چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم
چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

فرقی ندارد به تازگی کارتان را از دست داده‌اید یا می‌خواهید در جست‌وجوی پیشرفت کار دیگری را امتحان کنید. اگر مثل خیلی‌های دیگر این روز‌ها دنبال کار هستید باید بگویم احتمال یافتن کار از طریق آگهی‌ها چندان بالا نیست. روش‌های قدیمی پیدا کردن کار بعد از اتمام تحصیلات و باقی ماندن در همان شغل تا زمان بازنشستگی مربوط به گذشته‌هاست. خبر خوب این است که روش‌های تازه‌ای برای دستیابی به شغل دلخواهتان وجود دارد. در بازار کار مدرن امروز مردم در پیدا کردن فرصت‌های شغلی تازه ماهرتر شده‌اند. برای همین در این مقاله قرار است مطالبی یاد بگیریم تا بدانیم چگونه کار پیدا کنیم که متناسب با دنیای امروز باشد.چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم

در قدم اول پیش از کاربرد هر یک از روش‌های زیر باید رزومه‌ی خود را به‌‌روز کنید. با مقدمه‌ای قانع‌کننده‌ و کوتاه آغاز کنید، و آنچه شما را متمایز می‌کند برجسته کنید. به علاوه باید رزومه‌تان را متناسب با کارفرمای آینده‌ی خود تنظیم کنید. مراقب نباید‌های رزومه‌نویسی باشید. همچنین حساب لینکداین خود را تکمیل و به‌روزکنید و مقاله‌های چطور را درباره‌ی نوشتن رزومه بخوانید!

برای بسیاری از موقعیت‌های شغلی هرگز آگهی‌ای داده نمی‌شود. به این دسته فرصت‌ها «بازار شغلی نهان» (hidden job market) می‌گویند. برای پیدا کردن این کارها فرد باید راهی برای نزدیک شدن به آن فرصت پیدا کند. شبکه‌سازی برای یافتن فرصت‌های شغلی اهمیت فراوان دارد. حتی اگر کسانی که می‌شناسید مستقیما درباره‌ی استخدام خبری نداشته باشند این احتمال وجود دارد که آنها افراد دیگری را بشناسند که در این زمینه مطلع هستند. احتمالا در شبکه‌ی آشنایان فعلی شما سه شغل وجود دارد که مناسب شماست. اما کسی آن را به شما پیشنهاد نمی‌دهد چون کسی خبر ندارد که شما به دنبال آن شغل هستید! نام چند نفر از بانفوذترین آشنایان خود را فهرست کنید و با هر کدام که ممکن بود قرار ملاقاتی به صرف یک نوشیدنی یا ناهار ترتیب بدهید و بگویید می‌خواهید کار پیدا کنید.

ما معمولا آدم‌های شبیه خودمان را دوست داریم. کسانی که اشتراکی با آنها داریم و ارزش‌ها و سرگرمی‌های‌مان شباهت دارند. یا اینکه با آنها به یک مدرسه یا دانشگاه رفته‌ایم. با همکلاسی‌هایی که در منطقه‌ی زندگی شما هستند در تماس باشید و هر هفته با سه نفر جدید آشنا شوید. اگر این ارتباطات را در حوزه‌ی کسب‌و‌کار مربوط خودتان برقرار کنید نتیجه‌ی بهتری هم می‌گیرید.

شبکه‌سازی را می‌توان به صورت حضوری و آنلاین انجام داد. شما می‌توانید به انجمن‌های حرفه‌ای مرتبط شوید. در گردهمایی فارغ‌التحصیلان دانشگاه شرکت کنید. با متخصصانی که در حوزه‌ی شما کار می‌کنند ارتباط برقرار کنید. این مورد شامل مراسمی می‌شود که سازمان‌ها تحت عناوین مختلف برگزار می‌کنند. در هر یک از این اجتماعات حداقل با یک آدم جدید که نمی‌شناخته‌اید صحبت کنید. اگر می‌توانید به فهرست شرکت‌کنندگان دسترسی داشته باشید حداقل یک نفر را که می‌خواهید با او صحبت کنید از قبل مشخص کنید و قراری تنظیم کنید که او را ببینید. بدون اینکه خودتان را تحمیل کنید به دنبال بهانه‌ای برای ادامه‌ی ارتباط در جلسات دیگر یا گرفتن توصیه‌ای برای فردی دیگر باشید.

ابزارهای آنلاین گوناگونی برای شبکه‌سازی وجود دارد. لینکداین یکی از تخصصی‌ترین آنهاست که برای شما امکان شبکه‌سازی با سایر متخصصین و اطلاع از اخبار استخدامی را فراهم می‌کند. لینکداین ابزاری مؤثر برای مرتبط شدن با آدم‌هایی است که برای کار شما اهمیت دارند. بر حسب نوع کاری که دارید، مهارت‌ها و صلاحیت‌ها، دانشگاه و علائق‌تان به دنبال بازار هدف‌تان بگردید و با آدم‌هایی که نظرتان را جلب می‌کنند ارتباط برقرار کنید. برای مثال اگر در بخش بیمه کار می‌کنید، می‌توانید با تمام رؤسا و دپارتمان‌های منابع انسانی این صنعت مرتبط شوید. همچنین می‌توانید اهدافی برای خودتان در نظر بگیرید. برای نمونه: «تا آخر ماه اردیبهشت با تمام مدیران میانی و دپارتمان‌های بیمه‌ی شهری که در آن ساکنم تماس برقرار می‌کنم.» شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توئیتر از دیگر ابزارهای برقراری ارتباط با فعالان حوزه‌ی تخصصی شما هستند.

توصیه‌ها نیز از سوی شبکه‌ی آشنایان شما به دست می‌آیند. با این روش بدون اینکه در جستجوی شغلی بوده باشید از شما دعوت می‌شود برای یک شغل درخواست بدهید. برخی شرکت‌ها برای کارکنانی که نامزدهای موفقی به آنها معرفی کند تشویقی در نظر می‌گیرند، موقعیتی که برای همه بُرد محسوب می‌شود. شما شغلی پیدا می‌کنید و معرف شما نیز بابت این کار پاداشی دریافت می‌کند.

روزنامه‌های کاریابی به طور سنتی فرصت‌های موجود را آگهی می‌کنند. با اینکه این روزنامه‌ها هنوز هم وجود دارند بسیاری از آنها به شکل مجازی درآمده‌اند. شما می‌توانید از سایت‌هایی که به صورت آنلاین آگهی‌های کار را منتشر می‌کنند استفاده کنید.

اگر همین حالا کارفرمای مورد علاقه‌تان را می‌شناسید، چرا مستقیما به بخش استخدامی سایت آن شرکت سر نزنید؟ اگر موقعیت‌های شغلی سایت را زیر نظر بگیرید چه بسا آنچه در انتظارش بودید را شکار کنید. فهرستی از کارفرمایانی که به کار با آنها تمایل دارید تهیه کنید و به وبسایت آنها به طور دائم سر بزنید. اگر شرکت خاصی را مد نظر دارید ممکن است مدتی طول بکشد تا دقیقا پستی که با شرایط رزومه‌ی شما هماهنگ باشد پیدا کنید. اما اگر به اندازه‌ی کافی می‌توانید وقت بگذارید این روشی بهینه برای یافتن کار رؤیایی‌تان است.

اگر کاری که دنبالش هستید را در فهرست استخدامی شرکت محبوب‌تان پیدا نمی‌کنید می‌توانید مستقیما با آنها تماس بگیرید. می‌توانید از تلفن یا ایمیلی که در بخش «ارتباط با ما»ی سایت پیدا می‌کنید استفاده کنید و با افراد داخل سازمان تماس بگیرید. می‌توانید از آنها درباره‌ی فرصت‌های شغلی سازمان در آینده یا مهارت‌هایی که به دنبالش هستند سؤال کنید. فراموش نکنید که رزومه‌ی خودتان را به هر ایمیلی که می‌فرستید پیوست کنید. به یاد داشته باشید که از این نوع برقراری ارتباط ممکن است همیشه به خوبی استقبال نشود. اما همیشه این شانس وجود دارد که درباره‌ی فرصت‌های شغلی که در راهند اطلاعاتی کسب کنید.

اگر به دنبال کمک حرفه‌ای برای کار پیدا کردن هستید، آژانس‌های کاریابی قطعا می‌توانند به شما کمک کنند. گرچه این روش هزینه‌ دارد سازمان‌هایی وجود دارند که از طریق آژانس‌های کاریابی استخدام خود را انجام می‌دهند زیرا فرایند یافتن و مصاحبه با داوطلبین را ساده می‌کند. همچنین به یاد داشته باشید که ممکن است دانشگاه شما واحدی برای راهنمایی در زمینه‌ی نوشتن رزومه و کاریابی داشته باشد.

گاهی کارِ موقت در یک پست می‌تواند به کار دائم شما تبدیل شود. اگر بیکار هستید، پیدا کردن کاری موقت در یک شرکت عالی می‌تواند راهی بسیار خوب برای ورود شما به آنجا باشد. علاوه بر این روابط کاری که می‌توانید پیدا کنید برای آینده‌ی شما مفید است. بسیاری از آژانس‌های کاریابی می‌توانند به شما در یافتن یک کار موقتی، معمولی یا قراردادی کمک کنند. کارآموزی انتخاب خوبی برای دانشجویانی است که تازه فارغ‌التحصیل شده‌اند. انجام کارهای داوطلبانه راه بسیار خوب دیگری برای برقراری ارتباط با صنایع ارزشمند است.

در بازار رقابتیِ پیدا کردن کار، برخی از کارجویان به سمت روش‌های خلاقانه‌تری پیش رفته‌اند تا توجه دیگران را به خود جلب کنند. بیلبوردها، فرستادن ایمیل با تعداد بالا به همراه کپی رزومه‌ی کاری و حتی درج آگهیِ «آماده به کار» در نیازمندی‌های مختلف، تنها برخی از روش‌هایی هستن که افراد برای دیده شدن توسط کارفرمایان به کار گرفته‌اند. گرچه این روش‌ها ممکن است کارساز باشند، باید محتاط باشید. ممکن است بتوانید توجه مسئولین استخدام را جلب کنید همچنان که ممکن است پیامی نامناسب به آنها منتقل کنید. اگر می‌خواهید به سراغ ایده پردازی و تکنیک‌های خلاقانه بروید، اطمینان پیدا کنید روش شما در تناسب با شرکتی است که قصد دارید در آن استخدام شوید.

در بازار کار مدرن برای کار پیدا کردن و یافتن بهترین موقعیت‌های شغلی اغلب به ترکیبی از روش‌ها نیاز دارید. همیشه به یاد داشته باشید روش‌های کاریابی متنوعند. هر کدام نقاط ضعف و قوتی دارند، بنابراین برای امتحان کردن انواع مختلف آن هراسی به دل راه ندهید.

برگرفته از: forbes investopedia

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

نکاتی که کارمندان معمولی از آن بی‌خبرند

12000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

نویسنده و عضو تیم تحریریه چطور

فقط با داشتن پارتی ضخیم میشه کار یافت

این هم البته یکی از راهکارهای مرسوم این روزهاست. جنبه‌ی جالبش اینه که در همین مقاله هم می‌بینیم حتی در کشورهای دیگه هم داشتن توصیه‌های کاری از یک فرد آشنا روشی برای کاریابیه.

نه اینکه وقتی مقاله و مطلبی رو ترجمه کردید یه تحقیق و تلاش جامع انجام بدین صرف بومی کردن مطلب و بعد منتشرش کنید؛ نه!
اما با در نظر گرفتن این موضوع یه ویرایش اجمالی انجام بدین، ضرر نداره.
لینکدین!
واقعا؟
از هر ده نفر تو مملکت، نُه نفر نمیدونن چیه، خوراکیه، زنده ست، مرده ست، تو جیب جا میشه!
ما رو متهم به غر زدن نکنین؛ هدف از گفتنش آیینه بودن و فیدبک دادنه.
خیلی بده!
چرا که خواننده رو به این نتیجه میرسونه [اولین فکری که به ذهن مخاطب خطور میکنه] که اینا یه مشت مطالب رو فقط کپی پِیست میکنن، حالا یه ترجمه ای هم این وسط انجام میدن.
حیفه!
این همه زحمت و کاری رو که انجام می دین با در نظر نگرفتن یه مساله کوچیک اما مهم به باد بره.

سلام منتقد عزیز
ممکنه که برای مشاغل خاصی استفاده از لینکدین و بعضی از این روش ها چندان کارساز نباشه، ولی برای صددرصد مشاغل به این صورت نیست. و این روزها کم دانشجویی پیدا می شه که توی لینکدین پروفایل نداشته باشه و حداقل نتونه برای شبکه سازی از لینکدین استفاده کنه.
هرچند که فرمایش شما در نهایت صحیح هست و لینکدین به اون فراگیری نیست تو ایران، ولی اجازه بدین برای استفاده از همون معدود افراد که ممکنه به کارشون بیاد باقی بمونه. چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم

بی نهایت سپاس که با ما همراه هستید و البته از انتقادهاتون که بی شک بی تاثیر نخواهند بود

سلام دوست عزیز
در این مورد خاص (لینکداین) باید بگم سرعت تحولات تکنولوژی که شبکه های اجتماعی بخشی از اون هستن بسیار بالا رفته و جوانترها به خصوص هیچ ابایی ندارن که از این امکانات برای رسیدن به اهدافشون استفاده کنن.
ممکنه برای افرادی که در جوانی با روش های سنتی تر کار پیدا کردن اصلا موضوعیت نداشته باشه و همون روش های سنتی رو ترجیح بدن. اما تعداد جوان هایی که تو ایران دنبال کار هستن و حتی قبل از خوندن این مقاله لینکداین دارن کم نیست.
حتی اگر کم هم بودند باز بخشی از رسالت من به عنوان نویسنده اینه که مردمم رو با امکاناتی که در اختیارشونه و متناسب دنیای امروزه آشنا کنم.
ممنون که همراه ما هستین

متاسفانه در کشور ما با دنیایی از تخصص و سواد بدون داشتن پارتی نمیتوان شغلی یافت افراد بر اساس داشتن پارتی فقط و فقط پارتی استخدام می شوند.

بيكار بودن خيلي بده كشور ما هم كلي جوان بيكار داره اميدوارم اونايي كه جوياي كار هستن موفق باشن

مسیر شغلی


نحوه مدیریت احساسات در محل کار

چطور یک استراتژی برای داشتن شغلی ایده‌آل طراحی کنیم؟


چطور مسیر شغلی مناسب خود را پیدا کنیم؟

موفقیت در کار؛ ۱۰ توصیه برای اینکه در کارتان پیشرفت کنید

۷ موقعیت دشوار در محیط کار و نحوه‌ برخورد با آن‌ها

آخرین مطالب

سبک های یادگیری؛ چطور هر چیزی را سریع‌تر یاد بگیریم؟

معرفی کتاب صبح جادویی؛ ۶ عادت صبحگاهی که زندگی‌تان را متحول می‌کند


چطور سؤال‌های بهتری بپرسیم؟

یوگای صورت؛ ۵ تمرین معجزه‌آسا برای زیبایی چهره

بهترین روش برقراری ارتباط در موقعیت‌های مختلف چیست؟

ترین های جهان

عجایب هفتگانه جهان؛ ۷ بنای حیرت‌انگیز تمدن‌های کهن

بهترین فیلم های تاریخی جهان که حقیقت را به شما نمایش می‌دهند

تمیزترین شهرهای جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

زیباترین حیوانات دنیا و خصوصیات منحصربه‌فرد آن‌ها

بهترین فیلم های ۲۰۱۷ که در ذهن شما ماندگار خواهند شد

بهترین رمان های عاشقانه که حس عشق را در شما زنده می‌کنند

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع مقالات آموزشی و فیلم آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

چگونه بدون هیچ سابقه‌ی کاری، کار پیدا کنیم؟ این یکی از پرسش‌های مهمی است که همیشه برای افراد جویای کار و به‌ویژه بسیاری از فارغ‌التحصیلان مطرح است. حقیقت این است که وقتی برای هر کاری به سابقه‌ی کار نیاز است، تکلیف یک فرد فارغ‌التحصیل که تنها تجربه‌اش مدرک تحصیلی اوست چیست؟ این افراد از کجا باید شروع کنند؟ امروز «چطور» برایتان از راه‌هایی گفته است که به کمک آنها می‌توانید بدون داشتن سابقه کار، شغل خوبی پیدا کنید.چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم

رشته‌های تحصیلی معمولا بازار کار متفاوتی دارند. هر رشته‌ای که در آن تحصیل کرده‌اید، در جامعه فایده‌ای دارد بنابراین آن را بی‌ارزش ندانید. برای مثال، برخی می‌گویند با مدرک تحصیلی‌ای مانند زبان انگلیسی چه کاری می‌توان پیدا کرد؟ درست است؛ شاید فارغ‌التحصیلان رشته‌هایی مانند حسابداری با سرعت بیشتری جذب بازارِ کار می‌شوند، اما این بدان معنی نیست که نمی‌توان از مدرک رشته‌های دیگر استفاده کرد. به‌عنوان مثال، افرادی که در رشته‌هایی مانند زبان انگلیسی تحصیل کرده‌اند، از مهارت‌های ارتباطی سطح بالا، تفکر تحلیلی و خلاقیت که در بسیاری از محیط‌های کاری ارزشمند هستند برخوردارند. با توجه به انتخاب‌های حرفه‌ای و تحصیلی شما، مدرک‌تان می‌تواند سکوی پیشرفت شما در هر شغلی از حقوق گرفته تا روزنامه‌نگاری، نویسندگی و تدریس باشد.

به یاد داشته باشید هر کسی در شروع یک کار جدید بی‌تجربه است، بنابراین شما تنها نیستید هنگامی که از دانشگاه فارغ‌التحصیل می‌شوید و می‌خواهید مسیر شغلی‌تان را پیدا کنید، ممکن است کمی اضطراب داشته باشید. این طبیعی است و جای نگرانی ندارد. پیدا کردن شغل با یک مدرک تحصیلی و بدون سابقه‌ی کار ممکن است کمی ناامیدکننده باشد، اما با کار سخت، بلندهمتی و اعتمادبه‌نفس می‌توانید به این هدف دست یابید. در این مطلب به ۱۰ نکته که می‌تواند به شما در یافتن یک شغل کمک کند، اشاره خواهیم کرد.

اگر به‌دنبال یک موقعیت شغلی سطح پایین (از نظر سطوح شغلی در سازمان یا شرکت) هستید، کارتان چندان سخت نیست. زیرا معمولا در چنین مشاغلی کسی از متقاضی انتظار ندارد یک رزومه‌ی حرفه‌ای پُروپیمان ارائه کند. درعوض، بی‌تجربگی خودتان را بپذیرید و از آن به‌عنوان انگیزه‌ای برای یادگیری استفاده کنید. مسئولان استخدام به دنبال افراد سخت‌کوش و علاقه‌مند به یادگیری هستند. بنابراین حس کنجکاوی و تعهدتان را نسبت به یادگیری و رشد نشان دهید.

فهرستی از مهارت‌های مورد نیاز برای شغلی که می‌خواهید به‌دست آورید، تهیه کنید. مهارت‌هایی مانند مهارت‌های کامپیوتری، فنی، ارتباطی، تحقیقاتی و مهارت‌های حلِ مشکل معمولا در بسیاری از مشاغل موردنیاز هستند. کدام‌ یک از این مهارت‌ها را در خودتان سراغ دارید؟

هنگامی که تصمیم می‌گیرید برای یک موقعیت شغلی معین درخواست بدهید یا برای شغل دلخواهتان انگیزه‌نامه بنویسید، باید دلیلی داشته باشید که نشان دهد به‌خوبی از عهده‌ی این کار برمی‌آیید. برای تحلیل این ارتباط زمان بگذارید. چرا این شغل برای شما مناسب است؟ آیا تجربه (رسمی یا غیررسمی) یا ویژگی‌های شخصی‌ای دارید که بین شما و این شغل ارتباط ایجاد می‌کند؟ خلاق باشید و این فرایند را به خوبی تحلیل کنید. هنگامی که این ارتباط را برای خودتان ایجاد کردید، می‌توانید آن را برای کارفرما یا مسئول استخدام نیز توضیح دهید.

چه ویژگی‌ها یا مهارت‌هایی دارید که شما را از دیگران متمایز می‌سازد؟ فراموش نکنید ویژگی‌هایی مانند رفتار دوستانه داشتن، حرفه‌ای رفتار کردن، مسئولیت‌پذیری و پیگیر بودن از جمله مهارت‌هایی هستند که بر روند استخدام تأثیر می‌گذارند و باید آنها را نشان دهید. این مهارت‌ها قابل یاددادن نیستند و درواقع جزو ویژگی‌های پرورش‌یافته‌ی خود فرد به‌شمار می‌روند؛ به همین دلیل از اهمیت زیادی برخوردارند.

نداشتن تجربه‌ی کافی یا سابقه‌ی کار زیاد به معنای بی‌ارزش‌بودن شما نیست. آیا مهارت یا ویژگی خاصی دارید که ارزش‌تان را به کارفرما نشان دهد؟ تجربه، لزوما از مشاغل سنتی به‌دست نمی‌آید، هر تجربه یا مهارتی را که در زمینه‌های دیگری نیز به‌دست‌ آورده‌اید به مسئولان استخدام ارائه کنید تا بدانند که با فرد باارزشی روبه‌رو هستند.

اعتمادبه‌نفس بسیار مهم است، اما باید با تواضع و فروتنی همراه باشد. فراموش نکنید درحال حاضر یک فرد بی‌تجربه هستید. به کارفرما اطمینان بدهید می‌توانید از پسِ کار برآیید، اما درعین‌حال باید به او نشان دهید که مشتاق یادگیری هستید و می‌خواهید بهتر شوید.

اگر نمی‌توانید شغلی پیدا کنید، رایگان کار کنید. یک موقعیت داوطلبانه ممکن است آسان‌تر از یافتن یک موقعیت برای کارآموزی باشد. در ارائه‌ی خدماتی که مناسب توانایی‌های شماست تا جایی‌که می‌توانید داوطلب شوید. با این کار، علاوه‌بر اینکه تجربیات ارزشمندی کسب خواهید کرد، می‌توانید یک شبکه‌ی ارتباطی ایجاد کنید و اولین فرصت‌های شغلی‌تان را به‌دست آورید.

ایجاد یک شبکه‌ی ارتباطی شخصی، یک مسیر مطمئن برای یافتن یک کارِ خوب در هر مرحله از زندگی است. از طریق رسانه‌های اجتماعی، انجمن‌ها و رویدادهای حرفه‌ای، قرارهای کاری یا هر راه دیگری با افرادی که می‌شناسید (و نیز افرادی که آشنایان‌تان می‌شناسند) ارتباط برقرار کنید. به‌زودی می‌توانید با افراد زیادی ارتباط داشته باشید و فرصت‌های شغلی خوبی به‌دست آورید.

ممکن است برای ارتقای مهارت‌هایتان به آموزش بیشتری نیاز داشته باشید. برای مثال، اگر به قانون و حقوق علاقه‌مند هستید، می‌توانید به دانشکده‌ی حقوق بروید. اما علاوه‌بر آموزش رسمی، روش‌های دیگری نیز برای کسب دانش وجود دارد. می‌توانید در کلاس‌های حسابرسی یا آموزش‌های غیررسمی، دوره‌های حرفه‌ای یا آموزشی خاص ثبت‌نام کنید یا حداقل در مورد رشته‌ی مورد علاقه‌تان زیاد مطالعه کنید.

حتی اگر مهارت‌ها و تجربه‌هایتان زیاد است، بااین‌حال باید برای موقعیت‌های شغلی تقاضا بدهید که مناسب شما باشند. معمولا کارفرمایان در یک بازار کار که با متقاضیان واجد شرایط زیادی مواجه هستند، برای فرصت‌دادن به فردی که کمتر از دیگران تجربه و مهارت دارد، انگیزه‌ی کمتری دارند. به‌دنبال مشاغلی باشید که با مهارت‌ها و نقاط قوتی که درحال حاضر دارید، واقعا بتوانید بهتر از دیگران ظاهر شوید.

هرچه بیشتر احساس شکست را به خودتان تحمیل کنید، بیشتر آماده‌ی شکست خواهید بود. هر روز، به‌دنبال کار بگردید و این کار را با این ذهنیت انجام دهید که جستجو برای کار، عمل بیهوده‌ای نیست؛ بلکه نوعی ماجراجویی به شمار می‌رود و فرصتی برای یادگیری و کاوش است.

درطول این مسیر به‌یاد داشته باشید که خودتان را همواره به‌جای افرادی قرار دهید که می‌خواهند استخدام‌تان کنند. چه‌چیزی در شما وجود دارد که ممکن است نظر مساعد آنها را جلب کند؟ پاسخ این سؤال باید در عملکردتان از نقطه‌ی شروع تا رسیدن به هدف که شامل جستجوی کار، تنظیم تقاضانامه، رزومه و مصاحبه شغلی است نشان داده شود.

ایمان داشته باشید که با یک ذهنیت درست می‌توانید به آنچه می‌خواهید برسید. برای‌تان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

نکاتی که کارمندان معمولی از آن بی‌خبرند

12000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

مسیر شغلی

۷ موقعیت دشوار در محیط کار و نحوه‌ برخورد با آن‌ها

موفقیت در کار؛ ۱۰ توصیه برای اینکه در کارتان پیشرفت کنید
چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم

چطور یک استراتژی برای داشتن شغلی ایده‌آل طراحی کنیم؟


چطور مسیر شغلی مناسب خود را پیدا کنیم؟


نحوه مدیریت احساسات در محل کار

آخرین مطالب

معرفی کتاب صبح جادویی؛ ۶ عادت صبحگاهی که زندگی‌تان را متحول می‌کند


چطور سؤال‌های بهتری بپرسیم؟

یوگای صورت؛ ۵ تمرین معجزه‌آسا برای زیبایی چهره

بهترین روش برقراری ارتباط در موقعیت‌های مختلف چیست؟

۱۰ اشتباه رایج در برقراری ارتباط و راهکارهای اجتناب از آن‌ها

ترین های جهان

عجیب ترین میوه های دنیا چه خواصی دارند؟

گران ترین تصادف های دنیا؛ ۱۰ خودروی لوکس که در چند لحظه از بین رفتند


بهترین کتاب هایی که تبدیل به فیلم شدند

کوچکترین کشورهای جهان که احتمالا هرگز نام آن‌ها را نشنیده‌اید


ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

پیدا کردن شغلی که مورد علاقه ما بوده و از جهات مختلف، مناسب ما باشد در قدم اول کمی سخت به نظر می رسد. اما ما این اطمینان را به شما می دهیم که این تصور غالبا اشتباه است. به اینصورت که حتی اگر امکان استخدام در شغل مورد علاقه برای ما وجود ندارد در اغلب مواقع این امکان وجود دارد که خودمان آنرا بوجود بیاوریم. در این مطلب بیشتر بر روی این موضوع تمرکز خواهیم کرد که چگونه کار پیدا کنیم و در یک مجموعه استخدام شویم.

عوامل زیادی در پیدا کردن کار نقش دارند. از تخصص و دانش کافی گرفته تا ظاهر، نحوه برخورد و …/ باید توجه داشت که همیشه تخصص محض کافی نیست و شرایط دیگر نیز اهمیت دارند. در حالت کلی چندین مورد وجود دارد که به منظور پیدا کردن کار باید به آنها توجه داشت. این موارد در حالت کلی عبارتند از:

باید توجه داشته باشید علاقه و استعداد، اهمیت بسیار بالایی دارند. با وجود علاقه و بدون وجود استعداد نمی توان توفیق خاصی در کار بدست آورد. همچنین با وجود استعداد و بدون علاقه، انگیزه خاصی برای کار کردن وجود ندارد. تکلیف فعالیت در کار بدون علاقه و استعداد نیز کاملا مشخص است. به همین جهت باید به علاقه و استعدادهای خود توجه داشته باشید و آنها را کشف کنید. پس از مشخص شدن علاقه و استعداد، نوبت به این مرحله می رسد که این استعداد را پرورش داد. برای فعالیت در برخی شغل ها نیاز است حتی تا سالها زحمت کشید اما در برخی شغل ها با چند ماه آموزش نیز می توان به شغل مورد علاقه ورود کرد. البته کسب تجربه در هر کاری تا سالها ادامه خواهد داشت.

بهتر است قبل از رجوع و جستجوی کار، یک تخصص را بر حسب علاقه و استعداد انتخاب کرده و در آن کسب دانش کنید. پس از آن می توانید به دو حالت کارآموز و یا متخصص در انواع محیط های کاری مشغول به فعالیت شوید. اگر دانش و تخصصی ندارید کاملا مشخص است که شغلی سطح پایین و با حقوقی ناچیز در انتظار شماست!

همانطور که گفته شد با وجود دانش و تخصص کافی خواهید توانست با ورود به هر مجموعه ای موقعیت شغلی مناسبی پیدا کنید. برخی تخصص ها بر خلاف ظاهر بسیار پیچیده و سخت، با چند ماه آموزش این امکان وجود دارد که بتوانید در آنها به یک متخصص درجه سه یا دو تبدیل شوید. قاعدتا با گذشت زمان، کسب تجربه و همچنین پشتکار خواهید توانست در مدت کوتاهی به یک متخصص سطح بالا و درجه یک تبدیل شوید.چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم

برای اکثر مشاغل، ظاهر آراسته و مرتب اهمیت بالایی دارد. این موضوع بخصوص در مواردی که با ارباب رجوع سروکار داریم کاملا ضروری است. بسیاری از افراد هستند که حتی با وجود اینکه وضعیت ظاهری در شغل آنها اهمیت ندارد همواره و در همه حال ظاهری آراسته و مرتب دارند. این افراد معمولا مورد تحسین و ستایش اطرافیان خود قرار می گیرند.

به جرات می توان گفت در همه کارها انرژی نقش بسیار تعیین کننده ای دارد. قاعدتا برای خروجی کار خوب، انرژی خوبی نیز باید بکار برد. به این نکته توجه داشته باشید که باانرژی بودن در مرحله استخدام و در حین کار بسیار مهم است. برای اینکه بتوانید همیشه باانرژی باشید بهتر است موارد زیر را رعایت کنید:

در بسیاری از اوقات مواردی مانند حقوق بالا، نیاز به کار و … موجب می شود تا از بررسی شرایط شغلی غافل شویم. بسیار لازم و ضروری است که شغل مناسب شاغل باشد. این مورد رابطه کاملا مستقیمی با خروجی و راندمان کاری شخص دارد. در زیر به برخی از موارد قابل توجه در شرایط شغلی اشاره شده است:

توجه داشته باشید که همیشه قرار نیست قرار نیست همیشه به دنبال آن باشیم که چگونه کار پیدا کنیم بلکه در برخی موارد می توان با مشاغل خانگی نیز شغلی بسیار خوب و پردرآمد داشت. در این باره باید به اصول راه اندازی کسب و کار توجه داشت. در هر حال چنانچه نظر، ابهام و یا سوالی در ارتباط با مطلب چگونه کار پیدا کنیم دارید لطفا آنرا در بخش نظرات مطرح نمایید. نظرات ارزشمند شما همواره نقش مهمی در بهبود کیفیت مطالب میزبان فا مگ دارند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

سلام دمت گرم واقعا عالی بود…

برناممه باز یمی شود…

سلام همیشه میتونستم بااین آموزشی که گذاشتید اکانتمو حذف کنم…

سلام من تمام این کاری که شما گفتیدو امتحان کردم متاسفانه ماث…

سلام خوبین…چجوری تاییذ دومرحله ای اینستا رو غیر فعال کنم…..

سلام دمت گرم واقعا عالی بود…

برناممه باز یمی شود…

سلام همیشه میتونستم بااین آموزشی که گذاشتید اکانتمو حذف کنم…

سلام من تمام این کاری که شما گفتیدو امتحان کردم متاسفانه ماث…

سلام خوبین…چجوری تاییذ دومرحله ای اینستا رو غیر فعال کنم…..



چگونه مي‌‌توانم شغل خوبي بدست بياورم؟ چگونه مي‌‌توانم در جاي خوبي استخدام شوم؟ چگونه مي‌‌توانم….؟ اينها سؤالاتي است كه كارجويان همي‌شه از خود مي‌ پرسند زيرا همه مايلند كاري خوب با درآمد مناسب داشته باشند. ما پاسخ اين سؤالات را خواهيم داد و روش هاي عملي پيدا كردن شغل دلخواهتان را به شما خواهيم آموخت. اما شما هم بايد حوصله كنيد و با صبر با ما همراه شويد. مطمئن هستيم شما مي‌ توانيد با بكارگيري صحيح اين روش ها و با داشتن پشتكار به هدف خود كه پيدا كردن يك كار خوب است برسيد. پس بيائيد شروع كنيم.چگونه مي‌‌توانم شغل خوبي بدست بياورم؟ چگونه مي‌‌توانم در جاي خوبي استخدام شوم؟ چگونه مي‌‌توانم…..؟اينها سؤالاتي است كه كارجويان همي‌شه از خود مي‌ پرسند زيرا همه مايلند كاري خوب با درآمد مناسب داشته باشند. ما پاسخ اين سؤالات را خواهيم داد و روش هاي عملي پيدا كردن شغل دلخواهتان را به شما خواهيم آموخت. اما شما هم بايد حوصله كنيد و با صبر با ما همراه شويد. مطمئن هستيم شما مي‌ توانيد با بكارگيري صحيح اين روش ها و با داشتن پشتكار به هدف خود كه پيدا كردن يك كار خوب است برسيد. پس بيائيد شروع كنيم.

 

مشخص كنيد منظورتان از شغل خوب چيست؟

چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم

قدم اول در پيدا كردن شغل خوب اين است كه براي خودتان مشخص كنيد منظورتان از شغل خوب چيست؟ راستي آيا تابه‌ حال فكر كرده ايد كه تعريف يك شغل خوب چيست؟ چه عاملي يك شغل را تبديل به يك كار خوب مي‌كند؟ حقوق بالا؟ محيط خوب و دوستانه؟ پرستيژ و عنوان شغلي؟ آيا حاضريد با حقوق بالا درجايي كار كنيد كه كسي به شما احترام نمي‌ گذارد؟ يا حاضريد يك شغل اسم و رسم دار در يك شركت شيك و باكلاس اما با حقوق كم داشته باشيد؟ پس اولين قدم شناخت خودتان و انتظاراتتان است. البته ممكن است اين مسئله درابتدا بنظر مهم نيايد اما همانطور كه بعداً بيشتر متوجه خواهيد شد اين مسئله بسيار مهم است.

كمي‌ با خودتان خلوت كنيد

پس قبل از هركاري درجايي ساكت و آرام بنشينيد و كمي‌ با خودتان خلوت كنيد. يك قلم وكاغذ برداريد و صادقانه خصوصياتتان را بنويسيد: مثلاً آيا يك فرد منظم هستيد؟ آيا مي‌‌توانيد طبق برنامه و دستورات كارفرما كار كنيد يا مايليد آزادي عمل بيشتري از يك كارمند / كارگر داشته باشيد؟ آيا مي‌‌توانيد خود را با شرايط مختلف تطبيق دهيد؟ آيا خوش قول هستيد؟ آيا مي‌شود روي شما حساب كرد؟ معاشرتي هستيد يا خجالتي؟ آيا مي‌‌توانيد به راحتي با افراد غريبه ارتباط برقرار كنيد؟ يا روابط عمومي‌ تان ضعيف است؟ طرز بيانتان چگونه است؟ آيا مي‌‌توانيد خوب مذاكره كنيد؟ آيا مي‌‌توانيد طرفتان را متقاعد كنيد؟ آيا مي‌‌توانيد با جمع كار كنيد (كار گروهي يا تيمي‌) يا بيشتر به تنهايي كار مي‌ كنيد (تكرو) ؟ چه مهارتهايي داريد؟ چه كارهايي را بهتر انجام مي‌دهيد؟ در چه كارهايي موفق تر هستيد؟ كارهاي فكري و دفتري يا كارهاي فني و كارگاهي؟ واقع بين هستيد يا رويايي؟ ابتكار و خلاقيت داريد يا بايد همي‌شه به شما بگويند چكار كنيد؟ آيا تحت شرايط متشنج مي‌ توانيد آرامش خود را حفظ كنيد يا زود از كوره در مي‌ رويد؟ آيا مي‌ توانيد مطيع باشيد؟ آيا مي‌ توانيد تحت سرپرستي ديگران كار كنيد يا دوست نداريد كسي به شما امر و نهي كند؟

 

خبرهای مرتبط / ادامه ی خبر پس از لینک ها

“الهام”حالا در بانک کار می کند ، بدون پارتی !

امروز توی مترو واحد عاشق شناسی پاس کردم !

این 20 جمله ساده را بکار نبرید !

5 راهکار موثر برای کسانی که در محل کار خسته می شوند

“فن بیان” ، سلاح شما در مصاحبه های شغلی !

گفتگویی جالب با دختری که رکورددار شرکت در آزمونهای استخدامی است !

با پرسيدن اينگونه سؤالات مي‌ توانيد بهتر خودتان را بشناسيد و در نتيجه بهتر تشخيص دهيد چه شغلي مناسب شماست. مراقب باشيد در دام علاقه نيافتيد. بسياري از افراد فكر مي‌ كنند اگر به كاري علاقه داشته باشند در آن موفق مي‌ شوند. البته علاقه به كار از عوامل اصلي موفق شدن است اما كافي نيست. بجز علاقه بايد توانايي انجام كار را هم داشته باشيد. متأسفانه بعضي افراد بخاطر فشار خانواده يا جاذبه ظاهري يك شغل خاص همي‌شه در تلاش بدست آوردن آن شغل هستند بدون اينكه توجه داشته باشند كه آيا توانايي انجام آن كار را دارند يا نه؟

نقص ها و عيوب خودتان را بشناسيد

از ديگر فوايد خودشناسي اين است كه مي‌تواند به شما كمك كند نقص ها و عيوب خودتان را بشناسيد مثلاً ممكن است متوجه شويد بعضي از مهارتهاي لازم براي شغل مورد نظرتان را نداريد پس بايد آموزش ببينيد يا حاضر شويد مدتي با حقوق كمتر براي كسب تجربه در جايي مشغول بكار شويد. يكي از بهترين كمك ها در مورد خودشناسي سؤال كردن از دوستان و اعضاي خانواده است. از نظر آنها شما چه نقاط قوت و چه نقاط ضعفي داريد؟ براي چه كارهايي مناسب هستيد و به درد چه كارهايي نمي‌ خوريد؟پس از آنكه با مشورت با ديگران و تعمق كردن به نقاط قوت و ضعف خود پي برديد و كمي‌ بيشتر خودتان را شناختيد سعي كنيد شغلي را انتخاب كنيد كه بتوانيد آن را به بهترين نحو انجام دهيد و در آن پيشرفت كنيد. مهم است شغلي براي خود در نظر بگيريد كه امكان پيشرفت را به شما بدهد.بعنوان مثال اگر شما فردي معاشرتي هستيد كه طرز بيان خوبي داريد و مي‌‌توانيد خوب مذاكره كنيد شايد بخواهيد بعنوان كارمند فروش در يك شركت مشغول بكار شويد و در آينده به مقام مدير فروش يا بازاريابي نائل شويد. اما اگر كسي هستيد كه كارهاي فني را بهتر انجام مي‌دهيد و ابتكار و خلاقيت داريد شايد بخواهيد در بخش فني يك شركت يا كارگاه استخدام شويد.به هرحال نتيجه اين خودشناسي بايد اين باشد كه شما بدانيد دنبال چه شغلي مي‌­گرديد و خواهان چه كاري هستيد. كارفرماها روي كسي كه فقط دنبال كار مي‌­گردد و هركاري را كه به او پيشنهاد دهند مي‌­پذيرد زياد حساب نمي‌كنند. كارفرماها كسي را مي‌­خواهند كه مي‌­داند چه مي‌­خواهد و حاضر است براي رسيدن به آن سخت كار كند، معايب و نقايص خود را برطرف كند، مهارتهاي جديد را بياموزد و تمايل به پيشرفت داشته باشد. به اين صورت هم كارجو نفع مي‌ برد (چون شغل دلخواهش را پيدا مي‌كند) و هم كارفرما نفع مي‌ برد (چون يك كارمند يا كارگر مصمم و باانگيزه دارد كه مي‌تواند براي مجموعۀ او مفيد باشد).

رام­ئيل شهباز

پربازدیدترین اخبار بانکی:

===============

► 15 شرکت بزرگ که مشتریان را درک میکنند (1) + عکس

عجیب ترین وسایل نقلیه ای که تا به حال دیده اید+تصویر ◄

» موسسه اعتباری ثامن

» موسسه ایرانیان

» بانک مهر اقتصاد(موسسه مالی و اعتباری مهر)

»موسسه اعتباری آرمان (موسسه مالی اعتباری فردوسی)

»موسسه میزان خراسان

» موسسه عسکریه

» موسسه کوثر

»موسسه اعتباری توسعه

 

» بانک اقتصاد نوین » بانک صنعت و معدن » بانک پارسیان » بانک پاسارگاد » بانک پست بانک » بانک تجارت » بانک توسعه صادرات» بانک توسعه تعاون» بانک انصار » بانک ایران زمین

 

» بانک آینده» بانک رفاه» بانک سامان » بانک سپه » بانک سرمایه » بانک سینا » بانک صادرات » بانک حکمت ایرانیان »بانک ایران و اروپا

 

» بانک کارآفرین » بانک کشاورزی » بانک مسکن » بانک ملت » بانک ملی » بانک قرض الحسنه مهر ایران » بانک دی» بانک شهر» بانک گردشگریچگونه يك شغل خوب پيدا كنيم

 

 

 

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.



 

برای پیدا کردن یک شغل خوب تجربه و مهارت ها اهمیت زیادی دارند در هر تجارتی و کسب و کاری یکسری از مهارت ها لازم است بنابراین هر چقدر که مهارت ها و تجربه ی خود را افزایش دهیم بهتر میتوانیم به یک فرصت شغلی خوب دست پیدا کنیم.

به گزارش گروه خبری بانکی دات آی آر در کنار تجربه و مهارت داشتن یک رزومه ی خوب و موفقیت در مصاحبه های استخدامی نیز لازم است تا بتوانیم به یک فرصت شغلی خوب دست پیدا کنیم. رزومه ها دارای مشخصات فردی، میزان تجربه و مهارت هایی است که در مشاغل مختلف بدست آورده ایم همچنین میزان تحصیلات و… نیز در رزومه ها یادداشت میشوند بنابراین در ابتدا باید یک رزومه ی خوب تهیه کنیم تا در فرصت های شغلی مختلف از آن استفاده کنیم.چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم

یک رزومه ی خوب و کامل میتواند به ما کمک کند تا به مرحله ی مصاحبه های استخدامی دست پیدا کنیم. مصاحبه های استخدامی از اهمیت زیادی برخوردار هستند و موفقیت در آنها باعث میشود تا یک فرصت شغلی خوب را بدست بیاوریم.

در مصاحبه های استخدامی در مورد میزان تجربه و مهارت هایی که داریم، استعداد، تحصیلات و… سوالات مختلفی پرسیده میشود بنابراین مصاحبه های استخدامی اهمیت زیادی دارند. برای پیدا کردن شغل مورد علاقه ی خود ممکن است در ابتدا تجربه و مهارت کافی نداشته باشیم اما کم کم با استفاده از فرصت های شغلی کوچک میتوانیم مهارت های خود را افزایش دهیم و از فرصت های شغلی بهتر استفاده کنیم.

برای دست یافتن به یک فرصت شغلی خوب تلاش و کوشش اهمیت دارد برای اینکه در مصاحبه های استخدامی موفق باشیم میتوانیم سوالات مختلفی را که در مصاحبه ها پرسیده میشود مرور کنیم تا هم استرس کمتری داشته باشیم و هم اینکه با آمادگی بیشتری در مصاحبه های استخدامی شرکت کنیم.

در هر کسب و کاری یکسری از مهارت ها لازم است بنابراین باید سعی کنیم تا میزان مهارت های خود را افزایش دهیم هر چقدر که مهارت های ما در کسب و کاری که داریم بیشتر باشد موفق تر خواهیم بود.

فرصت های شغلی با یکدیگر تفاوت دارند اما برای دست یافتن به یک فرصت شغلی خوب در کنار تجربه و مهارت باید پشتکار داشته باشیم تا به میزان مهارت هایی که داریم بیافزاییم مهارت ها در کاریابی نقش مهمی دارند هر چقدر که بیشتر مهارت ما بیشتر باشد بهتر میتوانیم از فرصت های شغلی استفاده کنیم.

 

► رازهای یک شرکت موفق

5 مهارت مورد نیاز در کسب و کار ◄

» موسسه اعتباری ثامن

» موسسه ایرانیان

» بانک مهر اقتصاد(موسسه مالی و اعتباری مهر)

»موسسه اعتباری آرمان (موسسه مالی اعتباری فردوسی)

»موسسه میزان خراسان

» موسسه عسکریه

» موسسه کوثر

»موسسه اعتباری توسعه

 

» بانک اقتصاد نوین » بانک صنعت و معدن » بانک پارسیان » بانک پاسارگاد » بانک پست بانک » بانک تجارت » بانک توسعه صادرات» بانک توسعه تعاون» بانک انصار » بانک ایران زمین

 

» بانک آینده» بانک رفاه» بانک سامان » بانک سپه » بانک سرمایه » بانک سینا » بانک صادرات » بانک حکمت ایرانیان »بانک ایران و اروپا

 

» بانک کارآفرین » بانک کشاورزی » بانک مسکن » بانک ملت » بانک ملی » بانک قرض الحسنه مهر ایران » بانک دی» بانک شهر» بانک گردشگری

 

 

 

تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است.

چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم
چگونه يك شغل خوب پيدا كنيم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *