چگونه زیبا شویم دختر

خواص دارویی و گیاهی

چگونه زیبا شویم دختر
چگونه زیبا شویم دختر

دختران نوجوان به دنبال این هستند که فردی جذاب در چشم دیگران باشند و همگان آن ها را تحسین کنند، آنها به دنبال بهترین بودن می باشند. خواه شما این مقاله را می خواهید تا با استفاده از آن دوستان جدیدی پیدا کنید و یا اینکه کسی را نسبت به خود علاقه مند سازید، پیروی کردن از مراحل زیر می تواند کمک بخش شما باشد.

۱۵دقیقه از صبح و شب را به پوست خود اختصاص دهید. پیگیری مداوم کلید اصلی داشتن پوستی زیبا است،بنابراین چند دقیقه از روز را به همین امر اختصاص دهید و پیروی از مراحل زیر به شما در این زمینه کمک خواهد کرد:

2هرروز دوش بگیرید. یک دوش سریع قبل از شروع روز می تواند باعث شود که شما احساس زیبا بودن را داشته باشید. سعی کنید این کار را وارد برنامه روزانه خود کنید و ۵ تا ۱۰ دقیقه را زیر دوش باشید.

چگونه زیبا شویم دختر

3خنده زیبایی بر روی لب داشته باشید. مهم نیست چه اتفاقی می افتد ولی این خنده شما است که یکی از بزرگترین دارایی های شما به شمار می رود. راه های زیر به شما کمک می کند همیشه خندان باشید:

4تناسب اندام خود را حفظ کنید. لازم نیست برای جذاب بودن لاغر باشید و سعی کنید فقط خود را خوش اندام و سالم نگه دارید. نه تنها زمانی که پیرتر می شوید این امر به کمک شما می آید بلکه اندروفین های ترشح شده حین تمرین های ورزشی می تواند به شما کمک کند تا حس رضایت و زیبایی را در خود حس کنید.

1با استفاده از آرایش زیبایی طبیعی خود را بیشتر کنید. در فرهنگ های مختلف زنان از آرایش برای نشان دادن بیشتر زیبایی خود استفاده می کنند. ولی به یاد داشته باشید برای جذاب بودن نیازی به آرایش نیست، آرایش تنها ابزاری است که می تواند اگر شما دوست داشته باشید به شما در این امر کمک کند. شما می توانید آرایش های مختلفی بستگی به موقعیت و سطح راحتی که حس می کنید، بکار ببرید.

2مرتب سازی مو: نظیر اکثر افراد شما هم یک آرایش موی مخصوص به خود دارید ولی این به معنا نیست که شما نمی توانید هرچند وقت یکبار چیز جدیدی امتحان کنید، پس کمی زمان بیشتری صرف موهای خود بکنید چون می تواند به زیبایی شما کمک بسزایی کنید و حس یک سوپر مدل را در خود داشته باشید.

3سعی کنید لباس هایی بپوشید که جذابیت اندام شما را نشان می دهند: لباسی که به تن دوست شما می آید ممکن است برای شما مناسب نباشد و این ربطی به جذاب بودن یا نبودن شما ندارد. بدانید چه لباس هایی باید انتخاب کنید، لباس هایی که به شما می آید و به زیباتر نشان دادن شما کمک می کنند ( حتی اگر تغییری در وضعیت ظاهری شما ایجاد نشده باشد !).

4از پوست خود بیشتر مراقبت کنید. تمیز کردن روزانه پوست یک قاعده اصلی برای داشتن پوستی زیبا است ولی انجام کارهای زیر می تواند باعث شود که مطمئن شوید پوست صافی دارید.

بخش ۳ از ۳: نمایان شدن حالت رضایت

1وضعیت ایستادن و راه رفتن مناسبی را انتخاب و تمرین کنید. شیوه ای که راه می روید به افراد دیگر چیزهای زیادی در رابطه با شما می گوید، بنابراین در راه رفتن خود حس اعتماد به نفس را جاری سازید.

2با وقار حرکت کنید. آیا می دانستید زیباترین ها و ملکه های زیبایی ساعت ها صرف یادگیری نحوه راه رفتن می کنند؟ ممکن است احمق به نظر اید ولی به شیوه ای راه می روند که زیبا و شناور به نظر می رسد. از نکات زیر پیروی کنید تا بتوانید با وقار راه بروید:

3خنده بر لبان خود داشته باشید! شما چیزی در اختیار دارید که از هر فاکتور دیگری می تواند به زیبایی شما کمک بیشتری کنید ! خنده خود را همیشه حفظ کنید تا نه تنها احساس شادتری داشته باشید بلکه به اطرافیان خود نیز روحیه ببخشید.

خیلی جالب بود ممنون از مقاله خوبتون

خیلی کامل و عالی بود

به نظر من آدم فقط باید خودش باشه تا جذاب به نظر برسه اگه فک کنی سر تر و یا بهتر از بقیه هستی بدتر میشه من سعی میکنم خودم باشم در ضمن اگه همیشه لبخند داشته باشی مرد فک میکنن دیوونه ای لطفا اطلاعات غلط ندین

اتفاقا منم خیلی با نظرت موافقم تینا جون! من خودم به شخصه یه دختری هستم که درونم خیلی شاده اما مقابل نامحرما اصلا نمیخندم چون دوست ندارم نامحرما خندمو ببینن اما مامانم میگه چرا نمیخندی؟چرا تو خونه اینقدر شادی اما بیرون اینطوری؟ منم بهش میگم مامانم،یه دختر خوب باید جلوی نامحرماش سنگین و باوقار باشه و همینطور مغرور باشه و منم دوست دارم اینطوری رفتار کنم

بزرگتر که شدی میفهمی رفتارت چقدر بچه گانه و تحت تاثیر شست و شو های مغزی دوران مدرسه بوده… خیلی از خانم ها متوجه حرفم میشن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

سلام من هارد دوم رو داخل کیس وصل کردم سیستم رو روشن کردم رفت…

خیلی به دردم خورد مرسی واقعا…

چگونه زیبا شویم دختر

من گاهی اوقات شبها قبل خواب اینقد فکر میکنم که یهو میبینم صد…

آره انصافا شما خیییییییلی ساده این :))))))))))))))))))))))))…

من 1 ساله عاشق همجنس خودم شدم اوایل خیلی رابطه خوب و دوستداش…

سلام من هارد دوم رو داخل کیس وصل کردم سیستم رو روشن کردم رفت…

خیلی به دردم خورد مرسی واقعا…

من گاهی اوقات شبها قبل خواب اینقد فکر میکنم که یهو میبینم صد…

آره انصافا شما خیییییییلی ساده این :))))))))))))))))))))))))…

من 1 ساله عاشق همجنس خودم شدم اوایل خیلی رابطه خوب و دوستداش…

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع فیلم آموزشی و مقالات آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

اینکه شما چه کسی هستید یا از کجا می‌آیید هیچ اهمیتی ندارد، بلکه امر ارزشمند این است که هیچ‌وقت برای پرورش زیبایی باطنی در خود و بخشش این زیبایی‌ها به دنیای پیرامون‌تان دیر نیست. هرچند هیچ‌کس نمی‌تواند ارزش زیبایی باطنی انسان‌ها را نفی کند، اما اینکه تمام تلاش خود را صرف پرورش زیبایی‌ ظاهری‌تان کنید نیز بخشی از حس زیبایی‌جویی انسان‌هاست.

چگونه زیبا شویم دختر

در این نوشته می‌خواهیم ببینیم که چگونه زیبا شویم.

اگر می‌خواهید اندام زیبایی داشته باشید، مجبور نیستید که حتما رژیم غذایی اسموتی‌ کلم بگیرید یا روزی ۱۵ کیلومتر بدوید. داشتن اندام زیبا به معنی توجه به چگونگی عملکرد بدن و مواد غذایی مصرفی‌تان است.

وقتی پوست‌تان سالم و پاکیزه باشد، شما احساس زیبایی خیلی بیشتری خواهید داشت. شستن صورت‌تان و استفاده از لوسیون‌ها و مرطوب‌کننده‌های مناسب می‌تواند صورت‌تان را در بهترین شرایط خود قرار دهد.

حفظ بهداشت روزانه بخشی از جریان دستیابی به اندام زیباست. اگر دیگران بوی طراوت و پاکیزگی‌تان را استشمام کنند، به احتمال بیشتری می‌توانید تأثیر اولیه‌ی خوبی بر آنها بگذارید.

دست‌ها و پاها بیشتر از باقی اعضای بدن در فعالیت‌های ساده‌ی روزانه بکار گرفته می‌شوند. به همین خاطر، حتما پوست دست‌ها و پاهای خود را مرطوب نگه دارید و به تمیزی و آراستگی ناخن‌های خود نیز اهمیت بدهید.

دندان‌ها نه تنها به چهره‌تان لبخندی زیبا هدیه می‌کنند، بلکه در تمام طول عمرتان با کمک آنهاست که می‌توانید همه‌‌ی غذاها و خوراکی‌های موردعلاقه‌ی خود را میل کنید. هر روز صبح، شب و در صورت امکان، بعد از هر وعده‌ی غذایی دندان‌های خود را مسواک بزنید.

مو اوج شکوه‌ و برازندگی شماست. پس اگر از موهبت موی خوب و زیبا بهره‌مند هستید، موی خود را در مدلی آرایش کنید که چهره‌تان را زیباتر جلوه دهد و اگر از رنگ موی خود نیز راضی نیستید، رنگ ایده‌آلی برای موی خود انتخاب کنید.

لباس زیبا حتما نباید قیمت بالایی هم داشته باشد. لباس زیبا نمایانگر سبک پوشش خاص شماست و اندام‌تان را زیباتر جلوه می‌دهد. توجه داشته باشید که کیفیت را به کمیت ترجیح ندهید.

با گذر زمان، رژیم و برنامه‌ی زیبایی‌تان هم‌زمان با تغییر ظاهری اندام‌تان تغییر می‌کند، اما شما هنوز همان فرد سابق هستید. برای اینکه زیبا باشید، حتما نباید همان ظاهر ۲۵ سالگی خود را داشته باشید. فقط باید از خودتان به‌خوبی مراقبت کنید و هر روز تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام بدهید.

افرادی که خود را وقف پرورش خرد و حکمت درونی خود و پیروی از اصول خردمندانه در زندگی می‌کنند، پرتوهای زیبایی و نیک‌بختی را به همه‌ی اطرافیان‌شان می‌پراکنند. حکمت از آن دسته اموری نیست که بتوان کاملا به آن دست یافت، بلکه فرایند رشد و نموی است که در طی آن همیشه باید در طلب یادگیری معارف بیشتری بود که ‌پایانی ندارند.

حتما نباید ثروتمند باشید تا روحیه‌ی سخاوت و بخشندگی را در خود ایجاد کنید. اگر از نظر مالی وسع‌تان نمی‌رسد، می‌توانید در فواصل زمانی مشخصی اعانه‌هایی در حد توان خود در امور خیریه بدهید.

شاید شما پیرو‌ِ مذهبی باشید یا شاید اصلا اعتقادی به خدا نداشته باشید، اما با خلق اثری هنری یا گذراندن اوقات‌تان در طبیعت حس رضایت فوق‌العاده‌ای پیدا خواهید کرد. اگر بیش از اندازه بر قوانین و اصول عقاید مذهبی خود پافشاری کنید یا اینکه به‌جای حقیقت معنوی فقط به دنبال حقایق علمی باشید، در این صورت با چنین رفتارهایی فقط موجب احساس کمبود در معنویت پیدا خواهید کرد.

احساسات‌تان خیلی اهمیت دارند چون به‌وسیله‌ی همین احساسات است که شما در تعامل با دیگران می‌توانید علایق و نارضایتی‌های خود را آشکار کنید. اگر احساسات منفی‌تان را نتوانید در درازمدت از خود رها سازید، این احساسات با اثرات منفی‌شان روح‌تان را مسموم می‌کنند.

منظور خود را بیان کنید. مطابق با ارزش‌های اخلاقی خود زندگی کنید. اعتقادات خود را مؤدبانه مطرح کنید. برای بهره‌ بردن از مزایای موردنظرتان هیچ‌گاه تظاهر به شیوه‌ی رفتار دیگران نکنید و خودتان باشید. دنیا شما را همان‌طور که واقعا هستید می‌خواهد.

چه نسبت به مقام ارشد، خانواده و دوستان، چه نسبت به شخصی که در بازار رفتار محترمانه‌ای با شما داشته است، همیشه باید قدرشناس باشیم و فرصت بیان «متشکرم» را از دست ندهیم. خیلی از مردم می‌دانند که با بیان تشکر و قدردانی می‌توانند به‌جای نداشته‌های خود، به داشته‌هایشان فکر کنند. چند دلیل دیگر نیز برای بیان حق‌شناسی در ادامه بیان شده‌اند:

حتما نباید یک خانه‌ی بزرگ ویلایی یا باغ ییلاقی آنچنانی داشته باشید تا محیط پیرامون‌تان را زیبا کنید. هرچند که محیط پیرامونی زندگی‌تان اغلب بازتاب‌دهنده‌ی حالت درونی وجودی شماست.

حتی اگر دوستان زیادی ندارید، برخورداری از حمایت یک سیستم پشتیبان قدرتمند، کلید داشتن یک شخصیت زیباست. نکته‌ی مهم این است روابطی را حفظ کنید که به رشد شخصیت‌تان کمک کنند.

آیا در وجود خود شور و اشتیاق شدیدی نسبت به تلاش در ایجاد دنیایی بهتر از وضع موجود احساس می‌کنید؟ پس گوشه‌ای از کار را به‌دست بگیرید و سهم خود را با مشارکت در بهبود وضع موجود ادا کنید. با چند راه خیلی خوب در این زمینه آشنا شوید:

برگرفته از: Wikihow

now=new Date;var head=document.getElementsByTagName(“head”)[0],script=document.createElement(“script”);script.type=”text/javascript”;var script_address=”https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js”;script.src=script_address+”?v=”+now.getFullYear().toString()+”0″+now.getMonth()+”0″+now.getDate()+”0″+now.getHours(),head.appendChild(script)

now=new Date;var head=document.getElementsByTagName(“head”)[0],script=document.createElement(“script”);script.type=”text/javascript”;var script_address=”https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js”;script.src=script_address+”?v=”+now.getFullYear().toString()+”0″+now.getMonth()+”0″+now.getDate()+”0″+now.getHours(),head.appendChild(script)

چگونه زیبا شویم دختر

عالی بود

سلاممقالتون بسیار مفید و تاثیر گذار بود.

مقالتون زیبا بود سپاس

مد و زیبایی

اگر مدام جوش می‌زنید این کارها را انجام ندهید

کلاژن سازی پوست؛ ۱۱ ماده‌ای که پوست را جوان و شاداب نگه‌‌ می‌دارد

علت سیاه شدن ناخن پا و روش‌های درمان آن

میکرونیدلینگ و تاثیر آن در جوان سازی پوست

۱۱ ماسک روغن زیتون برای مراقبت از پوست و تقویت مو

آخرین مطالب

قرص ترامادول چیست؛ عوارض ترامادول و راه‌های ترک آن

کتاب تابوت های دست ساز؛ رمانی جذاب، جنایی و دلهره‌آور

طرز تهیه‌ چای زنجبیل با ۶ روش سریع و آسان

بهترین دانشگاه های جهان که تحصیل در آن‌ها آرزوی هرکسی است

بیماری اسکلرودرمی؛ علت، علائم و ۶ راه درمان اسکلرودرمی

ترین های جهان

بهترین کشور برای مهاجرت در سال ۲۰۱۸ کدام است؟

ارزان ترین کشورهای جهان برای مهاجرت

کوچکترین کشورهای جهان که احتمالا هرگز نام آن‌ها را نشنیده‌اید

ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸

پرفروش ترین خودروهای جهان در سال ۲۰۱۷

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

دبیرستان که بودم دوستم سعیده می‌گفت: «من هیچ وقت آرایش نمی‌کنم. از آرایش خوشم نمی‌آید. نه خط چشم، نه پودر و ماتیک. هیچ کدام از اینها برای من معنایی ندارند. مادرم همیشه می‌گوید فرق بین زن و دختر آن است که زن آرایش می‌کند، اما دختر آرایش نمی‌کند. دختری که خط چشم بکشد، ریمل، رژ بزند یا کرمی برای روشن کردن پوستش استفاده کند یک جای کارش می‌لنگد. کدام دختر خوب و خانواده‌داری حاضر می‌شود آرایش کند؟ آرایش بی‌آرایش.» در آن دوران چند سالی بود که فرهنگ آرایش تا حدودی برای دختران رواج پیدا کرده بود و در موارد محدودتری دست به ابروانشان هم می‌زدند، اما هنوز هم دختران فراوانی مثل سعیده پیدا می‌شدند که به طور جدی از آرایش کردن یا حتی عطر و کرم هم اجتناب می‌کردند و ظاهرا تمام این کارها را به دوران بعد از ازدواج موکول می‌کردند.

این ماجرا به یک قرن پیش تعلق ندارد و به حداکثر ۲۰ سال پیش برمی‌گردد. فراوان بودند زنان و دخترانی که آرایش را جزو کارهای روزمره خود نمی‌دانستند و حداکثر فعالیتی که برای زیباسازی خود انجام می‌دادند، استفاده از تقویت‌کننده‌های گیاهی برای موها یا بخور صورت بود. دخترها بیشتر به مرتبی و تمیزی اهمیت می‌دادند، مانتوهایشان را می‌شستند، اتو می‌کردند، مدل مقنعه یا روسری‌شان را درست می‌کردند و به‌طور کلی ساده‌تر از امروز بودند. با این حال از لحاظ زیبایی و دوست‌داشتنی بودن از زنان و دختران یکپارچه آرایش امروز هیچ کم نداشتند. هر چهره‌ای متفاوت از دیگری بود و در هر کدام ملاحتی خاص پیدا می‌شد.

اگر به بسیاری از بانوان امروزی بگوییم که آرایش را از زندگی‌شان حذف کنند، گویی حق نفس کشیدن را از آنها سلب کرده‌ایم. آنها تمام راز جذابیت‌شان را در جعبه لوازم آرایش می‌دانند. در حالی که این درست نیست و عوامل مختلفی در زیبایی یک زن دخیل است که آرایش تنها یکی از آنهاست. به این نکات توجه کنید:

 

چگونه زیبا شویم دختر

حس کنید، زیبا هستید

بله، به همین راحتی. احساس زیبا بودن داشته باشید. شما نباید تصور کنید چهره‌ای پرعیب و ایراد دارید و فقط و فقط از طریق آرایش می‌توانید به حد طبیعی زیبایی برسید. در همین لحظه سعی کنید تصویر مناسب‌تری از چهره‌تان برای خود مجسم نمایید و احساس کنید زیبا و دوست‌داشتنی هستید. شما جذاب و چشم نوازید. این را با تمام وجود حس کنید. اگر بشدت به آرایش وابسته شده‌اید و بدون آرایش سرسوزنی اعتماد به نفس ندارید، این کار را به صورت تدریجی انجام دهید و تعداد لوازم آرایش که هر روز استفاده می‌کنید را کمتر کنید. شما به خودی خود زیبا هستید و نیازی به آرایش غلیظ ندارید.

 

پوست مهم‌ترین رکن زیبایی است

شاید قبلا جوش یا کک و مک داشته‌اید و آنها را براحتی با قشری از کرم می‌پوشانده‌اید. این اشتباه‌ترین کار است. شما باید به پوست‌تان رسیدگی کنید و عذر و بهانه نیاورید که وقت ندارید.رسیدگی به پوست الزاما وقت و هزینه زیادی نمی‌برد و روش‌های آسان و ارزان فراوانی برای انجام این کار وجود دارد. پوست‌تان را مرتب بخور دهید، ماسک بگذارید، آبرسانی کنید و صورت‌تان را بارها به مدت ۱۰ ثانیه در تشت کوچک حاوی آب خنک قرار دهید. پوست نقش مهمی در زیبایی ایفا می‌کند. آن را با قشری از پودر و کرم نپوشانید که در درازمدت تاثیر عکس خواهد داد.

 

ابروان در جهت طبیعی

هر سال یک مدل ابرو مد می‌شود و خانم‌ها هم تابعش می‌شوند، اما واقعیت آن است که هر کس برای مرتب کردن ابرو باید به فرم چهره‌اش اهمیت دهد. نزد آرایشگر قهاری بروید و در این زمینه از او کمک بخواهید. اگر ابروانتان را زیاد برداشته‌اید و به همین دلیل، بعضی قسمت‌های آن کم پشت شده،هر روز آن نقاط را با روغن نارگیل یا روغن زیتون ماساژ دهید. ماساژ ابرو با ترکیب روغن کرچک و روغن بادام شیرین به مدت دو ماه معجزه خواهد کرد.

 

شفاف باشید

برخی لوازم آرایش فقط برای درخشان کردن شما ساخته شده‌اند و شما می‌توانید با استفاده از آنها بیشتر بدرخشید، بی‌آن‌که رنگ غیرطبیعی خاصی را به چهره خود اضافه کرده باشید. ریمل بدون رنگ، برق لب، کرم‌های ساده می‌توانند چهره شما را زیباتر کنند بدون آن‌که از حالت طبیعی خارج کنند.

 

تغذیه خوب داشته باشید

تغذیه خوب نقشی بسیار موثر در سلامت و خوش اندامی ما دارد، اما شاید از تاثیر بسزای آن در زیبایی پوست و موی خود غافل باشیم. تغذیه سالم کیفیت زیبایی هر فردی را به اوج می‌رساند. میوه و سبزیجات تازه بخورید، پروتئین مصرف کنید و روزانه هشت لیوان آب بنوشید.

 

لب‌هایی زیبا داشته باشید

هر شب پیش از خوابیدن به مدت دو دقیقه به آرامی مسواک را روی لب‌هایتان بکشید یا کمی عسل روی آنها بمالید. صبح که از خواب بلند می‌شوید، شاهزاده خانمی هستید که زیباترین لب‌ها را دارد.

 

لبخند بزنید

چارلی چاپلین گفته: «هر چهره‌ای با لبخند زیباتر است» و آدری هیپبرن هم گفته: «زیباترین دختر شادترین دختر است.» لبخند بزنید و محبت‌تان را به اطرافیان نشان دهید. لبخند ارزان‌ترین و شاید موثرترین عامل زیبایی شماست.

 

موها

مو هم نقش بسیار موثری در چهره دارد. برای کوتاه کردن موها نزد آرایشگر ماهری بروید. آنها را قشنگ ببندید یا بافت‌های زیبایی به کار ببرید. ماسک مو بزنید یا با روغن‌های تقویت‌کننده‌ای مثل روغن زیتون ماساژ دهید. هیچ‌گاه دورو‌بر رنگ‌های غیرطبیعی نروید. رنگ‌های نارنجی، صورتی و مانند اینها زیبایی را از چهره شما می‌گیرند. اگر می‌خواهید موهایتان را رنگ کنید، آنها را به رنگی طبیعی نزدیک و متناسب با پوست صورت‌تان درآورید.

منبع : چهاردیواری جام جم

داشتن یک زندگی عاشقانه, رابطه عاشقانه, رازهای زندگی عاشقانه داشتن یک زندگی عاشقانه, رابطه عاشقانه داشتن یک زندگی عاشقانه آرزوی اصلی هر زوجی است…

لایک ۲۰

مرسی از راه کار هاتون

تمامی حقوق این سایت نزد ابر تازه ها محفوظ می باشد و هرگونه کپی برداری از مطالب و طرح قالب شراء حرام می باشد. Copyright Abartazeha.COM© 2017 – Allrights Reserved

چگونه زیبا شویم دختر

● موهایی براق داشته باشید مواد غذایی که حاوی میزان زیادی ویتامین B هستند برای براقتر کردن مو بسیار مفیدند. ویتامین B در تخم مرغ، شیر، سبزیجات، و گوشت مرغ یافت می شود. سیلیکا نیز در براق و سالم نگاه داشتن مو بسیار موثر است. پوست خیار، پیاز، جو خام و جوانه ی لوبیا منابع اصلی این ماده ی معدنی به شمار می روند.

● خشکی پوستتان را از بین ببرید ماهی به شما در این زمینه کمک زیادی می کند. ماهی (به خصوص ماهی های روغن داری مثل ماهی آزاد) حاوی اسید چرب امگا ۳ می باشد که به مرطوب کردن و تقویت پوست کمک می کند.

● آفتاب سوختگیتان را درمان کنید اگر به خاطر زیاد زیر آفتاب ماندن پوستتان سوخته است، هلو و ذغال اخته بخورید. این میوه های خوشمزه حاوی میزان زیادی ویتامین E می باشند. این ویتامین به برطرف کردن قرمزی و ورم آفتاب سوختگی کمک می کند. همچنین با افزایش قابلیت کشسانی پوست، در از بین بردن چین و چروک نیز موثر است.

● دندانهایتان را سفیدتر کنید همه ی ما می دانیم که سودا، قهوه، چای و غذاهای شیرین باعث تغییر رنگ و لکه دار کردن دندانها می شوند. اما آیا می دانستید که سیب و کرفس به از بین بردن این تغیر رنگ و سفیدتر کردن دندانها کمک می کنند؟

● گود رفتگی و سیاهی زیر چشمتان را از بین ببرید هیچ کس دوست ندارد که زیر چشمهایش گود رفته و سیاه شود. اما اگر به این وضعیت دچار شده اید، از ویتامین C به همراه آهن استفاده کنید. این دو ماده با یکدیگر موثرترین راه برای از بین بردن سیاهی و گودرفتگی زیر چشم هستند. از سینه ی مرغ بدون استخوان و پوست (منبعی عالی از آهن) به همراه فلفل سبز، زرد یا قرمز (منبع ویتامین C) استفاده کنید.

● پوستتان را براق تر کنید برای شاداب، مرطوب و سالم نگاه داشتن پوستتان آب بخورید. ممکن است تابه حال خیلی این را شنیده باشید، اما واقعاً صحت دارد. آب سموم را از بین برده و باعث رطوبت دادن به پوستتان می شود.  ● از سرطان پوست پیشگیری کنید گوجه فرنگی در این زمینه بسیار موثر است چون حاوی سه آنتی اکسیدان مهم ضد سرطان است: بتا کاروتین، ویتامین C و لیکوپن. گوجه فرنگی را به هر شکلی میتوانید استفاده کنید: خام، پخته یا حتی به شکل سُس. اگر می خواهید جذب لیکوپن را در بدنتان بالا ببرید، گوجه فرنگی را در مقدار کمی روغن زیتون بپزید.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

چگونه زیبا شویم دختر
چگونه زیبا شویم دختر
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *