چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم
چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

از نظر مردان چه چیزی جذاب است: روش های ساده ای برای جذب مرد مورد علاقه تان

بیایید با خودمان صادق باشیم، گاهی اوقات درک عواطف و احساسات مردان می تواند فوق العاده دشوار باشد. پس بهتر است خودمان را گول نزنیم، اما اگر مردی وجود دارد که به او نظر دارید و در ذهنتان به وی علاقه مند شده اید، راه هایی برای جلب توجه او وجود دارد که دانستنشان خالی از لطف نیست. در این مطلب برخی از راهنمایی ها و ترفندهایی که متخصصان ارتباط و کارآفرینی ارائه نموده اند ذکر خواهد شد تا بتوانید با کمک گرفتن از آن ها توجه مرد مورد علاقه تان را به سوی خود جلب نمایید.

دکتر تینا تسینا، نویسنده کتاب چگونه یک پارتنر خوشحال باشیم و چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشیم در این خصوص می گوید به مکان هایی که شما را خوشحال می کنند بروید، جایی که بیشتر احتمال دارد مرد مورد علاقه شما در آن فضاها حضور داشته باشد. در واقع مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که آرامش داشته و روحیه ی خوبی داشته باشند و اکثر اوقات با لبخند باشند.

از مخفی کردن خود در گوشه های سالن، در میان مبل و یا گل و گیاه اجتناب کنید. در هر جایی که هستید کاری را برای انجام دادن پیدا کنید فرقی نمی کند که چه کاری باشد فقط سعی کنید در جمع باشید کارهایی مثل وارد شدن در یک بحث گروهی و یا قدم زدن چرا که این امر می تواند توجه مردان را به سوی شما جلب کند و آن ها را متوجه این امر سازد که شما انسانی فعال و اجتماعی هستید و سعی ندارید قایم موشک بازی کنید.

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

به نظر می رسد که از سال 1950 تا کنون، مردان به گونه ای تربیت شده اند که واقعا دوست دارند مفید باشند. در مورد وضعیت چالش برانگیز محل کارتان با او صحبت کنید یا از او بخواهید که یک برنامه ی جالب را به شما توصیه کند. تسینا در این خصوص می گوید: “فکر می کنم سوال کردن در مورد هر چیزی به جز اشتهای مرد مورد علاقه تان می تواند سبب شود که او فکر کند خیلی باهوش است و لذا کمک خواستن از او می تواند بهترین راه برای ایجاد یک رابطه ی عاشقانه باشد.

امیلی هولمز هاون، بنیانگذار باشگاه دوستانه لست فرست، در این خصوص می گوید: در مورد چیزهای مورد علاقه ی خود، مانند نگه داشتن گل های تازه در خانه، ورزش مورد علاقه تان مانند یوگا، خواندن یک کتاب در هر هفته یا داشتن یک خواب خوب، با او صحبت کنید. ممکن است بیان این چیزها به نظر شما مضحک باشد، اما از نظر او می تواند نشانه هایی از داشتن ” زندگی ای آرام و متعادل” باشد که او را به ادامه ی ارتباط با شما دلگرم نماید.

مردها چندان روند مد را درک نمی کنند، بنابراین تاپ دخترانه موج دار بدون آستین خود را برای شب های دخترانه تان نگله دارید. بهترین راه برای جلب توجه پسرها این است که چیزی بی نظیر مانند یک لباس کلاسیک راحت بپوشید.

هم تسینا و هم هاون به تاثیر تماس مستقیم چشمی کلاسیک اعتراف کرده اند. یک تماس چشمی صحیح باعث می شود که او هم به شما علاقه مند شود پس این آیتم را هرگز فراموش نکنید.

اگر مردی که به او علاقه مند شده اید از لباسی که به تن کرده اید تعریف کرد، نباید به صحبت در مورد نام برند لباستان بپردازید، زیرا ممکن است کلامتان رنگ و بوی مادی به خود بگیرد. اگر او چنین حرفی را پیش کشید شما باید بلا فاصله بگویید که خوشحالید که او تا این حد نکته بین است و فورا حرف را عوض کنید. همین امر در مورد غذا و نوشیدنی نیز صادق است. حتی اگر به جذاب ترین کافه ها و رستوران ها رفتید، باید بیشتر در مورد نقاط مشترکتان صحبت کنید نه فضای رستوران. در این صورت صحبت شما به جاهای جالبی خواهد رسید و نقاط مشترک زیادی را خواهید یافت که می تواند به ادامه ی رابطه کمک کند.

تسینا در این خصوص می گوید که اگر همیشه با گروهی از دوستان خود بیرون بروید و خود را در میان آن ها احاطه کنید تنها شدن و احتمال گرفتن پیشنهاد از طرف فردی که از او خوشتان آمده بسیار کمتر می شود. اگر همیشه با گروه بیرون می روید، سعی کنید کمی از آن ها فاصله بگیرید یا راهی برای وقت گذراندن با خودتان بیابید. پس از آن با گفتن چیزی جذاب در مورد مردی که از او خوشتان آمده و یا اظهار نظر در مورد صحبت هایش نظر او را به سوی خود جلب نمایید. در هنگام اظهار نظر هوش و شخصیت خود را هم نشان دهید نه این که فقط سعی کنید نظری داده باشید. این ها همه باعث می شوند که یک زن شاداب و با طراوت و امروزی به نظر آیید که هیچ کس دوست ندارد هم کلامی با او را از دست بدهد.

به نظر لوری زاسلو و جنی زوچر، بنیانگذاران شرکت تولیدی پروژه سول میت، زمانی که زنان از مردان تشکر نمی کنند آن ها واقعا ناراحت می شوند. زوچر در این خصوص می گوید: “حتی با اعتماد به نفس ترین مرد ها نیز نیاز به تشکر دارند.” البته نیازی نیست که شما همان لحظه از او تشکر کنید بهتر است شماره تلفن او را بگیرید و بعد در یک پیام کوتاه برای نوشیدنی که برایتان خریده بود از او تشکر کنید. این یک راه آسان برای قدردانی و تشکر از کسی است که از او خوشتان آمده و علاوه بر این، راه را برای ادامه ی ارتباط با او باز می کند.

دنیای ما دنیایی فوق العاده کوچک است، و اگر اندکی کار با اینستاگرام و استوری گذاشتن خود را کنار بگذارید، شاید بتوانید کسی را ملاقات کنید که درست در رو به روی شما نشسته است. حتی اگر شما در آسانسور هستید، به جای این که با تلفنتان ور بروید، به اطراف نگاه کنید و ببینید چه کسی در اطراف شما است. این کار برای جذب یک پسر به سوی خودتان بسیار بهتر از چسبیدن به اسنپ چت و یا اینستاگرام است چرا که شما را فردی باهوش تر جلوه می دهد که به فضای مجازی وابسته نیست.

به عنوان مثال می توانید کتاب مورد علاقه تان را به کافی شاپ ببرید. به گفته ی اما تسلر، مؤسس شركت خاستگاری The Ring of Dating ، با این کار به فرد مورد علاقه تان یک دلیل قانع کننده برای شروع رابطه خواهید داد. اگر به خواندن کتاب های عادی علاقه ای ندارید، یک کتاب شعر، مجله یا هر سرگرمی ای که دوست دارید را با خود به کافی شاپ بیاورید.

بسیاری از مردان تمایل دارند تا سر صحبت را با شما باز کنند، بنابراین اگر شما چیزی چشم گیر و یا عجیب و غریب به تن کرده باشید آن ها می توانند از آن برای باز کردن سر صحبت استفاده کنند. گوشواره های جالبی با حلقه های بزرگ به گوش بیندازید و از لباس هایی با طرح های عجیب غریب و چشمگیر استفاده کنید تا بتوانید نظر مردان را به سوی خود جلب کرده و راه را برای صحبت باز کنید.

اين بچه مچها عاشق نميشن ک.چن سال ديگه ميشينن ميخندنن.جمع کنيد باو جماعت

من به پسری عاشقش بودم گفتم که دوستش دارم ولی اون گفت تو مثل خواهرمی از اون به بعد دیگه حتی تو صورتمم نگاه نمیکنه هرگز علاقتونو نشون ندید بزارید اون پا پیش بزاره غرورتونو نشکنید تا مثل من پشیمون نشید

واااااااييييييييييييييييييي من ميميررررررررممممممممم برااااششششششششششششششششششش توروخداااااااا جون مادرتون جون عزيزتون ي صلوات بفرستين اگه اين پيام منو خوندين ك من با سبحانم ازدواج كنم و خوشبخت بشيم خواهشششش ميكنم هركي اين پيامم رو خوند ي صلوات برا منو سبحانم بفرسته ك ما باهم ازدواج كنيمو خوشبخت شيم

خدایی جمع کنید این مسخره بازیارووو اخه عشق که اصلاا وجود نداره بعدشم دختر ۱۵ ساله چه میدونه عشق چیه اخه تا عاشق بشهاصلاا پسرااا ارزش نگاه کردنم ندارن چه برسه عاشقشون بشی با پسرااا امونجوری رفتار کنید که با شما ها رفتار میکنند اونااا همه کاراشون فیلمه اگه بهشون بگید دوستت دارم بیا باهم باشیم هرگز قبول نمیکنن چون پسرااا از دختزای مغرور خوششون میاد نه دختر جلف حواستون در کل جمع باشه گول پسر جماعت نخورید

اینارو جمع بزار در کوزه آبشو بخور

این توصیه رو از من داشته باشین
هیچوقت به یه پسر ابراز علاقه نکنین هیچوقت
چون شمارو از دخترایی که تو خیابون ریخته و دارن دنبال پسر میگردن نشون میده
و مطلقا پسری که قصد سو استفاده نداشته باشه ابراز علاقه تونو قبول نمیکنه حتی اگه قبل گفتنتون دوستون داشته باشه چون بد بینی ایجاد میکنین
اون روش هایی هم که تو اکثر سایتا برای جلب توجه نوشتن ترجمه ی مقاله های خارجیه که فقط اونجا به درد میخوره
تو ایران اینجور روش ها جواب نمیده یا اصلا عملی نیس

پس باید چیکار کرد؟

اون کسایی که میگن عشق الکی و پوچه و وظیفه قلب یه چی دیگس
اگه کسی رو دوس ندارین یا عاشق نشدین اینجا تو این سایت چیکار میکنین
هه حرفاتون همش دروغ اتفاقا شما عاشق ترین فقط الکی حرف میزنین عشق دروغه
یکم با خودتون روراست باشین

من.حیجوقت.عاشق.نمیشم.میخاستم
ببینم.عاشقی.چیه.من.اگر.عاشق.بشم.مسل.
پسرا.باید.دنبالشون.بیفتم.نمیخام
این.کار.برای.آیدا.شایسته.نیست

هیچی برام بجز آون مهم نیس. ولی من برا آون مهم نیستم. من حتی خواهرم ی سال از خودم بزرگتر بود. پارسال خودکشی کرد و من خیلی شکست خوردم. با این ک میدونست این اتفاق زندگیمو بازم این کارو باهام کردچیکا کنم برگردم

سلام. من ی دختر 19ساله ام. هنوز سال اولی بود ک کنکور شرکت کردم و پزشکی هم آوردم. قبل کنکورم ی دبیر خصوص داشتم ک هرروز برا چارتا درس میرفتم پیشش. بعد ی مدتی بم گفت ک میخاد کنارم باشه. و منم خیلی دوسش داشتم. آون موقع بود ک قبول کردم. الان سه ماهه میگذرع. نمیدونم چرا یهو دلشو زدم. البته بعد این ک خوب کاراشو کرد بم گف که دیگ نمیتونم تحملت کنم. با این ک هیچ کارش نکرده بودم. الان دو هفتس میگذرع. کارم شده گریه و برا اونم اصلا مهم نیست و همون موقع ازم خواهش کرد ک دیگ برم. الان کارم ب خودکشیو این چیزا رسیده… خیلی دوسش دارم

خودکشی؟به عنوان تجربه اول درک میکنم دلبسته باشی اما مطمین باش شما تجربه اول اون شخص نبودی و نتونسته شمارو درک کنه و عشق شمارو باور کنه و ارزشی هم نداره اثبات علاقتون بهش.شما فقط بی تجربه بودید.بهتره ارامشتو حفظ کنی و چند چیز رو فراموش نکنی اولیش اینه که پنجتا انگشت شبیه بهم نیستن و این یعنی ۱ به همه بی اعتماد نشی و به همه اعتماد نکنی ۲ شما همیشه براعاشقی فرصت داری و بعدا به خاطرات گذشته تعجب میکنی!۳به پیشرفت و تحصیلت بپرداز و برای هرکس همونقد که برات هزینه میکنه خرج کن نه کم نه زیاد.و همیشه اول با منطق انتخاب کن بعد با احساس

یه مسئله ای هست دوستان: (نخونی کل عمرت بر فناست)
اینطور جا افتاده که آدم با عقلش عاشق شه یا دلش ؟ اصلا دلی وجود نداره ( اما عشق هست ).این فقط یه جنبه ی شاعرانه هست که به خاطر اینکه وقتی از کسی خوشمان می یاد (مثل سایر احساسات دیگه مثل عصبانیت و خنده) هورمون هایی ترشح میشن به سوی قلب برای تغیر جریان خون و غیره که شاعرامون هم اینطوری احساسی که در قلب به وجود اومده رو به قلب نسبت میدن که تو ادبیات بهش می گن حسن تعلیل ولی کسی که میگه کار دل(قلب) پمپاژ خون هست و عشقی وجود نداره این اشتباهه این دو هیچ مناسبتی با هم ندارن که شما از اون استدلال وجود عشق کنید. در واقع کل احساسات آدمی برای مغزش هست و چیزی که انسان رو کامل میکنه استفاده از مغزش هست نه قسمتی از مغزش کسی که به پول فکر میکنه کسی که فقط به عشق فکر میکنه کسی که فقط به شهوت فکر میکنه و …. همه شان به شکلی ناقصان اند و محکوم به شکست چون هیچ وقت کل احساساتشونه در نظر نگرفتن در حقیقت کل فکر و مغزشونو و یک بعدی عمل کردن .
پس خواهشا از این فازهای (عاقلانه) یا ( زندگی فقط عشق) برای خودتون نگیرید. انسان از احساساتی شکل گرفته که به همشون برای زندگی کردن نیاز داره.

من ی دختر ۱۷ ساله ام ‌.عاشق ی پسر ۲۴ ساله شدم ک توی باشگاه دیدمش یکی از دوستام رو فرستادم جلو ک در مورد من حرف بزنه اونم حرف میزنه ‌و پسره میگه این ی عشق زود گزره ک توی این سن زیاد اتفاق میوفته ‌شاید عاشق خواننده هم بشه .من چیکار کنم ک دلش رو ب دست بیارم ؟؟

سلام به همه دوستان من سه دختر ۱۶ سالم تا این موقع فقط یه بی اف داشتم من تو یه خانواده خیلی سخت گیری بزرگ شدم به طوریکه تا این موقع حتی سیم کارت هم نداشتم اما یه تبلت داشتم تو ایلام یه نرم‌افزار چت روم نصب میکنم و اونجا با یه پسر که ده سال از خودم بزرگ تر بود دوست شدم اوایل خیلی خوب بود من برایش سه تا عکس فرستادم تا اینکه امروز که این مطلب و براتون می‌نویسم بهم گفت من اونی که خودمو بهت معرفی کردم نیستم و یه ادمیم که دخترا و بازی میده من فورا اون نرم افزار رو پاک کردم اما حیف که عکسام دستشه حالا اگه عکسام پخش بشه من بدبختم به همین خاطر همه ی ابجیای چ
گل هیچ وقت به عشق مجازی اعتماد نکنید عاشق بشید اما واقعی نه مجازی

این.دختر.خوبه.خدش.میگهیا.دروغ.میگه
نابرد.رنج.گنج.میسر.نمیباشد

سلام. من ي دختره 18سالم. توسن 14سالگي پسرهمسايه دوستم عاشقم شد. فك ميكردمن و دوستم باهم خواهريم6 ماه بد اينكه من خونه دوستم رفته بودم اون منو ديد ب مامانش گفتو مامانشم ب مامان دوستم وقتي مشخصات منوداد مامان دوستم فهميدمنم. بدش دوستم رابط منو اون شده بود. روزاي خوبي بود ك يدفه مامانش سرطان گرفت. اميرم ازاول تنهاقصدش ازدواج بود اماچون من سنم كم بود ومطمئن بودم ك مامان بابام اجازه ازدواج نميدن بهش گفتم ن. اما اون همش ب دوستم اصرارميكرد ك شمارموبگيره تابامامانم صحبت كنه. ولي من ميگفتم ن. چن ماه بدش مامانش ب اميراصراركرد ك بايد ازدواج كنه ومي گف ميخوام قبل ازمرگم عروسيتوببينم. امير اين ماجرارو ب دوستم گف. منم هيچ جوابي ندادم وفرداش رگشوزد… بدچن روز باخنده ب دوستم گف واس اينكه مامانم و بترسونم ميخواستم پوست دستم بزنم ك رگموزدم.تاچن ماه همچي خوب بود ومامانش واس اينكه عشق من ازسراميربيوفته ازاون شهر رفتن. اماهنوزم اميرمياد درموردمن از دوستم خبراموميگيره. عشق يني ب هم نرسيدن. حداقل براي من…

سلام من با یه پسری دوستم ک قبلا شکست عشقی خورده به من توجه داره اما جلوی من درباره دخترای دیگ حرف میزنه چیکار کنم ک نظرش نسبت ب من جلب بشه دوست دارم وقتی با منه فقط به من دقت کنه عاشق سکسه ایا خوبه ک باهاش درباره سکس حرف بزنیم یا کار های کنم ک تحریک بشه ما تصویری باهم در ارتباطیم ایا این کار رو بکنم؟؟؟؟

به هیچ وجه باهاش در مورد سکس حرف نزنید. احساسات خودتون رو کنترل کنید. با این صحبت هایی که شما در مورد اون فرد میکنید، باید بهتون بگم که طرف مقابل شما اصلا قابل اعتماد نیست. چون در این رابطه که شما ازش حرف میزنید ، سود و زیان زیادی داره که متاسفانه تمام سود به نفع طرف مقابل شماست و تمام ضررش برای شما. یه مدت باهاش کات کنید. اینطوری شاید آرومتر شید. وقت خودتون رو با فیلم دیدن و مطالعه پر کنید تا کمتر بهش فکر کنید.

سلام من ۱۸سالمه از ۱۴سالگی عاشق پسر عموم شدم اما اون با دختر عموم رابطه داشت وقتی تموم کردن به بهونه چالش رفتم ب صورت پیامی گفتم دوسش دارم میترسیدم دوباره برگرده پیش دختر عموم ولی اون بهم گفت دختر عموما دوست داره منم ک گفتم چالشه ولی باور نکرد خلاصه رابطمون خوبه ولی اون منا دوست نداره چند وقتم برای این ک فراموشش کنم با یکی دیگه دوست شدم ولی خوب فایده نداشت میشه راهنمایی کنید لطفا؟

بببببببببببببببببببببببببللللللللللللللللللللللللللللللللللههههههههههههههههههه

سلام دوستان, به نظر من ازدواج باید عاقلانه باشه زندگی باید عاشقانه باشه. یعنی با چشم باز انتخاب کنید نه از رو هوس. بعد ازدواج چشاتونو رو همه چیز ببندین. امروزه شناخت ادما خیلی مهمه.

من قبلا تو دوران نوجوونیم عاشق شده بودم بمدت 4سال ولی اون اصلا خبر نداشت الانم کلا از یاد بردمش و19 سالمه و بنظرم تنها بودن بهتر از این همه دغدغس اگه واقن با کسی ک بخام دوس بشم با عقل پیش میرم.توصیه میکنم اصلا با احساس پیش نرید چون ضرر میبینین

ببخشید دوبار گفتم 🙂

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

خاک تو سر همتون من که اصلا به عشق اعتقاد ندارم شکست عشقی هم نمیخورم چون برام مهم نی بنظر من وللش زندگیتو بچسب پسرا ارزش ندارن با ارادت کسی که هیچوقت عاشق نمیشود

افرین عزیزم بخدا که حرف درست و زدی

۱۲۰تا.ستاره.برای.شما.عاشق.نشین.اینا.بیکاره
عاشق.شد.همه.اینا.عاشقن

بابا چقد سخت میگیرید.
مطمئن باشید پسره بیشتر میخوادتون بعد با این اطمینان باش حرف بزنید.
سعی کنید سر حرف رو خودتون باز کنید
بعد از دوست شدن اگه دیدید به دردتون نمیخوره و اشتباه فکر کردید بدون صحبت خودتون رو کنار بکشید و جوابشم ندید و با خودتون بگید ایشالا بعدی ..
100% تضمینی و تجربی …

سلام…من سه ساله که یه نفر رو دوس دارم؛فامیلمونه ولی خارج کشور زندگی میکنن؛از اون مدل ها هم نیست ک بد باشه نه اصلا اتفاقا نماز و روزه و اینارو انجام میده چون شهر ما یه صهر مذهبی هس …اصلا تا حالا زیاد باهاش حرف نزدم ولی خب چون خواهرش دوست صمیمیمه بعضی وقتا ک با خواهرش باهمیم میاد و مثلا یه چیزی ب خواهرش میگه…چن روز قبل منو خواهرش نشسته بودیم که اون اومد با خواهرش کار داشت منم سرم تو موبایلم بود چون اصلا روم نمیشه نگاش کنم وفتی داشت حرف میزد داشکم میلرزیدم چون حتی وقتی صداشو هم بشنوم استرس میگیرم…همونطور ک حرف میزد من سرمو آوردم بالا ک دیدم اونم نگام کرد…چون روم نمیشد نگامو به بالا انداختم و اونم همونکارو کرد ولی دوباره باهم زل زدیم تو چشای هم نزدیک بود خندم بگیره ولی هیچی نگفتم و سرمو انداختم پایین…بعضی وقتا که میخندم یکم سنگینی نگاشو حس میکنم ولی نمیدومم واقعا داره نگام میکنه یا من اینجوری حس میکنم…چن بار اتفاقی نگامون ب هم افتاده و اتفاقی ب هم زل زدیم ولی نمیدونم دوسم داره یا ن…اگه به دوستام بگم باور نمیکنن ولی خب من ی جورایی معنی نگاشو میفهمم حس میکنم دوسم داره ولی جرعت نمیکنم به کسی بگم چون اصلا باور نمیکنن…من خیلیییییییییی دوسش دارم لطفا راهگمایی کنید…درضمن من ۱۴سال بیشتر ندارم شاید بگین سنم خیلی کمه ولی وااااقعا واقعا دوسش دارم…یه چیز دیگه اونا فقط برای عید و تابستون اینجا هستن

نگاه کردن خودش از علاقه میاد داستان ماهم همینجوری شروع شد و ما نامزد شدیم ولی سعی کن بی توجه باشی و خونسرد

سلام دوستان
من مدتی با یک نفر آشنا شدم.اوایل ایشون بهم پیام میدادن و سراغی از من میگرفتم.اما اخیرا پیام نمیده و پیامای منو میمونم و جواب نمیدم.وقتی ازشون دلیلش پرسیدم ایشون گفتن وقت ندارن.درواقع ایشون هم دانشجو اند و هم کار می کنند.
اما من واقعا موندم که چیکارکنم آیا ارتباطم با این فرد قطع کنم یا اینکه کمی صبور باشم و ببینم چی میشه.لطفا کمکم کنید

به نظر من یه مدت بهش بی توجه باش بزار اون بیاد سمتت

حالا نیومد چه خاکی تو سرمون کنیم؟

پسره خجالتی باشه عمرا بیاد

باتوجه به كامنتا چرا اول همه دخترا عاشق ميشن اونم عاشق كسي كه نبايد بشن و اون طرفم بهشون محل نميزاره ؟خودمم گير اينجور چيزي افتادم

چون زیادی بهش رومیدی واس همینه

چون دخترا عاشقه پسرایی میسن ک مغرورن و بهشون محل نمیدن…و ب پسرایی ک دوسشون دارن اهمیت نمیدن

لایک

مریضن آیا؟

سلام .داداشاوآجیاے عزیزشبتون بخیروزندگی بہ کامتون☺ممنون میشم متنموبخونیدوراجبش نظربدین
من همہ ے نظراتی کہ بودروخوندم ولی وقتی اون نظرکہ یہ دختر۱۵سالہ و۱۳سالہ عاشق یکی ازپسراے فامیلشوننوخوندم تعجب کردم چون باوجوداینکہ الان18سالمہ هرگزعاشق نشدم واصلاازکسایی کہ ازمن خوششون اومده{ حتی باموقعیتاے خوب‌ویاتفاهم} خوشم نیومده ضمنابہ این دلیلم نیسکہ سختگیروحساسم وحتی ۱۰۰%مطمئن نیستم کہ شخصیم عاشق من شده باشہ حتی تعریف ازخودنباشہ،باوجودجذابیتوزیبایی وویژگی هاے خوبی کہ دارم .خیلی دوسداشتم عاشق بشموعشقوتجربہ کنم چون واقعاحسِ خیلی خیلی قشنگیہ کہ البتہ یادمون نره←بہ شرطاے زیادوباقدماے منطقی→☺من میدونم کہ واقعاکائنات آدمایی کہ مناسبو واسہ همنوبہ هم میرسونہ ولی واقعاانتظاردیوونم کرده وحتی تورویاهام باعشقی‌که توآینده بهش خواهم رسیدزندگی میکنم حتی باوجودموفقیتایی کہ توزندگیم دارمواززندگی خیلی لذت میبرم ولی توزمینہ ے عشقودوسداشتن هیچوقت احساس خوشبختی نداشتموواقعاخیلی ناراحتم ازلحاظ موقعیتیم توفامیلامونم اصلاپسربزرگ یابہتربگم پسرنداریم یابچہ ے کوچیکن یاهمسن خودم کہ فقط۲تانوعین داداشمن‌واصلادوسندارم بااونادوسداشتنوتجربہ کنم‌چون‌معیاراے منوندارن خودممکہ درونگراموبیرون ایناخیلی نمیرم درنتیجہ موقعیت برام خیلی سخت‌میتونہ پیش بیاد نمیدونم کِِِی بہ یہ عشق پاکوابدے میرسم ازتون میخوام برام دعاکنین تاهرچہ زودترباهاش آشناشموباهم خوشبختی توعشقوتجربہ کنیموبہ هم توهدفامونم کمک کنیمو…وتوآخرم بہ همتون ڪہ‌لطف کردینومطلبموخوندین پیشنہادمیکنم قبل ورودبہ یہ رابطہ ے عاطفی کتاب رازهایی وشناخت مردان واگہ آقاییدکہ همین‌کتاب راجب خانوماشوبخونیدچون خانوماآقایون ازخیلی لحاظاے شخصیتی ورفتارے تفاوت دارن کہ شناخت اینابہ رابطہ ے بادوام وبہ دورازسوءتفاهم کمک میکنہ مثلایکیش کہ دونستنش واجبہ همینہ کہ تورابطہ مردااهل عملنوخانونابیشتر،حرف واگہ کسی اینوندونہ شایدفککنہ کہ طرفش دوسش نداره یاسردشده یاخیلی خیلی چیزاے مہمی کہ مااصلانمیتونیم حتی حدسشون بزنیموعالی میشہ اگہ بامطالعہرفهمیداین کتاب خیلی خیلی نکات خوبوعالیی داره وبایہ جستجوتواینترنت میتونین بہ صورتρ∂ƒدانلودوخیلی راحت مطالعش کنین.آرزوے بہتریناروبراتون دارمخدانگہدارتون

دوستان عزیز عشق واقعی بعد از امدن خانواده ی پسر به خواستگاری وبعد از ازدواج به وجود می اید قبلش همش هوسه

سلام من ۱۷ سالمه عاشق پسر عمومم ..این عشق برای یکی دو روز نیست که بگم هوسه سه چهار سال هس که دوستش دارم .اولاش فک میکردم یه حس بچه گانه هس ولی اصلا اینطور نیست به هیچ پسری جز اون تاحالا فکر نکردم .اون نمی دونه دوستش دارم نمی دونم اون هم دوستم داره یا نه چون خیلی عادی رفتار میکنه . یه بار هم نقاشیشو کشدم ولی نمی دونم فهمیدبا این کار دوسش دارم یا نه .. نمیدونم چیکار کنم لطفا کمک کنید سر در گمم اصلن نمی دونم تکلیفم چیه .. یا حداقل بگین چطور فراموشش کنم

برام دعا کنید همه چی درست بشه

16 سالم بود ک با یه پسر آشنا شدم گف دوست دارم گفتم ثابت کن اومد و با خانوادم در میون گذاشت ک من دخترتون میخام .فعلا فقط یه مدت با هم باشیم ببینیم اخلاقمون بهم میخوره یا نه.خانوادم قبول کردن همه کاری براش کردم خیلی دوسش داشتم و دارم حدود یه سال باهم بودیم ینی تا 17 سالگی مامانم براش کار پیداکرد ی روز بهم پیشنهاد رابطه داد من قبول نکردم گف اگ باهام رابطه نداشته باشی میرم بایکی دیگه منم تو دل خودم گفتم شوخی میکنه نمیره ولی رفت اونم چی؟؟؟با یه زن ک یه بچه هم داره من تو 17 سالگیم ازدواج کردم اونم یهویی حتی خواسگاریمم نیومدن نمیدونم چی شد همه چی خیلی زود انجام شد یه جمعه با یکی از اقوام رفتیم بیرون جمعه دیگش ازدواج کردم.یه روز قبل آزمایش خونم بهش گفتم دارم ازدواج میکنما باور نکرد پشت تلفن یه پوزخند زدوگفت مبارک باشه.بعد از عقد مامانم عکس نامزدم و گذاشت پروفایلش نمیدونم اون موقعه ک دید چه حالی شدباورش نمیشداما دیر شده بود.الانم ک ازدواج کردم راضی نیسم ینی نامزدم یکی دیگه تو زندگیشه اما انکار میکنه زندگی سخت و زجر آوری دارم

سلام من ۱۵ سالمه و چندساله که عاشق پسرعمومم با تمام وجود دوسش دارم . همه همکلاسی هام میدونن وقتی به جونش قسم میخورم حرفم راسته.
واقعیتش اون یکی دخترعمومم اونو دوس داره ولی اون۲سال از من کوچیک تره من مطمئنم عشق اون هوسه اخه کدوم بچه۱۳ساله ای عاشق یه پسر۲۱ ساله میشه?
بعدش این دخترعموم هربار یه دروغی پشت سرمن تو فامیل میگه هربار که احساس میکنم دارم به عشقم نزدیک میشم اون همه چیو خراب میکنه و باعث میشه همه درموردم بد فکر کنن

با نگاه ها و شوخیا و حرفایی که پسر عموم بهم میزنه حدسایی میزنم که اونم منو دوس داره
ولی دختر عموم داره همه چیو بهم میریزه . چیکار کنم تورو خدا اگه راهکاری بلدین جلو پام بزارین.
همین چند وقت پیش همه جا جار زده بود ایدا دوست پسر داره.اخه منه بدبختو چه به دوس پسر ?
ابرومو جلو عشقم برده و کاکلا به وضوح حس میکردم عشقم تا مدتی باهام سر سنگینه.

سلام من ۱۵سالمه و از وقتی که کلاس چهارم بودم پسر عموم رو دوسش داشتم اون۲۲سالشه خیلی دوسش دارم البته اون از سطح خانواده خیلی از من فراتره اون وقتی منو میدید گاهی وقتا بهم زل میزد و بعضی مواقع میخواست درباره ی موضوعی باهام سر صحبت باز کنه من زیاد توجه نمیکردم چند روز پیش شنیدم که ی دخترع رو دوسال میخواد وقتی که ترم دانشگاه تموم شد میرن خاستگاریش فک کنم بنظرتون چکار کنم خیلی دوسش دارم¿

سلام یکی از پسرای فامیلای دورمون امسال اومدن خونه ما سنگین بود پسره چند بار متوجه نگاهاش شدم هر بار حرف میزدم به نگاه میکرد سفره می انداختند پشت سرم ظرفارو میاورد شب که رفتیم بیرون باهاش خیلی سردم شد پسر خالش بهش گفت کتتو بده بهش اونم‌ کتشو داد بعدشم ی چیزی برداشت گفت من ناراحت شدم بعدم گفتم نمیپوشم گفت غلط کردم قربونت شم بیا بپوش عزیزم تو ماشینم اذیتم میکرد هی میگفت من سینگلم چند ماهه دوست داشت باهام حرف بزنه میخوام بدونم اینا نشونه دوست داشتنه؟
به دل خودم که خیلی افتاده چون بودن پسرای دیگه دور و برم ولی حسم میگه این دوست داره
از مدیر محترم خواهش و التماس میکنم یا اینجا یا تو ایمیلم جوابمو بدن به شدت گرفتارم خواهششششششششششش

نه عزیزم اون دوس داشتن نیس فک میکنم خیلی کم سن باشی ولی پسرا فقط دنبال مخ زدنن مطمعن باش پسری ک طرفو از ته دل بخواد سبک بازی در نمیاره سعی نمیکنه اینجوری مخ طرفو بزنه مثل روز روشنه ک داره مخ میزنه دوس داشتن چیزی نیس ک با یه نگاه ب وجود بیاد

سلام من کسیو دوس دارم که ازمن۱۴سال بزرگتره و می خواد از ایران بره نمی دونم چیکار کنم عاشقم شه باهم دوستیم واقعاا نمیدونم چیکار کنم برلم دعا کنید

یه پسره هست تو کلاسمون میگه من تو رو دوست دارم و از این جور حرفا ولی من ازش بدم میاد صد بار هم بهش گفتم ما به درد هم نمیخوریم ان شاالله با کس دیگه ای خوشبخت بشین ولی باز مثل کنه هی دور و بر من میپلکه
چیکار کنم دست از سر کچل من بر داره؟

عشق و عاشقی تو این دوروزمونه چیزی جز شکست نیست

کاش میدانستم حکمت خدا چیست؟! چرا به او که منو میخواست و من هم او را، نرسیدم!

سلام
حرفاتون درسته ولي اينكه ي پسري با تمام بدياش ب دلت بشينه و همش تو فكرت باشع چي؟!
ميگ تو بايد عاشقم كني نميدونم چيجوري ولي عاشقم كن

سلام من 15 سالمه چند سالمه پسر داییم رو دوس دارم حتی از طریقی هم بهش فهموندم که دوسش دارم اما نه به طور مستقیم . مثلا معمولا بهش زل میزم البته فکر نکنین همش هوسه نه من واقعا دوسش دارم . اون پارسال یه ددوس دختر داشته که از قضا خیلی هم دوسش داشته اما دختره بعد یه مدت باهاش کات کرده . منم عید بهش پیام دادم و یکم بهش گیر دادم ولی نه اینکه بگم دوسش دارم همینطور دیدم داره تهدید میکنه منم ترسیدم و گفتم کیم ولی وانمود کردم که نمیدونستم اونه بعد از اون هم یه سری فکرهای بد در موردم کرده بود که منم دیگه از اون موقع تا حالا باهاش حرف نزدم .میدونم که فهمید عودا بش اس دادم ولی خب بعد از اون هم یه روز که خونشون بودم وکم و بیش با هم حرف میزدیم ازش یه برگه گرفتم و از روی عکسش نقاشیش رو کشیدم و یهمتن کوتاه عذر خواهی هم پایینش نوشتم ولی گفتم که یا کلا دیگه حرف نزنیم یا مث آدمیزاد . که هیچی دیگه بعد از اون دیگه حتی بش سلام هم نمیکنم البته مثلا خیلی وقتا بهم زل میزنه و همش منو میپاد ولی یهو میبینی دفعه بعد اصلا نگامم نمیکنه .نمیدونم واقعا مستاصل شدم لطفا کمکم کنید .ممنون
لطفا الان هر کس آنلاینه ج بده چون شاید دوباره نتونم بیام بازم ممنون

سلام
باید بهش سلام کنی و ی کاری کنی که از فکر دوست دختر قبلیش در بیاد
اینکه اون پسر داییته خیلی خوبه ،تو خیلی فرست داری که بهش احساساتت رو نشون بدی چون خیلیا عاشق کسایی میشن که حتی نمیتونن بهش سلام کنن . پس اگه واقعا دوستش داری خالصانه عشقتو بهش نشون بده ولی بدون نباید ارزشتو پایین بیاری

من دختری 27 ساله ام لیسانس دارم وبه دلایلی ادامه تحصیل ندادمو بیکارم خیلی دوس دارم ازدواج کنم ولی خواستگار هم ندارم تورو خدا برام دعا کنید ممنون

اان شاالله بایه مرد شیر پاک خورده و ادم حسابی ازدواج میکنی عزیزم بسپر به خدا خودش یه خوبشو برات پیدا میکنه

سلام گل خانم براتون آرزوی خوشبختی دارم و براتون دعا می کنم
بیشتر تو کارهای گروهی و مجالس عمومی شرکت کنید مخصوصاً توی مسجد محله تون توی نمازهای جماعت شرکت کنید. بیشتر برید به سمت خدا. مردم از دختران نجیب و با حیا و پاک خیلی خوششون می آد . خودتونو بسپارید به خدا و این خاستتون را از خدا بخواهید چون خدا فرموده بخوانید تا اجابت کنم . باور کنید یه پسر خیلی خوب می آد سراغتون.
موفق و موید باشید

love is big lie

منم30سالمه. عاشق یه پسره توفامیل بودم اونم عاشق من بود اما چون فامیل بودیم نتونستین به هم بگیم …خلاصه عاشق موندم

سلام خالصانه به ندای دلتون که همون دوست داشتن پسره هست گوش بدید آگه اونم دوستون داشته باش طرفتون میاد ولی آگه نه هیچ وقت طرفش نرید پسری و جذب کنید که واقعن دوستون داشته باش نه بخاطر پول موقعیت شغلی قیافه و تیپتون

سلام به نظرمن مطلبا عالی بود.ولی مردها عاشق مهربونی و ظرافت هستن.لبخند هم که گفتین بد نیست.ولی درکلخیییلی خوب بود❤

بابا عشق توافسانه هاست الان همه دوست داشتنها شده هوس

دقیقااااااا….

ایول

با سلام اولا اینکه گفتید عشقتون رو موقع خداحافظی بغل کنید تا بوی عطر شما او را تحت تاثیر قرار بده منظورتون از عشق چه کسیه آدم که تا با کسی محرم نباشه نمی شه او رو بغل کرد در ثانی این حرفها همه اش مال کتابهاست به نظرم عشق اینا اصلا وجود نداره چون من تابحال از هر کی خوشم اومده زیر همه چی زده با یکی دیگه ازدواج کرده

بنظرم درهمه ی مردا صحت نداره مثلا عشق من دوست نداره زیادی امروزی بگردم میگه جلف میشی یامثلا دوست نداره خیلیی به ظاهرم اهمیت بدم برعکس یکسری ازاقایون وقتیم میبینه برایه حرفش ارزش قائلم دیوونم‌میشه….سعی نکنید یکسری پارامترا توذهنتون داشته باشید که بخواید براساس اونا عشقتونوپیداکنید یادبگیرید یک ادم رو باهر ظاهری و هرشرایطی(نه شرایط غیرعقلانی وغیرشرعی)یه طورخاص دوست داشته باشید.ماسه ساله رابطع داریم راضی هستیم و اینکه کاملااا باهم متفاوتیم.سن زیربیست سالم عشق بچگیه

زیاد زر میزنی چرتو پرت میگی چی میزنی کم بزن همیشه بزن اصلا وقتی نمیدونی عشق ینی چی

من عاشق یه پسریم که ازم بزرگه الان عاشقش نشدم من 5ساله بودم دوسش داشتم میخواستمش خیلی دوسش داشتم بعدکه بزرگ شدم به مرور زمان شدعشق اون وقت زن هم داشت بچه هم داشت ولی من چیکارمیکردم میخواستمش وقتی میدیدمش دلم به لرزه می افتادالان کم کم باهم میحرفیم 18سالمه ولی نه اونجوری که یه عاشقومشعوق میحرفه ولی من الانم دوسش دارم به نظرتون چیکارکنم

سلام
دوست عزیز هرچقدر هم که عاشق باشید وارد رابطه شدن با مرد متاهل اصلا کار درست و اخلاقی نیست.
به بهانه خوشبختی خودت گرفتن خوشبختی از زنی که عاشق همسر خودشه کاره بی رحمانه ایه….

یا مولاا من ۱۹ سالمه هنووو معنی عشق و نفهمیدم بعد بچهه ۵ ساله عاشق شده داداچ ول کن برو پی زندگیت چشمتم دنبال شوهر مردم نباشه برووو صفااا کن عشق کیلو چنده اخه تو این دوره زمونه ک همه بفکر خودشونن

❤❤❤❤❤❤❤عالی.دوستان
حرفات.بی.دروغی.نیست

منم قبول دارم

درسته منم قبول دارم

من متارکه کردم 38 سالمه لیسانسم یه پسر 34 سابه دکتر با هام آشنا شد دو ماه طول کشید همو خواستیم پدر پسر خیلی مخالفت کرد با ازدواج ما دو هفته است کات کردم با اون ولی هنوز دلم پیششه

هوش

سلام
عشق وجود داره و به وجود میاد بعد اشنایی امکان داره عشق نابود بشه و یا یه تفسانه بشه
بستگی به نوع شناخت داره بعد اینکه همدیگر و میشناسن و میدونن که با کی طرف هستند عشق کشکی یا عشق واقعی روشن میشه
یه مرد هم تو عشق زندگی عاشق زنی میشن که قلب پاک و مهربونی داشته باشن و زن ها هم عاشق مردی میشن که انسانیت داشته باشه و جوان مرد
این در مورد زن و مرد های نرماله

خخخخخخخ
عشق چیه اصلا. عشق و علاقه فقط مال تو قصه هاست. بیاین بیرون از رویا. توی دنیای واقعی هیچکی عاشق کسی نیست
بسه خیال پردازی
یکم واقع بین باشین
عقل همیشه حرف اولو میزنه
دل یه کذب محضه. فقط کارش پمپاز خونه
عشق و این مسخره بازیا فقط توی وهمتونه

B

واسه من چاره ای راه حلی پیدانکردین دوستان ؟

فقط اولی درست بود.
بقیه، مخصوصا آخری کاملا اشتباه بود.

سلام من الان 6_7ساله عاشق یه پسرم ..اما اون پسر نه نگام میکنه نه کار دیگ ای ..فقط خیلی کم مثلا در حد ببخشید ..یا ممنون ..یا سلام باهام حرف زده پریروز هم شوخی خیلی کوچیکی کرد ..نمیدونم چیکار کنم خیلی دوسش دارم بنظر شما من باید برای جذب کردنش چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین ..

عزیزم
منم مثه توام
چیزاییو که به من گفتنو به شما میگم
ارتباط چشمی تو ایجاد یه رابطه خیلی موثره
نه اینکه کامل زل بزنی به طرفااانه
نگاه اتدازه دو دقیقه وزود نگاهتو برگردونی
وهرموقه تو جمع یه نفر حرف میرنه فقط به اون نگاه کن اگه ام خجالت میکشی سرتو پایبن بنداز تا طرف حرفش تموم شه همون موقه تو چشماش نگاهتو بندار
که این مفهومو بهش برسونی که تو این جمع مهم نیس کی حرف بزنه من این برام مهم تو نظرت چیه
چشما دروغ نمیگن اگه ام دوستت داشته باشه
از همون چشماش این احساسو دریافت میکنی
واینکه غیرقابل پیش بینی باش یکم باهاش شوخ طبع باش ولی دفه دیگه سرسنگین جوری که نتونه تشخیصت بده اینجوری دیوونش میکنی
یاعلی

من که راحتم نه عاشق میشم نه شکست عشقی میخورم چون برام مهم نی بنظرم بچسب به زندگیت مجردی حالشو ببر والا با ارادت کسی که هیچوقت عاشق نمیشود 😉

وای.باهات.موافقم.درست.میگی
تو.پیشو.خیلی.ستاره.داری
Nans

سلام
این که کسی دوس پسر داشته باشه یا دوس دختر یک مسئله ی غیر شرعی است
انسان هرچه بتواند خود را از این دوستی های بدون عشق و یا بهتر بگم بدون آرامش دور بکنه بهتره
شما دختر خانم ها اگه پسری مورد علاقتون هست خب با اون ازدواج کنید
یا حداقل با او صیغه موقت بخوانید
هرچه میتونید خودتون رو از گناه بگشید کنار
شما اگه پسری مورد علاقتون هست رو برید باهاش ضحبت کنید و اون رو به ازدواج تشویقش کنید

شاید خیلی هاتون بگید من یه آدم امل یا مذهبی خشک مقدس هستم نه اینطور نیست من یه آدم معمولی مثل شماهام که دوس ندارم خواهرا ت وبرادرانم تو راه گناه قدم برداند
ممنون از محبتتون که این مطلب رو خوندید
یاعلی…‌.‌‌

افرین درسته

من اصلا حرفتونو قبول ندارم چون که تو این دوره زمونه دختروپسر باید با هم مدتی قبل از ازدواج معاشرت داشته باشن یا دوست بشن وبفهمن که به درد ازدواج باهم میخورن یا نه وگرنه اگه بعد ازدواج بفهمن که به درد هم بخورن به نظرم خیلی خوب نیس

نمیگم اشتباه کردی یا هر چیزی چون وقتی قلبت جلوش تسلیم شد دسته تو نبود منم همسنتم میفهممت ولی ی لحظه خودتو بزار جای زنش اگ یکی با شوهرت حرف بزنه چ‌ حالی میشی اگ دوسش داری بزار زندگی کنه
بعدم اینکه خداروشکر کن که زنش نشدی چون کسی که زن داره با ی دختر دیگ حرف میزنه لیاقته شوهر بودنو نداره….:-)

صیغه فقط یه کلاه شرعیه بزرگه.بریم صیغه کنیم بعد که طرف استفاده ش رو برد و ولمون کرد صیغه یکی دیگه

راستش من الان ۹ساله عاشقه یه پسری هستم واقعا هم دوسش دارم هروقت میبینمش گریم میگیره ،پسر دوست بابامه نمیدونم چون باهم اشناییم بهم ابراز علاقه نمیکنه فقط بهم زول میزنه نگام میکنه منم میبینمش کلی استرس میگیرم ،نمیتونم حرف بزنم یاوقتی نگام ک میکنه یه حالتی ک انگار خجالت کشیده سرشو میندازه پایین ،یعنی امکان داره اونم دوستم داشته باشه ،آخه مشکل اینجاست ک هیچی نمیگه ،منم غرورم اجازه نمیده برم باهاش صحبت کنم اگ منو نخواد چی اونوقت ابروم میره

من عشقمو خیلی دوس دارم الانم نامزدیم از خدا میخوام یه دختر ناز به ما بده برام دعا کنید ممنون دوستان

دوست داره

تو عاشقش نیستییی چون ک تو عشق غرور معنی نداره فقط توهم عاشقارو زدی

چه ربطی به بچه بودن داره ربطی به ظرفیت وتکمیل شدن داره همین جوری زندگیوسخت میگیریدکه تهش طلاق میشه شایدهمین عشق بچه گانه آینده خیلی خوبی داشته باشه بس همیشه زودقضاوت نکنید الکی راهنمایی نکنیدباهمین قضاوتاتون کاری میکنیددونفرکه همودوست داشته باشن ازهم دورشن ببین همیشه تورابطه روراست باشین وصادق ازتمام وجودتون حرف بزنیدوازلحظه به لحظش لذت ببیدواین کارایی که بالاگفته شده همش مهم نیست وقتی تویکیودوست داری اونم دوست داشته باشه این سوسول بازیاروبایدبزاری لب کوزه آبشوبخوری وگرنه اگه رابطه یک طرفه باشه به دردنمیخوره بعدم فقط صداقت داشته باشین برین روراست بهش بگین البته این مهم هست که قبلافردموردعلاقتونوبشناسید/فقط صداقت/

در جواب ایناز , این علاقه ها و احساسای بچگانه اس و زودگذر و اقتضای سنتونه , بهتره بیخیالش شه چون از سر عقل نیس , به مرور فراموش میشه جدیش نگیرین

یکی از دوستام عاشق یه پسرشده که جلو مدرسه امون رد میشه چجوری باید ابراز کنه

عشقای جلومدرسه بچه گانه هستن عزیزم

عشق گذرا،صلاح نیست ابراز کنه

دریافت مطالب جالب







خانه

موبایل

 

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

شروع یک رابطه جدید همیشه بهترین قسمت آن است. آن شور و هیجان اولیه هیچوقت تکرار نخواهد شد. اما آیا می‌توانید کاری کنید که آن شور و شوق را برای همیشه نگه دارید؟ آیا می‌توانید کاری کنید که هر روزی که می‌گذرد بیشتر دوستتان داشته باشد؟ چطور می‌توانید کاری کنید که همیشه به شما فکر کند؟

 

مردها تک‌بعدی‌تر از زن‌ها هستند. یا شاید هم چیزها را آنطور که ما می‌بینیم نمی‌بینند. در زندگی مردها هر موقعیت نمی‌تواند میلیون‌ها جایگزین یکسان داشته باشد. برای آنها، زنگ نزدن شما خیلی ساده به این معنی است که سرتان شلوغ است و هیچ وقت تصور نخواهد کرد که علاقه‌ای به او ندارید. بنابراین کار شما این است که او را مجذوب خود نگه دارید و کاری کنید که همیشه شما را بخواهد.

 

با چه سلاحی؟ با اعتمادبه‌نفس و کنترل تان. ما به شما می‌گوییم چطور او را بدون هیچ تلاشی مجذوب خودتان نگه دارید.

 

1- سر خود را شلوغ کنید: هیچ وقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته‌اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید. و دقت کنید که حتماً او از فعالیت‌های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می‌دارد، باعث می‌شود وقتی برای او وقت می‌گذارید کلی متشکرتان باشد!

 

2- هیچ وقت نشان ندهید که اذیت می‌شوید: بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم‌ها مرتکب می‌شوند این است که مدام شکایت می‌کنند که «چرا دیشبدیروزفلان موقع به من زنگ نزدی؟» اینجور سوال‌ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می‌کند. اینکه بگویید، «قبلاًها اینکار را می‌کردی» حتی اوضاع را بدتر هم می‌کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.

 

در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می‌شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می‌رود و به مرحله‌ای می‌رسد که هر دوی شما با هم راحت‌تر می‌شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

 

3- احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید: اگر می‌خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می‌آید و احساس می‌کنید جذاب می‌شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می‌گذارد.

 

4- به ظاهرتان توجه کنید: شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف‌مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه‌تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی ببیند.

 

5- پیش‌قدم شوید: سرسخت بودن را فراموش کنید و خیلی وقت‌ها خودتان پیش‌قدم شوید. اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید. برای اینکه او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، باید علایق او را در نهایت نگه دارید.

 

6- به غریزه‌اش رسیدگی کنید: این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه‌های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید. ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم‌جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می‌توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد. فقط کافی است که دختری بااعتمادبه‌نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که زندگی شخصی تان را دارید و آویزان او نیستید.

اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد

7- خاص باشید: یک مرد به دنبال زنی خاص می گردد که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند.

 

از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن ها اغلب زنی را ستایش می کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیان شان قرار می گیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاه شان آن را پرورش داده و به تصمیم گیری های شان راه می دهند.

 

8- زیبا باشید: زیبایی همه چیز نیست. لازم نیست برای زیبا بودن شبیه مدل ها باشید اما همین قدر که به خودتان برسید و همیشه در بهترین وضعیت خود باشید، برای مردها مهم است. ظرافت و زیبایی در رفتار هم می تواند تاثیر مثبتی روی آن ها بگذارد.

 

9- جاه طلب باشید: اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد. این موضوع به آن ها ثابت می کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است. زنی که برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند و به سادگی عقب نشینی نمی کند برای مردان جذاب است.

 

10- با فامیل و دوستان همسرتان دوست باشید:جدا شدن از زندگی مجردی در سال های بعد از ازدواج سخت ترین اتفاقی است که می تواند برای یک مرد بیفتد. مردها از تنهایی بعد از ازدواج می ترسند. آن ها دوست دارند روابط قبلی شان را این بار در کنار همسرشان تجربه کنند. رابطه با خانواده و اعضای فامیل شان و همین طور دوستانی که حضورشان برای آن ها اهمیت دارد. هیچ مردی نمی تواند بدگویی علیه دوست یا خانواده اش را تحمل کند و تمام عمرش را تنها و تنها با همسرش بگذراند.

 

11- ستایش کنید: مردها ترجیح می دهند، وقتی خسته از کار بر می گردند یک لبخند منتظرشان باشد و به خاطر این که زنی تا این حد دوست شان دارد به همه فخر بفروشند.

 

12- باید با منطق باشید: گرچه خیلی از زن ها گمان می کنند با فداکاری تمام و کمال می توانند یک مرد را عاشق خود کنند اما واقعیت این است که مردها ترجیح می دهند، همسرشان عقاید و نظرات خودش را داشته باشد. مردها بیشتر به زنان با اعتماد به نفس توجه می کنند و دوست دارند به جای خمیری که به آن شکل می دهند، یک زن قدرتمند و منطقی را انتخاب کنند که دوشادوش شان برای ساختن یک زندگی خوب انرژی می گذارد.

 

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

13- پیشرفت کنید: یک زن هرچه قدر هم که باهوش و زیبا و تحصیل کرده باشد، اگر روند پیشرفتش را بعد از ازدواج متوقف کند، نمی تواند یک همسر ایده آل باشد. مردها دوست دارند زنشان به دنبال یادگرفتن چیزهای جدید باشد و حتی بعد از مادر شدن هم آنقدر با زمانه پیش برود که بتواند مایه افتخار او و فرزندانش شود. برای مردهای پرمشغله تنها داشتن یک همسر خانه دار و هنرمند کافی نیست بلکه آن ها به دنبال زنی دنیا دیده می گردند که موضوعات روز را می شناسد و هیچ وقت دست از یادگرفتن و پیشرفت بر نمی دارد. 

منبع: مردمان


دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

تخفیفات زمستانی

تخفیف مواد غذایی تا 30 درصد

تا 40 درصد تخفیف ، ویژه تبلیغات در بیتوته

شب یلدا رو با تخفیف ویژه گلیتال رنگی تر کن

خرید انلاین محصولات زناشویی،60 درصد تخفیف

جشنواره ویژه یلدا

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .




خانه

موبایل

پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند

 

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

آیا شما عاشق پسری شده اید که دوست داشته باشید او هم همین حس را به شما داشته باشد. روش های زیر برای این منظور بسیار مفیدند.روش ۱: اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و ….عضویت دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.

روش ۲: باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید.اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید اگر تاریخچه روابط او را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.

روش ۳: باید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید. از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند. وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.

 

پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند

 

روش ۴: باید چند قدم جلوتر بگذارید. کارهای کوچکی برای اینکه توجه او را جلب کنید انجام دهید. به او ثابت کنید که همیشه در هر حالی برای وی هستید. به او نشان دهید که دوستش دارید بدون اینکه حرفی از زبان شما شنیده باشد.

روش ۵: پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.

روش۶: پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید. 

 

روش 7: به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشی.

 

منبع: خبرنو

 


دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

تخفیفات زمستانی

تخفیف مواد غذایی تا 30 درصد

تا 40 درصد تخفیف ، ویژه تبلیغات در بیتوته

شب یلدا رو با تخفیف ویژه گلیتال رنگی تر کن

خرید انلاین محصولات زناشویی،60 درصد تخفیف

جشنواره ویژه یلدا

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

احتمالاً برای اینکه محبت مرد زندگی‌تان را بیشتر کنید کارهای زیادی را انجام داده‌اید. اما یک سری روش‌ها وجود دارند که سبب عاشق شدن مردها می‌شود. در ادامه 6 راز را برملا خواهیم کرد که بتوانید و مردها را مجذوب خود کنید.

اگر برای عاشق کردن مردها روی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی حساب باز می‌کنید. احتمالاً به کارهایی مثل: در دست گرفتن یک ضبط صوت مانند: لوید دابلر (هنرپیشه) برای نشان دادن عشق فکر می‌کنید. اما در زندگی واقعی، عشق این طور نیست. بارها از خودتون پرسیدید چطور عاشقش کنم ؟

عاشق کردن مردها در زندگی واقعی، عشق یعنی جذاب بودن چهره اش برای شما، فهمیدن خوشحالی او از روی برق چشمانش یا اینکه وقتی غمگین یا خوشحال هست چطور به به او نزدیک شوید و اینکه چطور موقع کاستی ها، مشکلات را حل کنید.

اگر مرد خوبی نصیب‌تان شده او شایسته این است که دوست داشته شود. در ادامه به معرفی این فهرست خواهیم پرداخت.

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

میخواهم عشقم را مجذوب و وابسته خودم کنم!

چرا فکر می‌کنید فقط زنان دوست دارند تا از آنها تعریف شود و یا اینکه به زیبایی و باهوشی آنها اشاره شود؟

همیشه تصور می‌کنیم که مردها نسبت به ظاهرشان به اندازه زن‌ها چندان حساس نیستند. فکر می‌کنیم مردها نباید اهمیتی به لباس یا مدل موهای‌شان بدهند.

خوب این تصورات همه اشتباه هستند. مردی وجود ندارد که شما را دوست داشته باشد و نخواهد که در نظر شما جذاب به نظر برسد. بنابراین وقتی دفعه بعد او را می‌بینید به او یادآور شوید که چقدر جذاب شده است.

خیلی آسان است: وقتی او را می‌بینید حرف‌های خوب بزنید. از پیراهن و شلوارش تعریف کنید. حتی از بویی که می‌دهد هم تعریف کنید. تاثیر شگرف در عاشق کردن مردها دارد.

 

اگر همسرتان خارج از خانه کار می‌کند به او بگویید که به چه خاطر تحسینش می‌کنید. حتی اگر او کارش را دوست دارد اما مطمئن هستم روزهایی وجود دارد که او هم می‌خواهد از کار دست بکشد یا بر سر رئیسش فریاد بکشد یا اینکه درون دفترش خود را پنهان کند. یکی از دلایلی که او این کار نمی‌کند شما و خانواده‌تان است.

نان‌آور بودن یک وظیفه خطیر برای هر کسی است و جامعه این مسئولیت را بیشتر از مردها انتظار دارد. توانایی درآمدزایی آنها متاسفانه به میزان ارزش آنها در جامعه ربط پیدا می‌کند. هر چقدر این فشار زیاد است اما زمانی مشکل بیشتر می‌شود که شما این فشار را درک نمی‌کنید.

اگر همسرتان در خانه با کودکان کار می‌کند او برای خانواده‌تان خود را قربانی می‌کند. هر چقدر که آنها دوست دارند تا در کنار کودکان باشند و از آن لذت زیادی می‌برند اما زمان‌هایی وجود دارد که آنها نیز می‌خواهند از کار دست بکشند و یا فریاد بزنند. اما این کار را نمی‌کنند! آنها خود را درگیر کارهای سخت و گاهی مشمئزکننده خانه و بچه‌ها می‌کنند.

خیلی آسان است: به او بگویید چقدر کاری که او می‌کند می‌تواند سخت باشد. به او بگویید که قدردان آن هستید و شما شاهد وفاداری و مسئولیت او هستید. این موضوع ربطی به پول ندارد همه چیز به درک چیزهایی مربوط می‌شود که جامعه قدردان آن نیست.

 

این یکی از سخت‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام بدهید. چرا که هر زمان همسرتان تنها است و در حال حل مشکلاتش است تصور می‌کنید که در جریان امور نیستید.

این فشار زیادی روی همسرتان هم می‌آورد. سرانجام یاد خواهیم گرفت تا چطور این زمان‌هایی که باید به تنهایی سپری شود را مدیریت کنید. باید نیازهای او برای تنهایی را درک کنید. شاید بخواهد کتابی بخواند، ورزش کند و …

تنها در صورتی که او جذب این تنهایی شده و دیگر شما در اولویت‌های او قرار ندارید بهتر است دخالت کنید وگرنه تنهایی چندان هم بد نیست. اگر نگران دور شدن او هستید زمانی را مشخص کنید تا در کنار یکدیگر به انجام فعالیتی مشترک بپردازید.

مقاله مرتبط: چگونه مرد را عاشق خود کنیم؟ راه های تضمینی برای عاشق کردن یک مرد

دور بودن از همدیگر باعث می‌شود تا صحبت‌های بیشتری با هم داشته باشید و اگر او این زمان را به انجام ورزش کردن یا مدیتیشن بپردازد می‌توانند خوشحال‌تر و سالم‌تر باشد.

خیلی آسان است: وقتی او به تنهایی در حال انجام دادن کاری است که او را خوشحال می‌کند به او لبخند بزنید. او را ببوسید. او می‌بیند که شما از او حمایت می‌کنید. این حمایت شما تکنیک کاربردی عاشق کردن مردها است.

 

در عاشق کردن مردها همه مرتکب این اشتباه می‌شویم. همیشه یک پیام یا ایمیل از سوی دوستی دریافت می‌کنیم یا یک پیام اضطراری از طرف محل کارمان، اما باید تلفن را زمین بگذارید و به مردی که جلوی شما نشسته توجه کنید.

وقتی در این موقعیت قرار می‌گیرید همیشه بدترین سناریو را در نظر بگیرید. چه اتفاقی می‌افتد اگر به تلفن جواب ندهید؟ اگر موقعیت واقعاً ضروری باشد مرد شما نیز موضوع را درک می‌کند اما اغلب تماس‌ها را می‌توان منتظر نگه داشت.

اگر گوشی را زمین بگذارید و به او نگاه کنید مردی را خواهید دید که دوست دارید و سال‌های زیادی را با او گذرانده‌اید و متوجه می‌شوید که چقدر بد است که با او وقت نمی‌گذرانید.

با شریک‌تان یک قرار بگذارید: اگر تماس ضروری است و باید تلفن را جواب بدهید به او در این مورد توضیح بدهید. به او بگویید که چرا باید لحظاتی را از او دور باشید.

خیلی آسان است: وقتی در کنار کسی هستید که دوستش دارید در همان لحظه حضور داشته باشید و از نگاه کردن به گوشی خودداری کنید.

اگر برای خودتان یک فنجان چای می‌ریزید برای او هم همین کار را بکنید. اگر خرید می‌کنید برای او هم چیزی را بخرید که او به آن اهمیت می‌دهد.

موضوع خرج کردن پول زیادی نیست بلکه شما با این کار می‌گویید: می‌دانم که تو فلان چیز را دوست داری به همین دلیل وقتی در فروشگاه بودم آن را برای تو خریدم.

خیلی آسان است: تنها یک دقیقه طول می‌کشد که بگویید: برای تو این را بخرم؟ اما اثر آن خیلی زیاد است.

برای عاشق کردن مردها نیازی نیست مثل دوران نامزدی مرتب در چشمان همدیگر نگاه کنید. فقط لحظاتی را به انجام این کار اختصاص بدهید. با لبخند به چشمانش نگاه کنید و به او زل بزنید.

این تکنیکی است که برای تمام افراد جواب می‌دهد چرا که باعث می‌شود طرف مقابل تصور کند تنها فردی است که برای شما مهم است. او همسر شماست و شایسته این توجه مخصوص است.

مقاله مرتبط: چگونه یک پسر را جذب خود کنیم؟ روش های جذب پسر

خیلی آسان است: به چشمانش نگاه کنید، لبخند بزنید و این کار را تکرار کنید.

یکی از اصول اساسی برای ایجاد یک رابطه عاطفی پایدار این است که برای همسرتان لحظات خوش زیادی را ایجاد کنید و او نیز باید همین رفتار را در مقابل شما انجام بدهد. مطالعات نشان می‌دهد که ازدواج‌های شاد به این بستگی دارد که چقدر مهربانی بین دو نفر برقرار باشد.

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

دوره ملکه باش تا برایت زانو بزند چیست؟

انسان یک موجود اجتماعی است و در طول زندگی خود با اطرافیان خود در ارتباط است. ارتباط یک بخش بسیار مهم از زندگی هر فردی…

بسیاری از خانم‌ها در پی یافتن راه های جذب مردان هستند اما اطلاعاتی در مورد اخلاق و روحیات مردان ندارند. اطلاع از تفاوت‌های روحی و جسمی…

بیشتر افراد در طول زندگی خود حداقل یک بار با جنس مخالف خود وارد رابطه‌ شده‌اند. همه دوست دارند در رابطه‌ای قرار بگیرند که مملو…

عشق بازی یکی از مسائل مهمی است که باید در رابطه مورد توجه قرار داد چون خواه ناخواه کیفیت رابطه را تحت تاثیر قرار می…





پادکست چگونه فقط با حرف زدن شوهر را جذب خواسته خود کنیم؟

پادکست: کاریزماتیک چیست؟ و 5 رازی که برای جذابیت باید بدانید

پادکست: چگونه با همسرم گفتگو صحیح داشته باشم؟

با عضویت در خبرنامه از آخرین ، مطالب ، مقالات ، محصولات و تخفیف های ما خبر دار شوید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

آیا فکر می کنید مردان موجوداتی مغرور هستند که سریعا از شما روی گردان می‌شوند و ارتباط با آنها مشکل هست؟ شما اگر مهارت در ارتباط با مردان را بدانید بهتر میتوانید آنها را جذب کنید. چیزی که به مردها انگیزه می‌دهد توجه و قدردانی از سوی زن هست. این آموزش رایگان به شما در این زمینه راهنمایی جامعی خواهد کرد. حتما این مطلب را بخوانید.

جذب مردان : مردها در ابراز احساسات نسبت به زن‌ها توانایی ذاتی کمتری دارند و این موضوع باعث می‌شود آنها احساسات درونی خود را بروز نمی‌دهند و برای یک زن شاید کمی دشوار باشد که بتواند با یک مرد ارتباط صحیحی برقرار کند. در این مقاله به شما می‌گوییم که مردان به چه احساساتی از سوی شما نیاز دارند تا جذب مرد به آسان انجام شود.

اگر بتوانید روابط صحیحی با مرد مورد نظر خود برقرار کنید و بدانید که چگونه او را نسبت به خود متعهد نگه دارید زندگی شما شکل زیباتری به خود می‌گیرد. تمامی مردان احساسات تقریبا مشابهی به طور کلی دارند.

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

جذب مردان برای شما مشکل نخواهد بود اگر بدانید تمامی مردان به سه چیز از سوی همسرشان نیاز دارند تا روابط عاطفی آنها شکل عالی به خود بگیرد:

آیا تابحال متوجه این موضوع شده اید که مرد غرور شکننده ای دارد که جذب مردان را دشوار می‌کند؟ و به همین خاطر مردان عاشق شنیدن ستایش هستند تا غرور خود را بازیابند.

اگر مرد شما کاری انجام می‌دهد که شما از آن عمل لذت می‌برید، باید برای آن کار وی را ستایش کنید. این پاداش کلامی مرد را وادار خواهد کرد که بیشتر این عمل را انجام دهد و جذب مردان صورت می‌گیرد البته مراقب باشید که پاداش هایتان تکراری نشود.

قدردانی و تایید دو نوع ستایشی هستند که مردها را به وجد می‌آورد و مورد سوم مهربانی در روابط عاطفی زناشویی شما قابل مشاهده است و شاید بتوان همان عشق معنی کرد. نیاز مردها به لمس بدنشان جزو پایه ای ترین نیاز جسمی آنها است. البته تمام انسان‌ها به آن نیاز دارند.

روابط زناشویی عاشقانه بخشی از سبک زندگی سالم هستند. فکر می‌کنیم زن‌ها این موضوع را خیلی بهتر از مردها می‌دانند. درست است؟

خب آیا شما از مردتان قدردانی می‌کنید؟ آیا مرد خود را تایید می‌کنید؟ آیا با او مهربان هستید؟

میخواهم یاد بگیرم هر مردی رو عاشق و وابسته خودم کنم!

اما ساده بودن شخصیت مردها به این معنی نیست که جذب مردان و متعهد و سرزنده نگه داشتن آنها هم آسان است. بزرگترین مشکل زن‌ها در درک مردها این هست که اکثر آنها برای کارهای مردها سعی در رمزگشایی رفتار آنها دارند اما واقعا مردها پیچیده بودنی در رفتارشان ندارند و گاهی اوقات این طرز فکر شما را از واقعیت دور می‌کند.

زن‌ها تمایل دارند که کارهای مردان را با کارهای دوستان قبلی خود مقایسه کنند. این طرز تفکر زن‌ها کمی مشکل منطقی دارد زیرا که مردان این چنین زن‌ها را با یکدیگر مقایسه نمی کنند.

تفاوت ذهن مرد‌ها و زن‌ها اختلافات ادراکی را بوجود می‌آورد. برای مثال مردها اگر از زنی خوششان نیاید به طور مستقیم آن را بیان می‌کنند. اما زن‌ها اینگونه نیستند و می‌گویند که اگر مردی سعی کند آنها را بشناسد همه چیز فرق می‌کند و می‌خواهند که با مرد در ارتباط باشند.

شناخت جذب مردان از این نظر راحت خواهد بود فقط کافی است چیزی که می‌گویند را باور کنید و صادقانه با شما صحبت می‌کنند. برای انگیزه بخشیدن به رابطه مرد با خود سعی کنید که این 3 نیاز آنها را تامین کنید.

به او بفهمانید که قدردان حضور او هستید، او را برای کارهایی که می‌کند تایید کنید و مهربانی خود را به او نشان دهید، فرقی نمی کند که برای چه مدت او را می‌بینید، مرد این رفتارها و کارهای شما را همیشه در ذهن خواهد داشت.

اگر شما چنین کارهایی را انجام دهید از بسیاری از دختران دیگر جلوتر خواهید بود، زیرا بسیاری از دختران چنین کارهایی را انجام نمی‌دهند و جذب مردان برای آنها کار دشواری هست و در این شرایط هست که مرد احساس می‌کند که انتخاب درستی داشته و می‌خواهد که با شما بماند و احتمال دلایل بیشتری برای متعهد ماندن به شما پیدا خواهد کرد.

همه زن‌ها می‌خواهند بدانند که مردها چه چیزی می‌خواهند. برای مردها خواسته زن‌ها همیشه گیج کننده است و برای زن ها، آنها نمی‌دانند که مردها چه چیزی می‌خواهند. رسانه‌ها اغلب نیازهای فیزیکی مردان در برابر زنان را تا جذابیت شخصیتی ترسیم کرده اند.

ما با مردان بسیار زیادی مصاحبه کرده ایم و متوجه خصوصیاتی که اگر در زن‌ها ببینند جذب آنها خواهند شد شده ایم که بیشتر از اینکه ظاهر و فیزیک زنانه باشد به شخصیت و کاراکتر فردی زن بر می‌گردد.

پاسخ های مردان را به صورت دسته بندی جمع آوری کردیم و 5 خصوصیت که بیشتر از همه دیده شد که ورای ظاهر زنانه مردان را جذب می‌کند برای شما در پایین نوشته ایم.

تعریفات بسیار زیادی درباره هوش هیجانی شده است. ما می‌خواهیم تعریف مجددی خودمان از آن داشته باشیم. در تعریف ما هوش هیجانی عبارت از توانایی استفاده موثر از احساسات هست. این هوش به انسان‌ها قدرت تصمیم گیری منطقی و عقلانی در شرایط مختلف زندگی می‌دهد. مردان هوش هیجانی زنان را تحسین می‌کنند و این ویژگی برای آنها بسیار جذاب است.

مقاله مرتبط: چگونه دوست پسرم را عاشق خود کنم؟

مردها صداقت را تحسین می‌کنند. فرقی نمی‌کند طرف مقابل زن باشد و یا مرد، اما اگر این ویژگی را در زن‌ها ببینند خیلی حس اعتماد بیشتری خواهند داشت و مردان را سرزنده و شاد نگه می‌دارد.

چرا بعضی مردها و یا زن‌ها داشتن صداقت را سخت می‌دانند؟ برای صادق بودن با دیگران ابتدا باید با خودتان صادق باشید. اگر می‌خواهید چیزی را پنهان کنید، سعی کنید راه حلی برای توضیح دادن آن بیابید.

این یکی از موارد بسیار عالی در هر فردی مخصوصا زن‌ها است. با مردانی که مصاحبه کرده ایم گفته اند که زنانی که مثبت اندیش هستند انرژی مثبتی را به اطراف ساطع می‌کنند که از دید آنها بسیار جذاب و بی نظیر است.

بعضی از مردهایی که با آنها مصاحبه کردیم به موضوع عدالت و برابری اشاره کردند. یکی از آنها گفته بود: دوست دارم نقاط ضعف و آسیب پذیری خود را بدون کلیشه هایی که درباره قوی بودن مرد گفته می‌شود را با همسرم به اشتراک بگذارم و در این مورد با زن‌ها برابری داشته باشم.

در ادامه گفت که خیلی از اوقات به دلیل مرد بودن سعی در پنهان کردن احساسات خود کرده است و خود واقعی اش نبوده و دوست دارد در زندگی مشترک با همسر آینده خود بتواند خود واقعیش باشد.

مرد دیگری گفته بود که برابر دیدن زن و مرد در تمام لحظات زندگی از سوی زن‌ها آنها را بسیار جذاب و دوست داشتنی خواهد کرد.

بسیاری از افراد جامعه چه زنان و چه مردان درون کلیشه های قدیمی گیر افتاده اند که مردها باید فلان طور باشند و زن‌ها به صورت دیگری باشند اما وقتی با واقعیت زندگی روبرو می‌شویم می‌بینیم که مردها دوست دارند با زنی باشند که بتواند همانند آنها سختی های زندگی را بفهمد و این موضوع برای مردان اهمیت زیادی دارد.

مردها می‌گویند هرچند گذراندن وقت با همسرشان را بسیار می‌پسندند اما گاهی اوقات نیاز به تنهایی برای رسیدگی به احوالات شخصی و بازیابی حس استقلال شان دارند. وقتی که زنی بتواند این فضا را برای مرد بوجود بیاورد جو بلوغ و اعتماد و احترام ایجاد خواهد شد و بدون شک بسیار جذاب خواهد بود.

مرد دیگری گفته بود وقتی می‌بیند که زنی خیلی احساس وابستگی دارد و همیشه با دوستان و یا خانواده خود وقت هایش را پر می‌کند خیلی مورد علاقه او نیست و در مقابل زنی که نسبت به خود احساس اعتماد به نفس دارد و در روابط خود این موضوع را نشان می‌دهد بسیار جذاب تر هست.

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم

شاید فکر کنید که برای جذب مردان همیشه باید به زیبایی های ظاهری خود توجه کنید اما قطعا نمی‌توان گفت که این همه ی ماجرا هست و مردها وقتی می‌خواهند زنی را به عنوان همسر و یا رابطه طولانی مدت انتخاب کنند خیلی بروی شخصیت و ویژگی های رفتاری واخلاقی زن تمرکز و توجه دارند.

 

دوره ملکه باش تا برایت زانو بزند چیست؟

خیانت یکی از مشکلات اساسی در روابط بین دو طرف است که در اکثر موارد باعث جدایی دو طرف می شود و حتی اگر از…

انتخاب همسر یا شریک زندگی یکی از با اهمیت‌ترین انتخاب‌هایی است که هر فرد در طول زندگی خود می‌تواند برای آن تصمیم بگیرد. انتخاب همسر…

یکی از مواردی که در هنگام تشکییل زندگی مشترک برای زوج ها هیجان انگیز است و ما در کشورمان بسیار از زوج های جوان در…

برای داشتن زندگی بهتر و آرامش بیشتر، نکاتی وجود دارد که بهتر است زن و شوهر آن‌ها را بدانند و به آن‌ها عمل کنند. با…





پادکست چگونه فقط با حرف زدن شوهر را جذب خواسته خود کنیم؟

پادکست: کاریزماتیک چیست؟ و 5 رازی که برای جذابیت باید بدانید

پادکست: چگونه با همسرم گفتگو صحیح داشته باشم؟

با عضویت در خبرنامه از آخرین ، مطالب ، مقالات ، محصولات و تخفیف های ما خبر دار شوید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

چگونه مردان را جذب خودمان کنیم
چگونه مردان را جذب خودمان کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *