چگونه پسر هارو جذب خود کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه پسر هارو جذب خود کنیم
چگونه پسر هارو جذب خود کنیم




خانه

موبایل

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند

 

چگونه پسر هارو جذب خود کنیم

آیا شما عاشق پسری شده اید که دوست داشته باشید او هم همین حس را به شما داشته باشد. روش های زیر برای این منظور بسیار مفیدند.روش ۱: اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و ….عضویت دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.

روش ۲: باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید.اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید اگر تاریخچه روابط او را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.

روش ۳: باید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید. از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند. وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.

 

پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند

 

روش ۴: باید چند قدم جلوتر بگذارید. کارهای کوچکی برای اینکه توجه او را جلب کنید انجام دهید. به او ثابت کنید که همیشه در هر حالی برای وی هستید. به او نشان دهید که دوستش دارید بدون اینکه حرفی از زبان شما شنیده باشد.

روش ۵: پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.

روش۶: پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید. 

 

روش 7: به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشی.

 

منبع: خبرنو

 


دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

تخفیفات زمستانی

تخفیف مواد غذایی تا 30 درصد

تا 40 درصد تخفیف ، ویژه تبلیغات در بیتوته

شب یلدا رو با تخفیف ویژه گلیتال رنگی تر کن

خرید انلاین محصولات زناشویی،60 درصد تخفیف

جشنواره ویژه یلدا

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

از نظر مردان چه چیزی جذاب است: روش های ساده ای برای جذب مرد مورد علاقه تان

بیایید با خودمان صادق باشیم، گاهی اوقات درک عواطف و احساسات مردان می تواند فوق العاده دشوار باشد. پس بهتر است خودمان را گول نزنیم، اما اگر مردی وجود دارد که به او نظر دارید و در ذهنتان به وی علاقه مند شده اید، راه هایی برای جلب توجه او وجود دارد که دانستنشان خالی از لطف نیست. در این مطلب برخی از راهنمایی ها و ترفندهایی که متخصصان ارتباط و کارآفرینی ارائه نموده اند ذکر خواهد شد تا بتوانید با کمک گرفتن از آن ها توجه مرد مورد علاقه تان را به سوی خود جلب نمایید.

دکتر تینا تسینا، نویسنده کتاب چگونه یک پارتنر خوشحال باشیم و چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشیم در این خصوص می گوید به مکان هایی که شما را خوشحال می کنند بروید، جایی که بیشتر احتمال دارد مرد مورد علاقه شما در آن فضاها حضور داشته باشد. در واقع مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که آرامش داشته و روحیه ی خوبی داشته باشند و اکثر اوقات با لبخند باشند.

از مخفی کردن خود در گوشه های سالن، در میان مبل و یا گل و گیاه اجتناب کنید. در هر جایی که هستید کاری را برای انجام دادن پیدا کنید فرقی نمی کند که چه کاری باشد فقط سعی کنید در جمع باشید کارهایی مثل وارد شدن در یک بحث گروهی و یا قدم زدن چرا که این امر می تواند توجه مردان را به سوی شما جلب کند و آن ها را متوجه این امر سازد که شما انسانی فعال و اجتماعی هستید و سعی ندارید قایم موشک بازی کنید.چگونه پسر هارو جذب خود کنیم

به نظر می رسد که از سال 1950 تا کنون، مردان به گونه ای تربیت شده اند که واقعا دوست دارند مفید باشند. در مورد وضعیت چالش برانگیز محل کارتان با او صحبت کنید یا از او بخواهید که یک برنامه ی جالب را به شما توصیه کند. تسینا در این خصوص می گوید: “فکر می کنم سوال کردن در مورد هر چیزی به جز اشتهای مرد مورد علاقه تان می تواند سبب شود که او فکر کند خیلی باهوش است و لذا کمک خواستن از او می تواند بهترین راه برای ایجاد یک رابطه ی عاشقانه باشد.

امیلی هولمز هاون، بنیانگذار باشگاه دوستانه لست فرست، در این خصوص می گوید: در مورد چیزهای مورد علاقه ی خود، مانند نگه داشتن گل های تازه در خانه، ورزش مورد علاقه تان مانند یوگا، خواندن یک کتاب در هر هفته یا داشتن یک خواب خوب، با او صحبت کنید. ممکن است بیان این چیزها به نظر شما مضحک باشد، اما از نظر او می تواند نشانه هایی از داشتن ” زندگی ای آرام و متعادل” باشد که او را به ادامه ی ارتباط با شما دلگرم نماید.

مردها چندان روند مد را درک نمی کنند، بنابراین تاپ دخترانه موج دار بدون آستین خود را برای شب های دخترانه تان نگله دارید. بهترین راه برای جلب توجه پسرها این است که چیزی بی نظیر مانند یک لباس کلاسیک راحت بپوشید.

هم تسینا و هم هاون به تاثیر تماس مستقیم چشمی کلاسیک اعتراف کرده اند. یک تماس چشمی صحیح باعث می شود که او هم به شما علاقه مند شود پس این آیتم را هرگز فراموش نکنید.

اگر مردی که به او علاقه مند شده اید از لباسی که به تن کرده اید تعریف کرد، نباید به صحبت در مورد نام برند لباستان بپردازید، زیرا ممکن است کلامتان رنگ و بوی مادی به خود بگیرد. اگر او چنین حرفی را پیش کشید شما باید بلا فاصله بگویید که خوشحالید که او تا این حد نکته بین است و فورا حرف را عوض کنید. همین امر در مورد غذا و نوشیدنی نیز صادق است. حتی اگر به جذاب ترین کافه ها و رستوران ها رفتید، باید بیشتر در مورد نقاط مشترکتان صحبت کنید نه فضای رستوران. در این صورت صحبت شما به جاهای جالبی خواهد رسید و نقاط مشترک زیادی را خواهید یافت که می تواند به ادامه ی رابطه کمک کند.

تسینا در این خصوص می گوید که اگر همیشه با گروهی از دوستان خود بیرون بروید و خود را در میان آن ها احاطه کنید تنها شدن و احتمال گرفتن پیشنهاد از طرف فردی که از او خوشتان آمده بسیار کمتر می شود. اگر همیشه با گروه بیرون می روید، سعی کنید کمی از آن ها فاصله بگیرید یا راهی برای وقت گذراندن با خودتان بیابید. پس از آن با گفتن چیزی جذاب در مورد مردی که از او خوشتان آمده و یا اظهار نظر در مورد صحبت هایش نظر او را به سوی خود جلب نمایید. در هنگام اظهار نظر هوش و شخصیت خود را هم نشان دهید نه این که فقط سعی کنید نظری داده باشید. این ها همه باعث می شوند که یک زن شاداب و با طراوت و امروزی به نظر آیید که هیچ کس دوست ندارد هم کلامی با او را از دست بدهد.

به نظر لوری زاسلو و جنی زوچر، بنیانگذاران شرکت تولیدی پروژه سول میت، زمانی که زنان از مردان تشکر نمی کنند آن ها واقعا ناراحت می شوند. زوچر در این خصوص می گوید: “حتی با اعتماد به نفس ترین مرد ها نیز نیاز به تشکر دارند.” البته نیازی نیست که شما همان لحظه از او تشکر کنید بهتر است شماره تلفن او را بگیرید و بعد در یک پیام کوتاه برای نوشیدنی که برایتان خریده بود از او تشکر کنید. این یک راه آسان برای قدردانی و تشکر از کسی است که از او خوشتان آمده و علاوه بر این، راه را برای ادامه ی ارتباط با او باز می کند.

دنیای ما دنیایی فوق العاده کوچک است، و اگر اندکی کار با اینستاگرام و استوری گذاشتن خود را کنار بگذارید، شاید بتوانید کسی را ملاقات کنید که درست در رو به روی شما نشسته است. حتی اگر شما در آسانسور هستید، به جای این که با تلفنتان ور بروید، به اطراف نگاه کنید و ببینید چه کسی در اطراف شما است. این کار برای جذب یک پسر به سوی خودتان بسیار بهتر از چسبیدن به اسنپ چت و یا اینستاگرام است چرا که شما را فردی باهوش تر جلوه می دهد که به فضای مجازی وابسته نیست.

به عنوان مثال می توانید کتاب مورد علاقه تان را به کافی شاپ ببرید. به گفته ی اما تسلر، مؤسس شركت خاستگاری The Ring of Dating ، با این کار به فرد مورد علاقه تان یک دلیل قانع کننده برای شروع رابطه خواهید داد. اگر به خواندن کتاب های عادی علاقه ای ندارید، یک کتاب شعر، مجله یا هر سرگرمی ای که دوست دارید را با خود به کافی شاپ بیاورید.

بسیاری از مردان تمایل دارند تا سر صحبت را با شما باز کنند، بنابراین اگر شما چیزی چشم گیر و یا عجیب و غریب به تن کرده باشید آن ها می توانند از آن برای باز کردن سر صحبت استفاده کنند. گوشواره های جالبی با حلقه های بزرگ به گوش بیندازید و از لباس هایی با طرح های عجیب غریب و چشمگیر استفاده کنید تا بتوانید نظر مردان را به سوی خود جلب کرده و راه را برای صحبت باز کنید.

اين بچه مچها عاشق نميشن ک.چن سال ديگه ميشينن ميخندنن.جمع کنيد باو جماعت

من به پسری عاشقش بودم گفتم که دوستش دارم ولی اون گفت تو مثل خواهرمی از اون به بعد دیگه حتی تو صورتمم نگاه نمیکنه هرگز علاقتونو نشون ندید بزارید اون پا پیش بزاره غرورتونو نشکنید تا مثل من پشیمون نشید

واااااااييييييييييييييييييي من ميميررررررررممممممممم برااااششششششششششششششششششش توروخداااااااا جون مادرتون جون عزيزتون ي صلوات بفرستين اگه اين پيام منو خوندين ك من با سبحانم ازدواج كنم و خوشبخت بشيم خواهشششش ميكنم هركي اين پيامم رو خوند ي صلوات برا منو سبحانم بفرسته ك ما باهم ازدواج كنيمو خوشبخت شيم

خدایی جمع کنید این مسخره بازیارووو اخه عشق که اصلاا وجود نداره بعدشم دختر ۱۵ ساله چه میدونه عشق چیه اخه تا عاشق بشهاصلاا پسرااا ارزش نگاه کردنم ندارن چه برسه عاشقشون بشی با پسرااا امونجوری رفتار کنید که با شما ها رفتار میکنند اونااا همه کاراشون فیلمه اگه بهشون بگید دوستت دارم بیا باهم باشیم هرگز قبول نمیکنن چون پسرااا از دختزای مغرور خوششون میاد نه دختر جلف حواستون در کل جمع باشه گول پسر جماعت نخورید

اینارو جمع بزار در کوزه آبشو بخور

این توصیه رو از من داشته باشین
هیچوقت به یه پسر ابراز علاقه نکنین هیچوقت
چون شمارو از دخترایی که تو خیابون ریخته و دارن دنبال پسر میگردن نشون میده
و مطلقا پسری که قصد سو استفاده نداشته باشه ابراز علاقه تونو قبول نمیکنه حتی اگه قبل گفتنتون دوستون داشته باشه چون بد بینی ایجاد میکنین
اون روش هایی هم که تو اکثر سایتا برای جلب توجه نوشتن ترجمه ی مقاله های خارجیه که فقط اونجا به درد میخوره
تو ایران اینجور روش ها جواب نمیده یا اصلا عملی نیس

پس باید چیکار کرد؟

اون کسایی که میگن عشق الکی و پوچه و وظیفه قلب یه چی دیگس
اگه کسی رو دوس ندارین یا عاشق نشدین اینجا تو این سایت چیکار میکنین
هه حرفاتون همش دروغ اتفاقا شما عاشق ترین فقط الکی حرف میزنین عشق دروغه
یکم با خودتون روراست باشین

من.حیجوقت.عاشق.نمیشم.میخاستم
ببینم.عاشقی.چیه.من.اگر.عاشق.بشم.مسل.
پسرا.باید.دنبالشون.بیفتم.نمیخام
این.کار.برای.آیدا.شایسته.نیست

هیچی برام بجز آون مهم نیس. ولی من برا آون مهم نیستم. من حتی خواهرم ی سال از خودم بزرگتر بود. پارسال خودکشی کرد و من خیلی شکست خوردم. با این ک میدونست این اتفاق زندگیمو بازم این کارو باهام کردچیکا کنم برگردم

سلام. من ی دختر 19ساله ام. هنوز سال اولی بود ک کنکور شرکت کردم و پزشکی هم آوردم. قبل کنکورم ی دبیر خصوص داشتم ک هرروز برا چارتا درس میرفتم پیشش. بعد ی مدتی بم گفت ک میخاد کنارم باشه. و منم خیلی دوسش داشتم. آون موقع بود ک قبول کردم. الان سه ماهه میگذرع. نمیدونم چرا یهو دلشو زدم. البته بعد این ک خوب کاراشو کرد بم گف که دیگ نمیتونم تحملت کنم. با این ک هیچ کارش نکرده بودم. الان دو هفتس میگذرع. کارم شده گریه و برا اونم اصلا مهم نیست و همون موقع ازم خواهش کرد ک دیگ برم. الان کارم ب خودکشیو این چیزا رسیده… خیلی دوسش دارم

خودکشی؟به عنوان تجربه اول درک میکنم دلبسته باشی اما مطمین باش شما تجربه اول اون شخص نبودی و نتونسته شمارو درک کنه و عشق شمارو باور کنه و ارزشی هم نداره اثبات علاقتون بهش.شما فقط بی تجربه بودید.بهتره ارامشتو حفظ کنی و چند چیز رو فراموش نکنی اولیش اینه که پنجتا انگشت شبیه بهم نیستن و این یعنی ۱ به همه بی اعتماد نشی و به همه اعتماد نکنی ۲ شما همیشه براعاشقی فرصت داری و بعدا به خاطرات گذشته تعجب میکنی!۳به پیشرفت و تحصیلت بپرداز و برای هرکس همونقد که برات هزینه میکنه خرج کن نه کم نه زیاد.و همیشه اول با منطق انتخاب کن بعد با احساس

یه مسئله ای هست دوستان: (نخونی کل عمرت بر فناست)
اینطور جا افتاده که آدم با عقلش عاشق شه یا دلش ؟ اصلا دلی وجود نداره ( اما عشق هست ).این فقط یه جنبه ی شاعرانه هست که به خاطر اینکه وقتی از کسی خوشمان می یاد (مثل سایر احساسات دیگه مثل عصبانیت و خنده) هورمون هایی ترشح میشن به سوی قلب برای تغیر جریان خون و غیره که شاعرامون هم اینطوری احساسی که در قلب به وجود اومده رو به قلب نسبت میدن که تو ادبیات بهش می گن حسن تعلیل ولی کسی که میگه کار دل(قلب) پمپاژ خون هست و عشقی وجود نداره این اشتباهه این دو هیچ مناسبتی با هم ندارن که شما از اون استدلال وجود عشق کنید. در واقع کل احساسات آدمی برای مغزش هست و چیزی که انسان رو کامل میکنه استفاده از مغزش هست نه قسمتی از مغزش کسی که به پول فکر میکنه کسی که فقط به عشق فکر میکنه کسی که فقط به شهوت فکر میکنه و …. همه شان به شکلی ناقصان اند و محکوم به شکست چون هیچ وقت کل احساساتشونه در نظر نگرفتن در حقیقت کل فکر و مغزشونو و یک بعدی عمل کردن .
پس خواهشا از این فازهای (عاقلانه) یا ( زندگی فقط عشق) برای خودتون نگیرید. انسان از احساساتی شکل گرفته که به همشون برای زندگی کردن نیاز داره.

من ی دختر ۱۷ ساله ام ‌.عاشق ی پسر ۲۴ ساله شدم ک توی باشگاه دیدمش یکی از دوستام رو فرستادم جلو ک در مورد من حرف بزنه اونم حرف میزنه ‌و پسره میگه این ی عشق زود گزره ک توی این سن زیاد اتفاق میوفته ‌شاید عاشق خواننده هم بشه .من چیکار کنم ک دلش رو ب دست بیارم ؟؟

سلام به همه دوستان من سه دختر ۱۶ سالم تا این موقع فقط یه بی اف داشتم من تو یه خانواده خیلی سخت گیری بزرگ شدم به طوریکه تا این موقع حتی سیم کارت هم نداشتم اما یه تبلت داشتم تو ایلام یه نرم‌افزار چت روم نصب میکنم و اونجا با یه پسر که ده سال از خودم بزرگ تر بود دوست شدم اوایل خیلی خوب بود من برایش سه تا عکس فرستادم تا اینکه امروز که این مطلب و براتون می‌نویسم بهم گفت من اونی که خودمو بهت معرفی کردم نیستم و یه ادمیم که دخترا و بازی میده من فورا اون نرم افزار رو پاک کردم اما حیف که عکسام دستشه حالا اگه عکسام پخش بشه من بدبختم به همین خاطر همه ی ابجیای چ
گل هیچ وقت به عشق مجازی اعتماد نکنید عاشق بشید اما واقعی نه مجازی

این.دختر.خوبه.خدش.میگهیا.دروغ.میگه
نابرد.رنج.گنج.میسر.نمیباشد

سلام. من ي دختره 18سالم. توسن 14سالگي پسرهمسايه دوستم عاشقم شد. فك ميكردمن و دوستم باهم خواهريم6 ماه بد اينكه من خونه دوستم رفته بودم اون منو ديد ب مامانش گفتو مامانشم ب مامان دوستم وقتي مشخصات منوداد مامان دوستم فهميدمنم. بدش دوستم رابط منو اون شده بود. روزاي خوبي بود ك يدفه مامانش سرطان گرفت. اميرم ازاول تنهاقصدش ازدواج بود اماچون من سنم كم بود ومطمئن بودم ك مامان بابام اجازه ازدواج نميدن بهش گفتم ن. اما اون همش ب دوستم اصرارميكرد ك شمارموبگيره تابامامانم صحبت كنه. ولي من ميگفتم ن. چن ماه بدش مامانش ب اميراصراركرد ك بايد ازدواج كنه ومي گف ميخوام قبل ازمرگم عروسيتوببينم. امير اين ماجرارو ب دوستم گف. منم هيچ جوابي ندادم وفرداش رگشوزد… بدچن روز باخنده ب دوستم گف واس اينكه مامانم و بترسونم ميخواستم پوست دستم بزنم ك رگموزدم.تاچن ماه همچي خوب بود ومامانش واس اينكه عشق من ازسراميربيوفته ازاون شهر رفتن. اماهنوزم اميرمياد درموردمن از دوستم خبراموميگيره. عشق يني ب هم نرسيدن. حداقل براي من…

سلام من با یه پسری دوستم ک قبلا شکست عشقی خورده به من توجه داره اما جلوی من درباره دخترای دیگ حرف میزنه چیکار کنم ک نظرش نسبت ب من جلب بشه دوست دارم وقتی با منه فقط به من دقت کنه عاشق سکسه ایا خوبه ک باهاش درباره سکس حرف بزنیم یا کار های کنم ک تحریک بشه ما تصویری باهم در ارتباطیم ایا این کار رو بکنم؟؟؟؟

به هیچ وجه باهاش در مورد سکس حرف نزنید. احساسات خودتون رو کنترل کنید. با این صحبت هایی که شما در مورد اون فرد میکنید، باید بهتون بگم که طرف مقابل شما اصلا قابل اعتماد نیست. چون در این رابطه که شما ازش حرف میزنید ، سود و زیان زیادی داره که متاسفانه تمام سود به نفع طرف مقابل شماست و تمام ضررش برای شما. یه مدت باهاش کات کنید. اینطوری شاید آرومتر شید. وقت خودتون رو با فیلم دیدن و مطالعه پر کنید تا کمتر بهش فکر کنید.

سلام من ۱۸سالمه از ۱۴سالگی عاشق پسر عموم شدم اما اون با دختر عموم رابطه داشت وقتی تموم کردن به بهونه چالش رفتم ب صورت پیامی گفتم دوسش دارم میترسیدم دوباره برگرده پیش دختر عموم ولی اون بهم گفت دختر عموما دوست داره منم ک گفتم چالشه ولی باور نکرد خلاصه رابطمون خوبه ولی اون منا دوست نداره چند وقتم برای این ک فراموشش کنم با یکی دیگه دوست شدم ولی خوب فایده نداشت میشه راهنمایی کنید لطفا؟

بببببببببببببببببببببببببللللللللللللللللللللللللللللللللللههههههههههههههههههه

سلام دوستان, به نظر من ازدواج باید عاقلانه باشه زندگی باید عاشقانه باشه. یعنی با چشم باز انتخاب کنید نه از رو هوس. بعد ازدواج چشاتونو رو همه چیز ببندین. امروزه شناخت ادما خیلی مهمه.

من قبلا تو دوران نوجوونیم عاشق شده بودم بمدت 4سال ولی اون اصلا خبر نداشت الانم کلا از یاد بردمش و19 سالمه و بنظرم تنها بودن بهتر از این همه دغدغس اگه واقن با کسی ک بخام دوس بشم با عقل پیش میرم.توصیه میکنم اصلا با احساس پیش نرید چون ضرر میبینین

ببخشید دوبار گفتم 🙂

چگونه پسر هارو جذب خود کنیم

خاک تو سر همتون من که اصلا به عشق اعتقاد ندارم شکست عشقی هم نمیخورم چون برام مهم نی بنظر من وللش زندگیتو بچسب پسرا ارزش ندارن با ارادت کسی که هیچوقت عاشق نمیشود

افرین عزیزم بخدا که حرف درست و زدی

۱۲۰تا.ستاره.برای.شما.عاشق.نشین.اینا.بیکاره
عاشق.شد.همه.اینا.عاشقن

بابا چقد سخت میگیرید.
مطمئن باشید پسره بیشتر میخوادتون بعد با این اطمینان باش حرف بزنید.
سعی کنید سر حرف رو خودتون باز کنید
بعد از دوست شدن اگه دیدید به دردتون نمیخوره و اشتباه فکر کردید بدون صحبت خودتون رو کنار بکشید و جوابشم ندید و با خودتون بگید ایشالا بعدی ..
100% تضمینی و تجربی …

سلام…من سه ساله که یه نفر رو دوس دارم؛فامیلمونه ولی خارج کشور زندگی میکنن؛از اون مدل ها هم نیست ک بد باشه نه اصلا اتفاقا نماز و روزه و اینارو انجام میده چون شهر ما یه صهر مذهبی هس …اصلا تا حالا زیاد باهاش حرف نزدم ولی خب چون خواهرش دوست صمیمیمه بعضی وقتا ک با خواهرش باهمیم میاد و مثلا یه چیزی ب خواهرش میگه…چن روز قبل منو خواهرش نشسته بودیم که اون اومد با خواهرش کار داشت منم سرم تو موبایلم بود چون اصلا روم نمیشه نگاش کنم وفتی داشت حرف میزد داشکم میلرزیدم چون حتی وقتی صداشو هم بشنوم استرس میگیرم…همونطور ک حرف میزد من سرمو آوردم بالا ک دیدم اونم نگام کرد…چون روم نمیشد نگامو به بالا انداختم و اونم همونکارو کرد ولی دوباره باهم زل زدیم تو چشای هم نزدیک بود خندم بگیره ولی هیچی نگفتم و سرمو انداختم پایین…بعضی وقتا که میخندم یکم سنگینی نگاشو حس میکنم ولی نمیدومم واقعا داره نگام میکنه یا من اینجوری حس میکنم…چن بار اتفاقی نگامون ب هم افتاده و اتفاقی ب هم زل زدیم ولی نمیدونم دوسم داره یا ن…اگه به دوستام بگم باور نمیکنن ولی خب من ی جورایی معنی نگاشو میفهمم حس میکنم دوسم داره ولی جرعت نمیکنم به کسی بگم چون اصلا باور نمیکنن…من خیلیییییییییی دوسش دارم لطفا راهگمایی کنید…درضمن من ۱۴سال بیشتر ندارم شاید بگین سنم خیلی کمه ولی وااااقعا واقعا دوسش دارم…یه چیز دیگه اونا فقط برای عید و تابستون اینجا هستن

نگاه کردن خودش از علاقه میاد داستان ماهم همینجوری شروع شد و ما نامزد شدیم ولی سعی کن بی توجه باشی و خونسرد

سلام دوستان
من مدتی با یک نفر آشنا شدم.اوایل ایشون بهم پیام میدادن و سراغی از من میگرفتم.اما اخیرا پیام نمیده و پیامای منو میمونم و جواب نمیدم.وقتی ازشون دلیلش پرسیدم ایشون گفتن وقت ندارن.درواقع ایشون هم دانشجو اند و هم کار می کنند.
اما من واقعا موندم که چیکارکنم آیا ارتباطم با این فرد قطع کنم یا اینکه کمی صبور باشم و ببینم چی میشه.لطفا کمکم کنید

به نظر من یه مدت بهش بی توجه باش بزار اون بیاد سمتت

حالا نیومد چه خاکی تو سرمون کنیم؟

پسره خجالتی باشه عمرا بیاد

باتوجه به كامنتا چرا اول همه دخترا عاشق ميشن اونم عاشق كسي كه نبايد بشن و اون طرفم بهشون محل نميزاره ؟خودمم گير اينجور چيزي افتادم

چون زیادی بهش رومیدی واس همینه

چون دخترا عاشقه پسرایی میسن ک مغرورن و بهشون محل نمیدن…و ب پسرایی ک دوسشون دارن اهمیت نمیدن

لایک

مریضن آیا؟

سلام .داداشاوآجیاے عزیزشبتون بخیروزندگی بہ کامتون☺ممنون میشم متنموبخونیدوراجبش نظربدین
من همہ ے نظراتی کہ بودروخوندم ولی وقتی اون نظرکہ یہ دختر۱۵سالہ و۱۳سالہ عاشق یکی ازپسراے فامیلشوننوخوندم تعجب کردم چون باوجوداینکہ الان18سالمہ هرگزعاشق نشدم واصلاازکسایی کہ ازمن خوششون اومده{ حتی باموقعیتاے خوب‌ویاتفاهم} خوشم نیومده ضمنابہ این دلیلم نیسکہ سختگیروحساسم وحتی ۱۰۰%مطمئن نیستم کہ شخصیم عاشق من شده باشہ حتی تعریف ازخودنباشہ،باوجودجذابیتوزیبایی وویژگی هاے خوبی کہ دارم .خیلی دوسداشتم عاشق بشموعشقوتجربہ کنم چون واقعاحسِ خیلی خیلی قشنگیہ کہ البتہ یادمون نره←بہ شرطاے زیادوباقدماے منطقی→☺من میدونم کہ واقعاکائنات آدمایی کہ مناسبو واسہ همنوبہ هم میرسونہ ولی واقعاانتظاردیوونم کرده وحتی تورویاهام باعشقی‌که توآینده بهش خواهم رسیدزندگی میکنم حتی باوجودموفقیتایی کہ توزندگیم دارمواززندگی خیلی لذت میبرم ولی توزمینہ ے عشقودوسداشتن هیچوقت احساس خوشبختی نداشتموواقعاخیلی ناراحتم ازلحاظ موقعیتیم توفامیلامونم اصلاپسربزرگ یابہتربگم پسرنداریم یابچہ ے کوچیکن یاهمسن خودم کہ فقط۲تانوعین داداشمن‌واصلادوسندارم بااونادوسداشتنوتجربہ کنم‌چون‌معیاراے منوندارن خودممکہ درونگراموبیرون ایناخیلی نمیرم درنتیجہ موقعیت برام خیلی سخت‌میتونہ پیش بیاد نمیدونم کِِِی بہ یہ عشق پاکوابدے میرسم ازتون میخوام برام دعاکنین تاهرچہ زودترباهاش آشناشموباهم خوشبختی توعشقوتجربہ کنیموبہ هم توهدفامونم کمک کنیمو…وتوآخرم بہ همتون ڪہ‌لطف کردینومطلبموخوندین پیشنہادمیکنم قبل ورودبہ یہ رابطہ ے عاطفی کتاب رازهایی وشناخت مردان واگہ آقاییدکہ همین‌کتاب راجب خانوماشوبخونیدچون خانوماآقایون ازخیلی لحاظاے شخصیتی ورفتارے تفاوت دارن کہ شناخت اینابہ رابطہ ے بادوام وبہ دورازسوءتفاهم کمک میکنہ مثلایکیش کہ دونستنش واجبہ همینہ کہ تورابطہ مردااهل عملنوخانونابیشتر،حرف واگہ کسی اینوندونہ شایدفککنہ کہ طرفش دوسش نداره یاسردشده یاخیلی خیلی چیزاے مہمی کہ مااصلانمیتونیم حتی حدسشون بزنیموعالی میشہ اگہ بامطالعہرفهمیداین کتاب خیلی خیلی نکات خوبوعالیی داره وبایہ جستجوتواینترنت میتونین بہ صورتρ∂ƒدانلودوخیلی راحت مطالعش کنین.آرزوے بہتریناروبراتون دارمخدانگہدارتون

دوستان عزیز عشق واقعی بعد از امدن خانواده ی پسر به خواستگاری وبعد از ازدواج به وجود می اید قبلش همش هوسه

سلام من ۱۷ سالمه عاشق پسر عمومم ..این عشق برای یکی دو روز نیست که بگم هوسه سه چهار سال هس که دوستش دارم .اولاش فک میکردم یه حس بچه گانه هس ولی اصلا اینطور نیست به هیچ پسری جز اون تاحالا فکر نکردم .اون نمی دونه دوستش دارم نمی دونم اون هم دوستم داره یا نه چون خیلی عادی رفتار میکنه . یه بار هم نقاشیشو کشدم ولی نمی دونم فهمیدبا این کار دوسش دارم یا نه .. نمیدونم چیکار کنم لطفا کمک کنید سر در گمم اصلن نمی دونم تکلیفم چیه .. یا حداقل بگین چطور فراموشش کنم

برام دعا کنید همه چی درست بشه

16 سالم بود ک با یه پسر آشنا شدم گف دوست دارم گفتم ثابت کن اومد و با خانوادم در میون گذاشت ک من دخترتون میخام .فعلا فقط یه مدت با هم باشیم ببینیم اخلاقمون بهم میخوره یا نه.خانوادم قبول کردن همه کاری براش کردم خیلی دوسش داشتم و دارم حدود یه سال باهم بودیم ینی تا 17 سالگی مامانم براش کار پیداکرد ی روز بهم پیشنهاد رابطه داد من قبول نکردم گف اگ باهام رابطه نداشته باشی میرم بایکی دیگه منم تو دل خودم گفتم شوخی میکنه نمیره ولی رفت اونم چی؟؟؟با یه زن ک یه بچه هم داره من تو 17 سالگیم ازدواج کردم اونم یهویی حتی خواسگاریمم نیومدن نمیدونم چی شد همه چی خیلی زود انجام شد یه جمعه با یکی از اقوام رفتیم بیرون جمعه دیگش ازدواج کردم.یه روز قبل آزمایش خونم بهش گفتم دارم ازدواج میکنما باور نکرد پشت تلفن یه پوزخند زدوگفت مبارک باشه.بعد از عقد مامانم عکس نامزدم و گذاشت پروفایلش نمیدونم اون موقعه ک دید چه حالی شدباورش نمیشداما دیر شده بود.الانم ک ازدواج کردم راضی نیسم ینی نامزدم یکی دیگه تو زندگیشه اما انکار میکنه زندگی سخت و زجر آوری دارم

سلام من ۱۵ سالمه و چندساله که عاشق پسرعمومم با تمام وجود دوسش دارم . همه همکلاسی هام میدونن وقتی به جونش قسم میخورم حرفم راسته.
واقعیتش اون یکی دخترعمومم اونو دوس داره ولی اون۲سال از من کوچیک تره من مطمئنم عشق اون هوسه اخه کدوم بچه۱۳ساله ای عاشق یه پسر۲۱ ساله میشه?
بعدش این دخترعموم هربار یه دروغی پشت سرمن تو فامیل میگه هربار که احساس میکنم دارم به عشقم نزدیک میشم اون همه چیو خراب میکنه و باعث میشه همه درموردم بد فکر کنن

با نگاه ها و شوخیا و حرفایی که پسر عموم بهم میزنه حدسایی میزنم که اونم منو دوس داره
ولی دختر عموم داره همه چیو بهم میریزه . چیکار کنم تورو خدا اگه راهکاری بلدین جلو پام بزارین.
همین چند وقت پیش همه جا جار زده بود ایدا دوست پسر داره.اخه منه بدبختو چه به دوس پسر ?
ابرومو جلو عشقم برده و کاکلا به وضوح حس میکردم عشقم تا مدتی باهام سر سنگینه.

سلام من ۱۵سالمه و از وقتی که کلاس چهارم بودم پسر عموم رو دوسش داشتم اون۲۲سالشه خیلی دوسش دارم البته اون از سطح خانواده خیلی از من فراتره اون وقتی منو میدید گاهی وقتا بهم زل میزد و بعضی مواقع میخواست درباره ی موضوعی باهام سر صحبت باز کنه من زیاد توجه نمیکردم چند روز پیش شنیدم که ی دخترع رو دوسال میخواد وقتی که ترم دانشگاه تموم شد میرن خاستگاریش فک کنم بنظرتون چکار کنم خیلی دوسش دارم¿

سلام یکی از پسرای فامیلای دورمون امسال اومدن خونه ما سنگین بود پسره چند بار متوجه نگاهاش شدم هر بار حرف میزدم به نگاه میکرد سفره می انداختند پشت سرم ظرفارو میاورد شب که رفتیم بیرون باهاش خیلی سردم شد پسر خالش بهش گفت کتتو بده بهش اونم‌ کتشو داد بعدشم ی چیزی برداشت گفت من ناراحت شدم بعدم گفتم نمیپوشم گفت غلط کردم قربونت شم بیا بپوش عزیزم تو ماشینم اذیتم میکرد هی میگفت من سینگلم چند ماهه دوست داشت باهام حرف بزنه میخوام بدونم اینا نشونه دوست داشتنه؟
به دل خودم که خیلی افتاده چون بودن پسرای دیگه دور و برم ولی حسم میگه این دوست داره
از مدیر محترم خواهش و التماس میکنم یا اینجا یا تو ایمیلم جوابمو بدن به شدت گرفتارم خواهششششششششششش

نه عزیزم اون دوس داشتن نیس فک میکنم خیلی کم سن باشی ولی پسرا فقط دنبال مخ زدنن مطمعن باش پسری ک طرفو از ته دل بخواد سبک بازی در نمیاره سعی نمیکنه اینجوری مخ طرفو بزنه مثل روز روشنه ک داره مخ میزنه دوس داشتن چیزی نیس ک با یه نگاه ب وجود بیاد

سلام من کسیو دوس دارم که ازمن۱۴سال بزرگتره و می خواد از ایران بره نمی دونم چیکار کنم عاشقم شه باهم دوستیم واقعاا نمیدونم چیکار کنم برلم دعا کنید

یه پسره هست تو کلاسمون میگه من تو رو دوست دارم و از این جور حرفا ولی من ازش بدم میاد صد بار هم بهش گفتم ما به درد هم نمیخوریم ان شاالله با کس دیگه ای خوشبخت بشین ولی باز مثل کنه هی دور و بر من میپلکه
چیکار کنم دست از سر کچل من بر داره؟

عشق و عاشقی تو این دوروزمونه چیزی جز شکست نیست

کاش میدانستم حکمت خدا چیست؟! چرا به او که منو میخواست و من هم او را، نرسیدم!

سلام
حرفاتون درسته ولي اينكه ي پسري با تمام بدياش ب دلت بشينه و همش تو فكرت باشع چي؟!
ميگ تو بايد عاشقم كني نميدونم چيجوري ولي عاشقم كن

سلام من 15 سالمه چند سالمه پسر داییم رو دوس دارم حتی از طریقی هم بهش فهموندم که دوسش دارم اما نه به طور مستقیم . مثلا معمولا بهش زل میزم البته فکر نکنین همش هوسه نه من واقعا دوسش دارم . اون پارسال یه ددوس دختر داشته که از قضا خیلی هم دوسش داشته اما دختره بعد یه مدت باهاش کات کرده . منم عید بهش پیام دادم و یکم بهش گیر دادم ولی نه اینکه بگم دوسش دارم همینطور دیدم داره تهدید میکنه منم ترسیدم و گفتم کیم ولی وانمود کردم که نمیدونستم اونه بعد از اون هم یه سری فکرهای بد در موردم کرده بود که منم دیگه از اون موقع تا حالا باهاش حرف نزدم .میدونم که فهمید عودا بش اس دادم ولی خب بعد از اون هم یه روز که خونشون بودم وکم و بیش با هم حرف میزدیم ازش یه برگه گرفتم و از روی عکسش نقاشیش رو کشیدم و یهمتن کوتاه عذر خواهی هم پایینش نوشتم ولی گفتم که یا کلا دیگه حرف نزنیم یا مث آدمیزاد . که هیچی دیگه بعد از اون دیگه حتی بش سلام هم نمیکنم البته مثلا خیلی وقتا بهم زل میزنه و همش منو میپاد ولی یهو میبینی دفعه بعد اصلا نگامم نمیکنه .نمیدونم واقعا مستاصل شدم لطفا کمکم کنید .ممنون
لطفا الان هر کس آنلاینه ج بده چون شاید دوباره نتونم بیام بازم ممنون

سلام
باید بهش سلام کنی و ی کاری کنی که از فکر دوست دختر قبلیش در بیاد
اینکه اون پسر داییته خیلی خوبه ،تو خیلی فرست داری که بهش احساساتت رو نشون بدی چون خیلیا عاشق کسایی میشن که حتی نمیتونن بهش سلام کنن . پس اگه واقعا دوستش داری خالصانه عشقتو بهش نشون بده ولی بدون نباید ارزشتو پایین بیاری

من دختری 27 ساله ام لیسانس دارم وبه دلایلی ادامه تحصیل ندادمو بیکارم خیلی دوس دارم ازدواج کنم ولی خواستگار هم ندارم تورو خدا برام دعا کنید ممنون

اان شاالله بایه مرد شیر پاک خورده و ادم حسابی ازدواج میکنی عزیزم بسپر به خدا خودش یه خوبشو برات پیدا میکنه

سلام گل خانم براتون آرزوی خوشبختی دارم و براتون دعا می کنم
بیشتر تو کارهای گروهی و مجالس عمومی شرکت کنید مخصوصاً توی مسجد محله تون توی نمازهای جماعت شرکت کنید. بیشتر برید به سمت خدا. مردم از دختران نجیب و با حیا و پاک خیلی خوششون می آد . خودتونو بسپارید به خدا و این خاستتون را از خدا بخواهید چون خدا فرموده بخوانید تا اجابت کنم . باور کنید یه پسر خیلی خوب می آد سراغتون.
موفق و موید باشید

love is big lie

منم30سالمه. عاشق یه پسره توفامیل بودم اونم عاشق من بود اما چون فامیل بودیم نتونستین به هم بگیم …خلاصه عاشق موندم

سلام خالصانه به ندای دلتون که همون دوست داشتن پسره هست گوش بدید آگه اونم دوستون داشته باش طرفتون میاد ولی آگه نه هیچ وقت طرفش نرید پسری و جذب کنید که واقعن دوستون داشته باش نه بخاطر پول موقعیت شغلی قیافه و تیپتون

سلام به نظرمن مطلبا عالی بود.ولی مردها عاشق مهربونی و ظرافت هستن.لبخند هم که گفتین بد نیست.ولی درکلخیییلی خوب بود❤

بابا عشق توافسانه هاست الان همه دوست داشتنها شده هوس

دقیقااااااا….

ایول

با سلام اولا اینکه گفتید عشقتون رو موقع خداحافظی بغل کنید تا بوی عطر شما او را تحت تاثیر قرار بده منظورتون از عشق چه کسیه آدم که تا با کسی محرم نباشه نمی شه او رو بغل کرد در ثانی این حرفها همه اش مال کتابهاست به نظرم عشق اینا اصلا وجود نداره چون من تابحال از هر کی خوشم اومده زیر همه چی زده با یکی دیگه ازدواج کرده

بنظرم درهمه ی مردا صحت نداره مثلا عشق من دوست نداره زیادی امروزی بگردم میگه جلف میشی یامثلا دوست نداره خیلیی به ظاهرم اهمیت بدم برعکس یکسری ازاقایون وقتیم میبینه برایه حرفش ارزش قائلم دیوونم‌میشه….سعی نکنید یکسری پارامترا توذهنتون داشته باشید که بخواید براساس اونا عشقتونوپیداکنید یادبگیرید یک ادم رو باهر ظاهری و هرشرایطی(نه شرایط غیرعقلانی وغیرشرعی)یه طورخاص دوست داشته باشید.ماسه ساله رابطع داریم راضی هستیم و اینکه کاملااا باهم متفاوتیم.سن زیربیست سالم عشق بچگیه

زیاد زر میزنی چرتو پرت میگی چی میزنی کم بزن همیشه بزن اصلا وقتی نمیدونی عشق ینی چی

من عاشق یه پسریم که ازم بزرگه الان عاشقش نشدم من 5ساله بودم دوسش داشتم میخواستمش خیلی دوسش داشتم بعدکه بزرگ شدم به مرور زمان شدعشق اون وقت زن هم داشت بچه هم داشت ولی من چیکارمیکردم میخواستمش وقتی میدیدمش دلم به لرزه می افتادالان کم کم باهم میحرفیم 18سالمه ولی نه اونجوری که یه عاشقومشعوق میحرفه ولی من الانم دوسش دارم به نظرتون چیکارکنم

سلام
دوست عزیز هرچقدر هم که عاشق باشید وارد رابطه شدن با مرد متاهل اصلا کار درست و اخلاقی نیست.
به بهانه خوشبختی خودت گرفتن خوشبختی از زنی که عاشق همسر خودشه کاره بی رحمانه ایه….

یا مولاا من ۱۹ سالمه هنووو معنی عشق و نفهمیدم بعد بچهه ۵ ساله عاشق شده داداچ ول کن برو پی زندگیت چشمتم دنبال شوهر مردم نباشه برووو صفااا کن عشق کیلو چنده اخه تو این دوره زمونه ک همه بفکر خودشونن

❤❤❤❤❤❤❤عالی.دوستان
حرفات.بی.دروغی.نیست

منم قبول دارم

درسته منم قبول دارم

من متارکه کردم 38 سالمه لیسانسم یه پسر 34 سابه دکتر با هام آشنا شد دو ماه طول کشید همو خواستیم پدر پسر خیلی مخالفت کرد با ازدواج ما دو هفته است کات کردم با اون ولی هنوز دلم پیششه

هوش

سلام
عشق وجود داره و به وجود میاد بعد اشنایی امکان داره عشق نابود بشه و یا یه تفسانه بشه
بستگی به نوع شناخت داره بعد اینکه همدیگر و میشناسن و میدونن که با کی طرف هستند عشق کشکی یا عشق واقعی روشن میشه
یه مرد هم تو عشق زندگی عاشق زنی میشن که قلب پاک و مهربونی داشته باشن و زن ها هم عاشق مردی میشن که انسانیت داشته باشه و جوان مرد
این در مورد زن و مرد های نرماله

خخخخخخخ
عشق چیه اصلا. عشق و علاقه فقط مال تو قصه هاست. بیاین بیرون از رویا. توی دنیای واقعی هیچکی عاشق کسی نیست
بسه خیال پردازی
یکم واقع بین باشین
عقل همیشه حرف اولو میزنه
دل یه کذب محضه. فقط کارش پمپاز خونه
عشق و این مسخره بازیا فقط توی وهمتونه

B

واسه من چاره ای راه حلی پیدانکردین دوستان ؟

فقط اولی درست بود.
بقیه، مخصوصا آخری کاملا اشتباه بود.

سلام من الان 6_7ساله عاشق یه پسرم ..اما اون پسر نه نگام میکنه نه کار دیگ ای ..فقط خیلی کم مثلا در حد ببخشید ..یا ممنون ..یا سلام باهام حرف زده پریروز هم شوخی خیلی کوچیکی کرد ..نمیدونم چیکار کنم خیلی دوسش دارم بنظر شما من باید برای جذب کردنش چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین ..

عزیزم
منم مثه توام
چیزاییو که به من گفتنو به شما میگم
ارتباط چشمی تو ایجاد یه رابطه خیلی موثره
نه اینکه کامل زل بزنی به طرفااانه
نگاه اتدازه دو دقیقه وزود نگاهتو برگردونی
وهرموقه تو جمع یه نفر حرف میرنه فقط به اون نگاه کن اگه ام خجالت میکشی سرتو پایبن بنداز تا طرف حرفش تموم شه همون موقه تو چشماش نگاهتو بندار
که این مفهومو بهش برسونی که تو این جمع مهم نیس کی حرف بزنه من این برام مهم تو نظرت چیه
چشما دروغ نمیگن اگه ام دوستت داشته باشه
از همون چشماش این احساسو دریافت میکنی
واینکه غیرقابل پیش بینی باش یکم باهاش شوخ طبع باش ولی دفه دیگه سرسنگین جوری که نتونه تشخیصت بده اینجوری دیوونش میکنی
یاعلی

من که راحتم نه عاشق میشم نه شکست عشقی میخورم چون برام مهم نی بنظرم بچسب به زندگیت مجردی حالشو ببر والا با ارادت کسی که هیچوقت عاشق نمیشود 😉

وای.باهات.موافقم.درست.میگی
تو.پیشو.خیلی.ستاره.داری
Nans

سلام
این که کسی دوس پسر داشته باشه یا دوس دختر یک مسئله ی غیر شرعی است
انسان هرچه بتواند خود را از این دوستی های بدون عشق و یا بهتر بگم بدون آرامش دور بکنه بهتره
شما دختر خانم ها اگه پسری مورد علاقتون هست خب با اون ازدواج کنید
یا حداقل با او صیغه موقت بخوانید
هرچه میتونید خودتون رو از گناه بگشید کنار
شما اگه پسری مورد علاقتون هست رو برید باهاش ضحبت کنید و اون رو به ازدواج تشویقش کنید

شاید خیلی هاتون بگید من یه آدم امل یا مذهبی خشک مقدس هستم نه اینطور نیست من یه آدم معمولی مثل شماهام که دوس ندارم خواهرا ت وبرادرانم تو راه گناه قدم برداند
ممنون از محبتتون که این مطلب رو خوندید
یاعلی…‌.‌‌

افرین درسته

من اصلا حرفتونو قبول ندارم چون که تو این دوره زمونه دختروپسر باید با هم مدتی قبل از ازدواج معاشرت داشته باشن یا دوست بشن وبفهمن که به درد ازدواج باهم میخورن یا نه وگرنه اگه بعد ازدواج بفهمن که به درد هم بخورن به نظرم خیلی خوب نیس

نمیگم اشتباه کردی یا هر چیزی چون وقتی قلبت جلوش تسلیم شد دسته تو نبود منم همسنتم میفهممت ولی ی لحظه خودتو بزار جای زنش اگ یکی با شوهرت حرف بزنه چ‌ حالی میشی اگ دوسش داری بزار زندگی کنه
بعدم اینکه خداروشکر کن که زنش نشدی چون کسی که زن داره با ی دختر دیگ حرف میزنه لیاقته شوهر بودنو نداره….:-)

صیغه فقط یه کلاه شرعیه بزرگه.بریم صیغه کنیم بعد که طرف استفاده ش رو برد و ولمون کرد صیغه یکی دیگه

راستش من الان ۹ساله عاشقه یه پسری هستم واقعا هم دوسش دارم هروقت میبینمش گریم میگیره ،پسر دوست بابامه نمیدونم چون باهم اشناییم بهم ابراز علاقه نمیکنه فقط بهم زول میزنه نگام میکنه منم میبینمش کلی استرس میگیرم ،نمیتونم حرف بزنم یاوقتی نگام ک میکنه یه حالتی ک انگار خجالت کشیده سرشو میندازه پایین ،یعنی امکان داره اونم دوستم داشته باشه ،آخه مشکل اینجاست ک هیچی نمیگه ،منم غرورم اجازه نمیده برم باهاش صحبت کنم اگ منو نخواد چی اونوقت ابروم میره

من عشقمو خیلی دوس دارم الانم نامزدیم از خدا میخوام یه دختر ناز به ما بده برام دعا کنید ممنون دوستان

دوست داره

تو عاشقش نیستییی چون ک تو عشق غرور معنی نداره فقط توهم عاشقارو زدی

چه ربطی به بچه بودن داره ربطی به ظرفیت وتکمیل شدن داره همین جوری زندگیوسخت میگیریدکه تهش طلاق میشه شایدهمین عشق بچه گانه آینده خیلی خوبی داشته باشه بس همیشه زودقضاوت نکنید الکی راهنمایی نکنیدباهمین قضاوتاتون کاری میکنیددونفرکه همودوست داشته باشن ازهم دورشن ببین همیشه تورابطه روراست باشین وصادق ازتمام وجودتون حرف بزنیدوازلحظه به لحظش لذت ببیدواین کارایی که بالاگفته شده همش مهم نیست وقتی تویکیودوست داری اونم دوست داشته باشه این سوسول بازیاروبایدبزاری لب کوزه آبشوبخوری وگرنه اگه رابطه یک طرفه باشه به دردنمیخوره بعدم فقط صداقت داشته باشین برین روراست بهش بگین البته این مهم هست که قبلافردموردعلاقتونوبشناسید/فقط صداقت/

در جواب ایناز , این علاقه ها و احساسای بچگانه اس و زودگذر و اقتضای سنتونه , بهتره بیخیالش شه چون از سر عقل نیس , به مرور فراموش میشه جدیش نگیرین

یکی از دوستام عاشق یه پسرشده که جلو مدرسه امون رد میشه چجوری باید ابراز کنه

عشقای جلومدرسه بچه گانه هستن عزیزم

عشق گذرا،صلاح نیست ابراز کنه

دریافت مطالب جالب




خوش آمدید, وارد حساب کاربری خود شدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

چگونه پسر هارو جذب خود کنیم

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

zibaandishi – در سایت زیبا اندیشی می آموزیم چگونه با جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم و یک ازدواج عاشقانه داشته باشیم، با زیبا اندیشی شما می توانید زندگی خود را متحول کنید !

برای رسیدن به هدف چه باید کرد – کلیدی برای رسیدن به هدف – زیبا اندیشی

انتخاب هدف در زندگی – انتخاب هدف با پاسخ به 2 سوال سرنوشت ساز – زیبا…

چگونه علایق خود را بشناسیم – سفری از گذشته تا به امروز برای شناخت علایق خود…

اغلب مشاوره‌هایی که با دختر خانمها دارم، همواره سؤالات مشترک دارند، ولی به زبان مختلف می‌پرسند که:


.

من یاسر مهدویان هستم مدرس شخصیت شناسی و روابط موثر،

حتما سوال شما هم این است:چگونه پسری را که دوستش داریم عاشق و شیفته خودمان کنیم ؟

اگر خواسته باشم جواب این سوال را در یک جمله بگویم، این گونه جواب می دهم :

شما باید دنیا را از دید پسرها ببینید تا راز جذب پسر را متوجه شوید !!! اما چگونه ؟

اما چگونه می توانید این کار را انجام دهید ؟ می دانم که ساعت ها در یک روز فکرتان مشغول عشقتان هست و تمرکز را از شما گرفته،

احتمالا همیشه نگران هستید که آیا می توانید پسر مورد علاقه تان را بدست بیاورید یا نه ؟

 

شما باید یاد بگیرید دنیا را از دید پسرها ببینید تا راز جذب پسر را متوجه شوید !!! اما چگونه ؟

اول به شما توصیه می کنم با خودتان روراست باشید و تصمیم جدی بگیرید که:

خوب فکر کنید و خودتان را تصور کنید که با عشقتان در حال قدم زدن هستید، اگر این احساسات را دوست دارید باید وارد مرحله دوم بشوید :

در این مرحله شما باید راه های جذب پسر مورد علاقه خود را بیاموزید اگر عشقتان واقعی ست و برای احساسات خودتان ارزش قائل هستید باید خودتان را مجبور کنید تا بهای این عشق را بپردازید تا بتوانید پسر مورد علاقه تان را عاشق و شیفته خودتان کنید. اما بهای عشق پرداختن یعنی چه : یعنی اینکه بفهمید:

اما اگر خواسته باشید تمام این موارد را خودتان با آزمون و خطا کردن بیاموزید، چندین سال از شما زمان می گیرد و ضربه های زیادی به احساسات شما می زند و به احتمال خیلی زیاد پسر مورد علاقه تان تا آن زمان با دختر دیگری که این مطالب را می داند وارد رابطه خواهد شد !!!!

من احساسات شما دختر خانم عزیز را درک می کنم و می دانم حس عاشقی چه حس زیبایی هست

برای همین تقریبا تمامی مطالبی که در جلسات مشاوره حضوری به خانم های عزیز ارائه می دهم را در یک پکیج صوتی برای شما آماده کرده ام که می توانید در پایین همین صفحه این پکیج را سفارش دهید و بلافاصله گوش کنید و در وقت و هزینه خودتان صرفه جویی کنید

مطالب ارائه شده در این پکیج به کار خانم هایی می آید که با پسری ارتباط دارند و می خواهند این رابطه به یک ازدواج با عشق تبدیل شود

در این پکیج شما با روانشناسی پسر ها آشنا می شوید و یاد می گیرید که در مقابل رفتارهای آن ها چه عکس العملی داشته باشید که بتوانید قلب پسر مورد علاقه تان را تسخیر کنید

به شما توصیه می کنم محصول جذب پسر  که حاصل ۱۶ سال تجربه من در زمینه روانشناسی و شخصیت شناسی هست را  همین الان سفارش دهید و خوب به نکات گفته شده گوش دهید.

آموختن، آموختن و بازهم آموختن

یادتان باشد، هرگز سعی نکنید از دوستانتان که اطلاعات روانشناسی صحیحی ندارند کمک بگیرید، یک راهنمایی اشتباه از طرف آنها باعث خواهد شد عشق تان را برای همیشه از دست بدهید !!!

شما باید درباره روانشناسی پسرها بیاموزید، باید توقعات یک پسر را بفهمید، یادگیری روانشناسی پسرها کار آسانی نیست، متاسفانه کتاب های زیادی در این زمینه وجود نداردبیشترین مراجعین من در همین زمینه هستند، مراجعه می کنند تا یاد بگیرند چطور باید با یک پسر برخورد مناسب انجام داد

اما متاسفانه زمان من محدود است و هزینه مشاوره حضوری کمی زیاد از طرفی شاید شما دختر خانم عزیز در یکی از شهرستان ها باشید و نتوانید برای مشاوره به تهران تشریف بیاورید

من احساسات شما دختر خانم عزیز را درک می کنم و می دانم حس عاشقی چه حس زیبایی هست

برای همین تقریبا تمامی مطالبی که در جلسات مشاوره حضوری به خانم های عزیز ارائه می دهم را در یک پکیج صوتی برای شما آماده کرده ام که می توانید در پایین همین صفحه این پکیج را سفارش دهید و بلافاصله گوش کنید و در وقت و هزینه خودتان صرفه جویی کنید

مطالب ارائه شده در این پکیج به کار خانم هایی می آید که با پسری ارتباط دارند و می خواهند این رابطه به یک ازدواج با عشق تبدیل شود

در این پکیج شما با روانشناسی پسر ها آشنا می شوید و یاد می گیرید که در مقابل رفتارهای آن ها چه عکس العملی داشته باشید که بتوانید قلب پسر مورد علاقه تان را تسخیر کنید

همین مطالب در ۱۰ جلسه حضوری تدریس می شود که هزینه ای در حدود ۲ میلیون تومان برای شرکت کنندگان دارد، اما شما می توانید با هزینه اندکی به صورت فایل صوتی این مطالب را در پایین همین صفحه تهیه کنید

به شما توصیه می کنم محصول جذب پسر  که حاصل ۱۶ سال تجربه من در زمینه روانشناسی و شخصیت شناسی هست را در پایین همین صفحه سفارش دهید و خوب به نکات گفته شده گوش دهید.چگونه پسر هارو جذب خود کنیم

نماد اعتماد الکترونیکی وب سایت زیبا اندیشی

 شماره تماس در صورت داشتن سوال ۲۵۹۱۷۱۳۰ ۰۲۱

کسانی که امکان پرداخت آنلاین ندارند می توانند هزینه محصول را به شماره کارت زیر واریز نمایند و در قسمت تماس با ما اطلاع دهند، فایل صوتی از طریق تلگرام یا ایمیل برایشان ارسال می شود.

۶۲۲۱-۰۶۱۲-۰۵۱۹-۵۷۸۹ بانک پارسیان به نام یاسر مهدویان

بر اساس روانشناسی رفتار های پسرها با شخصیت های متفاوت به شما آموزش داده می شود که :


هیچ سحر و جادویی در میان نیست، این برخورد صحیح شماست که می تواند یک پسر را عاشق و شیفته شما کند، پس برخورد مناسب را یاد بگیرید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید

به شما اطمینان می دهم اگر به نکات گفته شده در محصول جذب پسر عمل کنید براحتی خواهید توانست قلب پسر مورد علاقه تان را تسخیر کنید و یک رابطه همراه با عشق واقعی را تجربه کنید،

محصول جذب پسر را می توانید در پایین همین صفحه سفارش دهید و بلافاصله بعد از پرداخت دانلود کنید و گوش دهید

 حس دوست داشتن و حس عاشق یک پسر شدن، حس بسیار زیبایی ست. این حق شماست که یک پسر را در زندگی تان داشته باشید که با تمام وجود به شما عشق بورزد

نماد اعتماد الکترونیکی وب سایت زیبا اندیشی

 شماره تماس در صورت داشتن سوال ۲۵۹۱۷۱۳۰ ۰۲۱

کسانی که امکان پرداخت آنلاین ندارند می توانند هزینه محصول را به شماره کارت زیر واریز نمایند و در قسمت تماس با ما اطلاع دهند، فایل صوتی از طریق تلگرام یا ایمیل برایشان ارسال می شود.

۶۲۲۱-۰۶۱۲-۰۵۱۹-۵۷۸۹ بانک پارسیان به نام یاسر مهدویان

نویسنده، مدرس، سخنران و مربی دوره های ارتباطات موثر و استفاده از نیروی ذهن

برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را ذخیره کنید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

با سلام و احترام.خدمت جناب آقای مهدویان..
تشکر ویژه دارم خدمتتون بخاطر فایب عالی و کاربردیتون…
من خیلی وقته دنبال چنین مشاوره کاربردی بودم اما واقعا پیدا نکردم..ولی فایل شما همون چیزی بود ک من میخاستم…با وویسای شما هم انرژی میگیرم و هم یاد میگیرم نحوه برخورد رو
بازم ممنون

سلام مینا جان
خواهش می کنم عزیزم، امیدوارم یک ازدواج موفق همراه با عشقی ماندگار را تجربه کنید. یادتون نره ما را هم برای عروسی دعوت کنید !!!

سلام،پکیج آپدیت شده این محصول خیلی عالی تر از قبلی بود من خیلی چیز جدید یاد گرفتم و تاثیرشو تو روابطم دیدم با تشکر از زحمات شما🌹

سلام عزیزم
خواهش می کنم، خوشحالم از اینکه بودن شما در خانواده زیبا اندیشی براتون مفیده بوده

خیلی از پکیجتون راضی ام
قبلا خریده بودم اما گوشیم گم شد سری جدید رو دانلود کردم احساس میکنم باهم متفاوتن نکات هر دو پکیج یکی هست ؟

سلام مهسای عزیز
محصول با توجه به تغییرات در جامعه آپدیت شده، سری جدید خیلی کامل تر از قبلی هست. خوشحالم از رضایت شما

سلام وقت بخیر چند ماه پیش خریداری کردم دیروز رفتم تو ایمیلام زدم رو لینک خواستم دوباره گوششون بدم ولی لینکش گویا عوض شده میزنم رو لینک میاد تو صفحه اول این سایت

سلام
دوباره برای شما ایمیل شد

سلام.چرا رو نماد الکترونیکی تون کلیک میکنیم هیچ اطلاعاتی نمیده

سلام
یک مشکل فنی بود که با تذکر خوب شما برطرف شد. ممنون از دقت شما

سلام وقت بخیر من قبلا این پکیج رو گرفتم ولی بدلیل سوختن موبایلم پاک شد ممنون میشم برام دوباره فرستاده بشه

سلام
می تونید در وب سایت زیبا اندیشی با ایمیل و موبایل خودتون لوگین کنید
در صفحه اصلی قسمت ورود کاربران
وارد حساب کاری که شدید از قسمت دانلود ها می تونید محصولات خریداری شده خودتون رو ببینید و دانلود نمایید( برای همیشه در دسترس شما است )

من أميدوارم با اگاهى پيدا كردن إز أين نكات همم و به خاطر سپردن همه اونها بعد از گوش كردن فايل صوتى دكتر مهدويان و عمل كردة به اون به هدفم زود برسم.
سپاس
Mali

من پارسال اینو گرفتم الان اپدیت جدیدش روـچطور بگیرم رایگان هستش ??

سلام
برای همه کاربرانی که خرید کرده بودند، آپدیت ایمیل شده است، همچنین شما می توانید با وارد شدن به ناحیه کاربری تون در سایت زیبا اندیشی یکبار دیگه آپدیت محصول جذب پیر را دانلود کنید

سلام من قضيم فرق داره ٦ ساله باكسي دوستم كه راضي به ازدواج نيست اين بسته به دردم ميخوره؟

سلام
اینکه راضی به ازدواج نیست احتمالا به دلیل رفتارها و نوع برخورد شماست. البته می تواند دلایل دیگری هم مثل تفاوت فرهنگی و یا طبقاتی خانواده ها هم باشد. یا اینکه دلایل شخصی داشته باشند برای ازدواج نکردن. شما با این محصول می توانید روانشناسی رفتار با آقایان را به خوبی یاد بگیرید
نهایتا با توجه به شرایط شما، نمی توانید توقع داشته باشید با تهیه این محصول و اجرای آن طرف مقابل شما راضی به ازدواج شود.

من خارج از ايران هستم و نميدونم چطور ميتونم انلاين براتون به حساب بريزم و PDF صوتى رو بخرم، لطفا راهنمايى كنين؟
سپاس

ملیحه جان سلام
پرداخت برای دوستان خارج از کشور هم داریم
تلگرام به این شماره پیام بده راهنماییت می کنیم
09198037200

سلام لطفا چند دقیقه از این پکیج رو دانلود رایگان بذارید که برای خرید تصمیم بگیریم ممنون

در صفحه اصلی سایت یک قسمتی هست که می توانید با پر کردن فرم که شامل نام و ایمیل شما هست، چند دقیقه از این دوره آموزشی را به رایگان در ایمیل خود دریافت کنید.
از دقت شما بسیار متشکرم

سلام خب چرا چن دقیقه از این پکیج رو دانلود رایگان نداشتید که ما بتونیم برای خرید تصمیم بگیریم

سلام زهراجان
در صفحه اصلی سایت یک قسمتی هست که می توانید با پر کردن فرم که شامل نام و ایمیل شما هست، چند دقیقه از این دوره آموزشی را به رایگان در ایمیل خود دریافت کنید.
از دقت شما بسیار متشکرم

سلام این فایل صوتی عالی بود من خیلی چیزها یاد گرفتم.خیلی وقتها که نمیدونستم الان باید چه کنم؟ولی الان نه، دیگه کاملا میدونم که در هر لحظه چه بر خوردی داشته باشم

با سلام
من زماني كه پك رو خريدم در حين اشنايي با يك اقايي بودم ، اينو قبلش بگم من اصلا قادر به برقرار كردن رابطه عاطفي با پسرا نبودم در نگاه اول خيلي جذب من ميشن چون از لحاظ ظاهري خيلي خوبم ولي از نظر عاطفي واقعا مشكل داشتم خيلي راحت ميتونم با ادما ارتباط برقرار كنم حتي با همكارا و همكلاسي هاي مردم ولي در رابطه عاطفي واقعا مشكل دارم هر زمان خاستگاري بوده و قرار بود اشنا بشبم البته موردهايي كه خودمم دوست داشتم چند ماه طول ميكشيد اول طرف خيلي مشتاقه ولي بعد بدون هيچ دليلي بهم ميخوره خيلي اين وضعيت واسم پيش اومده وقتي پك و خريدم خيلي واسم جالب بود

بسیار ممنون از آموزه هایی که در اختیارمون میزارید راهناییهای شما بسیار به من کمک کرد از وقتیکه به حرفهای شما عمل میکنم وضعیتم نسبت به قبل خیلی بهتر شده. بسیار بسیار ممنون

باعرض سلام
تشكر ميكنم از پكيجى كه از شما خريداري كردم
نكات جالب و مفيدي توضيح داده شده بود.
كه كاربردي هست و ميتواند به خانمها در ارتباط موثرتر كمك نمايد

با سلام‌از شما وتشکر از زحماتتون_واقعا از محصولتون راضی هستم چون به نکته هایی اشاره کردین که ۹۹درصد دخترا عکسشو عمل میکنن
من تو رابطه قبلیم هیچ کدوم از نکات رو رعایت نکرده بودم و طرف مقابلم با وجود اینکه خیلی قبولم داشت ولی در نهایت خیانت
کرد
بخاطر همین این فایل رو خریداری کردم چون جذب پسر تکنیک میخواد نه داشتن زیبایی و موقعیت عالیو…

سلام و خسته نباشید خدمت استاد یاسر مهدویان!
رعنا هستم. من فایلی رو که ترتیب داده بودید با دقت گوش دادم و واقعا حرفی هایی گفته شده بود که من قبلا اصلا اونا رو رعایت نمیکردم تو رابطه ام و فکر میکردم به غرورم لطمه وارد میکنه، مخصوصا قانون کمیابی که من هیچ وقت این موضوع را مدنظر نگرفته بودم. و این فایل داره خیلی به من کمک میکنه و الان احساس ارامش میکنم و همه چیز خوب پیش میره.
به امید موفقیت های روز افزون شما

با احترام
رعنا

سلام. فایل جذب پسران رو گوش کردم بسیار نکات جالبی داشت و برای خواهر مجردم بسیار کاربردی بود. ممنونم از اطلاعات مفیدتون.

باسلام به استاد مهدویان
فایل صوتی که خریداری کردم بسیار مطالب مفیدی ارایه دادین من چند روزی هست که طبق گفته های شما عمل میکنم در واقع تونستم یک مسیر جدیدی رو انتخاب کنم.

باتشکر منتظر راهکارهای دیگر شما هستیم.

سلام، خداقوت میگم خدمت آقای مهدویان.
ممنون از شما، من عضو کانالتون هستم

سلام
من پکیج راز جذب پسر رو خریدم و پر از نکته هایی بود که برای من و دوستام فهمیدنشون از طریق تجربه ، هزینه های عاطفی وروحی زیادی داشت .
بعد از شنیدن فایل اول قصد کردم تمام صوتها رو بنویسم توی دفترچم که حتی بعضی وقتا بتونم مجددا مرورشون کنم و تمرکز بهتری روشون داشته باشم تا کاملا ملکه ذهنم بشه.
کاش توی مدرسه ارتباط با جنس مخالف جز دروس بود و اساتیدی مثل آقای مهدویان میتونستن علمشونو در اختیار دخترای بیشتری قرار بدن .
دخترایی که نه تو سطوح مختلف آموزشی نه تو خانواده در این خصوص آموزشی نمیبینن و واقعا نمیشه همه چیز رو تجربه کرد یا اگه بشه هزینه روحی خیلی خیلی زیادی داره که شاید نشه جبرانش کرد و واقعا هزینه خرید این فایل در واقع هزینه نبوده و بلکه سرمایه گذاری بوده .
فهمیدم که پسرا هم مثل ما هستن فقط فیزیکشون فرق داره و روحیاتشون ، قبلا اونا رو کلا آدمهای نچسب و جدایی میدونستم .ولی الان میدونم با شناخت روحیات پسرها و اینکه توی ذهنشون چی میگذره ، چه توقعاتی دارن ؟ انتظاراتشون چیه ؟ میشه خیلی بهتر باهاشون در رابطه بود و از رابطه لذت برد .

از آقای مهدویان و تیمشون سپاسگزارم

سلام
پکیج که خریداری کرده بودم بسیار عالی بود. ممنونم

با سلام و خسته نباشید خدمت استاد مهدویان عزیز
و با تشکر بابت این محصول و مشاره عالیشون در زمینه جذب پسر
مشاوره هایی ک در این زمینه دادین واقعا عالی بود ولی ای کاش من زودتر با سایتتون آشنا شده بودم و زودتر این محصول را تهیه میکردم
چون من حس میکنم یکم دیر شده واس انجام این راهکارها اگر از اوایل رابطم با سایت شما آشنا شده بودم قطعا رابطه موفق تری داشتم وقتی ب صدای شما گوش میدادم ب اشتباهاتی ک کردم پی میبردم میفهمیدم ک کجا باید چیکار میکردم و نکردم اما الانم دارم تلاش میکنم با توجه ب حرفای شما یکم جبران کنم چیزای رو ک نمیدونستم
واقعا ممنونم ???

با تشکر از فایل راز جذب پسران. فایلهای صوتی شما کاملا عالی و بی نظیر بود. به امید موفقیتهای روز افزون برای شما

سلام استاد عزیز من با فایل های صوتی جذب پسر خیلی چیزارو یاد گرفتم واقعا ارزش داشت ک خریداری کنم ممنونم

سخنرانی بسیار اموزنده ای بود تشکر

با سلام.پکیجی که من خریداری کردم حاوی اطلاعات بسیار سودمندی بود که تا کنون نمیدانستم.متشکرم

سلام
تشکر میکنم به خاطر محصول خوبتون نکات خوبی ازش یاد گرفتم

با سلام.خیلی ممنون بابت فایل صوتی تون.
مطالب طبقه بندی شده بود و بیان شما واضح و صریح و گیرا بود.
امیدوارم با عمل ب تمام این مطالب بتونم رابطه ی بهتری داشته باشم و حداقل خیالم از بابت برخورد خودم راحت باشه.امیدوارم با تکرار و تمرین این مطالب بتونم همه رو ب صورت غیر ارادی در ضمیر ناخودآگاهم ثبت و ضبط و اعمال کنم.با تشکر از استاد مهدویان عزیز

عرض سلام وخسته نباشید

ممنون از زحمات شما ووقتی که میگذارید برای ایجاد چنین محصولاتی که راهگشای جوانان باشد

سلام اقای دکتر.احوالتون چطوره؟
من دختری هستم که همه بهم لطف دارن و از کمالات و منطق من صحبت میکنن و خوشبختانه طاهرخوب و دوست داشتنی ای دارم .ولی همیشه فک میکردم که پسرایی که درمقابلم قرارمیگیرن واقعا بچگانه رفتارمیکنن باوجود سنو سالی که دارن .درصورتیکه با گوش کردن به وویس های شمامتوجه شدم بالغ بر ۸۰ درصد حرکاتم اشتباه بوده .چون من همیشه مهربون و مودب بودمو با احترام تمام باهاشون رفتارمیکردم ولی تواکثرشرایط غرور داشتم ویا بیجا و زیاد محبت میکردم یا همیشه منطقی و فلسفی برخورد میکردم باهرچیزی . امیدوارم باکمک این فایل صوتی با دوست پسرم ازدواج کنم.
متشکرم ازتون .اندازه ی یه دنیااااااا❤❤

سلام عزیزم
خواهش میکنم. مطمئن باش برای هر چیزی تلاش کنی به نتیجه خواهی رسید

من از محصول جذب پسر استفاده کردم و عالی بودمرسی ازمشاوره های خوبتون

سلام وقتتون بخیر
اقای مهدویان من دقیقا وقتی با سایت شما اشنا شدم که چند روز قبلش رابطه ام رو با کسی که دوستش داشتم به شکل بدی تموم کرده بودم و در ناامیدی و سرخوردگی کلی احساس های بد نسبت به خودم و همه مردها به سر میبردم وقتی اومدم تو سایت و عنوان این مطلبو دیدم تصمیم گرفتم بخونمش وقتی خوندمش فهمیدم چقد اشتباه داشتم تو رابطه ام نه اینکه طرفم اشتباه نداشته ولی واقعا من درست رفتار نکرده بودم و حتی بعدش بدون توقع به بازگشت دباره به رابطه بش پیام دادم و عذرخواهی کردم به خاطر اشتباهات خودم ولی من یاد گرفتم که چیکار باید بکنم تو رابطه با یک پسر. ممنونم از زحماتتون

سلام وقتتون بخير
ممنون از شما من واقعا از كار قبليتون استفاده كردم و اميدوارم كاراي بعدتون به همين خوبي و تاثيرگذاري باشه ????????

سلام آقای دکتر مطالب که در قالب 5 ویس ارسال شد بسیار عاااالی بود واقعا بی نظیر بود ممنونم از شما با آرزوی موفقیت

سلام من مجید هستم

میخواستم بگم که ما پسرا دخترا رو خیلی ضریف میبینیم و اینکه بهمون علاقه نشون بدن برامون زیاد واقعیت چندانی نداره

پس مهمتر از همه اینه که شروع کننده ی صحبت باشید

سلام آقای دکتر
میخواستم ازتون تشکر کنم بخاطر فایلهای بسیار خوبتون. من حدودا یه سال پیش از یه رابطه 4 ساله بیرون اومدم و بعد اون همیشه برام سوال بود که مشکل من دقیقا توی رابطه چی بود که نتونستم ادامه بدم و چه عیب و ایرادی توی کار من بود. از طرف مقابلم همیشه گوشزدهایی میشنیدم ولی برام قابل درک نبود و متوجه نمیشدم دقیقا چی میخواد تا اینکه ناچاره رابطه رو تموم کردم. با فایلهای شما متوجه شدم که چقدر توی کارهام ایراد و اشکال بود. من همیشه فکر میکردم کسی که عاشق منه باید 24 ساعته با من باشه یا به من فکر کنه و . و همش باید در ارتباط باشیم.
مغرورانه رفتار میکردم و هیچ اهمیتی به زیبایی ظاهریم نمیدادم.
رابطه خودمو با رابطه اون فرد با دوستانش مقایسه میکرد و با دوستانش وارد بحث و جدل میشدم که چرا اون فرد رو ازم جدا میکنن.
ساعتها و روزهایی که فایلهای شمارو گوش میدادم همش حسرت اینو میخوردم که ای کاش زودتر. ای کاش دو سه سال پیش این فایلهارو گوش میدادم.
یا ای کاش این چیزها رو توی مدرسه ها به دخترهای جوون یاد میدادن.
وقتی وارد رابطه شدم هیچی نمیدونستم. هرچی هم یاد گرفتم ازمون و خطا بود که همون باعث شد تاوان سختی بدم و همه چی از بین بره.
خیلی چیزها ازتون یاد گرفتم. ممنونم. واستون ارزوی موفقیت دارم.

با سلام

فایل قبلی را دو بار کامل گوش دادم.

نکته بسیار جالب که خود نیز بارها به دیگران گفته ام این بود که :

جذب طرف مقابل دراولین ملاقات و درهمان چند ثانیه اول ودرنگاه اول صورت میگیرد.
وبطور یقین جذابیت طبیعی و زیبائی ظاهری قبل ازهرصحبت و گفتگوئی اثر خود را نشان میدهد و طرف مقابل را جذب می نماید.
با تشکر

باسلام وعرض خسته نباشید.
ممنونم بابت تکنیکهایی که دراین فایل صوتی آموزش دادید در خیلی موارد میتونه مورد استفاده قرار بگیره

با سلام
توصیه های خوبی رو مطرح کردین ازتون ممنونم امیدوارم بتونم همه رو به درستی به کار بگیرم
ممنون

سلام
بسیار عالی بود
ان شاء الله موفق باشید.

سلام
بسیار عالی بود بسته ای که خریداری کردم

من پكيج جذب پسر را خريدارى كردم و به دقت گوش كردم،اول از همه متوجه اشتباهات زيادم تو رفتارم شدم،چقدر اشتباه داشتم ولى الان چند روز كه دارم حرفهارو اجرا ميكنم واقعاً شگفت زده شدم ?تو فرصتايى كه پيش مياد حرفهاى شما يادم مياد و همون رو اجرا ميكنم،حس اعتماد به رابطه تو همين چنين روز كه تازه فايلارو گوش كردم بيشتر شده بينمون

سلام
پکیجتون عالیییییی بود همه چیزی که گفتین رعایت کردم اخلاقش باهام خیلی بهتر شده ممنون
خیلی سپاس
ایشالله که به هر چی میخواین برسین

سلام استاد وقتتون به خیر.جسارتا من قبلا پکیج رو خریداری کردم ولی از گوشیم پاک شدند.آدرس ایمیلم هم هست می تونید چک کنید.

سلام
لطفا به ایمیلی که در سایت هست درخواست خودتون را ارسال کنید

سلام من با هیچ پسری ارتباط ندارم کدوم محصول بدرد من میخوره؟

سلام
8 قدم برای جذب خواستگار و محصول راز محبوبیت بین اطافیان خیلی می تونه برای شما مفید باشد

سلام ،من این فایل های صوتی را چند بار گوش داده ام و متوجه اشتباهاتم شده ام از شما سپاسگزارم و کاش زودتر با این پک آشنا میشدم.

با سلام خدمت اقای مهدویان .فایل صوتی که دریافت کردم بسیار بسیار عالی بود.خیلی چیزها رو یاد گرفتم.چون اشتباهات زیادی انجام میدادم.ممنون و سپاس از فایل های صوتی

سلام من الان يك ماهه كه با كسي كه دوسش دارم تموم كردم ولي هر از گاهي به هم پي ام مي ديم
اونم بعضي وقتها وقتي استوري ميزارم مياد يه چيزي ميكه
آيا با خريد اين پكيج ميتونم اونو دوباره به رابطه برگردونم؟ تو رو خدا كمكم كنيد
ممنونم

سلام
من یک توضیح کلی در مورد این پکیج می دم خدمت شما و تمام دوستان عزیز
ما در این پکیج در مورد روانشناسی پسر ها توضیح دادیم. اینکه یک پسر در یک رابطه چه نوع رفتاری را از یک دختر می پسندد، چه توقعاتی دارد، چه خصوصیاتی را در یک دختر دوست دارد ببیند.
به طور کلی دیدگاه آقایون کاملا با خانم ها متفاوت هست. شما دخترخانم های عزیز در دنیای دخترانه خودتان زندگی می کنید و براساس تجربه خودتون و یا شنیده هایی که از دوستانتان دارید سعی می کنید که با یک پسر رفتار کنید و این دقیقا اشتباه ترین کار ممکن هست، چرا که دنیای پسرها کاملا با شما متفاوت هست.
ما سعی کردیم در این پکیج شما را با دنیای پسر ها آشنا کنیم.

سلام بسته صوتی راز جذب پسرها واقعا به دردم خورد
خیلی ممنونم از این همه راهنمایی

با سلام و خسته نباشید خدمت اقای مهدویان من چند روزی هست که فایل صوتی راز جذب پسر رو خریداری کردم و دارم صحبتاتون رو اجرا میکنم روی پسری که شش سال با اون رابطه دارم خدا رو شکر تونستم تاثیرات مثبتی رو روی اون اقا بذارم واقعا یه دنیا ممنونم به خاطر راهنمایی هاتون

من فایل صوتی راز جذب پسر رو خریداری کردم و گوش دادم،خیلی راضی بودم و خیلی تاثیر داشت تو رابطم

بسیاااار عالیییی, هم به دلیل نوع بیان شیوا و جذاب شما جناب مهدویان, و هم به دلیل نکات ارزنده, قابل فهم و اجرای شمادر هر فایل صوتی?????
یک دنیا تشکر, بابت تلاش شما در این زمینه, وزمان و وقتیکه برای این موضوع صرف کردید??

باسلام.
وقتی صحبت های آقای مهدویان رو در رابطه با راز جذب پسر شنیدم با خودم‌فکر کردم خیلی از چیزایی که گفتن رو بهش اعتقاد دارم ولی عملی نکردم مثل محبت کردن به طور مداوم یا اینکه غرور یه پسر خیلی مهمه که نباید خرد بشه.بعد از شنیدن این پکیج آروم تر شدم خیلی راحت تر دارم زندگی میکنم با یه فکر آسوده و راحت.

سلام آقای دکتر میخواستم تشکر کنم بابت پکیج ارزشمندتون .نکته به نکته اجرا کردم و تاثیرشو دیدم عااالی بود موفق باشین ??

با سلام
فایل صوتی آقای مهدویان در مورد جذب پسر بسیار جالب و کاربردی بود

ممنونم

سلام.خسته نباشید..فایل صوتی رازهای جذب پسر عالی بود و به من خیلی کمک کرد..ممنون از شما

سلام جناب مهدويان
تشكر ميكنم از اينكه مجموعه اي از نكات ريز و كاربرديه رفتار در مقابل اقايون رو به ما اموزش داديد
من هر روز گوش ميكنم
كه ملكه ذهنم بشه
منتظر نصايح شما در ساير زمينه هاي موفقيتي ديگه هستم .

با سلام خدمت اقای مهدویان و تشکر به خاطر تمامی زحمات من این فایل صوتی را چند ماه پیش در حالیکه خیلی ناامید و افسرده بودم بطور اتفاقی در سایت دیدم و خریداری کردم اعتماد بنفسی که به من داد فوق العاده بود بسیار مننونم فقط تنها یک گله مندی من دارم و ان این بود که بعد از دریافت پکیج چندین سوال برایم پیش امد ولی هر بار که با جناب دکتر پیامی داد م جوابی دریافت نکردم و این موصوع من را خیلی دلسرد کرد….حالتی که داشتم حالت یک اسردرگمی و ترس بود و ممنون میشوم از جناب دکتر که در خصوص فایل صوتی خریداری شده یک کانال یا تلگرامی باشد در خصوص پاسخ به سوالهایمان که انشالله راهی را که قدم گداشته ایم بتوانم با کمک شما به اتمام برسانم .منون و سپاسگزار

سلام
خوشحالم که این پکیج تونسته به شما کمک کنه
متاسفانه فرصت من محدود هست و تعداد سوالات بسیار بسیار زیاد
می تونید از لینکی که داخل نظرات قبلی هست وارد کانال ما شوید
وبینار های پرسش و پاسخ آنلاین برای اعضای سایت در حال برگزاری می باشد و خیلی از دوستان در وبینار ها شرکت می کنند و سوالاتشون رو می پرسند
برای اطلاع از وبینار ها در سایت عضو شوید

سلام من میخوام فایل را خریداری کنم ولی چون چند با وارد شدم و منصرف شدم این بار که وارد میشم تعداد فایل ضربدر 3 شده که قیمتشم از 44 بیشتر میشه چه کار کنم واقعا میخوام بخرم فایل را،خواهش میکنم راهنماییم کنید

سلام
در صفحه ای که باید مشخصاتتون را برای خرید وارد کنید عبارت “مشاهده سبد خرید ” را کلیک کنید
وارد صفحه ای می شوید که می توانید تعداد محصول سفارش داده شده را درست کنید
بعد از اصلاح کردن تعدا عبارت ” به روزرسانی سبد ” را کلیک کنید و در نهایت اقدام به پرداخت کنید

سلااام
وقت بخیر و خدا قوت
من فایل چطور قلب یه پسر را تسخیر کنیم گوش دادم عاللی بود .ممنون از زحماتی که کشیدین برای منی که نمی تونم با پسرها ارتباط برقرار کنم خیلی جالب بود
سعی میکنم خوب اجرا کنم

سلام استاد من به تمام نکاتی که تو فایلتون گفتین گوش کردم و خیلی هم تاثیر داره ازتون ممنونم

با سلام .
فایل صوتی جذب پسر عالی بود .

سلام وقتتون بخیر ایا این پکیج جذب پسر مورد علاقه برای زمانی که هیچ رابطه ای بین دختر و پسر وجود نداره هم کاربرد داره؟؟

سلام
خیر، در این پکیج در مورد رفتارهای صحیح با یک پسر توضیح داده شده وقتی که شما با پسری ارتباط ندارید خب قطعا نمی توانید این رفتارهای را عملی کنید

سلام روزتون بخیر
من از اینکه بسته راز جذب پسر رو خریداری کردم بسیار خوشحال و راضی هستم…باید قبول کنم که همواره در ارتباط با پسرها اشتباهات زیادی داشتم و این بسته کمک کرد که آموخته های خودم رو دور بریزم و از ابتدا شروع به یادگیری کنم…چون به حرفهای آقای مهدویان اعتماد کردم و اعتماد حاصل صحیح بودن سخنانش بوده….امیدوارم در ارتباطات آینده موفق عمل کنم…!

سلام کانال تلگرامی ندارید؟؟؟؟

سلام
داریم
می تونید از لینک زیر عضو بشید

https://telegram.me/joinchat/AAAAAEH52-QQS-_FMyE3kw

سلام خدمت استاد بزرگوار من تقاضا دارم که با شما صحبت کنم چطور میتونم با شما ارتباط مستقیم داشته باشم ، من واقعا نیاز به کمک شما دارم

سلام
می تونید با شماره تلفنی که در قسمت تماس با ما هست تماس بگیرید

سلام

با تشکر از پکیج بسیار مناسبی و دقیقی که تهیه فرمودین. واقعا نکات خیلی ریزی رو اشاره کردین که من خیلی هاش رو در رابطه هام انجام نمی دادم و دلیلش این بود که نمی دونستم درستش چی بود. خیلی ممنون

سلام
بسیار ممنون از نظر لطف شما
هدف اصلی بنده پر کردن این خلا آموزشی هست که متاسفانه در خانواده و جامعه به این گونه آموزش ها پرداخته نمی شه

سلام استادگرامی
واقعا از فایل جذب پسر سپاسگزارم
واقعا عالی و فوق العاده بود
من 8 ماه قبل این فایل و دیدم ولی بدلایلی از خرید منصرف شده بودم ولی الان با خرید این فایل خیلی خوشحالم و افسوس بابت اینکه ای کاش زود تر این فایل و خریداری میکردم
این فایل دیدگاه من رو تغییر داد و امیدوارم با کسی که دوستش دارم ازدواج کنم . التماس دعا
سپاس فراوان

سلام میشه مبلغ رو اینترنتی براتون پرداخت کنم وشما اجازه دانلود برام رو بدین چون من الان نامزدم براهمین نمیخوام خانوادم متوجه بشن اگه سفارش بدم متوجه میشن

سلام
دقیقا به همین صورت هست
شما بلافاصله بعد از پرداخت می تونید دانلود کنید و گوش دهید
بسته به صورت دانلودی هست

با سلام من مدت زمان زیادی نیست که فایل شمارو خریداری کرده ام ولی با این حال به صورت کامل گوش کرده ام و سعی دارم موارد را به همان صورت که جناب مهدویان بیان نموده اند اجرا کنم هنوز در مورد رابطمون به موردی مشخص برخورد نکردم ولی آرامشم در این رابطه و همچنین اعتماد به نفسم بیشتر شده است. ازتون خیلی خیلی ممنونم و امیدوارم در جذب دوستم موفق باشم

با سلام از شما استاد عزيز بسيار ممنونم كه تجربيات و نتايج تحقيقاتتون رو در اختيار ما قرار ميديد ااز نظر شيوايي و رسايي كلام فايل بسيار عالي است و من حتي با گوش كردن بهش آروم ميشم در مورد راهكارهاي جذب پسر بايد عرض كنم خودمن متوجه شدم بعضي از اشتباهات و تو رابطه انجام دادم و الان به كمك اين فايل و به كابردن نكات مهم اون دارم رابطه ام و پيش ميبرم و اميدوارم بتونم ازش نتيجه خوبي بگيرم .ممنون

سلام.واقعاخسته نباشید.ممنون ازنکته نظرات آموزندتون.من توی رابطه اولم که طرفم روواقعاخیلی دوست داشتم دقیقابرعکس تمام صحبتهای شماعمل میکردم ورابطه من بافاجعه به پایان رسید.الان که پخته ترشدم تقریبابه تمام این نکات دراثرتجربه رسیدم ولی حرفهای شمایجورتاییدیه عالی بردانسته های من بودکه من رومصمم به اجراکردنشون کرد.حرفهایی که شمازدیدحرفهایی هست که معمولادخترهانمیتونن ازکسی بی پرده بپرسن وفقط باتجربیات اندک خودشون میخوان بهش برسن که مطمئناسرانجام خوبی نخواهدداشت.خوشحالم ازاینکه این محصول روگرفتم ومجددا اززحمات شماسپاسگزارم.

سلام من ايران زندكي نميكنم جطوى ميتونم اين فايلو خريداري كنم. خواهش ميكنم جواب منو بدين. من نياز مبرم دارم به اين فايل صوتي

سلام
شما می توانید از طریق پی پال پرداخت کنید
برای هماهنگی در تلگرام به شما زیر پیام بدید
09198037200

سلام.رفتار من با جنس مخالف واقعا تناقض داشت با گفته های جناب مهدویان.واقعا متحول شدم و دارم قدم ب قدم و مو به مو رفتارهام و خلقیاتمو با گفته های جناب مهدویان تناسب میدم.ودر ضمن مثالهایی که میزنن قابل ملموس تر هست و کاملا متوجه میشیم که چی باید بگیم به طرف مقابل.بسیار ممنونم

سلام ممنون خیلی عالیه

باسلام .متشکرم خوب بود محصولتان

سلام بر استاد ارجمند
فایل های صوتی شما بسیار پربار و آموزنده بودو اعتراف می کنم که با گوش دادن به انها ایرادات بسیار بزرگی در رفتارم مشاهده کردم
و با اذعان به انها در پی اصلاح برآمدم.
برایتان سلامتی و عاقبت به خیری آرزومندم.

درود و وقتتون بخير
فايل “جذب پسر” كه خريداري نمودم عالي و مؤثر بود
واقعا از شما ممنون و سپاسگزارم مطالبتون جالب و آموزنده بود ولي اي كاش اين موارد را من ده دوازده سال پيش بلد بودم

من راضی بودم مطالب مفید و نکات مهم و قابل توجهی داشت.

من چطور ميتونم اين فايل صوتي رو داشته باشم من ايران زندگي نميكنم

دوستان فنی در حال برنامه نویسی هستند تا عزیزانی که خارج از ایران هستند بتوانند با کارت اعتباری خرید انجام دهند
تا چند روز دیگر این سرویس به سایت اضافه خواهد شد

با سلام و درود خدمت استاد عزیز جناب اقای مهدویان
اول از هرچیزی بابت راه اندازی این سایت از شما بینهایت سپاسگزارم
قبل اینکه با شما اشنا بشم هزینه های زیادی رو صرف سیمینار ها و مشاورها کردم که در زمینه جذب پسر و چگونگي معاشرت با جنس مخالف به من اموزش،بدن و چه بسیار کتابهایی که مطالعه کردم در ایم زمینه اما هیچکدوم اونجور که من دوست داشتم و میخواستم کمکم نکرد،به خوبی میتونم بگم 6 الی 7 ماهی بود که ذهنم درگیر این مسئله بود که به لطف الهی با شما اشنا شدم و این محصول رو خریداری کردم و جواب تماام سوال هایی که داشنم رو گرفتم و ازهمه مهمتر طرز صحیح معاشرت با جنس مخالف رو یادگرفتم واین جنس مخالف صرفأ دوست پسر نیست ممکنه همکار ویا برادر و…. باشه تکنیک های با ارزشی که شما به من اموزش دادین در این محصول من در رابطه ای که داشتم بکار بردم و موجب بهبود رابطه ام با نامزدم شد و روز به روز در حال پیشرفت فوق العاده عالی هستم و تشکر ویژه ای از شما استاد گرامي دارم بابت محصول بی نظیر که در اختیار من قرار دادین و به جرات میتونم بگم مشابه این محصول رو هیچ کجا ن نمیتونید پیدا کنیدمگر در این سایت، من این محصول رو به تمام دختر خانم هایی که خواهان پیشرفت رابطه شون هستند پینهاد میدم،این محصول با ارزش رو از دست ندید و به تمام تکنیک ها عمل کنید
و مطمئن باشید جواب دلخواهتون رو میگیرید
جذب پسر با این فایل یک کار فوق العاده اسونی هست

با سلام. فایل مفیدی بود و به صورت پایه ای کمک کننده بود. مطرح کننده مسائلی بود که با دیگران نمیتوان مطرح کرد.صحبت های مهمی را مطرح کردید که کمتر مورد توجه دخترخانم هاست.
تشکر از فایل های صوتیتان

با سلام و احترام
با تشکر از فایلهای راهنمای قبلی که برای من در رسیدن به یک رابطه خوب بسیار موثر بوده است،رهنمودهای شما برای من بسیار اثر بخش بوده و از شما کمال تشکر را دارم. با آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون برای شما

بسیار ممنونم

سلام فایلتان عالی بود اون حرفهایی گفته شده بود واقعا تاثیر گذار بودن من خیلی ازشون استفاده کردم و موفق شدم به زودی با فرد مورد علاقه ام ازدواج میکنم

سلام
من خیلی دچار سردرگمی بودم.
خیلی کارا می کردم برای اینکه نظرش را به خودم جلب کنم ولی فایده ای نداشت..
خیلی بیقرار بودم..

این فایل صوتی اولین چیزی که برای من داشت، آرامش بود. واقع بین تر شدم، الان نسبت به خودم حس خیلی بهتری دارم.

با سلام و با تشکر از حسن توجهتان به دختران سرزمینمان. بنده فایل های صوتی را کامل گوش داد و حتی نت برداری هم کردم و خیلی راهکارهای خوبی بوده اند و به مشکلات خود پی برده ام و انشالله از این راهکارها نهایت استفاده را خواهم برد

سلام با تشكر از مطالب خوبتون كليات امر خيلي خوب و مفيد بود

سلام و وقت بخیر فایل راه های جذب پسر بسیار شنیدنی و پر محتوا بود..خیلی ممنون که تمام نکات رو ریز به ریز و با مثال به ما گفتید انجام این راه کار ها برای من به شخصه بسیار تاثیر گذار بود ممنون ????????

سلام خدمت استاد یاسر مهدویان.
بسیار ممنون از فایل صوتی راز جذب پسر.
صحبت های شما بسیار دقیق و ظریف و فکرشده است و کاملا صحیح میبشد.رعایت انها نیاز به تمرکز و تمرین روی ذهنیت و شخصیت دارد اما قابل دستیابی است. وما دختر هارو از اینکه خودمون رو کم ارزش بدونیم نجات میده.حتی باعث میشه خواستگارهای بهتری که فکرشم نمیکنیم داشته باشیم اگر شخصیت خودمون رو پیدا کنیم که نتیجه اش میشه همه ی نکاتی که شما میگین.بسیار ظرافت دارن نکات شما.من خودم فکر نمیکردم این نکات به این ظریفی موثر باشند اما واقعا رعایت حتی درصد کمی از اونا باعث جذب پسر میشه چه برسه به اینکه یکی همشو رعایت کنه.ممنونم ازتون.انشاالله همه دختر ها به زودی ازدواج های موفق و شیرینی داشته باشند.

فایل صوتی راز جذب پسر بسیار مناسب بود. بخاطر اینکه در این رابطه ای که هم اکنون دارم تا به اینجا با استفاده از فایل شما کاملا موفق عمل کردم و توانستم پسری رو که دوستش دارم به سمت خودم جذب کنم. و کاملا با فکر و حساب شده جلو میرم با کمک این فایل صوتی . همیشه در حال مرور فایل هستم و مدام سعی میکنم اجراش کنم.

ممنون از لطف شما که با راهنمایی های ارزنده تون کمک بزرگی انجام می دهید به دخترانی که به مشاوره نیاز دارند و مشاور خوب ندارند من هم به نوبه خودم از تکنیکهای شما استفاده کردم و خیلی برام مفید بود و نکاتی بود که با توجه به ریز و کوچک بودن خیلی مهم بود و تاثیر بسزایی در روابط من داشت.
امیدوارم همه دختران سرزمینم یاد بگیرند که برای مشاوره از متخصصین کمک بگیرند تا راهگشای کارشان باشه.
با تشکر از شما

با سلام حضور استاد گرامی
بسیار کاربردی و مطابق با فرهنگ و اصول جامعه ایرانی بود
با تشکر

بنظر من فایل خوب و کاملی بود. راهکارهای ساده و کاربردی که میتونه زندگی رو تغییر بده و مارو به هدفمون برسونه. به امتحان کردنش می ارزه

سلام
پکیج تون کاربردی و خوب بود
در کل خیلی جالبه که یه آدم میتونه طرز فکر پسرا را تشخیص بده و آشنا بشه باهاشون
من خودم به شخصه دلیل سرد شدن یه پسر رو نمی دونستم . جالب بود واسم

آدرس دفتر مرکزی: آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس، طبقه هفتم، (پاسخگویی تنها از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی می باشد و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد)

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

خوش آمدید, وارد حساب کاربری خود شدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

چگونه پسر هارو جذب خود کنیم

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

روش های برخورد صحیح با یک پسر در زمان دوستی و نامزدی برای داشتن یک ازدواج موفق آموزش های بیشتر در سایت زیبا اندیشی http://zibaandishi.com

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

همه‌ی ما دوست داریم جذاب باشیم و در جمع‌های مختلف توجه‌ها را به خود جلب کنیم. جذابیت یک جنبه ظاهری و فیزیکی دارد که چندان تحت کنترل ما نیست و یک جنبه رفتاری که می‌توانیم آن را تقویت کنیم و به جذابیت خود بیافزاییم. در ادامه‌ی این مطلب رفتارهایی آموزش داده می‌شود که می توانند جذابیت شما را بیش از پیش افزایش دهند. حالا بیایید ببنیم چگونه دیگران را جذب کنیم.چگونه پسر هارو جذب خود کنیم

شما پس از مدتی دیگر حتی به افراد خوش‌تیپ نگاه هم نمی‌کنید! ظاهر آنها برای شما عادی می‌شود، چرا که شما نیاز دارید از افراد چیز‌های بیشتری دریافت کنید. اگر زمانی که با کسی ملاقات می‌کنید بتوانید چیزهای بیش از ظاهرتان به او نشان دهید، در این صورت شما فرد جذابی به نظر خواهید آمد.

زنان و مردان زیادی هستند که هزینه‌ و وقت زیادی صرف ظاهر خود می‌کنند، اما برای بهبود شخصیت‌شان کاری انجام نمی‌دهند. یک کتاب ممکن است جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر فقط جلد آن زیبا باشد چه کسی دوست دارد که آن را مطالعه کند؟ همانطور که خودتان می‌گویید دیگران شما را دوست دارند به خاطر چیزی که هستید، حرف‌هایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید. شاید من آدم خوش‌قیافه‌ای نباشم، اما چیزی که در اینجا می‌خواهم درباره آن صحبت کنم زیبایی نیست، من قصد دارم درباره جذابیت حرف بزنم. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

من فقط می‌خواهم به شکلی دوستانه اعلام کنم که چگونه شخصی ممکن است تمام جذابیتش را از دست بدهد. چطور این اتفاق می‌افتد؟ من هنوز در این توهم بودم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین دیدار اهمیت دارد. اما مَت خوش‌قیافه نبود، او قد بلند یا درشت ‌هیکل نبود، اما فردی بامزه، باهوش و بااعتماد به نفس بود. کسی که می‌دانست چطور حرف بزند، کسی که شیوه‌ی خاص خودش را داشت. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

جذابیت ظاهری افراد خیلی زود فروکش می‌کند، به طوری که فرد زیبا، همچون وسیله‌ای به نظر می‌آید که قرار است ژن‌های شما را به نسل بعد منتقل کند. چیزهایی که باعث جذابیت ظاهری زنان می‌شود عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لکن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است. این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است. همه این‌ها را به احساس سلامتی، سرزندگی و پیشینه ژنتیکی خوب اضافه کنید.

در هر دو جنس، تناسب فیزیکی بسیار جذاب است. با این وجود برخی ممکن است بسیار عالی به نظر برسند و تمام ویژگی‌های ظاهری را داشته باشند، اما حسی بسیار سرد و بی‌روح به شما بدهند. افراد جذاب ممکن است زیبا به نظر نرسند اما افسون خاصی دارند.

چیزی که قصد دارم اینجا درباره‌ی آن صحبت کنم رفتاری است که شما را صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارید جذاب‌تر می‌کند. همان‌طور که مَت درباره خودش گفت او خوش‌قیافه نبود.

این درست است که عبوس بودن، سرد و مرموز بودن و کم حرف و بی‌روح بودن ممکن است بعضی‌ها را جذب کند، اما بیشتر مردم را جذب نمی‌کند. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می‌رسد دیگران را دوست دارند. نکته‌ی مهم این است که مردم چگونه نشان می‌دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می‌زنند. صورت‌های خندان جذاب‌تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم‌های دیگران مستقیم نگاه می‌کنید، شما را حتی جذاب‌تر می‌کند. لبخند زدن پیام‌هایی را مانند: «من دوست‌‌داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش‌بین و باانرژی هستم» ارسال می‌کند. بنابراین چهره‌ی عبوس خود را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، آرام باشید و بهترین چیزها را در افراد دیگر پیدا کنید و به شکل زیر ادامه دهید…

هنگامی که مَت وارد اتاقی می‌شود، همه را وادار می‌کند که بخندند. او تاثیرگذار است و همه می‌بینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این موضوع مهم است؟

بر اساس مطالعه‌ای که روانشناسان بریتانیایی انجام داده‌اند، اگر به دیگران با لبخند نگاه کنیم، احتمال اینکه فرد جذابی به نظر بیايیم بیشتر خواهد بود. در آزمایشی که بر روی زنان انجام شده بود هنگامی که به آنها تصویر افرادی نشان داده شد که دیگران به آنها لبخند می‌زدند، افرادی که به آنها لبخند زده شده بود جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شکل پاسخ می‌دهند. هم زنان و هم مردان به صورت ناخودآگاه هنگامی که می‌خواهند شخصی را برای دوستی انتخاب کنند، نظر دیگران را در نظر می‌گیرند. در واقع ممکن است بر اساس اینکه دیگران چطور فردی را ارزیابی می‌کنند، او را برای رابطه مورد توجه قرار دهند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می‌روید و دوست دارید جذاب‌تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با همه‌ی کسانی که اطراف شما هستند دوستانه رفتار کنید. چون زمانی که آنها جواب لبخند شما را می‌دهند، شما جذاب‌تر شده‌اید اما…

توجه ویژه‌ی مستقیم قدری چاپلوسانه است. بنابراین در حالیکه فوق‌العاده است که دیگران دیگر را بخندانید، برای اینکه در نظر شخص خاصی جذاب‌تر به نظر بیایید شما باید به طور ویژه‌ای به او توجه داشته باشید. از او سوال بپرسید و درباره او صحبت کنید. میزان توجه ما به افراد (نه خیلی کم و نه خیلی زیاد) نشانه‌ی میزان علاقه‌ی ما به کسی است که تا پیش از این او را ملاقات نکرده‌ایم.

صادقانه‌ترین پاسخ این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم، اینست که بگویم خودتان باشید. بیشتر مردم هنگامی که با کسی هستند که مجذوب او شده‌اند، خود را بیشتر از آن چیزی که هستند نشان می‌دهند و این کار غلطی نیست، اما چنین نباشد که همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که تظاهر می‌کرد همه‌ی چیزهای فردی را که به او علاقه داشت، دوست دارد: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، غواصی، تمبرهای پاتاگونیای قرن ۱۹ هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده‌ایم!»

اگر شما به این شدت دروغ بگویید دیگران متوجه می‌شوند. نشان دادن چیزی که واقعا هستید جذاب است و نشان می‌دهد که شما زاویه دید، علایق و بی‌علاقگی‌ها، ایده‌ها و تمایلات خودتان را دارید.

شما هر روز صدها زن و مرد جوان را می‌بینید که شبیه به هم لباس پوشیده‌اند، با یک لحن صحبت می‌کنند، واژه‌های یکسانی به کار می‌برند و به جای لذت بردن از کسانی که در حضور آنها هستند، با سرعت با تلفن همراه‌شان پیام می‌فرستند. البته که همراهی با جماعت برای بسیاری از جوانان مهم است، مخصوصا اگر احساس کنند شخصیت‌شان هنوز شکل نگرفته است. اما برای اینکه به طور خاصی جذاب باشید (فراتر از زیبایی‌های ظاهری)، لازم است قدری متفاوت باشید تا در ذهن بمانید.

فرض کنید همیشه شکل خاصی لباس می‌پوشید. ببینید چه امکانات دیگری در برابر شما است. فقط با جمعیت حرکت نکنید. به کسانی که خوب ارتباط برقرار می‌کنند گوش دهید و از آنها بیاموزید و شیوه‌ی ارتباط برقرار کردن خود را داشته باشید. چیزی که درباره مَت توجه من را به خودش جلب کرد شیوه‌ی منحصر به فرد او در صحبت کردن و به کار بردن کلمات بود.

می‌خواهید بدانید که چگونه دیگران را جذب کنیم؟ پس اول به فکر سلامت خود باشید. سالم بودن جذاب است. بنابراین ممکن است شما به طور طبیعی متوازن‌ترین و زیبا‌ترین زن یا خوش‌تیپ‌ترین مرد نباشید، اما هر کس با خواب کافی و ورزش (هر دوی اینها به طور طبیعی شما را زیبا می‌کنند)، خوردن غذاهای سالم و پرهیز از مصرف الکل، می‌تواند جذاب به نظر بیاید.

اگر می‌خواهید جذاب‌تر باشید، هنگام ارتباط برقرار کردن خیلی منفی نباشید. بدگویی باعث افسردگی می‌شود و خیلی خوب نیست که دوست یا شریک قبلی خود را تخریب کنید (حداقل این کار را خیلی زود شروع نکنید!)

ساعت‌هایی که برای خالی کردن خود، بیان غم و اندوه و ابراز خشم از افرادی که به شما آزار رسانده‌اند صرف می‌کنید می تواند هر رابطه تازه‌ای را به سرعت سرد و فرد جدید را برای رابطه با شما بی‌میل کند. همچنین ممکن است از رابطه‌ی تازه‌ای که قرار است با شما برقرار کنند، برداشت ناخوشایندی داشته باشند.

قبل از اینکه دنبال پاسخ سوال چگونه دیگران را جذب کنیم باشید، بدانید که هم زنان و هم مردان افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را که شجاع و اهل خطر کردن هستند دوست دارند و مردان نیز زنانی را که در بیان احساسات‌شان رک و شجاع هستند دوست دارند. ما مردها زمانی که به دنبال نشانه‌ای هستیم که آیا زنی مجذوب ما شده است یا نه، دوست نداریم حرف‌ها در لفافه زده شوند.

چنین به نظر می‌رسد که زنان دوست دارند احساس کنند یک مرد شجاع مجذوب آنها شده است تا اینکه کسی باشد که اعتماد به نفس بالایی ندارد. چرا که احساس می‌کنند چنین مردی بهتر می‌تواند از آنها مراقبت کند. اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد زنان تنها به دنبال مردان عضلانی نیستند، آنها مجذوب کسی می‌شوند که ترکیبی از شجاعت و دلسوزی، سخت و احساساتی باشد. نشان دادن این صفات چیزی است که شما را جذاب می‌کند.

اگر قدری بذله‌گو باشید، مخصوصا هنگامی که در میان جمع هستید، شما فرد شجاعی معرفی خواهید شد. اما توجه داشته باشید که مردان زنانی را ترجیح می‌دهند که به جوک‌های آنها می‌خندند و خودشان خیلی مزه نمی‌ریزند. در واقع به طور کلی مردان، زنانی را که از آنها بامزه‌تر هستند دوست ندارند. اما زن‌ها مردان بامزه را جذاب می‌دانند. بنابراین اگر مرد هستید، زنها را بخندانید و اگر زن هستید و می‌خواهید برای یک مرد جذاب باشید، کسی را پیدا کنید که شما را واقعا می‌خنداند.

توجه داشته باشید تمام چیزهایی که در بالا گفته شد باید به شکلی طبیعی و دوستانه اجرا شود. تلاش زیادی برای اینکه جذاب‌تر باشید ممکن است نتیجه‌ی معکوس بدهد و کار را خراب کند.

برگرفته از: uncommonhelp.me

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

کاریزماتیک بودن یادگرفتنی‌ست. به کمک این مجموعه اصول کاریزما را بیاموزید و دیگران را مجذوب رفتار و گفتار خود کنید.

9000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

چگونه پسر هارو جذب خود کنیم

سلام
من دانشجو هستم
یکی از همکلاسی هایه من یه پسر قد بلند و خوش استیل ومهربون صمیمی و گرم و….. کلن همه چی تمومه
و من که پسر هستم عاشقشم چه برسه به بقییه
من هرکاری میکنم نمینونم شبیهش باشم
اون حتی با دشمنشم مهربونه هیچ وقت ناراحت نمیشه ینی هیچ وقت
همیشه میخنده
و یعنی فک کنم اگه خانوادشو جلوش سر ببرن بازم با طرفش مهربونه
من چیکار کنم مثلش بشم

سلام
نمی‌دونم چیکار کنید که مثل اون بشین، ولی فک می‌کنم هر کسی منش و رفتار خاص خودشو داره و باید استایل خودشو پیدا کنه!
به هر حال امیدوارم این مقاله بهتون کمک کرده باشه

سلام همه مطالبتون فوق العاده هست مثل خودتون.ضمنا دیزاین سایتتون عالیه و نظمتون در ارسال مطالب تلگرامیتون هم که حرف نداره.بهترین آرزوهارو براتون دارم

سلام
ممنون از همراهی و دلگرمی تون

سلام.ممنون از به اشتراکگذاری مطلبتون،واقعا جالب بود ،لذت بردم از خوندنشون و حتما از راهکارهای پیشنهاد شده استفاده خواهم کرد.

کاریزما

توسعه کاریزما؛ چگونه فردی کاریزماتیک باشیم؟‌


باز کردن سر صحبت؛ هرآنچه لازم است بدانید

چطور می‌توانیم سخنرانی جذابی ارائه دهیم؟

ان ال پی (NLP) یا برنامه ریزی عصبی کلامی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

چطور در برخورد اول ذهنیت خوبی از خودمان در طرف مقابل ایجاد کنیم؟

آخرین مطالب

معرفی کتاب مدیریت زمان به روش اساتید هاروارد

چرخه برقراری ارتباط؛ ۶ مرحله برای برقراری ارتباط موثر

در زمان بی حوصلگی چطور کارهایمان را انجام دهیم؟

ارائه تأثیرگذار به روش اساتید هاروارد؛ راهنمای جامع سخنرانی در جمع

خودویران‌گری چه مدل‌هایی دارد و چگونه می‌توان با آن‌ها مقابله کرد؟

ترین های جهان

مرگ‌بارترین بیماری های دنیا که قربانیان زیادی می‌گیرند

عجایب هفتگانه جهان؛ ۷ بنای حیرت‌انگیز تمدن‌های کهن


ارزان ترین کشورهای جهان برای مهاجرت

بهترین فیلم های ۲۰۱۷ که در ذهن شما ماندگار خواهند شد


گران ترین کشورهای جهان برای زندگی

عجیب ترین خانه های دنیا که شما را بهت‌زده می‌کنند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

چگونه پسر هارو جذب خود کنیم
چگونه پسر هارو جذب خود کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *