کتاب داستان کودک تصویر سازی

کتاب داستان کودک تصویر سازی
کتاب داستان کودک تصویر سازی

در تصویرسازی کتاب‌ها، مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه شود مخاطبین آن کتاب هستند. در واقع تصویرگر باید بداند که چه کسانی آن کتاب را مطالعه می‌کنند.
تصویرسازی‌های کتاب کودک باید بسیار ساده باشند. چرا که کودک قدرت درک پایین‌تری دارد و تصاویر باید به صورتی باشند که کودک بتواند معنی و مفهومی از آن‌ها برداشت کند.
همچنین کودک توانایی خواندن ندارد به همین دلیل باید تمام داستان از طریق تصویرسازی بیان شود. بنابراین تصویرگر باید دقت داشته باشد و تصاویر را به گونه‌ای طراحی کند که کاملا داستان از طریق آن‌ها بیان شود.

نکته‌ دیگری که در تصویرسازی کتاب کودک باید به آن توجه شود سن کودکی است که آن کتاب را در دست می‌گیرد.
به عنوان مثال برای کودکی که خردسال است تصاویر بایستی بسیار ساده باشند، اما برای کودکی که کمی از خردسالی فاصله گرفته و بیشتر به دنبال ماجراجویی است تا فهمیدن یک داستان بایستی کتاب به صورتی تصویرسازی شود که این حس کودک را ارضا کند، در غیر این‌صورت کتاب برای او خسته کننده خواهد بود و اشتیاقی به آن نشان نمی‌دهد.
برای کودکانی که توانایی خواندن داستان را دارند کل داستان وابسته به تصویرسازی نمی‌باشد و فقط برای وقایع مهم باید از تصاویر کمک گرفت.

تصویرسازی‌هایی که برای کتاب‌های کودکان انجام می‌شود بایستی واضح باشند و کودک پس از دیدن آن‌ها سریعا بتواند شناسایی کند که این تصویر مربوط به چه چیزی می‌باشد. در تصویرگری کتاب کودک، تصویرگر بایستی ابتدا داستان را خوانده و آن را کاملا درک کند و سپس تصویرسازی کتاب را شروع کند. در واقع باید داستانی باشد تا تصویرسازی از روی آن انجام شود.
اگر داستانی وجود نداشته باشد تصایر بی معنی هستند و کودک بیشتر دچار گیجی و سردرگمی می‌شود. کودکان به این دلیل که توانایی خواندن ندارند، در صورت مفهوم نبودن تصاویر هیچ منبعی ندارند که به آن مراجعه کنند و متوجه داستان بشوند. به همین دلیل تصویرگر بایستی خود داستان را دقیقا بخواند و درک درست و عمیقی از آن کسب کند، سپس تصویرسازی را انجام دهد.
معمولا نویسنده‌ها خود به تصویرگران، تصویرهایی که باید ایجاد شوند را پیشنهاد می‌دهند و حتی برای تصویر جلد صفحه نیز تصویری در نظر می‌گیرند. اما اگر نویسنده تصویری پیشنهاد ندهد، انتخاب تصاویر متناسب بر عهده‌ی تصویرگر خواهد بود.

موضوع قابل توجه دیگر در تصویرسازی کتاب‌های کودک این است که تصاویر باید در طول تمام داستان ثبات داشته باشد.
ثبات در اینجا به معنی این است که یک شخصیت داستان از ابتدا تا انتهای داستان یک ظاهر ثابت داشته باشد تا کودک در هر کجای داستان با دیدن آن شخصیت آن را کاملا شناسایی کند.
کودکان زمانی به داستان و ادامه آن اشتیاق دارند که در هر صفحه از کتاب بتوانند شخصیت‌ها را بشناسند.

در تصویرسازی کتاب‌ها باید نویسنده و تصویرگر با هم در ارتباط باشند و به صورت تعاملی کار کنند. زیرا گاهی اوقات تصویرگر نظر بهتری برای متن دارد که آن را با نویسنده در میان می‌گذارد و در صورت تایید متن تغییر می‌کند و یا ممکن است تصویرسازی یک قمست دشوار و یا حتی غیر ممکن باشد در این صورت نویسنده و تصویرگر با هم فکری یکدیگر آن را قسمت را به گونه‌ای تغییر می‌دهند که بتوان آن را تصویرساز کرد.
همچنین بهتر در هر مرحله تصویر ایجاد شده توسط نویسنده تایید گردد تا دچار برداشت اشتباه و در نتیجه به هم خوردن نتیجه کلی نشود.کتاب داستان کودک تصویر سازی

تصویرگران کتاب برای موفقیت در این زمینه علاوه بر مهارت‌های هنری تصویرسازی بایستی دانشی در زمینه سلایق و علایق مخاطبان خود داشته باشند.
برای تصویرسازی کتاب کودک، تصویرگر باید در مورد ادبیات کودکان دانش داشته باشد و قدرت تشخیص این موضوع را داشته باشد که که برای هر گروه سنی از کودکان چه موضوعاتی مناسب است و می‌تواند جالب باشد. تصویرسازی کتاب‌های کودکان یک کار هیجان‌انگیز و پرچالش می‌باشد، زیرا تقریبا یک کار سخت است که برنامه‌ریزی، سخت‌کوشی و سازماندهی دقیقی دارد و ممکن است به انرژی زیادی نیاز داشته باشد.

یک تصویرگر کتاب کودک برای موفق شدن در کارش باید مطالعات زیادی داشته باشد. یکی از مطالعاتی که هم مهم و هم مفید می‌باشد برای او، مطالعه کتاب‌های کودکان و دقت به تصویرسازی‌های آن‌هاست.
تصویرگر باید دقت کند از چه تکنیک‌ها و روش‌هایی برای ربط دادن تصاویر و متن داستان به هم در صورت وجود استفاده شده است.
بنابراین تصویرگر باید کتاب‌هایی که طرفداران زیادی دارند و مورد استقبال کودکان قرار گرفته‌اند چه ویژگی‌هایی دارند و چگونه تصویرسازی شده‌اند.

روش دیگر صحبت کردن با کودکان در رده‌های سنی مختلف و شناسایی علایق آن‌هاست. همچنین تصویرگر باید درک کند که احساسات کودکان در هر گروه سنی با چه عواملی تحریک می‌شود.
بنابراین تصویرگر با جمع‌آوری ایده‌ها و تجربیات افراد مختلف می‌تواند مهارت‌های خود را تقویت کند و با درک درستی از ادبیات کودکان آثار خارق‌العاده‌ای ایجاد کند.

تصویرگر همچنین برای بهتر شدن کارش و درک درست‌تری از ادبیات کودکان می‌تواند به دوران کودکی خود برگردد.
به کتاب‌ها و داستان‌هایی که به آن‌ها علاقه داشتید فکر کنید و سعی کنید تصویرسازی آن کتاب‌ها و داستان‌ها را به یاد بیاورید.
فکر کنید که در زمان کودکی چه چیزی شما را خوشحال کرده است و چه عاملی باعث شده که شما یک کتاب را چند بار بخوانید. داستان‌های که الهام بخشیدند به شما، داستان‌هایی که باعث ناامیدی شما شدند و … .

تصویرگر با در نظر گرفتن تمام این عوامل باید یک ایده درست و منطقی برای تصویرسازی کتابی که به او داده شده است بدهد.
کتاب‌هایی که تصاویر به یادماندنی و مرتبط با متن دارند بیشتر مورد استقبال کودکان قرار می‌گیرند.
تصویرسازی تصویرگر باید مکمل متن نویسنده باشد و آن را ارتقا دهد. بنابراین تصویرگر به هیچ وجه نباید قبل از نویسنده کاری بکند و در اصل او باید از نویسنده حمایت کند.

تکنیک کلاژ هنر کنار هم قرار دادن مواد مختلف مانند کاغذ، چوب، پارچه و بسیاری مواد دیگر است که در نهایت از ترکیب این مواد یک تصویر تشکیل می‌شود. از تصویرسازی به روش کلاژ در تصویرسازی کتاب‌ها، از جمله کتاب کودکان هم می‌توان استفاده کرد. اولین کسانی که از این روش برای تصویرسازی کتاب کودکان استفاده کردند، لئولیونی و ازراجک کیتس بودند. روش‌های جالبی از هنر کلاژ در کتاب سه بچه شیطان از ربکا امبرلی به کار برده شده است که صحنه‌های داستان را به خوبی به خواننده القا می‌کنند.

در کتاب سبیل‌های آقا شیره، اثر گریفا لکونی از قطعه‌های پلاستیکی، کاغذهای براق، تکه‌های چوب و عکس برای تصویرسازی به روش کلاژ استفاده شده است. تصویرسازی‌های این نوع کتاب‌ها بسیار ساده است ولی باعث به ایجاد تصویرهای چشمگیر و جالب شده است که داستان و قصه کتاب را به خوبی بیان می‌کنند.

یکی دیگر از هنرمندانی که در کتاب‌های خود از این روش برای تصویرسازی استفاده کرده است، ملی بنگ است که بسیار خلاقانه با وسایل معمولی و در دسترس، تصاویر زیبایی را ایجاد کرده است. او از مواد به صورت دقیق و ماهرانه استفاده کرده است و رنگ‌های تند و شفاف را با رنگ‌های مات و بی‌رنگ ترکیب کرده است که باعث به وجود آمدن حس‌های متفاوت و جالبی در بیننده می‌شود.

از این روش که بسیار شگفت‌انگیز و ظریف است، تصویرگران محدودی استفاده کرده‌اند. تصویرگری‌های هنرمندانی همچون مارگرت بلوی گراهافر، پول گالدن و دان فری من، نمونه‌هایی چشمگیر و بارز از این نوع تصویرگری هستند که در شعرهای کودکانه و داستان‌های عامیانه استفاده شده‌اند.
اما امروزه این روش بیشتر مورد قبول واقع شده و در ردیف هنرهای ظریف در جایگاه معتبری قرار دارد. همچنین در کتاب‌های کلاهی از یک پرنده مرده و پیرزنی که مگس خورد، تصویرسازی‌های جالبی با این روش شده است که مخاطبان کتاب را به خنده می‌اندازند.
تصاویر کارتونی معمولا به این صورت هستند که به سادگی و با کشیدن چند خط ساده می‌توان آن‌ها را کشید و برای جذاب‌تر شدن به آن‌ها جزئیاتی را افزود.

تصویرسازی به روش بافت و ترکیب‌بندی یعنی تصویرگر با ایجاد شکل‌های برجسته و استفاده از بافت‌های مختلف، تصویری را ایجاد می‌کند. از سال 1960 به بعد تصویرگران به این روش دست یافتند و با استفاده از بوم، روکش‌های چوبی و رنگ روغن بافت‌های جالبی را ایجاد کردند.
میشل مک کوردی که از بهترین هنرمندان تصویرگر در این زمینه است در کتاب آدرس گتی برگ در تصویرسازی‌هایش، بافت چوبی را با پررنگ کردن و کم‌رنگ کردن خطوط، به ذهن القا می‌کند.

برین پینک نی، یکی دیگر از استادان این روش تصویرگری است که از خط‌های چرخشی استفاده می‌کند و منظره‌ها، شخصیت‌ها و زمینه کار خود را طراحی می‌کند و با رنگ‌بندی‌های مناسب، به تصاویرش روح می‌بخشد.
رول کولن، تصویرگر برجسته‌ای است که از این روش استفاده می‌کند ولی در خلاف جهت بقیه هنرمندان این زمینه، یعنی او نقاشی را می‌کشد و سپس با سیاه‌قلم به رسم خط‌هایی برای ایجاد بافت می‌پردازد. اما کار او به قدری تمیز و ظریف است که به هیچ عنوان مشخص نمی‌شود او بافت تصویرش را بعد از کشیدن آن ایجاد کرده است.

نمایش منظره‌ها و حادثه‌ها داستان‌ها از زاویه‌های مختلف، یکی دیگر از روش‌های تصویرسازی کتاب‌های کودکان است بسیار مورد توجه قرار گرفته‌اند.
نشان دادن پهنا، عمق و ارتفاع جزو ارکان اصلی این روش می‌باشد. تصویرهایی که غیرمنتظره به نظر می‌رسند، معمولا با روش پرسپکتیو و ژرفانمایی ایجاد شده‌اند.
به عنوان نمونه‌ای از این روش می‌توان به کتاب لون پویو اثر رادیانگ اشاره کرد. در این کتاب در صفحه‌ای سه دختربچه از بالای درختی به گرگی که زیر درخت است نگاه می‌کنند.

اما در صفحه بعد زاویه دید عوض می‌شود و این بار گرگ از زیر درخت به سه دختربچه که در بالای درخت هستند نگاه می‌کند.
داستان این کتاب نیز به گونه‌ای است که گاهی از زبان خواننده است و گاهی از زبان گرگ است. این عوض شدن زاویه‌ها و دیدگاه‌ها ذهنیتی تازه و نگاهی نو به خواننده می‌بخشد. یک نمونه‌ی دیگر از این روش کتاب سه شنبه اثر دیوید ویس نر است که برنده جایزه کالدکات نیز شده است.

روش تصویرسازی چندبعدی به این صورت است که مواد گوناگون به صورت لایه لایه روی هم قرار می‌گیرند و یک تصویر چند بعدی ایجاد می‌کنند. موادی که در این روش استفاده می‌شوند شامل کاغذ، فلز، طرح‌های گل‌دار، سرامیک، پلاستیک و … است.
در کتاب شیر سلطان جنگل‌های مالی، دیوید ویس ینوسکی، ورقه‌های کاغذ را روی هم قرار داده است با این کار تصاویری جالب و واقعی از جنگل، چوب، آب و … به وجود آورده است که تاثیر زیادی بر روی داستان دارد و جذابیت آن را چند برابر کرده است.

تصاویر کتاب یک رشته بلند ابریشم که از گریسی بوچاک است، هنرهای دستی ظریف و سنتی ژاپنی را نمایش می‌دهد که با بریدن و قراردادن کاغذ‌ها روی هم به صورت لایه لایه به وجود آمده‌اند که تاثیر عمیق و ماندگاری بر روی خواننده می‌گذارند.

سالی ماور در کتاب مری بره کوچولویی داشت، عروسک‌های پارچه‌ای به کار برده است.
او این عروسک‌ها را با مهارت خاصی و گذاشتن ساعت‌های بسیاری از وقت خود دوخته است که در آن‌ها از مواد نرم استفاده کرده است.
او لایه‌های گوناگونی از این عروسک‌ها دوخته و آن‌ها را به هم وصل کرده است و با آن‌ها داستان‌های زیبا و شعرگونه برای کودکان را به تصویر کشیده است.
مواد نرمی که او برای این کار استفاده کرده است، انعطاف‌پذیری قابل‌توجهی دارند و به تصویرگر قدرت عمل می‌دهند و علاوه بر زیبا بودن واقعی به نظر می‌رسند و بیننده تمایل دارد که آن‌ها را لمس کند.

تصویرهای فرهنگی و قومی، می‌توانند نشان‌دهنده آن فرهنگ و نحوه زندگی آن قوم باشند که شاید استفاده از این تصاویر در کتاب‌ها برای قوم و ملتی دیگر عجیب به نظر برسد. اما این کار اثر هنری را غنی‌تر و پربارتر می‌کند و آن اثر و صاحبش را در بین آثار بین‌المللی جای می‌دهد.
این روش تصویرسازی فقط در چند کتاب به کار برده شده است و زیاد رایج نبوده است. این تصاویر به اثر یک جنبه جهانی می‌دهد.

آثار برجسته‌ای که با این روش تصویرسازی شده‌اند عبارتند از فرار خرگوش و قضاوت خرگوش که داستان‌های کره‌ای هستند.
در این داستان‌ها شخصیت‌ها دارای لباس محلی هستند و حرکات و رفتارهایشان میراثی از قومیت آن‌ها می‌باشد. در واقع داستان‌هایی که با این روش تصویرسازی می‌شوند، بیشتر جنبه چند فرهنگی دارند و میراث فرهنگی را نشان می‌دهند.

حاشیه‌گذاری و کادربندی، روش‌های دیگری هستند که برای تصویرسازی از آن‌ها استفاده می‌شود. در این روش می‌توان جزئیات را در حاشیه تصویر اصلی اضافه کرد که این کار علاوه بر اینکه به انتقال بهتر مفهوم کمک می‌کند، باعث جذاب‌تر و چشم‌گیرتر شدن کار می‌شود. در کتاب شهر موش‌ها، جان برت از اشیایی مثل دکمه و سنجاق و … برای تصویرسازی استفاده کرده و در نهایت با وسواس و دقت تمام از یک طناب برای ایجاد کادر استفاده کرده است و در کناره‌های این کادر از تصاویر کوچک دیگری استفاده کرده که جزئیات را بیشتر نمایش می‌دهد.

همچنین در کتاب هنرمند معروف ترینا اسکارت به نام سنت جورج و اژدها، که برنده جایزه کالدکات نیز شده است، از این روش استفاده شده است و شخصیت‌های داستان و موضوع اصلی، بسیار زیبا به تصویر کشیده شده است.
در این کتاب از گل‌ها در حاشیه متن استفاده شده است و در صفحه‌های مقابل کادر به صورتی طراحی شده است که گویی از پشت پنجره منظره روبه رو نمایان است. همچنین در این نوع تصویرسازی می‌توان در حاشیه‌ها و کناره‌های کادرها از چیزهایی استفاده کرد که زمان و مکان داستان را نشان دهند.

تصویرگران از حاشیه‌های ساده و غیرساده در تصویرسازی‌های خود استفاده می‌کنند تا با این کار متن و تصویرهای خود را پرورش دهند و با افزایش جذابیت، کشش بیشتری در خواننده برای خواندن داستان ایجاد کنند.
تمام این روش‌هایی که در این قسمت گفته شد، می‌توانند برای تصویرسازی کتاب کودک استفاده شوند، اما روش‌های بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که می‌شود از آن‌ها استفاده کرد.
اما به طور کلی چیزی که در اینجا اهمیت دارد کودکان هستند و این موضوع که آن‌ها به چه چیزهایی علاقه دارند و چه عواملی برای آن‌ها هیجان‌انگیز می‌باشد برایشان لذت بخش است و تاثیر بیشتری دارد.

اگر قصد تصویرسازی برای یک کتاب کودک به روش دستی را دارید، تکنیک‌های متنوعی برای این کار وجود دارد که شما می‌توانید با در نظر گرفتن هدف و علاقه و مهارت خود یکی از آن‌ها را انتخاب کرده و تصویرسازی را شروع کنید. این تکنیک‌ها عبارتند از مدادرنگی، گواش، پاستل روغنی، لینولئوم، آبرنگ، پاستل گچی، اسکراچ برد و … .
ابتدا کار را با مداد شروع کنید و طرح اولیه را به صورت دستی بزنید. سپس شخصیت‌ها و دیگر طرح‌های خود را چندین بار بررسی و اصلاح کنید.
تصاویر را بچرخانید و برعکس به آن‌ها نگاه کنید.
با این کار خطاهای کار را متوجه می‌شوید. در نهایت طرح خود را اسکن کرده و کارهای لازم با کامپیوتر را روی آن انجام دهید. بعد از این کارها روی جاگذاری تصاویر و ترکیب آن‌ها در صفحه فکر کنید و روش‌های مختلف را امتحان کنید و به نتیجه نهایی برسید.

امروزه تصویرسازی دیجیتال بسیار رواج دارد و تقریبا همه تصویرگران از این روش برای تصویرسازی استفاده می‌کنند. تکنیک‌های متد تصویرسازی دیجیتال نیز مختلف و متنوع می‌باشند.
ابزار لازم برای این تکنیک‌ها آی پدها و قلم نوری مخصوص این کار می‌باشد روی نرم‌افزارهایی مثل فوتوشاپ، آرت ریج، کورل دراو، ایلوستریتور و پینت شاپ می‌توان برای تصویرسازی کار کرد.

در متد مختلط همان‌طور که مشخص است از دو متد دستی و دیجیتال با هم استفاده شده است. این متد بسیار رایج است و مورد استقبال قرار گرفته است.
یعنی طرح اولیه به صورت دستی ترسیم شود و بعد اسکن شده و با تکنیک‌های متد دیجیتال، بر روی آن کار شود.

نتیجه گیری

تصویرسازی کتاب کودک مطلبی بود که در این مقاله در مورد آن صحبت شد. در مورد تصویرسازی کتاب کودک، نکات مهمی که باید توسط تصویرگر رعایت شود، تکنیک‌ها و متدهای این نوع تصویرسازی به طور مفصل بیان شد.
کودکان به این دلیل که توانایی خواندن ندارند با تصاویر می‌توانند یک داستان را دنبال کرده و متوجه موضوع داستان بشوند. به همین دلیل تصویرسازی‌های کتاب کودکان باید بسیار با دقت انجام شود تا هم زیبا به نظر برسند و برای کودکان جذاب باشند و هم مفهوم را به کودک منتقل کنند.
اگر شما همراهان عزیز هر گونه کم و کاستی در این مطلب حس می‌کنید باعث خوشحالی ما خواهد بود آن را با در میان بگذارید تا در جهت ارتقا کیفیت مطالب خود از آن‌ها استفاده کنیم.
.







با 30 سال قدمت آموزش نقاشی و رشته های هنرهای تجسمی ، افتخار این را داریم که آموزش نقاشی را از پایه بصورت اصولی بنا نهادیم . در پایان تمامی آموزش ها از آثار نقاشی هنرجویان نمایشگاه های مختلف برگزار کردیم . موفقیت هزاران هنرجوی متخصص تربیت شده توسط ما خود گواه و گویای این واقعیت است .

تهران – پاسداران – ابتدای گلستان سوم – بعد از رستوران چیتر برگر – ساختمان 120
مرکز تخصصی آموزش نقاشی – تصویرگران پویا اندیش

تلفن ها : 05 05 58 22 – 587 587 22 – ( 021 )

کتاب داستان کودک تصویر سازی

شماره واتساپ : 60 73 973 0912

پویا اندیش

مشاوره رایگان دوره ها

برای اینکه تصویرسازها بتوانند در بخش ادبیات کودک به موفقیت برسند، نه‌تنها به مهارت بالایی در تصویرسازی و داستان‌سرایی بلکه به دانشی قوی در زمینه‌ی سلیقه‌ی مخاطب نیز نیاز دارند. تصویرسازها باید دانشی عمیق راجع به ادبیات کودک داشته باشند و بتوانند تشخیص دهند چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک هم هیجان‌انگیز است و هم چالشی؛ زیرا به برنامه‌ریزی، سازماندهی و سخت‌کوشی زیادی نیاز دارد.

اگر می‌خواهید در تصویرگری کتاب کودک حرفی برای گفتن داشته باشید، با خواندن بیشترین کتاب‌های تصویری ممکن، بررسی دقیقی در بازار داشته باشید. با دقت به تصویرسازی‌ها نگاه کنید و ببینید که از چه تکنیکی برای مرتبط کردن تصاویر با کلمات استفاده شده است.

کتاب داستان کودک تصویر سازی

به دوران کودکی خود و کتاب‌هایی که در آن دوره دوست داشتید فکر کنید. سعی کنید دیدگاه خود در زمان کودکی را بازیابی کرده و ببینید که به عنوان یک کودک، چه چیزی باعث می‌شد که کتابی را یک یا چند بار بخوانید. مهم است که به جزییات توجه داشته باشید، داستان‌هایی که شما را خوشحال کردند، داستان‌هایی که تاثیر زیادی روی شما داشتند، داستان‌هایی که به شما الهام بخشیدند و درنهایت، داستان‌هایی که شما را ناامید کردند. بهترین کتاب‌های کودکان، دارای تصویرسازی‌هایی به یادماندنی و مرتبط با متن هستند. نوع ادبیاتی که در کودکی شما را سرگرم می‌کرده می‌تواند اکنون به شما به عنوان یک تصویرساز الهام بدهد. اگر شما هم در کودکی طرفدار کتاب‌های Roald Dahl بوده باشید، احتمالا کارهای هنری منحصربه‌فرد Quentin Blake در کتاب‌هایش نیز مورد توجه شما بوده؛ کارهایی که توسط میلیون‌ها کودک از سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفت. اگر امروز از نگاه یک تصویرساز به تصویرگری کتاب کودک نگاه کنید، متوجه انسجام و جزئیات ظریف این آثار خواهید شد؛ عواملی که باعث موفقیت قابل توجه آنها بین کودکان شده است.

با اینکه مخاطب اصلی ادبیات کودک، خود کودکان هستند اما بزرگسالان را نیز می‌توانیم بخشی از مخاطبین این ژانر در نظر بگیریم. کتاب‌ها و تصویرسازی ها باید والدین و معلمانی را که می‌خواهند هر روز و هر شب کتاب را چندین بار برای کودک بخوانند نیز در نظر بگیرد. کتاب‌های کودکان باید نیازهای هر دوی این گروه‌ها را برآورده کند؛ سایت‌ها یا انجمن‌هایی که مادران یا مربی‌ها در آن عضو هستند را چک کنید و دنبال توصیه‌هایی باشید که این افراد درباره‌ی بایدها و نبایدهای کتاب کودک ارائه داده‌اند. بیشتر بزرگسالان به دنبال آن دسته از کتاب‌های کودک هستند که دارای تصویرسازی‌های جذاب، داستان هوشمندانه، و محتوای آموزشی و اخلاقی باشد و کودک را درگیر کند. کتاب‌هایی که شامل داستان‌های خانوادگی یا تجارب مدرسه باشند در بین بزرگسالان بیشترین طرفدار را دارند. کتاب‌هایی مانند «I love you forever»، «Where the wild things are»، «The kissing hand»،دارای تصویرسازی و محتوایی هستند که برای هر دو گروه مخاطبین جذاب‌اند و مهم است که همه‌ی تصویرسازها دلیل این مقبولیت را درک کنند.

تصویرساز معروف Quentin Blake تصویرسازی خوب را این طور تعریف می‌کند: «چیزی که هم مکمل متن باشد و هم با آن فرق کند». او در ادامه، این تعریف را با ارائه‌ی یک مثال روشن‌تر می‌کند؛ «شخصیت Trunchbull در کتاب Matilda در نقطه‌ای از داستان به حدی عصبانی می‌شود که یک بشقاب را روی سر Bruce Bogtrotter خُرد می‌کند. من صحنه‌ای را به تصویر کشیدن که Trunchbull بشقاب را بلند می‌کند، نه زمانی که بشقاب خرد می‌شود، زیرا آن قسمت برای نویسنده است.‌»

حتی جذاب‌ ترین داستان ‌های کودکان نیز بدون تصویرسازی مناسب، کودکان را به خود جذب نخواهد کرد.به سخن دیگر، تصویرسازی به داستان کودکان جان می ‌بخشد.

برای اینکه تصویرسازها بتوانند در بخش ادبیات کودک به موفقیت برسند،نه‌تنها به مهارت بالایی در تصویرسازی و داستان‌سرایی بلکه به دانشی قوی در زمینه‌ی سلیقه‌ی مخاطب نیز نیاز دارند.

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر داخل سایت تصویرگران پویا اندیش شوید.

داستان‌هایی که تاثیر زیادی روی شما داشتند، داستان‌هایی که به شما الهام بخشیدند و درنهایت، داستان‌هایی که شما را ناامید کردند.بهترین کتاب‌های کودکان، دارای تصویرسازی‌هایی به یادماندنی و مرتبط با متن هستند.

درک کامل ترجیح‌های کودکانمهارت طراحی عناصر تصویری که با توانایی‌های خواندن کودکان متناسب باشد.

درک کامل ترجیح‌های کودکانمهارت طراحی عناصر تصویری که با توانایی‌های خواندن کودکان متناسب باشد.

بهترین کتاب‌های کودکان، دارای تصویرسازی‌هایی به یادماندنی و مرتبط با متن هستند.نوع ادبیاتی که در کودکی شما را سرگرم می‌کرده می‌تواند اکنون به شما به عنوان یک تصویرساز الهام بدهد.

راه ‌های ایجاد تصویرگری متن کتاب داستان تصویرگری متن کتاب

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی با توجه به اهمیت

عکاسی در سفر ؛ دوربین، عضوی کوچک، مهم و تاثیر

ترفند حرفه ای و نکاتی بی نقص درباره طراحی دکوراسیون

نکاتی هوشمندانه در طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از نورپردازی

تصویرسازی جلد کتاب 1. پیرمرد و دریا، شاهکار ارنست همینگوی

طراحی و چیدمان اصولی بعد از نقل مکان به خانه

سبکی با شکوه در طراحی اتاق خواب های کوچک آیا

اگر از هر صاحب خانه ای بپرسید عاشق کدام وسیله

طراحی اتاق بازی در خانه برای تمامی سنین داشتن تفریح

چگونه یک اتاق غذاخوری را طراحی کنیم؟ انتخاب مبلمان مناسب،

طراحی مبلمان منزل مبلمان، یکی از اثاثیۀ مهم و تاثیرگذار

بچه ها به اینکه لحظه به لحظه تغییر ذائقه می

همه چیز در مورد سبک همپتون حتما نباید در بابلسر

لوستر در سبک های طراحی داخلی بی نظیر لوستر با

اتاق کودک شما می تواند از نظر طراحی دکوراسیون داخلی یکی

اتاق خوابتان را به یک پناهگاه امن و دنج تبدیل

یک آشپزخانه مرتب برای پخت و پز، زندگی روزمره و

خانه را با وجود لوازم ارزان، لوکس و گران نشان

استفاده از پنجره های گرد برای خانه به نظر می

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

کتاب داستان کودک تصویر سازی

وب‌ سایت

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

با 30 سال قدمت آموزشی ،افتخار این را داریم که آموزش های تخصصی هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، طراحی لباس، جواهرسازی و … ویژه بازار کار را بنا نهادیم .

موفقیت هزاران هنرجوی متخصص تربیت شده توسط ما خود گواه و گویای این واقعیت است .

  آدرس :  تهران – پاسداران – ابتدای گلستان سوم – ساختمان 120مرکز تخصصی آموزش های هنر – تصویرگران پویا اندیش

  تلفن :  05 05 58 22 – 587 587 22 – ( 021 ) پیام برای واتساپ : 60 73 973 0912

ساعت کاری آموزشگاه : از شنبه تا پنجشنبه _ ساعت 9 الی 19

پویا اندیش

مشاوره رایگان دوره ها

برای اینکه تصویرسازها بتوانند در بخش ادبیات کودک به موفقیت برسند، نه‌تنها به مهارت بالایی در تصویرسازی و داستان‌سرایی بلکه به دانشی قوی در زمینه‌ی سلیقه‌ی مخاطب نیز نیاز دارند. تصویرسازها باید دانشی عمیق راجع به ادبیات کودک داشته باشند و بتوانند تشخیص دهند چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک هم هیجان‌انگیز است و هم چالشی؛ زیرا به برنامه‌ریزی، سازماندهی و سخت‌کوشی زیادی نیاز دارد.

اگر می‌خواهید در تصویرگری کتاب کودک حرفی برای گفتن داشته باشید، با خواندن بیشترین کتاب‌های تصویری ممکن، بررسی دقیقی در بازار داشته باشید. با دقت به تصویرسازی‌ها نگاه کنید و ببینید که از چه تکنیکی برای مرتبط کردن تصاویر با کلمات استفاده شده است.

کتاب داستان کودک تصویر سازی

به دوران کودکی خود و کتاب‌هایی که در آن دوره دوست داشتید فکر کنید. سعی کنید دیدگاه خود در زمان کودکی را بازیابی کرده و ببینید که به عنوان یک کودک، چه چیزی باعث می‌شد که کتابی را یک یا چند بار بخوانید. مهم است که به جزییات توجه داشته باشید، داستان‌هایی که شما را خوشحال کردند، داستان‌هایی که تاثیر زیادی روی شما داشتند، داستان‌هایی که به شما الهام بخشیدند و درنهایت، داستان‌هایی که شما را ناامید کردند. بهترین کتاب‌های کودکان، دارای تصویرسازی‌هایی به یادماندنی و مرتبط با متن هستند. نوع ادبیاتی که در کودکی شما را سرگرم می‌کرده می‌تواند اکنون به شما به عنوان یک تصویرساز الهام بدهد. اگر شما هم در کودکی طرفدار کتاب‌های Roald Dahl بوده باشید، احتمالا کارهای هنری منحصربه‌فرد Quentin Blake در کتاب‌هایش نیز مورد توجه شما بوده؛ کارهایی که توسط میلیون‌ها کودک از سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفت. اگر امروز از نگاه یک تصویرساز به تصویرگری کتاب کودک نگاه کنید، متوجه انسجام و جزئیات ظریف این آثار خواهید شد؛ عواملی که باعث موفقیت قابل توجه آنها بین کودکان شده است.

با اینکه مخاطب اصلی ادبیات کودک، خود کودکان هستند اما بزرگسالان را نیز می‌توانیم بخشی از مخاطبین این ژانر در نظر بگیریم. کتاب‌ها و تصویرسازی ها باید والدین و معلمانی را که می‌خواهند هر روز و هر شب کتاب را چندین بار برای کودک بخوانند نیز در نظر بگیرد. کتاب‌های کودکان باید نیازهای هر دوی این گروه‌ها را برآورده کند؛ سایت‌ها یا انجمن‌هایی که مادران یا مربی‌ها در آن عضو هستند را چک کنید و دنبال توصیه‌هایی باشید که این افراد درباره‌ی بایدها و نبایدهای کتاب کودک ارائه داده‌اند. بیشتر بزرگسالان به دنبال آن دسته از کتاب‌های کودک هستند که دارای تصویرسازی‌های جذاب، داستان هوشمندانه، و محتوای آموزشی و اخلاقی باشد و کودک را درگیر کند. کتاب‌هایی که شامل داستان‌های خانوادگی یا تجارب مدرسه باشند در بین بزرگسالان بیشترین طرفدار را دارند. کتاب‌هایی مانند «I love you forever»، «Where the wild things are»، «The kissing hand»،دارای تصویرسازی و محتوایی هستند که برای هر دو گروه مخاطبین جذاب‌اند و مهم است که همه‌ی تصویرسازها دلیل این مقبولیت را درک کنند.

تصویرساز معروف Quentin Blake تصویرسازی خوب را این طور تعریف می‌کند: «چیزی که هم مکمل متن باشد و هم با آن فرق کند». او در ادامه، این تعریف را با ارائه‌ی یک مثال روشن‌تر می‌کند؛ «شخصیت Trunchbull در کتاب Matilda در نقطه‌ای از داستان به حدی عصبانی می‌شود که یک بشقاب را روی سر Bruce Bogtrotter خُرد می‌کند. من صحنه‌ای را به تصویر کشیدن که Trunchbull بشقاب را بلند می‌کند، نه زمانی که بشقاب خرد می‌شود، زیرا آن قسمت برای نویسنده است.‌»

حتی جذاب‌ ترین داستان ‌های کودکان نیز بدون تصویرسازی مناسب، کودکان را به خود جذب نخواهد کرد.به سخن دیگر، تصویرسازی به داستان کودکان جان می ‌بخشد.

برای اینکه تصویرسازها بتوانند در بخش ادبیات کودک به موفقیت برسند،نه‌تنها به مهارت بالایی در تصویرسازی و داستان‌سرایی بلکه به دانشی قوی در زمینه‌ی سلیقه‌ی مخاطب نیز نیاز دارند.

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر داخل سایت تصویرگران پویا اندیش شوید.

داستان‌هایی که تاثیر زیادی روی شما داشتند، داستان‌هایی که به شما الهام بخشیدند و درنهایت، داستان‌هایی که شما را ناامید کردند.بهترین کتاب‌های کودکان، دارای تصویرسازی‌هایی به یادماندنی و مرتبط با متن هستند.

درک کامل ترجیح‌های کودکانمهارت طراحی عناصر تصویری که با توانایی‌های خواندن کودکان متناسب باشد.

درک کامل ترجیح‌های کودکانمهارت طراحی عناصر تصویری که با توانایی‌های خواندن کودکان متناسب باشد.

بهترین کتاب‌های کودکان، دارای تصویرسازی‌هایی به یادماندنی و مرتبط با متن هستند.نوع ادبیاتی که در کودکی شما را سرگرم می‌کرده می‌تواند اکنون به شما به عنوان یک تصویرساز الهام بدهد.

راه ‌های ایجاد تصویرگری متن کتاب داستان تصویرگری متن کتاب

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی با توجه به اهمیت

عکاسی در سفر ؛ دوربین، عضوی کوچک، مهم و تاثیر

ترفند حرفه ای و نکاتی بی نقص درباره طراحی دکوراسیون

نکاتی هوشمندانه در طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از نورپردازی

تصویرسازی جلد کتاب 1. پیرمرد و دریا، شاهکار ارنست همینگوی

طراحی و چیدمان اصولی بعد از نقل مکان به خانه

سبکی با شکوه در طراحی اتاق خواب های کوچک آیا

اگر از هر صاحب خانه ای بپرسید عاشق کدام وسیله

طراحی اتاق بازی در خانه برای تمامی سنین داشتن تفریح

چگونه یک اتاق غذاخوری را طراحی کنیم؟ انتخاب مبلمان مناسب،

طراحی مبلمان منزل مبلمان، یکی از اثاثیۀ مهم و تاثیرگذار

بچه ها به اینکه لحظه به لحظه تغییر ذائقه می

همه چیز در مورد سبک همپتون حتما نباید در بابلسر

لوستر در سبک های طراحی داخلی بی نظیر لوستر با

اتاق کودک شما می تواند از نظر طراحی دکوراسیون داخلی یکی

اتاق خوابتان را به یک پناهگاه امن و دنج تبدیل

یک آشپزخانه مرتب برای پخت و پز، زندگی روزمره و

خانه را با وجود لوازم ارزان، لوکس و گران نشان

استفاده از پنجره های گرد برای خانه به نظر می

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

کتاب داستان کودک تصویر سازی

وب‌ سایت

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

با 30 سال قدمت آموزشی ،افتخار این را داریم که آموزش های تخصصی هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، طراحی لباس، جواهرسازی و … ویژه بازار کار را بنا نهادیم .

موفقیت هزاران هنرجوی متخصص تربیت شده توسط ما خود گواه و گویای این واقعیت است .

  آدرس :  تهران – پاسداران – ابتدای گلستان سوم – ساختمان 120مرکز تخصصی آموزش های هنر – تصویرگران پویا اندیش

  تلفن :  05 05 58 22 – 587 587 22 – ( 021 ) پیام برای واتساپ : 60 73 973 0912

ساعت کاری آموزشگاه : از شنبه تا پنجشنبه _ ساعت 9 الی 19

پویا اندیش

مشاوره رایگان دوره ها

برای اینکه تصویرسازها بتوانند در بخش ادبیات کودک به موفقیت برسند، نه‌تنها به مهارت بالایی در تصویرسازی و داستان‌سرایی بلکه به دانشی قوی در زمینه‌ی سلیقه‌ی مخاطب نیز نیاز دارند. تصویرسازها باید دانشی عمیق راجع به ادبیات کودک داشته باشند و بتوانند تشخیص دهند چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک هم هیجان‌انگیز است و هم چالشی؛ زیرا به برنامه‌ریزی، سازماندهی و سخت‌کوشی زیادی نیاز دارد.

اگر می‌خواهید در تصویرگری کتاب کودک حرفی برای گفتن داشته باشید، با خواندن بیشترین کتاب‌های تصویری ممکن، بررسی دقیقی در بازار داشته باشید. با دقت به تصویرسازی‌ها نگاه کنید و ببینید که از چه تکنیکی برای مرتبط کردن تصاویر با کلمات استفاده شده است.

کتاب داستان کودک تصویر سازی

به دوران کودکی خود و کتاب‌هایی که در آن دوره دوست داشتید فکر کنید. سعی کنید دیدگاه خود در زمان کودکی را بازیابی کرده و ببینید که به عنوان یک کودک، چه چیزی باعث می‌شد که کتابی را یک یا چند بار بخوانید. مهم است که به جزییات توجه داشته باشید، داستان‌هایی که شما را خوشحال کردند، داستان‌هایی که تاثیر زیادی روی شما داشتند، داستان‌هایی که به شما الهام بخشیدند و درنهایت، داستان‌هایی که شما را ناامید کردند. بهترین کتاب‌های کودکان، دارای تصویرسازی‌هایی به یادماندنی و مرتبط با متن هستند. نوع ادبیاتی که در کودکی شما را سرگرم می‌کرده می‌تواند اکنون به شما به عنوان یک تصویرساز الهام بدهد. اگر شما هم در کودکی طرفدار کتاب‌های Roald Dahl بوده باشید، احتمالا کارهای هنری منحصربه‌فرد Quentin Blake در کتاب‌هایش نیز مورد توجه شما بوده؛ کارهایی که توسط میلیون‌ها کودک از سراسر دنیا مورد استقبال قرار گرفت. اگر امروز از نگاه یک تصویرساز به تصویرگری کتاب کودک نگاه کنید، متوجه انسجام و جزئیات ظریف این آثار خواهید شد؛ عواملی که باعث موفقیت قابل توجه آنها بین کودکان شده است.

با اینکه مخاطب اصلی ادبیات کودک، خود کودکان هستند اما بزرگسالان را نیز می‌توانیم بخشی از مخاطبین این ژانر در نظر بگیریم. کتاب‌ها و تصویرسازی ها باید والدین و معلمانی را که می‌خواهند هر روز و هر شب کتاب را چندین بار برای کودک بخوانند نیز در نظر بگیرد. کتاب‌های کودکان باید نیازهای هر دوی این گروه‌ها را برآورده کند؛ سایت‌ها یا انجمن‌هایی که مادران یا مربی‌ها در آن عضو هستند را چک کنید و دنبال توصیه‌هایی باشید که این افراد درباره‌ی بایدها و نبایدهای کتاب کودک ارائه داده‌اند. بیشتر بزرگسالان به دنبال آن دسته از کتاب‌های کودک هستند که دارای تصویرسازی‌های جذاب، داستان هوشمندانه، و محتوای آموزشی و اخلاقی باشد و کودک را درگیر کند. کتاب‌هایی که شامل داستان‌های خانوادگی یا تجارب مدرسه باشند در بین بزرگسالان بیشترین طرفدار را دارند. کتاب‌هایی مانند «I love you forever»، «Where the wild things are»، «The kissing hand»،دارای تصویرسازی و محتوایی هستند که برای هر دو گروه مخاطبین جذاب‌اند و مهم است که همه‌ی تصویرسازها دلیل این مقبولیت را درک کنند.

تصویرساز معروف Quentin Blake تصویرسازی خوب را این طور تعریف می‌کند: «چیزی که هم مکمل متن باشد و هم با آن فرق کند». او در ادامه، این تعریف را با ارائه‌ی یک مثال روشن‌تر می‌کند؛ «شخصیت Trunchbull در کتاب Matilda در نقطه‌ای از داستان به حدی عصبانی می‌شود که یک بشقاب را روی سر Bruce Bogtrotter خُرد می‌کند. من صحنه‌ای را به تصویر کشیدن که Trunchbull بشقاب را بلند می‌کند، نه زمانی که بشقاب خرد می‌شود، زیرا آن قسمت برای نویسنده است.‌»

حتی جذاب‌ ترین داستان ‌های کودکان نیز بدون تصویرسازی مناسب، کودکان را به خود جذب نخواهد کرد.به سخن دیگر، تصویرسازی به داستان کودکان جان می ‌بخشد.

برای اینکه تصویرسازها بتوانند در بخش ادبیات کودک به موفقیت برسند،نه‌تنها به مهارت بالایی در تصویرسازی و داستان‌سرایی بلکه به دانشی قوی در زمینه‌ی سلیقه‌ی مخاطب نیز نیاز دارند.

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر داخل سایت تصویرگران پویا اندیش شوید.

داستان‌هایی که تاثیر زیادی روی شما داشتند، داستان‌هایی که به شما الهام بخشیدند و درنهایت، داستان‌هایی که شما را ناامید کردند.بهترین کتاب‌های کودکان، دارای تصویرسازی‌هایی به یادماندنی و مرتبط با متن هستند.

درک کامل ترجیح‌های کودکانمهارت طراحی عناصر تصویری که با توانایی‌های خواندن کودکان متناسب باشد.

درک کامل ترجیح‌های کودکانمهارت طراحی عناصر تصویری که با توانایی‌های خواندن کودکان متناسب باشد.

بهترین کتاب‌های کودکان، دارای تصویرسازی‌هایی به یادماندنی و مرتبط با متن هستند.نوع ادبیاتی که در کودکی شما را سرگرم می‌کرده می‌تواند اکنون به شما به عنوان یک تصویرساز الهام بدهد.

راه ‌های ایجاد تصویرگری متن کتاب داستان تصویرگری متن کتاب

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی با توجه به اهمیت

عکاسی در سفر ؛ دوربین، عضوی کوچک، مهم و تاثیر

ترفند حرفه ای و نکاتی بی نقص درباره طراحی دکوراسیون

نکاتی هوشمندانه در طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از نورپردازی

تصویرسازی جلد کتاب 1. پیرمرد و دریا، شاهکار ارنست همینگوی

طراحی و چیدمان اصولی بعد از نقل مکان به خانه

سبکی با شکوه در طراحی اتاق خواب های کوچک آیا

اگر از هر صاحب خانه ای بپرسید عاشق کدام وسیله

طراحی اتاق بازی در خانه برای تمامی سنین داشتن تفریح

چگونه یک اتاق غذاخوری را طراحی کنیم؟ انتخاب مبلمان مناسب،

طراحی مبلمان منزل مبلمان، یکی از اثاثیۀ مهم و تاثیرگذار

بچه ها به اینکه لحظه به لحظه تغییر ذائقه می

همه چیز در مورد سبک همپتون حتما نباید در بابلسر

لوستر در سبک های طراحی داخلی بی نظیر لوستر با

اتاق کودک شما می تواند از نظر طراحی دکوراسیون داخلی یکی

اتاق خوابتان را به یک پناهگاه امن و دنج تبدیل

یک آشپزخانه مرتب برای پخت و پز، زندگی روزمره و

خانه را با وجود لوازم ارزان، لوکس و گران نشان

استفاده از پنجره های گرد برای خانه به نظر می

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

کتاب داستان کودک تصویر سازی

وب‌ سایت

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

با 30 سال قدمت آموزشی ،افتخار این را داریم که آموزش های تخصصی هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، طراحی لباس، جواهرسازی و … ویژه بازار کار را بنا نهادیم .

موفقیت هزاران هنرجوی متخصص تربیت شده توسط ما خود گواه و گویای این واقعیت است .

  آدرس :  تهران – پاسداران – ابتدای گلستان سوم – ساختمان 120مرکز تخصصی آموزش های هنر – تصویرگران پویا اندیش

  تلفن :  05 05 58 22 – 587 587 22 – ( 021 ) پیام برای واتساپ : 60 73 973 0912

ساعت کاری آموزشگاه : از شنبه تا پنجشنبه _ ساعت 9 الی 19

پویا اندیش

مشاوره رایگان دوره ها

نوشته شده توسط John Mello؛ آهنگساز، نوازنده و نویسنده‌ی کتاب‌های کودکان و بزرگسالان. مهم‌ترین نکته‌ای که باید در هنگام مصور کردن کتاب‌های کودکان به خاطر سپردن مخاطبین کتاب هستند.به بیان دیگر، چه کسانی کتاب را خواهند خواند؟اگر کتاب مخصوص کودکان خردسال است، تصویرها باید بسیار ساده باشند.

داستان باید در قالب تصاویری بیان شود که بالافاصله قابل تمییز و به وضوح قابل شناسایی باشند. برای کودکانی که کمی بزرگتر هستند، نیازهای متفاوتی وجود دارد.شاید آنها بتوانند خودشان کتاب را بخوانند پس درک آنها از داستان تقریباً به تصاویر وابسته نیست. در این موارد، برای وقایع مهم و نقاط سرنوشت‌ساز داستان از تصاویر استفاده می‌شود.

اگر داستانی وجود نداشته باشد، این تصاویر احتمال زیاد بی‌معنی خواهند شد.آنها هیچ چارچوب برای ارجاع ندارند و هیچ چیزی وجود ندارد که آنها را به یک داستان یا رویداد وصل کند.برای اینکه نهایت وفاداری به متن نوشته‌ شده توسط نویسنده به وجود بیاید:تصویرگر باید داستان را خوانده و عمیقأ آن را درک کند. بسیاری از اوقات، نویسنده‌ خود پیشنهادهایی را برای تصاویر به تصویرگر ارائه می‌دهند و حتی ممکن است برای هر صفحه یک تصویر پیشنهاد کنند؛یعنی (در کتاب‌های تصویری) یک‌ تصویر برای هر صفحه و حتی تصویر روی جلد نیز ممکن است از طرف نویسنده پیشنهاد شود.کتاب‌هایی که برای گروه‌های سنی بالاتر هستند معمولا تعداد عکس‌های کمتری دارند اما بسته به طول داستان، ممکن است به تصاویر زیادی نیاز باشد.کتاب داستان کودک تصویر سازی

اگر داستانی وجود نداشته باشد، این تصاویر احتمال زیاد بی‌معنی خواهند شد. آنها هیچ چارچوب برای ارجاع ندارند و هیچ چیزی وجود ندارد که آنها را به یک داستان یا رویداد وصل کند.برای اینکه نهایت وفاداری به متن نوشته‌ شده توسط نویسنده به وجود بیاید:تصویرگر باید داستان را خوانده و عمیقأ آن را درک کند. بسیاری از اوقات، نویسنده‌ خود پیشنهادهایی را برای تصاویر به تصویرگر ارائه می‌دهند و حتی ممکن است برای هر صفحه یک تصویر پیشنهاد کنند؛یعنی (در کتاب‌های تصویری) یک‌ تصویر برای هر صفحه و حتی تصویر روی جلد نیز ممکن است از طرف نویسنده پیشنهاد شود. کتاب‌هایی که برای گروه‌های سنی بالاتر هستند معمولا تعداد عکس‌های کمتری دارند اما بسته به طول داستان، ممکن است به تصاویر زیادی نیاز باشد.

به طور کلی، هر چه رده‌ی سنی پایین‌تر باشد، به تصاویر بیشتری نیاز است و حداقل یک تصویر در هر صفحه باید موجود باشد. کتاب‌های آسان‌خوان ممکن است در هر صفحه یک تصویر داشته باشندتا به فرآیند درک داستان کمک کنند در حالی که کتاب‌های رده‌ی میانی اغلب فاقد تصویرگری هستند یا اینکه تعداد آنها بسیار کم است.

در بیشتر موارد، ناشرها با نویسندگان و تصویرگرهایی کار می‌کنند که محصول نهایی آنها مکمل محصولات قبلی انتشارات باشد. کتاب‌های کاغذی سنتی اغلب به لی‌اوت‌های (قالب‌های) متداول وابسته هستندمانند لی‌اوت ۲۴ صفحه‌ای کتاب‌های تصویری. اما امروزه می‌توان کتاب‌ها را به صورت الکترونیک و آنلاین نیز عرضه کرد.کتاب‌های الکترونیکی در آمازون، Lulu و سایت‌های دیگر در دسترس هستند. همچنین در فروشگاه iTunes هم می‌توان آنها را دانلود کرد. طبیعی است که این فرمت‌های جدید، آزادی عمل بیشتری را به هنرمندان می‌دهند، به ویژه اینکه کتاب‌های الکترونیکی را می‌توان به صورت فردی (بدون نیاز به ناشر) عرضه کرد.

کتاب‌هایی که از طریق iTunes و دستگاه‌های مشابه منتشر می‌شوند هنوز به نوعی از ناشر نیاز دارند، بنابراین احتمالا نیاز است تا تصویرگری‌ها به گونه‌ای تنظیم شوند که با معیارها و نیازهای آنها همخوانی داشته باشند.من برای کتاب‌هایی که در حوزه‌ی کودک نوشتم هم به طور مستقیم و هم غیر مستقیم با هنرمندان مختلف کار کرده‌ام. بعضی از ناشرها نسخه‌ی نهایی کتاب را قبل از انتشار برای من ارسال می‌کنند تا هر گونه پیشنهاد برای تغییر را به اطلاع آنها برسانم.بعضی از ناشرها نیز از من می‌خواهند که ابتدا با همکاری یک تصویرگر نسخه‌ی اولیه را ایجاد کرده و برای آنها ارسال کنم. هر دوی این روش‌ها قابل قبول است، به شرطی که تصویرگرها نقش خود را به خوبی ایفا کنند؛ یعنی کمک کنند تا داستان زنده شود.

تصویرگری‌ها باید چه شکلی باشند؟طی فرآیند طراحی، لازم است تا تصویرگر طرح‌های اولیه‌ی خود را معمولاً از طریق ایمیل برای نویسنده و ناشر ارسال کند. این طرح‌های اولیه می‌تواند شامل طرح مدادی، طراحی شخصیت‌ها و ایده‌هایی برای رنگ پس‌زمینه باشد. لازم است تا تصاویر ارسالی شفاف باشد اما لازم نیست طبق استانداردهای ناشر (با کیفیت‌های خیلی بالا) ارسال شود. این خبر خوبی است زیرا فایل‌های سنگین موجب کند شدن فرآیند ارتباطی شوند.تصویر نهایی باید بالاترین کیفیت ممکن را داشته باشد. زمانی که همه‌ی تصمیم‌ها گرفته شده و مورد تایید قرار گرفت، طراح باید تصویرگری‌ها را با بالاترین کیفیت ممکن و طبق استانداردهای ناشر ارسال نماید. فایل‌ها را می‌توان به صورت مجزا یا در قالب یک فایل زیپ‌شده ارسال کرد؛ ارسال معمولا از طریق Sendlt یا سایر پورتال های مشابهی که برای انتقال ایمن فایل‌های حجیم در نظر گرفته شده انجام می‌گیرد.

کتاب کودک قبل از هر چیزی یک کتاب داستان است. ممکن است راجع به یک کرم گرسنه باشد، یا گاوی که نمی‌تواند علف بخورد، یا الفبا یا قطاری که تسلیم ناپذیر است. موضوع هر چه که باشد، دارای اولویت و برتری است.

تصویرگرها باید به متنی که به آنها داده می‌شود احترام بگذارند. در برخی موارد، به ویژه کتاب‌های الکترونیکی، از آنها خواسته می‌شود تا برای تمامی صفحات تصویر ایجاد کنند. این کار به زمان، تلاش و همکاری قابل توجهی بین او، نویسنده و ناشر نیاز دارد. به طور طبیعی نویسنده‌ها در انجام یک کار مهارت دارند؛ آنها داستان می‌گویند.

گاهی اوقات تغییر کوچکی در واژه‌های داستان می‌تواند تناسب بهتری با تصاویر ایجاد کند و گاهی نیز دشوار است که ایده‌ها و مفاهیم داستان را به تصویر کشید. در این گونه موارد، بهتر است مستقیماً با نویسنده تماس بگیرید، نگرانی‌های خود را ابراز کنید، تغییراتی که احساس می‌کنید باید در داستان ایجاد شود را به نویسنده منتقل کنید و نظر او را جویا شوید. هیچ گاه بدون اطلاع نویسنده متن را تغییر ندهید زیرا این کار ممکن است به عنوان یک توهین قلمداد شود. ممکن است نویسنده ماه‌ها یا سال‌ها روی داستان کار کرده باشد. شما هم دوست ندارید کسی بدون مشورت، تصاویر شما را تغییر دهد؛ پس همین حق را به نویسنده‎‌ها هم بدهید.

کتاب‌های مصور کودکان همه جا در دسترس هستند؛ در اینترنت، کتابخانه‌ها، کتاب‌فروشی‌ها و حتی سالن‌های انتظار. اگر دنبال الهام گرفتن هستید، می‌توانید از طریق آمازون یا کتابخانه به پرطرفدارترین کتاب‌هایی که تا کنون منتشر شده‌اند دسترسی پیدا کنید.سه کتابی که در زیر به آنها اشاره شده به خوبی نشان می‌دهند که تصویرگری‌ها چطور می‌تواند عمق بیشتری به یک داستان خوب بدهد:The Cat in the Hat نوشته‌ی Dr. SeussThe Very Hungry Caterpillar نوشته‌ی Eric CarleThe BFG نوشته‌ی Roald Dahl

یادتان باشد زمانی که کتاب منتشر شود دیگر راهی برای اعمال تغییرات وجود ندارد. اگر هر یک بخش‌های کتاب موجب نارضایتی شما شده‌ است، نگرانی‌های خود را ابراز کنید. از دوست یا همکاری که در تهیه‌ی کتاب نقشی ندارد بخواهید کتاب را مطالعه کند و با شما بازخورد بدهد.تمام انرژی خود را روی تصویرگری یک کتاب متمرکز کنید و بعد از اتمام آن سراغ کتاب بعدی بروید. کتاب نهایی محصول یک همکاری چندجانبه است و اسم شما هم در آن ذکر شده. شما به خودتان مدیون هستید که بهترین تلاش و توانایی‌تان را در این زمینه و در راستای ایده‌های نویسنده و نیازهای ناشر ارائه کنید. تا وقتی این کار را انجام دهید، می‌توانید در اوج بمانید.

حتی جذاب‌ ترین داستان ‌های کودکان نیز بدون تصویرسازی مناسب، کودکان را به خود جذب نخواهد کرد. به سخن دیگر، تصویرسازی به داستان کودکان جان می ‌بخشد.

تصویرسازی به روش دیجیتال نیز از محبوب ‌ترین و ساده ‌ترین روش ‌های تصویرسازی به شمار می ‌رود می‌ توانید با استفاده از نرم ‌افزارهای مختلف، از جمله فتوشاپ، تصویر مورد نظرتان را بسازید.

بله ، هم بصورت حضوری و هم بصورت آنلاین و غیرحضوری برگزار می کنیم برای اطلاعات بیشتر به بخش دوره های آموزشی در همین سایت مراجعه کنید .

داستان باید در قالب تصاویری بیان شود که بالافاصله قابل تمییز و به وضوح قابل شناسایی باشند. برای کودکانی که کمی بزرگتر هستند، نیازهای متفاوتی وجود دارد.

بسیاری از اوقات، نویسنده‌ خود پیشنهادهایی را برای تصاویر به تصویرگر ارائه می‌دهند و حتی ممکن است برای هر صفحه یک تصویر پیشنهاد کنند.

تصویرگرها باید به متنی که به آنها داده می‌شود احترام بگذارند. در برخی موارد، به ویژه کتاب‌های الکترونیکی، از آنها خواسته می‌شود تا برای تمامی صفحات تصویر ایجاد کنند.

گاهی اوقات تغییر کوچکی در واژه‌های داستان می‌تواند تناسب بهتری با تصاویر ایجاد کند و گاهی نیز دشوار است که ایده‌ها و مفاهیم داستان را به تصویر کشید.

راه ‌های ایجاد تصویرگری متن کتاب داستان تصویرگری متن کتاب

طراحی دکوراسیون داخلی به سبک ژاپنی با توجه به اهمیت

عکاسی در سفر ؛ دوربین، عضوی کوچک، مهم و تاثیر

ترفند حرفه ای و نکاتی بی نقص درباره طراحی دکوراسیون

نکاتی هوشمندانه در طراحی دکوراسیون داخلی با استفاده از نورپردازی

تصویرسازی جلد کتاب 1. پیرمرد و دریا، شاهکار ارنست همینگوی

طراحی و چیدمان اصولی بعد از نقل مکان به خانه

سبکی با شکوه در طراحی اتاق خواب های کوچک آیا

اگر از هر صاحب خانه ای بپرسید عاشق کدام وسیله

طراحی اتاق بازی در خانه برای تمامی سنین داشتن تفریح

چگونه یک اتاق غذاخوری را طراحی کنیم؟ انتخاب مبلمان مناسب،

طراحی مبلمان منزل مبلمان، یکی از اثاثیۀ مهم و تاثیرگذار

بچه ها به اینکه لحظه به لحظه تغییر ذائقه می

همه چیز در مورد سبک همپتون حتما نباید در بابلسر

لوستر در سبک های طراحی داخلی بی نظیر لوستر با

اتاق کودک شما می تواند از نظر طراحی دکوراسیون داخلی یکی

اتاق خوابتان را به یک پناهگاه امن و دنج تبدیل

یک آشپزخانه مرتب برای پخت و پز، زندگی روزمره و

کتاب داستان کودک تصویر سازی

خانه را با وجود لوازم ارزان، لوکس و گران نشان

استفاده از پنجره های گرد برای خانه به نظر می

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مرا با ایمیل از دیدگاه های آتی این نوشته مطلع کن. همچنین می توانید بدون ارسال دیدگاه مشترک شوید.

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

با 30 سال قدمت آموزشی ،افتخار این را داریم که آموزش های تخصصی هنرهای تجسمی، هنرهای دیجیتال، طراحی لباس، جواهرسازی و … ویژه بازار کار را بنا نهادیم .

موفقیت هزاران هنرجوی متخصص تربیت شده توسط ما خود گواه و گویای این واقعیت است .

  آدرس :  تهران – پاسداران – ابتدای گلستان سوم – ساختمان 120مرکز تخصصی آموزش های هنر – تصویرگران پویا اندیش

  تلفن :  05 05 58 22 – 587 587 22 – ( 021 ) پیام برای واتساپ : 60 73 973 0912

ساعت کاری آموزشگاه : از شنبه تا پنجشنبه _ ساعت 9 الی 19

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید – حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

کتاب داستان کودک تصویر سازی

تصویرسازی کتاب به کلمات نوشته زندگی میبخشد، مهم نیست موضوع کتاب علمی باشد یا برای سنین خاصی نوشته شده باشد، استعداد تصویرگران چشم مخاطب را با تصاویر زیبا که گویای ژانر و متن نوشته و در محیط های مختلف و متناسب با موضوع کتاب هستند، آشنا میکند. تصویرساز کتاب میتواند، تصاویری را خلق کند که ارزش آنها حداقل هزار کلمه باشد. تصویرسازی کتاب کودک پر استقبال ترین نوع تصویرسازی کتاب است.

تصویرسازی هنری است که از نقاشی و تصاویر برای توصیف کتاب استفاده میکند ، تصویرسازی ها از تصویرهای معمولی بسیار زیباتر و جذاب تر هستند و معمولا به بیان بهتر، واضح و متفاوت موضوع داستان کمک می‌کنند.

به طورکلی بیشتر تصویر سازی ها در کتاب کودکان استفاده میشود. در واقع خیلی از کتاب های کودکان چیزی جز تصویر نیستند و کلمات کمی در آنها استفاده شده، اما همین تصاویر جذابیت بصری فوق العاده بالایی برای کودک دارند و داستان و پیام خود را با زبانی جذاب و گویا به او منتقل میکنند. هرچه کودک در خواندن و درک داستان ها مهارت بیشتری پیدا کند ، به طور معمول شروع به خواندن داستان هایی با تصاویری کمتر میکند.

تصویرگری کتاب در برخی موضوعات کتاب های بزرگسالان نیز دیده میشود، به عنوان مثال، کتابهای درسی و ریاضی اغلب شامل تعدادی  نمودار هستند که به خوانندگان کمک می کند هر مرحله از یک فرآیند خاص را ببینند. کتابهای پزشکی و بهداشتی، کتابهای زیستی و مربوط به طبیعیت نیز معمولا از تصاویر زیادی استفاده میکنند.

تصویرساز فردی است که از متن یک کتاب و نوشته ، نقاشی و تصاویر حرفه ای و با مفهوم میسازد. تصویرهایی که تصویرگران طراحی میکنند به انتقال ایده و پیام کتاب به روشی جذاب و گویا کمک کرده و به داستان جان میبخشند. برخی از تصویرگران برای کار روی موضوع و انواع خاصی از کتاب تخصص پیدا کرده اند ،برخی همزمان کار نویسندگی و تصویرسازی را پیش میبرند و عده زیادی نیز تصاویری را بنا بر سفارش و موضوع کار خلق میکنند.

تاثیری که یک تصویرساز کتاب در فروش کتاب و همینطور تیراژ چاپ کتاب می‌گذارد بسیار زیاد است زیرا هنر اوست که نگاه مخاطب را به خود جلد میکند.

در حین فرآیند تصویرسازی ، کم پیش می آید که نویسنده و تصویرساز در ارتباط مستقیم با یک دیگر قرار بگیرند و در بسیاری از اوقات ، تصویرگر هرگز با نویسنده کتاب آشنا نمی شود. درعوض ، ارتباط مستقیم تصویرساز با ناشر کتاب و انتشاراتی ها میباشد. تصویرگران موفق باید بتوانند هنگام تصویرسازی برای کتاب ، داستان را بخوانند ، حس کرده و آنرا زندگی کنند و سپس از درک و شعور خود برای خلق تصاویر جذاب استفاده کنند.

ابزارهایی که یک تصویرگر در کار خود استفاده میکند برحسب جنس کار ، سلیقه و مهارت شخصی و روش کار متفاوت است ، برخی از تصویرسازان صرفا از مدادها و لوازم سنتی طراحی استفاده می‌کنند ، برخی دیگر نیز به سمت دنیای دیجیتال جذاب شده‌اند و کار تصویر سازی خود را نرم افزارهای مخصوص طراحی انجام می‌دهند.

به طور کلی تصویرسازان باید افرادی با سلیقه ، هنرمند،حرفه ای و با استعداد باشند، به عنوان مثال آنها باید مهارت های هنری داشته و یا نقاش حرفه ای باشند. همچنین داشتن خلاقیت در این شغل یکی از واجبات است. تصویرسازانی که همزمان با کار هنری به نوشتن هم مشغول هستند ، باید روی مهارت های نویسندگی و نوشتاری خود نیز به حد کافی مهارت کسب کنند. در غیر این صورت ، باید بتوانند متنی را که نویسندگان دیگر نوشته اند ، درک و تفسیر کنند.

شما به عنوان نویسنده یک کتاب یا مقاله و پایان نامه باید در انتخاب تصاویر برای نوشته خود دقت کنید و از تصاویری استفاده کنید که جذاب بوده و پیام مورد نظر را به راحتی به مخاطب منتقل کنند. بنابراین اگر تصویرسازی نوشته را خودتان انجام نمیدهید باید این دقت و توجه را در انتخاب تصویرگر مربوطه بگذارید. یک تصویرگر خوب نه تنها باید استاد هنر و صنعت خود بوده ، بلکه باید قدرت تخیل و ارتباطات خوبی نیز داشته باشد.

برای اینکه این همکاری مثمر ثمر باشد ، نویسنده باید از قبل برای مکالمه با تصویرگر هدف های خود را مشخص کند:

علاوه بر روایت و تصویرسازی از متن داستان ، نویسنده باید به سؤالات تصویرگر پاسخ دهد و به طور مشترک درباره طرح ها بحث کند. تصویرگر با استعداد بلافاصله حال و هوای کار نویسنده را درک می کند ، اما برای اینکه واقعاً یک کتاب را به سطح تصویری و خلاقانه برسد ، تصویرگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارد.

از لحظه آشنایی تا تحویل طرح نهایی ، نویسنده و هنرمند باید با هم همکاری نزدیک داشته باشند. تصویرگر در اصل یک نویسنده است که در کنار نویسنده برای اجرای دیدگاه نویسنده فعالیت می کند. وظیفه تصویرگر درک این دیدگاه و شاید ارائه دیدگاه تخصصی و شخصی میباشد. استفاده از ایده های نویسنده و تصویرگر می تواند تصاویر بسیار جالب و غیرمعمول را ایجاد کند.

همان طور که در بالاتر ذکر شد، بیشترین کاربرد و استفاده از تصویرسازی در چاپ کتاب کودک و چاپ کتاب داستان کودک میباشد. تصویرسازی خوب علاوه بر داشتت مهارت هنری بالا باید در زمینه داستان‌ سرایی نیز دانشی قوی داشته تا بتواند با نیاز و سلیقه مخاطب ارتباط بگیرد، مطالعه در حوزه ادبیات کودک به شدت به فرد تصویرگر کمک خواهد کرد تا بتواند تشخیص دهد چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک کاری هیجان انگیز و زیبا است و مانند هر کار دیگری نیازمند تلاش و پشتکار و خلاقیت است.

تصویر سازی در کتاب های مختلف با موضوعات متفاوت انجام میشود، اما بیشترین حوزه فعالیت تصویرسازان برای تصویرگری، حوزه کودک و نوجوان است. تصویرسازی کودک نیازمند رعایت نکاتی مانند توجه به سن بچه هاست و حفظ ثبات در بخش های مختلف و ارتباط موضوعی بین تصویر ها برای کودک اهمیت ویژه ای دارد، زیرا اکثر کودکان قصه را با تصویر دنبال کرده و زیاد به متن نوشته توجه نشان نمی‌دهند.

نشر متخصصان در کنار شماست تا تمام مراحل چاپ کتاب را با موفقیت و بیشترین میزان کیفیت سپری کنید ، درصورتی که دنبال تصویر سازی حرفه ای برای کتاب خود هستید ، میتوانید از نیروی متخصص ما استفاده کرده و مراحل چاپ و تصویر سازی کتابتان را زیر نظر یکی از بهترین انتشارات کشور طی کنید .

هزینه چاپ کتاب، طراحی و تصویر سازی کتاب برحسب تعداد اثر و سبک تصویر سازی متفاوت است و حتما باید دراینباره با فرد تصویرساز صحبت شده تا انتظارات دو طرف به خوبی منتقل شود. هرگونه سوالی که از روند تصویر سازی و چاپ کتاب دارید می‌توانید با ما در میان گذاشته و از مشاوره، مشاوران نشر متخصصان استفاده کنید.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویر سازی کتاب چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تصویرسازی هنری است که از عکس، نفاشی و تصاویر برای توصیف کتاب استفاده میکند ، تصویرسازی ها از عکس های معمولی بسیار زییاتر و جذاب تر هستند و معمولا به بیان بهتر، واضح و متفاوت موضوع داستان کمک میکنند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویرساز کتاب دقیقا چه کاری انجام میدهد ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تصویرساز فردی است که از متن یک کتاب و نوشته ، نقاشی و تصاویر حرفه ای و با مفهوم میسازد. عکس هایی که تصویرگران طراحی میکنند به انتقال ایده و پیام کتاب به روشی جذاب و گویا کمک کرده و به داستان جان میبخشند. برخی از تصویرگران برای کار روی موضوع و انواع خاصی از کتاب تخصص پیدا کرده اند ،برخی همزمان کار نویسندگی و تصویرسازی را پیش میبرند و عده زیادی نیز تصاویری را بنا بر سفارش و موضوع کار خلق میکنند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویر سازی کتاب کودک”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بیشترین کاربرد و استفاده از تصویرسازی در ادبیات کودک میباشد. تصویرسازی خوب علاوه بر داشتت مهارت هنری بالا باید در زمینه داستان‌ سرایی نیز دانشی قوی داشته تا بتواند با نیاز و سلیقه مخاطب ارتباط بگیرد، مطالعه در حوزه ادبیات کودک به شدت به فرد تصویرگر کمک خواهد کرد تا بتواند تشخیص دهد چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک کاری هیجان انگیز و زیبا است و مانند هر کار دیگری نیازمند تلاش و پشتکار و خلاقیت است.”
}
}]
}

برای دریافت مشاوره اختصاصی چاپ کتاب و طراحی جلد در نشر متخصصان،شماره تماس خود را وارد نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

انتشارات متخصصان با بیش از 10 سال تجربه در صنعت چاپ کتاب و اخذ مجوزهای اداری مربوطه و دارای تیم حرفه ای از ویراستاران، طراحان گرافیک که از ابتدای مراحل آماده سازی چاپ کتاب تا چاپ کتاب در کنار شما نویسندگان و مولفان گرامی هستیم تا کتاب خود را به بهترین شکل ممکن به چاپ برسانید


چاپ کتاب PDFDownloads-icon


چاپ کتاب PDFDownloads-icon

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید – حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

کتاب داستان کودک تصویر سازی

تصویرسازی کتاب به کلمات نوشته زندگی میبخشد، مهم نیست موضوع کتاب علمی باشد یا برای سنین خاصی نوشته شده باشد، استعداد تصویرگران چشم مخاطب را با تصاویر زیبا که گویای ژانر و متن نوشته و در محیط های مختلف و متناسب با موضوع کتاب هستند، آشنا میکند. تصویرساز کتاب میتواند، تصاویری را خلق کند که ارزش آنها حداقل هزار کلمه باشد. تصویرسازی کتاب کودک پر استقبال ترین نوع تصویرسازی کتاب است.

تصویرسازی هنری است که از نقاشی و تصاویر برای توصیف کتاب استفاده میکند ، تصویرسازی ها از تصویرهای معمولی بسیار زیباتر و جذاب تر هستند و معمولا به بیان بهتر، واضح و متفاوت موضوع داستان کمک می‌کنند.

به طورکلی بیشتر تصویر سازی ها در کتاب کودکان استفاده میشود. در واقع خیلی از کتاب های کودکان چیزی جز تصویر نیستند و کلمات کمی در آنها استفاده شده، اما همین تصاویر جذابیت بصری فوق العاده بالایی برای کودک دارند و داستان و پیام خود را با زبانی جذاب و گویا به او منتقل میکنند. هرچه کودک در خواندن و درک داستان ها مهارت بیشتری پیدا کند ، به طور معمول شروع به خواندن داستان هایی با تصاویری کمتر میکند.

تصویرگری کتاب در برخی موضوعات کتاب های بزرگسالان نیز دیده میشود، به عنوان مثال، کتابهای درسی و ریاضی اغلب شامل تعدادی  نمودار هستند که به خوانندگان کمک می کند هر مرحله از یک فرآیند خاص را ببینند. کتابهای پزشکی و بهداشتی، کتابهای زیستی و مربوط به طبیعیت نیز معمولا از تصاویر زیادی استفاده میکنند.

تصویرساز فردی است که از متن یک کتاب و نوشته ، نقاشی و تصاویر حرفه ای و با مفهوم میسازد. تصویرهایی که تصویرگران طراحی میکنند به انتقال ایده و پیام کتاب به روشی جذاب و گویا کمک کرده و به داستان جان میبخشند. برخی از تصویرگران برای کار روی موضوع و انواع خاصی از کتاب تخصص پیدا کرده اند ،برخی همزمان کار نویسندگی و تصویرسازی را پیش میبرند و عده زیادی نیز تصاویری را بنا بر سفارش و موضوع کار خلق میکنند.

تاثیری که یک تصویرساز کتاب در فروش کتاب و همینطور تیراژ چاپ کتاب می‌گذارد بسیار زیاد است زیرا هنر اوست که نگاه مخاطب را به خود جلد میکند.

در حین فرآیند تصویرسازی ، کم پیش می آید که نویسنده و تصویرساز در ارتباط مستقیم با یک دیگر قرار بگیرند و در بسیاری از اوقات ، تصویرگر هرگز با نویسنده کتاب آشنا نمی شود. درعوض ، ارتباط مستقیم تصویرساز با ناشر کتاب و انتشاراتی ها میباشد. تصویرگران موفق باید بتوانند هنگام تصویرسازی برای کتاب ، داستان را بخوانند ، حس کرده و آنرا زندگی کنند و سپس از درک و شعور خود برای خلق تصاویر جذاب استفاده کنند.

ابزارهایی که یک تصویرگر در کار خود استفاده میکند برحسب جنس کار ، سلیقه و مهارت شخصی و روش کار متفاوت است ، برخی از تصویرسازان صرفا از مدادها و لوازم سنتی طراحی استفاده می‌کنند ، برخی دیگر نیز به سمت دنیای دیجیتال جذاب شده‌اند و کار تصویر سازی خود را نرم افزارهای مخصوص طراحی انجام می‌دهند.

به طور کلی تصویرسازان باید افرادی با سلیقه ، هنرمند،حرفه ای و با استعداد باشند، به عنوان مثال آنها باید مهارت های هنری داشته و یا نقاش حرفه ای باشند. همچنین داشتن خلاقیت در این شغل یکی از واجبات است. تصویرسازانی که همزمان با کار هنری به نوشتن هم مشغول هستند ، باید روی مهارت های نویسندگی و نوشتاری خود نیز به حد کافی مهارت کسب کنند. در غیر این صورت ، باید بتوانند متنی را که نویسندگان دیگر نوشته اند ، درک و تفسیر کنند.

شما به عنوان نویسنده یک کتاب یا مقاله و پایان نامه باید در انتخاب تصاویر برای نوشته خود دقت کنید و از تصاویری استفاده کنید که جذاب بوده و پیام مورد نظر را به راحتی به مخاطب منتقل کنند. بنابراین اگر تصویرسازی نوشته را خودتان انجام نمیدهید باید این دقت و توجه را در انتخاب تصویرگر مربوطه بگذارید. یک تصویرگر خوب نه تنها باید استاد هنر و صنعت خود بوده ، بلکه باید قدرت تخیل و ارتباطات خوبی نیز داشته باشد.

برای اینکه این همکاری مثمر ثمر باشد ، نویسنده باید از قبل برای مکالمه با تصویرگر هدف های خود را مشخص کند:

علاوه بر روایت و تصویرسازی از متن داستان ، نویسنده باید به سؤالات تصویرگر پاسخ دهد و به طور مشترک درباره طرح ها بحث کند. تصویرگر با استعداد بلافاصله حال و هوای کار نویسنده را درک می کند ، اما برای اینکه واقعاً یک کتاب را به سطح تصویری و خلاقانه برسد ، تصویرگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارد.

از لحظه آشنایی تا تحویل طرح نهایی ، نویسنده و هنرمند باید با هم همکاری نزدیک داشته باشند. تصویرگر در اصل یک نویسنده است که در کنار نویسنده برای اجرای دیدگاه نویسنده فعالیت می کند. وظیفه تصویرگر درک این دیدگاه و شاید ارائه دیدگاه تخصصی و شخصی میباشد. استفاده از ایده های نویسنده و تصویرگر می تواند تصاویر بسیار جالب و غیرمعمول را ایجاد کند.

همان طور که در بالاتر ذکر شد، بیشترین کاربرد و استفاده از تصویرسازی در چاپ کتاب کودک و چاپ کتاب داستان کودک میباشد. تصویرسازی خوب علاوه بر داشتت مهارت هنری بالا باید در زمینه داستان‌ سرایی نیز دانشی قوی داشته تا بتواند با نیاز و سلیقه مخاطب ارتباط بگیرد، مطالعه در حوزه ادبیات کودک به شدت به فرد تصویرگر کمک خواهد کرد تا بتواند تشخیص دهد چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک کاری هیجان انگیز و زیبا است و مانند هر کار دیگری نیازمند تلاش و پشتکار و خلاقیت است.

تصویر سازی در کتاب های مختلف با موضوعات متفاوت انجام میشود، اما بیشترین حوزه فعالیت تصویرسازان برای تصویرگری، حوزه کودک و نوجوان است. تصویرسازی کودک نیازمند رعایت نکاتی مانند توجه به سن بچه هاست و حفظ ثبات در بخش های مختلف و ارتباط موضوعی بین تصویر ها برای کودک اهمیت ویژه ای دارد، زیرا اکثر کودکان قصه را با تصویر دنبال کرده و زیاد به متن نوشته توجه نشان نمی‌دهند.

نشر متخصصان در کنار شماست تا تمام مراحل چاپ کتاب را با موفقیت و بیشترین میزان کیفیت سپری کنید ، درصورتی که دنبال تصویر سازی حرفه ای برای کتاب خود هستید ، میتوانید از نیروی متخصص ما استفاده کرده و مراحل چاپ و تصویر سازی کتابتان را زیر نظر یکی از بهترین انتشارات کشور طی کنید .

هزینه چاپ کتاب، طراحی و تصویر سازی کتاب برحسب تعداد اثر و سبک تصویر سازی متفاوت است و حتما باید دراینباره با فرد تصویرساز صحبت شده تا انتظارات دو طرف به خوبی منتقل شود. هرگونه سوالی که از روند تصویر سازی و چاپ کتاب دارید می‌توانید با ما در میان گذاشته و از مشاوره، مشاوران نشر متخصصان استفاده کنید.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویر سازی کتاب چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تصویرسازی هنری است که از عکس، نفاشی و تصاویر برای توصیف کتاب استفاده میکند ، تصویرسازی ها از عکس های معمولی بسیار زییاتر و جذاب تر هستند و معمولا به بیان بهتر، واضح و متفاوت موضوع داستان کمک میکنند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویرساز کتاب دقیقا چه کاری انجام میدهد ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تصویرساز فردی است که از متن یک کتاب و نوشته ، نقاشی و تصاویر حرفه ای و با مفهوم میسازد. عکس هایی که تصویرگران طراحی میکنند به انتقال ایده و پیام کتاب به روشی جذاب و گویا کمک کرده و به داستان جان میبخشند. برخی از تصویرگران برای کار روی موضوع و انواع خاصی از کتاب تخصص پیدا کرده اند ،برخی همزمان کار نویسندگی و تصویرسازی را پیش میبرند و عده زیادی نیز تصاویری را بنا بر سفارش و موضوع کار خلق میکنند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویر سازی کتاب کودک”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بیشترین کاربرد و استفاده از تصویرسازی در ادبیات کودک میباشد. تصویرسازی خوب علاوه بر داشتت مهارت هنری بالا باید در زمینه داستان‌ سرایی نیز دانشی قوی داشته تا بتواند با نیاز و سلیقه مخاطب ارتباط بگیرد، مطالعه در حوزه ادبیات کودک به شدت به فرد تصویرگر کمک خواهد کرد تا بتواند تشخیص دهد چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک کاری هیجان انگیز و زیبا است و مانند هر کار دیگری نیازمند تلاش و پشتکار و خلاقیت است.”
}
}]
}

برای دریافت مشاوره اختصاصی چاپ کتاب و طراحی جلد در نشر متخصصان،شماره تماس خود را وارد نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

انتشارات متخصصان با بیش از 10 سال تجربه در صنعت چاپ کتاب و اخذ مجوزهای اداری مربوطه و دارای تیم حرفه ای از ویراستاران، طراحان گرافیک که از ابتدای مراحل آماده سازی چاپ کتاب تا چاپ کتاب در کنار شما نویسندگان و مولفان گرامی هستیم تا کتاب خود را به بهترین شکل ممکن به چاپ برسانید


چاپ کتاب PDFDownloads-icon


چاپ کتاب PDFDownloads-icon

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید – حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

کتاب داستان کودک تصویر سازی

تصویرسازی کتاب به کلمات نوشته زندگی میبخشد، مهم نیست موضوع کتاب علمی باشد یا برای سنین خاصی نوشته شده باشد، استعداد تصویرگران چشم مخاطب را با تصاویر زیبا که گویای ژانر و متن نوشته و در محیط های مختلف و متناسب با موضوع کتاب هستند، آشنا میکند. تصویرساز کتاب میتواند، تصاویری را خلق کند که ارزش آنها حداقل هزار کلمه باشد. تصویرسازی کتاب کودک پر استقبال ترین نوع تصویرسازی کتاب است.

تصویرسازی هنری است که از نقاشی و تصاویر برای توصیف کتاب استفاده میکند ، تصویرسازی ها از تصویرهای معمولی بسیار زیباتر و جذاب تر هستند و معمولا به بیان بهتر، واضح و متفاوت موضوع داستان کمک می‌کنند.

به طورکلی بیشتر تصویر سازی ها در کتاب کودکان استفاده میشود. در واقع خیلی از کتاب های کودکان چیزی جز تصویر نیستند و کلمات کمی در آنها استفاده شده، اما همین تصاویر جذابیت بصری فوق العاده بالایی برای کودک دارند و داستان و پیام خود را با زبانی جذاب و گویا به او منتقل میکنند. هرچه کودک در خواندن و درک داستان ها مهارت بیشتری پیدا کند ، به طور معمول شروع به خواندن داستان هایی با تصاویری کمتر میکند.

تصویرگری کتاب در برخی موضوعات کتاب های بزرگسالان نیز دیده میشود، به عنوان مثال، کتابهای درسی و ریاضی اغلب شامل تعدادی  نمودار هستند که به خوانندگان کمک می کند هر مرحله از یک فرآیند خاص را ببینند. کتابهای پزشکی و بهداشتی، کتابهای زیستی و مربوط به طبیعیت نیز معمولا از تصاویر زیادی استفاده میکنند.

تصویرساز فردی است که از متن یک کتاب و نوشته ، نقاشی و تصاویر حرفه ای و با مفهوم میسازد. تصویرهایی که تصویرگران طراحی میکنند به انتقال ایده و پیام کتاب به روشی جذاب و گویا کمک کرده و به داستان جان میبخشند. برخی از تصویرگران برای کار روی موضوع و انواع خاصی از کتاب تخصص پیدا کرده اند ،برخی همزمان کار نویسندگی و تصویرسازی را پیش میبرند و عده زیادی نیز تصاویری را بنا بر سفارش و موضوع کار خلق میکنند.

تاثیری که یک تصویرساز کتاب در فروش کتاب و همینطور تیراژ چاپ کتاب می‌گذارد بسیار زیاد است زیرا هنر اوست که نگاه مخاطب را به خود جلد میکند.

در حین فرآیند تصویرسازی ، کم پیش می آید که نویسنده و تصویرساز در ارتباط مستقیم با یک دیگر قرار بگیرند و در بسیاری از اوقات ، تصویرگر هرگز با نویسنده کتاب آشنا نمی شود. درعوض ، ارتباط مستقیم تصویرساز با ناشر کتاب و انتشاراتی ها میباشد. تصویرگران موفق باید بتوانند هنگام تصویرسازی برای کتاب ، داستان را بخوانند ، حس کرده و آنرا زندگی کنند و سپس از درک و شعور خود برای خلق تصاویر جذاب استفاده کنند.

ابزارهایی که یک تصویرگر در کار خود استفاده میکند برحسب جنس کار ، سلیقه و مهارت شخصی و روش کار متفاوت است ، برخی از تصویرسازان صرفا از مدادها و لوازم سنتی طراحی استفاده می‌کنند ، برخی دیگر نیز به سمت دنیای دیجیتال جذاب شده‌اند و کار تصویر سازی خود را نرم افزارهای مخصوص طراحی انجام می‌دهند.

به طور کلی تصویرسازان باید افرادی با سلیقه ، هنرمند،حرفه ای و با استعداد باشند، به عنوان مثال آنها باید مهارت های هنری داشته و یا نقاش حرفه ای باشند. همچنین داشتن خلاقیت در این شغل یکی از واجبات است. تصویرسازانی که همزمان با کار هنری به نوشتن هم مشغول هستند ، باید روی مهارت های نویسندگی و نوشتاری خود نیز به حد کافی مهارت کسب کنند. در غیر این صورت ، باید بتوانند متنی را که نویسندگان دیگر نوشته اند ، درک و تفسیر کنند.

شما به عنوان نویسنده یک کتاب یا مقاله و پایان نامه باید در انتخاب تصاویر برای نوشته خود دقت کنید و از تصاویری استفاده کنید که جذاب بوده و پیام مورد نظر را به راحتی به مخاطب منتقل کنند. بنابراین اگر تصویرسازی نوشته را خودتان انجام نمیدهید باید این دقت و توجه را در انتخاب تصویرگر مربوطه بگذارید. یک تصویرگر خوب نه تنها باید استاد هنر و صنعت خود بوده ، بلکه باید قدرت تخیل و ارتباطات خوبی نیز داشته باشد.

برای اینکه این همکاری مثمر ثمر باشد ، نویسنده باید از قبل برای مکالمه با تصویرگر هدف های خود را مشخص کند:

علاوه بر روایت و تصویرسازی از متن داستان ، نویسنده باید به سؤالات تصویرگر پاسخ دهد و به طور مشترک درباره طرح ها بحث کند. تصویرگر با استعداد بلافاصله حال و هوای کار نویسنده را درک می کند ، اما برای اینکه واقعاً یک کتاب را به سطح تصویری و خلاقانه برسد ، تصویرگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارد.

از لحظه آشنایی تا تحویل طرح نهایی ، نویسنده و هنرمند باید با هم همکاری نزدیک داشته باشند. تصویرگر در اصل یک نویسنده است که در کنار نویسنده برای اجرای دیدگاه نویسنده فعالیت می کند. وظیفه تصویرگر درک این دیدگاه و شاید ارائه دیدگاه تخصصی و شخصی میباشد. استفاده از ایده های نویسنده و تصویرگر می تواند تصاویر بسیار جالب و غیرمعمول را ایجاد کند.

همان طور که در بالاتر ذکر شد، بیشترین کاربرد و استفاده از تصویرسازی در چاپ کتاب کودک و چاپ کتاب داستان کودک میباشد. تصویرسازی خوب علاوه بر داشتت مهارت هنری بالا باید در زمینه داستان‌ سرایی نیز دانشی قوی داشته تا بتواند با نیاز و سلیقه مخاطب ارتباط بگیرد، مطالعه در حوزه ادبیات کودک به شدت به فرد تصویرگر کمک خواهد کرد تا بتواند تشخیص دهد چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک کاری هیجان انگیز و زیبا است و مانند هر کار دیگری نیازمند تلاش و پشتکار و خلاقیت است.

تصویر سازی در کتاب های مختلف با موضوعات متفاوت انجام میشود، اما بیشترین حوزه فعالیت تصویرسازان برای تصویرگری، حوزه کودک و نوجوان است. تصویرسازی کودک نیازمند رعایت نکاتی مانند توجه به سن بچه هاست و حفظ ثبات در بخش های مختلف و ارتباط موضوعی بین تصویر ها برای کودک اهمیت ویژه ای دارد، زیرا اکثر کودکان قصه را با تصویر دنبال کرده و زیاد به متن نوشته توجه نشان نمی‌دهند.

نشر متخصصان در کنار شماست تا تمام مراحل چاپ کتاب را با موفقیت و بیشترین میزان کیفیت سپری کنید ، درصورتی که دنبال تصویر سازی حرفه ای برای کتاب خود هستید ، میتوانید از نیروی متخصص ما استفاده کرده و مراحل چاپ و تصویر سازی کتابتان را زیر نظر یکی از بهترین انتشارات کشور طی کنید .

هزینه چاپ کتاب، طراحی و تصویر سازی کتاب برحسب تعداد اثر و سبک تصویر سازی متفاوت است و حتما باید دراینباره با فرد تصویرساز صحبت شده تا انتظارات دو طرف به خوبی منتقل شود. هرگونه سوالی که از روند تصویر سازی و چاپ کتاب دارید می‌توانید با ما در میان گذاشته و از مشاوره، مشاوران نشر متخصصان استفاده کنید.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویر سازی کتاب چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تصویرسازی هنری است که از عکس، نفاشی و تصاویر برای توصیف کتاب استفاده میکند ، تصویرسازی ها از عکس های معمولی بسیار زییاتر و جذاب تر هستند و معمولا به بیان بهتر، واضح و متفاوت موضوع داستان کمک میکنند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویرساز کتاب دقیقا چه کاری انجام میدهد ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تصویرساز فردی است که از متن یک کتاب و نوشته ، نقاشی و تصاویر حرفه ای و با مفهوم میسازد. عکس هایی که تصویرگران طراحی میکنند به انتقال ایده و پیام کتاب به روشی جذاب و گویا کمک کرده و به داستان جان میبخشند. برخی از تصویرگران برای کار روی موضوع و انواع خاصی از کتاب تخصص پیدا کرده اند ،برخی همزمان کار نویسندگی و تصویرسازی را پیش میبرند و عده زیادی نیز تصاویری را بنا بر سفارش و موضوع کار خلق میکنند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویر سازی کتاب کودک”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بیشترین کاربرد و استفاده از تصویرسازی در ادبیات کودک میباشد. تصویرسازی خوب علاوه بر داشتت مهارت هنری بالا باید در زمینه داستان‌ سرایی نیز دانشی قوی داشته تا بتواند با نیاز و سلیقه مخاطب ارتباط بگیرد، مطالعه در حوزه ادبیات کودک به شدت به فرد تصویرگر کمک خواهد کرد تا بتواند تشخیص دهد چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک کاری هیجان انگیز و زیبا است و مانند هر کار دیگری نیازمند تلاش و پشتکار و خلاقیت است.”
}
}]
}

برای دریافت مشاوره اختصاصی چاپ کتاب و طراحی جلد در نشر متخصصان،شماره تماس خود را وارد نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

انتشارات متخصصان با بیش از 10 سال تجربه در صنعت چاپ کتاب و اخذ مجوزهای اداری مربوطه و دارای تیم حرفه ای از ویراستاران، طراحان گرافیک که از ابتدای مراحل آماده سازی چاپ کتاب تا چاپ کتاب در کنار شما نویسندگان و مولفان گرامی هستیم تا کتاب خود را به بهترین شکل ممکن به چاپ برسانید


چاپ کتاب PDFDownloads-icon


چاپ کتاب PDFDownloads-icon

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید – حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

کتاب داستان کودک تصویر سازی

تصویرسازی کتاب به کلمات نوشته زندگی میبخشد، مهم نیست موضوع کتاب علمی باشد یا برای سنین خاصی نوشته شده باشد، استعداد تصویرگران چشم مخاطب را با تصاویر زیبا که گویای ژانر و متن نوشته و در محیط های مختلف و متناسب با موضوع کتاب هستند، آشنا میکند. تصویرساز کتاب میتواند، تصاویری را خلق کند که ارزش آنها حداقل هزار کلمه باشد. تصویرسازی کتاب کودک پر استقبال ترین نوع تصویرسازی کتاب است.

تصویرسازی هنری است که از نقاشی و تصاویر برای توصیف کتاب استفاده میکند ، تصویرسازی ها از تصویرهای معمولی بسیار زیباتر و جذاب تر هستند و معمولا به بیان بهتر، واضح و متفاوت موضوع داستان کمک می‌کنند.

به طورکلی بیشتر تصویر سازی ها در کتاب کودکان استفاده میشود. در واقع خیلی از کتاب های کودکان چیزی جز تصویر نیستند و کلمات کمی در آنها استفاده شده، اما همین تصاویر جذابیت بصری فوق العاده بالایی برای کودک دارند و داستان و پیام خود را با زبانی جذاب و گویا به او منتقل میکنند. هرچه کودک در خواندن و درک داستان ها مهارت بیشتری پیدا کند ، به طور معمول شروع به خواندن داستان هایی با تصاویری کمتر میکند.

تصویرگری کتاب در برخی موضوعات کتاب های بزرگسالان نیز دیده میشود، به عنوان مثال، کتابهای درسی و ریاضی اغلب شامل تعدادی  نمودار هستند که به خوانندگان کمک می کند هر مرحله از یک فرآیند خاص را ببینند. کتابهای پزشکی و بهداشتی، کتابهای زیستی و مربوط به طبیعیت نیز معمولا از تصاویر زیادی استفاده میکنند.

تصویرساز فردی است که از متن یک کتاب و نوشته ، نقاشی و تصاویر حرفه ای و با مفهوم میسازد. تصویرهایی که تصویرگران طراحی میکنند به انتقال ایده و پیام کتاب به روشی جذاب و گویا کمک کرده و به داستان جان میبخشند. برخی از تصویرگران برای کار روی موضوع و انواع خاصی از کتاب تخصص پیدا کرده اند ،برخی همزمان کار نویسندگی و تصویرسازی را پیش میبرند و عده زیادی نیز تصاویری را بنا بر سفارش و موضوع کار خلق میکنند.

تاثیری که یک تصویرساز کتاب در فروش کتاب و همینطور تیراژ چاپ کتاب می‌گذارد بسیار زیاد است زیرا هنر اوست که نگاه مخاطب را به خود جلد میکند.

در حین فرآیند تصویرسازی ، کم پیش می آید که نویسنده و تصویرساز در ارتباط مستقیم با یک دیگر قرار بگیرند و در بسیاری از اوقات ، تصویرگر هرگز با نویسنده کتاب آشنا نمی شود. درعوض ، ارتباط مستقیم تصویرساز با ناشر کتاب و انتشاراتی ها میباشد. تصویرگران موفق باید بتوانند هنگام تصویرسازی برای کتاب ، داستان را بخوانند ، حس کرده و آنرا زندگی کنند و سپس از درک و شعور خود برای خلق تصاویر جذاب استفاده کنند.

ابزارهایی که یک تصویرگر در کار خود استفاده میکند برحسب جنس کار ، سلیقه و مهارت شخصی و روش کار متفاوت است ، برخی از تصویرسازان صرفا از مدادها و لوازم سنتی طراحی استفاده می‌کنند ، برخی دیگر نیز به سمت دنیای دیجیتال جذاب شده‌اند و کار تصویر سازی خود را نرم افزارهای مخصوص طراحی انجام می‌دهند.

به طور کلی تصویرسازان باید افرادی با سلیقه ، هنرمند،حرفه ای و با استعداد باشند، به عنوان مثال آنها باید مهارت های هنری داشته و یا نقاش حرفه ای باشند. همچنین داشتن خلاقیت در این شغل یکی از واجبات است. تصویرسازانی که همزمان با کار هنری به نوشتن هم مشغول هستند ، باید روی مهارت های نویسندگی و نوشتاری خود نیز به حد کافی مهارت کسب کنند. در غیر این صورت ، باید بتوانند متنی را که نویسندگان دیگر نوشته اند ، درک و تفسیر کنند.

شما به عنوان نویسنده یک کتاب یا مقاله و پایان نامه باید در انتخاب تصاویر برای نوشته خود دقت کنید و از تصاویری استفاده کنید که جذاب بوده و پیام مورد نظر را به راحتی به مخاطب منتقل کنند. بنابراین اگر تصویرسازی نوشته را خودتان انجام نمیدهید باید این دقت و توجه را در انتخاب تصویرگر مربوطه بگذارید. یک تصویرگر خوب نه تنها باید استاد هنر و صنعت خود بوده ، بلکه باید قدرت تخیل و ارتباطات خوبی نیز داشته باشد.

برای اینکه این همکاری مثمر ثمر باشد ، نویسنده باید از قبل برای مکالمه با تصویرگر هدف های خود را مشخص کند:

علاوه بر روایت و تصویرسازی از متن داستان ، نویسنده باید به سؤالات تصویرگر پاسخ دهد و به طور مشترک درباره طرح ها بحث کند. تصویرگر با استعداد بلافاصله حال و هوای کار نویسنده را درک می کند ، اما برای اینکه واقعاً یک کتاب را به سطح تصویری و خلاقانه برسد ، تصویرگر به جزئیات بیشتری احتیاج دارد.

از لحظه آشنایی تا تحویل طرح نهایی ، نویسنده و هنرمند باید با هم همکاری نزدیک داشته باشند. تصویرگر در اصل یک نویسنده است که در کنار نویسنده برای اجرای دیدگاه نویسنده فعالیت می کند. وظیفه تصویرگر درک این دیدگاه و شاید ارائه دیدگاه تخصصی و شخصی میباشد. استفاده از ایده های نویسنده و تصویرگر می تواند تصاویر بسیار جالب و غیرمعمول را ایجاد کند.

همان طور که در بالاتر ذکر شد، بیشترین کاربرد و استفاده از تصویرسازی در چاپ کتاب کودک و چاپ کتاب داستان کودک میباشد. تصویرسازی خوب علاوه بر داشتت مهارت هنری بالا باید در زمینه داستان‌ سرایی نیز دانشی قوی داشته تا بتواند با نیاز و سلیقه مخاطب ارتباط بگیرد، مطالعه در حوزه ادبیات کودک به شدت به فرد تصویرگر کمک خواهد کرد تا بتواند تشخیص دهد چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک کاری هیجان انگیز و زیبا است و مانند هر کار دیگری نیازمند تلاش و پشتکار و خلاقیت است.

تصویر سازی در کتاب های مختلف با موضوعات متفاوت انجام میشود، اما بیشترین حوزه فعالیت تصویرسازان برای تصویرگری، حوزه کودک و نوجوان است. تصویرسازی کودک نیازمند رعایت نکاتی مانند توجه به سن بچه هاست و حفظ ثبات در بخش های مختلف و ارتباط موضوعی بین تصویر ها برای کودک اهمیت ویژه ای دارد، زیرا اکثر کودکان قصه را با تصویر دنبال کرده و زیاد به متن نوشته توجه نشان نمی‌دهند.

نشر متخصصان در کنار شماست تا تمام مراحل چاپ کتاب را با موفقیت و بیشترین میزان کیفیت سپری کنید ، درصورتی که دنبال تصویر سازی حرفه ای برای کتاب خود هستید ، میتوانید از نیروی متخصص ما استفاده کرده و مراحل چاپ و تصویر سازی کتابتان را زیر نظر یکی از بهترین انتشارات کشور طی کنید .

هزینه چاپ کتاب، طراحی و تصویر سازی کتاب برحسب تعداد اثر و سبک تصویر سازی متفاوت است و حتما باید دراینباره با فرد تصویرساز صحبت شده تا انتظارات دو طرف به خوبی منتقل شود. هرگونه سوالی که از روند تصویر سازی و چاپ کتاب دارید می‌توانید با ما در میان گذاشته و از مشاوره، مشاوران نشر متخصصان استفاده کنید.

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویر سازی کتاب چیست؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تصویرسازی هنری است که از عکس، نفاشی و تصاویر برای توصیف کتاب استفاده میکند ، تصویرسازی ها از عکس های معمولی بسیار زییاتر و جذاب تر هستند و معمولا به بیان بهتر، واضح و متفاوت موضوع داستان کمک میکنند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویرساز کتاب دقیقا چه کاری انجام میدهد ؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “تصویرساز فردی است که از متن یک کتاب و نوشته ، نقاشی و تصاویر حرفه ای و با مفهوم میسازد. عکس هایی که تصویرگران طراحی میکنند به انتقال ایده و پیام کتاب به روشی جذاب و گویا کمک کرده و به داستان جان میبخشند. برخی از تصویرگران برای کار روی موضوع و انواع خاصی از کتاب تخصص پیدا کرده اند ،برخی همزمان کار نویسندگی و تصویرسازی را پیش میبرند و عده زیادی نیز تصاویری را بنا بر سفارش و موضوع کار خلق میکنند.”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “تصویر سازی کتاب کودک”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بیشترین کاربرد و استفاده از تصویرسازی در ادبیات کودک میباشد. تصویرسازی خوب علاوه بر داشتت مهارت هنری بالا باید در زمینه داستان‌ سرایی نیز دانشی قوی داشته تا بتواند با نیاز و سلیقه مخاطب ارتباط بگیرد، مطالعه در حوزه ادبیات کودک به شدت به فرد تصویرگر کمک خواهد کرد تا بتواند تشخیص دهد چه موضوعاتی برای هر گروه سنی مناسب است. تصویرگری کتاب کودک کاری هیجان انگیز و زیبا است و مانند هر کار دیگری نیازمند تلاش و پشتکار و خلاقیت است.”
}
}]
}

برای دریافت مشاوره اختصاصی چاپ کتاب و طراحی جلد در نشر متخصصان،شماره تماس خود را وارد نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Δdocument.getElementById( “ak_js_1” ).setAttribute( “value”, ( new Date() ).getTime() );

انتشارات متخصصان با بیش از 10 سال تجربه در صنعت چاپ کتاب و اخذ مجوزهای اداری مربوطه و دارای تیم حرفه ای از ویراستاران، طراحان گرافیک که از ابتدای مراحل آماده سازی چاپ کتاب تا چاپ کتاب در کنار شما نویسندگان و مولفان گرامی هستیم تا کتاب خود را به بهترین شکل ممکن به چاپ برسانید


چاپ کتاب PDFDownloads-icon


چاپ کتاب PDFDownloads-icon

برای دانلود قانونی کتاب سی داستان برای تصویرگران کتاب کودک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سی داستان برای تصویرگران کتاب کودک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

کتاب سی داستان برای تصویرگران کتاب کودک بوسه‌ای است بر دستان هنرمند تصویرگران کتاب کودک که رویای داستان پردازان را با مداد و رنگ کشیده‌اند.

“داستان”، بی زمان، باورپذیر و رویاگونه است، مرزها را درمی نوردد و همچون سیمرغی سبکبال به دنبال رویای گمشده‌اش به پیمودن راه دل خوش می‌دارد.

کودکان، داستان و داستان گو را دوست می‌دارند و سرشت کودکانه شان، آن‌ها را به درون داستان می‌کشاند، جستجوگر و پُرسنده می‌شوند و ناخودآگاه می‌آموزند آنچه را که نیکوتر است. نیکوترین روش برای نزدیک شدن به کودکان داستان گویی است، چه با رویای کودک همراه شدن، آرامشی ژرف به همراه دارد که داستان گویان بهتر از هرکسی رازِ آن را دریافته‌اند.کتاب داستان کودک تصویر سازی

“تصویرگر” یار دیرینه داستان پرداز، شیدا، داستان فهم و پرده بردارِ رازِ جادویِ داستان است. اوست که با زندگی کودکانه اش، در درون داستان، دم به دم، در دنیایی پاک و بی‌نیرنگ، در انگاره‌های خرد رویایی اش، جان داستان‌ها و افسانه‌ها را تن می‌بخشد. تنی زیبا و پذیرای جان داستان و چه هنرمندانه با نوازش مداد و رنگ، خود آفریننده‌ی چهره‌ای دیگر از داستان است و تا پایان راه از دیگر اندیشه‌ها، به دور، در خواب و بیداری با داستان زندگی می‌کند، تا آنچه از این هنر و فن میداند را به کار بندد و زیباترین را بیافریند.

1. برکه و اَسب آبی
2. کانگی تُپُل
3. اَسب دریایی و خُشکی
4. موشِ باقالی فروش
5. پَنجه سفید و خواب
6. قورقوریِ پُرصدا
7. پیله و پروانه
8. پدرام و زنبور و گُل شیپوری
9.  پدرام و توپ
10. خر و آسیاب
11. خرکوچولو و پنجره
12. خِپلی پیتزا خور
13. اَسبِ دانای سفید
14. فیفیلی و مارِ زرد
15. زِبرا وخال خالی درسفر
16. ماجرای پلنگ و گوزن
17. موش کور و تونل
18. کلاغ و موش و سنجاب
19. دارکوبِ نوک دراز
20. خانم قو و اَبرها
21. دارکوب و کاکتوس
22. کلاغ ِتَنبل
23. جوجه تیغی و دانه ها
24. سنجاقک و کارخوب
25. ماهی کوچولو و کوسه
26. خالِ چشم  پاکوتاه
27. تُپُلی زِبر و زرنگ
28. مارمالی با وِزوِزی
29. خال خالی گردن دراز
بیوگرافی

برای دریافت کتاب سی داستان برای تصویرگران کتاب کودک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.



نویسنده: شیرین کرم خانی
طراحی گرافیکی
تاریخ انتشار: 1401/6/1 ساعت 09:00:00
بازدید: 26
امتیاز 0 از 0 نظر

نویسندگان کتاب های کودک، می توانند تصویرسازی کتاب داستان کودک نوشته شده خود را به تصویرگران حرفه ای بسپارند. تصویرگرانی که سال ها در زمینه تصویرسازی های حرفه ای کتاب های کودک مختلف از جمله: کتاب های داستان کودکانه، تبحر داشته اند. شما می توانید این گونه از تصویرگران را با ثبت سفارش تصویرسازی کتاب داستان کودک در موسسه ایران تایپیست، بیابید. چرا که در این موسسه، تصویرگران حرفه ای و بسیار با تجربه ای مشغول به کار هستند.

کتاب داستان کودک تصویر سازی

روش های بسیار مختلف و متعددی برای تصویرسازی کتاب داستان کودک، وجود دارند. اینکه تصویرگری های کتاب داستان کودکانه را با چه متد و شیوه ای انجام دهیم تا بازخورد بهتری را دریافت کنیم؛ تقریبا سلیقه ای است. اما در عین حال می بایست با توجه به نوع مخاطب و رده سنی مخاطب کتاب داستان و نیز با توجه به موضوع آن، یکی از این روش ها را برگزید. روش هایی که هر کدام از آن ها برای تصویرسازی کتاب داستان کودک، می توانند بسیار مفید واقع شوند. چرا که در صورت انتخاب بهترین روش برای تصویرگری یا تصویرسازی کتاب کودک، مربوط به کتاب های داستان، می توان علاقه مندان زیادی را به این کتاب ها جذب کرد. بنابراین تنها متن کتاب داستان، جذابیت ندارد. آنچه در وهله نخست و پیش از متن کتاب، مورد توجه قرار می گیرد؛ تصویرگری آن کتاب داستان کودکانه است. به همین علت می بایست همواره به فکر دستیابی به بهترین و با تجربه ترین تصویرگران کتاب های کودک بود.

تصویرسازی کتاب داستان کودک

بهترین تصویرگر کتاب کودک، کسی است که در زمینه تصویرسازی کتاب داستان کودک، بهترین متد و شیوه ممکن را بر می گزیند. وی با توجه به سلیقه و علاقه مخاطب کودک خویش به انواع روش های ممکن، بهترین شیوه را انتخاب می کند. شیوه هایی همچون: تصویرگری با مداد رنگی، کلاژ، آبرنگ، با استفاده از نرم افزار و… بخشی از این متدها هستند. اینکه تصویرگر، برای داستان پردازی با استفاده از تصاویر، قالب سنتی تصویرسازی را انتخاب کند یا از شیوه نوین بهره جوید؛ کاملا سلیقه ای است. اما بهتر است بر حسب تجربه خود بهترین متد را برای تصویرسازی کتاب داستان کودک برگزیند. چرا که در این صورت می تواند نگاه کودکان بسیار زیادی را با هنر دست و فکر و اندیشه خویش، معطوف کند. بنابراین نقش تصویرگر در جذب مخاطب به کتاب های داستان کودکانه، بسیار حائز اهمیت و قابل توجه است. وی می بایست با توجه به سلیقه مخاطب و رده سنی آن ها دست به انتخاب بهترین متد تصویرسازی کتاب داستان کودک بزند.

به طور کلی همواره باید به خاطر داشت که تصویرسازی کتاب داستان کودک، یک هنر است. هنری که نیاز به تبحر و مهارت ویژه ای دارد. افزون بر اینکه هر چقدر مهارت یک تصویرگر بیشتر باشد و از تکنیک های جذاب تری بهره جوید؛ خروجی بهتری را می توان از آن دریافت کرد. در همین راستا در هر مرکز و موسسه ای، می توان تعداد زیادی از این تصویرگران را یافت. اما آیا هنر و توانایی هر یک از آن ها همانند هم می باشد؟ مسلما این گونه نیست. به همین علت می بایست سفارش های تصویرسازی کتاب داستان کودک را در نزد موسسه هایی به ثبت رساند که از وجود بهترین تصویرگران در خود بهره می جویند. بدین ترتیب است که می توانید به واسطه تجربه و تخصص بالای آن ها، فروش بیشتری را از کتاب های داستان کودکانه خود داشته باشید. پس با توجه به اینکه سودآوری شما در گرو هنر تصویرگر در تصویرسازی است؛ بایستی به مراکز معتبر در این زمینه مراجعه کنید.

ثبت سفارش آنلاین در ایران تایپیست

ایران تایپیست، یکی از معتبرترین مراکز در جهت تصویرسازی کتاب داستان کودک می باشد. تجربه سال ها تلاش و کوشش و فعالیت این موسسه در زمینه تصویرگری باعث شده است تا این موسسه را یکه تاز عرصه تصویرسازی دانست. بنابراین شما نیز می توانید سفارش های خود را در این زمینه به موسسه ایران تایپیست، بسپارید. موسسه مورد نظر به منظور جلب حداکثری مشتریان خویش به این موسسه، سعی می کند تا بهترین کیفیت ها را با نازلترین قیمت، به مشتریان خویش ارائه دهد. تصویرگران ایران تایپیست، به خوبی در زمینه تصویرسازی کتاب داستان کودک، اوج هنر و استعداد خویش را شکوفا ساخته اند. اگر می خواهید با خیال راحت تری سفارش های خود را به این موسسه بسپارید؛ می توانید نمونه کارهای بی نظیر آن ها را هم مشاهده کنید. این گونه است که می توانید پی به ناب بودن خدمات ایران تایپیست در زمینه تصویرسازی کتاب کودک ببرید. پس بهتر است بدون هیچ نگرانی در خصوص کیفیت خدمات، سفارش خود را به ایران تایپیست، بسپارید.

با توجه به خدمات متنوع و گوناگون موسسه ها در زمینه تصویرسازی کتاب داستان کودک، انتخاب بهترین موسسه، کار سختی است. چون می بایست خدمات ارائه دهنده هر موسسه را با سایر موسسه های دیگر، مقایسه کرد. سپس با توجه به تصویرگری هایی که هر یک از آن ها از خود ارائه می کنند؛ بهترین موسسه را برگزید. یکی از راهکارهایی که شما می توانید با خیال راحت تری اقدام به ثبت سفارش تصویرسازی کتاب داستان کودک کنید؛ دریافت نمونه کار می باشد. به این صورت که شما می توانید عکس یا تصاویر مربوط به کارهای پیشین هر یک از این مراکز را به عنوان نمونه کار، دریافت کنید. بدین ترتیب می توانید مقایسه مناسبی را میان هر یک از این مراکز داشته باشید. موسسه ای که در عکس نمونه کارهای پیشین تصویرسازی کتاب خود، بهتر عمل کرده باشد؛ می تواند بهترین گزینه پیش روی شما باشد. با بررسی نمونه کارهای مراکز مختلف، می توانید بهترین موسسه را در این زمینه بیابید.

 شما می توانید در چند موسسه سطح بالا، نمونه کار تصویرسازی کتاب داستان کودک را دریافت کنید. سپس نمونه کارهای هر یک از آن ها را با هم با توجه به فیلترها و عوامل مختلف، با همدیگر ارزیابی کنید. در نهایت می توانید عکس نمونه کاری را مورد پذیرش قرار دهید که با معیارها و فاکتورهای مورد نظر شما سازگاری بیشتری دارد. این کار سبب می شود تا شما بتوانید بهترین موسسه را برای ثبت سفارش تصویرسازی کتاب داستان کودک خود انتخاب کنید. تجربه این چند ساله ثابت کرده است که موسسه ایران تایپیست را می توان از جمله بهترین موسسه ها در این خصوص دانست. برای آسوده خاطر بودن خیال خود می توانید نمونه کارهای پیشین ارائه شده این شرکت را مشاهده کنید. عکس و تصاویر گرافیکی هنرمندان ایران تایپیست، همواره نسبت به تصاویر سایر موسسه های دیگر، جذاب تر و فریبنده تر بوده است. به گونه ای که با هر نگاهی، کودک مورد نظر را جذب خود خواهند ساخت.

تصویرسازی کتاب داستان کودک

تصویرسازی کتاب داستان کودک، کاری بسیار تخصصی و جذاب می باشد. هر کسی نمی تواند به راحتی از پس این گونه از سفارش ها بربیاید. چون نیاز به آموزش و البته مهارت و استعداد در این زمینه دارد. در کنار آن می بایست با قوانین و قواعد مربوط به تصویرگری کتاب های کودک نیز آشنا بود. به همین علت تصویرگر پیش از هر گونه اقدامی، می بایست با این قوانین و قواعد به خوبی آگاه باشد تا بتواند نتیجه خوبی را برای شما به دنبال آورد. کلیه قوانین اتخاذ شده در زمینه تصویرسازی کتاب داستان کودک، به جهت جذب مخاطب وضع شده اند. به این صورت که تصویرگر، می بایست به گونه ای اقدام به تصویرگری کتاب های داستان کودکانه کند که کودکان بیشتری را به سمت و سوی کتاب کودک مورد نظر، جذب کند. کسب تجربه و تخصص در زمینه تصویرگری کتاب کودک، می تواند آن ها را در زمینه تصویرسازی های بهتر و با کیفیت تر، کمک کند.

تصویرگران ایران تایپیست، به خوبی نسبت به قوانین تصویرسازی کتاب داستان کودک، مطلع هستند. آن ها سال ها مشغول به کار و فعالیت در زمینه تصویرگری بوده اند. همین عامل خود باعث شده است تا آن ها بتوانند به بهترین شیوه ممکن نیاز مشتریان خویش را برطرف سازند. شما می توانید با ثبت سفارش های خود در موسسه ایران تایپیست، پی به بازخورد بالای مشتری ببرید. به گونه ای که پس از دریافت تصویرسازی کتاب داستان کودک و چاپ نهایی کتاب، می توانید شاهد فروش فوق العاده کتاب نگاشته شده خود باشید. دلیل این مدعی نیز به هنر و مهارت بالای تصویرگران ایران تایپیست، بر می گردد. چون آن ها بر حسب تجربه توانسته اند خود را با قوانین و قواعد مربوط به تصویرگری کتاب کودک، مأنوس سازند. پس به جای سپردن سفارش های خود به هر یک از این مراکز، می توانید آن ها را با خیال راحت به موسسه ایران تایپیست، بسپارید. بدین ترتیب دیگر هیچ گونه نگرانی در خصوص سفارش های خود نخواهید داشت.

آشنایی با قوانین تصویرسازی

کیفیت کار تصویرسازی کتاب داستان کودک، یکی از نیازهای نویسندگان کتاب های کودک می باشد. به این صورت که آن ها معمولا کیفیت کار تصویرگری را در اولویت کار خویش قرار می دهند. بدین ترتیب می توانند بهترین تصویرگری ها را برای کتاب های کودک خود، دریافت نمایند. نکته حائز اهمیت اینکه کیفیت کار تصویرسازی کتاب داستان کودک ارائه شده در هر یک از مراکز فعال در این زمینه، شبیه به همدیگر نیست. به این صورت که ممکن است کیفیت کار تصویرگری در یک موسسه، با سایر موسسه های دیگر، زمین تا آسمان متفاوت باشد. پس بهتر است در این خصوص تحقیقات زیادی کرد تا بتوان بهترین کیفیت تصویرگری را از وجود آن ها دریافت کرد. در همین زمینه مراکز و موسسه های بسیار زیادی ظهور کرده اند که هر یک از آن به نوعی از خود کیفیت های مختلفی را ارائه می سازند. اما برای دریافت بهترین و بالاترین کیفیت تصویرسازی کتاب داستان کودک، نیاز به دریافت نمونه کارهایی در این زمینه دارید.

کیفیت کار تصویرسازی کتاب داستان کودک در موسسه ایران تایپیست، نسبت به سایر موسسه های دیگر، بسیار بالاتر می باشد. تجربه ثابت کرده است که هر یک از مشتریان با یک بار ثبت سفارش در موسسه ایران تایپیست، سعی می کنند تا سایر سفارش های دیگر خود را باز هم به این موسسه، بسپارند. چون تصویرگران موجود در موسسه ایران تایپیست، به خوبی در کار و حرفه خود، خبره هستند. کافیست شما نیز یک بار سفارش تصویرسازی کتاب داستان کودک خود را به این موسسه بسپارید. اینجاست که می توانید از وجود توانایی ها و مهارت بالای موسسه ایران تایپیست، نهایت بهره مندی را ببرید. نکته قابل توجه در خصوص این موسسه، هزینه های به صرفه در کنار کیفیت بالای ارائه خدمات می باشد. بنابراین شما می توانید با هزینه های به صرفه ای، سفارش تصویرسازی کتاب داستان کودک خود را به ایران تایپیست، بسپارید. سپس بالاترین کیفیت تصویرگری را از آن ها در موعد مقرر شده، دریافت کنید.

جذب کودکان به کتاب داستان با کیفیت بالای تصویرسازی

وقتی نمونه کارهای ارائه شده این موسسه را مشاهده می کنیم. یا وقتی که میزان رضایت حداکثری مشتریان مختلف را از این موسسه، می بینیم؛ می توان پی به کیفیت بالای ارائه خدمات در این موسسه برد. 

بله؛ در این گونه از سفارش ها، یک سری قوانین و قواعد وجود دارند که بهتر است به آن ها ملزم بود. 

ایران تایپیست، با توجه به مهارت ها و تکنیک های جذاب و بی نظیر، بهترین موسسه در زمینه پیش رو می باشد. 

روش های مختلفی در این خصوص وجود دارند که استفاده از مداد رنگی، آبرنگ، کلاژ، برنامه های کامپیوتری و… از جمله این روش ها هستند. 

نویسنده: شیرین کرم خانی
طراحی گرافیکی
تاریخ انتشار: 1401/6/1 ساعت 09:00:00
تعداد بازدید: 26
امتیاز 0 از 0 نظر

کلمات کلیدی: تصویرگری کتاب داستان کودک تصویرسازی کتاب داستان تصویرسازی کتاب قصه کودک تصویرسازی کتاب کودکان تصویرسازی کتب داستانی

021-47624763

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم صادقی

کتاب داستان کودک تصویر سازی


09196924796

خانم کاظمی


09199687040

خانم نجف پور


09195045900

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم بهزادی


09195920598

خانم عبداللهی


09195920598

خانم رجاییان


09195920597

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم بیک زاده


09197349100

خانم رحیمی


09197345485

خانم دکتر شهاب


09197349500

خانم ابراهیمی


09193716030

خانم حیدری


09198284084

آقای امیریان


09198282100

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم ابراهیمی


09195046400

خانم نظری


09193715575

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم خاجگی


09198282102

خانم نظری


09193715575

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم شایگان


09199398916

آقای شیردل


09199398913

خانم قبادی


09198282040

مهرداد شهبازی


09199398917

خانم علوی


09196889330

ساعات غیر اداری (همه روزه 6 عصر تا 12 شب، پنج شنبه ها 3 عصر تا 12 شب و جمعه ها و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 12 شب)

آقای حمیدی


09197733916

آقای شیدایی


09199170040

ایمیل بخش ترجمه irantypist1@gmail.com

ایمیل بخش تایپ irantypist2@gmail.com

ایمیل بخش مالی irantypistmali@gmail.com


تایپ از pdfDownloads-icon


شیوه نامه تایپ      Downloads-icon



اگر نمی‌دانید برای کتاب کودکی که خلق کرده‌اید چه نوع تصویرگری را انتخاب کنید حتما با کارشناسان ما ارتباط بگیرید، قبل از ثبت سفارش، مشاوره رایگان بگیرید و نمونه کارها را ببینید تا مسیر برایتان شفاف شود.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نماییدکتاب داستان کودک تصویر سازی

 هزینه تصویرگری


لیتوگرافی یکی از انواع تکنیک‌هایی است که در ایران تایپیست برای تصویرگری کتاب کودک از آن استفاده می‌شود که روشی ساده و مقرون به صرفه در آثار مختلف مانند کتاب کودکان است. در تصویرگری کتاب کودک چنانچه با کتاب‌ها و مجلات با تیراژ بالا سروکار داشته باشیم، ایران تایپیست از روش چاپ افست لیتوگرافی استفاده می‌کند. نکته بسیار مهمی که در تصویرگری کتاب کودک به روش لیتوگرافی باید به آن توجه شود این است که قلم‌های مخصوص، مواد اولیه باکیفیت و تکنیک کار بسیار مهم است، به همین دلیل تنها مجموعه‌هایی که در این روش کاملا حرفه‌ای عمل می‌کنند می‌توانند، کیفیت و گرافیک بالای تصویرها را تضمین کنند. ایران تایپیست نیز با بهترین تجهیزات و سابقه طولانی در زمینه تصویرگری کتاب کودک با روش لیتوگرافی آماده خدمات رسانی به شماست تا چنانچه قصد دارید جذابیت کتاب و مجلات پرتیراژ حوزه کودک خود را با بهترین تکنیک تصویرسازی ، کاملا روی توانمندی‌های این مجموعه حساب باز کنید.

شما می‌توانید قبل از ثبت سفارش از نمونه‌های قبلی به صورت رایگان دیدن فرمائید تا به صورت واضح و آشکار شاهد کیفیت خروجی باشید و یا نمونه‌ای رایگان از کتاب خودتان دریافت نمایید سپس اقدام به ثبت سفارش کنید.

تصویرگری کتاب کودک با لیتوگرافی

 

اکریلیک یکی از روش‌های مرسوم برای تصویرگری کتاب کودک است که از تخصص‌های مجموعه ایران تایپیست می‌باشد و در این زمینه از بهترین تجهیزات و تخصص فردی کمک گرفته شده است. شیوه تصویرگری کتاب کودک با اکریلیک از این جهت انجام می‌گیرد که تصویرگری در این روش هزینه زیادی نسبت به رنگ روغن نخواهد داشت و هنوز یکی از پرطرفدارترین و معمول‌ترین شیوه‌های خلق آثار هنری و تصاویر مورد نیاز کتاب‌هاست، به همین دلیل تقاضا برای آن زیاد است و ایران تایپیست هم بر همین اساس این نوع خدمات را با بالاترین کیفیت بصورت آنلاین ارائه می‌کند.

روش رنگ اکریلیک برای تصویرگری نسبت به سایر روش‌های مشابه آن مثل استفاده از رنگ روغن یا آبرنگ، سختی کار کمتری دارد و سادگی و کاربرد آن حتی در برخی موارد نیز بیشتر است. ما در ایران تایپیست برای رنگ آمیزی و تصویرگری کتاب کودک هیچ محدودیتی از لحاظ نوع رنگ نداریم و حتی می‌توانیم از رنگ‌های اکریلیک متالیک، فلورسنت و شب‌تاب نیز به درخواست مشتریان استفاده کنیم. مورد بسیار مهمی که موجب تمایز ایران تایپیست از سایر مؤسسات شده همکاری با زبده‌ترین گرافیست‌های  کشور است که با استفاده حرفه‌ای از رنگ‌های اکریلیک‌، تناسب رنگ عالی و بکارگیری با کیفیت‌ترین رنگ‌های اکریلیک موجود در بازار در نهایت، همواره نتیجه کاملا رضایت بخشی را به مشتریان خود تقدیم کرده و توانایی خود را در این بخش به اثبات رسانیده است.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری

تصویرگری کتاب کودک با اکریلیک

 

اگر قرار است تصویرگری کتاب کودکتان با طرح‌های ظریف باشد، مداد رنگی‌ها متریال و ابزاری فوق العاده عالی برای این مورد هستند. مداد رنگی یکی از پرطرفدارترین و مهم‌ترین نمونه‌هایی است که امروزه از آن برای تصویرگری کتاب کودک استفاده می شود و ایران تایپیست هم در حال حاضر یکی از بهترین مراکز در زمینه تصویرسازی کتاب کودک با مداد رنگی است. بسته به نوع پروژه تصویرگری کتاب کودک، گرافیست‌ها در ایران تایپیست برای طرح اتودهای اولیه کار از مداد رنگی استفاده می‌کنند و در نهایت از متریال نهایی که کاملا متناسب با نوع کار و سلیقه مولف باشد بهره می‌برند اما در برخی موارد نیز به طور کامل از مداد رنگی استفاده خواهد شد.

 تخصص، تجربه و مهارت بالای تصویرگران ایران تایپیست به منظور طراحی کتاب کودک با متریال مداد رنگی و حساسیت ویژه‌ی کارشناسان این مجموعه در کیفیت خروجی، همواره نتایج کاملا رضایت بخشی را ارائه داده است. ایران تایپیست برای پروژه‌های تصویرگری، مشاوره‌های رایگان ارائه می‌دهد و شما می‌توانید از سراسر کشور به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و پیگیری کنید و نوع متریال و فاکتورهای مدنظرتان را به راحتی در طی فرایند ثبت سفارش انتخاب و مشخص کنید. وجه تمایز ما نسبت به سایر موسسات، تبحر افراد متخصص این مجموعه و سخت‌گیری‌ها نسبت به کیفیت نتایج خروجی است که در کنار مناسبترین تعرفه‌ها و در سریع‌ترین زمان ممکن ارائه می‌شود.

تصویرگری کتاب کودک با مداد رنگی

 

ذغال یکی از تکنیک‌های تصویرسازی سنتی است که در گذشته محبوبیت بسیار زیادی را برای تصویرگری کتاب کودک داشت. ایران تایپیست در صورتی که مولفین درخواست داشته باشند یا به عبارتی تمایل داشته باشند تصویرگری کتاب کودک آنها با ذغالِ طراحی انجام شود، این کار را انجام خواهد داد. معمولا هنگامی که از کارشناسان ما در رابطه با کاربرد ذغال طراحی در تصویرگری سؤال می‌کنند اینگونه پاسخ می‌دهیم که از این متریال بیشتر برای تصویرگری کتاب داستان‌های کوتاه و همچنین طراحی‌های سریع و یا با فاز تفننی و سرگرمی استفاده می‌گردد.

چنانچه کتاب کودک شما در این زمینه‌ها و مشابه آن می‌باشد و نیازمند طراحی سریع و تفننی هستید، بهترین و محبوب‌ترین متریالی که ایران تایپیست پیشنهاد می‌کند، ذغال طراحی است. طبق تجربه ایران تایپیست، تصویرگری با ذغال، در مواردی که گفته شد بهترین نتیجه را به شما خواهد داد و بر همین اساس چنین خدماتی در ایران تایپیست ارائه می شود تا مولفین کتاب‌های کودک بتوانند بهترین متریال را با توجه به نوع کتاب خود برگزینند. در ایران تایپیست برای تصویرگری کتاب کودک در طی مشاوره رایگان بهترین متد انتخاب خواهد شد تا به نتیجه مطلوب خود برسید. این تضمین و اطمینان را به مشتریان خود می‌دهیم که هیچ تفاوتی در کیفیت خروجی سفارشات به صورت غیر‌حضوری وجود ندارد و تمامی سفارشات در بهترین کیفیت خود ارائه می‌شوند. در کلیه مراحل کار با گرافیست خود صورت آنلاین در ارتباط هستید و تا نتیجه مطابق نظر شما انجام نشد، کار نهایی نخواهد شد.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری

تصویرگری کتاب کودک با ذغال طراحی یا مداد ذغالی

 

تصویرگری کتاب کودک با تکنیک دیجیتالی که به نوع دیجیتال فری هند و وکتور تقسیم بندی می شود پدید آمد تا به کمک نرم افزارهای کامپیوتری بتوان تصویرگری کتاب‌ها را خیلی سریع‌تر و دقیق‌تر و با کیفیت رنگ بیشتر انجام داد. تکنیک دیجیتال فری هند در ایران تایپیست توسط تیمی از بهترین تصویرگران و گرافیست‌ها انجام می‌شود و طرفداران خاص خود را دارد. در ایران تایپیست تصویرگری در سبک دیجیتال با نرم افزارهای بسیار معروفی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور، کورل، اسکِچ و … انجام می‌گیرد.

تصویرسازی های دیجیتال فری هند به شکل قالب گرافیکی شطرنجی مانند بوده و در اندازه‌های مشخصی قابل چاپ هستند و با تغییر سایز افت کیفیت پیدا می‌کنند اما اگر تصویر‌سازی وکتور انجام شود، بسته به سایز صفحه کتاب و سلیقه مولف با کوچک و بزرگ کردن عکس، افت کیفیت دیده نخواهد شد. معمولا مولفین در جایی که نیاز داشته باشند کوچکترین جزئیات هم به نمایش در بیاید و خروجی آن تصویرهایی باشد که با تغییر سایز کیفیت آن افت پیدا نکند، نوع تصویرگری کتاب کودک را دیجیتالی انتخاب می‌کنند. ایران تایپیست در این زمینه می‌تواند بهترین مشاوره را بدون نیاز به مراجعه حضوری ارائه نماید تا بسته به نوع کتاب و موضوع آن و تصویرگری‌هایی که لازم است، متدی را انتخاب کنید که بهترین نتیجه را از در بر داشته باشد.

تصویرگری کتاب کودک با تکنیک دیجیتال فری هند

کتاب داستان کودک تصویر سازی

 

اتود با مداد یکی از روش‌های سنتی و کماکان بسیار محبوب در تصویرگری کتاب کودک است که امروزه از آن استفاده می‌شود و طرفداران آن زیاد هستند. اتود با مدادهای معمولی هم در ایران تایپیست یکی دیگر از تکنیک‌هایی است که برای پیاده‌سازی اسکچ و سپس تکمیل طرح نهایی انجام می‌گیرد که گاهی مواقع فقط برای مشخص کردن طرح اولیه و گاهی نیز برای انجام صفر تا صد مراحل تصویرسازی استفاده خواهد شد.

واحد گرافیک ایران تایپیست در این زمینه سابقه طولانی و موفقی دارد و از بهترین گرافیست‌ها و تصویرگران سراسر کشور استفاده می‌کند تا خیالی آسوده بابت کیفیت کار طراحی و تصویرگری داشته باشید. استفاده از تکنیک طراحی اتود با مداد  موارد کاربرد خاص خود را دارد که البته با وجود تکنیک‌های متنوع دیگر، تصمیم و انتخاب نهایی به سلیقه و نوع کتاب شما بستگی دارد. در هر صورت مؤسسه ایران تایپیست آمادگی کامل خود را برای تصویرگری کتاب کودک شما با استفاده از متریال مدادهای معمولی اعلام می‌کند.

برای مشاهده کیفیت کارها و سابقه کار در این زمینه هم می‌توانید از طریق همکاران مربوطه، نمونه کارها را مشاهده کنید و خودتان به سطح بالای کیفی کارها پی ببرید. توجه داشته باشید با اینکه تکنیک تصویرگری اتود با مداد نوعی روش سنتی محسوب می‌شود ولی باید بسیار حرفه‌ای و با تجربه بود و از دست هر کسی ساخته نیست. به همین دلیل ایران تایپیست با در اختیار داشتن بهترین‌ها، خیال شما را از این بابت آسوده ساخته است.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری

تصویرگری کتاب کودک اتود با مداد

 

استفاده از خودکار و جوهر برای تصویرگری کتاب کودک نیاز به مهارت و هنرمندی بسیار زیادی دارد به همین دلیل همه مؤسسات قادر به انجام چنین خدماتی برای تصویرگری کتاب نیستند. در تصویرگری کتاب کودک چنانچه نیاز باشد که طبق سلیقه مولف، کنتراست بسیار قوی و چشمگیری در تصاویر ایجاد کنیم، از متریال خودکار و جوهر استفاده می‌گردد. البته بنا به سلیقه و سفارش مشتری به جای خودکار (یا یک نوع قلم فلزی) از قلم مو هم می‌توان استفاده کرد هر چند هر کدام در این سبک کاربرد خاص خود را دارند.

مولفین عزیزی که مایل باشند نمونه این نوع از آثار انجام شده توسط گرافیست‌های ایران تایپیست را مشاهده کنند، میتوانند با کارشناسان ما طی 24 ساعت شبانه روز ارتباط بگیرند. در این تکنیک به طور کلی جوهر دارای نقش اصلی ایجاد پس زمینه بوده و کنتراست بخش‌های مختلف با خودکار یا قلم مو است و همانطور که گفتیم این تکنیک نیاز به تصویرگران بسیار ماهری دارد تا بتوانند در زمان تعیین شده توسط مشتری کار را به بهترین شکل ممکن ارائه دهند، چرا که برخلاف روش دیجیتال یا کار با مداد امکان اصلاح اشتباه وجود ندارد.

تصویرگران ماهر ایران تایپیست با استفاده از خلاقیت و هنرمندی خود قادر به ارائه هر نوع سفارش در زمینه تصویرگری کتاب کودک با خودکار و جوهر بوده و با توجه به اینکه جوهر متریالی است که همیشه در دسترس می‌باشد، قیمت کمی دارد و می‌توان به شکل‌های مختلف از آن استفاده کرد در برخی موارد تصویرگری کتاب کودک با خودکار و جوهر پیشنهاد می‌گردد.

تصویرگری کتاب کودک با خودکار و جوهر

 

تصویرگری کتاب کودک با جستجوی دیجیتالی همان شاخه تصویرگری دیجیتالی است که به فرم‌های مختلف و با کمک نرم‌افزارهای گوناگون انجام می‌شود. ایران تایپیست برای این منظور از تصویرگران بسیار ماهری بصورت آنلاین استفاده کرده که علاوه بر برخورداری از دانش زیاد در زمینه تصویرگری، در کار با نرم‌افزارهای گرافیکی هم مهارت و سابقه بسیار زیادی دارند تا در سریعترین زمان ممکن بالاترین کیفیت را ارائه دهند.

 هزینه تصویرگری کتاب کودک به روش جستجوی دیجیتالی پس از مشخص شدن فاکتورهای مختلف تعیین شده و به شکل پیش فاکتور رایگان ارسال خواهد شد. بیش از 2000 گرافیست از سراسر دنیا در ایران تایپیست قادرند تا تصویرگری کلیه کتاب های شما را به روش دیجیتالی و به فرم های مختلف که سازگاری و نتیجه بهتری برای کتاب شما داشته باشد، انجام دهد

در تصویرگری کتاب کودک به روش جستجوی دیجیتالی در ایران تایپیست امکان الگوبرداری و پیاده‌سازی روش‌های سنتی با ابزارهای دیجیتال وجود دارد. تصویرگران ایران تایپیست با سابقه کاری درخشان و طولانی خود در زمینه تصویرگری دیجیتالی، بهترین طرح و نقوش را برای شما رقم خواهند زد.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری

تصویرگری کتاب کودک با جستجوی دیجیتالی و بهترین نرم افزارها

 

کلاژ یکی از زیباترین و هنرمندانه‌ترین روش‌های تصویرگری کتاب کودک است که در ایران تایپیست انجام می‌گیرد و برای پیاده‌سازی آن تصویرگران بسیار حرفه‌ای و خلاق را دور هم جمع کرده است. تصویرگران ایران تایپیست زمانی‌ که بخواهند مفهوم یک متن را با عمق و جزئیات بیشتری نمایش دهند به نحوی که برای محدوده سنی کودکان نیز قابل دریافت باشد، از تکنیک کلاژ استفاده می‌کنند.

گرافیست‌های ایران تایپیست در تصویرگری کتاب کودک برای بخش‌های رنگی از بهترین کاغذهای رنگی موجود در بازار استفاده می‌کند. همچنین طبق تجربه ایران تایپیست در زمینه تصویرگری با کلاژ، مولفین می‌توانند علاوه بر تصویرگری محتوای داستان و قرار دادن تصاویر هنری در داخل کتاب، از آن برای تصویرگری جلد کتاب کودک هم استفاده نمایند. انتخاب این مورد نیز بر عهده مولف می‌باشد و در صورت موافقت، علاوه بر تصویرگری متن، تصویرگری جلد کتاب کودک هم با این روش قابل انجام خواهد بود. تصویرگران ایران تایپیست با روش کلاژ تأثیر بسیار بهتری بر روی کودکان می‌گذارند و به شکل کاملا خلاقانه و هنرمندانه به ساخت تصاویر هنری بسته به موضوع و داستان کتاب می‌پردازند.

 شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه‌ها و نوع پرداخت با مشاورین ما در ارتباط باشید تا فاکتور مورد نظر شما را در عرض کمتر از 10 دقیقه به صورت رایگان صادر کنند و سپس تصمیم نهایی خود را بگیرید.

تصویرگری کتاب کودک با تکنیک کلاژ

آبرنگ تکنیک بسیار معروفی است که برای تصویرگری کتاب کودک استفاده می‌شود. ایران تایپیست تصویرگری کتاب کودک با آبرنگ را با بهترین گرافیست‌های ایران انجام می‌دهد به نحوی که سه ویژگی اساسی این سبک و تکنیک یعنی نرمی، تخیل و عمق بالا را به وضوح مشاهده خواهید کرد. این ویژگی‌ها همان حسی است که تصویرگران ایران تایپیست توانسته‌اند به راحتی به بیننده منتقل کنند و از آنجایی که خواننده کتاب‌های کودکان والدین هستند، می‌توانند با این تصاویر ارتباط خیلی خوبی برقرار کرده و داستان‌گویی خیلی خوبی برای کودکان خود انجام دهند مخصوصا در مواقعی که کتاب مصور بدون کلام باشد.

تصویرگران ایران تایپیست، به خوبی می‌دانند که یکی از مؤلفه‌های بسیار مهم در تصویرگری یا تصویرسازی، تلفیق آزاد رنگ‌ها با یکدیگر است تا بتوان جلوه بسیار زیبایی خلق کرد که تکنیک آبرنگ از این قابلیت برخوردار است. توجه داشته باشید که تصویرگری کتاب کودک با آبرنگ از لحاظ ظاهری شباهت نسبتا زیادی با تصویرگری با گواش دارد. ایران تایپیست برحسب درخواست مولف و تجربه خود از آبرنگ یا گواش استفاده می‌کند که تکنیک آبرنگ برای کتاب‌های کودکان کاربرد بسیار بیشتری دارد. انتخاب نهایی بین این دو تکنیک پس از دریافت مشاوره رایگان انجام خواهد شد.

 

برای اطلاع از هزینه تصویرگری می توانید می توانید روی لینک زیر کلیک نمایید

 هزینه تصویرگری

تصویرگری کتاب کودک با آبرنگ

در کلیه سفارشات تصویرگری ابتدا یک نمونه رایگان برای شما انجام می‌شود، چنانچه کار گرافیست مورد تاییدتان بود سفارش را پرداخت می‌کنید و آغاز به کار می‌شود و کلیه مراحل تحت نظر شما خواهد بود تا زمانی که تایید نهایی ندهید سفارش اتمام شده به حساب نخواهد آمد.

در کتاب کودکان چون کلمات سهم کمتری دارند و بیشتر از تصویر استفاده می‌شود، باید خلق تصاویر از لحاظ وضوح، کیفیت، انتقال مفهوم و … بسیار حرفه‌ای تر و با وسواس خاصی باشند.

کلیه تکنیک‌های تصویرگری کتاب‌های کودکان در ایران تایپیست توسط بهترین تصویرگران و گرافیست‌های کشور که با حساسیت بالایی گزینش شده‌اند انجام می‌گیرد.

پس از دریافت مشاوره رایگان و انتخاب نوع تکنیک و مشخص شدن سایر موارد، هزینه کلی به صورت پیش فاکتور رایگان ارسال خواهد شد.

نویسنده: تیم تولید محتوا
تاریخ انتشار: 1400/3/11
تعداد بازدید: 14027
امتیاز 5 از 3 نظر

کلمات کلیدی: تصویرگری کتاب داستان کودک تصویرگری کتاب کودک و نوجوان تصویرسازی کتاب کودک تصویرسازی در کتاب کودکان تصویرگر کتاب کودک

Link: /page/تصویرگری-کتاب-کودک


Zohreh | 1401-3-2 ساعت 23:33:00
امتیاز :

سلام
خیلی جامع و کامل بود.
میشه بفرمایید برای تصویرگری یک کتاب طنز نوجوان کدام یک از انواع بالا رو پیشنهاد می‌کنید؟

علی جلالی | 1400-9-1 ساعت 08:21:15
امتیاز :

تیم صفحه آراییتون تو طراحی واقعا خلاقن. خیلی لذتبخش بود کارتون

صفورا کشاورز | 1400-7-21 ساعت 08:18:49
امتیاز :

نمونه کاراتونم از قبل دیده بودم. از تصویر گری کتابمم واقعا خوشم اومد.ممنون

021-47624763

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم صادقی


09196924796

خانم کاظمی


09199687040

خانم نجف پور


09195045900

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم بهزادی


09195920598

خانم عبداللهی


09195920598

خانم رجاییان


09195920597

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم بیک زاده


09197349100

خانم رحیمی


09197345485

خانم دکتر شهاب


09197349500

خانم ابراهیمی


09193716030

خانم حیدری


09198284084

آقای امیریان


09198282100

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم ابراهیمی


09195046400

خانم نظری


09193715575

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم خاجگی


09198282102

خانم نظری


09193715575

ساعات اداری (همه روزه 8 صبح تا 6 عصر، پنج شنبه ها تا 3 عصر )

خانم شایگان


09199398916

آقای شیردل


09199398913

خانم قبادی


09198282040

مهرداد شهبازی


09199398917

خانم علوی


09196889330

ساعات غیر اداری (همه روزه 6 عصر تا 12 شب، پنج شنبه ها 3 عصر تا 12 شب و جمعه ها و روزهای تعطیل از 9 صبح تا 12 شب)

آقای حمیدی


09197733916

آقای شیدایی


09199170040

ایمیل بخش ترجمه irantypist1@gmail.com

ایمیل بخش تایپ irantypist2@gmail.com

ایمیل بخش مالی irantypistmali@gmail.com


تایپ از pdfDownloads-icon


شیوه نامه تایپ      Downloads-icon

سبد خرید شما خالی است.

09371809290

09371809290

تصویرسازی کودک یکی از بخش‌های اصلی طراحی کتاب است و بخش مهمی در دیزاین و ساختار کتاب های کودک دارد. تصویرسازی کودک با توجه به موضوع مورد سفارش خلق میشود که در این بین مهارت ارتباطی میان تصویرگر و سفارش دهنده برای هم سو کردن هرچه بیشتر ایده های خلاقانه در زمینه تصویرگری کودک بسیار موثر است.

از آنجایی که قشر کودک بسیار حساس و دارای قدرت تخیل بالایی است. بنابراین تصاویر کتاب ها هرچقدر از عکس دور شده و به سمت تصویر سازی سوق پیدا می کند موجب می شود تا کودک برای درک و دریافت تصویرسازی ها از قدرت تخیل خود استفاده کند و این موضوع به بالا رفتن درک تصویری و هوش تصویری کودک کمک شایانی  می کند. از آنجایی که بخش اعظم کتاب های حوزه کودک را تصویر تشکیل میدهد و فقط فضای اندکی به نوشته اختصاص پیدا می کند خوب است که توجه و دقت بیشتر ی به این بخش از کتاب داشته باشیم و برای مخاطبلن کودک خود ارزش قائل شویم.کتاب داستان کودک تصویر سازی

تصویرگری کتاب در کتاب های بزرگسال هم به کار برده می شود. اغلب کتاب های تصویرسازی شده در حوزه بزرگسال کتاب های پزشکی، بهداشتی، کتاب های زیست و علمی هستند که اغلب آن نیاز به تصویرسازی های واقع گرایانه دارند.

تصویرساز شخصی است که باتوجه به متنی که از سفارش دهنده دریافت می کند فریمی را با توجه به مفهوم متن برای سفارش دهنده طراحی و اتد می کند. پس از تایید نهایی به اجرا درآمده و توسط صفحه آرا در صفحه چیدمان میشود. برای اینکه این همکاری مثمر ثمر باشد ، نویسنده باید از قبل هدف های خود را مشخص کند بیان انتظارات و چشم اندار کلی کاررا ارائه دهد.

این کار موجب میشود که موضوع اصلی داستان با روشی جذاب و گویا به جان بخشیدن کارکترهای داستان کمک زیادی کند و مخاطب کودک ارتباط بیشتری با سوژه دریافت کند.

با تمام احترام برای همه سفارش دهندگان عزیز ، لطفا  توضیحات زیر را در نظر بگیرید.

بستگی به نوع پروژه به قرار زیر است:

موارد بالا متناسب با نوع سفارش متغیر خواهد بود.

احتراما جهت استفاده هرچه بهتر از زمان بندی و برنامه ریزی اجرایی پروژه های تصویر سازی کودک لازم میدانم این توضیحات را به محضر شما ارائه دهم.

120،000 تومان

برای هر فریم 140،000 تومان دو صفحه روبه روی هم یک فریم

برای هر کارکتر 200،000 تومان

برای هرفریم 160،000 تومان

200،000 تومان

فریمی 80،000 تومان

30،000 تومان

500،000 تومان

برای هر صفحه 100،000 تومان

تصویرگر هنرمندی است که برای شرکت ها و صنایع مختلف از جمله طراحی مد ، کتاب های کودکان ، مجلات ، دفترچه های پزشکی ، وب سایت ها ، طراحی های فنی و تبلیغات ، تصاویر دو بعدی ایجاد می کند. تصویرگری سیاه و سفید ، رنگی و یا استفاده از نور و سایه از تکنیک های مختلف دیگر بهره می برد.

به طور معمول ، تصویرگر تصمیم می گیرد که طبق یک استعداد خود در یک صنعت خاص تخصص پیدا کند و به عنوان یک   فریلنسر فعالیت کند. اگر او در طراحی لباس برتری داشته باشد ، تبدیل شدن به یک تصویرگر مد ، یک ویژگی طبیعی است. اگر حیوانات ، شاخ و برگها یا سازندهای زمین یک قوت باشند ، تبدیل شدنش به یک تصویرگر علمی مناسب خواهد بود. یک تصویرگر پزشکی به استعداد در تركیب اعضای بدن یا نقشه های بدن انسان یا اقدامات جراحی نیاز دارد. تصویرگر همچنین می تواند برای یک شرکت تبلیغاتی مشغول به کار باشد ، و برای برچسب ها ، مواد تبلیغاتی یا بسته بندی ها تصویر بکشد. تصاویر جدید همیشه برای بسته بندی کاغذ ، کارت تبریک ، کتاب ، جلد مجله و تبلیغات مورد نیاز است.

تصویر سازی یک ابزار ارتباطی شگفت انگیز است. کلمات می توانند چیزی را برای شما توضیح دهند ، اما یک تصویر می تواند چیزی را به شما نشان دهد – “یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد”. مصورها می توانند یک احساس ، یک معنی یا یک ذات را که گاهی اوقات مؤثرتر از یک دیوار متن است ، منتقل کنند. تصاویر می توانند یک ایده پیچیده را ساده تر کنند ، کلمات یا پیامی را که به کاربر تحویل داده می شود ، تعریف کنند و گاهی اوقات بدون هیچ توضیحی لازم به تنهایی بایستند و همه چیز را بیان کنند..

تصویرگران به چند دسته تقسیم می شوند؟

انواع تصویرگران در طیف وسیعی از صنایع وجود دارد.

 

یک تصویر درست و کارآمد می تواند فوراً جوهر ایده را به وجود آورد و نیاز به توضیحات مفصل را از بین می برد. تصویرگرهای تحریریه تصاویری را ایجاد می کنند که با مقالات مکتوب در روزنامه ها ، مجلات و مجلات همکاری می کنند. تصاویر تحریریه داستان را زنده می کنند ، نکات اصلی در یک مقاله را بیان می کنند و خوانندگان را مجبور می کنند با بعضی اوقات درک محتوای مکتوب درگیر شوند (برای مثال ، تصاویر سیاسی ،طنز ،علمی یا پزشکی) می تواند پیش بینی امور را آسانتر کند.

مدیران هنری بسیار متکی به تصویرگران تحریریه هستند تا از آنها درجهت زیبایی بصری صفحه و درک مطلب استفاده کنند. مدیر هنر با در اختیار قراردادن اطلاعات یا همان مطلب تحریریه به تصویرگر منتظر ایده پردازی و اجرای تصویرگر می ماند. آنها با هم به عنوان یک تیم همکاری می کنند تا بهترین تصویرها را ایجاد کنند یا داستانی را بیان کنند. برای تصویرگرانی که می توانند مهارت های هنری را به همراه ایده های مفهومی جدید ارائه دهند ، فرصت های فراوانی وجود دارد.

یک تصویرگر محصول برای تصویرسازی از یک محصول یا یک ویژگی محصول در مشاوره و همکاری با مشتری های خصوصی یا با آژانس های تبلیغاتی مشارکت میکند. آنها برای مواردی مانند بروشور ، بسته بندی تجاری ، محصولات آنلاین و اشکال مختلف تبلیغاتی تصویر سازی می کنند. تصویرگران محصول ، تصاویر خود را راهی برای هویت سازی یگ محصول و به عنوان بخش مهمی از معرفی محصول می دانند که برای موفقیت محصول باید به درستی بین شود.

تجربه مصرف کننده از محصول با داشتن مفاهیم جدید یا ویژگی هایی که به صورت بصری توضیح داده می شود می تواند در معرفی محصول بسیار تاثیر گزار باشد. یکی از نقش های بارز تصویرگر مسکات این است که او میتواند جنبه هایی از محصول را که کمتر مورد اهمیت قرار گرفته شده است را پررنگتر کند. همچنین میتواند ویژگی خاص یک محصول را که با توضیحات نوشتاری واضح نیست را نشان دهد و درک عمیق تری از کارایی آن را ارائه دهد.

تصویرگران کتاب کودک ، تصاویر را در کنار متن نوشتاری برای هر دو کتاب داستانی و غیر داستانی ایجاد می کنند (کتاب کودک به طور معمول برای بچه های 7تا 12 سال طبقه بندی می شود). تصویرگر از طریق اثر خود می تواند به زنده کردن یک داستان یا سوژه کمک کند و یک کتاب را پر رنگ تر ، جالب تر و پرتحرک تر جلوه دهد. اگرچه تصویرسازی دیجیتال رایج ترین روشی هستند که تصویرگران کار خود را انجام می دهند ، اما برخی از هنرمندان برای ایجاد تصاویر خود ترجیح می دهند از روش های سنتی مانند اجرای دستی استفاده کنند که می توانند قبل از انتشار به صورت دیجیتالی اسکن شوند.

تصویرگران کتاب کودکان می توانند به صورت آزاد و یا برای یک شرکت ویا انتشارات فعالیت کنند. در هر صورت ، آنها به احتمال زیاد از مراحل برنامه ریزی کتاب تا اجرای نهایی کتاب با ناشران تعامل می کنند. معمولا تصویرگر و نویسنده کتاب همدیگر را ملاقات نمی کنند. این مراحل توسط ناشر شروع می شود و به تصویرگر داستان، داستانی کامل را می دهد و سپس اجازه می دهد اتدهایی از متن را که باعث جذاب تر و تعامل بیشتر داستان با مخاطبش دارد را ارائه دهد. پس از دستیابی به توافق و بستن قرارداد کار تصویرگر شروع میشود.

همانند یک نویسنده موفق کودک، تبدیل شدن به تصویرگر موفق کتاب کودک ، نیازمند کار و تحقیقات شما را در این زمینه است. مهم نیست که هنر شما چقدر عالی باشد ، باید یک نمونه کار بسازید که متناسب با بازار کتاب کودکان باشد و سلیقه روز ناشران و مخاطبان را جلب کند برای این کار نیاز است بازار تصویرگری کتاب کودک را درایران بشناسید.

زمانی را صرف دیدن کتابهای کودکانی کنید که چشم شما را جلب می کند. توجه کنید که چه چیزی شخصیت ها را جذاب میکند. منظم جستجو کنید. در مورد نمونه کارهایتان از یک گروه دوستان متخصص و هم رشته و منتقدین با تجربه کمک بگیرید تا کار شما را نقد کنند.

درمورد انتشارات کودک و نشریات کودک تحقیق کنید و رزومه خود را ارسال کنید و به دستورالعملهای خاص برای انتشارات مورد علاقه خود بنگرید. برای مثال شما به طور معمول کارت پستالهایی با موضوع تصویرگری کتاب کودک را به انتشارات مورد علاقه خود ارسال می کنید که در صورت تمایل به دیدن کارهای بیشتر با شما تماس می گیرند.

تصویرگری کتاب کودک همیشه زمینه ای بوده است که به من این فرصت را می دهد تا از پتانسیل خلاقیت که در درون همه ما هست نهایت استفاده را ببرم. از آنجا که مخاطبان تصویرگری هایم اغلب کودکان هستند، استفاده از رنگ های روشن و واضح از اهمیت بالایی برخوردار است. هربار با هر داستان جدید خودم را به چالشی جدید دعوت می کنم و با ماجرای داستان همراه شده و در فضای جادویی که ایجاد می کند غوطه ور می شوم.

در اینجا برخی نمونه آثار تصویرسازی مهسا ولی زاده انجام شده با تکنیک مختلط و دیجیتال قرارگرفته است که با قلم نوری اجرا می شوند.نمونه آثار شامل تصویرگری های جلد کتاب و تصویرگری های داخل کتاب کودک و بزرگسال می باشد.

 

تصویرسازی کتاب

کتاب داستان کودک تصویر سازی

تصویرسازی کتاب

تصویرسازی کتاب

تصویرسازی کتاب

تصویرسازی کتاب

طراحی سایت توسط گروه تجارت الکترونیک Bizshare.ir


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *


ورود

مرا به خاطر بسپار


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

ورود و ثبت نام

اگر جزو علاقه‌مندان به دنیای شیرین تصویرسازی هستید و به طور ویژه به کار در حوزه کودکان علاقه دارید، این دوره مختص شما عزیزان است. مجموعه خانه فتوشاپ دوره‌ای جامع و کامل را برای آموزش تصویرسازی کتاب داستان کودکان آماده کرده است که در آن هر آنچه که باید در مورد این حوزه بدانید را آموزش می‌بینید. در واقع با گذراندن این دوره می‌توانید تبدیل به یک متخصص تصاویرسازی کتاب کودکان شوید. پس از آن فقط کافیست نمونه‌کارهای متنوعی برای خود خلق کنید تا با یک رزومه قدرتمند، پروژه‌های آینده خود را بگیرید. لازم به ذکر است که تمامی پروژه‌های این دوره در برنامه فتوشاپ انجام می‌شوند.

همانطور که می‌دانید وقتی می‌گوییم “تصویرسازی” منظورمان خلق گرافیک‌ها و کاراکترهایی برداری (وکتوری) است. تصویرسازی در حوزه‌های بسیار متنوعی کاربرد دارد؛ از صنعت چاپ و تبلیغات گرفته تا تولید انواع محتواهای دیجیتالی. اما یکی از مهم‌ترین کاربردهای تصویرسازی، در حوزه طراحی جلد کتاب یا گرافیک‌های داخل کتاب‌هاست.

البته این صنعت فقط مربوط به کتاب کودکان نمی‌شود؛ بلکه در کتاب‌های بزرگسالان نیز (مثل کمیک‌ها) از تصویرسازی استفاده می‌شود. اما وقتی پای تصویرسازی برای کودکان به میان می‌آید، طبیعتاً لازم است که یک سری اصول و تکنیک‌های مختلف همین شاخه را هم بدانید. به همین جهت هم ما در خانه فتوشاپ یک دوره اختصاصی را فقط برای آشنایی شما عزیزان با تصویرسازی برای کودکان آماده کرده‌ایم تا همه چیز را درباره این حوزه ویژه تصویرسازی آموزش ببینید.

دوره آموزش تصویرسازی کتاب داستان کودکان در ۳ فصل کلی آماده شده است. در فصل اول با مفاهیم پایه‌ای و اساسی تصویرسازی برای کودکان آشنا می‌شوید. در فصل دوم ۵ پروژه کامل که با موس انجام می‌شوند را در فتوشاپ به طور کامل آموزش می‌بینید. در فصل سوم نیز ابتدا با نحوه انتخاب و خرید قلم نوری برای این حوزه آشنا می‌شوید. سپس نحوه ساخت یک پروژه کامل و مفصل را با قلم نوری در فتوشاپ آموزش می‌بینید. بنابراین با گذراندن این دوره هر دو روش (موس و قلم نوری) را برای خلق تصویرسازی‎‌های خود آموزش می‌بینید.کتاب داستان کودک تصویر سازی

در واقع این دوره طوری طراحی شده که شما بتوانید همه تکنیک‌ها و مهارت‌های تصویرسازی کودکان را در طول پروژه‌ها آموزش ببینید. به همین جهت هم در این دوره نحوه ساخت هر یک از پروژه‌ها، با تمام جزئیات آموزش داده می‌شوند. پس با مشاهده این قسمت‌ها، می‌توانید با تکیه بر دانشی که کسب می‌کنید، پروژه‌هایی کاملاً متفاوت را هم به راحتی طراحی کنید.

لازم به ذکر است که همه فایل‌ها، تصاویر و عناصری که در طول دوره استفاده می‌شوند، در فایل‌های دانلودی در اختیار شما عزیزان قرار می‌گیرند. بنابراین می‌توانید آموزش‌ها را عیناً تکرار و تمرین کنید. ضمناً متن هر یک از داستان‌ها نیز در اختیار شما عزیزان قرار داده شده تا بتوانید طرح‌های خود را همراه با متن داستان، در یک موک‌آپ کتاب قرار دهید. با این کار می‌توانید همین پروژه‌‌ها  را به عنوان نمونه کارهای خود به مشتریان آینده خود ارائه دهید.

نمونه‌هایی از پروژه‌های انجام شده در این دوره را در زیر مشاهده می‌کنید:

پیشنهاد می‌دهیم که روی هر یک از زیرفصل‌های زیر کلیک کنید تا موضوع هر بخش را همراه با تصویر پروژه‌ای که در آن بخش انجام می‌شود ببینید.

آشنایی با اصول تصویرسازی برای کودکان

طول ویدیو: ۲۴:۰۹

در این قسمت ابتدا به مبانی تصویرسازی کتاب داستان کودکان پرداخته می‌شود. سپس با سایر مواردی که باید در این حوزه بدانید، مثل رده‌های سنی، روش‌های مختلف تصویرسازی، سبک‌های مختلف، قسمت‌های مختلف یک کتاب و … آشنا خواهید شد.

طول ویدیو: ۲۱:۰۴

در این قسمت نیز ادامه مباحث قسمت قبلی پیش گرفته می‌شود. در ادامه نیز درباره انواع قطع‌های جلد کتاب و … توضیح داده می‌شود. در نهایت نیز یک نمونه قرارداد برای شروع تصاویر کتاب کودکان نشان داده می‌شود تا مشکلی برای شروع پروژه‌های آینده خود نداشته باشید.

آموزش پروژه‌های متنوع با موس

طول ویدیوها: ۰۳:۳۰:۲۷

اولین پروژه‌ای که قرار است صفر تا صد آن را آموزش ببینید، داستان پاتریک بزرگسال است. این داستان در ۴ فریم طراحی می‌شود. روش طراحی کاراکترها در این پروژه به این ترتیب است که شخصیت‌ها از روی یک دستی به صورت دیجیتالی کشیده می‌‌شوند (این طرح‌های دستی را هم در فایل‌های دانلودی در اختیار خواهید داشت). ضمناً این پروژه در ۸ قسمت انجام می‌شود.

طول ویدیوها: ۰۳:۰۸:۳۷

پروژه بعدی دوره آموزش تصویرسازی کتاب داستان کودکان، طراحی تصویرسازی‌های داستان حضرت شعیب است. این پروژه نیز در ۶ قسمت با تمام جزئیات آموزش داده می‌شود و کاراکترها از روی یک طرح دستی کشیده می‌شوند.

طول ویدیوها: ۵۳:۰۲

در طراحی کتاب داستان کودکان، بارها و بارها لازم است که طبیعتی شامل درخت‌های متنوع را طراحی کنید. به همین جهت در این قسمت نحوه طراحی درخت‌های متنوع را در ۲ قسمت مجزا آموزش می‌بینید. این درخت‌ها برخلاف پروژه‌های قبلی، از روی طرحی کشیده نمی‌شوند و در یک سند خالی خلق می‌شوند.

طول ویدیوها: ۴۸:۳۸

از دیگر گرافیک‌هایی که باید به عنوان یک متخصص تصویرسازی کودکان، نحوه اتود زدن حالت‌های مختلف آن را بدانید، کاراکتر بچه است. در همین راستا در ادامه آموزش‌ها ۲ قسمت را مشاهده می‌کنید که طراحی صفر تا صد حالت‌های مختلف یک پسر بچه را آموزش می‌دهد.

طول ویدیو: ۴۲:۰۰

بخشی از تصویرسازی کتاب کودکان، شامل طراحی جلد کتاب می‌شود. بنابراین باید نمونه‌کارهایی از طراحی انواع جلد کتاب نیز در رزومه خود داشته باشید. در همین راستا در این قسمت طراحی یک جلد کتاب، از روی یک طرح دستی آموزش داده می‌شود.

نکاتی برای خرید قلم نوری و پروژه‌ای با قلم نوری

طول ویدیو: ۰۹:۰۵

اگر تصویرسازی با قلم نوری را به طراحی با موس ترجیح می‌دهید، با مشاهده این قسمت آموزش می‌بینید که چه قلم نوری را با چه مشخصاتی برای خود تهیه کنید.

طول ویدیوها: ۰۶:۳۸:۰۴

پروژه خرگوش و گنجشک، پروژه‌ای بعدی دوره آموزش تصویرسازی کتاب داستان کودکان است که به طور کامل به قلم نوری طراحی می‌شود. این پروژه در ۱۴ قسمت انجام می‌شود و روی سند سفید خالی اتود زده می‌شود (از روی طرح دستی کشیده نمی‌شود).

آموزش طراحی وکتور آرت در فتوشاپ

کتاب داستان کودک تصویر سازی

گام به گام و پروژه محور بهمراه تمام فایلهای تمرین

حدود ۱۰/۵ ساعت آموزش کاملا فارسی

حجم دانلودی این محصول : ۱۱۰۰ مگابایت (۱.۱ گیگابایت)

آموزش طراحی بسته بندی تجاری

کاملا فارسی و پروژه محور

بیش از ۱۲ ساعت آموزش کاربردی

حجم دانلودی این محصول : ۳۳۶۰ مگابایت ( ۳/۵ گیگابایت)

مدرس دوره : سعید محمودی

سطح آموزش پیشرفته (نیاز به دانش فتوشاپ متوسط)

کاملا فارسی و پروژه محور و کاربردی

بیش از ۱ ساعت آموزش ساده و روان  + فایلهای تمرین

حجم دانلودی این محصول : ۲۳۲ مگابایت

آموزش صفر تا صد نقاشی دیجیتال

با دو متد قلم نوری + موس

بهمراه تکنیکهای ویژه کسب درآمد

بیش از ۱۰ ساعت آموزش کاملا فارسی و پروژه محور

حجم دانلودی این محصول : ۱۱۱۰ مگابایت (۱.۱ گیگابایت)

لینک خرابه لطفا اصلاحش کنید……..

با سلام..
لینک تست شد مشکلی نداره ، لطفا با مرورگر دیگر یا با کامپیوتر و دانلود منیجر اقدام کنید .
با احترام.

سلام وقت بخیر
آموزش پیشرفته اش رو هم دارید؟

با سلام..
در حال پیگیری برای منابع معتبر و مطلوب برای یک آموزش پیشرفته در زمینه طراحی کتاب داستان و تصویرسازی از صفر تا صد هستیم در صورت تولید به کاربران از طریق کانال های خانه فتوشاپ اعلام میشود .
با احترام .

سلام دوره حرفه ای رو چه زمان قرار میدید؟؟؟

سلام و وقت بخیر
این دوره به طور کامل به روز رسانی شد و با پروژه های کاربردی و نکات حرفه ای جایگزین گردید.

سلام بعد از بروزرسانی کل مطالب عوض شده و واقعا عالی شدن. دوره های خانم رحیمی رو من چندتا خریدم تا اینجا عالین دستتون درد نکنه کامل و ساده توضیح میدن فقط این دوره بازم بروزرسانی داره دوباره یا نه؟ ممنون

با سلام و احترام
دانشجوی گرامی با تشکر از شما در صورتی که مطلبی نیاز دارید که در دوره نیست لطفا کامنت بذارید که با مدرس دوره برای ضبط آموزش آن اقدام کنیم.
با تشگر

سلام من این دوره رو قبلا خریدم و میخواستم تقاضای یه آموزش برای کتاب داستان کودک بدم اگه میشه در مورد کتابهای موضوعات دیگه هم پروژه بذارید.

سلام خانم رحیمی ممنون از آموزش خوبتون من آموزشهای دیگر شما رو هم دیدم و کاملا راضی هستم ممنون ازتون

با سلام و احترام
دانشجوی گرامی از اینکه دوره مورد رضایت شماست بسیار خرسندیم و همانطور که دیدید خانم رحیمی از بهترین مدرسان دوره های تخصصی نظیر طراحی پارچه و کتاب داستان هستند که قبل از شروع به ضبط آموزشها مدت زیادی را برای تحقیقات در آن زمینه مطالعه و جمع آوری منابع معتبر برای آگاهی بیشتر کاربران و دانشجویان صرف میکنند.
با آرزوی شادکامی

باسلام
دوره تصویر سازی ایا استاد راهنما هم جواب میدن و رفع مشکل دارین در این‌کلاس متشکرم..

با سلام و احترام
دانشجوی گرامی دوره های آموزشی از طریق تیکت پشتیبانی و در صورت لزوم و ضرورت از طریق تلگرام پشتیبانی خواهند شد و درصورتی که موضوع مهمی باشد بصورت ویدیو آموزشی به دوره اضافه خواهد شد.
با احترام

سلام بنظرم حق مشتری هست که از آپدیت همیشگی بهره مند باشه چرا ﭐخه۳۰ روز این که میگین به خاطر دیگران وارد اکانت دانلود کردن غیر قانونی نشن مشکل ما نیست مشکل شماست یعنی شما نمی تومید امینت سایت رو مثل فیلیمو یا نماوا کنید که مثلا به بیشتر ۲ دستگاه یا ۳ فک کنم اجازه نمی دن یا اینکه مثل سایت دیگه پلیر و لایسنس بدید اینجور من بخرم باید واسه تمدید فایل ها۹ درصد بپردازم واقعا کار خوبی نیست باید آپدیت همیشگی بدون هزینه باشه

با سلام و احترام
کاربر گرامی آپدیت دوره ها برای دانشجویان رایگان هست، و تمدید دسترسی هم برای دانشجویانی که به هر دلیلی در زمان مقرر موفق به دانلود فایلها نشده باشند کاملا رایگان صورت خواهد گرفت.
البته مقایسه وبسایت های آموزشی مانند خانه فتوشاپ با سایتهای فیلیمو و نماوا با بودجه های چندین میلیاردی و پشتوانه های قوی دولتی کمی غیرمنطقی هست. وبسایت خانه فتوشاپ جمعی از طراحان و تدوینگران جوان با سرمایه بسیار محدود و حمایت خود شما عزیزان داره به کار خودش ادامه میده.
در صورتی که مشکلی در دریافت فایل ها دارید لطفا به پشتیبانی تیکت بفرستید.
با احترام

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *document.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “a11ca9b5acfb312b3f73472ca0e11f6c” );document.getElementById(“j4c7f921f7”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

۵۹۹,۰۰۰ تومان

ما در خانه فتوشاپ گرد هم جمع شده ایم تا بهترین ابزار و آموزش گرافیک و تدوین و… را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

ورود


نام کاربری:


رمز عبور:

کتاب داستان کودک تصویر سازی
کتاب داستان کودک تصویر سازی
0


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *