چگونه به ايميل خود وارد شويم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه به ايميل خود وارد شويم
چگونه به ايميل خود وارد شويم



مطالب آموزشی را می توان برحسب اندازه ی آنها به دو دسته ی کوتاه و بلند تقسیم بندی نمود. آموزشهای کوتاه (نُقلی) سایت فارسی لرن سعی می کنند با پرهیز از حاشیه روی، مطالب آموزشی را به شما یاد دهند.

این آموزشها به صورت مرحله به مرحله و به راحتی هر چه تمام به تشریح یک مطلب آموزشی می پردازند. آموزشهای کوچک؛ رایگان بوده و نمونه ی خوبی از مدل آموزشی فارسی لرن می باشند. مخاطب عمده ی این آموزشها؛ کاربران مبتدی هستند که بدلیل کمبود منابع اینترنتی آسان با مشکلات زیادی مواجهند.


پرینتر سه بعدی

ویکی ریسرچ تولز، پرتال جامع روشهای جستجو و استفاده از منابع علمیچگونه به ايميل خود وارد شويم


گالری طرح های سه بعدی


مرکز آنلاین سفارش و چاپ سه بعدی

مرجع پرینت سه بعدی ایران، فروش پرینتر سه بعدی، فروش قطعات پرینت سه بعدی، فروش فیلامنت پرینتر سه بعدی

هر روز تعداد خیلی زیادی از هموطنان ما به جمع کاربران اینترنت اضافه میشوند و در ابتدای راه، لازم است که موارد کاملا ابتدایی مثل ساختن ایمیل، نحوه وارد شدن به اکانت ایمیل و استفاده از آن و… را فرا بگیرند. مسلما همه‌ی ما نیز از روز اول کاربر خبره! در مسائل کامپیوتر و موبایل نبودیم و کم‌کم اطلاعات را کسب کردیم. به همین دلیل،‌ امروز قصد داریم برای آن دسته از کابران عزیز که تاکنون تجزبه‌ی زیادی در این رابطه نداشته‌اند، شرح دهیم که چگونه میتوانند وارد اکانت جیمیل (Gmail) خود شوند.

لازمه‌ی این که بتوانید ایمیل‌های خود را چک کنید، یا برای کسی ایمیل ارسال کنید، این است که ابتدا وارد اکانت ایمیل خود شوید. در ادامه روش انجام این کار را به صورت تصویری شرح میدهیم. همراه چه جوری باشید.

نظر شما

رایانامه (ایمیل) *

چگونه به ايميل خود وارد شويم

Website

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

مطمئنا عنوان این مطلب برای عده‌ی زیادی از کاربران بسیار پیش‌پا افتاده باشد و از خود بپرسند که آیا چنین مطلبی اصلا نیاز به انتشار دارد یا خیر! در جواب میتوان گفت که همه‌ی ما یک روز از صفر شروع کردیم. به همین دلیل، مطمئنا انتشار این مطلب میتواند برای عده‌ای از کابران که تازه با محیط اینترنت آشنا شده‌اند و یا به تازگی ایمیل یاهو ساختند مفید باشد. در ادامه قصد داریم به صورت تصویری شرح دهیم که چگونه میتوانید وارد اکانت ایمیل خود در Yahoo شوید تا بتوانید ایمیل‌های خود را چک کنید یا ایمیل بفرستید.

حالا بستگی به سرعت اینترنت شما دارد که ایمیل شما کی باز شود. اگر سرعت مناسبی داشته باشید، در کسری از ثانیه ایمیل باز خواهد شد ولی اگر سرعت اینترنت کمی داشته باشد، ممکن است چند ثانیه یا چند دقیقه طول بکشد! صبور باشید!

نظر شما

رایانامه (ایمیل) *

چگونه به ايميل خود وارد شويم

Website

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

شما میتوانید در هر لحظه و هرکجا با استفاده از وب میل به ایمیلهای خود دسترسی داشته باشید. برای وارد شدن به وب میل از آدرس زیر استفاده نمایید. http://yoursite/atmail بجای yoursite نام سایت خود را وارد کنید. در صفحه ای که باز میشود آدرس ایمیل و رمز عبورتان را وارد کرده تا به بخش صندوق پستی خود وارد شوید.

 
جهت آپلود فايل در هاستتان ابتدا وارد كنترل پنل دايركت ادمين شويد
پس از ورود بر روي گزينه File…

براي back up گيري از ديتا بيس ميتوانيد از طريق گزينه My SQL Management اين کار را انجام دهيد.

شما می توانید با مراجعه به گزینه catch all email در کنترل پنل direct admin خود و انتخاب گزینه…

شما میتوانید با استفاده از آدرس زیر به کنترل پنل هاست سایتتان وارد شده و تنظیمات دلخواه را در آن…چگونه به ايميل خود وارد شويم

در صورتی که تمایل به دریافت ایمیل در آدرس ایمیل default  به username@domain.com ندارید و یا…

1998-2017 © – کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به هولدینگ آرمین می باشد.

خانه » دسته بندی کامپیوتر » آموزشهای عمومی اینترنت » چگونه وارد جیمیل خود شویم ؟ ۵ روش متفاوت برای کامپیوتر و موبایل با تصویر

شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
اکبر جودکی

وارد شدن به اکانت جیمیل گوگل از طریق مرورگر اینترنت، اپلیکیشن موبایل و کامپیوتر به راحتی قابل انجام است.  در این مطلب با ارائه ۵ روش متفاوت و جالب یاد می‌گیریم که از طریق کامپیوتر، گوشی هوشمند یا تبلت چگونه وارد جیمیل خود شویم ؟ در ادامه با مجله خلایق همراه باشید:چگونه به ايميل خود وارد شويم

۱-ابتدا مرورگر اینترنت خود را باز کنید، آدرس www.gmail.com را در نوار آدرس مرورگر وارد کنید و اینتر بزنید. با این کار به صفحه sign in ( وارد شدن به حساب جیمیل ) هدایت می‌شوید.

۲- آدرس ایمیل و رمزعبور جیمیل خود را وارد کنید. اگر نمی‌خواهید رمزعبورتان را برای هر بار باز کردن جیمیل تایپ کنید، مربع کنار گزینه Stay signed in در زیر دکمه Sign in را تیک بزنید. البته دقت کنید تنها در صورتی این گزینه را تیک بزنید که افراد دیگری از این کامپیوتر استفاده نکنند.

۳- حالا بر روی گزینه Sign in کلیک کنید. در صورتی که نام کاربری و رمزعبورتان تأیید شود، وارد صندوق ورودی جیمل خود می‌شوید. چنانچه نمی‌توانید با نام کاربری و رمزعبور خود وارد حساب‌تان شوید، بر روی لینک ? Need Help کلیک کنید و بعد دستورالعمل‌های بازیابی یا ریست رمزعبورتان را دنبال کنید.

حتماً بخوانید: بازیابی رمز جیمیل فراموش شده به روش‌های مختلف

حتماً بخوانید: آموزش گام به گام ایجاد حساب جدید جیمیل در گوگل

۱- ابتدا App Store (فروشگاه اپلیکیشن) داخل گوشی آیفون یا آیپد خود را باز کنید و اپلیکیشن جیمیل رایگان داخل آن را روی گوشی آی او اس (ios) خود نصب کنید. در ضمن، چنانچه آدرس جیمیلی در حال حاضر ندارید، برای استفاده از اپلیکیشن جیمیل باید یک حساب جیمیل بسازید.

۲- بر روی گزینه Search ضربه بزنید و سپس عبارت gmail را تایپ کنید.

۳- بر روی گزینه Gmail – email from Google ضربه بزنید تا صفحه جزئیات مربوط به اپلیکیشن جیمیل اجرا شود.

۴- به ترتیب بر روی دکمه‌های Get و Install ضربه بزنید تا اپلیکیشن جیمیل در گوشی‌تان دانلود و نصب شود.

حتماً بخوانید: راهنمای تصویری ساخت و ارسال ایمیل گروهی در جیمیل

۵- برای راه‌اندازی جیمیل بر روی آیکون این برنامه در صفحه اصلی گوشی ضربه بزنید.

۶- برای ورود به gmail خود ، نام کاربری و رمزعبور جیمیل‌تان را وارد کنید. پس از تأیید آن‌ها بر روی sign in کلیک کنید تا به مرحله‌ی بعد بروید.

۷- برای مشاهده صندوق ورودی جیمیل خود بر روی دکمه Go to inbox ضربه بزنید. اکنون به حساب جیمیل خود در گوشی آی او اس دسترسی دارید.

در ادامه مطلب یاد می‌گیریم با گوشی اندروید چگونه وارد جیمیل خود شویم ؟

۱- برای ورود به gmail خود ، ابتدا بر روی آیکون Gmail ضربه بزنید تا جیمیل راه‌اندازی شود.

اگر حساب گوگل گوشی اندرویدتان همان حسابی است که برای جیمیل‌تان استفاده می‌کنید، پس بایستی بتوانید اپلیکیشن جیمیل را راه‌اندازی و بدون ایجاد تغییرات اضافی وارد صندوق ورودی حساب‌تان شوید. ولی اگر می‌خواهید آدرس جیمیلی اضافه کنید که الان در گوشی‌تان وجود ندارد، بقیه مراحل را به صورت زیر ادامه دهید:

۲- بر روی آیکون سه خط ( ≡) کلیک کنید و از منوی باز شده گزینه Settings (تنظیمات) را انتخاب کنید.

۳- بر روی دکمه Add Account (افزودن حساب) ضربه بزنید تا صفحه Setup email ظاهر شود.

۴- گزینه Google را انتخاب و بر روی Next ضربه بزنید تا به مرحله بعدی بروید.

۵- آدرس جیمیل‌تان را در کادر خالی وارد و برای رفتن به مرحله‌ی بعد Next بزنید.

چگونه به ايميل خود وارد شويم

۶- رمزعبورتان را وارد کنید و Next بزنید. در زیر کادر رمزعبور با یک لینک با عنوان Forgot password مواجه می‌شوید. اگر یک موقع رمزعبورتان را فراموش کردید، بر روی این لینک ضربه بزنید و مراحل بازیابی رمزعبور را دنبال کنید.

۷- در پایان برای پذیرش شرایط استفاده از سرویس گوگل بر روی دکمه Accept ضربه بزنید تا فرآیند ایجاد حساب تکمیل شود.

۱- برای ورود به اکانت جیمیل ، ابتدا مرورگر خود را باز کنید. در سرویس جیمیل این امکان وجود دارد که چند کاربر بتوانند به صورت همزمان از یک کامپیوتر وارد حساب خود شوند.

۲- وارد حساب جیمیل خود شوید. حالا اگر اخیراً هیچ کاربری وارد جیمیل نشده است، وارد یکی از آن‌ حساب‌ها شوید.

۳- بر روی آیکون پروفایل در گوشه بالای سمت راست صفحه جیمیل کلیک کنید. اگر تصویری مشاهده نکردید، به دنبال یک دایره بگردید که حرف اول نام کاربر در آن وجود داشته باشد.

۴- بر روی دکمه Add Account (افزودن حساب) کلیک کنید. حالا با صفحه‌ای شامل فهرستی از حساب‌های جیمیل که اخیراً وارد شده‌اید، روبرو می‌شوید (البته ممکن است تنها یک حساب وجود داشته باشد).

۵- یکی از حساب‌ها را برای ورود انتخاب کنید. با کلیک بر روی نام یک کاربر به صورت خودکار صفحه واردن کردن رمزعبور آن کاربر ظاهر می‌شود که اگر رمزعبور به درستی وارد شده باشد، به صندوق ورودی آن کاربر هدایت می‌شوید.

۶- برای ورود به اکانت جیمیل کاربر دیگر بر روی گزینه Add Account کلیک کنید. این برای مواقعی است که کاربر مدنظرتان در لیست وجود نداشته باشد. آدرس ایمیل و رمزعبور کاربر موردنظر را وارد کنید و برای ورود Next بزنید.

۷- بر روی آیکون پروفایل کاربر فعلی کلیک کنید و گزینه Add Account را انتخاب کنید.

۸- بر روی آیکون پروفایل یا نام کاربر دیگر کلیک کنید تا به حساب آن بروید. هر وقت خواستید از حساب یک کاربر به حساب کاربر دیگری بروید، بر روی آیکون پروفایل آن کلیک کنید.

حالا می‌خواهیم بدانیم با یک افزونه کروم چگونه وارد جیمیل خود شویم ؟

۱- برای ورود به ایمیل جیمیل ، ابتدا به فروشگاه اینترنتی کروم در مرورگر گوگل کروم بروید و عبارت Gmail Offline را در نوار جستجوی مرورگر جستجو کنید.

Gmail Offline یکی از افزونه‌های کروم است که در حالت آفلاین ایمیل‌ها را تا ۷ روز ذخیره می‌نماید. یعنی مواقعی که دسترسی به اینترنت نداشته باشید یا گوگل آفلاین شود، می‌توانید ایمیل‌های جدید را مشاهده کنید. این روش برای کامپیوتر کاربرد دارد.

۲- بر روی دکمه Add to Chrome + در روبروی آیکون برنامه Gmail Offline کلیک کنید تا پنجره تأیید ظاهر شود.

۳- برای تأیید بر روی دکمه Add app کلیک کنید. حالا برنامه Gmail Offline مستقیماً روی کروم نصب می‌شود.

۴- کلیدهای ترکیبیCtrl+T در ویندوز و T +  ⌘ Cmd در سیستم عامل مک را فشار دهید تا سربرگ یا تب جدید مرورگر باز شود. حالا یک پنجره جدید حاوی برنامه Gmail Offline اضافه می‌شود که برای راه‌اندازی برنامه باید بر روی آیکون آن کلیک کنید.

۵- در پنجره باز شده، گزینه All offline Mail را انتخاب و بر روی دکمه Continue کلیک کنید.

۶- کلیدهای ترکیبیCtrl+T در ویندوز و T + ⌘ Cmd در سیستم عامل مک را فشار دهید تا سربرگ یا تب جدید مرورگر باز شود. حالا برای چک کردن آفلاین ایمیل، یک تب جدید را باز کنید و در گوشه بالای سمت راست آن بر روی آیکون Apps کلیک کنید تا لیستی از برنامه‌های نصب شده کروم روی کامپیوتر به نمایش درآید.

۷- بر روی آیکون Gmail Offline کلیک کنید. حالا صندوق ورودی جیمیل‌تان با یک ظاهر نسبتاً متفاوت ظاهر می‌شود و شما می‌توانید در مواقع عدم اتصال به اینترنت به صندوق ورودی خود دسترسی داشته باشید.

ترجمه شده در سایت خلایق
منبع:

wikihow.com


۱۳۹۷-۰۵-۱۲

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
مینا قطب الدینی
· Published ۱۳۹۷-۰۵-۱۲
· Last modified 2018-08-03


۱۳۹۶-۱۲-۲۴

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
اکبر جودکی
· Published ۱۳۹۶-۱۲-۲۴
· Last modified 2018-07-11


۱۳۹۶-۱۲-۰۷

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
اکبر جودکی
· Published ۱۳۹۶-۱۲-۰۷
· Last modified 2018-07-11


۱۳۹۷-۰۱-۲۱

 شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
اکبر جودکی
· Published ۱۳۹۷-۰۱-۲۱
· Last modified 2018-07-11

عالی بود ممنون

باز نشر مطالب تنها با ذکر نام سایت خلایق و ذکر آدرس و درج بک لینک khalayegh.com مجاز است.

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع فیلم آموزشی و مقالات آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که برای جیمیل خودشان یک رمز عبور طولانی و پیچیده درست کرده‌اند پس دور از انتظار نیست که گاهی هم آن‌ را فراموش کنید. هرچه رمز عبور شما پیچیده‌تر و قوی‌تر باشد، باعث این می‌شود که به آسانی قابل حدس و هک شدن نباشد، ولی از طرفی هم حفظ کردن آن ممکن است بسیار سخت شده و گاهی فراموش شود. ولی اصلا نگران نباشید ما در این مقاله می‌خواهیم بازیابی رمز جیمیل را چنانچه فراموش کردید به شما آموزش دهیم.چگونه به ايميل خود وارد شويم

برای بازیابی پسورد جیمیل خود سه روش وجود دارد. اگر در زمان ساخت جیمیل، شما ایمیل بازیابی یا شماره تلفن خود را وارد کرده باشید می‌توانید به‌راحتی رمز خود را بازیابی و آن را به رمزی جدید تغییر بدهید. اما اگر شما در زمان ساخت یا بعد از آن شماره تلفن خود یا ایمیل بازیابی‌ای به جیمیل نداده باشید، کافی است سال و ماه میلادی ساختن جیمیل خود را به‌خاطر بیاورید تا بتوانید وارد آن شوید.

اگر شما در حین ساختن حساب کاربری‌تان، شماره تلفن خود را در جیمیل ثبت کرده باشید می‌توانید با روش زیر، رمز عبور خود را به‌راحتی بازیابی کنید.

وارد Gmail.com شوید و ایمیل خود را وارد کنید، اینتر بزنید و سپس روی «گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟» کلیک کنید.

در این صفحه از شما خواسته می‌شود که آخرین پسووردی را که در خاطر دارید بنویسید و سپس «Next» یا همان ادامه را بزنید.

در اینجا شما باید کدی را که به شماره تلفن شما فرستاده می‌شود برای جیمیل بفرستید، برای این کار هم می‌توانید این کد را از طریق پیامک و هم از طریق پیام صوتی دریافت کنید. اگر مایلید کد را از طریق پیامک دریافت کنید بر روی «Send text message» کلیک کنید و اگر مایلید این کد را از طریق پیام صوتی دریافت کنید بر بروی «Get a call» کلیک کنید.

توجه داشته باشید که جیمیل کد مربوطه را به شماره تلفنی که قبلا ثبت شده است و دو رقم آخر آن برای شما نمایش داده شده است، ارسال می‌کند.

کد احراز هویتی را که به شماره‌ی شما فرستاده شده است در این صفحه وارد کنید و سپس «Next» را بزنید. توجه داشته باشید که فقط ارقام را وارد کنید، عبارت «-G» از قبل در کادر قرار دارد.

درصورتی که ارقام را درست وارد کرده باشید به صفحه‌ی تغییر رمز عبور فرستاده می‌شوید. در این صفحه شما می‌توانید رمز عبور جدیدی را برای جیمیل خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نمی‌توانید دقیقا از رمز عبور قبلی خود استفاده کنید و باید رمز عبور جدیدی را برگزینید.

در آخر نیز برای تغییر رمز بر روی «Change password» کلیک کنید.

اگر شما در حین ساختن حساب کاربری خودتان، ایمیل پشتیبان خود را در جیمیل ثبت کرده باشید می‌توانید با روش زیر، رمز عبور خود را به‌راحتی بازیابی کنید.

وارد Gmail.com شوید و ایمیل خود را وارد کنید، اینتر بزنید و سپس روی «گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟» کلیک کنید.

در این صفحه از شما خواسته می‌شود که آخرین رمز عبوری را که در خاطر دارید بنویسید و سپس دکمه‌ی ادامه را بزنید.

در اینجا شما باید کدی را که به ایمیل پشتیبان‌تان فرستاده می‌شود برای جیمیل بفرستید. بر روی «Send» کلیک کنید تا کد احراز هویت به ایمیل شما فرستاده شود.

توجه داشته باشید که جیمیل کد مربوطه را به ایمیل پشتیبانی که قبلا ثبت شده است و سه حرف اول آن برای شما نمایش داده شده است، ارسال می‌کند.

کد احراز هویتی را که به ایمیل پشتیبان شما فرستاده شده است در این صفحه وارد کنید و سپس «Next» را بزنید. توجه داشته باشید که فقط ارقام را وارد کنید.

درصورتی که ارقام را درست وارد کرده باشید به صفحه‌ی تغییر رمز عبور فرستاده می‌شوید. در این صفحه شما می‌توانید رمز عبور جدیدی را برای جیمیل خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نمی‌توانید دقیقا از رمز عبور قبلی خود استفاده کنید و باید رمز عبور جدیدی را برگزینید.

در آخر نیز برای تغییر رمز بر روی «Change password» کلیک کنید.

اگر شما در حین ساختن حساب کاربری خودتان، ایمیل پشتیبان خود یا شماره تلفن‌تان را در جیمیل ثبت نکرده باشید هم می‌توانید با روش زیر، رمز عبور خودرا به راحتی بازیابی کنید.

وارد Gmail.com شوید و ایمیل خود را وارد کنید، اینتر بزنید و سپس روی «گذرواژه‌تان را فراموش کرده‌اید؟» کلیک کنید.

در این صفحه از شما خواسته می‌شود که آخرین رمز عبوری را که در خاطر دارید بنویسید و سپس دکمه‌ی ادامه را بزنید.

در اینجا شما باید سال و ماه دقیق ساخت حساب کاربری خود را به‌صورت میلادی وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر نتوانید این کار را به‌درستی انجام دهید، نمی‌توانید رمز عبور خود را تغییر دهید. پس از وارد کردن سال و ماه دقیق ساخت حساب کاربری خود به میلادی، دکمه‌ی «Next» را بزنید.

درصورتی که سال و ماه ساخت حساب کاربری خود را به‌درستی وارد کرده باشید به صفحه‌ی تغییر رمز ورود فرستاده می‌شوید. در این صفحه شما می‌توانید رمز عبور جدیدی را برای جیمیل خود انتخاب کنید. توجه داشته باشید که نمی‌توانید دقیقا از رمز عبور قبلی خود استفاده کنید و باید رمز عبور جدیدی را برگزینید.

در آخر نیز برای تغییر رمز بر روی «Change password» کلیک کنید.

تهیه شده در: chetor.com

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

کارشناسیمو تو نرم افزار گرفتم. یه سری اتفاقات پارادوکسیکال باعث شد خودمو تو “چطور” ببینم که شدیدا خوشحالم. عاشق خلاقیت و بحث و تحلیل و فلسفه و منطقم. بیکار بشم میرم سراغ شعر و شاعری

چگونه به ايميل خود وارد شويم

سلام یک نفر از تلگرام کل جمیلی که داشتم هک کرد در صورتی که خودشو به اسمه گوگل تبدیل کرده بود تونست تمام جمیل های منو هک کنه ریسک کنه بنام خودش و اینجا مشکل من جمیل های که طرف با مخ منو تونست بزنه هک کنه دیگه نتونستم برگردونم اگه شما میتوانن برگردونن بهم خبر بدین چون حساب کارت در دسترس داشتم خواهش میکنم برگردونن ممنون میشم

درود عزیزان خسته نباشید…جیمیل من رو رفیقم برام درست کرد…برای اکانت ریکاوری از جیمیل یکی از دوستانش استفاده کرد…حالا من پسوردم و فراموش کردم مراحل بازیابی رو که انجام میدم میگه کد رو به اکانت ریکاوری شما ارسال میکنیم…منم دسترسی به اون دوستش ندارم که بتونم ازش کد رو بگیرم تا به بازیابی پسوردم برسم…خواهشم اینکه کمکم کنید چون.تمام فعالیت های من رو اون جیمیل ثبت شده…ممنون.میشم پاسخگو باشید سپاسگزارم

سلام من باروش دوم یعنی جیمیل یاایمیل پشتیبان این کارومیکنم وکدهم می آیدولی کدراکه واردمیکنم مینویسه نتوانست ثابت کندکه این حساب متعلق به شماست

چگونه لاغر شویم؛ ۱۵ روش کاهش وزن سریع اما مطمئن

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید


ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸

بهترین کشور برای مهاجرت در سال ۲۰۱۸ کدام است؟

پایین بودن پلاکت خون؛ نشانه‌ها، علل و درمان آن

آخرین مطالب

رژیم غذایی برای سیکس پک شدن شکم در ۶ قدم علمی و کاربردی

بیماری پارانوئید چیست؛ علت، علائم و درمان اختلال شخصیت پارانوئید

ورزش کیک بوکسینگ چیست؛ تمرینات کیک بوکسینگ چه فوایدی برای بدن دارد؟

خواص لیمو شیرین؛ ۳۰ خاصیت بی‌نظیر یکی از غنی‌ترین منابع ویتامین C

گیاهان آپارتمانی مقاوم؛ ۲۹ گیاه آپارتمانی که به خانه شما طراوت می‌بخشند

ترین های جهان

بانمک ترین حیوانات دنیا که می‌توانند واقعا خطرناک باشند

۱۰ عبارتی که بهتر است هرگز در گوگل جستجو نکنید

بهترین فیلم های ۲۰۱۸ که شما را پای تلویزیون میخکوب می‌کنند

زیباترین شهرهای جهان که هر گردشگری را شیفته خود می‌کنند


قدرتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۷


گران ترین کشورهای جهان برای زندگی

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

چگونه به ايميل خود وارد شويم
چگونه به ايميل خود وارد شويم
10

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *