چگونه پسری جذاب باشیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه پسری جذاب باشیم
چگونه پسری جذاب باشیم

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

چگونه پسری جذاب باشیم

همه‌ی ما علاقه داریم که مورد توجه قرار بگیریم و در چشم دیگران جذاب‌تر به نظر برسیم. گاهی این تصور وجود دارد که افراد جذاب، به طور ذاتی از این موهبت برخوردار هستند و جذابیت ویژگی منحصر به فردی است که تنها در برخی افراد وجود دارد. در اینجا ۸ راه پیشنهاد شده بر مبنای پژوهش‌های علمی را ارائه می دهیم که با استفاده از آنها می‌توانید جذاب‌تر شوید.

چه چیزی باعث می‌شود تا افراد جذاب، و گاه بسیار جذاب باشند؟ تعمیم دادن محبوبیت بسیار دشوار است. برای نمونه، خلق و خو، تربیت فرهنگی و توانایی فرد در کنار آمدن با دیگران، تصورات کاملا متفاوتی را در مورد جذاب بودن و جذاب نبودن افراد ایجاد می‌کند. پژوهشگران ویژگی‌‌های مشترکی را یافته‌اند که موجب افزایش جذابیت افراد نسبت به دیگران می‌شود. این ویژگی‌‌های مشترک کمک می‌کنند تا دریابیم که چگونه باید خود را به جهان نشان دهیم.

در اینجا برخی از جالب‌ترین موارد علمی را به طور خلاصه بیان می‌کنیم. پیش از بررسی این موارد، در نظر داشته باشید که بخش عمده‌‌‌ای از پژوهش‌‌های علمی، تحت تاثیر مسائل مربوط به تمایل به جنس مخالف بوده و در دنیایی زندگی می‌کنیم که در آن مردم، گاهی اوقات در درجه اول بر اساس ویژگی‌های پیش پا افتاده یا عجیب و غریبی، به دنبال همسر می‌گردند. بنابراین، اگر ویژگی‌‌های خود را در این فهرست نمی‌بینید، ناراحت نشوید.

شوخ‌ طبعی بسیار مهم است، به ویژه اگر مردی هستید که با یک زن قرار ملاقات دارد. مطالعه‌های فراوان نشان داده است که خانم‌‌ها، بیشتر جذب مردانی می‌شوند که آنها را می‌خندانند. منطقی است، زیرا خنده احساس خوبی در فرد ایجاد می‌کند. ولی عجیب است که این مزیت در طرف دیگر صادق نیست. زنانی که مردان را می‌خندانند، به هیچ وجه از این برتری برخوردار نیستند. یعنی، مردان توجه زیادی ندارند که آیا همسر آنها می‌تواند آنها را بخنداند یا خیر. آقایان، مشکل کجاست؟

در مورد علت این تفاوت، حدس و گمان‌هایی وجود دارد. انسان‌شناس، گیل گرینگراس (Gil Greengross) در مجله‌ی «روانشناسی امروز» (Psychology Today) می‌نویسد: «اثر حس شوخ‌طبعی بر جذب زنان را تا حد زیادی می‌توان اینگونه توضیح داد که افراد بامزه، اجتماعی‌تر و باهوش‌تر به نظر می‌رسند، و این همان چیزی است که زنان در همسر خود جستجو می‌کنند.»

ولی تا آنجا که به بحث ما مربوط است، بامزه بودن افراد از هر جنسیتی که باشند، صدمه‌‌‌ای به فرصت‌‌های آنها نمی‌زند.

آیا تا به حال متوجه شده‌اید که خودِ گروه‌‌های موسیقی جذاب هستند، در حالی‌ که تک‌تک اعضای آنها به همان اندازه جذاب نیستند؟ خب لازم نیست تعجب کنید. در مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه کالیفرنیا در سان دیه‌گو، مشخص شده است زمانی که افراد در گروهی قرار دارند، جذاب‌تر به نظر می‌رسند. نویسنده، جیمز هامبلین (James Hamblin)، به خوبی این تاثیر جالب را برای نشریه‌ی آمریکایی آتلانتیک (The Atlantic) بررسی کرده است. این حالت به احتمال زیاد به این دلیل رخ می‌دهد که مغز ما چهره‌ی گروهی از افراد را به صورت جمعی پردازش می‌کند، که موجب می‌شود تا هر چهره «معمولی‌تر» و در نتیجه جذاب‌تر به نظر برسد.

نویسنده درو واکر (Drew Walker) و ادوارد وول (Edward Vul) در مطالعه‌ی خود می‌نویسند: «همراه بودن با چند دوست می‌تواند استراتژی خوبی برای رفتن به قرار ملاقات باشد، به ویژه اگر ویژگی‌‌های چهره‌ی آنها یکدیگر را تکمیل کرده و موجب معمولی شدن خصوصیات غیرجذاب فرد شود.»

من زمان زیادی را صرف این مسئله نمی‌کنم که بدانم آیا چهره‌ی دوستان شما در کافی‌شاپ، خصوصیات فردی غیر‌جذاب شما را می‌پوشاند یا خیر. ولی در کل شاید بیرون رفتن با دوستان، نصیحت خوبی باشد.

پرسیدن اینکه «چند خواهر و برادر دارید؟»، روش جالبی برای شروع نخستین قرار ملاقات نیست. بنابراین بهتر است که پرسیدن این سوالات اساسی را به فرصت‌‌های بعدی موکول کنید.

آرتور آرون (Arthur Aron) روانشناس دانشگاه ایالتی نیویورک، در مطالعه‌‌‌ای در سال ۱۹۹۷ دو گروه از افراد را جدا کرده و آنها را در دسته‌هایی دوتایی قرار داد، و به هر کدام ۴۵ دقیقه زمان داد تا به مجموعه‌ای از پرسش‌ها پاسخ دهند.

یک مجموعه شامل سوال در مورد مسائل کم‌اهمیت و بیهوده بود و مجموعه‌ی دیگر، از سوالاتی دقیق‌تر تشکیل شده بود. افرادی که سوالات عمیق‌تری پرسیده بودند، ارتباط بیشتری با یکدیگر برقرار کردند و حتی یک زوج، عاشق یکدیگر شدند.

بر اساس پژوهش‌های دانشگاه هاروارد، صحبت کردن در مورد خود، موجب فعال شدن همان مناطق مغزی می‌شود که در زمان رابطه‌ی جنسی و یا خوردن غذای خوب، فعال می‌شود. البته به این معنی نیست که صحبت کردن در مورد خود، واقعا همان حس رابطه‌ی جنسی یا غذای خوب را دارد. در حقیقت این کار موجب ایجاد حس شادی در شما می‌شود. وقتی به کسی که او را دوست دارید اجازه می‌دهید به صورت عمیق در مورد خود صحبت کند نیز موجب شادی او می‌شوید.

به طور خلاصه یعنی دست به سینه نایستید. پژوهشگران دریافته‌اند که حالت‌های بدنی گشاده و پذیرا، و از نظر فیزیکی با اعتماد به نفس، موجب می‌شوند زمانی که کسی را برای نخستین بار ملاقات می‌کنید، جذابیت بیشتری داشته باشید. سعی کنید که با راحتی و آرامش بایستید، زیرا این کار نیز به شما کمک می‌کند (که البته کارایی و فایده‌ی آن فقط به قرارهای ملاقات محدود نمی‌شود).

بیشتر مردم جذب قدرت می‌شوند. مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۴ نشان داد که افراد در هر گروه، فکر می‌کنند که رهبر گروه از سایر افراد جذاب‌تر است. برای نمونه، بر اساس یک مطالعه، کارمندان یک سازمان در مقایسه با افراد بیرون از آن سازمان مدیرعامل خود را جذاب‌تر می‌بینند.

نویسنده‌ی حوزه‌ی رهبری، کوین نیفین (Kevin Kniffin) و همکاران او نتیجه می‌گیرند که «برخلاف سنت‌های تحقیقاتی، که جذابیت فیزیکی ویژگی ثابتی در نظر گرفته می‌شود، در یافته‌‌های ما، عضویت در گروه اهمیت داشته و ذره‌بینی برای درک جذابیت فیزیکی رهبران آشنا به شمار می‌رود.»

همیشه آزاردهنده‌ترین کار این است که به مردم بگویید بیشتر لبخند بزنند. به ویژه به زنان گفته می‌شود که بیشتر مواقع لبخند بزنند. پژوهشگران در سوئیس در دو آزمایش، به بررسی رابطه‌ی میان جذابیت و لبخند زدن پرداختند. آنها دریافتند که هر چقدر لبخند شدیدتر باشد، چهره نیز جذاب‌تر به نظر می‌رسد. در حقیقت، چهره‌ی شاد، نبود جذابیت نسبی را جبران می‌کند.

خلاصه‌ی مطلب این است که در زندگی روزمره، می‌توانید هر حالت چهره‌‌‌ای را که می‌خواهید، داشته باشید. ولی اگر قصد دارید به شخصی ابراز عشق و علاقه کنید، به نمایش گذاشتن مکرر لبخندی گسترده، زیانی نخواهد داشت.

ما این یکی را دوست داریم زیرا این مورد نیز حسی مشترک است. پژوهشی در کشور چین بر روی ۱۲۰ نفر، نشان داد زمانی که مردم از خوب بودن فردی مطلع می‌شوند، از نظر آنها چهره‌ی او جذاب‌تر به نظر می‌رسد. به گفته‌ی مولفین، یان ژانگ (Yan Zhang)، فنچانگ کنگ (Fanchang Kong)، یانلی زونگ (Yanli Zhong)، و هوی کو (Hui Kou)، « گاهی ویژگی‌های شخصیتی با جذابیت چهره مرتبط می‌شود، یعنی ویژگی‌‌های شخصیتی مثبت موجب افزایش جذابیت چهره شده و ویژگی‌‌های شخصیتی منفی نیز موجب کاهش جذابیت چهره می‌شود.»

بنابراین، اگر شخصی را دوست دارید، با او خوب باشید. در حقیقت، با افرادی که آنها را دوست ندارید نیز خوب باشید. این کار باعث می‌شود تا برای کسانی که دوست دارید، جذاب‌تر به نظر برسید و دنیا جای بهتری باشد.

در واقع، برای جذاب بودن تنها یک راه درست وجود ندارد. باید تاکید نماییم که در مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۵ مشخص شد که مهم‌ترین عامل، در تعیین چهره‌ی جذاب‌تر برای شما، محیط شماست. یعنی تجربه‌ها و اولویت‌‌هایی که آموخته‌اید که مثلا موجب می‌شود ریش قرمز یا پوست گندم‌گون را دوست داشته باشید و آن را به ژن خود ترجیح دهید. همین حالت در مورد اینکه دیگران شما را چگونه می‌بینند نیز صادق است.

مطالعه‌‌‌ای در سال ۲۰۱۶، بر روی بیش از ۳۰۰۰ نفر نشان داد که در ابتدای هر رابطه، افراد بیشتر جذب شباهت‌ها می‌شوند نه تفاوت‌‌ها، پس احتمالا تظاهر به شخص دیگری بودن، به سود شما نخواهد بود. شاید افرادی وجود داشته باشند که عاشق ظاهر شما شوند، در حالی‌ که افرادی دیگر هیچ علاقه‌‌‌ای به آنها نداشته باشند. شاید هم فردی ترشرو و اخمو باشید، مشکلی نیست. احتمالا کسی وجود دارد که این ویژگی و شخصیت شما برای او بسیار جذاب و وسوسه‌انگیز باشد.

خلاصه‌ای از مقاله پیش‌رو در ویدیوی زیر آمده است.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

کاریزماتیک بودن یادگرفتنی‌ست. به کمک این مجموعه اصول کاریزما را بیاموزید و دیگران را مجذوب رفتار و گفتار خود کنید.چگونه پسری جذاب باشیم

17000تومان

var head = document.getElementsByTagName(“head”)[0];
var script = document.createElement(“script”);
script.type = “text/javascript”;
script.async=1;
script.src = “https://s1.mediaad.org/serve/chetor.com/loader.js” ;
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

فارغ‌التحصیل رشته‌ی مترجمی زبان انگلیسی و عاشق ترجمه و نوشتن هستم.

ازمقاله ی مقبولتان بهره مندشدم و پس از۳سال افسردگی و خانه نشینی! گذشته ام رابیادآوردم و متوجه شدم که چرا همه بخصوص مدیران عالی رتبه سازمانهاو…. چرا بمن میگفتن: باروابط عمومی بسیارعالی که در تو دیده میشود، تصمیم گرفته شدکه فلا ن مسئولیت به توسپرده شود.
و پس از مدتی تشکر وقدردانی خوب ازمن صورت میگرفت.
درحالیکه خودم قدر خودم و لطفی که ازخدابمن شده بود رانمیدانستم و متاسفانه روزی چشم بازکردم و متوجه شدم حدود۴ماه استکه شیشه مصرف میکنم وبهمین دلیل فردی عصبی وکمظرفیت و همه را ازخود راندم و ازدست دادم….

با سلام و درود برفاطمه خانم وتشکر از مطالب زیبای ارائه شده ، بسیار جالب بود وآموزنده متاسفانه کسی این مطالب مهم و حساس و بعضا سرنوشت ساز رو به ماها یاد نداد و چه بسیار فرصتهایی رو که از دست دادیم البته این وضعیت خیلی از همسن و سالهای من است که زمانی نه چندان دور کسی جرات نمی کرد بگوید می خواهد برود پیش یک روانشناس باوربفرمایید ما یک استاد روانشناس داشتیم گله می کرد از نبود مریض نه اینکه نبود کسی جرات نمی کرد بگوید می خواهم بروم پیش روانشناس القصه غرض این بود که بگویم به لطف خدا و پیشرفت فرهنگ مردم الان پیش روانشناس رفتن افتخار محسوب می شه وکلاس بحساب می آید پس برعزیزان روانشناس و محققان این حوزه نظیر فاطمه خانم بارمسئولیت دوچندان می شود چرا که این عزیزان باید جور سالها کم توجهی و یا بی توجهی به روانشناسی را نیز باید به دوش بکشند و بیشتر از این مطالب کاربردی تهیه کرده و در اختیار هموطنان قرار دهند . الان واقعا نیازمند آموزه های کاربردی روانشناسی در بطن جامعه هستیم .عزت زیاد یا علی (ع)

سلام دوست عزیز. بسیار خوشحالیم که این مطلب برای شما مفید بوده. با نظر شما کاملا موافقم. توجه به مسایل روانشناسی، اهمیت بسیار زیادی داره. البته باید بگم که من روانشناس نیستم و رشته‌ی تحصیلی من مترجمی زبان انگلیسی هست. ممنون از اینکه دیدگاه‌تون رو با دیگران به اشتراک گذاشتید.

عالی بود فاطمه

کاریزما

توسعه کاریزما؛ چگونه فردی کاریزماتیک باشیم؟‌

ان ال پی (NLP) یا برنامه ریزی عصبی کلامی چیست و چه کاربردهایی دارد؟


باز کردن سر صحبت؛ هرآنچه لازم است بدانید

چطور می‌توانیم سخنرانی جذابی ارائه دهیم؟

چطور در برخورد اول ذهنیت خوبی از خودمان در طرف مقابل ایجاد کنیم؟

آخرین مطالب

اصل اهمیت/فوریت آیزنهاور؛ کدام کارها را زودتر انجام بدهیم؟

قهوه گانودرما؛ با خواص و عوارض جانبی آن آشنا شوید

ماتریس اولویت بندی کارها؛ چطور از وقت و استعدادهایمان بهتر استفاده کنیم؟

علائم شستشوی لباس چه معنایی دارند؟

طراحی آرایشگاه زنانه با ایده های خلاقانه

ترین های جهان

بهترین انیمه های جهان که تمام گروه‌های سنی را به خود علاقه‌مند می‌کنند

زیباترین سواحل دنیا و جذابیت‌های فوق تصور آنها


با خاص ترین ماشین های دنیا آشنا شوید

عجیب ترین حیوانات دنیا که شما را حیرت‌زده می‌کنند

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید

عجیب ترین خانه های دنیا که شما را بهت‌زده می‌کنند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

اگر شما هم در شرایطی هستید که می خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در اینجا برایتان آورده ایم دقت کنید. مواردی که خانم ها را بیش از هر چیز دیگری در دیدار اول جذب می کند.

حتما به اهمیت اولین دیدار اعتقاد دارید. اولین قرار ملاقات می تواند ادامه یافتن یا نیافتن یک رابطه را تعیین کند، بنابراین مهم است که نکاتی را در این رابطه بدانید. به راستی چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در اولین دیدار می شود؟

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

شکی نیست که چهره شما اولین چیزی است که نظر دیگران را به خود جلب می کند. اگر شما به چهره تان اهمیت دهید، بدین معنی است که برای خودتان ارزش قائل می شوید.اما آیا باید چهره ای هالیوودی داشته باشیم تا دیگران را به سمت خود جلب کنیم؟ خیر! تنها کافی است که زیباترین چهره خود را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر فکر می کنید که با ته ریش جذاب تر می شود، ته ریش بگذارید یا اگر زدن ریش تان شما را مرتب تر و شاداب تر نشان می دهد، آنها را بزنید اما حواس تان باشد که صورت تان قرمز نشود یا جای تیغ روی صورت تان نماند. کرم های صورت نیز می تواند در این مواقع به شما کمک کند.

 

چگونه پسری جذاب باشیم

لبخند خود یک «خوشامدگویی» برای طرف مقابل تان محسوب می شود. در واقع شما با لبخندتان می توانید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید. تماس چشمی، لبخندی بر لب و اعتماد به نفس بالا شما را جذاب تر خواهد ساخت. البته حواس تان به دندان هایتان باشد. بهتر است که قبل از قرار ملاقات از تمییزی آنها اطمینان حاصل کنید.عواملی که در اینجا برایتان آورده ایم، مهمترین عوامل سیاهی و پوسیدگی دندان اند. اگر می خواهید که در دراز مدت دندان هایی سفید و براق داشته باشید از خوردن و آشامیدن موارد زیر خودداری کنید: •    نوشیدن مقدار زیادی قهوه و چای(هر 3 تا 4 ماه یک بار به پزشک مراجعه کنید)•    سیگار کشیدن•    استفاده زیاد از فلوراید(فلوراید موجود در آب یا خمیردندان ها)•    بالا رفتن سن (لایه های رویی دندان ها به مرور زمان مینای خود را از دست می دهند و به رنگ زرد طبیعی خود باز می گردند. شاید بد نباشد که برای جلوگیری از این وضعیت، گاهی از سفید کننده های دندان استفاده کنید.)

 

مسلما اندام ورزیده و چهارشانه مردان، مورد پسند خانم هاست اما اگر در انتخاب لباس دقت نکنید، تمام زحمات تان نقش بر آب خواهد شد. به عنوان مثال اگر دوست دارید که از طریق اندام ورزشکاری تان جلب توجه کنید، لازم نیست که شلوار یا بلوزی تنگ به تن کنید. این تیپ نه تنها زیبا نیست بلکه خانم ها را نیز فراری می دهد. بنابراین همیشه لباسی به تن کنید که کاملا سایز تن تان باشد.

 

سعی کنید لباسی به تن کنید که نشان دهنده سبک زندگی، شخصیت و شرایط فعلی تان باشد. فرقی نمی کند که چه تیپی را می پسندید، اسپورت، کلاسیک یا رسمی، در هر صورت شما باید خود واقعی تان باشید. اگر به دنبال یک شریک زندگی بلند مدت برای خود می گردید، شیوه لباس پوشیدن خود را عاقلانه انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تیپی اسپورت دارید، لزومی ندارد که در اولین قرار ملاقات تیپی کاملا کلاسیک بزنید. آیا می توانید در دیدارهای بعدی یا حتی برای همه عمر در مقابل شریک زندگی تان همان ظاهر را حفظ کنید؟ بنابراین بهتر است که متناسب با شخصیت و سبک زندگی تان، بهترین خود را ارائه دهید.

 

پوشیدن تنها یک پیراهن و شلوار شیک برای جلب توجه طرف مقابل تان کافی نیست. آنچه دیگران را متحیر می کند، جزییات است. پس جزییات را نیز از یاد نبرید: • مدل مو : به دنبال مدل مویی متناسب با فرم صورت تان باشید.• عینک : مدل عینک نیز باید متناسب با فرم صورت تان باشد.• ساعت : قبل از خرید ساعت، خوب در مورد آن تحقیق کنید.• کفش : کفش ها تاثیر زیادی بر ظاهر شما دارند، بنابراین کفش هایی با کیفیت بالا انتخاب کنید.

 

شاید در نگاه اول ظاهر شما بیشترین تاثیر را بر طرف مقابل بگذارد اما هر چه بیشتر پیش می رود، رفتار شماست که ادامه رابطه تان را تعیین می کند. لازم نیست که در این دیدار نقش بازی کنید، اما سعی کنید که خود واقعی تان را به بهترین شکل ممکن نشان دهید. بی شک، شما زیر ذره بین هستید و ممکن است که دیگر هیچوقت این فرصت خودنمایی را به دست نیاورید، بنابراین سعی کنید که رفتار و حرف هایتان کاملا سنجیده باشد.اگر رفتار شما با یک خانم در اولین برخورد درست نباشد، شانس خود را از دست داده اید و دیگر هیچوقت نمی توانید آن را جبران کنید. بنابراین گوشی همراه تان را از خود دور کنید، حواس تان را به جای اطراف، روی طرف مقابل تان متمرکز کنید و از شوخی های بی جا نیز بپرهیزید.

 

برای برطرف کردن بوی بد بدن، به سادگی می توان از دئودورانت استفاده کرد اما چرا پا را فراتر نمی گذارید تا عطر تن تان دیگران را مست کند؟ تحقیقات ثابت کرده که یکی از عواملی که بر انتخاب خانم ها تاثیر زیادی می گذارد، عطر تن آقایان است. بنابراین اگر می خواهید که جذابیت بیشتری برای اطرافیان تان به خصوص فردی که بدان علاقمندید بگذارید، به دنبال یک عطر خوشبو باشید. از آنجا که برخی عطرها ایجاد حساسیت و آلرژی می کنند، در انتخاب آنها نهایت دقت را به خرج دهید.

 

خانم ها به تک تک کلامتی که شما به زبان می آورید، دقت می کنند، بنابراین کلام تان از اهمیت زیادی برخوردار است. قدم اول این است که باید از به کار بردن کلمات زشت یا فحش، تحت هر شرایطی، خودداری کنید. قدم بعدی کتاب خواندن است. به دنبال کتابی باشید که موجب رشد و پیشرفت شما باشد. کتابی که با خواندن آن تاثیر مثبتی در زندگی تان ایجاد شود و حرفی برای طرف مقابل تان داشته باشید. و در نهایت لهجه و تن صدا و تک تک کلماتی که زبان می آورید، از اهمیت بالایی برخوردارند. به عنوان مثال اگر می خواهید چیزی را رد کنید، به جای «نه» بگویید «نه، متشکرم». طوری صحبت کنید که دیگران مشتاق شنیدن حرف های شما شوند. بالا و پایین کردن تن صدایتان، شاید شروع خوبی برای ساختن یک مرد سخنور باشد.

 

تاثیری که حرکات بدن بر دیگران می گذارند به مراتب بیشتر از کلمات است. بنابراین از حرکاتی که موجب راندن دیگران می شود، به شدت خودداری کنید. به عنوان مثال دست به سینه ایستادن به طور مداوم نشانه غرور است، پس به طرز ایستادن، حالت دست ها و چشم هایتان دقت کنید.

 

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده آل

 

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار

تصویر امنیتی جدید

All Rights Reserved – © 2018 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.


۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۲


توسط بهراد

انتخاب یه لباس و عطر مناسب میتونه در انتخاب و جلب توجه هر مردی تاثیر گذار باشه. در مقاله “چطور از دید همه آقایون جذاب باشیم؟” سعی میکنیم چند ویژگی که همه آقایون رو جذب میکنه بهتون بگیم، اگر چه خیلی از خانوم ها اینها رو بطور غریزی میدونند ولی روی صحبت ما با اون دسته ای ست که نمیدونند. با کارشناسان چی بپوشم همراه باشید تا بهتون بگیم چطور از دید همه مردها جذاب باشید.

1-لباس

چگونه پسری جذاب باشیم

خیلی با وقا رو زنانه به نظر برسید  و یادتون باشه که مردها به سمت هیکل هایی گرایش پیدا می کنند که بشکل ساعت شنی باشه. چند تا از مقاله های این سایت که میتونه به شما کمک کنه در این زمینه موفق باشید و با هر اندامی هستید به همون شکل ذکر شده دربیایید از قرار زیر هستند.

تضاد رنگ مناسب برای لباس شما

لباس متناسب با هیکل بانوان

ساعت شنی رو هم یادتون نره

2- مو

معمولا موهای شما زیاد مشخص نخواهد بود ولی کمی از اون ک بیرون میمونه رو خیلی ساده نشون بدید مثلا روی پیشونی از یک طرف به طرف دیگه یا کنار صورتتون ریخته بشه. اگه موهاتون خیلی فر داره میتونید از همین ویژگی هم برای جذاب شدن استفاده کنید. یادتون باشه ساده، یعنی دیگه پیچ و تاب دادن مو پشت سر ممنوع.

۱۰ مدل موی کلاسیک پرطرفدار بانوان

3- آرایش

به سخت ترین قسمت کار میرسیم. در این قسمت باید آرایش شما خیلی کم و طبیعی به نظر بیاد چون آرایش بیش از حد نشان دهنده عدم اعتماد به نفس هست که اصلا برای ماموریت شما مناسب نیست. رژ لب  هم بگونه ای باشه که لب شما رو پر تر نشون بده و درهنگام انجام آرایش بیشتر دقت کنید. در مورد چشم ها هم باید جوری بنظر بیان که گرد و درشت باشه چون اینطوری خیلی برای مردها جذاب تر میشه.

عطر و لاک ناخن  مناسب هم یادتون نره.

مطالب مرتبط:

1- خانم ها: برای مهمانی آخر هفته چی بپوشم؟

2- واسه اینکه خوشتیپ باشم, کجا چی بپوشم؟

3- خانم ها: چگونه از سر تا پا سفید بپوشم؟

محبوبترین مطالب

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_55”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

 × 
7
 = 
forty two

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مطالب مرتبط

با عضویت در خبرنامه چی بپوشم میتونید از آخرین اخبار ما و تخفیفات فروشگاه ها مطلع شوید

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

This site is protected by wp-copyrightpro.com


همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.

همه ما دوست داریم که در نگاه دیگران جذاب و دوست داشتنی باشیم اما این کار چگونه ممکن است؟ چگونه پسری جذاب باشیم

مطمئنا تغییر دادن رفتارها و عادات کار ساده ای نیست اما برخی از کارها هستند که شما به سادگی می توانید انجام دهید تا چهره ای دوست داشتنی تر از قبل در نظر دیگران داشته باشید.اگر نمی دانید که چگونه این کارها را انجام دهید، ما به شما نکاتی را یادآور می شویم که با رعایت آنها در جمع محبوب تر از قبل خواهید درخشید.






تماس چشمی

اولین چیزی که دیگران در نگاه شما جستجو می کنند، حس اعتماد است. ما نمی توانیم افرادی را که به آنها اعتماد نداریم، دوست داشته باشیم. ما به طور ناخوداگاه به دنبال راهی برای اعتماد و تکیه کردن به دیگران هستیم اما این احساس را چگونه در دیدار اول به طرف مقابل مان انتقال دهیم.

واضح است، تماس چشمی! نگاه کردن به چشم های طرف مقابل می تواند یکی از تاثیرگذارترین راهها باشد. ثابت شده افرادی که بیشترین تماس چشمی را با طرف مقابل شان دارند، نسبت به دیگران باهوش ترند. بنابراین اگر تا به حال این کار را انجام نمی دادید، هنوز هم دیر نشده، هنگام صحبت به دیگران به چشم هایشان خیره شوید تا بیشتر به شما اعتماد کنند.


لبخند

هیچگاه قدرت لبخند را نادیده نگیرید. خندیدن یکی از تاثیرگذارترین راههای برقراری ارتباط با دیگران است. پس تا می توانید لبخند بزنید و این حس مثبت را به دیگران نیز انتقال دهید تا در برقراری ارتباط با شا راحت تر عمل کنند.


اشتیاق

در کنار لبخند، اشتیاق و انرژی خود را نشان دهید. این کار نه تنها دیگران را به سمت شما جذب می کند بلکه به آنها نیز این انگیزه را می دهد تا چون شما پر از امید و انگیزه باشند. اگر شور و شوق کافی از خود نشان دهید، مطمئنا دیگران پس از صحبت با شما با انرژی وافری از شما جدا خواهند شد.


تلفن همراه خود را در جیب تان بگذارید

تا زمانی که مکالمه شما با طرف مقابل تان به پایان نرسید، تلفن همراه خود را از کیف یا جیب تان در نیاورید. در غیر این صورت، این کار حرف های شما را قطع می کند و انگیزه صحبت کردن بیشتر را از طرف مقابل تان می گیرد.


با اطمینان خاطر دست دهید

دست دادن یکی دیگر از راههای شناخت شخصیت طرف مقابل است. اگر شل و بی حال دست دهید، انرژی منفی را به طرف مقابل تان انتقال داده اید، از طرف دیگر خیلی محکم هم دست او را نفشارید که احساس ناراحتی و خفقان کند. درست دست دادن تاثیر مثبتی را در اولین لحظه دیدارتان بر جای خواهد گذاشت.





دیگران را با نام بخوانید


به حرف های دیگران گوش دهید

بیش از این که حرف بزنید، خوب به حرف های طرف مقابل تان گوش دهید. شما دو گوش دارید اما تنها یک لب، پس باید به تناسب از آنها استفاده کنید.


تعریف و تمجید دیگران را به درستی پاسخ دهید

زمانی که شخصی در مقابل شما نشسته و از خوبی ها و نکات مثبت تان می گوید، عکس العمل شما چیست؟ این یکی از حساس ترین لحظه هاست زیرا جوابی که می دهید ممکن است که شما را فردی خودخواه جلوه دهد. برای جلوگیری از این کار به جای گفتن جمله هایی چون «مرسی، شما هم همچنین»، «شما خودتان که از من بهترید» یا «نظر لطف شماست» به شدت بپرهیزید و به جای آن بگویید «ممنون! شنیدن این تعریف ها از زبان شما حس خوبی به من می دهد.» یا «ممنون. شنیدن این تحسین ها تجربه واقعا خوبی برای من خواهد بود.»

اگر حرف طرف مقابل تان قطع شد، از او بخواهید ادامه دهد

اگر در حال گوش دادن به حرف های فردی بوده اید که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهید که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان می دهید که خود و صحبت هایش برای شما ارزشمند است.



بگویید «واقعا متاسفم»

هر کسی در زندگی داستان غم انگیزی دارد که ممکن است از شما بخواهد که شنونده باشید. در این شرایط بهترین جمله ای که می توانید در جواب تجربه های غم انگیز او به زبان آورید «من واقعا متاسفم» است. با گفتن این جمله به او نشان می دهید که خودتان را جای او گذاشته و درکش کرده اید. در این شرایط آنها به شما بیشتر اعتماد خواهند کرد.



از مکالمه های کوتاه بپرهیزید

پینشهاد ما به شما این است که اگر می خواهید سر صحبت را با فردی باز کنید، موضوعی را انتخاب کنید که هر دوی شما بدان علاقمند هستید. در این صورت مکالمه شما دلنشین تر خواهد بود و تاثیر بیشتری بر هر دوی شما خواهد گذاشت.


به حالت بدنی تان دقت کنید

هنگام بلند شدن، نشستن یا صحبت کردن، به حالت بدن تان دقت کنید. حرکات بد بدن، حس خوبی را به دیگران منتقل نمی کند و همچنین موجب دوری آنها از شما خواهد شد. به عنوان مثال نشستن با پاهای باز، قوز کردن یا دست به سینه بودن، نه تنها غرور و تکبر شما را نشان می دهد بلکه موجب دوری طرف مقابل تان از شما نیز خواهد شد.


هنگام صحبت به همه نگاه کنید

چگونه پسری جذاب باشیم

اگر در حال صحبت در جمعی هستید، به تمام افرادی که به شما گوش می دهند، نگاه کنید. در این شرایط به آنها نشان می دهید که برای شما اهمیت دارند و در نتیجه بیشتر به شما توجه خواهند کرد. اگر هم فردی در جمع سعی دارد چیزی بگوید اما شرایط برایش فراهم نمی شود، شما از او بخواهید که در گفتگو شرکت کند. به عنوان مثال بگویید: «آقای… شما چیزی می خواستید بگویید؟» اما طوری رفتار نکنید که دیگران احساس خفقان و فشار کنند.


شکایت نکنید

مطمئنا خود شما هم دوست ندارید که با افرادی که مدام در حال شکایت و غر زدن هستند، ارتباط برقرار کنید. این کار انرژی منفی ای را منتقل و دیگران را از شما دور می کند. اگر احساس کردید که در حال گله و شکایت هستید، سریع موضوع صحبت را تغییر دهید.


مکالمه را عاقلانه به پایان برسانید

کلماتی که شما در انتهای مکالمه بیان می کنید، تاثیر زیادی بر دیگران خواهد گذاشت، بنابراین آنها را به درستی انتخاب کنید. جملاتی مانند «من از این گفتگو بسیار لذت بردم» یا «امیدوارم که باقی روزتان فوق العاده باشد» یا «هیچوقت این مکالمه مان را فراموش نخواهم کرد.» می تواند تفاوت زیادی را در احساس طرف مقابل ایجاد کند.


جذاب بودن و رنگ قرمز

رنگ قرمز خیلی چیزها را برای ما تدعی می کند: عشق، گل سرخ، گرما و … . به همین خاطر است که تحقیقات نشان داده اند که پوشیدن رنگ قرمز به افزایش جذابیت کمک می کند. طی تحقیقاتی که دانشمندان انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که مردان سراسر جهان پوشیدن لباس به رنگ قرمز توسط خانم ها را جذاب می دانند. قرمز رنگ عشق است. با پوشیدن رنگ قزمر شما بیشتر در معرض توجه هستید و از این دید شما هم به صورت ناخود آگاه بیشتر مراقب رفتار و برخورد های خود هستید. البته باید در این رابطه مراقب نوع ست کردن لباس باشید و هر قرمز پوشیدنی هم دلیلی بر جذاب بودن شما نیست.



گارد نگیرید، و انعطاف پذیر باشید

خانم ها ممکن است خیال کنند اگر احساسات واقعی خود را پنهان کنند تا مردان مجبور به حدس و گمان شوند جذاب تر می شوند. طبق مطالعاتی که در چین انجام شده است مردان زمانی که وارد یک رابطه می شوند علاقه دارند که طرف دیگر انعطاف پذیر باشد و در رابطه با این موضوع خیلی گارد نگیرید ولی این در حالیست که خانم ها باید دقت کنند که این رفتار قبل از آشنای و مراحل ابتدای رابطه برای مردان خیلی خوشایند نیست و مراقب باشید که در این امر زیاده روی نکنید. اما از سوی دیگر تحقیقی که اخیرا در آلمان انجام شده مشخص کرده که افرادی که احساسات و عواطف خود را به راحتی نشان می دهند برای دیگران جذاب تر هستند.

راز این نکته در مغز ماست: یعنی اینکه شرکت کنندگان این مطالعه توانسته اند دایره لغات عصبی طرف مقابل را رمزگشایی کنند. زوج ها باید اطلاعاتی که از انگیزه و نیات طرف مقابل خود دارند را بدانند و درک خود از آنها را به روز رسانی کنند و انتظار بروز رفتار از طرف مقابل را داشته باشند و رفتار خود را با آن رفتار تطبیق دهند.





صدای زیر و نازک در زنان، صدای بم در مردان

قبل تر در هاو کن یو در رابطه با نقش صدا در روابط شما صحبت کردیم. تحقیقات نشان داده که داشتن صدای زیر و نازک در زنان جذابیت آنها را افزایش می دهد و بر عکس. مردانی هم که صدای بم دارند برای زنان جذاب تر هستند. تحقیقات قبلی نشان داده اند که افراد صدای نازک را با جثه و اندام کوچک و صدای بم را با جثه و اندام بزرگ مرتبط می دانند. در ضمن تفاوت بین اندام زن و مرد هم در جذابیت آنها نقش ایفا می کند. در واقع تفاوت های جنسیتی، مثل زیر و بمی صدا جذابیت را افزایش می دهد.


شوخ طبعی

خانم هایی که به مرد یا پسری علاقه دارند بیشتر تمایل دارند که به رفتار ها و صحبت های آنان لبخند بزنن و پذیرای آن باشند. در واقع جذابیت شوخ طبعی برای زنان به لحاظ علمی ثابت شده است. خانم ها و آقایان هر دو شوخ طبعی را جذاب می دانند و هیچ مردی از خانم اخمو و افسرده خوشش نمی آید. اما تحقیقات نشان داده اند که تنها زنان شوخ طبعی را جذاب می دانند نه مردان. این به این معناست که برای جذاب بودن از دید آقایان، خانم مورد نظر باید شوخ طبع بود و او را شاد کند. چرا شوخ طبعی برای زنان جذاب است؟ چون شوخ طبعی نیاز به داشتن مهارت های شناختی و هوش و خلاقیت دارد و در نتیجه فرزندی که در نتیجه ی ازدواج با مرد شوخ طبع به دنیا می آید هم این ویژگی ها را به ارث خواهد برد.


داشتن حیوانات خانگی

البته این مورد شاید با فرهنگ و شرایط ما در ایران کمی کتفاوت باشد چرا که این تحقیقات در کشور اروپایی انجام شده است ولی با این حال شاید برای شما هم می تواند قابل توجه باشد.حیوانات خانگی می توانند به راحتی مکالمه ی بین دو نفر را ایجاد کنند. تحقیقی که در فرانسه انجام شده نشان داده که مردانی که سگ دارند سه برابر بیشتر از مردانی که سگ ندارند در جذب زنان موفق هستند. چرا ؟ چون حیوان خانگی هم به مراقبت و توجه نیاز دارد و مردی که برای مراقبت از سگ خود وقت می گذارد احتمالا می تواند پدر خوبی هم باشد.


مهربانی و جذاب بودن

این موضوع بر هیچ یک از شما پوشیده نیست. باید دانست که راز جذابیت چیزی فراتر از داشتن اندام و چهره ی زیباست. افراد خوش قلب، مهربان و خوب جذاب تر هستند. تحقیقات نشان داده که مردم افراد جذاب را افراد خوب و مهربانی هم می دانند و تحقیقات جدید نشان داده که این قضیه می تواند جهت وارونه هم داشته باشد به این معنی که افراد مهربان و خوش قلب جذاب تر ظاهر خواهند شد.


آراستگی و جذابیت

این را دیگر همه می دانند که هیچ کس از ظاهر ژولیده و نا مرتب خوشش نمی آید. تحقیقات نشان داده اند که بخش اعظم جذابیت به جوانب قابل تغییر انسان بر می گردد. موی مرتب و تمیز، لباس آراسته و با کیفیت ، ژست خوب و وزن مناسب. ما بیشتر به دنبال افرادی هستیم که بیش از هر چیز سالم و تمیز باشند و بتوانند از فرزندانمان به خوبی مراقبت کنند. و بنابراین باید برای مراقبت از فرزندان اول از خودشان مراقبت کنند.





استرس نداشتن

همانطور که لبخند زدن و مهربان بودن می تواند ما را جذاب تر کند نشانه های استرس زیاد در زندگی مثل پوف کردن پای چشم ها، یا پوست کدر هم می تواند از جذابیت ما کم کند.عدم کنترل استرس نه تنها می تواند خود را در چهره ی ما نشان دهد بلکه نشانه ای از ضعف سیستم ایمنی بدن است. طی مطالعه ای که توسط محققان اروپایی و آفریقای جنوبی انجام شد زنان مردانی را که کمتر هورمون استرس، کورتیسلول و سیستم ایمنی قوی داشتند را جذاب تر تلقی کردند.


ریش و سبیل

داشتن ریش و سبیل در فرم ها و مدل های مختلف مردان نشانه ی مردانگی و بلوغ آنهاست و از ای نظر برای زنان جذاب ترهستند البته نه برای تمامی آن ها. طی مطالعه ای که اخیرا در استرالیا انجام شده زنان مردانی که ته ریش زیاد داشتند را جذاب تر می دانستند و از سوی دیگر مردانی که ریش کامل داشتند را با داشتن توانایی در تربیت فرزند و بدن سالم مرتبط می دانستند. رابطه ی بین ریش و سلامت را هم می توان اینگونه توضیح داد که چون ریش مانع جذب اشعه ی مضر خورشید می شود از سرطان پوست محافظت می کند. همچنین مانع رسیدن گرد و غبار به منافذ هوایی می شود. رابطه ی ریش و پدر خوب بودن هم به خاطر این است که ریش نشانه ی بلوغ و پختگی و قابلیت فرزندآوری است.


تاثیر منفی آرایش

یکی دیگر از تلقی های غلط خانم ها این است که اگر بیشتر آرایش کند در نظر مردان جذابیت بیشتری خواهند داشت. البته آرایش صحیح می تواند جذابیت را تا حدی افزایش دهد اما طی مطالعه ای مشخص شده که مردان، زنانی را که آرایش کمتر داشته اند را زنان جذاب تر و قابل اعتمادتر دانسته و به زنانی که آرایش غلیظ تر داشته اند نتوانسته بودند اعتماد کنند. البته زنان همیشه برای جذب مردان آرایش نمی کنند بلکه آنها بیشتر برای افزایش اعتماد به نفس این کار را می کنند.





جمع دوستان

مطالعات مشخص کرده که افرادی که در جمع های دوستانه شرکت دارند نسبت به افرادی که تنها در جایی حضور دارند جذاب تر به نظر می رسند. دانشمندان می گویند علت این امر شاید این باشد که ما وقتی افراد یک گروه را می بینیم از چهره های همه ی آن افراد میانگین می گیریم و افرادی که جذابیت کمتر دارند بیشتر برایمان جذاب خواهند بود. در واقع چهره ی متوسط جذابیت بیشتر دارد. اما منظور چیست؟ متوسط بودن چهره به این معناست که چهره ی فرد شبیه چهره ی اکثر آدم ها باشد. مطالعه ای که در اسپانیا انجام شده مشخص کرده که مردان چهره ی متوسط زنان را بیشتر جذاب می دانند – یعنی اندازه، رنگ و اجزای صورت زنانی که چهره ی متوسط دارند نزدیکی بیشتری با چهره ی سایر افراد جمعیت دارد.

پاسخ به سوالات پزشکی ، مامایی و جنسی شما (توسط پزشک و ماما مجله دلگرم)

 

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

چگونه پسری جذاب باشیم

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

 

پیش از اینکه این نوشته رو بخونید این رو بدونید که برای دستیابی به فرشته ی رؤیاهاتون نمی شه دست روی دست بگذارید و فقط منتظر عملکرد بختتون باشید! دانش، خویشتن داری، سیاست، کیاست و هنرمندی شما دست در دست هم به رسیدن شما به موفقیت کمک می کنه به شرط اینکه خودتون رو باور داشته باشید و بدونید انسان کامل و ایده آل، همیشه خواستنی ست، البته به این شرط که خودش بخواد که جذاب به نظر بیاد اونهم در برابر افراد خاصی ..نه همه!! وگرنه باید همه ی وقتش رو صرف بدست آوردن دل همه کنه و در آخر چندان بهره ای هم نمی بره. پس در قدم اول بدونید که چه کسی رو و برا چی دوست دارید و از این دوست داشتن چه هدفی رو دنبال می کنید؟

آیا می خواهید باهاش یک زندگی رو تا آخر داشته باشید؛ یا اینکه یک رو کم کنی بچه گانه ست؟ یا هوسی زودگذر… تمامی این سرمایه گذاری های مادی و معنوی، در صورتی با ارزش هستند که در پی دستیابی به اهدافی متعالی باشند.

 

مردانی که هیچ زنی نمی تواند در برابر آنها مقاومت کند:

آیـا تـا به حال فکر کرده اید که چرا همیشه بعضی از مردها در ارتـبـاطات خود با خانم ها از سایرین موفق تر هستـند؟گــروه خاصی از مردها وجود دارند که خانم ها به هیچ وجه نمـی تـوانند از آنها اجتناب کنند و این امر هیچ ارتباطی به چهره های زیبا و یا تناسب اندام آنها ندارد.

حقیقت این است که خانمها به گروه ویژه ای از مردها علاقمند هستند و طبیعتا به ـسـمت کسانی کشیده می شوند که آن ویژگی ها را دارا باشند.در این قسمت 7 مورد از این ویژگی های “ایده آلیستی”را به همراه توضیح اینکه چرا خانم ها عاشق این خصوصیات هستند را برای شما ذکر می کنیم. البته نباید خود را به یکباره تغییر دهید و و شخصیت خود را به طور کامل عوض کنید. شاید برخی از این صفات مناسب حال شما نباشند، توجه داشته باشید که خانم ها به سادگی متوجه تناقض موجود در شما خواهند شد.

از بین تمام ویژگی ها چند موردی را که بیشتر با شما سازگاری دارد، انتخاب کنید و سعی کنید هر یک از آنها را در وجود خود پرورش دهید. شاید در حال حاضر هم بعضی از آنها در وجود شما یافت شود اما با نگاه کوتاهی که به این مقاله می اندازید متوجه خواهید شد که خانم ها به دنبال چه چیزی در شما هستند، این امر موفقیت شما را تضمین خواهد کرد.

 

1- مرد رمانتیکـــــــــــــــــــــــــآقایی که به عشق کلاسیک اعتقاد داشته باشد؛

دائما برای او گل و شکلات بخرد؛

بر سر میز شام شمع روشن کند؛

برای اینکه نشان دهد به یاد اوست با وی تماس تلفنی بگیرد؛

به چشمان بانوی خود خیره شود و احساسات قلبی خود را به بیرون بریزد.

Ø چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: خانم ها نیاز دارند که مورد احترام قرار گیرند و یک مرد رمانتیک این نیاز زن ها را برآورده می سازد. این مرد با ژست های رمانتیکی که به خود می گیرد به او نشان می دهد که دوستش دارد، و در مقابل، خانم نیز برای قدردانی، گرایشات رمانتیک خودش را در طبق اخلاص قرار می دهد.

 

 

2- مرد با اعتماد به نفســـــــــــــــــــــــــــــــــــــاو کاملا مطمئن است و به خود اعتماد کامل دارد،مردم او را به عنوان یک فرد مثبت می شناسند و تجلی قدرت و اراده است ( البته توجه داشته باشید که مردهای خودبین و از خود راضی شامل این گروه نمی شوند)

به ارتباط خانم ها با سایر مردها حسادت نمی ورزند و اصلا احساس نمی کنند که ممکن است به وسیله دوستان مذکر و یا همکاران خانم تهدید شوند.چگونه پسری جذاب باشیم

Ø چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: زن ها جذب مردهای مطمئن می شوند. اگر خود را بزرگ تصور کنید بدون شک چنین تصوری در فرد مقابل نیز ایجاد خواهد شد. یک مرد با اعتماد به نفس به دنبال تایید و تمجید خانم ها نیست و همین امر باعث می شود که بیشتر مورد توجه آنها قرار بگیرد.

 

 

3- مرد هنرمندـــــــــــــــــــــــیک مرد هنرمند خودجوش که در حال زندگی می کند و برای اظهار عشق و علاقه اغلب از خلاقیت خود استفاده می کند مثلا برای خانم شعر می سراید و یا یک نقاشی زیبا می کشد.Ø چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: تمام زن ها دوست دارند احساس کنند که خاص و بی همتا هستند و چه راهی بهتر از اینکه شما او را الهه و منبع الهام خود قرار دهید. او شیفته ذهن خلاق مردهای هنرمند است خصوصا هنگامیکه او را نیز با هنرشان در می آمیزند.

 

 

4- مرد خارجیـــــــــــــــــــــــــاین مرد از یکی از کشور های دور دست خارجی می آید و دارای لهجه شیرینی است. او دید متفاوتی نسبت به دنیا دارد. روابط اجتماعی و رفتارهای روزمره اش اندکی عجیب و غریب به نظر می رسند اما با وجود همه این حرف ها باز هم به دل می نشیند و بسیار جذاب است. البته برای اینکه جزء این دسته محسوب شوید حتما لازم نیست که خارجی باشید بلکه اگر با چند زبان مختلف آشنایی داشته باشید و زیاد سفر کنید همان مقدار محبوبیتی را که یک خارجی می گیرد می توانید به خود اختصاص دهید.

Ø چرا این مرد غیر قابل اجتناب است: جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی، جاذبه و گیرایی. هیچ چیز دیگری نمیتوانم در این مورد ذکر کنم. تنها راز، گفتن جمله ای با لهجه ای زیبا است که خانم ها را جذب می کند و مرد مورد نظر را برای او دلکش و فریبنده می سازد و اغلب نیز خانم هایی این مرد ها را انتخاب می کنند که در مورد دنیا کنجکاو هستند. البته تمام جاذبه های دنیا در مقابل قرار گذاشتن با یک چنین مردی هیچ است.

 

5- مرد آزاد و رها (به آنها پسرهای شر هم گفته می شود)ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاین دسته از مردها از قید و بندها آزاد هستند و اجازه می دهند که باد آنها را به هر کجا که می خواهد ببرد که معمولا هم به مکان های جالب و سرگرم کننده ای کشیده می شوند. او موتورسواری می کند، از کار خود می زند تا با شما در کوچه ها پرسه بزند، نگران آینده نیست و به پیش روی خود چشم دوخته است.

Ø چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: تمام خانم ها تا حدی خواستار یاغی گری و سرکشی هستند (البته در حد معقول) او عاشق آزادی و رهایی این مرد می شود و آرزو می کند که روزی خودش هم بتواند این طور باشد. روح سرکش این مرد شادابی و جوانی را به رابطه شان اضافه می کند و خانم هم همیشه در تلاش برای رام کردن اوست- هرچند می داند که هیچ گاه واقعا موفق نخواهد شد.

 

 

6- مرد زیرک/بامزهـــــــــــــــــــــــــــــصحبت های این مرد انسان را به وجد می آورد او تنها مردی است که به حرف های شما نیز گوش می دهد. این مرد باعث می شود که خانمش بخندد و با احساس شوخ طبعی و بذله گویی خود برای او شادی به بار می آورد. او برای جذب خانم ها از سیاست خنداندن و سرگرم کردن استفاده می کند. این مرد می تواند ساعت های متمادی با خانم گفتگو کند بدون اینکه او را خسته و کسل کند.

Ø چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: با گذشت زمان موهای شما شروع به ریزش می کنند و عضلات محکم بدنتان نرم می شوند اما اگر بتوانید او را همچنان سرگرم نگه دارید برنده میدان خواهید بود. گفتگو و تبادل نظر عامل مهمی در ادامه ارتباط است، اگر به او نشان دهید که دارای این ویژگی می باشید او خیلی سریع به دام شما اسیر می شود.

 

 

7- مرد با ملاحظهـــــــــــــــــــــــــــاو مردی است که در ماشین را باز می کند،

صندلی را برای او بیرون می کشد،

پول شام را حساب می کند،

مطمئن می شود که خانم حتما دسر خود را سفارش دهد

و همیشه با یک بیان منطقی و مودبانه برای بیرون رفتن از او در خواست می کند،

هنگام بازگشت او را تا درب منزل همراهی می کند،

برای احساسات او ارزش قائل است

و می داند که چه موقع برای رفتن به منزل آمادگی دارد.

Ø چرا این مرد غیرقابل اجتناب است: غافلگیر شدید؟ احتمالا فکر نمی کردید که یک مرد خوب و با فکر مورد توجه خانم ها قرار بگیرد. زمانیکه زن ها مردهای بد و بی ادب و شرور و کسانیکه به خود زحمت تلفن زدن را هم نمی دهند و بسیار بی توجه هستند را ملاقات می کنند، مجددا اولویت های خود را از نو می چینند. البته خانم ها نیازمند رشد عقلی و بلوغ فکری هستند تا بتوانند به این نتیجه دست پیدا کنند. اما بالاخره تمام دخترخانم ها متوجه می شوند که مردی را باید انتخاب کنند که با آنها در طول یک رابطه دراز مدت خوب رفتار کند.

 

 

نکته قابل توجهــــــــــــــــــــــــدر اعمال هیچ کدام از خصوصیات اخلاقی مذکور زیاده روی به خرج ندهید و سعی نکنید که خود را فردی که نیستید جلوه دهید زیرا برای خانم ها این امر خیلی سریع آشکار می شود.رمز موفقیت شما در این است که دلیل علاقه خانم ها به هر یک از ویژگی های بالا را به خاطر بسپارید و بدانید که از چه تیپ مردهایی قدردانی می کنند و بعد همه آنها را با هم مخلوط کنید و ببینید کدامیک از آنها برای شما مناسب تر هستند تا خانم ها به دلیل خصوصیات بدیع و نوظهورتان شما را مورد محبت و علاقه خود قرار دهند.حالا متوجه شدید که ارزش وقت گذاشتن را داشت!

منبع : delgarm.com

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

چگونه یک مرد خوشتیپ و جذاب شویم , چگونه یک پسر خوش تیپ باشیم , چگونه خوشتیپ و جذاب باشیم , چگونه مردی شیک پوش باشیم , چگونه خوشتیپ وجذاب شویم , چگونه پسر خوشتیپ باشیم , چگونه یک مرد جذاب شویم , چگونه عکاس مدل باشیم , مردان جذاب چگونه اند , چه پسری جذاب است , بانوی جذاب , مرد باشیم

سایت خانواده، آرایش و زیبایی,دنیای مد، مدل لباس ، مشاور خانواده،تست روانشناسی

چگونه پسری جذاب باشیم
چگونه پسری جذاب باشیم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *