چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم
چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم

چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم ؟ اگر به دنبال پاسخ این سوال هستید این یادداشت را از دست ندهید .برخلاف آنچه بنطر می رسد خوشتیپ بودن امری اتفاقی و یا خدادی نیست. نکاتی هستند که با رعایت آنها می توان به مردی خوشتیپ بدل شد. در ادامه ده عادت مردان خوشتیپ و جذاب را به شما معرفی خواهیم کرد.

بیشتر مدها جدابیت خاص خود را دارند و توجه به آنها یکی از اصول اولیه شیک پوشی است. اما در کل معقول تر، اگر نگوییم شیک تر، این است که لباس هایی فراتر از مدهای فصلیبخریم. شلوار جین جذب، یک تیشرت سفید طرح آکسفورد، یا یک بلیزر ملوانی پشمی، همیشه شیک به چشم می آیند بنابراین پول خود را صرف آنها کنید.

وقتی برای اولین بار کسی را می بینید به چه چیزی دقت می کنید؟ درست است، کفشهایش. اگر یک کارمند با کفش ورزشی نامناسب و کت و شلوار در جلسه حاضر شود احتمالا همانجا او را اخراج می کنید. اما از سوی دیگر اگر یک جفت کفش براق تسمه دار با شلوار چینو و یک تی شرت پوشیده باشد احتمالا تحت تاثیر قرار خواهید گرفت. یک جفت کفش زیبا و گران همیشه می تواند چهره ای جذابتر به شما ببخشد.

 

چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم

اصلا مهم نیست چقدر هزینه می کنیدیا جنس لباس چه مقدار با کیفیت باشد، اگر لباس های شما بد دوخته شده باشند، افتضاح به نظر خواهند رسید. ژاکت شما باید روی سینه تنگ باشد، شلوار باید روی کمر بماند و یقه به اندازه ی یک انگشت دور گردن آزاد باشد.

اینکه لباسها و کفشهایتان را در جایی مناسب نگه داری کنید و زمانی که شروع به کهنه شدن کردند آنها را تعمیر نمایید از شما یک هنرمند میسازد. پوشیدن لباسهای نوی براق در هر فرصتی نیز شما را شبیه فوتبالیست ها خواهد کرد که همیشه هم خوشایند نیست.

انتخاب لباس هایی با کیفیت تنها به شما ظاهری بهتر خواهد بهخشید که در طولانی مدت هم بسیار مقرون به صرفه تر از خرید لباس های بی کیفیت است. پارچه کشمیرپشمی یا پنبه ای مناسب انگلیسی، فرانسوی یا ایتالیایی مشکلات پارچه های بی کیفیت را ندارند و با گذشت زمان براق و بد فرم نمی شود.

بیشتر مردان پس از خرید لباس نیاز به خیاط دارند مگر اینکه بطرز شگفت انگیزی خوش سایز باشند. اینکه به خود تلقین کنید که لباس ها کاملا اندازه ی شما هستند و آنها را بپوشید، شما را بی مبالات و بی دقت نشان میدهد. در عوض، برای خود خیاطان خوب پیدا کنید و هرچیزی را که می خرید مستقیم نزد آنها برده تا کاملا اندازه ی شما کنند. بدین ترتیب همیشه شیک به نظر خواهید رسید و حتی مقرون به صرفه نیز خواهد بود.

 

شاید اینکه از شب قبل وسایل و لباسهای خود را آماده کنید زیاد جالب به نظر نیاید (و بیشتر شبیه رفتار یک خدمتکار باشد تا یک مرد شیک پوش) اما آماده بودن از شب قبل، شما را در برابر اتفاقات ناخواسته ی صبح روز بعد آماده نگاه می دارد. به علاوه ی اینکه وقتی بیدار می شوید تمرکز و فراغ خاطر بیشتری دارید. این کار مخصوصا قبل از مسافرت ضروری است.

پوشیدن لباس زیر با کیفیت به شما احساس اعتماد به نفس بالاتری می دهد. شما که نمی خواهید زیر لباسهای شیک خود یک پیراهن لکه دار و مچاله و آمیخته به بوی عرق بپوشید، می خواهید؟ تام فورد طراح لباس و استایلیست معروف در این زمینه می گوید: «جوراب ها و لباس زیرهای خود را که شش ماه بیشتر از عمر آنها می گذرد دور بیاندازید».

 

اگر حتی یک یا دو روز گذشته باشد، موهای اطراف سر که شما را شبیه دونالد ترامپ می کند، تمام روزهایی که موهای زیبایی داشته اید را خراب می کنند. با یک آرایشگر حرفه ای و خوب که به کارش اعتماد دارید قرارداد ببندید تا هر شش هفته فوت و فن خاص خود را روی موهای شما پیاده کند.

اصلا دوست ندارم این را بگویم اما اگر مراقب لباس های خود نباشید و از لباس پوشیدن اول صبح خوشتان نیاید، هیچگاه خوش پوش و شیک نخواهید بود. نکته ی کلیدی در خوش لباس بودن و شیک به نظر رسیدن، تمایل و نشاط درونی شما برای این موضوع است، درغیر این صورت سرانجام زمانی میرسد که خسته می شوید و خوش پوشی را کنار می گذارید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

مد گردی نوستالژیک : با لباس های خاطره انگیز دنیای سینما

مرجانی : رنگ سال ۲۰۱۹ و پیشنهادهای عالی طراحی مد

آشنایی با نیما بهنود : صاحب ایرانی برند نیمانی ( Nimany )

مدگردی با مارگو رابی : پرنسس استرالیا

روایتی از تکامل زیبایی کایلی جنر : ثروتمند ترین دختر امریکا

ترند های کفش زنانه پاییزی و زمستان ۹۷

کلکسیون مد و لباس سوزان ساراندون : سلبریتی سیاسی

گشتی در کمد لباس رنگارنگ سلبریتی ها در پاییز ۲۰۱۸

محرمانه های عروسی پریانکا چوپرا با نیک جوناس : از پاتختی تا حنابندان

با رشته طراحی پارچه و لباس آشنا شویم

چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم

مهم ترین عروسی های سال ۲۰۱۸ را ببینید

همگردی کیت میدلتون و مگان مارکل در جشن سلطنتی کریسمس ۲۰۱۹

گران قیمت ترین هنرپیشه‌های مرد و زن ۲۰۱۸ : از کلونی تا جوهانسون

گشتی در مدل های کت و شلوار سلبریتی های سینما : از گلزار تا رادان

گشتی در کلکسیون مد و لباس و جواهرات پریانکا چوپرا : ستاره بالیوود

تلفن: 02177648734

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

می‌خواهید خوش‌قیافه‌تر و جذاب‌تر باشید؟ واقعا چه کسی است که نخواهد خوش تیپ باشد؟ دوست داشته باشیم یا نه، این روزها ظاهرِ آراسته هم در آینده‌ی شغلی مثل مصاحبه‌ی کاری، شرکت در جلسات و بستن قرارداد مهم بوده و هم در آشنایی با یک فرد جدید اهمیت دارد. در واقع بخش عمده‌ای از قضاوت اولیه‌ی افراد، از راه نگاه کردن به ظاهر یکدیگر انجام می‌شود. بین خودمان باشد، اما به نظر می‌رسد آقایان خوش تیپ، جذاب‌تر هستند و دنیا به کامشان شیرین‌تر است. برای اینکه خوش تیپ باشیم لزومی به صرف هزینه‌ی زیاد نیست؛ بلکه با رعایت ۱۰ کار ساده، می‌توانیم جذاب‌تر از قبل باشیم. این نوشته را بخوانید تا ببینید راز خوش تیپ بودن برای آقایان چیست.

چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم

مرطوب‌کننده‌ها غذای پوست شما هستند و ضمن متعادل ساختن PH پوست، التهاب‌های پوستی پس از اصلاح را کاهش می‌دهند. استفاده مستمر از مرطوب کننده‌ها یکی از کارهای ساده و در عین‌ حال تأثیرگذار برای شادابی پوست است.

خاطرتان هست که پدربزرگ‌های ما چطور هر روز اصلاح می‌کردند و صورتی صاف و مرتب داشتند؟ اگر صورت شما بعد از اصلاح، دست‌کمی از میدان جنگ ندارد، باید سنت پدربزرگ‌ها را در پیش بگیرید. تیغ‌های اصلاح جدید، بااینکه اصلاح کاملی را برایتان به ارمغان می‌آورند، اما باعث از بین رفتن چربی طبیعی سطح پوست شده و درنتیجه ایجاد شکاف و بریدگی‌های ریزِ پوستی می‌شود. اما راه‌حل چیست؟ استفاده از خودتراش‌های قدیمی، درست مثل آن‌هایی که پدربزرگ‌های ما استفاده می‌کردند.

تابه‌حال فکر کرده‌اید چرا بعضی‌ها باوجود سن بالا، پوستی جوان و بدون چین‌وچروک دارند؟ شاید با خودتان بگویید که این‌ها نتیجه عمل‌های جراحی و تزریق بوتاکس است؛ شاید درست باشد ولی فقط این نیست، یکی از عوامل اصلی چین‌وچروک پوست، نور آفتاب و اشعه‌ی ماوراءِ بنفش آن است که به‌سادگی قابل‌ پیشگیری و مقابله است. اگر می‌خواهید از پیری زودرس و ابتلا به سرطان پوست در امان بمانید، عادت کنید که روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده‌ کنید.

دست‌های شما چه شکلی به نظر می‌آیند؟ نرم و تمیز هستند؟ هنگام دست دادن با افراد، اولین تماس فیزیکی از طریق دست‌ها برقرار می‌شود. بنابراین دست‌های خود را به‌صورت مرتب با آب و صابون بشویید و از کرم‌های نرم‌کننده استفاده کنید. فراموش نکنید که ناخن‌های خود را کوتاه کنید و همواره زیر آن‌ها را تمیز نگه‌دارید. توجه داشته باشید گاهی اوقات در طول روز ممکن است کفش‌های خود را دربیاورید، پس ‌کاری نکنید که باعث ناراحتی دیگران شوید. شست‌وشوی پاها و استفاده از جوراب‌های نو بهترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.

خیلی‌ها، جرج کلونی را مرد جذاب و خوش تیپی می‌دانند. بدون شک موهای جوگندمی این بازیگر هالیوود در جذابیت وی نقش مؤثری دارد. درواقع این رنگ مو، آقایان را بسیار جذاب و خوش تیپ می‌کند. بعضی‌ها به‌صورت ژنتیکی دارای موهایی خاکستری هستند و برخی دیگر با رنگ کردن، موهای خود را جو گندمی می‌کنند. اگر شما جزو گروه دوم هستید، برای داشتن موهایی جذاب، به‌صورت ماهانه آن‌ها را کوتاه و رنگ کنید. توجه داشته باشید که موهای رنگ‌شده معمولا خشک‌تر از حالت طبیعی هستند، بنابراین از شامپوهای نرم‌کننده و حالت‌دهنده استفاده کنید.

برای داشتن پوستی زیبا و جوان، استفاده از ماسک صورت یکی از بهترین توصیه‌هایی است که می‌توان کرد. فرایند جوان‌سازی و مراقبت از پوست شامل پاک‌سازی، ماساژ و اسکراب (لایه‌برداری) است که کرم‌ها و ژل‌های مخصوصی برای این کار وجود دارد. توصیه می‌شود با توجه به نوع پوست خود و با نظر متخصص پوست، یک‌بار در ماه، به شکل ویژه‌ای از پوست خود مراقبت کنید.

واقعا چطور جرئت می‌کنید با دندان‌هایی زرد به قرار ملاقات بروید یا بی‌مهابا بخندید؟ داشتن دندان‌هایی سفید راز خوش تیپ بودن است که در زندگی حرفه‌ای هر فردی تأثیر زیادی دارد. در کنار مسواک زدن مرتب و داشتن عادت‌های سالم زندگی، بهترین راه برای داشتن دندان‌هایی سفید، بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها هر شش ماه یک‌بار است.

بوی خوب دادن ساده‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید. بدن خود را با صابون‌های معطر شست‌وشو دهید. لباس‌هایتان را مرتب تعویض کنید و به‌صورت روزانه از اسپری‌های ضد عرق استفاده کنید. یکی از عادت‌های افراد خوش تیپ، عطر زدن است. بوی بدن و رایحه‌ی عطر شما، خاطره‌ای از شما در ذهن دیگران می‌سازد که همیشه یادآور شخصیت شماست.

توجه به پوست صورت آن‌قدر اهمیت دارد که بارها در این مطلب به آن اشاره کردیم. اینکه صورت خود را چگونه بشویید، کاملا به نوع پوست شما بستگی دارد. اگر بخش‌هایی از پوست شما دارای آکنه یا بافت چرب است، توصیه می‌کنیم اول قسمت‌های دیگر صورت خود را بشویید و سپس به سراغ آن قسمت‌ها بروید. برای داشتن پوستی سالم و شفاف لایه‌برداری از پوست را فراموش نکنید.

شاید این مورد باید در اول لیست قرار می‌گرفت، زیرا اگر سایر موارد هم کاملا انجام نشود، با داشتن موهای مرتب و اصلاح‌شده‌، به‌اندازه‌ی کافی آراسته به نظر خواهید رسید. ممکن است بگویید فرقی نمی‌کند کدام آرایشگاه بروید زیرا هر مدلی که به آرایشگر بگویید، او باز کار خودش را انجام می‌دهد. به‌هرحال داشتن یک آرایشگر ثابت بهتر از تغییر مداوم آن است. زیرا آرایشگری که چند بار پیش او رفته‌اید، سر شما را می‌شناسد و احتمالا به زبان مشترکی رسیده‌اید و همیشه مدل موی ثابتی را بر روی سر مبارک پیاده می‌کند.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

به کمک یافته‌های علمی، پوست خود را بهتر بشناسید و آن را جوان و جذاب نگه دارید.

17900تومان

15000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

یعنی چی ضد آفتاب بزنید ماسک بزنید ،یکاره بگو جراهی کنن خودشون رو مث خانومها بکنند
این چ نوشته هاییه
اصلا قبول ندارم این فوفول بازیهارو

میشه بپرسم پس چرا اصلا این صفحه رو باز کردید و خوندید؟
دوست عزیز زیبایی یک خواسته ی فطری هست اما ما یاد گرفتیم با بر چسب هایی از قبیل فوفول بازی و … این نکته رو به باد فراموشی بسپریم.
زیبایی ظاهر نقش بسزایی در موفقیت داره و شما نمی تونید این رو نادیده بگیرید.

چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم

عزیز برادر!
رسیدن به سر و صورت و همواره مرتب بودن که مرد و زن ندارد، همه انسان هستند و نیاز به مرتب نمودن خویش دارند.

راه های ساده و مفیدی بود. مشکل همیشگی من با آرایشگاه های جدید هم که میرم گفته بودید ، خیلی جالب بود.

سلام
در ارتباط با خوش تیپی و ورزش و نوع پوشش هیچ گونه صحبتی نشد در صورتی که بین آنها ارتباط مستقیم وجود داره .الته از نقش تغذیه نیز نباید غافل شد.

مد و زیبایی

درمان جوش زیر پوستی با ۶ روش‌ خانگی موثر


علت جوش روی سینه و ۸ روش درمان خانگی آن

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو

فواید پارافین تراپی و نحوه انجام آن در منزل

علل ورم صورت و ۶ راهکار موثر برای درمان آن

آخرین مطالب

مدل جامع مغزی هرمان؛ شما تخیلی فکر می‌کنید یا تحلیلی؟

بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کار در سال ۲۰۱۹

۷ توصیه برای اینکه از تبلیغات همسان بهترین نتیجه را بگیرید

فشار چشم؛ دلایل، علائم، راه‌های تشخیص و درمان آن

نظریه بار شناختی؛ ما چطور اطلاعات را پردازش می‌کنیم؟

ترین های جهان

برترین فوتبالیست های جهان در طول تاریخ


ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸

بهترین انیمیشن های جهان برای کودکان و بزرگسالان

زیباترین شهرهای جهان که هر گردشگری را شیفته خود می‌کنند

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید


قدرتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۷

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

پوشش روزمره خیلی مهم است. بعضی‌ها فکر می‌کنند چون اسم روزمره به این لباس‌ها داده می‌شود نباید توجه زیادی به آن‌ها کرد. دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس‌هایتان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برندهایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.

نوجوان هستید و می‌خواهید خیلی خوش تیپ به‌نظر بیایید؟ قبول. خوش تیپ باشید اما در ظاهرتان اغراق نکنید. خیلی از پسرهای نوجوان دوست دارند مثل آدم‌های مشهور به‌نظر بیایند. آن‌ها سعی می‌کنند ظاهرشان را هم شبیه آدم‌های خاص بکنند.

بزرگ‌تر‌ها! به آن‌ها یاد بدهید‌، برای متفاوت بودن نیازی نیست که خودشان را عجیب و غریب درست بکنند. اگر قرار است خیلی تغییر بکنند نهایتا از ۳رنگ متفاوت در پوشششان استفاده کنند و نه بیشتر. نکته دیگر راجع به ساعت‌ آن‌هاست. استفاده از ساعت‌های خیلی بزرگ که به طبع خیلی جلب توجه می‌کنند و حتی بیشتر از اینکه توجه دیگران را به آن‌ها جلب بکند باعث تعجبشان خواهد شد.

دنبال واکنش‌های واقعی باشید، خیلی‌ها نظر واقعیشان را راجع‌به ظاهرتان نمی‌گویند. خیلی‌ها مخفی‌اش می‌کنند، بعضی‌ها هم برای خوشایندی شما از تیپی که ممکن است به‌نظرشان مزخرف بیاید، تعریف می‌کنند. دنبال آدم‌هایی باشید که با شما صادق هستند یا اینکه خیلی رک از آن‌ها خواهش کنید نظر واقعیشان را به شما بگویند. البته جنبه‌خودتان را هم بالا ببرید، نه اینکه دوستتان نظرش را بگوید و بعد دوستیتان به هم بخورد!

از آرایشگرتان بخواهید نظرش را در مورد مدل مویی که پسندیده‌اید بگوید. ممکن است قبل از کوتاه کردن مو‌هایتان بفهمید این مدل نه تنها به شما نمی‌آید بلکه چهره‌تان را زشت می‌کند. پس به‌دنبال نظرات واقعی باشید، فرقی نمی‌کند از چه کسی. یک تلنگر از یک دوست، یکی از اعضای فامیل یا یکی از همکاران می‌تواند شما را از خطر بدپوشی نجات بدهد. اگر دوستانتان با شما رک نیستند به سراغ اینترنت بروید. ببینید تیپ کلیتان به کدام یک از بازیگران یا مشاهیر خوش پوش نزدیک‌تر است. پس‌‌ همان طوری لباس بپوشید.

چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم

وقتی یک تی‌شرت با یک لوگوی بزرگ تبلیغاتی می‌پوشید شبیه یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به‌نظر می‌رسید! دور اینگونه تی‌شرت‌ها را خط بکشید. در عوض به‌دنبال تی‌شرت‌های کلاسیک با یقه‌های هفت بروید‌ یا تی‌شرت‌هایی با طرح‌های زیبای هنری. این روز‌ها لباس‌هایی با خطوط فارسی گزینه‌های زیبا و با اصالتی هستند که می‌توانند حال‌و‌هوای تازه‌ای به تیپ شما ببخشند.

بهترین پیشرفتی که می‌توانید برای ظاهرتان ایجاد کنید داشتن یک انتخاب هوشمندانه و با دقت است، انتخاب لباس‌هایی که کاملا اندازه‌تان هستند. بیشتر آقایان، به‌خصوص آقا پسر‌ها، لباس‌هایی می‌پوشند که برایشان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند! مطمئن شوید که لباستان درست هم سایز خود شماست و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یک بیماری مسری شده‌اند! مراقب باشید!

هیچ وقت تنها به خرید نروید زیرا به حرف فروشنده‌ها نمی‌شود اعتماد کرد. بیشتر آن‌ها خیلی کاری ندارند که این لباس به شما می‌آید یا نه. آن‌ها به فکر فروش و سود خودشان هستند، شما هم به فکر سود خودتان باشید. یکی از دوستان خوش‌پوش و مورد اعتمادتان را با خودتان به خرید ببرید؛ کسی که مطمئن هستید با استفاده از نظراتش می‌توانید خوش‌پوش باشید.

در ‌‌نهایت باید بگویم نگران نباشید! حتی اگر در مورد پوششتان اشتباه هم بکنید زمین هم‌چنان به گردش خودش ادامه خواهد داد. از خانه بیرون بروید، به فروشگاه‌های خوب سر بزنید، با آدم‌های خوش تیپ ارتباط برقرار کرده و به ظاهرشان توجه کنید اما دقت کنید، ببینید آیا مدل مویی که آن را روی سر فلان آقا دوست دارید به شما هم همان‌قدر می‌آید؟

بستن شال‌گردن که فلان دوستتان را خیلی خوش تیپ کرده برای گردن شما مناسب است یا اینکه گردن کوتاهی دارید و نباید از شال گردن استفاده کنید. همه چیز را با هم در نظر بگیرید و مطمئن باشید هر چقدر به خوش‌پوشیتان اهمیت بدهید به‌خودتان اهمیت داده‌اید.

لباس‌هایی که بالا تنه را می‌پوشانند باید با لباس‌هایی که پایین بدن را می‌پوشانند هماهنگی داشته باشند. جالب نیست یک پسر نوجوان یک سوئی‌شرت گشاد و اسپرت را با یک شلوار پارچه‌ای هماهنگ کند یا یک بالا تنه کاملا رسمی را با یک شلوار جین همراه کند. اگر قرار است لباس اسپرت بپوشید سعی کنید تمام ظاهر شما اسپرت باشد. اگر هم قرار است‌، یک ظاهر رسمی را انتخاب کنید، از پیراهن و کتتان گرفته تا شلوار باید کاملا رسمی باشد.

برای کفش‌هایتان خوب خرج کنید و خوب هم وقت بگذارید. کفش‌ها بخش ناطق تیپ شما هستند! بله، آن‌ها به راحتی با بیننده حرف می‌زنند و معمولا اولین بخش ظاهر شما هستند که به‌خصوص خانم‌ها به آن توجه می‌کنند. پس سعی کنید کفش‌هایتان همیشه تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند. آن‌ها را به موقع واکس بزنید. حتی اگر بهترین لباس‌ها را پوشیده باشید و همه لباس‌هایتان تمیز و اتو کشیده باشند،

یک کفش کثیف می‌تواند به راحتی آب خوردن همه این‌ها را از بین ببرد. حیف است که برای یک واکس ۵ ‌دقیقه‌ای کل ظاهرتان را زیر سوال ببرید‌، پس حواستان حسابی به کفش‌ها جمع باشد.

آقایان! صندل‌ها درست مثل کفش‌ها نشان‌دهنده سلیقه شما هستند اما لازم است یک نکته را همیشه درنظر داشته باشید، صندل شما حتی اگر زیبا‌ترین و ‌آراسته‌‌ترین مدل بین مدل‌های ارائه شده سال باشد پوشیدن آن به همراه جوراب می‌تواند همه چیز را تنها ظرف مدت چند ثانیه خراب کند!

پوشیدن جوراب فقط مخصوص کفش‌هایی است که جلو بسته بود. یا اینکه مخصوص ورزش هستند. در غیر این صورت پوشیدن جوراب به همراه صندلتان یکی از فجایع دنیای مد به حساب می‌آید. هیچ کس دلش نمی‌خواهد زیر آن صندل‌های آراسته جورابی را ببیند که احتمالا به خاطر جلوباز بودن کفش کثیف هم شده؛ باور کنید.

به حراج‌های آخر فصل اعتماد نکنید. خیلی از افراد وقتی می‌بینند فروشگاهی حراج گذاشته بدون اینکه واقعا به چیزی احتیاج داشته باشند وارد می‌شوند و یک دفعه می‌بینی با چند کیسه لباس بیرون می‌آیند. این اتفاق در مورد حراج برند‌ها هم اتفاق می‌افتد. آقایان! چیزی را صرفا به این دلیل که مارک‌دار است و ارزان شده، نخرید. لباس‌هایی را بخرید که دوستشان دارید و می‌دانید که آن‌ها را می‌پوشید، نه اینکه نرسیده به خانه پشیمانی سراغتان بیاید. درنظر داشتن این نکته شما را از خرج کردن یک عالم هزینه غیر‌ضروری نجات می‌دهد. باور کنید!

برند باز‌ها موقع خرید یک سوال ساده را مرتب از خودشان بپرسند: “اگر مارک این برند روی این لباس نبود، آن را می‌خریدم؟” واقعیت این است که خیلی‌ها فقط به‌خاطر مارک یک لباس سراغش می‌روند. شکی نیست که خیلی از برند‌ها جنس‌های با کیفیت و مرغوبی دارند اما خیلی‌هایشان هم صرفا اسم و رسمی به هم زده‌اند. دنبال مارک‌ها نباشید. به‌دنبال پارچه‌های مرغوب باشید که به حفظ سلامت‌تان هم کمک می‌کنند. ببینید آیا واقعا مدل و طراحی آن لباس را دوست دارید. اگر پاسخ شما منفی است‌‌ همان لحظه فروشگاه را ترک کنید.

برای ظاهرتان زمان و پول بیشتری را صرف کنید. لباس‌های شما وسیله ارتباطی شما با جهان خارج است. لباس‌هایتان نشان‌دهنده شخصیت و طرز فکرتان هستند. پس هیچ عیبی ندارد اگر برایشان پول خوبی خرج کنید و وقت زیادی بگذارید.

مرتب ظاهرتان را چک کنید. ببینید کدام لباس‌ها را با هم بپوشید بهتر است. همان‌قدر که به تحصیلات، روابط و شغلتان اهمیت می‌دهید، به پوششتان هم اهمیت بدهید. پوشش بد می‌تواند موقعیت‌های زیادی را از شما بگیرد. بر عکس، یک ظاهر آراسته و زیبا می‌تواند موقعیت‌های زیادی را در اختیارتان بگذارد، پس هیچ‌وقت قدرت پوشاک را دست‌کم نگیرید.

یک پله عقب‌تر باشید: همیشه در نظر داشته باشید که کجا مهمان هستید و میزبانتان چه کسی است. اگر همیشه حوا‌ستان به موقعیت باشد، می‌توانید بهترین لباس‌ها را برای پوشیدن در آن موقعیت انتخاب کنید. یادتان باشد اگر نمی‌دانید قرار است با چه جور آدم‌هایی مواجه شوید، بهتر است کمی رسمی‌تر باشید، مثلا از یک کت ساده روی لباستان استفاده کنید و در ‌‌نهایت یک نکته را به یاد داشته باشید که احتمالا می‌تواند نجاتتان بدهد؛ همیشه از افراد مافوقتان یک پله عقب‌تر باشد. مثلا اگر برای مصاحبه کاری می‌روید بهتر از رئیستان لباس نپوشید! از ما گفتن بود!

هیچ‌وقت قدرت جزئیات را دست‌کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار، جزئیات هم به‌‌ همان اندازه مهم هستند. جزئیات می‌توانند نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا می‌تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش‌سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد جزئیات از اولین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد‌توجه قرار می‌گیرند، پس اولین کسی باشید که به آن‌ها خوب توجه می‌کند.

مو‌ها بیشترین تاثیر را روی چهره افراد می‌گذارند. سعی کنید همیشه مو‌هایتان را کوتاه و مرتب نگه دارید؛ موهای کوتاه به چهره شما نظم و انضباط می‌دهد. به‌خصوص این‌که سعی کنید همیشه موهای پشت گردنتان را اصلاح کنید چون تصویر ناخوشایندی را برای بیننده ایجاد می‌کنند. برای گرفتن وقت آرایشگاه هیچ‌وقت تنبلی نکنید. اینکه هر چند وقت یک‌بار به آرایشگاه بروید به سرعت رشد مو‌هایتان بستگی دارد اندازه مو‌هایتان هر چقدر که هست قبل از اینکه قیافه‌تان را نامرتب کند کوتاهش کنید.

شلوارهای پارچه‌ای گزینه‌های مناسبی برای تیپ‌های مردانه هستند‌ اما حوا‌ستان به قد شلوار باشد. اگر قد این شلوار‌ها خیلی بلند باشد یا چند سانتی متری بالای کفش قرار بگیرد یکی از بد‌ترین ظاهرهای ممکن را برایتان ایجاد خواهد کرد. این نکته در مورد شلوارهای جین هم صدق می‌کند. شلواری که پشتش ریش ریش شده، آن هم از بس که بلند است و روی زمین کشیده می‌شود اصلا زیبا نیست.

برای موقعیت‌های رسمی شال و دستمال‌گردن‌های آراسته گزینه‌هایی هستند که ظاهر شما را از این رو به آن رو می‌کنند به‌شرطی که گردن شما بلند و کشیده باشد. برای آدم‌هایی که غبغب دارند و گردنشان کوتاه است استفاده از دستمال گردن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود چون گردنشان را بیشتر از آنچه واقعا هست، کوتاه نشان می‌دهد.

هیچ‌چیزی به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند تیپ یک مرد را کامل کند. عطر‌ها معمولا برای شخصیت‌های مختلف ساخته می‌شوند. یک عطر می‌تواند تداعی‌کننده اعتماد به نفس باشد و عطر دیگر تداعی‌کننده اجتماعی بودن. با توجه به شخصیتتان سراغ عطر‌ها بروید. برای عطر‌هایتان خوب خرج کنید. بعضی از عطر‌ها بعد از چند ساعت بویشان از بین می‌رود و از آن بد‌تر بعضی‌هایشان بدبو می‌شوند. عطر‌هایتان را از فروشگاه‌های شناخته شده بخرید و به‌دنبال آن‌هایی باشید که امتحانشان را پس داده‌اند.

کپی برداری از مطالب سایت پرشین استار اکیدا ممنوع است و پیگرد قانونی دارد!


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

طبیعی است که همه ما دوست داریم جذاب باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه ای به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه ای باشید که در جمع بدرخشید و همه نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید.

برای جذاب بودن باید اول از همه به ظاهر خود توجه کنید زیرا که ظاهر شما اولین چیزی است که به چشم طرف مقابل می آید. صاف و درست ایستادن یکی از چیزهایی است که باید آن را رعایت کنید. روان شناسان می گویند: «زبان بدن سیگنال های زیاد و قدرتمندی را به طرف مقابل منتقل می کند.» به عنوان مثال اگر شما قوز کنید، حس خستگی و ناتوانی را به دیگران انتقال می دهید. بنابراین از خمیده ایستادن یا نشستن به شدت خودداری کنید و به جای آن سعی کنید نشان دهید که قدرت بدنی بالایی دارید.

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

تحقیقی روی دو گروه از افراد انجام شد : گروه اول که حالت بدنی ضعیفی داشتند و گروه دوم که حس قدرت را منتقل می کردند. نتیجه این تحقیقات ثابت کرد که گروه دوم سطح تسترون بالایی نسبت به گروه اول داشتند. بنابراین میان زبان بدن شما و حس قدرت و سرسختی تان، رابطه ای مستقیم وجود دارد.

 

چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم

درست است که شما باید با زبان بدن، قدرت تان را نشان دهید اما در این کار هم نباید افراط کنید. شما با غرور و تکبر روی هیچ یک از اطرافیان تان تاثیر مثبتی نخواهید داشت. بنابراین کلید موفقیت شما اعتدال است. سعی کنید که در عین قدرتمندی و اعتماد به نفس، با تن صدای آرام سخن بگویید، با دیگران مهربان باشید و به آنها کمک کنید. این اعمال در کنار هم شما را تبدیل به فردی جذاب خواهد کرد که هر کسی دوست دارد با شما هم صحبت شود.

 

درست است! عینک آفتابی از چشم و پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کند اما علاوه بر کارایی، شما باید به زیبایی آن هم اهمیت دهید. یک عینک مناسب، چهره و به تبع ظاهر شما را تکمیل می کند اما نکته اصلی انتخاب مدلی مناسب با صورت شماست. مدل های مختلفی از ویفر گرفته تا پلیس و غیره.. وجود دارند و شما باید با توجه به فرم صورت تان بهترین را انتخاب کنید. 

 

این روزها مدل های متنوع و زیادی از کاپشن ها برای آقایان وارد بازار شده است اما از میان آنها هنوز هم کاپشن های چرم محبوبیت خود را حفظ کرده و همچنان شیک و زیبایند. در قدیم، کاپشن های چرم تنها توسط ثروتمندان مورد استفاده قرار می گرفت اما حال همه مردم می توانند از آنها استفاده کنند. این مدل کاپشن ها علاوه بر زیبایی، کارایی بالایی نیز دارند و از بدن به خوبی در مقابل باد و سرما محافظت می کنند.

 

هر فردی در کمد لباس خود شلوار جین دارد و همه نیز می دانند که شلوار جین تا چه اندازه راحت و جذاب است. اما بر خلاف کفش و پیراهن که انتخاب شان راحت است، پیدا کردن شلوار جینی که کاملا سایز تن تان باشد ساده نیست. برای این منظور باید برخی موارد را با دقت در نظر گرفت:•    اندازه کمر•    قد شلوار•    گشادی و لاغری•    اندازه دور مچ پا

 

شاید صورت اصلاح شده را بیشتر دوست داشته باشید اما هر مردی به کمی ته ریش احتیاج دارد. پیشنهاد ما به شما این نیست که کل صورت تان را از ریش پر کنید، کافی است تنها دو روز متمادی صورت تان را اصلاح نکنید. تحقیقات نشان داده که خانم ها مردانی که ته ریش دارند را جذاب تر از آنهایی که کل صورت شان تراشیده، می دانند. بنابراین حتی اگر علاقه ای به ته ریش ندارید، بد نیست که هر از چند گاهی آن را امتحان کنید و تغییرات مثبت آن را بر چهره تان ببینید.

 

ارتباط برقرار کردن با دیگران نه تنها به شما که به دیگران نیز حس خوبی را منتقل خواهد کرد. زمانی که وارد اتاقی می شوید، اعتماد به نفس داشته باشید، برای صحبت کردن با دیگران پیش قدم شوید، به چشم هایشان نگاه کنید و با آنها سخن بگویید. همین رفتار شما را در چشم دیگران جذاب خواهد کرد.

 

تحقیقات ثابت کرده افرادی که دیدی مثبت نسبت به اطرفیان شان دارند، در برقراری ارتباط با دیگران نیز موفق ترند. آنها افراد خوش بینی هستند که با دیگران به گرمی صحبت می کنند و به همین دلیل احتمال این که از اطرافیان شان رانده شوند و مورد توجه آنها قرار نگیرند، کم است. خوب است که تصور کنید دیگران دوست تان دارند اما در این کار هم زیاده روی نکنید. به عنوان مثال اگر در برخورد اول طرف مقابل تان را در آغوش بگیرید، در واقع او را از خود رانده اید. پس اگر می خواهید که در نگاه دیگران جذاب و خواستنی باشید، زاویه دید مثبتی نسبت به دیگران داشته باشید و در برخوردتان با آنها اعتدال را نیز رعایت کنید.

 

گاهی باید پا را از گلیم خود دراز تر کرد و قوانین را شکست. به عنوان مثال خیلی ها از پوشیدن لباس های رنگی هراس دارند، در صورتی که این سبک لباس پوشیدن نیز جذابیت خاص خود را دارد. مثل این است که شما برای اولین بار با فردی قرار ملاقات عاشقانه می گذارید اما شنیده اید که نباید در مورد مسائل کاری با او صحبت کنید. به نظر ما این قانون را باید شکست زیرا کار یکی از مهمترین بخش های زندگی هر فرد است. اگر به دنبال یک رابطه جدی و بلند مدت می گردید، مطمئنا باید در مورد کار و درآمدتان با او سخن بگویید. بنابراین خودتان را به قوانین محدود نکنید و در جایی که لازم است آنها را بشکنید.

 

اگر دوست دارید که تاثیری بلند مدت بر دیگران داشته باشید، باید جوری رفتار کنید که دیگران شخصیت شما را باور کنند، نه این که حالتی تصنعی داشته باشید و فقط برای جلب توجه دیگران مانند یک جنتلمن رفتار کنید. شما باید این نکته را به دیگران ثابت کنید که یک آدم آهنی با برنامه ای از پیش تعریف شده، نیستید.

 

لازم نیست که مدام بخندید، یک لبخند کافی است تا دیگران را به سمت خود جذب کنید. خنده انرژی مثبت را به دیگران منتقل می کند و به تبع شما را فردی جذاب تر می سازد.

 

شاید شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید اما آنچه شما را جذاب تر می کند، جدا از حرف زدن، شنونده بودن تان است. به همین دلیل سعی کنید که حرف های دیگران را به خوبی بشنوید، آنها را به حرف زدن بیشتر تشویق کنید و وسط حرف شان نپرید. همین رفتارهای به ظاهر کوچک، شما را در چشم دیگران جذاب و خواستنی خواهد کرد.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده ال

 

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

اگر در هر یک از زمینه های خانواده، ترس، اضطراب،افسردگی، روابط عاطفی، روابط زناشویی و مسائل جنسی نیاز به راهنمایی و مشاوره داریدمشکل خود را با یکی از مشاوران آنلاین ما در میان بگذارید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم
چگونه یک پسر خوشتیپ و جذاب شویم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *