خصوصيات متولدين ماه حمل

خصوصیات متولدین ماه حمل (قوچ)

خصوصيات متولدين ماه حمل

متولدین ماه حمل : انسان های سرشار از انرژی ، تیز ، سرحال  ‌دست و پایی ، احساساتی ، شق و‌کله شخ هستند. آنها همیشه کوشش میکنند محیط و ماحول دور و پیش خود را مطابق به تصور وبه شکل دلخواه خود بازسازی و تغیر بدهند. متولدین ماه حمل شخص عمل اند  و وقتی بخواهند چیزی را حاصل یا به دست بیآورند بسیار زود هم  ابتکارعمل و پیشقدمی را به دست گرفته به اصطلاح عامیانه کمر را برای بدست آوردن آن بسته میکنند .

متولدین ماه حمل  با قدم های مصمم به جهت موفقیت میروند  شعار آنها پیش رفتن به هر قیمتی که شد ! است و با اعتماد بزرگ  به نفس و میل یا پشت کار بیش از اندازه که دارند همیشه از عهده کار های خود میبرآیند، ولی اگر خدا نخواسته در جریان کار خود با کدام سد مشکل روبرو شوند بسیار زودعلاقه خود را از دست داده و عاجل یک فعالیت ، پروژه و یا مصروفیت دیگر برای خود جستجو میکنند، چون آنها چیز های آهسته و کند و کار های خسته کننده را خوش ندارند 

متولدین ماه حمل در روابط اجتماعی با دوستان خود هم بسیار  تیز مزاج ، امپولسیف * و احساساتی هستند. آنها در ظرف یک لحظه می‌تواند انفجار نمایند و بسیار زود هم دوباره آرام شوند و همه چیز را برای همیش فراموش نمایند و کینه یی نیستند ، آنها علاقه دارند همیشه نقل میدان باشند آنهم به هر قیمتی که شد  این ضرورت داشتن به «توجه همه گانی » آنها را وادار به انجام هر کاری میسازد که با این اعمال خود آنها اکثر انسان های دور و پیش خود را از خود میرنجانند و از خود میرآنند 

متولدین این ماه ، در عشق و روابط زناشویی و عاشقانه  نیز بسیار احساساتی اند و بسیار زود عاشق میشوند. یک رابطه عاشقانه با متولدین ماه حمل هرگز خسته کن و دق آور نخواهد بود چون آنها همیشه در پی و جستجو یک کار تازه یا مشغولیت و مصروفیت جدید اند و آرامی و در یک کنج نشستن را خوش ندارند . رابطه با متولدین ماه حمل اکثر با جنگ و دعوا زیاد نیز همراه میباشد چون متولدین ماه حمل بسیار حسود هستن و زود آتش میگرند ، از جنگ دعوا و‌جر و بحث نمیگریزند و برعکس حتی جر و بحث نمودن زیاد را خوش هم دارند .برعلاوه این همه متولدین ماه حمل آزادی فردی خود را هم زیاد دوست دارند و اگر به اصطلاح عامیانه دست و پا آنها را به زنجیر قید نمود خیلی زود به انسان های خشن ‌و عصبانی مبدل می‌شوند، اما اگر تا اندازه به آزادی فردی آنها احترام گذاشت و آن را برایشان محدود نساخت آنها به یک شریک زنده گی خوب و صادق تبدیل می‌شوند 

خصوصيات متولدين ماه حمل

ستاره متولدین ماه حمل آتشی بوده و رنگ های زرد و نارنجی رنگ های این انسان های با اعتماد بزرگ  به خود میباشند 

متولدین ماه حمل با متولدین ماه های اسد و قوس از همه بهتر جور میایند. بامتولدین ماه های ثور و جدی  هم میتوانند سازش نمایند اما با متولدین ماه های عقرب ، سرطان و حوت اصلی جور نمیایند

خصوصیات متولدیم ثور را در اینجا 👇 بخوانید

خصوصيات متولدين ماه ثور گاو

خصوصيات متولدين ماه حمل

(function(d, s, id) {
var js, fjs = d.getElementsByTagName(s)[0];
if (d.getElementById(id)) return;
js = d.createElement(s); js.id = id;
js.src = “//connect.facebook.net/en_US/sdk.js#xfbml=1&version=v2.6”;
fjs.parentNode.insertBefore(js, fjs);
}(document, ‘script’, ‘facebook-jssdk’));

  • چطور یک مرد شهریوری را عاشق خود کنیم
  • اگر متولد برج حمل هستید باید بدانید که شما یک رهبر به دنیا آمده اید و دوست دارید مسئولیت هر کاری را قبول کنید.

    نشانه  متولدین این ماه جنگجوست. به همین خاطر شما نیز دوست دارید هر چالشی را در آغوش بکشید و در هر پروژه ای حضور موفق داشته باشید.

    اگر موقعیتی بتواند هیجان و کنترل کافی برای شما داشته باشد، قادر خواهید بود از آن برای افزایش حس رهبری و بالا رفتن از پله‌های موفقیت استفاده کنید.

    یکی از دام‌های معمولی که افراد برج فلکی حمل به آن دچار می‌شوند؟ قبول مسئولیت بیش از آن چیزی که قادر به انجامش هستید.

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    برج فلکی قوچ یا همان حمل نشانه تنهایی است و اگر مراقب نباشید ممکن است در پایان، مجبور شوید تمامی کارها را خودتان انجام دهید! (شما خواهید گفت که فقط به این خاطر که کارها به درستی انجام شوند.)

    اگر دفتر ساعت پنج بسته می‌شود، نیازی به ماندن تا نیمه‌شب نیست. هنر محول کردن کارها را یاد بگیرید، و کارهای ریز را به افرادی از برج فلکی ثور یا جزئی‌گرای کژدم واگذار نمایید که می‌توانند آن کار را در نیمی از زمان انجام دهند.

    تمامی انرژی‌های مستقل می‌توانند شما را به شخصیتی ریاست‌طلب تبدیل نمایند. مراقب باشید که از مرز تعیین‌کنندگی به سمت دیکتاتوری نروید.

    اگر با یک تیم کار می‌کنید، مطمئن شوید که آن‌ها نیز مانند شما مشتاق و با انگیزه هستند. آنها را بی‌نهایت تشویق کنید و از آن‌ها قدردانی نمایید تا با اشتیاق به کار خود ادامه دهند.

    ستایش شما، بیش از هر چیز دیگری می‌توانند مانند سوخت موشک برای تیم شما نقش ایفا نماید.

    بی‌تابی ، شما را به یک فرد مشتاق در رسیدن به هدف تبدیل می‌نماید. در برخی مواقع بایست بین اشتیاق و تحمیل قوانین را اجرا نمایید. برخی اوقات، بایست به تعهدات خود عمل نمایید و این بیش از آنچه که دوست دارید، طول خواهد کشید.

  • خلاصه داستان سهراب و گردآفرید به زبان ساده
  • فقط به علت اینکه به نتیجه آنی نمی‌رسید، چیزی را غلط تصور نکنید، در این صورت زود تسلیم خواهید شد یا خطای جبران ناپذیری را انجام خواهید داد. بذرهای خود را بکارید، آن‌ها را آبیاری نمایید، و رشد آن‌ها را تماشا نمایید.

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    در نهایت، عصبانی نشوید، افراد برج فلکی قوچ براحتی دچار خشم می‌شوند و اگر برای هر چیزی کوچکی عصبی شوید، متحدان ارزشمند خود را از دست خواهید داد.

    اما اگر خشم خود را در درون خود نگاه دارید، برایش یک خروجی مانند باشگاه پیدا نمایید یا با کسی که می‌تواند به شما کمک کند صحبت کنید، به سلامتی شما آسیبی وارد نمی‌شود.

    بهترین شغل‌ها برای افراد برج فلکی قوچ: کارآفرین، روزنامه‌نگار، وکیل مدافع، شفادهنده مقدس، استاد، سخنران انگیزشی، دلقک، آرایشگر، فروشنده، سردبیر مجله، مامور

    برای مشاهده فال موفقیت ماه تولد خود را انتخاب کنید:

    همانطور که می دانید همه‌ی سیاره های منظومه‌ی شمسی به دور خورشید در گردش هستند اما به دلیل اینکه ما روی زمین هستیم به نظر می رسد خورشید است که به دور زمین در حال گردش است. به این مسیر فرضی خورشید در آسمان که در طول یک سال طی می کند، دایره البروج می گویند. چند هزار سال پیش یونانی‌های دوران باستان با ستاره‌هایی که خورشید از میان آن‌ها می‌گذرد ۱۲ شکل فرضی ساختند. هر کدام از این صورت‌های فلکی را «برج» می گویند. در این بخش از فال و طالع بینی سایت جدولیاب فال متولدین برج حمل را منتشر قرار داده ایم که با هم به مطالعه می پردازیم.

    فردی که تحت علامت شعله ور حمل به دنیا آمده اند توسط قدرت و توانایی درونی و بیرونی خود متمایز می شوند. سیاره آنها، مریخ، نماد اعتماد به نفس و رفتار خودجوش آنها، و همچنین جنگندگی است. یک جنگنده، صادقانه و مقاوم رفتار می کند. وی اجازه می دهد طبیعت مسیر خود را برود اما دوست ندارد مسائل را حل نشده باقی گذارد.

    آرامش درونی و اعتماد به نفس متولدین برج حمل، تمام موانع و نگرانی های پیش رو را نابود می کند. آنها پر انرژی و اغلب سختگیر هستند. درباره همه چیز مستقیم و گاهی کورکورانه سخن می گویند. رفتار آنها ممکن است بی سوادانه و عقب افتاده به نظر برسد، اما پس از مدتی می فهمید که بسیار روشنفکرند و متمایل به سادگی و بی آلایشی می باشند.

    نقطه ضعف آنها در لجبازی گاه و بی گاه و ناتوانی آنها در سازش پذیری و مصالحه است. به دردسر خوردن با متولدین برج حمل به دلیل رفتار پرخاشگرانه آنها آسان است. عدم توانایی در موافقت کردن با عقاید دیگران، می تواند مشکلاتی در محل کار و روابط ایجاد کند.

    متولدین برج حمل چالش در کار و حرفه را دوست دارند. با ماندن در مشاغل معمولی مشکل دارند. اغلب کسب و کار خودشان را راه می اندازند یا حداقل سعی می کنند پیشنهادات و نظرات خود را پیش ببرند. هرچند که تلاش آنها به ندرت قدردانی شده یا به خوبی ارزیابی می شود. آنها اغلب خودگرا هستند و دیگران را تحسین نمی کنند. عمدتا متخصص بازاریابی اند، کسب و کار خود را دارند و یا یک ورزشکار حرفه ای می باشند. در هر حال مشکل است که آنها را عضو یه گروه خاص طبقه بندی کنیم.

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    در روابط، هم مردان و هم زنان برج حمل، بسیار رمانتیک هستند. اما مردان زمان بیشتری برای آرام گرفتن نیاز دارند و برای آنها انتخاب دوست دختر مشروط به هیچ عاملی نیست. طرز برخورد آنها با یک دوست دختر بالقوه اغلب تغییر می کند. احساسات آنها پایدار نیست و در نتیجه می توانند به آسانی از شریک زندگی ایده آل چشم پوشی کنند. زنان متولد برج حمل به کسی نیاز دارند که به آنها احترام گذاشته و مسیر درست را در زندگی به آنها نشان دهد.

    کسانی که تحت این صورت فلکی متولد شده اند شخصیت جنگنده ای دارند و بیشتر تحت تاثیر سیاره مریخ هستند. طالع بینی ۲۰۲۰ برای متولدین برج حمل تغییرات زیادی به همراه دارد. بلاخره باید از جاه طلبی و توانایی خود در هیجان زده شدن برای چیزها، به خوبی استفاده کنید. سال گذشته صبورانه انتظار کشیدید و امسال ثمر تلاش های خود را، هم در زمینه روابط و هم در زمینه کسب و کار، می گیرید. از احساس درونیِ عدالت خواهی خود نیز بهره کامل را خواهید برد.

    در آغاز این سال، انرژی مثبت را احساس خواهید کرد. طالع بینی نشان می دهد که سرسختی و پافشاری، شما را در رسیدن به اهداف کاری تان به جلو پیش می برد. با اینکه می توانید یک رهبر یا سازمان دهنده بسیار خوبی باشید، باید مراقب باشید که خیلی “سرمست” موفقیت خود نشوید و به ریاست بازی کشیده نگردید.

    اگر در یک رابطه هستید، با جلو رفتن بهار، عشق شما نیز همانند طبیعت شکوفه می زند. ستاره ها برای مجردها هم طالعی دارند. یک جرقه قوی بین شما و جنس مخالف زده می شود. اما فراموش نکنید که با دوستان و خانواده خود نیز وقت بگذرانید.

    در فصل دوم سال ۲۰۲۰، اگر می خواهید موفق بمانید باید بیشتر تلاش کنید. هنگامی که می خواهید تصمیمی بگیرید، بهتر است دوبار فکر کنید. می توانید به راحتی از یک دوست یا مشاور شایسته بخواهید که به شما مشورت دهند. از فکر کردن زیاد نپرهیزید، مخصوصا وقتی که تصمیم دارید یک قرارداد تجاری را امضا کنید. مطابق با طالع بینی، زمان مناسبی نیست که کار خود را نا تمام بگذارید. در این کار خطری وجود دارد که ممکن است به نیستی و نابودی بیانجامد.

    با نزدیک شدن پاییز، باید به روابط فردی اهمیت بدهید و لجباز نباشید. می توانید مشکلات را با سازش به آسانی حل کنید. به محبوب خود توجه کافی نشان دهید. یک هدیه کوچک می تواند هر کسی را خوشحال کند. در ماه اکتبر، برف و باران سلامتی شما را به خطر نمی اندازد. زمان مناسبی برای ورزش کردن است. بدن و ایمنی شما هر دو تقویت خواهند شد.

  • چگونه زود حامله شويم
  • اواخر سال، عمدتا به کار و حرفه شما تعلق دارد. واقعا خواهید درخشید بطوری که برای مافوق شما سخت خواهد بود که به شما توجه نکند. می توانید بر روی یک جایزه مناسب حساب باز کنید. با این جایزه می توانید نزدیکان خود را خوشحال کنید و رویاهای شان را به تحقق رسانید. کریسمس دوره بسیار شادی برای شما خواهد بود. بنابراین برای متولدین برج حمل بسیار سخت است که از سال سراسر موفقیت ۲۰۲۰ خداحافظی کنند.

    با سلام واقعا ممنونم برنامه خیلی خوبی من هم دوست دارم شرکت ک…

    خواب دیدم برادرم برای بار دوم بچه اش توی قبر میزاره اما این…

    نوش جان…

    خیلی خوب بود ممنون از شما…

    سریال یاغی و جیران عالیه اینجا میخونمش فقط لطفا بلافاصله بزا…

    با سلام، لازم است بگم که رضایت شما از خوش سعادتی تیم ما است،…

    برای ما که پول نداریم فیلیمو رو شارژ کنیم واقعا اینجا خوندن…

    خیلی کانال جالبی دارین دستتان درد نکنه فیلم باحال میزارین لط…

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    در زندگی، انسان هایی زنده دل، پرانرژی مانند شما که رنگ شادی به زندگی می بخشند، بسیار کم وجود دارد. می توان به شما نمک و چاشنی زندگی نیز، نسبت داد. شما از نوع انسان هایی هستید که به دیگران، شوق و اشتیاق، جسارت و شادی می بخشید. کسی که با شما و در کنار شما باشد، هرگز دلتنگ نشده و حوصله اش سر نمی رود. اما تمامی اینها فقط زمانی اتفاق می افتد که شما بخواهید، زیرا شما قبل از هر چیز به فکر خود بوده و هر جمله ای را با «من» شروع می کنید.

    ستاره شما مارس که تمثیل کننده جاذبه، جنگ و سکس بوده و یکی از بزرگترین قدرت ها، به شمار می رود. این ستاره تحت تأثیر آتشی سوزنده و داغ و خشن و بی رحم است. اما این مطالب باعث بیم و هراس شما نشود، زیرا به این معنی است که تا جایی که این دوست آتشین شما را یاری می دهد،شکست نخواهید خورد. تمثیل کننده جاذبه و جنگ، کسانی را که مخالف او نباشند، حفاظت کرده و به آنها نیرو و قدرت می بخشد اما نظیر هر ستاره بزرگ، باید در مقابل به دست آوردن خواسته های خود بر اساس تأثیرات خوب آن، از تأثیرات سنگین آن نیز باید خود را محافظت کنید.

    ستاره مارس انرژی، مجادله، درگیری، جسارت، تندی و خشم را نیز تمثیل می کند.خصوصیات تند ستاره خود را با ذیذ منفی ننگرید، فقط بدانید که هر از گاهی باید ستاره خود را مهار کرده و کنترل کنید، زیرا مارس، دوره های دشوار و غیر قابل تحملی خواهد داشت. اگر در آن دوران، تحت تأثیر ستاره خود قرار گیرید، به انسانی نا آرام، ناسازگار، به رفتار و جنگ طلب، تبدیل خواهید شد. و نباید فراموش کنید که بیهوده به این ستاره، تمثیل کننده«جنگ و مناقشه»لقب نداده اید.

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    ستاره مارسی که تحت نفوذ و تأثیر آتش است، همان اندازه که شما را در جنگ یاری می دهد در عشق و جاذبه نیز حامی شما خواهد بود. این ستاره به زن ها نیروی جاذبه و به مردها نیز، نیروی سکس فوق العاده ای می دهد.

    قوچ برترین ماه ها به شمار می آید. این برج، کله و سر را تمثیل می کند.به این دلیل، شما انسانی عاقل و باهوش هستید. به راحتی حساب کرده، تصور کرده و کارها را ردیف می کنید. اما توصیه ما به شما، صبر و شکیبایی است، زیرا بزرگترین خطای برج قوچ، عجله و شتاب در کارهاست. هر چند ستاره شما، بیشتر اوقات امکانات خوبی در اختیار شما قرار می دهد، اما به سبب کم صبری و نا شکیبایی، فرصت های خوب را از دست می دهید.

    هوش سرشار و مغز پرکار شما، امکان هر نوع طراحی و نقشه را به شما می دهد. از آنجایی که شما متولد اولین ماه سال هستید، پیشوا و لیدر به حساب می آیید. آینده نگر بوده و از وجود امکانات متعدد برای شما، اطلاع دارید.اما در این مرحله از کار، با عجله و شتاب خود، تمامی کارها را به یک باره زیر و رو می کنید. به این سبب یا،باید بسیار صبور و شکیبا باشید و یا به همراه کسی که به او اطمینان کامل دارید، حرکت کنید. در این مورد یکی از دوستان متولد باکره و یا بز، یاور خوبی برای شما خواهد بود.

    متولدین قوچ، بسیار راستگو و صادق هستند و تصور می کنند که دیگران نیز مانند آنان خوش نیت و صادق می باشد. براساس این،مکررا دچار اشتباه و خطا شده و نا امید و مأیوس می شوند. پس به این دلیل در برقراری دوستی و اعتماد و اطمینان به کسی، همیشه محتاط می باشند. متولد هر ماه،سیستم دفاعی مخصوص به خود را دارد و سیستم دفاعی شما نیز به صورت هجوم، جسارت و خشم می باشد. اما این سیستم دفاعی همیشه نتیجه مطلوب و دلخواه را به دنبال ندارد. زیرا شما،دائما تحت تأثیر آتش، بوده و هر لحظه از روی احساسات، رفتار می کنید. اگر در مقابل شما، انسانی ساکن و خونسرد وجود داشته باشد،هرگز امکان غلبه بر وی را ندارید.

    متولدین فروردین ماه، سریعا عصبانی شده و از کوره در می روند و عصبانیت و خشم آنان، بسیار ویرانگر است. در اصل تنها کاری که میتوانید انجام دهید، فریاد کشیدن است و با فریاد کشیدن، کنترل خود را از دست داده و زشت ترین و شکننده ترین سخنان را بر زبان می آورید. ستاره مارس باعث این نوع خشم تند و سوزنده شده که سریعا آرام و خاموش می شود. اما بعد از برطرف شدن خشم و غضب، نادم و پشیمان می شوید.

    روحی،می شود. خشم و عصبانیت در متولدین فروردین ماه به صورت یک عادت رفتاری می باشد. که خیلی زود آتشی شده و بدون تفکر و درنگ، هر سخنی را بیان می کنند، گفته شده که یکی از معروف ترین تیپ های متولدین فروردین، رهبر و اکستر «آرتوتوسکانی»بوده که به هنگام عصبانیت، از یقه یکی از اعضای ارکستر گرفته و هل می داد.

  • چطور در ايفون اهنگ دانلود كنيم
  • علت این عصبانیت شما،انرژی و قدرت زیادی است که ستاره مارس به شما می دهد.واگر انرژی خود رادر راهی مثبت به کار نبرید،تبدیل به خشم ویرانگر،خواهد بود.اما در عین حال شما صاحب قدرت خیالپردازی،هستید.زمانی که انرژی و قدرت خیالپردازی شما در کنار هم باشند،شگفتی های بی نظیری خلق می کنید.«هانسی اندرسن»که یکی از مشهورترین داستان نویسان دنیا،به شمار می رود،با یکی کردن انرژی و قدرت ابتکار و خیالپردازی خویش،توانسته داستان های بی نظیری خلق کند.

    فراموش نکنید که شما متولد اولین ماه یعنی فروردین و به این سبب پیشرو بوده و صاحب انرژی بسیار،قدرت و جاذبه می باشید.و اگر این نیروهای فوق العاده خود را در راه های صحیحی صرف کنید،به موفقیت های زیادی دست خواهید یافت.

    یکی از خصوصیات ستاره جاذبه و جنگ شما، حسادت می باشد. متولدین فروردین ماه همیشه آرزو دارند که در رده اول قرار داشته باشند. این نوع انسان ها که همیشه طالب، جلب توجه مردم بوده و می خواهند محبوب و مورد پسند هم باشند، اگر در رده دوم و درجه پایینی قرار بگیرند، یک حس حسادت ناگهانی به آنها روی می آورد. در اصل شکست، متولدین فروردین را برای مدت کوتاهی، ناراحت و مأیوس می کند. اما آنان با تکیه به انرژی بزرگ خود،سریعا به خود آمده و دنبال موفقیت و پیروزی های دیگری می روند. بزرگترین دشمن ویران کننده، متولد فروردین ماه، حس حسادت وی می باشد.

    زیرا او اعتقاد دارد که برترین و ممتازترین است. در مسئله برتر بودن و حسادت، جنسیت طرف مقابل، مهم نیست. مرد متولدین فروردین ماه، ممکن است به زن که برتر از اوست، حسادت بورزد و زن متولد فرورین ماه، نیز احتمالآبه مرد برتر از او که رقیب وی می باشد، حسادت ورزیده و مخالفت کند. این حس برتری جویی و حسادت ورزی در رشته های هنری مربوط به متولدین فروردین، بیشتر خود را نشان می دهد.

    انسان متولد فروردین ماه،دارای خصوصیات ضد و نقیض زیادی می باشد. خصوصیات جاذبه، شادی و نشاط،محبوبیت، خشم و غضب، جنگ، حسادت، رویا و خیال پردازی تواما در وجود متولد فروردین، جلوه می کند. اما اگر توانایی تشخیص و جداکردن هر یک از آنها را داشته و هر یک را در جای مناسب خود، بروز دهد، انسانی بسیار محبوب و دوست داشتنی خواهد بود. وانسان های دیگر از هم صحبتی و سخنان شیرین متولدین فروردین که احساس متعادل دارند، خسته نمی شوند. زیرا آنان بر اساس قدرت خیال پردازی و نشاط و دیدن جنبه های عجیب مسائل، به راحتی خود را با طرف مقابل وقف داده و ارتباط صمیمانه بر قرار می کنند.

    متولد فروردین ماه،هر زمان که اراده کند، مانند برلیان که سنگ شانس به حساب می آید، سخنانی باارزش،درخشان و زیبایی بیان می کند. متولدین این ماه مانند الماس که سخت ترین سنگ معدن می باشد، قوی و پر قدرت هستند. هرگزامکان خوار و خفیف جلوه دادن متولدین فروردین، وجود ندارد. اما همان طور که الماس که از کربن خالص به وجود آمده، در آتش سوخته وخاکستر می شود. خصوصیات جنگ جویی و عصبانیت و حسادت، باعث نابودی، متولدین این ماه،می شود.

    متولدین فروردین ماه، تنها از آتش درون خودشان، نابود و هلاک می شوند. آتش متولدین این ماه خیلی زود شعله ور می شود. از آنجا که برج قوچ،کله را تمثیل می کند، ناراحتی سر در متولدین فروردین ماه بیشتر دیده می شود. متولدین قوچ صبور و جسور هستند و از بیماری ها نترسیده و حتی نمی خواهند این مسائل را باور کنند.

    بیشتر بخوانید::

    کامل ترین متن و جملات فروردین ماهی یعنی…!!!

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    تبریک عاشقانه به فروردین ماهی | اگه همسرت فروردین ماهی کلیک کن!!

    متن تبریک تولد به فروردین ماهی | اگه عشقت فروردینی کلیک کن!

    متن متولدین فروردین ماه برای استوری | استاتوس | پروفایل

    مردان و زنان متولد فروردین ماه،هر چند که صفات مشترکی دارند،در عین حال دارای خصوصیات ضدو نقیض هم می باشند.ستاره مارس به مرد متولد فروردین،جسارت،گستاخی،تندی،عصبانیت،انرژی،نیروی تأثیر گذارنده و محبوبیت،می دهد سازگاری با این مرد کار سهلی نیست.زیرا آنان بر این باورند که بالاتر از هر چیزی،تفکرات و اندیشه ها و ذاتشان،درست و به حق است.

    مرد متولد فروردین ماه فقط زمانی که کار مورد علاقه اش را انجام می دهد،بسیار ممنون و شاد است.او تحمل دستورات و اوامر دیگران را ندارد. حتی سخنان خوش نیت ترین و ملایم ترین و مؤدب ترین رئیس نیز،می تواند موجب عصبانیت و بدبینی او،باشد. آزادی و استقلال برای مرد متولد فروردین، امری حیاتی است. اگر بیکار باشد، بسیار بدرفتار و ناسازگار و خشن شدهو نسبت به همسر یا معشوقه خود خشونت به خرج داده و آنها را آزاد می دهد. به طور خلاصه ازدواج با مرد بیکار فروردین ماه می تواند بسیار مشکل ساز، باشد. مردان متولد فروردین ماه، راه و روش پس انداز پول را نمی دانند.

    پول برای آنان فقط وسیله ای برای خریدن و تهیه نیازها و خواسته هایشان است. مرد متولد فروردین، خودخواه بوده و خود را بسیار برتر و پسندیده،می داند. در سایه نیروی خیال پردازی و احساسی و دریافت نیروها و امکانات نامرئی، بعد از مدت کوتاهی به پول و ثروتی که می خواهد دست می یابد. به دلیل این که مسئله پول را خیلی جالب می بیند، تمامی قدرت و نیروی خود را در این راه صرف می کند. اما برای ثروتمند شدن و میلیارد شدن، مرد متولد فروردین باید بسیار پول دوست و مادی پرست باشد.

    مردان متولد فروردین ماه علی رغم علاقه به کارو تلاش، علایق و ذوق های دیگری نیز دارند. بیشتر انها علاقه به ورزش دارند. براساس نیروی جاذبه و نیروی جنگ ستاره خود، جسم و قدرتمندی دارند. به همین سبب در رشته های مختلف ورزشی، موفقیت های چشم گیری به دست می آورند.

    مرد متولد فروردین عمیقا تحت تأثیر عشق قرار می گیرد. و عشق در زندگی او جایگاه مهمی دارد. دیوانه وار عاشق شده و در آن لحظه عشق خود، دست به هر نوع فداکاری و دیوانگی می زند. اما عمر این عشق آتشین، در عین حال، بسیار کوتاه مدت می باشد. تعداد زنانی که مرد متولد فروردین ماه را تا آخر عمر عاشق خود کنند،بسیار انگشت شمار می باشد. پوشیدن، صحبت کردن، افکار و عقاید و حرکات و رفتارتان را باید بی عیب و نقص باشد اگر مرد متولد فروردین ماه با زنی که دارای این خصوصیات می باشد، آشنا شود، در کوتاه مدت، عاشق می شود.

    زمانی که مرد فروردین ماه عاشق شد، همه چیز تغییر می یابد. تا زمانی که دوستتان دارند،هر چیز را زیبا دیده و هر حرکت و رفتار شما را فوق العاده می داند. مرد متولد فروردین ماه، حتی اگر شما را بسیار دوست داشته باشد، انسانی است که عیب ها را زود تشخیص داده، خیلی زود خسته شده و به ستوده می آید. اگر شما با مرد متولد فروردین ماه ازدواج کنید، بدانید که باید یک عمر او را سرگرم کرده و تنوع در زندگی او ایجاد کنید. در بعضی موارد بسیار خسیس است. اگر با خواسته ها و آرزوهای او مخالفت کنید، درگیری شدیدی ایجاد می شود. حتی امکان دارد که در را کوبیده و خانه را ترک کند.

    باید در مورد مسائل مورد علاقه او اطلاعاتی کسب کرد، و درباره مسائلی که طبق ذوق و سلیقه او هستند، تحقیق و بررسی به عمل آورید. خلاصه، باید بیست و چهار ساعت زندگی خود را در اختیار او بگذارید.مرد متولد فروردین ماهی که با او ازدواج کرده اید، شاید علی رغم خصوصیات بارز فرد متولد فروردین، بسیار آرام و ساکت باشد و این به این معنی نیست که دیگر خصوصیات در او وجود ندارد، بلکه به هنگام تولد، ستاره دیگری، نور افشانی کرده و تأثیری به خصوصیات او گذاشته است.

    این تیپ آرام و ساکت، بعد از دوران کوتاه سکوت و صبر و تحمل، به یکباره آتشی می شوند. مرد متولد فروردین از بیماری بیزار است و همیشه بیماری خود را مخفی می کند و از شما نیز انتظار چنین رفتاری را دارد، به همین سبب هرگز از بیماری خود شکوه و ناله نکنید.

    ممکن است شوهر فروردین ماه شما، عاشق شما بوده و دوستتان داشته باشد و به عبارت دیگر، وابسته به شما باشد. لازم است که در هر فرصتی او را ستایش و تمجید کرده و فوق العاده بودن کارها و رفتارهای او را یادآور شوید. مرد متولد فروردین دوست دارد که در هر فرصتی سخنانی مبنی بر محبوبیت و مورد پسند واقع بودن خود را از بشنود. زنی که با مرد فروردین ازدواج می کند، باید شخصیت قوی داشته باشد.

    زیرا این مردان زنی را که شخصیت ضعیفی دارد، خوار و خفیف کرده و خیلی زود ترک می کنند. اما زنی عاقل و با شخصیت،به راحتی می تواند این مرد را اداره کند. مرد متولد فروردین حسود است.او نه تنها به خود شما بلکه به شما در خانه نیز، حسادت می کند. یعنی او باید همیشه حاکم و رئیس خانه باشد.

    بیشتر بخوانید::

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    متن و جملات تبریک سال نو عاشقانه | خنده دار | رسمی

    دانلود و تماشای انیمیشن شاد تبریک سال نو

    دانلود دعای تحویل سال نو با صدای علی زند وکیلی

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    زنان متولد فروردین ماه مانند مردان آن، خود را هر نظر برتر دیده،پر انرژی،جسور،خونگرم و جذاب هستند و نیز زبانزده مردم هست.

    زن متولد فروردین حریص است. این حرص که در مرد فروردینی، وجود ندارد، باعث پیشرفت زیاد، وی می باشد. ستاره جاذبه و جنگ، حرص و طمع بی حد و مرزی به زن متولد فروردین داده است. به همین سبب زن فروردینی به جاه و مقام و موقعیت و پول بسیار اهمیت می دهند.

    زنان متولد فروردین حریص هستند و با انتخاب هدف خود،در مسیر پیشرفت هم گذاشته و چون تصمیم به رسیدن به مقام بالا دارند،کار و تلاش را قبول می کنند.کار در نظر آنها هرگز وسیله ای نیست که مقداری در آمد داشته و سرگرمشان کند.بلکه کار و تلاش برای آنها به عنوان هدفی برای پیشرفت و رسیدن به مقام و پول فراوان و شهرت و آوازه می باشد.و نیز این انسان های فروردین بالاخره روزی با استفاده از جذابیت و گیرایی خود به موقعیت و مقامی که در نظر دارند،خواهند رسید.

    زن فرودینی از برقراری رابطه دوستی و رفاقت خشنود شده و به دوستی های خود اهمیت می دهد. زنان فروردینی که خود یا همسرشان، در آمد خوبی دارند، در قبال دوستان خود بسیار دست و دلباز و سخاوتمند هستند. زن فروردینی از تعقیب مد روز بسیار لذت برده و به طرز لباس پوشیدن خود اهمیت زیادی می دهد. بزرگترین ایراد زن فروردینی، شک و تردید و دودلی وی می باشد. علی رغم دقت در آرایش و لباس و ظاهر خود، باز هم با تصور این که عیب و ایرادی دارد، بسیار ناراحت و دلگیر می شود.و در این موارد همیشه شک و تردید دارد. او فقط گفته های یکی دو نفری که دوستشان دارد و به آنها اعتماد می کند، باور کرده و قبول می کند.

    زن فروردین ماه در مورد دوستی ها، روش های عجیبی دارد. و به علت تأثیر تمثیل کننده جذب و جاذبه، بسیار حسود می باشد. زنی زیباتر و شیک پوش از خودش را ببیند، حسادت می کند. و به دلیل داشتن وسواس و تردید و دقت و بررسی ظاهر خود بیشتر اوقات،عیب های خود را یافته و در مورد طرز لباس پوشیدن، آرایش و زیبایی یک زن بسیار با تجربه می باشد. و این کنجکاوی و دقت در لباس و آرایش گاهی تا حد وسواس و بیماری پیش می رود و آنها تنها برای لباس و آرایش و ظاهر خود، پول زیادی مصرف می کنند و گاهی تا حد اسراف کاری پیش می روند.

    زنان فروردین ماه بسیار مغرور می باشند و شما تنها با گفتن سخنی بدون فکر و تأمل، می توانید آنها را دلخور و ناراحت کنید. وزن فروردین به هنگام دلخوری، عکس العمل شدیدی نشان داده و حتی کنترل خود را از دست داده و حادثه ای پدید می آورد.

    احساسات و ترحم و دلسوزی زن فروردین ماه، بسیار قوی می باشد. این زن که ستاره جاذبه و جنگ به او صفات برتری ارزانی داشته، با آگاهی از امتیاز و برتری خویش، در بعضی موارد بسیار بخشنده و رئوف است. او برای انسان های ضعیف و خجالتی و پایین تر از خود، بسیار متأسف شده و همیشه برای کمک و یاری به دیگران آمادگی دارد.

    زنان فروردین ماه به عشق و محبت، بسیار اهمیت می دهند. ازدواج برای آنها امری مقدس می باشد. غیر از فروردینی های بسیار حریص، بقیه آنها آرزوی یک ازدواج دائمی و خانه ای گرم و پرمحبت تا آخر عمر را دارند. برای اهمیت دادن زن فروردینی به ازدواج، علت مهمی وجود دارد. امر ازدواج را در زنان فروردین، خورشید و مارس و در مردان ماه و ونوس تعیین می کند. به همین سبب می توان گفت تمامی زنان فروردین، ازدواج می کنند.

    اگر ازدواج در سنین پایین باشد،معمولآنتایج خوبی ندارد.اما زنان فروردین که بعد از سن بیست و پنج سالگی ازدواج کنند،معمولآ این زناشویی تا آخر عمر ادامه خواهد داشت نباید این تصور را داشته باشید که زن فروردین ماه حتمآ باید عاشق شده و بعد ازدواج کند،گاهی،بعضی مسائل مانند پول،شهرت،مقام نیز در ازدواج آنها نقش بسزایی دارد.یعنی زن فروردین،توجه و علاقه خود را تنها به خود اختصاص نداده بلکه به پول و مقام و نام و ثروت او اهمیت بیشتری می دهد.زنان فروردین نیز در مورد مسائل عشقی و عاطفی بسیار حسود می باشند و با مردان فروردینی در این مورد،رقابت می کنند.

    همسر ایده آل

    متولد فروردین حسود و مشکوک می باشد و اگر ایده آل شما زنی ملایم و آرام هست زن متولد تیر ماه و یا اسفند، شما را بیشتر خشنود می کند، اما اگر فکر می کنید با زنی که اعتماد به نفس زیادی داشته و خوش نیت است و در مورد کسی که دوست دارد، حسادت می کند، سازگاری بیشتری داشته باشید، بهتر است با زن فروردین که دقیقا این خصوصیات را دارد، ازدواج کنید. اگر شوهر این زن، مردی بخشنده و فهمیده و برتر از خود او و دارای شخصیت قوی و سالمی باشد و حرفی را که می زند حتمآ عمل می کند، باشد، برای هر دو طرف خوب و نیکو می باشد.

    زنان متولد فروردین ،نسبت به کودکان علاقه زیادی دارند و با آنها خوب کنارمی آیند. فرزندان زن فروردین، بعد از تولد، بسیار تغییر می کنند. خسیس ترین زن فروردین نیز، اقدام به فداکاری های بزرگ در مورد کودک خود می کند. و چیزهایی را که در زندگی خود صاحب نشده با سعی و تلاش بسیار به فرزند خود می دهد. زنان فروردینی مانند تمام مسائل دیگر، در مورد تربیت فرزند خود نیز دارای عقاید و تفکرات بخصوصی هستند، و فرزندان خود را طوری تربیت می کنند که از نظر مادران دیگر نامناسب و حتی عجیب جلوه می کند.

    بیشتر بخوانید::

    آموزش ویدیویی ساخت سفره هفت‌ سین زیبا مدل آبشاری

    تصاویر جذاب از مدل سفره هفت سین

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    گالری تزیین و چیدمان سفره هفت سین

    کلیپ آموزش تزیین تخم مرغ‌ هفت سین با پارچه

    آموزش تزیین شمع برای سفره هفت‌ سین با گل رز

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    ویدیو : آموزش تزیین سفره هفت سین

    ویدیو : آموزش ۲۵ مدل تزیین تخم مرغ برای هفت سین

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    کودک فروردینی بلافاصله بعد از تولد خویش، فریاد می زنند. وبه همین سبب از لحظه تولد، نظر دیگران را به خود جلب می کنند. و از همان لحظه نخست، حکومت خانه را به عهده می گیرند و زمانی که کمی بزرگ شده و شروع به خوردن غذاهای نرم بکند، کلا اداره خانه را در دست می گیرد. کودکی که تحت تأثیر مارس خصوصیات شتاب زدگی دارد،خیلی زود به پا می خیزد و راه می رود.

    او دوست دارد، کارهای خود را به تنهایی انجام دهد. کودک متولد فروردین ماه، لجوج و یک دنده است و برطرف کردن لجاجت این کودک،غیر ممکن است. توصیه می کنیم که هرگز او را تنبیه نکنید، زیرا تنبیه هر چه ناچیز باشد، به مانند ضربه بزرگی برای آن کودک با شخصیت است. بهتر است از تنبیه و سرزنش اجتناب کرده و او را با سخنان شیرین و ملایم، هدایت کنید. کودکی که تحت تأثیر ستاره جاذبه و جنگ است، بسیار مغرور، لجوج، جسور، گستاخ و خیال پرداز است. اگر دروغ گفت نباید او را تنبیه کرد. زیرا او تحت تأثیر رویاهای رنگارنگ خود، دنیا را جور دیگری می بیند، ولی باید تفاوت رویا و واقعیات را به تدریج با ملایمت برای او روشن کرد.

    براساس تجارب ۳۰ ساله‌ی دکتر کرمانی، رژیم گروهی بهترین راه‌حل برای حفظ انگیزه‌ی افراد طی رژیم و رسیدن به وزن دلخواه در مدت کوتاهه. تا 30 آذر فرصت داری تا با دریافت رژیم گروهی برنافیت، 1 ماه رژیم رایگان هدیه بگیری.

    درج کامنت برای این مطلب غیر فعال است

     

    صفحه‌هایی برای ویرایشگرانی که از سامانه خارج شدند بیشتر بدانید

    برج حمل در امتداد دایرةالبروج (قوس آبی)

    بُرج حَمَل (بره) (♈)، اولین برج فلکی ِ منطقةالبروج است.

    حمل، اولین برج [خانهٔ خورشید همراه با ماه و سیارات]، نواری ۳۰ درجه (۰–۳۰ درجه) موازات دایرةالبروج است.[۱]

    میانه برج حمل قوسی سی درجه از دایرةالبروج، متوسط خط سیر خورشید در فروردین ماه به مدت ۳۰روز و ۱۰ساعت و ۵۸دقیقه (۳۰٫۴۵۷روز) و نام دیگر این ماه در گاهشماری خورشیدی نیز می‌باشد. میانگین شبانه‌روز لحظه تحویل برج حمل ساعت صفر بامداد اول فروردین است.[۲] بعد ساعتی این قوس از برج حمل ۰ تا ۰۱:۴۹ (۰–۲۷٫۲۵ درجه) و میل آن ۰ تا ۱۱٬۴۷+درجه است.

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    دو هزار سال پیش این برج بیشتر از زمینه صورت فلکی حمل (بره) می‌گذشت و به همین نام باقی ماند؛ ولی امروزه بیشتر آن از زمینه صورت فلکی حوت (ماهی) می‌گذرد. خورشید ابتدا حدود ۲۶ درجه (یا روز) در صورت فلکی ماهی و سپس حدود ۴ درجه در صورت فلکی بره است.

    کلمهٔ حمل به معنی قوچ یا بره است.

    دعا786 – دعای محبت و عشق -دعانویس آنلاین و طلسم – باطل شدن طلسم و جادو – زبانبندی – طلسم احضار نعل

    در این پست از سایت ذکر و دعا و تعبیر خواب doa786.com فال و طالع بینی متولدین برج حمل و سرکتاب برای برج حمل زنان و مردان را قرار دادیم . کاملترین فال و طالع بینی و سرکتاب متولدین برج حمل یا فروردین برای مردان و زنان . برج حمل یکی از برج های دوازده گانه فلکی می باشد . هر کدام هر برج ها دارای خصوصیات مختلفی هستند . در ادامه از دعا سایت همراه ما باشید با سرکتاب و طالع بینی و فال و خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج حمل …

    ,فال حمل,فال برج حمل,فال ماه حمل,فال ابجد حمل,فال متولدین حمل,فال متولدین ماه حمل,فال متولد ماه حمل,فال ماه تولد حمل,فال ابجد برج حمل,فال ماه حمل ۱۴۰۰,فال برج الحمل,طالع بینی متولدین حمل,خصوصیات متولدین ماه حمل,طالع بینی متولدین ماه حمل,خصوصیات متولدین برج حمل,فال ابجد برج سرطان,طالع حمل,طالع حمل چیست,طالع حمل زنان,طالع حمل مردان,طالع حمل یعنی چه,طالع حمل تا حوت,طالع حمل مرد,طالع حمل زن,حمل طالع الجوزاء,حمل طالع حوت,طالع برج حمل زنان,طالع بینی حمل زنان,طالع بینی برج حمل زنان

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    فال متولدین برج حمل,سرکتاب متولدینن برج حمل,طالع بینی متولدین برج حمل,طالع برج حمل مردان و زنان,فال طنان و مردان متولد برج حمل,طالع بینی و سرکتاب متولدین برج حمل

    فال و طالع و سرکتاب برای متولدین برج حمل ( زنان و مردان )

    روش محاسبه :

    ( این برج حمل نه آن برج حملی است که برای فال ماه تولد استفاده میشود بلکه این با ان متفاوت است و اینگونه به دست می اید که بعد از حساب نام فرد و نام مادرش که به حروف ابجد در می آید و با هم جمع میشود و به دوازده تقسیم میشود 

    باقیمانده هر چه ماند به دوازده برج حساب میشود اگر یکی باقی ماند باید برج حمل را بخواند و اگر دو ماند برج ثور را و الی اخر 

    برای حروف گ چ پ ژ که در عربی نیست برای گ از حرف ج استفاده کند و برای پ از ب و برای ژ از ز )

  • قصه اضطراب جدایی
  • طالع بینی برج حمل زنان :

    هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنی است میانه بالا ( قد متوسط ) و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا که هم ستاره با حضرت خدیجه الکبری است و در هرخانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است و اولاد طاق ( یعنی فرد ” یکی یا سه تا یا پنج تا …)

    در طالع دارد و از سه نفر آنها بهره مند شود و با شوهر مشفق و مهربان است و در امورات خانه داری بسیار ساعی و کاردان و عاقل است و زود خشم گیرد و زود فرو نشیند – یک زن در همسایگی او در مقام عداوت است ( این همسایه در طول زندگی فرد ظاهر میشود که ممکن است تا الان ظاهر شده باشد و یا در اینده ظاهر شود ) و نشانه ان زن کوتاه قد و ازرق چشم ( آبی ) و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد ، از او حذر کند خود را به خداوند جل جلاله بسپارد .

    صاحب این طالع در امورات خانه خود بسیار عاقل و دانا و زیرک است و در امورات زندگانی خود بیناست . دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می زند زود اصلاح شود . در میان خویشان یک نفر او را نصیحت میکند و او خیال میکند که با او دشمنی دارد ، البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود .

    در امر دین داری خود برقرار باشد و کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری ثابت باشد و مراوده با مردم ناکس نکند تا هیچ وقت به بلای دنیا و اخرت مبتلا نشود و هرگاه اولاد او نشود یا نماند ، از سادات موسوی دعا بگیرد تا بماند و نذری هم کرده است باید ادا کند .

    بسازد صاحب این طالع را رخت سبز و روز پنج شنبه ( یعنی لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روزهای پنج شنبه برای او برکت دارد و اگر میخواهد کاری را شروع کند یا خواستگاری دارد روز پنج شنبه قرار بگذارد ) – دعای جوشن کبیر ( که کتاب جیبی ان در کتابفروشی ها هست ) با خود دارد تا از بلیات محفوظ بماند .

    سرکتاب برج حمل مردان :

    هر شخصی که به طالع حمل باشد ستاره مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام است .

    مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال وخوشبختی است .

    از کارهای ناشایسته خوشش نمی اید ، و دروغگو را دشمن میداند ، دروغ به او نمی سازد . باید از حرام بپرهیزد ، اگر یک شاهی از حرام به دست اورد ده برابر از مال او تلف شود . وقتی کاری ناشایسته می کند زود پشیمان میشود . زود خشم میگیرد و زود هم فرو می نشیند .

    از چشم بد به او نقصان ( کمی و کاستی ) می رسد . دعای چشم زخم و حرز امام جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلیات محفوظ ماند . خانه دولت او برج ثور است ( یعنی کارهای تجاری ، معاملاتی یا هر کار دیگری که برای او خوشی و سعادت به همراه میاورد را در برج ثور یعنی اردیبهشت انجام دهد ) .

    خرید و فروش برای او نیکو است . هر چه تلف کند زود به دست او اید . نحوستی در کارش پیدا شده که انشا الله به زودی رفع شود . باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق شود و ساعی باشد . خانه بیماری او سنبله است ( یعنی در برج سنبله که شهریور است احتمال بیماری او بیشتر است حال چه بیماری زود گذر و چه بیماری سخت)

    بیماری وی بیشتر از درد پهلو و کمر باشد ، در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید میکند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم میتواند برسد . ماه نو را به روی قران نگاه کند ( یعنی اول ماه همینکه هلال ماه رو دید روی قران نگاه کند ) .

    حیوان سُم شکافته از قبیل گاو و گوسفند در استانه خانه داشته باشد برای او مبارک است ( البته این در مورد خانه های خارج از شهر بیشتر عملی است ) .

    به هر کس وفا کند جفا بیند ، از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ ماند انشا الله تعالی .

    ,فال حمل,فال برج حمل,فال ماه حمل,فال ابجد حمل,فال متولدین حمل,فال متولدین ماه حمل,فال متولد ماه حمل,فال ماه تولد حمل,فال ابجد برج حمل,فال ماه حمل ۱۴۰۰,فال برج الحمل,طالع بینی متولدین حمل,خصوصیات متولدین ماه حمل,طالع بینی متولدین ماه حمل,خصوصیات متولدین برج حمل,فال ابجد برج سرطان,طالع حمل,طالع حمل چیست,طالع حمل زنان,طالع حمل مردان,طالع حمل یعنی چه,طالع حمل تا حوت,طالع حمل مرد,طالع حمل زن,حمل طالع الجوزاء,حمل طالع حوت,طالع برج حمل زنان,طالع بینی حمل زنان,طالع بینی برج حمل زنان,طالع بینی حمل مردان,طالع برج حمل مردان,طالع بینی برج حمل مردان,طالع بینی حمل تا حوت,طالع برج حمل مرد,طالع بینی حمل مرد,طالع بینی برج حمل مرد,طالع بینی برج حمل زن,طالع بینی زن حمل,سرکتاب,سرکتاب با قران,سرکتاب اینده,سرکتاب قدیمی,سرکتاب برای ازدواج,سرکتاب طالع ابجدی,سرکتاب ابجد,سرکتاب آنلاین ازدواج,سرکتاب رایگان تلگرام,سرکتاب نی نی سایت,سرکتاب با قران کریم,سرکتاب با قران برای ازدواج,سرکتاب با قران اموزش,سركتاب با قران انلاين,سرکتاب با قرآن چیست,سرکتاب بازکردن با قران آنلاین,سرکتاب ازدواج با قران,سرکتاب بازکردن با قران آنلاین رایگان,برنامه سرکتاب با قران,سرکتاب اینده رایگان,سرکتاب اینده شغلی,سرکتاب اینده انلاین,سرکتاب اینده نی نی سایت,سرکتاب اینده زندگی,سرکتاب اینده ازدواج,سرکتاب اینده بینی,سرکتاب برای اینده,سرکتاب همسر اینده,سرکتاب قدیمی رایگان,سرکتاب قدیمی ابجد,سرکتاب قدیمی آنلاین,سرکتاب قدیمی ازدواج,سرکتاب قدیمی نی نی سایت,کتاب سرکتاب قدیمی,دانلود سرکتاب قدیمی,دانلود کتاب سرکتاب قدیمی,نسخه قدیمی سرکتاب درویش محمد,سرکتاب برای ازدواج نی نی سایت,سرکتاب برای ازدواج مجدد,گرفتن سرکتاب برای ازدواج,سرکتاب آنلاین برای ازدواج,سرکتاب رایگان برای ازدواج,فال سرکتاب برای ازدواج,اموزش سرکتاب برای ازدواج,سرکتاب قرآنی برای ازدواج,سرکتاب طالع ابجدی رایگان,سرکتاب طالع ابجدی – دانلود کتاب,سرکتاب طالع ابجدی نی نی سایت,سرکتاب طالع ابجدی ازدواج,سرکتاب طالع ابجد,فال سرکتاب طالع ابجدی,سرکتاب طالع ابجد انلاین,سرکتاب ابجد کبیر,سرکتاب ابجد رایگان,سرکتاب ابجدی آنلاین,سرکتاب ابجد کبیر انلاین,سرکتاب ابجد صغیر,سركتاب ابجد,سرکتاب ابجد طالع,سرکتاب ابجدی اینترنتی رایگان,سرکتاب ابجد کبیر رایگان,سرکتاب آنلاین زمان ازدواج,سرکتاب رایگان تلگرامی,سركتاب رايگان تلگرام,سرکتاب رایگان تلگرام نی نی سایت,سرکتاب رایگان در تلگرام,کانال سرکتاب رایگان تلگرام,شماره سرکتاب رایگان در تلگرام,سركتاب ني ني سايت,سرکتاب چیست نی نی سایت,سرکتاب واقعی نی نی سایت,سرکتاب رایگان نی نی سایت,سرکتاب راسته نی نی سایت,شماره سرکتاب نی نی سایت,سرکتاب تلفنی نی نی سایت,سرکتاب دقیق نی نی سایت,متولدین حمل,متولدین برج حمل,متولدین ماه حمل زن,متولدین ماه حمل مرد,فال متولدین حمل,متولدين ماه حمل,خصوصيات متولدين حمل,متولدین فروردین (برج حمل),سنگ متولدین حمل,طالع بینی متولدین حمل,متولد برج حمل,خصوصیات متولدین برج حمل,سنگ متولدین برج حمل,مرد متولد برج حمل,زن متولد برج حمل,طالع متولدین برج حمل,فال متولدین ماه حمل,فال متولد ماه حمل,خصوصیات متولدین ماه حمل,سنگ متولدین ماه حمل,خصوصيات متولدين ماه حمل,طالع بینی متولدین ماه حمل,طالع متولدین ماه حمل,خصوصیات متولدین حمل,خصوصیات متولد ماه حمل,برج الحمل,برج الحمل اليوم,برج الحمل اي شهر,برج الحمل بالالماني,برج الحمل المرأة,برج الحمل صفات,برج الحمل الرجل,برج الحمل 2021,برج الحمل اليوم ماغي فرح,برج الحمل ماغي فرح,برج حمل چه ماهی است,برج حمل چه ماهي است,برج قوس چه ماهی است,برج سرطان چه ماهی است,برج ثور چه ماهی است,برج جوزا چه ماهی است,برج قوس چه ماهي است,برج حمل اسد قوس چه ماهی است,برج حمل چ ماهی است,برج الحمل اليوم الخميس,برج الحمل اليوم وغدا,برج الحمل اليوم السابع,برج الحمل اليوم عاطفيا,برج الحمل اليوم مع ماغي فرح,برج الحمل اليوم فرفش,برج الحمل اليوم الاربعاء,برج الحمل اليومي,برج الحمل اي شهر ميلادي,برج الحمل اي شهر هجري,برج الحمل اي شهر بالميلادي,برج الحمل اي شهر بالهجري,برج الحمل اي شهر يكون,برج لحمل اي شهر,مواليد برج الحمل اي شهر,برج الحمل في اي شهر,برج الحمل من اي شهر,برج الحمل بالألمانية,معنى كلمة برج الحمل بالالماني,اسم برج الحمل بالالماني,ما معنى برج الحمل بالالماني,برج الحمل المرأة اليوم,برج الحمل المرأة بالتفصيل,برج الحمل المرأة في الحب,برج الحمل المرأة 2021,برج الحمل المرأة 2020,برج الحمل المرأة وبرج الحوت الرجل,برج الحمل المرأة والحب,برج الحمل المرأة وبرج السرطان الرجل,برج الحمل المرأة وبرج الجوزاء الرجل,برج الحمل صفاته,برج الحمل صفات الرجل,برج الحمل صفات الانثى,برج الحمل صفاته وعيوبه,برج الحمل صفاته المرأة,برج الحمل صفات المراة,برج الحمل صفات طفل,برج الحمل صفات سلبية,برج الحمل و صفاته,برج الحمل الرجل في الحب,برج الحمل الرجل اليوم,برج الحمل الرجل والمرأة العقرب,برج الحمل الرجل بالتفصيل,برج الحمل الرجل 2020,برج الحمل الرجل 2021,برج الحمل الرجل والمرأة السرطان,برج الحمل الرجل والمرأة القوس,برج الحمل الرجل والمرأة الحوت,برج الحمل 2021 ماغي فرح,برج الحمل 2021 كارمن شماس,برج الحمل 2021 اليوم,برج الحمل 2021 ماليا,برج الحمل 2021 بالتفصيل,برج الحمل 2021 عاطفياً,برج الحمل 2021 ميشال حايك,برج الحمل 2021 في الحب,برج الحمل 2021 ليلى عبد اللطيف,برج الحمل اليوم ماغي فرح 2021,برج الحمل اليوم ماغي فرح وجاكلين عفيفي,برج الحمل اليوم ماغي فرح 2020,برج الحمل اليوم ماغي فرح غدا,برج الحمل اليوم ماغي فرح السبت,برج الحمل اليوم ماغي فرح الخميس,برج الحمل اليوم ماغي فرح ٢٠٢٠,برج الحمل اليوم ماغي فرح عاطفيا,برج الحمل اليوم ماغي فرح الاحد

    منبع : وبلاگ ماهانتا

    برگرفته از سایت ملکوتی ها

    *******************************

    بازنشر : سایت دعا 786 سایت بزرگ ذکر و دعا و فال و تعبیر خواب و باستان شناسی

    پست قبلی

    دعا برای مؤمن شدن همسر و یافتن همسر مومن و صالح از حضرت علی

    پست بعدی

    فال و طالع بینی متولدین برج ثور و سرکتاب برای برج ثور زنان و مردان

    دعا و طلسم قوی برای عاشق کردن دختر از راه دور سریع الاثر

    جفت کردن ستاره ها و طالع فال ازدواج و محاسبه کردن ابجد ازدواج

    چگونگی روش محاسبه اعداد شانس متولدین هر ماه

    کد جذب ثروت با حروف ابجد برای جذب پول و ثروت و روش محاسبه

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

    سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

    بازیابی پسورد

    پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

    admin

    می 11, 2021
    فال و طالع بینی

    نوشتن نظر
    1,048 بازدید

    در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل را قرار دادیم . اولین برج از برج های دوازده گانه فلکی برج حمل است و نماد برج حمل بره می باشد . در این بخش از سایت دعاگو کاملترین فال و طالع بینی متولدین برج فلکی حمل (فروردین ) به همراه سرکتاب و خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج فلکی حمل را گردآوری کردیم …

    طالع برج حمل ابجد,طالع برج حمل مرد,طالع برج حمل النسا,طالع برج حمل الرجال,فال ابجد برج حمل,طالع بینی برج حمل مردان,طالع بینی برج جوزا مردان,طالع بینی برج جوزا زنان,طالع بینی برج سرطان زنان,طالع بینی برج سرطان مردان,طالع بینی برج سرطان,طالع بینی برج جوزا,طالع بینی ابجد برج حمل,برج حمل اسد قوس,برج حمل زنان,برج حمل به انگلیسی,برج حمل در جدول,برج حمل طالع بینی,برج حمل کدام ماه شمسی است,برج حمل کی است,برج حمل یعنی چی

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    فال متولدین برج فلکی حمل,طالع بینی متولدین برج حمل,مشخصات کلی متولدین برج حمل,طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان,نماد حیوان برج حمل,برج حمل اولین برج فلکی,سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان,خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل

    سرکتاب برای برج حمل ( زنان و مردان )

    روش محاسبه :

    ( این برج حمل نه آن برج حملی است که برای فال ماه تولد استفاده میشود بلکه این با ان متفاوت است و اینگونه به دست می اید که بعد از حساب نام فرد و نام مادرش که به حروف ابجد در می آید و با هم جمع میشود و به دوازده تقسیم میشود 

    باقیمانده هر چه ماند به دوازده برج حساب میشود اگر یکی باقی ماند باید برج حمل را بخواند و اگر دو ماند برج ثور را و الی اخر 

    برای حروف گ چ پ ژ که در عربی نیست برای گ از حرف ج استفاده کند و برای پ از ب و برای ژ از ز )

  • ضرب المثل های دری افغانستان
  • طالع بینی برج حمل زنان :

    هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنی است میانه بالا ( قد متوسط ) و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا که هم ستاره با حضرت خدیجه الکبری است و در هرخانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است و اولاد طاق ( یعنی فرد ” یکی یا سه تا یا پنج تا …)

    در طالع دارد و از سه نفر آنها بهره مند شود و با شوهر مشفق و مهربان است و در امورات خانه داری بسیار ساعی و کاردان و عاقل است و زود خشم گیرد و زود فرو نشیند – یک زن در همسایگی او در مقام عداوت است ( این همسایه در طول زندگی فرد ظاهر میشود که ممکن است تا الان ظاهر شده باشد و یا در اینده ظاهر شود ) و نشانه ان زن کوتاه قد و ازرق چشم ( آبی ) و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد ، از او حذر کند خود را به خداوند جل جلاله بسپارد .

    صاحب این طالع در امورات خانه خود بسیار عاقل و دانا و زیرک است و در امورات زندگانی خود بیناست . دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می زند زود اصلاح شود . در میان خویشان یک نفر او را نصیحت میکند و او خیال میکند که با او دشمنی دارد ، البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود .

    در امر دین داری خود برقرار باشد و کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری ثابت باشد و مراوده با مردم ناکس نکند تا هیچ وقت به بلای دنیا و اخرت مبتلا نشود و هرگاه اولاد او نشود یا نماند ، از سادات موسوی دعا بگیرد تا بماند و نذری هم کرده است باید ادا کند .

    بسازد صاحب این طالع را رخت سبز و روز پنج شنبه ( یعنی لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روزهای پنج شنبه برای او برکت دارد و اگر میخواهد کاری را شروع کند یا خواستگاری دارد روز پنج شنبه قرار بگذارد ) – دعای جوشن کبیر ( که کتاب جیبی ان در کتابفروشی ها هست ) با خود دارد تا از بلیات محفوظ بماند .

    سرکتاب برج حمل مردان :

    هر شخصی که به طالع حمل باشد ستاره مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام است .

    مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال وخوشبختی است .

    از کارهای ناشایسته خوشش نمی اید ، و دروغگو را دشمن میداند ، دروغ به او نمی سازد . باید از حرام بپرهیزد ، اگر یک شاهی از حرام به دست اورد ده برابر از مال او تلف شود . وقتی کاری ناشایسته می کند زود پشیمان میشود . زود خشم میگیرد و زود هم فرو می نشیند .

    از چشم بد به او نقصان ( کمی و کاستی ) می رسد . دعای چشم زخم و حرز امام جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلیات محفوظ ماند . خانه دولت او برج ثور است ( یعنی کارهای تجاری ، معاملاتی یا هر کار دیگری که برای او خوشی و سعادت به همراه میاورد را در برج ثور یعنی اردیبهشت انجام دهد ) .

    خرید و فروش برای او نیکو است . هر چه تلف کند زود به دست او اید . نحوستی در کارش پیدا شده که انشا الله به زودی رفع شود . باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق شود و ساعی باشد . خانه بیماری او سنبله است ( یعنی در برج سنبله که شهریور است احتمال بیماری او بیشتر است حال چه بیماری زود گذر و چه بیماری سخت)

    بیماری وی بیشتر از درد پهلو و کمر باشد ، در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید میکند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم میتواند برسد . ماه نو را به روی قران نگاه کند ( یعنی اول ماه همینکه هلال ماه رو دید روی قران نگاه کند ) .

    حیوان سُم شکافته از قبیل گاو و گوسفند در استانه خانه داشته باشد برای او مبارک است ( البته این در مورد خانه های خارج از شهر بیشتر عملی است ) .

    به هر کس وفا کند جفا بیند ، از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ ماند انشا الله تعالی .

    منبع : وبلاگ ماهانتا

    برگرفته از دعا سایت

    **************************************************

    بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

    برچسببرج حمل اسد قوس برج حمل اولین برج فلکی برج حمل به انگلیسی برج حمل در جدول برج حمل زنان برج حمل طالع بینی برج حمل کدام ماه شمسی است برج حمل کی است برج حمل یعنی چی خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان طالع برج حمل ابجد طالع برج حمل الرجال طالع برج حمل النسا طالع برج حمل مرد طالع بینی ابجد برج حمل طالع بینی برج جوزا طالع بینی برج جوزا زنان طالع بینی برج جوزا مردان طالع بینی برج حمل مردان طالع بینی برج سرطان طالع بینی برج سرطان زنان طالع بینی برج سرطان مردان طالع بینی متولدین برج حمل طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان فال ابجد برج حمل فال متولدین برج فلکی حمل فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل مشخصات کلی متولدین برج حمل نماد حیوان برج حمل

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

    اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

    تماس از  10صبح الی 21

    09100439969

    09100439969

    admin

    می 11, 2021
    فال و طالع بینی

    نوشتن نظر
    1,048 بازدید

    در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل را قرار دادیم . اولین برج از برج های دوازده گانه فلکی برج حمل است و نماد برج حمل بره می باشد . در این بخش از سایت دعاگو کاملترین فال و طالع بینی متولدین برج فلکی حمل (فروردین ) به همراه سرکتاب و خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج فلکی حمل را گردآوری کردیم …

    طالع برج حمل ابجد,طالع برج حمل مرد,طالع برج حمل النسا,طالع برج حمل الرجال,فال ابجد برج حمل,طالع بینی برج حمل مردان,طالع بینی برج جوزا مردان,طالع بینی برج جوزا زنان,طالع بینی برج سرطان زنان,طالع بینی برج سرطان مردان,طالع بینی برج سرطان,طالع بینی برج جوزا,طالع بینی ابجد برج حمل,برج حمل اسد قوس,برج حمل زنان,برج حمل به انگلیسی,برج حمل در جدول,برج حمل طالع بینی,برج حمل کدام ماه شمسی است,برج حمل کی است,برج حمل یعنی چی

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    فال متولدین برج فلکی حمل,طالع بینی متولدین برج حمل,مشخصات کلی متولدین برج حمل,طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان,نماد حیوان برج حمل,برج حمل اولین برج فلکی,سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان,خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل

    سرکتاب برای برج حمل ( زنان و مردان )

    روش محاسبه :

    ( این برج حمل نه آن برج حملی است که برای فال ماه تولد استفاده میشود بلکه این با ان متفاوت است و اینگونه به دست می اید که بعد از حساب نام فرد و نام مادرش که به حروف ابجد در می آید و با هم جمع میشود و به دوازده تقسیم میشود 

    باقیمانده هر چه ماند به دوازده برج حساب میشود اگر یکی باقی ماند باید برج حمل را بخواند و اگر دو ماند برج ثور را و الی اخر 

    برای حروف گ چ پ ژ که در عربی نیست برای گ از حرف ج استفاده کند و برای پ از ب و برای ژ از ز )

  • دعاي سريع الاجابه براي رفع گرفتاري
  • طالع بینی برج حمل زنان :

    هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنی است میانه بالا ( قد متوسط ) و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا که هم ستاره با حضرت خدیجه الکبری است و در هرخانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است و اولاد طاق ( یعنی فرد ” یکی یا سه تا یا پنج تا …)

    در طالع دارد و از سه نفر آنها بهره مند شود و با شوهر مشفق و مهربان است و در امورات خانه داری بسیار ساعی و کاردان و عاقل است و زود خشم گیرد و زود فرو نشیند – یک زن در همسایگی او در مقام عداوت است ( این همسایه در طول زندگی فرد ظاهر میشود که ممکن است تا الان ظاهر شده باشد و یا در اینده ظاهر شود ) و نشانه ان زن کوتاه قد و ازرق چشم ( آبی ) و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد ، از او حذر کند خود را به خداوند جل جلاله بسپارد .

    صاحب این طالع در امورات خانه خود بسیار عاقل و دانا و زیرک است و در امورات زندگانی خود بیناست . دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می زند زود اصلاح شود . در میان خویشان یک نفر او را نصیحت میکند و او خیال میکند که با او دشمنی دارد ، البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود .

    در امر دین داری خود برقرار باشد و کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری ثابت باشد و مراوده با مردم ناکس نکند تا هیچ وقت به بلای دنیا و اخرت مبتلا نشود و هرگاه اولاد او نشود یا نماند ، از سادات موسوی دعا بگیرد تا بماند و نذری هم کرده است باید ادا کند .

    بسازد صاحب این طالع را رخت سبز و روز پنج شنبه ( یعنی لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روزهای پنج شنبه برای او برکت دارد و اگر میخواهد کاری را شروع کند یا خواستگاری دارد روز پنج شنبه قرار بگذارد ) – دعای جوشن کبیر ( که کتاب جیبی ان در کتابفروشی ها هست ) با خود دارد تا از بلیات محفوظ بماند .

    سرکتاب برج حمل مردان :

    هر شخصی که به طالع حمل باشد ستاره مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام است .

    مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال وخوشبختی است .

    از کارهای ناشایسته خوشش نمی اید ، و دروغگو را دشمن میداند ، دروغ به او نمی سازد . باید از حرام بپرهیزد ، اگر یک شاهی از حرام به دست اورد ده برابر از مال او تلف شود . وقتی کاری ناشایسته می کند زود پشیمان میشود . زود خشم میگیرد و زود هم فرو می نشیند .

    از چشم بد به او نقصان ( کمی و کاستی ) می رسد . دعای چشم زخم و حرز امام جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلیات محفوظ ماند . خانه دولت او برج ثور است ( یعنی کارهای تجاری ، معاملاتی یا هر کار دیگری که برای او خوشی و سعادت به همراه میاورد را در برج ثور یعنی اردیبهشت انجام دهد ) .

    خرید و فروش برای او نیکو است . هر چه تلف کند زود به دست او اید . نحوستی در کارش پیدا شده که انشا الله به زودی رفع شود . باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق شود و ساعی باشد . خانه بیماری او سنبله است ( یعنی در برج سنبله که شهریور است احتمال بیماری او بیشتر است حال چه بیماری زود گذر و چه بیماری سخت)

    بیماری وی بیشتر از درد پهلو و کمر باشد ، در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید میکند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم میتواند برسد . ماه نو را به روی قران نگاه کند ( یعنی اول ماه همینکه هلال ماه رو دید روی قران نگاه کند ) .

    حیوان سُم شکافته از قبیل گاو و گوسفند در استانه خانه داشته باشد برای او مبارک است ( البته این در مورد خانه های خارج از شهر بیشتر عملی است ) .

    به هر کس وفا کند جفا بیند ، از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ ماند انشا الله تعالی .

    منبع : وبلاگ ماهانتا

    برگرفته از دعا سایت

    **************************************************

    بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

    برچسببرج حمل اسد قوس برج حمل اولین برج فلکی برج حمل به انگلیسی برج حمل در جدول برج حمل زنان برج حمل طالع بینی برج حمل کدام ماه شمسی است برج حمل کی است برج حمل یعنی چی خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان طالع برج حمل ابجد طالع برج حمل الرجال طالع برج حمل النسا طالع برج حمل مرد طالع بینی ابجد برج حمل طالع بینی برج جوزا طالع بینی برج جوزا زنان طالع بینی برج جوزا مردان طالع بینی برج حمل مردان طالع بینی برج سرطان طالع بینی برج سرطان زنان طالع بینی برج سرطان مردان طالع بینی متولدین برج حمل طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان فال ابجد برج حمل فال متولدین برج فلکی حمل فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل مشخصات کلی متولدین برج حمل نماد حیوان برج حمل

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

    اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

    تماس از  10صبح الی 21

    09100439969

    09100439969

    admin

    می 11, 2021
    فال و طالع بینی

    نوشتن نظر
    1,048 بازدید

    در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل را قرار دادیم . اولین برج از برج های دوازده گانه فلکی برج حمل است و نماد برج حمل بره می باشد . در این بخش از سایت دعاگو کاملترین فال و طالع بینی متولدین برج فلکی حمل (فروردین ) به همراه سرکتاب و خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج فلکی حمل را گردآوری کردیم …

    طالع برج حمل ابجد,طالع برج حمل مرد,طالع برج حمل النسا,طالع برج حمل الرجال,فال ابجد برج حمل,طالع بینی برج حمل مردان,طالع بینی برج جوزا مردان,طالع بینی برج جوزا زنان,طالع بینی برج سرطان زنان,طالع بینی برج سرطان مردان,طالع بینی برج سرطان,طالع بینی برج جوزا,طالع بینی ابجد برج حمل,برج حمل اسد قوس,برج حمل زنان,برج حمل به انگلیسی,برج حمل در جدول,برج حمل طالع بینی,برج حمل کدام ماه شمسی است,برج حمل کی است,برج حمل یعنی چی

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    فال متولدین برج فلکی حمل,طالع بینی متولدین برج حمل,مشخصات کلی متولدین برج حمل,طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان,نماد حیوان برج حمل,برج حمل اولین برج فلکی,سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان,خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل

    سرکتاب برای برج حمل ( زنان و مردان )

    روش محاسبه :

    ( این برج حمل نه آن برج حملی است که برای فال ماه تولد استفاده میشود بلکه این با ان متفاوت است و اینگونه به دست می اید که بعد از حساب نام فرد و نام مادرش که به حروف ابجد در می آید و با هم جمع میشود و به دوازده تقسیم میشود 

    باقیمانده هر چه ماند به دوازده برج حساب میشود اگر یکی باقی ماند باید برج حمل را بخواند و اگر دو ماند برج ثور را و الی اخر 

    برای حروف گ چ پ ژ که در عربی نیست برای گ از حرف ج استفاده کند و برای پ از ب و برای ژ از ز )

  • طلسم برای جلب محبت از راه دور
  • طالع بینی برج حمل زنان :

    هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنی است میانه بالا ( قد متوسط ) و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا که هم ستاره با حضرت خدیجه الکبری است و در هرخانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است و اولاد طاق ( یعنی فرد ” یکی یا سه تا یا پنج تا …)

    در طالع دارد و از سه نفر آنها بهره مند شود و با شوهر مشفق و مهربان است و در امورات خانه داری بسیار ساعی و کاردان و عاقل است و زود خشم گیرد و زود فرو نشیند – یک زن در همسایگی او در مقام عداوت است ( این همسایه در طول زندگی فرد ظاهر میشود که ممکن است تا الان ظاهر شده باشد و یا در اینده ظاهر شود ) و نشانه ان زن کوتاه قد و ازرق چشم ( آبی ) و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد ، از او حذر کند خود را به خداوند جل جلاله بسپارد .

    صاحب این طالع در امورات خانه خود بسیار عاقل و دانا و زیرک است و در امورات زندگانی خود بیناست . دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می زند زود اصلاح شود . در میان خویشان یک نفر او را نصیحت میکند و او خیال میکند که با او دشمنی دارد ، البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود .

    در امر دین داری خود برقرار باشد و کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری ثابت باشد و مراوده با مردم ناکس نکند تا هیچ وقت به بلای دنیا و اخرت مبتلا نشود و هرگاه اولاد او نشود یا نماند ، از سادات موسوی دعا بگیرد تا بماند و نذری هم کرده است باید ادا کند .

    بسازد صاحب این طالع را رخت سبز و روز پنج شنبه ( یعنی لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روزهای پنج شنبه برای او برکت دارد و اگر میخواهد کاری را شروع کند یا خواستگاری دارد روز پنج شنبه قرار بگذارد ) – دعای جوشن کبیر ( که کتاب جیبی ان در کتابفروشی ها هست ) با خود دارد تا از بلیات محفوظ بماند .

    سرکتاب برج حمل مردان :

    هر شخصی که به طالع حمل باشد ستاره مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام است .

    مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال وخوشبختی است .

    از کارهای ناشایسته خوشش نمی اید ، و دروغگو را دشمن میداند ، دروغ به او نمی سازد . باید از حرام بپرهیزد ، اگر یک شاهی از حرام به دست اورد ده برابر از مال او تلف شود . وقتی کاری ناشایسته می کند زود پشیمان میشود . زود خشم میگیرد و زود هم فرو می نشیند .

    از چشم بد به او نقصان ( کمی و کاستی ) می رسد . دعای چشم زخم و حرز امام جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلیات محفوظ ماند . خانه دولت او برج ثور است ( یعنی کارهای تجاری ، معاملاتی یا هر کار دیگری که برای او خوشی و سعادت به همراه میاورد را در برج ثور یعنی اردیبهشت انجام دهد ) .

    خرید و فروش برای او نیکو است . هر چه تلف کند زود به دست او اید . نحوستی در کارش پیدا شده که انشا الله به زودی رفع شود . باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق شود و ساعی باشد . خانه بیماری او سنبله است ( یعنی در برج سنبله که شهریور است احتمال بیماری او بیشتر است حال چه بیماری زود گذر و چه بیماری سخت)

    بیماری وی بیشتر از درد پهلو و کمر باشد ، در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید میکند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم میتواند برسد . ماه نو را به روی قران نگاه کند ( یعنی اول ماه همینکه هلال ماه رو دید روی قران نگاه کند ) .

    حیوان سُم شکافته از قبیل گاو و گوسفند در استانه خانه داشته باشد برای او مبارک است ( البته این در مورد خانه های خارج از شهر بیشتر عملی است ) .

    به هر کس وفا کند جفا بیند ، از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ ماند انشا الله تعالی .

    منبع : وبلاگ ماهانتا

    برگرفته از دعا سایت

    **************************************************

    بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

    برچسببرج حمل اسد قوس برج حمل اولین برج فلکی برج حمل به انگلیسی برج حمل در جدول برج حمل زنان برج حمل طالع بینی برج حمل کدام ماه شمسی است برج حمل کی است برج حمل یعنی چی خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان طالع برج حمل ابجد طالع برج حمل الرجال طالع برج حمل النسا طالع برج حمل مرد طالع بینی ابجد برج حمل طالع بینی برج جوزا طالع بینی برج جوزا زنان طالع بینی برج جوزا مردان طالع بینی برج حمل مردان طالع بینی برج سرطان طالع بینی برج سرطان زنان طالع بینی برج سرطان مردان طالع بینی متولدین برج حمل طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان فال ابجد برج حمل فال متولدین برج فلکی حمل فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل مشخصات کلی متولدین برج حمل نماد حیوان برج حمل

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

    اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

    تماس از  10صبح الی 21

    09100439969

    09100439969

    admin

    می 11, 2021
    فال و طالع بینی

    نوشتن نظر
    1,048 بازدید

    در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل را قرار دادیم . اولین برج از برج های دوازده گانه فلکی برج حمل است و نماد برج حمل بره می باشد . در این بخش از سایت دعاگو کاملترین فال و طالع بینی متولدین برج فلکی حمل (فروردین ) به همراه سرکتاب و خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج فلکی حمل را گردآوری کردیم …

    طالع برج حمل ابجد,طالع برج حمل مرد,طالع برج حمل النسا,طالع برج حمل الرجال,فال ابجد برج حمل,طالع بینی برج حمل مردان,طالع بینی برج جوزا مردان,طالع بینی برج جوزا زنان,طالع بینی برج سرطان زنان,طالع بینی برج سرطان مردان,طالع بینی برج سرطان,طالع بینی برج جوزا,طالع بینی ابجد برج حمل,برج حمل اسد قوس,برج حمل زنان,برج حمل به انگلیسی,برج حمل در جدول,برج حمل طالع بینی,برج حمل کدام ماه شمسی است,برج حمل کی است,برج حمل یعنی چی

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    فال متولدین برج فلکی حمل,طالع بینی متولدین برج حمل,مشخصات کلی متولدین برج حمل,طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان,نماد حیوان برج حمل,برج حمل اولین برج فلکی,سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان,خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل

    سرکتاب برای برج حمل ( زنان و مردان )

    روش محاسبه :

    ( این برج حمل نه آن برج حملی است که برای فال ماه تولد استفاده میشود بلکه این با ان متفاوت است و اینگونه به دست می اید که بعد از حساب نام فرد و نام مادرش که به حروف ابجد در می آید و با هم جمع میشود و به دوازده تقسیم میشود 

    باقیمانده هر چه ماند به دوازده برج حساب میشود اگر یکی باقی ماند باید برج حمل را بخواند و اگر دو ماند برج ثور را و الی اخر 

    برای حروف گ چ پ ژ که در عربی نیست برای گ از حرف ج استفاده کند و برای پ از ب و برای ژ از ز )

  • چگونه ذرت را دون کنیم
  • طالع بینی برج حمل زنان :

    هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنی است میانه بالا ( قد متوسط ) و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا که هم ستاره با حضرت خدیجه الکبری است و در هرخانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است و اولاد طاق ( یعنی فرد ” یکی یا سه تا یا پنج تا …)

    در طالع دارد و از سه نفر آنها بهره مند شود و با شوهر مشفق و مهربان است و در امورات خانه داری بسیار ساعی و کاردان و عاقل است و زود خشم گیرد و زود فرو نشیند – یک زن در همسایگی او در مقام عداوت است ( این همسایه در طول زندگی فرد ظاهر میشود که ممکن است تا الان ظاهر شده باشد و یا در اینده ظاهر شود ) و نشانه ان زن کوتاه قد و ازرق چشم ( آبی ) و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد ، از او حذر کند خود را به خداوند جل جلاله بسپارد .

    صاحب این طالع در امورات خانه خود بسیار عاقل و دانا و زیرک است و در امورات زندگانی خود بیناست . دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می زند زود اصلاح شود . در میان خویشان یک نفر او را نصیحت میکند و او خیال میکند که با او دشمنی دارد ، البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود .

    در امر دین داری خود برقرار باشد و کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری ثابت باشد و مراوده با مردم ناکس نکند تا هیچ وقت به بلای دنیا و اخرت مبتلا نشود و هرگاه اولاد او نشود یا نماند ، از سادات موسوی دعا بگیرد تا بماند و نذری هم کرده است باید ادا کند .

    بسازد صاحب این طالع را رخت سبز و روز پنج شنبه ( یعنی لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روزهای پنج شنبه برای او برکت دارد و اگر میخواهد کاری را شروع کند یا خواستگاری دارد روز پنج شنبه قرار بگذارد ) – دعای جوشن کبیر ( که کتاب جیبی ان در کتابفروشی ها هست ) با خود دارد تا از بلیات محفوظ بماند .

    سرکتاب برج حمل مردان :

    هر شخصی که به طالع حمل باشد ستاره مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام است .

    مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال وخوشبختی است .

    از کارهای ناشایسته خوشش نمی اید ، و دروغگو را دشمن میداند ، دروغ به او نمی سازد . باید از حرام بپرهیزد ، اگر یک شاهی از حرام به دست اورد ده برابر از مال او تلف شود . وقتی کاری ناشایسته می کند زود پشیمان میشود . زود خشم میگیرد و زود هم فرو می نشیند .

    از چشم بد به او نقصان ( کمی و کاستی ) می رسد . دعای چشم زخم و حرز امام جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلیات محفوظ ماند . خانه دولت او برج ثور است ( یعنی کارهای تجاری ، معاملاتی یا هر کار دیگری که برای او خوشی و سعادت به همراه میاورد را در برج ثور یعنی اردیبهشت انجام دهد ) .

    خرید و فروش برای او نیکو است . هر چه تلف کند زود به دست او اید . نحوستی در کارش پیدا شده که انشا الله به زودی رفع شود . باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق شود و ساعی باشد . خانه بیماری او سنبله است ( یعنی در برج سنبله که شهریور است احتمال بیماری او بیشتر است حال چه بیماری زود گذر و چه بیماری سخت)

    بیماری وی بیشتر از درد پهلو و کمر باشد ، در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید میکند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم میتواند برسد . ماه نو را به روی قران نگاه کند ( یعنی اول ماه همینکه هلال ماه رو دید روی قران نگاه کند ) .

    حیوان سُم شکافته از قبیل گاو و گوسفند در استانه خانه داشته باشد برای او مبارک است ( البته این در مورد خانه های خارج از شهر بیشتر عملی است ) .

    به هر کس وفا کند جفا بیند ، از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ ماند انشا الله تعالی .

    منبع : وبلاگ ماهانتا

    برگرفته از دعا سایت

    **************************************************

    بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

    برچسببرج حمل اسد قوس برج حمل اولین برج فلکی برج حمل به انگلیسی برج حمل در جدول برج حمل زنان برج حمل طالع بینی برج حمل کدام ماه شمسی است برج حمل کی است برج حمل یعنی چی خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان طالع برج حمل ابجد طالع برج حمل الرجال طالع برج حمل النسا طالع برج حمل مرد طالع بینی ابجد برج حمل طالع بینی برج جوزا طالع بینی برج جوزا زنان طالع بینی برج جوزا مردان طالع بینی برج حمل مردان طالع بینی برج سرطان طالع بینی برج سرطان زنان طالع بینی برج سرطان مردان طالع بینی متولدین برج حمل طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان فال ابجد برج حمل فال متولدین برج فلکی حمل فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل مشخصات کلی متولدین برج حمل نماد حیوان برج حمل

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

    اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

    تماس از  10صبح الی 21

    09100439969

    09100439969

    admin

    می 11, 2021
    فال و طالع بینی

    نوشتن نظر
    1,048 بازدید

    در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل را قرار دادیم . اولین برج از برج های دوازده گانه فلکی برج حمل است و نماد برج حمل بره می باشد . در این بخش از سایت دعاگو کاملترین فال و طالع بینی متولدین برج فلکی حمل (فروردین ) به همراه سرکتاب و خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج فلکی حمل را گردآوری کردیم …

    طالع برج حمل ابجد,طالع برج حمل مرد,طالع برج حمل النسا,طالع برج حمل الرجال,فال ابجد برج حمل,طالع بینی برج حمل مردان,طالع بینی برج جوزا مردان,طالع بینی برج جوزا زنان,طالع بینی برج سرطان زنان,طالع بینی برج سرطان مردان,طالع بینی برج سرطان,طالع بینی برج جوزا,طالع بینی ابجد برج حمل,برج حمل اسد قوس,برج حمل زنان,برج حمل به انگلیسی,برج حمل در جدول,برج حمل طالع بینی,برج حمل کدام ماه شمسی است,برج حمل کی است,برج حمل یعنی چی

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    فال متولدین برج فلکی حمل,طالع بینی متولدین برج حمل,مشخصات کلی متولدین برج حمل,طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان,نماد حیوان برج حمل,برج حمل اولین برج فلکی,سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان,خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل

    سرکتاب برای برج حمل ( زنان و مردان )

    روش محاسبه :

    ( این برج حمل نه آن برج حملی است که برای فال ماه تولد استفاده میشود بلکه این با ان متفاوت است و اینگونه به دست می اید که بعد از حساب نام فرد و نام مادرش که به حروف ابجد در می آید و با هم جمع میشود و به دوازده تقسیم میشود 

    باقیمانده هر چه ماند به دوازده برج حساب میشود اگر یکی باقی ماند باید برج حمل را بخواند و اگر دو ماند برج ثور را و الی اخر 

    برای حروف گ چ پ ژ که در عربی نیست برای گ از حرف ج استفاده کند و برای پ از ب و برای ژ از ز )

  • ترجمه لغت فارسی به فرانسه
  • طالع بینی برج حمل زنان :

    هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنی است میانه بالا ( قد متوسط ) و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا که هم ستاره با حضرت خدیجه الکبری است و در هرخانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است و اولاد طاق ( یعنی فرد ” یکی یا سه تا یا پنج تا …)

    در طالع دارد و از سه نفر آنها بهره مند شود و با شوهر مشفق و مهربان است و در امورات خانه داری بسیار ساعی و کاردان و عاقل است و زود خشم گیرد و زود فرو نشیند – یک زن در همسایگی او در مقام عداوت است ( این همسایه در طول زندگی فرد ظاهر میشود که ممکن است تا الان ظاهر شده باشد و یا در اینده ظاهر شود ) و نشانه ان زن کوتاه قد و ازرق چشم ( آبی ) و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد ، از او حذر کند خود را به خداوند جل جلاله بسپارد .

    صاحب این طالع در امورات خانه خود بسیار عاقل و دانا و زیرک است و در امورات زندگانی خود بیناست . دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می زند زود اصلاح شود . در میان خویشان یک نفر او را نصیحت میکند و او خیال میکند که با او دشمنی دارد ، البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود .

    در امر دین داری خود برقرار باشد و کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری ثابت باشد و مراوده با مردم ناکس نکند تا هیچ وقت به بلای دنیا و اخرت مبتلا نشود و هرگاه اولاد او نشود یا نماند ، از سادات موسوی دعا بگیرد تا بماند و نذری هم کرده است باید ادا کند .

    بسازد صاحب این طالع را رخت سبز و روز پنج شنبه ( یعنی لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روزهای پنج شنبه برای او برکت دارد و اگر میخواهد کاری را شروع کند یا خواستگاری دارد روز پنج شنبه قرار بگذارد ) – دعای جوشن کبیر ( که کتاب جیبی ان در کتابفروشی ها هست ) با خود دارد تا از بلیات محفوظ بماند .

    سرکتاب برج حمل مردان :

    هر شخصی که به طالع حمل باشد ستاره مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام است .

    مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال وخوشبختی است .

    از کارهای ناشایسته خوشش نمی اید ، و دروغگو را دشمن میداند ، دروغ به او نمی سازد . باید از حرام بپرهیزد ، اگر یک شاهی از حرام به دست اورد ده برابر از مال او تلف شود . وقتی کاری ناشایسته می کند زود پشیمان میشود . زود خشم میگیرد و زود هم فرو می نشیند .

    از چشم بد به او نقصان ( کمی و کاستی ) می رسد . دعای چشم زخم و حرز امام جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلیات محفوظ ماند . خانه دولت او برج ثور است ( یعنی کارهای تجاری ، معاملاتی یا هر کار دیگری که برای او خوشی و سعادت به همراه میاورد را در برج ثور یعنی اردیبهشت انجام دهد ) .

    خرید و فروش برای او نیکو است . هر چه تلف کند زود به دست او اید . نحوستی در کارش پیدا شده که انشا الله به زودی رفع شود . باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق شود و ساعی باشد . خانه بیماری او سنبله است ( یعنی در برج سنبله که شهریور است احتمال بیماری او بیشتر است حال چه بیماری زود گذر و چه بیماری سخت)

    بیماری وی بیشتر از درد پهلو و کمر باشد ، در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید میکند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم میتواند برسد . ماه نو را به روی قران نگاه کند ( یعنی اول ماه همینکه هلال ماه رو دید روی قران نگاه کند ) .

    حیوان سُم شکافته از قبیل گاو و گوسفند در استانه خانه داشته باشد برای او مبارک است ( البته این در مورد خانه های خارج از شهر بیشتر عملی است ) .

    به هر کس وفا کند جفا بیند ، از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ ماند انشا الله تعالی .

    منبع : وبلاگ ماهانتا

    برگرفته از دعا سایت

    **************************************************

    بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

    برچسببرج حمل اسد قوس برج حمل اولین برج فلکی برج حمل به انگلیسی برج حمل در جدول برج حمل زنان برج حمل طالع بینی برج حمل کدام ماه شمسی است برج حمل کی است برج حمل یعنی چی خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان طالع برج حمل ابجد طالع برج حمل الرجال طالع برج حمل النسا طالع برج حمل مرد طالع بینی ابجد برج حمل طالع بینی برج جوزا طالع بینی برج جوزا زنان طالع بینی برج جوزا مردان طالع بینی برج حمل مردان طالع بینی برج سرطان طالع بینی برج سرطان زنان طالع بینی برج سرطان مردان طالع بینی متولدین برج حمل طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان فال ابجد برج حمل فال متولدین برج فلکی حمل فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل مشخصات کلی متولدین برج حمل نماد حیوان برج حمل

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

    اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

    تماس از  10صبح الی 21

    09100439969

    09100439969

    admin

    می 11, 2021
    فال و طالع بینی

    نوشتن نظر
    1,048 بازدید

    در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل را قرار دادیم . اولین برج از برج های دوازده گانه فلکی برج حمل است و نماد برج حمل بره می باشد . در این بخش از سایت دعاگو کاملترین فال و طالع بینی متولدین برج فلکی حمل (فروردین ) به همراه سرکتاب و خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج فلکی حمل را گردآوری کردیم …

    طالع برج حمل ابجد,طالع برج حمل مرد,طالع برج حمل النسا,طالع برج حمل الرجال,فال ابجد برج حمل,طالع بینی برج حمل مردان,طالع بینی برج جوزا مردان,طالع بینی برج جوزا زنان,طالع بینی برج سرطان زنان,طالع بینی برج سرطان مردان,طالع بینی برج سرطان,طالع بینی برج جوزا,طالع بینی ابجد برج حمل,برج حمل اسد قوس,برج حمل زنان,برج حمل به انگلیسی,برج حمل در جدول,برج حمل طالع بینی,برج حمل کدام ماه شمسی است,برج حمل کی است,برج حمل یعنی چی

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    فال متولدین برج فلکی حمل,طالع بینی متولدین برج حمل,مشخصات کلی متولدین برج حمل,طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان,نماد حیوان برج حمل,برج حمل اولین برج فلکی,سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان,خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل

    سرکتاب برای برج حمل ( زنان و مردان )

    روش محاسبه :

    ( این برج حمل نه آن برج حملی است که برای فال ماه تولد استفاده میشود بلکه این با ان متفاوت است و اینگونه به دست می اید که بعد از حساب نام فرد و نام مادرش که به حروف ابجد در می آید و با هم جمع میشود و به دوازده تقسیم میشود 

    باقیمانده هر چه ماند به دوازده برج حساب میشود اگر یکی باقی ماند باید برج حمل را بخواند و اگر دو ماند برج ثور را و الی اخر 

    برای حروف گ چ پ ژ که در عربی نیست برای گ از حرف ج استفاده کند و برای پ از ب و برای ژ از ز )

  • دعا به دست اوردن دل معشوق
  • طالع بینی برج حمل زنان :

    هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنی است میانه بالا ( قد متوسط ) و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا که هم ستاره با حضرت خدیجه الکبری است و در هرخانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است و اولاد طاق ( یعنی فرد ” یکی یا سه تا یا پنج تا …)

    در طالع دارد و از سه نفر آنها بهره مند شود و با شوهر مشفق و مهربان است و در امورات خانه داری بسیار ساعی و کاردان و عاقل است و زود خشم گیرد و زود فرو نشیند – یک زن در همسایگی او در مقام عداوت است ( این همسایه در طول زندگی فرد ظاهر میشود که ممکن است تا الان ظاهر شده باشد و یا در اینده ظاهر شود ) و نشانه ان زن کوتاه قد و ازرق چشم ( آبی ) و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد ، از او حذر کند خود را به خداوند جل جلاله بسپارد .

    صاحب این طالع در امورات خانه خود بسیار عاقل و دانا و زیرک است و در امورات زندگانی خود بیناست . دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می زند زود اصلاح شود . در میان خویشان یک نفر او را نصیحت میکند و او خیال میکند که با او دشمنی دارد ، البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود .

    در امر دین داری خود برقرار باشد و کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری ثابت باشد و مراوده با مردم ناکس نکند تا هیچ وقت به بلای دنیا و اخرت مبتلا نشود و هرگاه اولاد او نشود یا نماند ، از سادات موسوی دعا بگیرد تا بماند و نذری هم کرده است باید ادا کند .

    بسازد صاحب این طالع را رخت سبز و روز پنج شنبه ( یعنی لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روزهای پنج شنبه برای او برکت دارد و اگر میخواهد کاری را شروع کند یا خواستگاری دارد روز پنج شنبه قرار بگذارد ) – دعای جوشن کبیر ( که کتاب جیبی ان در کتابفروشی ها هست ) با خود دارد تا از بلیات محفوظ بماند .

    سرکتاب برج حمل مردان :

    هر شخصی که به طالع حمل باشد ستاره مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام است .

    مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال وخوشبختی است .

    از کارهای ناشایسته خوشش نمی اید ، و دروغگو را دشمن میداند ، دروغ به او نمی سازد . باید از حرام بپرهیزد ، اگر یک شاهی از حرام به دست اورد ده برابر از مال او تلف شود . وقتی کاری ناشایسته می کند زود پشیمان میشود . زود خشم میگیرد و زود هم فرو می نشیند .

    از چشم بد به او نقصان ( کمی و کاستی ) می رسد . دعای چشم زخم و حرز امام جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلیات محفوظ ماند . خانه دولت او برج ثور است ( یعنی کارهای تجاری ، معاملاتی یا هر کار دیگری که برای او خوشی و سعادت به همراه میاورد را در برج ثور یعنی اردیبهشت انجام دهد ) .

    خرید و فروش برای او نیکو است . هر چه تلف کند زود به دست او اید . نحوستی در کارش پیدا شده که انشا الله به زودی رفع شود . باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق شود و ساعی باشد . خانه بیماری او سنبله است ( یعنی در برج سنبله که شهریور است احتمال بیماری او بیشتر است حال چه بیماری زود گذر و چه بیماری سخت)

    بیماری وی بیشتر از درد پهلو و کمر باشد ، در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید میکند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم میتواند برسد . ماه نو را به روی قران نگاه کند ( یعنی اول ماه همینکه هلال ماه رو دید روی قران نگاه کند ) .

    حیوان سُم شکافته از قبیل گاو و گوسفند در استانه خانه داشته باشد برای او مبارک است ( البته این در مورد خانه های خارج از شهر بیشتر عملی است ) .

    به هر کس وفا کند جفا بیند ، از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ ماند انشا الله تعالی .

    منبع : وبلاگ ماهانتا

    برگرفته از دعا سایت

    **************************************************

    بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

    برچسببرج حمل اسد قوس برج حمل اولین برج فلکی برج حمل به انگلیسی برج حمل در جدول برج حمل زنان برج حمل طالع بینی برج حمل کدام ماه شمسی است برج حمل کی است برج حمل یعنی چی خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان طالع برج حمل ابجد طالع برج حمل الرجال طالع برج حمل النسا طالع برج حمل مرد طالع بینی ابجد برج حمل طالع بینی برج جوزا طالع بینی برج جوزا زنان طالع بینی برج جوزا مردان طالع بینی برج حمل مردان طالع بینی برج سرطان طالع بینی برج سرطان زنان طالع بینی برج سرطان مردان طالع بینی متولدین برج حمل طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان فال ابجد برج حمل فال متولدین برج فلکی حمل فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل مشخصات کلی متولدین برج حمل نماد حیوان برج حمل

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

    اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

    تماس از  10صبح الی 21

    09100439969

    09100439969

    admin

    می 11, 2021
    فال و طالع بینی

    نوشتن نظر
    1,048 بازدید

    در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل را قرار دادیم . اولین برج از برج های دوازده گانه فلکی برج حمل است و نماد برج حمل بره می باشد . در این بخش از سایت دعاگو کاملترین فال و طالع بینی متولدین برج فلکی حمل (فروردین ) به همراه سرکتاب و خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج فلکی حمل را گردآوری کردیم …

    طالع برج حمل ابجد,طالع برج حمل مرد,طالع برج حمل النسا,طالع برج حمل الرجال,فال ابجد برج حمل,طالع بینی برج حمل مردان,طالع بینی برج جوزا مردان,طالع بینی برج جوزا زنان,طالع بینی برج سرطان زنان,طالع بینی برج سرطان مردان,طالع بینی برج سرطان,طالع بینی برج جوزا,طالع بینی ابجد برج حمل,برج حمل اسد قوس,برج حمل زنان,برج حمل به انگلیسی,برج حمل در جدول,برج حمل طالع بینی,برج حمل کدام ماه شمسی است,برج حمل کی است,برج حمل یعنی چی

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    فال متولدین برج فلکی حمل,طالع بینی متولدین برج حمل,مشخصات کلی متولدین برج حمل,طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان,نماد حیوان برج حمل,برج حمل اولین برج فلکی,سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان,خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل

    سرکتاب برای برج حمل ( زنان و مردان )

    روش محاسبه :

    ( این برج حمل نه آن برج حملی است که برای فال ماه تولد استفاده میشود بلکه این با ان متفاوت است و اینگونه به دست می اید که بعد از حساب نام فرد و نام مادرش که به حروف ابجد در می آید و با هم جمع میشود و به دوازده تقسیم میشود 

    باقیمانده هر چه ماند به دوازده برج حساب میشود اگر یکی باقی ماند باید برج حمل را بخواند و اگر دو ماند برج ثور را و الی اخر 

    برای حروف گ چ پ ژ که در عربی نیست برای گ از حرف ج استفاده کند و برای پ از ب و برای ژ از ز )

  • چگونه در یک هفته لاغر شوم
  • طالع بینی برج حمل زنان :

    هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنی است میانه بالا ( قد متوسط ) و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا که هم ستاره با حضرت خدیجه الکبری است و در هرخانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است و اولاد طاق ( یعنی فرد ” یکی یا سه تا یا پنج تا …)

    در طالع دارد و از سه نفر آنها بهره مند شود و با شوهر مشفق و مهربان است و در امورات خانه داری بسیار ساعی و کاردان و عاقل است و زود خشم گیرد و زود فرو نشیند – یک زن در همسایگی او در مقام عداوت است ( این همسایه در طول زندگی فرد ظاهر میشود که ممکن است تا الان ظاهر شده باشد و یا در اینده ظاهر شود ) و نشانه ان زن کوتاه قد و ازرق چشم ( آبی ) و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد ، از او حذر کند خود را به خداوند جل جلاله بسپارد .

    صاحب این طالع در امورات خانه خود بسیار عاقل و دانا و زیرک است و در امورات زندگانی خود بیناست . دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می زند زود اصلاح شود . در میان خویشان یک نفر او را نصیحت میکند و او خیال میکند که با او دشمنی دارد ، البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود .

    در امر دین داری خود برقرار باشد و کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری ثابت باشد و مراوده با مردم ناکس نکند تا هیچ وقت به بلای دنیا و اخرت مبتلا نشود و هرگاه اولاد او نشود یا نماند ، از سادات موسوی دعا بگیرد تا بماند و نذری هم کرده است باید ادا کند .

    بسازد صاحب این طالع را رخت سبز و روز پنج شنبه ( یعنی لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روزهای پنج شنبه برای او برکت دارد و اگر میخواهد کاری را شروع کند یا خواستگاری دارد روز پنج شنبه قرار بگذارد ) – دعای جوشن کبیر ( که کتاب جیبی ان در کتابفروشی ها هست ) با خود دارد تا از بلیات محفوظ بماند .

    سرکتاب برج حمل مردان :

    هر شخصی که به طالع حمل باشد ستاره مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام است .

    مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال وخوشبختی است .

    از کارهای ناشایسته خوشش نمی اید ، و دروغگو را دشمن میداند ، دروغ به او نمی سازد . باید از حرام بپرهیزد ، اگر یک شاهی از حرام به دست اورد ده برابر از مال او تلف شود . وقتی کاری ناشایسته می کند زود پشیمان میشود . زود خشم میگیرد و زود هم فرو می نشیند .

    از چشم بد به او نقصان ( کمی و کاستی ) می رسد . دعای چشم زخم و حرز امام جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلیات محفوظ ماند . خانه دولت او برج ثور است ( یعنی کارهای تجاری ، معاملاتی یا هر کار دیگری که برای او خوشی و سعادت به همراه میاورد را در برج ثور یعنی اردیبهشت انجام دهد ) .

    خرید و فروش برای او نیکو است . هر چه تلف کند زود به دست او اید . نحوستی در کارش پیدا شده که انشا الله به زودی رفع شود . باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق شود و ساعی باشد . خانه بیماری او سنبله است ( یعنی در برج سنبله که شهریور است احتمال بیماری او بیشتر است حال چه بیماری زود گذر و چه بیماری سخت)

    بیماری وی بیشتر از درد پهلو و کمر باشد ، در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید میکند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم میتواند برسد . ماه نو را به روی قران نگاه کند ( یعنی اول ماه همینکه هلال ماه رو دید روی قران نگاه کند ) .

    حیوان سُم شکافته از قبیل گاو و گوسفند در استانه خانه داشته باشد برای او مبارک است ( البته این در مورد خانه های خارج از شهر بیشتر عملی است ) .

    به هر کس وفا کند جفا بیند ، از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ ماند انشا الله تعالی .

    منبع : وبلاگ ماهانتا

    برگرفته از دعا سایت

    **************************************************

    بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

    برچسببرج حمل اسد قوس برج حمل اولین برج فلکی برج حمل به انگلیسی برج حمل در جدول برج حمل زنان برج حمل طالع بینی برج حمل کدام ماه شمسی است برج حمل کی است برج حمل یعنی چی خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان طالع برج حمل ابجد طالع برج حمل الرجال طالع برج حمل النسا طالع برج حمل مرد طالع بینی ابجد برج حمل طالع بینی برج جوزا طالع بینی برج جوزا زنان طالع بینی برج جوزا مردان طالع بینی برج حمل مردان طالع بینی برج سرطان طالع بینی برج سرطان زنان طالع بینی برج سرطان مردان طالع بینی متولدین برج حمل طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان فال ابجد برج حمل فال متولدین برج فلکی حمل فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل مشخصات کلی متولدین برج حمل نماد حیوان برج حمل

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

    اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

    تماس از  10صبح الی 21

    09100439969

    09100439969

    admin

    می 11, 2021
    فال و طالع بینی

    نوشتن نظر
    1,048 بازدید

    در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل را قرار دادیم . اولین برج از برج های دوازده گانه فلکی برج حمل است و نماد برج حمل بره می باشد . در این بخش از سایت دعاگو کاملترین فال و طالع بینی متولدین برج فلکی حمل (فروردین ) به همراه سرکتاب و خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج فلکی حمل را گردآوری کردیم …

    طالع برج حمل ابجد,طالع برج حمل مرد,طالع برج حمل النسا,طالع برج حمل الرجال,فال ابجد برج حمل,طالع بینی برج حمل مردان,طالع بینی برج جوزا مردان,طالع بینی برج جوزا زنان,طالع بینی برج سرطان زنان,طالع بینی برج سرطان مردان,طالع بینی برج سرطان,طالع بینی برج جوزا,طالع بینی ابجد برج حمل,برج حمل اسد قوس,برج حمل زنان,برج حمل به انگلیسی,برج حمل در جدول,برج حمل طالع بینی,برج حمل کدام ماه شمسی است,برج حمل کی است,برج حمل یعنی چی

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    فال متولدین برج فلکی حمل,طالع بینی متولدین برج حمل,مشخصات کلی متولدین برج حمل,طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان,نماد حیوان برج حمل,برج حمل اولین برج فلکی,سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان,خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل

    سرکتاب برای برج حمل ( زنان و مردان )

    روش محاسبه :

    ( این برج حمل نه آن برج حملی است که برای فال ماه تولد استفاده میشود بلکه این با ان متفاوت است و اینگونه به دست می اید که بعد از حساب نام فرد و نام مادرش که به حروف ابجد در می آید و با هم جمع میشود و به دوازده تقسیم میشود 

    باقیمانده هر چه ماند به دوازده برج حساب میشود اگر یکی باقی ماند باید برج حمل را بخواند و اگر دو ماند برج ثور را و الی اخر 

    برای حروف گ چ پ ژ که در عربی نیست برای گ از حرف ج استفاده کند و برای پ از ب و برای ژ از ز )

  • چگونه نرم افزار ها را از حالت فشرده خارج کنیم
  • طالع بینی برج حمل زنان :

    هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنی است میانه بالا ( قد متوسط ) و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا که هم ستاره با حضرت خدیجه الکبری است و در هرخانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است و اولاد طاق ( یعنی فرد ” یکی یا سه تا یا پنج تا …)

    در طالع دارد و از سه نفر آنها بهره مند شود و با شوهر مشفق و مهربان است و در امورات خانه داری بسیار ساعی و کاردان و عاقل است و زود خشم گیرد و زود فرو نشیند – یک زن در همسایگی او در مقام عداوت است ( این همسایه در طول زندگی فرد ظاهر میشود که ممکن است تا الان ظاهر شده باشد و یا در اینده ظاهر شود ) و نشانه ان زن کوتاه قد و ازرق چشم ( آبی ) و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد ، از او حذر کند خود را به خداوند جل جلاله بسپارد .

    صاحب این طالع در امورات خانه خود بسیار عاقل و دانا و زیرک است و در امورات زندگانی خود بیناست . دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می زند زود اصلاح شود . در میان خویشان یک نفر او را نصیحت میکند و او خیال میکند که با او دشمنی دارد ، البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود .

    در امر دین داری خود برقرار باشد و کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری ثابت باشد و مراوده با مردم ناکس نکند تا هیچ وقت به بلای دنیا و اخرت مبتلا نشود و هرگاه اولاد او نشود یا نماند ، از سادات موسوی دعا بگیرد تا بماند و نذری هم کرده است باید ادا کند .

    بسازد صاحب این طالع را رخت سبز و روز پنج شنبه ( یعنی لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روزهای پنج شنبه برای او برکت دارد و اگر میخواهد کاری را شروع کند یا خواستگاری دارد روز پنج شنبه قرار بگذارد ) – دعای جوشن کبیر ( که کتاب جیبی ان در کتابفروشی ها هست ) با خود دارد تا از بلیات محفوظ بماند .

    سرکتاب برج حمل مردان :

    هر شخصی که به طالع حمل باشد ستاره مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام است .

    مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال وخوشبختی است .

    از کارهای ناشایسته خوشش نمی اید ، و دروغگو را دشمن میداند ، دروغ به او نمی سازد . باید از حرام بپرهیزد ، اگر یک شاهی از حرام به دست اورد ده برابر از مال او تلف شود . وقتی کاری ناشایسته می کند زود پشیمان میشود . زود خشم میگیرد و زود هم فرو می نشیند .

    از چشم بد به او نقصان ( کمی و کاستی ) می رسد . دعای چشم زخم و حرز امام جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلیات محفوظ ماند . خانه دولت او برج ثور است ( یعنی کارهای تجاری ، معاملاتی یا هر کار دیگری که برای او خوشی و سعادت به همراه میاورد را در برج ثور یعنی اردیبهشت انجام دهد ) .

    خرید و فروش برای او نیکو است . هر چه تلف کند زود به دست او اید . نحوستی در کارش پیدا شده که انشا الله به زودی رفع شود . باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق شود و ساعی باشد . خانه بیماری او سنبله است ( یعنی در برج سنبله که شهریور است احتمال بیماری او بیشتر است حال چه بیماری زود گذر و چه بیماری سخت)

    بیماری وی بیشتر از درد پهلو و کمر باشد ، در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید میکند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم میتواند برسد . ماه نو را به روی قران نگاه کند ( یعنی اول ماه همینکه هلال ماه رو دید روی قران نگاه کند ) .

    حیوان سُم شکافته از قبیل گاو و گوسفند در استانه خانه داشته باشد برای او مبارک است ( البته این در مورد خانه های خارج از شهر بیشتر عملی است ) .

    به هر کس وفا کند جفا بیند ، از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ ماند انشا الله تعالی .

    منبع : وبلاگ ماهانتا

    برگرفته از دعا سایت

    **************************************************

    بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

    برچسببرج حمل اسد قوس برج حمل اولین برج فلکی برج حمل به انگلیسی برج حمل در جدول برج حمل زنان برج حمل طالع بینی برج حمل کدام ماه شمسی است برج حمل کی است برج حمل یعنی چی خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان طالع برج حمل ابجد طالع برج حمل الرجال طالع برج حمل النسا طالع برج حمل مرد طالع بینی ابجد برج حمل طالع بینی برج جوزا طالع بینی برج جوزا زنان طالع بینی برج جوزا مردان طالع بینی برج حمل مردان طالع بینی برج سرطان طالع بینی برج سرطان زنان طالع بینی برج سرطان مردان طالع بینی متولدین برج حمل طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان فال ابجد برج حمل فال متولدین برج فلکی حمل فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل مشخصات کلی متولدین برج حمل نماد حیوان برج حمل

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

    اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

    تماس از  10صبح الی 21

    09100439969

    09100439969

    admin

    می 11, 2021
    فال و طالع بینی

    نوشتن نظر
    1,048 بازدید

    در این پست از سایت ذکر و دعاهای قرآنی دعاگو 2agoo.com فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل را قرار دادیم . اولین برج از برج های دوازده گانه فلکی برج حمل است و نماد برج حمل بره می باشد . در این بخش از سایت دعاگو کاملترین فال و طالع بینی متولدین برج فلکی حمل (فروردین ) به همراه سرکتاب و خصوصیات اخلاقی و رفتاری متولدین برج فلکی حمل را گردآوری کردیم …

    طالع برج حمل ابجد,طالع برج حمل مرد,طالع برج حمل النسا,طالع برج حمل الرجال,فال ابجد برج حمل,طالع بینی برج حمل مردان,طالع بینی برج جوزا مردان,طالع بینی برج جوزا زنان,طالع بینی برج سرطان زنان,طالع بینی برج سرطان مردان,طالع بینی برج سرطان,طالع بینی برج جوزا,طالع بینی ابجد برج حمل,برج حمل اسد قوس,برج حمل زنان,برج حمل به انگلیسی,برج حمل در جدول,برج حمل طالع بینی,برج حمل کدام ماه شمسی است,برج حمل کی است,برج حمل یعنی چی

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    فال متولدین برج فلکی حمل,طالع بینی متولدین برج حمل,مشخصات کلی متولدین برج حمل,طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان,نماد حیوان برج حمل,برج حمل اولین برج فلکی,سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان,خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل

    سرکتاب برای برج حمل ( زنان و مردان )

    روش محاسبه :

    ( این برج حمل نه آن برج حملی است که برای فال ماه تولد استفاده میشود بلکه این با ان متفاوت است و اینگونه به دست می اید که بعد از حساب نام فرد و نام مادرش که به حروف ابجد در می آید و با هم جمع میشود و به دوازده تقسیم میشود 

    باقیمانده هر چه ماند به دوازده برج حساب میشود اگر یکی باقی ماند باید برج حمل را بخواند و اگر دو ماند برج ثور را و الی اخر 

    برای حروف گ چ پ ژ که در عربی نیست برای گ از حرف ج استفاده کند و برای پ از ب و برای ژ از ز )

  • دانلود فیلم رحمان 1400 بدون سانسور اپارات
  • طالع بینی برج حمل زنان :

    هر آن زنی که به طالع حمل باشد زنی است میانه بالا ( قد متوسط ) و ابرو کشیده و زیرک و عاقل و دانا که هم ستاره با حضرت خدیجه الکبری است و در هرخانه که قدم گذارد دولت و اقبال بر سر اهل خانه است و اولاد طاق ( یعنی فرد ” یکی یا سه تا یا پنج تا …)

    در طالع دارد و از سه نفر آنها بهره مند شود و با شوهر مشفق و مهربان است و در امورات خانه داری بسیار ساعی و کاردان و عاقل است و زود خشم گیرد و زود فرو نشیند – یک زن در همسایگی او در مقام عداوت است ( این همسایه در طول زندگی فرد ظاهر میشود که ممکن است تا الان ظاهر شده باشد و یا در اینده ظاهر شود ) و نشانه ان زن کوتاه قد و ازرق چشم ( آبی ) و سفید چهره که در ظاهر با او در مقام دوستی است و در باطن در مقام دشمنی که بیم هلاک باشد ، از او حذر کند خود را به خداوند جل جلاله بسپارد .

    صاحب این طالع در امورات خانه خود بسیار عاقل و دانا و زیرک است و در امورات زندگانی خود بیناست . دل خود را با خدا صاف کند و هرگز ناشکری نکند تا دست به هر کاری می زند زود اصلاح شود . در میان خویشان یک نفر او را نصیحت میکند و او خیال میکند که با او دشمنی دارد ، البته نصیحت او را قبول کند تا در صدمه نیفتد و هرگز محتاج نشود .

    در امر دین داری خود برقرار باشد و کاهل نمازی نباید بکند و در امورات خانه داری و شوهر داری ثابت باشد و مراوده با مردم ناکس نکند تا هیچ وقت به بلای دنیا و اخرت مبتلا نشود و هرگاه اولاد او نشود یا نماند ، از سادات موسوی دعا بگیرد تا بماند و نذری هم کرده است باید ادا کند .

    بسازد صاحب این طالع را رخت سبز و روز پنج شنبه ( یعنی لباس سبز رنگ برای او خوش یمن است و روزهای پنج شنبه برای او برکت دارد و اگر میخواهد کاری را شروع کند یا خواستگاری دارد روز پنج شنبه قرار بگذارد ) – دعای جوشن کبیر ( که کتاب جیبی ان در کتابفروشی ها هست ) با خود دارد تا از بلیات محفوظ بماند .

    سرکتاب برج حمل مردان :

    هر شخصی که به طالع حمل باشد ستاره مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام است .

    مردی است بلند قد و خوش خلق و خوش اقبال و در طرف راست صورت او خالی یا نشانی باشد که نشانه دولت و اقبال وخوشبختی است .

    از کارهای ناشایسته خوشش نمی اید ، و دروغگو را دشمن میداند ، دروغ به او نمی سازد . باید از حرام بپرهیزد ، اگر یک شاهی از حرام به دست اورد ده برابر از مال او تلف شود . وقتی کاری ناشایسته می کند زود پشیمان میشود . زود خشم میگیرد و زود هم فرو می نشیند .

    از چشم بد به او نقصان ( کمی و کاستی ) می رسد . دعای چشم زخم و حرز امام جواد علیه السلام با خود دارد تا از بلیات محفوظ ماند . خانه دولت او برج ثور است ( یعنی کارهای تجاری ، معاملاتی یا هر کار دیگری که برای او خوشی و سعادت به همراه میاورد را در برج ثور یعنی اردیبهشت انجام دهد ) .

    خرید و فروش برای او نیکو است . هر چه تلف کند زود به دست او اید . نحوستی در کارش پیدا شده که انشا الله به زودی رفع شود . باید در نماز کاهلی نکند و در مسائل دینی خود بسیار دقیق شود و ساعی باشد . خانه بیماری او سنبله است ( یعنی در برج سنبله که شهریور است احتمال بیماری او بیشتر است حال چه بیماری زود گذر و چه بیماری سخت)

    بیماری وی بیشتر از درد پهلو و کمر باشد ، در سن ۱۴ سالگی خطر مرگ او را تهدید میکند که اگر از ان بگذرد عمر او تا نود ۹۰ سال هم میتواند برسد . ماه نو را به روی قران نگاه کند ( یعنی اول ماه همینکه هلال ماه رو دید روی قران نگاه کند ) .

    حیوان سُم شکافته از قبیل گاو و گوسفند در استانه خانه داشته باشد برای او مبارک است ( البته این در مورد خانه های خارج از شهر بیشتر عملی است ) .

    به هر کس وفا کند جفا بیند ، از صدقه دادن به فقرا کوتاهی نکند تا از بلیات محفوظ ماند انشا الله تعالی .

    منبع : وبلاگ ماهانتا

    برگرفته از دعا سایت

    **************************************************

    بازنشر : سایت دعاگو (بزرگترین منبع ذکر و دعاهای قرآنی)

    برچسببرج حمل اسد قوس برج حمل اولین برج فلکی برج حمل به انگلیسی برج حمل در جدول برج حمل زنان برج حمل طالع بینی برج حمل کدام ماه شمسی است برج حمل کی است برج حمل یعنی چی خصوصیات اخلاقی و رفتاری برج حمل سرکتاب برجج حمل برای زنان و مردان طالع برج حمل ابجد طالع برج حمل الرجال طالع برج حمل النسا طالع برج حمل مرد طالع بینی ابجد برج حمل طالع بینی برج جوزا طالع بینی برج جوزا زنان طالع بینی برج جوزا مردان طالع بینی برج حمل مردان طالع بینی برج سرطان طالع بینی برج سرطان زنان طالع بینی برج سرطان مردان طالع بینی متولدین برج حمل طالع بینی کامل برج حمل مردان و زنان فال ابجد برج حمل فال متولدین برج فلکی حمل فال و طالع برج حمل زنان و مردان + سرکتاب و خصوصیات متولدین برج حمل مشخصات کلی متولدین برج حمل نماد حیوان برج حمل

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه *

    نام *

    ایمیل *

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

    خصوصيات متولدين ماه حمل

    بازدید کننده گرامی سایت دعاگو ، سلام :

    اخیرا سایتی جعلی با عنوان دعاگو786 راه اندازی شده که از اسم و دامین و لوگو و مطالب و تمامی موارد سایت ما سوء استفاده میکند. سایت جعلی مذکور هیچگونه ارتباطی از هیچ حیث با سایت ما نداشته و ندارد و ما هیچگونه مسئولیتی در مورد آن نداریم و اقدامات قانونی این کار در دست انجام میباشد.

    تماس از  10صبح الی 21

    09100439969

    09100439969

    دیدگاه‌ها

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *