چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم
چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم

حذف اکانت فیس بوک به صورت دا‌ئمی

رسانه کلیک – دلایل زیادی برای حذف اکانت فیس بوک وجود دارد که یکی از آن‌ها می‌تواند به مسایل امنیتی این شبکه اجتماعی مربوط شود. در این مقاله می خواهیم نحوه حذف اکانت فیس بوک به صورت دا‌ئمی را به شما آموزش دهیم. با ما همراه شوید.

پاک کردن اکانت فیسبوک به دو صورت موقت و دائمی انجام پذیر است. در نوع اول، این امکان به شخص داده می‌شود تا دوباره حساب کاربری‌اش را با تمامی اطلاعات موجود بازیابی کند. اما با حذف دائمی اکانت، قابلیت بازگردانی آن وجود نخواهد داشت.

حذف اکانت فیس بوک به صورت دائمی فرآیند آسانی بوده و به طی مراحل زیادی نیاز ندارد.

برای پاک کردن اکانت فیسبوک خود به صورت همیشگی، وارد صفحه مخصوص حذف اکانت شوید. در صورتی که از حساب کاربری خود خارج شده‌اید، اطلاعات مورد نیاز را وارد کرده و در صفحه جدید با نمایش پیغام، بر روی دکمه آبی رنگ Delete My Account کلیک کنید. با انتخاب این گزینه از شما خواسته می‌شود تا رمز عبور و کد نمایش داده شده را وارد نمایید. با به پایان رساندن این مراحل، اکانت شما حذف خواهد شد.

چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که با این کار، حساب کاربری به مدت دو هفته در حالت غیرفعال قرار گرفته و امکان بازگردانی آن برای کاربر وجود دارد. در صورتی که پس از طی این دو هفته وارد حساب کاربری نشوید، اکانت‌تان به صورت دائمی حذف خواهد شد.

پیش از حذف اکانت فیس بوک به صورت دا‌ئمی بهتر است به نکات زیر هم توجه کنید:


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

رسانه کلیک – این روزها افراد زیادی به دنبال ساده‌ترین‌ راه‌های استخراج و دریافت بیت کوین هستند….

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات
دریچه ای به دنیای تکنولوژی


با ما همراه باشید

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

دانلود مستقیم

دانلود مستقیم

چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم

همانطور که می دانید فیسبوک یکی از محبوب ترین و پراستفاده ترین شبکه های اجتماعی است که در سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و هم اکنون با داشتن بیش از ۱ میلیار کاربر پر جمعیت ترین شبکه ارتباطی دنیا می باشد.حتی با وجود تحریم در ورود به این شبکه برای کاربران ایرانی، فیسبوک همواره در کشور عزیزمان طرفداران بسیاری داشته است.

:: اما گاهی لازم است به هر دلیلی برای مدتی کوتاه و یا به صورت دائمی اکانت و حساب کاربری غیرفعال و حذف شود.امروز سایت اندروید سیتی آرشیو آموزش حذف اکانت  های خود را کامل تر کرده و در یک پست جامع و کاملا تصویری آموزش این کار را برای شما دوستان عزیز قرار داده است که امیدواریم مورد توجه شما واقع گردد.

B – حذف دائمی و همیشگی اکانت فیسبوک

نکته : در طی آموزش اگر تصویری برای شما مبهم است می توانید با کلیک بر روی هر تصویر آن را در اندازه بزرگتر و واضح تر مشاهده نمایید.

-وارد اکانت فیسبوک خود شوید و همانند شکل زیر منوی تنظیمات در گوشه سمت راست و بالا را کلیک کنید و گزینه Setting را انتخاب نمایید.

همچنین در این مرحله تعداد روزها برای فعال نمودن مجدد و اتوماتیک اکانت توسط فیسبوک را از شما می خواهد.

۶- اکنون برای تایید نهایی صفحه ای باز می شود که شما باید رمز ورود فیسبوک خود را در آن وارد کنید.پسورد را وارد و گزینه Deactivate Now را انتخاب کنید.

>>صفحه ی مربوط به حذف اکانت فیسبوک

با رفتن به صفحه حذف فیسبوک صفحه ای مانند تصویر زیر برای شما باز می شود.روی گزینه Delete My Account کلیک کنید.

اکنون صفحه ای برای شما باز می شود که برای تایید نهایی حذف اکانت می باشد.چندی پیش برای تایید، فیسبوک یک کد امنیتی برای شما نمایش می داد اما روشی که جدیدا استفاده می شود به این صورت است که شما باید با توجه به سوال پرسیده شده در بالای تصاویر عکس های مناسب را انتخاب کنید.مثلا در تستی که ما انجام دادیم مطابق شکل فیسبوک خواست که “تصاویری که در آن ها سگ دیده می شود را انتخاب کنید! ”

با انتخاب تصاویر مناسب و نهایتا گزینه Ok اقدام به حذف حساب کاربری فیسبوک خود کنید.

همانطور که شاید مطلع باشید با تایید نهایی نسبت به حذف اکانت، فیسبوک به طور خودکار اکانت شما را به مدت ۱۴ روز روی سرور خود نگه می دارد تا اگر شما مجددا به اکانت خود نیاز پیدا کردید بتوانید اکانت را بازیابی کنید.

لذا اگر تصمیم خود را گرفته اید، پس از تایید نهایی دیگر وارد اکانت فیسبوک خود نشوید زیرا با این کار درخواست حذف اکانت لغو شده و فیسبوک شما به شرایط عادی باز می گردد.

پاسخ این سوال به احتمال زیاد خیر است.زیرا شما ناخواسته از طریق App های موجود روی اکانت با فیسبوک در ارتباط هستید.برای این که این ارتباط به طور کامل قطع شود، همانطور که در اکانت خود هستید، منوی سمت راست و بالا را گشوده و گزینه Setting را انتخاب کنید.

سپس مانند شکل زیر گزینه App در منوی سمت چپ را انتخاب کنید.حال لیست اپ ها برای شما نمایش داده می شود که شما می توانید با رفتن روی هر کدام و انتخاب گزینه ضربدر، آن ها را یکی یکی حذف نمایید.این کار را برای تمامی اپ ها انجام دهید.

استفاده از متن مقاله فقط با ذکر منبع اندرويد سيتی بلامانع است

سرویس اخبار و آموزش اندروید سیتی

چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم

فيس بوكم و از صفحه پاك كردم و دقيق يادم نمياد ايميل و پسورد رو چ جوري ميتونم اكانتو پاك كنم؟

با سلام من برای حذف اکانت فیس بوکم هرچی دنبال Deactivate your account این جمله گشتم نبود اصلا مثه تصویر این کلمه Security به تنهایی نیست.چیکار میتونم انجام بدم؟

ما تنها گلچین ها را ارسال میکنیم 🙂

استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع “آموزشکده اندروید سیتی” بلامانع است. تمامی حقوق مادی و معنوی قالب و مطالب متعلق به اندروید سیتی می باشد.

شاید شما مدت زمان زیادی را برای این صرف می کنید که از فعالیت های دوستانتان با خبر شوید. شاید دیگر مایل نیستید که اطلاعات خصوصی خود را در اختیار یک سایت اینترنتی بگذارید و یا شاید به این نتیجه رسیده اید که Myspace خیلی هم بد نبوده است. هر دلیلی که داشته باشید، فرقی ندارد. شما می توانید حساب کاربری فیس بوک خود را غیر فعال کنید. در اینجا می توانید راه این کار را یاد بگیرید.

مرحله ۱. شما باید یک حساب کاربری داشته باشد (حتما فکر می کنید، اینکه واضح است).

مرحله ۲. بالای صفحه فیس بوک خود، در گوشه راست یک فلش کوچک می بینید که نوک آن به سمت پایین نشان می دهد. روی آن فلش کلیک کنید.

.

چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم

مرحله ۳. در فهرستی که باز می شود Settingsرا کلیک کنید.

مرحله ۴. در سمت چپ به بخش Security بروید- دومین گزینه پس از General.

.

در قسمت پایین، خط Deactivate Your Account را می بینید. هنگامی که در سمت راست edit link  را کلیک کنید، توصیه نامه ای با اطلاعاتی در خصوص غیر فعال کردن حساب کاربری برای شما باز می شود.

Deactivate your account را در خط پایین صفحه کلیک کنید.

.

حتی برای یک لحظه هم نباید فکر کنید که فیس بوک به راحتی به شما اجازه می دهد که ترکش کنید.

مرحله ۵. شما به صفحه ای هدایت می شود که در آن برای آخرین بار به شما التماس می شود که در مورد تصمیم خود تجدید نظر کنید:

آیا مطمئن هستید که می خواهید حساب کاربری خود را غیر فعال کنید؟

غیر فعال کردن حساب کاربری، پروفایل شما را هم غیر فعال می کند و نام، عکس و تمام اطلاعاتی را که در فیس بوک به اشتراک گذاشته اید را پاک می کند. برخی از اطلاعات ممکن است برای دیگران قابل مشاهده باشد، مانند نام شما در فهرست اسامی دوستان یا پیام هایی که ارسال کرده اید.

.

سپس به شما لیست اسامی دوستانتان نشان داده می شود که دیگر نمی توانید با آنها صحبت کنید. فیس بوک اصرار دارد که آنها دلتنگ شما می شوند اگر شما بروید.

سپس به شما فهرستی نشان داده می شود تا دلیل ترک خود را اعلام کنید.

نکته مفید: اگر ادمینیستریتور یک صفحه در فیس بوک هستید، پس از غیر فعال سازی حساب کاربری، دسترسی به آن سایت را از دست می دهید و خود آن صفحه هم از کار خواهد افتاد، اگر شما تنها ادمین آن باشد.

یک ابزار مفید که جدیدا به پروسه اصلی اضافه شده است، ویژگی فعال سازی مجدد خودکار است، یعنی اگر شما فقط به یک زمان استراحت نیاز دارید، یا اگر می خواهید برای یک روز وانمود کنید که دارای حساب کاربری فیس بوک نمی باشید، می توانید آنرا یک روز بعد یا هر زمان دیگری که می خواهید، با انتخاب وتنظیم زمان مد نظرتان به طور خودکار فعال کنید.

مرحله ۶. دکمه Deactivate را فشار دهید

کار تمام شد و شما می توانید به زندگی جدیدتان سلام بگویید.

حالا اگر واقعا از آزادی دیجیتالی که به دست آورده اید لذت می برید، می توانید در دو مرحله حساب کاربری خود را دائما خاموش کنید.

مرحله ۷. یک کپی از تمام اطلاعات خود دانلود کنید، فقط برای روز مبادا، اگر حس نوستالژیک به شما دست داد و خواستید عکس های قدیمی خودتان را دوباره ببینید. شما می توانید این کار را از طریق بخش تنظیمات منو صفحه اصلی خود انجام دهید

در پایین صفحه گزینه Download a copy of your Facebook data را انتخاب کنید

.

مرحله ۸. آیا آماده اید؟ نفس عمیق بکشید.

به لینک پایین بروید و دکمه آبی رنگ، “Delete my account”، را فشار دهید

https://www.facebook.com/help/delete_account

.

اگر دکمه delete را فشار دهید، کار به پایان رسیده است.

تبریک، از آزادی خود لذت ببرید.

.

چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم

منبع: techradar

عصر تکنولوژی، تکرا


Modal body text goes here.

ارسال

سلام ممنون از راهنمایی شمامراحل بالا رو انجام دادم ولی با ارور مواجه شدم missing required information please select a reason for deactivatingالان چه کاری انجام بدم؟

سلام دوست عزیز، این ارور میگه قسمتی از اطلاعات مورد نیاز رو وارد نکردید و این اطلاعات، دلیل غیر فعال کردن حساب شماست. به پاسخ به این سوال فکر نمی کنم دیگه با مشکلی مواجه بشین و اکانت شما غیر فعال خواهد شد.

در سوال از شما خواسته یک دلیل  برای دی اکتیو کردن بیارید در پاسخچهار پنح تا گزینه هست که باید یکی رو ،به غیر از آخری، تیک بزنی .(در گزینه آخر{در صورت تیک خوردن} از شما می خواد که یک دلیل  به زبان انگلیسی تایپ کنید) 

سلام خیلی ممنون سایت کاملی دارید موفق باشید

خیلی عالی بود از راهنماییتون متشکرم.

یادش بخیر، یه زمانی فیس بوک چه غوغایی به راه انداخته بود،اصلا داشتن اکانت فیس بوک کلاس داشت :))). حالا الان فیس بوک انگار داره تو ایران خاک می خوره. الان برعکس شده همه چی. الان حذف اکانت فیس بوک کلاس داره :))). خدایا یا مارو بکش یا فیس بوک و یا اکانتش رو.درضمن، مطلب خوبی بود،ممنون

آره یادش بخیر.فکر کنم ۸۸ ۸۹ بود که فیس بوک تو ایران به اوج خودش رسیده بود.اولین سوالی که هرکسی میدید از آدم میپرسید این بود که فیس بوک داری؟ کلا ما گند همه چیو درمیاریم، اون موقع که دنبال ساخت اکانت فیس بوک بودن همه (یادمه خودم حداقل برای ۱۵ نفر حساب فیس بوک ساختم :))) ). الان هم همه دنبال حذف اکانت فیس بوک هستن. الان باز اینجوری شده که همه میگن خیلی واسمون نوتیف میاد،بلدی که چجوری باید اکانت فیس بوک رو حذف کرد؟ :))). خدا هممون رو شفا بده…

واقعا ممنون از راهنمایی جامعتون.خیلی وقته می خوام اکانت فیس بوکم رو حذف کنم که ایمیلاش انقدر واسم نیاد اما هر سری خواستم این کار رو بکنم بیخیال شدم، یه بار خواستم اکانتم رو پاک کنم کلی اذیتم کرد دیگه بیخیالش شدم،اصلا ازون موقع دیگه نرفتم فیسبوک حتی :))).واقعا ممنونم از راهنماییتون.

سلام .. من تا مرحله ۵ میرم ..اما بعدش اتفاقی نمیفته و دوباره میخاد که وارد بشم .. اصلا قسمت ۸ نمیاد که بزنم و کامل حذف بشه .. باید چیکار کنم ؟؟

من همه ی این مراحل رو انجام دادم نزدیک پنج روزه دیگه استفاده نکردم از فیسبوک، اما دوستام گفتن هنوز هستم تو فیسبوک باید چیکار کنم؟ لطفا راهنمایی کنید

سلام، ممنون از مقاله خوبتون.خیلیییی وقت بود میخواستم حساب کاربریم رو تو فیسبوک پاک کنم اما یادمه یه بار امتحان کرده بودم و یه مشکلی داشتم که نشد پاک کنم، واسه همون دیگه بیخیالش شدم.الان حالا میخوام چارهزار ایمیلی که از فیسبوک واسم اومده و نوتیفیکیشن و دوستهای جدیدو هرچی دیگه بوده رو پاک کنم از تو ایمیلم.واقعااا ممنونممم 🙂

سلام،ممنون از سایت خوبتون. یه سوال داشتم، درسته میگن بعد از حذف اکانت فیسبوک ، ۱۴ روز فیس بوک حسابت رو پاک نمیکنه؟ اینو من شنیده بودم، درسته؟ حالا جالبیه کار اینجاست که من بیشتر از یه ماهه حساب فیسبوک رو پاک کردم اما امروز وقتی دوباره میخواستم برم ارور داد که این حساب هنوز هست آیا می خواین اکانتتون رو فعال کنیم؟ بعد که پرس و جو شدم متوجه شدم که اگه از طریق اپلیکیشن های دیگه به فیسبوک متصل شده باشی، اکانت فیسبوک حذف نمیشه. جالبه کلا، وقتی میخوای توی فیسبوک ثبت نام کنی با یه کلیک کارت راه میوفته، اما اگه بخوای حسابت رو پاک کنی پدرت رو درمیاره!!!!!! حالا جایز نیست بگیم مرگ بر آمریکا؟؟؟؟؟ D:

واااای، عاااالییییی، ازتون ممنونم بابت این سایت بسیار عالی، واقعا که این مطلبتون یک مقاله به تمام معنا برای آموزش کامل حذف اکانت فیس بوک بود. مرررررسسسییییییی ۳>

سلام ببخشین میشه راهنمای کنید ؟ من هر کار میکنم مسینجرم دی اکتیویت نمیشه .فیسبوک غیر فعال میشه اما مسینجرم روشن میباشه اما بازم پیام ارسال میشه به مسینجرم …. خیلی وقت پیش دی اکتیویت کردم همه اش دی اکتیویت شد اما حالا نمیشه نمیشه …… لطفا راهنمای کنید

سلام من برای حذف اکانت فیس بوک با مشکل مواجه شدم لطفا راهنمایی کنین. وقتی میخوام حساب فیس بوک رو دیلیت کنم میگه دلیل اینکه چرا می خوای اکانت فیسبوک رو حذف کنی رو بگو درصورتیکه دلیل حذف اکانت فیس بوک رو مشخص کردم. لطفا یکی کمکم کنه و بگه چجوری باید حساب کاربری فیس بوک رو دیلیت کنم. خسته شدم از بس که ایمیل میاد واسم ممنون

ممنون از شما، دیلیت اکانت فیس بوک کاملا روی مخم بود همیشه هیچوقتم حواسم نبود سرچ کنم تا اینکه امروز سرچ کردم حذف اکانت فیس بوک و اومدم تو این مطلب و کارم راه افتاد البته هیچوقتم فکر نمی کردم انقدر راحت بشه اکانت فیسبوک رو حذف کرد :)))). ممنون از شما و سایت خوبتون من یکی که دیگه ولتون نمیکنم باقدرت ادامه بدین ۳>

حذف اکانت فیس بوک خیلی سخته خدایی. من میخوام فارسی کنم نمیزاره وگرنه میتونمستم خودم راحت دیلیت کنم فیس بوک ام رو. اینم میخونم تا تهش پیش میرم ولی آخرش ارورمیده فکر میکنم مثلا میگه نمیشه اکانت فیس بوک تون رو پاک کنیم یا یه همچین چیزی. چیکارش میتونم بکنم؟ توروخدا یکی کمکم کنه اکانت فیس بوک رو راحت پاک کنم.

دیلیت اکانت فیس بوک خیلی داستان داره ها، آقا به خدا بخش سیکیوریتی رو میزنم اما نمیتونم غیرفعال کردن اکانت فیس بوک که نوشتین رو پیدا کنم. الان ۶ ماهه داره از فیس بوک واسم ایمیل میاد، یکی بهم کمک کنه چجوری باید اکانت فیس بوک رو حذف کنم.

منم همین بود مشکلم،و به دلیل این بود که نسخه آپدیت شده فیسبوک رو داشتم.آخر همین مطلب یه لینک هست برو اونجا،اگه از اونجا هم نتونستی حسابت رو حذف کنی برو تو تنظیمات گوشیت،یا لغو بروزرسانی کن فیسبوک رو یا کلا متوقفش کن😄

صادق جان تو متن هم کامل گفته، اگه می خوای اکانت فیس بوک رو دیلیت کنی باید بری توی تنظیمات (setting)، بعد برو بخش امنیت (security) و بعد تو صفحه ای که باز میشه کامل بیا پایین و اگه اشتباه نکنم آخرین گزینه غیرفعال کردن اکانت فیس بوک (Deactivate your facebook account) رو میبینی، دیگه بقیش فکر می کنم یه سری سوالای چرت میپرسه و بعدش اکانت فیس بوک پاک شده 🙂

خیلی ممنووووووووووووونممممممممم، حذف اکانت فیس بوک واسم شده بود یه چالش واقعا، یه جا دیگه هم خونده بودم اما درست نفهمیدم باید چیکار کنم. ۱۰ دقیقه است اکانت فیس بوک رو دیلیت کردم و خوشحالم که اینباکسم دیگه از ۲۳۴۷ ایمیل نخونده بیشتر نمیشه :))). ممنون

سالار عزیز منم نمیتونستم اکانت فیس بوکم رو حذف کنم اما با این مطلب همین چند دقیقه پیش بالاخره دلیت شد. یه بار دیگه از اول با دقت مراحل بالا رو طی کن بهت قول میدم راحت میتونی اکانت فیس بوک رو حذف کنی. من یه جا دیگه رو هم چک کرده بودم اما اینجا خیلی بهتر گفته بود. میتونی عزیزم ۳>

باسلام، من ۳ ماه پیش اکانت فیس بوک و دیلیت کردم اما امشب که رفتم چک کردم هنوز اکانت فیس بوکم حذف نشده بود. چیکار باید بکنم تا اکانت فیس بوک م رو حذف کن م؟ منون

هورااااا بالاخره تونستم اکانت فیس بوک رو حذف کنم. ۶ ماهه می خوام اکانتم رو دیلیت کنم هی امروز فردا میکردم اما بالاخره فیسبوکم رو دیلیت کردم و خلاص

سلام خسته نباشید
من ۲روز پیش حساب فیس بوک باز کردم.بعد دیروز وقتی داخلش بودم برام ی پیغام اومد ک ی عکس کلیی از صورتت بفرس من فرستادم اما امروز کلا حسابمو دی ااکتیو کرده

با تشکر اطلاعات خیلی خوبی بود

ذلیت اکانت فیس بوک

سلام
ببخشید من هر کاری میکنم نمیتونم دیلت بزنم

سلام خسته نباشید جالب بود

سلام
اکانت فیسبوک ام رو دیلیت کردم اما باز هم ایمیل میاد،راه حل چیه؟

لطفا کامل و قدم به قدم توضیح بدید و راهنمایی کنید جواب پیام رو به ایمیل ام بفرستید لطفا

سلام میخواستم بدونم بعد از حذف دائمی اگه پشیمون بشیم در چهارده روز و برگردیم صفحه مثل اولشه یا اطلاعات پاک شده؟تشکر

سلام… من یه گزینه هایی زدم و اکانتم رو صفحم هست… ولی داخلش نیستم… ایا پاک شده یا باید از طریق اون سه نقطه سمت راست بزنم ریموو؟؟
لطفا زود جواب بدید

رمز حساب فیسبوکم فراموش کردم لطفأ منو راهنمایی کنید چکار کنم.ممنون

متنتون عالی نوشته شده بود!حالا که به لطف شما حسابم حذف شد آزاد شدم و از زندگی جدیدم لذت میبرم😄

تکراتو، ارائه دهنده آخرین اخبار تکنولوژی، اخبار موبایل، اخبار نجوم، اخبار اتومبیل، و در مجموع، آخرین اخبار دنیای فناوری بوده و یکی از بهترین سایت های تکنولوژی ایران است. از جمله مباحثی که میتوانید کاملترین محتوای موجود به زبان فارسی را در تکراتو یافته و مطالعه کنید، میتوان به مقالات زیر اشاره کرد:
خودرو،
اپلیکیشن،
هایما s7 توربو،
هات اسپات آیفون،
حذف ویروس اندروید،
بهترین بازی های پلی استیشن 4،
باز کردن قفل گوشی اندروید،
بهترین گوشی 2018،
مگان 2018،
آموزش اسنپ چت،
پرفروش ترین فیلم های 2017،
اسپورتیج 2018،
بوگاتی شیرون،
رنو سیمبل،
بهترین سریال های خارجی،
تویوتا کرولا 2017،
روت کردن گوشی،
بهترین بازی های آیفون،
بهترین لپ تاپ های 2018،
بهترین گوشی های میان رده 2018،
بهترین سریال های 2017،
هواوی پی 11،
مقایسه هایما S7 توربو با جک S5،
اسکرین شات در ویندوز 10،
تماس تصویری،
آزرا 2017،
بهترین گوشی های هواوی،
بهترین گوشی های سامسونگ،
بهترین گوشی های شیائومی،
شگفت انگیزان 2،
بهترین مودم 4g،
گیف در اینستاگرام،
قیمت روز انواع موتور سیکلت،
بهترین ماشین های 2018،
بهترین خودروهای 2018،
سراتو 2018،
بهترین تبلت های 2017،
بهترین دوربین گوشی،
بهترین بازی های کامپیوتری 2017،
بهترین لپ تاپ های 2017،
بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2017،
جستجو در اینستاگرام،
اپلیکیشن 724،
روبیکا،
دیلیت اکانت تلگرام طلایی

(11298)

 

 

با استفاده از این آموزش شما قادر هستید که اکانت فیس بوک خود را حذف کنید با استفاده از برنامه فیس بوک در اندروید مراحل آموزش همراه با تصویر می باشد تا شما کمتر دچار مشکل شوید در انجام این کار توجه کنید که با حذف اکانت خود مجدد قادر به بازیابی آن نیستید پس قبل از اقدام به حذف حساب درست فکر کنید

چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم

همچنین در صورتی که میخواهید از نسخه وب برای حذف حساب خود استفاده کنید میتوانید ابتدا وارد اکانت خود شوید و سپس لینک زیرا را باز کنید و سپس با وارد کردن رمز خود حساب را حذف کنید

 

https://m.facebook.com/account/delete

 

ابتدا در صورتی که برنامه فیس بوک را ندارید میتوانید آنرین نسه آن را برای اندروید از لینک زیر دریافت کنید و آن را نصب یا آپدیت کنید

 

دانلود فیس بوک

 

برنامه را اجرا کنید از بالای صفحه گزینه مشخص شده را انتخاب کنید سپس گزینه Account settings را انتخاب کنید

 

 

 

 

در صفحه جدید گزینه Security را انتخاب کنید

 

 

 

 

از پایین صفحه گزینه Deactivate را انتخاب کنید و در مرحله بعد رمز حساب خود را وارد کنید …

 

 

 

 

حذف اکانت اینستاگرام

حذف اکانت تلگرام

پس از تأیید نظر، با ارسال ایمیل من را مطلع سازید.

ببخشید من یه سال پیش یه اکانت فیسبوک داشتم که ازش خارج شدم….(اکانتموحذف نکردم فقداپشو…)بعدیه اکانت دیگه درست کردم…الان میخوام اون قبلی روبحزفم ولی نمیتونم بهش واردبشم…شماره موبایل وایمیلوقبول نمیکنه پسوردوهم یادم فراموش کردم…لطفاااااا کمک کنید…بایدچیکارکنم؟؟؟

بابا فقط غیر فعالمیشه حذف نمیشه

صاحب این سایت ها روانی هستند. با این کار فقط غیر فعال میشود

چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم

چطوری باید حساب تلگرامو پاک کرد

جستجو کنید اموزشش هست

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.

روشی ساده , کارآمد و سریع برای حذف یا غیر فعال کردن موقت اکانت فیس بوک

برای غیر فعال کردن اکانت فیس بوک به قسمت تنظیمات اکانت خود بروید و قسمت security را در بغل صفحه خود پیدا کنید و وارد بشوید بآخرین گزینه در این قسمت غیر فعال کردن است و یا به این آدرس رو برید :

چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم

https://www.facebook.com/deactivate.php

غیر فعال کردن باعث حذف اکانت نمی شود و شما با غیر فعال کردن می تونید چند سال دیگه هم دوباره وارد فیس بوک خودتان بشوید .

برای حذف دائمی اکانت فیس بوکتان در یک مرحله به آدرس زیر بروید :

http://www.facebook.com/…_form=delete_account

پس از انجام مراحل – دو هفته طول می کشد تا اکانت شما حذف کامل بشود حذف بشود – و دیگه تمام ارسال ها ( تصاویر و لایک ها و کامنت ها و .. ) از صفحه روزگار پاک میشوند .

برای مطرح کردن سوالات پزشکی خود ، اینجا کلیک کنید

 

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم
چگونه حساب فیسبوک خود را پاک کنیم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *