چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم
چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

همه‌ی ما علاقه داریم که مورد توجه قرار بگیریم و در چشم دیگران جذاب‌تر به نظر برسیم. گاهی این تصور وجود دارد که افراد جذاب، به طور ذاتی از این موهبت برخوردار هستند و جذابیت ویژگی منحصر به فردی است که تنها در برخی افراد وجود دارد. در اینجا ۸ راه پیشنهاد شده بر مبنای پژوهش‌های علمی را ارائه می دهیم که با استفاده از آنها می‌توانید جذاب‌تر شوید.

چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم

چه چیزی باعث می‌شود تا افراد جذاب، و گاه بسیار جذاب باشند؟ تعمیم دادن محبوبیت بسیار دشوار است. برای نمونه، خلق و خو، تربیت فرهنگی و توانایی فرد در کنار آمدن با دیگران، تصورات کاملا متفاوتی را در مورد جذاب بودن و جذاب نبودن افراد ایجاد می‌کند. پژوهشگران ویژگی‌‌های مشترکی را یافته‌اند که موجب افزایش جذابیت افراد نسبت به دیگران می‌شود. این ویژگی‌‌های مشترک کمک می‌کنند تا دریابیم که چگونه باید خود را به جهان نشان دهیم.

در اینجا برخی از جالب‌ترین موارد علمی را به طور خلاصه بیان می‌کنیم. پیش از بررسی این موارد، در نظر داشته باشید که بخش عمده‌‌‌ای از پژوهش‌‌های علمی، تحت تاثیر مسائل مربوط به تمایل به جنس مخالف بوده و در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن مردم، گاهی اوقات در درجه اول بر اساس ویژگی‌های پیش پا افتاده یا عجیب و غریبی، به دنبال همسر می‌گردند. بنابراین، اگر ویژگی‌‌های خود را در این فهرست نمی‌بینید، ناراحت نشوید.

شوخ‌ طبعی بسیار مهم است، به ویژه اگر مردی هستید که با یک زن قرار ملاقات دارد. مطالعه‌های فراوان نشان داده است که خانم‌‌ها، بیشتر جذب مردانی می‌شوند که آنها را می‌خندانند. منطقی است، زیرا خنده احساس خوبی در فرد ایجاد می‌کند. ولی عجیب است که این مزیت در طرف دیگر صادق نیست. زنانی که مردان را می‌خندانند، به هیچ وجه از این برتری برخوردار نیستند. یعنی، مردان توجه زیادی ندارند که آیا همسر آنها می‌تواند آنها را بخنداند یا خیر. آقایان، مشکل کجاست؟

در مورد علت این تفاوت، حدس و گمان‌هایی وجود دارد. انسان‌شناس، گیل گرینگراس (Gil Greengross) در مجله‌ی «روانشناسی امروز» (Psychology Today) می‌نویسد: «اثر حس شوخ‌طبعی بر جذب زنان را تا حد زیادی می‌توان اینگونه توضیح داد که افراد بامزه، اجتماعی‌تر و باهوش‌تر به نظر می‌رسند، و این همان چیزی است که زنان در همسر خود جستجو می‌کنند.»

ولی تا آنجا که به بحث ما مربوط است، بامزه بودن افراد از هر جنسیتی که باشند، صدمه‌‌‌ای به فرصت‌‌های آنها نمی‌زند.

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که خودِ گروه‌‌های موسیقی جذاب هستند، در حالی‌ که تک‌تک اعضای آنها به همان اندازه جذاب نیستند؟ خب لازم نیست تعجب کنید. در مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه کالیفرنیا در سان دیه‌گو، مشخص شده است زمانی که افراد در گروهی قرار دارند، جذاب‌تر به نظر می‌رسند. نویسنده، جیمز هامبلین (James Hamblin)، به خوبی این تاثیر جالب را برای نشریه‌ی آمریکایی آتلانتیک (The Atlantic) بررسی کرده است. این حالت به احتمال زیاد به این دلیل رخ می‌دهد که مغز ما چهره‌ی گروهی از افراد را به صورت جمعی پردازش می‌کند، که موجب می‌شود تا هر چهره «معمولی‌تر» و در نتیجه جذاب‌تر به نظر برسد.

نویسنده درو واکر (Drew Walker) و ادوارد وول (Edward Vul) در مطالعه‌ی خود می‌نویسند: «همراه بودن با چند دوست می‌تواند استراتژی خوبی برای رفتن به قرار ملاقات باشد، به ویژه اگر ویژگی‌‌های چهره‌ی آنها یکدیگر را تکمیل کرده و موجب معمولی شدن خصوصیات غیرجذاب فرد شود.»

من زمان زیادی را صرف این مسئله نمی‌کنم که بدانم آیا چهره‌ی دوستان شما در کافی‌شاپ، خصوصیات فردی غیر‌جذاب شما را می‌پوشاند یا خیر. ولی در کل شاید بیرون رفتن با دوستان، نصیحت خوبی باشد.

پرسیدن اینکه «چند خواهر و برادر دارید؟»، روش جالبی برای شروع نخستین قرار ملاقات نیست. بنابراین بهتر است که پرسیدن این سوالات اساسی را به فرصت‌‌های بعدی موکول کنید.

آرتور آرون (Arthur Aron) روانشناس دانشگاه ایالتی نیویورک، در مطالعه‌‌‌ای در سال ۱۹۹۷ دو گروه از افراد را جدا کرده و آنها را در دسته‌هایی دوتایی قرار داد، و به هر کدام ۴۵ دقیقه زمان داد تا به مجموعه‌ای از پرسش‌ها پاسخ دهند.

یک مجموعه شامل سوال در مورد مسائل کم‌اهمیت و بیهوده بود و مجموعه‌ی دیگر، از سوالاتی دقیق‌تر تشکیل شده بود. افرادی که سوالات عمیق‌تری پرسیده بودند، ارتباط بیشتری با یکدیگر برقرار کردند و حتی یک زوج، عاشق یکدیگر شدند.

بر اساس پژوهش‌های دانشگاه هاروارد، صحبت کردن در مورد خود، موجب فعال شدن همان مناطق مغزی می‌شود که در زمان رابطه‌ی جنسی و یا خوردن غذای خوب، فعال می‌شود. البته به این معنی نیست که صحبت کردن در مورد خود، واقعا همان حس رابطه‌ی جنسی یا غذای خوب را دارد. در حقیقت این کار موجب ایجاد حس شادی در شما می‌شود. وقتی به کسی که او را دوست دارید اجازه می‌دهید به صورت عمیق در مورد خود صحبت کند نیز موجب شادی او می‌شوید.

به طور خلاصه یعنی دست به سینه نایستید. پژوهشگران دریافته‌اند که حالت‌های بدنی گشاده و پذیرا، و از نظر فیزیکی با اعتماد به نفس، موجب می‌شوند زمانی که کسی را برای نخستین بار ملاقات می‌کنید، جذابیت بیشتری داشته باشید. سعی کنید که با راحتی و آرامش بایستید، زیرا این کار نیز به شما کمک می‌کند (که البته کارایی و فایده‌ی آن فقط به قرارهای ملاقات محدود نمی‌شود).

بیشتر مردم جذب قدرت می‌شوند. مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۴ نشان داد که افراد در هر گروه، فکر می‌کنند که رهبر گروه از سایر افراد جذاب‌تر است. برای نمونه، بر اساس یک مطالعه، کارمندان یک سازمان در مقایسه با افراد بیرون از آن سازمان مدیرعامل خود را جذاب‌تر می‌بینند.

نویسنده‌ی حوزه‌ی رهبری، کوین نیفین (Kevin Kniffin) و همکاران او نتیجه می‌گیرند که «برخلاف سنت‌های تحقیقاتی، که جذابیت فیزیکی ویژگی ثابتی در نظر گرفته می‌شود، در یافته‌‌های ما، عضویت در گروه اهمیت داشته و ذره‌بینی برای درک جذابیت فیزیکی رهبران آشنا به شمار می‌رود.»

همیشه آزاردهنده‌ترین کار این است که به مردم بگویید بیشتر لبخند بزنند. به ویژه به زنان گفته می‌شود که بیشتر مواقع لبخند بزنند. پژوهشگران در سوئیس در دو آزمایش، به بررسی رابطه‌ی میان جذابیت و لبخند زدن پرداختند. آنها دریافتند که هر چقدر لبخند شدیدتر باشد، چهره نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. در حقیقت، چهره‌ی شاد، نبود جذابیت نسبی را جبران می‌کند.

خلاصه‌ی مطلب این است که در زندگی روزمره، می‌توانید هر حالت چهره‌‌‌ای را که می‌خواهید، داشته باشید. ولی اگر قصد دارید به شخصی ابراز عشق و علاقه کنید، به نمایش گذاشتن مکرر لبخندی گسترده، زیانی نخواهد داشت.

ما این یکی را دوست داریم زیرا این مورد نیز حسی مشترک است. پژوهشی در کشور چین بر روی ۱۲۰ نفر، نشان داد زمانی که مردم از خوب بودن فردی مطلع می‌شوند، از نظر آنها چهره‌ی او جذاب‌تر به نظر می‌رسد. به گفته‌ی مولفین، یان ژانگ (Yan Zhang)، فنچانگ کنگ (Fanchang Kong)، یانلی زونگ (Yanli Zhong)، و هوی کو (Hui Kou)، « گاهی ویژگی‌های شخصیتی با جذابیت چهره مرتبط می‌شود، یعنی ویژگی‌‌های شخصیتی مثبت موجب افزایش جذابیت چهره شده و ویژگی‌‌های شخصیتی منفی نیز موجب کاهش جذابیت چهره می‌شود.»

بنابراین، اگر شخصی را دوست دارید، با او خوب باشید. در حقیقت، با افرادی که آنها را دوست ندارید نیز خوب باشید. این کار باعث می‌شود تا برای کسانی که دوست دارید، جذاب‌تر به نظر برسید و دنیا جای بهتری باشد.

در واقع، برای جذاب بودن تنها یک راه درست وجود ندارد. باید تاکید نماییم که در مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۵ مشخص شد که مهم‌ترین عامل، در تعیین چهره‌ی جذاب‌تر برای شما، محیط شماست. یعنی تجربه‌ها و اولویت‌‌هایی که آموخته‌اید که مثلا موجب می‌شود ریش قرمز یا پوست گندم‌گون را دوست داشته باشید و آن را به ژن خود ترجیح دهید. همین حالت در مورد اینکه دیگران شما را چگونه می‌بینند نیز صادق است.

مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۶، بر روی بیش از ۳۰۰۰ نفر نشان داد که در ابتدای هر رابطه، افراد بیشتر جذب شباهت‌ها می‌شوند نه تفاوت‌‌ها، پس احتمالا تظاهر به شخص دیگری بودن، به سود شما نخواهد بود. شاید افرادی وجود داشته باشند که عاشق ظاهر شما شوند، در حالی‌ که افرادی دیگر هیچ علاقه‌‌‌ای به آنها نداشته باشند. شاید هم فردی ترشرو و اخمو باشید، مشکلی نیست. احتمالا کسی وجود دارد که این ویژگی و شخصیت شما برای او بسیار جذاب و وسوسه‌انگیز باشد.

خلاصه‌ای از مقاله پیش‌رو در ویدیوی زیر آمده است.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

کاریزماتیک بودن یادگرفتنی‌ست. به کمک این مجموعه اصول کاریزما را بیاموزید و دیگران را مجذوب رفتار و گفتار خود کنید.

9000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

فارغ‌التحصیل رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی و عاشق ترجمه و نوشتن هستم.

ازمقاله ی مقبولتان بهره مندشدم و پس از۳سال افسردگی و خانه نشینی! گذشته ام رابیادآوردم و متوجه شدم که چرا همه بخصوص مدیران عالی رتبه سازمانهاو…. چرا بمن میگفتن: باروابط عمومی بسیارعالی که در تو دیده میشود، تصمیم گرفته شدکه فلا ن مسئولیت به توسپرده شود.
و پس از مدتی تشکر وقدردانی خوب ازمن صورت میگرفت.
درحالیکه خودم قدر خودم و لطفی که ازخدابمن شده بود رانمیدانستم و متاسفانه روزی چشم بازکردم و متوجه شدم حدود۴ماه استکه شیشه مصرف میکنم وبهمین دلیل فردی عصبی وکمظرفیت و همه را ازخود راندم و ازدست دادم….

با سلام و درود برفاطمه خانم وتشکر از مطالب زیبای ارائه شده ، بسیار جالب بود وآموزنده متاسفانه کسی این مطالب مهم و حساس و بعضا سرنوشت ساز رو به ماها یاد نداد و چه بسیار فرصتهایی رو که از دست دادیم البته این وضعیت خیلی از همسن و سالهای من است که زمانی نه چندان دور کسی جرات نمی کرد بگوید می خواهد برود پیش یک روانشناس باوربفرمایید ما یک استاد روانشناس داشتیم گله می کرد از نبود مریض نه اینکه نبود کسی جرات نمی کرد بگوید می خواهم بروم پیش روانشناس القصه غرض این بود که بگویم به لطف خدا و پیشرفت فرهنگ مردم الان پیش روانشناس رفتن افتخار محسوب می شه وکلاس بحساب می آید پس برعزیزان روانشناس و محققان این حوزه نظیر فاطمه خانم بارمسئولیت دوچندان می شود چرا که این عزیزان باید جور سالها کم توجهی و یا بی توجهی به روانشناسی را نیز باید به دوش بکشند و بیشتر از این مطالب کاربردی تهیه کرده و در اختیار هموطنان قرار دهند . الان واقعا نیازمند آموزه های کاربردی روانشناسی در بطن جامعه هستیم .عزت زیاد یا علی (ع)

سلام دوست عزیز. بسیار خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده. با نظر شما کاملا موافقم. توجه به مسایل روانشناسی، اهمیت بسیار زیادی داره. البته باید بگم که من روانشناس نیستم و رشته‌ی تحصیلی من مترجمی زبان انگلیسی هست. ممنون از اینکه دیدگاه‌تون رو با دیگران به اشتراک گذاشتید.

عالی بود فاطمه

کاریزما

چطور می‌توانیم سخنرانی جذابی ارائه دهیم؟

توسعه کاریزما؛ چگونه فردی کاریزماتیک باشیم؟‌

چطور در برخورد اول ذهنیت خوبی از خودمان در طرف مقابل ایجاد کنیم؟

ان ال پی (NLP) یا برنامه ریزی عصبی کلامی چیست و چه کاربردهایی دارد؟


باز کردن سر صحبت؛ هرآنچه لازم است بدانید

آخرین مطالب

پرتو درمانی چیست و چه عوارضی دارد؟

طرز تهیه فلافل؛ سس‌ها، نحوه سرو، نکات و ارزش غذایی

دیابت بی مزه؛ دلایل، نشانه‌ها، انواع و روش‌های درمان آن

خوشه های خشم؛ فریاد اعتراض کشاورزان فقیر آمریکایی

خواص وانیل؛ ۱۰ خاصیت وانیل برای سلامتی و زیبایی

ترین های جهان


گران ترین کشورهای جهان برای زندگی

عجیب ترین شغل های دنیا که شما را در سرگرمی و لذت غرق می‌کنند


ارزان ترین کشورهای جهان برای مهاجرت


پرفروش ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷


ثروتمندترین کشورهای جهان کدام‌اند؟

بهترین فیلم های ۲۰۱۷ که در ذهن شما ماندگار خواهند شد

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز


۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲


توسط بهراد

انتخاب یه لباس و عطر مناسب میتونه در انتخاب و جلب توجه هر مردی تاثیر گذار باشه. در مقاله “چطور از دید همه آقایون جذاب باشیم؟” سعی میکنیم چند ویژگی که همه آقایون رو جذب میکنه بهتون بگیم، اگر چه خیلی از خانوم ها اینها رو بطور غریزی میدونند ولی روی صحبت ما با اون دسته ای ست که نمیدونند. با کارشناسان چی بپوشم همراه باشید تا بهتون بگیم چطور از دید همه مردها جذاب باشید.

1-لباس

چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم

خیلی با وقا رو زنانه به نظر برسید  و یادتون باشه که مردها به سمت هیکل هایی گرایش پیدا می کنند که بشکل ساعت شنی باشه. چند تا از مقاله های این سایت که میتونه به شما کمک کنه در این زمینه موفق باشید و با هر اندامی هستید به همون شکل ذکر شده دربیایید از قرار زیر هستند.

تضاد رنگ مناسب برای لباس شما

لباس متناسب با هیکل بانوان

ساعت شنی رو هم یادتون نره

2- مو

معمولا موهای شما زیاد مشخص نخواهد بود ولی کمی از اون ک بیرون میمونه رو خیلی ساده نشون بدید مثلا روی پیشونی از یک طرف به طرف دیگه یا کنار صورتتون ریخته بشه. اگه موهاتون خیلی فر داره میتونید از همین ویژگی هم برای جذاب شدن استفاده کنید. یادتون باشه ساده، یعنی دیگه پیچ و تاب دادن مو پشت سر ممنوع.

۱۰ مدل موی کلاسیک پرطرفدار بانوان

3- آرایش

به سخت ترین قسمت کار میرسیم. در این قسمت باید آرایش شما خیلی کم و طبیعی به نظر بیاد چون آرایش بیش از حد نشان دهنده عدم اعتماد به نفس هست که اصلا برای ماموریت شما مناسب نیست. رژ لب  هم بگونه ای باشه که لب شما رو پر تر نشون بده و درهنگام انجام آرایش بیشتر دقت کنید. در مورد چشم ها هم باید جوری بنظر بیان که گرد و درشت باشه چون اینطوری خیلی برای مردها جذاب تر میشه.

عطر و لاک ناخن  مناسب هم یادتون نره.

مطالب مرتبط:

1- خانم ها: برای مهمانی آخر هفته چی بپوشم؟

2- واسه اینکه خوشتیپ باشم, کجا چی بپوشم؟

3- خانم ها: چگونه از سر تا پا سفید بپوشم؟

محبوبترین مطالب

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_33”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
نُه
 − 
4
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مطالب مرتبط

با عضویت در خبرنامه چی بپوشم میتونید از آخرین اخبار ما و تخفیفات فروشگاه ها مطلع شوید

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

This site is protected by wp-copyrightpro.com

طبیعی است که همه ما دوست داریم جذاب باشیم، اما چگونه؟ چه بپوشیم یا چه رفتاری داشته باشیم که در حین خوشتیپی، تصنعی و غیر حرفه ای به چشم نیاییم؟ اگر شما هم دوست دارید به گونه ای باشید که در جمع بدرخشید و همه نگاهها روی شما باشد، به نکاتی که در اینجا برایتان آورده ایم، دقت کنید.

برای جذاب بودن باید اول از همه به ظاهر خود توجه کنید زیرا که ظاهر شما اولین چیزی است که به چشم طرف مقابل می آید. صاف و درست ایستادن یکی از چیزهایی است که باید آن را رعایت کنید. روان شناسان می گویند: «زبان بدن سیگنال های زیاد و قدرتمندی را به طرف مقابل منتقل می کند.» به عنوان مثال اگر شما قوز کنید، حس خستگی و ناتوانی را به دیگران انتقال می دهید. بنابراین از خمیده ایستادن یا نشستن به شدت خودداری کنید و به جای آن سعی کنید نشان دهید که قدرت بدنی بالایی دارید.

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

تحقیقی روی دو گروه از افراد انجام شد : گروه اول که حالت بدنی ضعیفی داشتند و گروه دوم که حس قدرت را منتقل می کردند. نتیجه این تحقیقات ثابت کرد که گروه دوم سطح تسترون بالایی نسبت به گروه اول داشتند. بنابراین میان زبان بدن شما و حس قدرت و سرسختی تان، رابطه ای مستقیم وجود دارد.

 

چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم

درست است که شما باید با زبان بدن، قدرت تان را نشان دهید اما در این کار هم نباید افراط کنید. شما با غرور و تکبر روی هیچ یک از اطرافیان تان تاثیر مثبتی نخواهید داشت. بنابراین کلید موفقیت شما اعتدال است. سعی کنید که در عین قدرتمندی و اعتماد به نفس، با تن صدای آرام سخن بگویید، با دیگران مهربان باشید و به آنها کمک کنید. این اعمال در کنار هم شما را تبدیل به فردی جذاب خواهد کرد که هر کسی دوست دارد با شما هم صحبت شود.

 

درست است! عینک آفتابی از چشم و پوست شما در برابر اشعه های مضر آفتاب جلوگیری می کند اما علاوه بر کارایی، شما باید به زیبایی آن هم اهمیت دهید. یک عینک مناسب، چهره و به تبع ظاهر شما را تکمیل می کند اما نکته اصلی انتخاب مدلی مناسب با صورت شماست. مدل های مختلفی از ویفر گرفته تا پلیس و غیره.. وجود دارند و شما باید با توجه به فرم صورت تان بهترین را انتخاب کنید. 

 

این روزها مدل های متنوع و زیادی از کاپشن ها برای آقایان وارد بازار شده است اما از میان آنها هنوز هم کاپشن های چرم محبوبیت خود را حفظ کرده و همچنان شیک و زیبایند. در قدیم، کاپشن های چرم تنها توسط ثروتمندان مورد استفاده قرار می گرفت اما حال همه مردم می توانند از آنها استفاده کنند. این مدل کاپشن ها علاوه بر زیبایی، کارایی بالایی نیز دارند و از بدن به خوبی در مقابل باد و سرما محافظت می کنند.

 

هر فردی در کمد لباس خود شلوار جین دارد و همه نیز می دانند که شلوار جین تا چه اندازه راحت و جذاب است. اما بر خلاف کفش و پیراهن که انتخاب شان راحت است، پیدا کردن شلوار جینی که کاملا سایز تن تان باشد ساده نیست. برای این منظور باید برخی موارد را با دقت در نظر گرفت:•    اندازه کمر•    قد شلوار•    گشادی و لاغری•    اندازه دور مچ پا

 

شاید صورت اصلاح شده را بیشتر دوست داشته باشید اما هر مردی به کمی ته ریش احتیاج دارد. پیشنهاد ما به شما این نیست که کل صورت تان را از ریش پر کنید، کافی است تنها دو روز متمادی صورت تان را اصلاح نکنید. تحقیقات نشان داده که خانم ها مردانی که ته ریش دارند را جذاب تر از آنهایی که کل صورت شان تراشیده، می دانند. بنابراین حتی اگر علاقه ای به ته ریش ندارید، بد نیست که هر از چند گاهی آن را امتحان کنید و تغییرات مثبت آن را بر چهره تان ببینید.

 

ارتباط برقرار کردن با دیگران نه تنها به شما که به دیگران نیز حس خوبی را منتقل خواهد کرد. زمانی که وارد اتاقی می شوید، اعتماد به نفس داشته باشید، برای صحبت کردن با دیگران پیش قدم شوید، به چشم هایشان نگاه کنید و با آنها سخن بگویید. همین رفتار شما را در چشم دیگران جذاب خواهد کرد.

 

تحقیقات ثابت کرده افرادی که دیدی مثبت نسبت به اطرفیان شان دارند، در برقراری ارتباط با دیگران نیز موفق ترند. آنها افراد خوش بینی هستند که با دیگران به گرمی صحبت می کنند و به همین دلیل احتمال این که از اطرافیان شان رانده شوند و مورد توجه آنها قرار نگیرند، کم است. خوب است که تصور کنید دیگران دوست تان دارند اما در این کار هم زیاده روی نکنید. به عنوان مثال اگر در برخورد اول طرف مقابل تان را در آغوش بگیرید، در واقع او را از خود رانده اید. پس اگر می خواهید که در نگاه دیگران جذاب و خواستنی باشید، زاویه دید مثبتی نسبت به دیگران داشته باشید و در برخوردتان با آنها اعتدال را نیز رعایت کنید.

 

گاهی باید پا را از گلیم خود دراز تر کرد و قوانین را شکست. به عنوان مثال خیلی ها از پوشیدن لباس های رنگی هراس دارند، در صورتی که این سبک لباس پوشیدن نیز جذابیت خاص خود را دارد. مثل این است که شما برای اولین بار با فردی قرار ملاقات عاشقانه می گذارید اما شنیده اید که نباید در مورد مسائل کاری با او صحبت کنید. به نظر ما این قانون را باید شکست زیرا کار یکی از مهمترین بخش های زندگی هر فرد است. اگر به دنبال یک رابطه جدی و بلند مدت می گردید، مطمئنا باید در مورد کار و درآمدتان با او سخن بگویید. بنابراین خودتان را به قوانین محدود نکنید و در جایی که لازم است آنها را بشکنید.

 

اگر دوست دارید که تاثیری بلند مدت بر دیگران داشته باشید، باید جوری رفتار کنید که دیگران شخصیت شما را باور کنند، نه این که حالتی تصنعی داشته باشید و فقط برای جلب توجه دیگران مانند یک جنتلمن رفتار کنید. شما باید این نکته را به دیگران ثابت کنید که یک آدم آهنی با برنامه ای از پیش تعریف شده، نیستید.

 

لازم نیست که مدام بخندید، یک لبخند کافی است تا دیگران را به سمت خود جذب کنید. خنده انرژی مثبت را به دیگران منتقل می کند و به تبع شما را فردی جذاب تر می سازد.

 

شاید شما حرف های زیادی برای گفتن داشته باشید اما آنچه شما را جذاب تر می کند، جدا از حرف زدن، شنونده بودن تان است. به همین دلیل سعی کنید که حرف های دیگران را به خوبی بشنوید، آنها را به حرف زدن بیشتر تشویق کنید و وسط حرف شان نپرید. همین رفتارهای به ظاهر کوچک، شما را در چشم دیگران جذاب و خواستنی خواهد کرد.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده ال

 

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

اگر در هر یک از زمینه های خانواده، ترس، اضطراب،افسردگی، روابط عاطفی، روابط زناشویی و مسائل جنسی نیاز به راهنمایی و مشاوره داریدمشکل خود را با یکی از مشاوران آنلاین ما در میان بگذارید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

اگر شما هم در شرایطی هستید که می خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در اینجا برایتان آورده ایم دقت کنید. مواردی که خانم ها را بیش از هر چیز دیگری در دیدار اول جذب می کند.

حتما به اهمیت اولین دیدار اعتقاد دارید. اولین قرار ملاقات می تواند ادامه یافتن یا نیافتن یک رابطه را تعیین کند، بنابراین مهم است که نکاتی را در این رابطه بدانید. به راستی چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در اولین دیدار می شود؟

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

شکی نیست که چهره شما اولین چیزی است که نظر دیگران را به خود جلب می کند. اگر شما به چهره تان اهمیت دهید، بدین معنی است که برای خودتان ارزش قائل می شوید.اما آیا باید چهره ای هالیوودی داشته باشیم تا دیگران را به سمت خود جلب کنیم؟ خیر! تنها کافی است که زیباترین چهره خود را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر فکر می کنید که با ته ریش جذاب تر می شود، ته ریش بگذارید یا اگر زدن ریش تان شما را مرتب تر و شاداب تر نشان می دهد، آنها را بزنید اما حواس تان باشد که صورت تان قرمز نشود یا جای تیغ روی صورت تان نماند. کرم های صورت نیز می تواند در این مواقع به شما کمک کند.

 

چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم

لبخند خود یک «خوشامدگویی» برای طرف مقابل تان محسوب می شود. در واقع شما با لبخندتان می توانید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید. تماس چشمی، لبخندی بر لب و اعتماد به نفس بالا شما را جذاب تر خواهد ساخت. البته حواس تان به دندان هایتان باشد. بهتر است که قبل از قرار ملاقات از تمییزی آنها اطمینان حاصل کنید.عواملی که در اینجا برایتان آورده ایم، مهمترین عوامل سیاهی و پوسیدگی دندان اند. اگر می خواهید که در دراز مدت دندان هایی سفید و براق داشته باشید از خوردن و آشامیدن موارد زیر خودداری کنید: •    نوشیدن مقدار زیادی قهوه و چای(هر 3 تا 4 ماه یک بار به پزشک مراجعه کنید)•    سیگار کشیدن•    استفاده زیاد از فلوراید(فلوراید موجود در آب یا خمیردندان ها)•    بالا رفتن سن (لایه های رویی دندان ها به مرور زمان مینای خود را از دست می دهند و به رنگ زرد طبیعی خود باز می گردند. شاید بد نباشد که برای جلوگیری از این وضعیت، گاهی از سفید کننده های دندان استفاده کنید.)

 

مسلما اندام ورزیده و چهارشانه مردان، مورد پسند خانم هاست اما اگر در انتخاب لباس دقت نکنید، تمام زحمات تان نقش بر آب خواهد شد. به عنوان مثال اگر دوست دارید که از طریق اندام ورزشکاری تان جلب توجه کنید، لازم نیست که شلوار یا بلوزی تنگ به تن کنید. این تیپ نه تنها زیبا نیست بلکه خانم ها را نیز فراری می دهد. بنابراین همیشه لباسی به تن کنید که کاملا سایز تن تان باشد.

 

سعی کنید لباسی به تن کنید که نشان دهنده سبک زندگی، شخصیت و شرایط فعلی تان باشد. فرقی نمی کند که چه تیپی را می پسندید، اسپورت، کلاسیک یا رسمی، در هر صورت شما باید خود واقعی تان باشید. اگر به دنبال یک شریک زندگی بلند مدت برای خود می گردید، شیوه لباس پوشیدن خود را عاقلانه انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تیپی اسپورت دارید، لزومی ندارد که در اولین قرار ملاقات تیپی کاملا کلاسیک بزنید. آیا می توانید در دیدارهای بعدی یا حتی برای همه عمر در مقابل شریک زندگی تان همان ظاهر را حفظ کنید؟ بنابراین بهتر است که متناسب با شخصیت و سبک زندگی تان، بهترین خود را ارائه دهید.

 

پوشیدن تنها یک پیراهن و شلوار شیک برای جلب توجه طرف مقابل تان کافی نیست. آنچه دیگران را متحیر می کند، جزییات است. پس جزییات را نیز از یاد نبرید: • مدل مو : به دنبال مدل مویی متناسب با فرم صورت تان باشید.• عینک : مدل عینک نیز باید متناسب با فرم صورت تان باشد.• ساعت : قبل از خرید ساعت، خوب در مورد آن تحقیق کنید.• کفش : کفش ها تاثیر زیادی بر ظاهر شما دارند، بنابراین کفش هایی با کیفیت بالا انتخاب کنید.

 

شاید در نگاه اول ظاهر شما بیشترین تاثیر را بر طرف مقابل بگذارد اما هر چه بیشتر پیش می رود، رفتار شماست که ادامه رابطه تان را تعیین می کند. لازم نیست که در این دیدار نقش بازی کنید، اما سعی کنید که خود واقعی تان را به بهترین شکل ممکن نشان دهید. بی شک، شما زیر ذره بین هستید و ممکن است که دیگر هیچوقت این فرصت خودنمایی را به دست نیاورید، بنابراین سعی کنید که رفتار و حرف هایتان کاملا سنجیده باشد.اگر رفتار شما با یک خانم در اولین برخورد درست نباشد، شانس خود را از دست داده اید و دیگر هیچوقت نمی توانید آن را جبران کنید. بنابراین گوشی همراه تان را از خود دور کنید، حواس تان را به جای اطراف، روی طرف مقابل تان متمرکز کنید و از شوخی های بی جا نیز بپرهیزید.

 

برای برطرف کردن بوی بد بدن، به سادگی می توان از دئودورانت استفاده کرد اما چرا پا را فراتر نمی گذارید تا عطر تن تان دیگران را مست کند؟ تحقیقات ثابت کرده که یکی از عواملی که بر انتخاب خانم ها تاثیر زیادی می گذارد، عطر تن آقایان است. بنابراین اگر می خواهید که جذابیت بیشتری برای اطرافیان تان به خصوص فردی که بدان علاقمندید بگذارید، به دنبال یک عطر خوشبو باشید. از آنجا که برخی عطرها ایجاد حساسیت و آلرژی می کنند، در انتخاب آنها نهایت دقت را به خرج دهید.

 

خانم ها به تک تک کلامتی که شما به زبان می آورید، دقت می کنند، بنابراین کلام تان از اهمیت زیادی برخوردار است. قدم اول این است که باید از به کار بردن کلمات زشت یا فحش، تحت هر شرایطی، خودداری کنید. قدم بعدی کتاب خواندن است. به دنبال کتابی باشید که موجب رشد و پیشرفت شما باشد. کتابی که با خواندن آن تاثیر مثبتی در زندگی تان ایجاد شود و حرفی برای طرف مقابل تان داشته باشید. و در نهایت لهجه و تن صدا و تک تک کلماتی که زبان می آورید، از اهمیت بالایی برخوردارند. به عنوان مثال اگر می خواهید چیزی را رد کنید، به جای «نه» بگویید «نه، متشکرم». طوری صحبت کنید که دیگران مشتاق شنیدن حرف های شما شوند. بالا و پایین کردن تن صدایتان، شاید شروع خوبی برای ساختن یک مرد سخنور باشد.

 

تاثیری که حرکات بدن بر دیگران می گذارند به مراتب بیشتر از کلمات است. بنابراین از حرکاتی که موجب راندن دیگران می شود، به شدت خودداری کنید. به عنوان مثال دست به سینه ایستادن به طور مداوم نشانه غرور است، پس به طرز ایستادن، حالت دست ها و چشم هایتان دقت کنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده آل

 

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

همرسانی در

ایمیل

فیسبوک

Messenger

چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم

Messenger

توییتر

گوگل +

بالاترین

واتس‌اپ

لینک را کپی کنید

این لینک‌ها خارج از بی‌بی‌سی است و در یک پنجره جدید باز می‌شود

از همان لحظه اول که وارد یک اتاق می‌شوید، حاضران شروع به قضاوت می‌کنند که چقدر از شما خوششان می‌آید. در نگاه اول ممکن است ترسناک به نظر برسد که مردم بدون شناختن شما در موردتان قضاوت می‌کنند، اما خبر خوب آن است که روش‌هایی وجود دارد تا در همان لحظه اول بر نظر مردم در مورد خودتان تاثیر بگذارید.

بیشتر ما به آن دسته از آدم‌ها برخورد کرده‌ایم که وقتی وارد اتاقی پر از غریبه می‌شوند، با ده دوست جدید، یک قرار برای ناهار فردا و پیشنهادی برای آشنایی با مدیر یک شرکت بزرگ اتاق را ترک می‌کنند.

بله، آنها آدم‌های جذاب هستند؛ اما چه چیزی این افراد خوش اقبال را بدون ذره‌ای تلاش این همه دوست‌داشتنی کرده است در حالی که بسیاری از ما باید به سختی روی این موضوع کار کنیم؟ با اینکه خیلی‌ها اصرار دارند که باور کنیم جذابیت اجتماعی و به دست آوردن دل مردم یک هنر است، اما واقعیت‌های علمی به طور شگفت‌انگیزی بخش زیادی از آن را توضیح می‌دهند.

عواملی که موفقیت ما در ارتباط با آدم‌های دیگر و تاثیری که بر آنها می‌گذاریم را تعیین می‌کنند، حتی می‌توانند قبل از دیدار ما با آن افراد شروع شوند. پژوهش‌ها ثابت کرده‌اند آدم‌هایی که ملاقات می‌کنیم اغلب ما را صرفا بر اساس نحوه نگاه ما قضاوت می‌کنند. الکساندر تودورف، استاد روانشناسی دانشگاه پرینستون، نشان داده است که افراد می‌توانند با دیدن چهره یک نفر، در عرض تنها یک دهم ثانیه در مورد دوست‌داشتنی بودن، قابل اعتماد بودن و شایستگی او قضاوت کنند.

آقای تودورف می‌گوید: “چیزهایی مانند تسلط رابطه زیادی با ویژگی‌های فیزیکی بدن افراد دارد، با این حال قابل‌اعتماد بودن و حتی جذابیت نیز بستگی بالایی به حالت‌های صورت دارند.”

قضاوت سریع بر روی چیزی اینقدر ساختگی ممکن است عجولانه به نظر برسد، اما ما همواره بدون اینکه متوجه باشیم این کار را انجام می‌دهیم که می‌تواند پیامدهایی جدی داشته باشد. برای مثال ممکن است حتی بر اینکه به چه کسی رای می‌دهیم تاثیر بگذارد. قضاوتی که در مورد صورت افراد می‌کنیم حتی می‌تواند بر تصمیم‌های مالی ما هم تاثیر داشته باشد.

با اینکه نمی‌توانید ویژگی‌های فیزیکی صورت خود را تغییر دهید، همیشه این امکان وجود دارد که حالت چهره خود را عوض کنید و لبخند بزنید. آقای تودورف با استفاده از مدل‌های آماری مبتنی بر داده برای ساختن الگوریتم‌هایی استفاده کرده که می‌توانند با دستکاری چهره‌ها از قابلیت اعتماد ما به آنها کم کنند و با این روش خصوصیت‌هایی را پیدا کرده است که ما بیشتر به آنها اعتماد می‌کنیم.

بر اساس این مطالعات هر چه یک چهره خوشحال‌تر باشد، قابل اعتماد تر است.

برای موقعیت‌هایی که اولین تاثیر ما به آن خوبی که انتظار داشتیم نبوده است، همچنان این امید وجود دارد که بتوانیم دیگران را قانع کنیم تا قضاوت اولیه را فراموش کنند.

الگزاندر تودورف می‌گوید: “اگر فرصت دیدار کسی را دارید، درست همان لحظه‌ای که اطلاعات خوبی در مورد آنها می‌گویید، نگاه آنها را به خودتان تغییر می‌دهید.” اگر بتوانید کسی را با این اطلاعات تحت تاثیر قرار دهید، اغلب فراموش می‌کنند که در ابتدا چه فکری درباره شما داشتند، حتی اگر قضاوت اولیه آنها منفی بوده باشد.

سوزان دی یاناش، استاد مدیریت دانشگاه سیاتل، می‌گوید که مهارت‌های بین فردی روز به روز اهمیت بیشتری در محیط‌های کاری و سازمان‌هایی پیدا می‌کند که پیش از این به ساختارهای قدیمی همراه با سلسله مراتب پایبند بودند.

به گفته خانم دی یاناش “توانایی کار کردن در یک تیم و تاثیر گذاشتن بر افراد بدون تکیه بر عنوان شغلی بیشتر از گذشته حیاتی شده است.”

بهتر از همه آن است که می‌توانید خودتان را تمرین دهید تا جذاب باشید. جک شیفر، روانشناس و مامور بازنشسته پلیس فدرال آمریکا (اف‌بی‌ای)،‌ از جانی کارسون، مجری تلویزیونی آمریکایی، به عنوان فردی نام می‌برد که ترجیح می‌داد تنها باشد، اما یاد گرفت که چطور جلوی دوربین فوق‌العاده جذاب و اجتماعی به نظر برسد.

سوال مهم آن است که ما آدم‌های معمولی که قرار نیست جلوی دوربین برویم، چه کار کنیم که جذاب به نظر برسیم؟ آقای شیفر می‌گوید که جذابیت می‌تواند با یک بالا دادن ساده ابروها آغاز شود. “مغز ما همواره محیط را به دنبال نشانه‌های دوست و دشمن بررسی می‌کند. هنگام نزدیک شدن به دیگران می‌توانیم سه حرکت مهم انجام دهیم تا به آنها نشان دهیم تهدیدی برایشان نیستیم: بالا بردن سریع ابروها که باید در کسری از ثانیه انجام شود، کج کردن بسیار ملایم سر و البته یک لبخند.”

خب مرحله ورود شما انجام شد که امیدواریم چندان غیرعادی به نظر نرسیده باشید. متخصصان می‌گویند که قدم بعدی برای دوست‌داشتنی بودن آن است که دیدارتان با دیگران را به ملاقاتی در مورد آنها تبدیل کنید. یعنی درباره خودتان حرف نزنید.

جک شیفر می‌گوید: “قاعده طلایی دوستی آن است که اگر کاری کنید دیگران احساس خوبی درباره خودشان داشته باشند، شما را هم دوست خواهند داشت.”

الیویا فاکس کابین، مربی رفتار فردی و نویسنده کتاب ٬افسانه کاریزما می‌گوید که این موضوع تنها وقتی کار می‌کند که شما علاقه واقعی به حرف‌های طرف مقابل نشان دهید. خانم کابین برای تمرین توصیه می‌کند: “روی رنگ‌های مختلف چشم افراد تمرکز کنید. این باعث می‌شود که مستقیم به چشم آنها نگاه کنید و نشان می‌دهد به چیزی که می‌گویند علاقه دارید.”

اگر درباره کسی که با او حرف می‌زنید بیشتر بدانید، می‌توانید تاثیرگذارتر باشید. این نکته در گردهمایی‌های عمومی که بیشتر به قصد آشنایی با دیگران برگزار می‌شود، خیلی اهمیت دارد. ممکن است چیزهایی درباره طرف مقابل خود شنیده باشید که مطرح کردنش در آن موقعیت کمک بزرگی به شما خواهد کرد. برای نمونه خانم دی یاناش پیشنهاد می‌کند که در چنین مواردی بگویید: “شنیده‌ام که آن اتفاق بزرگ برای شما افتاده است، خیلی دوست دارم که ماجرا را از زبان خودتان بشنوم.”

سوزان دی یاناش همچنین بر یافتن نقاط مشترک تاکید می‌کند، حتی اگر با طرف مقابل خود اختلاف نظر داشته باشید. افراد جذاب معمولا مهارت دارند که در ارتباط خود با دیگران نقطه اشتراک پیدا کنند، حتی اگر چیز زیادی وجود نداشته باشد.

خانم دی یاناش می‌گوید که این ایده خوب همیشه جواب می‌دهد اگر سعی کنید با رویدادهای روز جهان،‌ کشور یا محل کارتان هماهنگ باشید، چرا که این چیزها بیشترین موارد اشتراک میان افراد هستند.

جک شیفر نیز برای یافتن نقاط اشتراک پیشنهادهایی کاربردی دارد. برای مثال اگر محل تولد شخص طرف صحبت خود را می‌دانید، می‌توانید بگویید: “اهل کالیفرنیا هستید؟ من هم کالیفرنیایی هستم” یا اگر اهل آنجا نیستید بگویید: “امیدوارم تابستان آینده بتوانم به کالیفرنیا سفر کنم،” یا حتی اگر هیچ کدام برای شما کار نمی‌کند می‌توانید بگویید: “یکی از دوستان نزدیک من در سیلیکون ولی کار می‌کند.”

نکته کلیدی دیگر برای دوست‌داشتنی بودن آن است که حرکت‌های بدن فرد مقابل را تکرار کنید. جک شیفر می‌گوید وقتی افرادی که در حال گفت و گو هستند حرکت‌های بدن یکدیگر را تقلید می‌کنند، نشانه آن است که به توافق رسیده‌اند.

به گفته آقای شیفر “شما می‌توانید از همین موضوع استفاده کنید و با تقلید حرکت‌های بدنی دیگران به آنها نشان دهید که با آنها موافق هستید.” این تکنیک حتی می‌تواند آزمونی باشد که بفهمید آیا گفت و گو به خوبی پیش می‌رود یا نه. اگر با تغییر وضعیت بدن شما، طرف مقابل همان حرکت را تکرار کند احتمالا همه چیز به خوبی در جریان است. آنهایی که کارشان تجارت است می‌توانند از چنین لحظه‌هایی برای شروع مذاکره و قانع کردن طرف مقابل استفاده کنند.

اگر می‌خواهید به رابطه با دوست تازه خود دوام بیشتری دهید، آقای شیفراستفاده از تکنیکی به اسم “هانسل و گرتل” را توصیه می‌کند. اشتباه رایج خیلی از ما در دیدار با آدم‌های جدید آن است که آنها را غرق در اطلاعات بیش از اندازه درباره خودمان می‌کنیم که ممکن است حوصله‌شان را سر ببرد. در عوض جک شیفر پیشنهاد می‌دهد که اطلاعات درباره خودتان را درست مانند خرده‌نان‌های داستان “هانسل و گرتل” ذره ذره برای دوست تازه خود فاش کنید. به این ترتیب هر کدام از این جزییات می‌تواند مانند قلابی عمل کند که با تحریک کنجکاوی آنها، علاقه‌شان را به شما حفظ می‌کند و به گفته آقای شیفر “رابطه شما زنده می‌ماند.”

با این حال موقعیت‌هایی وجود دارد که نیاز دارید، خیلی سریع خود را در دل کسی جا کنید. در چنین مواردی جک شیفر با ۲۰ سال تجربه‌ در پلیس فدرال آمریکا، استراتژی‌هایی در اختیار دارد که می‌تواند افراد را قانع به پاسخ دادن سوال‌های شخصی کند.

بیان جمله‌هایی همراه با پیش‌فرض مانند اینکه “‌به نظر می‌رسد بین ۲۵ تا ۳۰ ساله باشی” اغلب فرد مقابل را به تایید وا می‌دارد و اطلاعات واقعی خود را در اختیار شما قرار خواهد داد.

حتی وقت گذراندن در کنار افراد می‌تواند کمک کند که آنها دوست‌تان داشته باشند. آقای شیفر ماجرایی را از دوران کارش در اف‌بی‌آی به یاد می‌آورد که یک جاسوس خارجی در بازداشت آمریکایی‌ها بوده است. شیفر هر روز به سلول او می‌رفت و ساکت می‌نشست و روزنامه می‌خواند، تا اینکه بالاخره یک روز ترس جای خود را به کنجکاوی داد و جاسوس سر صحبت را باز کرد.

بنابراین دفعه بعد که وارد اتاقی پر از چهره‌های تازه می‌شوید، با کمی تلاش ممکن است شما آن فردی باشید که همه می‌خواهند با او آشنا شوند.

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم
چگونه یک مرد جذاب به نظر برسیم
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *