چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم
چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم

از نظر مردان چه چیزی جذاب است: روش های ساده ای برای جذب مرد مورد علاقه تان

بیایید با خودمان صادق باشیم، گاهی اوقات درک عواطف و احساسات مردان می تواند فوق العاده دشوار باشد. پس بهتر است خودمان را گول نزنیم، اما اگر مردی وجود دارد که به او نظر دارید و در ذهنتان به وی علاقه مند شده اید، راه هایی برای جلب توجه او وجود دارد که دانستنشان خالی از لطف نیست. در این مطلب برخی از راهنمایی ها و ترفندهایی که متخصصان ارتباط و کارآفرینی ارائه نموده اند ذکر خواهد شد تا بتوانید با کمک گرفتن از آن ها توجه مرد مورد علاقه تان را به سوی خود جلب نمایید.

دکتر تینا تسینا، نویسنده کتاب چگونه یک پارتنر خوشحال باشیم و چگونه با یکدیگر تعامل داشته باشیم در این خصوص می گوید به مکان هایی که شما را خوشحال می کنند بروید، جایی که بیشتر احتمال دارد مرد مورد علاقه شما در آن فضاها حضور داشته باشد. در واقع مردان بیشتر جذب زنانی می شوند که آرامش داشته و روحیه ی خوبی داشته باشند و اکثر اوقات با لبخند باشند.

از مخفی کردن خود در گوشه های سالن، در میان مبل و یا گل و گیاه اجتناب کنید. در هر جایی که هستید کاری را برای انجام دادن پیدا کنید فرقی نمی کند که چه کاری باشد فقط سعی کنید در جمع باشید کارهایی مثل وارد شدن در یک بحث گروهی و یا قدم زدن چرا که این امر می تواند توجه مردان را به سوی شما جلب کند و آن ها را متوجه این امر سازد که شما انسانی فعال و اجتماعی هستید و سعی ندارید قایم موشک بازی کنید.چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم

به نظر می رسد که از سال 1950 تا کنون، مردان به گونه ای تربیت شده اند که واقعا دوست دارند مفید باشند. در مورد وضعیت چالش برانگیز محل کارتان با او صحبت کنید یا از او بخواهید که یک برنامه ی جالب را به شما توصیه کند. تسینا در این خصوص می گوید: “فکر می کنم سوال کردن در مورد هر چیزی به جز اشتهای مرد مورد علاقه تان می تواند سبب شود که او فکر کند خیلی باهوش است و لذا کمک خواستن از او می تواند بهترین راه برای ایجاد یک رابطه ی عاشقانه باشد.

امیلی هولمز هاون، بنیانگذار باشگاه دوستانه لست فرست، در این خصوص می گوید: در مورد چیزهای مورد علاقه ی خود، مانند نگه داشتن گل های تازه در خانه، ورزش مورد علاقه تان مانند یوگا، خواندن یک کتاب در هر هفته یا داشتن یک خواب خوب، با او صحبت کنید. ممکن است بیان این چیزها به نظر شما مضحک باشد، اما از نظر او می تواند نشانه هایی از داشتن ” زندگی ای آرام و متعادل” باشد که او را به ادامه ی ارتباط با شما دلگرم نماید.

مردها چندان روند مد را درک نمی کنند، بنابراین تاپ دخترانه موج دار بدون آستین خود را برای شب های دخترانه تان نگله دارید. بهترین راه برای جلب توجه پسرها این است که چیزی بی نظیر مانند یک لباس کلاسیک راحت بپوشید.

هم تسینا و هم هاون به تاثیر تماس مستقیم چشمی کلاسیک اعتراف کرده اند. یک تماس چشمی صحیح باعث می شود که او هم به شما علاقه مند شود پس این آیتم را هرگز فراموش نکنید.

اگر مردی که به او علاقه مند شده اید از لباسی که به تن کرده اید تعریف کرد، نباید به صحبت در مورد نام برند لباستان بپردازید، زیرا ممکن است کلامتان رنگ و بوی مادی به خود بگیرد. اگر او چنین حرفی را پیش کشید شما باید بلا فاصله بگویید که خوشحالید که او تا این حد نکته بین است و فورا حرف را عوض کنید. همین امر در مورد غذا و نوشیدنی نیز صادق است. حتی اگر به جذاب ترین کافه ها و رستوران ها رفتید، باید بیشتر در مورد نقاط مشترکتان صحبت کنید نه فضای رستوران. در این صورت صحبت شما به جاهای جالبی خواهد رسید و نقاط مشترک زیادی را خواهید یافت که می تواند به ادامه ی رابطه کمک کند.

تسینا در این خصوص می گوید که اگر همیشه با گروهی از دوستان خود بیرون بروید و خود را در میان آن ها احاطه کنید تنها شدن و احتمال گرفتن پیشنهاد از طرف فردی که از او خوشتان آمده بسیار کمتر می شود. اگر همیشه با گروه بیرون می روید، سعی کنید کمی از آن ها فاصله بگیرید یا راهی برای وقت گذراندن با خودتان بیابید. پس از آن با گفتن چیزی جذاب در مورد مردی که از او خوشتان آمده و یا اظهار نظر در مورد صحبت هایش نظر او را به سوی خود جلب نمایید. در هنگام اظهار نظر هوش و شخصیت خود را هم نشان دهید نه این که فقط سعی کنید نظری داده باشید. این ها همه باعث می شوند که یک زن شاداب و با طراوت و امروزی به نظر آیید که هیچ کس دوست ندارد هم کلامی با او را از دست بدهد.

به نظر لوری زاسلو و جنی زوچر، بنیانگذاران شرکت تولیدی پروژه سول میت، زمانی که زنان از مردان تشکر نمی کنند آن ها واقعا ناراحت می شوند. زوچر در این خصوص می گوید: “حتی با اعتماد به نفس ترین مرد ها نیز نیاز به تشکر دارند.” البته نیازی نیست که شما همان لحظه از او تشکر کنید بهتر است شماره تلفن او را بگیرید و بعد در یک پیام کوتاه برای نوشیدنی که برایتان خریده بود از او تشکر کنید. این یک راه آسان برای قدردانی و تشکر از کسی است که از او خوشتان آمده و علاوه بر این، راه را برای ادامه ی ارتباط با او باز می کند.

دنیای ما دنیایی فوق العاده کوچک است، و اگر اندکی کار با اینستاگرام و استوری گذاشتن خود را کنار بگذارید، شاید بتوانید کسی را ملاقات کنید که درست در رو به روی شما نشسته است. حتی اگر شما در آسانسور هستید، به جای این که با تلفنتان ور بروید، به اطراف نگاه کنید و ببینید چه کسی در اطراف شما است. این کار برای جذب یک پسر به سوی خودتان بسیار بهتر از چسبیدن به اسنپ چت و یا اینستاگرام است چرا که شما را فردی باهوش تر جلوه می دهد که به فضای مجازی وابسته نیست.

به عنوان مثال می توانید کتاب مورد علاقه تان را به کافی شاپ ببرید. به گفته ی اما تسلر، مؤسس شركت خاستگاری The Ring of Dating ، با این کار به فرد مورد علاقه تان یک دلیل قانع کننده برای شروع رابطه خواهید داد. اگر به خواندن کتاب های عادی علاقه ای ندارید، یک کتاب شعر، مجله یا هر سرگرمی ای که دوست دارید را با خود به کافی شاپ بیاورید.

بسیاری از مردان تمایل دارند تا سر صحبت را با شما باز کنند، بنابراین اگر شما چیزی چشم گیر و یا عجیب و غریب به تن کرده باشید آن ها می توانند از آن برای باز کردن سر صحبت استفاده کنند. گوشواره های جالبی با حلقه های بزرگ به گوش بیندازید و از لباس هایی با طرح های عجیب غریب و چشمگیر استفاده کنید تا بتوانید نظر مردان را به سوی خود جلب کرده و راه را برای صحبت باز کنید.

خدایی جمع کنید این مسخره بازیارووو اخه عشق که اصلاا وجود نداره بعدشم دختر ۱۵ ساله چه میدونه عشق چیه اخه تا عاشق بشهاصلاا پسرااا ارزش نگاه کردنم ندارن چه برسه عاشقشون بشی با پسرااا امونجوری رفتار کنید که با شما ها رفتار میکنند اونااا همه کاراشون فیلمه اگه بهشون بگید دوستت دارم بیا باهم باشیم هرگز قبول نمیکنن چون پسرااا از دختزای مغرور خوششون میاد نه دختر جلف حواستون در کل جمع باشه گول پسر جماعت نخورید

اینارو جمع بزار در کوزه آبشو بخور

این توصیه رو از من داشته باشین
هیچوقت به یه پسر ابراز علاقه نکنین هیچوقت
چون شمارو از دخترایی که تو خیابون ریخته و دارن دنبال پسر میگردن نشون میده
و مطلقا پسری که قصد سو استفاده نداشته باشه ابراز علاقه تونو قبول نمیکنه حتی اگه قبل گفتنتون دوستون داشته باشه چون بد بینی ایجاد میکنین
اون روش هایی هم که تو اکثر سایتا برای جلب توجه نوشتن ترجمه ی مقاله های خارجیه که فقط اونجا به درد میخوره
تو ایران اینجور روش ها جواب نمیده یا اصلا عملی نیس

اون کسایی که میگن عشق الکی و پوچه و وظیفه قلب یه چی دیگس
اگه کسی رو دوس ندارین یا عاشق نشدین اینجا تو این سایت چیکار میکنین
هه حرفاتون همش دروغ اتفاقا شما عاشق ترین فقط الکی حرف میزنین عشق دروغه
یکم با خودتون روراست باشین

هیچی برام بجز آون مهم نیس. ولی من برا آون مهم نیستم. من حتی خواهرم ی سال از خودم بزرگتر بود. پارسال خودکشی کرد و من خیلی شکست خوردم. با این ک میدونست این اتفاق زندگیمو بازم این کارو باهام کردچیکا کنم برگردم

سلام. من ی دختر 19ساله ام. هنوز سال اولی بود ک کنکور شرکت کردم و پزشکی هم آوردم. قبل کنکورم ی دبیر خصوص داشتم ک هرروز برا چارتا درس میرفتم پیشش. بعد ی مدتی بم گفت ک میخاد کنارم باشه. و منم خیلی دوسش داشتم. آون موقع بود ک قبول کردم. الان سه ماهه میگذرع. نمیدونم چرا یهو دلشو زدم. البته بعد این ک خوب کاراشو کرد بم گف که دیگ نمیتونم تحملت کنم. با این ک هیچ کارش نکرده بودم. الان دو هفتس میگذرع. کارم شده گریه و برا اونم اصلا مهم نیست و همون موقع ازم خواهش کرد ک دیگ برم. الان کارم ب خودکشیو این چیزا رسیده… خیلی دوسش دارم

خودکشی؟به عنوان تجربه اول درک میکنم دلبسته باشی اما مطمین باش شما تجربه اول اون شخص نبودی و نتونسته شمارو درک کنه و عشق شمارو باور کنه و ارزشی هم نداره اثبات علاقتون بهش.شما فقط بی تجربه بودید.بهتره ارامشتو حفظ کنی و چند چیز رو فراموش نکنی اولیش اینه که پنجتا انگشت شبیه بهم نیستن و این یعنی ۱ به همه بی اعتماد نشی و به همه اعتماد نکنی ۲ شما همیشه براعاشقی فرصت داری و بعدا به خاطرات گذشته تعجب میکنی!۳به پیشرفت و تحصیلت بپرداز و برای هرکس همونقد که برات هزینه میکنه خرج کن نه کم نه زیاد.و همیشه اول با منطق انتخاب کن بعد با احساس

یه مسئله ای هست دوستان: (نخونی کل عمرت بر فناست)
اینطور جا افتاده که آدم با عقلش عاشق شه یا دلش ؟ اصلا دلی وجود نداره ( اما عشق هست ).این فقط یه جنبه ی شاعرانه هست که به خاطر اینکه وقتی از کسی خوشمان می یاد (مثل سایر احساسات دیگه مثل عصبانیت و خنده) هورمون هایی ترشح میشن به سوی قلب برای تغیر جریان خون و غیره که شاعرامون هم اینطوری احساسی که در قلب به وجود اومده رو به قلب نسبت میدن که تو ادبیات بهش می گن حسن تعلیل ولی کسی که میگه کار دل(قلب) پمپاژ خون هست و عشقی وجود نداره این اشتباهه این دو هیچ مناسبتی با هم ندارن که شما از اون استدلال وجود عشق کنید. در واقع کل احساسات آدمی برای مغزش هست و چیزی که انسان رو کامل میکنه استفاده از مغزش هست نه قسمتی از مغزش کسی که به پول فکر میکنه کسی که فقط به عشق فکر میکنه کسی که فقط به شهوت فکر میکنه و …. همه شان به شکلی ناقصان اند و محکوم به شکست چون هیچ وقت کل احساساتشونه در نظر نگرفتن در حقیقت کل فکر و مغزشونو و یک بعدی عمل کردن .
پس خواهشا از این فازهای (عاقلانه) یا ( زندگی فقط عشق) برای خودتون نگیرید. انسان از احساساتی شکل گرفته که به همشون برای زندگی کردن نیاز داره.

من ی دختر ۱۷ ساله ام ‌.عاشق ی پسر ۲۴ ساله شدم ک توی باشگاه دیدمش یکی از دوستام رو فرستادم جلو ک در مورد من حرف بزنه اونم حرف میزنه ‌و پسره میگه این ی عشق زود گزره ک توی این سن زیاد اتفاق میوفته ‌شاید عاشق خواننده هم بشه .من چیکار کنم ک دلش رو ب دست بیارم ؟؟

سلام به همه دوستان من سه دختر ۱۶ سالم تا این موقع فقط یه بی اف داشتم من تو یه خانواده خیلی سخت گیری بزرگ شدم به طوریکه تا این موقع حتی سیم کارت هم نداشتم اما یه تبلت داشتم تو ایلام یه نرم‌افزار چت روم نصب میکنم و اونجا با یه پسر که ده سال از خودم بزرگ تر بود دوست شدم اوایل خیلی خوب بود من برایش سه تا عکس فرستادم تا اینکه امروز که این مطلب و براتون می‌نویسم بهم گفت من اونی که خودمو بهت معرفی کردم نیستم و یه ادمیم که دخترا و بازی میده من فورا اون نرم افزار رو پاک کردم اما حیف که عکسام دستشه حالا اگه عکسام پخش بشه من بدبختم به همین خاطر همه ی ابجیای چ
گل هیچ وقت به عشق مجازی اعتماد نکنید عاشق بشید اما واقعی نه مجازی

سلام. من ي دختره 18سالم. توسن 14سالگي پسرهمسايه دوستم عاشقم شد. فك ميكردمن و دوستم باهم خواهريم6 ماه بد اينكه من خونه دوستم رفته بودم اون منو ديد ب مامانش گفتو مامانشم ب مامان دوستم وقتي مشخصات منوداد مامان دوستم فهميدمنم. بدش دوستم رابط منو اون شده بود. روزاي خوبي بود ك يدفه مامانش سرطان گرفت. اميرم ازاول تنهاقصدش ازدواج بود اماچون من سنم كم بود ومطمئن بودم ك مامان بابام اجازه ازدواج نميدن بهش گفتم ن. اما اون همش ب دوستم اصرارميكرد ك شمارموبگيره تابامامانم صحبت كنه. ولي من ميگفتم ن. چن ماه بدش مامانش ب اميراصراركرد ك بايد ازدواج كنه ومي گف ميخوام قبل ازمرگم عروسيتوببينم. امير اين ماجرارو ب دوستم گف. منم هيچ جوابي ندادم وفرداش رگشوزد… بدچن روز باخنده ب دوستم گف واس اينكه مامانم و بترسونم ميخواستم پوست دستم بزنم ك رگموزدم.تاچن ماه همچي خوب بود ومامانش واس اينكه عشق من ازسراميربيوفته ازاون شهر رفتن. اماهنوزم اميرمياد درموردمن از دوستم خبراموميگيره. عشق يني ب هم نرسيدن. حداقل براي من…

سلام من با یه پسری دوستم ک قبلا شکست عشقی خورده به من توجه داره اما جلوی من درباره دخترای دیگ حرف میزنه چیکار کنم ک نظرش نسبت ب من جلب بشه دوست دارم وقتی با منه فقط به من دقت کنه عاشق سکسه ایا خوبه ک باهاش درباره سکس حرف بزنیم یا کار های کنم ک تحریک بشه ما تصویری باهم در ارتباطیم ایا این کار رو بکنم؟؟؟؟

به هیچ وجه باهاش در مورد سکس حرف نزنید. احساسات خودتون رو کنترل کنید. با این صحبت هایی که شما در مورد اون فرد میکنید، باید بهتون بگم که طرف مقابل شما اصلا قابل اعتماد نیست. چون در این رابطه که شما ازش حرف میزنید ، سود و زیان زیادی داره که متاسفانه تمام سود به نفع طرف مقابل شماست و تمام ضررش برای شما. یه مدت باهاش کات کنید. اینطوری شاید آرومتر شید. وقت خودتون رو با فیلم دیدن و مطالعه پر کنید تا کمتر بهش فکر کنید.

سلام من ۱۸سالمه از ۱۴سالگی عاشق پسر عموم شدم اما اون با دختر عموم رابطه داشت وقتی تموم کردن به بهونه چالش رفتم ب صورت پیامی گفتم دوسش دارم میترسیدم دوباره برگرده پیش دختر عموم ولی اون بهم گفت دختر عموما دوست داره منم ک گفتم چالشه ولی باور نکرد خلاصه رابطمون خوبه ولی اون منا دوست نداره چند وقتم برای این ک فراموشش کنم با یکی دیگه دوست شدم ولی خوب فایده نداشت میشه راهنمایی کنید لطفا؟

بببببببببببببببببببببببببللللللللللللللللللللللللللللللللللههههههههههههههههههه

سلام دوستان, به نظر من ازدواج باید عاقلانه باشه زندگی باید عاشقانه باشه. یعنی با چشم باز انتخاب کنید نه از رو هوس. بعد ازدواج چشاتونو رو همه چیز ببندین. امروزه شناخت ادما خیلی مهمه.

من قبلا تو دوران نوجوونیم عاشق شده بودم بمدت 4سال ولی اون اصلا خبر نداشت الانم کلا از یاد بردمش و19 سالمه و بنظرم تنها بودن بهتر از این همه دغدغس اگه واقن با کسی ک بخام دوس بشم با عقل پیش میرم.توصیه میکنم اصلا با احساس پیش نرید چون ضرر میبینین

ببخشید دوبار گفتم 🙂

خاک تو سر همتون من که اصلا به عشق اعتقاد ندارم شکست عشقی هم نمیخورم چون برام مهم نی بنظر من وللش زندگیتو بچسب پسرا ارزش ندارن با ارادت کسی که هیچوقت عاشق نمیشود

افرین عزیزم بخدا که حرف درست و زدی

بابا چقد سخت میگیرید.
مطمئن باشید پسره بیشتر میخوادتون بعد با این اطمینان باش حرف بزنید.
سعی کنید سر حرف رو خودتون باز کنید
بعد از دوست شدن اگه دیدید به دردتون نمیخوره و اشتباه فکر کردید بدون صحبت خودتون رو کنار بکشید و جوابشم ندید و با خودتون بگید ایشالا بعدی ..
100% تضمینی و تجربی …

سلام…من سه ساله که یه نفر رو دوس دارم؛فامیلمونه ولی خارج کشور زندگی میکنن؛از اون مدل ها هم نیست ک بد باشه نه اصلا اتفاقا نماز و روزه و اینارو انجام میده چون شهر ما یه صهر مذهبی هس …اصلا تا حالا زیاد باهاش حرف نزدم ولی خب چون خواهرش دوست صمیمیمه بعضی وقتا ک با خواهرش باهمیم میاد و مثلا یه چیزی ب خواهرش میگه…چن روز قبل منو خواهرش نشسته بودیم که اون اومد با خواهرش کار داشت منم سرم تو موبایلم بود چون اصلا روم نمیشه نگاش کنم وفتی داشت حرف میزد داشکم میلرزیدم چون حتی وقتی صداشو هم بشنوم استرس میگیرم…همونطور ک حرف میزد من سرمو آوردم بالا ک دیدم اونم نگام کرد…چون روم نمیشد نگامو به بالا انداختم و اونم همونکارو کرد ولی دوباره باهم زل زدیم تو چشای هم نزدیک بود خندم بگیره ولی هیچی نگفتم و سرمو انداختم پایین…بعضی وقتا که میخندم یکم سنگینی نگاشو حس میکنم ولی نمیدومم واقعا داره نگام میکنه یا من اینجوری حس میکنم…چن بار اتفاقی نگامون ب هم افتاده و اتفاقی ب هم زل زدیم ولی نمیدونم دوسم داره یا ن…اگه به دوستام بگم باور نمیکنن ولی خب من ی جورایی معنی نگاشو میفهمم حس میکنم دوسم داره ولی جرعت نمیکنم به کسی بگم چون اصلا باور نمیکنن…من خیلیییییییییی دوسش دارم لطفا راهگمایی کنید…درضمن من ۱۴سال بیشتر ندارم شاید بگین سنم خیلی کمه ولی وااااقعا واقعا دوسش دارم…یه چیز دیگه اونا فقط برای عید و تابستون اینجا هستن

نگاه کردن خودش از علاقه میاد داستان ماهم همینجوری شروع شد و ما نامزد شدیم ولی سعی کن بی توجه باشی و خونسرد

سلام دوستان
من مدتی با یک نفر آشنا شدم.اوایل ایشون بهم پیام میدادن و سراغی از من میگرفتم.اما اخیرا پیام نمیده و پیامای منو میمونم و جواب نمیدم.وقتی ازشون دلیلش پرسیدم ایشون گفتن وقت ندارن.درواقع ایشون هم دانشجو اند و هم کار می کنند.
اما من واقعا موندم که چیکارکنم آیا ارتباطم با این فرد قطع کنم یا اینکه کمی صبور باشم و ببینم چی میشه.لطفا کمکم کنیدچگونه با نگاه مردان را جذب کنیم

به نظر من یه مدت بهش بی توجه باش بزار اون بیاد سمتت

حالا نیومد چه خاکی تو سرمون کنیم؟

پسره خجالتی باشه عمرا بیاد

باتوجه به كامنتا چرا اول همه دخترا عاشق ميشن اونم عاشق كسي كه نبايد بشن و اون طرفم بهشون محل نميزاره ؟خودمم گير اينجور چيزي افتادم

چون زیادی بهش رومیدی واس همینه

چون دخترا عاشقه پسرایی میسن ک مغرورن و بهشون محل نمیدن…و ب پسرایی ک دوسشون دارن اهمیت نمیدن

سلام .داداشاوآجیاے عزیزشبتون بخیروزندگی بہ کامتون☺ممنون میشم متنموبخونیدوراجبش نظربدین
من همہ ے نظراتی کہ بودروخوندم ولی وقتی اون نظرکہ یہ دختر۱۵سالہ و۱۳سالہ عاشق یکی ازپسراے فامیلشوننوخوندم تعجب کردم چون باوجوداینکہ الان18سالمہ هرگزعاشق نشدم واصلاازکسایی کہ ازمن خوششون اومده{ حتی باموقعیتاے خوب‌ویاتفاهم} خوشم نیومده ضمنابہ این دلیلم نیسکہ سختگیروحساسم وحتی ۱۰۰%مطمئن نیستم کہ شخصیم عاشق من شده باشہ حتی تعریف ازخودنباشہ،باوجودجذابیتوزیبایی وویژگی هاے خوبی کہ دارم .خیلی دوسداشتم عاشق بشموعشقوتجربہ کنم چون واقعاحسِ خیلی خیلی قشنگیہ کہ البتہ یادمون نره←بہ شرطاے زیادوباقدماے منطقی→☺من میدونم کہ واقعاکائنات آدمایی کہ مناسبو واسہ همنوبہ هم میرسونہ ولی واقعاانتظاردیوونم کرده وحتی تورویاهام باعشقی‌که توآینده بهش خواهم رسیدزندگی میکنم حتی باوجودموفقیتایی کہ توزندگیم دارمواززندگی خیلی لذت میبرم ولی توزمینہ ے عشقودوسداشتن هیچوقت احساس خوشبختی نداشتموواقعاخیلی ناراحتم ازلحاظ موقعیتیم توفامیلامونم اصلاپسربزرگ یابہتربگم پسرنداریم یابچہ ے کوچیکن یاهمسن خودم کہ فقط۲تانوعین داداشمن‌واصلادوسندارم بااونادوسداشتنوتجربہ کنم‌چون‌معیاراے منوندارن خودممکہ درونگراموبیرون ایناخیلی نمیرم درنتیجہ موقعیت برام خیلی سخت‌میتونہ پیش بیاد نمیدونم کِِِی بہ یہ عشق پاکوابدے میرسم ازتون میخوام برام دعاکنین تاهرچہ زودترباهاش آشناشموباهم خوشبختی توعشقوتجربہ کنیموبہ هم توهدفامونم کمک کنیمو…وتوآخرم بہ همتون ڪہ‌لطف کردینومطلبموخوندین پیشنہادمیکنم قبل ورودبہ یہ رابطہ ے عاطفی کتاب رازهایی وشناخت مردان واگہ آقاییدکہ همین‌کتاب راجب خانوماشوبخونیدچون خانوماآقایون ازخیلی لحاظاے شخصیتی ورفتارے تفاوت دارن کہ شناخت اینابہ رابطہ ے بادوام وبہ دورازسوءتفاهم کمک میکنہ مثلایکیش کہ دونستنش واجبہ همینہ کہ تورابطہ مردااهل عملنوخانونابیشتر،حرف واگہ کسی اینوندونہ شایدفککنہ کہ طرفش دوسش نداره یاسردشده یاخیلی خیلی چیزاے مہمی کہ مااصلانمیتونیم حتی حدسشون بزنیموعالی میشہ اگہ بامطالعہرفهمیداین کتاب خیلی خیلی نکات خوبوعالیی داره وبایہ جستجوتواینترنت میتونین بہ صورتρ∂ƒدانلودوخیلی راحت مطالعش کنین.آرزوے بہتریناروبراتون دارمخدانگہدارتون

دوستان عزیز عشق واقعی بعد از امدن خانواده ی پسر به خواستگاری وبعد از ازدواج به وجود می اید قبلش همش هوسه

سلام من ۱۷ سالمه عاشق پسر عمومم ..این عشق برای یکی دو روز نیست که بگم هوسه سه چهار سال هس که دوستش دارم .اولاش فک میکردم یه حس بچه گانه هس ولی اصلا اینطور نیست به هیچ پسری جز اون تاحالا فکر نکردم .اون نمی دونه دوستش دارم نمی دونم اون هم دوستم داره یا نه چون خیلی عادی رفتار میکنه . یه بار هم نقاشیشو کشدم ولی نمی دونم فهمیدبا این کار دوسش دارم یا نه .. نمیدونم چیکار کنم لطفا کمک کنید سر در گمم اصلن نمی دونم تکلیفم چیه .. یا حداقل بگین چطور فراموشش کنم

برام دعا کنید همه چی درست بشه

16 سالم بود ک با یه پسر آشنا شدم گف دوست دارم گفتم ثابت کن اومد و با خانوادم در میون گذاشت ک من دخترتون میخام .فعلا فقط یه مدت با هم باشیم ببینیم اخلاقمون بهم میخوره یا نه.خانوادم قبول کردن همه کاری براش کردم خیلی دوسش داشتم و دارم حدود یه سال باهم بودیم ینی تا 17 سالگی مامانم براش کار پیداکرد ی روز بهم پیشنهاد رابطه داد من قبول نکردم گف اگ باهام رابطه نداشته باشی میرم بایکی دیگه منم تو دل خودم گفتم شوخی میکنه نمیره ولی رفت اونم چی؟؟؟با یه زن ک یه بچه هم داره من تو 17 سالگیم ازدواج کردم اونم یهویی حتی خواسگاریمم نیومدن نمیدونم چی شد همه چی خیلی زود انجام شد یه جمعه با یکی از اقوام رفتیم بیرون جمعه دیگش ازدواج کردم.یه روز قبل آزمایش خونم بهش گفتم دارم ازدواج میکنما باور نکرد پشت تلفن یه پوزخند زدوگفت مبارک باشه.بعد از عقد مامانم عکس نامزدم و گذاشت پروفایلش نمیدونم اون موقعه ک دید چه حالی شدباورش نمیشداما دیر شده بود.الانم ک ازدواج کردم راضی نیسم ینی نامزدم یکی دیگه تو زندگیشه اما انکار میکنه زندگی سخت و زجر آوری دارم

سلام من ۱۵ سالمه و چندساله که عاشق پسرعمومم با تمام وجود دوسش دارم . همه همکلاسی هام میدونن وقتی به جونش قسم میخورم حرفم راسته.
واقعیتش اون یکی دخترعمومم اونو دوس داره ولی اون۲سال از من کوچیک تره من مطمئنم عشق اون هوسه اخه کدوم بچه۱۳ساله ای عاشق یه پسر۲۱ ساله میشه?
بعدش این دخترعموم هربار یه دروغی پشت سرمن تو فامیل میگه هربار که احساس میکنم دارم به عشقم نزدیک میشم اون همه چیو خراب میکنه و باعث میشه همه درموردم بد فکر کنن

با نگاه ها و شوخیا و حرفایی که پسر عموم بهم میزنه حدسایی میزنم که اونم منو دوس داره
ولی دختر عموم داره همه چیو بهم میریزه . چیکار کنم تورو خدا اگه راهکاری بلدین جلو پام بزارین.
همین چند وقت پیش همه جا جار زده بود ایدا دوست پسر داره.اخه منه بدبختو چه به دوس پسر ?
ابرومو جلو عشقم برده و کاکلا به وضوح حس میکردم عشقم تا مدتی باهام سر سنگینه.

سلام من ۱۵سالمه و از وقتی که کلاس چهارم بودم پسر عموم رو دوسش داشتم اون۲۲سالشه خیلی دوسش دارم البته اون از سطح خانواده خیلی از من فراتره اون وقتی منو میدید گاهی وقتا بهم زل میزد و بعضی مواقع میخواست درباره ی موضوعی باهام سر صحبت باز کنه من زیاد توجه نمیکردم چند روز پیش شنیدم که ی دخترع رو دوسال میخواد وقتی که ترم دانشگاه تموم شد میرن خاستگاریش فک کنم بنظرتون چکار کنم خیلی دوسش دارم¿

سلام یکی از پسرای فامیلای دورمون امسال اومدن خونه ما سنگین بود پسره چند بار متوجه نگاهاش شدم هر بار حرف میزدم به نگاه میکرد سفره می انداختند پشت سرم ظرفارو میاورد شب که رفتیم بیرون باهاش خیلی سردم شد پسر خالش بهش گفت کتتو بده بهش اونم‌ کتشو داد بعدشم ی چیزی برداشت گفت من ناراحت شدم بعدم گفتم نمیپوشم گفت غلط کردم قربونت شم بیا بپوش عزیزم تو ماشینم اذیتم میکرد هی میگفت من سینگلم چند ماهه دوست داشت باهام حرف بزنه میخوام بدونم اینا نشونه دوست داشتنه؟
به دل خودم که خیلی افتاده چون بودن پسرای دیگه دور و برم ولی حسم میگه این دوست داره
از مدیر محترم خواهش و التماس میکنم یا اینجا یا تو ایمیلم جوابمو بدن به شدت گرفتارم خواهششششششششششش

نه عزیزم اون دوس داشتن نیس فک میکنم خیلی کم سن باشی ولی پسرا فقط دنبال مخ زدنن مطمعن باش پسری ک طرفو از ته دل بخواد سبک بازی در نمیاره سعی نمیکنه اینجوری مخ طرفو بزنه مثل روز روشنه ک داره مخ میزنه دوس داشتن چیزی نیس ک با یه نگاه ب وجود بیاد

سلام من کسیو دوس دارم که ازمن۱۴سال بزرگتره و می خواد از ایران بره نمی دونم چیکار کنم عاشقم شه باهم دوستیم واقعاا نمیدونم چیکار کنم برلم دعا کنید

یه پسره هست تو کلاسمون میگه من تو رو دوست دارم و از این جور حرفا ولی من ازش بدم میاد صد بار هم بهش گفتم ما به درد هم نمیخوریم ان شاالله با کس دیگه ای خوشبخت بشین ولی باز مثل کنه هی دور و بر من میپلکه
چیکار کنم دست از سر کچل من بر داره؟

عشق و عاشقی تو این دوروزمونه چیزی جز شکست نیست

کاش میدانستم حکمت خدا چیست؟! چرا به او که منو میخواست و من هم او را، نرسیدم!

سلام
حرفاتون درسته ولي اينكه ي پسري با تمام بدياش ب دلت بشينه و همش تو فكرت باشع چي؟!
ميگ تو بايد عاشقم كني نميدونم چيجوري ولي عاشقم كن

سلام من 15 سالمه چند سالمه پسر داییم رو دوس دارم حتی از طریقی هم بهش فهموندم که دوسش دارم اما نه به طور مستقیم . مثلا معمولا بهش زل میزم البته فکر نکنین همش هوسه نه من واقعا دوسش دارم . اون پارسال یه ددوس دختر داشته که از قضا خیلی هم دوسش داشته اما دختره بعد یه مدت باهاش کات کرده . منم عید بهش پیام دادم و یکم بهش گیر دادم ولی نه اینکه بگم دوسش دارم همینطور دیدم داره تهدید میکنه منم ترسیدم و گفتم کیم ولی وانمود کردم که نمیدونستم اونه بعد از اون هم یه سری فکرهای بد در موردم کرده بود که منم دیگه از اون موقع تا حالا باهاش حرف نزدم .میدونم که فهمید عودا بش اس دادم ولی خب بعد از اون هم یه روز که خونشون بودم وکم و بیش با هم حرف میزدیم ازش یه برگه گرفتم و از روی عکسش نقاشیش رو کشیدم و یهمتن کوتاه عذر خواهی هم پایینش نوشتم ولی گفتم که یا کلا دیگه حرف نزنیم یا مث آدمیزاد . که هیچی دیگه بعد از اون دیگه حتی بش سلام هم نمیکنم البته مثلا خیلی وقتا بهم زل میزنه و همش منو میپاد ولی یهو میبینی دفعه بعد اصلا نگامم نمیکنه .نمیدونم واقعا مستاصل شدم لطفا کمکم کنید .ممنون
لطفا الان هر کس آنلاینه ج بده چون شاید دوباره نتونم بیام بازم ممنون

سلام
باید بهش سلام کنی و ی کاری کنی که از فکر دوست دختر قبلیش در بیاد
اینکه اون پسر داییته خیلی خوبه ،تو خیلی فرست داری که بهش احساساتت رو نشون بدی چون خیلیا عاشق کسایی میشن که حتی نمیتونن بهش سلام کنن . پس اگه واقعا دوستش داری خالصانه عشقتو بهش نشون بده ولی بدون نباید ارزشتو پایین بیاری

من دختری 27 ساله ام لیسانس دارم وبه دلایلی ادامه تحصیل ندادمو بیکارم خیلی دوس دارم ازدواج کنم ولی خواستگار هم ندارم تورو خدا برام دعا کنید ممنون

اان شاالله بایه مرد شیر پاک خورده و ادم حسابی ازدواج میکنی عزیزم بسپر به خدا خودش یه خوبشو برات پیدا میکنه

سلام گل خانم براتون آرزوی خوشبختی دارم و براتون دعا می کنم
بیشتر تو کارهای گروهی و مجالس عمومی شرکت کنید مخصوصاً توی مسجد محله تون توی نمازهای جماعت شرکت کنید. بیشتر برید به سمت خدا. مردم از دختران نجیب و با حیا و پاک خیلی خوششون می آد . خودتونو بسپارید به خدا و این خاستتون را از خدا بخواهید چون خدا فرموده بخوانید تا اجابت کنم . باور کنید یه پسر خیلی خوب می آد سراغتون.
موفق و موید باشید

love is big lie

منم30سالمه. عاشق یه پسره توفامیل بودم اونم عاشق من بود اما چون فامیل بودیم نتونستین به هم بگیم …خلاصه عاشق موندم

سلام خالصانه به ندای دلتون که همون دوست داشتن پسره هست گوش بدید آگه اونم دوستون داشته باش طرفتون میاد ولی آگه نه هیچ وقت طرفش نرید پسری و جذب کنید که واقعن دوستون داشته باش نه بخاطر پول موقعیت شغلی قیافه و تیپتون

سلام به نظرمن مطلبا عالی بود.ولی مردها عاشق مهربونی و ظرافت هستن.لبخند هم که گفتین بد نیست.ولی درکلخیییلی خوب بود❤

بابا عشق توافسانه هاست الان همه دوست داشتنها شده هوس

دقیقااااااا….

ایول

با سلام اولا اینکه گفتید عشقتون رو موقع خداحافظی بغل کنید تا بوی عطر شما او را تحت تاثیر قرار بده منظورتون از عشق چه کسیه آدم که تا با کسی محرم نباشه نمی شه او رو بغل کرد در ثانی این حرفها همه اش مال کتابهاست به نظرم عشق اینا اصلا وجود نداره چون من تابحال از هر کی خوشم اومده زیر همه چی زده با یکی دیگه ازدواج کرده

بنظرم درهمه ی مردا صحت نداره مثلا عشق من دوست نداره زیادی امروزی بگردم میگه جلف میشی یامثلا دوست نداره خیلیی به ظاهرم اهمیت بدم برعکس یکسری ازاقایون وقتیم میبینه برایه حرفش ارزش قائلم دیوونم‌میشه….سعی نکنید یکسری پارامترا توذهنتون داشته باشید که بخواید براساس اونا عشقتونوپیداکنید یادبگیرید یک ادم رو باهر ظاهری و هرشرایطی(نه شرایط غیرعقلانی وغیرشرعی)یه طورخاص دوست داشته باشید.ماسه ساله رابطع داریم راضی هستیم و اینکه کاملااا باهم متفاوتیم.سن زیربیست سالم عشق بچگیه

زیاد زر میزنی چرتو پرت میگی چی میزنی کم بزن همیشه بزن اصلا وقتی نمیدونی عشق ینی چی

من عاشق یه پسریم که ازم بزرگه الان عاشقش نشدم من 5ساله بودم دوسش داشتم میخواستمش خیلی دوسش داشتم بعدکه بزرگ شدم به مرور زمان شدعشق اون وقت زن هم داشت بچه هم داشت ولی من چیکارمیکردم میخواستمش وقتی میدیدمش دلم به لرزه می افتادالان کم کم باهم میحرفیم 18سالمه ولی نه اونجوری که یه عاشقومشعوق میحرفه ولی من الانم دوسش دارم به نظرتون چیکارکنم

سلام
دوست عزیز هرچقدر هم که عاشق باشید وارد رابطه شدن با مرد متاهل اصلا کار درست و اخلاقی نیست.
به بهانه خوشبختی خودت گرفتن خوشبختی از زنی که عاشق همسر خودشه کاره بی رحمانه ایه….

یا مولاا من ۱۹ سالمه هنووو معنی عشق و نفهمیدم بعد بچهه ۵ ساله عاشق شده داداچ ول کن برو پی زندگیت چشمتم دنبال شوهر مردم نباشه برووو صفااا کن عشق کیلو چنده اخه تو این دوره زمونه ک همه بفکر خودشونن

منم قبول دارم

درسته منم قبول دارم

من متارکه کردم 38 سالمه لیسانسم یه پسر 34 سابه دکتر با هام آشنا شد دو ماه طول کشید همو خواستیم پدر پسر خیلی مخالفت کرد با ازدواج ما دو هفته است کات کردم با اون ولی هنوز دلم پیششه

هوش

سلام
عشق وجود داره و به وجود میاد بعد اشنایی امکان داره عشق نابود بشه و یا یه تفسانه بشه
بستگی به نوع شناخت داره بعد اینکه همدیگر و میشناسن و میدونن که با کی طرف هستند عشق کشکی یا عشق واقعی روشن میشه
یه مرد هم تو عشق زندگی عاشق زنی میشن که قلب پاک و مهربونی داشته باشن و زن ها هم عاشق مردی میشن که انسانیت داشته باشه و جوان مرد
این در مورد زن و مرد های نرماله

خخخخخخخ
عشق چیه اصلا. عشق و علاقه فقط مال تو قصه هاست. بیاین بیرون از رویا. توی دنیای واقعی هیچکی عاشق کسی نیست
بسه خیال پردازی
یکم واقع بین باشین
عقل همیشه حرف اولو میزنه
دل یه کذب محضه. فقط کارش پمپاز خونه
عشق و این مسخره بازیا فقط توی وهمتونه

B

واسه من چاره ای راه حلی پیدانکردین دوستان ؟

فقط اولی درست بود.
بقیه، مخصوصا آخری کاملا اشتباه بود.

سلام من الان 6_7ساله عاشق یه پسرم ..اما اون پسر نه نگام میکنه نه کار دیگ ای ..فقط خیلی کم مثلا در حد ببخشید ..یا ممنون ..یا سلام باهام حرف زده پریروز هم شوخی خیلی کوچیکی کرد ..نمیدونم چیکار کنم خیلی دوسش دارم بنظر شما من باید برای جذب کردنش چیکار کنم لطفا راهنماییم کنین ..

عزیزم
منم مثه توام
چیزاییو که به من گفتنو به شما میگم
ارتباط چشمی تو ایجاد یه رابطه خیلی موثره
نه اینکه کامل زل بزنی به طرفااانه
نگاه اتدازه دو دقیقه وزود نگاهتو برگردونی
وهرموقه تو جمع یه نفر حرف میرنه فقط به اون نگاه کن اگه ام خجالت میکشی سرتو پایبن بنداز تا طرف حرفش تموم شه همون موقه تو چشماش نگاهتو بندار
که این مفهومو بهش برسونی که تو این جمع مهم نیس کی حرف بزنه من این برام مهم تو نظرت چیه
چشما دروغ نمیگن اگه ام دوستت داشته باشه
از همون چشماش این احساسو دریافت میکنی
واینکه غیرقابل پیش بینی باش یکم باهاش شوخ طبع باش ولی دفه دیگه سرسنگین جوری که نتونه تشخیصت بده اینجوری دیوونش میکنی
یاعلی

من که راحتم نه عاشق میشم نه شکست عشقی میخورم چون برام مهم نی بنظرم بچسب به زندگیت مجردی حالشو ببر والا با ارادت کسی که هیچوقت عاشق نمیشود 😉

سلام
این که کسی دوس پسر داشته باشه یا دوس دختر یک مسئله ی غیر شرعی است
انسان هرچه بتواند خود را از این دوستی های بدون عشق و یا بهتر بگم بدون آرامش دور بکنه بهتره
شما دختر خانم ها اگه پسری مورد علاقتون هست خب با اون ازدواج کنید
یا حداقل با او صیغه موقت بخوانید
هرچه میتونید خودتون رو از گناه بگشید کنار
شما اگه پسری مورد علاقتون هست رو برید باهاش ضحبت کنید و اون رو به ازدواج تشویقش کنید

شاید خیلی هاتون بگید من یه آدم امل یا مذهبی خشک مقدس هستم نه اینطور نیست من یه آدم معمولی مثل شماهام که دوس ندارم خواهرا ت وبرادرانم تو راه گناه قدم برداند
ممنون از محبتتون که این مطلب رو خوندید
یاعلی…‌.‌‌

افرین درسته

من اصلا حرفتونو قبول ندارم چون که تو این دوره زمونه دختروپسر باید با هم مدتی قبل از ازدواج معاشرت داشته باشن یا دوست بشن وبفهمن که به درد ازدواج باهم میخورن یا نه وگرنه اگه بعد ازدواج بفهمن که به درد هم بخورن به نظرم خیلی خوب نیس

نمیگم اشتباه کردی یا هر چیزی چون وقتی قلبت جلوش تسلیم شد دسته تو نبود منم همسنتم میفهممت ولی ی لحظه خودتو بزار جای زنش اگ یکی با شوهرت حرف بزنه چ‌ حالی میشی اگ دوسش داری بزار زندگی کنه
بعدم اینکه خداروشکر کن که زنش نشدی چون کسی که زن داره با ی دختر دیگ حرف میزنه لیاقته شوهر بودنو نداره….:-)

صیغه فقط یه کلاه شرعیه بزرگه.بریم صیغه کنیم بعد که طرف استفاده ش رو برد و ولمون کرد صیغه یکی دیگه

راستش من الان ۹ساله عاشقه یه پسری هستم واقعا هم دوسش دارم هروقت میبینمش گریم میگیره ،پسر دوست بابامه نمیدونم چون باهم اشناییم بهم ابراز علاقه نمیکنه فقط بهم زول میزنه نگام میکنه منم میبینمش کلی استرس میگیرم ،نمیتونم حرف بزنم یاوقتی نگام ک میکنه یه حالتی ک انگار خجالت کشیده سرشو میندازه پایین ،یعنی امکان داره اونم دوستم داشته باشه ،آخه مشکل اینجاست ک هیچی نمیگه ،منم غرورم اجازه نمیده برم باهاش صحبت کنم اگ منو نخواد چی اونوقت ابروم میره

من عشقمو خیلی دوس دارم الانم نامزدیم از خدا میخوام یه دختر ناز به ما بده برام دعا کنید ممنون دوستان

دوست داره

تو عاشقش نیستییی چون ک تو عشق غرور معنی نداره فقط توهم عاشقارو زدی

چه ربطی به بچه بودن داره ربطی به ظرفیت وتکمیل شدن داره همین جوری زندگیوسخت میگیریدکه تهش طلاق میشه شایدهمین عشق بچه گانه آینده خیلی خوبی داشته باشه بس همیشه زودقضاوت نکنید الکی راهنمایی نکنیدباهمین قضاوتاتون کاری میکنیددونفرکه همودوست داشته باشن ازهم دورشن ببین همیشه تورابطه روراست باشین وصادق ازتمام وجودتون حرف بزنیدوازلحظه به لحظش لذت ببیدواین کارایی که بالاگفته شده همش مهم نیست وقتی تویکیودوست داری اونم دوست داشته باشه این سوسول بازیاروبایدبزاری لب کوزه آبشوبخوری وگرنه اگه رابطه یک طرفه باشه به دردنمیخوره بعدم فقط صداقت داشته باشین برین روراست بهش بگین البته این مهم هست که قبلافردموردعلاقتونوبشناسید/فقط صداقت/

در جواب ایناز , این علاقه ها و احساسای بچگانه اس و زودگذر و اقتضای سنتونه , بهتره بیخیالش شه چون از سر عقل نیس , به مرور فراموش میشه جدیش نگیرین

یکی از دوستام عاشق یه پسرشده که جلو مدرسه امون رد میشه چجوری باید ابراز کنه

عشقای جلومدرسه بچه گانه هستن عزیزم

عشق گذرا،صلاح نیست ابراز کنه

دریافت مطالب جالب




زندگی من مثل همه مردم، مجموعه‌ای از تلخ و شیرین است، ولی من انتخاب کرده‌ام شیرینی‌های زندگی‌ام را با شما سهیم شوم. هرگز خیال ندارم وانمود کنم هیچ مشکلی در زندگی ندارم و یا هیچ عیبی در رفتار و کردارم نیست. من یک آدم معمولی هستم. اگر بتوانم لحظه‌ای در روز، نور شادی و امید را به قلب شما بتابانم، وظیفه‌ام را در این دنیای زیبا انجام داده‌ام. ریختن چرک آب زندگی بر سر خواننده‌ها، کار ناشایستی است. به نظر من نویسنده‌ای هنرمند است که بتواند امید و شادی را به قلب مردم هدیه کند، وگرنه گله و شکایت از زندگی، کار ساده‌ای است.


برای باز شدن صفحات بصورت همزمان

کلید ctrl   را پایین نگه داشته

سپس روی لینک کلیک کنید!

فرض کنیم شما جایی می روید، برای مثال وارد یک فروشگاه، کلاس درس، کوه یا یک مهمانی شلوغ می شوید. یک آقا نظر شما را جلب می کند. حالا چطور می توانید نظر او به خود جلب کنید؟چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم

 

دیده ام بعضی دختران به محض دیدن یک آقای مناسب، می روند و تنگ دل او می نشینند و هی لبخند می زنند و غمزه خرج او می کنند. این بدترین رفتار برای جلب نظر یک مرد است. باعث می شود شما را دست کم بگیرند.

 

روشی که به شما توصیه می کنم این است:

برای سی ثانیه مستقیم به چشمان او نگاه کنید. بدون لبخند، خنده، چشمک، سر تکان دادن یا هیچ ادا و اطواری. سپس رها کنید و بروید. فاصله بگیرید. دیگر نه نگاهش بکنید و نه کاری به کارش داشته باشید.

 

کار شما همین بود. تمام شد. توجه دقیق به یک آقا نشان می دهد “تو برایم چشمگیر هستی.” حالا اگر او هم شما را چشمگیر تلقی کند، اقدام خواهد کرد. اگر نیامد یعنی: 

 

– یا شما تیپ مورد علاقه او نیستید،

– یا او متاهل و متعهد است،

– یا علاقه ای به خانمها ندارد. هم جنس هایش برای او جالب تر هستند.

پس لازم نیست اصرار کنید. بی فایده است.

 

پس از این “علامت دادن”، رفتارتان سنگین و محترمانه باشد. از خنده های پر سر و صدا، تکان دادن بدن، صحبت با صدای بلند و هر نوع حرکت جلف پرهیز کنید. اگر این حرکات از شما سر بزند، آن آقا شما را با یک بدن فروش حرفه ای اشتباه خواهد گرفت و ممکن است مورد اهانت و توهین قرار بگیرید.

 

20-15 دقیقه پس از علامت دادن، کاری کنید که دسترسی به شما آسان شود. برای مثال کمی تنها بگردید. البته نه با حالت رویایی یک آدم دیوانه خل وضع ماه زده. مثل کسی که کاری را انجام می دهد، چیزی می خرد، ظرفی جابجا می کند، حتی می توانید چیزی را به زمین بیندازید تا فرصت کمک کردن به شما فراهم شود.

 

چند نکته مهم:

وقتی تعدادی دختر مجرد همراه هم هستید، اگر همه تان به او زل بزنید هیچ کدام نتیجه نمی گیرید. اگر مرتب به هم سقلمه بزنید که “دارد تو را نگاه می کندها!” خود را کم ارزش می کنید.

 

در یک مجلس به 20-10 نفر هم زمان علامت ندهید. مردها متوجه می شوند شما دارید به همه در باغ سبز نشان می دهید و در مورد شما بد فکر خواهند کرد.

 

ممکن است بگویید شاید آن آقا خجالت می کشد جلو بیاید. اول این که شما نمی دانید آیا او خجالتی است یا خیر. پس بیخودی از همان اول سعی نکنید همه کارها را شما برایش انجام بدهید. دوم این که اگر مردی آنقدر خجالتی و غیر معاشرتی است که وقتی نیمه گمشده اش را ببیند، از ترس فلج شود و هیچ اقدامی به نظرش نرسد…بهتر است قبل از ازدواج کردن، اعتماد به نفس خود را بالا ببرد. او به درد شما هم نخواهد خورد.

 

وقتی آقا سر صحبت را باز کرد، ممکن است دستپاچه بشوید، سرخ و سفید شوید و دست و پا چلفتی به نظر بیایید. هیچ اشکالی ندارد. این خجالت کشیدن ها شما را جذابتر می کند. زیرا نشان می دهد کم تجربه هستید. ولی خوش اخلاق باشید. مودب باشید. دل کسی را نشکنید. اگر دل کسی را بشکنید، دلتان را خواهند شکست. جواب منفی را هم با ادب و ملایمت بیان کنید.

 

توجه داشته باشید که من هرگز نگفته ام از خیابان شوهر پیدا کنید. این کار خطرناکی است. مقدار زیادی زمان باید صرف کنید که بفهمید آیا این آدم مجرد است یا نه، شغل و مدرک تحصیلی اش واقعا چیست؟ خانه اش کجاست؟ و و و… یعنی زمانی را که می توانید برای شناختن او صرف کنید، باید برای مطمئن شدن از مسائل اولیه صرف کنید. ولی یک وقتی ممکن است چشم تان به مردی بیفتد که قلب تان را به تپش بیندازد و ندانید چه می توان کرد. خواستم که راه چاره را بدانید.

 

حواس خود را خیـــــــــــــــــــــــلی جمع کنید که گیر مردهای سوءاستفاده چی نیفتید.

 

{3}


نظرات

ووووی 30 ثانیه خیلی زیاده من الان واسه خودم امتحان کردم بیشتر از 5 ثانیه تاب ندارم تو چشمای یک مرد غریبه نگاه کنم گیس گلابم

آره 30 ثانیه زیاده …نمی شه فکر می کنه من خشکم زده

دلم برای این پست ها تنک شده بود….چقدر این پست هات کمکم کردند در این 2 /3 ماه…..
من این روشی رو که گفته بودی انجام دادم فقط یک اشکالی بود…. اون 30 ثانیه که من به فرد مورد نظر زل زده بودم…او همش چشمش و حواسش یا به غداش یود با اطراف یا کسی می آمد باهاش حرف می زد و یا…..شاید خیلی گذرا من دید جه برسد به اینکه بفهمه بهش 30 ثانیه زل زدم :)چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم

از دوباره خوندنش هم لذت بردم گیسو جونم .. تو موقعیتش قرار نگرفتم کاش یکی پیدا شه یه طرفی برم یه کیس مناسبی گیر بیاد که نظرم جلب کنه 🙁

گیس گلابتون جان من هیچوقت به خاطر پیدا کردن شوهر نمیام روی اصولم پا بذارم و به چشمان نامحرم خیره بشم اونم سی ثانیه! حتی اگه چهل سالم شده باشه.احساس می کنم دیگه تنها چیزی که دارم و حیا هست رو از دست دادم.

سی ثانیه یه کم زیاده!!!شاید منظورتون درگیری ارتباط چشمی خیلی کوتاه باشه!!این بهتر نیست؟؟
البته من خودم متاهلم ولی این مطالبو دوست دارم بخونم…:)

بانو جون
خواهش می کنم بحث را به محرم و نامحرمی نکشان که به بیراهه می رود. نگاه زن به مرد، آن هم فقط سی ثانیه هیچوقت به عنوان منهیت ثبت نشده است. من هم تاکید کردم که هیچ حرکت جلفی انجام نشود. هیچ اقدام دیگری هم صورت نگیرد. فقط یک نگاه کمی قدری مکث داشته باشد. همین و همین.
اگر از این کار می ترسی برای “گناه” نیست. بخاطر خجالت و کمبود اعتماد به نفس است. بحث را دینی نکن عزیزکم.


خیلی جالب بود.


یه عنوان یک مرد این را قبول ندارم…


کدام حرف را قبول نداری؟


ارتباط چشمی خیلی تأثیر گذاره. ممنونم عزیزم

این حرف که یک دختر به یکمرد 30 ثانیه نگاه کنه و بعد مرده بره دنباله دختره اساسا این جور تفسیر یعنی تاشی از یک دید کاملا سطحی نسبت به مرد ها هست لا اقل در مورد من یکنفر چنین چیزی صادق نیست

در ابتدا از شما بسیار تشکر می کنم که نظر خودتان را گفتید، هرچند که مخالف است. چون باب بحث باز می شود. برای پاسخ دادن به شما لازم است بپرسم آیا شما متاهل هستید؟ اگر مجرد هستید، آیا نامزد یا دوستی از جنس دخترها دارید؟

مجرد دوست دختر ندارم نامزد ندارم چیشنهادهایی برای دوستی داشتم ولی هیچ گاه کسی که واقعا دوست داشته باشم نیافتم مرسی خانم عزیز از جوابتون پیشاپیش

ﺁﻓﺮﻳﻦ .ﺧﻴﻠﻲ ﺧﻮﺏ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﻴﺪﻩ ﺟﺰ ﺗﺮﻓﻨﺪﻫﺎﻱ ﺧﻮﺩﻣﻪ ﺗﺎ ﺣﺎﻻ ﻫﻢ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻧﺪﺍﺷﺘﻪ ﺷﻜﺴﺖ ﺑﺨﻮﺭﻡ ﻓﻘﻂ ﻣﺴﺌﻠﻪ ﺍﻳﻨﺠﺎﺳﺖ ﻣﻦ ﻳﻪ ﻣﺪﺕ ﻛﻮﺗﺎﻩ ﺍﺯ ﻛﺴﻲ ﺧﻮﺷﻢ ﻣﻴﺎﺩ ﺑﻌﺪ ﺍﻳﺸﻮﻥ ﻛﻨﻪ ﻣﻴﺸﻪ ﺣﺎﻻ ﺑﻴﺎ ﻭ ﺑﻜﻨﺶ
ﻳﻪ ﻣﻄﻠﺐ ﻫﻢ ﺑﺰﺍ ﻛﻪ ﭼﻄﻮﺭ ﺩﻳﮕﺮﺍﻥ ﺭﻭ ﺩﻭﺱ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻴﻢ ﻣﻦ ﻛﻪ ﺳﻨﮓ ﺷﺪﻡ

اگه واقعا آدم مهربونی باشی هیچ وقت دلت سنگ نمیشه حتی اگه شکست نخوری یا شکست بخوری من خودم جزءشکست خورده هام اما سنگ نشدم چون مهربونی تو خونم جریان داره.


fantastic

خانم جانمن همچنان منتظر جوابم هستما پست های جدید را گذاشتین ولی جواب من را نه!!!

دوست عزیز
شما با نگاه که هیچ! با پس گردنی هم ظاهرا سمت آنها نمی روید! شوخی کردم. حدس می زنم خجالتی باشید.

نخیر خانم دکتر بحث بحث خجالت نیست بحث بحثه اینه که آدم نباید از هر کسی که بهش 30 ثانیه خیره شد خوشش بیاد به هر حال مرد ها هم آدم هستند و حق دارند از کسی خوششون نیاد یا بیاد پس نباید ربطی به 30 ثانیه خیره شدن داشت باشه خواهشا در سایتتون جوری برخورد نکنین که مرد ها دنبال یک نگاه یا هر چیز دیگه ای اند مرسی

سلام ..خوب خانم دکتر هم گفتن ، اگر پاسخی دریافت نکردید یعنی یکی از احتمالات این است که از شما خوشش نیامده است…

مرمر جون
میشه با مطب من تماس بگیری؟
76258183
خانم کاشی ساز شما را راهنمایی میکند

دوست عزی من نگفتم تا یک دختر به یک مرد 30 ثانیه نگاه کرد، مرد عاشقش می شود!!! من گفتم دخترها توجه خود را به یک مرد فقط با یک نگاه طولانی نشان بدهند. جلفبازی درنیاورند. اگر آن آقا بخواهد خودش جلو می آید. اگر نخواست هم حق دارد. من هم حرف شما را می زنم. اگر نوشته های مرا دنبال کرده باشید، حتما فهمیدید که من دنبال جنگ زن و مرد نیستم. من دنبال دوستی و مودت هستم.

البته خانم دکتر عزیز به مرد ها هم حق بدهید که گاهی بخواهند ولی جلو نروند بله سابت خوبی دارین که من مطالعش می کنم

اینجور که شما میگید هرکسی میافنه دنبال آدم…یه روش یاد بدید که مرد رو ببریم سمت ازدواج نه دوستی های سطحی ….

شما به هر کسی اینطوری نگاه نکن دختر گلم. چطور مردی را به سمت ازدواج ببری؟ من یک کتاب در این مورد نوشته ام: ازدواج مثل آب خوردن آسان است!

سلام خانوم دکتر
من اخیرا در این مورد یه تجربه ای برام پیش اومد که می خواستم ازتون راهنمایی بخوام.
هفته پیش من و مامانم رفته بودیم کیش. توی هتلمون یه پسری بود با پدر و مادرش. خوب خیلی هم خوش قیافه بود و من ازش خوشم اومد. اون جور که فهمیدم این احساس دو طرفه بود چون متوجه توجه اون نسبت به خودم و نگاه های گاه و بی گاهش شدم. اما من چی کار می کردم؟ هر وقت که متوجه نگاهش به خودم میشدم سریع نگاهم رو می دزیدیم.هر کاری هم می کردم که خودم رو راضی کنم که حداقل برای 3 ثانیه منم نگاهم رو ثابت رو نگه دارم نتوستم. حالا نه برای این مورد برای مواردی که سال های قبل هم برام پیش اومده و از پسری خوشم اومده همیشه رفتاری رو انجام دادم بر خلاف احساسم یعنی یه رفتار نادیده گرفتن طرف یا حتی رفتاری که یعنی من از تو بدم میاد ولی بر خلاف احساسم.
کاری اصلا به گناه و محرم و نا محرمی ندارم. ولی هیچ وقت غرورم بهم اجازه نمیده.احساس می کنم که شخصیت و آبروی خودم و خانواده ام زیر سوال میره.دوست ندارم حتی 1% هم پسری پیش خودش فکر کنه که من جلفم یا به هر پسری که میرسم چراغ سبز نشون میدم.
می دونید چیه من خیلی فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که من اینقدر جذاب هستم که پسری از من خوشش بیاد یعنی اونقدر که باید جذابیت ظاهری دارم اما متاسفانه جذابیت رفتاری ندارم که این جذابیت رفتاری خیلی مهمتر از فاکتور های دیگه اس. چون باعث میشه که اگه پسری ازت خوشش اومد به پات وایسه.
حالا شما میگین چی کار کنم؟ میشه راهنماییم کنین؟ممنون

این غرور نست. ترس از قضاوت شدن است. ترس از برچسب خوردن یا بی محلی دیدن است. اعتماد به نفست را بالا بر خانومی. البته به هر پسری هم اینطوری نگاه نکن!

سلام گیس گلابتون جون درست همین قضیه دوم که برا هما اتفاق افتاده برا من هم تو دانشگاه اتفاق افتاد بر خلاف اینکه خیلی طرف رو دوست داشتم ولی نمی تونستم باور کنم که داره با حرکاتش به من ابراز علاقه می کنه سه سال به همین صورت گذشت و من نفهمیدم چطوری باید رفتار کنم که فکر می کنم حق با شما باشه این دیگه غرور نیست اولا اعتماد به نفس پایین و درست رفتار کردن را نمی فهمیم چون حداقل اینکه که انسان توجه دیگران را به خودش قبول کنه و قضییه رو با باز کردن موضوع متوجه بشه خیلی بهتر از اینکه خودش مدت ها درگیر نگاهی بکنه که بعد سالیان سال هم نفهمه چی شده .

من با یه پسری دوست بودم البته فقط تلفی صحبت میکردیم و دوبار باهم بیرون رفتیم
اما نمیدونم چرا نمیتونم کاری کنم که مهرم به دلش بشینه درصورتی که با کسی که دوسش ندارم برعکس میشه سریع عاشقم میشن


People normally pay me for this and you are ginvig it away!

سلام من تو دانشگاه به یکی از همکلاسی هام علاقه مند شدم و بعضی اوقات به هم اس ام اس متنی میفرستیم اما من نمیدونم که ایشون هم به من علاقه دارن یا نه من موقعی که ایشون صحبت میکنه به چشماش نگاه میکنم اما این نگاه رو که گفتید تا حالا انجام ندادم خیلی خراب کردم همش با اس ام اس های عشقی خواستم بهش بفهمونم حالا با وجود اینکه مدتیه ایشونو میبینم اما کاری نکردم اگه اینکارو بکنم تاثیر داره یا خیر؟ممنون میشم اگه جواب بدین.

خانم دکتر یه روشی هم واسه تور کردن دخترها بگین! 🙂
شوخی کردم
ولی واقعا روش شما به درد ما پسرها هم خورد از اون نظر که هر دختری 3 ثانیه ،زل زد به من سریع رفتم پیشنهاد دادم ..تقریبا 80 درصد اکی بود ،یعنی باب آشنایی باز شد،ولی خوب فعلا هیچ کدوم به سرانجام نرسیده..حالا مشکل اینجاست که اون 10 ،20 درصد که احتمال زیاد نیمه گم شدم بودن چرا ریجکت کردن؟

سلام دکتر
میگم من اخر نفهمیدم خانم ها منظورشون از نگاه ممتد چیه.به تعداد موهای سرم ادم تو دانشگاه میشناختم که خانیم همین نگاهه که شما نوشتید رو بهش کرده بود،بعد طرف رفته بود جلو،جوری زده بود تو پوز پسره که جند روز جلسه روانکاوی نیاز داشت طرف از کما عاطفی برگرده :))
من احساس میکنم این روش شما رو خانم فقط برای جلب توجه و بازاریابی انجام میدن،اخرشم طرف میزارن تو کف!

سلام!واقعامرسی ازراهنماییتون!واقعا بیشتر اوقات جواب داده من که خوشم اومد!

بلی بد نیست فکر میکنم مطابقت به فورمول روانشناسی نگاه کردن دارد. البته نظر خودم است.

با عرض سلام خدمت همه ی دوستان.منم به این نگاه ها اعتقاد دارم ولی کاش مملکت ما به گونه ای بود که خیلی راحت به طرف اعلام میکردی که ازش خوشت میاد و قصد دوستی داری.منم از ترس اینکه نه بشنوم تا الان به هیچ دختر خانومی پیشنهاد دوستی ندادم ولی به این نتیجه رسیدم که باید دلو زد به دریا.فوقش آدم یکم بهش بر میخوره دیگه.البته این که دلو بزنی به دریا هم برای دختر خانوما صدق میکنه هم برای پسرا.گیس گلابتون اگه حرفم منطقیه تاییدش کن

rastesh jaaleb bood.ye dokhtar be dokhtaraye dige injoori mataleb yad mideh,khoobe.vali be hagh chzaye nadide.dkhtara vagheiyat pazir nistan zooooooor nazanid.ghabool nadari tahghigh kon.

سلام.من یه مشکلی دارم که خیلی اذیتم میکنه.من از نظر ظاهر هیچ مشکلی ندارم و دختر خوشکلی هستم.گاهی شده از پسری خوشم بیاد و از همین راه حل هم استفاده کنم.ولی رفتار اونا جوری بوده که انگار تمایلی ندارند و حتی کاملا حس میکردم از من بدشو میاد.من دوستانی دارم که حتی از نظر زیبایی معمولی هم حساب نمیشند ولی حتی بدون اینکه این طرفندارو بدونن کیس مورد نظرشون سراغشون میومد.من ناراحت میشدم با وجود زیبایی که من دارم پسری که ازش خوشم میومد به من کاملا بی توجه.این موردی رو که میگم خیلی زیاد پیش اومده.لطفا کمکمکنید من وتقعا احساس ضعف در خودم میکنم.

گلم اگه کسی به طرفت نمیاد اشکال از تو نیست اشکال از اونه. مطمئن باش حکمتی در کاره که کسی طرفت نمیاد.حتماً لیقاتت رو ندارن.99%پسرا فقط دل شکستن و سوء استفاده کردن از دخترا رو بلدن به نظر من تنها باشی بهتره من دوستی با پسرو تجربه کردم النم واقعاً پشیمونم دوست دارم که زمان به عقب برگرده و اون اشتباه رو تکرار نکنم.


30 sanie cheshmak nazanam neitunnammmmmmm

سلام.این مورد که برای غریبه ها بود فقط.اگر شخصی به مثلا استادش یا … که باهاش در ارتباط اما نمیتونه بیان کنه چه پیش نهادی دارین؟

با سلام . من به یکی از پسرهای همسایه مون علاقمند شدم . پسری فوق العاده خجالتی هست. واقعا نمیدونم چطوری بهش ابراز علاقه کنم . دوست هم ندارم ازطریق تلفن یا پیامک این کار ر و انجام بدم لطفا منو راهنمایی کنید

سلام پسری توی دانشگاه هست که خیلی زیاد نگاهم میکند ولی دلیلشو نمیدونم وجدیدا به هر دلیلی نگاهم بهش میخوره خیلی بیشتر نگاه میکنه میترسم دچار سوء تفاهم شده باشه که چون ازش خوشم میاد نگاش میکنم منم ازش بدم نمیاد ولی وقتی نگاهم بهش میخوره تصادفیه به نظرتون باید چیکار کنم اینم بگم که لحظه ای که نگام کنه محل نمیدم وقتی هم که نگاش میکنم اونم محل نمیده اون لحظه

مرسي از کمکتون ولي من نميتونم سي ثانيه تو چشماي کسي زل بزنم….!!!!


عالی بود

من همه ی کارای را که گفتید کردم ولی تنها منو در اغوش کشید و بعد دیگه اصلا بهم زنگ نزد حال چی کار باید بکنم؟

سلاماحوال شما ؟ خوب هستین ؟ خوش می گذره ؟شما تجربه تون بیشتره …یکی از دوستام اینجوری ازم پرسید که …یه بار یه بنده خدایی که در ظاهر شاید فقط در ظاهر آمادگی ازدواج رو داشته ، یه جورایی در یه سری رفتارهای اجتماعی ، تقریبا مشابه عمل می کردند . نگاهش می کرده ،یه جور نگاه جستجو گر و پرسشگرانه و اون متوجه میشه برمیگرده وقتی فهمیده درست بوده ، از تعجب خشکش میزنه ، ولی اون طرف یهو چشم به زمین می دوزه …ظاهرا از اون روز ایشون از این طرز رفتارها باز هم نشون دادن ولی حرفی به میون نذاشنن … دوستم هم بعد یه مدت مثل مثَل شتر دیدی ندیدی رفتار کرده ، عادی مثل قبل از این ماجرا ها … به نظر من کار درستی نبوده … میگه هنوزهم چند وقت یه بار این آقا طور دیگه ای رفتار می کنن … نظر شما چیه ؟ چه جوری راهنماییش کنم بهتره ؟مرسی

har kas addamo doost dashte bashe age eshghesh vaghei bashe nemitoone az fekreto khalas beshe va age doost nadashte bashe toam nemitooni kari koni ba ngahe mara va pesar toye tavahom narid

in khasiate fetri mardas ke be hameye zana ye modat khire beshan ama aslan neshoone alaghe bashe mitoone neshooneye negahe napak be badan namahram bashe pas az tavahom biaeed biroooooooooooon

من 32 ساله ومجرد هستم.اما تا حالا تو زندگیم به مدت چند ثانیه کوتاه نتونستم تو چشم هیچ مردی نگاه کنم…علت اصلیش هم خجالت از جنس مخالف هست..ممنون میشم راهنماییم کنید. چون تنها در این مورد خیلی خجالتی هستم.

انگار خیلی از دوستان منظور خانم دکترو متوجه نشدن!!ایشون میگن وقتی ه دختر به مردی نگاه میکنه نشون از اینه که دوس داره اون مرد بهش توجه کنه..بقیه ش دیگه به عکس العمل مرد بستگی داره و شناخت های بعدی که دختر از اون مرد به دست میاره..لطفاً مسئله رو محرم و نامحرم نکنید که هیچکس صلاحیت کافی برای نظر دادن و محکوم مردن این روش رو نداره..خودمون هم می دونیم در نگاه اول جذابیت ظاهری باعث جذب دو طرف میشه و پس از شناخت سطحی به لایه های عمیق تر میرسه..

دختری هستم کاملا اجتماعی و با اعتماد به نفس فوق العاده بالا. با پسرها بزرگ شدم و در ارتباط با اونها هیچ مشکلی ندارم. اما اگر به یه پسری علاقمند بشم هرگز نمی تونم حتی برای چند ثانیه به چشماش زل بزنم. حتی اگه اون بهم نگاه کنه، ناخودآگاه (تاکید می کنم ناخودآگاه) نگاهم رو برمی گردونم و اگه فرصتی باشه فقط دزدکی نگاهش می کنم که اون متوجه نشه.برعکس، اگه به کسی علاقه نداشته باشم و اون پیشنهاد ازدواج بده، به راحتی از احساساتم حرف می زنم، اونو راهنماییش می کنم، دلیل رد کردنم رو می گم، براش آرزوی موفقیت می کنم و با خوشحالی ازش جدا می شم.فکر می کنم دلیلش خجالت یا پایین بودن اعتماد به نفس نیست. بالا بودن غروره ….

سلام خانم دکترمن 30ثانیه که سهل حتی 2ثانیه هم نمیتونم به یک پسرنگاه کنم حتی یک پسرمحلمان رانمیشناسم دختربایدمتانت ووقارداشته باشدتاابداگردرخانه هم بمانم پسرمعمولی که سهل به یک پسرنخبه هم نگاه نمیکنم بالاخره یاازدواج می کنم یانه مگه ازدواج نکنم چی میشه ازبابت راهنماییتون هم ممنون

سلام خانم دکتر عزیزم30ثانیه خیلی کنترل میخاد!چون از طرف خوشت اومده آدم وسطش وا میده یا خجالت میکشه!!!من امتحان کردم نتوسم دووم بیاورم ظرف 10ثانیه سرم انداخته شد پایین!!!!


ممنون عالی بود

آدرس: بومهن- بلوار امام

تلفن:  76258183-021

ایمیل: info@gisgolabetoon.ir 


 




خانه

موبایل

چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم

 

شروع یک رابطه جدید همیشه بهترین قسمت آن است. آن شور و هیجان اولیه هیچوقت تکرار نخواهد شد. اما آیا می‌توانید کاری کنید که آن شور و شوق را برای همیشه نگه دارید؟ آیا می‌توانید کاری کنید که هر روزی که می‌گذرد بیشتر دوستتان داشته باشد؟ چطور می‌توانید کاری کنید که همیشه به شما فکر کند؟

 

مردها تک‌بعدی‌تر از زن‌ها هستند. یا شاید هم چیزها را آنطور که ما می‌بینیم نمی‌بینند. در زندگی مردها هر موقعیت نمی‌تواند میلیون‌ها جایگزین یکسان داشته باشد. برای آنها، زنگ نزدن شما خیلی ساده به این معنی است که سرتان شلوغ است و هیچ وقت تصور نخواهد کرد که علاقه‌ای به او ندارید. بنابراین کار شما این است که او را مجذوب خود نگه دارید و کاری کنید که همیشه شما را بخواهد.

 

با چه سلاحی؟ با اعتمادبه‌نفس و کنترل تان. ما به شما می‌گوییم چطور او را بدون هیچ تلاشی مجذوب خودتان نگه دارید.

 

1- سر خود را شلوغ کنید: هیچ وقت نباید طوری نشان دهید که انگار نشسته‌اید کنار تلفن و منتظر زنگ او هستید، حتی اگر واقعاً اینطور باشد! برای اینکه حواستان را پرت کنید، بیرون بروید، با دوستانتان معاشرت کنید، سرگرمی برای خود داشته باشید. و دقت کنید که حتماً او از فعالیت‌های شما باخبر باشد و بداند که سرتان شلوغ است. این کار نه تنها او را مجذوب شما نگه می‌دارد، باعث می‌شود وقتی برای او وقت می‌گذارید کلی متشکرتان باشد!

 

2- هیچ وقت نشان ندهید که اذیت می‌شوید: بزرگترین اشتباهی که اکثر خانم‌ها مرتکب می‌شوند این است که مدام شکایت می‌کنند که «چرا دیشبدیروزفلان موقع به من زنگ نزدی؟» اینجور سوال‌ها به جای اینکه باعث شود بیشتر دوستتان داشته باشد، فقط او را دورتر می‌کند. اینکه بگویید، «قبلاًها اینکار را می‌کردی» حتی اوضاع را بدتر هم می‌کند. یادتان باشد، مردها از سوال و جواب کردن در رابطه متنفر هستند.

 

در ابتدای هر رابطه، شور و هیجان در بالاترین حد است و این باعث می‌شود همیشه دنبالتان باشد. اما رابطه هم مثل هر چیز دیگری پیش می‌رود و به مرحله‌ای می‌رسد که هر دوی شما با هم راحت‌تر می‌شوید و این یعنی لازم نیست دیگر هر چند ساعت یکبار به هم زنگ بزنید تا احساس کنید هم را دوست دارید.

 

3- احساس خوبی نسبت به خودتان داشته باشید: اگر می‌خواهید بدانید که چطور او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، لباسی بپوشید که خودتان از آن خیلی خوشتان می‌آید و احساس می‌کنید جذاب می‌شوید. وقتی خودتان احساس جذاب بودن کنید، مطمئن باشید در ظاهرتان تاثیر می‌گذارد.

 

4- به ظاهرتان توجه کنید: شاید سطحی به نظر برسد اما برای گذاشتن اولین تاثیر یا تاثیرات بر روی طرف‌مقابل الزامی است. خیلی باید از رابطه‌تان بگذرد تا بگذارید شما را در لباسی معمولی ببیند.

 

5- پیش‌قدم شوید: سرسخت بودن را فراموش کنید و خیلی وقت‌ها خودتان پیش‌قدم شوید. اما نباید این کار را همیشه تکرار کنید. برای اینکه او را همیشه مجذوب خودتان نگه دارید، باید علایق او را در نهایت نگه دارید.

 

6- به غریزه‌اش رسیدگی کنید: این کاملاً بدیهی است. با تحسین کردن او، چه از ظاهرش و چه از شخصیتش، ایجاد ارتباط چشمی و نگاه‌های نافذ، احساساتش را شکوفا کنید. ممکن است مردی به شما بگوید که به کمی فضا نیاز دارد و اینکه دوست دارد بدون اینکه به نامزدش فکر کند، زمانی را به خود و دوستان هم‌جنس خود اختصاص دهد اما این همیشه درست نیست. می‌توانید این را پذیرفته و بگذرید. و یا کاری کنید که بدون اینکه حتی از او بخواهید، شما را بخواهد و همیشه دنبالتان باشد. فقط کافی است که دختری بااعتمادبه‌نفس به نظر برسید و طوری وانمود کنید که زندگی شخصی تان را دارید و آویزان او نیستید.

اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد

7- خاص باشید: یک مرد به دنبال زنی خاص می گردد که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند.

 

از طرف دیگر زن ایده آل آن ها شباهت زیادی با همان کلیشه همسر در خانواده و اجتماع دارد. آن ها اغلب زنی را ستایش می کنند که مورد ستایش خانواده و اطرافیان شان قرار می گیرد و حتی اگر خودشان هم این واقعیت را ندانند در ناخودآگاه شان آن را پرورش داده و به تصمیم گیری های شان راه می دهند.

 

8- زیبا باشید: زیبایی همه چیز نیست. لازم نیست برای زیبا بودن شبیه مدل ها باشید اما همین قدر که به خودتان برسید و همیشه در بهترین وضعیت خود باشید، برای مردها مهم است. ظرافت و زیبایی در رفتار هم می تواند تاثیر مثبتی روی آن ها بگذارد.

 

9- جاه طلب باشید: اغلب مردهای امروز، به دنبال همسری می گردند که چیزی بیشتر از زنان دیگر دارد. یک مهارت خاص، دانش بالا یا شغلی که به آن افتخار کنند. مردهای امروزی زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی، امور روزمره کار و فعالیت های اجتماعی اش را هم جدی بگیرد. این موضوع به آن ها ثابت می کند آن زن قادر است زندگی خود را پیش ببرد و بیش از زنان اطرافش توانمند است. زنی که برای رسیدن به اهدافش تلاش می کند و به سادگی عقب نشینی نمی کند برای مردان جذاب است.

 

10- با فامیل و دوستان همسرتان دوست باشید:جدا شدن از زندگی مجردی در سال های بعد از ازدواج سخت ترین اتفاقی است که می تواند برای یک مرد بیفتد. مردها از تنهایی بعد از ازدواج می ترسند. آن ها دوست دارند روابط قبلی شان را این بار در کنار همسرشان تجربه کنند. رابطه با خانواده و اعضای فامیل شان و همین طور دوستانی که حضورشان برای آن ها اهمیت دارد. هیچ مردی نمی تواند بدگویی علیه دوست یا خانواده اش را تحمل کند و تمام عمرش را تنها و تنها با همسرش بگذراند.

 

11- ستایش کنید: مردها ترجیح می دهند، وقتی خسته از کار بر می گردند یک لبخند منتظرشان باشد و به خاطر این که زنی تا این حد دوست شان دارد به همه فخر بفروشند.

 

12- باید با منطق باشید: گرچه خیلی از زن ها گمان می کنند با فداکاری تمام و کمال می توانند یک مرد را عاشق خود کنند اما واقعیت این است که مردها ترجیح می دهند، همسرشان عقاید و نظرات خودش را داشته باشد. مردها بیشتر به زنان با اعتماد به نفس توجه می کنند و دوست دارند به جای خمیری که به آن شکل می دهند، یک زن قدرتمند و منطقی را انتخاب کنند که دوشادوش شان برای ساختن یک زندگی خوب انرژی می گذارد.چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم

 

13- پیشرفت کنید: یک زن هرچه قدر هم که باهوش و زیبا و تحصیل کرده باشد، اگر روند پیشرفتش را بعد از ازدواج متوقف کند، نمی تواند یک همسر ایده آل باشد. مردها دوست دارند زنشان به دنبال یادگرفتن چیزهای جدید باشد و حتی بعد از مادر شدن هم آنقدر با زمانه پیش برود که بتواند مایه افتخار او و فرزندانش شود. برای مردهای پرمشغله تنها داشتن یک همسر خانه دار و هنرمند کافی نیست بلکه آن ها به دنبال زنی دنیا دیده می گردند که موضوعات روز را می شناسد و هیچ وقت دست از یادگرفتن و پیشرفت بر نمی دارد. 

منبع: مردمان


دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

گاهی اوقات زن ها یا دخترها از برقراری ارتباط و آشنایی با مردان ترس و واهمه دارند، استفاده از مقاله زیر می تواند به شما کمک کند به راحتی با مردان دلخواه خود ارتباط برقرار کنید و یا با شخص تازه ای آشنا شوید.

1مکان درستی را انتخاب کنید. در مکان های عمومی شما می توانید هر شخصی را ملاقات کنید. ولی مکان هایی را انتخاب کنید که فکر میکنید افرادی که شما دوست دارید با آن ها ارتباط برقرار کنید به آنجا می روند.

2فکر کنید “سایر افراد” وجود ندارند و فقط شما هستید. نگران وجود سایر زن ها یا دخترها نباشید. کاری که آن ها انجام می دهند را انجام ندهید تا شبیه آن ها هم نباشید. مرد مورد نظر شما با آن ها نیست، بنابراین انجام کاری که آن ها انجام می دهند و داشتن ظاهری که آن ها دارند به شما کمکی نمی کند. چه نوع فردی آن مرد می خواهد زمانش را با او سپری کند؟ سعی کنید شبیه آن فرد باشید.چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم

3با مردان جذابی که زیرنظر دارید تماس چشمی برقرار کنید. در هر موقعیتی تماس چشمی طولانی مدت باعث رساندن پیام به مرد مورد علاقه شما می شود که شما به او توجه دارید. شما همچنین می توانید از موقعیت های مختلف و انجام گفتگوهای متفاوت توجه او را به خود جلب کنید. حواستان باشد هیچوقت با مرد مورد علاقه تان بازی نکنید. شاید تکان دادن سر می تواند به او نشان دهد که باید بیاید و شما را ببیند. شاید شما می توانید با استفاده از موقعیت های تصادفی به او نزدیک شوید نظیر ” ببخشید، وقت دارید؟” چنین سوالی باعث می شود او به شما توجه نشان دهد و به او فرصت این دهد که ببیند می خواهد با شما آشنا شود یا خیر. یا پرسیدن سوالی نظیر ” ببخشید قلم من گم شده است می شود کمکم کنید آن را پیدا کنم؟” نه تنها پرسیدن چنین سوالی باعث می شود مرد مورد علاقه شما جلب شما شود بلکه او دعا میکند که شما قلم خود را نتوانید هرگز پیدا کنید تا فرصت صحبت شما را بیشتر به دست آورد. در ملاقات اول باید انتظارات مرد مورد نظر شما مشخص شود و رفتار شما می تواند روی طرز فکر او از شما تاثیر بگذارد.

4برای تحت تاثیر قرار دادن لباس بپوشید ولی نجیب باشید. بدن شما هر شکلی می خواهد داشته باشد، شکل و قیافه و سن شما هرچه می خواهد باشد، شیوه خاصی برای لباس پوشیدن، آرایش موی شما وجود دارد که باعث می شود زیباترین به نظر برسید. اجازه ندهید چنین مواردی نظیر نوع شکل بدن و سن شما مانع کار شما شوند. تقریبا اگر هر زنی به درستی عمل کند هر مردی را می تواند جلب کند. به شیوه ای لباس نپوشید که اگر با او نباشید، چنین تیپی هرگز نمی زنید. معنای این حرف این است که: پوشیدن به صورت آراسته باعث می شود که نجابت و زیبایی شما بیشتر نشان داده شود و استفاده از عطرهای خوشبو باعث می شود مرد مورد علاقه شما فکر کند که چه عطری زده اید و تمامی این ها باعث جلب توجه او به شما می شود.

5خود را بیش از حد در معرض نمایش قرار ندهید. اگر شما برای جلب یک فرد بیش از علاقه نشان دهید، باور کنید شما او را نمی خواهید. آرایش بیش از حد، استفاده از کفش های زیادی پاشنه بلند، استفاده از لباس اندام نما همگی باعث می شود که شما چیزی که نیستید را تبلیغ کنید و این به جلب او کمک نمی کند.

6اعتماد به نفس داشته باشید و مطمئن باشید- انتظار این را داشته باشید که اکثر مردهایی که با آن ها ملاقات میکنند فراتر از حد آشنایی ممکن است پیش نروند. اکثر مردان خواهان زنانی شاد و مطمئن و دلگرم هستند. بنابراین از اینکه شما به مردی ابراز علاقه نشان دهید نترسید، از این هراس نداشته باشید که شما گفتگویی را شروع کنید. اگر مردی برای صحبت کردن حس میکند او باید پا پیش بگذارد، او به شما به چشم یک چیزی که باید برسر آن مبارزه کند می نگرد، تا شخصی که باید به صورت جدی به دنبال رابطه و آشنایی با او باشد. حتی اگر رفتار شما به چنین نحوی جواب ندهد و شما قادر به برقراری ارتباط با او نشدید او ممکن است به یکی از دوستان خود حداقل بگوید که ” هی، من با این دختر فوق العاده آشنا شدم، اجازه بده او را با تو آشنا کنم”.

7نا امید نباشید. اشکال ندارید مردم بدانند شما آماده برقراری دوستی و آشنایی هستید. مردان زنانی را دوست دارند که بسیار دوستانه با آن ها برخورد میکنند. آنها می خواند بدانند نزدیک شدن به شما اشکالی ندارد و شما زمانی را صرف آشنایی با آن ها می کنید یا خیر تا مشاهده کنید آن ها نیز نظیر شما افرادی فوق العاده هستند.

۱- همیشه هنگامی که میخواهید کسی رو جذب کنید، همیشه لبخند روی چهره داشته باشید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

سلام من هارد دوم رو داخل کیس وصل کردم سیستم رو روشن کردم رفت…

خیلی به دردم خورد مرسی واقعا…

من گاهی اوقات شبها قبل خواب اینقد فکر میکنم که یهو میبینم صد…

آره انصافا شما خیییییییلی ساده این :))))))))))))))))))))))))…

من 1 ساله عاشق همجنس خودم شدم اوایل خیلی رابطه خوب و دوستداش…

سلام من هارد دوم رو داخل کیس وصل کردم سیستم رو روشن کردم رفت…

خیلی به دردم خورد مرسی واقعا…

من گاهی اوقات شبها قبل خواب اینقد فکر میکنم که یهو میبینم صد…

آره انصافا شما خیییییییلی ساده این :))))))))))))))))))))))))…

من 1 ساله عاشق همجنس خودم شدم اوایل خیلی رابطه خوب و دوستداش…

چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم
چگونه با نگاه مردان را جذب کنیم
10


منتشر شده

در

توسط

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *