چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟

خواص دارویی و گیاهی

چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟
چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

چطور با استفاده از گوگل وبسایت بسازیم؟

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

Epage یک ابزار طراحی و مدیریت وب‌سایت است که کاربری آسان یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن است. برای ایجاد وب‌سایت تنها کافی است فرم زیر را پر کنید تا وب‌سایت شما تنها در چند دقیقه ساخته شود. کارشناسان ما همواره آماده پشتیبانی از شما هستند.

لطفاً خطاهای زیر را رفع نمائید:

چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟

نشانی:
تهران، میدان فاطمی، خیابان جویبار، بعد از کوچه نوربخش، پلاک ۲۵، طبقه ۴

پست الکترونیکی:

help@epage.ir

تلفن:

۸۸ ۹۲ ۵۱ ۶۰

دورنگار:

۸۸ ۹۲ ۵۰ ۸۶

کد پستی:

۱۴۱۵۸۷۳۷۳۱

ساعات کاری:
۹ الی ۱۷

Sites یکی از سرویس های گوگل می باشد که به شما در ساخت یک وبسایت کمک می کند و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده از این سرویس وب رایگان به منظور ایجاد وب سایت های پویا و تعاملی استفاده کنید.

آیا هیچ گونه اطلاعاتی راجع به اچ تی ام ال (HTML) ندارید؟؟ نگران نباشید، به آن نیازی هیچ ندارید.

Sites به صورت پیش فرض از یک ویرایشگر WYSIWYG استفاده می کند. رابط کاربری آن هم برای استفاده ی کاربران پیشرفته ای که می خواهند به صورت دستی کد اچ تی ام ال را ویرایش کنند، آماده به کار می باشد.

از آنجا که گوگل سایتس یک سرویس گوکل می باشد، قبل از اینکه شما بتوانید از آن برای ساخت وب سایت استفاده کنید، اول از همه لازم است که در یک حساب کاربری رایگان گوگل ثبت نام کنید. بروزر وب خود را باز کنید و برای ثبت یک حساب کاربری جدید، به وب سایت Google Sites سر بزنید.

چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟

اگر شما قبلا با هر سرویس دیگر گوگل مثلا جیمیل (Gmail) ثبت نام کرده اید، می توانید از اعتبار همان برای ورود به گوگل سایتس استفاده کنید.

هنگامیکه وارد سیستم شدید، با صفحه ای مانند تصویر بالا روبرو می شوید. با تکرا همراه باشید تا مراحل ساخت یک وب سایت را در عرض چند دقیقه برای شما بیان کنیم.

.

روی دکمه ی Create بر روی داشبورد Sites کلیک کنید تا صفحه ی سایت جدید را برای شما باز کند. در اینجا نام سایت را بدون هیچ فاصله ای وارد کنید. این نام به صورت خودکار به URL وب سایت شما الحاق می شود.

به خاطر داشته باشید که URL برخلاف این نام باید منحصر بفرد باشد.

.

Sites، از یک قالب آماده برای وب سایت های جدید استفاده نمی کند و در حقیقت به شما کنترل کاملی برای طراحی آن می دهد. با این وجود این اختیار را هم دارید که وب سایتتان را بر روی یکی از قالب های آماده ی موجود بسازید.

یکی از قالب های محبوب موجود را انتخاب کنید یا بر روی “Browse the gallery for more” کلیک کنید. مرحله ی بعدی انتخاب تم می باشد؛ گزینه ی کشویی “select a theme” را باز کنید و یکی از تم های ذکر شده در آن را انتخاب نمایید.

.

Sites هم اکنون وب سایت شما را می سازد و شما می توانید آن را با استفاده از دکمه هایی که درقسمت بالا و گوشه ی سمت راست مشاهده می فرمایید، ویرایش و سفارشی کنید. برای تغییر این طرح پیش فرض، بر روی آیکون Gear کلیک کرده  و به قسمت “Edit site layout” بروید.

هم اکنون می توانید بسته به تمی که قبلا انتخاب کرده اید، المان های خاصی از وب سایت خود –مانند نوار کناری- را فعال/غیرفعال و یا مجددا تنظیم کنید.

.

برای اضافه کردن یک صفحه ی جدید، بر روی “Create page” کلیک کنید. پس از آن می توانید نام و قالب آن را ایجاد کنید. از قالب پیش فرض Web Page استفاده نمایید.

اگر می خواهید درباره ی قالب های دیگر بخوانید، بر روی “Learn more” کلیک کنید. در نهایت برای این صفحه یک موقعیت سلسله مراتبی انتخاب نمایید. به طور مثال ببینید که آیا می خواهید آن را در کنار صفحات موجود قرار دهید یا در زیر آنها!

.

بعد از مراحلی که ذکر شد، به رابط کاربری WYSIWYG می روید تا محتوا را اضافه کنید و ویرایش نمایید. این رابط کاربری به هر ویرایشگر متن دیگری شبیه می باشد.

شما می توانید از این منوهایی که در بالا هستند، برای تغییر طرح این صفحه ، اضافه کردن ستون های متعدد، جدول، تصویر و … استفاده کنید.

.

گام های ۴ و ۵ را تکرار کنید تا وب سایتتان را با صفحه های متعدد و محتوا ببینید. قبل از اینکه سایت خود را برای دیدن همگان آپ کنید، با کلیک بر روی دکمه ی Gears و رفتن به قسمت Manage Site برخی از عناصر و المان های مهم را تنظیم و پیکربندی کنید.

در این قسمت شما می توانید نام وب سایت را تغییر دهید و توضیحات بیشتری را اضافه کنید.

.

برای کنترل دسترسی به وب سایت، بر روی آیکون Gear کلیک کنید، به قسمت Manage Site بروید و از آنجا به قسمت Sharing and Permissions سوئیچ کنید.

وب سایت های جدید توسط هرکسی دیده می شوند. به منظور جلوگیری از دسترسی بقیه به وب سایت، بر روی لینک  Change… که در قسمت پایین who has access قرار گرفته است، کلیک کنید. بدین وسیله دسترسی افراد به وب سایت را محدود می سازید.

.

هم اکنون شما وب سایت خود را  آماده کرده اید و می توانید افراد دیگر را برای بازدید از وب سایت خود دعوت کنید. همانطور که در طول زمان وب سایت خود را اصلاح می کنید و تغییر می دهید، می توانید تغییراتی که صورت گرفته را با کلیک بر روی آیکون Gears و رفتن به قسمت Revision History پیگیری نمایید.

با کلیک بر روی لینک  “View page listing” در قسمت بالای صفحه، تمام این صفحات بر روی وب سایت به شکل یک لیست به شما نشان داده می شوند. از این قسمت می توانید همه ی نسخه های یک صفحه ی خاص را مشاهده کنید.

از وب سایتی که ساخته اید لذت ببرید.

چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techradar

عصر تکنولوژی، تکرا

Modal body text goes here.

ارسال

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو،
اپلیکیشن،
هایما s7 توربو،
هات اسپات آیفون،
حذف ویروس اندروید،
بهترین بازی های پلی استیشن 4،
باز کردن قفل گوشی اندروید،
بهترین گوشی 2018،
مگان 2018،
آموزش اسنپ چت،
پرفروش ترین فیلم های 2017،
اسپورتیج 2018،
بوگاتی شیرون،
رنو سیمبل،
بهترین سریال های خارجی،
تویوتا کرولا 2017،
روت کردن گوشی،
بهترین بازی های آیفون،
بهترین لپ تاپ های 2018،
بهترین گوشی های میان رده 2018،
بهترین سریال های 2017،
هواوی پی 11،
مقایسه هایما S7 توربو با جک S5،
اسکرین شات در ویندوز 10،
تماس تصویری،
آزرا 2017،
بهترین گوشی های هواوی،
بهترین گوشی های سامسونگ،
بهترین گوشی های شیائومی،
شگفت انگیزان 2،
بهترین مودم 4g،
گیف در اینستاگرام،
قیمت روز انواع موتور سیکلت،
بهترین ماشین های 2018،
بهترین خودروهای 2018،
سراتو 2018،
بهترین تبلت های 2017،
بهترین دوربین گوشی،
بهترین بازی های کامپیوتری 2017،
بهترین لپ تاپ های 2017،
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017،
جستجو در اینستاگرام،
اپلیکیشن 724،
روبیکا،
دیلیت اکانت تلگرام طلایی

در صورت مفید بودن این مقاله حتما نظر خودتان را در پایین مطلب برای ما ارسال کنید

با یکی دیگر از مقالات بخش آموزش با عنوان “آموزش طراحی وب سایت رایگان از طریق گوگل” در خدمت شما هستم . شاید عنوان وب سایت برای این مقاله قرار دادن درست نباشد ولی چون خود گوگل از عنوان وب سایت استفاده کرده است بنده نیز مجبور هستم این عنوان را در مقاله بکار ببرم . گوگل دارای بخشی با عنوان Google Sites می باشد که در قسمت محصولات آن قرار دارد . سرویس Google  Sites، گوگل در این خدمات امکان تولید یک سایت متوسط با امکاناتی مانند ویرایش آنلاین محتوای سایت در نهایت قدرت و سادگی، امکان جای‌گذاری انواع آیتم‌ها بر‌اساس خدمات گوگل مانند Google Maps و Google Docs، مدیریت کاربران و حساب‌های کاربری و همچنین همکاری‌های گروهي را برای توسعه فراهم آورده است. قابلیت مهم‌تری که از طریق خدمات سایت‌های گوگل برای کاربر فراهم است، امكان ايجاد محتوا بدون نياز به دانش برنامه‌نویسی و نگرانی درباره سرور و تنظیم و نگه‌داری آن است. گوگل به سادگی هرچه تمام‌تر، یک فضای سيصد مگابایتی به همراه پهنای باند نامحدود را در اختیار شما گذاشته، امکان جست‌وجو در محتوای آن را ایجاد کرده و در نهایت، امکان کسب درآمد از آن را با استفاده از خدمات AdSense فراهم كرده است. ایجاد یک سایت، هیچ گاه به این سادگی نبوده است. این بخش بیشتر بدرد کاربرانی می خورد که دوست دارند بدون هیچ هزینه ای اطلاعات خودشان را با دیگران به اشتراک بگذارند .

1. برای ایجاد وب سایتتان بر روی این لینک کلیک کنید . Google Sites1.2.وارد صفحه ای همانند تصویر زیر می شوید . بر روی گزینه Create کلیک کنید .

2. در مرحله بعدی باید یک قالب از طریق گزینه Browse the gallery for more انتخاب یا یک صفحه خام را خودتان ابتدا انتخاب کرده و در مراحل بعدی ویرایش کنید .

چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟

3.بعد از انتخاب قالب نوبت به عنوان وب سایت و دامنه میرسد. در خانهٔ خالی  Name your Site نام انتخابی خود را برای سایتان به فارسی یا انگلیسی وارد کنید. در خانهٔ خالی پایین تری نام یا کلمه‌ای دیگر را به انگلیسی بنویسید. این کلمه همانطور که می‌بیند قسمتی از نشانی اینترنتی سایت شما خواهد شد و می‌تواند متشکل از اعداد 0-9 یا حروف کوچک a-z یا حروف بزرگ A-Z انگلیسی باشد. در صورتیکه پیش از شما کسی این نام را انتخاب کرده کرده باشد، در پایان کار ثبت نام با مشاهده The location you have chosen is not available نام‌های مشابهٔ دیگری به شما پیشنهاد می‌شود که می‌توانید یکی از آنها را انتخاب کنید یا نام و کلمهٔ دیگری را بیازمایید. عنوان من در مرحله اول مورد تائید قرار نگرفت . تیک چک باکس Im not a robot را فعال کرده و بر روی کلید create کلیک کنید . 

4.در صورتیکه تمام موارد درست انجام شود وارد وب سایتی که ایجاد کرده اید می شوید . 

5. برای اعمال تغییرات بر روی علامت چرخ دنده کلیک کنید . تمام تنظیمات این بخش با استفاده از گزینه manage site قابل تغییر می باشد . فرض کنید می خواهید قالب را تغییر بدهید . کافیست بر روی گزینه Themes, Colors, and Fonts کلیک کرده و با استفاده از گزینه Ski یک قالب انتخاب کنید . بعد از انتخاب قالب بر روی save کلیک کنید تا مشخصات ذخیره شود .

6. در صورتیکه بخواهید یک صفحه جدید ایجاد کنید کافیست بر روی گزینه create Page کلیک کنید . سپس یک عنوان و کلیک بر روی گزینه create

7. برای ایجاد مطلب هم بعد از ایجاد هر صفحه ای یک ویرایشگر باز می شود که می توانید متن خودتان را درون آن تایپ کرده و بر روی کلید Save کلیک کنید .

امیدوارم از این آموزش لذت برده باشید . سعی می کنم در مقالات بعدی بخش های دیگر Google Sites را نیز آموزش بدهم.

نام (اجباری)

آدرس سایت

تصویر امنیتی جدید

فروش تخصصی هارد تحت شبکهفروش تخصصی تجهیزات ذخیره سازی شبکه پاناpanacom.ir

کاملترین فروشگاه داک / شارژر / باکس هاردفروش انواع باکس و نگهدارنده هارد برند اوریکوorico-iran.ir

محافظ برق هادرون (ساخت ایران)گوشی موبایل / تبلت / لپتاپ ( محافظ / تایمر / تبدیل )hadrontavan.com

نماینده انحصاری محصولات ویولینک در ایرانمبدل / باکس هارد / شارژر تخصصی / هاب USB 2.0 و USB 3.0wavlink-iran.com

برای به اشتراک گذاشتن مطالب اجازه لازم نیست اما برای کپی کردن از اطلاعات درج منبع لازم است .(کپی برداری از مطالب بدون درج منبع حرام است)


چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟
چگونه در گوگل وب سایت بسازیم؟
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *