چگونه خط چشم بکشیم با مداد

خواص دارویی و گیاهی

چگونه خط چشم بکشیم با مداد
چگونه خط چشم بکشیم با مداد

در اینجا با روش کشیدن خط چشم با استفاده از مداد چشم آشنا خواهید شد.

استفاده صحیح از خط چشم زیبایی چشمان را چندین برابر می کند و مژه ها ضخیم تر به نظر می آیند. بعضی از خانمها دوست دارند که در روز از خط چشم استفاده کنند. استفاده صحیح از خط چشم زیبایی چشمان را چندین برابر می کند و مژه ها ضخیم تر به نظر می آیند. خط چشم به رنگهای مشکی و قهوه ای تیره در دسترس است.موقع کشیدن خط چشم، پلک بالا باید کاملا خشک و بدون چربی باشد.

پلک چشم را با یک یا دو انگشت نگه میداریم و خط باریکی بالای چشم، از گوشه داخلی چشم و تا حد امکان نزدیک به چشم میکشیم. سپس از دو سوم خط ، آن را کمی به طرف بالا میکشیم. برای زیر چشم، خط بسیار باریکی از گوشه داخلی چشم شروع کرده و به طرف خارج میرویم. دو خط در گوشه چشم نباید به هم بچسبند. یک فاصله کوچک بین دو خط در گوشه خارجی چشم آن را درشت تر نشان میدهد.

آموزش کشیدن خط چشم با مداد چشم

خط چشم بر روی خط مژه ها در پشت چشم کشیده می شود تا چشم شما را بزرگتر جلوه داده و در عین حال فرم و حالت نیز به آن می دهد. مداد خط چشم در رنگ ها و فرم های مختلف مانند مداد یا پودر عرضه می شوند. فرمهای مایع تاثیر مناسبی بر ظاهر و چشمان شما نخواهد داشت.برای نشان دادن چشم به حالت طبیعی، همان خط چشم باریک بالای چشم کافی است و نیازی نیست زیر چشم را نیز خط بکشید.

چگونه خط چشم بکشیم با مداد

خانمهایی که میخواهند آرایش روزشان کمی بیشتر جلوه کند، در گوشه خارجی، خط چشم را به طرف بالا و بیرون و کمی پهن تر از گوشه داخلی چشم می کشند. برای آرایش شب خط چشم را از گوشه داخلی شروع و از وسط مردمک چشم به طرف گوشه خارجی چشم پهن تر و سپس در انتها آن را بسیار باریک تمام میکنیم.خط دیگری زیر چشم میکشیم و بین دو خط در گوشه خارجی چشم فاصله میگذاریم که چشم را شفافتر و بزرگتر نشان دهد. چشمهای بادامی را معمولا با خط بسیار پهن در گوشه خارجی چشم در بالا و خط دیگری در پایین که دو گوشه به هم چسبیده باشند میتوانیم گرد نشان دهیم و با سایه ، گوشه چشم را بالاتر میبریم که بسیار زیبا و جذاب جلوه کند./ آرایشیک

روی دکمه زیر کلیک فرمایید

فال حافظ

کپی برداری ممنوع !

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.

محل لینک سایت شما – مجله اینترنتی ریموژ

خط چشم تکنیکی است ماهرانه زمانی که می خواهید بالای خط داخل چشم را خط کشیده طوری که مژه ها ضخیم تر و مشخص تر نشان داده شوند. علی رغم اینکه این تکنیک می تواند به دلیل اینکه بالا و داخل چشم کشیده می شود پیچیده و سخت به نظر بیاید اما کاملا ساده بوده و سبب توجه قابل ملاحظه ای می شود. نا گفته نماند که شما می توانید خودتان خط چشم خود را بسازید برای این کار می توانید مقاله چگونه با استفاده از زغال فعال شده خط چشم بسازیم؟ را مطالعه کنید.

قسمت یک از دو:چشم هایتان برای خط چشم آماده کنید

۱- دست هایتان را بشویید

هر زمان که می خواهید به صورت تان دست بزنید (بویژه چشم و نواحی آن) دست هایتان را بشویید. دست ها می توانند آلودگی و چربی را به پوست تان انتقال دهند و چشم های شما به شدت نسبت به عفونت ها و خراش ها حساس هستند.

چگونه خط چشم بکشیم با مداد

۲- خط چشم خود را انتخاب کنید

از آنجا که برای یک خط چشم می بایستی دور کره چشم را خط بکشید مطمئن باشید خط چشمی که انتخاب می کنید ضد آب است.

خط چشم کشیدن با مداد چشم آسان تر است. اما شما می توانید از خط چشم های ژله ای و یا کرمی استفاده کنید. خط چشم ها می توانند هر رنگی داشته باشند اما برای طبیعی به نظر رسیدن سعی کنید از خط چشمی که با مژه شما هماهنگ باشد استفاده کنید(قهوه ای، قهوه ای روشن، سیاه).

از خط چشم های مایع برای خط کشیدن خودداری کنید. خط چشم ها به سرعت خشک نمی شود میتواند داخل کره چشم تراوش کند و سبب سوزش و یا خراش و درد شود.

۳- مداد خود را تیز کنید

خط داخل چشم شما نسبت به سایر قسمت ها به آلودگی ها حساس تر است برای حذف کردن باکتری ها از روی ابزار آرایشی خود مداد چشم خود را همیشه قبل از هر استفاده تراشیده و تیز کنید. همچنین استفاده از مداد تیز برای انجام این کار ظریف و تیز راحت تر است.

۴- پلک بالای خود را بالا نگه دارید

چانه خود را بالا برده تا سرتان کمی به عقب خم شود و به جلو نگاه کنید وقتی که مژه هایتان به استخوان ابرو برخورد کرد با یک برس آرایش خشک به آرامی مژه ها را به طرف بالا فشار داده و آن ها را روی استخوان ابرو فشار و نگه دارید. حالا می توانید به پایین نگاه کرده و خط داخلی بالای چشم را ببینید.

قسمت دو از دو:از مداد چشم استفاده کنید

۱- خط داخلی بالای چشم را مداد چشم بکشید

با گذاشتن مداد چشم تان به صورت عمودی در گوشه خارجی خط بالای چشم شروع کنید. خط های داخلی چشم دارای لبه مرطوب نزدیک مژه های شما هستند که وقتی پلک می زنید با هم در تماس قرار می گیرند. خط داخلی بالای چشم را با مداد چشم خط بکشید و رو به جلو بروید این کار را دو یا سه بار بسته به اینکه چقدر می خواهید رنگ آن پر رنگ باشد، انجام دهید و روی چشم دیگر هم این کار را تکرار کنید.

۲- فضای بین مژه ها را پر کنید

ممکن است برای اینکار نیز از خط چشم شبیه همان و یا از سایه چشم با همان رنگ استفاده کنید. اگر از خط چشم استفاده می کنید به آرامی فضای بین مژه های خود را سایه بزنید. اگر از سایه چشم استفاده می کنید آن را روی پایه ی مژه ها بکشید.

۳- مژه های پایینی خود را نیز پر رنگ کنید (اختیاری)

اگر می خواهید که ظاهرتان را کمی بیشتر تغییر دهید به آرامی خط چشم را تا نزدیک مژه های پایینی بکشید. اغلب افراد آن را درست زیر خط چشم پایینی می کشند نه دقیقا رو و داخل آن. بدانید که خط چشم تیره روی پلک پایین می تواند باعث شود چشم هایتان کوچک تر به نظر بیاید.

۴- مژه هایتان را فر کنید (اختیاری)

اگر دوست دارید، از یک مژه فر کن برای فر کردن مژه هایتان استفاده کنید. مژه فر کن را باز کنید مژه ها را در قسمت باز شده مژه فر کن قرار دهید. به آرامی مژه فر کن را ببندید. اطمینان حاصل کنید که نوار پلاستیکی مژه فر کن درست روی پایه مژه هایتان است. با یک حالت و ریتم ضربانی به آرامی مژه فر کن را فشار دهید. به این ترتیب هر دو مژه هایتان را فر کنید.

رسانه دکتر سلامت

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

آدرس ایمیل


Current ye@r *


Leave this field empty

آیا عمل گونه گذاری خطرناک است؟ گونه گذاری چه عوارضی دارد؟ هدف از عمل گونه گذاری افزایش حجم گونه ها…

گفته می شود که روغن های گیاهی جایگزینی برای حالت دادن به موها، مرطوب کردن پوست، مقابله با آکنه و…

شما ممکن است فکر کنید که ترک خوردن لب ها حالتی است که تنها در فصل زمستان اتفاق می افتد….

فیلر پوست به کاهش خطوط چهره کمک می کند و حجم و پر بودن را به چهره باز می گرداند. از…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

چگونه خط چشم بکشیم با مداد

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

در ویدیوی امروز به مخاطبین گرامی نحوه استفاده از مداد برای کشیدن خط چشم را آموزش خواهیم داد-کی کات، بزرگترین مرجع رزرو آنلاین آرایشگر و آرایشگاه در کشور www.kcut.ir

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird geladen…

Wird verarbeitet…

Playlists werden geladen…




خانه

موبایل

موقع كشيدن خط چشم، پلك بالا بايد كاملا خشك باشد. پلك چشم را با يك يا دو انگشت نگه ميداريم.

 

طرز كشيدن خط چشم

چگونه خط چشم بکشیم با مداد

استفاده صحيح از خط چشم زيبايي چشمان را چندين برابر ميكند و مژه ها ضحيمتر به نظر مي آيند. بعضي از خانمها دوست دارند كه در روز از خط چشم استفاده كنند. استفاده صحيح از خط چشم زيبايي چشمان را چندين برابر ميكند و مژه ها ضحيمتر به نظر مي آيند. خط چشم به رنگهاي مشكي و قهوه اي تيره در دسترس است.

 

موقع كشيدن خط چشم، پلك بالا بايد كاملا خشك و بدون چربي باشد. پلك چشم را با يك يا دو انگشت نگه ميداريم و خط باريكي بالاي چشم، از گوشه داخلي چشم و تا حد امكان نزديك به چشم ميكشيم. سپس از دو سوم خط ، آن را كمي به طرف بالا ميكشيم. براي زير چشم، خط بسيار باريكي از گوشه داخلي چشم شروع كرده و به طرف خارج ميرويم. دو خط در گوشه چشم نبايد به هم بچسبند. يك فاصله كوچك بين دو خط در گوشه خارجي چشم آن را درشت تر نشان ميدهد.

 

 

خط چشم

خط چشم بر روي خط مژه ها در پشت چشم كشيده مي شود تا چشم شما را بزرگتر جلوه داده و در عين حال فرم و حالت نيز به آن مي دهد. مداد خط چشم در رنگ ها و فرم هاي مختلف مانند مداد يا پودر عرضه مي شوند. فرمهاي مايع تاثير مناسبي بر ظاهر و چشمان شما نخواهد داشت.

 

براي نشان دادن چشم به حالت طبيعي، همان خط چشم باريك بالاي چشم كافي است و نيازي نيست زير چشم را نيز خط بكشيد.

 

خانمهاييكه ميخواهند آرايش روزشان كمي بيشتر جلوه كند، در گوشه خارجي، خط چشم را به طرف بالا و بيرون و كمي پهنتر از گوشه داخلي چشم ميكشند. براي آرايش شب خط چشم را از گوشه داخلي شروع و از وسط مردمك چشم به طرف گوشه خارجي چشم پهنتر و سپس در انتها آن را بسيار باريك تمام ميكنيم.

 

خط ديگري زير چشم ميكشيم و بين دو خط در گوشه خارجي چشم فاصله ميگذاريم كه چشم را شفافتر و بزرگتر نشان دهد. چشمهاي بادامي را معمولا با خط بسيار پهن در گوشه خارجي چشم در بالا و خط ديگري در پايين كه دو گوشه به هم چسبيده باشند ميتوانيم گرد نشان دهيم و با سايه ، گوشه چشم را بالاتر ميبريم كه بسيار زيبا و جذاب جلوه كند.

 

 

 


زیبایی خود را دوچندان کنید

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

چگونه خط چشم بکشیم با مداد

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

چگونه خط چشم بکشیم با مداد
چگونه خط چشم بکشیم با مداد
9


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *