چگونه وبلاگ بسازیم در گوگل

خواص دارویی و گیاهی

چگونه وبلاگ بسازیم در گوگل
چگونه وبلاگ بسازیم در گوگل

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چگونه وبلاگ بسازیم در گوگل

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

در این ویدیوی آموزشی نحوه ساخت وبلاگ در سایت بلاگفا، انتخاب قالب، ایجاد مطلب و انتشار اون در وبلاگ و ایجاد موضوعات یا دسته بندی مطالب رو به شما آموزش میدمhttp://fekretazeh.com/create-blog-video

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

۱۳۹۴-۰۹-۱۴
ویدیوها

نظرات

در این ویدیوی رایگان به شما آموزش میدم که چطور یک وبلاگ بسازید و اون رو مدیریت کنید، وبلاگها ابزارهای مناسبی مخصوصا برای افراد تازه کار هستند، سرویس های وبلاگدهی امکانات بسیار خوبی رو در اختیار شما قرار میدن، به وسیله این ابزارهای کاملا رایگان می‌تونید مطالب خودتون رو با دیگران به اشتراک بگذارید و خودتون رو به دیگران معرفی کنید، همچنین میتونید از وبلاگتون کسب درآمد هم بکنید.

وبلاگها ابزارهای بسیار مهمی هستند، امروزه خیلی از وب سایت های بزرگ در دنیا و ایران، در کنار وب سایت خودشون یک وبلاگ هم دارن، مثلا (بامیلو، دیجی کالا، 5040 و …) البته وبلاگ این سایت ها دارای تمامی امکانات یک وب سایت کامل هستند، من در این ویدیو فقط درباره سرویس های وبلاگدهی ایرانی صحبت می کنم و منظورم با این سیستم های رایگان هست و بعدا بیشتر به مقوله وبلاگ و اهمیت اون خواهم پرداخت، در آخر این رو هم بگم، وبلاگ‌هایی که توسط سیستم های وبلاگدهی به شما ارائه میشن محدودیت‌هایی هم نسبت به وب سایت ها دارن و وب سایت ها دارای امکانات پیشرفته تر و بهتری هستند.

اگر در مشاهده آنلاین مشکل دارید، میتوانید از طریق دکمه زیر ویدیو را دانلود کنید:چگونه وبلاگ بسازیم در گوگل

دانلود رایگان فیلم آموزشی

نویسنده و مدرس: احمد شمسی

منبع: شمسی دات کو

۱۳۹۷-۰۶-۱۸

۱۳۹۷-۰۶-۰۵

۱۳۹۷-۰۵-۳۱

سلام احمد جان واقعا بعد از چند روز تنستم یک وبلاگ خوب درست کنم

سلام آقا مهدی، خوشحالم که این ویدیو آموزشی تونست به شما کمک کنه، امیدوارم همیشه موفق باشید.

سلام.. من. تازه وبلاگمو درست کردم.. میخوام بدونم چطور باید طرح بدم.. و چطور باید .جواب نظراتی ک دادنو بدم ???

سلام خانم بارانا گرامی
منظور شما رو از سوال اولتون (میخوام بدونم چطور باید طرح بدم..) متوجه نشدم.
پاسخ سوال دوم شما (چطور باید .جواب نظراتی ک دادنو بدم ???) این هست:
وقتی کاربران نظری برای مطالب وبلاگ شما می‌نویسن، می‌تونی از قسمت مدیریت وبلاگ و بخش «نظرات تایید نشده» و «آخرین نظرات» اونها رو ببینی، بعد می‌تونی از همونجا براشون پاسخی بنویسی و تاییدشون کنی تا در وبلاگ منتشر بشن و توسط افراد دیگر قابل مشاهده باشن.
البته هنگام انتشار نوشته جدید، می‌تونی تنظیماتی برای قسمت نظراتش انجام بدی و فکر کنم بتونی تنظیم کنی که حتی بدون تایید شما هم، نظرات منتشر بشن، به هر حال برای پاسخ دادن به اونها باید وارد قسمت «نظرات تایید نشده» و «آخرین نظرات» بشی.
اگر می‌خوای سوال جدیدی مطرح کنی، لطفا یک نظر جدید بنویس چون این نظری که نوشتی در پاسخ من به یکی از کاربران دیگر بود و سوال شما ارتباطی با این گفتگو نداشت، بنابراین ممنون می‌شم اگر سوال متفاوتی از گفتگوهای انجام شده داری و سوال شما در ادامه اون سوالات قبلی و پاسخ‌های من به اونها نیست، یک نظر جدید بنویسی و سوالاتت رو در نظر جدید مطرح کنی، اینطوری بخش نظرات مرتب‌تر و کاربردی‌تر می‌شه.

متوجه صحبتت نشدم… میشه ایمیلتونو داشته باشم ????

متوجه صحبتم نشدی!؟ کدام قسمتش رو متوجه نشدی؟ نمی‌دونم چطور باید پاسخ بهتر از این برای شما می‌نوشتم!
فکر می‌کنم حتی شما نگاهی به قسمت مدیریت وبلاگت ننداختی! اگر نگاهی به قسمت مدیریت وبلاگ بندازی دقیقا می‌تونی قسمت نظرات رو به راحتی و در چند ثانیه پیدا کنی!
این موضوع انقدر پیچیده نیست که نیاز به مشاوره خصوصی داشته باشه و پاسخ نظر شما به طور کامل همینجا داده شده!
به هر حال اگر سوالات متفاوتی داری، ایمیل بنده در صفحه تماس با ما همین سایت موجود هست، از قسمت بالای سایت و لینک تماس با ما می‌تونی با من در ارتباط باشی.

ببخشید چگونه وبلاگ خود را تزیین و زیبا کنیم

سلام آقا مهدی
اگر در سایت گوگل عبارت {قالب وبلاگ رایگان} رو جستجو کنید، در نتایج جستجو برای شما سایت هایی لیست میشه که کار اصلی اونها طراحی قالب برای سیستم های وبلاگ دهی هست که اکثر این سایت ها قالب هاشون رو به صورت رایگان در اختیار شما قرار میدن.
روش استفاده از قالب ها در همون سایت ها توضیح داده شده و بسیار ساده هست. قالب های بسیار زیبا و استانداردی در سایت های اینچنینی میتونید پیدا کنید و به راحتی استفاده کنید. اگر میخواید تغییری هم در قالب ایجاد کنید و به عبارتی اون رو شخصی سازی کنید در پنل مدیریت وبلاگ از بخش ویرایش قالب میتونید این کار رو انجام بدید.
سلامت و موفق باشید

سلام اقا احمد میشه کمک کنین وبلاگ بزنم

سلام آقا علی عزیز. در ویدیوی موجود در این صفحه آموزش دادم که چطور وبلاگ راه اندازی کنی. اگر سوالی پیش اومده بپرس تا راهنمایی کنم. لطفا سوالت رو در یک نظر جداگانه بپرس.

سلام شما ميتونيد به من كمك كنيد ي بلاك و ي صفحه در صفحه فيس بوك درست كنم
البته هر دوشون را درست كردم هم بلاگ هم صفحه بلاگ إز چند سال پيش ولي نميتونم اونرا براي همه قابل رويت كنم در بblogspot
ممنون اگه بتونيد كمك كنيد

سلام، اولین پیشنهاد من به شما اینه که به جای استفاده از سیستم های وبلاگ‌دهی خارجی، از ایرانی استفاده کنید مثلا بلاگفا، میهن بلاگ، بلاگ بیان و … سیستم‌های وبلاگدهی ایرانی راحت تر و بهتر هستند و بعضی محدودیت های سیستم های خارجی برای کاربران ایرانی رو هم ندارند.
همچنین اگر میخواید وبلاگی که ساختید رو به گوگل معرفی کنید تا دیگران بتونند اون رو ببینند، میتونید از آموزش‌های بخش سئو و بهینه سازی در همین سایت استفاده کنید. در مورد فیس‌بوک دقیقا متوجه نشدم منظورتون چیه! فقط لینکش رو در وبلاگ قرار بدید، همین کافیه، موفق باشید.

میشه بگید چه طوری ایمیل رو تایید کننیم

سلام دوست عزیز، بعد از اینکه ثبت نام می‌کنید یک ایمیل برای شما ارسال میشه (به همون ایمیلی فرستاده میشه که موقع ثبت نام در بلاگفا ثبت کردید) که شامل لینک فعال‌سازی هست و باید روی اون لینک موجود در ایمیلی که برای شما از طرف سایت بلاگفا ارسال شده، کلیک کنید.
بعد از کلیک روی اون لینک، حساب شما فعال میشه و می‌تونید وارد سایت بلاگفا و میزکار خودتون بشید و وبلاگتون رو مدیریت کنید، موفق باشید.

من گوشیم اندروید نیست چی کار کنم

سلام آقا امیررضا عزیز، ببخشین اما من متوجه منظور شما نشدم! سوال شما درباره همین ویدیوی ساخت وبلاگ بود؟ چون من صحبتی از اندروید نکردم و ساخت وبلاگ ارتباطی با اندروید نداره! ممنونم می شم اگر بیشتر توضیح بدین تا من هم بهتر بتونم شما رو راهنمایی کنم، موفق باشین.

سلام . منظورم این بود که گوشی من نوکیاست قدیمی و لمسی نیست

سلام آقا امیررضا گرامی،
ببخشین اما من فکر نمی کنم در این ویدیوی آموزشی اصلا هیچ صحبتی از گوشی لمسی کرده باشم! شاید منظورتون اینه که می خواین برای خودتون وبلاگ بسازین ولی کامپیوتر یا گوشی لمسی ندارین که بتونین این کار رو انجام بدین، درسته؟ از شما درخواست کردم که لطفا بیشتر توضیح بدین، متاسفانه من باز هم متوجه نشدم که بین گوشی لمسی، ساخت وبلاگ و این ویدیوی آموزشی چه ارتباطی وجود داره!؟ بازم ممنون می شم اگر بیشتر توضیح بدین که من هم دقیقا بدونم منظور شما چی هست، خیلی متشکرم.

سلام ببخشید می خواستم بدونم که چطور میشه عکس یا فیلم در وبلاگ بزاریم؟؟؟

سلام آقا علی عزیز،
برای اینکه در مطالب خودتون عکس قرار بدین باید ابتدا تصویر مد نظرتون رو جایی آپلود کنین و بعد لینک تصویر رو در هنگام افزودن عکس به مطلب اضافه کنین چون تا جایی که یادمه سیستم بلاگفا فضای رایگان برای آپلود نداره اما برخی سیستم‌های وبلاگ‌دهی دیگه به شما مقداری فضای رایگان برای بارگذاری تصاویر هم می‌دن که می‌تونین از اون استفاده کنین. به هر حال می‌تونین در گوگل عبارت «آپلود رایگان عکس» رو جستجو کنین و بعد سایت‌هایی به نمایش در میاد که می‌تونین واردشون بشین و عکس‌های خودتون رو در اون سایت‌ها آپلود کنین و بعد اونها رو به راحتی به مطالب خودتون در بلاگفا اضافه کنین (در هنگام ارسال مطلب در وبلاگ، روی درج تصویر کلیک کنین و مسیر عکسی که آپلود کردین رو اونجا وارد کنین و عکس رو در مطلب قرار بدین).
در مورد فیلم هم می‌تونین همین کار رو انجام بدین، مثلا در سایت‌هایی مثل آپارات یا نماشا ویدیوی خودتون رو آپلود کنین و بعد یک کد برای هر ویدیو در اختیار شما قرار داده می‌شه و باید این کد رو در هنگام ارسال پست جدید درج کنین و با این روش هم می‌تونین ویدیوهای مد‌نظرتون رو به پست‌ها اضافه کنین، موفق و شاد باشین.

خیلی ممنون لطف کردین

سلام ممنونم یک سایت خوب درست کردم .فقط یه سوال دارم که چطور این سایت رو آپلود کنم یعنی چطور بفرستمش گوگل هرچی زدم تو گوگل سایتم بالا نیاورد؟لطفا پاسخ بدید

سلام آقا حسین، به شما تبریک می‌گم. قبلا یک مقاله نوشته بودم و به صورت کامل همراه با تصویر توضیح داده بودم که چطور سایت و وبلاگ خودتون رو به گوگل معرفی کنین، این مقاله رو می‌تونین از طریق این لینک مطالعه کنین، البته اگر می‌خواین سایت رو در گوگل و در صفحات اول نتایج جستجو مشاهده کنین باید اون رو برای موتور جستجو سئو یا بهینه سازی کنین، موفق و سلامت باشین.

سلام
چگونه در بلاگفا عکس بگذاریم

سلام آقا محسن عزیز. لطفا پاسخی که برای نظر آقا ali در همین صفحه، در قسمت نظرات نوشتم رو مطالعه کنین، ایشون هم سوالی مشابه سوال شما پرسیده بودن، موفق باشین.

سلام احمد جان . ممنون بابت توضیحات و فیلم مفیدت … سوال من اینه که چجوری میتونم فونت های بیشتری برای نوشتن داشته باشم …یعنی به غیر از فونت های پیش فرض، فونت های فارسی بیشتری استفاده کنم ؟؟؟؟؟؟

سلام آقا سعید عزیز، خوشحالم که این ویدیو مورد قبول شما قرار گرفت.
برای اینکه فونت‌های نوشتن رو در بلاگفا بیشتر کنین (یعنی فونت‌های دلخوان خودتون رو اضافه کنین) فکر نمی‌کنم راهی وجود داشته باشه چون این مورد ربط به مدیریت سایت بلاگفا داره و خود کاربران نمی‌تونن فونتی اضافه کنن اما اگر می‌خواین فونت کلی قالب وبلاگ خودتون یا بخش‌هایی از اون رو تغییر بدین فکر می‌کنم از طریق تنظیمات و بخش ویرایش کدهای قالب بتونین این کار رو انجام بدین، موفق و سلامت باشین.

سلام
روزتون بخیر
میخوام قسمت نظرات رو به نمایش بزارم باید چکار کنم .

سلام آقا یا خانم فردمال گرامی، وقت بخیر.
نیاز نیست کار خاصی انجام بدین. بعد از اینکه یک پست منتشر کردین، اگر کاربران بر روی لینک نظرات مرتبط با همون پست در وبلاگ شما کلیک کنن و نظر خودشون رو بنویسن و شما هم از قسمت مدیریت اون رو تایید و منتشر کنین، نظر در وبلاگ‌تون به نمایش در میاد و همه می‌تونن اون رو مشاهده کنن. موفق و پاینده باشین.چگونه وبلاگ بسازیم در گوگل

سلام آقای شمسی
من نظرات رو تایید کردم ولی باز هم روی صفحه اصلی نیومد

سلام خانم فردمال گرامی
نظراتی که تایید می‌کنین در صفحه اصلی به نمایش در نمیاد و فقط اگر کاربران روی لینک نظرات هر مطلب کلیک کنن می‌تونن اونها رو مشاهده کنن، اگر می‌خواین نظرات در صفحه اصلی به نمایش در بیاد باید در کدهای قالب تغییر ایجاد کنین که در اون صورت نیاز به آشنایی یا تسلط به زبان اچ‌تی‌ام‌ال (HTML) دارین.

سلام روزتون بخیر
من به زبان اچ تی ام ال تسلط ندارم ولی تا حدی میدونم با قرار دادن یک کد در صفحه کدهای وبلاگ میشه تغییراتی رو که میخوایم اجرا کنیم.ممنون میشم اگه کد مورد نظر رو در اختیارم بزارید
وتشکرفراوان بابت زمانی که برای پاسخگویی به سوالات می گزارید

سلام و وقت بخیر. خانم فردمال گرامی، هیچ کد آماده ای وجود نداره تا در اختیار شما قرار بدم، برای انجام این کار باید وقت گذاشت و کدها رو بررسی کرد و در صورت نیاز چند خطی هم کد اضافه کرد.
در ضمن من گفتم که می‌تونین این کار رو انجام بدین اما نگفتم که صد در صد می‌شه این کار رو انجام داد، به هر حال سیستم وبلاگدهی هست و با امکانات محدود و تضمینی وجود نداره که بتونین حتی با کدها هم این کار رو انجام بدین یا نه اما به احتمال زیاد می‌شه انجام داد منتهی من اصلا وقت این کار رو ندارم تا یوزر نیم و پسورد وبلاگتون رو از شما دریافت کنم و بعد وارد اون بشم و کدها رو بررسی کنم و کد مورد نیاز رو اضافه کنم، لطفا من رو ببخشین اصلا وقت ندارم که این کار رو برای شما انجام بدم.
اما چند پیشنهاد برای شما دارم، پیشنهاد اول اینه که می‌تونین از سیستم وردپرس استفاده کنین و یک وب‌سایت طراحی و راه اندازی کنین و به راحتی هر امکاناتی که نیاز دارین رو بدون هیچ محدودیتی و بدون حتی یک خط کد نویسی به سایت‌تون اضافه کنین. در این صورت سایت زیبا، حرفه ای و کاربر پسند تری هم خواهید داشت، می‌تونین از محصول آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی موجود در همین سایت هم استفاده کنین.
پیشنهاد بعدی من به شما اینه که اگر نمی‌خواین یک وب‌سایت داشته باشین و می‌خواین از همین وبلاگ بلاگفا استفاده کنین و تغییراتی که نیاز دارین رو در اون ایجاد کنین در سایت‌هایی مانند ponisha.ir ثبت نام کنین و به عنوان یک کارفرما پروژه ای که نیاز دارین رو مطرح کنین، بعد فریلنسرها پیشنهاداتی ارائه می‌کنن و قیمت و زمان انجامش رو به شما اعلام می‌کنن و اگر پیشنهادشون مورد پسند شما قرار گرفت می‌تونین تایید کنین و مبلغ رو براشون پرداخت کنین تا این کار رو برای شما انجامش بدن، همچنین هنگام ثبت پروژه خودتون می‌تونین رنج قیمت هم بدین مثلا از ۱۰ هزار تومان تا نهایتا ۳۰ هزار تومان و معمولا پیشنهاداتی که می‌دن در همین رنجی هست که خود شما تعیین می‌کنین و ممکن هم هست که یک فریلنسر به شما پیشنهاد ۴۰ هزار تومان بده (این قیمت‌ها فقط مثال بودن و ممکنه با ۵ هزار تومان هم این کار رو برای شما انجام بدن)
به نظر من به پیشنهاد اول بیشتر توجه کنین چون در صورتی که یک وب‌سایت برای خودتون راه اندازی کنین دیگه هیچ محدودیتی نخواهید داشت و وابسته به کسی نیستین اما در این صورت اگر این تغییر رو هم در وبلاگتون ایجاد کنین باز هم اگر یک روز دیگه بخواین تغییر دیگری ایجاد کنین همین فرآیند رو باید طی کنین که هیچ تضمینی هم نیست که نهایتا بتونین تغییرات مد نظر رو ایجاد کنین یا نه اما با داشتن وب‌سایت، شما هیچ محدودیتی در ایجاد تغییرات ندارین. (البته اگر خودتون سایت خودتون رو طراحی کنین) چون اگر شخص یا شرکتی این کار رو برای شما انجام بده باز هم همیشه وابسته به اونها هستین. با وب‌سایت راحت‌تر می‌تونین اعتماد افراد رو جلب کنین، وب‌سایت برای موتورهای جستجو هم راحت‌تر سئو و بهینه سازی می‌شه و …

سلام وسپاس بسیار از راهنمایی های خوبتون

چگونه مطلبی را حظف کنیم

آقا محمد امین عزیز منظور شما رو از چگونه مطلبی را حظف کنیم متوجه نشدم!

چگونه در وبلاگ ورد بگذاریم

من واقعا از شما معذرت می‌خوام اما ممنون می‌شم اگر کمی بیشتر و واضح‌تر توضیح بدین و انقدر مختصر توضیح ندین تا من بهتر متوجه بشم و بتونم راهنمایی‌تون کنم.

چگونه در وبلاگ پاورپونت برای دانلود قرار بدهم

بعضی از سیستم‌های وبلاگدهی یک فضای رایگان به شما می‌دن که می‌تونین در این فضای رایگان، فایل پاورپوینت و دیگر فایل‌های خودتون رو آپلود کنین و بعد لینکش رو هنگام اضافه کردن مطلب به عنوان لینک دانلود قرار بدین.
فایل‌ها‌تون رو می‌تونین در وب‌سایت‌هایی ماننده PicoFile.com آپلود کنین، پیکوفایل به شما ۲۰ گیگابایت فضای رایگان ارائه می‌ده.

سلام ایمیلی رو که برام فرستادن باید کجا پیدا کنم

سلام آقا محمد عزیز
باید در حساب کاربری خودتون در سرویس ارائه دهنده ایمیلی که ازش استفاده می‌کنین پیداش کنین! مثلا اگر از جی‌میل استفاده می‌کنین در Inbox (صندوق) جی‌میل پیداش کنین، تب Promotion (تبلیغاتی) و دسته بندی Spam (هرزنامه) رو هم بررسی کنین، گاهی اوقات ممکنه که به اینباکس ارسال نشه و در اون دسته‌بندی ها باید پیداش کنین. موفق و سلامت باشین.

آموزنده بود استاد، چجوری میشه تو وبلاگ تصویر یا آهنگ منتشر کرد؟
و اینکه چطوری میشه وبلاگ خودمون رو به بقیه معرفی کرد تا بیشتر از وبلاگ ما دیدن کنن؟

پاسخ سوال اول شما – قبل از شما کاربران دیگری هم این سوال رو در همین قسمت نظرات پرسیده بودن، لطفا پاسخ‌ها رو مطالعه کن تا پاسخ سوال خودت رو پیدا کنی (می‌تونی از کلیدهای Ctrl+F کیبورد هم برای جستجوی سریعتر استفاده کنی)
پاسخ سوال دوم شما – در بخش‌های مختلف سایت در اینباره توضیح داده شده
مقالات قسمت ” بازاریابی اینترنتی ” رو مطالعه کن.
مقاله ” آموزش گام به گام معرفی سایت و وبلاگ به جستجوگر گوگل ” رو بخون.
می‌تونی ویدیوی ” ویدیو مارکتینگ یا بازاریابی ویدیویی چیست؟ ” رو هم مشاهده کنی و از دیگر محتوای رایگان و مرتبط این وب‌سایت به این منظور استفاده کنی.
و می‌تونی از محصول ” آموزش کسب و کار اینترنتی از صفر تا صد ” هم استفاده کنی.

سلام . ببخشید میخواستم بدونم آیا میشه فیلم توی وبلاگ گذاشت؟

سلام آقا محمد عزیز
بله، به راحتی می‌تونی این کار رو انجام بدی، ویدیوهات رو در سایت آپارات یا نماشا آپلود کن، بعد از آپلود می‌تونی یک خط کد برای هر ویدیویی که آپلود می‌کنی دریافت می‌کنی، هنگامی که می‌خوای پست جدید در وبلاگ ارسال کنی اون کد رو در پستت قرار بده.
موفق و سلامت باشی.

سلام
من علاقه زیادی به ساخت وبلاگ نداشتم اما بعد از دیدن ویدیو علاقه مند شدم به ساختن وبلاگ.
ممنونم

سلام من وبلاگ رو از طریق این ویدیو ساختم اما نمیدونم چطور میشه عکس یا هانگ در وبلاگم قرار بدم خواهشا کمکم کنید

خانم رها گرامی
قبلا کاربران دیگری هم مانند شما در قسمت نظرات همین صفحه، این سوال رو پرسیده بودن و من به اونها پاسخ داده بودم.
لطفا نظر آقای ali و پاسخی که برای ایشون نوشتم رو مطالعه بفرمایید، پاسخ سوال شما هم همین هست که برای آقای علی نوشتم. موفق و سلامت باشین.

با عرض سلام ، ویدیو بسیار عالی و اموزنده بودبسیار سپاس گذارم.
سوالی داشتم، چگونه می توانم وبلاگ به دو زبان داشته باشم ؟در همان صفحه فارسی گزینهای برای انتخاب و دیدن همان مطالب به زبان دیگر داشت؟

آقا یا خانم جمالی عزیز، از شما متشکرم و خوشحالم که ویدیو مورد پسند شما قرار گرفت.
سیستم بلاگفا این ویژگی رو نداره، باید جستجو کنی و سیستم وبلاگدهی ای رو پیدا کنی که این ویژگی رو داشته باشه. من تاکنون سیستم وبلاگدهی ایرانی با این ویژگی رو ندیدم.
بهترین روش برای این کار اینه که یک سایت طراحی و راه اندازی کنی، می‌تونی به وسیله سیستم مدیریت محتوای وردپرس یک سایت چند زبانه بسازی (دو و سه زبانه و بیشتر)
در همین وب‌سایت، در بخش محصولات، محصولی با نام آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی وجود داره که در صورت تمایل می‌تونی از این محصول استفاده کنی و سایت خودت رو بدون یک خط کدنویسی، با هزینه بسیار پایین، به راحتی و به سرعت طراحی کنی.

از پاسخ سریع شما ممنونم. توضیحات شما بسیار دقیق و کامل هست .. سپاس گذارم

سلام آقای شمسی
خسته نباشید
ممنون از مطالب آموزنده ای که گذاشتید.
یک سوال داشتم.
چطور باید یک وبلاگ یا سایت برای کسب درامد از طریق اینترنت درست و چطور باید تبلیغات را در وبلاگ یا سایت گذاشت؟
در ضمن کتاب کسب درامد از اینترنت را دارم ولی طریقه گذاشتن آگهی رو درست توضیح نداده
البته شد چند تا سوال شد.

سلام آقا هادی عزیز، متشکرم
مطمئنی کتاب کسب درآمد رو از همین سایت دانلود کردی!؟ چون من در این کتاب هیچ توضیحی درباره گذاشتن آگهی در سایت ارائه نکردم! و شما نوشتی که این موضوع در این کتاب درست توضیح داده نشده 😎
پاسخ سوال اول شما اینه که تمام محتوای رایگان این سایت و محصولاتش در پاسخ به همین سوال و سوالات مشابه سوال شماست، یعنی «چطور از طریق اینترنت کسب درآمد کنین» پاسخ سوال شما در محتوای این سایت موجود هست. (رایگان و پولی)
درباره قرار دادن تبلیغات در وبلاگ هم دقیقا نمی‌دونم منظور شما چه نوع تبلیغاتی هست، چون انواع مختلفی داره.

نام کاربری را میزنم میگه اشتباه است
چیکار کنم؟

سلام آقا علی عزیز، نام کاربری درست رو وارد کن!

خب درستشو میزنم

دوست عزیز آقا علی
حتما قسمتی از کار رو به درستی انجام نمی‌دی که به این صورت هست، وگرنه یک وبلاگ رو در عرض دو دقیقه هم می‌شه ایجاد کرد و کار آسانی هست و در همین ویدیو این کار رو به طور کامل و عملی یاد دادم.
به هر حال اگر تصور می‌کنی که مشکلی در سایت و سیستم بلاگفا وجود داره و مشکل از عملکرد شما نیست و شما کاملا صحیح عمل می‌کنی، پس باید این مورد رو به مسئولین سرویس بلاگفا گزارش کنی!
احتمال داره که پس از عضویت، از طریق لینک تایید عضویت که به ایمیل شما ارسال شده، عضویت خودت رو تایید نکرده باشی و ثبت نام و ثبت وبلاگ شما کامل نشده باشه، پیشنهاد می‌کنم از ابتدا ثبت نام رو انجام بدی یا اینکه درخواست بدی تا لینک تایید عضویت دوباره به ایمیلت ارسال بشه.

سلام خیلی ممنون

سلام آقا علی عزیز، خوشحالم که این ویدیو مورد پسند شما قرار گرفت.

سلام اقای شمسی می خواستم بدونم چطور می شه عکس و فیلم هایی که مال خودمه وتو درایوام هست رو بزارمتو وبلاگ لینکشو باید از کجا بیارم

سلام آقا حجت عزیز
در این خصوص برخی کاربران دیگر هم در قسمت نظرات سوالاتی پرسیده بودن که می‌تونی از پاسخ‌هایی که به سوالات اونها دادم استفاده کنی چون سوالات اون عزیزان هم مشابه سوال شما دوست گرامی بود. سوال دیگری بود در خدمتم.

سلام خسته نباشید ببخشید میخواستم بدونم میشه با یک ایمیل چند وبلاگ داشته باشیم ؟؟آخه من با همون ایمیلی که داشتم اقدام به ساخت جدید یک وبلاگ کردم اما ایمیلی برای من ارسال نشد!!

سلام کاربر گرامی
بستگی به سیستمی که باهاش وبلاگ میسازی داره
در بعضی سیستم ها مانند میهن بلاگ می شه با یک ایمیل هم چند وبلاگ ساخت چون با یک ایمیل یک حساب کاربری می سازی و بعد در حساب کاربری خودت می تونی چند تا وبلاگ مختلف ایجاد کنی ولی در بلاگفا احتمالا فقط با هر ایمیل می تونی یک وبلاگ بسازی.

ببخشید این بلاگفا درست کارنمیکنه میگه رمز عبور اشتباست

سلام آقا جمشید عزیز
بررسی کردم، هیچ مشکلی نداره! احتمالا رمز عبور رو اشتباه وارد کردی، رمز رو بازیابی کن و یک رمز جدید بساز.

سلام،ویدیو ای بسیار کاربردی بود و من از ان بهره بردم،ولی سوالی دارم.اینکه چطور میتوانم بازدید وبلاگ رو بالا ببرم_یعنی وبلاگم توی گوگل،در صفحه اول جست و جو قرار بگیرد.متشکر میشم اگه جواب بدید.

سلام آقا امیرحسین عزیز
خیلی متشکرم، خوشحالم که ویدیو مورد قبول شما قرار گرفت.
در همین وب‌سایت می‌تونی مقالات بخش سئو و بازاریابی اینترنتی رو مطالعه کنی و از دیگر محتوای رایگان سایت به این منظور استفاده کنی.
پاسخ سوال شما در همین محتوایی که آدرسش رو دادم نهفته هست، البته باز هم به مرور زمان محتوای رایگان بیشتری قرار داده می‌شه.
همچنین می‌تونی از محصول آموزش کسب و کار اینترنتی از صفر تا صد استفاده کنی که در بخش محصولات همین وب‌سایت موجود هست.

با سلام
من یک وبلاگ ساختم
میخاهم آن را مدیریت کنم
مطلب بزارم و….
اما کمی با مشکل روبرو شدم
اگه امکان داره کمکم کنید
آیدی تلگرام …

سلام دوست عزیز
اگر سوالت رو همینجا می‌نوشتی پاسخ می‌دادم.
ارسال مطلب و ایجاد دسته بندی و … رو در ویدیوی موجود در همین صفحه آموزش دادم.
با کدام قسمت از کار مشکل داری؟

سلام استاد احمد من هرچی قالب برا وبلاگم میارم قبول نمی کنه بعضی موقع میگه به دلیل این که ……… این حرف وجود دارد نمی توانید قالب انتخاب کنیم.هرچی امتحان میکنم نمیشه هرچی کد میارم قبول نمی کنه.

سلام مهدی جان.
من همین حالا وارد بلاگفا شدم و وارد قسمت «تنظیمات و دیگر امکانات» شدم و بعد وارد قسمت «انتخاب قالب» شدم و به راحتی قالب‌ها رو انتخاب کردم، هیچ مشکلی وجود نداره.
اما اگر بخوای از قالب‌های دیگر که در سایت‌های ارائه دهنده قالب‌های وبلاگ، عرضه می‌شه استفاده کنی، ممکن هست برخی از اونها با استانداردهای بلاگفا سازگار نباشن و نتونی از اونها استفاده کنی.

سلام
چنانچه بخواهم Weblog ای رو ایجاد کنم که آگهی نداشته باشه و روی کل صفحه خودم تصمیم بگیرم چکار باید بکنم؟
ممنون

سلام آقا سهیل عزیز.
در این صورت من به شما پیشنهاد می‌کنم که یک وب‌سایت راه‌اندازی کنی، وبلاگ‌ها همیشه محدودیت‌هایی دارن.
راه‌اندازی یک سایت با یک هاست اشتراکی با کیفیت برای شما هزینه چندانی نداره، ضمن اینکه می‌تونی کنترل کاملی داشته باشی و هیچ محدودیتی نداری.
در بخش محصولات همین سایت، محصولی وجود داره با نام «آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی» می‌تونی این محصول رو تهیه کنی و یاد بگیری که به آسانی وب‌سایت خودت رو طراحی و راه اندازی کنی.

سلام ببخشید لطفآ منو راهنمایی کنید من یه وبلاگ ساختم ساختم ولی نمیدونم چطور مطلب بزارم

سلام خانم آرزو گرامی، در همین ویدیو این کار رو به طور عملی آموزش دادم!

با سلام و قت بخیر
خواستم از شما بپرسم در وبلاگ عکس نویسنده را از کدام قسمت ثبت کنیم؟ و اینکه اصلا عکس گذاشتن معمول هست یا نه؟ من میخوام یک وبلاگ در مورد دیدنیهای ایران به زبان انگلیسی بسازم.ایا طریقه ساختن وبلاگ انگلیسی با فارسی فرق میکنه؟

ممنون از پاسخگویی شما

سلام شیرانی گرامی.
خیر، تفاوت زیای مابین ساخت وبلاگ انگلیسی و فارسی وجود نداره. (به غیر از زبان) اگر می‌خوای وبلاگت رو انگلیسی زبان‌ها ببینن و مخاطبین هدف شما ایرانی‌ها نیستن، پس بهتره از سرویس‌های قدرتمندتر مانند wordpress.com و www.blogger.com استفاده کنی.
البته می‌تونی حتی با همین بلاگفا هم وبلاگ انگلیسی زبان بسازی، اما باید از قالب انگلیسی استفاده کنی یا اینکه خودت قالب‌ها رو ویرایش کنی و به انگلیسی ترجمه کنی.
در بلاگفا عکس و توضیحات نویسنده رو می‌تونی از مسیرهای زیر اضافه کنی:
۱. تنظیمات و دیگر امکانات » تنظیمات کلی وبلاگ » درباره وبلاگ: (توضیحاتی درباره وبلاگ و یا نویسنده وبلاگ)
۲. تنظیمات و دیگر امکانات » تنظیمات کلی وبلاگ » تغییر تصویر وبلاگ (تصویر نویسنده وبلاگ یا لوگوی وبلاگ)

سلام،از پاسخ شما صمیمانه تشکر میکنم

درود جناب شمسی ارجمند
من به ترغیب دوستان و راهنمایی های حضرتعالی و با زحمت بسیار تونستم یه وبلاگ خلق کنم،بعد با مرارت و اعمال شاقه تونستم یه متن بزایم ببخشید؛ بنویسم،به روی “ثبت نوشته ” هم سپردیم که حواسش باشه ،یه دفعه دیدم که نیست یعنی جا خیسو بچه نیست، چی بگم ؛ یه چشم اشک و دیگری رشک،اگه میتونی به فریاد دل دردمندم رس.
شاد باشین.
با سپاس.

سلام آقا رضا عزیز، متاسفانه اصلا متوجه مشکل شما نشدم!! لطفا به طور دقیق و واضح منظورت رو بیان کن.

عرض ارادت و روز خوش.
متنی که نوشتم نیست حتی روی ثبت نوشته هم زدم اما در نوشته های پیشین نیست راهی هست که پیداش کنم؟
با سپاس.
مهر افزون باد.

سلام آقا رضا، فکر نمی‌کنم بتونی کاری بکنی، احتمالا مطلب شما ثبت و ذخیره نشده.
شاید نوسان در اینترنت یا موارد دیگر باعث بروز مشکل شده باشه، مجددا انجام بده.

سلام ،بخشید خواستم از شما بپرسم اگر وبلاگ را کسی برای ما بسازد وبعد ما بخواهیم رمز ورود را تغییر دهیم امکانش هست؟

سلام شیرانی گرامی، بابت تاخیر در پاسخگویی پوزش می‌طلبم. اگر وبلاگ رو بسازه، یوزر نیم و پسورد رو هم در اختیار شما قرار بده که بتونی واردش بشی و مدیریتش کنی، بله؛ می‌تونی به راحتی رمز رو تغییر بدی.

سلام ببخشید در blogfa که شروع به ساخت وبلاگ کردم نام کاربری انگلیسی مینویسم ولی با فونت قرمز اخطار میاد که نام کاربری باید حروف انگلیسی باشد.نمیدونم چطور انجام دهم؟

سلام، احتمالا از حروف و کیبورد استاندارد انگلیسی برای تایپ استفاده نمی‌کنی، این موضوع مرتبط هست با تنظیمات قسمت زبان در سیستم عامل شما، لطفا از کیبورد انگلیسی استاندارد استفاده کن تا مشکلت حل بشه. لطفا سوالات متفاوت رو در نظر جداگانه بپرس.

سلام ممنون از پاسخ شما.ببخشید منظور شما را از اینکه گفتید:سوالات متفاوت را در نظر جداگانه بپرسم متوجه نشدم.

سلام شیرانی عزیز، خواهش می‌کنم.
اگر به این نظرات دقت کنی، به صورت تو در تو شده، شما یک سوال ارسال کرده بودی و پاسخش رو دریافت کردی، بعد سوال بعدی (جدید) خودت رو هم دوباره در پاسخی که من به اون سوال قبلی شما داده بودم نوشتی، در صورتی که سوالی کاملا جداگانه و غیرمرتبط با سوال قبلی و پاسخ من بوده.
البته ایرادی نداره، فقط برای اینکه بخش نظرات از نظم خارج نشه این مورد رو عرض کردم، وگرنه در خدمت شما هستم و هر طوری که دوست داری سوال بپرس.

سلام
میخواستم بدونم
کدوم سیستم به نظر شما بهتره؟
و
آیا اگه با بلگفا وبلاگ بسازیم و توی گوگل کلمه ای مربوط به وبلاگمون رو سرچ بشه وبلاگ ماهم میاد؟

سلام دوست عزیز.
برای اینکه بگم کدام سیستم ایرانی بهترین هست، نیاز به بررسی و مقایسه دقیق داره، لطفا خودت امکانات سیستم‌های مختلف رو با هم مقایسه کن.
اگر وبلاگت رو با هر سیستمی ایجاد کنی، می‌تونی اون رو به موتورهای جستجوگر مانند گوگل معرفی کنی تا در نتایج ظاهر بشه، در همین سایت در بخش مقالات و سئو مقاله‌ای به این منظور نوشته شده.

باسلام
من دو سوال دارم:۱٫ آیا برای ورود به سایت wordpress فیلتر … نیاز است؟ چون وقتی سرچ میکنم پیغام میده که امکان دسترسی به این سایت نیست.
۲٫من کتاب کسب وکار شما را خواندم خیلی جالب بود.تشکر میکنم از شما که خالصانه دیگران را راهنمایی میکنید تا پیشرفت کنند. رشته دانشگاهی من زبان انگلیسی است.اگر بخوام وارد کار اینترنتی بشم چطورباید شروع کنم وبه نظرتون موفقیت امیز هست؟

سلام جناب شیرانی عزیز
۱. این سوال رو قبلا هم پرسیده بودی (در صفحه درباره ما) اونجا پاسخ دادم
۲. موفقیت آمیز هست، برای شروع می‌تونی از محتوای رایگان همین سایت و محصولات استفاده کنی

چگونه فایل پی دی اف و… را در وبلاگ قرار دهیم؟

سلام آقا سینا عزیز؛ باید ابتدا فایل‌های خودت رو با هر فرمتی که هست در یک هاست و یا فضای ابری آپلود (بارگذاری) کنی، یا یکی از سرویس‌های ارائه دهنده فضای رایگان و بعد لینک دانلود اون رو در وبلاگت قرار بدی.
برخی از سیستم‌های وبلاگ‌دهی به شما امکان آپلود رایگان فایل رو هم می‌دن. به عنوان مثال می‌تونی فایل‌های خودت رو در سرویس ایرانی پیکوفایل آپلود کنی (picofile.com)، یا گوگل درایو، یا دراپ‌باکس و …

سلام ببخشید من به یک وبلاگ احتیاج دارم ولی اصلا بلدنیستم ک از کجا شروع کنم مثلابرای ساخت ایمیل درگاه هس اما برای ولاگ چجوری باید جایی عضوباشیم تا وبلاگو درس کنیم …لطفا راهنماییم کنیین

سلام؛ می‌تونی از ویدیوی موجود در همین صفحه استفاده کنی و یاد بگیری، این ویدیو به همین منظور تهیه شده.

خوشبحاتون وبسایتتون عالیه..من دوس دارم داشته باشم ولی بلد نیستم.درگاه شروع وبسایت کجاس از کجا شروع میشه

متشکرم؛ بر روی لینک زیر کلیک کن و ویدیو رو مشاهده کن و مطلب رو هم بخون، می‌تونه به شما کمک کنه:آموزش نصب وردپرس روی لوکال هاست

سلام و درود بر اقای شمسی چطور میتوان درگاه بانکی رادر وبلاگ بزاریم؟

سلام آقا سینا عزیز؛ باید سایت‌های ارائه دهنده درگاه‌ پرداخت واسط رو بررسی کنی. برخی از این سرویس‌ها، به شما امکان درج لینک خرید و پرداخت در وبلاگ رو ارائه می‌کنن.

دیگه به میهن بلاگ اعتمادی نیست ، چون تیمشون یهو گفتن می خوایم سایت کلوب رو تعطیل کنیم ، چه معلوم بعداً براشون درامدزایی نداشته باشه میهن بلاگ هم تعطیل کنن؟ خوب مطلب بزاریم یهو شکوری بیاد بگه می خوایم تعطیل کنیم

سلام آقا علی عزیز؛ اینکه یک سرویس قرار هست تعطیل بشه دلیل بر این نیست که نشه به کل محصولات و خدمات این شرکت بی اعتماد باشی! حتی شرکت گوگل با اون عظمتش هم برخی از محصولات خودش رو کاملا از رده خارج کرد، مانند سرورس اورکات (Orkut) که زمانی شبکه اجتماعی بسیار موفقی بود.
اما از طرفی حرف شما هم درست هست و من هم بارها به این مورد اشاره کردم که مثلا می‌شه حتی با یک وبلاگ هم کسب و کار اینترنتی راه اندازی کرد و اون رو به درآمد قابل قبولی رسوند، من خودم بارها این کار رو انجام دادم؛ ولی اگر هر اتفاقی برای اون سرویس‌دهنده بیوفته، کسب و کار اینترنتی شما هم از بین می‌ره.
این بحث در مورد تلگرام و هر سرویس بیرونی و غیرشخصی دیگری هم صادق هست. مثلا فقط با یک کانال تلگرام هم می‌شه یک کسب و کار اینترنتی و درآمد خوبی داشت، ولی اگر به عنوان مثال همین فردا تلگرام مسدود بشه یا از بین بره، کسب و کار اینترنتی شما هم از بین می‌ره.
هیچ فضایی بهتر از یک وب‌سایت و یا اپلیکیشن، برای کسب و کار اینترنتی ای که می‌خواد ماندگار بشه و به کار خودش ادامه بده نیست. چون در این حالت مدیران اون کسب و کار اینترنتی می‌تونن از اون (سایت یا اپلیکیشن) خودشون به طور کامل بک آپ (نسخه پشتیبان) تهیه کنن و در صورت بروز هر گونه مشکلی، بک آپ رو ری استور (بازگردانی کنن) و همه چیز به حالت اول برگرده.
بنابراین انداختن تقصیرات بر گردن دیگران کارِ درستی نیست! کسی که برای کسب و کار اینترنتی خودش مثلا یک وب‌سایت راه اندازی نمی‌کنه و از سرویس‌های رایگان مانند سرویس‌های وبلاگ‌دهی استفاده می‌کنه، معلومه که کسب و کار اینترنتی خودش، زیاد هم براش مهم نیست و اگر اونقدر مهم بود، از سرویس‌های رایگان برای نگداری اطلاعات کسب و کار اینترنتی خودش استفاده نمی‌کرد.
ضمن اینکه باید به این مورد اشاره کنم که بسیاری از کسب و کار های اینترنتی بودن که ابتدا با یک وبلاگ شروع شدن و بعدا به وب‌سایت تغییر پیدا کردن و بعضا برای اون اپلیکیشن هم طراحی شد.
بهترین کار اینه که از سرویس‌های رایگان (تلگرام و …) به عنوان مکمل استفاده کنی، همچنین اگر تجربیات کمی داری، می‌تونی با اینها به صورت رایگان کار کنی و کمی تجربه اندوزی کنی و بعدا بری سراغ راه اندازی وب‌سایت و یا اپلیکیشن خودت.

سلام من هرچی کد امنیتی رو میزنم میگه اشتباه وارد کردین . چه کار کنم؟

سلام خانم زینب. من بررسی کردم مشکلی وجود نداشت، احتمالا اشتباه وارد می‌کنی، از یک مرورگر دیگه استفاده کن ببین چی می‌شه.

سلام اقای شمسی عزیز مرسی از سایت خوبتون و مرسی از اینکه اینقد قشنگ توضیح میدید همچیرو…….یه وبلاگ زدم میخاستم بدونم چجوری میشه عکس و فیلم اهنگ و پخش انلاین تو وبلاگ بلاگفا بزارم………ممنون میشم اگه با یه کلیپ توضیح بدید یا بفرستین به جیمیلم … یا بزارین تو سایت

سلام آقا مصطفی عزیز، خیلی ممنونم.
قبلا آقا ali این سوال رو در همین قسمت نظرات پرسیده بود و من به ایشون پاسخ داده بودم، لطفا مطالعه کن، پاسخ سوال شما هم همون هست.

سلام احمد جان منم میخواستم مثل شما سایت بسازم و این کمک بزارم که وقتی تو گوگل سرچ کنم بیاره

سلام آقا عرفان عزیز.
به این منظور می‌تونی از مقالاتی که در بخش «سئو و بهینه سازی» در همین سایت وجود داره استفاده کنی.

مرسی احمد آقا عزیز خدا خیرتون بده

سلام میشه بگید چطوری لینک آهنگ و بزارم توی وبلاگ تا وقتی روش کلیک میکنن دانلود بشه
وقتی لینک میزارم میگه
«امکان درج چنین پستی به دلیل وجود اسکریپ، لینک یا سایت میزبانی تصویر غیرمجاز وجود ندارد»

سلام آقا حسن عزیز. باید ببینم چطوری لینک قرار می‌دی و از چه سیستمی استفاده می‌کن؛ احتمالا داری کار رو به درستی انجام نمی‌دی چون تاکنون مشاهده نکردم که هیچ سیستمی با درج لینک دانلود مشکلی داشته باشه.
برای درج لینک دانلود باید به یک قسمت خاصی از جمله (مثلا یک کلمه) لینک بدی، یا اینکه یک عکس به پستت اضافه کنی و به اون عکس لینک بدی. لینکی که درج می‌کنی هم باید با //:http شروع بشه.

سلام
خیلی ممنون…
من مدت ها بود که در این مسئله مشکلی داشتم.
ویدیو بسیار مختصر و مفیدی بود.
میهن وبلاگ هم که بخوایم باهاش کار کنیم، چه تفاوت هایی داره؟

سلام، ممنونم از توجه شما. میهن‌ بلاگ هم سیستم خیلی خوبیه و امکانات متفاوت و بعضا بیشتری داره.

سلام. اگر بخوایم می تونیم عنوان وبلاگمون یعنی اسم وبلاگمون رو تغییر بدیم؟ ممنون میشم بهم بگین.

سلام خانم یاسمین گرامی. عنوان وبلاگ رو می‌شه به راحتی تغییر داد، اما آدرس وبلاگ رو خیر. مثلا اگر آدرس وبلاگ شما a.blogfa.com باشه، نمی‌تونی اون رو به b.blogfa.com تغییر بدی.

سلام خیلی ممنون از سایت خوبتون
من در وبلاگی کهدارم در قسمت نظرات کاربران با مشکل مواجه شدم وقتی میخوام نظرات کاربران رو بدم اخطاری مییاد که بیش از دو هزار کلمه نمیتونم تایپ کنم چطور این مانع رو برطرف کنم؟

سلام خانم مریم گرامی. این محدودیت از سمت اون سیستم وبلاگ‌دهی و بر روی تمام وبلاگ‌ها اعمال شده و نمی‌تونی کاری باهاش بکنی. سعی کن جواب‌های کمتر از ۲۰۰۰ کلمه بنویسی.
البته یک احتمال وجود داره که بتونی از طریق ویرایش کدهای قالب این رو کم و زیاد کنی و شاید این تعداد کلمه در کدهای قالب مشخص شده و از اونجا محدود شده، اما احتمالش کمه.
از بخش تنظیمات و بخش ویرایش قالب، کدهای قالب رو بررسی کن و ببین می‌تونی برای تگ Comment عددی پیدا کنی؟ اگر پیدا کردی اونو زیاد کن، یک روش ساده اینه که در مرورگر کلیدهای Ctrl+F رو بزنی و عدد ۲۰۰۰ رو جستجو کنی، اینطوری مستقیم می‌ری سراغ همون خط مدنظر در میان کدها.

سلام خیلی عالی بود
فقط یه سوال نمیشه مثلا یه مطلبی که از قبل گذاشتم حذف کنم

متشکرم. به راحتی می‌تونی این کار رو انجام بدی و حذف کنی.

اگه بخام ی متنی رو کپی کنم تو وبلاگم باید چکار کنم

سلام آقا جواد عزیز، لطفا منظورت رو واضح‌تر و با جزئیات بیشتری بیان کن تا راهنمایی کنم.

سلام منون از کلیپتون
میخواستم بگم وقتی میخوام برای وبلاگم قالب بزارم اون قسمت انتخاب قالب وبلاگ زبانه نداره ک قالب های پایین هم بیاد نمیدونم چجوری منظورمو برسونم یعنی پایین نمیره فقط۹تای اول معلومه چیکار کنم حالا ؟نه تنها برای انتخاب قالب وبلاگ بلکه برای همه ی بخش ها اینطوریه

سلام، متوجه منظور شما شدم. بعد از کلیک روی لینک «انتخاب قالب» کمی بیشتر صبر کن تا قالب‌های دیگر هم ظاهر بشن، ممکنه سرعت اینترنت شما خیلی پایین باشه. اگر با این کار مشکل حل نشد از یک مرورگر اینترنتی دیگر استفاده کن (کروم، فایرفاکس، اُپرا) از به‌روز بودن مرورگری که استفاده می‌کنی مطمئن شو.

با سلام
ببخشید میشه آموزش کامل استفاده از کد های جاوا در بلاگفا رو یاد بدین
من هر چی میزارم صرف راست وبلاگ میاد.

سلام آقا مهران. در بلاگفا یک بخشی وجود داره برای قرار دادن کدهای جاوا اسکریپت (مثلا کدهای آمارگیر و …) می‌تونی از قسمت تنظیمات وبلاگ به این بخش دسترسی پیدا کنی.

باسلام ممنون از راهنماییتون،، یه دنیا ممنون میشم اگه بازم یه راهنمایی بهم بکنید،چگونه میشه عکسی از خاطرات پیران قدیم داخل وبلاگم برای دوستان به نمایش بزارم آیا میشه از از گالری هرعکسی رو داخل وبلاگ ارسال کرد اگه میشه لطفا راهنمایی کنید،

سلام آقا علیرضا عزیز. بله می‌شه؛ فرقی نداره که شما بخوای چه عکسی قرار بدی. در خصوص آپلود رایگان عکس هم می‌تونی از سرویس‌های مخصوص این کار استفاده کنی و عکس‌ها رو اونجا آپلود کنی و در وبلاگ خودت قرار بدی. (کاربران دیگری هم سوال پرسیده بودن که به اونها پاسخ دادم می‌تونی بخونی)

سلام …ببخشید انجام این کار که تو فیلم آموزشی یاد دادین همون وبلاگ نویسی هستش؟؟

سلام، در این ویدیو چگونگی ایجاد وبلاگ آموزش داده شده. نحوه انتشار مطلب در وبلاگ هم آموزش داده شده که جزو پیش نیازهای وبلاگ‌نویسی هست. وبلاگ نویسی یعنی فرآیند انتشار مطالب در وبلاگ.

سلام وقت بخیر
من تازه وبلاگ درست کردم میشه بگین چجوری عکس اپلود میکنن؟

سلام. لطفا بر روی «این لینک» کلیک کن و پاسخ رو مطالعه کن.

باسلام و احترام
ممنونم که چیزایی به بنده آموختین
ازشما میخوام که چگونه میتوانیم برنامه ای در سایت منتشر کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام. لطفا بر روی «این لینک» کلیک کن و پاسخ رو مطالعه کن.

سلام.خیلی ممنون

سلام وتشکر از پاسخگوییتون جناب شمسی
من اطلاعاتم درحدصفره فقط ویدئوی ساخت وبلاگ رودیدم
اگه کسی آدرس وبلاگ رو مثلا همون تناسب اندام تو گوگل سرچ کنه وبلاگی که ساختیم مثل وبسایت بالامیاد یا اول باید وارد سایت blogfaبشه بعد سرچ کنه???

سلام آقا میلاد، ممنونم. اگه شما وبلاگت رو به موتور جستجوی گوگل معرفی کنی و صفحاتش ایندکس بشه. هنگامی که کاربران به دنبال مطلبی باشن که در وبلاگ شما موجود هست، به طور مستقیم وارد وبلاگ شما می‌شن. اینطور نیست که ابتدا وارد بلاگفا بشن و بعد وارد وبلاگ شما.

ممنونم جناب شمسی
اینکه چطور به موتور جستجوی گوگل معرفی کنم،وایندکس کردن صفحه رو از کجایاد بگیرم،منبع بهم معرفی میکنید طوری که ازصفر یادبگیرم،چونکه معنی ایندکس رو حتی بلد نیستم
متشکرم

سلام آقا میلاد. در همون پاسخ قبلی ای که برای شما نوشتم، جملات «به موتور جستجوی گوگل معرفی کنی» و «ایندکس» دارای لینک هستن، می‌تونی بر روی اونها کلیک کنی و مقالات مرتبط رو که در همین سایت منتشر کردم مطالعه کنی و این کارها رو یاد بگیری.

ممنونم واقعا سایت خوبی دارید وپاسخگویی مناسب
بهمه توصیه میکنم

ba salam va khoda ghovat va tashakkor az sayte khobeton.man arshade mashvere va raahnamaey khondam.sher va dastan ham migam mikham dar morede har se matlab begam che pish nahady baraye onvan darid. aya aks elzamist.ba sepas

سلام، متشکرم. لطفا متن پیامت رو به صورت فارسی بنویس و اگه امکانش هست منظورت رو کمی واضح‌تر بیان کن تا بتونم راهنمایی کنم، چون متوجه منظور دقیق شما از پیشنهادم برای عنوان نشدم. با تشکر.

سلام
آقا احمد من وبلاگمو زدم ولی نمی دونم چطور نظراتمو و بخش نظر دهی رو باید تو متن وبلاگ بزارم
لطفا راهنمایی کنید
ممنون از مطالب خوبتون

سلام آقا محمد. وقتی کاربران در پایین مطالب نظر بنویسن و شما تایید کنی؛ در وبلاگ نمایش داده نمی‌شه.

سلام من وبلاگمو درست کردم میخوام بدونم میشه توش عکس فرستاد ؟

سلام آقا امیرحسین عزیز. لطفا قبل از ارسال سوال جدید، سوال و جواب‌های قبلی رو مطالعه کن. پیش از شما چندین نفر این سوال رو پرسیده بودن. می‌تونی روی «این لینک» کلیک کنی و پاسخ رو مطالعه کنی. موفق باشی.

سلام ببخشید میخواستم بدونم چه جوری میتونیم محل قرارگیری ابزارهامونو مشخص کنیم؟
من هر ابزاری مثل تقویم یا اوقات شرعی میزارم همه میرن تو امکانات وب سمت چپ صفحه میخوام بدونم میشه یه امکانات وب هم سمت راست صفحه بزارم؟؟

اگه میشه تا فردا راهنمایی کنید وبلاگمو برای مسابقات لازم دارم
ادرسش رو میفرستم ببینید منظورم چیه:sireh.blogfa.com

سلام خانم فاطمه گرامی. بله می‌شه، اما برای انجام این کار باید کمی با زبان‌های برنامه نویسی تحت وب آشنایی داشته باشی. می‌تونی بلاک‌ها رو جا به جا کنی یا یکی از اونها رو کپی پیست کنی، یا یک بلاک جدید بسازی. از طریق ویرایش کدهای قالب وبلاگ باید این کار رو انجام بدی.

راستش رشته یکم سی شارپ بلدم ولی در حد مبتدی.

برای ایجاد این تغییرات بیشتر HTML نیاز هست؛ و JavaScript و CSS

سلام میشه اموزش ویرایش قالب
اینکه چجوری در وبلاگ عکس و فیلم بزاریم
و چطور یک قالب جدید بسازیم رو بدید ممنون می شم

سلام کاربر گرامی. در خصوص ویرایش و ساخت قالب وبلاگ پیشنهاد می‌کنم در اینترنت جستجو کنی، آموزش‌های فراوانی درباره این موضوع وجود داره. درباره اینکه چطور عکس و فیلم قرار بدی هم قبلا سایر کاربران سوال پرسیدن و پاسخ دادم، لطفا اونها رو مطالعه کن.

سلام می خواستم بدونم چجوری میشه وبلاگ رو حذف یا پاک کرد لطفا سریع تر جواب منو بفرستین

سلام آقا علی. باید ببینی خودِ اون سیستمی که باهاش وبلاگ رو ایجاد کردی بهت این امکان رو میده یا نه (امکان حذف وبلاگ) اگر اجازه نداد، باید با پشتیبانی‌شون تماس بگیری و درخواست کنی تا برات انجام بدن.

باسلام من امیر هستم من وقتی وبلاگ درست کردم وایمیل تاییدکردم نشد

سلام آقا امیر عزیز. شاید یکی از کارها رو داری درست انجام نمی‌دی. به هر حال می‌تونی مجددا انجام بدی و اگه مشکلی وجود داشت، لطفا با پشتیبانی اون سیسم وبلاگ‌دهی تماس بگیر.

باتشکر من همین که نوشته ی شمارو خوندم با اون یکی ایمیلم رفتم شد ولی حالا می خام در وبلاگم آهنگ برایدانلود بزارم ولی نمی تونم و این که چگونه باید اسم وبلاگ را عوض کرد

خواهی می‌کنم. آدرس وبلاگ قابل تغییر نیست. برای قرار دادن آهنگ هم لطفا سوال و جواب‌های قبلی رو مطالعه کن. در همین قسمت نظرات پاسخی که نیاز داری وجود داره.

با تشکر

سلام.خسته نباشی اموزشه خوبی بود.فقط اگر میشه یه کمک کوچولو به من بکنی من یکسری ابزار وبلاگ راه اندازی کردم میخوام بدونم چطوری باید جهتشو تغییر بدم یعنی از سمت راس بیاد سمت چپ و یا بلعکس

سلام آقا مهدی عزیز. خیلی ممنونم. پوزش می‌طلبم بابت تاخیر بی سابقه ای که در پاسخگویی به نظر شما به وجود اومد. برای انجام این کار نیاز به کمی آشنایی با کدها و برنامه نویسی داری. باید بتونی بخونی و درکشون کنی و تغییر بدی.
البته کار سختی نیست. باید در کدها به دنبال کلماتی مانند Left و Right و Center بگردی، و اگر موجود هستن تغییرشون بدی؛ اگر هم موجود نیست، باید خودت یکی دو خطی بنویسی!

سلام با تشکر از کلیپ خوب شما میخواستم در وبلاگم در مورد چندین مجموعه از موضوعات مختلف در یک وبلاگ بیارم وبرای هر مجموعه مطالب بنویسم
دست بندی و مطالب هریک چکار باید انجام بدم

سلام. متشکرم. در همین ویدیو نحوه ایجاد دسته‌بندی هم آموزش داده شده!

سلام کلیپ خیییلی مفید بود ممنون!!
فقط نمیدونم چجوری باید ایمیلمو براش تایید کنم بی زحمت راهنمایی کنید متشکر!

سلام کاربر گرامی، متشکرم. نحوه تایید ایمیل در همین ویدیو نشون داده شده. پس از اینکه درخواست رو ارسال می‌کنی، یک ایمیل برای شما فرستاده می‌شه. کافیه بر روی لینک تایید موجود در اون ایمیل کلیک کنی تا تایید بشه. اگه ایمیل رو در پوشه Inbox دریافت نکردی، پوشه Promotion و Spam رو بررسی کن، پیداش می‌کنی و می‌تونی به راحتی ایمیل رو تایید کنی. موفق باشی.

سلام خدمت شما اقای شمسی من در بلاگ فا یک وبلاگ ساختم ارشیو و موضوعاتو و..همه در مایین وبلاگ قرار گرفته میخام کنار صفحه باشه مثه همه وبلاگا چکار باید بکنم؟ممنون میشم اکه پاسخ بدین

سلام. قالب رو تغییر بده، درست می‌شه.

قالب رو تغییر دادم از همون قالب های پیش فرص خود بلاگ فا استفاده کردم ولی تاثیری نداشت و هنوزم پایین وبلاگه

باید درست می‌شد. پس، از قالب‌هایی به غیر از قالب‌های پیشفرض استفاده کن. در اینترنت عبارات «قالب وبلاگ» یا «قالب بلاگفا» و … رو جستجو بکن.
در این ویدیویی که برای شما آماده کردم هم مشاهده کردید که همه چیز درست بوده. به هر حال اگه با راهکارهای ارائه شده مشکل حل نشد. این مسئله رو برای پشتیبانی بلاگفا مطرح کن تا اگه مشکلی در سیستم‌شون وجود داره حل کنن.

اهان
باشع خیلی ممنون واقعا

سلام آقا احمد .من میخوام بدونم چطور میتونم متن blagfa رو از نشانی سایتم پاک کنم و فقط بعد از یوزرنیم این بیادcom.لطفا این موضوع رو بهم بگین و در ضمن میخوام بدونم چجوری سایتمو مث سایت خودت در معرض بازدید قرار بدم و درضمن میخوام بدونم چجوری تو سایتم تبلیغ و نظر سنجی و ارسال نظرات مثل مال خودت درست کنم.
من ۱۶ سالمه و میخوام با ایجاد سایت چیزایه تازه ای یاد بگیرم خواهشا کمکم کن.
ممنون.

سلام آقا امیرحسین عزیز، وقت بخیر.
شما خیلی سریع دیدگاه می‌نویسی، هنوز پاسخ دیدگاه اول رو دریافت نکردی، دیدگاه دوم و سوم رو ثبت کردی. از ثبت دیدگاه شما فقط حدود دو ساعت گذشته، بنابراین لطفا صبر کن تا پاسخ رو دریافت کنی. البته در بسیاری از اوقات در مدت چند دقیقه هم پاسخ می‌دم اما حداکثر باید ۲۴ ساعت برای دریافت پاسخ ثبت کنی.
و اما پاسخ سوالات شما اینها هستن.
blogfa از آدرس قابل حذف کردن نیست. ولی برای اینکه وبلاگ شما با آدرس اختصاصی با پسوندهای co. و com. و ir. و … باشه و نام دلخواه شما. باید یک دامنه خرید کنی، در گوگل عبارت «خرید دامین یا خرید دامنه» رو جستجو کن. قیمت یک دامنه ملی ir. برای هر سال، فقط چیزی حدود ۶ هزار تومان هست که ارزانترین از لحاظ قیمت محسوب می‌شه.
پس از اینکه دامنه رو تهیه کردی باید دامنه خریداری شده (اجاره شده) رو به وبلاگت متصل کنی تا وبلاگ شما با آدرس اختصاصی در دسترس باشه و می‌شه مشابه وب‌سایت و دیگه در آدرس وبلاگ، blogfa دیده نمی‌شه. برای اینکه برای وبلاگ یا وب‌سایتت بازدیدکننده جذب کنی می‌تونی از مقالات بخش سئو در همین سایت و محتوای سایر قسمت‌های سایت و همچنین محصولات استفاده کنی. راهنمای اتصال دامین به وبلاگ هم در قسمت راهنما و سایت بلاگفا وجود داره.
برای اینجاد نظرسنجی می‌تونی از ابزار «وبگذر» استفاده کنی. برای قرار دادن تبلیغ در وبلاگ هم باید از بخش تنظیمات وبلاگ، قالب رو ویرایش کنی و کد تبلیغ رو در قسمت دلخواه قرار بدی که این مورد نیاز به کمی آشنایی با زبان HTML داره که البته بدون آشنایی با این زبان هم می‌تونی از مطالب و راهنمایی‌هایی که در اینترنت به این منظور وجود داره استفاده کنی و این کار رو انجام بدی. موفق باشی.

آقا احمد واقعا دستت درد نکنه حرفات خیلی به دردم می خوره.

سلامی دوباره.من میخوام بدونم چجوری میتونم وبلاگمو به موتور های جستجوگر معرفی کنم.ممنون

سلام. « اینجا » کلیک کن و مقاله رو بخون.

با سلام برای درج تصویر طبق آموزش شما پیش میرم ولی وقتی درج تصویر رو میزنم خطا میده امکان درج این تصویر به دلیل وجود اسکریپ یا سایت میزبانی غیر مجاز وجود ندارد مشکل از کجاست؟

سلام. طبق همون روشی که به دوستان توضیح داده شده باید انجام بشه. لینک رو در قسمت درج تصویر قرار بده. نباید مشکلی به وجود بیاد. احتمالا لینک رو به درستی وارد نمی‌کنی. لینک صحیح ابتدا با //:http آغاز می‌شه و بعد .www و در انتها هم با پسوند تصویر مانند jpg.

اقا سلام . مرسی از این همه صبر و پاسخ. من وبلاگ را ساختم ولی میخوام داخل ان شکلک محترک . تغییر شکا فلاش موس به اسم شخص گذاشت اهنگ و رنگارنگ کردن سایتو همچنین ساخت
حباب و از این موارد استفاده کنم ولی در تنظیمات سایت شما از این موارد نیست

سلام آقا ابوالفضل عزیز. برای قرار دادن اونها باید در گوگل بنویسی «ابزار وبلاگ»
درباره خط آخر نظرت، متوجه منظورت نشدم. تنظیمات سایت شما ! فکر می‌کنم منظور شما تنظیمات بلاگفا بود. این مواردی که نیاز داری درون تنظیمات وبلاگ نیست و باید در گوگل به همون شکلی که گفتم جستجو کنی.
لطفا کمی صبر کن تا پاسخ سوالت رو دریافت کنی. ممکنه پاسخ به یک سوال ۵ دقیقه و پاسخ به یک سوال دیگه تا ۲۴ ساعت هم زمان ببره. بستگی داره که چند تا نظر در صف بررسی باشه. چون فقط نظر شما نیست و نظر سایر دوستان و کارهای دیگر هم هست. (این پاسخ دومین نظر شماست)

سلام می خواهم آمار بازدید وبلاگم بالا بره و اونو مجانی معرفی کنم. از کجا؟

سلام دوست عزیز. برای شروع می‌تونی از محتوای رایگان موجود در سایت استفاده کنی. مقالات بخش سئو رو مطالعه کن، ویدیوها رو تماشا کن، همچنین مقالات بخش بازاریابی اینترنتی رو بخون. به سوال شما در این بخش‌ها پاسخ داده شده.

با درود فراوان وسپاس از شما.
از اینکه این ویدیو اموزشی را در فضای مجازی گذاشتید بسیار بسیار سپاسگذارم چون خیلی راحت تونستم وبلاگ خودمو راه اندازی کنم.

سلام آقا علیرضا عزیز. من هم خوشحالم از اینکه این ویدیو مورد قبول شما قرار گرفت و کارِت رو راه انداخت. ممنونم از اینکه دیدگاه خودت رو بیان و ثبت کردی.

سلام
میخواستم بپرسم که میشه تو این وبلاگی که ساخته میشه فایل وپکیج خودمونو بزاریم برای فروش

سلام آقا سعید عزیز. بله، می‌شه این کار رو انجام داد. باید ابتدا از وب‌سایت هایی که درگاه پرداخت آنلاین ارائه می‌کنن درگاه دریافت کنی و بعد توسط امکانات اون سیستم‌ها لینک‌های خرید محصولاتت رو درست بکنی و نهایتا در وبلاگ قرار بدی. باید وب‌سایت های مختلف رو بررسی بکنی و ببینی که کدام یک از اونها این امکان رو در اختیار شما قرار می‌دن.

سلام خسته نباشید.من تازه وبلاگم رو درست کردم ولی نمی توانم تصاویر رو آپلود کنم.

سلام دوست عزیز. وقت بخیر. چندین بار به سوال شما در همین مطلب پاسخ داده شده. لطفا نظرات رو بخون.
برای مطاله پاسخ سوالت روی لینک روبرو کلیک بکن: https://shamsi.co/create-blog-video#comment-242

سلام لطفا یک ویدیو برای وارد کردن کدهای زیبا سازی وبلاگ برام بزارید چون هرکاری میکنم نمیشه.ممنون

سلام دوست عزیز. پیشنهاد می‌کنم درباره این موضوع در گوگل جستجو بکنی. و سری به وب‌سایت های ارائه‌دهنده ابزارهای وبلاگ بزنی.

متاسفانه گفتم که هر کاری میکنم نمیشه .ویدیو شو بزارید خیلی ممنون میشم

سلام. با عرض پوزش از شما کاربر محترم. امکان آماده‌سازی چنین ویدیویی وجود نداره.

سلام می خواستم بدونم میشه در وبلاگم سریال و فیلم برای دانلود بزارم اگه میشه چجوری ؟

سلام دوست عزیز. بله می‌تونی این کار رو انجام بدی. می‌تونی فیلم‌ها و سریال‌ها و فایل‌هات رو در یک هاست یا فضای جداگانه آپلود بکنی (رایگان یا پولی) و بعد لینک دانلود رو در وبلاگت قرار بدی.

سلام اقای شمسی
می خواستم بپرسم ایا می شه در وبلاگ بلاگفا عکس گذاشت ؟
اگه می شه طرز گذاشتنش را به من اموزش بده
ممنون

سلام آقا محمدعلی. بله، می‌شه. در اینترنت عبارت «آپلود رایگان عکس» رو جستجو بکن. سپس عکس‌ها رو در یکی از این فضاها آپلود کن و بعد لینک مستقیم عکس رو در قسمت درج تصویر در ویرایشگر بلاگفا هنگام ایجاد پست قرار بده.
می‌تونی از picofile، فضاهای ابری و یا هر فضای رایگان دیگری برای آپلود عکس‌ها استفاده کنی. همچنین می‌تونی از یک هاست استفاده کنی که باید هزینه ای بابتش پرداخت کنی. هاست فضای مطمئن‌تری هست.
ولی اگه بخوای بری سمت استفاده از هاست، پیشنهاد می‌کنم که در این حالت کلا وبلاگ رو فراموش کنی و وب‌سایت راه اندازی بکنی. اما اگه می‌خوای همین وبلاگ رو داشته باشی، می‌تونی از این فضاهای آپلود رایگان استفاده بکنی. موفق باشی.

آیا میشه به کافی نت بگم یه وبلاگ‌برام بسازه یا حتما باید خودم بسازم

بله، می‌شه. ولی بهتره خودت بسازی. در همین ویدیو این کار رو آموزش دادم.

سلام چطوری باید جواب نظرات رو بدم لطفاً راهنمایی کنید

سلام. بر روی لینک پاسخ کلیک کن.

سلام
چطور تو وبلاگ خودمون فایلی بزاریم تا بفروشیم ؟؟؟
تو وبلاگ امکانش هست فایلی بزاریم برا بفروش

سلام خانم فاطمه گرامی. بله احتمالا می‌شه این کار رو در وبلاگ هم انجام داد. برخی از ارائه دهندگان درگاه پرداخت آنلاین واسط این امکان رو در اختیار شما قرار می‌دن. می‌تونی توسط اونها لینک‌های خرید محصول درست بکنی و اونها رو در شبکه‌های اجتماعی، وب‌سایت و وبلاگ قرار بدی.
بعد وقتی که افراد بر روی اون لینک، دکمه یا تصاویر کلیک می‌کنن، به صفحه پرداخت منتقل می‌شن و می‌تونن پرداخت رو انجام بدن و فایل خودشون رو دانلود بکنن.
البته باید خودت زحمت جستجوش رو بکشی و ببینی که کدام سیستم چنین امکانی در اختیار شما قرار می‌ده. مثلا قبلا زرین پال این امکان رو داشت، سیستم‌های دیگری هم هستن که این قابلیت رو در اختیار شما قرار می‌‌دن. وب‌سایت هایی مانند زرین پال، آرین پال، بیت پی، پی و … رو بررسی کن.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

محصولات احمد شمسی «فقط» برای فردی‌ست که «بهای آن را از همین وب‌سایت پرداخت کرده است» در غیر این صورت هرگونه استفاده از تمام یا بخشی از محصولات، شرعاً حرام و قانوناً غیرمجاز است.

شمسی دات کو – کسب و کار اینترنتی به زبان ساده

برای ساخت وبلاگ، مراحلی را که در این آموزش گفته شده است به ترتیب انجام دهید: – ابتدا وارد سایت بلاگفا شوید . اگر آدرس آن را نمی‌دانید از طریق لینک زیر این کار را انجام دهید:

www.Blogfa.com

– پس از وارد شدن به سایت بلاگفا همان گونه که ملاحظه می کنید این سایت توضیحاتی را در مورد خدماتی که این سرویس دهنده در اختیار شما قرار می‌دهد شرح داده که اگر برای اولین بار است که از این سرویس استفاده می‌کنید خواندن این توضیحات به شما توصیه می‌شود.

پس از خواندن این توضیحات بر روی دکمه‌ «ایجاد وبلاگ جدید» کلیک نمایید تا مراحل ساخت وبلاگ شما شروع شود:- اکنون وارد صفحه‌ای می‌شوید که فیلدهایی (خانه‌های سفید رنگ و خالی که برای وارد کردن و نوشتن اطلاعات شما درون آنهاست) قرار داده شده است که شما باید آنها را به دقت تکمیل نمایید.- همان گونه که مشاهده می‌کنید اولین فیلد، فیلد نام کاربری می‌باشدچگونه وبلاگ بسازیم در گوگل

نام کاربری، هم به عنوان اسم وبلاگ شما و هم به عنوان نام کاربری برای ورود به کنترل‌پنل شما لحاظ می‌شود پس در انتخاب آن دقت کنید چون انتخاب یک نام مناسب و مرتبط با فعالیت وبلاگ شما می‌تواند نقش بسیار موثری در پا گرفتن وبلاگ شما داشته باشد.- این نام کاربری تنها می‌تواند شامل حروف انگلیسی و عدد باشد و حروف فارسی را پشتیبانی نمی‌کند. – توجه نمایید که این نام دیگر قابل تغییر نمی‌باشد

– پس از تکمیل فرم، آدرس وبلاگ شما به این صورت خواهد بود http://username.blogfa.com

– فیلد شماره دو، فیلد کلمه عبور می‌باشد که به عنوان کلمه عبور وبلاگ شما در نظر گرفته می‌شود در انتخاب آن دقت کنید که نه آنقدر ساده باشد که هر کسی قادر به پیدا کردن آن باشد و نه آنقدر طولانی و سخت که خودتان هم یادتان نماند.بهتر است که کلمه عبورتان تلفیقی از حروف ( لاتین ) و عدد باشد تا امنیت آن بیشتر شود و بیشتر از 8 کاراکتر باشد برای مثال کلمه‌های عبور زیر را هرگز استفاده نکنید : 123456789 987654321 1234 abcd و غیره

فیلد بعدی هم همان طور که از اسمش مشخص می‌باشد باید کلمه عبور را دوباره وارد کنید دقیقا همان کلمه‌ای را تایپ کنید که در فیلد قبلی تایپ کردید، دقت کنید که کلمه عبور به کوچک یا بزرگ بودن حروف حساس می‌باشد.

در ضمن کلمه عبور می‌تواند شامل این کاراکتر ها نیز باشد : _ ( ) ^ % $ # @ ! = + { } / . , [ ] )

– فیلد بعدی عنوان وبلاگتان می‌باشد که در بالای مرورگر و بالای سایتتان نمایش داده می‌شود. باز هم سعی کنید اسمی را انتخاب نمایید که به فعالیت وبلاگ شما نزدیک‌تر باشد. این نام برای موتورهای جستجو خیلی مهم است. نسبت به آن می‌فهمند که موضوع وبلاگ شما چیست…

 – نوبت به فیلد بعدی یعنی نام نویسنده می‌رسد که نام خودتان یا نام کسی که برای او دارید وبلاگ می‌سازید را وارد نمایید. این اسم می تواند اسم واقعی شما یا اسم مستعار شما باشد تصمیم آن به عهده شما می‌باشد.

– بعد از نام نویسنده در فیلد بعدی باید شرح مختصر و کوتاهی را از وبلاگ خود بنویسید که از این عبارات موتورهای جست و جو گر استفاده می‌کنند تا بفهمند که کلمات جست و جو شده و خواسته شده از آنها در وبلاگ شما وجود دارند و به وبلاگ شما مرتب هستند یا نه پس به دقت آنها را پر کنید و سعی کنید واقعا کلمات یا عباراتی را در آن بنویسید که در وبلاگ شما موجود باشد . سعی کنید این فیلد را با کلمات پر نمایید و کلمات را با کاما از یکدیگر جدا نمایید تا جملات طولانی این طوری نتیجه بهتری می‌گیرید مثلا: ساخت وبلاگ ، بلاگفا ، آموزش ساخت ، آموزش تا اینکه بنویسید: آموزش ساخت وبلاگ در بلاگفا

– در این قسمت باید ایمیل خصوصی خود را وارد نمایید که به هیچ عنوان به کاربران وبلاگ نشان داده نخواهد شد و پس از ثبت نام ایمیلی به آن فرستاده می شود که در آن از طرف مدیریت بلاگفا به خاطر ثبت نام در بلاگفا از شما قدر دانی می شود و نام کاربری و کلمه عبورتان به آن فرستاده می شود تا اگر آنها را فراموش کردید نام کاربری و کلمه عبورتان را داشته باشید پس حتما ایمیل خود را در این قسمت وارد نمایید و از ایمیلی که به آن فرستاده می شود به خوبی نگه داری کنید چون اگر نام کاربری و کلمه عبورتان را افراد دیگری بدانند می توانند وارد قسمت مدیریت وبلاگ شما شوند و از طرف شما پست های نا مربوط ارسال کنند و حتی کلمه عبورتان را تغییر دهند و دیگر شما به وبلاگتان دسترسی نخواهید داشت

– در این فیلد یعنی “ایمیل نویسنده” ایمیلی را باید وارد نمایید که کاربران توسط آن می‌توانند با شما در ارتباط باشند و به تمامی کاربران نمایش داده می‌شود.

– در فیلد “منطقه زمانی” باید زمان خود را بر حسب GMT تنظیم نمایید که برای کاربران ایرانی به طور پیش فرض تهران GMT 3:30 انتخاب شده می‌باشد اگر تنظیم نیست آنرا تنظیم کنید.

– در فیلد “تعداد پست‌ها در صفحه نخست” همان طور که از اسم آن پیداست باید تعداد پست‌هایی را که می‌خواهید در صفحه نخست وبلاگ شما نمایش داده شوند انتخاب نمایید. بهتر است تعداد آنها از 17 تا بیشتر نباشد چون باعث سنگین شدن وبلاگ شما در نتیجه دیرتر بارگذاری ( لود شدن ) می‌شود که باعث کاهش بازدید کنندگان وبلاگتان خواهد شد.

 

– در فیلد بعدی شما می توانید نحوه نمایش تاریخ پستها را تنظیم نمایید بدین صورت که شما وقتی پستی را به وبلاگتان ارسال می‌کنید خود سیستم بلاگفا تاریخ پست شدن آن مطلب به وبلاگ شما را درج می‌نمایید که از میان نمونه‌های ارائه شده می‌توانید به دلخواه یکی را انتخاب نمایید.- این فیلد همانند فیلد قبلی ساعت درج مطلب در وبلاگ شما را به طور خود کار ثبت می‌کند و نمایش می‌دهد. شما می‌توانید در این قسمت نحوه نمایش زمان پست‌ها را به دلخواه خود تنظیم نمایید.

– فیلد بعدی که باید تنظیم شود فیلد نحوه نمایش تاریخ آرشیو می‌باشد که شما باید مشخص کنید که این قسمت از وبلاگ شما به صورت عددی نمایش داده شود و یا به صورت حروف.

– فیلد بعدی که باید تنظیم شود فیلد نحوه آرشیو مطالب وبلاگ می‌باشد وقتی شما وبلاگی را ثبت می‌کنید سیستم بلاگفا به طور خود کار آرشیوی از مطالب شما را تهیه می‌کند که در این قسمت شما می‌توانید سیستم را تنظیم کنید که آرشیو شما را به صورت هفتگی نمایش دهد یا ماهانه:

– در قسمت آخر نیز 6 بند از قوانین بلاگفا درج شده است ، پس از خواندن آنها دکمه قبول قوانین سایت و ایجاد وبلاگ را کیلک نمایید تا مراحل ساخت وبلاگ شما به انتها برسد و اگر در پر کردن فیلدها اشتباهی نکرده باشید خوش آمد گویی شما و نام وبلاگ شما به نمایش در می‌آید در غیر این صورت سیستم جاهایی را که شما اشتباه پر کردید را با علامت و نوشته‌هایی فرمز رنگ جلوی همان فیلد‌ها راهنمایی می‌کند به همین راحتی شما توانستید یه وبلاگ بسازید.

 

حال دوباره به صفحه اصلی سایت بلاگفا بروید و در قسمت نام کاربری و کلمه عبور ، نام کاربری و کلمه عبور خود را وارد نمایید و وارد قسمت مدیریت بلاگ خود شوید

به شما تبریک می گوییم شما از این به بعد صاحب یک وبلاگ شدید و می‌توانید تجربیات، خاطرات و حرف‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. [فراموش نکنید که همیشه به مخاطبان خود امید بدهید. مطالب خوب و علمی بنویسید نه مطالب منفی و نامیدکننده 🙂 ]

منبع:http://aftab.cc/tutorial/117

دیگه این روزا توضیح اینکه چرا باید یه وبلاگ داشته باشیم زیاد سخت نیست، این نوشته مقاله ای درباره اینکه وبلاگ چیه نیست؛ بلکه مستقیم میرم سر اصل مطلب، من خودم به شخصه سرویس پارسی‏بلاگ رو بیشتر از بقیه مثلا بلاگفا میپسندم چون تا بحال نشنیدم نوشته ی کسی رو بدون اجازه حذف کرده باشه یا وبلاگ کسی رو بی دلیل مسدود کرده باشه. امکاناتش هم برای وبلاگ نویسا انصافا خوبه و از همه مهمتر رابطه بر قرار کردن بین وبلاگ نویسا خیلی آسونه که باعث افزایش بازدید وبلاگ ها میشه

پس تا اینجا مشخص شد که من میخوام توی سرویس پارسی بلاگ یه وبلاگ بسازم

این نوشته رو قبلا در سایت دیگه م “اعتماد به نفس” منتشر کرده بودم، بعد از انتقال نوشته ها به اینجا کپی رایتش رو دست نخورده باقی گذاشتم

خب برای شروع کار میریم به صفحه اول سایت

چگونه وبلاگ بسازیم در گوگل

توی صفحه‏ی اول روی دکمه ی عضویت کلیک کنید

در این مرحله باید مشخصات وبلاگ مورد نظرتون رو وارد کنید

در کادر اول نامی که برای وبلاگتون انتخاب کردید رو به انگلیسی قرار بدید

مثلا : migmig که بعد از ثبت تبدیل میشه به لینک وبلاگ شما و به صورت : www.migmig.parsiblog.com در میاد

نام و نام خانوادگی : نیاز به توضیح نداره

نام کاربری : کلمه ای لاتین انتخاب کنید، نام کاربری همون username هست

کلمه عبور : یه رمز برای وبلاگتون انتخاب کنید (انگلیسی)

تکرار کلمه عبور : رمزتون رو دوباره بنویسید

عنوان وبلاگ : یه عنوان فارسی برای وبلاگ انتخاب کنید؛ مثلا : نوشته های یک دیوانه

پست الکترونیک : ایمیل معتبرتون رو وارد کنید

تیک (با قوانین سایت موافقم) رو حتما بزنید

کد امنیتی : هر عددی که توی تصویر دیدید توی کادر وارد کنید

ورود به بخش مدیریت

خب ثبت نام تموم شده و الان خود بخود به بخش مدیریت هدایت میشیم

نوشتن اولین یادداشت در وبلاگ

به منوی سمت راست نگاه کنید

روی اولین لینک که نوشته “محتوای وبلاگ” کلیک کنید تا باز بشه

روی اولین لینک در منویی که باز شده “ارسال یادداشت جدید” کلیک کنید

بخش ارسال نوشته

بخش نوشتن مطلب شامل اجزای مختلفیه که مهم‏ترینش رو توضیح میدم

عنوان مطلب : شما باید عنوانی که برای هر متنتون انتخاب میکنید اینجا بنویسید

( مثلا: اولین نوشته یک دیوانه )

بخش ویرایش متن : چند تا از اجزای مهم بخش ویرایش رو نام میبرمچگونه وبلاگ بسازیم در گوگل

از سمت راست بالا به سمت چمپ : 

تغییر شکل فونت : کلفت و کج کردن نوشته ها

سایز قلم : اندازه قلم

قلم : نوع فونت

چینش متن : چپ چین، راست چین یا وسط چین کردن نوشته

A : تغییر رنگ نوشته ها

تصویر : اضافه کردن تصویر به وبلاگ

لینک : لینک کردن بخشی از نوشته

و شکل زرد رنگ ردیف دوم به معنای ادامه مطلب هست؛ یعنی بخشی از مطلب رو در صفحه اول میذارید و متن کامل رو در صفحه های دیگه

لینک کردن بخشی از متن :

بخشی از متن رو که میخواید لینکش کنید به سایت دیگه ای رو انتخاب کنید

گزینه لینک رو از منوی ویرایش متن انتخاب کنید

پنجره مخصوص لینک باز میشه که باید لینک رو در اونجا وارد کنید

لینک مورد نظرتون رو در کادر اول وارد کنید

بعد از اتمام تنظیمات (اگز دلتون خواست) روی دکمه ی “درج شود” کلیک کنید

اگر دکمه ی “درج شود” رو مشاهده نکردید از پنجره رو کمی بکشید تا بزرگتر بشه و دکمه مشخص بشه

اضافه کردن تصویر در نوشته ها :

روی گزینه تصویر از منوی ویرایش نوشته کلیک کنید

پنجره تنظیمات تصویر باز میشه

آدرس تصویر رو در کادر اول وارد کنید

روی دکه ی “درج شود” کلیک کنید

خب الان تصویرتون به نوشته اضافه شد

خب حالا که متنتون رو نوشتید و در صورت لزوم لینک و تصویر هم به نوشته تون اضافه کردید دیگه وقتشه نوشته رو منتشر کنید؛ اما قبل از انتشار باید یه کار مفید دیگه انجام بدید، تیک کنار گزینه “دسته‏ها” که زیر بخش نوشته قرار داره رو بزنید تا تنظیماتش مشاهده بشه

دسته ها: اگر برای نوشته هاتون دسته انتخاب کنید مثلا “رایانه” و اگر چند مطلب با برچسب رایانه داشته باشید اگر کاربر روی لینک رایانه که زیر نوشته تون اضافه میشه کلیک کنه تمام نوشته های داخل دسته رایانه رو که مربوط به رایانه ست  مشاهده میکنه

اگر نوشته ای چند تا دسته یا همون برچسب داره باید اونا رو با استفاده از ” + ” از هم جدا کنید

خب دیگه وقتشه متن رو ارسال کنید

اگر بعدا مجبور شدید متنی رو ویرایش کنید از منوی سمت راست و گزینه دوم استفاده کنید

نام نوشته و لینک ویرایش مطلب هم در این صفحه ظاهر میشه

اگر بار دیگه خواستید وارد وبلاگتون بشید باید اول برید صفحه اول پارسی‏بلاگ

و یوزرنیم و پسوردتون رو داخل کادر وارد کنید

اگر رمزتون یادتون رفته روی لینک ” رمز عبورتان را فراموش کرده‏اید؟ ” کلیک کنید

کادر زیر باز میشه

در کادر اول نامی که برای وبلاگتون انتخاب کردید و در کادر دوم یوزرنیم‏تون رو وارد میکنید و روی دکمه‏ی ایمیل کن کلیک کنید

چند دقیقه طول میشکه تا ایمیلی حاوی رمزتون براتون ارسال بشه

نکته :

اینو بدونید که بعدا از روی نوشته هاتون درباره شما قضاوت میکنن

پس چیزی ننویسید که بعدا نتونید پاش واستید

و چیزی ننویسید که لحظه حساب و کتاب نتونید جوابگو باشید

موفق باشید

عالیهههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

خب معلومه راضی بودید از نوشته
خدا رو شکر :))))

سلام…..واقعا مرسی خدا خیرتون بده

خیلی عالی بود ممنون
 

خواهش میکنم

خیلی سخت بود دیونه شدم
 

اصلا سخت نیست
گام به گام پیش برید
حالا ساختید یا نیمه راه ولش کردید ؟

من منظور شمارا از قسمت دسته ها که گفتی متوجه نشدم.

فرض کن ده تا مطلب تو وبلاگت هست که توش درباره عکاسی توضیح دادی
توی بخش دسته ها کلمه “عکس” یا “عکاسی ” رو برای همه هم وارد کردی

وقتی کاربر یه مطلبت که راجع به عکاسیه بخونه
و خوشش بیاد
میتونه روی لینکی که در زیر نوشته با عنوان ( دسته : عکاسی) قرار گرفته به بقیه نوشته ها که در دسته عکاسی قرار داره دسترسی پیدا کنه

دستت درد نکنه واقعا عاااااااااااااااااااالی بود

ممنونم

می شه چگونگی آهنگ گذاری در وبلاگ را نیز کامل توضیح بدین.
ممنونت میشم…

در بخش مدیریت پارسی بلاگ وارد منوی تنظیمات > تنظیمات کاربری بشید
جلوی کادر “نشانی موسیقی وبلاگ” جای آپلود موسیقی داره

انشاا… خیر دنیا و آخرت نصیبتون بشه ممنون

یه سوال وقتی وبلاگتو درست کردی چند روز بعدش خواستی نوشته ای بزاری باید وارد کوم سایت بشیم؟

به آدرس Parsiblog.com

اره

سلام من واسه شروع ثبت نام به ادرس صفحه اول سایت میرم اما هیچ صفحه ای باز نمیشه چیکار کنم؟

به این لینک برید http://parsiblog.com/General/Signup.aspx

سلام من الان یه وبلاگ ساختم میخوام از قالب استفاده کنم چطور میتونم کد بذارم؟

تغییر قالب : منوی اصلی –> ظاهر وبلاگ –> قالب –> انتخاب
ویرایش قالب : منوی اصلی –> ظاهر وبلاگ –> قالب –> ویرایش

خیلی ممنون

واااااااااااااااااااااااااااای محشر بود مرسی مرسی

خیلی خوب و جامع توضیح دادید.مخصوصا اینکه اموزش  تصویری بود خیلی کمک کرد واقعا ممنونم

چرا همش کدو میزنم میگه خطا در ورود کد لطفا زود پاسخ بدهید

کد امنیتی ؟
حتما کد بروزرسانی نشده
صفحه رو رفرش کن از اول سعی کن

سلام مهدی چطور میتونم اسم وبلاگمو عوض کنم؟ من نمیتونم عکس اپ کنم چرا؟ مرسی از سایت خوبت منتظر جوابتم

اسم وبلاگ منظور لینکشه ؟ اگر آره که نمیشه
اگر قبلا عکس میفرستادی و الان نمیتونی شاید حجم مورد نظرت پر شده

برای این نوع سوال ها با بخش شتیبانی پارسی بلاگ تماس بگیر

سلام.چرا من نمی تونم گزینه ی لینک رو فشار بدم؟

سلام
متوجه منظورتون نشدم

harf nadasht dada,mokhtasar o mofid bood

من همیشه آرزوم بود برای خودم یک سایت داشتم و شما آرزوی رو برآورده کردین.

واقعا ممنون واقعا ممنون

سلام چطوری میتونم وبلاگ رو طراحی کنم ودر دید عموم بزارم جواب بدین ممنون میشم

سلام
همین که وبلاگ رو ساختید خود بخود در دید عموم قرار میگیره
اگر سوالتو همین بود !!!!

سلام من میخوام وبلاگ درس کنم اماتصویراخرش نمیاد؟ممنون

متوجه منظورتون نشدم

من میخوام وبلاگ برای مغازه بسازم چطوری باید طراحی کنم منظورم دور وبلاگ هستش

منظورتون طراحی قالب وبلاگ هست ؟
یا از “اینجا” یه قالب انتخاب کنید یا باید طراحی و برنامه نویسی بلد باشید و خودتون کدش رو بنویسید

سلام در ارسال متن آدرس لینگ ولنگر ومقصد وعنوان وو…می آخواهد منظور چیست لطفا راهنمایی کنیدبه خصوص آدرس لینگ

لینک رو چطور براتون توضیح بدم ؟
لینک بخشی متمایز از یک متنه که وقتی روش کلیک میکنید وارد صفحه ای خاص میشید
در اونجا میتونید بخشی از متن رو انتخاب کنید و به لینک تبدیلش کنید مثل متن رو برو که من لینکش کردم : این متن یک لینک است

لنگر هم همون لینکه منتها بجای یه صفحه ی بیرونی به بخشی از همین صفحه جاری کاربر رو هدایت میکنه
برای مثال در این صفحه لیست بالای نوشته که با شماره های ۱ تا ۴ مشخص شدن لنگر هستن

سلام.خسته نباشیدمن وقتی فرم روپرمیکنم اختارمیده نامHOSTواردشده موجوداست……چرا؟؟؟؟؟؟

منظور نام مورد نظرتون برای وبلاگه ؟
خب قبلا گرفته شده
اسم دیگه ای وارد کنید

سلام
ببخشید ولی من هرچقدر اسمم رو میزنم میگه host قبلا وارد شده لطفا نام دیگری انتخاب کنید و من هرچی اسم تو ذهنم بود نوشتم ولی باز همون پیامو آورد O_o حالا چیکار کنم ؟!

با پشتیبانی پارسی بلاگ تماس بگیرید
ایمیل پشتیبانی جهت چت و …parsibloghelp@yahoo.com

سلام من میخوام ی وبلاگ خیلی شیک داشته باشم لطفا اموزش بهتروساده تر بزارید ممنون میشم اگه اموزش رو ب ایمیلم بفرستید

برای داشتن یه وبلاگ شیک (اگر منظورتون ظاهره) باید قالبش رو خودتون بنویسید

و خدا انانی را که به مردم مدد میرسانند دوست دارد
و شما مدد رساندید
و خدا شما را دوست دارد
و چون خدا شما را دوست دارد مانیز شما را love you
..
, و میشه بگید چطور یه قالب رو خودمون طراحی کنیم ایا سخت یا اسان؟

ممنونم
باید برنامه نویسی بلد باشید
حداقل html و css رو باید بلد باشید

سلام
با سپاس از مطلب بسیار مفیدتون
سبز باشید و برقرار

بله

خوب بود

سلام خسته نباشیدمن یه مشکلی دارم اونم اینکه وقتی تکمیلش می کنم وارسال رومی زنم می گه خطادر،ورود کد چطوری این رو درستش کنم

حتما کد داخل تصویر رو درست وارد نمیکنید
رفرش کنید و از نو اقدام کنید
شاید کدش دچار مشکل شده باشه

خداخیرتون بده واقعامرسی.فقط لطف کنید طراحی وب سایتم بذارید.عالی بود عالی عالی عالی

راه اندازی وبلاگ اصولی یکدست داره
اما طراحی و راه اندازی سایت از قاعده خاصی پیروی نمیکنه
باید نسبت به کاری که میخواید بکنید یکسری زبانها رو یاد بگیرید
مثل html, php, css, javascript و …
اگه هم فقط هدفتون بالا اوردن یه سایت ساده س باید حداقل یکی دو تا برنامه مدیریت محتوا مثل وردپرس یا جوملا و … رو بشناسید

سلام من واردسایت شدم اماهرچی روعضویت سایت کلیک میکنم هیچی نمیاد

احتمالا شما روی مرورگرتون پاپ اپ بلاکر نصب کردید
از این “آدرس” استفاده کنید

میخوام دوست یابی کنم اما نمیدونم چه جورری؟؟؟؟؟؟؟
(اصلا چنین چیزی هست؟؟؟)

دوست یابی ! نمیدونم
فقط میدونم درخواست تبادل لینک داره
تو منوهاش بگردید پیدا میکنید

چرا همش میگه نام host معتبر نیست؟

شاید اسمهای تکراری ای میزنید که قبلا در آرشیو سایت موجوده
اسم های الکی مثل fghgf22254 رو تست کنید اگر باز ارور داد صفحه رو یکبار رفرش کنید
در صورت خطای مجدد با پشتیبانی پارسی بلاگ تماس بگیرید

سلام من هرچی واردسایت بلاگفامی شم فرم روپرمی کنم میگه هراسمی که برای وبم گذاشتم قبلاثبت شده

بلاگفا سالهاست داره فعالیت میکنه
طبیعیه اکثر اسمهایی که به ذهنمون میرسه ثبت شده باشه
از اسم های ترکیبی استفاده کنید
مثلا مخلوطی از نام و نام خانوادگی و سال تولد

سلام خسته نباشید خیییییییلی ممنون از آموزشی که گذاشتید …. من وبلاگ ساختم اما اولی که ساختم یه قسمت داشت قسمت عضو شدن دیگران اما الان که یه قالب گذاشتم اون قسمت رفت چیکار کنم تا اون قسمت برگرد؟؟؟؟؟ممنون

دوست عزیز بخش عضویت یه قطعه کد بود که توی قالب قرار داشت
در قالب جدیدتون اون قطعه کد وجود نداره
بگردید توی همون بخشای قالب کدهای طراحی قالب رو پیدا کنید و به قالب اضافه کنید

سلام خیلی ممنون از این آموزشتن … ببخشید چجوری دیگران میتونن تو وبلاگم عضو شوند؟؟؟؟؟؟؟؟ باتشکر

اگر امکان عضویت داشته باشه پارسی بلاگ باید کد عضویت رو به قالبتون اضافه کنید
از پشتیبانی پارسی بلاگ کمک بگیرید

سلام ممنون ولی من هرچقد فرمو کامل میکنم مینویسه فرم ناقص است لطفا مجداد فرم ثبت نام را پرکنید یا کداشتباه یا رمزعبورم هردفعه یکیشو میگه چیکار بایدکنم؟

فرم رو به دقت پر کنید
حتما چیزی رو جا میندازید

سلام خسته نباشید باز دوباره مزاحمتون شدیم ببخشید یه فیلم یا یه عکسی خودم تو کامپیوتر دارم .و چجوری میتونم وارد وبلاگم بکنم؟؟؟؟ خیلی خیلی ممنون میشم ازتون..

فیلم رو آپلود میکنید سایت آپارات و کد نمایشش رو در وبلاگ قرار میدید
برای افزودن تصویر هم از آیکون تصویر (به شکل درخت ) در بالای کادر نوشتاری وبلاگ استفاده کنید

ببخشید من هرچی میزنم میگه خطا در ورود کد..یعنی چی؟؟؟؟چیکار کنم؟؟؟

صفحه رو کامل رفرش کنید و دوباره تلاش کنید

لطفا زود جواب بدین چون لازم دارم برای مدرسم

ادرس وبلاگ رو کجا سرچ کنیم بیاد..؟؟؟؟اخه هر چی تو گوگل و بینگ سرچ کردم نیاورد.

آدرس وبلاگ رو سرچ نمیکنن
عنوان فارسی وبلاگ رو باید سرچ کنید
اونم به این زودیا نمی یاد
باید یه مدت بگذره تا گوگل وبلاگ شما رو ایندکس کنه
لینک وبلاگتون رو در “این آدرس” وارد کنید تا این پروسه تندتر طی بشه

فقط ثبت نام کردم بقیش موند واسه وقتی تنبلی ازسرم پرید

ﭼﺮا ﺁﻣﻮﺯﺵ ﮔﺬاﺷﺘﻦ ﺁﻫﻨﮓ ﻧﺬاﺷﺘﻦ

آهنگ چیه که باید گذاشته میشد ؟

سلام اقا مهدی میشه بگی چجوری میتونم تو وبلاگ فیلم قرار بدم؟مرسی…

در سایت آپارات عضو بشید
فیلمتونو اونجا اپلود کنید
کدی که بهتون میده رو داخل وبلاگتون قرار بدید
خودش نمایش میده

نام Host وارد شده موجود است. لطفا نام دیگری وارد کنید
چیه؟کدومو باید عوض کنم؟

خیلی وقته اکانت ایجاد نکردم، یادم نیست، باقی کامنت ها رو بخون شاید جواب داده باشم

میگه موبایل را وارد نکردید

خب وارد کنید

قالبو هرچی وارد میکنم نمیاره چرا؟

پارسی بلاگ باید راهنما داشته باشه
او.نو مطالعه کنید

از پشتیبان پارسی بلاگ هم میتونید کمک بگیرید

عالیییییییییی بود فقط نمیتونم عکس بزارم

اگر پنجره گراشتن عکس باز نمیشه شاید پاپ آپ بلاکر نصب دارید رو مرورگر

میسی خیییییییلی خوب بود.
فقط یه خورده پیچیده اس

سلام من نمیتونم واسه وبلاگ عکس بزارم چیکا کنم ایا؟

نمیدونم
از پشتیبانی وبلاگ بپرسید

سلام داداشی یه سوال دارم چطوری فیلم بزارم تو ویبلاگ هنگیدم من

توی کامنتها توضیح دادم

سلام
برای اموزش درست کردن وبلاگ سرچ کردم چنتا سایتو دیدم مال شما از همه بهتر بود. هم تصویریه هم توضیحاتون کامله هم با حوصله زیادی به سوالای دوستان جواب دادید.
به توصیه شما منم با پارسی بلاگ، وبلاگ درست میکنم انشالله
از سخاوتتون تو آموزش ممنونم

لطفا بگین چطور قالب بزارمم…..زوووووود

کامنتها رو مطالعه کنید
جوابتون هست

Merciiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

ببینین..من الان اومدم اون قالبی رو ک نیخواستم رمزشو کپی کردم..بعد توی اون وبلاگ خودم past میکنم
میاد
ولی وقتی ک میزنم ذخیره میگه قالب وبلاگ بازنویس شود؟؟.منم میزنم اوکی
بعد اصلنم اون قالبیرو ک میخوام نمیاره
لطفا جواب بدین

نمیدونم
از پشتیبانی پارسی بلاگ اقدام کنید

میشه زودتر جواب بدین لطفا
من روی ذخیره کلیک میکنم
ولی تغییری نمیکنه

ببخشید من وبمو درست کردم
بعد اومدم تو ارسال یاددداشت های جدید متن بلندی نوشتم
باور کنین ۱ ساعت وقتمو گرفت
آخرش زدم ارسال …بعد رفتم تو وبم ولی نمیاره

اول اینکه تجربه حکم میکنه شما متنت رو داخل یه فایل ورد یا تکست داخل رایانه ایجاد کنید و تنها آخرش متن رو کپی کنید در وبلاگ که این مشکلات رو بعدا نداشته باشید که متنتون پرید و ایم حرفا
دوم اینکه شاید نوشته تون زمان بندی شده باشه
از مدیریت ( یا ویرایش ) نوشته ها اقدام کنید

ببخشید
من اومدم ی پستی رو درست کردم
الا میخوام حذفش کنم!
چطور حذف کنم؟

سلام ممنون اززحماتتون توضیحات خیلی کامل وعالی بوددستتون دردنـــــــــــــــــکنه

وای آقا مهدی من ارتباطم با سرویس دهنده قطع شده
بعد این رمز عبور رو یادم رفته
حالا دارم اونجاایی ک میگه ایا رمز عبورتان را فراموش کرده اید میزنم
بعدشم وقتی زدم میگه بازم مشکله
تروخدا کمک کنین من برا مدرسه میخواااااااااام

اطلاعاتی که در صفحه یادآوری رمز عبورتون میخواد بهش بدید رمزتون رو بر میگردونه
مشکلی داشتید با پشتیبانی پارسی بلاگ تمام بگیرید
ایمیلش در سایتش هست
موفق باشید

سلام و خسته نباشید . آموزش عالی و مفیدی بود . اگر ممکنه لطف کنید و آموزش های بیشتری رو راجع به گذاشتن لینک دانلود موسیقی یا از این دست قرار بدید و یا سایتی رو معرفی کنید که چنین آموزش هایی رو داشته باشه
سپاس خیلی زیاد

میشه بگید توی قسمت نام و نام خانوادگی حتما باید اسم واقعی رو بنویسم یا اینکه میتونه مستعار هم باشه ؟
و اینکه من فقط یه ایمیل دارم . به نظرتون لازمه ایمیل جدیدی بسازم که حداقل آدرسشو فقط به سایت ساپرت کننده ی وبلاگم بدم ؟

نام اصلا مهم نیست که مستعار باشه یا واقعی، مستعار باشه بسیار بهتره، مگر اینکه یک شخصیت علمی باشید باشید که بخواید از رو اسمتون وبلاگتون هم پیدا کنن
لازم نیست
همون ایمیل کفایت میکنه

من میخوام با موبایلم وبلاگ بسازم
میشه چندتا وبلاگ ساخت با آدرسای متفاوت ؟

بله

واقعا آموزشتون خیلییییی خوب بود
ممنون
ببخشید من اینجایی ک متنو تایپ میکنی اونجاش ک ی شکلی هست برا اینکه ادامش در ی صفحه دیگه بیاد
حالا همون شکله اونده وسط اونحای ک تابپ میکنی
بعدش اوتجاای ک فونت و سایز و رنگ و عوض میکنیم اومده زیرش
چیکار کنم؟

نمیدونم
رفرش کنید
درست نشد از پشتیبانی پارسی بلاگ کمک بگیرید

ببخشید که انقدر سوال میپرسپ
من با موبایلم وبلاگ ساختم اما وقتی میخوام یادداشت جدیدی بزارم هرچی روی قسمتی که باید یادداشتمو داخلش وارد کنم کلیک میکنم صفحه کلید موبایلم بالا نمیاد

بخشید شرمنده من اینقدر سوال میکنم
عذر میخوام
میشه بگین چطور عکس بزاریم
اخه اون درخترو کی میزنیم ادرس تصویر میاد
ما جی بزنیم

در کامنتها توضیح داده شده

نام

ایمیل *

دنبال چه ایمیلهایی هستید؟ کسب و کار یادداشتها و تصاویر شخصی

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

نام

ایمیل *

دنبال چه ایمیلهایی هستید؟ کسب و کار یادداشتها و تصاویر شخصی

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

حساب کاربری ندارید؟

چگونه وبلاگ بسازیم در گوگل
چگونه وبلاگ بسازیم در گوگل
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *