چگونه قفل گوشی رو باز کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه قفل گوشی رو باز کنیم
چگونه قفل گوشی رو باز کنیم

چگونه قفل گوشی را بشکنیم؟ چگونه گوشی قفل شده را باز کنیم؟ چه بسیار مواقعی که بنابر هر دلیلی رمز یا پسوردی بر روی گوشی خود داشته اید و حال ان را فراموش کرده و یا بیاد نمی آورید یا شرایط به گونه ایست که نمی توانید قفل گوشی خود را باز کنید؟ حتما اگر گوشی هوشمند دارید با این شرایط روبه رو شده اید. اما چاره در این گونه مواقع چیست؟ آیا بدونه مراجعه به تعمیر کاران گوشی خودتان در منزل می توانید مجدد گوشی خود را باز کنید؟ جواب مثبت است. با هاو کن یو همراه باشید.

راه های مختلفی برای رمز و پسورد گذاشتن بر روی گوشی وجود دارد که از آن جمله می توان به پسورد های عددی و یا حروفی و حتی استفاده از هر دوی آنها، پترن یا الگو و اخیرا با پیشرفت تکنولوژی، فینگرپرینت یا استفاده از اثر انگشت را می توان نام برد، هرچند کم کم خبر هایی در رابطه با استفاده دقیق از عنبیه چشم برای باز کردن گوشی هم به گوش می رسد. با همه ی این تفاسیر امروزه بیشترین استفاده از پسورد، همان الگو و اعداد و گاها اثر انگشت است که در این آموزش به دو روش از ساده ترین روش های موجود برای بازیابی پسورد و همچنین باز کردن مجدد گوشی می پردازیم. با هاو کن یو همراه باشید.

روشی که در ادامه به آن اشاره می کنیم روشی است که در تمامی گوشی های اندرویدی کاربرد دارد و در آینده در مقاله ای دیگر به گوشی های آیفون با سیستم عامل ios  و ویندوز فون خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

چگونه قفل گوشی رو باز کنیم

اگر از گوشی های اندرویدی استفاده می کنید حتما بار ها در بخش های مختلف گوشی از شما خواسته شده است که با یکی از اکانت های گوگل خود متصل شوید و یا اگر اکانت گوگل ندارید یک اکانت بسازید که معمولا توجهی به این موراد نمی شود. اما همانطور که می دانید داشتن یک اکانت موثق بر روی گوشی اندرویدی بسیار کاربردی است که از آن جمله موردی است که در رابطه با پیدا کردن گوشی اندرویدی گم شده در هاو کن یو به آن اشاره کردیم که مقاله چگونه می توانید گوشی گمشده خود را پیدا کنید؟  را در این لینک در سایت هاو کن یو میتوانید مطالعه کنید.

اما داشتن یک اکانت گوگل ، زمانی که پسورد خود را به خاطر نمی آورید به چه کار  شما می آید. ویژگی این مورد اینجاست که پس از ۴ یا ۵ بار وارد کردن پسورد اشتباه گوشی یک پیام بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود مبنی بر وارد کردن ادرس جیمیل خود که شما میبایست ادرس جیمیل یا اکانت گوگل خود را وارد کنید.

پس از وارد کردن ادرس جیمیل خود به راحتی یک ایمیل از طرف گوگل در رابطه با باز کردن قفل گوشی که معمولا حاوی یک کد است ارسال می شود که حال شما با مراجعه به جیمیل خود و وارد کردن این کد بر روی گوشی به راحتی می توانید قفل را باز کرده و سپس یک رمز تازه برای گوشی خود انتخاب کنید. تا به اینجای کار مشکل خاصی وجود ندارد و شما به راحتی با یک بررسی جیمیل خود می توانید رمز گوشی خود را باز یابی کنید. پس بهتر است برای ساده تر شدن کار حتما یک اکانت گوگل برروی گوشی اندرویدی خود داشته باشید.

اما چه اتفاقی می افتد اگر اکانت گوگل بر روی گوشی نداشته باشیم و یا اگر اکانت داریم رمز آن را به خاطر نمی آوریم و یا بنا به هر دلیلی نمی توانیم به اکانت گوگل خود دسترسی داشته باشیم. اینجاست که به سراغ روش دوم می رویم.

این روش با این که ساده و آسان است ولی باید به عنوان آخرین راه حل به ان نگاه شود چرا که ما با رفتن به بوتلودر گوشی خود قرار است که فکتوری ریست کنیم و درواقع تنظیمات گوشی خود را به تنظیمات کارخانه بر گردانیم تا از این طریق رمز روی صفحه نمایش دیگر ظاهر نشود. پس پس از انجام این مرحله حتما باید توجه داشته باشید که گوشی شما همانند روزی خواهد شد که گوشی خود را از جعبه خارج کردید و تمامی نرم افزار ها و تنظیمات به روز اول باز خواهد گشت اما ذکر این نکته هم ضروری است که خوش بختانه فایل های ذخیره شده، عکس ها، فیلم ها و اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی شما به هیچ عنوان پاک نخواهد شد. پس تنها تنظیمات به روز اول باز خواهد گشت، تمامی اکانت ها از بین خواهد رفت و تمامی نرم افزار های نصب شده به دست شما پاک خواهد شد.

با همه ی این موارد با این حال با یک فکتوری ریست گوشی شما با پاک شدن فایل های اضافی و نرم افزار ها یک خانه تکانی اساسی خواهد داشت و نرم افزار های پاک شده هم به راحتی قابل دانلود و نصب هستند،پس یک دید مثبت هم به این موضوع می توان داشت

اما چگونه وارد بوت لودر گوشی خود شویم؟

ما در زیر به صورت خلاصه این روش را هیمنجا به شما کاربران هاو کن یو توضیح میدهیم ولی چنانچه نیاز به آموزش  رفتن به بوتلودر برای تمامی گوشی های اندرویدی داشتید به صورت کامل و تصویری در مقاله زیر از هاو کن یو می توانید آن را مطالعه کنید.

پس از اینکه قادر به باز کردن رمز گوشی خود نبودید و ازروش اولهم به نتیجه نرسیدید گوشی خود را خاموش کنید

روش های متفاوتی برای رفتن به بوت لودر وجود دارد ولی این روش تقریبا در تمامی گوشی های اندرویدی جواب می دهد. پس از اینکه مطمئن شدید گوشی شما کاملا خاموش شده است کلید پاور یا روشن خاموش شدن گوشی را به همراه کلید پایین و یا گاهابالا را هر دو به صورت همزمان نگه دارید و منتظر بمانید بدونه اینکه دست و انگشتان خود را از روی این دو کلید بر دارید.

(در برخی از گوشی ها معمولا کلید صدای کم و خاموش روشن و در برخی دیگر معمولا کلید هوم . ولوم بالا بهتر است با یک سرچ ساده از این موضوع مطلع شوید و یا ان ها را تست کنید)

شما میبایست تا زمانی که بوت لودر گوشی کاملا بالا نیامده است دست خود را از روی این دو کلید بر ندارید که این مدت زمان گاهی تا ۳۰ ثانیه هم به طول خواهد انجامید. (گوشی ویبره خواهد خورد و مدام ارم و لوگوی اندروید نمایان خواهد شد که البته این مورد هم در گوشی های مختلف متفاوت است)

پس از اینکه انقدر دو کلید یاد شده را نگه داشتید که صفحه منوی زیر نمایان شد(منو بسته به مدل و ورژن اندروید ممکن است متفاوت باشد) حال برای بالا پاییین شدن و انتخاب گزینه ها در بوت لودر باید از کلید های کم و زیاد کردن صدا برای پایین و بالا شدن و از کلید پاور یا روشن خاموش کردن گوشی برای انتخاب هر گزینه استفاده کنید. دقت کنید که اگر با منو ها آشنا نیستید وارد منو های مختلف نشوید. به دنبال گزینه ای بگریدید که در ان گزینه factory reset  وجود دارد. بر روی این گزینه کلید پاور را بزنید تا صفحه دیگر باز شود،

سپس در این صفحه به دنبال گزینه  delete all user data  بگردید و سپس با زدن کلید پاور بر روی این گزینه عملیات برای پاک سازی موارد گفته شده آغاز می شود. عملیات ممکن است از یک تا چندین دقیقه به طول بینجامد، پس تا به پایان رسیدن عملیات پاکسازی منتظر بمانید. زمانی مراحل به پایان میرسد که در خط آخر نوشته ای مبنی بر کامل شدن عملیات نمایان شود.

پس از پایان عملیات در همان صفحه با کلید ولوم گاهی در همان صفحه و گاهی در منوی صفحات قبل به دنبال گزینه reboot  و reboot system now بگردید و گوشی خود را با زدن کلید پاور ریستارت کنید. اجازه دهید گوشی ریستارت شود و مطمئنا این ریستارت شدن مدتی بیشتر از ریستارت های معمولی به طول خواهد انجامید. پس از روشن شدن گوشی مراحل ابتدایی راطی کرده و تنطیمات دلخواه را انجام دهید تا به صفحه اول برسی.

کار به اتمام رسیده است حال مجدد می توانید رمز تازه و یا نرم افزار های پاک شده و .. را مجدد نصب و تنظیم کنید.

تهیه شده در وبسایت  هاو کن یو

.wp-review-9385.review-wrapper { font-family: ‘Lato’, sans-serif; }

روش دیگر اگر الگوریتم یادت رفت صفحه نمایش را مایل کنید لکه دست که آخرین بار که باز کردیرو اگر شانس داشت باشید روش مانده باشه می تونید پیدا و باز کنید 😋 👍 👌

پس از روشن شدن گوشی مراحل ابتدایی راطی کرده و تنطیمات دلخواه را انجام دهید تا به صفحه اول برسی.
تنظیمات دلخواه چطور انجام میشه؟؟
اگه امکانش هست جواب رو ب ایمیلم هم بفرستید.

اگر گوشی نو خریده باشید پس از روشن شدن گوشی یک سری مراحل ابتدایی و تنظیمات را باید طی کنید از قبیل انتخاب زبان گوشی، وارد کردن جیمیل و ادرس های مربوطه، ساعت و تاریخ و سایر تنظیمات ابتدایی. این تنظیمات بعدا هم قابل تغییر هستند و مورد مهمی در رابطه با آن وجود ندارد.

تنظیمات دلخواه همون تنظیمات تاریخ زبان ساعت

چطور میشه گوشیی که قفل شده رو بدون پاک کردن برنامه ها باز کرد؟
خیلی اوقات این مشکل برام پیش میاد و آندروید هم پیام نمیده که از طریق ایمیل گوشی رو باز کنم لطفا کمک کنید

مطمئنا پس از چند بار استباه وارد کردن رمز پیام برای وارد کردن اکانت گوگل و یا راهنمای شدن به این مسیر مشاهده خواهد شد که اگر زیاد این اتفاق برای شما رخ می دهد بهترین کار همان وارد کردن جیمیل است. اما اگر گوشی شما روت شده باشد از طریف وایپ می توانید این کار را بدونه حذف شدن نرم افزار ها انجام دهید.

سلام خسته نباشید،، دوتا سوال کوچیک دارم یکی اینکه روش دوم همون فلش کردن هست دیگه؟
وسوال دوم اینکه اگه اندروید گوشی آپدیت شده باشه بعدا از این مراحل اندروید به حالت اولش بر میگرده یا همون آپدیت می مونه؟!؟

در رابطه با سوال اول فلش اصطلاحی بود که برای گوشی های قدیمی تر با سیستم عامل سیمبین و … استفاده میشد و این فکتوری ریست هست. در رابطه با سوال دوم بله اندروید گوشی به همان ورژن اولیه که گوشی خریداری شده برخواهد گشت ولی مجدد به راحتی می توانید اپدیت کنید و مشکلی نخواهد بود.

سلام اگه آیفون رو ریست کنیم همه عکسها و فیلمها هم پاک میشه؟ وقابل ریکاوری هم نیست یا هست؟
برای موقعی که گوشی رو دزد بزنه مثلا.

چگونه قفل گوشی رو باز کنیم

دوست عزیز، اگر از قسمت reset در بخش تنظیمات این کار را بکنید، هیچ کدوم از عکسها پاک نشده و حتی برنامه های در حین اجرا هم اجرا میشود. اما اگر از طریق آیتونز گزینه ی reset to factory settings انتخاب کنید، سیستم عامل و تمام اطلاعات از بین رفته و قابل برگشت نیستند (البته اگر نسخه ی backup داشته باشید چرا!)

سلام ببخشید شماره ها و یاد داشت ها هم پاک میشن؟ اصلا نمیشه نگهشون داشت؟

همانطور که ذکر شد با استفاده ز نرم افزار های بک اپ میتوانید ان ها را ذخیره کنید.

کاش میشد حداقل شماره هارو به نحوی کپی کرد کامپیوتر. اصل کاری شماره ها هستن با ۲۰۰ نفر مخاطب….لطفا یک روش هم برای این موضوع بگذارید. ممنون

نرم افزار برای بک اپ گرفتن از شماره ها ئ کانتک ها انقدر زیاد هستند که احتیاج به معرفی نداشته باشند. ضمن اینکه شماره هایی که در سیم کارت ذخیره شده پاک نخواهند شد.

خیلی معذرت میخوام در حالیکه گوشی قفله و نمیشه باز کرد چطور می تونم بک آپ بگیرم؟ الان دو روز میشه که دنبال راه حلم در هرصورت ممنون کمک کردید

فکر میکردم کلی سوال می کنید. ولی این امکان وجود داره که بکاپ گیری در گوشی شما به صورت خودکار فعال بوده باشه و در اکانت گوگل شما ذخیره شده یاشد یا اکانت ها در سیم کارت شما ذخیره شده باشد.

طبق روش هارد ریسیت کنید بعد شماره ها رو بازیابی کنید
نرم افزار ریکاوری دفتر تلفن تو نت و یا کافه بازار دانلود کنید

ایفون رو هم بگین مرسی البته اگر باز میشه😉😉😉

یک موبایل فروشی آشنام هست همه گوشی ها رو در سه ثانیه با یک رمز باز میکنه هر چی گفتم بهم بگو نگفت گفت یک رازه نمیتونم بگم

خاک بر سر….. که به تونگفت اون رازقشنگه رو

این موبایل فروشی کجاست

سلام اگر زبان چینی بود باید چکار کنیم؟

ای پادشاه خوبان ، در این صورت بزارلب کوزه وآبش بخور من داشتم همین کار را کردم

سلام
اگر امکانش هست روش باز کردن گوشیهای نوکیا یا سیستم عامل سیمبین رو هم توضیح بدید ممنون میشم

این دو روش رو هر کسی میدونه دیگه
دومین روش که اگه کسی کاستوم ریکاوری زده بود باید چی کنه پس ؟ باید تک تک ریکاوری هارو توضیح بدید
اولی هم اگه اصلا اکانت گوگل نداشت رو گوشیش چی؟

در رابطه با کاستوم ریکاوری اتفاق خاصی نمی افتد و علاوه بر گزینه های قبل برای فکتوری ریست گزینه های بیشتری در دسترس است و البته گزینه های بکاپ گیری که شخصی که از کاستوم رام ها استفاده می کند چنانچه قبلا بکاپ گیریی انجام داده است باید full wipe انجام داده و سپس بر گرداندن بکاپ به راحتی تمام مشکل را بر طرف میکند. شخصی هم که اکانت گوگل ندارد همانطور که توضیح داده شد تنها میبایست به بوتلودر رفته و گوشی را فکتوری ریست کند.

سلام. گوشیم سامسونگ اس ۵ هست. از وقتی به اندروید ۶ ارتقا دادم، هر چند وقت یکبار پیش میاد که میگه الگوت اشتباهه (گوشی در واقع قاطی میکنه).
این بار گفتم بجای الگو، پین بگذارم. پین گذاشتم. اما حالا پین م رو نمیشناسه. البته الان روی هیچ رمز و امنیتی نیست. و با کشیدن دست باز میشه. اما نمیتونم تغییرش بدم و الگو بذارم. پین میخواد. چکار کنم ؟ (ترجیحم اینه ریست فکتوری نکنم)

سلام خسته نباشید گوشی من HTC816اه وقتی چند بار رمز اشتباه میزنم چیزی درمورد آدرس ایمیل یا اکانت گوگل نمیاره حتما مجبورم factory reset کنم؟عکس ها و فیلمها باید تو کارتsdسیو باشه یا حافظه ی خود گوشی تا پاک نشه؟ لطفا جواب بدین ممنون 😊

معمولا باید پس از ۵ مرتبه یک پیام برای وارد کردن اکانت گوگل به شما بده. در رابطه با اطلاعات با فکتوری ریست تنها تنظیمات و اپلیکیشن ها و نرم افزار ها پاک میشه و اطلاعات چه داخل خود گوشی و چه حافظه جانی باقی می مانند.

سلام من روی مموری گوشیم رمز گذاشتم یادم نیست چی بود میشه رمزشو برداشت ولی اطلاعاتش پاک نشه

۱- مموری کارت را در رم ریدر قرار دهید و به کامپیوتر متصل نمایید .

۲- پس از شناسایی رم توسط کامپیوتر اطمینان داشته باشید که کامپیوتر شما فایل های مخفی را نشان می دهد .

جهت نمایش فایل های مخفی در کامپیوتر به قسمت control panel و سپس به Folder options و سپس به تب view رفته و از قسمت Advanced settings از شاخه hedden files and folders گزینه Show hidden file , folders , and drivers را انتخاب کنید و OK را بزنید .

۳ – سپس به مموری برگشته و در مموری خود به آدرس Sys/Data/Mmcstore مراجعه فرمایید .

۴ – پس از یافتن فایل Mmcstore آن را توسط NOTE PAD یا NOTE PAD ++ ویرایش نمایید .

۵ – پس از مشاهده محتوای فایل چیزی شبیه به این متن می بینید

TMSD02G (c??”?x???6?2?6?2?6)

6 – پسورد شما کارکترهای بین علامت سوال میباشد که در اینجا ۶۲۶۲۶ میباشد .

منبع: mcipin

بنام خدا
با سلام
اینجانب پسورد گوشی خود را فراموش نمودم طبق روش هاو کن یو انجام می دهم اما صفحه وارد نمودن پسورد می اید گووشی من S7 می باشد . یعنی کلید پاور و کلیه صدا را هم زمان نگه می دارم اما صفحه جدید باز نمی شود که از من ریست بخواهد.
باتشکر و سپاس

دوست عزیز برای برخی از گوشی ها این موضوع کمی متفاوت است. برای گوشی شما زمانی که گوشی خاموش است سه دکمه ولوم پایین+دکمه هوم+و کلید روشن خاموش را به طور همزان نگه دارید و تازدن ویبره و باز شدن صفحه جدید ان ها را نگه دارید تا به صفحه بوت لودر منتقل شوید و سایر مراحل را دنبال کنید

سلام
من گوشیم بعد از ریست فکتوری میگه که ایمیلی که گوشی روی اون سیو شده رو بگو ولی از اونجایی که ۳ تا اکانت دارم رو گوشی پس هیچکدوم رو قبول نمیکنه.چکار کنم؟
تعمیرگاه هم بردم گوشیم رو فلش کرد ولی چون اندروید آپدیت شده بود تاچ گوشی کار نمیکرد پس خیلی طول کشید تا درست شد.
از اونموقع فقط پنرن میزارم که اگه رمز اصلی یادم رفت پین پشتیبان داشته باشه😂😂

مدل و برند گوشی خود را ذکر کنید. معمولا بعد از ریست فکتوری تنها یک جیمیل برای داشتن اکانت روی گوشی درخواست میشود که ان هم بچیزی شبیه به رمز نیست و می توان بعدا این کار را کرد.

سلام امروز صبح یک پیام روی گوشی من ظاهر شد در مورد حفظ حریم شخصی و برگشت به تنظیمات کارخانه در صورت گم شدن گوشی و سرقت ان بعد از فعال سازی گوشیم مدام ری استارت میشه و هر بار فقط ارم و لوگو ظاهر میشند ولی روشن نمیشه اگر امکانش هست راهنمایی کنید

شما گوشی رو خاموش و سپس مطابق توضیحی که داده شد با گرفتن ولوم پایین و پاور به صورت همزمان وارد بوت لودر و سپس گوشی را به تنظیمات کارخانه ببرید. همه این مواارد در متن توضیح داده شده است.

سلام ببخشید از روش دوم میشه برای پاک کردن ویروس ها هم استفاده کرد؟؟؟من تبلتم خیلی ویروس داره و خیلی هنگ میکنه .اگه این کار رو بکنم ویروس ها هم پاک میشه؟؟؟عکس ها چی؟؟؟؟ممنون میشم جوواب بدید

با ریست فکتوری نرم افزار های گوشی و تنظیمات تماما از بین میره ولی محتویات داخا مموری مثل عکس و آهنگ و غیره همگی سرجاش میمونه. برای اطمینان بیشتر داخل کامپیوتر میتونید کپی کنید. با این کار و برگشت تنظیمات به تنظیمات کارخانه گوشی شما و نسخه اندروید دقیقا مثل رزی میشه که گوشی رو خریدید پس همه مشکلات بر طرف میشه

سلام من رمزگوشیموفراموش کردم شیائومی هست هیچکی نتونست درستش کنه لطفاجواب بدید

یه گوشی داشتم شمارهام توشه نمیدونم چکار کنم رمزش کد داره یادم رفته کمکم کنین

این امکان وجود داره که شما ره های شما روی سیم کارت ذخیره شده باشه. بنابر این سیم کارت خود را در گوشی دیگری انداخته و تست کنید.

یه گوشی داشتم شمارهام توشه نمیدونم چکار کنم رمزش کد داره یادم رفته کمکم کنین تازه موترلا هست 😂😂😂😓😓😓😓😓👅👅👅

سلام.من یه گوشی قدیمی نوکیا دارم که بایک سیمکارت روشن میشه وبدون هیچ پسفوردی کارمیکنه اماسیمکارتوکه عوص میکنم کدحفاظتی میخواد ومنم نمیدانم.چطوراین کد روغیرفعال کنم.باسیمکارت خودش تنظیمات کارخانه روزدم کدمیخواد.لطفاراهنمایی کنید.فلش زدن روهم قبول نمیکنه.

شما با دو نوع پسورد مواجه هستید یک پسورد خود گوشی و دومی سیم لاک یا پسورد سیم کارت احتمالا با خط دیگر این مشکل به دلیل پسورد یا پین سیم کارت باشد. اگر اینچنین نیست صد در صد با سیم کارت اولیه و تغییر تغییرات این پسورد قابل تغییر است. تنها باید به دنبال تنظیمات ان بگردید.

سلام
ببخشید من گوشیمو ریکاوری کردم الان به تنظیمات کارخانه برگشته ولی اون جیمیلی که اولین بار وارد کردیمو میخواد متاسفانه رمزشو فراموش کردم و همینطور ادرسش رو الان نمیدونم باید چیکار کنم میشه کمکم کنید .مدل گوشیم :سامسونگ A7 هست لطفا سریع ج بدید.
ممنون

خیلی راحت با کامپیوتر ادرس ایمیل رو بزنید و بعد گزینه فراموش کردن رمز تا اگر شماره تلفن داده باشید از طریق مسیجی که به شماره شما ارسال می شود و یا ادرس ایملی برای پشتیبانی که وارد کرده اید. به هر حال باید دسترسی به اون ایمیل داشته باشید.

اوکی خیلی ممنون از کمک تون

سلام من گوشیمو رسیت فکتوری هم کردم حساب جیمیل بهش زدم یادم رفته رسیت فکتوری هم کردم الان باید حساب جیمیل بزنم گوشی A5 2016 اس کمک کنید

اگر که ریست فکتوری کردید دیگه مشکل خاصی نباید باشه. راحت مجدد گوشی رو تنظیم کنید. متوجه منظورتون نشدم

رسیت فکتوری کردم قبلا واسش جیمیل زدم الان یادم رفته جیمیله میگه باس جیمیل بزنی

سلام و عرض ادب وخسته نیاشید، گوشی من سونی سی ۴ هست و تازگی به اندروید شیش اپدیتش کردم، بعد اپدیت، یه موقع هایی حین کار یهو و خیلی کوتاه صفحه سیاه میشه و به حالت اول برمیگرده، یکی از دوستان گفت احتمالش هس که گوشی با تکرار این عمل بسوزه و گفتن که فرمت بشه شاید درست بشه، از طریق بخش تنظیمات و فرمت و بازچشت به تنطیمات کارخانه اقدام کردم اما نه اندروید به حالت اورجینال و قبلی دراومد و نه اون نشکل حل شد، فقط برنامه ها و شماره هام پاک شد، هرکاریم کردم نشد از طریق دکمه های پاوروصدا گپشیو فرمت فکتوری کنم، حالا اگه ممکنه منو دوتا راهنمایی کنید، اول اینکه چیکار کنم که این مشمل حل بشه و فرمت بشه؟؟؟ دوم برنامه ای برای اندروید سراغ دارید که شماره های پاکشده رو بازیابی کنه؟؟؟

در رابطه با شماره های پاک شده چنانچه بکاپ نگرفته باشید حد اقل من راه مطمئنی برای بازگرداندن سراغ ندارم. در رابطه با گوشی به صورت معمول اگر ریست فکتوری کنید باید ورژن اندروید به نسخه ابتدایی برگردد اگر چنین نیست روش دیگر دانگرید کردن اندروید به نسخه مثلا ۵ هست که با یک سرچ ساده نرم افزار هایی زیادی برای این کار وجود دارد. از طرف دیگر شما مشکل گوشی خود را باید از لحاظ سخت افزاری هم برری کنید. هرچند به احتمال بیشتر مشکل شما به دلیل آپدیت پیش آمده است.

سلام من گوشیمو تنظیمات کارخانه کردم مودل گوشیم است سامسونگ A 5 2016 ایمیل یا حساب کاربری گوگل میخواهد وقتی جیمیلمو داخل میکنم بعد گذرواژه میخواد وقتی گذرواژه رو داخل میکنم میگه لطفا با یکی از حساب مالک وارد سیستم شوید نمیدونم چه کار کنم ؟؟؟ لطفن کمکم کنید

سلام من گوشیمو تنظیمات کارخانه کردم مودل گوشیم است سامسونگ A 5 2016 ایمیل یا حساب کاربری گوگل میخواهد وقتی جیمیلمو داخل میکنم بعد گذرواژه میخواد وقتی گذرواژه رو داخل میکنم میگه لطفا با یکی از حساب مالک وارد سیستم شوید نمیدونم چه کار کنم ؟؟؟ لطفن کمکم کنید

سلام اگه گوشی با برنامه هم قفل شود با راه کار شما باز میشه

بله. به نتیجه خواهید رسید. هرچند شاید راه حل های ساده تری هم بتوانید پیدا کنید.

با سلام، من گوشی قبلیم سامسونگ کوربی مدل Gts-3653 هستش. خیلی وقته ازش استفاده نکردم و الان به شدت لازممه. منتها رمزش رو فراموش کردم ؛ ممکنه راهنمایی بکنید.
مرسییی.

دوست عزیز همین مطلب در رابطه به همین زمینه است

سلام وقت بخیر. گوشی من ال جی ۴ است. برای ورود کد پین پشتیبان ازم می خواهد. چون رم هم نداشتم می‌ترسم ریست فکتوری کنم و عکسها و فیلمهایم پاک شود. راهنمایی بفرمایید. متشکرم

سلام. گوشی من سامسونگ A7 است. دوساله از وقتی خریدم یه مشکلی داره نمیتونم حلش کنم. مشکلش اینه وارد هر برنامه ای که خودم نصب کردم میشم هی ارور میده که دیتا یا وای فای رو روشن کنم و تا حداقل یکیشو روشن نکردم دست برنمیداره. چند بار فرمت کردم ولی فایده ای نداشت. چند ماه قبل وقتی وارد مرورگر میشدم یه اروری میومد روو صفحه, یادم نیست چه اروری بود, ولی لوگوی سامسونگ رو داشت. بعد خود به خود مشکل گوشیم درست شد. ولی بعد که باز گوشیو فرمت کردم دوباره همون مشکل اولش برگشته. یعنی هر برنامه ای مثل گیم, تلگرام, زاپیا و …. کلا هر برنامه ای که خودم نصب کردم رو تا اینترنتو روشن نکنم نمیتونم استفاده کنم. حالا چندتا سوال داشتم. راه حلی برا این مشکل بدون فلش کردن گوشی هست؟؟ اندروید گوشی من ۴.۴ هست و میخوام ارتقاش بدم, به نظرتون ممکنه مشکلات گوشیم حل بشه؟؟ فلش کردن گوشی ممکنه مشکلی ایجاد کنه چون توو بعضی سوالات دوستان دیدم بعضا یه مشکلاتی پیش اومده بود برا گوشیشون

چند تا سوال باقی میمونه. که آیا فقط برای برنامه هایی که احتیاج به اینترنت دارن این اتفاق میفته یا همه گوی ها و اینکه ایا اینترنت شما فعال هست یا نه ؟ به احتمال قوی این مورد تنها با ایجاد تغییرات جزئی در تنظیمات برطرف خواهد شد.

برای همه برنامه ها اینجوری هست. گیم, دفتریادداشتی که خودم دانلود کردم, ماشین حساب, و کلا هر برنامه ای که خودم نصب کردم اینجوریه. بله اینترنت گوشیم فعال هست ولی توو خونه وای فای نداریم. حتی اگه دیتارو روشن نکنم و فقط وای فای رو روشن کنم, با اینکه حتی به وای فای وصل نشدم و الکی فقط روشنش کردم, دیگه برنامه ها ارور نمیدن. توو تنظیمات وای فای گزینه Ask to use WLAN رو برداشتم ولی تفاوت خاصی نکرد جز اینکه وارد هر برنامه بشم خود به خود وای فای روشن میشه.

در کل این برنامه ها بدون اینترنت هم کار میکنن فقط تا دیتارو روشن نکنم یا وای فای رو هی اررور میده و بالاخره مجبورم یکیو تایید کنم. حتی اگه بسته اینترنتی ندارم یا وای فای ندارم, فقط کافیه الکی دیتارو روشن کنم. و با اینکه به اینترنت وصل نشدم ارور دادن تموم میشه.

ببخشید سوالم طولانی بود ولی چون آشنایی با اینجور مشکلات گوشی ندارم قبل بردنش به تعمیرات موبایل, میخوام مطمئن بشم چه کاری بهتره. یه سوال دیگه هم داشتم. اگه من اندروید گوشیم رو ارتقا بدم , با هربار فرمت کردن اندروید هم به نسخه قبلی برمیگرده؟ اگه بخوام با فرمت اندرویدم تغییری نکنه راهی هست؟ چون من زود زود گوشیو فرمت میکنم

خیلی ممنون برا وقتی که میذارید 🌹

اقا من هرکاری میکنم نمیشه گوشیم پین داره ولی این روشی که میگین انجام دادم ولی نشد چی کا کنم روش ذکمه رم رفتم ولی نشذ

این پین پین گوشی شماست یا سیم کارت؟

با سلام من گوشی گلکسی اس ۶ دارم رمز گوشی را پاک کردم بعد از اتمام شارژ گوشی گوشی را شارژکرده ولی تا روشن میکنم از من رمز میخواهد همان رمزی که بود را میدهم ولی قبول نمیکند رمزهای قبلی را هم که گذاشته بودم قبول نمیکند الان هم هر باررمز میزنم ۶۰ دقیقه دیگر باید رمز دیگر را وارد کنم چه کار باید کرد؟؟؟؟؟
البته میخوام ببینم اگر به روشهایی که گفتید باز کنم عکسها وفیلمها پاک میشود؟؟

حافظه داخلی پاک میشه ولی حتفظه های خارجی موارد پاک نخواهند شد.

من ی تبلت لنوو دارم رمزشو یادم رفته این روش ریست کارخانه روهم امتحان کردم رو قسمت بوت لدر نرفت

احتمال داره برخی از گزینه ها متفاوت باشه. کسی که کمی به زبان انگلیسی و البته تکلوژی تسلط داره میتونه کمکتون کنه

سلام خسته نباشید من یه گوشی Dimoدارم کلید پاور و صدا رو هم میگرم فقط روشن میشه ممنون میشم کمکم کنید

بهتر هست مدل گوشی خود را برای بالا اوردن بوت لودر سرچ کنید چرا که برخی از مدل های روش های دیگری برای رفتن به بوت لودر گوشی دارند. ضمن اینکه اگر تیک گزینه فست بوت در تنظیمات گوشی زده شده است برای این کار باید این تیک را بردارید.

سلام خسته نباشید،ببخشید با روش دوم فقط اپلیکیشن ها و تنظیمات حافظه ی دستگاه پاک میشه یا اینکه عکس و آهنگ و… هم پاک میشه؟

این بستگی به این موضوع داره که عکس های مورد نظر شما در حافظه داخلی گوشی باشه یا حافظه های خارجی . در مورد حافظه های خارجی که پاک نخواهند شد ولی در مورد حافظه داخلی برخی پاک می شوند طبق تجربیات دوستان

همه چی پاک میشه من خودم رشتم مهندی ای تی هس این کارو انجام ندید

مطونا اطلاعات داخل اس دی کارت پاک نمیشه

سلام گوشی من j7هستش .دیشب واسه اولین بار رمز گذاشتم براش .امتحان کردم رمزو وارد شد .الان ی روز گذشته رمزو وارد کردم کار نکرد هی میگه پین اشتباهه .چیکار کنم ‌.کدوم دکمه هارو بگیرم؟ ی مشکل دیگه هم دارم .هیچ نرم افزاری جز موبو و اینستا وارد نمیشه ‌.نت وصله (نت گوشی)ولی میگه دسترسی موجود نیس .بعد چند هفته هم نمیشه گوشیو گرفتم ‌،دارم دیوونه میشم چیکار کنم

دوست عزیز اصلا جای نگرانی نیست و خیلی راحت می تونید در نهایت گوشی رو ریست کنید به روش گفته شده. ولی قبل از اون به دو موضوع دقت کنید که در ابتدا شاید پین سیم کارت رو از شما می خواد که این پین بر روی سیم کارت درج شده است. شاید شما به اشتباه به جای پین سیم کارت رمز ورود یا پسوردی که خودتان قرار داده اید رو وارد می کنید. اگر این چنین نیست و رمز ورود خود را فراموش کرده اید میتوانید از اکانت گوگلی که در ابتدا بر روی ان قرار دادهاید برای باز کردن گوشی استفاده کنید و در نهایت اگر هیچ یک به نتیجه نرسید می با گرفتن دکمه ولوم کم و دکمه روشن خاموش زمانی که گوشی خاموش است (احتمال دارد در هر گوشی فرق کند. با یه سرچ ساده پیدا کنید) به محیط بوتلودر رفته و با استفاده از راهنمای بالا اقدام به باز کردن قفل گوشی کنید.

سلام: درود بر خودتون و سایتتون توضیحات مفیدی بود بسیار ازتون مچکرم
همیشه پایدار و سر بلند باشید

برای من نشد تبلتم هم asus هستش

کدوم قسمت به مشکل خوردید ؟

Comments are closed.




خانه

موبایل

باز کردن قفل اندروید

باز کردن قفل اندروید

چگونه قفل گوشی رو باز کنیم

امروزه تمام دنیای ما انباشته شده از انبوه رمزها و کلمات عبور، مانند کلمه عبور عابر بانک، کلمه عبور ایمیل و کلمه عبور سیستم های رایانه ای و … البته این کلمات و رمز ها ضرویست و امنیت ما را تا اندازه ای تامین می کند اما در مواقعی ممکن است که افرادی رمز عبور خود را فراموش کنند، دراین صورت چه کار باید کرد آیا باید قید همه چیز را زد یا هنوز امیدی هست که به اطلاعات دسترسی داشته باشیم؟!!!

 

اگر الگو قفل گوشی اندرویدی خودرا فراموش کرده اید دیگر نگران اطلاعات خود نباشید چون به روشی آسان می توان آن را باز کرد.

 

باز کردن قفل اندروید

 مراحل باز کردن قفل اندروید :

۱-ابتدا گوشی خود را خاموش کنید. برای این که مطمئن شوید گوشی آندرویدیتان کاملا خاموش شده است بهتر است باتری گوشی را درآورده و پس از ۲۰ ثانیه دوباره باتری را در داخل گوشی قرار دهید.

 

۲- این قسمت ما با دو کلید پاور و ولوم گوشی کار داریم پس ابتدا کلید کاهش ولوم را نگه دارید و سپس دکمه پاور را بزنید(دکمه ولوم کم + دکمه قفل(یا دکمه خاموش کردن) + دکمه home رانگه داری)در صورت درست انجام دادن این کار ، محیط H-Boot برای شما ظاهر خواهد شد.

 

کلید پاور= به وسیله فشار دادن این کلید ، گزینه مورد نظری که به صورت رنگی نسبت به گزینه های دیگر مشخص شده است انتخاب می شود.

 

کلید های ولوم= می توانید با فشار دادن ولوم زیاد ، به سمت بالا و همین طور با فشار دادن ولوم کم به سمت پائین بروید.

 

۳- با استفاده از کاربردهای بیان شده از دو کلید ولوم و پاور ، گزینه Recovery را انتخاب کنید.

۴- هر وقت علامت مثلث زرد رنگ با پس زمینه لوگوی آندروید ظاهر شد > این بار دکمه افزایشی ولوم را نگه دارید و کلید پاور را بزنید.

 

۵- صفحه ی جدیدی برای شما ظاهر می شود ، گزینه wipe reset factory را انتخاب کنید.

 

۶- بعد از انتخاب tracball ، برای شما پیغامی مبنی بر موافقت برای انجام عملیات می آید که شما گزینه ‘yes’ را انتخاب کنید.

 

عیب ها: متاسفانه در این روش تمامی پیام ها ، ای میل ها و مخاطبانتان پاک می شود.

نکته : گفتن این نکته ضروریست که این کار را زمانی انجام بدهید که دیگر چاره ای جز این کار وجود ندارد، زیرا با انجام این کار تمامی تنظیمات و برخی اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی حذف خواهد شد.

 

روش دیگر  و راحتر بدون از دست دادن اطلاعات:پیدا کردن قفل گوشی اندرویداگر به صورت مداوم ۵ بار الگوی انتخابی را برای گشودن قفل اشتباه وارد کنید پیغامی بر روی گوشی نمایش داده می شود که باید پس از گذشت ۳۰ ثانیه مجددا اقدام به گشودن قفل گوشی نمایید.

 

باز کردن قفل پترن(الگوی صفحه) گوشی اندرویدی

 

با تایید آن گزینه ای به نام Forgot pattern در بخش زیرین الگو اضافه می شود که با انتخاب آن صفحه ای باز می شود که در صورت داشتن یک اکانت گوگل (دارنده یک اسمارت فون اندرویدی اکانت گوگل دارد!) و با لاگین به اکانت خود می توان یک الگوی جدید برای گوشی تعریف و یا از آن صرف نظر کرد.

 

باز کردن قفل پترن(الگوی صفحه) گوشی آندرویدی

 

چگونه قفل گوشی رو باز کنیم

در هر دو حالت قفل گوشی باز شده و در صورت تعریف الگوی جدید، این الگو، جایگزین الگوی فراموش شده می شود .البته قبلا باید گوشی اندرویدی خود را به حساب گوگل متصل نموده باشید.

منبع:ariamoons.com

تخفیفات زمستانی

تخفیف مواد غذایی تا 30 درصد

تا 40 درصد تخفیف ، ویژه تبلیغات در بیتوته

شب یلدا رو با تخفیف ویژه گلیتال رنگی تر کن

خرید انلاین محصولات زناشویی،60 درصد تخفیف

جشنواره ویژه یلدا

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

چگونه قفل گوشی رو باز کنیم

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

چگونه میتوان رمز گوشی سامسونگ را بازکرد بدون از دست دادن مواد داخلی گوشی How to open galaxy Patternدوستا:‌در این ویدیو من سه راه کاملا جدید برای باز کردن پاسورد گوشی های سامسونگ استفاده میکنم بسیار اسان است دوستا و هیچ دیتای را از دست نخواهید دادلینک برنامه اندرواید ایس دی که تولس https://goo.gl/o3WaJC

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

چگونه قفل گوشی رو باز کنیم

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

اګر موبایل مان #رمـــــــز و یا #کـــــــــــــود خورد لازم نيست که نزد مستری ببریم بسیار به آسانی خودت کودش را از بین میبری ان شاء اللهاما ویدیوها و عکسهایتان #پاک میشود.آموزش باز کردن گوشی اندرویدی در هنگام فراموش کردن رمز ورود

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Завантаження…

Виконується…

Завантаження списків відтворення…

چگونه قفل گوشی رو باز کنیم
چگونه قفل گوشی رو باز کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *