چگونه با عشقم رفتار کنم

خواص دارویی و گیاهی

چگونه با عشقم رفتار کنم
چگونه با عشقم رفتار کنم

بـه بـازی گرفتن احساسات دیگران کار نـا پـسـندی است بـخـصوص کسانی که بسیار دوستتان دارند. خیلی خوب میشد هر کسـی را کـه خـواهان او بـودیـد سـهـل و آسـان بـه دست میاوردید بدون آنکه نیاز به نقش بازی کردن داشته باشید. اما متاسفانه دنیای واقعی همیشه اینگونه عمل نـمـی کند. بعضی وقتها شما به امید بدست آوردن فرد خاصی ماهها خود را به آب و آتش میزنید به عشق او زنـدگی می کنـید و حسرت داشتنش را می کشید و عاقبت بدون ثمر و نتـیجـه ناکام می مانید. و آنـجاسـت کـه راهـکـارهـای ذیل ناگهان همچون موهبتی آسمـانـی جـلـوه گـر خـواهند شد.

_ زیاد معاشرت کنید… سپس غیر قابل دسترس گردید!

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسانها بیان می کند. در واقع حق با اوسـت. چندین مطالعه دیگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کنـد کـه واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد). بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید.

اکنون حواستان را کاملا جمع کنید چون این مرحله زیرکانه بوده و احتیاج به مهارت دارد. درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کـار را تـا زمانی کـه وی دیگر شما را دیگر ملاقات نکرده و نبینـد ادامه دهید. شـما هم اکنون “قانون کمـیابی” را بطور مؤثر بکار گماردید. همه ما واقف هستیم که: مردم خـواهـان چیزهایی هستـند که نمیتوانند داشته باشند. همیشه در دسترس بودن شـما سبب کاهـش ارزش و شـان شما می گردد. برای مثال هـرگـاه پـایتان را از در خانه بیرون بگذارید و با توده عظیمی از الماس بروی زمین روبرو گردید، کم کم برایتان عادی شده و دیگر آنها را بچشم سنگهای گرانبها و ارزشمند نخواهید نگریست. این قانون کمیابی است که سبب میشـود بـیشتر طالب آنها گردید. با آنان باشید و سپس کمیاب گردید و مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید. ما مرتبا در مورد مسایلی چون شور و اشتیاق، جـاذبـه جـنـسـی و عـشـق صحبت به میان میاوریم اما به “شباهت ها” اشاره ای نمی کنیم . بـایـد آگـاه باشیم افراد با خصوصیات متضاد در بلـنـد مـدت جـذب یـکدیـگر نـمی شوند.

ما همواره در جستجوی شباهتها میان خود و شریک زندگیمان می بـاشیم. اغـلب ما بـا گـشـتـن و مـعـاشرت با دوستانی که مورد علاقه مان نمی باشند ترس داریـم پس چـرا با مـعشـوق خود چنین کنیم؟ علاقمند بودن و دوست داشتن کسی بسیار مهم تر از آن است که ما عاشق آن فرد باشیم. تنـها شباهت های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت می باشد. هرگاه شما با فردی کـه از لـحاظ ظاهـر شبـیـه شـما باشد آشنا گردید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما گردد ۴ برابر بیشتر می باشد.

چگونه با عشقم رفتار کنم

_ کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد!

هرگاه شما کار پـسـنـدیـده ای بـرای شـخـصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت : احـساس خـوشـنودی از خـودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید. ما معمولا بمنظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه وخیالپردازی میکنیم. سـرانجام آنکه:ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت.هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام میدهد، خوشنود میگردیم.

اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد. گاه غرق در هیجانات می شویم.در تـنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمـل نـیک از سوی شخصی صورت می گـیـرد کـه شـما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر میگردد. متوجه منظورم می شـوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم.اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

_ به او نگاه کنید..!

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند.

 اهمیت مقیاس روبین واضح می باشد : احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشقق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد. برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد. اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید. مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود.

در نتیجه این طـور مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند. ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود. امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید.

_ روی برنگردانید…!

دیـگر یـافته های تعیین کننده در تحقیقات روبین : اگر فردی بـه زن و شوهری که در حـال گفتگو هستند، ملحق گردد، مدت زمان زیادی طول می کـشـد تـا نگاه آن زوج از یکدیگر منحرف شده و به نفر سوم برگردانده شود. باز هرگاه این عمل را با شـخصـی کـه هنوز دلباخته شما نگشته بکار بندید، به او طوری القا میکنید کـه گویی دلبـاخته شماست و باعث سرازیر گشتن مقدار بـیـشـتـری PEA داخـل جریان خونش می شـوید.

 لئیل لونـز، مـتخصص روابط انسانها، این تکنیک را “چشمان آب نباتی” نـام نـهـاده. چشمانتان را به چشمان فردی که دوستش می دارید قفل نموده و ثابت در همان حالت نگه دارید. حتی زمانی که او صحبتـش پـایـان یـافـت و یا آنکه شخص دیـگـری به شما مـلـحـق شد، روی برنگردانید. وقتی سرانجام خـواسـتـیـد چشمانتان را از چشمانش برگردانید (پس از ۴-۳ ثانیه) آن کار را با بی میلی و آهستگی انجام دهید دقیقا مانند آنکه توسط یک آب نبات به یکدیگر چسبیده اید. شاید این تکنیک زیاد سودمند به نظر نرسد ولی باور کنید هرگاه بطور صحیح صورت گیرد از تعجب نفس شما را بند خواهد آورد.اگرآنقدر کمرو و خجالتی می باشید که قادر نیستید مستقیما به چشمها خیره شـویـد از تکنیک آب نـبـات صـرف نظر کرده و از این روش استفاده نمایید.بفردی که وارد گفتگوی شما شده روی برگردانده اما به محض آنکه سخنان آن فرد پایان یافت، بـه سرعت چشمانتان را به سمت شخص مورد علاقه خود بازگردانید. این یک حرکت بررسی کنـنده است. شما میـخواهید واکنش وی را از آنچه گوینده بیان داشته مورد بررسی قرار داده و بـه وی تفهیم کنید که بیش از آن فرد به او علاقه مند هستید.

_ از علم مردمک سنجی کمک بگیرید…!

ما هـمگی با حالت چشمها پیش از خواب آشنا هستیم وقتی بـه آنها مینگریم نگاهـی خمارآلود است. شما تنها به یک چیز برای ایجاد حالت چشمان پیش از خواب نیاز دارید: مردمک های بزرگ و متسع. بر طبق علم مردمک سنجی این عاملی اسـت کـه هـمه ما به آن پاسخ می دهیـم. شـما قادر نیستید مردمک چشم خود را آگاهانه کنترل کنید (به همین خاطر است که می گویند چشمها هیچگاه دروغ نمیگویند).

 اما شما می توانـیـد با ایجاد شرایط مناسب حالت مردمک منبسط را پدید آورده و به نتیجه دلخواه بـرسید. ابتدا نور را کاهش دهید. هـرگاه میـزان روشـنـایـی و نـور مـحیـط کاهـش یابد مردمک چشمها متسع میگردند. به همین خاطر است که استفاده از نور شمع و یا کلیدهای کاهنده نور چراغها در رستورانهای رمانتیک ضروری میباشد. تنها با ملایم کردن و کاهش نور نیست که چهره ما جذاب تر بنظر میرسند، مردمکهای منبسط نیز سودمند هستند.

دانشمندان ۲ تصویر از یک زن را به مردان نشان دادند. هر دو تصویر یکسان و مشابه بود یکی از دو تصویر طوری دستکاری شده بود که مـردمک چشـمـها بـزرگـتـر بـنـظر بـرسنـد. زمانی که تصویر دستکاری شده را نشان مردان دادند، آنهـا زن را در تـصـویـر دسـتـکاری شده، ۲ برابر جذابتر از تصویر واقـعـیـش تـشـخیـص دادنـد. بـروی چهره مردان نیز آزمایش مـشـابـهـی صـورت گـرفـت و بـه زنـان نـشـان داده شـد و نـتایج مشابهی حاصل گشت. همچنین هنگامی که ما به چیزی علاقه داریم و دوستش می داریم می نگریم، مـردمک چشمانمان باز بزرگتر و متسع می شوند.

 این را نیز می تـوان تـوسـط تـصـاویـر به اثبات رساند. این بار پژوهشگران تصویر یک زن زیبا را میـان تـعداد زیـادی از تـصـاویر معمولی و پیش پا افتاده قرار دادند سپس تغییر اندازه مـردمـک چـشمهای مردان حین مشاهده آن تصاویر را مورد بررسی قرار دادند. بدون اسـتـثـنـا مـردمـک چـشـمهـای مردان بروی تصویر مورد نظر منبسط می گشت. این یعنی که هرگـاه شـمـا شـدیدا مجذوب شخصی شده باشید باید تا حالا مردمک چشمانتان مانند حفره های سیاه متسع و بزرگ شده باشد!!

کتاب زوج مناسب … هم از جذابیت زیادی برخوردار است و هم برای دختران جوان کاربرد فراوانی دارد . قسمت هایی از این کتاب را در زیر می خوانید .

آیا متوجه شدی که هرچی بیشتر آرایش می کنی ، موهایت را رنگ می کنی و زیر ابرویت را باریک می کنی بیشتر جلب توجه می کنی ؟ البته پسرهایی که متوجه ات می شوند قصد زندگی با تو را ندارند و به درد زندگی هم نمی خورند . در ضمن هر چی بیشتر صورتت را دست کاری کنی زودتر آن را خراب می کنی . یادت باشه ، تو این صورت را یک عمر احتیاج داری ، پسرهایی هم که تازیگی ها موهایشان را بلند می کنند و به ریشهایشان مدل می دهند خوب جلب توجه می کنند .

پسرها وقتی دور هم جمع اند شوخ طبع می شوند و مسخره بازیشان گل می کند . سعی کن در چنین شرایطی حتی اگر یکی از آن ها را هم می شناسی سر حرف را با او باز نکنی . چون یا شروع به مسخره بازی می کنند یا از خجالت پشت گوشهایشان قرمز می شود .

ولی زیر نظر رفتن وشناسایی روابطشان بین یکدیگر کار اشتباهی نیست . مخصوصاً اگر پسری را پسندیدی و برای دوستهایت تعریف کردی مطمئن باش که آن ها با ادا و اطوارشان کار را خراب می کنند . آخرسرش هم برای دست انداختنت دائم از تو می پرسند . پس چی شد ؟ چرا جور نشد ؟ در ضمن اسمت هم بد در می ره ، آش نخورده و دهان سوخته . دوستانت هم اگر هم ازدواج کرده اند یا نامزد دارند ، دلیل بر این نیست که تو هم حتماً باید برای خودت کسی را دست وپا کنی!

عشق با عجله و زورکی مثل سیگار و اعتیاد می ماند . ناخواسته گریبانگیرت شده و شاید تا آخر عمر رهایت نکند . عاشق دلباخته تو روزی بدون این که به فکرش باشی جلوی پایت سبز خواهند شد .

چگونه با عشقم رفتار کنم

در خیابان ها اتومبیل های شیکی پیدا می شه . پسرهای خوش تیپی هم پشت آن نشسته اند . اگر دعوت به سوار شدنت کردند یادت باشه . اگر یک بار سوار شدی عادتت میشه . چیزی که راحت به دست میاد ، راحت از دست می ره و اتفاقات ناگواری که تعریف می شه در همین کوچه و خیابان ها رخ می ده . پسرهای زیادی هستند که از شماره تلفنشان کارت ویزیت می سازند که نشانه باکلاسی نیست .

در ضمن پشت تلفن آدم داستان های زیاید می تونه تعریف بکنه . خلاصه که می خواهم بگویم اگر از پسری خوشت آمد لطفا همان اول ببین که آیا تصورش را می کنی و روزی با این مرد زندگی کنی ؟

وگرنه تکلیفت را سریع با او مشخص کن و سرکارش نگذار چون که : زن ها ومردهای زیادی در این دنیا هستند که همیشه فکر می کنند اگر آن زمان آن اشتباه را نمی کردیم امروز سرنوشتمان این نمی شد که داریم .

درضمن در دوران نامزدی دو نکته را همیشه در نظر داشته باش و به او هم یادآور شو :

همه جا پول خرج کنند وکسی روی حرفشان نیاید اما چیزی که مشخصه این است که دخترهای امروزی مادرهای سابق نیستند . الحق که برابری در روابط هم خیلی قشنگتره و از لحاظ تحصیلات باید حداقل هم سطح تر باشد . نه این که من به قابلیت های او اعتماد ندارم . این تویی که پایین تر از خودت را قبول نداری ، اگر هم داری و روزی به همسری خودت چنین شخصی را پذیرفتی کافیست که یک بار تیکه ای در این مورد بیندازی مطمئن باش که هیچ وقت این تیکه از یادش نمی ره .

●در روز خواستگاری لباس رسمی بپوش که خیلی زرق وبرق نداشته باشه . وقت را قبلا با هم تعیین کنید تا اتفاق ناگواری نیفتد ! اگر می خواهی در حین چای آوردن دستت نلرزد سعی کن خودت باشی بدون هیچ گونه تزویر و ریایی . خجالت و رودربایستی هم اشتباه است . اینجا بالاخره تصمیم راجع به زندگی ات گرفته می شود . می دانم که دوست داری بهترین مراسم ازدواج را داشته باشی . والدینتان هم همین طور . این یک واقعه ای است که فقط یک بار در زندگی رخ می دهد . ولی در جامعه ای که مشکلات اقتصادی بالایی داره برای یک خاطره به یاد ماندنی و یک آلبوم عکس نباید دست کمی زیر تیغ قرض و فشار برود .

●به اندازه بود ، باید نمود شما برای اثبات چیزی به دوست و فامیل با هم ازدواج نمی نید . سال اول ازدواج سال مهمیه . در این سال روابط واقعیتان مشخص می شود جمله ای که در این سال در هر صورت غلطه . حالا که زن و شوهر شده ایم . انگار به علت ازدواج ، رابطه تان عوض شده . در ضمن برای بچه دار شدن هم دست نگه دار ، تا بنیه مالیتان قوی تر شود.

تعدادی از مردها طی تحقیقاتی اظهار داشته اند که دوست دارند چطور ” دوست داشته شوند“ شما عاشق شده اید، در خواب و خوراک و همه ساعات و دقایق خود مرد خود را احساس می کنید. در ظاهر مردتان هم چنین حسی دارد، چه تضمینی وجود دارد که رابطه تان به همین ترتیب پیش رود؟ با ابراز عشق؟ ولی چگونه فقط با کلمات و بوسه های عاشقانه یا با عمل خود نشان می دهید که برایش احترام قائلید؟

 1 – ”من دوست دارم دوست دخترم قبل از هر چیز برایم یک دوست باشد“ جیسون،16ساله

صادق باشد و در عین حال دوست داشتنی، به من توجه کند و در عین حال زندگی را آسان بگیرد، شوخ طبع و در عین حال در هنگام لزوم گوش شنوا و سنگ صبور.

2 – ”دوست دارم دوست دخترم به من یک حس خاص القا کند“ P.K18 ساله

بفهیمد که مردتان چطور آدمیست ، خود را با او همراه کنید، فکر می کند خیلی بامزه است؟ به حرفهایش بخندید. یک مرتبه جنی می شود؟ با او کنار بیائید. چیزی برای او درست کنید، تی شرت با رنگ مورد علاقه اش برایش بخرید. به او کارت پستال بدهید مثل یک دوست واقعی. نه اینکه هر روز به او یک دنیا هدیه بدهید اینطوری هم او را بد عادت می کنید. فقط به او بفهمانید که او را به خاطر آنچه که هست دوست دارید.

چگونه با عشقم رفتار کنم

 3 – ”نمیخواهم همیشه دنبالم باشد“ دنی،18ساله

اگر کسی رادوست دارید، او را آزاد بگذارید، حاضر بودن در همه لحظات ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. به زندگی خود برسید، همانطور که خودتان دوست دارید آزاد باشید طرف مقابل شما هم دوست دارد آزاد باشد. همانطور زندگی کنید که قبل از عاشق شدن زندگی می کردید، شاید روش زندگی قبلی شما او را به شما علاقمند کرده باشد. به خاطرداشته باشید عشق به معنی سپری کردن اوقات با یکدیگر نیست.

 4 – ”من عاشق تحول هستم“ فلیپ 17 ساله

او را غافلگیرکنید، یک مهمانی ترتیب دهید، در ظاهرتان تفاوتی ایجاد کنید برای او پر ماجرا باشید . هیجان زدگی خودرا به طرف مقابل ابراز کنید.

 5 – ” وقتی قرار می گذارم می خواهم او را ببینیم نه اینکه برایش فیلم بازی کنم“مارک 19 ساله

اگر کسی قرار است مرد زندگیتان شود همه قرار ها از اهمیت برخوردار است. به تماشای فیلم بروید با هم قدم بزنید از دوستتان در مورد مسائلی که به آنها علاقمند است سوال کنید. اگر هم علاقه ای به این کار ندارید بگذارید او علاقه داشته باشد. شما به کارهای خود بپردازید.

6 – ”دوست ندارم همیشه با دخترها به بهترین نحو رفتار کنم.“ جویی،14ساله

خودتان باشید تا او هم خودش باشد. فراموش کنید او دوست دارد شما چه باشید، فقط خودتان باشید. بگذارید بعضی از اوقات بدون آرایش شما را ببینید . به این ترتیب او هم در کنارتان راحت تر خواهد بود.

7 – ”دوست دارم ، دوست دخترم به من احترام بگذارد“، وینتر 17 ساله

به نقش طلایی عشق توجه کنید: هیچ وقت با طرف مقابلتان آنگونه رفتارنکنید که دوست ندارید با شما آنگونه رفتار کنند. در حضور دوستانتان به او بی احترامی نکنید، به او اعتماد به نفس دهید و پشت سر او صحبت نکنید.

8 – ”دختری می خواهم که مرا درک کند“ جانی، 16 ساله

وقتی صحبت می کند به او گوش کنید. نه فقط با گوش هایتان بلکه از صمیم قلب. با او صحبت کنید. نه فقط با زبانتان بلکه از صمیم قلبتان.

9 – ”دخترهای باهوش هم در نوع خود مشکلات بزرگی هستند“. کوین 16 ساله

برای بزرگ جلوه دادن دوستتان خود را کوچک جلوه ندهید. چیزهایی که بلدید به او یاد دهید ولی نه در قالب یک انسان خود بین. با همفکری همه کارها را پیش برید، با هم همراه باشید و همیشه به یاد داشته باشید که می توانید از این راه خودتان هم پیشرفت کنید.

10 – ”هیچ چیز بدتر از یک دوست دختر دروغگو نیست“ اریک 15 ساله

همیشه سعی کنید قابل اعتماد باشید. اگر قرار می گذارید یا قولی می دهید به آن عمل کنید. اگر نمی توانید خود ر ا مسوول بدانید که به دوستتان خبر دهید. وقتی می گوئید با او تماس خواهید گرفت،حتماً تماس بگیرید. پسرها از انتظار متنفرند. سعی کنید در روابطتان همواره فرد قابل اطمینانی باشید.

11 – ”دوست دارم احساس کنم دوستم به من وابسته است“ تئو 17 ساله

این به معنای از دست دادن استقلال نیست . شما هیچ وقت به دوست خود نیازمند و محتاج نخواهید شد. وقتی به تصمیم گیری نیاز دارید به او هم مراجعه کنید. هیچ چیز برای یک مرد بهتر از این نیست که فکر کند در موقع نیاز به کسی که دوستش دارد کمک کرده است.

12 – ”دوست دارم وقتی از دوست دخترم دورم، دلش برایم تنگ شود“ اندرو،18ساله

آسان گرفتن همیشه هم لازم نیست. به او بگوئید که وقتی از او دور بودید به او فکر می کردید. آرزوی سلامتی او را می کردید خواهید فهمید که او هم به فکر شما بوده است. در همان موقع و به چیزی مشابه آنچه شما می اندیشید فکر می کرده است.

13 – ”دوست دارم دوستم به من اعتماد داشته باشد“ چارلی 16 ساله

گذشته را به یاد آورید تا برای آینده دلگرمی داشته باشید. به رویاها و آرزوهای او گوش کنید و او را در رسیدن به آرزوهایش کمک کنید. وقتی به خواسته هایش می رسد به او توجه کنید. تشویقش کنید. اگر مشغله شما بسیار زیاد است به او بفهمانید که واقعاً وقت ندارید و همیشه همراه او هستید و در موقع مناسب جبران خواهید کرد.

14 – ”من از مشاجره و داد و فریاد بیزارم، یک رابطه آرام می خواهم“ دیوید، 17 ساله

مشاجرات را تمام کنید در این صورت هر دو برنده خواهید بود. به جای داد و فریاد سعی کنید علت اختلاف سلیقه تان را دریابید. اگر فکر میکنید اشتباه از شما بوده عذر خواهی کنید. و به موضوع خاتمه دهید. اگر هم اشتباه از او بود عذر او را بپذیرید. او را ببخشید. اگر از کرده خود اظهار تاسف کرد دیگر نیازی به عصبانیت نیست مداوم اشتباهات او را به او گوش زد نکنید.

15 – ”دوست دارم من را همانطور که هستم بپذیرد”

او یک پسر است نه یک تکه سنگ. پشت همه علایق و خواسته های او چیزی نهفته است . سعی نکنید علایق او را تغییر دهید او را به مرد دلخواه خود تبدیل کنید. او یک پروژه نیست که شما روی آن کار کنید. او همین است که هست،اگر می خواهید اش بسیار خوب وگرنه کسی دیگری را پیدا کنید.

16 – ”من به دنبال دختری هستم که به ظاهر خود اهمیت دهد“. جف 17 ساله

به خود برسید، به روحتان و جسمتان . هر کاری می توانید انجام دهید تا زیبایی های وجودتان بارزتر شوند. ولی همه وقتتان را جلوی آینه نگذارید!

17 – ”دوست دارم دوست دخترم با دوستانم کنار بیاید“، تونی ، 15 ساله

به دوستان او هم شانسی بدهید. بگذارید شما را بشناسند. او را مجبور نکنید دوستان قدیمی اش (چه دختر و چه پسر) را کنار بگذارد . اگر نمی توانید خوب صحبت کنید، اصلاً صحبت نکنید. اگر مایل نیستید به جمع آنها بپیوندید به او اجازه گذراندن اوقات را با دوستانش بدهید.

18 – ” دوست دارم وقتی به من نگاه می کند، عشقش را احساس کنم“ بنیامین 18 ساله

به چشمان دوستتان عمیق بنگیرید، در مهمانی ها در خانه و همه جا. به او بنگرید و لبخند بزنید.

19 – ”دوست دارم احساس کنم برای دوستم واقعاً عزیز هستم“ نیسون، 16 ساله

به تلاش او برای محبت به خودتان پاسخ مثبت دهید، اگر کاری برایتان انجام میدهد، حتی اگر نتیجه دلخواه شما را به همراه ندارد، ازتلاش او تشکر کنید. هیچ چیز بدتر از این نیست که در نتیجه زحمات به انسان گفته شود” من اصلاً از این چیزها خوشم نمی آید“ او را به خاطر اینکه فکر شما را نمی خواند سرزنش نکنید. از او به خاطر نکات مثبت شخصیتی اش قدردانی کنید.

20 – ”می خواهم در زمان سختی هم، همراه من باشد“

چگونه با عشقم رفتار کنم

زندگی همیشه سرشار از خوشی نیست، شما باید در زمان های سختی هم یار او باشید. اگر مشکل او جدی است در حل آن به دوست خودکمک کنید. به یاد داشته باشید که کسی که در مشکلات غوطه ور است نمی تواند یک ارتباط عاشقانه برقرار کند. شما باید مثل یک دوست واقعی ولی طوری که خود دچار مشکل نشوید به او کمک کنید.

21 – ”عشق نباید حتماً عمیق باشد، یک دختر باید توانایی برقراری رابطه معمولی را هم داشته باشد“ کنی،15ساله

زندگی راآسان بگیرید. اگر او را با هدایای زیادی غافلگیر می کردید، بس کنید. راه های دیگی هم برای نشان دادن علاقه وجود دارد.

22 – ” از دختران حسود خوشم نمی آید“ رابی 16 ساله

اگر فکر می کنید که هر بار که دوستتان به دختری نگاه می کند منظوری دارد و با اخم و ترشرویی با او برخورد کنید، در اشتباه هستید. این حس حسادت نشان می دهد که شما به او اعتماد ندارید. 23 – ” من یک دختر تک می خواهم“ تد ،17ساله

خودتان را در وجود خودتان بارزتر کنید. سعی نکنید مثل دوستانتان رفتار کنید یا از آنها تقلید کنید. نگرش های و عقاید خود را پرورش دهید. علاقه داشتن به دوستتان به تنهایی کافی نیست او هم باید به شما علاقه مند شود.

24 -” خانواده من کمی عجیب هستند، ولی دوست دارم دوست دخترم هم مثل آنها عجیب باشد“ فرانک 15 ساله

درباره خانواده اش جویا شوید، خانواده افراد بیشترین تاثیر را روی آنها دارند. درباره آنها با احترام صحبت کنید.

25 – ”دوست دارم ، دوست دخترم همواره به من بگوید که مرا دوست دارد“ جیسون 18 ساله

اگر واقعاً او را دوست دارید، به او بگویید. نگران نباشید که او اول به شما نگفته است که دوستتان دارد شاید منتظر است شما اول بگویید.

می خواهید بدانید که آیا او هم دوستتان دارد یا نه؟ بهترین راه این است که به او بگویید که دوستش دارید.

  ***  چهار روش حیرت انگیز جذب کردن دیگران   ***

مهارت جذب افراد در دنیای امروز یکی از توانایی های مهم است. به طور حتم همه ما به حمایت و همراهی دیگران نیاز داریم تا به اهداف خود دست یابیم.

توصیه های مفیدی برای تأثیر گذاشتن بر افراد بیان میشود.

1- مهربان و صمیمی باشید:

برای اینکه روز خوبی داشته باشید لبخند بزنید. تحسین واقعی و صادقانه برای روحیه دادن به افراد ارزش بالایی دارد. به آنها ثابت کنید که هر جا احتیاج به کمک دارند ، حضور دارید ، بدین ترتیب به طور حتم افراد مورد نظر پذیرای شما خواهند شد.

2- برای آن ها دلایل قانع کننده فراهم کنید:

به آن ها توضیح دهید که چگونه عقاید و پیشنهاد های شما می تواند بهترین روش برای اجرا کردن باشد.

نمونه های عینی و انکار ناپدیر را به آن ها نشان دهید و کار خود را با دیگر رقابت کننده ها مقایسه نمایید.

حتما توضیح دهید که همه گفته های شما درست و واقعی است تا اعتبار خوبی داشته باشید.

3- احتیاجات و خواسته های آن ها را بدانید:

افراد ، خود مرکز هستند و اول از همه به سعادت و موفقیت خود می اندیشند، اگر ثابت کنید که پیشنهاد شما سود بیشتری برای آن ها دارد ، به طور حتم پذیرای شما هستند.

اگر علایق و انتظاراتشان را بدانید اشتیاق آن ها بیشتر میشود تا به طرف شما بیایند . علاوه بر آن اعتماد و احترام دو جانبه بر قرار می شود.

4- وارد دنیای آن ها شوید:

با در نظر گرفتن دیدگاه ها و نظرات شخصی آن ها شرایط را درک نمایید. علایق شخصی خود را کنار بگذارید و تمام فکر خود را متمرکز آن ها کنید. تصور کنید اگر به جای آن ها بودید چه کاری انجام می دادید؟ و یا این که عقیده شما چه بود؟ سپس کار درست را که به سود آن هاست انجام دهید. رفتار مورد نظر را کپی نمایید ؛ به طرز صحبت کردن و حتی فکر کردن او دقت کنید، اگر در هنگام تفکر با دستانش پیشانی خود را میمالد شما هم این کار را انجام دهید، اگر آرام صحبت می کند ، مانند خودش رفتار نمایید.

در حقیقت شما مانند یک آینه عمل میکنید ؛ با این کار افراد به طور ناخودآگاه با شما احساس راحتی بیشتری می کنند چرا که خودشان را در شما میبینند ، به عبارت دیگر رفتار خود را در شما مشاهده میکنند. البته با دقت کامل رفتار کنید. طوری که متوجه نشوند از آن ها کپی میکنید شاید این کار به نظر فرد مورد نظر مسخره کردن باشد و دیدگاهش نسبت به شما منفی شود.

همیشه به خاطر داشته باشید که مهمترین عامل برای جذب کردن دیگران این نیست که چقدر به آن ها نزدیک هستید و یا این که کار های چشمگیری انجام می دهید ، اگر رفتار شما برای آن ها رضایت بخش نباشد مسلما موفق نبودید.

 

وقتی که در رابطه عاطفی با کسی هستید به طور ناخودآگاه تلاش می‌کنید طرف مقابل شما احساس خوبی از رابطه با شما داشته باشد، سعی می کنید که او را خوشحال کنید و احترام و توجه خود را به او نشان دهید. با صحبت کردن با طرف مقابل افکار و ایده های او را کشف […]

وقتی که در رابطه عاطفی با کسی هستید به طور ناخودآگاه تلاش می‌کنید طرف مقابل شما احساس خوبی از رابطه با شما داشته باشد، سعی می کنید که او را خوشحال کنید و احترام و توجه خود را به او نشان دهید. با صحبت کردن با طرف مقابل افکار و ایده های او را کشف می کنید و پی خواهید برد که چگونه رفتار مناسبی داشته باشید. رفتار با دوست پسر شاید آنقدر که پیچیده به نظر برسد بیشتر نیاز به آگاهی و یادگیری مهارت های فردی دارد که در این مقاله به شما خواهیم آموخت.

هر پسری با پسر دیگر تفاوت هایی دارد، برای هر کسی چیزهایی اهمیت دارد که شاید برای فرد دیگر اهمیت چندانی نداشته باشد. برای پی بردن برای رفتار با دوست پسر از او درباره چیزهای مختلف سوال کنید و ببینید که چگونه به چیزهایی که می گویید نظر می دهد، مثلا به طور واضح به او بگویید که چگونه دوست و همراه بهتری برای او خواهید بود. احتمالا دوست پسرتان به شما می گوید که برای او چه چیزهایی مهم هستند. البته شاید به سرعت نتوانید به فرد دیگری تبدیل شوید اما در گذر زمان می دانید که رفتار با دوست پسر را به شکلی درست و مناسب پیش ببرید.

چگونه با عشقم رفتار کنم

آیا بلدید از پشت گوشی دوست پسر را وابسته کنید؟

شاید جالب باشد بدانید که شنونده خوب بودن به اندازه مهارت سخنوری در ارتباط با دیگران مفید است. شاید افرادی را دیده باشید که توانایی سخنوری بالایی ندارند اما دیگران درباره آنها می گویند که افراد شایسته ای برای هم صحبتی هستند! واقعا جالب است. این افراد فقط شنونده خوبی هستند. به همین ترتیب بهتر است برای رفتار با دوست پسر خود به شکلی مناسب شنونده خوبی هم باشید، برای او وقت صرف کنید و صحبت های او را بشنوید و سعی کنید با او همفکری داشته باشید.

ما به طور ناخودآگاه همیشه به نیازهای شخصی خود فکر می کنیم اما برای رفتار مناسب با دوست پسر بعضی وقت ها سعی کنید موقعیت طرف مقابل خود را درک کنید و به قول خارجی ها «با کفش های او قدم بزنید» و دنیا را از زاویه دید او ببینید. مثلا اگر دوست پسر شما از اتفاقی ناراحت هست، سعی کنید خودتان را جای او بگذارید و ببینید که چه کاری به آرامش او کمک خواهد کرد و یا اگر شما در موقعیت مشابهی بودید دوست داشتید چه چیزهایی بشنوید؟

بهترین دوستان و همراه ها در زندگی ما کسانی هستند که ملاحظه خوبی نسبت به حال ما در شرایط مختلف دارند و به شکل خوبی همدلی و همدردی دارند.

مقاله مرتبط: چگونه برای دوست پسرمان جذاب باشیم؟

شاید عاشق دوست پسر خود هستید و او را بسیار دوست دارید اما اینکه بخواهید در تمام ساعات شبانه روز و هفت روز هفته با او در ارتباط باشید کاملا نادرست است. همانقدر که به آزادی خود بها می دهید به آزادی دوست پسر خود علاقه نشان دهید و به او اجازه دهید که زمانی در اختیار خودش باشد.

بعضی جملات از سوی دوست پسر شما نشان می دهند که او نیاز به فضا دارد مثلا اگر به شما بگوید که «امشب درباره موضوع مورد بحث شما فکر می کند» و یا «الان وقتش نیست» و یا «آیا می شود من را کمی تنها بگذاری؟» در چنین شرایطی وجود شما باعث آرامش او نخواهد بود و بهتر است برای مدت کمی او را به حال خودش بگذارید.

روابط عاطفی سالم به فاصله های کوتاه نیازمند است و از اینکه کمی از او فاصله می‌گیرید احساس بدی نداشته باشید.

برای اینکه بتوانید دوست پسر خود را جذب کنید، باید بتوانید در همان زمانی که از او فاصله گرفته اید به خودتان توجه کنید، به سلامتی خود، به زیبایی اندام و پوشش خود توجه کنید. وقتی که به خودتان توجه می کنید، در موقعیت بهتری برای طرف مقابل خود خواهید بود و رابطه عاطفی سالمی را بوجود خواهید آورد. 

اگر می خواهید بدانید که رفتار با دوست پسر به چه شکلی مناسب است، باید بدانید که تعریف کردن از دیگران احساس مهم بودن در آنها را بر می انگیزد. به دوست پسر خود بگویید که چه چیزی باعث شده که او را دوست داشته باشید و چرا فرد مهمی در زندگی شما شده است.

سعی کنید هربار بروی موضوعی متفاوتی برای تعریف کردن تمرکز کنید، ظاهر او، توانایی های او، ایده های او، رفتار او با شما و یا دیگران چیزهایی هستند که می توانید به عنوان تعریف و تمجید بکار ببرید.

حتما همیشه به شکلی محترمانه از او تعریف کنید و سعی کنید در شرایطی بگویید که احساس خوب شما را به خوبی دریافت کند.

همانطور که گفتیم مهم بودن چیزی هست که تمام انسان ها دوست دارند، دوست پسر شما هم از این قانون مستثنا نیست. او باید بداند که درباره او با دیگران به نیکی یاد می کنید و شنیدن کلمات مثبتی که درباره او با دیگران می زنید احساس خوبی به او می بخشد و رابطه شما به شکل ویژه و خاصی پیش خواهد رفت.

آیا دوست پسر شما می داند که شما اولین و بهترین هوادار او هستید؟ برای رفتار با دوست پسر خود به شکلی مناسب به او نشان دهید که تشویق کننده اهداف و تلاش های او هستید. مثلا به او بگویید که در آینده شخص مهمی خواهد شد و یا در حرفه خود به شخصی متحبر و حرفه ای تبدیل خواهد شد. این سخنان شما همچنان که انگیزه و انرژی می بخشد باعث می شود برای همیشه این سخنان مثبت شما در خاطر او نقش ببندد و همچنین توانایی خود را برای فراهم کردن چیزهایی که شما را به وجد می آورد به نمایش بگذارد.

گفتن «متشکرم» گاهی وقت ها معنای درک کردن طرف مقابل را دارد. همانطور که شنیدن چنین کلمه ای به شما انرژی می بخشد از بکار بردن آن دریغ نکنید و حس احترام را به دوست پسر خود بدهید. مثلا بگویید «متشکرم که به من در آن موضوع کمک کردی.» و یا «واقعا نمی دانم که چگونه از تلاش هایی که برایم انجام دادی تشکر کنم.»

بعضی وقتها به او اطمینان بدهید که به او توجه دارید. فکر نکنید که او خودش این موضوع را می داند، باید حتما بگویید.

مثلا بگویید «من خیلی وقت ها به تو فکر می کنم و دنیای بدون تو، برام غیر قابل تصوره.» و یا «من واقعا عاشق توام.»

برای پی بردن به رفتار با دوست پسر به شکل مناسب باید علاقه مندی های دوست پسر خود را بدانید و سعی کنید یکی از آنها را انتخاب کنید و درباره آن با دوست پسر خود صحبت کنید، مثلا اگر یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه او هست مانند برنامه دورهمی، یا برنامه فوتبالی نود، درباره آخرین چیزهایی که از آن دیده اید با او صحبت کنید و متوجه خواهید شد که چقدر دوست پسر شما از این بحث خوشش خواهد آمد.

مقاله مرتبط: چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم؟

البته مشکلی ندارد که علایق متفاوتی داشته باشید اما صحبت کردن مشتاقانه نیازمند زمینه و علایق مشترکی هست. اگر واقعا نمی دانید که از چه چیزی خوشش می آید صبر کنید تا ببینید درباره چه چیزهایی بیشتر صحبت می کند و از حرف های خود او موضوعات مورد علاقه اش را بیابید، بدین شکل رابطه شما نزدیک تر خواهد شد.

اختصاص دادن زمان های خاص در طول روز برای صحبت کردن با دوست پسرتان کاری بسیار مهم برای حفظ رابطه عاطفی هست. اگر واقعا به طرف مقابل خود علاقه مند هستید، زمان هایی را به او اختصاص دهید. رفتار مناسب با دوست پسر نیازمند زمانی برای صحبت کردن در طول روز است و دوست پسر شما نباید به این احساس برسد که آخرین چیزی که به آن فکر می کنید او هست.

فاش کردن دغدغه ها و افکار خود برای دیگران همیشه جذاب نیست اما وقتی در رابطه عاطفی و عاشقانه ای با کسی هستید صحبت کردن از افکار و احساسات و ایده ها فرصت خوبی برای محکم کردن رابطه احساسی هست.

مثلا فرصت شغلی در آینده نزدیک پیش روی شما هست که در تصمیم گیری برای آن مردد هستید، مشورت کردن با دوست پسر خود هرچند با هدف تصمیم گیری هم نباشد به تقویت رابطه عاطفی شما کمک خواهد کرد.

مقاله مرتبط: چگونه دوست پسرم را عاشق خود کنم؟

فکر کنم به خوبی می دانید که اساس رابطه عاشقانه برپایه صداقت داشتن است. برای رفتار با دوست پسر به شکلی مناسبی باید بتوانید صداقت خود را نشان دهید و اعتماد او را بدست آورید و همراهی مورد اعتماد و اتکا باشید.

یکی از مواردی که در هنگام تشکییل زندگی مشترک برای زوج ها هیجان انگیز است و ما در کشورمان بسیار از زوج های جوان در…

شاید شما نیز به عنوان یک دختر خانم خیلی اوقات را در زندگیتان با فکر و استرس اینکه چگونه می‌توانید پسر مورد علاقه خود را…

یکی از موارد مهمی که مردان بسیار به آن توجه دارند و همیشه در ذهنشان به عنوان سوالی بی جواب معمولا وجود دارد این است…

اکثرا وقتی زنان مردی را دوست دارد یا عاشق او می‌شوند تمام تلاش خود را برای حفظ رابطه  خود به کار می‌گیرند و کم محلی…

چگونه با عشقم رفتار کنم





پادکست چگونه فقط با حرف زدن شوهر را جذب خواسته خود کنیم؟

پادکست: کاریزماتیک چیست؟ و 5 رازی که برای جذابیت باید بدانید

پادکست: چگونه با همسرم گفتگو صحیح داشته باشم؟

با عضویت در خبرنامه از آخرین ، مطالب ، مقالات ، محصولات و تخفیف های ما خبر دار شوید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

قانون های طلایی رفتار با دوست پسر

 

قانون طلایی دهم

هرگز با تحكم و قدرت با پسرها گفتگو نكنيد.شيوه
هاي ديگر را ياد بگيريد:

چگونه با عشقم رفتار کنم

پسرها به هيچوجه تحمل دخترهاي قوي را ندارند
. البته آنها دخترهاي قوي

را مي خواهند ، اما براي باركشي، پول درآوردن، جمع كردن خانه
زندگي

وخلاصه جمع و جور كردن پسرها ،. اما همين 
دخترهاي قوي و توانا  ، در

مقابل مردها
بايد سر تعظيم فرو بياورند و با نازناز و پيش پيش حرف بزنند و با

عزيزم و جانم رفتار
كنند!!! اگر دختربخت برگشته اي اشتباها جلوي پسري از

دهانش كلماتي خارج شود كه حتي
كمي رنگ و بوي تحكم داشته باشد ،

ناگهان به عنوان دختري مردنما، بي ادب، پرخاشگر، عصباني
و بد اخلاق

شناخته مي شود وهمان پسر در باره اش مي گويد: اه اه عجب دختر

فمنيست بددهني!!!…

 

 

 

قانون طلایی نهم

هرگز از دخترهاي ديگر جلوي دوست پسرتان
بد نگوييد:

وقتي جلوي پسرها از دخترهاي ديگر بدگويي
مي كنيد، حتي اگر منظور بدي

نداشته باشيد ، پسرها اين فكرها را مي كنند:

يا گمان مي كنند بشدت دوست داشتني هستند
و شما داريد به اين وسيله

آنها را نسبت به دخترهاي ديگر بدبين مي كنيد تا در دام خود
نگهشان داريد! يا

گمان مي كنند شما آدم حسودي هستيد و تازه بعدش شما را به همه ي

دخترهاي
دنيا تعميم مي دهند و مي گويند همه ي دخترها حسودند! يا گمان

مي كنند دختر مورد نظر
دختر خيلي خوبي است و شما با بدگويي از او مي

خواهيد كاري كنيد كه رقيب را از ميدان
به در كنيد و خودتان را به او قالب

كنيد! يا گمان مي كنند  شما آدم بدجنسي هستيد و پشت سرتان به ديگران

مي
گويد: دختر بدي نيست اما كمي بدجنس است!!! در هر حالت شما

محكوميد. پس مراقب باشيد.

 

 

قانون طلایی هشتم

 

با پسري رابطه جنسي كامل برقرار نكنيد:

همه ي آمال و آرزوي پسرها در رابطه با دخترها
در يك چيز خلاصه مي شود: 3کس

اوج خواسته و مطلوب يك پسر اين است كه با
دختر رابطه جنسي برقرار

كند. اين براي او به معناي نوعي تسلط، برد و البته آرامش است.
پسرها تا

چگونه با عشقم رفتار کنم

موقعي كه به اين خواسته نرسيده اند دورتان مي گردند و برايتان هر كاري

مي
كنند. حتي شاعر مي شوند و برايتان شعر مي خوانند و هديه هاي ناز

مي خرند. خودشان هم
ناز و مهربان مي شوند اما چه فايده؟ به محض اين

كه دستشان به بدن شما رسيد همه چيز
تغيير مي كند. ناگهان “دكتر جكيل

” ناپديد و “مستر هايد”  نمايان مي شود. ديگر آن پسران ناز و دوست

داشتني
و مهربان نيستند (مگر آنكه دوباره نياز جنسي شان عود كند) ديگر

حال و حوصله شما را
ندارند و برايتان وقت نمي گذارند. ديگر شما برايشان

جذاب و جالب نيستيد ، ديگر كوچولوي
ناز آنها نيستيد، ديگر لبخندتان زيباترين

لبخند دنيا و چشم هايتان عميق ترين اقيانوس
دنيا نيست! همه چيز با دو

سه بار رابطه جنسي تغيير مي كند. انگار رابطه جنسي، هميشه
به ضرر

دخترهاست. براي همين هم مي گويم تشنه را سيراب نكنيد چون ناگهان

همه آمال و
آرزوهاي ديگرش پديدار مي شود و شما را رها مي كند. ناگهان

يادش مي آيد كه چقدر خانواده
اش را دوست دارد ! چقدر دلش مي خواهد

برود كانادا! چقدر دوست دارد با دوست پسرهايش
برود كوه و استخر!  و

چقدر دوست دارد دخترهاي
ديگر را هم تجربه كند چون هنوز جوان است!!!

رابطه جنسي كامل كه  ديگر وحشتناك است. دخترها دراين توهم اند كه با

برقرار كردن رابطه كامل، همه چيز خود را در اختيار گذاشته اند و عشق خود

را اثبات كرده
اند اما پسرها گمان مي كنند كه دختر اين كار را صرفا براي

نيازهاي خودش انجام داده
و نتوانسته جلوي خود را بگيرد و از دسته

دخترهاي بی hot است يا شايد هم زيادي open است يا خانواده اش بند و

بارند . حتي ممكن است در ظاهر  موضوع را روشنفكرانه بررسي  كنند و

بگويند خودت نياز داشتي ، من تو را مجبور
نكردم  يا : اين چيزا مهم نيست.

اما در عمل
اين چيزا برايشان خيلي هم مهم است. چون براي ازدواج مي

روند سراغ همان دخترهايي كه
هنوز اين چيزا را دارند! آن پسرهايي هم  كه

با شما مي مانند به خاطر اين است كه احساس گناه مي كنند و مي خواهند

وجدانشان راحت
باشد. البته اين دسته هم چون عمر خود را تلف شده مي

بينند دير يا زود سراغ زنها و دخترهاي
ديگر مي روند تا هيجانات جواني را احيا

كنند!

 

 

قانون طلایی هفتم

اگر دوست پسرتان به شما گفت که متفاوت ترین
دختر زندگیش هستید، مطمئن باشید به بقیه هم این حرف را زده و خواهد زد:

قبلا اين قانون فقط به دخترهاي نواجوان
12 تا 17 سال گفته مي شد! اما

حالا به لطف زودباورتر شدن دخترها، به همه سنين آموزش
داده مي شود!!

اين كه تمجيدهاي دوست پسرهايشان را خيلي جدي نگيرند و گول حرف

هاي قشنگ
و گوگولي آنها را نخورند!!!

خودتان را گول نزنيد چرا نمي خواهيد باور
كنيد، حتي  يك پسرهم وجود ندارد

که شما را
درک کند.

 

 

 

قانون طلایی ششم

هرگز قبل از اين كه حرف ازدواج بين تان
باشد ،در باره ازدواج كلمه اي نگوييد:

اين قانون ، يكي از طلايي ترين قانون ها
در رابطه دختر و پسر است. اين را

باور كنيد كه دوستي در ذهن پسرها هيچ ربطي به ازدواج
ندارد! يك لحظه

خود را به جاي پسرها بگذاريد. مثلا به جاي يك پسر 22 ساله يا حتي
28

ساله كه مي خواهد با يك دختر دوست شود. فكر مي كنيد انگيزه او براي

دوستي چيست؟

1.پز دادن به پسرهاي ديگر

    2.امتحان كردن خود (كه ببينند عرضه پيدا
كردن دوست دختر دارند؟)

    3.افزايش اعتماد به نفس

    4.وقت گذراني و خوش گذراني

   5. عشق و حال (داشتن رابطه جنسي يا نيمه جنسي)
مجاني

    6.يادگيري رفتار و رابطه با زن ها (بيرون
آمدن از بي تجربگي و دست و پا چلفتي بودن)

    7.داشتن كسي كه با او در مهماني ها ظاهر شود

 8.گاهي هم مقاصر مالي

9…   

اما انگيزه دخترها چيست؟ بيشتر دخترها در يك فضاي رمانتيك و

عاشقانه
بدنبال كسي مي گردند كه شريك زندگي و همسر آنها باشد. آنها از

اين كه همسر آينده شان
را با خواستگاري و به شكل سنتي و بدون شناخت

، انتخاب كنند منزجرند. دوستي با پسر را
روشي موثر و عاقلانه براي

شناخت و عاشق شدن ميدانند اما به محض آنكه صحبت  ازدواج يا تصور

همسر شدن يا خواستگاري يا … پيش
بيايد ناگهان دوستي از اين رو به آن رو

مي شود. ناگهان زنگ خطر مغز پسرها به صدا در
مي آيد و در گلويشان

احساس خفگي مي كنند! قفسه سينه شان تنگ مي شود و كمرشان در

زير
بار احساس آويزان شدن دوست دخترشان خم مي شود! در اين حالت يا

بدنبال راه فرار مي گردند
و يا رك و راست به دوست دخترشان تذكر آيين نامه

اي مي دهند كه از اول شرط كرده اند
كه قصد ازدواج ندارند! از احساساتي

بودن دختر ها و زير پا گذاشتن شرط و شروط توسط آنها
گله مي كنند و پيش

دوست پسرهايشان مي گويند امان از دست اين دخترهاي آويزون ضعيف !
و

البته ناگهان يادشان مي افتد كه دخترهاي ديگر را امتحان كنند ! ديگر جواب

تلفن و ،sms  ها ي دوست دخترشان را نمي دهند يا از هر
راهي كه بتوانند

فرار مي كنند… اگر بر فرض محال دوست پسري پيدا كرديد كه از شما

خواستگاري
كرد ، كاملا به او شك كنيد . حتي مي توانيد مطمئن باشيد كه

شما خيلي خيلي خيلي از او
سر هستيد و او از شما خيلي پايين تر است.

اين احتمال هم هست كه در حال لجبازي با كسي
باشند مثلا در حال لجبازي

با پدر يا مادر يا … 
وگرنه تقريبا همه پسرها براي ازدواج ترجيح مي دهند

سراغ دختر آفتاب مهتاب نديده
بروند! دختري كه دست نيافتني باشد ، جديد

باشد! مادرشان او را تاييد كند، بتوانند عيب
هايشان را از او پنهان كنند و پيش

او مثل يك شاهزاده به نظر برسند!شعار ناگفته پسرها
اين است: دوست

دختر يك اسباب بازي موقت است. براي زندگي دائم بايد بدنبال زن زندگي

بود!!!

 

 

 

قانون طلایی  پنجم

هرگز به پسري پيشنهاد دوستي ندهيد:

اين روزها بعضي دخترها خودشان را خيلي روشنفكر
مي دانند. آنها گمان

مي كنند بين دختر و پسر فرقي نيست و آنها هم حق دارند از بين پسرها

حق انتخاب داشته باشند و هميشه نقش انتخاب شونده را بازي نكنند. به

نظر من درست مي
گويند منتها مشكل اين جاست كه طرف مقابل آنها چنين

نظري ندارد. يعني پسرهاي دور و بر
، از آن سنخ پسرهاي عهد دقيانوس

هستند كه فقط زبانشان روشنفكر شده و دلشان هنوز مانند
پدرجد

پدربزرگهاي ماست! وقتي دختري به سمت پسري ميرود  و پيشنهاد دوستي

يا شماره تلفن يا خلاصه نخ هاي
واضح مي دهد هميشه يك اتفاق مي افتد.

البته پسر به ظاهر با آغوش باز نخ را مي گيرد
اما آن را براي هميشه بعنوان

نخ دست دوم در صندوقچه نگه مي دارد.

او جلوي دوستان پسرش پز ميدهد كه دخترها
به او توجه دارند و او را دوست

دارند و برايش سرو دست مي شكنند و چنين دختري را به
دوستان و

اطرافيانش نشان ميدهد و پز ميدهد . اما همين. فقط همين، پيشقدم شدن

در پيشنهاد
دوستي با يك پسر، يعني صادر كردن حكم بي ارزشي و بي

احترامي و ضايع شدن دختر براي هميشه
نزد آن پسر. چنين دختري در نظر

پسر سهل الوصول و دست يافتني جلوه مي كند . اصطلاحي
كه براي ياد

كردن از آنها بين پسر ها رد و بدل مي شود اين است: “از اين دخترها
كه

همه جا ريخته ” اين دخترها حتي اگر در دهان پسر عسل بگذارند ، اگر برايش

جانفشاني
و فداكاري كنند و حتي اگر خودشان را براي آن پسر بكشند،  باز

هم در صندوقچه باقي ميمانند. چشم پسر هميشه
به دنبال دخترهاي ديگر

است. بدنبال دخترهاي دست نيافتني كه به كسي نخ نميدهند و همه

پسرها در آرزوي آنها هستند و لابد از آسمان پايين افتاده اند. همان دخترهايي

كه بر
خلاف دخترهاي پيشقدم، در نظر پسرها به درد ازدواج مي خورند و زن

زندگي اند! اصلا مهم
نيست كه آنها دوست دخترهاي پسرهاي ديگر بوده

باشند . اصلا مهم نيست هيچ حرف مشتركي
بين آنها وجود نداشته باشد.

مهم اين است كه ظاهرا آنها ، به كسي نخ نميدهند!!! دختر
هاي پيشقدم تا

آخر رابطه، درجه دو و بدهكار شناخته مي شوند. چون قدمي به جلو

گذاشته
اند بايد هميشه به دل پسر راه بيايند، بايد كارهايش را از كارهاي

خانه تا كارهاي بانكي
و خريد و … انجام دهند. بايد در مواقع لازم در دسترس

باشند! ، بايد حتي اگر لازم
شود خرج آقا پسر را بدهند! بالاخره خودشان

خواسته اند وارد رابطه با چنين نوگل شازده
اي بشوند. پس بايد تبعاتش را

بپذيرند.

 

 

قانون طلايي چهارم: هرگز در رابطه اي كه با  يك پسرداريد اولين هديه را شما ندهيد:

اين هم از عجايب است كه اين روزها دخترها
هداياي گران قيمت و لوكس

مي خرند و به دوست پسرهايشان به هر بهانه اي تقديم مي كنند!  اين کار،

كه ظاهرا نوعي كادو دادن و در باطن نوعي
باج دادن است، بيشتر مخصوص

دخترهاي بدون اعتماد به نفس است. دخترهايي كه عقده خود كم
بيني

دارند و عزت نفس شان پايين است. خصوصا اگر اين هديه ، اولين هديه و

كادو در دوستي
آنها باشد. اگر دختري هستيد كه مي خواهيد براي دوست

پسرتان كادو بخريد قبل از خريد
چند سوال اساسي از خود بپرسيد: 1- چرا

مي خواهم براي او كادو بخرم؟ انگيزه اصلي ام
از اين كار چيست؟ 2- آيا بدون

كادو خريدن نمي توانم به هدف خود برسم؟ 3- آيا او تا
به حال به من كادو

داده است؟ 4- آيا با اين كار مي خواهم خودم را در دل او بيشتر جا
كنم؟ 5-

آيا راه بهتري براي اين كار وجود ندارد؟ 6- آيا علاقه او به من با رد و بدل

ماديات بيشتر مي شود؟ آيا او مادي است و راه بهتري براي بدست آوردن دل

او وجود ندارد؟
اين كار من براي او چه معنا و مفهومي دارد

البته تعداد اين قبيل سوالها خيلي زياد
است. خودتان را گول نزنيد و به جاي

باج دادن ، سعي كنيد در روابط ، خودتان باشيد  اگر شما را همينطوري كه

هستيد نپذيرند با كوهي از
رشوه و باج دادن هم نمي توانيد در روابط خود

موفق باشيد.

 

 

 

 

قانون طلایی سوم

هرگز با پسرهای سن پایین دوست نشوید!

بعضي از دخترها خيال مي كنند پسرهاي سن
پايين ساده تر و مهربان تر و از

نظر جنسي قوي تر و بامزه ترند. اما همه اين ها گمان
و وهم است.

پسرهاي سن پايين در دوستي ، اغلب تنها يك هدف را دنبال مي كنند:

3کس! آنها
شما را تبديل مي كنند به موش هاي آزمايشگاهي تا با شما

تمرين كنند و روي شما آزمايش
كنند.

تمرین 3کس هاي كامل يا ناكامل، تمرين مشاجره
با دختر ها يا محبت به

دخترها يا … بعضي از آنها هم شما را به جاي “مادر”
ها یشان مي گذارند و

آويزانتان مي شوند تا محبت هاي داشته يا نداشته شان را تكرار يا
جبران

كنند . آنها به هيچ وجه قصد ازدواج ندارند و در روابطشان چنين چيزي را دنبال

نمي كنند. اگر هم روزي ديديد دم از ازدواج مي زنند بدانيد يا برايتان دام مي

گذارند
و يا از آن بچه مذهبي هاي  هستند كه البته چند
سال بعد از اين كه

خرشان پل گذشت يادشان مي افتد كه جواني نكرده اند و آنوقت ميروند

سراغ دخترهايي كه جواني كردن را به يادشان بياورند. شايد هم منظورشان

از ازدواج همان
ازدواج موقت است. قالبي كه آنها براي  شرعي
كردن هوس

هاي زودگذر خود در عين نداشتن احساس گناه ، پيشنهاد مي كنند.

 
پسرهاي سن پايين حتي محبت كردن هم بلد نيستند و البته اسم همه

ناكارامدي هايشان
را مي گذارند: بي تجربگي! هر نوازشي براي آنها منجر به

سكس ميشود و هر محبتي ، وظيفه
شما تلقي ميشود! اكثر آنها هميشه بو

ميدهند. در زندگي شان خبري از مسواك و ادكلن نيست.
خلاصه وقتتان را

بيهوده تلف نكنيد. نگذاريد ابزار دست يادگيري و تمرين پسرهايي شويد
كه

بزودي شما را رها مي كنند تا با دخترهايي بپرند كه ناشي گري هاي آنها ر ا

نديده
اند.

 

 

 

قانون طلايي دوم: هرگز به پسري پيشنهاد
ازدواج ندهيد:

دخترهايي كه مي خواهند براي هميشه  در بايگاني حسي و عقلي پسرها

خاك بخورند مي توانند
به آنها پيشنهاد  ازدواج بدهند.  به محض آنكه پيشنهاد

ازدواج از دهن دختري خارج شد
ناگهان پسربشدت باد مي كند. او احساس

برتري مي كند و بعدش هم خيال مي كند موجود مزاحمي  به گردنش آويزان

شده  و بايد هر طور شده او را از گردن خود دور كند. اصلا
مهم نيست كه

شما پولدارتر ، زيباتر، باهوش تر ، تحصيل كرده تر ، موفق تر ، خانواده
دار تر

يا …تر از او باشيد. حتي مهم نيست او دهاتي،  زشت ، بي سواد ، بي

فرهنگ يا … باشد. به هر حال
اين پيشنهاد به او ثابت مي كند شما ترشيده و

درمانده و بي كلاسيد و او با شما فرسنگ
ها  فاصله عمودي دارد  و بايد از

آسمان هفتم به شما نگاه كند و با شما حرف
بزند! گول حرفهاي روشنفكر

مابانه پسرها را نخوريد . حتي اگر آنها بظاهر خود را روشنفكر
و

(روشنفكر)open-minded نشان دهند و بگويند زمانه عوض شده و دختر
ها

هم مي توانند به خواستگاري بروند و … اصلا باور نكنيد. پسرها بر خلاف

دخترها هميشه
سنتي مي مانند . سنتي ماندن به نفع آنهاست و منافعشان

را تامين مي كند. بنابراين به
راحتي آنرا كنار نمي گذارند.آنها هم يك قانون

ناگفته دارند:  “دختري را بگير كه به تو محل نمي گذارد”.
شايد باورتان نشود

اما پسرها براي زن گرفتن ، از دوست دختر هاي خود فراري اند. آنها
دختر

هايي را مي پسندند كه آنها را تحويل نمي گيرند ، ناز مي كنند، دماغشان

بالاست،
و خلاصه دست نيافتني به نظر مي آيند.دوست دخترها سرگرمي

اند و كتاب هاي خوانده شده
و تكراري اند، هيجان انگيز نيستند و به درد

ازدواج نمي خورند. براي زن گرفتن ، بايد
رفت سراغ دخترهاي جديد. از دل

اين موضوع قانون دوم رفتار با پسرها هم استخراج مي شود:

 

قانون طلايي اول: 

اگر شما در رفتار با دوست پسرهايتان به
قوانين جديدي رسيده ايد و دوست

داريد آنها را به دخترهاي ديگر بگوييد قوانين تان را
به ایمیلم بفرستيد تا آنها را

به مجموعه قانون ها اضافه كنم و به اسم خودتان در اين
وبلاگ در قانون

اول  آپ كنم.

چگونه با عشقم رفتار کنم
چگونه با عشقم رفتار کنم
9

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *