چگونه دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم
چگونه دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم

سلام به همه دوستان

من یه پسر 26 ساله ام، ارشد یه رشته مهندسی از یه دانشگاه خوب دارم. مشکل سربازی هم ندارم و الانم مشغول به کارم و خدا رو شکر یه درآمد مکفی دارم. خیلی زیاد به مسئله ازدواج فکر می کنم و از 22 23 سالگی این مسئله یکی از دغدغه های جدیم بوده، اما مشکلی که همیشه وجود داشته و داره اینه که مورد مناسبی پیدا نمی کنم. شاید ریشه این مسئله توی کنار هم جمع شدن این مواردی باشه که توضیح می دم:

1- من دنبال یه دختر مذهبی و پایبند هستم و البته نه اینکه آدم خشکی باشه یا آدم سطحی باشه. ولی مشکلی که وجود داره اینه که آدم اگه خودش توی محیط هایی مثل دانشگاه یا محل کار و اینا برا ازدواج اقدام کنه، آشنایی و برقراری رابطه با این تیپ دخترها خیلی خیلی مشکل تر از بقیه دخترهاست.

2- من خیلی برام مهمه که همسر آیندم حالا چه تحصیل کرده باشه چه نباشه ولی از نظر نوع نگاه و طرز فکرش خیلی بهم نزدیک باشه و امیال و اهداف و شرایط من رو خوب درک کنه و البته من هم همین طور.

من فکر می کنم اگه از بین دخترهایی که شرایط مشابه من رو طی کردن از نظر مسیر زندگی و دانشگاه و اینا بتونم مورد مناسبی رو پیدا کنم، خیلی بیشتر از نظر طرز فکر و اهداف به هم نزدیک هستیم.

چگونه دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم

ولی بعضی از بزرگان خیلی صریح بهم میگن که شما حتما باید از هم شهری های خودت زن بگیری و این طوری خیلی مشکل کم تره.

ولی خب من از بعد کنکور رفتم تهران برای کارشناسی و بعد هم کارشناسی ارشد و الان هم همون تهران کار می کنم ولی خونمون یه شهر دیگست.

شهرمون هم خیلی شهر بزرگی نیست. این همه دور بودن از شهر خودمون باعث شده از یه طرف من خودم واقعا هیچ یعنی واقعا هیچ مورد خاصی رو که با معیارهای من بخونه نمی شناسم.

پدر و مادرم هم واقعا با ازدواج من خیلی موافقن ولی میگن ما هم کسیو سراغ نداریم فعلا. کلا خانوادمون هم خیلی روابط زیادی ندارن.

3- توی افرادی هم که توی دانشگاه هم کلاسی بودیم یا الان توی محل کار، هیچ موردی نیست. بعضی دخترها رو دورادور یعنی در این حد که می دونم هم دانشگاهین می شناسم یا مثلا بعضی ها میگن نهاد رهبری هم واسطه میشه.

ولی مشکل اینه که من نمی تونم به دختر خانمی که اصلا منو تا حالا نمی شناخته برم بگم که یه مدت کوتاه با هم آشنا بشیم و اگر همه چی اوکی بود، بعد خانواده ما بیان خونتون. میشه واقعا آخه؟؟

یعنی دخترها قبول نمی کنن. از طرفی من که نمی تونم  هر روز پدر و مادرم رو بلند کنم از این ور مملکت بکشونم اون ور برا آشنایی اولیه. خود پدر و مادرم هم میگن خودت اگه کسیو مناسب دیدی از شهر دیگه هم بود، حرفاتون رو بزنین و اگه بیشتر مسائل اوکی بود بعد ما رو هم وارد کن، بیایم خواستگاری.

ولی واقعا یه دختری که اصلا آدم رو درست حسابی نمیشناسه و خصوصا اگه مذهبی هم باشه، این جوری قبول نمی کنه ( البته من امتحان نکردم تا حالا).

خلاصه اینکه من قصدم واقعا ازدواجه ولی از معیارهام هم نمی تونم پایین بیایم ولی متاسفانه خیلی گره داره این کار. این دختر خانم هایی که میگن کار شما پسرا که راحته هر وقت اراده کنین میرین خواستگاری، از دور یه چیزی می بینن، وقتی وارد جزئیات مسئله شین می بینین که برای پسرها هم خیلی مشکلات داره …

حالا من سوالم اینه که واقعا چه کار کنم به نظرتون؟ از کجا مورد مناسب پیدا کنم با این شرایط؟ به خدا خیلی خسته شدم از تنهایی، خصوصا که همش دور از خونه بودم. آیا مشکل در طرز نگاه من به مسئله ازدواج هست که دوستام خیلی راحت تر ازدواج کردن ولی من نه؟ به نظرتون واقعا ازدواج با غیرهمشهری، اونم با این شرایط و معیارای من اشتباهه؟ 

ممنون اگه راهنماییم کنین.

من خیلی وقته که اینجا نظر ندادم شاید ی سالی میشه ولی با خوندن این پست یاد ی خاطره افتادم دوران کارشناسی که بودم ی روز یکی از دوستام اومد بهم گفت اون خانومه که نهاد رهبری کار میکنه گفته بری پیشش .ی کار مهم دارم باهاش .منم وقتی رفتم خانومه گفت چند تا از پسرهای دانشگاه اومدن ازمن خواستن که ببینن قصد ازدواج داری یا نه واینکه حاضری اینجا زندگی کنی بعد از ازدواج .چون من ی شهر دیگه دانشجو بودم منم گفتم نه من فقط شهر خودم زندگی میکنم اینجا نمیتونم و اون خانم هرگز اسم خواستگار ها رو نگفت ومن نفهمیدم اونا کی بودن .آخه خداییش می خوام بگم این موش و گربه بازی ها دیگه چیه خب درست حسابی برید با دختر صحبت کنید و رو راست باشید دختر ها هم آدم هستن هرچه که صادق تر باشید بهتره .

یا علی

چقدر خوب میشد اگه این سایت امکان ازدواج ما جوونارو فراهم میکرد…

    دوست قدیمی:

بحث موش وگربه بازی نیس.

مسئله ترس هم منتفیه(ترس ازچی مثلا؟)

فقط وفقط ،مسئله اصلی،نگرانی ناشی ازحواشی،ایجاد شده پیرامون موضوعه.

 که هردو طرف رو، می تونه درگیر کنه.(اون هم، تو ی جائی مث دانشگاه.)

  

اگه میشه یه کم در مورد نهاد رهبری توضیح بدین من هیچی در موردش نمیدونم.

کامنت منحوس و منفور بعدیم گفتم ”
[بعضی] از خانمهایی که آرایش و تیپ آنچنانی میزنن همشهریای شماها هستن. که با
نگرشی مثل نگرش فعلی شماها وارد تهران و [دیگر شهرهای بزرگ] میشن ولی بعد یه مدت
از خود بیخود میشن.”

فال ورق یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین نوع فالگیری است که، در آن از ورق‌های بازی (پاسور) استفاده می‌شود. آورده اند  که قدمت فال ورق به مصر باستان می‌رسد و با باورهای قدیمی نسبت به ایزد مصری دبیران یعنی ثوث ارتباط دارد. در اروپا این کار از قرن ۱۴ میلادی رواج پیدا کرد.

یک دسته ورق استاندارد امروزی که در دنیا به نام ورق انگلیسی-آمریکایی شناخته شده (یعنی دسته ورق ۵۲ تایی شامل چهار خال دل، خشت، گشنیز و پیک) می‌تواند برای گرفتن فال ورق بکار رود .

برای گرفتن فال ورق ( فال پاسور ) ابتدا به مدت چند ثانیه افکار خود را متمرکز کرده و به چیزی فکر نکنید

در پایین صفحه ۵۲ ورق به پشت ، نمایش داده شده ، شما بایداز بین آنها هفت ورق انتخاب کنید که بعد از انتخاب هر ورق در قسمت نتیجه ی فال ،  توضیحات آن  ظاهر میشود . (دقت  کنید که با هر کلیک فقط یک ورق ظاهر میشود  ، شما میتوانید تعبیر آن را یکی یکی و یا پس از پایان هفت انتخاب از قسمت نتیجه ی فال مطالع کنید .

چگونه دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم

جهت گرفتن دوباره فال  روی دکمه فال مجدد ، در پایین همین صفحه کلیک کنید و  مراحل بالا را تکرار کنید .

 

بیننده گرامی ،  اعتقاد به فال و فالگیری چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست ، لطفا به این قسمت فقط و فقط به عنوان سرگرمی نگاه کنید. 

ضمنا سایت نیک صالحی ، هیچ گونه فعالیتی در زمینه گرفتن فال به صورت حضوری و تلفنی ندارد .

© کلیه حقوق متعلق به سایت نیک صالحی می باشد. باز نشر مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد .


 

تالار همدردی نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس , مشاوره ازدواج ,  روانشناسی کودکان ,  تست روانشناسی

چگونه دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس , مشاوره ازدواج ,  روانشناسی کودکان ,  تست روانشناسی


مشاوره, 
ازدواج ,  مشاوره ازدواج ,  ازدواج , 
مشاوره خانواده

تشکرشده 95 در 52 پست

تشکرشده 556 در 137 پست

تشکرشده 95 در 52 پست

تشکرشده 268 در 91 پست

تشکرشده 6,494 در 1,516 پست

تشکرشده 11,294 در 3,412 پست

تشکرشده 95 در 52 پست

تشکرشده 6,494 در 1,516 پست

تشکرشده 7,561 در 2,380 پست

تشکرشده 95 در 52 پست

انتخاب سریع یک انجمن
 


نمایش برچسب‌ها

کودک, 
برادر , 
خواهر, 
ازدواج , 
مرد , 
زن ,  روانشناس, تربیت کودک

 

 

مشاور خانواده , 
مرکز مشاوره ,  مهریه زن , 
مشاوره تحصیلی

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چگونه دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

خانمی ۳۱ ساله که برای پیدا کردن همسر مناسب وارد گروه کوه نوردی شده و متاسفانه نتوانسته فرد مناسب را پیدا کند. پاسخ دکتر این است که باید در فعالیت های اجتماعی و محیط های مختلف و حتی شبکه های اینترنتی قابل اعتماد حضور داشته باشید تا بتوانید همسر مناسب را پیدا کنید. شماره تماس رادیو همراه 0013104410555، دوشنبه تا جمعه ۹ صبح و ۴ بعد از ظهر به وقت لس آنجلس و ساعت ۸:۳۰ شب و ۳:۳۰ بعد از نیمه شب به وقت تهران

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…

چگونه دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم
چگونه دختر خوب برای ازدواج پیدا کنیم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *