبرنگاران همیشه کسانی هستند که در ماه خرداد متولد شده اند.

    متولد جوزا کسی است که حتی اگر دریک سازمان خبری کار نکند وعملا به رد و بدل کردن اخبار و اطلاعات وعرضه کردن ایده های‌ نو علاقمند باشد و قابلیت عجیبی برای کسب اخبار و شایعات و مبادله کردن انها داشته باشد.

    از نظر این که آیا در عشق و کار و زندگی موجود وفاداری است یا نه، باید گفت که به شیوه خودش او وفادار است و وفادار هم باقی میماند، اما این بدان معنی نیست که پس از زناشویی چشم و گوش خود رابه روی تمام زنان عالم ببندد.

    او از یک طرف مرد جذاب خوش صحبتی است و از طرف دیگر تشنه رفت و آمد و گفتفوست و بهمین جهت مورد توجه زنان قرار می‌گیرد ودر مجالس و محافل هم او و هم زنها با او گرم میگیرند و بهمین جهت همسر مرد متولد خرداد نباید از تیپ حسود و نظر تنگ باشد زیرا دراین صورت بسیار رنج می‌برد.

    اما چون مردی صمیمی و منصف است، عدالت وانصاف کمتر به او و اجازه میدهد که به همسرش خیانت از یک حس ششم قوی برخوردار است و مچ دست خائن رابه آسانی میتواند بگیرد. او از نظر روحی و مغزی یک انسان خیانتکار نیست. مرد متولد خرداد پدری صبور، آرام و مهربان است.

    او قادر است که مطالب خودرا بدون پرخاش و با زبانی نرم و ملایم به فرزندان خود حالی کند و چون از روی شوق و ذوق با بچه ها حرف می‌زند و بازی می‌کند، لذا فرزندانش قبل از رفتن به مدرسه دارای اطلاعات و آمادگی کافی هستند و از روشنایی ذهن و فکر برخوردار می باشند.

    روابط پدر متولد خرداد و فرزندانش صمیمی و دوستانه است و آن ها به آسانی اسرار دل خودرا نزد پدر فاش می‌کنند. البته این حسن روابط گاهی هم موجب آسان گیری و لوس شدن بچه ها می‌شود که باید از توسعه ان پیشگیری کرد و پدر خرداد ماه گاهی هم باید از جذبه پدرانه ودر مقام ریاست خانواده بودن استفاده کند و اجازه ندهد که بچه ها همیشه وی را پدری دل رحم و بخشنده و نرم و ملایم تلقی کنند.

    نکته مهم دیگر که باید در مورد مرد متولد خرداد درنظر گرفت،‌ قولی های‌ گاه به گاه اوست؛ چون دارای قوه تخیل بسیار و رویاهی فراوان و طبعی تنوع پرست و حادثه جوست، گاهی حرف هایي میزند و قول و قرار هایي با اشخاص می‌گذارد و وعده و وعیدهایی میدهد که درست از آب در نمی‌آید و بهمین جهت خلف وعده های‌ او از سایر مردان بیشتر است.

    ضمنا این آقا،‌بعضی اوقات نیز اهل زخم زبان زدن، کنایه زدن و اذيت دادن است وتندی وتیزی زبان او با آنکه همراه با شوخی و لبخند است ولی چون خنجر به قلب می‌نشیند.

    حسادت صفتی است که شما تقریباً هرگز دریک شوهر متولد شده در برج دو پیکر مشاهده نمی‌کنید و اگر احیانا موردی پیدا شد که ان فکر و حالت در او به وجود بیاید، فورا ان رابا تمام قدرت از خود دور میکند« مگر این که به هنگام تولد صور دیگر فلکی در وضعی باشند که تاثیر شدیدی روی او گذاشته باشند» طبیعی است که هیچ انسانی را نمیتوان یافت که به کلی فاقد حس حسادت باشد، اما در متولد برج خرداد میزانش بسیار کم می باشد.

    در مورد عشق نیز به جنبه های‌ جسمانی و سکسی ان توجه زیادی ندارد. احساس او از انچه که میبینید ویا می‌شنود، خیلی بیش از دیگران است و صورت فلکی ماه تولدش برابر صور فلکی دیگر به وی کمک می‌کند تا به نکات باریک پی ببرد.

    عشق او چنان جنبه ملکوتی دارد که انسان گاهی خیال می‌کند اصلا به جنبه های‌ جسمانی و مادی ان به کلی بی توجه است، در حالی‌که شما اگر انتظار ندارید که عشقتان مرد غار نشینی باشد که با چوب توی مغزتان بکوبد و بعد موهایتان را بگیرد و تا توی غار محل سکونتش روی زمین کشان کشان ببرد، او یکی از بهترین عشق های‌ دنیاست.

    متولد خرداد با عاشقانه ترین جملات و رویا انگیز ترین تخیلات از عشق خود با شما صحبت میکند و قلب شما رابا گواراترین لذت های‌ شفاهی و شاعرانه لبریز می سازد.

    به خاطر داشته باشید که سرد مزاجی مرد متولد خرداد وقتی از بین میرود که بتوانید همان نوایی راکه در گوش او طنین انداز است، بشنوید و همان تخیلاتی راکه در سرش وجوددارد، درک کنید.

    او مدتها پیش از آنکه بخواهد و یا بتواند عشق خودرا از راه جسمانی ظاهر سازد، نیازمند به ان است که از نظر تخیلات و ایده آل ها ارضا شده باشد. شاید انجام اینکار غیر مقدور بنظر برسد، ولی به هر صورت ان تنها راهی است که قلب شما و قلب وی را به هم وصل می‌کند.

    ضمنا شما باید به تکیه کلام مشهور او توجه مخصوص داشته باشید. این تکیه کلام این است: « اگر من عاشق تو بودم، می توانستیم، یا اگر من عاشق بودم، ممکن بود» این ها جملاتی است که شما ممکن است از دهان او به دفعات مختلف بشنوید. جملاتی که گاهی اوقات خودش هم نمی‌تواند تمامشان کند.

    در اغلب این موارد شما میتوانید با خیال آسان این اگرها را از ابتدای جملات او حذف کنید زیرا در نود درصد مواقع منظور او از بکار بردن این کلمه حالت نفی دادن به جمله نیست. او اینکار را بر حسب عادت و بعنوان یک اقدام غیر عادی احتیاطی انجام میدهد.

    مرد متولد خرداد از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بیزار است که زندگی چند ساله اش رابه این خاطر بر هم می‌زند.

    زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بالا، خوش سر و زبان و با سلیقه، ماجرا دوست و بی‌ثبات، خیلی بیش از این که طالب عصبانیت شما باشد به شفقت شما نیاز دارد. عاشق تغییر و تحول است. مادری است شاد و خندان و بچه‌هایش مانند خودش خود مختارند و روی پای خود می ایستند.

    زنی با چند شخصیت گوناگون، با قوه تخیل بسیار، خوش سر و زبان، با سلیقه، ماجرا دوست و بی ثبات.

    مردی که با یک دختر متولد خرداد ازدواج کند، گویی که چندین زن در حرمسرا دارد. این زن در جستو جوی یک مرد کامل است و بهمین جهت در هر مردی یک صفت قابل تحسین می‌یابد. او گاهی خانه دار، گاهی تنبل، گاهی جذاب و دلربا، گاهی غمگین و متاثر، گاهی پر حرف و پر سفسطه، گاهی خاموش و کم حرف است. آیا هرگز فکر کره اید که تعدد زوجات لازم است و یک مرد باید بیش او یک زن داشته باشد؟

    آیا از این که قانون تنظیم خانواده شما اجازه نمی‌دهد بیش از یک همسر انتخاب کنید، دلخورید؟ خوب اگر اینطور است با یک دختر متولد خرداد ازدواج کنید وحتم داشته باشید که با اینکار خود صاحب لااقل دو زن شده اید و تازه چه بسا که در همین یک نفر سه، چهار، پنچ ویا حتی بیشتر زن البته بین او و یک حرمسرا تفاوت هایي هم هست، برای مثال وی را مثل یک عضو حرم نمی‌توان در چهار دیواری حرمسرا حبس کرد و گفت که فقط به یک کار بپردازد و راجع به یک یا چند چیز محدود و مشخص فکر کند. فکر او دائما در حال پرواز است و او به شیوه های‌ خاص دائما به دنبال این افکار و رویاها میرود.

    باوجود این اگر وی را قدری عمیق تر مورد بررسی قرار دهیم، در بین این چند زن « یا بهتر بگوییم این زن چند شخصیتی » موجود رومانتیکی جلب می‌کند که اگر بتوانید احساسات فکری، روحی و جسمی اش را یک جا مورد بهره برداری قرار دهید، خوشبخت ترین مرد روزگار خواهید بود.

    البته حصول به این هدف با توجه به برخوردار بودن او از خصوصیات چند گانه، چندان کار ساده اي نیست. به هر صورت من میتوانم بشما خاطرجمعی بدهم که او به تنهایی مجموعه اي است از چند زن و متاسفم از این که باید اضافه کنم که شناخت هر یک از این زنها، که به کلی با بقیه تفاوت دارند، محتاج به بر رسی های‌ زیاد و کوشش فراوان می باشد.

    سن و سال در رفتار و کردار زنی که دراین ماه متولد شده باشد، تاثیر به سزایی دارد زیرا تا زمانی که دوران شباب را پشت سر نگذاشته است، رویاهای عاشقانه تنها اندیشه هایي هستند که در سرش وجوددارد. دراین دوره او به میزان فوق العاده زیادی دم دمی مزاج و بی ثبات است.

    او یک روز به خاطر نحوه تبسم، تن صدا ویا حتی طرز راه رفتنتان به دنبالتان می‌آید و بعد در عرض بیست و چهار ساعت آن چنان از شما روگردان می‌شود که از مو های سرتان تا جوراب پایتان را مورد انتقاد قرار میدهد و اینکار را آن چنان تند و کنایه آمیز انجام می‌دهد که شما احتمالا برای بهبود جراحات قلبتان وادار میشوید دست به دامان روانکاو بزنید، اما یادتان باشد که تا این جا لااقل صاحب دو دوست دختر هستید و احتمالا تعداد دیگرن هم هستند که هنوز از ان ها خبری ندارید.

    زن متولدشده دراین ماه آن قدر ها هم که گاهی اوقات بنظر می‌رسد، سنگدل و بی احساس نیست. قدرت تحلیل بسیار قوی اش موجب پیدایش فانتزی های‌ گوناگونی میگردد که ابراز احساسات عاشقانه تنها راه برملا کردن ان است و یک متولد برج خرداد لااقل دو برابر زن های‌ دیگر به اینکار نیازمند است .‌

    یک مرد متولد خرداد می‌تواند در ان واحد یک خواننده، یک کار خانه دار، یک هندپیشه، یک فروشنده و رئیس یک هیات مدیره باشد وتمام این کارها را هم با موفقیت انجام بدهد، اما یک زن اگر چنین باشد، بوالهوس و دمدمی مزاج شناخته می‌شود. فکر نکنید که یک زن متولد این برج نمی‌تواند اینچنین باشد، اما اجتماع ما یک چنین موقعیتی را کمتر در اختیار یک زن میگذارد درحالی که در دنیای عشق و احساسات او می‌تواند هوس های‌ هزار گانه خود رابه موقع اجرا بگذارد و خویشتن را تا هر قدر که می‌خواهد ارضا کند.

    زن متولد خرداد مانند توفان ورگبارهای بهاری می‌ماند، گاهی پر رعد و برق، گاهی پر شور و خروش و گاه مطبوع و عطر آمیز و آرام است. در حالات او ثبات و دوام و استمرار وجود ندارد.

    دختر برج خرداد خیلی بیشتر از آنکه طالب عصبانیت شما باشد، به شفقت شما نیاز دارد و برای او جدا مشکل است که هر بار خودرا واقعا تسلیم یک نفر بکند. او در حالی‌که مجذوب قدرت روحی و هوشی یک مرد است، از جانب رنگر وجودش به سوی هنر و شعر و موسیقی چشم دوخته است.

    او وقتی مردی را پیدا کرد که دارای قدرت خلاقیت است، ان وقت شخصیت دوگانه اش شروع به خودنمایی می‌کند. او درست در همان لحظانی که با مرد دلخواه خویش به تماشای یک نمایشگاه رفته و خوشحال است از این که سر انجام کسی را پیدا کرده که مثل خودش از دیدن تابلوهای زیبا لذت ببرد، ناگهان وجود ثانوی از وی می پرسد که آیا این مرد هنر دوست مرد زندگی هم هست؟

    من حتم دارم که با توجه به مطالب فوق شما تا حدودی میتوانید حدس بزنید که یک زن متولد شده در برج جوزا چه نوع موجودی است.

    وی را به حال خودش بگذارید، زیرا طبق معمول میتواند مسائل ناشی از دو گانگی های‌ وجود خویش را درون خویش نگاهدارد وشما رابا ان ها درگیر نسازد.او یک دوست شاد و دل زنده است.

    در ایامی که ماه در آسمان نورانی است، او موجودی سرشار از شادی و نشاط است که با ارائه هوش و ذکاوت و همدلی و مهربانی موجب رضایت خاطرتان را فراهم می سازد.

    در طی اینروزها او کوچک‌ ترین حرکات، گفتار و اشارات عاشقانه داشته باشد. در اینگونه مواقع ظرافت زنانگی به میزان زیادی در وی می جوشد اما یادتان باشد که درصورت لزوم میتواند سریعا به نقطه برودت و سردی رجعت کند.

    زن متولد شده در ماه خرداد خیلی به اسانی می‌تواند یک مهمانی زنانه سوت کور رابه شور و نشاط بیاورد ویا فکر گرفتاری های‌ بزرگ یک مرد را از سرش خارج سازد .

    در حالی‌که به زحمت میتوان وی را در قالب یک زن خانه دار منحصرا خانه دار در آورد. اگر زمانی لازم باشد، سایر زنان مخفی شده در وجودش سریعا شروع به خودنمایی می‌کنند مثلاً شما ممکن است روزی وی را در قالب یک باونوی فکور و سخنور که عقاید فلاسفه بزرگ را مورد تجزیه و تحلیل قرار میدهد و به شیوه اي تعجب آور درباره سیاست و یا ادبیات سخن می‌گوید، ببینید وبلا فاصله روزبعد مشاهده کنید که دستخوش احساسات می‌شود و اشکش از فرط رقت احساسات جاری میگردد و خودرا تنها و بی پناه نشان میدهد و لحظه اي بعد دوباره سرشار از تحرک و نشاط می‌گردد. بله، او هر چه باشد، یکنواخت و کسل کننده نیست.

    اگر خیال می‌کنید که این اغراق گویی ست، هنر پیشه فقید« مارلین مونرو» رابه خاطر بیاورید. تمام مردهایی که با وی آشنا بوده اند، از « کارل سندبورگ» گرفته تا آرایشگری که موهایش را درست می‌کرد، وی را به صورتی می شناختند که با دیگران تفاوت فراوان داشت.

    دختری که در برج جوزا تولد یافته باشد، شدیدا مایل است که کسی را واقعا و از صمیم قلب دوست بدارد، اما همیشه این احساس خودرا کتمان میکند، او واقعا بچه دوست است ولی این حقیقت را از شوهر خود پوشیده نگاه می دارد. او قبل از ازدواج در هر مردی چیزی جالب دوست داشتنی می‌یابد، اما پیوسته در جستجوی کسی است که واجد تمام شرایط و خصائص لازم برای خوشبخت کردن یک زن باشد، او به دنبال یک مرد کامل است.

    شما وی را یار و همدم بسیار خوبی میابید. دختری که طبیعت برج دو پیکر را برای تولدش انتخاب کرده باشد، حاضر است با شما از میدان ورزش تا سالن سینما و کتابخانه بیاید.

    او در میدان ورزش به همان اندازه از خود هیجان و علاقه مندی نشان می‌دهد که دریک مهمانی رقص قوه تفکر باشکوهش وقتی کاملا آشکار می‌شود که موضوعی حس کنجکاوی وی را تحریک کند.

    این خصیصه موجب می‌گردد که با زیرکی و قدرت تمام به جست و جوی انچه که در مغز شما می گذرد، بپردازد و برای حصول به این هدف برخی از افکار خویش را برایتان بازگو می‌کند. تا زمانی که شما از او ثبات قدم نخواهید، زن بی نظیری است.

    شاید گوشزد کردن این نکته هم لازم باشد که او ممکن است خودرا صادقانه عاشق شما بداند و بعد شخص دیگری رابه مراتب مناسب تر از شما بیاید . او زودتر از هر زن دیگری می‌تواند شما را فراموش کند، مگر این که دائما در جوارتان باشد.

    گناهی هم ندارد. طبیعتش طوری است که تغییر و تحول را دوست دارد و حتی می‌توان گفت به ان عمیقا نیازمند است. تا زمانی که گذشت ایام به وی نیاموخته باشد که در زندگی پرماجرایی را میگذارند و این حالت را باالطبع شامل حال مردی که عاشقش است نیز میکند.

    وقتی پیشنهاد ازدواج شما را قبول کرد و همسرتان شد، ان وقت به مردان دیگری که نتوانسته اند با گرفتن یک زن صاحب یک حرمسرا شده باشند، دهان کجی خواهید کرد. بله، شما این موقعیت استثنایی را داشته اید که با یک زن ازدواج کنید ولی یک حرمسرا رابه خانه خود بیاورید.

    زن عدد یک این حرمسرا قادر است هر چه بخواهید انجام بدهد، اگر شما خواهان وفاداری می باشید، او می‌تواند اینچنین باشد ولی به شرط این که نیازهای قلبی اش را ارضا کنید. این زن از این که با شما هزاران فرسنگ مسافرت کند و هر سال دریک شهر بساط خانه و زندگی را بگسترد، ذره اي دلتنگ نخواهد شد.

    همان طور که گفتیم، او عاشق تغییر و تحول است ودر نتیجه هیچ دلیلی نمی‌بینید که با ماجرهای زندگی شما مخالفت کند حتی اگر این ماجرا نوعی قمار بازی باشد. او پیوسته از تغییر وضع به هیجان نمی‌آید.

    زن متولد خرداد شم اقتصادی قوی دارد و اگر شما بکار تجارت مشغول می باشید، بهتر است مسائل و مشکلات خودرا با او مطرح سازید.

    زیرا نه تنها میتواند نظریات جالبی ارائه بدهد، بلکه در اینگونه امور مشوقی بهتر از او نمیتوانید پیدا کنید. شما میتوانید درصورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمدی بیشتری راکه به ان نیاز پیدا کنید.

    شما میتوانید درصورت ضرورت از وی بخواهید که به دفترتان بیاید و برایتان کار کند تا در آمد بیشتری راکه به ان نیاز پیدا کردید، بدست بیاورید.« البته اگر این اضافه درآمد بیشتر از آنی بود که شما درنظر داشتید، هیچ کسی هم بهتر از او نمیداند که چطور باید خرجش کند.» حالا اجازه بدهید شخصیت های‌ گوناگون زن شما را یک یک تجزیه و تحلیل کنیم.

    زن متولد خرداد گاهی خیلی کمتر از آنچه که ظاهر بنظر می‌رسد، سربه هوا است. او دراین حالت بسیار فهیم، باهوش، کم حرف و اندکی آب زیر کار است.

    اما زن عدد دو حرمسرای شما گاهی هم دمدمی مزاج است و هیچ بعید نیست که شما هم از نمونه ان مردانی باشید که گاه گاهی هوس داشتن یک چنین زنی را بکنند. او لحظه اي غرغر و لحظه اي بعد بدگمان و چند دقیقه بعد چرب زبان میشود و جالب آنکه در تمام این دقایق و لحظات با شما مخالفت می‌کند.

    مگر این نیست که مردها گاهی مایلند کسی با ایشان به جدل بنشیند؟ بی محلی نکنید و دامنه گفتگو رابه یک بحث منطی بکشانید« زیرا این همان چیزی است که او در نهان میـــخواهد. زن شماده دو حرمسرا شما کسی نیست که در مقابل ناملایمات زندگی جابرانه و یکطرفه به قضاوت بنشیند.

    او ممکن است جدا با شما از در مخالفت برخیزد و یا به منزل خواهرش برود و تا نصف شب بر نگردد، دریک چنین حالتی به نفع شما است که وقتی برگشت، سئوال نکنید و مرتبا نپرسید که کجا بودی؟ چکارمی کردی؟

    اگر شما مرد خانه هستید، او هم زن خانه است. او خودرا همسر شما میداند نه زنتان، و خیلی بیش از انچه که تصور می‌کنید،‌خود مختار و استقلال طلب است.

    زن عدد سه حرم موجودی است متنفر از خانه داری و انجام کارهای روزمره ان؛ رخت خواب پهن و ظرف ها نشسته میماند، در حالیکه او روی صندلی اسانی نشسته و غرق در رویا های‌ طلایی خود است و یا این که کتاب می‌خواند. او ممکن است شب که شما به منزل برگشتید، یک قوطی نخود فرنگی بعنوان شام جلویتان بگذارد بدون این که حتی درش را باز کرده و یا پنج دقیقه ان را توی آب جوش گذاشته باشد. لابد خیال میکند که خشمگین می‌شوید؟

    ابدا او درست در همان لحظه اي که از تعجب دهانتان باز می‌شود، چنان گفت و گوی مناسب و شیرینی را شروع می‌کند که عمیقا از ان لذت می بردید و آرامش روحی ناشی از اینکار موجب میشود که اصلا از یاد ببرید شام چه چیز جلویتان گذاشته است.

    او ابتدا با زیرکی تمام در می‌یابد که ان روز برای شما موفقیت آمیز بوده یا یک روز توام با شکست وناکامی، و اگر حالت اخیر بوده است، چنان با شما همدردی می‌کند و چنان خاطرتان را تسکین میدهد که به کلی گرفتاری خودرا فراموش میکنید. او خیلی به اسانی می‌تواند موجبات رضامندی شما را چه از نظر احساسی و چه از نظر عقلانی فراهم بیاورد.

    در مورد عقیده اي که فلان روز نسبت به بودا و بودایی ها ابراز کرده بودید، کنجکاوی نشان می‌دهد و نسبت به کوششی که برای سرودن چند خط شعر به خرج می‌دهید، از خود هیجان ظاهر می سازد. خلاصه او دوست همراه بسیار مهربان است. به خصوص ان شب خیلی هم مهربان تر و خوش مشرب تر می‌شود زیرا شما از این که منزل را گردگیری نکرده، شام را نپخته و به کارهای منزل نرسیده اوقات تلخی راه نینداخته اید.

    اگر شما یک روز به منزل بیایید و به وی پیشنهاد کنید که باهم به کنار دریا بروید، ناگهان از شدت شادی از جایش می جهد و بدون کوچک‌ترین اعتراض و یا حتی بدون این که سئوال بکند آیا پول کافی برای ان دارید یا نه، آیا هتل رزرو کرده‌اید یا خیر؟ بطرف قفسه لباس هایش میرود تا هر چه زودتر راه بیفتید.

    زن عدد چهارم حرمسرای شما مادری است شاد و خندان. او اجازه نمی‌دهد که بچه ها مانع کارهای جوراجورش بشوند و علتش این است که همیشه سرگرمی های‌ زیادی برایشان فراهم میکند ولی در عین حال بیشتر از سایرین مراقب آن ها است.

    بچه های‌ این زن مثل خودش خود مختار بار می‌آیند و از زمره کسانی میشوند که روی پای خود می ایستند. ا اگر کسی از زن عدد چهار حرمسرا بپرسد که چقدر از وقت خودش را صرف بچه داری می‌کند، احتمالا جواب میدهد:« درخانواده چقدر وقت مطرح نیست بلکه چقدر عشق مطرح است» ؛ و این ادعا حقیقت دارد.

    زیرا یک روز خیلی جدی و سخت گیر و روز دیگر خیلی بی توجه و بی تفاوت است، ولی به هر صورت این بچه ها مخصوصا وقتی که هنوز خیلی بزرگ نشده اند، صمیمانه به او عشق می ورزند واز داستانهای شیرینی که برایشان تعریف می‌کند، لذت میبرند.

    قوه تخیل قوی مادر متولد خرداد درست همان چیزی است که هر بچه اي خواهانش می‌باشد، قصه های‌ او همیشه شیرین، پر ماجرا و شنیدنی است. مادر متولد خرداد در مورد کار تحصیلی فرزندان خود سختگیر است و از آن ها می‌خواهد که شاگردان خوب و ساعی باشند.

    بچه ها هرگز نمیتوانند قبل از انجام تکالیف مدرسه خود به بازی مشغول بشوند در حالی‌که میتوانید هر شخصیتی را از رئیستان گرفته تا نخست وزیر برای شام به منزل دعوت کنید و او آن چنان از ایشان پذیرایی میکند که حاضر به دل کندن از خانه شما نمی‌شوند. او بسیار صاحب سلیقه و بسیار با ذوق است. مانند یک مانکن لباس می‌پوشد و مانند یک میهماندار به اضافه یک دوست دیرینه و قدیمی از میهمانان شما پذیرایی می‌کند ودر تمام طول مدتی که مهمان در منزل شما است، یک لحظه لبخند شیرینش از لبانش محو نمیشود.

    این زن عاشق تئاتر است. شما می‌توانید وی را به نمایشگاه های‌ نقاشی و یا گالری های‌ هنری ببرید و او در هر محفلی آسان و آرام و خودمانی جلوه میکند. و دوستانتان بخود میگویند شما چه مرد خوشوقتی هستید که یک چنین همسر دوست داشتنی و گرم و ساده دارید. او بسیار رومانتیک و خیلی بیش از حد معمول برخوردار از ظرافت های‌ زنانه است.

    احساسات لطیفش گاهی چنان است که خودتان و دیگران را متعجب می سازد. او ممکن است در سالروز تولد شما، یک قطعه شعر عاشقانه زیبا برایتان بسراید.

    رفتارش در قالب یک چنین زنی چنان است که شما همیشه با کمال میل و رغبت گرانترین عطرها و زیباترین لباس ها را برایش می‌خرید. اگر پیشنهاد مسافرت به نقاطی را بکنید که از نظر طبیعت شاعرانه و زیبا باشد و یا از لحاظ هنری و قدمت مشهور باشد، چشمانش از شادی برق خواهد زد.

    این را هم بدانید که این زن عدد پنج ممکن است تا حدودی از بحث و جدل و مناظره خوشش بیاید.

    بله زندگی شما پس از ازدواج با یک دختر برج جوزا اینچنین خواهد بودو شاید تعجب کنید اگر بگویم که در توصیف و شمارش اعضای حرمسرایتان چند نفری را هم نادیده گرفته ام، چند نفری را هم نادیده گرفته ام، چند نفری که از خصوصیات نسبت به آنهایی که شرح داده شده اند، در درجه اهمیت کمتری قراردارند.

    مگر به این است که در هر حرمسرایی تعدادی هم زن صیغه وجوددارد که نسبت به زن عقیده در سطح پایین تری قراردارند؟ طبیعی است دوستانتان از این که شما را هرروز با یک زن میبینند به حال شما غبطه می‌خورند و اگر چیزی دراین مورد پرسیدند،‌موضوع صحبت را عوض کنید، مگر یه این است که تعدد زوجات ممنوع است؟

    زن متولد خرداد وقتی که میتواند سوار هواپیما شود، با ترن مسافرت نمی‌کند و بهمین ترتیب وقتی می‌تواند حرف بزند، ساکت نمی‌ماند، و وقتی میتواند بدود، هرگز راه نمی‌رود و وقتی که میتواند کمک کند، از تعاون رو نمی گرداند. سرش همیشه چنان مملو از ایده های‌ مختلف قلبش پیوسته چنان مملو از امیدهای گوناگون است که انسان خیال می‌کند برای تنظیم ان ها باید دست به دامان یک کامپیوتر شد.

    باوجود این ها، زن متولد خرداد، به علت طبیعت ونهاد خاص خودش گاه خیلی تندرو ودر زندگی بی باک و بی ملاحظه است. باید شما دائما مواظب او باشید که با تندروی و مبالغه جویی خودرا گرفتار بلا نکند.

    لازم است در تمام زندگی مواظب او باشید که سرعت چرخش از 150 کیلو متر در ساعت تجاوز نکند. او در تمام عمر محتاج توجه و محافظه کاری شماست که نلغزد و از جاده سلامت خارج نشود.

    فال ابجد امروز یکشنبه 11 دی و محاسبه ابجد کبیر و صغیر (گرفتن فال)

    فال تاروت روزانه یکشنبه 11 دی (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده)

    ماه های میلادی + ترتیب ماه میلادی + معادل ماه فارسی و شمسی ماه میلادی

    فال هفته Pmc ❤️ فال صوتی از شنبه 10 دی تا 16 دی ماه جمعه + اتفاقات شگفت انگیز هفته

    فال هفتگی عشق ❤️ 10 دی شنبه تا 16 دی ماه جمعه و طالع بینی رخدادهای این هفته

    حکایت های پند آموز بهلول و داستان های جالب آموزنده

    مطالب جدید

    فال حافظ امروز یکشنبه 11 دی با تفسیر { پیشگویی دقیق }

    فال روزانه واقعی امروز یکشنبه 11 دی | طالع بینی شخصی و جدید

    فال ابجد امروز یکشنبه 11 دی و محاسبه ابجد کبیر و صغیر (گرفتن فال)

    فال تاروت روزانه یکشنبه 11 دی (فال امروز، فردا و پیشگویی آینده)

    حکایت های شیرین عبید زاکانی و داستان های کوتاه و آموزنده جالب

    اشعار تک بیتی فلسفی بی نظیر و مجموعه شعر با مفهوم و با معنی

    جملات انگیزه دهنده قوی درباره حل مشکلات و استقامت در مقابل سختی ها

    ماه های میلادی + ترتیب ماه میلادی + معادل ماه فارسی و شمسی ماه میلادی

    فال هفته Pmc ❤️ فال صوتی از شنبه 10 دی تا 16 دی ماه جمعه + اتفاقات…

    عکس نوشته غمگین دخترانه + عکس های بدون متن و جملات غمگین تنهایی…

    جملات در مورد خواب و رویا + سخنان بزرگان در مورد خوابیدن و رویاها

    متن کارت دعوت تولد رسمی + جملات عاشقانه و رسمی برای کارت تولد جوانان و…

    جملات انگیزشی انگلیسی کوتاه با معانی زیبا برای کپشن و استوری با ترجمه

    فال هفتگی عشق ❤️ 10 دی شنبه تا 16 دی ماه جمعه و طالع بینی رخدادهای…

    متن مادر دوستت دارم + جملات احساسی برای دوست داشتن مامان

    عکس پروفایل پدر؛ عکس نوشته پروفایل پدرانه؛ متن و جملات احساسی درباره…

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *