چگونه موهامو با دارچین رنگ کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه موهامو با دارچین رنگ کنیم
چگونه موهامو با دارچین رنگ کنیم

اغلب خانم ها تمایل دارند که از رنگ موهای طبیعی و گیاهی برای رنگ کردن موهای خود استفاده کنند تا آسیب های کمتری به موهایشان وارد شود, در این مطلب انواع رنگ موی طبیعی با دارچین و نحوه استفاده آن ها را معرفی خواهیم کرد.

قبل از تولید رنگ موهای شیمیایی در زمان های گذشته اغلب خانم ها برای رنگ کردن موهایشان از مواد و گیاهان طبیعی استفاده می کردند. رنگ مو های گیاهی و طبیعی انواع مختلفی دارند و شما می توانید با کمک این رنگ ها موهایتان را تیره و یا روشن کنید. رنگ موی طبیعی با دارچین از انواع رنگ موهای طبیعی و خانگی است که شما می توانید به کمک آن موهایتان را روشن تر کنید.

برای ایجاد کمی تغییر در رنگ موهای خود می توانید سراغ رنگ موهای طبیعی بروید این رنگ موها بی خطر هستند و روش استفاده از آن ها ساده تر از انواع رنگ موهای شیمیایی است. رنگ موهای گیاهی و طبیعی همچنین برای رنگ کردن موها در دوران بارداری مناسب هستند. دارچین از انواع مواد طبیعی است که برای روشن کردن موها مناسب می باشد و همچنین این رنگ موی طبیعی به موهای شما هیچگونه آسیبی را نمی رساند.

دارچین را می توانید با مواد مختلفی ترکیب کنید و برای روشن کردن موهای خود از ترکیب دارچین با مواد مختلف استفاده کنید. در ادامه ۳ رنگ موی طبیعی با دارچین را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم این رنگ موهای طبیعی دارچینی موهای شما را از رنگ موی طبیعی تان روشن تر می کنند.چگونه موهامو با دارچین رنگ کنیم

مقدار مساوی از پودر دارچین را با نرم کننده ( کاندیشنر ) مخلوط کنید سپس موهایتان را آب کشید و آب اضافی موها را به کمک حوله بگیرید. گره موهایتان را با کمک برس یا شانه باز کنید سپس مخلوط پودر دارچین و نرم کننده را به یک میزان به موهای خود بزنید تا موهایتان دو رنگ نشود.

بعد از زدن این مخلوط روی موهایتان بعد از گذشت چند دقیقه موها را شانه کنید و سپس با استفاده از کلاه حمام موهایتان را بپوشانید.

توجه داشته باشید که رنگ موی طبیعی با دارچین و نرم کننده باید تمام شب روی سر شما بماند و صبح بعد از بیدار شدن موهایتان را با کمک آب بشویید.

در این رنگ موی طبیعی استفاده از عسل اختیاری است. عسل می توانید رطوبت مو را افزایش دهد و فرآیند روشن شدن موها را تسریع بخشد.

مواد لازم

روش مصرف رنگ موی طبیعی

همه این مواد را با یکدیگر به خوبی مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را روی قسمت هایی از موهایتان که می خواهید روشن تر شوند بزنید می توانید مخلوط این مواد را روی همه موهایتان بکشید سپس موهایتان را با استفاده از کلاه رنگ پلاستیکی بپوشانید و اجازه دهید که این مواد به مدت ۴ ساعت روی موهای شما بمانند سپس بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را بشویید. می توانید برای روشن تر موهایتان از مخلوط این مواد ۳ تا ۴ بار دیگر استفاده کنید.

ابتدا در ظرف مناسبی ۳ قاشق غذاخوری از پودر دارچین را با ماست مخلوط کنید سپس مخلوط این مواد را به مدت ۳۰ دقیقه روی موهایتان قرار دهید.

بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را با کمک آب بشویید.

مقداری از پودر دارچین را دم کنید و دم کرده آن را به مدت ۶ ساعت روی موهای خود قرار دهید سپس بعد از مدت زمان ذکر شده موهایتان را بشویید با کمک این روش موهای شما روشن و درخشان می شوند.

    

زیبایی و جذابیت موها در زیبایی چهره خانم ها تاثیرگذار است. داشتن موهای درخشان و روشن آرزوی اغلب خانم ها است همانطور که در این مطلب مشاهده کردید می توانید با کمک انواع رنگ موی طبیعی با دارچین موهای خود را روشن تر کنید. توجه داشته باشید که برای رنگ کردن موها با عصاره گیاهان طبیعی مانند دارچین و حنا و … باید موهایتان را در دمایی که به دمای بدن ( ۳۷ درجه سانتی گراد ) نزدیک تر است رنگ کنید. برای مشاهده انواع ترکیب و مدل های رنگ مو می توانید به بخش های ترکیب رنگ مو مراجعه کنید.

منبع : آرگا



چگونگی بزرگ کردن باسن با تزریق چربی


ایستگاه راه آهن کوالالامپور متفاوت ترین راه آهن برای گردشگران



آشنایی با شتر شکم پر غذای سنتی دبی


چگونه سفری ارزان به استانبول ترکیه داشته باشیم؟


یک مهمانی با سفره رنگارنگ تبریزی ها در آشپزی آخر هفته ۲۶ مهر ماه



ترنس چیست؟ به چه کسانی ترنس گفته می شود؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

چگونه موهامو با دارچین رنگ کنیم

نام

ایمیل

وبسایت


دکتر علی کربلایی خانی جراح پلاستیک و فوق تخصص جراحی ترمیمی



خاصیت، بررسی رایگان خواص و مضرات مواد غذایی!




خانه

موبایل

به جای رنگ موهای شیمیایی می توانید با مواد طبیعی رنگ موهای تان را روشن کنید‎

 

چگونه موهامو با دارچین رنگ کنیم

رنگ کردن مو یکی از راه های تغییر دادن رنگ طبیعی موهای تان است. به جای استفاده از رنگ موهای شیمیایی می توانید با مواد طبیعی رنگ موهای تان را روشن کنید.

 

رنگ مو با دارچین و ماست 

روش های بسیاری برای تغییر رنگ مو به صورت طبیعی وجود دارند که این روش ها در مقایسه با روش های شیمیایی بسیار مناسب تر هم می باشند.

  

اگر بازار را بگردید، هیچ گونه رنگ مویی پیدا نمی کنید که کاملا و صد در صد طبیعی باشد. شاید اسم برخی از آنها رنگ موی گیاهی یا طبیعی باشد اما به همه آنها مواد شیمیایی افزوده می شود تا برای مدت بیشتری حفظ شوند. در حال حاضر یکی از روش های رنگ کردن مو به صورت طبیعی، رنگ کردن مو با حنا می باشد.

 

اما علاوه بر حنا می توانید از رنگ های دیگر خانگی هم استفاده کنید و حتی رنگ مو را خودتان درست کنید. اما باید بدانید که برای این کار به صبر احتیاج دارید، چون موهای شما در اثر تماس با مواد شیمیایی آسیب دیده و به همین راحتی در برابر رنگ موی طبیعی واکنش نشان نخواهد داد.

  

از طریق روش های زیر می توانید موهای خود را به صورت طبیعی به رنگ روشن در بیاورید 

_ یک فنجان آبلیموی طبیعی و سه فنجان چای بابونه را ترکیب کنید و این ترکیب را بر روی سر خود ماساژ دهید و به مدت زیادی جلوی نور آفتاب قرار بگیرید. اگر می خواهید هر چه زودتر موهایتان روشن تر شود ،چند بار در هفته این کار را تکرار کنید.

 

_ رویاس طبیعی را با 4 اونس آب آناناس مخلوط کنید و بگذارید جذب موهایتان شود ، برای مدتی در زیر نور آفتاب قرار بگیرید.

 

_ 3/4 فنجان عسل را با 1 1/2 ماست ساده ترکیب کنید و روی سر خود ماساژ دهید تا به خوبی جذب موهایتان شود. باید هشت ساعت روی سرتان بماند و سپس بشورید.

  

اما می رسیم به ترکیبی که اکثر کاربران به دنبال آن هستند یعنی رنگ مو با دارچین و ماست

چهار قاشق غذاخوری دارچین را با هشت اونس ماست ترکیب کنید و روی سر خود ماساژ دهید .این ترکیب باید به مدت حداقل سی دقیقه روی موهایتان بماند.

  

اگر می خواهید قسمت هایی از موهایتان هایلایت قرمز رنگ داشته باشد 

1/2  فنجان چغندر و 1/2 فنجان آب هویج را با هم ترکیب کنید .این ترکیب را روی قسمت هایی که می خواهید هایلایت کنید قرار دهید و بگذارید یک ساعت روی موهایتان بماند.

 

یک فنجان گل نسترن را در دو فنجان آب بجوشانید و بعد از سرد شدن روی موهای خود قرار دهید.این ترکیب تا هر زمان که دلتان می خواهد می تواند روی موهایتان قرار بگیرد.

 

منبع : nemoneha.com 

 


زیبایی خود را دوچندان کنید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

رنگ کردن مو و ابرو ازجمله کارهایی است که خانم‌های زیادی برای زیبایی خود از آن استفاده می‌کنند و به آن علاقه دارند. گاهی تنوع‌طلبی در این زمینه باعث می‌شود که افراد در هر فصل رنگ مو و ابروی خود را تغییر دهند اما ازآنجایی‌که رنگ مو از مواد شیمیایی تهیه می‌شود استفاده مکرر از آن به موهای فرد (چه موهای سر و چه ابرو) آسیب زیادی وارد خواهد کرد. حتماً شما نیز دیده‌اید که پس از رنگ کردن موهایتان دیگر آن شادابی و درخشندگی قبل را به دست نخواهد آورد.

 

حال چاره چیست که هم بتوان از رنگ مو استفاده کرد و در رنگ موها و ابروهای خود تنوع ایجاد کرد و هم سلامتی و درخشندگی موها را تضمین کرد تا آسیب جدی به آن‌ها وارد نشود.

توجه داشته باشید که هر یک از این دستورات ممکن است در برخی از افراد حساسیت ایجاد کنند بنابراین پیشنهاد می‌شود قبل از مصرف این مواد را روی قسمت کوچکی از موهای خود امتحان کنید تا از سازگاری آن با پوست خود اطمینان حاصل کنید.

 

چگونه موهامو با دارچین رنگ کنیم

در این مقاله از سایت نیک استار قصد داریم که شمارا با چند مورد از رنگ موهای طبیعی و گیاهی که می‌توانید از آن برای رنگ کردن موها و ابروهای خود استفاده کنید آشنا کنیم. پیش از آنکه رنگ موهای شیمیایی با برندهای مختلف به بازار بیایند در زمان‌های گذشته خانم‌ها برای رنگ کردن ابرو و موهایشان از گیاهان و مواد طبیعی استفاده می‌کردند. این گیاهان انواع متفاوتی دارند که می‌توانید با استفاده از هرکدام از آن‌ها رنگ موهای خود را تیره و یا روشن کنید.

 

بدیهی است که مواد طبیعی آسیب کمتری نسبت به مواد شیمیایی به موها و ابرو شما وارد می‌کنند. همچنین استفاده از رنگ موهای طبیعی آسان‌تر است و هزینه خیلی زیادی نیز برای شما نخواهد داشت. همچنین شما می‌توانید در دوران بارداری با مشورت پزشک نیز از مواد طبیعی برای رنگ کردن موها و ابروهای خود استفاده کنید.

 

در اینجا ما دارچین و نحوه استفاده از آن برای رنگ کردن مو و ابرو و ترکیب آن با چند ماده طبیعی دیگر برای ساختن رنگ‌های متفاوت را برای شما توضیح خواهیم داد با ما همراه باشید.

 

نحوه رنگ كردن ابرو با دارچین – آموزش رنگ كردن مو با دارچین

استفاده از دارچین و ترکیب آن با مواد طبیعی دیگر می‌توانند برای روشن کردن مو استفاده شود در ادامه این مطلب چند نوع رنگ موی طبیعی که در آن‌ها از دارچین استفاده شده است را به شما آموزش خواهیم داد تا بتوانید با استفاده از آن‌ها موهای طبیعی خودتان را به حالت طبیعی روشن‌تر کنید.

 

شیوه رنگ كردن ابرو با دارچین و عسل – طریقه رنگ كردن مو با دارچین و عسل

در این دستور اضافه کردن عسل کاملاً اختیاری است اما توجه داشته باشید که استفاده از آن می‌توانند باعث افزایش رطوبت مو شود و این امر نیز به‌نوبه خود باعث می‌شود تا موها سریع‌تر روشن شوند.

 

مواد لازم برای تهیه این رنگ مو به شرح زیر می‌باشد:

مرطوب‌کننده ۱ فنجان

آب‌لیمو یک قاشق چای‌خوری

دارچین ۲ قاشق غذاخوری

عسل یک فنجان

 

همه مواد لازم گفته‌شده را باهم به‌خوبی مخلوط‌کنید و پس‌ازآن رنگ به‌دست‌آمده را روی قسمت‌هایی از موی خود که تمایل دارید روشن‌تر شوند به‌خوبی بمالید. این کار را روی همه موهایتان نیز انجام دهید پس‌ازآن مانند رنگ‌های دیگر موهایتان را بپوشانید برای این کار می‌توانید از کلاه‌های رنگ پلاستیکی موجود در بازار استفاده کنید.

اجازه دهید تا موهایتان ۴ ساعت به همین حالت بماند چون این مواد طبیعی هستند بدیهی است که مدت‌زمان بیشتری نسبت به رنگ‌های شیمیایی برای اثر کردن نیاز دارند. پس از ۴ ساعت موهای خود را به‌خوبی بشویید. می‌توانید از این ترکیب چند بار دیگر استفاده کنید تا موهایتان باز روشن‌تر شود. اگر قصد دارید که از این ترکیب برای روشن‌تر شدن ابروهایتان استفاده کنید می‌توانید زمان کمتری صبر کنید و آن‌ها را با پلاستیک‌های کوچک‌تر بپوشانید و یا رها بگذارید.

البته تار موهای ابرو نسبت به موی سر ضخیم‌تر است و ممکن است دیرتر رنگ بگیرد و یا بسته به نوع ابروی شما گاهی ممکن است اصلاً رنگ نگیرد یا مدت‌زمان بیشتری برای رنگ گرفتن نیاز داشته باشد.

 

آموزش رنگ كردن ابرو با دارچین و قهوه – نحوه رنگ كردن مو با دارچین و قهوه

مواد لازم به شرح زیر می‌باشد:

دارچین یک یا دو قاشق غذاخوری

زردچوبه یا قهوه به مقدار کم

آب‌لیمو نصف قاشق چای‌خوری

یک یا دو قاشق غذاخوری دارچین را با کمی زردچوبه و یا قهوه مخلوط‌کنید و آب‌لیمو را به آن اضافه کنید و خوب هم بزنید تا حالت خمیری به خود بگیرد.

این ترکیب را به مدت نیم ساعت روی ابروهای خود بگذارید. پس‌ازاین مدت می‌توانید مواد را از روی ابروهایتان پاک‌کنید. استفاده از این روش برای افرادی که ابروهای روشنی دارند نسبت به افرادی که ابروهای مشکی دارند سریع‌تر پاسخ می‌دهد. اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که ابروهای تیره‌تری دارید بهتر است مدتی بیش از ۳۰ دقیقه صبر کنید و یا چندین بار از این ترکیب استفاده کنید تا نتیجه بگیرید.

 

به مقدار موردنیازتان پودر دارچین و نرم‌کننده را باهم مخلوط‌کنید اگر از این ترکیب برای موهایتان استفاده می‌کنید بدیهی است که مقدار بیشتری موردنیاز است؛ اما برای ابروها یک تا دو قاشق از هرکدام کافی است.

ابروهایتان را بشویید، آن‌ها را با شانه مخصوص شانه بزنید و مخلوط دارچین و نرم‌کننده را روی ابروهایتان بمالید. سعی کنید این کار را به‌صورت یکدست انجام دهید. پس از گذشت حدود یک ساعت می‌توانید مخلوط را از روی ابروهای خود پاک‌کنید. اگر برای موهای خود از این ترکیب استفاده می‌کنید این ترکیب باید تمام شب را روی موهای شما بماند.

 

نحوه رنگ كردن ابرو با دارچین با ماست – روش رنگ كردن مو با دارچین با ماست

در این روش یک قاشق غذاخوری پودر دارچین را با دو انس ماست (می‌توانید برحسب نیاز این نسبت را زیاد یا کم کنید) ترکیب کنید و اجازه بدهید که این مواد ۳۰ دقیقه روی مو یا ابروهایتان بماند پس‌ازاین مدت می‌توانید موها یا ابروهایتان را با آب بشویید.چگونه موهامو با دارچین رنگ کنیم

 

معمولاً در رنگ کردن ابروها از وازلین نیز استفاده می‌شود. کاربرد این ماده در خود رنگ دادن به ابروها نیست. پیش از شروع کار و رنگ کردن ابرو وازلین را به دور قسمت‌هایی از صورت که نمی‌خواهید رنگ بگیرند مانند بالای ابروها یا حدفاصل بین چشم و ابرو می‌مالند تا رنگ به آن‌ها سرایت نکند. این کار معمولاً در رنگ موهای شیمیایی انجام می‌شود اما شما نیز می‌توانید حین استفاده از دارچین برای رنگ کردن موهایتان محض احتیاط از آن استفاده کنید.

 

منبع: سایت نیک استار

این محتوا لایق چه امتیازی است؟ امتیاز دهید

دیدگاه

7  −  دو  =  .hide-if-no-js{display:none!important}

چگونه موهامو با دارچین رنگ کنیم
چگونه موهامو با دارچین رنگ کنیم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *