طالع بینی پسران خرداد ماهی

طالع بینی پسران خرداد ماهی
طالع بینی پسران خرداد ماهی

چنانچه در این بخش از نمناک گفته ایم دو وجهی بودن خصوصیت بارز مردان خرداد ماهی است. به همین دلیل می توان گفت مردان خرداد ماهی آرامش را از شما سلب میکنند. چرا که اگر وجه دوم مردان خردادی ظاهر شود دیگر تمایلی به انجام کارهای قبل ندارد از این رو افرادی که با مردان خرداد ماهی معاشرت می کنند دچار سردرگمی شده و می گویند :

و چراهای بسیار دیگری که در هنگام مشاهده تغییر رفتار یکباره و عجیب مردان خرداد ماهی به ذهن شما خطور می کند به همین خاطر اگر در جمع دوستان و خانواده خود، مرد خرداد ماهی دارید خود را برای هر لحظه و یک اتفاق و برخورد جدید آماده کنید.

در ابتدا باید بگوییم چگونه زنانی میتوانند با خصوصیات مردان خردادی کنار بیایند. مردان متولد خرداد کاملا متغیر و چند بعدی رفتار میکنند، نمیتوانند به مدت طولانی زنی را در کنار خود داشته باشند. برای محبوب شدن نزد مردان خرداد ماهی باید زنی صبور و بزرگوار باشید، او را کنترل نکنید و با تغییر رفتار و همچنین رفتارهای تکانه ایی مردان خرداد ماهی مشکلی نداشته باشید. 

صبور بودن زنان به این دلیل اهمیت دارد که مردان خردادی در هر لحظه نظری متفاوت و احوالی متغیر نسبت به شما، زمان و مکان می توانند داشته باشند. مثلاً اگر روزی در منزل نشسته باشید شاید برای خرید از منزل خارج شوند و دو روز دیگر بازگردند، بنابراین تعجب نکنید. 

مردان خرداد ماهی بسیار جذاب هستند. اگر شما را لارو جنبنده ای بداند، پیله ای زیبا به دور شما تنیده و صبورانه منتظر می شود تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما زمانی که به خواسته اش رسید، شاید دیگر پروانه دوست نداشته باشد و آرام و بی صدا کنار می کشد. پس برای عاشق کردن او باید مانند خودش عمل کنید.

  • چگونه در عرض يك ماه لاغر شويم
  • بهترین روش برای جذب مرد متولد خرداد بی توجهی است. اگر در میهمانی ها تظاهر به ندیدن او کنید، خواهید دید که چطور در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به اطراف خود و مخصوصا شما بسیار توجه می کند. برای شما آنچنان نجواهای عاشقانه سر می دهد که گویی تا کنون مانند آنها را نشینده اید، حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم به زمزمه نجواهای عاشقانه خود برای شما ادامه خواهد کرد ، روحیه ماجراجویی او در زندگی زناشویی نیز قوی است. 

     

    شانس و بخت متولدین خرداد ماه، دو برابر ماه های دیگر می باشد ممکن است بیش از یک بار ازدواج کنند و دارای داستان های عاشقانه بسیاری باشد. اگر مرد خرداد ماهی پس از ازدواج احساس خوشحالی نداشته باشد، مانعی برای جدایی از همسرش نمی بیند و به راحتی از او جدا می شود و اگر در چنین شرایطی دلبسته زنی دیگر شود برای دیدار او، هیچ نیرویی نمی تواند مانع شده و او را در خانه نگه دارد.

    نماد جوزا به نشانه ارتباطات است اما پدر خرداد ماهی در برقراری ارتباط با نوزاد کمی سخت و گیج کننده عمل می کند. تا زمانی که کودک نتواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما مادامی که شروع به صحبت کند شادی پدر هم شروع میشود. پدر متولد خرداد عاشق بازی کردن با کودکان است به همین دلیل کودکان او را مانند یک برادر بزرگتر دوست دارند. مهم نیست که چند سال سن داشته باشد ، چون در هرحال او کودکی بیش نیست. 

    مردادن متولد خرداد ماه دارای افکار و عقاید متفاوتی در مورد پول با دیگران هستند. بیشتر از متولدین ماههای دیگر به پول و مادیات اهمیت می دهد. گاهی اوقات بسیار خسیس و گاه بسیار بخشنده و سخاوتمند می شود. علاقه مند به خرید است، شاید تمام حقوق خود را تا نیمه های ماه به اتمام برساند.

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    مردان خرداد ماهی دارای دو وجه شخصیت کاملاً متفاوت و مجزا هستند. یک وجه، مهربانی، دوست داشتن و توجه بی نظیر این مردان در مقابل وجه دیگر، بی توجهی، دوری گزینی و نامهربانی است که به دیگران منتقل میکنند. به همین علت مردان خرداد ماه با دو کهن الگوی:هرمس، هفائستوس وجه تشابه دارند.

    مردان هرمس با ذهنی باز و فعال مدام در حال اجرای ایده های جدید هستند، فعال بودن و انجام فعالیت های جدید او بی حد است. ذهن فعال و باهوش و در حال تغییر و تحول به آنها در رهایی از بندها کمک می کند و آنها را به تعقیب ایده آلهای ذهنیشان سوق میدهد. مردان هرمس، پیام رسان های خوب و قابل اعتمادی هستند و می توانند بدون قضاوت و پیش فرض، ناقل یک پیام مهم باشند و به درستی آن را بیان کنند.

    مردان هرمس در جذب یک گروه با یک سخنوری کوتاه نقش مهمی ایفا می کنند. فرار از بی مسئولیتی و گریز از هر چهارچوبی که بتواند آنها را در تنگای رفتار مسئولانه قرار بدهد از جمله خصلت های مهم آنهاست.

     

    جذابیت ظاهری خوش زبانی و مهربانی از خصوصیات بارز مرد خرداد ماه است که میتوان بدون دانستن ماه تولدشان به اینکه متولد چه ماهی هستند پی برد.

    شاید تعریف از جذابیت های ظاهری رگ خواب مرد خرداد ماهی باشد. در واقع مرد خرداد ماه به هر میزان که مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد احساس بهتری خواهد داشت.

    کهن الگوی هرمس کهن الگوی مناسب مردان خرداد ماه است که کهن الگوی برونگرایی است که کاملاً جذاب و فریبنده به نظر میاید و پر از رفتارهای تکانه ایی و یکباره و غافلگیر کننده است.

    به قولی میتوان گفت همه زنها میتوانند برای مرد خرداد ماه مناسب باشند، زیرا مرد خرداد ماه به هیچ وجه مایل به ازدواج نیست و صرفاً معاشرت های دوستانه را ترجیح میدهد.

     

    بد؛ افرادی پر جنب و جوش و بی قرار ناسازگار و بدون تفاهم 

    متوسط ؛ تیزهوش کنجکاو تنوع طلب چندان با هم سازگار نیستند 

    خوب؛ مشورت پذیر با استدلال توانا در برطرف کردن مشکلات

    متوسط؛ با روحیه تنوع طلب و بی قرار خودشان می توانند باعث ایجاد مشکلات شوند

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    بسیار خوب؛ زوجی جذاب و اجتماعی با صفات مشترک فراوان 

    متوسط؛ چندان ذوق و شوقی در روابطشان وجود ندارد 

    بسیار خوب؛ خونسرد با سلیقه هنر دوست و بسیار با نشاط می باشند 

    متوسط؛ برای رسیدن به خوشبختی باید یکدیگر را تحمل کنند

    بسیار خوب؛ سرشار از ذوق و شوق برای زندگی مشترک

    خوب؛ خویشتندار سیاستمدار و از سازگاری مناسب برخوردارند 

    بسیار خوب؛ با روحیه انسان دوستی و همیشه آماده کمک به همدیگر

    بد؛ خیالباف رویا پرداز مرموز عدم تفاهم با همدیگر

    طالع بینی هندی مرد متولد خرداد

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    مرد متولد خرداد موجودی شریف، یکرنگ و صادق است و با فریبکاری و دوز و کلک بیگانه است. او بسیار تیزهوش است و از قریحه هنری خوبی برخوردار است. عاشق مردم است و از صحبت و گفتگو با دیگران بسیار لذت می برد. در مهمانیها شمع محفل یاران است و با بذله گوییهای خود همه را به دور خود جمع می کند و مجلس را گرم می نماید. هرکس برای اولین بار او را می بیند اعتراف می کند که او جالبترین و باهوشترین مردی است که تاکنون دیده است.

    مرد متولد خرداد موجودی سرگرم کننده و با نشاط است ولی چون در برج جوزا به دنیا آمده است وجودش آمیخته از چند شخصیت گوناگون است. یعنی یک روز ممکن است شاد، بذله گو، هیجان انگیز و پر حرارت باشد اما روز بعد احتمال دارد تبدیل به آدمی بدخلق، ایرادگیر، تندخو، افسرده و سرد شود و رفتاری خشک و بی اعتنا داشته باشد. ولی اگر صبر کنید تغییر می کند و روحیه اش عوض می شود.

    به به ! از دست مرد متولد خرداد حتماً سرسام می گیرید !

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند . دوست شما باشد یا عاشق شما ، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینكه خودش هم به خوبی می داند ! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می كند تا به پروانه‏ای زیبا تبدیل شوید ، اما وقتی به خواسته اش رسید ، به این نتیجه میرسد كه دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است كه آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یك سراب دیده اید . پس اگر می‏خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده كنید . بهترین راه برای جذب او بی توجهی است . اگر در میهمانی ها تظاهر كنید كه او را ندیده اید، خواهید دید كه چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای كه شده خود را به كنار شما می كشاند.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    او به هر چیزی كه در اطرافش باشد توجه می كند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشكلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می كند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشكل عمده تر اینكه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد كرد . او می ترسد نكند توانایی های سرنوشت ساز او ( جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان كند و ندرتاً شكست می خورد. واقعیت این است كه او روحیه ای ماجرا جو دارد . حتی وقتی ازدواج می كند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن كرد و گفت كه به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نكنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد متولد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش ، علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.

    كمی دقت كنید شاید مردی متولد خرداد كه ازدواج كرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هر جا می رود به زنها می گوید كه عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست ) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است .

    بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرك و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفكر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد . از آنجا كه به ژست اهمیت می دهد ، اگر تاجر باشد ، حتماً دسته چكهای زیادی ( برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر كارش پر از تلفنهای بی سیم شیك و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می كند . دفتر كار او پر از لوازم اداری متنوع است . البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد .

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد ، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج كننده است . تا وقتی كه عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت كند ، پدر خانواده نگران و عصبی است . اما به محض اینكه نوزاد كوچك شروع به صحبت می كند شادی پدر هم شروع میشود.

    مرد متولد خرداد عاشق بازی كردن با بچه هاست و علت اینكه بچه ها هم عاشق او هستند این است كه او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می كند . بطور كلی فرق نمی كند كه از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او كودكی بیش نیست .

  • چگونه از حق خود دفاع کنیم
  • طالع بینی هندی سایر ماهها

    به نیت شما فال شمع گرفتیم. جواب فال شما:

    » نگران تندرستی و سلامتی خود نباشید. هیچ بیماری خطرناکی شما را تهدید نخواهد کرد.

    Horoscope

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    مرد خرداد

    مرد متولد خرداد اكثرآ دو زنه است و حتي در ضمن ماه عسل ممكن است عروس را بگذارد و
    برود.
    در زناشويي و معاشرت با زن اهل تنوع و ماجراست وحال و احوال عاشقانه اش بي ثبات و
    رنگارنگ است.

    براي فرزندان پدري نرم و مهربان و ملايم است، ممكن است بچه هاي خود را لوس كند.
    مردي با ذوق، هنر دوست و غير حسود و كمي بد قول است. عاشق يك چنين مردي شدن موجب مي
    شود كه احساس مطبوعي از تامين به شما دست دهد زيرا پيوسته يقين خواهيد داشت كسي را
    داريد كه هر وقت به وي نيازمند شديد، به كمكتان بشتابد و هرگز تنهايتان نمي گذارد.
    تمام ترديدهاي اجتماعي كه قبل از ازدواج با او داشتيد، سريعا از بين مي روند، با
    وجود اين هيچ بعيد نيست كه اگر صبح روز شنبه او را براي خريد نان به خارج بفرستيد،
    تا يكشنبه ظهر برنگردد. اگر مي خوهيد اعصاب آرام و راحتي داشته باشيد، هرگز منتظرش
    نباشيد و هنگامي كه خواست از منزل خارج شود، گوشه كتش را نچسبيد.

    وقتي موفق شديد طبيعت نا آرام و رفتار غير قابل پيش بيني اش را درك و قبول
    كنيد،ديگر كارها برايتان سهل و ساده مي شوند. شايد اين حالت مغاير با رفتار مردي
    باشد كه زنش مي تواند روي شراكت او در زندگي حساب كند، ولي در عمل اين نا پايداري
    ها ربطي به فكر و احساسي كه او راجع به همسرش دارد، ندارد.

    دختري كه به عقد يك مرد متولد خرداد درمي آيد، نه تنها مي تواند مطمئن باشد كه
    شوهرش هرگز در مشكلات و پيچ و خم هاي زندگي او را تنها نمي گذارد، بلكه در عمل
    هميشه لااقل دو نفر همراه دارد كه هر دوتايشان همان شوهر او هستند. شما مي دانيد كه
    او در برج دو پيكر به دنيا آمده است. مثلا موجودي است كه دو روح كاملا متفاوت در يك
    كالبد داشته باشد. حتي شخصيت او دوگانه است.

    او خوش صحبت و مردم دار است. به مهماني رفتن و مهماني دادن و با مردم جوشيدن را
    دوست مي دارد. هم صحبت خوبي است.غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نكته سنج و باذوق
    است. اگر با او آشنا شديد، اگر با او گرم گرفتيد، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فكر
    حلقه نامزدي و سفره عقد افتاديد، از ابتدا بدانيد كه مردي را براي زندگي انتخاب
    كرده ايد كه ممكن است ماه عسلش را نصفه كاره رها كند و براي انجام كاري تك وتنها به
    يك شهر ديگر برود. وزش يك باد و نسيم تصميم و راي او را بر مي گرداند. او به شدت از
    تنهايي نفرت دارد و هميشه مايل است در جمع باشد. اگر براي مدت درازي بماند، كارش به
    اشك و آه و فغان خواهد كشيد. يك روز ممكن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و
    خندان به ديدنتان بيايد و پيشنهاد كند كه با هم به ديدن يك فيلم كمدي و يا تماشاي
    يك سيرك برويد. او براي شما گل، عطر، صفحه، كتاب و كادوهاي دوست داشتني ديگر مي
    آورد. شما دعوتش را قبول مي كنيد و با هم به گردش مي رويد، ساعات خوشي با سرعت سپري
    مي شوند و شما از اينكه در كنار مردي اين همه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در
    شادي و نشاط هستيد، از خوشحالي در پوست نمي گنجيد. او به صد شيوه مختلف به شما مي
    گويد كه دوستتان دارد، شيوه هايي كه نظيرش را هيچ كس ديگري نم داند.

    فرداي آن روز تلفن زنگ مي زند و او بدون هيچ دليل قانع كننده اي قرار ملاقات بعدي
    اش را با شما به هم مي زند و موجب مي شود كه هزار فكر و خيال ناباب در قلب و مغز
    شما به وجود بيايد. آيا اظهار عشقش به شما شوخي بوده است؟ آيا دوست دختر ديگري پيدا
    كرده است؟ آيا كار خلافي از شما سر زده است؟ آيا گرفتاري خاصي برايش پيش آمده است؟

    چند روز بعد باز سر وكله اش پيدا مي شود، با دهها جمله خوش آيند وچهره اي مملو از
    نشاط، اگر كوچكترين حركتي از شما مشاهده كند كه دال بر رنجش شما باشد، سخت متعجب مي
    گردد، اما در همان حالت ممكن است از شكل كفش و يا آرايشي كه كرده ايد انتقاد كند
    ويا با فلان نظريه اي كه ابراز مي داريد، مخالفت نمايد و حتي بگوييد كه شك دارد كه
    در جوار يكديگر خوشبخت خواهيد شد. درباره اين رفتار ضد و نقيض واين كردار مغشوش
    ابدا حيرت نكنيد و علتش را جستجو نكنيد زيرا خودش هم جواب درستي براي توجيه كردن آن
    ندارد.

    اگر شما تاب مقاومت بياوريد وصبر و حوصله داشته باشيد، هفته بعد بار ديگر خود را با
    او در تئاتر، موزه، سينما، كتابخانه و يا گالري نقاشي مي بينيد و عميقا مجذوب
    اطلاعات وسيع و عميقش در رشته هاي مختلف علمي و هنري مي شويد. در همان لحظات ناگهان
    دست شما را در دستش مي گيرد و پيشنهاد مي كند كه با وي ازدواج كنيد، درست به همين
    صورت، خيلي برق آسا، لحن كلامش آن چنان صادقانه و نگاهش آن چنان صميمي است كه شما
    در يك لحظه تمام آن چندگانگي ها، تمام‌ آن خلف وعده ها، تمام آن تضادها را فراموش
    مي كنيد و مي گوييد « حاضرم »، در يك چنين موقعيتي، اگر واقعا خيال شوهر كردن
    داريد، كوچكترين ترديدي در جواب مثبت دادن سريع به خودتان راه ندهيد زيرا در غير
    اين صورت ممكن است او عقيده اش را خيلي زود عوض كند، به اين ترتيب است كه شما همسر
    يك مرد «چيستان » مي شويد.

    بله او ي «چيستان» و سئوال مشكل است. اگر شما انتظار داريد كه شوهرتان آدم ثابت قدم
    و بدون تلون مزاج باشد پيوسته مثل مجنون به ليلي خود عشق بورزد وهرگز حرف و عقيده
    اش را عوض نكند، در اشتباه كامل بسر مي برد. اگر يك چنين آرزوها و نياتي در سر
    داريد، هرگز خود را برسر راه يك مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندهيد. اگر از
    زمره زناني هستيد كه مي خواهيد زندگي آرام ، مطمئن و يكنواخت و معمولي داشته باشيد،
    از مرد متولد خرداد ماه حتما بگريزيد.

    نمونه بسيار بارز دو شخصيتي بودن متولدين خرداد را مي توانيد از دهان يكي از
    زيباترين و مشهورترين هنرمندان هاليوود بشنويد. او مي گويد كه يك روز تعطيلات آخر
    هفته را به اتفاق عده اي از دوستان و آشنايان ميهمان يكي از كارخانه دارهاي بزرگ
    بودم، او ما را به كشتي تفريحي خود دعوت كرده بود تا در سواحل زيباي مديترانه به
    گردش بپردازيم. اين اولين باري بود كه من او را مي ديدم و وقتي پا بر روي عرشه كشتي
    اش گذاشتم، با برخورد بسيار سرد وي مواجه شدم. رفتار او طي دو روز بعد هم به قدري
    توهين آميز جلوه كرد تا جايي كه به يكي از دوستانم گفتم نمي دانم او كه اصلا نمي
    خواهد با من حرف هم بزند، چرا مرا به اين ميهماني دعوت كرده است. اين اولين باري
    است كه من او را مي بينم و هيچ دليلي براي اين رفتار بي نزاكتش نمي توانم حدس بزنم.
    اما اين خانم گول ظاهر ميزبان را خورده بود زيرا اين مرد متولد خرداد مدت ها بود كه
    عاشق او شده بود و اين عشق در طي آن دو روز چنان شدت پيدا كرد كه سر انجام از وي
    خواستگاري كرد و كارشان به ازدواج كشيد، اما آيا اين رفتاري است كه بايد از يك عاشق
    سر بزند؟

    همانطور كه قبلا نيز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد كه مرموز جلوه كند و
    چندگانگي خلقي و روحي او نيز ناشي از همين رمز و راز است.

    گاه عاشق است و براي زني مي ميرد ولي به او اخم مي كند، گاه از كسي قلبا نفرت دارد
    ولي از روي سياست و مصلحت با او چنان گرم مي گيرد كه گويي ديگر هيچكس را به اندازه
    او در دنيا دوست نمي دارد .

    كساني كه با او سر و كار دارند، هميشه گيج و سر در گم هستند كه ميل باطني و عقايد
    پنهاني او از چه قرار است.

    از اين گذشته، مرد متولد خرداد ميل ندارد كه هيچكس حتي همسرش و يا نزديك ترين دوستش
    به خلوت دل او و ضمير مخفي او راه يابد. او راز دروني اش را با هيچكس در ميان نمي
    گذارد و كسي را به صندوقچه اسرار دل خود محروم نمي كند و اگر شما همسر چنين مردي
    هستيد، بهتر است كه براي گشودن اين صندوق اسرار پافشاري واصرار نكنيد و او را به
    حال خود بگذاريد.

    مرد متولد خرداد قبل از هر چيز انتظار دارد كه همسرش از نظر روحي پشتيبان او باشد و
    اگر زني توانست به اين سئوال پاسخ مثبت دهد، خيلي زود مي تواند او را تحت نفوذ خود
    بگيرد، علي الخصوص كه او به هيچ وجه خودخواه نيست. اگر بتوانيد هوش و ذكاوت خود را
    در قالب زنانه به وي عرضه كنيد، بر خلاف مردهاي ديگر كه از زن خيلي باهوش خوششان
    نمي آيد، از شما استقبال مي كند و احترام بيشتري برايتان قائل خواهد شد و همين موجب
    نزديكي بيشتر شما و او خواهد شد. مشهور است كه متولد اين ماه دوستان قديم را به
    خاطر دوستان جديد فراموش مي كند، اما بدانيد كه او اين كار را به اين علت انجام نمي
    دهد كه قلب ندارد و قدر دوستي را نمي شناسد. بلكه اين طبيعت اوست كه در هر لحظه به
    آن شخص و يا چيزي توجه داشته باشد كه در آن موقع با حالت روحي و تمايل باطني اش
    تناسب دارد.

    بسياري از مردان متولد اين ماه چند بار ازدواج مي كنند، و اغلب اين ازدواج ها را در
    سنيني انجام مي دهند كه هنوز جوان هستند.طبيعي است كه اين قاعده كليت ندارد اما اگر
    مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خيلي چيزهاي ديگر دو تا دارد، مثلا دو تا اتومبيل،
    دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا ليسانس يا دكترا، دو تا حيوان خانگي، دو تا ريش
    تراش، دو تا سر گرمي، دو تا هدف و… او واقعا دو نفر است.

    يكي از دوستان كه روزنامه نويس است و در ماه خرداد متولد شده،‌چنان دو شخصيتي شديدي
    است كه سالي دوبار به مرخصي مي رود، يك بار به شمال، يك بار به جنوب. او عاشق
    قايقراني و اتومبيل راني است، دو تا بچه دارد، هم تار مي زند و هم سنتور، دو تا خود
    تراش برقي و بالاخره ده ها فكر و ايده در سر دارد كه به طور متوسط هر شش ماه يك بار
    آنها را عوض مي كند. آنچه كه عجيب بود، اين بود كه يك بار بيشتر ازدواج نكرده است،
    وقتي پرس و جو كردم، معلوم شد كه پدرش متولد برج اسد( مرداد) است( اگر يكي از
    والدينش متولد مرداد ويا ارديبهشت) باشند، در طالع زناشويي اش اثر مي گذارد تلون
    مزاج از او سلب مي شود). او در كارش زبر دستي و مهارت خارق العادهاي دارد، به نحوي
    كه در همان حال كه مشغول نوشتن يك مقاله است، طرح كلي مقاله ديگري را هم در سر مي
    ريزد و اين امر به هيچ وجه موجب درهم و بر هم شدن مطالبي كه بر روي كاغذ مي آورد،
    نمي گردد. او مرد دو چهره است با توانايي انجام كارهاي گوناگون است.

    دو شخصيتي بودن بر امور مالي متولدين خرداد نيز اثر مي گذارد. گاه به دست و دل بازي
    شهره آفاق است وگاه او را مي بيند كه دست ودلش براي خرج كردن يك شاهي مي لرزد. از
    اين نظر اگر معدل اعمال او را بگيريد، دست و دل بازي اش برجسته تر است. او نه به
    جمع كردن پول علاقه دارد نه چيزي به دست بياورد و بدون تغيير آن را از دست بدهد.

    بين صورت فلكي دو پيكر و اخبار و رد وبدل كردن اطلاعات رابطه اي نزديك وجود دارد و
    به همين دليل در مراكز خبرگزاري هاي عالم موفق ترين خبرنگاران هميشه كساني هستند كه
    در ماه خرداد متولد شده اند. متولد جوزا كسي است كه حتي اگر در يك سازمان خبري كار
    نكند وعملا به رد و بدل كردن اخبار و اطلاعات وعرضه كردن ايده هاي نو علاقمند باشد
    و قابليت عجيبي براي كسب اخبار و شايعات و مبادله كردن آنها داشته باشد.

    از نظر اينكه آيا در عشق و كار و زندگي موجود وفاداري است يا نه، بايد گفت كه به
    شيوه خودش او وفادار است و وفادار هم باقي مي ماند، اما اين بدان معني نيست كه پس
    از زناشويي چشم و گوش خود را به روي تمام زنان عالم ببندد. او از يك طرف مرد جذاب
    خوش صحبتي است و از طرف ديگر تشنه معاشرت و گفتفوست و به همين جهت مورد توجه زنان
    قرار مي گيرد و در مجالس و محافل هم او و هم زن ها با او گرم مي گيرند و به همين
    جهت همسر مرد متولد خرداد نبايد از تيپ حسود و نظر تنگ باشد زيرا در اين صورت بسيار
    رنج مي برد. اما چون مردي صميمي و منصف است، عدالت وانصاف كمتر به او و اجازه مي
    دهد كه به همسرش خيانت از يك حس ششم قوي برخوردار است و مچ دست خائن را به سهولت مي
    تواند بگيرد. او از نظر روحي و مغزي يك انسان خيانتكار نيست. مرد متولد خرداد پدري
    صبور، آرام و مهربان است. او قادر است كه مطالب خود را بدون پرخاش و با زباني نرم و
    ملايم به فرزندان خود حالي كند و چون از روي شوق و ذوق با بچه ها حرف مي زند و بازي
    مي كند، لذا فرزندانش قبل از رفتن به مدرسه داراي اطلاعات و آمادگي كافي هستند و از
    روشنايي ذهن و فكر برخوردار مي باشند. روابط پدر متولد خرداد و فرزندانش صميمي و
    دوستانه است و آنها به سهولت اسرار دل خود را نزد پدر فاش مي كنند. البته اين حسن
    روابط گاهي هم موجب آسان گيري و لوس شدن بچه ها مي شود كه بايد از توسعه آن جلوگيري
    كرد و پدر خرداد ماه گاهي هم بايد از جذبه پدرانه و در مقام رياست خانواده بودن
    استفاده كند و اجازه ندهد كه بچه ها هميشه او را پدري دل رحم و بخشنده و نرم و
    ملايم تلقي كنند.

    نكته مهم ديگر كه بايد در مورد مرد متولد خرداد در نظر گرفت،‌ قولي هاي گاه به گاه
    اوست؛ چون داراي قوه تخيل بسيار و روياهي فراوان و طبعي تنوع پرست و حادثه جوست،
    گاهي حرف هايي مي زند و قول و قرار هايي با اشخاص مي گذارد و وعده و وعيدهايي مي
    دهد كه درست از آب در نمي آيد و به همين جهت خلف وعده هاي او از ساير مردان بيشتر
    است.

    ضمنا اين آقا،‌بعضي اوقات نيز اهل زخم زبان زدن، كنايه زدن و آزار دادن است وتندي
    وتيزي زبان او با آنكه همراه با شوخي و لبخند است ولي چون خنجر به قلب مي نشيند.

    حسادت صفتي است كه شما تقريبا هرگز در يك شوهر متولد شده در برج دو پيكر مشاهده نمي
    كنيد و اگر احيانا موردي پيدا شد كه آن فكر و حالت در او به وجود بيايد، فورا آن را
    با تمام قدرت از خود دور مي كند( مگر اينكه به هنگام تولد صور ديگر فلكي در وضعي
    باشند كه تاثير شديدي روي او گذاشته باشند) طبيعي است كه هيچ انساني را نمي توان
    يافت كه به كلي فاقد حس حسادت باشد، اما در متولد برج خرداد ميزانش بسيار كم مي
    باشد. در مورد عشق نيز به جنبه هاي جسماني و سكسي آن توجه زيادي ندارد. احساس او از
    آنچه كه مي بينيد ويا مي شنود، خيلي بيش از ديگران است و صورت فلكي ماه تولدش برابر
    صور فلكي ديگر به وي كمك مي كند تا به نكات باريك پي ببرد. عشق او چنان جنبه ملكوتي
    دارد كه انسان گاهي خيال مي كند اصلا به جنبه هاي جسماني و مادي آن به كلي بي توجه
    است، در حالي كه شما اگر انتظار نداريد كه عشقتان مرد غار نشيني باشد كه با چوب توي
    مغزتان بكوبد و بعد موهايتان را بگيرد و تا توي غار محل سكونتش روي زمين كشان كشان
    ببرد، او يكي از بهترين عشق هاي دنياست. متولد خرداد با عاشقانه ترين جملات و رويا
    انگيز ترين تخيلات از عشق خود با شما صحبت مي كند و قلب شما را با گواراترين لذت
    هاي شفاهي و شاعرانه لبريز مي سازد.

    به خاطر داشته باشيد كه سرد مزاجي مرد متولد خرداد وقتي از بين مي رود كه بتوانيد
    همان نوايي را كه در گوش او طنين انداز است، بشنويد و همان تخيلاتي را كه در سرش
    وجود دارد، درك كنيد. او مدتها قبل از آنكه بخواهد و يا بتواند عشق خود را از راه
    جسماني ظاهر سازد، نيازمند به آن است كه از نظر تخيلات و ايده آل ها ارضا شده باشد.
    شايد انجام اين كار غير مقدور به نظر برسد، ولي به هر صورت آن تنها راهي است كه قلب
    شما و قلب او را به هم وصل مي كند.

    ضمنا شما بايد به تكيه كلام معروف او توجه مخصوص داشته باشيد. اين تكيه كلام اين
    است: « اگر من عاشق تو بودم، مي توانستيم، يا اگر من عاشق بودم، ممكن بود» اينها
    جملاتي است كه شما ممكن است از دهان او به دفعات مختلف بشنويد. جملاتي كه گاهي
    اوقات خودش هم نمي تواند تمامشان كند. در اغلب اين موارد شما مي توانيد با خيال
    راحت اين اگرها را از ابتداي جملات او حذف كنيد زيرا در نود درصد مواقع منظور او از
    به كار بردن اين كلمه حالت نفي دادن به جمله نيست. او اين كار را بر حسب عادت و به
    عنوان يك اقدام غير عادي احتياطي انجام مي دهد.

    مرد متولد خرداد از شنيدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بيزار است كه زندگي چند
    ساله اش را به اين خاطر بر هم مي زند

    شخصیت هر فرد تأثیر مهمی بر آینده‌ی او دارد و طالع‌بینی هم با تعیین ویژگی‌های شخصیتی هر فرد درمورد موضوعات مربوط به او از جمله ازدواج‌اش نظر می‌دهد. بسیاری از پادشاهان در زمان‌های دور، ازدواج خود را براساس پیش‌بینی‌ها و توصیه‌های طالع‌بینان برنامه‌ریزی می‌کرده‌اند و هنوز هم علی‌رغم این‌که علم اعتبار این قسم پیش‌بینی‌ها را رد کرده، کم نیستند افرادی که برای تصمیم‌گیری درباره‌ی ازدواج طالع ازدواج‌شان را هم درنظر می‌گیرند. در این نوشتار قصد داریم به طالع‌بینی ازدواج مرد خردادی بپردازیم. همان‌طور که گفتیم طالع‌بینی ازدواج براساس ویژگی‌های شخصیتی هر فرد است و به‌همین علت پیش از پرداختن به طالع‌بینی ازدواج مرد متولد خرداد نگاهی به خصوصیات شخصیتی متولدان این ماه هم خواهیم داشت.

    ویژگی بارز مرد خردادی شخصیت دو وجهی او است. مرد متولد خرداد یا جوزا اغلب دارای دو شخصیت است که تقریباً در تضاد کامل با هم هستند. او در یکی از این وجوه مردی متعهد، مسئولیت‌پذیر، عاشق‌پیشه و مهربان و در وجه دیگر فردی نامهربان، بی‌مسئولیت، هوس‌باز و فراری از ازدواج است. به‌طورکلی مرد متولد خرداد همواره بین دو شخصیت خود در نوسان است و به‌همین علت نباید از دیدن رفتارهای کاملاً متفاوت از او تعجب کرد.

    مردان خردادی به ارتباط گسترده با زنان شهرت دارند و حتی بعضی از آنان بعد از ازدواج هم برای داشتن رابطه با زنان دیگر اقدام می‌کنند. مسلماً این ویژگی در بسیاری از انسان‌ها از جمله مردان خردادی وجود دارد، اما شخصیت دو یا چندوجهی مردان خردادی باعث می‌شود آن‌ها در زمان‌های مختلف به فردی با ویژگی‌های متفاوتی گرایش پیدا کنند و به همین علت است که تنوع‌طلبی در رابطه با زنان به‌عنوان یکی از شاخصه‌های مردان خردادی شناخته می‌شود. البته همان‌گونه که اشاره کردیم مردان خردادی با ذهن باز و فعال خود می‌توانند به‌خوبی برای زندگی‌شان برنامه‌ریزی کنند و برای داشتن زندگی‌ای خوب از هیچ تلاشی، حتی از پذیرفتن مسئولیت، دریغ نمی‌کنند.

    مردان خردادی اگرچه از تعهد گریزان‌اند، از داشتن تعلق‌خاطر استقبال می‌کنند و این آن‌ها را به سمت ازدواج و تشکیل خانواده سوق می‌دهد. مردان خردادی درصورتی‌که با زن مورد علاقه‌ی خود ازدواج کنند مردانی دوست‌داشتنی، متعهد، مهربان و خانواده‌دوست خواهند بود. مرد خردادی دوست دارد همسری صبور، مستقل و قانع داشته باشد، زنی که او را حمایت و نه انتقاد و سرزنش ‌کند و در ماجراجویی‌هایی که به تجربه‌ی آن‌ها علاقه دارد همراه باشد.

    از آن‌جا که مرد خردادی و زن فروردینی آن‌طور که باید سازگاری و تفاهم ندارند، ازدواج این دو به‌طورکلی خوب نیست. البته باید توجه داشت که هیچ دو مرد خردادی و هیچ دو زن فروردینی کاملاً شبیه به هم نیستند و چنان‌چه این دو بتوانند از ویژگی‌های مثبت شخصیتی خود استفاده کنند، می‌توانند با متولدان هر ماهی سازگار شوند. از سوی دیگر در طالع‌بینی دایره‌ای، مرد جوزا و زن حمل 2 برج با هم اختلاف دارند و معمولاً متولدان ماه‌هایی که 2 برج با هم فاصله دارند ازدواجی برپایه‌ی دوستی خواهند داشت.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    مرد خردادی تنوع‌طلب و اهل تغییر است و زن اردیبهشتی دوست‌دار ثبات و همین می‌تواند کیفیت زندگی مشترک این دو را پایین آورد. از سویی در دایره‌ی طالع‌بینی مرد جوزا و زن ثور تنها 1 برج با هم اختلاف دارند و این نشانه‌ی خوبی نیست. به‌طورکلی مرد خردادی و زن اردیبهشتی زندگی مشترکی با کیفیت معمولی و متوسط خواهند داشت، اما این دو می‌توانند با بهره‌گیری از ویژگی‌های مثبت خود ناملایمات موجود در زندگی مشترک را از بین ببرند و زندگی خوبی داشته باشند.

    در طالع‌بینی دایره‌ای آمده که متولدان دو برج مشابه بهترین زندگی مشترک را با هم تجربه خواهند کرد. مرد و زن خردادی شخصیت‌های بسیار مشابهی دارند و این به درک متقابل و داشتن تفاهم و درنتیجه زندگی مشترک خوب کمک می‌کند.

    مرد جوزا و زن سرطان هم 1 برج با هم فاصله دارند و همان‌طور که گفتیم این نشانه‌ی خوبی نیست. اگرچه زن تیرماهی بسیاری از ویژگی‌های موردپسند مرد خردادی را دارد، این دو دارای تفاوت‌های نسبتاً زیادی هم هستند و درصورتی‌که برای داشتن زندگی‌ای خوب تلاش نکنند زندگی مشترکی با کیفیت متوسط خواهند داشت.

    مرد خردادی و زن مردادی معمولاً زندگی بسیار خوبی را با هم تجربه می‌کنند. این دو ویژگی‌های مثبت مشترک بسیاری دارند و با کمی تلاش، مثلاً گذشتن از تجملات از سوی زن مردادی یا تنوع از سوی مرد خردادی، می‌توانند زندگی مشترکی هم برپایه‌ی عشق و هم برپایه‌ی رفاقت را تجربه کنند.

    براساس طالع‌بینی دایره‌ای مرد جوزا و زن سنبله 3 نشانه با هم فاصله دارند. ازدواج افرادی با این شرایط اگرچه فرازونشیب‌های تقریباً زیادی دارد، درنهایت درصورت وجود عشق به ثبات و دوستی می‌انجامد.

    عنصر مرد خردادی و زن مهرماهی هر دو باد است و همین باعث داشتن تفاهم کلی بین شخصیت این دو می‌شود. مرد خردادی و زن شهریوری معمولاً زندگی مشترک بسیار خوبی خواهند داشت.

  • داستان زندگی گمشده
  • مرد جوزا و زن عقرب در دایره‌ی طالع‌بینی 5 نشانه با هم فاصله دارند. افرادی با این شرایط شاید زندگی عاشقانه‌ای را تجربه نکنند، اما به‌احتمال بسیار زیاد زندگی مشترکی همراه با صمیمیت خواهند داشت که باعث پیشرفت هر دو می‌شود. مرد خردادی و زن آبان‌ماهی درصورت نبود علاقه آن‌قدر که باید تفاهم ندارند و باید برای داشتن یک زندگی معمولی بسیاری از ویژگی‌های بد یکدیگر را تحمل کنند.

    زن آذرماهی یکی از بهترین گزینه‌های ازدواج برای مرد خردادی است و این دو معمولاً زندگی مشترک بسیار خوبی با هم دارند. در دایره‌ی طالع‌بینی برج جوزا و قوس در مقابل هم هستند و این به این معناست که مرد خرداد و زن آذرماهی به‌خوبی همدیگر را کامل می‌کنند و در زندگی مشترک به تفاهم و تکامل می‌رسند.

    مرد جوزا و زن جدی 5 نشانه از هم فاصله دارند و زوج‌هایی با این شرایط معمولاً درصورت تلاش برای رسیدن به تفاهم، زندگی‌ای توأم با صمیمیت و پیشرفت را تجربه ‌می‌کنند.

    عنصر مرد جوزا و زن دلو هر دو باد است و این دو ویژگی‌های شخصیتی بسیار نزدیکی به هم دارند. زن بهمن‌ماهی مستقل، صبور، آرام، قانع، خوش‌پوش و مثبت‌اندیش است و تمامی این ویژگی‌ها با سلیقه‌ی مرد خردادی هماهنگ است؛ اما از سوی دیگر زن بهمن‌ماهی به‌شدت دربرابر خیانت واکنش نشان می‌دهد و درنتیجه مرد خردادی با کوچک‌ترین خطایی در این زمینه به‌احتمال زیاد همسر خود را برای همیشه از دست خواهد داد.

    مرد خردادی و زن اسفندی هر دو شخصیت پیچیده‌ای دارند و این می‌تواند باعث بروز مشکل در زندگی مشترک‌شان شود، البته اگر عشق و علاقه‌ی کافی بین آن‌ها وجود نداشته باشد. مرد جوزا و زن حوت در دایره‌ی طالع‌بینی 3 نشانه با هم اختلاف دارند. در این شرایط، زوج اگرچه با فرازونشیب‌های تقریباً زیادی در زندگی مشترک مواجه می‌شوند، درصورت تلاش با هم همدل خواهند شد و رابطه‌ای دوستانه و گرم را تجربه خواهند کرد.

    شادیما » انواع فال آینده بینی » فال ازدواج با اسم دختر و پسر » طالع بینی ازدواج مرد خردادی با زنان 12 ماه سال

    کلیه حقوق این سایت محفوظ و متعلق به وبسایت شادیما می باشد. کپی برداری از مطالب سایت با ذکر نام شادیما و لینک مستقیم بلا مانع است.

     

    طالع بینی و شخصیت شناسی مردان و زنان متولد هر ماه یکی از مهم ترین و چالش برانگیزترین روانشناسی در بین افراد می باشد طالع بینی چینی، طالع بینی هندی و بسیاری دیگر از طالع بینی ها که بر اساس تحقیقات ستاره شناسی ثور فلکی و … خصوصیات هر ماه را می توان تا 90 درصد درست حدث زد.

     

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    عاشق یک چنین مردی شدن موجب می شود که احساس مطبوعی از تامین به شما دست بدھد زیرا پیوسته یقین خواھید داشت کسی را دارید که ھر وقت به وی نیازمند شدید، به کمکتان بشتابد و ھرگز تنھایتان نمی گذارد . تمام تردیدھای اجتماعی که قبل از ازدواج با او داشتید، سریعا از بین می روند، با وجود این ھیچ بعید نیست که اگر صبح روز شنبه او را برای خرید نان به خارج بفرستید، تا یکشنبه ظھر برنگردد.

     

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    اگر می خوھید اعصاب آرام و راحتی داشته باشید، ھرگز منتظرش نباشید و ھنگامی که خواست از منزل خارج شود، گوشه کتش را نچسبید . وقتی موفق شدید طبیعت نا آرام و رفتار غیر قابل پیش بینی اش را درک و قبول کنید،دیگر کارھا برایتان سھل و ساده می شوند .

     

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

     

     

    شاید این حالت مغایر با رفتار مردی باشد که زنش می تواند روی شراکت او در زندگی حساب کند ، ولی در عمل این نا پایداری ھا ربطی به فکر و احساسی که او راجع به ھمسرش دارد ، ندارد . دختری که به عقد یک مرد متولد خرداد می آید، نه تنھا می تواند مطمئن باشد که شوھرش ھرگز در مشکلات و پیچ و خم ھای زندگی او را تنھا نمی گذارد، بلکه در عمل ھمیشه لااقل دو نفر ھمراه دارد که ھر دوتایشان ھمان شوھر او ھستند.

  • خلاصه ي داستان يك قطره عسل
  •  

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    شما می دانید که او در برج دو پیکر به دنیا آمده است . مثلا موجودی است که دو روح کاملا متفاوت در یک کالبد داشته باشد. حتی شخصیت او دوگانه است . او خوش صحبت و مردم دار است. به مھمانی رفتن و مھمانی دادن و با مردم جوشیدن را دوست می دارد . ھم صحبت خوبی است . غالبا شمع مجلس است و در گفت و گو نکته سنج و باذوق است .

     

     

    اگر با او آشنا شدید ، اگر با او گرم گرفتید، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فکر حلقه نامزدی و سفره عقد افتادید، از ابتدا بدانید که مردی را برای زندگی انتخاب کرده اید که ممکن است ماه عسلش را نصفه کاره رھا کند و برای انجام کاری تک وتنھا به یک شھر دیگر برود . وزش یک باد و نسیم تصمیم و رای او را بر می گرداند.

     

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    او به شدت از تنھایی نفرت دارد و ھمیشه مایل است در جمع باشد . اگر برای مدت درازی بماند، کارش به اشک و آه و فغان خواھد کشید. یک روز ممکن است نامزد متولد خرداد ماه شما شاد و خندان به دیدنتان بیاید و پیشنھاد کند که با ھم به دیدن یک فیلم کمدی و یا تماشای یک سیرک بروید . او برای شما گل ، عطر ، صفحه ، کتاب و کادوھای دوست داشتنی دیگر می آورد .

     

    شما دعوتش را قبول می کنید و با ھم به گردش می روید ، ساعات خوشی با سرعت سپری می شوند و شما از اینکه در کنار مردی این ھمه خونگرم وشاد و خوش سر و زبان غرق در شادی و نشاط ھستید، از خوشحالی در پوست نمی گنجید .

     

    او به صد شیوه مختلف به شما می گوید که دوستتان دارد، شیوه ھایی که نظیرش را ھیچ کس دیگری نم داند.فردای آن روز تلفن زنگ می زند و او بدون ھیچ دلیل قانع کننده ای قرار ملاقات بعدی اش را با شما به ھم می زند و موجب می شود که ھزار فکر و خیال ناباب در قلب و مغز شما به وجود بیاید.

     

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    آیا اظھار عشقش به شما شوخی بوده است ؟ آیا دوست دختر دیگری پیدا کرده است ؟ آیا کار خلافی از شما سر زده است ؟ آیا گرفتاری خاصی برایش پیش آمده است ؟چند روز بعد باز سر وکله اش پیدا می شود ، با دھھا جمله خوش آیند وچھره ای مملو از نشاط، اگر کوچکترین حرکتی از شما مشاھده کند که دال بر رنجش شما باشد ، سخت متعجب می گردد، اما در ھمان حالت ممکن است از شکل کفش و یا آرایشی که کرده اید انتقاد کند و یا با فلان نظریه ای که ابراز می دارید، مخالفت نماید و حتی بگویید که شک دارد که در جوار یکدیگر خوشبخت خواھید شد .

     

     

    درباره این رفتار ضد و نقیض واین کردار مغشوش ابدا حیرت نکنید و علتش را جستجو نکنید زیرا خودش ھم جواب درستی برای توجیه کردن آن ندارد.اگر شما تاب مقاومت بیاورید وصبر و حوصله داشته باشید، ھفته بعد بار دیگر خود را با او در تئاتر، موزه، سینما ، کتابخانه و یا گالری نقاشی می بینید و عمیقا مجذوب اطلاعات وسیع و عمیقش در رشته ھای مختلف علمی و ھنری می شوید. در ھمان لحظات ناگھان دست شما را در دستش می گیرد و پیشنھاد می کند که با وی ازدواج کنید، درست به ھمین صورت، خیلی برق آسا، لحن کلامش آن چنان صادقانه و نگاھش آن چنان صمیمی است که شما در یک لحظه تمام آن

     

     

     

     چندگانگی ھا، تمام آن خلف وعده ھا، تمام آن تضادھا را فراموش می کنید و می گویید در یک چنین موقعیتی، اگر واقعا خیال شوھر کردن دارید، کوچکترین تردیدی در جواب ،« حاضرم مثبت دادن سریع به خودتان راه ندھید زیرا در غیر این صورت ممکن است او عقیده اش را می شوید.

     

    بله « چیستان » خیلی زود عوض کند، به این ترتیب است که شما ھمسر یک مرد و سئوال مشکل است. اگر شما انتظار دارید که شوھرتان آدم ثابت قدم و « چیستان » او ی بدون تلون مزاج باشد پیوسته مثل مجنون به لیلی خود عشق بورزد وھرگز حرف و عقیده اش را عوض نکند، در اشتباه کامل بسر می برد.

     

     

    اگر یک چنین آرزوھا و نیاتی در سر دارید، ھرگز خود را برسر راه یک مرد متولد شده در ماه خرداد قرار ندھید. اگر از زمره زنانی ھستید که می خواھید زندگی آرام ، مطمئن و یکنواخت و معمولی داشته باشید ، از مرد متولد خرداد ماه حتما بگریزید .

     

    نمونه بسیار بارز دو شخصیتی بودن متولدین خرداد را می توانید از دھان یکی از زیباترین و مشھورترین ھنرمندان ھالیوود بشنوید . او می گوید که یک روز تعطیلات آخر ھفته را به اتفاق عده ای از دوستان و آشنایان میھمان یکی از کارخانه دارھای بزرگ بودم، او ما را به کشتی تفریحی خود دعوت کرده بود تا در سواحل زیبای مدیترانه به گردش بپردازیم.

     

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    این اولین باری بود که من او را می دیدم و وقتی پا بر روی عرشه کشتی اش گذاشتم، با برخورد بسیار سرد وی مواجه شدم. رفتار او طی دو روز بعد ھم به قدری توھین آمیز جلوه کرد تا جایی که به یکی از دوستانم گفتم نمی دانم او که اصلا نمی خواھد با من حرف ھم بزند، چرا مرا به این میھمانی دعوت کرده است.

     

     

    این اولین باری است که من او را می بینم و ھیچ دلیلی برای این رفتار بی نزاکتش نمی توانم حدس بزنم. اما این خانم گول ظاھر میزبان را خورده بود زیرا این مرد متولد خرداد مدت ھا بود که عاشق او شده بود و این عشق در طی آن دو روز چنان شدت پیدا کرد که سر انجام از وی خواستگاری کرد و کارشان به ازدواج کشید، اما آیا این رفتاری است که باید از یک عاشق سر بزند؟

    ھمانطور که قبلا نیز گفته شد، مرد متولد خرداد علاقه دارد که مرموز جلوه کند و چندگانگی خلقی و روحی او نیز ناشی از ھمین رمز و راز است.گاه عاشق است و برای زنی می میرد ولی به او اخم می کند، گاه از کسی قلبا نفرت دارد ولی از روی سیاست و مصلحت با او چنان گرم می گیرد که گویی دیگر ھیچکس را به اندازه او در دنیا دوست نمی دارد .

     

     

    کسانی که با او سر و کار دارند، ھمیشه گیج و سر در گم ھستند که میل باطنی و عقاید پنھانی او از چه قرار است.از این گذشته، مرد متولد خرداد میل ندارد که ھیچکس حتی ھمسرش و یا نزدیک ترین دوستش به خلوت دل او و ضمیر مخفی او راه یابد. او راز درونی اش را با ھیچکس در میان نمی گذارد و کسی را به صندوقچه اسرار دل خود محروم نمی کند و اگر شما ھمذسر چنین مردی ھستید، بھتر است که برای گشودن این صندوق اسرار پافشاری واصرار نکنید و او را به حال خود بگذارید.

     

     

    مرد متولد خرداد قبل از ھر چیز انتظار دارد که ھمسرش از نظر روحی پشتیبان او باشد و اگر زنی توانست به این سئوال پاسخ مثبت دھد، خیلی زود می تواند او را تحت نفوذ خود بگیرد ، علی الخصوص که او به ھیچ وجه خودخواه نیست. اگر بتوانید ھوش و ذکاوت خود را در قالب زنانه به وی عرضه کنید، بر خلاف مردھای دیگر که از زن خیلی باھوش خوششان نمی آید، از شما استقبال می کند و احترام بیشتری برایتان قائل خواھد شد و ھمین موجب نزدیکی بیشتر شما و او خواھد شد.

     

     

     

     

    مشھور است که متولد این ماه دوستان قدیم را به خاطر دوستان جدید فراموش می کند، اما بدانید که او این کار را به این علت انجام نمی دھد که قلب ندارد و قدر دوستی را نمی شناسد. بلکه این طبیعت اوست که در ھر لحظه به آن شخص و یا چیزی توجه داشته باشد که در آن موقع با حالت روحی و تمایل باطنی اش تناسب دارد.

     

    بسیاری از مردان متولد این ماه چند بار ازدواج می کنند، و اغلب این ازدواج ھا را در سنینی انجام می دھند که ھنوز جوان ھستند.طبیعی است که این قاعده کلیت ندارد اما اگر مرد خرداد دو زن نداشته باشد، از خیلی چیزھای دیگر دو تا دارد، مثلا دو تا اتومبیل، دو تا آپارتمان، دوتا شغل، دو تا لیسانس یا دکترا، دو تا حیوان خانگی، دو تا ریش تراش، دو تا سر گرمی، دو تا ھدف و… او واقعا دو نفر است.یکی از دوستان که روزنامه نویس است و در ماه خرداد متولد شده ،چنان دو شخصیتی شدیدی است که سالی دوبار به مرخصی می رود، یک بار به شمال، یک بار به جنوب.

     

     

    او عاشق قایقرانی و اتومبیل رانی است، دو تا بچه دارد، ھم تار می زند و ھم سنتور، دو تا خود تراش برقی و بالاخره ده ھا فکر و ایده در سر دارد که به طور متوسط ھر شش ماه یک بار آنھا را عوض می کند. آنچه که عجیب بود، این بود که یک بار بیشتر ازدواج نکرده است، وقتی پرس و جو کردم، معلوم شد که پدرش متولد برج اسد (مرداد) است ( اگر یکی از والدینش متولد مرداد ویا اردیبھشت ) باشند، در طالع زناشویی اش اثر می گذارد تلون مزاج از او سلب می شود ) .

     

     

    او در کارش زبر دستی و مھارت خارق العادھای دارد، به نحوی که در ھمان حال که مشغول نوشتن یک مقاله است، طرح کلی مقاله دیگری را ھم در سر می ریزد و این امر به ھیچ وجه موجب درھم و بر ھم شدن مطالبی که بر روی کاغذ می آورد، نمی گردد.

    او مرد دو چھره است با توانایی انجام کارھای گوناگون است.دو شخصیتی بودن بر امور مالی متولدین خرداد نیز اثر می گذارد . گاه به دست و دل بازی شھره آفاق است وگاه او را می بیند که دست ودلش برای خرج کردن یک شاھی می لرزد. از این نظر اگر معدل اعمال او را بگیرید،دست و دل بازی اش برجسته تر است .

     

     

    او نه به جمع کردن پول علاقه دارد نه چیزی به دست بیاورد و بدون تغییر آن را از دست بدھد .بین صورت فلکی دو پیکر و اخبار و رد وبدل کردن اطلاعات رابطه ای نزدیک وجود دارد و به ھمین دلیل در مراکز خبرگزاری ھای عالم موفق ترین خبرنگاران ھمیشه کسانی ھستند که در ماه خرداد متولد شده اند.

     

     

    متولد جوزا کسی است که حتی اگر در یک سازمان خبری کار نکند وعملا به رد و بدل کردن اخبار و اطلاعات وعرضه کردن ایده ھای نو علاقمند باشد و قابلیت عجیبی برای کسب اخبار و شایعات و مبادله کردن آنھا داشته باشد. از نظر اینکه آیا در عشق و کار و زندگی موجود وفاداری است یا نه، باید گفت که به شیوه خودش او وفادار است و وفادار ھم باقی می ماند، اما این بدان معنی نیست که پس از زناشویی چشم و گوش خود را به روی تمام زنان عالم ببندد.

     

    او از یک طرف مرد جذاب خوش صحبتی است و از طرف دیگر تشنه معاشرت و گفتفوست و به ھمین جھت مورد توجه زنان قرار می گیرد و در مجالس و محافل ھم او و ھم زن ھا با او گرم می گیرند و به ھمین جھت ھمسر مرد متولد خرداد نباید از تیپ حسود و نظر تنگ باشد زیرا در این صورت بسیار رنج می برد. اما چون مردی صمیمی و منصف است، عدالت وانصاف کمتر به او و اجازه می دھد که به ھمسرش خیانت از یک حس ششم قوی برخوردار است و مچ دست خائن را به سھولت می تواند بگیرد.

     

    او از نظر روحی و مغزی یک انسان خیانتکار نیست. مرد متولد خرداد پدری صبور ، آرام و مھربان است. او قادر است که مطالب خود را بدون پرخاش و با زبانی نرم و ملایم به فرزندان خود حالی کند و چون از روی شوق و ذوق با بچه ھا حرف می زند و بازی می کند، لذا فرزندانش قبل از رفتن به مدرسه دارای اطلاعات و آمادگی کافی ھستند و از روشنایی ذھن و فکر برخوردار می باشند. روابط پدر متولد خرداد و فرزندانش صمیمی و دوستانه است و آنھا به سھولت اسرار دل خود را نزد پدر فاش می کنند.

     

    البته این حسن روابط گاھی ھم موجب آسان گیری و لوس شدن بچه ھا می شود که باید از توسعه آن جلوگیری کرد و پدر خرداد ماه گاھی ھم باید از جذبه پدرانه و در مقام ریاست خانواده بودن استفاده کند و اجازه ندھد که بچه ھا ھمیشه او را پدری دل رحم و بخشنده و نرم و ملایم تلقی کنند .

     

    نکته مھم دیگر که باید در مورد مرد متولد خرداد در نظر گرفت، قولی ھای گاه به گاه اوست؛ چون دارای قوه تخیل بسیار و رویاھی فراوان و طبعی تنوع پرست و حادثه جوست ، گاھی حرف ھایی می زند و قول و قرار ھایی با اشخاص می گذارد و وعده و وعیدھایی می دھد که درست از آب در نمی آید و به ھمین جھت خلف وعده ھای او از سایر مردان بیشتر است .

     

     

    ضمنا این آقا ، بعضی اوقات نیز اھل زخم زبان زدن، کنایه زدن و آزار دادن است وتندی وتیزی زبان او با آنکه ھمراه با شوخی و لبخند است ولی چون خنجر به قلب می نشیند.حسادت صفتی است که شما تقریبا ھرگز در یک شوھر متولد شده در برج دو پیکر مشاھده نمی کنید و اگر احیانا موردی پیدا شد که آن فکر و حالت در او به وجود بیاید، فورا آن را با تمام قدرت از خود دور می کند ( مگر اینکه به ھنگام تولد صور دیگر فلکی در وضعی باشند که تاثیر شدیدی روی او گذاشته باشند ) طبیعی است که ھیچ انسانی را نمی توان یافت که به کلی فاقد حس حسادت باشد، اما در متولد برج خرداد میزانش بسیار کم می باشد .

     

     

    در مورد عشق نیز به جنبه ھای جسمانی و سکسی آن توجه زیادی ندارد . احساس او از آنچه که می بینید ویا می شنود، خیلی بیش از دیگران است و صورت فلکی ماه تولدش برابر صور فلکی دیگر به وی کمک می کند تا به نکات باریک پی ببرد . عشق او چنان جنبه ملکوتی دارد که انسان گاھی خیال می کند اصلا به جنبه ھای جسمانی و مادی آن به کلی بی توجه است، در حالی که شما اگر انتظار ندارید که عشقتان مرد غار نشینی باشد که با چوب توی مغزتان بکوبد و بعد موھایتان را بگیرد و تا توی غار محل سکونتش روی زمین کشان کشان ببرد ، او یکی از بھترین عشق ھای دنیاست .

     

     

    متولد خرداد با عاشقانه ترین جملات و رویا انگیز ترین تخیلات از عشق خود با شما صحبت می کند و قلب شما را با گواراترین لذت ھای شفاھی و شاعرانه لبریز می سازد . به خاطر داشته باشید که سرد مزاجی مرد متولد خرداد وقتی از بین می رود که بتوانید ھمان نوایی را که در گوش او طنین انداز است، بشنوید و ھمان تخیلاتی را که در سرش وجود دارد، درک کنید .

     

    او مدتھا قبل از آنکه بخواھد و یا بتواند عشق خود را از راه جسمانی ظاھر سازد، نیازمند به آن است که از نظر تخیلات و ایده آل ھا ارضا شده باشد. شاید انجام این کار غیر مقدور به نظر برسد ، ولی به ھر صورت آن تنھا راھی است که قلب شما و قلب او را به ھم وصل می کند. ضمنا شما باید به تکیه کلام معروف او توجه مخصوص داشته باشید .

     

     

    اگر من عاشق تو بودم ، می توانستیم ، یا اگر من عاشق بودم، » : این تکیه کلام این است اینھا جملاتی است که شما ممکن است از دھان او به دفعات مختلف بشنوید . « ممکن بود جملاتی که گاھی اوقات خودش ھم نمی تواند تمامشان کند. در اغلب این موارد شما می توانید با خیال راحت این اگرھا را از ابتدای جملات او حذف کنید زیرا در نود درصد مواقع منظور او از به کار بردن این کلمه حالت نفی دادن به جمله نیست .

    او این کار را بر حسب عادت و به عنوان یک اقدام غیر عادی احتیاطی انجام می دھد . مرد متولد خرداد از شنیدن انتقاد از رفتار عاشقانه اش چنان بیزار است که زندگی چند ساله اش را به این خار بر ھم می زند .

     

    متولدین خرداد ماه

     

    علاقه جنسی و شخصیت شناسی زنان متولد خرداد

    پروفایل دختران و پسران متولد خرداد + عکس نوشته و جملات تبریک

    عکس نوشته های متولدین خرداد ماه (طالع بینی)

    عکس نوشته های شخصیت و خصوصیات متولدین خرداد

    متن های زیبای تبریک تولد (2)

    برچسبها: انواع عکس پروفایل ، متولدین خرداد

    اگر به دنبال آسایش روان و یک زندگی یکدست و آرام هستید قطعاً از مردان متولد خرداد ماه دور بمانید. اما نکته مهم در مردان متولد خرداد ماه محبت مثال نزدنی و بی بدیل آنهاست. زمانی که یک مرد متولد خرداد را میبینید قطعاً از این حجم از محبت شگفت زده خواهید شد و می‌توانید به این فکر کنید مرد رویاهایتان را دیده اید. از مردان معروف متولد خرداد ماه می‌توان به پول گوگن نقاش فرانسوی و جان اف کندی رئیس جمهور امریکا اشاره کرد.

    متولدین خرداد ماه شخصیتی پویا دارند. شخصیت آن‌ها باعث می‌شود در بین اطرافیان خود بسیار محبوب شوند. در زمینه‌های مختلف بسیار با استعداد هستند، از جمله می‌توانند در دانشگاه‌ها و همچنین در ورزش، آواز و رقص خوب ظاهر شوند. مردم اغلب دوست دارند با آن‌ها دوست باشند و از شخصیت آن‌ها درس بگیرند. آن‌ها ویژگی‌های ممتازی نسبت به دیگران دارند که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره می‌شود.شاید منتظر باشید بدانید که ازدواج با یک مرد خردادی چگونه است؟ باید بدانید که اگر با او آشنا شدید، اگر با او گرم گرفتید، اگر از او خوشتان آمد، اگر به فکر حلقه نامزدی و سفره عقد افتادید، از ابتدا بدانید که مردی را برای زندگی انتخاب کرده اید که ممکن است ماه عسلش را نصفه کاره رها کند و برای انجام کاری تک وتن‌ها به یک شهر دیگر برود. وزش یک باد و نسیم تصمیم و رای او را بر می‌گرداند.

    او به شدت از تنهایی نفرت دارد و همیشه مایل است در جمع باشد. اگر برای مدت درازی تنها بماند، کارش به اشک و آه و فغان خواهد کشید. همیشه این احتمال هست که نامزد متولد خرداد ماهی شما شاد و خندان به دیدنتان بیاید و پیشنهاد کند که با هم به دیدن یک فیلم کمدی و یا تماشای یک سیرک بروید. او برای شما گل، عطر، صفحه، کتاب و کادو‌های دوست داشتنی دیگر می‌آورد. این مرد هنر دوست و باذوق است و حسادت کمی دارد و کمی هم بد قول است.مرد خرداد ماهی پدری مهربان خواهد شد و در ازدواج بسیار اهل تنوع است. زیبا صحبت می‌کند و رفتارش تا حدی مرموز است. رفتار عاشقانه اش کمی نامعمول است، اما منتقدش را نمی‌بخشد. کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده و از زندگی اش هم راضی است، ولی هنوز هرجا میرود به زن‌ها می‌گوید که عاشق آنهاست و البته واقعاً عاشق آنهاست. او همه آن‌ها را دوست دارد، ولی به روش‌های مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشم‌هایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه‌هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آن‌ها مردانی لاغر اندام می‌سازد.از آنجا که مرد مرداد ماهی به ژست اهمیت می‌دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چک‌های زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفن‌های بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می‌رود و صحبت می‌کند. دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. برج جوزا نشانه ارتباطات است، اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی‌تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می‌کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه‌ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آن‌ها رفتار می‌کند. بطور کلی فرق نمی‌کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد، چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

    اگر به دنبال آسایش روان و یک زندگی یکدست و آرام هستید قطعاً از مردان متولد خرداد ماه دور بمانید. اما نکته مهم در مردان متولد خرداد ماه محبت مثال نزدنی و بی بدیل آنهاست. زمانی که یک مرد متولد خرداد را میبینید قطعاً از این حجم از محبت شگفت زده خواهید شد و می توانید به این فکر کنید مرد رویاهایتان را دیده اید. از مردان معروف متولد خرداد ماه می توان به پول گوگن نقاش فرانسوی و جان اف کندی رئیس جمهور امریکا اشاره کرد.

    مردان متولد خرداد بسیار دوست داشتنی، خوش زبان و مهربان هستند. میتوانند به هر طریقی احساس خود را ابراز کنند و از ابراز آن هیچ اباعی ندارند. شناخت این مردان از اطراف خود بسیار واضح و دقیق است و به هیچ عنوان در توهم نمی مانند.

    نکته مهم در مردان متولد خرداد ماه دو وجهی بودن آنهاست. دقیقاً همین نکته باعث میشود که بگوییم مردان خرداد ماهی آرامش را از شما سلب میکنند. زیرا زمانی که وجه دوم مردان خرداد ماهی نمایان میشود به هیچ وجه میلی به انجام کارهای قبل نداشته اند و به دنبال رفتارهایی کاملاً نامرتبط به رفتار های قبلی خود هستند. از این رو افرادی که با مردان خرداد ماهی در معاشرت هستند همیشه در این تعارض می مانند که:

    و چراهایی دیگر که در اثر تغییر رفتار یکباره و عجیب مردان خرداد ماهی اتفاق میافتد به وجود میاید. از این رو اگر معاشران مردان خراد ماهی هستید خود را برای هر لحظه و یک اتفاق و برخورد جدید آماده کنید.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    پیش از اینکه این سوال مطرح شود باید بگوییم چه زنانی میتوانند با خصوصیات مردان خرداد ماهی کنار بیایند. مردان متولد خرداد ماه از آنجایی که کاملاً متغیر و مودی رفتار میکنند، نمیتوانند زنی را در مدت زمان طولانی در کنار خود حفظ کنند. اگر شما زنی صبور و بزرگوار هستید و همچنین اگر کنترلگر نیستید و میتوانید با تغییر رفتار و همچنین رفتارهای تکانه ایی مردان خرداد ماهی کنار بیایید، میتوانید زن محبوب این گروه از مردان باشید.

    صبور بودن زنانی که در کنار مردان خرداد ماهی باقی می مانند از آن جهت مهم است که این مردان در هر لحظه می توانند نظری متفاوت و احوالی متغیر نسبت به شما، زمان و مکان داشته باشند. مثلاً اگر روزی در خانه نشسته باشید ممکن است برای خرید از منزل خارج شوند و دو روز دیگر بازگردند، تعجب نکنید.

    زمان هایی ممکن است در سفر باشند و برای انجام کار خود از سفر بازگردند و توجهی به بقیه و اتفاقاتی که میافتد، نکنند. از این رو زنان کنترلگر، حساس و غیر صبور در فرصت های بی اخلاق عمل کردن مردان خرداد ماهی در جنگ مداوم با آنها به سر میبرند. بنابراین بهتر است با شناخت از این گروه مردان و شناخت از صبوری و تحمل خود در کنار مردان خرداد ماهی قرار بگیرید.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    طبق تعاریف قبل، مردان متولد خرداد ماه از دو وجه شخصیت کاملاً متفاوت و مجزا برخوردار هستند. مهربانی، دوست داشتن و توجه بی نظیر این مردان در مقابل بی توجهی، دوری گزینی و نامهربانی است که به دیگران منتقل میکنند. از این رو تشابهات مردان خرداد ماه با دو کهن الگوی: هرمس، هفائستوس است. در واقع ترکیب این دو وجه از شخصیت مردان خرداد ماه در رده اول کهن الگوی یونگی آنها قرار میگیرد.

  • داستانهای کودکانه همراه با نقاشی
  • مردانی خوش زبان، خوش شانس، تنوع طلب، شوخ طبع، سخنور، باهوش و زرنگ، چهارچوب شکن، خوش سفر، بی زار از مسئولیت، کمی حقه باز و دور از ازدواج هستند. از این رو این گروه از مردان را میتوانیم در صفات بارزی از آن وجه مردان خرداد ماه را که دور از مسئولیت و دارای رفتار تکانه ایی هستند،ببینیم.

    مردان هرمس میتوانند در جذب یک گروه با یک سخنوری کوتاه نقش مهمی داشته باشند. بی مسئولیت بودن و گریز از هر چهارچوبی که بتواند آنها را در تنگای رفتار مسئولانه قرار بدهد از جمله خصلت های مهم آنهاست.

    این مردان با ذهنی باز و فعال عمل میکنند و مدام در حال اجرای ایده های جدید هستند، فعال بودن و انجام فعالیت های جدید او بی حد است. ذهن فعال و پر جنب و جوش و در حال تغییر و تحول مردان هرمس آنها را از بندها رها میکند و به دنبال ایده آلهای ذهنیشان سوق میدهد. مردان هرمس، پیام رسان های خوبی هستند و بدون قضاوت و پیش فرض میتوانند ناقل یک پیام مهم باشند و به درستی آن را بیان کنند.

    مردان هرمس در رابطه با زنان بسیار دوست داشتنی، جذاب و هیجان انگیز هستند. آنها به یکباره در زندگی زنی قرار میگیرند و او را مدت ها شاد میکنند، اما از آنجایی که مرد هرمس در هیچ قید و بندی قرار نمیگیرد، به یکباره نیز از زندگی هر زنی بیرون میرود و دلیل واضحی برای آن بیان نمیکند.

    بی حوصلگی از روابط تکراری و نماندن در واقعیت یک رابطه از دلایل دور شدن آنها از زن ها میباشد. اگر بخواهید مردان هرمس را در دست داشته باشید به اندازه نگه داشتن یک ماهی در دستانتان سخت است. اما نکته مهم در اینجاست که پیوستگی او به زن ها و ایجاد ارتباط مجدد برای او بسیار آسان است و در هیچ شرایطی بدون مخاطب و معاشرت نمیماند.

    مردان هرمس میتوانند عشق را نیز تجربه کنند و از آن لذت ببرند اما پس از مدتی خود را نیازمند تجربه جدیدی میدانند. اما در وجه دوم رفتار و شخصیت مرد خرداد ماه، کهن الگوی هفائستوس نهفته است. این همان وجه از شخصیت مردان خرداد ماه است که میتواند هر زنی را با صلح، آرامش و محبت در کنار خود نگه دارد. اگر این گروه از مردان در فاز شخصیتی هفائستوس خود باشند، مهربان بزرگوار دوست داشتنی و با ملاحظه و همدل هستند.

    از این رو موسیقی، شعر و ادب را میشناسند و برای هر فردی میتوانند محبوب و مقبول باشند. این وجه مردان خراد ماهی آنها را به پدرانی مهربان، همسرانی دوست داشتنی و مردانی با گذشت تبدیل میکند تا زمانی که در مود شخصیتی هرمس خود قرار بگیرند و یکباره بدون چهارچوب، نظم و قانون و بی پروا عمل کنند.

    رفتار های تکانه ایی، هیجانی، پایبند نبودن و تعلق خاطر نداشتن یکی از وجه های شخصیتی مردان هرمس و در مواردی تشابهات آنها با مردان خرداد ماهی است. در اینصورت مردان هرمس میتوانند برای رشد وجه مثبت خود: (هفائستوس) تلاش بیشتری بکنند و با شناخت خود از موهبت ها، احساس آرامش و تعلق خاطر در این کهن الگوی شخصیتی در رفتارهای خود تجدید نظر کنند و بتوانند بعد مسئول تر و مهربان تر روان و رفتار خود را پرورش دهند.

    شناخت از هر کهن الگویی که هر فردی در آن قرار دارد باعث میشود به نقاط قوت و ضعف خود پی ببرد و بتواند دلیلی برای رشد و رفتار بهتر خود به وجود بیاورد.

    1. خصوصیات بارز مرد خرداد ماه چیست؟
    جذابیت ظاهری خوش زبانی و مهربانی از خصوصیات بارز مرد خرداد ماه است که میتوان بدون دانستن ماه تولدشان به اینکه متولد چه ماهی هستند پی برد.

    2. رگ خواب مرد خرداد ماه چیست؟
    تعریف از جذابیت های ظاهری مرد متولد خرداد ماه میتواند رگ خواب این گروه از مردان باشد. در واقع مرد خرداد ماه به هر میزان که مورد تعریف و تمجید قرار بگیرد احساس بهتری خواهد داشت.

    3. زن مناسب مرد خرداد ماه چه کسی است؟
    به قولی میتوان گفت همه زنها میتوانند برای مرد خرداد ماه مناسب باشند، زیرا مرد خرداد ماه به هیچ وجه مایل به ازدواج نیست و صرفاً معاشرت های دوستانه را ترجیح میدهد.

    4. تعریف کهن الگوی مرد خرداد ماه چیست؟
    کهن الگوی هرمس کهن الگوی مناسب مردان خرداد ماه است که کهن الگوی برونگرایی است که کاملاً جذاب و فریبنده به نظر میاید و پر از رفتارهای تکانه ایی و یکباره و غافلگیر کننده است.

    لطفا جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های زیر تماس بفرمایید:


    22006198 – 021
    22618473 – 021

    سلام تو رو خدا بگین چیکار کنم که از دستش ندم از چه چیز هایی خوششون میاد بیشتر و…

    یکاری کن فکر کنه نیمه گمشدشی. چون به علوم غریبه خیلی علاقه دارن…

    اصلا خیلی زیاد بهش اهمیت نده .وقتی خودتو بگیری مرد خردادی به هر بهانه ای باشه سمتت میاد .اگه زندگی براش تکراری نباشه و هر روز یه تنوع در زندگی اش وجود داشته باشه ولی به شرطی که اگه در اون شخصیتش باشه حتما به کار میاد

    حرفی ندارم

    من خودم خرداد ماهی هستم که می گم . چون خردادی ها مهربون هستن مظلوم نمایی کنی از دستش نمی دی و الا بخوای جلوش وایسی و بحث کنی می ذاره می ره . وقتی قهر می کنی یه پیامک بده بگو میشه با من قهر نباشی . کارهات رو جلوش توجیه نکن بهش بگو هر چی تو بگی یا هر چی گفت بگو چشم اما کار خودت رو بکن

    نه بابا جان من هم خردادیم ولی به این اسونی که میگین نیست و دست خودمونم نیست

    سلام واقعا تمام این چیزهایی که نوشته تو دوست پسر منم هست و واقعا برام عجیبه
    حالا می فهمم علت رفتارهاشو

    من تازه با یکی آشنا شدم اما یهو درگرفت ازم پرسیدم نمیخوای ادامه بدی تمایل به ادامه داره اما رفتاراش متفاوت شده

    این خصوصیات که برای خرداد ماهی میگه بعضیاش قطعا درست نبست مثلا جذب دختر بی توجه بشن اصلا صحت نداره من حداقل ۱۰ تا رفیق خردادی دارم ، خودم نیز، اصلا اینکه کسی به ادم توجه نکنه خردادی بخاد خودشو تو دل اون جا کنه اصلا صحت نداره

    مزدان خرداد ماهی عاشق چ زنایی میشن؟

    عاشق زنایی که با دست پس میزنن با پا پیش میکشن

    من خردادی هستم میتونم بگم اکثرش در مورد خودم صدق میکنه یه چیز دیگه هم هست خردادیا اکثرا دوست دارن از هرچیزی دو سه تا داشته باشن ، اگر میخاید دل مرد خردادی رو بدست بیارید اصلا بهش گیر ندید سین جین نکنید خیلی محبت کنید و دورش بچرخید ، زمانی که ناراحته تنهاش بذارید تا خودش خوب بشه ، اگر دعواتون شد زیاد قهر کردن رو ادانه ندید ، و …

    از گیردادن و بداخلاقی بیزارن . بسیار باهوشن .با هر کسی مچ نمیشن در اصطلاح کفش دست دوم پا نمیکنن.بسیار دلسوز و خوش قلبن . عاشق سفرن‌ تنهایی رو دوس دارن. شعر و موسیقی رو دوس دارن. تنوع طلبن.زود رنج و حساسن.خوش خلق و خوش خنده اند. دوستای زیادی دارن. با ادبن.خسیس نیستن.از انحصاری بودن بدشون میاد.تلافی کن خوبی هستن.محتاطن.عاشق پچه هان.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    ایول خوب اومدی حتما شما هم خردادی هستین اره درسته منم خردادی ام وهمین خصوصیات رو دارم با کمی بیشتر وکمتر

    میشه آقایون خردادی یه راهنمایی کنن، که این دوران نبودنشون چندروزه؟ من همش حس میکنم این یه توهین و بی احترامی به منه. چون هیچ اتفاقی نیفتاد. فقط ایشون قرار بود بیاد خواستگاری ساعت نه شب پیام داد شرمنده نتونستم بیام بعدا میام اتفاقا منم هیچ رفتاربدی نداشتم ولی بعدش گفت مریضم بعد گفت خوب شدم بهت زنگ میزنم بعدشم دیگه زنگ نزد و خبری ازش نیست

    پس هیچ وقت نمیاد من خودم خردادماهی هستم

    در مورد مردان خردادی این حرف صحت ندارد که زنی را رها کنند و به رابطه جدید شروع کنند
    اما مردهایی که اصلا بی بند وبار هستند و به طرف مقابل فکر نمیکنند این طور هستند که ممکن است در متولدین مرد هر ماهی دیده شود….و اصلا خصوصیت خاصی برای خردادی ها نیست

    مردان خرداد ماهی خیلی سگ اخلاقن خیلی از من می شنوید اعتماد بهشون نکنید بد قولن خوش قلب نیستن فقط دنبال هوس و پولن

    گیر از خودته والا خردادیا عالین، رهبران بزرگ دنیا که تاریخ ساز شدت همه خردادی هستن.
    روحیه رهبری قوی
    با ملایمت نظر شما رو عوض کردن و متقاعد کردن
    کاری میکنن که شما با میل خودتون اون چیزی رو انتخاب کنید که اونا میخوان!!! واقعا نمیفهمید از کجا خوردید!!!
    خیلی مهربون و شوخ طبع…
    اصلا زیر بار مسئولیت و چارچوب نمیرن!
    یه وقتایی از یه دروازه رد نمیشن ولی از یه سوراخ سوزن رد میشن!
    اگه انرژی مثبت بهشون بدین عمرا کسی رو بجز شما انتخاب نمیکنن، اینو بهتون قول میدم!!! مسخره کردن و سرخورده کردنشون مساوی با ترک شما و غیب شدنشون برای همیشه س!!!
    خردادیا واقعا واسه کسی که دوسش دارن سنگ تموم میذارن، از هر بابتی پول، خرید، سفر، اخلاقی، محبت و… هرچیزی که فکرش رو بکنید! فقط کافیه که بفهمن شما محرک روحی اونا هستین . . . .
    همسر من خرداد ماهیه! وتنها کاری که میکنم امید بهش میدم چه با لفظ چه با عمل! همینو بس…
    موفق باشید

    بسم الله
    حالا بزار برسیم! همون خط اول ناک اوتمون کردید

    لطفا یکی راهنماییم کنه. روحم بی نهایت خستست از دست مرد متولد خرداد

    اخ اخ اخ من بیشترررررر یعنی خط به خط اینهایی که تو متن بود رو سرم پیاده کرد.تا دو روز پیش میگفت تو جون منی نباشی میمیرم یهو چند روزغیبش زد وبعدش گفت یکیدیگه پیدا کردم و هر چی هم خرفاشو بهش یاداوری نیکردم میگفت من اینا رو بهت نگفتم.یعنی خردادیا فقط بدقول نیستن نامرد هم هستن.تمام

    بی محلی کن بهش رگ خواب مرد خردادی بی محلی کردن بهشه

    دوس پسر من خرداد ماهیه یه وقتی عالیه هر لحظه عاشقانه رفتار میکنه یهو میبینم غیبش مبزمه منم اروم برخورد میکنم باهاش هیچ‌وقت عصبی نمیشم و صبورانه رفتار میکنم اما واقعا تحت فشارم میشه یکی بگه از کجا بفهمم ک واقعا دوسم داره ؟من خودم بهمن ماهیم

    دوس پسر منم خردادیه دعوامون ش یهو میزاره میره چند روز, مث خودش باید رفتار کنی گذاش رف توام نرو طرفش خودش برمیگرده

    همسر منم خرداد ماهیه سه سال دوست بودیم و تمام رفتارای ضد و نقیض رو داشت گاهی عاشقترین بود و گاهی بی تفاوت ترین بالاخره گذاشت رفت بعد ۹ماه خودش برگشت من فکر میکردم دیگه تموم شدهو برنمیگرده اما برگشت و ازدواج کردیم اما الان خیلی ثابت قدمه و مهربون و دلسوزه با اینکه من ازش چند سال بزرگترم اما دائم از تواناییاش تعریف میکنم و تشویقش میکنم و بالا میبرمش و اونم روز به روز بهتر و عاقلتر میشه بنظر من مرد خرداد ماهی رو باید راحت گذاشت و حمایتش کرد تا روز به روز بهتر بشه
    حساس بودن و گیر دادن فقط ازت دورش میکنه

    سلام عزیز جان بنظر من بهترین کار اینه که غیدشو بزنی چونکه مرد خرداد ماهی فقط یک آذرماهی میتونه اونو درکنار خودش نگهداره همینو بس.

    کلا خردادیا رفتارشون اغراق امیزه یا خوب خوبن یا بدن…شمام باید مث خودش زرنگ باشید نه اینکه بدباشین …ولی اون لحظشو به روش نیارین وخودتونم اذیت نکنین وسرگرم زندگی وکارباشین یعنی در کل قوی باشین درمقابلش… نظر من اینه تا موردی ازش ندیدی ناراحت این رفتارهای دمدمیش نشو

    اصولا کمتر کسی میتونه یه خردادی رو درک کنه چون اون کاملا غیر قابل پیش بینیه و اصلا اصلا از کنترل شدن خوششون نمیاد اصلا.محمد یه خردادی.

    سلام من یه بهمنی ام متاسفانه همسرم خردادی هس فوق العاده آدم بی احساس و بی عاطفه نسبت به من.
    اشتباه کردم.موقعی که نامزد شدیم و محرمیت خونده شد رفت و پیداش نشد که مامانم میگفت حتما منصرف شده تا اینکه بعد یه هفته زنگ زد که بریم بیرون همون موقع باید فاتحه شو میخوندم
    فوقالعاده دمدمی مزاج هر لحظه یه جوریه
    خستم کرده الان ۷ساله ازدواج کردیم حیف از جوونیم.اصولا مردای خردادی سرد و بی روح هستن خاک برسرشون چندتاشون اطرافم هستن…تو روحشون…

    چه جالب، واسه منم همین مشکل پیش اومد، یه ماه بود بعدش کلا جواب منو نداد و رفت، بعد از دو ماه اومد گفت چرا بیاد من نبودی!!! باز یه ماه بود و دوباره غیب شد، زندگی کوتاه تر از اونیه که بخواد صرف حرص خوردن واسه علت رفتن خرداد ماهیا باشه،من که خودمو با رفتن به سمت علایقم مشغول کردم که ذهنم سمتش نره، سرگرم علایق خودتون باشید و زندگی کنید

    پسر عموی من خردادیه منم عاشق پسر عموم هستم بعضیا میگن تو واسه مهدی پسر عموتی یعنی اگه بزرگ شدی زنش میشی من الان همش 15 سالمه دوستش دارم دست خودم نیس واینکه ما زیاد باهاشون رفت و امد نداریم و دوست دارم بفهمم که مردان خرداد ماهی چه خصوصیات و اخلاقیات دارن الانم که این خصوصیات خرداد ماهیارو خوندم واقعا نا امید شدم نمیدونم چی بگم ولی بازم با این خصوصیاتش کنار میام ولی با یه چیزی کنار نمیام اینکه به عشقش پایبند نباشه و بره تو رابطه ی جدید من از این میترسم خدانکنه که حقیقت داشته باشه من دیوونشم حاضرم بخواطرش بمیرم تا غمشو ببینم ولی واقعا نمیتونم درک کنم آخه من هر وقت میبینمش عاشقترش میشم ما کلا خانوادگی پول داریم میترسم بخاطر پولی که داره بره تو رابطه ولی من نمیزارم عشقم سهم یکی دیگه بشه

    خردادیا همینند من چوبشون خوردم خیلی بده

    آره واقعا من ۲۰ ساله هنوز نتونستم رگ خوابش وپیداکنم همینن بد اخلاق زود رنج گیر باز

    من دوست پسرم خردادی ۶ سال باهاش زندگی کردم اصلا فکر نمی کردم یه روز بگه نمی خوامت ولم کرد رفت الان ۴ ماه باهم کات کردیم وهیچ خبری ازش نیست

    سلام من یک خردادی هستم
    نزدیک ترین و بهترین دختری که میتونین کنارمون داشته باشین، اول مرداده بعد خرداد و تمام

    من‌مردادیم دوست پسرم خردادی یه روز میگه عاشققتم یه روز میگه فقط دوستت دارم بازیگر دورش کای دخترن همش دعوا میکنه گل هم مصرف میکنه همش قهریم

    من ده سال یکی از فامیلا بهم گفته می‌خوام بیام خواستگاری اونم یه خردادی ولی هیچ وقت به حرفش عمل نکرد هیچ وقت حرف مرد خردادی باور نکنید بدترین اخلاق دارن البته خدا را شکر میکنم که نیومد

    سلام . خرداد ماهی هستم به تور کلی صداقت انسانیت شعور و در آخر جذابیت تنها صفتای هست که میتونه منو پایبند دوستی رفاقت و ازدواج کنه .

    فکر میکنم بشناسمت

    صداقت رو دوست دارین ولی هودتون صادق نیستین

    سلام خدمت دوستان.
    خردادی هستم. می‌خوام ویژگی‌های مردهای خردادی را براتون بیان می‌کنم:
    ویژگی‌های مثبت
    1) بسیار شوخ‌طبع هستند.
    2) بسیار مهربان هستند.
    3) باهوش هستند.
    4) اهل گیر دادن نیستند.
    5) دوست‌داشتنی هستند.
    6) انعطاف‌پذیر هستند و با محیط سریع خو می گیرند.
    7) اگر دختری را دوست داشته باشند، دیوانه‌وار دوست خواهند داشت.
    ویژگی‌های منفی
    1) بشدت حساس و زودرنج هستند.
    2) دمدمی‌مزاج هستند.
    3) بعلت تحلیل بیش از حد ، نمی توانند سریع انتخاب کنند.
    4) بد قول هستند. هههه
    چند تا توصیه
    1) اگر دیدید همسر خردادیتون یه طوری شده، ولش کنید ! سعی نکنید کمکش کنید بهتر بشه. اگه دخالت کنید ، تندی می کنه وبعد ناراحت می‌شی ! ولش کن ! مثل گوشی دوباره شارژ می‌شه و خودش برمی گرده.
    سؤال: باشه واقعا شما مردای خردادی یهویی چتون می شه!؟
    جواب: نمی دونم ! فرض کن یک افسردگی موقتی است ! سخت نگیر ! خوب می شه ! برمی گرده.
    2) اگر تحقیرش کنید یا دستش بندازید – بویژه جلوی بقیه – کارتون تمومه ! باحتمال بالای نود درصد اگر دوست‌دختری، خداحافظ ! اگر همسری ، سردی در تعامل و یا پرخشاگری بی‌سابقه !
    سؤال: چرا آخه ؟
    جواب: بشدت حساس هستند. همانطور که پیش‌تر گفتم ، یک خردادی دیوانه‌وار همسرش رو دوست داره. اینکه دختری که از خودش و مادرش و تمام دنیا بیشتر دوستش داره، دستش بندازه، براش مثل تیر خلاصه. بله بهمین سادگی. هیچ وقت ، هیچ وقت ، تحقیرش نکن ! و فراموش هم نکن یک خردادی سریع می بخشه ولی هیچ وقت فراموش نمی کنه !
    3) متولدین خرداد در اثر اشتغال زیاد ذهنی از لحاظ روحی بشدت خسته می شوند. بنابراین نیاز بمحبت و تأیید دارند. هنگامی که عمیقا مشغول کاره ، غافلگیرش کن ، با یک بوسه کوچک ! با یک لبخند ! بغل کردن ! بعضی وقتا کنارش بشین و سکوت کن، یه احساس همراهی بهش دست می ده ! راضی نگه داشتن یک خردادی کار سختی نیست. کنارش باش ، دوسش داشته باش، همین ! در عوض «نه» بهت نمی‌گه ! مگر اینکه درخواستت بشدت غیر منطقی باشه !
    4) خردادیها سال بعد سال بهتر و با ثبات‌تر می شوند ، اگر قصد ازوداج دارید ، با خردادیهای بالای 30 سال ازوداج کنید.
    دخترایی که اومدند و از خردادیها انتقاد کردند بعید نیست با خردادی هایی سروکار داشتند که زیر 30 سال هستند.
    و در آخر
    بنظرم بهترین زوج برای مردای خردادی ، مهرماهی‌ها و فروردینی‌ها هستند.
    شاد باشید.

    سلام خوبی من دوست پسر خرداد ماهی دارم از دیروز سر چیز الکی قهر کرده و جواب پیام و زنگ تلفن نمی ده من حتی معذرت خواهی کردم ولی نتیجه نداشته می خوام بدونم قلق مرد خردادی چیه و باید چیکار کرد که از دلش در بیاد و باید چیکار کرد که اون سمت من بیاد چون احساس می کنم غرورم شکسته شده از یک طرفم خیلی دوسش دارم دوست ندارم از دستش بدم همه‌چی خیلی خوب بود فقط ناراحتیش سر این که تماس تصویری که چند بار من گرفتم به خاطر صعیف بودن نت وصل نشد و پیام داد پدرم دراوردی از بس زنگ می زنی و از دیروز نه جواب زنگ نه پیام نمی ده ممنون می شم کمکم کنید

    مرسی، بد نیستم! و امیدوارم مشکل شما هم بزودی حل شود.
    ببین من نمی تونم برات نسخه بپیچم. زودیاک هم تنها عامل مؤثر در شکل‌گیری شخصیت انسانها نیست. خانواده و محیط زندگی و آموزش و باورهای شخصی هم تأثیرگذار است. بجز کلی گویی هم نمی تونم – و نباید – پا رو از گلیمم درازتر کنم. اما چند تا توصیه دارم که در رابطه با خودم بعنوان یه خردادی صدق می کنه، ان شاء الله که کمک کنه. 1) زیاد به یه خردادی نچسب ! یه وقتایی می خوان با خودشون باشن. 2) سعی کن در دسترس باشی که اون سراغت بیاد. 3) یه کم کم‌محلی چیز بدی نیست 🙂 اگه دوستت داشته باشه میاد، دیر یا زود. اینکه سر مسئله‌ای جزئی و بسیار کم اهمیت رنجیده، بله درست می گید. من هم این عادت بسیار بد را در دهه سوم زندگیم داشتم. عادتا باید در عرض چند روز خوب بشه، مگه اینکه بخواد بهر دلیلی کات کنه. جدای از اینا، سعی نکن صد در صد خوشبختی و شادی خودت رو به چیزی گره بزنی که رفتنی است. شاد باشید.

    سامان عزیز
    اگه مرد خرداد ماهی ب خانمش خیانت کنه موندن با این مرد با وجود ی بچه کوچیک کار درستیه؟
    امکان داره ب زندگیش برگرده
    خانم چه رفتاری داشته باشه
    ۶یا خیانتشو بروش بیاره یا نه؟

    از اتفاقی که در زندگی شما رخ داده متأسفم.
    پیشتر هم گفتم: زودیاک تنها عامل مؤثر در شکل‌گیری شخصیت انسانها نیست. لذا شناختی که من از خردادیها دارم کلی است. و تا شناخت جزئی نداشته باشم نمی توانم جواب درستی بدم.
    بهتره در این باره با افراد متخصص در حوزه خانواده مشورت کنید.
    شاد باشید.

    سلام خوبید من دوست پسری دارم متولد خرداد یهویی سر چیز الکی قهر کرده جواب پیام و زنگ تلفن نمی ده نمی دونم باید چیکار کنم اصلا ثبات نداره قلق مرد خرداد ماهی چیه ؟چه طور باید دلش بدست اورد ممنون می شم اقایون خردادی جواب من بدن و کمک کنن

    لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

    آدرس: تهران – خیابان شریعتی – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

    تلفن: 22006198 021

    تلفن: 22618473 021

    همراه: 1671664 0935

    دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

    کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.

    طراحی سایت، توسعه و سئو توسط uNext

    در این مقاله سعی کرده ایم تا اطلاعات جامع و مفیدی را از مجموعه کتاب‌‌‌‌های طالع بینی هندی، چینی و … در مورد مردان متولد خرداد ماه ارائه کنیم، با جستجو در مورد نحوه ازدواج و خصوصیات اخلاقی آنها در زندگی مشترک این مقاله به یکی از بهترین مقالات سطح اینترنت مبدل شده است.

     

     

    مرد متولد خرداد در طالع بینی چینی مردی است که با او احساس امنیت می‌کنید همین که در می‌یابیم در صورت نیاز کسی است که می‌توانیم به او تکیه کنیم احساس آرامش خاصی می‌کنیم. مرد متولد خرداد ممکن است احساس امنیت را در دل ما از بین ببرد اگر بتوانیم این موضوع را تحمل کنیم که روز دوشنبه از خانه بیرون برود و روز پنج شنبه به خانه باز گردد خب در آن صورت به راحتی می‌توانید با او کنار بیایید تا موقعی که خودش به خانه باز نگشته هرگز به دنبالش نروید و هنگامی که می‌خواهد خانه را ترک کند به او اصرار نکنید که در خانه بماند.

     

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

    وقتی که عاشق یک مرد متولد خرداد می‌شوید هرگز تنها نخواهید بود زیرا با دو نفر همدم می‌شود فراموش نکنید که او در برج دو پیکر به دنیا آمده و این دو پیکر همانند یکدیگر نیستند، اگر برای نخستین بار در یک میهمانی با او آشنا شده اید و در آنجا همه ی شخصیت‌‌‌‌های خود را در معرض تماشا گذاشته، بهتره او را تماشا کنید. او با رفتار خود به شما ثابت می‌کند که جالب ترین و با هوش ترین مردی است که با او ملاقات کرده اید، هیچ کس نمی‌تواند منکر این حقیقت شود زیرا او همینطور است و به همین دلیل شما را نیز تحت تاثیر قرار داده است. پس قبل از ازدواج با او ببینید می‌توانید با مردی که آینده نامعلومی دارد و خیلی سریع تصمیم خود را عوض می‌کند، زندگی کنید.

     

    مرد متولد خرداد ممکن است روزی در حالی که میمونی را به دوش گرفته است به ملاقات شما بیاید و پیشنهاد کند با هم به تماشای سیرک بروید برایتان هدایای مختلف می‌آورد و شما به بذله گویی‌‌‌‌های ظریف او می‌خندید و غرق در نشاط و شادی می‌شوید و مجذوبیت‌‌‌‌های زن پسندانه او می‌شوید. یک لحظه به ساعت نگاه می‌کنید و می‌بینید زمان خیلی سریع گذشته است او به هزاران شکل مختلف به شما می‌گوید دوستت دارد، اما فردای آنروز به شما تلفن می‌کند و می‌گوید نمی‌تواند به سر قرار بیاید آن زمان است که هزاران فکر به سر شما هجوم می‌آورد. جالب اینجاست که یک هفته بعد دوباره پیدایش می‌شود ولی ایبار ممکن است بد اخلاق، عصبی و عیب جو باشد مثلا از رنگ رژ لب یا کفش شما ایراد بگیرید و بهتان بگوید احساس می‌کند که در کنار هم خوشبخت نخواهید شد.

     

    او آدم مهربانی است و رویا‌‌‌‌های بلند پروازانه زیادی در سر دارد و بعد احتمال می‌رود که یکباره از شما خواستگاری کند در این لحظه اصلا تعلل نکنید و تا نظرش عوض نشده با او موافقت نکنید و از آن به بعد همسر یک معمای کامل شوید، اگر اهل شرط بندی هستید با او شرط بندی کنید شاید شانس بیاورید و تا روز سالگرد ازدواج تان همچنان در کنار او بوده و با خوبی و خوشی این روز را جشن بگیرید. او دوست دارد همیشه در میان مردم باشد و از تنهایی متنفر است چنانچه احساس کند همان کسی هستید که در مواقع ضروری می‌توانید یاری گر او باشید احتمالا زیر بار یک قرارداد بلند مدت ازدواج می‌روید.

     

  • دانلود داستان صوتی کوتاه به زبان انگلیسی
  • شغل گویندگی نیز از مشاغل ایده آل متولدین خرداد ماه است، مهارت و جذابیت خردادی ها را در هر شغلی می‌توان به راحتی مشاهده کرد. در امور مالی گاهی سخاوتمند و گاهی خسیس است. ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که آیا مرد متولد خرداد مردی وفادار است؟ در پاسخ می‌گوییم بله البته به سبک خودش اینطور است که باید به او اعتماد داشته باشید آنگاه احتمال کمی وجود دارد که از اعتماد شما سو استفاده کند.

    مرد متولد خرداد پدری مهربان و رئوف خواهد بود و در مورد انضباط بچه ها سختگیری نشان نمی‌دهد، اگر با مرد متولد خرداد زندگی می‌کنید هرگز نگران حسادت او نباشید چون اصلا حس مالکیت در او وجود ندارد و اگر هم موضوعی پیش آید که مورد سو ظن او قرار گیرد زود آنرا از بین می‌برد.

     

    تکیه کلام مرد خردادی کلمه “اگر” است و باید به آن عادت کنید اگر دائم غر و لند کنید ایراد بگیرد، انتقاد کنید بر احساس او اثر منفی برجای می‌گذارید. در نهایت او مردی قابل اطمینان، سخاوتمند و شوخ طبع است اما به سبک خودش اینها را در خود جای داده است. او مانند یک کوه در پشت شما همواره وجودش احساس خواهد شد. اگر دوست دارید در مورد زن متولد خرداد و ازدواج ماه‌‌‌‌های دیگر با خردادی ها بدانید کلیک کنید.

    ستاره | سرویس سرگرمی – طالع بینی های متعددی برای هر یک از ماه‌های سال در فرهنگ‌های مختلف وجود دارد که مبنای شخصیت شناسی زنان و مردان بر اساس ماه تولد هستند. در فرهنگ چینی، هندی، ایرانی، یونانی و… برای متولدین هر برج (ماه) طالع مشخصی را تعیین کرده‌اند که منشا اکثر آنها وضعیت ستارگان و سیاره‌ها در برج مربوطه است. دانستن اینکه در هر فرهنگی چه خصوصیات، علایق و… برای ماه تولد شما وجود دارد می‌تواند صرفا جنبه سرگرمی داشته باشد ولی افراد بسیاری نیز  به حقیقت داشتن این نکات در مورد خودشان اذعان دارند و همین امر است که طالع‌بینی را تبدیل به یک سرگرمی جذاب می‌کند!

     

    ۱.طالع مرد متولد خرداد:

    طالع بینی پسران خرداد ماهی

     

     

     

     

  • دانلود داستان ویس و رامین pdf
  •  

    یک خرداد ماهی متولد سال میمون بسیار پرشور و نشاط است.

    او تا حد زیادی جنجالی و فتنه‌جو است. این خروس هرگز آرام نمی‌گیرد و همواره در حال تکاپو است.

    او ممکن است بدظاهر و بی‌اصل و نسب باشد، ولی باطن خوبی دارد.

    او بسیار شوخ و خنده‌دار است و اگر فرزندانش مانع پیشرفتش نشوند به جاهای خوبی می‌تواند برسد.

     

    ۱. طالع بینی هندی مرد متولد خرداد:

     

     

     

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. با رژیم گروهی علاوه بر این که رژیم اختصاصی خودت رو دریافت می‌کنی، تو گروه‌های لاغری عضو می‎شی و تا عید ۱۲ کیلو وزن کم می‌کنی.

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    با عضویت رایگان در پلتفرم ستاره به گلچینی ازبهترین مطالب و منابع اطلاعاتی به زبان فارسی دست پیدا کرده و از ابزارها و امکانات مخصوص کسب و کارها نیز استفاده نمایید.

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته اش رسید، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید. پس اگر می‏ خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب مرد خردادی بی توجهی است.

    اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد.

    او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

    از آنجا که به ژست اهمیت می دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چکهای زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند. بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    مرد متولد خرداد،خیلی زود وابسته نمی شود.و اگر با اقدام آنی و بدون فکر،تصمیم به ازدواج بگیرد،ممکن است بعدآ پشیمان شده و از همسرش جدا شود.ویاممکن است شما با دیدن تغییر رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسیار متعجب شوید.از آنجایی که مرد متولد خرداد،انسانی شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسیار محبوب بوده و مورد توجه مردم می باشد.و او به تمام معنی انسانی ایده آل است.

  • چگونه معمارانه طراحی کنیم 3
  • در مطالبی که بیان شد در مورد متولد خرداد و این که مشکل عاشق و دلبسته می شود،اما به این منظور نیست که مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمی شود.او نیز عاشق و دلبسته شده و در این صورت حساسات قوی خواهد داشت و برای وابسته کردن معشوقش تمام استعدادها و قابلیت هایش را به کار می برد.این مرد که تحت تأثیر دوقلوهایی است که یکی جدی و یکی دیگر سر به هوا می باشد.به سرعت تغییر رفتار و شخصیت می دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،این احساس خود را با سخنانی شیرین بیان می کند و به ندرت انسانی پیدا می شود که احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بیان کند.

    شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

    سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید،زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد.شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید.مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم کرده و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر میکند،وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

    مهمترین عامل برای مرد خرداد در روابط خود،ارتباط فکری می باشد.و او شیفته و دلباخته انسانهایی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند.اگرانسانی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید،تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات،متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان،شما نیز تغییر می کنید،برای او همسری ایده آل هستید.

    افکار و عقاید مرد خرداد با عقاید دیگران در مورد پول،متفاوت است.به ندرت کسی پیدا می شود که به اندازه مرد متولد خرداد،اهمیت پول و مادیات را بداند.برای همین،او گاهی به پول اهمیت زیادی داده و گاهی نیز اصلآ به آن تجه نمی کند.بعضی اوقات بسیار بخشنده و سخاوتمند شده و گاهی نیز بسیار خسیس می شود.اگر بودجه خانه خود را به او بسپارند ممکن است در نیمه های ماه بی پول بمانید.زیرا این مرد هر موقع که چیز مورد علاقه و پسند خود را ببیند،فورآ می خرد.

    اگر مرد متولد خرداد تحت تآثیر شدید ستاره دیگری قرار نگیرد،اصلآ حسود نمی باشد.او حتی در مورد حسادت به دوستان قدیمی شما،فکر هم نمی کند.او به شما اطمینان داشته و در مورد خیانت کاری نسبت به شما اعتماد کامل دارد.واگر چنین گناهی از شما سر بزند،اولین کاری که انجام می دهد،رفتن و ترک کردن شماست.این زن به همسر و کسانی که دوستشان دارد،احترام زیادی قائل است و انتظار احترام متقابل نیز از طرف آنها،دارد.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته اش رسید، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید. پس اگر می‏ خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب مرد خردادی بی توجهی است.

    اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد.

    او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

    از آنجا که به ژست اهمیت می دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چکهای زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند. بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    مرد متولد خرداد،خیلی زود وابسته نمی شود.و اگر با اقدام آنی و بدون فکر،تصمیم به ازدواج بگیرد،ممکن است بعدآ پشیمان شده و از همسرش جدا شود.ویاممکن است شما با دیدن تغییر رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسیار متعجب شوید.از آنجایی که مرد متولد خرداد،انسانی شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسیار محبوب بوده و مورد توجه مردم می باشد.و او به تمام معنی انسانی ایده آل است.

  • چطوری با همراه اول شارژ انتقال بدم
  • در مطالبی که بیان شد در مورد متولد خرداد و این که مشکل عاشق و دلبسته می شود،اما به این منظور نیست که مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمی شود.او نیز عاشق و دلبسته شده و در این صورت حساسات قوی خواهد داشت و برای وابسته کردن معشوقش تمام استعدادها و قابلیت هایش را به کار می برد.این مرد که تحت تأثیر دوقلوهایی است که یکی جدی و یکی دیگر سر به هوا می باشد.به سرعت تغییر رفتار و شخصیت می دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،این احساس خود را با سخنانی شیرین بیان می کند و به ندرت انسانی پیدا می شود که احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بیان کند.

    شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

    سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید،زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد.شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید.مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم کرده و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر میکند،وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

    مهمترین عامل برای مرد خرداد در روابط خود،ارتباط فکری می باشد.و او شیفته و دلباخته انسانهایی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند.اگرانسانی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید،تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات،متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان،شما نیز تغییر می کنید،برای او همسری ایده آل هستید.

    افکار و عقاید مرد خرداد با عقاید دیگران در مورد پول،متفاوت است.به ندرت کسی پیدا می شود که به اندازه مرد متولد خرداد،اهمیت پول و مادیات را بداند.برای همین،او گاهی به پول اهمیت زیادی داده و گاهی نیز اصلآ به آن تجه نمی کند.بعضی اوقات بسیار بخشنده و سخاوتمند شده و گاهی نیز بسیار خسیس می شود.اگر بودجه خانه خود را به او بسپارند ممکن است در نیمه های ماه بی پول بمانید.زیرا این مرد هر موقع که چیز مورد علاقه و پسند خود را ببیند،فورآ می خرد.

    اگر مرد متولد خرداد تحت تآثیر شدید ستاره دیگری قرار نگیرد،اصلآ حسود نمی باشد.او حتی در مورد حسادت به دوستان قدیمی شما،فکر هم نمی کند.او به شما اطمینان داشته و در مورد خیانت کاری نسبت به شما اعتماد کامل دارد.واگر چنین گناهی از شما سر بزند،اولین کاری که انجام می دهد،رفتن و ترک کردن شماست.این زن به همسر و کسانی که دوستشان دارد،احترام زیادی قائل است و انتظار احترام متقابل نیز از طرف آنها،دارد.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته اش رسید، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید. پس اگر می‏ خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب مرد خردادی بی توجهی است.

    اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد.

    او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

    از آنجا که به ژست اهمیت می دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چکهای زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند. بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    مرد متولد خرداد،خیلی زود وابسته نمی شود.و اگر با اقدام آنی و بدون فکر،تصمیم به ازدواج بگیرد،ممکن است بعدآ پشیمان شده و از همسرش جدا شود.ویاممکن است شما با دیدن تغییر رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسیار متعجب شوید.از آنجایی که مرد متولد خرداد،انسانی شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسیار محبوب بوده و مورد توجه مردم می باشد.و او به تمام معنی انسانی ایده آل است.

  • دانلود فیلم داستان عامه پسند با دوبله فارسی
  • در مطالبی که بیان شد در مورد متولد خرداد و این که مشکل عاشق و دلبسته می شود،اما به این منظور نیست که مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمی شود.او نیز عاشق و دلبسته شده و در این صورت حساسات قوی خواهد داشت و برای وابسته کردن معشوقش تمام استعدادها و قابلیت هایش را به کار می برد.این مرد که تحت تأثیر دوقلوهایی است که یکی جدی و یکی دیگر سر به هوا می باشد.به سرعت تغییر رفتار و شخصیت می دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،این احساس خود را با سخنانی شیرین بیان می کند و به ندرت انسانی پیدا می شود که احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بیان کند.

    شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

    سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید،زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد.شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید.مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم کرده و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر میکند،وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

    مهمترین عامل برای مرد خرداد در روابط خود،ارتباط فکری می باشد.و او شیفته و دلباخته انسانهایی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند.اگرانسانی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید،تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات،متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان،شما نیز تغییر می کنید،برای او همسری ایده آل هستید.

    افکار و عقاید مرد خرداد با عقاید دیگران در مورد پول،متفاوت است.به ندرت کسی پیدا می شود که به اندازه مرد متولد خرداد،اهمیت پول و مادیات را بداند.برای همین،او گاهی به پول اهمیت زیادی داده و گاهی نیز اصلآ به آن تجه نمی کند.بعضی اوقات بسیار بخشنده و سخاوتمند شده و گاهی نیز بسیار خسیس می شود.اگر بودجه خانه خود را به او بسپارند ممکن است در نیمه های ماه بی پول بمانید.زیرا این مرد هر موقع که چیز مورد علاقه و پسند خود را ببیند،فورآ می خرد.

    اگر مرد متولد خرداد تحت تآثیر شدید ستاره دیگری قرار نگیرد،اصلآ حسود نمی باشد.او حتی در مورد حسادت به دوستان قدیمی شما،فکر هم نمی کند.او به شما اطمینان داشته و در مورد خیانت کاری نسبت به شما اعتماد کامل دارد.واگر چنین گناهی از شما سر بزند،اولین کاری که انجام می دهد،رفتن و ترک کردن شماست.این زن به همسر و کسانی که دوستشان دارد،احترام زیادی قائل است و انتظار احترام متقابل نیز از طرف آنها،دارد.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته اش رسید، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید. پس اگر می‏ خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب مرد خردادی بی توجهی است.

    اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد.

    او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

    از آنجا که به ژست اهمیت می دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چکهای زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند. بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    مرد متولد خرداد،خیلی زود وابسته نمی شود.و اگر با اقدام آنی و بدون فکر،تصمیم به ازدواج بگیرد،ممکن است بعدآ پشیمان شده و از همسرش جدا شود.ویاممکن است شما با دیدن تغییر رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسیار متعجب شوید.از آنجایی که مرد متولد خرداد،انسانی شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسیار محبوب بوده و مورد توجه مردم می باشد.و او به تمام معنی انسانی ایده آل است.

  • معنی there is به فارسی
  • در مطالبی که بیان شد در مورد متولد خرداد و این که مشکل عاشق و دلبسته می شود،اما به این منظور نیست که مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمی شود.او نیز عاشق و دلبسته شده و در این صورت حساسات قوی خواهد داشت و برای وابسته کردن معشوقش تمام استعدادها و قابلیت هایش را به کار می برد.این مرد که تحت تأثیر دوقلوهایی است که یکی جدی و یکی دیگر سر به هوا می باشد.به سرعت تغییر رفتار و شخصیت می دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،این احساس خود را با سخنانی شیرین بیان می کند و به ندرت انسانی پیدا می شود که احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بیان کند.

    شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

    سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید،زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد.شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید.مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم کرده و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر میکند،وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

    مهمترین عامل برای مرد خرداد در روابط خود،ارتباط فکری می باشد.و او شیفته و دلباخته انسانهایی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند.اگرانسانی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید،تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات،متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان،شما نیز تغییر می کنید،برای او همسری ایده آل هستید.

    افکار و عقاید مرد خرداد با عقاید دیگران در مورد پول،متفاوت است.به ندرت کسی پیدا می شود که به اندازه مرد متولد خرداد،اهمیت پول و مادیات را بداند.برای همین،او گاهی به پول اهمیت زیادی داده و گاهی نیز اصلآ به آن تجه نمی کند.بعضی اوقات بسیار بخشنده و سخاوتمند شده و گاهی نیز بسیار خسیس می شود.اگر بودجه خانه خود را به او بسپارند ممکن است در نیمه های ماه بی پول بمانید.زیرا این مرد هر موقع که چیز مورد علاقه و پسند خود را ببیند،فورآ می خرد.

    اگر مرد متولد خرداد تحت تآثیر شدید ستاره دیگری قرار نگیرد،اصلآ حسود نمی باشد.او حتی در مورد حسادت به دوستان قدیمی شما،فکر هم نمی کند.او به شما اطمینان داشته و در مورد خیانت کاری نسبت به شما اعتماد کامل دارد.واگر چنین گناهی از شما سر بزند،اولین کاری که انجام می دهد،رفتن و ترک کردن شماست.این زن به همسر و کسانی که دوستشان دارد،احترام زیادی قائل است و انتظار احترام متقابل نیز از طرف آنها،دارد.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته اش رسید، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید. پس اگر می‏ خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب مرد خردادی بی توجهی است.

    اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد.

    او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

    از آنجا که به ژست اهمیت می دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چکهای زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند. بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    مرد متولد خرداد،خیلی زود وابسته نمی شود.و اگر با اقدام آنی و بدون فکر،تصمیم به ازدواج بگیرد،ممکن است بعدآ پشیمان شده و از همسرش جدا شود.ویاممکن است شما با دیدن تغییر رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسیار متعجب شوید.از آنجایی که مرد متولد خرداد،انسانی شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسیار محبوب بوده و مورد توجه مردم می باشد.و او به تمام معنی انسانی ایده آل است.

  • چگونه برای پایان نامه فهرست بنویسیم
  • در مطالبی که بیان شد در مورد متولد خرداد و این که مشکل عاشق و دلبسته می شود،اما به این منظور نیست که مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمی شود.او نیز عاشق و دلبسته شده و در این صورت حساسات قوی خواهد داشت و برای وابسته کردن معشوقش تمام استعدادها و قابلیت هایش را به کار می برد.این مرد که تحت تأثیر دوقلوهایی است که یکی جدی و یکی دیگر سر به هوا می باشد.به سرعت تغییر رفتار و شخصیت می دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،این احساس خود را با سخنانی شیرین بیان می کند و به ندرت انسانی پیدا می شود که احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بیان کند.

    شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

    سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید،زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد.شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید.مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم کرده و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر میکند،وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

    مهمترین عامل برای مرد خرداد در روابط خود،ارتباط فکری می باشد.و او شیفته و دلباخته انسانهایی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند.اگرانسانی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید،تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات،متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان،شما نیز تغییر می کنید،برای او همسری ایده آل هستید.

    افکار و عقاید مرد خرداد با عقاید دیگران در مورد پول،متفاوت است.به ندرت کسی پیدا می شود که به اندازه مرد متولد خرداد،اهمیت پول و مادیات را بداند.برای همین،او گاهی به پول اهمیت زیادی داده و گاهی نیز اصلآ به آن تجه نمی کند.بعضی اوقات بسیار بخشنده و سخاوتمند شده و گاهی نیز بسیار خسیس می شود.اگر بودجه خانه خود را به او بسپارند ممکن است در نیمه های ماه بی پول بمانید.زیرا این مرد هر موقع که چیز مورد علاقه و پسند خود را ببیند،فورآ می خرد.

    اگر مرد متولد خرداد تحت تآثیر شدید ستاره دیگری قرار نگیرد،اصلآ حسود نمی باشد.او حتی در مورد حسادت به دوستان قدیمی شما،فکر هم نمی کند.او به شما اطمینان داشته و در مورد خیانت کاری نسبت به شما اعتماد کامل دارد.واگر چنین گناهی از شما سر بزند،اولین کاری که انجام می دهد،رفتن و ترک کردن شماست.این زن به همسر و کسانی که دوستشان دارد،احترام زیادی قائل است و انتظار احترام متقابل نیز از طرف آنها،دارد.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته اش رسید، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید. پس اگر می‏ خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب مرد خردادی بی توجهی است.

    اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد.

    او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

    از آنجا که به ژست اهمیت می دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چکهای زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند. بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    مرد متولد خرداد،خیلی زود وابسته نمی شود.و اگر با اقدام آنی و بدون فکر،تصمیم به ازدواج بگیرد،ممکن است بعدآ پشیمان شده و از همسرش جدا شود.ویاممکن است شما با دیدن تغییر رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسیار متعجب شوید.از آنجایی که مرد متولد خرداد،انسانی شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسیار محبوب بوده و مورد توجه مردم می باشد.و او به تمام معنی انسانی ایده آل است.

  • فال ابجد 4 خرداد 1401
  • در مطالبی که بیان شد در مورد متولد خرداد و این که مشکل عاشق و دلبسته می شود،اما به این منظور نیست که مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمی شود.او نیز عاشق و دلبسته شده و در این صورت حساسات قوی خواهد داشت و برای وابسته کردن معشوقش تمام استعدادها و قابلیت هایش را به کار می برد.این مرد که تحت تأثیر دوقلوهایی است که یکی جدی و یکی دیگر سر به هوا می باشد.به سرعت تغییر رفتار و شخصیت می دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،این احساس خود را با سخنانی شیرین بیان می کند و به ندرت انسانی پیدا می شود که احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بیان کند.

    شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

    سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید،زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد.شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید.مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم کرده و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر میکند،وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

    مهمترین عامل برای مرد خرداد در روابط خود،ارتباط فکری می باشد.و او شیفته و دلباخته انسانهایی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند.اگرانسانی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید،تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات،متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان،شما نیز تغییر می کنید،برای او همسری ایده آل هستید.

    افکار و عقاید مرد خرداد با عقاید دیگران در مورد پول،متفاوت است.به ندرت کسی پیدا می شود که به اندازه مرد متولد خرداد،اهمیت پول و مادیات را بداند.برای همین،او گاهی به پول اهمیت زیادی داده و گاهی نیز اصلآ به آن تجه نمی کند.بعضی اوقات بسیار بخشنده و سخاوتمند شده و گاهی نیز بسیار خسیس می شود.اگر بودجه خانه خود را به او بسپارند ممکن است در نیمه های ماه بی پول بمانید.زیرا این مرد هر موقع که چیز مورد علاقه و پسند خود را ببیند،فورآ می خرد.

    اگر مرد متولد خرداد تحت تآثیر شدید ستاره دیگری قرار نگیرد،اصلآ حسود نمی باشد.او حتی در مورد حسادت به دوستان قدیمی شما،فکر هم نمی کند.او به شما اطمینان داشته و در مورد خیانت کاری نسبت به شما اعتماد کامل دارد.واگر چنین گناهی از شما سر بزند،اولین کاری که انجام می دهد،رفتن و ترک کردن شماست.این زن به همسر و کسانی که دوستشان دارد،احترام زیادی قائل است و انتظار احترام متقابل نیز از طرف آنها،دارد.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته اش رسید، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید. پس اگر می‏ خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب مرد خردادی بی توجهی است.

    اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد.

    او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

    از آنجا که به ژست اهمیت می دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چکهای زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند. بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    مرد متولد خرداد،خیلی زود وابسته نمی شود.و اگر با اقدام آنی و بدون فکر،تصمیم به ازدواج بگیرد،ممکن است بعدآ پشیمان شده و از همسرش جدا شود.ویاممکن است شما با دیدن تغییر رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسیار متعجب شوید.از آنجایی که مرد متولد خرداد،انسانی شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسیار محبوب بوده و مورد توجه مردم می باشد.و او به تمام معنی انسانی ایده آل است.

  • خلاصه قسمت اخر قصه های جزیره دوبله فارسی
  • در مطالبی که بیان شد در مورد متولد خرداد و این که مشکل عاشق و دلبسته می شود،اما به این منظور نیست که مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمی شود.او نیز عاشق و دلبسته شده و در این صورت حساسات قوی خواهد داشت و برای وابسته کردن معشوقش تمام استعدادها و قابلیت هایش را به کار می برد.این مرد که تحت تأثیر دوقلوهایی است که یکی جدی و یکی دیگر سر به هوا می باشد.به سرعت تغییر رفتار و شخصیت می دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،این احساس خود را با سخنانی شیرین بیان می کند و به ندرت انسانی پیدا می شود که احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بیان کند.

    شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

    سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید،زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد.شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید.مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم کرده و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر میکند،وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

    مهمترین عامل برای مرد خرداد در روابط خود،ارتباط فکری می باشد.و او شیفته و دلباخته انسانهایی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند.اگرانسانی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید،تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات،متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان،شما نیز تغییر می کنید،برای او همسری ایده آل هستید.

    افکار و عقاید مرد خرداد با عقاید دیگران در مورد پول،متفاوت است.به ندرت کسی پیدا می شود که به اندازه مرد متولد خرداد،اهمیت پول و مادیات را بداند.برای همین،او گاهی به پول اهمیت زیادی داده و گاهی نیز اصلآ به آن تجه نمی کند.بعضی اوقات بسیار بخشنده و سخاوتمند شده و گاهی نیز بسیار خسیس می شود.اگر بودجه خانه خود را به او بسپارند ممکن است در نیمه های ماه بی پول بمانید.زیرا این مرد هر موقع که چیز مورد علاقه و پسند خود را ببیند،فورآ می خرد.

    اگر مرد متولد خرداد تحت تآثیر شدید ستاره دیگری قرار نگیرد،اصلآ حسود نمی باشد.او حتی در مورد حسادت به دوستان قدیمی شما،فکر هم نمی کند.او به شما اطمینان داشته و در مورد خیانت کاری نسبت به شما اعتماد کامل دارد.واگر چنین گناهی از شما سر بزند،اولین کاری که انجام می دهد،رفتن و ترک کردن شماست.این زن به همسر و کسانی که دوستشان دارد،احترام زیادی قائل است و انتظار احترام متقابل نیز از طرف آنها،دارد.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته اش رسید، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید. پس اگر می‏ خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب مرد خردادی بی توجهی است.

    اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد.

    او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

    از آنجا که به ژست اهمیت می دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چکهای زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند. بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    مرد متولد خرداد،خیلی زود وابسته نمی شود.و اگر با اقدام آنی و بدون فکر،تصمیم به ازدواج بگیرد،ممکن است بعدآ پشیمان شده و از همسرش جدا شود.ویاممکن است شما با دیدن تغییر رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسیار متعجب شوید.از آنجایی که مرد متولد خرداد،انسانی شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسیار محبوب بوده و مورد توجه مردم می باشد.و او به تمام معنی انسانی ایده آل است.

  • معنی شعر چایت را بنوش
  • در مطالبی که بیان شد در مورد متولد خرداد و این که مشکل عاشق و دلبسته می شود،اما به این منظور نیست که مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمی شود.او نیز عاشق و دلبسته شده و در این صورت حساسات قوی خواهد داشت و برای وابسته کردن معشوقش تمام استعدادها و قابلیت هایش را به کار می برد.این مرد که تحت تأثیر دوقلوهایی است که یکی جدی و یکی دیگر سر به هوا می باشد.به سرعت تغییر رفتار و شخصیت می دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،این احساس خود را با سخنانی شیرین بیان می کند و به ندرت انسانی پیدا می شود که احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بیان کند.

    شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

    سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید،زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد.شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید.مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم کرده و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر میکند،وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

    مهمترین عامل برای مرد خرداد در روابط خود،ارتباط فکری می باشد.و او شیفته و دلباخته انسانهایی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند.اگرانسانی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید،تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات،متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان،شما نیز تغییر می کنید،برای او همسری ایده آل هستید.

    افکار و عقاید مرد خرداد با عقاید دیگران در مورد پول،متفاوت است.به ندرت کسی پیدا می شود که به اندازه مرد متولد خرداد،اهمیت پول و مادیات را بداند.برای همین،او گاهی به پول اهمیت زیادی داده و گاهی نیز اصلآ به آن تجه نمی کند.بعضی اوقات بسیار بخشنده و سخاوتمند شده و گاهی نیز بسیار خسیس می شود.اگر بودجه خانه خود را به او بسپارند ممکن است در نیمه های ماه بی پول بمانید.زیرا این مرد هر موقع که چیز مورد علاقه و پسند خود را ببیند،فورآ می خرد.

    اگر مرد متولد خرداد تحت تآثیر شدید ستاره دیگری قرار نگیرد،اصلآ حسود نمی باشد.او حتی در مورد حسادت به دوستان قدیمی شما،فکر هم نمی کند.او به شما اطمینان داشته و در مورد خیانت کاری نسبت به شما اعتماد کامل دارد.واگر چنین گناهی از شما سر بزند،اولین کاری که انجام می دهد،رفتن و ترک کردن شماست.این زن به همسر و کسانی که دوستشان دارد،احترام زیادی قائل است و انتظار احترام متقابل نیز از طرف آنها،دارد.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    مردان متولد خرداد بسیار گیرا هستند. دوست شما باشد یا عاشق شما، به هر حال وسوسه انگیر است و جالب اینکه خودش هم به خوبی می داند! اگر شما لارو جنبنده ای هستید پیله ای زیبا به دور شما می تند و صبر می کند تا به پروانه‏ ای زیبا تبدیل شوید، اما وقتی به خواسته اش رسید، به این نتیجه میرسد که دیگر پروانه دوست ندارد و آن وقتست است که آرام و بی صدا می رود از آن پیله ابریشمی چیزی به جا نمی ماند و شما هم فقط یک سراب دیده اید. پس اگر می‏ خواهید عاشق او شوید از ترفند خودش استفاده کنید. بهترین راه برای جذب مرد خردادی بی توجهی است.

    اگر در میهمانی ها تظاهر کنید که او را ندیده اید، خواهید دید که چطور به خود می جنبد و در عرض دو دقیقه به هر بهانه ای که شده خود را به کنار شما می کشاند. او به هر چیزی که در اطرافش باشد توجه می کند و همیشه بیشترین توجه او به شماست و مشکلات شما از همین جا آغاز می شود چون چنان برای شما از عشق نجوا می کند گویی هیچ گاه چنین سخنانی نشینده اید و مشکل عمده تر اینکه او حتی اگر شما را دوست نداشته باشد باز هم عاشقانه برای شما زمزمه خواهد کرد.

    او می ترسد نکند توانایی های سرنوشت ساز او (جذابیت) رو به زوال باشد، پس تصمیم می گیرد توانایی هایش را امتحان کند و ندرتاً شکست می خورد. واقعیت این است که او روحیه ای ماجرا جو دارد. حتی وقتی ازدواج می کند باز هم نظری به زنهای دیگر دارد. اگر روزی به شما تلفن کرد و گفت که به سفر می رود، خیلی به گفته اش اطمینان نکنید چون احتمالاً در جای دیگر مشغول خوشگذرانی است.

    مرد خرداد حتی در عین وفاداری به همسرش علاقه دارد تا وارد جمع زنهای دیگر شده و با آنها گپ بزند.طالع بینی پسران خرداد ماهی

    کمی دقت کنید شاید مردی متولد خرداد که ازدواج کرده واز زندگی اش هم راضی است ولی هنوز هرجامیرود به زنها می گوید که عاشق آنهاست (و واقعاً عاشق آنهاست بشناسید) او همه آنها را دوست دارد ولی به روشهای مختلف و دلایل متفاوت. سیاره متولدین خرداد عطارد است. بسیاری از مردان عطاردی چشمهایی زیرک و زیبا و معمولاً مژه هایی بلند دارند. طرز تفکر و سوخت و ساز عطاردی معمولاً از آنها مردانی لاغر اندام می سازد.

    از آنجا که به ژست اهمیت می دهد، اگر تاجر باشد، حتماً دسته چکهای زیادی (برای ژست و پز) به همراه خواهد داشت و دفتر کارش پر از تلفنهای بی سیم شیک و آخرین مدل است و بطور همزمان راه می رود و صحبت می کند . دفتر کار او پر از لوازم اداری متنوع است. البته او به واژه پرداز بیش از هر چیزی علاقه دارد.

    جوزا نشانه ارتباطات است اما برای مرد متولد خرداد، برقراری ارتباط با نوزاد سخت و گیج کننده است. تا وقتی که عضو جدید خانواده نمی تواند صحبت کند، پدر خانواده نگران و عصبی است. اما به محض اینکه نوزاد کوچک شروع به صحبت می کند شادی پدر هم شروع میشود. او عاشق بازی کردن با بچه هاست و علت اینکه بچه ها هم عاشق او هستند این است که او مثل برادر بزرگتر با آنها رفتار می کند. بطور کلی فرق نمی کند که از صدور شناسنامه او چند سال گذشته باشد چون در هرحال او کودکی بیش نیست.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    مرد متولد خرداد،خیلی زود وابسته نمی شود.و اگر با اقدام آنی و بدون فکر،تصمیم به ازدواج بگیرد،ممکن است بعدآ پشیمان شده و از همسرش جدا شود.ویاممکن است شما با دیدن تغییر رفتار و اخلاق او بعد از ازدواج بسیار متعجب شوید.از آنجایی که مرد متولد خرداد،انسانی شاد،باهوش،پرحرف،مؤدب و خون گرم است،بسیار محبوب بوده و مورد توجه مردم می باشد.و او به تمام معنی انسانی ایده آل است.

  • دعا برای خوابیدن نوزاد نی نی سایت
  • در مطالبی که بیان شد در مورد متولد خرداد و این که مشکل عاشق و دلبسته می شود،اما به این منظور نیست که مرد متولد خرداد هرگز عاشق نمی شود.او نیز عاشق و دلبسته شده و در این صورت حساسات قوی خواهد داشت و برای وابسته کردن معشوقش تمام استعدادها و قابلیت هایش را به کار می برد.این مرد که تحت تأثیر دوقلوهایی است که یکی جدی و یکی دیگر سر به هوا می باشد.به سرعت تغییر رفتار و شخصیت می دهد.و اگر مرد متولد خرداد،شما را دوست داشته باشد،این احساس خود را با سخنانی شیرین بیان می کند و به ندرت انسانی پیدا می شود که احساس عشق و محبت خود را مانند مرد خرداد،بیان کند.

    شما زمانی که به سخنان شیرین او گوش می دهید،خود را زیباترین،خوش بخت ترین و خوش شانس ترین زن دنیا می پندارید،اما این مرد که چنین شیرین سخن است،بعد از گذشت مدتی احساس عشق خود را آشکار نکرده و سخنانی شیرین ابراز نمی کند.وشما،شاید فکر کنید که او دیگر شما را دوست نداشته و از شما خسته شده است.در این شرایط،هرگز اشتباه نکنید،زیرا مرد خرداد شما را واقعآ دوست دارد،اما گاهی افکار و اندیشه های زیادی داشته و در مورد نقشه و طرح هایی فکر کرده و در مورد مسائلی تحقیق و کاوش می کند و چون عمیقآ به آنها فکر می کند،ممکن است در مورد شما سهل انگاری کند.

    سعی کنید شخصیت خوب خود را حفظ کنید،زیرا مرد متولد خرداد به انسان های با شخصیت علاقه دارد.شما باید در دوران روابط خود با او در هر مرحله جنبه های مختلف شخصیت خود را به او نشان دهید و به این طریق دقت و حس کنجکاوی او را تحریک کرده و او را به هیجان آورده و سرگرمش کنید.مرد خرداد نسبت به زنی که او را سرگرم کرده و شور و شوق او را تحریک کرده و هر لحظه تغییر میکند،وابسته شده و هرگز به فکر ترک کردن او نخواهد بود.

    مهمترین عامل برای مرد خرداد در روابط خود،ارتباط فکری می باشد.و او شیفته و دلباخته انسانهایی است که با شخصیت و با تجربه و عاقل و با معلومات بوده و دائمآ در حال تغییر و پیشرفت هستند.اگرانسانی هستید که از علم و معلومات زیاد خوشتان نمی آید و اهمیت زیادی به تحصیلات نمی دهید،تصمیم ازدواج با مرد خرداد را نگیرید.اما اگر زنی با معلومات،متمدن بوده و از تازه ها و چیزهای مدرن خوشتان می آید و طبق تغییرات زمان،شما نیز تغییر می کنید،برای او همسری ایده آل هستید.

    افکار و عقاید مرد خرداد با عقاید دیگران در مورد پول،متفاوت است.به ندرت کسی پیدا می شود که به اندازه مرد متولد خرداد،اهمیت پول و مادیات را بداند.برای همین،او گاهی به پول اهمیت زیادی داده و گاهی نیز اصلآ به آن تجه نمی کند.بعضی اوقات بسیار بخشنده و سخاوتمند شده و گاهی نیز بسیار خسیس می شود.اگر بودجه خانه خود را به او بسپارند ممکن است در نیمه های ماه بی پول بمانید.زیرا این مرد هر موقع که چیز مورد علاقه و پسند خود را ببیند،فورآ می خرد.

    اگر مرد متولد خرداد تحت تآثیر شدید ستاره دیگری قرار نگیرد،اصلآ حسود نمی باشد.او حتی در مورد حسادت به دوستان قدیمی شما،فکر هم نمی کند.او به شما اطمینان داشته و در مورد خیانت کاری نسبت به شما اعتماد کامل دارد.واگر چنین گناهی از شما سر بزند،اولین کاری که انجام می دهد،رفتن و ترک کردن شماست.این زن به همسر و کسانی که دوستشان دارد،احترام زیادی قائل است و انتظار احترام متقابل نیز از طرف آنها،دارد.

    گفتیم که شانس و بخت انسان متولد خرداد ماه،دو برابر دیگر ماه ها می باشد.امکان دارد که بیش از یک بار ازدواج کرده و ماجراهای عشقی زیادی دشته باشد.مرد متولد خرداد ازدواج کرده و اگر بعد از گذشت زمانی،خشنود نباشد،در جدایی از همسرش هیچ مانعی ندیده و به راحتی از وی جدا می شود.واگر در آن زمان با زنی جذاب آشنا شده و عاشق او باشد،هیچ نیرویی نمی تواند او را در خانه خود بند کند.

    بالا رفتن سن، استفاده مداوم از لوازم‌آرایشی و هوای آلوده باعث چروک شدن پوست صورت می‌شوند. با استفاده روزانه از کرم ضد چروک می‌توان چروک‌‌ها را از بین برد و از ایجادشان جلوگیری کرد، همچنین خاصبت سفت کنندگی این کرم‌ از افتادگی ماهیچه و عضلات صورت جلوگیری می‌کند.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *