چگونه فایل زیپ را خارج کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه فایل زیپ را خارج کنیم
چگونه فایل زیپ را خارج کنیم

2/21/2018

تاکسی سرویس

سازنده پروژه : ,Delphi

قیمت :8900 تومان

نویسنده : محمد سعادتی

چگونه فایل زیپ را خارج کنیم

نرم افزار فروشگاه ترابایت

سازنده پروژه : ,Delphi

قیمت :65000 تومان

نویسنده : محمد سعادتی

برنامه مرتب سازی

سازنده پروژه : ,C#.NET

قیمت :8900 تومان

نویسنده : محمد سعادتی

نرم افزار مدیریت آموزشگاه

مدیر پروژه : ,C#.NET

قیمت :149000 تومان

نویسنده : محمد سعادتی

زبان برنامه نویسی دلفی به عنوان یکی از ابزارهای توسعه سریع برنامه های کاربردی در سال 1995 ساخته شد. دلفی بر پایه زبان پاسکال شیء گرا ساخته شده است که در ابتدا برای طراحی نرم افزارهای کاربردی تحت ویندوز طراحی شده بود اما سازندگان دلفی آن را چنان توسعه دادند که برای تولید نرم افزارهای تحت سیستم عاملِ لینوکس، اندروید و IOS نیز به کار می آید.

سی شارپ دات نت (C#.NET) یک زبان برنامه نویسیِ سطح بالا، همه منظوره و شی گرا است که توسط شرکت نرم افزاریِ مایکروسافت ساخته شده و در سال 2003 به بازار عرضه گردید. زبان برنامه نویسی C# با بهره گیری از نقاط قوت و حذف پیچیدگی های زبان های برنامه نویسی C++ و جاوا توانست به یکی از محبوب ترین زبان های برنامه نویسی در دنیا تبدیل شود.

زبان برنامه نویسی ویژوال بیسیک که بر اساس زبان برنامه نویسیِ بیسیک طراحی است در سال 1991 برای سیستم عامل های Dos و Windows 3.1 ارائه گردید. برنامه های ویژوال بیسیک در محیط توسعه و مجتمع (IDE) طراحی و پیاده سازی می شوند. زبان برنامه نویسیِ ویژوال بیسیک از نسخه 6 به بعد کاملا شیء گرا و بر پایه معماری .NET شرکت مایکروسافت ارائه می شود.

زبان برنامه نویسی اسکرچ توسط یک گروه تحقیقاتی در دانشگاه MIT آمریکا ساخته شد. اسکرچ با هدف ساخت یک زبان برنامه نویسی ساده مخصوص کودکان 8 تا 16 ساله آغاز شد. برای ساختن بازی و انیمیشن در زبان اسکرچ فقط کافیست دستورات برنامه نویسی را که مانند تکه های یک پازل هستند، به یکدیگر متصل کنید. زبان اسکرچ به بیش از 40 زبان مختلف دنیا ترجمه شده است.

زبان برنامه نویسی Snap که همان زبان BYOB سابق است یک زبان شی گرا می باشد، که بر پایه زبان اسکرچ طراحی شده است. Snap شما را قادر می سازد چه طور دستورات برنامه نویسی خود را بسازید و در برنامه ها از آن ها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی Snap با هدف آموزش مفاهیم برنامه نویسی به نوجوانان در مقطع دبیرستان ساخته شد.

گیم میکر یکی از نرم افزارهای ساخت بازی برای سیستم عامل های ویندوز و مک است که توسط شرکت یویوگیمز طراحی شده است. بازی سازان مبتدی تنها با کشیدن و رها کردن (Drag And Drop) دستورات برنامه نویسی می توانند بازی خود را در گیم میکر تولید کرده و برای تنظیمات بیشتر از زبان برنامه نویسی GML داخل این نرم افزار استفاده نمایند.

زبان برنامه نویسی پاسکال که بر اساس زبان برنامه نویسی اَلگول (ALGOL) طراحی و پیاده سازی شده است، برای کاربردهای آموزشی و توسعه مهارت های برنامه نویسیِ ساخت یافته در سال 1970 منتشر گردید. زبان برنامه نویسی پاسکال دارای کامپایلرهای زیادی است که از معروف ترین آن ها می توان به کامپایلر توربو پاسکال که توسط شرکت بورلند ساخته شده اشاره کرد.

زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس که مبتنی بر زبان C است، یک زبان شی گرا و همه منظوره می باشد که قابلیت های برنامه نویسیِ زبان های سطح بالا و سطح پایین را به صورت همزمان در خود دارد. استراس تروپ، ریاضی دان دانمارکی کار بر روی ساخت زبان برنامه نویسی ++C را از سال 1979 آغاز کرد و اولین نسخه تجاری این زبان در سال 1985 وارد بازار شد.

Xmulator یکی از شبیه ساز هایی است که می تواند یک شبکه روی تراشه را به صورت نرم افزاری مدل سازی نماید.
این شبیه ساز با زبان برنامه نویسی C#.NET طراحی شده است. تمام اجزای شبکه روی تراشه از جمله سوئیچ ها، کانال های فیزیکی و مجازی، پردازنده ها در آن ساخته شده اند. به همین خاطر مدل سازی یک شبکه روی تراشه با Xmulator بسیار آسان است.

برای مشاهده ریز عملکرد و بررسی معماری داخلی یک پردازنده می توان از شبیه ساز SimpleScalar استفاده نمود. شبیه ساز SimpleScalar بعد از اجرا کردن یک برنامه، گزارش کاملی از تمام قسمت های داخلی پردازنده به کاربر ارائه می کند. SimpleScalar با زبان قدرتمند C به صورت سورس باز طراحی شده و در سیستم عامل های یونیکس و لینوکس قابل اجرا است.

یکی از شبیه سازهای شبکه های روی تراشه Noxim است که با زبان برنامه نویسی ++C نوشته شده و از کتابخانه System C استفاده می کند. شبیه ساز Noxim بر روی سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک قابل اجرا است. شبیه ساز نوکسیم خط فرمانی دارد که از طریق آن می تواند تعداد پردازنده های شبکه، الگوریتم مسیریابی و اندازه بافرها را از کاربر دریافت کند.

Scratch

اسکرچ (Scratch) در زبان انگلیسی به معنای کشیدن چیزی با دست یا ناخن کشیدن است. اگر در میهمانی ها به حرکت دست دی جی ها که سازنده آهنگ هستند دقت کرده باشید آن ها با کشیدن دست خود بر روی صفحه دستگاه، سعی می کنند موسیقی های خلاقانه ای بسازند، در زبان برنامه نویسی اسکرچ نیز کار مشابهی صورت می گیرد. برنامه نویس دستورات مختلف اسکرچ را با موس گرفته و به صفحه اسکریپت کشیده و رها می کند و آن ها را به راحتی جا به جا می کند، تا پروژه قشنگ و خلاقانه ای بسازد.

,زبان برنامه نویسی اسکرچ توسط یک گروه کوچکی از محققان در آزمایشگاه Media که متعلق به دانشگاه MIT آمریکا است در سال 2007 ساخته شد و به صورت کاملا رایگان وارد بازار گردید. این پروژه با هدف ساخت یک زبان برنامه نویسی ساده مخصوص کودکان و نوجوانان در رده سنی 8 تا 16 سال آغاز شد. بنابراین زبان برنامه نویسی اسکرچ برای آموزش برنامه نویسی به این رده سنی بسیار مناسب است. البته اگر گروه های سنی دیگر در سطح مبتدی قرار دارند و تازه می خواهند آموزش برنامه نویسی را فراگیرند، می توانند یادگیری خود را با این زبان برنامه نویسی آغاز کنند. کودکان با استفاده از این زبان برنامه نویسی می توانند به سادگی بازی های ویدئویی، انیمیشن و یا موسیقی بسازند.
اگر علاقه دارید زبان برنامه نویسی اسکرچ را یاد بگیرید، می توانید نرم افزار اسکرچ نسخه 2 که به صورت آفلاین و بدون اتصال به اینترنت قابل استفاده است را از سایت ما دانلود کرده و یادگیری خود را آغاز کنید. چنان چه قبلا در سایت ما ثبت نام کرده اید، برای دانلود نرم افزار اسکرچ می توانید به منوی دانلود رفته و روی گزینه Scratch 2 Offline کلیک کنید.

market021.com

انواع پروژه های دانشجویی و تجاری با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند C#.NET, Delphi, C++, Pascal, Visual Basic در مارکت 021 طراحی و پیاده سازی می شود. تمام پروژه های برنامه نویسی با راهنمای نصب و مستندات فنی ارائه می شوند.

انواع پروژه هایی که با استفاده از نرم افزارهای تحت ویندوز مانند SQL Server، 3D-Max، Access، Photoshop، Corel Draw توسط گروه مارکت 021 ساخته شده اند. از لیست موجود بازدید کرده و پروژه دلخواه خود را مطابق نیازتان سفارش دهید.

مقاله های آموزش برنامه نویسی و آموزش نرم افزار که در سایت مارکت 021 قرار می گیرند، توسط گروه تولید محتوای مارکت 021 نوشته می شوند. همچنین این گروه آمادگی تولید محتوا و مطالب آموزشی در حوزه کامپیوتر برای اشخاص و شرکت ها را دارد.

ساخت بازی های کامپیوتری و تولید محتوای آموزشی در این زمینه یکی از فعالیت هایی است که سایت مارکت 021 به صورت تخصصی به آن می پردازد. ما برای ساخت بازی از نرم افزارهای ساخت بازیِ نظیر اسکرچ، گیم میکر و BYOB استفاده می کنیم.

انواع پروژه های دانشجویی و تجاری با استفاده از زبان های برنامه نویسی مانند C#.NET, Delphi, C++, Pascal, Visual Basic در مارکت 021 طراحی و پیاده سازی می شود. تمام پروژه های برنامه نویسی با راهنمای نصب و مستندات فنی ارائه می شوند.

انواع پروژه هایی که با استفاده از نرم افزارهای تحت ویندوز مانند SQL Server، 3D-Max، Access، Photoshop، Corel Draw توسط گروه مارکت 021 ساخته شده اند. از لیست موجود بازدید کرده و پروژه دلخواه خود را مطابق نیازتان سفارش دهید.

مقاله های آموزش برنامه نویسی و آموزش نرم افزار که در سایت مارکت 021 قرار می گیرند، توسط گروه تولید محتوای مارکت 021 نوشته می شوند. همچنین این گروه آمادگی تولید محتوا و مطالب آموزشی در حوزه کامپیوتر برای اشخاص و شرکت ها را دارد.

ساخت بازی های کامپیوتری و تولید محتوای آموزشی در این زمینه یکی از فعالیت هایی است که سایت مارکت 021 به صورت تخصصی به آن می پردازد. ما برای ساخت بازی از نرم افزارهای ساخت بازیِ نظیر اسکرچ، گیم میکر و BYOB استفاده می کنیم.چگونه فایل زیپ را خارج کنیم

: شماره کارت

نام صاحب کارت : محمد سعادتی

طراحی وب سایت و بهینه سازی سایت مارکت 021

Copyright © 2016 market021.com All rights reserved


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…چگونه فایل زیپ را خارج کنیم

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

طریقه خارج کردن از حالت فشرده

این مطلب بدلیل استقبال عموم کامل شد.

متوجه شدم افرادی برای خارج کردن یک فایل از حالت فشرده مشکل دارند

برای همین این پست رو برای راهنمایی در این باره نوشتم.

سوال: چرا فایل فشرده میشود ؟

چگونه فایل زیپ را خارج کنیم

جواب: فکر کنید یک فایل 1GB ازاینترنت دانلود میکنید زمان زیادی برای

دانلود میگذارید و ترافیک تون هم کم میشه برای همین با فشرده سازی توسط

ارائه دهنده ،حجم فایل کمتر میشود لازم به ذکر هست که با فشرده کردن به

فایل آسیب نمیرسه بلکه فقط تغیراتی برای کم کردن حجم صورت میگره

*****************************************

سوال 2: آیا فشرده سازی فقط برای کم کردن حجم کاربرد دارد؟

جواب: خیر برای جلوگیری از آسیب رسیدن به فایل ،فشرده سازی

کمک میکند.والبته یکپارچه کردن چندین فرمت که در نهایت یکی میشوند.

****************************************

مرحله یک: چطور شروع کنم ؟

سادست اول باید فرمت و شکل فایل های فشرده را بشناسید.

درویندوز7و8 فایل های فشرده بشکل وفرمت

آن( zip .)میباشد .

*********************************************

مرحله 2:چطور از حالت فشرده خارج کنم؟

جواب : روی فایل کلیک راست کنید سپس روی extract all کلیک کنید.

حالا در صفحه باز شده محل مورد نظر را تعین کنید.

درنهایت روی Extract درپایین همان صفحه کلیک کنید به همین سادگی

فایل شما از حالت فشرده خارج میشود.

 (محلی که تعین کردید چک کنید فایل خارج شده از حالت فشرده آنجاست)

 

مرحله 3: میخواهم از حالت فشرده خارج کنم ولی باید رمز (password)

 واردکنم جریان چیست؟

جواب:معمولا اکثر فایل های فشرده ای که از سایت ها دانلود میکنید

رمز ورود میخواهند و رمز ورود را آدرس وبسایت خودشان میگذاند

 اگر فایلی را خواستید دانلود کنید درهمان صفحه  رمز ورود را برای شما قرار

 میدهند.

دقت کنید در شکل زیر وبسایت میهن دانلود برای دانلود یک برنامه درزیر

لینک دانلود رمز ورود را قرار داده.

چگونه فایل زیپ را خارج کنیم

نکته:رمز ورود را بدون فاصله وارد کنید ورمز را کپی کنیدتاخطایی صورت

نگیرد ، توجه کنید درهنگام کپی فاصله اطراف کپی نشوند در غیر اینصورت

پسورد غلط وارد میشود.(اگر رمز درست نبود آنرا تایپ کنید)

مرحله 4:میخواهم خودم با ویندوز یک فایل فشرده درست کنم وآن را

برای دوستانم ایمیل کنم.

جواب: سادست دردسکتاپ خود کلیک راست کنید وروی new کلیک کنید

حالا روی Compressed (zipped) Folder کلیک کنید.

حالا یه فایل جدید وفشرده به وجود آمده ولی خالی است.

خب حالا هرچی که میخوایین با هر فرمتی مثل عکس وآهنگ وفایل متنی

را کلیک کنید وبکشید روی این فولدر ،درنتیجه فشرده میشود ووارد آن میشود

میتوانید نام فولدر را تغیر دهید وبرای دوستانتان ایمیل کنیدیا آپلود کنید وتمام فایل

 هایتان را با هر قالبی که دارند بصورت یک دست کم حجم و یکپارچه در

بیاورید در ضمن اکثر سایت هایی که فضای آپلود به شما میدهند فرمت zip

راپشتیبانی میکنند و از آن ایراد نمیگیرند.

************************************************

مرحله 5: فایلی رو دانلود کردم و سایتش گفته که فشرده است ولی

فرمتش zip نیست بلکه rar هست جریان چیه؟

جواب:بله احتمال اینکه چنین فرمتی دانلود کنید خیلی زیاده و علتش هم

اینه که اون سایت از نرم افزار winRaR جهت فشرده سازی استفاده کرده.

فرمت rar مخصوص این نرم افزار هست و حتما برای خارج کردن از

حالت فشرده باید آنرا داشته باشید در غیر اینصورت نمیتوانید فایل های

با پسوند rar را از حالت فشرده خارج کنید.

این نرم افزار کم حجم و قابل دانلود از اینترنت میباشد و بسیار کاربردیست

حتما بعد از خوندن این مطلب اگه روی کامپیوترتون این نرم افزار رو ندارید

دانلودش کنید.

توانایی های این نرم افزار:اگر فایلتان خراب دانلود شد میتوانید در چند

ثانیه آنرا تعمیر کنید بدون اینکه دوباره فایلتون رو دانلود کنید.

میتونید با هرکدوم از پسوند های rar یا zip برای خودتون فایل فشرده

درست کنید و رمز گذاری کنید.

این نرم افزار میتونه فایل های فشرده zip رو هم باز کنه.

میتونه ویروس یابی کنه و چند پارت رو بهم بچسبونه (توضیح درادامه…)

مرحله 6: چطوری بگیرمش؟                                                                                     

 

جواب: برای دانلود میتوانید روی دانلود کلیک کنید.                                                             

                                                 دانلود از ترین بیت                                                         

 نکته: بعد از نصب برنامه ، شکل فایل های فشرده عوض میشود

 

وفایل های فشرده بعد از نصب برنامه بشکل

در می آید.

 

وبا کلیک راست و زدن new فایل فشرده اینچنین دیده میشود:

توجه کنید که با این برنامه هم تمام مراحل شبیه است ولی تخصصی تر

وبرای ساخت فایل فشرده وقتی کلیک راست میکنید دیگه شکل zipعوض

شده و میتونید هم فایل zip و هم فایل rar ایجاد کنید.

طبق عکس زیر روی هر کدوم کلیک کنید یه فایل فشرده خالی ایجاد میشه

که هرچی میخواهید بندازید توش تا فشرده شه.

(سعی کنید روی zip کلیک کنید تا بدون برنامه قابل باز شدن باشه)

 

پی نوشت:توجه کنید در صورت نبود(فقدان)نرم افزار winrarویا هرنرم افزاری

که میتواند از حالت فشرده خارج کند بر روی سیستم شما تمام فایل های فشرده

که پسوند rar دارند برروی سیستم شما بشکل سند سفید

دیده میشوند واین بدین معنیست که هیچ نرم افزاری بر روی سیستم شما

وجود ندارد که این سند را باز کند.

 

 

 

 

با نصب winrarمشکل برطرف میشود

وشکل تمام فایل های فشرده با پسوند rar و zip به این شکل در می آید:

مرحله7:خب چطور بکمک برنامه از حالت فشرده خارج کنم؟

فقط روی  فایل فشرده کلیک راست کنید و عکس زیر بقیشو نشونتون میده.

 

اگر بخواهید محلی تعین کنید که فایل فشرده به اونجا بره روی…extract file

کلیک کنید سپس صفحه ای باز میشود و شما آدرسی که میخواهید فایل

فشرده به آنجا برود تعیین کنید در نهایت در آن محل از حالت فشرده خارج

میشود.

(فایل باز شده یتان در محل تعین شده است آنجا را چک کنید)

اگر رمز ورود (password)خواست ازرمزی که از سایت فایل دانلود شده

گرفتید استفاده کنید.

مرحله8-مهم:سوال:میخوام یه برنامه 10 گیگ دانلود کنم ولی اون سایته

10 تا پارت برای دانلود گذاشته، چیکارکنم؟

جواب:آهااااا!، گلم برا همین گفتم نرم افزار winrar دانلود کن.

هیچوقت 10 گیگ بصورت یکجا برای دانلود نمیذارن چون این وسط

برای خیلی ها مشکل پیش میاد.مثلا فشار به سرور اون سایت میاد شما

نمیتونید 10 گیگ یکجا دانلود کنید، وقت ندارید ، ترافیک اینترنتتون به اندازه

10 گیگ نیست و ببخشیدا اگه 10 گیگ دانلود کردید و خراب بود چه خاکی به

سرتون میریزید؟

برای همین اون سایت میاد این فایل 10 گیگ را به 10 پارت 1گیگ شقه

 (میشکنه) میکنه.

وهر بخش را جدا جدا برای دانلود میذاره.تمام پارت هاش رو دانلود کنید.

همه پارت هاش رو دانلود کردم چطوری بچسبونمشون به همدیگه؟

آسونه ،همه ی پارت هاش رو کنار هم بذارید.واولین پارت را extract کنید.

برنامه خودش تمام پارت ها رو به هم میچسونه و درنهایت یک فایل

در محلی که تعین کردید تحویلتون میده.

شکل های زیر بترتیب توضیح میدهند:

اول

دوم

سوم

 اگر رمز خواست که دیگه گفتم میدونی.

چهارم

 

پنجم:

خب این فایل من یه بازی  بود و برای شما میتونه فیلم یا برنامه و… باشه.

مرحله 9:روی اولین پارت کلیک کردم وبعد extract زدم اما نمیتونه

یکی از پارت ها رو شناسایی کنه ، چه کنم؟

جواب: گلم ! نام پارت ها باید یکی باشه، بهرحال بصورت دستی پارت

بعدی رو انتخاب کن:

مرحله 9 : برنامه روی یکی از پارت ها ارور میده چه کنم؟

جواب: عزیزم اون پارتی که توی ارور بهش اشاره میشه خرابه

ولی نگران نباش نمیخواد دوباره دانلودش کنی ، از خصوصیات WINRAR

اینه که تعمیر میکنه.

روی پارت کلیک کن تا برنامه باز شه روی محتویات کلیک راست کن

وگزینه repair archiveرا بزن و محلی تعین کن، سپس برنامه یه فایل تعمیر شده

 وفشرده در محل تعین شده بهت تحول میده.

سلام ممنون از سایت خوبتون من یک بازی دانلود کردم قسمتی که باید بعد از اینکه از حالت فشرده خارجش کردم نصب کنم نیستش فقط ی ایکون سی دی هستسش وقتی هم میزنم روش جای سیدی کامپیوتر باز میشه

ممنونم از مطلب مفیدتون خیلی به دردم خورد و گره از کارم باز کرد

سلام .. صبح شما بخیر
مطالبی که در این پست بود بسیار آموزنده و عالی بود و بسیار به من کمک کرد. خیلی خیلی ممنونم که چنین اطلاعاتی با ارزشی را در وبلاگ خود قرار دادید.
[لبخند][قلب][تایید][تایید][تایید][تایید][تایید][تایید][تایید][تایید][لبخند][چشمک][لبخند][چشمک][لبخند][چشمک]

مرسی ا این عالی تر هیجا ندیدم [قلب]

واقعا خیلی از سایتتون ممنونم خیلی به من کمک کرد

سپاسگذارم خیلی روان و گویابود

سلام وقتی دانلود میکنم میاد میشه بلو استکس بعد وقتی میزنی که اجرا کنی میگه خطا حال باید چه کنم

سلام …خسته نباشیدبابت توضیحات عالی وکاربردیتون…چرا میزنم روگزینه دانلودwinrar دانلود نمیشه ؟؟؟؟؟مشگل کجاست

عالی بود.من اصلا پیام نمیدم ولی دیدم وجدانا تو ژن خوب هستی.حیف که امکانات نمیدند تو میتونستی اینقدر که نویسندگیت خوبه ایران رات از لحاظ علم کامپیوتر به جایگاه والا برسانی

خیلی خوب بود داداش خدا خیرت بده

چگونه فایل زیپ را خارج کنیم
چگونه فایل زیپ را خارج کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *