چگونه گان کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه گان کنیم
چگونه گان کنیم

پنج شنبه, ۱۵ام تیر, ۱۳۹۶

منبع این مطلب مرکز مشاوره رنگین کمانی

مطالب منتشر شده در این صفحه نمایانگر سیاست رسمی رادیو زمانه نیستند و توسط کاربران تهیه شده اند. شما نیز می‌توانید به راحتی در تریبون زمانه عضو شوید و مطالب خود را منتشر کنید.

بر اساس ترکیبی از تحقیقات علمی و تجربیات واقعی مراجعه کنندگانم در روابط بلند مدت همجنس‌گرایان مرد، شش عملکردی که می‌تواند در طول زندگی، رابطه را قوی و حفظ کند را در ادامه آورده‌ام:
✅ خوش‌آمدگویی:
سگ‌ها متخصصین مورد تحسین این عمل هستند. آن‌ها می‌دانند که چگونه درهنگام بازگشت به خانه به مردم خوش‌آمد بگویند. آن‌ها با تمام اجزای بدنشان نشان می‌دهند که از این‌که شما بخشی از زندگی آن‌ها هستید، سپاس‌گزار هستند. این دلیل کلیدی علت وابستگی ما به آن‌ها است. شما لزوماً نباید وقتی شریک زندگیتان به خانه برمی‌گردد، دم خود را تکان دهید! اما ایجاد نوعی خوش‌آمد گویی دوستانه می‌تواند یک عنصر مهم در تقویت رابطه‌ی شما باشد.
✅ سکس مهم است:
زوج‌هایی که بعد از سال‌ها در کنار هم بودن، خود را قانع می‌کنند که سکس دیگر مهم نیست، گاهی اوقات دچار مشکل می‌شوند. سکس نیز مانند دیگر بخش‌های رابطه شما می‌تواند رشد و گسترش پیدا کند. برای اضافه کردن چاشنی به یک زندگی جنسی‌‌ که عادی شده، شما نیاز به خلاقیت دارید. این می‌تواند به این معنا باشد که کنجکاوی خود در مورد نقش بازی کردن در سکس، کاوش در شیوه‌های تنفس تانترا یا به اشتراک گذاشتن فانتزی‌های جنسی را افزایش دهید. فانتزی چیزی که آشناست را به چیز جدید و هیجان‌انگیزی تبدیل می‌کند. این یکی از جنبه‌های توسعه رابطه است که نیاز به یک روحیه سرگرمی دارد: مخالفت در رفتارجنسی و شکایت، باعث می‌شود که شهوت جنسی از بین ببرد.
✅ خود را رشد دهید:
بسیاری از زوج‌ها در این دام می‌افتند که انتظار دارند شریک زندگی‌شان، حفره زندگی آن‌ها را پر کند. یک زوج بودن، راه فراری برای عدم توسعه و رشد شخصی نیست. حقیقت این است که هیچ راه فرار موثر و بلند مدتی برای به دنبال رشد شخصی خود نرفتن، وجود ندارد. در هر مرحله از زندگی – حتی در دهه هشتاد و نود عمرتان – شما باید به رشد خود ادامه دهید تا به رضایت بیشتر برسید.
✅ آداب و رسوم روزانه:
تلاش کنید یک “چک کردن روز” ایجاد کنید. این نوعی از نسخه‌ی “عزیزم، روزت چطور بود؟” است. سعی کنید این کار را بدون انجام چند کار همزمان، انجام دهید. دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل را مخفی کنید و چند دقیقه را فقط صرف شنیدن این‌که روز شریک‌تان چگونه بود، بکنید. این کار شماست که در مورد برخی (نه همه) جزئیات به ظاهر بی‌اهمیت شایعات دفتر کار شریک‌تان و مشکلات سلامتی‌اش بدانید. “چک کردن روز” بخشی از فعالیت روزمره من است. همان‌طور که اسکار وایلد گفته است: “در نهایت، پیوند تمام همنشینی‌ها، چه در ازدواج و چه در دوستی، مکالمه است.”
✅ مرزها = نزدیکی:
هرکسی به زمانی برای تنهایی نیاز دارد. شما به فعالیت‌ها و دوستانی نیاز دارید که متعلق به شما هستند و همیشه آن‌ها را با شریک زندگی‌تان تجربه نمی‌کنید. گاهی اوقات شاید نیاز دارید تا در را ببندید و هندزفری به گوش بزنید یا به تنهایی در اطراف محل زندگی خود قدم بزنید. مشکلی نیست که برای مدتی به حال خودتان باشید. البته تا زمانی‌که متهعد به این هستید که بازمی‌گردید.
✅ به صحبت کردن ادامه دهید:
به عنوان انسان، روش اصلی ما برای تعمیر صدماتی که دیده‌ایم، داشتن ارتباط است. اگر در ایجاد ارتباط و گفتگو خوب نیستید پس شاید الان زمان خوبی باشد تا شروع به یادگیری کنید. ارتباط، مهارتی است که می‌توان آن را یادگرفت. درست مانند بافتنی یا اسکی کردن، فقط آموزش و تمرین می‌طلبد. خوشبختانه بهبود بخشیدن به ارتباطات چیزی است که بسیاری از زوج‌ها می‌توانند در چند ساعت یاد بگیرند. پیشنهاد نمی‌کنم که تا زمان وقوع یک مشکل جدی و کمک گرفتن از مشاور صبر کنید. فقط چند جلسه آموزش می تواند یک رابطه‌ای را که در حال حاضر هم خوب پیش می‌رود را تقویت کند. چه باور کنید یا نه، این کار می‌تواند سرگرم کننده باشد. مخصوصا وقتی که بعد از آن، شام را درکنار هم بیرون بخورید.
در نهایت آن‌چه که روابط طولانی مدت را حفظ می‌کند توجه به پیوند عاطفی بین شماست. کار پرورش صمیمیت عاطفی که به معنی احساس آزادی کردن برای به اشتراک گذاشتن احساسات خود بدون ترس از رد شدن، است. می‌تواند با آزمایش برخی از شیوه‌های ارائه شده در اینجا، تقویت شود.

منبعراه‌های ارتباط با ما:پیامک در تلگرامکانال تلگراماینستاگرامفیس بوکچگونه گان کنیم

نظر (به‌وسیله فیس‌بوک)


مطلب را به بالاترین بفرستید

دسته‌بندی‌ها: اقلیتها, تمام مطالب, کوییر

برچسب‌ها: اقلیت جنسی | ترنسجندر | رابطه | رشد | لزبین | مرکز مشاوره رنگین کمانی | همجنسگرا | پیوند عاطفی | گی

دیدن تمامی مطالب نوشته شده توسط این نویسنده مرکز مشاوره رنگین کمانی

« مطلب قبلی

مطلب بعدی

هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نظر را بنویسید.


نام (الزامی)


ایمیل (الزامی)





خانه

موبایل

آموزش ارضا شدن و درمان انزال زودرس

چگونه گان کنیم

 

چگونه دیر ارضا شویم – راه های درمان انزال زودرس

فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن دیر ارضا شود یا به عبارتی از انزال زودرس جلوگیری به عمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد! انزال زودرس شایع‌ ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد. اغلب کسانی که دچار بیماری زودانزالی هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می‌کنند.

 

آموزش ارضا شدن و چگونه دیر ارضا شویم:

 

استفاده از متد ماستر و جانسون از دیگر راههای دیر ارضا شدن مرد است:این شیوه شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است که منجر به ارگاسم می شود. این روش از دیر ارضا شدن نیاز به اراده و تمرین دارد ولی بسیار موثر است. ماستر و جانسون، شامل تحریک سکسی توسط خود فرد یا زوج جنسی می باشد. انجام تحریک تا رسیدن به نزدیکی قله (ارگاسم) و متوقف کردن آن است.

 

این کار در چند نوبت و اوقات مختلف انجام می شود و به تدریج زمان هر تحریک افزایش می یابد تا فرد احساس می کند زمان طولانی تری را صرف هر بار تحریک می نماید پس از چند نوبت و چند روز تمرین انجام نزدیکی شروع می شود. مرد به پشت می خوابد و به آرامی کار نزدیکی انجام می شود. به محض اینکه تحریک به قله نزدیک می شود با علامت دادن به زن (پارتنر) مدتی حالت ریلکس به خود گرفته و مجددا نزدیکی شروع می شود.

 

squeeze technique تکنیک فشردن، راهی برای دیر ارضا شدن :

روش فشردن در دهه ی ۶۰ میلادی توسط مسترز و جانسون ارائه شد. در این متد فرد و یا شریک جنسی وی را از لحاظ جنسی به آرامی تحریک می کند، سپس هنگامی که فرد به نزدیک لحظهء انزال رسید، با انگشتهای نشانه و شصت حلقه ای به دور آلت درست میکند و محکم آنرا می فشارد تا وقتی که فشار جنسی فروکش کند. سپس مجددا مراحل بالا را برای سه بار تکرار می کنند و دفعهء سوم اجازهء انزال را می دهند. با تکرار این کار ۱ تا ۲ مرتبه در هفته کنترل جنسی آنها بالا میرود و زمان نزدیکی را می توانند افزایش دهند.

 

چگونگی دیر ارضا شدن مردان و جلوگیری از زودانزالی:

مصرف بعضی از داروها باعث بروز انزال زودرس مي‌ شود

 

البته آنچه مسلم است، اين است كه زنان معمولا ديرتر از مردان ارضا مي‌شوند و عدم آگاهي زوجين از چگونگي ايجاد تطابق، زمان طولاني ارضا شدن زوجه و زمان كوتاه‌تر زوج، باعث نمود بيشتر و عذاب آورتر اين مشكل مي‌شود. در حالي كه مي‌توان با يك آموزش درست در اين زمينه از احساس نارضايتي زوجين جلوگيري كرد.

 

مشكلات رواني كه به اشكال مختلف مي‌توانند باعث ايجاد انزال زودرس شوند زيادند. مثلا اضطراب، هيجان و استرس‌هاي رواني كه فرد در زندگي روزمره خود دچار آنها مي شود در بروز بيماري انزال زودرس نقش مهمي ايفا مي‌كنند.

 

معمولا اين هيجانات و استرس‌ها باعث مي‌شوند تا فرد در حين نزديكي توانايي خود را در راحتي و تمركز روي رابطه جنسي از دست داده و انزال زودرس رخ دهد. يكي ديگر از مسايلي كه از طريق ايجاد مشكل رواني باعث بروز انزال زودرس مي‌شود، ترس از بروز اختلا‌ل نعوظ است. در واقع ترسي كه فرد نسبت به از دست دادن نعوظ دارد باعث مي‌شود تا به صورت ناخود آگاه انزال زودتر از موعد رخ دهد. البته در موارد نادري هم مصرف برخي داروها مثل بعضي از دارو هاي اعصاب باعث بروز انزال زودرس مي‌ شود.

 

 

با تمرين و تکرار سعي کنيد آستانه انزال را در خودتان معين کنيد و سپس تلاش کنيد تا بر روي کنترل آن اجحاف کامل پيدا کنيد تا بواسطه ي آن قادر شويد مدت زمان رابطه جنسی را افزايش دهيد. سعي کنيد زمانيکه به آستانه انزال نزديک مي شويد کاري کنيد تا برانگيختگي کمتر شود. هميشه خودتان را پايين تر از حدي نگه داريد که انزال اجباري صورت پذيرد. هرگاه که احساس کرديد در حال نزديک شدن به مرحله ي انزال هستيد، حرکت دادن بدن را متوقف کنيد، چند ثانيه به خود فرصت بدهيد تا آرام شويد و زمانيکه تحريک اندکي کمتر شد، مجدداً به کار خود ادامه دهيد.

 گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

منابع :

delgarm.comtanzimekhanevadeh.com


دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

چگونه گان کنیم

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .




خانه

موبایل

چگونه با همسرم لذت را تجربه كنم؟من هيج وقت ، در روابط جنسي با همسرم به ارگاسم نمي رسم ؛ اين موضوع موجب عصبانيت وتنفر من از شوهرم شده است ؛ و احساس مي كنم روابط جنسي عمل بي جا است ومن به سوي سرد مزاجي پيش مي روم . نمي دانم چكار كنم ؟ آيا طلاق بگيرم ؟ يا بي تفاوت شوم وارگاسم رسيدن را فراموش كنم ؟اين جملات بعضي از زنان است  وگاهي اوقات همين مسئله به از هم پاشيدگي زندگي زناشويي مي شود يا اين كه بر اثر به سرد مزاجي كشيده شدن « زن » ، زندگي تبديل به ميدان اختلافات وعدم عشق وعلاقه نسبت به يكديگر !!چگونه گان کنیم

چه بايد انجام داد ؟ آياامكان اصلاح « مرد » وجود دارد ؟ چگونه بايد« مرد» را به نحوه صحيح ارتباط جنسي با همسرش آشنا كرد ؟ آيا در اين شراطي اميد به عشق وعلاقه وجود دارد ؟قبل از آن كه به پرسش هاي فوق پاسخ داده شود ، خوب است كه با بررسي مختصري ، كالبد شكافي شود تا مشكل را به خوبي تشخيص داد آن گاه براي رفع مشكل چاره انديشي كنيم.بنابراين با توجه به آموزه هاي ديني اگر « زن»، در قبال شوهرش لوده گري وبي حيايي كند نه آن كه زشت است بلكه موجب رشد وقرب اوست.

بعضي مردها متأسفانه توجه به روحيه جنسي خانم ها ندارند كه آنها براي آماده شدن زماني بيش از « مردان » نياز دارند . از اين جهت نيز در آموزه هاي ديني ما از « مرد » خواسته شده است كه عجله نكند :عَلِيٍّ ع فِي حَدِيثِ الْأَرْبَعِمِائَةِ قَالَ إِذَا أَرَادَ أَحَدُكُمْ أَنْ يَأْتِيَ زَوْجَتَهُ فَلَا يُعَجِّلْهَا فَإِنَّ لِلنِّسَاءِ حَوَائِجَ علي (ع) در احاديث چهارصد گانه فرموده است : وقتي خواستيد با همسرتان نزديكي كنيد عجله نكنيد ، زيرا زنها حوايج وخواسته هايي دارند (تا آماده براي همبستري شوند) (وسائل‏الشيعة ج : 20 ص : 118).آنها تصور مي كنند كه با چند دقيقه عشق بازی « زن » آماده است ونزديكي مي كنند ، در حالي « زن» هنوز آماده نشده است و در نتيجه  به ارگاسم نمي رسد.

چه بايد كرد ؟براي رفع مشكل ، « زن»  مي بايست براي رسيدن به  ارگاسم ، كارهاي زير را انجام دهد:الف ـ قبل دخول مرحله آمادگي« زن» مي بايست در اين مرحله، شوهرش را از اين عجله باز دارد وفرايند روابط جنسي را بايكديگر مديريت كنند . مشكل اين جاست كه بعضي از خانم ها بر باورهاي نادرستي  هستند كه  اولاً : حجب وحياي زنانه مانع مي شود به شوهر بگويد كه او به چه چيزي نياز دارد و از شوهرش تقاضايي براي آماده شدن خودش بكند !! ثانياً :« زن» موجودي است « مطلوب » نه « طالب» ، پس اين نادرست است كه « زن» از « مرد » تقاضايي كند و ثالثاً : « مرد » بايد خودش به اين نكته برسد و توجه به روحيه « زن» داشته باشد .و اما راه حل :

در آموزه هاي ديني زني خوب و بهترين است كه وقتي با شوهرش خلوت مي كند« حيا وخجالت» را كنار مي گذارد:أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ خَيْرُ نِسَائِكُمُ الَّتِي إِذَا خَلَتْ مَعَ زَوْجِهَا خَلَعَتْ لَهُ دِرْعَ خَلَعَت مَعَهُ والْحَيَاءِ وَ إِذَا لَبِسَتْ لَبِسَتْ مَعَهُ دِرْعَ الْحَيَاءِ امام صادق (ع) : بهترين زنان شما ،زني است كه وقتي با شوهرش خلوت مي كند ولباسش را درمي آورد ، خجالت وحيايش را كنار مي گذارد ! و وقتي لباسش را مي پوشد حيايش را نيز مي پوشد! (وسائل‏الشيعة ج  20 ص : 29)حديث فوق بهترين زن را كسي مي داند كه در موقع خلوت از انجام  هرگونه رفتار جنسي كه موجب لذت خودش وهمسرش مي شود ، خجالت نكشد.كنار گذاشتن حياء وخجالت رمز موفقيت هر زني در ارتباط جنسي مي باشد .

 

به عبارت ديگر زن در اين حالت از انجام دادن هر كاري كه موجب لذت خود وهمسرش مي شود ،خجالت نكشد ،بلكه آن را به عنوان عبادت وكسب ثواب آخروي بداند!يقين اين كار موجب به ارگاسم رسيدن زن ومرد  مي شود.

بعضي از زنان به خاطر خجالت كشيدن ،به صورت منفعل در اختيار مرد قرار مي گيرند ، اين حالت مورد مقبول مرد نيست و از اين همسر به صورت منفعل عمل مي كند وهيچ گونه عشوه وحركت عشقي ندارد، احساس انزجار مي نمايند و به لذت لازم جنسي از همسر نمي رسند.

 

بسياري از مردان ،ا ز اين كه همسران آنها به صورت منفعل است( فقط جسم خالي او در اختيار اوست ) ، ناراحت هستند ؛ حتي گاهي اوقات همين حالت همسرش كه اورا ارضاء نمي كند، عصباني مي نمايد ،و مرد با زن ديگري براي ارضاي روحي خود ارتباط برقرار مي كند واز همسرش مي برد و اين امر موجب ايراد گيري از همسرش مي شود.در فرهنگ ديني ما هر زني كه در كنار شوهرش«لوده وشهوي » مي باشد ، به خوبي يادشده است :أَبِي عَبْدِ اللَّهِ ع قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَيْرُ نِسَائِكُمُ الْعَفِيفَةُ الْغَلِمَةُ  پيامبر (ص) :بهترين زنان شما زني است كه پاك دامن باشدو در برابر شوهرش شهوي باشد!( وسائل‏الشيعة ج 20 ،ص : 30).غلمة : يعني زن كه شهوت زيادي دارد (فرهنگ جامع ،ج1، ص1172).

قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ص خَيْرُ نِسَائِكُمْ نِسَاءُ قُرَيْشٍو……الْمَجُونُ لِزَوْجِهَا …….. پيامبر (ص) فرمودند كه بهترين زنان شما زنان قريش است……. و مجون ( زن بي حياء ولطيفه گو) در برابر شوهرشان مي باشند …..( وسايل الشيعه ج 20 ص37).(مجون : زن بي حياء، لوده ،لطيفه گوو بذله گو،گستاخ (فرهنگ جامع ،ج1، ص 1541)). بنابراين با توجه به آموزه هاي ديني اگر « زن» ،در قبال شوهرش لوده گري وبي حيايي كند نه آن كه زشت است بلكه موجب رشد وقرب اوست . ودانشمندان امور زناشويي نيز اين گونه نظر مي دهند :

دكتر ديويدروبن نويسنده كتاب «هر زني مي تواند» مي نويسد:

به دليل اين كه احساسات تعيين كننده تمامي واكنش هاي جنسي است، (كه شامل شور شهواني هم مي شود) يك زن نياز دارد كه ديدگاههاي خود را در باره روابط جنسي و احساسات شوهرش و روابط بين آنها ، بررسي كرده ،برروي آنها تفكر كند (زن كامل ،مارابل مورگان،ص115).زن ، بايد «مرد » را از نقاط حساس بدن خود كه اورا به اُرگاسم مي رساند ، باخبر نمايد . از همسرش بخواهد كجاي بدنش را لمس كند ويا آن كه دست بكشد ويا آن كه گاز هاي خفيف بگيرد ويا هر كاري فكر مي كند او را به اُ رگاسم نزديك مي كند با آرامي و محبت به « شوهر » خود بگويد .

در تمام فرايند روابط جنسي « زن » ، نبايد در مورد ضعف وعدم ارضاء نكردن « مرد » فكر كند ؛ زيرا اين « تفكرات » مانع بزرگي براي آماده شدن و به ارگاسم رسيدن  « زن » مي باشد.ازاين رو « زن » ، با حفظ غرور « مرد » ، با محبت از او مي خواهد كه اولاً نقاط حساس جنسي را  لمس و بازي كردن  او را آماده براي همبستري كند ، .ثانياً  با محبت به او بگويد « هنوز آماده نشده است. »نكته مهم آن است كه بي هيج عنوان اين جملاتي را به گونه اي نگوييد كه « مرد » احساس ضعف و ناتواني كند؛  بلكه احساس « عشق » و « طنازي »كند . سپس هر گاه آماده نزديكي شديد با محبت به اوخبر دهيد .

ب ـ بعد از دخول (طولاني كردن)« مرد » ، با حركت آلت جنسي خود در « واژن » زن به انزال وارگاسم مي رسد ؛ چنانچه « زن » هنوز به ارگاسم نرسيده است مي تواند با كمك « مرد » حركات آلت جنسي او را كنترل نمايد تا با هم به ارگاسم برسند .هشدار :در تمام فرايند روابط جنسي « زن » ، نبايد در مورد ضعف وعدم ارضاء نكردن « مرد » فكر كند ؛ زيرا اين « تفكرات » مانع بزرگي براي آماده شدن و به ارگاسم رسيدن « زن » مي باشد.

منبع:tebyan.net


دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چگونه گان کنیم

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

چگونه گان کنیم
چگونه گان کنیم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *