چگونه هایلایت کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه هایلایت کنیم
چگونه هایلایت کنیم

دوست دارید کمی موهای خود را روشن تر نمایید؟ هایلایت کردن مو می تواند ظاهر جدیدی به شما ببخشد و باعث شود موهای شما زیر نور خورشید بدرخشد. اما اگر نتوانید هایلایت مناسبی برای موهای خود انتخاب کنید ظاهر خوبی نخواهید داشت.

در این مقاله قصد داریم بایدها و نبایدهای هایلایت کردن را با هم مرور کنیم. پس همراه ما باشید.

در هایلایت کردن محل قرار گیری آن بسیار مهم است و نکته کلیدی محسوب می شود. همیشه هایلایت روشن تر را در اطراف فریم چهره خود قرار دهید. هایلایت باید در ریشه تیره تر و نوک مو روشن تر باشد. این موضوع باعث می شود موهای شما زیر نور خورشید به خوبی بدرخشد.

زمانی که موهای خود را هایلایت می کنید باید عمق و بعد را در نظر داشته باشید. هایلایت می تواند اندازه و روشنی متفاوتی داشته باشد و باید بتواند خود را با پایه رنگی مو هماهنگ سازد. اطمینان حاصل کنید که هایلایت با تن رنگی طبیعی مو هماهنگ است.چگونه هایلایت کنیم

اگر پایه گرم تری دارید باید هایلایت گرمی داشته باشید. اگر پایه رنگی سردی دارید باید هایلایت شما نیز با آن منطبق باشد.

اگرچه بعد می تواند جذاب باشد اما استفاده زیاد از انواع رنگ ها می تواند ظاهر غیر طبیعی به شما ببخشد. هرگز بیشتر از سه سایه رنگی در موهای خود استفاده نکنید. یک رنگ پایه، هایلایت و کمی روشن کافی خواهد بود. در غیر اینصورت موهای خوبی نخواهید داشت.

هایلایت باید در تابستان روشن تر و رنگ پریده تر باشد. زیرا شما زمان زیادی را در خارج از خانه به سر می برید. در فصل زمستان نیز هایلایت باید عمیق تر و طلایی تر باشد.

هرگز از رنگ بسیار روشن که با تن رنگی شما سازگار نیست استفاده نکنید. اینکار باعث می شود چهره خوبی نداشته باشید. همیشه رنگ پوست و موی خود را مدنظر داشته باشید. همچنین نباید کنتراست زیادی بین رنگ پایه و هایلایت وجود داشته باشد. هایلایت نباید بیش از سه سطح روشن تر از رنگ پایه باشد.

رنگ هایلایت شما نیاز به مراقبت دارد. سعی کنید از توصیه ارایشگر برای محافظت از آن پیروی نمایید. از مرطوب کننده مناسب استفاده کنید که سولفات پایینی دارد. از نرم کننده مناسب برای شستن موهای خود استفاده کنید. از شامپویی بهره ببرید که برای موهای رنگ شده تولید شده است. هفته ای یکبار از نرم کننده استفاده نمایید.

می توانید از روغن نارگیل برای موهای خود بهره ببرید. برای اینکار کافیست یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را به مدت چند ثانیه در مایکروویو قرار دهید و آن را بر روی موهای خود اعمال نمایید. اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند و سپس بشویید. زمانی که بیرون از منزل و در فضای باز هستید بهتر است از محصولات محافظت کننده در برابر اشعه ماورا بنفش استفاده کنید. نور خورشید می تواند رنگ مو را خراب کند. قبل از اینکه به استخر بروید موهای خود را با روغن محافظتی بپوشانید.

عضویت در خبرنامه مجله سلامت







خانه

موبایل

 

هایلایت کردن مو

چگونه هایلایت کنیم

روشهای هایلایت کردن مو

دو راه برای هایلایت کردن وجود دارد:

1- هایلایت به روش بالیاژ

2-هایلایت به روش فویل

 

1- هایلایت به کمک تکنیک بالیاژ

این روش روش هایلایت کم دردسر است و خیلی نیاز به مراقبت یا مراجعه ی زود به زود به آرایشگاه ندارد. با این روش هایلایت، برای داشتن ظاهری طبیعی تر، می توان نوک موها را روشن تر کرد. به این روش هایلایت، نقاشی مو هم گفته می شود.

 

 

برای داشتن یکبلوند زیبا، آرایشگر شکل Vرا روی هر قسمت کوچکی ازمو در می آورد. از پشت گردن شروع کرده و به سمت جلوی سر می آید. یک حالتV مانند که روی ریشه ها رنگ پایه می گذارد و بتدریج که به سمت انتهای مو می رود روشن می شود. بین هر قسمت هایلایت شده باید حدود ۳ سانت فاصله داشته باشد. برای ایجاد بلوندی روشن تر، می توان شکل W را روی مو در آورد و هایلایت ها را باریک تر گرفت. خط جلوی موها نیز باید هایلایت شود، چون زودتر از قسمت های دیگر از بین می رود.

 

2- هایلایت کردن با تکنیک فویل

هایلایت با فویل بیشتر از تکنیک قبلی خودش را نشان می دهد، مخصوصاً در قسمت ریشه ها و وسط مو. در انتهای موها رنگ محو تر می شود. به مرور زمان بیشتر خودش را نشان می دهد. بالاترین قسمتی که فویل گذاشته می شود، نزدیک پوست سر است که نشان می دهد موها تازه رنگ شده است. اما وقتی مو رشد می کند، مرز آن معلوم می شود.

 

آموزش هایلایت کردن مو

برای هایلایت کردن موها ابتدا کل مو را به زمینه دلخواه رنگ می کنیم . سپس قسمتهایی از مو را بصورت دلخواه جدا می کنیم. این جداکردن به نوع مش که انتخاب میکنید بستگی دارد که میتواند مش کلاهی باشد یا تکه ای یا اینکه کل مو .پس از جدا کردن و دکلره کردن در چند مرحله مو را به پایه مورد نظر می رسانیم. توجه کنید که اگر مو ضعیف باشد خیلی زود استحکام خود را از دست داده و از بین می رود. ولی هرچه پایه مو بالاتر رود مو روشنتر شده و در نهایت بی رنگ می شود که در این صورت رنگساژ مورد استفاده خیلی زیباتر بدست می آید.پس از شستن مواد دکلره از روی مو، پایه رنگ را چک کرده و اگر هنوز به پایه دلخواه نرسیده بود و مو مقاومت داشت باز هم عمل بی رنگ کردن را تکرار می کنیم. در نهایت موها را شسته و نم آنرا می گیریم. رنگساژ مورد نظر را بصورت فرمول های زیر مخلوط کرده و به کل سر می زنیم . این کار را از پشت سر انجام می دهیم. موها را کاملا ماساژ داده و تمام تارهای مورا به رنگ آغشته می کنیم . پس از ۱۵ دقیقه آنرا چک میکنیم اگر رنگ دلخواه بدست آمده بود آنرا با آب ولرم شستشو می دهیم.فرمول رنگساژ زیتونی :رنگ M8 زیتونی ۱/۴ تیوپ (ده سانت) +۳۰ الی ۵۰ CCاکسیدان شماره ۱ بر روی پایه ۸رنگساژ خاکستری :رنگ  A8 خاکستری ۱/۴ تیوپ(ده سانت+۳۰ الی ۵۰CC اکسیدان شماره ۱ روی پایه ۹رنگساژ طلایی :رنگ G9 طلایی ۱/۴ تیوپ+۱ قرص + ۳۰ الی ۵۰ CC  اکسیدان شماره ۱ روی پایه ۹رنگساژ کرم (کاهی):رنگ N9 یا بلوند خیلی روشن +۳۰ الی ۵۰ CC اکسیدان شماره ۱ روی پایه ۹

 

گردآوری : بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

منبع:

آرایشیک

زیباکده


زیبایی خود را دوچندان کنید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

اینتوتک دروازه‌ای به دنیای فناوری

https://intotech.ir/11696

در Word 2013 به جای استفاده از کلید کنترل و انتخاب جملات ناپیوسته، می‌توان ابتدا هایلایت کرد و سپس جملات انتخابی را در یک فایل جداگانه ذخیره کرد، روش این کار موضوع مقاله‌ی آموزشی امروز است.

گام اول: ابتدا باید کلمات و جملات ناپیوسته را کپی کرد. بنابراین همان‌طور که اشاره شد کلید کنترل را نگه دارید و بخش‌های موردنظر را انتخاب کنید. در پایان با زدن کلید میانبر کنترل+C عمل کپی را انجام دهید.چگونه هایلایت کنیم

گاول دوم: روی تب فایل ورد 2013 کلیک کنید و سپس با استفاده از گزینه‌ی New یک فایل جدید ایجاد کنید.

ایجاد فایل جدید توسط نرم‌افزار ورد

یک فایل خالی  (Blank Document) ایجاد کنید یا از سایر تمپلیت‌ها برای ایجاد فایلی با قالب خاص استفاده کنید.

ایجاد فایل خالی یا استفاده از Template در نرم‌افزار ورد

گام سوم: با استفاده از کلید میانبر کنترل+V جملات ناپیوسته‌ای که کپی کرده بودید را پیست کنید. هر جمله و بخش انتخاب شده در خطی جدید قرار می‌گیرد.

تا اینجای کار ساده است و احتمالاً اگر کمی سعی و خطا می‌کردید به روش مفیدی که ذکر شد، پی می‌بردید اما سراغ روش بعدی برویم. وقتی روی پروژه، مقاله یا هر متن دیگری کار می‌کنید، می‌توانید عبارات و کلمات جالب را هایلایت کنید. هایلایت کردن بسته به نظر شما می‌تواند کاربردهای مختلفی داشته باشد، مثلاً علامتی برای ویرایش کردن باشد و یا کاربرد آن تألیف یک مقاله با استفاده از متون موجود باشد. در نرم‌افزار Word 2013 می‌توان بخش‌های هایلایت شده را در فایل جدید پیست کرد اما نه به شکلی که ذکر شد.

روش کار استفاده از ابزار جست‌وجوی ورد است:

گام اول: فایل منبع را بررسی کنید و بخش‌های مهم را هایلایت نمایید. برای هایلایت کردن متن را انتخاب و دکمه‌ی هایلایت را فشار دهید:

انتخاب متن و هایلایت کردن آن در نرم‌افزار ورد

 گام دوم: کلید ترکیبی کنترل+H را فشار دهید تا دایلاگ‌باکس جست‌وجو و جایگزین کردن نمایان شود. روی تب اول یعنی Find کلیک کنید و سپس روی دکمه‌ی More کلیک کنید.

دایلاگ باکس جست‌وجو در نرم‌افزار ورد

گام چهارم: در پایین پنجره روی دکمه‌ی Format کلیک کنید و گزینه‌ی آخر یعنی Highlight را انتخاب نمایید. 

جست‌وجو در میان بخش‌های هایلایت شده در ورد

گام پنجم: همان‌طور که می‌بینید زیر عبارت Find What فرمت انتخابی که هایلایت است، ذکر شده، در ادامه با انتخاب Find In گزینه‌ی Main Document یا اسناد دیگر را انتخاب کنید:

انتخاب بخش‌های هایلایت شده در ورد

گام ششم: پیامی نمایش داده می‌شود و تعداد بخش‌های هایلایت شده را ذکر می‌کند. آن را نادیده بگیرید و با فشار دادن کلید Esc کیبورد و یا کلیک روی علامت ضربدر، دایلاگ باکس جست‌وجو را ببندید. بخش‌های هایلایت شده انتخاب شده و آماده‌ی کپی کردن است:

انتخاب جملات و کلمات هایلایت شده در Word 2013

بسیار خوب و کاربردی / ممنون / یا علی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


نام:

ایمیل:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

با Chrome Remote Desktop کامپیوتر خود را در گوشی تجربه کنید

با اندروید M آشنا شویم، 6 تغییر بزرگ در Android M

فید، خوراک مطالب چیست؟ چطور از Feed استفاده کنیم؟

بدافزارهای اندروید و آسیب‌های استفاده‌ی نادرست از اندروید را بشناسیم (بخش دوم)

اندروید اتو (Android Auto) چیست و چه کاربردهایی در خودرو دارد؟

آشنایی با eSIM، نسل جدید سیم‌کارت که جانشین نانوسیم، میکروسیم و … می‌شود

امنیت لینوکس در پرده‌ی ابهام، جاسوسان بزرگ آی‌تی، ویندوز و مک بهتر هستند یا لینوکس؟

ضدآب بودن و اعداد پس از IP چه معنایی دارد؟ محصولی با IP58 واقعاً چه قدر ضدآب است؟

ویندوز چگونه زمان لازم برای عملیات نقل و انتقال فایل‌ها را محاسبه می‌کند؟چگونه هایلایت کنیم

چطور درایور های سخت‌افزاری را بدون نرم‌افزارهای اضافی یا پف‌افزارها نصب کنیم؟

بنچ‌مارک گیک‌بنچ چیست و معنای امتیازات آن به پردازنده چیست؟

مقایسه عملکرد ویندوز 10 با ویندوز 8.1 و ویندوز 7

کدام نرم‌افزار برای فشرده‌سازی فایل و فولدر بهترین است؟

با راه‌های کاهش مصرف شارژ باتری گوشی و تبلت آشنا شویم

آشنایی با فرمت BPG که می‌خواهد حجم تصاویر jpg را نصف کند!

چطور درایور های سخت‌افزاری را بدون نرم‌افزارهای اضافی یا پف‌افزارها نصب کنیم؟

بنچ‌مارک چیست و چطور انجام می‌شود؟ چگونه در خرید محصول از بنچ‌مارک‌ها کمک بگیریم؟

آشنایی با چیپ‌ست H170 و H110 و مقایسه با Z170

کیبورد مکانیکی چیست و چرا باکیفیت‌تر و گران‌تر از کیبوردهای معمولی است؟

گاما، دقت گاما یا Gamma Accuracy در مانیتور، تلویزیون و نمایشگر چیست و چطور تنظیم می‌شود؟

>

برای تغییر دادن اولویت Boot یا فعال و غیرفعال کردن Secure Boot یا هر نوع تغییر سطح پایین در تنظیمات کامپیوتر باید وارد محیط UEFI شد. روش کار بسته به مادربورد و لپ تاپ متفاوت است و معمولاً باید کلیدهای خاصی را فشار دهید که در صفحه ی شروع ذکر می شود. اما یک روش ساده تر این است که مستقیماً از طریق ویندوز این کار را انجام دهید و پس از ری استارت، وارد UEFI شوید.

در ادامه به روش ورود به UEFI در تمام سیستم ها از طریق ویندوز ۱۰ می پردازیم. با ما باشید.

هشتگ: #سخت_افزار #نرم_افزار

هشتگ: #لپ_تاپ #مادربورد #مایکروسافت #Microsoft #ویندوز #Windows #Windows10

>

گیمرها همیشه دوست دارند سیستمی با بهترین سخت افزار و وسایل جانبی داشته باشند اما بهترین سخت افزار برای سیستم مخصوص بازی، لزوماً گران ترین سخت افزار موجود نیست. به عنوان مثال در سیستم گیمینگ رم ۶۴ گیگابایتی و پردازنده ی ۳۲ هسته ای کاربردی ندارد. اما یک سوال مهم: آیا برای سیستم مخصوص بازی، باید مودم یا روتر گیمینگ تهیه کنیم تا در بازی های آنلاین بهترین عملکرد را داشته باشد؟

در این مطلب در مورد خرید روتر گیمینگ صحبت می کنیم و به این سوال پاسخ می دهیم که چه روتری برای بازی های آنلاین یا شبکه ای کافی است. با ما باشید.

هشتگ: #دانشنامه #دنیای_فناوری #راهنمای_خرید #سخت_افزار

هشتگ: #اینترنت #بازی #شبکه #مودم #روتر

>

استفاده از میکروفون در ویندوز ۱۰ و نسخه های قبلی ویندوز بسیار ساده است. اغلب میکروفون های معمولی که جزئی از هدست هستند، به صورت پیش فرض توسط ویندوز شناخته شده و قابل استفاده هستند اما برای موارد خاص تر، نصب کردن درایور و گاهی نرم افزار کمکی ضروری است. در ویندوز می توانید بلندی صدای میکروفون را به صورت خودکار یا دستی تنظیم کنید و همین طور می توانید صدای خودتان را از هدست یا اسپیکر بشنوید و با این روش کیفیت صدا و بلندی صدای میکروفون را تست و بررسی کنید.

در ادامه به تنظیمات میکروفون و روش تست کردن و تصحیح بلندی صدای آن در ویندوز ۱۰ می پردازیم که مشابه نسخه های قبلی ویندوز است. با ما باشید.

هشتگ: #پیشنهاد_سردبیر #سخت_افزار #نرم_افزار

هشتگ: #مایکروسافت #Microsoft #میکروفون #هدست #ویندوز #Windows #Windows10

>

زمانی که iPhone خود را به کامپیوتر متصل می‌کنید، Windows Update درایورهای مورد نیاز را پیدا کرده و نصب می‌کند؛ بنابراین شما می‌توانید از گوشی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید. اگر Windows Update درایور مورد نیاز را نصب نکند، نسخه‌ی دسکتاپ iTunes معمولاً اینکار را انجام خواهد داد. iTunes یک نسخه به نام (UWP (Universal Windows Platform دارد که توسط آن کاربران ویندوز 10 می‌توانند از گوشی خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنند. مشکل اینجاست که اگر شما از اپلیکیشن iTunes UWP استفاده می‌کنید، ابتدا باید نسخه‌ی دسکتاپ آن را حذف کنید. هنگامی که برای اولین بار نسخه UWP را اجرا کنید، نسخه دسکتاپ را حذف می‌کند که به تبع آن درایور آیفونتان را نیز حذف خواهد کرد. به همین دلیل است که شما خطای عدم وجود درایور را دریافت می‌کنید.

>

محافظت از اطلاعات شخصی یکی از دغدغه‌های همیشگی کاربران در سیستم‌عامل‌های مختلف است؛ کاربران مک (مکینتاش) نیز از این قاعده مستثنی نبوده و اغلب مایلند تا با شیوه‌ای امن، دسترسی دیگران به برخی فایل‌ها و پوشه‌های شخصی خود را محدود سازند. در مطلب پیش رو ما شما را با ابزاری مفید برای ساخت درایوهای رمزدار برای محافظت از فایل‌های شخصی آشنا می‌کنیم. با ۷۲۴پرس همراه باشید.

>

ماشین‌های مجازی یا VMs تکنولوژی هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا سایر سیستم‌عامل‌ها را در سیستم‌عامل فعلی خود اجرا کنید. درواقع با استفاده از ماشین مجازی انگار یک سیستم‌عامل را بعنوان یک نرم‌افزار معمولی در سیستم‌عامل دستگاه خود اجرا می‌کنید. این کار برای آزمایش سیستم‌عاملی در دستگاه خود بسیار ایده‌آل بنظر می‌رسد. زیرا از این طریق می‌توانید سیستم‌عاملی که برای دستگاه شما طراحی نشده را روی آن تست کنید. برای مثال می‌توانید ویندوز را روی یک دستگاه مک اجرا کنید و بالعکس. برای آشنایی بیشتر با ماشین مجازی با ۷۲۴پرس همراه باشید.

60 queries in 0٫400 seconds.
Page generated in 0.0426 seconds.

سالن VIP زیبایی وعروس – مریم رئوف –

 

با 10 سال تجربه تخصصی در حوزه آرایش و پیرایش و زیبایی همواره تلاش می کند با کادر مجرب، دانش به روز و تکنیک های جهانی، بالاترین سطح کیفیت و خدمات را به مشتریان دوست داشتنی خود ارائه دهد. کسب عناوین متعدد مدیریتی و خدماتی نشان از همین امرست، اولویت ما همیشه کیفیت و حال خوب مشتریانمان است.چگونه هایلایت کنیم

کادر متخصص سالن مریم رئوف با سالها تجربه و گذراندن بالاترین سطح آموزشها همواره مشاور و همیار شما عزیزان هستند.

افتخارات ما کم نیست

افتخار ما شمائید …

در این وب سایت جدا از نمونه کارها و خدمات سالن در بخش بلاگ شما می توانید بیش از هزاران خبر،مقاله،پرسش و پاسخ مختلفی در حوزه های میکاپ،زیبایی ، سلامت، سبک زندگی بانوان،مدهای روز و …. را دنبال کنید.این مقاله ها و اخبار کاملا انحصاری و توسط تیم سردبیری تهیه، تنظیم و ترجمه می شود.

 

 

 

خدمات VIP عروس

اکستنشن مژه

گریم و میکاپ

صافی دائم مو و کراتینه

خدمات ناخن(انواع کاشت،مانیکور،پدیکور)

دیزاین مو
(براشینگ ،بافت ، شینیون)

رنگ و لایت

میکروپیگمینشن(هاشور ابرو و آرایش دائم)

اکستنشن با موی طبیعی

     بوتاکس
(کراستاس، ویتامینه مو و ترمیم)

خدمات VIP عروس

اکستنشن مژه

گریم و میکاپ

صافی دائم مو و کراتینه

خدمات ناخن(انواع کاشت،مانیکور،پدیکور)

دیزاین مو
(براشینگ ،بافت ، شینیون)

رنگ و لایت

میکروپیگمینشن(هاشور ابرو و آرایش دائم)

چگونه هایلایت کنیم

اکستنشن با موی طبیعی

     بوتاکس
(کراستاس، ویتامینه مو و ترمیم)

همه ی ما همیشه دوس داریم در زندگی موفق تر و خوشحال تر باشیم. در اینجا 20 راهکار ساده را به شما پیشنهاد می دهیم.

همه عزیزانی که با من برخورد میکنند و یا هنر جویانم که خود معمولا سالن دار هستند با لطف و مهربانی از من درباره چگونگی حفظ مشتری ها، کار خوب و رو به رشد، و مسیر موفقیت بیشتر در کارشان…

بیشتریاد دهیم تا بیشتر یاد گیریم

یکی از راحت و متداول ترین راه های کاهش وزن تغذیه سالم است و اضافه کردن تنقلات روزانه به این منظور کمک میکند.هنگام انتخاب آجیل، از آنهایی که در نمک، شکر، شکلات، عسل یا ادویه ها پوشیده شده است اجتناب…

نقاط سفید بر روی ناخن؛ آنها می توانند یک مانیکور کاملا متفاوت را خراب کنند و همچنین به راحتی نمیتوان از دست آنها راحت شد.چگونه به وجود می آیند؟ و مهمتر از همه، چگونه می توانید آنها را دور نگه…

هنگامی که خانه خود را با گیاهان زینت می‌دهید، فقط خانه زیبا نمی‌شود، بلکه تحقیقات نشان داده‌اند که وجود گیاهان در خانه از نظر روانی و جسمانی برای انسان فایده‌های زیادی دارد. تعدادی از فایده‌های نگهداری گیاه در منزل را…


اطلاعات بیشتر


اطلاعات بیشتر


اطلاعات بیشتر

 تهران، زعفرانیه، خیابان مقدس اردبیلی   خیابان ب، بن بست هشتم، پلاک 3، طبقه اول

 

0912-9469391

 021-22038971

 021-22042737

 021-26309115

  مشاهده نقشه آنلاین

کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به سالن زیبایی مریم رئوف بوده و نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت،بهینه سازی ودیجیتال مارکتینگ:کانون تبلیغاتی کروشه


آموزش شینیون مجلسی آسان


طراحی ناخن مخصوص هالووین


آموزش هاشور ابرو با روش میکروبلیدینگ


آرایش صورت با استفاده از کانتور


 طریقه کاشت ناخن

چگونه هایلایت کنیم


 آموزش شینیون ساده و شیک


آرایش صورت مخصوص فصل پاییز


 آموزش شینیون عروس با تاج گل


آموزش پدیکور با کوکتل


 آموزش شینیون خطی عروس


آموزش هاشور ابرو به روش جدید


آموزش شینیون موی کوتاه 2018

هیدرودرم شریک زیبایی شما

رنگ موی وال وار تضمینی برای سلامت موهای شما

کارتریج Nano NT
1. ایجاد ظریف ترین هاشور ابرو
2. انتقال رنگ بیشتر
3. دقت بیشتر به دلیل لرزش کمتر
4. کاهش دفعات تکرار هاشور ها به دلیل انتقال رنگ بهتر ‌
5. عدم ایجاد اسکار و زخم

بهترین مواد وکس و کاهش درد وکسینگ


مرکز میکروپیگمنتیشن سحر


مرکز میکروپیگمنتیشن شقایق


  میکروپیگمنتیشن شایگان


 مرکز میکروپیگمنتیشن جعفری


مرکز میکروپیگمنتیشن چهره آرایان


 مرکز پیگمنتیشن و اسکالپ نرگس علیپور


 میکروپیگمنتیشن نیکا مهدوی


مرکز میکروپیگمنتیشن خورشیدی


میکروپیگمنتیشن مریم

برگزاری کلاسهای آموزش آرایشگری ویژه محرم و صفر در آموزشگاه مثلث طلایی نوین
با ارائه مدرک رسمی درآموزشگاه مثلث طلایی با مدیریت خانم ها نوروزی
09129200627

مجموعه زیبایی ویونا با حرفه ای ترین خدمات رنگ مو , گریم و آرایش , به روزترین طراحی ناخن و کاشت ناخن , گریم کودکان و انواع شینیون و خدمات میکروپیگمنتیشن , هاشور ابرو , تاتو رژلب و خط لب , تاتو خط چشم در خدمت شما عزیزان می باشد.

ارائه پک رایگان محصولات هاشور ابرو شامل:
” 6 عدد رنگ هاشور ابرو و قلم بلیدینگ و قلم طراحی ابرو”
با ارائه مدرک بین المللی میکروبلیدینگ PMU
09391794999


 خانم ملیحه قاسم نژاد مدرس تخصصی گریم


 خانم بحری (کارشناس کار با مواد-رنگ و مش)


 خانم شایگان (مدرس میکروپیگمنتیشن)


 خانم اکبری مدرس میکروپیگمنتیشن


خانم شفیعی( مدرس رنگ و مش)


 خانم نیکا مهدوی (آرایش دائم)

کارشناس تخصصی کار با مواد در سالن زیبایی لاکچری شیمر در زعفرانیه
ارائه جدیدترین تکنیک های رنگ مو، آمبره، تکنیک سامبره، بالیاژ، بیج بال، کالر ملتینگ، دیسک لایت، استروبینگ لایت و…

با حضور 6 گریمور متخصص میکاپ عروس
اطاق vip و پرو مجزا برای آرامش خاطر عروس خانمها
09354860394

بهترین میکاپ آرتیست عروس
در آرایشگاه عروس لاکچری شیمر در زعفرانیه
ارائه دهنده بروزترین تکنیک های میکاپ و آرایش پایدار هالیوودی
09122185478چگونه هایلایت کنیم

آرایشگاه و سالن vip عروس در غرب تهران
بهترین خدمات زیبایی با استفاده از برندهای معتبر آرایشی
02144950824
02144950825


آرایشگاه عروس هستی


آموزشگاه آرایشگری سونیا یزدانی


 اسطوره ( خانم شفیعی )


 مرکز میکرو جعفری


 آموزشگاه مثلث طلایی


 آرایشگاه نقره نگار


 آرایشگاه بانو شفیعی


 آموزشگاه آرایشی به سیما


 آرایشگاه شادی همایونی


 میکروپیگمنتیشن نیکا


 مجموعه زیبایی ویونا


 مرکز زیبایی سحر 


آرایشگاه پرنیا


 سالن زیبایی ملیحه

چگونه هایلایت کنیم
چگونه هایلایت کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *