چگونه شکست عشقی خود را فراموش کنم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه شکست عشقی خود را فراموش کنم
چگونه شکست عشقی خود را فراموش کنم

در شرایط سخت و بحرانی باید خودتان را پیدا کنید و با نگاه به آینده از موقعیت سخت فعلی رها شوید، شکست عشقی یکی از شرایط سختی است که میتواند زندگی شما را نابود سازد پس سعی کنید هرچه سریعتر راهی برای فراموش کردن آن بیابید؛

اینکه فکر کنیم پایان هر ارتباطی به معنای بروز احساسات شدید و خشن است کاملا طرز فکر نادرستی است. راحت ترین روش برای غلبه کردن بر شکست عشقی از طریق فرآیندی زمانبر ایجاد می شود و برای رسیدن به چنین شرایطی باید کمی تلاش کنید.

پایان دادن به یک رابطه عاشقانه کار اسانی نیست. هیچ وقت نمی توانیم احساسی که نسبت به یک فرد داریم را یک شبه فراموش کنیم و او را برای همیشه از زندگی خود پاک نماییم.

همانند هر موقعیت دشواری که در زندگی رخ می دهد، پایان دادن به یک رابطه نیازمند پذیرش شرایط موجود و دست و پنجه نرم کردن با آن است. در این مقاله سعی می کنیم روش هایی را بیان کنیم که به شما کمک می کند رابطه قدیمی خود را کنار بگذارید و برای یک رابطه جدید و سالم خود را آماده کنید.چگونه شکست عشقی خود را فراموش کنم

ناراحتی و غمگین بودن بخش طبیعی این فرایند است اما سرزنش کردن خودتان برای اتفاقاتی که روی داده چیزی را عوض نمی کند. خود را از تجزیه و تحلیل های سنگین رها کنید و به فکر آینده باشید.

بعد از پایان دادن به یک رابطه بیشتر زنان خود را تجزیه و تحلیل می کنند و در نهایت به این نتیجه می رسند که خودشان مقصر چنین شرایطی هستند و حتما راهی را اشتباه رفته اند. بله ممکن است در این شرایط شما هم مقصر باشید و کاری را نادرست انجام داده باشید.

ممکن است قبلا مشکلی ایجاد کرده باشید اما به خاطر داشته باشید که هیچ کس کامل و بی عیب و نقص نیست و هر کس عیب های خاص خود را دارد.

شما نیز از این قاعده مستثنی نیستید. تجزیه و تحلیلی که به نقد شدید خودتان منجر شود راه به جایی نخواهد برد. به جای اینکار، سعی کنید بر روی مسائل و اتفاقات خوب زندگی تمرکز کنید. دوستان خوب، شغل جذاب، سرگرمی های خوب و سازنده و خانواده خوبی که در کنارتان دارید.

زمانی که احساس کردید نیاز به تجزیه و تحلیل خودتان دارید کار را متوقف کنید و به این فکر کنید که شما در زندگی خودتان رویدادهای خوبی داشته اید و برای همه این رویدادها و اتفاقات خوب خدا را شکرگزار باشید. در این شرایط لازم نیست احساسات خود را انکار کنید بلکه از این احساسات برای رشد و پرورش خود استفاده نمایید.

چگونه شکست عشقی را از یاد ببریم؟

ممکن است به این فکر کنید که پایان دادن به چنین رابطه عاشقانه ای، بزرگ ترین اشتباهی است که در زندگی تان مرتکب شده اید. احساس می کنید اگر چنین کاری انجام نمی دادید قطعا چنین زجر و ناراحتی را متحمل نمی شدید. به خاطر داشته باشید که چنین طرز فکری، طرز فکر خلاقانه و پرباری نیست و نمی تواند مزیتی برایتان داشته باشد.

به جای داشتن چنین طرز فکرهایی به خودتان یادآوری کنید که انسان هستید و ممکن است هر اشتباهی را در زندگی خود مرتکب شوید. شما نیز همانند هر انسان دیگری احتمال اشتباه کردن دارید. به خودتان توضیح دهید که باید از اشتباهات موجود درس بگیرید و از طریق این یادگیری زندگی جذاب و زیبایی برای خود بسازید.

اگر می خواهید در اینده دوباره عاشق شوید باید خودتان و اشتباهاتی که مرتکب شده اید را ببخشید.

برای رسیدن به چنین شرایطی به زمان نیاز دارید پس اگر نتوانستید در عرض یکی دو روز خودتان را به خاطر اتفاقات رخ داده ببخشید، نباید زیاد نگران شوید و خودتان را سرزنش کنید. به خودتان زمان بدهید. خودتان را دوست داشته باشید. تنها در این شرایط است که می توانید برای یک عشق جدید آماده شوید.

زمانی که به گذشته بر می گردید و می بینید برای یک رابطه ناسالم دو سال زمان گذاشته اید ناراحت می شوید و با خودتان می گویید این رابطه چیزی جز اتلاف زمان نبوده است.

اما سوال اینجاست که آیا چنین طرز فکری می تواند درست باشد؟ در آن دو سالی که با فرد مورد نظر رابطه داشتید قطعا لحظات زیبایی را در کنار هم رقم زده اید. قطعا چیزهای جدیدی در مورد خودتان کشف کرده اید و در مورد سایر افراد و دنیای اطرافتان اطلاعات بیشتری کسب نموده اید.

حتما از لحظات سخت و دشوار زندگی به عنوان یک فرد کامل تر و بهتر بیرون آمده اید. می توانید بگویید همه این ها اتلاف زمان بوده است؟ سعی کنید دیدگاه خود را عوض کنید و با دیدگاه مثبت به رویدادهای زندگی نگاه کنید. به خاطر داشته باشید که هیچ اتلاف زمانی رخ نداده است.

ممکن است در هر حال حاضر ندانید که در کل این بازه زمانی چه درس هایی یاد گرفته اید اما با گذشت زمان متوجه این موضوع خواهید شد.

فراموش کردن شکست عشقی

روانشناسان بر این باورند که تقریبا 20 درصد افراد از ناراحتی و غمگین بودن پیچیده رنج می برند. این یک احساس مداوم و پایدار است که فرد ممکن است با آن دست و پنجه نرم کند.

مشکل اینجاست که این مورد یک رخداد بیولوژیکی است و دوست داشتن یک مرد ممکن است به خاطر ترکیبات شیمیایی رخ دهد که در مغز تولید می شود. این موضوع منجر به اتفاقات متعددی در زندگی می شود. در این شرایط ما تنها چیزی را از رابطه به خاطر می آوریم که خودمان ایجاد کرده ایم. ما رابطه خود را همانند یک رابطه ایده آل می بینیم.

واقعیت ممکن است کمی متفاوت از چنین طرز فکری باشد. نه شما کامل هستید و نه رابطه تان کامل بوده است. لحظات خوب را به خاطر داشته باشید و به لحظات بد هم فکر کنید. مهم نیست درک این واقعیت چقدر برایتان دشوار باشد.

افرادی هستند که نمی توانند تنها باشند و به همین خاطر از رابطه ای به رابطه دیگر می روند. اینگونه افراد زمانی که از یک رابطه جدا می شوند بلافاصله به سراغ رابطه دیگری می روند. نیازی به توضیح نیست که این رفتار می تواند یک رفتار خطرناک باشد.

در چنین شرایطی تنها اتفاقی که روی می دهد دور شدن شما از خودتان است. دانستن و پذیرفتن خودتان یکی از پیش نیازهای ضروری برای داشتن یک رابطه خوب، سالم و سازنده است.

به همین خاطر توصیه می شود بعد از قطع کردن رابطه خود با فردی که دوستش داشتید، به خودتان زمان کافی اختصاص دهید و با خود ارتباط برقرار نمایید.

زمانی که اینکار را انجام می دهید برای رابطه سالمی که می تواند دوام بیشتری داشته باشد آماده خواهید شد.

ببخشید من چند ماه قبل شکست عشقی خوردم والان اصلا نمیتونم این شکست رو تحمل کنم نمیتونم به خودم امیدوارباشم پیش چشم همه خودمو شاد نشون میدو ولی اصلا شاد نیستم میشه کمکم کنید؟؟؟؟؟؟؟؟/

سلام عزیز دلم
هیچ راهی واسه فراموش کردن عشق وجود نداره منو تو نمیتوانیم عشقمون فراموش کنیم چون هنوز دوسش داریم

من برات دعا میکنم که فقط خدا بهمون صبر بده تو هم قول بده برام دعا کنی.




پورتال جوانان ایرانی

 

۱. بفهمید که هنوز ممکن است این فرد را دوست داشته باشید. اگر تصور می‌کنید نمی‌توانید فراموشش کنید، احتمالاً دلیلی دارد. شما اوقات فوق‌العاده‌ای را با هم گذرانده‌اید و بخش مهمی از قلبتان را به او داده‌اید. حالا که تصمیم گرفته‌اید فراموشش کنید، دیگر به آن فرد طوری که دوست دارید باشد نگاه نکنید و سعی کنید خودِ واقعی‌اش را ببینید.

• اگر به شما دروغ می‌گوید یا فریبتان می‌دهد و یا احساسش نسبت به شما عوض شده است باید بفهمید که این رابطه اصلاً رابطه سالمی برای شما به حساب نمی‌آید. ممکن است برایتان سوءتفاهم شود یا عصبانی شوید. فراموش کردن این فرد ممکن است خیلی سخت باشد اما به این معنی نیست که نمی توانید فراموشش کرده و زندگی‌تان را پیش ببرید.چگونه شکست عشقی خود را فراموش کنم

• همچنین درک کنید که فراموش کردن به این معنی نیست که دیگر نمی‌توانید آن فرد را دوست داشته باشید. فقط به این معنی است که عشق شما به او تغییر کرده است. هنوز می‌توانید او را ببینید، بهترین آرزوها را برایش داشته باشید و دعا کنید که خوشبخت شود. فراموش کردن به این معنی نیست که باید به طور کل نادیده‌اش بگیرید؛ یعنی باید بیشتر به فکر خودتان باشید.

۲. درک کنید که آدم‌های دیگری هم هستند–فقط شما نمی‌بینید. احتمالاً خیلی زیاد این فرد را دوست داشته‌اید که شما را به نقطه‌ای رسانده است که هیچ کس دیگری را در دنیا به جز او نمی‌بینید. فراموش کردن سخت‌ترین قسمت کار است و ممکن است زمان زیادی طول بکشد اما زندگی کوتاه‌تر از آن است که بخواهید آن را هدر دهید.

• همه ما دوست داریم در دنیای افسانه ای زندگی کنیم که در آن همه چیز دقیقاً طبق برنامه‌مان پیش می‌رود و هیچ سختی و مشکلی وجود ندارد، اما زندگی واقعی اینطور نیست. افراد زیادی هستد که قبل از این که با یک فرد خاص بمانند، در طول زندگی‌شان با آدم‌های زیادی رابطه عاشقانه برقرار می‌کنند.

۳. بدانید که ممکن است شما بیشتر از مقداری که طرف‌مقابلتان دوستتان داشته، دوستش داشته‌اید. این مورد شاید سخت باشد زیرا به احتمال زیاد طرف مقابل نمی‌دانسته است که شما چقدر عاشقش بوده‌اید. اما اشکالی ندارد. این به آن معنی نیست که شما فردی دوست‌داشتنی، جذاب یا فریبنده نیستید. فقط به این معنی است که فرصت دیگری برایتان هست که کسی را پیدا کنید که درست همان اندازه که شما دوستش دارید، دوستتان بدارد.

• اگر تصورتان این است که شما بیشتر از طرف مقابلتان او را دوست داشته‌اید، از این بعنوان یک انگیزه استفاده کنید. فکر کنید: ترجیح می‌دهید با کسی باشید که کمتر از آن مقداری که دوستش دارید، دوستتان دارد یا به همان اندازه؟

۴. اگر احساستان را به کسی که عاشقش هستید گفته‌اید و هیچ جوابی دریافت نکرده‌اید، درک کنید که هیچ دلیلی برای ادامه آن وجود ندارد. فراموش کردن به نفعتان است. 

• با یک فرد بی‌طرف که چنین موقعیتی داشته است حرف بزنید. یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌تان. اگر مجبور شدید پیش مشاور هم بروید. درمیان گذاشتن فکر و احساستان با یک فرد بی‌طرف سبک‌ترتان می‌کند و کمک می‌کند زودتر فراموش کنید.

۱. به مسافرت بروید. لازم نیست یک سفر رویایی باشد. مهم این است که فقط مناظر تازه ببینید و چیزی شما را مشغول نگه دارد. افراد زیادی باور دارند که تغییر محل موقتی باعث می‌شود ذهنتان را پاک کنید و به وضعیت عادی برگردید.

• با محلی‌ها معاشرت کنید. اگر قرار است همیشه خودتان تنها باشید چه فایده‌ای دارد که به محلی جدید بروید؟ با محلی‌ها معاشرت کنید، به داستان‌هایشان گوش دهید و خوش بگذرانید.

۲. به دوستان و خانواده تکیه کنید. دوستان و خانواده‌تان در هر شرایطی در دسترس شما هستند – از آنها استفاده کنید! وقتی احساس ناراحتی می‌کنید، با اعضای خانواده وقت بیشتری را بگذرانید یا با دوستانتان قرار گذاشته و بیرون بروید. دوستان و خانواده‌تان درست به همان اندازه یک شریک عاشقانه دوستتان دارند اما به طریقی متفاوت.

۳. همه یادگاری‌های رابطه قبلی را از دیدرس خود دور کنید. شاید خیلی جالب به نظر نرسد اما لازم و ضروری است. فراموش کردن یک عشق قبلی مستلزم این است که در آینده زندگی کنید نه گذشته. همه عکس‌ها، یادداشت‌ها، فیلم‌ها، هدیه‌ها و هر چیز دیگری که به او مربوط می‌شود را جمع کرده و در جایی دور از دسترس و دیدتان بگذارید. کار ناراحت‌کننده‌ای است اما روحیه‌تان را بهتر خواهد کرد.

۴. همانطور که غصه می‌خورید، حتماً خودتان را خالی کنید. خیلی‌ها تصمیم می‌گیرند همه احساساتشان را جایی بنویسند. وقتی حوصله‌اش را داشتید، یک تکه کاغذ بردارید و افکارتان را روی آن یادداشت کنید. با این روش وقتی توانستید به خوبی رابطه را پشت سر بگذارید، با خواندن آن نوشته‌ها خواهید فهمید که چقدر قوی بوده‌اید که توانستید آن را فراموش کنید.

• چه حسی دارید؟ پنج سال پیش اگر در چنین موقعیتی می‌بودید چه حسی داشتید؟ پنج سال دیگر در چنین شرایطی چه حسی خواهید داشت؟ به این فکر کنید که آن رابطه چه معنا و مفهومی برایتان داشته است.

۶. وقتی آماده بودید، دوباره در جستجوی عشق باشید. این فرایند ممکن است ماه‌ها طول بکشد یک حتی یک سال. اگر هنوز آماده نیستید، خودتان را مجبور نکنید؛ نه برای خودتان و نه آن فرد جدید منصفانه نیست. بدانید که آدم‌های زیاد دیگری هم هستند که اگر به آنها فرصت دهید، برایتان احترام و ارزش قائلند.

• خیلی‌ها تصور می‌کنند که اگر وارد رابطه‌های سرسری شوند کمک می‌کند که زودتر فراموش کنند. اگر تصمیم به این کار گرفتید، حتماً این کار را به دلایل درست انجام دهید: اینکه مثلاً به دنبال محبت هستید، دیدن آدم‌های جدید برایتان جالب است و … دقت کنید که برای جلب حسادت فرد قبلی هیچوقت وارد چنین رابطه‌هایی نشوید چون ارزشش را ندارد.

• از اشتباهاتتان درس بگیرید. وقتی دنبال فرد جدیدی هستید که عشقتان را با او سهیم شوید، با انجام اشتباهات قبلی یک دل‌شکستگی دیگر را رقم نزنید. اشتباهات و تقصیراتتان در رابطه قبلی را پیدا کرده و سهی کنید دیگر آنها را تکرار نکنید.

نکات

 

• کسی که شما برایش فقط یک گزینه هستید را به اولویت زندگی‌تان تبدیل نکنید.

• وقتتان را برای کسی که با شما وقت نمی‌گذراند تلف نکنید.

• اگر احساس عصبانیت و افسردگی دارید، سعی نکنید انتقام بگیرید، فقط درمورد آن با یکی از دوستانتان حرف بزنید. هیچکس ارزش اینهمه ناراحتی و غصه شما را ندارد.

• یادتان باشد که بالاخره فراموشش خواهید کرد اما باید از کارهایی که شما را یاد او می‌اندازد دست بکشید. زندگی بسیار کوتاه است و نباید خودتان را نگران این کنید. تا می‌توانید از آن استفاده کنید.

• اشکالی ندارد که بعد از آن احساس ناراحتی و تنهایی کنید، فقط مطمئن شوید که نگذارید خیلی اذیتتان کند. گاهی‌اوقات احساس ناراحتی و گریه باعث می‌شود حالتان بهتر شود.

• زمان بهترین دارو است.

• به جای اینکه بخواهید فردی خاص دوباره وارد زندگی‌تان شود، عشق و خوشبختی بخواهید.

• تلفنتان را عوض کنید تا مدام پیام‌های قبلی‌تان را چک نکنید.

برچسب ها : چطوری فراموش کنمشکست عشقیطرد شدنعشق یکطرفهفراموش کردن عشقمردمان

۳۰ اردیبهشت, ۱۳۸۷

۵ خرداد, ۱۳۸۷

۲۰ بهمن, ۱۳۸۸

بعد از سه سال و نیم که از آشناییمون میگذشت بعد از اون همه خاطرات خوب و تکرار نشدنی که با هم داشتیم بعد از اون همه لحظه لحظه های فوق العاده وقتی خانواده اش بهش فشار اوردند که یا ما یا اون ، گذاشت رفت و دیگه نه جواب تلفنم رو داد نه حتی وقتی تو خیابون میدیدمش بهم نگاه میکرد . میدونم برای اون هم خیلی سخت بود ولی برای من ترک کردن اون غیرممکن بود .
بعد از رقتنش همه چی تغییر کرد همه دخترهای خیابون رو شکل اون میدیدم ، حتی میتونم بگم تا سر حد جنون شاید پیش رفتم .
چند مرتبه دیدمش تو خیابون به راحتی روش رو برگردوند و راهش رو کج کرد چطور ممکن بود ؟ اون مهسایی که من میشناختم با اون همه عشق بره ؟؟؟ چند با به سرم زد برم جلو با خودش و خانوادش صحبت کنم ولی گفتم وقتی حتی حاظر نیست من رو ببینه برای چی تلاش کنم برای چی مبارزه کنم.
الان دو سال از این جریان میگذره ولی عشقش هنوز کم نشده و حتی دیگه نمیتونم به راحتی به کسی فکر کنم و شخص دیگه ای رو وارد قلبم کنم . چقدر سخته .

مقاله عالی ومفیدی بود
سپاس

من حالم بده

بعد دو سال
ی روز دیگه نخاستم و رفت ازدواج کرد
یهویی دیگه نخاستم کسی ک چهارشنبه پیشم بود و التماس میکرد بمونم
جمعه رفت خواستگاری و دوشنبه نامزدی
من چیو هضم کنمو و چیو فراموش…..
برام دعا کنید

الان حالت بهتره؟

چگونه شکست عشقی خود را فراموش کنم

دختر خوب درسته سخته ولی شاید اون لیاقتتو نداشته هرچی قسمت باشه حتما یکی بهتر از اون گیرت میا

بعد از ده سال انتظار برگشت.حتا ازم خواستگاری کرد.به من دنیا رو داده بودن.اما بهش جواب رد دادم.هنوزم نمیدونم چرا.شاید چون ترسیدم که ادم ده سال پیش نباشه.به فاصله دو سه ماه بعد از پیشنهادش به من ازدواج کرد.و حالا من احساس میکنم با دست خودم زندگی ای که میتونست و باید مال من باشه رو با دست خودم تقدیم یکی دیکه کردم.لعنت به من

برام خیلی سخته فراموشش کنم بیشتر اوقات با هم بودیم هر جا که فکر کنی رفتیم با هم بودیم تو هر موقع شب روز تو تل تو دانشگاه هر جا خودش گفت که نمیخوامت دیگه هیچ کسو دوست ندارم. منم فقط میخوام فراموشش کنم فقط وفقط میخوام فراموشش کنم نه میخوام انتقام بگیرم نه میخوام بهش صدمه بزنم فقط میخوام از ذهنم بره انگار من اونو نمیشناسم

من بهد از ۷سال باهم بودن اخرش گفتم که خیلی دوستت دارم و رفت نامرد به برادرش گفن و………………………

من ب خدا اعتماد دارم.اول این ک شکر پنهون کاریشو رو کرد.دوم مطمئنم بهترشو بهم میده.خدا یا خودت کمک کن از دلم بره

سلام
عزیزانی که درد عشق دارند رو نمی دونم چی بگم اما اونایی که هنوز وارد عشق و عاشقی نشدن، توصیه ام بهشون اینه که رابطه تون با خدا رو تقویت کنید، نمازاتونو اول وقت بخونید، در چارچوب خانواده وارد زندگی معشوقتون بشید وگرنه عدم این کار بدترین ضربه مهلک را به شما میزنه، خصوصا خانمهای محترم.
احساسات خانمها بشدت تغییر ناپذیره همینجوری که توی نظرات میشه فهمید. هیچ دختری نیست که وقتی از همسرش دوستت دارم بشنوه و در عمل ببینه، دیگه یادش بره…
هستند پسرهایی هم که اینطور باشند ولی باز هم اقایون می تونن خودشونو بازیابی کنن…
عدم درک اطرافیان، عدم محبت، عدم عمل به حرف، عدم اعتقاد به انچه که میگن، عدم حمایت، عدم عمل به موقع، عدم داشتن علم، عدم رسیدگی، با من کاری کرد که چهار سال از اولین روزامون میگذره اما سه ساله که تو خودمم و هیچ چیزی حالمو خوب نمی کنه. انگار جامون عوض شده! اون همیشه حالش بد بود و با عشق من جون گرفت، من حالشو تغییر دادم، دیگه اشکاش جاری نشد دیگه نمی رفت توی دستشویی دور از چشم بقیه گریه کنه، با اومدن من خوب شد…
اما حالا می بینم من دور از بقیه میرم جایی گریه کنم، فقط زیارت کربلا و مشهد و قم و هویزه و شلمچه حالمو خوب می کنه، از همه چیز دوری می کنم…حتی فکر اینکه ۱۴تا بچه می خواستیم…
اره انگار سعید دیگه مُرده هم برا تو هم برا خودش…
دورانی که بشدت تو فشار اقتصادی بودم کنارم بودی هیچوقت نمی خواستی دل بکنی ولی چه میشه کرد با خانواده هایی که درک ندارن؟
چه کنم وقتی خودی و غریبه اینقدر بهم فشار اوردند که فکرم کار نمی کرد و بهت گفتم برو؟
همش چوب دوری از معنویت رو می خورم چون تو اون برهه کلا خدا رو فراموش کردم…
حیف شد حیف شد حیف شد.
خدا را شکر می کنم الان خوشبختی. خدا کنه مثل این خانمایی که اینجا نظر دادن دلت گیر من نباشه به خدا راضیم
ولی دارم برا خاطر خودم میسوزم که لیاقتتو نداشتم
خیلی با مرام بودی
خیلی گل بودی
مثل تو کجا هست دیگه؟ نه! نیست مطمئنم
تو تنها کسی هستی که صداقت منو توی دوست داشتن درک کردی و هیچوقت فکر نکردی دروغ میگم یا مسخره می کنم
اما دیگه دستمون به دست هم نمیرسه…
اینقدر اومدم حرم اقا امام رضا اما اونجا به خودم میگم برا چی دیگه می خوای ببینیش؟ وقتی ناموس کسی دیگه است چیو می خوای ببینی؟ می خوای بگی دوستش داری؟ اقا امام رضا راضی هستن از این کار؟ و بر می گردم به…
نمی دونم محاله که اینو خودت بخونی اما نوشتم که باشد برای دلخوشی خودم…
داستان اقای پدری که برای ز بهشت بود اما با ناکامی تموم شد
اقای پدری که می خواست خودش و اطرافیانشو به بهشت ببره…
اقای پدری که تو زیر زمینشون زندونیه و کله ها قسمت ز شد…
اقای پدری که ارزوی عمو شدن داشت اما بخاطر این داستان ریخت بهم و حتی یادش نمیاد چجوری عمو شد
اقای پدر عقده ای
اقای پدر تنها
اقای پدری که خون دل خورد از دست دوستا و همکاراش…

برات ارزوی خوشبختی دارم
منو ببخش
نمی دونم من چی داشتم چی توی من دیدی که گفتی به اونی که زنم بشه حسادت می کنی….شاید هم برا همینه دیگه دل به ازدواج نمی دم…
نمی خوام ذره ای خدشه به زندگیت وارد بشه
بچه هاتم از قول من ببوسشون چون خیلی نازن @}؛-
یا علی یا زینب

بدترين شكنجه عاشق شدنه….درد بي درمون يعني همين،خدا نكنه عاشق يه ادم سنگ بي احساس بشي
كاش نبود
كاش عشقي وجود نداشت
اين دوره هرچي لاشي تر باشي بيشتر ميخوانت
دوره ماها و تك پر بودن و عاشق بودن سر امده
هرچي بهش اهمين بدي بدتره
بيشتر خوردت ميكنن
بيشتر رهات ميكنن
كاش ميشد ماهاهم مثل باقي بوديم
هر روز و هر هفته و هر ماه يكي تجربه كنيم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

وقتی از رابطه‌تان راضی هستید، این ۱۰ نکته را یاد می‌گیرید

۳ تیر, ۱۳۹۳

مد و مسائل زندگی

روشهای بهبود و ترمیم موی آسیب دیده

۴ دی, ۱۳۹۰

مد و مسائل زندگی

دیسکو در برابر تحقیر ملی : آیا ارزشش را دارد؟

۱۹ دی, ۱۳۸۹

سلامتی و بهداشت

ویروس HIV چگونه انتقال می یابد؟

۷ خرداد, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

۸ روش برای فائق آمدن بر احساس نا امیدی

۲۷ خرداد, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

چطور استرس ناشی از کمال‌گرایی را کاهش دهیم

۲۰ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پنج روش ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش عالی برای تقویت ناخن و افزایش زیبایی آن

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

۱ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پیامدهای سرنوشت‌باوری (تقدیرگرایی)

۲۳ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چطور رابطه‌تان را با کسی که به شما آسیب زده بازسازی کنید

۲۱ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش نگهداری و تمیز کردن محصولات چرمی

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۰ هدیه ویژه آقایان برای روزهای خاص و مناسبت‌های مختلف

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

دسته‌بندی نشده / مد و مسائل زندگی

کدام کیف مردانه برای کدام موقعیت مناسب است؟

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا خانم‌ها روی ظاهرشان بیش از حد حساس‌اند

۱۴ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چرا رابطه‌ی جنسی وابستگی می‌آورد؟

۱ مهر, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

تاثیر استرس بر سیستم‌ایمنی بدن

۲۵ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

خودگویی منفی و تاثیرات آن

۱۳ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا نباید دنبال انتقام گرفتن باشید

۱۱ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا باید زندگی شخصی‌تان را شخصی نگه دارید

۳ شهریور, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

۴۵ نکته‌ی عالی برای سلامتی

۲۹ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

روشهای صرفه جویی در آب برای شستن ظرف‌ها

۲۹ مرداد, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

۹ روش مؤثر برای داشتن خوابی آرام و لذت بخش در شب

۲۸ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

راهنمای انتخاب لباس زنانه بر اساس فرم بدن

۲۸ مرداد, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چطور رابطه‌تان را با کسی که به شما آسیب زده بازسازی کنید

۲۱ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پیامدهای سرنوشت‌باوری (تقدیرگرایی)

۲۳ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

۱ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش عالی برای تقویت ناخن و افزایش زیبایی آن

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پنج روش ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور استرس ناشی از کمال‌گرایی را کاهش دهیم

۲۰ آبان, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

آدرس موردنظر یافت نشد


بازگشت به صفحه اصلی

چگونه شکست عشقی خود را فراموش کنم
چگونه شکست عشقی خود را فراموش کنم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *