چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم
چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم

مدیر پیام‌رسان سروش از انتشار نسخه جدید این پیام‌رسان با خدمات باکیفیت‌تر برای کاربران خبر داد.

سیدمیثم سیدصالحی با اشاره به عملیات بروزرسانی گسترده در زیرساخت های پیام‌رسان سروش، اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده کاربران در سال جدید و نزدیک شدن به  مرز پنج میلیون کاربر، به منظور ارائه سرویس با کیفیت به کاربران، بروزرسانی گسترده در سرورهای سروش ضروری بود.

مدیر پیام‌رسان سروش افزود: با توجه به پایان عملیات بروزرسانی، کاربران جدید می‌توانند بدون اختلال از سرویسهای سروش استفاده کنند؛ البته همراهان قدیمی ما، برای استفاده بدون اختلال لازم است نسخه جدید را نصب کنند.

وی با اشاره به پنج میلیونی شدن خانواده سروش، خاطر نشان کرد: با توجه به شبکه گسترده اعضای سروش‌، کاربران جدید با ورود به این پیام‌رسان تعداد قابل توجهی از مخاطبین و دوستان خود را در سروش پیدا می‌کنند.

سیدصالحی ابراز کرد: با تلاش شبانه‌روزی تیم فنی سروش نسخه‌های جدید این پیام‌رسان در پلت‌فرم های اندروید، iOS و دسکتاپ آماده و منتشر شده است.

چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم

وی از کاربران قدیمی این پیام‌رسان خواست تا برای استفاده باکیفیت از سرویس های سروش، نسخه‌های قدیمی خود را حذف و با مراجعه به وب‌سایت سروش به نشانی https://sapp.ir نسخه جدید را دانلود و نصب کنند.

به گزارش تسنیم، توجه داشته باشید با حذف نسخه قبلی و نصب نسخه جدید هیچ اطلاعاتی از اکانت شما حذف نخواهد شد و پس از نصب به تمامی اطلاعات خود دسترسی خواهید داشت.

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است.

ما را دنبال کنید.


راهنمای استفاده از کد QR

چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم

سروش يك پيام رسان محبوب ايراني  با بیش از ۱2 میلیون کاربر است  که لحظه به لحظه دوستان بیشتری به این جمع اضافه می‌شوند.

در سروش شما مي‌توانيد به دوستان خود پیام ارسال کنید، در گروه‌های مورد علاقه‌تان عضو شوید و یا حتی کانال بسازید.

يا مي‌توانيد به سادگي مطالب خود را در کانالتان منتشر کنید و یا اگر محصولی دارید در آن عرضه کنید!

تماس صوتی رایگان

تماس صوتی در سروش تقریبا رایگان است! 

از آنجایی که تعرفه مصرف اینترنت در سروش یک‌سوم محاسبه می‌شود، می‌توانید با استفاده از امکان تماس صوتی سروش تقریبا به صورت رایگان با دوستان و آشنایان‌تان تماس بگیرید و صحبت کنید.

فضای ابری نامحدود

مهم نیست فایل‌های شما چه حجمی دارند. مهم اين است شما بتوانيد بصورت نامحدود با استفاده از سروش فايل‌هاي خود را به صورت انبوه ارسال کنید. همچنین می‌توانید فایل‌های مورد نظر خودتان را روی فضای ابری سروش ذخیره کنید تا در هر مکانی به آساني به آنها دسترسی داشته باشید.

امنیت

اعتماد در خانواده سروش قيمت خود را دارد و بهاي آن فقط و فقط صداقت است. حفظ حریم خصوصی و امنيت اطلاعات شما برای ما بسیار اهمیت دارد و ما از هيچ تلاشي به جهت بهبود خدمات در این حوزه كوتاهي نخواهيم كرد. 

سامانه پشتیبانی

پیام رسان سروش برای پشتیبانی و ارتباط با شما کاربران محترم تمام راه‌ها را باز گذاشته است تا ارتباط برقرار‌کردن برای همه عزیزان در اوج سهولت قرار گیرد. شما می‌توانید از طریق ایمیل support@sapp.ir و یا کانال @support در پیام رسان سروش با ما در ارتباط باشید.

نقد و بررسی پیام‌رسان سروش

امروزه پیام‌رسان‌های مختلف به سرعت در تمامی نقاط جهان در حال رشد و فراگیر شدن هستند که البته نوع استفاده از آن‌ها خود چالشی بسیار بزرگ برای دولت‌های مختلف به شمار می‌آید و کشور ما ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی اپلیکیشن اندرویدی پیام‌رسان ایرانی سروش بپردازیم. با عصرارتباط همراه باشید.

در این مقاله قصد داریم به دلایلی بپردازیم که جزء نقاط قوت اپلیکیشن سروش به شمار می‌رود و دلایلی است که می‌تواند هر کاربر ایرانی را برای استفاده از پیام رسان سروش قانع کند!

در این مقاله قصد داریم به دلایلی بپردازیم که جزء نقاط قوت اپلیکیشن سروش به شمار می‌رود و دلایلی است که می‌تواند هر کاربر ایرانی را برای استفاده از پیام رسان سروش قانع کند!

برسی پیام رسان سروش

امروزه با وجود دنیای ارتباطات در فضای مجازی شاهد رشد قارچ گونه شبکه های اجتماعی متنوع و با قابلیت های مختلف هستیم . جوانان ایرانی نیز تا کنون تلاش های قابل توجهی انجام داده اند و پیام رسان های متنوعی را تولید کرده اند که اکثر آن ها با استقبال کمی روبرو شدند.

سروش، جایگزینی برای تلگرام – پیام رسان سروش زیر ذره بین

این پیام رسان برای کاربران ایرانی امنیت و سرعت بیشتری فراهم کرده است. کیفیت بالای پیام رسان سروش گویای این است که در صورت حمایت مردم از آن، می تواند به زودی جایگزین پیام رسان های خارجی مانند تلگرام شود. در ادامه با ذره بین همراه باشید تا به بررسی اپلیکیشن اندرویدی این پیام رسان اینترنتی بپردازیم.

پیام رسان سروش

سروش نوجوانی است که آرزوی مشهور شدن را دارد! سروش نام برنامه پیام رسان ایرانی جدیدی است که به تازگی و برای مبارزه بر سلطه پیام رسان های خارجی ساخته شده است. برای آشنایی بیشتر با پیام رسان سروش در ادامه با ترنجی همراه باشید…


العالم-فضای مجازی

برای دانلود نسخه‌ی اندروید، میتوانید برنامه‌ی کافه‌بازار را روی گوشی خود باز کنید و کلمه‌ی “سروش” را جستجو کنید. سپس در نتایج نمایش داده شده، پیام‌رسان سروش را انتخاب کنید تا دانلود آغاز شود. همچنین میتوانید روی لینک زیر کلیک کنید.

لینک دانلود پیام‌رسان سروش از کافه‌بازار

سروش از فروشگاه Google Play Store هم قابل دانلود است.

چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم

لینک دانلود پیام‌رسان سروش از Google Play Store

برای دانلود نسخه‌ی iOS برای گوشی‌های آیفون و آیپد، می توانید آن را از سایت سروش نصب کنید

وقتی سروش را دانلود کردید، درست مثل همه‌ی اپلیکیشن‌های دیگر، روی گزینه‌ی “نصب” یا Install را انتخاب کنید تا مراحل نصب این اپلیکیشن روی گوشی شما آغاز شود.

پس از نصب، وارد این اپلیکیشن شوید. در اولین صفحه، لازم است زبان مورد نظر خود را از میان زبان‌های موجود انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی شبیه به فلش را از پایین سمت راست صفحه انتخاب کنید.

دوباره صفحاتی نمایش داده میشوند که در آن‌ها کمی راجع‌به این اپلیکیشن توضیح داده شده و قابلیت‌ها و امکانات آن شرح داده شده است. برای عبور از این صفحه‌ها لازم است همان گزینه‌ی پایین سمت راست صفحه را انتخاب کنید.

وقتی دوبار این کار را انجام دادید و این ۲‌صفحه را رد کردید، وارد صفحه‌ای خواهید شد که در آن نوشته شده: برای ثبت نام در سروش شما باید قوانین و را مطالعه کنید. قوانین و شرایط و قوانین حریم خصوصی.

روی هر کدام از این واژه‌های قوانین و شرایط و همچنین قوانین حریم خصوصی که کلیک کنید، قوانینِ مربوطه به شما نمایش داده میشوند، اگر قوانین را خواندید و با آن‌ها موافق بودید، تیکِ مقابل گزینه‌ی “من قوانین را خوانده و موافق هستم” را تیک بزنید و از پایین صفحه گزینه‌ی “انجام شد” را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی بعد، نام کشورتان را از لیست کشورهای موجود انتخاب کنید و سپس در کادر شماره تلفن، شماره همراه خود را وارد کنید و گزینه‌ی “تیک” در گوشه‌ی بالای صفحه را انتخاب کنید.

اکنون لازم است کمی صبر کنید تا کد فعال‌سازی به شما SMS شود. وقتی کد برای شما اس‌ام‌اس شد، آن را در کادر مربوطه وارد کنید و گزینه‌ی “تیک” را در گوشه بالای صفحه انتخاب کنید. ولی اگر پس از گذشت حدود ۱ دقیقه، کدِ شما SMS نشد و به دستتان نرسید، میتوانید روی گزینه‌ی شبیه به گوشی تلفن کلیک کنید تا با شما تماس گرفته شود و کد به صورت صوتی برای شما خوانده شود. سپس این کد را در کادر مربوطه وارد کنید.

مرحله‌ی بعد باید نام، تصویر و اطلاعات اکانت خود را وارد کنید. برای قرار دادن عکس روی اکانت، گزینه‌ی شبیه به دوربین را انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی گالری را انتخاب کنید تا از میان عکس‌های موجود در گوشیتان، یکی را به عنوان عکس پروفایل قرار دهید. اگر هم میخواهید همین الان از خودتان عکس بگیرید، میتوانید گزینه‌ی دوربین را انتخاب کنید و در همین لحظه از خودتان عکس بگیرید و به عنوان عکس پروفایل قرار دهید.

در قسمت نام هم نام خود را وارد میکنید و در قسمت “اوضاع احوال” هم در صورتی که تمایل دارید، شرح مختصری از اوضاع و احوال کنونیتان مینویسید، منظور از اوضاع احوال در اینجا، همان Status است.

پس از وارد کردن اطلاعات خود، گزینه‌ی شبیه به تیک را از گوشه بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید تا اطلاعات شما ذخیره شود.

در صفحه‌ی اصلیِ پیام‌رسان سروش، گزینه‌ی “کاربران” را انتخاب کنید تا لیست دوستان و اشنایان شما که “سروش” را روی گوشی خود نصب دارند، نمایش داده شود. اکنون روی هر کدام از این دوستان یا آشنایان که تمایل داشتید کلیک کنید تا اطلاعات آن‌ها برای شما نمایش داده شود.

اکنون اگر میخواهید به این فرد پیام بفرستید و چت کنید، گزینه‌ی شبیه به پیام را که در مرکز صفحه، سمت راست قرار دارد را انتخاب کنید تا وارد صفحه‌ی چت با شخص مورد نظر شوید.

اگر هم میخواهید به این فرد زنگ بزنید و با استفاده از سروش، مکالمه‌ی رایگان برقرار کنید، گزینه شبیه به گوشی تلفن را از گوشه‌ی بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید.

با توجه به اینکه اپلیکیشن سروش در بسیاری از جنبه‌ها به اپلیکیشن تلگرام شباهت دارد، احتمالا به راحتی میتوانید روش کار کردن با آن را پیدا کنید. یکی از این کار‌کرد‌ها، ارسال فایل، عکس و فیلم است که دقیقا مشابه اپلیکیشن تلگرام است. برای این کار، کافیست در صفحه‌ی چت با شخص مورد نظر، گزینه‌ی شبیه به سنجاق را از پایین صفحه انتخاب کنید و از میان گزینه‌های موقعیت، فایل، فیلم، عکس و گالری، یکی را انتخاب کنید. سپس فایل مورد نظر خود را انتخاب کنید و کمی صبر کنید تا ارسال شود.

برای ارسال شکلک در سروش، کافیست وقتی در صحفه‌ی چت با شخص مورد نظر هستید، گزینه‌ی شبیه به شکلک در پایین سمت چپ صفحه را انتخاب کنید و شکلک مورد نظر را انتخاب و ارسال کنید.

برای ارسال استیکر، وقتی وارد قسمت شکلک‌ها شدید، گزینه‌ی “شبیه” به دایره را از میانِ گزینه‌های نمایش داده شده در بالای کادر انتخاب کنید؛ این قسمت، قسمت استیکرهای پیام‌رسان سروش است. اگر از قبل استیکری دانلود نکرده باشید، این قسمت خالی است و باید گزینه‌ی “برو به فروشگاه استیکر” را انتخاب کنید.

پس از انتخاب این گزینه، وارد فروشگاه استیکر سروش خواهید شد. در این صفحه ۳ گزینه با نام‌های جدید، برتر و دسته‌بندی مشاهده خواهید کرد. دقیقا از نام این گزینه‌ها مشخص است که چه کارکردی دارند. برای مشاهده‌ی استیکر‌های جدید، گزینه “جدید” و برای مشاهده‌ی استیکرهای برتر، گزینه “برتر” را انتخاب کنید.

اکنون کافیست پک استیکر مورد نظر خود را انتخاب کنید تا اطلاعات ان برای شما نمایش داده شود. در صفحه‌ای که باز میشود، گزینه‌ی قرمز رنگ در سمت راست صفحه را انتخاب کنید تا دانلود آغاز شود.

کمی صبر کنید تا دانلود به پایان برسد. وقتی دانلود تمام شد، از این پس استیکر شما در قسمت استیکر‌های “سروش” برای شما نمایش داده میشود و میتوانید از این استیکرها در چت‌های خود استفاده کنید.

برای این کار، ابتدا روی گزینه‌ی منو در گوشه‌ی بالا سمت چپ صفحه کلیک کنید و گزینه “گروه گفتگو جدید” را انتخاب کنید. سپس لازم است نام گروه و “شعار گروه!” را نیز پر کنید و در صورت تمایل، اگر دوست دارید برای گروه خود عکس قرار دهید گزینه‌ی شبیه به دوربین را انتخاب کنید یک عکس را به عنوان عکس گروه انتخاب کنید. در نهایت گزینه “تیک” را از گوشه بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید.

حالا لازم است افرادی که تمایل دارید عضو گروه شوند را انتخاب کنید. افراد مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه‌ی تیک را از گوشه بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید تا این افراد به گروه اضافه شوند.

برای شروع، منو برنامه که در گوشه بالا سمت چپ صفحه قرار دارد را انتخاب کنید و گزینه “کانال جدید” را انتخاب کنید.

چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم

اکنون فیلد‌های “نام کانال” و “توضیحات” را پر کنید. در صورت تمایل هم میتوانید با انتخاب گزینه‌ی شبیه به دوربین، برای کانال خود عکس بگذارید.

در مرحله‌ی بعد، باید برای کانال خود یک لینک مشخص کنید و همانطور که میبینید، این لینک به این صورت خواهد بود: www.sapp.ir/chejoori که در اینجا ما نام کانال خود را chejoori انتخاب کردیم و شما هم نام کانال خود را هر چیزی که قرار دهید، به همین صورت، و در ادامه‌ی آدرس ww.sapp.ir خواهد آمد و میتوانید این لینک را برای دوستان و آشنایتان ارسال کنید.

اگر تمایل دارید فرد جدیدی را وارد لیست مخاطبین پیام‌رسانِ سروش کنید، برای شروع لازم است در صفحه‌ی اصلیِ سروش، گزینه‌ی “کاربران” را انتخاب کنید. سپس در صفحه‌ی بعد، گزینه‌ی شبیه به شکلک آدمک را از گوشه پایین صفحه انتخاب کنید و نام و شماره‌ی شخص مورد نظر خود را وارد کنید.

در صفحه ی اصلی پیام‌رسان سروش، روی گزینه‌ی کاربران کلیک کنید و از میان مخاطبانی که نمایش داده میشود، مخاطب مورد نظر را انتخاب کنید.

حالا در صفحه‌ی این مشخصات این مخاطب قرار دارید، باید گزینه‌ی شبیه به ۳‌نقطه را در گوشه بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی “مسدود‌سازی” را انتخاب کنید تا فرد مورد نظر را مسدود یا به اصطلاح، بلاک کنید.

وقتی در صفحه‌ی اصلی پیام‌رسانِ سروش هستید، گزینه‌ی منو در گوشه بالا سمت چپ صفحه را انتخاب کنید و سپس گزینه‌ی “تنظیمات” را انتخاب کنید. حالا گزینه‌ی “حریم خصوصی” را انتخاب کنید و در صفحه‌ی بعد، روی “کاربران مسدود شده” کلیک کنید. اکنون میتوانید افرادی که بلاک کرده‌اید را مشاهده کنید و در صورت تمایل، آن‌ها را از این حالت خارج کنید و آن‌بلاک کنید.

در صفحه‌ی اصلی پیام‌رسان سروش روی گزینه‌ی منو کلیک کنید و گزینه “ارسال پیام گروهی” را انتخاب کنید.

حالا لیست مخاطبین شما نمایش داده میشود و میتوانید هر چند‌تا از آن‌ها را که تمایل دارید، انتخاب کنید و در نهایت گزینه‌ی تایید را از بالا سمت راست صفحه انتخاب کنید. اکنون صفحه‌ی چتی برای شما باز میشود که هر پیامی در آن ارسال کنید، به صورت همزمان به همه‌ی مخاطبینی که هنگام ایجاد این چت گروهی انتخاب کردید، ارسال میشود.

در صفحه‌ی اصلی، گزینه‌ی منو را از گوشه بالا سمت چپ صفحه انتخاب کنید و وارد “تنظیمات” شوید. حالا گزینه “دانلود خودکار فایل” را انتخاب کنید.

اکنون با دو گزینه با نام‌ها “وقتی از اینترنت موبایل استفاده می‌کنی” و “وقتی از وایفای استفاده می‌کنی” روبرو خواهید شد. هر کدام از این موارد را که انتخاب کنید، پنجره‌ای برای شما باز میشود که ۴‌گزینه برای انتخاب کردن دارد. در صورتی که این گزینه‌ها را انتخاب کنید (کنار آن‌ها را تیک بزنید)، این نوع از فایل‌ها از این پس بدون اینکه لازم باشد شما تایید کنید، روی گوشی شما دریافت میشوند. ولی اگر تیک کنار آن‌ها را بردارید، دیگر هیچ فایلی به صورت خودکار و بدون اجازه‌ی شما دانلود نمیشود و تنها در صورتی که شما تایید کنید، دانلود فایل، عکس یا ویدیوی مورد نظر آغاز خواهد شد.

توجه کنید که در صورتی که تنظیمات این قسمت را به درستی انجام ندهید، ممکن است حجم اینترنت شما خیلی زود‌تر به پایان برسد.

ابتدا وارد قسمت “تنظیمات” و سپس پیام‌ها شوید.

در اینجا گزینه‌ای با نام “ذخیره عکس‌ها و فیلم‌ها در گالری” مشاهده خواهید کرد. اگر این گزینه را فعال کنید، همه‌ی عکس‌ها و فیلم‌هایی که در سروش دریافت میکنید، در گالری گوشی شما هم ذخیره میشوند.

ابتدا وارد قسمت “تنظیمات” و سپس وارد “تغییر پس‌زمینه” شوید. اکنون با انتخاب گزینه‌ی مناسب، میتوانید برای پس‌زمینه‌ی چت‌ها در سروش، رنگ یا تصویر دلخواه را قرار دهید و در نهایت گزینه‌ی تایید در گوشه بالا سمت راست را انتخاب کنید.

گزارش

مرکز مشاوره و انتخاب بیمه «ازکی» با سرمایه گذاری خارجی آغاز…


دومین دوره رویداد Level Up به پایان رسید

آخرین اخبار و اطلاعات از چهارمین لیگ بازی‌های رایانه‌ای…

ایمیل خود را وارد کنید

چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم

Welcome, Login to your account.

رمز عبور برای شما ایمیل خواهد شد

معین کریمی

11 مهر 97 ساعت 01:46

دیدگاهتان را ثبت کنید

هدفون بیسیم مایکروسافت به نام Microsoft Surface Headphones معرفی شد. سرفیس هدفونز مایکروسافت ارائه کننده کیفیت صوتی جذاب و نویز کنسلینگ قابل تنظیم است.

معین کریمی

11 مهر 97 ساعت 01:06

دیدگاهتان را ثبت کنید

چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم

کامپیوتر All-in-One سرفیس استودیو 2 (Microsoft Surface Studio 2) همراه با پردازنده نسل هشتمی اینتل و سرعت گرافیکی بیشتر معرفی شد. مایکروسافت، کامپیوتر بدون کیس سرفیس استودیو ۲ را سریع‌ترین سرفیس خود نامیده است.

معین کریمی

11 مهر 97 ساعت 00:48

دیدگاهتان را ثبت کنید

مایکروسافت از سرفیس لپ تاپ 2 (Microsoft Surface Laptop 2) به همراه پردازنده نسل هشتمی اینتل پرده برداری کرد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت سرفیس لپ تاپ ۲ مایکروسافت بیشتر آشنا خواهید شد.

معین کریمی

11 مهر 97 ساعت 00:28

دیدگاهتان را ثبت کنید

مایکروسافت در رویداد پاییزی خود از تبلت هیبریدی سرفیس پرو 6 (Microsoft Surface Pro 6) خود همراه با پردازنده 4 هسته‌ای و عملکردی بهتر از نسل‌های پیشین پرده برداری کرد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت سرفیس پرو ۶ مایکروسافت بیشتر آشنا …

معین کریمی

10 مهر 97 ساعت 23:30

دیدگاهتان را ثبت کنید

بازی مخفی سایت گوگل به نام Text Adventure که به تازگی توسط کاربران کشف شده است، چگونه اجرا می‌شود؟ ما در این مقاله نحوه‌ی دسترسی و اجرای این بازی گوگل را به شما آموزش خواهیم داد.

معین کریمی

10 مهر 97 ساعت 21:50

دیدگاهتان را ثبت کنید

کراس اوور الکتریکی کیا e-Niro با محدوده پیمایش 485 کیلومتری در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 معرفی شد. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت نسخه الکتریکی کیا نیرو آشنا شوید.

ندیم نجم آبادی

10 مهر 97 ساعت 21:15

دیدگاهتان را ثبت کنید

ناسا به طور رسمی برنامه سه مرحله‌ای خود برای اعزام فضانوردان به ماه و مریخ را تشریح کرد. به این ترتیب بشر بار دیگر روی کره ماه قدم خواهد گذاشت، اما ظاهرا این‌بار قصد بازگشت زودهنگام از آن را ندارد.

معین کریمی

10 مهر 97 ساعت 20:40

دیدگاهتان را ثبت کنید

خودرو مفهومی الکتریکی پژو E-Legend در نمایشگاه خودرو پاریس 2018 به نمایش درآمد. این خودرو الکتریکی ترکیبی از اتومبیل های قدیمی دهه 60 و فناوری‌های روز جهان این صنعت است.

اشکان دولتی

10 مهر 97 ساعت 20:22

دیدگاهتان را ثبت کنید

نقدها و نمرات بازی Assassin’s Creed Odyssey منتشر شده است و مانند نسخه‌ی قبلی یعنی Origins، شاهد بازخوردهای خوبی از سوی منتقدین هستیم.

م. معصوم‌پور

10 مهر 97 ساعت 20:05

یک دیدگاه

این روزها سازندگان گوشی های هوشمند به دنبال ارائه‌ی صفحه نمایش بزرگ و بدون حاشیه در موبایل‌های خود هستند. گوشی آنر 7 ایکس (Honor 7x)، یکی از گوشی های هوشمندی است که با صفحه نمایش 5.93 اینچی و نسبت 18:9 به بازار عرضه می‌شود.

محمد قاسمی

10 مهر 97 ساعت 19:30

۳ دیدگاه

جدیدترین تیزر هواوی میت 20 (Huawei Mate 20)، طراحی نهایی این گوشی قدرتمند را به تصویر می‌کشد. آیا برای دوربین سه گانه مربعی و نمایشگری کم‌حاشیه در هواوی میت ۲۰ آماده هستید؟

م. معصوم‌پور

10 مهر 97 ساعت 18:55

۴ دیدگاه

امروزه برای تهیه بلیط هواپیما دیگر نیازی به حضور در آژانس‌های گردشگری و اتلاف وقت نیست. شما به سادگی می‌توانید خرید بلیط هواپیما خود را از طریق اینترنت انجام دهید و در هزینه و وقت خود صرفه‌جویی کنید.


01 مهر 97 ساعت 14:50


31 شهریور 97 ساعت 20:05


30 شهریور 97 ساعت 19:30


30 شهریور 97 ساعت 15:25


28 شهریور 97 ساعت 16:35


26 شهریور 97 ساعت 17:10


24 شهریور 97 ساعت 21:50


24 شهریور 97 ساعت 16:35

چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم
چگونه سروش با فیلتر شکن نصب کنیم
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *