چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم
چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم

آیا ظاهر آنقدرها که میگویند در حیطه شغلی، رمانتیک و تاثیر گذاشتن بر روی دیگران، مؤثر است؟

مطمئناً!!!

از نظر علمی ثابت شده افرادیکه شناختی از شما ندارند، از روی ظاهر شما در عرض 30 ثانیه در مورد شخصیتتان نتـیجه گیری می کنند. این ارزشیابی در مدت زمان بسیار کوتاهی به صورت ناخواسته در ذهن شکل می گیرد.

دانشمندان معتقدند که به ترتیب موارد زیر درمورد دیگران، توجه فرد را به خود جلب می کنند: رنگ پوست، جنسیت، سن، رفتار (قد، حرکات بدن-، ظاهر، ارتباط مستقیم چشمی، و طرز صحبت کردن.
در مورد 3 گزینه اول ما هیچ کاری نمی توانیم انجام دهیم؛ اما می توانیم با اتکا به یافته های علمی موارد دیگر را به نفع خود تغییر داده و تصور ذهنی دیگران را در مورد خود تغییر دهیم.چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم

از آنجایی که 80% از چیزی که دیگران در مورد ما می بینند به طرز لباش پوشیدنمان بر می گردد، در این مقاله آسمونی پیرامون این مطلب توضیح خواهیم داد :

1- پیراهن: هیچ گاه با پیراهن آستین کوتاه، از کراوات استفاده نکنید. پیراهن های آستین کوتاه، لباس های درجه دو محسوب می شوند. اگر یونیفورم رسمی شغلی شما به این شکل باشد، و یا مدیر یک رستوان باشید، پوشیدن این لباس اشکالی ندارد اما اگر می خواهید یک تصویر حرفه ای از خود به جای بگذارید، بهتر است از پوشیدن پیراهن آستین کوتاه خودداری کنید.

2- کفش: یکی از مهمترین اجزاء اساسی پوشش یک مرد را کفش هایش تشکیل می دهند. کفش هایتان باید تمیز باشند، برق بزنند، ظاهر آراسته ای داشته باشند و مناسب مکانی که در آن هستید باشند. اگر کت شلوار می پوشید حتماً باید کفش های مردانه بندی به پا کنید. یک کفش را برای چند روز پشت سر هم نپوشید و زمانیکه از آنها استفاده نمی کنید، قالبشان را درون آنها قرار دهید.

3- شلوار: در مورد شلوار باید گفت که آنقدر باید بلند باشد که جوراب هایتان را بپوشاند و جوراب هایتان هم باید آنقدر بلند باشند که وقتی پاهایتان را روی هم می اندازید، ساق پا مشخص نشود. شلوار، اگر یک تای کوچک روی پا بخورد به اندازه کافی بلند است. سر آستین و پاچه های شلوار نیز باید مرتب و منظم باشند. پاچه های مرتب هنگام نشستن شما را در وضعیت بهتری قرار می دهند و سر آستین های مناسب سنگینی و وقار شما را افزایش می دهند.

4- کمربند: هیچ گاه هم از کمربند دور کمری و کمربندهای پیش سینه دار با هم استفاده نکنید. این کار شما را قدری نامطمئن جلوه می دهد.

5- جوراب: جوراب باید با شلوار همخوانی داشته باشد.

6- جواب و کفش: کمربند باید با کفش همخوانی داشته باشد.

7- کراوات: کراوات باید تا خط کمربند پایین بیاید. این امر اختیاری نیست و هیچ بحثی در مورد آن پذیرفته نمی شود. اگر کراوات از اندازه طبیعی خود کوتاهتر باشد، شما را یک فرد ناآگاه جلوه می دهد.

8- گره کراوات: گره کراوات زمانی خوب به نظر می رسد که بعد از گره، یک “فرو رفتگی” محسوس در آن ایجاد شود. گیره کراوات و سایر آویزهای زینتی که به کراوات متصل می شوند، دمده شده اند.

9- جلیقه و دکمه کت: پوشیدن جلیقه نشانگر قدرت بیشتر است. باید توجه داشته باشید که آخرین دکمه کت یا جلیقه لزوماً نباید بسته شود. این امر از زمان ادوارد هفتم مد شد. او وزنش افزایش پیدا کرد، نمی توانست دکمه هایش را ببندد و بنابراین این کار را مد کرد.

 کت های رسمی یک تا سه دکمه دارند. کت هایی که بیش از سه دکمه دارند، قدری امروزی تر بوده و بیشتر جنبه مد را داشته و آن اصالت خود را از دست می دهند و بیشتر برای وقایع اجتماعی معمولی مناسب هستند تا یک ملاقات مهم کاری. در کت هایی که شامل دو دکمه هستند، فقط دکمه اول پایین بسته می شود.

در کت های سه دکمه، یا می توانید تنها دکمه وسط را ببندید و یا دکمه اول و دوم از پایین. برخی از متجددین کرانه باختری از این سه دکمه، تنها دکمه بالایی را می بندند!

 کت هایی که 4 دکمه و یا بیشتر دارند طوری طراحی شده اند که در آنها باید حتماً دکمه آخر نیز بسته شود. اگر دکمه آخر به راحتی بسته شد، که باید آنرا ببندید، اما اگر باعث کشیدن پارچه شود، بهتر است که آنرا باز بگذارید.

 نوع دیگر کت های مردانه دارای دکمه های بیشتری هستند و از نوع اولیه قدری رسمی تر به نظر می رسند. در این مدل دکمه ها در دو تا سه ردیف عمودی قرار می گیرند. آنها بر اساس دکمه هایی که روی آنها به کار رفته، در سه گروه قابل تشخیص می باشند: 2/4 و 1/4 و یا 2/6.

 شماره اول مربوط به تعداد کل دکمه های جلویی است و شماره دوم مربوط به سوراخ دکمه های کاربردی است. نتیجتاً به این معناست که لازم نیست از تمام دکمه هایی که می بینی، استفاده کنید و تمام آنها را ببندید.
در کت های 2/4 و 2/6 معمولاً دکمه بالایی و وسطی بسته می شود، اما دوک های انگلیسی اغلب دکمه آخر را می بستند و با این کار سینه هاپهن تر و پایین تنه بارک تر شده و چهره مردانه تری به فرد داده می شود.
چرا آقایون ترجیح می دهند که آخرین دکمه کت، جلیقه، و یا ژاکت خودشان را باز بگذارند؟

ادوارد هفتم، پسر ملکه ویکتوریا (1910-1841 مدت زمان پادشاهی 1910- 1901- او آنقدر وزنش زیاد بوده که به هیچ وجه نمی توانست آخرین دکمه لباس هایش را ببندد یا اگر بخواهیم کمی لطافت تاریخی به خرج دهیم، می توانیم بگوییم که یادش می رفته این کار را انجام دهد.

اتباع او این کار را به صورت یک مدل مد جدید نشان میدادند و از آن زمان به بعد اغلب آقایون چنین مدی را در پیش گرفتند و امروزه آخرین دکمه های کت اصلاً طوری طراحی نمی شوند که بتوان آنها را بست.
شاید هم ایده نبستن آخرین دکمه کت از نیم تنه های بلند گرفته شده باشد؛ آنها آنقدر بلند بودند که اگر آخرین دکمه ها بسته می شد، فرد به سختی می توانست راه برود. به همین دلیل افرادی که از چنین کت هایی استفاده می کردند، ترجیح می دادند که آخرین دکمه آنرا باز بگذارند.

10- آستین: آستین کت ها رسمی و اسپورت باید طوری طراحی شده باشد که در حدود 4/1 تا 2/1 سانت از سر آستین پیراهنی که در زیر آن پوشیده می شود را نشان بدهند.

 

ما در یک دنیای پیچیده و شلوغ زندگی می کنیم که افراد با ملاحظه در موقعیت ها و مجالس مختلف سعی می کنند به صورت شکیل لباس بپوشند. در یک کلام می توان گفت که درست لباس پوشیدن، یعنی احترام گذاشتن به خود و دیگران.

واقعا ممنون
این پستتون خیلی به دردم خورد
واقعا سایتتون مطالب زیبایی داره

تشکر فراوان.

زنده باشید عزیز

لایک داش

ذخیره نام شما جهت سهولت در نظرات بعدی.

تبلیغات شما در اینجا:

021-22072529

asemooni.com/advertising

چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم

می خواهد بدون اینکه هر روز مدت زمانی را صرف آرایش کنید فردی جذاب باشید؟ خوب، شما می توانید بدون آرایش هم زیبا و دوستن داشتنی باشید. با خواندن مقاله زیر زیبایی طبیعی خود را به حداکثر برسانید و یک فرد جذاب باشید.

1یکی از مهم ترین جنبه های حفظ ظاهر پوست حفظ مرطوب بودن و خشک نشدن آن است. مطمئن شوید که روزانه حداقل ۸ تا ۱۰ لیوان آب می نوشید. در فصل تابستان افراد تمایل به نوشیدن آب بیشتری به نسبت زمستان دارند، ولی حتی در زمستان اگر احساس تشنگی نداشتید روزی حداقل ۷ لیوان آب را مصرف کنید. اگر زیاد از آب خوشتان نمی آید و برایتان جالب نیست می توانید از چای سبز یا دیگر نوشیدنی هایی که گرم هستند استفاده کنید. فقط حواستان باشد آب به میزان کافی به پوستتان برسد.

2در برنامه روزانه خود شستن صورت را قرار دهید. اینکه پوست شما همیشه آبدار و تمیز باشد، به خوبی از آن رسیدگی شود تفاوت زیادی در ظاهر شما ایجاد می کند.چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم

3از یک پاک کننده ملایم صورت استفاده کنید. این مرحله بسیار مهم است چون باعث می شود پوست شما نرم باشد. به میزان کافی پاک کننده در میان کف دست خود قرار دهید و آن را روی صورتتان به کار ببرید. داخل صورت را به صورت حرکات دورانی ماساژ دهید و زیاد البته به پوست خود سخت نگیرید. پیشانی، گونه ها، بینی، چانه و مناطق اطراف چشم را فراموش نکنید و زمانی که پاک کننده را به چشم نزدیک می کنید آن ها را ببندید. به مدت ۵ الی ۱۰ دقیقه صورت خود را ماساژ دهید و سپس با استفاده از یک دستمال نخی مرطوب، صورت خود را پاک کنید.

4اگر پوستی چرب دارید، بعد از استفاده از تمیز کننده از لوسیون منقبض کننده استفاده کنید. اندکی از این لوسیون را روی یک پارچه نخی بریزید و آن را روی تمامی بخش های صورت خود بکار ببرید یا هرجا که احساس می کنید بیشتر چرب است. این امر باعث می شود پوست شما برای مدت بیشتری شاداب باشد.

5اکسفولیاسیون: اکسفولیاسیون یکی دیگر از مهم ترین قسمت های مراقبت از پوست شما به شمار می رود ولی شما نمی توانید همانند با پاک سازی، مرطوب سازی و سفت کردن پوست آن را هرروز به کار ببرید. شما هفته ای یکبار اگر پوست نرمال تا خشک، و هفته ای دو بار اگر پوست چربی دارید می توانید این کار را انجام دهید.

6برای اکسفولیاسیون پوستتان یک اسکراب عالی تهیه کنید و آن را به آرامی روی پوست خود بکار ببرید و ماساژ دهید. خیلی آن را روی پوست فشار ندهید چون باعث می شود پوست آزرده و قرمز شود. زمانی که شما در حال ماساژ دادن هستید می توانید پوست خود را بشورید و فورا با یک حوله نرم یا نخی آن را با آرامی تمام خشک کنید. آرام ضربه زدن روی حوله برای خشک کردن پوست باعث می شود رطوبت روی پوست شما باقی بماند.

7حالا وقت مرطوب کننده ها فرا می رسد. شاید فکر کنید با آنکه پوستی چرب دارید چرا نیاز به مرطوب کننده برای پوست خود دارید ؟ خوب فکر کنید اگر پوستتان را مرطوب نکنید، آیا حتی اگر ارایش بکنید، پوستی شاداب و زیبا خواهید داشت ؟ البته که نه ! بنابراین باید برای حفظ ظاهر و شادابی پوست خود از مرطوب کننده استفاده کنید.

8مرطوب کننده ای عالی برای پوست خود پیدا کنید. انواع مختلف مرطوب کننده در بازار وجود دارد. اگر نمی دانید از کدام یکی باید استفاده کنید باید انواع مختلفی را امتحان کنید. بسته به نوع خشک یا چرب بودن پوست خود مرطوب کننده درست و مناسب را حتما انتخاب کنید.

1حتما به ابروهای خود رسیدگی کنید: اگر ابروهای ضخیم و ضعیفی دارید آن ها را بردارید. یکی از کارهای خوب برای جذاب شدن چهره می باشد. اگر برداشتن ابرو در آرایشگاه درد زیادی دارد خودتان می توانید این کار را انجام دهید. کاری که باید انجام دهید به صورت زیر است:

2لب های خود را مرطوب و سلول های مرده آن را پاک سازی کنید. یک مسواک تمیز را خیس کنید و روی آن وازلین قرار دهید و سپس به آرامی آن را روی لب های خود بکشید.

3از دست پوست مرده رهایی یابید: بعد از استحمام به آرامی حوله را روی لب های خود بمالید تا سلول های مرده لب های خود را پاکسازی کنید. نوک پوست لب خود را با حوله بمالید تا لب های قرمز و خوش رنگی داشته باشید. با استفاده از کرم ترک لب، لب های خود را مرطوب نگه دارید. همیشه در کیف خود یکی از این کرم ها داشته باشید و زمانی که حس کردید نیاز است آن را روی لب های خود بمالید. همچنین هردفعه قبل از استفاده از کرم ترک لب با استفاده از یک دستمال و اندکی آب، لب های خود را بمالید تا پوست مرده آن از بین برود. با استفاده از این روش لب های شما همیشه به خوبی حفظ می شوند و باعث می شود طبیعت زیبای خود را بهتر به دست آورند.

4آرایش موی زیبا و دلفریبانه ای داشته باشید. داشتن مدل موی بلند، کوتاه، متوسط و یا هرنوع دیگری که بخواهید تا زمانی که به ظاهر شما بیاید مهم نیست. ولی یک نکته مهم : برای اینکه پراکندگی موهایتان عالی باشد و به راحتی حرکت داشته باشند اندکی از لایه های روی موهای خود را کوتاه کنید.

5با استفاده از یک روغن موی داغ و ماساژ دادن آن روی موهای خود، موهایی نرم داشته باشید. هفته ای یک یا دوبار برای اینکه موهایتان به خوبی هوا بخورد این کار را انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید انتخاب یک روغن موی عالی، گرم کردن آن و سپس به آرامی به کار بردن آن روی پوست سرتان است و سپس شب به همین حالت بخوابید و روز بعد با شامپو آن را بشویید.

6از موی خود به خوبی مراقبت کنید تا موهای سالم، براق و آسیب ندیده داشته باشید.

1تا می شود کمتر غذاهای دارای ارزش غذایی کم و نوشابه مصرف کنید. اگر هرروز مواد غذایی بی ارزش نظیر چیپس و یا نوشابه مصرف می کنید سعی کنید تا می توانید مصرف آن ها را کم کنید. نیازی نیست مصرف آن ها را از رژیم غذایی خود حذف کنید، فقط تا می شود کمتر و هفته ای یکبار حداکثر از آن ها استفاده کنید. بجای نوشابه می توانید از آب میوه و یا حتی بهتر از آن، آب مصرف کنید. به جای همبرگر می توانید از ساندویچ های طبیعی استفاده کنید و همچنین هرروز دو تا ۳ عدد میوه، هر میوه ای می خواهد باشد، بخورید.

2سعی کنید مصرف نمک را کم کنید. یکی از ناسالم ترین چیزهایی که ما در رژیم غذایی روزانه خود داریم نمک است. نمک سیستم گوارش ما را از بین می برد و باعث می شود در هضم غذاها عملکرد ناموثرتری داشته باشد.

3آب زیاد بنوشید: حداقل روزانه ۸ لیوان آب مصرف کنید.

4ورزش کنید تا خیس عرق شوید: سعی کنید به پیاده روی بروید یا حداقل روزانه ۳۰ تا ۴۵ دقیقه ورزش کنید، با رفتن به پارک و یا قدم زدن طولانی با شخصی که برای شما خاص است می تواند به انجام این کارها کمک کند. شما می توانید در خانه نیز تمرین های خوبی انجام دهید.

5وضعیت قرارگیری بدن تان در حالت ایستاده و نشسته مناسب باشد: مهم نیست چقدر زیبا هستید، اگر شخصی مطمئن به نظر آیید، زیباتر هم به نظر می رسید. شما می تواند با همیشه راست ایستادن، نشستن و یا حرکت کردن، با گرفتن سر به صورت مستقیم این حالت مطمئن را داشته باشید. حتی اگر در خانه هستید می توانید رفتار و منش عالی را امتحان کنید.

1به دنبال لباس های ساده و زیبا باشید. شاید دو تا سه شلوار جین، چنتا تی شرت یا چندتا دامن، بتواند به شما در کسب یک ظاهر خوب کمک کند. مطمئن شوید بسته به مناسب های مختلف لباس ساده و مناسبی می پوشید، از لباس هایی استفاده کنید که در آن ها راحت هستید، لباس هایی که تحت هر شرایطی دوست داشته باشید آن ها را بپوشید.چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم

2با استفاده از وسایل و تزیینات مختلف ظاهری شخصی و زیبا به خود ببخشید. با ترکیب لباس ساده و تزیینات صحیح می توانید یک ظاهر شیک و فوق العاده جذاب داشته باشید. می توانید از گردنبند، گوشواره و انگشترها برای نشان دادن زیبایی خود به درستی استفاده کنید. اگر قصد پوشیدن یک لباس فوق العاده شیک را دارید از بدلیجات یا طلاجات ساده استفاده کنید چون به حالت شما ظاهری دوست داشتنی تر می دهد و باعث می شود قیافه شما متفاوت باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

سلام من هارد دوم رو داخل کیس وصل کردم سیستم رو روشن کردم رفت…

خیلی به دردم خورد مرسی واقعا…

من گاهی اوقات شبها قبل خواب اینقد فکر میکنم که یهو میبینم صد…

آره انصافا شما خیییییییلی ساده این :))))))))))))))))))))))))…

من 1 ساله عاشق همجنس خودم شدم اوایل خیلی رابطه خوب و دوستداش…

سلام من هارد دوم رو داخل کیس وصل کردم سیستم رو روشن کردم رفت…

خیلی به دردم خورد مرسی واقعا…

من گاهی اوقات شبها قبل خواب اینقد فکر میکنم که یهو میبینم صد…

آره انصافا شما خیییییییلی ساده این :))))))))))))))))))))))))…

من 1 ساله عاشق همجنس خودم شدم اوایل خیلی رابطه خوب و دوستداش…

شما با ثبت نام در هايپركلابز مي توانيد از مطالب گوناگون ، بخشهاي جذاب و تخفیف های ویژه استفاده نمایید، علاوه بر این در مسابقات شرکت کنید و جایزه بگیرید.

Copyright (c) 2006-2017 persianv.com All Rights Reserved

© کلیه حقوق متعلق به سایت پرشین وی می باشد. باز نشر مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد .

جذابیت، جوانی، زیبایی از یک صورت تصویری ماندگار و زیبا میسازند. اما چرا میگویند یک صورت زیبا و دیگری نازیباست؟ زیبایی و جذابیت چیست و چه چهره هایی جذاب شناخته میشوند؟ جراحان و متخصصان زیبایی چه تغییراتی در چهره به وجود میآورند که آن را جذاب و زیبا میسازند؟

آنها که جذاب هستندبرداشت و مفهوم زیبایی در جوامع گوناگون بسیار متفاوت است. تبلیغات رسانه های گروهی، فیلمها و نوشته ها نیز بر معیارهای ما از زیبایی موثر خواهند بود. به عنوان مثال بینی پهن در جامعه ما زیبا نیست ولی در کشور گینه نماد زیبایی و جذابیت است. یا در بسیاری از کشورهای اروپایی و امریکایی و کشور خودمان، دندانهایی سفید و ردیف زیبا به نظر میرسند ولی در بعضی کشورهای افریقایی سیاه کردن همه دندانها با مواد رنگی و شیمیایی خاص، گامی در جهت زیباتر شدن به شمار میرود. زیبایی به مجموعهای از خصوصیات گفته میشود که احساس خوشایندی را در ذهن به وجود آورند و باعث جذابیت شوند. به زبان دیگر هر چه صورت یک فرد به ظاهر انسانی نزدیکتر باشد، زیباتر به نظر میرسد. هر چه یک صورت با طبیعت هماهنگی و توازن بیشتری داشته باشد، جذابیت افزونتری خواهد داشت چون سلامت، زنده بودن و شادی و خوبی را به نمایش میگذارد.

زیبایی و جذابیت از نگاه جامعهزیبایی ظاهری فرد اثرات زیادی در روابط اجتماعی فرد و تاثیر او بر اطرافیانش در جامعه خواهد داشت. حقیقت این است که بیشتر ما در برخورد اول با یک شخص غریبه، زیبایی ظاهری فرد را ملاکی برای ارزیابی شخصیت او قرار میدهیم. نتایج یک تحقیق که در یکی از دانشگاههای لندن انجام شد، نشان داد که از میان ۱۱ هزار فردی که مورد مطالعه قرار گرفته بودند، افرادی که زیبایی ظاهری بیشتری داشتند، درآمدی بیش از دیگران کسب میکردند و کسانی که زیبایی ظاهری کمتری داشتند ۱۳درصد درآمد کمتری از دیگران داشتند. محققان اعتقاد دارند علت این پدیده اعتماد به نفسی است که زیبایی ظاهری به شخص میبخشد تا در موقعیتهای شغلی و اجتماعی موثرتر و مطمئنتر عمل کند، بعضی اعتقاد دارند زیبایی ظاهری به فرد این امکان را میدهد که از منافع و امکانات جامعه بیشتر استفاده کند به عنوان مثال، شغل بهتری کسب کند، و در حرفه خود پیشرفت کند و یا بتواند شریک زندگی مناسبتری انتخاب کند.

خصوصیات یک چهره زیبا و جذابگر چه میگویند ، مطالعات علمی نشان دادهاند، چهرههایی که به نظر ما زیبا و جذاب به نظر میرسند، ویژگیهای خاصی دارند که این ویژگیها را در ۳ گروه اصلی میتوان جای داد: )۱ سلامت و تندرستی، ) ۲زیبایی، )۳ حالتی از معصومیت چهره کودکانهمچنین تحقیقات علمی و روانشناسی در جامعه امروز جهان، معیارهای خاصی را برای چهره زیبا در نظر میگیرند که البته مطلق نیستند. آکادمی جراحی زیبایی امریکا، مشخصات یک چهره زیبا برای خانمها را پوست کمی برنزه و نه رنگ پریده، صورتی باریک و بدون چربی اضافه، لبهای پر، ابروهای پر و تیره، مژههای بلند و باریک، گونههای برجسته، پلکهای باریک، بینی باریک، پوست شفاف و کشیده و بدون چین و چروک، دندانهای سفید و مرتب، چشمهای درشت و شفاف، پیشانی بلند، در نظر میگیرند در مقابل ویژگیهای یک چهره زیبا برای آقایان؛ پوست تیرهتر و سبزه، صورت جمعوجور و باریک با چربیکم، لبهای قرینه، ابروهای تیره و مژههای پر، پهنتر بودن نیمه فوقانی صورت نسبت به نیمه تحتانی، چانه برجسته که نشاندهنده قدرت مرد است، فک پایین قوی و بازاویههای مشخص، ابروهای پر و تیره، شیار بین بینی و لب کمعمق و پلکهای نازک، است. این معیارها در جامعههای مختلف ممکن است کمی متفاوت باشد و سلیقه شخصی افراد مختلف نیز بر معیارهای ذهنی آنها از یک چهره زیبا موثر است ولی با وجود این، اصول و معیارهای زیبایی انسان در طول تاریخ و تا به امروز ثابت باقی مانده است.

عدد طلاییمطالعات دانشمندان و اندازهگیری عناصر زیبای طبیعت مانند گلها، حشرات و پرندگان نشان میدهد که همیشه یک نسبت طلایی و یک عدد مشخصی بین ابعاد عناصر زیبای طبیعت وجود دارد. و این عدد ۱/۶۱۸ است. این نسبت در ابعاد چهره انسان و همچنین چشمانداز دندانها هنگام لبخند زدن رعایت شده است. به این شکل که صورتهایی که موزون و هماهنگ به نظر میرسند، نسبت طول به عرضشان ۱/۶۱۸ است و همچنین اگر یک فرد یک داشته باشد، این نسبت به نوعی در نمای دندانهایش رعایت شده است. نسبت طلایی در گلبرگهای گلها و اندازههای بدن حشرات و حلزونها نیز خود را نشان میدهد.چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم

ناقرینگی زیبااگر از یک صورت عکسی تهیه کرده و به وسیله فتوشاپ آن عکس را نصف کنیم و تلاش کنیم با استفاده از عکس یک نیمه صورت نیمه دیگر را ترسیم کنیم مشاهده میکنیم عکس حاضر با صورت طبیعی تفاوت دارد و این نشان میدهد که صورت انسان دقیقا قرینه نیست.

هر چهرهای با لبخند زیبا نیستعلاوه بر اجزاء صورت، حالتهای صورت نیز بر جذابیت چهره اثر مستقیمی دارند. حالتهایی از چهره وجود دارند که با آن چهره جذاب است و حالتهایی وجود دارد که جذابیت چهره را میکاهد. بهعنوان مثال آکادمی زیبایی امریکا معتقد است چهرههایی که حالتهایی از شادی، انرژی و آشنایی و خودمانی بودن را به نمایش میگذارند، جذابتر به نظر میرسند.

بمبی ساعتی درون چهره زیباپیری، بزرگترین دشمن یک چهره زیبا است که زیباترین چهرهها را به تاراج غارتگری خود میبرد. با پیر شدن، پوست قابلیت کشش خود را از دست میدهد و چشمانی درشت و پلکهای باریک جای خود را به پلکهایی افتاده و چشمانی که رد پای پیری بر آن به جای مانده است میدهند گر چه تکنیکهای جراحی مدرن زمان انفجار این بمب ساعتی را به تعویق میاندازند، ولی هنوز نتوانستهاند آن را به طور کامل از کار بیندازند.

ویوان نیوز با همکاری لوکوپوک در یک طرح مشترک اقدام به تهیه قیمت روز کالا و خدمات در 9 گروه کرده است. از این پس شما می توانید با رجوع به هر یک از بخش های زیر قیمت و امکانات کالاهای مورد نظر خود را مشاهده و مقایسه کنید.

توجه: در صورت تمایل به معرفی قیمت کالا ها و خدمات خود در این طرح می توانید تقاضای خود را به نشانی info@vivannews.com ارسال فرمایید.

چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم

چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم
چگونه ظاهري زيبا داشته باشيم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *