چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم
چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.


aylar
لینکدین

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی دنیاست. مردم دنیا روزانه ۸۰ میلیون محتوا در این شبکه اجتماعی پست می‌کنند. اگر هنوز به جمع کاربران آن نپیوسته اید. پیشنهاد می‌کنم آخرین آپدیت اینستاگرام برای iOS و Android را از دیدوگرام دریافت نمایید. این برنامه محبوب به کاربرانش امکان می‌دهد با به اشتراک گذاشتن عکس و فیلم با دیگر کاربران ارتباط داشته باشند اما اجازه دانلود از اینستاگرام و ذخیره محتوای دیگران را به شما نمی‌دهد. این کار برای حفظ قوانین کپی رایت انجام می‌شود. البته اینکه اینستاگرام می‌خواهد شما مداما از آن استفاده کنید نیز نمی‌تواند بی تاثیر باشد؛ زیرا اگر شما ویدئوی بامزه ای از یک سگ پشمالو را از اینستاگرام دانلود کرده باشید نیازی نیست تا برای دوباره دیدن آن به اینستاگرام لاگین کنید. من در این مقاله راهکارهای آسان و ساده ی دانلود از اینستاگرام را به شما نشان می‌دهم.

بهرحال امکان دانلود مستقیم از اینستاگرام فعلا وجود ندارد و بسیاری مواقع ما نیاز داریم که عکس یا ویدئویی را حتما در تلفن همراه خود ذخیره کنیم!

برنامه های بسیاری برای دانلود از اینستاگرام در اینترنت وجود دارند که هر کدام امکانات ویژه خود را دارند. اما بیشتر آنها کارآمد نیستند و همچنین با در اختیار داشتن اطلاعات شخصی شما ممکن است تهدید محسوب شوند. دیدوگرام بابررسی بسیار برنامه های مطمئنی را انتخاب کرده و آنها را به شما معرفی می‌کند.

چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم

این برنامه این قابلیت را دارد که علاوه بر عکس های اینستاگرام و کلیپ ها، کپشن های مورد نظر شما را نیز دانلود و ذخیره کند. برنامه اینستاکپشن یک برنامه کامل است که به شما اجازه می‌دهد عکس، فیلم و کپشن را با کیفیت اصلی ذخیره کنید. دانلود و نصب اینستا کپشن رایگان است.  در این برنامه استفاده از گزینه دانلود عکس از اینستاگرام و همچنین دانلود فیلم و کپشن نیز رایگان می‌باشد. اما شما برای استفاده از برخی ویژگی های پیشرفته تر آن مانند دانلود تصویر پروفایل و دانلود و تماشای استوری ها با حالت روح، باید خرید درون برنامه ای انجام دهید. پس از دانلود و نصب اینستا کپشن، روی آیکون سه نقطه بالای پست مورد نظر خود کلیک کرده و مراحل را مانند تصویر زیر دنبال کنید.

 

در صورتی که از این برنامه استفاده نمی‌کنید می‌توانید برنامه های جایگزین مانند اینستا دانلودر و Easy down loader را از بازار دانلود کرده و نصب کنید.

اگر به اپلیکشن ها دسترسی ندارید می‌توانید برای دانلود عکس از اینستاگرام و یا دانلود ویدئو، لینک عکس یا ویدئو مورد نظر خود را در سایت Dinsta قرار داده و آن را دانلود نمایید.

 

دانلود و نصب برنامه اینستا کپشن برای اندروید از کافه بازار

دانلود و نصب برنامه Easy downloader برای اندروید از کافه بازار

آدرس سایت dinsta برای دانلود از طریق مرورگر

 

این برنامه اجازه دانلود از اینستاگرام برای گوشی های اپل را به شما می‌دهد. اما همراه با تبلیغات است. پیشنهاد دیدوگرام برای دانلود از اینستاگرام در گوشی های اپل، استفاده از سایت هایی است که این امکان را به شما می‌دهند. مانند سایت Dinsta که آدرس آن را پایینتر برای شما گذاشته ام .

اینستا سیور برنامه دیگری است که برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام طراحی شده است. با این برنامه شما می‌توانید عکس و ویدئوها را دانلود کرده و آنها را دوباره منتشر کنید.

 

دانلود برنامه Grab برای آیفون از اپ استور

دانلود برنامه InstaSaver برای آیفون از اپ استور

آدرس سایت dinsta برای دانلود از طریق مرورگر

 

اگر از اینستاگرام روی کامپیوتر استفاده می‌کنید، برای دانلود از اینستاگرام می‌توانید به سایت  www.dinsta.com بروید. ابتدا از طریق مرورگر کامپیوتر یا لپ تاپ خود به سایت اینستاگرام بروید، سپس به صفحه ای که عکس مورد نظر در آن قرار دارد رفته و روی عکس کلیک کنید تا بزرگ شود. لینک آن را کپی کرده و در سایت www.dinsta.com  قرار دهید.

 

گزینه جایگزین برای استفاده از این سایت، دانلود مرورگر  www.torch.com می‌باشد.

 

دانلود مرورگر torch برای دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

آدرس سایت dinsta برای دانلود از اینستاگرام با کامپیوتر

 

در این روش به شما خواهم گفت که چگونه بدون دانلود و نصب برنامه جانبی از اینستاگرام خود عکس یا ویدئویی را ذخیره کنید.

 

 

 

آیا این مطلب را دوست داشتید؟به اشتراک بگذارید

چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم

ناشناس

سوالم واضحه
۲ جنس مخالف توی اینستا یکی از یکی دیگه درخواست فالو میکنی ولی فالوت نمیکنه میره یکی دیگه… یعنی علاقه یی به خودت و پیجت نداره؟ اصلا فالو نشونه علاقه است؟

آیلار رزاقی

در بعضی موارد ممکنه نشونه ی علاقه باشه اما ممکنه به محتوای صفحتون علاقمند نبوده باشه.

ناشناس

ببخشید در ۲ جنس مخالف که ازش درخواست فالو کنی فالوت نمیکنه میره یکی دیگه… یعنی علاقه یی به خودت و پیجت نداره؟ اصلا فالو نشونه علاقه است؟

آیلار رزاقی

سوالتون رو متوجه نشدم


ثبت نام در سیستم افزایش فالوور

تهران خیابان دانش‌ثانی پلاک 44

برای هر کدام از ما اتفاق می‌افتد که ویدئویی را در اینستاگرام می‌بینیم و بسیار مشتاق هستیم آن را در موبایل خود داشته باشیم. در این مطلب روش‌های مختلف دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام بر روی گوشی‌های اندرویدی و آیفون را با هم مرور می‌کنیم. برای دانلود ویدئوها روی گوشی اندروید مراحل زیر را دنبال کنید.

1- برنامه فروشگاه Google Play یا فروشگاه برنامه‌های اندرویدی موردعلاقه خود را باز کنید. علامت Google Play یک مثلث رنگارنگ است و روی تمام موبایل‌های اندرویدی به‌صورت پیش‌فرض وجود دارد.

2- در نوار جست‌وجوی Google Play عبارت Video Downloader for Instagram را جست‌وجو کنید.

چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم

3- در نتایج جست‌وجو Video Downloader for Instagram را لمس کنید.

4- سپس دکمه Install را لمس کنید. وقتی که برنامه نصب شود، عبارت Install تبدیل به Open می‌شود.

5- حالا برنامه اینستاگرام را باز کنید. آیکون قرمز، نارنجی و بنفش اینستاگرام را همه می‌شناسیم.

6- سه نقطه عمودی را در کنار ویدئویی که می‌خواهید دانلود کنید لمس کنید.

7- حالا Copy Share URL را لمس کنید.

8- برنامه Video Downloader for Instagram را باز کنید. این برنامه باید در فهرست برنامه‌های شما باشد چون آن را نصب کرده‌اید. آیکون آن شبیه به علامت اینستاگرام است اما یک پیکان روی آن اضافه شده است.

9- حالا Paste Share URL here را لمس کنید.

10- بعد Paste را لمس کنید. لینک مورد نظر شما در نوار این برنامه ظاهر می‌شود.

11- حالا آیکون دانلود را لمس کنید. این همان علامت پیکان در دایره صورتی است.

12-  Download Video را بزنید. ویدئوی موردنظر روی دستگاه شما دانلود و در این آدرس ذخیره خواهد شد: My Files/InstaSave/download.

بدین ترتیب از این به بعد قادر خواهید بود ویدئوهای مورد نظرتان را در گوشی موبایل اندرویدی خود ذخیره کنید و برای همیشه داشته باشید.

در اپ‌استور برنامه‌های مختلفی برای دانلود تصاویر و ویدئوهای اینستاگرام وجود دارند. خبر خوب این است که اغلب آن‌ها رایگان هستند؛ اما خبر بد این است که این برنامه‌ها غالباً خریدهای درون برنامه‌ای یا تبلیغات زیاد دارند و ظاهر آن‌ها در اکثر موارد چندان جذاب نیست. ولی در هر صورت با آن‌ها می‌توانید به منظور خود برسید. در این نوشته برنامه Regrammer را معرفی می‌کنیم که یکی از بهترین موارد در زمینه این نوع برنامه‌ها محسوب می‌شود.

گام 1 – اپلیکیشن را از اپ‌استور دانلود کنید.

گام 2 – در برنامه اینستاگرام، تصویر یا ویدئویی که می‌خواهید دانلود کنید را یافته و سپس روی آیکون share که مانند (…) است کلیک کنید و گزینه Copy Link را انتخاب نمایید.

گام 3 – اپلیکیشن Regrammer را باز کرده و لینک را در کادری که مشاهده می‌شود وارد کنید و سپس دکمه Preview را بزنید.

گام 4 – بر روی دکمه Repost بزنید.

گام 5 – بر روی گزینه More بزنید. بدین ترتیب امکان اشتراک پدید می‌آید. از این صفحه می‌توانید گزینه Save Image را انتخاب کرده و تصویر یا ویدئوی مورد نظرتان را در گوشی ذخیره کنید.

همان طور که اشاره کردیم مشکل این برنامه‌ها محدودیت آن‌ها است، به این ترتیب که با دانلود هر تصویر یا ویدئو یک سکه از موجودی شما کم می‌شود و در نهایت مجبور به خرید سکه خواهید شد. البته اگر گوشی آیفون شما جیلبریک باشد گزینه‌های دیگری نیز به این منظور وجود دارد. اما اگر جیلبریک نکرده باشید یک راه‌حل دیگر هم برایتان باقی مانده که در ادامه این راه‌حل را نیز شرح خواهیم داد.

یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی که برای دانلود تصاویر و ویدئوها از اینستاگرام وجود دارد MobiMover Free است. با طی مراحل زیر می‌توانید از این اپ برای دانلود ویدئوهای اینستاگرام بهره بگیرید. ابتدا این برنامه را برای سیستم‌های ویندوز و مک از لینک‌های زیر دانلود کنید:

گام 1: آیفون خود را با کابل USB به رایانه وصل کرده و گزینه Trust This Computer را انتخاب کنید. روی رایانه برنامه EaseUS MobiMover Free را اجرا کرده و به صفحه اصلی بروید.

چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم

گام 2: روی گزینه Video Downloader در کنار 1-Click Transfer کلیک کنید. سپس گزینه device icon را انتخاب کنید و گوشی خود را پیدا کرده و تعیین نمایید تا ویدئو روی آن ذخیره شود.

گام 3: URL ویدئوهای اینستاگرام را کپی کرده و درون کادر مشخص شده وارد کنید. می‌توانید در بخش زیرین صفحه مستقیماً روی لوگوی اینستاگرام کلیک کنید تا به وب‌سایت آن رفته و ویدئوی مورد نظر خود را پیدا کنید.

گام 4: دکمه Download را بزنید تا این برنامه لینک را آنالیز کرده و ویدئو را روی آیفون شما دانلود کند. زمانی که کار پایان یافت به بخش ویدئوها روی گوشی آیفون بروید تا ویدئوی دانلود شده را به صورت آفلاین مشاهده کنید.

اگر این نوشته مورد توجه شما قرار گرفته است، آموزش‌های زیر نیز به شما پیشنهاد می‌شوند:

==

بر اساس رای 116 نفر

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟

وقتی میرم تو اینستا اون علامت سه نقطه عمودی بالای ویدیو نمیاد کمک کنید لطفا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به کانال تلگرام ما بپیوندید تا از آخرین و بهترین مطالب منتشر شده در وبلاگ فرادرس آگاه شوید.

حامد صولتی در
لگاریتم و هر آن‌چه باید درباره‌ش بدانید – معرفی مفاهیم پایه به زبان ساده نوشته
است:

بسیار عالی و مفهومی
خسته نباشید……

امین در
دترمینان یک ماتریس — به زبان ساده نوشته
است:

عالی ممنون

Amir در
بهبود کیفیت صدا در ویندوز 1۰ و رفع مشکلات آن نوشته
است:

سلام خسته نباشیم
وقتی صدای ولم خود سیستم رو زیاد میکنم و ولم اسپیکر هم زیاد میکنم
یهو صدا قطع میشه (وقتی به قسمت بیس اهنگ میرسه یا تو بازی اگزوز ماشین خیلی صدا بده کلا یا قطع میشه یا ریپ …

سازمان علمی و آموزشی «فرادرس» (Faradars) از قدیمی‌ترین وب‌سایت‌های یادگیری آنلاین است که توانسته طی بیش از ده سال فعالیت خود بالغ بر 1۰۰۰۰ ساعت آموزش ویدیویی در قالب فراتر از 1۰۰۰ عنوان علمی، مهارتی و کاربردی را منتشر کند و به بزرگترین پلتفرم آموزشی ایران مبدل شود.

فرادرس با پایبندی به شعار «دانش در دسترس همه، همیشه و همه جا» با همکاری بیش از ۷۰۰ مدرس برجسته در زمینه‌های علمی گوناگون از جمله آمار و داده‌کاوی، هوش مصنوعی، برنامه‌نویسی، طراحی و گرافیک کامپیوتری، آموزش‌های دانشگاهی و تخصصی، آموزش نرم‌افزارهای گوناگون، دروس رسمی دبیرستان و پیش دانشگاهی، آموزش‌های دانش‌آموزی و نوجوانان، آموزش زبان‌های خارجی، مهندسی برق، الکترونیک و رباتیک، مهندسی کنترل، مهندسی مکانیک، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی معماری و مهندسی عمران توانسته بستری را فراهم کند تا افراد با شرایط مختلف زمانی، مکانی و جسمانی بتوانند با بهره‌گیری از آموزش‌های با کیفیت، به روز و مهارت‌محور همواره به یادگیری بپردازند. شما هم با پیوستن به جمع بزرگ و بالغ بر 2۵۰ هزار نفری دانشجویان و دانش‌آموزان فرادرس و با بهره‌گیری از آموزش‌های آن، می‌توانید تجربه‌ای متفاوت از علم و مهارت‌آموزی داشته باشید.
مشاهده بیشتر

© فرادرس 13۸۹-13۹۷. تمامی حقوق محفوظ است.

مستر کارت مجازی

مستر کارت فیزیکی

مستر کارت مسافرتی

شارژ مستر کارت

مقایسه انواع مستر کارت

چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم

مجموعه اپل اِن آی سی از اواخر سال 1384 فعالیت خود را با هدف ایجاد وبسایت و فروشگاهی متفاوت در ارائه محصولات و خدمات اپل به صورت حرفه‌ای آغاز کرده و در این سال‌ها با استفاده درست از انتقادات و تجربه‌های مختلف توانسته است علاوه بر کسب همراهی و اعتماد طیف وسیعی از کاربران، همیشه در ارائه محصولات و هر نوع خدمات پس از فروشی اعم از بیمه، گارانتی، خدمات نرم‌افزاری، خدمات سخت‌افزاری و… متمایز عمل کند و این مهم امروز تنها به یک دلیل که آن هم ساخت لبخندی از رضایت بر روی لبان شماست تحقق یافته است.

تلفن تماس: 021 6697 2336

خط مستقیم:0912 004 7278

ساعات پاسخگویی: 9:30 – 19:30

تلفن تماس: 021 6697 2336

خط مستقیم:0912 004 7277

ساعات پاسخگویی: 9:30 – 19:30

نمایندگی اپل اِن آی سی تهران امکان “تحویل کالا در روز ثبت سفارش” را فراهم کرده است.

چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم
چگونه عکس و فیلم اینستاگرام را ذخیره کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *