طریقه گرفتن فال چایی

طریقه گرفتن فال چایی

اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.طریقه انجام فال چای :برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

 

بیشتر بخوانید:نحوه گرفتن فال نخود + دعای قبل از فال

طریقه گرفتن فال چایی

 

طریقه گرفتن فال چایی

بیشتر بخوانید:فال شمع چیست و چگونه تعبیر می‌شود؟

 

طریقه گرفتن فال چایی

چندسالیست استفاده از دمنوش لاغری رواج پیدا کرده، اگر شما هم اضافه وزن دارید، حتما به مصرف دمنوش‌­های لاغری فکر کردید.
دمنوش لاغری سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد، درنتیجه کالری‌های دریافتی شما سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند. وجود فیبر بالا در این دمنوش‌ها هم به کاهش اشتها کمک می‌کند. با کاهش اشتها و سوزاندن سریع کالری به طور خودکار وزن بدن کاهش پیدا می کند.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

  • چطوري فيلم بزاريم استوري
  • با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    طریقه گرفتن فال چایی

    اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این باور استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن اشکال و علایمی را که برای جواب دادن به پرسش مان لازم است، ایجاد میکند. آموزش گرفتن فال چای در مجموعه فال و طالع بینی فراناز برای شما گردآوری کرده ایم. برای گرفتن فال چای نیازی به وسایل خاص نیست. فال چای که قدمتی 3 هزار ساله دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه آینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از آن استفاده میشود .

     

    در مورد این فال گفته شده است کهبرای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از آنها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار آسانتر میشود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه خواندن تفاله های چای با خواندن کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

     

     

    طریقه گرفتن فال چایی

    طریقه گرفتن فال چایی

    طریقه انجام فال چای :

    برای انجام این فال به یک فنجان دهان گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید.

     

    (برای سهولت مشاهده جزییات علایم شکل گرفته) استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند.

     

    طریقه گرفتن فال چایی

    در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث میشود تفاله ها بر روی دیواره آن چسبیده و ایجاد نقوش ،حروف و علایم کنند.

  • چگونه با دوست دختر رفتار کنیم
  •  

    برای اینکه علایم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد.

     

    استفاده از یک صافی برای بدت آوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد.

     

    طریقه گرفتن فال چایی

    بهتر است به جای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله های چای به فنجان جلوگیری میکند.

     

    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که برایش فال گرفته میشود، فنجان باید در دست چپ (در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود)

     

    سه مرتبه موافق عقربه های ساعت چرخانده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود. توجه کنید که به غیر از تفاله مقدار کمی از چای (مایع) نیز در ته استکان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن آن تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند . از شخصی که برایش فال میگیرید بخواهید که هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند.

     

    طریقه گرفتن فال چایی

    حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده شود. حالا فنجان را به آرامی و بادقت برگردانده و علایم ایجاد شده را تفسیر کنید.

     

     

    تفسیر فال چای :نقوش و علایمی که در اکثر مواقع با آنها برخورد خواهید کرد عبارتند از: اشیاء ، حیوانات ، گیاه از قبیل گل و درخت ، اشکال هندسی از قبیل دایره و مثلث و مربع ، حروف و اعداد. اهمیت علایم به اندازه و محل قرار گرفتن شان‌ بستگی دارد.

     

    طریقه گرفتن فال چایی

    به عنوان مثال پرنده علامت خبری است که باید منتظرش ماند . حالا اگر این پرنده کوچک باشد خبر کم اهمیت و اگر بزرگ باشد مهم است.

     

    از نظر محل و قرار گرفتن ، دهانه فنجان معرف آینده خیلی نزدیک میانه فنجان معرف آینده دور تر و ته فنجان معرف آینده خیلی دور است.

     

    از زیر فنجانی هم میتوانید برای اطلاعات تکمیلی استفاده کنید.برای این کار از همان شخص بخواهید که زیر فنجانی را مثل خود فنجان سه بار چرخانده و آن را به آرامی واژگون کرده و حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود.

     

    طریقه گرفتن فال چایی

    چگونگی تفسیر مثل فنجان است و از نظر زمانی لبه آن معرف آینده دور ، میانه آن معرف آینده نزدیک و ته آن معرف آینده خیلی نزدیک است.

     

     

    چند قائده کلی :حروف بزرگ معرف مکان و حروف کوچک معرف اسم شخص است.

     

    بعنوان مثال اگر حرف “ش” بزرگ داده شود ممکن است منظور شیراز باشد و اگر کوچک دیده شود اشاره به حروف اول اسم شخص شده است.

     

    طریقه گرفتن فال چایی

    اعداد میتوانند به تاریخ مربوط باشند که محل قرار گیری اعداد میتواند به تخمین کمک کنند.

     

    فرضا اگر عدد 7 در دهانه فنجان قرار گرفته علامت هفت روز ، در میانه علامت هفت هفته ، و در ته میتواند علامت هفت ماه باشد.

     

    از اشکال هندسی به طور کلی مثلث نشانه مثبت بودن جواب ، دایره علامت موفقیت و مربع نوعی اخطار است.

     

    جمع شدن تعدادی نقطه در اطراف یک علامت نشانه پول و سود است.

     

    ایجاد خط توسط به هم پیوستن نقاط (تفاله های چای) علامت مسافرت است.

     

    اگر در فنجان و زیر فنجانی هیچ علامت به خصوصی وجود نداشت از شخصی که برایش فال میگیرید که بعدا مجددا اقدام به انجام فال کند.

     

    گربه ، وزغ ، مار ، تقاطع ، اسلحه و علامت پیک (ورق های بازی) علامت غم یا بد شانسی است.

     

    گل ، درخت ، میوه ، ماه ، ستاره، دایره و لنگر کشتی نشان دهنده موفقیت و شادی هستند.

    طريقه انجام فال چاي :

    براي انجام اين فال به يك فنجان دهان گشاد سفيد رنگ و يك زير فنجاني سفيد و بدون نقش احتياج داريد.

    (براي سهولت مشاهده جزييات علايم شكل گرفته) استكان هاي معمولي براي اين كار مناسب نيستند.

    در واقع فنجان با شيب ملايمي كه دارد باعث ميشود تفاله ها بر روي ديواره آن چسبيده و ايجاد نقوش ،حروف و علايم كنند.

    براي اينكه علايم واضح و قابل تشخيص باشند چاي مورد استفاده نبايد زياد شكسته و به اصطلاح خاكه باشد.

    طریقه گرفتن فال چایی

    استفاده از يك صافي براي بدت آوردن مقداري چاي درشت شايد فكر بدي نباشد.

    بهتر است به جاي قوري معمولي از كتري استفاده كنيد چون قوري از ورود تفاله هاي چاي به فنجان جلوگيري ميكند.

    پس از نوشيده شدن چاي توسط شخصي كه برايش فال گرفته ميشود، فنجان بايد در دست چپ (در صورتي كه شخص چپ دست است اين كار بايد با دست راست انجام شود)

    سه مرتبه موافق عقربه هاي ساعت چرخانده و سپس به دقت بر روي زير فنجاني واژگون شود. توجه كنيد كه به غير از تفاله مقدار كمي از چاي (مايع) نيز در ته استكان باقي مانده باشد كه موقع چرخاندن آن تفاله ها كاملا پخش و پراكنده شوند . از شخصي كه برايش فال ميگيريد بخواهيد كه هنگام چرخاندن فنجان به سوالي كه برايش مطرح است فكر كند.

    حدودا يك دقيقه صبر كنيد تا مايع باقي مانده به داخل فنجان برگشته و باعث از بين رفتن نقوش ايجاد شده شود. حالا فنجان را به آرامي و بادقت برگردانده و علايم ايجاد شده را تفسير كنيد.

    تفسير فال چاي :
    نقوش و علايمي كه در اكثر مواقع با آنها برخورد خواهيد كرد عبارتند از: اشياء ، حيوانات ، گياه از قبيل گل و درخت ، اشكال هندسي از قبيل دايره و مثلث و مربع ، حروف و اعداد. اهميت علايم به اندازه و محل قرار گرفتن شان‌ بستگي دارد.

  • دانلود فیلم رحمان 1400 آپارات
  • به عنوان مثال پرنده علامت خبري است كه بايد منتظرش ماند . حالا اگر اين پرنده كوچك باشد خبر كم اهميت و اگر بزرگ باشد مهم است.

    از نظر محل و قرار گرفتن ، دهانه فنجان معرف آينده خيلي نزديك ميانه فنجان معرف آينده دور تر و ته فنجان معرف آينده خيلي دور است.

    از زير فنجاني هم ميتوانيد براي اطلاعات تكميلي استفاده كنيد.براي اين كار از همان شخص بخواهيد كه زير فنجاني را مثل خود فنجان سه بار چرخانده و آن را به آرامي واژگون كرده و حدودا يك دقيقه صبر كنيد تا مايع كاملا خارج شود.

    چگونگي تفسير مثل فنجان است و از نظر زماني لبه آن معرف آينده دور ، ميانه آن معرف آينده نزديك و ته آن معرف آينده خيلي نزديك است.

    چند قائده كلي :
    حروف بزرگ معرف مكان و حروف كوچك معرف اسم شخص است.

    بعنوان مثال اگر حرف “ش” بزرگ داده شود ممكن است منظور شيراز باشد و اگر كوچك ديده شود اشاره به حروف اول اسم شخص شده است.

    اعداد ميتوانند به تاريخ مربوط باشند كه محل قرار گیری اعداد ميتواند به تخمين كمك كنند.

    فرضا اگر عدد 7 در دهانه فنجان قرار گرفته علامت هفت روز ، در ميانه علامت هفت هفته ، و در ته ميتواند علامت هفت ماه باشد.

    از اشكال هندسي به طور كلي مثلث نشانه مثبت بودن جواب ، دايره علامت موفقيت و مربع نوعي اخطار است.

    جمع شدن تعدادي نقطه در اطراف يك علامت نشانه پول و سود است.

    ايجاد خط توسط به هم پيوستن نقاط (تفاله هاي چاي) علامت مسافرت است.

    اگر در فنجان و زير فنجاني هيچ علامت به خصوصي وجود نداشت از شخصي كه برايش فال ميگيريد كه بعدا مجددا اقدام به انجام فال كند.

    گربه ، وزغ ، مار ، تقاطع ، اسلحه و علامت پيك (ورق هاي بازي) علامت غم يا بد شانسي است.

    گل ، درخت ، ميوه ، ماه ، ستاره، دايره و لنگر كشتي نشان دهنده موفقيت و شادي هستند

     فال چای یکی از قدیمی ترین فال هاست که قدمت آن به بیش از 3000 سال می رسد. این فال یکی از روش های رایج و مورد علاقه آینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از آن استفاده می شود.


    وسایل مورد نیاز برای فال چای:

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید. استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده و ایجاد نقوش، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست آوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.


    طریقه گرفتن فال چایی

    طریقه ی انجام فال چای:

    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.


    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به آرامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.


    علامت دیده شده در فنجان یا زیر فنجانی فال چای:

  • داستایوفسکی برادران کارامازوف
  • نردبان ، حلقه یک زن یا یک مرد

    کلاه نوک تیز سوسمار

    ماه ، عروس ، پرستو

    درخت ، طاووس

    جارو دستی  چهره های زشت

    دسته گل ، کلاه زنانه

    ستون

    یک دونده ، گوسفند ، بز

    جنگل

    دایره

    سطل ، جغد

    کوسه ، هفت تیر ، پرنده دریایی

     

    تفسیر هر یک از علامت ها در فال چای:

    ازدواجی که به خوشبختی ختم می شود

    یک مهمان غیر قابل اعتماد

    مسافرتی که به یک رابطه عشقی ختم می شود

    ازدواج با شخصی ثروتمند

    دشمن سازی با اشتباهات

    ازدواج دیر وقت

    ارتقاء و پیشرفت

    موفقیت حتمی در کاری که شروع کرده اید

    یک دعوت دوستانه

    یک رابطه خاص

    از دست داد درآمد

    خبری بد و ناخوشایند

    بازخوانی


    مسکن آرمان

    مشاورین املاک آبادگران

    طریقه گرفتن فال چایی

    دکتر پریسا مولایی

    دکتر نادر افشاری (قلب و واریس)

    دفتر وکالت دکتر مجتبی محمدی


    فست فود آریو


    اکباتان طب


    فست فود 3000

    دکتر مهسا تاجداری


    سالن زیبایی صدف


    سالن زیبایی ندا

    جگرسرای بهارنارنج

     

    اموزش روش چگونگی طریقه گرفتن فال چای

    فال بوسیله چای

    فال چای كه قدمتی بیش از 3000 سال دارد یكی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است كه در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است كه ضمیر برتر با راهنمایی كردن دست و كنترل ارتعاشات آن.

    اشكال و علائمی كه برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می كند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این كار را در هنگام .مخلوط كردن و بر زدن كارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است كه برای افراد تازه كار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها كار نسبتا دشواری است ولی با اندكی تجربه این كار به مراتب اسان تر می شود تا حدی كه به گفته بعضی از طالع بینان برای یك فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یك كتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    طریقه انجام فال چای :

    طریقه گرفتن فال چایی

    برای انجام این فال به یك فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یك زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شكل گرفته ). استكان های معمولی برای این كار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی كه دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم كنند برای اینكه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شكسته و به اصطلاح خاكه باشد. استفاده از یك صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فكر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از كتری استفاده كنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می كند.

    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی كه فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی كه شخص چپ دست است این كار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید كه به غیر از تفاله ، مقدار كمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد كه موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها كاملا پخش و پراكنده شوند.

    از شخصی كه برایش فال می گیرید بخواهید كه در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی كه برایش مطرح است فكر كند حدودا یك دقیقه صبر كنید تا مایع كاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر كن.

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب

  • دعای خیلی قوی جلب محبت
  • دسترسی سریع

    موضوعات

    جدید ترین مطالب

    جستجو

    مطالب پربازدید

    ورود کاربران

    عضويت سريع

    لینک دوستان

    خبرنامه

    امکانات جانبی

    تبلیغات متنی

    حامیان ما:

    طراح قالب :

    آموزش فال اوراکل در سایت فال بگیر
    https://www.falbegir.com/product/romantic-oracle-training/

    آموزش فال اوراکل در سایت فال بگیر
    https://www.falbegir.com/product/romantic-oracle-training/

    کامل (هلپ کده)


    چگونه

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.طریقه انجام فال چای :برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    طریقه گرفتن فال چایی

    بیشتر بخوانید:نحوه گرفتن فال نخود + دعای قبل از فال

    بیشتر بخوانید:فال شمع چیست و چگونه تعبیر می‌شود؟

    چندسالیست استفاده از دمنوش لاغری رواج پیدا کرده، اگر شما هم اضافه وزن دارید، حتما به مصرف دمنوش‌­های لاغری فکر کردید.
    دمنوش لاغری سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد، درنتیجه کالری‌های دریافتی شما سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند. وجود فیبر بالا در این دمنوش‌ها هم به کاهش اشتها کمک می‌کند. با کاهش اشتها و سوزاندن سریع کالری به طور خودکار وزن بدن کاهش پیدا می کند.

  • جواب فال ورق احساسی
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این باور استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن اشکال و علایمی را که برای جواب دادن به پرسش مان لازم است، ایجاد میکند. آموزش گرفتن فال چای در مجموعه فال و طالع بینی فراناز برای شما گردآوری کرده ایم. برای گرفتن فال چای نیازی به وسایل خاص نیست. فال چای که قدمتی 3 هزار ساله دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه آینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از آن استفاده میشود .

    در مورد این فال گفته شده است کهبرای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از آنها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار آسانتر میشود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه خواندن تفاله های چای با خواندن کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهان گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید.

    (برای سهولت مشاهده جزییات علایم شکل گرفته) استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند.

    در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث میشود تفاله ها بر روی دیواره آن چسبیده و ایجاد نقوش ،حروف و علایم کنند.

    برای اینکه علایم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد.

    استفاده از یک صافی برای بدت آوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد.

    بهتر است به جای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله های چای به فنجان جلوگیری میکند.

    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که برایش فال گرفته میشود، فنجان باید در دست چپ (در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود)

    سه مرتبه موافق عقربه های ساعت چرخانده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود. توجه کنید که به غیر از تفاله مقدار کمی از چای (مایع) نیز در ته استکان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن آن تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند . از شخصی که برایش فال میگیرید بخواهید که هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند.

    حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده شود. حالا فنجان را به آرامی و بادقت برگردانده و علایم ایجاد شده را تفسیر کنید.

    تفسیر فال چای :نقوش و علایمی که در اکثر مواقع با آنها برخورد خواهید کرد عبارتند از: اشیاء ، حیوانات ، گیاه از قبیل گل و درخت ، اشکال هندسی از قبیل دایره و مثلث و مربع ، حروف و اعداد. اهمیت علایم به اندازه و محل قرار گرفتن شان‌ بستگی دارد.

    به عنوان مثال پرنده علامت خبری است که باید منتظرش ماند . حالا اگر این پرنده کوچک باشد خبر کم اهمیت و اگر بزرگ باشد مهم است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    از نظر محل و قرار گرفتن ، دهانه فنجان معرف آینده خیلی نزدیک میانه فنجان معرف آینده دور تر و ته فنجان معرف آینده خیلی دور است.

    از زیر فنجانی هم میتوانید برای اطلاعات تکمیلی استفاده کنید.برای این کار از همان شخص بخواهید که زیر فنجانی را مثل خود فنجان سه بار چرخانده و آن را به آرامی واژگون کرده و حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود.

    چگونگی تفسیر مثل فنجان است و از نظر زمانی لبه آن معرف آینده دور ، میانه آن معرف آینده نزدیک و ته آن معرف آینده خیلی نزدیک است.

    چند قائده کلی :حروف بزرگ معرف مکان و حروف کوچک معرف اسم شخص است.

    بعنوان مثال اگر حرف “ش” بزرگ داده شود ممکن است منظور شیراز باشد و اگر کوچک دیده شود اشاره به حروف اول اسم شخص شده است.

    اعداد میتوانند به تاریخ مربوط باشند که محل قرار گیری اعداد میتواند به تخمین کمک کنند.

    فرضا اگر عدد 7 در دهانه فنجان قرار گرفته علامت هفت روز ، در میانه علامت هفت هفته ، و در ته میتواند علامت هفت ماه باشد.

    از اشکال هندسی به طور کلی مثلث نشانه مثبت بودن جواب ، دایره علامت موفقیت و مربع نوعی اخطار است.

    جمع شدن تعدادی نقطه در اطراف یک علامت نشانه پول و سود است.

    ایجاد خط توسط به هم پیوستن نقاط (تفاله های چای) علامت مسافرت است.

    اگر در فنجان و زیر فنجانی هیچ علامت به خصوصی وجود نداشت از شخصی که برایش فال میگیرید که بعدا مجددا اقدام به انجام فال کند.

    گربه ، وزغ ، مار ، تقاطع ، اسلحه و علامت پیک (ورق های بازی) علامت غم یا بد شانسی است.

    گل ، درخت ، میوه ، ماه ، ستاره، دایره و لنگر کشتی نشان دهنده موفقیت و شادی هستند.

    براي انجام اين فال به يك فنجان دهان گشاد سفيد رنگ و يك زير فنجاني سفيد و بدون نقش احتياج داريد.

    (براي سهولت مشاهده جزييات علايم شكل گرفته) استكان هاي معمولي براي اين كار مناسب نيستند.

    در واقع فنجان با شيب ملايمي كه دارد باعث ميشود تفاله ها بر روي ديواره آن چسبيده و ايجاد نقوش ،حروف و علايم كنند.

    براي اينكه علايم واضح و قابل تشخيص باشند چاي مورد استفاده نبايد زياد شكسته و به اصطلاح خاكه باشد.

    استفاده از يك صافي براي بدت آوردن مقداري چاي درشت شايد فكر بدي نباشد.

    بهتر است به جاي قوري معمولي از كتري استفاده كنيد چون قوري از ورود تفاله هاي چاي به فنجان جلوگيري ميكند.

    پس از نوشيده شدن چاي توسط شخصي كه برايش فال گرفته ميشود، فنجان بايد در دست چپ (در صورتي كه شخص چپ دست است اين كار بايد با دست راست انجام شود)

    سه مرتبه موافق عقربه هاي ساعت چرخانده و سپس به دقت بر روي زير فنجاني واژگون شود. توجه كنيد كه به غير از تفاله مقدار كمي از چاي (مايع) نيز در ته استكان باقي مانده باشد كه موقع چرخاندن آن تفاله ها كاملا پخش و پراكنده شوند . از شخصي كه برايش فال ميگيريد بخواهيد كه هنگام چرخاندن فنجان به سوالي كه برايش مطرح است فكر كند.

    حدودا يك دقيقه صبر كنيد تا مايع باقي مانده به داخل فنجان برگشته و باعث از بين رفتن نقوش ايجاد شده شود. حالا فنجان را به آرامي و بادقت برگردانده و علايم ايجاد شده را تفسير كنيد.

    تفسير فال چاي :
    نقوش و علايمي كه در اكثر مواقع با آنها برخورد خواهيد كرد عبارتند از: اشياء ، حيوانات ، گياه از قبيل گل و درخت ، اشكال هندسي از قبيل دايره و مثلث و مربع ، حروف و اعداد. اهميت علايم به اندازه و محل قرار گرفتن شان‌ بستگي دارد.

    به عنوان مثال پرنده علامت خبري است كه بايد منتظرش ماند . حالا اگر اين پرنده كوچك باشد خبر كم اهميت و اگر بزرگ باشد مهم است.

    از نظر محل و قرار گرفتن ، دهانه فنجان معرف آينده خيلي نزديك ميانه فنجان معرف آينده دور تر و ته فنجان معرف آينده خيلي دور است.

    از زير فنجاني هم ميتوانيد براي اطلاعات تكميلي استفاده كنيد.براي اين كار از همان شخص بخواهيد كه زير فنجاني را مثل خود فنجان سه بار چرخانده و آن را به آرامي واژگون كرده و حدودا يك دقيقه صبر كنيد تا مايع كاملا خارج شود.

    چگونگي تفسير مثل فنجان است و از نظر زماني لبه آن معرف آينده دور ، ميانه آن معرف آينده نزديك و ته آن معرف آينده خيلي نزديك است.

    چند قائده كلي :
    حروف بزرگ معرف مكان و حروف كوچك معرف اسم شخص است.

    بعنوان مثال اگر حرف “ش” بزرگ داده شود ممكن است منظور شيراز باشد و اگر كوچك ديده شود اشاره به حروف اول اسم شخص شده است.

    اعداد ميتوانند به تاريخ مربوط باشند كه محل قرار گیری اعداد ميتواند به تخمين كمك كنند.

    فرضا اگر عدد 7 در دهانه فنجان قرار گرفته علامت هفت روز ، در ميانه علامت هفت هفته ، و در ته ميتواند علامت هفت ماه باشد.

    از اشكال هندسي به طور كلي مثلث نشانه مثبت بودن جواب ، دايره علامت موفقيت و مربع نوعي اخطار است.

    جمع شدن تعدادي نقطه در اطراف يك علامت نشانه پول و سود است.

    ايجاد خط توسط به هم پيوستن نقاط (تفاله هاي چاي) علامت مسافرت است.

    اگر در فنجان و زير فنجاني هيچ علامت به خصوصي وجود نداشت از شخصي كه برايش فال ميگيريد كه بعدا مجددا اقدام به انجام فال كند.

    گربه ، وزغ ، مار ، تقاطع ، اسلحه و علامت پيك (ورق هاي بازي) علامت غم يا بد شانسي است.

    گل ، درخت ، ميوه ، ماه ، ستاره، دايره و لنگر كشتي نشان دهنده موفقيت و شادي هستند

     فال چای یکی از قدیمی ترین فال هاست که قدمت آن به بیش از 3000 سال می رسد. این فال یکی از روش های رایج و مورد علاقه آینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از آن استفاده می شود.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید. استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده و ایجاد نقوش، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست آوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.

    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به آرامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.


    مشاورین املاک آبادگران


    دکتر پریسا مولایی


    دکتر نادر افشاری (قلب و واریس)


    دفتر وکالت دکتر مجتبی محمدی


    دکتر مهسا تاجداری


    جگرسرای بهارنارنج


    آموزش فال چای به صورت تخصصی

    آموزش فال چای


    آموزش فال قهوه به صورت حرفه ای
    https://www.falbegir.com/product/coffee-divination-training/

    آموزش فال چای به صورت تخصصی

    آموزش فال چای


    آموزش فال قهوه به صورت حرفه ای
    https://www.falbegir.com/product/coffee-divination-training/


    آموزش فال اوراکل در سایت فال بگیر
    https://www.falbegir.com/product/romantic-oracle-training/

    آموزش فال اوراکل در سایت فال بگیر
    https://www.falbegir.com/product/romantic-oracle-training/

    مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب با طریقه گرفتن فال چای آشنا می شوید.

    فال چای یکی دیگر از فال های جذاب است که باید با روش خاصی که در این بخش آموزش داده شده است انجام شود این فال چای که قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن.

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.
    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ورن و در این زمینه را به حریم شخصی که به تازگی به عنوان یکی…

    تر و تالار وحدت و تالار گفتمان های مختلف از جمله در نهایت در…

    سلام من خیلی وقته ویدیوارسال کردم هنوزم خبری نشده خواهش میکن…

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Previous post

    نحوه گرفتن فال چای

    Next post

    اموزش فال گرفتن با چای


    آموزش فال قهوه با تصویر pdfDownloads-icon


    دانلود آموزش فال قهوه pdfDownloads-icon

    کامل (هلپ کده)


    چگونه

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.طریقه انجام فال چای :برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    طریقه گرفتن فال چایی

    بیشتر بخوانید:نحوه گرفتن فال نخود + دعای قبل از فال

    بیشتر بخوانید:فال شمع چیست و چگونه تعبیر می‌شود؟

    چندسالیست استفاده از دمنوش لاغری رواج پیدا کرده، اگر شما هم اضافه وزن دارید، حتما به مصرف دمنوش‌­های لاغری فکر کردید.
    دمنوش لاغری سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد، درنتیجه کالری‌های دریافتی شما سریع‌تر مصرف می‌شود و انرژی حاصل از آن به چربی سوزی کمک می‌کند. وجود فیبر بالا در این دمنوش‌ها هم به کاهش اشتها کمک می‌کند. با کاهش اشتها و سوزاندن سریع کالری به طور خودکار وزن بدن کاهش پیدا می کند.

  • چگونه در اینستاگرام چند عکس را در یک پست بگذا
  • ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    براي انجام اين فال به يك فنجان دهان گشاد سفيد رنگ و يك زير فنجاني سفيد و بدون نقش احتياج داريد.

    (براي سهولت مشاهده جزييات علايم شكل گرفته) استكان هاي معمولي براي اين كار مناسب نيستند.

    در واقع فنجان با شيب ملايمي كه دارد باعث ميشود تفاله ها بر روي ديواره آن چسبيده و ايجاد نقوش ،حروف و علايم كنند.

    براي اينكه علايم واضح و قابل تشخيص باشند چاي مورد استفاده نبايد زياد شكسته و به اصطلاح خاكه باشد.

    استفاده از يك صافي براي بدت آوردن مقداري چاي درشت شايد فكر بدي نباشد.

    بهتر است به جاي قوري معمولي از كتري استفاده كنيد چون قوري از ورود تفاله هاي چاي به فنجان جلوگيري ميكند.

    پس از نوشيده شدن چاي توسط شخصي كه برايش فال گرفته ميشود، فنجان بايد در دست چپ (در صورتي كه شخص چپ دست است اين كار بايد با دست راست انجام شود)

    سه مرتبه موافق عقربه هاي ساعت چرخانده و سپس به دقت بر روي زير فنجاني واژگون شود. توجه كنيد كه به غير از تفاله مقدار كمي از چاي (مايع) نيز در ته استكان باقي مانده باشد كه موقع چرخاندن آن تفاله ها كاملا پخش و پراكنده شوند . از شخصي كه برايش فال ميگيريد بخواهيد كه هنگام چرخاندن فنجان به سوالي كه برايش مطرح است فكر كند.

    حدودا يك دقيقه صبر كنيد تا مايع باقي مانده به داخل فنجان برگشته و باعث از بين رفتن نقوش ايجاد شده شود. حالا فنجان را به آرامي و بادقت برگردانده و علايم ايجاد شده را تفسير كنيد.

    تفسير فال چاي :
    نقوش و علايمي كه در اكثر مواقع با آنها برخورد خواهيد كرد عبارتند از: اشياء ، حيوانات ، گياه از قبيل گل و درخت ، اشكال هندسي از قبيل دايره و مثلث و مربع ، حروف و اعداد. اهميت علايم به اندازه و محل قرار گرفتن شان‌ بستگي دارد.

    به عنوان مثال پرنده علامت خبري است كه بايد منتظرش ماند . حالا اگر اين پرنده كوچك باشد خبر كم اهميت و اگر بزرگ باشد مهم است.

    از نظر محل و قرار گرفتن ، دهانه فنجان معرف آينده خيلي نزديك ميانه فنجان معرف آينده دور تر و ته فنجان معرف آينده خيلي دور است.

    از زير فنجاني هم ميتوانيد براي اطلاعات تكميلي استفاده كنيد.براي اين كار از همان شخص بخواهيد كه زير فنجاني را مثل خود فنجان سه بار چرخانده و آن را به آرامي واژگون كرده و حدودا يك دقيقه صبر كنيد تا مايع كاملا خارج شود.

    چگونگي تفسير مثل فنجان است و از نظر زماني لبه آن معرف آينده دور ، ميانه آن معرف آينده نزديك و ته آن معرف آينده خيلي نزديك است.

    چند قائده كلي :
    حروف بزرگ معرف مكان و حروف كوچك معرف اسم شخص است.

    بعنوان مثال اگر حرف “ش” بزرگ داده شود ممكن است منظور شيراز باشد و اگر كوچك ديده شود اشاره به حروف اول اسم شخص شده است.

    اعداد ميتوانند به تاريخ مربوط باشند كه محل قرار گیری اعداد ميتواند به تخمين كمك كنند.

    فرضا اگر عدد 7 در دهانه فنجان قرار گرفته علامت هفت روز ، در ميانه علامت هفت هفته ، و در ته ميتواند علامت هفت ماه باشد.

    از اشكال هندسي به طور كلي مثلث نشانه مثبت بودن جواب ، دايره علامت موفقيت و مربع نوعي اخطار است.

    جمع شدن تعدادي نقطه در اطراف يك علامت نشانه پول و سود است.

    ايجاد خط توسط به هم پيوستن نقاط (تفاله هاي چاي) علامت مسافرت است.

    اگر در فنجان و زير فنجاني هيچ علامت به خصوصي وجود نداشت از شخصي كه برايش فال ميگيريد كه بعدا مجددا اقدام به انجام فال كند.

    گربه ، وزغ ، مار ، تقاطع ، اسلحه و علامت پيك (ورق هاي بازي) علامت غم يا بد شانسي است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    گل ، درخت ، ميوه ، ماه ، ستاره، دايره و لنگر كشتي نشان دهنده موفقيت و شادي هستند

    اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این باور استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن اشکال و علایمی را که برای جواب دادن به پرسش مان لازم است، ایجاد میکند. آموزش گرفتن فال چای در مجموعه فال و طالع بینی فراناز برای شما گردآوری کرده ایم. برای گرفتن فال چای نیازی به وسایل خاص نیست. فال چای که قدمتی 3 هزار ساله دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه آینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از آن استفاده میشود .

    در مورد این فال گفته شده است کهبرای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از آنها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار آسانتر میشود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه خواندن تفاله های چای با خواندن کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهان گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید.

    (برای سهولت مشاهده جزییات علایم شکل گرفته) استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند.

    در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث میشود تفاله ها بر روی دیواره آن چسبیده و ایجاد نقوش ،حروف و علایم کنند.

    برای اینکه علایم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد.

    استفاده از یک صافی برای بدت آوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد.

    بهتر است به جای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله های چای به فنجان جلوگیری میکند.

    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که برایش فال گرفته میشود، فنجان باید در دست چپ (در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود)

    سه مرتبه موافق عقربه های ساعت چرخانده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود. توجه کنید که به غیر از تفاله مقدار کمی از چای (مایع) نیز در ته استکان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن آن تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند . از شخصی که برایش فال میگیرید بخواهید که هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند.

    حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده شود. حالا فنجان را به آرامی و بادقت برگردانده و علایم ایجاد شده را تفسیر کنید.

    تفسیر فال چای :نقوش و علایمی که در اکثر مواقع با آنها برخورد خواهید کرد عبارتند از: اشیاء ، حیوانات ، گیاه از قبیل گل و درخت ، اشکال هندسی از قبیل دایره و مثلث و مربع ، حروف و اعداد. اهمیت علایم به اندازه و محل قرار گرفتن شان‌ بستگی دارد.

    به عنوان مثال پرنده علامت خبری است که باید منتظرش ماند . حالا اگر این پرنده کوچک باشد خبر کم اهمیت و اگر بزرگ باشد مهم است.

    از نظر محل و قرار گرفتن ، دهانه فنجان معرف آینده خیلی نزدیک میانه فنجان معرف آینده دور تر و ته فنجان معرف آینده خیلی دور است.

    از زیر فنجانی هم میتوانید برای اطلاعات تکمیلی استفاده کنید.برای این کار از همان شخص بخواهید که زیر فنجانی را مثل خود فنجان سه بار چرخانده و آن را به آرامی واژگون کرده و حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود.

    چگونگی تفسیر مثل فنجان است و از نظر زمانی لبه آن معرف آینده دور ، میانه آن معرف آینده نزدیک و ته آن معرف آینده خیلی نزدیک است.

    چند قائده کلی :حروف بزرگ معرف مکان و حروف کوچک معرف اسم شخص است.

    بعنوان مثال اگر حرف “ش” بزرگ داده شود ممکن است منظور شیراز باشد و اگر کوچک دیده شود اشاره به حروف اول اسم شخص شده است.

    اعداد میتوانند به تاریخ مربوط باشند که محل قرار گیری اعداد میتواند به تخمین کمک کنند.

    فرضا اگر عدد 7 در دهانه فنجان قرار گرفته علامت هفت روز ، در میانه علامت هفت هفته ، و در ته میتواند علامت هفت ماه باشد.

    از اشکال هندسی به طور کلی مثلث نشانه مثبت بودن جواب ، دایره علامت موفقیت و مربع نوعی اخطار است.

    جمع شدن تعدادی نقطه در اطراف یک علامت نشانه پول و سود است.

    ایجاد خط توسط به هم پیوستن نقاط (تفاله های چای) علامت مسافرت است.

    اگر در فنجان و زیر فنجانی هیچ علامت به خصوصی وجود نداشت از شخصی که برایش فال میگیرید که بعدا مجددا اقدام به انجام فال کند.

    گربه ، وزغ ، مار ، تقاطع ، اسلحه و علامت پیک (ورق های بازی) علامت غم یا بد شانسی است.

    گل ، درخت ، میوه ، ماه ، ستاره، دایره و لنگر کشتی نشان دهنده موفقیت و شادی هستند.


    آموزش فال اوراکل در سایت فال بگیر
    https://www.falbegir.com/product/romantic-oracle-training/

    آموزش فال اوراکل در سایت فال بگیر
    https://www.falbegir.com/product/romantic-oracle-training/

      آموزش فال چای معمولا به افرادی که فال می گیرند، فال گیر گفته می شود؛ وهر فالگیر برای گرفتن فال روش های متفاوتی دارد. حال در این میان فال هایی وجود دارند که می توان بدون نیاز به فالگیر آن ها را امتحان کرد، که یکی از رایج ترین آن ها فال چای است. اگر از گرفتن فال قهوه و آینده نگری هایش خسته شده اید و یا نتیجه خاصی از آن نگرفته اید، فال چای می تواند گزینه سرگرم کننده و مناسبی باشد.

    از طرفی اکثر افراد فکر می کنند که باید برای این ابزار سرگرم کننده حتما به سراغ فالگیرها بروند درحالی که یاد گرفتن این فال ها بسیار ساده است اما نیاز به کمی تمرین و تکرار دارد. به همین خاطر ما قصد داریم تا در این مقاله به ریز ترین نکات آموزش فال چای بپردازیم.

    آموزش فال چای ..  براي انجام اين فال به يك فنجان بزرگ سفيد رنگ و يك زير فنجاني سفيد و بدون نقش احتياج داريد. (براي سهولت مشاهده جزييات علايم شكل گرفته) استكان هاي معمولي براي اين كار مناسب نيستند. در واقع فنجان با شيب ملايمي كه دارد باعث ميشود تفاله ها بر روي ديواره آن چسبيده و ايجاد نقوش ،حروف و علايم كنند. براي اينكه علايم واضح و قابل تشخيص باشند چاي مورد استفاده نبايد زياد شكسته و به اصطلاح خاكه باشد. استفاده از يك صافي براي بدت آوردن مقداري چاي درشت شايد فكر بدي نباشد.

    بهتر است به جاي قوري معمولي از كتري استفاده كنيد چون قوري از ورود تفاله هاي چاي به فنجان جلوگيري مي كند. پس از نوشيده شدن چاي توسط شخصي كه برايش فال گرفته ميشود، فنجان بايد در دست چپ (در صورتي كه شخص چپ دست است اين كار بايد با دست راست انجام شود)سه مرتبه موافق عقربه هاي ساعت چرخانده و سپس به دقت بر روي زير فنجاني واژگون شود.

    توجه كنيد كه به غير از تفاله مقدار كمي از چاي (مايع) نيز در ته استكان باقي مانده باشد كه موقع چرخاندن آن تفاله ها كاملا پخش و پراكنده شوند. از شخصي كه برايش فال ميگيريد بخواهيد كه هنگام چرخاندن فنجان به سوالي كه برايش مطرح است فكر كند.  حدودا يك دقيقه صبر كنيد تا مايع باقي مانده به داخل فنجان برگشته و باعث از بين رفتن نقوش ايجاد شده شود. حالا فنجان را به آرامي و بادقت برگردانده و علايم ايجاد شده را تفسير كنيد.

    بیشتر بخوانید: آموزش تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    آموزش فال چای تشریفات،
    مقداری از برگ چای را در فنجان بریزید و روی آنها آب جوش بریزید و اجازه دهید حدود سه دقیقه بماند. محتویات فنجان را بنوشید که برگ چای و مقدار بسیار کمی مایع در ته آن باقی می ماند

    ردی که قرار است بخت و اقبال او گفته شود، “نظاره گر” یا “مشاور” را صدا بزند، سپس باید فنجان را از دسته ای که در دست چپ دارد گرفته، لبه اش را به سمت بالا بکشد و به سرعت سه بار از چپ به راست آن را به صورت دایره ای حرکت دهد. به نظر می رسد برگ های چای به کناره های فنجان می چسبند در حالی که بقیه در ته فنجان باقی می مانند. سپس به آرامی فنجان را روی نعلبکی برگردانید و آن را آنجا بگذارید تا تمام مایعات خارج شود.

    «نشستن» باید با جدیت تمام به اوراکل نزدیک شود و در طول مراسم باید بر سرنوشت آینده خود تمرکز کند و «آرزو کند» که نماد به درستی نشان دهنده اتفاقات آینده باشد.

    دسته فنجان نشان دهنده «نشسته» در «کره» یا «محل اقامت» خودش است و نقطه «جنوبی» قطب نما است. این نقطه ثابت «نامه‌هایی به» مشاور یا «سفرهای دور از»، «بازدیدکنندگان مورد انتظار»، فاصله «به و از» و غیره را مشخص می‌کند.

    فنجان به سه قسمت تقسیم می شود. لبه زمان حال را مشخص می کند. طرف، رویدادهای نه چندان دور؛ و پایین آینده دور. هر چه نمادها به دسته نزدیکتر ظاهر شوند، رویدادهای پیش بینی شده به تحقق نزدیکتر خواهند بود.

    آموزش فال چای حال «بصیر» جام را از «نشسته» دریافت می‌کند و به فال «خود» یا «او» می‌گوید، مگر اینکه شخص فال خود را بگوید. «بینا» باید بر جام و روی «مشاور» تمرکز کند. “بینا” مشاهده خواهد کرد که برگ های چای به صورت آشفته ای ظاهری روی فنجان پراکنده شده اند، اما پس از تمرکز متوجه می شود که آنها خطوط، دایره ها، نقطه ها، گروه های کوچک و شکل ها را تشکیل می دهند.

    به شکل ها و شکل هایی که برگ ها در نظر گرفته اند دقت کنید. فنجان را بچرخانید و از زوایای مختلف ببینید تا نمادها واضح شوند. صبور باشید و نمادها را به دقت جستجو کنید نه موقعیت آنها. هرچه بیشتر جستجو کنید آنها واضح تر می شوند. به شباهت اشیاء مختلف و ارتباط آنها با یکدیگر توجه کنید. گاهی اوقات فال های بد با فال های خوب جبران می شود. خوبی ها ممکن است توسط دیگران تقویت یا ضعیف شوند، خوب یا بد، و غیره.

    “فنجان چای بخت خوب (1،4،5) را برای شما آشکار می کند. من یک عاشق (3) و بسیار موفقیت می بینم. من حرف “L” را می بینم – شاید نام او با “L” شروع می شود، اما شما هنوز او را ندیده اید زیرا به نظر می رسد او در آینده است – شاید خیلی دور نیست اما نه در حال. من می بینم که موفقیت در شرف تاج بخشیدن به سرمایه گذاری است که شما انجام داده اید یا می خواهید انجام دهید. اما به نظر می رسد در آینده نزدیک مشکلاتی برای شما وجود دارد.

    «در این فنجان چای بخت و اقبال بیشتر از بدی آن بیشتر نیست. من ازدواجی را می بینم، احتمالاً شما صاحب (4) یا یکی از دوستانتان هستید. مسلم به نظر می رسد که این خوشبختی که در راه است غیرمنتظره ترین خواهد بود.»

    اشیایی مانند گربه ها، درختان، گل ها، حروف، اعداد و غیره با تمرین مشاهده و تخیل “بیننده” قابل تشخیص خواهند بود. احتمالاً اینها ممکن است ناخودآگاه توسط یک شهود قوی تقویت شوند. هر نماد دارای اهمیت خاصی است. آنها ممکن است بزرگ یا کوچک باشند و اندازه آنها ممکن است اهمیت نسبی آنها را تعیین کند. به عنوان مثال: اگر شباهت “سپتر” را باید مشاهده کرد، به این معنی است که “نشسته” باید منتظر افتخاری باشد که به او اعطا شود. اگر نماد کوچک بود، افتخار دریافتی کوچک و اگر نماد بزرگ بود، افتخار بزرگ بود.

    سپس دوباره: چند برگ چای ممکن است گروهی را تشکیل دهند که ممکن است به نوبه خود حرفی مانند “M” را تشکیل دهند. اگر این حرف “M” باید نزدیک به نمادی شبیه “مار” باشد که بدشانسی است، ممکن است به این معنی باشد که “نشسته” باید در برابر دشمنی که نامش با “M” شروع می شود محافظت کند. از طرف دیگر، اگر حرف «M» در نزدیکی نماد پرنده‌ای که به سمت دسته فنجان پرواز می‌کند («محل اقامت») ظاهر شود، ممکن است به این معنا باشد که نشسته نامه‌ای از شخصی دریافت می‌کند یا اخباری از او دریافت می‌کند. نام با “M” شروع می شود. از طرف دیگر، اگر حرف «M» در نزدیکی نماد پرنده‌ای که به سمت دسته فنجان پرواز می‌کند («محل اقامت») ظاهر شود، ممکن است به این معنا باشد که نشسته نامه‌ای از شخصی دریافت می‌کند یا اخباری از او دریافت می‌کند. نام با “M” شروع می شود. مجدداً: اگر پرنده از “محل اقامت” دور می شد، نشسته نامه ای برای شخص “م” می فرستاد.

    برگ های کوچک چای اغلب خطوطی را تشکیل می دهند. خط به معنای سفر، خط طولانی، سفر طولانی و غیره است. جهت سفر ممکن است با جهت خط مشخص شود. اگر یک خط نزدیک شود و به دستگیره برسد و نشیمنگاه از خانه دور باشد به این معنی است که او برمی گردد. اگر خط قبل از رسیدن به دستگیره تمام شود، به این معنی است که “نظامی” به محل اقامت دیگری نقل مکان می کند. خط موج دار یا شکسته به معنای سفرهای با تاخیر و سفرهای سریع خط مستقیم است. اگر عددی مانند “6” باید رعایت شود، به معنای سفر شش روزه یا شش هفته ای است. یا احتمالاً سفری که طی شش هفته انجام شود و غیره و غیره.

    نقاط اطراف یک نماد بسته به نماد به شکلی پول را نشان می دهد. اگر یک برگ به لبه یا لبه فنجان بچسبد، رویدادی که توسط نمادهای موجود در فنجان پیش‌بینی شده است، قریب‌الوقوع است. ممکن است کسی در همان لحظه به “نشسته” فکر کند. به دنبال نامه ای باشید تا سرنخی از هویت این شخص پیدا کنید.

    تصویر کامل را به عنوان یک کل مشاهده کنید و همچنین نمادهای منفرد برای نشانه های اغلب بد ممکن است بیشتر از نشانه های خوب باشد یا برعکس. ممکن است یک فال خوب متمایز بزرگتر از چندین فال بد مه آلود کوچکتر باشد. در تعیین پیش بینی خوب و بد باید در مقابل یکدیگر متعادل شوند.

    لنگر – نماد خوش شانس. موفقیت در تجارت یا عشق. اگر تار یا نامشخص است فقط برعکس.

    قلب – یک عاشق. اگر نزدیک به حلقه باشد، ازدواج با معشوق حاضر. اگر نامشخص باشد، عاشق متزلزل است.

    اجرام آسمانی – (خورشید، ماه، ستاره) – موفق باشید – شادی و موفقیت بزرگ.

    جغد – نشان دهنده بیماری یا فقر است. هشدار در مورد شروع یک سرمایه گذاری جدید.

    درخت نخل – فال نیک. موفقیت در هر کاری افراد مجرد از ازدواج یاد می گیرند. ماه (هلال) – رفاه، شهرت. اگر ابری باشد، مشکلات حل خواهد شد.

    پرندگان – موفق باشید. اگر پرواز می کنید، خبر خوبی از مسیری که می آید. اگر در استراحت یک سفر خوش شانس.

    ما در سایت فال بگیر سعی داریم آموزش های تخصصی فال قهوه تاروت و غیره را به شما به صورت انلاین آموزش دهیم و کلاس خصوصی آموزش انواع فال تاروت و قهوه . روش کسب درآمد از فال را در منزل خود تجربه کنید و کارت های فال را در بهترین کیفیت ارائه دهیم.

    وب اپلیکیشن ما را هم اکنون به صفحه اصلی موبایل خود اضافه نمایید

    وب اپلیکیشن ما را هم اکنون به صفحه اصلی موبایل خود اضافه نمایید

    تفسیر فال چای بسته به این که شما به نعلبکی توجه کنید یا فنجان به دو شکل صورت می‌گیرد. اگر شما پس از نوشیدن چایی فنجان را وارونه کرده فقط بر حسب خطوط و نقوش نعلبکی فال را تفسیر کنید این می‌شود فال نعلبکی. اما اگر ابتدا فنجان و سپس نعلبکی را مورد توجه قرار دهید این می‌شود فال فنجان.

    اما تفاوت‌ فال فنجان و فال چای چیست؟ تفسیر فال چایی چگونه است؟

    اگر شما می‌خواهید فال نعلبکی بگیرید باید توجه کنید که:

    اما اگر قصد گرفتن فال فنجان دارید باید به این نکات توجه کنید:

    اگر در فنجان یا نعلبکی هر یک از اشکال زیر را مشاهده کردید این معانی را می‌دهند:

    درخت در فال چای: درخت نشانه فراوانی، پیروزی در بازی و یا بیهوده بودن سرمایه‌گذاری است.

    خانه در فال چای: نشانه ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارهاست. اگر خانه در داخل درخت بود نشانه ازدواجی خوشحال‌کننده است و اگر خانه در محلی خلوت بود نشانه ارث و میراث است.

    کشتی در فال چای: نشانه خبری خوب یا سفری طولانی است.

    سر شیر در فال چای: سر شیر نشان می‌دهد که آرزوی شخص برآورده می‌شود یا دلتنگی‌اش برطرف می‌شود.

    اسب در فال چای: اسب نشانه آرزو است و مخصوصا به مژده‌ای در مورد دل اشاره می‌کند.

    اسب‌سوار در فال چای: دیدن اسب‌سوار به برطرف شدن دلتنگی و آرزوها، آمدن مهمان یا ایجاد دوستی اشاره می‌کند.

    ماه در فال چای: ناراحتی روحی و روانی را نشان می‌دهد. ماه تمام اشاره به ماجرا‌های عشقی دارد و ماه نیمه به طرح‌های جدید تعبیر می‌شود.

    کفش در فال چای: کفش به مهمانی یا دریافت خبر‌های تعجب‌برانگیز اشاره می‌کند.

    ماهی در فال چای: ماهی نشانه موفقیت و شانس یا خوشحالی کوتاه‌مدت است.

    چمدان در فال چای: نشانه مسافرت یا گرفتن تصمیمی مهم است.

    نوزاد در فال چای: رهایی از غصه‌های کوچک و یا آرامش خانواده موضوعاتی هستند که شکل نوزاد نشان می‌دهد.

    چاقو در فال چای: معنی قطع ارتباط یا درگیری و دعوا می‌دهد.

    سوسک در فال چای: به وجود بعضی مسائل کوچک که حل کردن‌شان اجباری است اشاره می‌کند.

    ابر در فال چای: ابر می‌تواند به بعضی شبهات اشاره کند. اگر ابر در ته فنجان باشد اشاره به حوادث ناراحت‌کننده دارد.

    جانور یا هیولا در فال چای: نشانه حوادث ترسناک زندگی است.

    درخت کاج در فال چای: نشانه موفقیتی مربوط به هنر‌های زیبا است.

    قوری در فال چای: اشاره به حادثه‌ای شگفت‌انگیز، زندگی خانوادگی خوشحال و احساس خوشبخت دارد.

    حلقه گل در فال چای: حلقه گل نشان‌دهنده غصه‌ای است که هنوز برطرف نشده. اگر حالت حلقه شکل حلقه بریده شده باشد رهایی از غصه‌ها معنی می‌دهد.

    گل در فال چای: نشانه شادی بزرگ، دوستی واقعی یا جوان حساس و خجالتی است.

    میخ در فال چای: نشانه تصمیمی ناعادلانه و یا حقه‌بازی است.

    کوه در فال چای: نشانه از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوهاست.

    چهارگوش‌ در فال چای: گاهی به شادی، لذت و عشق و گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    چشم در فال چای: نشان‌دهنده حسادت و چشم خوردن است.

    خروس در فال چای: خروس نشانه نوید و مژده یا کاری خیر است.

    زن در فال چای: وجود زن به رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید و شادی اشاره دارد.

    جام در فال چای: خبر از جمع شدن دوستان قدیمی می‌دهد.

    مربع در فال چای: مربع میراث و سود را توضیح می‌دهد. اگر مربع بزرگ باشد نشان‌دهنده سود و بهره‌ای بزرگ است.

    مورچه در فال چای: مورچه به کار وتلاش، ب. اغیرت بودن یا دریافت مزد زحمات اشاره می‌کند.

    پروانه در فال چای: پروانه حکایت از یک ماجرای عشقی معصومانه دارد. می‌تواند نشانه شادی‌های روزانه و بلندپروازی هم باشد.

    سگ: در فال چای سگ دونده نشانه دریافت خبری خوب است. اگر سگ خوابیده باشد نشانه تنبلی و شوخی بی‌مزه است.

    پل در فال چای: نشانه رفع غم و غصه‌ها و حل مسئله‌ای طولانی است.

    پرنده در فال چای: پرنده خبر از بخت و اقبال می‌دهد. اگر در نوک پرنده چیزی باشد نشان‌دهنده دریافت خبری خوب در آینده نزدیک است. اگر پرنده ایستاده باشد نشانه سفری سودمند و یا شادی است.

    پارو در فال چای: نشانه زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات است.

    قیچی در فال چای: قیچی یعنی جدایی از معشوق و درگیری با دوستان.

    میز در فال چای: میز یعنی یک قرار داد و یا امکان شرکت در یک مهمانی.

    نردبان یا پله در فال چای: نشانه پیشرفت، کار زیاد، پیشروی و رسیدن به رفاه اقتصادی است.

    کمان در فال چای: نشانه به دست آوردن موفقیت به سختی، بدی و مشقت است.

    صندلی در فال چای: صندلی یعنی بهتر شدن کار‌ها از هر نظر یا شاید هم تمام شدن یک چیز تعبیر شود.

    جارو در فال چای: جارو نشانه به انتها رسیدن مشقت‌ها و پشت سر گذاشتن بدی‌هاست.

    کلاه در فال چای: نشان‌دهنده موفقیت است،موفقیت‌های نهانی همراه با ریسک!

    چتر در فال چای: به محافظت و ایمنی در برابر خطر‌ها اشاره دارد. وجود چترباز یعنی یاری و کمک، چتر بسته هم یعنی نرسیدن یاری و کمک.

    تاج در فال چای: تاج یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است.

    ترازو در فال چای: ترازو به رفتن به دادگاه و حل مسئله‌ای از راه عادلانه اشاره دارد.

    توپ در فال چای: توپ اشاره به زندگی سخت و بدون ثبات دارد. می‌تواند به معنی بی‌اساسی و بی‌بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش هم باشد.

    هواپیما در فال چای: هواپیما نشان‌دهنده سفری ناگهانی یا روبه‌راه شدن کار‌هاست.

    رختخواب در فال چای: رختخوابی مرتب یعنی ثبات و ذکاوت، رختخواب نامرتب هم یعنی نامنظمی و بی‌قراری.

    ستاره در فال چای: ستاره به معنی شانس است و نشانه خوش‌شانسی، خوشبختی مداوم یا انتظاری طولانی است.

    مار در فال چای: مار سمبل دشمنی است. دشمنی که زیرک است و از پشت به انسان حمله می‌کند.

    راه: در فال چای راه نشانه مسافرت و اعمال خوب در درازمدت است. راهی که طولانی و مستقیم باشد، به زندگی طولانی و بدون زحمت اشاره دارد، راه پرمانع هم به مشقت‌ها اشاره می‌کند.

    تخم‌مرغ در فال چای: اشاره به موفقیت و خوشحالی دارد. تخم‌مرغ بزرگ یعنی بخت و اقبال بزرگ. تخم‌مرغ بریده شده هم یعنی یأس، ناامیدی و از بین رفتن بخت و اقبال.

     فال چای یکی از قدیمی ترین فال هاست که قدمت آن به بیش از 3000 سال می رسد. این فال یکی از روش های رایج و مورد علاقه آینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از آن استفاده می شود.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید. استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده و ایجاد نقوش، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست آوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.

    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به آرامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.


    مشاورین املاک آبادگران


    دکتر پریسا مولایی


    دکتر نادر افشاری (قلب و واریس)


    دفتر وکالت دکتر مجتبی محمدی


    دکتر مهسا تاجداری


    جگرسرای بهارنارنج

    صفحه اصلی » فال و طالع بینی » فال های چای » انواع فال چای

    فال چای از جمله فال های قدیمی و سنتی است که تفسیر آن نسبت به تفسیر فال قهوه نیاز به مهارت بیشتری دارد به همین دلیل است که افراد کمتری مهارت انجام فال چای را دارند.

    برای گرفتن فال چای، چای را به روش سنتی و با استفاده از قوری دم کنید. چای را در یک فنجان با دهانه باز ریخته و آن را بنوشید در حدی که برگهای چای (تفاله چای) و مقدار کمی از مایع چای در فنجان باقی بماند.

    حالا فنجان را در دست چپ گرفته و آن را به آرامی سه بار در جهت عقربه های ساعت بچرخانید تا برگهای چای در فنجان حرکت کنند زیرا در فال چای محل قرار گرفتن برگهای چای بسیار مهم است.

    حالا فنجان چای را به آرامی برگردانید تا مایع چای کاملا خالی شود. فنجان را برداشته و با توجه به شکل، اندازه و محل قرارگیری برگهای چای فال خود را تفسیر کنید.

    برخی از اولین نشانه ها در فال چای، (قبل از برگرداندن فنجان) حباب هایی است که در سطح فنجان پدیدار می شوند و این بدان معنی است که پول در راه است.

    اگر برگهای چای بر روی فنجان شناور باشند به معنی حضور قریب الوقوع میهمان است.

    اگر دو قاشق چای خوری تصادفا در یک نعلبکی قرار گیرند، می تواند خبر از به دنیا آمدن دوقلوهایی باشد و یا اگر یک قاشق چای خوری به صورت تصادفی، وارونه بر روی یک نعلبکی قرار گیرد می تواند نشان از بیماری یکی از بستگان نزدیک باشد.

    برای گرفتن فال چای آنلاین، یکی از انواع فال های زیر را انتخاب کنید. به مرور زمان و با تمرین می توانید تفسیر نشانه ها را به هم ربط داده و معنی فال چای خود را به راحتی دریابید.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند.
    با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    کاربر گرامی طبق قوانین کشور، اعتقاد به فال چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست.
    از اینکه فقط جهت سرگرمی از فالها استفاده می کنید سپاسگزاریم و اوقات خوشی را برای شما آرزو می کنیم.
    همچنین وب سایت تاروت رنگی هیچ گونه فعالیتی در زمینه انجام فال های حضوری یا تلفنی ندارد.

    فال چای امشب دل شکسته منو مقداری آروم کرده امیدوارم دل شکسته ها دلشون مثل من آروم بگیره

    🍳 تعبیر خواب آشپزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧎‍♂️ تعبیر خواب اعتکاف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☀️ تعبیر خواب خورشید از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب ابر از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    💦 تعبیر خواب آبیاری از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🧶 تعبیر خواب ابریشم از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    👁 تعبیر خواب ابرو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ☁️ تعبیر خواب آسمان از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😩 تعبیر خواب ضعیف شدن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🪚 تعبیر خواب اره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🦴 تعبیر خواب استخوان و اسکلت از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😔 تعبیر خواب آبروریزی از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🌧️ تعبیر خواب باران از نظر معبران معروف جهان و موضوعات مختلف

    🦌 تعبیر خواب آهو از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🍽️ تعبیر خواب انواع ظرف و ظروف مختلف از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    📝 تعبیر خواب ثبت نام و نوشتن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    😢 تعبیر خواب اشک و گریه از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🗣️ تعبیر خواب اعتراف و اقرار کردن از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    🔴 تعبیر خواب انار از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف

    ⭐ تعبیر خواب ستاره از نظر معبران معروف و موضوعات مختلف


    مینویسم – مجله تفریحی ، آموزشی ، خبری ، هنری ، ورزشی ، سبک زندگی

    اغلب افراد فکر می کنند که برای گرفتن فال باید به فالگیر مراجعه کنند، اما بعضی از فال ها را برای تفنن و سرگرمی هم که شده، می توان بدون نیاز به فالگیر تجربه کرد. فال چای یکی از انواع این فال ها است. فال چای پیشینه 3000 ساله دارد و از آن زمان تاکنون برای پیش بینی از آن استفاده شده است.

    اگر نحوه گرفتن فال چایی را بلد نیستید نگران نباشید، یادگرفتن فال چای ساده است و برای تسلط به کمی تکرار نیاز دارد. در این مطلب به آموزش گرفتن فال چای به همراه نکات آن می پردازیم.

    فال چای به دو روش گرفته می شود. در روش اول آموزش فال چای با استفاده از فنجان صورت می گیرد و در روش دوم فال چای با نعلبکی آموزش داده می شود.

    امیدواریم آموزش گرفتن فال چاي برای شما جالب بوده باشد.


    اسم اکانت خفن (انگلیس، فارسی، دخترانه، پسرانه)

    بازی فکری چند نفره با کاغذ

    سوالات مسابقه بیست سوالی طنز + پاسخ


    بهترین بازی های ps4 (فهرست ۱۰ تا از بهترین بازی های ps4 )


    ضرب المثل برای پانتومیم (مجموعه کامل ضرب المثل کوتاه و بامزه و خنده دار)


    طرز تهیه شیرینی لطیفه با مایکروفر + فوت و فن شیرینی لطیفه


    ۷۰ اسم مستعار گانگستری خفن دخترانه و پسرانه


    آموزش بازی هفت سنگ و قوانین آن برای کودکان و بزرگسالان


    طرز درست كردن شمع هاي فانتزي در خانه


    آموزش شمع سازی حرفه ای و معطر با گل در خانه بسیار زیبا و آسان

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    عناوین روز


    طرز تهیه کاری ژاپنی؛ خورشت ساده و خوشمزه

    طرز تهیه ژله دو رنگ ساده با پودر ژله؛ فوری و راحت

    طرز پخت زبان گوساله و مدت زمان لازم برای پختن

    طرز تهیه پاناکوتا وانیلی؛ دسر خوشمزه و ساده


    طرز تهیه کیک ردولوت مخملی قرمز با کرم پنیری


    طرز تهیه کاپ کیک یلدایی مجلسی به روش ساده


    طرز تهیه کیک شنی خوشمزه با بافت نرم و سبک

    طرز تهیه قورمه گوشت گوسفندی لذیذ به روش سنتی

    آخرین اخبار

    آرژانتین در ضربات پنالتی ۴-۲ فرانسه را شکست داد و قهرمان جام جهانی شد


    سود سهام عدالت را کی می ریزند؟ چقدر است؟

    زمان فینال جام جهانی ۲۰۲۲/ ساعت دقیق به وقت ایران

    ساعت بازی ایران آمریکا جام جهانی ۲۰۲۲/ ایران با چه نتیجه ای صعود می کند؟

    مبلغ و زمان واریز یارانه آذر ماه ۱۴۰۱؛ تغییرات جدید در راه است!

    آخرین مقالات

    عکس نوشته تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛ باکیفیت و زیبا

    انشا درباره زمستان برای دانش آموزان همه پایه های ابتدایی

    دانلود آهنگ های سریال خواهر و برادرانم (همه آهنگ ها)


    غذاها و میوه های مفید برای چشم (۱۸ بهترین)

    بهترین هتل های ساحلی بوشهر برای داشتن اقامتی متفاوت

    ۵ کرم پودر ایوروشه با پوشانندگی و ماندگاری فوق‌العاده!

    دانلود آهنگ خیال آشنا محمد اصفهانی با موضوع انتظار حضرت مهدی (عج)

    پیام تبریک کریسمس به انگلیسی و فارسی (رسمی و صمیمی)

    متن ادبی در مورد برف و زمستان شاعرانه و عاشقانه

    دانلود آهنگ تیتراژ پایانی گیلدخت با صدای محمد معتمدی بهمراه متن

    عکس نوشته تبریک تولد دی ماهی (زیبا، عاشقانه و دوستانه)

    دانلود آهنگ تولد دی ماهی (۱۱ آهنگ شاد برای دختر و پسر متولد دی)

    مراقبت های بعد از عمل آب مروارید چشم (روز اول تا ۲ ماه بعد از جراحی)

    بهترین روش نگهداری برنج برای مدت طولانی؛ ۱۴ نکته آسان

    مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب با طریقه گرفتن فال چای آشنا می شوید.

    فال چای یکی دیگر از فال های جذاب است که باید با روش خاصی که در این بخش آموزش داده شده است انجام شود این فال چای که قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن.

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.
    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ورن و در این زمینه را به حریم شخصی که به تازگی به عنوان یکی…

    تر و تالار وحدت و تالار گفتمان های مختلف از جمله در نهایت در…

    سلام من خیلی وقته ویدیوارسال کردم هنوزم خبری نشده خواهش میکن…

    مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب با طریقه گرفتن فال چای آشنا می شوید.

    فال چای یکی دیگر از فال های جذاب است که باید با روش خاصی که در این بخش آموزش داده شده است انجام شود این فال چای که قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن.

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.
    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ورن و در این زمینه را به حریم شخصی که به تازگی به عنوان یکی…

    تر و تالار وحدت و تالار گفتمان های مختلف از جمله در نهایت در…

    سلام من خیلی وقته ویدیوارسال کردم هنوزم خبری نشده خواهش میکن…

    مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب با طریقه گرفتن فال چای آشنا می شوید.

    فال چای یکی دیگر از فال های جذاب است که باید با روش خاصی که در این بخش آموزش داده شده است انجام شود این فال چای که قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن.

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.
    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ورن و در این زمینه را به حریم شخصی که به تازگی به عنوان یکی…

    تر و تالار وحدت و تالار گفتمان های مختلف از جمله در نهایت در…

    سلام من خیلی وقته ویدیوارسال کردم هنوزم خبری نشده خواهش میکن…

    مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب با طریقه گرفتن فال چای آشنا می شوید.

    فال چای یکی دیگر از فال های جذاب است که باید با روش خاصی که در این بخش آموزش داده شده است انجام شود این فال چای که قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن.

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.
    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ورن و در این زمینه را به حریم شخصی که به تازگی به عنوان یکی…

    تر و تالار وحدت و تالار گفتمان های مختلف از جمله در نهایت در…

    سلام من خیلی وقته ویدیوارسال کردم هنوزم خبری نشده خواهش میکن…

    مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب با طریقه گرفتن فال چای آشنا می شوید.

    فال چای یکی دیگر از فال های جذاب است که باید با روش خاصی که در این بخش آموزش داده شده است انجام شود این فال چای که قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن.

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.
    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ورن و در این زمینه را به حریم شخصی که به تازگی به عنوان یکی…

    تر و تالار وحدت و تالار گفتمان های مختلف از جمله در نهایت در…

    سلام من خیلی وقته ویدیوارسال کردم هنوزم خبری نشده خواهش میکن…

    مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب با طریقه گرفتن فال چای آشنا می شوید.

    فال چای یکی دیگر از فال های جذاب است که باید با روش خاصی که در این بخش آموزش داده شده است انجام شود این فال چای که قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن.

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.
    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ورن و در این زمینه را به حریم شخصی که به تازگی به عنوان یکی…

    تر و تالار وحدت و تالار گفتمان های مختلف از جمله در نهایت در…

    سلام من خیلی وقته ویدیوارسال کردم هنوزم خبری نشده خواهش میکن…

    مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب با طریقه گرفتن فال چای آشنا می شوید.

    فال چای یکی دیگر از فال های جذاب است که باید با روش خاصی که در این بخش آموزش داده شده است انجام شود این فال چای که قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن.

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.
    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ورن و در این زمینه را به حریم شخصی که به تازگی به عنوان یکی…

    تر و تالار وحدت و تالار گفتمان های مختلف از جمله در نهایت در…

    سلام من خیلی وقته ویدیوارسال کردم هنوزم خبری نشده خواهش میکن…

    مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب با طریقه گرفتن فال چای آشنا می شوید.

    فال چای یکی دیگر از فال های جذاب است که باید با روش خاصی که در این بخش آموزش داده شده است انجام شود این فال چای که قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن.

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.
    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ورن و در این زمینه را به حریم شخصی که به تازگی به عنوان یکی…

    تر و تالار وحدت و تالار گفتمان های مختلف از جمله در نهایت در…

    سلام من خیلی وقته ویدیوارسال کردم هنوزم خبری نشده خواهش میکن…

    مجله اینترنتی کولاک : در این مطلب با طریقه گرفتن فال چای آشنا می شوید.

    فال چای یکی دیگر از فال های جذاب است که باید با روش خاصی که در این بخش آموزش داده شده است انجام شود این فال چای که قدمتی بیش از ۳۰۰۰ سال دارد یکی از روش های رایج و مورد علاقه اینده نگری است که در حال حاضر نیز برای طالع بینی و .همچنین در محافل دوستانه به عنوان سرگرمی از ان استفاده می شود اساس این فال نیز مثل اغلب روش های دیگر طالع بینی بر این عقیده استوار است که ضمیر برتر با راهنمایی کردن دست و کنترل ارتعاشات آن.

    اشکال و علائمی که برای جواب به سوال مان لازم است را ایجاد می کند در فال هایی از قبیل ورق و تاروت ضمیر برتر این کار را در هنگام .مخلوط کردن و بر زدن کارت ها انجام می دهد در مورد این فال گفته شده است که برای افراد تازه کار مشاهده نقوش ایجاد شده و نتیجه گیری از انها کار نسبتا دشواری است ولی با اندکی تجربه این کار به مراتب اسان تر می شود تا حدی که به گفته بعضی از طالع بینان برای یک فالگیر با تجربه ، خواندن تفاله های چای با خواندن یک کتاب معمولی هیچ فرقی ندارد.

    برای انجام این فال به یک فنجان دهانه گشاد سفید رنگ و یک زیر فنجانی سفید و بدون نقش احتیاج دارید ( برای سهولت مشاهده جزئیات علائم شکل گرفته ). استکان های معمولی برای این کار مناسب نیستند. در واقع فنجان با شیب ملایمی که دارد باعث می شود تفاله ها بر دیواره های ان چسبیده.

    و ایجاد نقوش ، حروف و علائم کنند برای اینکه علائم واضح و قابل تشخیص باشند چای مورد استفاده نباید زیاد شکسته و به اصطلاح خاکه باشد. استفاده از یک صافی برای بدست اوردن مقداری چای درشت شاید فکر بدی نباشد. بهتر است بجای قوری معمولی از کتری استفاده کنید چون قوری از ورود تفاله چای به فنجان جلو گیری می کند.
    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    از شخصی که برایش فال می گیرید بخواهید که در هنگام چرخاندن فنجان به سوالی که برایش مطرح است فکر کند حدودا یک دقیقه صبر کنید تا مایع کاملا خارج شود. در غیر اینصورت موقع برگرداندن فنجان برای تفسیر ، مایع باقی مانده به داخل فنجان برگشته. و باعث از بین رفتن نقوش ایجاد شده می شود. حالا فنجان را به ارامی و با دقت برگردانده و علائم ایجاد شده را تفسیر کن.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    ورن و در این زمینه را به حریم شخصی که به تازگی به عنوان یکی…

    تر و تالار وحدت و تالار گفتمان های مختلف از جمله در نهایت در…

    سلام من خیلی وقته ویدیوارسال کردم هنوزم خبری نشده خواهش میکن…

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    Previous post

    اموزش گرفتن فال چاي

    Next post

    نحوه گرفتن فال چایی


    آموزش فال قهوه با تصویر pdfDownloads-icon


    دانلود آموزش فال قهوه pdfDownloads-icon

    بلاگ

    آموزش فال چای تا انتها بخانید

      آموزش فال چای معمولا به افرادی که فال می گیرند، فال گیر گفته می شود؛ وهر فالگیر برای گرفتن فال روش های متفاوتی دارد. حال در این میان فال هایی وجود دارند که می توان بدون نیاز به فالگیر آن ها را امتحان کرد، که یکی از رایج ترین آن ها فال چای است. اگر از گرفتن فال قهوه و آینده نگری هایش خسته شده اید و یا نتیجه خاصی از آن نگرفته اید، فال چای می تواند گزینه سرگرم کننده و مناسبی باشد.

    از طرفی اکثر افراد فکر می کنند که باید برای این ابزار سرگرم کننده حتما به سراغ فالگیرها بروند درحالی که یاد گرفتن این فال ها بسیار ساده است اما نیاز به کمی تمرین و تکرار دارد. به همین خاطر ما قصد داریم تا در این مقاله به ریز ترین نکات آموزش فال چای بپردازیم.

    طریقه گرفتن فال چایی

    آموزش فال چای ..  براي انجام اين فال به يك فنجان بزرگ سفيد رنگ و يك زير فنجاني سفيد و بدون نقش احتياج داريد. (براي سهولت مشاهده جزييات علايم شكل گرفته) استكان هاي معمولي براي اين كار مناسب نيستند. در واقع فنجان با شيب ملايمي كه دارد باعث ميشود تفاله ها بر روي ديواره آن چسبيده و ايجاد نقوش ،حروف و علايم كنند. براي اينكه علايم واضح و قابل تشخيص باشند چاي مورد استفاده نبايد زياد شكسته و به اصطلاح خاكه باشد. استفاده از يك صافي براي بدت آوردن مقداري چاي درشت شايد فكر بدي نباشد.

    بیشتر بخوانید:آموزش شمع تراپی

    اموزش فال قهوه

    بهتر است به جاي قوري معمولي از كتري استفاده كنيد چون قوري از ورود تفاله هاي چاي به فنجان جلوگيري مي كند. پس از نوشيده شدن چاي توسط شخصي كه برايش فال گرفته ميشود، فنجان بايد در دست چپ (در صورتي كه شخص چپ دست است اين كار بايد با دست راست انجام شود)سه مرتبه موافق عقربه هاي ساعت چرخانده و سپس به دقت بر روي زير فنجاني واژگون شود.

    توجه كنيد كه به غير از تفاله مقدار كمي از چاي (مايع) نيز در ته استكان باقي مانده باشد كه موقع چرخاندن آن تفاله ها كاملا پخش و پراكنده شوند. از شخصي كه برايش فال ميگيريد بخواهيد كه هنگام چرخاندن فنجان به سوالي كه برايش مطرح است فكر كند.  حدودا يك دقيقه صبر كنيد تا مايع باقي مانده به داخل فنجان برگشته و باعث از بين رفتن نقوش ايجاد شده شود. حالا فنجان را به آرامي و بادقت برگردانده و علايم ايجاد شده را تفسير كنيد.

  • چگونه به انگلیسی تسلیت بگوییم
  • بیشتر بخوانید: آموزش تاروت از صفر تا صد (مقدماتی و پیشرفته)

    پس از نوشیده شدن چای توسط شخصی که فال برایش گرفته می شود ، فنجان باید با دست چپ ( در صورتی که شخص چپ دست است این کار باید با دست راست انجام شود ) سه مرتبه موافق جهت عقربه های. ساعت چرخانده شده و سپس به دقت بر روی زیر فنجانی واژگون شود توجه داشته باشید که به غیر از تفاله ، مقدار کمی از چای ( مایع ) نیز در ته فنجان باقی مانده باشد که موقع چرخاندن فنجان ، تفاله ها کاملا پخش و پراکنده شوند.

    راز کولی… تاسوگرافی خواندن چای

    آموزش فال چای تشریفات،
    مقداری از برگ چای را در فنجان بریزید و روی آنها آب جوش بریزید و اجازه دهید حدود سه دقیقه بماند. محتویات فنجان را بنوشید که برگ چای و مقدار بسیار کمی مایع در ته آن باقی می ماند

    ردی که قرار است بخت و اقبال او گفته شود، “نظاره گر” یا “مشاور” را صدا بزند، سپس باید فنجان را از دسته ای که در دست چپ دارد گرفته، لبه اش را به سمت بالا بکشد و به سرعت سه بار از چپ به راست آن را به صورت دایره ای حرکت دهد. به نظر می رسد برگ های چای به کناره های فنجان می چسبند در حالی که بقیه در ته فنجان باقی می مانند. سپس به آرامی فنجان را روی نعلبکی برگردانید و آن را آنجا بگذارید تا تمام مایعات خارج شود.

    «نشستن» باید با جدیت تمام به اوراکل نزدیک شود و در طول مراسم باید بر سرنوشت آینده خود تمرکز کند و «آرزو کند» که نماد به درستی نشان دهنده اتفاقات آینده باشد.

    دسته فنجان نشان دهنده «نشسته» در «کره» یا «محل اقامت» خودش است و نقطه «جنوبی» قطب نما است. این نقطه ثابت «نامه‌هایی به» مشاور یا «سفرهای دور از»، «بازدیدکنندگان مورد انتظار»، فاصله «به و از» و غیره را مشخص می‌کند.

    فنجان به سه قسمت تقسیم می شود. لبه زمان حال را مشخص می کند. طرف، رویدادهای نه چندان دور؛ و پایین آینده دور. هر چه نمادها به دسته نزدیکتر ظاهر شوند، رویدادهای پیش بینی شده به تحقق نزدیکتر خواهند بود.

    خرید کارت تاروت

    آموزش فال چای حال «بصیر» جام را از «نشسته» دریافت می‌کند و به فال «خود» یا «او» می‌گوید، مگر اینکه شخص فال خود را بگوید. «بینا» باید بر جام و روی «مشاور» تمرکز کند. “بینا” مشاهده خواهد کرد که برگ های چای به صورت آشفته ای ظاهری روی فنجان پراکنده شده اند، اما پس از تمرکز متوجه می شود که آنها خطوط، دایره ها، نقطه ها، گروه های کوچک و شکل ها را تشکیل می دهند.

    به شکل ها و شکل هایی که برگ ها در نظر گرفته اند دقت کنید. فنجان را بچرخانید و از زوایای مختلف ببینید تا نمادها واضح شوند. صبور باشید و نمادها را به دقت جستجو کنید نه موقعیت آنها. هرچه بیشتر جستجو کنید آنها واضح تر می شوند. به شباهت اشیاء مختلف و ارتباط آنها با یکدیگر توجه کنید. گاهی اوقات فال های بد با فال های خوب جبران می شود. خوبی ها ممکن است توسط دیگران تقویت یا ضعیف شوند، خوب یا بد، و غیره.

    “فنجان چای بخت خوب (1،4،5) را برای شما آشکار می کند. من یک عاشق (3) و بسیار موفقیت می بینم. من حرف “L” را می بینم – شاید نام او با “L” شروع می شود، اما شما هنوز او را ندیده اید زیرا به نظر می رسد او در آینده است – شاید خیلی دور نیست اما نه در حال. من می بینم که موفقیت در شرف تاج بخشیدن به سرمایه گذاری است که شما انجام داده اید یا می خواهید انجام دهید. اما به نظر می رسد در آینده نزدیک مشکلاتی برای شما وجود دارد.

    «در این فنجان چای بخت و اقبال بیشتر از بدی آن بیشتر نیست. من ازدواجی را می بینم، احتمالاً شما صاحب (4) یا یکی از دوستانتان هستید. مسلم به نظر می رسد که این خوشبختی که در راه است غیرمنتظره ترین خواهد بود.»

    اشیایی مانند گربه ها، درختان، گل ها، حروف، اعداد و غیره با تمرین مشاهده و تخیل “بیننده” قابل تشخیص خواهند بود. احتمالاً اینها ممکن است ناخودآگاه توسط یک شهود قوی تقویت شوند. هر نماد دارای اهمیت خاصی است. آنها ممکن است بزرگ یا کوچک باشند و اندازه آنها ممکن است اهمیت نسبی آنها را تعیین کند. به عنوان مثال: اگر شباهت “سپتر” را باید مشاهده کرد، به این معنی است که “نشسته” باید منتظر افتخاری باشد که به او اعطا شود. اگر نماد کوچک بود، افتخار دریافتی کوچک و اگر نماد بزرگ بود، افتخار بزرگ بود.

    سپس دوباره: چند برگ چای ممکن است گروهی را تشکیل دهند که ممکن است به نوبه خود حرفی مانند “M” را تشکیل دهند. اگر این حرف “M” باید نزدیک به نمادی شبیه “مار” باشد که بدشانسی است، ممکن است به این معنی باشد که “نشسته” باید در برابر دشمنی که نامش با “M” شروع می شود محافظت کند. از طرف دیگر، اگر حرف «M» در نزدیکی نماد پرنده‌ای که به سمت دسته فنجان پرواز می‌کند («محل اقامت») ظاهر شود، ممکن است به این معنا باشد که نشسته نامه‌ای از شخصی دریافت می‌کند یا اخباری از او دریافت می‌کند. نام با “M” شروع می شود. از طرف دیگر، اگر حرف «M» در نزدیکی نماد پرنده‌ای که به سمت دسته فنجان پرواز می‌کند («محل اقامت») ظاهر شود، ممکن است به این معنا باشد که نشسته نامه‌ای از شخصی دریافت می‌کند یا اخباری از او دریافت می‌کند. نام با “M” شروع می شود. مجدداً: اگر پرنده از “محل اقامت” دور می شد، نشسته نامه ای برای شخص “م” می فرستاد.

    برگ های کوچک چای اغلب خطوطی را تشکیل می دهند. خط به معنای سفر، خط طولانی، سفر طولانی و غیره است. جهت سفر ممکن است با جهت خط مشخص شود. اگر یک خط نزدیک شود و به دستگیره برسد و نشیمنگاه از خانه دور باشد به این معنی است که او برمی گردد. اگر خط قبل از رسیدن به دستگیره تمام شود، به این معنی است که “نظامی” به محل اقامت دیگری نقل مکان می کند. خط موج دار یا شکسته به معنای سفرهای با تاخیر و سفرهای سریع خط مستقیم است. اگر عددی مانند “6” باید رعایت شود، به معنای سفر شش روزه یا شش هفته ای است. یا احتمالاً سفری که طی شش هفته انجام شود و غیره و غیره.

    نقاط اطراف یک نماد بسته به نماد به شکلی پول را نشان می دهد. اگر یک برگ به لبه یا لبه فنجان بچسبد، رویدادی که توسط نمادهای موجود در فنجان پیش‌بینی شده است، قریب‌الوقوع است. ممکن است کسی در همان لحظه به “نشسته” فکر کند. به دنبال نامه ای باشید تا سرنخی از هویت این شخص پیدا کنید.

    تصویر کامل را به عنوان یک کل مشاهده کنید و همچنین نمادهای منفرد برای نشانه های اغلب بد ممکن است بیشتر از نشانه های خوب باشد یا برعکس. ممکن است یک فال خوب متمایز بزرگتر از چندین فال بد مه آلود کوچکتر باشد. در تعیین پیش بینی خوب و بد باید در مقابل یکدیگر متعادل شوند.

    آموزش فال چای معنی نماد های فال چای

    بلوط – تداوم سلامت – سلامتی را بهبود بخشید.

    لنگر – نماد خوش شانس. موفقیت در تجارت یا عشق. اگر تار یا نامشخص است فقط برعکس.

    قلب – یک عاشق. اگر نزدیک به حلقه باشد، ازدواج با معشوق حاضر. اگر نامشخص باشد، عاشق متزلزل است.

    اجرام آسمانی – (خورشید، ماه، ستاره) – موفق باشید – شادی و موفقیت بزرگ.

    جغد – نشان دهنده بیماری یا فقر است. هشدار در مورد شروع یک سرمایه گذاری جدید.

    درخت نخل – فال نیک. موفقیت در هر کاری افراد مجرد از ازدواج یاد می گیرند. ماه (هلال) – رفاه، شهرت. اگر ابری باشد، مشکلات حل خواهد شد.

    فیل – موفق باشید – سلامت باشید – شادی.

    مثلث ها – خوش شانسی غیرمنتظره.

    پرندگان – موفق باشید. اگر پرواز می کنید، خبر خوبی از مسیری که می آید. اگر در استراحت یک سفر خوش شانس.

     

    طریقه گرفتن فال چایی

     

    فال چوب کبریت

    فال حافظ

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

    ما در سایت فال بگیر سعی داریم آموزش های تخصصی فال قهوه تاروت و غیره را به شما به صورت انلاین آموزش دهیم و کلاس خصوصی آموزش انواع فال تاروت و قهوه . روش کسب درآمد از فال را در منزل خود تجربه کنید و کارت های فال را در بهترین کیفیت ارائه دهیم.

    کاربران آنلاین : ۹۵۶

    بازدید دیروز : ۱۹۸۴۳

    بازدید ماه : 2۶۵۵۴۶1

     

    وب اپلیکیشن ما را هم اکنون به صفحه اصلی موبایل خود اضافه نمایید

    متوجه شدم

    وب اپلیکیشن ما را هم اکنون به صفحه اصلی موبایل خود اضافه نمایید

    Add

    متوجه شدم

    ورود


    کد تایید *


    نام کاربری:


    رمز عبور:

    تفسیر فال چای بسته به این که شما به نعلبکی توجه کنید یا فنجان به دو شکل صورت می‌گیرد. اگر شما پس از نوشیدن چایی فنجان را وارونه کرده فقط بر حسب خطوط و نقوش نعلبکی فال را تفسیر کنید این می‌شود فال نعلبکی. اما اگر ابتدا فنجان و سپس نعلبکی را مورد توجه قرار دهید این می‌شود فال فنجان.

    اما تفاوت‌ فال فنجان و فال چای چیست؟ تفسیر فال چایی چگونه است؟

    طریقه گرفتن فال چایی

  • رمان کوتاه و عاشقانه جدید
  • اگر شما می‌خواهید فال نعلبکی بگیرید باید توجه کنید که:

    اما اگر قصد گرفتن فال فنجان دارید باید به این نکات توجه کنید:

    اگر در فنجان یا نعلبکی هر یک از اشکال زیر را مشاهده کردید این معانی را می‌دهند:

    درخت در فال چای: درخت نشانه فراوانی، پیروزی در بازی و یا بیهوده بودن سرمایه‌گذاری است.

    اژدهادر فال چای : نشانه دشمنی بزرگ است

    خانه در فال چای: نشانه ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارهاست. اگر خانه در داخل درخت بود نشانه ازدواجی خوشحال‌کننده است و اگر خانه در محلی خلوت بود نشانه ارث و میراث است.

    موش در فال چای: نشانه دشمنی و خیانت است.

    فیل در فال چای: نشانه قدرت و موفقیت است.

    کشتی در فال چای: نشانه خبری خوب یا سفری طولانی است.

    سر شیر در فال چای: سر شیر نشان می‌دهد که آرزوی شخص برآورده می‌شود یا دلتنگی‌اش برطرف می‌شود.

    اسب در فال چای: اسب نشانه آرزو است و مخصوصا به مژده‌ای در مورد دل اشاره می‌کند.

    اسب‌سوار در فال چای: دیدن اسب‌سوار به برطرف شدن دلتنگی و آرزوها، آمدن مهمان یا ایجاد دوستی اشاره می‌کند.

    ماه در فال چای: ناراحتی روحی و روانی را نشان می‌دهد. ماه تمام اشاره به ماجرا‌های عشقی دارد و ماه نیمه به طرح‌های جدید تعبیر می‌شود.

    کفش در فال چای: کفش به مهمانی یا دریافت خبر‌های تعجب‌برانگیز اشاره می‌کند.

    ماهی در فال چای: ماهی نشانه موفقیت و شانس یا خوشحالی کوتاه‌مدت است.

    چمدان در فال چای: نشانه مسافرت یا گرفتن تصمیمی مهم است.

    پرچم در فال چای: پرچم نشان‌دهنده خطر است.

    نوزاد در فال چای: رهایی از غصه‌های کوچک و یا آرامش خانواده موضوعاتی هستند که شکل نوزاد نشان می‌دهد.

    چاقو در فال چای: معنی قطع ارتباط یا درگیری و دعوا می‌دهد.

    سوسک در فال چای: به وجود بعضی مسائل کوچک که حل کردن‌شان اجباری است اشاره می‌کند.

    ابر در فال چای: ابر می‌تواند به بعضی شبهات اشاره کند. اگر ابر در ته فنجان باشد اشاره به حوادث ناراحت‌کننده دارد.

    جانور یا هیولا در فال چای: نشانه حوادث ترسناک زندگی است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    درخت کاج در فال چای: نشانه موفقیتی مربوط به هنر‌های زیبا است.

    ناقوس در فال چای: نشانه خبر گرفتن است.

    قوری در فال چای: اشاره به حادثه‌ای شگفت‌انگیز، زندگی خانوادگی خوشحال و احساس خوشبخت دارد.

    حلقه گل در فال چای: حلقه گل نشان‌دهنده غصه‌ای است که هنوز برطرف نشده. اگر حالت حلقه شکل حلقه بریده شده باشد رهایی از غصه‌ها معنی می‌دهد.

    گل در فال چای: نشانه شادی بزرگ، دوستی واقعی یا جوان حساس و خجالتی است.

    میخ در فال چای: نشانه تصمیمی ناعادلانه و یا حقه‌بازی است.

    کوه در فال چای: نشانه از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوهاست.

    چهارگوش‌ در فال چای: گاهی به شادی، لذت و عشق و گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    چشم در فال چای: نشان‌دهنده حسادت و چشم خوردن است.

    خنجر در فال چای: نشانه خطر است.

    خروس در فال چای: خروس نشانه نوید و مژده یا کاری خیر است.

    زن در فال چای: وجود زن به رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید و شادی اشاره دارد.

    جام در فال چای: خبر از جمع شدن دوستان قدیمی می‌دهد.

    شلوغی در فال چای: یعنی شرکت در یک اجتماع.

    در در فال چای: وجود در یعنی کار با ادارات دولتی.

    مربع در فال چای: مربع میراث و سود را توضیح می‌دهد. اگر مربع بزرگ باشد نشان‌دهنده سود و بهره‌ای بزرگ است.

    مورچه در فال چای: مورچه به کار وتلاش، ب. اغیرت بودن یا دریافت مزد زحمات اشاره می‌کند.

    پروانه در فال چای: پروانه حکایت از یک ماجرای عشقی معصومانه دارد. می‌تواند نشانه شادی‌های روزانه و بلندپروازی هم باشد.

    گوسفند در فال چای: به معنای نذر است.

    سگ: در فال چای سگ دونده نشانه دریافت خبری خوب است. اگر سگ خوابیده باشد نشانه تنبلی و شوخی بی‌مزه است.

    پل در فال چای: نشانه رفع غم و غصه‌ها و حل مسئله‌ای طولانی است.

    پرنده در فال چای: پرنده خبر از بخت و اقبال می‌دهد. اگر در نوک پرنده چیزی باشد نشان‌دهنده دریافت خبری خوب در آینده نزدیک است. اگر پرنده ایستاده باشد نشانه سفری سودمند و یا شادی است.

    پارو در فال چای: نشانه زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات است.

    قیچی در فال چای: قیچی یعنی جدایی از معشوق و درگیری با دوستان.

    میز در فال چای: میز یعنی یک قرار داد و یا امکان شرکت در یک مهمانی.

    نردبان یا پله در فال چای: نشانه پیشرفت، کار زیاد، پیشروی و رسیدن به رفاه اقتصادی است.

    کمان در فال چای: نشانه به دست آوردن موفقیت به سختی، بدی و مشقت است.

    صندلی در فال چای: صندلی یعنی بهتر شدن کار‌ها از هر نظر یا شاید هم تمام شدن یک چیز تعبیر شود.

    جارو در فال چای: جارو نشانه به انتها رسیدن مشقت‌ها و پشت سر گذاشتن بدی‌هاست.

    کلاه در فال چای: نشان‌دهنده موفقیت است،موفقیت‌های نهانی همراه با ریسک!

    چتر در فال چای: به محافظت و ایمنی در برابر خطر‌ها اشاره دارد. وجود چترباز یعنی یاری و کمک، چتر بسته هم یعنی نرسیدن یاری و کمک.

    تاج در فال چای: تاج یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است.

    ترازو در فال چای: ترازو به رفتن به دادگاه و حل مسئله‌ای از راه عادلانه اشاره دارد.

    توپ در فال چای: توپ اشاره به زندگی سخت و بدون ثبات دارد. می‌تواند به معنی بی‌اساسی و بی‌بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش هم باشد.

    هواپیما در فال چای: هواپیما نشان‌دهنده سفری ناگهانی یا روبه‌راه شدن کار‌هاست.

    رختخواب در فال چای: رختخوابی مرتب یعنی ثبات و ذکاوت، رختخواب نامرتب هم یعنی نامنظمی و بی‌قراری.

    ستاره در فال چای: ستاره به معنی شانس است و نشانه خوش‌شانسی، خوشبختی مداوم یا انتظاری طولانی است.

    مار در فال چای: مار سمبل دشمنی است. دشمنی که زیرک است و از پشت به انسان حمله می‌کند.

    راه: در فال چای راه نشانه مسافرت و اعمال خوب در درازمدت است. راهی که طولانی و مستقیم باشد، به زندگی طولانی و بدون زحمت اشاره دارد، راه پرمانع هم به مشقت‌ها اشاره می‌کند.

    تخم‌مرغ در فال چای: اشاره به موفقیت و خوشحالی دارد. تخم‌مرغ بزرگ یعنی بخت و اقبال بزرگ. تخم‌مرغ بریده شده هم یعنی یأس، ناامیدی و از بین رفتن بخت و اقبال.

    بیشتر بخوانید :

    طالع بینی ازدواج

    طالع بینی چینی

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    تفسیر فال چای بسته به این که شما به نعلبکی توجه کنید یا فنجان به دو شکل صورت می‌گیرد. اگر شما پس از نوشیدن چایی فنجان را وارونه کرده فقط بر حسب خطوط و نقوش نعلبکی فال را تفسیر کنید این می‌شود فال نعلبکی. اما اگر ابتدا فنجان و سپس نعلبکی را مورد توجه قرار دهید این می‌شود فال فنجان.

    اما تفاوت‌ فال فنجان و فال چای چیست؟ تفسیر فال چایی چگونه است؟

    طریقه گرفتن فال چایی

  • دعا برای برگشتن شوهر به خانه
  • اگر شما می‌خواهید فال نعلبکی بگیرید باید توجه کنید که:

    اما اگر قصد گرفتن فال فنجان دارید باید به این نکات توجه کنید:

    اگر در فنجان یا نعلبکی هر یک از اشکال زیر را مشاهده کردید این معانی را می‌دهند:

    درخت در فال چای: درخت نشانه فراوانی، پیروزی در بازی و یا بیهوده بودن سرمایه‌گذاری است.

    اژدهادر فال چای : نشانه دشمنی بزرگ است

    خانه در فال چای: نشانه ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارهاست. اگر خانه در داخل درخت بود نشانه ازدواجی خوشحال‌کننده است و اگر خانه در محلی خلوت بود نشانه ارث و میراث است.

    موش در فال چای: نشانه دشمنی و خیانت است.

    فیل در فال چای: نشانه قدرت و موفقیت است.

    کشتی در فال چای: نشانه خبری خوب یا سفری طولانی است.

    سر شیر در فال چای: سر شیر نشان می‌دهد که آرزوی شخص برآورده می‌شود یا دلتنگی‌اش برطرف می‌شود.

    اسب در فال چای: اسب نشانه آرزو است و مخصوصا به مژده‌ای در مورد دل اشاره می‌کند.

    اسب‌سوار در فال چای: دیدن اسب‌سوار به برطرف شدن دلتنگی و آرزوها، آمدن مهمان یا ایجاد دوستی اشاره می‌کند.

    ماه در فال چای: ناراحتی روحی و روانی را نشان می‌دهد. ماه تمام اشاره به ماجرا‌های عشقی دارد و ماه نیمه به طرح‌های جدید تعبیر می‌شود.

    کفش در فال چای: کفش به مهمانی یا دریافت خبر‌های تعجب‌برانگیز اشاره می‌کند.

    ماهی در فال چای: ماهی نشانه موفقیت و شانس یا خوشحالی کوتاه‌مدت است.

    چمدان در فال چای: نشانه مسافرت یا گرفتن تصمیمی مهم است.

    پرچم در فال چای: پرچم نشان‌دهنده خطر است.

    نوزاد در فال چای: رهایی از غصه‌های کوچک و یا آرامش خانواده موضوعاتی هستند که شکل نوزاد نشان می‌دهد.

    چاقو در فال چای: معنی قطع ارتباط یا درگیری و دعوا می‌دهد.

    سوسک در فال چای: به وجود بعضی مسائل کوچک که حل کردن‌شان اجباری است اشاره می‌کند.

    ابر در فال چای: ابر می‌تواند به بعضی شبهات اشاره کند. اگر ابر در ته فنجان باشد اشاره به حوادث ناراحت‌کننده دارد.

    جانور یا هیولا در فال چای: نشانه حوادث ترسناک زندگی است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    درخت کاج در فال چای: نشانه موفقیتی مربوط به هنر‌های زیبا است.

    ناقوس در فال چای: نشانه خبر گرفتن است.

    قوری در فال چای: اشاره به حادثه‌ای شگفت‌انگیز، زندگی خانوادگی خوشحال و احساس خوشبخت دارد.

    حلقه گل در فال چای: حلقه گل نشان‌دهنده غصه‌ای است که هنوز برطرف نشده. اگر حالت حلقه شکل حلقه بریده شده باشد رهایی از غصه‌ها معنی می‌دهد.

    گل در فال چای: نشانه شادی بزرگ، دوستی واقعی یا جوان حساس و خجالتی است.

    میخ در فال چای: نشانه تصمیمی ناعادلانه و یا حقه‌بازی است.

    کوه در فال چای: نشانه از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوهاست.

    چهارگوش‌ در فال چای: گاهی به شادی، لذت و عشق و گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    چشم در فال چای: نشان‌دهنده حسادت و چشم خوردن است.

    خنجر در فال چای: نشانه خطر است.

    خروس در فال چای: خروس نشانه نوید و مژده یا کاری خیر است.

    زن در فال چای: وجود زن به رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید و شادی اشاره دارد.

    جام در فال چای: خبر از جمع شدن دوستان قدیمی می‌دهد.

    شلوغی در فال چای: یعنی شرکت در یک اجتماع.

    در در فال چای: وجود در یعنی کار با ادارات دولتی.

    مربع در فال چای: مربع میراث و سود را توضیح می‌دهد. اگر مربع بزرگ باشد نشان‌دهنده سود و بهره‌ای بزرگ است.

    مورچه در فال چای: مورچه به کار وتلاش، ب. اغیرت بودن یا دریافت مزد زحمات اشاره می‌کند.

    پروانه در فال چای: پروانه حکایت از یک ماجرای عشقی معصومانه دارد. می‌تواند نشانه شادی‌های روزانه و بلندپروازی هم باشد.

    گوسفند در فال چای: به معنای نذر است.

    سگ: در فال چای سگ دونده نشانه دریافت خبری خوب است. اگر سگ خوابیده باشد نشانه تنبلی و شوخی بی‌مزه است.

    پل در فال چای: نشانه رفع غم و غصه‌ها و حل مسئله‌ای طولانی است.

    پرنده در فال چای: پرنده خبر از بخت و اقبال می‌دهد. اگر در نوک پرنده چیزی باشد نشان‌دهنده دریافت خبری خوب در آینده نزدیک است. اگر پرنده ایستاده باشد نشانه سفری سودمند و یا شادی است.

    پارو در فال چای: نشانه زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات است.

    قیچی در فال چای: قیچی یعنی جدایی از معشوق و درگیری با دوستان.

    میز در فال چای: میز یعنی یک قرار داد و یا امکان شرکت در یک مهمانی.

    نردبان یا پله در فال چای: نشانه پیشرفت، کار زیاد، پیشروی و رسیدن به رفاه اقتصادی است.

    کمان در فال چای: نشانه به دست آوردن موفقیت به سختی، بدی و مشقت است.

    صندلی در فال چای: صندلی یعنی بهتر شدن کار‌ها از هر نظر یا شاید هم تمام شدن یک چیز تعبیر شود.

    جارو در فال چای: جارو نشانه به انتها رسیدن مشقت‌ها و پشت سر گذاشتن بدی‌هاست.

    کلاه در فال چای: نشان‌دهنده موفقیت است،موفقیت‌های نهانی همراه با ریسک!

    چتر در فال چای: به محافظت و ایمنی در برابر خطر‌ها اشاره دارد. وجود چترباز یعنی یاری و کمک، چتر بسته هم یعنی نرسیدن یاری و کمک.

    تاج در فال چای: تاج یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است.

    ترازو در فال چای: ترازو به رفتن به دادگاه و حل مسئله‌ای از راه عادلانه اشاره دارد.

    توپ در فال چای: توپ اشاره به زندگی سخت و بدون ثبات دارد. می‌تواند به معنی بی‌اساسی و بی‌بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش هم باشد.

    هواپیما در فال چای: هواپیما نشان‌دهنده سفری ناگهانی یا روبه‌راه شدن کار‌هاست.

    رختخواب در فال چای: رختخوابی مرتب یعنی ثبات و ذکاوت، رختخواب نامرتب هم یعنی نامنظمی و بی‌قراری.

    ستاره در فال چای: ستاره به معنی شانس است و نشانه خوش‌شانسی، خوشبختی مداوم یا انتظاری طولانی است.

    مار در فال چای: مار سمبل دشمنی است. دشمنی که زیرک است و از پشت به انسان حمله می‌کند.

    راه: در فال چای راه نشانه مسافرت و اعمال خوب در درازمدت است. راهی که طولانی و مستقیم باشد، به زندگی طولانی و بدون زحمت اشاره دارد، راه پرمانع هم به مشقت‌ها اشاره می‌کند.

    تخم‌مرغ در فال چای: اشاره به موفقیت و خوشحالی دارد. تخم‌مرغ بزرگ یعنی بخت و اقبال بزرگ. تخم‌مرغ بریده شده هم یعنی یأس، ناامیدی و از بین رفتن بخت و اقبال.

    بیشتر بخوانید :

    طالع بینی ازدواج

    طالع بینی چینی

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    تفسیر فال چای بسته به این که شما به نعلبکی توجه کنید یا فنجان به دو شکل صورت می‌گیرد. اگر شما پس از نوشیدن چایی فنجان را وارونه کرده فقط بر حسب خطوط و نقوش نعلبکی فال را تفسیر کنید این می‌شود فال نعلبکی. اما اگر ابتدا فنجان و سپس نعلبکی را مورد توجه قرار دهید این می‌شود فال فنجان.

    اما تفاوت‌ فال فنجان و فال چای چیست؟ تفسیر فال چایی چگونه است؟

    طریقه گرفتن فال چایی

  • نشانه های طلسم صبی
  • اگر شما می‌خواهید فال نعلبکی بگیرید باید توجه کنید که:

    اما اگر قصد گرفتن فال فنجان دارید باید به این نکات توجه کنید:

    اگر در فنجان یا نعلبکی هر یک از اشکال زیر را مشاهده کردید این معانی را می‌دهند:

    درخت در فال چای: درخت نشانه فراوانی، پیروزی در بازی و یا بیهوده بودن سرمایه‌گذاری است.

    اژدهادر فال چای : نشانه دشمنی بزرگ است

    خانه در فال چای: نشانه ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارهاست. اگر خانه در داخل درخت بود نشانه ازدواجی خوشحال‌کننده است و اگر خانه در محلی خلوت بود نشانه ارث و میراث است.

    موش در فال چای: نشانه دشمنی و خیانت است.

    فیل در فال چای: نشانه قدرت و موفقیت است.

    کشتی در فال چای: نشانه خبری خوب یا سفری طولانی است.

    سر شیر در فال چای: سر شیر نشان می‌دهد که آرزوی شخص برآورده می‌شود یا دلتنگی‌اش برطرف می‌شود.

    اسب در فال چای: اسب نشانه آرزو است و مخصوصا به مژده‌ای در مورد دل اشاره می‌کند.

    اسب‌سوار در فال چای: دیدن اسب‌سوار به برطرف شدن دلتنگی و آرزوها، آمدن مهمان یا ایجاد دوستی اشاره می‌کند.

    ماه در فال چای: ناراحتی روحی و روانی را نشان می‌دهد. ماه تمام اشاره به ماجرا‌های عشقی دارد و ماه نیمه به طرح‌های جدید تعبیر می‌شود.

    کفش در فال چای: کفش به مهمانی یا دریافت خبر‌های تعجب‌برانگیز اشاره می‌کند.

    ماهی در فال چای: ماهی نشانه موفقیت و شانس یا خوشحالی کوتاه‌مدت است.

    چمدان در فال چای: نشانه مسافرت یا گرفتن تصمیمی مهم است.

    پرچم در فال چای: پرچم نشان‌دهنده خطر است.

    نوزاد در فال چای: رهایی از غصه‌های کوچک و یا آرامش خانواده موضوعاتی هستند که شکل نوزاد نشان می‌دهد.

    چاقو در فال چای: معنی قطع ارتباط یا درگیری و دعوا می‌دهد.

    سوسک در فال چای: به وجود بعضی مسائل کوچک که حل کردن‌شان اجباری است اشاره می‌کند.

    ابر در فال چای: ابر می‌تواند به بعضی شبهات اشاره کند. اگر ابر در ته فنجان باشد اشاره به حوادث ناراحت‌کننده دارد.

    جانور یا هیولا در فال چای: نشانه حوادث ترسناک زندگی است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    درخت کاج در فال چای: نشانه موفقیتی مربوط به هنر‌های زیبا است.

    ناقوس در فال چای: نشانه خبر گرفتن است.

    قوری در فال چای: اشاره به حادثه‌ای شگفت‌انگیز، زندگی خانوادگی خوشحال و احساس خوشبخت دارد.

    حلقه گل در فال چای: حلقه گل نشان‌دهنده غصه‌ای است که هنوز برطرف نشده. اگر حالت حلقه شکل حلقه بریده شده باشد رهایی از غصه‌ها معنی می‌دهد.

    گل در فال چای: نشانه شادی بزرگ، دوستی واقعی یا جوان حساس و خجالتی است.

    میخ در فال چای: نشانه تصمیمی ناعادلانه و یا حقه‌بازی است.

    کوه در فال چای: نشانه از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوهاست.

    چهارگوش‌ در فال چای: گاهی به شادی، لذت و عشق و گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    چشم در فال چای: نشان‌دهنده حسادت و چشم خوردن است.

    خنجر در فال چای: نشانه خطر است.

    خروس در فال چای: خروس نشانه نوید و مژده یا کاری خیر است.

    زن در فال چای: وجود زن به رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید و شادی اشاره دارد.

    جام در فال چای: خبر از جمع شدن دوستان قدیمی می‌دهد.

    شلوغی در فال چای: یعنی شرکت در یک اجتماع.

    در در فال چای: وجود در یعنی کار با ادارات دولتی.

    مربع در فال چای: مربع میراث و سود را توضیح می‌دهد. اگر مربع بزرگ باشد نشان‌دهنده سود و بهره‌ای بزرگ است.

    مورچه در فال چای: مورچه به کار وتلاش، ب. اغیرت بودن یا دریافت مزد زحمات اشاره می‌کند.

    پروانه در فال چای: پروانه حکایت از یک ماجرای عشقی معصومانه دارد. می‌تواند نشانه شادی‌های روزانه و بلندپروازی هم باشد.

    گوسفند در فال چای: به معنای نذر است.

    سگ: در فال چای سگ دونده نشانه دریافت خبری خوب است. اگر سگ خوابیده باشد نشانه تنبلی و شوخی بی‌مزه است.

    پل در فال چای: نشانه رفع غم و غصه‌ها و حل مسئله‌ای طولانی است.

    پرنده در فال چای: پرنده خبر از بخت و اقبال می‌دهد. اگر در نوک پرنده چیزی باشد نشان‌دهنده دریافت خبری خوب در آینده نزدیک است. اگر پرنده ایستاده باشد نشانه سفری سودمند و یا شادی است.

    پارو در فال چای: نشانه زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات است.

    قیچی در فال چای: قیچی یعنی جدایی از معشوق و درگیری با دوستان.

    میز در فال چای: میز یعنی یک قرار داد و یا امکان شرکت در یک مهمانی.

    نردبان یا پله در فال چای: نشانه پیشرفت، کار زیاد، پیشروی و رسیدن به رفاه اقتصادی است.

    کمان در فال چای: نشانه به دست آوردن موفقیت به سختی، بدی و مشقت است.

    صندلی در فال چای: صندلی یعنی بهتر شدن کار‌ها از هر نظر یا شاید هم تمام شدن یک چیز تعبیر شود.

    جارو در فال چای: جارو نشانه به انتها رسیدن مشقت‌ها و پشت سر گذاشتن بدی‌هاست.

    کلاه در فال چای: نشان‌دهنده موفقیت است،موفقیت‌های نهانی همراه با ریسک!

    چتر در فال چای: به محافظت و ایمنی در برابر خطر‌ها اشاره دارد. وجود چترباز یعنی یاری و کمک، چتر بسته هم یعنی نرسیدن یاری و کمک.

    تاج در فال چای: تاج یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است.

    ترازو در فال چای: ترازو به رفتن به دادگاه و حل مسئله‌ای از راه عادلانه اشاره دارد.

    توپ در فال چای: توپ اشاره به زندگی سخت و بدون ثبات دارد. می‌تواند به معنی بی‌اساسی و بی‌بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش هم باشد.

    هواپیما در فال چای: هواپیما نشان‌دهنده سفری ناگهانی یا روبه‌راه شدن کار‌هاست.

    رختخواب در فال چای: رختخوابی مرتب یعنی ثبات و ذکاوت، رختخواب نامرتب هم یعنی نامنظمی و بی‌قراری.

    ستاره در فال چای: ستاره به معنی شانس است و نشانه خوش‌شانسی، خوشبختی مداوم یا انتظاری طولانی است.

    مار در فال چای: مار سمبل دشمنی است. دشمنی که زیرک است و از پشت به انسان حمله می‌کند.

    راه: در فال چای راه نشانه مسافرت و اعمال خوب در درازمدت است. راهی که طولانی و مستقیم باشد، به زندگی طولانی و بدون زحمت اشاره دارد، راه پرمانع هم به مشقت‌ها اشاره می‌کند.

    تخم‌مرغ در فال چای: اشاره به موفقیت و خوشحالی دارد. تخم‌مرغ بزرگ یعنی بخت و اقبال بزرگ. تخم‌مرغ بریده شده هم یعنی یأس، ناامیدی و از بین رفتن بخت و اقبال.

    بیشتر بخوانید :

    طالع بینی ازدواج

    طالع بینی چینی

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    تفسیر فال چای بسته به این که شما به نعلبکی توجه کنید یا فنجان به دو شکل صورت می‌گیرد. اگر شما پس از نوشیدن چایی فنجان را وارونه کرده فقط بر حسب خطوط و نقوش نعلبکی فال را تفسیر کنید این می‌شود فال نعلبکی. اما اگر ابتدا فنجان و سپس نعلبکی را مورد توجه قرار دهید این می‌شود فال فنجان.

    اما تفاوت‌ فال فنجان و فال چای چیست؟ تفسیر فال چایی چگونه است؟

    طریقه گرفتن فال چایی

  • فال روزانه فردا تاروت عشق
  • اگر شما می‌خواهید فال نعلبکی بگیرید باید توجه کنید که:

    اما اگر قصد گرفتن فال فنجان دارید باید به این نکات توجه کنید:

    اگر در فنجان یا نعلبکی هر یک از اشکال زیر را مشاهده کردید این معانی را می‌دهند:

    درخت در فال چای: درخت نشانه فراوانی، پیروزی در بازی و یا بیهوده بودن سرمایه‌گذاری است.

    اژدهادر فال چای : نشانه دشمنی بزرگ است

    خانه در فال چای: نشانه ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارهاست. اگر خانه در داخل درخت بود نشانه ازدواجی خوشحال‌کننده است و اگر خانه در محلی خلوت بود نشانه ارث و میراث است.

    موش در فال چای: نشانه دشمنی و خیانت است.

    فیل در فال چای: نشانه قدرت و موفقیت است.

    کشتی در فال چای: نشانه خبری خوب یا سفری طولانی است.

    سر شیر در فال چای: سر شیر نشان می‌دهد که آرزوی شخص برآورده می‌شود یا دلتنگی‌اش برطرف می‌شود.

    اسب در فال چای: اسب نشانه آرزو است و مخصوصا به مژده‌ای در مورد دل اشاره می‌کند.

    اسب‌سوار در فال چای: دیدن اسب‌سوار به برطرف شدن دلتنگی و آرزوها، آمدن مهمان یا ایجاد دوستی اشاره می‌کند.

    ماه در فال چای: ناراحتی روحی و روانی را نشان می‌دهد. ماه تمام اشاره به ماجرا‌های عشقی دارد و ماه نیمه به طرح‌های جدید تعبیر می‌شود.

    کفش در فال چای: کفش به مهمانی یا دریافت خبر‌های تعجب‌برانگیز اشاره می‌کند.

    ماهی در فال چای: ماهی نشانه موفقیت و شانس یا خوشحالی کوتاه‌مدت است.

    چمدان در فال چای: نشانه مسافرت یا گرفتن تصمیمی مهم است.

    پرچم در فال چای: پرچم نشان‌دهنده خطر است.

    نوزاد در فال چای: رهایی از غصه‌های کوچک و یا آرامش خانواده موضوعاتی هستند که شکل نوزاد نشان می‌دهد.

    چاقو در فال چای: معنی قطع ارتباط یا درگیری و دعوا می‌دهد.

    سوسک در فال چای: به وجود بعضی مسائل کوچک که حل کردن‌شان اجباری است اشاره می‌کند.

    ابر در فال چای: ابر می‌تواند به بعضی شبهات اشاره کند. اگر ابر در ته فنجان باشد اشاره به حوادث ناراحت‌کننده دارد.

    جانور یا هیولا در فال چای: نشانه حوادث ترسناک زندگی است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    درخت کاج در فال چای: نشانه موفقیتی مربوط به هنر‌های زیبا است.

    ناقوس در فال چای: نشانه خبر گرفتن است.

    قوری در فال چای: اشاره به حادثه‌ای شگفت‌انگیز، زندگی خانوادگی خوشحال و احساس خوشبخت دارد.

    حلقه گل در فال چای: حلقه گل نشان‌دهنده غصه‌ای است که هنوز برطرف نشده. اگر حالت حلقه شکل حلقه بریده شده باشد رهایی از غصه‌ها معنی می‌دهد.

    گل در فال چای: نشانه شادی بزرگ، دوستی واقعی یا جوان حساس و خجالتی است.

    میخ در فال چای: نشانه تصمیمی ناعادلانه و یا حقه‌بازی است.

    کوه در فال چای: نشانه از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوهاست.

    چهارگوش‌ در فال چای: گاهی به شادی، لذت و عشق و گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    چشم در فال چای: نشان‌دهنده حسادت و چشم خوردن است.

    خنجر در فال چای: نشانه خطر است.

    خروس در فال چای: خروس نشانه نوید و مژده یا کاری خیر است.

    زن در فال چای: وجود زن به رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید و شادی اشاره دارد.

    جام در فال چای: خبر از جمع شدن دوستان قدیمی می‌دهد.

    شلوغی در فال چای: یعنی شرکت در یک اجتماع.

    در در فال چای: وجود در یعنی کار با ادارات دولتی.

    مربع در فال چای: مربع میراث و سود را توضیح می‌دهد. اگر مربع بزرگ باشد نشان‌دهنده سود و بهره‌ای بزرگ است.

    مورچه در فال چای: مورچه به کار وتلاش، ب. اغیرت بودن یا دریافت مزد زحمات اشاره می‌کند.

    پروانه در فال چای: پروانه حکایت از یک ماجرای عشقی معصومانه دارد. می‌تواند نشانه شادی‌های روزانه و بلندپروازی هم باشد.

    گوسفند در فال چای: به معنای نذر است.

    سگ: در فال چای سگ دونده نشانه دریافت خبری خوب است. اگر سگ خوابیده باشد نشانه تنبلی و شوخی بی‌مزه است.

    پل در فال چای: نشانه رفع غم و غصه‌ها و حل مسئله‌ای طولانی است.

    پرنده در فال چای: پرنده خبر از بخت و اقبال می‌دهد. اگر در نوک پرنده چیزی باشد نشان‌دهنده دریافت خبری خوب در آینده نزدیک است. اگر پرنده ایستاده باشد نشانه سفری سودمند و یا شادی است.

    پارو در فال چای: نشانه زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات است.

    قیچی در فال چای: قیچی یعنی جدایی از معشوق و درگیری با دوستان.

    میز در فال چای: میز یعنی یک قرار داد و یا امکان شرکت در یک مهمانی.

    نردبان یا پله در فال چای: نشانه پیشرفت، کار زیاد، پیشروی و رسیدن به رفاه اقتصادی است.

    کمان در فال چای: نشانه به دست آوردن موفقیت به سختی، بدی و مشقت است.

    صندلی در فال چای: صندلی یعنی بهتر شدن کار‌ها از هر نظر یا شاید هم تمام شدن یک چیز تعبیر شود.

    جارو در فال چای: جارو نشانه به انتها رسیدن مشقت‌ها و پشت سر گذاشتن بدی‌هاست.

    کلاه در فال چای: نشان‌دهنده موفقیت است،موفقیت‌های نهانی همراه با ریسک!

    چتر در فال چای: به محافظت و ایمنی در برابر خطر‌ها اشاره دارد. وجود چترباز یعنی یاری و کمک، چتر بسته هم یعنی نرسیدن یاری و کمک.

    تاج در فال چای: تاج یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است.

    ترازو در فال چای: ترازو به رفتن به دادگاه و حل مسئله‌ای از راه عادلانه اشاره دارد.

    توپ در فال چای: توپ اشاره به زندگی سخت و بدون ثبات دارد. می‌تواند به معنی بی‌اساسی و بی‌بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش هم باشد.

    هواپیما در فال چای: هواپیما نشان‌دهنده سفری ناگهانی یا روبه‌راه شدن کار‌هاست.

    رختخواب در فال چای: رختخوابی مرتب یعنی ثبات و ذکاوت، رختخواب نامرتب هم یعنی نامنظمی و بی‌قراری.

    ستاره در فال چای: ستاره به معنی شانس است و نشانه خوش‌شانسی، خوشبختی مداوم یا انتظاری طولانی است.

    مار در فال چای: مار سمبل دشمنی است. دشمنی که زیرک است و از پشت به انسان حمله می‌کند.

    راه: در فال چای راه نشانه مسافرت و اعمال خوب در درازمدت است. راهی که طولانی و مستقیم باشد، به زندگی طولانی و بدون زحمت اشاره دارد، راه پرمانع هم به مشقت‌ها اشاره می‌کند.

    تخم‌مرغ در فال چای: اشاره به موفقیت و خوشحالی دارد. تخم‌مرغ بزرگ یعنی بخت و اقبال بزرگ. تخم‌مرغ بریده شده هم یعنی یأس، ناامیدی و از بین رفتن بخت و اقبال.

    بیشتر بخوانید :

    طالع بینی ازدواج

    طالع بینی چینی

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    تفسیر فال چای بسته به این که شما به نعلبکی توجه کنید یا فنجان به دو شکل صورت می‌گیرد. اگر شما پس از نوشیدن چایی فنجان را وارونه کرده فقط بر حسب خطوط و نقوش نعلبکی فال را تفسیر کنید این می‌شود فال نعلبکی. اما اگر ابتدا فنجان و سپس نعلبکی را مورد توجه قرار دهید این می‌شود فال فنجان.

    اما تفاوت‌ فال فنجان و فال چای چیست؟ تفسیر فال چایی چگونه است؟

    طریقه گرفتن فال چایی

  • چگونه در یک ماه ۱۰کیلو لاغر شویم
  • اگر شما می‌خواهید فال نعلبکی بگیرید باید توجه کنید که:

    اما اگر قصد گرفتن فال فنجان دارید باید به این نکات توجه کنید:

    اگر در فنجان یا نعلبکی هر یک از اشکال زیر را مشاهده کردید این معانی را می‌دهند:

    درخت در فال چای: درخت نشانه فراوانی، پیروزی در بازی و یا بیهوده بودن سرمایه‌گذاری است.

    اژدهادر فال چای : نشانه دشمنی بزرگ است

    خانه در فال چای: نشانه ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارهاست. اگر خانه در داخل درخت بود نشانه ازدواجی خوشحال‌کننده است و اگر خانه در محلی خلوت بود نشانه ارث و میراث است.

    موش در فال چای: نشانه دشمنی و خیانت است.

    فیل در فال چای: نشانه قدرت و موفقیت است.

    کشتی در فال چای: نشانه خبری خوب یا سفری طولانی است.

    سر شیر در فال چای: سر شیر نشان می‌دهد که آرزوی شخص برآورده می‌شود یا دلتنگی‌اش برطرف می‌شود.

    اسب در فال چای: اسب نشانه آرزو است و مخصوصا به مژده‌ای در مورد دل اشاره می‌کند.

    اسب‌سوار در فال چای: دیدن اسب‌سوار به برطرف شدن دلتنگی و آرزوها، آمدن مهمان یا ایجاد دوستی اشاره می‌کند.

    ماه در فال چای: ناراحتی روحی و روانی را نشان می‌دهد. ماه تمام اشاره به ماجرا‌های عشقی دارد و ماه نیمه به طرح‌های جدید تعبیر می‌شود.

    کفش در فال چای: کفش به مهمانی یا دریافت خبر‌های تعجب‌برانگیز اشاره می‌کند.

    ماهی در فال چای: ماهی نشانه موفقیت و شانس یا خوشحالی کوتاه‌مدت است.

    چمدان در فال چای: نشانه مسافرت یا گرفتن تصمیمی مهم است.

    پرچم در فال چای: پرچم نشان‌دهنده خطر است.

    نوزاد در فال چای: رهایی از غصه‌های کوچک و یا آرامش خانواده موضوعاتی هستند که شکل نوزاد نشان می‌دهد.

    چاقو در فال چای: معنی قطع ارتباط یا درگیری و دعوا می‌دهد.

    سوسک در فال چای: به وجود بعضی مسائل کوچک که حل کردن‌شان اجباری است اشاره می‌کند.

    ابر در فال چای: ابر می‌تواند به بعضی شبهات اشاره کند. اگر ابر در ته فنجان باشد اشاره به حوادث ناراحت‌کننده دارد.

    جانور یا هیولا در فال چای: نشانه حوادث ترسناک زندگی است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    درخت کاج در فال چای: نشانه موفقیتی مربوط به هنر‌های زیبا است.

    ناقوس در فال چای: نشانه خبر گرفتن است.

    قوری در فال چای: اشاره به حادثه‌ای شگفت‌انگیز، زندگی خانوادگی خوشحال و احساس خوشبخت دارد.

    حلقه گل در فال چای: حلقه گل نشان‌دهنده غصه‌ای است که هنوز برطرف نشده. اگر حالت حلقه شکل حلقه بریده شده باشد رهایی از غصه‌ها معنی می‌دهد.

    گل در فال چای: نشانه شادی بزرگ، دوستی واقعی یا جوان حساس و خجالتی است.

    میخ در فال چای: نشانه تصمیمی ناعادلانه و یا حقه‌بازی است.

    کوه در فال چای: نشانه از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوهاست.

    چهارگوش‌ در فال چای: گاهی به شادی، لذت و عشق و گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    چشم در فال چای: نشان‌دهنده حسادت و چشم خوردن است.

    خنجر در فال چای: نشانه خطر است.

    خروس در فال چای: خروس نشانه نوید و مژده یا کاری خیر است.

    زن در فال چای: وجود زن به رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید و شادی اشاره دارد.

    جام در فال چای: خبر از جمع شدن دوستان قدیمی می‌دهد.

    شلوغی در فال چای: یعنی شرکت در یک اجتماع.

    در در فال چای: وجود در یعنی کار با ادارات دولتی.

    مربع در فال چای: مربع میراث و سود را توضیح می‌دهد. اگر مربع بزرگ باشد نشان‌دهنده سود و بهره‌ای بزرگ است.

    مورچه در فال چای: مورچه به کار وتلاش، ب. اغیرت بودن یا دریافت مزد زحمات اشاره می‌کند.

    پروانه در فال چای: پروانه حکایت از یک ماجرای عشقی معصومانه دارد. می‌تواند نشانه شادی‌های روزانه و بلندپروازی هم باشد.

    گوسفند در فال چای: به معنای نذر است.

    سگ: در فال چای سگ دونده نشانه دریافت خبری خوب است. اگر سگ خوابیده باشد نشانه تنبلی و شوخی بی‌مزه است.

    پل در فال چای: نشانه رفع غم و غصه‌ها و حل مسئله‌ای طولانی است.

    پرنده در فال چای: پرنده خبر از بخت و اقبال می‌دهد. اگر در نوک پرنده چیزی باشد نشان‌دهنده دریافت خبری خوب در آینده نزدیک است. اگر پرنده ایستاده باشد نشانه سفری سودمند و یا شادی است.

    پارو در فال چای: نشانه زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات است.

    قیچی در فال چای: قیچی یعنی جدایی از معشوق و درگیری با دوستان.

    میز در فال چای: میز یعنی یک قرار داد و یا امکان شرکت در یک مهمانی.

    نردبان یا پله در فال چای: نشانه پیشرفت، کار زیاد، پیشروی و رسیدن به رفاه اقتصادی است.

    کمان در فال چای: نشانه به دست آوردن موفقیت به سختی، بدی و مشقت است.

    صندلی در فال چای: صندلی یعنی بهتر شدن کار‌ها از هر نظر یا شاید هم تمام شدن یک چیز تعبیر شود.

    جارو در فال چای: جارو نشانه به انتها رسیدن مشقت‌ها و پشت سر گذاشتن بدی‌هاست.

    کلاه در فال چای: نشان‌دهنده موفقیت است،موفقیت‌های نهانی همراه با ریسک!

    چتر در فال چای: به محافظت و ایمنی در برابر خطر‌ها اشاره دارد. وجود چترباز یعنی یاری و کمک، چتر بسته هم یعنی نرسیدن یاری و کمک.

    تاج در فال چای: تاج یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است.

    ترازو در فال چای: ترازو به رفتن به دادگاه و حل مسئله‌ای از راه عادلانه اشاره دارد.

    توپ در فال چای: توپ اشاره به زندگی سخت و بدون ثبات دارد. می‌تواند به معنی بی‌اساسی و بی‌بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش هم باشد.

    هواپیما در فال چای: هواپیما نشان‌دهنده سفری ناگهانی یا روبه‌راه شدن کار‌هاست.

    رختخواب در فال چای: رختخوابی مرتب یعنی ثبات و ذکاوت، رختخواب نامرتب هم یعنی نامنظمی و بی‌قراری.

    ستاره در فال چای: ستاره به معنی شانس است و نشانه خوش‌شانسی، خوشبختی مداوم یا انتظاری طولانی است.

    مار در فال چای: مار سمبل دشمنی است. دشمنی که زیرک است و از پشت به انسان حمله می‌کند.

    راه: در فال چای راه نشانه مسافرت و اعمال خوب در درازمدت است. راهی که طولانی و مستقیم باشد، به زندگی طولانی و بدون زحمت اشاره دارد، راه پرمانع هم به مشقت‌ها اشاره می‌کند.

    تخم‌مرغ در فال چای: اشاره به موفقیت و خوشحالی دارد. تخم‌مرغ بزرگ یعنی بخت و اقبال بزرگ. تخم‌مرغ بریده شده هم یعنی یأس، ناامیدی و از بین رفتن بخت و اقبال.

    بیشتر بخوانید :

    طالع بینی ازدواج

    طالع بینی چینی

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    تفسیر فال چای بسته به این که شما به نعلبکی توجه کنید یا فنجان به دو شکل صورت می‌گیرد. اگر شما پس از نوشیدن چایی فنجان را وارونه کرده فقط بر حسب خطوط و نقوش نعلبکی فال را تفسیر کنید این می‌شود فال نعلبکی. اما اگر ابتدا فنجان و سپس نعلبکی را مورد توجه قرار دهید این می‌شود فال فنجان.

    اما تفاوت‌ فال فنجان و فال چای چیست؟ تفسیر فال چایی چگونه است؟

    طریقه گرفتن فال چایی

  • دانلود قصه صوتی طوطی و بازرگان
  • اگر شما می‌خواهید فال نعلبکی بگیرید باید توجه کنید که:

    اما اگر قصد گرفتن فال فنجان دارید باید به این نکات توجه کنید:

    اگر در فنجان یا نعلبکی هر یک از اشکال زیر را مشاهده کردید این معانی را می‌دهند:

    درخت در فال چای: درخت نشانه فراوانی، پیروزی در بازی و یا بیهوده بودن سرمایه‌گذاری است.

    اژدهادر فال چای : نشانه دشمنی بزرگ است

    خانه در فال چای: نشانه ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارهاست. اگر خانه در داخل درخت بود نشانه ازدواجی خوشحال‌کننده است و اگر خانه در محلی خلوت بود نشانه ارث و میراث است.

    موش در فال چای: نشانه دشمنی و خیانت است.

    فیل در فال چای: نشانه قدرت و موفقیت است.

    کشتی در فال چای: نشانه خبری خوب یا سفری طولانی است.

    سر شیر در فال چای: سر شیر نشان می‌دهد که آرزوی شخص برآورده می‌شود یا دلتنگی‌اش برطرف می‌شود.

    اسب در فال چای: اسب نشانه آرزو است و مخصوصا به مژده‌ای در مورد دل اشاره می‌کند.

    اسب‌سوار در فال چای: دیدن اسب‌سوار به برطرف شدن دلتنگی و آرزوها، آمدن مهمان یا ایجاد دوستی اشاره می‌کند.

    ماه در فال چای: ناراحتی روحی و روانی را نشان می‌دهد. ماه تمام اشاره به ماجرا‌های عشقی دارد و ماه نیمه به طرح‌های جدید تعبیر می‌شود.

    کفش در فال چای: کفش به مهمانی یا دریافت خبر‌های تعجب‌برانگیز اشاره می‌کند.

    ماهی در فال چای: ماهی نشانه موفقیت و شانس یا خوشحالی کوتاه‌مدت است.

    چمدان در فال چای: نشانه مسافرت یا گرفتن تصمیمی مهم است.

    پرچم در فال چای: پرچم نشان‌دهنده خطر است.

    نوزاد در فال چای: رهایی از غصه‌های کوچک و یا آرامش خانواده موضوعاتی هستند که شکل نوزاد نشان می‌دهد.

    چاقو در فال چای: معنی قطع ارتباط یا درگیری و دعوا می‌دهد.

    سوسک در فال چای: به وجود بعضی مسائل کوچک که حل کردن‌شان اجباری است اشاره می‌کند.

    ابر در فال چای: ابر می‌تواند به بعضی شبهات اشاره کند. اگر ابر در ته فنجان باشد اشاره به حوادث ناراحت‌کننده دارد.

    جانور یا هیولا در فال چای: نشانه حوادث ترسناک زندگی است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    درخت کاج در فال چای: نشانه موفقیتی مربوط به هنر‌های زیبا است.

    ناقوس در فال چای: نشانه خبر گرفتن است.

    قوری در فال چای: اشاره به حادثه‌ای شگفت‌انگیز، زندگی خانوادگی خوشحال و احساس خوشبخت دارد.

    حلقه گل در فال چای: حلقه گل نشان‌دهنده غصه‌ای است که هنوز برطرف نشده. اگر حالت حلقه شکل حلقه بریده شده باشد رهایی از غصه‌ها معنی می‌دهد.

    گل در فال چای: نشانه شادی بزرگ، دوستی واقعی یا جوان حساس و خجالتی است.

    میخ در فال چای: نشانه تصمیمی ناعادلانه و یا حقه‌بازی است.

    کوه در فال چای: نشانه از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوهاست.

    چهارگوش‌ در فال چای: گاهی به شادی، لذت و عشق و گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    چشم در فال چای: نشان‌دهنده حسادت و چشم خوردن است.

    خنجر در فال چای: نشانه خطر است.

    خروس در فال چای: خروس نشانه نوید و مژده یا کاری خیر است.

    زن در فال چای: وجود زن به رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید و شادی اشاره دارد.

    جام در فال چای: خبر از جمع شدن دوستان قدیمی می‌دهد.

    شلوغی در فال چای: یعنی شرکت در یک اجتماع.

    در در فال چای: وجود در یعنی کار با ادارات دولتی.

    مربع در فال چای: مربع میراث و سود را توضیح می‌دهد. اگر مربع بزرگ باشد نشان‌دهنده سود و بهره‌ای بزرگ است.

    مورچه در فال چای: مورچه به کار وتلاش، ب. اغیرت بودن یا دریافت مزد زحمات اشاره می‌کند.

    پروانه در فال چای: پروانه حکایت از یک ماجرای عشقی معصومانه دارد. می‌تواند نشانه شادی‌های روزانه و بلندپروازی هم باشد.

    گوسفند در فال چای: به معنای نذر است.

    سگ: در فال چای سگ دونده نشانه دریافت خبری خوب است. اگر سگ خوابیده باشد نشانه تنبلی و شوخی بی‌مزه است.

    پل در فال چای: نشانه رفع غم و غصه‌ها و حل مسئله‌ای طولانی است.

    پرنده در فال چای: پرنده خبر از بخت و اقبال می‌دهد. اگر در نوک پرنده چیزی باشد نشان‌دهنده دریافت خبری خوب در آینده نزدیک است. اگر پرنده ایستاده باشد نشانه سفری سودمند و یا شادی است.

    پارو در فال چای: نشانه زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات است.

    قیچی در فال چای: قیچی یعنی جدایی از معشوق و درگیری با دوستان.

    میز در فال چای: میز یعنی یک قرار داد و یا امکان شرکت در یک مهمانی.

    نردبان یا پله در فال چای: نشانه پیشرفت، کار زیاد، پیشروی و رسیدن به رفاه اقتصادی است.

    کمان در فال چای: نشانه به دست آوردن موفقیت به سختی، بدی و مشقت است.

    صندلی در فال چای: صندلی یعنی بهتر شدن کار‌ها از هر نظر یا شاید هم تمام شدن یک چیز تعبیر شود.

    جارو در فال چای: جارو نشانه به انتها رسیدن مشقت‌ها و پشت سر گذاشتن بدی‌هاست.

    کلاه در فال چای: نشان‌دهنده موفقیت است،موفقیت‌های نهانی همراه با ریسک!

    چتر در فال چای: به محافظت و ایمنی در برابر خطر‌ها اشاره دارد. وجود چترباز یعنی یاری و کمک، چتر بسته هم یعنی نرسیدن یاری و کمک.

    تاج در فال چای: تاج یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است.

    ترازو در فال چای: ترازو به رفتن به دادگاه و حل مسئله‌ای از راه عادلانه اشاره دارد.

    توپ در فال چای: توپ اشاره به زندگی سخت و بدون ثبات دارد. می‌تواند به معنی بی‌اساسی و بی‌بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش هم باشد.

    هواپیما در فال چای: هواپیما نشان‌دهنده سفری ناگهانی یا روبه‌راه شدن کار‌هاست.

    رختخواب در فال چای: رختخوابی مرتب یعنی ثبات و ذکاوت، رختخواب نامرتب هم یعنی نامنظمی و بی‌قراری.

    ستاره در فال چای: ستاره به معنی شانس است و نشانه خوش‌شانسی، خوشبختی مداوم یا انتظاری طولانی است.

    مار در فال چای: مار سمبل دشمنی است. دشمنی که زیرک است و از پشت به انسان حمله می‌کند.

    راه: در فال چای راه نشانه مسافرت و اعمال خوب در درازمدت است. راهی که طولانی و مستقیم باشد، به زندگی طولانی و بدون زحمت اشاره دارد، راه پرمانع هم به مشقت‌ها اشاره می‌کند.

    تخم‌مرغ در فال چای: اشاره به موفقیت و خوشحالی دارد. تخم‌مرغ بزرگ یعنی بخت و اقبال بزرگ. تخم‌مرغ بریده شده هم یعنی یأس، ناامیدی و از بین رفتن بخت و اقبال.

    بیشتر بخوانید :

    طالع بینی ازدواج

    طالع بینی چینی

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    تفسیر فال چای بسته به این که شما به نعلبکی توجه کنید یا فنجان به دو شکل صورت می‌گیرد. اگر شما پس از نوشیدن چایی فنجان را وارونه کرده فقط بر حسب خطوط و نقوش نعلبکی فال را تفسیر کنید این می‌شود فال نعلبکی. اما اگر ابتدا فنجان و سپس نعلبکی را مورد توجه قرار دهید این می‌شود فال فنجان.

    اما تفاوت‌ فال فنجان و فال چای چیست؟ تفسیر فال چایی چگونه است؟

    طریقه گرفتن فال چایی

  • چگونه یک سایت فروشگاه بسازیم
  • اگر شما می‌خواهید فال نعلبکی بگیرید باید توجه کنید که:

    اما اگر قصد گرفتن فال فنجان دارید باید به این نکات توجه کنید:

    اگر در فنجان یا نعلبکی هر یک از اشکال زیر را مشاهده کردید این معانی را می‌دهند:

    درخت در فال چای: درخت نشانه فراوانی، پیروزی در بازی و یا بیهوده بودن سرمایه‌گذاری است.

    اژدهادر فال چای : نشانه دشمنی بزرگ است

    خانه در فال چای: نشانه ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارهاست. اگر خانه در داخل درخت بود نشانه ازدواجی خوشحال‌کننده است و اگر خانه در محلی خلوت بود نشانه ارث و میراث است.

    موش در فال چای: نشانه دشمنی و خیانت است.

    فیل در فال چای: نشانه قدرت و موفقیت است.

    کشتی در فال چای: نشانه خبری خوب یا سفری طولانی است.

    سر شیر در فال چای: سر شیر نشان می‌دهد که آرزوی شخص برآورده می‌شود یا دلتنگی‌اش برطرف می‌شود.

    اسب در فال چای: اسب نشانه آرزو است و مخصوصا به مژده‌ای در مورد دل اشاره می‌کند.

    اسب‌سوار در فال چای: دیدن اسب‌سوار به برطرف شدن دلتنگی و آرزوها، آمدن مهمان یا ایجاد دوستی اشاره می‌کند.

    ماه در فال چای: ناراحتی روحی و روانی را نشان می‌دهد. ماه تمام اشاره به ماجرا‌های عشقی دارد و ماه نیمه به طرح‌های جدید تعبیر می‌شود.

    کفش در فال چای: کفش به مهمانی یا دریافت خبر‌های تعجب‌برانگیز اشاره می‌کند.

    ماهی در فال چای: ماهی نشانه موفقیت و شانس یا خوشحالی کوتاه‌مدت است.

    چمدان در فال چای: نشانه مسافرت یا گرفتن تصمیمی مهم است.

    پرچم در فال چای: پرچم نشان‌دهنده خطر است.

    نوزاد در فال چای: رهایی از غصه‌های کوچک و یا آرامش خانواده موضوعاتی هستند که شکل نوزاد نشان می‌دهد.

    چاقو در فال چای: معنی قطع ارتباط یا درگیری و دعوا می‌دهد.

    سوسک در فال چای: به وجود بعضی مسائل کوچک که حل کردن‌شان اجباری است اشاره می‌کند.

    ابر در فال چای: ابر می‌تواند به بعضی شبهات اشاره کند. اگر ابر در ته فنجان باشد اشاره به حوادث ناراحت‌کننده دارد.

    جانور یا هیولا در فال چای: نشانه حوادث ترسناک زندگی است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    درخت کاج در فال چای: نشانه موفقیتی مربوط به هنر‌های زیبا است.

    ناقوس در فال چای: نشانه خبر گرفتن است.

    قوری در فال چای: اشاره به حادثه‌ای شگفت‌انگیز، زندگی خانوادگی خوشحال و احساس خوشبخت دارد.

    حلقه گل در فال چای: حلقه گل نشان‌دهنده غصه‌ای است که هنوز برطرف نشده. اگر حالت حلقه شکل حلقه بریده شده باشد رهایی از غصه‌ها معنی می‌دهد.

    گل در فال چای: نشانه شادی بزرگ، دوستی واقعی یا جوان حساس و خجالتی است.

    میخ در فال چای: نشانه تصمیمی ناعادلانه و یا حقه‌بازی است.

    کوه در فال چای: نشانه از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوهاست.

    چهارگوش‌ در فال چای: گاهی به شادی، لذت و عشق و گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    چشم در فال چای: نشان‌دهنده حسادت و چشم خوردن است.

    خنجر در فال چای: نشانه خطر است.

    خروس در فال چای: خروس نشانه نوید و مژده یا کاری خیر است.

    زن در فال چای: وجود زن به رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید و شادی اشاره دارد.

    جام در فال چای: خبر از جمع شدن دوستان قدیمی می‌دهد.

    شلوغی در فال چای: یعنی شرکت در یک اجتماع.

    در در فال چای: وجود در یعنی کار با ادارات دولتی.

    مربع در فال چای: مربع میراث و سود را توضیح می‌دهد. اگر مربع بزرگ باشد نشان‌دهنده سود و بهره‌ای بزرگ است.

    مورچه در فال چای: مورچه به کار وتلاش، ب. اغیرت بودن یا دریافت مزد زحمات اشاره می‌کند.

    پروانه در فال چای: پروانه حکایت از یک ماجرای عشقی معصومانه دارد. می‌تواند نشانه شادی‌های روزانه و بلندپروازی هم باشد.

    گوسفند در فال چای: به معنای نذر است.

    سگ: در فال چای سگ دونده نشانه دریافت خبری خوب است. اگر سگ خوابیده باشد نشانه تنبلی و شوخی بی‌مزه است.

    پل در فال چای: نشانه رفع غم و غصه‌ها و حل مسئله‌ای طولانی است.

    پرنده در فال چای: پرنده خبر از بخت و اقبال می‌دهد. اگر در نوک پرنده چیزی باشد نشان‌دهنده دریافت خبری خوب در آینده نزدیک است. اگر پرنده ایستاده باشد نشانه سفری سودمند و یا شادی است.

    پارو در فال چای: نشانه زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات است.

    قیچی در فال چای: قیچی یعنی جدایی از معشوق و درگیری با دوستان.

    میز در فال چای: میز یعنی یک قرار داد و یا امکان شرکت در یک مهمانی.

    نردبان یا پله در فال چای: نشانه پیشرفت، کار زیاد، پیشروی و رسیدن به رفاه اقتصادی است.

    کمان در فال چای: نشانه به دست آوردن موفقیت به سختی، بدی و مشقت است.

    صندلی در فال چای: صندلی یعنی بهتر شدن کار‌ها از هر نظر یا شاید هم تمام شدن یک چیز تعبیر شود.

    جارو در فال چای: جارو نشانه به انتها رسیدن مشقت‌ها و پشت سر گذاشتن بدی‌هاست.

    کلاه در فال چای: نشان‌دهنده موفقیت است،موفقیت‌های نهانی همراه با ریسک!

    چتر در فال چای: به محافظت و ایمنی در برابر خطر‌ها اشاره دارد. وجود چترباز یعنی یاری و کمک، چتر بسته هم یعنی نرسیدن یاری و کمک.

    تاج در فال چای: تاج یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است.

    ترازو در فال چای: ترازو به رفتن به دادگاه و حل مسئله‌ای از راه عادلانه اشاره دارد.

    توپ در فال چای: توپ اشاره به زندگی سخت و بدون ثبات دارد. می‌تواند به معنی بی‌اساسی و بی‌بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش هم باشد.

    هواپیما در فال چای: هواپیما نشان‌دهنده سفری ناگهانی یا روبه‌راه شدن کار‌هاست.

    رختخواب در فال چای: رختخوابی مرتب یعنی ثبات و ذکاوت، رختخواب نامرتب هم یعنی نامنظمی و بی‌قراری.

    ستاره در فال چای: ستاره به معنی شانس است و نشانه خوش‌شانسی، خوشبختی مداوم یا انتظاری طولانی است.

    مار در فال چای: مار سمبل دشمنی است. دشمنی که زیرک است و از پشت به انسان حمله می‌کند.

    راه: در فال چای راه نشانه مسافرت و اعمال خوب در درازمدت است. راهی که طولانی و مستقیم باشد، به زندگی طولانی و بدون زحمت اشاره دارد، راه پرمانع هم به مشقت‌ها اشاره می‌کند.

    تخم‌مرغ در فال چای: اشاره به موفقیت و خوشحالی دارد. تخم‌مرغ بزرگ یعنی بخت و اقبال بزرگ. تخم‌مرغ بریده شده هم یعنی یأس، ناامیدی و از بین رفتن بخت و اقبال.

    بیشتر بخوانید :

    طالع بینی ازدواج

    طالع بینی چینی

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    تفسیر فال چای بسته به این که شما به نعلبکی توجه کنید یا فنجان به دو شکل صورت می‌گیرد. اگر شما پس از نوشیدن چایی فنجان را وارونه کرده فقط بر حسب خطوط و نقوش نعلبکی فال را تفسیر کنید این می‌شود فال نعلبکی. اما اگر ابتدا فنجان و سپس نعلبکی را مورد توجه قرار دهید این می‌شود فال فنجان.

    اما تفاوت‌ فال فنجان و فال چای چیست؟ تفسیر فال چایی چگونه است؟

    طریقه گرفتن فال چایی

  • دانلود داستانهای صوتی شاهنامه برای کودکان
  • اگر شما می‌خواهید فال نعلبکی بگیرید باید توجه کنید که:

    اما اگر قصد گرفتن فال فنجان دارید باید به این نکات توجه کنید:

    اگر در فنجان یا نعلبکی هر یک از اشکال زیر را مشاهده کردید این معانی را می‌دهند:

    درخت در فال چای: درخت نشانه فراوانی، پیروزی در بازی و یا بیهوده بودن سرمایه‌گذاری است.

    اژدهادر فال چای : نشانه دشمنی بزرگ است

    خانه در فال چای: نشانه ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارهاست. اگر خانه در داخل درخت بود نشانه ازدواجی خوشحال‌کننده است و اگر خانه در محلی خلوت بود نشانه ارث و میراث است.

    موش در فال چای: نشانه دشمنی و خیانت است.

    فیل در فال چای: نشانه قدرت و موفقیت است.

    کشتی در فال چای: نشانه خبری خوب یا سفری طولانی است.

    سر شیر در فال چای: سر شیر نشان می‌دهد که آرزوی شخص برآورده می‌شود یا دلتنگی‌اش برطرف می‌شود.

    اسب در فال چای: اسب نشانه آرزو است و مخصوصا به مژده‌ای در مورد دل اشاره می‌کند.

    اسب‌سوار در فال چای: دیدن اسب‌سوار به برطرف شدن دلتنگی و آرزوها، آمدن مهمان یا ایجاد دوستی اشاره می‌کند.

    ماه در فال چای: ناراحتی روحی و روانی را نشان می‌دهد. ماه تمام اشاره به ماجرا‌های عشقی دارد و ماه نیمه به طرح‌های جدید تعبیر می‌شود.

    کفش در فال چای: کفش به مهمانی یا دریافت خبر‌های تعجب‌برانگیز اشاره می‌کند.

    ماهی در فال چای: ماهی نشانه موفقیت و شانس یا خوشحالی کوتاه‌مدت است.

    چمدان در فال چای: نشانه مسافرت یا گرفتن تصمیمی مهم است.

    پرچم در فال چای: پرچم نشان‌دهنده خطر است.

    نوزاد در فال چای: رهایی از غصه‌های کوچک و یا آرامش خانواده موضوعاتی هستند که شکل نوزاد نشان می‌دهد.

    چاقو در فال چای: معنی قطع ارتباط یا درگیری و دعوا می‌دهد.

    سوسک در فال چای: به وجود بعضی مسائل کوچک که حل کردن‌شان اجباری است اشاره می‌کند.

    ابر در فال چای: ابر می‌تواند به بعضی شبهات اشاره کند. اگر ابر در ته فنجان باشد اشاره به حوادث ناراحت‌کننده دارد.

    جانور یا هیولا در فال چای: نشانه حوادث ترسناک زندگی است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    درخت کاج در فال چای: نشانه موفقیتی مربوط به هنر‌های زیبا است.

    ناقوس در فال چای: نشانه خبر گرفتن است.

    قوری در فال چای: اشاره به حادثه‌ای شگفت‌انگیز، زندگی خانوادگی خوشحال و احساس خوشبخت دارد.

    حلقه گل در فال چای: حلقه گل نشان‌دهنده غصه‌ای است که هنوز برطرف نشده. اگر حالت حلقه شکل حلقه بریده شده باشد رهایی از غصه‌ها معنی می‌دهد.

    گل در فال چای: نشانه شادی بزرگ، دوستی واقعی یا جوان حساس و خجالتی است.

    میخ در فال چای: نشانه تصمیمی ناعادلانه و یا حقه‌بازی است.

    کوه در فال چای: نشانه از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوهاست.

    چهارگوش‌ در فال چای: گاهی به شادی، لذت و عشق و گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    چشم در فال چای: نشان‌دهنده حسادت و چشم خوردن است.

    خنجر در فال چای: نشانه خطر است.

    خروس در فال چای: خروس نشانه نوید و مژده یا کاری خیر است.

    زن در فال چای: وجود زن به رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید و شادی اشاره دارد.

    جام در فال چای: خبر از جمع شدن دوستان قدیمی می‌دهد.

    شلوغی در فال چای: یعنی شرکت در یک اجتماع.

    در در فال چای: وجود در یعنی کار با ادارات دولتی.

    مربع در فال چای: مربع میراث و سود را توضیح می‌دهد. اگر مربع بزرگ باشد نشان‌دهنده سود و بهره‌ای بزرگ است.

    مورچه در فال چای: مورچه به کار وتلاش، ب. اغیرت بودن یا دریافت مزد زحمات اشاره می‌کند.

    پروانه در فال چای: پروانه حکایت از یک ماجرای عشقی معصومانه دارد. می‌تواند نشانه شادی‌های روزانه و بلندپروازی هم باشد.

    گوسفند در فال چای: به معنای نذر است.

    سگ: در فال چای سگ دونده نشانه دریافت خبری خوب است. اگر سگ خوابیده باشد نشانه تنبلی و شوخی بی‌مزه است.

    پل در فال چای: نشانه رفع غم و غصه‌ها و حل مسئله‌ای طولانی است.

    پرنده در فال چای: پرنده خبر از بخت و اقبال می‌دهد. اگر در نوک پرنده چیزی باشد نشان‌دهنده دریافت خبری خوب در آینده نزدیک است. اگر پرنده ایستاده باشد نشانه سفری سودمند و یا شادی است.

    پارو در فال چای: نشانه زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات است.

    قیچی در فال چای: قیچی یعنی جدایی از معشوق و درگیری با دوستان.

    میز در فال چای: میز یعنی یک قرار داد و یا امکان شرکت در یک مهمانی.

    نردبان یا پله در فال چای: نشانه پیشرفت، کار زیاد، پیشروی و رسیدن به رفاه اقتصادی است.

    کمان در فال چای: نشانه به دست آوردن موفقیت به سختی، بدی و مشقت است.

    صندلی در فال چای: صندلی یعنی بهتر شدن کار‌ها از هر نظر یا شاید هم تمام شدن یک چیز تعبیر شود.

    جارو در فال چای: جارو نشانه به انتها رسیدن مشقت‌ها و پشت سر گذاشتن بدی‌هاست.

    کلاه در فال چای: نشان‌دهنده موفقیت است،موفقیت‌های نهانی همراه با ریسک!

    چتر در فال چای: به محافظت و ایمنی در برابر خطر‌ها اشاره دارد. وجود چترباز یعنی یاری و کمک، چتر بسته هم یعنی نرسیدن یاری و کمک.

    تاج در فال چای: تاج یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است.

    ترازو در فال چای: ترازو به رفتن به دادگاه و حل مسئله‌ای از راه عادلانه اشاره دارد.

    توپ در فال چای: توپ اشاره به زندگی سخت و بدون ثبات دارد. می‌تواند به معنی بی‌اساسی و بی‌بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش هم باشد.

    هواپیما در فال چای: هواپیما نشان‌دهنده سفری ناگهانی یا روبه‌راه شدن کار‌هاست.

    رختخواب در فال چای: رختخوابی مرتب یعنی ثبات و ذکاوت، رختخواب نامرتب هم یعنی نامنظمی و بی‌قراری.

    ستاره در فال چای: ستاره به معنی شانس است و نشانه خوش‌شانسی، خوشبختی مداوم یا انتظاری طولانی است.

    مار در فال چای: مار سمبل دشمنی است. دشمنی که زیرک است و از پشت به انسان حمله می‌کند.

    راه: در فال چای راه نشانه مسافرت و اعمال خوب در درازمدت است. راهی که طولانی و مستقیم باشد، به زندگی طولانی و بدون زحمت اشاره دارد، راه پرمانع هم به مشقت‌ها اشاره می‌کند.

    تخم‌مرغ در فال چای: اشاره به موفقیت و خوشحالی دارد. تخم‌مرغ بزرگ یعنی بخت و اقبال بزرگ. تخم‌مرغ بریده شده هم یعنی یأس، ناامیدی و از بین رفتن بخت و اقبال.

    بیشتر بخوانید :

    طالع بینی ازدواج

    طالع بینی چینی

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    تفسیر فال چای بسته به این که شما به نعلبکی توجه کنید یا فنجان به دو شکل صورت می‌گیرد. اگر شما پس از نوشیدن چایی فنجان را وارونه کرده فقط بر حسب خطوط و نقوش نعلبکی فال را تفسیر کنید این می‌شود فال نعلبکی. اما اگر ابتدا فنجان و سپس نعلبکی را مورد توجه قرار دهید این می‌شود فال فنجان.

    اما تفاوت‌ فال فنجان و فال چای چیست؟ تفسیر فال چایی چگونه است؟

    طریقه گرفتن فال چایی

  • داستان های حضرت سلیمان و مورچه
  • اگر شما می‌خواهید فال نعلبکی بگیرید باید توجه کنید که:

    اما اگر قصد گرفتن فال فنجان دارید باید به این نکات توجه کنید:

    اگر در فنجان یا نعلبکی هر یک از اشکال زیر را مشاهده کردید این معانی را می‌دهند:

    درخت در فال چای: درخت نشانه فراوانی، پیروزی در بازی و یا بیهوده بودن سرمایه‌گذاری است.

    اژدهادر فال چای : نشانه دشمنی بزرگ است

    خانه در فال چای: نشانه ایجاد یک زندگی و رو به راه بودن کارهاست. اگر خانه در داخل درخت بود نشانه ازدواجی خوشحال‌کننده است و اگر خانه در محلی خلوت بود نشانه ارث و میراث است.

    موش در فال چای: نشانه دشمنی و خیانت است.

    فیل در فال چای: نشانه قدرت و موفقیت است.

    کشتی در فال چای: نشانه خبری خوب یا سفری طولانی است.

    سر شیر در فال چای: سر شیر نشان می‌دهد که آرزوی شخص برآورده می‌شود یا دلتنگی‌اش برطرف می‌شود.

    اسب در فال چای: اسب نشانه آرزو است و مخصوصا به مژده‌ای در مورد دل اشاره می‌کند.

    اسب‌سوار در فال چای: دیدن اسب‌سوار به برطرف شدن دلتنگی و آرزوها، آمدن مهمان یا ایجاد دوستی اشاره می‌کند.

    ماه در فال چای: ناراحتی روحی و روانی را نشان می‌دهد. ماه تمام اشاره به ماجرا‌های عشقی دارد و ماه نیمه به طرح‌های جدید تعبیر می‌شود.

    کفش در فال چای: کفش به مهمانی یا دریافت خبر‌های تعجب‌برانگیز اشاره می‌کند.

    ماهی در فال چای: ماهی نشانه موفقیت و شانس یا خوشحالی کوتاه‌مدت است.

    چمدان در فال چای: نشانه مسافرت یا گرفتن تصمیمی مهم است.

    پرچم در فال چای: پرچم نشان‌دهنده خطر است.

    نوزاد در فال چای: رهایی از غصه‌های کوچک و یا آرامش خانواده موضوعاتی هستند که شکل نوزاد نشان می‌دهد.

    چاقو در فال چای: معنی قطع ارتباط یا درگیری و دعوا می‌دهد.

    سوسک در فال چای: به وجود بعضی مسائل کوچک که حل کردن‌شان اجباری است اشاره می‌کند.

    ابر در فال چای: ابر می‌تواند به بعضی شبهات اشاره کند. اگر ابر در ته فنجان باشد اشاره به حوادث ناراحت‌کننده دارد.

    جانور یا هیولا در فال چای: نشانه حوادث ترسناک زندگی است.

    طریقه گرفتن فال چایی

    درخت کاج در فال چای: نشانه موفقیتی مربوط به هنر‌های زیبا است.

    ناقوس در فال چای: نشانه خبر گرفتن است.

    قوری در فال چای: اشاره به حادثه‌ای شگفت‌انگیز، زندگی خانوادگی خوشحال و احساس خوشبخت دارد.

    حلقه گل در فال چای: حلقه گل نشان‌دهنده غصه‌ای است که هنوز برطرف نشده. اگر حالت حلقه شکل حلقه بریده شده باشد رهایی از غصه‌ها معنی می‌دهد.

    گل در فال چای: نشانه شادی بزرگ، دوستی واقعی یا جوان حساس و خجالتی است.

    میخ در فال چای: نشانه تصمیمی ناعادلانه و یا حقه‌بازی است.

    کوه در فال چای: نشانه از بین رفتن موانع سخت و یا تحقق یافتن آرزوهاست.

    چهارگوش‌ در فال چای: گاهی به شادی، لذت و عشق و گاهی هم به اسارت و مشقت اشاره دارد.

    چشم در فال چای: نشان‌دهنده حسادت و چشم خوردن است.

    خنجر در فال چای: نشانه خطر است.

    خروس در فال چای: خروس نشانه نوید و مژده یا کاری خیر است.

    زن در فال چای: وجود زن به رسیدن به کسی که دلتنگ او هستید و شادی اشاره دارد.

    جام در فال چای: خبر از جمع شدن دوستان قدیمی می‌دهد.

    شلوغی در فال چای: یعنی شرکت در یک اجتماع.

    در در فال چای: وجود در یعنی کار با ادارات دولتی.

    مربع در فال چای: مربع میراث و سود را توضیح می‌دهد. اگر مربع بزرگ باشد نشان‌دهنده سود و بهره‌ای بزرگ است.

    مورچه در فال چای: مورچه به کار وتلاش، ب. اغیرت بودن یا دریافت مزد زحمات اشاره می‌کند.

    پروانه در فال چای: پروانه حکایت از یک ماجرای عشقی معصومانه دارد. می‌تواند نشانه شادی‌های روزانه و بلندپروازی هم باشد.

    گوسفند در فال چای: به معنای نذر است.

    سگ: در فال چای سگ دونده نشانه دریافت خبری خوب است. اگر سگ خوابیده باشد نشانه تنبلی و شوخی بی‌مزه است.

    پل در فال چای: نشانه رفع غم و غصه‌ها و حل مسئله‌ای طولانی است.

    پرنده در فال چای: پرنده خبر از بخت و اقبال می‌دهد. اگر در نوک پرنده چیزی باشد نشان‌دهنده دریافت خبری خوب در آینده نزدیک است. اگر پرنده ایستاده باشد نشانه سفری سودمند و یا شادی است.

    پارو در فال چای: نشانه زحمت کشیدن و دریافت مزد زحمات است.

    قیچی در فال چای: قیچی یعنی جدایی از معشوق و درگیری با دوستان.

    میز در فال چای: میز یعنی یک قرار داد و یا امکان شرکت در یک مهمانی.

    نردبان یا پله در فال چای: نشانه پیشرفت، کار زیاد، پیشروی و رسیدن به رفاه اقتصادی است.

    کمان در فال چای: نشانه به دست آوردن موفقیت به سختی، بدی و مشقت است.

    صندلی در فال چای: صندلی یعنی بهتر شدن کار‌ها از هر نظر یا شاید هم تمام شدن یک چیز تعبیر شود.

    جارو در فال چای: جارو نشانه به انتها رسیدن مشقت‌ها و پشت سر گذاشتن بدی‌هاست.

    کلاه در فال چای: نشان‌دهنده موفقیت است،موفقیت‌های نهانی همراه با ریسک!

    چتر در فال چای: به محافظت و ایمنی در برابر خطر‌ها اشاره دارد. وجود چترباز یعنی یاری و کمک، چتر بسته هم یعنی نرسیدن یاری و کمک.

    تاج در فال چای: تاج یک میراث و یا موفقیتی بزرگ است.

    ترازو در فال چای: ترازو به رفتن به دادگاه و حل مسئله‌ای از راه عادلانه اشاره دارد.

    توپ در فال چای: توپ اشاره به زندگی سخت و بدون ثبات دارد. می‌تواند به معنی بی‌اساسی و بی‌بنیانی زندگی و تغییرات بدون آرامش هم باشد.

    هواپیما در فال چای: هواپیما نشان‌دهنده سفری ناگهانی یا روبه‌راه شدن کار‌هاست.

    رختخواب در فال چای: رختخوابی مرتب یعنی ثبات و ذکاوت، رختخواب نامرتب هم یعنی نامنظمی و بی‌قراری.

    ستاره در فال چای: ستاره به معنی شانس است و نشانه خوش‌شانسی، خوشبختی مداوم یا انتظاری طولانی است.

    مار در فال چای: مار سمبل دشمنی است. دشمنی که زیرک است و از پشت به انسان حمله می‌کند.

    راه: در فال چای راه نشانه مسافرت و اعمال خوب در درازمدت است. راهی که طولانی و مستقیم باشد، به زندگی طولانی و بدون زحمت اشاره دارد، راه پرمانع هم به مشقت‌ها اشاره می‌کند.

    تخم‌مرغ در فال چای: اشاره به موفقیت و خوشحالی دارد. تخم‌مرغ بزرگ یعنی بخت و اقبال بزرگ. تخم‌مرغ بریده شده هم یعنی یأس، ناامیدی و از بین رفتن بخت و اقبال.

    بیشتر بخوانید :

    طالع بینی ازدواج

    طالع بینی چینی

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *