چگونه سروش گوشی خود را به روز رسانی کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه سروش گوشی خود را به روز رسانی کنیم
چگونه سروش گوشی خود را به روز رسانی کنیم

آپدیت جدید پیام رسان سروش منتشر شد + لینک دانلود.

سروش ۳ هفته قبل از عید کاربران خود را با انتشار یک آپدیت جدید سورپرایز کرد.

اگر که معرفی پیام رسان سروش را خوانده باشید قطعا اطلاعاتی کلی در مورد آن بدست آورده اید.

آموزش های مربوط به پیام رسان سروش نیز در لیست کار است و بزودی بصورت کامل ارائه می شود.

برای قدم اول می توانید آموزش ساخت کانال در سروش را مطالعه کنید. با ما در ادامه همراه باشید تا شما را از تغییرات ایجاد شده در این بروزرسانی آگاه کنیم.

چگونه سروش گوشی خود را به روز رسانی کنیم

پس همانطور که خواندید این فقط یک آپدیت برای رفع مشکلات نیست و تغییرات نسبتا گسترده ای ایجاد می کند.

علی موحدی هستم ، دانشجوی کارشناسی در رشته ی نرم افزار. علاقه زیادی به تازه های تکنولوژی و طراحی وب دارم

Prev Post

Next Post

برای پیوستن به خانواده‌ی بزرگ سروش پلتفرم مورد استفاده‌ی خود را انتخاب کنید:


یکی دیگر از پیام رسان های داخلی که اخیرا سر و صداهای زیادی به پا کرده و حجم زیادی از تبلیغات این روزهای نهادهای رسمی به خود اختصاص داده مسنجر سروش می باشد. این برنامه کاملا ایرانی بوده و سرورهای آن داخل کشور قرار دارند. در سروش می توانید همانند تلگرام کانال ایجاد کنید و مطالب خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و یا با دوستانتان به چت بپردازید. شما می توانید آخرین نسخه از اپلیکیشن سروش را هم اکنون از همین صفحه دانلود نمایید.


شماره نسخه: 2.7.2

تاریخ بروزرسانی: 16 دی 1397

نسخه اندروید مورد نیاز: 4.1 و بالاتر

چگونه سروش گوشی خود را به روز رسانی کنیم

سازنده: Soroush Messenger

دسته بندی: ارتباطی | communication


راهنمای استفاده از کد QR

چگونه سروش گوشی خود را به روز رسانی کنیم

سروش يك پيام رسان محبوب ايراني  با بیش از ۱2 میلیون کاربر است  که لحظه به لحظه دوستان بیشتری به این جمع اضافه می‌شوند.

در سروش شما مي‌توانيد به دوستان خود پیام ارسال کنید، در گروه‌های مورد علاقه‌تان عضو شوید و یا حتی کانال بسازید.

يا مي‌توانيد به سادگي مطالب خود را در کانالتان منتشر کنید و یا اگر محصولی دارید در آن عرضه کنید!

تماس صوتی رایگان

تماس صوتی در سروش تقریبا رایگان است! 

از آنجایی که تعرفه مصرف اینترنت در سروش یک‌سوم محاسبه می‌شود، می‌توانید با استفاده از امکان تماس صوتی سروش تقریبا به صورت رایگان با دوستان و آشنایان‌تان تماس بگیرید و صحبت کنید.

فضای ابری نامحدود

مهم نیست فایل‌های شما چه حجمی دارند. مهم اين است شما بتوانيد بصورت نامحدود با استفاده از سروش فايل‌هاي خود را به صورت انبوه ارسال کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مورد نظر خودتان را روی فضای ابری سروش ذخیره کنید تا در هر مکانی به آساني به آنها دسترسی داشته باشید.

امنیت

اعتماد در خانواده سروش قيمت خود را دارد و بهاي آن فقط و فقط صداقت است. حفظ حریم خصوصی و امنيت اطلاعات شما برای ما بسیار اهمیت دارد و ما از هيچ تلاشي به جهت بهبود خدمات در این حوزه كوتاهي نخواهيم كرد. 

سامانه پشتیبانی

پیام رسان سروش برای پشتیبانی و ارتباط با شما کاربران محترم تمام راه‌ها را باز گذاشته است تا ارتباط برقرار‌کردن برای همه عزیزان در اوج سهولت قرار گیرد. شما می‌توانید از طریق ایمیل support@sapp.ir و یا کانال @support در پیام رسان سروش با ما در ارتباط باشید.

نقد و بررسی پیام‌رسان سروش

امروزه پیام‌رسان‌های مختلف به سرعت در تمامی نقاط جهان در حال رشد و فراگیر شدن هستند که البته نوع استفاده از آن‌ها خود چالشی بسیار بزرگ برای دولت‌های مختلف به شمار می‌آید و کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپلیکیشن اندرویدی پیام‌رسان ایرانی سروش بپردازیم. با عصرارتباط همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم به دلایلی بپردازیم که جزء نقاط قوت اپلیکیشن سروش به شمار می‌رود و دلایلی است که می‌تواند هر کاربر ایرانی را برای استفاده از پیام رسان سروش قانع کند!

در این مقاله قصد داریم به دلایلی بپردازیم که جزء نقاط قوت اپلیکیشن سروش به شمار می‌رود و دلایلی است که می‌تواند هر کاربر ایرانی را برای استفاده از پیام رسان سروش قانع کند!

برسی پیام رسان سروش

امروزه با وجود دنیای ارتباطات در فضای مجازی شاهد رشد قارچ گونه شبکه های اجتماعی متنوع و با قابلیت های مختلف هستیم . جوانان ایرانی نیز تا کنون تلاش های قابل توجهی انجام داده اند و پیام رسان های متنوعی را تولید کرده اند که اکثر آن ها با استقبال کمی روبرو شدند.

سروش، جایگزینی برای تلگرام – پیام رسان سروش زیر ذره بین

این پیام رسان برای کاربران ایرانی امنیت و سرعت بیشتری فراهم کرده است. کیفیت بالای پیام رسان سروش گویای این است که در صورت حمایت مردم از آن، می تواند به زودی جایگزین پیام رسان های خارجی مانند تلگرام شود. در ادامه با ذره بین همراه باشید تا به بررسی اپلیکیشن اندرویدی این پیام رسان اینترنتی بپردازیم.

پیام رسان سروش

سروش نوجوانی است که آرزوی مشهور شدن را دارد! سروش نام برنامه پیام رسان ایرانی جدیدی است که به تازگی و برای مبارزه بر سلطه پیام رسان های خارجی ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر با پیام رسان سروش در ادامه با ترنجی همراه باشید…

چگونه سروش گوشی خود را به روز رسانی کنیم
چگونه سروش گوشی خود را به روز رسانی کنیم
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *