کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3
کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

برای دریافت و مشاهده معرفی و بررسی کتاب بر روی دکمه لینک مورد نظر کلیک نمایید.

معرفی و بررسی کتاب شازده کوچولو

دانلود نسخه صوتی کتاب با صدای احمد شاملو

دانلود کتاب شازده کوچولو با ترجمه احمد شاملو

خرید نسخه فیزیکی کتاب شازده کوچولو با تخفیف و ارسال رایگان

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

این کار یه شاهکاره ‌‌
هم کتاب و هم اجرا توسط زنده یاد احمد شاملو

ممنون

چرا بیشتر جاهاش نبود

درودما تصرفی در اون نداشتیم

با سپاس مگه بهتر از این مجموعه صدا پیشه داشتیم در تاریخ

ممنون از شما

ممنونم واقعا بینظیر بود

ممنون از شما

چه قدر بی نظیره این کتاب

واقعا با صدای زنده یاد احمد شاملو بی نظیر تر هم میشه/ممنون از نظرتون

عالی بود مررررسسی

ممنون از نظر شما

نام ، ایمیل و آدرس وبسایت من را در برای ارسال دیدگاه مجدد در این مرورگر ذخیره کن


دانلود نسخه صوتی کتاب با صدای احمد شاملوDownloads-icon


https://dl.bamyk.com/soti/%D8%B4%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%88%DA%86%D9%88%D9%84%D9%88-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%84%D9%88%5B1%5D.mp3Downloads-icon


دانلود کتاب شازده کوچولو با ترجمه احمد شاملوDownloads-icon

تو همچو صبحی و من شمع خلوت سحرم

کتاب صوتی شازده کوچولو برگردان احمد شاملو

این کتاب به بیش از ۳۰۰ زبان و گویش ترجمه شده و با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های تاریخ محسوب می‌شود. کتاب شازده کوچولو «خوانده شده‌ترین» و «ترجمه شده‌ترین» کتاب فرانسوی‌زبان جهان است و به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده‌است. از این کتاب به‌طور متوسط سالی ۱ میلیون نسخه در جهان به فروش می‌رسد. این کتاب در سال ۲۰۰۷ نیز به عنوان کتاب سال فرانسه برگزیده شد.

بسیار عالی بود

سپاس و سپاس

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

چراغ افروخته چراغ نا افروخته را بوسه داد و رفت؛

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

برای اجرای این برنامه لطفا جاوا اسکریپت دستگاه خود را فعال کنید

همه کس

دلم میخواد

حکایت دل

ماه ماه

خوش به حالم

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

ندارمت

کم حرف

سرزمین خورشید

یه بارون (ورژن جدید)

خیلی جوابه

من که سر جنگ ندارم

دوا درمون

بعد تو

چش تو چش

دانلود نسخه صوتی کتاب شازده کوچولو با صدای احمد شاملو

اثر بی نظیر  

Download the audio version of The Little Prince with the voice of Ahmad Shamloo

The unique work of Antoine de Saint-Exupery

به همراه پخش آنلاین کتاب صوتی شازده کوچولو

این کتاب صوتی ۲ عدد فایل صوتی ۴۵ دقیقه ای به حجم ۱۰ مگابایت میباشد

دانلود نسخه صوتی کتاب شازده کوچولو با صدای احمد شاملو

آنتوان دوسنت اگزوپری (Antoine de Saint-Exupery) نویسنده، شاعر، روزنامه نگار و هوانورد پیشگام فرانسوی بود. وی برنده چندین جایزه عالی ادبی فرانسه شد و همچنین برنده جایزه ملی کتاب ایالات متحده شد. او بیشتر بخاطر رمان شازده کوچولو و به خاطر نوشته های که در حوزه هوانوردی نوشت شناخته شده است. او در طول عمر خود نزدیک به ۱۰ کتاب را نوشته است و در کنار آن در ارتش فرانسه نیز خدمت کرده است. او کتاب شازده کوچولو را در سن ۴۲ سالگی نوشت و این کتاب ابتدا در آمریکا چاپ شد و در کتاب شازده کوچولو خواهیم یافت که این کتاب بخش ها، برداشت ها و برش هایی از زندگی اوست.

آنتوان دوسنت اگزوپری

آنتوان دوسنت اگزوپری

معرفی کتاب شازده کوچولو

در سال ۱۹۳۵، هواپیمای سنت اگزوپری، که برای شکستن رکورد پرواز بین پاریس و سایگون تلاش می‌کرد، در صحرای بزرگ آفریقا دچار نقص فنی شد و به ناچار در همان‌جا فرود آمد. همین سانحه دستمایه نگارش کتاب شازده کوچولو شد. این رمان کلاسیک ماندگار داستان یک شاهزاده کوچک بی نامی است که از یک سیارک ناشناخنه به اسم B-612 آمده است را روایت می کند که یک خلبان هواپیما در صحرا با آن روبرو می شود. خلبان سرگردان هزاران مایل دور تر از محل زندگی انسان ها هواپیمایش سقوط کرده است. او باید هواپیمای خود را قبل از تمام شدن سوخت هواپیما و منبع آبی که دارد تعمیر کند و به طرز حیرت انگیزی، آنجا که در وسط ناکجا آباد است خلبان با یک پسر کوچک روبرو می شود، پسری پوشیده از چکمه های بلند و شنل بلند و سلطنتی و ادعا می کند که یک شاهزاده کوچک از دنیای دیگر است.

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

شازده کوچولو در طول مدت حضور در کویر، برای خلبان تعریف می کند که چگونه توانسته دنیای کوچک سیارک B-612 خود را ترک کند و سرانجام به سیاره زمین راه یابد. شازده کوچولو درباره شخصیت هایی که در طول سفر با آنها ملاقات کرده داستانهایی تعریف می کند، از پادشاه تنهایی که ادعای همه ستاره های آسمان را دارد، تا جغرافی دانی که چیزی از جهان های اطراف خود نمی داند جز آنچه در کتاب ها می خواند. زمانی که شازده کوچولو سرانجام زمین را ترک می کند، او با گیاهان و حیوانات و همچنین با مردم صحبت کرده است و درسهایی که در این راه آموخته است در نهایت این داستان ها بر هیچکس جز خلبانی که با او ملاقات کرده است تاثیر نگذاشته است.

در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

1- تنها دیدگاه هایی که با زبان فارسی نوشته شوند منتشر خواهند شد.

2- دیدگاه هایی که خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشند، تائید نخواهند شد.

3- از نوشتن دیدگاه هایی که ارتباطی با این مطلب ندارند خودداری کنید.

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

کلیه حقوق مادی و معنوی برای سایت چهار ضرب محفوظ می باشد.


Downloads-icon


Downloads-icon

کتاب صوتی شازده کوچولو نوشته‌ی آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده و خلبان اهل فرانسه است که به سبب نگارش این شاهکار ادبی پس از مرگش به «قهرمان ملی فرانسه» تبدیل شد.
کتاب شازده کوچولو به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده‌است. در ادامه به توضیحاتی مختصر درباره‌ی کتاب صوتی شازده کوچولو می‌پردازیم.
خلاصه داستان شازده کوچولو؛ قهرمانی از سیاره‌ای دور
ماجرا با فرود آمدن ناگهانی هواپیمایی در کویر آغاز می‌شود. خلبانی که بدون مسافر و سرنشین دیگری به سبب خرابی هواپیمایش مجبور به فرود اضطراری می‌شود. او به پسرکی مو طلایی و…

(بیشتر بخوانید)

کتاب صوتی شازده کوچولو نوشته‌ی آنتوان دوسنت اگزوپری، نویسنده و خلبان اهل فرانسه است که به سبب نگارش این شاهکار ادبی پس از مرگش به «قهرمان ملی فرانسه» تبدیل شد. کتاب شازده کوچولو به عنوان بهترین کتاب قرن ۲۰ در فرانسه انتخاب شده‌است. در ادامه به توضیحاتی مختصر درباره‌ی کتاب صوتی شازده کوچولو می‌پردازیم.

ماجرا با فرود آمدن ناگهانی هواپیمایی در کویر آغاز می‌شود. خلبانی که بدون مسافر و سرنشین دیگری به سبب خرابی هواپیمایش مجبور به فرود اضطراری می‌شود. او به پسرکی مو طلایی و عجیب و غریبی برخورد می‌کند که چون ادعا می‌کند از یک سیاره‌ی دیگر آمده‌است نمی‌تواند در تعمیر هواپیمای خلبان به او کمک کند. شازده کوچولوی کنجکاو برای شناختن به این سیاره آمده و مدام از خلبان سوال‌ می‌پرسد و خلبان که فکر می‌کند همه چیز را می‌داند و می‌شناسد با او همراه می‌شود.

کتاب صوتی شازده کوچولو داستانی با نثر روان، آموزنده و فلسفی در سبک سورئال دارد که آن را در دسته‌ی رمان‌های فلسفی جای می‌دهد. شازده غریبه‌‌ای است که از دنیایی متفاوت آمده تا درست بشناسد و درست زندگی کند.

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

شازده کوچولوی داستان برای دست‌یابی به حقیقت به هفت سیاره سفر کرده و از هر کدام آموزه‌ای را دریافت کرده‌است. نویسنده با اشاره به این هفت سیاره در واقع یادآور هفت مرحله‌ای‌ست که در کتب عرفانی برای دستیابی به حقیقت، ذکر شده‌است.

داستان شازده کوچولو یا شهریار کوچولو تاکنون به زبان‌های بسیاری بازگردان شده‌است و ترجمه‌های متعددی به زبان فارسی نیز دارد که در حال حاضر این رقم به بیش از ۷۰ ترجمه می‌رسد. این شاهکار ادبی که پس از انجیل، بالاترین رکورد ترجمه به سایر زبانها را در جهان دارد، همواره در ردیف کتاب‌های پرخواننده و پرفروش قرار داشته‌است.

احمد شاملو یکی از بهترین مترجمان کتاب شازده کوچولو این اثر را در سال ۱۳۵۸ به فارسی بازگرداند. او ابتدا چاپ این داستان را در هفته‌نامه «کتاب جمعه» آغاز کرد و سپس چند سال بعد، یعنی در سال ۱۳۶۳، شازده کوچولو را در قالب کتاب و چند ماه بعد از آن در قالب نوار صوتی با صدای خودش منتشر کرد.

کتاب صوتی شازده کوچولو روایت «عشق» است. عشقی فراموش‌شده در شلوغی تکنولوژی و صنعت روز. کتابی که هم برای بزرگسالان و هم برای کودکان حرف‌های تازه‌ی بسیاری دارد. شما می‌توانید نسخه‌ی صوتی این اثر تکرار نشدنی را با کیفیت عالی از سایت یا اپلیکیشن نوار دریافت نمایید.

لذت بردم مثل همیشه شازده کوچولو عالیه🌹

خوب بود من این داستان رو دوست دارم

این کتاب از همه نظر فوق العادست . یکی از بهترین کتابهایی که میشه به خودشناسی و درون خود پی برد و انگیزشی بودنش هم جنبه دیگه این کتاب

عالی

خوب بود ولی میتونست عالی باشه اگر به اصالت نام شخصیت اصلی کتاب پایبند تر بودید. تا یاد دارم نام شخصیت اصلی کتاب، شازده کوچولو بوده.
. شهریار را از کجا و چرا جایگزین شازده کردید؟ مثل اینکه ناگهان نام سیندرلا را در کتاب هفت کوتوله به مه لقا خانم تغیر دهید..

عتلیه در وصف نمیگنجد

فقط میتونم بگم بی نظیر

حرفایی که میزنم واقعاً باید عمل کرد؛ لذت بردن از زندگی می‌تونه مثل آب خوردن باشه!

از لحاظ انتخاب ترجمه، من شخصا ترجمه مصطفی رحماندوست رو خیلی بیشتر از ترجمه شاملو می‌پسندم، چون در ترجمه شاملو از الفاظ و عباراتی که امروز برای نوجوانان نامأنوس هست زیاد استفاده شده. راستش از لحاظ گویندگی و صداگذاری هم با اینکه مطمئنا کیفیت ضبط و صداگذاری و افکت های استفاده شده این اثر بروز و قوی هست، اما من نسخه صوتی شاملو رو بیشتر از این می‌پسندم. لطفا نسخه صوتی شاملو رو هم در نوار بذارید.

عالی

خیر ببینید عالی

بی نظیر
ممنون از مجموعه نوار😍

عالی

قشنگ بود مرسی

عالی پرفکت🥰👏

نوار به شما کمک میکند که همیشه و همه جا با گوش دادن به کتاب صوتی، یاد بگیرید، شگفت زده بشوید و از وقت خود بهترین استفاده را ببرید.

با نصب اپلیکیشن نوار همیشه و همه جا کتابخانه تان با شماست .

11 آبان 1398
قصه صوتی کودکان

نظر بدهید
18,699 بازدید

کتاب صوتی «شازده کوچولو»نوشته: آنتوان دوسنت اگزوپری با صدا و ترجمه احمد شاملو

لینک کمکی

(این نوشته در تاریخ 30 شهریور 1400 بروزرسانی شد.)

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

برچسب هااحمد شاملو شازده کوچولو قصه صوتی کتاب صوتی

28 دی 1400

18 دی 1400

18 دی 1400

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام

ایمیل

وب‌ سایت

Δ

 

داستان شازده کوچولو نوشته اگزوپری توسط چند تن از مترجمان توانای فارسی از جمله محمد قاضی، ابوالحسن نجفی و احمد شاملو به فارسی برگردانده شده و بارها تجدید چاپ شده است.

دوسنت اگزوپری این کتاب را در سال ۱۹۴۳ یعنی یک سال قبل از مرگش و در بحبوحه جنگ جهانی دوم، آن زمان که در آمریکا حضور داشت نوشت؛ شاید خود او هم باور نمیکرد که روزی کتاب کوچکی که نوشته بعد از انجیل کتاب مقدس مسیحیان به عنوان پرخواننده ترین کتاب جهان شناخته شود.

در ۱۹۴۳ شاهکار سنت‌اگزوپری به نام “شازده کوچولو” Le Petit Prince انتشار یافت که حوادث شگفت‌آنگیز آن با نکته‌های دقیق و عمیق روانی همراه است.

شازده کوچولو یکی از مهم‌ترین آثار اگزوپری به شمار می‌رود که در قرن اخیر سوّمین کتاب پرخواننده جهان است.

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

این اثر از حادثه‌ای واقعی مایه گرفته که در دل شنهای صحرای موریتانی برای سنت اگزوپری روی داده است. خرابی دستگاه هواپیما خلبان را به فرود اجباری در دل آفریقا وامی‌دارد و از میان هزاران ساکن منطقه؛ پسربچه‌ای با رفتار عجیب و غیرعادی خود جلب توجه می‌کند.

پسربچه‌ای که اصلاً به مردم اطراف خود شباهت ندارد و پرسشهایی را مطرح می‌کند که خود موضوع داستان قرار می‌گیرد. شازده کوچولو از کتابهای کم‌نظیر برای کودکان و شاهکاری جاویدان است که در آن تصویرهای ذهنی با عمق فلسفی آمیخته است.

او این کتاب را در سال ۱۹۴۰ در نیویورک نوشته است. او در این اثر خیال انگیز و زیبایش که فلسفه دوست داشتن و عواطف انسانی در خلال سطرهای آن به ساده‌ترین و در عین حال ژرفترین شکل تجزیه و تحلیل شده و نویسنده در سرتاسر کتاب کسانی را که با غوطه ور شدن و دلبستن به مادّیات و پایبند بودن به تعصّبها و خودخواهیها و اندیشه‌های خرافی بیجا از راستی و پاکی و خوی انسانی به دور افتاده اند، زیر نام آدم بزرگها به باد مسخره گرفته است.


صفحه اصلیDownloads-icon


شعر و ادبیاتDownloads-icon


تاریخDownloads-icon


مذهبDownloads-icon


تکنولوژیDownloads-icon


فلسفه،سیاست و جامعهDownloads-icon


داستان و رمانDownloads-icon


سبک زندگی و موفقیتDownloads-icon


کتاب های ممنوعهDownloads-icon


ورزش و سلامتDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب صوتی شازده کوچولو با صدای احمد شاملوDownloads-icon


http://server1.rouzegar.com/books/ebook/audio/ShazdeKouchoulou_AhmadShamlou.mp3Downloads-icon


آنتوان دو سنت اگزوپریDownloads-icon


احمد شاملوDownloads-icon


دانلود با لینک مستقیمDownloads-icon


دانلود کتاب شهرهای نامرئی اثر ایتالو کالوینو

Downloads-icon


دانلود کتاب خانه ادریسیها از غزاله علیزاده

Downloads-icon


دانلود کتاب دل تاریکی اثر جوزف کنراد

Downloads-icon


دانلود کتاب دختری با گوشواره ی مروارید اثر تریسی شوالیه

Downloads-icon


دانلود کتاب منازعه با دین اثر ریچارد داوکینز

Downloads-icon


دانلود کتاب مجلس قربانی سنمار اثر بهرام بیضایی

Downloads-icon



دانلود کتاب کفرنامه کارو

Downloads-icon



دانلود کتاب لغت نامه ۱۶ جلدی دهخدا به صورت کامل و لینک مستقیم

Downloads-icon



دانلود کتاب تاریخ طبری اسکن شده از نسخه اصلی و بدون سانسور

Downloads-icon



دانلود کتاب دو قرن سکوت دکتر زرین کوب بدون سانسور

Downloads-icon



دانلود کتاب شرح لمعه – النضید فی شرح روضه الشهید ۲۸ جلدی

Downloads-icon


دانلود کتاب چرا ایران عقب ماند و غرب پیش رفت اثر کاظم علمداریDownloads-icon


دانلود کتاب شهرهای نامرئی اثر ایتالو کالوینوDownloads-icon


دانلود کتاب خاستگاه گونه ها یا منشا انواع اثر چارلز داروینDownloads-icon


دانلود کتاب خانه ادریسیها از غزاله علیزادهDownloads-icon


دانلود کتاب نگاهی به رساله عملیه مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدیDownloads-icon


دانلود کتاب مجموعه سوالات مصاحبه های حضوری و گزینش استخدامی + پاسخنامهDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ اجتماعی ایران از انقراض ساسانیان تا انقراض امویان اثر سعید نفیسیDownloads-icon


دانلود کتاب آشنایی با بناهای تاریخی اثر ویدا تقواییDownloads-icon


دانلود کتاب آغا محمدخان قاجار اثر امینه پاکروانDownloads-icon


دانلود کتاب سه سفرنامه هرات، مرو، مشهد اثر قدرت الله روشنیDownloads-icon


دانلود کتاب عقاب کمازان یا کریمخان زند اثر سید محمدعلی کشاورز صدرDownloads-icon


دانلود کتاب خاطرات تاج السلطنه اثر منصوره اتحادیه – سیروس سعدوندیانDownloads-icon


دانلود کتاب آدولف هیتلر اثر پیتر بوروسکیDownloads-icon


دانلود کتاب جریانهای بزرگ تاریخ معاصر اثر ژاک پیرنDownloads-icon


دانلود کتاب سفرنامه شمال اثر چارلز فرانسیس مکنزیDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ حکومت طاهریان از آغاز تا انجام اثر دکتر امیر اکبریDownloads-icon


دانلود کتاب دختری بنام گلی اثر ابوالفضل آزمودهDownloads-icon


دانلود کتاب باستان شناسی چهل تکه اثر عمران گاراژیانDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ بشر اثر هندریک ویلم وان لونDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ سال چهارم رشته طبیعی و ریاضی اثر وزارت آموزش و پرورش وقتDownloads-icon


دانلود کتاب برگی از تاریخ جنوب ایران اثر سید عامر هاشمیDownloads-icon


دانلود کتاب آذربایجان در ایران معاصر اثر ت‍ورج ات‍اب‍ک‍ی‌Downloads-icon


دانلود کتاب تاریخ ۲۵ ساله ارتش شاهنشاهی ایران اثر ذبیح الله قدیمیDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ کوفه اثر سید حسین براقی نجفیDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ مختصر پنج دهه افغانستان اثر انتشارات محسنDownloads-icon


دانلود کتاب مجموعه مقالات تاریخی، سیاسی و فرهنگی اثر سید هادی خسروشاهیDownloads-icon


دانلود کتاب دنیا در گذر تاریخ کوتاه بشر اثر دیوید کریستینDownloads-icon


دانلود کتاب باختر به روایت تاریخ اثر هایده معیریDownloads-icon


دانلود کتاب نقدنامه تاریخ، باستانشناسی و هنر اثر صادق آئینه وند و سیمین مقیسهDownloads-icon


دانلود کتاب تاثیر اسلام در اروپا اثر مونتگمری واتDownloads-icon


دانلود کتاب انسان خود را می سازد اثر گوردن چایلدDownloads-icon


دانلود کتاب تشکیل شاهنشاهی صفویه اثر نظام الدین مجیر شیبانیDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ آل بویه اثر علی اصغر فقیهیDownloads-icon


دانلود کتاب سفرنامه ابودلف در ایران اثر ابودلفDownloads-icon


دانلود کتاب گزیده تاریخ بلعمی اثر محمد جریر طبریDownloads-icon


دانلود کتاب پزشکی در ایران باستان اثر پرویز اذکاییDownloads-icon


دانلود کتاب خاطرات حاج سیاح اثر محمدعلی سیاح محلاتیDownloads-icon


دانلود کتاب دنیای گمشده ی عیلام اثر والتر هینتسDownloads-icon


دانلود کتاب اورارتو اثر بوریس ب پیوتر ووسکیDownloads-icon


دانلود کتاب استقرار دیکتاتوری رضاخان در ایران اثر ا.س. ملیکفDownloads-icon


دانلود کتاب خاطرات امیر عباس هویدا اثر امیر عباس هویداDownloads-icon


دانلود کتاب یزیدیان یا شیطان پرستان اثر محمد التونجیDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ عقاید و مکتبهای سیاسی از عهد باستان تا امروز اثر پروفسور گائتانا موسکا – دکتر گاستون بوتوDownloads-icon


دانلود کتاب امپراطوری زرد چنگیزخان و فرزندانش اثر یواخیم بارکهاوزنDownloads-icon


دانلود کتاب پاسخ به تاریخ اثر محمدرضا پهلویDownloads-icon


دانلود کتاب هزار فامیل اثر علی شعبانیDownloads-icon


دانلود کتاب شهرهای ایران در روزگار پارتیان و ساسانیان اثر ن. پیگولوسکایاDownloads-icon


دانلود کتاب جنگ به روایت فرمانده اثر محسن رضاییDownloads-icon


دانلود کتاب اسرار مرگ استالین اثر ع.آوتور خانوفDownloads-icon


دانلود کتاب رویای صادقه حقایقی ناشناخته از تاریخ مشروطیت ایران اثر جمشید صداقت نژادDownloads-icon


دانلود کتاب قحطی بزرگ اثر محمدقلی مجدDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ امپراتوری عثمانی اثر سبحان پاکپورDownloads-icon


دانلود کتاب جستاری چند در فرهنگ ایران اثر دکتر مهرداد بهارDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ آل چوپان اثر ابوالفضل نبئیDownloads-icon


دانلود کتاب واژه‌های ایرانی در نوشته های باستانی اثر شهرام هدایتDownloads-icon


دانلود کتاب تصویرهایی از ایران اثر گرترود بلDownloads-icon


دانلود کتاب ژاندارک یا دوشیزه اورلئان اثر یوهان‌کریستف فریدریش‌فون شیلرDownloads-icon


دانلود کتاب کلات نادری اثر محمدرضا خسرویDownloads-icon


دانلود کتاب سفرنامه خراسان اثر ناصرالدین شاه قاجارDownloads-icon


دانلود کتاب دولت نادرشاه افشار اثر م. ر. آردنووا ، ک. ز. اشرفیانDownloads-icon



دانلود کتاب کفرنامه کارو

Downloads-icon



دانلود کتاب لغت نامه ۱۶ جلدی دهخدا به صورت کامل و لینک مستقیم

Downloads-icon



دانلود کتاب تاریخ طبری اسکن شده از نسخه اصلی و بدون سانسور

Downloads-icon



دانلود کتاب دو قرن سکوت دکتر زرین کوب بدون سانسور

Downloads-icon



دانلود کتاب مجموعۀ کمینه اثر استاد ایرج افشار

Downloads-icon



دانلود کتاب گردشی در گرشاسپنامه جلد اول اثر جلال خالقی مطلق

Downloads-icon



دانلود کتاب دیوان حکیم سنایی غزنوی اثر پرویز بابایی

Downloads-icon



دانلود کتاب مردی که می خندد اثر ویکتور هوگو

Downloads-icon


صفحه اصلیDownloads-icon


شعر و ادبیاتDownloads-icon


تاریخDownloads-icon


مذهبDownloads-icon


تکنولوژیDownloads-icon


فلسفه،سیاست و جامعهDownloads-icon


داستان و رمانDownloads-icon


سبک زندگی و موفقیتDownloads-icon


کتاب های ممنوعهDownloads-icon


ورزش و سلامتDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شازده کوچولو (با صدای سه بعدی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی شازده کوچولو (با صدای سه بعدی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

کتاب صوتی شازده کوچولو (با صدای سه بعدی) نوشته‌ی آنتوان دو سنت اگزوپری، یکی از درخشان‌ترین و برجسته‌ترین کتاب‌ها بعد از قرآن و انجیل در طول تاریخ است که روایت‌گر عشقی فراموش شده در تکاپوی عصر مدرن است.

کتاب صوتی شازده کوچولو (The Little Prince) معنایی فلسفی و نمادین دارد و برای دو گروه سنی کودکان و بزرگسالان مناسب است. داستانی از درگیری‌های انسان‌هایی که مسیر را گم کرده‌اند، آن‌ها نه هدف‌های خود را می‌شناسند و نه راه را. کودکان دیروزی و بزرگان امروزی در این کتاب هیجان‌انگیز خبر مرگ کودک درون خود را می‌شنوند و برای فقدان آن به سوگ می‌نشینند.

این کتاب دوست داشتنی و جذاب از زبان کودکی روایت می‌شود که از سیاره‌ای دیگر آمده و پای بر این کره‌ی خاکی نهاده است و از موضوعات مختلفی مانند تنهایی، عشق، مرگ، خانه، خانواده، فلسفه و… سخن می‌گوید. این کتاب تنگ‌نظری‌ها، بی‌رحمی و خودخواهی‌های بزرگ‌ترها را در برابر دید پاک و صادقانه یک کودک به تصویر می‌کشد.

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

آنتوان دو سنت اگزوپری (Antoine Saint-Exupery) در شازده کوچولو به شرح واقعیت‌ها می‌پردازد، واقعیت‌هایی که از نظر او فراموش شده‌اند. او سعی کرده با این کتاب حقایق فراموش شده را یادآوری کند و عقیده دارد همه‌ی آدم‌ها در درون خود شازده کوچولویی دارند که باید در پی آن باشند.

درباره‌ی کتاب شازده کوچولو:

کتاب شازده کوچولو (به فرانسوی: Le Petit Prince) بنا به محبوبیت فراوانی که دارد با نام «کتاب قرن» شناخته شده است، این اثر در قرن 20، یکی از پرفروش‌ترین و برجسته‌ترین کتاب‌ها بوده است و تاکنون 7 میلیون نسخه از آن به چاپ رسیده است. طبق تحقیقات صورت گرفته، هر سال 100 نسخه از این کتاب منتشر می‌شود. طبق آمارهایی که در سال 2013 منتشر شده است، گفته می‌شود این رمان به 160 زبان ترجمه و بیش از 500 بار تجدید چاپ شده است.

آنتوان دو سنت اگزوپری کیست؟

آنتوان دو سنت اگزوپری (Antoine de Saint-Exupery) نویسنده، خبرنگار و خلبانی خبره بود که در فرانسه چشم به جهان گشود، او روحیه‌ای ماجراجو داشت. همین ماجراجویی و استعدادش در داستان‌نویسی و خلبانی موجب شد پرواز، موضوع اصلی اغلب داستان‌هایش شود. اگزوپری مردی باهوش بود و آثارش حاکی از تجربه‌های شخصی اوست، آثار او دربردارنده‌ی تخیل‌های نویسنده‌ای انسان دوست و مهربان است که در جهانی مملو از وجدان و اخلاق به سر می‌برد و فلسفه‌اش را از دنیای عینی و واقعی بیرون می‌کشد. او در سال 1944 در حال پرواز ناپدید شد. او آثار درخشانی به یادگار گذاشت و مانند شخصیت‌های داستانی‌اش محبوب ماند.

درباره‌ی تولید نسخه صوتی کتاب شازده کوچولو:

رمان شازده کوچولو یکی از ماندگارترین آثار ادبیات دنیاست که توسط گروه صوتی آوانامه و با همکاری انتشارات ققنوس براساس یکی از بهترین ترجمه‌های کتاب تولید شده است. این رمان را با صدای جمعی از نویسندگان مطرح و خوش‌صدا می‌شنوید که با استفاده از فضاسازی و افکت‌های سه‌بعدی توسط محمد ابویی تدوین شده است. توصیه ما این است که این کتاب صوتی را با هدفون‌های استریو (Stereo) یا بلندگوهای محیطی (Surround) گوش دهید.

جملات برگزیده کتاب صوتی شازده کوچولو:

– خودپسندان بجز وصف خود هرگز چیزی نمی‌شنوند.
– مفهوم دنیا برای پادشاهان خیلی ساده است: همه مردم رعیت هستند.
– آخه می‌دونی چیه، وقتی خیلی دلت بگیره، دوست داری غروب آفتاب رو تماشا کنی.
– شازده کوچولو پرسید: از کجا بفهمم وابسته شدم؟ روباه جواب داد: تا وقتی هست نمی‌فهمی!
– ﺷﺎﺯﺩﻩ ﮐﻮﭼﻮﻟﻮ ﭘﺮﺳﯿﺪ: ﻏم‌ﺍﻧﮕﯿﺰﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﺑﯿﺎﯼ ﻭ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻧﺸﻪ ﭼﯿﻪ؟ ﺭﻭﺑﺎﻩ ﮔﻔﺖ: ﺑﺮﯼ ﻭ ﮐﺴﯽ ﻣﺘﻮﺟﻪ ﻧﺸﻪ…!
– خیلی در بین آدم‌بزرگ‌ها زندگی کرده‌ام. خیلی هم خوب شناختمشان. اما این باعث نشده که نظرم در مورد آن‌ها عوض شود.
– آدم‌ها این حقیقت رو فراموش کردن. اما تو نباید فراموش کنی. تو همیشه مسئول اون چیزی هستی که اهلیش کردی. تو مسئول گلت هستی…
– یک روز، غروب خورشید را چهل و چهاربار تماشا کردم. پس از آن روزی که غروب خورشید را چهل و چهار بار تماشا کردی دلت خیلی گرفته بود؟ شازده کوچولو پاسخم را نداد.
– فقط بچه‌ها می‌دانند دنبال چه می‌گردند. آن‌ها وقتشان را صرف یک عروسک پارچه‌ای می‌کنند و آن عروسک می‌شود همه‌ی دنیای‌شان. اگر عروسک را ازشان بگیری، گریه می‌کنند.
– فقط چیزی را می‌توانی یاد بگیری که اهلی‌اش کرده باشی. آدم‌ها دیگر وقت ندارند چیزی یاد بگیرند. فقط به دکان می‌روند و جنس‌های آماده می‌خرند و چون هیچ دکان دوست فروشی وجود ندارد، دیگر هیچ دوستی ندارند.

در قسمت‌هایی از کتاب صوتی شازده کوچولو می‌شنویم:

شازده کوچولو گفت: «چیزی که کویر رو قشنگ می‌کنه، چاه آبیه که در خودش قایم کرده…»

به ناگاه با فهمیدن راز درخشش باشکوه شن‌ها شگفت‌زده شدم. وقتی پسر کوچکی بودم، در یک خانه‌ی قدیمی زندگی می‌کردم که بنا به افسانه‌ای قدیمی، گنجی در آن مدفون بود… البته هرگز کسی نتوانست آن را پیدا کند؛ شاید هم کسی درصدد جستجوی آن برنیامد. اما این گنج، خانه را افسون کرده‌بود. خانه‌ی من رازی در عمق قلبم پنهان کرده بود…

رو به شازده کوچولو کردم و گفتم: همین‌طوره؛ چه خانه باشم چه ستاره یا صحرا، چیزی که باعث می‌شه زیبا به نظر برسن، درونشونه.

گفت: خوشحالم از اینکه با روباه هم عقیده هستی.

وقتی شازده کوچولو به خواب رفت، او را بغل کردم و به راه افتادم. نگران بودم. گویی گنجی شکستنی را با خودم حمل می‌کردم؛ حتی به نظرم ‌رسید که چیزی در وجود من شکننده‌تر از این در روی زمین وجود ندارد. در زیر نور مهتاب، به آن پیشانی رنگ پریده، به آن چشمان بسته و طره‌های گیسوانی که با وزش باد می‌لرزیدند، نگاه کردم و با خودم گفتم: «چیزی که اینجا می‌بینیم فقط یک پوسته است، اصل‌رو نمی‌شه دید…»

برای دریافت کتاب صوتی شازده کوچولو (با صدای سه بعدی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.

 فرارسیدن ماه محرم ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین تسلیت باد

سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گرامی باد

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3

با سلام
پیشنهاد میکنم این برنامه رو نصب نکنید. چون موقع نصب دسترسی به کانتکت های گوشی رو میخواد!!! آخه کدوم برنامه دیکشنری نیاز به دسترسی کانتکت های گوشی داره اونم این دیکشنری!!!
اینم دسترسی های کاملی که موقع نصب میخواد:
Your personal information
read call log, read your cont…

دوستان پچ 3.7 رو میخواید نصب کنید حتما ویروس کش خودتون رو غیر فعال کنید
مشکل لباس ها حل میشه

5/29/2013 10:15:32 ب.ظ,High,kload.dll (Suspicious.Cloud.7.F) detected by Auto-Protect,Quarantined,Resolved – No Action Required,g:pes 2013kitserver13kload.dll

این …

باتشکرمن تازه پابه دنیای اینترنت گذاشته ام وبرایم استفاده از مطالب وبرنامه های شماجذاب وآسان بود فقط ایکاش فرهنگ فارسی به فارسی هم داشتید

سلام
نمیشه بدون اینکه لاین رو توی گوشی نصب کنیم در کامپیوتر خود نصب کرد ؟

mer30

باسلام
دوستان بنده این نرم افزار رو توی ویندوز هفت بدون مشکل استفاده میکردم اما الان که در ویندوز 8.1 نصب کردم وقتی کشوررو انتخاب میکنی و next مکینی stop working میده.کسی میدونه چرا؟

باسلام به خدمت شما عزیزان وبا تشکر بسیار از این کار مفیدتان که ضد حالی برای ویروس سازها شده این.

سلام و خسته نباشید به همه شما دوستان گرامی
دستتون درد نکنه.واقعا سایت بی نظیری دارید.

با عرض سلام به دوستان گرامی

میخواستم بگم چراوقتی کسی نرم افزاری رومطرح میکنه ناراحت میشید وچندتاحرف بارش میکنید اون دوستمون که نرم افزار Lastpass رومعرفی کردبنطرم بسیارکارخوبی انجام داد اگرمعرفی نمیکردماازکجامیدونستیم که RoboForm بهترهستش خوب اون که نگفت حتمااستفاده کنید هرکی دوست داره…

با تشکر فراوان از زحمات حضرتعالی .
من تازه دارم وارد دنیای تری دی مکس می شوم لطفا توضیحاتی در مورد منوها و کلید های تری دی مکس را برای بنده به ایمیل
khosraviagre@yahoo.com به زبان فارسی ارسال فرمائید .
با تشکرات فراوان


دانلود نسخه صوتی کتاب با صدای احمد شاملوDownloads-icon


https://dl.bamyk.com/soti/%D8%B4%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%88%DA%86%D9%88%D9%84%D9%88-%D8%A7%D8%AD%D9%85%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%84%D9%88%5B1%5D.mp3Downloads-icon


دانلود کتاب شازده کوچولو با ترجمه احمد شاملوDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


صفحه اصلیDownloads-icon


شعر و ادبیاتDownloads-icon


تاریخDownloads-icon


مذهبDownloads-icon


تکنولوژیDownloads-icon


فلسفه،سیاست و جامعهDownloads-icon


داستان و رمانDownloads-icon


سبک زندگی و موفقیتDownloads-icon


کتاب های ممنوعهDownloads-icon


ورزش و سلامتDownloads-icon


Downloads-icon


دانلود کتاب صوتی شازده کوچولو با صدای احمد شاملوDownloads-icon


http://server1.rouzegar.com/books/ebook/audio/ShazdeKouchoulou_AhmadShamlou.mp3Downloads-icon


آنتوان دو سنت اگزوپریDownloads-icon


احمد شاملوDownloads-icon


دانلود با لینک مستقیمDownloads-icon


دانلود کتاب شهرهای نامرئی اثر ایتالو کالوینوDownloads-icon


دانلود کتاب خانه ادریسیها از غزاله علیزادهDownloads-icon


دانلود کتاب دل تاریکی اثر جوزف کنرادDownloads-icon


دانلود کتاب دختری با گوشواره ی مروارید اثر تریسی شوالیهDownloads-icon


دانلود کتاب منازعه با دین اثر ریچارد داوکینزDownloads-icon


دانلود کتاب مجلس قربانی سنمار اثر بهرام بیضاییDownloads-icon



دانلود کتاب کفرنامه کارو
Downloads-icon



دانلود کتاب لغت نامه ۱۶ جلدی دهخدا به صورت کامل و لینک مستقیم
Downloads-icon



دانلود کتاب تاریخ طبری اسکن شده از نسخه اصلی و بدون سانسور
Downloads-icon



دانلود کتاب دو قرن سکوت دکتر زرین کوب بدون سانسور
Downloads-icon



دانلود کتاب شرح لمعه – النضید فی شرح روضه الشهید ۲۸ جلدی
Downloads-icon


دانلود کتاب چرا ایران عقب ماند و غرب پیش رفت اثر کاظم علمداریDownloads-icon


دانلود کتاب شهرهای نامرئی اثر ایتالو کالوینوDownloads-icon


دانلود کتاب خاستگاه گونه ها یا منشا انواع اثر چارلز داروینDownloads-icon


دانلود کتاب خانه ادریسیها از غزاله علیزادهDownloads-icon


دانلود کتاب نگاهی به رساله عملیه مرحوم آیت الله العظمی حاج شیخ عبدالکریم حائری یزدیDownloads-icon


دانلود کتاب مجموعه سوالات مصاحبه های حضوری و گزینش استخدامی + پاسخنامهDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ اجتماعی ایران از انقراض ساسانیان تا انقراض امویان اثر سعید نفیسیDownloads-icon


دانلود کتاب آشنایی با بناهای تاریخی اثر ویدا تقواییDownloads-icon


دانلود کتاب آغا محمدخان قاجار اثر امینه پاکروانDownloads-icon


دانلود کتاب سه سفرنامه هرات، مرو، مشهد اثر قدرت الله روشنیDownloads-icon


دانلود کتاب عقاب کمازان یا کریمخان زند اثر سید محمدعلی کشاورز صدرDownloads-icon


دانلود کتاب خاطرات تاج السلطنه اثر منصوره اتحادیه – سیروس سعدوندیانDownloads-icon


دانلود کتاب آدولف هیتلر اثر پیتر بوروسکیDownloads-icon


دانلود کتاب جریانهای بزرگ تاریخ معاصر اثر ژاک پیرنDownloads-icon


دانلود کتاب سفرنامه شمال اثر چارلز فرانسیس مکنزیDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ حکومت طاهریان از آغاز تا انجام اثر دکتر امیر اکبریDownloads-icon


دانلود کتاب دختری بنام گلی اثر ابوالفضل آزمودهDownloads-icon


دانلود کتاب باستان شناسی چهل تکه اثر عمران گاراژیانDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ بشر اثر هندریک ویلم وان لونDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ سال چهارم رشته طبیعی و ریاضی اثر وزارت آموزش و پرورش وقتDownloads-icon


دانلود کتاب برگی از تاریخ جنوب ایران اثر سید عامر هاشمیDownloads-icon


دانلود کتاب آذربایجان در ایران معاصر اثر ت‍ورج ات‍اب‍ک‍ی‌Downloads-icon


دانلود کتاب تاریخ ۲۵ ساله ارتش شاهنشاهی ایران اثر ذبیح الله قدیمیDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ کوفه اثر سید حسین براقی نجفیDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ مختصر پنج دهه افغانستان اثر انتشارات محسنDownloads-icon


دانلود کتاب مجموعه مقالات تاریخی، سیاسی و فرهنگی اثر سید هادی خسروشاهیDownloads-icon


دانلود کتاب دنیا در گذر تاریخ کوتاه بشر اثر دیوید کریستینDownloads-icon


دانلود کتاب باختر به روایت تاریخ اثر هایده معیریDownloads-icon


دانلود کتاب نقدنامه تاریخ، باستانشناسی و هنر اثر صادق آئینه وند و سیمین مقیسهDownloads-icon


دانلود کتاب تاثیر اسلام در اروپا اثر مونتگمری واتDownloads-icon


دانلود کتاب انسان خود را می سازد اثر گوردن چایلدDownloads-icon


دانلود کتاب تشکیل شاهنشاهی صفویه اثر نظام الدین مجیر شیبانیDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ آل بویه اثر علی اصغر فقیهیDownloads-icon


دانلود کتاب سفرنامه ابودلف در ایران اثر ابودلفDownloads-icon


دانلود کتاب گزیده تاریخ بلعمی اثر محمد جریر طبریDownloads-icon


دانلود کتاب پزشکی در ایران باستان اثر پرویز اذکاییDownloads-icon


دانلود کتاب خاطرات حاج سیاح اثر محمدعلی سیاح محلاتیDownloads-icon


دانلود کتاب دنیای گمشده ی عیلام اثر والتر هینتسDownloads-icon


دانلود کتاب اورارتو اثر بوریس ب پیوتر ووسکیDownloads-icon


دانلود کتاب استقرار دیکتاتوری رضاخان در ایران اثر ا.س. ملیکفDownloads-icon


دانلود کتاب خاطرات امیر عباس هویدا اثر امیر عباس هویداDownloads-icon


دانلود کتاب یزیدیان یا شیطان پرستان اثر محمد التونجیDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ عقاید و مکتبهای سیاسی از عهد باستان تا امروز اثر پروفسور گائتانا موسکا – دکتر گاستون بوتوDownloads-icon


دانلود کتاب امپراطوری زرد چنگیزخان و فرزندانش اثر یواخیم بارکهاوزنDownloads-icon


دانلود کتاب پاسخ به تاریخ اثر محمدرضا پهلویDownloads-icon


دانلود کتاب هزار فامیل اثر علی شعبانیDownloads-icon


دانلود کتاب شهرهای ایران در روزگار پارتیان و ساسانیان اثر ن. پیگولوسکایاDownloads-icon


دانلود کتاب جنگ به روایت فرمانده اثر محسن رضاییDownloads-icon


دانلود کتاب اسرار مرگ استالین اثر ع.آوتور خانوفDownloads-icon


دانلود کتاب رویای صادقه حقایقی ناشناخته از تاریخ مشروطیت ایران اثر جمشید صداقت نژادDownloads-icon


دانلود کتاب قحطی بزرگ اثر محمدقلی مجدDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ امپراتوری عثمانی اثر سبحان پاکپورDownloads-icon


دانلود کتاب جستاری چند در فرهنگ ایران اثر دکتر مهرداد بهارDownloads-icon


دانلود کتاب تاریخ آل چوپان اثر ابوالفضل نبئیDownloads-icon


دانلود کتاب واژه‌های ایرانی در نوشته های باستانی اثر شهرام هدایتDownloads-icon


دانلود کتاب تصویرهایی از ایران اثر گرترود بلDownloads-icon


دانلود کتاب ژاندارک یا دوشیزه اورلئان اثر یوهان‌کریستف فریدریش‌فون شیلرDownloads-icon


دانلود کتاب کلات نادری اثر محمدرضا خسرویDownloads-icon


دانلود کتاب سفرنامه خراسان اثر ناصرالدین شاه قاجارDownloads-icon


دانلود کتاب دولت نادرشاه افشار اثر م. ر. آردنووا ، ک. ز. اشرفیانDownloads-icon



دانلود کتاب کفرنامه کارو
Downloads-icon



دانلود کتاب لغت نامه ۱۶ جلدی دهخدا به صورت کامل و لینک مستقیم
Downloads-icon



دانلود کتاب تاریخ طبری اسکن شده از نسخه اصلی و بدون سانسور
Downloads-icon



دانلود کتاب دو قرن سکوت دکتر زرین کوب بدون سانسور
Downloads-icon



دانلود کتاب تاریخ بیهقی جلد دوم اثر دکتر خلیل خطیب رهبر
Downloads-icon



دانلود کتاب ۲۵ داستان باستانی
Downloads-icon



کتاب الواح بابل اثر ادوارد شی یرا
Downloads-icon



دانلود کتاب کشف الاسرار و عده الابرار جلد اول اثر ابوالفضل رشید الدین میبدی
Downloads-icon


صفحه اصلیDownloads-icon


شعر و ادبیاتDownloads-icon


تاریخDownloads-icon


مذهبDownloads-icon


تکنولوژیDownloads-icon


فلسفه،سیاست و جامعهDownloads-icon


داستان و رمانDownloads-icon


سبک زندگی و موفقیتDownloads-icon


کتاب های ممنوعهDownloads-icon


ورزش و سلامتDownloads-icon

Close

Click here to request access and see full URLs.

کتاب صوتی شازده کوچولو mp3
کتاب صوتی شازده کوچولو mp3
0

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *